Petak, 15.07.2016.

21:59

Zatvoreni mostovi, lovci iznad Ankare - državni udar VIDEO

Turske bezbednosne snage delom su zatvorile Bosforski i Fatih most u Istanbulu, a čuju se i vojni avioni kako preleću Ankaru, javlja AFP.

Izvor: B92

Zatvoreni mostovi, lovci iznad Ankare - državni udar VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

175 Komentari

Sortiraj po:

Lista činjenica

pre 7 godina

Erdogan je trazio od Evrope novac za zadrzavanje izbeglica u zemlji inace bi ih slobodno propustio u Evropu.
Izvinio se Rusiji i otvorio mogućnost za izgradnju Turskog toka.
Ponudio da sa Rusijom zajedno učestvuje u akciji protiv ID.
Podržao Asada na vlasti do okončanja sukoba sa ID.
Kome bi mogao da zasmeta?

Nocni vuk

pre 7 godina

Državni udar se ne planira za tri dana pa da bude zbog pomirenja za Rusijom. Ko iole zna o ustavnoj ulozi vojske u Turskoj začuđen je što se ovo nije desilo ranije.
(Stanimir Branimir, 15. jul 2016 23:31)

Da, ali ni pomirenje se ne dogadja za tri dana. Kad je smenjen Davutoglu? Prica o pomirenju sa Rusima krenula je pre toga.
Ko iole zna o uticaju zapadnih sluzbi bezbednosti zna da ustavna uloga vojske postoji samo na papiru, ostalo se organizuje na mig Amera.

E da i onaj brat sto pomenu akumulatore, hvala mu, ulepsao mi vece :))

C. Wright Mills

pre 7 godina

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02)

# Link komentara

Ti bese poslednjih 25 godina zivis u slobodarskoj severnoj koreji, sa povremenim selidbama u moskvu?

Ili ti je bese prebivaliste u mrskoj americi??
(razuma bez, 15. jul 2016 23:32)

Ovo je genije koji je i Noamu Comskom rekao da se seli iz Amerike u Sibir, svaki komentar mu je isti, ako razmisljas drugacije seli se, jedan dan u zivotu srpskog mediokriteta.

Maratonac

pre 7 godina

Hej komentatori!!!! Morate da shvatite jednu stvar a to je da je Turska vojska u Nato alijansi, ajd sad razmislite malo pa onda komentarisite.

tony

pre 7 godina

a pa nije ga odavno bilo. nista novo za nas malo starije. ovo je kod turaka ko dobar dan. malo malo pa vojska uzme stvar u svoje ruke. bas me zanima na sta ce ovo da izadje.

Avanti prevaranti!

pre 7 godina

Samo 'liberalni' evro-retard može smatrati vojnu huntu putem do demokratije. Sećate se kako ste kmečali kao suknje, kad je onomad na Ušću održana ona paradica, a sad podvriskujete poput šiparica građanskom ratu (ne sumnjajte da će ga biti). Nekako mislim da ne bi bilo loše, makar šale radi, da se isto desi i ovde, da vidimo kako 'revolucionari' pune junačke gaće.

St

pre 7 godina

Kapirate li vi ove komenatre? Domaći 'čuvari zapadnih vrednosti' i svekolikih ljudskih prava, još jednom bacaju bisertje pred svine i priprostom plebsu pojašnjavaju da, ovaj put, međ' te vrednosti ima da smatramo i 'vojnu huntu'! Koje ste vi ništarije, sa sve PEŠČANIKOM i dekontaminatorkama. Obični Ljotićevci.
(Humanoid, 15. jul 2016 23:27)
Kakvo brkanje pojmova. :D Kakve ima veze Pescanik sa Ljoticevcima?! Ljudi pisu ono sto znaju iz istorije. Nije prvi put da vojska svrgava vlast koja zeli da uvede islam u tursku. To nije nista novo samo je bilo pitanje vremena.

Neverovatno

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio. 
(Walter White, 15. jul 2016 22:37) 

Sekularnost turske države je odavno narušena, nije ti ni malo sumnjivo što reaguju tek nakon Erdoganovog pomirenja sa Rusijom ? Mislite li da bi generali turske vojske, koja je članica NATO pakta, mogli da reaguju bez blagoslova iz SAD-a ? Gle čuda CNN-ov reporter izveštava iz Istanbula. :D
(dane, 15. jul 2016 23:34)

A jok, nego ce da izvestava iz Čaglavice... Da gledas svoje ruske programe video bi da i oni imaju izveštača sa lica mesta...

ko je video zna

pre 7 godina

Ovi koji misle da su ameri uvijek iza svega gledaju previše filmova iz te zemlje...
(Caos, 15. jul 2016 23:48)

pa filmovi i sluze kao najava programa...

BBK

pre 7 godina

Edrogan je otišao suviše daleko sa svojom muslimanskom agendom i umislio da ima apsolutnu vlast da radi sta hoce. Vojska je potpuno u pravu da makne ovoga islamistu i njegove jastrebove.

bb

pre 7 godina

ibrakadabra10, nema nista. Generalno vlade savjetuju svoje gradjane da ne izlaze na ulicu. Aerodromi ne rade, u citavoj zemlji. good luck. ostani u zatvorenom.

Brontosaurus

pre 7 godina

Izdvajaju se dve vrste komentara- 1) gradjanska opcija želi Turcima veću sekularnost, demokratiju i oštrinu u borbi protiv islamista, i 2) teorije zavere rusofila o uplivu Zapada zbog sve boljih odnosa sa Rusijom...

2+2=5

pre 7 godina

samo da se javim, da sam tu i citam vesti do imbecilnosti. a sto se turske tice stalo mi je k'o do turskog groblja, jer ce meni biti bolje za dve godine.
zasto sam spomenuo ove dve godine, pojma nemam ali mi se stalno mota po mislima. pre neki dan me zovu iz banke da pitaju kada cu uplatiti ratu za kredit hocu da kazem sutra a rekoh za dve godine, zena pita kada idemo na more ja opet za dve godine, doktor mi kaze moram pod hitno na dijalizu ja kao iz topa za dve godine. uskoro saljem novi komentar, za dve godine.

TTD

pre 7 godina

Ne znam da li gresim, ali cini mi se da je turska vojska imala (ili i dalje ima) ustavnu obavezu da izvrsi drzavni udar ukoliko na vlast dodju islamisti kako bi zastitila sekularno drzavno uredjenje.
Ako je to slucaj, onda vijska postupa po ustavu.

keza

pre 7 godina

Jao, zato sto se izvinio Putinu...
Problem je sto je zbog svoje licne koristi surovao sa ISIS, boga pitaj sta im je obecavao, pa kad su mu Asad i Rusi poremetili planove u Siriji, nije mogao da ispuni obecanja, sto je dovelo do teroristickih napada. Pri tom, iz besa je gurnuo prst u oko Rusiji na najdebilniji nacin, usput se zamerivsi i Americi i EU, i naravno da posle posle napada na Ataturk neko u vojsci nasao normalan i rekao da je ovakvo stanje neodrzivo.
Dakle, nije problem izvinjenje Putinu, vec sto je ponizio i razvalio sopstvenu zemlju, pa je dosla u situaciju da svima mora da se izvinjava.
Sreca njihova, pa imaju vojsku.
(Nix, 15. jul 2016 23:26) # Link komentara
Ja bih rekao da imaju castan oficirski kadar

black

pre 7 godina

Ne radi se ovde o puchu koji su sekularisti izveli,vec puchu koji je Gulen izveo a on je vise radikalan od Erdogana. Jedino on ima te mehanizme ovo da izazove,plus americki covek,nakon sto mu je Turska zabranila ulaz u zemlju ameri mu pruzili utociste.

Ne ide do tako...

pre 7 godina

Oćemo li puč?
Kad?
Sabajle, ili noćas kad se svi zavuku ispod jorgana.
More, vala.
Kad?
Noćas, ko će se dizat sjutra.
Mašala.

Darkstar

pre 7 godina

Građanskom se ratu mogu radovati samo idioti s bezalternativnog evropskog puta. Kad vas Vučić još malo počne peglati, nemojte kmećati, pa vi volite čvrstu ruku i silu, zar ne?

Alex

pre 7 godina

Bilo je pitanje vremena kada će se ovo dogoditi. Nema to veze za izvinjenjem Rusiji. Erdogan se ponašao kao diktator i vodio zemlju u prošlost...

Hddruue

pre 7 godina

Najjači su mi ovi što puč tumače kao odgovor zapada na to što se Ergogan pomirio s Rusima. Pa lik je prikriveni islamista, sarađivao je sa ID a u Turskoj je zaveo blagu verziju Šerijata. Bio je pretnja za ceo svet a njegov pad odgovara svima, i zapadu i Rusiji, a najviše Turskom narodu.

DedaMiloje

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..
(jedan Kecman, 15. jul 2016 23:16)

Za tvoju informaciju svi zapadni mediji su podržali tursku vojsku.

nenad12

pre 7 godina

Cim se Erdogan okrenuo saradnji sa Rusijom, odmah drzavni udar.
(Dejan, 15. jul 2016 22:46)

Kako možeš da komentarišeš vest bez elementarnog znanja o dva pojma u toj vesti - Turska i vojni puč.Kakve veze Putin ima s tim i ako baš hoćeš da znaš Putin se sad sigurno slatko smeje jer je ovo odlična vest za svakog normalnog čoveka na svetu.Turska vojska je jedini čuvar Ataturkovih vrednosti i dužna je da izvede i puč ako su te vrednosti ugrožene a Erdogan ih itekako ugrožava.Ovo je možda i poslednji čas da se Turska spase i nadam se da će vojska u tome i uspeti.

padjine969

pre 7 godina

Ništa čudno za zemlje u kojima je vojska čuvar "demokratije".Turska je zemlja u kojoj je od strane velikog vođe i pobednika naprasno izvršena reforma i prepisan zapadni model demokratije ali je samo društvo ostalo tradicionalno.Godinama sputavani islamski radikalizam i manjinski problemirezultirali su da nakon Arapskog proleća u susedstvu i sama Turska postaje poprište sve većih sukoba.Generali čuvari poretka su procenili da je vreme da reaguju.

drug streljnikov

pre 7 godina

Pustio ga Putin niz vodu, manite se prepucavanja... Sve je to dogovor Rusije i SAD. Dugo je i trajao. Medjutim, ne bih sada bio u kozi saudijskom kralju i ostalima koji su podrzavali Islamsku državu... Ko zna cijom glavom su Ameri ovde trgovali?

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Francuska: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: najgori teroristicki napad u istoriji Francuske.

Italija: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: propade im najstarija i najpouzdanija banka, i sa sobom povuce petlju.

Turska: taman se Erdogan pomirio sa Putinom, kad ono: puc.

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...

Zeljko

pre 7 godina

Turska vojska je jos od Ataturka u amanet dobila ulogu cuvara sekularnosti turskog drustva. Skoro pa paradoksalno da je cuvar nej ecih demokratskih tekovina upravo vojska. Ali to puno govori o samim turcima i njihovoj naravi. Erdogan je u zatvor potrpao ceo vojni vrh i ocistio vojni vrh od onih koji bi ga mogli spreciti u nameri da stvori islamsku drzavu od turske a on sam da prigrabi svu vlast. U demokratskom smislu Erdogan je unazadio drzavu vise od sto godina. Nadam se iskreno , da ce turska vojska povratiti civilizacijske tekovine u tursko drustvo i to ne bi bilo prvi put u turskoj istoriji ..Inace , rec je o mocnoj vojnoj sili, sa dugogodisnjom vojnom tradicijom.

