Smuleco
pre 7 godina
Tačno.
Subota, 11.03.2017.
11:59
Lider LSV koji je najavio predsedničku kandidaturu Nenad Čanak izjavio je da mora da se prizna "notorna istina" da je Kosovo nezavisno od Srbije.
Izvor: Beta
pre 7 godina
Tačno.
pre 7 godina
@Izgubljeno je u ratu protiv NATO.
(vladimir, 11. mart 2017 22:35). Nije. Izgubljeno je u ratu protiv kosovskog naroda i nepoštivanja ljudskih prava na Kosovu.
pre 7 godina
Izgubljeno je u ratu protiv NATO.
pre 7 godina
au bre sta je vama narode
koja je poenta priznavanja kosova???
koja je poenta ne priznavanja???
slepo crevo mafije.
problem je mnogo dublji i treba ga resiti. ne nezavisnoscu nego najvisim stepenom autonomije. njima njihovo nama ono sto je ostalo od naseg. naravno pod zastavom srbije.
pre 7 godina
Kaze se da je silom oteto Kosovo od Srbije. Jeste, ali je silom 1912. i prikljuceno Srbiji, kao i Makedonija. Takodje 1918.godine u Vojvodini je bilo samo 35% srba, a ona je pripojena Srbiji, kao rezultat I svetskog rata, dakle silom. Da je tada sprovodjen referendum nikada ne bi Vojvodina usla u sastav Srbije. Takodje posle I svetskog rata, Kraljevini SHS pripojene su Crna Gora,na reziranoj podgorickoj skupstini (dakle takodje silom), i Bosna i Hercegovina, gde bi vecina stanovnistva da se pitala na referenumu sigurno ne bi izabrala da bude u drzavi sa Srbijom (dakle i to silom). Da ne govorimo o Sloveniji i Hrvatskoj. Dakle sve teritorije prikljucene su silom, samo sto je sila tada bila na strani Srbije, a sada vise nije. Kada je bilo koji od ovih naroda dobio pravo da se izjasni svi su se izjasnili protiv toga da budu sa Srbijom! Nazalost braco Srbi!
pre 7 godina
хоћу и ја да се играм аналогије-
примим подстанара.
подстанар каже да 13% мог дома више није моје, него је од сада тај део само његов.
ја не пристајем. он ме нападне.
ја узвратим. он подвије реп и доведе локалне силеџије.
исти ме истерају и дан данас су тамо. али им треба мој потпис. због катастра.
када бих и дао потпис, шта мислите? шта следи након тога?
pre 7 godina
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo?...''
(Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bojan, 11. mart 2017 16:48)
Da bismo civilizovanom svetu pokazali i dokazali da smo politički zreli i odgovorni, da verujemo u političku realost a ne u mit i samoobmanu, da verujemo onome što jeste a ne onome što bismo želeli - pa da se prema nama odnose kao prema svakom normalnom, racionalnom narodu a ne kao do sada nama ovakvim koji odbijaju da prihvate neporecivu istinu.
pre 7 godina
Prema tumačenju zvaničnika Srbije, SRJ nije bila nezavisna i suverena država tokom bombarodvanja NATO. Naime bez obzira što Kosovo priznaje oko 60% država sveta, zvaničnici Srbije odbijaju da priznaju da je Kosovo država jer "ne priznaju ga Ujedinjene Nacije". Pa ako je uslov državnosti "priznanje" od Ujedinjenih Nacija onda ni Savezna Republika Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) NIJE bila država tokom bombardovanja jer kao što se zna SRJ je postala članica UN tek Novembra 2000 tj. više od godinu dana posle bombardovanja.
Sada ili NATO nije bombardovao suverenu državu i Kosovo nije država ili, s druge strane, SRJ je bila država ali i Kosovo JESTE država. Tako je ako nemamo duple standarde. Pa neka izaberu.
(pravda, 11. mart 2017 18:22)
Netacno. Suverenost odredjuju tri atributa: nezavisnost vlasti u odnosima sa vlastima drugih drzava, suprematija drzavne vlasti nad vlastima na njenoj teritoriji i pravna neogranicenost tj. mogucnost drzave da donosi pravne akte bez spoljnih i unutrasnjih mesanja, u izvesnoj meri umanjena sa pojavom medjunarodnih institucija. Srbija Kosovu ne priznaje drzavnost a samim tim ni pravo da postane clanica UN zbog ilegalne secesije i Rezolucije 1244 kojom je ono definisano kao teritorija pod upravom UN do resavanja pitanja konacnog statusa. To sto Canak propagira uvazavanje de fakto stanja kao konacnog statusa, govori koliko je politicki neodgovoran, ako ni prema kome onda prema Srbima na Kosovu koji ne zele da zive pod drzavom Kosovo.
pre 7 godina
Косово* није призната држава. Односно, билатерално је призната од низа држава, али не и од Уједињених нација. Да нашим непријатељима није неопходно да га признамо да би се садашњој окупацији дао легитимитет, не би нас ни "стимулисали" да "преговарамо". Занимљиво је и да се равнотежа снага у свету мења, а да Чанак, ево, заступа неке интересе који нису сагласни са српским.
pre 7 godina
Ne moramo da ratujemo za Kosovo ali ga NIKAD ne treba priznati kao suverenu drzavu, promenice se vremena, pravda je, sto kazu, spora ali dostizna
pre 7 godina
Ostavila me žena a ja i dalje svima pričam da smo u braku! Ona se i udade ponovo i rodi decu, živi lepo ali ja i dalje tvrdim da to nije istina i da je ona moja žena i da je lagala na sudu u parnici. I vreme prolazi, mladost prodje, život prolazi, gledaju me kao budalu ali ja cu i dalje biti pametniji od svih i tvrditi da je ona i dalje moja žena ništa ne uradivsi u životu tvrdeći da bih nešto uradio da se nisu svi urotili protiv mene! Pogledajte koliko su se u Evropi menjale granice poslednjih 100 god. Nismo imali srece i naša se promenila! De facto i de jure promelila!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anonymous, 11. mart 2017 18:58)
Analogija je pogresna, nije problem zena, nego deca i imovina. Recimo da su Srbi na Kosovu deca koja ne zele da zive sa tom zenom, i recimo da zena svojata imovinu koju nije zakonito stekla, poput akumulacije Gazivode, Kombinata Trepca, Nacionalnog Parka Sar Planina itd. I tu nema nicega de jure, u pitanju je cisto sprovodjenje sile, problem za koji Canak i njemu slicni misli da ce nestati ako prosto prizna fakticno stanje.
pre 7 godina
Član 1 Montevidejske konvencije navodi opšteprihvaćene pravne kriterijume za državu:
"Država, kao osoba prema međunarodnom pravu, mora imati sedeće osobine:
(a) stalno stanovništvo
(b) definisanu teritoriju
(c) vlast
(d) sposobnost da stvara odnose s drugim državama.
Montevidejska konvencija je regionalna američka konvencija, ali načela iz ovog člana prihvaćena su svuda kao precizan iskaz običajnog međunarodnog prava.
Iz ovoga zaključujem da je Kosovo više država od Srbije jer npr. Srbija nema definisanu teritoriju (uslov b) za razliku od Kosova.
Priznanjem Kosova Srbija postaje država !!!
pre 7 godina
To i Vučić zna ali ne sme glasno da kaže...
pre 7 godina
srbija bi zelela da bude kao izrael,odnosno kao jevreji,sto ce reci da maltretira svoje susjede i da je toliko bogata da moze da radi sta hoce.medjutim jevreji imaju preko 5700 godina istorije a srbija 1400 god.,i jevreji nisu uvijek bili bogati.2000 god. jevreji su cekali da se vrate u jerusalem.da li srbi mogu da cekaju 2000 god za kosovo...ne znam
pre 7 godina
Za Canka je Kosovo i Metohija nezavisno a za mene Alfonsa nije. On ima svoje misljenje a imam ga i ja.Ko je on a ko sam ja?
Kladim se da ako izadjem subotom na pijacan dan skupiti bar 11 000 glasova!
pre 7 godina
E otkrio je Čanak toplu vodu - problem Kosova je previše složen da bi se samo tek ustvrdilo da je nezavisno ili samo naše - vekovima se tu sve i svašta preplitalo i bilo naše, njihovo, svačije, malo o tome mislite, istorija nije završena 1999...ne treba se uzbuđivatio oko toga previše.
pre 7 godina
Na zvanicnom, drzavnom sajtu nagradne igre sa fiskalnim racunima, stoje detaljne tabele svih opstina i gradova u Srbiji koje su dobijale koverte i iz kojih su ljudi slali racune. Ukljuceno je i Kosovo. U tim tabelama stoje podaci o broju stanovnika i o prosecnoj zaradi. Ja sam to detaljno pregledala i skrenula mi je paznju najvisa prosecna zarada od 90000 dinara. Znate li gde je? U Prištini. Svi gradovi u Srbiji imaju prosek od 20000-50000 dinara, ali Pristina mnogo vise. Zato jer je nazavisna.
pre 7 godina
Ostavila me žena a ja i dalje svima pričam da smo u braku! Ona se i udade ponovo i rodi decu, živi lepo ali ja i dalje tvrdim da to nije istina i da je ona moja žena i da je lagala na sudu u parnici. I vreme prolazi, mladost prodje, život prolazi, gledaju me kao budalu ali ja cu i dalje biti pametniji od svih i tvrditi da je ona i dalje moja žena ništa ne uradivsi u životu tvrdeći da bih nešto uradio da se nisu svi urotili protiv mene! Pogledajte koliko su se u Evropi menjale granice poslednjih 100 god. Nismo imali srece i naša se promenila! De facto i de jure promelila!
pre 7 godina
E ja glasam za tebe! Kad ja kazem da sam za nato i da imam vise postovanja prema onome ko kaze "nemoj to da radis da ne bi dobio po p...", nego svima koji su govorili "vas niko ne sme da bije", pa ili te on bije ili te PRODA da te drugi biju, niko nece da objavi!
pre 7 godina
(Sin lovca na medvede, 11. mart 2017 17:58)
Na nasu zalost nisi u pravu. Kosovo je za vreme ove vlasti mnogo uznapredovalo u nezavisnoti, vise nego u zadnjih 17 godina. Vucic je kosovu dao MEDJUNARODNI pozivni broj, podelio je imovinu Srbije sa kosovskim vlastima, kosovo ima svog predsednika (zamisli a nije Toma Nikolic), imaju svoju vladu, svoj parlament... i probaj da udjes na Kosvo bez pasosa i sve to za poslednje 4 godine.
pre 7 godina
'Ono sto premijer ne sme da kaze, reci ce nam Ceda Jovanovic i Nenad Čanak. Obojica rade za Vucica'
Ne rade za Vucica, vec za buducnost Srbije!
