Sreda, 14.09.2016.

07:32

Hilari se "leči", Obama "radi posao": Putin je kao Sadam

Dok se Hilari Klinton oporavlja od “misteriozne bolesti“, u njeno ime govori aktuelni predsednik SAD Barak Obama – ne birajući reči.

Izvor: B92

Hilari se "leèi", Obama "radi posao": Putin je kao Sadam IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

158 Komentari

Sortiraj po:

Zoki Falcon

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)
Ja baš i nisam pametan, ali koliko znam iz prve ruke mnogo 1000 građana Srbije je od početka 1990-ih radilo u Rusiji mahom preko naših građevinskih firmi. Nisu zarade kao što bi bile da su radili možda u Nemačkoj, ali je ta zarada bila dovoljna da sagrade kuće, kupe stanove ili da reše neki drugi materijalni problem!
Nešto nisam siguran da je baš tako moguće otići u Ameriku, Britaniju ili neku drugu zapadnu zemlju !

Veliki DrMr

pre 7 godina

A , to govori nobelovac za čijeg je mandata islamski terorizam dosegao vrhunac .Slučajno?Splet okolnosti?
Zna se dobro ko daje podršku terorizmu širom planete .

TTD

pre 7 godina

Kada Amerikanci govore o kontrolisanim medijima... Pa, americki mediji su najkontrolisaniji na svetu! Cak i talk show comedians imaju iste fore isti dan!
Sve je totalno cenzurisano i kontrolisano!

Storno

pre 7 godina

USA od Klintona preko Busa do Obame ima katastrofalne predsednike koji su srozali Ameriku i unistili svet i bojim se da su spremni i atomsku bombu da bace kako bi ponovo bili glavni jer nista sem oruzja i rata im nije preostako u svetu koji ih mrzi a Istok nezaustavljivo ide napred i prilagodjava se.

.

pre 7 godina

Rece covek koji je SAD doveo u najgoru poziciju jos od Kartera, covek koji je izazvao raspad Iraka i Libije i gradjanski rat u tim drzavama, covek koji je dozvolio da Ameriku samara i ponizava ko stigne, covek koji je izgubio Tursku, Filipine, Izrael i Egipat, tradicionalne americke saveznike, PREDSEDNIK koji VODI KAMPANJU jednog od kandidata! Predsednik SAD-a koji je dozvolio da ga taj isti Putin samara gde stigne, da mu otme Ukrajinu ispred nosa, da mu otme Bliski Istok, da ga ponizi u Siriji i da od SAD-a stvori silu samo na papiru!Nezapamcen skandal u SAD-u!

Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com

pre 7 godina

Spominjanje imena Putin u republikanskoj kampanji je vrlo vješt i mudar potez. Voljeli mi Putina ili ne, nesporna je istina da Putin u svijetu i svijetskim medijima ima status najveće holivudske zvijezde. Republikanci dobro poznaju kako mnetalitet svojih članova, tako i mentalitet prosječnog Američkog biraća. Trebalo je naći dvoljno estravagantnu ličnost koja će na sebe da privuće pažnju i skine sa trona popularnosti do tada neprikosnovenog Putina. Tramp je idealna ličnost za to počevši od frizure, zapaljivih govora pa na dalje. Ipak sada Putin nije jedini i neprikosnovena zvijezda u svijetslim medijima, ti je sada i ekstravagantni Tramp. Svakako da je tome doprinjela i vidljiva neupadljivost predsjednika Obame. Mnogi se pitaju šta će biti ako Tramp pobjedi, kako će se ponašati kao predsjednik. Kada govorimo o Americi moramo uvijek imati na umu Američku spoljnu politiku i kako ona utiće na živote i na međunarodne odnose i Ameriku kao demokratsku državu. Amerika još uvijek ima dovoljno razvijene unutrašnje demokratske institucije kontrole vlasti, pa će djelovanje Trampa biti u okviru demokratskih institucija i kontrole vlasti. Što se tiće ostatka svijeta, neće semnogo toga priomjeniti, Amerika će ostati supersila sa svim svojim utjecajima na cijloj planeti, a kako je to svi dobro znamo.

ko u ovom primeru "kontrolise" medije ????????

pre 7 godina

Pa, da, Sadam Husein je imao podršku 90% Iračana... "AKO KONTROLISETE MEDIJE", svima oduzimate ljudska prava, pritvarate disidente, onda se to dogodi“, rekao je Obama.

"CBS CENZURISAO" Bila Klintona: Hilari pada u nesvest često

GuyFawkes

pre 7 godina

@istina boli
Prijatelju,nemas ti pojma o toj nemackoj demokratiji koje su ti puna usta. U toj nemackoj nema d od demokratije,sve je to samo jedan privid,sto bi davno rekli pametni ljudi "laz i mimikrija". To ti ja mogu reci iz prve ruke,posto sam tamo ziveo,radio i za razliku od ljudi koji svrate malo turisticki i sliku o nemackoj prave na osnovu oktoberfesta,auto industrije (sic!, i tu su se otkrili-prevaranti) informisu se preko medija,i gutaju masne lazi,ja sam sistem spoznao kao takav. Zato sam i digao sidro i otisao tamo gde je bar laz manja... Znaci bez laznih iluzija,nismo bas svi iz Kovacice...

istina boli

pre 7 godina

@demokratija
da li si svestan da je porediti danasnju Nemacku, njenu demokratiju, gradjanska prava i slobode, i razmere eventualnih zloupotreba koje se desavaju u njenoj policiji i tajnoj sluzbi, sa "demokratijom" i "pravima" koje postoje u danasnjoj polupolicijskoj drzavi Belorusiji (ili Rusiji), i opstom kontrolom nad svime u zemlji koju tamo imaju njihovi predsednici najvise zahvaljujuci zloupotrebom tamo svemocnih Sluzbi - je isto kao porediti Novaka Djokovica i Ivu Karlovica. Za onog koji nema pojma o tenisu, prednosti Ive Karlovica su mnogo ociglednije, ali ko imalo bolje poznaje tu problematiku i njih dvojicu uporedjuje ne na osnovu jednog poena, gema, seta, meca ili turnira, nego sveukupnih rezultata i kvaliteta njihove igre - zna da je na osnovu bezbroj kriterijuma ustvari Novak Djokovic bolji, i to skoro do neuporedivosti. A sto se tice stvarne cinjenice da je u USA i Zapadu zadnjih desetak godina pojacana kontrola interneta i mobilnih komunikacija, kao i poostrena aerodromska procedura - razloge ne razume samo onaj koji i dalje veruje u teorije zavere kako islamski terorizam ustvari ne postoji, i kako su Amerikanci "sami sebe bombardovili" da bi zapoceli preskupe ratove u Iraku i Avganistanu. Medjutim, i takva kakva je, sloboda (ukljucujuci internet) na Zapadu je neuporedivo veca nego u jednoj Rusiji ili Kini.

cobo

pre 7 godina

Nije isti,nema hemijsko oruzje,jos je ziv jer ima 10 000 bojevih glava,svetska je sila,stalni clan SB sa pravom veta,i momentalno pravi kampanju za predsednicke izbore u USA,svojoj koloniji.Oni su to mislili sa Rusijom uraditi ali ih ovi preduhitrili,nazalooooost :(

MMarko

pre 7 godina

Ja glasam za Hilari a ne za kon majstora Trampa. Ovo nisu ruski izbori gde se Putin i Medvedev menjaju. Nikad tramp.
(americki Srbin, 14. septembar 2016 12:53) # Link komentara

Da, ti glasas za izbore gde se menjaju Bus-Bus-Klinton-Klinton-Bus-Bus-Obama-Obama-Klinton-Klinton........I tako u nedogled.

samity sam

pre 7 godina

Kakvo je stanje danas u Iraku ja mislim da bi 90% Iračana radije Sadamov Irak nego ovaj američki. O kontroli medija tek nećemo, par korporacija/familija drže 90% medija.

HERPUL

pre 7 godina

Ameri i nemaju predsednika samo ambalazu,... celofana sa masnom, bez sadrzaja, a tek demokratija - ko ima para nek se kandiduje za predsednika,i tako..

ja sam sa njom

pre 7 godina

Po komentarima se vidi da Srbi vole cvrstu ruku. Od Tita, Slobe, pa do AV vecina Srba voli autokrate. Nije ni cudo da vole Trampa koji voli autokratu Putina. Srecom izbori u Americi ne pitaju Srbe koji nemaju drzavljanstvo SAD. Ja sam Srbin, imam pravo da glasam i SAD, i glasam za Hilari.

demokratija

pre 7 godina

Ali zato u jednoj istinski demokratskoj zemlji Nemackoj, koja je objektivno gledano najbolje vodjena (velika) drzava u ovom veku, posle prve malo vece krize za koju njihova vlast ne snosi nikakvu direktnu odgovornost (izbeglicki talas izazvan ratom u Siriji), Angela Merkel i njena vladajuca CDU pada ispod 20% u njenoj rodnoj pokrajini! Ali najteze je objasniti neke najociglednije stvari srpskim Ilijama Cvorovicima...(istina boli, 14. septembar 2016 12:36)Koliko je Nemačka demokratska zemlja mogli smo da saznamo pre nekoliko dana kada su objavljene informacije o prisluškivanju građana od strane tajne službe(BND).Ne samo da nisu usledile sankcije,već se pokušava sprovesti usvajanje zakona u parlamentu,koji bi to prisluškivanje ozakonio.Slično je pre dve godine američki Vrhovni sud doneo odluku da prisluškivanje amerikanaca,od strane NSA,nije suprotno zakonu.Ova su očigledna kršenja demokratije i ljudskih prava,a izgovor navodna pretnja od terorizma.Nekada su zbog ovakvih stvari smenjivane vlade i završavane političke karijere,a danas se sve brzo zataška,jer su mediji pod njihivom kontrolom.Nema ni građanskih protesta,kao što je bilo nekada.Sve to jasno govori da je zapadna demokratija u krizi i da više nemaju kredibilitet da bilo koga kritikuju.U ostalom najveći američki saveznik na Bliskom Istoku,pored Izraela,je Saudi Arabije,koja je diktatura sa šerijetskim zakonima,malo boljim nego u IS.

St.Louis USA

pre 7 godina

U SAD su od ubistva Kenedija 1963 godine svi izbori za predsednika namesteni. To je javna tajna o kojoj se zna, a dokaz je i to da niko od kandidata koji je izabran nije imao sopstvenu logistiku (glumci, politicari bez znacajnije karijere, ljudi srednjeg staleza) vec su izabrani i postavljani od lobija koji i danas vlada SAD. Ako mislis da nije tako grdno se varas. Lukasenko i recimo G.Bush su dve potpuno iste politicke figure, samo za drugacijim gazdama. O Hilari tek....sta reci???

Nele

pre 7 godina

Kampanja ili ne, odlazeci predsednik jedne velike i jake zemlje kao sto je USD, mora da vidi racuna o retorici jer i posle njega postoji novi dan, i nova nada za mirom u svetu. Kad se vec poziva na demokratiju, to valjda nepodrazumeva vredjanje druge nacije i naroda koji su demokratski izabrali predsednika Rusije. Samo da i on nekrene sa retorikom Saka jada itd.

dnK

pre 7 godina

bez stida i srama. Sadama je izabrao negov narod i bilo je dobro tom narodu dok se vi niste umesali. POgledajte na sta sad lici zivot u Iraku. I pre svega, g. Putin ne salje vojsku u suverene drzave bez saglasnosti vlasti te drzave kao sto vi cinite. Siledzije! I ovo malo sto se zna o vasim prljavim poslovima je mnogo gadno, a tek koliko toga ima sto se ne zna.

istina boli

pre 7 godina

Kako u praksi izgleda ovo o cemu Obama prica moglo se videti pre samo tri dana u Belorusiji, kada je na parlamentarnim izborima proslo samo dvoje kandidata koji ne podrzavaju Lukasenka (beloruski Putin), nasuprot 108 koji podrzavaju predsednika i njegov rezim. Za one koji to ne znaju, Belorusija je zadnje dve godine drzava sa svetskim TOP10 najvecim padom godisnjeg bruto nacionalnog dohotka od skoro -5%, cime su samo potvrdili javnu tajnu da im je puno godina unazad glavna "privredna aktivnost" bila preprodaja ruskog gasa i nafte koju su dobijali po bagatelnim cenama od Rusije (to se i dalje radi, ali usled sunovrata svetske cene nafte profit je desetkovan). I sada kada je beloruski car go, i vidi se da mu je cela privreda bila jedno veliko potemkinovo selo finansirano od velikog suseda koji je od njih napravio svoju guberniju, on zahvaljujuci potpunom kontrolom nad svime u drzavi dobija preko 98% mandata.

Ali zato u jednoj istinski demokratskoj zemlji Nemackoj, koja je objektivno gledano najbolje vodjena (velika) drzava u ovom veku, posle prve malo vece krize za koju njihova vlast ne snosi nikakvu direktnu odgovornost (izbeglicki talas izazvan ratom u Siriji), Angela Merkel i njena vladajuca CDU pada ispod 20% u njenoj rodnoj pokrajini! Ali najteze je objasniti neke najociglednije stvari srpskim Ilijama Cvorovicima...

