Četvrtak, 27.10.2016.

12:22

Ubijena još jedna žena, muž je pretukao i bacio s terase

D.J. (41) iz Donjeg Vidova kod Paraćina umrla nakon što ju je suprug teško zlostavljao. On zadržan u policiji zbog sumnje da je prebio ženu i bacio je s terase

Izvor: Blic

Ubijena još jedna žena, muž je pretukao i bacio s terase IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

Crazy Diamond

pre 7 godina

@ Dr.Nusic
Ne,ovo je primer sunovrata porodičnih vrednosti a ne rezultat promovisanja istih. Zaista ne znam kako možete da ovako zamenite teze. Šta mislite,da je ovo ljudima u krvi a da je razdvajanje muškaraca i žena,rasturanje porodica i odvođenje dece u domove rešenje? Ovaj čovek je ,čitam,radio u Evropi. Nije puno naučio. Ja sam budući "bradati pedofil" koji je nakon liturgije umesto trudne supruge sredio stan što inače činim kada imam slobodan dan a zatim sam uspavao našu ćerkicu pa pročitao tužnu vest i vaš žalostan komentar. Ja nisam ubica niti zagovornik ubistava i zlostavljanja žena zato što nisam homoseksualac,što ne ismevam pretke,što se Bogu molim i što sam odlučio da decu ja učim vrednostima a ne televizija ili razne organizacije. Prozvali ste grupu ljudi,dugujete izvinjenje. Neka je mučenici pokoj duši.
(V, 27. oktobar 2016 13:40)

Ali zato jesi clan organizacije, da ne kazem d.o.o. SPC koja zataskava svakakve skandale (poput pedofilije, kradje para od donacija itd.), propagira da zena treba da bude u podredjenom polozaju, da homoseksualce treba istrebiti, da su Audi-i bitniji od vrtica itd. Tako da ne, mislim da ti ne duguje izvinjenje jer kao clan ti odobravas sve te stavove.

kultura nasilja

pre 7 godina

Otisao sam iz Srbije kada su moji sinovi bili trecem i prvom razredu,a tek sam ovde od njih saznao sta se desavalo u skoli sa njima u Srbiji.Bio sam sokiran jer su se tukli skoro svi sa svakim,dok ovde kao u neku oazu upali
Dakle,Nemacka mirna a Srbija nemirna.Napominjem mi smo otisli pre ovih ratova,1988,tako da argument,sankcije,ratovi ovde ne vazi.Vidimo da se stanje samo,na zalost,pogorsalo.

Ale

pre 7 godina

Sve dok se brakovi budu sklapali nalon susreta u kafanama, uz alkohol i pjesme tipa "voliš li ne kada sam grubijan i zdravlje zbog mene izgubis", sve dok žene budu tražile "frajere" a bjezale od "papucara", ovakve stvari ce se desavati idalje. Nazalost, kod nas je normalna stvar da muž tuce ženu, a djeca to sve da gledaju. S druge strane, svako zna s kime stupa u brak i tu ne moze niko nikome pomoci, vec svako treba da razmišlja za sebe. Živimo u takvoj državi gdje zakon štiti naislnike i ubice, tako da treba svako sebe da štiti koliko moze jer od države nema vajde.

milan

pre 7 godina

To je kad imate ovakvu tradiciju i kulturu kao kod Srba, pogotovo na selima, neobrazovanost i primitivizam, gdje se zena shvata kao vlasnistvo muza, kao neko ko treba da bude poslusna i radi kucanske poslove i nista drugo. To je toliko primitivno razmisljanje , da ne mogu da opisem. A muskarac sam. Jadna zena.

Ceca

pre 7 godina

@svedok Al si ti izlupetao... Nasilje mnogo prisutnije u liberalnim sredinama? Ajde pogledaj malo stepen nasilja u razvijenim evropskim zemljama ili u skandinavskim. Kolika je tamo stopa nasilja? A sad se osvrni na islamske zene i njihov polozaj i tretman u drustvu. Sto se sela tice,mestani nasilje,probleme pa cak i bolesti kriju kao zmija noge bas da "selo ne bi pricalo"...

Washington

pre 7 godina

Šta vam to znači "ubijena JOŠ jedna žena"? A kako ćete da okarakterišete nedavno trostruko ubistvo sekirom u Kraljevu, kad je žena ubila majku, oca i brata? Zašto nečije porodične tragedije sa smrtnim ishodom uporno statistički analizirate u korist teze da je nasilje u porodici težak problem u kome je žena najčešća žrtva? Jesu žene ugrožene od porodičnog nasilja, ali ovakvi drastični primeri, jednostavno, nisu primeri nasilja nad ženom, nego pojedinačni slučajevi teških krivičnih dela ubistva. Šta se postiže time što se sabiraju jabuke i kruške?
(Zloupotreba nečije tragedije, 27. oktobar 2016 13:03)

Pa ne znam druze tacan broj, ali garantujem ti da je preko 50 zena ove godine ubijeno od strane svog partnera (muza). Valjda ti to objasnjava zasto "JOS JEDNA ZENA"?

Samo da kazem

pre 7 godina

Zbog ovakvih stvari meni ne pada na pamet da se udam! Bila sam u braku dve godine, čim sam videla da je moj (hvala bogu sada već bivši muz) počeo sa psihičkom torturom, odmah sam okončala taj brak. Moje komšije (najviše komsinice) mi se podsmevaju jer sam neudata, a stide se da priznaju da su izložene i psihičkoj i fizičkoj torturi. Modre, plave, pune masnica itd.ali ne..to je za njih normalna stvar, koju muž ne udara znači da je ne voli. Pokušala sam da objasnim da to ne treba da se dozvoli ni trpi, ali njihov komentar je "ti si ljubomorna što mi imamo muževe, hoćeš da nam rasturas brak i budemo raspuštenice kao ti". Šta čovek treba da odgovori na ovo? Ne kažem da su žene krive za batine, krive su što trpe i ćute zbog komšiluka i okoline.

Zloupotreba nečije tragedije

pre 7 godina

Šta vam to znači "ubijena JOŠ jedna žena"? A kako ćete da okarakterišete nedavno trostruko ubistvo sekirom u Kraljevu, kad je žena ubila majku, oca i brata? Zašto nečije porodične tragedije sa smrtnim ishodom uporno statistički analizirate u korist teze da je nasilje u porodici težak problem u kome je žena najčešća žrtva? Jesu žene ugrožene od porodičnog nasilja, ali ovakvi drastični primeri, jednostavno, nisu primeri nasilja nad ženom, nego pojedinačni slučajevi teških krivičnih dela ubistva. Šta se postiže time što se sabiraju jabuke i kruške?

svedok

pre 7 godina

Jos tokom dana ce prvobitna vest o jos jednoj zeni koju je ubio muskarac zbog drustveno ustanovljene matrice da je zena njegovo vlasnistvo, u medijima poceti da bude nazivana tragedijom, porodicnom dramom i ostalim floskulama za sakrivanje cinjenice da zivimo u patrijarhatu koji je nasilan, stetan i zlocinacki.(marko, nis, 27. oktobar 2016 12:34)Nema to veze sa patrijarhalnim društvom.Nasilje je mnogo prisutnije u liberalnim sredinama i društvima.Mnogo manje nasilja je na selu,gde je patrijaralno i tradicionalno vaspitanje mnogo prisutnije.Nasilje je u porastu ne samo porodično,već i u školi u klubovima,na ulici.Ovde se radi o psihički bolesnom čoveku.

Anya Lill

pre 7 godina

E, za ovakve momke, ljubavnike i muzeve treba zakon "Oko za oko"! Kad bude drustvo pocelo da ga sprovodi, posto nasi zakoni kaznjavaju sporo i preblago, onda da vidimo ko ce smeti da ubija slabe i neduzne.

V

pre 7 godina

@ Dr.Nusic
Ne,ovo je primer sunovrata porodičnih vrednosti a ne rezultat promovisanja istih. Zaista ne znam kako možete da ovako zamenite teze. Šta mislite,da je ovo ljudima u krvi a da je razdvajanje muškaraca i žena,rasturanje porodica i odvođenje dece u domove rešenje? Ovaj čovek je ,čitam,radio u Evropi. Nije puno naučio. Ja sam budući "bradati pedofil" koji je nakon liturgije umesto trudne supruge sredio stan što inače činim kada imam slobodan dan a zatim sam uspavao našu ćerkicu pa pročitao tužnu vest i vaš žalostan komentar. Ja nisam ubica niti zagovornik ubistava i zlostavljanja žena zato što nisam homoseksualac,što ne ismevam pretke,što se Bogu molim i što sam odlučio da decu ja učim vrednostima a ne televizija ili razne organizacije. Prozvali ste grupu ljudi,dugujete izvinjenje. Neka je mučenici pokoj duši.

NoName

pre 7 godina

Sve drzavnike, odredjen broj policajaca treba lepo proterati odavde i postaviti ljude koji ce zaista raditi svoj posao, a ne da poziraju sa svako otvaranje necega, policija koja se krije, koja ne radi nista (cast izuzecima). Ovo bre nije drzava, ovo je haos ludila.

Veljko

pre 7 godina

U nasoj kulturi je jako mali korak do primene nasilja. Ono sto se u mnogim drustvima resava dijalogom kod nas pesnicama i oruzjem. Niko od politicara ne radi na "prevaspitanju" nacije. A svi vole da se dice nasom tradicijom. Sacuvaj me boze nje i primitivizma.


Stvarno si naivan/na ako mislis da politicari mogu da "prevaspitaju" naciju hehe. Kako mogu oni prevaspitati bilo koga kad su i oni ovakvi? Sta ocekujes od nepismenih, primitivnih, agresivnih, zatucanih, bahatih... alkosa/politicara? I shvatite vec jednom da svaki narod ima vlast upravo onakvu kakvu zasluzuje, prema tome psst...ovo smo jednostavno mi! A najbolji su ovi sto se podsmevaju Pakistancima, Turcima...a ne shvataju da zive u jos goroj zemlji iz koje bi svaki Pakistanac, Turcin...pobegao glavom bez obzira. Zao mi je zene i naravno deteta ali dok ne priznamo sebi da smo se odavno oprostili sa kulturom, empatijom, pravim moralnim vrednostima...sve cesce cemo biti svedoci ovakvih i jos stravicnijih zlocina.

Mile

pre 7 godina

Užas... Žao mi i jadnog deteta, svi znamo kako centar za socijalni rad brine o deci, naročito oni u Rakovoci čija su dva 12-ogodišnja štićenika imala preko 300 projava u policiji. Pišem ovo jer je stanje alarmantno u celoj zemlji, dok mi žmurimo neko pati.

Osvetnik dobrih anđela

pre 7 godina

Da li ste svesni koliko mentalno obolelih živi i radi u Srbiji a da to svoje stanje vešto prikrivaju jer odlazak kod psihijatra ili na početku, kod psihologa, je sramota.

CATAPA

pre 7 godina

To je danak ovakve nakazne civilizacije, negovanja primitivizma i nasilja kao univerzalnog rešenja svakog problema.
Tretman žene kao vlasništva je hrišćanska tekovina, a hrišćanstvo uči da žrtva treba da trpi i okrene i drugi obraz. To trpljenje nekad završi ovako.

Ceca

pre 7 godina

Jos jedna koja je "kriva" sto je trpela nasilje. Jos jedna zrtva po kojoj bi osuli paljbu da ga je ikada prijavila. Jos jedna zbog koje niko nije hteo da se umesa jer je to "njihova stvar". Jos jedno siroce,jos jedna tragedija. Koliko jos treba da ih umre da bi se neko setio da zrtve treba stititi a ne napadati?

nasa idila

pre 7 godina

U nasoj kulturi je jako mali korak do primene nasilja. Ono sto se u mnogim drustvima resava dijalogom kod nas pesnicama i oruzjem. Niko od politicara ne radi na "prevaspitanju" nacije. A svi vole da se dice nasom tradicijom. Sacuvaj me boze nje i primitivizma.

user

pre 7 godina

Tako će biti i nadalje. U Srbiji se neće ništa promeniti, žao mi je preminule, najviše što nije smogla snage da uhvati dete za ruku i ode od supruga. Da se ne lažemo, nema šanse da ranije nije primetila da sa njim nešto nije u redu, nema šanse da joj nekada nije prošlo kroz misli da ga napusti ali nije zbog zatucanosti i tradicionalnog "šta će reći ljudi u okolini, misliće da sam k***". Da je to uradila borila bi se samo sa glasinama zaostalih rođaka i komšija ali ŽIVA i zdrava sa svojim detetom daleko od nasilnika, imajući konačno neki sopstveni mir. Nju sad nikakva presuda protiv nasilnog i bolesnog muža neće da vrati iz groba...

Margareta

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?

JPR23

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?
(Margareta, 27. oktobar 2016 12:33)
Ne. Ovo je Srbija, sta ima
Ko da se pita.. niko nije nadlezan da se to upita.. nema sta u dzep da se stavi od toga..

Dr.Nusic

pre 7 godina

Da upitam one borce za porodicne vrednosti da li su ovo te vrednosti za koje se bore zajedno sa bradatim pedofilima i srpskim fasistima? Opsovao bi gadno kad vidim ovakve vesti i kad cujem gomilu koja se uvek prenerazi. Pogledajte se u ogledalo i mnogi nece videti sebe ako su makara malo iskreni.

marko, nis

pre 7 godina

Jos tokom dana ce prvobitna vest o jos jednoj zeni koju je ubio muskarac zbog drustveno ustanovljene matrice da je zena njegovo vlasnistvo, u medijima poceti da bude nazivana tragedijom, porodicnom dramom i ostalim floskulama za sakrivanje cinjenice da zivimo u patrijarhatu koji je nasilan, stetan i zlocinacki.

mimi

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?
(Margareta, 27. oktobar 2016 12:33)

Psihički problem nema veze sa nasiljem, nasilno ponašanje se uči. A broj se nije povećao,već se više priča o tome.

Ceca

pre 7 godina

Jos jedna koja je "kriva" sto je trpela nasilje. Jos jedna zrtva po kojoj bi osuli paljbu da ga je ikada prijavila. Jos jedna zbog koje niko nije hteo da se umesa jer je to "njihova stvar". Jos jedno siroce,jos jedna tragedija. Koliko jos treba da ih umre da bi se neko setio da zrtve treba stititi a ne napadati?

marko, nis

pre 7 godina

Jos tokom dana ce prvobitna vest o jos jednoj zeni koju je ubio muskarac zbog drustveno ustanovljene matrice da je zena njegovo vlasnistvo, u medijima poceti da bude nazivana tragedijom, porodicnom dramom i ostalim floskulama za sakrivanje cinjenice da zivimo u patrijarhatu koji je nasilan, stetan i zlocinacki.

Samo da kazem

pre 7 godina

Zbog ovakvih stvari meni ne pada na pamet da se udam! Bila sam u braku dve godine, čim sam videla da je moj (hvala bogu sada već bivši muz) počeo sa psihičkom torturom, odmah sam okončala taj brak. Moje komšije (najviše komsinice) mi se podsmevaju jer sam neudata, a stide se da priznaju da su izložene i psihičkoj i fizičkoj torturi. Modre, plave, pune masnica itd.ali ne..to je za njih normalna stvar, koju muž ne udara znači da je ne voli. Pokušala sam da objasnim da to ne treba da se dozvoli ni trpi, ali njihov komentar je "ti si ljubomorna što mi imamo muževe, hoćeš da nam rasturas brak i budemo raspuštenice kao ti". Šta čovek treba da odgovori na ovo? Ne kažem da su žene krive za batine, krive su što trpe i ćute zbog komšiluka i okoline.

Margareta

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?

JPR23

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?
(Margareta, 27. oktobar 2016 12:33)
Ne. Ovo je Srbija, sta ima
Ko da se pita.. niko nije nadlezan da se to upita.. nema sta u dzep da se stavi od toga..

Zloupotreba nečije tragedije

pre 7 godina

Šta vam to znači "ubijena JOŠ jedna žena"? A kako ćete da okarakterišete nedavno trostruko ubistvo sekirom u Kraljevu, kad je žena ubila majku, oca i brata? Zašto nečije porodične tragedije sa smrtnim ishodom uporno statistički analizirate u korist teze da je nasilje u porodici težak problem u kome je žena najčešća žrtva? Jesu žene ugrožene od porodičnog nasilja, ali ovakvi drastični primeri, jednostavno, nisu primeri nasilja nad ženom, nego pojedinačni slučajevi teških krivičnih dela ubistva. Šta se postiže time što se sabiraju jabuke i kruške?

nasa idila

pre 7 godina

U nasoj kulturi je jako mali korak do primene nasilja. Ono sto se u mnogim drustvima resava dijalogom kod nas pesnicama i oruzjem. Niko od politicara ne radi na "prevaspitanju" nacije. A svi vole da se dice nasom tradicijom. Sacuvaj me boze nje i primitivizma.

Osvetnik dobrih anđela

pre 7 godina

Da li ste svesni koliko mentalno obolelih živi i radi u Srbiji a da to svoje stanje vešto prikrivaju jer odlazak kod psihijatra ili na početku, kod psihologa, je sramota.

Dr.Nusic

pre 7 godina

Da upitam one borce za porodicne vrednosti da li su ovo te vrednosti za koje se bore zajedno sa bradatim pedofilima i srpskim fasistima? Opsovao bi gadno kad vidim ovakve vesti i kad cujem gomilu koja se uvek prenerazi. Pogledajte se u ogledalo i mnogi nece videti sebe ako su makara malo iskreni.

Washington

pre 7 godina

Šta vam to znači "ubijena JOŠ jedna žena"? A kako ćete da okarakterišete nedavno trostruko ubistvo sekirom u Kraljevu, kad je žena ubila majku, oca i brata? Zašto nečije porodične tragedije sa smrtnim ishodom uporno statistički analizirate u korist teze da je nasilje u porodici težak problem u kome je žena najčešća žrtva? Jesu žene ugrožene od porodičnog nasilja, ali ovakvi drastični primeri, jednostavno, nisu primeri nasilja nad ženom, nego pojedinačni slučajevi teških krivičnih dela ubistva. Šta se postiže time što se sabiraju jabuke i kruške?
(Zloupotreba nečije tragedije, 27. oktobar 2016 13:03)

Pa ne znam druze tacan broj, ali garantujem ti da je preko 50 zena ove godine ubijeno od strane svog partnera (muza). Valjda ti to objasnjava zasto "JOS JEDNA ZENA"?

Mile

pre 7 godina

Užas... Žao mi i jadnog deteta, svi znamo kako centar za socijalni rad brine o deci, naročito oni u Rakovoci čija su dva 12-ogodišnja štićenika imala preko 300 projava u policiji. Pišem ovo jer je stanje alarmantno u celoj zemlji, dok mi žmurimo neko pati.

kultura nasilja

pre 7 godina

Otisao sam iz Srbije kada su moji sinovi bili trecem i prvom razredu,a tek sam ovde od njih saznao sta se desavalo u skoli sa njima u Srbiji.Bio sam sokiran jer su se tukli skoro svi sa svakim,dok ovde kao u neku oazu upali
Dakle,Nemacka mirna a Srbija nemirna.Napominjem mi smo otisli pre ovih ratova,1988,tako da argument,sankcije,ratovi ovde ne vazi.Vidimo da se stanje samo,na zalost,pogorsalo.

Ale

pre 7 godina

Sve dok se brakovi budu sklapali nalon susreta u kafanama, uz alkohol i pjesme tipa "voliš li ne kada sam grubijan i zdravlje zbog mene izgubis", sve dok žene budu tražile "frajere" a bjezale od "papucara", ovakve stvari ce se desavati idalje. Nazalost, kod nas je normalna stvar da muž tuce ženu, a djeca to sve da gledaju. S druge strane, svako zna s kime stupa u brak i tu ne moze niko nikome pomoci, vec svako treba da razmišlja za sebe. Živimo u takvoj državi gdje zakon štiti naislnike i ubice, tako da treba svako sebe da štiti koliko moze jer od države nema vajde.

milan

pre 7 godina

To je kad imate ovakvu tradiciju i kulturu kao kod Srba, pogotovo na selima, neobrazovanost i primitivizam, gdje se zena shvata kao vlasnistvo muza, kao neko ko treba da bude poslusna i radi kucanske poslove i nista drugo. To je toliko primitivno razmisljanje , da ne mogu da opisem. A muskarac sam. Jadna zena.

user

pre 7 godina

Tako će biti i nadalje. U Srbiji se neće ništa promeniti, žao mi je preminule, najviše što nije smogla snage da uhvati dete za ruku i ode od supruga. Da se ne lažemo, nema šanse da ranije nije primetila da sa njim nešto nije u redu, nema šanse da joj nekada nije prošlo kroz misli da ga napusti ali nije zbog zatucanosti i tradicionalnog "šta će reći ljudi u okolini, misliće da sam k***". Da je to uradila borila bi se samo sa glasinama zaostalih rođaka i komšija ali ŽIVA i zdrava sa svojim detetom daleko od nasilnika, imajući konačno neki sopstveni mir. Nju sad nikakva presuda protiv nasilnog i bolesnog muža neće da vrati iz groba...

CATAPA

pre 7 godina

To je danak ovakve nakazne civilizacije, negovanja primitivizma i nasilja kao univerzalnog rešenja svakog problema.
Tretman žene kao vlasništva je hrišćanska tekovina, a hrišćanstvo uči da žrtva treba da trpi i okrene i drugi obraz. To trpljenje nekad završi ovako.

Veljko

pre 7 godina

U nasoj kulturi je jako mali korak do primene nasilja. Ono sto se u mnogim drustvima resava dijalogom kod nas pesnicama i oruzjem. Niko od politicara ne radi na "prevaspitanju" nacije. A svi vole da se dice nasom tradicijom. Sacuvaj me boze nje i primitivizma.


Stvarno si naivan/na ako mislis da politicari mogu da "prevaspitaju" naciju hehe. Kako mogu oni prevaspitati bilo koga kad su i oni ovakvi? Sta ocekujes od nepismenih, primitivnih, agresivnih, zatucanih, bahatih... alkosa/politicara? I shvatite vec jednom da svaki narod ima vlast upravo onakvu kakvu zasluzuje, prema tome psst...ovo smo jednostavno mi! A najbolji su ovi sto se podsmevaju Pakistancima, Turcima...a ne shvataju da zive u jos goroj zemlji iz koje bi svaki Pakistanac, Turcin...pobegao glavom bez obzira. Zao mi je zene i naravno deteta ali dok ne priznamo sebi da smo se odavno oprostili sa kulturom, empatijom, pravim moralnim vrednostima...sve cesce cemo biti svedoci ovakvih i jos stravicnijih zlocina.

NoName

pre 7 godina

Sve drzavnike, odredjen broj policajaca treba lepo proterati odavde i postaviti ljude koji ce zaista raditi svoj posao, a ne da poziraju sa svako otvaranje necega, policija koja se krije, koja ne radi nista (cast izuzecima). Ovo bre nije drzava, ovo je haos ludila.

Anya Lill

pre 7 godina

E, za ovakve momke, ljubavnike i muzeve treba zakon "Oko za oko"! Kad bude drustvo pocelo da ga sprovodi, posto nasi zakoni kaznjavaju sporo i preblago, onda da vidimo ko ce smeti da ubija slabe i neduzne.

mimi

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?
(Margareta, 27. oktobar 2016 12:33)

Psihički problem nema veze sa nasiljem, nasilno ponašanje se uči. A broj se nije povećao,već se više priča o tome.

Ceca

pre 7 godina

@svedok Al si ti izlupetao... Nasilje mnogo prisutnije u liberalnim sredinama? Ajde pogledaj malo stepen nasilja u razvijenim evropskim zemljama ili u skandinavskim. Kolika je tamo stopa nasilja? A sad se osvrni na islamske zene i njihov polozaj i tretman u drustvu. Sto se sela tice,mestani nasilje,probleme pa cak i bolesti kriju kao zmija noge bas da "selo ne bi pricalo"...

Crazy Diamond

pre 7 godina

@ Dr.Nusic
Ne,ovo je primer sunovrata porodičnih vrednosti a ne rezultat promovisanja istih. Zaista ne znam kako možete da ovako zamenite teze. Šta mislite,da je ovo ljudima u krvi a da je razdvajanje muškaraca i žena,rasturanje porodica i odvođenje dece u domove rešenje? Ovaj čovek je ,čitam,radio u Evropi. Nije puno naučio. Ja sam budući "bradati pedofil" koji je nakon liturgije umesto trudne supruge sredio stan što inače činim kada imam slobodan dan a zatim sam uspavao našu ćerkicu pa pročitao tužnu vest i vaš žalostan komentar. Ja nisam ubica niti zagovornik ubistava i zlostavljanja žena zato što nisam homoseksualac,što ne ismevam pretke,što se Bogu molim i što sam odlučio da decu ja učim vrednostima a ne televizija ili razne organizacije. Prozvali ste grupu ljudi,dugujete izvinjenje. Neka je mučenici pokoj duši.
(V, 27. oktobar 2016 13:40)

Ali zato jesi clan organizacije, da ne kazem d.o.o. SPC koja zataskava svakakve skandale (poput pedofilije, kradje para od donacija itd.), propagira da zena treba da bude u podredjenom polozaju, da homoseksualce treba istrebiti, da su Audi-i bitniji od vrtica itd. Tako da ne, mislim da ti ne duguje izvinjenje jer kao clan ti odobravas sve te stavove.

V

pre 7 godina

@ Dr.Nusic
Ne,ovo je primer sunovrata porodičnih vrednosti a ne rezultat promovisanja istih. Zaista ne znam kako možete da ovako zamenite teze. Šta mislite,da je ovo ljudima u krvi a da je razdvajanje muškaraca i žena,rasturanje porodica i odvođenje dece u domove rešenje? Ovaj čovek je ,čitam,radio u Evropi. Nije puno naučio. Ja sam budući "bradati pedofil" koji je nakon liturgije umesto trudne supruge sredio stan što inače činim kada imam slobodan dan a zatim sam uspavao našu ćerkicu pa pročitao tužnu vest i vaš žalostan komentar. Ja nisam ubica niti zagovornik ubistava i zlostavljanja žena zato što nisam homoseksualac,što ne ismevam pretke,što se Bogu molim i što sam odlučio da decu ja učim vrednostima a ne televizija ili razne organizacije. Prozvali ste grupu ljudi,dugujete izvinjenje. Neka je mučenici pokoj duši.

svedok

pre 7 godina

Jos tokom dana ce prvobitna vest o jos jednoj zeni koju je ubio muskarac zbog drustveno ustanovljene matrice da je zena njegovo vlasnistvo, u medijima poceti da bude nazivana tragedijom, porodicnom dramom i ostalim floskulama za sakrivanje cinjenice da zivimo u patrijarhatu koji je nasilan, stetan i zlocinacki.(marko, nis, 27. oktobar 2016 12:34)Nema to veze sa patrijarhalnim društvom.Nasilje je mnogo prisutnije u liberalnim sredinama i društvima.Mnogo manje nasilja je na selu,gde je patrijaralno i tradicionalno vaspitanje mnogo prisutnije.Nasilje je u porastu ne samo porodično,već i u školi u klubovima,na ulici.Ovde se radi o psihički bolesnom čoveku.

Zloupotreba nečije tragedije

pre 7 godina

Šta vam to znači "ubijena JOŠ jedna žena"? A kako ćete da okarakterišete nedavno trostruko ubistvo sekirom u Kraljevu, kad je žena ubila majku, oca i brata? Zašto nečije porodične tragedije sa smrtnim ishodom uporno statistički analizirate u korist teze da je nasilje u porodici težak problem u kome je žena najčešća žrtva? Jesu žene ugrožene od porodičnog nasilja, ali ovakvi drastični primeri, jednostavno, nisu primeri nasilja nad ženom, nego pojedinačni slučajevi teških krivičnih dela ubistva. Šta se postiže time što se sabiraju jabuke i kruške?

svedok

pre 7 godina

Jos tokom dana ce prvobitna vest o jos jednoj zeni koju je ubio muskarac zbog drustveno ustanovljene matrice da je zena njegovo vlasnistvo, u medijima poceti da bude nazivana tragedijom, porodicnom dramom i ostalim floskulama za sakrivanje cinjenice da zivimo u patrijarhatu koji je nasilan, stetan i zlocinacki.(marko, nis, 27. oktobar 2016 12:34)Nema to veze sa patrijarhalnim društvom.Nasilje je mnogo prisutnije u liberalnim sredinama i društvima.Mnogo manje nasilja je na selu,gde je patrijaralno i tradicionalno vaspitanje mnogo prisutnije.Nasilje je u porastu ne samo porodično,već i u školi u klubovima,na ulici.Ovde se radi o psihički bolesnom čoveku.

V

pre 7 godina

@ Dr.Nusic
Ne,ovo je primer sunovrata porodičnih vrednosti a ne rezultat promovisanja istih. Zaista ne znam kako možete da ovako zamenite teze. Šta mislite,da je ovo ljudima u krvi a da je razdvajanje muškaraca i žena,rasturanje porodica i odvođenje dece u domove rešenje? Ovaj čovek je ,čitam,radio u Evropi. Nije puno naučio. Ja sam budući "bradati pedofil" koji je nakon liturgije umesto trudne supruge sredio stan što inače činim kada imam slobodan dan a zatim sam uspavao našu ćerkicu pa pročitao tužnu vest i vaš žalostan komentar. Ja nisam ubica niti zagovornik ubistava i zlostavljanja žena zato što nisam homoseksualac,što ne ismevam pretke,što se Bogu molim i što sam odlučio da decu ja učim vrednostima a ne televizija ili razne organizacije. Prozvali ste grupu ljudi,dugujete izvinjenje. Neka je mučenici pokoj duši.

marko, nis

pre 7 godina

Jos tokom dana ce prvobitna vest o jos jednoj zeni koju je ubio muskarac zbog drustveno ustanovljene matrice da je zena njegovo vlasnistvo, u medijima poceti da bude nazivana tragedijom, porodicnom dramom i ostalim floskulama za sakrivanje cinjenice da zivimo u patrijarhatu koji je nasilan, stetan i zlocinacki.

Samo da kazem

pre 7 godina

Zbog ovakvih stvari meni ne pada na pamet da se udam! Bila sam u braku dve godine, čim sam videla da je moj (hvala bogu sada već bivši muz) počeo sa psihičkom torturom, odmah sam okončala taj brak. Moje komšije (najviše komsinice) mi se podsmevaju jer sam neudata, a stide se da priznaju da su izložene i psihičkoj i fizičkoj torturi. Modre, plave, pune masnica itd.ali ne..to je za njih normalna stvar, koju muž ne udara znači da je ne voli. Pokušala sam da objasnim da to ne treba da se dozvoli ni trpi, ali njihov komentar je "ti si ljubomorna što mi imamo muževe, hoćeš da nam rasturas brak i budemo raspuštenice kao ti". Šta čovek treba da odgovori na ovo? Ne kažem da su žene krive za batine, krive su što trpe i ćute zbog komšiluka i okoline.

mimi

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?
(Margareta, 27. oktobar 2016 12:33)

Psihički problem nema veze sa nasiljem, nasilno ponašanje se uči. A broj se nije povećao,već se više priča o tome.

Dr.Nusic

pre 7 godina

Da upitam one borce za porodicne vrednosti da li su ovo te vrednosti za koje se bore zajedno sa bradatim pedofilima i srpskim fasistima? Opsovao bi gadno kad vidim ovakve vesti i kad cujem gomilu koja se uvek prenerazi. Pogledajte se u ogledalo i mnogi nece videti sebe ako su makara malo iskreni.

CATAPA

pre 7 godina

To je danak ovakve nakazne civilizacije, negovanja primitivizma i nasilja kao univerzalnog rešenja svakog problema.
Tretman žene kao vlasništva je hrišćanska tekovina, a hrišćanstvo uči da žrtva treba da trpi i okrene i drugi obraz. To trpljenje nekad završi ovako.

Ceca

pre 7 godina

Jos jedna koja je "kriva" sto je trpela nasilje. Jos jedna zrtva po kojoj bi osuli paljbu da ga je ikada prijavila. Jos jedna zbog koje niko nije hteo da se umesa jer je to "njihova stvar". Jos jedno siroce,jos jedna tragedija. Koliko jos treba da ih umre da bi se neko setio da zrtve treba stititi a ne napadati?

Washington

pre 7 godina

Šta vam to znači "ubijena JOŠ jedna žena"? A kako ćete da okarakterišete nedavno trostruko ubistvo sekirom u Kraljevu, kad je žena ubila majku, oca i brata? Zašto nečije porodične tragedije sa smrtnim ishodom uporno statistički analizirate u korist teze da je nasilje u porodici težak problem u kome je žena najčešća žrtva? Jesu žene ugrožene od porodičnog nasilja, ali ovakvi drastični primeri, jednostavno, nisu primeri nasilja nad ženom, nego pojedinačni slučajevi teških krivičnih dela ubistva. Šta se postiže time što se sabiraju jabuke i kruške?
(Zloupotreba nečije tragedije, 27. oktobar 2016 13:03)

Pa ne znam druze tacan broj, ali garantujem ti da je preko 50 zena ove godine ubijeno od strane svog partnera (muza). Valjda ti to objasnjava zasto "JOS JEDNA ZENA"?

Margareta

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?

Crazy Diamond

pre 7 godina

@ Dr.Nusic
Ne,ovo je primer sunovrata porodičnih vrednosti a ne rezultat promovisanja istih. Zaista ne znam kako možete da ovako zamenite teze. Šta mislite,da je ovo ljudima u krvi a da je razdvajanje muškaraca i žena,rasturanje porodica i odvođenje dece u domove rešenje? Ovaj čovek je ,čitam,radio u Evropi. Nije puno naučio. Ja sam budući "bradati pedofil" koji je nakon liturgije umesto trudne supruge sredio stan što inače činim kada imam slobodan dan a zatim sam uspavao našu ćerkicu pa pročitao tužnu vest i vaš žalostan komentar. Ja nisam ubica niti zagovornik ubistava i zlostavljanja žena zato što nisam homoseksualac,što ne ismevam pretke,što se Bogu molim i što sam odlučio da decu ja učim vrednostima a ne televizija ili razne organizacije. Prozvali ste grupu ljudi,dugujete izvinjenje. Neka je mučenici pokoj duši.
(V, 27. oktobar 2016 13:40)

Ali zato jesi clan organizacije, da ne kazem d.o.o. SPC koja zataskava svakakve skandale (poput pedofilije, kradje para od donacija itd.), propagira da zena treba da bude u podredjenom polozaju, da homoseksualce treba istrebiti, da su Audi-i bitniji od vrtica itd. Tako da ne, mislim da ti ne duguje izvinjenje jer kao clan ti odobravas sve te stavove.

milan

pre 7 godina

To je kad imate ovakvu tradiciju i kulturu kao kod Srba, pogotovo na selima, neobrazovanost i primitivizam, gdje se zena shvata kao vlasnistvo muza, kao neko ko treba da bude poslusna i radi kucanske poslove i nista drugo. To je toliko primitivno razmisljanje , da ne mogu da opisem. A muskarac sam. Jadna zena.

Veljko

pre 7 godina

U nasoj kulturi je jako mali korak do primene nasilja. Ono sto se u mnogim drustvima resava dijalogom kod nas pesnicama i oruzjem. Niko od politicara ne radi na "prevaspitanju" nacije. A svi vole da se dice nasom tradicijom. Sacuvaj me boze nje i primitivizma.


Stvarno si naivan/na ako mislis da politicari mogu da "prevaspitaju" naciju hehe. Kako mogu oni prevaspitati bilo koga kad su i oni ovakvi? Sta ocekujes od nepismenih, primitivnih, agresivnih, zatucanih, bahatih... alkosa/politicara? I shvatite vec jednom da svaki narod ima vlast upravo onakvu kakvu zasluzuje, prema tome psst...ovo smo jednostavno mi! A najbolji su ovi sto se podsmevaju Pakistancima, Turcima...a ne shvataju da zive u jos goroj zemlji iz koje bi svaki Pakistanac, Turcin...pobegao glavom bez obzira. Zao mi je zene i naravno deteta ali dok ne priznamo sebi da smo se odavno oprostili sa kulturom, empatijom, pravim moralnim vrednostima...sve cesce cemo biti svedoci ovakvih i jos stravicnijih zlocina.

user

pre 7 godina

Tako će biti i nadalje. U Srbiji se neće ništa promeniti, žao mi je preminule, najviše što nije smogla snage da uhvati dete za ruku i ode od supruga. Da se ne lažemo, nema šanse da ranije nije primetila da sa njim nešto nije u redu, nema šanse da joj nekada nije prošlo kroz misli da ga napusti ali nije zbog zatucanosti i tradicionalnog "šta će reći ljudi u okolini, misliće da sam k***". Da je to uradila borila bi se samo sa glasinama zaostalih rođaka i komšija ali ŽIVA i zdrava sa svojim detetom daleko od nasilnika, imajući konačno neki sopstveni mir. Nju sad nikakva presuda protiv nasilnog i bolesnog muža neće da vrati iz groba...

kultura nasilja

pre 7 godina

Otisao sam iz Srbije kada su moji sinovi bili trecem i prvom razredu,a tek sam ovde od njih saznao sta se desavalo u skoli sa njima u Srbiji.Bio sam sokiran jer su se tukli skoro svi sa svakim,dok ovde kao u neku oazu upali
Dakle,Nemacka mirna a Srbija nemirna.Napominjem mi smo otisli pre ovih ratova,1988,tako da argument,sankcije,ratovi ovde ne vazi.Vidimo da se stanje samo,na zalost,pogorsalo.

Anya Lill

pre 7 godina

E, za ovakve momke, ljubavnike i muzeve treba zakon "Oko za oko"! Kad bude drustvo pocelo da ga sprovodi, posto nasi zakoni kaznjavaju sporo i preblago, onda da vidimo ko ce smeti da ubija slabe i neduzne.

nasa idila

pre 7 godina

U nasoj kulturi je jako mali korak do primene nasilja. Ono sto se u mnogim drustvima resava dijalogom kod nas pesnicama i oruzjem. Niko od politicara ne radi na "prevaspitanju" nacije. A svi vole da se dice nasom tradicijom. Sacuvaj me boze nje i primitivizma.

Ceca

pre 7 godina

@svedok Al si ti izlupetao... Nasilje mnogo prisutnije u liberalnim sredinama? Ajde pogledaj malo stepen nasilja u razvijenim evropskim zemljama ili u skandinavskim. Kolika je tamo stopa nasilja? A sad se osvrni na islamske zene i njihov polozaj i tretman u drustvu. Sto se sela tice,mestani nasilje,probleme pa cak i bolesti kriju kao zmija noge bas da "selo ne bi pricalo"...

Ale

pre 7 godina

Sve dok se brakovi budu sklapali nalon susreta u kafanama, uz alkohol i pjesme tipa "voliš li ne kada sam grubijan i zdravlje zbog mene izgubis", sve dok žene budu tražile "frajere" a bjezale od "papucara", ovakve stvari ce se desavati idalje. Nazalost, kod nas je normalna stvar da muž tuce ženu, a djeca to sve da gledaju. S druge strane, svako zna s kime stupa u brak i tu ne moze niko nikome pomoci, vec svako treba da razmišlja za sebe. Živimo u takvoj državi gdje zakon štiti naislnike i ubice, tako da treba svako sebe da štiti koliko moze jer od države nema vajde.

NoName

pre 7 godina

Sve drzavnike, odredjen broj policajaca treba lepo proterati odavde i postaviti ljude koji ce zaista raditi svoj posao, a ne da poziraju sa svako otvaranje necega, policija koja se krije, koja ne radi nista (cast izuzecima). Ovo bre nije drzava, ovo je haos ludila.

JPR23

pre 7 godina

Da li se iko zapita zašto je povećan nivo zlostavljanja nad ženama? Da li su psihički poremećaji sve češći i šta su im uzroci? Šta društvo istinski preduzima na polju zaštite ugroženih, a da se to ne svodi samo na pazne priče?
(Margareta, 27. oktobar 2016 12:33)
Ne. Ovo je Srbija, sta ima
Ko da se pita.. niko nije nadlezan da se to upita.. nema sta u dzep da se stavi od toga..

Mile

pre 7 godina

Užas... Žao mi i jadnog deteta, svi znamo kako centar za socijalni rad brine o deci, naročito oni u Rakovoci čija su dva 12-ogodišnja štićenika imala preko 300 projava u policiji. Pišem ovo jer je stanje alarmantno u celoj zemlji, dok mi žmurimo neko pati.

Osvetnik dobrih anđela

pre 7 godina

Da li ste svesni koliko mentalno obolelih živi i radi u Srbiji a da to svoje stanje vešto prikrivaju jer odlazak kod psihijatra ili na početku, kod psihologa, je sramota.