Sreda, 10.08.2016.

11:40

Vučić: Plaćamo reket da nam ne viču "pederu"

Mandatar Aleksandar Vučić izjavio je da je neophodno privatizovati fudbalske klubove, uključujući Partizan i Crvenu zvezdu.

Izvor: ÐN

Vuèiæ: Plaæamo reket da nam ne vièu "pederu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

176 Komentari

Sortiraj po:

moreplovac

pre 7 godina

Fudbal u Srbiji ne treba privatizovati nego ga treba amaterizovati tj. svesti na igru zaljubljenika i organizovati po principu seoskih turnira. Nista vise i nista manje.

Аки

pre 7 godina

Партизан је у последњих 10 година приходовао 120.000.000 евра од трансфера, а на појачања потрошио од 10-15.000.000 евра. Звезда око 90.000.000, појачања 22.000.000. Кад се на то додају приходи од такмичења (улазак у ЛШ, ЛЕ), од карата, спонзора и потом одузму расходи јасно је да негде много цури.

tugavelika

pre 7 godina

Bitno i da uz 6 miliona od Rusa panteri dobijaju jos i od drzave pride.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 10. avgust 2016 14:36)
Prijatelju dobijamo 66,8 miliona.Sta ces prepoznali ljudi koje ko u Srbiji i daju. I ti ne pijes cocacolu za iste pare u Hayatu i ispred zadruge ili kafanici u Zagubici? Ali ja bi voleo da neko da i Zdravlju Leskovca 150 miliona,ali nece,ne zele verovatno ima razloga.Ne moze aerodrom da ima svako selo,varosica tako i u sportu.U Usa nema timova iz drzava Vicite,Virdzinije,Montane,Karoline i Mejna,mozda u nijednom vrhunskom sportu. Sve u drzvaama bogatijim Kalifornija,Ilinois,Texas,itd.Za koga navija 70% Srbije valjda je interes neciji,privatni,drzavni,strani.Svakako treba sve privatizovati i Zvezdu i Partizan,samo kad ste otimali igrace Zvezdi i deset godina kupovali amere bilo vam dobro.Pa evo sada ste kao u krizi,a vec ste kupili tri amera i dva reprezentativca tj. centra za ove prilike A klase Bircevica,Majstorovica. Jos kad Pavlovic dodje sa pecanja,ostane Novica dodje Mekaleb,pa ste ces vise.

Nikad kao Bane...

pre 7 godina

Reket za Zvezdu - milioni evra od Gasproma, Telekoma i ostalih sponzora.
Reket za Partizan - plate za vodje navijaca.
Navalite botovi, samo pazite da Janjicari i Alkatraz ne cuju da deo njihovih dnevnica ide za vase sendvice.

MarkoSi

pre 7 godina

Koliko god da "platis",gradjani znaju da si platio od njihovih para,od njihovih plata,penzija,lose zdravstvene zastite,ocajne prosvete,katastrofalno korumpirane i nezainteresovane policije...Koliko god tudjih para dao Zvezdi i partizanu ljudi ce ti vikati "pederu" jer si nesto najgore sto je ovu zemlju snaslo od komunisticke okupacije '45.

narod

pre 7 godina

ja ne navijam ni za jedan od ova dva kluba, a i ja sam drzavljanin ove zemlje! dokle ce rezimski mezimci, veciti blizanci i njihovi celnici da se bahate drzavnim novcem na stetu gradjana ove zemlje?? ukljucujuci gradjane koji uopste ne navijaju za jedan od ta dva kluba ili uopste ni ne prate fudbal!

Nadam se da će te mi objavit komentar?!?

pre 7 godina

Ako mene neko pita?? Ja sam za to da se zvezda i partizan ugase kao ceo srpski fudbalu sve dok ne se dovede boljitak narodu u drugi stvarima koji su itekako važnija od običnih fudbalskih utakmica ili uopšte sporta koja je samo čista razonoda ali ne život ili budućnost čoveka za postanak još boljeg nego što je..Nažalost takav predlog u Srbiji se neće uzeti nikad u razmatranje jer niko ne razmišlja a kamoli da želi da se postavi u pozitivnom smislu..Jer niko ne voli kada normalan čovek razmišlja praktično pametno i realno kad se radi o dubljim tačkama.

Jova

pre 7 godina

Vučićevi drugari Kokeza, Terza i Vazura. Sve stručnjak do stručnjaka, intelektualac do intelektualca. Pa ko im ne bi verovao svima đuture, tako poštenim i milim likovima?

onako

pre 7 godina

Kako definisati bota? Ne znam, ali je zanimljivo da tačno prepoznaš njihove komentare, bez greške.
Prva četiri za najviše pozitivnih su botovski i to se lepo vidi - zvuče kao filmske novosti nekad au bioskopima.

Inače, opcije su:
# da država NE daje pare i da MU (ne "nam") viču šta viču, ili
# da država daje pare i da MU višu isto.

Bolje ovo drugo.

Filip Must Play

pre 7 godina

@neutralni felsh
Zbog tvoje opčinjenosti "velikim vodjom" nisi ni primetio da on istu priču ponavlja već 4 godine, a dela su mu sasvim suprotna, slobodno malo razmišljaj, nije zabranjeno, još uvek :)

Karaburac

pre 7 godina

@DS
A zasto je tebi kao grobaru nik DS ?
Pametnom dosta.
Dag Kristi

Ja ne znam sta u srpskom jeziku znaci , nik , a DS su mi inicijali umena i prezimena tj Dusan Simic.
Inace nisam simpatizer DS jos manje SNS a.
Jel dosta panteru.?

Nenad

pre 7 godina

Koje je to pare država dala FK Partizan? Sam si rekao da nije dala skoro ništa. Izjednačavate novac koji je dat KK Partizan sa FK Zvezda? KK Partizanu je dato 1,5 miliona eura da bi kroz rate vratio porez državi, dok je isti porez izbrisan KK Zvezda jer je ona na vreme potpisala neki ugovor o otpisu? Prozivaju nas za Teleoptik, a Zvezda svake godine dobije jedan Teleoptik kroz državne pare preko Gazproma. Inače se slažem da treba profesionalni sport privatizovati, to pričam odavno, ali, sve dok političari izvlače i za sebe korist, nema ništa od privatizacije.
(Deki, 10. avgust 2016 14:00)
Drzava je dala Partizanu Zemunelo i Teleoptik, te mu tako omogucila da zaradi vise od 100 miliona evra, od prodaje igraca, do sada, a i to da finansijski bude samostalan.Druga je stvar to sto su te pare otimali ovi iz uprave i delili ih sa menadzerima.To je najveca moguca pomoc drzave nekome klubu u Srbiji, uprkos tome sto je Zvezda dobijala vise para.Dosta lazi o tome da drzava nije pomogla Partizanu.

nije bitno

pre 7 godina

Ko daje ove minuse braneci Vucica u vecini komentara?
Mora da je B92 upalio sam 500 unlike-ova automatski da ga brani.
Sto se fudbala tice, Tadic pricao pre 8 godina, ovaj klovn pre 4,
i sad opet se dodvorava.. Srami se!

Nenad

pre 7 godina

Čitam treći put članak i ne nalazim odgovor na goruće probleme..
Ni reči o rešenjima.. Ovo smo znali i pre tebe Vučiću!
Šta ćeš i kada uraditi?
Ima li u ovom ekspozeu bilo kakvih rokova i dogovora?
Bojim se da si ti glavni kočničar ovog društva!

Мома - СРБ - ЦЗ

pre 7 godina

Za tebe postoji samo Zvezda.Partizan si uništio, naročito u kosarci !
(Zoki, 10. avgust 2016 15:49)

До скоро је било обрнуто и тада вам ништа није сметало, е сад, када је дошла мечка и заиграла на ваша врата, е сад, ајде да се играмо поштено... е, па, сад...НЕ МОЖЕ,... да видите како је нама било!

neutralni felsh

pre 7 godina

@krvavi desni 

Nece ni meni da objave.Poslao sam 2 komentara u vezi finansiranja klubova i nijedan nisu objavili.
(Patrik, 10. avgust 2016 14:31)


nemoj da pises nista pametno i elokventno, veca je verovatnoca da ti objave komentar.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Fudbalski klubovi dobro zarađuju i od ulaznica i od prodaje igrača i ne vidim potrebe da se finansiraju iz budžeta.
(Predrag, 10. avgust 2016 12:06)

Zvezda ne prodaje igrace.

Emilija

pre 7 godina

Treba podrzati razvoj sporta, ali zna se sta su prioriteti i sta se treba finansirajti iz budzeta za sve postoje granice i dosta je bilo sa rasipanjem drzavnih para.

Karahart

pre 7 godina

Standardna prica na pocetku. Pominje se privatizacija, stavljaju se Partizan i C. Zvezda u isti kos, a onda kad se slegne prasina, nastavlja se sa finansiranjem i forsiranjem Zvezde i dozvoljavanjem da se zaobilaze zakon i ostvaruju malverzacije.

indurain

pre 7 godina

"Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor"

Reče čovek kome je jedino zaposlenje van politike - na mestu direktora Pinkija.

Miško

pre 7 godina

Država mora odgovorno da upravlja javnim finansijama, realno se previše novca davalo fudbalskim klubovima. Slažem se da je privatizacija klubova negde najbolje rešenje.

Deki

pre 7 godina

Koje je to pare država dala FK Partizan? Sam si rekao da nije dala skoro ništa. Izjednačavate novac koji je dat KK Partizan sa FK Zvezda? KK Partizanu je dato 1,5 miliona eura da bi kroz rate vratio porez državi, dok je isti porez izbrisan KK Zvezda jer je ona na vreme potpisala neki ugovor o otpisu? Prozivaju nas za Teleoptik, a Zvezda svake godine dobije jedan Teleoptik kroz državne pare preko Gazproma. Inače se slažem da treba profesionalni sport privatizovati, to pričam odavno, ali, sve dok političari izvlače i za sebe korist, nema ništa od privatizacije.

Patrik

pre 7 godina

Vucko niko te ne bi psovao da nisi Zvezdi doveo Ruse za sponzore a Partizanu svoje ortake iz stranke.Pametnom dosta.Zato nam sve ide ovako kako ide.

Vecita realnost

pre 7 godina

Celi zivot pricaju da deca treba da se bave sportom, a sada Gospodin Specijalni nema snage da se bori sa privatizacijom. Ugasi sve klubove u Srbiji, bicemo ulicna deca.

Срђа Злопоглеђа

pre 7 godina

Прича око приватизације у спорту већ дуго траје. Док су клубови попут Звезде били привредни гиганти, са властитим капиталним фондовима искључиво намењеним за профитабилна улагања у иностранству, трговачким бродовима који су кружили светом под панамском заставом и слично, продаја клубова и спортских објеката ником није падала на памет. Друштвено-спортски радници, ентузијасти ,,по директиви", су чинили управе, а спорт је био ствар националног престижа и представљало је национални интерес са светским резултатима. Бављење спортом беше бесплатно и засновано на ентузијазму спортиста и управа. (Све ово, чисто као подсећање за млађе.) Сад кад је све растурено и опљачкано, куповина ником не пада на памет. Са друге стране, принцип да све што не доноси профит у привреди гасимо, зашто би спорт у том смислу био поштеђен, питају се неки? Затворен круг се поново обнавља, опет као прапочетак, базиран на љубави и ентузијазму посвећеника. Болест капиталистичког неолибералног приступа узима данак и у спорту, очигледно. Ако смо неселективно продавали по државу стратешки најважније ,,субјекте и објекте", територију и природне ресурсе, (што је мало ко у свету у том обиму радио), зашто би спорт, као стратешки интерес био поштеђен, и Вучић је у праву! Човек је све то затекао и већ пету годину кубури са пљачкашким наслеђем. Утолико је тежа и озбиљнија улога и ове нове владе.

Da_Ne

pre 7 godina

Cepter kupuje Zvezdu. Sportski direktor Vladimir Jugović. Ozbiljna ulaganja u klub i igrače.
To je bila priča od pre 10tak godina i odgovor zašto Jugović nije hteo da nastavi u radnoj grupi koja je spašavala klub.
Druga opcija mogu da budu razni Arapi, Rusi, muljatori koji žele da operu novac.....

113,8dB

pre 7 godina

Novi zakon o sportu koji će jasno definisati pravila fer finansiranja klubova dok (država) ne sakupi snage da sprovede privatizaciju!
Sve ostalo je odugovlačenje i favorizovanje isključivo jednog kluba!

asterix

pre 7 godina

Ko je gledao prenos video je da je rekao da je Zvezda dobila 6 miliona era od Tadica da navijaci ne bi skandirali protiv njega.Jos je pitao Antica kao clana Zvezde da to potvrdi a ovaj klima glavom.Toliko o Tadicevom forsiranju Partizana.

Mi smo ovce jel da ?

pre 7 godina

Ne znas ? Pa pitaj kako su drugi.
Naravno da neces. Ko bi kupio zvezdu sa 50 mil duga. Jos da im das, da bi naraslo na 60 mil.

partizan sramota Srbije

pre 7 godina

Od dolaska SNS-a na vlast KK partizan je dobio NIS, MTS, Poštansku štedionicu i Komercijalnu banku za 2 miliona godišnje, a KK Crvena zvezda samo Telekom za 700.000 iako je prvak države i četvrtfinalista Evrolige. U fudbalu nakon ulaska SNS-a u partizan stiže čak 9 sponzora uključujući i generalnog Telekom koji je jedini državni sponzor FK Zvezdi za duplo manju sumu nego partizanu (1,2 miliona prema 600h).

Od čega žive klubovi? Zvezda je u fudbalu prodala ove godine igrače za 15,4 miliona evra i uskoro za još 4, ima prosek od 20.000 ljudi po utakmici i dobiće ove godine od UEFA još neki milion. partizan nije prodao nikog dve godine, ima prazan stadion i jedini prihod u dve godine je 7 miliona od LE. U košarci kk partizan od države dobio NIS, MTS, Poštansku štedionicu i Komercijalnu banku za 2 miliona godišnje iako nema apsolutno nikakve rezultate. KK Crvena zvezda ima samo Telekom sa 700.000. Zvezda uz to igra Evroligu, ima prosek u poslednje 3 godine 17.000 po utakmici, zaradila 1,7 miliona od karata, još milion od TV prava i Evrolige i prodala igrače za 2 miliona za 2 godine. KK partizan nije prodao nikog godinama, ne igra Evropu (kad je igrao pre 2 godine ispao u prvoj fazi) i nema nikakve prihode a dovodi A reprezentativce i 6 skupih stranaca.

Od dolaska SNS-a na vlast partizan osvojio po 3 titule u fudbalu i košarci, Zvezda po 2. Toliko o o tome ko se gura.

Eto gospodo kako stoje stvari u srpskom sportu. To su javno objavljene činjenice. Sve ostalo su spinovi za sendviče Tegijevih i Dulovih botova.

Milan89

pre 7 godina

Vreme je da se lupi sakom o sto i da se privatizuju klubovi jer je to jedini spas kako za njih tako i za drzavu, a ispastace kriminalci od navijaca, tako i treba da bude.

cobi

pre 7 godina

Rece i ostade ziv. A pre par godina ide na stadion da se sastane sa "vodjama" grobara koji samo sto ne prebiju onog ko to vice. A na drugoj strani naprasno postaju sponzori zvezde razni "biznismeni" koji 2 dana pre toga izlaze iz zatvora.

TarmiRićmi

pre 7 godina

Ljudi,problem je u tome što smo mi malo tržište i tu niko od ljudi u svetu koji žele da ulože novac u nešto tipa fudbalski klub ne vidi da može izvući novac nazad.
Da bi kupili neki od dva najveća kluba npr.Zvezdu traba izdvojiti 50 miliona eura plus isto toliko da pokrijete dugovanja kluba...
kako vratiti taj novac nazad???

Duka

pre 7 godina

Nema nameru da im daje pare nego da uzima i zato daje zvezdi 10 puta vise nego Partizanu , 100 puta vise nego Vojvodini i milijardu puta nego ostalima.
Ajde bre prekini da lazes.

Sava Centar

pre 7 godina

Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", i ocenio da je to nasleđena dugogodišnja praksa. To moramo da menjamo bas ko sto je receno danas
(joko, 10. avgust 2016 12:35)

Kako Vučić, SNS članovi i botovi nemaju srama, od kada i od koga tu "dugogdišnju praksu" nasledili?!

Patrik

pre 7 godina

Treba Partizan i Vosu privatizovati,Zvezda je odavno privatizovana,ima Gasprom.A sta Fkp i Vosa imaju?600 hiljada od Telekoma i Vosa 18 sponzorskih pulova od kojih dobija ni milion evra godisnje.

Goca

pre 7 godina

"Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", neznam što me ovo asocira na jedno sportsko društvo .,prepoznaće se oni.

истина највише боли

pre 7 godina

..
а можда твоји другари навијачи знају нешто што ми остали не знамо ?

Истина највише болиии

srculence malo

pre 7 godina

Veliki direktori klubova nek nadju sponzore koji ce finansirati klub kad su tako sposobni i nek se vise skinu sa budzeta drzave.

sarajevo u srcu

pre 7 godina

Nase klubove privatizovati ali na nacin da ih kupi stranac i postavi svoje ljude takodje neke svoje strance.
Kupio je kod nas Fk.Sarajevo onaj Vincent Tan sto je vlasnik Cardiffa ali na celu kluba su i dalje lokalni mesetari.
Utakmice se stimaju,sumnjivi menadzeri su u i oko kluba,dovode se igraci sumnjivog kvaliteta da primaju velike pare za nase uslove.
Na tribinama huligani koji svaku utakmicu po par hiljada eura klubu nanesu stete sto zbog baklji,cupanja stolica,napada na policiju..
Klub koji je bio prvak u bivsoj Yugi sada igra po nekim selima na poljima kukuruza i opet ne moze da uzme titulu a kad je kupljen bila je standardna prica kako cemo za 2-3 godine u ligu prvaka.
Dakle,prodati,otjerati domace kriminalce iz klubova pa bog da nas vidi.
Ovako,patnja rodjaci.

Ugodan dan

Zoran

pre 7 godina

I Zvezda i Partizan zive od stare slave rezultati su merilo njihove vrednosti a i dalje traze neke pare. Olimpijci dobijaju bonuse ako osvoje neku medalju, ako ne onda se ne dobija nista sto bi oni bili drugaciji.

joko

pre 7 godina

Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", i ocenio da je to nasleđena dugogodišnja praksa. To moramo da menjamo bas ko sto je receno danas

Djuro

pre 7 godina

Ti ne mozes da se izboris ni sa cim...
Zato sto celog zivota prosipas demagogiju i populizam...
26 godina si u politici i mlatis praznu slamu, sto bi rekla moja baba...
Fascinatno je da ljudi poput tebe, uopste dobiju priliku da odlucuju o bilo cemu...
To govori kakva smo mi drzava, kakav nam je sistem, zasto propadamo, zasto nestajemo...

Lošmi

pre 7 godina

Drzavi, tj. rezimu su potrebna ova dva kluba da bi kontrolisali navijace, jer su oni jedina sila koja moze promeniti vlast na ulici. Druga stvar je da ti isti navijaci ( huligani ) su i glavni dileri droge, a novac od iste dele sa tajnim drzavnim i paradrzavnim strukturama. Ima tu jos dosta stvari, tako da je prica mnogo komplikovanija i zadire u samu srz rezima i struktura koje vladaju ovom nazovi drzavom.
(belzebub, 10. avgust 2016 12:02)

Tačno tako, i dokle god postoji većina koja ne vidi da ni jedne ni druge ni treća ne zanima fudbal nego samo zarada (što se vidi po prelasku "vodja" sa tribine na tribinu), i ovde se vodi rasprava da li više dobija Zvezda pod Vučićem ili Partizan pod Marjanovićem tako će i ostati. Ali nažalost malo ljudi to shvata, razumem naložene klince koji ne vide dalje od nosa ali nažalost i stariji izgleda ne shvataju suštinu svega.

Lošmi

pre 7 godina

Budzetska sredstva treba da se kontrolisu i da idu na one stvari koje su primarne.
(Stec, 10. avgust 2016 12:39)

Budzet treba da se usmeri samo na one stvari koje su neophodne.
(Nele, 10. avgust 2016 12:37)

Danas u BOT školi bio zadatak:
Nastavite rečenicu:
Budžet treba da ide samo na one stvari koje su _______ :))

JeRemija

pre 7 godina

@belzebub
Da li zaista veruješ da su delije i grobari "sila" koja može da promeni vlast na ulici? Tvrdo jezgro tih navijačkih grupa čini do 50 ljudi, ostalo su napaljeni tinejdžeri koji ih slepo slušaju. Vlast može da pohapsi tu bulumentu za 1 sat i reši problem. Što se tiče dilovanja droge javna je tajna da su navijačke vođe uključene u tu priču ali to su sporadični slučajevi i nije sigurno hiljadu ljudi sa severne i južne tribine umešano u to.

Fruit of the loom

pre 7 godina

Pa iskreno ja sam voleo da gledam fudbal ali mi jos od 100 derbija ne pada na pamet da idrm da gledam utakmicu . Zasto - pa zato sto tamo nema mesta normalnim ljufima koji zele da gledaju fudbal ,bodljikave zice , tuce , baklje nasilje, ucene i jos puno "lepih" stvari su upropastile ljubav prema ovoj igri ...Izmenite zakon , uvedite kamere i tuzioca sudiju koji odmah donosi presudu na osnovu video zapisa i svedoka , visoke kazne , drustveno koristan rad (ciscenje javnih povrsina , izgradnja puteva itd) i videcete da ce se roditelji , deca vratiti na tribine a ti klinci ce sa tim iskustbom zeleti da budu buduci igraci sa nekim potpuno drugim vrednostima i shvatanjem sta je fudbal...

Goran

pre 7 godina

Pa sta ako vicu "pederu". Da li je to mozda uvreda? Zasto bacate nase pare zbog glupih razloga? Mislim da je u pozadini velika kradja u kojoj ucestvuju vrhovi vlasti, kao i klubovi.

duh sa sekirom

pre 7 godina

...u FKCZV si upumpao preko 15 miliona eura u zadnjih godinu dana (budžet, licenca, dugovi, tekuće obaveze, kupovina igrača itd.) a za KKCZV si obezbedio budžet od preko 6 miliona eura u prošloj sezoni...a kad je reč o FKP obezbedio si sponzora MTS koji je dao čak 800.000 eura za sezonu/ipo, a u KKP je budžet za predhodnu sezonu bio čitavih 500.000 eura...drugim rečima STATISTIČKI pošto tako voliš jer su to ekzaktni podaci odnos državnog davanja PARIZAN - ZVEZDA je 1:20

XXL

pre 7 godina

Kada se krenulo u privatizaciju PRVO je trebalo od fudbala i fudbalskih stadiona krenuti, a ne odmah radnika golju na ulicu dok rasadnik tkz. "navijača" negovati. Čudi me da i od njih nije bilo pritisaka za sastav Vlade - ili je bilo?

kontraspin

pre 7 godina

Jos jedan spin u nizu. Javna je tajna da se vodje navijaca bave nelegalnim poslovima(uglavnom narkoticima). S obzirom da niko od njih ne bude uhapsen, a kamoli osudjen, psotoji opravdana sumnja da svoje kriminalne poslove obavljaju u saradnji sa drzavnim funkcionerima. Videli smo kod napada na Vazuru da policija i sud nisu reagovali iako je sve bilo snimljeno kamerom. Znaci da pojedini drzavni funkcioneri stoje iza tog prebijanja. Dakle, sasvim je nebitno da li se nekome skandira ovo ili ono, to uopste nije povezano sa kriminalnim delatnostima u klubovima. Poenta je u tome sto se kroz sportske klubove peru pare i koriste se sto za licne sto za stranacke potrebe. Zato su klubovi uvek u minusu i zato kao takvi odgovaraju svim politickim strukturama - od Tita do danas.

Zveki

pre 7 godina

Sta bi sa finansijskim istragama koje su kao bile u vreme kampanje za neke od prethodnih izbora. Dr Nesa je bas bio naostren tada. GDE SU NOVCI?

Cane

pre 7 godina

Problem oko privatizacije klubova se rešava za 7 dana ako neko hoće.
Ali ako je neko u dilu sa tim klubovima onda se ne rešava nikad.
Nije samo AV i oni pre su bili u talu on je samo nastavio.

PV

pre 7 godina

Ma šta pričaš bre...Zvezdu zatrpavaš parama, strategija im je da kupuju kvalitetne strance kao da su Mančester Siti. U Partizan si ubacio svoje ljude, pa sad Partizan plaća penale kad prodaje igrača iz omladinske škole u koga je ulagao od malih nogu. Skrupula bez.

baba_vanga

pre 7 godina

Zvezdas sam, ali ajmo realno. Ko da kupi bilo koji od ova dva kluba? Preko se klubovi kupuju ako imas neki interes ili ako bas imas previse para da ne znas sta ces sa njima. Ako neko kupi iz interesa, mora da ima racunicu. Morao bi da ima pun stadion i na domacim i na evropskim utakmicama, da se svake godine plasira u LS ili LE, da prodaje gomile dresova, a za to ovde nema sanse jer je standard nizak. Plus sto treba da preuzme milionske dugove na sve strane, niko nije toliko lud. I jos da ulozi gomilu para u stadion, u igrace, u omladinsku skolu... Nema od toga nista narednij 50 godina.

Jugguja

pre 7 godina

Vucicu, danas je moderno biti peder. To je pro skandiranje, davanje krila, politicki poeni. Uzivaj sa jos par procenata vise, a mi cemo da se smaramo sa zenama.

Demokrata

pre 7 godina

Umesto da gledamo OI na drugom kanalu RTS gledamo Vucica. Valjda je dosla direktiva da se reprize OI takmiucenja ne emituju vecda se"slusa" Vucic.Juce ga niko nije gledao i slusao osim onih koji su to morali.Bolje je da gledam konjski cross country nego da susam Vucica.A na prvom RTS obrazovni program

Mislite o tome

pre 7 godina

A sto tebi smeta sto skandiraju? Nego se pravi drama ako se ista kaze protiv premijera, vlade i vladajuce stranke i postoji opsesija da budes obozavan i hvaljen na sva usta.
Najavljujes privatizaciju klubova a nista ne radis kako bi do toga zaista i doslo.

Creative mind

pre 7 godina

Cekaj,a sta cemo sa 87 miliona eura od prodaje igraca Partizana ? Sta cemo sa 40 miliona eura od evrokupova u poslednjih 12,13 godina ? Za koliko je Zvezda prodala igrace od generacije Dejana Stankovica ? Koliko je Zvezda zaradila od evrokupova ? Pa iz Partizana je drzava iznela vise pare nego sto je dobio od nje.Ako vec Partizan i njegova uprava nije u stanju da nadje sponzore,zbog cega onda ti,Tadic,Dacic ubacujete ljude u isti klub da kradu taj novac ? Makni politicare iz klubova,neka trose ono sto zarade i mirna backa.Da ta ista drzava nije uzimala pare iz Partizana,klub bi danas bio na nivou bar nekog osrednjeg zapadnjackog kluba.

belzebub

pre 7 godina

Drzavi, tj. rezimu su potrebna ova dva kluba da bi kontrolisali navijace, jer su oni jedina sila koja moze promeniti vlast na ulici. Druga stvar je da ti isti navijaci ( huligani ) su i glavni dileri droge, a novac od iste dele sa tajnim drzavnim i paradrzavnim strukturama. Ima tu jos dosta stvari, tako da je prica mnogo komplikovanija i zadire u samu srz rezima i struktura koje vladaju ovom nazovi drzavom.

nikada nikome izvini

pre 7 godina

...a ti onda premijeru pokazi KOHONES i napravi privatizaciju klubova...pa kom obojci kom opanci...ili vam vise odgovara da svake godine nestanu milioni eura...i da drzavi ne bude placen porez...

Dex

pre 7 godina

Covek koji je najvise puta u javnosti izgovorio ovu psovku. Svaki put je izgovori bar dva-tri puta. A sve to zbog onog radikala i pet sekundi njegovog nastupa na TV-u. Ne, uopste ga nije dotaklo. Gde je dostojanstvo?

jovica

pre 7 godina

Prodavaj odmah i onako su i jedni i drugi kao IMT ili druge drzavne firme propali skupi i neka se izdravaju od navijača karata sponzora prodaje igrača
ako budu igrali kako treba a ne kao manekeni se setali bice i sponzora i reklama i karata i naravno para.
Hocu da kupim kartu za celu sezonu ali da gledam fudbal a ne ovu lakrdiju.

belzebub

pre 7 godina

Drzavi, tj. rezimu su potrebna ova dva kluba da bi kontrolisali navijace, jer su oni jedina sila koja moze promeniti vlast na ulici. Druga stvar je da ti isti navijaci ( huligani ) su i glavni dileri droge, a novac od iste dele sa tajnim drzavnim i paradrzavnim strukturama. Ima tu jos dosta stvari, tako da je prica mnogo komplikovanija i zadire u samu srz rezima i struktura koje vladaju ovom nazovi drzavom.

joko

pre 7 godina

Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", i ocenio da je to nasleđena dugogodišnja praksa. To moramo da menjamo bas ko sto je receno danas

jovica

pre 7 godina

Prodavaj odmah i onako su i jedni i drugi kao IMT ili druge drzavne firme propali skupi i neka se izdravaju od navijača karata sponzora prodaje igrača
ako budu igrali kako treba a ne kao manekeni se setali bice i sponzora i reklama i karata i naravno para.
Hocu da kupim kartu za celu sezonu ali da gledam fudbal a ne ovu lakrdiju.

Milan89

pre 7 godina

Vreme je da se lupi sakom o sto i da se privatizuju klubovi jer je to jedini spas kako za njih tako i za drzavu, a ispastace kriminalci od navijaca, tako i treba da bude.

asterix

pre 7 godina

Ko je gledao prenos video je da je rekao da je Zvezda dobila 6 miliona era od Tadica da navijaci ne bi skandirali protiv njega.Jos je pitao Antica kao clana Zvezde da to potvrdi a ovaj klima glavom.Toliko o Tadicevom forsiranju Partizana.

srculence malo

pre 7 godina

Veliki direktori klubova nek nadju sponzore koji ce finansirati klub kad su tako sposobni i nek se vise skinu sa budzeta drzave.

Zoran

pre 7 godina

I Zvezda i Partizan zive od stare slave rezultati su merilo njihove vrednosti a i dalje traze neke pare. Olimpijci dobijaju bonuse ako osvoje neku medalju, ako ne onda se ne dobija nista sto bi oni bili drugaciji.

Djuro

pre 7 godina

Ti ne mozes da se izboris ni sa cim...
Zato sto celog zivota prosipas demagogiju i populizam...
26 godina si u politici i mlatis praznu slamu, sto bi rekla moja baba...
Fascinatno je da ljudi poput tebe, uopste dobiju priliku da odlucuju o bilo cemu...
To govori kakva smo mi drzava, kakav nam je sistem, zasto propadamo, zasto nestajemo...

MarkoSi

pre 7 godina

Koliko god da "platis",gradjani znaju da si platio od njihovih para,od njihovih plata,penzija,lose zdravstvene zastite,ocajne prosvete,katastrofalno korumpirane i nezainteresovane policije...Koliko god tudjih para dao Zvezdi i partizanu ljudi ce ti vikati "pederu" jer si nesto najgore sto je ovu zemlju snaslo od komunisticke okupacije '45.

narod

pre 7 godina

ja ne navijam ni za jedan od ova dva kluba, a i ja sam drzavljanin ove zemlje! dokle ce rezimski mezimci, veciti blizanci i njihovi celnici da se bahate drzavnim novcem na stetu gradjana ove zemlje?? ukljucujuci gradjane koji uopste ne navijaju za jedan od ta dva kluba ili uopste ni ne prate fudbal!

Demokrata

pre 7 godina

Umesto da gledamo OI na drugom kanalu RTS gledamo Vucica. Valjda je dosla direktiva da se reprize OI takmiucenja ne emituju vecda se"slusa" Vucic.Juce ga niko nije gledao i slusao osim onih koji su to morali.Bolje je da gledam konjski cross country nego da susam Vucica.A na prvom RTS obrazovni program

Fruit of the loom

pre 7 godina

Pa iskreno ja sam voleo da gledam fudbal ali mi jos od 100 derbija ne pada na pamet da idrm da gledam utakmicu . Zasto - pa zato sto tamo nema mesta normalnim ljufima koji zele da gledaju fudbal ,bodljikave zice , tuce , baklje nasilje, ucene i jos puno "lepih" stvari su upropastile ljubav prema ovoj igri ...Izmenite zakon , uvedite kamere i tuzioca sudiju koji odmah donosi presudu na osnovu video zapisa i svedoka , visoke kazne , drustveno koristan rad (ciscenje javnih povrsina , izgradnja puteva itd) i videcete da ce se roditelji , deca vratiti na tribine a ti klinci ce sa tim iskustbom zeleti da budu buduci igraci sa nekim potpuno drugim vrednostima i shvatanjem sta je fudbal...

Nikad kao Bane...

pre 7 godina

Reket za Zvezdu - milioni evra od Gasproma, Telekoma i ostalih sponzora.
Reket za Partizan - plate za vodje navijaca.
Navalite botovi, samo pazite da Janjicari i Alkatraz ne cuju da deo njihovih dnevnica ide za vase sendvice.

Dex

pre 7 godina

Covek koji je najvise puta u javnosti izgovorio ovu psovku. Svaki put je izgovori bar dva-tri puta. A sve to zbog onog radikala i pet sekundi njegovog nastupa na TV-u. Ne, uopste ga nije dotaklo. Gde je dostojanstvo?

113,8dB

pre 7 godina

Novi zakon o sportu koji će jasno definisati pravila fer finansiranja klubova dok (država) ne sakupi snage da sprovede privatizaciju!
Sve ostalo je odugovlačenje i favorizovanje isključivo jednog kluba!

Miško

pre 7 godina

Država mora odgovorno da upravlja javnim finansijama, realno se previše novca davalo fudbalskim klubovima. Slažem se da je privatizacija klubova negde najbolje rešenje.

Emilija

pre 7 godina

Treba podrzati razvoj sporta, ali zna se sta su prioriteti i sta se treba finansirajti iz budzeta za sve postoje granice i dosta je bilo sa rasipanjem drzavnih para.

Срђа Злопоглеђа

pre 7 godina

Прича око приватизације у спорту већ дуго траје. Док су клубови попут Звезде били привредни гиганти, са властитим капиталним фондовима искључиво намењеним за профитабилна улагања у иностранству, трговачким бродовима који су кружили светом под панамском заставом и слично, продаја клубова и спортских објеката ником није падала на памет. Друштвено-спортски радници, ентузијасти ,,по директиви", су чинили управе, а спорт је био ствар националног престижа и представљало је национални интерес са светским резултатима. Бављење спортом беше бесплатно и засновано на ентузијазму спортиста и управа. (Све ово, чисто као подсећање за млађе.) Сад кад је све растурено и опљачкано, куповина ником не пада на памет. Са друге стране, принцип да све што не доноси профит у привреди гасимо, зашто би спорт у том смислу био поштеђен, питају се неки? Затворен круг се поново обнавља, опет као прапочетак, базиран на љубави и ентузијазму посвећеника. Болест капиталистичког неолибералног приступа узима данак и у спорту, очигледно. Ако смо неселективно продавали по државу стратешки најважније ,,субјекте и објекте", територију и природне ресурсе, (што је мало ко у свету у том обиму радио), зашто би спорт, као стратешки интерес био поштеђен, и Вучић је у праву! Човек је све то затекао и већ пету годину кубури са пљачкашким наслеђем. Утолико је тежа и озбиљнија улога и ове нове владе.

Nenad

pre 7 godina

Čitam treći put članak i ne nalazim odgovor na goruće probleme..
Ni reči o rešenjima.. Ovo smo znali i pre tebe Vučiću!
Šta ćeš i kada uraditi?
Ima li u ovom ekspozeu bilo kakvih rokova i dogovora?
Bojim se da si ti glavni kočničar ovog društva!

XXL

pre 7 godina

Kada se krenulo u privatizaciju PRVO je trebalo od fudbala i fudbalskih stadiona krenuti, a ne odmah radnika golju na ulicu dok rasadnik tkz. "navijača" negovati. Čudi me da i od njih nije bilo pritisaka za sastav Vlade - ili je bilo?

Filip Must Play

pre 7 godina

@neutralni felsh
Zbog tvoje opčinjenosti "velikim vodjom" nisi ni primetio da on istu priču ponavlja već 4 godine, a dela su mu sasvim suprotna, slobodno malo razmišljaj, nije zabranjeno, još uvek :)

indurain

pre 7 godina

"Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor"

Reče čovek kome je jedino zaposlenje van politike - na mestu direktora Pinkija.

Mislite o tome

pre 7 godina

A sto tebi smeta sto skandiraju? Nego se pravi drama ako se ista kaze protiv premijera, vlade i vladajuce stranke i postoji opsesija da budes obozavan i hvaljen na sva usta.
Najavljujes privatizaciju klubova a nista ne radis kako bi do toga zaista i doslo.

nije bitno

pre 7 godina

Ko daje ove minuse braneci Vucica u vecini komentara?
Mora da je B92 upalio sam 500 unlike-ova automatski da ga brani.
Sto se fudbala tice, Tadic pricao pre 8 godina, ovaj klovn pre 4,
i sad opet se dodvorava.. Srami se!

Goran

pre 7 godina

Pa sta ako vicu "pederu". Da li je to mozda uvreda? Zasto bacate nase pare zbog glupih razloga? Mislim da je u pozadini velika kradja u kojoj ucestvuju vrhovi vlasti, kao i klubovi.

Jova

pre 7 godina

Vučićevi drugari Kokeza, Terza i Vazura. Sve stručnjak do stručnjaka, intelektualac do intelektualca. Pa ko im ne bi verovao svima đuture, tako poštenim i milim likovima?

Karaburac

pre 7 godina

@DS
A zasto je tebi kao grobaru nik DS ?
Pametnom dosta.
Dag Kristi

Ja ne znam sta u srpskom jeziku znaci , nik , a DS su mi inicijali umena i prezimena tj Dusan Simic.
Inace nisam simpatizer DS jos manje SNS a.
Jel dosta panteru.?

baba_vanga

pre 7 godina

Zvezdas sam, ali ajmo realno. Ko da kupi bilo koji od ova dva kluba? Preko se klubovi kupuju ako imas neki interes ili ako bas imas previse para da ne znas sta ces sa njima. Ako neko kupi iz interesa, mora da ima racunicu. Morao bi da ima pun stadion i na domacim i na evropskim utakmicama, da se svake godine plasira u LS ili LE, da prodaje gomile dresova, a za to ovde nema sanse jer je standard nizak. Plus sto treba da preuzme milionske dugove na sve strane, niko nije toliko lud. I jos da ulozi gomilu para u stadion, u igrace, u omladinsku skolu... Nema od toga nista narednij 50 godina.

Duka

pre 7 godina

Nema nameru da im daje pare nego da uzima i zato daje zvezdi 10 puta vise nego Partizanu , 100 puta vise nego Vojvodini i milijardu puta nego ostalima.
Ajde bre prekini da lazes.

sarajevo u srcu

pre 7 godina

Nase klubove privatizovati ali na nacin da ih kupi stranac i postavi svoje ljude takodje neke svoje strance.
Kupio je kod nas Fk.Sarajevo onaj Vincent Tan sto je vlasnik Cardiffa ali na celu kluba su i dalje lokalni mesetari.
Utakmice se stimaju,sumnjivi menadzeri su u i oko kluba,dovode se igraci sumnjivog kvaliteta da primaju velike pare za nase uslove.
Na tribinama huligani koji svaku utakmicu po par hiljada eura klubu nanesu stete sto zbog baklji,cupanja stolica,napada na policiju..
Klub koji je bio prvak u bivsoj Yugi sada igra po nekim selima na poljima kukuruza i opet ne moze da uzme titulu a kad je kupljen bila je standardna prica kako cemo za 2-3 godine u ligu prvaka.
Dakle,prodati,otjerati domace kriminalce iz klubova pa bog da nas vidi.
Ovako,patnja rodjaci.

Ugodan dan

Zveki

pre 7 godina

Sta bi sa finansijskim istragama koje su kao bile u vreme kampanje za neke od prethodnih izbora. Dr Nesa je bas bio naostren tada. GDE SU NOVCI?

onako

pre 7 godina

Kako definisati bota? Ne znam, ali je zanimljivo da tačno prepoznaš njihove komentare, bez greške.
Prva četiri za najviše pozitivnih su botovski i to se lepo vidi - zvuče kao filmske novosti nekad au bioskopima.

Inače, opcije su:
# da država NE daje pare i da MU (ne "nam") viču šta viču, ili
# da država daje pare i da MU višu isto.

Bolje ovo drugo.

neutralni felsh

pre 7 godina

@krvavi desni 

Nece ni meni da objave.Poslao sam 2 komentara u vezi finansiranja klubova i nijedan nisu objavili.
(Patrik, 10. avgust 2016 14:31)


nemoj da pises nista pametno i elokventno, veca je verovatnoca da ti objave komentar.

Goca

pre 7 godina

"Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", neznam što me ovo asocira na jedno sportsko društvo .,prepoznaće se oni.

Мома - СРБ - ЦЗ

pre 7 godina

Za tebe postoji samo Zvezda.Partizan si uništio, naročito u kosarci !
(Zoki, 10. avgust 2016 15:49)

До скоро је било обрнуто и тада вам ништа није сметало, е сад, када је дошла мечка и заиграла на ваша врата, е сад, ајде да се играмо поштено... е, па, сад...НЕ МОЖЕ,... да видите како је нама било!

Patrik

pre 7 godina

Vucko niko te ne bi psovao da nisi Zvezdi doveo Ruse za sponzore a Partizanu svoje ortake iz stranke.Pametnom dosta.Zato nam sve ide ovako kako ide.

Lošmi

pre 7 godina

Budzetska sredstva treba da se kontrolisu i da idu na one stvari koje su primarne.
(Stec, 10. avgust 2016 12:39)

Budzet treba da se usmeri samo na one stvari koje su neophodne.
(Nele, 10. avgust 2016 12:37)

Danas u BOT školi bio zadatak:
Nastavite rečenicu:
Budžet treba da ide samo na one stvari koje su _______ :))

Nadam se da će te mi objavit komentar?!?

pre 7 godina

Ako mene neko pita?? Ja sam za to da se zvezda i partizan ugase kao ceo srpski fudbalu sve dok ne se dovede boljitak narodu u drugi stvarima koji su itekako važnija od običnih fudbalskih utakmica ili uopšte sporta koja je samo čista razonoda ali ne život ili budućnost čoveka za postanak još boljeg nego što je..Nažalost takav predlog u Srbiji se neće uzeti nikad u razmatranje jer niko ne razmišlja a kamoli da želi da se postavi u pozitivnom smislu..Jer niko ne voli kada normalan čovek razmišlja praktično pametno i realno kad se radi o dubljim tačkama.

duh sa sekirom

pre 7 godina

...u FKCZV si upumpao preko 15 miliona eura u zadnjih godinu dana (budžet, licenca, dugovi, tekuće obaveze, kupovina igrača itd.) a za KKCZV si obezbedio budžet od preko 6 miliona eura u prošloj sezoni...a kad je reč o FKP obezbedio si sponzora MTS koji je dao čak 800.000 eura za sezonu/ipo, a u KKP je budžet za predhodnu sezonu bio čitavih 500.000 eura...drugim rečima STATISTIČKI pošto tako voliš jer su to ekzaktni podaci odnos državnog davanja PARIZAN - ZVEZDA je 1:20

Sava Centar

pre 7 godina

Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", i ocenio da je to nasleđena dugogodišnja praksa. To moramo da menjamo bas ko sto je receno danas
(joko, 10. avgust 2016 12:35)

Kako Vučić, SNS članovi i botovi nemaju srama, od kada i od koga tu "dugogdišnju praksu" nasledili?!

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Fudbalski klubovi dobro zarađuju i od ulaznica i od prodaje igrača i ne vidim potrebe da se finansiraju iz budžeta.
(Predrag, 10. avgust 2016 12:06)

Zvezda ne prodaje igrace.

Karahart

pre 7 godina

Standardna prica na pocetku. Pominje se privatizacija, stavljaju se Partizan i C. Zvezda u isti kos, a onda kad se slegne prasina, nastavlja se sa finansiranjem i forsiranjem Zvezde i dozvoljavanjem da se zaobilaze zakon i ostvaruju malverzacije.

PV

pre 7 godina

Ma šta pričaš bre...Zvezdu zatrpavaš parama, strategija im je da kupuju kvalitetne strance kao da su Mančester Siti. U Partizan si ubacio svoje ljude, pa sad Partizan plaća penale kad prodaje igrača iz omladinske škole u koga je ulagao od malih nogu. Skrupula bez.

Mi smo ovce jel da ?

pre 7 godina

Ne znas ? Pa pitaj kako su drugi.
Naravno da neces. Ko bi kupio zvezdu sa 50 mil duga. Jos da im das, da bi naraslo na 60 mil.

kontraspin

pre 7 godina

Jos jedan spin u nizu. Javna je tajna da se vodje navijaca bave nelegalnim poslovima(uglavnom narkoticima). S obzirom da niko od njih ne bude uhapsen, a kamoli osudjen, psotoji opravdana sumnja da svoje kriminalne poslove obavljaju u saradnji sa drzavnim funkcionerima. Videli smo kod napada na Vazuru da policija i sud nisu reagovali iako je sve bilo snimljeno kamerom. Znaci da pojedini drzavni funkcioneri stoje iza tog prebijanja. Dakle, sasvim je nebitno da li se nekome skandira ovo ili ono, to uopste nije povezano sa kriminalnim delatnostima u klubovima. Poenta je u tome sto se kroz sportske klubove peru pare i koriste se sto za licne sto za stranacke potrebe. Zato su klubovi uvek u minusu i zato kao takvi odgovaraju svim politickim strukturama - od Tita do danas.

Creative mind

pre 7 godina

Cekaj,a sta cemo sa 87 miliona eura od prodaje igraca Partizana ? Sta cemo sa 40 miliona eura od evrokupova u poslednjih 12,13 godina ? Za koliko je Zvezda prodala igrace od generacije Dejana Stankovica ? Koliko je Zvezda zaradila od evrokupova ? Pa iz Partizana je drzava iznela vise pare nego sto je dobio od nje.Ako vec Partizan i njegova uprava nije u stanju da nadje sponzore,zbog cega onda ti,Tadic,Dacic ubacujete ljude u isti klub da kradu taj novac ? Makni politicare iz klubova,neka trose ono sto zarade i mirna backa.Da ta ista drzava nije uzimala pare iz Partizana,klub bi danas bio na nivou bar nekog osrednjeg zapadnjackog kluba.

Deki

pre 7 godina

Koje je to pare država dala FK Partizan? Sam si rekao da nije dala skoro ništa. Izjednačavate novac koji je dat KK Partizan sa FK Zvezda? KK Partizanu je dato 1,5 miliona eura da bi kroz rate vratio porez državi, dok je isti porez izbrisan KK Zvezda jer je ona na vreme potpisala neki ugovor o otpisu? Prozivaju nas za Teleoptik, a Zvezda svake godine dobije jedan Teleoptik kroz državne pare preko Gazproma. Inače se slažem da treba profesionalni sport privatizovati, to pričam odavno, ali, sve dok političari izvlače i za sebe korist, nema ništa od privatizacije.

Cane

pre 7 godina

Problem oko privatizacije klubova se rešava za 7 dana ako neko hoće.
Ali ako je neko u dilu sa tim klubovima onda se ne rešava nikad.
Nije samo AV i oni pre su bili u talu on je samo nastavio.

cobi

pre 7 godina

Rece i ostade ziv. A pre par godina ide na stadion da se sastane sa "vodjama" grobara koji samo sto ne prebiju onog ko to vice. A na drugoj strani naprasno postaju sponzori zvezde razni "biznismeni" koji 2 dana pre toga izlaze iz zatvora.

Аки

pre 7 godina

Партизан је у последњих 10 година приходовао 120.000.000 евра од трансфера, а на појачања потрошио од 10-15.000.000 евра. Звезда око 90.000.000, појачања 22.000.000. Кад се на то додају приходи од такмичења (улазак у ЛШ, ЛЕ), од карата, спонзора и потом одузму расходи јасно је да негде много цури.

Patrik

pre 7 godina

Treba Partizan i Vosu privatizovati,Zvezda je odavno privatizovana,ima Gasprom.A sta Fkp i Vosa imaju?600 hiljada od Telekoma i Vosa 18 sponzorskih pulova od kojih dobija ni milion evra godisnje.

Jugguja

pre 7 godina

Vucicu, danas je moderno biti peder. To je pro skandiranje, davanje krila, politicki poeni. Uzivaj sa jos par procenata vise, a mi cemo da se smaramo sa zenama.

JeRemija

pre 7 godina

@belzebub
Da li zaista veruješ da su delije i grobari "sila" koja može da promeni vlast na ulici? Tvrdo jezgro tih navijačkih grupa čini do 50 ljudi, ostalo su napaljeni tinejdžeri koji ih slepo slušaju. Vlast može da pohapsi tu bulumentu za 1 sat i reši problem. Što se tiče dilovanja droge javna je tajna da su navijačke vođe uključene u tu priču ali to su sporadični slučajevi i nije sigurno hiljadu ljudi sa severne i južne tribine umešano u to.

Vecita realnost

pre 7 godina

Celi zivot pricaju da deca treba da se bave sportom, a sada Gospodin Specijalni nema snage da se bori sa privatizacijom. Ugasi sve klubove u Srbiji, bicemo ulicna deca.

Lošmi

pre 7 godina

Drzavi, tj. rezimu su potrebna ova dva kluba da bi kontrolisali navijace, jer su oni jedina sila koja moze promeniti vlast na ulici. Druga stvar je da ti isti navijaci ( huligani ) su i glavni dileri droge, a novac od iste dele sa tajnim drzavnim i paradrzavnim strukturama. Ima tu jos dosta stvari, tako da je prica mnogo komplikovanija i zadire u samu srz rezima i struktura koje vladaju ovom nazovi drzavom.
(belzebub, 10. avgust 2016 12:02)

Tačno tako, i dokle god postoji većina koja ne vidi da ni jedne ni druge ni treća ne zanima fudbal nego samo zarada (što se vidi po prelasku "vodja" sa tribine na tribinu), i ovde se vodi rasprava da li više dobija Zvezda pod Vučićem ili Partizan pod Marjanovićem tako će i ostati. Ali nažalost malo ljudi to shvata, razumem naložene klince koji ne vide dalje od nosa ali nažalost i stariji izgleda ne shvataju suštinu svega.

Nenad

pre 7 godina

Koje je to pare država dala FK Partizan? Sam si rekao da nije dala skoro ništa. Izjednačavate novac koji je dat KK Partizan sa FK Zvezda? KK Partizanu je dato 1,5 miliona eura da bi kroz rate vratio porez državi, dok je isti porez izbrisan KK Zvezda jer je ona na vreme potpisala neki ugovor o otpisu? Prozivaju nas za Teleoptik, a Zvezda svake godine dobije jedan Teleoptik kroz državne pare preko Gazproma. Inače se slažem da treba profesionalni sport privatizovati, to pričam odavno, ali, sve dok političari izvlače i za sebe korist, nema ništa od privatizacije.
(Deki, 10. avgust 2016 14:00)
Drzava je dala Partizanu Zemunelo i Teleoptik, te mu tako omogucila da zaradi vise od 100 miliona evra, od prodaje igraca, do sada, a i to da finansijski bude samostalan.Druga je stvar to sto su te pare otimali ovi iz uprave i delili ih sa menadzerima.To je najveca moguca pomoc drzave nekome klubu u Srbiji, uprkos tome sto je Zvezda dobijala vise para.Dosta lazi o tome da drzava nije pomogla Partizanu.

nikada nikome izvini

pre 7 godina

...a ti onda premijeru pokazi KOHONES i napravi privatizaciju klubova...pa kom obojci kom opanci...ili vam vise odgovara da svake godine nestanu milioni eura...i da drzavi ne bude placen porez...

moreplovac

pre 7 godina

Fudbal u Srbiji ne treba privatizovati nego ga treba amaterizovati tj. svesti na igru zaljubljenika i organizovati po principu seoskih turnira. Nista vise i nista manje.

Da_Ne

pre 7 godina

Cepter kupuje Zvezdu. Sportski direktor Vladimir Jugović. Ozbiljna ulaganja u klub i igrače.
To je bila priča od pre 10tak godina i odgovor zašto Jugović nije hteo da nastavi u radnoj grupi koja je spašavala klub.
Druga opcija mogu da budu razni Arapi, Rusi, muljatori koji žele da operu novac.....

истина највише боли

pre 7 godina

..
а можда твоји другари навијачи знају нешто што ми остали не знамо ?

Истина највише болиии

partizan sramota Srbije

pre 7 godina

Od dolaska SNS-a na vlast KK partizan je dobio NIS, MTS, Poštansku štedionicu i Komercijalnu banku za 2 miliona godišnje, a KK Crvena zvezda samo Telekom za 700.000 iako je prvak države i četvrtfinalista Evrolige. U fudbalu nakon ulaska SNS-a u partizan stiže čak 9 sponzora uključujući i generalnog Telekom koji je jedini državni sponzor FK Zvezdi za duplo manju sumu nego partizanu (1,2 miliona prema 600h).

Od čega žive klubovi? Zvezda je u fudbalu prodala ove godine igrače za 15,4 miliona evra i uskoro za još 4, ima prosek od 20.000 ljudi po utakmici i dobiće ove godine od UEFA još neki milion. partizan nije prodao nikog dve godine, ima prazan stadion i jedini prihod u dve godine je 7 miliona od LE. U košarci kk partizan od države dobio NIS, MTS, Poštansku štedionicu i Komercijalnu banku za 2 miliona godišnje iako nema apsolutno nikakve rezultate. KK Crvena zvezda ima samo Telekom sa 700.000. Zvezda uz to igra Evroligu, ima prosek u poslednje 3 godine 17.000 po utakmici, zaradila 1,7 miliona od karata, još milion od TV prava i Evrolige i prodala igrače za 2 miliona za 2 godine. KK partizan nije prodao nikog godinama, ne igra Evropu (kad je igrao pre 2 godine ispao u prvoj fazi) i nema nikakve prihode a dovodi A reprezentativce i 6 skupih stranaca.

Od dolaska SNS-a na vlast partizan osvojio po 3 titule u fudbalu i košarci, Zvezda po 2. Toliko o o tome ko se gura.

Eto gospodo kako stoje stvari u srpskom sportu. To su javno objavljene činjenice. Sve ostalo su spinovi za sendviče Tegijevih i Dulovih botova.

TarmiRićmi

pre 7 godina

Ljudi,problem je u tome što smo mi malo tržište i tu niko od ljudi u svetu koji žele da ulože novac u nešto tipa fudbalski klub ne vidi da može izvući novac nazad.
Da bi kupili neki od dva najveća kluba npr.Zvezdu traba izdvojiti 50 miliona eura plus isto toliko da pokrijete dugovanja kluba...
kako vratiti taj novac nazad???

tugavelika

pre 7 godina

Bitno i da uz 6 miliona od Rusa panteri dobijaju jos i od drzave pride.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 10. avgust 2016 14:36)
Prijatelju dobijamo 66,8 miliona.Sta ces prepoznali ljudi koje ko u Srbiji i daju. I ti ne pijes cocacolu za iste pare u Hayatu i ispred zadruge ili kafanici u Zagubici? Ali ja bi voleo da neko da i Zdravlju Leskovca 150 miliona,ali nece,ne zele verovatno ima razloga.Ne moze aerodrom da ima svako selo,varosica tako i u sportu.U Usa nema timova iz drzava Vicite,Virdzinije,Montane,Karoline i Mejna,mozda u nijednom vrhunskom sportu. Sve u drzvaama bogatijim Kalifornija,Ilinois,Texas,itd.Za koga navija 70% Srbije valjda je interes neciji,privatni,drzavni,strani.Svakako treba sve privatizovati i Zvezdu i Partizan,samo kad ste otimali igrace Zvezdi i deset godina kupovali amere bilo vam dobro.Pa evo sada ste kao u krizi,a vec ste kupili tri amera i dva reprezentativca tj. centra za ove prilike A klase Bircevica,Majstorovica. Jos kad Pavlovic dodje sa pecanja,ostane Novica dodje Mekaleb,pa ste ces vise.

belzebub

pre 7 godina

Drzavi, tj. rezimu su potrebna ova dva kluba da bi kontrolisali navijace, jer su oni jedina sila koja moze promeniti vlast na ulici. Druga stvar je da ti isti navijaci ( huligani ) su i glavni dileri droge, a novac od iste dele sa tajnim drzavnim i paradrzavnim strukturama. Ima tu jos dosta stvari, tako da je prica mnogo komplikovanija i zadire u samu srz rezima i struktura koje vladaju ovom nazovi drzavom.

Djuro

pre 7 godina

Ti ne mozes da se izboris ni sa cim...
Zato sto celog zivota prosipas demagogiju i populizam...
26 godina si u politici i mlatis praznu slamu, sto bi rekla moja baba...
Fascinatno je da ljudi poput tebe, uopste dobiju priliku da odlucuju o bilo cemu...
To govori kakva smo mi drzava, kakav nam je sistem, zasto propadamo, zasto nestajemo...

Goca

pre 7 godina

"Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", neznam što me ovo asocira na jedno sportsko društvo .,prepoznaće se oni.

Dex

pre 7 godina

Covek koji je najvise puta u javnosti izgovorio ovu psovku. Svaki put je izgovori bar dva-tri puta. A sve to zbog onog radikala i pet sekundi njegovog nastupa na TV-u. Ne, uopste ga nije dotaklo. Gde je dostojanstvo?

Demokrata

pre 7 godina

Umesto da gledamo OI na drugom kanalu RTS gledamo Vucica. Valjda je dosla direktiva da se reprize OI takmiucenja ne emituju vecda se"slusa" Vucic.Juce ga niko nije gledao i slusao osim onih koji su to morali.Bolje je da gledam konjski cross country nego da susam Vucica.A na prvom RTS obrazovni program

baba_vanga

pre 7 godina

Zvezdas sam, ali ajmo realno. Ko da kupi bilo koji od ova dva kluba? Preko se klubovi kupuju ako imas neki interes ili ako bas imas previse para da ne znas sta ces sa njima. Ako neko kupi iz interesa, mora da ima racunicu. Morao bi da ima pun stadion i na domacim i na evropskim utakmicama, da se svake godine plasira u LS ili LE, da prodaje gomile dresova, a za to ovde nema sanse jer je standard nizak. Plus sto treba da preuzme milionske dugove na sve strane, niko nije toliko lud. I jos da ulozi gomilu para u stadion, u igrace, u omladinsku skolu... Nema od toga nista narednij 50 godina.

Zveki

pre 7 godina

Sta bi sa finansijskim istragama koje su kao bile u vreme kampanje za neke od prethodnih izbora. Dr Nesa je bas bio naostren tada. GDE SU NOVCI?

Goran

pre 7 godina

Pa sta ako vicu "pederu". Da li je to mozda uvreda? Zasto bacate nase pare zbog glupih razloga? Mislim da je u pozadini velika kradja u kojoj ucestvuju vrhovi vlasti, kao i klubovi.

Mislite o tome

pre 7 godina

A sto tebi smeta sto skandiraju? Nego se pravi drama ako se ista kaze protiv premijera, vlade i vladajuce stranke i postoji opsesija da budes obozavan i hvaljen na sva usta.
Najavljujes privatizaciju klubova a nista ne radis kako bi do toga zaista i doslo.

Mi smo ovce jel da ?

pre 7 godina

Ne znas ? Pa pitaj kako su drugi.
Naravno da neces. Ko bi kupio zvezdu sa 50 mil duga. Jos da im das, da bi naraslo na 60 mil.

Sava Centar

pre 7 godina

Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", i ocenio da je to nasleđena dugogodišnja praksa. To moramo da menjamo bas ko sto je receno danas
(joko, 10. avgust 2016 12:35)

Kako Vučić, SNS članovi i botovi nemaju srama, od kada i od koga tu "dugogdišnju praksu" nasledili?!

Duka

pre 7 godina

Nema nameru da im daje pare nego da uzima i zato daje zvezdi 10 puta vise nego Partizanu , 100 puta vise nego Vojvodini i milijardu puta nego ostalima.
Ajde bre prekini da lazes.

XXL

pre 7 godina

Kada se krenulo u privatizaciju PRVO je trebalo od fudbala i fudbalskih stadiona krenuti, a ne odmah radnika golju na ulicu dok rasadnik tkz. "navijača" negovati. Čudi me da i od njih nije bilo pritisaka za sastav Vlade - ili je bilo?

Filip Must Play

pre 7 godina

@neutralni felsh
Zbog tvoje opčinjenosti "velikim vodjom" nisi ni primetio da on istu priču ponavlja već 4 godine, a dela su mu sasvim suprotna, slobodno malo razmišljaj, nije zabranjeno, još uvek :)

Patrik

pre 7 godina

Treba Partizan i Vosu privatizovati,Zvezda je odavno privatizovana,ima Gasprom.A sta Fkp i Vosa imaju?600 hiljada od Telekoma i Vosa 18 sponzorskih pulova od kojih dobija ni milion evra godisnje.

истина највише боли

pre 7 godina

..
а можда твоји другари навијачи знају нешто што ми остали не знамо ?

Истина највише болиии

Nikad kao Bane...

pre 7 godina

Reket za Zvezdu - milioni evra od Gasproma, Telekoma i ostalih sponzora.
Reket za Partizan - plate za vodje navijaca.
Navalite botovi, samo pazite da Janjicari i Alkatraz ne cuju da deo njihovih dnevnica ide za vase sendvice.

Deki

pre 7 godina

Koje je to pare država dala FK Partizan? Sam si rekao da nije dala skoro ništa. Izjednačavate novac koji je dat KK Partizan sa FK Zvezda? KK Partizanu je dato 1,5 miliona eura da bi kroz rate vratio porez državi, dok je isti porez izbrisan KK Zvezda jer je ona na vreme potpisala neki ugovor o otpisu? Prozivaju nas za Teleoptik, a Zvezda svake godine dobije jedan Teleoptik kroz državne pare preko Gazproma. Inače se slažem da treba profesionalni sport privatizovati, to pričam odavno, ali, sve dok političari izvlače i za sebe korist, nema ništa od privatizacije.

Мома - СРБ - ЦЗ

pre 7 godina

Za tebe postoji samo Zvezda.Partizan si uništio, naročito u kosarci !
(Zoki, 10. avgust 2016 15:49)

До скоро је било обрнуто и тада вам ништа није сметало, е сад, када је дошла мечка и заиграла на ваша врата, е сад, ајде да се играмо поштено... е, па, сад...НЕ МОЖЕ,... да видите како је нама било!

MarkoSi

pre 7 godina

Koliko god da "platis",gradjani znaju da si platio od njihovih para,od njihovih plata,penzija,lose zdravstvene zastite,ocajne prosvete,katastrofalno korumpirane i nezainteresovane policije...Koliko god tudjih para dao Zvezdi i partizanu ljudi ce ti vikati "pederu" jer si nesto najgore sto je ovu zemlju snaslo od komunisticke okupacije '45.

onako

pre 7 godina

Kako definisati bota? Ne znam, ali je zanimljivo da tačno prepoznaš njihove komentare, bez greške.
Prva četiri za najviše pozitivnih su botovski i to se lepo vidi - zvuče kao filmske novosti nekad au bioskopima.

Inače, opcije su:
# da država NE daje pare i da MU (ne "nam") viču šta viču, ili
# da država daje pare i da MU višu isto.

Bolje ovo drugo.

Jugguja

pre 7 godina

Vucicu, danas je moderno biti peder. To je pro skandiranje, davanje krila, politicki poeni. Uzivaj sa jos par procenata vise, a mi cemo da se smaramo sa zenama.

sarajevo u srcu

pre 7 godina

Nase klubove privatizovati ali na nacin da ih kupi stranac i postavi svoje ljude takodje neke svoje strance.
Kupio je kod nas Fk.Sarajevo onaj Vincent Tan sto je vlasnik Cardiffa ali na celu kluba su i dalje lokalni mesetari.
Utakmice se stimaju,sumnjivi menadzeri su u i oko kluba,dovode se igraci sumnjivog kvaliteta da primaju velike pare za nase uslove.
Na tribinama huligani koji svaku utakmicu po par hiljada eura klubu nanesu stete sto zbog baklji,cupanja stolica,napada na policiju..
Klub koji je bio prvak u bivsoj Yugi sada igra po nekim selima na poljima kukuruza i opet ne moze da uzme titulu a kad je kupljen bila je standardna prica kako cemo za 2-3 godine u ligu prvaka.
Dakle,prodati,otjerati domace kriminalce iz klubova pa bog da nas vidi.
Ovako,patnja rodjaci.

Ugodan dan

Cane

pre 7 godina

Problem oko privatizacije klubova se rešava za 7 dana ako neko hoće.
Ali ako je neko u dilu sa tim klubovima onda se ne rešava nikad.
Nije samo AV i oni pre su bili u talu on je samo nastavio.

Nenad

pre 7 godina

Čitam treći put članak i ne nalazim odgovor na goruće probleme..
Ni reči o rešenjima.. Ovo smo znali i pre tebe Vučiću!
Šta ćeš i kada uraditi?
Ima li u ovom ekspozeu bilo kakvih rokova i dogovora?
Bojim se da si ti glavni kočničar ovog društva!

Lošmi

pre 7 godina

Budzetska sredstva treba da se kontrolisu i da idu na one stvari koje su primarne.
(Stec, 10. avgust 2016 12:39)

Budzet treba da se usmeri samo na one stvari koje su neophodne.
(Nele, 10. avgust 2016 12:37)

Danas u BOT školi bio zadatak:
Nastavite rečenicu:
Budžet treba da ide samo na one stvari koje su _______ :))

Jova

pre 7 godina

Vučićevi drugari Kokeza, Terza i Vazura. Sve stručnjak do stručnjaka, intelektualac do intelektualca. Pa ko im ne bi verovao svima đuture, tako poštenim i milim likovima?

cobi

pre 7 godina

Rece i ostade ziv. A pre par godina ide na stadion da se sastane sa "vodjama" grobara koji samo sto ne prebiju onog ko to vice. A na drugoj strani naprasno postaju sponzori zvezde razni "biznismeni" koji 2 dana pre toga izlaze iz zatvora.

Nenad

pre 7 godina

Koje je to pare država dala FK Partizan? Sam si rekao da nije dala skoro ništa. Izjednačavate novac koji je dat KK Partizan sa FK Zvezda? KK Partizanu je dato 1,5 miliona eura da bi kroz rate vratio porez državi, dok je isti porez izbrisan KK Zvezda jer je ona na vreme potpisala neki ugovor o otpisu? Prozivaju nas za Teleoptik, a Zvezda svake godine dobije jedan Teleoptik kroz državne pare preko Gazproma. Inače se slažem da treba profesionalni sport privatizovati, to pričam odavno, ali, sve dok političari izvlače i za sebe korist, nema ništa od privatizacije.
(Deki, 10. avgust 2016 14:00)
Drzava je dala Partizanu Zemunelo i Teleoptik, te mu tako omogucila da zaradi vise od 100 miliona evra, od prodaje igraca, do sada, a i to da finansijski bude samostalan.Druga je stvar to sto su te pare otimali ovi iz uprave i delili ih sa menadzerima.To je najveca moguca pomoc drzave nekome klubu u Srbiji, uprkos tome sto je Zvezda dobijala vise para.Dosta lazi o tome da drzava nije pomogla Partizanu.

PV

pre 7 godina

Ma šta pričaš bre...Zvezdu zatrpavaš parama, strategija im je da kupuju kvalitetne strance kao da su Mančester Siti. U Partizan si ubacio svoje ljude, pa sad Partizan plaća penale kad prodaje igrača iz omladinske škole u koga je ulagao od malih nogu. Skrupula bez.

Lošmi

pre 7 godina

Drzavi, tj. rezimu su potrebna ova dva kluba da bi kontrolisali navijace, jer su oni jedina sila koja moze promeniti vlast na ulici. Druga stvar je da ti isti navijaci ( huligani ) su i glavni dileri droge, a novac od iste dele sa tajnim drzavnim i paradrzavnim strukturama. Ima tu jos dosta stvari, tako da je prica mnogo komplikovanija i zadire u samu srz rezima i struktura koje vladaju ovom nazovi drzavom.
(belzebub, 10. avgust 2016 12:02)

Tačno tako, i dokle god postoji većina koja ne vidi da ni jedne ni druge ni treća ne zanima fudbal nego samo zarada (što se vidi po prelasku "vodja" sa tribine na tribinu), i ovde se vodi rasprava da li više dobija Zvezda pod Vučićem ili Partizan pod Marjanovićem tako će i ostati. Ali nažalost malo ljudi to shvata, razumem naložene klince koji ne vide dalje od nosa ali nažalost i stariji izgleda ne shvataju suštinu svega.

indurain

pre 7 godina

"Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor"

Reče čovek kome je jedino zaposlenje van politike - na mestu direktora Pinkija.

nikada nikome izvini

pre 7 godina

...a ti onda premijeru pokazi KOHONES i napravi privatizaciju klubova...pa kom obojci kom opanci...ili vam vise odgovara da svake godine nestanu milioni eura...i da drzavi ne bude placen porez...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Fudbalski klubovi dobro zarađuju i od ulaznica i od prodaje igrača i ne vidim potrebe da se finansiraju iz budžeta.
(Predrag, 10. avgust 2016 12:06)

Zvezda ne prodaje igrace.

TarmiRićmi

pre 7 godina

Ljudi,problem je u tome što smo mi malo tržište i tu niko od ljudi u svetu koji žele da ulože novac u nešto tipa fudbalski klub ne vidi da može izvući novac nazad.
Da bi kupili neki od dva najveća kluba npr.Zvezdu traba izdvojiti 50 miliona eura plus isto toliko da pokrijete dugovanja kluba...
kako vratiti taj novac nazad???

duh sa sekirom

pre 7 godina

...u FKCZV si upumpao preko 15 miliona eura u zadnjih godinu dana (budžet, licenca, dugovi, tekuće obaveze, kupovina igrača itd.) a za KKCZV si obezbedio budžet od preko 6 miliona eura u prošloj sezoni...a kad je reč o FKP obezbedio si sponzora MTS koji je dao čak 800.000 eura za sezonu/ipo, a u KKP je budžet za predhodnu sezonu bio čitavih 500.000 eura...drugim rečima STATISTIČKI pošto tako voliš jer su to ekzaktni podaci odnos državnog davanja PARIZAN - ZVEZDA je 1:20

Creative mind

pre 7 godina

Cekaj,a sta cemo sa 87 miliona eura od prodaje igraca Partizana ? Sta cemo sa 40 miliona eura od evrokupova u poslednjih 12,13 godina ? Za koliko je Zvezda prodala igrace od generacije Dejana Stankovica ? Koliko je Zvezda zaradila od evrokupova ? Pa iz Partizana je drzava iznela vise pare nego sto je dobio od nje.Ako vec Partizan i njegova uprava nije u stanju da nadje sponzore,zbog cega onda ti,Tadic,Dacic ubacujete ljude u isti klub da kradu taj novac ? Makni politicare iz klubova,neka trose ono sto zarade i mirna backa.Da ta ista drzava nije uzimala pare iz Partizana,klub bi danas bio na nivou bar nekog osrednjeg zapadnjackog kluba.

jovica

pre 7 godina

Prodavaj odmah i onako su i jedni i drugi kao IMT ili druge drzavne firme propali skupi i neka se izdravaju od navijača karata sponzora prodaje igrača
ako budu igrali kako treba a ne kao manekeni se setali bice i sponzora i reklama i karata i naravno para.
Hocu da kupim kartu za celu sezonu ali da gledam fudbal a ne ovu lakrdiju.

JeRemija

pre 7 godina

@belzebub
Da li zaista veruješ da su delije i grobari "sila" koja može da promeni vlast na ulici? Tvrdo jezgro tih navijačkih grupa čini do 50 ljudi, ostalo su napaljeni tinejdžeri koji ih slepo slušaju. Vlast može da pohapsi tu bulumentu za 1 sat i reši problem. Što se tiče dilovanja droge javna je tajna da su navijačke vođe uključene u tu priču ali to su sporadični slučajevi i nije sigurno hiljadu ljudi sa severne i južne tribine umešano u to.

Vecita realnost

pre 7 godina

Celi zivot pricaju da deca treba da se bave sportom, a sada Gospodin Specijalni nema snage da se bori sa privatizacijom. Ugasi sve klubove u Srbiji, bicemo ulicna deca.

Karahart

pre 7 godina

Standardna prica na pocetku. Pominje se privatizacija, stavljaju se Partizan i C. Zvezda u isti kos, a onda kad se slegne prasina, nastavlja se sa finansiranjem i forsiranjem Zvezde i dozvoljavanjem da se zaobilaze zakon i ostvaruju malverzacije.

kontraspin

pre 7 godina

Jos jedan spin u nizu. Javna je tajna da se vodje navijaca bave nelegalnim poslovima(uglavnom narkoticima). S obzirom da niko od njih ne bude uhapsen, a kamoli osudjen, psotoji opravdana sumnja da svoje kriminalne poslove obavljaju u saradnji sa drzavnim funkcionerima. Videli smo kod napada na Vazuru da policija i sud nisu reagovali iako je sve bilo snimljeno kamerom. Znaci da pojedini drzavni funkcioneri stoje iza tog prebijanja. Dakle, sasvim je nebitno da li se nekome skandira ovo ili ono, to uopste nije povezano sa kriminalnim delatnostima u klubovima. Poenta je u tome sto se kroz sportske klubove peru pare i koriste se sto za licne sto za stranacke potrebe. Zato su klubovi uvek u minusu i zato kao takvi odgovaraju svim politickim strukturama - od Tita do danas.

Patrik

pre 7 godina

Vucko niko te ne bi psovao da nisi Zvezdi doveo Ruse za sponzore a Partizanu svoje ortake iz stranke.Pametnom dosta.Zato nam sve ide ovako kako ide.

nije bitno

pre 7 godina

Ko daje ove minuse braneci Vucica u vecini komentara?
Mora da je B92 upalio sam 500 unlike-ova automatski da ga brani.
Sto se fudbala tice, Tadic pricao pre 8 godina, ovaj klovn pre 4,
i sad opet se dodvorava.. Srami se!

Nadam se da će te mi objavit komentar?!?

pre 7 godina

Ako mene neko pita?? Ja sam za to da se zvezda i partizan ugase kao ceo srpski fudbalu sve dok ne se dovede boljitak narodu u drugi stvarima koji su itekako važnija od običnih fudbalskih utakmica ili uopšte sporta koja je samo čista razonoda ali ne život ili budućnost čoveka za postanak još boljeg nego što je..Nažalost takav predlog u Srbiji se neće uzeti nikad u razmatranje jer niko ne razmišlja a kamoli da želi da se postavi u pozitivnom smislu..Jer niko ne voli kada normalan čovek razmišlja praktično pametno i realno kad se radi o dubljim tačkama.

Karaburac

pre 7 godina

@DS
A zasto je tebi kao grobaru nik DS ?
Pametnom dosta.
Dag Kristi

Ja ne znam sta u srpskom jeziku znaci , nik , a DS su mi inicijali umena i prezimena tj Dusan Simic.
Inace nisam simpatizer DS jos manje SNS a.
Jel dosta panteru.?

Da_Ne

pre 7 godina

Cepter kupuje Zvezdu. Sportski direktor Vladimir Jugović. Ozbiljna ulaganja u klub i igrače.
To je bila priča od pre 10tak godina i odgovor zašto Jugović nije hteo da nastavi u radnoj grupi koja je spašavala klub.
Druga opcija mogu da budu razni Arapi, Rusi, muljatori koji žele da operu novac.....

joko

pre 7 godina

Najlakše je upravljati državnim parama i biti veliki direktor", i ocenio da je to nasleđena dugogodišnja praksa. To moramo da menjamo bas ko sto je receno danas

narod

pre 7 godina

ja ne navijam ni za jedan od ova dva kluba, a i ja sam drzavljanin ove zemlje! dokle ce rezimski mezimci, veciti blizanci i njihovi celnici da se bahate drzavnim novcem na stetu gradjana ove zemlje?? ukljucujuci gradjane koji uopste ne navijaju za jedan od ta dva kluba ili uopste ni ne prate fudbal!

partizan sramota Srbije

pre 7 godina

Od dolaska SNS-a na vlast KK partizan je dobio NIS, MTS, Poštansku štedionicu i Komercijalnu banku za 2 miliona godišnje, a KK Crvena zvezda samo Telekom za 700.000 iako je prvak države i četvrtfinalista Evrolige. U fudbalu nakon ulaska SNS-a u partizan stiže čak 9 sponzora uključujući i generalnog Telekom koji je jedini državni sponzor FK Zvezdi za duplo manju sumu nego partizanu (1,2 miliona prema 600h).

Od čega žive klubovi? Zvezda je u fudbalu prodala ove godine igrače za 15,4 miliona evra i uskoro za još 4, ima prosek od 20.000 ljudi po utakmici i dobiće ove godine od UEFA još neki milion. partizan nije prodao nikog dve godine, ima prazan stadion i jedini prihod u dve godine je 7 miliona od LE. U košarci kk partizan od države dobio NIS, MTS, Poštansku štedionicu i Komercijalnu banku za 2 miliona godišnje iako nema apsolutno nikakve rezultate. KK Crvena zvezda ima samo Telekom sa 700.000. Zvezda uz to igra Evroligu, ima prosek u poslednje 3 godine 17.000 po utakmici, zaradila 1,7 miliona od karata, još milion od TV prava i Evrolige i prodala igrače za 2 miliona za 2 godine. KK partizan nije prodao nikog godinama, ne igra Evropu (kad je igrao pre 2 godine ispao u prvoj fazi) i nema nikakve prihode a dovodi A reprezentativce i 6 skupih stranaca.

Od dolaska SNS-a na vlast partizan osvojio po 3 titule u fudbalu i košarci, Zvezda po 2. Toliko o o tome ko se gura.

Eto gospodo kako stoje stvari u srpskom sportu. To su javno objavljene činjenice. Sve ostalo su spinovi za sendviče Tegijevih i Dulovih botova.

tugavelika

pre 7 godina

Bitno i da uz 6 miliona od Rusa panteri dobijaju jos i od drzave pride.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 10. avgust 2016 14:36)
Prijatelju dobijamo 66,8 miliona.Sta ces prepoznali ljudi koje ko u Srbiji i daju. I ti ne pijes cocacolu za iste pare u Hayatu i ispred zadruge ili kafanici u Zagubici? Ali ja bi voleo da neko da i Zdravlju Leskovca 150 miliona,ali nece,ne zele verovatno ima razloga.Ne moze aerodrom da ima svako selo,varosica tako i u sportu.U Usa nema timova iz drzava Vicite,Virdzinije,Montane,Karoline i Mejna,mozda u nijednom vrhunskom sportu. Sve u drzvaama bogatijim Kalifornija,Ilinois,Texas,itd.Za koga navija 70% Srbije valjda je interes neciji,privatni,drzavni,strani.Svakako treba sve privatizovati i Zvezdu i Partizan,samo kad ste otimali igrace Zvezdi i deset godina kupovali amere bilo vam dobro.Pa evo sada ste kao u krizi,a vec ste kupili tri amera i dva reprezentativca tj. centra za ove prilike A klase Bircevica,Majstorovica. Jos kad Pavlovic dodje sa pecanja,ostane Novica dodje Mekaleb,pa ste ces vise.

Срђа Злопоглеђа

pre 7 godina

Прича око приватизације у спорту већ дуго траје. Док су клубови попут Звезде били привредни гиганти, са властитим капиталним фондовима искључиво намењеним за профитабилна улагања у иностранству, трговачким бродовима који су кружили светом под панамском заставом и слично, продаја клубова и спортских објеката ником није падала на памет. Друштвено-спортски радници, ентузијасти ,,по директиви", су чинили управе, а спорт је био ствар националног престижа и представљало је национални интерес са светским резултатима. Бављење спортом беше бесплатно и засновано на ентузијазму спортиста и управа. (Све ово, чисто као подсећање за млађе.) Сад кад је све растурено и опљачкано, куповина ником не пада на памет. Са друге стране, принцип да све што не доноси профит у привреди гасимо, зашто би спорт у том смислу био поштеђен, питају се неки? Затворен круг се поново обнавља, опет као прапочетак, базиран на љубави и ентузијазму посвећеника. Болест капиталистичког неолибералног приступа узима данак и у спорту, очигледно. Ако смо неселективно продавали по државу стратешки најважније ,,субјекте и објекте", територију и природне ресурсе, (што је мало ко у свету у том обиму радио), зашто би спорт, као стратешки интерес био поштеђен, и Вучић је у праву! Човек је све то затекао и већ пету годину кубури са пљачкашким наслеђем. Утолико је тежа и озбиљнија улога и ове нове владе.

Milan89

pre 7 godina

Vreme je da se lupi sakom o sto i da se privatizuju klubovi jer je to jedini spas kako za njih tako i za drzavu, a ispastace kriminalci od navijaca, tako i treba da bude.

asterix

pre 7 godina

Ko je gledao prenos video je da je rekao da je Zvezda dobila 6 miliona era od Tadica da navijaci ne bi skandirali protiv njega.Jos je pitao Antica kao clana Zvezde da to potvrdi a ovaj klima glavom.Toliko o Tadicevom forsiranju Partizana.

113,8dB

pre 7 godina

Novi zakon o sportu koji će jasno definisati pravila fer finansiranja klubova dok (država) ne sakupi snage da sprovede privatizaciju!
Sve ostalo je odugovlačenje i favorizovanje isključivo jednog kluba!

Emilija

pre 7 godina

Treba podrzati razvoj sporta, ali zna se sta su prioriteti i sta se treba finansirajti iz budzeta za sve postoje granice i dosta je bilo sa rasipanjem drzavnih para.

Miško

pre 7 godina

Država mora odgovorno da upravlja javnim finansijama, realno se previše novca davalo fudbalskim klubovima. Slažem se da je privatizacija klubova negde najbolje rešenje.

Zoran

pre 7 godina

I Zvezda i Partizan zive od stare slave rezultati su merilo njihove vrednosti a i dalje traze neke pare. Olimpijci dobijaju bonuse ako osvoje neku medalju, ako ne onda se ne dobija nista sto bi oni bili drugaciji.

srculence malo

pre 7 godina

Veliki direktori klubova nek nadju sponzore koji ce finansirati klub kad su tako sposobni i nek se vise skinu sa budzeta drzave.

neutralni felsh

pre 7 godina

@krvavi desni 

Nece ni meni da objave.Poslao sam 2 komentara u vezi finansiranja klubova i nijedan nisu objavili.
(Patrik, 10. avgust 2016 14:31)


nemoj da pises nista pametno i elokventno, veca je verovatnoca da ti objave komentar.

Fruit of the loom

pre 7 godina

Pa iskreno ja sam voleo da gledam fudbal ali mi jos od 100 derbija ne pada na pamet da idrm da gledam utakmicu . Zasto - pa zato sto tamo nema mesta normalnim ljufima koji zele da gledaju fudbal ,bodljikave zice , tuce , baklje nasilje, ucene i jos puno "lepih" stvari su upropastile ljubav prema ovoj igri ...Izmenite zakon , uvedite kamere i tuzioca sudiju koji odmah donosi presudu na osnovu video zapisa i svedoka , visoke kazne , drustveno koristan rad (ciscenje javnih povrsina , izgradnja puteva itd) i videcete da ce se roditelji , deca vratiti na tribine a ti klinci ce sa tim iskustbom zeleti da budu buduci igraci sa nekim potpuno drugim vrednostima i shvatanjem sta je fudbal...

moreplovac

pre 7 godina

Fudbal u Srbiji ne treba privatizovati nego ga treba amaterizovati tj. svesti na igru zaljubljenika i organizovati po principu seoskih turnira. Nista vise i nista manje.

Аки

pre 7 godina

Партизан је у последњих 10 година приходовао 120.000.000 евра од трансфера, а на појачања потрошио од 10-15.000.000 евра. Звезда око 90.000.000, појачања 22.000.000. Кад се на то додају приходи од такмичења (улазак у ЛШ, ЛЕ), од карата, спонзора и потом одузму расходи јасно је да негде много цури.