zimzeleni
pre 7 godina
Ovaj ce nas gurnuti u jos jedan unapred izgubljeni rat, jer Rusiju to nece boleti. Kao i uvek.
Četvrtak, 08.09.2016.
14:49
Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je da Zapad u slučaju Krima negira pravo naroda na samoopredeljenje, dok se na primeru Kosova poziva na volju naroda.
Izvor: Beta
pre 7 godina
Ovaj ce nas gurnuti u jos jedan unapred izgubljeni rat, jer Rusiju to nece boleti. Kao i uvek.
pre 7 godina
Zanimljivo da Putin naziva budalastinama strah gradjana pribaltickih drzava od ruske agresije, a u isto vreme imamo situaciju da Rusija vise puta godisnje krsi suverenitet tih drzava. Da nema nikakvih agresivnih namera prema njima ne bi bilo ugrozavanja vazdusnog prostora tih drzava.
pre 7 godina
Kosovu nije matica Srbija nego Albanija jer na kosovu uvijek je živio 90% albanaca i 6% srba ostalih je bilo oko 4%,tek kad bi bilo obrnuto bila bi im srbija matica
(kosova, 08. septembar 2016 23:18) Tipicno fantaziranje prosecnog albanskog nacionaliste. Ako je na Kosovu oduvek zivelo 90% Albanaca i 6% Srba mora se onda priznati da je pravo cudo da se ta tetitorija zove Kosovo, da je preko 90% toponima srpskog porekla i da toliki Albanci za 2000 godina nisu uspeli da tamo formiraju drzavu i izgrade bar jedan istorijski spomenik. Mene da sam Albanac bilo bi sramota da se u opste javljam.
pre 7 godina
Kosovu nije matica Srbija nego Albanija jer na kosovu uvijek je živio 90% albanaca i 6% srba ostalih je bilo oko 4%,tek kad bi bilo obrnuto bila bi im srbija matica
pre 7 godina
Objasnio.
pre 7 godina
pa i ti se na Krimu pozivas na volju naroda,dok je na Kosovu negiras
pre 7 godina
na Krimu nije se desilo zlocin kao na kosovo! tu je razlika putine.
pre 7 godina
Ovaj i kad se pojavi napravi svađu
pre 7 godina
Ja ne znam ovi anti rusofili kako oni razmisljaju Putin govori o postupcima zapada ne svoje misljenje zasto mu prepisujete...
osim toga ako necemo za Rusiju a sa kim cemo ocemo s onima koji su bacali uranium po Beogradu... Ili oni koji nam otimaju Kosovo i Metohiju.
pre 7 godina
a da recimo zapad prizna da treba postovati volju naroda krima, sta ce drug putin onda reci za republiku kosovo?
(asteroid, 8. septembar 2016 15:31)
Onda bi taj zapad morao priznati i volju naroda Katalonije, Republike Srpske, neizvesna situacija oko Škotske i ko zna sta mu se jos sprema, a Putin naravno ne bi imao nista protiv. Priznanjem Kosova zapad je sebi presudio.
pre 7 godina
samo vezbam da li cu da prodjem verifikaciju, vi nastavite...
pre 7 godina
Predsednik!
pre 7 godina
Rusofili na patosu. Putin priznao Kosovo.
(Nikola, 08. septembar 2016 14:54)
Da, evo bas jutros. Procitao sam u vicu dana. Pa nije ti on Obama.
pre 7 godina
Car i njegove igre, opet upoređuje Krim i KiM.Kada Zapad prizna Krim, i on će KiM.Trgovina na najvišem mogućem nivou.
pre 7 godina
(Sasa, 8. septembar 2016 15:54)
Imas pogresne informacije. Kosovo je 1990 odrzalo referendum i na njemu su 99.97% gradjana koji su na njemu ucestvovali glasali za nezavisnost od Srbije. Nazalost, Srbija taj referendum nije priznala.
Ali ako vec insistiras, na Kosovu moze za 2 dana da se organizuje referendu o tome da li treba da bude nezavisno ili ne. Al' ces da se iznenadis rezultatom. 'oces tako? :)
pre 7 godina
Rusofili...vi nikada necete razumeti zapadnu politiku,mi smo usko saradjivala sa zapadom do Milosevica,kada je krenuo da dize Rusiju u nebo i da se protivi novom svetskom poretku i pravilima prvo u ratovima 90tih pa onda pred bombardovanje...da je igrao po pravilima kada je trebao,verujem da bi i dan danas bio ziv i da ne bi bilo toliko rusofila koliko ih sada ima.
pre 7 godina
Uvijek sam govorio da su Srbija i Ukrajina koletrarna šteta skuba interesa Rusije i USA. A mi što ispljuvašemo Ukrajince (koji su na istome kao što i mi) samo zbog interesa Rusije, ko ja če nam kao i uvjek zabiti nož u leđa zbog svojih ličnih interesa.
pre 7 godina
@Nemke
Nisi upućen, Albanci su bili većina na Kosovu i pre rata...
pre 7 godina
Aha, ako zapad promeni mišljenje, promenićeš ga i ti u vezi Krima?
pre 7 godina
Pravda za Ceceniju i volju naroda...
pre 7 godina
Naravno kad je drug Staljin raselio krimske Tatare i sveo ih na nacionalnu manjinu u vlastitoj zemlji.
pre 7 godina
Pravo je pitanje zasto ima vise albanaca na kosovu nego Srba ? Zato sto su proterani !!! Ukrainci nisu proterani sa Krima i iz Donjecka,vec tu zive uglavnom Rusi vec decenijama...90% Srba je bilo 91' na Kosovu....91' je bilo vise Rusa na Krimu bas kao i danas.O tome se radi.Albanci su oteli drzavu,Rusi NE
(Nemke)
Zaista verujes u to - pogledaj popise. i da napomenem ne navijam za NATO nego za istinu:
https://sh.wikipedia.org/wiki/Demografska_istorija_Kosova#Popis_1921._godine
Uvek su bili vecina i pored pokolja u balkanskim ratovima i masovnog iseljavanja u Tursku. Uzgred u sastavu Srbije su bili samo dva veka i posle Balkanskih ratova. Ne znam koga i zasto lazemo sa tom demografijom.
pre 7 godina
koliko ljubitelja nato-a u srbiji. imam pitanje za vas a da u vasem gradu nasele strance pa oni organizuju referendum za otcepljenje, sta onda?
pre 7 godina
e jeste vala tupavi vi sto komentarisete a samo naslov procitate koji ima znacenje skroz suprotno od teksta.
pre 7 godina
Sto ste potpisivali sporazum u Kumanovu sa Nato kad je posrednik Rusija o prekidu bombardovanja?
pre 7 godina
Prosto neverovatno izgleda da ni jedan jedini komentator ovde nije primetio da je razlika izmedju Krima i Kosova u tome da se na Kosovu NIKADA nije organizovao referendum o otcepljenju.
(Sasa, 8. septembar 2016 15:54)
a zasto referendum nije organizovan, siguran sam da bi se mnoge stvari mirno resile da je milosevic devedesetih omogucio gradjanima kosova referendum, kao sto je UK to omogucila skostskoj. doduse i milosevic je znao kakav bi rezultat tog referenduma bio, pa zato nikad nije ni raspisan. sad je kasno za referendume
pre 7 godina
Kosovo je realno izgubljeno. Najbolje sto mozemo dobiti je da se prizna pravo Srbima na Kosovu u opstinama gde su velika vecina isto pravo, da ostanu u Srbiji. Isto je i sa RS. A to dalje povlaci Dombas itd. Opste ludilo. Kosovo je otvorilo Pandoru.