Shommy82

pre 7 godina

Što neko već napisa odavno ga nije bilo. Ko zna istoriju Turske zna i da je vojni udar relativno česta pojava. Mislim da nema veze sa NATO-Rusija odnosima, već, opet da ponovim nekog od komentatora, ustavnoj odbrani sekularne države od povratka velikog uticaja religije u vodjenju iste.

ivan78bg

pre 7 godina

Zamislite scenu 1989 JNA hapsi predsednistvo u svi glavnim gradovima republike vojska sa tenkovima i vrse puc jer su to bili duzni po ustavu da rade.E to izgleda da radi po ko zna koji put Turska vojska.SAmo ovo mirise na krvoprolice jer Erdogana je apsolutista koji je ojacao dosta policiju na ustrb vojske kao nekad Sloba.

Stanimir Branimir

pre 7 godina

Državni udar se ne planira za tri dana pa da bude zbog pomirenja za Rusijom. Ko iole zna o ustavnoj ulozi vojske u Turskoj začuđen je što se ovo nije desilo ranije.

Zeljko

pre 7 godina

Francuska: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: najgori teroristicki napad u istoriji Francuske. Italija: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: propade im najstarija i najpouzdanija banka, i sa sobom povuce petlju.Turska: taman se Erdogan pomirio sa Putinom, kad ono: puc. Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02). Apsolutno se slazem....previse za slucajnosti....

Udba

pre 7 godina

Ili krugovi iz vojske koji podrzavaju teroriste i za nastavak su rata protiv Kurda ili krugovi iz vojske koji su protiv politike Turske koja je skoro zaratila sa Rusijom, Sirijom,Irakom Iranom i Kurdima ili krugovi vojske kontrolisani iz NATO zbog zadnjih dana okretanje vlade Turske Siriji i Rusiji, vidjecemo.

Protoss

pre 7 godina

Znaci treci je uveliko u toku...Ovo sto se desilo u Turskoj, je verovatno Erdoganov potez da sa Rusijom bude u sto bliskijim odnosima, pre nekoliko dana je kazao da ce dati svoju bazu iz koje ce Rusija bombardovati ISIS.I on skupo sada placa te poteze, svako priblizavanje Rusiji, amerikanci skupo naplacuju, vojska je deo NATO a i ona izvrsava naredjenja velikog brata...Cisto sumnjam da su rusi umesani u ovo, pogotovu u trenutku kada su obnovili odnose na jos bolji nacin.

Aлександар

pre 7 godina

Другим речима, јужно крило НАТО затворило је улаз у Средоземно море за руске бродове.

Dino

pre 7 godina

Ovi sto dolje pisu da je to jer se Erdogan pomirio sa Rusima nemaju pojma. Taj isti. Erdogan ih je i zavadio sa Rusima.

Ovo se desava jer je Erdogan fundamentalista i megaloman koji vuce Tursku od onih Ataturkovih vrijednosti prema dzamahiriji. Daj Boze da uspje puc.

A nemojmo zaboraviti da je vojska u turskoj cuvar Ataturkovih principa, zato je ovaj Erdogan prije par godina napravio cistku generala. Osim toga Erdogan se zamjerio svima: od svoje vojske, pa Rusima, Amerima, komsijama, medijima itd.

Erdogan je idiot vjerski obojen i mora da ide.

Зоран

pre 7 godina

Било је питање дана када ће турска војска извршити пуч против политичког руководства које нагиње ка исламизму. Војска је у Турској од времена Ататурка чувар секуларизма и противник оним снагама који би да од Турске створе исламистичку државу.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 7 godina

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee... 
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02) 

# Link komentara 

Ti bese poslednjih 25 godina zivis u slobodarskoj severnoj koreji, sa povremenim selidbama u moskvu? 

Ili ti je bese prebivaliste u mrskoj americi??
(razuma bez, 15. jul 2016 23:32)

Pa? Ako zivi u USA ne sme da kritikuje sta? I jeste ceo Zapad iskvaren do srzi ali mora da se zivi majstore.Ja ili on od ideala nemamo nista.

Saša

pre 7 godina

Ne mora ovaj puč da znači ništa loše. Turska ima tradiciju vojnih udara, a vojska generalno je protiv islamizacije i zalaže se za sekularnu državu. Erdogan je taj koji je potpalio islamske vatre u Turskoj ponovo, a veliki broj građana je protiv toga. Kladim se da su sada svi oni koji su protestvovali protiv Erdogana u građanskim protestima sada zadovoljni. To što se Erdogan malo približio Rusima, opet ne mora ništa da znači, možda je to bio samo potez očajnika koji pokušava da spasi turističku sezonu. Ali Erdogan je već dugo opasna pretnja i zaštitnik radikalnog islama (setite se šta je skoro pričao na državnoj televiziji o haremima i ulozi žena u društvu, kako se poneo kada je turska vojska oborila ruski avion). Čak bih bio sklon da poverujem da je ovo odlična vest ua Tursku i povratak građanskim vrednostima, a posredno veomaloša vest za radikalni islam pa i ISIS (koga Erdogan inače podržava)

Miki

pre 7 godina

Imajte na umu ovo:
- Erdogan je na odmoru (kažu - u Marmarisu)
- američki državni sekretar je u Moskvi
- ceo svet je gledao u Nicu

Nema šta, tajming im je savršen.
I nemojte biti naivni i misliti da je ovo zbor "pomirenja sa Rusijom". Ovo se ne planira preko noći. Ovde su uloženi meseci i meseci pripreme i planiranja.

Humanoid

pre 7 godina

Kapirate li vi ove komenatre? Domaći 'čuvari zapadnih vrednosti' i svekolikih ljudskih prava, još jednom bacaju bisertje pred svine i priprostom plebsu pojašnjavaju da, ovaj put, međ' te vrednosti ima da smatramo i 'vojnu huntu'! Koje ste vi ništarije, sa sve PEŠČANIKOM i dekontaminatorkama. Obični Ljotićevci.

Maximus

pre 7 godina

Ko osvoji televiziju osvojio je i moc plasiranja informacije, mi verovatno pravu istinu nikad necemo saznati.Dal je IZIS dal CIA dal KGB nikad saznati necemo

Kole

pre 7 godina

Pada Erdogan i turska vojska još jedan put ispunjava ustavnu dužnost i brani modernu Tursku od diktatora. Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.

drug Vucela

pre 7 godina

Zanimljivo je da mnogi ovde tvrde da puc nema veze sa Erdoganovim podvijanjem repa prema Rusima, vec vojska po ustavu stiti zemlju od Erdoganovog fundamentalizma. Pa taj Erdogan je fundamentalista godinama, a vojska godinama cutala i klanjala se vodji koji je verno sluzio kaubojima. Taman kad se sagnuo Rusima setila se vojska sta joj je ustavna obaveza, pa vele hajde da ne krsimo vise ustav hahahahaha kakva koincidencija, evo odmah sam poverovao!

to je to

pre 7 godina

Moderna Turska nije islamska dzamahirija, a Erdogan je upravo u tom pravcu krenuo. Umislio da je novi sultan. Ko ne poznaje modernu Tursku, treba da zna da je vojska cuvar Ustava i sekularne drzave i da je ovo bilo ocekivano. Tokom poslednje dve, tri godine Erdogan je sistemski urusavao Ustav, smanjivao nadleznosti demokratskim institucijama kao sto su Ustavni sud. Preterao je.

jedan Kecman

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..

poznavanje demokratije 0

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..
(jedan Kecman, 15. jul 2016 23:16)
Ocito jos nisi shvatio da zivis u 21. veku nove ere (a ne pre nove ere) u kojom se vlast osvojena na izborima ne sme zloupotrebljavati, misliti da mozes da radis sta hoces i da si siguran do sledecih izbora

MK

pre 7 godina

Da se Turci puste niz vodu? A kako to, molim te? Tako što će da najure tiranina sa vlasti? Kakva lupetanja,brate moj! Kao da će Turska sada nestati.

andreas kisser

pre 7 godina

Jedino što mi pada na pamet kao mogući povod je to što je Erdogan obnovio odnose sa Rusijom. Verovatno su mu njegovi zapadni partneri zbog neposlušnosti napravili jedno "tursko proleće", "majdan" ili ako više volite 5 oktobar. A možda je samo vojsci dosta njegovog režima.
(tomtom, 15. jul 2016 22:41)

alo ljudi, iskulirajte. nema ovo veze ni sa amerima, ni sa rusima. jednostavno erdogan je isuvise zabrazdio u islmizam, sto se na zalost sve vise oseca i na balkanu i ovo je mozda poslednji trenutak da ostaci vojske jos uvek verni sekularnom ataturkovom nasledju odbrane i sebe i drzavu. umesto sto se zanosite svetskim krivim drinama (da li je ovo u interesu putinu, ili steti kurdima), okrenite se samima sebi - turski uticaj na centralnom balkanu je dosad doneo vise stete nego koristi. u nasem je interesu da puc uspe, ali i interesu miliona dobrih, modernih turaka kojima zelim sve najbolje (secate se, to su pripadnici one gradjanske turske koji su vec pokusali ovo isto na miran nacin, protestima na taksimu, kada ste ih nazivali americkim placenicima i kako sve ne, jer ste tada po starom srpskom obicaju u diktatoru gledali idola)!

USA

pre 7 godina

Puč u Turskoj u toku! Vlada Turske je navodno svrgnuta od strane vojske, koja je preuzela kontrolu nad državom. A taman se Erdogan pomirio sa Putinom, koja slučajnost.

Ivan S

pre 7 godina

Ozbiljna država. Zna da prepozna kada vlast vuče u propast. Srbijo nisi ti džabe bila 500 godina pod ovom nacijom. Možda nisu kao mi lideri u regionu ali su spremni na sve što je mnogo važnije. Ako nije iscenirano, svaka čast za hrabrost. Junački.

Preokret

pre 7 godina

Sad se vidi da je onaj nagli zaokret ka Rusiji ustvari pokusaj Erdogana da trazi zastitu od Putina,kada je saznao sta mu se sprema i da su ga Amerikanci pustili niz vodu

Nix

pre 7 godina

Jao, zato sto se izvinio Putinu...
Problem je sto je zbog svoje licne koristi surovao sa ISIS, boga pitaj sta im je obecavao, pa kad su mu Asad i Rusi poremetili planove u Siriji, nije mogao da ispuni obecanja, sto je dovelo do teroristickih napada. Pri tom, iz besa je gurnuo prst u oko Rusiji na najdebilniji nacin, usput se zamerivsi i Americi i EU, i naravno da posle posle napada na Ataturk neko u vojsci nasao normalan i rekao da je ovakvo stanje neodrzivo.
Dakle, nije problem izvinjenje Putinu, vec sto je ponizio i razvalio sopstvenu zemlju, pa je dosla u situaciju da svima mora da se izvinjava.
Sreca njihova, pa imaju vojsku.

Igor

pre 7 godina

@Kiki Nije bas za zezanje jer je pitanje ko su ljudi koji bi mogli da preuzmu kontrolu nad nuklearnim arsenalom NATO-a u Turskoj.
(Zulu, 15. jul 2016 23:02)

Da li zaista mislis da te bombe mogu da eksplodiraju/budu upotrebljene bez nekog americkog vojnika sa sifrom/kljucem? Ne budi naivan, pa nisu ameri sisali vesla da dele nuklearke okolo da ih baca ko stigne i kad stigne.

cv

pre 7 godina

Ma nije ovo neka vest. Koji je ovo vojni puč po redu? Sve će opet biti po starom. Ovo je samo malo podsećanje na to kojom stazom Turska treba da ide, ništa više. Čim fundamentalisti malo dignu glavu eto je vojska, čuvar Ataturkovog nasleđa. Znači tresla se gora rodio se miš.

dane

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio.
(Walter White, 15. jul 2016 22:37)

Sekularnost turske države je odavno narušena, nije ti ni malo sumnjivo što reaguju tek nakon Erdoganovog pomirenja sa Rusijom ? Mislite li da bi generali turske vojske, koja je članica NATO pakta, mogli da reaguju bez blagoslova iz SAD-a ? Gle čuda CNN-ov reporter izveštava iz Istanbula. :D

Dex

pre 7 godina

Da li bi neko pametan mogao da objasni zašto se ovo dešava? Jel to CIA ili šta? Kapiram zašto Erdogan smeta normalnim ljudima, ali kakav motiv ima neki brka u vojsci da izvede državni udar? Šta oni hoće?
(Igor, 15. jul 2016 22:57)

Nije u pitanju sta hoce (pod uslovom daje ovo "klasican turski putsch"). Vojska se obicno bori protiv islamizacije i diktature, a Erdogan je vec doneo zvanicnu odluku da imenuje aerodrom po samom sebi. Poslednji u nizu suludih poteza. Pitao sam se kad ce poceti ovakvi dogadjaji vec neko vreme. A i jeste stvar tradicije, nazalost ili ne, kako kome.

spok

pre 7 godina

Ovo je bre vojska! Ova vojska štiti državu, demokratiju i ljudska prava od islamista i militanata. Kamo sreće da smo mi imali čoveka kao što je bio Ataturk i vojsku koja štiti narod od zatucanih fanatika.

posmatrac

pre 7 godina

Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.
(Kole, 15. jul 2016 23:01)
I šta onda? Da se vrati na nivo iz '90 kada su ih Čečeni za par sedmica pogazili. Nisu baš toliko ludi, kako bi ti želeo. Inače, podrška turskoj vojsci.
(ljudi svašta pišu, 15. jul 2016 23:50)

Rusija ne moze,to su nam braca..A odrska turskoj vojsci,da se Turska vraca na stanje pre Erdogana,kada je bila sve osim ekonomska sila..dvostruki arsini..

ljudi svašta pišu

pre 7 godina

Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.
(Kole, 15. jul 2016 23:01)
I šta onda? Da se vrati na nivo iz '90 kada su ih Čečeni za par sedmica pogazili. Nisu baš toliko ludi, kako bi ti želeo. Inače, podrška turskoj vojsci.

John

pre 7 godina

Председни Турске се помирио са Русима и следи ПУЧ! Тако је то у Нато чланицама!
(Ime i Prezime, 15. jul 2016 22:29)

Ovakve stvari se pripremaju mesecima. Nema to veze sa "pomirenjem".
Jednostavno, Erdogan je postao preskup za održavanje i pušten je niz vodu.
A ni Moskva neće imati ništa protiv.

Miki

pre 7 godina

E da je ovako nešto sprovedeno u SFRJ tamo negde '89...

Nadam se da će turska vojska izgurati ovo, a zatim ponovo uspostaviti sekularnu državu i obračunati se sa ISIS-om.

dr Mabuse

pre 7 godina

Ovo je početak sunovrata turske ekonomije i uticaja na Balkan kao Bregzit. Miim da je prepotentni Erdogan preterao sa samoživošću.
Nadam se da neće biti građanskog rata.

Vladan

pre 7 godina

@Kiki Nije bas za zezanje jer je pitanje ko su ljudi koji bi mogli da preuzmu kontrolu nad nuklearnim arsenalom NATO-a u Turskoj.
(Zulu, 15. jul 2016 23:02)

@Zulu
U Turskoj nema nuklearnog oružja NATO-A. Ono je povučeno nakon sporazuma Kenedi-Hruščov u vezi sa kubanskom krizom.

zoran

pre 7 godina

Jasno kao dan, cim je doslo do pomirenja Rusije i Turske, Amerika reauguje na uobicajni nacin.
(nora, 15. jul 2016 22:35

Pre ce biti da posle rusenja Suhoja Rusi I Ameri postigli dogovor da se Turci puste niz vodu.
Interesantno da danas, na dan drzavnog udara u Turskoj, Keri I Lavrov pricaju u Moskvi..!!?? Slucajno, ili komanduju zajedno iz istog centra..??
Erdogan se oteo kontroli I smeta Rusima, a I Amerima. Ovo je tursko prolece, o kojem sam pisao pre par meseci, te sada prisustvujemo kreiranju kurdske drzave.
Erdogan je stao u red Sadama Huseina, Gadafija, naseg SLobe, te osatlih "prijatelja" Amera.

Millennium

pre 7 godina

Kako neki izvori iz Turske javljaju, puč je započeo oko 7 večeras, a informacije su sada počele da cure. Inače nije paranoja ako se pretpostavi da je ovo odgovor na pomirljivu politiku Rusije i Turske. Kao i kod svih velikih previranja, uslediće tona informacija i dezinformacija. Treba sačekati i videti šta se zaista dešava.

mk

pre 7 godina

Samo da znate da Turska vojska na to ima pravo od kad je uspostavljena Republika od strane Ataturka i ista je odvojena od drzave.

I treba da smene Erdogana koji 2016 godine vraca burke za razliku od Ataturka koji je 1928 skidao i pravio Evropsku Tursku.

Pantagruel

pre 7 godina

Војска га руши, а полиција и цивилна служба безбедности бране. Има ту предуслова за озбиљно крвопролиће. Моје мишљење је да га Амери "пуштају низ воду", само нисам сигуран да ли то чине због тога што је у свом лудилу отишао предалеко или зато што је напрасно кренуо да се мири са Путином.

Walter White

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio.

Ime i Prezime

pre 7 godina

Председни Турске се помирио са Русима и следи ПУЧ! Тако је то у Нато чланицама!

Sir Giles

pre 7 godina

Vojna hunta u Turskoj je bolje rešenje od Erdogana milion puta. Samo sam se pitao šta ovoliko čekaju. Ataturkova republika nije demokratija. A tek nije islamska džamalahirija.

tusko

pre 7 godina

jos ima drzava gde vojska brani Demokratiju! U zadnje vreme previse modu da je Vodja odma postane i "Bog" koji preko zakona stoju nazalost :(

Bane

pre 7 godina

Našli da prave državni udar protiv Erdogana 8 dana pre nego što ja idem u tu zemju na more? Pa sačekajte bar da prođe sezona. Kad ste trpeli Erdogana sve ove godine možete i do jeseni.

tomtom

pre 7 godina

Jedino što mi pada na pamet kao mogući povod je to što je Erdogan obnovio odnose sa Rusijom. Verovatno su mu njegovi zapadni partneri zbog neposlušnosti napravili jedno "tursko proleće", "majdan" ili ako više volite 5 oktobar. A možda je samo vojsci dosta njegovog režima.

Igor

pre 7 godina

Da li bi neko pametan mogao da objasni zašto se ovo dešava? Jel to CIA ili šta? Kapiram zašto Erdogan smeta normalnim ljudima, ali kakav motiv ima neki brka u vojsci da izvede državni udar? Šta oni hoće?

Granota

pre 7 godina

Sinovima Kemala Ataturka dosta Erdoganovog balansiranja između trulog Zapada i ISIS-a. Napred, Kemalovi sinovi, u borbu za sekularnu Tursku!!!

ibrakadabra10

pre 7 godina

Evo pisem iz Istanbula, u toku je vojni udar od jednog dela vojske. Tenkovi su na ulice,deo vojske je izasao na ulice,sve zatvoreno.Mostovi,aerodrom...Videcemo sta ce bit..

CJ

pre 7 godina

Šta će biti, opametili se Turci, hoće modernu državu kakvu su do skora imali a ne nekakav zaostali pašaluk u šta bi se pretvorili pod ovim Erdoganom.
Sad mi je tek jasno zašto se iznenada okrenuo Putinu ali kasno.

django

pre 7 godina

Treci svjetski rat se vodi, to je valjda jasno ko iole pali kefalo, doduse u nekome svome obliku, bez povika "juris" i bez jasne podijeljenosti raje na dobru i losu sto nas sve vise zbunjuje iz dana u dan...

Ime i Prezime

pre 7 godina

Председни Турске се помирио са Русима и следи ПУЧ! Тако је то у Нато чланицама!

Walter White

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio.

Dino

pre 7 godina

Ovi sto dolje pisu da je to jer se Erdogan pomirio sa Rusima nemaju pojma. Taj isti. Erdogan ih je i zavadio sa Rusima.

Ovo se desava jer je Erdogan fundamentalista i megaloman koji vuce Tursku od onih Ataturkovih vrijednosti prema dzamahiriji. Daj Boze da uspje puc.

A nemojmo zaboraviti da je vojska u turskoj cuvar Ataturkovih principa, zato je ovaj Erdogan prije par godina napravio cistku generala. Osim toga Erdogan se zamjerio svima: od svoje vojske, pa Rusima, Amerima, komsijama, medijima itd.

Erdogan je idiot vjerski obojen i mora da ide.

CJ

pre 7 godina

Šta će biti, opametili se Turci, hoće modernu državu kakvu su do skora imali a ne nekakav zaostali pašaluk u šta bi se pretvorili pod ovim Erdoganom.
Sad mi je tek jasno zašto se iznenada okrenuo Putinu ali kasno.

Miki

pre 7 godina

Imajte na umu ovo:
- Erdogan je na odmoru (kažu - u Marmarisu)
- američki državni sekretar je u Moskvi
- ceo svet je gledao u Nicu

Nema šta, tajming im je savršen.
I nemojte biti naivni i misliti da je ovo zbor "pomirenja sa Rusijom". Ovo se ne planira preko noći. Ovde su uloženi meseci i meseci pripreme i planiranja.

Hddruue

pre 7 godina

Najjači su mi ovi što puč tumače kao odgovor zapada na to što se Ergogan pomirio s Rusima. Pa lik je prikriveni islamista, sarađivao je sa ID a u Turskoj je zaveo blagu verziju Šerijata. Bio je pretnja za ceo svet a njegov pad odgovara svima, i zapadu i Rusiji, a najviše Turskom narodu.

Sir Giles

pre 7 godina

Vojna hunta u Turskoj je bolje rešenje od Erdogana milion puta. Samo sam se pitao šta ovoliko čekaju. Ataturkova republika nije demokratija. A tek nije islamska džamalahirija.

Bane

pre 7 godina

Našli da prave državni udar protiv Erdogana 8 dana pre nego što ja idem u tu zemju na more? Pa sačekajte bar da prođe sezona. Kad ste trpeli Erdogana sve ove godine možete i do jeseni.

mk

pre 7 godina

Samo da znate da Turska vojska na to ima pravo od kad je uspostavljena Republika od strane Ataturka i ista je odvojena od drzave.

I treba da smene Erdogana koji 2016 godine vraca burke za razliku od Ataturka koji je 1928 skidao i pravio Evropsku Tursku.

2+2=5

pre 7 godina

samo da se javim, da sam tu i citam vesti do imbecilnosti. a sto se turske tice stalo mi je k'o do turskog groblja, jer ce meni biti bolje za dve godine.
zasto sam spomenuo ove dve godine, pojma nemam ali mi se stalno mota po mislima. pre neki dan me zovu iz banke da pitaju kada cu uplatiti ratu za kredit hocu da kazem sutra a rekoh za dve godine, zena pita kada idemo na more ja opet za dve godine, doktor mi kaze moram pod hitno na dijalizu ja kao iz topa za dve godine. uskoro saljem novi komentar, za dve godine.

to je to

pre 7 godina

Moderna Turska nije islamska dzamahirija, a Erdogan je upravo u tom pravcu krenuo. Umislio da je novi sultan. Ko ne poznaje modernu Tursku, treba da zna da je vojska cuvar Ustava i sekularne drzave i da je ovo bilo ocekivano. Tokom poslednje dve, tri godine Erdogan je sistemski urusavao Ustav, smanjivao nadleznosti demokratskim institucijama kao sto su Ustavni sud. Preterao je.

tomtom

pre 7 godina

Jedino što mi pada na pamet kao mogući povod je to što je Erdogan obnovio odnose sa Rusijom. Verovatno su mu njegovi zapadni partneri zbog neposlušnosti napravili jedno "tursko proleće", "majdan" ili ako više volite 5 oktobar. A možda je samo vojsci dosta njegovog režima.

