Ponedeljak, 16.01.2017.

11:05

Hrvati besni - kako Nemci izvlače pare iz Telekoma

Hrvatski telekom u poslednjih nekoliko nedelja, kroz dve transakcije, poslao je u inostranstvo 1,86 milijardi kuna (250 miliona evra).

Izvor: index.hr

Hrvati besni - kako Nemci izvlaèe pare iz Telekoma IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

L

pre 7 godina

Zanimljivo kupovina/stjecanje vlasnistva nad obvenznicama i dionicama je izvlacenje para i lose je.

Dok s kontra strane pretpostavljam isplata dividende je kapitalizacija i dobra je za tvrtku a ne vlasnika?

Logika 101

zemunik

pre 7 godina

1. DEUTSCHE TELEKOM EUROPE B.V. 51,00
2. ADDIKO BANK D.D./RAIFFEISEN OMF KATEGORIJE B - Skrbnički račun 8,90
3. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 6,61
4. CERP/REPUBLIKA HRVATSKA 2,88
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./AZ OMF KATEGORIJE B - Skrbnički račun 2,35
6. ADDIKO BANK D.D./PBZ CO OMF - KATEGORIJA B - Skrbnički račun 1,72
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 1,41
8. PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. - Skrbnički račun 1,05
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 0,97
10. PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. - Skrbnički račun 0,65
ovo je struktura vlasnistva, DT vecinski, tvrtka HT placa porez u RH, kupuje druge tvrtke, kupuje obveznice, posudjuje novac,... sve normalno ista praksa svugdje, samo ne mozes nekima socijalizam iz glave izbiti ni nako pada zida berlinskog.

ludi splico

pre 7 godina

A sto da ne izvlace pare kad je bivsi Hrvatski telekom sada Nemacki. Zato su ga i kupili.
(Stojko Krivi, 16. januar 2017 16:01)

Hrvatski Telekom je i dalje hrvatska firma. DT ima udio vlasništva 50%, a sa ostatkom trguju i ubiru dividendu uglavnom hrvatski građani i fondovi.
Firma ima sjedište u Hrvatskoj, tu joj je i poslovanje. Tu plaća poreze i prireze. Sada je kupljeno 75% Crnogorskog Telekoma i tolika će dividenda odsada ići u Hrvatsku, a 2020. će se naplatit obveznice DT-a te će HT vratiti svoj novac. Dioničari HT-a prema ovome nisu oštećeni
Ne želim branit HT, ponajviše radi njihove politike superskupih usluga, ali me nervira ovakav zaostali način gledanja na vlasništvo neke firme.

Ako pak pogledamo iz jedne šire perspektive, Europska Unija je donijela odredbu prema kojoj Europa mora biti predvodnik uvođenja pete generacije mobilnih mreža (5G). Da bi se to postiglo, regulativom su omogućili omasovljavanje europskih telekoma, odnosno njihova ujedinjenja. Na ovaj će se način napraviti paneuropski telekomunikacijski divovi (kao što u Americi postoje AT&T, T-Mobile, Verizon...), radi lakšeg poslovanja i uvođenja novih tehnologija. Ti će paneuropski divovi biti napravljeni od ovakvih manjih kompanija kao što je Hrvatski Telekom koji je već počeo apsorbirati regionalne telekome. Crnogorski je tek prvi u nizu, a iz HT-a se najavljuje i kupnja Slovenskog, Srpskog i Bosanskog telekoma kad krenu u prodaju.
Živi bili pa vidjeli.

Pacta conventa

pre 7 godina

"Većinski vlasnik DT sada ima probleme u Mađarskoj s Vladom i okruženjem..." Са Орбаном изгледа нема шале.

Marko Kraljevic

pre 7 godina

U SAD, Nemackoj, Engleskoj, i drugim drzavama naprednog Zapada,ali isto tako i u Rusiji i Kini, stranci ne mogu da kupe glavne nacionalne kompanije. To je moguce samo u Africi, Aziji i na Balkanu.

kakodane

pre 7 godina

Nije to sve:
http://www.seebiz.eu/ht-ovi-dionicari-ne-mogu-ocekivati-dividendu-vecu-od-6-kuna/ar-148860/

"Nakon nedavne objave kupnje obveznica Deutsche Telekoma za 125 milijuna eura te najave ulaganja u komercijalne zapise istog izdavatelja u iznosu do 150 milijuna eura, potrošena su ili rezervirana značajna sredstva te je teško za očekivati dividendu iznad prošlogodišnjih 6 kuna."

Dakle imamo najavu i daljnjeg plasiranja 150 mil eur. Njemačka će postati hrvatski dužnik :D

ajde jano ...

pre 7 godina

(ga, 16. januar 2017 12:11)

Ne! Ta preduzeca treba da ostanu u drzavnom vlasnistvu, ali njihove direktore i menadzere treba sutnuti na ulicu, a na njihova mesta dovesti iskusne strance da zavedu red. Strancima dati odresene ruke da reorganizuju preduzece, otpustaju i zaposljavaju koga god zele, a jedini uslov je da kapital ostane u vlasnistvu Srbije. Ovo bi moglo da bude izvodljivo!

marko

pre 7 godina

А кад исто ово кажеш нашима на берзи и око ње ладно те гледају као будалу. Још се и хвале како су за ове године успели да консолидују већински капитал. Срамота од наше берзе и свака част и пуно среће овим у Хрватској што покрећу ова питања отимања пара од свакаквих страних фирми уз прећутну сагласност домаћих бирократија. Код нас има и боља варијанта, узме се кредит овде па се пласира у трећу државу. Или још горе износи се лова за инвестиицију која се ускоро избрише. Ма циркус живи.

Miki

pre 7 godina

Samo budale veruju da prodaja domacih firmi strancima donosi prosperitet. Da - donosi - ali samo njima. Obican narod i dalje radi za crkavicu. Pogledajte kako je kod nas u preduzecima gde su vlasnici stranci. Plate su i dalje 200-300 evra i pored svih olaksica i subvencija koje su dobili od drzave citaj od nas gradjana i poreza kojeg mi placamo.

rupa na saksiji

pre 7 godina

Zaprepaštenje: stranci ulažu pare da bi izvlačili profit! ... a mi mislili oni dolaze iz aultruističkih pobuda, da nam podignu standard.

farma pataka

pre 7 godina

Besni su samo huškači na indexu. Sa svojim parama može svako raditi šta hoće, bio on domaći ili strani vlasnik potpuno je svejedno.

Kotor

pre 7 godina

Imam ideju - molim objavite. Da se u Telekomu Srbija hitno proveri i iznese podatak koliko su do sada dali para Zvezdi i Partizanu i koliko naravno nije vraćeno. Objaviti da je ova firma vlasnik ovih klubova jer ih je do sada sigurno pretplatila. I eto - imamo vlasnika!

mare

pre 7 godina

Kad Srbin ode na more u Grčku izvlači pare iz Srbije zar ne, isto rade i kompanije koje ne krše nijedan zakon, ne vidim ništa sporno. A kad naš tajkun kupi 3 vile u Londou isto ne izvlači pare.

Đura Bojović

pre 7 godina

Sada je valjda jasno zašto je Telekom morao da ostane u državnom vlasništvu. DT je u vlasništvu Nemačke države 35% i ona je najveći akcionar, a Telenor Norveške. Dakle, nije istina da država mora da bude maćeha svakoj firmi koja je u njenom vlasništvu, kako su nas ubeđivali! Isti je slučaj i sa našim Telekomom. Neka tako i ostane.

ga

pre 7 godina

ма то нама треба хитно! продајте телеком што пре и нека нови власник извлачи паре и нек зарађује што више и нек поседује нашу инфрастуктуру у коју неће уложити него ће овако извлачити паре само за себе.... каква штета што нисмо продали телеком, водовод, епс, штета странцима а нама је ипак боље не продавати него боље расподелити наше паре које већ иду у та предузећа а да не иде ботовима и странкама

Hlebinac

pre 7 godina

Alooo....Da nema Deutsche telekoma u vlasničkoj strukturi, dobit nebi bila ni približno takva već bi telekom vodili na smjenu Ray Charles (HDZ) i Stevie Vonder (SDP) a pare bi se isisavale kroz razne javne nabave, kooperante kooperanata, kupnju "nužnih" nekretnina po trostrukoj cijeni , najmu prostora i poslovnica po osam puta većoj cijeni, prekobrojne zaposlene koji ni sami ne znaju što rade itd..itd... tu je naša maštovitost veća od Jules Vernea.
Da pare bi da je telekom 100% hrvatski dijelom ostale u Hr u rukama raznih lopova, parazita i neradnika.. a trajalo bi sve dok netko ne preloži da ga za kikiriki , jer je evidentno tehnološki zaostao, ne kupi neki stranac koji je negdje u Veroni na operi platio kotizaciju....

Ova privatizacija je jedna od najsretnijih u HR jer je najveći vlasnik švabo..DT te su srpičekićari i domorodoljubi udaljeni od kase, a ostalo je nešto dijonica i za narod i mirovinske da se malo zabavljamo.
Pozdrav drugarima u Bg.

Marko

pre 7 godina

"Besni su samo huškači na indexu. Sa svojim parama može svako raditi šta hoće, bio on domaći ili strani vlasnik potpuno je svejedno."
(farma pataka, 16. januar 2017 12:08)

DT je vlasnik 51% od HTa. Da li im onda pripada 51% ili 100% profita?

Naravno da im pripada 51%, ali oni manipulacijama smanjuju profit kompanije kako bi ostali deoničari ostali bez profita.

Isto očekuje i nas sa našim "partnerima".

Ri

pre 7 godina

Ma ne izvlače ljudi što Vam je? Njemci vole Hrvatsku, i sve što rade, rade iz ljubavi prema nama..
Nikad nismo zadovoljni, a priznanje od Genschera 91. god.? Tko će to platiti???

Bivsi administrator

pre 7 godina

Danke dojcland da su ovo oni uradili,da je neka nasa firma,vec bi EU,UN,Unesko i Hag reagovali sa novim sankcijama i krsenjem EU pravila kao i za gas,kad za djuvec i cokoladice reaguju kao opareni

rupa na saksiji

pre 7 godina

Zaprepaštenje: stranci ulažu pare da bi izvlačili profit! ... a mi mislili oni dolaze iz aultruističkih pobuda, da nam podignu standard.

Ri

pre 7 godina

Ma ne izvlače ljudi što Vam je? Njemci vole Hrvatsku, i sve što rade, rade iz ljubavi prema nama..
Nikad nismo zadovoljni, a priznanje od Genschera 91. god.? Tko će to platiti???

Kotor

pre 7 godina

Imam ideju - molim objavite. Da se u Telekomu Srbija hitno proveri i iznese podatak koliko su do sada dali para Zvezdi i Partizanu i koliko naravno nije vraćeno. Objaviti da je ova firma vlasnik ovih klubova jer ih je do sada sigurno pretplatila. I eto - imamo vlasnika!

Đura Bojović

pre 7 godina

Sada je valjda jasno zašto je Telekom morao da ostane u državnom vlasništvu. DT je u vlasništvu Nemačke države 35% i ona je najveći akcionar, a Telenor Norveške. Dakle, nije istina da država mora da bude maćeha svakoj firmi koja je u njenom vlasništvu, kako su nas ubeđivali! Isti je slučaj i sa našim Telekomom. Neka tako i ostane.

Marko

pre 7 godina

"Besni su samo huškači na indexu. Sa svojim parama može svako raditi šta hoće, bio on domaći ili strani vlasnik potpuno je svejedno."
(farma pataka, 16. januar 2017 12:08)

DT je vlasnik 51% od HTa. Da li im onda pripada 51% ili 100% profita?

Naravno da im pripada 51%, ali oni manipulacijama smanjuju profit kompanije kako bi ostali deoničari ostali bez profita.

Isto očekuje i nas sa našim "partnerima".

Hlebinac

pre 7 godina

Alooo....Da nema Deutsche telekoma u vlasničkoj strukturi, dobit nebi bila ni približno takva već bi telekom vodili na smjenu Ray Charles (HDZ) i Stevie Vonder (SDP) a pare bi se isisavale kroz razne javne nabave, kooperante kooperanata, kupnju "nužnih" nekretnina po trostrukoj cijeni , najmu prostora i poslovnica po osam puta većoj cijeni, prekobrojne zaposlene koji ni sami ne znaju što rade itd..itd... tu je naša maštovitost veća od Jules Vernea.
Da pare bi da je telekom 100% hrvatski dijelom ostale u Hr u rukama raznih lopova, parazita i neradnika.. a trajalo bi sve dok netko ne preloži da ga za kikiriki , jer je evidentno tehnološki zaostao, ne kupi neki stranac koji je negdje u Veroni na operi platio kotizaciju....

Ova privatizacija je jedna od najsretnijih u HR jer je najveći vlasnik švabo..DT te su srpičekićari i domorodoljubi udaljeni od kase, a ostalo je nešto dijonica i za narod i mirovinske da se malo zabavljamo.
Pozdrav drugarima u Bg.

Miki

pre 7 godina

Samo budale veruju da prodaja domacih firmi strancima donosi prosperitet. Da - donosi - ali samo njima. Obican narod i dalje radi za crkavicu. Pogledajte kako je kod nas u preduzecima gde su vlasnici stranci. Plate su i dalje 200-300 evra i pored svih olaksica i subvencija koje su dobili od drzave citaj od nas gradjana i poreza kojeg mi placamo.

Bivsi administrator

pre 7 godina

Danke dojcland da su ovo oni uradili,da je neka nasa firma,vec bi EU,UN,Unesko i Hag reagovali sa novim sankcijama i krsenjem EU pravila kao i za gas,kad za djuvec i cokoladice reaguju kao opareni

Marko Kraljevic

pre 7 godina

U SAD, Nemackoj, Engleskoj, i drugim drzavama naprednog Zapada,ali isto tako i u Rusiji i Kini, stranci ne mogu da kupe glavne nacionalne kompanije. To je moguce samo u Africi, Aziji i na Balkanu.

ga

pre 7 godina

ма то нама треба хитно! продајте телеком што пре и нека нови власник извлачи паре и нек зарађује што више и нек поседује нашу инфрастуктуру у коју неће уложити него ће овако извлачити паре само за себе.... каква штета што нисмо продали телеком, водовод, епс, штета странцима а нама је ипак боље не продавати него боље расподелити наше паре које већ иду у та предузећа а да не иде ботовима и странкама

Pacta conventa

pre 7 godina

"Većinski vlasnik DT sada ima probleme u Mađarskoj s Vladom i okruženjem..." Са Орбаном изгледа нема шале.

ajde jano ...

pre 7 godina

(ga, 16. januar 2017 12:11)

Ne! Ta preduzeca treba da ostanu u drzavnom vlasnistvu, ali njihove direktore i menadzere treba sutnuti na ulicu, a na njihova mesta dovesti iskusne strance da zavedu red. Strancima dati odresene ruke da reorganizuju preduzece, otpustaju i zaposljavaju koga god zele, a jedini uslov je da kapital ostane u vlasnistvu Srbije. Ovo bi moglo da bude izvodljivo!

farma pataka

pre 7 godina

Besni su samo huškači na indexu. Sa svojim parama može svako raditi šta hoće, bio on domaći ili strani vlasnik potpuno je svejedno.

mare

pre 7 godina

Kad Srbin ode na more u Grčku izvlači pare iz Srbije zar ne, isto rade i kompanije koje ne krše nijedan zakon, ne vidim ništa sporno. A kad naš tajkun kupi 3 vile u Londou isto ne izvlači pare.

marko

pre 7 godina

А кад исто ово кажеш нашима на берзи и око ње ладно те гледају као будалу. Још се и хвале како су за ове године успели да консолидују већински капитал. Срамота од наше берзе и свака част и пуно среће овим у Хрватској што покрећу ова питања отимања пара од свакаквих страних фирми уз прећутну сагласност домаћих бирократија. Код нас има и боља варијанта, узме се кредит овде па се пласира у трећу државу. Или још горе износи се лова за инвестиицију која се ускоро избрише. Ма циркус живи.

kakodane

pre 7 godina

Nije to sve:
http://www.seebiz.eu/ht-ovi-dionicari-ne-mogu-ocekivati-dividendu-vecu-od-6-kuna/ar-148860/

"Nakon nedavne objave kupnje obveznica Deutsche Telekoma za 125 milijuna eura te najave ulaganja u komercijalne zapise istog izdavatelja u iznosu do 150 milijuna eura, potrošena su ili rezervirana značajna sredstva te je teško za očekivati dividendu iznad prošlogodišnjih 6 kuna."

Dakle imamo najavu i daljnjeg plasiranja 150 mil eur. Njemačka će postati hrvatski dužnik :D

ludi splico

pre 7 godina

A sto da ne izvlace pare kad je bivsi Hrvatski telekom sada Nemacki. Zato su ga i kupili.
(Stojko Krivi, 16. januar 2017 16:01)

Hrvatski Telekom je i dalje hrvatska firma. DT ima udio vlasništva 50%, a sa ostatkom trguju i ubiru dividendu uglavnom hrvatski građani i fondovi.
Firma ima sjedište u Hrvatskoj, tu joj je i poslovanje. Tu plaća poreze i prireze. Sada je kupljeno 75% Crnogorskog Telekoma i tolika će dividenda odsada ići u Hrvatsku, a 2020. će se naplatit obveznice DT-a te će HT vratiti svoj novac. Dioničari HT-a prema ovome nisu oštećeni
Ne želim branit HT, ponajviše radi njihove politike superskupih usluga, ali me nervira ovakav zaostali način gledanja na vlasništvo neke firme.

Ako pak pogledamo iz jedne šire perspektive, Europska Unija je donijela odredbu prema kojoj Europa mora biti predvodnik uvođenja pete generacije mobilnih mreža (5G). Da bi se to postiglo, regulativom su omogućili omasovljavanje europskih telekoma, odnosno njihova ujedinjenja. Na ovaj će se način napraviti paneuropski telekomunikacijski divovi (kao što u Americi postoje AT&T, T-Mobile, Verizon...), radi lakšeg poslovanja i uvođenja novih tehnologija. Ti će paneuropski divovi biti napravljeni od ovakvih manjih kompanija kao što je Hrvatski Telekom koji je već počeo apsorbirati regionalne telekome. Crnogorski je tek prvi u nizu, a iz HT-a se najavljuje i kupnja Slovenskog, Srpskog i Bosanskog telekoma kad krenu u prodaju.
Živi bili pa vidjeli.

zemunik

pre 7 godina

1. DEUTSCHE TELEKOM EUROPE B.V. 51,00
2. ADDIKO BANK D.D./RAIFFEISEN OMF KATEGORIJE B - Skrbnički račun 8,90
3. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 6,61
4. CERP/REPUBLIKA HRVATSKA 2,88
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./AZ OMF KATEGORIJE B - Skrbnički račun 2,35
6. ADDIKO BANK D.D./PBZ CO OMF - KATEGORIJA B - Skrbnički račun 1,72
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 1,41
8. PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. - Skrbnički račun 1,05
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 0,97
10. PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. - Skrbnički račun 0,65
ovo je struktura vlasnistva, DT vecinski, tvrtka HT placa porez u RH, kupuje druge tvrtke, kupuje obveznice, posudjuje novac,... sve normalno ista praksa svugdje, samo ne mozes nekima socijalizam iz glave izbiti ni nako pada zida berlinskog.

L

pre 7 godina

Zanimljivo kupovina/stjecanje vlasnistva nad obvenznicama i dionicama je izvlacenje para i lose je.

Dok s kontra strane pretpostavljam isplata dividende je kapitalizacija i dobra je za tvrtku a ne vlasnika?

Logika 101

farma pataka

pre 7 godina

Besni su samo huškači na indexu. Sa svojim parama može svako raditi šta hoće, bio on domaći ili strani vlasnik potpuno je svejedno.

Hlebinac

pre 7 godina

Alooo....Da nema Deutsche telekoma u vlasničkoj strukturi, dobit nebi bila ni približno takva već bi telekom vodili na smjenu Ray Charles (HDZ) i Stevie Vonder (SDP) a pare bi se isisavale kroz razne javne nabave, kooperante kooperanata, kupnju "nužnih" nekretnina po trostrukoj cijeni , najmu prostora i poslovnica po osam puta većoj cijeni, prekobrojne zaposlene koji ni sami ne znaju što rade itd..itd... tu je naša maštovitost veća od Jules Vernea.
Da pare bi da je telekom 100% hrvatski dijelom ostale u Hr u rukama raznih lopova, parazita i neradnika.. a trajalo bi sve dok netko ne preloži da ga za kikiriki , jer je evidentno tehnološki zaostao, ne kupi neki stranac koji je negdje u Veroni na operi platio kotizaciju....

Ova privatizacija je jedna od najsretnijih u HR jer je najveći vlasnik švabo..DT te su srpičekićari i domorodoljubi udaljeni od kase, a ostalo je nešto dijonica i za narod i mirovinske da se malo zabavljamo.
Pozdrav drugarima u Bg.

ludi splico

pre 7 godina

A sto da ne izvlace pare kad je bivsi Hrvatski telekom sada Nemacki. Zato su ga i kupili.
(Stojko Krivi, 16. januar 2017 16:01)

Hrvatski Telekom je i dalje hrvatska firma. DT ima udio vlasništva 50%, a sa ostatkom trguju i ubiru dividendu uglavnom hrvatski građani i fondovi.
Firma ima sjedište u Hrvatskoj, tu joj je i poslovanje. Tu plaća poreze i prireze. Sada je kupljeno 75% Crnogorskog Telekoma i tolika će dividenda odsada ići u Hrvatsku, a 2020. će se naplatit obveznice DT-a te će HT vratiti svoj novac. Dioničari HT-a prema ovome nisu oštećeni
Ne želim branit HT, ponajviše radi njihove politike superskupih usluga, ali me nervira ovakav zaostali način gledanja na vlasništvo neke firme.

Ako pak pogledamo iz jedne šire perspektive, Europska Unija je donijela odredbu prema kojoj Europa mora biti predvodnik uvođenja pete generacije mobilnih mreža (5G). Da bi se to postiglo, regulativom su omogućili omasovljavanje europskih telekoma, odnosno njihova ujedinjenja. Na ovaj će se način napraviti paneuropski telekomunikacijski divovi (kao što u Americi postoje AT&T, T-Mobile, Verizon...), radi lakšeg poslovanja i uvođenja novih tehnologija. Ti će paneuropski divovi biti napravljeni od ovakvih manjih kompanija kao što je Hrvatski Telekom koji je već počeo apsorbirati regionalne telekome. Crnogorski je tek prvi u nizu, a iz HT-a se najavljuje i kupnja Slovenskog, Srpskog i Bosanskog telekoma kad krenu u prodaju.
Živi bili pa vidjeli.

mare

pre 7 godina

Kad Srbin ode na more u Grčku izvlači pare iz Srbije zar ne, isto rade i kompanije koje ne krše nijedan zakon, ne vidim ništa sporno. A kad naš tajkun kupi 3 vile u Londou isto ne izvlači pare.

ga

pre 7 godina

ма то нама треба хитно! продајте телеком што пре и нека нови власник извлачи паре и нек зарађује што више и нек поседује нашу инфрастуктуру у коју неће уложити него ће овако извлачити паре само за себе.... каква штета што нисмо продали телеком, водовод, епс, штета странцима а нама је ипак боље не продавати него боље расподелити наше паре које већ иду у та предузећа а да не иде ботовима и странкама

zemunik

pre 7 godina

1. DEUTSCHE TELEKOM EUROPE B.V. 51,00
2. ADDIKO BANK D.D./RAIFFEISEN OMF KATEGORIJE B - Skrbnički račun 8,90
3. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 6,61
4. CERP/REPUBLIKA HRVATSKA 2,88
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./AZ OMF KATEGORIJE B - Skrbnički račun 2,35
6. ADDIKO BANK D.D./PBZ CO OMF - KATEGORIJA B - Skrbnički račun 1,72
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 1,41
8. PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. - Skrbnički račun 1,05
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. - Skrbnički račun 0,97
10. PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. - Skrbnički račun 0,65
ovo je struktura vlasnistva, DT vecinski, tvrtka HT placa porez u RH, kupuje druge tvrtke, kupuje obveznice, posudjuje novac,... sve normalno ista praksa svugdje, samo ne mozes nekima socijalizam iz glave izbiti ni nako pada zida berlinskog.

Ri

pre 7 godina

Ma ne izvlače ljudi što Vam je? Njemci vole Hrvatsku, i sve što rade, rade iz ljubavi prema nama..
Nikad nismo zadovoljni, a priznanje od Genschera 91. god.? Tko će to platiti???

ajde jano ...

pre 7 godina

(ga, 16. januar 2017 12:11)

Ne! Ta preduzeca treba da ostanu u drzavnom vlasnistvu, ali njihove direktore i menadzere treba sutnuti na ulicu, a na njihova mesta dovesti iskusne strance da zavedu red. Strancima dati odresene ruke da reorganizuju preduzece, otpustaju i zaposljavaju koga god zele, a jedini uslov je da kapital ostane u vlasnistvu Srbije. Ovo bi moglo da bude izvodljivo!

Bivsi administrator

pre 7 godina

Danke dojcland da su ovo oni uradili,da je neka nasa firma,vec bi EU,UN,Unesko i Hag reagovali sa novim sankcijama i krsenjem EU pravila kao i za gas,kad za djuvec i cokoladice reaguju kao opareni

Marko Kraljevic

pre 7 godina

U SAD, Nemackoj, Engleskoj, i drugim drzavama naprednog Zapada,ali isto tako i u Rusiji i Kini, stranci ne mogu da kupe glavne nacionalne kompanije. To je moguce samo u Africi, Aziji i na Balkanu.

Đura Bojović

pre 7 godina

Sada je valjda jasno zašto je Telekom morao da ostane u državnom vlasništvu. DT je u vlasništvu Nemačke države 35% i ona je najveći akcionar, a Telenor Norveške. Dakle, nije istina da država mora da bude maćeha svakoj firmi koja je u njenom vlasništvu, kako su nas ubeđivali! Isti je slučaj i sa našim Telekomom. Neka tako i ostane.

Marko

pre 7 godina

"Besni su samo huškači na indexu. Sa svojim parama može svako raditi šta hoće, bio on domaći ili strani vlasnik potpuno je svejedno."
(farma pataka, 16. januar 2017 12:08)

DT je vlasnik 51% od HTa. Da li im onda pripada 51% ili 100% profita?

Naravno da im pripada 51%, ali oni manipulacijama smanjuju profit kompanije kako bi ostali deoničari ostali bez profita.

Isto očekuje i nas sa našim "partnerima".

rupa na saksiji

pre 7 godina

Zaprepaštenje: stranci ulažu pare da bi izvlačili profit! ... a mi mislili oni dolaze iz aultruističkih pobuda, da nam podignu standard.

Kotor

pre 7 godina

Imam ideju - molim objavite. Da se u Telekomu Srbija hitno proveri i iznese podatak koliko su do sada dali para Zvezdi i Partizanu i koliko naravno nije vraćeno. Objaviti da je ova firma vlasnik ovih klubova jer ih je do sada sigurno pretplatila. I eto - imamo vlasnika!

Miki

pre 7 godina

Samo budale veruju da prodaja domacih firmi strancima donosi prosperitet. Da - donosi - ali samo njima. Obican narod i dalje radi za crkavicu. Pogledajte kako je kod nas u preduzecima gde su vlasnici stranci. Plate su i dalje 200-300 evra i pored svih olaksica i subvencija koje su dobili od drzave citaj od nas gradjana i poreza kojeg mi placamo.

marko

pre 7 godina

А кад исто ово кажеш нашима на берзи и око ње ладно те гледају као будалу. Још се и хвале како су за ове године успели да консолидују већински капитал. Срамота од наше берзе и свака част и пуно среће овим у Хрватској што покрећу ова питања отимања пара од свакаквих страних фирми уз прећутну сагласност домаћих бирократија. Код нас има и боља варијанта, узме се кредит овде па се пласира у трећу државу. Или још горе износи се лова за инвестиицију која се ускоро избрише. Ма циркус живи.

Pacta conventa

pre 7 godina

"Većinski vlasnik DT sada ima probleme u Mađarskoj s Vladom i okruženjem..." Са Орбаном изгледа нема шале.

kakodane

pre 7 godina

Nije to sve:
http://www.seebiz.eu/ht-ovi-dionicari-ne-mogu-ocekivati-dividendu-vecu-od-6-kuna/ar-148860/

"Nakon nedavne objave kupnje obveznica Deutsche Telekoma za 125 milijuna eura te najave ulaganja u komercijalne zapise istog izdavatelja u iznosu do 150 milijuna eura, potrošena su ili rezervirana značajna sredstva te je teško za očekivati dividendu iznad prošlogodišnjih 6 kuna."

Dakle imamo najavu i daljnjeg plasiranja 150 mil eur. Njemačka će postati hrvatski dužnik :D

L

pre 7 godina

Zanimljivo kupovina/stjecanje vlasnistva nad obvenznicama i dionicama je izvlacenje para i lose je.

Dok s kontra strane pretpostavljam isplata dividende je kapitalizacija i dobra je za tvrtku a ne vlasnika?

Logika 101