Subota, 09.07.2016.

17:53

Tajna Tunguske: Najveća eksplozija u istoriji i dalje misterija

Izvor: B92

Tajna Tunguske: Najveæa eksplozija u istoriji i dalje misterija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

СЕНОВИЋ

pre 7 godina

Метан, једноставно метан. Има га у неограниченим количинма у Сибиру.

lalegator

pre 7 godina

Ova eksplozija je misterija samo zbog jedne neobicne pojave!
Tamo gde je centar eksplozije,
umesto da se nadje udubljenje
nalazi se ispupcenje kao mini vulkan!

Zanimljivo je i to da nacin na koji su stabla popadala ne odgovara udarnom talasu koji je dosao odozgo

A najneobicnije je to sto su stabla u precniku od oko 1km pala ka centru eksplozije blago zarotirana, a sva dalja su pala suprotno.

ovo je definitivno posledica neke eksplozija
ali kakve jos niko tacno ne zna
inace danas je to jos uvek zabranjena zona
i bez specijalne dozvole se ne moze uci

neutralni felsh

pre 7 godina

Tragedija ove nacije(izgleda neizbezzna!) je u tome shto na hiljadu "teslinih" komentara-dolazi SAMO JEDAN OVAKAV!!!...ali,'SAPIENTI SAT'!....Hvala ,druzze, na suvislom komentaru,koji je uchinio da saznam eto,josh jednu stvar koju nisam znao!...
(ten yard penalty, 10. jul 2016 10:02)


pisi kao sto govoris, molim te... sa kvacicama ili bez njih.

ten yard penalty

pre 7 godina

https://www.youtube.com/watch?v=0yY34uWty_0

Njihovi ulazni podaci su drugaciji ali verujem verodostojniji.
(Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 09. jul 2016 20:36)

Tragedija ove nacije(izgleda neizbezzna!) je u tome shto na hiljadu "teslinih" komentara-dolazi SAMO JEDAN OVAKAV!!!...ali,'SAPIENTI SAT'!....Hvala ,druzze, na suvislom komentaru,koji je uchinio da saznam eto,josh jednu stvar koju nisam znao!...

aladin

pre 7 godina

Krenuli su znalci sa Tesla teorijama..ja stvarno ne znam ovi naucnici sto gube vreme..pitajte na b92 komentarima, sve ce da vam objasne...ccc

Pundit

pre 7 godina

Ni meteor, ni kometa, niti Tesla ima veze sa uzrokom ove katastrofe. U pitanju je redak i na Zemlji verovatno više nemoguć prirodni fenomen megamunje. Nemoguć jer je zagađenje (prvenstveno radioaktivno) promenilo dielektrična svojstva atmosfere i takve munje na Zemlji više ne mogu da se stvore. Na Jupiteru ili Veneri su takve munje normalne i česte, na Zemlji su i pre bile redak, ali sasvim normalan prirodni fenomen.
Suprotno verovanju, ni obične munje nisu sasvim izučen fenomen, a kompjuterske simulacije rađene za te potrebe ukazuju da je moguća ogromna akumulacija statičkog elektriciteta koja se normalnim munjama prazni. Kada nema atmosferskih uslova za mnogo malih, desi se par velikih čija je energija i razorna moć ogromna.

Garo

pre 7 godina

Mozda je interesantno sta o ovoj temi ima da kaze Vasilij Uvarov, sef odeljenja za NLO istrazivanja Ruske akadmije nauka.
(absolutezero, 09. jul 2016 20:37)
Valjda Valeri Uvorov?

aleks

pre 7 godina

Ne znam zadso svi lupate minuse kada neko pomene Teslu u vezi ovoga.Pa niko od ovih ljudi koji ga pominju nije to izmislio,vec cuo da je Tesla dovodjen u vezi sa ovom eksplozijom.Nije obicna raja povezivala Teslu sa ovim vec ozbiljni naucnici su pominjali mogucnost njegove umesanosti u ovo.Tesla je neposredno pre ove eksplozije posecivao bas te oblasti.........

neutralni felsh

pre 7 godina

Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.
(Strava!, 09. jul 2016 20:15)


ne, ali jos je gore sto sledimo tudja mesecarenja, kod toliko svojih ;)

pitanje

pre 7 godina

Uđem da pročitam komentare i 90% o Nikoli Tesli. Šta? Da li je moguće da nama Srbima jednostavno objašnjenje nije dovoljno, i da iza apsolutno svega mora da stoji neka zavera. I nije tačno da nije bilo žrtava. Ako se ne varam poginulo je troje ljudi. Stari bračni par i još jedan čovek.
(Millennium, 9. jul 2016 20:00)