Granota

pre 7 godina

Sinovima Kemala Ataturka dosta Erdoganovog balansiranja između trulog Zapada i ISIS-a. Napred, Kemalovi sinovi, u borbu za sekularnu Tursku!!!

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Francuska: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: najgori teroristicki napad u istoriji Francuske.

Italija: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: propade im najstarija i najpouzdanija banka, i sa sobom povuce petlju.

Turska: taman se Erdogan pomirio sa Putinom, kad ono: puc.

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...

andreas kisser

pre 7 godina

Jedino što mi pada na pamet kao mogući povod je to što je Erdogan obnovio odnose sa Rusijom. Verovatno su mu njegovi zapadni partneri zbog neposlušnosti napravili jedno "tursko proleće", "majdan" ili ako više volite 5 oktobar. A možda je samo vojsci dosta njegovog režima.
(tomtom, 15. jul 2016 22:41)

alo ljudi, iskulirajte. nema ovo veze ni sa amerima, ni sa rusima. jednostavno erdogan je isuvise zabrazdio u islmizam, sto se na zalost sve vise oseca i na balkanu i ovo je mozda poslednji trenutak da ostaci vojske jos uvek verni sekularnom ataturkovom nasledju odbrane i sebe i drzavu. umesto sto se zanosite svetskim krivim drinama (da li je ovo u interesu putinu, ili steti kurdima), okrenite se samima sebi - turski uticaj na centralnom balkanu je dosad doneo vise stete nego koristi. u nasem je interesu da puc uspe, ali i interesu miliona dobrih, modernih turaka kojima zelim sve najbolje (secate se, to su pripadnici one gradjanske turske koji su vec pokusali ovo isto na miran nacin, protestima na taksimu, kada ste ih nazivali americkim placenicima i kako sve ne, jer ste tada po starom srpskom obicaju u diktatoru gledali idola)!

Зоран

pre 7 godina

Било је питање дана када ће турска војска извршити пуч против политичког руководства које нагиње ка исламизму. Војска је у Турској од времена Ататурка чувар секуларизма и противник оним снагама који би да од Турске створе исламистичку државу.

tusko

pre 7 godina

jos ima drzava gde vojska brani Demokratiju! U zadnje vreme previse modu da je Vodja odma postane i "Bog" koji preko zakona stoju nazalost :(

django

pre 7 godina

Treci svjetski rat se vodi, to je valjda jasno ko iole pali kefalo, doduse u nekome svome obliku, bez povika "juris" i bez jasne podijeljenosti raje na dobru i losu sto nas sve vise zbunjuje iz dana u dan...

Miki

pre 7 godina

E da je ovako nešto sprovedeno u SFRJ tamo negde '89...

Nadam se da će turska vojska izgurati ovo, a zatim ponovo uspostaviti sekularnu državu i obračunati se sa ISIS-om.

Shommy82

pre 7 godina

Što neko već napisa odavno ga nije bilo. Ko zna istoriju Turske zna i da je vojni udar relativno česta pojava. Mislim da nema veze sa NATO-Rusija odnosima, već, opet da ponovim nekog od komentatora, ustavnoj odbrani sekularne države od povratka velikog uticaja religije u vodjenju iste.

spok

pre 7 godina

Ovo je bre vojska! Ova vojska štiti državu, demokratiju i ljudska prava od islamista i militanata. Kamo sreće da smo mi imali čoveka kao što je bio Ataturk i vojsku koja štiti narod od zatucanih fanatika.

John

pre 7 godina

Председни Турске се помирио са Русима и следи ПУЧ! Тако је то у Нато чланицама!
(Ime i Prezime, 15. jul 2016 22:29)

Ovakve stvari se pripremaju mesecima. Nema to veze sa "pomirenjem".
Jednostavno, Erdogan je postao preskup za održavanje i pušten je niz vodu.
A ni Moskva neće imati ništa protiv.

ibrakadabra10

pre 7 godina

Evo pisem iz Istanbula, u toku je vojni udar od jednog dela vojske. Tenkovi su na ulice,deo vojske je izasao na ulice,sve zatvoreno.Mostovi,aerodrom...Videcemo sta ce bit..

BBK

pre 7 godina

Edrogan je otišao suviše daleko sa svojom muslimanskom agendom i umislio da ima apsolutnu vlast da radi sta hoce. Vojska je potpuno u pravu da makne ovoga islamistu i njegove jastrebove.

Pantagruel

pre 7 godina

Војска га руши, а полиција и цивилна служба безбедности бране. Има ту предуслова за озбиљно крвопролиће. Моје мишљење је да га Амери "пуштају низ воду", само нисам сигуран да ли то чине због тога што је у свом лудилу отишао предалеко или зато што је напрасно кренуо да се мири са Путином.

Alex

pre 7 godina

Bilo je pitanje vremena kada će se ovo dogoditi. Nema to veze za izvinjenjem Rusiji. Erdogan se ponašao kao diktator i vodio zemlju u prošlost...

Preokret

pre 7 godina

Sad se vidi da je onaj nagli zaokret ka Rusiji ustvari pokusaj Erdogana da trazi zastitu od Putina,kada je saznao sta mu se sprema i da su ga Amerikanci pustili niz vodu

dr Mabuse

pre 7 godina

Ovo je početak sunovrata turske ekonomije i uticaja na Balkan kao Bregzit. Miim da je prepotentni Erdogan preterao sa samoživošću.
Nadam se da neće biti građanskog rata.

Lista činjenica

pre 7 godina

Erdogan je trazio od Evrope novac za zadrzavanje izbeglica u zemlji inace bi ih slobodno propustio u Evropu.
Izvinio se Rusiji i otvorio mogućnost za izgradnju Turskog toka.
Ponudio da sa Rusijom zajedno učestvuje u akciji protiv ID.
Podržao Asada na vlasti do okončanja sukoba sa ID.
Kome bi mogao da zasmeta?

poznavanje demokratije 0

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..
(jedan Kecman, 15. jul 2016 23:16)
Ocito jos nisi shvatio da zivis u 21. veku nove ere (a ne pre nove ere) u kojom se vlast osvojena na izborima ne sme zloupotrebljavati, misliti da mozes da radis sta hoces i da si siguran do sledecih izbora

Stanimir Branimir

pre 7 godina

Državni udar se ne planira za tri dana pa da bude zbog pomirenja za Rusijom. Ko iole zna o ustavnoj ulozi vojske u Turskoj začuđen je što se ovo nije desilo ranije.

nenad12

pre 7 godina

Cim se Erdogan okrenuo saradnji sa Rusijom, odmah drzavni udar.
(Dejan, 15. jul 2016 22:46)

Kako možeš da komentarišeš vest bez elementarnog znanja o dva pojma u toj vesti - Turska i vojni puč.Kakve veze Putin ima s tim i ako baš hoćeš da znaš Putin se sad sigurno slatko smeje jer je ovo odlična vest za svakog normalnog čoveka na svetu.Turska vojska je jedini čuvar Ataturkovih vrednosti i dužna je da izvede i puč ako su te vrednosti ugrožene a Erdogan ih itekako ugrožava.Ovo je možda i poslednji čas da se Turska spase i nadam se da će vojska u tome i uspeti.

Zeljko

pre 7 godina

Turska vojska je jos od Ataturka u amanet dobila ulogu cuvara sekularnosti turskog drustva. Skoro pa paradoksalno da je cuvar nej ecih demokratskih tekovina upravo vojska. Ali to puno govori o samim turcima i njihovoj naravi. Erdogan je u zatvor potrpao ceo vojni vrh i ocistio vojni vrh od onih koji bi ga mogli spreciti u nameri da stvori islamsku drzavu od turske a on sam da prigrabi svu vlast. U demokratskom smislu Erdogan je unazadio drzavu vise od sto godina. Nadam se iskreno , da ce turska vojska povratiti civilizacijske tekovine u tursko drustvo i to ne bi bilo prvi put u turskoj istoriji ..Inace , rec je o mocnoj vojnoj sili, sa dugogodisnjom vojnom tradicijom.

ivan78bg

pre 7 godina

Zamislite scenu 1989 JNA hapsi predsednistvo u svi glavnim gradovima republike vojska sa tenkovima i vrse puc jer su to bili duzni po ustavu da rade.E to izgleda da radi po ko zna koji put Turska vojska.SAmo ovo mirise na krvoprolice jer Erdogana je apsolutista koji je ojacao dosta policiju na ustrb vojske kao nekad Sloba.

Neverovatno

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio. 
(Walter White, 15. jul 2016 22:37) 

Sekularnost turske države je odavno narušena, nije ti ni malo sumnjivo što reaguju tek nakon Erdoganovog pomirenja sa Rusijom ? Mislite li da bi generali turske vojske, koja je članica NATO pakta, mogli da reaguju bez blagoslova iz SAD-a ? Gle čuda CNN-ov reporter izveštava iz Istanbula. :D
(dane, 15. jul 2016 23:34)

A jok, nego ce da izvestava iz Čaglavice... Da gledas svoje ruske programe video bi da i oni imaju izveštača sa lica mesta...

St

pre 7 godina

Kapirate li vi ove komenatre? Domaći 'čuvari zapadnih vrednosti' i svekolikih ljudskih prava, još jednom bacaju bisertje pred svine i priprostom plebsu pojašnjavaju da, ovaj put, međ' te vrednosti ima da smatramo i 'vojnu huntu'! Koje ste vi ništarije, sa sve PEŠČANIKOM i dekontaminatorkama. Obični Ljotićevci.
(Humanoid, 15. jul 2016 23:27)
Kakvo brkanje pojmova. :D Kakve ima veze Pescanik sa Ljoticevcima?! Ljudi pisu ono sto znaju iz istorije. Nije prvi put da vojska svrgava vlast koja zeli da uvede islam u tursku. To nije nista novo samo je bilo pitanje vremena.

ljudi svašta pišu

pre 7 godina

Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.
(Kole, 15. jul 2016 23:01)
I šta onda? Da se vrati na nivo iz '90 kada su ih Čečeni za par sedmica pogazili. Nisu baš toliko ludi, kako bi ti želeo. Inače, podrška turskoj vojsci.

Kole

pre 7 godina

Pada Erdogan i turska vojska još jedan put ispunjava ustavnu dužnost i brani modernu Tursku od diktatora. Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.

Ivan S

pre 7 godina

Ozbiljna država. Zna da prepozna kada vlast vuče u propast. Srbijo nisi ti džabe bila 500 godina pod ovom nacijom. Možda nisu kao mi lideri u regionu ali su spremni na sve što je mnogo važnije. Ako nije iscenirano, svaka čast za hrabrost. Junački.

Zeljko

pre 7 godina

Francuska: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: najgori teroristicki napad u istoriji Francuske. Italija: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: propade im najstarija i najpouzdanija banka, i sa sobom povuce petlju.Turska: taman se Erdogan pomirio sa Putinom, kad ono: puc. Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02). Apsolutno se slazem....previse za slucajnosti....

ko je video zna

pre 7 godina

Ovi koji misle da su ameri uvijek iza svega gledaju previše filmova iz te zemlje...
(Caos, 15. jul 2016 23:48)

pa filmovi i sluze kao najava programa...

Igor

pre 7 godina

@Kiki Nije bas za zezanje jer je pitanje ko su ljudi koji bi mogli da preuzmu kontrolu nad nuklearnim arsenalom NATO-a u Turskoj.
(Zulu, 15. jul 2016 23:02)

Da li zaista mislis da te bombe mogu da eksplodiraju/budu upotrebljene bez nekog americkog vojnika sa sifrom/kljucem? Ne budi naivan, pa nisu ameri sisali vesla da dele nuklearke okolo da ih baca ko stigne i kad stigne.

tony

pre 7 godina

a pa nije ga odavno bilo. nista novo za nas malo starije. ovo je kod turaka ko dobar dan. malo malo pa vojska uzme stvar u svoje ruke. bas me zanima na sta ce ovo da izadje.

Saša

pre 7 godina

Ne mora ovaj puč da znači ništa loše. Turska ima tradiciju vojnih udara, a vojska generalno je protiv islamizacije i zalaže se za sekularnu državu. Erdogan je taj koji je potpalio islamske vatre u Turskoj ponovo, a veliki broj građana je protiv toga. Kladim se da su sada svi oni koji su protestvovali protiv Erdogana u građanskim protestima sada zadovoljni. To što se Erdogan malo približio Rusima, opet ne mora ništa da znači, možda je to bio samo potez očajnika koji pokušava da spasi turističku sezonu. Ali Erdogan je već dugo opasna pretnja i zaštitnik radikalnog islama (setite se šta je skoro pričao na državnoj televiziji o haremima i ulozi žena u društvu, kako se poneo kada je turska vojska oborila ruski avion). Čak bih bio sklon da poverujem da je ovo odlična vest ua Tursku i povratak građanskim vrednostima, a posredno veomaloša vest za radikalni islam pa i ISIS (koga Erdogan inače podržava)

Vladan

pre 7 godina

@Kiki Nije bas za zezanje jer je pitanje ko su ljudi koji bi mogli da preuzmu kontrolu nad nuklearnim arsenalom NATO-a u Turskoj.
(Zulu, 15. jul 2016 23:02)

@Zulu
U Turskoj nema nuklearnog oružja NATO-A. Ono je povučeno nakon sporazuma Kenedi-Hruščov u vezi sa kubanskom krizom.

bb

pre 7 godina

ibrakadabra10, nema nista. Generalno vlade savjetuju svoje gradjane da ne izlaze na ulicu. Aerodromi ne rade, u citavoj zemlji. good luck. ostani u zatvorenom.

Brontosaurus

pre 7 godina

Izdvajaju se dve vrste komentara- 1) gradjanska opcija želi Turcima veću sekularnost, demokratiju i oštrinu u borbi protiv islamista, i 2) teorije zavere rusofila o uplivu Zapada zbog sve boljih odnosa sa Rusijom...

drug streljnikov

pre 7 godina

Pustio ga Putin niz vodu, manite se prepucavanja... Sve je to dogovor Rusije i SAD. Dugo je i trajao. Medjutim, ne bih sada bio u kozi saudijskom kralju i ostalima koji su podrzavali Islamsku državu... Ko zna cijom glavom su Ameri ovde trgovali?

zoran

pre 7 godina

Jasno kao dan, cim je doslo do pomirenja Rusije i Turske, Amerika reauguje na uobicajni nacin.
(nora, 15. jul 2016 22:35

Pre ce biti da posle rusenja Suhoja Rusi I Ameri postigli dogovor da se Turci puste niz vodu.
Interesantno da danas, na dan drzavnog udara u Turskoj, Keri I Lavrov pricaju u Moskvi..!!?? Slucajno, ili komanduju zajedno iz istog centra..??
Erdogan se oteo kontroli I smeta Rusima, a I Amerima. Ovo je tursko prolece, o kojem sam pisao pre par meseci, te sada prisustvujemo kreiranju kurdske drzave.
Erdogan je stao u red Sadama Huseina, Gadafija, naseg SLobe, te osatlih "prijatelja" Amera.

Millennium

pre 7 godina

Kako neki izvori iz Turske javljaju, puč je započeo oko 7 večeras, a informacije su sada počele da cure. Inače nije paranoja ako se pretpostavi da je ovo odgovor na pomirljivu politiku Rusije i Turske. Kao i kod svih velikih previranja, uslediće tona informacija i dezinformacija. Treba sačekati i videti šta se zaista dešava.

Nix

pre 7 godina

Jao, zato sto se izvinio Putinu...
Problem je sto je zbog svoje licne koristi surovao sa ISIS, boga pitaj sta im je obecavao, pa kad su mu Asad i Rusi poremetili planove u Siriji, nije mogao da ispuni obecanja, sto je dovelo do teroristickih napada. Pri tom, iz besa je gurnuo prst u oko Rusiji na najdebilniji nacin, usput se zamerivsi i Americi i EU, i naravno da posle posle napada na Ataturk neko u vojsci nasao normalan i rekao da je ovakvo stanje neodrzivo.
Dakle, nije problem izvinjenje Putinu, vec sto je ponizio i razvalio sopstvenu zemlju, pa je dosla u situaciju da svima mora da se izvinjava.
Sreca njihova, pa imaju vojsku.

Ne ide do tako...

pre 7 godina

Oćemo li puč?
Kad?
Sabajle, ili noćas kad se svi zavuku ispod jorgana.
More, vala.
Kad?
Noćas, ko će se dizat sjutra.
Mašala.

DedaMiloje

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..
(jedan Kecman, 15. jul 2016 23:16)

Za tvoju informaciju svi zapadni mediji su podržali tursku vojsku.

keza

pre 7 godina

Jao, zato sto se izvinio Putinu...
Problem je sto je zbog svoje licne koristi surovao sa ISIS, boga pitaj sta im je obecavao, pa kad su mu Asad i Rusi poremetili planove u Siriji, nije mogao da ispuni obecanja, sto je dovelo do teroristickih napada. Pri tom, iz besa je gurnuo prst u oko Rusiji na najdebilniji nacin, usput se zamerivsi i Americi i EU, i naravno da posle posle napada na Ataturk neko u vojsci nasao normalan i rekao da je ovakvo stanje neodrzivo.
Dakle, nije problem izvinjenje Putinu, vec sto je ponizio i razvalio sopstvenu zemlju, pa je dosla u situaciju da svima mora da se izvinjava.
Sreca njihova, pa imaju vojsku.
(Nix, 15. jul 2016 23:26) # Link komentara
Ja bih rekao da imaju castan oficirski kadar

Dex

pre 7 godina

Da li bi neko pametan mogao da objasni zašto se ovo dešava? Jel to CIA ili šta? Kapiram zašto Erdogan smeta normalnim ljudima, ali kakav motiv ima neki brka u vojsci da izvede državni udar? Šta oni hoće?
(Igor, 15. jul 2016 22:57)

Nije u pitanju sta hoce (pod uslovom daje ovo "klasican turski putsch"). Vojska se obicno bori protiv islamizacije i diktature, a Erdogan je vec doneo zvanicnu odluku da imenuje aerodrom po samom sebi. Poslednji u nizu suludih poteza. Pitao sam se kad ce poceti ovakvi dogadjaji vec neko vreme. A i jeste stvar tradicije, nazalost ili ne, kako kome.

C. Wright Mills

pre 7 godina

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02)

# Link komentara

Ti bese poslednjih 25 godina zivis u slobodarskoj severnoj koreji, sa povremenim selidbama u moskvu?

Ili ti je bese prebivaliste u mrskoj americi??
(razuma bez, 15. jul 2016 23:32)

Ovo je genije koji je i Noamu Comskom rekao da se seli iz Amerike u Sibir, svaki komentar mu je isti, ako razmisljas drugacije seli se, jedan dan u zivotu srpskog mediokriteta.

drug Vucela

pre 7 godina

Zanimljivo je da mnogi ovde tvrde da puc nema veze sa Erdoganovim podvijanjem repa prema Rusima, vec vojska po ustavu stiti zemlju od Erdoganovog fundamentalizma. Pa taj Erdogan je fundamentalista godinama, a vojska godinama cutala i klanjala se vodji koji je verno sluzio kaubojima. Taman kad se sagnuo Rusima setila se vojska sta joj je ustavna obaveza, pa vele hajde da ne krsimo vise ustav hahahahaha kakva koincidencija, evo odmah sam poverovao!

Darkstar

pre 7 godina

Građanskom se ratu mogu radovati samo idioti s bezalternativnog evropskog puta. Kad vas Vučić još malo počne peglati, nemojte kmećati, pa vi volite čvrstu ruku i silu, zar ne?

black

pre 7 godina

Ne radi se ovde o puchu koji su sekularisti izveli,vec puchu koji je Gulen izveo a on je vise radikalan od Erdogana. Jedino on ima te mehanizme ovo da izazove,plus americki covek,nakon sto mu je Turska zabranila ulaz u zemlju ameri mu pruzili utociste.

Avanti prevaranti!

pre 7 godina

Samo 'liberalni' evro-retard može smatrati vojnu huntu putem do demokratije. Sećate se kako ste kmečali kao suknje, kad je onomad na Ušću održana ona paradica, a sad podvriskujete poput šiparica građanskom ratu (ne sumnjajte da će ga biti). Nekako mislim da ne bi bilo loše, makar šale radi, da se isto desi i ovde, da vidimo kako 'revolucionari' pune junačke gaće.

dane

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio.
(Walter White, 15. jul 2016 22:37)

Sekularnost turske države je odavno narušena, nije ti ni malo sumnjivo što reaguju tek nakon Erdoganovog pomirenja sa Rusijom ? Mislite li da bi generali turske vojske, koja je članica NATO pakta, mogli da reaguju bez blagoslova iz SAD-a ? Gle čuda CNN-ov reporter izveštava iz Istanbula. :D

Aлександар

pre 7 godina

Другим речима, јужно крило НАТО затворило је улаз у Средоземно море за руске бродове.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 7 godina

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee... 
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02) 

# Link komentara 

Ti bese poslednjih 25 godina zivis u slobodarskoj severnoj koreji, sa povremenim selidbama u moskvu? 

Ili ti je bese prebivaliste u mrskoj americi??
(razuma bez, 15. jul 2016 23:32)

Pa? Ako zivi u USA ne sme da kritikuje sta? I jeste ceo Zapad iskvaren do srzi ali mora da se zivi majstore.Ja ili on od ideala nemamo nista.

cv

pre 7 godina

Ma nije ovo neka vest. Koji je ovo vojni puč po redu? Sve će opet biti po starom. Ovo je samo malo podsećanje na to kojom stazom Turska treba da ide, ništa više. Čim fundamentalisti malo dignu glavu eto je vojska, čuvar Ataturkovog nasleđa. Znači tresla se gora rodio se miš.

MK

pre 7 godina

Da se Turci puste niz vodu? A kako to, molim te? Tako što će da najure tiranina sa vlasti? Kakva lupetanja,brate moj! Kao da će Turska sada nestati.

Maximus

pre 7 godina

Ko osvoji televiziju osvojio je i moc plasiranja informacije, mi verovatno pravu istinu nikad necemo saznati.Dal je IZIS dal CIA dal KGB nikad saznati necemo

Humanoid

pre 7 godina

Kapirate li vi ove komenatre? Domaći 'čuvari zapadnih vrednosti' i svekolikih ljudskih prava, još jednom bacaju bisertje pred svine i priprostom plebsu pojašnjavaju da, ovaj put, međ' te vrednosti ima da smatramo i 'vojnu huntu'! Koje ste vi ništarije, sa sve PEŠČANIKOM i dekontaminatorkama. Obični Ljotićevci.

Udba

pre 7 godina

Ili krugovi iz vojske koji podrzavaju teroriste i za nastavak su rata protiv Kurda ili krugovi iz vojske koji su protiv politike Turske koja je skoro zaratila sa Rusijom, Sirijom,Irakom Iranom i Kurdima ili krugovi vojske kontrolisani iz NATO zbog zadnjih dana okretanje vlade Turske Siriji i Rusiji, vidjecemo.

Nocni vuk

pre 7 godina

Državni udar se ne planira za tri dana pa da bude zbog pomirenja za Rusijom. Ko iole zna o ustavnoj ulozi vojske u Turskoj začuđen je što se ovo nije desilo ranije.
(Stanimir Branimir, 15. jul 2016 23:31)

Da, ali ni pomirenje se ne dogadja za tri dana. Kad je smenjen Davutoglu? Prica o pomirenju sa Rusima krenula je pre toga.
Ko iole zna o uticaju zapadnih sluzbi bezbednosti zna da ustavna uloga vojske postoji samo na papiru, ostalo se organizuje na mig Amera.

E da i onaj brat sto pomenu akumulatore, hvala mu, ulepsao mi vece :))

padjine969

pre 7 godina

Ništa čudno za zemlje u kojima je vojska čuvar "demokratije".Turska je zemlja u kojoj je od strane velikog vođe i pobednika naprasno izvršena reforma i prepisan zapadni model demokratije ali je samo društvo ostalo tradicionalno.Godinama sputavani islamski radikalizam i manjinski problemirezultirali su da nakon Arapskog proleća u susedstvu i sama Turska postaje poprište sve većih sukoba.Generali čuvari poretka su procenili da je vreme da reaguju.

Igor

pre 7 godina

Da li bi neko pametan mogao da objasni zašto se ovo dešava? Jel to CIA ili šta? Kapiram zašto Erdogan smeta normalnim ljudima, ali kakav motiv ima neki brka u vojsci da izvede državni udar? Šta oni hoće?

Protoss

pre 7 godina

Znaci treci je uveliko u toku...Ovo sto se desilo u Turskoj, je verovatno Erdoganov potez da sa Rusijom bude u sto bliskijim odnosima, pre nekoliko dana je kazao da ce dati svoju bazu iz koje ce Rusija bombardovati ISIS.I on skupo sada placa te poteze, svako priblizavanje Rusiji, amerikanci skupo naplacuju, vojska je deo NATO a i ona izvrsava naredjenja velikog brata...Cisto sumnjam da su rusi umesani u ovo, pogotovu u trenutku kada su obnovili odnose na jos bolji nacin.

USA

pre 7 godina

Puč u Turskoj u toku! Vlada Turske je navodno svrgnuta od strane vojske, koja je preuzela kontrolu nad državom. A taman se Erdogan pomirio sa Putinom, koja slučajnost.

posmatrac

pre 7 godina

Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.
(Kole, 15. jul 2016 23:01)
I šta onda? Da se vrati na nivo iz '90 kada su ih Čečeni za par sedmica pogazili. Nisu baš toliko ludi, kako bi ti želeo. Inače, podrška turskoj vojsci.
(ljudi svašta pišu, 15. jul 2016 23:50)

Rusija ne moze,to su nam braca..A odrska turskoj vojsci,da se Turska vraca na stanje pre Erdogana,kada je bila sve osim ekonomska sila..dvostruki arsini..

TTD

pre 7 godina

Ne znam da li gresim, ali cini mi se da je turska vojska imala (ili i dalje ima) ustavnu obavezu da izvrsi drzavni udar ukoliko na vlast dodju islamisti kako bi zastitila sekularno drzavno uredjenje.
Ako je to slucaj, onda vijska postupa po ustavu.

jedan Kecman

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..

Maratonac

pre 7 godina

Hej komentatori!!!! Morate da shvatite jednu stvar a to je da je Turska vojska u Nato alijansi, ajd sad razmislite malo pa onda komentarisite.

Bane

pre 7 godina

Našli da prave državni udar protiv Erdogana 8 dana pre nego što ja idem u tu zemju na more? Pa sačekajte bar da prođe sezona. Kad ste trpeli Erdogana sve ove godine možete i do jeseni.

Kole

pre 7 godina

Pada Erdogan i turska vojska još jedan put ispunjava ustavnu dužnost i brani modernu Tursku od diktatora. Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.

Ime i Prezime

pre 7 godina

Председни Турске се помирио са Русима и следи ПУЧ! Тако је то у Нато чланицама!

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Francuska: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: najgori teroristicki napad u istoriji Francuske.

Italija: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: propade im najstarija i najpouzdanija banka, i sa sobom povuce petlju.

Turska: taman se Erdogan pomirio sa Putinom, kad ono: puc.

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...

tomtom

pre 7 godina

Jedino što mi pada na pamet kao mogući povod je to što je Erdogan obnovio odnose sa Rusijom. Verovatno su mu njegovi zapadni partneri zbog neposlušnosti napravili jedno "tursko proleće", "majdan" ili ako više volite 5 oktobar. A možda je samo vojsci dosta njegovog režima.

jedan Kecman

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..

Avanti prevaranti!

pre 7 godina

Samo 'liberalni' evro-retard može smatrati vojnu huntu putem do demokratije. Sećate se kako ste kmečali kao suknje, kad je onomad na Ušću održana ona paradica, a sad podvriskujete poput šiparica građanskom ratu (ne sumnjajte da će ga biti). Nekako mislim da ne bi bilo loše, makar šale radi, da se isto desi i ovde, da vidimo kako 'revolucionari' pune junačke gaće.

USA

pre 7 godina

Puč u Turskoj u toku! Vlada Turske je navodno svrgnuta od strane vojske, koja je preuzela kontrolu nad državom. A taman se Erdogan pomirio sa Putinom, koja slučajnost.

Darkstar

pre 7 godina

Građanskom se ratu mogu radovati samo idioti s bezalternativnog evropskog puta. Kad vas Vučić još malo počne peglati, nemojte kmećati, pa vi volite čvrstu ruku i silu, zar ne?

Humanoid

pre 7 godina

Kapirate li vi ove komenatre? Domaći 'čuvari zapadnih vrednosti' i svekolikih ljudskih prava, još jednom bacaju bisertje pred svine i priprostom plebsu pojašnjavaju da, ovaj put, međ' te vrednosti ima da smatramo i 'vojnu huntu'! Koje ste vi ništarije, sa sve PEŠČANIKOM i dekontaminatorkama. Obični Ljotićevci.

Igor

pre 7 godina

Da li bi neko pametan mogao da objasni zašto se ovo dešava? Jel to CIA ili šta? Kapiram zašto Erdogan smeta normalnim ljudima, ali kakav motiv ima neki brka u vojsci da izvede državni udar? Šta oni hoće?

drug Vucela

pre 7 godina

Zanimljivo je da mnogi ovde tvrde da puc nema veze sa Erdoganovim podvijanjem repa prema Rusima, vec vojska po ustavu stiti zemlju od Erdoganovog fundamentalizma. Pa taj Erdogan je fundamentalista godinama, a vojska godinama cutala i klanjala se vodji koji je verno sluzio kaubojima. Taman kad se sagnuo Rusima setila se vojska sta joj je ustavna obaveza, pa vele hajde da ne krsimo vise ustav hahahahaha kakva koincidencija, evo odmah sam poverovao!

posmatrac

pre 7 godina

Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.
(Kole, 15. jul 2016 23:01)
I šta onda? Da se vrati na nivo iz '90 kada su ih Čečeni za par sedmica pogazili. Nisu baš toliko ludi, kako bi ti želeo. Inače, podrška turskoj vojsci.
(ljudi svašta pišu, 15. jul 2016 23:50)

Rusija ne moze,to su nam braca..A odrska turskoj vojsci,da se Turska vraca na stanje pre Erdogana,kada je bila sve osim ekonomska sila..dvostruki arsini..

Zeljko

pre 7 godina

Francuska: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: najgori teroristicki napad u istoriji Francuske. Italija: vlada se sprema da digne sankcije Rusima, kad ono: propade im najstarija i najpouzdanija banka, i sa sobom povuce petlju.Turska: taman se Erdogan pomirio sa Putinom, kad ono: puc. Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02). Apsolutno se slazem....previse za slucajnosti....

dane

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio.
(Walter White, 15. jul 2016 22:37)

Sekularnost turske države je odavno narušena, nije ti ni malo sumnjivo što reaguju tek nakon Erdoganovog pomirenja sa Rusijom ? Mislite li da bi generali turske vojske, koja je članica NATO pakta, mogli da reaguju bez blagoslova iz SAD-a ? Gle čuda CNN-ov reporter izveštava iz Istanbula. :D

django

pre 7 godina

Treci svjetski rat se vodi, to je valjda jasno ko iole pali kefalo, doduse u nekome svome obliku, bez povika "juris" i bez jasne podijeljenosti raje na dobru i losu sto nas sve vise zbunjuje iz dana u dan...

Dino

pre 7 godina

Ovi sto dolje pisu da je to jer se Erdogan pomirio sa Rusima nemaju pojma. Taj isti. Erdogan ih je i zavadio sa Rusima.

Ovo se desava jer je Erdogan fundamentalista i megaloman koji vuce Tursku od onih Ataturkovih vrijednosti prema dzamahiriji. Daj Boze da uspje puc.

A nemojmo zaboraviti da je vojska u turskoj cuvar Ataturkovih principa, zato je ovaj Erdogan prije par godina napravio cistku generala. Osim toga Erdogan se zamjerio svima: od svoje vojske, pa Rusima, Amerima, komsijama, medijima itd.

Erdogan je idiot vjerski obojen i mora da ide.

CJ

pre 7 godina

Šta će biti, opametili se Turci, hoće modernu državu kakvu su do skora imali a ne nekakav zaostali pašaluk u šta bi se pretvorili pod ovim Erdoganom.
Sad mi je tek jasno zašto se iznenada okrenuo Putinu ali kasno.

Walter White

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio.

Protoss

pre 7 godina

Znaci treci je uveliko u toku...Ovo sto se desilo u Turskoj, je verovatno Erdoganov potez da sa Rusijom bude u sto bliskijim odnosima, pre nekoliko dana je kazao da ce dati svoju bazu iz koje ce Rusija bombardovati ISIS.I on skupo sada placa te poteze, svako priblizavanje Rusiji, amerikanci skupo naplacuju, vojska je deo NATO a i ona izvrsava naredjenja velikog brata...Cisto sumnjam da su rusi umesani u ovo, pogotovu u trenutku kada su obnovili odnose na jos bolji nacin.

C. Wright Mills

pre 7 godina

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee...
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02)

# Link komentara

Ti bese poslednjih 25 godina zivis u slobodarskoj severnoj koreji, sa povremenim selidbama u moskvu?

Ili ti je bese prebivaliste u mrskoj americi??
(razuma bez, 15. jul 2016 23:32)

Ovo je genije koji je i Noamu Comskom rekao da se seli iz Amerike u Sibir, svaki komentar mu je isti, ako razmisljas drugacije seli se, jedan dan u zivotu srpskog mediokriteta.

andreas kisser

pre 7 godina

Jedino što mi pada na pamet kao mogući povod je to što je Erdogan obnovio odnose sa Rusijom. Verovatno su mu njegovi zapadni partneri zbog neposlušnosti napravili jedno "tursko proleće", "majdan" ili ako više volite 5 oktobar. A možda je samo vojsci dosta njegovog režima.
(tomtom, 15. jul 2016 22:41)

alo ljudi, iskulirajte. nema ovo veze ni sa amerima, ni sa rusima. jednostavno erdogan je isuvise zabrazdio u islmizam, sto se na zalost sve vise oseca i na balkanu i ovo je mozda poslednji trenutak da ostaci vojske jos uvek verni sekularnom ataturkovom nasledju odbrane i sebe i drzavu. umesto sto se zanosite svetskim krivim drinama (da li je ovo u interesu putinu, ili steti kurdima), okrenite se samima sebi - turski uticaj na centralnom balkanu je dosad doneo vise stete nego koristi. u nasem je interesu da puc uspe, ali i interesu miliona dobrih, modernih turaka kojima zelim sve najbolje (secate se, to su pripadnici one gradjanske turske koji su vec pokusali ovo isto na miran nacin, protestima na taksimu, kada ste ih nazivali americkim placenicima i kako sve ne, jer ste tada po starom srpskom obicaju u diktatoru gledali idola)!

Brontosaurus

pre 7 godina

Izdvajaju se dve vrste komentara- 1) gradjanska opcija želi Turcima veću sekularnost, demokratiju i oštrinu u borbi protiv islamista, i 2) teorije zavere rusofila o uplivu Zapada zbog sve boljih odnosa sa Rusijom...

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 7 godina

Ne, ne...sve je to ipak samo proizvod moje paranoicno-konspirativne maste. Ipak je sve to samo slucajnost. Ama ne bi Vol Strit nikada uradio tako neso...neeee... 
(DEDA CVETKO, 15. jul 2016 23:02) 

# Link komentara 

Ti bese poslednjih 25 godina zivis u slobodarskoj severnoj koreji, sa povremenim selidbama u moskvu? 

Ili ti je bese prebivaliste u mrskoj americi??
(razuma bez, 15. jul 2016 23:32)

Pa? Ako zivi u USA ne sme da kritikuje sta? I jeste ceo Zapad iskvaren do srzi ali mora da se zivi majstore.Ja ili on od ideala nemamo nista.

ljudi svašta pišu

pre 7 godina

Nadamo se da će ruska vojska slijediti primjer i oboriti brata Putina.
(Kole, 15. jul 2016 23:01)
I šta onda? Da se vrati na nivo iz '90 kada su ih Čečeni za par sedmica pogazili. Nisu baš toliko ludi, kako bi ti želeo. Inače, podrška turskoj vojsci.

Neverovatno

pre 7 godina

Vojska po turskom ustavu stiti sekularnost turske drzave,ovo zato i nije toliko iznenadjujuce s obzirom da je Erdogan davno presao neke granice i pret da srusi modernu Tursku drzavu koju je jos Ataturk izgradio. 
(Walter White, 15. jul 2016 22:37) 

Sekularnost turske države je odavno narušena, nije ti ni malo sumnjivo što reaguju tek nakon Erdoganovog pomirenja sa Rusijom ? Mislite li da bi generali turske vojske, koja je članica NATO pakta, mogli da reaguju bez blagoslova iz SAD-a ? Gle čuda CNN-ov reporter izveštava iz Istanbula. :D
(dane, 15. jul 2016 23:34)

A jok, nego ce da izvestava iz Čaglavice... Da gledas svoje ruske programe video bi da i oni imaju izveštača sa lica mesta...

Sir Giles

pre 7 godina

Vojna hunta u Turskoj je bolje rešenje od Erdogana milion puta. Samo sam se pitao šta ovoliko čekaju. Ataturkova republika nije demokratija. A tek nije islamska džamalahirija.

Lista činjenica

pre 7 godina

Erdogan je trazio od Evrope novac za zadrzavanje izbeglica u zemlji inace bi ih slobodno propustio u Evropu.
Izvinio se Rusiji i otvorio mogućnost za izgradnju Turskog toka.
Ponudio da sa Rusijom zajedno učestvuje u akciji protiv ID.
Podržao Asada na vlasti do okončanja sukoba sa ID.
Kome bi mogao da zasmeta?

Millennium

pre 7 godina

Kako neki izvori iz Turske javljaju, puč je započeo oko 7 večeras, a informacije su sada počele da cure. Inače nije paranoja ako se pretpostavi da je ovo odgovor na pomirljivu politiku Rusije i Turske. Kao i kod svih velikih previranja, uslediće tona informacija i dezinformacija. Treba sačekati i videti šta se zaista dešava.

Ne ide do tako...

pre 7 godina

Oćemo li puč?
Kad?
Sabajle, ili noćas kad se svi zavuku ispod jorgana.
More, vala.
Kad?
Noćas, ko će se dizat sjutra.
Mašala.

BBK

pre 7 godina

Edrogan je otišao suviše daleko sa svojom muslimanskom agendom i umislio da ima apsolutnu vlast da radi sta hoce. Vojska je potpuno u pravu da makne ovoga islamistu i njegove jastrebove.

spok

pre 7 godina

Ovo je bre vojska! Ova vojska štiti državu, demokratiju i ljudska prava od islamista i militanata. Kamo sreće da smo mi imali čoveka kao što je bio Ataturk i vojsku koja štiti narod od zatucanih fanatika.

Granota

pre 7 godina

Sinovima Kemala Ataturka dosta Erdoganovog balansiranja između trulog Zapada i ISIS-a. Napred, Kemalovi sinovi, u borbu za sekularnu Tursku!!!

Ivan S

pre 7 godina

Ozbiljna država. Zna da prepozna kada vlast vuče u propast. Srbijo nisi ti džabe bila 500 godina pod ovom nacijom. Možda nisu kao mi lideri u regionu ali su spremni na sve što je mnogo važnije. Ako nije iscenirano, svaka čast za hrabrost. Junački.

Hddruue

pre 7 godina

Najjači su mi ovi što puč tumače kao odgovor zapada na to što se Ergogan pomirio s Rusima. Pa lik je prikriveni islamista, sarađivao je sa ID a u Turskoj je zaveo blagu verziju Šerijata. Bio je pretnja za ceo svet a njegov pad odgovara svima, i zapadu i Rusiji, a najviše Turskom narodu.

Miki

pre 7 godina

Imajte na umu ovo:
- Erdogan je na odmoru (kažu - u Marmarisu)
- američki državni sekretar je u Moskvi
- ceo svet je gledao u Nicu

Nema šta, tajming im je savršen.
I nemojte biti naivni i misliti da je ovo zbor "pomirenja sa Rusijom". Ovo se ne planira preko noći. Ovde su uloženi meseci i meseci pripreme i planiranja.

zoran

pre 7 godina

Jasno kao dan, cim je doslo do pomirenja Rusije i Turske, Amerika reauguje na uobicajni nacin.
(nora, 15. jul 2016 22:35

Pre ce biti da posle rusenja Suhoja Rusi I Ameri postigli dogovor da se Turci puste niz vodu.
Interesantno da danas, na dan drzavnog udara u Turskoj, Keri I Lavrov pricaju u Moskvi..!!?? Slucajno, ili komanduju zajedno iz istog centra..??
Erdogan se oteo kontroli I smeta Rusima, a I Amerima. Ovo je tursko prolece, o kojem sam pisao pre par meseci, te sada prisustvujemo kreiranju kurdske drzave.
Erdogan je stao u red Sadama Huseina, Gadafija, naseg SLobe, te osatlih "prijatelja" Amera.

ko je video zna

pre 7 godina

Ovi koji misle da su ameri uvijek iza svega gledaju previše filmova iz te zemlje...
(Caos, 15. jul 2016 23:48)

pa filmovi i sluze kao najava programa...

black

pre 7 godina

Ne radi se ovde o puchu koji su sekularisti izveli,vec puchu koji je Gulen izveo a on je vise radikalan od Erdogana. Jedino on ima te mehanizme ovo da izazove,plus americki covek,nakon sto mu je Turska zabranila ulaz u zemlju ameri mu pruzili utociste.

Aлександар

pre 7 godina

Другим речима, јужно крило НАТО затворило је улаз у Средоземно море за руске бродове.

St

pre 7 godina

Kapirate li vi ove komenatre? Domaći 'čuvari zapadnih vrednosti' i svekolikih ljudskih prava, još jednom bacaju bisertje pred svine i priprostom plebsu pojašnjavaju da, ovaj put, međ' te vrednosti ima da smatramo i 'vojnu huntu'! Koje ste vi ništarije, sa sve PEŠČANIKOM i dekontaminatorkama. Obični Ljotićevci.
(Humanoid, 15. jul 2016 23:27)
Kakvo brkanje pojmova. :D Kakve ima veze Pescanik sa Ljoticevcima?! Ljudi pisu ono sto znaju iz istorije. Nije prvi put da vojska svrgava vlast koja zeli da uvede islam u tursku. To nije nista novo samo je bilo pitanje vremena.

tusko

pre 7 godina

jos ima drzava gde vojska brani Demokratiju! U zadnje vreme previse modu da je Vodja odma postane i "Bog" koji preko zakona stoju nazalost :(

Nocni vuk

pre 7 godina

Državni udar se ne planira za tri dana pa da bude zbog pomirenja za Rusijom. Ko iole zna o ustavnoj ulozi vojske u Turskoj začuđen je što se ovo nije desilo ranije.
(Stanimir Branimir, 15. jul 2016 23:31)

Da, ali ni pomirenje se ne dogadja za tri dana. Kad je smenjen Davutoglu? Prica o pomirenju sa Rusima krenula je pre toga.
Ko iole zna o uticaju zapadnih sluzbi bezbednosti zna da ustavna uloga vojske postoji samo na papiru, ostalo se organizuje na mig Amera.

E da i onaj brat sto pomenu akumulatore, hvala mu, ulepsao mi vece :))

mk

pre 7 godina

Samo da znate da Turska vojska na to ima pravo od kad je uspostavljena Republika od strane Ataturka i ista je odvojena od drzave.

I treba da smene Erdogana koji 2016 godine vraca burke za razliku od Ataturka koji je 1928 skidao i pravio Evropsku Tursku.

Pantagruel

pre 7 godina

Војска га руши, а полиција и цивилна служба безбедности бране. Има ту предуслова за озбиљно крвопролиће. Моје мишљење је да га Амери "пуштају низ воду", само нисам сигуран да ли то чине због тога што је у свом лудилу отишао предалеко или зато што је напрасно кренуо да се мири са Путином.

poznavanje demokratije 0

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..
(jedan Kecman, 15. jul 2016 23:16)
Ocito jos nisi shvatio da zivis u 21. veku nove ere (a ne pre nove ere) u kojom se vlast osvojena na izborima ne sme zloupotrebljavati, misliti da mozes da radis sta hoces i da si siguran do sledecih izbora

dr Mabuse

pre 7 godina

Ovo je početak sunovrata turske ekonomije i uticaja na Balkan kao Bregzit. Miim da je prepotentni Erdogan preterao sa samoživošću.
Nadam se da neće biti građanskog rata.

cv

pre 7 godina

Ma nije ovo neka vest. Koji je ovo vojni puč po redu? Sve će opet biti po starom. Ovo je samo malo podsećanje na to kojom stazom Turska treba da ide, ništa više. Čim fundamentalisti malo dignu glavu eto je vojska, čuvar Ataturkovog nasleđa. Znači tresla se gora rodio se miš.

Alex

pre 7 godina

Bilo je pitanje vremena kada će se ovo dogoditi. Nema to veze za izvinjenjem Rusiji. Erdogan se ponašao kao diktator i vodio zemlju u prošlost...

to je to

pre 7 godina

Moderna Turska nije islamska dzamahirija, a Erdogan je upravo u tom pravcu krenuo. Umislio da je novi sultan. Ko ne poznaje modernu Tursku, treba da zna da je vojska cuvar Ustava i sekularne drzave i da je ovo bilo ocekivano. Tokom poslednje dve, tri godine Erdogan je sistemski urusavao Ustav, smanjivao nadleznosti demokratskim institucijama kao sto su Ustavni sud. Preterao je.

Stanimir Branimir

pre 7 godina

Državni udar se ne planira za tri dana pa da bude zbog pomirenja za Rusijom. Ko iole zna o ustavnoj ulozi vojske u Turskoj začuđen je što se ovo nije desilo ranije.

Udba

pre 7 godina

Ili krugovi iz vojske koji podrzavaju teroriste i za nastavak su rata protiv Kurda ili krugovi iz vojske koji su protiv politike Turske koja je skoro zaratila sa Rusijom, Sirijom,Irakom Iranom i Kurdima ili krugovi vojske kontrolisani iz NATO zbog zadnjih dana okretanje vlade Turske Siriji i Rusiji, vidjecemo.

