Aktuelno

Subota, 15.10.2016.

10:58

"Zaraza" se širi: I HTC ukida izlaz za slušalice?

Izvor: techtimes.com

"Zaraza" se širi: I HTC ukida izlaz za slušalice? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

createnprocess

pre 7 godina

@Ske
Beli izuzev loseg recnika ukljucujuci i losu matematiku (brojanjem do 5) nista pametno da napise. Smorio sam se dok sam citao njegove komentare, bar da zna da prepise bilo bi znatno bolje u poredjenju sa ovim sto je napisao.

Ske

pre 7 godina

@Beli

Imam samo 1500 karaktera na raspolaganju pa ne mogu da pisem eseje o istoriji sistema :) Ionako je moj odgovor reakcija na glupost koju si i sam potvrdio (kako neko moze da napise da je Linux osnova UNIX-a)
Sta je tvoja poenta?

Beli

pre 7 godina

A sta je problem kupiti b. slusalice koji kostaju od 9-15 eur preko kineza na netu... mnogo su prakticnije za upotrebu duze traju nego ove sa kablovima... sta penite svi!!
(Mr. Bee, 16. oktobar 2016 17:41)

Problem je sto neki od nas zele kvalitetan zvuk. I ako je moguce da mogu da pune telefon i slusaju muziku u isto vreme bez da nosaju adapter sa sobom. Inace nije nikakav problem i svako je mogao to da uradi i do sada...

Beli

pre 7 godina

@NoName moram da te korigujem pod hitno. Pravi poznavaoci tehnike ce prvo odabrati OSX i UBUNTU. Uz puno postovanje Android je napisan na OSX-u. Skoro svaki film i reklama je radjena na OSX, kao i muzika. Da ne duzim, nisi poznavalac tehnike nego specifikacije.
(BCC, 15. oktobar 2016 18:02)

Nemoguce da ovoliko nebuloza stane u 5 kratkih recenica...

Beli

pre 7 godina

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas. 
(Pedjoni, 16. oktobar 2016 08:05) 

Ovo je nesto najsmesnije sto sam danas procitao :) 
Hajmo jos jednom, redom, za one sa jeftinijim ulaznicama... 

Na pocetku bese Unix, kojeg AT&T nije uspeo da licencira jer je vec bilo previse forkovanih verzija sistema ukljucujuci i verziju napravljenu na Berkli Univerzitetu nazvanu BSD kao i GNU, fork kojeg je razvijao Ricard Stalman. 
Ricard se godinama mucio sa kernelom, pa je tu uleteo Torvalds sa svojim Linuksom te su zajedno upakovali GNU/Linux operativni sistem koji i danas fercera u razlicitim distrubicijama ali je u svojoj osnovi i dalje GNU/Linux. 

Za to vreme, kupertinci prisvajaju UNIX-oliki BSD razvijan u Kaliforniji ali odbacuju postojeci kernel tog sistema i zamenjuju ga sopstvenim, koji ce kasnije postati "Darwin". 

Shodno tome, Linux apsolutno nije osnova UNIX-a, i OS X (macOS) nema ama bas nista "slicno" sa Linuxom vec su sve slicnosti sa GNU-om, to jest UNIX-om :)
(Ske, 16. oktobar 2016 13:18)

Uh kako lepo citamo wikipediu... Da, linux nije osnova unixa (o moj Boze, kako neko uopste moze to da kaze) i unix jeste osnova macOSa i zapravo sve si u pravu. Samo... Di nestade NeXTSTEP u celoj prici kad se vec gadjate istorijom macOSa? NS je malo bitniji od BSDa u istoriji macOSa... Ne znam vise ni koja je tema, nije ni bitno jer je tekst o jacku pa je tema svakako promasena ali sad malo ja da digresiram. Ali kad znamo da je BSD jedan operativni sistem baziran na unixu, a NS drugi i da je macOS uzeo najbolje iz oba i ako znamo da je danas macOS X spora kanta (ako mozemo da ne raspravljamo o ovome jer mi se ne raspravlja o licnom iskustvu koje svakodnevno prozivljavam), postavlja se pitanje: sta je to Apple grandiozno napravio sa macOSom i zasto ga i dan danas slavimo kao da je otkriven lek za svaki rak? Ali zato se danas smejemo Mikrosoftu jer se igra sa hologramima i VRom dok mu se mobilni i desktop OSovi "raspadaju", a posle cemo opet da kukamo kako je Microsoft monopolista pa im se sve moze...

Beli

pre 7 godina

Apple je uvek bio prvi. Druga je stvar to sto neko nacuje sta Apple ima u planu za ubuduce, pa brze bolje skarabudzi to u svoj glupi telefon. 
Bez iPhona nema pametnog telefona. Apple ne srlja ko bez mozga u svojim odlukama i razvoju. Stabilniji i originalniji proizvod od Appla necete naci.
(Alo!, 15. oktobar 2016 14:22)

Iskreno, ne zna se ko je gluplji, onaj ko je prvi izbacio jack ili onaj koji srlja da ga preduhitri u tome (na stranu sto ce to proci i sto ce svi korisnici biti na gubitku, al' ko ih pa j*** jer iskljucivo zbog gluposti korisnika ovo i rade) . Takmicenje u tome ko je veci kreten. Kao da to nije dovoljno, nego se jos i diskutuje o tome...

Beli

pre 7 godina

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.
(NoName, 15. oktobar 2016 14:21)

Izbaciti jack da bi telefon bio tanak i da bi stao taptic engine koji postoji iskljucivo zbog jos jednog kretenizma zvanog 3D Touch je kretenizam. Moze da prica ko sta hoce do mile volje ali to je jednostavno cinjenica i nema sta dalje uopste da se diskutuje o tome.

neutralni felsh

pre 7 godina

Dok je u Srbiji renta, ako nisi nasledio ili se uvalio kod roditelja kao vecina, 150-250 eura, u Americi je 1,000-2,000, dok je u Srbiji hrana 200-300 eura, u Americi je 500-1,000 i to takva da ces da se razbolis u roku od godinu dana.... A zdravstvo misaona imenica za gotovo pola populacije, sasvim sigurno za onog jadnika iz Mc-a. 
Znaci, malo je reci da taj sto radi u Mc-u ne zaradi nista, apsolutno nista. Pa je'l mislis da su toliki protesti zaposlenih u Mc-u zato sto im je dobro?
(Nova, 15. oktobar 2016 17:38)


ok renta ali za hranu si preterao i to mnogo. ispade da taj u "meku" radi skoro za dz? pa nije to srbija. a ne pricas koliko je causal garderoba jeftinija tamo, i koliko je toga jeftinije nego u evropi, a tek u srbiji, raju sa 300 baksa prosek platom. posao u "meku" je posao za studente i uglavnom mladji personal. zasto te ljude zoves jadnicima? svasta.
usluge jesu skupe, ali ti si mozda zasao u dva restorana pa pobegao uplasen od cena u odnosu na prosek balkanski novcanik. pa se mnogo nasekirao za osoblje ;)

Teglica

pre 7 godina

@Pedjoni, nadam se da sam te razumeo. Kazes da na Win ne moze da se napise program za Linux i obrnuto (OS X ne valja jer je zatvoren ?). Wooow Ups. Prestacu da citam komentare na Texnop.

BCC

pre 7 godina

@pedjoni, prijatelju jako dobro znam sta pricam. To sto je OSX zatvoren ne znaci da ne moze da se napise line of codes za sve. BTW vise od 90% developera u Google koriste OSX. Znam da je za tebe programiranje kao za mene NLO.

Mr. Bee

pre 7 godina

A sta je problem kupiti b. slusalice koji kostaju od 9-15 eur preko kineza na netu... mnogo su prakticnije za upotrebu duze traju nego ove sa kablovima... sta penite svi!!

pipi

pre 7 godina

Zicne , bezicne izbor je vas.Nadjite dobar player za telefon I zaboravite na MP3 format ako zelite dobar zvuk.Jeste da jedna stvar u nekom losless formatu moze da "tezi" kao ceo MP3 album ali vredi.Ne sumnjam da vecina vas ovo zna ali ajde da napisem.24bit/192Khz I to je to

Langus

pre 7 godina

Nisam bas neki strucnjak za smart telefone ali imam jedan stari, obican, od pre 5 - 6 godina i kod njega je bas to - nema okrugli prikljucak za slusalice nego se i punjac i slusalice prikljucuju na jedan USB prikljucak, onaj srednje velicine. Sto znaci da Apple stvarno nije to prvi izmislio. Slusalice sam zaturio pa nista drugo na taj stari fon ne mogu da priljucim. A na noviji prikljucim velike zvucnike, koji imaju sopstveno napajanje, i muzika tresti do treceg komsije!

Ske

pre 7 godina

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas.
(Pedjoni, 16. oktobar 2016 08:05)

Ovo je nesto najsmesnije sto sam danas procitao :)
Hajmo jos jednom, redom, za one sa jeftinijim ulaznicama...

Na pocetku bese Unix, kojeg AT&T nije uspeo da licencira jer je vec bilo previse forkovanih verzija sistema ukljucujuci i verziju napravljenu na Berkli Univerzitetu nazvanu BSD kao i GNU, fork kojeg je razvijao Ricard Stalman.
Ricard se godinama mucio sa kernelom, pa je tu uleteo Torvalds sa svojim Linuksom te su zajedno upakovali GNU/Linux operativni sistem koji i danas fercera u razlicitim distrubicijama ali je u svojoj osnovi i dalje GNU/Linux.

Za to vreme, kupertinci prisvajaju UNIX-oliki BSD razvijan u Kaliforniji ali odbacuju postojeci kernel tog sistema i zamenjuju ga sopstvenim, koji ce kasnije postati "Darwin".

Shodno tome, Linux apsolutno nije osnova UNIX-a, i OS X (macOS) nema ama bas nista "slicno" sa Linuxom vec su sve slicnosti sa GNU-om, to jest UNIX-om :)

insane

pre 7 godina

HTC još uvek postoji?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 16. oktobar 2016 08:51) # Link komentar

Da, i proizvodi trenutno najbolji flagship na trzistu

Pedjoni

pre 7 godina

(BCC, 15. oktobar 2016 18:02)

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas. Oba OS su bazirana na istoj platformi ali je razlika u tome da je OSX zatvoren sistem dok je android otvoren. Razlika je da u OSX ti mroasa da se prilagodis sistemu a kod androida ti prilagodjavas sistem sebi.

Elektrotehničar

pre 7 godina

@Pandan

Žao mi je, ali to jednostavno nije slučaj. I to kažem kao neko ko ne voli i ne koristi iPhone. Ako mislite da iPhone ima loše specifikacije, istražite bolje, procesor koji se nalazi u njemu, A10 Fusion, je misaona imenica za Qualcomm-ov Snapdragon, a delom i za Samsungove Exynos-e. To što frekvencija manja ne znači ništa. Takođe, tu je bolji brži NAND memorijski čip (mada Samsung sprema UFD čip koji će navodno biti jednako brz), senzor koji je u rangu većine Android telefona, a količina RAM memorije odgovara zbog dobre optimizacije koja proizilazi iz toga što Apple pravi i hardver i softver.

miki21

pre 7 godina

Svako bira sta mu vise odgovara, prakticnost i jednostavnost androida ili sigurnost i brzina iphona, to dvoje su dva razlicita sveta i glupa je i sama pomisao da se to dvoje prede, a apple jeste napravio glupost time sto je skolino 3.5mm.

ASOT

pre 7 godina

Bezveze ako pocnu svi redom da izbacuju. Onda ve nam trebati gomila kablova,konvertora. Kao nekad stari telefoni sto su imali adaptere za slusalice.
Ja volim da slusam muziku i dok se telefon puni,npr preko noci... Volim da mogu da prikacim zvucnike na telefon i slusam muziku,da ne moram da ukljucujem komp,stub,liniju. A telefon moze da se puni pri tom.

Nek' bude Šaban

pre 7 godina

(Drug, 15. oktobar 2016 13:44)

Drže, evo da ti se javi šaban sa Xperiom starom tri godine, koja je zadnji put restartovana pre 9627 sati. I to zbog updejta OS-a.
Kad to dostigneš na tvom superironom iPhone-u sa superiornim software-om, javi se.

Pedja

pre 7 godina

Apple se samo glupira i NIKA NIJE PRVI ni u cemu. Moja cerka je imala telefon pre 10 godina Sony Ericsson Z530. Nije imao 3.5mm port za slusalice nego je postojao adapter sa slusalicama koje se dobiju uz telefon i koji se ubadao u donji deo telefona gde se i punio (kao lightining port na IPhon-u). Znaci apple se vratio 10 godina unazad. Mozete da guglate bilo koji telefon iz tog doba i ni jedan nema port za slusalice.

EU Citizen

pre 7 godina

Samo dokaz onoga što ja pričam godinama, da je Apple generator svih najvećih zala za korisnika, sve moguće gluposti koje smanjuju upotrebljivost telefona i povećavaju besmislene troškove, fiksirana baterija, ignorisanje memorijskih proširenja, nestandardni i proprijetarni portovi svih vrsta, a evo sada i izbacivanje ulaza za slušalice, Apple je, ako ne izmislio, jer su krađe, pardon "revolucionarna prisvajanja tuđih ideja" nešto po čemu su momci iz Kupertina poznati, :) a ono barem nametnuo kao trend. Godinama sam, u vreme WinMobile platforme (tj. dok je "prvi pametni telefon" za neobaveštene i ignorante, iPhone, bio još sjaj u okicama pokojnog Stiva :) ), koristio isključivo telefone HTC-a, i oduvek sam imao simpatija za taj brend, iako sam sa Androidom prešao na Koreance, ali ovo su stvarno niske grane, čak i mala nada da ću nekad opet u džepu nositi neki HTC ovim prestaje da postoji.

kwamo

pre 7 godina

@kole
ne pratiš trendove druže,jer samo mali broj flagship telefona ima nezamenljivu bateriju. pogledaj lg,pa sony,samsung........ al daj da napises nesto

vladimir

pre 7 godina

Kupio sam bluetooth slusalice (ne bih da reklamiram marku) I prijatno se iznenadio. Osim stvarno dobrog zvuka , nema potrebe telefon da vadite iz dzepa a mozete u kuci do nekih desetak metara slobodno da se krecete.Javljanje na poziv , smanjivanje(pojacavanje) zvuka , promena pesme(napred-nazad)zvuk poruke , vibera I ostalo.Baterija bas traje I punjenje je relativno brzo.Nema kablova , diskretne su I u svakom trenutku mozete da se "iskljucite" I uplovite u neki svoj svet. Sto se mene tice , super investicija , one zicne su na polici.

BCC

pre 7 godina

@NoName moram da te korigujem pod hitno. Pravi poznavaoci tehnike ce prvo odabrati OSX i UBUNTU. Uz puno postovanje Android je napisan na OSX-u. Skoro svaki film i reklama je radjena na OSX, kao i muzika. Da ne duzim, nisi poznavalac tehnike nego specifikacije.

ja pa ja

pre 7 godina

Samsungov pandan najnovijem Ajfonu je Galaxy S3 iz 2012. godine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pandan, 15. oktobar 2016 12:13)

Ne prijatelju S3 i svi S-ovi su kopije iPhona... nauci terminologiju.

adriano_galliani

pre 7 godina

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 15. oktobar 2016 14:21)

Ако ниси знао, DAC се налази баш у том адаптеру или слушалицама!

http://www.makeuseof.com/tag/no-stereo-jack-no-problem-iphone-7-sounds-great/

@svasta

pre 7 godina

@kole To sto kopiraju iphone ne znaci da je iphonovo resenje dobro... Nije bluetooth audio postao standard ni po kvalitetu zvuka ni po dostupnosti razlicitih proizvodjaca. Ko hoce dobar zvuk verovatno ce biti primoran da koristi onaj dongle sa firewire na jack koji ne znam koliko je praktican... Takodje ne znam kako su to neizmenjive baterija prednost? Ranije si imao mogucnost da zamenis bateriju nekom jacom od drugog proizvodjaca a sada to ne mozes i sve pod izgovorom neke "desetominutne vodootpornosti na 5m"... Apple da je revolucionaran on bi bezicni zvuk izdigao iznad zicnog i tek tad izbacio jack a ovako samo koristi marketinski trik koji ce preuzeti ostali a sve na stetu korisnka.

Nije sandžak nego RAŠKA

pre 7 godina

Ma sta znaju tehnološki divovi šta valja a niko ne pita vodeće svetske stručnjake iz Srbije. Kao da neko razmišlja da li će moći prosečan Srbin to da kupi.Pa u Americi te bežične slušalice zaradis u Meku za jedan ipo dan,kao da su ovde 1500 dinara. Pričati o njihovom cenama je smešno jer su pristupacne u bogatim zemljama i to je njima najbitnije. U Srbiji se priča i nada o propasti Appla godinama a oni sve jači.
(Dex, 15. oktobar 2016 16:40)

Nikada ne bih radio jedan i po dan za slušalice, ali šta ja znam... Sem toga, dnevnica najamnog radnika je 20€ znači dan i po je 30€ a to je 3600di a ne 1500 kako ti kažeš.

AlienShooter

pre 7 godina

Sta je tu cudno sto HTC ukida izlaz za slušalice?

Pa i htc tytn2(Kaiser) nije inmao 3.5 mm za slusalice

Evo dokaza

http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php

Majstor Mile

pre 7 godina

Drug:Zašto Šabani...? Ako to treba da bude uvreda , šta li , zar nemaš pravi argument! Ako već učestvuješ u timk besmislenim prepucavanjima, misliš li da nisi i ti neki dalji rodjak tom tvom Šabanu? Pozdrav sa Huavei-ja...

Nova

pre 7 godina

(Dex, 15. oktobar 2016 16:40) #

Mozda vodeci strucnjaci Srbije grese oko slusalica, ali srecom, zahvaljujuci tebi, otkrismo kakvo je stanje u Americi... Kazes u McDonaldsu se to zaradi za dan i po - hahahahahaha. Jeste, kada bi covek ziveo od vazduha i ne bi morao negde i da spava. Dok je u Srbiji renta, ako nisi nasledio ili se uvalio kod roditelja kao vecina, 150-250 eura, u Americi je 1,000-2,000, dok je u Srbiji hrana 200-300 eura, u Americi je 500-1,000 i to takva da ces da se razbolis u roku od godinu dana.... A zdravstvo misaona imenica za gotovo pola populacije, sasvim sigurno za onog jadnika iz Mc-a.
Znaci, malo je reci da taj sto radi u Mc-u ne zaradi nista, apsolutno nista. Pa je'l mislis da su toliki protesti zaposlenih u Mc-u zato sto im je dobro?

Dex

pre 7 godina

Ma sta znaju tehnološki divovi šta valja a niko ne pita vodeće svetske stručnjake iz Srbije. Kao da neko razmišlja da li će moći prosečan Srbin to da kupi.Pa u Americi te bežične slušalice zaradis u Meku za jedan ipo dan,kao da su ovde 1500 dinara. Pričati o njihovom cenama je smešno jer su pristupacne u bogatim zemljama i to je njima najbitnije. U Srbiji se priča i nada o propasti Appla godinama a oni sve jači.

htc 10

pre 7 godina

samsung i ajfon su telefoni za široke narodne mase i dobri su, nije problem ali samo pravi poznavaoci znaju da je HTC brend jedan od najboljih na svetu. Taj kvalitet je teško dostići i kvalitet zvuka koji je 5 generacija ispred svih su samo neke od prednosti.

Beli

pre 7 godina

Boze sacuvaj. I sad ce svi da pricamo o tome ko koga kopira i ko kopira Apple-ove sulude ideje potkrepljene jos ludjim idejama zbog kojih nemaju mesta za dzek, a niko da stane i kaze ALO LJUDI UKIDAJU NAM 3.5 mm DZEK. A vlasnici iPhonea 7 vec uveliko uzivaju u svim carima koje to donosi. Pitajte ih slobodno kako im se cini (ali ne bolide kojima je zvuk bitan ko lanjski sneg, nego im vazno da nose lose bezicne slusalice za 159 dolara, da se zna). A ovi sto pominju nove trendove... Jadni vasi roditelji (osim ako niste zbog njih takvi), to je sve sto imam da kazem.

wikipedija

pre 7 godina

Ajmo sad hejteri IPhone, šta sad kažete. Ovim potezom se vidi koliko poznajete nove trendove. Apple opet piše pravila.
(Marko, 15. oktobar 2016 11:10)

a hejteru,da malo pogledas Moto Z Force koja isto nema slusalice,a pojavila se prije iphonea...pa da onda pocnes o iphoneu...
shvati da iphone nikad nije predvodnik,nego uzme od drugih a kasnije kroz medije to drugacije daje ljudima na znanje...

Alo!

pre 7 godina

Apple je uvek bio prvi. Druga je stvar to sto neko nacuje sta Apple ima u planu za ubuduce, pa brze bolje skarabudzi to u svoj glupi telefon.
Bez iPhona nema pametnog telefona. Apple ne srlja ko bez mozga u svojim odlukama i razvoju. Stabilniji i originalniji proizvod od Appla necete naci.

NoName

pre 7 godina

@Marko

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.

Zoran

pre 7 godina

Sada ocekujte uredhjaj koji ima isto sto i telefon, osim mogucnosti d arazgovarate, ali ima i slusalice. Ja sam kupio ovo, jer mi telefon ne treba:

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Home/High-Resolution+Audio/XDP-100R-K

Drug

pre 7 godina

Pandan ajfonu ne postoji, samsung ne moze niti ce ikad moci da se meri. I to ne zbog harware-a vec software-a koji je svetlosnim godinama bolji od androida!!! Dokle god to ne shvatite necete imati dobar telefon sabani...

astrix

pre 7 godina

Steta,ali ajde prezivecu,imam JBL E50-BT sluske koje ujedno imaju i 3.5mm a i bluetooth.Ali ostajem pri onome da je kabel ipak kabel.

Pandan

pre 7 godina

Koliko košta npr. Samsungov pandan Ajfonu. Jel ima 10% razlike u ceni? (Kole, 15. oktobar 2016 11:27)

Samsungov pandan najnovijem Ajfonu je Galaxy S3 iz 2012. godine.

Nebojša

pre 7 godina

Ajmo sad hejteri IPhone, šta sad kažete. Ovim potezom se vidi koliko poznajete nove trendove. Apple opet piše pravila.
(Marko, 15. oktobar 2016 11:10)

Jedan model htc-a sigurno nije trend ili pravilo a možda i ne bude ništa od ovoga ali svejedno izbacivanje ulaza je glupost samo neko zaslepljen možeš tvrditi drugačije.

Boban

pre 7 godina

usb tip C I jeste dogovoren I standardizovan da bi se izbegle gomile priključaka I svelo sve samo na jedan tip za sve uredjaje (što je jedino Apple odbio)
usb C ima brzinu protoka 10Gbps, I može bez problema da provodi 5A na 20v, više nego dovoljno za napajanje većine laptopova, I treće kvalitet signala za slušalice...
osmišljen upravo da bi se izbacio iz upotrebe ogromni 3,5mm ulaz za sluške...
zapravo HTC ide logičnim putem a Apple zaobilaznim putem priznaje svoju grešku ali opet će da "ošiša" svoje verne sledbenike... kao I uvek do sada...

да да

pre 7 godina

Нема од тога ништа. Такво глупирање могу себи да приуште само најбогатије компаније али осим јабуке сви остали само на појединим најскупљим моделима! Све остало мора да има иначе нико неће куповати !

Kole

pre 7 godina

Stara priča - Epl povuče neki potez, na početku ga kritikuju a posle svi živi kopiraju. Setite se npr. neizmenjive baterije. Koliko flagship modela drugih proizvodjača danas ima izmenjivu bateriju? Ili visoke cene uredjaja (bee, bee, šišaju ovce). Koliko košta npr. Samsungov pandan Ajfonu. Jel ima 10% razlike u ceni?

Nebojša

pre 7 godina

Ako oni hoće dodatni ekser u svoj kovčeg njihova stvar mada će mi biti žao jer je dobra marka u pitanju i bili su moj prvi Android mogu budale onda pratiti Apple i u izbacivanju memorijske kartice i u nekim drugim glupostima podsećaju me po tome na nokiu samo loši potezi i visoka cena.

trn u oku

pre 7 godina

Naravno da je to pogrešan potez za HTC. Apple to radi jer im se može, imaju zatvoren sistem koji se ne odnosi samo na hardver i softver već i na propratne servise kao npr iTunes, klijentelu, poslovnu strategiju. Ukratko, onaj koji želi nešto što Apple čini prepoznatljivim, Apple uređaj će i kupiti a HTC neće ni pogledati. A i nešto ne vidim da postoji potrošački kult HTCa. Da je to uradio recimo Samsung ili Xiaomi, donekle bih i razumeo, a ne HTC koji je sada iza Huaweija...

M&M

pre 7 godina

Ovima izgleda nije dovoljno opala prodaja,hoce valjda da vide moze li jos vise da opadne.Telefoni su im super ali su i super skupi a to ljude najvise odbija,oni to nikako da shvate,a jos sada i izbacuju konektor za slusalice,kao da su odlucili namerno da propadnu,stvarno ne razumem.

ekrem

pre 7 godina

HTC svakako nista originalno nikad nije predstavio, tako da macku o rep ceo njihov brend. Sta ce ljudi videli da lider to radi pa hajde i oni da budu "in".

Pandan

pre 7 godina

Koliko košta npr. Samsungov pandan Ajfonu. Jel ima 10% razlike u ceni? (Kole, 15. oktobar 2016 11:27)

Samsungov pandan najnovijem Ajfonu je Galaxy S3 iz 2012. godine.

Kole

pre 7 godina

Stara priča - Epl povuče neki potez, na početku ga kritikuju a posle svi živi kopiraju. Setite se npr. neizmenjive baterije. Koliko flagship modela drugih proizvodjača danas ima izmenjivu bateriju? Ili visoke cene uredjaja (bee, bee, šišaju ovce). Koliko košta npr. Samsungov pandan Ajfonu. Jel ima 10% razlike u ceni?

M&M

pre 7 godina

Ovima izgleda nije dovoljno opala prodaja,hoce valjda da vide moze li jos vise da opadne.Telefoni su im super ali su i super skupi a to ljude najvise odbija,oni to nikako da shvate,a jos sada i izbacuju konektor za slusalice,kao da su odlucili namerno da propadnu,stvarno ne razumem.

Nebojša

pre 7 godina

Ako oni hoće dodatni ekser u svoj kovčeg njihova stvar mada će mi biti žao jer je dobra marka u pitanju i bili su moj prvi Android mogu budale onda pratiti Apple i u izbacivanju memorijske kartice i u nekim drugim glupostima podsećaju me po tome na nokiu samo loši potezi i visoka cena.

wikipedija

pre 7 godina

Ajmo sad hejteri IPhone, šta sad kažete. Ovim potezom se vidi koliko poznajete nove trendove. Apple opet piše pravila.
(Marko, 15. oktobar 2016 11:10)

a hejteru,da malo pogledas Moto Z Force koja isto nema slusalice,a pojavila se prije iphonea...pa da onda pocnes o iphoneu...
shvati da iphone nikad nije predvodnik,nego uzme od drugih a kasnije kroz medije to drugacije daje ljudima na znanje...

Boban

pre 7 godina

usb tip C I jeste dogovoren I standardizovan da bi se izbegle gomile priključaka I svelo sve samo na jedan tip za sve uredjaje (što je jedino Apple odbio)
usb C ima brzinu protoka 10Gbps, I može bez problema da provodi 5A na 20v, više nego dovoljno za napajanje većine laptopova, I treće kvalitet signala za slušalice...
osmišljen upravo da bi se izbacio iz upotrebe ogromni 3,5mm ulaz za sluške...
zapravo HTC ide logičnim putem a Apple zaobilaznim putem priznaje svoju grešku ali opet će da "ošiša" svoje verne sledbenike... kao I uvek do sada...

Pedja

pre 7 godina

Apple se samo glupira i NIKA NIJE PRVI ni u cemu. Moja cerka je imala telefon pre 10 godina Sony Ericsson Z530. Nije imao 3.5mm port za slusalice nego je postojao adapter sa slusalicama koje se dobiju uz telefon i koji se ubadao u donji deo telefona gde se i punio (kao lightining port na IPhon-u). Znaci apple se vratio 10 godina unazad. Mozete da guglate bilo koji telefon iz tog doba i ni jedan nema port za slusalice.

да да

pre 7 godina

Нема од тога ништа. Такво глупирање могу себи да приуште само најбогатије компаније али осим јабуке сви остали само на појединим најскупљим моделима! Све остало мора да има иначе нико неће куповати !

Nebojša

pre 7 godina

Ajmo sad hejteri IPhone, šta sad kažete. Ovim potezom se vidi koliko poznajete nove trendove. Apple opet piše pravila.
(Marko, 15. oktobar 2016 11:10)

Jedan model htc-a sigurno nije trend ili pravilo a možda i ne bude ništa od ovoga ali svejedno izbacivanje ulaza je glupost samo neko zaslepljen možeš tvrditi drugačije.

trn u oku

pre 7 godina

Naravno da je to pogrešan potez za HTC. Apple to radi jer im se može, imaju zatvoren sistem koji se ne odnosi samo na hardver i softver već i na propratne servise kao npr iTunes, klijentelu, poslovnu strategiju. Ukratko, onaj koji želi nešto što Apple čini prepoznatljivim, Apple uređaj će i kupiti a HTC neće ni pogledati. A i nešto ne vidim da postoji potrošački kult HTCa. Da je to uradio recimo Samsung ili Xiaomi, donekle bih i razumeo, a ne HTC koji je sada iza Huaweija...

Beli

pre 7 godina

Boze sacuvaj. I sad ce svi da pricamo o tome ko koga kopira i ko kopira Apple-ove sulude ideje potkrepljene jos ludjim idejama zbog kojih nemaju mesta za dzek, a niko da stane i kaze ALO LJUDI UKIDAJU NAM 3.5 mm DZEK. A vlasnici iPhonea 7 vec uveliko uzivaju u svim carima koje to donosi. Pitajte ih slobodno kako im se cini (ali ne bolide kojima je zvuk bitan ko lanjski sneg, nego im vazno da nose lose bezicne slusalice za 159 dolara, da se zna). A ovi sto pominju nove trendove... Jadni vasi roditelji (osim ako niste zbog njih takvi), to je sve sto imam da kazem.

NoName

pre 7 godina

@Marko

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.

htc 10

pre 7 godina

samsung i ajfon su telefoni za široke narodne mase i dobri su, nije problem ali samo pravi poznavaoci znaju da je HTC brend jedan od najboljih na svetu. Taj kvalitet je teško dostići i kvalitet zvuka koji je 5 generacija ispred svih su samo neke od prednosti.

Dex

pre 7 godina

Ma sta znaju tehnološki divovi šta valja a niko ne pita vodeće svetske stručnjake iz Srbije. Kao da neko razmišlja da li će moći prosečan Srbin to da kupi.Pa u Americi te bežične slušalice zaradis u Meku za jedan ipo dan,kao da su ovde 1500 dinara. Pričati o njihovom cenama je smešno jer su pristupacne u bogatim zemljama i to je njima najbitnije. U Srbiji se priča i nada o propasti Appla godinama a oni sve jači.

Nek' bude Šaban

pre 7 godina

(Drug, 15. oktobar 2016 13:44)

Drže, evo da ti se javi šaban sa Xperiom starom tri godine, koja je zadnji put restartovana pre 9627 sati. I to zbog updejta OS-a.
Kad to dostigneš na tvom superironom iPhone-u sa superiornim software-om, javi se.

astrix

pre 7 godina

Steta,ali ajde prezivecu,imam JBL E50-BT sluske koje ujedno imaju i 3.5mm a i bluetooth.Ali ostajem pri onome da je kabel ipak kabel.

Elektrotehničar

pre 7 godina

@Pandan

Žao mi je, ali to jednostavno nije slučaj. I to kažem kao neko ko ne voli i ne koristi iPhone. Ako mislite da iPhone ima loše specifikacije, istražite bolje, procesor koji se nalazi u njemu, A10 Fusion, je misaona imenica za Qualcomm-ov Snapdragon, a delom i za Samsungove Exynos-e. To što frekvencija manja ne znači ništa. Takođe, tu je bolji brži NAND memorijski čip (mada Samsung sprema UFD čip koji će navodno biti jednako brz), senzor koji je u rangu većine Android telefona, a količina RAM memorije odgovara zbog dobre optimizacije koja proizilazi iz toga što Apple pravi i hardver i softver.

@svasta

pre 7 godina

@kole To sto kopiraju iphone ne znaci da je iphonovo resenje dobro... Nije bluetooth audio postao standard ni po kvalitetu zvuka ni po dostupnosti razlicitih proizvodjaca. Ko hoce dobar zvuk verovatno ce biti primoran da koristi onaj dongle sa firewire na jack koji ne znam koliko je praktican... Takodje ne znam kako su to neizmenjive baterija prednost? Ranije si imao mogucnost da zamenis bateriju nekom jacom od drugog proizvodjaca a sada to ne mozes i sve pod izgovorom neke "desetominutne vodootpornosti na 5m"... Apple da je revolucionaran on bi bezicni zvuk izdigao iznad zicnog i tek tad izbacio jack a ovako samo koristi marketinski trik koji ce preuzeti ostali a sve na stetu korisnka.

ASOT

pre 7 godina

Bezveze ako pocnu svi redom da izbacuju. Onda ve nam trebati gomila kablova,konvertora. Kao nekad stari telefoni sto su imali adaptere za slusalice.
Ja volim da slusam muziku i dok se telefon puni,npr preko noci... Volim da mogu da prikacim zvucnike na telefon i slusam muziku,da ne moram da ukljucujem komp,stub,liniju. A telefon moze da se puni pri tom.

Ske

pre 7 godina

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas.
(Pedjoni, 16. oktobar 2016 08:05)

Ovo je nesto najsmesnije sto sam danas procitao :)
Hajmo jos jednom, redom, za one sa jeftinijim ulaznicama...

Na pocetku bese Unix, kojeg AT&T nije uspeo da licencira jer je vec bilo previse forkovanih verzija sistema ukljucujuci i verziju napravljenu na Berkli Univerzitetu nazvanu BSD kao i GNU, fork kojeg je razvijao Ricard Stalman.
Ricard se godinama mucio sa kernelom, pa je tu uleteo Torvalds sa svojim Linuksom te su zajedno upakovali GNU/Linux operativni sistem koji i danas fercera u razlicitim distrubicijama ali je u svojoj osnovi i dalje GNU/Linux.

Za to vreme, kupertinci prisvajaju UNIX-oliki BSD razvijan u Kaliforniji ali odbacuju postojeci kernel tog sistema i zamenjuju ga sopstvenim, koji ce kasnije postati "Darwin".

Shodno tome, Linux apsolutno nije osnova UNIX-a, i OS X (macOS) nema ama bas nista "slicno" sa Linuxom vec su sve slicnosti sa GNU-om, to jest UNIX-om :)

BCC

pre 7 godina

@NoName moram da te korigujem pod hitno. Pravi poznavaoci tehnike ce prvo odabrati OSX i UBUNTU. Uz puno postovanje Android je napisan na OSX-u. Skoro svaki film i reklama je radjena na OSX, kao i muzika. Da ne duzim, nisi poznavalac tehnike nego specifikacije.

ja pa ja

pre 7 godina

Samsungov pandan najnovijem Ajfonu je Galaxy S3 iz 2012. godine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pandan, 15. oktobar 2016 12:13)

Ne prijatelju S3 i svi S-ovi su kopije iPhona... nauci terminologiju.

Majstor Mile

pre 7 godina

Drug:Zašto Šabani...? Ako to treba da bude uvreda , šta li , zar nemaš pravi argument! Ako već učestvuješ u timk besmislenim prepucavanjima, misliš li da nisi i ti neki dalji rodjak tom tvom Šabanu? Pozdrav sa Huavei-ja...

Nije sandžak nego RAŠKA

pre 7 godina

Ma sta znaju tehnološki divovi šta valja a niko ne pita vodeće svetske stručnjake iz Srbije. Kao da neko razmišlja da li će moći prosečan Srbin to da kupi.Pa u Americi te bežične slušalice zaradis u Meku za jedan ipo dan,kao da su ovde 1500 dinara. Pričati o njihovom cenama je smešno jer su pristupacne u bogatim zemljama i to je njima najbitnije. U Srbiji se priča i nada o propasti Appla godinama a oni sve jači.
(Dex, 15. oktobar 2016 16:40)

Nikada ne bih radio jedan i po dan za slušalice, ali šta ja znam... Sem toga, dnevnica najamnog radnika je 20€ znači dan i po je 30€ a to je 3600di a ne 1500 kako ti kažeš.

EU Citizen

pre 7 godina

Samo dokaz onoga što ja pričam godinama, da je Apple generator svih najvećih zala za korisnika, sve moguće gluposti koje smanjuju upotrebljivost telefona i povećavaju besmislene troškove, fiksirana baterija, ignorisanje memorijskih proširenja, nestandardni i proprijetarni portovi svih vrsta, a evo sada i izbacivanje ulaza za slušalice, Apple je, ako ne izmislio, jer su krađe, pardon "revolucionarna prisvajanja tuđih ideja" nešto po čemu su momci iz Kupertina poznati, :) a ono barem nametnuo kao trend. Godinama sam, u vreme WinMobile platforme (tj. dok je "prvi pametni telefon" za neobaveštene i ignorante, iPhone, bio još sjaj u okicama pokojnog Stiva :) ), koristio isključivo telefone HTC-a, i oduvek sam imao simpatija za taj brend, iako sam sa Androidom prešao na Koreance, ali ovo su stvarno niske grane, čak i mala nada da ću nekad opet u džepu nositi neki HTC ovim prestaje da postoji.

insane

pre 7 godina

HTC još uvek postoji?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 16. oktobar 2016 08:51) # Link komentar

Da, i proizvodi trenutno najbolji flagship na trzistu

Drug

pre 7 godina

Pandan ajfonu ne postoji, samsung ne moze niti ce ikad moci da se meri. I to ne zbog harware-a vec software-a koji je svetlosnim godinama bolji od androida!!! Dokle god to ne shvatite necete imati dobar telefon sabani...

Alo!

pre 7 godina

Apple je uvek bio prvi. Druga je stvar to sto neko nacuje sta Apple ima u planu za ubuduce, pa brze bolje skarabudzi to u svoj glupi telefon.
Bez iPhona nema pametnog telefona. Apple ne srlja ko bez mozga u svojim odlukama i razvoju. Stabilniji i originalniji proizvod od Appla necete naci.

Langus

pre 7 godina

Nisam bas neki strucnjak za smart telefone ali imam jedan stari, obican, od pre 5 - 6 godina i kod njega je bas to - nema okrugli prikljucak za slusalice nego se i punjac i slusalice prikljucuju na jedan USB prikljucak, onaj srednje velicine. Sto znaci da Apple stvarno nije to prvi izmislio. Slusalice sam zaturio pa nista drugo na taj stari fon ne mogu da priljucim. A na noviji prikljucim velike zvucnike, koji imaju sopstveno napajanje, i muzika tresti do treceg komsije!

AlienShooter

pre 7 godina

Sta je tu cudno sto HTC ukida izlaz za slušalice?

Pa i htc tytn2(Kaiser) nije inmao 3.5 mm za slusalice

Evo dokaza

http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php

kwamo

pre 7 godina

@kole
ne pratiš trendove druže,jer samo mali broj flagship telefona ima nezamenljivu bateriju. pogledaj lg,pa sony,samsung........ al daj da napises nesto

vladimir

pre 7 godina

Kupio sam bluetooth slusalice (ne bih da reklamiram marku) I prijatno se iznenadio. Osim stvarno dobrog zvuka , nema potrebe telefon da vadite iz dzepa a mozete u kuci do nekih desetak metara slobodno da se krecete.Javljanje na poziv , smanjivanje(pojacavanje) zvuka , promena pesme(napred-nazad)zvuk poruke , vibera I ostalo.Baterija bas traje I punjenje je relativno brzo.Nema kablova , diskretne su I u svakom trenutku mozete da se "iskljucite" I uplovite u neki svoj svet. Sto se mene tice , super investicija , one zicne su na polici.

Teglica

pre 7 godina

@Pedjoni, nadam se da sam te razumeo. Kazes da na Win ne moze da se napise program za Linux i obrnuto (OS X ne valja jer je zatvoren ?). Wooow Ups. Prestacu da citam komentare na Texnop.

Pedjoni

pre 7 godina

(BCC, 15. oktobar 2016 18:02)

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas. Oba OS su bazirana na istoj platformi ali je razlika u tome da je OSX zatvoren sistem dok je android otvoren. Razlika je da u OSX ti mroasa da se prilagodis sistemu a kod androida ti prilagodjavas sistem sebi.

Nova

pre 7 godina

(Dex, 15. oktobar 2016 16:40) #

Mozda vodeci strucnjaci Srbije grese oko slusalica, ali srecom, zahvaljujuci tebi, otkrismo kakvo je stanje u Americi... Kazes u McDonaldsu se to zaradi za dan i po - hahahahahaha. Jeste, kada bi covek ziveo od vazduha i ne bi morao negde i da spava. Dok je u Srbiji renta, ako nisi nasledio ili se uvalio kod roditelja kao vecina, 150-250 eura, u Americi je 1,000-2,000, dok je u Srbiji hrana 200-300 eura, u Americi je 500-1,000 i to takva da ces da se razbolis u roku od godinu dana.... A zdravstvo misaona imenica za gotovo pola populacije, sasvim sigurno za onog jadnika iz Mc-a.
Znaci, malo je reci da taj sto radi u Mc-u ne zaradi nista, apsolutno nista. Pa je'l mislis da su toliki protesti zaposlenih u Mc-u zato sto im je dobro?

miki21

pre 7 godina

Svako bira sta mu vise odgovara, prakticnost i jednostavnost androida ili sigurnost i brzina iphona, to dvoje su dva razlicita sveta i glupa je i sama pomisao da se to dvoje prede, a apple jeste napravio glupost time sto je skolino 3.5mm.

pipi

pre 7 godina

Zicne , bezicne izbor je vas.Nadjite dobar player za telefon I zaboravite na MP3 format ako zelite dobar zvuk.Jeste da jedna stvar u nekom losless formatu moze da "tezi" kao ceo MP3 album ali vredi.Ne sumnjam da vecina vas ovo zna ali ajde da napisem.24bit/192Khz I to je to

ekrem

pre 7 godina

HTC svakako nista originalno nikad nije predstavio, tako da macku o rep ceo njihov brend. Sta ce ljudi videli da lider to radi pa hajde i oni da budu "in".

neutralni felsh

pre 7 godina

Dok je u Srbiji renta, ako nisi nasledio ili se uvalio kod roditelja kao vecina, 150-250 eura, u Americi je 1,000-2,000, dok je u Srbiji hrana 200-300 eura, u Americi je 500-1,000 i to takva da ces da se razbolis u roku od godinu dana.... A zdravstvo misaona imenica za gotovo pola populacije, sasvim sigurno za onog jadnika iz Mc-a. 
Znaci, malo je reci da taj sto radi u Mc-u ne zaradi nista, apsolutno nista. Pa je'l mislis da su toliki protesti zaposlenih u Mc-u zato sto im je dobro?
(Nova, 15. oktobar 2016 17:38)


ok renta ali za hranu si preterao i to mnogo. ispade da taj u "meku" radi skoro za dz? pa nije to srbija. a ne pricas koliko je causal garderoba jeftinija tamo, i koliko je toga jeftinije nego u evropi, a tek u srbiji, raju sa 300 baksa prosek platom. posao u "meku" je posao za studente i uglavnom mladji personal. zasto te ljude zoves jadnicima? svasta.
usluge jesu skupe, ali ti si mozda zasao u dva restorana pa pobegao uplasen od cena u odnosu na prosek balkanski novcanik. pa se mnogo nasekirao za osoblje ;)

BCC

pre 7 godina

@pedjoni, prijatelju jako dobro znam sta pricam. To sto je OSX zatvoren ne znaci da ne moze da se napise line of codes za sve. BTW vise od 90% developera u Google koriste OSX. Znam da je za tebe programiranje kao za mene NLO.

Beli

pre 7 godina

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas. 
(Pedjoni, 16. oktobar 2016 08:05) 

Ovo je nesto najsmesnije sto sam danas procitao :) 
Hajmo jos jednom, redom, za one sa jeftinijim ulaznicama... 

Na pocetku bese Unix, kojeg AT&T nije uspeo da licencira jer je vec bilo previse forkovanih verzija sistema ukljucujuci i verziju napravljenu na Berkli Univerzitetu nazvanu BSD kao i GNU, fork kojeg je razvijao Ricard Stalman. 
Ricard se godinama mucio sa kernelom, pa je tu uleteo Torvalds sa svojim Linuksom te su zajedno upakovali GNU/Linux operativni sistem koji i danas fercera u razlicitim distrubicijama ali je u svojoj osnovi i dalje GNU/Linux. 

Za to vreme, kupertinci prisvajaju UNIX-oliki BSD razvijan u Kaliforniji ali odbacuju postojeci kernel tog sistema i zamenjuju ga sopstvenim, koji ce kasnije postati "Darwin". 

Shodno tome, Linux apsolutno nije osnova UNIX-a, i OS X (macOS) nema ama bas nista "slicno" sa Linuxom vec su sve slicnosti sa GNU-om, to jest UNIX-om :)
(Ske, 16. oktobar 2016 13:18)

Uh kako lepo citamo wikipediu... Da, linux nije osnova unixa (o moj Boze, kako neko uopste moze to da kaze) i unix jeste osnova macOSa i zapravo sve si u pravu. Samo... Di nestade NeXTSTEP u celoj prici kad se vec gadjate istorijom macOSa? NS je malo bitniji od BSDa u istoriji macOSa... Ne znam vise ni koja je tema, nije ni bitno jer je tekst o jacku pa je tema svakako promasena ali sad malo ja da digresiram. Ali kad znamo da je BSD jedan operativni sistem baziran na unixu, a NS drugi i da je macOS uzeo najbolje iz oba i ako znamo da je danas macOS X spora kanta (ako mozemo da ne raspravljamo o ovome jer mi se ne raspravlja o licnom iskustvu koje svakodnevno prozivljavam), postavlja se pitanje: sta je to Apple grandiozno napravio sa macOSom i zasto ga i dan danas slavimo kao da je otkriven lek za svaki rak? Ali zato se danas smejemo Mikrosoftu jer se igra sa hologramima i VRom dok mu se mobilni i desktop OSovi "raspadaju", a posle cemo opet da kukamo kako je Microsoft monopolista pa im se sve moze...

Zoran

pre 7 godina

Sada ocekujte uredhjaj koji ima isto sto i telefon, osim mogucnosti d arazgovarate, ali ima i slusalice. Ja sam kupio ovo, jer mi telefon ne treba:

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Home/High-Resolution+Audio/XDP-100R-K

adriano_galliani

pre 7 godina

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 15. oktobar 2016 14:21)

Ако ниси знао, DAC се налази баш у том адаптеру или слушалицама!

http://www.makeuseof.com/tag/no-stereo-jack-no-problem-iphone-7-sounds-great/

Beli

pre 7 godina

Apple je uvek bio prvi. Druga je stvar to sto neko nacuje sta Apple ima u planu za ubuduce, pa brze bolje skarabudzi to u svoj glupi telefon. 
Bez iPhona nema pametnog telefona. Apple ne srlja ko bez mozga u svojim odlukama i razvoju. Stabilniji i originalniji proizvod od Appla necete naci.
(Alo!, 15. oktobar 2016 14:22)

Iskreno, ne zna se ko je gluplji, onaj ko je prvi izbacio jack ili onaj koji srlja da ga preduhitri u tome (na stranu sto ce to proci i sto ce svi korisnici biti na gubitku, al' ko ih pa j*** jer iskljucivo zbog gluposti korisnika ovo i rade) . Takmicenje u tome ko je veci kreten. Kao da to nije dovoljno, nego se jos i diskutuje o tome...

Mr. Bee

pre 7 godina

A sta je problem kupiti b. slusalice koji kostaju od 9-15 eur preko kineza na netu... mnogo su prakticnije za upotrebu duze traju nego ove sa kablovima... sta penite svi!!

Beli

pre 7 godina

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.
(NoName, 15. oktobar 2016 14:21)

Izbaciti jack da bi telefon bio tanak i da bi stao taptic engine koji postoji iskljucivo zbog jos jednog kretenizma zvanog 3D Touch je kretenizam. Moze da prica ko sta hoce do mile volje ali to je jednostavno cinjenica i nema sta dalje uopste da se diskutuje o tome.

Beli

pre 7 godina

A sta je problem kupiti b. slusalice koji kostaju od 9-15 eur preko kineza na netu... mnogo su prakticnije za upotrebu duze traju nego ove sa kablovima... sta penite svi!!
(Mr. Bee, 16. oktobar 2016 17:41)

Problem je sto neki od nas zele kvalitetan zvuk. I ako je moguce da mogu da pune telefon i slusaju muziku u isto vreme bez da nosaju adapter sa sobom. Inace nije nikakav problem i svako je mogao to da uradi i do sada...

Beli

pre 7 godina

@NoName moram da te korigujem pod hitno. Pravi poznavaoci tehnike ce prvo odabrati OSX i UBUNTU. Uz puno postovanje Android je napisan na OSX-u. Skoro svaki film i reklama je radjena na OSX, kao i muzika. Da ne duzim, nisi poznavalac tehnike nego specifikacije.
(BCC, 15. oktobar 2016 18:02)

Nemoguce da ovoliko nebuloza stane u 5 kratkih recenica...

Ske

pre 7 godina

@Beli

Imam samo 1500 karaktera na raspolaganju pa ne mogu da pisem eseje o istoriji sistema :) Ionako je moj odgovor reakcija na glupost koju si i sam potvrdio (kako neko moze da napise da je Linux osnova UNIX-a)
Sta je tvoja poenta?

createnprocess

pre 7 godina

@Ske
Beli izuzev loseg recnika ukljucujuci i losu matematiku (brojanjem do 5) nista pametno da napise. Smorio sam se dok sam citao njegove komentare, bar da zna da prepise bilo bi znatno bolje u poredjenju sa ovim sto je napisao.

Drug

pre 7 godina

Pandan ajfonu ne postoji, samsung ne moze niti ce ikad moci da se meri. I to ne zbog harware-a vec software-a koji je svetlosnim godinama bolji od androida!!! Dokle god to ne shvatite necete imati dobar telefon sabani...

Pandan

pre 7 godina

Koliko košta npr. Samsungov pandan Ajfonu. Jel ima 10% razlike u ceni? (Kole, 15. oktobar 2016 11:27)

Samsungov pandan najnovijem Ajfonu je Galaxy S3 iz 2012. godine.

Alo!

pre 7 godina

Apple je uvek bio prvi. Druga je stvar to sto neko nacuje sta Apple ima u planu za ubuduce, pa brze bolje skarabudzi to u svoj glupi telefon.
Bez iPhona nema pametnog telefona. Apple ne srlja ko bez mozga u svojim odlukama i razvoju. Stabilniji i originalniji proizvod od Appla necete naci.

ekrem

pre 7 godina

HTC svakako nista originalno nikad nije predstavio, tako da macku o rep ceo njihov brend. Sta ce ljudi videli da lider to radi pa hajde i oni da budu "in".

htc 10

pre 7 godina

samsung i ajfon su telefoni za široke narodne mase i dobri su, nije problem ali samo pravi poznavaoci znaju da je HTC brend jedan od najboljih na svetu. Taj kvalitet je teško dostići i kvalitet zvuka koji je 5 generacija ispred svih su samo neke od prednosti.

ja pa ja

pre 7 godina

Samsungov pandan najnovijem Ajfonu je Galaxy S3 iz 2012. godine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pandan, 15. oktobar 2016 12:13)

Ne prijatelju S3 i svi S-ovi su kopije iPhona... nauci terminologiju.

Kole

pre 7 godina

Stara priča - Epl povuče neki potez, na početku ga kritikuju a posle svi živi kopiraju. Setite se npr. neizmenjive baterije. Koliko flagship modela drugih proizvodjača danas ima izmenjivu bateriju? Ili visoke cene uredjaja (bee, bee, šišaju ovce). Koliko košta npr. Samsungov pandan Ajfonu. Jel ima 10% razlike u ceni?

Dex

pre 7 godina

Ma sta znaju tehnološki divovi šta valja a niko ne pita vodeće svetske stručnjake iz Srbije. Kao da neko razmišlja da li će moći prosečan Srbin to da kupi.Pa u Americi te bežične slušalice zaradis u Meku za jedan ipo dan,kao da su ovde 1500 dinara. Pričati o njihovom cenama je smešno jer su pristupacne u bogatim zemljama i to je njima najbitnije. U Srbiji se priča i nada o propasti Appla godinama a oni sve jači.

Pedjoni

pre 7 godina

(BCC, 15. oktobar 2016 18:02)

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas. Oba OS su bazirana na istoj platformi ali je razlika u tome da je OSX zatvoren sistem dok je android otvoren. Razlika je da u OSX ti mroasa da se prilagodis sistemu a kod androida ti prilagodjavas sistem sebi.

Pedja

pre 7 godina

Apple se samo glupira i NIKA NIJE PRVI ni u cemu. Moja cerka je imala telefon pre 10 godina Sony Ericsson Z530. Nije imao 3.5mm port za slusalice nego je postojao adapter sa slusalicama koje se dobiju uz telefon i koji se ubadao u donji deo telefona gde se i punio (kao lightining port na IPhon-u). Znaci apple se vratio 10 godina unazad. Mozete da guglate bilo koji telefon iz tog doba i ni jedan nema port za slusalice.

insane

pre 7 godina

HTC još uvek postoji?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 16. oktobar 2016 08:51) # Link komentar

Da, i proizvodi trenutno najbolji flagship na trzistu

wikipedija

pre 7 godina

Ajmo sad hejteri IPhone, šta sad kažete. Ovim potezom se vidi koliko poznajete nove trendove. Apple opet piše pravila.
(Marko, 15. oktobar 2016 11:10)

a hejteru,da malo pogledas Moto Z Force koja isto nema slusalice,a pojavila se prije iphonea...pa da onda pocnes o iphoneu...
shvati da iphone nikad nije predvodnik,nego uzme od drugih a kasnije kroz medije to drugacije daje ljudima na znanje...

Elektrotehničar

pre 7 godina

@Pandan

Žao mi je, ali to jednostavno nije slučaj. I to kažem kao neko ko ne voli i ne koristi iPhone. Ako mislite da iPhone ima loše specifikacije, istražite bolje, procesor koji se nalazi u njemu, A10 Fusion, je misaona imenica za Qualcomm-ov Snapdragon, a delom i za Samsungove Exynos-e. To što frekvencija manja ne znači ništa. Takođe, tu je bolji brži NAND memorijski čip (mada Samsung sprema UFD čip koji će navodno biti jednako brz), senzor koji je u rangu većine Android telefona, a količina RAM memorije odgovara zbog dobre optimizacije koja proizilazi iz toga što Apple pravi i hardver i softver.

M&M

pre 7 godina

Ovima izgleda nije dovoljno opala prodaja,hoce valjda da vide moze li jos vise da opadne.Telefoni su im super ali su i super skupi a to ljude najvise odbija,oni to nikako da shvate,a jos sada i izbacuju konektor za slusalice,kao da su odlucili namerno da propadnu,stvarno ne razumem.

EU Citizen

pre 7 godina

Samo dokaz onoga što ja pričam godinama, da je Apple generator svih najvećih zala za korisnika, sve moguće gluposti koje smanjuju upotrebljivost telefona i povećavaju besmislene troškove, fiksirana baterija, ignorisanje memorijskih proširenja, nestandardni i proprijetarni portovi svih vrsta, a evo sada i izbacivanje ulaza za slušalice, Apple je, ako ne izmislio, jer su krađe, pardon "revolucionarna prisvajanja tuđih ideja" nešto po čemu su momci iz Kupertina poznati, :) a ono barem nametnuo kao trend. Godinama sam, u vreme WinMobile platforme (tj. dok je "prvi pametni telefon" za neobaveštene i ignorante, iPhone, bio još sjaj u okicama pokojnog Stiva :) ), koristio isključivo telefone HTC-a, i oduvek sam imao simpatija za taj brend, iako sam sa Androidom prešao na Koreance, ali ovo su stvarno niske grane, čak i mala nada da ću nekad opet u džepu nositi neki HTC ovim prestaje da postoji.

miki21

pre 7 godina

Svako bira sta mu vise odgovara, prakticnost i jednostavnost androida ili sigurnost i brzina iphona, to dvoje su dva razlicita sveta i glupa je i sama pomisao da se to dvoje prede, a apple jeste napravio glupost time sto je skolino 3.5mm.

Mr. Bee

pre 7 godina

A sta je problem kupiti b. slusalice koji kostaju od 9-15 eur preko kineza na netu... mnogo su prakticnije za upotrebu duze traju nego ove sa kablovima... sta penite svi!!

Nebojša

pre 7 godina

Ako oni hoće dodatni ekser u svoj kovčeg njihova stvar mada će mi biti žao jer je dobra marka u pitanju i bili su moj prvi Android mogu budale onda pratiti Apple i u izbacivanju memorijske kartice i u nekim drugim glupostima podsećaju me po tome na nokiu samo loši potezi i visoka cena.

BCC

pre 7 godina

@NoName moram da te korigujem pod hitno. Pravi poznavaoci tehnike ce prvo odabrati OSX i UBUNTU. Uz puno postovanje Android je napisan na OSX-u. Skoro svaki film i reklama je radjena na OSX, kao i muzika. Da ne duzim, nisi poznavalac tehnike nego specifikacije.

NoName

pre 7 godina

@Marko

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.

Nek' bude Šaban

pre 7 godina

(Drug, 15. oktobar 2016 13:44)

Drže, evo da ti se javi šaban sa Xperiom starom tri godine, koja je zadnji put restartovana pre 9627 sati. I to zbog updejta OS-a.
Kad to dostigneš na tvom superironom iPhone-u sa superiornim software-om, javi se.

Boban

pre 7 godina

usb tip C I jeste dogovoren I standardizovan da bi se izbegle gomile priključaka I svelo sve samo na jedan tip za sve uredjaje (što je jedino Apple odbio)
usb C ima brzinu protoka 10Gbps, I može bez problema da provodi 5A na 20v, više nego dovoljno za napajanje većine laptopova, I treće kvalitet signala za slušalice...
osmišljen upravo da bi se izbacio iz upotrebe ogromni 3,5mm ulaz za sluške...
zapravo HTC ide logičnim putem a Apple zaobilaznim putem priznaje svoju grešku ali opet će da "ošiša" svoje verne sledbenike... kao I uvek do sada...

да да

pre 7 godina

Нема од тога ништа. Такво глупирање могу себи да приуште само најбогатије компаније али осим јабуке сви остали само на појединим најскупљим моделима! Све остало мора да има иначе нико неће куповати !

Nebojša

pre 7 godina

Ajmo sad hejteri IPhone, šta sad kažete. Ovim potezom se vidi koliko poznajete nove trendove. Apple opet piše pravila.
(Marko, 15. oktobar 2016 11:10)

Jedan model htc-a sigurno nije trend ili pravilo a možda i ne bude ništa od ovoga ali svejedno izbacivanje ulaza je glupost samo neko zaslepljen možeš tvrditi drugačije.

trn u oku

pre 7 godina

Naravno da je to pogrešan potez za HTC. Apple to radi jer im se može, imaju zatvoren sistem koji se ne odnosi samo na hardver i softver već i na propratne servise kao npr iTunes, klijentelu, poslovnu strategiju. Ukratko, onaj koji želi nešto što Apple čini prepoznatljivim, Apple uređaj će i kupiti a HTC neće ni pogledati. A i nešto ne vidim da postoji potrošački kult HTCa. Da je to uradio recimo Samsung ili Xiaomi, donekle bih i razumeo, a ne HTC koji je sada iza Huaweija...

Nije sandžak nego RAŠKA

pre 7 godina

Ma sta znaju tehnološki divovi šta valja a niko ne pita vodeće svetske stručnjake iz Srbije. Kao da neko razmišlja da li će moći prosečan Srbin to da kupi.Pa u Americi te bežične slušalice zaradis u Meku za jedan ipo dan,kao da su ovde 1500 dinara. Pričati o njihovom cenama je smešno jer su pristupacne u bogatim zemljama i to je njima najbitnije. U Srbiji se priča i nada o propasti Appla godinama a oni sve jači.
(Dex, 15. oktobar 2016 16:40)

Nikada ne bih radio jedan i po dan za slušalice, ali šta ja znam... Sem toga, dnevnica najamnog radnika je 20€ znači dan i po je 30€ a to je 3600di a ne 1500 kako ti kažeš.

pipi

pre 7 godina

Zicne , bezicne izbor je vas.Nadjite dobar player za telefon I zaboravite na MP3 format ako zelite dobar zvuk.Jeste da jedna stvar u nekom losless formatu moze da "tezi" kao ceo MP3 album ali vredi.Ne sumnjam da vecina vas ovo zna ali ajde da napisem.24bit/192Khz I to je to

Nova

pre 7 godina

(Dex, 15. oktobar 2016 16:40) #

Mozda vodeci strucnjaci Srbije grese oko slusalica, ali srecom, zahvaljujuci tebi, otkrismo kakvo je stanje u Americi... Kazes u McDonaldsu se to zaradi za dan i po - hahahahahaha. Jeste, kada bi covek ziveo od vazduha i ne bi morao negde i da spava. Dok je u Srbiji renta, ako nisi nasledio ili se uvalio kod roditelja kao vecina, 150-250 eura, u Americi je 1,000-2,000, dok je u Srbiji hrana 200-300 eura, u Americi je 500-1,000 i to takva da ces da se razbolis u roku od godinu dana.... A zdravstvo misaona imenica za gotovo pola populacije, sasvim sigurno za onog jadnika iz Mc-a.
Znaci, malo je reci da taj sto radi u Mc-u ne zaradi nista, apsolutno nista. Pa je'l mislis da su toliki protesti zaposlenih u Mc-u zato sto im je dobro?

Ske

pre 7 godina

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas.
(Pedjoni, 16. oktobar 2016 08:05)

Ovo je nesto najsmesnije sto sam danas procitao :)
Hajmo jos jednom, redom, za one sa jeftinijim ulaznicama...

Na pocetku bese Unix, kojeg AT&T nije uspeo da licencira jer je vec bilo previse forkovanih verzija sistema ukljucujuci i verziju napravljenu na Berkli Univerzitetu nazvanu BSD kao i GNU, fork kojeg je razvijao Ricard Stalman.
Ricard se godinama mucio sa kernelom, pa je tu uleteo Torvalds sa svojim Linuksom te su zajedno upakovali GNU/Linux operativni sistem koji i danas fercera u razlicitim distrubicijama ali je u svojoj osnovi i dalje GNU/Linux.

Za to vreme, kupertinci prisvajaju UNIX-oliki BSD razvijan u Kaliforniji ali odbacuju postojeci kernel tog sistema i zamenjuju ga sopstvenim, koji ce kasnije postati "Darwin".

Shodno tome, Linux apsolutno nije osnova UNIX-a, i OS X (macOS) nema ama bas nista "slicno" sa Linuxom vec su sve slicnosti sa GNU-om, to jest UNIX-om :)

Beli

pre 7 godina

Boze sacuvaj. I sad ce svi da pricamo o tome ko koga kopira i ko kopira Apple-ove sulude ideje potkrepljene jos ludjim idejama zbog kojih nemaju mesta za dzek, a niko da stane i kaze ALO LJUDI UKIDAJU NAM 3.5 mm DZEK. A vlasnici iPhonea 7 vec uveliko uzivaju u svim carima koje to donosi. Pitajte ih slobodno kako im se cini (ali ne bolide kojima je zvuk bitan ko lanjski sneg, nego im vazno da nose lose bezicne slusalice za 159 dolara, da se zna). A ovi sto pominju nove trendove... Jadni vasi roditelji (osim ako niste zbog njih takvi), to je sve sto imam da kazem.

Zoran

pre 7 godina

Sada ocekujte uredhjaj koji ima isto sto i telefon, osim mogucnosti d arazgovarate, ali ima i slusalice. Ja sam kupio ovo, jer mi telefon ne treba:

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Home/High-Resolution+Audio/XDP-100R-K

@svasta

pre 7 godina

@kole To sto kopiraju iphone ne znaci da je iphonovo resenje dobro... Nije bluetooth audio postao standard ni po kvalitetu zvuka ni po dostupnosti razlicitih proizvodjaca. Ko hoce dobar zvuk verovatno ce biti primoran da koristi onaj dongle sa firewire na jack koji ne znam koliko je praktican... Takodje ne znam kako su to neizmenjive baterija prednost? Ranije si imao mogucnost da zamenis bateriju nekom jacom od drugog proizvodjaca a sada to ne mozes i sve pod izgovorom neke "desetominutne vodootpornosti na 5m"... Apple da je revolucionaran on bi bezicni zvuk izdigao iznad zicnog i tek tad izbacio jack a ovako samo koristi marketinski trik koji ce preuzeti ostali a sve na stetu korisnka.

Majstor Mile

pre 7 godina

Drug:Zašto Šabani...? Ako to treba da bude uvreda , šta li , zar nemaš pravi argument! Ako već učestvuješ u timk besmislenim prepucavanjima, misliš li da nisi i ti neki dalji rodjak tom tvom Šabanu? Pozdrav sa Huavei-ja...

adriano_galliani

pre 7 godina

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 15. oktobar 2016 14:21)

Ако ниси знао, DAC се налази баш у том адаптеру или слушалицама!

http://www.makeuseof.com/tag/no-stereo-jack-no-problem-iphone-7-sounds-great/

vladimir

pre 7 godina

Kupio sam bluetooth slusalice (ne bih da reklamiram marku) I prijatno se iznenadio. Osim stvarno dobrog zvuka , nema potrebe telefon da vadite iz dzepa a mozete u kuci do nekih desetak metara slobodno da se krecete.Javljanje na poziv , smanjivanje(pojacavanje) zvuka , promena pesme(napred-nazad)zvuk poruke , vibera I ostalo.Baterija bas traje I punjenje je relativno brzo.Nema kablova , diskretne su I u svakom trenutku mozete da se "iskljucite" I uplovite u neki svoj svet. Sto se mene tice , super investicija , one zicne su na polici.

astrix

pre 7 godina

Steta,ali ajde prezivecu,imam JBL E50-BT sluske koje ujedno imaju i 3.5mm a i bluetooth.Ali ostajem pri onome da je kabel ipak kabel.

ASOT

pre 7 godina

Bezveze ako pocnu svi redom da izbacuju. Onda ve nam trebati gomila kablova,konvertora. Kao nekad stari telefoni sto su imali adaptere za slusalice.
Ja volim da slusam muziku i dok se telefon puni,npr preko noci... Volim da mogu da prikacim zvucnike na telefon i slusam muziku,da ne moram da ukljucujem komp,stub,liniju. A telefon moze da se puni pri tom.

BCC

pre 7 godina

@pedjoni, prijatelju jako dobro znam sta pricam. To sto je OSX zatvoren ne znaci da ne moze da se napise line of codes za sve. BTW vise od 90% developera u Google koriste OSX. Znam da je za tebe programiranje kao za mene NLO.

kwamo

pre 7 godina

@kole
ne pratiš trendove druže,jer samo mali broj flagship telefona ima nezamenljivu bateriju. pogledaj lg,pa sony,samsung........ al daj da napises nesto

Langus

pre 7 godina

Nisam bas neki strucnjak za smart telefone ali imam jedan stari, obican, od pre 5 - 6 godina i kod njega je bas to - nema okrugli prikljucak za slusalice nego se i punjac i slusalice prikljucuju na jedan USB prikljucak, onaj srednje velicine. Sto znaci da Apple stvarno nije to prvi izmislio. Slusalice sam zaturio pa nista drugo na taj stari fon ne mogu da priljucim. A na noviji prikljucim velike zvucnike, koji imaju sopstveno napajanje, i muzika tresti do treceg komsije!

Beli

pre 7 godina

A sta je problem kupiti b. slusalice koji kostaju od 9-15 eur preko kineza na netu... mnogo su prakticnije za upotrebu duze traju nego ove sa kablovima... sta penite svi!!
(Mr. Bee, 16. oktobar 2016 17:41)

Problem je sto neki od nas zele kvalitetan zvuk. I ako je moguce da mogu da pune telefon i slusaju muziku u isto vreme bez da nosaju adapter sa sobom. Inace nije nikakav problem i svako je mogao to da uradi i do sada...

Beli

pre 7 godina

Izvini ali moram da te ispravim. OSX je baziran na Unix platformi cija je osnova Linux. Android je baziran na Linux platformi. Tako da nemas pojma o cemu pricas. 
(Pedjoni, 16. oktobar 2016 08:05) 

Ovo je nesto najsmesnije sto sam danas procitao :) 
Hajmo jos jednom, redom, za one sa jeftinijim ulaznicama... 

Na pocetku bese Unix, kojeg AT&T nije uspeo da licencira jer je vec bilo previse forkovanih verzija sistema ukljucujuci i verziju napravljenu na Berkli Univerzitetu nazvanu BSD kao i GNU, fork kojeg je razvijao Ricard Stalman. 
Ricard se godinama mucio sa kernelom, pa je tu uleteo Torvalds sa svojim Linuksom te su zajedno upakovali GNU/Linux operativni sistem koji i danas fercera u razlicitim distrubicijama ali je u svojoj osnovi i dalje GNU/Linux. 

Za to vreme, kupertinci prisvajaju UNIX-oliki BSD razvijan u Kaliforniji ali odbacuju postojeci kernel tog sistema i zamenjuju ga sopstvenim, koji ce kasnije postati "Darwin". 

Shodno tome, Linux apsolutno nije osnova UNIX-a, i OS X (macOS) nema ama bas nista "slicno" sa Linuxom vec su sve slicnosti sa GNU-om, to jest UNIX-om :)
(Ske, 16. oktobar 2016 13:18)

Uh kako lepo citamo wikipediu... Da, linux nije osnova unixa (o moj Boze, kako neko uopste moze to da kaze) i unix jeste osnova macOSa i zapravo sve si u pravu. Samo... Di nestade NeXTSTEP u celoj prici kad se vec gadjate istorijom macOSa? NS je malo bitniji od BSDa u istoriji macOSa... Ne znam vise ni koja je tema, nije ni bitno jer je tekst o jacku pa je tema svakako promasena ali sad malo ja da digresiram. Ali kad znamo da je BSD jedan operativni sistem baziran na unixu, a NS drugi i da je macOS uzeo najbolje iz oba i ako znamo da je danas macOS X spora kanta (ako mozemo da ne raspravljamo o ovome jer mi se ne raspravlja o licnom iskustvu koje svakodnevno prozivljavam), postavlja se pitanje: sta je to Apple grandiozno napravio sa macOSom i zasto ga i dan danas slavimo kao da je otkriven lek za svaki rak? Ali zato se danas smejemo Mikrosoftu jer se igra sa hologramima i VRom dok mu se mobilni i desktop OSovi "raspadaju", a posle cemo opet da kukamo kako je Microsoft monopolista pa im se sve moze...

Teglica

pre 7 godina

@Pedjoni, nadam se da sam te razumeo. Kazes da na Win ne moze da se napise program za Linux i obrnuto (OS X ne valja jer je zatvoren ?). Wooow Ups. Prestacu da citam komentare na Texnop.

Beli

pre 7 godina

@NoName moram da te korigujem pod hitno. Pravi poznavaoci tehnike ce prvo odabrati OSX i UBUNTU. Uz puno postovanje Android je napisan na OSX-u. Skoro svaki film i reklama je radjena na OSX, kao i muzika. Da ne duzim, nisi poznavalac tehnike nego specifikacije.
(BCC, 15. oktobar 2016 18:02)

Nemoguce da ovoliko nebuloza stane u 5 kratkih recenica...

AlienShooter

pre 7 godina

Sta je tu cudno sto HTC ukida izlaz za slušalice?

Pa i htc tytn2(Kaiser) nije inmao 3.5 mm za slusalice

Evo dokaza

http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php

neutralni felsh

pre 7 godina

Dok je u Srbiji renta, ako nisi nasledio ili se uvalio kod roditelja kao vecina, 150-250 eura, u Americi je 1,000-2,000, dok je u Srbiji hrana 200-300 eura, u Americi je 500-1,000 i to takva da ces da se razbolis u roku od godinu dana.... A zdravstvo misaona imenica za gotovo pola populacije, sasvim sigurno za onog jadnika iz Mc-a. 
Znaci, malo je reci da taj sto radi u Mc-u ne zaradi nista, apsolutno nista. Pa je'l mislis da su toliki protesti zaposlenih u Mc-u zato sto im je dobro?
(Nova, 15. oktobar 2016 17:38)


ok renta ali za hranu si preterao i to mnogo. ispade da taj u "meku" radi skoro za dz? pa nije to srbija. a ne pricas koliko je causal garderoba jeftinija tamo, i koliko je toga jeftinije nego u evropi, a tek u srbiji, raju sa 300 baksa prosek platom. posao u "meku" je posao za studente i uglavnom mladji personal. zasto te ljude zoves jadnicima? svasta.
usluge jesu skupe, ali ti si mozda zasao u dva restorana pa pobegao uplasen od cena u odnosu na prosek balkanski novcanik. pa se mnogo nasekirao za osoblje ;)

Beli

pre 7 godina

Ako nisi znao, uz iPhone7 dobijas adapter sa lightning porta na 3.5mm. Sto znaci da se DAC (kao i kod svih telefona i skoro svih audio uredjaja) nalazi opet u samom telefonu. I opet na izlazu, kakav god da je, pretvara se u analogno. Osim, ako vi obozavatelji imate mogucnost da slusate 1 i 0 ili ste roboti. Tako da se Apple samo izglupirao sa forom. Ali, vazno je da, obozavatelji Apple/iPhone proizvoda samo pokazuju svoju "inteligenciju" oko tehnologije uopste.
(NoName, 15. oktobar 2016 14:21)

Izbaciti jack da bi telefon bio tanak i da bi stao taptic engine koji postoji iskljucivo zbog jos jednog kretenizma zvanog 3D Touch je kretenizam. Moze da prica ko sta hoce do mile volje ali to je jednostavno cinjenica i nema sta dalje uopste da se diskutuje o tome.

Beli

pre 7 godina

Apple je uvek bio prvi. Druga je stvar to sto neko nacuje sta Apple ima u planu za ubuduce, pa brze bolje skarabudzi to u svoj glupi telefon. 
Bez iPhona nema pametnog telefona. Apple ne srlja ko bez mozga u svojim odlukama i razvoju. Stabilniji i originalniji proizvod od Appla necete naci.
(Alo!, 15. oktobar 2016 14:22)

Iskreno, ne zna se ko je gluplji, onaj ko je prvi izbacio jack ili onaj koji srlja da ga preduhitri u tome (na stranu sto ce to proci i sto ce svi korisnici biti na gubitku, al' ko ih pa j*** jer iskljucivo zbog gluposti korisnika ovo i rade) . Takmicenje u tome ko je veci kreten. Kao da to nije dovoljno, nego se jos i diskutuje o tome...

Ske

pre 7 godina

@Beli

Imam samo 1500 karaktera na raspolaganju pa ne mogu da pisem eseje o istoriji sistema :) Ionako je moj odgovor reakcija na glupost koju si i sam potvrdio (kako neko moze da napise da je Linux osnova UNIX-a)
Sta je tvoja poenta?

createnprocess

pre 7 godina

@Ske
Beli izuzev loseg recnika ukljucujuci i losu matematiku (brojanjem do 5) nista pametno da napise. Smorio sam se dok sam citao njegove komentare, bar da zna da prepise bilo bi znatno bolje u poredjenju sa ovim sto je napisao.