Četvrtak, 22.09.2016.

08:29

Vučić: Nema političke cene koju nismo spremni da platimo

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da će Srbija sačuvati mir u regionu i poručio da nema političke cene koju nije spremna da plati kako bi zadržala stabilnost

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: Nema politièke cene koju nismo spremni da platimo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

dejan76

pre 7 godina

Šta drugo osim gubitka vlasti može da znači "plaćanje političke cene"?
Jel nekoga treba da uhvati panika pri pomisli da SNS može izgubiti vlast?

sećam se

pre 7 godina

"zamenik pomoćnika američkog državnog sekretara".Podseća me na onog britanskog kandidata za poslanika što je dolazio svojevremeno u Srbiju da joj da po-dršku.

Evoks

pre 7 godina

Još malo pa će ovi političari početi da reaguju i na izjave konduktera u tramvajima... sve kako bi "sačuvali" mir i stabilnost.
(Jak političar, 22. septembar 2016 10:57)

Ne, nego ce da cute i da se izvinjavaju?

xD

pre 7 godina

Po odnosu nekih komentara moze se zakljuciti da bi gladni Srbin opet puskom u rov ....genetika nam je prokleta....zaboravljate samo da smo danas vojno na nizem nivou nego 90ih,da mnogo ljudi nema vojnu obuku i da smo okruzeni nato alijansom,pa cak i ta borbena gotovost i paljenje na veliku srbiju nece doneti nikakav rezultat
Cekam samo da i Seselj krene da pali masu ...

Marlon

pre 7 godina

Vučićevi rezultati su nikakvi. Gospodin se nada rastu od 3,5 posto. Da imamo nemačku ekonomiju, pa da se radujemo, ovako možemo da plačemo, prvenstveno kad vidimo šta Vučić smatra uspehom. E, onda počinju ratne teme, kreiranje napetosti, a to je njegov domaći teren.

Rapa Nui

pre 7 godina

Da vas pitam nesto, dragi ljudi, komentatori: Da li vi u stvarnom zivotu osecate tenzije o kojima slusamo svakodnevno? Da li imate prijatelje Bosnjake, Hrvate sa kojima je odnos postao napet? Da li vas vise brinu svakodnevna pitanja ili ova napetost kojom nas filuju???... Ja, da se po medijima ne provlaci ova tema, ni u ludilu ne bih pomislila da ima ovakvih i ovolikih proble i opasnosti. Pa se pitam da li su napetosti stvarne ili vestacki stvorene.
(marija, 22. septembar 2016 09:43)

Mislim da su napetosti stvarne. Možda oni koji sad čitaju portale ne vide i ne osjete to u komunikaciji sa prijateljima drugih nacija i vjera jer smo svi slični, odnosno krećemo se u istom krugu ljudi sličnih sklonosti, zanimanja i interesa.
Problem je u uglavnom u manjem dijelu onih neobrazovanih koji neznaju da čitaju i ne služe se internetom. Takvi se kreću u krugu sebi sličnih i oni osječaju napetost jer ih je lako zavesti.
Takva manjina često kao što je bio slučaj i u prošlom ratu zapali čitavu situaciju do mjere da onda svi osjetimo napetost, pa neznam koga bih smatrao glupljim; njih neobrazovane ili obrazovane koji se rukovode onom popularnom ''pametniji popušta'' i sl. i dopuštaju toj manjini da nam svima i našoj djeci ponovo upropaste živote.
Na kraju krajeva ti neobrazovani će sutra kad rat ponovo stane biti novi tajkuni za koje ćemo svi raditi, tako da nisu oni baš posve glupi.

Igor Gavran

pre 7 godina

mr. Futur, gospodar Buduceg Vremena
Nije mi jasno kako je moguce da se neko hvali buducim dostignucima? Kazi covece sta si uradio u proslom mandatu, a ne sta ces uraditi za dve godine. Ja nikakav boljitak ne osecam, samo vece poreze i namete.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

On je naglasio da je Srbija protiv održavanja referenduma u Republici Srpskoj, ali da podržava teritorijalni integritet RS unutar BiH, u skladu sa Dejtonskim mirovnim sporazumom.

