Utorak, 30.08.2016.

13:47

Ugljanin: Srpski ekstremisti i podvala državnog vrha

Lider SDA Sandžaka Sulejman Ugljanin rekao je da su izgredi s meča Novi Pazar-Crvena zvezda - talas šovinističke, rasne i nacionalne mržnje srpskih ekstremista.

Izvor: Tanjug

Ugljanin: Srpski ekstremisti i podvala državnog vrha IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

SaucySalamander

pre 7 godina

Policijske snage zastasuju narod?
Srpski ekstremisti?
Pazi, protiv sam ikakvog divljanja navijaca, bilo kojih. U stvari, to nisu navijaci vec kriminalci koji treba da su po zatvorima a ne stadionima...ali....koliko sam gledao utakmicu....navijaci PAZARA su divjali, lomili, gadjali stolicama i bacali se raznim rasistickim i sovinistickim parolama!!!
Pa nisu zvezdini navijaci vredjli Kangu vec pazarci!

Mirko

pre 7 godina

Ne branim navijace Zvezde ali je to sve deo navijackog folklora, problem je u tome sto Bosnjaci vide samo jednu stranu price dok onu drugu gde su oni negativni akteri namerno precutuju.

Jaca

pre 7 godina

Sve manjine imaju vise nego odlicna prava i uslove u nasoj zemlji! Neka pogledaju kakva prava uzivaju druge manjine u nekim jacim i vecim zemljama, gotovo nikakve, jer da bi bio u njoj mora da prica njihov jezik, cita i pise njihovim pismom i da postuje njihovu zemlju, zastavu i himn,a ne daj Boze da okaci neku drugu!

Uros

pre 7 godina

Decenijama se na ovakav nacin podsticaju neredi i netrpeljivosti u nasoj zemlji. Mislim da je vreme da naucimo nositi se sa ovakvim problemima koji se veoma lako razbuktaju zbog preplitanja vise naroda i vera na ovim prostorima i naci resenje da se ne ponavljaju.

dusan

pre 7 godina

Nazalost,Balkan je proklet...ni manjih naroda ni vecih sovinista!Zivimo na periferiji covecanstva,a ponasamo se kao da smo centar sveta!Princip da sam ja lep, pametan i posten,a da su svi ostali niza raca nas dovodi do totalne propasti...

EDIPON

pre 7 godina

Poznata je prvrženost Ugljanina muslimanima, Turskoj i Bošnjacima, začas ih proda za funkciju, za korupciju, za mesto u vladajućoj većini, ovo je samo njegov bes što nije u vladajućoj većini.

Marko

pre 7 godina

Treba smiriti strasti, ovo ne vodi nikuda. Ovo je jos jedan napad na slabu tacku nase drzave Srbije. Svi ovi nasilni i propagantni potezi odredjenih grupacija imaju svoju politicku pozadinu.

Hedona

pre 7 godina

Nikakva podvala državnog vrha nije uključena i sramota šta se priča. Ne postoji podvala, već postoji ekstremizam sa jedne i druge strane. Trebalo bi prestati plaćati ekstremističke grupe da se pojavljuju na sportskim manifesticijama.

mile

pre 7 godina

Kad budu Kurdi u Turskoj smeli da skandiraju na utakmici "ovo je Kurdistan" i da im ne fali dlaka s glave onda cete mozda moci i vi Pazarci. Do tada ...

hm

pre 7 godina

Sve ovo podseca na 90te. Milosevic se bavio Hrvatskom, umesto da se bavio Kosovom. Eto 26 godina kasnije. Ista prica. Vucic se bavi Hrvatskom, a gori mu u drzavi. Nitko nista pametno nije naucio.

drug Vucela

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Jedino sto se aviona videlo jeste sudijsko navlacenje za Zvezdu, sto i nije neka novost. Haos pocinje posle penala i ulaska zvezdinih navijaca . Odgledaj snimak pa onda pricaj.
(Dex, 30. avgust 2016 15:48)

Svaka cast majstore! Korektno su navijali uz "ovo je Turska" i "Naser Oric", a onda su na sovinisticko skandiranje "ovo je Srbija" usred zemlje Srbije, sto je nevidjena provokacija, odgovorili tolerantnim povicima "Kosovo je pored Srbije" i "zuta kuca".

Prosto mi je neprijatno koliko ti dobro ide trolovanje.

Јабучило

pre 7 godina

Србија је изгубила утакмицу од Албаније и још три бода у сличној ситуацији. Применити исти аршин на домаћина. То што се фудбала тиче.
По закону судити за одговарајуће прекршаје или кривична дела и домаћим и гостујућим навијачима. Снимци постоје. То што се хулиганије тиче.

e

pre 7 godina

Jeste nema sta sudija je otvoreno navijao za zvezdu. Najveci dokaz je taj da su zvezdasi dali 2 (dva) gola sa igracem manje. Sudija je jos pogresio sto nije izbacio jos 2- 3 zvezdina igraca pada napravi nekskvu ravnotezu. I konacno ono otrcano : Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ovim nemislim samo na sportiste. U gubicima najvise gube politicari jer nije svejedno imati ili ne kljuc narodne banke. Za taj dragoceni kljuc neki su spremni povesti rat uz moju ili tvoju podrsku, a svoju ce decu poslati na sigurno dok ne pobede u nicim izazvanom konfliktu.

Radojko

pre 7 godina

Ugljaninu treba dati neko uhljebljenje. On ne može da pomogne, ali može da odmogne, mnooogo. On ne bi zazirao niodčega zarad ličnih ciljeva, jako me podseća na Slobu. Huligane snimati kamerama, hapsiti, osuđivati na višegodišnje kazne. Oba kluba (svejedno jesu li krivi ili pravi) da budu kažnjena sa godinu dana neigranja.

Demokrata

pre 7 godina

Nikad za njega glasao nisam, niti cu. Ali sam siguran da ce mnogo ljudi iz Sandzaka da podrzi ovu izjavu, a onda ce premijer da ima veliki problem, ako nastavi sa politikom 90ih. Prica ja sam dobar i demokrata, a moji ministri su nacionalisti (čitaj četnici) više ne prolazi. Dovoljna je samo jedna izjava ljudi kojima se okruzio, da ti bude muka..

Dani

pre 7 godina

Sulejmane, generalno pravilo da je svaka pa i negativna reklama, dobra reklama, vazi samo u soubiznisu, politicki si se zakopao posle ovako nesuvislih izjava.

Србија Србима

pre 7 godina

Ако је неко екстремиста у Србији, то си ти и ови твоји што мисле да живе у Турској.

deda mile

pre 7 godina

(Block, 30. avgust 2016 14:42) koji prodavci magle se ovde pojavljuju neverovatno, ovaj lik ce penziju docekati roneci suze za nazovi bosnjacima, lepo on zivi od toga a ti frajeru zapamti jedno nikad i nigde manjine veca prava nisu imala nego u srbiji i nikad vise nisu drekali zbog toga

dusan

pre 7 godina

Obratio bih se onima koji su na utakmici prvo pokazali sliku Draze Mihajlovica,a potom i skandirali Ratku Mladicu.Malo su pobrkali loncice.General Draza je ostao veran svom narodu i svojoj zakletvi i proganjan,ubijen od komunista.Mladic je komunista koji je prvo pogazio svoju zakletvu,a potom i ostavio svoj narod na cedilu!

Србија Србима

pre 7 godina

Ало, Угљанине, ти живиш у земљи Србији, па се тако и понашај! Ако ти се не свиђа, иди мало код Ердогана, да видим да ли ћеш тамо да шириш сепаратизам.

Stefan

pre 7 godina

@Block,

To je sve polovicno tacno navodite pojave ali ne i uzroke. Termne konstutitivni narod i autonomije nisu Srbi uveli nego Josip Broz Tito i komunisti. A Srbi su manje vise trazili autonomije u Hrvatskoj i Bosni po ugledu na autonomije koje su napravljene na Kosovu za Albance. Glavni razlog nije bio neko ekstremno shvatanje drzave nego strah koga je zmija ujela i gustera se boji nazalost, ali je tako Srbi u doba Austrougarske na teritoriji tadasnje Krlajevine Hrvatsko-Slavonske nisu trazili nikakve autonomije jer manje vise nisu osecali nikakav strah koji potomci ustaskog genocida jesu. O ovom Ugljaninu i nasim politicarima ne treba reci trositi. Da je srece da je 1991 Djindjic sa ljudima kao Ljajic dosao na vlast ne bi ovakvih problema bilo.

nenad

pre 7 godina

Ja bi sport i navijace ostavio sportu. Cim se organizovano uzvikuju politicke parole tipa ovo je turska i ostale kazniti klub tri utakmice bez publike pa šest pa oduzimanje bodova. Bilo navijaci zvezde partizana ili novog pazara. Isto vazi i za prozivke prema UFEFA I FIFA. Sport treba da ostane samo sport politika i nezadovoljstvo na drugom mestu

Srđa i rđa

pre 7 godina

,,Ugljanin je ćutao dok je bio ministar ni za šta", lepo reče Omerović. Lično sam mislio da je Ugljaninovo traženje ,,leba nad pogaču" posledica udaraca u glavu, (ono dok jecboksovao), ali sada sam ubeđen da mu to silno nedostaje...

Milos

pre 7 godina

Jel to Ugljanin vidi sebe kao novog Aliju Izetbegovića za Sandžak?Do sada su trebali svi da nauče da li se isplati gurati narod u rat, iskreno se nadam da ga narod Sandžaka neće slediti na putu bez povratka.Sve što je naveo za Bošnjake važi i za Srbe u svojoj zemlji i zato nema veze sa nacionalnim.Kome će Srbi da se žale zbog lošeg statusa?Neka svako radi svoj posao pa će biti sve ok.

Šumadinac pali topa!

pre 7 godina

Ljudi, ne slušajte ni jedne ni druge, svako sa svojom komšijom nek bude onako kako treba i nema brige. U Bosni su nas posvađali, više vala nećete.

