Utorak, 29.11.2016.

08:15

"Rusi naoružavali Hrvate u ratu, a priča se da su uz Srbe"

Iako je pre deset godina navedeno da nije ono što se predstavlja, Marin Tomulić ponovo tvrdi da je učestvovao u naoružavanju Hrvatske i to ruskim oružjem.

Izvor: B92

"Rusi naoružavali Hrvate u ratu, a prièa se da su uz Srbe" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Mista

pre 7 godina

Evo, odma se uzdigli nato botovi, receno nesto sto je bilo pre vise od dve decenije i mi odma verujemo(nato botovi), sto to nije receno tad kad je to bilo nego sad posle 25-6 godina. Nego videli da smo u dobrim odnosima, videli da putin uvodi sankcije hrvatima ,pa sad to objavili. Kakva slucajnost bas sad u ovo vreme .ma jel da , medijska manipulacija srbima ,da nas samo posvadjaju s rusima na sve nacine jer cilj ne bira sredstva . trebali su to da kazu bar tokom 90-tih a ne sada , nego ocigledno se postavlja zamka srbiji na koju nikako ne smemo da nasednemo , jer tad je bio rat i ko zna ko je prodavao oruzje , a kao sad to procurelo , kako bas sad , zasto ne pre . ne svadjajte nas sa prijateljima ,i ne dirajte istoriju jer ma kakva bila ona je slovenska. A vi nato botovi ne lozite se mnogo jer kolo srece Se okrece, posle kise dodje sunce. I da je bilo tako cak kao sto se tu prica ,sada vise nece sigurno sa putinom. Nema vise slobe tita tudjmana koji su vodili politiku protiv rusa.

leptirica

pre 7 godina

Zagrebacka firma Astra je kupovala oruzje 91' preko svog predstavnistva u Moskvi .. To nije nista novo i odavno se zna .
(brajs, 29. novembar 2016 12:47)

160 letova transportera punih naoružanja iz baze 200 km udaljene od Moskve.
Jednostavno,Rusima je odgovaralo da se SFRJ raspadne jer se približila ulasku u EU.

Dragan BL

pre 7 godina

Na Berlinskom kongresu Srbija teritorijalno nije stekla nista vec je izgubila MNOGO tj. Bosnu kao trecu Srpsku drzavu, par gradova ne moze nju da zameni.

(DPolitika, 29. novembar 2016 14:07)

Covece, koje izvrtanje cinjenica, samo recite mi na temelju kojeg prava je Srbija trazila Bosnu? I otkud ova fiksiranost velikodrzavne ideologije na Bosnu kao neke "trece srpske zemlje", pa koliko to ima srpskih zemalja? A sta je sa Macedonijom, jel i to neka 5-6 srpska zemlja? iz ovog sta ste nabrojali samo otkrivate vas zastareli imperijalni mentalitet iz 19. veka koji danas nema veze sa zdravim razumom. Pazi ovo "izgubila Bosnu". Pa da bi neko nesto "izgubio" najpre ju je trebao posedovati. Kada je to Bosna bila u sastavu srpskog kraljevstva/carstva? I to integralno? Zato nam i je tako jer prekrajamo istoriju i zavlacimo sopstven narod poluistinama. Srbi su dosli sa Turcima i pre tog vremena ih tamo nije bilo. To sto su se bosanski katolicki kraljevi titularno nazivali vladarima Srbije ne daje nama pravo da polazemo pravo na njihovu drzavu tj. Bosnu!
I u ostalom sta bi bilo da ju je Srbija kojim slucajem dobila? Zar bi tada bijedna i mala Srbija izgradila tu Bosnu, sagradila infrastrukturu, zeleznicu, drumove, mostove... zar bi Srbija ulozila i jedan dinar u tu zemlju kad smo i sami bili ko prosjaci. Evo pogledajte Kosovo i koliko smo u njega ulagali otkako smo ga "povratili". Dosta sa ovim laziranjima istorije koje nemaju veze sa istinom, vode nas u propast!

my way

pre 7 godina

Ma sta je to u odnosu na srpsko prihvatanje zlocinacke boljsevicke revolucije, "svemirski program" koji su Srbi Amerima uvalili, istorijsko srpsko ne Rusima... mislim, ako cemo vec jugo-sovjetske odnose smatrati srpsko-ruskim. Ovi sto brlje boze krenuse da prosvecuju zadrte i glupe Srbe, pricaju kako su Rusi unistili Jugoslaviju izgleda zive u nekom paralelnom univerzumu u kojem je ishod Hladnog rata bio drugaciji, SAD se raspale, Rusi se obracunali sa jedinom preostalom kapitalistickom zemljom u Evropi SFRJ... samo ne znam kako misle tako antiruski raspolozeni u komunisticku EU i Varsavski pakt kojom smo okruzeni?.

Petar

pre 7 godina

Prvo, devedesetih je u Rusiji bio Jelcin, koji nije voleo Slobu jer je ovaj podrzao puciste.
Drugo, pitanje trgovine nema veze sa diplomatskim stavovima.
Pa sada Ameri i Rusi trguju svacim, pa Srbija i Hrvatska su i tokom rata trgovale strujom i naftom.
Tekst je maliciozan jer pokusava da nametne da Rusija nije saveznik.

E ''braca''

pre 7 godina

Za sva zasluge sto su Rusi uradili Hrvatima u strvaranju nezavisnosti Hrvatske, sam Tudjman je odlikovao ruskog ambasadora u Zagrebu, a naivni Srbi i njihova umisljenja ''braca''.

DPolitika

pre 7 godina

@bucko lazmisljam @antibot i slicni...

Par denziformacija zasluzuje odgovor...

S-300 u Hrvatskoj nikada nije kompletiran ceo sistem tj. isporuceno je par delova koji su mogli da sluze za ukras, isporuka je bila iz Ukrajine. Rusija nije imala nijedna sporazum o snabdevanju Hrvatske oruzijem od 91-95 TACKA

Sto se tice San Stefanskog mir. sporazuma Rusija nije nudila nista iz Srbije jer teritorije koje su privremeno pripisane Bugarskoj a koje jesu DANAS sastavni deo Srbije tada nisu bile deo Srbije vec Otomaskog carstva. Istovremeno istine radi teritorija Crne Gore je duplirana a Srbija je dobila gradove kao sto je Nis i druge. Van toga Srbija je dobila potpunu nezavisnost a Bugraska je iako su joj date teritorije na upravljanje ostala bi vazal Otomanskog carstva.

Na Berlinskom kongresu Srbija teritorijalno nije stekla nista vec je izgubila MNOGO tj. Bosnu kao trecu Srpsku drzavu, par gradova ne moze nju da zameni.

Berlinski sporazum je doneo najvise Austrougarskoj koja je dobila Bosnu i Britaniji koja je dobila Kipar a bez ispaljenog metka te je strasno naivno je reci da su Austrijanci radili nesto u nasu korist. Austrougarska i Britanija kao garant teritorija Otomana kroz Pariski sporazum postali su lesinari kroz Berlinski kongres na stetu Grka i Srba.

Berlinski kongres nije sprecio Srpsko Bugarski rat svega par godina kasnije u kome bi Srbiji bilo mnogo lakse da je i Bosna bila uz nju te bi teritorije od Bugarske mnogo laske povratila nego od Austrije.

VladimirNS

pre 7 godina

@Perun
Bravo Perune na komentaru.
Dodao bih još to naše kukanje da smo okruženi neprijateljima koji imaju aspiracije na našu teritoriju, a isti ti Slovenci kao nisu? Germani, Ugari, Italijani, Hrvati, i uspeli su sačuvati svoj identitet.
Onda naše nepodaštavanje i ismevanje drugih, iste te Slovnce nazivamo konjušarima, tikvama bez korena, pozivamo se na Nemanjiće, a prvu južnoslovensku dtžavu su osnovali preci Slovenaca, Karantaniju u VII veku.

todos

pre 7 godina

Čini mi se po nekim istraživanjima da mladi iz Rusije više vole Hrvatsku. Samo su stariji i to oni koji uopšte znaju gde je Srbija za Srbiju! A što se nas Srba tiče, glupi smo samo tako. Pamet je ionako otišla iz zemlje i njih se ne tiču ove stvari.

Aleksandar

pre 7 godina

Brat za brata, džebana za pare... Mnogo smo mi brzo zaboravili da su naša 'braća' insistirala da pola Srbije pripadne Bugarskoj i zamalo u tome i uspeli...

drekavac

pre 7 godina

Svi izgleda zaboravljaju da je Milosevic podrzao Gorbacovljev puc protiv Jeljcina. Jos je cudo kako su nas i toliko podrzali nakon sto smo otvoreno podrivali ustavni poredak te zemlje. Prodavali su oruzje Hrvatima i Muslimanima i sami Srbi, pa nek se niko ne uzbudjuje, a isto smo radili i Albancima. Osim toga, koliki bi bili gubici srpske vojske u Velikom ratu da Car Nikolaj 2. nije ucenio Antantu da pomogne evakuaciju iz Albanije, pod pretnjom istupanja iz rata. Rusi su, istini za volju, pomagali manje ili vise, ali nikada nisu opalili jedan metak u srpsku zemlju, a sto su radili APSOLUTNO SVI nasi zapadni "saveznici".

Peki

pre 7 godina

To i jeste bilo Rusko oruzje i to modernije od Srpskog,rec je o naouruzanju koje je ostalo posle pada Berlinskog zida i istocnoj Nemackoj koje su zapadni Nemci sa zadovoljstvom prodali i poklonili svojim saveznicima Hrvatima.

nervirach

pre 7 godina

Ja sam vam govorio ko je zakuvao ovde. Gde zivi grupa koja nije htela da svi djuture pristupimo ondasnjoj Evropskoj zajednici? Pa u Rusiji. I od devedesetih samo sto ne iskacu iz frizidera. Nego, ja sam se uvek cudio zasto su srbi popaljeni za rusiju kada hrvati imaju cak i zajednickih reci. Tisuca je isto i na hrvatskom i na ruskom.

svedok vremena

pre 7 godina

U vreme ranih devedesetih SSSR se raspadao po savovima i mnogi delovi KGB i Crvene Armije su delovali totalno autonomno. U tom metezu gomila malih ljudi, nazovimo ih "zastavnika", koji su duzili kljuceve raznih magacina, oteli su se kontroli iskoristili te kljuceve da zarade malo para i prodju nekazenjeno. Naravno, zastavnici nisu bili sami, vec su delovali pod komandom svojih sefova koji su se takodje otrgli centralnoj kontroli ... O tome gde je sve to oruzje zavrsavalo nikada necemo saznati, jer su dolaskom Putina na celo Rusije i formiranjem FSB mnoge tajne jos vise zataskane.

svedok

pre 7 godina

Nisam siguran hoce biti objavljen komentar

ali UCK je nosio uniforme Yumka iz Vranja

sto ne bi Hrvati pucali iz SSSR oruzja pokradenog iz kasarni ?

Bas kao sto su Hrvati pucali iz Svajcarskog I Istocno Nemackog

rashodovanog oruzja .....

Rat je odlican posao

Perun

pre 7 godina

Ja mogu samo da tvrdim da ovakva opcinjenost Rusijom i uzvici pravoslavna braca,sloveni dolaze iz najnizeg sloja koji uporno zivi u mitu o Dusanovom Carstvu,mitu o nekoj velicini,to jeste za ozbiljnu analizu zasto su Srbi opcinjeni velicinom teritorije,kvantitetom,a ne kvalitetom,kolika je jedna Slovenija,koliko su oni mali narod,a kako su organizovani i kako zive,prosjecan Slovenac zivi bolje od prosjecnog i Srbina i Rusa.I onda tako opijeni tom mitoloskom velicinom hvataju se argumenata o nekoj pravoslavnoj bliskosti,a i jedan i drugi narod su u vecini pljunuli i odbacili taj krst i to prvavoslavlje i prihvatili se komunizma,toliko o tom velikom pravoslavlju i jednih i drugih.Jedna Grcka je kolijevka tog istog Pravoslavlja koja na njega nikada nije pljunula kao Srbi I Rusi,pa je danas strogo okrenuta zapadnoj evropi,jer i jeste njen neraskidivi dio,tkivo od koga je i izgradjena moderna evropska civilizacija.Srbi spadaju u taj isti vizantijski kulturni krug koji je neotudjivi dio Evrope,ali zbog mita o velicini nisu im strane ni azijske teritorije.Mozda i ima istine u onoj Srbija do Tokija.

Marija

pre 7 godina

Vladajuca garnitura u sovjetskom savezu je bila toliko "Ruska" kao vladajuca garnitura u Jugoslaviji bila "Srpska"..komunizam kao prva velika obojena revolucija exportirana u Rusiju od strane zapada..uspeli su u tome..drugi put ce biti malo teze radi Putina pa me ne cudi da ga zapad bas i nevoli..

osobovo mnimanjije

pre 7 godina

Ti koji su pustili ovu "istinu" su i postigli sta su time hteli.Dovoljno je
ovo ljudi to prihvatilo,kasniji dokazi nikoga nece interesovati jer ovo ce
u usima i svesti ostati! Toi jeste svrha propagande

Zoran

pre 7 godina

Treba iskoristiti ovo previranje u SAD i stati uz Ameriku.
Vreme je mislim zrelo da se vratimo prirodnim saveznicima, sa Rusima sve najbolje ali suvise je nestabilna Rusija, precesto se desavaju "Gorbacov" i "Jelcin".
Izmedju Staljina i Putina jedini vredan pomena je Breznjev, i zato sad uz SAD.
(R.O.B., 29. novembar 2016 08:47)

Nezreli smo mi i razjedinjeni kao narod za varijantu "da stanemo uz nekog". Nisu ni Hrvati pa ni Slovenci čak, ništa bolji. Ostali na Balkanu nisu ni u najužem izboru (Grke izdvajam, naravno).

Svima nama treba surovi protektorat. Nemci ili Anglosaksonci i to u trajanju jedno vek, vek i po, te da nas, ako uopšte uspeju, nekako dovedu u stanje kakvog takvog kulturnog nivoa da barem prestanemo da pljujemo po ulici i bacamo plastičnu ambalažu u reke i potoke...

Mihailo

pre 7 godina

Jel' brat naoružava tvog smrtnog neprijatelja?Ne, jednostavno to brat ne radi... Ali ko će to objasniti zadrtim, inatnim i naivnim "srbendama"

Antibot

pre 7 godina

Ne bi bio ni prvi ni poslednji put u istoriji da su nas Rusi izigrali. Pa Sanstefanskim sporazumom su hteli pola Srbije da daju Bugarskoj i tako bi i ostalo da nas Austrijanci nisu spasili na Berlinskom kongresu gde su nam vraćene teritorije.

Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Svakim danom sve sam vise zalosniji na Ruse jer se vidi da im mi i bas nismo nesto posebno kad su naoruzavali Hrvate, pozivali Mesica na vojne parade i dodelivali mu ordenje, a od nasih nikoga nije bilo. Mislim da su Rusi uvek vise pomagali hrvatima nego nama a mi se lozimo zbog toga i zato pustamo te bajke o bratskoj vezi. Kakva braca gde su oni od nas, pre su mi braca u BiH i Hrvatskoj nego oni. Veliko razocaranje moram da kazem.

Propala generacija

pre 7 godina

Mogu vam samo reći da smo mi u Bihaću živjeli od Arkana. Kada bi se spremala neka ofanziva VRS i SVK, znao je preko noći da dostavi ogromnu količinu naoružanja, a eto, danas se priča da je u operaciji Pauk i Breza 94 od Alije dobio 46 miliona maraka za isporuku.
Ako se rat ne završi brzo, on postaje predmet trgovine, šverca i crnih tržišta. Moje skromno mišljenje je da su Izetbegović, Milošević, Karadžić i Boban ovaj sukob u Bosni namjerno produbljivali i odugovlačili samo da bi na njemu debelo profitirali.

артиљерац

pre 7 godina

@ realista Не могу да се сложим с том причом о Путину,зато што
једноставно није тачна.Зна се добро да је Путин по повратку из
Немачке дао отказ у КГБ(противио се распаду СССР и препуштању Ист.
Немачке)и једно време био и незапослен.Почетком 1991 га је запослио,
у градској администрацији Санкт Петерсбурга,тадашњи градоначелник
Санкт Петерсбурга(заборавио сам име).Тако да Путин није 1991-1998
био на високим положајима у службама безбедности.Радио је у Санкт
Петерсбургу на,не тако високим положајима.

istorija

pre 7 godina

U vreme pred rat u SFRJ, nije postojala Rusija, vec SSSR. Samim tim, ako je istina ovo sto rece taj Hrvat, Sovjeti su prodali oruzje, a nije postojala nikakva ruska politika ili ruska podrska. Pritom, u to vreme je SSSR bio u potpunom raspadu i cesto je oruzje "nestajalo" iz skladista, a zavrsavalo je vidimo gde sve...

garfild

pre 7 godina

Predlog komentatorima koji se loze na ova spinovanja dal su bolji Rusi, Ameri ili EU: Izadjite ispred zgrade, pokupite lisce, popravite interfon i organizujte stanare da se okreci hodnik. I ne bacajte djubre po ulici. Za pocetak...

Mission accomplished

pre 7 godina

Da, Rusiji je uvek Jugoslavija bila trn u oku, jer Jugoslavija je napravila međunarodnu karijeru od svog otpora SSSR-u. KGB je podržavao Us... hrvatske nacionaliste još mnogo pre devedesetih. Činjenica je da bi Jugoslavija, da je opstala, bila sada zapadna evropska zemlja koja bi bila 80-90% antiruska, kao što je bila za vreme SFRJ (uključujući i Srbiju, toga se dobro sećam). Umesto toga, ovo područje je sada još uvek lom, posvađani ex-jugosloveni na duže vreme, najkrupnija frakcija (Srbi) mnogo sklonija Rusiji nego u poslednjih 50 godina - "meki trbuh" neprijateljske Evrope u ranama - potpuni uspeh Rusije!

Mother Russia

pre 7 godina

Cekaj, svercere oruzija ste izjednacili sa citavom drzavom, mada moguce, tad Rusija nije ni licila na drzavu, dvaput je bankrotirala za samo jednu deceniju. Najace od svega sto su isti ti sverceri prodavali oruzije i Chechenima, posrednickim kanalima, dok su njihovi sugradjani ginuli od tog istog oruzija. Biznis je biznis, a dobar dio tih "biznismena" je na robiji, neki su prognani, neki ozraceni polonijumom, a neki poginuli u bizarnim neserecama u inostranstvu ili su se jednostavno potcinili Caru i stavili svoju imovinu na raspolaganje vaskrsloj drzavi Rusiji, naravno, neformalno, pitajte Deripasku, on vise zna o tome.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Nista novo za one koji ponesto znaju o geopolitici. Nas narod ili uopste svi smo kratkog pamcenja, ali nije zgoreg da se podsetimo. Za vreme vladavine najveceg sina naroda i narodnosti druga Tita glavni lik jugoslovenske sluzbe bezbednosti i prvi covek do Tita po tom pitanju bio je KGB agent Stevo Krajacic. U velikoj su zabludi su svi oni koji misle da njegovim odlaskom pada cela njegova agentura i mreza. Druga stvar koje treba da se podsetimo da je drug Jeljcin odlikovao Titovog generala dtuga Tudjmana,slucajno, cisto sumnjam prosto neverujem??? Trece, nisu li Hrvatima Rusi prodali S300 u jeku rata i pocinjenih zlocina nad Srbima. Poslednje i ne manje bitno finasijski interes je presudan za sve. Neznam nekoga ko je gadljiv na pare? Ceo svet je zasnovan na interesu citaj novcu.

Stefan

pre 7 godina

Pa naravno, prosecan Srbin misli srcem a ne glavom, zato Srbija nikad nije ni donosila razumne odluke poslednjih 100 godina. Recimo naprimer niko ne zna da kad je Hrvatska proglasila nezavisnost organizovali su oni prijem stranih diplomata pojavio se jedino ambasador Austije koji je bio Hrvat rodom ali mu je odmah javljeno da napusti prijem. Cisto samo da razbijemo onaj mit kako je zli zapad zeleo da rasturi Jugoslaviju, Milosevic je svojim potezima taj koji je omogucio da ceo svet promeni stav o tome.

anja

pre 7 godina

Pa ja mogu da se kladim i da je Srbija naoruzavala Hrvatsku u ratu 90ih. tj ne Srbija, vec politicki vrh u saradnji sa raznoraznim kriminalcima i ratnim profiterim itd ... tako da sto kriviti Rusiju za nesto sto smo i sami radili .... a glupi narod ratuje ....

genije

pre 7 godina

Natoboti u ekstazi.
Džaba što nigde ne piše "Rusija" već "rusko oružje" (koje je u ogromnim količinama imalo i ima na desetine država koje su "preletele" u NATO).
To oružje, ruske proizvodnje, su prodavali Ukarajinci (nema tu tajne odavno), Mađari... Od ruske države nisu kupili ništa (mada se tad tamo kralo i prodavalo SVE sem nuklearnog oružja).
I naravno - botovi u glas - hajde da mrzimo ruse, koji nas nisu dovoljno branili, više od onih koji su nam bombe i uranijum prosipali po glavama!?
Logika nula, ali to je za očekivati od botova zar ne?

Profesor Doktor

pre 7 godina

25. Januara 1991. godine 1. program TV Beograd prikazao je film kako hrvatski ustanici na granici sa Madjarskom tovare oruzje u kamion.
(e, 29. novembar 2016 09:29)

A otkud ti to znaš?
Pokazali su snimku da neko tovari oružje u kamion, ne znaš da li su bili hrvatski "ustanici", niti da je to bila mađarska granica.
Državna televizija je u Slobino vrijeme objavljivala istinu, samo istinu i ništa osim istine!
A inače nisu Hrvati bili nikakvi "ustanici", Srbi su u Hrvatskoj digli oružanu pobunu prije nego li je Tuđman pošteno sjeo u fotelju, prije famozne ustavne degradacije u nacionalnu manjinu, i prije nego li je Hrvatska izrazila namjeru da se otcjepi.
Vi ste to pravdali kobajagi nekim strahom od nove NDH, konc logora i gasnih komora, no to su priče za malu djecu.
Srbi su vodili osvajački rat za Veliku Srbiju na gvaničnoj viniji Vivovitica-Kavovac-Oguvin-Kavobag i to nije bila nikakva tajne, nisu to ni pokušavali sakriti, sjetite se samo brojnih Šešeljevih TV nastupa i klanja rđavim kašikama, i strastvenih govora vašeg Velikog Vezira pred hiljadama ljudi u transu, ima opširna viedodokumentacija o svemu.
A priče da bi i Franjo i Alija završili u Haagu samo su umrli možete okačiti mačku o rep.
Dok je Haag podigao optužnicu protiv Slobe i Franjo i Alija su još debelo bili živi i da su ih mislili optužiti imali su za to više nego dovoljno vremena.

Siniša

pre 7 godina

To svi znaju,a i Tudjman je od Jeljcina dobio veliki orden...Rusi su i Cecenima prodavali oruzje kao i Srbi Hrvatima i Muslimanima. Zelim reci,Putin sprema sankcije Hrvatskoj pa valja malo Hrvatima talasati gdje misle da mogu.

Posmatrac

pre 7 godina

Sve je to biznis a ti glupi narode idi i ratuj. Pa jel bilo silnog pisanija o nasim oficirima9policije i vojske) koji su prodavali oruzje albanskim teroristima na Kosmetu.

Mika

pre 7 godina

Ovo je poznato odavno, jedino sto se cuti u Srbiji da bi se kupovali nacionalisticko - rusofilski glasovi. 90-tih, Srbija je imala embargo na oruzje, naftu, a Hrvatska ne i jeste se kupovalo oruzje i od rusa. Mit o ruskom srpskom bratstvu izmisljen je tek kasnije kad su nove vlasti posle Milosevica shvatile da moraju na neki nacin da zainteresuju svoje glasace i privuku ih. Pravi "bum" rusofilstva pocinje tek 0d 2012 dolaskom na vlast SNS - SPS koalicije, obe u sustini pro ruske i nacionalisticke.

Lajavi

pre 7 godina

Šta je tu čudno, naoružavali smo ih i mi i to debelo, a neće ih naoružavati Rusi?
OVK je koristila uniforme Jumko Vranje i to nove novcijate, moj drug poseduje niz takvih fotografija iz tog perioda za ličnu arhivu!

Aramis

pre 7 godina

Hrvati su kupovali oruzje iz Ukrajine to se zna ali samo zato sto je ruske proizvodnje ne znaci da su rusi njima prodali.
Mnoge zemlje imaju rusko oruzje .

šok terapija

pre 7 godina

Ovo su poznate stvari, samo sto se o tome kod nas cuti. Ima isuvise onih koji su placeni da se o sovjetskoj, tj. ruskoj ulozi ne pise u razbijanju Jugoslavije. Kad bi se sacinila jedna malo ozbiljnija analiza, zakljucak bi bio da su itekako, mozda i odlucujuce doprineli raspadu SFRJ
(deju vu, 29. novembar 2016 09:26)

Bjanko bi potpisao papir da je baš tako.

http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1647532-koliko-je-puta-rusija-ulozila-veto-zbog-srbije-sokirace-vas-odgovor

P76-ers

pre 7 godina

Nekom rat, nekom brat, a za ideale ginu budale.

Ovo je svakodnevnica, samo što će trebati dugo vremena da shvatimo da rat nismo tražili, već dobili. Ali ne moramo da brinemo, ako ne naučimo lekciju na vreme, utvrdićemo gradivo. Na žalost svih nas istorija se ponavlja.

Još uvek nije kasno, možda ipak shvatimo...

qaz

pre 7 godina

Ovo se nikad ne prica u javnosti, sve i da je istina. A lik je krimos, tako da...
Lekcija "Specijalni rat - sirenje laznih vesti u medijima" iz ONO i DSZ.
P.S. Nemam dijagnozu Ilije Cvorovica, to se stvarno radi :)

Tale

pre 7 godina

Zahvaljujući internetu i dostupnosti informacija, sad je teško izazvati kritičnu masu lažima, da smo imali internet 90te rat se ne bi desio, lagali su nas, to je suština, i sad nas lažu i lagaće nas uvek, dok im verujemo.
(Boško, 29. novembar 2016 08:26)

Plašim se da grešiš oko informisanosti preko interneta. Informacije jesu sada dostupne, ali i dalje niko ne garantuje za njihovu ispravnost. Mediji su obojeni i ljudi izbegavaju tamo da se informišu, pa idu po informacije na društvene mreže i drugde na internet. A tamo tek ima svašta - svako može da plasira šta hoće. I ne samo to - google, facebook, yahoo news i svi ostali ne serviraju svima nama iste vesti, nego nam svakome spakuju ono šta bi mi hteli da čujemo. Što se da i iz prakse videti kod Brexita ili US izbora. Obožavaoci Hilari su bili ubeđeni da će Hilari pobediti, jer im je internet takav utisak servirao. Brexit isto remainers nisu očekivali ovakav ishod referenduma. U oba slučaja mnogi glasači nisu ni izlazili, jer su bili ubeđeni da njihova opcija sigurno dobija. Utisak koji im je servirao internet na osnovu njihovih pređašnjih ukusa, izbora, ponašanja, preferencija itd.

DelPierro

pre 7 godina

Kada je već Radovan Karadžić sa sve burazerom trgovao naftu i oružje sa Hrvatima via Split usred rata, zašto bi Rusi bili veći Srbi od nas samih...odrastite dečurlijo...

Petar S.

pre 7 godina

Cisti spin.

Tacno se zna ko je naoruzao Hr paravojsu (bez znanja Federalne drzave). Iz Istocne Nemacke preko Madjarske, uz ZNANJE AMERIKE, vise od godinu dana NAKON pada Berlinskog zida kada je Istocna Nemacka (zajedno sa CELIM Istocnim blokom bio na kolenima), a Zapadne Obavestajne sluzbe vrsljale gde god su htele.

Dokazi postojei mogu se cuti iz usta Svedoka.

Martin Spegelj. Pogotovo o tome ko je ponudio SVU pomoc (0'29") (za naoruzavanje.
https://www.youtube.com/watch?v=iEwiuOD_biw

Meister Jakob

pre 7 godina

Nama je najviše pomogao Arkan.
On nama oružje, mi njemu naftu koje niste imali jer ste bili pod sankcijama.
Onda ste vi tu naftu natočili u tenkove i pucali po nama, a mi s Arkanovim oružjem pucali po vama, a Arkan je u miru brojao lovu!

Matora Mačketina

pre 7 godina

Мала замена теза: Украјина је Хрватској продала огромне количине наоружања, укључујући и С300 који је Хрватска убрзо проследила Америма. Калашњикове и муницију су куповали од Мађара, Румуна, Бугара и Украјинаца. ВБР 122мм Град и ракете су из Украјине. Украјина тада више није била део СССР. Миг 21 ремонтовани у Украјини...

Gavro

pre 7 godina

A da li ste upuceni u to da smo i mi prodavali svoje oruzje cini m se takodje Hrvatima u ratu protiv nas? Oni rekli ako vi necete da prodate prodace drugi. Cini mi se da je u pitanju bila municija...proverite na netu,davno sam o tome slusao. Zato,zasto se cudite ovome?

normаlаn

pre 7 godina

..ljudi ,pa dokazano da smo i mi prodsvali oruzije za vreme sukoba !!!! malo braci hrvatima ,malo braci bosnjscima ! sve se vrti oko para, nazalost .

Silver Surfer

pre 7 godina

Ne vidim tu nista cudno. Prodaja oruzja je odlican biznis. A svaki biznis je zasnovan na interesu a ne na ljubavi.
Mister Jakob je u svom komentaru u potpunosti u pravu.
U nekom dokumentarcu Atif Dudakovic je pricao kako su, tokom rata, od Srba kupovali municiju. Ukoliko se nije spremala ofanziva na srpske polozaje metak je bio jednu marku, ukoliko su postojali planovi za ofanzivu metak je kostao dve marke.
Rat i profiteri idu ruku pod ruku. Ma koliko se mi iscudjavali.

Milan Nis

pre 7 godina

Ne branim Ruse,sigurno je da su prodavali i prodavace ko god zeli da kupi,to sto se mi "lozimo" da smo braca,je nas,ne njihov problem.Mene vise brine sto su vladini sluzbenici Srbije,preko paravojnih formacija,prodavali SRPSKO oruzje i Hrvatima i Muslimanima da pucaju na Srbe istim tim oruzjem.

e

pre 7 godina

25. Januara 1991. godine 1. program TV Beograd prikazao je film kako hrvatski ustanici na granici sa Madjarskom tovare oruzje u kamion. Oruzje je bilo ruske proizvodnje i kupljeno je u Madjarskoj. Ovaj dokumentarac snimala je ekipa JNA. Sve mogu razumeti ali tada mi je doslo da iskocim iz koze, jer oni snimaju umesto da hapse. Odmah zatim dan-dva pocela su ubistva Srba u Osijeku u reziji Branimira Glavasa, a posle lancane reakcije Vukovar i sva podrucja naseljena Srpskim stanovnistvom. Da su tada smesta unistili taj kancer tok istorije bio bi drukciji., jer medjunacinalna mrznja nije postojala, a kasnije su samo Srbi osudjeni.

my way

pre 7 godina

Ma sjajno, sada cemo jos raspali SSSR izjednaciti sa Rusima. Uzgred, do boljsevicke revolucije verovatno ne bi bi doslo da car Nikolaj II nije suprotno politickoj logici i interesima Rusije usao u rat da bi bukvalno spasio Srbiju i Srbe.

deju vu

pre 7 godina

Ovo su poznate stvari, samo sto se o tome kod nas cuti. Ima isuvise onih koji su placeni da se o sovjetskoj, tj. ruskoj ulozi ne pise u razbijanju Jugoslavije. Kad bi se sacinila jedna malo ozbiljnija analiza, zakljucak bi bio da su itekako, mozda i odlucujuce doprineli raspadu SFRJ

Vitez

pre 7 godina

Realno Srbima ni nije trebalo oruzja, nisu imali kome podijeliti silno oruzje JNA, dok je u Hr bilo obrnuto.

A valja se prisjetiti i ciji je ambasador bio sa Srbima u koloni tijekom Oluje, a ciji u Zg s Tudmanom i generalima. ;)

xxx

pre 7 godina

I sta je tu cudno? Pa ruski tajkuni su prodavali sta su mogli i iznosili iz zemlje, ali boze moj iznenadjenje je sto su uvaljivali izraubovane kalasnjikove Hrvatima. Biznis je biznis, to je uvek na prvom mestu, posle ide ljubav, nema ljutis. Prodali bi Rusi i nama da je trebalo u tom ratu. Naravno ne bi slali S-300, taman i da je trebalo i da smo mogli da platimo, ali neku sitnu boraniju od naoruzanja bi sigurno.

stradivari

pre 7 godina

90-tih nije ni postojala Rusija,zemlja razorena od strane zapada,hiljade kriminalaca i takjuna,koji su prvenstveno krali svoju drzavu pa je normalno da su naoruzavali svakog ko je ponudio novac

Radomir

pre 7 godina

Pa ne znam sta je tu cudno? Ljudi gledaju svoje interese j*bese njima za Srbe i Hrvate! A to sto oni imaju svoje ljude u vladi to je vec druga prica ali u sustini ista. Interes!

mikica

pre 7 godina

Питање је који Руси? Држава или криминалци? Русија 90-тих је била једна веома криминализована држава где су за пар стотина долара генерали продавали чак и уранијум, а камоли оружје...

Srbija u NATO

pre 7 godina

Ovo naravno svi znaju. Pa nije im s neba palo Rusko oružje. Samo sad će neko da nam objašnjava kako su tad u Rusiji bili izdajnici pa zato... samo se vi zanosite.

Nev

pre 7 godina

Sad ce opet prepucavanja zapadofila i rusofila. Jedni ce negirati a drugi likovati. U principu zapadofilima ce biti onaj fazon coravosti jer nece videti u textu da je "Francuska" posredovala a rusofili nece verovati jer iskreno mnogo sto sta je bilo lazno sto se tice medija. Da jos dodamo i ove stranacke bot-ove koji ce svako na svoju stranu shodno stranackim instrukcijama bez obzira na sve sta se dogadjalo.
Shvatite da je vecina Srba SRBOFILI. Da svi znamo ulogu zapada i zato ga i smatramo licmernim i kritikujemo njegovu spoljnu politiku ali isto tako i cenimo unutrasnje uredjenje, isto tako nam je svima drago kad Ruje stanu na put toj istoj spoljnoj politici zapada koji je nas tako unistavao i ekonomski porobio i vojno unistio. Podrska svih nas Srbofila 5tom oktobru je bila bas u tome da dodjemo do unutrasnjeg pravnog, ekonomskog uredjenja drzave koje imaju u EU i da se unisti ovaj partijski model drzave gde je sve tome podredjeno, ali da budemo sami svoji i da se nezaboravi da NEMAMO prijatelja nego samo interese mocnih ali i suseda. Da se izraste iz tih okova glupog shvatanja drzave uz realno sagledavanje svega oko nas sa svim dobrim i losim stranama svakog postupka drzeci se nas samih a ne biti rob nekom drugom.
Izgleda da ce bas svi komentari pokazati koliko smo malo otisli u svemu tome jer ce opet prevladati bot-ovi i razni strani-filovi (uz par suseda sa imenima tipa Srboljubi).

radojko

pre 7 godina

@ ovo i mala deca znaju, mada nasi rusofili imaju vec spremljen odgovor na ovu istinu, tipa "tad je na vlasti bio pijani jeljcin, putin to ne bi dozvolio"

Naravno, "pijani Jeljcin" je izgovor za sve. Hajde da nismo ni znali za Putina, ali sta je sa "vecitim" Lavrovom? On i Curkin sluzili su sve vlade od SSSR do Putina, prosto neverovatno.

moram da kažem

pre 7 godina

Zanimljivo. Kako za ovo niko nije čuo, naravno, izuzev naših natofila? Rusija polako preuzima primat u svetu i odjednom su najbolji prijatelji Hrvatima, Albanci već proglašavaju Trampa za počasnog građanina. Jednostavno, istorija se ponavlja. Komšije se povijaju kako vetar duva i zasada se to pokazalo dobrim po njih.

Boki

pre 7 godina

Pa naravno da su naoruzavali. Isto tako su Hrvati krali Hrvate, Srbi reketirali Srbe, Milosevic i Tudjman imali zajednicke bankovne racune u toku rata, a Slobin burazer im brinuo o lovi. A za ideale su ginule budale i nesrecnici koji nisu mogli da pobjegnu od nasilne mobilizacije.

Boško

pre 7 godina

Rat svi koriste, a pre toga koriste moć glupave mase da rat započne, ništa nenormalno, proizvođači oružja na rat gledaju kao na tržište i poslovnu šansu, neko dobija platu zahvaljujući ubijanju nekih "tamo". Zahvaljujući internetu i dostupnosti informacija, sad je teško izazvati kritičnu masu lažima, da smo imali internet 90te rat se ne bi desio, lagali su nas, to je suština, i sad nas lažu i lagaće nas uvek, dok im verujemo.

realista

pre 7 godina

ovo i mala deca znaju, mada nasi rusofili imaju vec spremljen odgovor na ovu istinu, tipa "tad je na vlasti bio pijani jeljcin, putin to ne bi dozvolio", previdjajuci da je putin bio na visokim polozajima u ruskim sluzbama bezbednosti u to vreme. mada to ne menja sustinu, da su braca rusi prodavali oruzje braci hrvatima kojim su oni ubijali bracu srbe

R.O.B.

pre 7 godina

Treba iskoristiti ovo previranje u SAD i stati uz Ameriku.
Vreme je mislim zrelo da se vratimo prirodnim saveznicima, sa Rusima sve najbolje ali suvise je nestabilna Rusija, precesto se desavaju "Gorbacov" i "Jelcin".
Izmedju Staljina i Putina jedini vredan pomena je Breznjev, i zato sad uz SAD.

Runner

pre 7 godina

Nemam razloga da sumnjam u Tamulićeve navode jer mi je i samom bilo čudno tokom boravka u Moskvi 1991 god. koliku medijsku pažnju i podršku u Rusiji imaju hrvatski sevesionisti u odnosu na Srbiju.

aca

pre 7 godina

Rusi, kao i Ameri i ostali, prodaju oruzje svakom ko zeli da plati.
Samo, kad to nije politicki preporucljivo posao se obavlja preko firmi ruskih tajkuna uz ukljucivanje firmi sa egzoticnih destinacija.

Meister Jakob

pre 7 godina

Nama je najviše pomogao Arkan.
On nama oružje, mi njemu naftu koje niste imali jer ste bili pod sankcijama.
Onda ste vi tu naftu natočili u tenkove i pucali po nama, a mi s Arkanovim oružjem pucali po vama, a Arkan je u miru brojao lovu!

aca

pre 7 godina

Rusi, kao i Ameri i ostali, prodaju oruzje svakom ko zeli da plati.
Samo, kad to nije politicki preporucljivo posao se obavlja preko firmi ruskih tajkuna uz ukljucivanje firmi sa egzoticnih destinacija.

realista

pre 7 godina

ovo i mala deca znaju, mada nasi rusofili imaju vec spremljen odgovor na ovu istinu, tipa "tad je na vlasti bio pijani jeljcin, putin to ne bi dozvolio", previdjajuci da je putin bio na visokim polozajima u ruskim sluzbama bezbednosti u to vreme. mada to ne menja sustinu, da su braca rusi prodavali oruzje braci hrvatima kojim su oni ubijali bracu srbe

Boki

pre 7 godina

Pa naravno da su naoruzavali. Isto tako su Hrvati krali Hrvate, Srbi reketirali Srbe, Milosevic i Tudjman imali zajednicke bankovne racune u toku rata, a Slobin burazer im brinuo o lovi. A za ideale su ginule budale i nesrecnici koji nisu mogli da pobjegnu od nasilne mobilizacije.

R.O.B.

pre 7 godina

Treba iskoristiti ovo previranje u SAD i stati uz Ameriku.
Vreme je mislim zrelo da se vratimo prirodnim saveznicima, sa Rusima sve najbolje ali suvise je nestabilna Rusija, precesto se desavaju "Gorbacov" i "Jelcin".
Izmedju Staljina i Putina jedini vredan pomena je Breznjev, i zato sad uz SAD.

e

pre 7 godina

25. Januara 1991. godine 1. program TV Beograd prikazao je film kako hrvatski ustanici na granici sa Madjarskom tovare oruzje u kamion. Oruzje je bilo ruske proizvodnje i kupljeno je u Madjarskoj. Ovaj dokumentarac snimala je ekipa JNA. Sve mogu razumeti ali tada mi je doslo da iskocim iz koze, jer oni snimaju umesto da hapse. Odmah zatim dan-dva pocela su ubistva Srba u Osijeku u reziji Branimira Glavasa, a posle lancane reakcije Vukovar i sva podrucja naseljena Srpskim stanovnistvom. Da su tada smesta unistili taj kancer tok istorije bio bi drukciji., jer medjunacinalna mrznja nije postojala, a kasnije su samo Srbi osudjeni.

Boško

pre 7 godina

Rat svi koriste, a pre toga koriste moć glupave mase da rat započne, ništa nenormalno, proizvođači oružja na rat gledaju kao na tržište i poslovnu šansu, neko dobija platu zahvaljujući ubijanju nekih "tamo". Zahvaljujući internetu i dostupnosti informacija, sad je teško izazvati kritičnu masu lažima, da smo imali internet 90te rat se ne bi desio, lagali su nas, to je suština, i sad nas lažu i lagaće nas uvek, dok im verujemo.

Gavro

pre 7 godina

A da li ste upuceni u to da smo i mi prodavali svoje oruzje cini m se takodje Hrvatima u ratu protiv nas? Oni rekli ako vi necete da prodate prodace drugi. Cini mi se da je u pitanju bila municija...proverite na netu,davno sam o tome slusao. Zato,zasto se cudite ovome?

Runner

pre 7 godina

Nemam razloga da sumnjam u Tamulićeve navode jer mi je i samom bilo čudno tokom boravka u Moskvi 1991 god. koliku medijsku pažnju i podršku u Rusiji imaju hrvatski sevesionisti u odnosu na Srbiju.

Srbija u NATO

pre 7 godina

Ovo naravno svi znaju. Pa nije im s neba palo Rusko oružje. Samo sad će neko da nam objašnjava kako su tad u Rusiji bili izdajnici pa zato... samo se vi zanosite.

normаlаn

pre 7 godina

..ljudi ,pa dokazano da smo i mi prodsvali oruzije za vreme sukoba !!!! malo braci hrvatima ,malo braci bosnjscima ! sve se vrti oko para, nazalost .

deju vu

pre 7 godina

Ovo su poznate stvari, samo sto se o tome kod nas cuti. Ima isuvise onih koji su placeni da se o sovjetskoj, tj. ruskoj ulozi ne pise u razbijanju Jugoslavije. Kad bi se sacinila jedna malo ozbiljnija analiza, zakljucak bi bio da su itekako, mozda i odlucujuce doprineli raspadu SFRJ

Nev

pre 7 godina

Sad ce opet prepucavanja zapadofila i rusofila. Jedni ce negirati a drugi likovati. U principu zapadofilima ce biti onaj fazon coravosti jer nece videti u textu da je "Francuska" posredovala a rusofili nece verovati jer iskreno mnogo sto sta je bilo lazno sto se tice medija. Da jos dodamo i ove stranacke bot-ove koji ce svako na svoju stranu shodno stranackim instrukcijama bez obzira na sve sta se dogadjalo.
Shvatite da je vecina Srba SRBOFILI. Da svi znamo ulogu zapada i zato ga i smatramo licmernim i kritikujemo njegovu spoljnu politiku ali isto tako i cenimo unutrasnje uredjenje, isto tako nam je svima drago kad Ruje stanu na put toj istoj spoljnoj politici zapada koji je nas tako unistavao i ekonomski porobio i vojno unistio. Podrska svih nas Srbofila 5tom oktobru je bila bas u tome da dodjemo do unutrasnjeg pravnog, ekonomskog uredjenja drzave koje imaju u EU i da se unisti ovaj partijski model drzave gde je sve tome podredjeno, ali da budemo sami svoji i da se nezaboravi da NEMAMO prijatelja nego samo interese mocnih ali i suseda. Da se izraste iz tih okova glupog shvatanja drzave uz realno sagledavanje svega oko nas sa svim dobrim i losim stranama svakog postupka drzeci se nas samih a ne biti rob nekom drugom.
Izgleda da ce bas svi komentari pokazati koliko smo malo otisli u svemu tome jer ce opet prevladati bot-ovi i razni strani-filovi (uz par suseda sa imenima tipa Srboljubi).

stradivari

pre 7 godina

90-tih nije ni postojala Rusija,zemlja razorena od strane zapada,hiljade kriminalaca i takjuna,koji su prvenstveno krali svoju drzavu pa je normalno da su naoruzavali svakog ko je ponudio novac

my way

pre 7 godina

Ma sjajno, sada cemo jos raspali SSSR izjednaciti sa Rusima. Uzgred, do boljsevicke revolucije verovatno ne bi bi doslo da car Nikolaj II nije suprotno politickoj logici i interesima Rusije usao u rat da bi bukvalno spasio Srbiju i Srbe.

Propala generacija

pre 7 godina

Mogu vam samo reći da smo mi u Bihaću živjeli od Arkana. Kada bi se spremala neka ofanziva VRS i SVK, znao je preko noći da dostavi ogromnu količinu naoružanja, a eto, danas se priča da je u operaciji Pauk i Breza 94 od Alije dobio 46 miliona maraka za isporuku.
Ako se rat ne završi brzo, on postaje predmet trgovine, šverca i crnih tržišta. Moje skromno mišljenje je da su Izetbegović, Milošević, Karadžić i Boban ovaj sukob u Bosni namjerno produbljivali i odugovlačili samo da bi na njemu debelo profitirali.

Antibot

pre 7 godina

Ne bi bio ni prvi ni poslednji put u istoriji da su nas Rusi izigrali. Pa Sanstefanskim sporazumom su hteli pola Srbije da daju Bugarskoj i tako bi i ostalo da nas Austrijanci nisu spasili na Berlinskom kongresu gde su nam vraćene teritorije.

xxx

pre 7 godina

I sta je tu cudno? Pa ruski tajkuni su prodavali sta su mogli i iznosili iz zemlje, ali boze moj iznenadjenje je sto su uvaljivali izraubovane kalasnjikove Hrvatima. Biznis je biznis, to je uvek na prvom mestu, posle ide ljubav, nema ljutis. Prodali bi Rusi i nama da je trebalo u tom ratu. Naravno ne bi slali S-300, taman i da je trebalo i da smo mogli da platimo, ali neku sitnu boraniju od naoruzanja bi sigurno.

Vitez

pre 7 godina

Realno Srbima ni nije trebalo oruzja, nisu imali kome podijeliti silno oruzje JNA, dok je u Hr bilo obrnuto.

A valja se prisjetiti i ciji je ambasador bio sa Srbima u koloni tijekom Oluje, a ciji u Zg s Tudmanom i generalima. ;)

Mihailo

pre 7 godina

Jel' brat naoružava tvog smrtnog neprijatelja?Ne, jednostavno to brat ne radi... Ali ko će to objasniti zadrtim, inatnim i naivnim "srbendama"

Peki

pre 7 godina

To i jeste bilo Rusko oruzje i to modernije od Srpskog,rec je o naouruzanju koje je ostalo posle pada Berlinskog zida i istocnoj Nemackoj koje su zapadni Nemci sa zadovoljstvom prodali i poklonili svojim saveznicima Hrvatima.

Mission accomplished

pre 7 godina

Da, Rusiji je uvek Jugoslavija bila trn u oku, jer Jugoslavija je napravila međunarodnu karijeru od svog otpora SSSR-u. KGB je podržavao Us... hrvatske nacionaliste još mnogo pre devedesetih. Činjenica je da bi Jugoslavija, da je opstala, bila sada zapadna evropska zemlja koja bi bila 80-90% antiruska, kao što je bila za vreme SFRJ (uključujući i Srbiju, toga se dobro sećam). Umesto toga, ovo područje je sada još uvek lom, posvađani ex-jugosloveni na duže vreme, najkrupnija frakcija (Srbi) mnogo sklonija Rusiji nego u poslednjih 50 godina - "meki trbuh" neprijateljske Evrope u ranama - potpuni uspeh Rusije!

Stefan

pre 7 godina

Pa naravno, prosecan Srbin misli srcem a ne glavom, zato Srbija nikad nije ni donosila razumne odluke poslednjih 100 godina. Recimo naprimer niko ne zna da kad je Hrvatska proglasila nezavisnost organizovali su oni prijem stranih diplomata pojavio se jedino ambasador Austije koji je bio Hrvat rodom ali mu je odmah javljeno da napusti prijem. Cisto samo da razbijemo onaj mit kako je zli zapad zeleo da rasturi Jugoslaviju, Milosevic je svojim potezima taj koji je omogucio da ceo svet promeni stav o tome.

Matora Mačketina

pre 7 godina

Мала замена теза: Украјина је Хрватској продала огромне количине наоружања, укључујући и С300 који је Хрватска убрзо проследила Америма. Калашњикове и муницију су куповали од Мађара, Румуна, Бугара и Украјинаца. ВБР 122мм Град и ракете су из Украјине. Украјина тада више није била део СССР. Миг 21 ремонтовани у Украјини...

garfild

pre 7 godina

Predlog komentatorima koji se loze na ova spinovanja dal su bolji Rusi, Ameri ili EU: Izadjite ispred zgrade, pokupite lisce, popravite interfon i organizujte stanare da se okreci hodnik. I ne bacajte djubre po ulici. Za pocetak...

Profesor Doktor

pre 7 godina

25. Januara 1991. godine 1. program TV Beograd prikazao je film kako hrvatski ustanici na granici sa Madjarskom tovare oruzje u kamion.
(e, 29. novembar 2016 09:29)

A otkud ti to znaš?
Pokazali su snimku da neko tovari oružje u kamion, ne znaš da li su bili hrvatski "ustanici", niti da je to bila mađarska granica.
Državna televizija je u Slobino vrijeme objavljivala istinu, samo istinu i ništa osim istine!
A inače nisu Hrvati bili nikakvi "ustanici", Srbi su u Hrvatskoj digli oružanu pobunu prije nego li je Tuđman pošteno sjeo u fotelju, prije famozne ustavne degradacije u nacionalnu manjinu, i prije nego li je Hrvatska izrazila namjeru da se otcjepi.
Vi ste to pravdali kobajagi nekim strahom od nove NDH, konc logora i gasnih komora, no to su priče za malu djecu.
Srbi su vodili osvajački rat za Veliku Srbiju na gvaničnoj viniji Vivovitica-Kavovac-Oguvin-Kavobag i to nije bila nikakva tajne, nisu to ni pokušavali sakriti, sjetite se samo brojnih Šešeljevih TV nastupa i klanja rđavim kašikama, i strastvenih govora vašeg Velikog Vezira pred hiljadama ljudi u transu, ima opširna viedodokumentacija o svemu.
A priče da bi i Franjo i Alija završili u Haagu samo su umrli možete okačiti mačku o rep.
Dok je Haag podigao optužnicu protiv Slobe i Franjo i Alija su još debelo bili živi i da su ih mislili optužiti imali su za to više nego dovoljno vremena.

E ''braca''

pre 7 godina

Za sva zasluge sto su Rusi uradili Hrvatima u strvaranju nezavisnosti Hrvatske, sam Tudjman je odlikovao ruskog ambasadora u Zagrebu, a naivni Srbi i njihova umisljenja ''braca''.

Perun

pre 7 godina

Ja mogu samo da tvrdim da ovakva opcinjenost Rusijom i uzvici pravoslavna braca,sloveni dolaze iz najnizeg sloja koji uporno zivi u mitu o Dusanovom Carstvu,mitu o nekoj velicini,to jeste za ozbiljnu analizu zasto su Srbi opcinjeni velicinom teritorije,kvantitetom,a ne kvalitetom,kolika je jedna Slovenija,koliko su oni mali narod,a kako su organizovani i kako zive,prosjecan Slovenac zivi bolje od prosjecnog i Srbina i Rusa.I onda tako opijeni tom mitoloskom velicinom hvataju se argumenata o nekoj pravoslavnoj bliskosti,a i jedan i drugi narod su u vecini pljunuli i odbacili taj krst i to prvavoslavlje i prihvatili se komunizma,toliko o tom velikom pravoslavlju i jednih i drugih.Jedna Grcka je kolijevka tog istog Pravoslavlja koja na njega nikada nije pljunula kao Srbi I Rusi,pa je danas strogo okrenuta zapadnoj evropi,jer i jeste njen neraskidivi dio,tkivo od koga je i izgradjena moderna evropska civilizacija.Srbi spadaju u taj isti vizantijski kulturni krug koji je neotudjivi dio Evrope,ali zbog mita o velicini nisu im strane ni azijske teritorije.Mozda i ima istine u onoj Srbija do Tokija.

anja

pre 7 godina

Pa ja mogu da se kladim i da je Srbija naoruzavala Hrvatsku u ratu 90ih. tj ne Srbija, vec politicki vrh u saradnji sa raznoraznim kriminalcima i ratnim profiterim itd ... tako da sto kriviti Rusiju za nesto sto smo i sami radili .... a glupi narod ratuje ....

osobovo mnimanjije

pre 7 godina

Ti koji su pustili ovu "istinu" su i postigli sta su time hteli.Dovoljno je
ovo ljudi to prihvatilo,kasniji dokazi nikoga nece interesovati jer ovo ce
u usima i svesti ostati! Toi jeste svrha propagande

Marija

pre 7 godina

Vladajuca garnitura u sovjetskom savezu je bila toliko "Ruska" kao vladajuca garnitura u Jugoslaviji bila "Srpska"..komunizam kao prva velika obojena revolucija exportirana u Rusiju od strane zapada..uspeli su u tome..drugi put ce biti malo teze radi Putina pa me ne cudi da ga zapad bas i nevoli..

todos

pre 7 godina

Čini mi se po nekim istraživanjima da mladi iz Rusije više vole Hrvatsku. Samo su stariji i to oni koji uopšte znaju gde je Srbija za Srbiju! A što se nas Srba tiče, glupi smo samo tako. Pamet je ionako otišla iz zemlje i njih se ne tiču ove stvari.

Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Svakim danom sve sam vise zalosniji na Ruse jer se vidi da im mi i bas nismo nesto posebno kad su naoruzavali Hrvate, pozivali Mesica na vojne parade i dodelivali mu ordenje, a od nasih nikoga nije bilo. Mislim da su Rusi uvek vise pomagali hrvatima nego nama a mi se lozimo zbog toga i zato pustamo te bajke o bratskoj vezi. Kakva braca gde su oni od nas, pre su mi braca u BiH i Hrvatskoj nego oni. Veliko razocaranje moram da kazem.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Nista novo za one koji ponesto znaju o geopolitici. Nas narod ili uopste svi smo kratkog pamcenja, ali nije zgoreg da se podsetimo. Za vreme vladavine najveceg sina naroda i narodnosti druga Tita glavni lik jugoslovenske sluzbe bezbednosti i prvi covek do Tita po tom pitanju bio je KGB agent Stevo Krajacic. U velikoj su zabludi su svi oni koji misle da njegovim odlaskom pada cela njegova agentura i mreza. Druga stvar koje treba da se podsetimo da je drug Jeljcin odlikovao Titovog generala dtuga Tudjmana,slucajno, cisto sumnjam prosto neverujem??? Trece, nisu li Hrvatima Rusi prodali S300 u jeku rata i pocinjenih zlocina nad Srbima. Poslednje i ne manje bitno finasijski interes je presudan za sve. Neznam nekoga ko je gadljiv na pare? Ceo svet je zasnovan na interesu citaj novcu.

DelPierro

pre 7 godina

Kada je već Radovan Karadžić sa sve burazerom trgovao naftu i oružje sa Hrvatima via Split usred rata, zašto bi Rusi bili veći Srbi od nas samih...odrastite dečurlijo...

Zoran

pre 7 godina

Treba iskoristiti ovo previranje u SAD i stati uz Ameriku.
Vreme je mislim zrelo da se vratimo prirodnim saveznicima, sa Rusima sve najbolje ali suvise je nestabilna Rusija, precesto se desavaju "Gorbacov" i "Jelcin".
Izmedju Staljina i Putina jedini vredan pomena je Breznjev, i zato sad uz SAD.
(R.O.B., 29. novembar 2016 08:47)

Nezreli smo mi i razjedinjeni kao narod za varijantu "da stanemo uz nekog". Nisu ni Hrvati pa ni Slovenci čak, ništa bolji. Ostali na Balkanu nisu ni u najužem izboru (Grke izdvajam, naravno).

Svima nama treba surovi protektorat. Nemci ili Anglosaksonci i to u trajanju jedno vek, vek i po, te da nas, ako uopšte uspeju, nekako dovedu u stanje kakvog takvog kulturnog nivoa da barem prestanemo da pljujemo po ulici i bacamo plastičnu ambalažu u reke i potoke...

Aleksandar

pre 7 godina

Brat za brata, džebana za pare... Mnogo smo mi brzo zaboravili da su naša 'braća' insistirala da pola Srbije pripadne Bugarskoj i zamalo u tome i uspeli...

Dragan BL

pre 7 godina

Na Berlinskom kongresu Srbija teritorijalno nije stekla nista vec je izgubila MNOGO tj. Bosnu kao trecu Srpsku drzavu, par gradova ne moze nju da zameni.

(DPolitika, 29. novembar 2016 14:07)

Covece, koje izvrtanje cinjenica, samo recite mi na temelju kojeg prava je Srbija trazila Bosnu? I otkud ova fiksiranost velikodrzavne ideologije na Bosnu kao neke "trece srpske zemlje", pa koliko to ima srpskih zemalja? A sta je sa Macedonijom, jel i to neka 5-6 srpska zemlja? iz ovog sta ste nabrojali samo otkrivate vas zastareli imperijalni mentalitet iz 19. veka koji danas nema veze sa zdravim razumom. Pazi ovo "izgubila Bosnu". Pa da bi neko nesto "izgubio" najpre ju je trebao posedovati. Kada je to Bosna bila u sastavu srpskog kraljevstva/carstva? I to integralno? Zato nam i je tako jer prekrajamo istoriju i zavlacimo sopstven narod poluistinama. Srbi su dosli sa Turcima i pre tog vremena ih tamo nije bilo. To sto su se bosanski katolicki kraljevi titularno nazivali vladarima Srbije ne daje nama pravo da polazemo pravo na njihovu drzavu tj. Bosnu!
I u ostalom sta bi bilo da ju je Srbija kojim slucajem dobila? Zar bi tada bijedna i mala Srbija izgradila tu Bosnu, sagradila infrastrukturu, zeleznicu, drumove, mostove... zar bi Srbija ulozila i jedan dinar u tu zemlju kad smo i sami bili ko prosjaci. Evo pogledajte Kosovo i koliko smo u njega ulagali otkako smo ga "povratili". Dosta sa ovim laziranjima istorije koje nemaju veze sa istinom, vode nas u propast!

nervirach

pre 7 godina

Ja sam vam govorio ko je zakuvao ovde. Gde zivi grupa koja nije htela da svi djuture pristupimo ondasnjoj Evropskoj zajednici? Pa u Rusiji. I od devedesetih samo sto ne iskacu iz frizidera. Nego, ja sam se uvek cudio zasto su srbi popaljeni za rusiju kada hrvati imaju cak i zajednickih reci. Tisuca je isto i na hrvatskom i na ruskom.

Lajavi

pre 7 godina

Šta je tu čudno, naoružavali smo ih i mi i to debelo, a neće ih naoružavati Rusi?
OVK je koristila uniforme Jumko Vranje i to nove novcijate, moj drug poseduje niz takvih fotografija iz tog perioda za ličnu arhivu!

Mika

pre 7 godina

Ovo je poznato odavno, jedino sto se cuti u Srbiji da bi se kupovali nacionalisticko - rusofilski glasovi. 90-tih, Srbija je imala embargo na oruzje, naftu, a Hrvatska ne i jeste se kupovalo oruzje i od rusa. Mit o ruskom srpskom bratstvu izmisljen je tek kasnije kad su nove vlasti posle Milosevica shvatile da moraju na neki nacin da zainteresuju svoje glasace i privuku ih. Pravi "bum" rusofilstva pocinje tek 0d 2012 dolaskom na vlast SNS - SPS koalicije, obe u sustini pro ruske i nacionalisticke.

Mother Russia

pre 7 godina

Cekaj, svercere oruzija ste izjednacili sa citavom drzavom, mada moguce, tad Rusija nije ni licila na drzavu, dvaput je bankrotirala za samo jednu deceniju. Najace od svega sto su isti ti sverceri prodavali oruzije i Chechenima, posrednickim kanalima, dok su njihovi sugradjani ginuli od tog istog oruzija. Biznis je biznis, a dobar dio tih "biznismena" je na robiji, neki su prognani, neki ozraceni polonijumom, a neki poginuli u bizarnim neserecama u inostranstvu ili su se jednostavno potcinili Caru i stavili svoju imovinu na raspolaganje vaskrsloj drzavi Rusiji, naravno, neformalno, pitajte Deripasku, on vise zna o tome.

VladimirNS

pre 7 godina

@Perun
Bravo Perune na komentaru.
Dodao bih još to naše kukanje da smo okruženi neprijateljima koji imaju aspiracije na našu teritoriju, a isti ti Slovenci kao nisu? Germani, Ugari, Italijani, Hrvati, i uspeli su sačuvati svoj identitet.
Onda naše nepodaštavanje i ismevanje drugih, iste te Slovnce nazivamo konjušarima, tikvama bez korena, pozivamo se na Nemanjiće, a prvu južnoslovensku dtžavu su osnovali preci Slovenaca, Karantaniju u VII veku.

svedok

pre 7 godina

Nisam siguran hoce biti objavljen komentar

ali UCK je nosio uniforme Yumka iz Vranja

sto ne bi Hrvati pucali iz SSSR oruzja pokradenog iz kasarni ?

Bas kao sto su Hrvati pucali iz Svajcarskog I Istocno Nemackog

rashodovanog oruzja .....

Rat je odlican posao

genije

pre 7 godina

Natoboti u ekstazi.
Džaba što nigde ne piše "Rusija" već "rusko oružje" (koje je u ogromnim količinama imalo i ima na desetine država koje su "preletele" u NATO).
To oružje, ruske proizvodnje, su prodavali Ukarajinci (nema tu tajne odavno), Mađari... Od ruske države nisu kupili ništa (mada se tad tamo kralo i prodavalo SVE sem nuklearnog oružja).
I naravno - botovi u glas - hajde da mrzimo ruse, koji nas nisu dovoljno branili, više od onih koji su nam bombe i uranijum prosipali po glavama!?
Logika nula, ali to je za očekivati od botova zar ne?

drekavac

pre 7 godina

Svi izgleda zaboravljaju da je Milosevic podrzao Gorbacovljev puc protiv Jeljcina. Jos je cudo kako su nas i toliko podrzali nakon sto smo otvoreno podrivali ustavni poredak te zemlje. Prodavali su oruzje Hrvatima i Muslimanima i sami Srbi, pa nek se niko ne uzbudjuje, a isto smo radili i Albancima. Osim toga, koliki bi bili gubici srpske vojske u Velikom ratu da Car Nikolaj 2. nije ucenio Antantu da pomogne evakuaciju iz Albanije, pod pretnjom istupanja iz rata. Rusi su, istini za volju, pomagali manje ili vise, ali nikada nisu opalili jedan metak u srpsku zemlju, a sto su radili APSOLUTNO SVI nasi zapadni "saveznici".

radojko

pre 7 godina

@ ovo i mala deca znaju, mada nasi rusofili imaju vec spremljen odgovor na ovu istinu, tipa "tad je na vlasti bio pijani jeljcin, putin to ne bi dozvolio"

Naravno, "pijani Jeljcin" je izgovor za sve. Hajde da nismo ni znali za Putina, ali sta je sa "vecitim" Lavrovom? On i Curkin sluzili su sve vlade od SSSR do Putina, prosto neverovatno.

артиљерац

pre 7 godina

@ realista Не могу да се сложим с том причом о Путину,зато што
једноставно није тачна.Зна се добро да је Путин по повратку из
Немачке дао отказ у КГБ(противио се распаду СССР и препуштању Ист.
Немачке)и једно време био и незапослен.Почетком 1991 га је запослио,
у градској администрацији Санкт Петерсбурга,тадашњи градоначелник
Санкт Петерсбурга(заборавио сам име).Тако да Путин није 1991-1998
био на високим положајима у службама безбедности.Радио је у Санкт
Петерсбургу на,не тако високим положајима.

Silver Surfer

pre 7 godina

Ne vidim tu nista cudno. Prodaja oruzja je odlican biznis. A svaki biznis je zasnovan na interesu a ne na ljubavi.
Mister Jakob je u svom komentaru u potpunosti u pravu.
U nekom dokumentarcu Atif Dudakovic je pricao kako su, tokom rata, od Srba kupovali municiju. Ukoliko se nije spremala ofanziva na srpske polozaje metak je bio jednu marku, ukoliko su postojali planovi za ofanzivu metak je kostao dve marke.
Rat i profiteri idu ruku pod ruku. Ma koliko se mi iscudjavali.

qaz

pre 7 godina

Ovo se nikad ne prica u javnosti, sve i da je istina. A lik je krimos, tako da...
Lekcija "Specijalni rat - sirenje laznih vesti u medijima" iz ONO i DSZ.
P.S. Nemam dijagnozu Ilije Cvorovica, to se stvarno radi :)

Petar

pre 7 godina

Prvo, devedesetih je u Rusiji bio Jelcin, koji nije voleo Slobu jer je ovaj podrzao puciste.
Drugo, pitanje trgovine nema veze sa diplomatskim stavovima.
Pa sada Ameri i Rusi trguju svacim, pa Srbija i Hrvatska su i tokom rata trgovale strujom i naftom.
Tekst je maliciozan jer pokusava da nametne da Rusija nije saveznik.

Milan Nis

pre 7 godina

Ne branim Ruse,sigurno je da su prodavali i prodavace ko god zeli da kupi,to sto se mi "lozimo" da smo braca,je nas,ne njihov problem.Mene vise brine sto su vladini sluzbenici Srbije,preko paravojnih formacija,prodavali SRPSKO oruzje i Hrvatima i Muslimanima da pucaju na Srbe istim tim oruzjem.

Siniša

pre 7 godina

To svi znaju,a i Tudjman je od Jeljcina dobio veliki orden...Rusi su i Cecenima prodavali oruzje kao i Srbi Hrvatima i Muslimanima. Zelim reci,Putin sprema sankcije Hrvatskoj pa valja malo Hrvatima talasati gdje misle da mogu.

Radomir

pre 7 godina

Pa ne znam sta je tu cudno? Ljudi gledaju svoje interese j*bese njima za Srbe i Hrvate! A to sto oni imaju svoje ljude u vladi to je vec druga prica ali u sustini ista. Interes!

Posmatrac

pre 7 godina

Sve je to biznis a ti glupi narode idi i ratuj. Pa jel bilo silnog pisanija o nasim oficirima9policije i vojske) koji su prodavali oruzje albanskim teroristima na Kosmetu.

Tale

pre 7 godina

Zahvaljujući internetu i dostupnosti informacija, sad je teško izazvati kritičnu masu lažima, da smo imali internet 90te rat se ne bi desio, lagali su nas, to je suština, i sad nas lažu i lagaće nas uvek, dok im verujemo.
(Boško, 29. novembar 2016 08:26)

Plašim se da grešiš oko informisanosti preko interneta. Informacije jesu sada dostupne, ali i dalje niko ne garantuje za njihovu ispravnost. Mediji su obojeni i ljudi izbegavaju tamo da se informišu, pa idu po informacije na društvene mreže i drugde na internet. A tamo tek ima svašta - svako može da plasira šta hoće. I ne samo to - google, facebook, yahoo news i svi ostali ne serviraju svima nama iste vesti, nego nam svakome spakuju ono šta bi mi hteli da čujemo. Što se da i iz prakse videti kod Brexita ili US izbora. Obožavaoci Hilari su bili ubeđeni da će Hilari pobediti, jer im je internet takav utisak servirao. Brexit isto remainers nisu očekivali ovakav ishod referenduma. U oba slučaja mnogi glasači nisu ni izlazili, jer su bili ubeđeni da njihova opcija sigurno dobija. Utisak koji im je servirao internet na osnovu njihovih pređašnjih ukusa, izbora, ponašanja, preferencija itd.

istorija

pre 7 godina

U vreme pred rat u SFRJ, nije postojala Rusija, vec SSSR. Samim tim, ako je istina ovo sto rece taj Hrvat, Sovjeti su prodali oruzje, a nije postojala nikakva ruska politika ili ruska podrska. Pritom, u to vreme je SSSR bio u potpunom raspadu i cesto je oruzje "nestajalo" iz skladista, a zavrsavalo je vidimo gde sve...

Aramis

pre 7 godina

Hrvati su kupovali oruzje iz Ukrajine to se zna ali samo zato sto je ruske proizvodnje ne znaci da su rusi njima prodali.
Mnoge zemlje imaju rusko oruzje .

šok terapija

pre 7 godina

Ovo su poznate stvari, samo sto se o tome kod nas cuti. Ima isuvise onih koji su placeni da se o sovjetskoj, tj. ruskoj ulozi ne pise u razbijanju Jugoslavije. Kad bi se sacinila jedna malo ozbiljnija analiza, zakljucak bi bio da su itekako, mozda i odlucujuce doprineli raspadu SFRJ
(deju vu, 29. novembar 2016 09:26)

Bjanko bi potpisao papir da je baš tako.

http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1647532-koliko-je-puta-rusija-ulozila-veto-zbog-srbije-sokirace-vas-odgovor

svedok vremena

pre 7 godina

U vreme ranih devedesetih SSSR se raspadao po savovima i mnogi delovi KGB i Crvene Armije su delovali totalno autonomno. U tom metezu gomila malih ljudi, nazovimo ih "zastavnika", koji su duzili kljuceve raznih magacina, oteli su se kontroli iskoristili te kljuceve da zarade malo para i prodju nekazenjeno. Naravno, zastavnici nisu bili sami, vec su delovali pod komandom svojih sefova koji su se takodje otrgli centralnoj kontroli ... O tome gde je sve to oruzje zavrsavalo nikada necemo saznati, jer su dolaskom Putina na celo Rusije i formiranjem FSB mnoge tajne jos vise zataskane.

moram da kažem

pre 7 godina

Zanimljivo. Kako za ovo niko nije čuo, naravno, izuzev naših natofila? Rusija polako preuzima primat u svetu i odjednom su najbolji prijatelji Hrvatima, Albanci već proglašavaju Trampa za počasnog građanina. Jednostavno, istorija se ponavlja. Komšije se povijaju kako vetar duva i zasada se to pokazalo dobrim po njih.

P76-ers

pre 7 godina

Nekom rat, nekom brat, a za ideale ginu budale.

Ovo je svakodnevnica, samo što će trebati dugo vremena da shvatimo da rat nismo tražili, već dobili. Ali ne moramo da brinemo, ako ne naučimo lekciju na vreme, utvrdićemo gradivo. Na žalost svih nas istorija se ponavlja.

Još uvek nije kasno, možda ipak shvatimo...

Petar S.

pre 7 godina

Cisti spin.

Tacno se zna ko je naoruzao Hr paravojsu (bez znanja Federalne drzave). Iz Istocne Nemacke preko Madjarske, uz ZNANJE AMERIKE, vise od godinu dana NAKON pada Berlinskog zida kada je Istocna Nemacka (zajedno sa CELIM Istocnim blokom bio na kolenima), a Zapadne Obavestajne sluzbe vrsljale gde god su htele.

Dokazi postojei mogu se cuti iz usta Svedoka.

Martin Spegelj. Pogotovo o tome ko je ponudio SVU pomoc (0'29") (za naoruzavanje.
https://www.youtube.com/watch?v=iEwiuOD_biw

DPolitika

pre 7 godina

@bucko lazmisljam @antibot i slicni...

Par denziformacija zasluzuje odgovor...

S-300 u Hrvatskoj nikada nije kompletiran ceo sistem tj. isporuceno je par delova koji su mogli da sluze za ukras, isporuka je bila iz Ukrajine. Rusija nije imala nijedna sporazum o snabdevanju Hrvatske oruzijem od 91-95 TACKA

Sto se tice San Stefanskog mir. sporazuma Rusija nije nudila nista iz Srbije jer teritorije koje su privremeno pripisane Bugarskoj a koje jesu DANAS sastavni deo Srbije tada nisu bile deo Srbije vec Otomaskog carstva. Istovremeno istine radi teritorija Crne Gore je duplirana a Srbija je dobila gradove kao sto je Nis i druge. Van toga Srbija je dobila potpunu nezavisnost a Bugraska je iako su joj date teritorije na upravljanje ostala bi vazal Otomanskog carstva.

Na Berlinskom kongresu Srbija teritorijalno nije stekla nista vec je izgubila MNOGO tj. Bosnu kao trecu Srpsku drzavu, par gradova ne moze nju da zameni.

Berlinski sporazum je doneo najvise Austrougarskoj koja je dobila Bosnu i Britaniji koja je dobila Kipar a bez ispaljenog metka te je strasno naivno je reci da su Austrijanci radili nesto u nasu korist. Austrougarska i Britanija kao garant teritorija Otomana kroz Pariski sporazum postali su lesinari kroz Berlinski kongres na stetu Grka i Srba.

Berlinski kongres nije sprecio Srpsko Bugarski rat svega par godina kasnije u kome bi Srbiji bilo mnogo lakse da je i Bosna bila uz nju te bi teritorije od Bugarske mnogo laske povratila nego od Austrije.

my way

pre 7 godina

Ma sta je to u odnosu na srpsko prihvatanje zlocinacke boljsevicke revolucije, "svemirski program" koji su Srbi Amerima uvalili, istorijsko srpsko ne Rusima... mislim, ako cemo vec jugo-sovjetske odnose smatrati srpsko-ruskim. Ovi sto brlje boze krenuse da prosvecuju zadrte i glupe Srbe, pricaju kako su Rusi unistili Jugoslaviju izgleda zive u nekom paralelnom univerzumu u kojem je ishod Hladnog rata bio drugaciji, SAD se raspale, Rusi se obracunali sa jedinom preostalom kapitalistickom zemljom u Evropi SFRJ... samo ne znam kako misle tako antiruski raspolozeni u komunisticku EU i Varsavski pakt kojom smo okruzeni?.

leptirica

pre 7 godina

Zagrebacka firma Astra je kupovala oruzje 91' preko svog predstavnistva u Moskvi .. To nije nista novo i odavno se zna .
(brajs, 29. novembar 2016 12:47)

160 letova transportera punih naoružanja iz baze 200 km udaljene od Moskve.
Jednostavno,Rusima je odgovaralo da se SFRJ raspadne jer se približila ulasku u EU.

mikica

pre 7 godina

Питање је који Руси? Држава или криминалци? Русија 90-тих је била једна веома криминализована држава где су за пар стотина долара генерали продавали чак и уранијум, а камоли оружје...

Mista

pre 7 godina

Evo, odma se uzdigli nato botovi, receno nesto sto je bilo pre vise od dve decenije i mi odma verujemo(nato botovi), sto to nije receno tad kad je to bilo nego sad posle 25-6 godina. Nego videli da smo u dobrim odnosima, videli da putin uvodi sankcije hrvatima ,pa sad to objavili. Kakva slucajnost bas sad u ovo vreme .ma jel da , medijska manipulacija srbima ,da nas samo posvadjaju s rusima na sve nacine jer cilj ne bira sredstva . trebali su to da kazu bar tokom 90-tih a ne sada , nego ocigledno se postavlja zamka srbiji na koju nikako ne smemo da nasednemo , jer tad je bio rat i ko zna ko je prodavao oruzje , a kao sad to procurelo , kako bas sad , zasto ne pre . ne svadjajte nas sa prijateljima ,i ne dirajte istoriju jer ma kakva bila ona je slovenska. A vi nato botovi ne lozite se mnogo jer kolo srece Se okrece, posle kise dodje sunce. I da je bilo tako cak kao sto se tu prica ,sada vise nece sigurno sa putinom. Nema vise slobe tita tudjmana koji su vodili politiku protiv rusa.

my way

pre 7 godina

Ma sjajno, sada cemo jos raspali SSSR izjednaciti sa Rusima. Uzgred, do boljsevicke revolucije verovatno ne bi bi doslo da car Nikolaj II nije suprotno politickoj logici i interesima Rusije usao u rat da bi bukvalno spasio Srbiju i Srbe.

R.O.B.

pre 7 godina

Treba iskoristiti ovo previranje u SAD i stati uz Ameriku.
Vreme je mislim zrelo da se vratimo prirodnim saveznicima, sa Rusima sve najbolje ali suvise je nestabilna Rusija, precesto se desavaju "Gorbacov" i "Jelcin".
Izmedju Staljina i Putina jedini vredan pomena je Breznjev, i zato sad uz SAD.

stradivari

pre 7 godina

90-tih nije ni postojala Rusija,zemlja razorena od strane zapada,hiljade kriminalaca i takjuna,koji su prvenstveno krali svoju drzavu pa je normalno da su naoruzavali svakog ko je ponudio novac

realista

pre 7 godina

ovo i mala deca znaju, mada nasi rusofili imaju vec spremljen odgovor na ovu istinu, tipa "tad je na vlasti bio pijani jeljcin, putin to ne bi dozvolio", previdjajuci da je putin bio na visokim polozajima u ruskim sluzbama bezbednosti u to vreme. mada to ne menja sustinu, da su braca rusi prodavali oruzje braci hrvatima kojim su oni ubijali bracu srbe

Matora Mačketina

pre 7 godina

Мала замена теза: Украјина је Хрватској продала огромне количине наоружања, укључујући и С300 који је Хрватска убрзо проследила Америма. Калашњикове и муницију су куповали од Мађара, Румуна, Бугара и Украјинаца. ВБР 122мм Град и ракете су из Украјине. Украјина тада више није била део СССР. Миг 21 ремонтовани у Украјини...

e

pre 7 godina

25. Januara 1991. godine 1. program TV Beograd prikazao je film kako hrvatski ustanici na granici sa Madjarskom tovare oruzje u kamion. Oruzje je bilo ruske proizvodnje i kupljeno je u Madjarskoj. Ovaj dokumentarac snimala je ekipa JNA. Sve mogu razumeti ali tada mi je doslo da iskocim iz koze, jer oni snimaju umesto da hapse. Odmah zatim dan-dva pocela su ubistva Srba u Osijeku u reziji Branimira Glavasa, a posle lancane reakcije Vukovar i sva podrucja naseljena Srpskim stanovnistvom. Da su tada smesta unistili taj kancer tok istorije bio bi drukciji., jer medjunacinalna mrznja nije postojala, a kasnije su samo Srbi osudjeni.

osobovo mnimanjije

pre 7 godina

Ti koji su pustili ovu "istinu" su i postigli sta su time hteli.Dovoljno je
ovo ljudi to prihvatilo,kasniji dokazi nikoga nece interesovati jer ovo ce
u usima i svesti ostati! Toi jeste svrha propagande

Marija

pre 7 godina

Vladajuca garnitura u sovjetskom savezu je bila toliko "Ruska" kao vladajuca garnitura u Jugoslaviji bila "Srpska"..komunizam kao prva velika obojena revolucija exportirana u Rusiju od strane zapada..uspeli su u tome..drugi put ce biti malo teze radi Putina pa me ne cudi da ga zapad bas i nevoli..

Srbija u NATO

pre 7 godina

Ovo naravno svi znaju. Pa nije im s neba palo Rusko oružje. Samo sad će neko da nam objašnjava kako su tad u Rusiji bili izdajnici pa zato... samo se vi zanosite.

deju vu

pre 7 godina

Ovo su poznate stvari, samo sto se o tome kod nas cuti. Ima isuvise onih koji su placeni da se o sovjetskoj, tj. ruskoj ulozi ne pise u razbijanju Jugoslavije. Kad bi se sacinila jedna malo ozbiljnija analiza, zakljucak bi bio da su itekako, mozda i odlucujuce doprineli raspadu SFRJ

istorija

pre 7 godina

U vreme pred rat u SFRJ, nije postojala Rusija, vec SSSR. Samim tim, ako je istina ovo sto rece taj Hrvat, Sovjeti su prodali oruzje, a nije postojala nikakva ruska politika ili ruska podrska. Pritom, u to vreme je SSSR bio u potpunom raspadu i cesto je oruzje "nestajalo" iz skladista, a zavrsavalo je vidimo gde sve...

Vitez

pre 7 godina

Realno Srbima ni nije trebalo oruzja, nisu imali kome podijeliti silno oruzje JNA, dok je u Hr bilo obrnuto.

A valja se prisjetiti i ciji je ambasador bio sa Srbima u koloni tijekom Oluje, a ciji u Zg s Tudmanom i generalima. ;)

Aramis

pre 7 godina

Hrvati su kupovali oruzje iz Ukrajine to se zna ali samo zato sto je ruske proizvodnje ne znaci da su rusi njima prodali.
Mnoge zemlje imaju rusko oruzje .

Peki

pre 7 godina

To i jeste bilo Rusko oruzje i to modernije od Srpskog,rec je o naouruzanju koje je ostalo posle pada Berlinskog zida i istocnoj Nemackoj koje su zapadni Nemci sa zadovoljstvom prodali i poklonili svojim saveznicima Hrvatima.

genije

pre 7 godina

Natoboti u ekstazi.
Džaba što nigde ne piše "Rusija" već "rusko oružje" (koje je u ogromnim količinama imalo i ima na desetine država koje su "preletele" u NATO).
To oružje, ruske proizvodnje, su prodavali Ukarajinci (nema tu tajne odavno), Mađari... Od ruske države nisu kupili ništa (mada se tad tamo kralo i prodavalo SVE sem nuklearnog oružja).
I naravno - botovi u glas - hajde da mrzimo ruse, koji nas nisu dovoljno branili, više od onih koji su nam bombe i uranijum prosipali po glavama!?
Logika nula, ali to je za očekivati od botova zar ne?

Profesor Doktor

pre 7 godina

25. Januara 1991. godine 1. program TV Beograd prikazao je film kako hrvatski ustanici na granici sa Madjarskom tovare oruzje u kamion.
(e, 29. novembar 2016 09:29)

A otkud ti to znaš?
Pokazali su snimku da neko tovari oružje u kamion, ne znaš da li su bili hrvatski "ustanici", niti da je to bila mađarska granica.
Državna televizija je u Slobino vrijeme objavljivala istinu, samo istinu i ništa osim istine!
A inače nisu Hrvati bili nikakvi "ustanici", Srbi su u Hrvatskoj digli oružanu pobunu prije nego li je Tuđman pošteno sjeo u fotelju, prije famozne ustavne degradacije u nacionalnu manjinu, i prije nego li je Hrvatska izrazila namjeru da se otcjepi.
Vi ste to pravdali kobajagi nekim strahom od nove NDH, konc logora i gasnih komora, no to su priče za malu djecu.
Srbi su vodili osvajački rat za Veliku Srbiju na gvaničnoj viniji Vivovitica-Kavovac-Oguvin-Kavobag i to nije bila nikakva tajne, nisu to ni pokušavali sakriti, sjetite se samo brojnih Šešeljevih TV nastupa i klanja rđavim kašikama, i strastvenih govora vašeg Velikog Vezira pred hiljadama ljudi u transu, ima opširna viedodokumentacija o svemu.
A priče da bi i Franjo i Alija završili u Haagu samo su umrli možete okačiti mačku o rep.
Dok je Haag podigao optužnicu protiv Slobe i Franjo i Alija su još debelo bili živi i da su ih mislili optužiti imali su za to više nego dovoljno vremena.

Antibot

pre 7 godina

Ne bi bio ni prvi ni poslednji put u istoriji da su nas Rusi izigrali. Pa Sanstefanskim sporazumom su hteli pola Srbije da daju Bugarskoj i tako bi i ostalo da nas Austrijanci nisu spasili na Berlinskom kongresu gde su nam vraćene teritorije.

артиљерац

pre 7 godina

@ realista Не могу да се сложим с том причом о Путину,зато што
једноставно није тачна.Зна се добро да је Путин по повратку из
Немачке дао отказ у КГБ(противио се распаду СССР и препуштању Ист.
Немачке)и једно време био и незапослен.Почетком 1991 га је запослио,
у градској администрацији Санкт Петерсбурга,тадашњи градоначелник
Санкт Петерсбурга(заборавио сам име).Тако да Путин није 1991-1998
био на високим положајима у службама безбедности.Радио је у Санкт
Петерсбургу на,не тако високим положајима.

Mihailo

pre 7 godina

Jel' brat naoružava tvog smrtnog neprijatelja?Ne, jednostavno to brat ne radi... Ali ko će to objasniti zadrtim, inatnim i naivnim "srbendama"

moram da kažem

pre 7 godina

Zanimljivo. Kako za ovo niko nije čuo, naravno, izuzev naših natofila? Rusija polako preuzima primat u svetu i odjednom su najbolji prijatelji Hrvatima, Albanci već proglašavaju Trampa za počasnog građanina. Jednostavno, istorija se ponavlja. Komšije se povijaju kako vetar duva i zasada se to pokazalo dobrim po njih.

DPolitika

pre 7 godina

@bucko lazmisljam @antibot i slicni...

Par denziformacija zasluzuje odgovor...

S-300 u Hrvatskoj nikada nije kompletiran ceo sistem tj. isporuceno je par delova koji su mogli da sluze za ukras, isporuka je bila iz Ukrajine. Rusija nije imala nijedna sporazum o snabdevanju Hrvatske oruzijem od 91-95 TACKA

Sto se tice San Stefanskog mir. sporazuma Rusija nije nudila nista iz Srbije jer teritorije koje su privremeno pripisane Bugarskoj a koje jesu DANAS sastavni deo Srbije tada nisu bile deo Srbije vec Otomaskog carstva. Istovremeno istine radi teritorija Crne Gore je duplirana a Srbija je dobila gradove kao sto je Nis i druge. Van toga Srbija je dobila potpunu nezavisnost a Bugraska je iako su joj date teritorije na upravljanje ostala bi vazal Otomanskog carstva.

Na Berlinskom kongresu Srbija teritorijalno nije stekla nista vec je izgubila MNOGO tj. Bosnu kao trecu Srpsku drzavu, par gradova ne moze nju da zameni.

Berlinski sporazum je doneo najvise Austrougarskoj koja je dobila Bosnu i Britaniji koja je dobila Kipar a bez ispaljenog metka te je strasno naivno je reci da su Austrijanci radili nesto u nasu korist. Austrougarska i Britanija kao garant teritorija Otomana kroz Pariski sporazum postali su lesinari kroz Berlinski kongres na stetu Grka i Srba.

Berlinski kongres nije sprecio Srpsko Bugarski rat svega par godina kasnije u kome bi Srbiji bilo mnogo lakse da je i Bosna bila uz nju te bi teritorije od Bugarske mnogo laske povratila nego od Austrije.

Petar

pre 7 godina

Prvo, devedesetih je u Rusiji bio Jelcin, koji nije voleo Slobu jer je ovaj podrzao puciste.
Drugo, pitanje trgovine nema veze sa diplomatskim stavovima.
Pa sada Ameri i Rusi trguju svacim, pa Srbija i Hrvatska su i tokom rata trgovale strujom i naftom.
Tekst je maliciozan jer pokusava da nametne da Rusija nije saveznik.

Mother Russia

pre 7 godina

Cekaj, svercere oruzija ste izjednacili sa citavom drzavom, mada moguce, tad Rusija nije ni licila na drzavu, dvaput je bankrotirala za samo jednu deceniju. Najace od svega sto su isti ti sverceri prodavali oruzije i Chechenima, posrednickim kanalima, dok su njihovi sugradjani ginuli od tog istog oruzija. Biznis je biznis, a dobar dio tih "biznismena" je na robiji, neki su prognani, neki ozraceni polonijumom, a neki poginuli u bizarnim neserecama u inostranstvu ili su se jednostavno potcinili Caru i stavili svoju imovinu na raspolaganje vaskrsloj drzavi Rusiji, naravno, neformalno, pitajte Deripasku, on vise zna o tome.

drekavac

pre 7 godina

Svi izgleda zaboravljaju da je Milosevic podrzao Gorbacovljev puc protiv Jeljcina. Jos je cudo kako su nas i toliko podrzali nakon sto smo otvoreno podrivali ustavni poredak te zemlje. Prodavali su oruzje Hrvatima i Muslimanima i sami Srbi, pa nek se niko ne uzbudjuje, a isto smo radili i Albancima. Osim toga, koliki bi bili gubici srpske vojske u Velikom ratu da Car Nikolaj 2. nije ucenio Antantu da pomogne evakuaciju iz Albanije, pod pretnjom istupanja iz rata. Rusi su, istini za volju, pomagali manje ili vise, ali nikada nisu opalili jedan metak u srpsku zemlju, a sto su radili APSOLUTNO SVI nasi zapadni "saveznici".

Petar S.

pre 7 godina

Cisti spin.

Tacno se zna ko je naoruzao Hr paravojsu (bez znanja Federalne drzave). Iz Istocne Nemacke preko Madjarske, uz ZNANJE AMERIKE, vise od godinu dana NAKON pada Berlinskog zida kada je Istocna Nemacka (zajedno sa CELIM Istocnim blokom bio na kolenima), a Zapadne Obavestajne sluzbe vrsljale gde god su htele.

Dokazi postojei mogu se cuti iz usta Svedoka.

Martin Spegelj. Pogotovo o tome ko je ponudio SVU pomoc (0'29") (za naoruzavanje.
https://www.youtube.com/watch?v=iEwiuOD_biw

Mission accomplished

pre 7 godina

Da, Rusiji je uvek Jugoslavija bila trn u oku, jer Jugoslavija je napravila međunarodnu karijeru od svog otpora SSSR-u. KGB je podržavao Us... hrvatske nacionaliste još mnogo pre devedesetih. Činjenica je da bi Jugoslavija, da je opstala, bila sada zapadna evropska zemlja koja bi bila 80-90% antiruska, kao što je bila za vreme SFRJ (uključujući i Srbiju, toga se dobro sećam). Umesto toga, ovo područje je sada još uvek lom, posvađani ex-jugosloveni na duže vreme, najkrupnija frakcija (Srbi) mnogo sklonija Rusiji nego u poslednjih 50 godina - "meki trbuh" neprijateljske Evrope u ranama - potpuni uspeh Rusije!

Nev

pre 7 godina

Sad ce opet prepucavanja zapadofila i rusofila. Jedni ce negirati a drugi likovati. U principu zapadofilima ce biti onaj fazon coravosti jer nece videti u textu da je "Francuska" posredovala a rusofili nece verovati jer iskreno mnogo sto sta je bilo lazno sto se tice medija. Da jos dodamo i ove stranacke bot-ove koji ce svako na svoju stranu shodno stranackim instrukcijama bez obzira na sve sta se dogadjalo.
Shvatite da je vecina Srba SRBOFILI. Da svi znamo ulogu zapada i zato ga i smatramo licmernim i kritikujemo njegovu spoljnu politiku ali isto tako i cenimo unutrasnje uredjenje, isto tako nam je svima drago kad Ruje stanu na put toj istoj spoljnoj politici zapada koji je nas tako unistavao i ekonomski porobio i vojno unistio. Podrska svih nas Srbofila 5tom oktobru je bila bas u tome da dodjemo do unutrasnjeg pravnog, ekonomskog uredjenja drzave koje imaju u EU i da se unisti ovaj partijski model drzave gde je sve tome podredjeno, ali da budemo sami svoji i da se nezaboravi da NEMAMO prijatelja nego samo interese mocnih ali i suseda. Da se izraste iz tih okova glupog shvatanja drzave uz realno sagledavanje svega oko nas sa svim dobrim i losim stranama svakog postupka drzeci se nas samih a ne biti rob nekom drugom.
Izgleda da ce bas svi komentari pokazati koliko smo malo otisli u svemu tome jer ce opet prevladati bot-ovi i razni strani-filovi (uz par suseda sa imenima tipa Srboljubi).

Stefan

pre 7 godina

Pa naravno, prosecan Srbin misli srcem a ne glavom, zato Srbija nikad nije ni donosila razumne odluke poslednjih 100 godina. Recimo naprimer niko ne zna da kad je Hrvatska proglasila nezavisnost organizovali su oni prijem stranih diplomata pojavio se jedino ambasador Austije koji je bio Hrvat rodom ali mu je odmah javljeno da napusti prijem. Cisto samo da razbijemo onaj mit kako je zli zapad zeleo da rasturi Jugoslaviju, Milosevic je svojim potezima taj koji je omogucio da ceo svet promeni stav o tome.

mikica

pre 7 godina

Питање је који Руси? Држава или криминалци? Русија 90-тих је била једна веома криминализована држава где су за пар стотина долара генерали продавали чак и уранијум, а камоли оружје...

xxx

pre 7 godina

I sta je tu cudno? Pa ruski tajkuni su prodavali sta su mogli i iznosili iz zemlje, ali boze moj iznenadjenje je sto su uvaljivali izraubovane kalasnjikove Hrvatima. Biznis je biznis, to je uvek na prvom mestu, posle ide ljubav, nema ljutis. Prodali bi Rusi i nama da je trebalo u tom ratu. Naravno ne bi slali S-300, taman i da je trebalo i da smo mogli da platimo, ali neku sitnu boraniju od naoruzanja bi sigurno.

aca

pre 7 godina

Rusi, kao i Ameri i ostali, prodaju oruzje svakom ko zeli da plati.
Samo, kad to nije politicki preporucljivo posao se obavlja preko firmi ruskih tajkuna uz ukljucivanje firmi sa egzoticnih destinacija.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Nista novo za one koji ponesto znaju o geopolitici. Nas narod ili uopste svi smo kratkog pamcenja, ali nije zgoreg da se podsetimo. Za vreme vladavine najveceg sina naroda i narodnosti druga Tita glavni lik jugoslovenske sluzbe bezbednosti i prvi covek do Tita po tom pitanju bio je KGB agent Stevo Krajacic. U velikoj su zabludi su svi oni koji misle da njegovim odlaskom pada cela njegova agentura i mreza. Druga stvar koje treba da se podsetimo da je drug Jeljcin odlikovao Titovog generala dtuga Tudjmana,slucajno, cisto sumnjam prosto neverujem??? Trece, nisu li Hrvatima Rusi prodali S300 u jeku rata i pocinjenih zlocina nad Srbima. Poslednje i ne manje bitno finasijski interes je presudan za sve. Neznam nekoga ko je gadljiv na pare? Ceo svet je zasnovan na interesu citaj novcu.

Runner

pre 7 godina

Nemam razloga da sumnjam u Tamulićeve navode jer mi je i samom bilo čudno tokom boravka u Moskvi 1991 god. koliku medijsku pažnju i podršku u Rusiji imaju hrvatski sevesionisti u odnosu na Srbiju.

Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Svakim danom sve sam vise zalosniji na Ruse jer se vidi da im mi i bas nismo nesto posebno kad su naoruzavali Hrvate, pozivali Mesica na vojne parade i dodelivali mu ordenje, a od nasih nikoga nije bilo. Mislim da su Rusi uvek vise pomagali hrvatima nego nama a mi se lozimo zbog toga i zato pustamo te bajke o bratskoj vezi. Kakva braca gde su oni od nas, pre su mi braca u BiH i Hrvatskoj nego oni. Veliko razocaranje moram da kazem.

Zoran

pre 7 godina

Treba iskoristiti ovo previranje u SAD i stati uz Ameriku.
Vreme je mislim zrelo da se vratimo prirodnim saveznicima, sa Rusima sve najbolje ali suvise je nestabilna Rusija, precesto se desavaju "Gorbacov" i "Jelcin".
Izmedju Staljina i Putina jedini vredan pomena je Breznjev, i zato sad uz SAD.
(R.O.B., 29. novembar 2016 08:47)

Nezreli smo mi i razjedinjeni kao narod za varijantu "da stanemo uz nekog". Nisu ni Hrvati pa ni Slovenci čak, ništa bolji. Ostali na Balkanu nisu ni u najužem izboru (Grke izdvajam, naravno).

Svima nama treba surovi protektorat. Nemci ili Anglosaksonci i to u trajanju jedno vek, vek i po, te da nas, ako uopšte uspeju, nekako dovedu u stanje kakvog takvog kulturnog nivoa da barem prestanemo da pljujemo po ulici i bacamo plastičnu ambalažu u reke i potoke...

Perun

pre 7 godina

Ja mogu samo da tvrdim da ovakva opcinjenost Rusijom i uzvici pravoslavna braca,sloveni dolaze iz najnizeg sloja koji uporno zivi u mitu o Dusanovom Carstvu,mitu o nekoj velicini,to jeste za ozbiljnu analizu zasto su Srbi opcinjeni velicinom teritorije,kvantitetom,a ne kvalitetom,kolika je jedna Slovenija,koliko su oni mali narod,a kako su organizovani i kako zive,prosjecan Slovenac zivi bolje od prosjecnog i Srbina i Rusa.I onda tako opijeni tom mitoloskom velicinom hvataju se argumenata o nekoj pravoslavnoj bliskosti,a i jedan i drugi narod su u vecini pljunuli i odbacili taj krst i to prvavoslavlje i prihvatili se komunizma,toliko o tom velikom pravoslavlju i jednih i drugih.Jedna Grcka je kolijevka tog istog Pravoslavlja koja na njega nikada nije pljunula kao Srbi I Rusi,pa je danas strogo okrenuta zapadnoj evropi,jer i jeste njen neraskidivi dio,tkivo od koga je i izgradjena moderna evropska civilizacija.Srbi spadaju u taj isti vizantijski kulturni krug koji je neotudjivi dio Evrope,ali zbog mita o velicini nisu im strane ni azijske teritorije.Mozda i ima istine u onoj Srbija do Tokija.

todos

pre 7 godina

Čini mi se po nekim istraživanjima da mladi iz Rusije više vole Hrvatsku. Samo su stariji i to oni koji uopšte znaju gde je Srbija za Srbiju! A što se nas Srba tiče, glupi smo samo tako. Pamet je ionako otišla iz zemlje i njih se ne tiču ove stvari.

Dragan BL

pre 7 godina

Na Berlinskom kongresu Srbija teritorijalno nije stekla nista vec je izgubila MNOGO tj. Bosnu kao trecu Srpsku drzavu, par gradova ne moze nju da zameni.

(DPolitika, 29. novembar 2016 14:07)

Covece, koje izvrtanje cinjenica, samo recite mi na temelju kojeg prava je Srbija trazila Bosnu? I otkud ova fiksiranost velikodrzavne ideologije na Bosnu kao neke "trece srpske zemlje", pa koliko to ima srpskih zemalja? A sta je sa Macedonijom, jel i to neka 5-6 srpska zemlja? iz ovog sta ste nabrojali samo otkrivate vas zastareli imperijalni mentalitet iz 19. veka koji danas nema veze sa zdravim razumom. Pazi ovo "izgubila Bosnu". Pa da bi neko nesto "izgubio" najpre ju je trebao posedovati. Kada je to Bosna bila u sastavu srpskog kraljevstva/carstva? I to integralno? Zato nam i je tako jer prekrajamo istoriju i zavlacimo sopstven narod poluistinama. Srbi su dosli sa Turcima i pre tog vremena ih tamo nije bilo. To sto su se bosanski katolicki kraljevi titularno nazivali vladarima Srbije ne daje nama pravo da polazemo pravo na njihovu drzavu tj. Bosnu!
I u ostalom sta bi bilo da ju je Srbija kojim slucajem dobila? Zar bi tada bijedna i mala Srbija izgradila tu Bosnu, sagradila infrastrukturu, zeleznicu, drumove, mostove... zar bi Srbija ulozila i jedan dinar u tu zemlju kad smo i sami bili ko prosjaci. Evo pogledajte Kosovo i koliko smo u njega ulagali otkako smo ga "povratili". Dosta sa ovim laziranjima istorije koje nemaju veze sa istinom, vode nas u propast!

Siniša

pre 7 godina

To svi znaju,a i Tudjman je od Jeljcina dobio veliki orden...Rusi su i Cecenima prodavali oruzje kao i Srbi Hrvatima i Muslimanima. Zelim reci,Putin sprema sankcije Hrvatskoj pa valja malo Hrvatima talasati gdje misle da mogu.

Mika

pre 7 godina

Ovo je poznato odavno, jedino sto se cuti u Srbiji da bi se kupovali nacionalisticko - rusofilski glasovi. 90-tih, Srbija je imala embargo na oruzje, naftu, a Hrvatska ne i jeste se kupovalo oruzje i od rusa. Mit o ruskom srpskom bratstvu izmisljen je tek kasnije kad su nove vlasti posle Milosevica shvatile da moraju na neki nacin da zainteresuju svoje glasace i privuku ih. Pravi "bum" rusofilstva pocinje tek 0d 2012 dolaskom na vlast SNS - SPS koalicije, obe u sustini pro ruske i nacionalisticke.

Boško

pre 7 godina

Rat svi koriste, a pre toga koriste moć glupave mase da rat započne, ništa nenormalno, proizvođači oružja na rat gledaju kao na tržište i poslovnu šansu, neko dobija platu zahvaljujući ubijanju nekih "tamo". Zahvaljujući internetu i dostupnosti informacija, sad je teško izazvati kritičnu masu lažima, da smo imali internet 90te rat se ne bi desio, lagali su nas, to je suština, i sad nas lažu i lagaće nas uvek, dok im verujemo.

radojko

pre 7 godina

@ ovo i mala deca znaju, mada nasi rusofili imaju vec spremljen odgovor na ovu istinu, tipa "tad je na vlasti bio pijani jeljcin, putin to ne bi dozvolio"

Naravno, "pijani Jeljcin" je izgovor za sve. Hajde da nismo ni znali za Putina, ali sta je sa "vecitim" Lavrovom? On i Curkin sluzili su sve vlade od SSSR do Putina, prosto neverovatno.

nervirach

pre 7 godina

Ja sam vam govorio ko je zakuvao ovde. Gde zivi grupa koja nije htela da svi djuture pristupimo ondasnjoj Evropskoj zajednici? Pa u Rusiji. I od devedesetih samo sto ne iskacu iz frizidera. Nego, ja sam se uvek cudio zasto su srbi popaljeni za rusiju kada hrvati imaju cak i zajednickih reci. Tisuca je isto i na hrvatskom i na ruskom.

E ''braca''

pre 7 godina

Za sva zasluge sto su Rusi uradili Hrvatima u strvaranju nezavisnosti Hrvatske, sam Tudjman je odlikovao ruskog ambasadora u Zagrebu, a naivni Srbi i njihova umisljenja ''braca''.

qaz

pre 7 godina

Ovo se nikad ne prica u javnosti, sve i da je istina. A lik je krimos, tako da...
Lekcija "Specijalni rat - sirenje laznih vesti u medijima" iz ONO i DSZ.
P.S. Nemam dijagnozu Ilije Cvorovica, to se stvarno radi :)

Mista

pre 7 godina

Evo, odma se uzdigli nato botovi, receno nesto sto je bilo pre vise od dve decenije i mi odma verujemo(nato botovi), sto to nije receno tad kad je to bilo nego sad posle 25-6 godina. Nego videli da smo u dobrim odnosima, videli da putin uvodi sankcije hrvatima ,pa sad to objavili. Kakva slucajnost bas sad u ovo vreme .ma jel da , medijska manipulacija srbima ,da nas samo posvadjaju s rusima na sve nacine jer cilj ne bira sredstva . trebali su to da kazu bar tokom 90-tih a ne sada , nego ocigledno se postavlja zamka srbiji na koju nikako ne smemo da nasednemo , jer tad je bio rat i ko zna ko je prodavao oruzje , a kao sad to procurelo , kako bas sad , zasto ne pre . ne svadjajte nas sa prijateljima ,i ne dirajte istoriju jer ma kakva bila ona je slovenska. A vi nato botovi ne lozite se mnogo jer kolo srece Se okrece, posle kise dodje sunce. I da je bilo tako cak kao sto se tu prica ,sada vise nece sigurno sa putinom. Nema vise slobe tita tudjmana koji su vodili politiku protiv rusa.

Boki

pre 7 godina

Pa naravno da su naoruzavali. Isto tako su Hrvati krali Hrvate, Srbi reketirali Srbe, Milosevic i Tudjman imali zajednicke bankovne racune u toku rata, a Slobin burazer im brinuo o lovi. A za ideale su ginule budale i nesrecnici koji nisu mogli da pobjegnu od nasilne mobilizacije.

my way

pre 7 godina

Ma sta je to u odnosu na srpsko prihvatanje zlocinacke boljsevicke revolucije, "svemirski program" koji su Srbi Amerima uvalili, istorijsko srpsko ne Rusima... mislim, ako cemo vec jugo-sovjetske odnose smatrati srpsko-ruskim. Ovi sto brlje boze krenuse da prosvecuju zadrte i glupe Srbe, pricaju kako su Rusi unistili Jugoslaviju izgleda zive u nekom paralelnom univerzumu u kojem je ishod Hladnog rata bio drugaciji, SAD se raspale, Rusi se obracunali sa jedinom preostalom kapitalistickom zemljom u Evropi SFRJ... samo ne znam kako misle tako antiruski raspolozeni u komunisticku EU i Varsavski pakt kojom smo okruzeni?.

Gavro

pre 7 godina

A da li ste upuceni u to da smo i mi prodavali svoje oruzje cini m se takodje Hrvatima u ratu protiv nas? Oni rekli ako vi necete da prodate prodace drugi. Cini mi se da je u pitanju bila municija...proverite na netu,davno sam o tome slusao. Zato,zasto se cudite ovome?

Meister Jakob

pre 7 godina

Nama je najviše pomogao Arkan.
On nama oružje, mi njemu naftu koje niste imali jer ste bili pod sankcijama.
Onda ste vi tu naftu natočili u tenkove i pucali po nama, a mi s Arkanovim oružjem pucali po vama, a Arkan je u miru brojao lovu!

svedok

pre 7 godina

Nisam siguran hoce biti objavljen komentar

ali UCK je nosio uniforme Yumka iz Vranja

sto ne bi Hrvati pucali iz SSSR oruzja pokradenog iz kasarni ?

Bas kao sto su Hrvati pucali iz Svajcarskog I Istocno Nemackog

rashodovanog oruzja .....

Rat je odlican posao

VladimirNS

pre 7 godina

@Perun
Bravo Perune na komentaru.
Dodao bih još to naše kukanje da smo okruženi neprijateljima koji imaju aspiracije na našu teritoriju, a isti ti Slovenci kao nisu? Germani, Ugari, Italijani, Hrvati, i uspeli su sačuvati svoj identitet.
Onda naše nepodaštavanje i ismevanje drugih, iste te Slovnce nazivamo konjušarima, tikvama bez korena, pozivamo se na Nemanjiće, a prvu južnoslovensku dtžavu su osnovali preci Slovenaca, Karantaniju u VII veku.

svedok vremena

pre 7 godina

U vreme ranih devedesetih SSSR se raspadao po savovima i mnogi delovi KGB i Crvene Armije su delovali totalno autonomno. U tom metezu gomila malih ljudi, nazovimo ih "zastavnika", koji su duzili kljuceve raznih magacina, oteli su se kontroli iskoristili te kljuceve da zarade malo para i prodju nekazenjeno. Naravno, zastavnici nisu bili sami, vec su delovali pod komandom svojih sefova koji su se takodje otrgli centralnoj kontroli ... O tome gde je sve to oruzje zavrsavalo nikada necemo saznati, jer su dolaskom Putina na celo Rusije i formiranjem FSB mnoge tajne jos vise zataskane.

Aleksandar

pre 7 godina

Brat za brata, džebana za pare... Mnogo smo mi brzo zaboravili da su naša 'braća' insistirala da pola Srbije pripadne Bugarskoj i zamalo u tome i uspeli...

Propala generacija

pre 7 godina

Mogu vam samo reći da smo mi u Bihaću živjeli od Arkana. Kada bi se spremala neka ofanziva VRS i SVK, znao je preko noći da dostavi ogromnu količinu naoružanja, a eto, danas se priča da je u operaciji Pauk i Breza 94 od Alije dobio 46 miliona maraka za isporuku.
Ako se rat ne završi brzo, on postaje predmet trgovine, šverca i crnih tržišta. Moje skromno mišljenje je da su Izetbegović, Milošević, Karadžić i Boban ovaj sukob u Bosni namjerno produbljivali i odugovlačili samo da bi na njemu debelo profitirali.

šok terapija

pre 7 godina

Ovo su poznate stvari, samo sto se o tome kod nas cuti. Ima isuvise onih koji su placeni da se o sovjetskoj, tj. ruskoj ulozi ne pise u razbijanju Jugoslavije. Kad bi se sacinila jedna malo ozbiljnija analiza, zakljucak bi bio da su itekako, mozda i odlucujuce doprineli raspadu SFRJ
(deju vu, 29. novembar 2016 09:26)

Bjanko bi potpisao papir da je baš tako.

http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1647532-koliko-je-puta-rusija-ulozila-veto-zbog-srbije-sokirace-vas-odgovor

anja

pre 7 godina

Pa ja mogu da se kladim i da je Srbija naoruzavala Hrvatsku u ratu 90ih. tj ne Srbija, vec politicki vrh u saradnji sa raznoraznim kriminalcima i ratnim profiterim itd ... tako da sto kriviti Rusiju za nesto sto smo i sami radili .... a glupi narod ratuje ....

normаlаn

pre 7 godina

..ljudi ,pa dokazano da smo i mi prodsvali oruzije za vreme sukoba !!!! malo braci hrvatima ,malo braci bosnjscima ! sve se vrti oko para, nazalost .

Milan Nis

pre 7 godina

Ne branim Ruse,sigurno je da su prodavali i prodavace ko god zeli da kupi,to sto se mi "lozimo" da smo braca,je nas,ne njihov problem.Mene vise brine sto su vladini sluzbenici Srbije,preko paravojnih formacija,prodavali SRPSKO oruzje i Hrvatima i Muslimanima da pucaju na Srbe istim tim oruzjem.

Radomir

pre 7 godina

Pa ne znam sta je tu cudno? Ljudi gledaju svoje interese j*bese njima za Srbe i Hrvate! A to sto oni imaju svoje ljude u vladi to je vec druga prica ali u sustini ista. Interes!

Lajavi

pre 7 godina

Šta je tu čudno, naoružavali smo ih i mi i to debelo, a neće ih naoružavati Rusi?
OVK je koristila uniforme Jumko Vranje i to nove novcijate, moj drug poseduje niz takvih fotografija iz tog perioda za ličnu arhivu!

DelPierro

pre 7 godina

Kada je već Radovan Karadžić sa sve burazerom trgovao naftu i oružje sa Hrvatima via Split usred rata, zašto bi Rusi bili veći Srbi od nas samih...odrastite dečurlijo...

leptirica

pre 7 godina

Zagrebacka firma Astra je kupovala oruzje 91' preko svog predstavnistva u Moskvi .. To nije nista novo i odavno se zna .
(brajs, 29. novembar 2016 12:47)

160 letova transportera punih naoružanja iz baze 200 km udaljene od Moskve.
Jednostavno,Rusima je odgovaralo da se SFRJ raspadne jer se približila ulasku u EU.

Silver Surfer

pre 7 godina

Ne vidim tu nista cudno. Prodaja oruzja je odlican biznis. A svaki biznis je zasnovan na interesu a ne na ljubavi.
Mister Jakob je u svom komentaru u potpunosti u pravu.
U nekom dokumentarcu Atif Dudakovic je pricao kako su, tokom rata, od Srba kupovali municiju. Ukoliko se nije spremala ofanziva na srpske polozaje metak je bio jednu marku, ukoliko su postojali planovi za ofanzivu metak je kostao dve marke.
Rat i profiteri idu ruku pod ruku. Ma koliko se mi iscudjavali.

Tale

pre 7 godina

Zahvaljujući internetu i dostupnosti informacija, sad je teško izazvati kritičnu masu lažima, da smo imali internet 90te rat se ne bi desio, lagali su nas, to je suština, i sad nas lažu i lagaće nas uvek, dok im verujemo.
(Boško, 29. novembar 2016 08:26)

Plašim se da grešiš oko informisanosti preko interneta. Informacije jesu sada dostupne, ali i dalje niko ne garantuje za njihovu ispravnost. Mediji su obojeni i ljudi izbegavaju tamo da se informišu, pa idu po informacije na društvene mreže i drugde na internet. A tamo tek ima svašta - svako može da plasira šta hoće. I ne samo to - google, facebook, yahoo news i svi ostali ne serviraju svima nama iste vesti, nego nam svakome spakuju ono šta bi mi hteli da čujemo. Što se da i iz prakse videti kod Brexita ili US izbora. Obožavaoci Hilari su bili ubeđeni da će Hilari pobediti, jer im je internet takav utisak servirao. Brexit isto remainers nisu očekivali ovakav ishod referenduma. U oba slučaja mnogi glasači nisu ni izlazili, jer su bili ubeđeni da njihova opcija sigurno dobija. Utisak koji im je servirao internet na osnovu njihovih pređašnjih ukusa, izbora, ponašanja, preferencija itd.

garfild

pre 7 godina

Predlog komentatorima koji se loze na ova spinovanja dal su bolji Rusi, Ameri ili EU: Izadjite ispred zgrade, pokupite lisce, popravite interfon i organizujte stanare da se okreci hodnik. I ne bacajte djubre po ulici. Za pocetak...

P76-ers

pre 7 godina

Nekom rat, nekom brat, a za ideale ginu budale.

Ovo je svakodnevnica, samo što će trebati dugo vremena da shvatimo da rat nismo tražili, već dobili. Ali ne moramo da brinemo, ako ne naučimo lekciju na vreme, utvrdićemo gradivo. Na žalost svih nas istorija se ponavlja.

Još uvek nije kasno, možda ipak shvatimo...

Posmatrac

pre 7 godina

Sve je to biznis a ti glupi narode idi i ratuj. Pa jel bilo silnog pisanija o nasim oficirima9policije i vojske) koji su prodavali oruzje albanskim teroristima na Kosmetu.