P.S sa druge strane, lako nam se moglo, za 10tak god, desiti da Albanci cine vecinu u Srbiji i da imamo albanca za predsednika.
pre 7 godina
Pravo je pitanje zasto ima vise albanaca na kosovu nego Srba ? Zato sto su proterani !!! Ukrainci nisu proterani sa Krima i iz Donjecka,vec tu zive uglavnom Rusi vec decenijama...90% Srba je bilo 91' na Kosovu....91' je bilo vise Rusa na Krimu bas kao i dabas.O tome se radi.Albanci su oteli drzavu,Rusi NE
pre 7 godina
Klasicno izvlacenje iz konkteksta. Ne znam kako se ne razume da je covek hteo da kaze da je Kosovo oteto bez da je ikoga za to pitano. A druga stvar je sto na Krimu ima 70% Rusa, a na Kosovu 2008 Albanaca nije bilo toliko, vise da, ali taj procenat nikako!
pre 7 godina
EU i Amerika imaju nepravednu politiku.
Moraju se odlučiti, priznati Krim ili povući priznanje Kosovu.
treće nema
pre 7 godina
Kaži Toto dva i dva?
pre 7 godina
A ti Putine? Da li podržavaš i volju naroda na Kosovu, ili samo na Krimu?
pre 7 godina
Pa to tako oduvek ide prema potrebama!
pre 7 godina
U prevodu: Treba poštovati volju naroda Kosova
pre 7 godina
eto vam je Rusija, ****** vas ona tako glupe i zatucane.. prodace nas prvom prilikom a mi cemo ostati okruzeni NATO clanicama..
pre 7 godina
A Rusija prihvata volju naroda na Krimu, a ne prihvata na Kosovu.
Sto pre shvatimo da svako gleda samo svoje interese bice nam bolje. I evrofilima i rusofilima.
pre 7 godina
In medias res.
pre 7 godina
Opet nas przis?
pre 7 godina
U prevodu, priznajete Kosovo!? A mi (srbi) se kunemo u majku Rusiju!
pre 7 godina
a da recimo zapad prizna da treba postovati volju naroda krima, sta ce drug putin onda reci za republiku kosovo?
pre 7 godina
Valjda ce posle ovoga i poslednjem slepcu biti jasno da kada te neko u medjunarodnim odnosima podrzava, to radi uglavnom zbog sebe. Nema tu bratstvo i jedinstvo, ima moj interes i tvoj, ali samo ako je u funkciji mog interesa. Hvala Putine za ovu poruku.
pre 7 godina
Da li se to meni čini ili se Baćuška poziva na volju naroda i na Kosovu?
pre 7 godina
ok. to znaci da ako je krim imao pravo imalo je i Kosovo?
pre 7 godina
A šta bi sa voljom naroda Cecenije?
pre 7 godina
Ne volim nešto Ruse ali nisam budala zapad se ponaša kao siledžija i imaju moto ako nisi sa nama onda si protiv nas ali neće večno moći tako.
pre 7 godina
Ok, on se žali na dvostruke aršine i traži jedan. Po svemu sudeći onaj po kome bi Krim bio u Rusiji a Kosovo nezavisno. Kakva crna bratska ljubav, samo interesi...
pre 7 godina
Pa dobro Putine, možemo to i tako gledat - samo zašto onda ti na Krimu priznaješ volju naroda, a na Kosovu ne?
pre 7 godina
Samo jedno pitanje. Ako Putin smatra aneksiju Krima kao jedan potpuno legitiman demokratski proces i pritom povlaci analogiju sa Kosovom, znaci li to da on smatra da je i Kosovo dobilo nezavisnost na legitiman nacin? Opet, razmislite pre nego se uzbudite sto nas Putin pominje. Svako ima svoje interese, a Putin Kosovo koristi kao svoj sto je opet potpuno legitimno. Samo tu nema nas.
pre 7 godina
Mozak na paši.
Putin je upravo zatražio da Zapad ili prizna Krim kao dio Rusije ili da povuče priznanje Kosova*. Zna da neće učiniti niti jedno niti drugo i time je ponovo istaknuo njihovu nedosljednost i licemjernost - jednom rječju lažljivost.
A Srbi nikad zadovoljni - danas traže da o Kosmetu ne govori, a sutra će ga pitati zašto o Kosmetu šuti.
Jasno?
pre 7 godina
Sve se lomi preko malih kao I uvek. Na kraju ce ameri priznati Krim kao deo Rusije, a ruje ce im uzvratiti sa Kosovom. A mi I ukrajinci ima da budemo u soku, misleci da se oni bore za pravdu a ne za sopstveni interes.
pre 7 godina
Podrska za Putina i Rusiju.
pre 7 godina
Ovaj gospodin(vrlo uslovno)bi mogao da prestane da eksploatise Kosovo i Metohiju u sopstvene politicke svrhe jer je njegova zemlja za ovih 30 godina dovoljno istrgovala sa Zapadom ovim parcetom Srbije,a da Srbiji gotovo nista nije pomogla.
pre 7 godina
Car! Naravno,ne godi nama,al je za svoju zemlju više nego ok. Mi uvek nekako izmedju čekića i nakovanja
pre 7 godina
Onaj ko hoce to zna ,tako njima odgovara!
pre 7 godina
u prinicipu ova izjava nikako ne odgovara Srbiji ali ce Srbi ipak da se naloze na nju jer dolazi iz usta voljenog "Gosudara"
pre 7 godina
E moji Srbi, vidite da Putin hoce isti tretman za Krim kao sto Kosovo ima. Sta vam to govori, govori da neformalno priznaje Kosovo!
pre 7 godina
Pravi političar i državnik bez premca. Žao mi je sad samo naših rusofila :)
pre 7 godina
Izvini Putine nisi u Pravu.
Naš narod je hteo da živi na Kosovu. Verovali smo ti, ali ne verujemo više. Pola Srbije je preplavljeno izbeglicama sa Kosova, ti samo pričaš priče godinama a ništa ne preduzimaš.
Bar nemojte da nam lažnu nadu dajete.
pre 7 godina
Ova Putinova izjava je u direktnoj suprotnosti sa interesima Srbije. Ako jedna država uzima jedan deo teritorije od druge, susedne države i pritom se pravda pozivajući se na slučaj Kosova, to je implicitno i eksplicitno priznavanje prava stanovnika Kosova na samoopredeljenje izjednačavajući ga sa pravom stanovnika Krima na samoopredeljenje. I Rusija, dakle, igra dvostruke igre, baš kao i SAD i EU.
pre 7 godina
Prosto neverovatno izgleda da ni jedan jedini komentator ovde nije primetio da je razlika izmedju Krima i Kosova u tome da se na Kosovu NIKADA nije organizovao referendum o otcepljenju. Kosovo nije drzava, to je protektorat UN. Srbija je PREVARENA Kumanovskim sporazumom jer je jedino Srbija ispostovala svoj deo dogovora. Pa i sam taj sporazum nije sklopljen sa UN vec sa NATO. A sta je NATO ? Vojni blok, koji je u stvari bio agresor. Da li je Rusija ratovala za Krim ? Nije.
pre 7 godina
Zašto onda Rusija ne priznaje Kosovo?
pre 7 godina
Znači Putin priznaje Kosovo. Samo interesi i interesi.
pre 7 godina
pa i Rusija negirala i negira volju Albanaca na Kosovu.
pre 7 godina
Priznajte Checheniji isto to pravo pa onda pricaj od mile volje.
pre 7 godina
Nek nam je sa srecom, to je implicitno priznanje Kosova od strane Rusije:
"Putin je u intervjuu za Blumberg rekao da se ništa ne može uraditi protiv volje naroda"!
