Četvrtak, 11.08.2016.

11:17

Vukadinović napustio raspravu i poslao poljubac Vučiću

Predsednica Skupštine Srbije Maja Gojković saopštila je tokom sednice da je poslanik DSS Đorđe Vukadinović napustio salu i pritom poslao poljubac mandataru.

Izvor: B92

Vukadinoviæ napustio raspravu i poslao poljubac Vuèiæu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

(Lula, 11. avgust 2016 17:48)
Управо сам говорио о просечном Србину, тако да смо се лепо разумели, ја се извињавам ако сам био нападан или дрзак, не кажем да се нисмо мешали, али мешали смо се са свима што и ти истичеш... наравно сви смо ми измешани, ја нисам желео да говорим о нацији и да је поистовећујем са нечим што је њена генетска слика... поздрав

Moljac

pre 7 godina

Ipak ranije je uglavnom opozicija bila ta koja je opstruirala parlament i koristila se uvredama,a sada se vlast koristi time,što nema logike.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (buzzz, 11. avgust 2016 17:35)

Kako nema logike? Pa oni što su pre bili opozicija, sad su vlast. Što bi promena statusa trebala da znači da su ljudi odjednom postali lepo vaspitani? Sve su to i dalje radikali.

hmm

pre 7 godina

I da, drzave severne Evrope jesu uspesnije i "ozbiljnije" od mediteranskih. Ili hocete da kazete da su Italija, Grcka i Spanija ozbiljnije drzave od npr. Nemacke, Austrije, Franscuske ili Holandije? Kako da ne.
(Marko, 11. avgust 2016 14:57)

Francuska je mediteranska država. Prvo atlas u ruke pa tek onda šaljite komentar. A što se tiče uspešnosti, evo baš sada se održava Olimpijada u Brazilu, državi na američkom kontinentu od 200 miliona stanovnika, i pogodite kojim jezikom govori tih 200 miliona? Ne, nije ni nemački ni holandski.

Asparagus

pre 7 godina

Protestantska radna etika je mnogo produktivnija od one koju propagiraju i neguju mediteranski narodi. Nisam zbog toga ponosan jer i sam pripadam drugoj skupini, ali istini treba ponekad pogledati u oči.

Lula

pre 7 godina

@СрбинсонКрусо: Ja tu celu pricu o genetici gledam prilicno skepticno. Zato sto smo svi mi individualna bica, koja imaju razlicite gene. Ako se to sto ti pises odnosi na prosecnog Srbina, dobro, i ako je to naucno dokazano, opet dobro. Ali sve sto si napisao se odnosi na taj prosek, a kako su nasi geni stvarno rasporedjeno, niko ne zna, jer niko nije prosecan Srbin. To sa Turcima sam vise rekao iz sale, mada ne sumnjam da je u nasoj istoriji doslo, da tako kazem, telesnog kontakta izmedju "pravih" Turaka i srpske raje. Ali da ne dugovlacimo ovde o tome, jer, na kraju krajeva, svi smo ono sto mislimo ja jesmo. Mozda su "moji" pre 700 godina bili Mandzurci, ko zna. Sada smo Srbi. Sta je, tu je...;-)

Lula

pre 7 godina

@To je prava istina: Mozda sam se malo nespretno izrazio. Ja kao Srbin sebe vidim kao Slovena. Da je pre 500 godina ili ranije doslo do izmesanja raznih naroda je apsolutno normalno. To sam i napisao, zato sam i naveo, pomalo u sali, da smo verovatno svi mi pomalo i Turci. E sad, covek se uglavnom smatra pripadnikom onog naroda, kome pripadaju njegovi preci i ciji jezik govori. O religiji necu da pricam, jer nisam vernik. Svi u mojoj familiji, i sa jedne i sa druge strane, su Srbi. Prema tome ja bez problema mogu da kazem da sam Srbin. Bez da sam nacionalista. Verovatno ima i kod mojih negde nekog Madjara, Bugara ili Turcina. Ja to ne znam. I to nije vazno, jer smo svi mi pomalo izmesani. Ali postoji onaj deo koji je dominantan i vecinski. A to je kod Srba, verovali ili ne, taj srpski deo. Ja se nikad ne bih usudio da govorim o "cistoj krvi" i svako moze da se naziva kako hoce. Ja sam ono sto jesam. I ne vidim gde je tu problem.

Sa strane

pre 7 godina

Za ovo sto je AV rekao u srpskom parlamentu bio bi sankcionisan u evropskom. Ali Vucic otkrio Webera pa prica gluposti o superiornosti protestantskih kultura u odnosu na 'juznjacke'. Nije stigao da procita kritike Webera poslednjih pola veka... Kasni, a misli da je ispred svog vremena--mozda i jeste kad je polupismena Srbija u pitanju, ali ovo sto je rekao bi u evropskom parlamentu bilo okarakterisano kao diskriminatorno.

turgidson

pre 7 godina

Srbi koji žive na prostorima Hrvatske i Bosne imaju naziv Vlasi.U centralno Hrvatskoj postoji deo koji se zove Mala Vlaška.Čemu to svi smo ljudi bez obzira na pripadnost bilo kom narodu naciji ili veri.
(jesmo li vlasi !, 11. avgust 2016 16:06)