đenka

pre 7 godina

U potpunosti se slazem sa Gospodinom Ugljaninom.....Srbija je sve manje demokratska....
(Dejan Nesic, 30. avgust 2016 14:55)
Jedno je slagati se sa činjenicom, ali treba uzeti u obzir ko je upotrebljava, u koje svrhe i koliko ona izgleda jadno kad izađe iz njegovih usta

E U*

pre 7 godina

Ovo što priča g. Ugljanin nije ništa neobično.Ustanovljeno je da se srpski nacionalizam vrlo brzo širi po celoj zemlji,.sa velikim posledicama.Nije retkost da se gradjani uznemiravaju telefonskim pozivima kao meni, pa da me nazivaju ustašom i da mi psuju majku,oca i celu familiju sa napomenom da dolaze da me zakolju.Iako sam dao prijavu mesnoj policiji u Beloj Crkvi,oni nisu našli za shodno da koriste zakonski put i da prijavu pošalju Tužilaštvu u Vršac,kako bi se kriminalni počinitelj,pronašao i kaznio.To verbalno i psihičko nasilje sve je češće,ali niko to ne sprečava,iako to premijer objavljuje da su takvi postupci sve redji.

Ono

pre 7 godina

Iako ne sporim veoma los ili nepostojeci sistem borbe protiv huligana ovde se ne mogu sloziti sa Ugljaninom. Mnogo puta navijaci nisu ni pusteni u NP. Oduzimane su srpske zastave, navijacima NP se godinama dozvoljava mahanje zastavama Turske i BIH pa i Kosova. Nije problem mahati istim, ali po zakonu uvek mora biti pored i jedna srpska. Srpska zastava je obično paljena. Uzvikivanje parola vezanih za Kosovo, BiH i ratne zlocince nije bilo samo sada i jedini put vec to prati NP navijace jako dugo! Kao sto niko nije stao huliganima iz drugih klubova na rep nije stao ni navijacima Pazara. Drugim recima Ugljanin i Ljajic brane svoje huligane protiv huligana za koje kazu da iza njih stoji zvanicni Beograd. U čemu je onda razlika i zasto su NP huligani bolji?! E to kada rešimo tu političku zaleđinu mozda bude nesto ovako svako svog brani i pripisuje sve politici.

Bauk

pre 7 godina

Opaaa, koji samar drzavnim institucijama i ustavu...premijeru svemocni pokazi sad tu tvoju politiku koju nepismenima istices kao cvrstu pesnicu kojom sve drzis pod konac!

Dex

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Da,da,...i za pet minuta su odradili onaj trans sa žutom kućom posle provokacija Delija!
Dokle bre više sami sebe da lažemo,iz aviona se vidi da je spreman prekid!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (knele, 30. avgust 2016 14:47)

Jedino sto se aviona videlo jeste sudijsko navlacenje za Zvezdu, sto i nije neka novost. Haos pocinje posle penala i ulaska zvezdinih navijaca . Odgledaj snimak pa onda pricaj.

Ma dajte ....

pre 7 godina

Znaci, Zvezini navijači su nosili zastave Turske, dresove Fenera, skandirali "Ovo je Turska", "Kosovo je pored Srbije", veličali Nasera Orića ...

Kemal5

pre 7 godina

Meni je zao srpske igrace koji igraju za Pazar, jer se stavim u njihovu kozu i zapitam se kako je to kad tvoji navijaci skandiraju protiv tebe, tvoje zemlje itd.. a ti igras za njih, ili obrnuto, kako je muslimanskim igracima(dosta redji slucaj ali ipak ima) kad dodju u NP, da tvoji navijaci isto to rade. Ljudi to je stvarno tuzno. Da Bog da ja gledao fudbal i docekao da svi navijaci pevaju svoje pesme bez provociranja drugih i sl. Ali od toga nista dok se nesto ne preduzme.

Tex

pre 7 godina

(Block, 30. avgust 2016 14:42)

Ajde daj jedan savet sta treba da se radi? Ovo sto je Uglanjin naveo je smesno, pa to sto je naveo za bosnjake isto vazi i za Srbe. Pa i mi grcamo u ovoj zemlji isto kao i oni. Sto je on povlasceniji od mene zato sto je nacionalna manjina? A eno na Kosovu ta nacionalna manjina ne moze da ode u crkvu... U Hrvatskoj dve table nema na cirilici. I sada smo mi najvecu uzurpatori zato sto neki idioti navijaju gluposti.... Daj man me majke ti, ko ne zna ovog Ugljanina pa jos i da poveruje sta on prica.

Kokorayko

pre 7 godina

Ja imam jedno jednostavno rešenje za ovaj problem.
Prvo se postave kamere na stadionu, onda dođe policija pregleda snimak,
dođe lepo žandarmerija, pohapsi sve podstrekače nasilja,one koji nose turske,ruske,zastave,mudžahedinska,četnička obeležija i sl.
Usvoji se novi član zakona po kratkom postupku,Gde je izgrednik dužan da kod sudije za prekršaje plati kaznu u visini od 1000-2000 eura u roku od 24sata, ako nema sredstava da plati kaznu za počinjeni prekršaj
šalje sa na dobrovoljni rad i višemesečna predavanja o lepom ponašanju (tzv ispiranju mozga) , u slučaju da ponovi incident,kazna se drastično povećava.
Tako,lupite ih par puta po džepu, ili malo težem dobrovoljnom radu.
videćete,biće mirni k'o bubice svi.

Delija von Brdo

pre 7 godina

Mediji zataskavaju cinjenicu da su i Zvezdini huligani provocirali!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bumbar, 30. avgust 2016 14:51)

Imas li dokaz??? Na YT ima cela utakmica.Pogledaj i kazi u kom minutu snimka

Silver Surfer

pre 7 godina

@ Block

Savrseno napisano.

Dodao bih da su u poslednjih 25 godina od nas svi gledali da pobegnu. Ako smo toliko dobri kako je moguce da sa nama niko nije hteo.

МилошСрбија

pre 7 godina

Када престанемо хулигане да делимо на наше и њихове, када лидере навијачких група напаљена клинчурија престане да идеализује и поистовећује се са њима и када медији гласно и правим именом прозову и обележе изгреднике (наравно, тужилаштво да коначно постане независно и да престане да штити хулигане) тада ће можда нашем спорту и друштву бити боље. О Угљанину нећу да трошим речи, да има снаге у овој држави он не би био ту где јесте. Тачка!

sta_sad

pre 7 godina

Setih se sada navijaca novog pazara pre dve tri godine na gostovanju u Krusevcu. Fino, fer navijanje bez ikakvih provokacija.....hm ili nije bilo bas tako. Ko je bio na tekmi zna o cemu pricam. Sto se navijaca zvezde, partizana....itd. Odavno to nema nikakvu vezu sa fudbalom ili drugim sportovima. Izjava totalni spin, zao mi je sto citam ovo u ovoj odavno okupiranoj drzavi.

Zuja

pre 7 godina

Dok je bio ministar bez portfelja nije trazio autonomiju i medjunarodno posredovanje. Zasto se oglasavju Ljajic i Ugljanin? Sta je cilj? Zataskavanje incidenta i prebacivanje krivice na drugog. Da li se ovo prvi put desava u Pazaru? Bio sam na utakmici. Da li je penal uzrok ili nenameran start Sikimica.? Ili je unapred bila spremna namera.Ocekujem i da se Esad Dzudzo oglasi

kodzo

pre 7 godina

A rasizam ispoljen prema Kangi???? Svuda u Evropi se rasisticki ispadi najstrozije kaznjavaju. Pokusaj linca, baklje u terenu, antidrzavne parole i skandiranja, Ubacivanje stolica i tvrdih predmeta na teren, a sve to potpaljivanjem od strane zvanicnog spikera necu ni da komentarisem. Ovo je za najstroziju kaznu tim pre sto se to u Pazaru desava skoro svaki put kad gostuju Zvezda i Partizan.

AZ, Albanac sa Kosova

pre 7 godina

Pojma nemam o ovoj utakmici, Ugljaninu i poziciji muslimana/bosnjaka u Srbiji ali me njegov govor veoma podseca na situaciju na Kosovu pre par decenija. Isto smo se ovako osecali i mi Albanci dosta dugo. Nazalost, svi znamo kako se to zavrsilo.

sstefan

pre 7 godina

vidim komentar sa potpisom 'ko stiti delije?', pa znaci ne treba da bude policijske pratnje, pa da neko izgubi zivot ako dodje do sukoba, bacanja bombi sa ekserima i slicnog?
Previse maloumnih ljudi na jednom mestu, ja sam iz Kraljeva i normalno se osecam tamo, kao kad bi neko iz Pazara dosao ovde.
Cisto manipulisanje ovog coveka, koji samo zeli funkciju.
I jos jedna stvar, svuda je zastupljeno siromastvo, ruzno je i to koristiti kao izgovor, znaci jednima treba da se obezbede bolji uslovi, a drugi da gladuju jos vise?

Istorija

pre 7 godina

Pa upravo ti svojom retorikom i neosnovanim tvrdnjava podgrevas neke moguce incidente. Umesto da ih osujecujes, ti sada, kao opozicija, posle vise godina, radis sve ono sto nisi radio dok si bio u vlasti. Dakle huskas, unapred osudjujes, i pravis razliku.
U Beogradu, kada se igra utakmica visokog rizika ima vise policije nego na Danu policije.
Pravo pitanje je pitanje huliganstva, a ne separatisticki oportunizam kojim se bavis sve vreme od kad nisi u vlasti.

Lola

pre 7 godina

Izbacite ih iz lige, pa nek se glupiraju u 3.ligi gde nece imati nikakve medijske paznje a samim tim ce se i raspasti. Tako to rade orgsnizovane zemlje, a nas vodja "mudro" cuti, pa kad dodjemo u situaciju kao sa Kosovom, bice jao kako.