Ne znam sta se dogodilo u Tunguskoj, ali pitanje na temu zavere za tebe i sve tvoje istomisljenike - kako da verujes u "jednostavna objasnjenja" kada svakodnevno saznajemo da su ona od pre par godina bila lazna. Sta ces bolji dokaz od svakodnevnih pohvala zapadnih zvanicnika na racun svih nasih vlasti nakon 5. oktobra, a svi smo svedoci da se zemlja ruinirala i da smo dodatno osiromasili?! Najnoviji primer na svetskom nivou je Blerovo priznanje da je lagao kada je rekao da Irak ima oruzje za masovno unistenje. Za Blera nema krivicne odgovornosti, a Irak je danas ruiniran i mnogi su izginuli. I naravno, kada nas je 2003. uveravao da je neophodno napasti Irak, zahvaljujuci sopstvenom iskustvu od 1999. Srbi mu nisu verovali. Znali su da laze kao sto je lagao i o neophodnosti bombardovanja Srbije. To je i sam priznao 13 godina kasnije. A kako se osecaju svi oni koji su mu verovali? Pomisle li nekada na stotine hiljada mrtvih u Iraku?

Djordje

pre 7 godina

"Od spekulacije da je rec o natprirodnoj pojavi"? Kojoj pojavi? Da nije mozda bog pr*no? Kakvo lupetanje Ko je to spekulisao, pecinski ljudi?.

"Kucaj i otvoriće ti se!" - Ako nešto ne znaš: zakucaj, ali jako da Gazda jasno čuje!

pre 7 godina

Ovo je kao prvo jasno svakom sa mrvom soli pod skalpom, delo čoveka! Priroda ne deluje matematički i geometrijski savršeno. Taj aspekt prirode isključivo je moguć kroz čoveka!

Drugo, i zbog veličine eksplozije, ALI I MESTA, kao i to da NIJE BILO LJUDSKIH ŽRTVI, jasno je da je čovek delovao, jedno svesno i savesno biće!

Dakle to je uradio Č-O-V-E-K!

Koliko ljudi znate da su mogli imati takav dar, i da su uporedo u tim godinama bili živi? Ja jednog jedinog, a i da nije bio živ, ovako nešto moglo se desiti samo posle njega, ne pre(mada i ovo prvo nije skroz sigurno). Možda se moglo, kao što i jeste, desiti samo sa njim!

Ovo je delo (be)smrtnika, izuzetnog nadarenog i uzvišenog duha, Srbina u korenu svome i zna mu se i ime i prezime!

Svaka misterija dostupna je onom ko kuca. Ma koliko svi imali divljenje ka Tesli, ipak je pre nejga bio mnogo veći alhemičar i revolucionar ISKLJUČIVO NENASILNIM PUTEM KROZ IDEJU! Zvao se Isus, po raspeću i vaskrsavanju Hristos!

Taj je pokrenuo unutrašnje energije čoveka, taj je dao ljubav kao struju koja je moćnija od svog elektriciteta u kosmosu, otvorio nam je ponovo vrata nazad ka Bogu što sva pamet Teslina nije u mogućnosti. Zajedničko im je to što su menjali sliku sveta, što su bili poslanici sa jasnim smislom svog života, što su bili u harmoniji sa Onim od kog su poslati i što su oboje došli iz malih, stradalničih, ali izuzetno moćnih, jakih i darovitih NEBESKIH NARODA!

I ovaj uvišeniji, stradalniji i vredniji je rekao:

Zoran

pre 7 godina

Radi se o tome da je Tesla sa Venderklif tornja poslao 1 teravat na tu stranu zrak smrti. Tri meseca pre eksplozije je poslao svog saradnika u vasingtonsku kongresnu biblioteku da trazi mape Sibira.

razuma bez

pre 7 godina

Tesla je jednom prilikom izjavio da je u mogucnosti da planetu zemlju razdvoji na pola. Tunguska explozija je bila samo experiment.
(DzakoviPoredPuta, 9. jul 2016 20:11)

Ja sam cuo da Djokovic danas radi na tome...

