Aktuelno

Subota, 01.10.2016.

09:17

Honda Civic sedan za 2017.

Izvor: B92

Honda Civic sedan za 2017. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 7 godina

Nije mi jasna ova rasprava tko je prvi. Pa prvi su sa turbom krenuli u Europi u SAAB-u. To za ove koji misle da je VW izmislio turbo. A ako se dobro prisjetimo njihovi 1,2 turbo su svi pocrkavali, točnije pukao im lanac. Kada su u VW prešli sa zupčastog remena na lanac mislili su se naparviti lukavima i staviti jednostruki lanac umjesto dvostrukog koji svi koriste. I što se desilo? Lanci su počeli pucati i uslijedile su generalne havarije motora! Onda su se opet prebacili na remenje. A što je sa onima koji su kupili motore sa lancem? Žao nam je, ali vi ste popu****. Sada prelaze na 1.0 motor jer se i ovaj 1,2 sa remenom pokazao loš.
Poanta je sljedeća. Nije bitno tko je prvi nego tko napravi dobar motor. Neki izbace neprovjeren motor pa su kupci pokusni kunići, a neki kao Honda 8 godina razvijaju motor prije nego ga prodaju. Ne moram ti reći koji kupci su u prednosti.

hiavata

pre 7 godina

U Aziji,Americi i Japanu ima puno japanskih modela automobila u budžet klasi koja nikada nisu došla na evropsko tržište, a da ne govorim o njihovim premijum markama. 
Mi, "gordi Evropljani i rasno superiorni", znamo samo za Sivik,Akord i Legend, ako se neko seća ovog zadnjeg modela. 
Ekspanziju SUV vozila, kao nove kategorije vozila, je započeo NISSAN Kaškai, a onda nastavili ostali Japanci, pa tek Evropljani. 

Čitajte intervjue (najbolja novinaska forma informisanja) glavnih šefova, obično se sazna nešto i po koju godinu unapred, ako ih ne sretnete na sajmovima i nešto ne pitate. Prepričavanje novinara je gubljenje vremena u dezinformisanju.
(Radovan, 03. oktobar 2016 12:54)

normalno da ni ne pokusavaju da plasiraju svoje poluproizvode na Evropsko trziste jer se tu ocekuje nesto sasvim drugo. Realno gledano vecinu inovacija u auto industriji, od common raila preko ABS-a, ESP-a, turbina varijabilne geometrije, raznoraznih sistema ubrizgavanja su uveli Evropljani a ne Japanci. Kad pogledate auto trke vecinu inovacija uvode bas Evropske firme. Toyota vec godinama pokusava da pobedi u endurance seriji i ulaze ko zna koje pare ali im evidentno ne ide. Prvo su gurali atmo benzinca sa super kondenzatorima na kraju presli na varijantu koju porsche koristi.

Radovan

pre 7 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hiavata, 3. oktobar 2016 20:10)

Ni jedna fabrika se ne rukovodi kvalitetom svojih proizvoda već zadovoljenjem zakonske regulative za pojedine regione i države uz minimalne troškove. Zakonska regulativa je ta koja fabrikama diktira zašto i kako će nešto proizvoditi.
Svi japanski proizvođači automobila u svojim fabrikama imaju sopstvenu proizvodnju sistema za ubrizgavanje goriva, dok ostali imaju BOSCH,MAGNETI MARELLI,DELCO,itd, masovne proizvođače koji idu linijom manjeg otpora(troška) i ne pretržu se mnogo od novotarija jer to mnogo košta.
Japanci cede suvu drenovinu uz pomoć svojih naučnih saznanja.
A kriza je u Japanu jer nisu opljačkali Istočnu Evropu 1990-1999. Država ide u rat tek onda kada je pred bankrotom, da se negde nafatira.

XXX

pre 7 godina

@(Jum, 01. oktobar 2016 18:36): nadji mi je u Americi za $15,000 genije. Ne laži ovaj narod. Pozdrav iz Kalifornije od onoga koji vozi samo Hondu i Tojotu.

hiavata

pre 7 godina

Jedno pitanje za sve koji tvrde kako Japanci prave tehnoloski najnaprednija vozila. Kako objasnjavate sto upravo honda izbacuje atmo benzince a uvodi turbo benzince, nesto sto su Evropski proizvodjaci uradili vec poodavno. I ne samo Evropski, eno ford polako menja V8 atmo sa V6 turbo motorima u najprodavanijem modelu na svetu f150 i to sve u USA. Ja bih rekao da Japanci prilicno kasne a ekonomija im je u trajnoj recesiji vec desetinama godina. Pricamo ovde o 1.5 turbo benzincu koji dolazi sa 5 godina zakasnjenja, ista prica i za hondin 1.6 turbo dizel. U jedan poveci SUV guraju 2.0 atmo motor u Evropi, posle se neki ovde cude sto im prodaja slabo ide.

Radovan

pre 7 godina

"Evropsko trziste malo" rece i ostade ziv. Cika Radovane, odite vi na kompujter ukucajte tamo velicine svetskih trzista. Nije Evropsko trziste malo nego je konkurencija nemilosrdna, a Azija je u ekspanziji, treba joj sto vise ostednjih vozila.
(hiavata, 3. oktobar 2016 08:46)

U Aziji,Americi i Japanu ima puno japanskih modela automobila u budžet klasi koja nikada nisu došla na evropsko tržište, a da ne govorim o njihovim premijum markama.
Mi, "gordi Evropljani i rasno superiorni", znamo samo za Sivik,Akord i Legend, ako se neko seća ovog zadnjeg modela.
Ekspanziju SUV vozila, kao nove kategorije vozila, je započeo NISSAN Kaškai, a onda nastavili ostali Japanci, pa tek Evropljani.

Čitajte intervjue (najbolja novinaska forma informisanja) glavnih šefova, obično se sazna nešto i po koju godinu unapred, ako ih ne sretnete na sajmovima i nešto ne pitate. Prepričavanje novinara je gubljenje vremena u dezinformisanju.

Kola se i dalje prave samo u Japanu

pre 7 godina

@(Bane, 3. oktobar 2016 02:34)
Pa i ja sam nekad menjao kola na 3 godine, a onda je stigla demokratija.Zato mi je sada vrlo bitno koliko mogu da pređu, jer ih vozim dok se ne raspadnu, a posle opet kupujem nova.Nije mi bitno koliko troše, dok troše samo gorivo, za razliku od ovih Evropljana koji posle par godina loču više delova nego benzina.A što se motora tiče, poželjno je da je što prostiji, jer čega nema, ne može da se pokvari.

Boris

pre 7 godina

Ovde ima genija kojih ovaj auto stavljaju u klasu aste i golafa. Umesto da ga stve u klasu gde I pripada a to je klasa insignije koju šije u svemu. Ovaj auto po pouzdsnošću, bezbednosti i po ceni pripadao klasi više. Manite se šta pišu po evropi čitateljke tomo gde je konkurencija a to su Ruski i Američki sajtovi. Tek modeli od 30.000 evra parket pana dalje mogu da konkurišu ovom modelu. 
Kakvi cinici pišu o Hondi i cena. Pa kupite onda Sandro i on ima displej klimu, ESP, ABS a jeftinija je od Astre.
(bg, 03. oktobar 2016 09:58)
@bg
Al ga izlupetaste, Civic je klasa Golfa i Astre, Acord je klasa Insingnije. I kad komentarisete kola koja jos na put nisu izasla kao najbolja, najpouzdanija je patetično. Honda jeste super i srecom nema potrebe za hvaljenjem i superlativima koje Vi iznosite.

bg

pre 7 godina

Ovde ima genija kojih ovaj auto stavljaju u klasu aste i golafa. Umesto da ga stve u klasu gde I pripada a to je klasa insignije koju šije u svemu. Ovaj auto po pouzdsnošću, bezbednosti i po ceni pripadao klasi više. Manite se šta pišu po evropi čitateljke tomo gde je konkurencija a to su Ruski i Američki sajtovi. Tek modeli od 30.000 evra parket pana dalje mogu da konkurišu ovom modelu.
Kakvi cinici pišu o Hondi i cena. Pa kupite onda Sandro i on ima displej klimu, ESP, ABS a jeftinija je od Astre.

Bulidza

pre 7 godina

Sto se tice cene u Srbiji, ne treba da se zali niko jer cena u Nemackoj za najevtiniji model Civic-a je 17000eur, ostalo vezano za Hondu nema potrebe komentarisati, auto je daleko bolji od bilo cega sto je napravljeno u Evropi.
Tacno je da dizajn nije na nivou Mazde, ali ponovo ako treba da birate bolji auto uzmite Hondu. Inace imam novu Mazdu sa skyaktiv motorom i Hondu Jazz iz 2005.
Honda je daleko kvalitetniji auto od nove Mazde, ne govorim o voznji ili klasi posto nisu u istoj kategoriji. Ali ako bih ponovo birao ne bih kupio Mazdu. Imao sam brdo kvarova na Mazdi..
Tako da prica o nekvarljivosti japanaca pada u vodu, isto kao i made in japan.

hiavata

pre 7 godina

Japanske proizvođače više ne interesuju jeftina vozila (Sivik i Akord), već krosoveri i SUV varijante, auti sa višom dodatom vrednošću, jer i kupci žele to da plate.Japanske proizvođače više ne interesuje evropsko tržište koje je malo već Amerika i Azija.Sve ovo ste mogli pročitati u intervjuima glavnih šefova japanskih kompanija, pre 3÷4 godine.
(Radovan, 02. oktobar 2016 15:08)

"Evropsko trziste malo" rece i ostade ziv. Cika Radovane, odite vi na kompujter ukucajte tamo velicine svetskih trzista. Nije Evropsko trziste malo nego je konkurencija nemilosrdna, a Azija je u ekspanziji, treba joj sto vise ostednjih vozila.