Rudolf Benedict

pre 7 godina

Na stranu svo licemerje od kojeg me boli glava, neverovatan je nacin na koji demokrate vode kampanju. Vide da ne ide (Hilari nije prirodno harizmatican i dobar govornik, i njena je funkcija bila iskljucivo da privuce kapital velikih igraca unutar stranke i izbaci Sandersa iz trke - jedinog revolucionarnog politicara iz SAD jos od Kenedija), i onda uvode prepredenog, ultraharizmaticnog Obamu, coveka koji je vec osvojio dva mandata, da fakticki preuzme njenu ulogu i umesto nje vodi kampanju i postavi je na mesto predsednika. Ne znam da li je vise ocajno, genijalno, ili neustavno...

bole

pre 7 godina

Ja bi voleo da zvim u Rusiji i da ima bilo kakva mogucnost otisao bi da zivim tamo. Amerika i Zapad me ne zanima, jednostavno osecam odbojnost prema njima

.

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)
Pa to je tacno SAD unisti drzavu napravi od nje da bude jeftina radna snaga i onda pokupi sve pametne iz te drzave, a nju ubaci svoje firme i kupi sve uspesne firme i da radnicima minimalac.

Chisho

pre 7 godina

Ovo me podsjeća na Milanovicevu kampanju i odnose Hrvatska -Srbija kada su izbori tamo. I ovima je izgleda Putin i Rusija glavni argument. Vidjecemo da li će se njima isplatiti strategija.

zlopamtilo

pre 7 godina

to nesrećno koketiranje Trampa sa Putinom ako se uopšte može tako nazvati , je najobičnija budalaština koju su prepumpali stručnjaci iz štaba demokrata I takvu napumpanu je pokušavaju iskoristiti ne bi li prevukli sebi neki procenat glasova .Mislim da su na ivici da počnu da izgledaju paranoično .

srbi glasajte za Trampa

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)

Ako misli da je Amerika, Obama, Hilari i ini GRDNO SE VARAS? Ubistvom Kenedija su na scenu stupile neke druge snage, koje su dovele svet na ivicu rata, bombardovali na desetine drzava i naroda, uzgred forsirajuci liberalni kapitalizam koji samo visestruki dobitak donosi ekstraktu americkih bogatasa koji ga i forsiraju. Polako, znamo mi da Amerika ume da bude MNOGO BOLJA...Dolad ce to pokazati...

bachi

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.
(e, 14. septembar 2016 10:12)
Hahaha pa ti živiš u filmu! I to na pinku! Ali dobro je da sada mnogo bolje shvataš globalnu politiku! Još par niskobudžetnih filmova na pinku i možeš da se kandiduješ za generalnog sekretara UN!

sustina

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (e, 14. septembar 2016 10:12)

Ne znam o cemu film govori, ali cinjenica je da je nafta pitanje opstanka SAD. Glavni razlog nisu industrijske potrebe za naftom, nego finansijske - sredinom 70-tih je prakticno zlatna podloga dolara zamenjena naftnom podlogom time sto je sva trgovina u naftu nominovana u dolarima (odatle i termin "petro-dolar"). Dakle, stampanje novca zahteva vise nafte, to je sustina.

e

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.

srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Pa i jeste isti kao Sadam. Nista vam nije uradio, nijednog Amerikanca nije ubio, nikada Vam nije pretio...ali vi bi da ga uklonite, pa da "sredite" Rusiju kao sto ste sredili Irak. Ne zaboravite, Irak je danas, uz Libiju, jedna od najnesrecnijih zemalja na svetu. Pre vaseg dolaska tamo stvari su bile poptuno drugacije. Danas je u Engleskoj objavljen dokument da je bombardovanje Libije takodje bilo nelegitimno i neopravdano, isto kao i ono u Iraku. Malo pameti vam ne bi bilo naodmet.
A ljudska prava u Rusiji? Nisu nesto ali su bar 25 puta bolja nego u Saudijskoj Arabiji. A opet ne bih voleo ni Saudijsku Arabiju da bombardujete. Ko ste vi da idete po svetu i delite pravdu?

Nemanja

pre 7 godina

Uzasno me je razocarao Obama, a bas mi je bio simpatican, sa ovim stavljanjem u sluzbu jednog kandidata i retorikom koja nema veze sa zivotom, a stvarno ne tipicnom za aktuelnog predsednika, zaista deluje da su demokrate ocajne ... bolest Hilarijeve je ogroman udarac i ocigledno ce pokusati na sve nacine da je odrze u kampanji, samo sto je mozda sustize naka bozije kazna, jer za razliku od Trampa koji jeste opasan retoricar, ali covek koji nece oditici dalje od te retorike, ta zena je veliko zlo.

moje ime

pre 7 godina

@putar

Stao sam kod dela da si vise u recesiji ako imas veci dug...

I vidim da imas stotine pluseva. Upravo gasim vest i ne citam vise komentare na slicnim vestima.

Nisam imao snage da ti dajem ni minus, ni plus. Uzgred, veruj da samo zbog toga imas vise pluseva. Ljude mrzi da se prepucavaju oko ociglednih stvari.

car

pre 7 godina

Ovog Putina da nema trebalo bi ga izmisliti, kakav god da je.
Mnoge je naterao da se pokazu u pravom svetlu, inace ljudi ne bi znali kakvi mediokriteti kroje svetsku politiku i zasto se sve ovo desava i gine toliki neduzan narod.

teniser iz CH

pre 7 godina

Predsednik kome jos traje mandat, trebao bi da svojim biracima, tj. Amerikancima da bilanc svog mandata od 8 godina.Treba(o) bi da u detalje prikaze sta je biracima obecao pre izbora, i sta je stvarno od toga ostvario.Bilanc bi bio, i jeste,vise nego porazan, samo prazna obecanja.
Glavna mu je izborna parola bila: "Yes, we can (= da, mi to mozemo).Zvuci danas kao Tra-la-la.Sada javno i bez ustrucavanja podrzava kandidata svoje stranke,Hillary Clinton, sto po Ustavu SAD nikako ne moze ni sme sme,da radi, jer je on jos uvek Predsednik svih Amerikanaca.
Toliko o demokratiji, model USA.

laleGator

pre 7 godina

""On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije i vodi ekonomiju svoje države u recesiju“, dodao je Obama.""
_________

Fascinantno
Dakle Rusija vrsi invaziju na druge drzave ( sssr je druga prica) kao sto su
Panam, dva puta Irak, Vijetnam, Koreja, Libija, Tunis, Egipat, Avganistan, Sirija, Jugoslavija, Srbija Kosovo ...
Spisak zemlja je jos veci kada se ukljuci i ekonomski rat

Brano

pre 7 godina

Zbog ovakvih stavova i načina razmišljanja, a Boga mi i zbog sveg zla koje je učinjeno ne samo nama, već i mnogim drugim narodima i suverenim državama, TRAMP, TRAMP i samo TRAMP!

Odnosno

pre 7 godina

Ne biraju način kako da se dočepaju vlasti, isti slučaj kao kod nas, tražimo spoljnjeg neprijatelja da bi u izbornoj kampanji branili svoju državu od istog!!!

8

pre 7 godina

Ako postoji "ame4ricka cizma "u Africi nju sigurno ne forsira predsednik Obama,iako se apsolutno slazem sa komentatorima koji smatraju da politicke elite zapostavljaju odredjena podrucija ,ne zbog bezosecajnosti vec jos pogubnije ljudske inertnosti ali i prevelike kompleksnosti pojedinih resenja sigurno nije nesto sto treba da se samo salje na adresu predsednika Obame.Za velike poduhvate treba vojska osvescenih,nesebicnih mislilaca i operativaca.

bosko

pre 7 godina

amerikanci koriste izraz "kao Sadam" znaci Rusija treba da prodje kao Irak, a propaganda i sirenje lazi je takodje potpuno isto. Iracka A-bomba je bila izgovor za pljacku i ratne zlocine.
Uostalom da nisu bombardovali i otimali sad ne bi imali probleme sa izbeglicma.

Zakuvalo se

pre 7 godina

Hilari posrce i fizicki koliko smo videli, a i u anketama. Sada posrce i u anketama koje rade njeni mediji koji cine 90% ukupnog medijskog aparata u USA. Mejlovi, afera sa konferencijom, greska sa podcenjivanjem Bernija, upitno zdravstveno stanje, ali bukvalno sve ide na vodenicu Trampu! Obama sada uskace u sliku kao idalje veoma popularan politicar i pokusava da spase sta se spasti moze. Kao prvo niti jedno jedino delovanje USA nije u tamosnjim medijima okarakterisano kao agresija vec iskljucivo borba za demokratiju. Kratkorocna talasanja su samo to i nista drugo. Kao drugo Rusija je idalje neprijatelj broj 1 jer i posle Hladnog rata nikada nisu zustavili propagandnu masineriju. Rusija je zgodna za koriscenje u kampanji, ali ovog puta nece dati dovoljnu energiju demokratama. Tramp igra veoma pametno, iznenadjujuce pametno! Koliko god nama delovalo suludo ono sto prica on ipak pazljivo bira kako ce plasirati odredjene stvari. Demokrate su blizu poraza i hvata ih panika! Wikiliks ce pogurati Trampa jos blize pobedi par dana pred izbore kada objave preostale mejlove jer tamo stoje veoma socne stvari koje ce najverovatnije gurnuti Hilari koji procenat na dole zbog izostanka glasova srednje klase.

dragan

pre 7 godina

Nije toliko vazno da li je istina to sto govori. Politika je to. Nego to sto govori, govori da je panika zavladala. Da ce doci Tramp i otkriti mnoge lose stvari koje su oni radili. Zamislite da se kod nas pojavi opozicioni kandidat koji govori o nasoj vlasti ono sto svi znamo i ima podrsku 50%. Kako bi reagovala trenutno vladajuca garnitura? Pa drvlje i kamenje bi na njega.

Cezar

pre 7 godina

Putin je podigao svoju zemlju iz pepela! Svaka mu cast. A VI samo mozete da ga mrzite. Da njega nije bilo Ameri bi danas uzimali resurse iz Rusije za dzaba a Rusi bi bili siromasniji nego ikada. Pa i da je diktator NEKA JE. Secam se ja jedne diktature i bilo je puno bolje nego danas.

lkw

pre 7 godina

Sve reče baš kako jeste, opisao je Putinov način vladanja. Smešno je da se kandidat za pr. SAD udvara takvom diktatoru. Naravno, Amerika se u spoljnim odnosima ponaša kao bahata imperija (baš kao i Rusija!), ali tamo ne bi bilo moguće likvidiranje pol. protivnika, zatvaranje medija koji govore protiv vlasti i privatizacija ogromne države do nivoa privatne prćije jednog čoveka, koji ne ferma ni parlament ni zakone ni sudove. Poređenje sa Sadamom je skroz na mestu- svi diktatori imaju nenormalno visok procenat podrške na izborima, zato što nema ni kampanje ni medija ni utakmice- pobednik se zna unapred a državne institucije su "Potemkinova sela" (da upotrebim izraz iz Majke Rusije).

ninepi

pre 7 godina

Da, ali Sadam ipak nije pravio oruzje za masovno unistenje, kako je i sam Toni Bler priznao, a vi ste pokrenuli ofanzivu na Irak zbog toga, ubili stotine hiljada ljudi tamo. Ako je Putin toliko los, kakva li ste stoka tek vi. Da ne pominjem Siriju i ISIL.

deki 185

pre 7 godina

A kakav komentar dati na ovo sto je ovaj nobelovac izjavio.Ovo se granici sa ludilom.Jeste za domacu javnost ali koliko glup mora da bude americki gradjanin pa da ovo proguta.A tek izjava da napada male drzave!Tek je to apsurd.

nije sve u propagandi

pre 7 godina

pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)

U osvit II svetskog rata je u Hitlerovoj Nemackoj i imerijalnom Japanu bio visi standard nego u Srbiji. Ali to ne znaci da su zato ta Nemacka i taj Japan bili pozitivni i da je tamo trebalo otici i ziveti, zar ne? INace, normalna je stvar da je visi standard u drzavama koje su stare i nove kolonijalne sile poput SAD i VB. Kada neko vekovima i decenijama eksploatise kolonije, naravno da ima visok standard. Pored toga, stampaju $ bez pokrica i izvoze ga u svet. Ko se usprotivi dobija vojnu intervenciju. Eto odgovora odakle visoki standard. Ne mislis valjda da im je standard visok zato sto su mnogo sposobni, pametni i moralni?

Inace je zelja vecine ljudi da ide negde gde ce lepo ziveti, a da se ne trude. Takva lokacija ne postoji. Prosecni ljudi, kako ih nazivas, bi u SAD propali. Ako si prosecan, a pritom si i stranac, u SAD mozes da se nadas samo lose placenim, a teskim fizickim poslovima i pukom prezivljavanju. Sistem u SAD nemilosrdno gazi prosecne i nesposobne. NJihova jedina sansa je da se nakace na socijalu sto mnogi(uglavnom crnci) i cine i da prezivljavaju koristeci bonove za hranu. Verovatno ne znas da to tamo postoji i da je siroko rasprostranjeno. A kada osvane dan da vise nema love za socijalu i bonove za hranu, kako ce da obuzdaju bunt?

