Petak, 23.12.2016.

14:04

"I da se posvađaju s prijateljem ako ne da račun"

Plaćanje poreza je obaveza građana, koji moraju da budu pošteni i da se posvađaju s komšijom i prijateljem za koje znaju da su biznismeni a ne izdaju račune.

Izvor: Tanjug

"I da se posvaðaju s prijateljem ako ne da raèun" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Simona

pre 7 godina

Mnogo mi se svidja sto kinezi u bloku ODBIJAJU da izdaju racun, onako bezobrazno. Jer su u mogucnosti.
(Maja, 23. decembar 2016 18:02)

Ne znam za blokove ali na B.B. sam licno zvala inspenkciju jer nisu hteli da mi daju i napislai su im ogromnu kaznu. Od tada te mole da uzmes racun i guraju ga u kesu. Inace svaki put kada me vide ,digne im se kosa na glavi, mislim prodavcima u prodavnici :D Tako treba, znaci samo otro prema neplatisama. Kome se ne svidjaju nameti i porezi on moze da menja drzavu...

kum

pre 7 godina

kad bude drzava pokazala da se brine o meni,brinucu se i ja o njoj.Minimalac nisu povecavali tri godine.Izracunajte koliko su porasli troskovi komunalija na koje drzava ima itekako uticaj.Koliko je uvedeno novih kazni,koliko su povecane postojece,da se prosto plasim da izadjem napolje da me ne bi kaznili za nesto.Da li je ikad premijer pozvao da se kontrolisu prava radnika u ovoj zemlji.Ne.I kad se neko zalio on je uvek govorio da sumnja da je to istina i kao proverice.Sta je bio rezultat posle kontrole - poslodavci nisu krsili zakon.Sta ce biti ako drzava bude imala vise para,pa bice vise za drzavna (partijska) preduzeca.
Treba se premijer dobro zamisliti zasto sve vise ljudi misli da nema drzavu.Ova drzava definitivno ne vodi racuna o svom narodu.Ovce treba sisati redovno ali je problem sto ove ovce nemaju vise vune a mnogo ih boli kad pocnete da im derete kozu i to na zivo.

A no kako

pre 7 godina

Meni kao preduzetniku stigne resenje da mesecno placam 37000 dinara, pa vas evo ovom prilikom pitam da nije to mnogo i sta mislite koliko mesecno treba da zaradim da samo drzavi ostavim 300€, sve, sve, ali preterali ste ga BAS !
P.S. zbog toga samo siva ekonomija, nista nema za drzavu sve dok ne uredite sistem da bude odrziv i da preko 70% placa porez po normalnim resenjima a ne ovim naduvanim ...

nmnjvet

pre 7 godina

Nemam nista protiv plaćanja poreza, treba. Ali ne smeš da obeležiš ljude koji voze Porše, nisu svi lopovi koji imaju para. Daj bože da bude još više. P.S. vozim Zastavu 10 :-), a više volim Maserati

Bojan Djeric

pre 7 godina

pa zasto onda nasi sportisti i estradni umetnici ne placaju porez a vi ih za to ne progonite. vrlo je tanka crta izmedju mnogih nasih sportista i privrednih kriminalaca. vi u Srbiji uhodite male privrednike sa malim prometom umesto da se fokusirate na velike. Ovde u Kanadi, ja imam privatni biznis vec vise od 10 godina i svih onih godina dok mi je promet bio par stotina hiljada dolara mogao sam da sakrijem nesto od poreza ali one godine kada mi je promet presao milion $ na godisnjem nivou poceli su inspektori da mi cesljaju papire i uhvatili propust i kaznili me sa placanjem utaje od 25000 dolara + kazna od 55000 dolara. Nakon ovoga mi vise nije palo na pamet da se igram sa ovim stvarima. Usput ostao sam obelezen na 7 godina kao kriminalac.

Meh

pre 7 godina

Opasne su ovo izjave, jeste cinjenica da je placanje poreza sivo pitanje u Srbiji, ali prvenstveno iz ekstremnog siromastva, samo se nadam da AV nece da pokupi ideje od USA i UK gde drzava ima pravo direktno sa vaseg racuna u banci da naplati porez.

sale

pre 7 godina

Ja recimo prodajem jogurt sa maržom od 15%, plaćam PDV 10%, na tih 15% 2.5 dinara zarade ja moram da platim, 6 trgovaca, struja, voda, leti hlađenje, zimi grejanje, kese, termo rolne za fiskalni račun i dosta drugih troškova, mislite li vi da od tih 15% može da se živi?

Mas

pre 7 godina

Jaka kontrola prihoda da, ali i jaka kontrola potrosnje i uradjenog u javnim institucijama. Ako se po tenderu ukrade 20%, ako se trose novci od poreza za nepotrebne stvari, onda ne treba da se cudi sto narod nije briga za fiskalne racune. Bolnice ispastaju, ali se doktori ugradjuju, tako je barem u Bosni, nema se osnovnog materijala za rad, ali zato doktori uzimaju oko 20-30 % od javnih nabavki. Na kraju ljudi umiru, jer nisu dobili adekvatnu zdravstvenu zaštitu, a nikoga nije briga, doktori ne završavaju u zatvoru zato što su ukrali od države i ubili indirektno čovjeka, niti im država želi suditi. To je samo jedan primjer, kako neodgovornost u javnim institucijama pogubno djeluje na društvo, a ima ih još mnogo.

Gradjanin

pre 7 godina

Presedniče Vlade, i dalje cveta siva ekonomija. Malo više se pozabavite i SPORTSKIM KLADIONICAMA i dalje puno njih je po Selima koji rade na CRNO. Krene Akcija od strane Države, oni dobiju informaciju i tih poar dana ne rade. Prodje Akcija i oni i dalje svi rade, tragično! Hoćete pravnu drzavu, cistite onda te koji daju informaciju kad i kako policija i inspekcija radi!Q

asdf

pre 7 godina

A jel nije licimerno da male radnje daju fiskalne, a advokati, zubari, doktori, kozmeticari, maseri, fitnesi, frizeri, profesori koji privatno daju casove, tezgari sto prodaju madjarsku i tursku robu, tezgari sto preprodaju uvozno voce i povrce, buvljaci, prostitutke i poslovni pratioci itd. ne izdaju fiskalne racune. Verovatno male radnje smetaju velikima! Ko je tu lud!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 23. decembar 2016 16:17)

E, ovo je klasičan primer zašto Srbija nikada neće biti normalna država! Neće, jer je razmišljanje velikog broja ljudi jednostavno blago rečeno_ nenormalno: Čovek je u isti koš stavio advokate, zubare i nikog drugog nego protituke! Ljudskoj gluposti stvarno nema kraja! Dakle, izjednačio je dve profesije koje su jedne od najškolovanijih profesija u državi, ljude koji legalno obavljaju poslove koji su svuda u svetu među najcenjenijima, koji legalno plaćaju porez (to što neki od njih vrše utaju poreza, toga ima u svakoj delatnosti, i to nema veze sa fiskalnim računima) sa protitutikama koje se bave poslom koji je u ovoj državi zabranjen!!!??? Ako se neko već brine za zarade advokata i zubara, što se ne seti zarada javnih beležnika i izvršitelja koji u proseku zarađuju 100 puta više od advokata i zubara i koje još država svakodnevno besplatno reklamira?!

voodoo

pre 7 godina

"U celom društvu, kako je rekao, pristuno je licemerje, jer se zahteva od velikih preduzeća da plate porez, a kada ona zbog toga moraju da završe u stečaju, onda se izlazi na ulice da se to spreči.
"A kada kažemo da plate porez oni koji imaju radnje, prodaju pljeskavice ili imaju splav, i kažemo da ćemo zatvoriti objekat ako to ne urade, oni kažu da se iživljavamo na malima", ukazao je Vučić."
To jeste licemerje, ali ne naroda, vec vlasti i premijera, jer te velike firme zaista ne placaju, i zakinu milione, i oprasta im se, kao i mnogi drugi dugovi, i pored svega toga odu u stecaj ipak, zato narod izlazi da demonstrira, kako je moguce da drzava toliko neodgovorno vodi svoje velike firme, ili dozvoljava velikim privatnim da se provlace, ne placaju ni porez, ni struju, duguju i malim dobavljacima, koji moraju redovno da placaju sve obaveze, itd, i on nama sada prica o fiskalnom za pljeskavicu, da naravno treba da dobijemo fiskalni, ali bas da insistiram u zemlji gde neko utaji milione, neka hvala, ja bi pre insistirao da ova drzava na velikima prvo uspostavi pravila, za sekund ce se mali uvesti u red kada vide to.

Rip Kirbi

pre 7 godina

Koga nije strah rada može i u Srbiji lepo da živi.

Ja odoh da radim a vi udarajte minuse.
(Mladen suda, 23. decembar 2016 15:30)

Apsolutno tačno, udario veeeliki plus!

koki

pre 7 godina

A jel nije licimerno da male radnje daju fiskalne, a advokati, zubari, doktori, kozmeticari, maseri, fitnesi, frizeri, profesori koji privatno daju casove, tezgari sto prodaju madjarsku i tursku robu, tezgari sto preprodaju uvozno voce i povrce, buvljaci, prostitutke i poslovni pratioci itd. ne izdaju fiskalne racune. Verovatno male radnje smetaju velikima! Ko je tu lud!

S iz Beograda

pre 7 godina

Pre svega ugasi one buvljake, kineze, pijace gde vristi roba siroke potrosnje. Ja ima prodavnicu boja i lakova, i meni ulaze ljudi u radnju i govore kako je to i to na buvljaku, pijaci, na kartonu, toliko i toliko- Okrene si ode, jer po njegov dzep to jeftinije. A neka drzava nastavi da kolje privatnike, male ili velike, svejedno, sa porezom na dobit od cak 15%, sto je poredjenja samo 8% vise nego u Bugarskoj.
Sa druge strane, nametni nam jos neki zulum, pa da se ostvari ono o cemu godinama pricamo : ko je poslednji neka ugasi svetlo.

Presevljanin

pre 7 godina

Lasta i Strela. Prevoz migranata prosle godine. Neka premijer ispita koliko su oni platili porez, kucali karte i sl. Ja sam siguran da je iznos smesan. A onda neka ispita kako su punjeni ti autobusi preji reda, ko je dezurao na ulazu u autobus dok se pune i jos mnogo toga ima tu ali naravno komentar mi necete objaviti.Zatim, kineske robne kuce i prodavnice. I onda gospodin premijer prica o sivoj ekonomiji i kucanju racuna. Pocnite od glave gospodine premijeru a ne od repa. Najlakse je udariti po obicnim gradjanima, dajte da malo ove "povlascene gradjane" neko dovede u red.

Razocarani naprednjak

pre 7 godina

Nije rec samo o placanju poreza.Pogledajte malo bolje nasta sve trose novac vasi predsednici opstina.Pogledajte malo turisticka putovanja,pod vidom sluzbenih,trosenje novca na namestaj,neke cvetne aranzmane,vozni park i slicno.Nije lose videti i sta se sve nalazi na meniju.Ima tu i za poneti.Izmisljena radna mesta,bulumenta pomocnika i savetnika,prodavaca magle,putem ugovor o delu i sl.Nije sustina u bolnicama,skolama i decjim vrticima.

rh

pre 7 godina

A sto se ne bi posvadjali i sa onima koji su kupili diplome, ne resavaju sudske procese, ne rade svoj posao u lokalnim samoupravama ... a svi uzimaju nase, budzetske, pare!? A bilo bi vreme i da drzava shvati da ne trebaju samo njoj pare. Zatvorit ce mog komsiju koji drzi kiosk i ima 4-5 hiljada dnevni promet (ne PDV) a ne one koji su milijarde duzni za poreze. A ti narode skupljaj da drzava da Petrohemiji, Boru, zaleznici ... neradnicima i lopovima.

as

pre 7 godina

Udji covece u bilo koju kladionicu i videces da nijedna ne izdaje fiskalni na uplate na online kladjene.Znate vi to al njih niko nece da uvede u sistem pdv,verovatno ih vi politicari oporezujete na druge nacine koji su po vas dzep povoljnije.Vi ste ipak strucni samo za dranje obicnog naroda.

max

pre 7 godina

99% kineza ne izdaje racun!
(duki, 23. decembar 2016 16:04)


ovo nije tacno. mozda je tako gilo ranije ali sada kinezi 100% izdaju racune... nema vise cenkanja

petar

pre 7 godina

U našoj državi plaćanje poreza je isto kao da u jednom domaćinstvu svi daju finansijski doprinos a onda glava kuće uzme sve te pare i minimalno priušti ukućanima, čisto da prežive, ima još jedna zackoljica, glava kuće ne doprinosi, već troši tuđi novac. Porez je okej, ali ne u ovoj zemlji

Crvena Zvezda 1913

pre 7 godina

Otišao jedan naš u Norvešku da s Norvežanima pokrene biznis. 
Kao firmu otvorimo na Gibraltaru, račun u Švicarskoj i ne moramo plaćati porez. 
Norvežani šokirani, kako, pa porez se mora plaćati! 
Kad će biti tako kod nas, u Hrvatskoj i Srbiji?
(Meister Jakob, 23. decembar 2016 15:59)

Tako je prijatelju....ali....
U Norveškoj nije bilo tajkuna preko noći,zadriglih političkih nameštenika,direktora,ministara i predsednika sa "brzim fakultetima",bahatih stranačkih moćnika....i da ne nabrajam dalje sve anomalije,ovog društva,potiču upravo od onih koji sprovode zakon.
Porediti nas i Norvešku je,u najmanju ruku,ne ukusno!
Mi smo u proteklih 100 godina pretrpeli toliko stradanja,užasa i razaranja,da kada se sve sabere dobro smo i ovakvi kakvi jesmo.
Vlast je svaka ista,važno je naplatiti porez,jer što je kasa punija vlast je čvršća,a raja?ma koga je briga...

Liga šampiona

pre 7 godina

Kada ne platim porez državi siguran sam da otimam tebi i tvojima da kradete. Dokažite nam da ne plaćanjem poreza otimamo od naroda tako što ćete te iste pare uzeti od vaših poltrona i uložiti ih u budućnost ove države pa će se druga politika voditi.

V84

pre 7 godina

ako cemo iskreno kupujem prodajem, slicni sajtovi kao i na hiljade fb stranica se bave sivom ekonomijom i na taj nacin uveliko registrovanim preduzetnicima uzimaju hleb iz usta. jer nemaju 50-100.000 mesecnih troskova. te zbog istog drze daleko povoljnije cene bez da daju dinar drzavi.

miroslav

pre 7 godina

u redu je da se plaća porez i doprinosi.ali isto tako gradjani a pre svega radnici koji stvaraju kapitalno dobro moraju znati gde se troši novac.
kako radim sa malim tekstilnim proizvodjačima čiji vlasnci svi od reda plaćaju doprinose i poreze,pa daradnicima obezbede platu.želim Vam reči samo da su svi od reda vidno nezadovljni trošenjem novca na novogodišnje koncerte estradnih pevača i pevačica.Ok je ako se zakupi dvorana pa koliko prodaš karata toliko i muzike ali da pojedini predsednoci opština samovoljno ''dreše'' kese od novca koji su zaradili ovi ''mučenici'' u poroizvodnji,e to ne može.zato otkažite novogodišnje koncerte pogotovo u srednima gde imamo ambulante koje su napravljne još 1960,i gde je ''muka''uči.A da taj isti predsednik ošz tine pre 15 dana izjavi d aza adaptaciju ili krečenje ambulante nama novac a z koncert estradne zvezde ima 20.000,00 Eur.

Mladen suda

pre 7 godina

Gospodine Vučiću! Kako da plaćamo porez kada smo navikli da krademo od države i samih sebe?

Meni nije jasno zašto svako gleda da podgrađe državu a u isto vreme traži od države jeftine stanove, besplatno lečenje, dobre puteve, subvencionisanje poljoprivrede, subvencionisanje električne energije, itd, itd. Niko se ne pita odakle državi pare. Nema više Tita i Jugoslavije pa da se zadužujem o povoljno i lažemo narod lažnim socijalizmom. Sada se mora raditi i zaraditi. Koga nije strah rada može i u Srbiji lepo da živi.

Ja odoh da radim a vi udarajte minuse.

Slobodan

pre 7 godina

Bravo, samo sto ne nateraste Zukorlica da legalnim putem trazi gradjevinsku dozvolu pa onda plati par miliona za dadzbine. Resite problem buvljaka gde se prodaje roba bez fiskalnih pa cu u mojoj radnji imati veci promet. I bez glume.

Sumadinac

pre 7 godina

Pola kafica ne radi na Kopu,zarvorila porska!!!
Ako,limunada 290 dinara,1000 litara vode za privredu 109 dinara i jos ne daju racun?!
Xe xe xe
PS otvorice sad pred vikend,****nje to drze,mi smo poznati kao banana drzava!!!

Advokat koji plaća porez i daje račune

pre 7 godina

Plaćam porez redovno, kada imam i mesec dana unapred.Za uzvrat naknadu za službene odbrane, koje radim u pola cene ,jer je država tako propisala pravilnikom,dobijam posle 22 meseca.

ozlojeđeni preduzetnik

pre 7 godina

Dok god država bude nenamenski trošila novac poreskih obveznika dotle ću ja što više mogu pokušavati da smanjim/izbegnem plaćanje poreza

Meister Jakob

pre 7 godina

Otišao jedan naš u Norvešku da s Norvežanima pokrene biznis.
Kao firmu otvorimo na Gibraltaru, račun u Švicarskoj i ne moramo plaćati porez.
Norvežani šokirani, kako, pa porez se mora plaćati!
Kad će biti tako kod nas, u Hrvatskoj i Srbiji?

sve objasnjeno

pre 7 godina

..."jer se zahteva od velikih preduzeća da plate porez, a ona zbog toga moraju da završe u stečaju"...

Pouka price,placas porez i moras da zavrsis u stecaju ...

Bratko

pre 7 godina

Narod je previse izmanipulisan i iskorisce sa losom licnim iskistvima i sada je vrlo tesko gotovo nemoguce da se to ispravi ovako necem. Jednostavno ovo je sada kao sta je starije, jaje ili kokoska...u redu naravno da je ispravno i vazjo da svako placa porez da,bi funkcionisala drzava ali isto tako ko garantuje da ta ista drzava ne manipulise i ne koristi poreski novac i prave svrhe i sada se tu izgubilo poverenje. To vam je kao da igrate u jednom lokalnkm fudbalskom timu gde je trener "potkupljen" i pusta samo pojedince da igraju, ne po znanju vec tatine sinove i vi to vidite i vise se ne trudite jer nema smisla za to..a trener vas uporno ubedjuje da morate da dajete sve od sebe i uporno radite i trudite se a vi vidite koliko je sati...i nema tu poverenja. prosto. pozdrav iz daleka.

Rade

pre 7 godina

Samo dve stvari su potrebne, pravna država i razumna poreska politika. A mi imamo kriminogenu vlast koja guli kožu sirotinji, rasipa taj novac i nikom ne polaže račun.

lala

pre 7 godina

...da više nema nikakvog političkog pritiska na rad Poreske uprave...
aha, znaci dosada ga je bilo. ne brigaj komso nise izlanuo, znali smo mi to. i tada si govorio da ga nema. sto bi sada verovali u to sto kazes?

Goran

pre 7 godina

Kad se bude imenom, prezimenom i slikom objavljivalo ko je utajio porez i nije izdao racun, na koliko je osudjen i gde sluzi kaznu, necemo se pomeriti sa mrtve tacke. Od tih 19000 kontrola sto se pominju, koliki je efekat i koje su posledice, nista se ne zna osim brojke.

Daca

pre 7 godina

Ne samo da se moramo naučiti da uzimamo račune, već moramo naučiti i da prijavimo one koji ih ne izdaju. Ako mi kao građani nemamo razvijenu svest o tome koliko neplaćanje poreza ugrožava državu onda se država džaba trudi da nešto uradi po tom pitanju.

Kim Dzong AV

pre 7 godina

Tako je, evo svi koji su izgubili l k pa kao ne duguju oni nego neki tamo nek se prvi prijave! Aha, oce to al " ni na nebu ni na zemlji! Demagog najjaci na svetu!

Filip Must Play

pre 7 godina

Porez nikad veći, plate nikad manje, mesečne obaveze sve veće i veće, sada od 1 januara kreće novi talas poskupljenja..... to se namerno prećutkuje i o tome se ne piše!!! Zar ovaj isti nije pozivao na neplaćanje visokih poreza dok je bio u opoziciji, izvodio narod na ulice da pali i lomi Beograd i ambasade?

nastavnik

pre 7 godina

On opet prica demagoske price kao i uvek. Stvari se menjaju odozgo, ne odozdo. Kad drzava zasluzi nase poverenje, tada cemo poceti da radimo ovo sto trazi. Sada ne postoji nijedna sluzba koja zasluzuje moje poverenje

dex

pre 7 godina

Ja predlazem da ne odrzavas izbore svake godine. To bi bila zestoka usteda. Sa druge strane, racune ne izdaju male radnje, one koje jedva prezivljavaju, gde se nesrecnici bore da prezive uprkos sumanutim drzavnim nametima, u koje svakako spada i mito.

Vlada

pre 7 godina

Iskreno ne mirisem ga zbog mnogih drugih stvari ali ovde je 100% u pravu. Svi gledaju kako da zavrnu drzavu, da prijave manji prihod, da ne plate nesto, da uzimaju socijalnu pomoc, da ne prijavljuju radnike, da ne zavode robu koju prodaju. I posle kukaju losi putevi, lose bolnice, skole itd.. Ljudi ne shvataju da upravo nameti rastu jer privrednici ne placaju porez bilo da su veliki srednji ili mali. Ja sam iz jednog omanjeg mesta i siguran sam da 70% profita se ne prijavi. Internet kafe gazda ili radnik na svaka dva sata brisu uplate vremena na kraju dana profit 15000-20000 prijavljeno 1000-1500. Brza hrana ispeku 20kg mesa prijave da su prodali 20 pljeskavica(da ne pricamo o tome da je 50-50 odnos soje i mesa). Vrtic ima 30oro dece prijavljeno 6-7. Vracanje sata na brojilu, vezanje struje direktno na banderu. Svi kradu kako znaju i umeju a ti isti su najbucniji kada kukaju kako nemamo ovo ili ono

XXL

pre 7 godina

Ne znam za ove i one nezaposlen sam od onog momenta od kako su se Ovi ustoličili i nisam dugovao ništa nikome, a sada odjednom Režimu treba da PLATIM 200 eura za "preregistraciju" tj. da mi "izdaju potvrdu" za trofejno oružje koje nije funkcionalno da nije upotrebljivo ali je legalno. Ili drage uspomene da im predam dakle oduzimanje. Kao i što me terete za 86.500 dinara za sudske taxe što sam tužio propalu firmu za zaostale plate iako sam predao sudu dokaz da sam siromašna stranka po čl.10 st.1 Zakona o sudskim taxama. Jednostavno me REŽIM globi sa 1000 eura. A sudovima direktivom naložili da se izričito naplaćuju i ne oslobađaju stranke od sudske taxe pa se Izvršna vlast meša i u rad pravosuđa (što je i Brisel kritikovao) Ovo je pohlepa koju NEMAM da platim jer se NEĆE dobrim da mi se vrati. Eto.

Sone

pre 7 godina

Imam firmu koja 65% radi legalno - onih 35% cu vrlo radi davati kada armija botova bude dobila otkaz, kada u drzavnoj administraciji bude 50% manje ljudi nego sada, kada se tenderi ne namestaju, kada predsednicki kandidati I partije ne budu dobijali novac iz budzeta, kada se diplome ne budu kupovale kao na pijaci, kada bude reseno zdravstveno osiguranje, kada u sudu bude nemoguce da zastari slucaj itd. I ovo sto placam mi je mrsko...

realan

pre 7 godina

Lepo podignite plate poreskim inspektorima i uvedite momentalni otkaz i doživotnu zabranu obavljanja posla u bilo kojoj državnoj firmi i da vidiš kako će svi plaćati porez.
Slažem se da svi treba da plaćaju da bismo imali bolje puteve, bolnice, vrtiće… (bar u teoriji), ali mislim da je nove firme potrebno maksimalno rasteretiti troškova u prvih bar dve do tri godine da bi uopšte imale perspektivu da se razvijaju i sutra plaćaju veći porez.
I naravno da se velikima ne gleda kroz prste!
Hm… kad li će to biti?! :)

dzara

pre 7 godina

"A kada kažemo da plate porez oni koji imaju radnje, prodaju pljeskavice ili imaju splav, i kažemo da ćemo zatvoriti objekat ako to ne urade, oni kažu da se iživljavamo na malima", ukazao je Vučić.

A, restoran neki ako imaju? Ili firmicu?

Marko

pre 7 godina

Sve bi to bilo super da stvarno te pare od poreza zavrsavaju tamo gde on prica, a ne na razbacivanje i finansiranje javnih preduzece i finansiranja politickih partija kroz ta ista preduzeca itd itd. Porez treba da se placa i mora da se placa i svi ce ga placati kad vide da taj novac stvarno ima pravu srhu, a ne onu koju ima u Srbiji zadnjih 30 godina!

Plavi

pre 7 godina

Za koga to da radim? Za vlast koja je sve okrenula naglavačke, sudstvo toleriše lopove i krimanalce, presude zastarevaju privilegovanim tajkunima, partijski kadrovi uz prećutno odobrenje razvlače državnu imovinu na sve strane, a sirotinju terate da se svađa sa prijateljima zbog fiskalnog računa. Samo ko nema ni trunke mozga bi to mogao da uradi.

preduzetnik

pre 7 godina

Sve te male bi pojeli ovi veliki (sumbvecionisani) da se ne snalaze i obore za goli opstanak jer kod velikih je plata 200€.
Ko ne veruje neka krene u privatni biznis samo bez političke podrške.

Patriota

pre 7 godina

Bravo! Porez treba da se placa!
Nego koliki je porez u skupstinskoj kantini?
Kako ide naplata od drugara iz SNS ili tu ne pitas nista?
Sta kazu Kinezi na porez?
Kada ce drzava da plati firmama za posao koje su radile za drzavu posto cujem da izmedju ostalog te iste firme su medju onima koji duguju za porez, ali im nesto tesko ide jer ne mogu da se naplate...
Ima toga jos... Najlakse je udarati na patetiku, a pritom jedete i pijete po kafanama koje drze drugari na cijim fiskalnim kasama zapekla prasina od nekoriscenja.

sofronije

pre 7 godina

Da li se preko namestenih tendera, spornih privatizacija i poklonjenih drzavnih firmi isto gubi jedan racunar za nasu decu?
Da li SPC placa porez?
Da li SNS placa porez?
Da li turbo-folk "zvezde" placaju porez?

tja

pre 7 godina

Racunari, skole, bolnice, jaoj, haha. Pa ko u to jos veruje, svi znamo da pare idu za finansiranje partokratskog aparata i armije dronova.
Shvatamo mi sasvim lepo o cemu se radi. Prvo pocisti svoju kucu premijeru, onda trazi tudje pare. Onda i bude neke sanse da vidimo tu skolu i bolnicu.

Nale

pre 7 godina

Penzije se samo u Srbiji isplacuju od PDV. A nama inace prihod od PDV sluzi za finansiranje izbora i politickih partija. A decu lecimo sms porukama? I kako ga nije sramota da on prica o placanju poreza u drzavi gde sistem cini jedan covek?!

Dikh tu kava

pre 7 godina

Što kažu ljudi, nekad je bolje ćutati.. Nije problem podrzavalac jednog fudbalskog kluba. Problem je što još uvek velika većina ljudi u Srbiji rado kupuje njegovu jeftinu demagogiju, i to po paprenoj ceni. Evo, čovek opet otvoreno rekao da su nesposobni da iskontrolišu poreze, a narod će to opet shvatiti onako kako ne treba, vlasti u prilog. Tako da, okreni, obrni, rak rana srpskog naroda nije mito i korupcija, nego (ne)obrazovanje. Ne možeš obrazovane ljude ovako u zdrav mozak.

Neupućeni

pre 7 godina

Sticajem okolnosti sam privatni preduzetnik u ovoj mucnoj Srbiji i to skoro 25god.Sve je ovo teorijski lepo ali šta ćemo sa milionima dinara koje se pronevere trgovinom preko fejsbuka,kupujemprodajem i drugih sajtova koji unakaziše nas koji pošteno placamo kiriju,poreze i doprinose,pdv i ostale namete.Da ne spominjem dolazak svetskih megalomanskih firmi preko kojih se takodje veliki deo novca odliva iz Srbije..

Sofronije

pre 7 godina

Setimo se da je pre 40-100 godina bilo dovoljno da samo jedan supruznik radi i porodice su normalno zivele. Danas dostojanstven zivot nije moguc ni kada dvoje rade. Za to isto vreme se srednja klasa smanjila i bogatstvo se prelilo u dzepove 1% gradjana bliskih bankama i vlasti. To je direktna posledica monetarnog i poreskog sistema. Imaju oni i vise nego dovoljno novca prikupljenog od poreza ali su izgubili svaki kompas prilikom neosnovane potrosnje i "kraduckanja". Predlazem da ustedite na placanju poreza a onda ako zelite pomozite toj deci koju Veliki spominje direktnim dobrotvornim donacijama.

zip

pre 7 godina

gdine premijeru
Slazem se da svi treba da placaju porez i slazem se da ukoliko neko ne plati struju da mu ae isece ALI TEK ONDA KADA vi kao drzava isplatite sva dugovanja prema svojim gradjanima. Ne mozete vi da trazite od drugih ono sto vi ne radite.
Ispunite svoje obaveze, isplatite plate, dnevnice, pohapsite ljude sa laznim diplomama pa ga onda ****** nad Narodom.
E onda se slazem sa onim sto pricate a dotle ...

Milan Nis

pre 7 godina

Ja se svakog vikenda svadjam sa ovima na buvljaku,sto mi ne izdaju racun za NOVU ne polovnu robu,a oni mi lepo kazu PITAJ VUCICA,on nam dozvolio.

neko tamo

pre 7 godina

Recite gospodinu premijeru pošto je neobavešten da problem Srbije nije u izdavanju fiskalnog računa nego u:
1. Političkom lopovluku
2. Sprezi kriminalaca i političara
3. Taj koji ne izda fiskalni neće se obogatiti sigurno jer to rade obično manji poslodavci kojima je to jedini izlaz za preživljavanje.
4. Sistematsko uništavanje društva raznoroaznim metodama.
5. Teranje mladih iz zemlje radi lakše manipulacije ostatkom.
6. Jeftina demagogija koju narod obožava iše nego bližnjeg svog.
7. Finansiranjem stranih firmi koje dolaze a dok našim firmama ni povoljne kredite ne daju ili ako daju daju na slamčicu.
8. Korupcija na najvišem mogućem stepenu (pet zvezdica, bambija ili nečega)
9. Uništavanje domaće privrede, poljoprivrede i svega što je domaće.
10. Davanje na poklon strancima resurse od državnog interesa.
11. Zapošljavanje državnih pijavica koje nam sišu krv iz vena svaki dan a nečija su rodbina i stranački vojnici...
12. Svaka vlast zaposli i izmisli nekakvih radnih mesta a da prethodne i dalje obavljaju funkcije, samo se direktori smenjuju.
.....
I tako ima toga još ali kada bi dotični ovo shvatio i poradio kao i ostali pre njega i posle njega mi bi bili jedna jako lepa i prijatna zemlja za život. Ovako brate ne svađaj narod nego zasuči rukave.
Sve političare podjednako volim! (mrzim)

sale89

pre 7 godina

PatriJote udaraju po Vucicu, Dacicu i Vulinu, ali, dzaba Vam je. Evropski put Srbije ne moze niko da zaustavi, pa ni vi koji prizivate rat i devedesete.

Evo pitanje za sve

pre 7 godina

Šta mislite, ko će pametnije potrošiti te pare, država ako ih prikupi ili mali zanatlija ako ih ućari?

Setite se Srbijagasa, Resavice, Bora, Petrohemije, agencija i plaga u njima, upravnih odbora, pa odgovorite .

Ljudi vam ne veruju, zato ne uzimaju račune

lool

pre 7 godina

Neka sns kadar otvara firme i placa porez.Teraj njih a ne nas.Ne nego si njih gurnuo u drzavna preduzeca da zive na nasoj grbaci od globe koju nam trazis.Koji porez?Od cega?Ostala nam je jos samo koza na ledjima,a i nju nam gulite.Spusti se na zemlju.Previse ides po nemackoj.Ovo nije nemacka

ajde....

pre 7 godina

A od tih 19000 "kontrola" koliko ih je obavljeno u kineskim "robnim kucma"? Meni NI JEDAN nije NIKAD dao fiskalni racun! (E da. Po nekad sam prinudjen da nesto i kod njih kupim).

A sta je sa 500 miliona neprijavljenih kineza?

pre 7 godina

A sta cemo sa EPS-om, Telekomom, Mitrovicem i ostalim tajkunima? Kad ce oni da plate porez a? Cutimo, jel tako, cutimo?

Mik

pre 7 godina

Meni i desetinama hiljada srpskih zaposlenih, poslodavac uplaćuje minimalac, a ostatak plate daje na ruke. Time ostvaruje nelegalnu dobit za sebe, mene kreditno onesposobljava i pravi buduci penzionerski socijalni slucaj (ako prezivim do penzije), pljacka penzioni fond i posredni je krivac za zaduzenje drzave da bi isplacivala socijalna davanja.
Kada bih ja to danas prijavio, samo bih ostao i bez tog minimalca, a teško da bih se posle još negde zaposlio. DRŽAVA, a ne građani mora da napravi takav privredni ambijent u kojem je teško ili nemoguće utajiti porez! Građanin može i treba da pomogne državi, ali uređenoj, a ne ovoj koja je skrojena po meri liberalnih kapitalista i domaćih jajara! Tako da su sve ovo Vučićeve bajke... a pre njega Dinkićeve ili Đinđićeve ili Šešeljeve ili Slobine. Suštinski svi oni rade ili su radili na štetu sve ređih zaposlenih. Posle se čudite zašto svi koji mogu odlaze u uređene zemlje.

Dragan

pre 7 godina

Svakako je poreski sistem potreban da bi država funkcionisala.

Ali, gde grešim ako mislim da sam bolje prošao ako nešto kupim na buvljaku za 20% jeftinije, zato što mi nije uračunat PDV?

Da li bi država uložila tih 20% baš u uređenje moje ulice ili mog doma zdravlja i to baš danas, a ne za ko zna koliko godina kad me ne bude, ili bi se to ostvarilo samo u malom ili nikakvom procentu i ko zna kad, a novac bi otišao ko zna gde i ko zna na čije plate?

A možda da svim penzionerima vrate 10% koje su im uzeli i da im dodaju još 10% povišice da imaju tih 20% da plate PDV.

Mare

pre 7 godina

Imam firmu, kad zavrsim sa placanjem drzavi svega sto im padne na pamet ostane mi uz mnogo muke da isplatim radnike i da dodjem kuci i izvinim se zeni i deci sto za njih nista nije ostalo. Porez na dodatnu vrednost, knjigovodja, porez na dobit preduzeca, takse kod isplacivanja plata i onda kad udjem u prodavnicu opet PDV, na svaki dinar koji firma zaradi drzavi mora da da dinar i dvadeset para bukvalno, a kada vam treba neki servis od drzave obda imate posebne takse.

Adam

pre 7 godina

Kada mali preduzetnik bude dobio olaksice od 10.000 eur po radnom mestu, osecacu vise smisla placanju poreza.
Ovako, odose narodne pare botovima, autobusima koji narod voza na otvaranje autoputeva, jalovoj partijskoj masineriji. Dosta populizma!

Vladimir

pre 7 godina

Slazem se da svako treba da placa porez,ali drzava mora da stiti one koji placaju porez,a ne da tolerise prodaju iz kamiona ili sa hauba robe koja se prodaje u radnjama.Samo prebacuju odgovornost sa opstine na republiku,a ovi na grad?Ko je ovde lud,ja izdajem racune,a lik prodaje iz gepeka i za njega niko nije odgovoran,zasto to niko ne pita svemocnog!

Bothunter

pre 7 godina

Naravno,prijavicu i komsije koje slave Slavu,Ramazan,prijavicu decu koja ne rade domaci Deda Mrazu,prijavicu komesaru zgrade da komsija sa drugog sprata ima prijavljena 3 clana domacinstva a beba im jos pre 5 dana stigla iz porodilista...Prijavicu i brata koji nije glasao za SNS.Imam i dva ortaka koji su svojevremeno izbegli sluzenje vojne obaveze,cast me obavezuje da ih prijavim...idem odmah u policiju,imam neke informacije i o izgubljenoj licnoj karti,ofsor kompanijama,laznim doktoratima i diplomama,fondovima,o Savamali,o novogodisnjem kicenju grada,ponesto znam i o helikopteru.Kome da se javim,kumu Nebojsi iz Beograda ili Jorgovankinom soferu?

jo

pre 7 godina

u pravu je sasvim. Firme trebaju davati račune i placati porez. odakle ce niknuti nove ceste,škole i bolnice.? u nas prije u Hrv mnogi privatnici,restorani i klubovi nisu placali porez,ni fiskalnu kasu nisu imali. drzava izgubila milijarde.prijavljivali neku siću od prometa. prema tome..

Vladan

pre 7 godina

- Vojska - nema
- Policija - nema
- Školstvo - nema
- Kultura - nema
- Vrtići - nema

Porezi računi, dažbine sve mora na vreme i u celini.

Moja država meni treba da joj plaćam porez.

ricinus

pre 7 godina

"školu više za našu decu, jedan računar više za naše unučiće". Recimo da niste napravili fontanu na Slaviji. Kupili avione koji nam ne trebaju. Ne dajete svakom strancu subvenciju, koji čim ista prestane preseli proizvodnju u drugu banana državu. Da ne nameštate tendere i javne nabavke... ima ovoga koliko hoćeš može do prekosutra da se nabraja. Riba smrdi od glave.

zz

pre 7 godina

Gospodine Vucicu, nije problem ni u izdavanju fiskalnih racuna, ni u placanju poreza, kada bi ljudi znali da ce sav taj novac zavrsiti za to sto ste nabrojali (vrtice, skole, bolnice, parkove, i sl.)...ali kad vide da u stednji nismo svi "jednaki", i da se neko bahanalise i trosi kako mu se cefne, dok drugi gladuju...e to nece moci, a ni proci.Kad svi u drzavnoj sluzbi, pa ma sta radio, bude imao max 10 minimalnih zarada i ne vise od 5 prosecnih, i kad bude onemoguceno da pojedinci ostvaruju zaradu i naknade po 5-6 i vise funkcija, tada ce ljudi podrzati svaki vas apel u pravcu prikupljanja poreza i poreske discipline. Ko hoce vise od 200 000 nek ide u privatnike slobodno.

dex

pre 7 godina

Ja predlazem da ne odrzavas izbore svake godine. To bi bila zestoka usteda. Sa druge strane, racune ne izdaju male radnje, one koje jedva prezivljavaju, gde se nesrecnici bore da prezive uprkos sumanutim drzavnim nametima, u koje svakako spada i mito.

V84

pre 7 godina

ako cemo iskreno kupujem prodajem, slicni sajtovi kao i na hiljade fb stranica se bave sivom ekonomijom i na taj nacin uveliko registrovanim preduzetnicima uzimaju hleb iz usta. jer nemaju 50-100.000 mesecnih troskova. te zbog istog drze daleko povoljnije cene bez da daju dinar drzavi.

sale89

pre 7 godina

PatriJote udaraju po Vucicu, Dacicu i Vulinu, ali, dzaba Vam je. Evropski put Srbije ne moze niko da zaustavi, pa ni vi koji prizivate rat i devedesete.

Daca

pre 7 godina

Ne samo da se moramo naučiti da uzimamo račune, već moramo naučiti i da prijavimo one koji ih ne izdaju. Ako mi kao građani nemamo razvijenu svest o tome koliko neplaćanje poreza ugrožava državu onda se država džaba trudi da nešto uradi po tom pitanju.

neko tamo

pre 7 godina

Recite gospodinu premijeru pošto je neobavešten da problem Srbije nije u izdavanju fiskalnog računa nego u:
1. Političkom lopovluku
2. Sprezi kriminalaca i političara
3. Taj koji ne izda fiskalni neće se obogatiti sigurno jer to rade obično manji poslodavci kojima je to jedini izlaz za preživljavanje.
4. Sistematsko uništavanje društva raznoroaznim metodama.
5. Teranje mladih iz zemlje radi lakše manipulacije ostatkom.
6. Jeftina demagogija koju narod obožava iše nego bližnjeg svog.
7. Finansiranjem stranih firmi koje dolaze a dok našim firmama ni povoljne kredite ne daju ili ako daju daju na slamčicu.
8. Korupcija na najvišem mogućem stepenu (pet zvezdica, bambija ili nečega)
9. Uništavanje domaće privrede, poljoprivrede i svega što je domaće.
10. Davanje na poklon strancima resurse od državnog interesa.
11. Zapošljavanje državnih pijavica koje nam sišu krv iz vena svaki dan a nečija su rodbina i stranački vojnici...
12. Svaka vlast zaposli i izmisli nekakvih radnih mesta a da prethodne i dalje obavljaju funkcije, samo se direktori smenjuju.
.....
I tako ima toga još ali kada bi dotični ovo shvatio i poradio kao i ostali pre njega i posle njega mi bi bili jedna jako lepa i prijatna zemlja za život. Ovako brate ne svađaj narod nego zasuči rukave.
Sve političare podjednako volim! (mrzim)

Advokat koji plaća porez i daje račune

pre 7 godina

Plaćam porez redovno, kada imam i mesec dana unapred.Za uzvrat naknadu za službene odbrane, koje radim u pola cene ,jer je država tako propisala pravilnikom,dobijam posle 22 meseca.

Vlada

pre 7 godina

Iskreno ne mirisem ga zbog mnogih drugih stvari ali ovde je 100% u pravu. Svi gledaju kako da zavrnu drzavu, da prijave manji prihod, da ne plate nesto, da uzimaju socijalnu pomoc, da ne prijavljuju radnike, da ne zavode robu koju prodaju. I posle kukaju losi putevi, lose bolnice, skole itd.. Ljudi ne shvataju da upravo nameti rastu jer privrednici ne placaju porez bilo da su veliki srednji ili mali. Ja sam iz jednog omanjeg mesta i siguran sam da 70% profita se ne prijavi. Internet kafe gazda ili radnik na svaka dva sata brisu uplate vremena na kraju dana profit 15000-20000 prijavljeno 1000-1500. Brza hrana ispeku 20kg mesa prijave da su prodali 20 pljeskavica(da ne pricamo o tome da je 50-50 odnos soje i mesa). Vrtic ima 30oro dece prijavljeno 6-7. Vracanje sata na brojilu, vezanje struje direktno na banderu. Svi kradu kako znaju i umeju a ti isti su najbucniji kada kukaju kako nemamo ovo ili ono

Mladen suda

pre 7 godina

Gospodine Vučiću! Kako da plaćamo porez kada smo navikli da krademo od države i samih sebe?

Meni nije jasno zašto svako gleda da podgrađe državu a u isto vreme traži od države jeftine stanove, besplatno lečenje, dobre puteve, subvencionisanje poljoprivrede, subvencionisanje električne energije, itd, itd. Niko se ne pita odakle državi pare. Nema više Tita i Jugoslavije pa da se zadužujem o povoljno i lažemo narod lažnim socijalizmom. Sada se mora raditi i zaraditi. Koga nije strah rada može i u Srbiji lepo da živi.

Ja odoh da radim a vi udarajte minuse.

max

pre 7 godina

99% kineza ne izdaje racun!
(duki, 23. decembar 2016 16:04)


ovo nije tacno. mozda je tako gilo ranije ali sada kinezi 100% izdaju racune... nema vise cenkanja

jo

pre 7 godina

u pravu je sasvim. Firme trebaju davati račune i placati porez. odakle ce niknuti nove ceste,škole i bolnice.? u nas prije u Hrv mnogi privatnici,restorani i klubovi nisu placali porez,ni fiskalnu kasu nisu imali. drzava izgubila milijarde.prijavljivali neku siću od prometa. prema tome..

Bothunter

pre 7 godina

Naravno,prijavicu i komsije koje slave Slavu,Ramazan,prijavicu decu koja ne rade domaci Deda Mrazu,prijavicu komesaru zgrade da komsija sa drugog sprata ima prijavljena 3 clana domacinstva a beba im jos pre 5 dana stigla iz porodilista...Prijavicu i brata koji nije glasao za SNS.Imam i dva ortaka koji su svojevremeno izbegli sluzenje vojne obaveze,cast me obavezuje da ih prijavim...idem odmah u policiju,imam neke informacije i o izgubljenoj licnoj karti,ofsor kompanijama,laznim doktoratima i diplomama,fondovima,o Savamali,o novogodisnjem kicenju grada,ponesto znam i o helikopteru.Kome da se javim,kumu Nebojsi iz Beograda ili Jorgovankinom soferu?

A sta je sa 500 miliona neprijavljenih kineza?

pre 7 godina

A sta cemo sa EPS-om, Telekomom, Mitrovicem i ostalim tajkunima? Kad ce oni da plate porez a? Cutimo, jel tako, cutimo?

Sone

pre 7 godina

Imam firmu koja 65% radi legalno - onih 35% cu vrlo radi davati kada armija botova bude dobila otkaz, kada u drzavnoj administraciji bude 50% manje ljudi nego sada, kada se tenderi ne namestaju, kada predsednicki kandidati I partije ne budu dobijali novac iz budzeta, kada se diplome ne budu kupovale kao na pijaci, kada bude reseno zdravstveno osiguranje, kada u sudu bude nemoguce da zastari slucaj itd. I ovo sto placam mi je mrsko...

Patriota

pre 7 godina

Bravo! Porez treba da se placa!
Nego koliki je porez u skupstinskoj kantini?
Kako ide naplata od drugara iz SNS ili tu ne pitas nista?
Sta kazu Kinezi na porez?
Kada ce drzava da plati firmama za posao koje su radile za drzavu posto cujem da izmedju ostalog te iste firme su medju onima koji duguju za porez, ali im nesto tesko ide jer ne mogu da se naplate...
Ima toga jos... Najlakse je udarati na patetiku, a pritom jedete i pijete po kafanama koje drze drugari na cijim fiskalnim kasama zapekla prasina od nekoriscenja.

Filip Must Play

pre 7 godina

Porez nikad veći, plate nikad manje, mesečne obaveze sve veće i veće, sada od 1 januara kreće novi talas poskupljenja..... to se namerno prećutkuje i o tome se ne piše!!! Zar ovaj isti nije pozivao na neplaćanje visokih poreza dok je bio u opoziciji, izvodio narod na ulice da pali i lomi Beograd i ambasade?

tja

pre 7 godina

Racunari, skole, bolnice, jaoj, haha. Pa ko u to jos veruje, svi znamo da pare idu za finansiranje partokratskog aparata i armije dronova.
Shvatamo mi sasvim lepo o cemu se radi. Prvo pocisti svoju kucu premijeru, onda trazi tudje pare. Onda i bude neke sanse da vidimo tu skolu i bolnicu.

Adam

pre 7 godina

Kada mali preduzetnik bude dobio olaksice od 10.000 eur po radnom mestu, osecacu vise smisla placanju poreza.
Ovako, odose narodne pare botovima, autobusima koji narod voza na otvaranje autoputeva, jalovoj partijskoj masineriji. Dosta populizma!

Evo pitanje za sve

pre 7 godina

Šta mislite, ko će pametnije potrošiti te pare, država ako ih prikupi ili mali zanatlija ako ih ućari?

Setite se Srbijagasa, Resavice, Bora, Petrohemije, agencija i plaga u njima, upravnih odbora, pa odgovorite .

Ljudi vam ne veruju, zato ne uzimaju račune

ricinus

pre 7 godina

"školu više za našu decu, jedan računar više za naše unučiće". Recimo da niste napravili fontanu na Slaviji. Kupili avione koji nam ne trebaju. Ne dajete svakom strancu subvenciju, koji čim ista prestane preseli proizvodnju u drugu banana državu. Da ne nameštate tendere i javne nabavke... ima ovoga koliko hoćeš može do prekosutra da se nabraja. Riba smrdi od glave.

sale

pre 7 godina

Ja recimo prodajem jogurt sa maržom od 15%, plaćam PDV 10%, na tih 15% 2.5 dinara zarade ja moram da platim, 6 trgovaca, struja, voda, leti hlađenje, zimi grejanje, kese, termo rolne za fiskalni račun i dosta drugih troškova, mislite li vi da od tih 15% može da se živi?

petar

pre 7 godina

U našoj državi plaćanje poreza je isto kao da u jednom domaćinstvu svi daju finansijski doprinos a onda glava kuće uzme sve te pare i minimalno priušti ukućanima, čisto da prežive, ima još jedna zackoljica, glava kuće ne doprinosi, već troši tuđi novac. Porez je okej, ali ne u ovoj zemlji

lool

pre 7 godina

Neka sns kadar otvara firme i placa porez.Teraj njih a ne nas.Ne nego si njih gurnuo u drzavna preduzeca da zive na nasoj grbaci od globe koju nam trazis.Koji porez?Od cega?Ostala nam je jos samo koza na ledjima,a i nju nam gulite.Spusti se na zemlju.Previse ides po nemackoj.Ovo nije nemacka

dzara

pre 7 godina

"A kada kažemo da plate porez oni koji imaju radnje, prodaju pljeskavice ili imaju splav, i kažemo da ćemo zatvoriti objekat ako to ne urade, oni kažu da se iživljavamo na malima", ukazao je Vučić.

A, restoran neki ako imaju? Ili firmicu?

Bojan Djeric

pre 7 godina

pa zasto onda nasi sportisti i estradni umetnici ne placaju porez a vi ih za to ne progonite. vrlo je tanka crta izmedju mnogih nasih sportista i privrednih kriminalaca. vi u Srbiji uhodite male privrednike sa malim prometom umesto da se fokusirate na velike. Ovde u Kanadi, ja imam privatni biznis vec vise od 10 godina i svih onih godina dok mi je promet bio par stotina hiljada dolara mogao sam da sakrijem nesto od poreza ali one godine kada mi je promet presao milion $ na godisnjem nivou poceli su inspektori da mi cesljaju papire i uhvatili propust i kaznili me sa placanjem utaje od 25000 dolara + kazna od 55000 dolara. Nakon ovoga mi vise nije palo na pamet da se igram sa ovim stvarima. Usput ostao sam obelezen na 7 godina kao kriminalac.

rh

pre 7 godina

A sto se ne bi posvadjali i sa onima koji su kupili diplome, ne resavaju sudske procese, ne rade svoj posao u lokalnim samoupravama ... a svi uzimaju nase, budzetske, pare!? A bilo bi vreme i da drzava shvati da ne trebaju samo njoj pare. Zatvorit ce mog komsiju koji drzi kiosk i ima 4-5 hiljada dnevni promet (ne PDV) a ne one koji su milijarde duzni za poreze. A ti narode skupljaj da drzava da Petrohemiji, Boru, zaleznici ... neradnicima i lopovima.

Razocarani naprednjak

pre 7 godina

Nije rec samo o placanju poreza.Pogledajte malo bolje nasta sve trose novac vasi predsednici opstina.Pogledajte malo turisticka putovanja,pod vidom sluzbenih,trosenje novca na namestaj,neke cvetne aranzmane,vozni park i slicno.Nije lose videti i sta se sve nalazi na meniju.Ima tu i za poneti.Izmisljena radna mesta,bulumenta pomocnika i savetnika,prodavaca magle,putem ugovor o delu i sl.Nije sustina u bolnicama,skolama i decjim vrticima.

Mik

pre 7 godina

Meni i desetinama hiljada srpskih zaposlenih, poslodavac uplaćuje minimalac, a ostatak plate daje na ruke. Time ostvaruje nelegalnu dobit za sebe, mene kreditno onesposobljava i pravi buduci penzionerski socijalni slucaj (ako prezivim do penzije), pljacka penzioni fond i posredni je krivac za zaduzenje drzave da bi isplacivala socijalna davanja.
Kada bih ja to danas prijavio, samo bih ostao i bez tog minimalca, a teško da bih se posle još negde zaposlio. DRŽAVA, a ne građani mora da napravi takav privredni ambijent u kojem je teško ili nemoguće utajiti porez! Građanin može i treba da pomogne državi, ali uređenoj, a ne ovoj koja je skrojena po meri liberalnih kapitalista i domaćih jajara! Tako da su sve ovo Vučićeve bajke... a pre njega Dinkićeve ili Đinđićeve ili Šešeljeve ili Slobine. Suštinski svi oni rade ili su radili na štetu sve ređih zaposlenih. Posle se čudite zašto svi koji mogu odlaze u uređene zemlje.

Rade

pre 7 godina

Samo dve stvari su potrebne, pravna država i razumna poreska politika. A mi imamo kriminogenu vlast koja guli kožu sirotinji, rasipa taj novac i nikom ne polaže račun.

Mare

pre 7 godina

Imam firmu, kad zavrsim sa placanjem drzavi svega sto im padne na pamet ostane mi uz mnogo muke da isplatim radnike i da dodjem kuci i izvinim se zeni i deci sto za njih nista nije ostalo. Porez na dodatnu vrednost, knjigovodja, porez na dobit preduzeca, takse kod isplacivanja plata i onda kad udjem u prodavnicu opet PDV, na svaki dinar koji firma zaradi drzavi mora da da dinar i dvadeset para bukvalno, a kada vam treba neki servis od drzave obda imate posebne takse.

kum

pre 7 godina

kad bude drzava pokazala da se brine o meni,brinucu se i ja o njoj.Minimalac nisu povecavali tri godine.Izracunajte koliko su porasli troskovi komunalija na koje drzava ima itekako uticaj.Koliko je uvedeno novih kazni,koliko su povecane postojece,da se prosto plasim da izadjem napolje da me ne bi kaznili za nesto.Da li je ikad premijer pozvao da se kontrolisu prava radnika u ovoj zemlji.Ne.I kad se neko zalio on je uvek govorio da sumnja da je to istina i kao proverice.Sta je bio rezultat posle kontrole - poslodavci nisu krsili zakon.Sta ce biti ako drzava bude imala vise para,pa bice vise za drzavna (partijska) preduzeca.
Treba se premijer dobro zamisliti zasto sve vise ljudi misli da nema drzavu.Ova drzava definitivno ne vodi racuna o svom narodu.Ovce treba sisati redovno ali je problem sto ove ovce nemaju vise vune a mnogo ih boli kad pocnete da im derete kozu i to na zivo.

sofronije

pre 7 godina

Da li se preko namestenih tendera, spornih privatizacija i poklonjenih drzavnih firmi isto gubi jedan racunar za nasu decu?
Da li SPC placa porez?
Da li SNS placa porez?
Da li turbo-folk "zvezde" placaju porez?

Nale

pre 7 godina

Penzije se samo u Srbiji isplacuju od PDV. A nama inace prihod od PDV sluzi za finansiranje izbora i politickih partija. A decu lecimo sms porukama? I kako ga nije sramota da on prica o placanju poreza u drzavi gde sistem cini jedan covek?!

Liga šampiona

pre 7 godina

Kada ne platim porez državi siguran sam da otimam tebi i tvojima da kradete. Dokažite nam da ne plaćanjem poreza otimamo od naroda tako što ćete te iste pare uzeti od vaših poltrona i uložiti ih u budućnost ove države pa će se druga politika voditi.

nastavnik

pre 7 godina

On opet prica demagoske price kao i uvek. Stvari se menjaju odozgo, ne odozdo. Kad drzava zasluzi nase poverenje, tada cemo poceti da radimo ovo sto trazi. Sada ne postoji nijedna sluzba koja zasluzuje moje poverenje

A no kako

pre 7 godina

Meni kao preduzetniku stigne resenje da mesecno placam 37000 dinara, pa vas evo ovom prilikom pitam da nije to mnogo i sta mislite koliko mesecno treba da zaradim da samo drzavi ostavim 300€, sve, sve, ali preterali ste ga BAS !
P.S. zbog toga samo siva ekonomija, nista nema za drzavu sve dok ne uredite sistem da bude odrziv i da preko 70% placa porez po normalnim resenjima a ne ovim naduvanim ...

as

pre 7 godina

Udji covece u bilo koju kladionicu i videces da nijedna ne izdaje fiskalni na uplate na online kladjene.Znate vi to al njih niko nece da uvede u sistem pdv,verovatno ih vi politicari oporezujete na druge nacine koji su po vas dzep povoljnije.Vi ste ipak strucni samo za dranje obicnog naroda.

Crvena Zvezda 1913

pre 7 godina

Otišao jedan naš u Norvešku da s Norvežanima pokrene biznis. 
Kao firmu otvorimo na Gibraltaru, račun u Švicarskoj i ne moramo plaćati porez. 
Norvežani šokirani, kako, pa porez se mora plaćati! 
Kad će biti tako kod nas, u Hrvatskoj i Srbiji?
(Meister Jakob, 23. decembar 2016 15:59)

Tako je prijatelju....ali....
U Norveškoj nije bilo tajkuna preko noći,zadriglih političkih nameštenika,direktora,ministara i predsednika sa "brzim fakultetima",bahatih stranačkih moćnika....i da ne nabrajam dalje sve anomalije,ovog društva,potiču upravo od onih koji sprovode zakon.
Porediti nas i Norvešku je,u najmanju ruku,ne ukusno!
Mi smo u proteklih 100 godina pretrpeli toliko stradanja,užasa i razaranja,da kada se sve sabere dobro smo i ovakvi kakvi jesmo.
Vlast je svaka ista,važno je naplatiti porez,jer što je kasa punija vlast je čvršća,a raja?ma koga je briga...

voodoo

pre 7 godina

"U celom društvu, kako je rekao, pristuno je licemerje, jer se zahteva od velikih preduzeća da plate porez, a kada ona zbog toga moraju da završe u stečaju, onda se izlazi na ulice da se to spreči.
"A kada kažemo da plate porez oni koji imaju radnje, prodaju pljeskavice ili imaju splav, i kažemo da ćemo zatvoriti objekat ako to ne urade, oni kažu da se iživljavamo na malima", ukazao je Vučić."
To jeste licemerje, ali ne naroda, vec vlasti i premijera, jer te velike firme zaista ne placaju, i zakinu milione, i oprasta im se, kao i mnogi drugi dugovi, i pored svega toga odu u stecaj ipak, zato narod izlazi da demonstrira, kako je moguce da drzava toliko neodgovorno vodi svoje velike firme, ili dozvoljava velikim privatnim da se provlace, ne placaju ni porez, ni struju, duguju i malim dobavljacima, koji moraju redovno da placaju sve obaveze, itd, i on nama sada prica o fiskalnom za pljeskavicu, da naravno treba da dobijemo fiskalni, ali bas da insistiram u zemlji gde neko utaji milione, neka hvala, ja bi pre insistirao da ova drzava na velikima prvo uspostavi pravila, za sekund ce se mali uvesti u red kada vide to.

zz

pre 7 godina

Gospodine Vucicu, nije problem ni u izdavanju fiskalnih racuna, ni u placanju poreza, kada bi ljudi znali da ce sav taj novac zavrsiti za to sto ste nabrojali (vrtice, skole, bolnice, parkove, i sl.)...ali kad vide da u stednji nismo svi "jednaki", i da se neko bahanalise i trosi kako mu se cefne, dok drugi gladuju...e to nece moci, a ni proci.Kad svi u drzavnoj sluzbi, pa ma sta radio, bude imao max 10 minimalnih zarada i ne vise od 5 prosecnih, i kad bude onemoguceno da pojedinci ostvaruju zaradu i naknade po 5-6 i vise funkcija, tada ce ljudi podrzati svaki vas apel u pravcu prikupljanja poreza i poreske discipline. Ko hoce vise od 200 000 nek ide u privatnike slobodno.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Što kažu ljudi, nekad je bolje ćutati.. Nije problem podrzavalac jednog fudbalskog kluba. Problem je što još uvek velika većina ljudi u Srbiji rado kupuje njegovu jeftinu demagogiju, i to po paprenoj ceni. Evo, čovek opet otvoreno rekao da su nesposobni da iskontrolišu poreze, a narod će to opet shvatiti onako kako ne treba, vlasti u prilog. Tako da, okreni, obrni, rak rana srpskog naroda nije mito i korupcija, nego (ne)obrazovanje. Ne možeš obrazovane ljude ovako u zdrav mozak.

Slobodan

pre 7 godina

Bravo, samo sto ne nateraste Zukorlica da legalnim putem trazi gradjevinsku dozvolu pa onda plati par miliona za dadzbine. Resite problem buvljaka gde se prodaje roba bez fiskalnih pa cu u mojoj radnji imati veci promet. I bez glume.

Plavi

pre 7 godina

Za koga to da radim? Za vlast koja je sve okrenula naglavačke, sudstvo toleriše lopove i krimanalce, presude zastarevaju privilegovanim tajkunima, partijski kadrovi uz prećutno odobrenje razvlače državnu imovinu na sve strane, a sirotinju terate da se svađa sa prijateljima zbog fiskalnog računa. Samo ko nema ni trunke mozga bi to mogao da uradi.

Presevljanin

pre 7 godina

Lasta i Strela. Prevoz migranata prosle godine. Neka premijer ispita koliko su oni platili porez, kucali karte i sl. Ja sam siguran da je iznos smesan. A onda neka ispita kako su punjeni ti autobusi preji reda, ko je dezurao na ulazu u autobus dok se pune i jos mnogo toga ima tu ali naravno komentar mi necete objaviti.Zatim, kineske robne kuce i prodavnice. I onda gospodin premijer prica o sivoj ekonomiji i kucanju racuna. Pocnite od glave gospodine premijeru a ne od repa. Najlakse je udariti po obicnim gradjanima, dajte da malo ove "povlascene gradjane" neko dovede u red.

XXL

pre 7 godina

Ne znam za ove i one nezaposlen sam od onog momenta od kako su se Ovi ustoličili i nisam dugovao ništa nikome, a sada odjednom Režimu treba da PLATIM 200 eura za "preregistraciju" tj. da mi "izdaju potvrdu" za trofejno oružje koje nije funkcionalno da nije upotrebljivo ali je legalno. Ili drage uspomene da im predam dakle oduzimanje. Kao i što me terete za 86.500 dinara za sudske taxe što sam tužio propalu firmu za zaostale plate iako sam predao sudu dokaz da sam siromašna stranka po čl.10 st.1 Zakona o sudskim taxama. Jednostavno me REŽIM globi sa 1000 eura. A sudovima direktivom naložili da se izričito naplaćuju i ne oslobađaju stranke od sudske taxe pa se Izvršna vlast meša i u rad pravosuđa (što je i Brisel kritikovao) Ovo je pohlepa koju NEMAM da platim jer se NEĆE dobrim da mi se vrati. Eto.

ozlojeđeni preduzetnik

pre 7 godina

Dok god država bude nenamenski trošila novac poreskih obveznika dotle ću ja što više mogu pokušavati da smanjim/izbegnem plaćanje poreza

sve objasnjeno

pre 7 godina

..."jer se zahteva od velikih preduzeća da plate porez, a ona zbog toga moraju da završe u stečaju"...

Pouka price,placas porez i moras da zavrsis u stecaju ...

Milan Nis

pre 7 godina

Ja se svakog vikenda svadjam sa ovima na buvljaku,sto mi ne izdaju racun za NOVU ne polovnu robu,a oni mi lepo kazu PITAJ VUCICA,on nam dozvolio.

Gradjanin

pre 7 godina

Presedniče Vlade, i dalje cveta siva ekonomija. Malo više se pozabavite i SPORTSKIM KLADIONICAMA i dalje puno njih je po Selima koji rade na CRNO. Krene Akcija od strane Države, oni dobiju informaciju i tih poar dana ne rade. Prodje Akcija i oni i dalje svi rade, tragično! Hoćete pravnu drzavu, cistite onda te koji daju informaciju kad i kako policija i inspekcija radi!Q

Vladan

pre 7 godina

- Vojska - nema
- Policija - nema
- Školstvo - nema
- Kultura - nema
- Vrtići - nema

Porezi računi, dažbine sve mora na vreme i u celini.

Moja država meni treba da joj plaćam porez.

Sofronije

pre 7 godina

Setimo se da je pre 40-100 godina bilo dovoljno da samo jedan supruznik radi i porodice su normalno zivele. Danas dostojanstven zivot nije moguc ni kada dvoje rade. Za to isto vreme se srednja klasa smanjila i bogatstvo se prelilo u dzepove 1% gradjana bliskih bankama i vlasti. To je direktna posledica monetarnog i poreskog sistema. Imaju oni i vise nego dovoljno novca prikupljenog od poreza ali su izgubili svaki kompas prilikom neosnovane potrosnje i "kraduckanja". Predlazem da ustedite na placanju poreza a onda ako zelite pomozite toj deci koju Veliki spominje direktnim dobrotvornim donacijama.

Dragan

pre 7 godina

Svakako je poreski sistem potreban da bi država funkcionisala.

Ali, gde grešim ako mislim da sam bolje prošao ako nešto kupim na buvljaku za 20% jeftinije, zato što mi nije uračunat PDV?

Da li bi država uložila tih 20% baš u uređenje moje ulice ili mog doma zdravlja i to baš danas, a ne za ko zna koliko godina kad me ne bude, ili bi se to ostvarilo samo u malom ili nikakvom procentu i ko zna kad, a novac bi otišao ko zna gde i ko zna na čije plate?

A možda da svim penzionerima vrate 10% koje su im uzeli i da im dodaju još 10% povišice da imaju tih 20% da plate PDV.

koki

pre 7 godina

A jel nije licimerno da male radnje daju fiskalne, a advokati, zubari, doktori, kozmeticari, maseri, fitnesi, frizeri, profesori koji privatno daju casove, tezgari sto prodaju madjarsku i tursku robu, tezgari sto preprodaju uvozno voce i povrce, buvljaci, prostitutke i poslovni pratioci itd. ne izdaju fiskalne racune. Verovatno male radnje smetaju velikima! Ko je tu lud!

S iz Beograda

pre 7 godina

Pre svega ugasi one buvljake, kineze, pijace gde vristi roba siroke potrosnje. Ja ima prodavnicu boja i lakova, i meni ulaze ljudi u radnju i govore kako je to i to na buvljaku, pijaci, na kartonu, toliko i toliko- Okrene si ode, jer po njegov dzep to jeftinije. A neka drzava nastavi da kolje privatnike, male ili velike, svejedno, sa porezom na dobit od cak 15%, sto je poredjenja samo 8% vise nego u Bugarskoj.
Sa druge strane, nametni nam jos neki zulum, pa da se ostvari ono o cemu godinama pricamo : ko je poslednji neka ugasi svetlo.

Marko

pre 7 godina

Sve bi to bilo super da stvarno te pare od poreza zavrsavaju tamo gde on prica, a ne na razbacivanje i finansiranje javnih preduzece i finansiranja politickih partija kroz ta ista preduzeca itd itd. Porez treba da se placa i mora da se placa i svi ce ga placati kad vide da taj novac stvarno ima pravu srhu, a ne onu koju ima u Srbiji zadnjih 30 godina!

zip

pre 7 godina

gdine premijeru
Slazem se da svi treba da placaju porez i slazem se da ukoliko neko ne plati struju da mu ae isece ALI TEK ONDA KADA vi kao drzava isplatite sva dugovanja prema svojim gradjanima. Ne mozete vi da trazite od drugih ono sto vi ne radite.
Ispunite svoje obaveze, isplatite plate, dnevnice, pohapsite ljude sa laznim diplomama pa ga onda ****** nad Narodom.
E onda se slazem sa onim sto pricate a dotle ...

miroslav

pre 7 godina

u redu je da se plaća porez i doprinosi.ali isto tako gradjani a pre svega radnici koji stvaraju kapitalno dobro moraju znati gde se troši novac.
kako radim sa malim tekstilnim proizvodjačima čiji vlasnci svi od reda plaćaju doprinose i poreze,pa daradnicima obezbede platu.želim Vam reči samo da su svi od reda vidno nezadovljni trošenjem novca na novogodišnje koncerte estradnih pevača i pevačica.Ok je ako se zakupi dvorana pa koliko prodaš karata toliko i muzike ali da pojedini predsednoci opština samovoljno ''dreše'' kese od novca koji su zaradili ovi ''mučenici'' u poroizvodnji,e to ne može.zato otkažite novogodišnje koncerte pogotovo u srednima gde imamo ambulante koje su napravljne još 1960,i gde je ''muka''uči.A da taj isti predsednik ošz tine pre 15 dana izjavi d aza adaptaciju ili krečenje ambulante nama novac a z koncert estradne zvezde ima 20.000,00 Eur.

nmnjvet

pre 7 godina

Nemam nista protiv plaćanja poreza, treba. Ali ne smeš da obeležiš ljude koji voze Porše, nisu svi lopovi koji imaju para. Daj bože da bude još više. P.S. vozim Zastavu 10 :-), a više volim Maserati

Bratko

pre 7 godina

Narod je previse izmanipulisan i iskorisce sa losom licnim iskistvima i sada je vrlo tesko gotovo nemoguce da se to ispravi ovako necem. Jednostavno ovo je sada kao sta je starije, jaje ili kokoska...u redu naravno da je ispravno i vazjo da svako placa porez da,bi funkcionisala drzava ali isto tako ko garantuje da ta ista drzava ne manipulise i ne koristi poreski novac i prave svrhe i sada se tu izgubilo poverenje. To vam je kao da igrate u jednom lokalnkm fudbalskom timu gde je trener "potkupljen" i pusta samo pojedince da igraju, ne po znanju vec tatine sinove i vi to vidite i vise se ne trudite jer nema smisla za to..a trener vas uporno ubedjuje da morate da dajete sve od sebe i uporno radite i trudite se a vi vidite koliko je sati...i nema tu poverenja. prosto. pozdrav iz daleka.

ajde....

pre 7 godina

A od tih 19000 "kontrola" koliko ih je obavljeno u kineskim "robnim kucma"? Meni NI JEDAN nije NIKAD dao fiskalni racun! (E da. Po nekad sam prinudjen da nesto i kod njih kupim).

preduzetnik

pre 7 godina

Sve te male bi pojeli ovi veliki (sumbvecionisani) da se ne snalaze i obore za goli opstanak jer kod velikih je plata 200€.
Ko ne veruje neka krene u privatni biznis samo bez političke podrške.

Vladimir

pre 7 godina

Slazem se da svako treba da placa porez,ali drzava mora da stiti one koji placaju porez,a ne da tolerise prodaju iz kamiona ili sa hauba robe koja se prodaje u radnjama.Samo prebacuju odgovornost sa opstine na republiku,a ovi na grad?Ko je ovde lud,ja izdajem racune,a lik prodaje iz gepeka i za njega niko nije odgovoran,zasto to niko ne pita svemocnog!

Kim Dzong AV

pre 7 godina

Tako je, evo svi koji su izgubili l k pa kao ne duguju oni nego neki tamo nek se prvi prijave! Aha, oce to al " ni na nebu ni na zemlji! Demagog najjaci na svetu!

asdf

pre 7 godina

A jel nije licimerno da male radnje daju fiskalne, a advokati, zubari, doktori, kozmeticari, maseri, fitnesi, frizeri, profesori koji privatno daju casove, tezgari sto prodaju madjarsku i tursku robu, tezgari sto preprodaju uvozno voce i povrce, buvljaci, prostitutke i poslovni pratioci itd. ne izdaju fiskalne racune. Verovatno male radnje smetaju velikima! Ko je tu lud!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 23. decembar 2016 16:17)

E, ovo je klasičan primer zašto Srbija nikada neće biti normalna država! Neće, jer je razmišljanje velikog broja ljudi jednostavno blago rečeno_ nenormalno: Čovek je u isti koš stavio advokate, zubare i nikog drugog nego protituke! Ljudskoj gluposti stvarno nema kraja! Dakle, izjednačio je dve profesije koje su jedne od najškolovanijih profesija u državi, ljude koji legalno obavljaju poslove koji su svuda u svetu među najcenjenijima, koji legalno plaćaju porez (to što neki od njih vrše utaju poreza, toga ima u svakoj delatnosti, i to nema veze sa fiskalnim računima) sa protitutikama koje se bave poslom koji je u ovoj državi zabranjen!!!??? Ako se neko već brine za zarade advokata i zubara, što se ne seti zarada javnih beležnika i izvršitelja koji u proseku zarađuju 100 puta više od advokata i zubara i koje još država svakodnevno besplatno reklamira?!

Meh

pre 7 godina

Opasne su ovo izjave, jeste cinjenica da je placanje poreza sivo pitanje u Srbiji, ali prvenstveno iz ekstremnog siromastva, samo se nadam da AV nece da pokupi ideje od USA i UK gde drzava ima pravo direktno sa vaseg racuna u banci da naplati porez.

Neupućeni

pre 7 godina

Sticajem okolnosti sam privatni preduzetnik u ovoj mucnoj Srbiji i to skoro 25god.Sve je ovo teorijski lepo ali šta ćemo sa milionima dinara koje se pronevere trgovinom preko fejsbuka,kupujemprodajem i drugih sajtova koji unakaziše nas koji pošteno placamo kiriju,poreze i doprinose,pdv i ostale namete.Da ne spominjem dolazak svetskih megalomanskih firmi preko kojih se takodje veliki deo novca odliva iz Srbije..

lala

pre 7 godina

...da više nema nikakvog političkog pritiska na rad Poreske uprave...
aha, znaci dosada ga je bilo. ne brigaj komso nise izlanuo, znali smo mi to. i tada si govorio da ga nema. sto bi sada verovali u to sto kazes?

Mas

pre 7 godina

Jaka kontrola prihoda da, ali i jaka kontrola potrosnje i uradjenog u javnim institucijama. Ako se po tenderu ukrade 20%, ako se trose novci od poreza za nepotrebne stvari, onda ne treba da se cudi sto narod nije briga za fiskalne racune. Bolnice ispastaju, ali se doktori ugradjuju, tako je barem u Bosni, nema se osnovnog materijala za rad, ali zato doktori uzimaju oko 20-30 % od javnih nabavki. Na kraju ljudi umiru, jer nisu dobili adekvatnu zdravstvenu zaštitu, a nikoga nije briga, doktori ne završavaju u zatvoru zato što su ukrali od države i ubili indirektno čovjeka, niti im država želi suditi. To je samo jedan primjer, kako neodgovornost u javnim institucijama pogubno djeluje na društvo, a ima ih još mnogo.

realan

pre 7 godina

Lepo podignite plate poreskim inspektorima i uvedite momentalni otkaz i doživotnu zabranu obavljanja posla u bilo kojoj državnoj firmi i da vidiš kako će svi plaćati porez.
Slažem se da svi treba da plaćaju da bismo imali bolje puteve, bolnice, vrtiće… (bar u teoriji), ali mislim da je nove firme potrebno maksimalno rasteretiti troškova u prvih bar dve do tri godine da bi uopšte imale perspektivu da se razvijaju i sutra plaćaju veći porez.
I naravno da se velikima ne gleda kroz prste!
Hm… kad li će to biti?! :)

Goran

pre 7 godina

Kad se bude imenom, prezimenom i slikom objavljivalo ko je utajio porez i nije izdao racun, na koliko je osudjen i gde sluzi kaznu, necemo se pomeriti sa mrtve tacke. Od tih 19000 kontrola sto se pominju, koliki je efekat i koje su posledice, nista se ne zna osim brojke.

Sumadinac

pre 7 godina

Pola kafica ne radi na Kopu,zarvorila porska!!!
Ako,limunada 290 dinara,1000 litara vode za privredu 109 dinara i jos ne daju racun?!
Xe xe xe
PS otvorice sad pred vikend,****nje to drze,mi smo poznati kao banana drzava!!!

Rip Kirbi

pre 7 godina

Koga nije strah rada može i u Srbiji lepo da živi.

Ja odoh da radim a vi udarajte minuse.
(Mladen suda, 23. decembar 2016 15:30)

Apsolutno tačno, udario veeeliki plus!

Meister Jakob

pre 7 godina

Otišao jedan naš u Norvešku da s Norvežanima pokrene biznis.
Kao firmu otvorimo na Gibraltaru, račun u Švicarskoj i ne moramo plaćati porez.
Norvežani šokirani, kako, pa porez se mora plaćati!
Kad će biti tako kod nas, u Hrvatskoj i Srbiji?

Simona

pre 7 godina

Mnogo mi se svidja sto kinezi u bloku ODBIJAJU da izdaju racun, onako bezobrazno. Jer su u mogucnosti.
(Maja, 23. decembar 2016 18:02)

Ne znam za blokove ali na B.B. sam licno zvala inspenkciju jer nisu hteli da mi daju i napislai su im ogromnu kaznu. Od tada te mole da uzmes racun i guraju ga u kesu. Inace svaki put kada me vide ,digne im se kosa na glavi, mislim prodavcima u prodavnici :D Tako treba, znaci samo otro prema neplatisama. Kome se ne svidjaju nameti i porezi on moze da menja drzavu...

dex

pre 7 godina

Ja predlazem da ne odrzavas izbore svake godine. To bi bila zestoka usteda. Sa druge strane, racune ne izdaju male radnje, one koje jedva prezivljavaju, gde se nesrecnici bore da prezive uprkos sumanutim drzavnim nametima, u koje svakako spada i mito.

A sta je sa 500 miliona neprijavljenih kineza?

pre 7 godina

A sta cemo sa EPS-om, Telekomom, Mitrovicem i ostalim tajkunima? Kad ce oni da plate porez a? Cutimo, jel tako, cutimo?

neko tamo

pre 7 godina

Recite gospodinu premijeru pošto je neobavešten da problem Srbije nije u izdavanju fiskalnog računa nego u:
1. Političkom lopovluku
2. Sprezi kriminalaca i političara
3. Taj koji ne izda fiskalni neće se obogatiti sigurno jer to rade obično manji poslodavci kojima je to jedini izlaz za preživljavanje.
4. Sistematsko uništavanje društva raznoroaznim metodama.
5. Teranje mladih iz zemlje radi lakše manipulacije ostatkom.
6. Jeftina demagogija koju narod obožava iše nego bližnjeg svog.
7. Finansiranjem stranih firmi koje dolaze a dok našim firmama ni povoljne kredite ne daju ili ako daju daju na slamčicu.
8. Korupcija na najvišem mogućem stepenu (pet zvezdica, bambija ili nečega)
9. Uništavanje domaće privrede, poljoprivrede i svega što je domaće.
10. Davanje na poklon strancima resurse od državnog interesa.
11. Zapošljavanje državnih pijavica koje nam sišu krv iz vena svaki dan a nečija su rodbina i stranački vojnici...
12. Svaka vlast zaposli i izmisli nekakvih radnih mesta a da prethodne i dalje obavljaju funkcije, samo se direktori smenjuju.
.....
I tako ima toga još ali kada bi dotični ovo shvatio i poradio kao i ostali pre njega i posle njega mi bi bili jedna jako lepa i prijatna zemlja za život. Ovako brate ne svađaj narod nego zasuči rukave.
Sve političare podjednako volim! (mrzim)

Bothunter

pre 7 godina

Naravno,prijavicu i komsije koje slave Slavu,Ramazan,prijavicu decu koja ne rade domaci Deda Mrazu,prijavicu komesaru zgrade da komsija sa drugog sprata ima prijavljena 3 clana domacinstva a beba im jos pre 5 dana stigla iz porodilista...Prijavicu i brata koji nije glasao za SNS.Imam i dva ortaka koji su svojevremeno izbegli sluzenje vojne obaveze,cast me obavezuje da ih prijavim...idem odmah u policiju,imam neke informacije i o izgubljenoj licnoj karti,ofsor kompanijama,laznim doktoratima i diplomama,fondovima,o Savamali,o novogodisnjem kicenju grada,ponesto znam i o helikopteru.Kome da se javim,kumu Nebojsi iz Beograda ili Jorgovankinom soferu?

tja

pre 7 godina

Racunari, skole, bolnice, jaoj, haha. Pa ko u to jos veruje, svi znamo da pare idu za finansiranje partokratskog aparata i armije dronova.
Shvatamo mi sasvim lepo o cemu se radi. Prvo pocisti svoju kucu premijeru, onda trazi tudje pare. Onda i bude neke sanse da vidimo tu skolu i bolnicu.

Patriota

pre 7 godina

Bravo! Porez treba da se placa!
Nego koliki je porez u skupstinskoj kantini?
Kako ide naplata od drugara iz SNS ili tu ne pitas nista?
Sta kazu Kinezi na porez?
Kada ce drzava da plati firmama za posao koje su radile za drzavu posto cujem da izmedju ostalog te iste firme su medju onima koji duguju za porez, ali im nesto tesko ide jer ne mogu da se naplate...
Ima toga jos... Najlakse je udarati na patetiku, a pritom jedete i pijete po kafanama koje drze drugari na cijim fiskalnim kasama zapekla prasina od nekoriscenja.

Evo pitanje za sve

pre 7 godina

Šta mislite, ko će pametnije potrošiti te pare, država ako ih prikupi ili mali zanatlija ako ih ućari?

Setite se Srbijagasa, Resavice, Bora, Petrohemije, agencija i plaga u njima, upravnih odbora, pa odgovorite .

Ljudi vam ne veruju, zato ne uzimaju račune

Rip Kirbi

pre 7 godina

Koga nije strah rada može i u Srbiji lepo da živi.

Ja odoh da radim a vi udarajte minuse.
(Mladen suda, 23. decembar 2016 15:30)

Apsolutno tačno, udario veeeliki plus!

dzara

pre 7 godina

"A kada kažemo da plate porez oni koji imaju radnje, prodaju pljeskavice ili imaju splav, i kažemo da ćemo zatvoriti objekat ako to ne urade, oni kažu da se iživljavamo na malima", ukazao je Vučić.

A, restoran neki ako imaju? Ili firmicu?

Adam

pre 7 godina

Kada mali preduzetnik bude dobio olaksice od 10.000 eur po radnom mestu, osecacu vise smisla placanju poreza.
Ovako, odose narodne pare botovima, autobusima koji narod voza na otvaranje autoputeva, jalovoj partijskoj masineriji. Dosta populizma!

Slobodan

pre 7 godina

Bravo, samo sto ne nateraste Zukorlica da legalnim putem trazi gradjevinsku dozvolu pa onda plati par miliona za dadzbine. Resite problem buvljaka gde se prodaje roba bez fiskalnih pa cu u mojoj radnji imati veci promet. I bez glume.

Sone

pre 7 godina

Imam firmu koja 65% radi legalno - onih 35% cu vrlo radi davati kada armija botova bude dobila otkaz, kada u drzavnoj administraciji bude 50% manje ljudi nego sada, kada se tenderi ne namestaju, kada predsednicki kandidati I partije ne budu dobijali novac iz budzeta, kada se diplome ne budu kupovale kao na pijaci, kada bude reseno zdravstveno osiguranje, kada u sudu bude nemoguce da zastari slucaj itd. I ovo sto placam mi je mrsko...

Filip Must Play

pre 7 godina

Porez nikad veći, plate nikad manje, mesečne obaveze sve veće i veće, sada od 1 januara kreće novi talas poskupljenja..... to se namerno prećutkuje i o tome se ne piše!!! Zar ovaj isti nije pozivao na neplaćanje visokih poreza dok je bio u opoziciji, izvodio narod na ulice da pali i lomi Beograd i ambasade?

lool

pre 7 godina

Neka sns kadar otvara firme i placa porez.Teraj njih a ne nas.Ne nego si njih gurnuo u drzavna preduzeca da zive na nasoj grbaci od globe koju nam trazis.Koji porez?Od cega?Ostala nam je jos samo koza na ledjima,a i nju nam gulite.Spusti se na zemlju.Previse ides po nemackoj.Ovo nije nemacka

Milan Nis

pre 7 godina

Ja se svakog vikenda svadjam sa ovima na buvljaku,sto mi ne izdaju racun za NOVU ne polovnu robu,a oni mi lepo kazu PITAJ VUCICA,on nam dozvolio.

Bratko

pre 7 godina

Narod je previse izmanipulisan i iskorisce sa losom licnim iskistvima i sada je vrlo tesko gotovo nemoguce da se to ispravi ovako necem. Jednostavno ovo je sada kao sta je starije, jaje ili kokoska...u redu naravno da je ispravno i vazjo da svako placa porez da,bi funkcionisala drzava ali isto tako ko garantuje da ta ista drzava ne manipulise i ne koristi poreski novac i prave svrhe i sada se tu izgubilo poverenje. To vam je kao da igrate u jednom lokalnkm fudbalskom timu gde je trener "potkupljen" i pusta samo pojedince da igraju, ne po znanju vec tatine sinove i vi to vidite i vise se ne trudite jer nema smisla za to..a trener vas uporno ubedjuje da morate da dajete sve od sebe i uporno radite i trudite se a vi vidite koliko je sati...i nema tu poverenja. prosto. pozdrav iz daleka.

Mare

pre 7 godina

Imam firmu, kad zavrsim sa placanjem drzavi svega sto im padne na pamet ostane mi uz mnogo muke da isplatim radnike i da dodjem kuci i izvinim se zeni i deci sto za njih nista nije ostalo. Porez na dodatnu vrednost, knjigovodja, porez na dobit preduzeca, takse kod isplacivanja plata i onda kad udjem u prodavnicu opet PDV, na svaki dinar koji firma zaradi drzavi mora da da dinar i dvadeset para bukvalno, a kada vam treba neki servis od drzave obda imate posebne takse.

koki

pre 7 godina

A jel nije licimerno da male radnje daju fiskalne, a advokati, zubari, doktori, kozmeticari, maseri, fitnesi, frizeri, profesori koji privatno daju casove, tezgari sto prodaju madjarsku i tursku robu, tezgari sto preprodaju uvozno voce i povrce, buvljaci, prostitutke i poslovni pratioci itd. ne izdaju fiskalne racune. Verovatno male radnje smetaju velikima! Ko je tu lud!

Vladimir

pre 7 godina

Slazem se da svako treba da placa porez,ali drzava mora da stiti one koji placaju porez,a ne da tolerise prodaju iz kamiona ili sa hauba robe koja se prodaje u radnjama.Samo prebacuju odgovornost sa opstine na republiku,a ovi na grad?Ko je ovde lud,ja izdajem racune,a lik prodaje iz gepeka i za njega niko nije odgovoran,zasto to niko ne pita svemocnog!

ricinus

pre 7 godina

"školu više za našu decu, jedan računar više za naše unučiće". Recimo da niste napravili fontanu na Slaviji. Kupili avione koji nam ne trebaju. Ne dajete svakom strancu subvenciju, koji čim ista prestane preseli proizvodnju u drugu banana državu. Da ne nameštate tendere i javne nabavke... ima ovoga koliko hoćeš može do prekosutra da se nabraja. Riba smrdi od glave.

Nale

pre 7 godina

Penzije se samo u Srbiji isplacuju od PDV. A nama inace prihod od PDV sluzi za finansiranje izbora i politickih partija. A decu lecimo sms porukama? I kako ga nije sramota da on prica o placanju poreza u drzavi gde sistem cini jedan covek?!

Mik

pre 7 godina

Meni i desetinama hiljada srpskih zaposlenih, poslodavac uplaćuje minimalac, a ostatak plate daje na ruke. Time ostvaruje nelegalnu dobit za sebe, mene kreditno onesposobljava i pravi buduci penzionerski socijalni slucaj (ako prezivim do penzije), pljacka penzioni fond i posredni je krivac za zaduzenje drzave da bi isplacivala socijalna davanja.
Kada bih ja to danas prijavio, samo bih ostao i bez tog minimalca, a teško da bih se posle još negde zaposlio. DRŽAVA, a ne građani mora da napravi takav privredni ambijent u kojem je teško ili nemoguće utajiti porez! Građanin može i treba da pomogne državi, ali uređenoj, a ne ovoj koja je skrojena po meri liberalnih kapitalista i domaćih jajara! Tako da su sve ovo Vučićeve bajke... a pre njega Dinkićeve ili Đinđićeve ili Šešeljeve ili Slobine. Suštinski svi oni rade ili su radili na štetu sve ređih zaposlenih. Posle se čudite zašto svi koji mogu odlaze u uređene zemlje.

petar

pre 7 godina

U našoj državi plaćanje poreza je isto kao da u jednom domaćinstvu svi daju finansijski doprinos a onda glava kuće uzme sve te pare i minimalno priušti ukućanima, čisto da prežive, ima još jedna zackoljica, glava kuće ne doprinosi, već troši tuđi novac. Porez je okej, ali ne u ovoj zemlji

miroslav

pre 7 godina

u redu je da se plaća porez i doprinosi.ali isto tako gradjani a pre svega radnici koji stvaraju kapitalno dobro moraju znati gde se troši novac.
kako radim sa malim tekstilnim proizvodjačima čiji vlasnci svi od reda plaćaju doprinose i poreze,pa daradnicima obezbede platu.želim Vam reči samo da su svi od reda vidno nezadovljni trošenjem novca na novogodišnje koncerte estradnih pevača i pevačica.Ok je ako se zakupi dvorana pa koliko prodaš karata toliko i muzike ali da pojedini predsednoci opština samovoljno ''dreše'' kese od novca koji su zaradili ovi ''mučenici'' u poroizvodnji,e to ne može.zato otkažite novogodišnje koncerte pogotovo u srednima gde imamo ambulante koje su napravljne još 1960,i gde je ''muka''uči.A da taj isti predsednik ošz tine pre 15 dana izjavi d aza adaptaciju ili krečenje ambulante nama novac a z koncert estradne zvezde ima 20.000,00 Eur.

nastavnik

pre 7 godina

On opet prica demagoske price kao i uvek. Stvari se menjaju odozgo, ne odozdo. Kad drzava zasluzi nase poverenje, tada cemo poceti da radimo ovo sto trazi. Sada ne postoji nijedna sluzba koja zasluzuje moje poverenje

Razocarani naprednjak

pre 7 godina

Nije rec samo o placanju poreza.Pogledajte malo bolje nasta sve trose novac vasi predsednici opstina.Pogledajte malo turisticka putovanja,pod vidom sluzbenih,trosenje novca na namestaj,neke cvetne aranzmane,vozni park i slicno.Nije lose videti i sta se sve nalazi na meniju.Ima tu i za poneti.Izmisljena radna mesta,bulumenta pomocnika i savetnika,prodavaca magle,putem ugovor o delu i sl.Nije sustina u bolnicama,skolama i decjim vrticima.

Bojan Djeric

pre 7 godina

pa zasto onda nasi sportisti i estradni umetnici ne placaju porez a vi ih za to ne progonite. vrlo je tanka crta izmedju mnogih nasih sportista i privrednih kriminalaca. vi u Srbiji uhodite male privrednike sa malim prometom umesto da se fokusirate na velike. Ovde u Kanadi, ja imam privatni biznis vec vise od 10 godina i svih onih godina dok mi je promet bio par stotina hiljada dolara mogao sam da sakrijem nesto od poreza ali one godine kada mi je promet presao milion $ na godisnjem nivou poceli su inspektori da mi cesljaju papire i uhvatili propust i kaznili me sa placanjem utaje od 25000 dolara + kazna od 55000 dolara. Nakon ovoga mi vise nije palo na pamet da se igram sa ovim stvarima. Usput ostao sam obelezen na 7 godina kao kriminalac.

sofronije

pre 7 godina

Da li se preko namestenih tendera, spornih privatizacija i poklonjenih drzavnih firmi isto gubi jedan racunar za nasu decu?
Da li SPC placa porez?
Da li SNS placa porez?
Da li turbo-folk "zvezde" placaju porez?

Gradjanin

pre 7 godina

Presedniče Vlade, i dalje cveta siva ekonomija. Malo više se pozabavite i SPORTSKIM KLADIONICAMA i dalje puno njih je po Selima koji rade na CRNO. Krene Akcija od strane Države, oni dobiju informaciju i tih poar dana ne rade. Prodje Akcija i oni i dalje svi rade, tragično! Hoćete pravnu drzavu, cistite onda te koji daju informaciju kad i kako policija i inspekcija radi!Q

Vladan

pre 7 godina

- Vojska - nema
- Policija - nema
- Školstvo - nema
- Kultura - nema
- Vrtići - nema

Porezi računi, dažbine sve mora na vreme i u celini.

Moja država meni treba da joj plaćam porez.

asdf

pre 7 godina

A jel nije licimerno da male radnje daju fiskalne, a advokati, zubari, doktori, kozmeticari, maseri, fitnesi, frizeri, profesori koji privatno daju casove, tezgari sto prodaju madjarsku i tursku robu, tezgari sto preprodaju uvozno voce i povrce, buvljaci, prostitutke i poslovni pratioci itd. ne izdaju fiskalne racune. Verovatno male radnje smetaju velikima! Ko je tu lud!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 23. decembar 2016 16:17)

E, ovo je klasičan primer zašto Srbija nikada neće biti normalna država! Neće, jer je razmišljanje velikog broja ljudi jednostavno blago rečeno_ nenormalno: Čovek je u isti koš stavio advokate, zubare i nikog drugog nego protituke! Ljudskoj gluposti stvarno nema kraja! Dakle, izjednačio je dve profesije koje su jedne od najškolovanijih profesija u državi, ljude koji legalno obavljaju poslove koji su svuda u svetu među najcenjenijima, koji legalno plaćaju porez (to što neki od njih vrše utaju poreza, toga ima u svakoj delatnosti, i to nema veze sa fiskalnim računima) sa protitutikama koje se bave poslom koji je u ovoj državi zabranjen!!!??? Ako se neko već brine za zarade advokata i zubara, što se ne seti zarada javnih beležnika i izvršitelja koji u proseku zarađuju 100 puta više od advokata i zubara i koje još država svakodnevno besplatno reklamira?!

Rade

pre 7 godina

Samo dve stvari su potrebne, pravna država i razumna poreska politika. A mi imamo kriminogenu vlast koja guli kožu sirotinji, rasipa taj novac i nikom ne polaže račun.

sve objasnjeno

pre 7 godina

..."jer se zahteva od velikih preduzeća da plate porez, a ona zbog toga moraju da završe u stečaju"...

Pouka price,placas porez i moras da zavrsis u stecaju ...

as

pre 7 godina

Udji covece u bilo koju kladionicu i videces da nijedna ne izdaje fiskalni na uplate na online kladjene.Znate vi to al njih niko nece da uvede u sistem pdv,verovatno ih vi politicari oporezujete na druge nacine koji su po vas dzep povoljnije.Vi ste ipak strucni samo za dranje obicnog naroda.

Marko

pre 7 godina

Sve bi to bilo super da stvarno te pare od poreza zavrsavaju tamo gde on prica, a ne na razbacivanje i finansiranje javnih preduzece i finansiranja politickih partija kroz ta ista preduzeca itd itd. Porez treba da se placa i mora da se placa i svi ce ga placati kad vide da taj novac stvarno ima pravu srhu, a ne onu koju ima u Srbiji zadnjih 30 godina!

Presevljanin

pre 7 godina

Lasta i Strela. Prevoz migranata prosle godine. Neka premijer ispita koliko su oni platili porez, kucali karte i sl. Ja sam siguran da je iznos smesan. A onda neka ispita kako su punjeni ti autobusi preji reda, ko je dezurao na ulazu u autobus dok se pune i jos mnogo toga ima tu ali naravno komentar mi necete objaviti.Zatim, kineske robne kuce i prodavnice. I onda gospodin premijer prica o sivoj ekonomiji i kucanju racuna. Pocnite od glave gospodine premijeru a ne od repa. Najlakse je udariti po obicnim gradjanima, dajte da malo ove "povlascene gradjane" neko dovede u red.

zz

pre 7 godina

Gospodine Vucicu, nije problem ni u izdavanju fiskalnih racuna, ni u placanju poreza, kada bi ljudi znali da ce sav taj novac zavrsiti za to sto ste nabrojali (vrtice, skole, bolnice, parkove, i sl.)...ali kad vide da u stednji nismo svi "jednaki", i da se neko bahanalise i trosi kako mu se cefne, dok drugi gladuju...e to nece moci, a ni proci.Kad svi u drzavnoj sluzbi, pa ma sta radio, bude imao max 10 minimalnih zarada i ne vise od 5 prosecnih, i kad bude onemoguceno da pojedinci ostvaruju zaradu i naknade po 5-6 i vise funkcija, tada ce ljudi podrzati svaki vas apel u pravcu prikupljanja poreza i poreske discipline. Ko hoce vise od 200 000 nek ide u privatnike slobodno.

rh

pre 7 godina

A sto se ne bi posvadjali i sa onima koji su kupili diplome, ne resavaju sudske procese, ne rade svoj posao u lokalnim samoupravama ... a svi uzimaju nase, budzetske, pare!? A bilo bi vreme i da drzava shvati da ne trebaju samo njoj pare. Zatvorit ce mog komsiju koji drzi kiosk i ima 4-5 hiljada dnevni promet (ne PDV) a ne one koji su milijarde duzni za poreze. A ti narode skupljaj da drzava da Petrohemiji, Boru, zaleznici ... neradnicima i lopovima.

Plavi

pre 7 godina

Za koga to da radim? Za vlast koja je sve okrenula naglavačke, sudstvo toleriše lopove i krimanalce, presude zastarevaju privilegovanim tajkunima, partijski kadrovi uz prećutno odobrenje razvlače državnu imovinu na sve strane, a sirotinju terate da se svađa sa prijateljima zbog fiskalnog računa. Samo ko nema ni trunke mozga bi to mogao da uradi.

XXL

pre 7 godina

Ne znam za ove i one nezaposlen sam od onog momenta od kako su se Ovi ustoličili i nisam dugovao ništa nikome, a sada odjednom Režimu treba da PLATIM 200 eura za "preregistraciju" tj. da mi "izdaju potvrdu" za trofejno oružje koje nije funkcionalno da nije upotrebljivo ali je legalno. Ili drage uspomene da im predam dakle oduzimanje. Kao i što me terete za 86.500 dinara za sudske taxe što sam tužio propalu firmu za zaostale plate iako sam predao sudu dokaz da sam siromašna stranka po čl.10 st.1 Zakona o sudskim taxama. Jednostavno me REŽIM globi sa 1000 eura. A sudovima direktivom naložili da se izričito naplaćuju i ne oslobađaju stranke od sudske taxe pa se Izvršna vlast meša i u rad pravosuđa (što je i Brisel kritikovao) Ovo je pohlepa koju NEMAM da platim jer se NEĆE dobrim da mi se vrati. Eto.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Što kažu ljudi, nekad je bolje ćutati.. Nije problem podrzavalac jednog fudbalskog kluba. Problem je što još uvek velika većina ljudi u Srbiji rado kupuje njegovu jeftinu demagogiju, i to po paprenoj ceni. Evo, čovek opet otvoreno rekao da su nesposobni da iskontrolišu poreze, a narod će to opet shvatiti onako kako ne treba, vlasti u prilog. Tako da, okreni, obrni, rak rana srpskog naroda nije mito i korupcija, nego (ne)obrazovanje. Ne možeš obrazovane ljude ovako u zdrav mozak.

Meister Jakob

pre 7 godina

Otišao jedan naš u Norvešku da s Norvežanima pokrene biznis.
Kao firmu otvorimo na Gibraltaru, račun u Švicarskoj i ne moramo plaćati porez.
Norvežani šokirani, kako, pa porez se mora plaćati!
Kad će biti tako kod nas, u Hrvatskoj i Srbiji?

S iz Beograda

pre 7 godina

Pre svega ugasi one buvljake, kineze, pijace gde vristi roba siroke potrosnje. Ja ima prodavnicu boja i lakova, i meni ulaze ljudi u radnju i govore kako je to i to na buvljaku, pijaci, na kartonu, toliko i toliko- Okrene si ode, jer po njegov dzep to jeftinije. A neka drzava nastavi da kolje privatnike, male ili velike, svejedno, sa porezom na dobit od cak 15%, sto je poredjenja samo 8% vise nego u Bugarskoj.
Sa druge strane, nametni nam jos neki zulum, pa da se ostvari ono o cemu godinama pricamo : ko je poslednji neka ugasi svetlo.

nmnjvet

pre 7 godina

Nemam nista protiv plaćanja poreza, treba. Ali ne smeš da obeležiš ljude koji voze Porše, nisu svi lopovi koji imaju para. Daj bože da bude još više. P.S. vozim Zastavu 10 :-), a više volim Maserati

Dragan

pre 7 godina

Svakako je poreski sistem potreban da bi država funkcionisala.

Ali, gde grešim ako mislim da sam bolje prošao ako nešto kupim na buvljaku za 20% jeftinije, zato što mi nije uračunat PDV?

Da li bi država uložila tih 20% baš u uređenje moje ulice ili mog doma zdravlja i to baš danas, a ne za ko zna koliko godina kad me ne bude, ili bi se to ostvarilo samo u malom ili nikakvom procentu i ko zna kad, a novac bi otišao ko zna gde i ko zna na čije plate?

A možda da svim penzionerima vrate 10% koje su im uzeli i da im dodaju još 10% povišice da imaju tih 20% da plate PDV.

Crvena Zvezda 1913

pre 7 godina

Otišao jedan naš u Norvešku da s Norvežanima pokrene biznis. 
Kao firmu otvorimo na Gibraltaru, račun u Švicarskoj i ne moramo plaćati porez. 
Norvežani šokirani, kako, pa porez se mora plaćati! 
Kad će biti tako kod nas, u Hrvatskoj i Srbiji?
(Meister Jakob, 23. decembar 2016 15:59)

Tako je prijatelju....ali....
U Norveškoj nije bilo tajkuna preko noći,zadriglih političkih nameštenika,direktora,ministara i predsednika sa "brzim fakultetima",bahatih stranačkih moćnika....i da ne nabrajam dalje sve anomalije,ovog društva,potiču upravo od onih koji sprovode zakon.
Porediti nas i Norvešku je,u najmanju ruku,ne ukusno!
Mi smo u proteklih 100 godina pretrpeli toliko stradanja,užasa i razaranja,da kada se sve sabere dobro smo i ovakvi kakvi jesmo.
Vlast je svaka ista,važno je naplatiti porez,jer što je kasa punija vlast je čvršća,a raja?ma koga je briga...

Neupućeni

pre 7 godina

Sticajem okolnosti sam privatni preduzetnik u ovoj mucnoj Srbiji i to skoro 25god.Sve je ovo teorijski lepo ali šta ćemo sa milionima dinara koje se pronevere trgovinom preko fejsbuka,kupujemprodajem i drugih sajtova koji unakaziše nas koji pošteno placamo kiriju,poreze i doprinose,pdv i ostale namete.Da ne spominjem dolazak svetskih megalomanskih firmi preko kojih se takodje veliki deo novca odliva iz Srbije..

Kim Dzong AV

pre 7 godina

Tako je, evo svi koji su izgubili l k pa kao ne duguju oni nego neki tamo nek se prvi prijave! Aha, oce to al " ni na nebu ni na zemlji! Demagog najjaci na svetu!

ozlojeđeni preduzetnik

pre 7 godina

Dok god država bude nenamenski trošila novac poreskih obveznika dotle ću ja što više mogu pokušavati da smanjim/izbegnem plaćanje poreza

Sumadinac

pre 7 godina

Pola kafica ne radi na Kopu,zarvorila porska!!!
Ako,limunada 290 dinara,1000 litara vode za privredu 109 dinara i jos ne daju racun?!
Xe xe xe
PS otvorice sad pred vikend,****nje to drze,mi smo poznati kao banana drzava!!!

Liga šampiona

pre 7 godina

Kada ne platim porez državi siguran sam da otimam tebi i tvojima da kradete. Dokažite nam da ne plaćanjem poreza otimamo od naroda tako što ćete te iste pare uzeti od vaših poltrona i uložiti ih u budućnost ove države pa će se druga politika voditi.

zip

pre 7 godina

gdine premijeru
Slazem se da svi treba da placaju porez i slazem se da ukoliko neko ne plati struju da mu ae isece ALI TEK ONDA KADA vi kao drzava isplatite sva dugovanja prema svojim gradjanima. Ne mozete vi da trazite od drugih ono sto vi ne radite.
Ispunite svoje obaveze, isplatite plate, dnevnice, pohapsite ljude sa laznim diplomama pa ga onda ****** nad Narodom.
E onda se slazem sa onim sto pricate a dotle ...

realan

pre 7 godina

Lepo podignite plate poreskim inspektorima i uvedite momentalni otkaz i doživotnu zabranu obavljanja posla u bilo kojoj državnoj firmi i da vidiš kako će svi plaćati porez.
Slažem se da svi treba da plaćaju da bismo imali bolje puteve, bolnice, vrtiće… (bar u teoriji), ali mislim da je nove firme potrebno maksimalno rasteretiti troškova u prvih bar dve do tri godine da bi uopšte imale perspektivu da se razvijaju i sutra plaćaju veći porez.
I naravno da se velikima ne gleda kroz prste!
Hm… kad li će to biti?! :)

Goran

pre 7 godina

Kad se bude imenom, prezimenom i slikom objavljivalo ko je utajio porez i nije izdao racun, na koliko je osudjen i gde sluzi kaznu, necemo se pomeriti sa mrtve tacke. Od tih 19000 kontrola sto se pominju, koliki je efekat i koje su posledice, nista se ne zna osim brojke.

voodoo

pre 7 godina

"U celom društvu, kako je rekao, pristuno je licemerje, jer se zahteva od velikih preduzeća da plate porez, a kada ona zbog toga moraju da završe u stečaju, onda se izlazi na ulice da se to spreči.
"A kada kažemo da plate porez oni koji imaju radnje, prodaju pljeskavice ili imaju splav, i kažemo da ćemo zatvoriti objekat ako to ne urade, oni kažu da se iživljavamo na malima", ukazao je Vučić."
To jeste licemerje, ali ne naroda, vec vlasti i premijera, jer te velike firme zaista ne placaju, i zakinu milione, i oprasta im se, kao i mnogi drugi dugovi, i pored svega toga odu u stecaj ipak, zato narod izlazi da demonstrira, kako je moguce da drzava toliko neodgovorno vodi svoje velike firme, ili dozvoljava velikim privatnim da se provlace, ne placaju ni porez, ni struju, duguju i malim dobavljacima, koji moraju redovno da placaju sve obaveze, itd, i on nama sada prica o fiskalnom za pljeskavicu, da naravno treba da dobijemo fiskalni, ali bas da insistiram u zemlji gde neko utaji milione, neka hvala, ja bi pre insistirao da ova drzava na velikima prvo uspostavi pravila, za sekund ce se mali uvesti u red kada vide to.

preduzetnik

pre 7 godina

Sve te male bi pojeli ovi veliki (sumbvecionisani) da se ne snalaze i obore za goli opstanak jer kod velikih je plata 200€.
Ko ne veruje neka krene u privatni biznis samo bez političke podrške.

ajde....

pre 7 godina

A od tih 19000 "kontrola" koliko ih je obavljeno u kineskim "robnim kucma"? Meni NI JEDAN nije NIKAD dao fiskalni racun! (E da. Po nekad sam prinudjen da nesto i kod njih kupim).

Mas

pre 7 godina

Jaka kontrola prihoda da, ali i jaka kontrola potrosnje i uradjenog u javnim institucijama. Ako se po tenderu ukrade 20%, ako se trose novci od poreza za nepotrebne stvari, onda ne treba da se cudi sto narod nije briga za fiskalne racune. Bolnice ispastaju, ali se doktori ugradjuju, tako je barem u Bosni, nema se osnovnog materijala za rad, ali zato doktori uzimaju oko 20-30 % od javnih nabavki. Na kraju ljudi umiru, jer nisu dobili adekvatnu zdravstvenu zaštitu, a nikoga nije briga, doktori ne završavaju u zatvoru zato što su ukrali od države i ubili indirektno čovjeka, niti im država želi suditi. To je samo jedan primjer, kako neodgovornost u javnim institucijama pogubno djeluje na društvo, a ima ih još mnogo.

Sofronije

pre 7 godina

Setimo se da je pre 40-100 godina bilo dovoljno da samo jedan supruznik radi i porodice su normalno zivele. Danas dostojanstven zivot nije moguc ni kada dvoje rade. Za to isto vreme se srednja klasa smanjila i bogatstvo se prelilo u dzepove 1% gradjana bliskih bankama i vlasti. To je direktna posledica monetarnog i poreskog sistema. Imaju oni i vise nego dovoljno novca prikupljenog od poreza ali su izgubili svaki kompas prilikom neosnovane potrosnje i "kraduckanja". Predlazem da ustedite na placanju poreza a onda ako zelite pomozite toj deci koju Veliki spominje direktnim dobrotvornim donacijama.

kum

pre 7 godina

kad bude drzava pokazala da se brine o meni,brinucu se i ja o njoj.Minimalac nisu povecavali tri godine.Izracunajte koliko su porasli troskovi komunalija na koje drzava ima itekako uticaj.Koliko je uvedeno novih kazni,koliko su povecane postojece,da se prosto plasim da izadjem napolje da me ne bi kaznili za nesto.Da li je ikad premijer pozvao da se kontrolisu prava radnika u ovoj zemlji.Ne.I kad se neko zalio on je uvek govorio da sumnja da je to istina i kao proverice.Sta je bio rezultat posle kontrole - poslodavci nisu krsili zakon.Sta ce biti ako drzava bude imala vise para,pa bice vise za drzavna (partijska) preduzeca.
Treba se premijer dobro zamisliti zasto sve vise ljudi misli da nema drzavu.Ova drzava definitivno ne vodi racuna o svom narodu.Ovce treba sisati redovno ali je problem sto ove ovce nemaju vise vune a mnogo ih boli kad pocnete da im derete kozu i to na zivo.

lala

pre 7 godina

...da više nema nikakvog političkog pritiska na rad Poreske uprave...
aha, znaci dosada ga je bilo. ne brigaj komso nise izlanuo, znali smo mi to. i tada si govorio da ga nema. sto bi sada verovali u to sto kazes?

A no kako

pre 7 godina

Meni kao preduzetniku stigne resenje da mesecno placam 37000 dinara, pa vas evo ovom prilikom pitam da nije to mnogo i sta mislite koliko mesecno treba da zaradim da samo drzavi ostavim 300€, sve, sve, ali preterali ste ga BAS !
P.S. zbog toga samo siva ekonomija, nista nema za drzavu sve dok ne uredite sistem da bude odrziv i da preko 70% placa porez po normalnim resenjima a ne ovim naduvanim ...

sale

pre 7 godina

Ja recimo prodajem jogurt sa maržom od 15%, plaćam PDV 10%, na tih 15% 2.5 dinara zarade ja moram da platim, 6 trgovaca, struja, voda, leti hlađenje, zimi grejanje, kese, termo rolne za fiskalni račun i dosta drugih troškova, mislite li vi da od tih 15% može da se živi?

sale89

pre 7 godina

PatriJote udaraju po Vucicu, Dacicu i Vulinu, ali, dzaba Vam je. Evropski put Srbije ne moze niko da zaustavi, pa ni vi koji prizivate rat i devedesete.

Meh

pre 7 godina

Opasne su ovo izjave, jeste cinjenica da je placanje poreza sivo pitanje u Srbiji, ali prvenstveno iz ekstremnog siromastva, samo se nadam da AV nece da pokupi ideje od USA i UK gde drzava ima pravo direktno sa vaseg racuna u banci da naplati porez.

Daca

pre 7 godina

Ne samo da se moramo naučiti da uzimamo račune, već moramo naučiti i da prijavimo one koji ih ne izdaju. Ako mi kao građani nemamo razvijenu svest o tome koliko neplaćanje poreza ugrožava državu onda se država džaba trudi da nešto uradi po tom pitanju.

Vlada

pre 7 godina

Iskreno ne mirisem ga zbog mnogih drugih stvari ali ovde je 100% u pravu. Svi gledaju kako da zavrnu drzavu, da prijave manji prihod, da ne plate nesto, da uzimaju socijalnu pomoc, da ne prijavljuju radnike, da ne zavode robu koju prodaju. I posle kukaju losi putevi, lose bolnice, skole itd.. Ljudi ne shvataju da upravo nameti rastu jer privrednici ne placaju porez bilo da su veliki srednji ili mali. Ja sam iz jednog omanjeg mesta i siguran sam da 70% profita se ne prijavi. Internet kafe gazda ili radnik na svaka dva sata brisu uplate vremena na kraju dana profit 15000-20000 prijavljeno 1000-1500. Brza hrana ispeku 20kg mesa prijave da su prodali 20 pljeskavica(da ne pricamo o tome da je 50-50 odnos soje i mesa). Vrtic ima 30oro dece prijavljeno 6-7. Vracanje sata na brojilu, vezanje struje direktno na banderu. Svi kradu kako znaju i umeju a ti isti su najbucniji kada kukaju kako nemamo ovo ili ono

Mladen suda

pre 7 godina

Gospodine Vučiću! Kako da plaćamo porez kada smo navikli da krademo od države i samih sebe?

Meni nije jasno zašto svako gleda da podgrađe državu a u isto vreme traži od države jeftine stanove, besplatno lečenje, dobre puteve, subvencionisanje poljoprivrede, subvencionisanje električne energije, itd, itd. Niko se ne pita odakle državi pare. Nema više Tita i Jugoslavije pa da se zadužujem o povoljno i lažemo narod lažnim socijalizmom. Sada se mora raditi i zaraditi. Koga nije strah rada može i u Srbiji lepo da živi.

Ja odoh da radim a vi udarajte minuse.

jo

pre 7 godina

u pravu je sasvim. Firme trebaju davati račune i placati porez. odakle ce niknuti nove ceste,škole i bolnice.? u nas prije u Hrv mnogi privatnici,restorani i klubovi nisu placali porez,ni fiskalnu kasu nisu imali. drzava izgubila milijarde.prijavljivali neku siću od prometa. prema tome..

max

pre 7 godina

99% kineza ne izdaje racun!
(duki, 23. decembar 2016 16:04)


ovo nije tacno. mozda je tako gilo ranije ali sada kinezi 100% izdaju racune... nema vise cenkanja

V84

pre 7 godina

ako cemo iskreno kupujem prodajem, slicni sajtovi kao i na hiljade fb stranica se bave sivom ekonomijom i na taj nacin uveliko registrovanim preduzetnicima uzimaju hleb iz usta. jer nemaju 50-100.000 mesecnih troskova. te zbog istog drze daleko povoljnije cene bez da daju dinar drzavi.

Advokat koji plaća porez i daje račune

pre 7 godina

Plaćam porez redovno, kada imam i mesec dana unapred.Za uzvrat naknadu za službene odbrane, koje radim u pola cene ,jer je država tako propisala pravilnikom,dobijam posle 22 meseca.

Simona

pre 7 godina

Mnogo mi se svidja sto kinezi u bloku ODBIJAJU da izdaju racun, onako bezobrazno. Jer su u mogucnosti.
(Maja, 23. decembar 2016 18:02)

Ne znam za blokove ali na B.B. sam licno zvala inspenkciju jer nisu hteli da mi daju i napislai su im ogromnu kaznu. Od tada te mole da uzmes racun i guraju ga u kesu. Inace svaki put kada me vide ,digne im se kosa na glavi, mislim prodavcima u prodavnici :D Tako treba, znaci samo otro prema neplatisama. Kome se ne svidjaju nameti i porezi on moze da menja drzavu...