Bane

pre 7 godina

@ Kola su iz Japana, prevozna sredstba se prave svugde

Hahaha jos jedan siromasni balkan boy koji auta vrednuje po predjenoj kilometrazi. Pa to je covece prevazidjeno, ozbiljan Evropski kupac menja auto na par godina, njega zanimaju vozne karakteristike a ne koliko moze da predje. Da li si ikada gledao test nekog Americkog auta, za njih je karakteristicno da odlicno idu, puno trose i ne mogu da skrenu. To je zato sto su im motori prevazidjeni a podvozje uzasno reseno. Mada su oni po tom pitanju nezahtevni jer je gorivo dzabe a voze samo otvorenim putem pravo. Zato Japanci tu prolaze, jer nista nije bitno osim da gilja autoputem pravo i da se ne kvari. Kada vozis Evropski auto, to je harmonija, idealan balans stabilnosti i udobnosti, savrseno lezanje u krivinama, savrseno peglenje neravnina, savrseno ukomponovan menjac sa motorom, meke, lake, precizne komande....voziti Japanski auto, to je kao upravljati radnom masinom...i to moze da proguta samo Amerikanac, ruzan auto bez ikakvih voznih osobina koji se ne kvari i prelazi 250.000 milja.

Zadrigo

pre 7 godina

Ukratko, nasem narodu da ga daju za dzabe nesto bi mu nasli. Svaki auto im ima preveliku cenu, svaki servis ovlasteni ih pljacka i najgori su, banke od kojih trce da uzmu kredite jednom kad trebaju da vrate sto su pozajmili proglasavaju za derikoze i pozivaju vlast da ih protera iz zemlje. Takav ti je nas mentalitet. Usput misle da covek nikad nije sleteo na mesec ili otisao u svemir a zemlja je ravna ploca.
(hiavata, 2. oktobar 2016 21:21)

Ne, prijatelju. Civic sa 1.4 motorom od 100 konja sa kojim ubrzava do stotke za 14.8 sekundi košta 17 hiljada evra. Golf sa 85 konja ubrzava do stotke za 12 sekundi i košta 14 hiljada evra. Najjeftiniji dizel Civic im košta 22 hiljade, Golf košta 17 hiljada, odnosno za 22 hiljade možeš da uzmeš veoma dobro opremljeni dizel ili top benzinac.

Da ne ulazim u to kakva Astra ili neki sličan hečbek može da se uzme za te pare. Stoga, što bi iko uzeo Civica? Ovde je jednostavno prodaja sve slabija jer nisu konkurentni, ni sa motorima ni cenovno. Samo ih vole zaluđenici što su uvereni da se auto industrija nigde nije pomakla 15 godina i da su "japanci" i dalje konkurentni sa svojim matorim atmosfercima koji troše 12 litara u gradu i tvrdim ogibljenjima.

hiavata

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?
(Trambolina, 02. oktobar 2016 14:33)

Ukratko, nasem narodu da ga daju za dzabe nesto bi mu nasli. Svaki auto im ima preveliku cenu, svaki servis ovlasteni ih pljacka i najgori su, banke od kojih trce da uzmu kredite jednom kad trebaju da vrate sto su pozajmili proglasavaju za derikoze i pozivaju vlast da ih protera iz zemlje. Takav ti je nas mentalitet. Usput misle da covek nikad nije sleteo na mesec ili otisao u svemir a zemlja je ravna ploca.

markoni

pre 7 godina

Da li vi ljudi stvarno mislite da je za propast Honde kriva cenovna politika uvoznika ? Ajmo malo realnosti,ostrašćenost je jedno a realnost nešto sasvim drugo.Može ona biti za 10 mesta iznad svih po kvalitetu,ali ovo lutanje u dizajnu će ih definitivno oterati iz Evrope !

Zoran

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?
(Trambolina, 2. oktobar 2016 14:33)

Stvar je u plati.

Kola su iz Japana, prevozna sredstva se prave svugde

pre 7 godina

@Bane
@Zadrigo
Tojota ne pozajmljuje motor, nego je menjala tehnologiju BMW dizela, za svoj hobridni pogon, koji bi u Minhenu sami napravili verovatno onda kad bi Japanci već išli na gravitacione talase.A o zahtevnosti američkog i Usa trežišta govori to da se u Americi do juče Fiat nije ni nudio, a ni Pežo, Reno, Sitroen, Škoda i ostali evropski trotineti.To je tržište za vozila koja mogu da pređu ozbiljnu kilometražu a ne za ona koja se vozikaju tamo amo,kao po našoj maloj Evropi. Za kraj, naravno da majstori vole Japance, pa kad mi dođe jednom u par godina i ja bih gledao da ga oderem jer ko zna kad ćemo se sledeći put videti.

mup

pre 7 godina

Sedan je malo lepsi od heca. Pogledajte donji deo vrata sa onim prepustima i talasima, to kad vidi auto limar, odmah vas posalje kod kolege koga mrzi jer on kao nema vremena, a nova vrata 700 evra. Dobri su to automobili, ali nisu nekvarljivi. Kolegin sin je radio u Delti kao elektronicar i kaze da imaju posla kao i u svakom servisu. Honda je imala veliki potencijal i veliki broj poklonika, ali su negde zastali sa razvojem motora i sada kasne citav vek u odnosu na neke koji su proizvodili lopate i asove dok su ono harali na auto trzistu. Primer Nokije je upotrebljiv u svakom segmentu industrije.

Laki

pre 7 godina

Kupio moju hondicu pre mesec dana (Kalifornia,SAD).
Apsolutno prelep auto i spolja i iznutra.Najbolji i najlepsi Civic do sada.Znatno veci po dimenzijama od prethodnih modela.Nekoliko razlicitih modela sa razlicitom opremom i motorima,ukljucujuci i 1.5 turbo sa 174 ks.
Civic ovde na trzistu je trenutno daleko ispred konkurencije.
Vozio i uporedjivao nekoliko dana 4-5 auta u toj klasi i bez dileme se odlucio za Civic.Otpali Toyota Corolla,Prius i ostali.
Civic apsolutni pobednik !!
Svima koji su zainteresovani,u mogucnosti i imaju dileme.Najiskrenije preporucujem Civic.
Ziveli !!

Radovan

pre 7 godina

Japanske proizvođače više ne interesuju jeftina vozila (Sivik i Akord), već krosoveri i SUV varijante, auti sa višom dodatom vrednošću, jer i kupci žele to da plate.

Japanske proizvođače više ne interesuje evropsko tržište koje je malo već Amerika i Azija.

Sve ovo ste mogli pročitati u intervjuima glavnih šefova japanskih kompanija, pre 3÷4 godine.

Zadrigo

pre 7 godina

Videli smo sve i odlicno je bilo, 1. oktobar 2016 21:25) # Link komentara

Kakva gomila gluposti. Jeste svi su se urotili protiv japanskih proizvodjaca koji prave super automobile po jeftinim cenama, toliko jeftinim da im niko vise ne veruje pa ih i ne kupuje. Japanski automobili su za siromasna trzista, razbijaju sa prodajom po azijama i amerikama. Za ovde nisu jer su em skupi em matori konstrukcijski. Neudobni, losi materijali, cudan dizajn, ponasanje u voznji...ne lazite da postoje ne znam koje carine i porezi kada se svi ti japanci proizvode u evropi sa izuzetkom mazde. I gro dobavljaca su evropski, ali japanac hoce da ustedi gde god moze. Oni mucenici nemaju vise ni svoje motore, nego moraju da ih pozajmljuju od evropljana, poput tojote...japance vole samo mehanicari, pitam se zasto...

Trambolina

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?

Bane

pre 7 godina

@ Videli smo sve i odlicno je bilo

Pa nije sve bas tako kako pricas. Vecina japanskih automobila se ne proizvodi u Japanu uopste. Prave se u UK, Turskoj i sl. Recimo Honda CR-V se pravi u UK i iako jeste kvalitetan auto kvalitet mu odavno nije na novou Japanskog jer Engleski kooperanti proizvode odredjene delove za njega koji su prosecnog kvaliteta. Cinjenica jeste da su vozila proizvedena u EU u cenovnoj prednosti na trzistu EU i onim trzistima koja sa EU imaju potpisan ugovor o slobodnoj trgovini jer nema carine ili je ona simbolicna. Pojedinim Japancima dodatno na ruku ne ide ni jak jen. Ali nije to nikakva teorija zavere. Recimo brendovi iz J. Koreje su se tome fantasticno prilagodili, imaju svoje razvojne i proizvodne pogone u EU i ozbiljno napadaju i ugrozavaju kako Nemacku tako i ostalu Evropsku konkurenciju, pa ih niko nije proterao. Pojedini Japanci su se sami povukli jer je konkurencija u Evropi izuzetno jaka a Evropski kupac izuzetno zahtevan i oni sa svojom filozofijom se jednostavno tu nisu snasli. Americko trziste je manje zahtevno, manje konkurentno imaju drugaciju automobilsku filozofiju a podjednako brojno i kupovno snazno i oni tamo odlicno prolaze i jednostavno se toga drze.

Gonzo

pre 7 godina

Za neupućene i ostrašćene par korisnih informacija.Honda ima jedno 3 fabrike u USA i jednu u Kanadi,u Evropi ima fabriku motorcikala u Belgiji i pogon u VB,koji kao što znate uskoro neće biti deo EU.Znači svako štiti svoje tržište i radnike pa to radi i EU kao što se to radi u USA.Iz istih razloga je Honda značajno jeftinija preko "bare" jer je praktično domaće vozilo i što se cena tiče uopšte se ne radi o favorizovanju nemačke auto industrije,jer da je tako Kia/Hundai ne bi imali fabrike u Slovačkoj niti bi npr BMW imao fabrike u USA.Ko želi na neko tržište pravi fabriku na tom tržištu,upošljava radnike i kooperante.E samo iz tih razloga je ovaj brend preterano skup za to što nudi,niti je to svemirska tehnologija niti je dizajn nešto ugodan oku.Kako to npr Mazda može da ima pristojnu prodaju iako se pravi u Japanu i ima očajnog uvoznika?Zaključak se sam izvodi.

bg

pre 7 godina

@ ideli smo sve i odlicno je bilo, 01. oktobar 2016 21:25),
U pravu si za nemačku i kako sabotira kola iz Japana pa i Koreja.
Samo treba pogledati časopise koje u EU drže Nemci,kao i kod nas. Napišu oni korektan članak ali sve zamute i ne daju adekvatnu ocenu, a kad nađu neku manu drže se ko pijan plota.

Milan

pre 7 godina

@ videli smo sve i dobro je bilo

Udeo japanaca u evropi opada jer ne razvijaju aute posebno za evropljane već prepakuju modele za aziju ili USA tržište. Tako gube kupce jer nemaju odgovarajuću paletu motora, posebno dizela a kasne i sa turbobenzincima , mesta ima za ljude od 1,7m ali ne i za krupne evropljane itd. Rast pored Nissana ostvaruje i nezavisna mazda, kad imaš dobru ponudu prodaja ne izostaje. KIA i Hjundai imaju razvojni centar u evropi i takođe su uspesni.

deki

pre 7 godina

Nikako mi nije jasna moderna auto industrija. Prave automobile koji imaju liniju kao hatchback a u stvari su sedani. Kada ce shvatiti da su hatchback-ovi mnogo pogodniji za razni prtljag. Jedino me odusevila skoda superb koja ima mogucnost otvaranja i kao hatchback i kao sedan.

Boris

pre 7 godina

1,5 benz sa 185ks, eh kako bi bilo dobro da taj ima u Srbiji, ko se seća Hondinih 1,6 motora krajem 80tih i 90tih zna šta je savršenstvo. Inače ovaj izgledom me ne oduševljava puno. Ja sam imao priliku da kupim novi Civic pre 2 godine ali je bio znatno skuplji u onom što je meni odgovaralo u odnosu na Oktaviu, nažalost, jedno vreme kad je Jen bio slabiji tada su bili bestbuy

Golf

pre 7 godina

Iskreno jako lepa bočna linija i proporcije vozila. Jedno kad bi smanjili doživljaj sa svetlima (ne samo Honda). Auto ne treba da ima velika svetla kao Skanija tegljač. Na ostalo nemam zamerke

laki78

pre 7 godina

Na prvu loptu kad se pogleda nesto nije u proporciji na ovoj Hondi,nesto ne stima u dizajnu.Kad pogledate Civic iz 2006.godine ono je bio skladan futuristicki dizajn.Ovo ovde je predizajnirano a vidi se da u startu nisu imali jasnu viziju.Nema fluidnosti linija za razliku od one stare.Mogli bi stvarno malo da se ugledaju na komsijsku Mazdu koja je ubola prepoznatljiv oblik i jako dopadljiv dizajn.Caka kojoj treba da tezi svaki proizvodjac je da uspostavi vizuelnu prepoznatljivost svakog proizvoda u okviru svoga brenda.Ovo lutanje u dizajnu tome ne doprinosi.

Videli smo sve i odlicno je bilo

pre 7 godina

Auto je fantastican. Za informaciju ostalima Accord se povlaci sa trzista EU i nece vise biti u prodaji. Generalno udeo japanskih proizvodjaca je sve manji i manji i sem Nissan-a koji kroz partnerstvom sa Renoom ima kakvu takvu prodaju ostali uglavno vise ne racunaju na EU. Razlog je jednostavan - japanci prave auta vrhunskog kvaliteta po vrlo niskoj ceni. Zato su i proterani iz EU da bi se stitili nemacki proizvodjaci posto jedino carinskim barijerama mogu spreciti propast svoje auto industrije - otud i udeo nemaca u USA je vrlo simbolican a posle VW diselgate skandala bice i manji. Kod nas u Srbiji je carina na japance znacajna posto je i nama vazno da nemacki radnici u auto industriji ne ostanu bez posla. Posle izlaska UK Honda ce biti u jos tezoj poziciji. Tako da ne talasajte mnogo da ne bi EU pod VW pritiskom donela zakon da ako imate 20K EUR na racunu mogu i prisilno ako im je frka da vam skinu pare i dostave krs auto (doduse nov) na kucnu adresu - ipak je profit nemacke industrije najvaznija stvar za nas u i van EU.

HONDA

pre 7 godina

Ma super je Hondica, drugaciji auto, nekako cool! Uz to i jako kvalitetan. P.S. Kad god je neka vest o Hondi, uvek cu da iskoristim priliku da "pohvalim" Hondinog distributera za Srbiju. Apsolutno zasluzuju da im se covek nacestita ... u svakoj vesti. Najgori diler automobila u Srbiji. :) Pozdrav!

pera

pre 7 godina

svaka naredna generacija ruznija od prethodne. Ne razumem tu filozifiju kao ni ove hondine sektase koji lupaju minuse na kriticke komentare a i sami znaju da je auto rugoba

Jum

pre 7 godina

Nov model honde civik uvek krene od 16.000eura ali to je bilo od onog osnovnog 1.4motora. Sada su svi motori tu negde, i svi su bolji od tog 1.4 tako da ocekujem od 17-18k eura. Honda je mnogo dobra i mnogo skupa u evropi, u americi je ovo 15000 dolara...

Kobaja Grande

pre 7 godina

Valjda ce uvoznik konacno da se prizove pameti i ponudi Civic po realnim cenama, kao i u Evropi.
Sada Civic u Srbiji nude za 16.000, a u Nemackoj kosta 13.500.

b.

pre 7 godina

Svidja mi se silueta auta, izgled sa boka i od pozadi. Maska hladnjaka mi je odvratna, a felne kao da su uzete sa Suzukija ili nekog kineskog proizvodjaca.

Austrija

pre 7 godina

Evo kako honda shvata nižu srednju klasu. Šteta što smo raspadom Jugoslavije ostali bez zastupništva i većeg broja ovih vozila kod nas.
Treba pokrenuti članke o načinima individualnog uvoza iz inostranstva i najjeftinijim opcijama.

aleksa

pre 7 godina

Volim sivik i hondu, prošla iteracija mi se dopada. Ovaj fejslift mi se nikako ne sviđa, izgleda kao hibridni francusko-korejski stil. Stop svetla su kriminal.

Kobaja Grande

pre 7 godina

Valjda ce uvoznik konacno da se prizove pameti i ponudi Civic po realnim cenama, kao i u Evropi.
Sada Civic u Srbiji nude za 16.000, a u Nemackoj kosta 13.500.

Austrija

pre 7 godina

Evo kako honda shvata nižu srednju klasu. Šteta što smo raspadom Jugoslavije ostali bez zastupništva i većeg broja ovih vozila kod nas.
Treba pokrenuti članke o načinima individualnog uvoza iz inostranstva i najjeftinijim opcijama.

Videli smo sve i odlicno je bilo

pre 7 godina

Auto je fantastican. Za informaciju ostalima Accord se povlaci sa trzista EU i nece vise biti u prodaji. Generalno udeo japanskih proizvodjaca je sve manji i manji i sem Nissan-a koji kroz partnerstvom sa Renoom ima kakvu takvu prodaju ostali uglavno vise ne racunaju na EU. Razlog je jednostavan - japanci prave auta vrhunskog kvaliteta po vrlo niskoj ceni. Zato su i proterani iz EU da bi se stitili nemacki proizvodjaci posto jedino carinskim barijerama mogu spreciti propast svoje auto industrije - otud i udeo nemaca u USA je vrlo simbolican a posle VW diselgate skandala bice i manji. Kod nas u Srbiji je carina na japance znacajna posto je i nama vazno da nemacki radnici u auto industriji ne ostanu bez posla. Posle izlaska UK Honda ce biti u jos tezoj poziciji. Tako da ne talasajte mnogo da ne bi EU pod VW pritiskom donela zakon da ako imate 20K EUR na racunu mogu i prisilno ako im je frka da vam skinu pare i dostave krs auto (doduse nov) na kucnu adresu - ipak je profit nemacke industrije najvaznija stvar za nas u i van EU.

HONDA

pre 7 godina

Ma super je Hondica, drugaciji auto, nekako cool! Uz to i jako kvalitetan. P.S. Kad god je neka vest o Hondi, uvek cu da iskoristim priliku da "pohvalim" Hondinog distributera za Srbiju. Apsolutno zasluzuju da im se covek nacestita ... u svakoj vesti. Najgori diler automobila u Srbiji. :) Pozdrav!

hiavata

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?
(Trambolina, 02. oktobar 2016 14:33)

Ukratko, nasem narodu da ga daju za dzabe nesto bi mu nasli. Svaki auto im ima preveliku cenu, svaki servis ovlasteni ih pljacka i najgori su, banke od kojih trce da uzmu kredite jednom kad trebaju da vrate sto su pozajmili proglasavaju za derikoze i pozivaju vlast da ih protera iz zemlje. Takav ti je nas mentalitet. Usput misle da covek nikad nije sleteo na mesec ili otisao u svemir a zemlja je ravna ploca.

Laki

pre 7 godina

Kupio moju hondicu pre mesec dana (Kalifornia,SAD).
Apsolutno prelep auto i spolja i iznutra.Najbolji i najlepsi Civic do sada.Znatno veci po dimenzijama od prethodnih modela.Nekoliko razlicitih modela sa razlicitom opremom i motorima,ukljucujuci i 1.5 turbo sa 174 ks.
Civic ovde na trzistu je trenutno daleko ispred konkurencije.
Vozio i uporedjivao nekoliko dana 4-5 auta u toj klasi i bez dileme se odlucio za Civic.Otpali Toyota Corolla,Prius i ostali.
Civic apsolutni pobednik !!
Svima koji su zainteresovani,u mogucnosti i imaju dileme.Najiskrenije preporucujem Civic.
Ziveli !!

Golf

pre 7 godina

Iskreno jako lepa bočna linija i proporcije vozila. Jedno kad bi smanjili doživljaj sa svetlima (ne samo Honda). Auto ne treba da ima velika svetla kao Skanija tegljač. Na ostalo nemam zamerke

Boris

pre 7 godina

1,5 benz sa 185ks, eh kako bi bilo dobro da taj ima u Srbiji, ko se seća Hondinih 1,6 motora krajem 80tih i 90tih zna šta je savršenstvo. Inače ovaj izgledom me ne oduševljava puno. Ja sam imao priliku da kupim novi Civic pre 2 godine ali je bio znatno skuplji u onom što je meni odgovaralo u odnosu na Oktaviu, nažalost, jedno vreme kad je Jen bio slabiji tada su bili bestbuy

aleksa

pre 7 godina

Volim sivik i hondu, prošla iteracija mi se dopada. Ovaj fejslift mi se nikako ne sviđa, izgleda kao hibridni francusko-korejski stil. Stop svetla su kriminal.

Kola su iz Japana, prevozna sredstva se prave svugde

pre 7 godina

@Bane
@Zadrigo
Tojota ne pozajmljuje motor, nego je menjala tehnologiju BMW dizela, za svoj hobridni pogon, koji bi u Minhenu sami napravili verovatno onda kad bi Japanci već išli na gravitacione talase.A o zahtevnosti američkog i Usa trežišta govori to da se u Americi do juče Fiat nije ni nudio, a ni Pežo, Reno, Sitroen, Škoda i ostali evropski trotineti.To je tržište za vozila koja mogu da pređu ozbiljnu kilometražu a ne za ona koja se vozikaju tamo amo,kao po našoj maloj Evropi. Za kraj, naravno da majstori vole Japance, pa kad mi dođe jednom u par godina i ja bih gledao da ga oderem jer ko zna kad ćemo se sledeći put videti.

laki78

pre 7 godina

Na prvu loptu kad se pogleda nesto nije u proporciji na ovoj Hondi,nesto ne stima u dizajnu.Kad pogledate Civic iz 2006.godine ono je bio skladan futuristicki dizajn.Ovo ovde je predizajnirano a vidi se da u startu nisu imali jasnu viziju.Nema fluidnosti linija za razliku od one stare.Mogli bi stvarno malo da se ugledaju na komsijsku Mazdu koja je ubola prepoznatljiv oblik i jako dopadljiv dizajn.Caka kojoj treba da tezi svaki proizvodjac je da uspostavi vizuelnu prepoznatljivost svakog proizvoda u okviru svoga brenda.Ovo lutanje u dizajnu tome ne doprinosi.

Zoran

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?
(Trambolina, 2. oktobar 2016 14:33)

Stvar je u plati.

pera

pre 7 godina

svaka naredna generacija ruznija od prethodne. Ne razumem tu filozifiju kao ni ove hondine sektase koji lupaju minuse na kriticke komentare a i sami znaju da je auto rugoba

bg

pre 7 godina

@ ideli smo sve i odlicno je bilo, 01. oktobar 2016 21:25),
U pravu si za nemačku i kako sabotira kola iz Japana pa i Koreja.
Samo treba pogledati časopise koje u EU drže Nemci,kao i kod nas. Napišu oni korektan članak ali sve zamute i ne daju adekvatnu ocenu, a kad nađu neku manu drže se ko pijan plota.

Kola se i dalje prave samo u Japanu

pre 7 godina

@(Bane, 3. oktobar 2016 02:34)
Pa i ja sam nekad menjao kola na 3 godine, a onda je stigla demokratija.Zato mi je sada vrlo bitno koliko mogu da pređu, jer ih vozim dok se ne raspadnu, a posle opet kupujem nova.Nije mi bitno koliko troše, dok troše samo gorivo, za razliku od ovih Evropljana koji posle par godina loču više delova nego benzina.A što se motora tiče, poželjno je da je što prostiji, jer čega nema, ne može da se pokvari.

Jum

pre 7 godina

Nov model honde civik uvek krene od 16.000eura ali to je bilo od onog osnovnog 1.4motora. Sada su svi motori tu negde, i svi su bolji od tog 1.4 tako da ocekujem od 17-18k eura. Honda je mnogo dobra i mnogo skupa u evropi, u americi je ovo 15000 dolara...

Bulidza

pre 7 godina

Sto se tice cene u Srbiji, ne treba da se zali niko jer cena u Nemackoj za najevtiniji model Civic-a je 17000eur, ostalo vezano za Hondu nema potrebe komentarisati, auto je daleko bolji od bilo cega sto je napravljeno u Evropi.
Tacno je da dizajn nije na nivou Mazde, ali ponovo ako treba da birate bolji auto uzmite Hondu. Inace imam novu Mazdu sa skyaktiv motorom i Hondu Jazz iz 2005.
Honda je daleko kvalitetniji auto od nove Mazde, ne govorim o voznji ili klasi posto nisu u istoj kategoriji. Ali ako bih ponovo birao ne bih kupio Mazdu. Imao sam brdo kvarova na Mazdi..
Tako da prica o nekvarljivosti japanaca pada u vodu, isto kao i made in japan.

Gonzo

pre 7 godina

Za neupućene i ostrašćene par korisnih informacija.Honda ima jedno 3 fabrike u USA i jednu u Kanadi,u Evropi ima fabriku motorcikala u Belgiji i pogon u VB,koji kao što znate uskoro neće biti deo EU.Znači svako štiti svoje tržište i radnike pa to radi i EU kao što se to radi u USA.Iz istih razloga je Honda značajno jeftinija preko "bare" jer je praktično domaće vozilo i što se cena tiče uopšte se ne radi o favorizovanju nemačke auto industrije,jer da je tako Kia/Hundai ne bi imali fabrike u Slovačkoj niti bi npr BMW imao fabrike u USA.Ko želi na neko tržište pravi fabriku na tom tržištu,upošljava radnike i kooperante.E samo iz tih razloga je ovaj brend preterano skup za to što nudi,niti je to svemirska tehnologija niti je dizajn nešto ugodan oku.Kako to npr Mazda može da ima pristojnu prodaju iako se pravi u Japanu i ima očajnog uvoznika?Zaključak se sam izvodi.

Bane

pre 7 godina

@ Videli smo sve i odlicno je bilo

Pa nije sve bas tako kako pricas. Vecina japanskih automobila se ne proizvodi u Japanu uopste. Prave se u UK, Turskoj i sl. Recimo Honda CR-V se pravi u UK i iako jeste kvalitetan auto kvalitet mu odavno nije na novou Japanskog jer Engleski kooperanti proizvode odredjene delove za njega koji su prosecnog kvaliteta. Cinjenica jeste da su vozila proizvedena u EU u cenovnoj prednosti na trzistu EU i onim trzistima koja sa EU imaju potpisan ugovor o slobodnoj trgovini jer nema carine ili je ona simbolicna. Pojedinim Japancima dodatno na ruku ne ide ni jak jen. Ali nije to nikakva teorija zavere. Recimo brendovi iz J. Koreje su se tome fantasticno prilagodili, imaju svoje razvojne i proizvodne pogone u EU i ozbiljno napadaju i ugrozavaju kako Nemacku tako i ostalu Evropsku konkurenciju, pa ih niko nije proterao. Pojedini Japanci su se sami povukli jer je konkurencija u Evropi izuzetno jaka a Evropski kupac izuzetno zahtevan i oni sa svojom filozofijom se jednostavno tu nisu snasli. Americko trziste je manje zahtevno, manje konkurentno imaju drugaciju automobilsku filozofiju a podjednako brojno i kupovno snazno i oni tamo odlicno prolaze i jednostavno se toga drze.

Radovan

pre 7 godina

Japanske proizvođače više ne interesuju jeftina vozila (Sivik i Akord), već krosoveri i SUV varijante, auti sa višom dodatom vrednošću, jer i kupci žele to da plate.

Japanske proizvođače više ne interesuje evropsko tržište koje je malo već Amerika i Azija.

Sve ovo ste mogli pročitati u intervjuima glavnih šefova japanskih kompanija, pre 3÷4 godine.

Boris

pre 7 godina

Ovde ima genija kojih ovaj auto stavljaju u klasu aste i golafa. Umesto da ga stve u klasu gde I pripada a to je klasa insignije koju šije u svemu. Ovaj auto po pouzdsnošću, bezbednosti i po ceni pripadao klasi više. Manite se šta pišu po evropi čitateljke tomo gde je konkurencija a to su Ruski i Američki sajtovi. Tek modeli od 30.000 evra parket pana dalje mogu da konkurišu ovom modelu. 
Kakvi cinici pišu o Hondi i cena. Pa kupite onda Sandro i on ima displej klimu, ESP, ABS a jeftinija je od Astre.
(bg, 03. oktobar 2016 09:58)
@bg
Al ga izlupetaste, Civic je klasa Golfa i Astre, Acord je klasa Insingnije. I kad komentarisete kola koja jos na put nisu izasla kao najbolja, najpouzdanija je patetično. Honda jeste super i srecom nema potrebe za hvaljenjem i superlativima koje Vi iznosite.

Milan

pre 7 godina

@ videli smo sve i dobro je bilo

Udeo japanaca u evropi opada jer ne razvijaju aute posebno za evropljane već prepakuju modele za aziju ili USA tržište. Tako gube kupce jer nemaju odgovarajuću paletu motora, posebno dizela a kasne i sa turbobenzincima , mesta ima za ljude od 1,7m ali ne i za krupne evropljane itd. Rast pored Nissana ostvaruje i nezavisna mazda, kad imaš dobru ponudu prodaja ne izostaje. KIA i Hjundai imaju razvojni centar u evropi i takođe su uspesni.

hiavata

pre 7 godina

Japanske proizvođače više ne interesuju jeftina vozila (Sivik i Akord), već krosoveri i SUV varijante, auti sa višom dodatom vrednošću, jer i kupci žele to da plate.Japanske proizvođače više ne interesuje evropsko tržište koje je malo već Amerika i Azija.Sve ovo ste mogli pročitati u intervjuima glavnih šefova japanskih kompanija, pre 3÷4 godine.
(Radovan, 02. oktobar 2016 15:08)

"Evropsko trziste malo" rece i ostade ziv. Cika Radovane, odite vi na kompujter ukucajte tamo velicine svetskih trzista. Nije Evropsko trziste malo nego je konkurencija nemilosrdna, a Azija je u ekspanziji, treba joj sto vise ostednjih vozila.

bg

pre 7 godina

Ovde ima genija kojih ovaj auto stavljaju u klasu aste i golafa. Umesto da ga stve u klasu gde I pripada a to je klasa insignije koju šije u svemu. Ovaj auto po pouzdsnošću, bezbednosti i po ceni pripadao klasi više. Manite se šta pišu po evropi čitateljke tomo gde je konkurencija a to su Ruski i Američki sajtovi. Tek modeli od 30.000 evra parket pana dalje mogu da konkurišu ovom modelu.
Kakvi cinici pišu o Hondi i cena. Pa kupite onda Sandro i on ima displej klimu, ESP, ABS a jeftinija je od Astre.

XXX

pre 7 godina

@(Jum, 01. oktobar 2016 18:36): nadji mi je u Americi za $15,000 genije. Ne laži ovaj narod. Pozdrav iz Kalifornije od onoga koji vozi samo Hondu i Tojotu.

markoni

pre 7 godina

Da li vi ljudi stvarno mislite da je za propast Honde kriva cenovna politika uvoznika ? Ajmo malo realnosti,ostrašćenost je jedno a realnost nešto sasvim drugo.Može ona biti za 10 mesta iznad svih po kvalitetu,ali ovo lutanje u dizajnu će ih definitivno oterati iz Evrope !

Zadrigo

pre 7 godina

Videli smo sve i odlicno je bilo, 1. oktobar 2016 21:25) # Link komentara

Kakva gomila gluposti. Jeste svi su se urotili protiv japanskih proizvodjaca koji prave super automobile po jeftinim cenama, toliko jeftinim da im niko vise ne veruje pa ih i ne kupuje. Japanski automobili su za siromasna trzista, razbijaju sa prodajom po azijama i amerikama. Za ovde nisu jer su em skupi em matori konstrukcijski. Neudobni, losi materijali, cudan dizajn, ponasanje u voznji...ne lazite da postoje ne znam koje carine i porezi kada se svi ti japanci proizvode u evropi sa izuzetkom mazde. I gro dobavljaca su evropski, ali japanac hoce da ustedi gde god moze. Oni mucenici nemaju vise ni svoje motore, nego moraju da ih pozajmljuju od evropljana, poput tojote...japance vole samo mehanicari, pitam se zasto...

Zadrigo

pre 7 godina

Ukratko, nasem narodu da ga daju za dzabe nesto bi mu nasli. Svaki auto im ima preveliku cenu, svaki servis ovlasteni ih pljacka i najgori su, banke od kojih trce da uzmu kredite jednom kad trebaju da vrate sto su pozajmili proglasavaju za derikoze i pozivaju vlast da ih protera iz zemlje. Takav ti je nas mentalitet. Usput misle da covek nikad nije sleteo na mesec ili otisao u svemir a zemlja je ravna ploca.
(hiavata, 2. oktobar 2016 21:21)

Ne, prijatelju. Civic sa 1.4 motorom od 100 konja sa kojim ubrzava do stotke za 14.8 sekundi košta 17 hiljada evra. Golf sa 85 konja ubrzava do stotke za 12 sekundi i košta 14 hiljada evra. Najjeftiniji dizel Civic im košta 22 hiljade, Golf košta 17 hiljada, odnosno za 22 hiljade možeš da uzmeš veoma dobro opremljeni dizel ili top benzinac.

Da ne ulazim u to kakva Astra ili neki sličan hečbek može da se uzme za te pare. Stoga, što bi iko uzeo Civica? Ovde je jednostavno prodaja sve slabija jer nisu konkurentni, ni sa motorima ni cenovno. Samo ih vole zaluđenici što su uvereni da se auto industrija nigde nije pomakla 15 godina i da su "japanci" i dalje konkurentni sa svojim matorim atmosfercima koji troše 12 litara u gradu i tvrdim ogibljenjima.

Trambolina

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?

b.

pre 7 godina

Svidja mi se silueta auta, izgled sa boka i od pozadi. Maska hladnjaka mi je odvratna, a felne kao da su uzete sa Suzukija ili nekog kineskog proizvodjaca.

mup

pre 7 godina

Sedan je malo lepsi od heca. Pogledajte donji deo vrata sa onim prepustima i talasima, to kad vidi auto limar, odmah vas posalje kod kolege koga mrzi jer on kao nema vremena, a nova vrata 700 evra. Dobri su to automobili, ali nisu nekvarljivi. Kolegin sin je radio u Delti kao elektronicar i kaze da imaju posla kao i u svakom servisu. Honda je imala veliki potencijal i veliki broj poklonika, ali su negde zastali sa razvojem motora i sada kasne citav vek u odnosu na neke koji su proizvodili lopate i asove dok su ono harali na auto trzistu. Primer Nokije je upotrebljiv u svakom segmentu industrije.

Bane

pre 7 godina

@ Kola su iz Japana, prevozna sredstba se prave svugde

Hahaha jos jedan siromasni balkan boy koji auta vrednuje po predjenoj kilometrazi. Pa to je covece prevazidjeno, ozbiljan Evropski kupac menja auto na par godina, njega zanimaju vozne karakteristike a ne koliko moze da predje. Da li si ikada gledao test nekog Americkog auta, za njih je karakteristicno da odlicno idu, puno trose i ne mogu da skrenu. To je zato sto su im motori prevazidjeni a podvozje uzasno reseno. Mada su oni po tom pitanju nezahtevni jer je gorivo dzabe a voze samo otvorenim putem pravo. Zato Japanci tu prolaze, jer nista nije bitno osim da gilja autoputem pravo i da se ne kvari. Kada vozis Evropski auto, to je harmonija, idealan balans stabilnosti i udobnosti, savrseno lezanje u krivinama, savrseno peglenje neravnina, savrseno ukomponovan menjac sa motorom, meke, lake, precizne komande....voziti Japanski auto, to je kao upravljati radnom masinom...i to moze da proguta samo Amerikanac, ruzan auto bez ikakvih voznih osobina koji se ne kvari i prelazi 250.000 milja.

Ivan

pre 7 godina

Nije mi jasna ova rasprava tko je prvi. Pa prvi su sa turbom krenuli u Europi u SAAB-u. To za ove koji misle da je VW izmislio turbo. A ako se dobro prisjetimo njihovi 1,2 turbo su svi pocrkavali, točnije pukao im lanac. Kada su u VW prešli sa zupčastog remena na lanac mislili su se naparviti lukavima i staviti jednostruki lanac umjesto dvostrukog koji svi koriste. I što se desilo? Lanci su počeli pucati i uslijedile su generalne havarije motora! Onda su se opet prebacili na remenje. A što je sa onima koji su kupili motore sa lancem? Žao nam je, ali vi ste popu****. Sada prelaze na 1.0 motor jer se i ovaj 1,2 sa remenom pokazao loš.
Poanta je sljedeća. Nije bitno tko je prvi nego tko napravi dobar motor. Neki izbace neprovjeren motor pa su kupci pokusni kunići, a neki kao Honda 8 godina razvijaju motor prije nego ga prodaju. Ne moram ti reći koji kupci su u prednosti.

hiavata

pre 7 godina

Jedno pitanje za sve koji tvrde kako Japanci prave tehnoloski najnaprednija vozila. Kako objasnjavate sto upravo honda izbacuje atmo benzince a uvodi turbo benzince, nesto sto su Evropski proizvodjaci uradili vec poodavno. I ne samo Evropski, eno ford polako menja V8 atmo sa V6 turbo motorima u najprodavanijem modelu na svetu f150 i to sve u USA. Ja bih rekao da Japanci prilicno kasne a ekonomija im je u trajnoj recesiji vec desetinama godina. Pricamo ovde o 1.5 turbo benzincu koji dolazi sa 5 godina zakasnjenja, ista prica i za hondin 1.6 turbo dizel. U jedan poveci SUV guraju 2.0 atmo motor u Evropi, posle se neki ovde cude sto im prodaja slabo ide.

deki

pre 7 godina

Nikako mi nije jasna moderna auto industrija. Prave automobile koji imaju liniju kao hatchback a u stvari su sedani. Kada ce shvatiti da su hatchback-ovi mnogo pogodniji za razni prtljag. Jedino me odusevila skoda superb koja ima mogucnost otvaranja i kao hatchback i kao sedan.

Radovan

pre 7 godina

"Evropsko trziste malo" rece i ostade ziv. Cika Radovane, odite vi na kompujter ukucajte tamo velicine svetskih trzista. Nije Evropsko trziste malo nego je konkurencija nemilosrdna, a Azija je u ekspanziji, treba joj sto vise ostednjih vozila.
(hiavata, 3. oktobar 2016 08:46)

U Aziji,Americi i Japanu ima puno japanskih modela automobila u budžet klasi koja nikada nisu došla na evropsko tržište, a da ne govorim o njihovim premijum markama.
Mi, "gordi Evropljani i rasno superiorni", znamo samo za Sivik,Akord i Legend, ako se neko seća ovog zadnjeg modela.
Ekspanziju SUV vozila, kao nove kategorije vozila, je započeo NISSAN Kaškai, a onda nastavili ostali Japanci, pa tek Evropljani.

Čitajte intervjue (najbolja novinaska forma informisanja) glavnih šefova, obično se sazna nešto i po koju godinu unapred, ako ih ne sretnete na sajmovima i nešto ne pitate. Prepričavanje novinara je gubljenje vremena u dezinformisanju.

Radovan

pre 7 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hiavata, 3. oktobar 2016 20:10)

Ni jedna fabrika se ne rukovodi kvalitetom svojih proizvoda već zadovoljenjem zakonske regulative za pojedine regione i države uz minimalne troškove. Zakonska regulativa je ta koja fabrikama diktira zašto i kako će nešto proizvoditi.
Svi japanski proizvođači automobila u svojim fabrikama imaju sopstvenu proizvodnju sistema za ubrizgavanje goriva, dok ostali imaju BOSCH,MAGNETI MARELLI,DELCO,itd, masovne proizvođače koji idu linijom manjeg otpora(troška) i ne pretržu se mnogo od novotarija jer to mnogo košta.
Japanci cede suvu drenovinu uz pomoć svojih naučnih saznanja.
A kriza je u Japanu jer nisu opljačkali Istočnu Evropu 1990-1999. Država ide u rat tek onda kada je pred bankrotom, da se negde nafatira.

hiavata

pre 7 godina

U Aziji,Americi i Japanu ima puno japanskih modela automobila u budžet klasi koja nikada nisu došla na evropsko tržište, a da ne govorim o njihovim premijum markama. 
Mi, "gordi Evropljani i rasno superiorni", znamo samo za Sivik,Akord i Legend, ako se neko seća ovog zadnjeg modela. 
Ekspanziju SUV vozila, kao nove kategorije vozila, je započeo NISSAN Kaškai, a onda nastavili ostali Japanci, pa tek Evropljani. 

Čitajte intervjue (najbolja novinaska forma informisanja) glavnih šefova, obično se sazna nešto i po koju godinu unapred, ako ih ne sretnete na sajmovima i nešto ne pitate. Prepričavanje novinara je gubljenje vremena u dezinformisanju.
(Radovan, 03. oktobar 2016 12:54)

normalno da ni ne pokusavaju da plasiraju svoje poluproizvode na Evropsko trziste jer se tu ocekuje nesto sasvim drugo. Realno gledano vecinu inovacija u auto industriji, od common raila preko ABS-a, ESP-a, turbina varijabilne geometrije, raznoraznih sistema ubrizgavanja su uveli Evropljani a ne Japanci. Kad pogledate auto trke vecinu inovacija uvode bas Evropske firme. Toyota vec godinama pokusava da pobedi u endurance seriji i ulaze ko zna koje pare ali im evidentno ne ide. Prvo su gurali atmo benzinca sa super kondenzatorima na kraju presli na varijantu koju porsche koristi.

Zadrigo

pre 7 godina

Videli smo sve i odlicno je bilo, 1. oktobar 2016 21:25) # Link komentara

Kakva gomila gluposti. Jeste svi su se urotili protiv japanskih proizvodjaca koji prave super automobile po jeftinim cenama, toliko jeftinim da im niko vise ne veruje pa ih i ne kupuje. Japanski automobili su za siromasna trzista, razbijaju sa prodajom po azijama i amerikama. Za ovde nisu jer su em skupi em matori konstrukcijski. Neudobni, losi materijali, cudan dizajn, ponasanje u voznji...ne lazite da postoje ne znam koje carine i porezi kada se svi ti japanci proizvode u evropi sa izuzetkom mazde. I gro dobavljaca su evropski, ali japanac hoce da ustedi gde god moze. Oni mucenici nemaju vise ni svoje motore, nego moraju da ih pozajmljuju od evropljana, poput tojote...japance vole samo mehanicari, pitam se zasto...

Bane

pre 7 godina

@ Kola su iz Japana, prevozna sredstba se prave svugde

Hahaha jos jedan siromasni balkan boy koji auta vrednuje po predjenoj kilometrazi. Pa to je covece prevazidjeno, ozbiljan Evropski kupac menja auto na par godina, njega zanimaju vozne karakteristike a ne koliko moze da predje. Da li si ikada gledao test nekog Americkog auta, za njih je karakteristicno da odlicno idu, puno trose i ne mogu da skrenu. To je zato sto su im motori prevazidjeni a podvozje uzasno reseno. Mada su oni po tom pitanju nezahtevni jer je gorivo dzabe a voze samo otvorenim putem pravo. Zato Japanci tu prolaze, jer nista nije bitno osim da gilja autoputem pravo i da se ne kvari. Kada vozis Evropski auto, to je harmonija, idealan balans stabilnosti i udobnosti, savrseno lezanje u krivinama, savrseno peglenje neravnina, savrseno ukomponovan menjac sa motorom, meke, lake, precizne komande....voziti Japanski auto, to je kao upravljati radnom masinom...i to moze da proguta samo Amerikanac, ruzan auto bez ikakvih voznih osobina koji se ne kvari i prelazi 250.000 milja.

b.

pre 7 godina

Svidja mi se silueta auta, izgled sa boka i od pozadi. Maska hladnjaka mi je odvratna, a felne kao da su uzete sa Suzukija ili nekog kineskog proizvodjaca.

aleksa

pre 7 godina

Volim sivik i hondu, prošla iteracija mi se dopada. Ovaj fejslift mi se nikako ne sviđa, izgleda kao hibridni francusko-korejski stil. Stop svetla su kriminal.

pera

pre 7 godina

svaka naredna generacija ruznija od prethodne. Ne razumem tu filozifiju kao ni ove hondine sektase koji lupaju minuse na kriticke komentare a i sami znaju da je auto rugoba

bg

pre 7 godina

Ovde ima genija kojih ovaj auto stavljaju u klasu aste i golafa. Umesto da ga stve u klasu gde I pripada a to je klasa insignije koju šije u svemu. Ovaj auto po pouzdsnošću, bezbednosti i po ceni pripadao klasi više. Manite se šta pišu po evropi čitateljke tomo gde je konkurencija a to su Ruski i Američki sajtovi. Tek modeli od 30.000 evra parket pana dalje mogu da konkurišu ovom modelu.
Kakvi cinici pišu o Hondi i cena. Pa kupite onda Sandro i on ima displej klimu, ESP, ABS a jeftinija je od Astre.

Zadrigo

pre 7 godina

Ukratko, nasem narodu da ga daju za dzabe nesto bi mu nasli. Svaki auto im ima preveliku cenu, svaki servis ovlasteni ih pljacka i najgori su, banke od kojih trce da uzmu kredite jednom kad trebaju da vrate sto su pozajmili proglasavaju za derikoze i pozivaju vlast da ih protera iz zemlje. Takav ti je nas mentalitet. Usput misle da covek nikad nije sleteo na mesec ili otisao u svemir a zemlja je ravna ploca.
(hiavata, 2. oktobar 2016 21:21)

Ne, prijatelju. Civic sa 1.4 motorom od 100 konja sa kojim ubrzava do stotke za 14.8 sekundi košta 17 hiljada evra. Golf sa 85 konja ubrzava do stotke za 12 sekundi i košta 14 hiljada evra. Najjeftiniji dizel Civic im košta 22 hiljade, Golf košta 17 hiljada, odnosno za 22 hiljade možeš da uzmeš veoma dobro opremljeni dizel ili top benzinac.

Da ne ulazim u to kakva Astra ili neki sličan hečbek može da se uzme za te pare. Stoga, što bi iko uzeo Civica? Ovde je jednostavno prodaja sve slabija jer nisu konkurentni, ni sa motorima ni cenovno. Samo ih vole zaluđenici što su uvereni da se auto industrija nigde nije pomakla 15 godina i da su "japanci" i dalje konkurentni sa svojim matorim atmosfercima koji troše 12 litara u gradu i tvrdim ogibljenjima.

markoni

pre 7 godina

Da li vi ljudi stvarno mislite da je za propast Honde kriva cenovna politika uvoznika ? Ajmo malo realnosti,ostrašćenost je jedno a realnost nešto sasvim drugo.Može ona biti za 10 mesta iznad svih po kvalitetu,ali ovo lutanje u dizajnu će ih definitivno oterati iz Evrope !

laki78

pre 7 godina

Na prvu loptu kad se pogleda nesto nije u proporciji na ovoj Hondi,nesto ne stima u dizajnu.Kad pogledate Civic iz 2006.godine ono je bio skladan futuristicki dizajn.Ovo ovde je predizajnirano a vidi se da u startu nisu imali jasnu viziju.Nema fluidnosti linija za razliku od one stare.Mogli bi stvarno malo da se ugledaju na komsijsku Mazdu koja je ubola prepoznatljiv oblik i jako dopadljiv dizajn.Caka kojoj treba da tezi svaki proizvodjac je da uspostavi vizuelnu prepoznatljivost svakog proizvoda u okviru svoga brenda.Ovo lutanje u dizajnu tome ne doprinosi.

mup

pre 7 godina

Sedan je malo lepsi od heca. Pogledajte donji deo vrata sa onim prepustima i talasima, to kad vidi auto limar, odmah vas posalje kod kolege koga mrzi jer on kao nema vremena, a nova vrata 700 evra. Dobri su to automobili, ali nisu nekvarljivi. Kolegin sin je radio u Delti kao elektronicar i kaze da imaju posla kao i u svakom servisu. Honda je imala veliki potencijal i veliki broj poklonika, ali su negde zastali sa razvojem motora i sada kasne citav vek u odnosu na neke koji su proizvodili lopate i asove dok su ono harali na auto trzistu. Primer Nokije je upotrebljiv u svakom segmentu industrije.

Bane

pre 7 godina

@ Videli smo sve i odlicno je bilo

Pa nije sve bas tako kako pricas. Vecina japanskih automobila se ne proizvodi u Japanu uopste. Prave se u UK, Turskoj i sl. Recimo Honda CR-V se pravi u UK i iako jeste kvalitetan auto kvalitet mu odavno nije na novou Japanskog jer Engleski kooperanti proizvode odredjene delove za njega koji su prosecnog kvaliteta. Cinjenica jeste da su vozila proizvedena u EU u cenovnoj prednosti na trzistu EU i onim trzistima koja sa EU imaju potpisan ugovor o slobodnoj trgovini jer nema carine ili je ona simbolicna. Pojedinim Japancima dodatno na ruku ne ide ni jak jen. Ali nije to nikakva teorija zavere. Recimo brendovi iz J. Koreje su se tome fantasticno prilagodili, imaju svoje razvojne i proizvodne pogone u EU i ozbiljno napadaju i ugrozavaju kako Nemacku tako i ostalu Evropsku konkurenciju, pa ih niko nije proterao. Pojedini Japanci su se sami povukli jer je konkurencija u Evropi izuzetno jaka a Evropski kupac izuzetno zahtevan i oni sa svojom filozofijom se jednostavno tu nisu snasli. Americko trziste je manje zahtevno, manje konkurentno imaju drugaciju automobilsku filozofiju a podjednako brojno i kupovno snazno i oni tamo odlicno prolaze i jednostavno se toga drze.

hiavata

pre 7 godina

Jedno pitanje za sve koji tvrde kako Japanci prave tehnoloski najnaprednija vozila. Kako objasnjavate sto upravo honda izbacuje atmo benzince a uvodi turbo benzince, nesto sto su Evropski proizvodjaci uradili vec poodavno. I ne samo Evropski, eno ford polako menja V8 atmo sa V6 turbo motorima u najprodavanijem modelu na svetu f150 i to sve u USA. Ja bih rekao da Japanci prilicno kasne a ekonomija im je u trajnoj recesiji vec desetinama godina. Pricamo ovde o 1.5 turbo benzincu koji dolazi sa 5 godina zakasnjenja, ista prica i za hondin 1.6 turbo dizel. U jedan poveci SUV guraju 2.0 atmo motor u Evropi, posle se neki ovde cude sto im prodaja slabo ide.

Videli smo sve i odlicno je bilo

pre 7 godina

Auto je fantastican. Za informaciju ostalima Accord se povlaci sa trzista EU i nece vise biti u prodaji. Generalno udeo japanskih proizvodjaca je sve manji i manji i sem Nissan-a koji kroz partnerstvom sa Renoom ima kakvu takvu prodaju ostali uglavno vise ne racunaju na EU. Razlog je jednostavan - japanci prave auta vrhunskog kvaliteta po vrlo niskoj ceni. Zato su i proterani iz EU da bi se stitili nemacki proizvodjaci posto jedino carinskim barijerama mogu spreciti propast svoje auto industrije - otud i udeo nemaca u USA je vrlo simbolican a posle VW diselgate skandala bice i manji. Kod nas u Srbiji je carina na japance znacajna posto je i nama vazno da nemacki radnici u auto industriji ne ostanu bez posla. Posle izlaska UK Honda ce biti u jos tezoj poziciji. Tako da ne talasajte mnogo da ne bi EU pod VW pritiskom donela zakon da ako imate 20K EUR na racunu mogu i prisilno ako im je frka da vam skinu pare i dostave krs auto (doduse nov) na kucnu adresu - ipak je profit nemacke industrije najvaznija stvar za nas u i van EU.

Kobaja Grande

pre 7 godina

Valjda ce uvoznik konacno da se prizove pameti i ponudi Civic po realnim cenama, kao i u Evropi.
Sada Civic u Srbiji nude za 16.000, a u Nemackoj kosta 13.500.

Radovan

pre 7 godina

"Evropsko trziste malo" rece i ostade ziv. Cika Radovane, odite vi na kompujter ukucajte tamo velicine svetskih trzista. Nije Evropsko trziste malo nego je konkurencija nemilosrdna, a Azija je u ekspanziji, treba joj sto vise ostednjih vozila.
(hiavata, 3. oktobar 2016 08:46)

U Aziji,Americi i Japanu ima puno japanskih modela automobila u budžet klasi koja nikada nisu došla na evropsko tržište, a da ne govorim o njihovim premijum markama.
Mi, "gordi Evropljani i rasno superiorni", znamo samo za Sivik,Akord i Legend, ako se neko seća ovog zadnjeg modela.
Ekspanziju SUV vozila, kao nove kategorije vozila, je započeo NISSAN Kaškai, a onda nastavili ostali Japanci, pa tek Evropljani.

Čitajte intervjue (najbolja novinaska forma informisanja) glavnih šefova, obično se sazna nešto i po koju godinu unapred, ako ih ne sretnete na sajmovima i nešto ne pitate. Prepričavanje novinara je gubljenje vremena u dezinformisanju.

Kola su iz Japana, prevozna sredstva se prave svugde

pre 7 godina

@Bane
@Zadrigo
Tojota ne pozajmljuje motor, nego je menjala tehnologiju BMW dizela, za svoj hobridni pogon, koji bi u Minhenu sami napravili verovatno onda kad bi Japanci već išli na gravitacione talase.A o zahtevnosti američkog i Usa trežišta govori to da se u Americi do juče Fiat nije ni nudio, a ni Pežo, Reno, Sitroen, Škoda i ostali evropski trotineti.To je tržište za vozila koja mogu da pređu ozbiljnu kilometražu a ne za ona koja se vozikaju tamo amo,kao po našoj maloj Evropi. Za kraj, naravno da majstori vole Japance, pa kad mi dođe jednom u par godina i ja bih gledao da ga oderem jer ko zna kad ćemo se sledeći put videti.

Austrija

pre 7 godina

Evo kako honda shvata nižu srednju klasu. Šteta što smo raspadom Jugoslavije ostali bez zastupništva i većeg broja ovih vozila kod nas.
Treba pokrenuti članke o načinima individualnog uvoza iz inostranstva i najjeftinijim opcijama.

Bulidza

pre 7 godina

Sto se tice cene u Srbiji, ne treba da se zali niko jer cena u Nemackoj za najevtiniji model Civic-a je 17000eur, ostalo vezano za Hondu nema potrebe komentarisati, auto je daleko bolji od bilo cega sto je napravljeno u Evropi.
Tacno je da dizajn nije na nivou Mazde, ali ponovo ako treba da birate bolji auto uzmite Hondu. Inace imam novu Mazdu sa skyaktiv motorom i Hondu Jazz iz 2005.
Honda je daleko kvalitetniji auto od nove Mazde, ne govorim o voznji ili klasi posto nisu u istoj kategoriji. Ali ako bih ponovo birao ne bih kupio Mazdu. Imao sam brdo kvarova na Mazdi..
Tako da prica o nekvarljivosti japanaca pada u vodu, isto kao i made in japan.

Milan

pre 7 godina

@ videli smo sve i dobro je bilo

Udeo japanaca u evropi opada jer ne razvijaju aute posebno za evropljane već prepakuju modele za aziju ili USA tržište. Tako gube kupce jer nemaju odgovarajuću paletu motora, posebno dizela a kasne i sa turbobenzincima , mesta ima za ljude od 1,7m ali ne i za krupne evropljane itd. Rast pored Nissana ostvaruje i nezavisna mazda, kad imaš dobru ponudu prodaja ne izostaje. KIA i Hjundai imaju razvojni centar u evropi i takođe su uspesni.

Gonzo

pre 7 godina

Za neupućene i ostrašćene par korisnih informacija.Honda ima jedno 3 fabrike u USA i jednu u Kanadi,u Evropi ima fabriku motorcikala u Belgiji i pogon u VB,koji kao što znate uskoro neće biti deo EU.Znači svako štiti svoje tržište i radnike pa to radi i EU kao što se to radi u USA.Iz istih razloga je Honda značajno jeftinija preko "bare" jer je praktično domaće vozilo i što se cena tiče uopšte se ne radi o favorizovanju nemačke auto industrije,jer da je tako Kia/Hundai ne bi imali fabrike u Slovačkoj niti bi npr BMW imao fabrike u USA.Ko želi na neko tržište pravi fabriku na tom tržištu,upošljava radnike i kooperante.E samo iz tih razloga je ovaj brend preterano skup za to što nudi,niti je to svemirska tehnologija niti je dizajn nešto ugodan oku.Kako to npr Mazda može da ima pristojnu prodaju iako se pravi u Japanu i ima očajnog uvoznika?Zaključak se sam izvodi.

Trambolina

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?

Radovan

pre 7 godina

Japanske proizvođače više ne interesuju jeftina vozila (Sivik i Akord), već krosoveri i SUV varijante, auti sa višom dodatom vrednošću, jer i kupci žele to da plate.

Japanske proizvođače više ne interesuje evropsko tržište koje je malo već Amerika i Azija.

Sve ovo ste mogli pročitati u intervjuima glavnih šefova japanskih kompanija, pre 3÷4 godine.

deki

pre 7 godina

Nikako mi nije jasna moderna auto industrija. Prave automobile koji imaju liniju kao hatchback a u stvari su sedani. Kada ce shvatiti da su hatchback-ovi mnogo pogodniji za razni prtljag. Jedino me odusevila skoda superb koja ima mogucnost otvaranja i kao hatchback i kao sedan.

hiavata

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?
(Trambolina, 02. oktobar 2016 14:33)

Ukratko, nasem narodu da ga daju za dzabe nesto bi mu nasli. Svaki auto im ima preveliku cenu, svaki servis ovlasteni ih pljacka i najgori su, banke od kojih trce da uzmu kredite jednom kad trebaju da vrate sto su pozajmili proglasavaju za derikoze i pozivaju vlast da ih protera iz zemlje. Takav ti je nas mentalitet. Usput misle da covek nikad nije sleteo na mesec ili otisao u svemir a zemlja je ravna ploca.