Vučić je rekao da je bilo veoma teško javno izneti takav stav, ali da je naša Vlada to ipak učinila.

"Na ceremoniji otvaranja novog auto-puta u Banjaluci to sam rekao grupi od oko 5.000 Srba i pozvao ih na smirivanje situacije. Istinu govoreći, nisam čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić.

Slusajuci ga svaki iole normalan covek se mora hteo ne hteo "u'vatiti za glavu" !

Kad je on to "naglasio da je Srbija protiv održavanja referenduma u Republici Srpskoj" kada su on licno a i Predsednik Nikolic javno izneli stav da samo "kao bajagi" ne podrzavaju održavanja referenduma u Republici Srpskoj ali da podrzavaju sve sto radi legitimno izabrana vlast u RS a to vam je bre braco isto kao i ono "stala nogom na papucu pa sve vice necu a na kuma namiguje da se kola krecu" !

Ili ovo:"Na ceremoniji otvaranja novog auto-puta u Banjaluci to sam rekao grupi od oko 5.000 Srba i pozvao ih na smirivanje situacije. Istinu govoreći, nisam čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić."???

Nije čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić a VASCELI SVET uporno poziva Miloradi Dodika da poradi na smirivanju situacije i da ne odrzava referendume po RS i ne trazi "belaj" ?

Peka

pre 7 godina

Pa mi imamo suficit, to je prosto fantasticno! Covek ubedio i sebe da je istina... A tek stopa rasta, sada je internet ipak dostupan (skoro) svima pa moze svako da se uveri da smo na zacelju u regionu.
Sramota me je koliko nam dobro ide!

Živ mi Todor da se čini govor

pre 7 godina

Suština je u tome da je NATO (SAD, Francuska, Nemačka, Britanija, itd) garant Dejtona, a tamo je i potpisan - u vojnoj bazi Rajt Paterson, a ratifikovan u Parizu, pre 21 godinu. Dakle, ako ključne NATO države hoće da promene, ponište ili izmene Dejtonski ugovor, ili pak, hoće da ga očuvaju, to nema nikakve veze sa medijskim izjavama nekog Halilovića, ili Granića, ili Dačića ili Vučića, ili Dodika. Sa druge strane, NATO je bio veoma sistematičan u proteklih dvadesetak godina, tako da je vojske bivših jugoslovenskih republika drastično srezao upravo na meru iz koje ne može da proizađe bilo kakav ozbiljniji ratni sukob u regionu brdovitog Balkana.

Jak političar

pre 7 godina

Još malo pa će ovi političari početi da reaguju i na izjave konduktera u tramvajima... sve kako bi "sačuvali" mir i stabilnost.

john mcclane, besni

pre 7 godina

mnogo me nervira! on prica kakvu je zemlju nasledio!!! a kakvu si je ostavio 2000???? mrtvih 12,000!!! izbeglica 750,000! dug 168% BDP, devizne rezerve 400 miliona $ (2012 su bile 11 milijardi €), izvoz 1.5 milijardu € (2012 je bio 11mld €), unisteno 19 mostova, fizicki rasturena infrastruktura, plata 40€, inflacija 130%, 2000 je Srbija bila 160 dana bez struje, nismo imali ni jednog saveznika, bez trgovinskih sporazuma, trebale su nam vize za ceo svet, zemlja koja je ponizena i prokazana i na koju je svako mogao da pljune, zemlju cije su gradjane sikanirali u inostranstvu samo zato sto smo Srbi. zato prestani da se zalis. ako si i uradio nesto dobro za Srbiju (u sta sumnjam) bio je i red posle 27 godina bavljenja politikom

izvidjac @ pera

pre 7 godina

svaki ustupak je bolji od rata, veruj mi. osim ako ti se ne ide bas jako da malo i ti probas kako izgleda. u tom slucaju preporucujem Siriju ili Ukrajinu, mozda nesto i zaradis ako imas specijalisticno vojno znanje. inace ja ovo citam, kao najavu oprostaja od Dodika i njegov odlazak u zasluzenu penziju (a mozda i bajbok kasnije). u prevodu na srpski, ostavite Republiku Srpsku na miru, i Dodo odlazi!