Eto Kosova u UN tokom "presednikovanja" predsednika sveta, velikog nam Jeremic Vuka
pre 7 godina
Ali gospodine Putine na zapadu nema logike, postoji samo kapital i "za koliko možeš sebe da prodaš". Ostalo ...
pre 7 godina
Eto otkud ruska navodna zainteresovanost za Kosmet. Vi nama Krim, mi vama Kosovo, a Srbi nek se loze i dalje
pre 7 godina
al ce nas male da cepkaju malo ameri malo rusi ima da bude jos 1000novih zemalja svaki grad drzava...
pre 7 godina
Jeste da ovo prica vec 10 put ali neka kaze jos 110 puta. Za razliku od nasih sitnih politikanata, njegovu rec cuje ceo svet. I sve vise je postuje.
pre 7 godina
posto putin nas koristi za potkusurivanje vreme je da vucic to isto radi sa rusima. Od sad,kada god hrvati nesto naprave mi odmah proglasimo odustajanje od eu i okretanje rusima i eto zapada kako hrvatima zavrcu usi
pre 7 godina
Rusija priznaje Kosovo kad Zapad prizna Krim, to je trgovina interesima. Samo budale veruju u "bratski odnos" među državama, to su budalaštine..pa mi Srbi ne možemo da se dogovorimo oko nacionalnog interesa već 30 godina, nacija nam je potpuno podeljena na zapad i istok zbog neobrazovanosti i neinformisanosti, a očekujemo da se neko drugi odnosi "bratski" ka nama!? Zbog čega, da nije zbog iste vere? Pre neki dan je Gašić parama platio fresku u Crkvi, jel ste svesni toga?!
Ovde društva nema, raspalo se sve, samo kombinacije i izrabljivanje tupog naroda do besvesti
pre 7 godina
Briga tebe za volju naroda. Nosis satove od 50hilj evra i letis avionom sa zlatnim slavinama.
pre 7 godina
Mene samo zanima sta narodi na Zapadu misle o svemu.
Svi od Austrije i Svedske pa do Kalifornije.
Da li oni vide sta se stvarno radi ili veruju u ono sto im se prica.
pre 7 godina
Tako je, zelimo da se volja naroda prizna i u Dagestanu i u Ceceniji, i u Agigeji, u Ingusetiji, u Baskortostanu i u Tatarstanu.
Ali tako sto ce lokalna vlast uz pomoc susednih drzava preuzeti vlast od Moskve, i onda sto ce naoruzano vodjstvo tih republika organizovati referendume o spajanju sa muslimanskim drzavama u regionu.
U pravu si Putine.
pre 7 godina
A referendum u Rusiji,npr. U Baskorstanu,Tatarstanu,Kareliji itd.
Jel moze ?.
pre 7 godina
"Mislim da svi trezveni ljudi uključeni u politiku razumeju da je ideja ruske pretnje, na primer, Baltiku potpuna ludost. Zar ćemo zaista da se borimo protiv NATO? Koliko ljudi živi u NATO? Oko 600 miliona, tačno? U Rusiji ima 146 miliona. Da, mi smo najveća nuklearna sila. Ali da li zaista mislite da ćemo osvojiti Baltik koristeći nuklearno oružje? Otkuda ova ludost", rekao je Putin.
Poenta je u tome sto ozbiljne intervjue pazljivo isprati samo elita medju gledaocima, znaci nekih 5-10%. A preostalih 90-95% isprate samo kratke vesti gde im se servira svakodnevno jedna te ista podvala da ce Rusi napasti balticke republike ili Ukrajinu ili Svedsku ili Poljsku... Propaganda cista. A za to vreme NATO se siri, nekaznjeno bombarduje suverene drzave i slicno. O tome, naravno, ni rec kritike u glavnim medijima na zapadu...
pre 7 godina
Dodaj tu i republiku srpsku..cime su to albanci zaduzili evropu da imaju dve drzave
pre 7 godina
Ovim je Rusija indirektno priznala Kosovo.
pre 7 godina
Mozda sada rusofili shvate gde je Kosovo u ruskoj spoljnoj politici...
pre 7 godina
znači to je.... starozavetna trgovina oko za oko. oni tamo sad priznaju Krim i vi ćete braćo priznati Kosovo. A mi roba za potkusurivanje kao i zadnjih 200 godina.
pre 7 godina
Na Krimu je bio referendum a na Kosovu nije .
pre 7 godina
Nuklearno oruzije ce prvi upotrebiti onaj koji se nastanio na drugoj planeti. Niko nije toliko lud da upotrebi nuklearno oruzije jer nikome ne ide u korist da se unisti jedino mesto u Kosmosu gde ljudska rasa moze da zivi. :)
pre 7 godina
Čim se ukaže prilika pustiće nas niz vodu. Samo je zaboravio da napomene kako je došlo do tolike dominacije prisutnosti albanskog stanovništva na Kosovu. Malo je drugačiji scenario nego Krim, i uopšte mi se ne svidja što ih stavlja u isti koš (Kosovo i Krim).
pre 7 godina
I on i zapad su licemeri. Zasto zapad ne prizna Krim ili zasto Putin ne prizna Kosovo kad i jedni i drugi postuju volju vecinskog stanovnistva?!
pre 7 godina
Rusofili na patosu. Putin priznao Kosovo.
pre 7 godina
Opa! Priznao putin Kosovo
pre 7 godina
Moreee...
pre 7 godina
Ajmo sad putinci, vas veliki vodja je upravo izjednacio Kosovo i Krim, posredno priznao Kosovo rekavsi da mora da se postuje odluka naroda koji je vecinski na datoj teritoriji. Aj cao...
pre 7 godina
Zato Rusija na Kosovu negira volju naroda, a na Krimu priznaje. Rugala se šerpa loncu...
pre 7 godina
Koliko ce se samo zapadu obijati Kosovo o glavu, nisu svesni. Pocelo je sa Krimom, nastavice se i dalje, i uvek mogu da se pozovu na primer Kosova
Za zapad bi najbolje bilo da prizna gresku i da Kosovo vrati matici Srbiji
pre 7 godina
Prosto neverovatno izgleda da ni jedan jedini komentator ovde nije primetio da je razlika izmedju Krima i Kosova u tome da se na Kosovu NIKADA nije organizovao referendum o otcepljenju. Kosovo nije drzava, to je protektorat UN. Srbija je PREVARENA Kumanovskim sporazumom jer je jedino Srbija ispostovala svoj deo dogovora. Pa i sam taj sporazum nije sklopljen sa UN vec sa NATO. A sta je NATO ? Vojni blok, koji je u stvari bio agresor. Da li je Rusija ratovala za Krim ? Nije.
pre 7 godina
Eto otkud ruska navodna zainteresovanost za Kosmet. Vi nama Krim, mi vama Kosovo, a Srbi nek se loze i dalje
pre 7 godina
Koliko ce se samo zapadu obijati Kosovo o glavu, nisu svesni. Pocelo je sa Krimom, nastavice se i dalje, i uvek mogu da se pozovu na primer Kosova
Za zapad bi najbolje bilo da prizna gresku i da Kosovo vrati matici Srbiji
pre 7 godina
Rusija priznaje Kosovo kad Zapad prizna Krim, to je trgovina interesima. Samo budale veruju u "bratski odnos" među državama, to su budalaštine..pa mi Srbi ne možemo da se dogovorimo oko nacionalnog interesa već 30 godina, nacija nam je potpuno podeljena na zapad i istok zbog neobrazovanosti i neinformisanosti, a očekujemo da se neko drugi odnosi "bratski" ka nama!? Zbog čega, da nije zbog iste vere? Pre neki dan je Gašić parama platio fresku u Crkvi, jel ste svesni toga?!
Ovde društva nema, raspalo se sve, samo kombinacije i izrabljivanje tupog naroda do besvesti
pre 7 godina
Dodaj tu i republiku srpsku..cime su to albanci zaduzili evropu da imaju dve drzave
pre 7 godina
I on i zapad su licemeri. Zasto zapad ne prizna Krim ili zasto Putin ne prizna Kosovo kad i jedni i drugi postuju volju vecinskog stanovnistva?!
pre 7 godina
Rusofili na patosu. Putin priznao Kosovo.
pre 7 godina
Valjda ce posle ovoga i poslednjem slepcu biti jasno da kada te neko u medjunarodnim odnosima podrzava, to radi uglavnom zbog sebe. Nema tu bratstvo i jedinstvo, ima moj interes i tvoj, ali samo ako je u funkciji mog interesa. Hvala Putine za ovu poruku.
pre 7 godina
Car! Naravno,ne godi nama,al je za svoju zemlju više nego ok. Mi uvek nekako izmedju čekića i nakovanja
pre 7 godina
E moji Srbi, vidite da Putin hoce isti tretman za Krim kao sto Kosovo ima. Sta vam to govori, govori da neformalno priznaje Kosovo!
pre 7 godina
Mozak na paši.