Ne, nemaju naziv Vlasi. Zašto pišeš takve neistine? Srbi su i u Hrvatskoj i u Bosni. Muslimani u Bosni često znaju "pogrdno" nazvati Srbe Vlasima, mada mi nije jasno zašto bismo trebali biti uvređeni. Molim te ostani bot.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Mozda je Seselj pomalo Vlah. Srbi to uglavnom nisu. I ja nisam. Vlasi su Rumuni, a mi Srbi smo Sloveni. Moji se otkad znaju za sebe izjasnjavaju kao Srbi. Moguce da je ponegde doslo do mesanja, ali isto tako je bilo ponegde mesanje sa Ilirima, Keltima i Rimljanima. Ali niko ne kaze da smo to. Mi imamo cak vise turskih gena, nego vlaskih. I prema tome, mi smo svi pomalo i Turci. Neko vise, neko manje. Svidelo se nama ili ne.
(Lula, 11. avgust 2016 15:22)
Имаш ти много више илирских гена него што мислиш, имаш и помало келтских, мало више германских и наравно словенских... у нашем геному нађено је 2% гена викинга... турских има врло мало, мање од тих викингшких... део популације који има тамнију косу и очи... је то наследио од управо илирских староседелаца, трачких у источној Србији... мало се информишите кога су турске аге и бегови (који јесу били етнички Турци) доводили са собом на балканске провинције, претежно јаничаре (јаничари нису Турци) и плаћенике, ко је желео да оде из богатих крајева у ову пустош и забит... нико није чист Словен... а за вашу теорију о Турцима на коју углавном не реагујем када о њој негде прочитам, јер зашто да рушим мит о турским прецима, кад га демантује физиономија нас и њих... мало погледајте Турке и њихов изглед слични су нам као Холанђани... мој пријатељ се забављао са Туркињом, и све њене које сам упознао пре него што их представио мој пријатељ препознао сам као Турке...

buzzz

pre 7 godina

Ni u kom slučaju nije primereno jednom narodnom poslaniku da u skupštinskoj sali šalje poljupce mandataru ili bilo kome drugom. Gospodin Vukadinović je, to što je uradio, uradio iz nemoći i zbog nedostatka argumenata. Svoje ponašanje treba da preispita, kao i mnogi drugi, da se ne bi više sramotio.(borko, 11. avgust 2016 13:04)Pa šta tu ima loše?Kamo sreće da je više ovakvih stvari i da poslanici prilikom rasprave ne potežu za uvredama i lažima,a bilo je i fizičkih nasrtaja.A nakon žustre rasprave u holu ispred sale pričaju viceve.Teškim rečima i uvredama se uglavnom služe u nedostatku argumenata.Ipak ranije je uglavnom opozicija bila ta koja je opstruirala parlament i koristila se uvredama,a sada se vlast koristi time,što nema logike.

jesmo li vlasi !

pre 7 godina

Srbi koji žive na prostorima Hrvatske i Bosne imaju naziv Vlasi.U centralno Hrvatskoj postoji deo koji se zove Mala Vlaška.Čemu to svi smo ljudi bez obzira na pripadnost bilo kom narodu naciji ili veri.

komedija

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Misli se na ekonomski uspeh. Fudbal, "cipeliske" i "lepote devojke" ne spadaju u ekonomski uspeh niti se generalno uklapaju u definiciju bitnog uspeha.

Siniša

pre 7 godina

Teza da su severnjački, tj. protestantski narodi uspešniji, pre svega u ekonomskom smislu zahvaljujući religiji, nije Vučićeva već sociologa Maks Vebera koji ju je razradio u delu "Protestantska etika i duh kapitalizma". Na osnovu dosadašnjih kometara mogu samo da zaključim da pristalice vlasti i opozicije nisu baš preterano načitane.

To je prava istina

pre 7 godina

Lula, na stranu sta Seselj prica, svi mi znamo ko je on; ipak reci te mi kako Vi to znate, da ste Vi, Sloveni! Gde je danas granica, posebno ovde na Balkanu gde postaju ili prestaju jedni a pocinju drugi! Zaista i najiskrenije, voleo bih da znam, kako se ustanovi i kako neko moze da zna da je potomak samo jednih, a ne i drugih i da je "cistokrvan ovaj ili onaj", nakon vise od 1400 godina neprestalnog mesanja!

Lula

pre 7 godina

Mozda je Seselj pomalo Vlah. Srbi to uglavnom nisu. I ja nisam. Vlasi su Rumuni, a mi Srbi smo Sloveni. Moji se otkad znaju za sebe izjasnjavaju kao Srbi. Moguce da je ponegde doslo do mesanja, ali isto tako je bilo ponegde mesanje sa Ilirima, Keltima i Rimljanima. Ali niko ne kaze da smo to. Mi imamo cak vise turskih gena, nego vlaskih. I prema tome, mi smo svi pomalo i Turci. Neko vise, neko manje. Svidelo se nama ili ne.

hmm

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Pa nemojte tako, pravili su i Nemci protestanti automobile, Varburg i Trabant.

Poljubac premijeru kao gest vlastoljublja

pre 7 godina

Vukadinović nije bio narodni poslanik u prethodnom sazivu 2012-2014, kada je stranka "NOPO", registrovana kao vlaška manjinska stranka osvojila 1 mandat. Sada, u aktuelnom sazivu, Vukadinović je ušao u parlament na listi DSS. Tako da ovo što je kandidat za premijera izjavio u pogledu promene vere i nacije iz koristoljublja, nema veze sa istinom. To može svako da proveri na zvaničnom sajtu Narodne skupštine.

Milutin

pre 7 godina

Ovde je ovaj Šešelj opet alfa i omega, a vidi se taj jak autoritet i prema Gojkovic i prema mandataru. Žalosno za jedan parlament. Ovakve parlamentarce ne bih poželeo ni najgorem neprijatelju. Kada je Šešelj svojevremeno psovao (najvulgarnije i najbukvalnije) jednog Mihiza dok je govorio, mnogo vam je smešno bilo radikali i naprednjaci? Gledajte sada cirkus i slušajte rečnik. Elokvencija na nivou... Ponavljam, žalosno.

Marko

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Postoje precizni i objektivni parametri ekonomskog napretka i kvaliteta zivota, kao i drugih parametara koliko je neka drzava uspesna - na primer postojanje pravne drzave, efikasnog adiministrativnog aparata itd...