BVB

pre 7 godina

Bili ste i vi gospodine Ugljaninu u vladi, pa sto tad niste trazili ovo sto sad trazite? Potpaljujete ovaj napaceni narod koji je idealan za manipulacije u cilju ostvarivanja necijih ideala. Naslusali smo se ovakvih retorika i sa jedne i druge strane koje su iznedrile na hiljade mrtvih. Borite se vi za ostvarivanje novih radnih mesta u tom regionu, jer se ovakve fasisoidne izjave ne jedu, ali ih nam uvek stavljate u jelovnik. U ovoj zemlji smo svi ugrozeni, ali od vas politicara.

brzina mi je vrlina a zovu me spori

pre 7 godina

E zato je Tito bio kralj znam coveka koji je igrao za neki nizerarazredni klub i uvredio sudiju na nacionalnoj osnovi odma sud 2 god suspenzije i novcana kazna i to bas velika a sada svako moze da vredja i da pljuje kako hoce jos ga i placaju za to

Pitanje

pre 7 godina

Koji su to konkretno, po Ugljaninu, bosnjacki nacionalni interesi? I kakve veze ima antiteroristicka vezba policije Srbije i RS sa bosnjackim nacionalnim interesima? Ostalo nije vredno komentara....

ky3ma

pre 7 godina

Ja mislim da je krajnje vreme da se Ugljaninu da stalna ministarska fotelja. Da je ovo prvi put pa da razumem Vucica ali ovo se desava vec 10 puta. Ako neko iz 10 puta ne nauci onda stvarno ne znam kada ce

Asd

pre 7 godina

Evo kao neko ko je gledao utakmicu cisto da podsetim gospodina Ugljanina kako lepo navijaju u novom pazaru: Ovo je turska, sandzak republika, kosovo je pored srbije, naser oric, zuta kuca itd.. ako cemo vec o ekstremizmu

Dex

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.

Block

pre 7 godina

Osnovni problem Srbije pa i Srb(ijanac)a uopste je ekstremno dozivljavanje drzave, gde uprkos deklarativnom zalaganju za prava nesrba, zapravo cine sve da se svi ostali osecaju kao stranci cak i kao neprijatelji. Tipa, ok mozes ti da budes Madjar, Bosnjak, Hrvat ali iskljucivo u cetiri zida svoje kuce. Vrlo je tesko biti u Srbiji bilo sta osim Srbin (mada ni nama nije lako u rodjenoj zemlji, ali to je sad druga tema). Ovaj rigidan stav onemogucava pripadnicima drugih nacija da se osecaju da pripadaju zemlji u kojoj su rodjeni, da tu iskazu svoje potencijale i ostvare neke svoje ambicije. Taj problem je simbolicno iskocio u prvi plan, blesavim izbacivanjem Ljajica jer ne peva himnu. Tako da dok Srbi gde god ih ima vise od 15, traze stvaranje zajednice opstina, status konstitutivnog naroda (potpuno nepoznat termi u istoriji prava), republiku, svakojake autonomije... istovremeno sve druge nacije dozivljavaju kao (privremene) uzurpatore svoje teritorije, koji moraju da prihvate da su podstanari. Ovaj srpski stav je efikasan nacin da udaljimo sve ostale od sebe. I naravno umesto da saslusamo sta ovaj Ugljanin ima da kaze, mi cemo ga proglasiti teroristom, da bi nam se za koju deceniji pojavio neki sto puta gori, koji nece da pise saopstenja vec poput Albanaca potpuno izoluje Sandzak od Srbije. A mi cemo ponovo da trazimo izgovore u svetskoj zaveri, trazimo hapsenja izdajnika i da se nadamo da ce Rusi da nas osvete za sopstvene poraze. A svet polako ide dalje.

papadubi

pre 7 godina

pa stanite,jel zbog penala,zbog draze,zbog sikimica ili zbog neravnopravnog polozaja bosnjaka? kako god,smatram da ovo nema veze sa fudbalom,i pazarska publika nije dosla da gleda fudbal,vec da se prepucava sa zvezdinim navijacima! da su hteli,mogli su da traze prekid utakmice zbog uvredljivih parola,i molim lepo... ne,oni su gadjali klupu sa IGRACIMA ZVEZDE,ne navijace... pa da li je njih bozovic provocirao,ili navijaci? sada ce ispasti svi krivi,sem njih samih... to me vraca u neka prosla vremena,kada su za sve obicno bili krivi srbi! da je ovo neka normalna drzava,kao sto nije,taj novi pazar ne bi na silu usao u super ligu,i ne bi tu politickom voljom ostao,vec bi bio u beton ligi,gde mu je i mesto... jer samo se setite potezanja pistolja na igrace novog pazara jer su srbi! zaboravljaju se ovde neke stvari,i to debelo! sto mora policija da dovodi igrace i navijace bilo kog srpskog kluba? ja koliko sam video,nisu zvezdini navijaci ubacivali baklje u teren,vec pazarci... lepo sad da se pazar protera iz prve lige,zabrana igranja,i molim lepo... kao na zapadu,jer se konstantno pozivaju na taj zapad... tesko da bi barsa igrala u primeri da su njeni navijaci ubacivali baklje i gadjali fudbalere reala stolicama...

Al

pre 7 godina

Kako svi političari dok su u sastavu vlasti pričaju jedno, a kada iz iste ispadnu, pričaju sasvim drugu priču. Primer vam je Ugljanin, Zukorlic. Mada da ne bude da mislim samo na Pazarce, ovi iz Beograda su jos gori. Očigledno je upitanju prost sistem funkcionisanja politike na Balkanu.

ne ponovo devedesete

pre 7 godina

Ljudi, ne nasedajmo na provokacije. Politicki vrh nema vise cime da nas zamajava i dizu tenziju!. Znamo kako se to prosli put zavrsilo! Budimo pametni! Igraju se sa nama. Da se ne bi bavili socijalom, zdravstvom, ekonomijom... oni hoce da se biju, jer jedino to znaju.

Salonski levičar

pre 7 godina

Autonomija Sandžaka - hahah, a koji je ekonomski i bilo kakav drugi benefit te autonomije, ili autonomije Kosova ili pripajanja Republike Srpske? Balkan je jezivo mesto za proživeti život u bedi, patnji i prebrojavanju krvnih zrnaca. Vi mlađi imate smartfone, ako čitate komentar bežite odavde bilo kuda

jeremija

pre 7 godina

На читавом балкану фудбалски терени су идеално место за распаљивање националистичких страсти јер, више ама баш нико на стадионе не иде да гледа спортски догађај ,јер је све унапред договорено или судије кроје резултат,већ да изазива,провоцира,мобилише.
Стицајем околности многе вредне ствари у Србији су уништене,много фабрика и предузећа је затворено,па сматрам да би ЗАКОНОМ требало укинути,на одређено време од 10 година ,прву и другу фудбалску лигу - а оставити само лигашко такмичење на нивоу месне заједнице,међушколска и такмичења између дечијих вртића.

knele

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Da,da,...i za pet minuta su odradili onaj trans sa žutom kućom posle provokacija Delija!
Dokle bre više sami sebe da lažemo,iz aviona se vidi da je spreman prekid!

Al

pre 7 godina

Kako svi političari dok su u sastavu vlasti pričaju jedno, a kada iz iste ispadnu, pričaju sasvim drugu priču. Primer vam je Ugljanin, Zukorlic. Mada da ne bude da mislim samo na Pazarce, ovi iz Beograda su jos gori. Očigledno je upitanju prost sistem funkcionisanja politike na Balkanu.

Pitanje

pre 7 godina

Koji su to konkretno, po Ugljaninu, bosnjacki nacionalni interesi? I kakve veze ima antiteroristicka vezba policije Srbije i RS sa bosnjackim nacionalnim interesima? Ostalo nije vredno komentara....

Asd

pre 7 godina

Evo kao neko ko je gledao utakmicu cisto da podsetim gospodina Ugljanina kako lepo navijaju u novom pazaru: Ovo je turska, sandzak republika, kosovo je pored srbije, naser oric, zuta kuca itd.. ako cemo vec o ekstremizmu

ne ponovo devedesete

pre 7 godina

Ljudi, ne nasedajmo na provokacije. Politicki vrh nema vise cime da nas zamajava i dizu tenziju!. Znamo kako se to prosli put zavrsilo! Budimo pametni! Igraju se sa nama. Da se ne bi bavili socijalom, zdravstvom, ekonomijom... oni hoce da se biju, jer jedino to znaju.

Lola

pre 7 godina

Izbacite ih iz lige, pa nek se glupiraju u 3.ligi gde nece imati nikakve medijske paznje a samim tim ce se i raspasti. Tako to rade orgsnizovane zemlje, a nas vodja "mudro" cuti, pa kad dodjemo u situaciju kao sa Kosovom, bice jao kako.

Istorija

pre 7 godina

Pa upravo ti svojom retorikom i neosnovanim tvrdnjava podgrevas neke moguce incidente. Umesto da ih osujecujes, ti sada, kao opozicija, posle vise godina, radis sve ono sto nisi radio dok si bio u vlasti. Dakle huskas, unapred osudjujes, i pravis razliku.
U Beogradu, kada se igra utakmica visokog rizika ima vise policije nego na Danu policije.
Pravo pitanje je pitanje huliganstva, a ne separatisticki oportunizam kojim se bavis sve vreme od kad nisi u vlasti.

BVB

pre 7 godina

Bili ste i vi gospodine Ugljaninu u vladi, pa sto tad niste trazili ovo sto sad trazite? Potpaljujete ovaj napaceni narod koji je idealan za manipulacije u cilju ostvarivanja necijih ideala. Naslusali smo se ovakvih retorika i sa jedne i druge strane koje su iznedrile na hiljade mrtvih. Borite se vi za ostvarivanje novih radnih mesta u tom regionu, jer se ovakve fasisoidne izjave ne jedu, ali ih nam uvek stavljate u jelovnik. U ovoj zemlji smo svi ugrozeni, ali od vas politicara.

