Aktuelno

Petak, 11.11.2016.

10:18

VW predstavio Golf za 2017: Šta je novo?

Izvor: B92

VW predstavio Golf za 2017: Šta je novo? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Trulex

pre 7 godina

@R32
Evo ja vozim ceo svoj zivot francuze,kojima se ti ismevas,molim te objasni mi kako je i u kom segmentu bolji Golf 6 od mog Peugeota 308 2013 godište 2.0 hdi,da nije možda udobniji ? da nije možda lepši? da nema možda bolju opremu ? da nema možda kvalitetniji motor ? da nije mozda firma sa dužom tradicijom ?......objasni molim te
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 12. novembar 2016 14:03)


Ja imao prethodni Peugeot 308 SW 1.6 HDI. Ima mesta, ne vuce lose, jeftin je, ima opremu ali je nakako kao bure, supalj. Odzvanja. Pozicija vozaca kao na ginekoloskoj stolici. Preglednost B stuba losa. Kvalitet tapacirunga los.

I tata bi sine...

pre 7 godina

Da li zna netko kako se zaposliti kao dizajner u VW kompaniji?
Joj zaboravio sam. Zadnji je otišao na bolovanje prije par godina i shvatili su da im ide dobro i bez njega(glavni kupci su ljudi bez mašte, a takvih je puno) tako da do daljnjeg ne zapošljavaju dizajnere. Ionako moraju otpustiti 30.000 ljudi jer nema para za razvoj jer su morali platiti za svoje laži u SAD-u.
Odlična firma. Bila nekad davno.

Maki

pre 7 godina

U press release-u za novine to sve lepo zvuči dok ne dođete do realnosti da je sva ta tehnologija dostupna samo kao preskupa opcija i kao takva menja cenu automobilu da on praktično postaje neisplativ i preskup za ono što nudi.

A onda imate i onu drugu stranu efikasnosti motora, koja sem što nije tačna, odnosi se na klot modele a ne na one sa gore nabudzenom tehnikom. Ako uzmete svu tu tehnologiju taj Golf ne da neće trošiti 6-7 litara koliko stvarno troši po gradu nego najmanje 8 bez problema. U to sam se lično uverio jer godinu dana star A4 2.0tdi troši 8.5 u gradu i ne može ispod, možda bi mogao kada bi mu stavio 16ice, jednozonsku klimu i manualni menjač ali šta će mi onda takav A4?

E to je problematika između stvarnosti i jedne kratke recenzije ili promotivnog komada teksta.

Inače sva ta sigurnosna napredna operema je u Mazdi ili Mitsubishiju jednim delom standarnda operma a druga opciona opet jeftinija nego u VW ili Opelu.

Pa nista

pre 7 godina

@hiavata Cesto dolazim u bg, 1-2 godisnje. 1 od 10 automobila je toyota u srb. I te ostale tojote su yarisi, korolice, sve mali autici. Malo je onih limuzina kojih cak i nema osim avensisa. Znaci neuporediv je broj ili mizeran Toyota automobila. Ima dosta nisana, honda, mazdi, micubisija, ali mahom starih preko 20 god.
@ Vase ime
Mogu ti reci da jedino Toyota i Honda mogu da izdrze to sto si ti naveo, svi ostali Japanski i ostali azijski automobili nisu u tom rangu. Ja sam npr imao lexus is250 f sport 2011 godiste i imao sam dosta problema sa modulom i elektronikom. Dakle, ljudi se zamlacuju da ako je auto Toyota da mora da budd top. Ili ako je auto Bmw da mora da bude top. Jednostavno kako ti se potrefi i koliko srece imas.

Еуридамас

pre 7 godina

@Baxus, то што ти генерализујеш Босанце на основу твог повезивања вицева и Голфова довољно говори о теби. Свјестан сам које је проблеме VW имао са одређеним моторима и ту спадају 1.2 и 1.4 ТСИ и то искључиво због ланца, и то не спорим. А с друге стране 1.6 и 2.0 ТДИ и 1.8 и 2.0 ТСИ су им доста робусни мотори, који прелазе огромне километраже без већих кварова. Једноставно Пежо не може да се пореди са VW ни у једном погледу осим по цијени, а и та цијена је таква зато што је лошији. Само погледај колико има 10-15 година старих Француза на улици, а колико Њемаца. Није то без разлога. И ово ти говори Босанац из вица који игром случаја проводи доста времена у иностранству. Жив ти био и вози шта год хоћеш, а ја поред Голфа не сједам у 308.

markoni

pre 7 godina

Kakve su to gluposti tipa preskup je za te novce ima ovo ono i sl...
Nepostoji preskupa stvar sve dok za nju ima interesovanja tj kupaca,a svi ovde dobro znamo da njih za golf nemanjka ! E sad,šta bi moglo za te pare pa izvolte gospodo niko vas netera da bilo šta kupite na silu !

boban,nis

pre 7 godina

Danasnji automobili su dostigli vrh i na njima vise i nema sta dodati a da to kod nekog modela nije vec vidjeno.Sve preko postojeceg je cist marketing i izivljavanje.

Vaše ime

pre 7 godina

@(Pa nista, 12. novembar 2016 11:25)

Azija se vozi zbog pouzdanosti i malo nize cene. Mnogi auti iz azije traju 10 godina bez ijednog vanrednog servisa, cesto i preko 200k km. Sijalice ne racunam, posto to kod svih crkava. Evropa igra na luksuz i udobnost, ali zato i cena raste drasticno, pa ko sta voli. Meni je bolji pouzdaniji auto, a recimo i Hyundai zna da napravi luksuzan auto. Nije S klasa, ali meni dovoljno luksuzan (npr Genesis). Pre nekoliko godina sam vozio Lexus IS u top opremi i samo cu reci, unutra je luksuzniji od audija S6 u kome sam se vozio vise puta, ali samo ako posmatras sa aspekta vozaca i suvozaca, jer veoma nepraktican auto (pozadi jedva decu stavis, a gepek sav u krivinama, jedva jedan veci kofer stane).

Baxuz

pre 7 godina

(Еуридамас, 12. novembar 2016 20:45)

Citam komentar i kapiram odakle vicevi o Bisancima. To sto vi niste culi za ista drugo sem golfa nije problem drugih proizvodjaca vec jedino vas. 2.0Hdi motor o kome covek prica je klasa za 2.0tdi koji kuburi sa problemima od kad se pojavio na golfu 5. A taj 2.0hdi iz 2013 nije isti 2.0hdi sa pezo 307 vec novi i daleko pouzdaniji motor i nema softver za varanje. A sta cemo za Tsi motore i koliko njih nije doguralo ni do 100.000km?

hiavata

pre 7 godina

Vidim vecina pljuje VW i Golf. Draga gospodo, vecina vas bi vozila da ima pare. Navodite da je skup, pa zasto onda Srbija nije puna Toyota, Hondi itd? Nevreovatno kakve gluposti se pisu. Ja zivim u Australiji, vecina vozila koje se voze su iz Azije, ne zato sto su sad ne znam koliko dobra, nego sto su jeftinija od evropskih. A ovi sto satro porede Kiu, Hyundai sa VW ili ne daj boze nekim drugim evropskim brendom, ne znaju nista o zivotu. Pozz
(Pa nista, 12. novembar 2016 11:25)

Niste skoro bili ovde. Beograd je pun toyota a jedan od prodavanijih u segmentu i odlicno drzi cenu je yaris.

Miki

pre 7 godina

@Marko
Ne znam za 308, ali ko se dotakao 307-ice ne verujem da je ikada više seo u bilo koji Peugeot. Jednostavno najkvarljiviji auto ikad i igde. Moj je bio 2007. godiste, dizel, i gotovo sam poludeo vozeći ga 2 godine.

KUD Idijot

pre 7 godina

Volks Wagen u prevodu znači narodno vozilo i ono to i jeste,vozilo radničke klase,pa prema tome ljudi nemojte više ni očekivati.Što se tiče interijera stvarno su minimal no ja to lično i preferiram,ne volim kada od kokpita proizvođači pokušavaju napraviti boeing-a. Da su skupi jesu,stoji i slažem se,no morate ipak da se složite da su i izdržljivi i ne toliko skupi za održavanje. Golf je u evropi jedan do najprodavanijih modela i to samo zato što ima tradiciju kvaliteta,ali samo to,uglavnom je to kao drugi auto,što se kaže za po gradu,a pored se vozi nešto veće i udobnije za dalja putovanja.

Gross

pre 7 godina

@Uh Razlika izmedju golfa 5 i 6 je potpuno drugačiji motor. Prešli su sa Pumpa-mlaznica na Komonreil sistem. Auto je znatno tiši i kultivisaniji. Drugačije je vešanje - auto je dosta udobniji. Kompletna elektronika i interfejs su daleko lakši za korišćenje. Sam auto je lakši za vožnju i stabilniji na visokim brzinama. Ovo pišem kao neko ko je posedovao obe verzije. Što se tiče Golfa 2, da se ja pitam svim automobilima koji nisu potpuno ispravni i koji ne zadovoljavaju ekološke potrebe bih zabranio za korišćenje, pa tako i Golf2. Jeste legenda, ali odavno mu nije mesto na ulici. Pozdrav

srdjan

pre 7 godina

Vozio sam VW, Peugeot, Citroen, Tojotu, Skodu i sad na kraju Opela. Sve modeli C klase Golf, 307, C4, Auris, Oktavia i Astra.
Golf u celini je najbolji izbor za prosecnog coveka. Kome treba udobnost kupuje francuska vozila, kome treba prostor kupuje Skodu. Kome treba racionalna kupovina tu su japanci i koreanci. Opel sa druge strane jeste nemac ali. Sve ono gde drugi nude vise od Golfa tipa dizajn, kvalitet, prostranost, udobnost i opremljenost Golf je na sredini i zato ga ljudi kupuju.
Dzaba se vi ovde glodjete sta je bolje. Svaki proizvodjac fura svoju neku ideju a na nama je da je kupimo.
Sto se tice Opela, super ide, ok motori, ok cena odrzavanja ali taman toliko jeftiniji od VW koliko je razlika u celom paketu vozila. Zao mi sto nisam probao Forda i nekog Fiata te klase.

perishw

pre 7 godina

@Gonzo
PA rekao sam za Hondu Civic, zato što je jeftinija od golfa! Ima mnogo boljih benzinskih motora i automobila! Golf je zasigurno najbolji sa dizel motorom i tu nema konkurenciju. Ovde se u Usa jedino pokazao dobar Vw diesel sa četiri cilindra, onaj sa pet ima dosta problema! Najveći problem su kvarovi na benzinskim motorima i rano počinju!! Ja nemam nista protiv karoserije i izgleda ali motori i menjači...??

Еуридамас

pre 7 godina

@Marko, тај твој Пежо неће прећи ни у пола километара као тај Голф са којим га поредиш. О квалитету израде и лежању на цести да не причам. Који је љепши је субјективна ствар и нема сврхе расправљати о томе. Пежо ми је увијек био за жене, уопште ми није јасно како га мушкарци могу возити.

