Sreda, 18.01.2017.

12:40

Obrt - NATO: Policija Kosova širom KiM bez odobrenja Kfora

Izvori u sedištu NATO u Briselu saopštili su da "Briselski sporazum iz 2013. godine, na koji se poziva Srbija, ne obuhvata policijske snage Kosova".

Izvor: Beta

Obrt - NATO: Policija Kosova širom KiM bez odobrenja Kfora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

DedaMiloje

pre 7 godina

Pa neka naš predsjednik i dalje drži predavanja američkom ambasadoru. Uzgred ovo nije obrt, već mi nemamo pojma šta ovi naši podpisuju u Briselu. Niko nam nije pokazao ni jedan sporazum koji je potpisan, već nam ovde pričaju šta njima odgovara.

xyth

pre 7 godina

Nego koje snage obuhvata ?? "Oruzane snage" pa nema drugis sem policijskih , o cemu se ovde radi ?! ...
(Prof .Necaa, 18. januar 2017 12:53) # Link komentara

Ima Kosovske Bezbednosne Snage ili buduca Kosovska armija. Sporazum vazi za njih i to samo dok je Kfor aktivan na Kosovu. ROSU je specijalna jedinica policije.

alban

pre 7 godina

Mada sam ja albanac po nacionalnosti, moram priznati da vi u Srbiji krivite Vucica za ovo stanje! Naravno da Vucic i njegova vlada je kriva, ali ne zbog ovoih sporazuma, jer Kosovo je izgubljeno jos od Milosevica. Vucic i njegova vlada su krivi zbog toga sto su nastavili istom politikom kao Milosevic a ustvari trebalo je vec odavno objasniti svom narodu da Kosovo je zavrsena prica. Da su to uradili na vreme a ne lagali srbski narod godinama, danas uopste nebi bilo diskusije u ovome, nego bi Srbija imala jasan cilj i mozda bi bila vec u Evropi.

milan

pre 7 godina

Bravo za pregovarace u Briselu. Ako ovako pregovaraju, pregovori i nisu potrebni. Mogu odmah da priznaju Kosovo. Pitanje nije zbog cega je Vucic postavio onog klinca bez ikakvog iskustva u bilo cemu, vec sta je Vucic dobio za takvo kardriranje pri najvaznijim pregovorima od Dejtona. Cak i to sto je on taj koji potvrdjuje sve sto Djuric daje u pregovorima je isto neozbiljno, jer i on nikakvog iskustva niti znanja nema da bi sam odlucivao, a upravo je to glavno obelezje njegove vlasti. Sve strucne koji su mu se usprotivili u bilo cemu je oterao a zadrzao poltrone koji nicemu dobrom osim svom dzepu ne doprinose....

Krem

pre 7 godina

Očigledno da naša vlast nema veze šta radi. Najpre potpišu sporazum nemajući razumevanje šta su potpisali. Onda izazovu provokaciju. I na kraju optužuju drugu stranu da izaziva provokacije i krši sporazume, a sporazumom ništa nije definisano. Užasni su nam pregovarači.
S druge strane čim je došlo do problema kosovske vlasti su okupile sve ambasadore na Kosovu i izneli svoje stavove o problemu. Nikolić se toga setio par dana nakon čitave priče i razgovarao sa ambasadorom SAD nepristojnom pristupom. Naravno da nećemo imati podršku nikog normalnog. Prvo jer ne radimo po sporazumu i drugo zbog bahatog ponašanja. Ima se još mnogo šta reći, ali...

M. M.

pre 7 godina

Bravo "demokratska i napredna" Srbijo. Ma šta će nam tamo neke stare crkve i manastiri. To nije više naše. Naša je budućnost "demokratska" Evropa. Evropa koja će osloboditi sve "nedužne Tačije, Haradinaje, Oriće i ostale" pravednike. Pa šta su oni uradili, osim što su proterali uljeze sa svoje zemlje. Pa štaće nam to Kosovo, štaće nam Republika Srpska, šta će nam Srpska Krajina. Bitno je da mi u Srbiji živimo dobro. Pa šta ako nam ta "demokratska" Evropa sutra uzme i Sandžak i Vojvodinu. "Bitnije da ostatak Srbije živi dobro". Pa mi smo zadovoljni da radimo u bogatim EU firmama za "dobru platu" od 300evra. Ma nek rehabilituju i tog Stepinca, nek mjesto njega osude nekog pravoslavnog patrijarha. Ma nek nam uzmu šta god hoće i nek osude kog god hoće samo da mi u "maloj, što manjoj Srbiji" živimo bolje.

aleksa

pre 7 godina

Cuj ovog kralja, srbija u eu bez kosmeta i srbija sa kosmetom u savez sa rusijom. Sta ce neko da nam da kosmet ako odustanemo o
d eu i kao odemo u neki izmisljeni savez sa rusijom? Gde ti i vi sto ovo podrzavate zivite, na kojoj planeti? Kosovo je izgubljeno za narednih bar 100 godina i jedino sto mozemo je da prihvatimo trenutno stanje (ako vam je tako lakse) a savez sa rusijom ne postoji ni u jednoj opciji, jer ga niko ne nudi. Gde ja zivim majko moja...

Djura

pre 7 godina

Neko moze da vam na primer otme deo kuce 15%.I da nece da izadje.Al da na primer vi njemu dozvolite da stavi svoje brojilo,da uvede liniju telefonsku,da dozvolite da ucestvuje u skupstini ulice ili mesne zajednice itd.Sta ste vi njemu dozvolili da normalno funkcionise i uknjizise.E tako je sns i sps dozvolili da Albanci funkcionisu na delu Srbije bez problema.Sustina Briselskih pregovora

aca

pre 7 godina

šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.
(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)
mozda da prestane da spinuje svaki dogovor koji napravi oko Kosova

Sandzaklija

pre 7 godina

Ne može tu Vučić mnogo da učini. Narod hoće u EU, EU traži da se prizna Kosovo i bez toga nema članstva. Šta da Vučić radi? Trebao je da raspiše referendum i da pita narod 1. Srbija u EU bez Kosmeta2. Srbija s Kosmetom u savez sa RusijomTo su jedine dve mogućnosti, treće nema. I šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.
(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)
Tacno tako, i ne samo ovoj vladi sa A.Vucicem na celu,vec svaka predhodna i buduca imace istu prepreku a to je KiM. Odavno je narodu jasno da bez priznavanja KiM nema nam ulaska u EU. Slazem se za referendum i da se priklonimo bar jednoj strani kako treba,jer nemamo ljude u vlasti koji bi nas vodili sedeci na "dve stolice".

Aleksandar

pre 7 godina

@(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)

Ne, jedine dve opcije su:
1. Srbija možda, i na jedvite jade, u EU bez Kosmeta
2. Srbija van EU, ali svakako ne u nekakvom savezu s Rusijom, takođe bez Kosmeta

Kosmet je davno završena priča koja danas služi samo za sluđivanje i pljačkanje naroda. Kako god da igramo ovu 'igru' niko nam ne nudi Kosmet nazad a sami nećemo biti u stanju da ga 'osvojimo' bar još nekoliko vekova.

Vuk

pre 7 godina

Nije problem sto je Vucic u Briselu potpisao tako nesto. Svi znamo da su od Miloseviceve kapitulacije 1999. u ratu u koji je uveo zemlju Srbiji tu manje vise vezane ruke.. Tvrdoglavo odbijanje da se suocimo sa posledicama katastrofalnih stvari iz 90ih steti samo nama, Valja spasiti ono sto se moze,

Problem je sto je Vucic sve to potpisao, a u javnosti zeli da prikaze da nije, da se ne bi zamerao profesionalnim "patriotama". Takvo sibicarsko ponsanje, ta dvostruka igra, to je ono sto je opasno.

Sve moj do moga

pre 7 godina

Pa zar "Savetnik" Vacić to ne zna da Policija na Kosovu može od 2013-te delovati bez odobrenja KFOR-a I Evropske misije?
A tek njegov direktor?
Koga mi uopšte više plaćamo u Kancelariji za Kosovo?

Milenko

pre 7 godina

Ko zeli da procita Briselski sporazum, ima na sajtu Vlade Kosova, i to na srpskom jeziku. Nikakva tajna, samo na sajtu nase Vlade nema teksta sporazuma.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Srbiji i Srbima u Srbiji i na Kosovu i Metohiji su tamošnje vlasti opet pokazale i dokazala da država Srbija tamo nema i više nikada neće imati nikakvu vlast, već da vlast imaju institucije i organi države Kosovo. Problem je što ima ovdašnjih i tamošnjih Srba koji još odbijaju da to shvate i da prihvate.

Micko

pre 7 godina

Smarate vise s tim Kosovom. Koga je vise briga za Kosovo, kada su od Kosova digli ruke i Srbi koji su tamo rodjeni. Odavno su rasprodali sve sto su imali Albancima i iselili se za Beograd. Taman posla da su se zaustavili u Kraljevu, recimo, malo je Kraljevo za njih! Nego da ja vas pitam:

1. Kada cete vratiti penzionerima onih par procenata sto ste im uzeli?
2. Kada cete rascistiti drzavnu sluzbu od svojih partijskih botova?
3. Kada cete poceti da resavate probleme mladih, odose vam svi preko grane?
4. Kada cemo imati voz Beograd - Novi Sad i Beograd - Nis koji ide barem 120 km/h? Kome sluzi ova putujuca galerija fresaka do Kosovnske Mitrovice koja nema ni 10,000 stanovnika?
5. Kada cete reformisati poreski sistem?
6. Kada ce ljudi dobiti nove zdravstvene knjizice?
7. Sta ste uradili da rascistite one migrante po Beogradu? Zasto ih policija silom ne privede u prihvatne centre, nego nas CNN pljuje kako smo ih pustili da se smrzavaju?
8. Sta ste uradili po pitanju obezbedjenja drzavne granice od novog talasa migranata?
9. Sta ste uradili da smanjite nasilje po skolama?
10. Sta ste uradili da smanjite porodicno nasilje? Koliko ste sigurnih kuca za zene (a bogami i muskarce) otvorili?
11. Dokle se stiglo sa EU poglavljem o ekologiji? Djubre svuda, izgleda ...
...
99. Dokle ste stigli sa istragom u slucaju Savamala?
...

Kao sto vidite, imamo mi mnogo pitanja za vas. A vi - Kosovo, EU, Rusija i ostale teme. Kao ono: vidi pticica, i prevedete nas zedne preko vode!

Branko

pre 7 godina

To je zato što smo pristali da se pitanje Kosova i Metohije izmesti iz UN u Brisel. "EU nema alternativu" i napuštanje Rezolucije SB UN br.1244 su uzrok svih ovih dešavanja oko Kosova i onoga što će se tek desiti.

Brajkan

pre 7 godina

Ne kapiram o cemu se ovde radi? Pa i da su pitali KFOR, opet bi dobili odobrenje. Dobili su odobrenje da anektiraju deo jedne suverene drzave, a da ne dobiju odobrenje da taj isti anektirani deo u potpunosti kontrolisu.

doom

pre 7 godina

политичко самоубиство - возом. сад нас сви пенале захваљујући домицилној власти. то се тако не ради "господо".

kosovac

pre 7 godina

Premijer Vučić je rekao istinu da je više puta insistirao u pregovorima u Briselu da specijalna policijska jedinica Rosu, mora da traži dozvolu Kfor-a za odlazak na sever. Ok to mu verujem.
Ali U Briselskom sporazumu to nije zapisano već piše da dozvolu treba da traži samo Kosovski zaštitni korpus. Ono što je zapisano to važi . Druga je stvar što t o nama ne odgovara

Mile

pre 7 godina

Eno ga diplomata juce sedi sa Cecom u nekoj emisiji, to je valjda bitnije od nekakvog lobiranja ...a i sve mlade diplomate tatini sinovi i kcerke, posle polugodisnje skolice se postavljaju po svetu...

knez Miškin

pre 7 godina

Ne može tu Vučić mnogo da učini. Narod hoće u EU, EU traži da se prizna Kosovo i bez toga nema članstva. Šta da Vučić radi? Trebao je da raspiše referendum i da pita narod
1. Srbija u EU bez Kosmeta
2. Srbija s Kosmetom u savez sa Rusijom
To su jedine dve mogućnosti, treće nema. I šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.

Tarzan

pre 7 godina

Sto se tice tog potpisa iz 2013... niko ili bar velika vecina nas komentatora ne zna sta tamo pise... da li se potpisano odnosi na oruzane snage Kosova ili na policiju. I ko ima zaista kakve kompetencije i nad kim, pod kakvim uslovima? Nisam sklon da verujem da su srpski zvanicnici bas toliko naivni da potpisu formulaciju koja moze da se iskoristi potencijalno nekada, kao ovih dana sa vozom, protiv interesa Srbije. Mada ne iskljucujem nekompetentnost naseg pregovarackog tima, citajuci u zadnje vreme kako se regrutuje kadar u srpskom MSP. Meni se sve cini da je u pitanju obrazac poznatog ponasalnja "nasih zapadnih prijatelja" - oni potpisu bilo sta, samo da prevazidju situaciju a onda se potom ponasaju kako oni hoce, pravdajuci to "tumacenjem potpisanog". Sve u svemu - bez obzira sta potpisali zaista, krse dogovoreno i potpisano, jel im se tako moze! Ko ce i kako da ih sankcionise za nepostovanje potpisanog??? Vise mi se cini da je ovaj komentar NATO-a vise u tom smislu nego sto zaista imaju utemeljen stav u potpisanom. Sve u svemu, ovde je sve ocigledno. Kako su nasi stari govorili - sila Boga ne moli, Bog silu ne voli. Srbija nema nacina da se suprotstavi NATO-u ili bilo kom od tih nasih brojnih "zapadnih prijatelja" pa taman da kazu da je potpisano da je Kosovo do Nisa. To je cena izgubljenog rata - gubitak svega onoga za sta su Srbi ratovali u 20-om veku. Nazalost ovakvo stanje stvari, po mom skromnom misljenju, moze da rezultira samo nekim buducim ratovima.