Delija von Brdo

pre 7 godina

Mediji zataskavaju cinjenicu da su i Zvezdini huligani provocirali!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bumbar, 30. avgust 2016 14:51)

Imas li dokaz??? Na YT ima cela utakmica.Pogledaj i kazi u kom minutu snimka

Kokorayko

pre 7 godina

Ja imam jedno jednostavno rešenje za ovaj problem.
Prvo se postave kamere na stadionu, onda dođe policija pregleda snimak,
dođe lepo žandarmerija, pohapsi sve podstrekače nasilja,one koji nose turske,ruske,zastave,mudžahedinska,četnička obeležija i sl.
Usvoji se novi član zakona po kratkom postupku,Gde je izgrednik dužan da kod sudije za prekršaje plati kaznu u visini od 1000-2000 eura u roku od 24sata, ako nema sredstava da plati kaznu za počinjeni prekršaj
šalje sa na dobrovoljni rad i višemesečna predavanja o lepom ponašanju (tzv ispiranju mozga) , u slučaju da ponovi incident,kazna se drastično povećava.
Tako,lupite ih par puta po džepu, ili malo težem dobrovoljnom radu.
videćete,biće mirni k'o bubice svi.

Ma dajte ....

pre 7 godina

Znaci, Zvezini navijači su nosili zastave Turske, dresove Fenera, skandirali "Ovo je Turska", "Kosovo je pored Srbije", veličali Nasera Orića ...

đenka

pre 7 godina

U potpunosti se slazem sa Gospodinom Ugljaninom.....Srbija je sve manje demokratska....
(Dejan Nesic, 30. avgust 2016 14:55)
Jedno je slagati se sa činjenicom, ali treba uzeti u obzir ko je upotrebljava, u koje svrhe i koliko ona izgleda jadno kad izađe iz njegovih usta

papadubi

pre 7 godina

pa stanite,jel zbog penala,zbog draze,zbog sikimica ili zbog neravnopravnog polozaja bosnjaka? kako god,smatram da ovo nema veze sa fudbalom,i pazarska publika nije dosla da gleda fudbal,vec da se prepucava sa zvezdinim navijacima! da su hteli,mogli su da traze prekid utakmice zbog uvredljivih parola,i molim lepo... ne,oni su gadjali klupu sa IGRACIMA ZVEZDE,ne navijace... pa da li je njih bozovic provocirao,ili navijaci? sada ce ispasti svi krivi,sem njih samih... to me vraca u neka prosla vremena,kada su za sve obicno bili krivi srbi! da je ovo neka normalna drzava,kao sto nije,taj novi pazar ne bi na silu usao u super ligu,i ne bi tu politickom voljom ostao,vec bi bio u beton ligi,gde mu je i mesto... jer samo se setite potezanja pistolja na igrace novog pazara jer su srbi! zaboravljaju se ovde neke stvari,i to debelo! sto mora policija da dovodi igrace i navijace bilo kog srpskog kluba? ja koliko sam video,nisu zvezdini navijaci ubacivali baklje u teren,vec pazarci... lepo sad da se pazar protera iz prve lige,zabrana igranja,i molim lepo... kao na zapadu,jer se konstantno pozivaju na taj zapad... tesko da bi barsa igrala u primeri da su njeni navijaci ubacivali baklje i gadjali fudbalere reala stolicama...

knele

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Da,da,...i za pet minuta su odradili onaj trans sa žutom kućom posle provokacija Delija!
Dokle bre više sami sebe da lažemo,iz aviona se vidi da je spreman prekid!

Kemal5

pre 7 godina

Meni je zao srpske igrace koji igraju za Pazar, jer se stavim u njihovu kozu i zapitam se kako je to kad tvoji navijaci skandiraju protiv tebe, tvoje zemlje itd.. a ti igras za njih, ili obrnuto, kako je muslimanskim igracima(dosta redji slucaj ali ipak ima) kad dodju u NP, da tvoji navijaci isto to rade. Ljudi to je stvarno tuzno. Da Bog da ja gledao fudbal i docekao da svi navijaci pevaju svoje pesme bez provociranja drugih i sl. Ali od toga nista dok se nesto ne preduzme.

Tex

pre 7 godina

(Block, 30. avgust 2016 14:42)

Ajde daj jedan savet sta treba da se radi? Ovo sto je Uglanjin naveo je smesno, pa to sto je naveo za bosnjake isto vazi i za Srbe. Pa i mi grcamo u ovoj zemlji isto kao i oni. Sto je on povlasceniji od mene zato sto je nacionalna manjina? A eno na Kosovu ta nacionalna manjina ne moze da ode u crkvu... U Hrvatskoj dve table nema na cirilici. I sada smo mi najvecu uzurpatori zato sto neki idioti navijaju gluposti.... Daj man me majke ti, ko ne zna ovog Ugljanina pa jos i da poveruje sta on prica.

kodzo

pre 7 godina

A rasizam ispoljen prema Kangi???? Svuda u Evropi se rasisticki ispadi najstrozije kaznjavaju. Pokusaj linca, baklje u terenu, antidrzavne parole i skandiranja, Ubacivanje stolica i tvrdih predmeta na teren, a sve to potpaljivanjem od strane zvanicnog spikera necu ni da komentarisem. Ovo je za najstroziju kaznu tim pre sto se to u Pazaru desava skoro svaki put kad gostuju Zvezda i Partizan.

МилошСрбија

pre 7 godina

Када престанемо хулигане да делимо на наше и њихове, када лидере навијачких група напаљена клинчурија престане да идеализује и поистовећује се са њима и када медији гласно и правим именом прозову и обележе изгреднике (наравно, тужилаштво да коначно постане независно и да престане да штити хулигане) тада ће можда нашем спорту и друштву бити боље. О Угљанину нећу да трошим речи, да има снаге у овој држави он не би био ту где јесте. Тачка!

Ono

pre 7 godina

Iako ne sporim veoma los ili nepostojeci sistem borbe protiv huligana ovde se ne mogu sloziti sa Ugljaninom. Mnogo puta navijaci nisu ni pusteni u NP. Oduzimane su srpske zastave, navijacima NP se godinama dozvoljava mahanje zastavama Turske i BIH pa i Kosova. Nije problem mahati istim, ali po zakonu uvek mora biti pored i jedna srpska. Srpska zastava je obično paljena. Uzvikivanje parola vezanih za Kosovo, BiH i ratne zlocince nije bilo samo sada i jedini put vec to prati NP navijace jako dugo! Kao sto niko nije stao huliganima iz drugih klubova na rep nije stao ni navijacima Pazara. Drugim recima Ugljanin i Ljajic brane svoje huligane protiv huligana za koje kazu da iza njih stoji zvanicni Beograd. U čemu je onda razlika i zasto su NP huligani bolji?! E to kada rešimo tu političku zaleđinu mozda bude nesto ovako svako svog brani i pripisuje sve politici.

Србија Србима

pre 7 godina

Ако је неко екстремиста у Србији, то си ти и ови твоји што мисле да живе у Турској.

sstefan

pre 7 godina

vidim komentar sa potpisom 'ko stiti delije?', pa znaci ne treba da bude policijske pratnje, pa da neko izgubi zivot ako dodje do sukoba, bacanja bombi sa ekserima i slicnog?
Previse maloumnih ljudi na jednom mestu, ja sam iz Kraljeva i normalno se osecam tamo, kao kad bi neko iz Pazara dosao ovde.
Cisto manipulisanje ovog coveka, koji samo zeli funkciju.
I jos jedna stvar, svuda je zastupljeno siromastvo, ruzno je i to koristiti kao izgovor, znaci jednima treba da se obezbede bolji uslovi, a drugi da gladuju jos vise?

Salonski levičar

pre 7 godina

Autonomija Sandžaka - hahah, a koji je ekonomski i bilo kakav drugi benefit te autonomije, ili autonomije Kosova ili pripajanja Republike Srpske? Balkan je jezivo mesto za proživeti život u bedi, patnji i prebrojavanju krvnih zrnaca. Vi mlađi imate smartfone, ako čitate komentar bežite odavde bilo kuda

Srđa i rđa

pre 7 godina

,,Ugljanin je ćutao dok je bio ministar ni za šta", lepo reče Omerović. Lično sam mislio da je Ugljaninovo traženje ,,leba nad pogaču" posledica udaraca u glavu, (ono dok jecboksovao), ali sada sam ubeđen da mu to silno nedostaje...

deda mile

pre 7 godina

(Block, 30. avgust 2016 14:42) koji prodavci magle se ovde pojavljuju neverovatno, ovaj lik ce penziju docekati roneci suze za nazovi bosnjacima, lepo on zivi od toga a ti frajeru zapamti jedno nikad i nigde manjine veca prava nisu imala nego u srbiji i nikad vise nisu drekali zbog toga

Radojko

pre 7 godina

Ugljaninu treba dati neko uhljebljenje. On ne može da pomogne, ali može da odmogne, mnooogo. On ne bi zazirao niodčega zarad ličnih ciljeva, jako me podseća na Slobu. Huligane snimati kamerama, hapsiti, osuđivati na višegodišnje kazne. Oba kluba (svejedno jesu li krivi ili pravi) da budu kažnjena sa godinu dana neigranja.

drug Vucela

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Jedino sto se aviona videlo jeste sudijsko navlacenje za Zvezdu, sto i nije neka novost. Haos pocinje posle penala i ulaska zvezdinih navijaca . Odgledaj snimak pa onda pricaj.
(Dex, 30. avgust 2016 15:48)

Svaka cast majstore! Korektno su navijali uz "ovo je Turska" i "Naser Oric", a onda su na sovinisticko skandiranje "ovo je Srbija" usred zemlje Srbije, sto je nevidjena provokacija, odgovorili tolerantnim povicima "Kosovo je pored Srbije" i "zuta kuca".

Prosto mi je neprijatno koliko ti dobro ide trolovanje.

Србија Србима

pre 7 godina

Ало, Угљанине, ти живиш у земљи Србији, па се тако и понашај! Ако ти се не свиђа, иди мало код Ердогана, да видим да ли ћеш тамо да шириш сепаратизам.

Dex

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.

Block

pre 7 godina

Osnovni problem Srbije pa i Srb(ijanac)a uopste je ekstremno dozivljavanje drzave, gde uprkos deklarativnom zalaganju za prava nesrba, zapravo cine sve da se svi ostali osecaju kao stranci cak i kao neprijatelji. Tipa, ok mozes ti da budes Madjar, Bosnjak, Hrvat ali iskljucivo u cetiri zida svoje kuce. Vrlo je tesko biti u Srbiji bilo sta osim Srbin (mada ni nama nije lako u rodjenoj zemlji, ali to je sad druga tema). Ovaj rigidan stav onemogucava pripadnicima drugih nacija da se osecaju da pripadaju zemlji u kojoj su rodjeni, da tu iskazu svoje potencijale i ostvare neke svoje ambicije. Taj problem je simbolicno iskocio u prvi plan, blesavim izbacivanjem Ljajica jer ne peva himnu. Tako da dok Srbi gde god ih ima vise od 15, traze stvaranje zajednice opstina, status konstitutivnog naroda (potpuno nepoznat termi u istoriji prava), republiku, svakojake autonomije... istovremeno sve druge nacije dozivljavaju kao (privremene) uzurpatore svoje teritorije, koji moraju da prihvate da su podstanari. Ovaj srpski stav je efikasan nacin da udaljimo sve ostale od sebe. I naravno umesto da saslusamo sta ovaj Ugljanin ima da kaze, mi cemo ga proglasiti teroristom, da bi nam se za koju deceniji pojavio neki sto puta gori, koji nece da pise saopstenja vec poput Albanaca potpuno izoluje Sandzak od Srbije. A mi cemo ponovo da trazimo izgovore u svetskoj zaveri, trazimo hapsenja izdajnika i da se nadamo da ce Rusi da nas osvete za sopstvene poraze. A svet polako ide dalje.

brzina mi je vrlina a zovu me spori

pre 7 godina

E zato je Tito bio kralj znam coveka koji je igrao za neki nizerarazredni klub i uvredio sudiju na nacionalnoj osnovi odma sud 2 god suspenzije i novcana kazna i to bas velika a sada svako moze da vredja i da pljuje kako hoce jos ga i placaju za to

Јабучило

pre 7 godina

Србија је изгубила утакмицу од Албаније и још три бода у сличној ситуацији. Применити исти аршин на домаћина. То што се фудбала тиче.
По закону судити за одговарајуће прекршаје или кривична дела и домаћим и гостујућим навијачима. Снимци постоје. То што се хулиганије тиче.

nenad

pre 7 godina

Ja bi sport i navijace ostavio sportu. Cim se organizovano uzvikuju politicke parole tipa ovo je turska i ostale kazniti klub tri utakmice bez publike pa šest pa oduzimanje bodova. Bilo navijaci zvezde partizana ili novog pazara. Isto vazi i za prozivke prema UFEFA I FIFA. Sport treba da ostane samo sport politika i nezadovoljstvo na drugom mestu

Milos

pre 7 godina

Jel to Ugljanin vidi sebe kao novog Aliju Izetbegovića za Sandžak?Do sada su trebali svi da nauče da li se isplati gurati narod u rat, iskreno se nadam da ga narod Sandžaka neće slediti na putu bez povratka.Sve što je naveo za Bošnjake važi i za Srbe u svojoj zemlji i zato nema veze sa nacionalnim.Kome će Srbi da se žale zbog lošeg statusa?Neka svako radi svoj posao pa će biti sve ok.

ky3ma

pre 7 godina

Ja mislim da je krajnje vreme da se Ugljaninu da stalna ministarska fotelja. Da je ovo prvi put pa da razumem Vucica ali ovo se desava vec 10 puta. Ako neko iz 10 puta ne nauci onda stvarno ne znam kada ce

jeremija

pre 7 godina

На читавом балкану фудбалски терени су идеално место за распаљивање националистичких страсти јер, више ама баш нико на стадионе не иде да гледа спортски догађај ,јер је све унапред договорено или судије кроје резултат,већ да изазива,провоцира,мобилише.
Стицајем околности многе вредне ствари у Србији су уништене,много фабрика и предузећа је затворено,па сматрам да би ЗАКОНОМ требало укинути,на одређено време од 10 година ,прву и другу фудбалску лигу - а оставити само лигашко такмичење на нивоу месне заједнице,међушколска и такмичења између дечијих вртића.

mile

pre 7 godina

Kad budu Kurdi u Turskoj smeli da skandiraju na utakmici "ovo je Kurdistan" i da im ne fali dlaka s glave onda cete mozda moci i vi Pazarci. Do tada ...

sta_sad

pre 7 godina

Setih se sada navijaca novog pazara pre dve tri godine na gostovanju u Krusevcu. Fino, fer navijanje bez ikakvih provokacija.....hm ili nije bilo bas tako. Ko je bio na tekmi zna o cemu pricam. Sto se navijaca zvezde, partizana....itd. Odavno to nema nikakvu vezu sa fudbalom ili drugim sportovima. Izjava totalni spin, zao mi je sto citam ovo u ovoj odavno okupiranoj drzavi.

Zuja

pre 7 godina

Dok je bio ministar bez portfelja nije trazio autonomiju i medjunarodno posredovanje. Zasto se oglasavju Ljajic i Ugljanin? Sta je cilj? Zataskavanje incidenta i prebacivanje krivice na drugog. Da li se ovo prvi put desava u Pazaru? Bio sam na utakmici. Da li je penal uzrok ili nenameran start Sikimica.? Ili je unapred bila spremna namera.Ocekujem i da se Esad Dzudzo oglasi

Bauk

pre 7 godina

Opaaa, koji samar drzavnim institucijama i ustavu...premijeru svemocni pokazi sad tu tvoju politiku koju nepismenima istices kao cvrstu pesnicu kojom sve drzis pod konac!

Silver Surfer

pre 7 godina

@ Block

Savrseno napisano.

Dodao bih da su u poslednjih 25 godina od nas svi gledali da pobegnu. Ako smo toliko dobri kako je moguce da sa nama niko nije hteo.

dusan

pre 7 godina

Obratio bih se onima koji su na utakmici prvo pokazali sliku Draze Mihajlovica,a potom i skandirali Ratku Mladicu.Malo su pobrkali loncice.General Draza je ostao veran svom narodu i svojoj zakletvi i proganjan,ubijen od komunista.Mladic je komunista koji je prvo pogazio svoju zakletvu,a potom i ostavio svoj narod na cedilu!

Šumadinac pali topa!

pre 7 godina

Ljudi, ne slušajte ni jedne ni druge, svako sa svojom komšijom nek bude onako kako treba i nema brige. U Bosni su nas posvađali, više vala nećete.

E U*

pre 7 godina

Ovo što priča g. Ugljanin nije ništa neobično.Ustanovljeno je da se srpski nacionalizam vrlo brzo širi po celoj zemlji,.sa velikim posledicama.Nije retkost da se gradjani uznemiravaju telefonskim pozivima kao meni, pa da me nazivaju ustašom i da mi psuju majku,oca i celu familiju sa napomenom da dolaze da me zakolju.Iako sam dao prijavu mesnoj policiji u Beloj Crkvi,oni nisu našli za shodno da koriste zakonski put i da prijavu pošalju Tužilaštvu u Vršac,kako bi se kriminalni počinitelj,pronašao i kaznio.To verbalno i psihičko nasilje sve je češće,ali niko to ne sprečava,iako to premijer objavljuje da su takvi postupci sve redji.

AZ, Albanac sa Kosova

pre 7 godina

Pojma nemam o ovoj utakmici, Ugljaninu i poziciji muslimana/bosnjaka u Srbiji ali me njegov govor veoma podseca na situaciju na Kosovu pre par decenija. Isto smo se ovako osecali i mi Albanci dosta dugo. Nazalost, svi znamo kako se to zavrsilo.

Dex

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Da,da,...i za pet minuta su odradili onaj trans sa žutom kućom posle provokacija Delija!
Dokle bre više sami sebe da lažemo,iz aviona se vidi da je spreman prekid!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (knele, 30. avgust 2016 14:47)

Jedino sto se aviona videlo jeste sudijsko navlacenje za Zvezdu, sto i nije neka novost. Haos pocinje posle penala i ulaska zvezdinih navijaca . Odgledaj snimak pa onda pricaj.

Dani

pre 7 godina

Sulejmane, generalno pravilo da je svaka pa i negativna reklama, dobra reklama, vazi samo u soubiznisu, politicki si se zakopao posle ovako nesuvislih izjava.

Hedona

pre 7 godina

Nikakva podvala državnog vrha nije uključena i sramota šta se priča. Ne postoji podvala, već postoji ekstremizam sa jedne i druge strane. Trebalo bi prestati plaćati ekstremističke grupe da se pojavljuju na sportskim manifesticijama.

EDIPON

pre 7 godina

Poznata je prvrženost Ugljanina muslimanima, Turskoj i Bošnjacima, začas ih proda za funkciju, za korupciju, za mesto u vladajućoj većini, ovo je samo njegov bes što nije u vladajućoj većini.

Demokrata

pre 7 godina

Nikad za njega glasao nisam, niti cu. Ali sam siguran da ce mnogo ljudi iz Sandzaka da podrzi ovu izjavu, a onda ce premijer da ima veliki problem, ako nastavi sa politikom 90ih. Prica ja sam dobar i demokrata, a moji ministri su nacionalisti (čitaj četnici) više ne prolazi. Dovoljna je samo jedna izjava ljudi kojima se okruzio, da ti bude muka..

e

pre 7 godina

Jeste nema sta sudija je otvoreno navijao za zvezdu. Najveci dokaz je taj da su zvezdasi dali 2 (dva) gola sa igracem manje. Sudija je jos pogresio sto nije izbacio jos 2- 3 zvezdina igraca pada napravi nekskvu ravnotezu. I konacno ono otrcano : Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ovim nemislim samo na sportiste. U gubicima najvise gube politicari jer nije svejedno imati ili ne kljuc narodne banke. Za taj dragoceni kljuc neki su spremni povesti rat uz moju ili tvoju podrsku, a svoju ce decu poslati na sigurno dok ne pobede u nicim izazvanom konfliktu.

dusan

pre 7 godina

Nazalost,Balkan je proklet...ni manjih naroda ni vecih sovinista!Zivimo na periferiji covecanstva,a ponasamo se kao da smo centar sveta!Princip da sam ja lep, pametan i posten,a da su svi ostali niza raca nas dovodi do totalne propasti...

hm

pre 7 godina

Sve ovo podseca na 90te. Milosevic se bavio Hrvatskom, umesto da se bavio Kosovom. Eto 26 godina kasnije. Ista prica. Vucic se bavi Hrvatskom, a gori mu u drzavi. Nitko nista pametno nije naucio.