Putin je upravo zatražio da Zapad ili prizna Krim kao dio Rusije ili da povuče priznanje Kosova*. Zna da neće učiniti niti jedno niti drugo i time je ponovo istaknuo njihovu nedosljednost i licemjernost - jednom rječju lažljivost.
A Srbi nikad zadovoljni - danas traže da o Kosmetu ne govori, a sutra će ga pitati zašto o Kosmetu šuti.
Jasno?
pre 7 godina
Čim se ukaže prilika pustiće nas niz vodu. Samo je zaboravio da napomene kako je došlo do tolike dominacije prisutnosti albanskog stanovništva na Kosovu. Malo je drugačiji scenario nego Krim, i uopšte mi se ne svidja što ih stavlja u isti koš (Kosovo i Krim).
pre 7 godina
koliko ljubitelja nato-a u srbiji. imam pitanje za vas a da u vasem gradu nasele strance pa oni organizuju referendum za otcepljenje, sta onda?
pre 7 godina
u prinicipu ova izjava nikako ne odgovara Srbiji ali ce Srbi ipak da se naloze na nju jer dolazi iz usta voljenog "Gosudara"
pre 7 godina
Ajmo sad putinci, vas veliki vodja je upravo izjednacio Kosovo i Krim, posredno priznao Kosovo rekavsi da mora da se postuje odluka naroda koji je vecinski na datoj teritoriji. Aj cao...
pre 7 godina
(Sasa, 8. septembar 2016 15:54)
Imas pogresne informacije. Kosovo je 1990 odrzalo referendum i na njemu su 99.97% gradjana koji su na njemu ucestvovali glasali za nezavisnost od Srbije. Nazalost, Srbija taj referendum nije priznala.
Ali ako vec insistiras, na Kosovu moze za 2 dana da se organizuje referendu o tome da li treba da bude nezavisno ili ne. Al' ces da se iznenadis rezultatom. 'oces tako? :)
pre 7 godina
Opa! Priznao putin Kosovo
pre 7 godina
Prosto neverovatno izgleda da ni jedan jedini komentator ovde nije primetio da je razlika izmedju Krima i Kosova u tome da se na Kosovu NIKADA nije organizovao referendum o otcepljenju.
(Sasa, 8. septembar 2016 15:54)
a zasto referendum nije organizovan, siguran sam da bi se mnoge stvari mirno resile da je milosevic devedesetih omogucio gradjanima kosova referendum, kao sto je UK to omogucila skostskoj. doduse i milosevic je znao kakav bi rezultat tog referenduma bio, pa zato nikad nije ni raspisan. sad je kasno za referendume
pre 7 godina
Pravo je pitanje zasto ima vise albanaca na kosovu nego Srba ? Zato sto su proterani !!! Ukrainci nisu proterani sa Krima i iz Donjecka,vec tu zive uglavnom Rusi vec decenijama...90% Srba je bilo 91' na Kosovu....91' je bilo vise Rusa na Krimu bas kao i danas.O tome se radi.Albanci su oteli drzavu,Rusi NE
(Nemke)
Zaista verujes u to - pogledaj popise. i da napomenem ne navijam za NATO nego za istinu:
https://sh.wikipedia.org/wiki/Demografska_istorija_Kosova#Popis_1921._godine
Uvek su bili vecina i pored pokolja u balkanskim ratovima i masovnog iseljavanja u Tursku. Uzgred u sastavu Srbije su bili samo dva veka i posle Balkanskih ratova. Ne znam koga i zasto lazemo sa tom demografijom.
pre 7 godina
Jeste da ovo prica vec 10 put ali neka kaze jos 110 puta. Za razliku od nasih sitnih politikanata, njegovu rec cuje ceo svet. I sve vise je postuje.
pre 7 godina
Kosovo je realno izgubljeno. Najbolje sto mozemo dobiti je da se prizna pravo Srbima na Kosovu u opstinama gde su velika vecina isto pravo, da ostanu u Srbiji. Isto je i sa RS. A to dalje povlaci Dombas itd. Opste ludilo. Kosovo je otvorilo Pandoru.
P.S sa druge strane, lako nam se moglo, za 10tak god, desiti da Albanci cine vecinu u Srbiji i da imamo albanca za predsednika.
pre 7 godina
@Nemke
Nisi upućen, Albanci su bili većina na Kosovu i pre rata...
pre 7 godina
Zato Rusija na Kosovu negira volju naroda, a na Krimu priznaje. Rugala se šerpa loncu...
pre 7 godina
Pravo je pitanje zasto ima vise albanaca na kosovu nego Srba ? Zato sto su proterani !!! Ukrainci nisu proterani sa Krima i iz Donjecka,vec tu zive uglavnom Rusi vec decenijama...90% Srba je bilo 91' na Kosovu....91' je bilo vise Rusa na Krimu bas kao i dabas.O tome se radi.Albanci su oteli drzavu,Rusi NE
pre 7 godina
A ti Putine? Da li podržavaš i volju naroda na Kosovu, ili samo na Krimu?
pre 7 godina
Ne volim nešto Ruse ali nisam budala zapad se ponaša kao siledžija i imaju moto ako nisi sa nama onda si protiv nas ali neće večno moći tako.
pre 7 godina
Rusofili...vi nikada necete razumeti zapadnu politiku,mi smo usko saradjivala sa zapadom do Milosevica,kada je krenuo da dize Rusiju u nebo i da se protivi novom svetskom poretku i pravilima prvo u ratovima 90tih pa onda pred bombardovanje...da je igrao po pravilima kada je trebao,verujem da bi i dan danas bio ziv i da ne bi bilo toliko rusofila koliko ih sada ima.
pre 7 godina
Pa dobro Putine, možemo to i tako gledat - samo zašto onda ti na Krimu priznaješ volju naroda, a na Kosovu ne?
pre 7 godina
Ovim je Rusija indirektno priznala Kosovo.
pre 7 godina
Priznajte Checheniji isto to pravo pa onda pricaj od mile volje.
pre 7 godina
Ok, on se žali na dvostruke aršine i traži jedan. Po svemu sudeći onaj po kome bi Krim bio u Rusiji a Kosovo nezavisno. Kakva crna bratska ljubav, samo interesi...
pre 7 godina
Pravda za Ceceniju i volju naroda...
pre 7 godina
pa i Rusija negirala i negira volju Albanaca na Kosovu.
pre 7 godina
Klasicno izvlacenje iz konkteksta. Ne znam kako se ne razume da je covek hteo da kaze da je Kosovo oteto bez da je ikoga za to pitano. A druga stvar je sto na Krimu ima 70% Rusa, a na Kosovu 2008 Albanaca nije bilo toliko, vise da, ali taj procenat nikako!
pre 7 godina
Znači Putin priznaje Kosovo. Samo interesi i interesi.
pre 7 godina
eto vam je Rusija, ****** vas ona tako glupe i zatucane.. prodace nas prvom prilikom a mi cemo ostati okruzeni NATO clanicama..
pre 7 godina
Zašto onda Rusija ne priznaje Kosovo?
pre 7 godina
Ovaj gospodin(vrlo uslovno)bi mogao da prestane da eksploatise Kosovo i Metohiju u sopstvene politicke svrhe jer je njegova zemlja za ovih 30 godina dovoljno istrgovala sa Zapadom ovim parcetom Srbije,a da Srbiji gotovo nista nije pomogla.
pre 7 godina
Naravno kad je drug Staljin raselio krimske Tatare i sveo ih na nacionalnu manjinu u vlastitoj zemlji.
pre 7 godina
Tako je, zelimo da se volja naroda prizna i u Dagestanu i u Ceceniji, i u Agigeji, u Ingusetiji, u Baskortostanu i u Tatarstanu.
