Aktuelno

Četvrtak, 03.11.2016.

12:39

Galerija: Škoda Octavia (redizajn)

Izvor: B92

Galerija: Škoda Octavia (redizajn) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Zoran Milanovic

pre 7 godina

Citam ove silne komentare i nemogu da se nacudim, o ukusima necu da raspravljam, o komentarima koji uporedjuju Skodu i Toyotu pogotovo, ali nemogu da ocutim kada spominjete cenu!!! Dali je neko od Vas strucnjaka uopste svratio do nekog Skodinog salona i pitao koliko kosta ta kanta od Oktavije? Cena im je ko da je Mercedes, a to sto se prodaju u velikim kolicinama mogu da zahvale jedin flotnoj prodaji firmama kao sto je Telekom, SUP, i td. A njima daju mnogo nize cene pa ih oni zato i kupuju, a ovi iz Skode se posle vade na servise gde deru nase drzavne firme...

Realno

pre 7 godina

Meni ovo izgleda kao korak unazad tačnije mislim da su čelnici VW odlucili da je malo unazade kako ne bi bila konkurencija golfu.
Inače nisam ljubitelj škode koju vozim služebno (Rapid 1.6) bez ikakvih problema ali i bez ikakvih emocija.
Aktuelna verzija oktavije mi se baš svidela i posebno RS verzija za koju tvrdim da ne moze bolje za manje para dok je ovaj redizajn odvratan toliko da mislim da trenutno nema ruznijeg u klasi!

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Vozim novu Oktaviju tri godine i nemam nijednu primedbu, a pre toga sam vozi Pasata B6. Postoji razlika u enterijeru i kvalitetu materijala donekle izmedju Tog Pasata i Oktavije ali meni je ovaj auto odličan, na svojih 95000 i dalje je kao nov.(ProBot, 03. novembar 2016 23:21)... nije samo taj tvoj kao nov na 100.000, nego si sad imao prilike da vidis kako izleda auto sa tom kilometrazom jer si ga kupio novog pa nema dileme! Sad ga stavi pored iste takve Oktavije, sa "istom" kilometrazom ali sa placa iz uvoza i uporedi...

kimi

pre 7 godina

Opet neki indijanac dole pise kako je VW najprodavaniji i bla bla bla i kako on nije fan bla bla .. Prijatelju VW poseduje oko 5 vrhunskih girmi ili je on peti.. I bori se sa Japancima koji se prodaju po Indiji,Filipinima i bla bla.. Ali nema Japanaca po USA,Australiji,Britaniji .. itd. ne glumi poznavaoca kad ne znas osnovne podatke! Dobri su i jedni i drugi samo sto su Japanci u startu jeftiniji i daju za tu lovu sigurnost i donekle udobnost te kvalitet materijala!

hiavata

pre 7 godina

Što se tiče ekrana u vozilima, nemci i japanci su nebo i zemlja. BMWov sistem je ubedljivo najbolji, odmah za njim VW sistem, ti vaši japanski sistemi touchscreen su nešto od čega svi normalni beže. Pun je internet videa o tome, ne moraš da sedneš u nemački auto da bi nešto saznao, drži se ti slobodno japanaca, ali nemoj izmišljati i drviti o nečemu o čemu nemaš pojma.
(Zadrigo, 04. novembar 2016 23:25)

Pa da, opste poznato da japanci nemaju pojma o elektronici. Sta rece i ostade ziv.

Zadrigo

pre 7 godina

@Zadrigo
Kao neko ko vozi najnoviju verziju Nissana Qashqai mogu samo da ti kažem, čoveče nemoj baljezgati. Pazi ovo u Nissanu radi ekran na automobilu samo kada auto stoji. Pa ti ne da se nisi vozio u Qashqaiu nego ga ni na slici nisi video. Lepo neko dole reče, drži se ti tvog sela. Bezbednije je i za tebe i za sve ostale oko tebe.
(Beloved, 4. novembar 2016 10:52)



Vidim, odmah se našao neko da proziva za selo. Ko razmišlja kao da je sa sela vidi se po tome što si uzeo "novi Qashqai", naizgled džip. Tako da si ili sa sela ili si se skoro doselio, jer to je vozilo ni za grad ni za selo - za grad preglomazno (ali super ako hoćeš da se ističeš), za selo nedovoljno snažno i efikasno, bez pogona na svim točkovima. Motori od Renoa, kao u Cliu. Prosto, vozilo za guzate i one koji nedostatak santimetara i gore i dole leče besmislenom veličinom automobila.

Što se tiče ekrana u vozilima, nemci i japanci su nebo i zemlja. BMWov sistem je ubedljivo najbolji, odmah za njim VW sistem, ti vaši japanski sistemi touchscreen su nešto od čega svi normalni beže. Pun je internet videa o tome, ne moraš da sedneš u nemački auto da bi nešto saznao, drži se ti slobodno japanaca, ali nemoj izmišljati i drviti o nečemu o čemu nemaš pojma.

Laki (je malo vise glup)

pre 7 godina

Laki bre sine, pa sta rece ti? Dao bi oDkaze bez oDpremnine? Pa ja bih dao tebi Diplomu sa sve D.. cuj' oDkaz i oDpremnina, majko mila..

Sto se skode tice, ne svidja mi se napred, mnogo je lepsa ona pre redizajna.

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

Vidim ovde strucnjake kako hvale koreance. Nemam nista protiv njih, naprotiv. Ali "koreanac" posle 3 godine vredi max 50% novog vozila, francuz mozda i manje, a Octavia posle 3 godine je na nekih 60-70%. Nevidljiva ruka trzista je najbolji kriticar svih modela. A Oktavija je tu dosta dobro kotirana.

Baxuz

pre 7 godina

Sto ste napali zadriglog u komentarima pa covek verovatno zivi u nekoj zabiti pa misli da je skoda premijum! Ko moj komsija koji kaze da je premijum one marke sto im pozadi pise tdi. A kad je video golf 5 fsi on se nasao u cudu otkud premijum a da nije dizlo. Jos nije resio taj rebus.