NATO, EU i zamrzavanje svih odnosa sa Rusijom su prioritet Srbije...
pre 7 godina
Kosovo je u sastavu Srbije samo u vremenskoj prognozi. Posto su oni `okupirani` od strane NATO-a, meni je vise interesantmo sta bismo radili sa Kosovom kad bi nam ga sutra neko vratio, tacnije sta sa stanovnistvom ?! Samo da pitam Da li bi onda izgledali kao Makedonija danas ?! Mozda ne odmah ali za nekoliko godina, mozda cak i gore !!!
pre 7 godina
Čanak se tek sada setio da kaže ono što je svakom već godinama jasno: Kosovo nije deo teritorije, Kosovo jeste nezavisna država - i što pre mi u Srbiji to shvatimo, prihvatimo i priznamo, to će biti bolje za nas.
pre 7 godina
@Trovach
Bravo za pametan i logican rezon....Ali sta vredi,mislim da smo u manjini....
pre 7 godina
"a nije NATO mimo odluke SB UN i protivno medjunarodnom pravu izvrsio agresiju na suverenu SRJ i time omogucio secesiju i nezavisnost Kosova.
(Kampango, 11. mart 2017 17:21)
Prema tumačenju zvaničnika Srbije, SRJ nije bila nezavisna i suverena država tokom bombarodvanja NATO. Naime bez obzira što Kosovo priznaje oko 60% država sveta, zvaničnici Srbije odbijaju da priznaju da je Kosovo država jer "ne priznaju ga Ujedinjene Nacije". Pa ako je uslov državnosti "priznanje" od Ujedinjenih Nacija onda ni Savezna Republika Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) NIJE bila država tokom bombardovanja jer kao što se zna SRJ je postala članica UN tek Novembra 2000 tj. više od godinu dana posle bombardovanja.
Sada ili NATO nije bombardovao suverenu državu i Kosovo nije država ili, s druge strane, SRJ je bila država ali i Kosovo JESTE država. Tako je ako nemamo duple standarde. Pa neka izaberu.
pre 7 godina
Znate sta je problem.I jedni i drugi ste u pravu.Istina je da na Kosovu nema Srbije ali je istina da je njima i te kako stalo da ga bas mi priznamo.A nisu ga priznale neke velike svetske sile:Rusija,Kina,Brazil,mislim ni Indija ali nisam siguran.Pa ni neke zemlje EU.Politika je to!
pre 7 godina
Kosmet je okupirana teritorija u ratu koji nije zavrsen.
(srki, 11. mart 2017 13:28)
Окупирана од стране кога, својих становника који не желе ништа да имају са Србијом?
pre 7 godina
Kosovo je Srbija,Tacka.!!!
pre 7 godina
Mozda Kosovo i nije nase a o tome se da raspravljati. Medjutim, sta je sa nasom imovinom pravnih i fizickih lica Crkvenom imovinom? Gde se delo cuveno zapadno pravo privatne svojine? Kao i sva ostala zanemarena prava, recimo manjina i sl. zbog kojih su nas zlostavljali?
pre 7 godina
Znam samo da ce iz Srbije otici stotine hiljada obrazovanih ljudi kao posledica nepriznavanja Kosova kao drzave. Slazem se da je Kosovo deo nase teritorije i da je oteto ali slazem se i da cemo ostati bez izuzetnih mladih ljudi jer ovde nemaju velike sanse da izgrade pristojan zivot. Hocemo li obrazovanu i vrednu mladost ili KiM (doduse u domenu teirije)? Hteo bih jos da kazem da danasnje politicare razumem sto se tice Kosova, nije njihovo da ga daju ali zapamtite da i oni u svojoj politici opipavaju puls naroda tako da ako narod izabere KiM u teoriji u odnosu na nasu mladost onda ce i politicari tako uraditi.
pre 7 godina
Dobrim delom tacno, ali sve je to lose receno. Stara boljka nasih politicara koji ne mogu a da ne budu provokativni. Jedno je imati zdrav stav prema aktuelnoj situaciji i gledati joj u oci, a drugo smisljati neke nebulozne poteze koji nista ne resavaju. Sta bi Srbiji pomoglo u vezi Kosova da udje u NATO? I otkad je posao NATO-a demilitarizacija? Glupo je forsirati takve naivnosti i provocirati ljude.
Stvaranjem tenzije preko forsiranja dve potpuno oprecne (i beskorisne po Srbiju, kako smo mogli da vidimo od 1999.) struje - pro-ruske i pro-NATO, u ljudima se stvaraju konflikt i konfuzija, a paznja se skrece sa stvarnih i ozbiljnih unutrasnjih problema.
Niti jedna nasa politicka partija i niti jedan politicar nisu jos uvek potkovani da se bave spoljnom politikom, ma niti teoretski.
pre 7 godina
Dok ga ne priznaju sve vece zemlje , a od 17 najvecih priznalo ga je 3 , Kosovo je nase.
(aleksandar, 11. mart 2017 16:26)
Ne, dok Kosovo ne prizna i zadnja ptica ne može biti nezavisno.
pre 7 godina
Da su tako razmišljali Albanci, nikad ne bi bili u ovoj poziciji.
Mnogo bitnije pitanje je da li je to naš najveći problem u ovom trenutku, ili treba energiju uložiti u nešto drugo?
Mi gubimo bitku po pitanju stanovništva, a to je uvek preče pitanje od teritorije.
pre 7 godina
@ceda,
a sta bi to bilo razjasnjeno referendumom, leba ti?
Potvrdili bi da je Kosovo srce Srbije i onda sta? Guslanje i dalje.
pre 7 godina
Raspisati referendum i sve ce biti jasno.
pre 7 godina
Ne. Istina je da nije istina da je Kosovo nezavisno.
G. Čanak nezavisnost Kosova jedino vidi i meri u odnosu prema Srbiji.
To da Srbija nema direktni uticaj na Kosovu nije njegova nezavisnost.
Kosovo je klasični protektorat Zapada na čelu sa NATO. I to je sve tu je kraj priče.
pre 7 godina
Ali zasto onda traze od nas da ga priznamo? zasto jednostavno ne idu svojim putem, mi smo i tako mala i siromašna zemlja. sta ce im nase priznanje.
I gospodo, na Kosmetu nema 2.5m Albanaca, ne lažite!!! Nema ih ni blizu toliko.
pre 7 godina
Cinjenica je da smo izgubili Kosovo i da ne mozemo da ga vratimo. Nisu Albanci ulozili toliko truda i sredstava da bi naprasno odlucili da se vrate, sve da mi naprasno postanemo bogata i uredjena drzava kao Svajcarska. Previse smo sitni i nebitni da bi od nas nesto zavisilo i da se neko ozbiljno zauzme za nas. Ostaje nam da ostatak drzave uredimo sto je moguce bolje.
pre 7 godina
Kad pročitam komentare zaključujem da: 1. Znamo da Kosmet nije naš,2. Mi smo ga izgubili ratom sa SAD i satelitima, ali to ne priznajemo, 3. Ko još nije priznao Kosmet ima svoje razloge u kojima NISMO mi, 4. Svi priznajemo da postoje granični prelazi ali to nije važno itd.
Dakle, šizofreno. Potpuno se slažem sa očiglednim, ono što postoji postoji i što ne postoji ne postoji, priznali mi to ili ne. Uz svo ogromno poštovanje kineskog naroda, da li je Kina priznala Kosmet ili nije ima značaja samo za svetska potkosurivanja Kine i ostalih velikih sila. Mi tu ne igramo nikakvu ulogu. Srbija nikako ne sme da prizna Kosmet ali treba da prizna ono što jeste.
pre 7 godina
Konačno neko da kaže "Car je go!" Ko god, šta god mislio o Čanku, mora mu se priznati - hrabar čovek, govori istinu.
pre 7 godina
Netačno.
