Subota, 05.11.2016.

22:04

"Klintonovi bi hteli da Srbija zaboravi razmirice sa SAD"

Profesor američkog Univerziteta Džon Hopkins, David Unger izjavio je da Klintonovi "imaju istoriju" na Balkanu, pre svega Bil Klinton.

Izvor: Beta

"Klintonovi bi hteli da Srbija zaboravi razmirice sa SAD" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

Ujka sem tili si ?

pre 7 godina

Nije frka platite 100 milijardi, sklonite se sa Kosova i Metohije sa sve Bondstilom ili placajte za tu bazu i mozemo da pocnemo da oprastamo.

bombardovanje je nasa krivica

pre 7 godina

@lajte kere Jakobsfelda,
lepo si istinu rekao al ne mozes ti to nama objasniti. Nama su svi krivi samo mi nikada. Zatucani da nam ravnih nema. Jedini nacin da ostanes normalan je da se sto dalje udaljis od ovoga naroda.

narodni poslanik

pre 7 godina

Ne ide to tako. Ne znaju oni ništa o Srbima. Srbi su preko 400 godina bili turski Čečeni. Ko je god napadao Tursku imao je u Srbima saveznika. Sada smo američki Čečeni dok nam ne vrate naše i dok im ne vidimo ledja na ovim prostorima. Posle može kao sa Turcima danas.

Knez

pre 7 godina

Ja ne verujem koliko smo mi zatucan narod koji se vodi samo emocijama a ne logikom i zdravim razumom,umesto da gledamo buducnost i da vec jednom skontamo kako se vodi politika i kako se radi i igra za interes svoga naroda i boljitak i buducnost svoje dece jok mi se lozimo idalje na INAT!Samo daj da se pale zastave i zivi jos uvek u 99oj to sta cemo sutra jedemo nije bitno!

doc

pre 7 godina

Bombardovanje na svoju ruku bez odluke Un je identicno nemackoj okupaciji Sudetske oblasti u Cehoslovackoj. Ko tvrdi da smo zasluzili agresiju, je najblaze receno u zabludi. Usa je predvodnik slobodnih narada samo u Holivudu. Tema prevazilazi ovu vrstu komentarisanja.

dragan

pre 7 godina

Oprostiti Americi da, ali Klintonovima i ostalim ucesnicima zlocina NE. To je ujedno i odgovor demagozima za Japan i druge budjave price.

lajte kere Jakobsfelda

pre 7 godina

To nisu bile razmirice nego zverstva. Još bi i mogao da zaboravim da mi nisu uzeli deci detinjstvo. E to ne praštam nikada.
(dobrivoje, 6. novembar 2016 07:37)
Ne to si im uzeo sam, kao i meni najbolje godine, i jos ih uzimas, i to ja tebi ne prastam. Ti i mozes oprostiti bilo kome, jer tvojoj ljutnji na njih je uzrok sto se sam sebi ne svidjas, a moje je vece, to je mrznja i gadjenje prema onima koji su izgmizali iz rupa '87 - '89 da uzdizu slobu slobodu, srusili zemlju, i umesto propagiranja otvorenosti, kosmopolitizma, modernizma i idenja u korak sa svetom kao do tada, i drasticnih reformi drustva koje je zapoceo Ante Markovic, duboko se zagledali u proslost koja nije postojala, pa u zemlju doveli nacionalizam, zadrtost, ksenofobiju, arhaizam, religioznu zatucanost, antimodernizam itd. I nadasve nekulturu i primitivizam. Neko vas je slagao da je sa vama sve u redu i ne treba vi da se menjate i postanete ljudi, nego svet ne valja, i onda ste uljuljkani u tu iluziju srusili sve. Ne postoji cena kojom vi mozete to meni da platite, zlotvori... Sto se USA tice, to je zemlja na koju svi treba da se ugledaju i da joj se dive, zato sto su USA predvodnik slobodnog sveta od kad postoje, i nedostizne celom svetu u razvoju nauke i tehnologije.

Влада

pre 7 godina

Три зла на једном месту. Плус плејбој кога жена шамара јер је јурцао за сукњицама. А о овом назови професору нећу трошити речи. Само бих га питао где је ту етика. Тај рат је био агресија на суверену државу. Први корак је да то признате. А доћи ће и тај дан. Што се тиче овог злочиначког удружења окупљеног око ове две испошћење бабе, за амерички народ би било најбоље да њих пошаље у историју. А ђаво ће кад тад доћи по своје.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Pa i ja bih da zaboravim, ali eto baš se potrefilo da, dok sam išao u gimnaziju, sam svaki dan prolazio trolom kroz Kneza Miloša pored generalštaba i, dok sam išao na fakultet, sam stalno prolazio pored RTS-a. A i još jedna sitnica ima, ja sam i tada, kao i danas, živeo kod Skupštine, blizu RTS-a. Imao sam 7 godina kad su ga gađali i sećam se svega - zvuk eksplozije, staklo koje "igra", osvetljenog neba, potresa... Meni se baš ne da, da zaboravim, a verujte rado bih.

srpska posla

pre 7 godina

Mi smo valjda najblesavija nacija na svetu. Umisljamo da je Amerika iz neke zavere krenula da nas bombarduje. Da mi nismo radili ono sto sada necemo da priznamo i da nismo dali masovnu podrsku Milosevicu ne bi on mogao od nas napraviti ono sto jeste. A da ta podrska nije slucajna najbolji je dokaz za koga smo glasali na izborima. Miloseviceve saborce smo ponovo izglasali i njihovo vodjstvo se kunemo.

Neznalica

pre 7 godina

Za 1999 znamo zasto su bombardivali neki to nezele znati bitno da oni znaju , zato se menja vlast i uspostavi se odnosi drzave
Sad zamislite ceceniju sta su uradili rusi a danas niko ne pominje
Procitao vas komentar gospodine ali na zalost imas puno minusa tako da i ja cu dobiti puno -

Eto kopirao vas
Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.

gradjanin normalan koji se seca 90-ih

pre 7 godina

Ovo guslanje o Klintonovima je vise nego paranoja.
Surova istina je da nije bilo Amerike koja je prelomila i odlucila da se upotrebi avijacija kako na teritoriji BiH tako i kod nas 99-e imali bi mnogo vise "civilnih" zrtava u tim ludim 90-im kada nam je svima, a ponajvise nama kipilo u glavi i kada smo se klali kao divljaci. Verujem i da je bio neki drugi predsednik SAD-ea odluka bi bila slicna jer se nije moglo tolerisati to sto su se desavali najveci ratni zlocini u Evropi posle Drugog svetskog rata.
To sto mi i danas nismo u stanju da se suocimo sa istinom vec se ubedjujemo da su drugi izazvali rat, da nismo ucestvovali u ratu u BiH, da nismo imali hladnjace sa Kosova i da su nas neduzne bombardovali i uveli sankcije je samo izraz nase neizmerne paranoje i nesposobnosti da prihvatimo istinu. Da nije bilo tih akcija mi bi i danas imali onaj rezim kojeg smo stvorili kada smo vecinski stali u Slobu, njegovu Miru, "lepog" Boru i njihove trabante Seselja (sa Tomom i Vucicem), Arkana i slicne tipove. Danas su nam repovi toga rezima ponovo na vlasti zahvaljujuci nasoj samoobmani da mi kao nacija nismo ucestvovali u tim zlodelima 90-ih i da je nepravda izvresena prema nama kada je Kosovo stavljeno van nase kontrole a posle priznato kao nezavisna drzava od vecine drzava UN. Mi niti imamo hrabrosti niti uvidjamo potrebu da se sa tom istorijom suocimo.
Zato gospodo guslari stanite pred ogledalo vec jednom.

Novi Sad

pre 7 godina

Jeste,Milosevica ste gadjali u rafineriji u Novom Sadu ,sve mostove ste nam porusili,zgradu televizije.....da biste njega pogodili i ubili.Gori su i d alkaide!

Dragan Miladinovic

pre 7 godina

Jeste, pogledajmo samo kako su usrećili same Kosovare pošto su im obezbedili nezavisnost. Pa u čitavoj Evropi jedino je dole gore živeti nego u Srbji. Da su sami Kosovari pametni, ne bi voleli što im se to desilo, već bi za sve mnogo bolje bilo insistiranje na demokratskim procesima, umesto na ratu. Danas bi nezavisno Kosovo obezbeđeno na demokratski način bilo mnogostruko bolja opcija i za njih i za nas.

Lalans

pre 7 godina

@ (Zemun grad SPO, 05. novembar 2016 23:16)

Sve si u pravu druze, ali dzaba kada je narod iz ove male drzavice svakodnevno ispiran preko medija lazima i spinovanjima, a povrh svega ne obrazovan i ne vidi dalje od nosa. SAD ce uvek biti tamo gde je i sada, i imace ili jaci ili slabiji uticaj, a mi cemo uvek imati potrebne fikcije u glavi i kriviti sve oko nas zbog nasih pogresnih odluka. Klintonova ili Tramp sve jedno je, jel oni imaju politiku koja je zakljucana za vjek vjekova, a ne kao mi da svaki dan menjamo poziciju, kako nam kompleks proradi. Ponasamo se kao deca u zabavistu, jer ne zelino odgovornost, posto onda nemamo na koga da svalimo svoju gresku!

Veste

pre 7 godina

Ko je ovde lud a kome noge smrde. Klintonovi su mislili da bombarduju predsednika Srbije Milosevica a u stvari su bobardovali gradjane Srbije i zemlju Srbiju. Da im je Milosevic smetao lako bi oni dosli licno do njega s obzirom da narod i nije bio uz njega , u to ne sumnjam.

Knez

pre 7 godina

Da zaboravimo??? Dosao si da se molis u pogresnu crkvu. Mi Srbi ne zaboravljamo. Kao, bio je rat protiv Milosevica, ne protiv naroda. Da, samo sto Milosevicu ni dlaka sa glave nije falila ali ste pobili na hiljade neduznog naroda. Da ste makar izgradili ono sto ste porusili... stvarno, ne znam kako da zaboravim.

.

pre 7 godina

Evo Klintonovi samo o Srbiji razmisljaju i najvaznije im je sta Srbi misle o njima. Narocito Bilu, on je poznat po tome da je uvek pokusavao da se dodvori Srbima jer Srbija je realno najvaznija drzava planete a Srbi najvazniji narod u univerzumu.

Dobrivoje

pre 7 godina

Vucic im je sve oprostio.Niko mu nije poginuo,nije mu nista sruseno jos se od toga i obogatio.Lako je njemu i Dacicu da menjaju politiku za 180°,i da uzivaju u zivotu

već vidjeno

pre 7 godina

Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.
(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

Svaka posledica ima svoj izrok...Stvarno miliš da ćeš nabrajanjem posledica (koje lično ne odobravam) iste pretvoriti u uzrok? Kad ti doktori odrade lobotomiju možda se i oporaviš al' kad to urade mediji...nema šanse.

Nego...što se članka tiče... Čuj bombardovali Miloševića a ne narod...nešto ne vidim da su njega pogadjali umesto civilnih autobusa, vozova, porodilišta, kuća i bolnica (aleksinac- jedan nalet 700 objekata medju kojima je pored kuća i hitna)..

Goran von Bosnia ja

pre 7 godina

Koliko smo mi, Srbi kolektivno, fizički i emotivno jak i uporan narod toliko smo psihički i mudro preslabi. Mi još uvek mislimo da su oni NAS stavili na lomaču a ne pitamo se kako i zašto smo dozvolili da dva psihologa vode Srpski narod do skore propasti??
Ta dva psihologa su naravno Slobo i Vuk. Njima je bilo važnije je dokažu koliko su oni jaki i moralni a za narod i njenu budućnost za to su krivi drugi jel?
Što su naši političari krojili to se i paralo, nažalost.

Srbijo i srpski narode prestani da se nosiš kao žrtva i počni da već jednom praviš teške odluke počevši od sebe samih.

Tako i samo tako se može iz ove rupe, jame u stvari, i ka boljoj budućnosti.

Srčani pozdrav svim ljudima dobre volje

Goran

Zemljoradnik

pre 7 godina

... и извињење нама због тога што је Америка била на погрешној страни, као на крају и то да не трпимо Хилари су више него довољни разлози да навијам за њега.
(my way, 05. novembar 2016 23:42)
- Niste pratili do kraja šta se desilo sa tim navodnim Trampovim izvinjenjem. Izvinjenje je demantovano a naše novine koje su o tome pisale ispostavilo se da su objavile su lažnu vest. Ne treba idealizovati Trampa niti gajiti iluzije da nam je na bilo koji način naklonjen.

Vidoje

pre 7 godina

Te "razmirice" i "istorija odnosa" na Balkanu u realnosti se zovu malo drugacije - "brutalno ubijanje civila i agresija na suverenu drzavu." Dace bog, pa cete oboje, zajedno sa vasim saradnicima za to na koncu ipak odgovarati - ako ne pred sudom ovozemaljskim, a ono sigurno pred sudom Bozjim.

MM

pre 7 godina

(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

NSA je došla do malo drugačijeg zaključka. Jednog dana se Bill probudio i posle par BJ, dobio email. Legle su vam pare od bradatog momka iz pustinje. "Da vidim šta hoće. A to je najmanji problem" sistem je uigran i radi na dugme. Terorizam, Mediji, bs diplomatija, pa bombe.
Ali na kraju evanđelistima dojadilo da služe đavole. Koliko vidim, Klintonovima se sprema ćorka.

obi van

pre 7 godina

@vuk
"Pametan narod bi prihvatio pruzenu ruku..."

pametan narod zna da to kažu samo zbog izbora jer je tijesno i treba im svaki glas pa i Srba u Americi

Mile

pre 7 godina

Šta sve ne čitamo ovih dana, pomislio bi čovek da je Srbija glavna tema izbora u SAD. Ko god da pobedi ostaćemo i dalje ono što smo i do sada bili, siromašna zemlja koja je zanimljiva samo kada se vrše eksperimenti.

Onako samo usput

pre 7 godina

Klintovi su gađali Slobodana Miloševića. Kako ne razumemo? Pa Sloba ima tajnu. On je Flash. I onda su oni morali da ga gađaju po celoj Srbiji.

Dušan

pre 7 godina

(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

Ne. Klinton se probudio jednog jutra kao i svakog drugog. I rekao "ja se borim protiv zla i nepravde. I kao Marina Perazić, ja sam Anđeo u paklu i donosim spas". I pitao je Madlin Olbrajt gde ima nepravde u svetu? I ona mu je ispričala to što ti pričaš nama.
Agresija je urađena u skladu sa odlukom UN pa i nije agresija. Nato nije prekršio svoj statut, a naši prijatelji Nemci svoj Ustav da bi nas bombardovali. Nije bilo UČK koja je napadala vojsku i policiju. Nego samo civili koji su pevali i mirisali cveće. Vesli Klark, Madlin Olbrajt i Vilijem Voker nisu profitirali od tog rata nego još uvek ne mogu da pokriju finansijske gubitke. Nato nije dobio bazu Bondstil u zemlji koja sigurno ne bi nikad sama dala takvu bazu Nato, itd.
Neverovatno koji nivo indoktrinacije CNN-om imaš.

biće bolje

pre 7 godina

Oprostiti možemo ali zaboraviti nikad, pa i Japanci obeležavaju dan kada im je atomska bačena na glavu. Ne sme se zabiraviti zločin a bombardovanje jeste upravo to.

Evgenije

pre 7 godina

Pojednostavljivanje istorije nam neće doneti nikakvog dobra. Naš primitivizam i neukost nisu junaštvo i prkos, ma koliko mi mislili da su upravo to. Ne, oni su naša propast i zato Srbija danas jeste tu gde jeste, a pametan narod odlazi odavde. Neko pametan reče, da se ugledamo na Japan, koji su Amerikanci bombardovali atomskim oružjem, ali su danas partneri. Da se ugledamo na Nemačku, koju su Amerikanci osvojili ali i podigli na noge i danas su partneri. Međutim mi živimo u zabludi da smo jako značajni. To nam je ostavština Titove Jugoslavije, koja možda i jeste bila značajna, ali nipošto toliko koliko smo mi mislili da jeste. Nikako da prihvatimo da je marljivost, poštenje i vrednoća ono što može spasti Srbiju od propasti. Ne, umesto toga je popularno da se javno mrzi Amerika, mrzi kapitalizam, a potajno uživamo u produktima upravo te Amerike i sistema koji ona predstavlja. Zapravo ne znam i zašto ovo sve pišem, jer to ne dopire do mozga 80% populacije. I za kraj obavezni disclaimer: da li je Klinton značajan? Naravno da nije, on je samo jedan **** na biciklu, ali ni mi nismo bog zna šta. Trebalo je da skrenemo levo kod Albukerkija i da uđemo u NATO.

cobo

pre 7 godina

Klintonovi ganjali Milosevica na mostu,u vozu,u policiji,na Avali u Krajini,u RS,Kosovu,Novom Sadu,Pancevu,Beogradu nema kud oni njega nisu bombardovali a eto na tim mestima slucajno bili i neki Srbi :( Ameriko odbij o zemlje Srbije mi vas ne volimo !

hm .. i upravo jeste?

pre 7 godina

SAD NIJE bombardovao Slobodana Miloševića, već ipravo njene građane

bombardovanjem, NATO je privremeno dobio kosovo ali je izgubio srbiju za sva vremena, dok je ovog univerzuma

ne samo nju, već i svaki moralni integritet
srpsko pamćenje više nije njihova briga

milosrdno su nakljukali srpstvo sa U238 retard, osiromašeno al nisu štedeli - najjači poznati lek protiv kolektivne amnezije
vrlo delotvoran za večnuju pamjat i nezaborav .. a opšte je poznato da je američka medicina 'najbolja', ne?

nema joj ravne u ovom delu kosmosa

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Interes svake odgovorne drzave su dobri odnosi sa Amerikom.Ovde niko ne zeli da uvazi cinjenicu da je Zapad,najvise Amerika u Titovu Jugoslaviju ubrizgala nekoliko stotina milijardi dolara.SAD su dok je rat u Hrvatskoj trajao, podrzavale integritet SFRJ. Brutalna etnicka ciscenja, opsade gradova u BiH, promenila su javno mnjenje SAD, a potom i njenu politiku.I pored toga Amerika se drzala embarga na oruzje BiH.SAD su autori za Srbe u Krajini veoma povoljnog plana Z4. Prema svedocanstvu ambasadora BiH u UN, Holbruk je fizicki nasrnuo na Izedbegovica,trazeci da ovaj zaustavi ofanzivu na Banjaluku. Republika Srpska priznata je na konferenciji na kojoj su glavnu rec imali Amerikanci.
Vise od deceniju Milosevic je politicki eksplatisao neodrzivu situaciju na KiM, umesto da sa Zapadom dogovori autonomiju za Albance, on je podrzavao boljsevicku opoziciju u Rusiji i tako okrenuo protiv sebe i Srbije zvanicnu Moskvu i Zapad.KiM mu je bila baza, ne samo za skupu prodaju patriotizma, vec i za izbornu kradju.
,,Albanci sa Kosova su profitirali zbog tragedije Bosne" kaze Azem Vlasi. Zaista, nakon svega sto se tamo desavalo, a najvise opsade Sarajeva i Srebrenice, njima je bilo lakse da dodju do cilja, predstavljajuci sebe kao sledecu metu.
Samo da smo mi ovde srusili rezim, i promenili politiku prema Zapadu, bombardovanja i gubitka KiM ne bi bilo. Na nesrecu, bojkot izbora 1997.sprecio promeme. Koalicija Zajedno bi tada sigurno pobedila i promenila katastrofalnu politiku drzave.

Hronicar vremena

pre 7 godina

Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.

neki se opamete, neki nikad

pre 7 godina

Bilo bi lepo da moze da se sazna (ali stvarna istina) koliko je, od ovih svih komentatora ovde, bar jednom zaokruzilo Milosevica prilikom glasanja, pa da onda vidimo kakve komentare danas pisu.

ilirjan

pre 7 godina

dali je ovo prva zena na celu sjedinjenih drzava? kako god bilo bio bi veliki uspjeh za zenski rod u cjelini mada ni taj Tramp nece nista znacajno uticati na nase prostore, mada je malo kao vjestacki kao da je od plastelina covjek, nemojmo se zanositi sa njima imamo svoje brige

Tamna je noc

pre 7 godina

Rat i da oprosti covek ali gubitak teritorije i istrebljenje osiromasenim uraniumom. Trazite oprost od roditelja dece koja leze na onkologiji.

Vuk

pre 7 godina

Pametan narod bi prihvatio pruzenu ruku.. Ako je Japan, koji je pretrpeo horor i atomsku bombu postao americki saveznik, nema razloga da to ne bude i Srbija.. Alternativa je sukob, novi gubici teritorija i ekonomsko , moralno idemografsko propadanje.. Pa vi vidite..

my way

pre 7 godina

Да, уместо што лупају о бомбардовању Милошевића, признају истину о историји деведесетих и извине се за све што су Југославији урадили, можда бисмо Америци могли да опростимо, а самим тим и "заборавимо" (ако се нечега гнушам то је она дебилна и бесмислена флоскула "опростити, не заборавити"), њима лично никада! Зато, напред Трамп! Не да је нешто битно и да ће се америчка политика променити, али његове изјаве о политици Клинтона према Србима и извињење нама због тога што је Америка била на погрешној страни, као на крају и то да не трпимо Хилари су више него довољни разлози да навијам за њега.

Tucker

pre 7 godina

Mozemo da razgovaramo da zajednicki zaboravimo onaj blagi incident koji je trajao tokom 90-tih, ako isplatite reparaciju, nadoknadite stetu zbog sankcija i ako pocnete da placate to sto imate bazu na nasoj teritoriji.

konstantin

pre 7 godina

Zašto bi zaboravila?
Mada to nije ni važno, jer politika Klintonove Amerike se ne može promeniti, vratiti se unazad, a što bi se to i radilo.
Mi treba da živimo u sadašnjosti i koristimo moć sadašnjosti.
Sadašnji američki izbori daju tu šansu, da se glasa za nešto novo i drugačije a spreči ponavljanje onoga što je već bilo.

profesor

pre 7 godina

Bombardovali Miloševića?
NE! Bombardovali su pošte, bolnice, skole, pijace, vozove, mostove. Ubijeno je više od 2000 ljudi! Zbog čega? Zbog Miloševića? Ma dajte molim vas, ovo je smešno.

Milos

pre 7 godina

Jel ova njegova zena moze normalno da se ponasa, kakve su ovo grimase ne kapiram zenu, kontam da je ono 100% istina sto je Tramp rekao o njoj.

Belić

pre 7 godina

Setili se pred izbore. E, zbog ovog tempiranog, a samim tim i neiskrenog i licemernog pomirenja još bih vas radije opsovao, ali ne bi mi objavili komentar.

Trifke

pre 7 godina

Da li bi Klintonovi zaboravili da je njima neko ubio cerku...ne verujem. Zlocin mogu da zaborave samo oni koji nisu direktno pogodjeni zlocinom i kojima je saosecajnost sa zrvama zlocina, rodjenjem ili (ne)vaspitanjem, izostavljena iz karaktera.

nikola

pre 7 godina

Ljudi greše, i to je normalno. Ali je normalno da se posle greške izviniš! Kako su bombardovali Slobu kad su gađani civilni objekti?! Izvinjenje! Zar je toliko teško?

popeye

pre 7 godina

1999е је убијено 1.500 грађана Србије, а не Слободан Милошевић.
1999е је Србији отето 1/7 географске територије и њено култорно, национално и историјско средиште и наслеђе, а не кућно двориште Слободана Милошевића.
Срби имају једну гадно особину, да ником ништа не праштају, и не заборављају.

Sveznalica

pre 7 godina

Rusi su divan narod itd ali ekonomski imamo vise koristi u EU. U ostalom ne mozemo zanemariti geografski polozaj nase drzave koji realno diktira trzista pa samim tim i opredeljenja.
Ostavimo se tih snova kako smo mi jedini moralisti u svetu a svi ostali su ratni profiteri. Pogledajmo oko sebe koliko smo jadni i bedni. Pa protiv koga mi realno mozemo? Pridruzimo se onima koji daju vise, a usput pokusajmo da se izostavimo iz ratova koje ti isti vode.

Mala moja

pre 7 godina

Klintonovi smatraju da je NATO 1999. godine bombardovao predsednika Jugoslavije Slobodana Miloševića, a ne njene građane.

Pa mnogo ste promasivali,majku mu.

Milutin

pre 7 godina

Pa ok, sila Boga ne moli, Bog silu ne voli, da zaboravimo svi na razmirice - ali to nisu bile razmirice samo. Sa Kosovom je moglo i moralo drugačije, mi u Srbiji smo dobili u poslednjih 25 godina 800.000 izbeglica sa Kosova, Hrvatske, Bosne... da pričamo o ekonomiji?

Millennium

pre 7 godina

Parafraziraću Vilijama Volasa iz filma "Hrabro srce". Može, ali kada se vaša vojska povuče sa Kosova, pri tome prolazeći pored svake kuće koju su zavili u crno, moleći oproštaj. I naravno, da Bil izađe na sred polja pred našu vojsku, savije glavu među noge i poljubi sam sebe u d..e.

aleksa

pre 7 godina

kod nas je uvek glasanje za protiv... ja nisam doziveo do sad izbore da smo glasali za nekog koga smo hteli... Slobu kad smo menjali samo smo znali da njega vise necemo... pa nam dodje ekipa koja se brzo uljuljkala... za njima ovi danasnji... cekam izbore gde cu glasati u nekog u koga verujem... ali mislim da necu docekati...

Nikoidije IV

pre 7 godina

Nisam znao da je Milosevic bio gorostas i da je prekrio celu Srbiju kada su ga kauboji i sateliti bombardovali. Sta covek sve moze da nauci od cuvenih branilaca "demokrtaije".

njiiiiiii

pre 7 godina

Apsolutno je nebitno sta ce izjaviti kad nema nikakve tezine ni odgovornosti izjavljena rec pred izbore, isto stanje je i kod nas, jedno kazu pre izbora drugo rade posle a narod hvala bogu ima pileci mozak pa veruje svakakvim barabama. Ocigledno je da lose stoje sa nasim glasacima pa pokusavaju da kupe jos kojeg izlapelog zemljaka...

mup

pre 7 godina

Ja ovu zenu nebih primio ni u Maxi da radi na kasi, mozda u magacinu, a Ameri ce joj dati tolike glasove. Svet je zreo za susret sa jednim ovecim asteroidom.

Mailman

pre 7 godina

E pa ja smatram da je bombardovao mene i da sam vrlo lako mogao da budem "samo" kolateralna steta.
Imaju oni svoje prijatelje u Kanabistanu, moji nikad nece biti i zato navijam za Trampa ne da on pobedi nego da Klintonova izgubi.

Nikola

pre 7 godina

Malo glupa izjava.... Kao da zrtva silovanja treba da zaboravi da je silovanja. U najboljem slucaju moze da tezi da zivi kao ranije ali tesko da ce da zaboravi. Narocito ako je izasla iz toga sa teskim povredama.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

Ja nikada necu zaboraviti! Sta su nam sve izbombardovali, ljude koji beze u sklonista za svaku sirenu, potrese od bombi koje udaraju pored bolnica i skola, bombardovanje RTSa, Generalstaba i tako dalje da ne nabrajam. Never forget, never forgive to bi mogla vlada da im odgovori da imaju iole damu za to.

Gavra Kacanski

pre 7 godina

Definitivno po ovim fotografijama nije bas sva svoja, a u vezi sa temom, ne brinite brizni gospodine, srbi su poznati po dugotrajnom i neizbrisivom pamcenju, ali na vasu "srecu" uvjek postoji odredjeni dio koji ne pada na vase krokodilske suze i sarene laze o divnom i bajnom zivotu samo da ispunimo 'jos samo jedan bolan ustupak i uslov'.

Mala moja

pre 7 godina

Klintonovi smatraju da je NATO 1999. godine bombardovao predsednika Jugoslavije Slobodana Miloševića, a ne njene građane.

Pa mnogo ste promasivali,majku mu.

Mailman

pre 7 godina

E pa ja smatram da je bombardovao mene i da sam vrlo lako mogao da budem "samo" kolateralna steta.
Imaju oni svoje prijatelje u Kanabistanu, moji nikad nece biti i zato navijam za Trampa ne da on pobedi nego da Klintonova izgubi.

profesor

pre 7 godina

Bombardovali Miloševića?
NE! Bombardovali su pošte, bolnice, skole, pijace, vozove, mostove. Ubijeno je više od 2000 ljudi! Zbog čega? Zbog Miloševića? Ma dajte molim vas, ovo je smešno.

Millennium

pre 7 godina

Parafraziraću Vilijama Volasa iz filma "Hrabro srce". Može, ali kada se vaša vojska povuče sa Kosova, pri tome prolazeći pored svake kuće koju su zavili u crno, moleći oproštaj. I naravno, da Bil izađe na sred polja pred našu vojsku, savije glavu među noge i poljubi sam sebe u d..e.

Nikola

pre 7 godina

Malo glupa izjava.... Kao da zrtva silovanja treba da zaboravi da je silovanja. U najboljem slucaju moze da tezi da zivi kao ranije ali tesko da ce da zaboravi. Narocito ako je izasla iz toga sa teskim povredama.

mup

pre 7 godina

Ja ovu zenu nebih primio ni u Maxi da radi na kasi, mozda u magacinu, a Ameri ce joj dati tolike glasove. Svet je zreo za susret sa jednim ovecim asteroidom.

Milos

pre 7 godina

Jel ova njegova zena moze normalno da se ponasa, kakve su ovo grimase ne kapiram zenu, kontam da je ono 100% istina sto je Tramp rekao o njoj.

cobo

pre 7 godina

Klintonovi ganjali Milosevica na mostu,u vozu,u policiji,na Avali u Krajini,u RS,Kosovu,Novom Sadu,Pancevu,Beogradu nema kud oni njega nisu bombardovali a eto na tim mestima slucajno bili i neki Srbi :( Ameriko odbij o zemlje Srbije mi vas ne volimo !

SAMO BAHATO

pre 7 godina

Ja nikada necu zaboraviti! Sta su nam sve izbombardovali, ljude koji beze u sklonista za svaku sirenu, potrese od bombi koje udaraju pored bolnica i skola, bombardovanje RTSa, Generalstaba i tako dalje da ne nabrajam. Never forget, never forgive to bi mogla vlada da im odgovori da imaju iole damu za to.

hm .. i upravo jeste?

pre 7 godina

SAD NIJE bombardovao Slobodana Miloševića, već ipravo njene građane

bombardovanjem, NATO je privremeno dobio kosovo ali je izgubio srbiju za sva vremena, dok je ovog univerzuma

ne samo nju, već i svaki moralni integritet
srpsko pamćenje više nije njihova briga

milosrdno su nakljukali srpstvo sa U238 retard, osiromašeno al nisu štedeli - najjači poznati lek protiv kolektivne amnezije
vrlo delotvoran za večnuju pamjat i nezaborav .. a opšte je poznato da je američka medicina 'najbolja', ne?

nema joj ravne u ovom delu kosmosa

my way

pre 7 godina

Да, уместо што лупају о бомбардовању Милошевића, признају истину о историји деведесетих и извине се за све што су Југославији урадили, можда бисмо Америци могли да опростимо, а самим тим и "заборавимо" (ако се нечега гнушам то је она дебилна и бесмислена флоскула "опростити, не заборавити"), њима лично никада! Зато, напред Трамп! Не да је нешто битно и да ће се америчка политика променити, али његове изјаве о политици Клинтона према Србима и извињење нама због тога што је Америка била на погрешној страни, као на крају и то да не трпимо Хилари су више него довољни разлози да навијам за њега.

Tucker

pre 7 godina

Mozemo da razgovaramo da zajednicki zaboravimo onaj blagi incident koji je trajao tokom 90-tih, ako isplatite reparaciju, nadoknadite stetu zbog sankcija i ako pocnete da placate to sto imate bazu na nasoj teritoriji.

njiiiiiii

pre 7 godina

Apsolutno je nebitno sta ce izjaviti kad nema nikakve tezine ni odgovornosti izjavljena rec pred izbore, isto stanje je i kod nas, jedno kazu pre izbora drugo rade posle a narod hvala bogu ima pileci mozak pa veruje svakakvim barabama. Ocigledno je da lose stoje sa nasim glasacima pa pokusavaju da kupe jos kojeg izlapelog zemljaka...

Tamna je noc

pre 7 godina

Rat i da oprosti covek ali gubitak teritorije i istrebljenje osiromasenim uraniumom. Trazite oprost od roditelja dece koja leze na onkologiji.

Milutin

pre 7 godina

Pa ok, sila Boga ne moli, Bog silu ne voli, da zaboravimo svi na razmirice - ali to nisu bile razmirice samo. Sa Kosovom je moglo i moralo drugačije, mi u Srbiji smo dobili u poslednjih 25 godina 800.000 izbeglica sa Kosova, Hrvatske, Bosne... da pričamo o ekonomiji?

Trifke

pre 7 godina

Da li bi Klintonovi zaboravili da je njima neko ubio cerku...ne verujem. Zlocin mogu da zaborave samo oni koji nisu direktno pogodjeni zlocinom i kojima je saosecajnost sa zrvama zlocina, rodjenjem ili (ne)vaspitanjem, izostavljena iz karaktera.

popeye

pre 7 godina

1999е је убијено 1.500 грађана Србије, а не Слободан Милошевић.
1999е је Србији отето 1/7 географске територије и њено култорно, национално и историјско средиште и наслеђе, а не кућно двориште Слободана Милошевића.
Срби имају једну гадно особину, да ником ништа не праштају, и не заборављају.

Vuk

pre 7 godina

Pametan narod bi prihvatio pruzenu ruku.. Ako je Japan, koji je pretrpeo horor i atomsku bombu postao americki saveznik, nema razloga da to ne bude i Srbija.. Alternativa je sukob, novi gubici teritorija i ekonomsko , moralno idemografsko propadanje.. Pa vi vidite..

nikola

pre 7 godina

Ljudi greše, i to je normalno. Ali je normalno da se posle greške izviniš! Kako su bombardovali Slobu kad su gađani civilni objekti?! Izvinjenje! Zar je toliko teško?

Gavra Kacanski

pre 7 godina

Definitivno po ovim fotografijama nije bas sva svoja, a u vezi sa temom, ne brinite brizni gospodine, srbi su poznati po dugotrajnom i neizbrisivom pamcenju, ali na vasu "srecu" uvjek postoji odredjeni dio koji ne pada na vase krokodilske suze i sarene laze o divnom i bajnom zivotu samo da ispunimo 'jos samo jedan bolan ustupak i uslov'.

Hronicar vremena

pre 7 godina

Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.

Nikoidije IV

pre 7 godina

Nisam znao da je Milosevic bio gorostas i da je prekrio celu Srbiju kada su ga kauboji i sateliti bombardovali. Sta covek sve moze da nauci od cuvenih branilaca "demokrtaije".

neki se opamete, neki nikad

pre 7 godina

Bilo bi lepo da moze da se sazna (ali stvarna istina) koliko je, od ovih svih komentatora ovde, bar jednom zaokruzilo Milosevica prilikom glasanja, pa da onda vidimo kakve komentare danas pisu.

aleksa

pre 7 godina

kod nas je uvek glasanje za protiv... ja nisam doziveo do sad izbore da smo glasali za nekog koga smo hteli... Slobu kad smo menjali samo smo znali da njega vise necemo... pa nam dodje ekipa koja se brzo uljuljkala... za njima ovi danasnji... cekam izbore gde cu glasati u nekog u koga verujem... ali mislim da necu docekati...

Belić

pre 7 godina

Setili se pred izbore. E, zbog ovog tempiranog, a samim tim i neiskrenog i licemernog pomirenja još bih vas radije opsovao, ali ne bi mi objavili komentar.

Novi Sad

pre 7 godina

Jeste,Milosevica ste gadjali u rafineriji u Novom Sadu ,sve mostove ste nam porusili,zgradu televizije.....da biste njega pogodili i ubili.Gori su i d alkaide!

konstantin

pre 7 godina

Zašto bi zaboravila?
Mada to nije ni važno, jer politika Klintonove Amerike se ne može promeniti, vratiti se unazad, a što bi se to i radilo.
Mi treba da živimo u sadašnjosti i koristimo moć sadašnjosti.
Sadašnji američki izbori daju tu šansu, da se glasa za nešto novo i drugačije a spreči ponavljanje onoga što je već bilo.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Interes svake odgovorne drzave su dobri odnosi sa Amerikom.Ovde niko ne zeli da uvazi cinjenicu da je Zapad,najvise Amerika u Titovu Jugoslaviju ubrizgala nekoliko stotina milijardi dolara.SAD su dok je rat u Hrvatskoj trajao, podrzavale integritet SFRJ. Brutalna etnicka ciscenja, opsade gradova u BiH, promenila su javno mnjenje SAD, a potom i njenu politiku.I pored toga Amerika se drzala embarga na oruzje BiH.SAD su autori za Srbe u Krajini veoma povoljnog plana Z4. Prema svedocanstvu ambasadora BiH u UN, Holbruk je fizicki nasrnuo na Izedbegovica,trazeci da ovaj zaustavi ofanzivu na Banjaluku. Republika Srpska priznata je na konferenciji na kojoj su glavnu rec imali Amerikanci.
Vise od deceniju Milosevic je politicki eksplatisao neodrzivu situaciju na KiM, umesto da sa Zapadom dogovori autonomiju za Albance, on je podrzavao boljsevicku opoziciju u Rusiji i tako okrenuo protiv sebe i Srbije zvanicnu Moskvu i Zapad.KiM mu je bila baza, ne samo za skupu prodaju patriotizma, vec i za izbornu kradju.
,,Albanci sa Kosova su profitirali zbog tragedije Bosne" kaze Azem Vlasi. Zaista, nakon svega sto se tamo desavalo, a najvise opsade Sarajeva i Srebrenice, njima je bilo lakse da dodju do cilja, predstavljajuci sebe kao sledecu metu.
Samo da smo mi ovde srusili rezim, i promenili politiku prema Zapadu, bombardovanja i gubitka KiM ne bi bilo. Na nesrecu, bojkot izbora 1997.sprecio promeme. Koalicija Zajedno bi tada sigurno pobedila i promenila katastrofalnu politiku drzave.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Pa i ja bih da zaboravim, ali eto baš se potrefilo da, dok sam išao u gimnaziju, sam svaki dan prolazio trolom kroz Kneza Miloša pored generalštaba i, dok sam išao na fakultet, sam stalno prolazio pored RTS-a. A i još jedna sitnica ima, ja sam i tada, kao i danas, živeo kod Skupštine, blizu RTS-a. Imao sam 7 godina kad su ga gađali i sećam se svega - zvuk eksplozije, staklo koje "igra", osvetljenog neba, potresa... Meni se baš ne da, da zaboravim, a verujte rado bih.

Sveznalica

pre 7 godina

Rusi su divan narod itd ali ekonomski imamo vise koristi u EU. U ostalom ne mozemo zanemariti geografski polozaj nase drzave koji realno diktira trzista pa samim tim i opredeljenja.
Ostavimo se tih snova kako smo mi jedini moralisti u svetu a svi ostali su ratni profiteri. Pogledajmo oko sebe koliko smo jadni i bedni. Pa protiv koga mi realno mozemo? Pridruzimo se onima koji daju vise, a usput pokusajmo da se izostavimo iz ratova koje ti isti vode.

doc

pre 7 godina

Bombardovanje na svoju ruku bez odluke Un je identicno nemackoj okupaciji Sudetske oblasti u Cehoslovackoj. Ko tvrdi da smo zasluzili agresiju, je najblaze receno u zabludi. Usa je predvodnik slobodnih narada samo u Holivudu. Tema prevazilazi ovu vrstu komentarisanja.

Knez

pre 7 godina

Da zaboravimo??? Dosao si da se molis u pogresnu crkvu. Mi Srbi ne zaboravljamo. Kao, bio je rat protiv Milosevica, ne protiv naroda. Da, samo sto Milosevicu ni dlaka sa glave nije falila ali ste pobili na hiljade neduznog naroda. Da ste makar izgradili ono sto ste porusili... stvarno, ne znam kako da zaboravim.

Veste

pre 7 godina

Ko je ovde lud a kome noge smrde. Klintonovi su mislili da bombarduju predsednika Srbije Milosevica a u stvari su bobardovali gradjane Srbije i zemlju Srbiju. Da im je Milosevic smetao lako bi oni dosli licno do njega s obzirom da narod i nije bio uz njega , u to ne sumnjam.

Влада

pre 7 godina

Три зла на једном месту. Плус плејбој кога жена шамара јер је јурцао за сукњицама. А о овом назови професору нећу трошити речи. Само бих га питао где је ту етика. Тај рат је био агресија на суверену државу. Први корак је да то признате. А доћи ће и тај дан. Што се тиче овог злочиначког удружења окупљеног око ове две испошћење бабе, за амерички народ би било најбоље да њих пошаље у историју. А ђаво ће кад тад доћи по своје.

dragan

pre 7 godina

Oprostiti Americi da, ali Klintonovima i ostalim ucesnicima zlocina NE. To je ujedno i odgovor demagozima za Japan i druge budjave price.

Dobrivoje

pre 7 godina

Vucic im je sve oprostio.Niko mu nije poginuo,nije mu nista sruseno jos se od toga i obogatio.Lako je njemu i Dacicu da menjaju politiku za 180°,i da uzivaju u zivotu

već vidjeno

pre 7 godina

Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.
(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

Svaka posledica ima svoj izrok...Stvarno miliš da ćeš nabrajanjem posledica (koje lično ne odobravam) iste pretvoriti u uzrok? Kad ti doktori odrade lobotomiju možda se i oporaviš al' kad to urade mediji...nema šanse.

Nego...što se članka tiče... Čuj bombardovali Miloševića a ne narod...nešto ne vidim da su njega pogadjali umesto civilnih autobusa, vozova, porodilišta, kuća i bolnica (aleksinac- jedan nalet 700 objekata medju kojima je pored kuća i hitna)..

Dušan

pre 7 godina

(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

Ne. Klinton se probudio jednog jutra kao i svakog drugog. I rekao "ja se borim protiv zla i nepravde. I kao Marina Perazić, ja sam Anđeo u paklu i donosim spas". I pitao je Madlin Olbrajt gde ima nepravde u svetu? I ona mu je ispričala to što ti pričaš nama.
Agresija je urađena u skladu sa odlukom UN pa i nije agresija. Nato nije prekršio svoj statut, a naši prijatelji Nemci svoj Ustav da bi nas bombardovali. Nije bilo UČK koja je napadala vojsku i policiju. Nego samo civili koji su pevali i mirisali cveće. Vesli Klark, Madlin Olbrajt i Vilijem Voker nisu profitirali od tog rata nego još uvek ne mogu da pokriju finansijske gubitke. Nato nije dobio bazu Bondstil u zemlji koja sigurno ne bi nikad sama dala takvu bazu Nato, itd.
Neverovatno koji nivo indoktrinacije CNN-om imaš.

Onako samo usput

pre 7 godina

Klintovi su gađali Slobodana Miloševića. Kako ne razumemo? Pa Sloba ima tajnu. On je Flash. I onda su oni morali da ga gađaju po celoj Srbiji.

narodni poslanik

pre 7 godina

Ne ide to tako. Ne znaju oni ništa o Srbima. Srbi su preko 400 godina bili turski Čečeni. Ko je god napadao Tursku imao je u Srbima saveznika. Sada smo američki Čečeni dok nam ne vrate naše i dok im ne vidimo ledja na ovim prostorima. Posle može kao sa Turcima danas.

ilirjan

pre 7 godina

dali je ovo prva zena na celu sjedinjenih drzava? kako god bilo bio bi veliki uspjeh za zenski rod u cjelini mada ni taj Tramp nece nista znacajno uticati na nase prostore, mada je malo kao vjestacki kao da je od plastelina covjek, nemojmo se zanositi sa njima imamo svoje brige

lajte kere Jakobsfelda

pre 7 godina

To nisu bile razmirice nego zverstva. Još bi i mogao da zaboravim da mi nisu uzeli deci detinjstvo. E to ne praštam nikada.
(dobrivoje, 6. novembar 2016 07:37)
Ne to si im uzeo sam, kao i meni najbolje godine, i jos ih uzimas, i to ja tebi ne prastam. Ti i mozes oprostiti bilo kome, jer tvojoj ljutnji na njih je uzrok sto se sam sebi ne svidjas, a moje je vece, to je mrznja i gadjenje prema onima koji su izgmizali iz rupa '87 - '89 da uzdizu slobu slobodu, srusili zemlju, i umesto propagiranja otvorenosti, kosmopolitizma, modernizma i idenja u korak sa svetom kao do tada, i drasticnih reformi drustva koje je zapoceo Ante Markovic, duboko se zagledali u proslost koja nije postojala, pa u zemlju doveli nacionalizam, zadrtost, ksenofobiju, arhaizam, religioznu zatucanost, antimodernizam itd. I nadasve nekulturu i primitivizam. Neko vas je slagao da je sa vama sve u redu i ne treba vi da se menjate i postanete ljudi, nego svet ne valja, i onda ste uljuljkani u tu iluziju srusili sve. Ne postoji cena kojom vi mozete to meni da platite, zlotvori... Sto se USA tice, to je zemlja na koju svi treba da se ugledaju i da joj se dive, zato sto su USA predvodnik slobodnog sveta od kad postoje, i nedostizne celom svetu u razvoju nauke i tehnologije.

Dragan Miladinovic

pre 7 godina

Jeste, pogledajmo samo kako su usrećili same Kosovare pošto su im obezbedili nezavisnost. Pa u čitavoj Evropi jedino je dole gore živeti nego u Srbji. Da su sami Kosovari pametni, ne bi voleli što im se to desilo, već bi za sve mnogo bolje bilo insistiranje na demokratskim procesima, umesto na ratu. Danas bi nezavisno Kosovo obezbeđeno na demokratski način bilo mnogostruko bolja opcija i za njih i za nas.

biće bolje

pre 7 godina

Oprostiti možemo ali zaboraviti nikad, pa i Japanci obeležavaju dan kada im je atomska bačena na glavu. Ne sme se zabiraviti zločin a bombardovanje jeste upravo to.

obi van

pre 7 godina

@vuk
"Pametan narod bi prihvatio pruzenu ruku..."

pametan narod zna da to kažu samo zbog izbora jer je tijesno i treba im svaki glas pa i Srba u Americi

Vidoje

pre 7 godina

Te "razmirice" i "istorija odnosa" na Balkanu u realnosti se zovu malo drugacije - "brutalno ubijanje civila i agresija na suverenu drzavu." Dace bog, pa cete oboje, zajedno sa vasim saradnicima za to na koncu ipak odgovarati - ako ne pred sudom ovozemaljskim, a ono sigurno pred sudom Bozjim.

srpska posla

pre 7 godina

Mi smo valjda najblesavija nacija na svetu. Umisljamo da je Amerika iz neke zavere krenula da nas bombarduje. Da mi nismo radili ono sto sada necemo da priznamo i da nismo dali masovnu podrsku Milosevicu ne bi on mogao od nas napraviti ono sto jeste. A da ta podrska nije slucajna najbolji je dokaz za koga smo glasali na izborima. Miloseviceve saborce smo ponovo izglasali i njihovo vodjstvo se kunemo.

gradjanin normalan koji se seca 90-ih

pre 7 godina

Ovo guslanje o Klintonovima je vise nego paranoja.
Surova istina je da nije bilo Amerike koja je prelomila i odlucila da se upotrebi avijacija kako na teritoriji BiH tako i kod nas 99-e imali bi mnogo vise "civilnih" zrtava u tim ludim 90-im kada nam je svima, a ponajvise nama kipilo u glavi i kada smo se klali kao divljaci. Verujem i da je bio neki drugi predsednik SAD-ea odluka bi bila slicna jer se nije moglo tolerisati to sto su se desavali najveci ratni zlocini u Evropi posle Drugog svetskog rata.
To sto mi i danas nismo u stanju da se suocimo sa istinom vec se ubedjujemo da su drugi izazvali rat, da nismo ucestvovali u ratu u BiH, da nismo imali hladnjace sa Kosova i da su nas neduzne bombardovali i uveli sankcije je samo izraz nase neizmerne paranoje i nesposobnosti da prihvatimo istinu. Da nije bilo tih akcija mi bi i danas imali onaj rezim kojeg smo stvorili kada smo vecinski stali u Slobu, njegovu Miru, "lepog" Boru i njihove trabante Seselja (sa Tomom i Vucicem), Arkana i slicne tipove. Danas su nam repovi toga rezima ponovo na vlasti zahvaljujuci nasoj samoobmani da mi kao nacija nismo ucestvovali u tim zlodelima 90-ih i da je nepravda izvresena prema nama kada je Kosovo stavljeno van nase kontrole a posle priznato kao nezavisna drzava od vecine drzava UN. Mi niti imamo hrabrosti niti uvidjamo potrebu da se sa tom istorijom suocimo.
Zato gospodo guslari stanite pred ogledalo vec jednom.

Neznalica

pre 7 godina

Za 1999 znamo zasto su bombardivali neki to nezele znati bitno da oni znaju , zato se menja vlast i uspostavi se odnosi drzave
Sad zamislite ceceniju sta su uradili rusi a danas niko ne pominje
Procitao vas komentar gospodine ali na zalost imas puno minusa tako da i ja cu dobiti puno -

Eto kopirao vas
Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.

MM

pre 7 godina

(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

NSA je došla do malo drugačijeg zaključka. Jednog dana se Bill probudio i posle par BJ, dobio email. Legle su vam pare od bradatog momka iz pustinje. "Da vidim šta hoće. A to je najmanji problem" sistem je uigran i radi na dugme. Terorizam, Mediji, bs diplomatija, pa bombe.
Ali na kraju evanđelistima dojadilo da služe đavole. Koliko vidim, Klintonovima se sprema ćorka.

.

pre 7 godina

Evo Klintonovi samo o Srbiji razmisljaju i najvaznije im je sta Srbi misle o njima. Narocito Bilu, on je poznat po tome da je uvek pokusavao da se dodvori Srbima jer Srbija je realno najvaznija drzava planete a Srbi najvazniji narod u univerzumu.

Lalans

pre 7 godina

@ (Zemun grad SPO, 05. novembar 2016 23:16)

Sve si u pravu druze, ali dzaba kada je narod iz ove male drzavice svakodnevno ispiran preko medija lazima i spinovanjima, a povrh svega ne obrazovan i ne vidi dalje od nosa. SAD ce uvek biti tamo gde je i sada, i imace ili jaci ili slabiji uticaj, a mi cemo uvek imati potrebne fikcije u glavi i kriviti sve oko nas zbog nasih pogresnih odluka. Klintonova ili Tramp sve jedno je, jel oni imaju politiku koja je zakljucana za vjek vjekova, a ne kao mi da svaki dan menjamo poziciju, kako nam kompleks proradi. Ponasamo se kao deca u zabavistu, jer ne zelino odgovornost, posto onda nemamo na koga da svalimo svoju gresku!

Mile

pre 7 godina

Šta sve ne čitamo ovih dana, pomislio bi čovek da je Srbija glavna tema izbora u SAD. Ko god da pobedi ostaćemo i dalje ono što smo i do sada bili, siromašna zemlja koja je zanimljiva samo kada se vrše eksperimenti.

Zemljoradnik

pre 7 godina

... и извињење нама због тога што је Америка била на погрешној страни, као на крају и то да не трпимо Хилари су више него довољни разлози да навијам за њега.
(my way, 05. novembar 2016 23:42)
- Niste pratili do kraja šta se desilo sa tim navodnim Trampovim izvinjenjem. Izvinjenje je demantovano a naše novine koje su o tome pisale ispostavilo se da su objavile su lažnu vest. Ne treba idealizovati Trampa niti gajiti iluzije da nam je na bilo koji način naklonjen.

Goran von Bosnia ja

pre 7 godina

Koliko smo mi, Srbi kolektivno, fizički i emotivno jak i uporan narod toliko smo psihički i mudro preslabi. Mi još uvek mislimo da su oni NAS stavili na lomaču a ne pitamo se kako i zašto smo dozvolili da dva psihologa vode Srpski narod do skore propasti??
Ta dva psihologa su naravno Slobo i Vuk. Njima je bilo važnije je dokažu koliko su oni jaki i moralni a za narod i njenu budućnost za to su krivi drugi jel?
Što su naši političari krojili to se i paralo, nažalost.

Srbijo i srpski narode prestani da se nosiš kao žrtva i počni da već jednom praviš teške odluke počevši od sebe samih.

Tako i samo tako se može iz ove rupe, jame u stvari, i ka boljoj budućnosti.

Srčani pozdrav svim ljudima dobre volje

Goran

Evgenije

pre 7 godina

Pojednostavljivanje istorije nam neće doneti nikakvog dobra. Naš primitivizam i neukost nisu junaštvo i prkos, ma koliko mi mislili da su upravo to. Ne, oni su naša propast i zato Srbija danas jeste tu gde jeste, a pametan narod odlazi odavde. Neko pametan reče, da se ugledamo na Japan, koji su Amerikanci bombardovali atomskim oružjem, ali su danas partneri. Da se ugledamo na Nemačku, koju su Amerikanci osvojili ali i podigli na noge i danas su partneri. Međutim mi živimo u zabludi da smo jako značajni. To nam je ostavština Titove Jugoslavije, koja možda i jeste bila značajna, ali nipošto toliko koliko smo mi mislili da jeste. Nikako da prihvatimo da je marljivost, poštenje i vrednoća ono što može spasti Srbiju od propasti. Ne, umesto toga je popularno da se javno mrzi Amerika, mrzi kapitalizam, a potajno uživamo u produktima upravo te Amerike i sistema koji ona predstavlja. Zapravo ne znam i zašto ovo sve pišem, jer to ne dopire do mozga 80% populacije. I za kraj obavezni disclaimer: da li je Klinton značajan? Naravno da nije, on je samo jedan **** na biciklu, ali ni mi nismo bog zna šta. Trebalo je da skrenemo levo kod Albukerkija i da uđemo u NATO.

Knez

pre 7 godina

Ja ne verujem koliko smo mi zatucan narod koji se vodi samo emocijama a ne logikom i zdravim razumom,umesto da gledamo buducnost i da vec jednom skontamo kako se vodi politika i kako se radi i igra za interes svoga naroda i boljitak i buducnost svoje dece jok mi se lozimo idalje na INAT!Samo daj da se pale zastave i zivi jos uvek u 99oj to sta cemo sutra jedemo nije bitno!

bombardovanje je nasa krivica

pre 7 godina

@lajte kere Jakobsfelda,
lepo si istinu rekao al ne mozes ti to nama objasniti. Nama su svi krivi samo mi nikada. Zatucani da nam ravnih nema. Jedini nacin da ostanes normalan je da se sto dalje udaljis od ovoga naroda.

Ujka sem tili si ?

pre 7 godina

Nije frka platite 100 milijardi, sklonite se sa Kosova i Metohije sa sve Bondstilom ili placajte za tu bazu i mozemo da pocnemo da oprastamo.

Vuk

pre 7 godina

Pametan narod bi prihvatio pruzenu ruku.. Ako je Japan, koji je pretrpeo horor i atomsku bombu postao americki saveznik, nema razloga da to ne bude i Srbija.. Alternativa je sukob, novi gubici teritorija i ekonomsko , moralno idemografsko propadanje.. Pa vi vidite..

Hronicar vremena

pre 7 godina

Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Interes svake odgovorne drzave su dobri odnosi sa Amerikom.Ovde niko ne zeli da uvazi cinjenicu da je Zapad,najvise Amerika u Titovu Jugoslaviju ubrizgala nekoliko stotina milijardi dolara.SAD su dok je rat u Hrvatskoj trajao, podrzavale integritet SFRJ. Brutalna etnicka ciscenja, opsade gradova u BiH, promenila su javno mnjenje SAD, a potom i njenu politiku.I pored toga Amerika se drzala embarga na oruzje BiH.SAD su autori za Srbe u Krajini veoma povoljnog plana Z4. Prema svedocanstvu ambasadora BiH u UN, Holbruk je fizicki nasrnuo na Izedbegovica,trazeci da ovaj zaustavi ofanzivu na Banjaluku. Republika Srpska priznata je na konferenciji na kojoj su glavnu rec imali Amerikanci.
Vise od deceniju Milosevic je politicki eksplatisao neodrzivu situaciju na KiM, umesto da sa Zapadom dogovori autonomiju za Albance, on je podrzavao boljsevicku opoziciju u Rusiji i tako okrenuo protiv sebe i Srbije zvanicnu Moskvu i Zapad.KiM mu je bila baza, ne samo za skupu prodaju patriotizma, vec i za izbornu kradju.
,,Albanci sa Kosova su profitirali zbog tragedije Bosne" kaze Azem Vlasi. Zaista, nakon svega sto se tamo desavalo, a najvise opsade Sarajeva i Srebrenice, njima je bilo lakse da dodju do cilja, predstavljajuci sebe kao sledecu metu.
Samo da smo mi ovde srusili rezim, i promenili politiku prema Zapadu, bombardovanja i gubitka KiM ne bi bilo. Na nesrecu, bojkot izbora 1997.sprecio promeme. Koalicija Zajedno bi tada sigurno pobedila i promenila katastrofalnu politiku drzave.

Sveznalica

pre 7 godina

Rusi su divan narod itd ali ekonomski imamo vise koristi u EU. U ostalom ne mozemo zanemariti geografski polozaj nase drzave koji realno diktira trzista pa samim tim i opredeljenja.
Ostavimo se tih snova kako smo mi jedini moralisti u svetu a svi ostali su ratni profiteri. Pogledajmo oko sebe koliko smo jadni i bedni. Pa protiv koga mi realno mozemo? Pridruzimo se onima koji daju vise, a usput pokusajmo da se izostavimo iz ratova koje ti isti vode.

ilirjan

pre 7 godina

dali je ovo prva zena na celu sjedinjenih drzava? kako god bilo bio bi veliki uspjeh za zenski rod u cjelini mada ni taj Tramp nece nista znacajno uticati na nase prostore, mada je malo kao vjestacki kao da je od plastelina covjek, nemojmo se zanositi sa njima imamo svoje brige

lajte kere Jakobsfelda

pre 7 godina

To nisu bile razmirice nego zverstva. Još bi i mogao da zaboravim da mi nisu uzeli deci detinjstvo. E to ne praštam nikada.
(dobrivoje, 6. novembar 2016 07:37)
Ne to si im uzeo sam, kao i meni najbolje godine, i jos ih uzimas, i to ja tebi ne prastam. Ti i mozes oprostiti bilo kome, jer tvojoj ljutnji na njih je uzrok sto se sam sebi ne svidjas, a moje je vece, to je mrznja i gadjenje prema onima koji su izgmizali iz rupa '87 - '89 da uzdizu slobu slobodu, srusili zemlju, i umesto propagiranja otvorenosti, kosmopolitizma, modernizma i idenja u korak sa svetom kao do tada, i drasticnih reformi drustva koje je zapoceo Ante Markovic, duboko se zagledali u proslost koja nije postojala, pa u zemlju doveli nacionalizam, zadrtost, ksenofobiju, arhaizam, religioznu zatucanost, antimodernizam itd. I nadasve nekulturu i primitivizam. Neko vas je slagao da je sa vama sve u redu i ne treba vi da se menjate i postanete ljudi, nego svet ne valja, i onda ste uljuljkani u tu iluziju srusili sve. Ne postoji cena kojom vi mozete to meni da platite, zlotvori... Sto se USA tice, to je zemlja na koju svi treba da se ugledaju i da joj se dive, zato sto su USA predvodnik slobodnog sveta od kad postoje, i nedostizne celom svetu u razvoju nauke i tehnologije.

srpska posla

pre 7 godina

Mi smo valjda najblesavija nacija na svetu. Umisljamo da je Amerika iz neke zavere krenula da nas bombarduje. Da mi nismo radili ono sto sada necemo da priznamo i da nismo dali masovnu podrsku Milosevicu ne bi on mogao od nas napraviti ono sto jeste. A da ta podrska nije slucajna najbolji je dokaz za koga smo glasali na izborima. Miloseviceve saborce smo ponovo izglasali i njihovo vodjstvo se kunemo.

gradjanin normalan koji se seca 90-ih

pre 7 godina

Ovo guslanje o Klintonovima je vise nego paranoja.
Surova istina je da nije bilo Amerike koja je prelomila i odlucila da se upotrebi avijacija kako na teritoriji BiH tako i kod nas 99-e imali bi mnogo vise "civilnih" zrtava u tim ludim 90-im kada nam je svima, a ponajvise nama kipilo u glavi i kada smo se klali kao divljaci. Verujem i da je bio neki drugi predsednik SAD-ea odluka bi bila slicna jer se nije moglo tolerisati to sto su se desavali najveci ratni zlocini u Evropi posle Drugog svetskog rata.
To sto mi i danas nismo u stanju da se suocimo sa istinom vec se ubedjujemo da su drugi izazvali rat, da nismo ucestvovali u ratu u BiH, da nismo imali hladnjace sa Kosova i da su nas neduzne bombardovali i uveli sankcije je samo izraz nase neizmerne paranoje i nesposobnosti da prihvatimo istinu. Da nije bilo tih akcija mi bi i danas imali onaj rezim kojeg smo stvorili kada smo vecinski stali u Slobu, njegovu Miru, "lepog" Boru i njihove trabante Seselja (sa Tomom i Vucicem), Arkana i slicne tipove. Danas su nam repovi toga rezima ponovo na vlasti zahvaljujuci nasoj samoobmani da mi kao nacija nismo ucestvovali u tim zlodelima 90-ih i da je nepravda izvresena prema nama kada je Kosovo stavljeno van nase kontrole a posle priznato kao nezavisna drzava od vecine drzava UN. Mi niti imamo hrabrosti niti uvidjamo potrebu da se sa tom istorijom suocimo.
Zato gospodo guslari stanite pred ogledalo vec jednom.

Neznalica

pre 7 godina

Za 1999 znamo zasto su bombardivali neki to nezele znati bitno da oni znaju , zato se menja vlast i uspostavi se odnosi drzave
Sad zamislite ceceniju sta su uradili rusi a danas niko ne pominje
Procitao vas komentar gospodine ali na zalost imas puno minusa tako da i ja cu dobiti puno -

Eto kopirao vas
Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.

neki se opamete, neki nikad

pre 7 godina

Bilo bi lepo da moze da se sazna (ali stvarna istina) koliko je, od ovih svih komentatora ovde, bar jednom zaokruzilo Milosevica prilikom glasanja, pa da onda vidimo kakve komentare danas pisu.

Knez

pre 7 godina

Ja ne verujem koliko smo mi zatucan narod koji se vodi samo emocijama a ne logikom i zdravim razumom,umesto da gledamo buducnost i da vec jednom skontamo kako se vodi politika i kako se radi i igra za interes svoga naroda i boljitak i buducnost svoje dece jok mi se lozimo idalje na INAT!Samo daj da se pale zastave i zivi jos uvek u 99oj to sta cemo sutra jedemo nije bitno!

Evgenije

pre 7 godina

Pojednostavljivanje istorije nam neće doneti nikakvog dobra. Naš primitivizam i neukost nisu junaštvo i prkos, ma koliko mi mislili da su upravo to. Ne, oni su naša propast i zato Srbija danas jeste tu gde jeste, a pametan narod odlazi odavde. Neko pametan reče, da se ugledamo na Japan, koji su Amerikanci bombardovali atomskim oružjem, ali su danas partneri. Da se ugledamo na Nemačku, koju su Amerikanci osvojili ali i podigli na noge i danas su partneri. Međutim mi živimo u zabludi da smo jako značajni. To nam je ostavština Titove Jugoslavije, koja možda i jeste bila značajna, ali nipošto toliko koliko smo mi mislili da jeste. Nikako da prihvatimo da je marljivost, poštenje i vrednoća ono što može spasti Srbiju od propasti. Ne, umesto toga je popularno da se javno mrzi Amerika, mrzi kapitalizam, a potajno uživamo u produktima upravo te Amerike i sistema koji ona predstavlja. Zapravo ne znam i zašto ovo sve pišem, jer to ne dopire do mozga 80% populacije. I za kraj obavezni disclaimer: da li je Klinton značajan? Naravno da nije, on je samo jedan **** na biciklu, ali ni mi nismo bog zna šta. Trebalo je da skrenemo levo kod Albukerkija i da uđemo u NATO.

Lalans

pre 7 godina

@ (Zemun grad SPO, 05. novembar 2016 23:16)

Sve si u pravu druze, ali dzaba kada je narod iz ove male drzavice svakodnevno ispiran preko medija lazima i spinovanjima, a povrh svega ne obrazovan i ne vidi dalje od nosa. SAD ce uvek biti tamo gde je i sada, i imace ili jaci ili slabiji uticaj, a mi cemo uvek imati potrebne fikcije u glavi i kriviti sve oko nas zbog nasih pogresnih odluka. Klintonova ili Tramp sve jedno je, jel oni imaju politiku koja je zakljucana za vjek vjekova, a ne kao mi da svaki dan menjamo poziciju, kako nam kompleks proradi. Ponasamo se kao deca u zabavistu, jer ne zelino odgovornost, posto onda nemamo na koga da svalimo svoju gresku!

bombardovanje je nasa krivica

pre 7 godina

@lajte kere Jakobsfelda,
lepo si istinu rekao al ne mozes ti to nama objasniti. Nama su svi krivi samo mi nikada. Zatucani da nam ravnih nema. Jedini nacin da ostanes normalan je da se sto dalje udaljis od ovoga naroda.

my way

pre 7 godina

Да, уместо што лупају о бомбардовању Милошевића, признају истину о историји деведесетих и извине се за све што су Југославији урадили, можда бисмо Америци могли да опростимо, а самим тим и "заборавимо" (ако се нечега гнушам то је она дебилна и бесмислена флоскула "опростити, не заборавити"), њима лично никада! Зато, напред Трамп! Не да је нешто битно и да ће се америчка политика променити, али његове изјаве о политици Клинтона према Србима и извињење нама због тога што је Америка била на погрешној страни, као на крају и то да не трпимо Хилари су више него довољни разлози да навијам за њега.

hm .. i upravo jeste?

pre 7 godina

SAD NIJE bombardovao Slobodana Miloševića, već ipravo njene građane

bombardovanjem, NATO je privremeno dobio kosovo ali je izgubio srbiju za sva vremena, dok je ovog univerzuma

ne samo nju, već i svaki moralni integritet
srpsko pamćenje više nije njihova briga

milosrdno su nakljukali srpstvo sa U238 retard, osiromašeno al nisu štedeli - najjači poznati lek protiv kolektivne amnezije
vrlo delotvoran za večnuju pamjat i nezaborav .. a opšte je poznato da je američka medicina 'najbolja', ne?

nema joj ravne u ovom delu kosmosa

profesor

pre 7 godina

Bombardovali Miloševića?
NE! Bombardovali su pošte, bolnice, skole, pijace, vozove, mostove. Ubijeno je više od 2000 ljudi! Zbog čega? Zbog Miloševića? Ma dajte molim vas, ovo je smešno.

Millennium

pre 7 godina

Parafraziraću Vilijama Volasa iz filma "Hrabro srce". Može, ali kada se vaša vojska povuče sa Kosova, pri tome prolazeći pored svake kuće koju su zavili u crno, moleći oproštaj. I naravno, da Bil izađe na sred polja pred našu vojsku, savije glavu među noge i poljubi sam sebe u d..e.

Goran von Bosnia ja

pre 7 godina

Koliko smo mi, Srbi kolektivno, fizički i emotivno jak i uporan narod toliko smo psihički i mudro preslabi. Mi još uvek mislimo da su oni NAS stavili na lomaču a ne pitamo se kako i zašto smo dozvolili da dva psihologa vode Srpski narod do skore propasti??
Ta dva psihologa su naravno Slobo i Vuk. Njima je bilo važnije je dokažu koliko su oni jaki i moralni a za narod i njenu budućnost za to su krivi drugi jel?
Što su naši političari krojili to se i paralo, nažalost.

Srbijo i srpski narode prestani da se nosiš kao žrtva i počni da već jednom praviš teške odluke počevši od sebe samih.

Tako i samo tako se može iz ove rupe, jame u stvari, i ka boljoj budućnosti.

Srčani pozdrav svim ljudima dobre volje

Goran

mup

pre 7 godina

Ja ovu zenu nebih primio ni u Maxi da radi na kasi, mozda u magacinu, a Ameri ce joj dati tolike glasove. Svet je zreo za susret sa jednim ovecim asteroidom.

Mailman

pre 7 godina

E pa ja smatram da je bombardovao mene i da sam vrlo lako mogao da budem "samo" kolateralna steta.
Imaju oni svoje prijatelje u Kanabistanu, moji nikad nece biti i zato navijam za Trampa ne da on pobedi nego da Klintonova izgubi.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

Ja nikada necu zaboraviti! Sta su nam sve izbombardovali, ljude koji beze u sklonista za svaku sirenu, potrese od bombi koje udaraju pored bolnica i skola, bombardovanje RTSa, Generalstaba i tako dalje da ne nabrajam. Never forget, never forgive to bi mogla vlada da im odgovori da imaju iole damu za to.

Tucker

pre 7 godina

Mozemo da razgovaramo da zajednicki zaboravimo onaj blagi incident koji je trajao tokom 90-tih, ako isplatite reparaciju, nadoknadite stetu zbog sankcija i ako pocnete da placate to sto imate bazu na nasoj teritoriji.

cobo

pre 7 godina

Klintonovi ganjali Milosevica na mostu,u vozu,u policiji,na Avali u Krajini,u RS,Kosovu,Novom Sadu,Pancevu,Beogradu nema kud oni njega nisu bombardovali a eto na tim mestima slucajno bili i neki Srbi :( Ameriko odbij o zemlje Srbije mi vas ne volimo !

Novi Sad

pre 7 godina

Jeste,Milosevica ste gadjali u rafineriji u Novom Sadu ,sve mostove ste nam porusili,zgradu televizije.....da biste njega pogodili i ubili.Gori su i d alkaide!

Mala moja

pre 7 godina

Klintonovi smatraju da je NATO 1999. godine bombardovao predsednika Jugoslavije Slobodana Miloševića, a ne njene građane.

Pa mnogo ste promasivali,majku mu.

već vidjeno

pre 7 godina

Pa dobro ljuidi zar vi stvarno misilte da se Bil Klinton jednog dana probudio i rekao, "sta bih mogao danas da radim, da vidimo, daj da bombardujem Srbiju"? Nista se nije dogadjalo? Na Kosovu? Desetine i stotine hiljada izbeglica? Pljacke paravnojnih formacija? Hladnjace po Srbiji sa telima ubijenih Albanaca? Ne? Rambuje, pregovori gde nam se nudilo da bez bombardovanja pristanemo na manje nego posle bombardovanja? Ni Rabujea, kojeg je kasapin Sloba odbio, nije bilo? Kakva kolektivna amnezija, fascinantno.
(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

Svaka posledica ima svoj izrok...Stvarno miliš da ćeš nabrajanjem posledica (koje lično ne odobravam) iste pretvoriti u uzrok? Kad ti doktori odrade lobotomiju možda se i oporaviš al' kad to urade mediji...nema šanse.

Nego...što se članka tiče... Čuj bombardovali Miloševića a ne narod...nešto ne vidim da su njega pogadjali umesto civilnih autobusa, vozova, porodilišta, kuća i bolnica (aleksinac- jedan nalet 700 objekata medju kojima je pored kuća i hitna)..

nikola

pre 7 godina

Ljudi greše, i to je normalno. Ali je normalno da se posle greške izviniš! Kako su bombardovali Slobu kad su gađani civilni objekti?! Izvinjenje! Zar je toliko teško?

Nikoidije IV

pre 7 godina

Nisam znao da je Milosevic bio gorostas i da je prekrio celu Srbiju kada su ga kauboji i sateliti bombardovali. Sta covek sve moze da nauci od cuvenih branilaca "demokrtaije".

Tamna je noc

pre 7 godina

Rat i da oprosti covek ali gubitak teritorije i istrebljenje osiromasenim uraniumom. Trazite oprost od roditelja dece koja leze na onkologiji.

popeye

pre 7 godina

1999е је убијено 1.500 грађана Србије, а не Слободан Милошевић.
1999е је Србији отето 1/7 географске територије и њено култорно, национално и историјско средиште и наслеђе, а не кућно двориште Слободана Милошевића.
Срби имају једну гадно особину, да ником ништа не праштају, и не заборављају.

Dragan Miladinovic

pre 7 godina

Jeste, pogledajmo samo kako su usrećili same Kosovare pošto su im obezbedili nezavisnost. Pa u čitavoj Evropi jedino je dole gore živeti nego u Srbji. Da su sami Kosovari pametni, ne bi voleli što im se to desilo, već bi za sve mnogo bolje bilo insistiranje na demokratskim procesima, umesto na ratu. Danas bi nezavisno Kosovo obezbeđeno na demokratski način bilo mnogostruko bolja opcija i za njih i za nas.

Gavra Kacanski

pre 7 godina

Definitivno po ovim fotografijama nije bas sva svoja, a u vezi sa temom, ne brinite brizni gospodine, srbi su poznati po dugotrajnom i neizbrisivom pamcenju, ali na vasu "srecu" uvjek postoji odredjeni dio koji ne pada na vase krokodilske suze i sarene laze o divnom i bajnom zivotu samo da ispunimo 'jos samo jedan bolan ustupak i uslov'.

Milutin

pre 7 godina

Pa ok, sila Boga ne moli, Bog silu ne voli, da zaboravimo svi na razmirice - ali to nisu bile razmirice samo. Sa Kosovom je moglo i moralo drugačije, mi u Srbiji smo dobili u poslednjih 25 godina 800.000 izbeglica sa Kosova, Hrvatske, Bosne... da pričamo o ekonomiji?

Milos

pre 7 godina

Jel ova njegova zena moze normalno da se ponasa, kakve su ovo grimase ne kapiram zenu, kontam da je ono 100% istina sto je Tramp rekao o njoj.

njiiiiiii

pre 7 godina

Apsolutno je nebitno sta ce izjaviti kad nema nikakve tezine ni odgovornosti izjavljena rec pred izbore, isto stanje je i kod nas, jedno kazu pre izbora drugo rade posle a narod hvala bogu ima pileci mozak pa veruje svakakvim barabama. Ocigledno je da lose stoje sa nasim glasacima pa pokusavaju da kupe jos kojeg izlapelog zemljaka...

dragan

pre 7 godina

Oprostiti Americi da, ali Klintonovima i ostalim ucesnicima zlocina NE. To je ujedno i odgovor demagozima za Japan i druge budjave price.

Nikola

pre 7 godina

Malo glupa izjava.... Kao da zrtva silovanja treba da zaboravi da je silovanja. U najboljem slucaju moze da tezi da zivi kao ranije ali tesko da ce da zaboravi. Narocito ako je izasla iz toga sa teskim povredama.

Belić

pre 7 godina

Setili se pred izbore. E, zbog ovog tempiranog, a samim tim i neiskrenog i licemernog pomirenja još bih vas radije opsovao, ali ne bi mi objavili komentar.

.

pre 7 godina

Evo Klintonovi samo o Srbiji razmisljaju i najvaznije im je sta Srbi misle o njima. Narocito Bilu, on je poznat po tome da je uvek pokusavao da se dodvori Srbima jer Srbija je realno najvaznija drzava planete a Srbi najvazniji narod u univerzumu.

narodni poslanik

pre 7 godina

Ne ide to tako. Ne znaju oni ništa o Srbima. Srbi su preko 400 godina bili turski Čečeni. Ko je god napadao Tursku imao je u Srbima saveznika. Sada smo američki Čečeni dok nam ne vrate naše i dok im ne vidimo ledja na ovim prostorima. Posle može kao sa Turcima danas.

Dušan

pre 7 godina

(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

Ne. Klinton se probudio jednog jutra kao i svakog drugog. I rekao "ja se borim protiv zla i nepravde. I kao Marina Perazić, ja sam Anđeo u paklu i donosim spas". I pitao je Madlin Olbrajt gde ima nepravde u svetu? I ona mu je ispričala to što ti pričaš nama.
Agresija je urađena u skladu sa odlukom UN pa i nije agresija. Nato nije prekršio svoj statut, a naši prijatelji Nemci svoj Ustav da bi nas bombardovali. Nije bilo UČK koja je napadala vojsku i policiju. Nego samo civili koji su pevali i mirisali cveće. Vesli Klark, Madlin Olbrajt i Vilijem Voker nisu profitirali od tog rata nego još uvek ne mogu da pokriju finansijske gubitke. Nato nije dobio bazu Bondstil u zemlji koja sigurno ne bi nikad sama dala takvu bazu Nato, itd.
Neverovatno koji nivo indoktrinacije CNN-om imaš.

Zemljoradnik

pre 7 godina

... и извињење нама због тога што је Америка била на погрешној страни, као на крају и то да не трпимо Хилари су више него довољни разлози да навијам за њега.
(my way, 05. novembar 2016 23:42)
- Niste pratili do kraja šta se desilo sa tim navodnim Trampovim izvinjenjem. Izvinjenje je demantovano a naše novine koje su o tome pisale ispostavilo se da su objavile su lažnu vest. Ne treba idealizovati Trampa niti gajiti iluzije da nam je na bilo koji način naklonjen.

Dobrivoje

pre 7 godina

Vucic im je sve oprostio.Niko mu nije poginuo,nije mu nista sruseno jos se od toga i obogatio.Lako je njemu i Dacicu da menjaju politiku za 180°,i da uzivaju u zivotu

Knez

pre 7 godina

Da zaboravimo??? Dosao si da se molis u pogresnu crkvu. Mi Srbi ne zaboravljamo. Kao, bio je rat protiv Milosevica, ne protiv naroda. Da, samo sto Milosevicu ni dlaka sa glave nije falila ali ste pobili na hiljade neduznog naroda. Da ste makar izgradili ono sto ste porusili... stvarno, ne znam kako da zaboravim.

aleksa

pre 7 godina

kod nas je uvek glasanje za protiv... ja nisam doziveo do sad izbore da smo glasali za nekog koga smo hteli... Slobu kad smo menjali samo smo znali da njega vise necemo... pa nam dodje ekipa koja se brzo uljuljkala... za njima ovi danasnji... cekam izbore gde cu glasati u nekog u koga verujem... ali mislim da necu docekati...

Trifke

pre 7 godina

Da li bi Klintonovi zaboravili da je njima neko ubio cerku...ne verujem. Zlocin mogu da zaborave samo oni koji nisu direktno pogodjeni zlocinom i kojima je saosecajnost sa zrvama zlocina, rodjenjem ili (ne)vaspitanjem, izostavljena iz karaktera.

doc

pre 7 godina

Bombardovanje na svoju ruku bez odluke Un je identicno nemackoj okupaciji Sudetske oblasti u Cehoslovackoj. Ko tvrdi da smo zasluzili agresiju, je najblaze receno u zabludi. Usa je predvodnik slobodnih narada samo u Holivudu. Tema prevazilazi ovu vrstu komentarisanja.

konstantin

pre 7 godina

Zašto bi zaboravila?
Mada to nije ni važno, jer politika Klintonove Amerike se ne može promeniti, vratiti se unazad, a što bi se to i radilo.
Mi treba da živimo u sadašnjosti i koristimo moć sadašnjosti.
Sadašnji američki izbori daju tu šansu, da se glasa za nešto novo i drugačije a spreči ponavljanje onoga što je već bilo.

Onako samo usput

pre 7 godina

Klintovi su gađali Slobodana Miloševića. Kako ne razumemo? Pa Sloba ima tajnu. On je Flash. I onda su oni morali da ga gađaju po celoj Srbiji.

Veste

pre 7 godina

Ko je ovde lud a kome noge smrde. Klintonovi su mislili da bombarduju predsednika Srbije Milosevica a u stvari su bobardovali gradjane Srbije i zemlju Srbiju. Da im je Milosevic smetao lako bi oni dosli licno do njega s obzirom da narod i nije bio uz njega , u to ne sumnjam.

Влада

pre 7 godina

Три зла на једном месту. Плус плејбој кога жена шамара јер је јурцао за сукњицама. А о овом назови професору нећу трошити речи. Само бих га питао где је ту етика. Тај рат је био агресија на суверену државу. Први корак је да то признате. А доћи ће и тај дан. Што се тиче овог злочиначког удружења окупљеног око ове две испошћење бабе, за амерички народ би било најбоље да њих пошаље у историју. А ђаво ће кад тад доћи по своје.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Pa i ja bih da zaboravim, ali eto baš se potrefilo da, dok sam išao u gimnaziju, sam svaki dan prolazio trolom kroz Kneza Miloša pored generalštaba i, dok sam išao na fakultet, sam stalno prolazio pored RTS-a. A i još jedna sitnica ima, ja sam i tada, kao i danas, živeo kod Skupštine, blizu RTS-a. Imao sam 7 godina kad su ga gađali i sećam se svega - zvuk eksplozije, staklo koje "igra", osvetljenog neba, potresa... Meni se baš ne da, da zaboravim, a verujte rado bih.

Vidoje

pre 7 godina

Te "razmirice" i "istorija odnosa" na Balkanu u realnosti se zovu malo drugacije - "brutalno ubijanje civila i agresija na suverenu drzavu." Dace bog, pa cete oboje, zajedno sa vasim saradnicima za to na koncu ipak odgovarati - ako ne pred sudom ovozemaljskim, a ono sigurno pred sudom Bozjim.

obi van

pre 7 godina

@vuk
"Pametan narod bi prihvatio pruzenu ruku..."

pametan narod zna da to kažu samo zbog izbora jer je tijesno i treba im svaki glas pa i Srba u Americi

Mile

pre 7 godina

Šta sve ne čitamo ovih dana, pomislio bi čovek da je Srbija glavna tema izbora u SAD. Ko god da pobedi ostaćemo i dalje ono što smo i do sada bili, siromašna zemlja koja je zanimljiva samo kada se vrše eksperimenti.

MM

pre 7 godina

(Hronicar vremena, 5. novembar 2016 23:46)

NSA je došla do malo drugačijeg zaključka. Jednog dana se Bill probudio i posle par BJ, dobio email. Legle su vam pare od bradatog momka iz pustinje. "Da vidim šta hoće. A to je najmanji problem" sistem je uigran i radi na dugme. Terorizam, Mediji, bs diplomatija, pa bombe.
Ali na kraju evanđelistima dojadilo da služe đavole. Koliko vidim, Klintonovima se sprema ćorka.

biće bolje

pre 7 godina

Oprostiti možemo ali zaboraviti nikad, pa i Japanci obeležavaju dan kada im je atomska bačena na glavu. Ne sme se zabiraviti zločin a bombardovanje jeste upravo to.

Ujka sem tili si ?

pre 7 godina

Nije frka platite 100 milijardi, sklonite se sa Kosova i Metohije sa sve Bondstilom ili placajte za tu bazu i mozemo da pocnemo da oprastamo.