Ali tako sto ce lokalna vlast uz pomoc susednih drzava preuzeti vlast od Moskve, i onda sto ce naoruzano vodjstvo tih republika organizovati referendume o spajanju sa muslimanskim drzavama u regionu.
U pravu si Putine.
pre 7 godina
U prevodu, priznajete Kosovo!? A mi (srbi) se kunemo u majku Rusiju!
pre 7 godina
U prevodu: Treba poštovati volju naroda Kosova
pre 7 godina
A šta bi sa voljom naroda Cecenije?
pre 7 godina
Sve se lomi preko malih kao I uvek. Na kraju ce ameri priznati Krim kao deo Rusije, a ruje ce im uzvratiti sa Kosovom. A mi I ukrajinci ima da budemo u soku, misleci da se oni bore za pravdu a ne za sopstveni interes.
pre 7 godina
Mozda sada rusofili shvate gde je Kosovo u ruskoj spoljnoj politici...
pre 7 godina
Izvini Putine nisi u Pravu.
Naš narod je hteo da živi na Kosovu. Verovali smo ti, ali ne verujemo više. Pola Srbije je preplavljeno izbeglicama sa Kosova, ti samo pričaš priče godinama a ništa ne preduzimaš.
Bar nemojte da nam lažnu nadu dajete.
pre 7 godina
a da recimo zapad prizna da treba postovati volju naroda krima, sta ce drug putin onda reci za republiku kosovo?
pre 7 godina
A Rusija prihvata volju naroda na Krimu, a ne prihvata na Kosovu.
Sto pre shvatimo da svako gleda samo svoje interese bice nam bolje. I evrofilima i rusofilima.
pre 7 godina
e jeste vala tupavi vi sto komentarisete a samo naslov procitate koji ima znacenje skroz suprotno od teksta.
pre 7 godina
Nek nam je sa srecom, to je implicitno priznanje Kosova od strane Rusije:
"Putin je u intervjuu za Blumberg rekao da se ništa ne može uraditi protiv volje naroda"!
Eto Kosova u UN tokom "presednikovanja" predsednika sveta, velikog nam Jeremic Vuka
pre 7 godina
Opet nas przis?
pre 7 godina
Na Krimu je bio referendum a na Kosovu nije .
pre 7 godina
"Mislim da svi trezveni ljudi uključeni u politiku razumeju da je ideja ruske pretnje, na primer, Baltiku potpuna ludost. Zar ćemo zaista da se borimo protiv NATO? Koliko ljudi živi u NATO? Oko 600 miliona, tačno? U Rusiji ima 146 miliona. Da, mi smo najveća nuklearna sila. Ali da li zaista mislite da ćemo osvojiti Baltik koristeći nuklearno oružje? Otkuda ova ludost", rekao je Putin.
Poenta je u tome sto ozbiljne intervjue pazljivo isprati samo elita medju gledaocima, znaci nekih 5-10%. A preostalih 90-95% isprate samo kratke vesti gde im se servira svakodnevno jedna te ista podvala da ce Rusi napasti balticke republike ili Ukrajinu ili Svedsku ili Poljsku... Propaganda cista. A za to vreme NATO se siri, nekaznjeno bombarduje suverene drzave i slicno. O tome, naravno, ni rec kritike u glavnim medijima na zapadu...
pre 7 godina
Pravi političar i državnik bez premca. Žao mi je sad samo naših rusofila :)
pre 7 godina
znači to je.... starozavetna trgovina oko za oko. oni tamo sad priznaju Krim i vi ćete braćo priznati Kosovo. A mi roba za potkusurivanje kao i zadnjih 200 godina.
pre 7 godina
Briga tebe za volju naroda. Nosis satove od 50hilj evra i letis avionom sa zlatnim slavinama.
pre 7 godina
EU i Amerika imaju nepravednu politiku.
Moraju se odlučiti, priznati Krim ili povući priznanje Kosovu.
treće nema
pre 7 godina
Da li se to meni čini ili se Baćuška poziva na volju naroda i na Kosovu?
pre 7 godina
Podrska za Putina i Rusiju.
pre 7 godina
Sto ste potpisivali sporazum u Kumanovu sa Nato kad je posrednik Rusija o prekidu bombardovanja?
pre 7 godina
a da recimo zapad prizna da treba postovati volju naroda krima, sta ce drug putin onda reci za republiku kosovo?
(asteroid, 8. septembar 2016 15:31)
Onda bi taj zapad morao priznati i volju naroda Katalonije, Republike Srpske, neizvesna situacija oko Škotske i ko zna sta mu se jos sprema, a Putin naravno ne bi imao nista protiv. Priznanjem Kosova zapad je sebi presudio.
pre 7 godina
Ova Putinova izjava je u direktnoj suprotnosti sa interesima Srbije. Ako jedna država uzima jedan deo teritorije od druge, susedne države i pritom se pravda pozivajući se na slučaj Kosova, to je implicitno i eksplicitno priznavanje prava stanovnika Kosova na samoopredeljenje izjednačavajući ga sa pravom stanovnika Krima na samoopredeljenje. I Rusija, dakle, igra dvostruke igre, baš kao i SAD i EU.
pre 7 godina
Ali gospodine Putine na zapadu nema logike, postoji samo kapital i "za koliko možeš sebe da prodaš". Ostalo ...
pre 7 godina
Nuklearno oruzije ce prvi upotrebiti onaj koji se nastanio na drugoj planeti. Niko nije toliko lud da upotrebi nuklearno oruzije jer nikome ne ide u korist da se unisti jedino mesto u Kosmosu gde ljudska rasa moze da zivi. :)
pre 7 godina
Samo jedno pitanje. Ako Putin smatra aneksiju Krima kao jedan potpuno legitiman demokratski proces i pritom povlaci analogiju sa Kosovom, znaci li to da on smatra da je i Kosovo dobilo nezavisnost na legitiman nacin? Opet, razmislite pre nego se uzbudite sto nas Putin pominje. Svako ima svoje interese, a Putin Kosovo koristi kao svoj sto je opet potpuno legitimno. Samo tu nema nas.
pre 7 godina
A referendum u Rusiji,npr. U Baskorstanu,Tatarstanu,Kareliji itd.
Jel moze ?.
pre 7 godina
Aha, ako zapad promeni mišljenje, promenićeš ga i ti u vezi Krima?
pre 7 godina
ok. to znaci da ako je krim imao pravo imalo je i Kosovo?
pre 7 godina
Moreee...
pre 7 godina
Uvijek sam govorio da su Srbija i Ukrajina koletrarna šteta skuba interesa Rusije i USA. A mi što ispljuvašemo Ukrajince (koji su na istome kao što i mi) samo zbog interesa Rusije, ko ja če nam kao i uvjek zabiti nož u leđa zbog svojih ličnih interesa.
pre 7 godina
Rusofili na patosu. Putin priznao Kosovo.
(Nikola, 08. septembar 2016 14:54)
Da, evo bas jutros. Procitao sam u vicu dana. Pa nije ti on Obama.
pre 7 godina
Pa to tako oduvek ide prema potrebama!
pre 7 godina
al ce nas male da cepkaju malo ameri malo rusi ima da bude jos 1000novih zemalja svaki grad drzava...
pre 7 godina
Mene samo zanima sta narodi na Zapadu misle o svemu.
Svi od Austrije i Svedske pa do Kalifornije.
Da li oni vide sta se stvarno radi ili veruju u ono sto im se prica.
pre 7 godina
Car i njegove igre, opet upoređuje Krim i KiM.Kada Zapad prizna Krim, i on će KiM.Trgovina na najvišem mogućem nivou.
pre 7 godina
In medias res.
pre 7 godina
Ja ne znam ovi anti rusofili kako oni razmisljaju Putin govori o postupcima zapada ne svoje misljenje zasto mu prepisujete...
osim toga ako necemo za Rusiju a sa kim cemo ocemo s onima koji su bacali uranium po Beogradu... Ili oni koji nam otimaju Kosovo i Metohiju.
pre 7 godina
na Krimu nije se desilo zlocin kao na kosovo! tu je razlika putine.
pre 7 godina
Kosovu nije matica Srbija nego Albanija jer na kosovu uvijek je živio 90% albanaca i 6% srba ostalih je bilo oko 4%,tek kad bi bilo obrnuto bila bi im srbija matica
(kosova, 08. septembar 2016 23:18) Tipicno fantaziranje prosecnog albanskog nacionaliste. Ako je na Kosovu oduvek zivelo 90% Albanaca i 6% Srba mora se onda priznati da je pravo cudo da se ta tetitorija zove Kosovo, da je preko 90% toponima srpskog porekla i da toliki Albanci za 2000 godina nisu uspeli da tamo formiraju drzavu i izgrade bar jedan istorijski spomenik. Mene da sam Albanac bilo bi sramota da se u opste javljam.
pre 7 godina
Onaj ko hoce to zna ,tako njima odgovara!
pre 7 godina
Kaži Toto dva i dva?
pre 7 godina
pa i ti se na Krimu pozivas na volju naroda,dok je na Kosovu negiras
pre 7 godina
posto putin nas koristi za potkusurivanje vreme je da vucic to isto radi sa rusima. Od sad,kada god hrvati nesto naprave mi odmah proglasimo odustajanje od eu i okretanje rusima i eto zapada kako hrvatima zavrcu usi
pre 7 godina
samo vezbam da li cu da prodjem verifikaciju, vi nastavite...
pre 7 godina
Objasnio.
pre 7 godina
Kosovu nije matica Srbija nego Albanija jer na kosovu uvijek je živio 90% albanaca i 6% srba ostalih je bilo oko 4%,tek kad bi bilo obrnuto bila bi im srbija matica
pre 7 godina
Predsednik!
pre 7 godina
Ovaj i kad se pojavi napravi svađu
pre 7 godina
Ovaj ce nas gurnuti u jos jedan unapred izgubljeni rat, jer Rusiju to nece boleti. Kao i uvek.
pre 7 godina
Zanimljivo da Putin naziva budalastinama strah gradjana pribaltickih drzava od ruske agresije, a u isto vreme imamo situaciju da Rusija vise puta godisnje krsi suverenitet tih drzava. Da nema nikakvih agresivnih namera prema njima ne bi bilo ugrozavanja vazdusnog prostora tih drzava.
pre 7 godina
Rusofili na patosu. Putin priznao Kosovo.
pre 7 godina
Rusofili...vi nikada necete razumeti zapadnu politiku,mi smo usko saradjivala sa zapadom do Milosevica,kada je krenuo da dize Rusiju u nebo i da se protivi novom svetskom poretku i pravilima prvo u ratovima 90tih pa onda pred bombardovanje...da je igrao po pravilima kada je trebao,verujem da bi i dan danas bio ziv i da ne bi bilo toliko rusofila koliko ih sada ima.
pre 7 godina
Eto otkud ruska navodna zainteresovanost za Kosmet. Vi nama Krim, mi vama Kosovo, a Srbi nek se loze i dalje
pre 7 godina
Prosto neverovatno izgleda da ni jedan jedini komentator ovde nije primetio da je razlika izmedju Krima i Kosova u tome da se na Kosovu NIKADA nije organizovao referendum o otcepljenju. Kosovo nije drzava, to je protektorat UN. Srbija je PREVARENA Kumanovskim sporazumom jer je jedino Srbija ispostovala svoj deo dogovora. Pa i sam taj sporazum nije sklopljen sa UN vec sa NATO. A sta je NATO ? Vojni blok, koji je u stvari bio agresor. Da li je Rusija ratovala za Krim ? Nije.
pre 7 godina
Pravo je pitanje zasto ima vise albanaca na kosovu nego Srba ? Zato sto su proterani !!! Ukrainci nisu proterani sa Krima i iz Donjecka,vec tu zive uglavnom Rusi vec decenijama...90% Srba je bilo 91' na Kosovu....91' je bilo vise Rusa na Krimu bas kao i dabas.O tome se radi.Albanci su oteli drzavu,Rusi NE
pre 7 godina
Opa! Priznao putin Kosovo
pre 7 godina
E moji Srbi, vidite da Putin hoce isti tretman za Krim kao sto Kosovo ima. Sta vam to govori, govori da neformalno priznaje Kosovo!
pre 7 godina
Ajmo sad putinci, vas veliki vodja je upravo izjednacio Kosovo i Krim, posredno priznao Kosovo rekavsi da mora da se postuje odluka naroda koji je vecinski na datoj teritoriji. Aj cao...
pre 7 godina
Pravda za Ceceniju i volju naroda...
pre 7 godina
Koliko ce se samo zapadu obijati Kosovo o glavu, nisu svesni. Pocelo je sa Krimom, nastavice se i dalje, i uvek mogu da se pozovu na primer Kosova
Za zapad bi najbolje bilo da prizna gresku i da Kosovo vrati matici Srbiji
pre 7 godina
Izvini Putine nisi u Pravu.
Naš narod je hteo da živi na Kosovu. Verovali smo ti, ali ne verujemo više. Pola Srbije je preplavljeno izbeglicama sa Kosova, ti samo pričaš priče godinama a ništa ne preduzimaš.
Bar nemojte da nam lažnu nadu dajete.
pre 7 godina
u prinicipu ova izjava nikako ne odgovara Srbiji ali ce Srbi ipak da se naloze na nju jer dolazi iz usta voljenog "Gosudara"
pre 7 godina
Klasicno izvlacenje iz konkteksta. Ne znam kako se ne razume da je covek hteo da kaze da je Kosovo oteto bez da je ikoga za to pitano. A druga stvar je sto na Krimu ima 70% Rusa, a na Kosovu 2008 Albanaca nije bilo toliko, vise da, ali taj procenat nikako!
pre 7 godina
(Sasa, 8. septembar 2016 15:54)
Imas pogresne informacije. Kosovo je 1990 odrzalo referendum i na njemu su 99.97% gradjana koji su na njemu ucestvovali glasali za nezavisnost od Srbije. Nazalost, Srbija taj referendum nije priznala.
Ali ako vec insistiras, na Kosovu moze za 2 dana da se organizuje referendu o tome da li treba da bude nezavisno ili ne. Al' ces da se iznenadis rezultatom. 'oces tako? :)
pre 7 godina
Pravo je pitanje zasto ima vise albanaca na kosovu nego Srba ? Zato sto su proterani !!! Ukrainci nisu proterani sa Krima i iz Donjecka,vec tu zive uglavnom Rusi vec decenijama...90% Srba je bilo 91' na Kosovu....91' je bilo vise Rusa na Krimu bas kao i danas.O tome se radi.Albanci su oteli drzavu,Rusi NE
(Nemke)
Zaista verujes u to - pogledaj popise. i da napomenem ne navijam za NATO nego za istinu:
https://sh.wikipedia.org/wiki/Demografska_istorija_Kosova#Popis_1921._godine
Uvek su bili vecina i pored pokolja u balkanskim ratovima i masovnog iseljavanja u Tursku. Uzgred u sastavu Srbije su bili samo dva veka i posle Balkanskih ratova. Ne znam koga i zasto lazemo sa tom demografijom.
pre 7 godina
Priznajte Checheniji isto to pravo pa onda pricaj od mile volje.
pre 7 godina
Prosto neverovatno izgleda da ni jedan jedini komentator ovde nije primetio da je razlika izmedju Krima i Kosova u tome da se na Kosovu NIKADA nije organizovao referendum o otcepljenju.