Gong

pre 7 godina

Ponavljam, sramotno je delovanje Obame, jer on kao institucija ne sme da se meša i utiče na volju građana, a i on je predsednik svih građana jednako, što znači i Trampa i Hilari, tako da ne sme da lobira.

MBu

pre 7 godina

Sadama je podrzavalo 90% gradjana, i vi ste nasli da menjate volju naroda! I to u korist 10% onih koji su preteca današnje ID a koje je Sadam ubijao...Sadam je naspram vas bio stub mira!

Goran

pre 7 godina

"kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države"

Kraljevi licemerja !!!
Kad se Amerikanac bez ikakvog blama usudi da pominje napade i ratove sa drugim drzavama, to je stvarno pokazatelj da se odgajaju od malena da imaju obraz kao djon.
I pri tom kada napadaju, ne napadaju sami, nego u gomili, kao vukovi u coporu.

Fan a ne fen

pre 7 godina

Obama bliži ti se kraj mandata..., ne zamara mozak nego uzmi tu milionsku penziju i nazad u Afriku na odmor ali ako možeš u Nigeriju da vidiš kako se živi tamo zahvaljujući tvojoj demokratiji a ima još barem dvadeset zemalja u Africi sa takvim životom. Prošlo je vreme lepog života pod Američkom čizmom, kao što je bilo u Nemačkoj zapadnoj,Koreji južnoj, Japanu. Videli su i Ameri da se više isplati držati zemlju nestabilnu pa kontrolises resurse kako voliš, a ako ti se vlast ne sviđa lako ih poredak uza zid i beng beng. Pametnom dovoljno

komentar

pre 7 godina

Iskreno,vidi se ocaj i vapaj za vlascu,koliko malih drzava su oni napali,ali opet napadaju Rusiju?
Koliko ljudskih prava su oni ukinuli drugim ljudima,kao na primer sto je smrtna kazna,ali opet napadaju Rusiju?
Ozgleda da nisu svesni da samim tim sto sve vise i vise prave sebi neprijatelje,da je jos teza situacija po njihovu ekonomiju i samim tim gube sve vise i vise simpatizere koji shvataju da Amerika nije kao sto je bila 60' vec da u susednoj Bugarskoj imaju ljudi vise prava nego tamo,a sto se tice smrtne kazne,u Rusiji je ona ukinuta jos 90',pa da vidimo je za kim zaostao sto se tice ljudskih prava.

Saša

pre 7 godina

Neverovatno - 'vrši invazije na male države'... Amerika, naravno, ne vrši invazije, ne nameće svoju volju drugima. Ovo je zemlja koja ne trpi spoljnu opoziciju, kojoj smetaju kineski brodovi u kineskom moru. Nikada u novijoj istoriji ugled Amerike nije tako pao kao u poslednje dve decenije. Amerika je simbol arogancije, bahatosti i generator mržnje prema svemu što nije u njenom interesu.

uskrsnji zec

pre 7 godina

daleko od toga da volim putina a jos dalje da sam rusofil. ali obama je zasluzio samar za 5 tona licemerja i citirao bih seselja ali ne bi mi objavili komentar.....

cacanin

pre 7 godina

“Kada novinar pita Trampa zašto podržava tog tipa, on kaže da je Putin jak igrač... Vidite, on ima podršku od 82 odsto građana Rusije. Pa, da, Sadam Husein je imao podršku 90% Iračana... Ako kontrolišete medije, svima oduzimate ljudska prava, pritvarate disidente, onda se to dogodi“, rekao je Obama.

Jeste imao je skoro 90% podrske Sadam a vi Jenkiji ste debelo platili onih 10% koji su ga srusili a vi sad onim 90% otimate prirodna bogatstva i ti isti jedva prezivljavaju i Sadama prave od blata!

Storno

pre 7 godina

USA od Klintona preko Busa do Obame ima katastrofalne predsednike koji su srozali Ameriku i unistili svet i bojim se da su spremni i atomsku bombu da bace kako bi ponovo bili glavni jer nista sem oruzja i rata im nije preostako u svetu koji ih mrzi a Istok nezaustavljivo ide napred i prilagodjava se.

Thanksgiving Day

pre 7 godina

Ako ovaj zagrljaj pobedi na izborima, "Billy the Kid" će postati "the firs lady of US", a Buffalo Bill (serial killer of elephants) će postati slavan na "Thanksgiving Day" u redovima gladnih Indijanaca kojih više nema.

Joao

pre 7 godina

Ocajnici su najopasniji... takvi izazivaju ratove. Medjutim, prosecan Amerikanac nije nista bolji od prosecnog srpskog glasaca, ne shvata razmere laganja u predizbornoj kampanji i ne pita se kako je doslo do toga da mozete birati samo izmedju uzasnih kandidata!

.

pre 7 godina

Kakva je ovo spanska serija koja patetike koje slike. Obama i Hilari zrtve zagrljene i uplakane bore se za SAD koja je neprekidno na meti Rusije i dugogodisnjeg neprijatelja strasnog Putina... Podrska za jadnu Hilari izdrzi mozes ti to, pobedices nevaljalog Putina i once again you will save the world!

Igor

pre 7 godina

Uočavate li paralelu između HR/SRB i SAD/RUS?
Neverovatno, kada nemaš šta novo da ponudiš narodu. prospeš najgore uvrede na račun države/osobe koja za domaću javnost služi kao "strašilo", prosto usmeriš pažnju naroda na nešto treće...Poražavajuće je to što SAD rade apsolutno iste stvari kao diktator Putin, samo što umesto Putina kod njih korporacije so ose odluke, dok je predsednik SAD samo figura, poput izvršnih direktora u kompanijama...

bb

pre 7 godina

Ocajno...noge im se tresu, koljena klecaju da ne izgube slucajno...i ne prezaju ni da se spustaju na ovaj nivo. Sramotno je sa im se vecina predizbornih govora svodi na vrijedjanje Trampa i plasenje naroda "velikim zlim Putinom".
Za Obamu nemam rijeci, toliko nade kad se kandidovao prije osam godina, a toliko razocarenje.

putar

pre 7 godina

Obama kaze da Putin>
- Vrsi invazije na male drzave: Somalija, Irak, Vijetnam, Bosna i Herecegovina, Srbija...
- Zatvara protivnike: Gvatanamo, americki zatvor na stranoj teritoriji
- Uvodi zemlju recesiju: americki dug po glavi stanovnika je nekoliko puta veci od ruskog
- kontolise medije: na kljucnim i rukovodecim pozicijama u Google-u danas sede ljudi koji su radili u State Department-u od 2009. do 2013., za vreme Hilary Clinton.
Sve sami biseri demokratije

willi

pre 7 godina

" kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije" ja pomislio on govori o americkoj administraciji a ono nije, on govori o putinu!!! mada , ameri vrse vise invazija, bombarduju neduzne narode, imaju gvatanamo, ubijaju svud po svetu, otimaju naftna polja, a demokratija i sloboda misljenja (snouden und asanz) da i ne govorimo. dopinguju sportiste ali to nesme da se zna (florens grifid, karl luis, majkl pfelps, serena i venus, tajson gej). jednom recju svo zlo ovog sveta dolazi iz amerike. tako i zlo zvano bil klinton a sada polako dolazi i hilari klinton. patnji na ovom svetu nema kraja...

Milica

pre 7 godina

Sta ti imas u kapanji da spominjes Putina i njegovu invaziju na male zemlje. Sta vi radite svuda po svetu. Ako gledate vi, samo, svoju zemlju i resavajte svoje probleme zavladace mir u svetu.

sajkokiler

pre 7 godina

“On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije i vodi ekonomiju svoje države u recesiju“, dodao je Obama.


Autogol Barrače, autogol...

Jovan

pre 7 godina

Ovaj tip lupa gluposti. Sve što je rekao za Putina upravo on radi. Za vreme njegovog predsednikovanja Amerika je napala desetak država pod plastom uvodjenja demokratije a jedini cilj je bio pljačka resursa tih država i prodaja oružja raznim militantima. Svako ko razmišlja svojom glavom zna za ove činjenice.

Milijan

pre 7 godina

Ovi kao i kod nas, u Hrvatskoj glavna tema pred izbore je Srbija, tako i kod njih Rusija. Niko od njih se ne bavi interesom obicnog coveka i to je valjda svima jasno, to su samo figure.

Pjer

pre 7 godina

“On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike.." To se odnosi na OBAMU?????

poz

pre 7 godina

Američka demokratija je pala, volja naroda se gazi u temelju
Američki predsednik koristi svoju poziciju datu on naroda da vodi kampanju u korist predsedničkog kandidata Hilari a za to nije dobio mandat.
Obama se koristi Američkom spoljnom politikom u korist kandidata Hilari za šta nije dobio mandat.On kvari medjunarodne veze Amerike sa drugom zemljom u korist kandidata Hilari a na štetu gradjana Amerike .

Petar

pre 7 godina

pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.

poz

pre 7 godina

Američka demokratija je pala, volja naroda se gazi u temelju
Američki predsednik koristi svoju poziciju datu on naroda da vodi kampanju u korist predsedničkog kandidata Hilari a za to nije dobio mandat.
Obama se koristi Američkom spoljnom politikom u korist kandidata Hilari za šta nije dobio mandat.On kvari medjunarodne veze Amerike sa drugom zemljom u korist kandidata Hilari a na štetu gradjana Amerike .

Jovan

pre 7 godina

Ovaj tip lupa gluposti. Sve što je rekao za Putina upravo on radi. Za vreme njegovog predsednikovanja Amerika je napala desetak država pod plastom uvodjenja demokratije a jedini cilj je bio pljačka resursa tih država i prodaja oružja raznim militantima. Svako ko razmišlja svojom glavom zna za ove činjenice.

Milica

pre 7 godina

Sta ti imas u kapanji da spominjes Putina i njegovu invaziju na male zemlje. Sta vi radite svuda po svetu. Ako gledate vi, samo, svoju zemlju i resavajte svoje probleme zavladace mir u svetu.

putar

pre 7 godina

Obama kaze da Putin>
- Vrsi invazije na male drzave: Somalija, Irak, Vijetnam, Bosna i Herecegovina, Srbija...
- Zatvara protivnike: Gvatanamo, americki zatvor na stranoj teritoriji
- Uvodi zemlju recesiju: americki dug po glavi stanovnika je nekoliko puta veci od ruskog
- kontolise medije: na kljucnim i rukovodecim pozicijama u Google-u danas sede ljudi koji su radili u State Department-u od 2009. do 2013., za vreme Hilary Clinton.
Sve sami biseri demokratije

cacanin

pre 7 godina

“Kada novinar pita Trampa zašto podržava tog tipa, on kaže da je Putin jak igrač... Vidite, on ima podršku od 82 odsto građana Rusije. Pa, da, Sadam Husein je imao podršku 90% Iračana... Ako kontrolišete medije, svima oduzimate ljudska prava, pritvarate disidente, onda se to dogodi“, rekao je Obama.

Jeste imao je skoro 90% podrske Sadam a vi Jenkiji ste debelo platili onih 10% koji su ga srusili a vi sad onim 90% otimate prirodna bogatstva i ti isti jedva prezivljavaju i Sadama prave od blata!

Igor

pre 7 godina

Uočavate li paralelu između HR/SRB i SAD/RUS?
Neverovatno, kada nemaš šta novo da ponudiš narodu. prospeš najgore uvrede na račun države/osobe koja za domaću javnost služi kao "strašilo", prosto usmeriš pažnju naroda na nešto treće...Poražavajuće je to što SAD rade apsolutno iste stvari kao diktator Putin, samo što umesto Putina kod njih korporacije so ose odluke, dok je predsednik SAD samo figura, poput izvršnih direktora u kompanijama...

Pjer

pre 7 godina

“On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike.." To se odnosi na OBAMU?????

Saša

pre 7 godina

Neverovatno - 'vrši invazije na male države'... Amerika, naravno, ne vrši invazije, ne nameće svoju volju drugima. Ovo je zemlja koja ne trpi spoljnu opoziciju, kojoj smetaju kineski brodovi u kineskom moru. Nikada u novijoj istoriji ugled Amerike nije tako pao kao u poslednje dve decenije. Amerika je simbol arogancije, bahatosti i generator mržnje prema svemu što nije u njenom interesu.

teniser iz CH

pre 7 godina

Predsednik kome jos traje mandat, trebao bi da svojim biracima, tj. Amerikancima da bilanc svog mandata od 8 godina.Treba(o) bi da u detalje prikaze sta je biracima obecao pre izbora, i sta je stvarno od toga ostvario.Bilanc bi bio, i jeste,vise nego porazan, samo prazna obecanja.
Glavna mu je izborna parola bila: "Yes, we can (= da, mi to mozemo).Zvuci danas kao Tra-la-la.Sada javno i bez ustrucavanja podrzava kandidata svoje stranke,Hillary Clinton, sto po Ustavu SAD nikako ne moze ni sme sme,da radi, jer je on jos uvek Predsednik svih Amerikanaca.
Toliko o demokratiji, model USA.

