Ponedeljak, 01.08.2016.

14:29

Rusija zove NATO, ima spreman "pozitivan program"

Rusija je zvanično pozvala NATO na razgovore u septembru, kako bi se smanjila napetost između dva bloka, saopšteno je iz Kremlja.

Izvor: B92

Rusija zove NATO, ima spreman "pozitivan program" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Ni levo, ni desno, samo pravo

pre 7 godina

@Kapetan Kuka - Na zalost svih nas, ovo je vrlo moguca i razumna interpretacija ovog poteza Rusije. Ne verujem da je sve manje ljudi i sa jedne i druge strane (a nikad ih nije ni bilo vecina), koji veruju u dobronamernost druge strane.

Kapetan Kuka

pre 7 godina

Stvari su otišle predaleko. Treći SV. rat ili barem veeeliki rat između SAD i RF, naravno na teritoriji centralne i istočne Evrope je sve trže izbeći. To neće biti nimalo lepo i Evropljani, pa i ovi što pišu ostrašćene, a poneki i nadmene komentare će nažalost imati "privilegiju" da svoju strast za svojom stranom iskušaju u najboljem slučaju u atomskom skloništu, ko bude imao sreće...
Elem, oko ruske ponude. Rusija je velika zemlja sa starom diplomatskom školom. I oni se spremaju za veliki rat, a jedna od pripremnih radnji je i rezervacija statusa strane koja je sve pokušala da rat spreči, bila je dobronamerna i konstruktivna, ali eto..., šta se može... Rusi nemaju iluzija da će SAD prihvatiti nešto što je dobro za mir u svetu i ova poruka nije nada u razum i dobronamernost Vašingtona (niko nije toliko lud da u to veruje), nego akt odgovornosti prema svojoj zemlji i svom narodu pre teških odluka.

Dragan

pre 7 godina

Razmišljam, po meni, ovo je znak slabosti. NATO i zapad razmišljaju i planiraju strateški, godinama i decenijama unapred. Bacili su oko na Sibir i njegova rudna i prirodna bogatstva. Potpuno je jasno da će u jednom trenutku napasti Rusiju. Rusi bi trebalo to da znaju. Nikakve ovakve ponude neće promeniti strateški plan NATO-a. Rusija bi trebalo da se priprema za odbrambeni rat.

waters

pre 7 godina

Naravno, NATO će odbiti poziv, nažalost...(moskri, 01. avgust 2016 14:36)Možda odbije ovaj poziv,pre svega da bi domaćoj(američkoj) javnosti pokazao kako je taj savez čvrst u odnosima prema Rusiji,ali će svakako prihvatiti neki od sledećih.Slično je bilo i sa pozivima iz Moskve Vašingtonu za boljom koordinacijom u Siriji,koja je prihvaćena posle nekoliko meseci,uprkos negodovanju Pentagona i nacionalističkih i krugova u Vašingtonu.Ne verujem da razumnim i normalnim političarima u Vašingtonu i Moskvi odgovara povećana napetost i dalje zaoštravanje odnosa.Možda u Vašingtonu i dalje smatraju da se mora pokazati čvrstina prema Moskvi,kako je pre neki dan izjavio Leon Peneta,bivši ministar odbrane i jedan od pristalica Clintonove,ali ipak to je samo izjava za medije.Bez obzira na izvesnu pobedu Clintonove,čak i ako narod izabere Trumpa,moraće razgovarati sa Putinom.To se verovatno neće desiti sledeće godine,ali za dve-tri sigurno.SAD više nema kapacitete i sredstva,koja je imao u prethodnih 30 godina,da se upušta u trku u naoružanju sa Rusijom i da od te zemlje pravi neprijatelja,jer zemlje poput Kine,Indije,Brazila... koriste priliku.

qwe

pre 7 godina

Heroju Pinki (cudan nik usput), jel bese Amerikanci jos ne oterase Asada sa vlasti? A kopliko mi je poznato, razgovora je vec bilo na zahtev USA, koji su vec odrzani. Zasto iste ne bi mogla da trazi i Rusija. Ovo im doje kao nastavak dijaloga. Il ako su vec porazeni Rusi, znaci predhodno su Amerikanci porazeni. Kakav nacin razmisljanja.

Zoran

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 16:32)

Vama dobro? Meni je dobro. U Americi sam. Ali ja ne volim da lazem sebe.
Ovo je odlican potez Putina, Obama/Amerika je izgubio inicijativu. Ovde nema nista tako bitno osim ODLICNE reklame na koju ce Rusi da s epozovu: Mi njima nudili, oni nece. Hahahaha.

Zoran

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 16:32)

Ti mislis da ce da im se skinu sankcije? A sto bi? Bi im ti skinuo sankcije? ja ne bi da sam mesto NATO-a, jedino ako meni skodi.

Nikolai Valujev

pre 7 godina

@ Rusi priznaju predaju ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikael Hansen, 1. avgust 2016 14:36)

A Rusi su bas poznati po tome sto priznaju predaju! Onomad su otisli cak u Berlin da Hitleru kazu da se predaju!
(Langus, 1. avgust 2016 16:09)

I Srbi su preziveli golgotu u Prvom svetskom ratu i posle najvecih stradanja pobedili, takodje su preziveli ogromna stradanje u Drugom svetskom ratu, a 1999 smo kapitulirali za 78 dana. Danas 90% Srba ne bi ni krnuli u rat. Vremena se menjaju takodje i u Rusiji. Navikli su oni na kredite, iphone, Mecedes, BMW, letovanja... tesko da im se jede suv lebac i kora s drveta kao nekada.

Kosovo je Srbija, Krim je Ukrajina!

pre 7 godina

Imam ja jednostavno rešenje za smanjenje tenzija, samo treba NATO i Rusija da se povuku sa okupiranih teritorija, i eto mira.

mila

pre 7 godina

Ok, ja kao pristalica zapadnog vojnog saveza takodje navijam za saradnju NATO i Rusije. USA je prešla izvesne granive i ima ofanzivnu taktiku. Daleko od toga da se Rusija uplašila ali mislim da je ovo pametan potez. Rusija i NATO već sada imaju jakog protivnika a već se polako radja novi i još opasniji. Biće im pametnije da svoje snage i jedni i drugi prebace na istok jer će tu biti glavni neprijatelj i jednih i drugih.

Aleksandar

pre 7 godina

@(prdn8, 1. avgust 2016 15:54)

Istina. Koliko god mi se stomak okretao od ruskih 'vrednosti' i koliko god se gnušao američkih 'vrednosti' - oba su majka Mara u odnosu na kineske.

Heroj Pinki

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.

Langus

pre 7 godina

@ Rusi priznaju predaju ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikael Hansen, 1. avgust 2016 14:36)

A Rusi su bas poznati po tome sto priznaju predaju! Onomad su otisli cak u Berlin da Hitleru kazu da se predaju!

Zoran

pre 7 godina

I kada Rusija podvije rep rusofili to dozive kao veliki trijumf.
Neverovatan tip ljudi...
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 15:44)

Sto, da joj ne treba NATO da pobedi u Siriji? Ili mozda lose stoji sa Turskom, dok Amerika odlicno stoji sa Turskom?

Ili joj mozda treba NATO da je odbrani od terorista u Rusiji?

Ili mozda ima problem sa Kinom i Indijom pa bi sa NATO-om da ojaca poziciju?

Hahahaha.

nix

pre 7 godina

Ma samo se dogovorite kako god, imam 36god i nemam namjeru da ratujem ili provodim život u strahovima od granata i bombi! Imam jedan život i nećete mi ga uskratiti kao što mi je SFRJ uzela djetinjstvo i NATO još 78dana života... dokle više ????

Neki lik

pre 7 godina

Nazalost, nista od toga jer usa nece prihvatiti.
Bilo bi super kad bi Rusija usla u nato, pa i kina i na kraju bi svet postao jedna drzava.
Neko ce reci, bili bi robovi. A sad kao niste? Bar bi bio mir i covecanstvo bi konacno krenulo napred.
Sto sam stariji vise podrzavam globalizaciju a pre sam bio anarho punker zaludjen zeitgeistom.

džabe izbori

pre 7 godina

Meni ovo liči na rambuje, staviću ti na sto ono što znam unapred da nećeš prihvatiti. Niti usa ima šta da zameri rusima, niti se rusi plaše usa, njima samo treba strah

milovan

pre 7 godina

koja dva bloka? postoji samo nato (jedan blok) koji želi da uništi zamlju rusiju.
inače daleko sam od rusofila ali pokušavam objkektivno da sagledam stvari. postoji samo jedna strana koja želi da potčini celu zemaljsku kuglu jednom bogu- dolaru.

prdn8

pre 7 godina

Stvar je u tome što obe strane u stvari zaziru od Kineza koji će jednog dana nadjačati i Ruse i Amere zajedno. Lično se nadam da grešim jer nisam ljubitelj Kine i Kineskih vrednosti.

Manojle

pre 7 godina

Dobrodosli u vrli novi svet. Ono sto se pricalo godinama da je nemoguce sada se ostvaruje. Plan ka formiranju jedne svetske vlade i jedne svetske vojske se ostvaruje. Govorili su da su to teorije zavere. Da li su???

Marija

pre 7 godina

KGB moli NATO.
Ekonomija im je gotova, pitanje je meseci kada vise nece moci da servisiraju kredite i sledi bankrot.

Morace da vrate Krim Ukrajini , da se izvine ukrajinskom narodu za sramnu agresiju , da plate odstetu Ukrajini za sve materijalne i civilne zrtve , da napuste rovarenje na Balkanu koje intenzivno sprovode spremajuci ponovni haos na Balkanu.

Kada to urade , NATO , EU i zapadna civilizacija ce im dati dolare da mogu dalje da funkcionisu.

U suprotnom za par meseci ih ocekuje haos na ulicama Moskve , kada im ruski narod izadje na ulice.

KGB i Vladimir su na kolenima , ostaje samo da vidimo na koji nacin ce vratiti Krim Ukrajini, kako ce dici prnje sa Balkana i nase Srbije, i kako ce se izvinuti.

Naravno rusofili i ovo klecenje na kolenima KGB-a i Putina predstavljaju kao veliku pobedu nad NATO paktom.

Geopoliticke igre

pre 7 godina

Niti su rusi priznali predaju niti amerika propada, niti ce se NATO raspasti, rusija i amerika saradjuju u tajnosti, to su dve najjace vojne sile pobogu i dve najjace nuklearne sile, pa naravno da ce se kad tad hladni rat zavrsiti, medjusobnim dejstvom protiv isisa, no bice zanimljivo kad se "pomire" USA i rusija, sta ce biti sa malim i nebitnim igracima na sahovskoj tabli giganata ?

Zoran

pre 7 godina

Sjajan marketinski potez. Rusija je uzela palicu od Amerike i diriguje. Hahahaa.

To vam j eono: Ako prisatne Amerika, ne valja. A ako ne pristane, opet ne valja. Hahahaha.

Nemanja

pre 7 godina

Nije ovo nikakva "najnovija vest". To se znalo jos pre Nato samita ove godine, da ce doci da sastanka u Moskvi. sve one ratoborne izjave nekih Nato generala su bile glupost, ukljucujuci i divljanje baltickih drzava i naravno Poljske. Zato se Nato nije preterano angazovao oko "zastite" pojedinih clanova jer se sve unapred zna. Molio bih pro zapadne i pro ruske aktiviste da smanje dozivljaj jer je sve vec dobro trasirano i isplanirano, cak i kad deluje da nije.

p.s. Poruka za razne "iskusne komentatore": Iskusni ste ko moja pokojna baba

una

pre 7 godina

Rusi ozbiljni i konstruktivni, ponasanje odgovorno...Nazalost, NATO ce odbiti, 90% su sanse...jer im odgovara napeto stanje stvari...prosto, ako nema velikog neprijatelja ,nema ni para, ni razloga za postojanje u tolikom obimu.

Rusija je večna, rajhovi su prolazni

pre 7 godina

Naravno da će odbiti... Ali treba uvek i iznova pokazivati licemerje Četvrtog Rajha, sve dok i oni sa najnižim IQ-om ne ukapiraju neke stvari.

una

pre 7 godina

Rusi ozbiljni i konstruktivni, ponasanje odgovorno...Nazalost, NATO ce odbiti, 90% su sanse...jer im odgovara napeto stanje stvari...prosto, ako nema velikog neprijatelja ,nema ni para, ni razloga za postojanje u tolikom obimu.

Langus

pre 7 godina

@ Rusi priznaju predaju ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikael Hansen, 1. avgust 2016 14:36)

A Rusi su bas poznati po tome sto priznaju predaju! Onomad su otisli cak u Berlin da Hitleru kazu da se predaju!

milovan

pre 7 godina

koja dva bloka? postoji samo nato (jedan blok) koji želi da uništi zamlju rusiju.
inače daleko sam od rusofila ali pokušavam objkektivno da sagledam stvari. postoji samo jedna strana koja želi da potčini celu zemaljsku kuglu jednom bogu- dolaru.

Rusija je večna, rajhovi su prolazni

pre 7 godina

Naravno da će odbiti... Ali treba uvek i iznova pokazivati licemerje Četvrtog Rajha, sve dok i oni sa najnižim IQ-om ne ukapiraju neke stvari.

Zoran

pre 7 godina

I kada Rusija podvije rep rusofili to dozive kao veliki trijumf.
Neverovatan tip ljudi...
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 15:44)

Sto, da joj ne treba NATO da pobedi u Siriji? Ili mozda lose stoji sa Turskom, dok Amerika odlicno stoji sa Turskom?

Ili joj mozda treba NATO da je odbrani od terorista u Rusiji?

Ili mozda ima problem sa Kinom i Indijom pa bi sa NATO-om da ojaca poziciju?

Hahahaha.

Zoran

pre 7 godina

Sjajan marketinski potez. Rusija je uzela palicu od Amerike i diriguje. Hahahaa.

To vam j eono: Ako prisatne Amerika, ne valja. A ako ne pristane, opet ne valja. Hahahaha.

Nemanja

pre 7 godina

Nije ovo nikakva "najnovija vest". To se znalo jos pre Nato samita ove godine, da ce doci da sastanka u Moskvi. sve one ratoborne izjave nekih Nato generala su bile glupost, ukljucujuci i divljanje baltickih drzava i naravno Poljske. Zato se Nato nije preterano angazovao oko "zastite" pojedinih clanova jer se sve unapred zna. Molio bih pro zapadne i pro ruske aktiviste da smanje dozivljaj jer je sve vec dobro trasirano i isplanirano, cak i kad deluje da nije.

p.s. Poruka za razne "iskusne komentatore": Iskusni ste ko moja pokojna baba

prdn8

pre 7 godina

Stvar je u tome što obe strane u stvari zaziru od Kineza koji će jednog dana nadjačati i Ruse i Amere zajedno. Lično se nadam da grešim jer nisam ljubitelj Kine i Kineskih vrednosti.

Manojle

pre 7 godina

Dobrodosli u vrli novi svet. Ono sto se pricalo godinama da je nemoguce sada se ostvaruje. Plan ka formiranju jedne svetske vlade i jedne svetske vojske se ostvaruje. Govorili su da su to teorije zavere. Da li su???

nix

pre 7 godina

Ma samo se dogovorite kako god, imam 36god i nemam namjeru da ratujem ili provodim život u strahovima od granata i bombi! Imam jedan život i nećete mi ga uskratiti kao što mi je SFRJ uzela djetinjstvo i NATO još 78dana života... dokle više ????

Marija

pre 7 godina

KGB moli NATO.
Ekonomija im je gotova, pitanje je meseci kada vise nece moci da servisiraju kredite i sledi bankrot.

Morace da vrate Krim Ukrajini , da se izvine ukrajinskom narodu za sramnu agresiju , da plate odstetu Ukrajini za sve materijalne i civilne zrtve , da napuste rovarenje na Balkanu koje intenzivno sprovode spremajuci ponovni haos na Balkanu.

Kada to urade , NATO , EU i zapadna civilizacija ce im dati dolare da mogu dalje da funkcionisu.

U suprotnom za par meseci ih ocekuje haos na ulicama Moskve , kada im ruski narod izadje na ulice.

KGB i Vladimir su na kolenima , ostaje samo da vidimo na koji nacin ce vratiti Krim Ukrajini, kako ce dici prnje sa Balkana i nase Srbije, i kako ce se izvinuti.

Naravno rusofili i ovo klecenje na kolenima KGB-a i Putina predstavljaju kao veliku pobedu nad NATO paktom.

Geopoliticke igre

pre 7 godina

Niti su rusi priznali predaju niti amerika propada, niti ce se NATO raspasti, rusija i amerika saradjuju u tajnosti, to su dve najjace vojne sile pobogu i dve najjace nuklearne sile, pa naravno da ce se kad tad hladni rat zavrsiti, medjusobnim dejstvom protiv isisa, no bice zanimljivo kad se "pomire" USA i rusija, sta ce biti sa malim i nebitnim igracima na sahovskoj tabli giganata ?

Zoran

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 16:32)

Vama dobro? Meni je dobro. U Americi sam. Ali ja ne volim da lazem sebe.
Ovo je odlican potez Putina, Obama/Amerika je izgubio inicijativu. Ovde nema nista tako bitno osim ODLICNE reklame na koju ce Rusi da s epozovu: Mi njima nudili, oni nece. Hahahaha.

džabe izbori

pre 7 godina

Meni ovo liči na rambuje, staviću ti na sto ono što znam unapred da nećeš prihvatiti. Niti usa ima šta da zameri rusima, niti se rusi plaše usa, njima samo treba strah

Aleksandar

pre 7 godina

@(prdn8, 1. avgust 2016 15:54)

Istina. Koliko god mi se stomak okretao od ruskih 'vrednosti' i koliko god se gnušao američkih 'vrednosti' - oba su majka Mara u odnosu na kineske.

Nikolai Valujev

pre 7 godina

@ Rusi priznaju predaju ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikael Hansen, 1. avgust 2016 14:36)

A Rusi su bas poznati po tome sto priznaju predaju! Onomad su otisli cak u Berlin da Hitleru kazu da se predaju!
(Langus, 1. avgust 2016 16:09)

I Srbi su preziveli golgotu u Prvom svetskom ratu i posle najvecih stradanja pobedili, takodje su preziveli ogromna stradanje u Drugom svetskom ratu, a 1999 smo kapitulirali za 78 dana. Danas 90% Srba ne bi ni krnuli u rat. Vremena se menjaju takodje i u Rusiji. Navikli su oni na kredite, iphone, Mecedes, BMW, letovanja... tesko da im se jede suv lebac i kora s drveta kao nekada.

mila

pre 7 godina

Ok, ja kao pristalica zapadnog vojnog saveza takodje navijam za saradnju NATO i Rusije. USA je prešla izvesne granive i ima ofanzivnu taktiku. Daleko od toga da se Rusija uplašila ali mislim da je ovo pametan potez. Rusija i NATO već sada imaju jakog protivnika a već se polako radja novi i još opasniji. Biće im pametnije da svoje snage i jedni i drugi prebace na istok jer će tu biti glavni neprijatelj i jednih i drugih.

Neki lik

pre 7 godina

Nazalost, nista od toga jer usa nece prihvatiti.
Bilo bi super kad bi Rusija usla u nato, pa i kina i na kraju bi svet postao jedna drzava.
Neko ce reci, bili bi robovi. A sad kao niste? Bar bi bio mir i covecanstvo bi konacno krenulo napred.
Sto sam stariji vise podrzavam globalizaciju a pre sam bio anarho punker zaludjen zeitgeistom.

Heroj Pinki

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.

qwe

pre 7 godina

Heroju Pinki (cudan nik usput), jel bese Amerikanci jos ne oterase Asada sa vlasti? A kopliko mi je poznato, razgovora je vec bilo na zahtev USA, koji su vec odrzani. Zasto iste ne bi mogla da trazi i Rusija. Ovo im doje kao nastavak dijaloga. Il ako su vec porazeni Rusi, znaci predhodno su Amerikanci porazeni. Kakav nacin razmisljanja.

Kosovo je Srbija, Krim je Ukrajina!

pre 7 godina

Imam ja jednostavno rešenje za smanjenje tenzija, samo treba NATO i Rusija da se povuku sa okupiranih teritorija, i eto mira.

Kapetan Kuka

pre 7 godina

Stvari su otišle predaleko. Treći SV. rat ili barem veeeliki rat između SAD i RF, naravno na teritoriji centralne i istočne Evrope je sve trže izbeći. To neće biti nimalo lepo i Evropljani, pa i ovi što pišu ostrašćene, a poneki i nadmene komentare će nažalost imati "privilegiju" da svoju strast za svojom stranom iskušaju u najboljem slučaju u atomskom skloništu, ko bude imao sreće...
Elem, oko ruske ponude. Rusija je velika zemlja sa starom diplomatskom školom. I oni se spremaju za veliki rat, a jedna od pripremnih radnji je i rezervacija statusa strane koja je sve pokušala da rat spreči, bila je dobronamerna i konstruktivna, ali eto..., šta se može... Rusi nemaju iluzija da će SAD prihvatiti nešto što je dobro za mir u svetu i ova poruka nije nada u razum i dobronamernost Vašingtona (niko nije toliko lud da u to veruje), nego akt odgovornosti prema svojoj zemlji i svom narodu pre teških odluka.

Zoran

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 16:32)

Ti mislis da ce da im se skinu sankcije? A sto bi? Bi im ti skinuo sankcije? ja ne bi da sam mesto NATO-a, jedino ako meni skodi.

waters

pre 7 godina

Naravno, NATO će odbiti poziv, nažalost...(moskri, 01. avgust 2016 14:36)Možda odbije ovaj poziv,pre svega da bi domaćoj(američkoj) javnosti pokazao kako je taj savez čvrst u odnosima prema Rusiji,ali će svakako prihvatiti neki od sledećih.Slično je bilo i sa pozivima iz Moskve Vašingtonu za boljom koordinacijom u Siriji,koja je prihvaćena posle nekoliko meseci,uprkos negodovanju Pentagona i nacionalističkih i krugova u Vašingtonu.Ne verujem da razumnim i normalnim političarima u Vašingtonu i Moskvi odgovara povećana napetost i dalje zaoštravanje odnosa.Možda u Vašingtonu i dalje smatraju da se mora pokazati čvrstina prema Moskvi,kako je pre neki dan izjavio Leon Peneta,bivši ministar odbrane i jedan od pristalica Clintonove,ali ipak to je samo izjava za medije.Bez obzira na izvesnu pobedu Clintonove,čak i ako narod izabere Trumpa,moraće razgovarati sa Putinom.To se verovatno neće desiti sledeće godine,ali za dve-tri sigurno.SAD više nema kapacitete i sredstva,koja je imao u prethodnih 30 godina,da se upušta u trku u naoružanju sa Rusijom i da od te zemlje pravi neprijatelja,jer zemlje poput Kine,Indije,Brazila... koriste priliku.

Dragan

pre 7 godina

Razmišljam, po meni, ovo je znak slabosti. NATO i zapad razmišljaju i planiraju strateški, godinama i decenijama unapred. Bacili su oko na Sibir i njegova rudna i prirodna bogatstva. Potpuno je jasno da će u jednom trenutku napasti Rusiju. Rusi bi trebalo to da znaju. Nikakve ovakve ponude neće promeniti strateški plan NATO-a. Rusija bi trebalo da se priprema za odbrambeni rat.

Ni levo, ni desno, samo pravo

pre 7 godina

@Kapetan Kuka - Na zalost svih nas, ovo je vrlo moguca i razumna interpretacija ovog poteza Rusije. Ne verujem da je sve manje ljudi i sa jedne i druge strane (a nikad ih nije ni bilo vecina), koji veruju u dobronamernost druge strane.

Marija

pre 7 godina

KGB moli NATO.
Ekonomija im je gotova, pitanje je meseci kada vise nece moci da servisiraju kredite i sledi bankrot.

Morace da vrate Krim Ukrajini , da se izvine ukrajinskom narodu za sramnu agresiju , da plate odstetu Ukrajini za sve materijalne i civilne zrtve , da napuste rovarenje na Balkanu koje intenzivno sprovode spremajuci ponovni haos na Balkanu.

Kada to urade , NATO , EU i zapadna civilizacija ce im dati dolare da mogu dalje da funkcionisu.

U suprotnom za par meseci ih ocekuje haos na ulicama Moskve , kada im ruski narod izadje na ulice.

KGB i Vladimir su na kolenima , ostaje samo da vidimo na koji nacin ce vratiti Krim Ukrajini, kako ce dici prnje sa Balkana i nase Srbije, i kako ce se izvinuti.

Naravno rusofili i ovo klecenje na kolenima KGB-a i Putina predstavljaju kao veliku pobedu nad NATO paktom.

Manojle

pre 7 godina

Dobrodosli u vrli novi svet. Ono sto se pricalo godinama da je nemoguce sada se ostvaruje. Plan ka formiranju jedne svetske vlade i jedne svetske vojske se ostvaruje. Govorili su da su to teorije zavere. Da li su???

Neki lik

pre 7 godina

Nazalost, nista od toga jer usa nece prihvatiti.
Bilo bi super kad bi Rusija usla u nato, pa i kina i na kraju bi svet postao jedna drzava.
Neko ce reci, bili bi robovi. A sad kao niste? Bar bi bio mir i covecanstvo bi konacno krenulo napred.
Sto sam stariji vise podrzavam globalizaciju a pre sam bio anarho punker zaludjen zeitgeistom.

Rusija je večna, rajhovi su prolazni

pre 7 godina

Naravno da će odbiti... Ali treba uvek i iznova pokazivati licemerje Četvrtog Rajha, sve dok i oni sa najnižim IQ-om ne ukapiraju neke stvari.

Heroj Pinki

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.

Zoran

pre 7 godina

Sjajan marketinski potez. Rusija je uzela palicu od Amerike i diriguje. Hahahaa.

To vam j eono: Ako prisatne Amerika, ne valja. A ako ne pristane, opet ne valja. Hahahaha.

una

pre 7 godina

Rusi ozbiljni i konstruktivni, ponasanje odgovorno...Nazalost, NATO ce odbiti, 90% su sanse...jer im odgovara napeto stanje stvari...prosto, ako nema velikog neprijatelja ,nema ni para, ni razloga za postojanje u tolikom obimu.

Langus

pre 7 godina

@ Rusi priznaju predaju ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikael Hansen, 1. avgust 2016 14:36)

A Rusi su bas poznati po tome sto priznaju predaju! Onomad su otisli cak u Berlin da Hitleru kazu da se predaju!

Zoran

pre 7 godina

I kada Rusija podvije rep rusofili to dozive kao veliki trijumf.
Neverovatan tip ljudi...
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 15:44)

Sto, da joj ne treba NATO da pobedi u Siriji? Ili mozda lose stoji sa Turskom, dok Amerika odlicno stoji sa Turskom?

Ili joj mozda treba NATO da je odbrani od terorista u Rusiji?

Ili mozda ima problem sa Kinom i Indijom pa bi sa NATO-om da ojaca poziciju?

Hahahaha.

milovan

pre 7 godina

koja dva bloka? postoji samo nato (jedan blok) koji želi da uništi zamlju rusiju.
inače daleko sam od rusofila ali pokušavam objkektivno da sagledam stvari. postoji samo jedna strana koja želi da potčini celu zemaljsku kuglu jednom bogu- dolaru.

Nikolai Valujev

pre 7 godina

@ Rusi priznaju predaju ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikael Hansen, 1. avgust 2016 14:36)

A Rusi su bas poznati po tome sto priznaju predaju! Onomad su otisli cak u Berlin da Hitleru kazu da se predaju!
(Langus, 1. avgust 2016 16:09)

I Srbi su preziveli golgotu u Prvom svetskom ratu i posle najvecih stradanja pobedili, takodje su preziveli ogromna stradanje u Drugom svetskom ratu, a 1999 smo kapitulirali za 78 dana. Danas 90% Srba ne bi ni krnuli u rat. Vremena se menjaju takodje i u Rusiji. Navikli su oni na kredite, iphone, Mecedes, BMW, letovanja... tesko da im se jede suv lebac i kora s drveta kao nekada.

mila

pre 7 godina

Ok, ja kao pristalica zapadnog vojnog saveza takodje navijam za saradnju NATO i Rusije. USA je prešla izvesne granive i ima ofanzivnu taktiku. Daleko od toga da se Rusija uplašila ali mislim da je ovo pametan potez. Rusija i NATO već sada imaju jakog protivnika a već se polako radja novi i još opasniji. Biće im pametnije da svoje snage i jedni i drugi prebace na istok jer će tu biti glavni neprijatelj i jednih i drugih.

Kosovo je Srbija, Krim je Ukrajina!

pre 7 godina

Imam ja jednostavno rešenje za smanjenje tenzija, samo treba NATO i Rusija da se povuku sa okupiranih teritorija, i eto mira.

prdn8

pre 7 godina

Stvar je u tome što obe strane u stvari zaziru od Kineza koji će jednog dana nadjačati i Ruse i Amere zajedno. Lično se nadam da grešim jer nisam ljubitelj Kine i Kineskih vrednosti.

Nemanja

pre 7 godina

Nije ovo nikakva "najnovija vest". To se znalo jos pre Nato samita ove godine, da ce doci da sastanka u Moskvi. sve one ratoborne izjave nekih Nato generala su bile glupost, ukljucujuci i divljanje baltickih drzava i naravno Poljske. Zato se Nato nije preterano angazovao oko "zastite" pojedinih clanova jer se sve unapred zna. Molio bih pro zapadne i pro ruske aktiviste da smanje dozivljaj jer je sve vec dobro trasirano i isplanirano, cak i kad deluje da nije.

p.s. Poruka za razne "iskusne komentatore": Iskusni ste ko moja pokojna baba

Zoran

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 16:32)

Ti mislis da ce da im se skinu sankcije? A sto bi? Bi im ti skinuo sankcije? ja ne bi da sam mesto NATO-a, jedino ako meni skodi.

Zoran

pre 7 godina

@(Zoran, 1. avgust 2016 16:00)

Ne, stvar je mnogo jednostavnija, trebaju im zapadne pare jer im se ekonomija raspada, jer ce gladan narod Rusije u jednom trenutku da se digne na Putinove oligarhe. Putin je obogatio sebe i ekipu oko sebe, a samu Rusiju ubija odavno. Prvi bi rusofili trebali biti protiv njega, ali ako je vama dobar meni je jos bolji.
(Heroj Pinki, 1. avgust 2016 16:32)

Vama dobro? Meni je dobro. U Americi sam. Ali ja ne volim da lazem sebe.
Ovo je odlican potez Putina, Obama/Amerika je izgubio inicijativu. Ovde nema nista tako bitno osim ODLICNE reklame na koju ce Rusi da s epozovu: Mi njima nudili, oni nece. Hahahaha.

Dragan

pre 7 godina

Razmišljam, po meni, ovo je znak slabosti. NATO i zapad razmišljaju i planiraju strateški, godinama i decenijama unapred. Bacili su oko na Sibir i njegova rudna i prirodna bogatstva. Potpuno je jasno da će u jednom trenutku napasti Rusiju. Rusi bi trebalo to da znaju. Nikakve ovakve ponude neće promeniti strateški plan NATO-a. Rusija bi trebalo da se priprema za odbrambeni rat.

qwe

pre 7 godina

Heroju Pinki (cudan nik usput), jel bese Amerikanci jos ne oterase Asada sa vlasti? A kopliko mi je poznato, razgovora je vec bilo na zahtev USA, koji su vec odrzani. Zasto iste ne bi mogla da trazi i Rusija. Ovo im doje kao nastavak dijaloga. Il ako su vec porazeni Rusi, znaci predhodno su Amerikanci porazeni. Kakav nacin razmisljanja.

Geopoliticke igre

pre 7 godina

Niti su rusi priznali predaju niti amerika propada, niti ce se NATO raspasti, rusija i amerika saradjuju u tajnosti, to su dve najjace vojne sile pobogu i dve najjace nuklearne sile, pa naravno da ce se kad tad hladni rat zavrsiti, medjusobnim dejstvom protiv isisa, no bice zanimljivo kad se "pomire" USA i rusija, sta ce biti sa malim i nebitnim igracima na sahovskoj tabli giganata ?

waters

pre 7 godina

Naravno, NATO će odbiti poziv, nažalost...(moskri, 01. avgust 2016 14:36)Možda odbije ovaj poziv,pre svega da bi domaćoj(američkoj) javnosti pokazao kako je taj savez čvrst u odnosima prema Rusiji,ali će svakako prihvatiti neki od sledećih.Slično je bilo i sa pozivima iz Moskve Vašingtonu za boljom koordinacijom u Siriji,koja je prihvaćena posle nekoliko meseci,uprkos negodovanju Pentagona i nacionalističkih i krugova u Vašingtonu.Ne verujem da razumnim i normalnim političarima u Vašingtonu i Moskvi odgovara povećana napetost i dalje zaoštravanje odnosa.Možda u Vašingtonu i dalje smatraju da se mora pokazati čvrstina prema Moskvi,kako je pre neki dan izjavio Leon Peneta,bivši ministar odbrane i jedan od pristalica Clintonove,ali ipak to je samo izjava za medije.Bez obzira na izvesnu pobedu Clintonove,čak i ako narod izabere Trumpa,moraće razgovarati sa Putinom.To se verovatno neće desiti sledeće godine,ali za dve-tri sigurno.SAD više nema kapacitete i sredstva,koja je imao u prethodnih 30 godina,da se upušta u trku u naoružanju sa Rusijom i da od te zemlje pravi neprijatelja,jer zemlje poput Kine,Indije,Brazila... koriste priliku.

džabe izbori

pre 7 godina

Meni ovo liči na rambuje, staviću ti na sto ono što znam unapred da nećeš prihvatiti. Niti usa ima šta da zameri rusima, niti se rusi plaše usa, njima samo treba strah

Aleksandar

pre 7 godina

@(prdn8, 1. avgust 2016 15:54)

Istina. Koliko god mi se stomak okretao od ruskih 'vrednosti' i koliko god se gnušao američkih 'vrednosti' - oba su majka Mara u odnosu na kineske.

nix

pre 7 godina

Ma samo se dogovorite kako god, imam 36god i nemam namjeru da ratujem ili provodim život u strahovima od granata i bombi! Imam jedan život i nećete mi ga uskratiti kao što mi je SFRJ uzela djetinjstvo i NATO još 78dana života... dokle više ????

Kapetan Kuka

pre 7 godina

Stvari su otišle predaleko. Treći SV. rat ili barem veeeliki rat između SAD i RF, naravno na teritoriji centralne i istočne Evrope je sve trže izbeći. To neće biti nimalo lepo i Evropljani, pa i ovi što pišu ostrašćene, a poneki i nadmene komentare će nažalost imati "privilegiju" da svoju strast za svojom stranom iskušaju u najboljem slučaju u atomskom skloništu, ko bude imao sreće...
Elem, oko ruske ponude. Rusija je velika zemlja sa starom diplomatskom školom. I oni se spremaju za veliki rat, a jedna od pripremnih radnji je i rezervacija statusa strane koja je sve pokušala da rat spreči, bila je dobronamerna i konstruktivna, ali eto..., šta se može... Rusi nemaju iluzija da će SAD prihvatiti nešto što je dobro za mir u svetu i ova poruka nije nada u razum i dobronamernost Vašingtona (niko nije toliko lud da u to veruje), nego akt odgovornosti prema svojoj zemlji i svom narodu pre teških odluka.

Ni levo, ni desno, samo pravo

pre 7 godina

@Kapetan Kuka - Na zalost svih nas, ovo je vrlo moguca i razumna interpretacija ovog poteza Rusije. Ne verujem da je sve manje ljudi i sa jedne i druge strane (a nikad ih nije ni bilo vecina), koji veruju u dobronamernost druge strane.