Nesalomivi

pre 7 godina

Ubedljivo najbolji auto u svojoj klasi zajedno sa audijem A3.Ko je vozio bolje verzije Golfa sigurno zna o cemu pricam,kvalitet je nesporan,Dsg menjac naucna fantastika za ostale proizvodjace,kao uvjek lider je u bezbroj tehnickih inovacija na svakom novom modelu.Dizajn provjeren..nije kao kod pomenutih Koreanaca,Francuza itd.. na pocetku kad je nov interesantan a za par god bezlican.Golf vozen kao taxi vozilo posle milion predjenih kilometara izgleda kao da je u garanciji,pogledajte ostale.. ne postoje sa tom kilometrazom.

novi sad

pre 7 godina

@R32
Koji to test dokazuje da je Golf bolji od Kije?
(Ne vozim kiju samo pitam, 12. novembar 2016 09:47)

cena nakon pet godina. to je najbolji pokazatelj, dok su u garanciji manje-vise je stvar licnog ukusa

Atreides

pre 7 godina

Tajna uspeha VW-a i Golfa jeste najvece trziste u Evropi koje stoji iza njega kao i vrhunski marketing. Inace auto ko auto sam prosek ...jedan od najneudobnijih u klasi ...ostalo sve prosek.

Marko

pre 7 godina

@R32
Evo ja vozim ceo svoj zivot francuze,kojima se ti ismevas,molim te objasni mi kako je i u kom segmentu bolji Golf 6 od mog Peugeota 308 2013 godište 2.0 hdi,da nije možda udobniji ? da nije možda lepši? da nema možda bolju opremu ? da nema možda kvalitetniji motor ? da nije mozda firma sa dužom tradicijom ?......objasni molim te

gti

pre 7 godina

auuuuu ovde po komentarima ispade da golf i cela w grupacija nevalja nista samo japanci koreanci...prvo provozajte nekog nemca pa onda komentarisite w je auto za sve ove vase olupine sto i brojke o prodaji dokazuju w star 20 god se idalje vozi a gde su koreanci japanci nema ih

Gonzo

pre 7 godina

@perishw
Ajmo ovako,koga bre zanima šta vi u USA vozite?Jel treba da patimo što se u Evropi godišnje ne proda 200000 suludih pick up vozila sa motorima od 5 litara?I to pričam samo o jednom proizvođaču.Znači nismo isto tržište niti Evropa a pogotovo Srbijica.U ovoj zemlji je jedino bitno koliko šta košta jer banke prebijene nemamo pa sa tim u vezi taj tvoj Civic koga hvališ je previše skup za to što nudi.I kad smo kod istog najnovija verzija koja se kod vas prodaje već godinu dana je toliko ružna da i oni nepristrasni ne mogu da gledaju taj auto.Pored očigledne ružnoće ima dno gepeka od lesonita,možda to vama amerima,vrsnim poznavaocima automobila ne znači ništa ali meni znači.Golf je nekada bio predvodnik klase,sada više nije,ima boljih a i kvalitetnijih opcija.Usput,sa tom pričom o Golfu2 smarate,na parkingu ispred moje zgrade ima 150 automobila i nijedan gore spomenuti,izumrli su odavno.

toma

pre 7 godina

@ kiki
pogresno je gledište da samo kubikaza je bitna za potrosnju .taj 1,5 ce verovatno manje trositi jel ce biti rasterecen .da pojednostavim najgora moguca varijanta za potrosnju je mali motor - veliki auto !

LJUBISA

pre 7 godina

To sto prosecan Srbin misli da je vw najbolji na svetu,pa proda njivu da bi kupio isti,a prodavac se smeje i uzima duplo vise novca nego sto auto vredi,ne znaci da je ostatak sveta glup.

Pa nista

pre 7 godina

Vidim vecina pljuje VW i Golf. Draga gospodo, vecina vas bi vozila da ima pare. Navodite da je skup, pa zasto onda Srbija nije puna Toyota, Hondi itd? Nevreovatno kakve gluposti se pisu. Ja zivim u Australiji, vecina vozila koje se voze su iz Azije, ne zato sto su sad ne znam koliko dobra, nego sto su jeftinija od evropskih. A ovi sto satro porede Kiu, Hyundai sa VW ili ne daj boze nekim drugim evropskim brendom, ne znaju nista o zivotu. Pozz

Buhaha

pre 7 godina

Koliko botovskih komentara, a po plusevima i minusima se vidi da su im nabudzili pluseve. Neki komentari nemaju ukupno glasova koliko na nekim botovskim ima pluseva, ma i pola od tih pluseva, hahaha. A posle kazu, kia, mazda, ford, skoda i ostali najgori botovi. Samo vi preuvelicavajte golf, jer otkad znam za sebe, golf je samo preuvelicavan. Nije los auto, ali nije to sto se pise o njemu. Mnogo odskacu one verzije GTI i GTD, ali one kostaju preko 30k evra! Razlike u C segmentu su male, a svaki novi golf sve vise tvrde plastike, samo sto je pazljivo rasporedjuju, posto vam je to najbitnija stvar na autu.

Milos

pre 7 godina

Iskreno spolja i nema razlike od Golfa VII. Koji nije ruzan.. Od njega bolju izolaciju ima noviji Reno.. Za noviji Golf nisam siguran kakva je izolacija. Ali u unutrasnjosti su definitivno novine.. DA budem iskre, ovo je prvi golf koji mi se dopada? Sve ostale nebih vozio ni da mi plate.. Ovaj noviji bih i ja kupio..
Jos samo da ima neka fensi digitalno-analogna instrument tabla....

Dikh tu kava

pre 7 godina

Eto radosti za brdsko-planinski mentalitet vozaca sa Balkana...
(mile, 11. novembar 2016 13:06)

Koji je tacno bolji u klasi i zasto? Hvala.

radun

pre 7 godina

Imao sam priliku da vozim nekoliko verzija golfa i sve što mogu reći da to golf priča za sebe... ja ga lično ne volim zbog onogo što mi pruža a to je izuzetna neudobnost, enterijer, skakutanje pri oštijoj vožni na maje ravnom terenu...
Zato je golf sa druge strane izuzetno pouzdan ako se redovno održava, nema iznenadnih kvarova i neverovatno je izdržljiv. Svaka kuća treba da ima... pored nekog drugog automobila za užitak tipa Mercedes, Alfa Romeo, BMW, Audi...

Eodor

pre 7 godina

Ljudi bi stvarno trebali da se malo bolje informisu,najprodavanija je Tojota Korola.
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2016&mm=08&nav_id=1162530

Boc

pre 7 godina

Hehe, kome ne valja može da si uzme onog lepotana Ce-četiri, oličenje originalnosti ili recimo "hrabrog", jel'te, Kaktusa, pa nek bude "moderan", ne-kutijast i ne-dosadan ili mi ti interesantan, kao cirkus na točkovima.

Leksa

pre 7 godina

Realno, za te pare mogu da biram sta cu da uzmem. Izmedju premium japanaca i cele VW Grupe, ogromna ja razlika u opremljenosti a i komforu. Za iste pare uzmes japanca i ne razmisljas.

Uh

pre 7 godina

@(nenad 12, 11. novembar 2016 15:25)

Ja tu klasu zovem C segment, a vi zovite kako god hocete. Oni iz forda mogu da je zovu i focus klasa, meni stvarno sve jedno. C segment je C segment.

uh

pre 7 godina

@(Gross, 11. novembar 2016 15:54)

Kad neko kaze da je golf popularan samo na balkanu najcesce misli na golf2. Realno ja taj auto samo na balkanu jos mogu da vidim. Dalje, kakve su to sustinske promene kod golfa recimo izmedju 5 i 6, izmedju njihovih restyle varijanti takodje. Kakva je sustinska razlika izmedju 7 i 7 restyle? Svasta covek danas moze da procita. Prelaskom sa G6 na G7, VW je predstavio novu modularnu platformu tj MQB, pri tom su naveli da ce ta platforma omoguciti ogromne ustede u proizvodnji. Prvi put kad su tu vest objavili rekao sam da ce cena golfa skociti i to se i desilo. Sustinski su povecali sebi profit samo, a to sto sve aute zbudze na jednu platformu je prica za sebe. Shvatili su gresku pa je barem passat B8 na drugoj platformi, a ne kao B7. I odmah cu ti reci Srbija je puna ogranicenih, treba uvek krenuti prvo od sebe. Inace VW su najveci prevaranti i najveci marketing magovi, ne samo u auto industriji, nego generalno u celom svetu!

milanche

pre 7 godina

Nema sumnje da je golf odlican auto sa veoma potentnim motorima,kvalitetom eksterijera kao i enterijera.Ali isto tako dizajn nije revolucionaran,moglo bi se reci i dosadan.Oni vec skoro 15 god.koriste istu platformu koja vazi i za pasata,oktaviju,superb,seatove modele itd...To im je jedini minus po meni.Malo vise inventivnosti po pitanju dizajna i bili bi u samom vrhu.

J0vandic

pre 7 godina

Nemam ništa protiv golfa. Nije to loš auto,ali previše košta za naše sirotinjske uslove. Kako neko reče kabina mu je kao svemirski brod, ali i cena mu je svemirska. Drugo, mislim da komentatori uopšte ne čitaju tekst. Tamo lepo piše da je takav ekran i oprema samo u (svemirski) najskupljoj verziji, sve ispod toga je puno siromašnije i ne nudi apsolutno ništa sem imena. Dodaću još da su se zaljubljenici u VW poprilično ućutali na činjenicu tog velikog tablet ekrana, a da su doskora pljuvali po Renou i njegovom velikom multimedijalnom sistemu u takvom istom stilu. Po prostoj logici lako je zaključiti da Golf kopira Megana. Naravno, za ljubitelje Folcike to je svetogrđe! Ali za njih su i cajgeri svetinja, pa vidimo da na ovom restajling modelu nema cajgera. Jednostavno, mnoge od njih je vreme pregazilo kao plitak potok. Dok oni to shvate izaći će i deseta generacija golfa.

milanche

pre 7 godina

Nema sumnje da je golf odlican auto sa veoma potentnim motorima,kvalitetom eksterijera kao i enterijera.Ali isto tako dizajn nije revolucionaran,moglo bi se reci i dosadan.Oni vec skoro 15 god.koriste istu platformu koja vazi i za pasata,oktaviju,superb,seatove modele itd...To im je jedini minus po meni.Malo vise inventivnosti po pitanju dizajna i bili bi u samom vrhu.

perishw

pre 7 godina

Najbolji automobili su japanski!! Sve ostalo su poluproizvodi. Ja sam mislio isto kao i vi pre nego što sam došao u Ameriku ali sam se uverio, koliko su ispred američkih i evropskih automobila!! Znate kada će Golf da parira Hondi Civic, nikada. Ja znam da vi volite te aute ali oni su dobri samo kao dizeli i to je sve.

perishw

pre 7 godina

Niko ovde nije hajter! Vw, Audi su totalno podbacili u Americi! Toliko je problema sa ovom markama da ko kupi jedanput, sigurno neće više. Ja sam ovde radio kao mehanicar i dobro znam sta pričam. Sa Lexusom nema nikakvih problema ni na dvesta hiljada milja a pogledajte statistiku za Wv i Audi. Ako kažem na koji link da idete, neće da mi objave komentar.