Otporna

pre 7 godina

Pitanje Kosova se ne resava skoro 20 godina (imali smo i bombardovanje 1999.). Niko od nasih diplomata i političara,a ni od običnog naroda na teritoriju Kosova ne sme da kroči,Kosovo su priznale mnoge drzave,Kosovo je ucestvovalo na Olimpijadi,itd...
Mislim da treba da se posvetimo onome sto je (jos uvek) zvanicno nase,da pare i energiju ulazemo u to,da unapredimo to sto je nase,a ne da se trosimo i kocimo zbog necega sto je davno izgubljeno i sto je uveliko tudje.
Ja da se pitam,sutra bih potpisala priznanavanje Kosova i cao.

Igor

pre 7 godina

Ako cemo da se drzimo sporazuma kao KFOR onda da se drzimo i UN 1244, KFOR da omoguci Republici Srbiji da raspolaze teritorijom koja je njena po toj rezoluciji.

Djordje NS

pre 7 godina

Sve je to upravo tako i potpisano samo što ove naše tzv. patriJote pokušavaju da nas prave budalama i iz tog razloga nikad neće javno objaviti šta piše u briselskom sporazumu da bi mogli da nastave da mažu oči nepismenim svojim glasačima. A taj voz nije ni planirano da stigne na Kosovo već upravo dotle dokle je i stigao i to je sve deo predstave za podizanje nacionalističke retorike u javnosti jer Vučić i Toma samo u takvim uslovima znaju da vode kampanju.

Mix

pre 7 godina

Ja se nadam da će Premijer imati logično objašnjenje kako naši "zapadni prijatelji" ovim stavom čuvaju srpske interese.
(debela.hladovina, 18. januar 2017 12:41)

Problem je u tome sto su se sa KiM,povukli nasi "istocni prijatelji",bez objasnjenja,pa su nam ostali samo zapadni.

Fenix

pre 7 godina

Najveci problem je sto nas nasi ljudi lazu... i po pitanju Briselskog sporazuma i po pitanju svih drugih sporazuma od Evropske unije do Fijata.... A pri tome sve sto slazu nije u iteresu nas jadnog naroda Srbije.

Lutfi Murtezi

pre 7 godina

Premijer kao i ostalo rukovodstvo Srbije doro znaju sta je potpisano 2013g 'ali samo zamajavaju narod- jer tada je bilo govora o eventualno ORUZANIH SNAGA Kosova a ne o policiji.

sve je jasno

pre 7 godina

znaci imaju sad PUNO odobrenje od NATO-a, KFOR-a i EU da krenu ka severu kad god im se ide, sledeca meta nazalost nece biti nikakvi voz nego onaj potporni zid kod mosta na severnoj strani Ibra, to su i oni sami izjavili vise puta do sada.

dejan

pre 7 godina

Au, ono sa isaranim vozom im se vraca ko tri bumeranga. Sve autogol do autogola. Vreme je da narod spozna istinu, a istina boli. nema nista od naseg ekonomskog tigra (to i oni sto slepo veruju osecaju u svakodnevnom zivotu), nema nista od naseg postovanja u svetu, kosovo su predali, ma sta god nam pricali. Jos samo jedna istina ostaje, da nestanu vise zauvek ti koji nas stalno lazu!

Nikolaj

pre 7 godina

Kakvi su trgovci i pregovarači ja bih se zabrinuo i za Niš, tako da Nišlije mogu već da se pakuju i obese tablu "Shitja në - Na prodaju". Nikad nesposobniju, korumpiraniju i bahatiju vlast nismo imali.

zbunjena sam

pre 7 godina

Hey,ako je Vucic rekao da kosovska policija mora da trazi dozvolu NATO, onda ona mora da trazi dozvolu NATO za kretanje po severu Kosova.
Vucic ne bi lagao! ...ne bi lagao,zar ne?!

Nikola Tesla

pre 7 godina

Niti znaju šta su potpisali, jer, kako izgleda, hvataju ih na jezičke finese, a oni su tu tanki, ili ih ucenjuju biografijom.
Niti su, po običaju, nama rekli šta su potpisali, niti su uzeli da pročitaju šta su potpisali.
Skroz detinjasto.
Krivi su i svi oni koji njih shvataju ozbiljno, dok se ponašaju kao pubertetlije.
Čak su i oni sami sebe ubedili da su naj, naj, kao kad bih ja sebe ubedio da sam Nikola Tesla. I to aerodrom N.T.

Ja sam

pre 7 godina

Svaka cast Vucicu, Djuricu, Nikolicu, Vulinima...uspeli ste da dovedete policiju i na sever Kosova(i Metohije). Ono jes' da nije nasa ali niste ni precizirali cija ce biti.

dača

pre 7 godina

Sad mi ništa nije jasno.Znaju li ovi naši šta je potpisano ili ne znaju.Ako kfor kaže da rosu sme a da naši specijalci ne smeju na sever kosova šta ćemo onda.Da se kačimo sa kforom zbog šarenog voza???

Prof .Necaa

pre 7 godina

.. Nego koje snage obuhvata ?? "Oruzane snage" pa nema drugis sem policijskih , o cemu se ovde radi ?! Opet tehnikalija ubija sustinu ?! Isto kao i na pitanje jer ima "Kosovo pravno da proglasi ne zanvisnost " ..Strasno koji licemeri !

zbunjena sam

pre 7 godina

Hey,ako je Vucic rekao da kosovska policija mora da trazi dozvolu NATO, onda ona mora da trazi dozvolu NATO za kretanje po severu Kosova.
Vucic ne bi lagao! ...ne bi lagao,zar ne?!

Ja sam

pre 7 godina

Svaka cast Vucicu, Djuricu, Nikolicu, Vulinima...uspeli ste da dovedete policiju i na sever Kosova(i Metohije). Ono jes' da nije nasa ali niste ni precizirali cija ce biti.

Nikolaj

pre 7 godina

Kakvi su trgovci i pregovarači ja bih se zabrinuo i za Niš, tako da Nišlije mogu već da se pakuju i obese tablu "Shitja në - Na prodaju". Nikad nesposobniju, korumpiraniju i bahatiju vlast nismo imali.

dača

pre 7 godina

Sad mi ništa nije jasno.Znaju li ovi naši šta je potpisano ili ne znaju.Ako kfor kaže da rosu sme a da naši specijalci ne smeju na sever kosova šta ćemo onda.Da se kačimo sa kforom zbog šarenog voza???

Micko

pre 7 godina

Smarate vise s tim Kosovom. Koga je vise briga za Kosovo, kada su od Kosova digli ruke i Srbi koji su tamo rodjeni. Odavno su rasprodali sve sto su imali Albancima i iselili se za Beograd. Taman posla da su se zaustavili u Kraljevu, recimo, malo je Kraljevo za njih! Nego da ja vas pitam:

1. Kada cete vratiti penzionerima onih par procenata sto ste im uzeli?
2. Kada cete rascistiti drzavnu sluzbu od svojih partijskih botova?
3. Kada cete poceti da resavate probleme mladih, odose vam svi preko grane?
4. Kada cemo imati voz Beograd - Novi Sad i Beograd - Nis koji ide barem 120 km/h? Kome sluzi ova putujuca galerija fresaka do Kosovnske Mitrovice koja nema ni 10,000 stanovnika?
5. Kada cete reformisati poreski sistem?
6. Kada ce ljudi dobiti nove zdravstvene knjizice?
7. Sta ste uradili da rascistite one migrante po Beogradu? Zasto ih policija silom ne privede u prihvatne centre, nego nas CNN pljuje kako smo ih pustili da se smrzavaju?
8. Sta ste uradili po pitanju obezbedjenja drzavne granice od novog talasa migranata?
9. Sta ste uradili da smanjite nasilje po skolama?
10. Sta ste uradili da smanjite porodicno nasilje? Koliko ste sigurnih kuca za zene (a bogami i muskarce) otvorili?
11. Dokle se stiglo sa EU poglavljem o ekologiji? Djubre svuda, izgleda ...
...
99. Dokle ste stigli sa istragom u slucaju Savamala?
...