Ima ovde neki pravnik da mu objasni?
pre 7 godina
@miki,
naravno da je politika to. Ceo zivot je politika i svaki gleda svoju korist. I oni sto su ga priznali kao i oni sto nisu. Svi imaju svoje razloge zasto. Samo mi izgubljeni u vremenu i prostoru trabunjamo o vekovnim prijateljima i neprijateljima.
pre 7 godina
Dakle, prema gosn Canku, Milosevic je poveo rat protiv NATO (ili Kosova?) i time nas izlozio bombardovanju, a nije NATO mimo odluke SB UN i protivno medjunarodnom pravu izvrsio agresiju na suverenu SRJ i time omogucio secesiju i nezavisnost Kosova. I sad gosn Canak zagovara da, Srbija tj. ovo sto je ostalo od nje, kako bi tu nemilu situaciju prevazisla, uvazi ili prizna tu i takvu nezavisnost Kosova, sto pre udje u vojni savez (NATO) kako bi ukinula svoju vojsku (demilitarizuje se), u jeku najava nezavisnog Kosova o formiranju svoje vojske. A to sve da bi taj isti NATO sa kojim je Srbija bila u ratu i izgubila, branio Srbiju od najvece pretnje za nju, Rusije.
Ovakvi politicki koncepti, odnosno redovno opstajanje njihovih proponenata u politickom zivotu, samo govore o sizofrenosti birackog tela u Srbiji.
pre 7 godina
Svi pljuju Canka to samo pokazuje a kakvim lazima zivi vecina Srba. Ja sam Srbin, da Kosovo je samostalna drzava. Da, Srbije nema na Kosovu.Da, postoje granice na nasoj strani i na njihovoj strani. Da, Srpski politicare nemogu da udju na teritoriju Kosova bez odobrenja. I sta sada, jel treba da i narednih 100 godina da zivimo u spstvenoj lazi koju namecu ovi kvazi politicari, koji dobro znaju koliki je procenat nepismenih ljudi pa sa njima lako manipulisu i dobijaju njihove glasove.
pre 7 godina
Tesko je priznati, ali je sve ovo tacno sto je napisano ...
A ovi koji su doveli Srbiju u ovu situaciju su i dalje na vlasti: SPS i Radikali ....i nadaju se da smo zaboravili devedesete ....
pre 7 godina
Canak je u pravu. Zar je 17/18 godina moralo proci da bi ukopirali da je rat izgubljen a I Kosovo.
pre 7 godina
Dok ga ne priznaju sve vece zemlje , a od 17 najvecih priznalo ga je 3 , Kosovo je nase.
pre 7 godina
@Nikola Savršen komentar...
pre 7 godina
"Nemam problem da kažem da je Kosovo nezavisno od Srbije."
али зато имаш проблем да кажеш да су косово и метохија под окупацијом nato пакта.
pre 7 godina
Ako je tako, zašto nas prisiljavaju da ga priznamo??
pre 7 godina
Nije nezavisno jer je u interesu o zapada i Rusije da žar stalno tinja oko ovog bureta baruta. Zato su ih neki priznali a neki ne, sigurno ne iz ljubavi prema Srbima ili Albancima.
Al nije ni naše jer ne možemo tamo ni da prism*dimo.
pre 7 godina
"Bolno, ali je tako...
(Racio, 11. mart 2017 12:12)"
Bolno je bilo dok se ratovalo, a otad, počevši sa Slobinim proglašenjem "pobede", nastavljajući sa preambulistom Koštunom, pa na ovamo, bolovi su isključivo FANTOMSKE prirode i isključivo zbog nesposobnosti? kukavičluka? vladajuće elite da se činjenice sagledaju i prihvate. Svaka baba s pijace znala je u leto '99. da je Kosovo izgubljeno odlaskom, tačnije povlačenjem vojske i milicije, pa opet, malo propagande, više rijalitija i naši opsenari gutanje de facto gorke pilule ostavljaju sledećim generacijama i tešku odluku odlažu čekajući Godoa, treći svetski, propast zapada... dopisati po nahođenju.
pre 7 godina
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto nam ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, zašto se toliko ustručavaju?“, reči su Matije Bećkovića koje odjekuju danas možda više nego ikad.
pre 7 godina
nije, nista ne brini.
pre 7 godina
Po toj logici gospodina Čanka današnja Nemačka bi bila Berlin i okolina....
pre 7 godina
Uhapsite ga za širenje panike.
pre 7 godina
To sto je rekao je vise nego tacno. Ne znam da li uopste neko stvarno misli da je Kosovo u Srbiji a 2.5 miliona Albanaca da su gradjani Srbije?!
Slazem se da smo vec trebali da budemo u Nato,odavno,da jesmo to bi danas bila potpuno druga prica,a Srbija bi tada stvarno i mogla da se okrene drugim vaznijim stvarima i da pare za vojsku ulozi u prosvetu i obrazovanje naroda jer smo najnepismeniji narod u Evropi.
Srbija ce postati zemlja motaca kablova,pametna deca odavno odlaze odavde pa nam je prosek starosti 48 godina !
To sto prica Canak je ispravno,ali ko njega da razume? 96% stanovnistva ima osnovnu ili srednju skolu!
pre 7 godina
Nas nekako i da ubedis ali ajde ubedi Spaniju, Grcku, Slovacku, Kipar, Rumuniju, Kinu... ne ide je l'da?
pre 7 godina
Kosmet je okupirana teritorija u ratu koji nije zavrsen.
pre 7 godina
Odradjuje za Vucica. Ono sto premijer ne sme da kaze, reci ce nam Ceda Jovanovic i Nenad Čanak. Obojica rade za Vucica.
pre 7 godina
i ti nesto pametno da kazes,napokon.
pre 7 godina
Čeda Jovanović to priča godinama a koliko se sećam jedan od onih koji su Čedu nazivali "izdajnikom" je bio i Čanak....
pre 7 godina
To niko ne spori.
Oko čega se sporimo: kako ga vratiti.
"Što je ratom oteto, ratom se i vraća", kaže jedan davnasnji vladar.
Ali nas ubedjuju u pregovore, ustupke, lažu, mažu...
Dakle, dosta fraza, pamfleta, opstih mesta o boljitku, Evropi, platama, pa i o KiM:
Čuj, nezavisno! Ajde!
pre 7 godina
ja eto mislim da kosovo nikada ne treba priznati jer je izgubljeno ratom
pre 7 godina
Bolno, ali je tako...
pre 7 godina
Ako bi ušli u NATO ne bi imali sa kim da ratujemo
pre 7 godina
Ako je tako onda ne treba da ga priznamo, zašto bismo priznavali silu i otimačinu!
pre 7 godina
Svaka čast, Nenade.
pre 7 godina
Ovo sam želeo da čujem od naših političara. Glava u pesak i svi ćute. Bravo Čanak!
pre 7 godina
Nažalost, realno.
pre 7 godina
SNS-ovci koji ste morali dati potpise za Canka, jel vam tesko palo?
pre 7 godina
Tako je ! Čanak je u pravu političari u Beogradu nas lažu od 1999. Povukli smo vojsku - znači izgubili rat i predali Kosovo Albancima. Kraj priče.
pre 7 godina
Odradjuje za Vucica. Ono sto premijer ne sme da kaze, reci ce nam Ceda Jovanovic i Nenad Čanak. Obojica rade za Vucica.
pre 7 godina
Kosmet je okupirana teritorija u ratu koji nije zavrsen.
pre 7 godina
Ovo sam želeo da čujem od naših političara. Glava u pesak i svi ćute. Bravo Čanak!
pre 7 godina
Bolno, ali je tako...
pre 7 godina
ja eto mislim da kosovo nikada ne treba priznati jer je izgubljeno ratom
pre 7 godina
Tako je ! Čanak je u pravu političari u Beogradu nas lažu od 1999. Povukli smo vojsku - znači izgubili rat i predali Kosovo Albancima. Kraj priče.
pre 7 godina
Ako je tako onda ne treba da ga priznamo, zašto bismo priznavali silu i otimačinu!
pre 7 godina
Nas nekako i da ubedis ali ajde ubedi Spaniju, Grcku, Slovacku, Kipar, Rumuniju, Kinu... ne ide je l'da?
pre 7 godina
SNS-ovci koji ste morali dati potpise za Canka, jel vam tesko palo?
pre 7 godina
To sto je rekao je vise nego tacno. Ne znam da li uopste neko stvarno misli da je Kosovo u Srbiji a 2.5 miliona Albanaca da su gradjani Srbije?!
Slazem se da smo vec trebali da budemo u Nato,odavno,da jesmo to bi danas bila potpuno druga prica,a Srbija bi tada stvarno i mogla da se okrene drugim vaznijim stvarima i da pare za vojsku ulozi u prosvetu i obrazovanje naroda jer smo najnepismeniji narod u Evropi.
Srbija ce postati zemlja motaca kablova,pametna deca odavno odlaze odavde pa nam je prosek starosti 48 godina !
To sto prica Canak je ispravno,ali ko njega da razume? 96% stanovnistva ima osnovnu ili srednju skolu!
pre 7 godina
Ako bi ušli u NATO ne bi imali sa kim da ratujemo
pre 7 godina
Čeda Jovanović to priča godinama a koliko se sećam jedan od onih koji su Čedu nazivali "izdajnikom" je bio i Čanak....
pre 7 godina
Svaka čast, Nenade.
pre 7 godina
To niko ne spori.
Oko čega se sporimo: kako ga vratiti.
"Što je ratom oteto, ratom se i vraća", kaže jedan davnasnji vladar.
Ali nas ubedjuju u pregovore, ustupke, lažu, mažu...