marija

pre 7 godina

Da vas pitam nesto, dragi ljudi, komentatori: Da li vi u stvarnom zivotu osecate tenzije o kojima slusamo svakodnevno? Da li imate prijatelje Bosnjake, Hrvate sa kojima je odnos postao napet? Da li vas vise brinu svakodnevna pitanja ili ova napetost kojom nas filuju???... Ja, da se po medijima ne provlaci ova tema, ni u ludilu ne bih pomislila da ima ovakvih i ovolikih proble i opasnosti. Pa se pitam da li su napetosti stvarne ili vestacki stvorene. I jos se pitam, da li drzavna vlast treba da potencijalne opasnosti neutralise van javnosti ili treba da svakodnevno gradjanima servira kako se "plasi, strepi, uzdise...". Zivot u Srbiji je postao nesnosan u poslednjih godinu dana, a psihicki teror je presao sve granice. U ovom momentu me ne zanima zastuca ekonomija, BDP i suficit... meni treba odmor od ovog pritiska i napetosti. Pa se posle cudimo sto svaki dan skacu ljudi sa zgrada. Bice toga jos vise jer jedna nacija ne moze da zivi pod ovolikom tenzijom godinama unazad. I da se razumemo: dok je bio DS na vlasti, odnosi u regionu su isli uzlaznom putanjom, otkako su dosli naprednjaci, svakodnevno se pominje rat. Da li je Srbij dobro izabrala???

pera

pre 7 godina

Nikad ne smeš reći da si spreman na sve ustupke, čak i kada jesi, jer tako sigurno ne ostavljaš ni najmanju mogućnost da izvučeš makar neku dobit. Ovako, u startu si pristao na sve. Predlažem premijeru da upiše neki početni kurs pregovaranja, mislim da će mu koristiti. I nadam se da pregovre o KiM nije vodio s ovakvim stavom.

pogled sa strane

pre 7 godina

"Kameron Manter, bivši ambasador SAD u Srbiji koji je otvorio diskusiju, istakao je da je Srbija sidro stabilnosti na Balkanu."
Sidro stabilnosti sa 10m lanca u 100m dubokoj vodi!

Vodeni zeka

pre 7 godina

Jedini problem nestabilnost u regionu? To što mladi odlaze svaki dan,što ima više umrlih nego rođenih,što se kod lekara specijaliste zakazuje za 2018. godinu,što smo dužni skoro 80 % BDP to nije problem samo je region problem.Malo morgen.

Evoks

pre 7 godina

Još malo pa će ovi političari početi da reaguju i na izjave konduktera u tramvajima... sve kako bi "sačuvali" mir i stabilnost.
(Jak političar, 22. septembar 2016 10:57)

Ne, nego ce da cute i da se izvinjavaju?

Vodeni zeka

pre 7 godina

Jedini problem nestabilnost u regionu? To što mladi odlaze svaki dan,što ima više umrlih nego rođenih,što se kod lekara specijaliste zakazuje za 2018. godinu,što smo dužni skoro 80 % BDP to nije problem samo je region problem.Malo morgen.

pera

pre 7 godina

Nikad ne smeš reći da si spreman na sve ustupke, čak i kada jesi, jer tako sigurno ne ostavljaš ni najmanju mogućnost da izvučeš makar neku dobit. Ovako, u startu si pristao na sve. Predlažem premijeru da upiše neki početni kurs pregovaranja, mislim da će mu koristiti. I nadam se da pregovre o KiM nije vodio s ovakvim stavom.