Kao sto vidite, imamo mi mnogo pitanja za vas. A vi - Kosovo, EU, Rusija i ostale teme. Kao ono: vidi pticica, i prevedete nas zedne preko vode!

Milenko

pre 7 godina

Ko zeli da procita Briselski sporazum, ima na sajtu Vlade Kosova, i to na srpskom jeziku. Nikakva tajna, samo na sajtu nase Vlade nema teksta sporazuma.

Fenix

pre 7 godina

Najveci problem je sto nas nasi ljudi lazu... i po pitanju Briselskog sporazuma i po pitanju svih drugih sporazuma od Evropske unije do Fijata.... A pri tome sve sto slazu nije u iteresu nas jadnog naroda Srbije.

Otporna

pre 7 godina

Pitanje Kosova se ne resava skoro 20 godina (imali smo i bombardovanje 1999.). Niko od nasih diplomata i političara,a ni od običnog naroda na teritoriju Kosova ne sme da kroči,Kosovo su priznale mnoge drzave,Kosovo je ucestvovalo na Olimpijadi,itd...
Mislim da treba da se posvetimo onome sto je (jos uvek) zvanicno nase,da pare i energiju ulazemo u to,da unapredimo to sto je nase,a ne da se trosimo i kocimo zbog necega sto je davno izgubljeno i sto je uveliko tudje.
Ja da se pitam,sutra bih potpisala priznanavanje Kosova i cao.

dejan

pre 7 godina

Au, ono sa isaranim vozom im se vraca ko tri bumeranga. Sve autogol do autogola. Vreme je da narod spozna istinu, a istina boli. nema nista od naseg ekonomskog tigra (to i oni sto slepo veruju osecaju u svakodnevnom zivotu), nema nista od naseg postovanja u svetu, kosovo su predali, ma sta god nam pricali. Jos samo jedna istina ostaje, da nestanu vise zauvek ti koji nas stalno lazu!

Mile

pre 7 godina

Eno ga diplomata juce sedi sa Cecom u nekoj emisiji, to je valjda bitnije od nekakvog lobiranja ...a i sve mlade diplomate tatini sinovi i kcerke, posle polugodisnje skolice se postavljaju po svetu...

Djordje NS

pre 7 godina

Sve je to upravo tako i potpisano samo što ove naše tzv. patriJote pokušavaju da nas prave budalama i iz tog razloga nikad neće javno objaviti šta piše u briselskom sporazumu da bi mogli da nastave da mažu oči nepismenim svojim glasačima. A taj voz nije ni planirano da stigne na Kosovo već upravo dotle dokle je i stigao i to je sve deo predstave za podizanje nacionalističke retorike u javnosti jer Vučić i Toma samo u takvim uslovima znaju da vode kampanju.

Lutfi Murtezi

pre 7 godina

Premijer kao i ostalo rukovodstvo Srbije doro znaju sta je potpisano 2013g 'ali samo zamajavaju narod- jer tada je bilo govora o eventualno ORUZANIH SNAGA Kosova a ne o policiji.

sve je jasno

pre 7 godina

znaci imaju sad PUNO odobrenje od NATO-a, KFOR-a i EU da krenu ka severu kad god im se ide, sledeca meta nazalost nece biti nikakvi voz nego onaj potporni zid kod mosta na severnoj strani Ibra, to su i oni sami izjavili vise puta do sada.

alban

pre 7 godina

Mada sam ja albanac po nacionalnosti, moram priznati da vi u Srbiji krivite Vucica za ovo stanje! Naravno da Vucic i njegova vlada je kriva, ali ne zbog ovoih sporazuma, jer Kosovo je izgubljeno jos od Milosevica. Vucic i njegova vlada su krivi zbog toga sto su nastavili istom politikom kao Milosevic a ustvari trebalo je vec odavno objasniti svom narodu da Kosovo je zavrsena prica. Da su to uradili na vreme a ne lagali srbski narod godinama, danas uopste nebi bilo diskusije u ovome, nego bi Srbija imala jasan cilj i mozda bi bila vec u Evropi.

Sve moj do moga

pre 7 godina

Pa zar "Savetnik" Vacić to ne zna da Policija na Kosovu može od 2013-te delovati bez odobrenja KFOR-a I Evropske misije?
A tek njegov direktor?
Koga mi uopšte više plaćamo u Kancelariji za Kosovo?

Mix

pre 7 godina

Ja se nadam da će Premijer imati logično objašnjenje kako naši "zapadni prijatelji" ovim stavom čuvaju srpske interese.
(debela.hladovina, 18. januar 2017 12:41)

Problem je u tome sto su se sa KiM,povukli nasi "istocni prijatelji",bez objasnjenja,pa su nam ostali samo zapadni.

doom

pre 7 godina

политичко самоубиство - возом. сад нас сви пенале захваљујући домицилној власти. то се тако не ради "господо".

Nikola Tesla

pre 7 godina

Niti znaju šta su potpisali, jer, kako izgleda, hvataju ih na jezičke finese, a oni su tu tanki, ili ih ucenjuju biografijom.
Niti su, po običaju, nama rekli šta su potpisali, niti su uzeli da pročitaju šta su potpisali.
Skroz detinjasto.
Krivi su i svi oni koji njih shvataju ozbiljno, dok se ponašaju kao pubertetlije.
Čak su i oni sami sebe ubedili da su naj, naj, kao kad bih ja sebe ubedio da sam Nikola Tesla. I to aerodrom N.T.

Vuk

pre 7 godina

Nije problem sto je Vucic u Briselu potpisao tako nesto. Svi znamo da su od Miloseviceve kapitulacije 1999. u ratu u koji je uveo zemlju Srbiji tu manje vise vezane ruke.. Tvrdoglavo odbijanje da se suocimo sa posledicama katastrofalnih stvari iz 90ih steti samo nama, Valja spasiti ono sto se moze,

Problem je sto je Vucic sve to potpisao, a u javnosti zeli da prikaze da nije, da se ne bi zamerao profesionalnim "patriotama". Takvo sibicarsko ponsanje, ta dvostruka igra, to je ono sto je opasno.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Srbiji i Srbima u Srbiji i na Kosovu i Metohiji su tamošnje vlasti opet pokazale i dokazala da država Srbija tamo nema i više nikada neće imati nikakvu vlast, već da vlast imaju institucije i organi države Kosovo. Problem je što ima ovdašnjih i tamošnjih Srba koji još odbijaju da to shvate i da prihvate.

aca

pre 7 godina

šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.
(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)
mozda da prestane da spinuje svaki dogovor koji napravi oko Kosova

Djura

pre 7 godina

Neko moze da vam na primer otme deo kuce 15%.I da nece da izadje.Al da na primer vi njemu dozvolite da stavi svoje brojilo,da uvede liniju telefonsku,da dozvolite da ucestvuje u skupstini ulice ili mesne zajednice itd.Sta ste vi njemu dozvolili da normalno funkcionise i uknjizise.E tako je sns i sps dozvolili da Albanci funkcionisu na delu Srbije bez problema.Sustina Briselskih pregovora

Aleksandar

pre 7 godina

@(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)

Ne, jedine dve opcije su:
1. Srbija možda, i na jedvite jade, u EU bez Kosmeta
2. Srbija van EU, ali svakako ne u nekakvom savezu s Rusijom, takođe bez Kosmeta

Kosmet je davno završena priča koja danas služi samo za sluđivanje i pljačkanje naroda. Kako god da igramo ovu 'igru' niko nam ne nudi Kosmet nazad a sami nećemo biti u stanju da ga 'osvojimo' bar još nekoliko vekova.

M. M.

pre 7 godina

Bravo "demokratska i napredna" Srbijo. Ma šta će nam tamo neke stare crkve i manastiri. To nije više naše. Naša je budućnost "demokratska" Evropa. Evropa koja će osloboditi sve "nedužne Tačije, Haradinaje, Oriće i ostale" pravednike. Pa šta su oni uradili, osim što su proterali uljeze sa svoje zemlje. Pa štaće nam to Kosovo, štaće nam Republika Srpska, šta će nam Srpska Krajina. Bitno je da mi u Srbiji živimo dobro. Pa šta ako nam ta "demokratska" Evropa sutra uzme i Sandžak i Vojvodinu. "Bitnije da ostatak Srbije živi dobro". Pa mi smo zadovoljni da radimo u bogatim EU firmama za "dobru platu" od 300evra. Ma nek rehabilituju i tog Stepinca, nek mjesto njega osude nekog pravoslavnog patrijarha. Ma nek nam uzmu šta god hoće i nek osude kog god hoće samo da mi u "maloj, što manjoj Srbiji" živimo bolje.

Igor

pre 7 godina

Ako cemo da se drzimo sporazuma kao KFOR onda da se drzimo i UN 1244, KFOR da omoguci Republici Srbiji da raspolaze teritorijom koja je njena po toj rezoluciji.

aleksa

pre 7 godina

Cuj ovog kralja, srbija u eu bez kosmeta i srbija sa kosmetom u savez sa rusijom. Sta ce neko da nam da kosmet ako odustanemo o
d eu i kao odemo u neki izmisljeni savez sa rusijom? Gde ti i vi sto ovo podrzavate zivite, na kojoj planeti? Kosovo je izgubljeno za narednih bar 100 godina i jedino sto mozemo je da prihvatimo trenutno stanje (ako vam je tako lakse) a savez sa rusijom ne postoji ni u jednoj opciji, jer ga niko ne nudi. Gde ja zivim majko moja...

Krem

pre 7 godina

Očigledno da naša vlast nema veze šta radi. Najpre potpišu sporazum nemajući razumevanje šta su potpisali. Onda izazovu provokaciju. I na kraju optužuju drugu stranu da izaziva provokacije i krši sporazume, a sporazumom ništa nije definisano. Užasni su nam pregovarači.
S druge strane čim je došlo do problema kosovske vlasti su okupile sve ambasadore na Kosovu i izneli svoje stavove o problemu. Nikolić se toga setio par dana nakon čitave priče i razgovarao sa ambasadorom SAD nepristojnom pristupom. Naravno da nećemo imati podršku nikog normalnog. Prvo jer ne radimo po sporazumu i drugo zbog bahatog ponašanja. Ima se još mnogo šta reći, ali...

milan

pre 7 godina

Bravo za pregovarace u Briselu. Ako ovako pregovaraju, pregovori i nisu potrebni. Mogu odmah da priznaju Kosovo. Pitanje nije zbog cega je Vucic postavio onog klinca bez ikakvog iskustva u bilo cemu, vec sta je Vucic dobio za takvo kardriranje pri najvaznijim pregovorima od Dejtona. Cak i to sto je on taj koji potvrdjuje sve sto Djuric daje u pregovorima je isto neozbiljno, jer i on nikakvog iskustva niti znanja nema da bi sam odlucivao, a upravo je to glavno obelezje njegove vlasti. Sve strucne koji su mu se usprotivili u bilo cemu je oterao a zadrzao poltrone koji nicemu dobrom osim svom dzepu ne doprinose....

Prof .Necaa

pre 7 godina

.. Nego koje snage obuhvata ?? "Oruzane snage" pa nema drugis sem policijskih , o cemu se ovde radi ?! Opet tehnikalija ubija sustinu ?! Isto kao i na pitanje jer ima "Kosovo pravno da proglasi ne zanvisnost " ..Strasno koji licemeri !

kosovac

pre 7 godina

Premijer Vučić je rekao istinu da je više puta insistirao u pregovorima u Briselu da specijalna policijska jedinica Rosu, mora da traži dozvolu Kfor-a za odlazak na sever. Ok to mu verujem.
Ali U Briselskom sporazumu to nije zapisano već piše da dozvolu treba da traži samo Kosovski zaštitni korpus. Ono što je zapisano to važi . Druga je stvar što t o nama ne odgovara

DedaMiloje

pre 7 godina

Pa neka naš predsjednik i dalje drži predavanja američkom ambasadoru. Uzgred ovo nije obrt, već mi nemamo pojma šta ovi naši podpisuju u Briselu. Niko nam nije pokazao ni jedan sporazum koji je potpisan, već nam ovde pričaju šta njima odgovara.

Branko

pre 7 godina

To je zato što smo pristali da se pitanje Kosova i Metohije izmesti iz UN u Brisel. "EU nema alternativu" i napuštanje Rezolucije SB UN br.1244 su uzrok svih ovih dešavanja oko Kosova i onoga što će se tek desiti.

Brajkan

pre 7 godina

Ne kapiram o cemu se ovde radi? Pa i da su pitali KFOR, opet bi dobili odobrenje. Dobili su odobrenje da anektiraju deo jedne suverene drzave, a da ne dobiju odobrenje da taj isti anektirani deo u potpunosti kontrolisu.

xyth

pre 7 godina

Nego koje snage obuhvata ?? "Oruzane snage" pa nema drugis sem policijskih , o cemu se ovde radi ?! ...
(Prof .Necaa, 18. januar 2017 12:53) # Link komentara

Ima Kosovske Bezbednosne Snage ili buduca Kosovska armija. Sporazum vazi za njih i to samo dok je Kfor aktivan na Kosovu. ROSU je specijalna jedinica policije.

Tarzan

pre 7 godina

Sto se tice tog potpisa iz 2013... niko ili bar velika vecina nas komentatora ne zna sta tamo pise... da li se potpisano odnosi na oruzane snage Kosova ili na policiju. I ko ima zaista kakve kompetencije i nad kim, pod kakvim uslovima? Nisam sklon da verujem da su srpski zvanicnici bas toliko naivni da potpisu formulaciju koja moze da se iskoristi potencijalno nekada, kao ovih dana sa vozom, protiv interesa Srbije. Mada ne iskljucujem nekompetentnost naseg pregovarackog tima, citajuci u zadnje vreme kako se regrutuje kadar u srpskom MSP. Meni se sve cini da je u pitanju obrazac poznatog ponasalnja "nasih zapadnih prijatelja" - oni potpisu bilo sta, samo da prevazidju situaciju a onda se potom ponasaju kako oni hoce, pravdajuci to "tumacenjem potpisanog". Sve u svemu - bez obzira sta potpisali zaista, krse dogovoreno i potpisano, jel im se tako moze! Ko ce i kako da ih sankcionise za nepostovanje potpisanog??? Vise mi se cini da je ovaj komentar NATO-a vise u tom smislu nego sto zaista imaju utemeljen stav u potpisanom. Sve u svemu, ovde je sve ocigledno. Kako su nasi stari govorili - sila Boga ne moli, Bog silu ne voli. Srbija nema nacina da se suprotstavi NATO-u ili bilo kom od tih nasih brojnih "zapadnih prijatelja" pa taman da kazu da je potpisano da je Kosovo do Nisa. To je cena izgubljenog rata - gubitak svega onoga za sta su Srbi ratovali u 20-om veku. Nazalost ovakvo stanje stvari, po mom skromnom misljenju, moze da rezultira samo nekim buducim ratovima.

knez Miškin

pre 7 godina

Ne može tu Vučić mnogo da učini. Narod hoće u EU, EU traži da se prizna Kosovo i bez toga nema članstva. Šta da Vučić radi? Trebao je da raspiše referendum i da pita narod
1. Srbija u EU bez Kosmeta
2. Srbija s Kosmetom u savez sa Rusijom
To su jedine dve mogućnosti, treće nema. I šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.

Sandzaklija

pre 7 godina

Ne može tu Vučić mnogo da učini. Narod hoće u EU, EU traži da se prizna Kosovo i bez toga nema članstva. Šta da Vučić radi? Trebao je da raspiše referendum i da pita narod 1. Srbija u EU bez Kosmeta2. Srbija s Kosmetom u savez sa RusijomTo su jedine dve mogućnosti, treće nema. I šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.
(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)
Tacno tako, i ne samo ovoj vladi sa A.Vucicem na celu,vec svaka predhodna i buduca imace istu prepreku a to je KiM. Odavno je narodu jasno da bez priznavanja KiM nema nam ulaska u EU. Slazem se za referendum i da se priklonimo bar jednoj strani kako treba,jer nemamo ljude u vlasti koji bi nas vodili sedeci na "dve stolice".

Ja sam

pre 7 godina

Svaka cast Vucicu, Djuricu, Nikolicu, Vulinima...uspeli ste da dovedete policiju i na sever Kosova(i Metohije). Ono jes' da nije nasa ali niste ni precizirali cija ce biti.

Mile

pre 7 godina

Eno ga diplomata juce sedi sa Cecom u nekoj emisiji, to je valjda bitnije od nekakvog lobiranja ...a i sve mlade diplomate tatini sinovi i kcerke, posle polugodisnje skolice se postavljaju po svetu...

sve je jasno

pre 7 godina

znaci imaju sad PUNO odobrenje od NATO-a, KFOR-a i EU da krenu ka severu kad god im se ide, sledeca meta nazalost nece biti nikakvi voz nego onaj potporni zid kod mosta na severnoj strani Ibra, to su i oni sami izjavili vise puta do sada.

dača

pre 7 godina

Sad mi ništa nije jasno.Znaju li ovi naši šta je potpisano ili ne znaju.Ako kfor kaže da rosu sme a da naši specijalci ne smeju na sever kosova šta ćemo onda.Da se kačimo sa kforom zbog šarenog voza???

Fenix

pre 7 godina

Najveci problem je sto nas nasi ljudi lazu... i po pitanju Briselskog sporazuma i po pitanju svih drugih sporazuma od Evropske unije do Fijata.... A pri tome sve sto slazu nije u iteresu nas jadnog naroda Srbije.

Otporna

pre 7 godina

Pitanje Kosova se ne resava skoro 20 godina (imali smo i bombardovanje 1999.). Niko od nasih diplomata i političara,a ni od običnog naroda na teritoriju Kosova ne sme da kroči,Kosovo su priznale mnoge drzave,Kosovo je ucestvovalo na Olimpijadi,itd...
Mislim da treba da se posvetimo onome sto je (jos uvek) zvanicno nase,da pare i energiju ulazemo u to,da unapredimo to sto je nase,a ne da se trosimo i kocimo zbog necega sto je davno izgubljeno i sto je uveliko tudje.
Ja da se pitam,sutra bih potpisala priznanavanje Kosova i cao.

Djordje NS

pre 7 godina

Sve je to upravo tako i potpisano samo što ove naše tzv. patriJote pokušavaju da nas prave budalama i iz tog razloga nikad neće javno objaviti šta piše u briselskom sporazumu da bi mogli da nastave da mažu oči nepismenim svojim glasačima. A taj voz nije ni planirano da stigne na Kosovo već upravo dotle dokle je i stigao i to je sve deo predstave za podizanje nacionalističke retorike u javnosti jer Vučić i Toma samo u takvim uslovima znaju da vode kampanju.

Mix

pre 7 godina

Ja se nadam da će Premijer imati logično objašnjenje kako naši "zapadni prijatelji" ovim stavom čuvaju srpske interese.
(debela.hladovina, 18. januar 2017 12:41)

Problem je u tome sto su se sa KiM,povukli nasi "istocni prijatelji",bez objasnjenja,pa su nam ostali samo zapadni.

Nikolaj

pre 7 godina

Kakvi su trgovci i pregovarači ja bih se zabrinuo i za Niš, tako da Nišlije mogu već da se pakuju i obese tablu "Shitja në - Na prodaju". Nikad nesposobniju, korumpiraniju i bahatiju vlast nismo imali.

Lutfi Murtezi

pre 7 godina

Premijer kao i ostalo rukovodstvo Srbije doro znaju sta je potpisano 2013g 'ali samo zamajavaju narod- jer tada je bilo govora o eventualno ORUZANIH SNAGA Kosova a ne o policiji.

zbunjena sam

pre 7 godina

Hey,ako je Vucic rekao da kosovska policija mora da trazi dozvolu NATO, onda ona mora da trazi dozvolu NATO za kretanje po severu Kosova.
Vucic ne bi lagao! ...ne bi lagao,zar ne?!

doom

pre 7 godina

политичко самоубиство - возом. сад нас сви пенале захваљујући домицилној власти. то се тако не ради "господо".

dejan

pre 7 godina

Au, ono sa isaranim vozom im se vraca ko tri bumeranga. Sve autogol do autogola. Vreme je da narod spozna istinu, a istina boli. nema nista od naseg ekonomskog tigra (to i oni sto slepo veruju osecaju u svakodnevnom zivotu), nema nista od naseg postovanja u svetu, kosovo su predali, ma sta god nam pricali. Jos samo jedna istina ostaje, da nestanu vise zauvek ti koji nas stalno lazu!