Jaca

pre 7 godina

Sve manjine imaju vise nego odlicna prava i uslove u nasoj zemlji! Neka pogledaju kakva prava uzivaju druge manjine u nekim jacim i vecim zemljama, gotovo nikakve, jer da bi bio u njoj mora da prica njihov jezik, cita i pise njihovim pismom i da postuje njihovu zemlju, zastavu i himn,a ne daj Boze da okaci neku drugu!

Uros

pre 7 godina

Decenijama se na ovakav nacin podsticaju neredi i netrpeljivosti u nasoj zemlji. Mislim da je vreme da naucimo nositi se sa ovakvim problemima koji se veoma lako razbuktaju zbog preplitanja vise naroda i vera na ovim prostorima i naci resenje da se ne ponavljaju.

Marko

pre 7 godina

Treba smiriti strasti, ovo ne vodi nikuda. Ovo je jos jedan napad na slabu tacku nase drzave Srbije. Svi ovi nasilni i propagantni potezi odredjenih grupacija imaju svoju politicku pozadinu.

SaucySalamander

pre 7 godina

Policijske snage zastasuju narod?
Srpski ekstremisti?
Pazi, protiv sam ikakvog divljanja navijaca, bilo kojih. U stvari, to nisu navijaci vec kriminalci koji treba da su po zatvorima a ne stadionima...ali....koliko sam gledao utakmicu....navijaci PAZARA su divjali, lomili, gadjali stolicama i bacali se raznim rasistickim i sovinistickim parolama!!!
Pa nisu zvezdini navijaci vredjli Kangu vec pazarci!

Stefan

pre 7 godina

@Block,

To je sve polovicno tacno navodite pojave ali ne i uzroke. Termne konstutitivni narod i autonomije nisu Srbi uveli nego Josip Broz Tito i komunisti. A Srbi su manje vise trazili autonomije u Hrvatskoj i Bosni po ugledu na autonomije koje su napravljene na Kosovu za Albance. Glavni razlog nije bio neko ekstremno shvatanje drzave nego strah koga je zmija ujela i gustera se boji nazalost, ali je tako Srbi u doba Austrougarske na teritoriji tadasnje Krlajevine Hrvatsko-Slavonske nisu trazili nikakve autonomije jer manje vise nisu osecali nikakav strah koji potomci ustaskog genocida jesu. O ovom Ugljaninu i nasim politicarima ne treba reci trositi. Da je srece da je 1991 Djindjic sa ljudima kao Ljajic dosao na vlast ne bi ovakvih problema bilo.

Mirko

pre 7 godina

Ne branim navijace Zvezde ali je to sve deo navijackog folklora, problem je u tome sto Bosnjaci vide samo jednu stranu price dok onu drugu gde su oni negativni akteri namerno precutuju.

Block

pre 7 godina

Osnovni problem Srbije pa i Srb(ijanac)a uopste je ekstremno dozivljavanje drzave, gde uprkos deklarativnom zalaganju za prava nesrba, zapravo cine sve da se svi ostali osecaju kao stranci cak i kao neprijatelji. Tipa, ok mozes ti da budes Madjar, Bosnjak, Hrvat ali iskljucivo u cetiri zida svoje kuce. Vrlo je tesko biti u Srbiji bilo sta osim Srbin (mada ni nama nije lako u rodjenoj zemlji, ali to je sad druga tema). Ovaj rigidan stav onemogucava pripadnicima drugih nacija da se osecaju da pripadaju zemlji u kojoj su rodjeni, da tu iskazu svoje potencijale i ostvare neke svoje ambicije. Taj problem je simbolicno iskocio u prvi plan, blesavim izbacivanjem Ljajica jer ne peva himnu. Tako da dok Srbi gde god ih ima vise od 15, traze stvaranje zajednice opstina, status konstitutivnog naroda (potpuno nepoznat termi u istoriji prava), republiku, svakojake autonomije... istovremeno sve druge nacije dozivljavaju kao (privremene) uzurpatore svoje teritorije, koji moraju da prihvate da su podstanari. Ovaj srpski stav je efikasan nacin da udaljimo sve ostale od sebe. I naravno umesto da saslusamo sta ovaj Ugljanin ima da kaze, mi cemo ga proglasiti teroristom, da bi nam se za koju deceniji pojavio neki sto puta gori, koji nece da pise saopstenja vec poput Albanaca potpuno izoluje Sandzak od Srbije. A mi cemo ponovo da trazimo izgovore u svetskoj zaveri, trazimo hapsenja izdajnika i da se nadamo da ce Rusi da nas osvete za sopstvene poraze. A svet polako ide dalje.

Dex

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.

jeremija

pre 7 godina

На читавом балкану фудбалски терени су идеално место за распаљивање националистичких страсти јер, више ама баш нико на стадионе не иде да гледа спортски догађај ,јер је све унапред договорено или судије кроје резултат,већ да изазива,провоцира,мобилише.
Стицајем околности многе вредне ствари у Србији су уништене,много фабрика и предузећа је затворено,па сматрам да би ЗАКОНОМ требало укинути,на одређено време од 10 година ,прву и другу фудбалску лигу - а оставити само лигашко такмичење на нивоу месне заједнице,међушколска и такмичења између дечијих вртића.

Bauk

pre 7 godina

Opaaa, koji samar drzavnim institucijama i ustavu...premijeru svemocni pokazi sad tu tvoju politiku koju nepismenima istices kao cvrstu pesnicu kojom sve drzis pod konac!

E U*

pre 7 godina

Ovo što priča g. Ugljanin nije ništa neobično.Ustanovljeno je da se srpski nacionalizam vrlo brzo širi po celoj zemlji,.sa velikim posledicama.Nije retkost da se gradjani uznemiravaju telefonskim pozivima kao meni, pa da me nazivaju ustašom i da mi psuju majku,oca i celu familiju sa napomenom da dolaze da me zakolju.Iako sam dao prijavu mesnoj policiji u Beloj Crkvi,oni nisu našli za shodno da koriste zakonski put i da prijavu pošalju Tužilaštvu u Vršac,kako bi se kriminalni počinitelj,pronašao i kaznio.To verbalno i psihičko nasilje sve je češće,ali niko to ne sprečava,iako to premijer objavljuje da su takvi postupci sve redji.

sta_sad

pre 7 godina

Setih se sada navijaca novog pazara pre dve tri godine na gostovanju u Krusevcu. Fino, fer navijanje bez ikakvih provokacija.....hm ili nije bilo bas tako. Ko je bio na tekmi zna o cemu pricam. Sto se navijaca zvezde, partizana....itd. Odavno to nema nikakvu vezu sa fudbalom ili drugim sportovima. Izjava totalni spin, zao mi je sto citam ovo u ovoj odavno okupiranoj drzavi.

Dex

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Da,da,...i za pet minuta su odradili onaj trans sa žutom kućom posle provokacija Delija!
Dokle bre više sami sebe da lažemo,iz aviona se vidi da je spreman prekid!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (knele, 30. avgust 2016 14:47)

Jedino sto se aviona videlo jeste sudijsko navlacenje za Zvezdu, sto i nije neka novost. Haos pocinje posle penala i ulaska zvezdinih navijaca . Odgledaj snimak pa onda pricaj.

AZ, Albanac sa Kosova

pre 7 godina

Pojma nemam o ovoj utakmici, Ugljaninu i poziciji muslimana/bosnjaka u Srbiji ali me njegov govor veoma podseca na situaciju na Kosovu pre par decenija. Isto smo se ovako osecali i mi Albanci dosta dugo. Nazalost, svi znamo kako se to zavrsilo.

Stefan

pre 7 godina

@Block,

To je sve polovicno tacno navodite pojave ali ne i uzroke. Termne konstutitivni narod i autonomije nisu Srbi uveli nego Josip Broz Tito i komunisti. A Srbi su manje vise trazili autonomije u Hrvatskoj i Bosni po ugledu na autonomije koje su napravljene na Kosovu za Albance. Glavni razlog nije bio neko ekstremno shvatanje drzave nego strah koga je zmija ujela i gustera se boji nazalost, ali je tako Srbi u doba Austrougarske na teritoriji tadasnje Krlajevine Hrvatsko-Slavonske nisu trazili nikakve autonomije jer manje vise nisu osecali nikakav strah koji potomci ustaskog genocida jesu. O ovom Ugljaninu i nasim politicarima ne treba reci trositi. Da je srece da je 1991 Djindjic sa ljudima kao Ljajic dosao na vlast ne bi ovakvih problema bilo.

Salonski levičar

pre 7 godina

Autonomija Sandžaka - hahah, a koji je ekonomski i bilo kakav drugi benefit te autonomije, ili autonomije Kosova ili pripajanja Republike Srpske? Balkan je jezivo mesto za proživeti život u bedi, patnji i prebrojavanju krvnih zrnaca. Vi mlađi imate smartfone, ako čitate komentar bežite odavde bilo kuda

Demokrata

pre 7 godina

Nikad za njega glasao nisam, niti cu. Ali sam siguran da ce mnogo ljudi iz Sandzaka da podrzi ovu izjavu, a onda ce premijer da ima veliki problem, ako nastavi sa politikom 90ih. Prica ja sam dobar i demokrata, a moji ministri su nacionalisti (čitaj četnici) više ne prolazi. Dovoljna je samo jedna izjava ljudi kojima se okruzio, da ti bude muka..

dusan

pre 7 godina

Obratio bih se onima koji su na utakmici prvo pokazali sliku Draze Mihajlovica,a potom i skandirali Ratku Mladicu.Malo su pobrkali loncice.General Draza je ostao veran svom narodu i svojoj zakletvi i proganjan,ubijen od komunista.Mladic je komunista koji je prvo pogazio svoju zakletvu,a potom i ostavio svoj narod na cedilu!