Aлександар

pre 7 godina

Зна се шта је само се намерно ствара фама. Изведен је експеримент са једном врстон Теслиног осцилатора. То нешто је постојало као експеримент у Њујорку када су за само неколико секунди настале штете на зградама биле еквивалент умерено јаком земљотресу. Када је примећено шта се дешава и шта може да се деси, експеримент је прекунут. Други такав експеримент се десио у Сибиру са осцилатором неколико десетина пита веће снаге.

murajsam

pre 7 godina

ma nije nego....pa valjda bi neko video taj meteor ili kometu....jedino objasnjenje je Tesla i njegovi poznati esperimenti....posle ovoga on je i odustao od daljih eksperimenata jer je znao da je on ovo izveo

Pundit

pre 7 godina

Tesla nema nikakve veze sa uzrokom tunguske katastrofe. Njegovo interesovanje za fenomen se moglo očekivati zbog posledica, jer u pitanju jeste gigantsko električno pražnjenje, ali prirodnog porekla kao takozvana "megamunja". Laički rečeno, eksplodiralo je nebo. Nikakav meteor, nikakva kometa.
Paradoksalno, pošto je atmosfera danas nepovratno zagađena, ne mogu da se stvore uslovi za megamunje, odnosno praženjenje statičkog elektriciteta se obavi mnogo pre nego što može da se akumulira u dovoljnoj meri. Današnje munje su varnice u odnosu na munje "stare Zemlje".
Kada je reč o zagađenju, pre svega se to odnosi na nuklearno zagađenje koje je promenilo dielektrična svojstva atmosfere. Nekada je na Zemlji prirodna lančana reakcija i spontano nuklearno zračenje bilo izuzetna retkost, tek nedavno je i otkriveno da se uopšte i dešavalo.

Dakle, ni "atomski đavo" nije totalno crn. Brojne besmislene atomske probe i katastrofe su dovele do černobiljske katastrofe, ali slučajno sprečile onakve kao što je bila tunguska.

ajde vise...

pre 7 godina

Pa čućeš teorije od Srba, ali to nisu Srpske teorije... oni ih samo prenose.
Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.
(Strava!, 9. jul 2016 20:15)

Nismo izmislili, ali smo svim srcem prigrlili, kao da je nase.

toni

pre 7 godina

Ova misterija je resena 2 puta, to mozete pronaci na netu. Analiza zemljista i ostataka je pokazala da se radi o meteoritu. Nista spektakularno, vanzemaljci, Tesla itd. Samo meteorit. Poz

bukač

pre 7 godina

Kometa, led, sagorevanje, ovo-ono...izgleda da niko ne čita ceo članak nego samo deo koji mu odgovara pa ću stoga da Vam ponovim jedan deo a nek' neko od stručnjaka objasni:
"Ipak, udarni talasi stigli su čak do Engleske, a ljudi u Aziji su tvrdili da je napolju bilo dovoljno vidljivo da se čitaju novine i to sve do ponoći. "

Millennium

pre 7 godina

Uđem da pročitam komentare i 90% o Nikoli Tesli. Šta? Da li je moguće da nama Srbima jednostavno objašnjenje nije dovoljno, i da iza apsolutno svega mora da stoji neka zavera. I nije tačno da nije bilo žrtava. Ako se ne varam poginulo je troje ljudi. Stari bračni par i još jedan čovek.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Postoji jednostavan program za izracunavanje efekata udara svemirskog objekta o Zemlju

http://impact.ese.ic.ac.uk/ImpactEffects/

pa kad ubacimo pretpostavljene podatke, precnik projektila 200m, brzina udara 30 km/s, ugao udara 20 stepeni, projektil od leda, podloga od kristalnih stena, dobijamo da:

- se takav udar desava negde na Zemlji u proseku svakih 46000 godina
- raspad komete pocinje na visini 90 km
- konacni raspad se desava na visini od 50m, pri cemu fragmenti imaju brzinu 1.65 km/s
- ne formira se krater
- na udaljenosti 50 km od udara vazdusni udar stize posle manje od 3 minuta, natpritiskom od 0.35 bara (!) i brzinom vetra od 260 km/h; do 90% drveca je oboreno, a ostatku otkinuto granje i lisce;
- na udaljenosti od 100 km pucanj je jacine 81 dB i stakla pucaju.

(niski ugao udara je pretpostavljen na osnovu tvrdnji o sjajnim oblacima koji verovatno poticu od kometnog materijala iz duge niske putanje). Ulazni podaci su moja pretpostavka ilustracije radi.