pogled sa strane

pre 7 godina

"Kameron Manter, bivši ambasador SAD u Srbiji koji je otvorio diskusiju, istakao je da je Srbija sidro stabilnosti na Balkanu."
Sidro stabilnosti sa 10m lanca u 100m dubokoj vodi!

john mcclane, besni

pre 7 godina

mnogo me nervira! on prica kakvu je zemlju nasledio!!! a kakvu si je ostavio 2000???? mrtvih 12,000!!! izbeglica 750,000! dug 168% BDP, devizne rezerve 400 miliona $ (2012 su bile 11 milijardi €), izvoz 1.5 milijardu € (2012 je bio 11mld €), unisteno 19 mostova, fizicki rasturena infrastruktura, plata 40€, inflacija 130%, 2000 je Srbija bila 160 dana bez struje, nismo imali ni jednog saveznika, bez trgovinskih sporazuma, trebale su nam vize za ceo svet, zemlja koja je ponizena i prokazana i na koju je svako mogao da pljune, zemlju cije su gradjane sikanirali u inostranstvu samo zato sto smo Srbi. zato prestani da se zalis. ako si i uradio nesto dobro za Srbiju (u sta sumnjam) bio je i red posle 27 godina bavljenja politikom

marija

pre 7 godina

Da vas pitam nesto, dragi ljudi, komentatori: Da li vi u stvarnom zivotu osecate tenzije o kojima slusamo svakodnevno? Da li imate prijatelje Bosnjake, Hrvate sa kojima je odnos postao napet? Da li vas vise brinu svakodnevna pitanja ili ova napetost kojom nas filuju???... Ja, da se po medijima ne provlaci ova tema, ni u ludilu ne bih pomislila da ima ovakvih i ovolikih proble i opasnosti. Pa se pitam da li su napetosti stvarne ili vestacki stvorene. I jos se pitam, da li drzavna vlast treba da potencijalne opasnosti neutralise van javnosti ili treba da svakodnevno gradjanima servira kako se "plasi, strepi, uzdise...". Zivot u Srbiji je postao nesnosan u poslednjih godinu dana, a psihicki teror je presao sve granice. U ovom momentu me ne zanima zastuca ekonomija, BDP i suficit... meni treba odmor od ovog pritiska i napetosti. Pa se posle cudimo sto svaki dan skacu ljudi sa zgrada. Bice toga jos vise jer jedna nacija ne moze da zivi pod ovolikom tenzijom godinama unazad. I da se razumemo: dok je bio DS na vlasti, odnosi u regionu su isli uzlaznom putanjom, otkako su dosli naprednjaci, svakodnevno se pominje rat. Da li je Srbij dobro izabrala???

Peka

pre 7 godina

Pa mi imamo suficit, to je prosto fantasticno! Covek ubedio i sebe da je istina... A tek stopa rasta, sada je internet ipak dostupan (skoro) svima pa moze svako da se uveri da smo na zacelju u regionu.
Sramota me je koliko nam dobro ide!

Živ mi Todor da se čini govor

pre 7 godina

Suština je u tome da je NATO (SAD, Francuska, Nemačka, Britanija, itd) garant Dejtona, a tamo je i potpisan - u vojnoj bazi Rajt Paterson, a ratifikovan u Parizu, pre 21 godinu. Dakle, ako ključne NATO države hoće da promene, ponište ili izmene Dejtonski ugovor, ili pak, hoće da ga očuvaju, to nema nikakve veze sa medijskim izjavama nekog Halilovića, ili Granića, ili Dačića ili Vučića, ili Dodika. Sa druge strane, NATO je bio veoma sistematičan u proteklih dvadesetak godina, tako da je vojske bivših jugoslovenskih republika drastično srezao upravo na meru iz koje ne može da proizađe bilo kakav ozbiljniji ratni sukob u regionu brdovitog Balkana.

Marlon

pre 7 godina

Vučićevi rezultati su nikakvi. Gospodin se nada rastu od 3,5 posto. Da imamo nemačku ekonomiju, pa da se radujemo, ovako možemo da plačemo, prvenstveno kad vidimo šta Vučić smatra uspehom. E, onda počinju ratne teme, kreiranje napetosti, a to je njegov domaći teren.

izvidjac @ pera

pre 7 godina

svaki ustupak je bolji od rata, veruj mi. osim ako ti se ne ide bas jako da malo i ti probas kako izgleda. u tom slucaju preporucujem Siriju ili Ukrajinu, mozda nesto i zaradis ako imas specijalisticno vojno znanje. inace ja ovo citam, kao najavu oprostaja od Dodika i njegov odlazak u zasluzenu penziju (a mozda i bajbok kasnije). u prevodu na srpski, ostavite Republiku Srpsku na miru, i Dodo odlazi!

Jak političar

pre 7 godina

Još malo pa će ovi političari početi da reaguju i na izjave konduktera u tramvajima... sve kako bi "sačuvali" mir i stabilnost.

Igor Gavran

pre 7 godina

mr. Futur, gospodar Buduceg Vremena
Nije mi jasno kako je moguce da se neko hvali buducim dostignucima? Kazi covece sta si uradio u proslom mandatu, a ne sta ces uraditi za dve godine. Ja nikakav boljitak ne osecam, samo vece poreze i namete.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

On je naglasio da je Srbija protiv održavanja referenduma u Republici Srpskoj, ali da podržava teritorijalni integritet RS unutar BiH, u skladu sa Dejtonskim mirovnim sporazumom.

Vučić je rekao da je bilo veoma teško javno izneti takav stav, ali da je naša Vlada to ipak učinila.

"Na ceremoniji otvaranja novog auto-puta u Banjaluci to sam rekao grupi od oko 5.000 Srba i pozvao ih na smirivanje situacije. Istinu govoreći, nisam čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić.

Slusajuci ga svaki iole normalan covek se mora hteo ne hteo "u'vatiti za glavu" !

Kad je on to "naglasio da je Srbija protiv održavanja referenduma u Republici Srpskoj" kada su on licno a i Predsednik Nikolic javno izneli stav da samo "kao bajagi" ne podrzavaju održavanja referenduma u Republici Srpskoj ali da podrzavaju sve sto radi legitimno izabrana vlast u RS a to vam je bre braco isto kao i ono "stala nogom na papucu pa sve vice necu a na kuma namiguje da se kola krecu" !

Ili ovo:"Na ceremoniji otvaranja novog auto-puta u Banjaluci to sam rekao grupi od oko 5.000 Srba i pozvao ih na smirivanje situacije. Istinu govoreći, nisam čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić."???

Nije čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić a VASCELI SVET uporno poziva Miloradi Dodika da poradi na smirivanju situacije i da ne odrzava referendume po RS i ne trazi "belaj" ?

xD

pre 7 godina

Po odnosu nekih komentara moze se zakljuciti da bi gladni Srbin opet puskom u rov ....genetika nam je prokleta....zaboravljate samo da smo danas vojno na nizem nivou nego 90ih,da mnogo ljudi nema vojnu obuku i da smo okruzeni nato alijansom,pa cak i ta borbena gotovost i paljenje na veliku srbiju nece doneti nikakav rezultat
Cekam samo da i Seselj krene da pali masu ...

Rapa Nui

pre 7 godina

Da vas pitam nesto, dragi ljudi, komentatori: Da li vi u stvarnom zivotu osecate tenzije o kojima slusamo svakodnevno? Da li imate prijatelje Bosnjake, Hrvate sa kojima je odnos postao napet? Da li vas vise brinu svakodnevna pitanja ili ova napetost kojom nas filuju???... Ja, da se po medijima ne provlaci ova tema, ni u ludilu ne bih pomislila da ima ovakvih i ovolikih proble i opasnosti. Pa se pitam da li su napetosti stvarne ili vestacki stvorene.
(marija, 22. septembar 2016 09:43)