Dakle, dosta fraza, pamfleta, opstih mesta o boljitku, Evropi, platama, pa i o KiM:
Čuj, nezavisno! Ajde!
pre 7 godina
Nažalost, realno.
pre 7 godina
i ti nesto pametno da kazes,napokon.
pre 7 godina
Po toj logici gospodina Čanka današnja Nemačka bi bila Berlin i okolina....
pre 7 godina
Ako je tako, zašto nas prisiljavaju da ga priznamo??
pre 7 godina
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto nam ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, zašto se toliko ustručavaju?“, reči su Matije Bećkovića koje odjekuju danas možda više nego ikad.
pre 7 godina
Svi pljuju Canka to samo pokazuje a kakvim lazima zivi vecina Srba. Ja sam Srbin, da Kosovo je samostalna drzava. Da, Srbije nema na Kosovu.Da, postoje granice na nasoj strani i na njihovoj strani. Da, Srpski politicare nemogu da udju na teritoriju Kosova bez odobrenja. I sta sada, jel treba da i narednih 100 godina da zivimo u spstvenoj lazi koju namecu ovi kvazi politicari, koji dobro znaju koliki je procenat nepismenih ljudi pa sa njima lako manipulisu i dobijaju njihove glasove.
pre 7 godina
Tesko je priznati, ali je sve ovo tacno sto je napisano ...
A ovi koji su doveli Srbiju u ovu situaciju su i dalje na vlasti: SPS i Radikali ....i nadaju se da smo zaboravili devedesete ....
pre 7 godina
Canak je u pravu. Zar je 17/18 godina moralo proci da bi ukopirali da je rat izgubljen a I Kosovo.
pre 7 godina
Uhapsite ga za širenje panike.
pre 7 godina
"Nemam problem da kažem da je Kosovo nezavisno od Srbije."
али зато имаш проблем да кажеш да су косово и метохија под окупацијом nato пакта.
pre 7 godina
Dok ga ne priznaju sve vece zemlje , a od 17 najvecih priznalo ga je 3 , Kosovo je nase.
pre 7 godina
Konačno neko da kaže "Car je go!" Ko god, šta god mislio o Čanku, mora mu se priznati - hrabar čovek, govori istinu.
pre 7 godina
"Bolno, ali je tako...
(Racio, 11. mart 2017 12:12)"
Bolno je bilo dok se ratovalo, a otad, počevši sa Slobinim proglašenjem "pobede", nastavljajući sa preambulistom Koštunom, pa na ovamo, bolovi su isključivo FANTOMSKE prirode i isključivo zbog nesposobnosti? kukavičluka? vladajuće elite da se činjenice sagledaju i prihvate. Svaka baba s pijace znala je u leto '99. da je Kosovo izgubljeno odlaskom, tačnije povlačenjem vojske i milicije, pa opet, malo propagande, više rijalitija i naši opsenari gutanje de facto gorke pilule ostavljaju sledećim generacijama i tešku odluku odlažu čekajući Godoa, treći svetski, propast zapada... dopisati po nahođenju.
pre 7 godina
Čanak se tek sada setio da kaže ono što je svakom već godinama jasno: Kosovo nije deo teritorije, Kosovo jeste nezavisna država - i što pre mi u Srbiji to shvatimo, prihvatimo i priznamo, to će biti bolje za nas.
pre 7 godina
(Sin lovca na medvede, 11. mart 2017 17:58)
Na nasu zalost nisi u pravu. Kosovo je za vreme ove vlasti mnogo uznapredovalo u nezavisnoti, vise nego u zadnjih 17 godina. Vucic je kosovu dao MEDJUNARODNI pozivni broj, podelio je imovinu Srbije sa kosovskim vlastima, kosovo ima svog predsednika (zamisli a nije Toma Nikolic), imaju svoju vladu, svoj parlament... i probaj da udjes na Kosvo bez pasosa i sve to za poslednje 4 godine.
pre 7 godina
To i Vučić zna ali ne sme glasno da kaže...
pre 7 godina
Ostavila me žena a ja i dalje svima pričam da smo u braku! Ona se i udade ponovo i rodi decu, živi lepo ali ja i dalje tvrdim da to nije istina i da je ona moja žena i da je lagala na sudu u parnici. I vreme prolazi, mladost prodje, život prolazi, gledaju me kao budalu ali ja cu i dalje biti pametniji od svih i tvrditi da je ona i dalje moja žena ništa ne uradivsi u životu tvrdeći da bih nešto uradio da se nisu svi urotili protiv mene! Pogledajte koliko su se u Evropi menjale granice poslednjih 100 god. Nismo imali srece i naša se promenila! De facto i de jure promelila!
pre 7 godina
Da su tako razmišljali Albanci, nikad ne bi bili u ovoj poziciji.
Mnogo bitnije pitanje je da li je to naš najveći problem u ovom trenutku, ili treba energiju uložiti u nešto drugo?
Mi gubimo bitku po pitanju stanovništva, a to je uvek preče pitanje od teritorije.
pre 7 godina
Kosmet je okupirana teritorija u ratu koji nije zavrsen.
(srki, 11. mart 2017 13:28)
Окупирана од стране кога, својих становника који не желе ништа да имају са Србијом?
pre 7 godina
Kosovo je u sastavu Srbije samo u vremenskoj prognozi. Posto su oni `okupirani` od strane NATO-a, meni je vise interesantmo sta bismo radili sa Kosovom kad bi nam ga sutra neko vratio, tacnije sta sa stanovnistvom ?! Samo da pitam Da li bi onda izgledali kao Makedonija danas ?! Mozda ne odmah ali za nekoliko godina, mozda cak i gore !!!
pre 7 godina
Nije nezavisno jer je u interesu o zapada i Rusije da žar stalno tinja oko ovog bureta baruta. Zato su ih neki priznali a neki ne, sigurno ne iz ljubavi prema Srbima ili Albancima.
Al nije ni naše jer ne možemo tamo ni da prism*dimo.
pre 7 godina
Dakle, prema gosn Canku, Milosevic je poveo rat protiv NATO (ili Kosova?) i time nas izlozio bombardovanju, a nije NATO mimo odluke SB UN i protivno medjunarodnom pravu izvrsio agresiju na suverenu SRJ i time omogucio secesiju i nezavisnost Kosova. I sad gosn Canak zagovara da, Srbija tj. ovo sto je ostalo od nje, kako bi tu nemilu situaciju prevazisla, uvazi ili prizna tu i takvu nezavisnost Kosova, sto pre udje u vojni savez (NATO) kako bi ukinula svoju vojsku (demilitarizuje se), u jeku najava nezavisnog Kosova o formiranju svoje vojske. A to sve da bi taj isti NATO sa kojim je Srbija bila u ratu i izgubila, branio Srbiju od najvece pretnje za nju, Rusije.
Ovakvi politicki koncepti, odnosno redovno opstajanje njihovih proponenata u politickom zivotu, samo govore o sizofrenosti birackog tela u Srbiji.
pre 7 godina
'Ono sto premijer ne sme da kaze, reci ce nam Ceda Jovanovic i Nenad Čanak. Obojica rade za Vucica'
Ne rade za Vucica, vec za buducnost Srbije!
NATO, EU i zamrzavanje svih odnosa sa Rusijom su prioritet Srbije...
pre 7 godina
Član 1 Montevidejske konvencije navodi opšteprihvaćene pravne kriterijume za državu:
"Država, kao osoba prema međunarodnom pravu, mora imati sedeće osobine:
(a) stalno stanovništvo
(b) definisanu teritoriju
(c) vlast
(d) sposobnost da stvara odnose s drugim državama.
Montevidejska konvencija je regionalna američka konvencija, ali načela iz ovog člana prihvaćena su svuda kao precizan iskaz običajnog međunarodnog prava.
Iz ovoga zaključujem da je Kosovo više država od Srbije jer npr. Srbija nema definisanu teritoriju (uslov b) za razliku od Kosova.
Priznanjem Kosova Srbija postaje država !!!
pre 7 godina
E ja glasam za tebe! Kad ja kazem da sam za nato i da imam vise postovanja prema onome ko kaze "nemoj to da radis da ne bi dobio po p...", nego svima koji su govorili "vas niko ne sme da bije", pa ili te on bije ili te PRODA da te drugi biju, niko nece da objavi!
pre 7 godina
Cinjenica je da smo izgubili Kosovo i da ne mozemo da ga vratimo. Nisu Albanci ulozili toliko truda i sredstava da bi naprasno odlucili da se vrate, sve da mi naprasno postanemo bogata i uredjena drzava kao Svajcarska. Previse smo sitni i nebitni da bi od nas nesto zavisilo i da se neko ozbiljno zauzme za nas. Ostaje nam da ostatak drzave uredimo sto je moguce bolje.
pre 7 godina
Ne. Istina je da nije istina da je Kosovo nezavisno.
G. Čanak nezavisnost Kosova jedino vidi i meri u odnosu prema Srbiji.
To da Srbija nema direktni uticaj na Kosovu nije njegova nezavisnost.
Kosovo je klasični protektorat Zapada na čelu sa NATO. I to je sve tu je kraj priče.
pre 7 godina
Na zvanicnom, drzavnom sajtu nagradne igre sa fiskalnim racunima, stoje detaljne tabele svih opstina i gradova u Srbiji koje su dobijale koverte i iz kojih su ljudi slali racune. Ukljuceno je i Kosovo. U tim tabelama stoje podaci o broju stanovnika i o prosecnoj zaradi. Ja sam to detaljno pregledala i skrenula mi je paznju najvisa prosecna zarada od 90000 dinara. Znate li gde je? U Prištini. Svi gradovi u Srbiji imaju prosek od 20000-50000 dinara, ali Pristina mnogo vise. Zato jer je nazavisna.
pre 7 godina
Kaze se da je silom oteto Kosovo od Srbije. Jeste, ali je silom 1912. i prikljuceno Srbiji, kao i Makedonija. Takodje 1918.godine u Vojvodini je bilo samo 35% srba, a ona je pripojena Srbiji, kao rezultat I svetskog rata, dakle silom. Da je tada sprovodjen referendum nikada ne bi Vojvodina usla u sastav Srbije. Takodje posle I svetskog rata, Kraljevini SHS pripojene su Crna Gora,na reziranoj podgorickoj skupstini (dakle takodje silom), i Bosna i Hercegovina, gde bi vecina stanovnistva da se pitala na referenumu sigurno ne bi izabrala da bude u drzavi sa Srbijom (dakle i to silom). Da ne govorimo o Sloveniji i Hrvatskoj. Dakle sve teritorije prikljucene su silom, samo sto je sila tada bila na strani Srbije, a sada vise nije. Kada je bilo koji od ovih naroda dobio pravo da se izjasni svi su se izjasnili protiv toga da budu sa Srbijom! Nazalost braco Srbi!
pre 7 godina
Kad pročitam komentare zaključujem da: 1. Znamo da Kosmet nije naš,2. Mi smo ga izgubili ratom sa SAD i satelitima, ali to ne priznajemo, 3. Ko još nije priznao Kosmet ima svoje razloge u kojima NISMO mi, 4. Svi priznajemo da postoje granični prelazi ali to nije važno itd.
Dakle, šizofreno. Potpuno se slažem sa očiglednim, ono što postoji postoji i što ne postoji ne postoji, priznali mi to ili ne. Uz svo ogromno poštovanje kineskog naroda, da li je Kina priznala Kosmet ili nije ima značaja samo za svetska potkosurivanja Kine i ostalih velikih sila. Mi tu ne igramo nikakvu ulogu. Srbija nikako ne sme da prizna Kosmet ali treba da prizna ono što jeste.
pre 7 godina
nije, nista ne brini.
pre 7 godina
Dok ga ne priznaju sve vece zemlje , a od 17 najvecih priznalo ga je 3 , Kosovo je nase.
(aleksandar, 11. mart 2017 16:26)
Ne, dok Kosovo ne prizna i zadnja ptica ne može biti nezavisno.
pre 7 godina
Ali zasto onda traze od nas da ga priznamo? zasto jednostavno ne idu svojim putem, mi smo i tako mala i siromašna zemlja. sta ce im nase priznanje.
I gospodo, na Kosmetu nema 2.5m Albanaca, ne lažite!!! Nema ih ni blizu toliko.
pre 7 godina
"a nije NATO mimo odluke SB UN i protivno medjunarodnom pravu izvrsio agresiju na suverenu SRJ i time omogucio secesiju i nezavisnost Kosova.
(Kampango, 11. mart 2017 17:21)
Prema tumačenju zvaničnika Srbije, SRJ nije bila nezavisna i suverena država tokom bombarodvanja NATO. Naime bez obzira što Kosovo priznaje oko 60% država sveta, zvaničnici Srbije odbijaju da priznaju da je Kosovo država jer "ne priznaju ga Ujedinjene Nacije". Pa ako je uslov državnosti "priznanje" od Ujedinjenih Nacija onda ni Savezna Republika Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) NIJE bila država tokom bombardovanja jer kao što se zna SRJ je postala članica UN tek Novembra 2000 tj. više od godinu dana posle bombardovanja.
Sada ili NATO nije bombardovao suverenu državu i Kosovo nije država ili, s druge strane, SRJ je bila država ali i Kosovo JESTE država. Tako je ako nemamo duple standarde. Pa neka izaberu.
pre 7 godina
Kosovo je Srbija,Tacka.!!!
pre 7 godina
Za Canka je Kosovo i Metohija nezavisno a za mene Alfonsa nije. On ima svoje misljenje a imam ga i ja.Ko je on a ko sam ja?
Kladim se da ako izadjem subotom na pijacan dan skupiti bar 11 000 glasova!
pre 7 godina
Znate sta je problem.I jedni i drugi ste u pravu.Istina je da na Kosovu nema Srbije ali je istina da je njima i te kako stalo da ga bas mi priznamo.A nisu ga priznale neke velike svetske sile:Rusija,Kina,Brazil,mislim ni Indija ali nisam siguran.Pa ni neke zemlje EU.Politika je to!
pre 7 godina
Ne moramo da ratujemo za Kosovo ali ga NIKAD ne treba priznati kao suverenu drzavu, promenice se vremena, pravda je, sto kazu, spora ali dostizna
pre 7 godina
Mozda Kosovo i nije nase a o tome se da raspravljati. Medjutim, sta je sa nasom imovinom pravnih i fizickih lica Crkvenom imovinom? Gde se delo cuveno zapadno pravo privatne svojine? Kao i sva ostala zanemarena prava, recimo manjina i sl. zbog kojih su nas zlostavljali?
pre 7 godina
E otkrio je Čanak toplu vodu - problem Kosova je previše složen da bi se samo tek ustvrdilo da je nezavisno ili samo naše - vekovima se tu sve i svašta preplitalo i bilo naše, njihovo, svačije, malo o tome mislite, istorija nije završena 1999...ne treba se uzbuđivatio oko toga previše.
pre 7 godina
@ceda,
a sta bi to bilo razjasnjeno referendumom, leba ti?
Potvrdili bi da je Kosovo srce Srbije i onda sta? Guslanje i dalje.
pre 7 godina
Netačno.
Ima ovde neki pravnik da mu objasni?
pre 7 godina
srbija bi zelela da bude kao izrael,odnosno kao jevreji,sto ce reci da maltretira svoje susjede i da je toliko bogata da moze da radi sta hoce.medjutim jevreji imaju preko 5700 godina istorije a srbija 1400 god.,i jevreji nisu uvijek bili bogati.2000 god. jevreji su cekali da se vrate u jerusalem.da li srbi mogu da cekaju 2000 god za kosovo...ne znam
pre 7 godina
Косово* није призната држава. Односно, билатерално је призната од низа држава, али не и од Уједињених нација. Да нашим непријатељима није неопходно да га признамо да би се садашњој окупацији дао легитимитет, не би нас ни "стимулисали" да "преговарамо". Занимљиво је и да се равнотежа снага у свету мења, а да Чанак, ево, заступа неке интересе који нису сагласни са српским.
pre 7 godina
Ostavila me žena a ja i dalje svima pričam da smo u braku! Ona se i udade ponovo i rodi decu, živi lepo ali ja i dalje tvrdim da to nije istina i da je ona moja žena i da je lagala na sudu u parnici. I vreme prolazi, mladost prodje, život prolazi, gledaju me kao budalu ali ja cu i dalje biti pametniji od svih i tvrditi da je ona i dalje moja žena ništa ne uradivsi u životu tvrdeći da bih nešto uradio da se nisu svi urotili protiv mene! Pogledajte koliko su se u Evropi menjale granice poslednjih 100 god. Nismo imali srece i naša se promenila! De facto i de jure promelila!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anonymous, 11. mart 2017 18:58)
Analogija je pogresna, nije problem zena, nego deca i imovina. Recimo da su Srbi na Kosovu deca koja ne zele da zive sa tom zenom, i recimo da zena svojata imovinu koju nije zakonito stekla, poput akumulacije Gazivode, Kombinata Trepca, Nacionalnog Parka Sar Planina itd. I tu nema nicega de jure, u pitanju je cisto sprovodjenje sile, problem za koji Canak i njemu slicni misli da ce nestati ako prosto prizna fakticno stanje.
pre 7 godina
@Trovach
Bravo za pametan i logican rezon....Ali sta vredi,mislim da smo u manjini....
pre 7 godina
Znam samo da ce iz Srbije otici stotine hiljada obrazovanih ljudi kao posledica nepriznavanja Kosova kao drzave. Slazem se da je Kosovo deo nase teritorije i da je oteto ali slazem se i da cemo ostati bez izuzetnih mladih ljudi jer ovde nemaju velike sanse da izgrade pristojan zivot. Hocemo li obrazovanu i vrednu mladost ili KiM (doduse u domenu teirije)? Hteo bih jos da kazem da danasnje politicare razumem sto se tice Kosova, nije njihovo da ga daju ali zapamtite da i oni u svojoj politici opipavaju puls naroda tako da ako narod izabere KiM u teoriji u odnosu na nasu mladost onda ce i politicari tako uraditi.
pre 7 godina
Dobrim delom tacno, ali sve je to lose receno. Stara boljka nasih politicara koji ne mogu a da ne budu provokativni. Jedno je imati zdrav stav prema aktuelnoj situaciji i gledati joj u oci, a drugo smisljati neke nebulozne poteze koji nista ne resavaju. Sta bi Srbiji pomoglo u vezi Kosova da udje u NATO? I otkad je posao NATO-a demilitarizacija? Glupo je forsirati takve naivnosti i provocirati ljude.
Stvaranjem tenzije preko forsiranja dve potpuno oprecne (i beskorisne po Srbiju, kako smo mogli da vidimo od 1999.) struje - pro-ruske i pro-NATO, u ljudima se stvaraju konflikt i konfuzija, a paznja se skrece sa stvarnih i ozbiljnih unutrasnjih problema.
Niti jedna nasa politicka partija i niti jedan politicar nisu jos uvek potkovani da se bave spoljnom politikom, ma niti teoretski.
pre 7 godina
хоћу и ја да се играм аналогије-
примим подстанара.
подстанар каже да 13% мог дома више није моје, него је од сада тај део само његов.
ја не пристајем. он ме нападне.
ја узвратим. он подвије реп и доведе локалне силеџије.
исти ме истерају и дан данас су тамо. али им треба мој потпис. због катастра.
када бих и дао потпис, шта мислите? шта следи након тога?
pre 7 godina
@miki,
naravno da je politika to. Ceo zivot je politika i svaki gleda svoju korist. I oni sto su ga priznali kao i oni sto nisu. Svi imaju svoje razloge zasto. Samo mi izgubljeni u vremenu i prostoru trabunjamo o vekovnim prijateljima i neprijateljima.
pre 7 godina
Raspisati referendum i sve ce biti jasno.
pre 7 godina
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo?...''
(Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bojan, 11. mart 2017 16:48)
Da bismo civilizovanom svetu pokazali i dokazali da smo politički zreli i odgovorni, da verujemo u političku realost a ne u mit i samoobmanu, da verujemo onome što jeste a ne onome što bismo želeli - pa da se prema nama odnose kao prema svakom normalnom, racionalnom narodu a ne kao do sada nama ovakvim koji odbijaju da prihvate neporecivu istinu.
pre 7 godina
Prema tumačenju zvaničnika Srbije, SRJ nije bila nezavisna i suverena država tokom bombarodvanja NATO. Naime bez obzira što Kosovo priznaje oko 60% država sveta, zvaničnici Srbije odbijaju da priznaju da je Kosovo država jer "ne priznaju ga Ujedinjene Nacije". Pa ako je uslov državnosti "priznanje" od Ujedinjenih Nacija onda ni Savezna Republika Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) NIJE bila država tokom bombardovanja jer kao što se zna SRJ je postala članica UN tek Novembra 2000 tj. više od godinu dana posle bombardovanja.
Sada ili NATO nije bombardovao suverenu državu i Kosovo nije država ili, s druge strane, SRJ je bila država ali i Kosovo JESTE država. Tako je ako nemamo duple standarde. Pa neka izaberu.
(pravda, 11. mart 2017 18:22)
Netacno. Suverenost odredjuju tri atributa: nezavisnost vlasti u odnosima sa vlastima drugih drzava, suprematija drzavne vlasti nad vlastima na njenoj teritoriji i pravna neogranicenost tj. mogucnost drzave da donosi pravne akte bez spoljnih i unutrasnjih mesanja, u izvesnoj meri umanjena sa pojavom medjunarodnih institucija. Srbija Kosovu ne priznaje drzavnost a samim tim ni pravo da postane clanica UN zbog ilegalne secesije i Rezolucije 1244 kojom je ono definisano kao teritorija pod upravom UN do resavanja pitanja konacnog statusa. To sto Canak propagira uvazavanje de fakto stanja kao konacnog statusa, govori koliko je politicki neodgovoran, ako ni prema kome onda prema Srbima na Kosovu koji ne zele da zive pod drzavom Kosovo.
pre 7 godina
@Nikola Savršen komentar...
pre 7 godina
Izgubljeno je u ratu protiv NATO.
pre 7 godina
au bre sta je vama narode
koja je poenta priznavanja kosova???
koja je poenta ne priznavanja???
slepo crevo mafije.
problem je mnogo dublji i treba ga resiti. ne nezavisnoscu nego najvisim stepenom autonomije. njima njihovo nama ono sto je ostalo od naseg. naravno pod zastavom srbije.
pre 7 godina
@Izgubljeno je u ratu protiv NATO.
(vladimir, 11. mart 2017 22:35). Nije. Izgubljeno je u ratu protiv kosovskog naroda i nepoštivanja ljudskih prava na Kosovu.
pre 7 godina
Tačno.
pre 7 godina
Ovo sam želeo da čujem od naših političara. Glava u pesak i svi ćute. Bravo Čanak!
pre 7 godina
Bolno, ali je tako...
pre 7 godina
To sto je rekao je vise nego tacno. Ne znam da li uopste neko stvarno misli da je Kosovo u Srbiji a 2.5 miliona Albanaca da su gradjani Srbije?!
Slazem se da smo vec trebali da budemo u Nato,odavno,da jesmo to bi danas bila potpuno druga prica,a Srbija bi tada stvarno i mogla da se okrene drugim vaznijim stvarima i da pare za vojsku ulozi u prosvetu i obrazovanje naroda jer smo najnepismeniji narod u Evropi.
Srbija ce postati zemlja motaca kablova,pametna deca odavno odlaze odavde pa nam je prosek starosti 48 godina !
To sto prica Canak je ispravno,ali ko njega da razume? 96% stanovnistva ima osnovnu ili srednju skolu!
pre 7 godina
Svaka čast, Nenade.
pre 7 godina
Tako je ! Čanak je u pravu političari u Beogradu nas lažu od 1999. Povukli smo vojsku - znači izgubili rat i predali Kosovo Albancima. Kraj priče.
pre 7 godina
Kosmet je okupirana teritorija u ratu koji nije zavrsen.
pre 7 godina
Čeda Jovanović to priča godinama a koliko se sećam jedan od onih koji su Čedu nazivali "izdajnikom" je bio i Čanak....
pre 7 godina
i ti nesto pametno da kazes,napokon.
pre 7 godina
Nažalost, realno.
pre 7 godina
Nas nekako i da ubedis ali ajde ubedi Spaniju, Grcku, Slovacku, Kipar, Rumuniju, Kinu... ne ide je l'da?
pre 7 godina
ja eto mislim da kosovo nikada ne treba priznati jer je izgubljeno ratom
pre 7 godina
Uhapsite ga za širenje panike.
pre 7 godina
Canak je u pravu. Zar je 17/18 godina moralo proci da bi ukopirali da je rat izgubljen a I Kosovo.
pre 7 godina
To niko ne spori.
Oko čega se sporimo: kako ga vratiti.
"Što je ratom oteto, ratom se i vraća", kaže jedan davnasnji vladar.
Ali nas ubedjuju u pregovore, ustupke, lažu, mažu...
Dakle, dosta fraza, pamfleta, opstih mesta o boljitku, Evropi, platama, pa i o KiM:
Čuj, nezavisno! Ajde!
pre 7 godina
Ako je tako onda ne treba da ga priznamo, zašto bismo priznavali silu i otimačinu!
pre 7 godina
Dok ga ne priznaju sve vece zemlje , a od 17 najvecih priznalo ga je 3 , Kosovo je nase.
pre 7 godina
Konačno neko da kaže "Car je go!" Ko god, šta god mislio o Čanku, mora mu se priznati - hrabar čovek, govori istinu.
pre 7 godina
Po toj logici gospodina Čanka današnja Nemačka bi bila Berlin i okolina....
pre 7 godina
Kosovo je Srbija,Tacka.!!!
pre 7 godina
Ako bi ušli u NATO ne bi imali sa kim da ratujemo
pre 7 godina
Svi pljuju Canka to samo pokazuje a kakvim lazima zivi vecina Srba. Ja sam Srbin, da Kosovo je samostalna drzava. Da, Srbije nema na Kosovu.Da, postoje granice na nasoj strani i na njihovoj strani. Da, Srpski politicare nemogu da udju na teritoriju Kosova bez odobrenja. I sta sada, jel treba da i narednih 100 godina da zivimo u spstvenoj lazi koju namecu ovi kvazi politicari, koji dobro znaju koliki je procenat nepismenih ljudi pa sa njima lako manipulisu i dobijaju njihove glasove.
pre 7 godina
Odradjuje za Vucica. Ono sto premijer ne sme da kaze, reci ce nam Ceda Jovanovic i Nenad Čanak. Obojica rade za Vucica.
pre 7 godina
Kosmet je okupirana teritorija u ratu koji nije zavrsen.
(srki, 11. mart 2017 13:28)
Окупирана од стране кога, својих становника који не желе ништа да имају са Србијом?
pre 7 godina
'Ono sto premijer ne sme da kaze, reci ce nam Ceda Jovanovic i Nenad Čanak. Obojica rade za Vucica'
Ne rade za Vucica, vec za buducnost Srbije!
NATO, EU i zamrzavanje svih odnosa sa Rusijom su prioritet Srbije...
pre 7 godina
Tesko je priznati, ali je sve ovo tacno sto je napisano ...
A ovi koji su doveli Srbiju u ovu situaciju su i dalje na vlasti: SPS i Radikali ....i nadaju se da smo zaboravili devedesete ....
pre 7 godina
Čanak se tek sada setio da kaže ono što je svakom već godinama jasno: Kosovo nije deo teritorije, Kosovo jeste nezavisna država - i što pre mi u Srbiji to shvatimo, prihvatimo i priznamo, to će biti bolje za nas.
pre 7 godina
Ne. Istina je da nije istina da je Kosovo nezavisno.
G. Čanak nezavisnost Kosova jedino vidi i meri u odnosu prema Srbiji.
To da Srbija nema direktni uticaj na Kosovu nije njegova nezavisnost.
Kosovo je klasični protektorat Zapada na čelu sa NATO. I to je sve tu je kraj priče.
pre 7 godina
Član 1 Montevidejske konvencije navodi opšteprihvaćene pravne kriterijume za državu:
"Država, kao osoba prema međunarodnom pravu, mora imati sedeće osobine:
(a) stalno stanovništvo
(b) definisanu teritoriju
(c) vlast
(d) sposobnost da stvara odnose s drugim državama.
Montevidejska konvencija je regionalna američka konvencija, ali načela iz ovog člana prihvaćena su svuda kao precizan iskaz običajnog međunarodnog prava.
Iz ovoga zaključujem da je Kosovo više država od Srbije jer npr. Srbija nema definisanu teritoriju (uslov b) za razliku od Kosova.
Priznanjem Kosova Srbija postaje država !!!
pre 7 godina
"Nemam problem da kažem da je Kosovo nezavisno od Srbije."
али зато имаш проблем да кажеш да су косово и метохија под окупацијом nato пакта.
pre 7 godina
Ako je tako, zašto nas prisiljavaju da ga priznamo??
pre 7 godina
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto nam ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, zašto se toliko ustručavaju?“, reči su Matije Bećkovića koje odjekuju danas možda više nego ikad.
pre 7 godina
Ostavila me žena a ja i dalje svima pričam da smo u braku! Ona se i udade ponovo i rodi decu, živi lepo ali ja i dalje tvrdim da to nije istina i da je ona moja žena i da je lagala na sudu u parnici. I vreme prolazi, mladost prodje, život prolazi, gledaju me kao budalu ali ja cu i dalje biti pametniji od svih i tvrditi da je ona i dalje moja žena ništa ne uradivsi u životu tvrdeći da bih nešto uradio da se nisu svi urotili protiv mene! Pogledajte koliko su se u Evropi menjale granice poslednjih 100 god. Nismo imali srece i naša se promenila! De facto i de jure promelila!
pre 7 godina
SNS-ovci koji ste morali dati potpise za Canka, jel vam tesko palo?
pre 7 godina
E ja glasam za tebe! Kad ja kazem da sam za nato i da imam vise postovanja prema onome ko kaze "nemoj to da radis da ne bi dobio po p...", nego svima koji su govorili "vas niko ne sme da bije", pa ili te on bije ili te PRODA da te drugi biju, niko nece da objavi!
pre 7 godina
Za Canka je Kosovo i Metohija nezavisno a za mene Alfonsa nije. On ima svoje misljenje a imam ga i ja.Ko je on a ko sam ja?
Kladim se da ako izadjem subotom na pijacan dan skupiti bar 11 000 glasova!
pre 7 godina
Ne moramo da ratujemo za Kosovo ali ga NIKAD ne treba priznati kao suverenu drzavu, promenice se vremena, pravda je, sto kazu, spora ali dostizna
pre 7 godina
srbija bi zelela da bude kao izrael,odnosno kao jevreji,sto ce reci da maltretira svoje susjede i da je toliko bogata da moze da radi sta hoce.medjutim jevreji imaju preko 5700 godina istorije a srbija 1400 god.,i jevreji nisu uvijek bili bogati.2000 god. jevreji su cekali da se vrate u jerusalem.da li srbi mogu da cekaju 2000 god za kosovo...ne znam
pre 7 godina
Dakle, prema gosn Canku, Milosevic je poveo rat protiv NATO (ili Kosova?) i time nas izlozio bombardovanju, a nije NATO mimo odluke SB UN i protivno medjunarodnom pravu izvrsio agresiju na suverenu SRJ i time omogucio secesiju i nezavisnost Kosova. I sad gosn Canak zagovara da, Srbija tj. ovo sto je ostalo od nje, kako bi tu nemilu situaciju prevazisla, uvazi ili prizna tu i takvu nezavisnost Kosova, sto pre udje u vojni savez (NATO) kako bi ukinula svoju vojsku (demilitarizuje se), u jeku najava nezavisnog Kosova o formiranju svoje vojske. A to sve da bi taj isti NATO sa kojim je Srbija bila u ratu i izgubila, branio Srbiju od najvece pretnje za nju, Rusije.
Ovakvi politicki koncepti, odnosno redovno opstajanje njihovih proponenata u politickom zivotu, samo govore o sizofrenosti birackog tela u Srbiji.
pre 7 godina
"Bolno, ali je tako...
(Racio, 11. mart 2017 12:12)"
Bolno je bilo dok se ratovalo, a otad, počevši sa Slobinim proglašenjem "pobede", nastavljajući sa preambulistom Koštunom, pa na ovamo, bolovi su isključivo FANTOMSKE prirode i isključivo zbog nesposobnosti? kukavičluka? vladajuće elite da se činjenice sagledaju i prihvate. Svaka baba s pijace znala je u leto '99. da je Kosovo izgubljeno odlaskom, tačnije povlačenjem vojske i milicije, pa opet, malo propagande, više rijalitija i naši opsenari gutanje de facto gorke pilule ostavljaju sledećim generacijama i tešku odluku odlažu čekajući Godoa, treći svetski, propast zapada... dopisati po nahođenju.
pre 7 godina
Dok ga ne priznaju sve vece zemlje , a od 17 najvecih priznalo ga je 3 , Kosovo je nase.
(aleksandar, 11. mart 2017 16:26)
Ne, dok Kosovo ne prizna i zadnja ptica ne može biti nezavisno.
pre 7 godina
Ostavila me žena a ja i dalje svima pričam da smo u braku! Ona se i udade ponovo i rodi decu, živi lepo ali ja i dalje tvrdim da to nije istina i da je ona moja žena i da je lagala na sudu u parnici. I vreme prolazi, mladost prodje, život prolazi, gledaju me kao budalu ali ja cu i dalje biti pametniji od svih i tvrditi da je ona i dalje moja žena ništa ne uradivsi u životu tvrdeći da bih nešto uradio da se nisu svi urotili protiv mene! Pogledajte koliko su se u Evropi menjale granice poslednjih 100 god. Nismo imali srece i naša se promenila! De facto i de jure promelila!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anonymous, 11. mart 2017 18:58)
Analogija je pogresna, nije problem zena, nego deca i imovina. Recimo da su Srbi na Kosovu deca koja ne zele da zive sa tom zenom, i recimo da zena svojata imovinu koju nije zakonito stekla, poput akumulacije Gazivode, Kombinata Trepca, Nacionalnog Parka Sar Planina itd. I tu nema nicega de jure, u pitanju je cisto sprovodjenje sile, problem za koji Canak i njemu slicni misli da ce nestati ako prosto prizna fakticno stanje.
pre 7 godina
Косово* није призната држава. Односно, билатерално је призната од низа држава, али не и од Уједињених нација. Да нашим непријатељима није неопходно да га признамо да би се садашњој окупацији дао легитимитет, не би нас ни "стимулисали" да "преговарамо". Занимљиво је и да се равнотежа снага у свету мења, а да Чанак, ево, заступа неке интересе који нису сагласни са српским.
pre 7 godina
nije, nista ne brini.
pre 7 godina
Netačno.
Ima ovde neki pravnik da mu objasni?
pre 7 godina
Ali zasto onda traze od nas da ga priznamo? zasto jednostavno ne idu svojim putem, mi smo i tako mala i siromašna zemlja. sta ce im nase priznanje.
I gospodo, na Kosmetu nema 2.5m Albanaca, ne lažite!!! Nema ih ni blizu toliko.
pre 7 godina
"a nije NATO mimo odluke SB UN i protivno medjunarodnom pravu izvrsio agresiju na suverenu SRJ i time omogucio secesiju i nezavisnost Kosova.
(Kampango, 11. mart 2017 17:21)
Prema tumačenju zvaničnika Srbije, SRJ nije bila nezavisna i suverena država tokom bombarodvanja NATO. Naime bez obzira što Kosovo priznaje oko 60% država sveta, zvaničnici Srbije odbijaju da priznaju da je Kosovo država jer "ne priznaju ga Ujedinjene Nacije". Pa ako je uslov državnosti "priznanje" od Ujedinjenih Nacija onda ni Savezna Republika Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) NIJE bila država tokom bombardovanja jer kao što se zna SRJ je postala članica UN tek Novembra 2000 tj. više od godinu dana posle bombardovanja.
Sada ili NATO nije bombardovao suverenu državu i Kosovo nije država ili, s druge strane, SRJ je bila država ali i Kosovo JESTE država. Tako je ako nemamo duple standarde. Pa neka izaberu.
pre 7 godina
Cinjenica je da smo izgubili Kosovo i da ne mozemo da ga vratimo. Nisu Albanci ulozili toliko truda i sredstava da bi naprasno odlucili da se vrate, sve da mi naprasno postanemo bogata i uredjena drzava kao Svajcarska. Previse smo sitni i nebitni da bi od nas nesto zavisilo i da se neko ozbiljno zauzme za nas. Ostaje nam da ostatak drzave uredimo sto je moguce bolje.
pre 7 godina
Kad pročitam komentare zaključujem da: 1. Znamo da Kosmet nije naš,2. Mi smo ga izgubili ratom sa SAD i satelitima, ali to ne priznajemo, 3. Ko još nije priznao Kosmet ima svoje razloge u kojima NISMO mi, 4. Svi priznajemo da postoje granični prelazi ali to nije važno itd.
Dakle, šizofreno. Potpuno se slažem sa očiglednim, ono što postoji postoji i što ne postoji ne postoji, priznali mi to ili ne. Uz svo ogromno poštovanje kineskog naroda, da li je Kina priznala Kosmet ili nije ima značaja samo za svetska potkosurivanja Kine i ostalih velikih sila. Mi tu ne igramo nikakvu ulogu. Srbija nikako ne sme da prizna Kosmet ali treba da prizna ono što jeste.
pre 7 godina
Raspisati referendum i sve ce biti jasno.
pre 7 godina
E otkrio je Čanak toplu vodu - problem Kosova je previše složen da bi se samo tek ustvrdilo da je nezavisno ili samo naše - vekovima se tu sve i svašta preplitalo i bilo naše, njihovo, svačije, malo o tome mislite, istorija nije završena 1999...ne treba se uzbuđivatio oko toga previše.
pre 7 godina
Kosovo je u sastavu Srbije samo u vremenskoj prognozi. Posto su oni `okupirani` od strane NATO-a, meni je vise interesantmo sta bismo radili sa Kosovom kad bi nam ga sutra neko vratio, tacnije sta sa stanovnistvom ?! Samo da pitam Da li bi onda izgledali kao Makedonija danas ?! Mozda ne odmah ali za nekoliko godina, mozda cak i gore !!!
pre 7 godina
Na zvanicnom, drzavnom sajtu nagradne igre sa fiskalnim racunima, stoje detaljne tabele svih opstina i gradova u Srbiji koje su dobijale koverte i iz kojih su ljudi slali racune. Ukljuceno je i Kosovo. U tim tabelama stoje podaci o broju stanovnika i o prosecnoj zaradi. Ja sam to detaljno pregledala i skrenula mi je paznju najvisa prosecna zarada od 90000 dinara. Znate li gde je? U Prištini. Svi gradovi u Srbiji imaju prosek od 20000-50000 dinara, ali Pristina mnogo vise. Zato jer je nazavisna.
pre 7 godina
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo?...''
(Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bojan, 11. mart 2017 16:48)
Da bismo civilizovanom svetu pokazali i dokazali da smo politički zreli i odgovorni, da verujemo u političku realost a ne u mit i samoobmanu, da verujemo onome što jeste a ne onome što bismo želeli - pa da se prema nama odnose kao prema svakom normalnom, racionalnom narodu a ne kao do sada nama ovakvim koji odbijaju da prihvate neporecivu istinu.
pre 7 godina
Znam samo da ce iz Srbije otici stotine hiljada obrazovanih ljudi kao posledica nepriznavanja Kosova kao drzave. Slazem se da je Kosovo deo nase teritorije i da je oteto ali slazem se i da cemo ostati bez izuzetnih mladih ljudi jer ovde nemaju velike sanse da izgrade pristojan zivot. Hocemo li obrazovanu i vrednu mladost ili KiM (doduse u domenu teirije)? Hteo bih jos da kazem da danasnje politicare razumem sto se tice Kosova, nije njihovo da ga daju ali zapamtite da i oni u svojoj politici opipavaju puls naroda tako da ako narod izabere KiM u teoriji u odnosu na nasu mladost onda ce i politicari tako uraditi.
pre 7 godina
Kaze se da je silom oteto Kosovo od Srbije. Jeste, ali je silom 1912. i prikljuceno Srbiji, kao i Makedonija. Takodje 1918.godine u Vojvodini je bilo samo 35% srba, a ona je pripojena Srbiji, kao rezultat I svetskog rata, dakle silom. Da je tada sprovodjen referendum nikada ne bi Vojvodina usla u sastav Srbije. Takodje posle I svetskog rata, Kraljevini SHS pripojene su Crna Gora,na reziranoj podgorickoj skupstini (dakle takodje silom), i Bosna i Hercegovina, gde bi vecina stanovnistva da se pitala na referenumu sigurno ne bi izabrala da bude u drzavi sa Srbijom (dakle i to silom). Da ne govorimo o Sloveniji i Hrvatskoj. Dakle sve teritorije prikljucene su silom, samo sto je sila tada bila na strani Srbije, a sada vise nije. Kada je bilo koji od ovih naroda dobio pravo da se izjasni svi su se izjasnili protiv toga da budu sa Srbijom! Nazalost braco Srbi!
pre 7 godina
To i Vučić zna ali ne sme glasno da kaže...
pre 7 godina
хоћу и ја да се играм аналогије-
примим подстанара.
подстанар каже да 13% мог дома више није моје, него је од сада тај део само његов.
ја не пристајем. он ме нападне.
ја узвратим. он подвије реп и доведе локалне силеџије.
исти ме истерају и дан данас су тамо. али им треба мој потпис. због катастра.
када бих и дао потпис, шта мислите? шта следи након тога?
pre 7 godina
Nije nezavisno jer je u interesu o zapada i Rusije da žar stalno tinja oko ovog bureta baruta. Zato su ih neki priznali a neki ne, sigurno ne iz ljubavi prema Srbima ili Albancima.
Al nije ni naše jer ne možemo tamo ni da prism*dimo.
pre 7 godina
Znate sta je problem.I jedni i drugi ste u pravu.Istina je da na Kosovu nema Srbije ali je istina da je njima i te kako stalo da ga bas mi priznamo.A nisu ga priznale neke velike svetske sile:Rusija,Kina,Brazil,mislim ni Indija ali nisam siguran.Pa ni neke zemlje EU.Politika je to!
pre 7 godina
Prema tumačenju zvaničnika Srbije, SRJ nije bila nezavisna i suverena država tokom bombarodvanja NATO. Naime bez obzira što Kosovo priznaje oko 60% država sveta, zvaničnici Srbije odbijaju da priznaju da je Kosovo država jer "ne priznaju ga Ujedinjene Nacije". Pa ako je uslov državnosti "priznanje" od Ujedinjenih Nacija onda ni Savezna Republika Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) NIJE bila država tokom bombardovanja jer kao što se zna SRJ je postala članica UN tek Novembra 2000 tj. više od godinu dana posle bombardovanja.
Sada ili NATO nije bombardovao suverenu državu i Kosovo nije država ili, s druge strane, SRJ je bila država ali i Kosovo JESTE država. Tako je ako nemamo duple standarde. Pa neka izaberu.
(pravda, 11. mart 2017 18:22)
Netacno. Suverenost odredjuju tri atributa: nezavisnost vlasti u odnosima sa vlastima drugih drzava, suprematija drzavne vlasti nad vlastima na njenoj teritoriji i pravna neogranicenost tj. mogucnost drzave da donosi pravne akte bez spoljnih i unutrasnjih mesanja, u izvesnoj meri umanjena sa pojavom medjunarodnih institucija. Srbija Kosovu ne priznaje drzavnost a samim tim ni pravo da postane clanica UN zbog ilegalne secesije i Rezolucije 1244 kojom je ono definisano kao teritorija pod upravom UN do resavanja pitanja konacnog statusa. To sto Canak propagira uvazavanje de fakto stanja kao konacnog statusa, govori koliko je politicki neodgovoran, ako ni prema kome onda prema Srbima na Kosovu koji ne zele da zive pod drzavom Kosovo.
pre 7 godina
Mozda Kosovo i nije nase a o tome se da raspravljati. Medjutim, sta je sa nasom imovinom pravnih i fizickih lica Crkvenom imovinom? Gde se delo cuveno zapadno pravo privatne svojine? Kao i sva ostala zanemarena prava, recimo manjina i sl. zbog kojih su nas zlostavljali?
pre 7 godina
@ceda,
a sta bi to bilo razjasnjeno referendumom, leba ti?
Potvrdili bi da je Kosovo srce Srbije i onda sta? Guslanje i dalje.
pre 7 godina
@Trovach
Bravo za pametan i logican rezon....Ali sta vredi,mislim da smo u manjini....
pre 7 godina
@Nikola Savršen komentar...
pre 7 godina
(Sin lovca na medvede, 11. mart 2017 17:58)
Na nasu zalost nisi u pravu. Kosovo je za vreme ove vlasti mnogo uznapredovalo u nezavisnoti, vise nego u zadnjih 17 godina. Vucic je kosovu dao MEDJUNARODNI pozivni broj, podelio je imovinu Srbije sa kosovskim vlastima, kosovo ima svog predsednika (zamisli a nije Toma Nikolic), imaju svoju vladu, svoj parlament... i probaj da udjes na Kosvo bez pasosa i sve to za poslednje 4 godine.
pre 7 godina
Da su tako razmišljali Albanci, nikad ne bi bili u ovoj poziciji.
Mnogo bitnije pitanje je da li je to naš najveći problem u ovom trenutku, ili treba energiju uložiti u nešto drugo?
Mi gubimo bitku po pitanju stanovništva, a to je uvek preče pitanje od teritorije.
pre 7 godina
au bre sta je vama narode
koja je poenta priznavanja kosova???
koja je poenta ne priznavanja???
slepo crevo mafije.
problem je mnogo dublji i treba ga resiti. ne nezavisnoscu nego najvisim stepenom autonomije. njima njihovo nama ono sto je ostalo od naseg. naravno pod zastavom srbije.
pre 7 godina
Dobrim delom tacno, ali sve je to lose receno. Stara boljka nasih politicara koji ne mogu a da ne budu provokativni. Jedno je imati zdrav stav prema aktuelnoj situaciji i gledati joj u oci, a drugo smisljati neke nebulozne poteze koji nista ne resavaju. Sta bi Srbiji pomoglo u vezi Kosova da udje u NATO? I otkad je posao NATO-a demilitarizacija? Glupo je forsirati takve naivnosti i provocirati ljude.
Stvaranjem tenzije preko forsiranja dve potpuno oprecne (i beskorisne po Srbiju, kako smo mogli da vidimo od 1999.) struje - pro-ruske i pro-NATO, u ljudima se stvaraju konflikt i konfuzija, a paznja se skrece sa stvarnih i ozbiljnih unutrasnjih problema.
Niti jedna nasa politicka partija i niti jedan politicar nisu jos uvek potkovani da se bave spoljnom politikom, ma niti teoretski.
pre 7 godina
@miki,
naravno da je politika to. Ceo zivot je politika i svaki gleda svoju korist. I oni sto su ga priznali kao i oni sto nisu. Svi imaju svoje razloge zasto. Samo mi izgubljeni u vremenu i prostoru trabunjamo o vekovnim prijateljima i neprijateljima.
pre 7 godina
Izgubljeno je u ratu protiv NATO.
pre 7 godina
@Izgubljeno je u ratu protiv NATO.
(vladimir, 11. mart 2017 22:35). Nije. Izgubljeno je u ratu protiv kosovskog naroda i nepoštivanja ljudskih prava na Kosovu.
pre 7 godina
Tačno.
72 Komentari
Sortiraj po: