Nedelja, 17.07.2016.

15:28

Dačić: Puč u Turskoj kao 5. oktobar, fali samo pesnica

Lider socijalista Ivica Dačić pokušaj vojnog puča u Turskoj uporedio je sa demokratskim promenama u Jugoslaviji 5. oktobra.

Izvor: Beta

Daèiæ: Puè u Turskoj kao 5. oktobar, fali samo pesnica IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

167 Komentari

Sortiraj po:

depos

pre 7 godina

Apsolutistički način,kojim Erdogan vlada,se može pored sa Miloševićem,ali ne može se porediti vojni puč sa odbarnom izborne volje građana.5 oktobra vojska nije izašla na ulice niti je bilo žrtava,osim dva nesrećna slučaja,nije bilo revanšizma,kao 1945-e godine.Jedino nasilje je bilo sa paljenjem skupštine i zgrade RTS-a.Istina u oba slučaja strani faktor je imao uticaj,ali je licemerno kad to izjavljuje političar,koji je glavni eksponent interesa Vašingtona i Berlina u Srbiji.U ostalom samo zahvaljujući makijavelističkim potezima Dačića su formirane evrofanatične vlade 2008-e i 2012-e.Sve to je odavno poznato,ali smo poznati po kratkoj pameti i zato ovakvi političari opstaju.

Boris

pre 7 godina

Ima čovek puno pravo što izjavljuje takve nebuloze. Narod koji posle 5. Oktobra ubije svog premijera i vrati ekipu iz devedesetih na vlast, pa im na izborima još 2 puta potvrdi podršku, je stvarno zaslužio da mu Dačić drži pridike.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

@ Ja sam otisla iz Srbije 2001, i od tada pratim desavanja kroz vesti.
Uopste mi nije jasno kako ovaj covek je u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica.
(Brb, 17. jul 2016 20:41)

Ma ti si 'leba mi jos i dobra, tebi samo nije jasno "kako je ovaj covek u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica" a meni "jadniku" ne samo da to nije jesno nego mi nije jasno ni to kako su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic "dan danas" Predsednik i Premijer Srbije a 90-tih su bili SESELJEVA "desna i leva ruka" ?
Doduse "Srbija je to" i tu ne treba nikoga NISTA da "CUDI" ! Poz

dr Betruger

pre 7 godina

Tako je, Dačiću! Neuspeli puč je ogranizovao Milošević i njegovi pratijski poslušnici među kojima istaknuto mesto imaš i ti. Izveden je uz pomoć državne bezbednosti, delova policije i korumpiranih sudija koji su poništavali izbore. A isto kao u Turskoj, narod je izašao na ulice da to spreči i zaštiti svoju volju, iskazanu na izborima. Jedino je velika šteta što tada izabrani lider nije bio neko više obavešten i manje zbunjen, kao Erdogan, pa ti i tebi slični ne bi bili u vladi, već u nekom kamenolomu.

Patak Dača

pre 7 godina

@
..."Kamo lepe sece da je vojska i ovde 1991. izvrsila puc i zavela red.
(Drale, 17. jul 2016 16:54)"...

NAJBOLJI komentar koji sam pročitao u zadnjih dvadesetak godina!!!
100% se slažem sa konstatacijom...
Ta misao mi je milion puta lutala po glavi, u neverici da su svima nama, živote upropastila nekoliko probisveta i neodgovornih budaletina!

Nesa

pre 7 godina

Tako to ide kada umesto na "koledžu" zavrsis u vlasti.
I DS I SNS ovog carobnjakovog segrta su ostavili na slobodi I gurnuli u vlast samo iz jednog razloga.sve govori da je zbog trezvenosti,muzikalnosti I besprekornig poznavanja stranih jezika.I sada on pokusava da kroji sudbinu svima nama I da nas vrati u mrak 90-ih.
Za samo par dana uvlaci nas u svadju I sa engleskom I sa turskom.
Sklanjajte ga inace smo naj...

Brb

pre 7 godina

Ja sam otisla iz Srbije 2001, i od tada pratim desavanja kroz vesti.
Uopste mi nije jasno kako ovaj covek je u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica.

Komša

pre 7 godina

Kako može da bude isto ? Pa može jer je Srbinu bitno za koga je - onaj koga podržavamo je uvek u pravu.Obožavatelji lika i dela SM će se složiti da je isto.Ovo je njima i namenjeno - ako koji predje iz naprednog tabora u Ivicin eto profita a ako samo pobere simpatije - opet dobro.
Bitno je uporediti DS sa negativcima- to je IN.
Doktorirao je Ivica srpsko glasačko telo i to što ga većina ovde kritikuje ga ne dotiče - pinkoidi su u ekstazi posle ove izjave.

poznavalac

pre 7 godina

Poznat kao čovek koji često zna da lupeta. Glupi lupetaju ali on nije glup. Neverovatno kako pokusava da proda maglu ponovo. Ovde je njegova partija krala izbore i ne vidim nikakvu slicnost sa aktuelnim dogadjajima u Turskoj. Erdogan, bar kao sto zvanicno znamo nije krao glasove a SPS, čiji je "koferče" visoki funkcioner oduvek bio, jeste i to naveliko. To je čovek koji kad se ne bi bavio prodajom magle u i po Srbiji ne bi imao sta da jede.

savamalac

pre 7 godina

Naravno da eksponent ruske politike tako govori. Od oktobra '44. su na vlasti, menjala se imena - KPJ,SKJ,SPS ali ista-proruska politika. 5.oktobar ih je sklonio sa vlasti ali ih je Zoranovo ubistvo nažalost vratilo. U tom svetlu treba posmatrati Zoranovu likvidaciju.

Dejan

pre 7 godina

Zao mi je 5 oktobra,zato sto nisu dosli pavi ljudi da oporave zemlju. Nazalost i oni su pljackali ovaj narod kao Milosevic. Kad ce jednom da nam svane?

Fulano

pre 7 godina

Ovo Dacicevo ispucavanje i arogancija su prevrsili svaku meru. Nije 5. oktobar bio puc nego bunt protiv groteskne izborne kradje. A to sto Dacic uvrstava u najvece uspehe SPS-a rezoluciju 1244 i Dejtonski sporazum samo kogori koliko je on zapravo van dodira sa stvarnocsu. Prvo naprave problem pa onda kao sebi daju poene zato sto je posle 100.000 mrtvih potpisan mirovni sporazum. Zasto ne govori malo o tome kako je njegova partija unistila i pre svega opljackala ovu zemlju i doveli nas na prosjacki stap. Ovo sto on danas govori je degutantno.

Swarog

pre 7 godina

SPS je bio zlocinacka organizacija. Njeni clanovi i predsednik organizovali su devedesetih atentate i ubistva politickih protivnika i krali na izborima! Ostatak clanka je obicna paranoja i teorija zavere.

Profesor BG

pre 7 godina

Da je u Srbiji srece i pravde, on i vecina sadasnjih politicara bi danas bili ruzna proslost Srbije. Posto to nije tako, jos jedno duze vreme cemo kao narod nestajati pod diktatom raznih Dacica, Tadica, Vucica, Seselja, Jovanovica, Pajtica i ostalih lopova...

Nikola

pre 7 godina

Bolesniku jedan, 5 oktobar je demokratska tekovina I jedan od najsvetlijih dana u novijoj srpskoj istoriji, dan borbe za slobodu I jednakost. Vojni puc je vojni puc I ne znam kojom bolesnom racunicom si dosao do jednacine izmedju ta dva dogadjaja

Shone

pre 7 godina

Оно кад покрадеш локалне изборе 1996. па после још признаш да си их покрао и донесеш лекс специјалис поводом целог случаја, а онда се правиш да се ништа није догодило. Четири године касније поновиш исти сценарио само на савезном нивоу и на председничким изборима, на улице ти изађе пола милиона људи, и на крају поново признаш да је крађе било. И после 16 година то поредиш са покушајем војног пуча у Турској. Е то је Дачићев образ!

Али што да се ико чуди, учио је од "најбољих". Прво од Слобе, а могао је и од Вучића да научи како се то ради. Како беше у априлу, није било изборне крађе а опозиција је у ствари та која је пробала да покраде гласове. Потпуно иста логика као и данашње поређење пуча у Турској са петим октобром.

Amnezija

pre 7 godina

Zar se Vi gdine Dacicu, dok ste Vasksavali niste kleli da ste se odrekli stare politike? Mozete mozda kontrolisati rts ali ne mozete you tube, tu imate Vase sve izjave, cak i one za Kale, Kale, Kalemegdan...

prokockana sansa

pre 7 godina

Ponosan sam sto sam ucestvovao u 5. oktobru (koji je uspeo iako je celokupna vojska i ostale pozicije sile bile na strani rezima), i zao mi je sto nije bilo 6. oktobra, revansizma i osvete prema stetocinama koje su bile na vlasti pre 5.oktobra.
I kamo srece da je 9.mart uspeo jos 10 godina ranije. Srbija bi bila danas normalna drzava clanica EU i NATO pakta sa celokupnom ocuvanom teritorijom, a ne krnjava ruska gubernija u kojoj kolo vode kgb-ovski i udbaski agitpropovci.

utin

pre 7 godina

zamislite obraz coveka koji se uhvacen sa milion evra mita, koji se druzio i rucao sa najvecim kriminalcima, koji kao ministar spoljnih poslova ne zna rec engleskog, i verovatno jos mnogo toga, da on prica o 5 oktobru. 5 oktobar je propao, ali ne zbog naroda, nego zbog takvih kao sto si ti, i onih koje samo novac zanima. e moj dacicu. od perspektivnog lidera, do ljigavca koji moli za jedno mesto u vladi.

charlie

pre 7 godina

Pravi junaci 5 Oktobra su ostali neukaljanih ruku i obraza.Ne pada mi na pamet da zbog bednika koji su ga zloupotrebili pljujem na nešto najsvetlije u novijoj Srpskoj istoriji.Taj datum je već ušao u Srpsku istoriju i uzalud se trudite da ga okaljate.

alejandro

pre 7 godina

Narodni bunt 05. oktobra 2000. protiv izborne krađe ministar spoljhin poslova Srbije doduše u tehničkoj Vladi i dalje uvredljivo i nekažnjeno naziva pučem! Ovaj vrli političar koji obavlja funkciju bez znanja engleskog jezika i dalje nastavlja da vređa sve nas koji smo se našli na ulici tog četrvtka!

Sumarice

pre 7 godina

E moj Tadiću,Tadiću.
Dve najgore stvari koje su se desile Gradjanskoj Srbiji u zadnjih 10 godina su Tadićevo Vaskrsnuće SPS-a i BELI LISTIĆI Srbijanke Turajlić,Vesne Pesić,Rakić-Vodenilić,a cinimi se da je u organizaciji ucestvovao i ovaj akademik koji se sada zalaze za preispitivanje Doktorata.

gone

pre 7 godina

Dacicu smr*de! Tvoj narod, ali kompletan je bio tada na ulicama. A ti se sada usudjujes da ovako suptilno, kao lisica likujes, kao da je Milosevic, tvoj mentor pobedio... pokri se usima, lisice jedna pokvarena. Zanima te samo foyelja i moc.

Nenad

pre 7 godina

Dacicu, Dacicu...Jednog dana bice poreklo imovine i tada nece biti Tadica ili Vucica da te stiti, tako ti koferceta i Mise (banane) ili tvog sefa kabineta Lazarevica (glavnog koordinatora Sariceve ekipe)

Milan I

pre 7 godina

Koliko god tebi "smeta" 5.oktobar još više nama kao društvu nedostaje 6. oktobar . Lažovčino jedna i demagogu , i ti i ovaj što te na kratkom povodcu šeta evo već 4 godine . Ratni huškači i secikese na vlasti bi da potpuno rediguju svoje biografije , more proćiće i vaše pa da se konačno ispita i kofer i gdin Banana i Franš i win win i arapi i sva ostala vaša "dostignuća" .

vlada adamovic ub

pre 7 godina

Koji je ovo kreten. Isto mu krađa izbora koju je priznao njegov šef i revolucija građana protiv lopova (dačić je bio u vrhu te vlasti) i vojni udar Turskoj?!?

Komsija

pre 7 godina

Posle ovakvih izjava mi je zaista neodoljivo zao sto se cela stvar nije produzila i na 6.oktobar.
Ovako smo ostavili sljam da se o...va po narodu.

Zlatko

pre 7 godina

Ne mogu da citam komentare, ali verujem da mnogi misle isto. Kako moze da bude isto? U Srbiji je narod ustao protiv tadasnje vlasti i to nakon izbora. Postojala je opasnost da broj mrtvih bude veliki, ali su snage bezbednosti "otkazale poslusnost" i stale na stranu naroda. Ovde je vojska pocela a narod je stao na stranu vlasti, ne zeleci promene u zemlji. Ja bih ovo pre uporedjivao sa protestom JSO. Ono je bio protest, ali opet, da je njima kvrcnulo nesto u glavi i da su krenuli na vlast mislim da bi se isto zavrsilo: veliki broj mrtvih a ne bi nista postigli. Doduse, onaj ko je organizovao protest JSO uradio je zamisljeno godinu dana kasnije, ali opet je to blizi scenario nego 5. oktobar.

zloba

pre 7 godina

Da samo sto se Erdogan trenutno ponasa kao Obama naspram Slobe....i Erdogan nije izgubio svojom politikom 15 posto teritorije ...a i nije napravio 1 000 000 izbeglica svojom losom politikom prema Srbima van Srbije.

bachi

pre 7 godina

Hahaha kakva zamena teza! 5.oktobra se borilo protiv izborne krađe ako si zaboravio! A znamo da nisi zaboravio nego i ti znaš da je većina Srba odavno to zaboravila i da sada možete da ih vozate vi koji ste tada pokrali izbore i koji ste sve pokrali i uništili devedesetih!

andrijano

pre 7 godina

da samo što ti je milion ljudi izašlo na ulice...ali to je zanemarljiva činjenica za vas demagoge...ako je miloševiću izašlo milion,tebi i vucicu ima da izadje dva miliona na ulicu kada dodje vreme...

smeker

pre 7 godina

Sada je prevrsio svaku meru.Licemer ,covek bez karaktera misli da smo zaboravili.Isli smo u Beograd cista srca ,sa idejom da smo i mi ljudi i da treba da zivimo kao ljudi.Bez struje,goriva,plata,pod sankcijama ,najgorim posle ratnim rezimom u Evropi sa diktatorom i lopovima oko njega na celu drzava nije se moglo drugacije.Jadni coveculjak sa kofercetom prica o 5 oktobru i on daje ocene,dotakli smo dno...

dejan

pre 7 godina

dacicu(sps) treba da zahvalis tadicu borisu(ds )kojo ze je izvukao iz blata i poszavip tu gde si a sto se tice 5oktobra narod je hteo slobodu ali ih je dos opljackao

Bilal

pre 7 godina

Možda je u Dačićevoj glavi to isto, međutim, u stvarnosti je bilo sasvim drgčije. Koliko se sećam, a dobro se sećam, šef njegove partije i njegova partija su pokrali izbornu volju građana Srbije koji su na najdemokratskiji mogući način odlučili da ih pošalju u istoriju al' su oni ne želeći ići na miran način izazvali revolt naroda i otišli silom. U Turskoj je poginulo 265 ljudi a u Srbiji slovom i brojem samo jedna osoba i to nesrećnim slučajem pa ni to nije isto. U Turskoj je uhapšeno oko 3000 ljudi koje čeka debela robija a možda i smrtna kazna a u Srbiji sem Slobe i to zbog optužbe za ratne zločine, niko, pa prema tome ni to nije isto. Jedino je isto da su i srpski i turski narod imali i imaju posla sa psihopatom.

budjenje

pre 7 godina

Slažem se ;) Najtuznije od svega toga je činjenica da si ti i ostali podmladak tih tadašnjih i dalje na vlasti a još tuznija je činjenica da većina ovdašnjeg plebsa to kapira kao "snagu drzave" jer boze moj, pod diktatorom (nikad prezaljenim drugom Titom) nam je bilo super...