(Sasa, 8. septembar 2016 15:54)
a zasto referendum nije organizovan, siguran sam da bi se mnoge stvari mirno resile da je milosevic devedesetih omogucio gradjanima kosova referendum, kao sto je UK to omogucila skostskoj. doduse i milosevic je znao kakav bi rezultat tog referenduma bio, pa zato nikad nije ni raspisan. sad je kasno za referendume
pre 7 godina
Zato Rusija na Kosovu negira volju naroda, a na Krimu priznaje. Rugala se šerpa loncu...
pre 7 godina
Tako je, zelimo da se volja naroda prizna i u Dagestanu i u Ceceniji, i u Agigeji, u Ingusetiji, u Baskortostanu i u Tatarstanu.
Ali tako sto ce lokalna vlast uz pomoc susednih drzava preuzeti vlast od Moskve, i onda sto ce naoruzano vodjstvo tih republika organizovati referendume o spajanju sa muslimanskim drzavama u regionu.
U pravu si Putine.
pre 7 godina
Podrska za Putina i Rusiju.
pre 7 godina
Ovaj gospodin(vrlo uslovno)bi mogao da prestane da eksploatise Kosovo i Metohiju u sopstvene politicke svrhe jer je njegova zemlja za ovih 30 godina dovoljno istrgovala sa Zapadom ovim parcetom Srbije,a da Srbiji gotovo nista nije pomogla.
pre 7 godina
pa i Rusija negirala i negira volju Albanaca na Kosovu.
pre 7 godina
eto vam je Rusija, ****** vas ona tako glupe i zatucane.. prodace nas prvom prilikom a mi cemo ostati okruzeni NATO clanicama..
pre 7 godina
I on i zapad su licemeri. Zasto zapad ne prizna Krim ili zasto Putin ne prizna Kosovo kad i jedni i drugi postuju volju vecinskog stanovnistva?!
pre 7 godina
Čim se ukaže prilika pustiće nas niz vodu. Samo je zaboravio da napomene kako je došlo do tolike dominacije prisutnosti albanskog stanovništva na Kosovu. Malo je drugačiji scenario nego Krim, i uopšte mi se ne svidja što ih stavlja u isti koš (Kosovo i Krim).
pre 7 godina
Naravno kad je drug Staljin raselio krimske Tatare i sveo ih na nacionalnu manjinu u vlastitoj zemlji.
pre 7 godina
Pa dobro Putine, možemo to i tako gledat - samo zašto onda ti na Krimu priznaješ volju naroda, a na Kosovu ne?
pre 7 godina
koliko ljubitelja nato-a u srbiji. imam pitanje za vas a da u vasem gradu nasele strance pa oni organizuju referendum za otcepljenje, sta onda?
pre 7 godina
Na Krimu je bio referendum a na Kosovu nije .
pre 7 godina
Rusija priznaje Kosovo kad Zapad prizna Krim, to je trgovina interesima. Samo budale veruju u "bratski odnos" među državama, to su budalaštine..pa mi Srbi ne možemo da se dogovorimo oko nacionalnog interesa već 30 godina, nacija nam je potpuno podeljena na zapad i istok zbog neobrazovanosti i neinformisanosti, a očekujemo da se neko drugi odnosi "bratski" ka nama!? Zbog čega, da nije zbog iste vere? Pre neki dan je Gašić parama platio fresku u Crkvi, jel ste svesni toga?!
Ovde društva nema, raspalo se sve, samo kombinacije i izrabljivanje tupog naroda do besvesti
pre 7 godina
@Nemke
Nisi upućen, Albanci su bili većina na Kosovu i pre rata...
pre 7 godina
Znači Putin priznaje Kosovo. Samo interesi i interesi.
pre 7 godina
Kosovo je realno izgubljeno. Najbolje sto mozemo dobiti je da se prizna pravo Srbima na Kosovu u opstinama gde su velika vecina isto pravo, da ostanu u Srbiji. Isto je i sa RS. A to dalje povlaci Dombas itd. Opste ludilo. Kosovo je otvorilo Pandoru.
P.S sa druge strane, lako nam se moglo, za 10tak god, desiti da Albanci cine vecinu u Srbiji i da imamo albanca za predsednika.
pre 7 godina
Mozak na paši.
Putin je upravo zatražio da Zapad ili prizna Krim kao dio Rusije ili da povuče priznanje Kosova*. Zna da neće učiniti niti jedno niti drugo i time je ponovo istaknuo njihovu nedosljednost i licemjernost - jednom rječju lažljivost.
A Srbi nikad zadovoljni - danas traže da o Kosmetu ne govori, a sutra će ga pitati zašto o Kosmetu šuti.
Jasno?
pre 7 godina
Dodaj tu i republiku srpsku..cime su to albanci zaduzili evropu da imaju dve drzave
pre 7 godina
Ovim je Rusija indirektno priznala Kosovo.
pre 7 godina
A ti Putine? Da li podržavaš i volju naroda na Kosovu, ili samo na Krimu?
pre 7 godina
Nek nam je sa srecom, to je implicitno priznanje Kosova od strane Rusije:
"Putin je u intervjuu za Blumberg rekao da se ništa ne može uraditi protiv volje naroda"!
Eto Kosova u UN tokom "presednikovanja" predsednika sveta, velikog nam Jeremic Vuka
pre 7 godina
Briga tebe za volju naroda. Nosis satove od 50hilj evra i letis avionom sa zlatnim slavinama.
pre 7 godina
Valjda ce posle ovoga i poslednjem slepcu biti jasno da kada te neko u medjunarodnim odnosima podrzava, to radi uglavnom zbog sebe. Nema tu bratstvo i jedinstvo, ima moj interes i tvoj, ali samo ako je u funkciji mog interesa. Hvala Putine za ovu poruku.
pre 7 godina
Zašto onda Rusija ne priznaje Kosovo?
pre 7 godina
posto putin nas koristi za potkusurivanje vreme je da vucic to isto radi sa rusima. Od sad,kada god hrvati nesto naprave mi odmah proglasimo odustajanje od eu i okretanje rusima i eto zapada kako hrvatima zavrcu usi
pre 7 godina
EU i Amerika imaju nepravednu politiku.
Moraju se odlučiti, priznati Krim ili povući priznanje Kosovu.
treće nema
pre 7 godina
Kosovu nije matica Srbija nego Albanija jer na kosovu uvijek je živio 90% albanaca i 6% srba ostalih je bilo oko 4%,tek kad bi bilo obrnuto bila bi im srbija matica
pre 7 godina
Opet nas przis?
pre 7 godina
A referendum u Rusiji,npr. U Baskorstanu,Tatarstanu,Kareliji itd.
Jel moze ?.
pre 7 godina
Ne volim nešto Ruse ali nisam budala zapad se ponaša kao siledžija i imaju moto ako nisi sa nama onda si protiv nas ali neće večno moći tako.
pre 7 godina
U prevodu, priznajete Kosovo!? A mi (srbi) se kunemo u majku Rusiju!
pre 7 godina
A šta bi sa voljom naroda Cecenije?
pre 7 godina
U prevodu: Treba poštovati volju naroda Kosova
pre 7 godina
Mozda sada rusofili shvate gde je Kosovo u ruskoj spoljnoj politici...
pre 7 godina
na Krimu nije se desilo zlocin kao na kosovo! tu je razlika putine.
pre 7 godina
Pravi političar i državnik bez premca. Žao mi je sad samo naših rusofila :)
pre 7 godina
Ok, on se žali na dvostruke aršine i traži jedan. Po svemu sudeći onaj po kome bi Krim bio u Rusiji a Kosovo nezavisno. Kakva crna bratska ljubav, samo interesi...
pre 7 godina
ok. to znaci da ako je krim imao pravo imalo je i Kosovo?
pre 7 godina
Ali gospodine Putine na zapadu nema logike, postoji samo kapital i "za koliko možeš sebe da prodaš". Ostalo ...
pre 7 godina
Car! Naravno,ne godi nama,al je za svoju zemlju više nego ok. Mi uvek nekako izmedju čekića i nakovanja
pre 7 godina
a da recimo zapad prizna da treba postovati volju naroda krima, sta ce drug putin onda reci za republiku kosovo?
pre 7 godina
Da li se to meni čini ili se Baćuška poziva na volju naroda i na Kosovu?
pre 7 godina
Ova Putinova izjava je u direktnoj suprotnosti sa interesima Srbije. Ako jedna država uzima jedan deo teritorije od druge, susedne države i pritom se pravda pozivajući se na slučaj Kosova, to je implicitno i eksplicitno priznavanje prava stanovnika Kosova na samoopredeljenje izjednačavajući ga sa pravom stanovnika Krima na samoopredeljenje. I Rusija, dakle, igra dvostruke igre, baš kao i SAD i EU.
pre 7 godina
"Mislim da svi trezveni ljudi uključeni u politiku razumeju da je ideja ruske pretnje, na primer, Baltiku potpuna ludost. Zar ćemo zaista da se borimo protiv NATO? Koliko ljudi živi u NATO? Oko 600 miliona, tačno? U Rusiji ima 146 miliona. Da, mi smo najveća nuklearna sila. Ali da li zaista mislite da ćemo osvojiti Baltik koristeći nuklearno oružje? Otkuda ova ludost", rekao je Putin.
Poenta je u tome sto ozbiljne intervjue pazljivo isprati samo elita medju gledaocima, znaci nekih 5-10%. A preostalih 90-95% isprate samo kratke vesti gde im se servira svakodnevno jedna te ista podvala da ce Rusi napasti balticke republike ili Ukrajinu ili Svedsku ili Poljsku... Propaganda cista. A za to vreme NATO se siri, nekaznjeno bombarduje suverene drzave i slicno. O tome, naravno, ni rec kritike u glavnim medijima na zapadu...
pre 7 godina
Samo jedno pitanje. Ako Putin smatra aneksiju Krima kao jedan potpuno legitiman demokratski proces i pritom povlaci analogiju sa Kosovom, znaci li to da on smatra da je i Kosovo dobilo nezavisnost na legitiman nacin? Opet, razmislite pre nego se uzbudite sto nas Putin pominje. Svako ima svoje interese, a Putin Kosovo koristi kao svoj sto je opet potpuno legitimno. Samo tu nema nas.
pre 7 godina
Rusofili na patosu. Putin priznao Kosovo.
(Nikola, 08. septembar 2016 14:54)
Da, evo bas jutros. Procitao sam u vicu dana. Pa nije ti on Obama.
pre 7 godina
Sto ste potpisivali sporazum u Kumanovu sa Nato kad je posrednik Rusija o prekidu bombardovanja?
pre 7 godina
znači to je.... starozavetna trgovina oko za oko. oni tamo sad priznaju Krim i vi ćete braćo priznati Kosovo. A mi roba za potkusurivanje kao i zadnjih 200 godina.
pre 7 godina
Uvijek sam govorio da su Srbija i Ukrajina koletrarna šteta skuba interesa Rusije i USA. A mi što ispljuvašemo Ukrajince (koji su na istome kao što i mi) samo zbog interesa Rusije, ko ja če nam kao i uvjek zabiti nož u leđa zbog svojih ličnih interesa.
pre 7 godina
Jeste da ovo prica vec 10 put ali neka kaze jos 110 puta. Za razliku od nasih sitnih politikanata, njegovu rec cuje ceo svet. I sve vise je postuje.
pre 7 godina
Aha, ako zapad promeni mišljenje, promenićeš ga i ti u vezi Krima?
pre 7 godina
Predsednik!
pre 7 godina
A Rusija prihvata volju naroda na Krimu, a ne prihvata na Kosovu.
Sto pre shvatimo da svako gleda samo svoje interese bice nam bolje. I evrofilima i rusofilima.
pre 7 godina
Sve se lomi preko malih kao I uvek. Na kraju ce ameri priznati Krim kao deo Rusije, a ruje ce im uzvratiti sa Kosovom. A mi I ukrajinci ima da budemo u soku, misleci da se oni bore za pravdu a ne za sopstveni interes.
pre 7 godina
Ja ne znam ovi anti rusofili kako oni razmisljaju Putin govori o postupcima zapada ne svoje misljenje zasto mu prepisujete...
osim toga ako necemo za Rusiju a sa kim cemo ocemo s onima koji su bacali uranium po Beogradu... Ili oni koji nam otimaju Kosovo i Metohiju.
pre 7 godina
e jeste vala tupavi vi sto komentarisete a samo naslov procitate koji ima znacenje skroz suprotno od teksta.
pre 7 godina
Mene samo zanima sta narodi na Zapadu misle o svemu.
Svi od Austrije i Svedske pa do Kalifornije.
Da li oni vide sta se stvarno radi ili veruju u ono sto im se prica.
pre 7 godina
a da recimo zapad prizna da treba postovati volju naroda krima, sta ce drug putin onda reci za republiku kosovo?
(asteroid, 8. septembar 2016 15:31)
Onda bi taj zapad morao priznati i volju naroda Katalonije, Republike Srpske, neizvesna situacija oko Škotske i ko zna sta mu se jos sprema, a Putin naravno ne bi imao nista protiv. Priznanjem Kosova zapad je sebi presudio.
pre 7 godina
pa i ti se na Krimu pozivas na volju naroda,dok je na Kosovu negiras
pre 7 godina
Car i njegove igre, opet upoređuje Krim i KiM.Kada Zapad prizna Krim, i on će KiM.Trgovina na najvišem mogućem nivou.
pre 7 godina
Moreee...
pre 7 godina
Kaži Toto dva i dva?
pre 7 godina
al ce nas male da cepkaju malo ameri malo rusi ima da bude jos 1000novih zemalja svaki grad drzava...
pre 7 godina
Ovaj i kad se pojavi napravi svađu
pre 7 godina
In medias res.
pre 7 godina
Nuklearno oruzije ce prvi upotrebiti onaj koji se nastanio na drugoj planeti. Niko nije toliko lud da upotrebi nuklearno oruzije jer nikome ne ide u korist da se unisti jedino mesto u Kosmosu gde ljudska rasa moze da zivi. :)
pre 7 godina
Kosovu nije matica Srbija nego Albanija jer na kosovu uvijek je živio 90% albanaca i 6% srba ostalih je bilo oko 4%,tek kad bi bilo obrnuto bila bi im srbija matica
(kosova, 08. septembar 2016 23:18) Tipicno fantaziranje prosecnog albanskog nacionaliste. Ako je na Kosovu oduvek zivelo 90% Albanaca i 6% Srba mora se onda priznati da je pravo cudo da se ta tetitorija zove Kosovo, da je preko 90% toponima srpskog porekla i da toliki Albanci za 2000 godina nisu uspeli da tamo formiraju drzavu i izgrade bar jedan istorijski spomenik. Mene da sam Albanac bilo bi sramota da se u opste javljam.
pre 7 godina
Zanimljivo da Putin naziva budalastinama strah gradjana pribaltickih drzava od ruske agresije, a u isto vreme imamo situaciju da Rusija vise puta godisnje krsi suverenitet tih drzava. Da nema nikakvih agresivnih namera prema njima ne bi bilo ugrozavanja vazdusnog prostora tih drzava.
pre 7 godina
Onaj ko hoce to zna ,tako njima odgovara!
pre 7 godina
Ovaj ce nas gurnuti u jos jedan unapred izgubljeni rat, jer Rusiju to nece boleti. Kao i uvek.
pre 7 godina
Pa to tako oduvek ide prema potrebama!
pre 7 godina
Objasnio.
pre 7 godina
samo vezbam da li cu da prodjem verifikaciju, vi nastavite...
90 Komentari
Sortiraj po: