Četvrtak, 23.02.2017.

12:20

Kazins: Zašto da pričam s Divcem kad je sve gotovo

Novi košarkaš Nju Orelansa Demarkus Kazins nije krio razočaranje posle neočekivanog trejda iz Sakramento Kingsa.

Izvor: mn

Kazins: Zašto da prièam s Divcem kad je sve gotovo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

darko

pre 7 godina

Sramota je sto zivim u zemlji u kojoj je neka Jelena Djokovic milion puta cenjenija od jednog Divca,napises nesto protiv nje,uglavnom opravdano,odmah njih 100 skoce da je brane,napises nesto protiv Divca,uglavnom budalastinu,i to naravno nikom ne smeta.Pa jel vi stvarno mislite da covek moze protiv Briselskog sporazuma i gazde svog kluba(2 stvari za koje pljuju njega licno,prijem Kosova i transfer Kazinsa)?

Jedan je Divac Vlade

pre 7 godina

Vlade se pita kao i ja, kada vlasnik kluba kaze ne treba mi ovaj.. Sta ste napali na Divca, tako moderan kapitalizam funkcionise, radnici mrze sefove i direktore, a o vlasnicima nemaju nikakvo misljenje. Ako je Vlade rekao da ga nece prodati, nije ga prevario vec mu je naredjeno. U prevodu, kuj pita zabe kada se bara zatrpava.

Jedan je Divac Vlade

pre 7 godina

Vlade se pita kao i ja, kada vlasnik kluba kaze ne treba mi ovaj.. Sta ste napali na Divca, tako moderan kapitalizam funkcionise, radnici mrze sefove i direktore, a o vlasnicima nemaju nikakvo misljenje. Ako je Vlade rekao da ga nece prodati, nije ga prevario vec mu je naredjeno. U prevodu, kuj pita zabe kada se bara zatrpava.

srle

pre 7 godina

Kazinsa je trejdovao vlasnik Sakramenta. Da li je ovo moguće da ljudi misle da je Divac glavni i da on sve odlučuje u klubu? Neverovatno koliko su ljudi naivni, Divac radi šta mu se kaže i to je to. Vlasnik je postavio Divca na mesto menadžera, neće valjda on kao vlasnik da odgovara na pitanja. Ja ne verujem koliko su ljudi neupućeni. Divac u ovom slučaju nije ništa kriv.

Mladen

pre 7 godina

Meni samo nisu jasni ovi ameri ili nasi koji pisu kako su mogli dobiti vise.. E pa nisu. Niko u Nba ne zeli Kazinsa, ne zbog njegovog talenta koji je neosporan, nego zbog njegovog ponasanja. Plus sam javno kaze da nece potpisati produzetak ugovora sa novim klubom sto mu automatski cenu snizava maksimalno. I ovo sto su dobili je puno u tom slucaju, na kraju ako ne ostane u Pelikansima ispast ce da su oni ti koji su bolje prosli u ovom trejdu.

Buregdžinica Stefon Marberi

pre 7 godina

Trejdovi tokom karijere uvek pokažu (u proseku) gde je mesto i značaj nekog NBA igrača.

Divac je imao nenormalnu sreću što su ga uzeli i toliko držali Lejkersi (zato što je bio dobar sa Medžikom i što su navijači u njemu tražili drugog Džabara), a njegova prava NBA mera su u stvari bio Šarlot i Sakramento. Zato ga je i komesar Štern na oproštaju lepo spustio rečenicom da će u NBA biti zapamćen kao flopper (folirant prekršaja). I ovaj njegov potez je folirantski.

нинџа

pre 7 godina

Дивац је урадио оно што је било нужно. Казинс сад па сад прави неку фрку и тим није у никаквом ритму. све се вратило око њега. не можеш тако да се помјериш са мјеста на табели. нови људи су потребни. професионалан спорт је такав. и Дивац је сам осјетио како је бити трејдован иако те обожавају домаћи навијачи.
Бладе капа доле што си коначно оно урадио шта се морало. не би пуно њих имало муда за такву одловдје у Србији. биће можда једног дана. свакако си постигао максимум што је било могуће у НБА. уку. сви сада лају на тебе, али проћи ће. само настави, успјећеш. поносим се кад видим да имамо тако способне људе. само штета што тај посао не обављаш

trpisatrakigasrer

pre 7 godina

Verovatno mnogi ne znaju da Kingsi imaju jednog od onih "kontroverznih" vlasnika koji misli da zna svačiji posao bolje da radi. Većina ljudi koji ozbiljno prate NBA kažu da se Divac tu ništa nije pitao, njegov je bio samo potpis, jer je GM jedino ovlašćeno lice u klubu da odobri trejd. Jednostavno gazda Kingsa oko sebe okuplja ljude koji će da slede njegove želje, što je nepojmljivo za Ameriku.

Zile

pre 7 godina

Ukoliko na Divca gledamo kao na menadzera koji ima odresene ruke da donosi odluke, on je ubedljivo najgori NBA menadzer ikada. A kako Divac nije ovoliko nesposoban koliko izgleda, verovatno poteze vuce vlasnik Sakramenta, koji nema veze sa kosarkom. Pa covek je hteo da Sakramento igra odbranu sa 4 igraca a da jedan uvek sedi u napadu. Kaze dobro je funkcionisalo u skolskom timu njegove cerke!!!!

Kazins je i ovako problematican igrac, a zamislite koliko bi bio da je Divac hteo da izvede trejd, to javno objavio i onda ne uspe da dobije trejd koji zeli i Kazins ostane u Sakramentu. Pa tu ne bi moglo da se zivi od lose atmosfere. Morao je da kaze jedno a radi drugo.

Meni izgleda da su se oni spremali za ovaj trejd vec godinama. Zadnje dve godine na draftu biraju prakticno sam visoke igrace, koji sada mogu da dobiju sansu.

Sve u svemu, katastrofalno los trejd za Sakramento. Mogli su da izvuku vise za Kazinsa. New Orleans ce imati stravicnu centarsku liniju. Mogu do titule koliko vec sledece sezone ako im se kockice sloze (ako). Na zalost, Divcevo ime ce biti zauvek vezano za ovaj trejd.

anti-reklamozder

pre 7 godina

za sve koji brane Divca ,u fazonu vlasnikova instrukcija, prst na celo pa onda pitanje koju odgovornost GM treba da ima ako se vlasnik pita za sve. Ne ide to tako bas,vlasnikova jeste poslednja ,ali menadzer treba integritetom I licnoscu da stane iza igraca ,a narocito ako daje izjave tipa: ne ide on nigde,buducnost Sakramenta I slicno,a posle trejda govori o nekoj fantomskoj boljoj ponudi. Ako je radjeno mimo Divca tj uprkos njemu,sta uopste on vise radi tu, sumnjam da je novac kljucni motiv.

drugtito

pre 7 godina

Haha tako je Detroit poslao darka milicica u Orlando za vreme all star utakmice, dok je on Sa mojim bratom bio na plazi u Miami I suncali se

JPR24

pre 7 godina

@JPR24, 23. februar 2017 13:17Šta ko ima da bude fer kad se radi o tolikoj plati? Zato će i dobijati preko 30M godišnje da ne bi imao razloga da govori da li je neko fer ili ne prema njemu. U tu platu je i osiguranje od nefer postupaka uključeno.Sve je to veliki show.
(Miodrag, 23. februar 2017 15:47)

Ja ovde pricam iz ljudskog aspekta. A to da imaju lovu, bilo gde da igraju oni imaju i ne znaju sta ce sa njom. Njima donekle vise i nije vazna plata, zive na drugoj planeti...

trabant

pre 7 godina

ne znam čemu sva frka...oni su svi profesionalci i sasvim je normalno da u prelaznom roku nikad ne znaš šta će da se desi...danas si ovde..sutra tamo..a prekosutra te opet trenduje u treći tim. a u americi se to radi decenijama. samo te pozove agent i kaze sutra imaš let za....u toliko sati imaš avion...hvala na saradnji, doviđenja i sve najbolje.

SASpurs

pre 7 godina

Nevezano za Cousinsa, koji je decko realno problematican u najmanju ruku, igraci treba da shvate da ce ih se tim vrlo lako odreci cim postanu nepozeljni. Naravno to se ne odnosi na relaciju Popovic i trojka iz San Antonia, mada umeju i Spursi hladno da te trejduju ako im je to interes (Geoege Hill primer). Tako da svako uvek gleda svoje interese i vrlo su retka dublja prijateljstva. Npr siguran sam da iako posustaje sa vremenom, Parkera nikada nece trejdovati, ali opet igraca koji je tu nekoliko sezona hoce i to vrlo lako. Cousins je decko sam ovo izazvao, nije zao, ali jeste nezreo. Sa druge strane Divac govori jedno pa uradi suprotno i trejduje ga za dzabe. Mislim da im je prosto dojadilo i da je vlasnik pobesneo i zatrazio odmah trejd za sta god pristojno. Srecno Kingsima, mislim da su uradili dobru stvar iako svi pljuju po menadzmentu.

Miodrag

pre 7 godina

@JPR24, 23. februar 2017 13:17
Šta ko ima da bude fer kad se radi o tolikoj plati? Zato će i dobijati preko 30M godišnje da ne bi imao razloga da govori da li je neko fer ili ne prema njemu. U tu platu je i osiguranje od nefer postupaka uključeno.
Sve je to veliki show.

JPR24

pre 7 godina

Po meni šteta što se nije desio trejd Jokica u Sakaramento, Divac bi mu čuvao leđa uvek, i bio bi nosilac igre kao i sad..
(Miki Grom, 23. februar 2017 12:31)

Da, čuvao kao i Kazinsu. Jok, ne ide nigde, nema sanse... i opala ! Dobro, Kazins jeste cirkusant, i svojim ponasanjem je to dosta pokazao, ali u ovom slucaju ni Divac nije ispao fer.

Fillip

pre 7 godina

Miki Grom


Ne lupetaj čoveče.

Pišeš kao da je postajala šansa da Jokić ode u raspale Kingse. O kakvom čuvanju leđa ti pričaš,Divac je Vivekova marioneta.I da je kojom nesrećom završio u Kingsima postojala bi velika mogućnost da ga upropaste, a 100 odsto je sigurno da bi celu karijeru proveo na dnu lige.

Perica

pre 7 godina

Decko, ne izigravaj sad zrtvu. Po tvom ponasanju na terenu i van njega se videlo koliko ti se ostajalo u Sakramentu... Insce, ne odobravam ni predjasnje izjave Divca.

Petar

pre 7 godina

Ovo je citat sa konferencije za štampu u NO gde su ga pitali da li ga je zvao neko iz SAC, na šta je odgovorio: "Jeste Vlade, ali više nije bilo bitno, sve je već bilo gotovo". U fazonu video je poziv, ali se nije javio na telefon.

Petar

pre 7 godina

Ovo je citat sa konferencije za štampu u NO gde su ga pitali da li ga je zvao neko iz SAC, na šta je odgovorio: "Jeste Vlade, ali više nije bilo bitno, sve je već bilo gotovo". U fazonu video je poziv, ali se nije javio na telefon.

Perica

pre 7 godina

Decko, ne izigravaj sad zrtvu. Po tvom ponasanju na terenu i van njega se videlo koliko ti se ostajalo u Sakramentu... Insce, ne odobravam ni predjasnje izjave Divca.

JPR24

pre 7 godina

Po meni šteta što se nije desio trejd Jokica u Sakaramento, Divac bi mu čuvao leđa uvek, i bio bi nosilac igre kao i sad..
(Miki Grom, 23. februar 2017 12:31)

Da, čuvao kao i Kazinsu. Jok, ne ide nigde, nema sanse... i opala ! Dobro, Kazins jeste cirkusant, i svojim ponasanjem je to dosta pokazao, ali u ovom slucaju ni Divac nije ispao fer.

Fillip

pre 7 godina

Miki Grom


Ne lupetaj čoveče.

Pišeš kao da je postajala šansa da Jokić ode u raspale Kingse. O kakvom čuvanju leđa ti pričaš,Divac je Vivekova marioneta.I da je kojom nesrećom završio u Kingsima postojala bi velika mogućnost da ga upropaste, a 100 odsto je sigurno da bi celu karijeru proveo na dnu lige.

SASpurs

pre 7 godina

Nevezano za Cousinsa, koji je decko realno problematican u najmanju ruku, igraci treba da shvate da ce ih se tim vrlo lako odreci cim postanu nepozeljni. Naravno to se ne odnosi na relaciju Popovic i trojka iz San Antonia, mada umeju i Spursi hladno da te trejduju ako im je to interes (Geoege Hill primer). Tako da svako uvek gleda svoje interese i vrlo su retka dublja prijateljstva. Npr siguran sam da iako posustaje sa vremenom, Parkera nikada nece trejdovati, ali opet igraca koji je tu nekoliko sezona hoce i to vrlo lako. Cousins je decko sam ovo izazvao, nije zao, ali jeste nezreo. Sa druge strane Divac govori jedno pa uradi suprotno i trejduje ga za dzabe. Mislim da im je prosto dojadilo i da je vlasnik pobesneo i zatrazio odmah trejd za sta god pristojno. Srecno Kingsima, mislim da su uradili dobru stvar iako svi pljuju po menadzmentu.

Miodrag

pre 7 godina

@JPR24, 23. februar 2017 13:17
Šta ko ima da bude fer kad se radi o tolikoj plati? Zato će i dobijati preko 30M godišnje da ne bi imao razloga da govori da li je neko fer ili ne prema njemu. U tu platu je i osiguranje od nefer postupaka uključeno.
Sve je to veliki show.

trabant

pre 7 godina

ne znam čemu sva frka...oni su svi profesionalci i sasvim je normalno da u prelaznom roku nikad ne znaš šta će da se desi...danas si ovde..sutra tamo..a prekosutra te opet trenduje u treći tim. a u americi se to radi decenijama. samo te pozove agent i kaze sutra imaš let za....u toliko sati imaš avion...hvala na saradnji, doviđenja i sve najbolje.

srle

pre 7 godina

Kazinsa je trejdovao vlasnik Sakramenta. Da li je ovo moguće da ljudi misle da je Divac glavni i da on sve odlučuje u klubu? Neverovatno koliko su ljudi naivni, Divac radi šta mu se kaže i to je to. Vlasnik je postavio Divca na mesto menadžera, neće valjda on kao vlasnik da odgovara na pitanja. Ja ne verujem koliko su ljudi neupućeni. Divac u ovom slučaju nije ništa kriv.

JPR24

pre 7 godina

@JPR24, 23. februar 2017 13:17Šta ko ima da bude fer kad se radi o tolikoj plati? Zato će i dobijati preko 30M godišnje da ne bi imao razloga da govori da li je neko fer ili ne prema njemu. U tu platu je i osiguranje od nefer postupaka uključeno.Sve je to veliki show.
(Miodrag, 23. februar 2017 15:47)

Ja ovde pricam iz ljudskog aspekta. A to da imaju lovu, bilo gde da igraju oni imaju i ne znaju sta ce sa njom. Njima donekle vise i nije vazna plata, zive na drugoj planeti...

Mladen

pre 7 godina

Meni samo nisu jasni ovi ameri ili nasi koji pisu kako su mogli dobiti vise.. E pa nisu. Niko u Nba ne zeli Kazinsa, ne zbog njegovog talenta koji je neosporan, nego zbog njegovog ponasanja. Plus sam javno kaze da nece potpisati produzetak ugovora sa novim klubom sto mu automatski cenu snizava maksimalno. I ovo sto su dobili je puno u tom slucaju, na kraju ako ne ostane u Pelikansima ispast ce da su oni ti koji su bolje prosli u ovom trejdu.

Jedan je Divac Vlade

pre 7 godina

Vlade se pita kao i ja, kada vlasnik kluba kaze ne treba mi ovaj.. Sta ste napali na Divca, tako moderan kapitalizam funkcionise, radnici mrze sefove i direktore, a o vlasnicima nemaju nikakvo misljenje. Ako je Vlade rekao da ga nece prodati, nije ga prevario vec mu je naredjeno. U prevodu, kuj pita zabe kada se bara zatrpava.

darko

pre 7 godina

Sramota je sto zivim u zemlji u kojoj je neka Jelena Djokovic milion puta cenjenija od jednog Divca,napises nesto protiv nje,uglavnom opravdano,odmah njih 100 skoce da je brane,napises nesto protiv Divca,uglavnom budalastinu,i to naravno nikom ne smeta.Pa jel vi stvarno mislite da covek moze protiv Briselskog sporazuma i gazde svog kluba(2 stvari za koje pljuju njega licno,prijem Kosova i transfer Kazinsa)?

trpisatrakigasrer

pre 7 godina

Verovatno mnogi ne znaju da Kingsi imaju jednog od onih "kontroverznih" vlasnika koji misli da zna svačiji posao bolje da radi. Većina ljudi koji ozbiljno prate NBA kažu da se Divac tu ništa nije pitao, njegov je bio samo potpis, jer je GM jedino ovlašćeno lice u klubu da odobri trejd. Jednostavno gazda Kingsa oko sebe okuplja ljude koji će da slede njegove želje, što je nepojmljivo za Ameriku.

Jedan je Divac Vlade

pre 7 godina

Vlade se pita kao i ja, kada vlasnik kluba kaze ne treba mi ovaj.. Sta ste napali na Divca, tako moderan kapitalizam funkcionise, radnici mrze sefove i direktore, a o vlasnicima nemaju nikakvo misljenje. Ako je Vlade rekao da ga nece prodati, nije ga prevario vec mu je naredjeno. U prevodu, kuj pita zabe kada se bara zatrpava.

нинџа

pre 7 godina

Дивац је урадио оно што је било нужно. Казинс сад па сад прави неку фрку и тим није у никаквом ритму. све се вратило око њега. не можеш тако да се помјериш са мјеста на табели. нови људи су потребни. професионалан спорт је такав. и Дивац је сам осјетио како је бити трејдован иако те обожавају домаћи навијачи.
Бладе капа доле што си коначно оно урадио шта се морало. не би пуно њих имало муда за такву одловдје у Србији. биће можда једног дана. свакако си постигао максимум што је било могуће у НБА. уку. сви сада лају на тебе, али проћи ће. само настави, успјећеш. поносим се кад видим да имамо тако способне људе. само штета што тај посао не обављаш

anti-reklamozder

pre 7 godina

za sve koji brane Divca ,u fazonu vlasnikova instrukcija, prst na celo pa onda pitanje koju odgovornost GM treba da ima ako se vlasnik pita za sve. Ne ide to tako bas,vlasnikova jeste poslednja ,ali menadzer treba integritetom I licnoscu da stane iza igraca ,a narocito ako daje izjave tipa: ne ide on nigde,buducnost Sakramenta I slicno,a posle trejda govori o nekoj fantomskoj boljoj ponudi. Ako je radjeno mimo Divca tj uprkos njemu,sta uopste on vise radi tu, sumnjam da je novac kljucni motiv.

drugtito

pre 7 godina

Haha tako je Detroit poslao darka milicica u Orlando za vreme all star utakmice, dok je on Sa mojim bratom bio na plazi u Miami I suncali se

Buregdžinica Stefon Marberi

pre 7 godina

Trejdovi tokom karijere uvek pokažu (u proseku) gde je mesto i značaj nekog NBA igrača.

Divac je imao nenormalnu sreću što su ga uzeli i toliko držali Lejkersi (zato što je bio dobar sa Medžikom i što su navijači u njemu tražili drugog Džabara), a njegova prava NBA mera su u stvari bio Šarlot i Sakramento. Zato ga je i komesar Štern na oproštaju lepo spustio rečenicom da će u NBA biti zapamćen kao flopper (folirant prekršaja). I ovaj njegov potez je folirantski.

Zile

pre 7 godina

Ukoliko na Divca gledamo kao na menadzera koji ima odresene ruke da donosi odluke, on je ubedljivo najgori NBA menadzer ikada. A kako Divac nije ovoliko nesposoban koliko izgleda, verovatno poteze vuce vlasnik Sakramenta, koji nema veze sa kosarkom. Pa covek je hteo da Sakramento igra odbranu sa 4 igraca a da jedan uvek sedi u napadu. Kaze dobro je funkcionisalo u skolskom timu njegove cerke!!!!

Kazins je i ovako problematican igrac, a zamislite koliko bi bio da je Divac hteo da izvede trejd, to javno objavio i onda ne uspe da dobije trejd koji zeli i Kazins ostane u Sakramentu. Pa tu ne bi moglo da se zivi od lose atmosfere. Morao je da kaze jedno a radi drugo.

Meni izgleda da su se oni spremali za ovaj trejd vec godinama. Zadnje dve godine na draftu biraju prakticno sam visoke igrace, koji sada mogu da dobiju sansu.

Sve u svemu, katastrofalno los trejd za Sakramento. Mogli su da izvuku vise za Kazinsa. New Orleans ce imati stravicnu centarsku liniju. Mogu do titule koliko vec sledece sezone ako im se kockice sloze (ako). Na zalost, Divcevo ime ce biti zauvek vezano za ovaj trejd.

Perica

pre 7 godina

Decko, ne izigravaj sad zrtvu. Po tvom ponasanju na terenu i van njega se videlo koliko ti se ostajalo u Sakramentu... Insce, ne odobravam ni predjasnje izjave Divca.

Buregdžinica Stefon Marberi

pre 7 godina

Trejdovi tokom karijere uvek pokažu (u proseku) gde je mesto i značaj nekog NBA igrača.

Divac je imao nenormalnu sreću što su ga uzeli i toliko držali Lejkersi (zato što je bio dobar sa Medžikom i što su navijači u njemu tražili drugog Džabara), a njegova prava NBA mera su u stvari bio Šarlot i Sakramento. Zato ga je i komesar Štern na oproštaju lepo spustio rečenicom da će u NBA biti zapamćen kao flopper (folirant prekršaja). I ovaj njegov potez je folirantski.

JPR24

pre 7 godina

Po meni šteta što se nije desio trejd Jokica u Sakaramento, Divac bi mu čuvao leđa uvek, i bio bi nosilac igre kao i sad..
(Miki Grom, 23. februar 2017 12:31)

Da, čuvao kao i Kazinsu. Jok, ne ide nigde, nema sanse... i opala ! Dobro, Kazins jeste cirkusant, i svojim ponasanjem je to dosta pokazao, ali u ovom slucaju ni Divac nije ispao fer.

JPR24

pre 7 godina

@JPR24, 23. februar 2017 13:17Šta ko ima da bude fer kad se radi o tolikoj plati? Zato će i dobijati preko 30M godišnje da ne bi imao razloga da govori da li je neko fer ili ne prema njemu. U tu platu je i osiguranje od nefer postupaka uključeno.Sve je to veliki show.
(Miodrag, 23. februar 2017 15:47)

Ja ovde pricam iz ljudskog aspekta. A to da imaju lovu, bilo gde da igraju oni imaju i ne znaju sta ce sa njom. Njima donekle vise i nije vazna plata, zive na drugoj planeti...

Zile

pre 7 godina

Ukoliko na Divca gledamo kao na menadzera koji ima odresene ruke da donosi odluke, on je ubedljivo najgori NBA menadzer ikada. A kako Divac nije ovoliko nesposoban koliko izgleda, verovatno poteze vuce vlasnik Sakramenta, koji nema veze sa kosarkom. Pa covek je hteo da Sakramento igra odbranu sa 4 igraca a da jedan uvek sedi u napadu. Kaze dobro je funkcionisalo u skolskom timu njegove cerke!!!!

Kazins je i ovako problematican igrac, a zamislite koliko bi bio da je Divac hteo da izvede trejd, to javno objavio i onda ne uspe da dobije trejd koji zeli i Kazins ostane u Sakramentu. Pa tu ne bi moglo da se zivi od lose atmosfere. Morao je da kaze jedno a radi drugo.

Meni izgleda da su se oni spremali za ovaj trejd vec godinama. Zadnje dve godine na draftu biraju prakticno sam visoke igrace, koji sada mogu da dobiju sansu.

Sve u svemu, katastrofalno los trejd za Sakramento. Mogli su da izvuku vise za Kazinsa. New Orleans ce imati stravicnu centarsku liniju. Mogu do titule koliko vec sledece sezone ako im se kockice sloze (ako). Na zalost, Divcevo ime ce biti zauvek vezano za ovaj trejd.

Petar

pre 7 godina

Ovo je citat sa konferencije za štampu u NO gde su ga pitali da li ga je zvao neko iz SAC, na šta je odgovorio: "Jeste Vlade, ali više nije bilo bitno, sve je već bilo gotovo". U fazonu video je poziv, ali se nije javio na telefon.

SASpurs

pre 7 godina

Nevezano za Cousinsa, koji je decko realno problematican u najmanju ruku, igraci treba da shvate da ce ih se tim vrlo lako odreci cim postanu nepozeljni. Naravno to se ne odnosi na relaciju Popovic i trojka iz San Antonia, mada umeju i Spursi hladno da te trejduju ako im je to interes (Geoege Hill primer). Tako da svako uvek gleda svoje interese i vrlo su retka dublja prijateljstva. Npr siguran sam da iako posustaje sa vremenom, Parkera nikada nece trejdovati, ali opet igraca koji je tu nekoliko sezona hoce i to vrlo lako. Cousins je decko sam ovo izazvao, nije zao, ali jeste nezreo. Sa druge strane Divac govori jedno pa uradi suprotno i trejduje ga za dzabe. Mislim da im je prosto dojadilo i da je vlasnik pobesneo i zatrazio odmah trejd za sta god pristojno. Srecno Kingsima, mislim da su uradili dobru stvar iako svi pljuju po menadzmentu.

Fillip

pre 7 godina

Miki Grom


Ne lupetaj čoveče.

Pišeš kao da je postajala šansa da Jokić ode u raspale Kingse. O kakvom čuvanju leđa ti pričaš,Divac je Vivekova marioneta.I da je kojom nesrećom završio u Kingsima postojala bi velika mogućnost da ga upropaste, a 100 odsto je sigurno da bi celu karijeru proveo na dnu lige.

Miodrag

pre 7 godina

@JPR24, 23. februar 2017 13:17
Šta ko ima da bude fer kad se radi o tolikoj plati? Zato će i dobijati preko 30M godišnje da ne bi imao razloga da govori da li je neko fer ili ne prema njemu. U tu platu je i osiguranje od nefer postupaka uključeno.
Sve je to veliki show.

trabant

pre 7 godina

ne znam čemu sva frka...oni su svi profesionalci i sasvim je normalno da u prelaznom roku nikad ne znaš šta će da se desi...danas si ovde..sutra tamo..a prekosutra te opet trenduje u treći tim. a u americi se to radi decenijama. samo te pozove agent i kaze sutra imaš let za....u toliko sati imaš avion...hvala na saradnji, doviđenja i sve najbolje.

darko

pre 7 godina

Sramota je sto zivim u zemlji u kojoj je neka Jelena Djokovic milion puta cenjenija od jednog Divca,napises nesto protiv nje,uglavnom opravdano,odmah njih 100 skoce da je brane,napises nesto protiv Divca,uglavnom budalastinu,i to naravno nikom ne smeta.Pa jel vi stvarno mislite da covek moze protiv Briselskog sporazuma i gazde svog kluba(2 stvari za koje pljuju njega licno,prijem Kosova i transfer Kazinsa)?

нинџа

pre 7 godina

Дивац је урадио оно што је било нужно. Казинс сад па сад прави неку фрку и тим није у никаквом ритму. све се вратило око њега. не можеш тако да се помјериш са мјеста на табели. нови људи су потребни. професионалан спорт је такав. и Дивац је сам осјетио како је бити трејдован иако те обожавају домаћи навијачи.
Бладе капа доле што си коначно оно урадио шта се морало. не би пуно њих имало муда за такву одловдје у Србији. биће можда једног дана. свакако си постигао максимум што је било могуће у НБА. уку. сви сада лају на тебе, али проћи ће. само настави, успјећеш. поносим се кад видим да имамо тако способне људе. само штета што тај посао не обављаш

Mladen

pre 7 godina

Meni samo nisu jasni ovi ameri ili nasi koji pisu kako su mogli dobiti vise.. E pa nisu. Niko u Nba ne zeli Kazinsa, ne zbog njegovog talenta koji je neosporan, nego zbog njegovog ponasanja. Plus sam javno kaze da nece potpisati produzetak ugovora sa novim klubom sto mu automatski cenu snizava maksimalno. I ovo sto su dobili je puno u tom slucaju, na kraju ako ne ostane u Pelikansima ispast ce da su oni ti koji su bolje prosli u ovom trejdu.

anti-reklamozder

pre 7 godina

za sve koji brane Divca ,u fazonu vlasnikova instrukcija, prst na celo pa onda pitanje koju odgovornost GM treba da ima ako se vlasnik pita za sve. Ne ide to tako bas,vlasnikova jeste poslednja ,ali menadzer treba integritetom I licnoscu da stane iza igraca ,a narocito ako daje izjave tipa: ne ide on nigde,buducnost Sakramenta I slicno,a posle trejda govori o nekoj fantomskoj boljoj ponudi. Ako je radjeno mimo Divca tj uprkos njemu,sta uopste on vise radi tu, sumnjam da je novac kljucni motiv.

trpisatrakigasrer

pre 7 godina

Verovatno mnogi ne znaju da Kingsi imaju jednog od onih "kontroverznih" vlasnika koji misli da zna svačiji posao bolje da radi. Većina ljudi koji ozbiljno prate NBA kažu da se Divac tu ništa nije pitao, njegov je bio samo potpis, jer je GM jedino ovlašćeno lice u klubu da odobri trejd. Jednostavno gazda Kingsa oko sebe okuplja ljude koji će da slede njegove želje, što je nepojmljivo za Ameriku.

srle

pre 7 godina

Kazinsa je trejdovao vlasnik Sakramenta. Da li je ovo moguće da ljudi misle da je Divac glavni i da on sve odlučuje u klubu? Neverovatno koliko su ljudi naivni, Divac radi šta mu se kaže i to je to. Vlasnik je postavio Divca na mesto menadžera, neće valjda on kao vlasnik da odgovara na pitanja. Ja ne verujem koliko su ljudi neupućeni. Divac u ovom slučaju nije ništa kriv.

Jedan je Divac Vlade

pre 7 godina

Vlade se pita kao i ja, kada vlasnik kluba kaze ne treba mi ovaj.. Sta ste napali na Divca, tako moderan kapitalizam funkcionise, radnici mrze sefove i direktore, a o vlasnicima nemaju nikakvo misljenje. Ako je Vlade rekao da ga nece prodati, nije ga prevario vec mu je naredjeno. U prevodu, kuj pita zabe kada se bara zatrpava.

drugtito

pre 7 godina

Haha tako je Detroit poslao darka milicica u Orlando za vreme all star utakmice, dok je on Sa mojim bratom bio na plazi u Miami I suncali se

Jedan je Divac Vlade

pre 7 godina

Vlade se pita kao i ja, kada vlasnik kluba kaze ne treba mi ovaj.. Sta ste napali na Divca, tako moderan kapitalizam funkcionise, radnici mrze sefove i direktore, a o vlasnicima nemaju nikakvo misljenje. Ako je Vlade rekao da ga nece prodati, nije ga prevario vec mu je naredjeno. U prevodu, kuj pita zabe kada se bara zatrpava.