@Zadrigli skoda ne moze da se spusti na nivo Toyote vec samo da se uzdigne na njen nivo.

Oktavija ima dva zadnja svetla za maglu, a sijalicu samo u jednom

pre 7 godina

Ovi ,,odvojeni" farovi su inače iz jednog dela,prekriveni delom branika koji ih ,,razdvaja". Pa ako polomite jedan kupujete oba. Bolje bi bilo da su ovu sitnu instrument tablu promenili, da brojevi ne idu naopako. Što se oduševljenja Škodom tiče, možda je za nekog ko iz Golfa dva sedne u Oktaviju, ona avion, ali ko je probao makar korejska nova vozila, vidi kolika je razlika između ovog očerupanog Nemca i pravog automobila.O japanciama da i ne govorim.

Beloved

pre 7 godina

@Zadrigo
Kao neko ko vozi najnoviju verziju Nissana Qashqai mogu samo da ti kažem, čoveče nemoj baljezgati. Pazi ovo u Nissanu radi ekran na automobilu samo kada auto stoji. Pa ti ne da se nisi vozio u Qashqaiu nego ga ni na slici nisi video. Lepo neko dole reče, drži se ti tvog sela. Bezbednije je i za tebe i za sve ostale oko tebe.

pčelica Pavo

pre 7 godina

SS, 4. novembar 2016 01:31)
Slažem se, meni je oktavija karavan vRS najlepši i najpoželjniji karavan današnjice, posebno u u metalik plavoj boji.
Tako puno, a za tako malo para, to nema nigde. Osim kod škode.

Marko

pre 7 godina

Voleo bih da probam Octaviu ali za jedno mogu sigurno da vam kazem a to je da je Rapid u odnosu na druga kola tog tipa klase i vise nego vrhunska pogotovu za nase trziste i puteve, vozim vec 14god promenio sam sve i svasta ali Rapid ne bih nikada, porodican auto 1.6TDI sa 110 konja presa 98 000 i idalje vuce i brije kao zmaj za ove 4 god koliko je imam ni jedan jedini kvar pu pu da je ne ureknem

Vladan

pre 7 godina

Meni se sviđa. Praktično mi se sve Škode sviđaju po spoljašnjem dizajnu. Enterijer je previše konzervativan po mom ukusu ali daleko od lošeg.

KUD Idijot

pre 7 godina

Sasvim solidan auto ne treba ti nista vise za te pare. Treba malo i putovati po svetu,steci nova iskustva,nije sve u svrsavanju komsiluka na novi auto.

n6

pre 7 godina

Odličan škodilak! samo mislim da su malkice stedeli na materijalu na volanu. inace sve ostalo nemam zamerke, dizajn klasično i nepogrešivo ravno-dojč, sve u svemu skroz ok.
p.s. najsmesniji su mi ovi sto komentarišu u negativnom kontekstu, automatik im je out, a manuelni menjač nirvana(brate dok ga ja ne presaltam rucno nema nista) a jos imaju probnu vozačku i vozili jedino puntica na kom su polagali. ovog lika koji kaze da mu liči na "jeftinog azijata" toyotu! ne bi ni da komentarisem. idi izguglaj ko je, sta je i gde je toyota pa onda (ako je vec nisi vozio i imao u vlasništvu ) ostavljaj komentare. cuo mali po kraju za golfa i a4 i amin:))

SS

pre 7 godina

@pčelica Pavo

Ne kupuju svi Škodu da ih vozi od tačke A do tačke B.
Po našim putevima sam video dosta modela sa lepom opremom, a o vRS verzijama da ne govorim...

Svakako nisu trebali da skrnave onako lep auto sa ovim ''redizajnom''

Zadrigo

pre 7 godina

@ Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55

VW grupa moze samo da se izdigne na nivo " Toyote i azijata"... Nazalost, njihovu pouzdanost nece moci nikad da uhvate... Nije dzabe Toyota najvredniji automobilski brend godinama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 3. novembar 2016 14:08)

Za tvoju informaciju, VW je najvredniji brend na svetu i prodaje najviše automobila na svetu, i to uz sve skandale koji ga prate. Nisam neki fan VW, ali je potpuno suludo hvaliti proizvođače jeftinih automobila iz Japana koji ih valjaju po Tajlandima i Indijama i opet ne mogu da prodaju više od VW. U Americi ih hvale mehaničari, jer im je to super posao, baš kao i ovde po Evropi, a kupuju ih jer su jeftini i među ultrajeftinim vozilima bolji od domaćih, američkih kola.

Takođe je bio i jedan komentator koji kaže "ne ugrađuju touchscreen da ne radi". Vidi se da se nisi vozio nijednim japanskim automobilom nove generacije, tu se ne ugrađuje touchscreen koji radi. Sve odreda rezistivni ekrani koji teško reaguju na dodir i kapacitivni tasteri za koje nikad ne znaš da li si kliknuo. Recimo nova Honda, toliko hvaljena među ovdašnjim "poznavaocima", ima grozan sistem, iako je baziran na Androidu. O Nissanu da ne govorim. Mazda ima korektan ekran, ali funkcioniše na dodir samo kad - auto stoji. Pa koja je poenta?

Ipak treba poznavati situaciju malo više od proizvoljnog "ma to je japanac, vrh" ponavljanja u horu.

ProBot

pre 7 godina

Vozim novu Oktaviju tri godine i nemam nijednu primedbu, a pre toga sam vozi Pasata B6. Postoji razlika u enterijeru i kvalitetu materijala donekle izmedju Tog Pasata i Oktavije ali meni je ovaj auto odličan, na svojih 95000 i dalje je kao nov. A što se tiče face liftinga, ne svidja mi se uopšte, i kao što su mnogi rekli bilo bi dosta bolje da su krenuli pitem novog Superba, to bi bio pravi pogodak!

kiki ns

pre 7 godina

Volim da pročitam komentare kada pročitam neki tekst.
Ovoga puta oduševio me je potpis jednog od komentatora.
PEZEJAC !
Bravo za izbor.
Ovaj pojam nisam čuo još u prošlom veku.
A bio je to dobar ali žedan auto.
Pozdrav za Pezejca.

Radovan

pre 7 godina

Pa to je češki kubični dizajn, kako su se hvalili pre neki mesec, ali u realizaciji VW. I Golf ima istog dizajnera/dekoratera.
U Češkoj postoji samo jedno dizajnersko odelenje od 6÷8 dekoratera za likovno estetsko rešenje.
Sve se mora unificirati da bi proizvodnja bila jeftinija inače bankrotiraju.

Kobaja Grande

pre 7 godina

Glavnog dizajnera Skode treba pod hitno otpustiti. Imao je penal-situaciju. Sve sta je trebao da uradi je da dizajnira prednje svetlosne grupe po ugledu na Superb. To je posao koji se zavrsava za 1 dan. Ali, izgleda da je prethodne prepio.
Cenim da ce se najbolje prodavati u crnoj boji - da se ne vidi koliko je ruzna...

nedostizni

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...
(Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55)

Veoma lep ekran dobre osetljivosti. Interfejs genijalno prost, ništa jeftinog tu nema, sasvim lepo osmišljeno i funkcionalno. Autu često crkava vodena pumpa i ima problema sa memorijom sedišta koja nekada zabaguje pa je resetuju u servisu.

NS

pre 7 godina

@wien online
Pa sta ako se vozimo autobusom. I mi imamo svoje misljenje i komentar. Da li to znaci da ne mozemo da iskomentarisemo neku lepu devojku, ako pored nas nije neka manekenka i sl.?

R32

pre 7 godina

Odlicno porodicno vozilo! Sjetite se samo Skode iz 90-ih godina,i pogledajte je sada! Izgleda da sve sto Vw dotakne to pretvara u suvo zlato! Jos kad bi kupili Alfu pa konacno od nje napravili pouzdano auto,ali da je i dalje italijani dizajniraju! :-)

Nemanja

pre 7 godina

@ Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55

VW grupa moze samo da se izdigne na nivo " Toyote i azijata"... Nazalost, njihovu pouzdanost nece moci nikad da uhvate... Nije dzabe Toyota najvredniji automobilski brend godinama.

pezejac

pre 7 godina

Nemam nameru kuditi Skodu,svojih kvaliteta ima,kao i mana.Ipak preovladav pozitivno misljene o ovom automobilu jer za novac koji dajete dobijate kvalitetno vozilo.Ali subjektivno misljenje je da im je volan najruzniji u autoi-industriji.

jadna Škoda, siroti VW

pre 7 godina

sad ce ovu jadnu skodu napasti ovi sto se svercuju u gsp-u i reci da je to osiromaseni vw
(wien online, 3. novembar 2016 13:12)

ma kakvi, napadamo direktno VW ... kako znaš da se švercujemo ?

zbija

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...
(Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55)

Sta sve prosecan srpski poznavalac automobila moze da lupi... zar mislis da bi bilo koji proizvodjac stavio touch koji ne reaguje kad pritisnes. to je bre automobil a ne igracka, a skoda je ozbiljan proizvodjac. A drugo japanci spadaju u najbolje proizvodjace automobila u svetu i drze ogroman udeo na trzistu u severnoj americi. pa ta tojota prodaje najvise automobila godisnje. Nije svet tvoje selo u kome se vozi samo vw

pčelica Pavo

pre 7 godina

Škoda se kupuje zbog njenih dinamičkih svojstava, kvaliteta i opreme u svetlu cene, a ne zbog njenog specifičnog designa.
Tako da je i "re-design" bez značaja za dalji život oktavije.

SS

pre 7 godina

Šta uradiše od onako lepog automobila?

Nova generacija je bila jedna od najlepših u klasi i sad serviraju ovo?
Verovatno ih je strah da ne ugrozi previše prodaju Golfa, pa su je upropastili, a svako normalan bi pre kupio Oktaviju (isti motor, više opreme, podjednak kvalitet, manje para)

Zadrigo

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...

zbija

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...
(Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55)

Sta sve prosecan srpski poznavalac automobila moze da lupi... zar mislis da bi bilo koji proizvodjac stavio touch koji ne reaguje kad pritisnes. to je bre automobil a ne igracka, a skoda je ozbiljan proizvodjac. A drugo japanci spadaju u najbolje proizvodjace automobila u svetu i drze ogroman udeo na trzistu u severnoj americi. pa ta tojota prodaje najvise automobila godisnje. Nije svet tvoje selo u kome se vozi samo vw

pčelica Pavo

pre 7 godina

Škoda se kupuje zbog njenih dinamičkih svojstava, kvaliteta i opreme u svetlu cene, a ne zbog njenog specifičnog designa.
Tako da je i "re-design" bez značaja za dalji život oktavije.

NS

pre 7 godina

@wien online
Pa sta ako se vozimo autobusom. I mi imamo svoje misljenje i komentar. Da li to znaci da ne mozemo da iskomentarisemo neku lepu devojku, ako pored nas nije neka manekenka i sl.?

Kobaja Grande

pre 7 godina

Glavnog dizajnera Skode treba pod hitno otpustiti. Imao je penal-situaciju. Sve sta je trebao da uradi je da dizajnira prednje svetlosne grupe po ugledu na Superb. To je posao koji se zavrsava za 1 dan. Ali, izgleda da je prethodne prepio.
Cenim da ce se najbolje prodavati u crnoj boji - da se ne vidi koliko je ruzna...

Nemanja

pre 7 godina

@ Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55

VW grupa moze samo da se izdigne na nivo " Toyote i azijata"... Nazalost, njihovu pouzdanost nece moci nikad da uhvate... Nije dzabe Toyota najvredniji automobilski brend godinama.

jadna Škoda, siroti VW

pre 7 godina

sad ce ovu jadnu skodu napasti ovi sto se svercuju u gsp-u i reci da je to osiromaseni vw
(wien online, 3. novembar 2016 13:12)

ma kakvi, napadamo direktno VW ... kako znaš da se švercujemo ?

SS

pre 7 godina

Šta uradiše od onako lepog automobila?

Nova generacija je bila jedna od najlepših u klasi i sad serviraju ovo?
Verovatno ih je strah da ne ugrozi previše prodaju Golfa, pa su je upropastili, a svako normalan bi pre kupio Oktaviju (isti motor, više opreme, podjednak kvalitet, manje para)

R32

pre 7 godina

Odlicno porodicno vozilo! Sjetite se samo Skode iz 90-ih godina,i pogledajte je sada! Izgleda da sve sto Vw dotakne to pretvara u suvo zlato! Jos kad bi kupili Alfu pa konacno od nje napravili pouzdano auto,ali da je i dalje italijani dizajniraju! :-)

pezejac

pre 7 godina

Nemam nameru kuditi Skodu,svojih kvaliteta ima,kao i mana.Ipak preovladav pozitivno misljene o ovom automobilu jer za novac koji dajete dobijate kvalitetno vozilo.Ali subjektivno misljenje je da im je volan najruzniji u autoi-industriji.

nedostizni

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...
(Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55)

Veoma lep ekran dobre osetljivosti. Interfejs genijalno prost, ništa jeftinog tu nema, sasvim lepo osmišljeno i funkcionalno. Autu često crkava vodena pumpa i ima problema sa memorijom sedišta koja nekada zabaguje pa je resetuju u servisu.

n6

pre 7 godina

Odličan škodilak! samo mislim da su malkice stedeli na materijalu na volanu. inace sve ostalo nemam zamerke, dizajn klasično i nepogrešivo ravno-dojč, sve u svemu skroz ok.
p.s. najsmesniji su mi ovi sto komentarišu u negativnom kontekstu, automatik im je out, a manuelni menjač nirvana(brate dok ga ja ne presaltam rucno nema nista) a jos imaju probnu vozačku i vozili jedino puntica na kom su polagali. ovog lika koji kaze da mu liči na "jeftinog azijata" toyotu! ne bi ni da komentarisem. idi izguglaj ko je, sta je i gde je toyota pa onda (ako je vec nisi vozio i imao u vlasništvu ) ostavljaj komentare. cuo mali po kraju za golfa i a4 i amin:))

pčelica Pavo

pre 7 godina

SS, 4. novembar 2016 01:31)
Slažem se, meni je oktavija karavan vRS najlepši i najpoželjniji karavan današnjice, posebno u u metalik plavoj boji.
Tako puno, a za tako malo para, to nema nigde. Osim kod škode.

Marko

pre 7 godina

Voleo bih da probam Octaviu ali za jedno mogu sigurno da vam kazem a to je da je Rapid u odnosu na druga kola tog tipa klase i vise nego vrhunska pogotovu za nase trziste i puteve, vozim vec 14god promenio sam sve i svasta ali Rapid ne bih nikada, porodican auto 1.6TDI sa 110 konja presa 98 000 i idalje vuce i brije kao zmaj za ove 4 god koliko je imam ni jedan jedini kvar pu pu da je ne ureknem

ProBot

pre 7 godina

Vozim novu Oktaviju tri godine i nemam nijednu primedbu, a pre toga sam vozi Pasata B6. Postoji razlika u enterijeru i kvalitetu materijala donekle izmedju Tog Pasata i Oktavije ali meni je ovaj auto odličan, na svojih 95000 i dalje je kao nov. A što se tiče face liftinga, ne svidja mi se uopšte, i kao što su mnogi rekli bilo bi dosta bolje da su krenuli pitem novog Superba, to bi bio pravi pogodak!

kiki ns

pre 7 godina

Volim da pročitam komentare kada pročitam neki tekst.
Ovoga puta oduševio me je potpis jednog od komentatora.
PEZEJAC !
Bravo za izbor.
Ovaj pojam nisam čuo još u prošlom veku.
A bio je to dobar ali žedan auto.
Pozdrav za Pezejca.

Oktavija ima dva zadnja svetla za maglu, a sijalicu samo u jednom

pre 7 godina

Ovi ,,odvojeni" farovi su inače iz jednog dela,prekriveni delom branika koji ih ,,razdvaja". Pa ako polomite jedan kupujete oba. Bolje bi bilo da su ovu sitnu instrument tablu promenili, da brojevi ne idu naopako. Što se oduševljenja Škodom tiče, možda je za nekog ko iz Golfa dva sedne u Oktaviju, ona avion, ali ko je probao makar korejska nova vozila, vidi kolika je razlika između ovog očerupanog Nemca i pravog automobila.O japanciama da i ne govorim.

Vladan

pre 7 godina

Meni se sviđa. Praktično mi se sve Škode sviđaju po spoljašnjem dizajnu. Enterijer je previše konzervativan po mom ukusu ali daleko od lošeg.

SS

pre 7 godina

@pčelica Pavo

Ne kupuju svi Škodu da ih vozi od tačke A do tačke B.
Po našim putevima sam video dosta modela sa lepom opremom, a o vRS verzijama da ne govorim...

Svakako nisu trebali da skrnave onako lep auto sa ovim ''redizajnom''

Beloved

pre 7 godina

@Zadrigo
Kao neko ko vozi najnoviju verziju Nissana Qashqai mogu samo da ti kažem, čoveče nemoj baljezgati. Pazi ovo u Nissanu radi ekran na automobilu samo kada auto stoji. Pa ti ne da se nisi vozio u Qashqaiu nego ga ni na slici nisi video. Lepo neko dole reče, drži se ti tvog sela. Bezbednije je i za tebe i za sve ostale oko tebe.

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

Vidim ovde strucnjake kako hvale koreance. Nemam nista protiv njih, naprotiv. Ali "koreanac" posle 3 godine vredi max 50% novog vozila, francuz mozda i manje, a Octavia posle 3 godine je na nekih 60-70%. Nevidljiva ruka trzista je najbolji kriticar svih modela. A Oktavija je tu dosta dobro kotirana.

KUD Idijot

pre 7 godina

Sasvim solidan auto ne treba ti nista vise za te pare. Treba malo i putovati po svetu,steci nova iskustva,nije sve u svrsavanju komsiluka na novi auto.

hiavata

pre 7 godina

Što se tiče ekrana u vozilima, nemci i japanci su nebo i zemlja. BMWov sistem je ubedljivo najbolji, odmah za njim VW sistem, ti vaši japanski sistemi touchscreen su nešto od čega svi normalni beže. Pun je internet videa o tome, ne moraš da sedneš u nemački auto da bi nešto saznao, drži se ti slobodno japanaca, ali nemoj izmišljati i drviti o nečemu o čemu nemaš pojma.
(Zadrigo, 04. novembar 2016 23:25)

Pa da, opste poznato da japanci nemaju pojma o elektronici. Sta rece i ostade ziv.

Baxuz

pre 7 godina

Sto ste napali zadriglog u komentarima pa covek verovatno zivi u nekoj zabiti pa misli da je skoda premijum! Ko moj komsija koji kaze da je premijum one marke sto im pozadi pise tdi. A kad je video golf 5 fsi on se nasao u cudu otkud premijum a da nije dizlo. Jos nije resio taj rebus.

@Zadrigli skoda ne moze da se spusti na nivo Toyote vec samo da se uzdigne na njen nivo.

Radovan

pre 7 godina

Pa to je češki kubični dizajn, kako su se hvalili pre neki mesec, ali u realizaciji VW. I Golf ima istog dizajnera/dekoratera.
U Češkoj postoji samo jedno dizajnersko odelenje od 6÷8 dekoratera za likovno estetsko rešenje.
Sve se mora unificirati da bi proizvodnja bila jeftinija inače bankrotiraju.

Zadrigo

pre 7 godina

@ Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55

VW grupa moze samo da se izdigne na nivo " Toyote i azijata"... Nazalost, njihovu pouzdanost nece moci nikad da uhvate... Nije dzabe Toyota najvredniji automobilski brend godinama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 3. novembar 2016 14:08)

Za tvoju informaciju, VW je najvredniji brend na svetu i prodaje najviše automobila na svetu, i to uz sve skandale koji ga prate. Nisam neki fan VW, ali je potpuno suludo hvaliti proizvođače jeftinih automobila iz Japana koji ih valjaju po Tajlandima i Indijama i opet ne mogu da prodaju više od VW. U Americi ih hvale mehaničari, jer im je to super posao, baš kao i ovde po Evropi, a kupuju ih jer su jeftini i među ultrajeftinim vozilima bolji od domaćih, američkih kola.

Takođe je bio i jedan komentator koji kaže "ne ugrađuju touchscreen da ne radi". Vidi se da se nisi vozio nijednim japanskim automobilom nove generacije, tu se ne ugrađuje touchscreen koji radi. Sve odreda rezistivni ekrani koji teško reaguju na dodir i kapacitivni tasteri za koje nikad ne znaš da li si kliknuo. Recimo nova Honda, toliko hvaljena među ovdašnjim "poznavaocima", ima grozan sistem, iako je baziran na Androidu. O Nissanu da ne govorim. Mazda ima korektan ekran, ali funkcioniše na dodir samo kad - auto stoji. Pa koja je poenta?

Ipak treba poznavati situaciju malo više od proizvoljnog "ma to je japanac, vrh" ponavljanja u horu.

Zadrigo

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...

Zadrigo

pre 7 godina

@Zadrigo
Kao neko ko vozi najnoviju verziju Nissana Qashqai mogu samo da ti kažem, čoveče nemoj baljezgati. Pazi ovo u Nissanu radi ekran na automobilu samo kada auto stoji. Pa ti ne da se nisi vozio u Qashqaiu nego ga ni na slici nisi video. Lepo neko dole reče, drži se ti tvog sela. Bezbednije je i za tebe i za sve ostale oko tebe.
(Beloved, 4. novembar 2016 10:52)



Vidim, odmah se našao neko da proziva za selo. Ko razmišlja kao da je sa sela vidi se po tome što si uzeo "novi Qashqai", naizgled džip. Tako da si ili sa sela ili si se skoro doselio, jer to je vozilo ni za grad ni za selo - za grad preglomazno (ali super ako hoćeš da se ističeš), za selo nedovoljno snažno i efikasno, bez pogona na svim točkovima. Motori od Renoa, kao u Cliu. Prosto, vozilo za guzate i one koji nedostatak santimetara i gore i dole leče besmislenom veličinom automobila.

Što se tiče ekrana u vozilima, nemci i japanci su nebo i zemlja. BMWov sistem je ubedljivo najbolji, odmah za njim VW sistem, ti vaši japanski sistemi touchscreen su nešto od čega svi normalni beže. Pun je internet videa o tome, ne moraš da sedneš u nemački auto da bi nešto saznao, drži se ti slobodno japanaca, ali nemoj izmišljati i drviti o nečemu o čemu nemaš pojma.

Laki (je malo vise glup)

pre 7 godina

Laki bre sine, pa sta rece ti? Dao bi oDkaze bez oDpremnine? Pa ja bih dao tebi Diplomu sa sve D.. cuj' oDkaz i oDpremnina, majko mila..

Sto se skode tice, ne svidja mi se napred, mnogo je lepsa ona pre redizajna.

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Vozim novu Oktaviju tri godine i nemam nijednu primedbu, a pre toga sam vozi Pasata B6. Postoji razlika u enterijeru i kvalitetu materijala donekle izmedju Tog Pasata i Oktavije ali meni je ovaj auto odličan, na svojih 95000 i dalje je kao nov.(ProBot, 03. novembar 2016 23:21)... nije samo taj tvoj kao nov na 100.000, nego si sad imao prilike da vidis kako izleda auto sa tom kilometrazom jer si ga kupio novog pa nema dileme! Sad ga stavi pored iste takve Oktavije, sa "istom" kilometrazom ali sa placa iz uvoza i uporedi...

kimi

pre 7 godina

Opet neki indijanac dole pise kako je VW najprodavaniji i bla bla bla i kako on nije fan bla bla .. Prijatelju VW poseduje oko 5 vrhunskih girmi ili je on peti.. I bori se sa Japancima koji se prodaju po Indiji,Filipinima i bla bla.. Ali nema Japanaca po USA,Australiji,Britaniji .. itd. ne glumi poznavaoca kad ne znas osnovne podatke! Dobri su i jedni i drugi samo sto su Japanci u startu jeftiniji i daju za tu lovu sigurnost i donekle udobnost te kvalitet materijala!

Realno

pre 7 godina

Meni ovo izgleda kao korak unazad tačnije mislim da su čelnici VW odlucili da je malo unazade kako ne bi bila konkurencija golfu.
Inače nisam ljubitelj škode koju vozim služebno (Rapid 1.6) bez ikakvih problema ali i bez ikakvih emocija.
Aktuelna verzija oktavije mi se baš svidela i posebno RS verzija za koju tvrdim da ne moze bolje za manje para dok je ovaj redizajn odvratan toliko da mislim da trenutno nema ruznijeg u klasi!

Zoran Milanovic

pre 7 godina

Citam ove silne komentare i nemogu da se nacudim, o ukusima necu da raspravljam, o komentarima koji uporedjuju Skodu i Toyotu pogotovo, ali nemogu da ocutim kada spominjete cenu!!! Dali je neko od Vas strucnjaka uopste svratio do nekog Skodinog salona i pitao koliko kosta ta kanta od Oktavije? Cena im je ko da je Mercedes, a to sto se prodaju u velikim kolicinama mogu da zahvale jedin flotnoj prodaji firmama kao sto je Telekom, SUP, i td. A njima daju mnogo nize cene pa ih oni zato i kupuju, a ovi iz Skode se posle vade na servise gde deru nase drzavne firme...

Zadrigo

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...

Zadrigo

pre 7 godina

@ Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55

VW grupa moze samo da se izdigne na nivo " Toyote i azijata"... Nazalost, njihovu pouzdanost nece moci nikad da uhvate... Nije dzabe Toyota najvredniji automobilski brend godinama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 3. novembar 2016 14:08)

Za tvoju informaciju, VW je najvredniji brend na svetu i prodaje najviše automobila na svetu, i to uz sve skandale koji ga prate. Nisam neki fan VW, ali je potpuno suludo hvaliti proizvođače jeftinih automobila iz Japana koji ih valjaju po Tajlandima i Indijama i opet ne mogu da prodaju više od VW. U Americi ih hvale mehaničari, jer im je to super posao, baš kao i ovde po Evropi, a kupuju ih jer su jeftini i među ultrajeftinim vozilima bolji od domaćih, američkih kola.

Takođe je bio i jedan komentator koji kaže "ne ugrađuju touchscreen da ne radi". Vidi se da se nisi vozio nijednim japanskim automobilom nove generacije, tu se ne ugrađuje touchscreen koji radi. Sve odreda rezistivni ekrani koji teško reaguju na dodir i kapacitivni tasteri za koje nikad ne znaš da li si kliknuo. Recimo nova Honda, toliko hvaljena među ovdašnjim "poznavaocima", ima grozan sistem, iako je baziran na Androidu. O Nissanu da ne govorim. Mazda ima korektan ekran, ali funkcioniše na dodir samo kad - auto stoji. Pa koja je poenta?

Ipak treba poznavati situaciju malo više od proizvoljnog "ma to je japanac, vrh" ponavljanja u horu.

Zadrigo

pre 7 godina

@Zadrigo
Kao neko ko vozi najnoviju verziju Nissana Qashqai mogu samo da ti kažem, čoveče nemoj baljezgati. Pazi ovo u Nissanu radi ekran na automobilu samo kada auto stoji. Pa ti ne da se nisi vozio u Qashqaiu nego ga ni na slici nisi video. Lepo neko dole reče, drži se ti tvog sela. Bezbednije je i za tebe i za sve ostale oko tebe.
(Beloved, 4. novembar 2016 10:52)



Vidim, odmah se našao neko da proziva za selo. Ko razmišlja kao da je sa sela vidi se po tome što si uzeo "novi Qashqai", naizgled džip. Tako da si ili sa sela ili si se skoro doselio, jer to je vozilo ni za grad ni za selo - za grad preglomazno (ali super ako hoćeš da se ističeš), za selo nedovoljno snažno i efikasno, bez pogona na svim točkovima. Motori od Renoa, kao u Cliu. Prosto, vozilo za guzate i one koji nedostatak santimetara i gore i dole leče besmislenom veličinom automobila.

Što se tiče ekrana u vozilima, nemci i japanci su nebo i zemlja. BMWov sistem je ubedljivo najbolji, odmah za njim VW sistem, ti vaši japanski sistemi touchscreen su nešto od čega svi normalni beže. Pun je internet videa o tome, ne moraš da sedneš u nemački auto da bi nešto saznao, drži se ti slobodno japanaca, ali nemoj izmišljati i drviti o nečemu o čemu nemaš pojma.

Kobaja Grande

pre 7 godina

Glavnog dizajnera Skode treba pod hitno otpustiti. Imao je penal-situaciju. Sve sta je trebao da uradi je da dizajnira prednje svetlosne grupe po ugledu na Superb. To je posao koji se zavrsava za 1 dan. Ali, izgleda da je prethodne prepio.
Cenim da ce se najbolje prodavati u crnoj boji - da se ne vidi koliko je ruzna...

R32

pre 7 godina

Odlicno porodicno vozilo! Sjetite se samo Skode iz 90-ih godina,i pogledajte je sada! Izgleda da sve sto Vw dotakne to pretvara u suvo zlato! Jos kad bi kupili Alfu pa konacno od nje napravili pouzdano auto,ali da je i dalje italijani dizajniraju! :-)

Oktavija ima dva zadnja svetla za maglu, a sijalicu samo u jednom

pre 7 godina

Ovi ,,odvojeni" farovi su inače iz jednog dela,prekriveni delom branika koji ih ,,razdvaja". Pa ako polomite jedan kupujete oba. Bolje bi bilo da su ovu sitnu instrument tablu promenili, da brojevi ne idu naopako. Što se oduševljenja Škodom tiče, možda je za nekog ko iz Golfa dva sedne u Oktaviju, ona avion, ali ko je probao makar korejska nova vozila, vidi kolika je razlika između ovog očerupanog Nemca i pravog automobila.O japanciama da i ne govorim.

NS

pre 7 godina

@wien online
Pa sta ako se vozimo autobusom. I mi imamo svoje misljenje i komentar. Da li to znaci da ne mozemo da iskomentarisemo neku lepu devojku, ako pored nas nije neka manekenka i sl.?

Marko

pre 7 godina

Voleo bih da probam Octaviu ali za jedno mogu sigurno da vam kazem a to je da je Rapid u odnosu na druga kola tog tipa klase i vise nego vrhunska pogotovu za nase trziste i puteve, vozim vec 14god promenio sam sve i svasta ali Rapid ne bih nikada, porodican auto 1.6TDI sa 110 konja presa 98 000 i idalje vuce i brije kao zmaj za ove 4 god koliko je imam ni jedan jedini kvar pu pu da je ne ureknem

pčelica Pavo

pre 7 godina

Škoda se kupuje zbog njenih dinamičkih svojstava, kvaliteta i opreme u svetlu cene, a ne zbog njenog specifičnog designa.
Tako da je i "re-design" bez značaja za dalji život oktavije.

Nemanja

pre 7 godina

@ Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55

VW grupa moze samo da se izdigne na nivo " Toyote i azijata"... Nazalost, njihovu pouzdanost nece moci nikad da uhvate... Nije dzabe Toyota najvredniji automobilski brend godinama.

pezejac

pre 7 godina

Nemam nameru kuditi Skodu,svojih kvaliteta ima,kao i mana.Ipak preovladav pozitivno misljene o ovom automobilu jer za novac koji dajete dobijate kvalitetno vozilo.Ali subjektivno misljenje je da im je volan najruzniji u autoi-industriji.

Radovan

pre 7 godina

Pa to je češki kubični dizajn, kako su se hvalili pre neki mesec, ali u realizaciji VW. I Golf ima istog dizajnera/dekoratera.
U Češkoj postoji samo jedno dizajnersko odelenje od 6÷8 dekoratera za likovno estetsko rešenje.
Sve se mora unificirati da bi proizvodnja bila jeftinija inače bankrotiraju.

Beloved

pre 7 godina

@Zadrigo
Kao neko ko vozi najnoviju verziju Nissana Qashqai mogu samo da ti kažem, čoveče nemoj baljezgati. Pazi ovo u Nissanu radi ekran na automobilu samo kada auto stoji. Pa ti ne da se nisi vozio u Qashqaiu nego ga ni na slici nisi video. Lepo neko dole reče, drži se ti tvog sela. Bezbednije je i za tebe i za sve ostale oko tebe.

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

Vidim ovde strucnjake kako hvale koreance. Nemam nista protiv njih, naprotiv. Ali "koreanac" posle 3 godine vredi max 50% novog vozila, francuz mozda i manje, a Octavia posle 3 godine je na nekih 60-70%. Nevidljiva ruka trzista je najbolji kriticar svih modela. A Oktavija je tu dosta dobro kotirana.

SS

pre 7 godina

Šta uradiše od onako lepog automobila?

Nova generacija je bila jedna od najlepših u klasi i sad serviraju ovo?
Verovatno ih je strah da ne ugrozi previše prodaju Golfa, pa su je upropastili, a svako normalan bi pre kupio Oktaviju (isti motor, više opreme, podjednak kvalitet, manje para)

nedostizni

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...
(Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55)

Veoma lep ekran dobre osetljivosti. Interfejs genijalno prost, ništa jeftinog tu nema, sasvim lepo osmišljeno i funkcionalno. Autu često crkava vodena pumpa i ima problema sa memorijom sedišta koja nekada zabaguje pa je resetuju u servisu.

n6

pre 7 godina

Odličan škodilak! samo mislim da su malkice stedeli na materijalu na volanu. inace sve ostalo nemam zamerke, dizajn klasično i nepogrešivo ravno-dojč, sve u svemu skroz ok.
p.s. najsmesniji su mi ovi sto komentarišu u negativnom kontekstu, automatik im je out, a manuelni menjač nirvana(brate dok ga ja ne presaltam rucno nema nista) a jos imaju probnu vozačku i vozili jedino puntica na kom su polagali. ovog lika koji kaze da mu liči na "jeftinog azijata" toyotu! ne bi ni da komentarisem. idi izguglaj ko je, sta je i gde je toyota pa onda (ako je vec nisi vozio i imao u vlasništvu ) ostavljaj komentare. cuo mali po kraju za golfa i a4 i amin:))

zbija

pre 7 godina

Steta za ove touch komande oko ekrana, deluju ultrajeftino kao na nekom japanskom vozilu. Verovatno su i podjednako neupotrebljive, ili se ne aktiviraju ili nisi siguran sta si kliknuo. Zasto se jedna marka VW grupacije spusta u rang Tojote, Nisana i drugih jeftinih Azijata, nije mi sasvim jasno...
(Zadrigo, 03. novembar 2016 12:55)

Sta sve prosecan srpski poznavalac automobila moze da lupi... zar mislis da bi bilo koji proizvodjac stavio touch koji ne reaguje kad pritisnes. to je bre automobil a ne igracka, a skoda je ozbiljan proizvodjac. A drugo japanci spadaju u najbolje proizvodjace automobila u svetu i drze ogroman udeo na trzistu u severnoj americi. pa ta tojota prodaje najvise automobila godisnje. Nije svet tvoje selo u kome se vozi samo vw

pčelica Pavo

pre 7 godina

SS, 4. novembar 2016 01:31)
Slažem se, meni je oktavija karavan vRS najlepši i najpoželjniji karavan današnjice, posebno u u metalik plavoj boji.
Tako puno, a za tako malo para, to nema nigde. Osim kod škode.

Baxuz

pre 7 godina

Sto ste napali zadriglog u komentarima pa covek verovatno zivi u nekoj zabiti pa misli da je skoda premijum! Ko moj komsija koji kaze da je premijum one marke sto im pozadi pise tdi. A kad je video golf 5 fsi on se nasao u cudu otkud premijum a da nije dizlo. Jos nije resio taj rebus.

@Zadrigli skoda ne moze da se spusti na nivo Toyote vec samo da se uzdigne na njen nivo.

kimi

pre 7 godina

Opet neki indijanac dole pise kako je VW najprodavaniji i bla bla bla i kako on nije fan bla bla .. Prijatelju VW poseduje oko 5 vrhunskih girmi ili je on peti.. I bori se sa Japancima koji se prodaju po Indiji,Filipinima i bla bla.. Ali nema Japanaca po USA,Australiji,Britaniji .. itd. ne glumi poznavaoca kad ne znas osnovne podatke! Dobri su i jedni i drugi samo sto su Japanci u startu jeftiniji i daju za tu lovu sigurnost i donekle udobnost te kvalitet materijala!

jadna Škoda, siroti VW

pre 7 godina

sad ce ovu jadnu skodu napasti ovi sto se svercuju u gsp-u i reci da je to osiromaseni vw
(wien online, 3. novembar 2016 13:12)

ma kakvi, napadamo direktno VW ... kako znaš da se švercujemo ?

hiavata

pre 7 godina

Što se tiče ekrana u vozilima, nemci i japanci su nebo i zemlja. BMWov sistem je ubedljivo najbolji, odmah za njim VW sistem, ti vaši japanski sistemi touchscreen su nešto od čega svi normalni beže. Pun je internet videa o tome, ne moraš da sedneš u nemački auto da bi nešto saznao, drži se ti slobodno japanaca, ali nemoj izmišljati i drviti o nečemu o čemu nemaš pojma.
(Zadrigo, 04. novembar 2016 23:25)

Pa da, opste poznato da japanci nemaju pojma o elektronici. Sta rece i ostade ziv.

Zoran Milanovic

pre 7 godina

Citam ove silne komentare i nemogu da se nacudim, o ukusima necu da raspravljam, o komentarima koji uporedjuju Skodu i Toyotu pogotovo, ali nemogu da ocutim kada spominjete cenu!!! Dali je neko od Vas strucnjaka uopste svratio do nekog Skodinog salona i pitao koliko kosta ta kanta od Oktavije? Cena im je ko da je Mercedes, a to sto se prodaju u velikim kolicinama mogu da zahvale jedin flotnoj prodaji firmama kao sto je Telekom, SUP, i td. A njima daju mnogo nize cene pa ih oni zato i kupuju, a ovi iz Skode se posle vade na servise gde deru nase drzavne firme...

SS

pre 7 godina

@pčelica Pavo

Ne kupuju svi Škodu da ih vozi od tačke A do tačke B.
Po našim putevima sam video dosta modela sa lepom opremom, a o vRS verzijama da ne govorim...

Svakako nisu trebali da skrnave onako lep auto sa ovim ''redizajnom''

KUD Idijot

pre 7 godina

Sasvim solidan auto ne treba ti nista vise za te pare. Treba malo i putovati po svetu,steci nova iskustva,nije sve u svrsavanju komsiluka na novi auto.

Vladan

pre 7 godina

Meni se sviđa. Praktično mi se sve Škode sviđaju po spoljašnjem dizajnu. Enterijer je previše konzervativan po mom ukusu ali daleko od lošeg.

kiki ns

pre 7 godina

Volim da pročitam komentare kada pročitam neki tekst.
Ovoga puta oduševio me je potpis jednog od komentatora.
PEZEJAC !
Bravo za izbor.
Ovaj pojam nisam čuo još u prošlom veku.
A bio je to dobar ali žedan auto.
Pozdrav za Pezejca.

ProBot

pre 7 godina

Vozim novu Oktaviju tri godine i nemam nijednu primedbu, a pre toga sam vozi Pasata B6. Postoji razlika u enterijeru i kvalitetu materijala donekle izmedju Tog Pasata i Oktavije ali meni je ovaj auto odličan, na svojih 95000 i dalje je kao nov. A što se tiče face liftinga, ne svidja mi se uopšte, i kao što su mnogi rekli bilo bi dosta bolje da su krenuli pitem novog Superba, to bi bio pravi pogodak!

Laki (je malo vise glup)

pre 7 godina

Laki bre sine, pa sta rece ti? Dao bi oDkaze bez oDpremnine? Pa ja bih dao tebi Diplomu sa sve D.. cuj' oDkaz i oDpremnina, majko mila..

Sto se skode tice, ne svidja mi se napred, mnogo je lepsa ona pre redizajna.

Realno

pre 7 godina

Meni ovo izgleda kao korak unazad tačnije mislim da su čelnici VW odlucili da je malo unazade kako ne bi bila konkurencija golfu.
Inače nisam ljubitelj škode koju vozim služebno (Rapid 1.6) bez ikakvih problema ali i bez ikakvih emocija.
Aktuelna verzija oktavije mi se baš svidela i posebno RS verzija za koju tvrdim da ne moze bolje za manje para dok je ovaj redizajn odvratan toliko da mislim da trenutno nema ruznijeg u klasi!

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Vozim novu Oktaviju tri godine i nemam nijednu primedbu, a pre toga sam vozi Pasata B6. Postoji razlika u enterijeru i kvalitetu materijala donekle izmedju Tog Pasata i Oktavije ali meni je ovaj auto odličan, na svojih 95000 i dalje je kao nov.(ProBot, 03. novembar 2016 23:21)... nije samo taj tvoj kao nov na 100.000, nego si sad imao prilike da vidis kako izleda auto sa tom kilometrazom jer si ga kupio novog pa nema dileme! Sad ga stavi pored iste takve Oktavije, sa "istom" kilometrazom ali sa placa iz uvoza i uporedi...