Mislim da su napetosti stvarne. Možda oni koji sad čitaju portale ne vide i ne osjete to u komunikaciji sa prijateljima drugih nacija i vjera jer smo svi slični, odnosno krećemo se u istom krugu ljudi sličnih sklonosti, zanimanja i interesa.
Problem je u uglavnom u manjem dijelu onih neobrazovanih koji neznaju da čitaju i ne služe se internetom. Takvi se kreću u krugu sebi sličnih i oni osječaju napetost jer ih je lako zavesti.
Takva manjina često kao što je bio slučaj i u prošlom ratu zapali čitavu situaciju do mjere da onda svi osjetimo napetost, pa neznam koga bih smatrao glupljim; njih neobrazovane ili obrazovane koji se rukovode onom popularnom ''pametniji popušta'' i sl. i dopuštaju toj manjini da nam svima i našoj djeci ponovo upropaste živote.
Na kraju krajeva ti neobrazovani će sutra kad rat ponovo stane biti novi tajkuni za koje ćemo svi raditi, tako da nisu oni baš posve glupi.

dejan76

pre 7 godina

Šta drugo osim gubitka vlasti može da znači "plaćanje političke cene"?
Jel nekoga treba da uhvati panika pri pomisli da SNS može izgubiti vlast?

sećam se

pre 7 godina

"zamenik pomoćnika američkog državnog sekretara".Podseća me na onog britanskog kandidata za poslanika što je dolazio svojevremeno u Srbiju da joj da po-dršku.

Vodeni zeka

pre 7 godina

Jedini problem nestabilnost u regionu? To što mladi odlaze svaki dan,što ima više umrlih nego rođenih,što se kod lekara specijaliste zakazuje za 2018. godinu,što smo dužni skoro 80 % BDP to nije problem samo je region problem.Malo morgen.

pera

pre 7 godina

Nikad ne smeš reći da si spreman na sve ustupke, čak i kada jesi, jer tako sigurno ne ostavljaš ni najmanju mogućnost da izvučeš makar neku dobit. Ovako, u startu si pristao na sve. Predlažem premijeru da upiše neki početni kurs pregovaranja, mislim da će mu koristiti. I nadam se da pregovre o KiM nije vodio s ovakvim stavom.

pogled sa strane

pre 7 godina

"Kameron Manter, bivši ambasador SAD u Srbiji koji je otvorio diskusiju, istakao je da je Srbija sidro stabilnosti na Balkanu."
Sidro stabilnosti sa 10m lanca u 100m dubokoj vodi!

Peka

pre 7 godina

Pa mi imamo suficit, to je prosto fantasticno! Covek ubedio i sebe da je istina... A tek stopa rasta, sada je internet ipak dostupan (skoro) svima pa moze svako da se uveri da smo na zacelju u regionu.
Sramota me je koliko nam dobro ide!

john mcclane, besni

pre 7 godina

mnogo me nervira! on prica kakvu je zemlju nasledio!!! a kakvu si je ostavio 2000???? mrtvih 12,000!!! izbeglica 750,000! dug 168% BDP, devizne rezerve 400 miliona $ (2012 su bile 11 milijardi €), izvoz 1.5 milijardu € (2012 je bio 11mld €), unisteno 19 mostova, fizicki rasturena infrastruktura, plata 40€, inflacija 130%, 2000 je Srbija bila 160 dana bez struje, nismo imali ni jednog saveznika, bez trgovinskih sporazuma, trebale su nam vize za ceo svet, zemlja koja je ponizena i prokazana i na koju je svako mogao da pljune, zemlju cije su gradjane sikanirali u inostranstvu samo zato sto smo Srbi. zato prestani da se zalis. ako si i uradio nesto dobro za Srbiju (u sta sumnjam) bio je i red posle 27 godina bavljenja politikom

Rapa Nui

pre 7 godina

Da vas pitam nesto, dragi ljudi, komentatori: Da li vi u stvarnom zivotu osecate tenzije o kojima slusamo svakodnevno? Da li imate prijatelje Bosnjake, Hrvate sa kojima je odnos postao napet? Da li vas vise brinu svakodnevna pitanja ili ova napetost kojom nas filuju???... Ja, da se po medijima ne provlaci ova tema, ni u ludilu ne bih pomislila da ima ovakvih i ovolikih proble i opasnosti. Pa se pitam da li su napetosti stvarne ili vestacki stvorene.
(marija, 22. septembar 2016 09:43)

Mislim da su napetosti stvarne. Možda oni koji sad čitaju portale ne vide i ne osjete to u komunikaciji sa prijateljima drugih nacija i vjera jer smo svi slični, odnosno krećemo se u istom krugu ljudi sličnih sklonosti, zanimanja i interesa.
Problem je u uglavnom u manjem dijelu onih neobrazovanih koji neznaju da čitaju i ne služe se internetom. Takvi se kreću u krugu sebi sličnih i oni osječaju napetost jer ih je lako zavesti.
Takva manjina često kao što je bio slučaj i u prošlom ratu zapali čitavu situaciju do mjere da onda svi osjetimo napetost, pa neznam koga bih smatrao glupljim; njih neobrazovane ili obrazovane koji se rukovode onom popularnom ''pametniji popušta'' i sl. i dopuštaju toj manjini da nam svima i našoj djeci ponovo upropaste živote.
Na kraju krajeva ti neobrazovani će sutra kad rat ponovo stane biti novi tajkuni za koje ćemo svi raditi, tako da nisu oni baš posve glupi.

Jak političar

pre 7 godina

Još malo pa će ovi političari početi da reaguju i na izjave konduktera u tramvajima... sve kako bi "sačuvali" mir i stabilnost.

Živ mi Todor da se čini govor

pre 7 godina

Suština je u tome da je NATO (SAD, Francuska, Nemačka, Britanija, itd) garant Dejtona, a tamo je i potpisan - u vojnoj bazi Rajt Paterson, a ratifikovan u Parizu, pre 21 godinu. Dakle, ako ključne NATO države hoće da promene, ponište ili izmene Dejtonski ugovor, ili pak, hoće da ga očuvaju, to nema nikakve veze sa medijskim izjavama nekog Halilovića, ili Granića, ili Dačića ili Vučića, ili Dodika. Sa druge strane, NATO je bio veoma sistematičan u proteklih dvadesetak godina, tako da je vojske bivših jugoslovenskih republika drastično srezao upravo na meru iz koje ne može da proizađe bilo kakav ozbiljniji ratni sukob u regionu brdovitog Balkana.

marija

pre 7 godina

Da vas pitam nesto, dragi ljudi, komentatori: Da li vi u stvarnom zivotu osecate tenzije o kojima slusamo svakodnevno? Da li imate prijatelje Bosnjake, Hrvate sa kojima je odnos postao napet? Da li vas vise brinu svakodnevna pitanja ili ova napetost kojom nas filuju???... Ja, da se po medijima ne provlaci ova tema, ni u ludilu ne bih pomislila da ima ovakvih i ovolikih proble i opasnosti. Pa se pitam da li su napetosti stvarne ili vestacki stvorene. I jos se pitam, da li drzavna vlast treba da potencijalne opasnosti neutralise van javnosti ili treba da svakodnevno gradjanima servira kako se "plasi, strepi, uzdise...". Zivot u Srbiji je postao nesnosan u poslednjih godinu dana, a psihicki teror je presao sve granice. U ovom momentu me ne zanima zastuca ekonomija, BDP i suficit... meni treba odmor od ovog pritiska i napetosti. Pa se posle cudimo sto svaki dan skacu ljudi sa zgrada. Bice toga jos vise jer jedna nacija ne moze da zivi pod ovolikom tenzijom godinama unazad. I da se razumemo: dok je bio DS na vlasti, odnosi u regionu su isli uzlaznom putanjom, otkako su dosli naprednjaci, svakodnevno se pominje rat. Da li je Srbij dobro izabrala???

xD

pre 7 godina

Po odnosu nekih komentara moze se zakljuciti da bi gladni Srbin opet puskom u rov ....genetika nam je prokleta....zaboravljate samo da smo danas vojno na nizem nivou nego 90ih,da mnogo ljudi nema vojnu obuku i da smo okruzeni nato alijansom,pa cak i ta borbena gotovost i paljenje na veliku srbiju nece doneti nikakav rezultat
Cekam samo da i Seselj krene da pali masu ...