I da, drzave severne Evrope jesu uspesnije i "ozbiljnije" od mediteranskih. Ili hocete da kazete da su Italija, Grcka i Spanija ozbiljnije drzave od npr. Nemacke, Austrije, Franscuske ili Holandije? Kako da ne.

Inace, nivo Vaseg rasudjivanja se dovoljno vidi kroz cinjenicu da su Vam kriterijumi za uspesnost "fudbal" i "lepote devojke"...

Srba

pre 7 godina

Vučić je izgubio kompas. Ovo više nije samo nekultura na koju smo navikli, Vučić javno osuđuje poslanike kao kriminalce. To je krivično delo, suguran sam.... i pravi ga premijer.... onaj koji treba da gradi pravnu državu. Užas. Postali smo gori od neke Afričke diktature.

borko

pre 7 godina

Ni u kom slučaju nije primereno jednom narodnom poslaniku da u skupštinskoj sali šalje poljupce mandataru ili bilo kome drugom. Gospodin Vukadinović je, to što je uradio, uradio iz nemoći i zbog nedostatka argumenata. Svoje ponašanje treba da preispita, kao i mnogi drugi, da se ne bi više sramotio.

sasha

pre 7 godina

Seselj najobrazovaniji?!?
Po kojim to merilima?!?

Sklapa price kako mu sta padne na pamet,pa narod misli da je mnogo pametan...

A jos je uvek uz vlast,ali prikriveno.... evo i sad...Uvek uz AV....

Old

pre 7 godina

Za ove mladje:

Seselj je ucio Vucica, dao mu sve i bio mentor 20 i vise godina.

Sigurno je srecan sto mu ucenik vlada drzavom i pritom ga je izvukao iz Haga.

Naravno da ce se praviti da su protivnici, ali su kumovi i lojalni jedno drugom.

Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant

pre 7 godina

Koliko moze biti pametna izjava AV, da su severni narodi u Evropi uspesniji zbog vere, konkretno Protestantske, u odnosu na ostale narode, pre svega one Mediteranske, neka analitičari i oni koji su slušali sami protumače i razjasne. Lično mislim da to sto je rekao nema veze sa realnoscu...
(jerkovic, 11. avgust 2016 12:18)

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.

Svako je ono kako se oseća i izjašnjava

pre 7 godina

"Svi smo pomalo Vlasi", kaže Šešelj, ovo je ovde neko pozdravio kao "veliko znanje", iako je reč o velikom neznanju, jer je Šešelj Srbe, kao naciju, nastalu iz naroda, a formiranje nacije počelo je oslobađanjem od Turaka, dakle početkom devetnaestog veka, pokušao da odredi na jedan anahroni i biologistički način. Nacija nije buiološka nego je istorijska kategorija, i nacionalni Srbi nemaju nikakve veze s Vlasima. Šešelj je dosledan svojim "teorijama" da ne postoje makedonska, bošnjačka i crnogorska nacija, da su svi oni Srbi, jer su istog biološkog porekla, kao da se nacionalna svest formira prema krvnim zrncima a ne prema istorijskim (društvenim, političkim, ekonomskim) zakonitostima, koji idu sve do interesa jedne ljudske zajednice.

jerkovic

pre 7 godina

Koliko moze biti pametna izjava AV, da su severni narodi u Evropi uspesniji zbog vere, konkretno Protestantske, u odnosu na ostale narode, pre svega one Mediteranske, neka analitičari i oni koji su slušali sami protumače i razjasne. Lično mislim da to sto je rekao nema veze sa realnoscu...

jelica

pre 7 godina

Juče sam samo na kratko uključila TV I bolje da nisam jer ono što sam čula I videla mislim da nije primereno za jedan parlament. Lično vredjanje političkih protivnika od strane AV pa oda zamena teza nije dao odgovor ni na jedno postavljeno pitanje. Vrhunac prostakluka Marjan Rističević I kao šlag na tortu Martinović sa ushićenjem da je expoze naučni rad, šlihtanju nikad kraja. Isti ton I danas sa ovima nismo ni za dismo nismo a mi bi u EU jadni smo

borko

pre 7 godina

Ni u kom slučaju nije primereno jednom narodnom poslaniku da u skupštinskoj sali šalje poljupce mandataru ili bilo kome drugom. Gospodin Vukadinović je, to što je uradio, uradio iz nemoći i zbog nedostatka argumenata. Svoje ponašanje treba da preispita, kao i mnogi drugi, da se ne bi više sramotio.

jelica

pre 7 godina

Juče sam samo na kratko uključila TV I bolje da nisam jer ono što sam čula I videla mislim da nije primereno za jedan parlament. Lično vredjanje političkih protivnika od strane AV pa oda zamena teza nije dao odgovor ni na jedno postavljeno pitanje. Vrhunac prostakluka Marjan Rističević I kao šlag na tortu Martinović sa ushićenjem da je expoze naučni rad, šlihtanju nikad kraja. Isti ton I danas sa ovima nismo ni za dismo nismo a mi bi u EU jadni smo

Srba

pre 7 godina

Vučić je izgubio kompas. Ovo više nije samo nekultura na koju smo navikli, Vučić javno osuđuje poslanike kao kriminalce. To je krivično delo, suguran sam.... i pravi ga premijer.... onaj koji treba da gradi pravnu državu. Užas. Postali smo gori od neke Afričke diktature.

Old

pre 7 godina

Za ove mladje:

Seselj je ucio Vucica, dao mu sve i bio mentor 20 i vise godina.

Sigurno je srecan sto mu ucenik vlada drzavom i pritom ga je izvukao iz Haga.

Naravno da ce se praviti da su protivnici, ali su kumovi i lojalni jedno drugom.

jerkovic

pre 7 godina

Koliko moze biti pametna izjava AV, da su severni narodi u Evropi uspesniji zbog vere, konkretno Protestantske, u odnosu na ostale narode, pre svega one Mediteranske, neka analitičari i oni koji su slušali sami protumače i razjasne. Lično mislim da to sto je rekao nema veze sa realnoscu...

sasha

pre 7 godina

Seselj najobrazovaniji?!?
Po kojim to merilima?!?