Miki

pre 7 godina

E da je ovako nešto sprovedeno u SFRJ tamo negde '89...

Nadam se da će turska vojska izgurati ovo, a zatim ponovo uspostaviti sekularnu državu i obračunati se sa ISIS-om.

drug streljnikov

pre 7 godina

Pustio ga Putin niz vodu, manite se prepucavanja... Sve je to dogovor Rusije i SAD. Dugo je i trajao. Medjutim, ne bih sada bio u kozi saudijskom kralju i ostalima koji su podrzavali Islamsku državu... Ko zna cijom glavom su Ameri ovde trgovali?

Shommy82

pre 7 godina

Što neko već napisa odavno ga nije bilo. Ko zna istoriju Turske zna i da je vojni udar relativno česta pojava. Mislim da nema veze sa NATO-Rusija odnosima, već, opet da ponovim nekog od komentatora, ustavnoj odbrani sekularne države od povratka velikog uticaja religije u vodjenju iste.

nenad12

pre 7 godina

Cim se Erdogan okrenuo saradnji sa Rusijom, odmah drzavni udar.
(Dejan, 15. jul 2016 22:46)

Kako možeš da komentarišeš vest bez elementarnog znanja o dva pojma u toj vesti - Turska i vojni puč.Kakve veze Putin ima s tim i ako baš hoćeš da znaš Putin se sad sigurno slatko smeje jer je ovo odlična vest za svakog normalnog čoveka na svetu.Turska vojska je jedini čuvar Ataturkovih vrednosti i dužna je da izvede i puč ako su te vrednosti ugrožene a Erdogan ih itekako ugrožava.Ovo je možda i poslednji čas da se Turska spase i nadam se da će vojska u tome i uspeti.

Maximus

pre 7 godina

Ko osvoji televiziju osvojio je i moc plasiranja informacije, mi verovatno pravu istinu nikad necemo saznati.Dal je IZIS dal CIA dal KGB nikad saznati necemo

2+2=5

pre 7 godina

samo da se javim, da sam tu i citam vesti do imbecilnosti. a sto se turske tice stalo mi je k'o do turskog groblja, jer ce meni biti bolje za dve godine.
zasto sam spomenuo ove dve godine, pojma nemam ali mi se stalno mota po mislima. pre neki dan me zovu iz banke da pitaju kada cu uplatiti ratu za kredit hocu da kazem sutra a rekoh za dve godine, zena pita kada idemo na more ja opet za dve godine, doktor mi kaze moram pod hitno na dijalizu ja kao iz topa za dve godine. uskoro saljem novi komentar, za dve godine.

John

pre 7 godina

Председни Турске се помирио са Русима и следи ПУЧ! Тако је то у Нато чланицама!
(Ime i Prezime, 15. jul 2016 22:29)

Ovakve stvari se pripremaju mesecima. Nema to veze sa "pomirenjem".
Jednostavno, Erdogan je postao preskup za održavanje i pušten je niz vodu.
A ni Moskva neće imati ništa protiv.

Zeljko

pre 7 godina

Turska vojska je jos od Ataturka u amanet dobila ulogu cuvara sekularnosti turskog drustva. Skoro pa paradoksalno da je cuvar nej ecih demokratskih tekovina upravo vojska. Ali to puno govori o samim turcima i njihovoj naravi. Erdogan je u zatvor potrpao ceo vojni vrh i ocistio vojni vrh od onih koji bi ga mogli spreciti u nameri da stvori islamsku drzavu od turske a on sam da prigrabi svu vlast. U demokratskom smislu Erdogan je unazadio drzavu vise od sto godina. Nadam se iskreno , da ce turska vojska povratiti civilizacijske tekovine u tursko drustvo i to ne bi bilo prvi put u turskoj istoriji ..Inace , rec je o mocnoj vojnoj sili, sa dugogodisnjom vojnom tradicijom.

Зоран

pre 7 godina

Било је питање дана када ће турска војска извршити пуч против политичког руководства које нагиње ка исламизму. Војска је у Турској од времена Ататурка чувар секуларизма и противник оним снагама који би да од Турске створе исламистичку државу.

Preokret

pre 7 godina

Sad se vidi da je onaj nagli zaokret ka Rusiji ustvari pokusaj Erdogana da trazi zastitu od Putina,kada je saznao sta mu se sprema i da su ga Amerikanci pustili niz vodu

Nix

pre 7 godina

Jao, zato sto se izvinio Putinu...
Problem je sto je zbog svoje licne koristi surovao sa ISIS, boga pitaj sta im je obecavao, pa kad su mu Asad i Rusi poremetili planove u Siriji, nije mogao da ispuni obecanja, sto je dovelo do teroristickih napada. Pri tom, iz besa je gurnuo prst u oko Rusiji na najdebilniji nacin, usput se zamerivsi i Americi i EU, i naravno da posle posle napada na Ataturk neko u vojsci nasao normalan i rekao da je ovakvo stanje neodrzivo.
Dakle, nije problem izvinjenje Putinu, vec sto je ponizio i razvalio sopstvenu zemlju, pa je dosla u situaciju da svima mora da se izvinjava.
Sreca njihova, pa imaju vojsku.

padjine969

pre 7 godina

Ništa čudno za zemlje u kojima je vojska čuvar "demokratije".Turska je zemlja u kojoj je od strane velikog vođe i pobednika naprasno izvršena reforma i prepisan zapadni model demokratije ali je samo društvo ostalo tradicionalno.Godinama sputavani islamski radikalizam i manjinski problemirezultirali su da nakon Arapskog proleća u susedstvu i sama Turska postaje poprište sve većih sukoba.Generali čuvari poretka su procenili da je vreme da reaguju.

MK

pre 7 godina

Da se Turci puste niz vodu? A kako to, molim te? Tako što će da najure tiranina sa vlasti? Kakva lupetanja,brate moj! Kao da će Turska sada nestati.

ivan78bg

pre 7 godina

Zamislite scenu 1989 JNA hapsi predsednistvo u svi glavnim gradovima republike vojska sa tenkovima i vrse puc jer su to bili duzni po ustavu da rade.E to izgleda da radi po ko zna koji put Turska vojska.SAmo ovo mirise na krvoprolice jer Erdogana je apsolutista koji je ojacao dosta policiju na ustrb vojske kao nekad Sloba.

Saša

pre 7 godina

Ne mora ovaj puč da znači ništa loše. Turska ima tradiciju vojnih udara, a vojska generalno je protiv islamizacije i zalaže se za sekularnu državu. Erdogan je taj koji je potpalio islamske vatre u Turskoj ponovo, a veliki broj građana je protiv toga. Kladim se da su sada svi oni koji su protestvovali protiv Erdogana u građanskim protestima sada zadovoljni. To što se Erdogan malo približio Rusima, opet ne mora ništa da znači, možda je to bio samo potez očajnika koji pokušava da spasi turističku sezonu. Ali Erdogan je već dugo opasna pretnja i zaštitnik radikalnog islama (setite se šta je skoro pričao na državnoj televiziji o haremima i ulozi žena u društvu, kako se poneo kada je turska vojska oborila ruski avion). Čak bih bio sklon da poverujem da je ovo odlična vest ua Tursku i povratak građanskim vrednostima, a posredno veomaloša vest za radikalni islam pa i ISIS (koga Erdogan inače podržava)

Dex

pre 7 godina

Da li bi neko pametan mogao da objasni zašto se ovo dešava? Jel to CIA ili šta? Kapiram zašto Erdogan smeta normalnim ljudima, ali kakav motiv ima neki brka u vojsci da izvede državni udar? Šta oni hoće?
(Igor, 15. jul 2016 22:57)

Nije u pitanju sta hoce (pod uslovom daje ovo "klasican turski putsch"). Vojska se obicno bori protiv islamizacije i diktature, a Erdogan je vec doneo zvanicnu odluku da imenuje aerodrom po samom sebi. Poslednji u nizu suludih poteza. Pitao sam se kad ce poceti ovakvi dogadjaji vec neko vreme. A i jeste stvar tradicije, nazalost ili ne, kako kome.

Igor

pre 7 godina

@Kiki Nije bas za zezanje jer je pitanje ko su ljudi koji bi mogli da preuzmu kontrolu nad nuklearnim arsenalom NATO-a u Turskoj.
(Zulu, 15. jul 2016 23:02)

Da li zaista mislis da te bombe mogu da eksplodiraju/budu upotrebljene bez nekog americkog vojnika sa sifrom/kljucem? Ne budi naivan, pa nisu ameri sisali vesla da dele nuklearke okolo da ih baca ko stigne i kad stigne.

DedaMiloje

pre 7 godina

Vlada koje države će priznati tu novu pučističku vlast?Ni jedna.Očito je reč o ljudima izgubčjenim u vremenu i protoru koji još nisu shvatili da žive u 21 vjeku u kojem se vlast dobija i gubi na izborima a ne silom..
(jedan Kecman, 15. jul 2016 23:16)

Za tvoju informaciju svi zapadni mediji su podržali tursku vojsku.

ibrakadabra10

pre 7 godina

Evo pisem iz Istanbula, u toku je vojni udar od jednog dela vojske. Tenkovi su na ulice,deo vojske je izasao na ulice,sve zatvoreno.Mostovi,aerodrom...Videcemo sta ce bit..

keza

pre 7 godina

Jao, zato sto se izvinio Putinu...
Problem je sto je zbog svoje licne koristi surovao sa ISIS, boga pitaj sta im je obecavao, pa kad su mu Asad i Rusi poremetili planove u Siriji, nije mogao da ispuni obecanja, sto je dovelo do teroristickih napada. Pri tom, iz besa je gurnuo prst u oko Rusiji na najdebilniji nacin, usput se zamerivsi i Americi i EU, i naravno da posle posle napada na Ataturk neko u vojsci nasao normalan i rekao da je ovakvo stanje neodrzivo.
Dakle, nije problem izvinjenje Putinu, vec sto je ponizio i razvalio sopstvenu zemlju, pa je dosla u situaciju da svima mora da se izvinjava.
Sreca njihova, pa imaju vojsku.
(Nix, 15. jul 2016 23:26) # Link komentara
Ja bih rekao da imaju castan oficirski kadar

Vladan

pre 7 godina

@Kiki Nije bas za zezanje jer je pitanje ko su ljudi koji bi mogli da preuzmu kontrolu nad nuklearnim arsenalom NATO-a u Turskoj.
(Zulu, 15. jul 2016 23:02)

@Zulu
U Turskoj nema nuklearnog oružja NATO-A. Ono je povučeno nakon sporazuma Kenedi-Hruščov u vezi sa kubanskom krizom.

bb

pre 7 godina

ibrakadabra10, nema nista. Generalno vlade savjetuju svoje gradjane da ne izlaze na ulicu. Aerodromi ne rade, u citavoj zemlji. good luck. ostani u zatvorenom.

TTD

pre 7 godina

Ne znam da li gresim, ali cini mi se da je turska vojska imala (ili i dalje ima) ustavnu obavezu da izvrsi drzavni udar ukoliko na vlast dodju islamisti kako bi zastitila sekularno drzavno uredjenje.
Ako je to slucaj, onda vijska postupa po ustavu.

tony

pre 7 godina

a pa nije ga odavno bilo. nista novo za nas malo starije. ovo je kod turaka ko dobar dan. malo malo pa vojska uzme stvar u svoje ruke. bas me zanima na sta ce ovo da izadje.

Maratonac

pre 7 godina

Hej komentatori!!!! Morate da shvatite jednu stvar a to je da je Turska vojska u Nato alijansi, ajd sad razmislite malo pa onda komentarisite.