Nikola Tesla

pre 7 godina

Niti znaju šta su potpisali, jer, kako izgleda, hvataju ih na jezičke finese, a oni su tu tanki, ili ih ucenjuju biografijom.
Niti su, po običaju, nama rekli šta su potpisali, niti su uzeli da pročitaju šta su potpisali.
Skroz detinjasto.
Krivi su i svi oni koji njih shvataju ozbiljno, dok se ponašaju kao pubertetlije.
Čak su i oni sami sebe ubedili da su naj, naj, kao kad bih ja sebe ubedio da sam Nikola Tesla. I to aerodrom N.T.

Aleksandar

pre 7 godina

@(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)

Ne, jedine dve opcije su:
1. Srbija možda, i na jedvite jade, u EU bez Kosmeta
2. Srbija van EU, ali svakako ne u nekakvom savezu s Rusijom, takođe bez Kosmeta

Kosmet je davno završena priča koja danas služi samo za sluđivanje i pljačkanje naroda. Kako god da igramo ovu 'igru' niko nam ne nudi Kosmet nazad a sami nećemo biti u stanju da ga 'osvojimo' bar još nekoliko vekova.

knez Miškin

pre 7 godina

Ne može tu Vučić mnogo da učini. Narod hoće u EU, EU traži da se prizna Kosovo i bez toga nema članstva. Šta da Vučić radi? Trebao je da raspiše referendum i da pita narod
1. Srbija u EU bez Kosmeta
2. Srbija s Kosmetom u savez sa Rusijom
To su jedine dve mogućnosti, treće nema. I šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.

Igor

pre 7 godina

Ako cemo da se drzimo sporazuma kao KFOR onda da se drzimo i UN 1244, KFOR da omoguci Republici Srbiji da raspolaze teritorijom koja je njena po toj rezoluciji.

Prof .Necaa

pre 7 godina

.. Nego koje snage obuhvata ?? "Oruzane snage" pa nema drugis sem policijskih , o cemu se ovde radi ?! Opet tehnikalija ubija sustinu ?! Isto kao i na pitanje jer ima "Kosovo pravno da proglasi ne zanvisnost " ..Strasno koji licemeri !

Micko

pre 7 godina

Smarate vise s tim Kosovom. Koga je vise briga za Kosovo, kada su od Kosova digli ruke i Srbi koji su tamo rodjeni. Odavno su rasprodali sve sto su imali Albancima i iselili se za Beograd. Taman posla da su se zaustavili u Kraljevu, recimo, malo je Kraljevo za njih! Nego da ja vas pitam:

1. Kada cete vratiti penzionerima onih par procenata sto ste im uzeli?
2. Kada cete rascistiti drzavnu sluzbu od svojih partijskih botova?
3. Kada cete poceti da resavate probleme mladih, odose vam svi preko grane?
4. Kada cemo imati voz Beograd - Novi Sad i Beograd - Nis koji ide barem 120 km/h? Kome sluzi ova putujuca galerija fresaka do Kosovnske Mitrovice koja nema ni 10,000 stanovnika?
5. Kada cete reformisati poreski sistem?
6. Kada ce ljudi dobiti nove zdravstvene knjizice?
7. Sta ste uradili da rascistite one migrante po Beogradu? Zasto ih policija silom ne privede u prihvatne centre, nego nas CNN pljuje kako smo ih pustili da se smrzavaju?
8. Sta ste uradili po pitanju obezbedjenja drzavne granice od novog talasa migranata?
9. Sta ste uradili da smanjite nasilje po skolama?
10. Sta ste uradili da smanjite porodicno nasilje? Koliko ste sigurnih kuca za zene (a bogami i muskarce) otvorili?
11. Dokle se stiglo sa EU poglavljem o ekologiji? Djubre svuda, izgleda ...
...
99. Dokle ste stigli sa istragom u slucaju Savamala?
...

Kao sto vidite, imamo mi mnogo pitanja za vas. A vi - Kosovo, EU, Rusija i ostale teme. Kao ono: vidi pticica, i prevedete nas zedne preko vode!

aca

pre 7 godina

šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.
(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)
mozda da prestane da spinuje svaki dogovor koji napravi oko Kosova

kosovac

pre 7 godina

Premijer Vučić je rekao istinu da je više puta insistirao u pregovorima u Briselu da specijalna policijska jedinica Rosu, mora da traži dozvolu Kfor-a za odlazak na sever. Ok to mu verujem.
Ali U Briselskom sporazumu to nije zapisano već piše da dozvolu treba da traži samo Kosovski zaštitni korpus. Ono što je zapisano to važi . Druga je stvar što t o nama ne odgovara

Brajkan

pre 7 godina

Ne kapiram o cemu se ovde radi? Pa i da su pitali KFOR, opet bi dobili odobrenje. Dobili su odobrenje da anektiraju deo jedne suverene drzave, a da ne dobiju odobrenje da taj isti anektirani deo u potpunosti kontrolisu.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Srbiji i Srbima u Srbiji i na Kosovu i Metohiji su tamošnje vlasti opet pokazale i dokazala da država Srbija tamo nema i više nikada neće imati nikakvu vlast, već da vlast imaju institucije i organi države Kosovo. Problem je što ima ovdašnjih i tamošnjih Srba koji još odbijaju da to shvate i da prihvate.

Sve moj do moga

pre 7 godina

Pa zar "Savetnik" Vacić to ne zna da Policija na Kosovu može od 2013-te delovati bez odobrenja KFOR-a I Evropske misije?
A tek njegov direktor?
Koga mi uopšte više plaćamo u Kancelariji za Kosovo?

Milenko

pre 7 godina

Ko zeli da procita Briselski sporazum, ima na sajtu Vlade Kosova, i to na srpskom jeziku. Nikakva tajna, samo na sajtu nase Vlade nema teksta sporazuma.

Vuk

pre 7 godina

Nije problem sto je Vucic u Briselu potpisao tako nesto. Svi znamo da su od Miloseviceve kapitulacije 1999. u ratu u koji je uveo zemlju Srbiji tu manje vise vezane ruke.. Tvrdoglavo odbijanje da se suocimo sa posledicama katastrofalnih stvari iz 90ih steti samo nama, Valja spasiti ono sto se moze,

Problem je sto je Vucic sve to potpisao, a u javnosti zeli da prikaze da nije, da se ne bi zamerao profesionalnim "patriotama". Takvo sibicarsko ponsanje, ta dvostruka igra, to je ono sto je opasno.

Branko

pre 7 godina

To je zato što smo pristali da se pitanje Kosova i Metohije izmesti iz UN u Brisel. "EU nema alternativu" i napuštanje Rezolucije SB UN br.1244 su uzrok svih ovih dešavanja oko Kosova i onoga što će se tek desiti.

alban

pre 7 godina

Mada sam ja albanac po nacionalnosti, moram priznati da vi u Srbiji krivite Vucica za ovo stanje! Naravno da Vucic i njegova vlada je kriva, ali ne zbog ovoih sporazuma, jer Kosovo je izgubljeno jos od Milosevica. Vucic i njegova vlada su krivi zbog toga sto su nastavili istom politikom kao Milosevic a ustvari trebalo je vec odavno objasniti svom narodu da Kosovo je zavrsena prica. Da su to uradili na vreme a ne lagali srbski narod godinama, danas uopste nebi bilo diskusije u ovome, nego bi Srbija imala jasan cilj i mozda bi bila vec u Evropi.

M. M.

pre 7 godina

Bravo "demokratska i napredna" Srbijo. Ma šta će nam tamo neke stare crkve i manastiri. To nije više naše. Naša je budućnost "demokratska" Evropa. Evropa koja će osloboditi sve "nedužne Tačije, Haradinaje, Oriće i ostale" pravednike. Pa šta su oni uradili, osim što su proterali uljeze sa svoje zemlje. Pa štaće nam to Kosovo, štaće nam Republika Srpska, šta će nam Srpska Krajina. Bitno je da mi u Srbiji živimo dobro. Pa šta ako nam ta "demokratska" Evropa sutra uzme i Sandžak i Vojvodinu. "Bitnije da ostatak Srbije živi dobro". Pa mi smo zadovoljni da radimo u bogatim EU firmama za "dobru platu" od 300evra. Ma nek rehabilituju i tog Stepinca, nek mjesto njega osude nekog pravoslavnog patrijarha. Ma nek nam uzmu šta god hoće i nek osude kog god hoće samo da mi u "maloj, što manjoj Srbiji" živimo bolje.

Sandzaklija

pre 7 godina

Ne može tu Vučić mnogo da učini. Narod hoće u EU, EU traži da se prizna Kosovo i bez toga nema članstva. Šta da Vučić radi? Trebao je da raspiše referendum i da pita narod 1. Srbija u EU bez Kosmeta2. Srbija s Kosmetom u savez sa RusijomTo su jedine dve mogućnosti, treće nema. I šta da radi Aca? Šta god da uradi bar pola naroda će da bude nezadovoljno.
(knez Miškin, 18. januar 2017 14:41)
Tacno tako, i ne samo ovoj vladi sa A.Vucicem na celu,vec svaka predhodna i buduca imace istu prepreku a to je KiM. Odavno je narodu jasno da bez priznavanja KiM nema nam ulaska u EU. Slazem se za referendum i da se priklonimo bar jednoj strani kako treba,jer nemamo ljude u vlasti koji bi nas vodili sedeci na "dve stolice".

DedaMiloje

pre 7 godina

Pa neka naš predsjednik i dalje drži predavanja američkom ambasadoru. Uzgred ovo nije obrt, već mi nemamo pojma šta ovi naši podpisuju u Briselu. Niko nam nije pokazao ni jedan sporazum koji je potpisan, već nam ovde pričaju šta njima odgovara.

xyth

pre 7 godina

Nego koje snage obuhvata ?? "Oruzane snage" pa nema drugis sem policijskih , o cemu se ovde radi ?! ...
(Prof .Necaa, 18. januar 2017 12:53) # Link komentara

Ima Kosovske Bezbednosne Snage ili buduca Kosovska armija. Sporazum vazi za njih i to samo dok je Kfor aktivan na Kosovu. ROSU je specijalna jedinica policije.

Tarzan

pre 7 godina

Sto se tice tog potpisa iz 2013... niko ili bar velika vecina nas komentatora ne zna sta tamo pise... da li se potpisano odnosi na oruzane snage Kosova ili na policiju. I ko ima zaista kakve kompetencije i nad kim, pod kakvim uslovima? Nisam sklon da verujem da su srpski zvanicnici bas toliko naivni da potpisu formulaciju koja moze da se iskoristi potencijalno nekada, kao ovih dana sa vozom, protiv interesa Srbije. Mada ne iskljucujem nekompetentnost naseg pregovarackog tima, citajuci u zadnje vreme kako se regrutuje kadar u srpskom MSP. Meni se sve cini da je u pitanju obrazac poznatog ponasalnja "nasih zapadnih prijatelja" - oni potpisu bilo sta, samo da prevazidju situaciju a onda se potom ponasaju kako oni hoce, pravdajuci to "tumacenjem potpisanog". Sve u svemu - bez obzira sta potpisali zaista, krse dogovoreno i potpisano, jel im se tako moze! Ko ce i kako da ih sankcionise za nepostovanje potpisanog??? Vise mi se cini da je ovaj komentar NATO-a vise u tom smislu nego sto zaista imaju utemeljen stav u potpisanom. Sve u svemu, ovde je sve ocigledno. Kako su nasi stari govorili - sila Boga ne moli, Bog silu ne voli. Srbija nema nacina da se suprotstavi NATO-u ili bilo kom od tih nasih brojnih "zapadnih prijatelja" pa taman da kazu da je potpisano da je Kosovo do Nisa. To je cena izgubljenog rata - gubitak svega onoga za sta su Srbi ratovali u 20-om veku. Nazalost ovakvo stanje stvari, po mom skromnom misljenju, moze da rezultira samo nekim buducim ratovima.

Djura

pre 7 godina

Neko moze da vam na primer otme deo kuce 15%.I da nece da izadje.Al da na primer vi njemu dozvolite da stavi svoje brojilo,da uvede liniju telefonsku,da dozvolite da ucestvuje u skupstini ulice ili mesne zajednice itd.Sta ste vi njemu dozvolili da normalno funkcionise i uknjizise.E tako je sns i sps dozvolili da Albanci funkcionisu na delu Srbije bez problema.Sustina Briselskih pregovora

aleksa

pre 7 godina

Cuj ovog kralja, srbija u eu bez kosmeta i srbija sa kosmetom u savez sa rusijom. Sta ce neko da nam da kosmet ako odustanemo o
d eu i kao odemo u neki izmisljeni savez sa rusijom? Gde ti i vi sto ovo podrzavate zivite, na kojoj planeti? Kosovo je izgubljeno za narednih bar 100 godina i jedino sto mozemo je da prihvatimo trenutno stanje (ako vam je tako lakse) a savez sa rusijom ne postoji ni u jednoj opciji, jer ga niko ne nudi. Gde ja zivim majko moja...

milan

pre 7 godina

Bravo za pregovarace u Briselu. Ako ovako pregovaraju, pregovori i nisu potrebni. Mogu odmah da priznaju Kosovo. Pitanje nije zbog cega je Vucic postavio onog klinca bez ikakvog iskustva u bilo cemu, vec sta je Vucic dobio za takvo kardriranje pri najvaznijim pregovorima od Dejtona. Cak i to sto je on taj koji potvrdjuje sve sto Djuric daje u pregovorima je isto neozbiljno, jer i on nikakvog iskustva niti znanja nema da bi sam odlucivao, a upravo je to glavno obelezje njegove vlasti. Sve strucne koji su mu se usprotivili u bilo cemu je oterao a zadrzao poltrone koji nicemu dobrom osim svom dzepu ne doprinose....

Krem

pre 7 godina

Očigledno da naša vlast nema veze šta radi. Najpre potpišu sporazum nemajući razumevanje šta su potpisali. Onda izazovu provokaciju. I na kraju optužuju drugu stranu da izaziva provokacije i krši sporazume, a sporazumom ništa nije definisano. Užasni su nam pregovarači.
S druge strane čim je došlo do problema kosovske vlasti su okupile sve ambasadore na Kosovu i izneli svoje stavove o problemu. Nikolić se toga setio par dana nakon čitave priče i razgovarao sa ambasadorom SAD nepristojnom pristupom. Naravno da nećemo imati podršku nikog normalnog. Prvo jer ne radimo po sporazumu i drugo zbog bahatog ponašanja. Ima se još mnogo šta reći, ali...