MBu

pre 7 godina

Sadama je podrzavalo 90% gradjana, i vi ste nasli da menjate volju naroda! I to u korist 10% onih koji su preteca današnje ID a koje je Sadam ubijao...Sadam je naspram vas bio stub mira!

srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Pa i jeste isti kao Sadam. Nista vam nije uradio, nijednog Amerikanca nije ubio, nikada Vam nije pretio...ali vi bi da ga uklonite, pa da "sredite" Rusiju kao sto ste sredili Irak. Ne zaboravite, Irak je danas, uz Libiju, jedna od najnesrecnijih zemalja na svetu. Pre vaseg dolaska tamo stvari su bile poptuno drugacije. Danas je u Engleskoj objavljen dokument da je bombardovanje Libije takodje bilo nelegitimno i neopravdano, isto kao i ono u Iraku. Malo pameti vam ne bi bilo naodmet.
A ljudska prava u Rusiji? Nisu nesto ali su bar 25 puta bolja nego u Saudijskoj Arabiji. A opet ne bih voleo ni Saudijsku Arabiju da bombardujete. Ko ste vi da idete po svetu i delite pravdu?

car

pre 7 godina

Ovog Putina da nema trebalo bi ga izmisliti, kakav god da je.
Mnoge je naterao da se pokazu u pravom svetlu, inace ljudi ne bi znali kakvi mediokriteti kroje svetsku politiku i zasto se sve ovo desava i gine toliki neduzan narod.

.

pre 7 godina

Kakva je ovo spanska serija koja patetike koje slike. Obama i Hilari zrtve zagrljene i uplakane bore se za SAD koja je neprekidno na meti Rusije i dugogodisnjeg neprijatelja strasnog Putina... Podrska za jadnu Hilari izdrzi mozes ti to, pobedices nevaljalog Putina i once again you will save the world!

Milijan

pre 7 godina

Ovi kao i kod nas, u Hrvatskoj glavna tema pred izbore je Srbija, tako i kod njih Rusija. Niko od njih se ne bavi interesom obicnog coveka i to je valjda svima jasno, to su samo figure.

Storno

pre 7 godina

USA od Klintona preko Busa do Obame ima katastrofalne predsednike koji su srozali Ameriku i unistili svet i bojim se da su spremni i atomsku bombu da bace kako bi ponovo bili glavni jer nista sem oruzja i rata im nije preostako u svetu koji ih mrzi a Istok nezaustavljivo ide napred i prilagodjava se.

bb

pre 7 godina

Ocajno...noge im se tresu, koljena klecaju da ne izgube slucajno...i ne prezaju ni da se spustaju na ovaj nivo. Sramotno je sa im se vecina predizbornih govora svodi na vrijedjanje Trampa i plasenje naroda "velikim zlim Putinom".
Za Obamu nemam rijeci, toliko nade kad se kandidovao prije osam godina, a toliko razocarenje.

Fan a ne fen

pre 7 godina

Obama bliži ti se kraj mandata..., ne zamara mozak nego uzmi tu milionsku penziju i nazad u Afriku na odmor ali ako možeš u Nigeriju da vidiš kako se živi tamo zahvaljujući tvojoj demokratiji a ima još barem dvadeset zemalja u Africi sa takvim životom. Prošlo je vreme lepog života pod Američkom čizmom, kao što je bilo u Nemačkoj zapadnoj,Koreji južnoj, Japanu. Videli su i Ameri da se više isplati držati zemlju nestabilnu pa kontrolises resurse kako voliš, a ako ti se vlast ne sviđa lako ih poredak uza zid i beng beng. Pametnom dovoljno

.

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)
Pa to je tacno SAD unisti drzavu napravi od nje da bude jeftina radna snaga i onda pokupi sve pametne iz te drzave, a nju ubaci svoje firme i kupi sve uspesne firme i da radnicima minimalac.

ninepi

pre 7 godina

Da, ali Sadam ipak nije pravio oruzje za masovno unistenje, kako je i sam Toni Bler priznao, a vi ste pokrenuli ofanzivu na Irak zbog toga, ubili stotine hiljada ljudi tamo. Ako je Putin toliko los, kakva li ste stoka tek vi. Da ne pominjem Siriju i ISIL.

Joao

pre 7 godina

Ocajnici su najopasniji... takvi izazivaju ratove. Medjutim, prosecan Amerikanac nije nista bolji od prosecnog srpskog glasaca, ne shvata razmere laganja u predizbornoj kampanji i ne pita se kako je doslo do toga da mozete birati samo izmedju uzasnih kandidata!

nije sve u propagandi

pre 7 godina

pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)

U osvit II svetskog rata je u Hitlerovoj Nemackoj i imerijalnom Japanu bio visi standard nego u Srbiji. Ali to ne znaci da su zato ta Nemacka i taj Japan bili pozitivni i da je tamo trebalo otici i ziveti, zar ne? INace, normalna je stvar da je visi standard u drzavama koje su stare i nove kolonijalne sile poput SAD i VB. Kada neko vekovima i decenijama eksploatise kolonije, naravno da ima visok standard. Pored toga, stampaju $ bez pokrica i izvoze ga u svet. Ko se usprotivi dobija vojnu intervenciju. Eto odgovora odakle visoki standard. Ne mislis valjda da im je standard visok zato sto su mnogo sposobni, pametni i moralni?

Inace je zelja vecine ljudi da ide negde gde ce lepo ziveti, a da se ne trude. Takva lokacija ne postoji. Prosecni ljudi, kako ih nazivas, bi u SAD propali. Ako si prosecan, a pritom si i stranac, u SAD mozes da se nadas samo lose placenim, a teskim fizickim poslovima i pukom prezivljavanju. Sistem u SAD nemilosrdno gazi prosecne i nesposobne. NJihova jedina sansa je da se nakace na socijalu sto mnogi(uglavnom crnci) i cine i da prezivljavaju koristeci bonove za hranu. Verovatno ne znas da to tamo postoji i da je siroko rasprostranjeno. A kada osvane dan da vise nema love za socijalu i bonove za hranu, kako ce da obuzdaju bunt?

Rudolf Benedict

pre 7 godina

Na stranu svo licemerje od kojeg me boli glava, neverovatan je nacin na koji demokrate vode kampanju. Vide da ne ide (Hilari nije prirodno harizmatican i dobar govornik, i njena je funkcija bila iskljucivo da privuce kapital velikih igraca unutar stranke i izbaci Sandersa iz trke - jedinog revolucionarnog politicara iz SAD jos od Kenedija), i onda uvode prepredenog, ultraharizmaticnog Obamu, coveka koji je vec osvojio dva mandata, da fakticki preuzme njenu ulogu i umesto nje vodi kampanju i postavi je na mesto predsednika. Ne znam da li je vise ocajno, genijalno, ili neustavno...

Goran

pre 7 godina

"kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države"

Kraljevi licemerja !!!
Kad se Amerikanac bez ikakvog blama usudi da pominje napade i ratove sa drugim drzavama, to je stvarno pokazatelj da se odgajaju od malena da imaju obraz kao djon.
I pri tom kada napadaju, ne napadaju sami, nego u gomili, kao vukovi u coporu.

Nemanja

pre 7 godina

Uzasno me je razocarao Obama, a bas mi je bio simpatican, sa ovim stavljanjem u sluzbu jednog kandidata i retorikom koja nema veze sa zivotom, a stvarno ne tipicnom za aktuelnog predsednika, zaista deluje da su demokrate ocajne ... bolest Hilarijeve je ogroman udarac i ocigledno ce pokusati na sve nacine da je odrze u kampanji, samo sto je mozda sustize naka bozije kazna, jer za razliku od Trampa koji jeste opasan retoricar, ali covek koji nece oditici dalje od te retorike, ta zena je veliko zlo.

willi

pre 7 godina

" kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije" ja pomislio on govori o americkoj administraciji a ono nije, on govori o putinu!!! mada , ameri vrse vise invazija, bombarduju neduzne narode, imaju gvatanamo, ubijaju svud po svetu, otimaju naftna polja, a demokratija i sloboda misljenja (snouden und asanz) da i ne govorimo. dopinguju sportiste ali to nesme da se zna (florens grifid, karl luis, majkl pfelps, serena i venus, tajson gej). jednom recju svo zlo ovog sveta dolazi iz amerike. tako i zlo zvano bil klinton a sada polako dolazi i hilari klinton. patnji na ovom svetu nema kraja...

Gong

pre 7 godina

Ponavljam, sramotno je delovanje Obame, jer on kao institucija ne sme da se meša i utiče na volju građana, a i on je predsednik svih građana jednako, što znači i Trampa i Hilari, tako da ne sme da lobira.

uskrsnji zec

pre 7 godina

daleko od toga da volim putina a jos dalje da sam rusofil. ali obama je zasluzio samar za 5 tona licemerja i citirao bih seselja ali ne bi mi objavili komentar.....

sajkokiler

pre 7 godina

“On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije i vodi ekonomiju svoje države u recesiju“, dodao je Obama.


Autogol Barrače, autogol...

MMarko

pre 7 godina

Ja glasam za Hilari a ne za kon majstora Trampa. Ovo nisu ruski izbori gde se Putin i Medvedev menjaju. Nikad tramp.
(americki Srbin, 14. septembar 2016 12:53) # Link komentara

Da, ti glasas za izbore gde se menjaju Bus-Bus-Klinton-Klinton-Bus-Bus-Obama-Obama-Klinton-Klinton........I tako u nedogled.

laleGator

pre 7 godina

""On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije i vodi ekonomiju svoje države u recesiju“, dodao je Obama.""
_________

Fascinantno
Dakle Rusija vrsi invaziju na druge drzave ( sssr je druga prica) kao sto su
Panam, dva puta Irak, Vijetnam, Koreja, Libija, Tunis, Egipat, Avganistan, Sirija, Jugoslavija, Srbija Kosovo ...
Spisak zemlja je jos veci kada se ukljuci i ekonomski rat

bole

pre 7 godina

Ja bi voleo da zvim u Rusiji i da ima bilo kakva mogucnost otisao bi da zivim tamo. Amerika i Zapad me ne zanima, jednostavno osecam odbojnost prema njima

sustina

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (e, 14. septembar 2016 10:12)

Ne znam o cemu film govori, ali cinjenica je da je nafta pitanje opstanka SAD. Glavni razlog nisu industrijske potrebe za naftom, nego finansijske - sredinom 70-tih je prakticno zlatna podloga dolara zamenjena naftnom podlogom time sto je sva trgovina u naftu nominovana u dolarima (odatle i termin "petro-dolar"). Dakle, stampanje novca zahteva vise nafte, to je sustina.

dnK

pre 7 godina

bez stida i srama. Sadama je izabrao negov narod i bilo je dobro tom narodu dok se vi niste umesali. POgledajte na sta sad lici zivot u Iraku. I pre svega, g. Putin ne salje vojsku u suverene drzave bez saglasnosti vlasti te drzave kao sto vi cinite. Siledzije! I ovo malo sto se zna o vasim prljavim poslovima je mnogo gadno, a tek koliko toga ima sto se ne zna.

komentar

pre 7 godina

Iskreno,vidi se ocaj i vapaj za vlascu,koliko malih drzava su oni napali,ali opet napadaju Rusiju?
Koliko ljudskih prava su oni ukinuli drugim ljudima,kao na primer sto je smrtna kazna,ali opet napadaju Rusiju?
Ozgleda da nisu svesni da samim tim sto sve vise i vise prave sebi neprijatelje,da je jos teza situacija po njihovu ekonomiju i samim tim gube sve vise i vise simpatizere koji shvataju da Amerika nije kao sto je bila 60' vec da u susednoj Bugarskoj imaju ljudi vise prava nego tamo,a sto se tice smrtne kazne,u Rusiji je ona ukinuta jos 90',pa da vidimo je za kim zaostao sto se tice ljudskih prava.

Cezar

pre 7 godina

Putin je podigao svoju zemlju iz pepela! Svaka mu cast. A VI samo mozete da ga mrzite. Da njega nije bilo Ameri bi danas uzimali resurse iz Rusije za dzaba a Rusi bi bili siromasniji nego ikada. Pa i da je diktator NEKA JE. Secam se ja jedne diktature i bilo je puno bolje nego danas.

Chisho

pre 7 godina

Ovo me podsjeća na Milanovicevu kampanju i odnose Hrvatska -Srbija kada su izbori tamo. I ovima je izgleda Putin i Rusija glavni argument. Vidjecemo da li će se njima isplatiti strategija.

HERPUL

pre 7 godina

Ameri i nemaju predsednika samo ambalazu,... celofana sa masnom, bez sadrzaja, a tek demokratija - ko ima para nek se kandiduje za predsednika,i tako..

