Nedelja, 27.11.2016.

12:22

Tadić: Ako se Vučić kandiduje biće kao 2000. i on to zna

Predsednik Socijaldemokratske stranke Srbije Boris Tadić izjavio je da je prvi korak u obaranju aktuelnog režima zajednički kandidat opozicije.

Izvor: Beta

Tadiæ: Ako se Vuèiæ kandiduje biæe kao 2000. i on to zna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Министар

pre 7 godina

Gospoda poput Tadića bi trebalo da se sakriju u mišju rupu. Čovek koji je imao priliku da što kroz predsednički mandat, što kroz stranačku većinu u skupštini bude na vlasti bar 30 hodina upropastio je Srbiju podižući iz mrtvih SPS samo da bi spasio svoju fotelju. I fotelju mu je izmako upravo SPS. A nama je izmakao tlo pod nogama. Gospodine Tadicu Vi nemate pravo da kazete bilo sta. Iskreno oduzeo bih Vam sve sto imate i nemate pa i diplomu fakulteta.

Sreten Žujkić

pre 7 godina

Na stranu kandidat, samo pogledajte kome se daje medijski prostor na RTS-u i biće vam jasno ko je pogodna opozicija aktuelnoj vlasti.
Tadić, Čeda i slični..

Ovi bez interneta nemaju pojma ko je Janković, za Jeremića su možda i čuli.

demn

pre 7 godina

Za tebe ili tvog kandidata necu da glasam, bas kao ni za Vucica ili Nikolica. Svi samo pricate Imao si 12 godina nista nisi uradio... I sad kao umeces ma cao

JessePinkmanPFC

pre 7 godina

Cemu li se nadate?

Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to.
(Savanova, 27. novembar 2016 17:41)

Nadam se da cete pokrasti izbore, pa cemo na ulice, a onda cemo da se vidimo oci u oci. Ukoliko ne budem bio u zemlji, doci cu samo da vas vidim. Cuj, lik se potpisuje sa "Savanova".....

Mare

pre 7 godina

Ključni Tadićev problem je što misli da isti scenario može da se desi dva puta i što im je u glavi model iz devedesetih. Ono je bilo onda, a ovo je sada. Niti je Vučić Milošević, niti je on Koštunica, niti je bilo bombardovanja, a iznad svega je to što mi imamo već jedno iskustvo 2000 i mislim da niko normalan u Srbiji ne želi da ga ponovi.

lokalac

pre 7 godina

Tadic je u pravu. Mora zajednicki kandidat opozicije. Naravno, ne racunam radikale jer oni nisu opozicija. Seselj neka se kandiduje, njegov blam. Ne bih volela da kandidat bude Jeremic. Nikako. Ali Sasa Jankovic bi sigurno imao moj glas. Ipak, nazalost, Jeremic ima vecu podrsku od Jankovica. Ali sve je ok, samo da ovi trenutni odu na smetliste istorije.

Slobodan

pre 7 godina

Blago Srbiji, prosvecuje nas neko ko je izgubio od "katastrofalnog predsednickog kandidata". Narod ili prepozna kvalitet ili glasa za manje loseg. Svi su na politickoj sceni dugo vremena, svi su pod hipotekom blize ili dalje proslosti, nece biti jednostavno izabrati predsednika.

Savamala

pre 7 godina

Cemu li se nadate?


Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to. (Savanova, 27. novembar 2016 17:41)

Da, ali narod bira, a ne zbir procenata

Nebojsa

pre 7 godina

Licno bih voleo da opozicija nadje jednog zajednickog kandidata bez obzira dali se radi o politicaru ili o nestranackoj licnosti , ali ima jedan problem a to je sto danas imamo stranke u opoziciji koje suruju sa SNS na lokalu a to su LDP i DSS
dalje razlikuju se pojedine stranke iz opozicije po pitanju EU i NATO-a da li hoce da nadju zajednicki jezik i da te razlike sklone sa strane u interesu pobede na izborima ili ce idalje da imaju tvrd stav to je pitanje nad pitanjima

Baba Vanga

pre 7 godina

Daj bre covece kako te vise nije sramota??? Imao si tj. imali ste sansu i sta ste uradili?? Vi ste krivi za ovu situaciju i povapirenje Dacica..

teofil

pre 7 godina

Kako je pametan sad kad nije na vlasti... kako nije bio tako pametan dok je bio u fotelji... 8 godina nam je protracio... nista Vucic nije drugaciji od njega dok je bio na vlasti...

nema ovde leba

pre 7 godina

Eto zasto smo jadni i bedni i ostacemo takvi zato sto nemamo ni gram mozga pa da sami razmisljamo svojom glavom,neko pomene Jeremica a mi svi ko mutavi to je to,bravo,pa opet jovo nanovo,moramo shvatiti da je to sve jedna te ista klapa koja prvo podmiri sebe i svoje a nas ko ....

Parket

pre 7 godina

Ti, umesto da si se pozabavio drzavom i narodom, si pravio SNS. Kada je bio ankentni odbor samo je Ceda glasao da Toma vrati mandate SRS-u a cela DS i, po nagovoru tebe, SPS niste dali da se vrate mandati. Ti si rekao da licno neces dozvoliti da se vrate mandati SRS-u. Da su se vratili mandati, ti bi jos uvek bio predsednik a SRS jaka opozicija. Sto si obilazio Tomu kad je strajkovo gladju? Sta ste pricali sat vremena a novinarima nije bio omogucen pristup? Zasto si primao u predsednistvo Tomu i Vucica? Zasto nisi ugasio Radio Fokus koji je najcrnje sve za tebe pricao? I jos ima 1000 pitanja ,,zasto". Nisu nam ovaj zivot dali ni Toma ni Vucic vec ti, koji si ih stvorio.
(Jelena, 27. novembar 2016 14:10)

Jedino sto zaboravljas je zakon koji je sam DOS doneo, a to je da su poslanici vlasnici mandata, a ne stranke. Zakon je glup, ali ga treba postovati i tacka.

Mirko

pre 7 godina

Tadicu pamtimo malo vise.

Znamo koliko smo bili uspesni sa vama na celu isto ste bili katastrofalni po Srbiju kao i ovi trenutni ..mada ovi nemaju premca u razaranju Srbije !!

Niko od vas ne zasluzuje da bude predsednik Srbije....jer ste svi sa istog platnog spiska.

Mozda Sasa Radulovic mada je i on sumnjiv ili recimo Branko Dragas, cak i Stanija bi bila od vece koristi nego Nikolic, Seslj,Tadic,..i ostala bag.a.

XY

pre 7 godina

Smesni su mi ovi sto se cude zasto bi se Vucic kandidovao za predsednika kad je tamo manja moc nego na premijerskom mestu,jer tako pise u Ustavu.To bi bilo tacno kad bi ovde bilo vazno sta pise u Ustavu.U Srbiji moc ide tamo gde ide najjaci covek.Tako je Tadic bio najmocniji iako je bio predsednik,a Cvetkovic je bio samo figura.Milosevic nikada nije bio premijer,nego predsednik,bilo Srbije bilo SR Jugoslavije,i moc je uvek isla gde je on.Ne misli valjda neko da je Mirko Marjanovic bio mocniji od Milosevica zato sto je bio premijer i to najdugovecniji.Znaci,Vucic ce biti na vlasti jos 10 godina minimum,svejedno na kojoj poziciji.Predsednik ili premijer potpuno svejedno.Sve dok ga podrzava 50% gradjana,on je nepobediv.

''onako''

pre 7 godina

Kada bi moglo, onako teoretski receno, trebalo bi sve raspustiti i krenuti od nule.
Kod nas se glasa za ljude, a ne za stranke, ali kad kazem stranke ne mislim na udruzenje ljudi koje u Srbiji, ocigledno svako moze da formira. Potrebno je formirati nekakve ideologije, te prema njima formirati stranke. Danas da pitas neku stranku za sta se vi zalazete, a oni ce prvo napasti vlast( ako su u opoz), a onda ce da pricaju sigurne bajke, jer narod to voli da slusa. Kada pitas coveka za koliko stize sa zelenjaka do vidikovca i on ti kaze za dva minuta, treba odmah pobeci od njega, jer te je u startu slagao, te ne vidim zasto to ne bi i kasnije radio. A na kraju si ti sam kriv jer mu dozvoljavas da to radi.

Dobronamerni posetilac

pre 7 godina

Dok je bio Tadic na vlasti, cak i sa kompromisom oko Dacica, sve je bilo u redu. Zemlja je isla napred, nije bilo problema sa Kosovom i Hrvatskom a ugled u svetu je rastao. A ovi sad? Sramota za zdrav razum.
(miki_bgg, 27. novembar 2016 17:19)

Cekaj, sarkastican si zar ne? :)
Pa sto ste ih menjali kada su bili tako dobri i sposobni?! Zasto!?!

Trifke

pre 7 godina

Jedini kandidat opozicije koji bi mogao da pobedi na predsednickim izborima jeste Vuk Jeremic. U slucaju da opozicija podrzi Jeremica Vucic bi bio u ozbiljnom problemu. Prvo, morao bi da se kandiduje, sto znaci da bi morao da napusti najvazniji polozaj u drzavi, a drugo jer bi veliki broj njegovih glasova uzeo Seselj tako da bi u slucaju prolaska u drugi krug sa Jeremicem doslo do ovoga sto predvidja Tadic, Jeremic bi sigurno odneo pobedu.

Savanova

pre 7 godina

Cemu li se nadate?

Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to.

Swedenonline

pre 7 godina

Katastrofalni kandidat Nikolic te je pobedio u uslovima kada si imao komletan drzavni aparat iza sebe sve sa medijima. Kratkog li pamcenja.
(Sta rece, 27. novembar 2016 16:59)

Ovo ništa ne govori o njemu već o biračkom telu, bez glave.

deda Milosav

pre 7 godina

Opozicija treba da izabere, ili Jeremić ili Janković. Nama je neki ovakav kandidat neophodan, da se više manemo državnih udara, žalopojki, vanrednih stanja, diktature, prenemaganja, Pinka, rijalitija ......

v

pre 7 godina

Planiram da glasam za Jeremica. Ali ako on bude zajednicki kandidat opozicije, podrzan od strane Tadica, Pajtica, Sutanovca, Cede itd, onda nece dobiti moj glas.

miki_bgg

pre 7 godina

Dok je bio Tadic na vlasti, cak i sa kompromisom oko Dacica, sve je bilo u redu. Zemlja je isla napred, nije bilo problema sa Kosovom i Hrvatskom a ugled u svetu je rastao. A ovi sad? Sramota za zdrav razum.

mire

pre 7 godina

Kad je mogao Tramp da bude izabran za predsednika u Americi, šta onda da očekujemo ovde kod nas? Tadić nikako da shvati da je njegovo prošlo, sada su aktuelni ultra desni pokreti, čak je i Toma prevaziđen. Šešelj nam ne gine, to zna Vučić i zato će se kandidovati..

Brljivost all over

pre 7 godina

Nema sanse, lobotomija je jos jaka medju narodom, Vucic sam bi surovo trijumfovao u prvom krugu, poput Slobe. Ista prica bi bila kao za Slobu, niko ne zna nekog ko kaze da glasa za Vucica, a dodju izbori, i ljudi koji i broje glasove i protiv Vucica su - priznaju: brate, glasaju ga stvarno!
I jos nesto, Vucic da kandiduje Antu Gotovinu ili Hasima Tacija, glasali bi i njih za predsednika Srbija.
To vam je to ukratko.

Luca Brasi

pre 7 godina

Glasam za Seselja dosta mi je trivijalnosti zadnjih 15.god,treba mi malo zabave u Zemlji,kad su Ameri pristali na zabavu sa Trampom,sto mi ne bi sa Seseljem!

God save the Queen

pre 7 godina

Ja sam za kralja. On mozda ne zna dobro srpski, ali nece nas brukati u inostranstvu. Njegova supruga je jedna divna i plemenita zena, i mislim da bi to bilo odlicno resenje.

Imaju najbolje rodjacke veze po Evropi, obrazovani su i ugladjeni, i svi rade. Dvor vec imaju, nece se baviti lopovlukom, i ustedecemo novac za vecite izbore.

I na kraju, ne manje vazno, imacemo kralja, jedini od svih bivsih drzava bivse Kraljevine Jugoslavije. Time cemo reci vise nego svim Tominim nadrealnim govorima: neka se vidi ko je kosio a ko vodu nosio u istoriji.

Bila bih ponosna da opet budemo Kraljevina.

bg

pre 7 godina

Ujedinite se oko Jeremića. On jedini od naroda moze dobiti glasove. A kako ne pripada ni jednoj stranci , vama svima to odgovara. Skolovan, kulturan i postovan u politickim krugovima celog sveta. To nam i treba, da nas ne bruka. Uspeh zavisi i od njegovog ugleda. Budite posteni prem sebi samima a onda i pred ovim narodom. Nismo dvi tupadzije...

Срески Шпијун®

pre 7 godina

Тадић има хиљаду мана али тих 8 година ме није било срамота своје земље, политика није била главна тема, народ није живео у сталном ванредном стању.

Неко нов

pre 7 godina

Samo neko nov koji se nikad nije bavio politikom moze da me ubedi da izadjem na izbore!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (knight, 27. novembar 2016 14:56)

И опет падаш на исту фору.

dejan-minhen

pre 7 godina

žalosno je kako se trenutno olako koristi reč diktatura!
bez obzira da li je neko za aktuelnu vlast, diktatura nije. narod je izabrao, da li se meni taj izbor sviđa je nešto drugo. Tadić govori neistinu i biće bez posledica, znači ipak je demokratija u pitanju.

ja sam

pre 7 godina

a ko je potpisao pakt o pomirenju sa SPS? come on, luzeru. skloni se, idi radi nesto. ah, da, nikada nista nisi radio do politicki pametovao, bas kao i potpisnik gorespomenutog pakta o pomirenju.

Cxevu

pre 7 godina

Atvar je i vise nego jasna.Nikolic ce biti ispred SNS-a i za njega ce glasati cela masinerija,a na drugoj strani cemo imati Jeremica,Seselja i Jankovica.
Tako da ce Nikolic u prvom krugu imati najvise glasova zbog stranke,posle njega Seselj koji ima dosta biraca,dok ce se prava borba voditi izmedju Jeremica i Jankovica.
Ko god od njih dvojice ode u drugi krug,pobedice,mada je steta sto ce se u prvom krugu glasovi razliti.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Jadan si Tadicu. Mozda Vucic zna, ali ocigledno da ti ne znas da narod ne pada dva puta na istu prevaru. Idi pisi knjigu, uzivaj u prirodi, jer nisi ti za politiku.
(mekusac, 27. novembar 2016 14:07)
Ne pada dva puta na istu prevaru?! Kako to, pa na vlasti su nam isti, koji su devedesetih rasturili Srbiju za sledecih pola veka. Tri rata, hiljade poginulih, raseljenih...totalna destrukcija privrede, opustosen penzioni fond, pokradeno sve sto je moglo...i opet su glasali za njih. I opet unistavaju sve sto je preostalo, poceli i od naroda direktno da otimaju, zemlju da rasprodaju...
Stoga......o cemu pricas, majke ti?

Srna

pre 7 godina

Aaaaaaaaaaha, 16 godina je trebalo da prodje da neke stvari naucite, zaboravio si da si upravo ti rehabilitovao SPS pa sad ti stiglo iz ***eta u glavu. Drzavnici u EU, SAD i sl. drzavama se ne pripremaju za vodjenje drzave "setajuci ulicama" "strajkom gladju" isl, vec studiraju specijalne fakultete za to, a onda sticu iskustvo u poslovima mimo i u politici, pa kad postanu priznati u drustvu pokrenu svoju kandidaturu. Znamo svi da toga u Srbiji odavno nema, pa ljude koji drze do licnog morala ta vasa prica ne dotice vise i odavno.

roadrunner

pre 7 godina

"Začepi nos i glasaj za DOS" još jednom....neka hvala, eksperiment je katastrofalno prošao, naročito što je i dalje sve to ista ekipa i ljudi. Bili su 12 godina, pokazali šta "znaju", red je da malo odmore

Lik

pre 7 godina

Secam se AV 2012. je pricao kako ce odmah bar 50 Agencija da ukine,da ce da stane na x kriminalu,da ce ljudi bolje da zive, a da ce autoputevi biti gotovi do 2015....Nista od toga. On je zapustio svoje kadrove koji po lokalu rade sta hoce,to je takav kriminal i bahatost,da je vreme da se promene...
(C i n i k, 27. novembar 2016 14:20)

A jel misliš da će neki drugi biti bolji?! Biće gori kao što je i ova vlast gora od prethodne a prethodna gora od Slobine.

mlekadzija

pre 7 godina

IZ prevelike skromnosti TAdic ne spominje sebe kao dobitnog kandidata opozicije na predsednickim izborima. Tuzno je sto Srbija nema nikog dostojnog da je vodi. Bivsi DOS je toliko iskompromitovan raznim aferama i vrlo uspesno izvedenom akcijom licnog bogacenja da na vas sve ne treba trositi vreme. Doduse ni ovi sadasnji nisu nista bolji...sumorna slika Srbije 16 godina posle preokreta koji je davao nadu da ce biti bolje.

Meister Jakob

pre 7 godina

Koliko je ovaj čovjek fin, uglađen i obrazovan gospodin, niko od vladajuće bulumente nije mu ni do koljena.
Kakvi god "žuti" da su bili pod njima se je bitno bolje živjelo, uzmimo kao parametre troškovi života, plaće i penzije, državni dug i kurs eura, a mogli bi i gomilu novih državnih nameta baciti pod lupu!

Grozomor

pre 7 godina

Sve je to lepo, samo sto ja ne vidim nikakvu razliku izmedju vladavine DS-a i SNS-a... Osim ako neko ne misli da je Tadic lepsi od Vucica... Kao sto je Nikolic katastrofalan predsednik, tako je u Tadicevo vreme Cvetkovic bio najbesmisleniji premijer ikada... Najvecu krivcu za ovo mucenje zdravog razuma koje Vucic sprovodi vec 4 godine, snosi upravo DS i sva njihova nesposobnost... Ljudi masovno odlaze iz Srbije da bi jednom zauvek prestali da od dva zla biraju ono manje...

dragan

pre 7 godina

Bio je najpametniji,najmocniji,najstrucniji i naravno,najlepsi, odlucivao je o sudbinama ljudi.Preko noci nije vise bio nista od toga,jos ne moze da dodje sebi.

Lopta je okrugla

pre 7 godina

Možda je Tadić u pravu. Ali ako pre izbora krene izvoz mercedesovih autobusa, što je Vučić obećao u predizbornoj kampanji 2014 možda narod opet stekne poverenje u njega.

patuljasti samosvetsan

pre 7 godina

Vece sanse ima onaj kralj loseg humora iz Mladnovca nego bilo koji politicar. Dotle je doslo. Stranka koja bude pametna kandidovace nekog uglednog glumca stare generacije, ljudi vise nemaju poverenja u bilo kog politicara. Pre ce da pobede likovi kao sto su Beli, Kesic ili Boris Bizetic nego Jeremic. O nekom uglednijem glumcu da ne pricamo.

Jelena

pre 7 godina

Ti, umesto da si se pozabavio drzavom i narodom, si pravio SNS. Kada je bio ankentni odbor samo je Ceda glasao da Toma vrati mandate SRS-u a cela DS i, po nagovoru tebe, SPS niste dali da se vrate mandati. Ti si rekao da licno neces dozvoliti da se vrate mandati SRS-u. Da su se vratili mandati, ti bi jos uvek bio predsednik a SRS jaka opozicija. Sto si obilazio Tomu kad je strajkovo gladju? Sta ste pricali sat vremena a novinarima nije bio omogucen pristup? Zasto si primao u predsednistvo Tomu i Vucica? Zasto nisi ugasio Radio Fokus koji je najcrnje sve za tebe pricao? I jos ima 1000 pitanja ,,zasto". Nisu nam ovaj zivot dali ni Toma ni Vucic vec ti, koji si ih stvorio.

Nikola M.

pre 7 godina

Tadić je moje najveće političko razočarenje u zadnjih 20 godina, ali mu je predosaćaj da se može nešto promeniti nakon predsedničkih izbora, dobar. Vučić kao i svaki balkanski vladar oko sebe okuplja mediokritete, te njegov kandidat neće imati šanse protiv zajedničkog, neuprljanog kandidata prave opozicije. Selaković, Stefanović vs. Jankovića, Jeremića čista dvojka što bi rekli kladioničari. Dajte novo, neuprljano lice, ostavite sujetu, izbacite Čedu iz koalicije i ja glasam za vas, bez obzira na prvu rečenicu ovog teksta.

nev

pre 7 godina

@gavrilo 27. noembar 2016. 13:52

Unapred se zna da SNS pobedjuje sa 1.800.000 biraca koji glasaju za njih,tj za vas!!?!

Da nemate vec odstampane (i popunjene ) glasacke listice kad vec znate tacan broj?!?

VIP analiticar

pre 7 godina

Sva sreca pa ne zavisim od ove teme :) po meni su bivsa vlast (DOS) kao i bivsa opozicija (tj. Radikali, SPS i JUL) podjednako katastrofalno resenje po Srbiju, nisam svestan kako da ih se obican narod otarasi? Uzgred okolonosti su jos losije nego pre 21 godinu,...Evropi je 20 godina po zavrsetku WWII bilo potrebno da se iz pepela pretvori u EEZ a nekima ni 26 godina da sagrade i urede drzavu, sto je najzalosnije ne vidi se svetlost na kraju tunela.

C i n i k

pre 7 godina

Sns pocinje da gubi,znaju to,sada su dobili 20 poslanika manje, a sledeci x bice tezak poraz. Nakon toga ce da nastupi opsta bezanija 'stranackih vojnika' u druge stranke pa opet,jovo nanovo. Zasto ce Sns da izgubi? Nista nisu uradili a imali su 2/3 vecinu u Skupstini?. Sem sto samo pricaju i obecavaju,nisu nista uradili povodom kriminala,nisu Policiju reformisali,zdravsto je katastrofa,obrazovanje ponizeno a pravosudje je 0. Secam se AV 2012. je pricao kako ce odmah bar 50 Agencija da ukine,da ce da stane na x kriminalu,da ce ljudi bolje da zive, a da ce autoputevi biti gotovi do 2015....Nista od toga. On je zapustio svoje kadrove koji po lokalu rade sta hoce,to je takav kriminal i bahatost,da je vreme da se promene.

BWresident

pre 7 godina

Pa opozicija je rastegljiv pojam. Dveri, DSS, Zavetnici i SRS uzimaju 10-15% od ukupnog birackog tela a ove ostale stranke ukupno 20%-25%. Kako mislite da pobedite Vucica i SNS kad oni imaju ~50% + SPS jos jedno 10%???Nije mi bas jasna vasa matemtika. Pogotovo sto je od izbora pustio ovaj put u rad koji mnogima zivot znaci u istocnoj Srbiji i tu ce sigurno da dobije 2-3% vise glasova. Verovali ili ne neki se bas raduju tom delicu puta a nekima je i porasla vrednoat imovine...

Jedino resenje je da bude Jeremic koji bi trebalo da pokusa da odlomi deo od nacionalno opredejenih biraca i da izgura na mozda 40%. Udruzivanje sa njima bi nekim glasacima bilo odbijajuce. Sve ukazuje na to da ce SNS razbiti na ovim izborima bez obzira da Nikolic bude kandidat ili ne.

sss

pre 7 godina

ja takodje smatram da je nikolic sramota, ali tadicu nemoj da se zavaravas da iko iz sveta tebe vise ceni nego tog nikolica... razliku izmedju tebe i njega vidimo samo mi u srb, a preko vi mu dodjete na isto... to se vidi svaki dan, na kraju ce nikolic videti vise svetskih lidera nego ti...

Naprednjak na budžetu

pre 7 godina

Glasači SNS moraju da znaju da se nalazimo u vrlo delikatnoj situaciji. Naime Toma želi da se kandiduje i ako ga SNS ne podrži on će pocepati stranku i biti kandidat neke nove partije ili kandidat grupe građana. Zato je važno da svih 600000 članova izadje i glasa za Vučica ili koga on izabere. Toma nas je silno razočarao. Treba motivisati na svaki način i one koji nisu članovi da podrže našeg kandidata.

FOLKAO

pre 7 godina

Loše stoji sa matematikom i logikom Tadić, bez Dačića i Šešelja nikada ne može da sakupi 5o odsto biračkog tela, očito je u panici, svi ga teraju od sebe a stranka se gasi.

goranh

pre 7 godina

"Ukoliko kandidat bude Vučić, ..."
A što bi Vučić išao s konja na magarca.
Srbija nema predsednički sistem kao Ameri i Rusi. Predsednik u Srbiji ne odlučuje o ničemu, deli odlikovanja i pomilovanja i može da vrati Skupštini zakon na ponovno odlučivanje, to je sve, a predsednik Vlade je glavna faca i ne razumem zašto se Vučić spominje kao mogući kandidat.

mekusac

pre 7 godina

Jadan si Tadicu. Mozda Vucic zna, ali ocigledno da ti ne znas da narod ne pada dva puta na istu prevaru. Idi pisi knjigu, uzivaj u prirodi, jer nisi ti za politiku.

Penja De la

pre 7 godina

Tebe, verovatno. Da si bio samo maaalo pametniji dok si bio predsednik (premijer) jos uvek bi bio vazna politicka licnost u Srbiji. Da je Mijatovic pogodio penal protiv Holandjana...

gavrilo

pre 7 godina

Tadić se ponaša kao da ne postoji 1,8 milona ljudi koji glasaju za politiku SNS kojom se vodi drzava i koja se pokazala kao dobra.
na predsedničkim izborima 2017 pobediće ta politika tj. onaj kandidat koji bude zagovarao politiku koju vodi SNS.
to ce tako da bude

Feliks

pre 7 godina

Tadić je savremena utopija pojma demokratija u Srbiji! Pa imao je sve i radio je šta je hteo, zato je tako i prošao. A sada bi da se vrati negde a ni on ne zna ni gde ni kako. Ali se eto uporno oglašava i traži svoje mesto na političkom nebu Srbije, traži svoju srećnu zvezdu. A zaboravlja da je malo mator za bajke!

Corto

pre 7 godina

Nemoj da se lažemo, ako hocete da pobedite SNS kandidata onda gurajte svi iz opozicije Jeremica. On jedini tu pobedu moze da odnese. Ne kazem da je najbolji, ali moze da dobije glasove sa svih strana.

Onako sa strane

pre 7 godina

Kad takav mag politike koji zna sve,vapi da on bude taj,zašto on ne bi bio prvi medju jednakima i vratio se na toliko željeno mesto? Mislim da on mašta noć i dan o tome da bude taj zajednički proevropski, prozapadni, prodemokratski,pa opet proevropski, prozapadni...kandidat..da bude kandidat svih kandidata.
Ako se to desi AV treba odmah da preda vlast bez borbe..jer ko bi protiv BT? Ko sme da mu izadje na crtu?

Feliks

pre 7 godina

Tadić je savremena utopija pojma demokratija u Srbiji! Pa imao je sve i radio je šta je hteo, zato je tako i prošao. A sada bi da se vrati negde a ni on ne zna ni gde ni kako. Ali se eto uporno oglašava i traži svoje mesto na političkom nebu Srbije, traži svoju srećnu zvezdu. A zaboravlja da je malo mator za bajke!

Onako sa strane

pre 7 godina

Kad takav mag politike koji zna sve,vapi da on bude taj,zašto on ne bi bio prvi medju jednakima i vratio se na toliko željeno mesto? Mislim da on mašta noć i dan o tome da bude taj zajednički proevropski, prozapadni, prodemokratski,pa opet proevropski, prozapadni...kandidat..da bude kandidat svih kandidata.
Ako se to desi AV treba odmah da preda vlast bez borbe..jer ko bi protiv BT? Ko sme da mu izadje na crtu?

dragan

pre 7 godina

Bio je najpametniji,najmocniji,najstrucniji i naravno,najlepsi, odlucivao je o sudbinama ljudi.Preko noci nije vise bio nista od toga,jos ne moze da dodje sebi.

Corto

pre 7 godina

Nemoj da se lažemo, ako hocete da pobedite SNS kandidata onda gurajte svi iz opozicije Jeremica. On jedini tu pobedu moze da odnese. Ne kazem da je najbolji, ali moze da dobije glasove sa svih strana.

mekusac

pre 7 godina

Jadan si Tadicu. Mozda Vucic zna, ali ocigledno da ti ne znas da narod ne pada dva puta na istu prevaru. Idi pisi knjigu, uzivaj u prirodi, jer nisi ti za politiku.

gavrilo

pre 7 godina

Tadić se ponaša kao da ne postoji 1,8 milona ljudi koji glasaju za politiku SNS kojom se vodi drzava i koja se pokazala kao dobra.
na predsedničkim izborima 2017 pobediće ta politika tj. onaj kandidat koji bude zagovarao politiku koju vodi SNS.
to ce tako da bude

ja sam

pre 7 godina

a ko je potpisao pakt o pomirenju sa SPS? come on, luzeru. skloni se, idi radi nesto. ah, da, nikada nista nisi radio do politicki pametovao, bas kao i potpisnik gorespomenutog pakta o pomirenju.

roadrunner

pre 7 godina

"Začepi nos i glasaj za DOS" još jednom....neka hvala, eksperiment je katastrofalno prošao, naročito što je i dalje sve to ista ekipa i ljudi. Bili su 12 godina, pokazali šta "znaju", red je da malo odmore

Mare

pre 7 godina

Ključni Tadićev problem je što misli da isti scenario može da se desi dva puta i što im je u glavi model iz devedesetih. Ono je bilo onda, a ovo je sada. Niti je Vučić Milošević, niti je on Koštunica, niti je bilo bombardovanja, a iznad svega je to što mi imamo već jedno iskustvo 2000 i mislim da niko normalan u Srbiji ne želi da ga ponovi.

XY

pre 7 godina

Smesni su mi ovi sto se cude zasto bi se Vucic kandidovao za predsednika kad je tamo manja moc nego na premijerskom mestu,jer tako pise u Ustavu.To bi bilo tacno kad bi ovde bilo vazno sta pise u Ustavu.U Srbiji moc ide tamo gde ide najjaci covek.Tako je Tadic bio najmocniji iako je bio predsednik,a Cvetkovic je bio samo figura.Milosevic nikada nije bio premijer,nego predsednik,bilo Srbije bilo SR Jugoslavije,i moc je uvek isla gde je on.Ne misli valjda neko da je Mirko Marjanovic bio mocniji od Milosevica zato sto je bio premijer i to najdugovecniji.Znaci,Vucic ce biti na vlasti jos 10 godina minimum,svejedno na kojoj poziciji.Predsednik ili premijer potpuno svejedno.Sve dok ga podrzava 50% gradjana,on je nepobediv.

BWresident

pre 7 godina

Pa opozicija je rastegljiv pojam. Dveri, DSS, Zavetnici i SRS uzimaju 10-15% od ukupnog birackog tela a ove ostale stranke ukupno 20%-25%. Kako mislite da pobedite Vucica i SNS kad oni imaju ~50% + SPS jos jedno 10%???Nije mi bas jasna vasa matemtika. Pogotovo sto je od izbora pustio ovaj put u rad koji mnogima zivot znaci u istocnoj Srbiji i tu ce sigurno da dobije 2-3% vise glasova. Verovali ili ne neki se bas raduju tom delicu puta a nekima je i porasla vrednoat imovine...

Jedino resenje je da bude Jeremic koji bi trebalo da pokusa da odlomi deo od nacionalno opredejenih biraca i da izgura na mozda 40%. Udruzivanje sa njima bi nekim glasacima bilo odbijajuce. Sve ukazuje na to da ce SNS razbiti na ovim izborima bez obzira da Nikolic bude kandidat ili ne.

FOLKAO

pre 7 godina

Loše stoji sa matematikom i logikom Tadić, bez Dačića i Šešelja nikada ne može da sakupi 5o odsto biračkog tela, očito je u panici, svi ga teraju od sebe a stranka se gasi.

Jelena

pre 7 godina

Ti, umesto da si se pozabavio drzavom i narodom, si pravio SNS. Kada je bio ankentni odbor samo je Ceda glasao da Toma vrati mandate SRS-u a cela DS i, po nagovoru tebe, SPS niste dali da se vrate mandati. Ti si rekao da licno neces dozvoliti da se vrate mandati SRS-u. Da su se vratili mandati, ti bi jos uvek bio predsednik a SRS jaka opozicija. Sto si obilazio Tomu kad je strajkovo gladju? Sta ste pricali sat vremena a novinarima nije bio omogucen pristup? Zasto si primao u predsednistvo Tomu i Vucica? Zasto nisi ugasio Radio Fokus koji je najcrnje sve za tebe pricao? I jos ima 1000 pitanja ,,zasto". Nisu nam ovaj zivot dali ni Toma ni Vucic vec ti, koji si ih stvorio.

goranh

pre 7 godina

"Ukoliko kandidat bude Vučić, ..."
A što bi Vučić išao s konja na magarca.
Srbija nema predsednički sistem kao Ameri i Rusi. Predsednik u Srbiji ne odlučuje o ničemu, deli odlikovanja i pomilovanja i može da vrati Skupštini zakon na ponovno odlučivanje, to je sve, a predsednik Vlade je glavna faca i ne razumem zašto se Vučić spominje kao mogući kandidat.

dejan-minhen

pre 7 godina

žalosno je kako se trenutno olako koristi reč diktatura!
bez obzira da li je neko za aktuelnu vlast, diktatura nije. narod je izabrao, da li se meni taj izbor sviđa je nešto drugo. Tadić govori neistinu i biće bez posledica, znači ipak je demokratija u pitanju.

Dobronamerni posetilac

pre 7 godina

Dok je bio Tadic na vlasti, cak i sa kompromisom oko Dacica, sve je bilo u redu. Zemlja je isla napred, nije bilo problema sa Kosovom i Hrvatskom a ugled u svetu je rastao. A ovi sad? Sramota za zdrav razum.
(miki_bgg, 27. novembar 2016 17:19)

Cekaj, sarkastican si zar ne? :)
Pa sto ste ih menjali kada su bili tako dobri i sposobni?! Zasto!?!

Savamala

pre 7 godina

Cemu li se nadate?


Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to. (Savanova, 27. novembar 2016 17:41)

Da, ali narod bira, a ne zbir procenata

Savanova

pre 7 godina

Cemu li se nadate?

Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to.

Parket

pre 7 godina

Ti, umesto da si se pozabavio drzavom i narodom, si pravio SNS. Kada je bio ankentni odbor samo je Ceda glasao da Toma vrati mandate SRS-u a cela DS i, po nagovoru tebe, SPS niste dali da se vrate mandati. Ti si rekao da licno neces dozvoliti da se vrate mandati SRS-u. Da su se vratili mandati, ti bi jos uvek bio predsednik a SRS jaka opozicija. Sto si obilazio Tomu kad je strajkovo gladju? Sta ste pricali sat vremena a novinarima nije bio omogucen pristup? Zasto si primao u predsednistvo Tomu i Vucica? Zasto nisi ugasio Radio Fokus koji je najcrnje sve za tebe pricao? I jos ima 1000 pitanja ,,zasto". Nisu nam ovaj zivot dali ni Toma ni Vucic vec ti, koji si ih stvorio.
(Jelena, 27. novembar 2016 14:10)

Jedino sto zaboravljas je zakon koji je sam DOS doneo, a to je da su poslanici vlasnici mandata, a ne stranke. Zakon je glup, ali ga treba postovati i tacka.

Срески Шпијун®

pre 7 godina

Тадић има хиљаду мана али тих 8 година ме није било срамота своје земље, политика није била главна тема, народ није живео у сталном ванредном стању.

Penja De la

pre 7 godina

Tebe, verovatno. Da si bio samo maaalo pametniji dok si bio predsednik (premijer) jos uvek bi bio vazna politicka licnost u Srbiji. Da je Mijatovic pogodio penal protiv Holandjana...

C i n i k

pre 7 godina

Sns pocinje da gubi,znaju to,sada su dobili 20 poslanika manje, a sledeci x bice tezak poraz. Nakon toga ce da nastupi opsta bezanija 'stranackih vojnika' u druge stranke pa opet,jovo nanovo. Zasto ce Sns da izgubi? Nista nisu uradili a imali su 2/3 vecinu u Skupstini?. Sem sto samo pricaju i obecavaju,nisu nista uradili povodom kriminala,nisu Policiju reformisali,zdravsto je katastrofa,obrazovanje ponizeno a pravosudje je 0. Secam se AV 2012. je pricao kako ce odmah bar 50 Agencija da ukine,da ce da stane na x kriminalu,da ce ljudi bolje da zive, a da ce autoputevi biti gotovi do 2015....Nista od toga. On je zapustio svoje kadrove koji po lokalu rade sta hoce,to je takav kriminal i bahatost,da je vreme da se promene.

VIP analiticar

pre 7 godina

Sva sreca pa ne zavisim od ove teme :) po meni su bivsa vlast (DOS) kao i bivsa opozicija (tj. Radikali, SPS i JUL) podjednako katastrofalno resenje po Srbiju, nisam svestan kako da ih se obican narod otarasi? Uzgred okolonosti su jos losije nego pre 21 godinu,...Evropi je 20 godina po zavrsetku WWII bilo potrebno da se iz pepela pretvori u EEZ a nekima ni 26 godina da sagrade i urede drzavu, sto je najzalosnije ne vidi se svetlost na kraju tunela.

Swedenonline

pre 7 godina

Katastrofalni kandidat Nikolic te je pobedio u uslovima kada si imao komletan drzavni aparat iza sebe sve sa medijima. Kratkog li pamcenja.
(Sta rece, 27. novembar 2016 16:59)

Ovo ništa ne govori o njemu već o biračkom telu, bez glave.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Jadan si Tadicu. Mozda Vucic zna, ali ocigledno da ti ne znas da narod ne pada dva puta na istu prevaru. Idi pisi knjigu, uzivaj u prirodi, jer nisi ti za politiku.
(mekusac, 27. novembar 2016 14:07)
Ne pada dva puta na istu prevaru?! Kako to, pa na vlasti su nam isti, koji su devedesetih rasturili Srbiju za sledecih pola veka. Tri rata, hiljade poginulih, raseljenih...totalna destrukcija privrede, opustosen penzioni fond, pokradeno sve sto je moglo...i opet su glasali za njih. I opet unistavaju sve sto je preostalo, poceli i od naroda direktno da otimaju, zemlju da rasprodaju...
Stoga......o cemu pricas, majke ti?

mlekadzija

pre 7 godina

IZ prevelike skromnosti TAdic ne spominje sebe kao dobitnog kandidata opozicije na predsednickim izborima. Tuzno je sto Srbija nema nikog dostojnog da je vodi. Bivsi DOS je toliko iskompromitovan raznim aferama i vrlo uspesno izvedenom akcijom licnog bogacenja da na vas sve ne treba trositi vreme. Doduse ni ovi sadasnji nisu nista bolji...sumorna slika Srbije 16 godina posle preokreta koji je davao nadu da ce biti bolje.

miki_bgg

pre 7 godina

Dok je bio Tadic na vlasti, cak i sa kompromisom oko Dacica, sve je bilo u redu. Zemlja je isla napred, nije bilo problema sa Kosovom i Hrvatskom a ugled u svetu je rastao. A ovi sad? Sramota za zdrav razum.

Grozomor

pre 7 godina

Sve je to lepo, samo sto ja ne vidim nikakvu razliku izmedju vladavine DS-a i SNS-a... Osim ako neko ne misli da je Tadic lepsi od Vucica... Kao sto je Nikolic katastrofalan predsednik, tako je u Tadicevo vreme Cvetkovic bio najbesmisleniji premijer ikada... Najvecu krivcu za ovo mucenje zdravog razuma koje Vucic sprovodi vec 4 godine, snosi upravo DS i sva njihova nesposobnost... Ljudi masovno odlaze iz Srbije da bi jednom zauvek prestali da od dva zla biraju ono manje...

Nikola M.

pre 7 godina

Tadić je moje najveće političko razočarenje u zadnjih 20 godina, ali mu je predosaćaj da se može nešto promeniti nakon predsedničkih izbora, dobar. Vučić kao i svaki balkanski vladar oko sebe okuplja mediokritete, te njegov kandidat neće imati šanse protiv zajedničkog, neuprljanog kandidata prave opozicije. Selaković, Stefanović vs. Jankovića, Jeremića čista dvojka što bi rekli kladioničari. Dajte novo, neuprljano lice, ostavite sujetu, izbacite Čedu iz koalicije i ja glasam za vas, bez obzira na prvu rečenicu ovog teksta.

Meister Jakob

pre 7 godina

Koliko je ovaj čovjek fin, uglađen i obrazovan gospodin, niko od vladajuće bulumente nije mu ni do koljena.
Kakvi god "žuti" da su bili pod njima se je bitno bolje živjelo, uzmimo kao parametre troškovi života, plaće i penzije, državni dug i kurs eura, a mogli bi i gomilu novih državnih nameta baciti pod lupu!

patuljasti samosvetsan

pre 7 godina

Vece sanse ima onaj kralj loseg humora iz Mladnovca nego bilo koji politicar. Dotle je doslo. Stranka koja bude pametna kandidovace nekog uglednog glumca stare generacije, ljudi vise nemaju poverenja u bilo kog politicara. Pre ce da pobede likovi kao sto su Beli, Kesic ili Boris Bizetic nego Jeremic. O nekom uglednijem glumcu da ne pricamo.

nev

pre 7 godina

@gavrilo 27. noembar 2016. 13:52

Unapred se zna da SNS pobedjuje sa 1.800.000 biraca koji glasaju za njih,tj za vas!!?!

Da nemate vec odstampane (i popunjene ) glasacke listice kad vec znate tacan broj?!?

deda Milosav

pre 7 godina

Opozicija treba da izabere, ili Jeremić ili Janković. Nama je neki ovakav kandidat neophodan, da se više manemo državnih udara, žalopojki, vanrednih stanja, diktature, prenemaganja, Pinka, rijalitija ......

Srna

pre 7 godina

Aaaaaaaaaaha, 16 godina je trebalo da prodje da neke stvari naucite, zaboravio si da si upravo ti rehabilitovao SPS pa sad ti stiglo iz ***eta u glavu. Drzavnici u EU, SAD i sl. drzavama se ne pripremaju za vodjenje drzave "setajuci ulicama" "strajkom gladju" isl, vec studiraju specijalne fakultete za to, a onda sticu iskustvo u poslovima mimo i u politici, pa kad postanu priznati u drustvu pokrenu svoju kandidaturu. Znamo svi da toga u Srbiji odavno nema, pa ljude koji drze do licnog morala ta vasa prica ne dotice vise i odavno.

Baba Vanga

pre 7 godina

Daj bre covece kako te vise nije sramota??? Imao si tj. imali ste sansu i sta ste uradili?? Vi ste krivi za ovu situaciju i povapirenje Dacica..

bg

pre 7 godina

Ujedinite se oko Jeremića. On jedini od naroda moze dobiti glasove. A kako ne pripada ni jednoj stranci , vama svima to odgovara. Skolovan, kulturan i postovan u politickim krugovima celog sveta. To nam i treba, da nas ne bruka. Uspeh zavisi i od njegovog ugleda. Budite posteni prem sebi samima a onda i pred ovim narodom. Nismo dvi tupadzije...

Brljivost all over

pre 7 godina

Nema sanse, lobotomija je jos jaka medju narodom, Vucic sam bi surovo trijumfovao u prvom krugu, poput Slobe. Ista prica bi bila kao za Slobu, niko ne zna nekog ko kaze da glasa za Vucica, a dodju izbori, i ljudi koji i broje glasove i protiv Vucica su - priznaju: brate, glasaju ga stvarno!
I jos nesto, Vucic da kandiduje Antu Gotovinu ili Hasima Tacija, glasali bi i njih za predsednika Srbija.
To vam je to ukratko.

God save the Queen

pre 7 godina

Ja sam za kralja. On mozda ne zna dobro srpski, ali nece nas brukati u inostranstvu. Njegova supruga je jedna divna i plemenita zena, i mislim da bi to bilo odlicno resenje.

Imaju najbolje rodjacke veze po Evropi, obrazovani su i ugladjeni, i svi rade. Dvor vec imaju, nece se baviti lopovlukom, i ustedecemo novac za vecite izbore.

I na kraju, ne manje vazno, imacemo kralja, jedini od svih bivsih drzava bivse Kraljevine Jugoslavije. Time cemo reci vise nego svim Tominim nadrealnim govorima: neka se vidi ko je kosio a ko vodu nosio u istoriji.

Bila bih ponosna da opet budemo Kraljevina.

sss

pre 7 godina

ja takodje smatram da je nikolic sramota, ali tadicu nemoj da se zavaravas da iko iz sveta tebe vise ceni nego tog nikolica... razliku izmedju tebe i njega vidimo samo mi u srb, a preko vi mu dodjete na isto... to se vidi svaki dan, na kraju ce nikolic videti vise svetskih lidera nego ti...

Luca Brasi

pre 7 godina

Glasam za Seselja dosta mi je trivijalnosti zadnjih 15.god,treba mi malo zabave u Zemlji,kad su Ameri pristali na zabavu sa Trampom,sto mi ne bi sa Seseljem!

teofil

pre 7 godina

Kako je pametan sad kad nije na vlasti... kako nije bio tako pametan dok je bio u fotelji... 8 godina nam je protracio... nista Vucic nije drugaciji od njega dok je bio na vlasti...

lokalac

pre 7 godina

Tadic je u pravu. Mora zajednicki kandidat opozicije. Naravno, ne racunam radikale jer oni nisu opozicija. Seselj neka se kandiduje, njegov blam. Ne bih volela da kandidat bude Jeremic. Nikako. Ali Sasa Jankovic bi sigurno imao moj glas. Ipak, nazalost, Jeremic ima vecu podrsku od Jankovica. Ali sve je ok, samo da ovi trenutni odu na smetliste istorije.

JessePinkmanPFC

pre 7 godina

Cemu li se nadate?

Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to.
(Savanova, 27. novembar 2016 17:41)

Nadam se da cete pokrasti izbore, pa cemo na ulice, a onda cemo da se vidimo oci u oci. Ukoliko ne budem bio u zemlji, doci cu samo da vas vidim. Cuj, lik se potpisuje sa "Savanova".....

Неко нов

pre 7 godina

Samo neko nov koji se nikad nije bavio politikom moze da me ubedi da izadjem na izbore!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (knight, 27. novembar 2016 14:56)

И опет падаш на исту фору.

v

pre 7 godina

Planiram da glasam za Jeremica. Ali ako on bude zajednicki kandidat opozicije, podrzan od strane Tadica, Pajtica, Sutanovca, Cede itd, onda nece dobiti moj glas.

Lopta je okrugla

pre 7 godina

Možda je Tadić u pravu. Ali ako pre izbora krene izvoz mercedesovih autobusa, što je Vučić obećao u predizbornoj kampanji 2014 možda narod opet stekne poverenje u njega.

mire

pre 7 godina

Kad je mogao Tramp da bude izabran za predsednika u Americi, šta onda da očekujemo ovde kod nas? Tadić nikako da shvati da je njegovo prošlo, sada su aktuelni ultra desni pokreti, čak je i Toma prevaziđen. Šešelj nam ne gine, to zna Vučić i zato će se kandidovati..

nema ovde leba

pre 7 godina

Eto zasto smo jadni i bedni i ostacemo takvi zato sto nemamo ni gram mozga pa da sami razmisljamo svojom glavom,neko pomene Jeremica a mi svi ko mutavi to je to,bravo,pa opet jovo nanovo,moramo shvatiti da je to sve jedna te ista klapa koja prvo podmiri sebe i svoje a nas ko ....

Mirko

pre 7 godina

Tadicu pamtimo malo vise.

Znamo koliko smo bili uspesni sa vama na celu isto ste bili katastrofalni po Srbiju kao i ovi trenutni ..mada ovi nemaju premca u razaranju Srbije !!

Niko od vas ne zasluzuje da bude predsednik Srbije....jer ste svi sa istog platnog spiska.

Mozda Sasa Radulovic mada je i on sumnjiv ili recimo Branko Dragas, cak i Stanija bi bila od vece koristi nego Nikolic, Seslj,Tadic,..i ostala bag.a.

Trifke

pre 7 godina

Jedini kandidat opozicije koji bi mogao da pobedi na predsednickim izborima jeste Vuk Jeremic. U slucaju da opozicija podrzi Jeremica Vucic bi bio u ozbiljnom problemu. Prvo, morao bi da se kandiduje, sto znaci da bi morao da napusti najvazniji polozaj u drzavi, a drugo jer bi veliki broj njegovih glasova uzeo Seselj tako da bi u slucaju prolaska u drugi krug sa Jeremicem doslo do ovoga sto predvidja Tadic, Jeremic bi sigurno odneo pobedu.

Министар

pre 7 godina

Gospoda poput Tadića bi trebalo da se sakriju u mišju rupu. Čovek koji je imao priliku da što kroz predsednički mandat, što kroz stranačku većinu u skupštini bude na vlasti bar 30 hodina upropastio je Srbiju podižući iz mrtvih SPS samo da bi spasio svoju fotelju. I fotelju mu je izmako upravo SPS. A nama je izmakao tlo pod nogama. Gospodine Tadicu Vi nemate pravo da kazete bilo sta. Iskreno oduzeo bih Vam sve sto imate i nemate pa i diplomu fakulteta.

Lik

pre 7 godina

Secam se AV 2012. je pricao kako ce odmah bar 50 Agencija da ukine,da ce da stane na x kriminalu,da ce ljudi bolje da zive, a da ce autoputevi biti gotovi do 2015....Nista od toga. On je zapustio svoje kadrove koji po lokalu rade sta hoce,to je takav kriminal i bahatost,da je vreme da se promene...
(C i n i k, 27. novembar 2016 14:20)

A jel misliš da će neki drugi biti bolji?! Biće gori kao što je i ova vlast gora od prethodne a prethodna gora od Slobine.

Cxevu

pre 7 godina

Atvar je i vise nego jasna.Nikolic ce biti ispred SNS-a i za njega ce glasati cela masinerija,a na drugoj strani cemo imati Jeremica,Seselja i Jankovica.
Tako da ce Nikolic u prvom krugu imati najvise glasova zbog stranke,posle njega Seselj koji ima dosta biraca,dok ce se prava borba voditi izmedju Jeremica i Jankovica.
Ko god od njih dvojice ode u drugi krug,pobedice,mada je steta sto ce se u prvom krugu glasovi razliti.

demn

pre 7 godina

Za tebe ili tvog kandidata necu da glasam, bas kao ni za Vucica ili Nikolica. Svi samo pricate Imao si 12 godina nista nisi uradio... I sad kao umeces ma cao

Nebojsa

pre 7 godina

Licno bih voleo da opozicija nadje jednog zajednickog kandidata bez obzira dali se radi o politicaru ili o nestranackoj licnosti , ali ima jedan problem a to je sto danas imamo stranke u opoziciji koje suruju sa SNS na lokalu a to su LDP i DSS
dalje razlikuju se pojedine stranke iz opozicije po pitanju EU i NATO-a da li hoce da nadju zajednicki jezik i da te razlike sklone sa strane u interesu pobede na izborima ili ce idalje da imaju tvrd stav to je pitanje nad pitanjima

Naprednjak na budžetu

pre 7 godina

Glasači SNS moraju da znaju da se nalazimo u vrlo delikatnoj situaciji. Naime Toma želi da se kandiduje i ako ga SNS ne podrži on će pocepati stranku i biti kandidat neke nove partije ili kandidat grupe građana. Zato je važno da svih 600000 članova izadje i glasa za Vučica ili koga on izabere. Toma nas je silno razočarao. Treba motivisati na svaki način i one koji nisu članovi da podrže našeg kandidata.

Sreten Žujkić

pre 7 godina

Na stranu kandidat, samo pogledajte kome se daje medijski prostor na RTS-u i biće vam jasno ko je pogodna opozicija aktuelnoj vlasti.
Tadić, Čeda i slični..

Ovi bez interneta nemaju pojma ko je Janković, za Jeremića su možda i čuli.

Slobodan

pre 7 godina

Blago Srbiji, prosvecuje nas neko ko je izgubio od "katastrofalnog predsednickog kandidata". Narod ili prepozna kvalitet ili glasa za manje loseg. Svi su na politickoj sceni dugo vremena, svi su pod hipotekom blize ili dalje proslosti, nece biti jednostavno izabrati predsednika.

''onako''

pre 7 godina

Kada bi moglo, onako teoretski receno, trebalo bi sve raspustiti i krenuti od nule.
Kod nas se glasa za ljude, a ne za stranke, ali kad kazem stranke ne mislim na udruzenje ljudi koje u Srbiji, ocigledno svako moze da formira. Potrebno je formirati nekakve ideologije, te prema njima formirati stranke. Danas da pitas neku stranku za sta se vi zalazete, a oni ce prvo napasti vlast( ako su u opoz), a onda ce da pricaju sigurne bajke, jer narod to voli da slusa. Kada pitas coveka za koliko stize sa zelenjaka do vidikovca i on ti kaze za dva minuta, treba odmah pobeci od njega, jer te je u startu slagao, te ne vidim zasto to ne bi i kasnije radio. A na kraju si ti sam kriv jer mu dozvoljavas da to radi.

Corto

pre 7 godina

Nemoj da se lažemo, ako hocete da pobedite SNS kandidata onda gurajte svi iz opozicije Jeremica. On jedini tu pobedu moze da odnese. Ne kazem da je najbolji, ali moze da dobije glasove sa svih strana.

Penja De la

pre 7 godina

Tebe, verovatno. Da si bio samo maaalo pametniji dok si bio predsednik (premijer) jos uvek bi bio vazna politicka licnost u Srbiji. Da je Mijatovic pogodio penal protiv Holandjana...

gavrilo

pre 7 godina

Tadić se ponaša kao da ne postoji 1,8 milona ljudi koji glasaju za politiku SNS kojom se vodi drzava i koja se pokazala kao dobra.
na predsedničkim izborima 2017 pobediće ta politika tj. onaj kandidat koji bude zagovarao politiku koju vodi SNS.
to ce tako da bude

Luca Brasi

pre 7 godina

Glasam za Seselja dosta mi je trivijalnosti zadnjih 15.god,treba mi malo zabave u Zemlji,kad su Ameri pristali na zabavu sa Trampom,sto mi ne bi sa Seseljem!

miki_bgg

pre 7 godina

Dok je bio Tadic na vlasti, cak i sa kompromisom oko Dacica, sve je bilo u redu. Zemlja je isla napred, nije bilo problema sa Kosovom i Hrvatskom a ugled u svetu je rastao. A ovi sad? Sramota za zdrav razum.

VIP analiticar

pre 7 godina

Sva sreca pa ne zavisim od ove teme :) po meni su bivsa vlast (DOS) kao i bivsa opozicija (tj. Radikali, SPS i JUL) podjednako katastrofalno resenje po Srbiju, nisam svestan kako da ih se obican narod otarasi? Uzgred okolonosti su jos losije nego pre 21 godinu,...Evropi je 20 godina po zavrsetku WWII bilo potrebno da se iz pepela pretvori u EEZ a nekima ni 26 godina da sagrade i urede drzavu, sto je najzalosnije ne vidi se svetlost na kraju tunela.

Swedenonline

pre 7 godina

Katastrofalni kandidat Nikolic te je pobedio u uslovima kada si imao komletan drzavni aparat iza sebe sve sa medijima. Kratkog li pamcenja.
(Sta rece, 27. novembar 2016 16:59)

Ovo ništa ne govori o njemu već o biračkom telu, bez glave.

Срески Шпијун®

pre 7 godina

Тадић има хиљаду мана али тих 8 година ме није било срамота своје земље, политика није била главна тема, народ није живео у сталном ванредном стању.

Jelena

pre 7 godina

Ti, umesto da si se pozabavio drzavom i narodom, si pravio SNS. Kada je bio ankentni odbor samo je Ceda glasao da Toma vrati mandate SRS-u a cela DS i, po nagovoru tebe, SPS niste dali da se vrate mandati. Ti si rekao da licno neces dozvoliti da se vrate mandati SRS-u. Da su se vratili mandati, ti bi jos uvek bio predsednik a SRS jaka opozicija. Sto si obilazio Tomu kad je strajkovo gladju? Sta ste pricali sat vremena a novinarima nije bio omogucen pristup? Zasto si primao u predsednistvo Tomu i Vucica? Zasto nisi ugasio Radio Fokus koji je najcrnje sve za tebe pricao? I jos ima 1000 pitanja ,,zasto". Nisu nam ovaj zivot dali ni Toma ni Vucic vec ti, koji si ih stvorio.

mlekadzija

pre 7 godina

IZ prevelike skromnosti TAdic ne spominje sebe kao dobitnog kandidata opozicije na predsednickim izborima. Tuzno je sto Srbija nema nikog dostojnog da je vodi. Bivsi DOS je toliko iskompromitovan raznim aferama i vrlo uspesno izvedenom akcijom licnog bogacenja da na vas sve ne treba trositi vreme. Doduse ni ovi sadasnji nisu nista bolji...sumorna slika Srbije 16 godina posle preokreta koji je davao nadu da ce biti bolje.

God save the Queen

pre 7 godina

Ja sam za kralja. On mozda ne zna dobro srpski, ali nece nas brukati u inostranstvu. Njegova supruga je jedna divna i plemenita zena, i mislim da bi to bilo odlicno resenje.

Imaju najbolje rodjacke veze po Evropi, obrazovani su i ugladjeni, i svi rade. Dvor vec imaju, nece se baviti lopovlukom, i ustedecemo novac za vecite izbore.

I na kraju, ne manje vazno, imacemo kralja, jedini od svih bivsih drzava bivse Kraljevine Jugoslavije. Time cemo reci vise nego svim Tominim nadrealnim govorima: neka se vidi ko je kosio a ko vodu nosio u istoriji.

Bila bih ponosna da opet budemo Kraljevina.

Naprednjak na budžetu

pre 7 godina

Glasači SNS moraju da znaju da se nalazimo u vrlo delikatnoj situaciji. Naime Toma želi da se kandiduje i ako ga SNS ne podrži on će pocepati stranku i biti kandidat neke nove partije ili kandidat grupe građana. Zato je važno da svih 600000 članova izadje i glasa za Vučica ili koga on izabere. Toma nas je silno razočarao. Treba motivisati na svaki način i one koji nisu članovi da podrže našeg kandidata.

sss

pre 7 godina

ja takodje smatram da je nikolic sramota, ali tadicu nemoj da se zavaravas da iko iz sveta tebe vise ceni nego tog nikolica... razliku izmedju tebe i njega vidimo samo mi u srb, a preko vi mu dodjete na isto... to se vidi svaki dan, na kraju ce nikolic videti vise svetskih lidera nego ti...

v

pre 7 godina

Planiram da glasam za Jeremica. Ali ako on bude zajednicki kandidat opozicije, podrzan od strane Tadica, Pajtica, Sutanovca, Cede itd, onda nece dobiti moj glas.

mire

pre 7 godina

Kad je mogao Tramp da bude izabran za predsednika u Americi, šta onda da očekujemo ovde kod nas? Tadić nikako da shvati da je njegovo prošlo, sada su aktuelni ultra desni pokreti, čak je i Toma prevaziđen. Šešelj nam ne gine, to zna Vučić i zato će se kandidovati..

Lopta je okrugla

pre 7 godina

Možda je Tadić u pravu. Ali ako pre izbora krene izvoz mercedesovih autobusa, što je Vučić obećao u predizbornoj kampanji 2014 možda narod opet stekne poverenje u njega.

C i n i k

pre 7 godina

Sns pocinje da gubi,znaju to,sada su dobili 20 poslanika manje, a sledeci x bice tezak poraz. Nakon toga ce da nastupi opsta bezanija 'stranackih vojnika' u druge stranke pa opet,jovo nanovo. Zasto ce Sns da izgubi? Nista nisu uradili a imali su 2/3 vecinu u Skupstini?. Sem sto samo pricaju i obecavaju,nisu nista uradili povodom kriminala,nisu Policiju reformisali,zdravsto je katastrofa,obrazovanje ponizeno a pravosudje je 0. Secam se AV 2012. je pricao kako ce odmah bar 50 Agencija da ukine,da ce da stane na x kriminalu,da ce ljudi bolje da zive, a da ce autoputevi biti gotovi do 2015....Nista od toga. On je zapustio svoje kadrove koji po lokalu rade sta hoce,to je takav kriminal i bahatost,da je vreme da se promene.

Nikola M.

pre 7 godina

Tadić je moje najveće političko razočarenje u zadnjih 20 godina, ali mu je predosaćaj da se može nešto promeniti nakon predsedničkih izbora, dobar. Vučić kao i svaki balkanski vladar oko sebe okuplja mediokritete, te njegov kandidat neće imati šanse protiv zajedničkog, neuprljanog kandidata prave opozicije. Selaković, Stefanović vs. Jankovića, Jeremića čista dvojka što bi rekli kladioničari. Dajte novo, neuprljano lice, ostavite sujetu, izbacite Čedu iz koalicije i ja glasam za vas, bez obzira na prvu rečenicu ovog teksta.

teofil

pre 7 godina

Kako je pametan sad kad nije na vlasti... kako nije bio tako pametan dok je bio u fotelji... 8 godina nam je protracio... nista Vucic nije drugaciji od njega dok je bio na vlasti...

Srna

pre 7 godina

Aaaaaaaaaaha, 16 godina je trebalo da prodje da neke stvari naucite, zaboravio si da si upravo ti rehabilitovao SPS pa sad ti stiglo iz ***eta u glavu. Drzavnici u EU, SAD i sl. drzavama se ne pripremaju za vodjenje drzave "setajuci ulicama" "strajkom gladju" isl, vec studiraju specijalne fakultete za to, a onda sticu iskustvo u poslovima mimo i u politici, pa kad postanu priznati u drustvu pokrenu svoju kandidaturu. Znamo svi da toga u Srbiji odavno nema, pa ljude koji drze do licnog morala ta vasa prica ne dotice vise i odavno.

Brljivost all over

pre 7 godina

Nema sanse, lobotomija je jos jaka medju narodom, Vucic sam bi surovo trijumfovao u prvom krugu, poput Slobe. Ista prica bi bila kao za Slobu, niko ne zna nekog ko kaze da glasa za Vucica, a dodju izbori, i ljudi koji i broje glasove i protiv Vucica su - priznaju: brate, glasaju ga stvarno!
I jos nesto, Vucic da kandiduje Antu Gotovinu ili Hasima Tacija, glasali bi i njih za predsednika Srbija.
To vam je to ukratko.

JessePinkmanPFC

pre 7 godina

Cemu li se nadate?

Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to.
(Savanova, 27. novembar 2016 17:41)

Nadam se da cete pokrasti izbore, pa cemo na ulice, a onda cemo da se vidimo oci u oci. Ukoliko ne budem bio u zemlji, doci cu samo da vas vidim. Cuj, lik se potpisuje sa "Savanova".....

Неко нов

pre 7 godina

Samo neko nov koji se nikad nije bavio politikom moze da me ubedi da izadjem na izbore!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (knight, 27. novembar 2016 14:56)

И опет падаш на исту фору.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Jadan si Tadicu. Mozda Vucic zna, ali ocigledno da ti ne znas da narod ne pada dva puta na istu prevaru. Idi pisi knjigu, uzivaj u prirodi, jer nisi ti za politiku.
(mekusac, 27. novembar 2016 14:07)
Ne pada dva puta na istu prevaru?! Kako to, pa na vlasti su nam isti, koji su devedesetih rasturili Srbiju za sledecih pola veka. Tri rata, hiljade poginulih, raseljenih...totalna destrukcija privrede, opustosen penzioni fond, pokradeno sve sto je moglo...i opet su glasali za njih. I opet unistavaju sve sto je preostalo, poceli i od naroda direktno da otimaju, zemlju da rasprodaju...
Stoga......o cemu pricas, majke ti?

Meister Jakob

pre 7 godina

Koliko je ovaj čovjek fin, uglađen i obrazovan gospodin, niko od vladajuće bulumente nije mu ni do koljena.
Kakvi god "žuti" da su bili pod njima se je bitno bolje živjelo, uzmimo kao parametre troškovi života, plaće i penzije, državni dug i kurs eura, a mogli bi i gomilu novih državnih nameta baciti pod lupu!

nev

pre 7 godina

@gavrilo 27. noembar 2016. 13:52

Unapred se zna da SNS pobedjuje sa 1.800.000 biraca koji glasaju za njih,tj za vas!!?!

Da nemate vec odstampane (i popunjene ) glasacke listice kad vec znate tacan broj?!?

Lik

pre 7 godina

Secam se AV 2012. je pricao kako ce odmah bar 50 Agencija da ukine,da ce da stane na x kriminalu,da ce ljudi bolje da zive, a da ce autoputevi biti gotovi do 2015....Nista od toga. On je zapustio svoje kadrove koji po lokalu rade sta hoce,to je takav kriminal i bahatost,da je vreme da se promene...
(C i n i k, 27. novembar 2016 14:20)

A jel misliš da će neki drugi biti bolji?! Biće gori kao što je i ova vlast gora od prethodne a prethodna gora od Slobine.

deda Milosav

pre 7 godina

Opozicija treba da izabere, ili Jeremić ili Janković. Nama je neki ovakav kandidat neophodan, da se više manemo državnih udara, žalopojki, vanrednih stanja, diktature, prenemaganja, Pinka, rijalitija ......

bg

pre 7 godina

Ujedinite se oko Jeremića. On jedini od naroda moze dobiti glasove. A kako ne pripada ni jednoj stranci , vama svima to odgovara. Skolovan, kulturan i postovan u politickim krugovima celog sveta. To nam i treba, da nas ne bruka. Uspeh zavisi i od njegovog ugleda. Budite posteni prem sebi samima a onda i pred ovim narodom. Nismo dvi tupadzije...

Cxevu

pre 7 godina

Atvar je i vise nego jasna.Nikolic ce biti ispred SNS-a i za njega ce glasati cela masinerija,a na drugoj strani cemo imati Jeremica,Seselja i Jankovica.
Tako da ce Nikolic u prvom krugu imati najvise glasova zbog stranke,posle njega Seselj koji ima dosta biraca,dok ce se prava borba voditi izmedju Jeremica i Jankovica.
Ko god od njih dvojice ode u drugi krug,pobedice,mada je steta sto ce se u prvom krugu glasovi razliti.

Grozomor

pre 7 godina

Sve je to lepo, samo sto ja ne vidim nikakvu razliku izmedju vladavine DS-a i SNS-a... Osim ako neko ne misli da je Tadic lepsi od Vucica... Kao sto je Nikolic katastrofalan predsednik, tako je u Tadicevo vreme Cvetkovic bio najbesmisleniji premijer ikada... Najvecu krivcu za ovo mucenje zdravog razuma koje Vucic sprovodi vec 4 godine, snosi upravo DS i sva njihova nesposobnost... Ljudi masovno odlaze iz Srbije da bi jednom zauvek prestali da od dva zla biraju ono manje...

Mirko

pre 7 godina

Tadicu pamtimo malo vise.

Znamo koliko smo bili uspesni sa vama na celu isto ste bili katastrofalni po Srbiju kao i ovi trenutni ..mada ovi nemaju premca u razaranju Srbije !!

Niko od vas ne zasluzuje da bude predsednik Srbije....jer ste svi sa istog platnog spiska.

Mozda Sasa Radulovic mada je i on sumnjiv ili recimo Branko Dragas, cak i Stanija bi bila od vece koristi nego Nikolic, Seslj,Tadic,..i ostala bag.a.

patuljasti samosvetsan

pre 7 godina

Vece sanse ima onaj kralj loseg humora iz Mladnovca nego bilo koji politicar. Dotle je doslo. Stranka koja bude pametna kandidovace nekog uglednog glumca stare generacije, ljudi vise nemaju poverenja u bilo kog politicara. Pre ce da pobede likovi kao sto su Beli, Kesic ili Boris Bizetic nego Jeremic. O nekom uglednijem glumcu da ne pricamo.

Trifke

pre 7 godina

Jedini kandidat opozicije koji bi mogao da pobedi na predsednickim izborima jeste Vuk Jeremic. U slucaju da opozicija podrzi Jeremica Vucic bi bio u ozbiljnom problemu. Prvo, morao bi da se kandiduje, sto znaci da bi morao da napusti najvazniji polozaj u drzavi, a drugo jer bi veliki broj njegovih glasova uzeo Seselj tako da bi u slucaju prolaska u drugi krug sa Jeremicem doslo do ovoga sto predvidja Tadic, Jeremic bi sigurno odneo pobedu.

lokalac

pre 7 godina

Tadic je u pravu. Mora zajednicki kandidat opozicije. Naravno, ne racunam radikale jer oni nisu opozicija. Seselj neka se kandiduje, njegov blam. Ne bih volela da kandidat bude Jeremic. Nikako. Ali Sasa Jankovic bi sigurno imao moj glas. Ipak, nazalost, Jeremic ima vecu podrsku od Jankovica. Ali sve je ok, samo da ovi trenutni odu na smetliste istorije.

Baba Vanga

pre 7 godina

Daj bre covece kako te vise nije sramota??? Imao si tj. imali ste sansu i sta ste uradili?? Vi ste krivi za ovu situaciju i povapirenje Dacica..

''onako''

pre 7 godina

Kada bi moglo, onako teoretski receno, trebalo bi sve raspustiti i krenuti od nule.
Kod nas se glasa za ljude, a ne za stranke, ali kad kazem stranke ne mislim na udruzenje ljudi koje u Srbiji, ocigledno svako moze da formira. Potrebno je formirati nekakve ideologije, te prema njima formirati stranke. Danas da pitas neku stranku za sta se vi zalazete, a oni ce prvo napasti vlast( ako su u opoz), a onda ce da pricaju sigurne bajke, jer narod to voli da slusa. Kada pitas coveka za koliko stize sa zelenjaka do vidikovca i on ti kaze za dva minuta, treba odmah pobeci od njega, jer te je u startu slagao, te ne vidim zasto to ne bi i kasnije radio. A na kraju si ti sam kriv jer mu dozvoljavas da to radi.

demn

pre 7 godina

Za tebe ili tvog kandidata necu da glasam, bas kao ni za Vucica ili Nikolica. Svi samo pricate Imao si 12 godina nista nisi uradio... I sad kao umeces ma cao

dejan-minhen

pre 7 godina

žalosno je kako se trenutno olako koristi reč diktatura!
bez obzira da li je neko za aktuelnu vlast, diktatura nije. narod je izabrao, da li se meni taj izbor sviđa je nešto drugo. Tadić govori neistinu i biće bez posledica, znači ipak je demokratija u pitanju.

Slobodan

pre 7 godina

Blago Srbiji, prosvecuje nas neko ko je izgubio od "katastrofalnog predsednickog kandidata". Narod ili prepozna kvalitet ili glasa za manje loseg. Svi su na politickoj sceni dugo vremena, svi su pod hipotekom blize ili dalje proslosti, nece biti jednostavno izabrati predsednika.

Nebojsa

pre 7 godina

Licno bih voleo da opozicija nadje jednog zajednickog kandidata bez obzira dali se radi o politicaru ili o nestranackoj licnosti , ali ima jedan problem a to je sto danas imamo stranke u opoziciji koje suruju sa SNS na lokalu a to su LDP i DSS
dalje razlikuju se pojedine stranke iz opozicije po pitanju EU i NATO-a da li hoce da nadju zajednicki jezik i da te razlike sklone sa strane u interesu pobede na izborima ili ce idalje da imaju tvrd stav to je pitanje nad pitanjima

mekusac

pre 7 godina

Jadan si Tadicu. Mozda Vucic zna, ali ocigledno da ti ne znas da narod ne pada dva puta na istu prevaru. Idi pisi knjigu, uzivaj u prirodi, jer nisi ti za politiku.

Feliks

pre 7 godina

Tadić je savremena utopija pojma demokratija u Srbiji! Pa imao je sve i radio je šta je hteo, zato je tako i prošao. A sada bi da se vrati negde a ni on ne zna ni gde ni kako. Ali se eto uporno oglašava i traži svoje mesto na političkom nebu Srbije, traži svoju srećnu zvezdu. A zaboravlja da je malo mator za bajke!

nema ovde leba

pre 7 godina

Eto zasto smo jadni i bedni i ostacemo takvi zato sto nemamo ni gram mozga pa da sami razmisljamo svojom glavom,neko pomene Jeremica a mi svi ko mutavi to je to,bravo,pa opet jovo nanovo,moramo shvatiti da je to sve jedna te ista klapa koja prvo podmiri sebe i svoje a nas ko ....

Onako sa strane

pre 7 godina

Kad takav mag politike koji zna sve,vapi da on bude taj,zašto on ne bi bio prvi medju jednakima i vratio se na toliko željeno mesto? Mislim da on mašta noć i dan o tome da bude taj zajednički proevropski, prozapadni, prodemokratski,pa opet proevropski, prozapadni...kandidat..da bude kandidat svih kandidata.
Ako se to desi AV treba odmah da preda vlast bez borbe..jer ko bi protiv BT? Ko sme da mu izadje na crtu?

dragan

pre 7 godina

Bio je najpametniji,najmocniji,najstrucniji i naravno,najlepsi, odlucivao je o sudbinama ljudi.Preko noci nije vise bio nista od toga,jos ne moze da dodje sebi.

roadrunner

pre 7 godina

"Začepi nos i glasaj za DOS" još jednom....neka hvala, eksperiment je katastrofalno prošao, naročito što je i dalje sve to ista ekipa i ljudi. Bili su 12 godina, pokazali šta "znaju", red je da malo odmore

BWresident

pre 7 godina

Pa opozicija je rastegljiv pojam. Dveri, DSS, Zavetnici i SRS uzimaju 10-15% od ukupnog birackog tela a ove ostale stranke ukupno 20%-25%. Kako mislite da pobedite Vucica i SNS kad oni imaju ~50% + SPS jos jedno 10%???Nije mi bas jasna vasa matemtika. Pogotovo sto je od izbora pustio ovaj put u rad koji mnogima zivot znaci u istocnoj Srbiji i tu ce sigurno da dobije 2-3% vise glasova. Verovali ili ne neki se bas raduju tom delicu puta a nekima je i porasla vrednoat imovine...

Jedino resenje je da bude Jeremic koji bi trebalo da pokusa da odlomi deo od nacionalno opredejenih biraca i da izgura na mozda 40%. Udruzivanje sa njima bi nekim glasacima bilo odbijajuce. Sve ukazuje na to da ce SNS razbiti na ovim izborima bez obzira da Nikolic bude kandidat ili ne.

Savanova

pre 7 godina

Cemu li se nadate?

Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to.

FOLKAO

pre 7 godina

Loše stoji sa matematikom i logikom Tadić, bez Dačića i Šešelja nikada ne može da sakupi 5o odsto biračkog tela, očito je u panici, svi ga teraju od sebe a stranka se gasi.

ja sam

pre 7 godina

a ko je potpisao pakt o pomirenju sa SPS? come on, luzeru. skloni se, idi radi nesto. ah, da, nikada nista nisi radio do politicki pametovao, bas kao i potpisnik gorespomenutog pakta o pomirenju.

goranh

pre 7 godina

"Ukoliko kandidat bude Vučić, ..."
A što bi Vučić išao s konja na magarca.
Srbija nema predsednički sistem kao Ameri i Rusi. Predsednik u Srbiji ne odlučuje o ničemu, deli odlikovanja i pomilovanja i može da vrati Skupštini zakon na ponovno odlučivanje, to je sve, a predsednik Vlade je glavna faca i ne razumem zašto se Vučić spominje kao mogući kandidat.

Dobronamerni posetilac

pre 7 godina

Dok je bio Tadic na vlasti, cak i sa kompromisom oko Dacica, sve je bilo u redu. Zemlja je isla napred, nije bilo problema sa Kosovom i Hrvatskom a ugled u svetu je rastao. A ovi sad? Sramota za zdrav razum.
(miki_bgg, 27. novembar 2016 17:19)

Cekaj, sarkastican si zar ne? :)
Pa sto ste ih menjali kada su bili tako dobri i sposobni?! Zasto!?!

Mare

pre 7 godina

Ključni Tadićev problem je što misli da isti scenario može da se desi dva puta i što im je u glavi model iz devedesetih. Ono je bilo onda, a ovo je sada. Niti je Vučić Milošević, niti je on Koštunica, niti je bilo bombardovanja, a iznad svega je to što mi imamo već jedno iskustvo 2000 i mislim da niko normalan u Srbiji ne želi da ga ponovi.

XY

pre 7 godina

Smesni su mi ovi sto se cude zasto bi se Vucic kandidovao za predsednika kad je tamo manja moc nego na premijerskom mestu,jer tako pise u Ustavu.To bi bilo tacno kad bi ovde bilo vazno sta pise u Ustavu.U Srbiji moc ide tamo gde ide najjaci covek.Tako je Tadic bio najmocniji iako je bio predsednik,a Cvetkovic je bio samo figura.Milosevic nikada nije bio premijer,nego predsednik,bilo Srbije bilo SR Jugoslavije,i moc je uvek isla gde je on.Ne misli valjda neko da je Mirko Marjanovic bio mocniji od Milosevica zato sto je bio premijer i to najdugovecniji.Znaci,Vucic ce biti na vlasti jos 10 godina minimum,svejedno na kojoj poziciji.Predsednik ili premijer potpuno svejedno.Sve dok ga podrzava 50% gradjana,on je nepobediv.

Savamala

pre 7 godina

Cemu li se nadate?


Matematika je jasna. DS+DSS+DVERI+SRS+Zavetnici+NDS+ ko zna koje male partije = 38%.

Jeremic ili ne gubite izbore prihvatite to. (Savanova, 27. novembar 2016 17:41)

Da, ali narod bira, a ne zbir procenata

Parket

pre 7 godina

Ti, umesto da si se pozabavio drzavom i narodom, si pravio SNS. Kada je bio ankentni odbor samo je Ceda glasao da Toma vrati mandate SRS-u a cela DS i, po nagovoru tebe, SPS niste dali da se vrate mandati. Ti si rekao da licno neces dozvoliti da se vrate mandati SRS-u. Da su se vratili mandati, ti bi jos uvek bio predsednik a SRS jaka opozicija. Sto si obilazio Tomu kad je strajkovo gladju? Sta ste pricali sat vremena a novinarima nije bio omogucen pristup? Zasto si primao u predsednistvo Tomu i Vucica? Zasto nisi ugasio Radio Fokus koji je najcrnje sve za tebe pricao? I jos ima 1000 pitanja ,,zasto". Nisu nam ovaj zivot dali ni Toma ni Vucic vec ti, koji si ih stvorio.
(Jelena, 27. novembar 2016 14:10)

Jedino sto zaboravljas je zakon koji je sam DOS doneo, a to je da su poslanici vlasnici mandata, a ne stranke. Zakon je glup, ali ga treba postovati i tacka.

Министар

pre 7 godina

Gospoda poput Tadića bi trebalo da se sakriju u mišju rupu. Čovek koji je imao priliku da što kroz predsednički mandat, što kroz stranačku većinu u skupštini bude na vlasti bar 30 hodina upropastio je Srbiju podižući iz mrtvih SPS samo da bi spasio svoju fotelju. I fotelju mu je izmako upravo SPS. A nama je izmakao tlo pod nogama. Gospodine Tadicu Vi nemate pravo da kazete bilo sta. Iskreno oduzeo bih Vam sve sto imate i nemate pa i diplomu fakulteta.

Sreten Žujkić

pre 7 godina

Na stranu kandidat, samo pogledajte kome se daje medijski prostor na RTS-u i biće vam jasno ko je pogodna opozicija aktuelnoj vlasti.
Tadić, Čeda i slični..

Ovi bez interneta nemaju pojma ko je Janković, za Jeremića su možda i čuli.