Sklapa price kako mu sta padne na pamet,pa narod misli da je mnogo pametan...

A jos je uvek uz vlast,ali prikriveno.... evo i sad...Uvek uz AV....

Svako je ono kako se oseća i izjašnjava

pre 7 godina

"Svi smo pomalo Vlasi", kaže Šešelj, ovo je ovde neko pozdravio kao "veliko znanje", iako je reč o velikom neznanju, jer je Šešelj Srbe, kao naciju, nastalu iz naroda, a formiranje nacije počelo je oslobađanjem od Turaka, dakle početkom devetnaestog veka, pokušao da odredi na jedan anahroni i biologistički način. Nacija nije buiološka nego je istorijska kategorija, i nacionalni Srbi nemaju nikakve veze s Vlasima. Šešelj je dosledan svojim "teorijama" da ne postoje makedonska, bošnjačka i crnogorska nacija, da su svi oni Srbi, jer su istog biološkog porekla, kao da se nacionalna svest formira prema krvnim zrncima a ne prema istorijskim (društvenim, političkim, ekonomskim) zakonitostima, koji idu sve do interesa jedne ljudske zajednice.

Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant

pre 7 godina

Koliko moze biti pametna izjava AV, da su severni narodi u Evropi uspesniji zbog vere, konkretno Protestantske, u odnosu na ostale narode, pre svega one Mediteranske, neka analitičari i oni koji su slušali sami protumače i razjasne. Lično mislim da to sto je rekao nema veze sa realnoscu...
(jerkovic, 11. avgust 2016 12:18)

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.

Milutin

pre 7 godina

Ovde je ovaj Šešelj opet alfa i omega, a vidi se taj jak autoritet i prema Gojkovic i prema mandataru. Žalosno za jedan parlament. Ovakve parlamentarce ne bih poželeo ni najgorem neprijatelju. Kada je Šešelj svojevremeno psovao (najvulgarnije i najbukvalnije) jednog Mihiza dok je govorio, mnogo vam je smešno bilo radikali i naprednjaci? Gledajte sada cirkus i slušajte rečnik. Elokvencija na nivou... Ponavljam, žalosno.

Poljubac premijeru kao gest vlastoljublja

pre 7 godina

Vukadinović nije bio narodni poslanik u prethodnom sazivu 2012-2014, kada je stranka "NOPO", registrovana kao vlaška manjinska stranka osvojila 1 mandat. Sada, u aktuelnom sazivu, Vukadinović je ušao u parlament na listi DSS. Tako da ovo što je kandidat za premijera izjavio u pogledu promene vere i nacije iz koristoljublja, nema veze sa istinom. To može svako da proveri na zvaničnom sajtu Narodne skupštine.

buzzz

pre 7 godina

Ni u kom slučaju nije primereno jednom narodnom poslaniku da u skupštinskoj sali šalje poljupce mandataru ili bilo kome drugom. Gospodin Vukadinović je, to što je uradio, uradio iz nemoći i zbog nedostatka argumenata. Svoje ponašanje treba da preispita, kao i mnogi drugi, da se ne bi više sramotio.(borko, 11. avgust 2016 13:04)Pa šta tu ima loše?Kamo sreće da je više ovakvih stvari i da poslanici prilikom rasprave ne potežu za uvredama i lažima,a bilo je i fizičkih nasrtaja.A nakon žustre rasprave u holu ispred sale pričaju viceve.Teškim rečima i uvredama se uglavnom služe u nedostatku argumenata.Ipak ranije je uglavnom opozicija bila ta koja je opstruirala parlament i koristila se uvredama,a sada se vlast koristi time,što nema logike.

Sa strane

pre 7 godina

Za ovo sto je AV rekao u srpskom parlamentu bio bi sankcionisan u evropskom. Ali Vucic otkrio Webera pa prica gluposti o superiornosti protestantskih kultura u odnosu na 'juznjacke'. Nije stigao da procita kritike Webera poslednjih pola veka... Kasni, a misli da je ispred svog vremena--mozda i jeste kad je polupismena Srbija u pitanju, ali ovo sto je rekao bi u evropskom parlamentu bilo okarakterisano kao diskriminatorno.

Lula

pre 7 godina

Mozda je Seselj pomalo Vlah. Srbi to uglavnom nisu. I ja nisam. Vlasi su Rumuni, a mi Srbi smo Sloveni. Moji se otkad znaju za sebe izjasnjavaju kao Srbi. Moguce da je ponegde doslo do mesanja, ali isto tako je bilo ponegde mesanje sa Ilirima, Keltima i Rimljanima. Ali niko ne kaze da smo to. Mi imamo cak vise turskih gena, nego vlaskih. I prema tome, mi smo svi pomalo i Turci. Neko vise, neko manje. Svidelo se nama ili ne.

Siniša

pre 7 godina

Teza da su severnjački, tj. protestantski narodi uspešniji, pre svega u ekonomskom smislu zahvaljujući religiji, nije Vučićeva već sociologa Maks Vebera koji ju je razradio u delu "Protestantska etika i duh kapitalizma". Na osnovu dosadašnjih kometara mogu samo da zaključim da pristalice vlasti i opozicije nisu baš preterano načitane.

Moljac

pre 7 godina

Ipak ranije je uglavnom opozicija bila ta koja je opstruirala parlament i koristila se uvredama,a sada se vlast koristi time,što nema logike.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (buzzz, 11. avgust 2016 17:35)

Kako nema logike? Pa oni što su pre bili opozicija, sad su vlast. Što bi promena statusa trebala da znači da su ljudi odjednom postali lepo vaspitani? Sve su to i dalje radikali.

hmm

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Pa nemojte tako, pravili su i Nemci protestanti automobile, Varburg i Trabant.

Marko

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Postoje precizni i objektivni parametri ekonomskog napretka i kvaliteta zivota, kao i drugih parametara koliko je neka drzava uspesna - na primer postojanje pravne drzave, efikasnog adiministrativnog aparata itd...

I da, drzave severne Evrope jesu uspesnije i "ozbiljnije" od mediteranskih. Ili hocete da kazete da su Italija, Grcka i Spanija ozbiljnije drzave od npr. Nemacke, Austrije, Franscuske ili Holandije? Kako da ne.

Inace, nivo Vaseg rasudjivanja se dovoljno vidi kroz cinjenicu da su Vam kriterijumi za uspesnost "fudbal" i "lepote devojke"...

To je prava istina

pre 7 godina

Lula, na stranu sta Seselj prica, svi mi znamo ko je on; ipak reci te mi kako Vi to znate, da ste Vi, Sloveni! Gde je danas granica, posebno ovde na Balkanu gde postaju ili prestaju jedni a pocinju drugi! Zaista i najiskrenije, voleo bih da znam, kako se ustanovi i kako neko moze da zna da je potomak samo jednih, a ne i drugih i da je "cistokrvan ovaj ili onaj", nakon vise od 1400 godina neprestalnog mesanja!

turgidson

pre 7 godina

Srbi koji žive na prostorima Hrvatske i Bosne imaju naziv Vlasi.U centralno Hrvatskoj postoji deo koji se zove Mala Vlaška.Čemu to svi smo ljudi bez obzira na pripadnost bilo kom narodu naciji ili veri.
(jesmo li vlasi !, 11. avgust 2016 16:06)

Ne, nemaju naziv Vlasi. Zašto pišeš takve neistine? Srbi su i u Hrvatskoj i u Bosni. Muslimani u Bosni često znaju "pogrdno" nazvati Srbe Vlasima, mada mi nije jasno zašto bismo trebali biti uvređeni. Molim te ostani bot.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Mozda je Seselj pomalo Vlah. Srbi to uglavnom nisu. I ja nisam. Vlasi su Rumuni, a mi Srbi smo Sloveni. Moji se otkad znaju za sebe izjasnjavaju kao Srbi. Moguce da je ponegde doslo do mesanja, ali isto tako je bilo ponegde mesanje sa Ilirima, Keltima i Rimljanima. Ali niko ne kaze da smo to. Mi imamo cak vise turskih gena, nego vlaskih. I prema tome, mi smo svi pomalo i Turci. Neko vise, neko manje. Svidelo se nama ili ne.
(Lula, 11. avgust 2016 15:22)
Имаш ти много више илирских гена него што мислиш, имаш и помало келтских, мало више германских и наравно словенских... у нашем геному нађено је 2% гена викинга... турских има врло мало, мање од тих викингшких... део популације који има тамнију косу и очи... је то наследио од управо илирских староседелаца, трачких у источној Србији... мало се информишите кога су турске аге и бегови (који јесу били етнички Турци) доводили са собом на балканске провинције, претежно јаничаре (јаничари нису Турци) и плаћенике, ко је желео да оде из богатих крајева у ову пустош и забит... нико није чист Словен... а за вашу теорију о Турцима на коју углавном не реагујем када о њој негде прочитам, јер зашто да рушим мит о турским прецима, кад га демантује физиономија нас и њих... мало погледајте Турке и њихов изглед слични су нам као Холанђани... мој пријатељ се забављао са Туркињом, и све њене које сам упознао пре него што их представио мој пријатељ препознао сам као Турке...

Lula

pre 7 godina

@To je prava istina: Mozda sam se malo nespretno izrazio. Ja kao Srbin sebe vidim kao Slovena. Da je pre 500 godina ili ranije doslo do izmesanja raznih naroda je apsolutno normalno. To sam i napisao, zato sam i naveo, pomalo u sali, da smo verovatno svi mi pomalo i Turci. E sad, covek se uglavnom smatra pripadnikom onog naroda, kome pripadaju njegovi preci i ciji jezik govori. O religiji necu da pricam, jer nisam vernik. Svi u mojoj familiji, i sa jedne i sa druge strane, su Srbi. Prema tome ja bez problema mogu da kazem da sam Srbin. Bez da sam nacionalista. Verovatno ima i kod mojih negde nekog Madjara, Bugara ili Turcina. Ja to ne znam. I to nije vazno, jer smo svi mi pomalo izmesani. Ali postoji onaj deo koji je dominantan i vecinski. A to je kod Srba, verovali ili ne, taj srpski deo. Ja se nikad ne bih usudio da govorim o "cistoj krvi" i svako moze da se naziva kako hoce. Ja sam ono sto jesam. I ne vidim gde je tu problem.

hmm

pre 7 godina

I da, drzave severne Evrope jesu uspesnije i "ozbiljnije" od mediteranskih. Ili hocete da kazete da su Italija, Grcka i Spanija ozbiljnije drzave od npr. Nemacke, Austrije, Franscuske ili Holandije? Kako da ne.
(Marko, 11. avgust 2016 14:57)

Francuska je mediteranska država. Prvo atlas u ruke pa tek onda šaljite komentar. A što se tiče uspešnosti, evo baš sada se održava Olimpijada u Brazilu, državi na američkom kontinentu od 200 miliona stanovnika, i pogodite kojim jezikom govori tih 200 miliona? Ne, nije ni nemački ni holandski.