St.Louis USA

pre 7 godina

U SAD su od ubistva Kenedija 1963 godine svi izbori za predsednika namesteni. To je javna tajna o kojoj se zna, a dokaz je i to da niko od kandidata koji je izabran nije imao sopstvenu logistiku (glumci, politicari bez znacajnije karijere, ljudi srednjeg staleza) vec su izabrani i postavljani od lobija koji i danas vlada SAD. Ako mislis da nije tako grdno se varas. Lukasenko i recimo G.Bush su dve potpuno iste politicke figure, samo za drugacijim gazdama. O Hilari tek....sta reci???

srbi glasajte za Trampa

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)

Ako misli da je Amerika, Obama, Hilari i ini GRDNO SE VARAS? Ubistvom Kenedija su na scenu stupile neke druge snage, koje su dovele svet na ivicu rata, bombardovali na desetine drzava i naroda, uzgred forsirajuci liberalni kapitalizam koji samo visestruki dobitak donosi ekstraktu americkih bogatasa koji ga i forsiraju. Polako, znamo mi da Amerika ume da bude MNOGO BOLJA...Dolad ce to pokazati...

zlopamtilo

pre 7 godina

to nesrećno koketiranje Trampa sa Putinom ako se uopšte može tako nazvati , je najobičnija budalaština koju su prepumpali stručnjaci iz štaba demokrata I takvu napumpanu je pokušavaju iskoristiti ne bi li prevukli sebi neki procenat glasova .Mislim da su na ivici da počnu da izgledaju paranoično .

samity sam

pre 7 godina

Kakvo je stanje danas u Iraku ja mislim da bi 90% Iračana radije Sadamov Irak nego ovaj američki. O kontroli medija tek nećemo, par korporacija/familija drže 90% medija.

Zakuvalo se

pre 7 godina

Hilari posrce i fizicki koliko smo videli, a i u anketama. Sada posrce i u anketama koje rade njeni mediji koji cine 90% ukupnog medijskog aparata u USA. Mejlovi, afera sa konferencijom, greska sa podcenjivanjem Bernija, upitno zdravstveno stanje, ali bukvalno sve ide na vodenicu Trampu! Obama sada uskace u sliku kao idalje veoma popularan politicar i pokusava da spase sta se spasti moze. Kao prvo niti jedno jedino delovanje USA nije u tamosnjim medijima okarakterisano kao agresija vec iskljucivo borba za demokratiju. Kratkorocna talasanja su samo to i nista drugo. Kao drugo Rusija je idalje neprijatelj broj 1 jer i posle Hladnog rata nikada nisu zustavili propagandnu masineriju. Rusija je zgodna za koriscenje u kampanji, ali ovog puta nece dati dovoljnu energiju demokratama. Tramp igra veoma pametno, iznenadjujuce pametno! Koliko god nama delovalo suludo ono sto prica on ipak pazljivo bira kako ce plasirati odredjene stvari. Demokrate su blizu poraza i hvata ih panika! Wikiliks ce pogurati Trampa jos blize pobedi par dana pred izbore kada objave preostale mejlove jer tamo stoje veoma socne stvari koje ce najverovatnije gurnuti Hilari koji procenat na dole zbog izostanka glasova srednje klase.

Nele

pre 7 godina

Kampanja ili ne, odlazeci predsednik jedne velike i jake zemlje kao sto je USD, mora da vidi racuna o retorici jer i posle njega postoji novi dan, i nova nada za mirom u svetu. Kad se vec poziva na demokratiju, to valjda nepodrazumeva vredjanje druge nacije i naroda koji su demokratski izabrali predsednika Rusije. Samo da i on nekrene sa retorikom Saka jada itd.

deki 185

pre 7 godina

A kakav komentar dati na ovo sto je ovaj nobelovac izjavio.Ovo se granici sa ludilom.Jeste za domacu javnost ali koliko glup mora da bude americki gradjanin pa da ovo proguta.A tek izjava da napada male drzave!Tek je to apsurd.

bosko

pre 7 godina

amerikanci koriste izraz "kao Sadam" znaci Rusija treba da prodje kao Irak, a propaganda i sirenje lazi je takodje potpuno isto. Iracka A-bomba je bila izgovor za pljacku i ratne zlocine.
Uostalom da nisu bombardovali i otimali sad ne bi imali probleme sa izbeglicma.

e

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.

dragan

pre 7 godina

Nije toliko vazno da li je istina to sto govori. Politika je to. Nego to sto govori, govori da je panika zavladala. Da ce doci Tramp i otkriti mnoge lose stvari koje su oni radili. Zamislite da se kod nas pojavi opozicioni kandidat koji govori o nasoj vlasti ono sto svi znamo i ima podrsku 50%. Kako bi reagovala trenutno vladajuca garnitura? Pa drvlje i kamenje bi na njega.

Petar

pre 7 godina

pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.

demokratija

pre 7 godina

Ali zato u jednoj istinski demokratskoj zemlji Nemackoj, koja je objektivno gledano najbolje vodjena (velika) drzava u ovom veku, posle prve malo vece krize za koju njihova vlast ne snosi nikakvu direktnu odgovornost (izbeglicki talas izazvan ratom u Siriji), Angela Merkel i njena vladajuca CDU pada ispod 20% u njenoj rodnoj pokrajini! Ali najteze je objasniti neke najociglednije stvari srpskim Ilijama Cvorovicima...(istina boli, 14. septembar 2016 12:36)Koliko je Nemačka demokratska zemlja mogli smo da saznamo pre nekoliko dana kada su objavljene informacije o prisluškivanju građana od strane tajne službe(BND).Ne samo da nisu usledile sankcije,već se pokušava sprovesti usvajanje zakona u parlamentu,koji bi to prisluškivanje ozakonio.Slično je pre dve godine američki Vrhovni sud doneo odluku da prisluškivanje amerikanaca,od strane NSA,nije suprotno zakonu.Ova su očigledna kršenja demokratije i ljudskih prava,a izgovor navodna pretnja od terorizma.Nekada su zbog ovakvih stvari smenjivane vlade i završavane političke karijere,a danas se sve brzo zataška,jer su mediji pod njihivom kontrolom.Nema ni građanskih protesta,kao što je bilo nekada.Sve to jasno govori da je zapadna demokratija u krizi i da više nemaju kredibilitet da bilo koga kritikuju.U ostalom najveći američki saveznik na Bliskom Istoku,pored Izraela,je Saudi Arabije,koja je diktatura sa šerijetskim zakonima,malo boljim nego u IS.

Brano

pre 7 godina

Zbog ovakvih stavova i načina razmišljanja, a Boga mi i zbog sveg zla koje je učinjeno ne samo nama, već i mnogim drugim narodima i suverenim državama, TRAMP, TRAMP i samo TRAMP!

Odnosno

pre 7 godina

Ne biraju način kako da se dočepaju vlasti, isti slučaj kao kod nas, tražimo spoljnjeg neprijatelja da bi u izbornoj kampanji branili svoju državu od istog!!!

ko u ovom primeru "kontrolise" medije ????????

pre 7 godina

Pa, da, Sadam Husein je imao podršku 90% Iračana... "AKO KONTROLISETE MEDIJE", svima oduzimate ljudska prava, pritvarate disidente, onda se to dogodi“, rekao je Obama.

"CBS CENZURISAO" Bila Klintona: Hilari pada u nesvest često

cobo

pre 7 godina

Nije isti,nema hemijsko oruzje,jos je ziv jer ima 10 000 bojevih glava,svetska je sila,stalni clan SB sa pravom veta,i momentalno pravi kampanju za predsednicke izbore u USA,svojoj koloniji.Oni su to mislili sa Rusijom uraditi ali ih ovi preduhitrili,nazalooooost :(

.

pre 7 godina

Rece covek koji je SAD doveo u najgoru poziciju jos od Kartera, covek koji je izazvao raspad Iraka i Libije i gradjanski rat u tim drzavama, covek koji je dozvolio da Ameriku samara i ponizava ko stigne, covek koji je izgubio Tursku, Filipine, Izrael i Egipat, tradicionalne americke saveznike, PREDSEDNIK koji VODI KAMPANJU jednog od kandidata! Predsednik SAD-a koji je dozvolio da ga taj isti Putin samara gde stigne, da mu otme Ukrajinu ispred nosa, da mu otme Bliski Istok, da ga ponizi u Siriji i da od SAD-a stvori silu samo na papiru!Nezapamcen skandal u SAD-u!

TTD

pre 7 godina

Kada Amerikanci govore o kontrolisanim medijima... Pa, americki mediji su najkontrolisaniji na svetu! Cak i talk show comedians imaju iste fore isti dan!
Sve je totalno cenzurisano i kontrolisano!

bachi

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.
(e, 14. septembar 2016 10:12)
Hahaha pa ti živiš u filmu! I to na pinku! Ali dobro je da sada mnogo bolje shvataš globalnu politiku! Još par niskobudžetnih filmova na pinku i možeš da se kandiduješ za generalnog sekretara UN!

GuyFawkes

pre 7 godina

@istina boli
Prijatelju,nemas ti pojma o toj nemackoj demokratiji koje su ti puna usta. U toj nemackoj nema d od demokratije,sve je to samo jedan privid,sto bi davno rekli pametni ljudi "laz i mimikrija". To ti ja mogu reci iz prve ruke,posto sam tamo ziveo,radio i za razliku od ljudi koji svrate malo turisticki i sliku o nemackoj prave na osnovu oktoberfesta,auto industrije (sic!, i tu su se otkrili-prevaranti) informisu se preko medija,i gutaju masne lazi,ja sam sistem spoznao kao takav. Zato sam i digao sidro i otisao tamo gde je bar laz manja... Znaci bez laznih iluzija,nismo bas svi iz Kovacice...

Veliki DrMr

pre 7 godina

A , to govori nobelovac za čijeg je mandata islamski terorizam dosegao vrhunac .Slučajno?Splet okolnosti?
Zna se dobro ko daje podršku terorizmu širom planete .

istina boli

pre 7 godina

Kako u praksi izgleda ovo o cemu Obama prica moglo se videti pre samo tri dana u Belorusiji, kada je na parlamentarnim izborima proslo samo dvoje kandidata koji ne podrzavaju Lukasenka (beloruski Putin), nasuprot 108 koji podrzavaju predsednika i njegov rezim. Za one koji to ne znaju, Belorusija je zadnje dve godine drzava sa svetskim TOP10 najvecim padom godisnjeg bruto nacionalnog dohotka od skoro -5%, cime su samo potvrdili javnu tajnu da im je puno godina unazad glavna "privredna aktivnost" bila preprodaja ruskog gasa i nafte koju su dobijali po bagatelnim cenama od Rusije (to se i dalje radi, ali usled sunovrata svetske cene nafte profit je desetkovan). I sada kada je beloruski car go, i vidi se da mu je cela privreda bila jedno veliko potemkinovo selo finansirano od velikog suseda koji je od njih napravio svoju guberniju, on zahvaljujuci potpunom kontrolom nad svime u drzavi dobija preko 98% mandata.

Ali zato u jednoj istinski demokratskoj zemlji Nemackoj, koja je objektivno gledano najbolje vodjena (velika) drzava u ovom veku, posle prve malo vece krize za koju njihova vlast ne snosi nikakvu direktnu odgovornost (izbeglicki talas izazvan ratom u Siriji), Angela Merkel i njena vladajuca CDU pada ispod 20% u njenoj rodnoj pokrajini! Ali najteze je objasniti neke najociglednije stvari srpskim Ilijama Cvorovicima...

Storno

pre 7 godina

USA od Klintona preko Busa do Obame ima katastrofalne predsednike koji su srozali Ameriku i unistili svet i bojim se da su spremni i atomsku bombu da bace kako bi ponovo bili glavni jer nista sem oruzja i rata im nije preostako u svetu koji ih mrzi a Istok nezaustavljivo ide napred i prilagodjava se.

Zoki Falcon

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)
Ja baš i nisam pametan, ali koliko znam iz prve ruke mnogo 1000 građana Srbije je od početka 1990-ih radilo u Rusiji mahom preko naših građevinskih firmi. Nisu zarade kao što bi bile da su radili možda u Nemačkoj, ali je ta zarada bila dovoljna da sagrade kuće, kupe stanove ili da reše neki drugi materijalni problem!
Nešto nisam siguran da je baš tako moguće otići u Ameriku, Britaniju ili neku drugu zapadnu zemlju !

Thanksgiving Day

pre 7 godina

Ako ovaj zagrljaj pobedi na izborima, "Billy the Kid" će postati "the firs lady of US", a Buffalo Bill (serial killer of elephants) će postati slavan na "Thanksgiving Day" u redovima gladnih Indijanaca kojih više nema.

ja sam sa njom

pre 7 godina

Po komentarima se vidi da Srbi vole cvrstu ruku. Od Tita, Slobe, pa do AV vecina Srba voli autokrate. Nije ni cudo da vole Trampa koji voli autokratu Putina. Srecom izbori u Americi ne pitaju Srbe koji nemaju drzavljanstvo SAD. Ja sam Srbin, imam pravo da glasam i SAD, i glasam za Hilari.

istina boli

pre 7 godina

@demokratija
da li si svestan da je porediti danasnju Nemacku, njenu demokratiju, gradjanska prava i slobode, i razmere eventualnih zloupotreba koje se desavaju u njenoj policiji i tajnoj sluzbi, sa "demokratijom" i "pravima" koje postoje u danasnjoj polupolicijskoj drzavi Belorusiji (ili Rusiji), i opstom kontrolom nad svime u zemlji koju tamo imaju njihovi predsednici najvise zahvaljujuci zloupotrebom tamo svemocnih Sluzbi - je isto kao porediti Novaka Djokovica i Ivu Karlovica. Za onog koji nema pojma o tenisu, prednosti Ive Karlovica su mnogo ociglednije, ali ko imalo bolje poznaje tu problematiku i njih dvojicu uporedjuje ne na osnovu jednog poena, gema, seta, meca ili turnira, nego sveukupnih rezultata i kvaliteta njihove igre - zna da je na osnovu bezbroj kriterijuma ustvari Novak Djokovic bolji, i to skoro do neuporedivosti. A sto se tice stvarne cinjenice da je u USA i Zapadu zadnjih desetak godina pojacana kontrola interneta i mobilnih komunikacija, kao i poostrena aerodromska procedura - razloge ne razume samo onaj koji i dalje veruje u teorije zavere kako islamski terorizam ustvari ne postoji, i kako su Amerikanci "sami sebe bombardovili" da bi zapoceli preskupe ratove u Iraku i Avganistanu. Medjutim, i takva kakva je, sloboda (ukljucujuci internet) na Zapadu je neuporedivo veca nego u jednoj Rusiji ili Kini.

lkw

pre 7 godina

Sve reče baš kako jeste, opisao je Putinov način vladanja. Smešno je da se kandidat za pr. SAD udvara takvom diktatoru. Naravno, Amerika se u spoljnim odnosima ponaša kao bahata imperija (baš kao i Rusija!), ali tamo ne bi bilo moguće likvidiranje pol. protivnika, zatvaranje medija koji govore protiv vlasti i privatizacija ogromne države do nivoa privatne prćije jednog čoveka, koji ne ferma ni parlament ni zakone ni sudove. Poređenje sa Sadamom je skroz na mestu- svi diktatori imaju nenormalno visok procenat podrške na izborima, zato što nema ni kampanje ni medija ni utakmice- pobednik se zna unapred a državne institucije su "Potemkinova sela" (da upotrebim izraz iz Majke Rusije).

Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com

pre 7 godina

Spominjanje imena Putin u republikanskoj kampanji je vrlo vješt i mudar potez. Voljeli mi Putina ili ne, nesporna je istina da Putin u svijetu i svijetskim medijima ima status najveće holivudske zvijezde. Republikanci dobro poznaju kako mnetalitet svojih članova, tako i mentalitet prosječnog Američkog biraća. Trebalo je naći dvoljno estravagantnu ličnost koja će na sebe da privuće pažnju i skine sa trona popularnosti do tada neprikosnovenog Putina. Tramp je idealna ličnost za to počevši od frizure, zapaljivih govora pa na dalje. Ipak sada Putin nije jedini i neprikosnovena zvijezda u svijetslim medijima, ti je sada i ekstravagantni Tramp. Svakako da je tome doprinjela i vidljiva neupadljivost predsjednika Obame. Mnogi se pitaju šta će biti ako Tramp pobjedi, kako će se ponašati kao predsjednik. Kada govorimo o Americi moramo uvijek imati na umu Američku spoljnu politiku i kako ona utiće na živote i na međunarodne odnose i Ameriku kao demokratsku državu. Amerika još uvijek ima dovoljno razvijene unutrašnje demokratske institucije kontrole vlasti, pa će djelovanje Trampa biti u okviru demokratskih institucija i kontrole vlasti. Što se tiće ostatka svijeta, neće semnogo toga priomjeniti, Amerika će ostati supersila sa svim svojim utjecajima na cijloj planeti, a kako je to svi dobro znamo.

moje ime

pre 7 godina

@putar

Stao sam kod dela da si vise u recesiji ako imas veci dug...

I vidim da imas stotine pluseva. Upravo gasim vest i ne citam vise komentare na slicnim vestima.

Nisam imao snage da ti dajem ni minus, ni plus. Uzgred, veruj da samo zbog toga imas vise pluseva. Ljude mrzi da se prepucavaju oko ociglednih stvari.

8

pre 7 godina

Ako postoji "ame4ricka cizma "u Africi nju sigurno ne forsira predsednik Obama,iako se apsolutno slazem sa komentatorima koji smatraju da politicke elite zapostavljaju odredjena podrucija ,ne zbog bezosecajnosti vec jos pogubnije ljudske inertnosti ali i prevelike kompleksnosti pojedinih resenja sigurno nije nesto sto treba da se samo salje na adresu predsednika Obame.Za velike poduhvate treba vojska osvescenih,nesebicnih mislilaca i operativaca.

Petar

pre 7 godina

pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.

ja sam sa njom

pre 7 godina

Po komentarima se vidi da Srbi vole cvrstu ruku. Od Tita, Slobe, pa do AV vecina Srba voli autokrate. Nije ni cudo da vole Trampa koji voli autokratu Putina. Srecom izbori u Americi ne pitaju Srbe koji nemaju drzavljanstvo SAD. Ja sam Srbin, imam pravo da glasam i SAD, i glasam za Hilari.

istina boli

pre 7 godina

Kako u praksi izgleda ovo o cemu Obama prica moglo se videti pre samo tri dana u Belorusiji, kada je na parlamentarnim izborima proslo samo dvoje kandidata koji ne podrzavaju Lukasenka (beloruski Putin), nasuprot 108 koji podrzavaju predsednika i njegov rezim. Za one koji to ne znaju, Belorusija je zadnje dve godine drzava sa svetskim TOP10 najvecim padom godisnjeg bruto nacionalnog dohotka od skoro -5%, cime su samo potvrdili javnu tajnu da im je puno godina unazad glavna "privredna aktivnost" bila preprodaja ruskog gasa i nafte koju su dobijali po bagatelnim cenama od Rusije (to se i dalje radi, ali usled sunovrata svetske cene nafte profit je desetkovan). I sada kada je beloruski car go, i vidi se da mu je cela privreda bila jedno veliko potemkinovo selo finansirano od velikog suseda koji je od njih napravio svoju guberniju, on zahvaljujuci potpunom kontrolom nad svime u drzavi dobija preko 98% mandata.

Ali zato u jednoj istinski demokratskoj zemlji Nemackoj, koja je objektivno gledano najbolje vodjena (velika) drzava u ovom veku, posle prve malo vece krize za koju njihova vlast ne snosi nikakvu direktnu odgovornost (izbeglicki talas izazvan ratom u Siriji), Angela Merkel i njena vladajuca CDU pada ispod 20% u njenoj rodnoj pokrajini! Ali najteze je objasniti neke najociglednije stvari srpskim Ilijama Cvorovicima...

lkw

pre 7 godina

Sve reče baš kako jeste, opisao je Putinov način vladanja. Smešno je da se kandidat za pr. SAD udvara takvom diktatoru. Naravno, Amerika se u spoljnim odnosima ponaša kao bahata imperija (baš kao i Rusija!), ali tamo ne bi bilo moguće likvidiranje pol. protivnika, zatvaranje medija koji govore protiv vlasti i privatizacija ogromne države do nivoa privatne prćije jednog čoveka, koji ne ferma ni parlament ni zakone ni sudove. Poređenje sa Sadamom je skroz na mestu- svi diktatori imaju nenormalno visok procenat podrške na izborima, zato što nema ni kampanje ni medija ni utakmice- pobednik se zna unapred a državne institucije su "Potemkinova sela" (da upotrebim izraz iz Majke Rusije).

bachi

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.
(e, 14. septembar 2016 10:12)
Hahaha pa ti živiš u filmu! I to na pinku! Ali dobro je da sada mnogo bolje shvataš globalnu politiku! Još par niskobudžetnih filmova na pinku i možeš da se kandiduješ za generalnog sekretara UN!

istina boli

pre 7 godina

@demokratija
da li si svestan da je porediti danasnju Nemacku, njenu demokratiju, gradjanska prava i slobode, i razmere eventualnih zloupotreba koje se desavaju u njenoj policiji i tajnoj sluzbi, sa "demokratijom" i "pravima" koje postoje u danasnjoj polupolicijskoj drzavi Belorusiji (ili Rusiji), i opstom kontrolom nad svime u zemlji koju tamo imaju njihovi predsednici najvise zahvaljujuci zloupotrebom tamo svemocnih Sluzbi - je isto kao porediti Novaka Djokovica i Ivu Karlovica. Za onog koji nema pojma o tenisu, prednosti Ive Karlovica su mnogo ociglednije, ali ko imalo bolje poznaje tu problematiku i njih dvojicu uporedjuje ne na osnovu jednog poena, gema, seta, meca ili turnira, nego sveukupnih rezultata i kvaliteta njihove igre - zna da je na osnovu bezbroj kriterijuma ustvari Novak Djokovic bolji, i to skoro do neuporedivosti. A sto se tice stvarne cinjenice da je u USA i Zapadu zadnjih desetak godina pojacana kontrola interneta i mobilnih komunikacija, kao i poostrena aerodromska procedura - razloge ne razume samo onaj koji i dalje veruje u teorije zavere kako islamski terorizam ustvari ne postoji, i kako su Amerikanci "sami sebe bombardovili" da bi zapoceli preskupe ratove u Iraku i Avganistanu. Medjutim, i takva kakva je, sloboda (ukljucujuci internet) na Zapadu je neuporedivo veca nego u jednoj Rusiji ili Kini.

moje ime

pre 7 godina

@putar

Stao sam kod dela da si vise u recesiji ako imas veci dug...

I vidim da imas stotine pluseva. Upravo gasim vest i ne citam vise komentare na slicnim vestima.

Nisam imao snage da ti dajem ni minus, ni plus. Uzgred, veruj da samo zbog toga imas vise pluseva. Ljude mrzi da se prepucavaju oko ociglednih stvari.

bole

pre 7 godina

Ja bi voleo da zvim u Rusiji i da ima bilo kakva mogucnost otisao bi da zivim tamo. Amerika i Zapad me ne zanima, jednostavno osecam odbojnost prema njima

Igor

pre 7 godina

Uočavate li paralelu između HR/SRB i SAD/RUS?
Neverovatno, kada nemaš šta novo da ponudiš narodu. prospeš najgore uvrede na račun države/osobe koja za domaću javnost služi kao "strašilo", prosto usmeriš pažnju naroda na nešto treće...Poražavajuće je to što SAD rade apsolutno iste stvari kao diktator Putin, samo što umesto Putina kod njih korporacije so ose odluke, dok je predsednik SAD samo figura, poput izvršnih direktora u kompanijama...

8

pre 7 godina

Ako postoji "ame4ricka cizma "u Africi nju sigurno ne forsira predsednik Obama,iako se apsolutno slazem sa komentatorima koji smatraju da politicke elite zapostavljaju odredjena podrucija ,ne zbog bezosecajnosti vec jos pogubnije ljudske inertnosti ali i prevelike kompleksnosti pojedinih resenja sigurno nije nesto sto treba da se samo salje na adresu predsednika Obame.Za velike poduhvate treba vojska osvescenih,nesebicnih mislilaca i operativaca.

.

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)
Pa to je tacno SAD unisti drzavu napravi od nje da bude jeftina radna snaga i onda pokupi sve pametne iz te drzave, a nju ubaci svoje firme i kupi sve uspesne firme i da radnicima minimalac.

srbi glasajte za Trampa

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)

Ako misli da je Amerika, Obama, Hilari i ini GRDNO SE VARAS? Ubistvom Kenedija su na scenu stupile neke druge snage, koje su dovele svet na ivicu rata, bombardovali na desetine drzava i naroda, uzgred forsirajuci liberalni kapitalizam koji samo visestruki dobitak donosi ekstraktu americkih bogatasa koji ga i forsiraju. Polako, znamo mi da Amerika ume da bude MNOGO BOLJA...Dolad ce to pokazati...

Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com

pre 7 godina

Spominjanje imena Putin u republikanskoj kampanji je vrlo vješt i mudar potez. Voljeli mi Putina ili ne, nesporna je istina da Putin u svijetu i svijetskim medijima ima status najveće holivudske zvijezde. Republikanci dobro poznaju kako mnetalitet svojih članova, tako i mentalitet prosječnog Američkog biraća. Trebalo je naći dvoljno estravagantnu ličnost koja će na sebe da privuće pažnju i skine sa trona popularnosti do tada neprikosnovenog Putina. Tramp je idealna ličnost za to počevši od frizure, zapaljivih govora pa na dalje. Ipak sada Putin nije jedini i neprikosnovena zvijezda u svijetslim medijima, ti je sada i ekstravagantni Tramp. Svakako da je tome doprinjela i vidljiva neupadljivost predsjednika Obame. Mnogi se pitaju šta će biti ako Tramp pobjedi, kako će se ponašati kao predsjednik. Kada govorimo o Americi moramo uvijek imati na umu Američku spoljnu politiku i kako ona utiće na živote i na međunarodne odnose i Ameriku kao demokratsku državu. Amerika još uvijek ima dovoljno razvijene unutrašnje demokratske institucije kontrole vlasti, pa će djelovanje Trampa biti u okviru demokratskih institucija i kontrole vlasti. Što se tiće ostatka svijeta, neće semnogo toga priomjeniti, Amerika će ostati supersila sa svim svojim utjecajima na cijloj planeti, a kako je to svi dobro znamo.

poz

pre 7 godina

Američka demokratija je pala, volja naroda se gazi u temelju
Američki predsednik koristi svoju poziciju datu on naroda da vodi kampanju u korist predsedničkog kandidata Hilari a za to nije dobio mandat.
Obama se koristi Američkom spoljnom politikom u korist kandidata Hilari za šta nije dobio mandat.On kvari medjunarodne veze Amerike sa drugom zemljom u korist kandidata Hilari a na štetu gradjana Amerike .

St.Louis USA

pre 7 godina

U SAD su od ubistva Kenedija 1963 godine svi izbori za predsednika namesteni. To je javna tajna o kojoj se zna, a dokaz je i to da niko od kandidata koji je izabran nije imao sopstvenu logistiku (glumci, politicari bez znacajnije karijere, ljudi srednjeg staleza) vec su izabrani i postavljani od lobija koji i danas vlada SAD. Ako mislis da nije tako grdno se varas. Lukasenko i recimo G.Bush su dve potpuno iste politicke figure, samo za drugacijim gazdama. O Hilari tek....sta reci???

Zoki Falcon

pre 7 godina

@pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)
Ja baš i nisam pametan, ali koliko znam iz prve ruke mnogo 1000 građana Srbije je od početka 1990-ih radilo u Rusiji mahom preko naših građevinskih firmi. Nisu zarade kao što bi bile da su radili možda u Nemačkoj, ali je ta zarada bila dovoljna da sagrade kuće, kupe stanove ili da reše neki drugi materijalni problem!
Nešto nisam siguran da je baš tako moguće otići u Ameriku, Britaniju ili neku drugu zapadnu zemlju !

MMarko

pre 7 godina

Ja glasam za Hilari a ne za kon majstora Trampa. Ovo nisu ruski izbori gde se Putin i Medvedev menjaju. Nikad tramp.
(americki Srbin, 14. septembar 2016 12:53) # Link komentara

Da, ti glasas za izbore gde se menjaju Bus-Bus-Klinton-Klinton-Bus-Bus-Obama-Obama-Klinton-Klinton........I tako u nedogled.

putar

pre 7 godina

Obama kaze da Putin>
- Vrsi invazije na male drzave: Somalija, Irak, Vijetnam, Bosna i Herecegovina, Srbija...
- Zatvara protivnike: Gvatanamo, americki zatvor na stranoj teritoriji
- Uvodi zemlju recesiju: americki dug po glavi stanovnika je nekoliko puta veci od ruskog
- kontolise medije: na kljucnim i rukovodecim pozicijama u Google-u danas sede ljudi koji su radili u State Department-u od 2009. do 2013., za vreme Hilary Clinton.
Sve sami biseri demokratije

e

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.

demokratija

pre 7 godina

Ali zato u jednoj istinski demokratskoj zemlji Nemackoj, koja je objektivno gledano najbolje vodjena (velika) drzava u ovom veku, posle prve malo vece krize za koju njihova vlast ne snosi nikakvu direktnu odgovornost (izbeglicki talas izazvan ratom u Siriji), Angela Merkel i njena vladajuca CDU pada ispod 20% u njenoj rodnoj pokrajini! Ali najteze je objasniti neke najociglednije stvari srpskim Ilijama Cvorovicima...(istina boli, 14. septembar 2016 12:36)Koliko je Nemačka demokratska zemlja mogli smo da saznamo pre nekoliko dana kada su objavljene informacije o prisluškivanju građana od strane tajne službe(BND).Ne samo da nisu usledile sankcije,već se pokušava sprovesti usvajanje zakona u parlamentu,koji bi to prisluškivanje ozakonio.Slično je pre dve godine američki Vrhovni sud doneo odluku da prisluškivanje amerikanaca,od strane NSA,nije suprotno zakonu.Ova su očigledna kršenja demokratije i ljudskih prava,a izgovor navodna pretnja od terorizma.Nekada su zbog ovakvih stvari smenjivane vlade i završavane političke karijere,a danas se sve brzo zataška,jer su mediji pod njihivom kontrolom.Nema ni građanskih protesta,kao što je bilo nekada.Sve to jasno govori da je zapadna demokratija u krizi i da više nemaju kredibilitet da bilo koga kritikuju.U ostalom najveći američki saveznik na Bliskom Istoku,pored Izraela,je Saudi Arabije,koja je diktatura sa šerijetskim zakonima,malo boljim nego u IS.

Fan a ne fen

pre 7 godina

Obama bliži ti se kraj mandata..., ne zamara mozak nego uzmi tu milionsku penziju i nazad u Afriku na odmor ali ako možeš u Nigeriju da vidiš kako se živi tamo zahvaljujući tvojoj demokratiji a ima još barem dvadeset zemalja u Africi sa takvim životom. Prošlo je vreme lepog života pod Američkom čizmom, kao što je bilo u Nemačkoj zapadnoj,Koreji južnoj, Japanu. Videli su i Ameri da se više isplati držati zemlju nestabilnu pa kontrolises resurse kako voliš, a ako ti se vlast ne sviđa lako ih poredak uza zid i beng beng. Pametnom dovoljno

Jovan

pre 7 godina

Ovaj tip lupa gluposti. Sve što je rekao za Putina upravo on radi. Za vreme njegovog predsednikovanja Amerika je napala desetak država pod plastom uvodjenja demokratije a jedini cilj je bio pljačka resursa tih država i prodaja oružja raznim militantima. Svako ko razmišlja svojom glavom zna za ove činjenice.

Milica

pre 7 godina

Sta ti imas u kapanji da spominjes Putina i njegovu invaziju na male zemlje. Sta vi radite svuda po svetu. Ako gledate vi, samo, svoju zemlju i resavajte svoje probleme zavladace mir u svetu.

dnK

pre 7 godina

bez stida i srama. Sadama je izabrao negov narod i bilo je dobro tom narodu dok se vi niste umesali. POgledajte na sta sad lici zivot u Iraku. I pre svega, g. Putin ne salje vojsku u suverene drzave bez saglasnosti vlasti te drzave kao sto vi cinite. Siledzije! I ovo malo sto se zna o vasim prljavim poslovima je mnogo gadno, a tek koliko toga ima sto se ne zna.

MBu

pre 7 godina

Sadama je podrzavalo 90% gradjana, i vi ste nasli da menjate volju naroda! I to u korist 10% onih koji su preteca današnje ID a koje je Sadam ubijao...Sadam je naspram vas bio stub mira!

Storno

pre 7 godina

USA od Klintona preko Busa do Obame ima katastrofalne predsednike koji su srozali Ameriku i unistili svet i bojim se da su spremni i atomsku bombu da bace kako bi ponovo bili glavni jer nista sem oruzja i rata im nije preostako u svetu koji ih mrzi a Istok nezaustavljivo ide napred i prilagodjava se.

Cezar

pre 7 godina

Putin je podigao svoju zemlju iz pepela! Svaka mu cast. A VI samo mozete da ga mrzite. Da njega nije bilo Ameri bi danas uzimali resurse iz Rusije za dzaba a Rusi bi bili siromasniji nego ikada. Pa i da je diktator NEKA JE. Secam se ja jedne diktature i bilo je puno bolje nego danas.

cacanin

pre 7 godina

“Kada novinar pita Trampa zašto podržava tog tipa, on kaže da je Putin jak igrač... Vidite, on ima podršku od 82 odsto građana Rusije. Pa, da, Sadam Husein je imao podršku 90% Iračana... Ako kontrolišete medije, svima oduzimate ljudska prava, pritvarate disidente, onda se to dogodi“, rekao je Obama.

Jeste imao je skoro 90% podrske Sadam a vi Jenkiji ste debelo platili onih 10% koji su ga srusili a vi sad onim 90% otimate prirodna bogatstva i ti isti jedva prezivljavaju i Sadama prave od blata!

Saša

pre 7 godina

Neverovatno - 'vrši invazije na male države'... Amerika, naravno, ne vrši invazije, ne nameće svoju volju drugima. Ovo je zemlja koja ne trpi spoljnu opoziciju, kojoj smetaju kineski brodovi u kineskom moru. Nikada u novijoj istoriji ugled Amerike nije tako pao kao u poslednje dve decenije. Amerika je simbol arogancije, bahatosti i generator mržnje prema svemu što nije u njenom interesu.

car

pre 7 godina

Ovog Putina da nema trebalo bi ga izmisliti, kakav god da je.
Mnoge je naterao da se pokazu u pravom svetlu, inace ljudi ne bi znali kakvi mediokriteti kroje svetsku politiku i zasto se sve ovo desava i gine toliki neduzan narod.

GuyFawkes

pre 7 godina

@istina boli
Prijatelju,nemas ti pojma o toj nemackoj demokratiji koje su ti puna usta. U toj nemackoj nema d od demokratije,sve je to samo jedan privid,sto bi davno rekli pametni ljudi "laz i mimikrija". To ti ja mogu reci iz prve ruke,posto sam tamo ziveo,radio i za razliku od ljudi koji svrate malo turisticki i sliku o nemackoj prave na osnovu oktoberfesta,auto industrije (sic!, i tu su se otkrili-prevaranti) informisu se preko medija,i gutaju masne lazi,ja sam sistem spoznao kao takav. Zato sam i digao sidro i otisao tamo gde je bar laz manja... Znaci bez laznih iluzija,nismo bas svi iz Kovacice...

laleGator

pre 7 godina

""On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije i vodi ekonomiju svoje države u recesiju“, dodao je Obama.""
_________

Fascinantno
Dakle Rusija vrsi invaziju na druge drzave ( sssr je druga prica) kao sto su
Panam, dva puta Irak, Vijetnam, Koreja, Libija, Tunis, Egipat, Avganistan, Sirija, Jugoslavija, Srbija Kosovo ...
Spisak zemlja je jos veci kada se ukljuci i ekonomski rat

Rudolf Benedict

pre 7 godina

Na stranu svo licemerje od kojeg me boli glava, neverovatan je nacin na koji demokrate vode kampanju. Vide da ne ide (Hilari nije prirodno harizmatican i dobar govornik, i njena je funkcija bila iskljucivo da privuce kapital velikih igraca unutar stranke i izbaci Sandersa iz trke - jedinog revolucionarnog politicara iz SAD jos od Kenedija), i onda uvode prepredenog, ultraharizmaticnog Obamu, coveka koji je vec osvojio dva mandata, da fakticki preuzme njenu ulogu i umesto nje vodi kampanju i postavi je na mesto predsednika. Ne znam da li je vise ocajno, genijalno, ili neustavno...

Pjer

pre 7 godina

“On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike.." To se odnosi na OBAMU?????

.

pre 7 godina

Kakva je ovo spanska serija koja patetike koje slike. Obama i Hilari zrtve zagrljene i uplakane bore se za SAD koja je neprekidno na meti Rusije i dugogodisnjeg neprijatelja strasnog Putina... Podrska za jadnu Hilari izdrzi mozes ti to, pobedices nevaljalog Putina i once again you will save the world!

uskrsnji zec

pre 7 godina

daleko od toga da volim putina a jos dalje da sam rusofil. ali obama je zasluzio samar za 5 tona licemerja i citirao bih seselja ali ne bi mi objavili komentar.....

nije sve u propagandi

pre 7 godina

pre nego sto krene pljuvanje. Samo pitanje. Gde bi ono vecina prosecnih ljudi otisla da zivi. Pa u USA naravno. Verovatno zato sto je u Rusiji bolje. Pametnom dosta.
(Petar, 14. septembar 2016 07:55)

U osvit II svetskog rata je u Hitlerovoj Nemackoj i imerijalnom Japanu bio visi standard nego u Srbiji. Ali to ne znaci da su zato ta Nemacka i taj Japan bili pozitivni i da je tamo trebalo otici i ziveti, zar ne? INace, normalna je stvar da je visi standard u drzavama koje su stare i nove kolonijalne sile poput SAD i VB. Kada neko vekovima i decenijama eksploatise kolonije, naravno da ima visok standard. Pored toga, stampaju $ bez pokrica i izvoze ga u svet. Ko se usprotivi dobija vojnu intervenciju. Eto odgovora odakle visoki standard. Ne mislis valjda da im je standard visok zato sto su mnogo sposobni, pametni i moralni?

Inace je zelja vecine ljudi da ide negde gde ce lepo ziveti, a da se ne trude. Takva lokacija ne postoji. Prosecni ljudi, kako ih nazivas, bi u SAD propali. Ako si prosecan, a pritom si i stranac, u SAD mozes da se nadas samo lose placenim, a teskim fizickim poslovima i pukom prezivljavanju. Sistem u SAD nemilosrdno gazi prosecne i nesposobne. NJihova jedina sansa je da se nakace na socijalu sto mnogi(uglavnom crnci) i cine i da prezivljavaju koristeci bonove za hranu. Verovatno ne znas da to tamo postoji i da je siroko rasprostranjeno. A kada osvane dan da vise nema love za socijalu i bonove za hranu, kako ce da obuzdaju bunt?

srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Pa i jeste isti kao Sadam. Nista vam nije uradio, nijednog Amerikanca nije ubio, nikada Vam nije pretio...ali vi bi da ga uklonite, pa da "sredite" Rusiju kao sto ste sredili Irak. Ne zaboravite, Irak je danas, uz Libiju, jedna od najnesrecnijih zemalja na svetu. Pre vaseg dolaska tamo stvari su bile poptuno drugacije. Danas je u Engleskoj objavljen dokument da je bombardovanje Libije takodje bilo nelegitimno i neopravdano, isto kao i ono u Iraku. Malo pameti vam ne bi bilo naodmet.
A ljudska prava u Rusiji? Nisu nesto ali su bar 25 puta bolja nego u Saudijskoj Arabiji. A opet ne bih voleo ni Saudijsku Arabiju da bombardujete. Ko ste vi da idete po svetu i delite pravdu?