Atreides

pre 7 godina

-Gross- Koje su to sustinske promene kod Golfa??? Softver pomocu koga uvaljuju stare motore kao najmodernije??? Po inovacijama taj tvoj VW je na dnu. Sem kad je marketing u pitanju tu im skidam kapu.Tu su nenadmasni

Bojan

pre 7 godina

@Snake

Tako je, Golf je tiši od Oktavie u svim režimima rada motora i pri svim brzinama. Na testu u Japanu su pohvalili postojećeg Golfa 7 da ima "totalnu" zvučnu izolaciju, .

Što se tiče unapređenja, vidim da je dosta rađeno na polju bezbednosti, sam koči, sam održava bezbedno odstojanje, održava kretanje unutar kolovozne trake, štiti pešake, budi vozača ukoliko se uspava, ako duže vreme vozač ne upravlja vozilom, sam ga zaustavi u zaustavnoj traci uz upotrebu sva četiri migavca...

A pojedini komentatori samo znaju da kažu da nisu ništa promenili...ljudi, ovo je i dalje Golf 7, sa velikim tehnološkim unapređenjima.
Auto je definitivno kvalitetan, a to da li unutra treba da šljašte sijalice i da li treba da ima farove do pola haube da bi se dopao onima koji ga pljuju...ne treba.
Ljudi koji kupuju Golfa, kupuju ga upravo iz razloga što ima umeren dizajn, koji teško zastareva, zna se da će i naredna generacija nositi isti DNK prethodnih modela, da će biti kvalitetan i da će nastaviti višedecinijku tradiciju u svemu.

Napomena za zlonamerne komentatore: Golfa 1 je daleke 74.godine dizajnirao Giorgetto Giugiaro. Tada je postavljao standarde u klasi, a i sada.

Hvala!

Gross

pre 7 godina

Promene kod VW su suštinske, a ne kozmetičke kao kod konkurencije. Zato je i decenijama najprodavaniji auto svoje klase. Novi model/ristajling znaci nova tehnologija, a ne novi trenutno dopadljivi dizajn za ljude bez trunke ukusa. Nejasni su mi ljudi koji tvrde da je Golf popularan samo na Balkanu. Da li je moguce da ima toliko ograničenih i onih koji nikada iz Srbije nisu otisli ni u Madjarsku?

nenad 12

pre 7 godina

Mozete vi hejteri da ga pljujete koliko god hocete,ali je suva cinjenica da je Golf legenda autoindustrije! Kazu mnogi da njega samo zakivaju u zvijezde samo glupi balkanci,tj mi...pa sta su onda svajcarci!? Jesu li i oni glupi,jer je Golf tamo najprodavaniji auto decenijama!? Ovde ga kod nas pljuju uglavnom ovi sto voze poluproizvode,francuze,italijane i korejske igracke! Ejjj,ima ih koji porede Golfa i Kiu!? Pa nevjerovatno!
(R32, 11. novembar 2016 13:15)

Golf se proizvodi već 40 i kusur godina i za svo to vreme recimo u Švajcarskoj samo 1 (slovima jedne) godine nije bio najprodavaniji auto. Ako je u Švajcarskoj najprodavaniji već 40+ godina onda je o kvalitetu suvišno i govoriti, cela jedna klasa u auto industriji je dobila naziv po njemu "Golf klasa" to dovoljno govorio.

perishw

pre 7 godina

Vw vozila toliko problema imaju od 2006 ovde u Americi sa motorima i menjačima da je to katastrofa!! Posebno 2.5 sa pet cilindara! Sa pedeset hiljada milja počinju muke i tu više nema kraja... Vi tamo koristite dizele pa je situacija mnogo bolja! Ovde su i Audi i Vw poprilično podbacili. Šta će biti sada sa ovima novijim modelima nisam siguran ali ovo do sada je katastrofa!

R32

pre 7 godina

Mozete vi hejteri da ga pljujete koliko god hocete,ali je suva cinjenica da je Golf legenda autoindustrije! Kazu mnogi da njega samo zakivaju u zvijezde samo glupi balkanci,tj mi...pa sta su onda svajcarci!? Jesu li i oni glupi,jer je Golf tamo najprodavaniji auto decenijama!? Ovde ga kod nas pljuju uglavnom ovi sto voze poluproizvode,francuze,italijane i korejske igracke! Ejjj,ima ih koji porede Golfa i Kiu!? Pa nevjerovatno!

Palona

pre 7 godina

Molim sve cenjene pljuvace VWa da mi objasne kako bi to trebalo sa izgleda golf da ne bi bio predvidljiv, kockast, dosadan, uobicajen i sl.
Fijat 500L nije nista od nabrojanog pa svi vidimo kako mu sjajno ide prodaja! Dok mu ide dobro prodaja nema se razloga bilo sta menjati, i ovo sto su sad uradili vise je radi reklame nego sto je bilo preko potrebno!

karirani

pre 7 godina

E ovo se zove revolucija u dizajnu!!!

Definitivno najprecenjeniji auto u istoriji! Da iz godine u godinu ne placaju, i to debelo, da u raznoraznim anketama budu proglasavani za auto godine po ovoj ceni verovatno ne bi prodali ni 20% onoga sto prodaju sada.

Auto koji od dodatne opreme ima rezervni tocak, a u lux varijanti karirana sedista, nije nista drugo nego najprecenjeniji auto ikada!

Ne kvari se? Mozda, ne znam, mada isto tako i ne znam sta moze da mu se pokvari, a vec godinama se nista ne kvari ni u jednom ozbiljnom autu koji za razliku od Golfa nudi istinsko uzivanje u voznji u svakom segmentu.......sem u ceni!

Golfa voze samo oni koji drugo nisu probali, a ko jednom promeni Golfa ne kupuje ga nikada vise!

SS

pre 7 godina

Odličan redizajn.
Sitne, ali primetne promene, kao i kod A3.
Kabina izgleda kao svermirski brod.

Inače, ovaj 1.5 TSI je dosta unapređen u odnosu na 1.4 TSI, nudi maksimalan obrtni moment na 1300 obrtaja i 10% nižu potrošnju.

Ber

pre 7 godina

Ne kapiram sta ima da se pljuje redizajn?
Unapredjeno dosta toga sa manjim promenama eksterijera, to i jeste koncept redizajna. Izacice novi model 2018 ili 2019 pa kometarisite dizajn

Старац Исаија

pre 7 godina

Најдосаднији бренд већ дуго времена, али то уопште не мора да буде лоше. У свему добар, ни по чему најбољи, за нас маторе можда и идеалан. Конкуренти су по много чему одмакли, али кад се све сабере, не сумњам у добру продају.

jungula bungula

pre 7 godina

sta je novo? nista nije novo, zadnja tri potpuno ista, malo neka lajsnica, malo zakrivljen far, i eto novog modela. ajmo srbende golf je tooo, najbolji je naravno boljeg nema!!

Dobro

pre 7 godina

VW predstavio Golf za 2017: Šta je novo?
Znate sta?
Nista.
Jos jedan face-lift u nizu koji traje skoro cetrdeset godina.
Izmedju prva tri golfa mozda je jos bilo neke razlike. Ovo posle toga ... jednostavno: da umres od muke.
Smaracki dizajn za smorene ljude.
A ni kvalitet im nije ono sto je bio, tako da... Zasto ovo?


Iz zemlje lala, uvek vas

NemanjaBB

pre 7 godina

Novina su dva ekrancica i grafika u farovima. Da isto ovo stavite na golf 6, bili bi isti automobili. Eto, tolika je evolucija kod golfa. Jeste on dobar i sve to, ali kutijast i dosadan..

NemanjaBB

pre 7 godina

Novina su dva ekrancica i grafika u farovima. Da isto ovo stavite na golf 6, bili bi isti automobili. Eto, tolika je evolucija kod golfa. Jeste on dobar i sve to, ali kutijast i dosadan..

nenad 12

pre 7 godina

Mozete vi hejteri da ga pljujete koliko god hocete,ali je suva cinjenica da je Golf legenda autoindustrije! Kazu mnogi da njega samo zakivaju u zvijezde samo glupi balkanci,tj mi...pa sta su onda svajcarci!? Jesu li i oni glupi,jer je Golf tamo najprodavaniji auto decenijama!? Ovde ga kod nas pljuju uglavnom ovi sto voze poluproizvode,francuze,italijane i korejske igracke! Ejjj,ima ih koji porede Golfa i Kiu!? Pa nevjerovatno!
(R32, 11. novembar 2016 13:15)

Golf se proizvodi već 40 i kusur godina i za svo to vreme recimo u Švajcarskoj samo 1 (slovima jedne) godine nije bio najprodavaniji auto. Ako je u Švajcarskoj najprodavaniji već 40+ godina onda je o kvalitetu suvišno i govoriti, cela jedna klasa u auto industriji je dobila naziv po njemu "Golf klasa" to dovoljno govorio.

Gross

pre 7 godina

Promene kod VW su suštinske, a ne kozmetičke kao kod konkurencije. Zato je i decenijama najprodavaniji auto svoje klase. Novi model/ristajling znaci nova tehnologija, a ne novi trenutno dopadljivi dizajn za ljude bez trunke ukusa. Nejasni su mi ljudi koji tvrde da je Golf popularan samo na Balkanu. Da li je moguce da ima toliko ograničenih i onih koji nikada iz Srbije nisu otisli ni u Madjarsku?

karirani

pre 7 godina

E ovo se zove revolucija u dizajnu!!!

Definitivno najprecenjeniji auto u istoriji! Da iz godine u godinu ne placaju, i to debelo, da u raznoraznim anketama budu proglasavani za auto godine po ovoj ceni verovatno ne bi prodali ni 20% onoga sto prodaju sada.

Auto koji od dodatne opreme ima rezervni tocak, a u lux varijanti karirana sedista, nije nista drugo nego najprecenjeniji auto ikada!

Ne kvari se? Mozda, ne znam, mada isto tako i ne znam sta moze da mu se pokvari, a vec godinama se nista ne kvari ni u jednom ozbiljnom autu koji za razliku od Golfa nudi istinsko uzivanje u voznji u svakom segmentu.......sem u ceni!

Golfa voze samo oni koji drugo nisu probali, a ko jednom promeni Golfa ne kupuje ga nikada vise!

Marko

pre 7 godina

@R32
Evo ja vozim ceo svoj zivot francuze,kojima se ti ismevas,molim te objasni mi kako je i u kom segmentu bolji Golf 6 od mog Peugeota 308 2013 godište 2.0 hdi,da nije možda udobniji ? da nije možda lepši? da nema možda bolju opremu ? da nema možda kvalitetniji motor ? da nije mozda firma sa dužom tradicijom ?......objasni molim te

R32

pre 7 godina

Mozete vi hejteri da ga pljujete koliko god hocete,ali je suva cinjenica da je Golf legenda autoindustrije! Kazu mnogi da njega samo zakivaju u zvijezde samo glupi balkanci,tj mi...pa sta su onda svajcarci!? Jesu li i oni glupi,jer je Golf tamo najprodavaniji auto decenijama!? Ovde ga kod nas pljuju uglavnom ovi sto voze poluproizvode,francuze,italijane i korejske igracke! Ejjj,ima ih koji porede Golfa i Kiu!? Pa nevjerovatno!

perishw

pre 7 godina

Vw vozila toliko problema imaju od 2006 ovde u Americi sa motorima i menjačima da je to katastrofa!! Posebno 2.5 sa pet cilindara! Sa pedeset hiljada milja počinju muke i tu više nema kraja... Vi tamo koristite dizele pa je situacija mnogo bolja! Ovde su i Audi i Vw poprilično podbacili. Šta će biti sada sa ovima novijim modelima nisam siguran ali ovo do sada je katastrofa!

Atreides

pre 7 godina

Tajna uspeha VW-a i Golfa jeste najvece trziste u Evropi koje stoji iza njega kao i vrhunski marketing. Inace auto ko auto sam prosek ...jedan od najneudobnijih u klasi ...ostalo sve prosek.

Bojan

pre 7 godina

@Snake

Tako je, Golf je tiši od Oktavie u svim režimima rada motora i pri svim brzinama. Na testu u Japanu su pohvalili postojećeg Golfa 7 da ima "totalnu" zvučnu izolaciju, .

Što se tiče unapređenja, vidim da je dosta rađeno na polju bezbednosti, sam koči, sam održava bezbedno odstojanje, održava kretanje unutar kolovozne trake, štiti pešake, budi vozača ukoliko se uspava, ako duže vreme vozač ne upravlja vozilom, sam ga zaustavi u zaustavnoj traci uz upotrebu sva četiri migavca...

A pojedini komentatori samo znaju da kažu da nisu ništa promenili...ljudi, ovo je i dalje Golf 7, sa velikim tehnološkim unapređenjima.
Auto je definitivno kvalitetan, a to da li unutra treba da šljašte sijalice i da li treba da ima farove do pola haube da bi se dopao onima koji ga pljuju...ne treba.
Ljudi koji kupuju Golfa, kupuju ga upravo iz razloga što ima umeren dizajn, koji teško zastareva, zna se da će i naredna generacija nositi isti DNK prethodnih modela, da će biti kvalitetan i da će nastaviti višedecinijku tradiciju u svemu.

Napomena za zlonamerne komentatore: Golfa 1 je daleke 74.godine dizajnirao Giorgetto Giugiaro. Tada je postavljao standarde u klasi, a i sada.

Hvala!

Miki

pre 7 godina

@Marko
Ne znam za 308, ali ko se dotakao 307-ice ne verujem da je ikada više seo u bilo koji Peugeot. Jednostavno najkvarljiviji auto ikad i igde. Moj je bio 2007. godiste, dizel, i gotovo sam poludeo vozeći ga 2 godine.

jungula bungula

pre 7 godina

sta je novo? nista nije novo, zadnja tri potpuno ista, malo neka lajsnica, malo zakrivljen far, i eto novog modela. ajmo srbende golf je tooo, najbolji je naravno boljeg nema!!

srdjan

pre 7 godina

Vozio sam VW, Peugeot, Citroen, Tojotu, Skodu i sad na kraju Opela. Sve modeli C klase Golf, 307, C4, Auris, Oktavia i Astra.
Golf u celini je najbolji izbor za prosecnog coveka. Kome treba udobnost kupuje francuska vozila, kome treba prostor kupuje Skodu. Kome treba racionalna kupovina tu su japanci i koreanci. Opel sa druge strane jeste nemac ali. Sve ono gde drugi nude vise od Golfa tipa dizajn, kvalitet, prostranost, udobnost i opremljenost Golf je na sredini i zato ga ljudi kupuju.
Dzaba se vi ovde glodjete sta je bolje. Svaki proizvodjac fura svoju neku ideju a na nama je da je kupimo.
Sto se tice Opela, super ide, ok motori, ok cena odrzavanja ali taman toliko jeftiniji od VW koliko je razlika u celom paketu vozila. Zao mi sto nisam probao Forda i nekog Fiata te klase.

Gross

pre 7 godina

@Uh Razlika izmedju golfa 5 i 6 je potpuno drugačiji motor. Prešli su sa Pumpa-mlaznica na Komonreil sistem. Auto je znatno tiši i kultivisaniji. Drugačije je vešanje - auto je dosta udobniji. Kompletna elektronika i interfejs su daleko lakši za korišćenje. Sam auto je lakši za vožnju i stabilniji na visokim brzinama. Ovo pišem kao neko ko je posedovao obe verzije. Što se tiče Golfa 2, da se ja pitam svim automobilima koji nisu potpuno ispravni i koji ne zadovoljavaju ekološke potrebe bih zabranio za korišćenje, pa tako i Golf2. Jeste legenda, ali odavno mu nije mesto na ulici. Pozdrav

novi sad

pre 7 godina

@R32
Koji to test dokazuje da je Golf bolji od Kije?
(Ne vozim kiju samo pitam, 12. novembar 2016 09:47)

cena nakon pet godina. to je najbolji pokazatelj, dok su u garanciji manje-vise je stvar licnog ukusa

Ber

pre 7 godina

Ne kapiram sta ima da se pljuje redizajn?
Unapredjeno dosta toga sa manjim promenama eksterijera, to i jeste koncept redizajna. Izacice novi model 2018 ili 2019 pa kometarisite dizajn

perishw

pre 7 godina

Najbolji automobili su japanski!! Sve ostalo su poluproizvodi. Ja sam mislio isto kao i vi pre nego što sam došao u Ameriku ali sam se uverio, koliko su ispred američkih i evropskih automobila!! Znate kada će Golf da parira Hondi Civic, nikada. Ja znam da vi volite te aute ali oni su dobri samo kao dizeli i to je sve.

Dobro

pre 7 godina

VW predstavio Golf za 2017: Šta je novo?
Znate sta?
Nista.
Jos jedan face-lift u nizu koji traje skoro cetrdeset godina.
Izmedju prva tri golfa mozda je jos bilo neke razlike. Ovo posle toga ... jednostavno: da umres od muke.
Smaracki dizajn za smorene ljude.
A ni kvalitet im nije ono sto je bio, tako da... Zasto ovo?


Iz zemlje lala, uvek vas

Palona

pre 7 godina

Molim sve cenjene pljuvace VWa da mi objasne kako bi to trebalo sa izgleda golf da ne bi bio predvidljiv, kockast, dosadan, uobicajen i sl.
Fijat 500L nije nista od nabrojanog pa svi vidimo kako mu sjajno ide prodaja! Dok mu ide dobro prodaja nema se razloga bilo sta menjati, i ovo sto su sad uradili vise je radi reklame nego sto je bilo preko potrebno!

Gonzo

pre 7 godina

@perishw
Ajmo ovako,koga bre zanima šta vi u USA vozite?Jel treba da patimo što se u Evropi godišnje ne proda 200000 suludih pick up vozila sa motorima od 5 litara?I to pričam samo o jednom proizvođaču.Znači nismo isto tržište niti Evropa a pogotovo Srbijica.U ovoj zemlji je jedino bitno koliko šta košta jer banke prebijene nemamo pa sa tim u vezi taj tvoj Civic koga hvališ je previše skup za to što nudi.I kad smo kod istog najnovija verzija koja se kod vas prodaje već godinu dana je toliko ružna da i oni nepristrasni ne mogu da gledaju taj auto.Pored očigledne ružnoće ima dno gepeka od lesonita,možda to vama amerima,vrsnim poznavaocima automobila ne znači ništa ali meni znači.Golf je nekada bio predvodnik klase,sada više nije,ima boljih a i kvalitetnijih opcija.Usput,sa tom pričom o Golfu2 smarate,na parkingu ispred moje zgrade ima 150 automobila i nijedan gore spomenuti,izumrli su odavno.

hiavata

pre 7 godina

Vidim vecina pljuje VW i Golf. Draga gospodo, vecina vas bi vozila da ima pare. Navodite da je skup, pa zasto onda Srbija nije puna Toyota, Hondi itd? Nevreovatno kakve gluposti se pisu. Ja zivim u Australiji, vecina vozila koje se voze su iz Azije, ne zato sto su sad ne znam koliko dobra, nego sto su jeftinija od evropskih. A ovi sto satro porede Kiu, Hyundai sa VW ili ne daj boze nekim drugim evropskim brendom, ne znaju nista o zivotu. Pozz
(Pa nista, 12. novembar 2016 11:25)

Niste skoro bili ovde. Beograd je pun toyota a jedan od prodavanijih u segmentu i odlicno drzi cenu je yaris.

Старац Исаија

pre 7 godina

Најдосаднији бренд већ дуго времена, али то уопште не мора да буде лоше. У свему добар, ни по чему најбољи, за нас маторе можда и идеалан. Конкуренти су по много чему одмакли, али кад се све сабере, не сумњам у добру продају.

Uh

pre 7 godina

@(nenad 12, 11. novembar 2016 15:25)

Ja tu klasu zovem C segment, a vi zovite kako god hocete. Oni iz forda mogu da je zovu i focus klasa, meni stvarno sve jedno. C segment je C segment.

SS

pre 7 godina

Odličan redizajn.
Sitne, ali primetne promene, kao i kod A3.
Kabina izgleda kao svermirski brod.

Inače, ovaj 1.5 TSI je dosta unapređen u odnosu na 1.4 TSI, nudi maksimalan obrtni moment na 1300 obrtaja i 10% nižu potrošnju.

uh

pre 7 godina

@(Gross, 11. novembar 2016 15:54)

Kad neko kaze da je golf popularan samo na balkanu najcesce misli na golf2. Realno ja taj auto samo na balkanu jos mogu da vidim. Dalje, kakve su to sustinske promene kod golfa recimo izmedju 5 i 6, izmedju njihovih restyle varijanti takodje. Kakva je sustinska razlika izmedju 7 i 7 restyle? Svasta covek danas moze da procita. Prelaskom sa G6 na G7, VW je predstavio novu modularnu platformu tj MQB, pri tom su naveli da ce ta platforma omoguciti ogromne ustede u proizvodnji. Prvi put kad su tu vest objavili rekao sam da ce cena golfa skociti i to se i desilo. Sustinski su povecali sebi profit samo, a to sto sve aute zbudze na jednu platformu je prica za sebe. Shvatili su gresku pa je barem passat B8 na drugoj platformi, a ne kao B7. I odmah cu ti reci Srbija je puna ogranicenih, treba uvek krenuti prvo od sebe. Inace VW su najveci prevaranti i najveci marketing magovi, ne samo u auto industriji, nego generalno u celom svetu!

perishw

pre 7 godina

Niko ovde nije hajter! Vw, Audi su totalno podbacili u Americi! Toliko je problema sa ovom markama da ko kupi jedanput, sigurno neće više. Ja sam ovde radio kao mehanicar i dobro znam sta pričam. Sa Lexusom nema nikakvih problema ni na dvesta hiljada milja a pogledajte statistiku za Wv i Audi. Ako kažem na koji link da idete, neće da mi objave komentar.

J0vandic

pre 7 godina

Nemam ništa protiv golfa. Nije to loš auto,ali previše košta za naše sirotinjske uslove. Kako neko reče kabina mu je kao svemirski brod, ali i cena mu je svemirska. Drugo, mislim da komentatori uopšte ne čitaju tekst. Tamo lepo piše da je takav ekran i oprema samo u (svemirski) najskupljoj verziji, sve ispod toga je puno siromašnije i ne nudi apsolutno ništa sem imena. Dodaću još da su se zaljubljenici u VW poprilično ućutali na činjenicu tog velikog tablet ekrana, a da su doskora pljuvali po Renou i njegovom velikom multimedijalnom sistemu u takvom istom stilu. Po prostoj logici lako je zaključiti da Golf kopira Megana. Naravno, za ljubitelje Folcike to je svetogrđe! Ali za njih su i cajgeri svetinja, pa vidimo da na ovom restajling modelu nema cajgera. Jednostavno, mnoge od njih je vreme pregazilo kao plitak potok. Dok oni to shvate izaći će i deseta generacija golfa.

Leksa

pre 7 godina

Realno, za te pare mogu da biram sta cu da uzmem. Izmedju premium japanaca i cele VW Grupe, ogromna ja razlika u opremljenosti a i komforu. Za iste pare uzmes japanca i ne razmisljas.

Pa nista

pre 7 godina

Vidim vecina pljuje VW i Golf. Draga gospodo, vecina vas bi vozila da ima pare. Navodite da je skup, pa zasto onda Srbija nije puna Toyota, Hondi itd? Nevreovatno kakve gluposti se pisu. Ja zivim u Australiji, vecina vozila koje se voze su iz Azije, ne zato sto su sad ne znam koliko dobra, nego sto su jeftinija od evropskih. A ovi sto satro porede Kiu, Hyundai sa VW ili ne daj boze nekim drugim evropskim brendom, ne znaju nista o zivotu. Pozz

gti

pre 7 godina

auuuuu ovde po komentarima ispade da golf i cela w grupacija nevalja nista samo japanci koreanci...prvo provozajte nekog nemca pa onda komentarisite w je auto za sve ove vase olupine sto i brojke o prodaji dokazuju w star 20 god se idalje vozi a gde su koreanci japanci nema ih

Boc

pre 7 godina

Hehe, kome ne valja može da si uzme onog lepotana Ce-četiri, oličenje originalnosti ili recimo "hrabrog", jel'te, Kaktusa, pa nek bude "moderan", ne-kutijast i ne-dosadan ili mi ti interesantan, kao cirkus na točkovima.

Buhaha

pre 7 godina

Koliko botovskih komentara, a po plusevima i minusima se vidi da su im nabudzili pluseve. Neki komentari nemaju ukupno glasova koliko na nekim botovskim ima pluseva, ma i pola od tih pluseva, hahaha. A posle kazu, kia, mazda, ford, skoda i ostali najgori botovi. Samo vi preuvelicavajte golf, jer otkad znam za sebe, golf je samo preuvelicavan. Nije los auto, ali nije to sto se pise o njemu. Mnogo odskacu one verzije GTI i GTD, ali one kostaju preko 30k evra! Razlike u C segmentu su male, a svaki novi golf sve vise tvrde plastike, samo sto je pazljivo rasporedjuju, posto vam je to najbitnija stvar na autu.

radun

pre 7 godina

Imao sam priliku da vozim nekoliko verzija golfa i sve što mogu reći da to golf priča za sebe... ja ga lično ne volim zbog onogo što mi pruža a to je izuzetna neudobnost, enterijer, skakutanje pri oštijoj vožni na maje ravnom terenu...
Zato je golf sa druge strane izuzetno pouzdan ako se redovno održava, nema iznenadnih kvarova i neverovatno je izdržljiv. Svaka kuća treba da ima... pored nekog drugog automobila za užitak tipa Mercedes, Alfa Romeo, BMW, Audi...

Eodor

pre 7 godina

Ljudi bi stvarno trebali da se malo bolje informisu,najprodavanija je Tojota Korola.
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2016&mm=08&nav_id=1162530

toma

pre 7 godina

@ kiki
pogresno je gledište da samo kubikaza je bitna za potrosnju .taj 1,5 ce verovatno manje trositi jel ce biti rasterecen .da pojednostavim najgora moguca varijanta za potrosnju je mali motor - veliki auto !

Еуридамас

pre 7 godina

@Marko, тај твој Пежо неће прећи ни у пола километара као тај Голф са којим га поредиш. О квалитету израде и лежању на цести да не причам. Који је љепши је субјективна ствар и нема сврхе расправљати о томе. Пежо ми је увијек био за жене, уопште ми није јасно како га мушкарци могу возити.

Atreides

pre 7 godina

-Gross- Koje su to sustinske promene kod Golfa??? Softver pomocu koga uvaljuju stare motore kao najmodernije??? Po inovacijama taj tvoj VW je na dnu. Sem kad je marketing u pitanju tu im skidam kapu.Tu su nenadmasni

LJUBISA

pre 7 godina

To sto prosecan Srbin misli da je vw najbolji na svetu,pa proda njivu da bi kupio isti,a prodavac se smeje i uzima duplo vise novca nego sto auto vredi,ne znaci da je ostatak sveta glup.

Nesalomivi

pre 7 godina

Ubedljivo najbolji auto u svojoj klasi zajedno sa audijem A3.Ko je vozio bolje verzije Golfa sigurno zna o cemu pricam,kvalitet je nesporan,Dsg menjac naucna fantastika za ostale proizvodjace,kao uvjek lider je u bezbroj tehnickih inovacija na svakom novom modelu.Dizajn provjeren..nije kao kod pomenutih Koreanaca,Francuza itd.. na pocetku kad je nov interesantan a za par god bezlican.Golf vozen kao taxi vozilo posle milion predjenih kilometara izgleda kao da je u garanciji,pogledajte ostale.. ne postoje sa tom kilometrazom.

Baxuz

pre 7 godina

(Еуридамас, 12. novembar 2016 20:45)

Citam komentar i kapiram odakle vicevi o Bisancima. To sto vi niste culi za ista drugo sem golfa nije problem drugih proizvodjaca vec jedino vas. 2.0Hdi motor o kome covek prica je klasa za 2.0tdi koji kuburi sa problemima od kad se pojavio na golfu 5. A taj 2.0hdi iz 2013 nije isti 2.0hdi sa pezo 307 vec novi i daleko pouzdaniji motor i nema softver za varanje. A sta cemo za Tsi motore i koliko njih nije doguralo ni do 100.000km?

Dikh tu kava

pre 7 godina

Eto radosti za brdsko-planinski mentalitet vozaca sa Balkana...
(mile, 11. novembar 2016 13:06)

Koji je tacno bolji u klasi i zasto? Hvala.

perishw

pre 7 godina

@Gonzo
PA rekao sam za Hondu Civic, zato što je jeftinija od golfa! Ima mnogo boljih benzinskih motora i automobila! Golf je zasigurno najbolji sa dizel motorom i tu nema konkurenciju. Ovde se u Usa jedino pokazao dobar Vw diesel sa četiri cilindra, onaj sa pet ima dosta problema! Najveći problem su kvarovi na benzinskim motorima i rano počinju!! Ja nemam nista protiv karoserije i izgleda ali motori i menjači...??

Vaše ime

pre 7 godina

@(Pa nista, 12. novembar 2016 11:25)

Azija se vozi zbog pouzdanosti i malo nize cene. Mnogi auti iz azije traju 10 godina bez ijednog vanrednog servisa, cesto i preko 200k km. Sijalice ne racunam, posto to kod svih crkava. Evropa igra na luksuz i udobnost, ali zato i cena raste drasticno, pa ko sta voli. Meni je bolji pouzdaniji auto, a recimo i Hyundai zna da napravi luksuzan auto. Nije S klasa, ali meni dovoljno luksuzan (npr Genesis). Pre nekoliko godina sam vozio Lexus IS u top opremi i samo cu reci, unutra je luksuzniji od audija S6 u kome sam se vozio vise puta, ali samo ako posmatras sa aspekta vozaca i suvozaca, jer veoma nepraktican auto (pozadi jedva decu stavis, a gepek sav u krivinama, jedva jedan veci kofer stane).

Maki

pre 7 godina

U press release-u za novine to sve lepo zvuči dok ne dođete do realnosti da je sva ta tehnologija dostupna samo kao preskupa opcija i kao takva menja cenu automobilu da on praktično postaje neisplativ i preskup za ono što nudi.

A onda imate i onu drugu stranu efikasnosti motora, koja sem što nije tačna, odnosi se na klot modele a ne na one sa gore nabudzenom tehnikom. Ako uzmete svu tu tehnologiju taj Golf ne da neće trošiti 6-7 litara koliko stvarno troši po gradu nego najmanje 8 bez problema. U to sam se lično uverio jer godinu dana star A4 2.0tdi troši 8.5 u gradu i ne može ispod, možda bi mogao kada bi mu stavio 16ice, jednozonsku klimu i manualni menjač ali šta će mi onda takav A4?

E to je problematika između stvarnosti i jedne kratke recenzije ili promotivnog komada teksta.

Inače sva ta sigurnosna napredna operema je u Mazdi ili Mitsubishiju jednim delom standarnda operma a druga opciona opet jeftinija nego u VW ili Opelu.

Еуридамас

pre 7 godina

@Baxus, то што ти генерализујеш Босанце на основу твог повезивања вицева и Голфова довољно говори о теби. Свјестан сам које је проблеме VW имао са одређеним моторима и ту спадају 1.2 и 1.4 ТСИ и то искључиво због ланца, и то не спорим. А с друге стране 1.6 и 2.0 ТДИ и 1.8 и 2.0 ТСИ су им доста робусни мотори, који прелазе огромне километраже без већих кварова. Једноставно Пежо не може да се пореди са VW ни у једном погледу осим по цијени, а и та цијена је таква зато што је лошији. Само погледај колико има 10-15 година старих Француза на улици, а колико Њемаца. Није то без разлога. И ово ти говори Босанац из вица који игром случаја проводи доста времена у иностранству. Жив ти био и вози шта год хоћеш, а ја поред Голфа не сједам у 308.

KUD Idijot

pre 7 godina

Volks Wagen u prevodu znači narodno vozilo i ono to i jeste,vozilo radničke klase,pa prema tome ljudi nemojte više ni očekivati.Što se tiče interijera stvarno su minimal no ja to lično i preferiram,ne volim kada od kokpita proizvođači pokušavaju napraviti boeing-a. Da su skupi jesu,stoji i slažem se,no morate ipak da se složite da su i izdržljivi i ne toliko skupi za održavanje. Golf je u evropi jedan do najprodavanijih modela i to samo zato što ima tradiciju kvaliteta,ali samo to,uglavnom je to kao drugi auto,što se kaže za po gradu,a pored se vozi nešto veće i udobnije za dalja putovanja.

markoni

pre 7 godina

Kakve su to gluposti tipa preskup je za te novce ima ovo ono i sl...
Nepostoji preskupa stvar sve dok za nju ima interesovanja tj kupaca,a svi ovde dobro znamo da njih za golf nemanjka ! E sad,šta bi moglo za te pare pa izvolte gospodo niko vas netera da bilo šta kupite na silu !

Pa nista

pre 7 godina

@hiavata Cesto dolazim u bg, 1-2 godisnje. 1 od 10 automobila je toyota u srb. I te ostale tojote su yarisi, korolice, sve mali autici. Malo je onih limuzina kojih cak i nema osim avensisa. Znaci neuporediv je broj ili mizeran Toyota automobila. Ima dosta nisana, honda, mazdi, micubisija, ali mahom starih preko 20 god.
@ Vase ime
Mogu ti reci da jedino Toyota i Honda mogu da izdrze to sto si ti naveo, svi ostali Japanski i ostali azijski automobili nisu u tom rangu. Ja sam npr imao lexus is250 f sport 2011 godiste i imao sam dosta problema sa modulom i elektronikom. Dakle, ljudi se zamlacuju da ako je auto Toyota da mora da budd top. Ili ako je auto Bmw da mora da bude top. Jednostavno kako ti se potrefi i koliko srece imas.

Milos

pre 7 godina

Iskreno spolja i nema razlike od Golfa VII. Koji nije ruzan.. Od njega bolju izolaciju ima noviji Reno.. Za noviji Golf nisam siguran kakva je izolacija. Ali u unutrasnjosti su definitivno novine.. DA budem iskre, ovo je prvi golf koji mi se dopada? Sve ostale nebih vozio ni da mi plate.. Ovaj noviji bih i ja kupio..
Jos samo da ima neka fensi digitalno-analogna instrument tabla....

boban,nis

pre 7 godina

Danasnji automobili su dostigli vrh i na njima vise i nema sta dodati a da to kod nekog modela nije vec vidjeno.Sve preko postojeceg je cist marketing i izivljavanje.

I tata bi sine...

pre 7 godina

Da li zna netko kako se zaposliti kao dizajner u VW kompaniji?
Joj zaboravio sam. Zadnji je otišao na bolovanje prije par godina i shvatili su da im ide dobro i bez njega(glavni kupci su ljudi bez mašte, a takvih je puno) tako da do daljnjeg ne zapošljavaju dizajnere. Ionako moraju otpustiti 30.000 ljudi jer nema para za razvoj jer su morali platiti za svoje laži u SAD-u.
Odlična firma. Bila nekad davno.

milanche

pre 7 godina

Nema sumnje da je golf odlican auto sa veoma potentnim motorima,kvalitetom eksterijera kao i enterijera.Ali isto tako dizajn nije revolucionaran,moglo bi se reci i dosadan.Oni vec skoro 15 god.koriste istu platformu koja vazi i za pasata,oktaviju,superb,seatove modele itd...To im je jedini minus po meni.Malo vise inventivnosti po pitanju dizajna i bili bi u samom vrhu.

milanche

pre 7 godina

Nema sumnje da je golf odlican auto sa veoma potentnim motorima,kvalitetom eksterijera kao i enterijera.Ali isto tako dizajn nije revolucionaran,moglo bi se reci i dosadan.Oni vec skoro 15 god.koriste istu platformu koja vazi i za pasata,oktaviju,superb,seatove modele itd...To im je jedini minus po meni.Malo vise inventivnosti po pitanju dizajna i bili bi u samom vrhu.

Trulex

pre 7 godina

@R32
Evo ja vozim ceo svoj zivot francuze,kojima se ti ismevas,molim te objasni mi kako je i u kom segmentu bolji Golf 6 od mog Peugeota 308 2013 godište 2.0 hdi,da nije možda udobniji ? da nije možda lepši? da nema možda bolju opremu ? da nema možda kvalitetniji motor ? da nije mozda firma sa dužom tradicijom ?......objasni molim te
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 12. novembar 2016 14:03)


Ja imao prethodni Peugeot 308 SW 1.6 HDI. Ima mesta, ne vuce lose, jeftin je, ima opremu ali je nakako kao bure, supalj. Odzvanja. Pozicija vozaca kao na ginekoloskoj stolici. Preglednost B stuba losa. Kvalitet tapacirunga los.

NemanjaBB

pre 7 godina

Novina su dva ekrancica i grafika u farovima. Da isto ovo stavite na golf 6, bili bi isti automobili. Eto, tolika je evolucija kod golfa. Jeste on dobar i sve to, ali kutijast i dosadan..

R32

pre 7 godina

Mozete vi hejteri da ga pljujete koliko god hocete,ali je suva cinjenica da je Golf legenda autoindustrije! Kazu mnogi da njega samo zakivaju u zvijezde samo glupi balkanci,tj mi...pa sta su onda svajcarci!? Jesu li i oni glupi,jer je Golf tamo najprodavaniji auto decenijama!? Ovde ga kod nas pljuju uglavnom ovi sto voze poluproizvode,francuze,italijane i korejske igracke! Ejjj,ima ih koji porede Golfa i Kiu!? Pa nevjerovatno!

karirani

pre 7 godina

E ovo se zove revolucija u dizajnu!!!

Definitivno najprecenjeniji auto u istoriji! Da iz godine u godinu ne placaju, i to debelo, da u raznoraznim anketama budu proglasavani za auto godine po ovoj ceni verovatno ne bi prodali ni 20% onoga sto prodaju sada.

Auto koji od dodatne opreme ima rezervni tocak, a u lux varijanti karirana sedista, nije nista drugo nego najprecenjeniji auto ikada!

Ne kvari se? Mozda, ne znam, mada isto tako i ne znam sta moze da mu se pokvari, a vec godinama se nista ne kvari ni u jednom ozbiljnom autu koji za razliku od Golfa nudi istinsko uzivanje u voznji u svakom segmentu.......sem u ceni!

Golfa voze samo oni koji drugo nisu probali, a ko jednom promeni Golfa ne kupuje ga nikada vise!

Marko

pre 7 godina

@R32
Evo ja vozim ceo svoj zivot francuze,kojima se ti ismevas,molim te objasni mi kako je i u kom segmentu bolji Golf 6 od mog Peugeota 308 2013 godište 2.0 hdi,da nije možda udobniji ? da nije možda lepši? da nema možda bolju opremu ? da nema možda kvalitetniji motor ? da nije mozda firma sa dužom tradicijom ?......objasni molim te

Dobro

pre 7 godina

VW predstavio Golf za 2017: Šta je novo?
Znate sta?
Nista.
Jos jedan face-lift u nizu koji traje skoro cetrdeset godina.
Izmedju prva tri golfa mozda je jos bilo neke razlike. Ovo posle toga ... jednostavno: da umres od muke.
Smaracki dizajn za smorene ljude.
A ni kvalitet im nije ono sto je bio, tako da... Zasto ovo?


Iz zemlje lala, uvek vas

Gross

pre 7 godina

Promene kod VW su suštinske, a ne kozmetičke kao kod konkurencije. Zato je i decenijama najprodavaniji auto svoje klase. Novi model/ristajling znaci nova tehnologija, a ne novi trenutno dopadljivi dizajn za ljude bez trunke ukusa. Nejasni su mi ljudi koji tvrde da je Golf popularan samo na Balkanu. Da li je moguce da ima toliko ograničenih i onih koji nikada iz Srbije nisu otisli ni u Madjarsku?

gti

pre 7 godina

auuuuu ovde po komentarima ispade da golf i cela w grupacija nevalja nista samo japanci koreanci...prvo provozajte nekog nemca pa onda komentarisite w je auto za sve ove vase olupine sto i brojke o prodaji dokazuju w star 20 god se idalje vozi a gde su koreanci japanci nema ih

Buhaha

pre 7 godina

Koliko botovskih komentara, a po plusevima i minusima se vidi da su im nabudzili pluseve. Neki komentari nemaju ukupno glasova koliko na nekim botovskim ima pluseva, ma i pola od tih pluseva, hahaha. A posle kazu, kia, mazda, ford, skoda i ostali najgori botovi. Samo vi preuvelicavajte golf, jer otkad znam za sebe, golf je samo preuvelicavan. Nije los auto, ali nije to sto se pise o njemu. Mnogo odskacu one verzije GTI i GTD, ali one kostaju preko 30k evra! Razlike u C segmentu su male, a svaki novi golf sve vise tvrde plastike, samo sto je pazljivo rasporedjuju, posto vam je to najbitnija stvar na autu.

nenad 12

pre 7 godina

Mozete vi hejteri da ga pljujete koliko god hocete,ali je suva cinjenica da je Golf legenda autoindustrije! Kazu mnogi da njega samo zakivaju u zvijezde samo glupi balkanci,tj mi...pa sta su onda svajcarci!? Jesu li i oni glupi,jer je Golf tamo najprodavaniji auto decenijama!? Ovde ga kod nas pljuju uglavnom ovi sto voze poluproizvode,francuze,italijane i korejske igracke! Ejjj,ima ih koji porede Golfa i Kiu!? Pa nevjerovatno!
(R32, 11. novembar 2016 13:15)

Golf se proizvodi već 40 i kusur godina i za svo to vreme recimo u Švajcarskoj samo 1 (slovima jedne) godine nije bio najprodavaniji auto. Ako je u Švajcarskoj najprodavaniji već 40+ godina onda je o kvalitetu suvišno i govoriti, cela jedna klasa u auto industriji je dobila naziv po njemu "Golf klasa" to dovoljno govorio.

LJUBISA

pre 7 godina

To sto prosecan Srbin misli da je vw najbolji na svetu,pa proda njivu da bi kupio isti,a prodavac se smeje i uzima duplo vise novca nego sto auto vredi,ne znaci da je ostatak sveta glup.

Еуридамас

pre 7 godina

@Marko, тај твој Пежо неће прећи ни у пола километара као тај Голф са којим га поредиш. О квалитету израде и лежању на цести да не причам. Који је љепши је субјективна ствар и нема сврхе расправљати о томе. Пежо ми је увијек био за жене, уопште ми није јасно како га мушкарци могу возити.

Nesalomivi

pre 7 godina

Ubedljivo najbolji auto u svojoj klasi zajedno sa audijem A3.Ko je vozio bolje verzije Golfa sigurno zna o cemu pricam,kvalitet je nesporan,Dsg menjac naucna fantastika za ostale proizvodjace,kao uvjek lider je u bezbroj tehnickih inovacija na svakom novom modelu.Dizajn provjeren..nije kao kod pomenutih Koreanaca,Francuza itd.. na pocetku kad je nov interesantan a za par god bezlican.Golf vozen kao taxi vozilo posle milion predjenih kilometara izgleda kao da je u garanciji,pogledajte ostale.. ne postoje sa tom kilometrazom.

hiavata

pre 7 godina

Vidim vecina pljuje VW i Golf. Draga gospodo, vecina vas bi vozila da ima pare. Navodite da je skup, pa zasto onda Srbija nije puna Toyota, Hondi itd? Nevreovatno kakve gluposti se pisu. Ja zivim u Australiji, vecina vozila koje se voze su iz Azije, ne zato sto su sad ne znam koliko dobra, nego sto su jeftinija od evropskih. A ovi sto satro porede Kiu, Hyundai sa VW ili ne daj boze nekim drugim evropskim brendom, ne znaju nista o zivotu. Pozz
(Pa nista, 12. novembar 2016 11:25)

Niste skoro bili ovde. Beograd je pun toyota a jedan od prodavanijih u segmentu i odlicno drzi cenu je yaris.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Eto radosti za brdsko-planinski mentalitet vozaca sa Balkana...
(mile, 11. novembar 2016 13:06)

Koji je tacno bolji u klasi i zasto? Hvala.

Milos

pre 7 godina

Iskreno spolja i nema razlike od Golfa VII. Koji nije ruzan.. Od njega bolju izolaciju ima noviji Reno.. Za noviji Golf nisam siguran kakva je izolacija. Ali u unutrasnjosti su definitivno novine.. DA budem iskre, ovo je prvi golf koji mi se dopada? Sve ostale nebih vozio ni da mi plate.. Ovaj noviji bih i ja kupio..
Jos samo da ima neka fensi digitalno-analogna instrument tabla....

Atreides

pre 7 godina

Tajna uspeha VW-a i Golfa jeste najvece trziste u Evropi koje stoji iza njega kao i vrhunski marketing. Inace auto ko auto sam prosek ...jedan od najneudobnijih u klasi ...ostalo sve prosek.

perishw

pre 7 godina

Najbolji automobili su japanski!! Sve ostalo su poluproizvodi. Ja sam mislio isto kao i vi pre nego što sam došao u Ameriku ali sam se uverio, koliko su ispred američkih i evropskih automobila!! Znate kada će Golf da parira Hondi Civic, nikada. Ja znam da vi volite te aute ali oni su dobri samo kao dizeli i to je sve.

novi sad

pre 7 godina

@R32
Koji to test dokazuje da je Golf bolji od Kije?
(Ne vozim kiju samo pitam, 12. novembar 2016 09:47)

cena nakon pet godina. to je najbolji pokazatelj, dok su u garanciji manje-vise je stvar licnog ukusa

uh

pre 7 godina

@(Gross, 11. novembar 2016 15:54)

Kad neko kaze da je golf popularan samo na balkanu najcesce misli na golf2. Realno ja taj auto samo na balkanu jos mogu da vidim. Dalje, kakve su to sustinske promene kod golfa recimo izmedju 5 i 6, izmedju njihovih restyle varijanti takodje. Kakva je sustinska razlika izmedju 7 i 7 restyle? Svasta covek danas moze da procita. Prelaskom sa G6 na G7, VW je predstavio novu modularnu platformu tj MQB, pri tom su naveli da ce ta platforma omoguciti ogromne ustede u proizvodnji. Prvi put kad su tu vest objavili rekao sam da ce cena golfa skociti i to se i desilo. Sustinski su povecali sebi profit samo, a to sto sve aute zbudze na jednu platformu je prica za sebe. Shvatili su gresku pa je barem passat B8 na drugoj platformi, a ne kao B7. I odmah cu ti reci Srbija je puna ogranicenih, treba uvek krenuti prvo od sebe. Inace VW su najveci prevaranti i najveci marketing magovi, ne samo u auto industriji, nego generalno u celom svetu!

SS

pre 7 godina

Odličan redizajn.
Sitne, ali primetne promene, kao i kod A3.
Kabina izgleda kao svermirski brod.

Inače, ovaj 1.5 TSI je dosta unapređen u odnosu na 1.4 TSI, nudi maksimalan obrtni moment na 1300 obrtaja i 10% nižu potrošnju.

perishw

pre 7 godina

Vw vozila toliko problema imaju od 2006 ovde u Americi sa motorima i menjačima da je to katastrofa!! Posebno 2.5 sa pet cilindara! Sa pedeset hiljada milja počinju muke i tu više nema kraja... Vi tamo koristite dizele pa je situacija mnogo bolja! Ovde su i Audi i Vw poprilično podbacili. Šta će biti sada sa ovima novijim modelima nisam siguran ali ovo do sada je katastrofa!

Pa nista

pre 7 godina

Vidim vecina pljuje VW i Golf. Draga gospodo, vecina vas bi vozila da ima pare. Navodite da je skup, pa zasto onda Srbija nije puna Toyota, Hondi itd? Nevreovatno kakve gluposti se pisu. Ja zivim u Australiji, vecina vozila koje se voze su iz Azije, ne zato sto su sad ne znam koliko dobra, nego sto su jeftinija od evropskih. A ovi sto satro porede Kiu, Hyundai sa VW ili ne daj boze nekim drugim evropskim brendom, ne znaju nista o zivotu. Pozz

milanche

pre 7 godina

Nema sumnje da je golf odlican auto sa veoma potentnim motorima,kvalitetom eksterijera kao i enterijera.Ali isto tako dizajn nije revolucionaran,moglo bi se reci i dosadan.Oni vec skoro 15 god.koriste istu platformu koja vazi i za pasata,oktaviju,superb,seatove modele itd...To im je jedini minus po meni.Malo vise inventivnosti po pitanju dizajna i bili bi u samom vrhu.

jungula bungula

pre 7 godina

sta je novo? nista nije novo, zadnja tri potpuno ista, malo neka lajsnica, malo zakrivljen far, i eto novog modela. ajmo srbende golf je tooo, najbolji je naravno boljeg nema!!

Palona

pre 7 godina

Molim sve cenjene pljuvace VWa da mi objasne kako bi to trebalo sa izgleda golf da ne bi bio predvidljiv, kockast, dosadan, uobicajen i sl.
Fijat 500L nije nista od nabrojanog pa svi vidimo kako mu sjajno ide prodaja! Dok mu ide dobro prodaja nema se razloga bilo sta menjati, i ovo sto su sad uradili vise je radi reklame nego sto je bilo preko potrebno!

Leksa

pre 7 godina

Realno, za te pare mogu da biram sta cu da uzmem. Izmedju premium japanaca i cele VW Grupe, ogromna ja razlika u opremljenosti a i komforu. Za iste pare uzmes japanca i ne razmisljas.

KUD Idijot

pre 7 godina

Volks Wagen u prevodu znači narodno vozilo i ono to i jeste,vozilo radničke klase,pa prema tome ljudi nemojte više ni očekivati.Što se tiče interijera stvarno su minimal no ja to lično i preferiram,ne volim kada od kokpita proizvođači pokušavaju napraviti boeing-a. Da su skupi jesu,stoji i slažem se,no morate ipak da se složite da su i izdržljivi i ne toliko skupi za održavanje. Golf je u evropi jedan do najprodavanijih modela i to samo zato što ima tradiciju kvaliteta,ali samo to,uglavnom je to kao drugi auto,što se kaže za po gradu,a pored se vozi nešto veće i udobnije za dalja putovanja.

Старац Исаија

pre 7 godina

Најдосаднији бренд већ дуго времена, али то уопште не мора да буде лоше. У свему добар, ни по чему најбољи, за нас маторе можда и идеалан. Конкуренти су по много чему одмакли, али кад се све сабере, не сумњам у добру продају.

Baxuz

pre 7 godina

(Еуридамас, 12. novembar 2016 20:45)

Citam komentar i kapiram odakle vicevi o Bisancima. To sto vi niste culi za ista drugo sem golfa nije problem drugih proizvodjaca vec jedino vas. 2.0Hdi motor o kome covek prica je klasa za 2.0tdi koji kuburi sa problemima od kad se pojavio na golfu 5. A taj 2.0hdi iz 2013 nije isti 2.0hdi sa pezo 307 vec novi i daleko pouzdaniji motor i nema softver za varanje. A sta cemo za Tsi motore i koliko njih nije doguralo ni do 100.000km?

Boc

pre 7 godina

Hehe, kome ne valja može da si uzme onog lepotana Ce-četiri, oličenje originalnosti ili recimo "hrabrog", jel'te, Kaktusa, pa nek bude "moderan", ne-kutijast i ne-dosadan ili mi ti interesantan, kao cirkus na točkovima.

radun

pre 7 godina

Imao sam priliku da vozim nekoliko verzija golfa i sve što mogu reći da to golf priča za sebe... ja ga lično ne volim zbog onogo što mi pruža a to je izuzetna neudobnost, enterijer, skakutanje pri oštijoj vožni na maje ravnom terenu...
Zato je golf sa druge strane izuzetno pouzdan ako se redovno održava, nema iznenadnih kvarova i neverovatno je izdržljiv. Svaka kuća treba da ima... pored nekog drugog automobila za užitak tipa Mercedes, Alfa Romeo, BMW, Audi...

I tata bi sine...

pre 7 godina

Da li zna netko kako se zaposliti kao dizajner u VW kompaniji?
Joj zaboravio sam. Zadnji je otišao na bolovanje prije par godina i shvatili su da im ide dobro i bez njega(glavni kupci su ljudi bez mašte, a takvih je puno) tako da do daljnjeg ne zapošljavaju dizajnere. Ionako moraju otpustiti 30.000 ljudi jer nema para za razvoj jer su morali platiti za svoje laži u SAD-u.
Odlična firma. Bila nekad davno.

Atreides

pre 7 godina

-Gross- Koje su to sustinske promene kod Golfa??? Softver pomocu koga uvaljuju stare motore kao najmodernije??? Po inovacijama taj tvoj VW je na dnu. Sem kad je marketing u pitanju tu im skidam kapu.Tu su nenadmasni

Ber

pre 7 godina

Ne kapiram sta ima da se pljuje redizajn?
Unapredjeno dosta toga sa manjim promenama eksterijera, to i jeste koncept redizajna. Izacice novi model 2018 ili 2019 pa kometarisite dizajn

perishw

pre 7 godina

Niko ovde nije hajter! Vw, Audi su totalno podbacili u Americi! Toliko je problema sa ovom markama da ko kupi jedanput, sigurno neće više. Ja sam ovde radio kao mehanicar i dobro znam sta pričam. Sa Lexusom nema nikakvih problema ni na dvesta hiljada milja a pogledajte statistiku za Wv i Audi. Ako kažem na koji link da idete, neće da mi objave komentar.

Gonzo

pre 7 godina

@perishw
Ajmo ovako,koga bre zanima šta vi u USA vozite?Jel treba da patimo što se u Evropi godišnje ne proda 200000 suludih pick up vozila sa motorima od 5 litara?I to pričam samo o jednom proizvođaču.Znači nismo isto tržište niti Evropa a pogotovo Srbijica.U ovoj zemlji je jedino bitno koliko šta košta jer banke prebijene nemamo pa sa tim u vezi taj tvoj Civic koga hvališ je previše skup za to što nudi.I kad smo kod istog najnovija verzija koja se kod vas prodaje već godinu dana je toliko ružna da i oni nepristrasni ne mogu da gledaju taj auto.Pored očigledne ružnoće ima dno gepeka od lesonita,možda to vama amerima,vrsnim poznavaocima automobila ne znači ništa ali meni znači.Golf je nekada bio predvodnik klase,sada više nije,ima boljih a i kvalitetnijih opcija.Usput,sa tom pričom o Golfu2 smarate,na parkingu ispred moje zgrade ima 150 automobila i nijedan gore spomenuti,izumrli su odavno.

Еуридамас

pre 7 godina

@Baxus, то што ти генерализујеш Босанце на основу твог повезивања вицева и Голфова довољно говори о теби. Свјестан сам које је проблеме VW имао са одређеним моторима и ту спадају 1.2 и 1.4 ТСИ и то искључиво због ланца, и то не спорим. А с друге стране 1.6 и 2.0 ТДИ и 1.8 и 2.0 ТСИ су им доста робусни мотори, који прелазе огромне километраже без већих кварова. Једноставно Пежо не може да се пореди са VW ни у једном погледу осим по цијени, а и та цијена је таква зато што је лошији. Само погледај колико има 10-15 година старих Француза на улици, а колико Њемаца. Није то без разлога. И ово ти говори Босанац из вица који игром случаја проводи доста времена у иностранству. Жив ти био и вози шта год хоћеш, а ја поред Голфа не сједам у 308.

Bojan

pre 7 godina

@Snake

Tako je, Golf je tiši od Oktavie u svim režimima rada motora i pri svim brzinama. Na testu u Japanu su pohvalili postojećeg Golfa 7 da ima "totalnu" zvučnu izolaciju, .

Što se tiče unapređenja, vidim da je dosta rađeno na polju bezbednosti, sam koči, sam održava bezbedno odstojanje, održava kretanje unutar kolovozne trake, štiti pešake, budi vozača ukoliko se uspava, ako duže vreme vozač ne upravlja vozilom, sam ga zaustavi u zaustavnoj traci uz upotrebu sva četiri migavca...

A pojedini komentatori samo znaju da kažu da nisu ništa promenili...ljudi, ovo je i dalje Golf 7, sa velikim tehnološkim unapređenjima.
Auto je definitivno kvalitetan, a to da li unutra treba da šljašte sijalice i da li treba da ima farove do pola haube da bi se dopao onima koji ga pljuju...ne treba.
Ljudi koji kupuju Golfa, kupuju ga upravo iz razloga što ima umeren dizajn, koji teško zastareva, zna se da će i naredna generacija nositi isti DNK prethodnih modela, da će biti kvalitetan i da će nastaviti višedecinijku tradiciju u svemu.

Napomena za zlonamerne komentatore: Golfa 1 je daleke 74.godine dizajnirao Giorgetto Giugiaro. Tada je postavljao standarde u klasi, a i sada.

Hvala!

J0vandic

pre 7 godina

Nemam ništa protiv golfa. Nije to loš auto,ali previše košta za naše sirotinjske uslove. Kako neko reče kabina mu je kao svemirski brod, ali i cena mu je svemirska. Drugo, mislim da komentatori uopšte ne čitaju tekst. Tamo lepo piše da je takav ekran i oprema samo u (svemirski) najskupljoj verziji, sve ispod toga je puno siromašnije i ne nudi apsolutno ništa sem imena. Dodaću još da su se zaljubljenici u VW poprilično ućutali na činjenicu tog velikog tablet ekrana, a da su doskora pljuvali po Renou i njegovom velikom multimedijalnom sistemu u takvom istom stilu. Po prostoj logici lako je zaključiti da Golf kopira Megana. Naravno, za ljubitelje Folcike to je svetogrđe! Ali za njih su i cajgeri svetinja, pa vidimo da na ovom restajling modelu nema cajgera. Jednostavno, mnoge od njih je vreme pregazilo kao plitak potok. Dok oni to shvate izaći će i deseta generacija golfa.

Eodor

pre 7 godina

Ljudi bi stvarno trebali da se malo bolje informisu,najprodavanija je Tojota Korola.
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2016&mm=08&nav_id=1162530

Miki

pre 7 godina

@Marko
Ne znam za 308, ali ko se dotakao 307-ice ne verujem da je ikada više seo u bilo koji Peugeot. Jednostavno najkvarljiviji auto ikad i igde. Moj je bio 2007. godiste, dizel, i gotovo sam poludeo vozeći ga 2 godine.

milanche

pre 7 godina

Nema sumnje da je golf odlican auto sa veoma potentnim motorima,kvalitetom eksterijera kao i enterijera.Ali isto tako dizajn nije revolucionaran,moglo bi se reci i dosadan.Oni vec skoro 15 god.koriste istu platformu koja vazi i za pasata,oktaviju,superb,seatove modele itd...To im je jedini minus po meni.Malo vise inventivnosti po pitanju dizajna i bili bi u samom vrhu.

Uh

pre 7 godina

@(nenad 12, 11. novembar 2016 15:25)

Ja tu klasu zovem C segment, a vi zovite kako god hocete. Oni iz forda mogu da je zovu i focus klasa, meni stvarno sve jedno. C segment je C segment.

Vaše ime

pre 7 godina

@(Pa nista, 12. novembar 2016 11:25)

Azija se vozi zbog pouzdanosti i malo nize cene. Mnogi auti iz azije traju 10 godina bez ijednog vanrednog servisa, cesto i preko 200k km. Sijalice ne racunam, posto to kod svih crkava. Evropa igra na luksuz i udobnost, ali zato i cena raste drasticno, pa ko sta voli. Meni je bolji pouzdaniji auto, a recimo i Hyundai zna da napravi luksuzan auto. Nije S klasa, ali meni dovoljno luksuzan (npr Genesis). Pre nekoliko godina sam vozio Lexus IS u top opremi i samo cu reci, unutra je luksuzniji od audija S6 u kome sam se vozio vise puta, ali samo ako posmatras sa aspekta vozaca i suvozaca, jer veoma nepraktican auto (pozadi jedva decu stavis, a gepek sav u krivinama, jedva jedan veci kofer stane).

perishw

pre 7 godina

@Gonzo
PA rekao sam za Hondu Civic, zato što je jeftinija od golfa! Ima mnogo boljih benzinskih motora i automobila! Golf je zasigurno najbolji sa dizel motorom i tu nema konkurenciju. Ovde se u Usa jedino pokazao dobar Vw diesel sa četiri cilindra, onaj sa pet ima dosta problema! Najveći problem su kvarovi na benzinskim motorima i rano počinju!! Ja nemam nista protiv karoserije i izgleda ali motori i menjači...??

Maki

pre 7 godina

U press release-u za novine to sve lepo zvuči dok ne dođete do realnosti da je sva ta tehnologija dostupna samo kao preskupa opcija i kao takva menja cenu automobilu da on praktično postaje neisplativ i preskup za ono što nudi.

A onda imate i onu drugu stranu efikasnosti motora, koja sem što nije tačna, odnosi se na klot modele a ne na one sa gore nabudzenom tehnikom. Ako uzmete svu tu tehnologiju taj Golf ne da neće trošiti 6-7 litara koliko stvarno troši po gradu nego najmanje 8 bez problema. U to sam se lično uverio jer godinu dana star A4 2.0tdi troši 8.5 u gradu i ne može ispod, možda bi mogao kada bi mu stavio 16ice, jednozonsku klimu i manualni menjač ali šta će mi onda takav A4?

E to je problematika između stvarnosti i jedne kratke recenzije ili promotivnog komada teksta.

Inače sva ta sigurnosna napredna operema je u Mazdi ili Mitsubishiju jednim delom standarnda operma a druga opciona opet jeftinija nego u VW ili Opelu.

Pa nista

pre 7 godina

@hiavata Cesto dolazim u bg, 1-2 godisnje. 1 od 10 automobila je toyota u srb. I te ostale tojote su yarisi, korolice, sve mali autici. Malo je onih limuzina kojih cak i nema osim avensisa. Znaci neuporediv je broj ili mizeran Toyota automobila. Ima dosta nisana, honda, mazdi, micubisija, ali mahom starih preko 20 god.
@ Vase ime
Mogu ti reci da jedino Toyota i Honda mogu da izdrze to sto si ti naveo, svi ostali Japanski i ostali azijski automobili nisu u tom rangu. Ja sam npr imao lexus is250 f sport 2011 godiste i imao sam dosta problema sa modulom i elektronikom. Dakle, ljudi se zamlacuju da ako je auto Toyota da mora da budd top. Ili ako je auto Bmw da mora da bude top. Jednostavno kako ti se potrefi i koliko srece imas.

toma

pre 7 godina

@ kiki
pogresno je gledište da samo kubikaza je bitna za potrosnju .taj 1,5 ce verovatno manje trositi jel ce biti rasterecen .da pojednostavim najgora moguca varijanta za potrosnju je mali motor - veliki auto !

Gross

pre 7 godina

@Uh Razlika izmedju golfa 5 i 6 je potpuno drugačiji motor. Prešli su sa Pumpa-mlaznica na Komonreil sistem. Auto je znatno tiši i kultivisaniji. Drugačije je vešanje - auto je dosta udobniji. Kompletna elektronika i interfejs su daleko lakši za korišćenje. Sam auto je lakši za vožnju i stabilniji na visokim brzinama. Ovo pišem kao neko ko je posedovao obe verzije. Što se tiče Golfa 2, da se ja pitam svim automobilima koji nisu potpuno ispravni i koji ne zadovoljavaju ekološke potrebe bih zabranio za korišćenje, pa tako i Golf2. Jeste legenda, ali odavno mu nije mesto na ulici. Pozdrav

boban,nis

pre 7 godina

Danasnji automobili su dostigli vrh i na njima vise i nema sta dodati a da to kod nekog modela nije vec vidjeno.Sve preko postojeceg je cist marketing i izivljavanje.

markoni

pre 7 godina

Kakve su to gluposti tipa preskup je za te novce ima ovo ono i sl...
Nepostoji preskupa stvar sve dok za nju ima interesovanja tj kupaca,a svi ovde dobro znamo da njih za golf nemanjka ! E sad,šta bi moglo za te pare pa izvolte gospodo niko vas netera da bilo šta kupite na silu !

srdjan

pre 7 godina

Vozio sam VW, Peugeot, Citroen, Tojotu, Skodu i sad na kraju Opela. Sve modeli C klase Golf, 307, C4, Auris, Oktavia i Astra.
Golf u celini je najbolji izbor za prosecnog coveka. Kome treba udobnost kupuje francuska vozila, kome treba prostor kupuje Skodu. Kome treba racionalna kupovina tu su japanci i koreanci. Opel sa druge strane jeste nemac ali. Sve ono gde drugi nude vise od Golfa tipa dizajn, kvalitet, prostranost, udobnost i opremljenost Golf je na sredini i zato ga ljudi kupuju.
Dzaba se vi ovde glodjete sta je bolje. Svaki proizvodjac fura svoju neku ideju a na nama je da je kupimo.
Sto se tice Opela, super ide, ok motori, ok cena odrzavanja ali taman toliko jeftiniji od VW koliko je razlika u celom paketu vozila. Zao mi sto nisam probao Forda i nekog Fiata te klase.

Trulex

pre 7 godina

@R32
Evo ja vozim ceo svoj zivot francuze,kojima se ti ismevas,molim te objasni mi kako je i u kom segmentu bolji Golf 6 od mog Peugeota 308 2013 godište 2.0 hdi,da nije možda udobniji ? da nije možda lepši? da nema možda bolju opremu ? da nema možda kvalitetniji motor ? da nije mozda firma sa dužom tradicijom ?......objasni molim te
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 12. novembar 2016 14:03)


Ja imao prethodni Peugeot 308 SW 1.6 HDI. Ima mesta, ne vuce lose, jeftin je, ima opremu ali je nakako kao bure, supalj. Odzvanja. Pozicija vozaca kao na ginekoloskoj stolici. Preglednost B stuba losa. Kvalitet tapacirunga los.