Silver Surfer

pre 7 godina

@ Block

Savrseno napisano.

Dodao bih da su u poslednjih 25 godina od nas svi gledali da pobegnu. Ako smo toliko dobri kako je moguce da sa nama niko nije hteo.

Asd

pre 7 godina

Evo kao neko ko je gledao utakmicu cisto da podsetim gospodina Ugljanina kako lepo navijaju u novom pazaru: Ovo je turska, sandzak republika, kosovo je pored srbije, naser oric, zuta kuca itd.. ako cemo vec o ekstremizmu

hm

pre 7 godina

Sve ovo podseca na 90te. Milosevic se bavio Hrvatskom, umesto da se bavio Kosovom. Eto 26 godina kasnije. Ista prica. Vucic se bavi Hrvatskom, a gori mu u drzavi. Nitko nista pametno nije naucio.

Pitanje

pre 7 godina

Koji su to konkretno, po Ugljaninu, bosnjacki nacionalni interesi? I kakve veze ima antiteroristicka vezba policije Srbije i RS sa bosnjackim nacionalnim interesima? Ostalo nije vredno komentara....

ne ponovo devedesete

pre 7 godina

Ljudi, ne nasedajmo na provokacije. Politicki vrh nema vise cime da nas zamajava i dizu tenziju!. Znamo kako se to prosli put zavrsilo! Budimo pametni! Igraju se sa nama. Da se ne bi bavili socijalom, zdravstvom, ekonomijom... oni hoce da se biju, jer jedino to znaju.

knele

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Da,da,...i za pet minuta su odradili onaj trans sa žutom kućom posle provokacija Delija!
Dokle bre više sami sebe da lažemo,iz aviona se vidi da je spreman prekid!

Србија Србима

pre 7 godina

Ако је неко екстремиста у Србији, то си ти и ови твоји што мисле да живе у Турској.

Lola

pre 7 godina

Izbacite ih iz lige, pa nek se glupiraju u 3.ligi gde nece imati nikakve medijske paznje a samim tim ce se i raspasti. Tako to rade orgsnizovane zemlje, a nas vodja "mudro" cuti, pa kad dodjemo u situaciju kao sa Kosovom, bice jao kako.

Delija von Brdo

pre 7 godina

Mediji zataskavaju cinjenicu da su i Zvezdini huligani provocirali!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bumbar, 30. avgust 2016 14:51)

Imas li dokaz??? Na YT ima cela utakmica.Pogledaj i kazi u kom minutu snimka

Ma dajte ....

pre 7 godina

Znaci, Zvezini navijači su nosili zastave Turske, dresove Fenera, skandirali "Ovo je Turska", "Kosovo je pored Srbije", veličali Nasera Orića ...

papadubi

pre 7 godina

pa stanite,jel zbog penala,zbog draze,zbog sikimica ili zbog neravnopravnog polozaja bosnjaka? kako god,smatram da ovo nema veze sa fudbalom,i pazarska publika nije dosla da gleda fudbal,vec da se prepucava sa zvezdinim navijacima! da su hteli,mogli su da traze prekid utakmice zbog uvredljivih parola,i molim lepo... ne,oni su gadjali klupu sa IGRACIMA ZVEZDE,ne navijace... pa da li je njih bozovic provocirao,ili navijaci? sada ce ispasti svi krivi,sem njih samih... to me vraca u neka prosla vremena,kada su za sve obicno bili krivi srbi! da je ovo neka normalna drzava,kao sto nije,taj novi pazar ne bi na silu usao u super ligu,i ne bi tu politickom voljom ostao,vec bi bio u beton ligi,gde mu je i mesto... jer samo se setite potezanja pistolja na igrace novog pazara jer su srbi! zaboravljaju se ovde neke stvari,i to debelo! sto mora policija da dovodi igrace i navijace bilo kog srpskog kluba? ja koliko sam video,nisu zvezdini navijaci ubacivali baklje u teren,vec pazarci... lepo sad da se pazar protera iz prve lige,zabrana igranja,i molim lepo... kao na zapadu,jer se konstantno pozivaju na taj zapad... tesko da bi barsa igrala u primeri da su njeni navijaci ubacivali baklje i gadjali fudbalere reala stolicama...

ky3ma

pre 7 godina

Ja mislim da je krajnje vreme da se Ugljaninu da stalna ministarska fotelja. Da je ovo prvi put pa da razumem Vucica ali ovo se desava vec 10 puta. Ako neko iz 10 puta ne nauci onda stvarno ne znam kada ce

deda mile

pre 7 godina

(Block, 30. avgust 2016 14:42) koji prodavci magle se ovde pojavljuju neverovatno, ovaj lik ce penziju docekati roneci suze za nazovi bosnjacima, lepo on zivi od toga a ti frajeru zapamti jedno nikad i nigde manjine veca prava nisu imala nego u srbiji i nikad vise nisu drekali zbog toga

Tex

pre 7 godina

(Block, 30. avgust 2016 14:42)

Ajde daj jedan savet sta treba da se radi? Ovo sto je Uglanjin naveo je smesno, pa to sto je naveo za bosnjake isto vazi i za Srbe. Pa i mi grcamo u ovoj zemlji isto kao i oni. Sto je on povlasceniji od mene zato sto je nacionalna manjina? A eno na Kosovu ta nacionalna manjina ne moze da ode u crkvu... U Hrvatskoj dve table nema na cirilici. I sada smo mi najvecu uzurpatori zato sto neki idioti navijaju gluposti.... Daj man me majke ti, ko ne zna ovog Ugljanina pa jos i da poveruje sta on prica.

mile

pre 7 godina

Kad budu Kurdi u Turskoj smeli da skandiraju na utakmici "ovo je Kurdistan" i da im ne fali dlaka s glave onda cete mozda moci i vi Pazarci. Do tada ...

BVB

pre 7 godina

Bili ste i vi gospodine Ugljaninu u vladi, pa sto tad niste trazili ovo sto sad trazite? Potpaljujete ovaj napaceni narod koji je idealan za manipulacije u cilju ostvarivanja necijih ideala. Naslusali smo se ovakvih retorika i sa jedne i druge strane koje su iznedrile na hiljade mrtvih. Borite se vi za ostvarivanje novih radnih mesta u tom regionu, jer se ovakve fasisoidne izjave ne jedu, ali ih nam uvek stavljate u jelovnik. U ovoj zemlji smo svi ugrozeni, ali od vas politicara.

Kokorayko

pre 7 godina

Ja imam jedno jednostavno rešenje za ovaj problem.
Prvo se postave kamere na stadionu, onda dođe policija pregleda snimak,
dođe lepo žandarmerija, pohapsi sve podstrekače nasilja,one koji nose turske,ruske,zastave,mudžahedinska,četnička obeležija i sl.
Usvoji se novi član zakona po kratkom postupku,Gde je izgrednik dužan da kod sudije za prekršaje plati kaznu u visini od 1000-2000 eura u roku od 24sata, ako nema sredstava da plati kaznu za počinjeni prekršaj
šalje sa na dobrovoljni rad i višemesečna predavanja o lepom ponašanju (tzv ispiranju mozga) , u slučaju da ponovi incident,kazna se drastično povećava.
Tako,lupite ih par puta po džepu, ili malo težem dobrovoljnom radu.
videćete,biće mirni k'o bubice svi.

Jaca

pre 7 godina

Sve manjine imaju vise nego odlicna prava i uslove u nasoj zemlji! Neka pogledaju kakva prava uzivaju druge manjine u nekim jacim i vecim zemljama, gotovo nikakve, jer da bi bio u njoj mora da prica njihov jezik, cita i pise njihovim pismom i da postuje njihovu zemlju, zastavu i himn,a ne daj Boze da okaci neku drugu!

Istorija

pre 7 godina

Pa upravo ti svojom retorikom i neosnovanim tvrdnjava podgrevas neke moguce incidente. Umesto da ih osujecujes, ti sada, kao opozicija, posle vise godina, radis sve ono sto nisi radio dok si bio u vlasti. Dakle huskas, unapred osudjujes, i pravis razliku.
U Beogradu, kada se igra utakmica visokog rizika ima vise policije nego na Danu policije.
Pravo pitanje je pitanje huliganstva, a ne separatisticki oportunizam kojim se bavis sve vreme od kad nisi u vlasti.

brzina mi je vrlina a zovu me spori

pre 7 godina

E zato je Tito bio kralj znam coveka koji je igrao za neki nizerarazredni klub i uvredio sudiju na nacionalnoj osnovi odma sud 2 god suspenzije i novcana kazna i to bas velika a sada svako moze da vredja i da pljuje kako hoce jos ga i placaju za to

drug Vucela

pre 7 godina

Ono sto se moglo videti u prenosu, jeste da su navijaci Pazara korektno navijali do momenta u kome je sudija izmislio penal za Zvezdu. Onda pocinju skandiranja sudiji i Vucicu. Nakon toga ulaze navijaci Zvezde sa slikom Draze Mihajlovica i pocinju da skandiraju Ratku Mladicu. E, nakon toga krece ono uzvikivanje od strane navijaca Pazara.
(Dex, 30. avgust 2016 14:20)

Jedino sto se aviona videlo jeste sudijsko navlacenje za Zvezdu, sto i nije neka novost. Haos pocinje posle penala i ulaska zvezdinih navijaca . Odgledaj snimak pa onda pricaj.
(Dex, 30. avgust 2016 15:48)

Svaka cast majstore! Korektno su navijali uz "ovo je Turska" i "Naser Oric", a onda su na sovinisticko skandiranje "ovo je Srbija" usred zemlje Srbije, sto je nevidjena provokacija, odgovorili tolerantnim povicima "Kosovo je pored Srbije" i "zuta kuca".

Prosto mi je neprijatno koliko ti dobro ide trolovanje.

kodzo

pre 7 godina

A rasizam ispoljen prema Kangi???? Svuda u Evropi se rasisticki ispadi najstrozije kaznjavaju. Pokusaj linca, baklje u terenu, antidrzavne parole i skandiranja, Ubacivanje stolica i tvrdih predmeta na teren, a sve to potpaljivanjem od strane zvanicnog spikera necu ni da komentarisem. Ovo je za najstroziju kaznu tim pre sto se to u Pazaru desava skoro svaki put kad gostuju Zvezda i Partizan.

đenka

pre 7 godina

U potpunosti se slazem sa Gospodinom Ugljaninom.....Srbija je sve manje demokratska....
(Dejan Nesic, 30. avgust 2016 14:55)
Jedno je slagati se sa činjenicom, ali treba uzeti u obzir ko je upotrebljava, u koje svrhe i koliko ona izgleda jadno kad izađe iz njegovih usta

Ono

pre 7 godina

Iako ne sporim veoma los ili nepostojeci sistem borbe protiv huligana ovde se ne mogu sloziti sa Ugljaninom. Mnogo puta navijaci nisu ni pusteni u NP. Oduzimane su srpske zastave, navijacima NP se godinama dozvoljava mahanje zastavama Turske i BIH pa i Kosova. Nije problem mahati istim, ali po zakonu uvek mora biti pored i jedna srpska. Srpska zastava je obično paljena. Uzvikivanje parola vezanih za Kosovo, BiH i ratne zlocince nije bilo samo sada i jedini put vec to prati NP navijace jako dugo! Kao sto niko nije stao huliganima iz drugih klubova na rep nije stao ni navijacima Pazara. Drugim recima Ugljanin i Ljajic brane svoje huligane protiv huligana za koje kazu da iza njih stoji zvanicni Beograd. U čemu je onda razlika i zasto su NP huligani bolji?! E to kada rešimo tu političku zaleđinu mozda bude nesto ovako svako svog brani i pripisuje sve politici.

Al

pre 7 godina

Kako svi političari dok su u sastavu vlasti pričaju jedno, a kada iz iste ispadnu, pričaju sasvim drugu priču. Primer vam je Ugljanin, Zukorlic. Mada da ne bude da mislim samo na Pazarce, ovi iz Beograda su jos gori. Očigledno je upitanju prost sistem funkcionisanja politike na Balkanu.

Zuja

pre 7 godina

Dok je bio ministar bez portfelja nije trazio autonomiju i medjunarodno posredovanje. Zasto se oglasavju Ljajic i Ugljanin? Sta je cilj? Zataskavanje incidenta i prebacivanje krivice na drugog. Da li se ovo prvi put desava u Pazaru? Bio sam na utakmici. Da li je penal uzrok ili nenameran start Sikimica.? Ili je unapred bila spremna namera.Ocekujem i da se Esad Dzudzo oglasi

Milos

pre 7 godina

Jel to Ugljanin vidi sebe kao novog Aliju Izetbegovića za Sandžak?Do sada su trebali svi da nauče da li se isplati gurati narod u rat, iskreno se nadam da ga narod Sandžaka neće slediti na putu bez povratka.Sve što je naveo za Bošnjake važi i za Srbe u svojoj zemlji i zato nema veze sa nacionalnim.Kome će Srbi da se žale zbog lošeg statusa?Neka svako radi svoj posao pa će biti sve ok.

Srđa i rđa

pre 7 godina

,,Ugljanin je ćutao dok je bio ministar ni za šta", lepo reče Omerović. Lično sam mislio da je Ugljaninovo traženje ,,leba nad pogaču" posledica udaraca u glavu, (ono dok jecboksovao), ali sada sam ubeđen da mu to silno nedostaje...

МилошСрбија

pre 7 godina

Када престанемо хулигане да делимо на наше и њихове, када лидере навијачких група напаљена клинчурија престане да идеализује и поистовећује се са њима и када медији гласно и правим именом прозову и обележе изгреднике (наравно, тужилаштво да коначно постане независно и да престане да штити хулигане) тада ће можда нашем спорту и друштву бити боље. О Угљанину нећу да трошим речи, да има снаге у овој држави он не би био ту где јесте. Тачка!

sstefan

pre 7 godina

vidim komentar sa potpisom 'ko stiti delije?', pa znaci ne treba da bude policijske pratnje, pa da neko izgubi zivot ako dodje do sukoba, bacanja bombi sa ekserima i slicnog?
Previse maloumnih ljudi na jednom mestu, ja sam iz Kraljeva i normalno se osecam tamo, kao kad bi neko iz Pazara dosao ovde.
Cisto manipulisanje ovog coveka, koji samo zeli funkciju.
I jos jedna stvar, svuda je zastupljeno siromastvo, ruzno je i to koristiti kao izgovor, znaci jednima treba da se obezbede bolji uslovi, a drugi da gladuju jos vise?

Србија Србима

pre 7 godina

Ало, Угљанине, ти живиш у земљи Србији, па се тако и понашај! Ако ти се не свиђа, иди мало код Ердогана, да видим да ли ћеш тамо да шириш сепаратизам.

Radojko

pre 7 godina

Ugljaninu treba dati neko uhljebljenje. On ne može da pomogne, ali može da odmogne, mnooogo. On ne bi zazirao niodčega zarad ličnih ciljeva, jako me podseća na Slobu. Huligane snimati kamerama, hapsiti, osuđivati na višegodišnje kazne. Oba kluba (svejedno jesu li krivi ili pravi) da budu kažnjena sa godinu dana neigranja.

Kemal5

pre 7 godina

Meni je zao srpske igrace koji igraju za Pazar, jer se stavim u njihovu kozu i zapitam se kako je to kad tvoji navijaci skandiraju protiv tebe, tvoje zemlje itd.. a ti igras za njih, ili obrnuto, kako je muslimanskim igracima(dosta redji slucaj ali ipak ima) kad dodju u NP, da tvoji navijaci isto to rade. Ljudi to je stvarno tuzno. Da Bog da ja gledao fudbal i docekao da svi navijaci pevaju svoje pesme bez provociranja drugih i sl. Ali od toga nista dok se nesto ne preduzme.

e

pre 7 godina

Jeste nema sta sudija je otvoreno navijao za zvezdu. Najveci dokaz je taj da su zvezdasi dali 2 (dva) gola sa igracem manje. Sudija je jos pogresio sto nije izbacio jos 2- 3 zvezdina igraca pada napravi nekskvu ravnotezu. I konacno ono otrcano : Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ovim nemislim samo na sportiste. U gubicima najvise gube politicari jer nije svejedno imati ili ne kljuc narodne banke. Za taj dragoceni kljuc neki su spremni povesti rat uz moju ili tvoju podrsku, a svoju ce decu poslati na sigurno dok ne pobede u nicim izazvanom konfliktu.

nenad

pre 7 godina

Ja bi sport i navijace ostavio sportu. Cim se organizovano uzvikuju politicke parole tipa ovo je turska i ostale kazniti klub tri utakmice bez publike pa šest pa oduzimanje bodova. Bilo navijaci zvezde partizana ili novog pazara. Isto vazi i za prozivke prema UFEFA I FIFA. Sport treba da ostane samo sport politika i nezadovoljstvo na drugom mestu

dusan

pre 7 godina

Nazalost,Balkan je proklet...ni manjih naroda ni vecih sovinista!Zivimo na periferiji covecanstva,a ponasamo se kao da smo centar sveta!Princip da sam ja lep, pametan i posten,a da su svi ostali niza raca nas dovodi do totalne propasti...

Јабучило

pre 7 godina

Србија је изгубила утакмицу од Албаније и још три бода у сличној ситуацији. Применити исти аршин на домаћина. То што се фудбала тиче.
По закону судити за одговарајуће прекршаје или кривична дела и домаћим и гостујућим навијачима. Снимци постоје. То што се хулиганије тиче.

Dani

pre 7 godina

Sulejmane, generalno pravilo da je svaka pa i negativna reklama, dobra reklama, vazi samo u soubiznisu, politicki si se zakopao posle ovako nesuvislih izjava.

Hedona

pre 7 godina

Nikakva podvala državnog vrha nije uključena i sramota šta se priča. Ne postoji podvala, već postoji ekstremizam sa jedne i druge strane. Trebalo bi prestati plaćati ekstremističke grupe da se pojavljuju na sportskim manifesticijama.

EDIPON

pre 7 godina

Poznata je prvrženost Ugljanina muslimanima, Turskoj i Bošnjacima, začas ih proda za funkciju, za korupciju, za mesto u vladajućoj većini, ovo je samo njegov bes što nije u vladajućoj većini.

SaucySalamander

pre 7 godina

Policijske snage zastasuju narod?
Srpski ekstremisti?
Pazi, protiv sam ikakvog divljanja navijaca, bilo kojih. U stvari, to nisu navijaci vec kriminalci koji treba da su po zatvorima a ne stadionima...ali....koliko sam gledao utakmicu....navijaci PAZARA su divjali, lomili, gadjali stolicama i bacali se raznim rasistickim i sovinistickim parolama!!!
Pa nisu zvezdini navijaci vredjli Kangu vec pazarci!

Mirko

pre 7 godina

Ne branim navijace Zvezde ali je to sve deo navijackog folklora, problem je u tome sto Bosnjaci vide samo jednu stranu price dok onu drugu gde su oni negativni akteri namerno precutuju.

Šumadinac pali topa!

pre 7 godina

Ljudi, ne slušajte ni jedne ni druge, svako sa svojom komšijom nek bude onako kako treba i nema brige. U Bosni su nas posvađali, više vala nećete.

Marko

pre 7 godina

Treba smiriti strasti, ovo ne vodi nikuda. Ovo je jos jedan napad na slabu tacku nase drzave Srbije. Svi ovi nasilni i propagantni potezi odredjenih grupacija imaju svoju politicku pozadinu.

Uros

pre 7 godina

Decenijama se na ovakav nacin podsticaju neredi i netrpeljivosti u nasoj zemlji. Mislim da je vreme da naucimo nositi se sa ovakvim problemima koji se veoma lako razbuktaju zbog preplitanja vise naroda i vera na ovim prostorima i naci resenje da se ne ponavljaju.