Lula

pre 7 godina

@СрбинсонКрусо: Ja tu celu pricu o genetici gledam prilicno skepticno. Zato sto smo svi mi individualna bica, koja imaju razlicite gene. Ako se to sto ti pises odnosi na prosecnog Srbina, dobro, i ako je to naucno dokazano, opet dobro. Ali sve sto si napisao se odnosi na taj prosek, a kako su nasi geni stvarno rasporedjeno, niko ne zna, jer niko nije prosecan Srbin. To sa Turcima sam vise rekao iz sale, mada ne sumnjam da je u nasoj istoriji doslo, da tako kazem, telesnog kontakta izmedju "pravih" Turaka i srpske raje. Ali da ne dugovlacimo ovde o tome, jer, na kraju krajeva, svi smo ono sto mislimo ja jesmo. Mozda su "moji" pre 700 godina bili Mandzurci, ko zna. Sada smo Srbi. Sta je, tu je...;-)

jesmo li vlasi !

pre 7 godina

Srbi koji žive na prostorima Hrvatske i Bosne imaju naziv Vlasi.U centralno Hrvatskoj postoji deo koji se zove Mala Vlaška.Čemu to svi smo ljudi bez obzira na pripadnost bilo kom narodu naciji ili veri.

komedija

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Misli se na ekonomski uspeh. Fudbal, "cipeliske" i "lepote devojke" ne spadaju u ekonomski uspeh niti se generalno uklapaju u definiciju bitnog uspeha.

Asparagus

pre 7 godina

Protestantska radna etika je mnogo produktivnija od one koju propagiraju i neguju mediteranski narodi. Nisam zbog toga ponosan jer i sam pripadam drugoj skupini, ali istini treba ponekad pogledati u oči.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

(Lula, 11. avgust 2016 17:48)
Управо сам говорио о просечном Србину, тако да смо се лепо разумели, ја се извињавам ако сам био нападан или дрзак, не кажем да се нисмо мешали, али мешали смо се са свима што и ти истичеш... наравно сви смо ми измешани, ја нисам желео да говорим о нацији и да је поистовећујем са нечим што је њена генетска слика... поздрав

jelica

pre 7 godina

Juče sam samo na kratko uključila TV I bolje da nisam jer ono što sam čula I videla mislim da nije primereno za jedan parlament. Lično vredjanje političkih protivnika od strane AV pa oda zamena teza nije dao odgovor ni na jedno postavljeno pitanje. Vrhunac prostakluka Marjan Rističević I kao šlag na tortu Martinović sa ushićenjem da je expoze naučni rad, šlihtanju nikad kraja. Isti ton I danas sa ovima nismo ni za dismo nismo a mi bi u EU jadni smo

Lula

pre 7 godina

Mozda je Seselj pomalo Vlah. Srbi to uglavnom nisu. I ja nisam. Vlasi su Rumuni, a mi Srbi smo Sloveni. Moji se otkad znaju za sebe izjasnjavaju kao Srbi. Moguce da je ponegde doslo do mesanja, ali isto tako je bilo ponegde mesanje sa Ilirima, Keltima i Rimljanima. Ali niko ne kaze da smo to. Mi imamo cak vise turskih gena, nego vlaskih. I prema tome, mi smo svi pomalo i Turci. Neko vise, neko manje. Svidelo se nama ili ne.

Svako je ono kako se oseća i izjašnjava

pre 7 godina

"Svi smo pomalo Vlasi", kaže Šešelj, ovo je ovde neko pozdravio kao "veliko znanje", iako je reč o velikom neznanju, jer je Šešelj Srbe, kao naciju, nastalu iz naroda, a formiranje nacije počelo je oslobađanjem od Turaka, dakle početkom devetnaestog veka, pokušao da odredi na jedan anahroni i biologistički način. Nacija nije buiološka nego je istorijska kategorija, i nacionalni Srbi nemaju nikakve veze s Vlasima. Šešelj je dosledan svojim "teorijama" da ne postoje makedonska, bošnjačka i crnogorska nacija, da su svi oni Srbi, jer su istog biološkog porekla, kao da se nacionalna svest formira prema krvnim zrncima a ne prema istorijskim (društvenim, političkim, ekonomskim) zakonitostima, koji idu sve do interesa jedne ljudske zajednice.

jerkovic

pre 7 godina

Koliko moze biti pametna izjava AV, da su severni narodi u Evropi uspesniji zbog vere, konkretno Protestantske, u odnosu na ostale narode, pre svega one Mediteranske, neka analitičari i oni koji su slušali sami protumače i razjasne. Lično mislim da to sto je rekao nema veze sa realnoscu...

Old

pre 7 godina

Za ove mladje:

Seselj je ucio Vucica, dao mu sve i bio mentor 20 i vise godina.

Sigurno je srecan sto mu ucenik vlada drzavom i pritom ga je izvukao iz Haga.

Naravno da ce se praviti da su protivnici, ali su kumovi i lojalni jedno drugom.

Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant

pre 7 godina

Koliko moze biti pametna izjava AV, da su severni narodi u Evropi uspesniji zbog vere, konkretno Protestantske, u odnosu na ostale narode, pre svega one Mediteranske, neka analitičari i oni koji su slušali sami protumače i razjasne. Lično mislim da to sto je rekao nema veze sa realnoscu...
(jerkovic, 11. avgust 2016 12:18)

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.

sasha

pre 7 godina

Seselj najobrazovaniji?!?
Po kojim to merilima?!?

Sklapa price kako mu sta padne na pamet,pa narod misli da je mnogo pametan...

A jos je uvek uz vlast,ali prikriveno.... evo i sad...Uvek uz AV....

Srba

pre 7 godina

Vučić je izgubio kompas. Ovo više nije samo nekultura na koju smo navikli, Vučić javno osuđuje poslanike kao kriminalce. To je krivično delo, suguran sam.... i pravi ga premijer.... onaj koji treba da gradi pravnu državu. Užas. Postali smo gori od neke Afričke diktature.

hmm

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Pa nemojte tako, pravili su i Nemci protestanti automobile, Varburg i Trabant.

Poljubac premijeru kao gest vlastoljublja

pre 7 godina

Vukadinović nije bio narodni poslanik u prethodnom sazivu 2012-2014, kada je stranka "NOPO", registrovana kao vlaška manjinska stranka osvojila 1 mandat. Sada, u aktuelnom sazivu, Vukadinović je ušao u parlament na listi DSS. Tako da ovo što je kandidat za premijera izjavio u pogledu promene vere i nacije iz koristoljublja, nema veze sa istinom. To može svako da proveri na zvaničnom sajtu Narodne skupštine.

Milutin

pre 7 godina

Ovde je ovaj Šešelj opet alfa i omega, a vidi se taj jak autoritet i prema Gojkovic i prema mandataru. Žalosno za jedan parlament. Ovakve parlamentarce ne bih poželeo ni najgorem neprijatelju. Kada je Šešelj svojevremeno psovao (najvulgarnije i najbukvalnije) jednog Mihiza dok je govorio, mnogo vam je smešno bilo radikali i naprednjaci? Gledajte sada cirkus i slušajte rečnik. Elokvencija na nivou... Ponavljam, žalosno.

Marko

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Postoje precizni i objektivni parametri ekonomskog napretka i kvaliteta zivota, kao i drugih parametara koliko je neka drzava uspesna - na primer postojanje pravne drzave, efikasnog adiministrativnog aparata itd...

I da, drzave severne Evrope jesu uspesnije i "ozbiljnije" od mediteranskih. Ili hocete da kazete da su Italija, Grcka i Spanija ozbiljnije drzave od npr. Nemacke, Austrije, Franscuske ili Holandije? Kako da ne.

Inace, nivo Vaseg rasudjivanja se dovoljno vidi kroz cinjenicu da su Vam kriterijumi za uspesnost "fudbal" i "lepote devojke"...

buzzz

pre 7 godina

Ni u kom slučaju nije primereno jednom narodnom poslaniku da u skupštinskoj sali šalje poljupce mandataru ili bilo kome drugom. Gospodin Vukadinović je, to što je uradio, uradio iz nemoći i zbog nedostatka argumenata. Svoje ponašanje treba da preispita, kao i mnogi drugi, da se ne bi više sramotio.(borko, 11. avgust 2016 13:04)Pa šta tu ima loše?Kamo sreće da je više ovakvih stvari i da poslanici prilikom rasprave ne potežu za uvredama i lažima,a bilo je i fizičkih nasrtaja.A nakon žustre rasprave u holu ispred sale pričaju viceve.Teškim rečima i uvredama se uglavnom služe u nedostatku argumenata.Ipak ranije je uglavnom opozicija bila ta koja je opstruirala parlament i koristila se uvredama,a sada se vlast koristi time,što nema logike.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

(Lula, 11. avgust 2016 17:48)
Управо сам говорио о просечном Србину, тако да смо се лепо разумели, ја се извињавам ако сам био нападан или дрзак, не кажем да се нисмо мешали, али мешали смо се са свима што и ти истичеш... наравно сви смо ми измешани, ја нисам желео да говорим о нацији и да је поистовећујем са нечим што је њена генетска слика... поздрав

Moljac

pre 7 godina

Ipak ranije je uglavnom opozicija bila ta koja je opstruirala parlament i koristila se uvredama,a sada se vlast koristi time,što nema logike.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (buzzz, 11. avgust 2016 17:35)

Kako nema logike? Pa oni što su pre bili opozicija, sad su vlast. Što bi promena statusa trebala da znači da su ljudi odjednom postali lepo vaspitani? Sve su to i dalje radikali.

Siniša

pre 7 godina

Teza da su severnjački, tj. protestantski narodi uspešniji, pre svega u ekonomskom smislu zahvaljujući religiji, nije Vučićeva već sociologa Maks Vebera koji ju je razradio u delu "Protestantska etika i duh kapitalizma". Na osnovu dosadašnjih kometara mogu samo da zaključim da pristalice vlasti i opozicije nisu baš preterano načitane.

Asparagus

pre 7 godina

Protestantska radna etika je mnogo produktivnija od one koju propagiraju i neguju mediteranski narodi. Nisam zbog toga ponosan jer i sam pripadam drugoj skupini, ali istini treba ponekad pogledati u oči.

Lula

pre 7 godina

@To je prava istina: Mozda sam se malo nespretno izrazio. Ja kao Srbin sebe vidim kao Slovena. Da je pre 500 godina ili ranije doslo do izmesanja raznih naroda je apsolutno normalno. To sam i napisao, zato sam i naveo, pomalo u sali, da smo verovatno svi mi pomalo i Turci. E sad, covek se uglavnom smatra pripadnikom onog naroda, kome pripadaju njegovi preci i ciji jezik govori. O religiji necu da pricam, jer nisam vernik. Svi u mojoj familiji, i sa jedne i sa druge strane, su Srbi. Prema tome ja bez problema mogu da kazem da sam Srbin. Bez da sam nacionalista. Verovatno ima i kod mojih negde nekog Madjara, Bugara ili Turcina. Ja to ne znam. I to nije vazno, jer smo svi mi pomalo izmesani. Ali postoji onaj deo koji je dominantan i vecinski. A to je kod Srba, verovali ili ne, taj srpski deo. Ja se nikad ne bih usudio da govorim o "cistoj krvi" i svako moze da se naziva kako hoce. Ja sam ono sto jesam. I ne vidim gde je tu problem.

Lula

pre 7 godina

@СрбинсонКрусо: Ja tu celu pricu o genetici gledam prilicno skepticno. Zato sto smo svi mi individualna bica, koja imaju razlicite gene. Ako se to sto ti pises odnosi na prosecnog Srbina, dobro, i ako je to naucno dokazano, opet dobro. Ali sve sto si napisao se odnosi na taj prosek, a kako su nasi geni stvarno rasporedjeno, niko ne zna, jer niko nije prosecan Srbin. To sa Turcima sam vise rekao iz sale, mada ne sumnjam da je u nasoj istoriji doslo, da tako kazem, telesnog kontakta izmedju "pravih" Turaka i srpske raje. Ali da ne dugovlacimo ovde o tome, jer, na kraju krajeva, svi smo ono sto mislimo ja jesmo. Mozda su "moji" pre 700 godina bili Mandzurci, ko zna. Sada smo Srbi. Sta je, tu je...;-)

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Mozda je Seselj pomalo Vlah. Srbi to uglavnom nisu. I ja nisam. Vlasi su Rumuni, a mi Srbi smo Sloveni. Moji se otkad znaju za sebe izjasnjavaju kao Srbi. Moguce da je ponegde doslo do mesanja, ali isto tako je bilo ponegde mesanje sa Ilirima, Keltima i Rimljanima. Ali niko ne kaze da smo to. Mi imamo cak vise turskih gena, nego vlaskih. I prema tome, mi smo svi pomalo i Turci. Neko vise, neko manje. Svidelo se nama ili ne.
(Lula, 11. avgust 2016 15:22)
Имаш ти много више илирских гена него што мислиш, имаш и помало келтских, мало више германских и наравно словенских... у нашем геному нађено је 2% гена викинга... турских има врло мало, мање од тих викингшких... део популације који има тамнију косу и очи... је то наследио од управо илирских староседелаца, трачких у источној Србији... мало се информишите кога су турске аге и бегови (који јесу били етнички Турци) доводили са собом на балканске провинције, претежно јаничаре (јаничари нису Турци) и плаћенике, ко је желео да оде из богатих крајева у ову пустош и забит... нико није чист Словен... а за вашу теорију о Турцима на коју углавном не реагујем када о њој негде прочитам, јер зашто да рушим мит о турским прецима, кад га демантује физиономија нас и њих... мало погледајте Турке и њихов изглед слични су нам као Холанђани... мој пријатељ се забављао са Туркињом, и све њене које сам упознао пре него што их представио мој пријатељ препознао сам као Турке...

borko

pre 7 godina

Ni u kom slučaju nije primereno jednom narodnom poslaniku da u skupštinskoj sali šalje poljupce mandataru ili bilo kome drugom. Gospodin Vukadinović je, to što je uradio, uradio iz nemoći i zbog nedostatka argumenata. Svoje ponašanje treba da preispita, kao i mnogi drugi, da se ne bi više sramotio.

Sa strane

pre 7 godina

Za ovo sto je AV rekao u srpskom parlamentu bio bi sankcionisan u evropskom. Ali Vucic otkrio Webera pa prica gluposti o superiornosti protestantskih kultura u odnosu na 'juznjacke'. Nije stigao da procita kritike Webera poslednjih pola veka... Kasni, a misli da je ispred svog vremena--mozda i jeste kad je polupismena Srbija u pitanju, ali ovo sto je rekao bi u evropskom parlamentu bilo okarakterisano kao diskriminatorno.

turgidson

pre 7 godina

Srbi koji žive na prostorima Hrvatske i Bosne imaju naziv Vlasi.U centralno Hrvatskoj postoji deo koji se zove Mala Vlaška.Čemu to svi smo ljudi bez obzira na pripadnost bilo kom narodu naciji ili veri.
(jesmo li vlasi !, 11. avgust 2016 16:06)

Ne, nemaju naziv Vlasi. Zašto pišeš takve neistine? Srbi su i u Hrvatskoj i u Bosni. Muslimani u Bosni često znaju "pogrdno" nazvati Srbe Vlasima, mada mi nije jasno zašto bismo trebali biti uvređeni. Molim te ostani bot.

komedija

pre 7 godina

Ne da nema veze s realnošću nego je obična glupost. Da li su severni protestanti uspešniji od Italijana? Nudim nekolko tema - fudbal, literatura, film, turizam, kulinarstvo, ferari, cipeliške, čipke, staklo, lepote devojke... da li je sever Nemačke uspešniji od katoličkog juga, nije, nekad bilo, Bavarska i Baden-Virtemberg godinama su najrazvijenije nemačke savezne države.
(Baden-Württemberg und Bayern, jawohl, mein Kommandant, 11. avgust 2016 13:02)

Misli se na ekonomski uspeh. Fudbal, "cipeliske" i "lepote devojke" ne spadaju u ekonomski uspeh niti se generalno uklapaju u definiciju bitnog uspeha.

jesmo li vlasi !

pre 7 godina

Srbi koji žive na prostorima Hrvatske i Bosne imaju naziv Vlasi.U centralno Hrvatskoj postoji deo koji se zove Mala Vlaška.Čemu to svi smo ljudi bez obzira na pripadnost bilo kom narodu naciji ili veri.

To je prava istina

pre 7 godina

Lula, na stranu sta Seselj prica, svi mi znamo ko je on; ipak reci te mi kako Vi to znate, da ste Vi, Sloveni! Gde je danas granica, posebno ovde na Balkanu gde postaju ili prestaju jedni a pocinju drugi! Zaista i najiskrenije, voleo bih da znam, kako se ustanovi i kako neko moze da zna da je potomak samo jednih, a ne i drugih i da je "cistokrvan ovaj ili onaj", nakon vise od 1400 godina neprestalnog mesanja!

hmm

pre 7 godina

I da, drzave severne Evrope jesu uspesnije i "ozbiljnije" od mediteranskih. Ili hocete da kazete da su Italija, Grcka i Spanija ozbiljnije drzave od npr. Nemacke, Austrije, Franscuske ili Holandije? Kako da ne.
(Marko, 11. avgust 2016 14:57)

Francuska je mediteranska država. Prvo atlas u ruke pa tek onda šaljite komentar. A što se tiče uspešnosti, evo baš sada se održava Olimpijada u Brazilu, državi na američkom kontinentu od 200 miliona stanovnika, i pogodite kojim jezikom govori tih 200 miliona? Ne, nije ni nemački ni holandski.