Igor Gavran

pre 7 godina

mr. Futur, gospodar Buduceg Vremena
Nije mi jasno kako je moguce da se neko hvali buducim dostignucima? Kazi covece sta si uradio u proslom mandatu, a ne sta ces uraditi za dve godine. Ja nikakav boljitak ne osecam, samo vece poreze i namete.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

On je naglasio da je Srbija protiv održavanja referenduma u Republici Srpskoj, ali da podržava teritorijalni integritet RS unutar BiH, u skladu sa Dejtonskim mirovnim sporazumom.

Vučić je rekao da je bilo veoma teško javno izneti takav stav, ali da je naša Vlada to ipak učinila.

"Na ceremoniji otvaranja novog auto-puta u Banjaluci to sam rekao grupi od oko 5.000 Srba i pozvao ih na smirivanje situacije. Istinu govoreći, nisam čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić.

Slusajuci ga svaki iole normalan covek se mora hteo ne hteo "u'vatiti za glavu" !

Kad je on to "naglasio da je Srbija protiv održavanja referenduma u Republici Srpskoj" kada su on licno a i Predsednik Nikolic javno izneli stav da samo "kao bajagi" ne podrzavaju održavanja referenduma u Republici Srpskoj ali da podrzavaju sve sto radi legitimno izabrana vlast u RS a to vam je bre braco isto kao i ono "stala nogom na papucu pa sve vice necu a na kuma namiguje da se kola krecu" !

Ili ovo:"Na ceremoniji otvaranja novog auto-puta u Banjaluci to sam rekao grupi od oko 5.000 Srba i pozvao ih na smirivanje situacije. Istinu govoreći, nisam čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić."???

Nije čuo ostale lidere sa Balkana da kažu nešto slično tome", rekao je Vučić a VASCELI SVET uporno poziva Miloradi Dodika da poradi na smirivanju situacije i da ne odrzava referendume po RS i ne trazi "belaj" ?

Marlon

pre 7 godina

Vučićevi rezultati su nikakvi. Gospodin se nada rastu od 3,5 posto. Da imamo nemačku ekonomiju, pa da se radujemo, ovako možemo da plačemo, prvenstveno kad vidimo šta Vučić smatra uspehom. E, onda počinju ratne teme, kreiranje napetosti, a to je njegov domaći teren.

izvidjac @ pera

pre 7 godina

svaki ustupak je bolji od rata, veruj mi. osim ako ti se ne ide bas jako da malo i ti probas kako izgleda. u tom slucaju preporucujem Siriju ili Ukrajinu, mozda nesto i zaradis ako imas specijalisticno vojno znanje. inace ja ovo citam, kao najavu oprostaja od Dodika i njegov odlazak u zasluzenu penziju (a mozda i bajbok kasnije). u prevodu na srpski, ostavite Republiku Srpsku na miru, i Dodo odlazi!

dejan76

pre 7 godina

Šta drugo osim gubitka vlasti može da znači "plaćanje političke cene"?
Jel nekoga treba da uhvati panika pri pomisli da SNS može izgubiti vlast?

sećam se

pre 7 godina

"zamenik pomoćnika američkog državnog sekretara".Podseća me na onog britanskog kandidata za poslanika što je dolazio svojevremeno u Srbiju da joj da po-dršku.

Evoks

pre 7 godina

Još malo pa će ovi političari početi da reaguju i na izjave konduktera u tramvajima... sve kako bi "sačuvali" mir i stabilnost.
(Jak političar, 22. septembar 2016 10:57)

Ne, nego ce da cute i da se izvinjavaju?