Čujemo se preko skajpa.

pre 7 godina

Upoređivanje puča u Turskoj sa 5. oktobrom u Srbiji? Kakve veze tu postoje bilo čega sa bilo čim? U Turskoj deo vojske pokušao puč - i nije uspeo, u Srbiji se digao narod, vojska u kasarnama, i prekinuo diktaturu i krađu glasova - i uspeo. U Turskoj izginulo 300 ljudi, 5. oktobra - niko i nije bila dilema da li će se vojska pridružiti narodu nego je 5. oktobra dilema bila da li će vojska poslušati Miloševićeva naređenja i pucati na narod. U ovoj priči se eventualno mogu povući paralele između Erdogana i Miloševića, a ne između naroda u Srbiji i dela turske vojske koji je pokušao puč.

Dačić bi konačno mogao da nas obavesti da li on predstavlja diskontinuitet sa politikom Miloševića ili kontinuitet - to pitanje je jako važno. A ti, Srbijo glasaj kako misliš da treba - meni neće biti teško da iz civilizacije i dalje mesečno šaljem 10% od plate roditeljima u Srbiji da žive kao carevi i da plaćam kafe, piće i klopu kad dođem na odmor u Srbiju pošto tu niko nema 1000 dinara u džepu, a svima puna usta Obame, Putina i Erdogana. Ako je to vama dobar posao što puštate političare da vam popiju na slamku ostatke mozga posle Miloševića - meni je isto super, onda ćemo tako i tim putem... u zdravlje sa Vučićem, Dačićem i Šešeljem, ko zna, možda narednih 25 godina bude drugačije i mnogo bolje od 25 prethodnih godina? Ja lično svakako nemam 2 života, pa jedan da dam srpskim neuspelim pokušajima političara da se igraju sa njim.

momboy

pre 7 godina

Pa potpuno je u pravu - sama činjenica da upravo on to izgovara sa pozicije sa koje izgovara dokazuje da je ni 5. oktobar nije uspeo sa svojim idejama do kraja, kao ni turski puč. Nažalost...

тражимо немогуће

pre 7 godina

Ако је пуч у Турској као 5. октобар код нас, онда је непроцењива штета што није успео!!

Zlopamtilo

pre 7 godina

Zar on zaista veruje da imamo tako kratko pamćenje? Još se usuđuje da se javi i da lupeta. Bilo bi dobro kada bi danas ona deca, koja glasaju za njih i SNS, znala kako je to izgledalo. Njih, nezaposlene, zaglupljene farmama i pinkovskim glupostima, mogu da vrbuju, ali u Srbiji ipak ima onih koji pamte.
Na žalost, život im prolazi u pamćenju!

koferce, banane, snegovi kolumbije

pre 7 godina

kao u stara dobra vremena, kad je ica slao batinase da biju studente po fakultetima, a aca vadikavno kaznjavao novine i novinare...
avioni bombarduju, a ovi tako srcano brane srpstvo iz bunkera, da se rastopis od miline.

u stvari jos bolje, sad su slobini omladinci i podmladak srpskog cetnickog pokreta stasali, poodrasli i avanzovali - sad banditi ruse cele kvartove i nista.

dule

pre 7 godina

koji si ti licemer od coveka, ti si nula jedna najveca, aman koga ti vise bre lazes obmanjujes, kakvom ti 5 oktobru govoris tada si ti trebo u aps, na dugu robiju ti i tvog sef tadasnji, si unistili ovaj narod, bombardovanjem, cuti i nejavljaj se vise nikada daleko ti lepa kuca koferce jedno i bananice jedna, galenikce dunavce jedno! ostavi ovaj narod vise na miru!

Citalac

pre 7 godina

" Nesslomivi " sveznajuci , uvek prisutni , nikad odgovorni ni za proslo ni za sadasnje ( o buducem ne smem ni da pomislim ), je sve definisao klasicnom foskulom NEKO CE ODGOVARATI , NEKO JE KRIV
Zboravio je vrlo brzo izjave Erdogana , a jos brze pokradene izbore i demokratske promene 5. oktobra

Svi znamo koliko Ivica voli vlast , ali posle ove izjave , lepo bih ga posavetovao " po narodski : SJASI BRE !

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Nece biti ministre da je tako. Milosevic je izgubio izbore, a 5.oktobar se desio jer nije hteo da prihvati poraz.O kojim dostignucima prica Dacic? Politikom njegovog vodje opustoseno je sve za sta je srpski narod trpeo i stradao unazad dva veka. U kninskoj Krajini, Lici,Kordunu, zapadnoj Slavoniji,delu bosanske krajine, Metohiji i u mnogim gradovima gde je rezim cije tekovine pominje Dacic, branio Srbe, njih vise skoro da nema. Nakon vise bespotrebnih ratova politika rezima SPS-a, JUL-a i radikala zavrsena je kapitulacijom u Kumanovu i gubitkom KiM.Sada Dacic mase bezvrednim papirom-rezolucijom 1244, sa kojom je mahao i Taci kada je proglasio nezavisnost.Ponasa se kao njegov Sloba koji nas je nakon kapitulacije i povlacenja sa KiM, sa ekrana TV Bastilje obavestio da smo pobedili NATO i sacuvali Kosovo.
Nije Dejtonski sporazum delo Milosevica, vec resenost medjunarodne zajednice da prestane ubijanje u BiH u momentu napredovanja hrvatsko-muslimanskih snaga na svim frontovima.Bice da su Miloseviceva bosanska zasluga sankcije celog sveta protiv SRJ i njegova ratnohuskacka politika koja je doprinela tome.

Goran

pre 7 godina

Ovo je mozda malo licilo na pobunu Crvenih beretki, ali nesto se ne secam da je vojska osvojila parlament, osim ako ne misli da je Dzo bagerista bio brigadni general.

Gullbis

pre 7 godina

20 i kusur godina nehotice pratimo rast i razvoj ove moralne gromade od coveka, od Slobinog portparola pa sve do premijera... Isto toliko dugo zivimo kao insekti u ovoj bednoj drzavi... 5. oktobra se nije dogodio vojni puc, tog dana je bespovratno protracena energija i zelja naroda da se obracuna sa kriminalcima na svim nivoima vlasti... Da je ikada osvanuo 6. oktobar Slobodan Milosevic bi zavrsio kao Caucesku (bio bi streljan, ako neko nije upucen), SPS bi bio ukinut, a Ivica Dacic bi u najboljem slucaju bio u zatvoru... Specijalan pozdrav svima onima koji danas glasaju za SPS... Da bi se neko makar na sekund poistovetio sa Dacicem, Bajatovicem, Mrkonjicem i ekipom, taj mora da ima pocinkovanu utrobu...

hm?

pre 7 godina

Tog petog oktobra je na ulicu izašao goloruki narod da odbrani Ustav i svoje gradjansko pravo da bira, jer ste vi iz SPS prekrojili izbore. Pokusali ste da isterate vojsku i policiju, ali su na vasu srecu odbili poslusnost.

džabe izbori

pre 7 godina

Eeee Srbijo, šta si dočekala i dozvolila, da ti ovi kroje istoriju spram svoje kape. Ovakve vesti izuzetno uspešno leče nostalgiju, podsećaju me zašto nisam u Srbiji i zašto nikako da ne pomišljam da se vratim.

Sj

pre 7 godina

Dokle ce nas maltretirati SPS stetocine i demagozi sa 10% glasova izaslih na izbore? Punih 70 godina unistavaju sve sto pipnu. Glasam samo za onog ko ovu zemlju zauvek oslobodi od lepljivih prstiju SPS-a.

Dejo

pre 7 godina

Skandalozna izjava skandaloznog mistra, ovaj doslovce vređa inteligenciju sopstvdnog naroda. Dosta bi bilo Dačica bre za sva vremena, samo nas blamira.

dragan

pre 7 godina

Ovaj nek se oprosti id vlasti.Polako nas zavađa sa svima.Ne reče šta su kao leva partija uradili da radnici imaju veća prava,veća primanja isto važi i za penzionere,nezaposlene.

marko

pre 7 godina

Dačiću, biće da si pobrkao lončiće. Peti oktobar je bio posle kratke izbora koju je izvela tvoja partija. Nego, reci ti nama kako se završi afera kofer i šta se desi sa onim snimcima na kojima si snimljen sa Radulovićem inače pripadnika Šarićeve grupe? Zadnje je vreme došlo ako sps krene da nekom drži slovo.

Milos

pre 7 godina

Petog oktobra vojska jeste izasla iz kasarni Dacicu, ali ne zbog puca vec zbog naredjenja da izvrsi srpski Tjenanmen. Samo sto su kolone zaustavljene i presle na stranu naroda jos na juznim prilazima uzem Beogradu. JSO je uspela da dodje do centra ali je na isti nacin presla na stranu naroda.

... dok za to vreme Perčević, Dačić, Vučelić i ekipa prave milione na svojim računima

pre 7 godina

Nedostaju samo leševi Ivana Stambolića, Slavka Ćuruvije, ...

Naki

pre 7 godina

Jado buckasta jos nije osvanuo 6 oktobar zahvali to sporohodnom kostuniju a poljubi tadica koji te je oziveo sa 20 milki i politicki 2008 a samo ti mlati kad bude dogorelo do nokata pazi kako cete proci

iznogud

pre 7 godina

Sudeci po svemu sto ste sve uradili u bivsoj Jugoslviji ti i tvoj ucitelj; da si bio covek ti bi potpuno ugasio tu partiju da vise ne postoji jer je ona donela najvise nedaca lepoj Jugoslaviji i ne znam kako te nije stid da vuces nake paralele danas.

xXx

pre 7 godina

Isto, isto...samo sto je u Turkoj luc izvela vojska a sprecio ga narod, a kod nas ga je izveo narod a vojska odustala od pokusaja da ga spreci u poslednjoj sekundi! Julovac ne moze da se pomiri sa tim izgleda...

dragic popovic

pre 7 godina

petog oktobra je narod izasao jer je tvoj politicki otac pokrao izbore 25. septembra. razlika ne OGROMNA. e tadicu unistitelju, vaskrsao si ove vampire.

no

pre 7 godina

Čovek je posle 5. oktobra pričao kako Koštunica nije imao 50%+, pa u jednoj emisiji pričao kako je on LIČNO Miloševiću saopštio da Koštunica ima preko 50, sada je to opet nasilno dolaženje na vlast.
Šta god da uradio ili kaže imaće svojih 10-17% tako da opuštencija.

gg

pre 7 godina

Erdogan je legalno izabran, a slobo je pokrao izbore i uzurpirao vlast nakon sto ih je izgubio. Dalje, u Turskoj su tenkovi jurisali na vlast, a u Srbiji na goloruki narod.

Perun

pre 7 godina

Dotični gospodin koferče u zadnje vrijeme baš propjevao sa izjavama,očigledno okuražen jer se zna da će on i njegova partija dežurnih kadrova ostati u vladi,vjerovatno kao plod nezvanične posjete Vučića Moskvi.Mani se ti paralela i 5 oktobra neko gledaj kuda gaziš da ti se ne omakne kora od banane.

Pera Mitić

pre 7 godina

Kao prvo, vojni puč, državni udar i građanska revolucija su tri potpuno različita pojma. Dakle ono nema apsolutno nikakve veze sa ovim ali apsolutno nikakve. Nešto se ne sećam da je vojska direktno učestvovala u petom oktobru, a sećam ga se odlično.

levac

pre 7 godina

Sramota sta pricas Dacicu.Svi ste vi socijalisti takvi.Karakter covekov odredjuje kojoj ce stranci pripasti.Vi ste ti koji ste hteli protiv vilje naroda da ostanete na vlasti.Ti i tvoji ste pucisti i kako ste radili dobro ste prosli.Zahvaljujuci postemju ovih koji su dosli na vlast tada.Inace da su oni kao vi tebe danas ne bo ni bolo.

Ua, lopovi

pre 7 godina

Otkrio si pravo lice, Dacicu, jos onomad sa prijateljem Bananom.

Otuda ovaj lament tvoj nije zal za mladost, vec zal sto vise tvoj SPS nije svevladajuci. Da te je Vucic izbacio iz vlasti glasala bih za njega, ovako glasam za bezanje odavde.

Taj 5.oktobar i Djindjiceva vladavina bili su kratak predah u ovom kosmaru od zivota u tvojoj Carevini. Otkad te i SNS pobratimio, kosmar se vratio jos gori.

Ko sa vama ovde ostane, ili ce da se razboli od muke ili ce da poludi. A slusanje tvojih govora ne pomaze. Zato tebi i tvojoj stranci, Dacicu, jedno veliko UA, LOPOVI!

dex

pre 7 godina

Kakav nasilan dolazak na vlast? Jel ovaj misli da smo svi retardirani??? 5.Oktobar se desio jel je tvoj politicki tata odbio da prizna da je izgubio izbore!!! Smrade jedan crveni.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Vojska je imala naredjene 5. oktobra da puca na narod, ali nije htela, nije poslusala vas socijaliste najvece zlotvore u srpskoj istoriji. Vama je narod rekao dosta, a to je velika razlika. Dokle cemo vise gledati ove komuniste na vlasti, cesi, rumuni, madjari, odavno su im rekli zbogom i danas im je mnogo bolje nego nama.

Milos

pre 7 godina

"Sta nasa partija misli o nasilnom dolasku na vlast." Dacicu, da te podsetim da se 5. oktobar desio posto je Milosevic odbio da sidje sa vlasti posto je izgubio izbore. Dakle hteo je nasilno da ostane na vlasti tj. da uspostavi otvorenu diktaturu. Ma znas ti sve to samo se pravis blesav.

Misa

pre 7 godina

Da se desio pravi 5. Oktobar ti danas ne bih smeo da se pojavis i direktno si ucestvovao u krasji glasova na tim izborima. Kao i za bombardovanje sto treba neko da odgovra i ti kao kriminalac i izdajnik za mnogo toga treba da odgovaras ali kako kad si ministar.

Tatamata

pre 7 godina

5. oktobar je bio odgovor naroda na pokradene izbore od strane šefa gospodina Dačića. Nema baš velike veze sa Turskom i sa pobunio vojske zapravo potpuno je obrnuto jer se tada narod pobunio a vojsku je slao predsednik države. Teška laž i demagogija gospodine Dačiću.

Alex

pre 7 godina

Sram te bilo! 5. oktobra ste vi monstrumi izgubili na izborima i vi ste pokušali da izvedete vojsku na narod. Ko je izvodio vojsku na narod 9. marta? Za ti misliš da su baš svi izgubili pamćenje. Da je bilo sreće i pameti, ceo vrh SPS-a je tada trebalo da odgovara za veleizdaju.

nico

pre 7 godina

..da,da. sem pesnice fali i vas tadasnji predsednik, covek koji je pokrao glasove naroda, Slobodan Milosevic..to ste zaboravili Gdine Dacicu..
P.S. Gdju Markovic i Marka Milosevica (vec dugo) niste spominjali?..ne smete ili?..

bla

pre 7 godina

Ono sto je zaboravio da kaze je da su izgubili izbore bas pre tog 5. oktobra i da nisu hteli da priznaju rezultate tih izbora. 5. oktobar nije bio svrgavanje demokratski izabrane vlade, nego uzurpatora. Zbog toga bi Ivici trebalo suditi, kao i drugim ljudima iz SPS-a koji su jos zivi da ih uklonimo jednom sa svagda. Ali da bi do toga doslo treba i velikog vodju prvo da smaknemo, pa onda i ljude is DSS i DS koji prodali zemlju.
Sto se bombardovanja tice bilo je nelegalno i trebalo bi da odgovaraju mnogi, ali nece ih ovaj patuljak sigurno dovesti do toga. SPS je bio potpuno nesposoban da se izbori sa okolnostima i politikom tog vremena. Kao sto su nesposobni i korumpirani danas.

Mimikrija

pre 7 godina

Ovo je najteze svariti,ovaj se otvoreno sprda umesto da je u misjoj rupi,jel sad vidite sta ste uradili,vaskrsli ko da nista nije bilo,uzas,uzas i sramota,sledeci put bi voleo da nas je par miliona pa da ih jurimo ko Pokemone otprilike.....

Jovan

pre 7 godina

Bivsi Milosevicev pion i covek bez morala daje sebi da komentarise jedan od najlepsih i najvecih datuma u novijoj srpskoj istoriji... Srecom, sve manje ljudi u Srbiji slusa sta on kaze. Neka ostane u proslosti sa Milosevicem, Titom, Tadicem, Seseljem i ostalima.

Sumnjalo

pre 7 godina

Dačićev krajnji bezobrazluk i izrtanje istine.
Milošević je nepriznavanjem rezultata izbora, koje je izgubio, praktično pokušao državni udar. Narod je to sprečio 5. oktobra.

Bre

pre 7 godina

Svi iz SPS a naročito JUL-a koji su preživeli 5. oktobar treba da slave svaki dan novog života koji im je poklonio Koštunica, tada sam znao da je to greška a sada svi mogu da se uvere da sam tada bio u pravu. Srbija bi bila mnogo lepše mesto za život da im je pošteno suđeno pa posle presuđeno za primer.

bili

pre 7 godina

5-ti oktobar, narod izašao na ulicu da smeni vlast.
Turska, vojska pokušala da smeni vlast.
Izgleda da je Dačić opet u modu Kalemegdan, kale znači brdo.

Podsetnik

pre 7 godina

Sedi Ivice, nedovoljan -jedan. 5. Oktobar je došao kao rezultat vaše krade na izborima, a ako hoćeš baš poređenja, 9. Mart je bio državni udar u organizaciji SPS-a, kad ste izveli tenkove na ulice.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Potvrda neuspeha 5. oktobra je sto si ti i dalje na politickoj sceni!
(mlekadzija, 17. jul 2016 15:46)
Ne, prijatelju. Prava potvtda neuspeha 5.oktobra je sto Koferce i ostali nisu na dugogodisnjoj robiji.

John

pre 7 godina

"o nasilnom dolasku na vlast"

A o nasilnom ostanku na vlasti?
5. oktobra na Skupštinu i televiziju nisu krenuli tenkovi, ali je i te kako bilo izdato naređenje da tenkovi krenu na narod ispred Skupštine i televizije.
Plus suluda ideja da se raketira Beograđanka i da se suzavac baca iz helikoptera.

Umesto da kažeš "Hvala" i večno da budeš zahvalan što se 5. oktobar završio tako kako se završio, a ne kao kod naših zapadnih suseda 11 godina ranije.

Ph

pre 7 godina

Jedini nacin da se skine ono zlo u vidu lika i dela Slobodana Milosevica i njegovih je bila pobuna naroda. Da se digne kuka i motika na ulice! Veoma bitna razlika od Turske gde je narod spasio Erdogana... Dace Bog pa ce se narod ponovo dici na noge i protiv ovih diktatora, ukljucujuci i tebe Dacicu!!!

slobinator

pre 7 godina

peti oktobar je posledica štetočinskog delovanja tvoje partije od svoga nastanka,a neposredni povod je bio još jedna u nizu izbornih krađa koje je počinio tvoj idejni vođa milošević.peti oktobar nema nikakve sličnosti sa događajima u turskoj,pogotovu što sve više počinje da biva jasno da je ovo pre neki dan bila obična erdoganova ujdurma.to što sada još uvek moramo da slušamo kojekakve tvoje nebulozne izjave posledica je je takođe štetočinske politike koju je vodio boris tadić koji te je I vratio na političku scenu sa koje je sps bio praktično izbrisan

marija

pre 7 godina

Ma sklanjaj nam se s ociju!
Slusaj njega, namazanog i lazljivog!

Srbija je pobedila tog tvog manijaka od Milosevica NA IZBORIMA sto je na kraju priznao tek kad je video da tenkovi nece ubijati narod i generali mu otkazali poslusnost.

Da je srece pa da smo vas eliminisali mnogo ranije, pucem ili kako god to zvao, nesreco srpska!
Ne bi ni bilo Rezolucije 1244 UN.

Moca

pre 7 godina

Za neupucene, 5. oktobar je (ipak) bila samo promena vlasti. Glavni igraci su nastavili da vuku konce, sto smo na tezi nacin saznali 12. marta 2003. Ovo u Turskoj, da je uspelo, zavrsilo bi se mnogo radikalnije nego kod nas 2000. godine.

Ko to gura?

pre 7 godina

Vise kao 9. mart koji su organizovale sluge rezima i lazni opozicionari da bi Milosevic dobio dozvolu da izvede tenkove na ulice i uvede diktaturu koja je trajala do 5. oktobra.

blokovi

pre 7 godina

Da, za takve i treba pesnica i revolucija...šteta je za 6.oktobar,kada je dss napravio pakt sa đavolom, nažalost Zoran nije imao šanse sa takvima kao što ste vi..

Zemljoradnik

pre 7 godina

Ovaj čovek je neverovatno prepreden. Kakvo poredjenje i kakva zamena teza. Treba ići godinu po godinu od 1990-te do 5. Oktobra 2000-te i nacrtati ovom liku šta se i zbog čega se desilo ono što se desilo 5. Oktobra. Najveći je problem što ovakvima kao Dačić i slični nije sudjeno nakon 5. Oktobra.

Preddy Baer

pre 7 godina

Dacicu, mislim da ste poslednja osoba koja bi trebalo da daje ovakve izjave.

No naravno osobe kao VI i oba bratija sa kojom ste na vlasti nemate obraza, pa i ne cudi!

Dragan

pre 7 godina

Samo sam cekao da vidim koji ce genijalac iz vlasti da se prvi oglasi i da trazi slicnosti izmedju puca u Turskoj i desavanja 5.oktobra.
Samo da podsetim druga Dacica,da se 5.oktobar desio jer se njegov sef pravio blesav i proglasio izbornu pobedu,dok su zvanicni rezultati pokazivali drugaciju sliku,pa je narodu prekipelo.
U Turskoj je situacija bila dijametralno suprotna.

Nikolai Valujev

pre 7 godina

Da ste lepo priznali poraz kao sve normalne vlasti do 5.oktobra ne bi ni doslo. Ali za vas rezim je normalnije bilo tuci narod da bi sacuvali fotelje.

nikola

pre 7 godina

Dačić me nekad prijatno iznenadi izjavama koje se čine vrlo razumno... Ali ne i ovaj put! Glupo poređenje događaja koji nisu ni nalik jedan drugom. Kao da kažete da su jabuka i paradajiz isto, oblik im je sličan i oba su u porodici voća, ali ništa osim toga.

fafa

pre 7 godina

Ovo jasno pokazuje gde smo bili i dokle smo stigli...izjava osobe koja je bila glavna Miloseviceva perjanica i koja na ovaj način omalovažava pokušaj ljudi koji su tada pokušali da se konačno uvede demokratija...nažalost vratili smo se u 90te

neko

pre 7 godina

Pučisti su u Turskoj gazili tenkovima ljude, ko je 5. oktobra gazio ljude tenkovima? Dalje, 5. oktobra nije bio nikav puč nego pobuna zbog nepriznavanja izbornih rezultata.

Ko tebe predlaže za predsednika, pobogu?

devlinjo

pre 7 godina

kako si jadan čoveče! odveži pertle, da te lakše izvuku odande, znaš već odakle. čepis se godinama i gutas najgore uvrede a sada si se malo osilio pa onako nabusito iz stomaka lupas gluposti. tebe mi je dosta i kada tebe smenimo biću miran.

Sinisa

pre 7 godina

Hahahahahahahahaha... jedna mala razlika je da Erdogan nije izgubio izbore, a Milosevic jeste, a Dacic to pokusava da zaboravi. Druga malo veca razlika je sto pesnica nedostaje danas za ovako losu vlast i opoziciju, a tada je postojala.

Nikad kao Bane...

pre 7 godina

Upravo tako, Milosevic je pomocu dela specijalnih jedinica pokusao puc protiv legalno izabranog predsednika, ali je narod izasao na ulice i nije dozvolio.

Alex

pre 7 godina

Sram te bilo! 5. oktobra ste vi monstrumi izgubili na izborima i vi ste pokušali da izvedete vojsku na narod. Ko je izvodio vojsku na narod 9. marta? Za ti misliš da su baš svi izgubili pamćenje. Da je bilo sreće i pameti, ceo vrh SPS-a je tada trebalo da odgovara za veleizdaju.

Tatamata

pre 7 godina

5. oktobar je bio odgovor naroda na pokradene izbore od strane šefa gospodina Dačića. Nema baš velike veze sa Turskom i sa pobunio vojske zapravo potpuno je obrnuto jer se tada narod pobunio a vojsku je slao predsednik države. Teška laž i demagogija gospodine Dačiću.

dex

pre 7 godina

Kakav nasilan dolazak na vlast? Jel ovaj misli da smo svi retardirani??? 5.Oktobar se desio jel je tvoj politicki tata odbio da prizna da je izgubio izbore!!! Smrade jedan crveni.

Sumnjalo

pre 7 godina

Dačićev krajnji bezobrazluk i izrtanje istine.
Milošević je nepriznavanjem rezultata izbora, koje je izgubio, praktično pokušao državni udar. Narod je to sprečio 5. oktobra.

gone

pre 7 godina

Dacicu smr*de! Tvoj narod, ali kompletan je bio tada na ulicama. A ti se sada usudjujes da ovako suptilno, kao lisica likujes, kao da je Milosevic, tvoj mentor pobedio... pokri se usima, lisice jedna pokvarena. Zanima te samo foyelja i moc.

Jovan

pre 7 godina

Bivsi Milosevicev pion i covek bez morala daje sebi da komentarise jedan od najlepsih i najvecih datuma u novijoj srpskoj istoriji... Srecom, sve manje ljudi u Srbiji slusa sta on kaze. Neka ostane u proslosti sa Milosevicem, Titom, Tadicem, Seseljem i ostalima.

Podsetnik

pre 7 godina

Sedi Ivice, nedovoljan -jedan. 5. Oktobar je došao kao rezultat vaše krade na izborima, a ako hoćeš baš poređenja, 9. Mart je bio državni udar u organizaciji SPS-a, kad ste izveli tenkove na ulice.

Preddy Baer

pre 7 godina

Dacicu, mislim da ste poslednja osoba koja bi trebalo da daje ovakve izjave.

No naravno osobe kao VI i oba bratija sa kojom ste na vlasti nemate obraza, pa i ne cudi!

vlada adamovic ub

pre 7 godina

Koji je ovo kreten. Isto mu krađa izbora koju je priznao njegov šef i revolucija građana protiv lopova (dačić je bio u vrhu te vlasti) i vojni udar Turskoj?!?

smeker

pre 7 godina

Sada je prevrsio svaku meru.Licemer ,covek bez karaktera misli da smo zaboravili.Isli smo u Beograd cista srca ,sa idejom da smo i mi ljudi i da treba da zivimo kao ljudi.Bez struje,goriva,plata,pod sankcijama ,najgorim posle ratnim rezimom u Evropi sa diktatorom i lopovima oko njega na celu drzava nije se moglo drugacije.Jadni coveculjak sa kofercetom prica o 5 oktobru i on daje ocene,dotakli smo dno...

Milan I

pre 7 godina

Koliko god tebi "smeta" 5.oktobar još više nama kao društvu nedostaje 6. oktobar . Lažovčino jedna i demagogu , i ti i ovaj što te na kratkom povodcu šeta evo već 4 godine . Ratni huškači i secikese na vlasti bi da potpuno rediguju svoje biografije , more proćiće i vaše pa da se konačno ispita i kofer i gdin Banana i Franš i win win i arapi i sva ostala vaša "dostignuća" .

Gullbis

pre 7 godina

20 i kusur godina nehotice pratimo rast i razvoj ove moralne gromade od coveka, od Slobinog portparola pa sve do premijera... Isto toliko dugo zivimo kao insekti u ovoj bednoj drzavi... 5. oktobra se nije dogodio vojni puc, tog dana je bespovratno protracena energija i zelja naroda da se obracuna sa kriminalcima na svim nivoima vlasti... Da je ikada osvanuo 6. oktobar Slobodan Milosevic bi zavrsio kao Caucesku (bio bi streljan, ako neko nije upucen), SPS bi bio ukinut, a Ivica Dacic bi u najboljem slucaju bio u zatvoru... Specijalan pozdrav svima onima koji danas glasaju za SPS... Da bi se neko makar na sekund poistovetio sa Dacicem, Bajatovicem, Mrkonjicem i ekipom, taj mora da ima pocinkovanu utrobu...

charlie

pre 7 godina

Pravi junaci 5 Oktobra su ostali neukaljanih ruku i obraza.Ne pada mi na pamet da zbog bednika koji su ga zloupotrebili pljujem na nešto najsvetlije u novijoj Srpskoj istoriji.Taj datum je već ušao u Srpsku istoriju i uzalud se trudite da ga okaljate.

John

pre 7 godina

"o nasilnom dolasku na vlast"

A o nasilnom ostanku na vlasti?
5. oktobra na Skupštinu i televiziju nisu krenuli tenkovi, ali je i te kako bilo izdato naređenje da tenkovi krenu na narod ispred Skupštine i televizije.
Plus suluda ideja da se raketira Beograđanka i da se suzavac baca iz helikoptera.

Umesto da kažeš "Hvala" i večno da budeš zahvalan što se 5. oktobar završio tako kako se završio, a ne kao kod naših zapadnih suseda 11 godina ranije.

Bre

pre 7 godina

Svi iz SPS a naročito JUL-a koji su preživeli 5. oktobar treba da slave svaki dan novog života koji im je poklonio Koštunica, tada sam znao da je to greška a sada svi mogu da se uvere da sam tada bio u pravu. Srbija bi bila mnogo lepše mesto za život da im je pošteno suđeno pa posle presuđeno za primer.

Bilal

pre 7 godina

Možda je u Dačićevoj glavi to isto, međutim, u stvarnosti je bilo sasvim drgčije. Koliko se sećam, a dobro se sećam, šef njegove partije i njegova partija su pokrali izbornu volju građana Srbije koji su na najdemokratskiji mogući način odlučili da ih pošalju u istoriju al' su oni ne želeći ići na miran način izazvali revolt naroda i otišli silom. U Turskoj je poginulo 265 ljudi a u Srbiji slovom i brojem samo jedna osoba i to nesrećnim slučajem pa ni to nije isto. U Turskoj je uhapšeno oko 3000 ljudi koje čeka debela robija a možda i smrtna kazna a u Srbiji sem Slobe i to zbog optužbe za ratne zločine, niko, pa prema tome ni to nije isto. Jedino je isto da su i srpski i turski narod imali i imaju posla sa psihopatom.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Ovaj čovek je neverovatno prepreden. Kakvo poredjenje i kakva zamena teza. Treba ići godinu po godinu od 1990-te do 5. Oktobra 2000-te i nacrtati ovom liku šta se i zbog čega se desilo ono što se desilo 5. Oktobra. Najveći je problem što ovakvima kao Dačić i slični nije sudjeno nakon 5. Oktobra.

... dok za to vreme Perčević, Dačić, Vučelić i ekipa prave milione na svojim računima

pre 7 godina

Nedostaju samo leševi Ivana Stambolića, Slavka Ćuruvije, ...

marko

pre 7 godina

Dačiću, biće da si pobrkao lončiće. Peti oktobar je bio posle kratke izbora koju je izvela tvoja partija. Nego, reci ti nama kako se završi afera kofer i šta se desi sa onim snimcima na kojima si snimljen sa Radulovićem inače pripadnika Šarićeve grupe? Zadnje je vreme došlo ako sps krene da nekom drži slovo.

alejandro

pre 7 godina

Narodni bunt 05. oktobra 2000. protiv izborne krađe ministar spoljhin poslova Srbije doduše u tehničkoj Vladi i dalje uvredljivo i nekažnjeno naziva pučem! Ovaj vrli političar koji obavlja funkciju bez znanja engleskog jezika i dalje nastavlja da vređa sve nas koji smo se našli na ulici tog četrvtka!

gg

pre 7 godina

Erdogan je legalno izabran, a slobo je pokrao izbore i uzurpirao vlast nakon sto ih je izgubio. Dalje, u Turskoj su tenkovi jurisali na vlast, a u Srbiji na goloruki narod.

Čujemo se preko skajpa.

pre 7 godina

Upoređivanje puča u Turskoj sa 5. oktobrom u Srbiji? Kakve veze tu postoje bilo čega sa bilo čim? U Turskoj deo vojske pokušao puč - i nije uspeo, u Srbiji se digao narod, vojska u kasarnama, i prekinuo diktaturu i krađu glasova - i uspeo. U Turskoj izginulo 300 ljudi, 5. oktobra - niko i nije bila dilema da li će se vojska pridružiti narodu nego je 5. oktobra dilema bila da li će vojska poslušati Miloševićeva naređenja i pucati na narod. U ovoj priči se eventualno mogu povući paralele između Erdogana i Miloševića, a ne između naroda u Srbiji i dela turske vojske koji je pokušao puč.

Dačić bi konačno mogao da nas obavesti da li on predstavlja diskontinuitet sa politikom Miloševića ili kontinuitet - to pitanje je jako važno. A ti, Srbijo glasaj kako misliš da treba - meni neće biti teško da iz civilizacije i dalje mesečno šaljem 10% od plate roditeljima u Srbiji da žive kao carevi i da plaćam kafe, piće i klopu kad dođem na odmor u Srbiju pošto tu niko nema 1000 dinara u džepu, a svima puna usta Obame, Putina i Erdogana. Ako je to vama dobar posao što puštate političare da vam popiju na slamku ostatke mozga posle Miloševića - meni je isto super, onda ćemo tako i tim putem... u zdravlje sa Vučićem, Dačićem i Šešeljem, ko zna, možda narednih 25 godina bude drugačije i mnogo bolje od 25 prethodnih godina? Ja lično svakako nemam 2 života, pa jedan da dam srpskim neuspelim pokušajima političara da se igraju sa njim.

dule

pre 7 godina

koji si ti licemer od coveka, ti si nula jedna najveca, aman koga ti vise bre lazes obmanjujes, kakvom ti 5 oktobru govoris tada si ti trebo u aps, na dugu robiju ti i tvog sef tadasnji, si unistili ovaj narod, bombardovanjem, cuti i nejavljaj se vise nikada daleko ti lepa kuca koferce jedno i bananice jedna, galenikce dunavce jedno! ostavi ovaj narod vise na miru!

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Potvrda neuspeha 5. oktobra je sto si ti i dalje na politickoj sceni!
(mlekadzija, 17. jul 2016 15:46)
Ne, prijatelju. Prava potvtda neuspeha 5.oktobra je sto Koferce i ostali nisu na dugogodisnjoj robiji.

Dejo

pre 7 godina

Skandalozna izjava skandaloznog mistra, ovaj doslovce vređa inteligenciju sopstvdnog naroda. Dosta bi bilo Dačica bre za sva vremena, samo nas blamira.

Naki

pre 7 godina

Jado buckasta jos nije osvanuo 6 oktobar zahvali to sporohodnom kostuniju a poljubi tadica koji te je oziveo sa 20 milki i politicki 2008 a samo ti mlati kad bude dogorelo do nokata pazi kako cete proci

Citalac

pre 7 godina

" Nesslomivi " sveznajuci , uvek prisutni , nikad odgovorni ni za proslo ni za sadasnje ( o buducem ne smem ni da pomislim ), je sve definisao klasicnom foskulom NEKO CE ODGOVARATI , NEKO JE KRIV
Zboravio je vrlo brzo izjave Erdogana , a jos brze pokradene izbore i demokratske promene 5. oktobra

Svi znamo koliko Ivica voli vlast , ali posle ove izjave , lepo bih ga posavetovao " po narodski : SJASI BRE !

Zlatko

pre 7 godina

Ne mogu da citam komentare, ali verujem da mnogi misle isto. Kako moze da bude isto? U Srbiji je narod ustao protiv tadasnje vlasti i to nakon izbora. Postojala je opasnost da broj mrtvih bude veliki, ali su snage bezbednosti "otkazale poslusnost" i stale na stranu naroda. Ovde je vojska pocela a narod je stao na stranu vlasti, ne zeleci promene u zemlji. Ja bih ovo pre uporedjivao sa protestom JSO. Ono je bio protest, ali opet, da je njima kvrcnulo nesto u glavi i da su krenuli na vlast mislim da bi se isto zavrsilo: veliki broj mrtvih a ne bi nista postigli. Doduse, onaj ko je organizovao protest JSO uradio je zamisljeno godinu dana kasnije, ali opet je to blizi scenario nego 5. oktobar.

xXx

pre 7 godina

Isto, isto...samo sto je u Turkoj luc izvela vojska a sprecio ga narod, a kod nas ga je izveo narod a vojska odustala od pokusaja da ga spreci u poslednjoj sekundi! Julovac ne moze da se pomiri sa tim izgleda...

bachi

pre 7 godina

Hahaha kakva zamena teza! 5.oktobra se borilo protiv izborne krađe ako si zaboravio! A znamo da nisi zaboravio nego i ti znaš da je većina Srba odavno to zaboravila i da sada možete da ih vozate vi koji ste tada pokrali izbore i koji ste sve pokrali i uništili devedesetih!

devlinjo

pre 7 godina

kako si jadan čoveče! odveži pertle, da te lakše izvuku odande, znaš već odakle. čepis se godinama i gutas najgore uvrede a sada si se malo osilio pa onako nabusito iz stomaka lupas gluposti. tebe mi je dosta i kada tebe smenimo biću miran.

prokockana sansa

pre 7 godina

Ponosan sam sto sam ucestvovao u 5. oktobru (koji je uspeo iako je celokupna vojska i ostale pozicije sile bile na strani rezima), i zao mi je sto nije bilo 6. oktobra, revansizma i osvete prema stetocinama koje su bile na vlasti pre 5.oktobra.
I kamo srece da je 9.mart uspeo jos 10 godina ranije. Srbija bi bila danas normalna drzava clanica EU i NATO pakta sa celokupnom ocuvanom teritorijom, a ne krnjava ruska gubernija u kojoj kolo vode kgb-ovski i udbaski agitpropovci.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Vojska je imala naredjene 5. oktobra da puca na narod, ali nije htela, nije poslusala vas socijaliste najvece zlotvore u srpskoj istoriji. Vama je narod rekao dosta, a to je velika razlika. Dokle cemo vise gledati ove komuniste na vlasti, cesi, rumuni, madjari, odavno su im rekli zbogom i danas im je mnogo bolje nego nama.

dragic popovic

pre 7 godina

petog oktobra je narod izasao jer je tvoj politicki otac pokrao izbore 25. septembra. razlika ne OGROMNA. e tadicu unistitelju, vaskrsao si ove vampire.

Nikola

pre 7 godina

Bolesniku jedan, 5 oktobar je demokratska tekovina I jedan od najsvetlijih dana u novijoj srpskoj istoriji, dan borbe za slobodu I jednakost. Vojni puc je vojni puc I ne znam kojom bolesnom racunicom si dosao do jednacine izmedju ta dva dogadjaja

Zlopamtilo

pre 7 godina

Zar on zaista veruje da imamo tako kratko pamćenje? Još se usuđuje da se javi i da lupeta. Bilo bi dobro kada bi danas ona deca, koja glasaju za njih i SNS, znala kako je to izgledalo. Njih, nezaposlene, zaglupljene farmama i pinkovskim glupostima, mogu da vrbuju, ali u Srbiji ipak ima onih koji pamte.
Na žalost, život im prolazi u pamćenju!

Komsija

pre 7 godina

Posle ovakvih izjava mi je zaista neodoljivo zao sto se cela stvar nije produzila i na 6.oktobar.
Ovako smo ostavili sljam da se o...va po narodu.

Sj

pre 7 godina

Dokle ce nas maltretirati SPS stetocine i demagozi sa 10% glasova izaslih na izbore? Punih 70 godina unistavaju sve sto pipnu. Glasam samo za onog ko ovu zemlju zauvek oslobodi od lepljivih prstiju SPS-a.

Perun

pre 7 godina

Dotični gospodin koferče u zadnje vrijeme baš propjevao sa izjavama,očigledno okuražen jer se zna da će on i njegova partija dežurnih kadrova ostati u vladi,vjerovatno kao plod nezvanične posjete Vučića Moskvi.Mani se ti paralela i 5 oktobra neko gledaj kuda gaziš da ti se ne omakne kora od banane.

koferce, banane, snegovi kolumbije

pre 7 godina

kao u stara dobra vremena, kad je ica slao batinase da biju studente po fakultetima, a aca vadikavno kaznjavao novine i novinare...
avioni bombarduju, a ovi tako srcano brane srpstvo iz bunkera, da se rastopis od miline.

u stvari jos bolje, sad su slobini omladinci i podmladak srpskog cetnickog pokreta stasali, poodrasli i avanzovali - sad banditi ruse cele kvartove i nista.

Brb

pre 7 godina

Ja sam otisla iz Srbije 2001, i od tada pratim desavanja kroz vesti.
Uopste mi nije jasno kako ovaj covek je u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica.

momboy

pre 7 godina

Pa potpuno je u pravu - sama činjenica da upravo on to izgovara sa pozicije sa koje izgovara dokazuje da je ni 5. oktobar nije uspeo sa svojim idejama do kraja, kao ni turski puč. Nažalost...

Goran

pre 7 godina

Ovo je mozda malo licilo na pobunu Crvenih beretki, ali nesto se ne secam da je vojska osvojila parlament, osim ako ne misli da je Dzo bagerista bio brigadni general.

andrijano

pre 7 godina

da samo što ti je milion ljudi izašlo na ulice...ali to je zanemarljiva činjenica za vas demagoge...ako je miloševiću izašlo milion,tebi i vucicu ima da izadje dva miliona na ulicu kada dodje vreme...

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Nece biti ministre da je tako. Milosevic je izgubio izbore, a 5.oktobar se desio jer nije hteo da prihvati poraz.O kojim dostignucima prica Dacic? Politikom njegovog vodje opustoseno je sve za sta je srpski narod trpeo i stradao unazad dva veka. U kninskoj Krajini, Lici,Kordunu, zapadnoj Slavoniji,delu bosanske krajine, Metohiji i u mnogim gradovima gde je rezim cije tekovine pominje Dacic, branio Srbe, njih vise skoro da nema. Nakon vise bespotrebnih ratova politika rezima SPS-a, JUL-a i radikala zavrsena je kapitulacijom u Kumanovu i gubitkom KiM.Sada Dacic mase bezvrednim papirom-rezolucijom 1244, sa kojom je mahao i Taci kada je proglasio nezavisnost.Ponasa se kao njegov Sloba koji nas je nakon kapitulacije i povlacenja sa KiM, sa ekrana TV Bastilje obavestio da smo pobedili NATO i sacuvali Kosovo.
Nije Dejtonski sporazum delo Milosevica, vec resenost medjunarodne zajednice da prestane ubijanje u BiH u momentu napredovanja hrvatsko-muslimanskih snaga na svim frontovima.Bice da su Miloseviceva bosanska zasluga sankcije celog sveta protiv SRJ i njegova ratnohuskacka politika koja je doprinela tome.

hm?

pre 7 godina

Tog petog oktobra je na ulicu izašao goloruki narod da odbrani Ustav i svoje gradjansko pravo da bira, jer ste vi iz SPS prekrojili izbore. Pokusali ste da isterate vojsku i policiju, ali su na vasu srecu odbili poslusnost.

utin

pre 7 godina

zamislite obraz coveka koji se uhvacen sa milion evra mita, koji se druzio i rucao sa najvecim kriminalcima, koji kao ministar spoljnih poslova ne zna rec engleskog, i verovatno jos mnogo toga, da on prica o 5 oktobru. 5 oktobar je propao, ali ne zbog naroda, nego zbog takvih kao sto si ti, i onih koje samo novac zanima. e moj dacicu. od perspektivnog lidera, do ljigavca koji moli za jedno mesto u vladi.

iznogud

pre 7 godina

Sudeci po svemu sto ste sve uradili u bivsoj Jugoslviji ti i tvoj ucitelj; da si bio covek ti bi potpuno ugasio tu partiju da vise ne postoji jer je ona donela najvise nedaca lepoj Jugoslaviji i ne znam kako te nije stid da vuces nake paralele danas.

Shone

pre 7 godina

Оно кад покрадеш локалне изборе 1996. па после још признаш да си их покрао и донесеш лекс специјалис поводом целог случаја, а онда се правиш да се ништа није догодило. Четири године касније поновиш исти сценарио само на савезном нивоу и на председничким изборима, на улице ти изађе пола милиона људи, и на крају поново признаш да је крађе било. И после 16 година то поредиш са покушајем војног пуча у Турској. Е то је Дачићев образ!

Али што да се ико чуди, учио је од "најбољих". Прво од Слобе, а могао је и од Вучића да научи како се то ради. Како беше у априлу, није било изборне крађе а опозиција је у ствари та која је пробала да покраде гласове. Потпуно иста логика као и данашње поређење пуча у Турској са петим октобром.

Nenad

pre 7 godina

Dacicu, Dacicu...Jednog dana bice poreklo imovine i tada nece biti Tadica ili Vucica da te stiti, tako ti koferceta i Mise (banane) ili tvog sefa kabineta Lazarevica (glavnog koordinatora Sariceve ekipe)

fafa

pre 7 godina

Ovo jasno pokazuje gde smo bili i dokle smo stigli...izjava osobe koja je bila glavna Miloseviceva perjanica i koja na ovaj način omalovažava pokušaj ljudi koji su tada pokušali da se konačno uvede demokratija...nažalost vratili smo se u 90te

Ua, lopovi

pre 7 godina

Otkrio si pravo lice, Dacicu, jos onomad sa prijateljem Bananom.

Otuda ovaj lament tvoj nije zal za mladost, vec zal sto vise tvoj SPS nije svevladajuci. Da te je Vucic izbacio iz vlasti glasala bih za njega, ovako glasam za bezanje odavde.

Taj 5.oktobar i Djindjiceva vladavina bili su kratak predah u ovom kosmaru od zivota u tvojoj Carevini. Otkad te i SNS pobratimio, kosmar se vratio jos gori.

Ko sa vama ovde ostane, ili ce da se razboli od muke ili ce da poludi. A slusanje tvojih govora ne pomaze. Zato tebi i tvojoj stranci, Dacicu, jedno veliko UA, LOPOVI!

marija

pre 7 godina

Ma sklanjaj nam se s ociju!
Slusaj njega, namazanog i lazljivog!

Srbija je pobedila tog tvog manijaka od Milosevica NA IZBORIMA sto je na kraju priznao tek kad je video da tenkovi nece ubijati narod i generali mu otkazali poslusnost.

Da je srece pa da smo vas eliminisali mnogo ranije, pucem ili kako god to zvao, nesreco srpska!
Ne bi ni bilo Rezolucije 1244 UN.

Ph

pre 7 godina

Jedini nacin da se skine ono zlo u vidu lika i dela Slobodana Milosevica i njegovih je bila pobuna naroda. Da se digne kuka i motika na ulice! Veoma bitna razlika od Turske gde je narod spasio Erdogana... Dace Bog pa ce se narod ponovo dici na noge i protiv ovih diktatora, ukljucujuci i tebe Dacicu!!!

bla

pre 7 godina

Ono sto je zaboravio da kaze je da su izgubili izbore bas pre tog 5. oktobra i da nisu hteli da priznaju rezultate tih izbora. 5. oktobar nije bio svrgavanje demokratski izabrane vlade, nego uzurpatora. Zbog toga bi Ivici trebalo suditi, kao i drugim ljudima iz SPS-a koji su jos zivi da ih uklonimo jednom sa svagda. Ali da bi do toga doslo treba i velikog vodju prvo da smaknemo, pa onda i ljude is DSS i DS koji prodali zemlju.
Sto se bombardovanja tice bilo je nelegalno i trebalo bi da odgovaraju mnogi, ali nece ih ovaj patuljak sigurno dovesti do toga. SPS je bio potpuno nesposoban da se izbori sa okolnostima i politikom tog vremena. Kao sto su nesposobni i korumpirani danas.

Swarog

pre 7 godina

SPS je bio zlocinacka organizacija. Njeni clanovi i predsednik organizovali su devedesetih atentate i ubistva politickih protivnika i krali na izborima! Ostatak clanka je obicna paranoja i teorija zavere.

Fulano

pre 7 godina

Ovo Dacicevo ispucavanje i arogancija su prevrsili svaku meru. Nije 5. oktobar bio puc nego bunt protiv groteskne izborne kradje. A to sto Dacic uvrstava u najvece uspehe SPS-a rezoluciju 1244 i Dejtonski sporazum samo kogori koliko je on zapravo van dodira sa stvarnocsu. Prvo naprave problem pa onda kao sebi daju poene zato sto je posle 100.000 mrtvih potpisan mirovni sporazum. Zasto ne govori malo o tome kako je njegova partija unistila i pre svega opljackala ovu zemlju i doveli nas na prosjacki stap. Ovo sto on danas govori je degutantno.

Amnezija

pre 7 godina

Zar se Vi gdine Dacicu, dok ste Vasksavali niste kleli da ste se odrekli stare politike? Mozete mozda kontrolisati rts ali ne mozete you tube, tu imate Vase sve izjave, cak i one za Kale, Kale, Kalemegdan...

тражимо немогуће

pre 7 godina

Ако је пуч у Турској као 5. октобар код нас, онда је непроцењива штета што није успео!!

Mimikrija

pre 7 godina

Ovo je najteze svariti,ovaj se otvoreno sprda umesto da je u misjoj rupi,jel sad vidite sta ste uradili,vaskrsli ko da nista nije bilo,uzas,uzas i sramota,sledeci put bi voleo da nas je par miliona pa da ih jurimo ko Pokemone otprilike.....

Milos

pre 7 godina

"Sta nasa partija misli o nasilnom dolasku na vlast." Dacicu, da te podsetim da se 5. oktobar desio posto je Milosevic odbio da sidje sa vlasti posto je izgubio izbore. Dakle hteo je nasilno da ostane na vlasti tj. da uspostavi otvorenu diktaturu. Ma znas ti sve to samo se pravis blesav.

slobinator

pre 7 godina

peti oktobar je posledica štetočinskog delovanja tvoje partije od svoga nastanka,a neposredni povod je bio još jedna u nizu izbornih krađa koje je počinio tvoj idejni vođa milošević.peti oktobar nema nikakve sličnosti sa događajima u turskoj,pogotovu što sve više počinje da biva jasno da je ovo pre neki dan bila obična erdoganova ujdurma.to što sada još uvek moramo da slušamo kojekakve tvoje nebulozne izjave posledica je je takođe štetočinske politike koju je vodio boris tadić koji te je I vratio na političku scenu sa koje je sps bio praktično izbrisan

Nikad kao Bane...

pre 7 godina

Upravo tako, Milosevic je pomocu dela specijalnih jedinica pokusao puc protiv legalno izabranog predsednika, ali je narod izasao na ulice i nije dozvolio.

Sinisa

pre 7 godina

Hahahahahahahahaha... jedna mala razlika je da Erdogan nije izgubio izbore, a Milosevic jeste, a Dacic to pokusava da zaboravi. Druga malo veca razlika je sto pesnica nedostaje danas za ovako losu vlast i opoziciju, a tada je postojala.

džabe izbori

pre 7 godina

Eeee Srbijo, šta si dočekala i dozvolila, da ti ovi kroje istoriju spram svoje kape. Ovakve vesti izuzetno uspešno leče nostalgiju, podsećaju me zašto nisam u Srbiji i zašto nikako da ne pomišljam da se vratim.

nico

pre 7 godina

..da,da. sem pesnice fali i vas tadasnji predsednik, covek koji je pokrao glasove naroda, Slobodan Milosevic..to ste zaboravili Gdine Dacicu..
P.S. Gdju Markovic i Marka Milosevica (vec dugo) niste spominjali?..ne smete ili?..

Nikolai Valujev

pre 7 godina

Da ste lepo priznali poraz kao sve normalne vlasti do 5.oktobra ne bi ni doslo. Ali za vas rezim je normalnije bilo tuci narod da bi sacuvali fotelje.

savamalac

pre 7 godina

Naravno da eksponent ruske politike tako govori. Od oktobra '44. su na vlasti, menjala se imena - KPJ,SKJ,SPS ali ista-proruska politika. 5.oktobar ih je sklonio sa vlasti ali ih je Zoranovo ubistvo nažalost vratilo. U tom svetlu treba posmatrati Zoranovu likvidaciju.

Profesor BG

pre 7 godina

Da je u Srbiji srece i pravde, on i vecina sadasnjih politicara bi danas bili ruzna proslost Srbije. Posto to nije tako, jos jedno duze vreme cemo kao narod nestajati pod diktatom raznih Dacica, Tadica, Vucica, Seselja, Jovanovica, Pajtica i ostalih lopova...

Ko to gura?

pre 7 godina

Vise kao 9. mart koji su organizovale sluge rezima i lazni opozicionari da bi Milosevic dobio dozvolu da izvede tenkove na ulice i uvede diktaturu koja je trajala do 5. oktobra.

blokovi

pre 7 godina

Da, za takve i treba pesnica i revolucija...šteta je za 6.oktobar,kada je dss napravio pakt sa đavolom, nažalost Zoran nije imao šanse sa takvima kao što ste vi..

dragan

pre 7 godina

Ovaj nek se oprosti id vlasti.Polako nas zavađa sa svima.Ne reče šta su kao leva partija uradili da radnici imaju veća prava,veća primanja isto važi i za penzionere,nezaposlene.

Misa

pre 7 godina

Da se desio pravi 5. Oktobar ti danas ne bih smeo da se pojavis i direktno si ucestvovao u krasji glasova na tim izborima. Kao i za bombardovanje sto treba neko da odgovra i ti kao kriminalac i izdajnik za mnogo toga treba da odgovaras ali kako kad si ministar.

no

pre 7 godina

Čovek je posle 5. oktobra pričao kako Koštunica nije imao 50%+, pa u jednoj emisiji pričao kako je on LIČNO Miloševiću saopštio da Koštunica ima preko 50, sada je to opet nasilno dolaženje na vlast.
Šta god da uradio ili kaže imaće svojih 10-17% tako da opuštencija.

bili

pre 7 godina

5-ti oktobar, narod izašao na ulicu da smeni vlast.
Turska, vojska pokušala da smeni vlast.
Izgleda da je Dačić opet u modu Kalemegdan, kale znači brdo.

neko

pre 7 godina

Pučisti su u Turskoj gazili tenkovima ljude, ko je 5. oktobra gazio ljude tenkovima? Dalje, 5. oktobra nije bio nikav puč nego pobuna zbog nepriznavanja izbornih rezultata.

Ko tebe predlaže za predsednika, pobogu?

Pera Mitić

pre 7 godina

Kao prvo, vojni puč, državni udar i građanska revolucija su tri potpuno različita pojma. Dakle ono nema apsolutno nikakve veze sa ovim ali apsolutno nikakve. Nešto se ne sećam da je vojska direktno učestvovala u petom oktobru, a sećam ga se odlično.

Sumarice

pre 7 godina

E moj Tadiću,Tadiću.
Dve najgore stvari koje su se desile Gradjanskoj Srbiji u zadnjih 10 godina su Tadićevo Vaskrsnuće SPS-a i BELI LISTIĆI Srbijanke Turajlić,Vesne Pesić,Rakić-Vodenilić,a cinimi se da je u organizaciji ucestvovao i ovaj akademik koji se sada zalaze za preispitivanje Doktorata.

Dragan

pre 7 godina

Samo sam cekao da vidim koji ce genijalac iz vlasti da se prvi oglasi i da trazi slicnosti izmedju puca u Turskoj i desavanja 5.oktobra.
Samo da podsetim druga Dacica,da se 5.oktobar desio jer se njegov sef pravio blesav i proglasio izbornu pobedu,dok su zvanicni rezultati pokazivali drugaciju sliku,pa je narodu prekipelo.
U Turskoj je situacija bila dijametralno suprotna.

Milos

pre 7 godina

Petog oktobra vojska jeste izasla iz kasarni Dacicu, ali ne zbog puca vec zbog naredjenja da izvrsi srpski Tjenanmen. Samo sto su kolone zaustavljene i presle na stranu naroda jos na juznim prilazima uzem Beogradu. JSO je uspela da dodje do centra ali je na isti nacin presla na stranu naroda.

poznavalac

pre 7 godina

Poznat kao čovek koji često zna da lupeta. Glupi lupetaju ali on nije glup. Neverovatno kako pokusava da proda maglu ponovo. Ovde je njegova partija krala izbore i ne vidim nikakvu slicnost sa aktuelnim dogadjajima u Turskoj. Erdogan, bar kao sto zvanicno znamo nije krao glasove a SPS, čiji je "koferče" visoki funkcioner oduvek bio, jeste i to naveliko. To je čovek koji kad se ne bi bavio prodajom magle u i po Srbiji ne bi imao sta da jede.

dejan

pre 7 godina

dacicu(sps) treba da zahvalis tadicu borisu(ds )kojo ze je izvukao iz blata i poszavip tu gde si a sto se tice 5oktobra narod je hteo slobodu ali ih je dos opljackao

Nesa

pre 7 godina

Tako to ide kada umesto na "koledžu" zavrsis u vlasti.
I DS I SNS ovog carobnjakovog segrta su ostavili na slobodi I gurnuli u vlast samo iz jednog razloga.sve govori da je zbog trezvenosti,muzikalnosti I besprekornig poznavanja stranih jezika.I sada on pokusava da kroji sudbinu svima nama I da nas vrati u mrak 90-ih.
Za samo par dana uvlaci nas u svadju I sa engleskom I sa turskom.
Sklanjajte ga inace smo naj...

levac

pre 7 godina

Sramota sta pricas Dacicu.Svi ste vi socijalisti takvi.Karakter covekov odredjuje kojoj ce stranci pripasti.Vi ste ti koji ste hteli protiv vilje naroda da ostanete na vlasti.Ti i tvoji ste pucisti i kako ste radili dobro ste prosli.Zahvaljujuci postemju ovih koji su dosli na vlast tada.Inace da su oni kao vi tebe danas ne bo ni bolo.

Komša

pre 7 godina

Kako može da bude isto ? Pa može jer je Srbinu bitno za koga je - onaj koga podržavamo je uvek u pravu.Obožavatelji lika i dela SM će se složiti da je isto.Ovo je njima i namenjeno - ako koji predje iz naprednog tabora u Ivicin eto profita a ako samo pobere simpatije - opet dobro.
Bitno je uporediti DS sa negativcima- to je IN.
Doktorirao je Ivica srpsko glasačko telo i to što ga većina ovde kritikuje ga ne dotiče - pinkoidi su u ekstazi posle ove izjave.

budjenje

pre 7 godina

Slažem se ;) Najtuznije od svega toga je činjenica da si ti i ostali podmladak tih tadašnjih i dalje na vlasti a još tuznija je činjenica da većina ovdašnjeg plebsa to kapira kao "snagu drzave" jer boze moj, pod diktatorom (nikad prezaljenim drugom Titom) nam je bilo super...

zloba

pre 7 godina

Da samo sto se Erdogan trenutno ponasa kao Obama naspram Slobe....i Erdogan nije izgubio svojom politikom 15 posto teritorije ...a i nije napravio 1 000 000 izbeglica svojom losom politikom prema Srbima van Srbije.

Patak Dača

pre 7 godina

@
..."Kamo lepe sece da je vojska i ovde 1991. izvrsila puc i zavela red.
(Drale, 17. jul 2016 16:54)"...

NAJBOLJI komentar koji sam pročitao u zadnjih dvadesetak godina!!!
100% se slažem sa konstatacijom...
Ta misao mi je milion puta lutala po glavi, u neverici da su svima nama, živote upropastila nekoliko probisveta i neodgovornih budaletina!

Moca

pre 7 godina

Za neupucene, 5. oktobar je (ipak) bila samo promena vlasti. Glavni igraci su nastavili da vuku konce, sto smo na tezi nacin saznali 12. marta 2003. Ovo u Turskoj, da je uspelo, zavrsilo bi se mnogo radikalnije nego kod nas 2000. godine.

Dejan

pre 7 godina

Zao mi je 5 oktobra,zato sto nisu dosli pavi ljudi da oporave zemlju. Nazalost i oni su pljackali ovaj narod kao Milosevic. Kad ce jednom da nam svane?

Boris

pre 7 godina

Ima čovek puno pravo što izjavljuje takve nebuloze. Narod koji posle 5. Oktobra ubije svog premijera i vrati ekipu iz devedesetih na vlast, pa im na izborima još 2 puta potvrdi podršku, je stvarno zaslužio da mu Dačić drži pridike.

dr Betruger

pre 7 godina

Tako je, Dačiću! Neuspeli puč je ogranizovao Milošević i njegovi pratijski poslušnici među kojima istaknuto mesto imaš i ti. Izveden je uz pomoć državne bezbednosti, delova policije i korumpiranih sudija koji su poništavali izbore. A isto kao u Turskoj, narod je izašao na ulice da to spreči i zaštiti svoju volju, iskazanu na izborima. Jedino je velika šteta što tada izabrani lider nije bio neko više obavešten i manje zbunjen, kao Erdogan, pa ti i tebi slični ne bi bili u vladi, već u nekom kamenolomu.

nikola

pre 7 godina

Dačić me nekad prijatno iznenadi izjavama koje se čine vrlo razumno... Ali ne i ovaj put! Glupo poređenje događaja koji nisu ni nalik jedan drugom. Kao da kažete da su jabuka i paradajiz isto, oblik im je sličan i oba su u porodici voća, ali ništa osim toga.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

@ Ja sam otisla iz Srbije 2001, i od tada pratim desavanja kroz vesti.
Uopste mi nije jasno kako ovaj covek je u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica.
(Brb, 17. jul 2016 20:41)

Ma ti si 'leba mi jos i dobra, tebi samo nije jasno "kako je ovaj covek u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica" a meni "jadniku" ne samo da to nije jesno nego mi nije jasno ni to kako su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic "dan danas" Predsednik i Premijer Srbije a 90-tih su bili SESELJEVA "desna i leva ruka" ?
Doduse "Srbija je to" i tu ne treba nikoga NISTA da "CUDI" ! Poz

depos

pre 7 godina

Apsolutistički način,kojim Erdogan vlada,se može pored sa Miloševićem,ali ne može se porediti vojni puč sa odbarnom izborne volje građana.5 oktobra vojska nije izašla na ulice niti je bilo žrtava,osim dva nesrećna slučaja,nije bilo revanšizma,kao 1945-e godine.Jedino nasilje je bilo sa paljenjem skupštine i zgrade RTS-a.Istina u oba slučaja strani faktor je imao uticaj,ali je licemerno kad to izjavljuje političar,koji je glavni eksponent interesa Vašingtona i Berlina u Srbiji.U ostalom samo zahvaljujući makijavelističkim potezima Dačića su formirane evrofanatične vlade 2008-e i 2012-e.Sve to je odavno poznato,ali smo poznati po kratkoj pameti i zato ovakvi političari opstaju.

Alex

pre 7 godina

Sram te bilo! 5. oktobra ste vi monstrumi izgubili na izborima i vi ste pokušali da izvedete vojsku na narod. Ko je izvodio vojsku na narod 9. marta? Za ti misliš da su baš svi izgubili pamćenje. Da je bilo sreće i pameti, ceo vrh SPS-a je tada trebalo da odgovara za veleizdaju.

Tatamata

pre 7 godina

5. oktobar je bio odgovor naroda na pokradene izbore od strane šefa gospodina Dačića. Nema baš velike veze sa Turskom i sa pobunio vojske zapravo potpuno je obrnuto jer se tada narod pobunio a vojsku je slao predsednik države. Teška laž i demagogija gospodine Dačiću.

Sumnjalo

pre 7 godina

Dačićev krajnji bezobrazluk i izrtanje istine.
Milošević je nepriznavanjem rezultata izbora, koje je izgubio, praktično pokušao državni udar. Narod je to sprečio 5. oktobra.

dex

pre 7 godina

Kakav nasilan dolazak na vlast? Jel ovaj misli da smo svi retardirani??? 5.Oktobar se desio jel je tvoj politicki tata odbio da prizna da je izgubio izbore!!! Smrade jedan crveni.

charlie

pre 7 godina

Pravi junaci 5 Oktobra su ostali neukaljanih ruku i obraza.Ne pada mi na pamet da zbog bednika koji su ga zloupotrebili pljujem na nešto najsvetlije u novijoj Srpskoj istoriji.Taj datum je već ušao u Srpsku istoriju i uzalud se trudite da ga okaljate.

Ko to gura?

pre 7 godina

Vise kao 9. mart koji su organizovale sluge rezima i lazni opozicionari da bi Milosevic dobio dozvolu da izvede tenkove na ulice i uvede diktaturu koja je trajala do 5. oktobra.

Jovan

pre 7 godina

Bivsi Milosevicev pion i covek bez morala daje sebi da komentarise jedan od najlepsih i najvecih datuma u novijoj srpskoj istoriji... Srecom, sve manje ljudi u Srbiji slusa sta on kaze. Neka ostane u proslosti sa Milosevicem, Titom, Tadicem, Seseljem i ostalima.

alejandro

pre 7 godina

Narodni bunt 05. oktobra 2000. protiv izborne krađe ministar spoljhin poslova Srbije doduše u tehničkoj Vladi i dalje uvredljivo i nekažnjeno naziva pučem! Ovaj vrli političar koji obavlja funkciju bez znanja engleskog jezika i dalje nastavlja da vređa sve nas koji smo se našli na ulici tog četrvtka!

Milan I

pre 7 godina

Koliko god tebi "smeta" 5.oktobar još više nama kao društvu nedostaje 6. oktobar . Lažovčino jedna i demagogu , i ti i ovaj što te na kratkom povodcu šeta evo već 4 godine . Ratni huškači i secikese na vlasti bi da potpuno rediguju svoje biografije , more proćiće i vaše pa da se konačno ispita i kofer i gdin Banana i Franš i win win i arapi i sva ostala vaša "dostignuća" .

gone

pre 7 godina

Dacicu smr*de! Tvoj narod, ali kompletan je bio tada na ulicama. A ti se sada usudjujes da ovako suptilno, kao lisica likujes, kao da je Milosevic, tvoj mentor pobedio... pokri se usima, lisice jedna pokvarena. Zanima te samo foyelja i moc.

vlada adamovic ub

pre 7 godina

Koji je ovo kreten. Isto mu krađa izbora koju je priznao njegov šef i revolucija građana protiv lopova (dačić je bio u vrhu te vlasti) i vojni udar Turskoj?!?

Preddy Baer

pre 7 godina

Dacicu, mislim da ste poslednja osoba koja bi trebalo da daje ovakve izjave.

No naravno osobe kao VI i oba bratija sa kojom ste na vlasti nemate obraza, pa i ne cudi!

savamalac

pre 7 godina

Naravno da eksponent ruske politike tako govori. Od oktobra '44. su na vlasti, menjala se imena - KPJ,SKJ,SPS ali ista-proruska politika. 5.oktobar ih je sklonio sa vlasti ali ih je Zoranovo ubistvo nažalost vratilo. U tom svetlu treba posmatrati Zoranovu likvidaciju.

prokockana sansa

pre 7 godina

Ponosan sam sto sam ucestvovao u 5. oktobru (koji je uspeo iako je celokupna vojska i ostale pozicije sile bile na strani rezima), i zao mi je sto nije bilo 6. oktobra, revansizma i osvete prema stetocinama koje su bile na vlasti pre 5.oktobra.
I kamo srece da je 9.mart uspeo jos 10 godina ranije. Srbija bi bila danas normalna drzava clanica EU i NATO pakta sa celokupnom ocuvanom teritorijom, a ne krnjava ruska gubernija u kojoj kolo vode kgb-ovski i udbaski agitpropovci.

Nikola

pre 7 godina

Bolesniku jedan, 5 oktobar je demokratska tekovina I jedan od najsvetlijih dana u novijoj srpskoj istoriji, dan borbe za slobodu I jednakost. Vojni puc je vojni puc I ne znam kojom bolesnom racunicom si dosao do jednacine izmedju ta dva dogadjaja

Podsetnik

pre 7 godina

Sedi Ivice, nedovoljan -jedan. 5. Oktobar je došao kao rezultat vaše krade na izborima, a ako hoćeš baš poređenja, 9. Mart je bio državni udar u organizaciji SPS-a, kad ste izveli tenkove na ulice.

John

pre 7 godina

"o nasilnom dolasku na vlast"

A o nasilnom ostanku na vlasti?
5. oktobra na Skupštinu i televiziju nisu krenuli tenkovi, ali je i te kako bilo izdato naređenje da tenkovi krenu na narod ispred Skupštine i televizije.
Plus suluda ideja da se raketira Beograđanka i da se suzavac baca iz helikoptera.

Umesto da kažeš "Hvala" i večno da budeš zahvalan što se 5. oktobar završio tako kako se završio, a ne kao kod naših zapadnih suseda 11 godina ranije.

gg

pre 7 godina

Erdogan je legalno izabran, a slobo je pokrao izbore i uzurpirao vlast nakon sto ih je izgubio. Dalje, u Turskoj su tenkovi jurisali na vlast, a u Srbiji na goloruki narod.

marko

pre 7 godina

Dačiću, biće da si pobrkao lončiće. Peti oktobar je bio posle kratke izbora koju je izvela tvoja partija. Nego, reci ti nama kako se završi afera kofer i šta se desi sa onim snimcima na kojima si snimljen sa Radulovićem inače pripadnika Šarićeve grupe? Zadnje je vreme došlo ako sps krene da nekom drži slovo.

bachi

pre 7 godina

Hahaha kakva zamena teza! 5.oktobra se borilo protiv izborne krađe ako si zaboravio! A znamo da nisi zaboravio nego i ti znaš da je većina Srba odavno to zaboravila i da sada možete da ih vozate vi koji ste tada pokrali izbore i koji ste sve pokrali i uništili devedesetih!

Dejan

pre 7 godina

Zao mi je 5 oktobra,zato sto nisu dosli pavi ljudi da oporave zemlju. Nazalost i oni su pljackali ovaj narod kao Milosevic. Kad ce jednom da nam svane?

nikola

pre 7 godina

Dačić me nekad prijatno iznenadi izjavama koje se čine vrlo razumno... Ali ne i ovaj put! Glupo poređenje događaja koji nisu ni nalik jedan drugom. Kao da kažete da su jabuka i paradajiz isto, oblik im je sličan i oba su u porodici voća, ali ništa osim toga.

Ph

pre 7 godina

Jedini nacin da se skine ono zlo u vidu lika i dela Slobodana Milosevica i njegovih je bila pobuna naroda. Da se digne kuka i motika na ulice! Veoma bitna razlika od Turske gde je narod spasio Erdogana... Dace Bog pa ce se narod ponovo dici na noge i protiv ovih diktatora, ukljucujuci i tebe Dacicu!!!

Brb

pre 7 godina

Ja sam otisla iz Srbije 2001, i od tada pratim desavanja kroz vesti.
Uopste mi nije jasno kako ovaj covek je u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica.

Gullbis

pre 7 godina

20 i kusur godina nehotice pratimo rast i razvoj ove moralne gromade od coveka, od Slobinog portparola pa sve do premijera... Isto toliko dugo zivimo kao insekti u ovoj bednoj drzavi... 5. oktobra se nije dogodio vojni puc, tog dana je bespovratno protracena energija i zelja naroda da se obracuna sa kriminalcima na svim nivoima vlasti... Da je ikada osvanuo 6. oktobar Slobodan Milosevic bi zavrsio kao Caucesku (bio bi streljan, ako neko nije upucen), SPS bi bio ukinut, a Ivica Dacic bi u najboljem slucaju bio u zatvoru... Specijalan pozdrav svima onima koji danas glasaju za SPS... Da bi se neko makar na sekund poistovetio sa Dacicem, Bajatovicem, Mrkonjicem i ekipom, taj mora da ima pocinkovanu utrobu...

Goran

pre 7 godina

Ovo je mozda malo licilo na pobunu Crvenih beretki, ali nesto se ne secam da je vojska osvojila parlament, osim ako ne misli da je Dzo bagerista bio brigadni general.

Nikad kao Bane...

pre 7 godina

Upravo tako, Milosevic je pomocu dela specijalnih jedinica pokusao puc protiv legalno izabranog predsednika, ali je narod izasao na ulice i nije dozvolio.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Ovaj čovek je neverovatno prepreden. Kakvo poredjenje i kakva zamena teza. Treba ići godinu po godinu od 1990-te do 5. Oktobra 2000-te i nacrtati ovom liku šta se i zbog čega se desilo ono što se desilo 5. Oktobra. Najveći je problem što ovakvima kao Dačić i slični nije sudjeno nakon 5. Oktobra.

Bre

pre 7 godina

Svi iz SPS a naročito JUL-a koji su preživeli 5. oktobar treba da slave svaki dan novog života koji im je poklonio Koštunica, tada sam znao da je to greška a sada svi mogu da se uvere da sam tada bio u pravu. Srbija bi bila mnogo lepše mesto za život da im je pošteno suđeno pa posle presuđeno za primer.

Bilal

pre 7 godina

Možda je u Dačićevoj glavi to isto, međutim, u stvarnosti je bilo sasvim drgčije. Koliko se sećam, a dobro se sećam, šef njegove partije i njegova partija su pokrali izbornu volju građana Srbije koji su na najdemokratskiji mogući način odlučili da ih pošalju u istoriju al' su oni ne želeći ići na miran način izazvali revolt naroda i otišli silom. U Turskoj je poginulo 265 ljudi a u Srbiji slovom i brojem samo jedna osoba i to nesrećnim slučajem pa ni to nije isto. U Turskoj je uhapšeno oko 3000 ljudi koje čeka debela robija a možda i smrtna kazna a u Srbiji sem Slobe i to zbog optužbe za ratne zločine, niko, pa prema tome ni to nije isto. Jedino je isto da su i srpski i turski narod imali i imaju posla sa psihopatom.

dule

pre 7 godina

koji si ti licemer od coveka, ti si nula jedna najveca, aman koga ti vise bre lazes obmanjujes, kakvom ti 5 oktobru govoris tada si ti trebo u aps, na dugu robiju ti i tvog sef tadasnji, si unistili ovaj narod, bombardovanjem, cuti i nejavljaj se vise nikada daleko ti lepa kuca koferce jedno i bananice jedna, galenikce dunavce jedno! ostavi ovaj narod vise na miru!

blokovi

pre 7 godina

Da, za takve i treba pesnica i revolucija...šteta je za 6.oktobar,kada je dss napravio pakt sa đavolom, nažalost Zoran nije imao šanse sa takvima kao što ste vi..

marija

pre 7 godina

Ma sklanjaj nam se s ociju!
Slusaj njega, namazanog i lazljivog!

Srbija je pobedila tog tvog manijaka od Milosevica NA IZBORIMA sto je na kraju priznao tek kad je video da tenkovi nece ubijati narod i generali mu otkazali poslusnost.

Da je srece pa da smo vas eliminisali mnogo ranije, pucem ili kako god to zvao, nesreco srpska!
Ne bi ni bilo Rezolucije 1244 UN.

devlinjo

pre 7 godina

kako si jadan čoveče! odveži pertle, da te lakše izvuku odande, znaš već odakle. čepis se godinama i gutas najgore uvrede a sada si se malo osilio pa onako nabusito iz stomaka lupas gluposti. tebe mi je dosta i kada tebe smenimo biću miran.

Dejo

pre 7 godina

Skandalozna izjava skandaloznog mistra, ovaj doslovce vređa inteligenciju sopstvdnog naroda. Dosta bi bilo Dačica bre za sva vremena, samo nas blamira.

xXx

pre 7 godina

Isto, isto...samo sto je u Turkoj luc izvela vojska a sprecio ga narod, a kod nas ga je izveo narod a vojska odustala od pokusaja da ga spreci u poslednjoj sekundi! Julovac ne moze da se pomiri sa tim izgleda...

Citalac

pre 7 godina

" Nesslomivi " sveznajuci , uvek prisutni , nikad odgovorni ni za proslo ni za sadasnje ( o buducem ne smem ni da pomislim ), je sve definisao klasicnom foskulom NEKO CE ODGOVARATI , NEKO JE KRIV
Zboravio je vrlo brzo izjave Erdogana , a jos brze pokradene izbore i demokratske promene 5. oktobra

Svi znamo koliko Ivica voli vlast , ali posle ove izjave , lepo bih ga posavetovao " po narodski : SJASI BRE !

Zlatko

pre 7 godina

Ne mogu da citam komentare, ali verujem da mnogi misle isto. Kako moze da bude isto? U Srbiji je narod ustao protiv tadasnje vlasti i to nakon izbora. Postojala je opasnost da broj mrtvih bude veliki, ali su snage bezbednosti "otkazale poslusnost" i stale na stranu naroda. Ovde je vojska pocela a narod je stao na stranu vlasti, ne zeleci promene u zemlji. Ja bih ovo pre uporedjivao sa protestom JSO. Ono je bio protest, ali opet, da je njima kvrcnulo nesto u glavi i da su krenuli na vlast mislim da bi se isto zavrsilo: veliki broj mrtvih a ne bi nista postigli. Doduse, onaj ko je organizovao protest JSO uradio je zamisljeno godinu dana kasnije, ali opet je to blizi scenario nego 5. oktobar.

Swarog

pre 7 godina

SPS je bio zlocinacka organizacija. Njeni clanovi i predsednik organizovali su devedesetih atentate i ubistva politickih protivnika i krali na izborima! Ostatak clanka je obicna paranoja i teorija zavere.

fafa

pre 7 godina

Ovo jasno pokazuje gde smo bili i dokle smo stigli...izjava osobe koja je bila glavna Miloseviceva perjanica i koja na ovaj način omalovažava pokušaj ljudi koji su tada pokušali da se konačno uvede demokratija...nažalost vratili smo se u 90te

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Nece biti ministre da je tako. Milosevic je izgubio izbore, a 5.oktobar se desio jer nije hteo da prihvati poraz.O kojim dostignucima prica Dacic? Politikom njegovog vodje opustoseno je sve za sta je srpski narod trpeo i stradao unazad dva veka. U kninskoj Krajini, Lici,Kordunu, zapadnoj Slavoniji,delu bosanske krajine, Metohiji i u mnogim gradovima gde je rezim cije tekovine pominje Dacic, branio Srbe, njih vise skoro da nema. Nakon vise bespotrebnih ratova politika rezima SPS-a, JUL-a i radikala zavrsena je kapitulacijom u Kumanovu i gubitkom KiM.Sada Dacic mase bezvrednim papirom-rezolucijom 1244, sa kojom je mahao i Taci kada je proglasio nezavisnost.Ponasa se kao njegov Sloba koji nas je nakon kapitulacije i povlacenja sa KiM, sa ekrana TV Bastilje obavestio da smo pobedili NATO i sacuvali Kosovo.
Nije Dejtonski sporazum delo Milosevica, vec resenost medjunarodne zajednice da prestane ubijanje u BiH u momentu napredovanja hrvatsko-muslimanskih snaga na svim frontovima.Bice da su Miloseviceva bosanska zasluga sankcije celog sveta protiv SRJ i njegova ratnohuskacka politika koja je doprinela tome.

Čujemo se preko skajpa.

pre 7 godina

Upoređivanje puča u Turskoj sa 5. oktobrom u Srbiji? Kakve veze tu postoje bilo čega sa bilo čim? U Turskoj deo vojske pokušao puč - i nije uspeo, u Srbiji se digao narod, vojska u kasarnama, i prekinuo diktaturu i krađu glasova - i uspeo. U Turskoj izginulo 300 ljudi, 5. oktobra - niko i nije bila dilema da li će se vojska pridružiti narodu nego je 5. oktobra dilema bila da li će vojska poslušati Miloševićeva naređenja i pucati na narod. U ovoj priči se eventualno mogu povući paralele između Erdogana i Miloševića, a ne između naroda u Srbiji i dela turske vojske koji je pokušao puč.

Dačić bi konačno mogao da nas obavesti da li on predstavlja diskontinuitet sa politikom Miloševića ili kontinuitet - to pitanje je jako važno. A ti, Srbijo glasaj kako misliš da treba - meni neće biti teško da iz civilizacije i dalje mesečno šaljem 10% od plate roditeljima u Srbiji da žive kao carevi i da plaćam kafe, piće i klopu kad dođem na odmor u Srbiju pošto tu niko nema 1000 dinara u džepu, a svima puna usta Obame, Putina i Erdogana. Ako je to vama dobar posao što puštate političare da vam popiju na slamku ostatke mozga posle Miloševića - meni je isto super, onda ćemo tako i tim putem... u zdravlje sa Vučićem, Dačićem i Šešeljem, ko zna, možda narednih 25 godina bude drugačije i mnogo bolje od 25 prethodnih godina? Ja lično svakako nemam 2 života, pa jedan da dam srpskim neuspelim pokušajima političara da se igraju sa njim.

momboy

pre 7 godina

Pa potpuno je u pravu - sama činjenica da upravo on to izgovara sa pozicije sa koje izgovara dokazuje da je ni 5. oktobar nije uspeo sa svojim idejama do kraja, kao ni turski puč. Nažalost...

dragic popovic

pre 7 godina

petog oktobra je narod izasao jer je tvoj politicki otac pokrao izbore 25. septembra. razlika ne OGROMNA. e tadicu unistitelju, vaskrsao si ove vampire.

smeker

pre 7 godina

Sada je prevrsio svaku meru.Licemer ,covek bez karaktera misli da smo zaboravili.Isli smo u Beograd cista srca ,sa idejom da smo i mi ljudi i da treba da zivimo kao ljudi.Bez struje,goriva,plata,pod sankcijama ,najgorim posle ratnim rezimom u Evropi sa diktatorom i lopovima oko njega na celu drzava nije se moglo drugacije.Jadni coveculjak sa kofercetom prica o 5 oktobru i on daje ocene,dotakli smo dno...

Sumarice

pre 7 godina

E moj Tadiću,Tadiću.
Dve najgore stvari koje su se desile Gradjanskoj Srbiji u zadnjih 10 godina su Tadićevo Vaskrsnuće SPS-a i BELI LISTIĆI Srbijanke Turajlić,Vesne Pesić,Rakić-Vodenilić,a cinimi se da je u organizaciji ucestvovao i ovaj akademik koji se sada zalaze za preispitivanje Doktorata.

Amnezija

pre 7 godina

Zar se Vi gdine Dacicu, dok ste Vasksavali niste kleli da ste se odrekli stare politike? Mozete mozda kontrolisati rts ali ne mozete you tube, tu imate Vase sve izjave, cak i one za Kale, Kale, Kalemegdan...

Fulano

pre 7 godina

Ovo Dacicevo ispucavanje i arogancija su prevrsili svaku meru. Nije 5. oktobar bio puc nego bunt protiv groteskne izborne kradje. A to sto Dacic uvrstava u najvece uspehe SPS-a rezoluciju 1244 i Dejtonski sporazum samo kogori koliko je on zapravo van dodira sa stvarnocsu. Prvo naprave problem pa onda kao sebi daju poene zato sto je posle 100.000 mrtvih potpisan mirovni sporazum. Zasto ne govori malo o tome kako je njegova partija unistila i pre svega opljackala ovu zemlju i doveli nas na prosjacki stap. Ovo sto on danas govori je degutantno.

slobinator

pre 7 godina

peti oktobar je posledica štetočinskog delovanja tvoje partije od svoga nastanka,a neposredni povod je bio još jedna u nizu izbornih krađa koje je počinio tvoj idejni vođa milošević.peti oktobar nema nikakve sličnosti sa događajima u turskoj,pogotovu što sve više počinje da biva jasno da je ovo pre neki dan bila obična erdoganova ujdurma.to što sada još uvek moramo da slušamo kojekakve tvoje nebulozne izjave posledica je je takođe štetočinske politike koju je vodio boris tadić koji te je I vratio na političku scenu sa koje je sps bio praktično izbrisan

bla

pre 7 godina

Ono sto je zaboravio da kaze je da su izgubili izbore bas pre tog 5. oktobra i da nisu hteli da priznaju rezultate tih izbora. 5. oktobar nije bio svrgavanje demokratski izabrane vlade, nego uzurpatora. Zbog toga bi Ivici trebalo suditi, kao i drugim ljudima iz SPS-a koji su jos zivi da ih uklonimo jednom sa svagda. Ali da bi do toga doslo treba i velikog vodju prvo da smaknemo, pa onda i ljude is DSS i DS koji prodali zemlju.
Sto se bombardovanja tice bilo je nelegalno i trebalo bi da odgovaraju mnogi, ali nece ih ovaj patuljak sigurno dovesti do toga. SPS je bio potpuno nesposoban da se izbori sa okolnostima i politikom tog vremena. Kao sto su nesposobni i korumpirani danas.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Potvrda neuspeha 5. oktobra je sto si ti i dalje na politickoj sceni!
(mlekadzija, 17. jul 2016 15:46)
Ne, prijatelju. Prava potvtda neuspeha 5.oktobra je sto Koferce i ostali nisu na dugogodisnjoj robiji.

Zlopamtilo

pre 7 godina

Zar on zaista veruje da imamo tako kratko pamćenje? Još se usuđuje da se javi i da lupeta. Bilo bi dobro kada bi danas ona deca, koja glasaju za njih i SNS, znala kako je to izgledalo. Njih, nezaposlene, zaglupljene farmama i pinkovskim glupostima, mogu da vrbuju, ali u Srbiji ipak ima onih koji pamte.
Na žalost, život im prolazi u pamćenju!

dejan

pre 7 godina

dacicu(sps) treba da zahvalis tadicu borisu(ds )kojo ze je izvukao iz blata i poszavip tu gde si a sto se tice 5oktobra narod je hteo slobodu ali ih je dos opljackao

Naki

pre 7 godina

Jado buckasta jos nije osvanuo 6 oktobar zahvali to sporohodnom kostuniju a poljubi tadica koji te je oziveo sa 20 milki i politicki 2008 a samo ti mlati kad bude dogorelo do nokata pazi kako cete proci

koferce, banane, snegovi kolumbije

pre 7 godina

kao u stara dobra vremena, kad je ica slao batinase da biju studente po fakultetima, a aca vadikavno kaznjavao novine i novinare...
avioni bombarduju, a ovi tako srcano brane srpstvo iz bunkera, da se rastopis od miline.

u stvari jos bolje, sad su slobini omladinci i podmladak srpskog cetnickog pokreta stasali, poodrasli i avanzovali - sad banditi ruse cele kvartove i nista.

budjenje

pre 7 godina

Slažem se ;) Najtuznije od svega toga je činjenica da si ti i ostali podmladak tih tadašnjih i dalje na vlasti a još tuznija je činjenica da većina ovdašnjeg plebsa to kapira kao "snagu drzave" jer boze moj, pod diktatorom (nikad prezaljenim drugom Titom) nam je bilo super...

nico

pre 7 godina

..da,da. sem pesnice fali i vas tadasnji predsednik, covek koji je pokrao glasove naroda, Slobodan Milosevic..to ste zaboravili Gdine Dacicu..
P.S. Gdju Markovic i Marka Milosevica (vec dugo) niste spominjali?..ne smete ili?..

Milos

pre 7 godina

"Sta nasa partija misli o nasilnom dolasku na vlast." Dacicu, da te podsetim da se 5. oktobar desio posto je Milosevic odbio da sidje sa vlasti posto je izgubio izbore. Dakle hteo je nasilno da ostane na vlasti tj. da uspostavi otvorenu diktaturu. Ma znas ti sve to samo se pravis blesav.

Mimikrija

pre 7 godina

Ovo je najteze svariti,ovaj se otvoreno sprda umesto da je u misjoj rupi,jel sad vidite sta ste uradili,vaskrsli ko da nista nije bilo,uzas,uzas i sramota,sledeci put bi voleo da nas je par miliona pa da ih jurimo ko Pokemone otprilike.....

Nikolai Valujev

pre 7 godina

Da ste lepo priznali poraz kao sve normalne vlasti do 5.oktobra ne bi ni doslo. Ali za vas rezim je normalnije bilo tuci narod da bi sacuvali fotelje.

andrijano

pre 7 godina

da samo što ti je milion ljudi izašlo na ulice...ali to je zanemarljiva činjenica za vas demagoge...ako je miloševiću izašlo milion,tebi i vucicu ima da izadje dva miliona na ulicu kada dodje vreme...

... dok za to vreme Perčević, Dačić, Vučelić i ekipa prave milione na svojim računima

pre 7 godina

Nedostaju samo leševi Ivana Stambolića, Slavka Ćuruvije, ...

iznogud

pre 7 godina

Sudeci po svemu sto ste sve uradili u bivsoj Jugoslviji ti i tvoj ucitelj; da si bio covek ti bi potpuno ugasio tu partiju da vise ne postoji jer je ona donela najvise nedaca lepoj Jugoslaviji i ne znam kako te nije stid da vuces nake paralele danas.

Komsija

pre 7 godina

Posle ovakvih izjava mi je zaista neodoljivo zao sto se cela stvar nije produzila i na 6.oktobar.
Ovako smo ostavili sljam da se o...va po narodu.

Shone

pre 7 godina

Оно кад покрадеш локалне изборе 1996. па после још признаш да си их покрао и донесеш лекс специјалис поводом целог случаја, а онда се правиш да се ништа није догодило. Четири године касније поновиш исти сценарио само на савезном нивоу и на председничким изборима, на улице ти изађе пола милиона људи, и на крају поново признаш да је крађе било. И после 16 година то поредиш са покушајем војног пуча у Турској. Е то је Дачићев образ!

Али што да се ико чуди, учио је од "најбољих". Прво од Слобе, а могао је и од Вучића да научи како се то ради. Како беше у априлу, није било изборне крађе а опозиција је у ствари та која је пробала да покраде гласове. Потпуно иста логика као и данашње поређење пуча у Турској са петим октобром.

Nesa

pre 7 godina

Tako to ide kada umesto na "koledžu" zavrsis u vlasti.
I DS I SNS ovog carobnjakovog segrta su ostavili na slobodi I gurnuli u vlast samo iz jednog razloga.sve govori da je zbog trezvenosti,muzikalnosti I besprekornig poznavanja stranih jezika.I sada on pokusava da kroji sudbinu svima nama I da nas vrati u mrak 90-ih.
Za samo par dana uvlaci nas u svadju I sa engleskom I sa turskom.
Sklanjajte ga inace smo naj...

Misa

pre 7 godina

Da se desio pravi 5. Oktobar ti danas ne bih smeo da se pojavis i direktno si ucestvovao u krasji glasova na tim izborima. Kao i za bombardovanje sto treba neko da odgovra i ti kao kriminalac i izdajnik za mnogo toga treba da odgovaras ali kako kad si ministar.

bili

pre 7 godina

5-ti oktobar, narod izašao na ulicu da smeni vlast.
Turska, vojska pokušala da smeni vlast.
Izgleda da je Dačić opet u modu Kalemegdan, kale znači brdo.

no

pre 7 godina

Čovek je posle 5. oktobra pričao kako Koštunica nije imao 50%+, pa u jednoj emisiji pričao kako je on LIČNO Miloševiću saopštio da Koštunica ima preko 50, sada je to opet nasilno dolaženje na vlast.
Šta god da uradio ili kaže imaće svojih 10-17% tako da opuštencija.

Perun

pre 7 godina

Dotični gospodin koferče u zadnje vrijeme baš propjevao sa izjavama,očigledno okuražen jer se zna da će on i njegova partija dežurnih kadrova ostati u vladi,vjerovatno kao plod nezvanične posjete Vučića Moskvi.Mani se ti paralela i 5 oktobra neko gledaj kuda gaziš da ti se ne omakne kora od banane.

hm?

pre 7 godina

Tog petog oktobra je na ulicu izašao goloruki narod da odbrani Ustav i svoje gradjansko pravo da bira, jer ste vi iz SPS prekrojili izbore. Pokusali ste da isterate vojsku i policiju, ali su na vasu srecu odbili poslusnost.

Nenad

pre 7 godina

Dacicu, Dacicu...Jednog dana bice poreklo imovine i tada nece biti Tadica ili Vucica da te stiti, tako ti koferceta i Mise (banane) ili tvog sefa kabineta Lazarevica (glavnog koordinatora Sariceve ekipe)

Profesor BG

pre 7 godina

Da je u Srbiji srece i pravde, on i vecina sadasnjih politicara bi danas bili ruzna proslost Srbije. Posto to nije tako, jos jedno duze vreme cemo kao narod nestajati pod diktatom raznih Dacica, Tadica, Vucica, Seselja, Jovanovica, Pajtica i ostalih lopova...

Sinisa

pre 7 godina

Hahahahahahahahaha... jedna mala razlika je da Erdogan nije izgubio izbore, a Milosevic jeste, a Dacic to pokusava da zaboravi. Druga malo veca razlika je sto pesnica nedostaje danas za ovako losu vlast i opoziciju, a tada je postojala.

Ua, lopovi

pre 7 godina

Otkrio si pravo lice, Dacicu, jos onomad sa prijateljem Bananom.

Otuda ovaj lament tvoj nije zal za mladost, vec zal sto vise tvoj SPS nije svevladajuci. Da te je Vucic izbacio iz vlasti glasala bih za njega, ovako glasam za bezanje odavde.

Taj 5.oktobar i Djindjiceva vladavina bili su kratak predah u ovom kosmaru od zivota u tvojoj Carevini. Otkad te i SNS pobratimio, kosmar se vratio jos gori.

Ko sa vama ovde ostane, ili ce da se razboli od muke ili ce da poludi. A slusanje tvojih govora ne pomaze. Zato tebi i tvojoj stranci, Dacicu, jedno veliko UA, LOPOVI!

Dragan

pre 7 godina

Samo sam cekao da vidim koji ce genijalac iz vlasti da se prvi oglasi i da trazi slicnosti izmedju puca u Turskoj i desavanja 5.oktobra.
Samo da podsetim druga Dacica,da se 5.oktobar desio jer se njegov sef pravio blesav i proglasio izbornu pobedu,dok su zvanicni rezultati pokazivali drugaciju sliku,pa je narodu prekipelo.
U Turskoj je situacija bila dijametralno suprotna.

neko

pre 7 godina

Pučisti su u Turskoj gazili tenkovima ljude, ko je 5. oktobra gazio ljude tenkovima? Dalje, 5. oktobra nije bio nikav puč nego pobuna zbog nepriznavanja izbornih rezultata.

Ko tebe predlaže za predsednika, pobogu?

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Vojska je imala naredjene 5. oktobra da puca na narod, ali nije htela, nije poslusala vas socijaliste najvece zlotvore u srpskoj istoriji. Vama je narod rekao dosta, a to je velika razlika. Dokle cemo vise gledati ove komuniste na vlasti, cesi, rumuni, madjari, odavno su im rekli zbogom i danas im je mnogo bolje nego nama.

zloba

pre 7 godina

Da samo sto se Erdogan trenutno ponasa kao Obama naspram Slobe....i Erdogan nije izgubio svojom politikom 15 posto teritorije ...a i nije napravio 1 000 000 izbeglica svojom losom politikom prema Srbima van Srbije.

džabe izbori

pre 7 godina

Eeee Srbijo, šta si dočekala i dozvolila, da ti ovi kroje istoriju spram svoje kape. Ovakve vesti izuzetno uspešno leče nostalgiju, podsećaju me zašto nisam u Srbiji i zašto nikako da ne pomišljam da se vratim.

Pera Mitić

pre 7 godina

Kao prvo, vojni puč, državni udar i građanska revolucija su tri potpuno različita pojma. Dakle ono nema apsolutno nikakve veze sa ovim ali apsolutno nikakve. Nešto se ne sećam da je vojska direktno učestvovala u petom oktobru, a sećam ga se odlično.

тражимо немогуће

pre 7 godina

Ако је пуч у Турској као 5. октобар код нас, онда је непроцењива штета што није успео!!

Patak Dača

pre 7 godina

@
..."Kamo lepe sece da je vojska i ovde 1991. izvrsila puc i zavela red.
(Drale, 17. jul 2016 16:54)"...

NAJBOLJI komentar koji sam pročitao u zadnjih dvadesetak godina!!!
100% se slažem sa konstatacijom...
Ta misao mi je milion puta lutala po glavi, u neverici da su svima nama, živote upropastila nekoliko probisveta i neodgovornih budaletina!

Milos

pre 7 godina

Petog oktobra vojska jeste izasla iz kasarni Dacicu, ali ne zbog puca vec zbog naredjenja da izvrsi srpski Tjenanmen. Samo sto su kolone zaustavljene i presle na stranu naroda jos na juznim prilazima uzem Beogradu. JSO je uspela da dodje do centra ali je na isti nacin presla na stranu naroda.

dragan

pre 7 godina

Ovaj nek se oprosti id vlasti.Polako nas zavađa sa svima.Ne reče šta su kao leva partija uradili da radnici imaju veća prava,veća primanja isto važi i za penzionere,nezaposlene.

Sj

pre 7 godina

Dokle ce nas maltretirati SPS stetocine i demagozi sa 10% glasova izaslih na izbore? Punih 70 godina unistavaju sve sto pipnu. Glasam samo za onog ko ovu zemlju zauvek oslobodi od lepljivih prstiju SPS-a.

utin

pre 7 godina

zamislite obraz coveka koji se uhvacen sa milion evra mita, koji se druzio i rucao sa najvecim kriminalcima, koji kao ministar spoljnih poslova ne zna rec engleskog, i verovatno jos mnogo toga, da on prica o 5 oktobru. 5 oktobar je propao, ali ne zbog naroda, nego zbog takvih kao sto si ti, i onih koje samo novac zanima. e moj dacicu. od perspektivnog lidera, do ljigavca koji moli za jedno mesto u vladi.

levac

pre 7 godina

Sramota sta pricas Dacicu.Svi ste vi socijalisti takvi.Karakter covekov odredjuje kojoj ce stranci pripasti.Vi ste ti koji ste hteli protiv vilje naroda da ostanete na vlasti.Ti i tvoji ste pucisti i kako ste radili dobro ste prosli.Zahvaljujuci postemju ovih koji su dosli na vlast tada.Inace da su oni kao vi tebe danas ne bo ni bolo.

poznavalac

pre 7 godina

Poznat kao čovek koji često zna da lupeta. Glupi lupetaju ali on nije glup. Neverovatno kako pokusava da proda maglu ponovo. Ovde je njegova partija krala izbore i ne vidim nikakvu slicnost sa aktuelnim dogadjajima u Turskoj. Erdogan, bar kao sto zvanicno znamo nije krao glasove a SPS, čiji je "koferče" visoki funkcioner oduvek bio, jeste i to naveliko. To je čovek koji kad se ne bi bavio prodajom magle u i po Srbiji ne bi imao sta da jede.

Komša

pre 7 godina

Kako može da bude isto ? Pa može jer je Srbinu bitno za koga je - onaj koga podržavamo je uvek u pravu.Obožavatelji lika i dela SM će se složiti da je isto.Ovo je njima i namenjeno - ako koji predje iz naprednog tabora u Ivicin eto profita a ako samo pobere simpatije - opet dobro.
Bitno je uporediti DS sa negativcima- to je IN.
Doktorirao je Ivica srpsko glasačko telo i to što ga većina ovde kritikuje ga ne dotiče - pinkoidi su u ekstazi posle ove izjave.

dr Betruger

pre 7 godina

Tako je, Dačiću! Neuspeli puč je ogranizovao Milošević i njegovi pratijski poslušnici među kojima istaknuto mesto imaš i ti. Izveden je uz pomoć državne bezbednosti, delova policije i korumpiranih sudija koji su poništavali izbore. A isto kao u Turskoj, narod je izašao na ulice da to spreči i zaštiti svoju volju, iskazanu na izborima. Jedino je velika šteta što tada izabrani lider nije bio neko više obavešten i manje zbunjen, kao Erdogan, pa ti i tebi slični ne bi bili u vladi, već u nekom kamenolomu.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

@ Ja sam otisla iz Srbije 2001, i od tada pratim desavanja kroz vesti.
Uopste mi nije jasno kako ovaj covek je u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica.
(Brb, 17. jul 2016 20:41)

Ma ti si 'leba mi jos i dobra, tebi samo nije jasno "kako je ovaj covek u vladi dan danas posle svega sto je uradio 90tih. Pa bio je desna ruka Milosevica" a meni "jadniku" ne samo da to nije jesno nego mi nije jasno ni to kako su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic "dan danas" Predsednik i Premijer Srbije a 90-tih su bili SESELJEVA "desna i leva ruka" ?
Doduse "Srbija je to" i tu ne treba nikoga NISTA da "CUDI" ! Poz

Moca

pre 7 godina

Za neupucene, 5. oktobar je (ipak) bila samo promena vlasti. Glavni igraci su nastavili da vuku konce, sto smo na tezi nacin saznali 12. marta 2003. Ovo u Turskoj, da je uspelo, zavrsilo bi se mnogo radikalnije nego kod nas 2000. godine.

Boris

pre 7 godina

Ima čovek puno pravo što izjavljuje takve nebuloze. Narod koji posle 5. Oktobra ubije svog premijera i vrati ekipu iz devedesetih na vlast, pa im na izborima još 2 puta potvrdi podršku, je stvarno zaslužio da mu Dačić drži pridike.

depos

pre 7 godina

Apsolutistički način,kojim Erdogan vlada,se može pored sa Miloševićem,ali ne može se porediti vojni puč sa odbarnom izborne volje građana.5 oktobra vojska nije izašla na ulice niti je bilo žrtava,osim dva nesrećna slučaja,nije bilo revanšizma,kao 1945-e godine.Jedino nasilje je bilo sa paljenjem skupštine i zgrade RTS-a.Istina u oba slučaja strani faktor je imao uticaj,ali je licemerno kad to izjavljuje političar,koji je glavni eksponent interesa Vašingtona i Berlina u Srbiji.U ostalom samo zahvaljujući makijavelističkim potezima Dačića su formirane evrofanatične vlade 2008-e i 2012-e.Sve to je odavno poznato,ali smo poznati po kratkoj pameti i zato ovakvi političari opstaju.