Boris

pre 7 godina

Ovde ima genija kojih ovaj auto stavljaju u klasu aste i golafa. Umesto da ga stve u klasu gde I pripada a to je klasa insignije koju šije u svemu. Ovaj auto po pouzdsnošću, bezbednosti i po ceni pripadao klasi više. Manite se šta pišu po evropi čitateljke tomo gde je konkurencija a to su Ruski i Američki sajtovi. Tek modeli od 30.000 evra parket pana dalje mogu da konkurišu ovom modelu. 
Kakvi cinici pišu o Hondi i cena. Pa kupite onda Sandro i on ima displej klimu, ESP, ABS a jeftinija je od Astre.
(bg, 03. oktobar 2016 09:58)
@bg
Al ga izlupetaste, Civic je klasa Golfa i Astre, Acord je klasa Insingnije. I kad komentarisete kola koja jos na put nisu izasla kao najbolja, najpouzdanija je patetično. Honda jeste super i srecom nema potrebe za hvaljenjem i superlativima koje Vi iznosite.

Kola se i dalje prave samo u Japanu

pre 7 godina

@(Bane, 3. oktobar 2016 02:34)
Pa i ja sam nekad menjao kola na 3 godine, a onda je stigla demokratija.Zato mi je sada vrlo bitno koliko mogu da pređu, jer ih vozim dok se ne raspadnu, a posle opet kupujem nova.Nije mi bitno koliko troše, dok troše samo gorivo, za razliku od ovih Evropljana koji posle par godina loču više delova nego benzina.A što se motora tiče, poželjno je da je što prostiji, jer čega nema, ne može da se pokvari.

Radovan

pre 7 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hiavata, 3. oktobar 2016 20:10)

Ni jedna fabrika se ne rukovodi kvalitetom svojih proizvoda već zadovoljenjem zakonske regulative za pojedine regione i države uz minimalne troškove. Zakonska regulativa je ta koja fabrikama diktira zašto i kako će nešto proizvoditi.
Svi japanski proizvođači automobila u svojim fabrikama imaju sopstvenu proizvodnju sistema za ubrizgavanje goriva, dok ostali imaju BOSCH,MAGNETI MARELLI,DELCO,itd, masovne proizvođače koji idu linijom manjeg otpora(troška) i ne pretržu se mnogo od novotarija jer to mnogo košta.
Japanci cede suvu drenovinu uz pomoć svojih naučnih saznanja.
A kriza je u Japanu jer nisu opljačkali Istočnu Evropu 1990-1999. Država ide u rat tek onda kada je pred bankrotom, da se negde nafatira.

hiavata

pre 7 godina

U Aziji,Americi i Japanu ima puno japanskih modela automobila u budžet klasi koja nikada nisu došla na evropsko tržište, a da ne govorim o njihovim premijum markama. 
Mi, "gordi Evropljani i rasno superiorni", znamo samo za Sivik,Akord i Legend, ako se neko seća ovog zadnjeg modela. 
Ekspanziju SUV vozila, kao nove kategorije vozila, je započeo NISSAN Kaškai, a onda nastavili ostali Japanci, pa tek Evropljani. 

Čitajte intervjue (najbolja novinaska forma informisanja) glavnih šefova, obično se sazna nešto i po koju godinu unapred, ako ih ne sretnete na sajmovima i nešto ne pitate. Prepričavanje novinara je gubljenje vremena u dezinformisanju.
(Radovan, 03. oktobar 2016 12:54)

normalno da ni ne pokusavaju da plasiraju svoje poluproizvode na Evropsko trziste jer se tu ocekuje nesto sasvim drugo. Realno gledano vecinu inovacija u auto industriji, od common raila preko ABS-a, ESP-a, turbina varijabilne geometrije, raznoraznih sistema ubrizgavanja su uveli Evropljani a ne Japanci. Kad pogledate auto trke vecinu inovacija uvode bas Evropske firme. Toyota vec godinama pokusava da pobedi u endurance seriji i ulaze ko zna koje pare ali im evidentno ne ide. Prvo su gurali atmo benzinca sa super kondenzatorima na kraju presli na varijantu koju porsche koristi.

Jum

pre 7 godina

Nov model honde civik uvek krene od 16.000eura ali to je bilo od onog osnovnog 1.4motora. Sada su svi motori tu negde, i svi su bolji od tog 1.4 tako da ocekujem od 17-18k eura. Honda je mnogo dobra i mnogo skupa u evropi, u americi je ovo 15000 dolara...

Boris

pre 7 godina

1,5 benz sa 185ks, eh kako bi bilo dobro da taj ima u Srbiji, ko se seća Hondinih 1,6 motora krajem 80tih i 90tih zna šta je savršenstvo. Inače ovaj izgledom me ne oduševljava puno. Ja sam imao priliku da kupim novi Civic pre 2 godine ali je bio znatno skuplji u onom što je meni odgovaralo u odnosu na Oktaviu, nažalost, jedno vreme kad je Jen bio slabiji tada su bili bestbuy

Zoran

pre 7 godina

Upravo sam proverio na sajtovima u Nemckoj (stari) I u USA (novi) cene Civic-a. Cene se vrte slicno kao i kod nas, a vidim da ovde mnogi komentarisu razlike u cenama. Jel moze neko da mi objasni u cemu je stvar?
(Trambolina, 2. oktobar 2016 14:33)

Stvar je u plati.

bg

pre 7 godina

@ ideli smo sve i odlicno je bilo, 01. oktobar 2016 21:25),
U pravu si za nemačku i kako sabotira kola iz Japana pa i Koreja.
Samo treba pogledati časopise koje u EU drže Nemci,kao i kod nas. Napišu oni korektan članak ali sve zamute i ne daju adekvatnu ocenu, a kad nađu neku manu drže se ko pijan plota.

hiavata

pre 7 godina

Japanske proizvođače više ne interesuju jeftina vozila (Sivik i Akord), već krosoveri i SUV varijante, auti sa višom dodatom vrednošću, jer i kupci žele to da plate.Japanske proizvođače više ne interesuje evropsko tržište koje je malo već Amerika i Azija.Sve ovo ste mogli pročitati u intervjuima glavnih šefova japanskih kompanija, pre 3÷4 godine.
(Radovan, 02. oktobar 2016 15:08)

"Evropsko trziste malo" rece i ostade ziv. Cika Radovane, odite vi na kompujter ukucajte tamo velicine svetskih trzista. Nije Evropsko trziste malo nego je konkurencija nemilosrdna, a Azija je u ekspanziji, treba joj sto vise ostednjih vozila.

HONDA

pre 7 godina

Ma super je Hondica, drugaciji auto, nekako cool! Uz to i jako kvalitetan. P.S. Kad god je neka vest o Hondi, uvek cu da iskoristim priliku da "pohvalim" Hondinog distributera za Srbiju. Apsolutno zasluzuju da im se covek nacestita ... u svakoj vesti. Najgori diler automobila u Srbiji. :) Pozdrav!

Golf

pre 7 godina

Iskreno jako lepa bočna linija i proporcije vozila. Jedno kad bi smanjili doživljaj sa svetlima (ne samo Honda). Auto ne treba da ima velika svetla kao Skanija tegljač. Na ostalo nemam zamerke

Laki

pre 7 godina

Kupio moju hondicu pre mesec dana (Kalifornia,SAD).
Apsolutno prelep auto i spolja i iznutra.Najbolji i najlepsi Civic do sada.Znatno veci po dimenzijama od prethodnih modela.Nekoliko razlicitih modela sa razlicitom opremom i motorima,ukljucujuci i 1.5 turbo sa 174 ks.
Civic ovde na trzistu je trenutno daleko ispred konkurencije.
Vozio i uporedjivao nekoliko dana 4-5 auta u toj klasi i bez dileme se odlucio za Civic.Otpali Toyota Corolla,Prius i ostali.
Civic apsolutni pobednik !!
Svima koji su zainteresovani,u mogucnosti i imaju dileme.Najiskrenije preporucujem Civic.
Ziveli !!

XXX

pre 7 godina

@(Jum, 01. oktobar 2016 18:36): nadji mi je u Americi za $15,000 genije. Ne laži ovaj narod. Pozdrav iz Kalifornije od onoga koji vozi samo Hondu i Tojotu.

Ivan

pre 7 godina

Nije mi jasna ova rasprava tko je prvi. Pa prvi su sa turbom krenuli u Europi u SAAB-u. To za ove koji misle da je VW izmislio turbo. A ako se dobro prisjetimo njihovi 1,2 turbo su svi pocrkavali, točnije pukao im lanac. Kada su u VW prešli sa zupčastog remena na lanac mislili su se naparviti lukavima i staviti jednostruki lanac umjesto dvostrukog koji svi koriste. I što se desilo? Lanci su počeli pucati i uslijedile su generalne havarije motora! Onda su se opet prebacili na remenje. A što je sa onima koji su kupili motore sa lancem? Žao nam je, ali vi ste popu****. Sada prelaze na 1.0 motor jer se i ovaj 1,2 sa remenom pokazao loš.
Poanta je sljedeća. Nije bitno tko je prvi nego tko napravi dobar motor. Neki izbace neprovjeren motor pa su kupci pokusni kunići, a neki kao Honda 8 godina razvijaju motor prije nego ga prodaju. Ne moram ti reći koji kupci su u prednosti.