Nemanja

pre 7 godina

Uzasno me je razocarao Obama, a bas mi je bio simpatican, sa ovim stavljanjem u sluzbu jednog kandidata i retorikom koja nema veze sa zivotom, a stvarno ne tipicnom za aktuelnog predsednika, zaista deluje da su demokrate ocajne ... bolest Hilarijeve je ogroman udarac i ocigledno ce pokusati na sve nacine da je odrze u kampanji, samo sto je mozda sustize naka bozije kazna, jer za razliku od Trampa koji jeste opasan retoricar, ali covek koji nece oditici dalje od te retorike, ta zena je veliko zlo.

komentar

pre 7 godina

Iskreno,vidi se ocaj i vapaj za vlascu,koliko malih drzava su oni napali,ali opet napadaju Rusiju?
Koliko ljudskih prava su oni ukinuli drugim ljudima,kao na primer sto je smrtna kazna,ali opet napadaju Rusiju?
Ozgleda da nisu svesni da samim tim sto sve vise i vise prave sebi neprijatelje,da je jos teza situacija po njihovu ekonomiju i samim tim gube sve vise i vise simpatizere koji shvataju da Amerika nije kao sto je bila 60' vec da u susednoj Bugarskoj imaju ljudi vise prava nego tamo,a sto se tice smrtne kazne,u Rusiji je ona ukinuta jos 90',pa da vidimo je za kim zaostao sto se tice ljudskih prava.

Brano

pre 7 godina

Zbog ovakvih stavova i načina razmišljanja, a Boga mi i zbog sveg zla koje je učinjeno ne samo nama, već i mnogim drugim narodima i suverenim državama, TRAMP, TRAMP i samo TRAMP!

teniser iz CH

pre 7 godina

Predsednik kome jos traje mandat, trebao bi da svojim biracima, tj. Amerikancima da bilanc svog mandata od 8 godina.Treba(o) bi da u detalje prikaze sta je biracima obecao pre izbora, i sta je stvarno od toga ostvario.Bilanc bi bio, i jeste,vise nego porazan, samo prazna obecanja.
Glavna mu je izborna parola bila: "Yes, we can (= da, mi to mozemo).Zvuci danas kao Tra-la-la.Sada javno i bez ustrucavanja podrzava kandidata svoje stranke,Hillary Clinton, sto po Ustavu SAD nikako ne moze ni sme sme,da radi, jer je on jos uvek Predsednik svih Amerikanaca.
Toliko o demokratiji, model USA.

sustina

pre 7 godina

Sinoc pogledah prvi deo americkog filma "Sagorevanje" na kanalu Pink akcija i sad mnogo bolje shvatam americku politiku prrma ostatku sveta. Moze Tramp pobediti na izborima za predsednika i iskreno zeleti promene i miroljubivost za ostatak sveta ali to nikako nece dozvoliti naftni lobi koji je toliko jak da mogu smenjivati i predsednike. U kongresu sede ljudi poslusnici naftnih korporacija i cinimi se da se svetu nepise nista dobro.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (e, 14. septembar 2016 10:12)

Ne znam o cemu film govori, ali cinjenica je da je nafta pitanje opstanka SAD. Glavni razlog nisu industrijske potrebe za naftom, nego finansijske - sredinom 70-tih je prakticno zlatna podloga dolara zamenjena naftnom podlogom time sto je sva trgovina u naftu nominovana u dolarima (odatle i termin "petro-dolar"). Dakle, stampanje novca zahteva vise nafte, to je sustina.

zlopamtilo

pre 7 godina

to nesrećno koketiranje Trampa sa Putinom ako se uopšte može tako nazvati , je najobičnija budalaština koju su prepumpali stručnjaci iz štaba demokrata I takvu napumpanu je pokušavaju iskoristiti ne bi li prevukli sebi neki procenat glasova .Mislim da su na ivici da počnu da izgledaju paranoično .

HERPUL

pre 7 godina

Ameri i nemaju predsednika samo ambalazu,... celofana sa masnom, bez sadrzaja, a tek demokratija - ko ima para nek se kandiduje za predsednika,i tako..

sajkokiler

pre 7 godina

“On voli tog tipa... Kandidat Republikanaca diže u nebesa tog tipa, kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije i vodi ekonomiju svoje države u recesiju“, dodao je Obama.


Autogol Barrače, autogol...

willi

pre 7 godina

" kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države, zatvara protivnike, kontroliše medije" ja pomislio on govori o americkoj administraciji a ono nije, on govori o putinu!!! mada , ameri vrse vise invazija, bombarduju neduzne narode, imaju gvatanamo, ubijaju svud po svetu, otimaju naftna polja, a demokratija i sloboda misljenja (snouden und asanz) da i ne govorimo. dopinguju sportiste ali to nesme da se zna (florens grifid, karl luis, majkl pfelps, serena i venus, tajson gej). jednom recju svo zlo ovog sveta dolazi iz amerike. tako i zlo zvano bil klinton a sada polako dolazi i hilari klinton. patnji na ovom svetu nema kraja...

Joao

pre 7 godina

Ocajnici su najopasniji... takvi izazivaju ratove. Medjutim, prosecan Amerikanac nije nista bolji od prosecnog srpskog glasaca, ne shvata razmere laganja u predizbornoj kampanji i ne pita se kako je doslo do toga da mozete birati samo izmedju uzasnih kandidata!

Zakuvalo se

pre 7 godina

Hilari posrce i fizicki koliko smo videli, a i u anketama. Sada posrce i u anketama koje rade njeni mediji koji cine 90% ukupnog medijskog aparata u USA. Mejlovi, afera sa konferencijom, greska sa podcenjivanjem Bernija, upitno zdravstveno stanje, ali bukvalno sve ide na vodenicu Trampu! Obama sada uskace u sliku kao idalje veoma popularan politicar i pokusava da spase sta se spasti moze. Kao prvo niti jedno jedino delovanje USA nije u tamosnjim medijima okarakterisano kao agresija vec iskljucivo borba za demokratiju. Kratkorocna talasanja su samo to i nista drugo. Kao drugo Rusija je idalje neprijatelj broj 1 jer i posle Hladnog rata nikada nisu zustavili propagandnu masineriju. Rusija je zgodna za koriscenje u kampanji, ali ovog puta nece dati dovoljnu energiju demokratama. Tramp igra veoma pametno, iznenadjujuce pametno! Koliko god nama delovalo suludo ono sto prica on ipak pazljivo bira kako ce plasirati odredjene stvari. Demokrate su blizu poraza i hvata ih panika! Wikiliks ce pogurati Trampa jos blize pobedi par dana pred izbore kada objave preostale mejlove jer tamo stoje veoma socne stvari koje ce najverovatnije gurnuti Hilari koji procenat na dole zbog izostanka glasova srednje klase.

Chisho

pre 7 godina

Ovo me podsjeća na Milanovicevu kampanju i odnose Hrvatska -Srbija kada su izbori tamo. I ovima je izgleda Putin i Rusija glavni argument. Vidjecemo da li će se njima isplatiti strategija.

Nele

pre 7 godina

Kampanja ili ne, odlazeci predsednik jedne velike i jake zemlje kao sto je USD, mora da vidi racuna o retorici jer i posle njega postoji novi dan, i nova nada za mirom u svetu. Kad se vec poziva na demokratiju, to valjda nepodrazumeva vredjanje druge nacije i naroda koji su demokratski izabrali predsednika Rusije. Samo da i on nekrene sa retorikom Saka jada itd.

samity sam

pre 7 godina

Kakvo je stanje danas u Iraku ja mislim da bi 90% Iračana radije Sadamov Irak nego ovaj američki. O kontroli medija tek nećemo, par korporacija/familija drže 90% medija.

cobo

pre 7 godina

Nije isti,nema hemijsko oruzje,jos je ziv jer ima 10 000 bojevih glava,svetska je sila,stalni clan SB sa pravom veta,i momentalno pravi kampanju za predsednicke izbore u USA,svojoj koloniji.Oni su to mislili sa Rusijom uraditi ali ih ovi preduhitrili,nazalooooost :(

.

pre 7 godina

Rece covek koji je SAD doveo u najgoru poziciju jos od Kartera, covek koji je izazvao raspad Iraka i Libije i gradjanski rat u tim drzavama, covek koji je dozvolio da Ameriku samara i ponizava ko stigne, covek koji je izgubio Tursku, Filipine, Izrael i Egipat, tradicionalne americke saveznike, PREDSEDNIK koji VODI KAMPANJU jednog od kandidata! Predsednik SAD-a koji je dozvolio da ga taj isti Putin samara gde stigne, da mu otme Ukrajinu ispred nosa, da mu otme Bliski Istok, da ga ponizi u Siriji i da od SAD-a stvori silu samo na papiru!Nezapamcen skandal u SAD-u!

Storno

pre 7 godina

USA od Klintona preko Busa do Obame ima katastrofalne predsednike koji su srozali Ameriku i unistili svet i bojim se da su spremni i atomsku bombu da bace kako bi ponovo bili glavni jer nista sem oruzja i rata im nije preostako u svetu koji ih mrzi a Istok nezaustavljivo ide napred i prilagodjava se.

ninepi

pre 7 godina

Da, ali Sadam ipak nije pravio oruzje za masovno unistenje, kako je i sam Toni Bler priznao, a vi ste pokrenuli ofanzivu na Irak zbog toga, ubili stotine hiljada ljudi tamo. Ako je Putin toliko los, kakva li ste stoka tek vi. Da ne pominjem Siriju i ISIL.

TTD

pre 7 godina

Kada Amerikanci govore o kontrolisanim medijima... Pa, americki mediji su najkontrolisaniji na svetu! Cak i talk show comedians imaju iste fore isti dan!
Sve je totalno cenzurisano i kontrolisano!

Gong

pre 7 godina

Ponavljam, sramotno je delovanje Obame, jer on kao institucija ne sme da se meša i utiče na volju građana, a i on je predsednik svih građana jednako, što znači i Trampa i Hilari, tako da ne sme da lobira.

bb

pre 7 godina

Ocajno...noge im se tresu, koljena klecaju da ne izgube slucajno...i ne prezaju ni da se spustaju na ovaj nivo. Sramotno je sa im se vecina predizbornih govora svodi na vrijedjanje Trampa i plasenje naroda "velikim zlim Putinom".
Za Obamu nemam rijeci, toliko nade kad se kandidovao prije osam godina, a toliko razocarenje.

Veliki DrMr

pre 7 godina

A , to govori nobelovac za čijeg je mandata islamski terorizam dosegao vrhunac .Slučajno?Splet okolnosti?
Zna se dobro ko daje podršku terorizmu širom planete .

Milijan

pre 7 godina

Ovi kao i kod nas, u Hrvatskoj glavna tema pred izbore je Srbija, tako i kod njih Rusija. Niko od njih se ne bavi interesom obicnog coveka i to je valjda svima jasno, to su samo figure.

Goran

pre 7 godina

"kaže da je jak lider jer vrši invazije na male države"

Kraljevi licemerja !!!
Kad se Amerikanac bez ikakvog blama usudi da pominje napade i ratove sa drugim drzavama, to je stvarno pokazatelj da se odgajaju od malena da imaju obraz kao djon.
I pri tom kada napadaju, ne napadaju sami, nego u gomili, kao vukovi u coporu.

Odnosno

pre 7 godina

Ne biraju način kako da se dočepaju vlasti, isti slučaj kao kod nas, tražimo spoljnjeg neprijatelja da bi u izbornoj kampanji branili svoju državu od istog!!!

deki 185

pre 7 godina

A kakav komentar dati na ovo sto je ovaj nobelovac izjavio.Ovo se granici sa ludilom.Jeste za domacu javnost ali koliko glup mora da bude americki gradjanin pa da ovo proguta.A tek izjava da napada male drzave!Tek je to apsurd.

Thanksgiving Day

pre 7 godina

Ako ovaj zagrljaj pobedi na izborima, "Billy the Kid" će postati "the firs lady of US", a Buffalo Bill (serial killer of elephants) će postati slavan na "Thanksgiving Day" u redovima gladnih Indijanaca kojih više nema.

bosko

pre 7 godina

amerikanci koriste izraz "kao Sadam" znaci Rusija treba da prodje kao Irak, a propaganda i sirenje lazi je takodje potpuno isto. Iracka A-bomba je bila izgovor za pljacku i ratne zlocine.
Uostalom da nisu bombardovali i otimali sad ne bi imali probleme sa izbeglicma.

dragan

pre 7 godina

Nije toliko vazno da li je istina to sto govori. Politika je to. Nego to sto govori, govori da je panika zavladala. Da ce doci Tramp i otkriti mnoge lose stvari koje su oni radili. Zamislite da se kod nas pojavi opozicioni kandidat koji govori o nasoj vlasti ono sto svi znamo i ima podrsku 50%. Kako bi reagovala trenutno vladajuca garnitura? Pa drvlje i kamenje bi na njega.

ko u ovom primeru "kontrolise" medije ????????

pre 7 godina

Pa, da, Sadam Husein je imao podršku 90% Iračana... "AKO KONTROLISETE MEDIJE", svima oduzimate ljudska prava, pritvarate disidente, onda se to dogodi“, rekao je Obama.

"CBS CENZURISAO" Bila Klintona: Hilari pada u nesvest često