SANDIA je americka laboratorija za nacionalnu sigurnost koja raspolaze mocnim superkompjuterima. Pre nekih 8 godina su objavili rezultate simulacija udara takvog projektila i pokazali kako se formira strahovit vazdusni udar cak i kad projektil ne stigne do tla.

https://www.youtube.com/watch?v=0yY34uWty_0

Njihovi ulazni podaci su drugaciji ali verujem verodostojniji.

Strava!

pre 7 godina

Ajmo Srbi da čujemo teorije!
(Pop, 9. jul 2016 18:19)

Evo ga još jedan što je prosvetljen i SVE zna.
Pa čućeš teorije od Srba, ali to nisu Srpske teorije... oni ih samo prenose.
Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 7 godina

Pogledajte dokumentarac 
Nikola Tesla Tunguska invazija pa ce vam biti jasno.
(misotnt, 09. jul 2016 18:23)

Sta ce nam biti jasno? Ti mislis da je svaki dokumentarac na Youtube naucno validan i pokriven dokazima? Nema sanse. 80% je tesko djubre sa bombasticnim naslovima zarad viewova. Ali naravno da ima odlicnih da se probere.Eno ti Velimir Abtamovic usta mu puna Tesle,covek opterecen Teslom,tu ima teskih baljezgarija. Iako je ovo samo teorija,moze da bude da se desilo.Po nekom mom saznanju i nekoj mojoj logici,Tesla je imao znanje koje nije sa ovoga sveta.

St

pre 7 godina

Zaista ljudi pa jeste li vi normaln?! Pa kakav Nikola Tesla?! Da li moguce da je Srbija postala toliko neobrazovana. Kao da smo Avganistan. Obrazujte se u skolama a ne u Trecem Oku!

sofronije prepametni

pre 7 godina

jbg ja bih voleo da je ona teorija o tesli i mapama iz biblioteke koje je uzimao malo pre ovog događaja.
međutim...
više verovatna je teorija komete (led). kao onaj događaj pre par godina u rusiji. nebesko telo sa tolikom brzinom bukvalno sabije vazduh ispred sebe u neprobojni zid i eksplodira u sudaru sa njim. pošto je to telo sastavljeno od leda, posle nekog (toplog) vremena dokazi jednostavno nestanu ;)

jaraccc

pre 7 godina

ima jedan dokumentarac na yt,ruski,o nikoli tesli..i bas ima teorije o ovoj prici,kao da je on iz svoje laboratorije u americi to izazvao.ko hoce neka pogleda,zanimljivo i vrlo moguce.

Boki

pre 7 godina

Ja vjerujem da je u pitanju bio eksperiment Nikole Tesle i njegovoj biografiji od Margaret Cejni pominje se ovaj dogadjaj kao jedan od njegovih eksperimenata. Niko od ljudi nije stradao a Tesla je upravo izabrao taj dioo svijeta kako niko ne vi stradao.

Trovach

pre 7 godina

Ako je eksplozija mnogo manjeg meteor(it)a-nisam bas siguran kako da ga nazovem, jer nije pao na Zemlju, ali skoro- mogla u Celjabinsku da napravi toliku stetu i povrede, zasto neki malo veci ne bi mogao povaljati hiljade kvadratnih kilometara sume, a kratera nema jer nije ni stigao do tla.

neutralni felsh

pre 7 godina

ovo nikad i nije bila misterija u pravom smislu reci, od pocetka se smatralo da se radi o posledici udara relativno omanjeg asteroida.

Biće ih još

pre 7 godina

Najrealnije je da je to bila atmosferska eksplozija prilično velike komete sačinjene uglavnom od leda, manjih stena (koje su u eksploziji potpuno raznete i rasute) i kosmičke prašine od raznih minerala. Zato na terenu nema vidljivih tragova udara niti značajnijih ostataka kojih bi svakako bilo da je u pitanju meteorit a s obzirom na ogromnu jačinu eksplozije. Inače kroz istoriju, prateći još od par hiljada godina pre nove ere, potvrđeno je da svaki prolazak komete koji je vidljiv sa Zemlje, najavljuje neku veliku promenu (uglavnom nesreću) vladarima ili narodima. Eksplozija ove komete na Zemlji 1908. zajedno sa prolazom Halejeve komete 1910, je najavila najveće nesreće i društvene-državne promene u istoriji čovečanstva dosad: I i II svetski rat. Šta su najavile Halejeva kometa 1986. i Čeljabinski meteorit 2013. zaključite sami.

mile

pre 7 godina

Pa ako je toliko sati bilo svetlo onda je to vestacki uradjeno. Kako kometa toliko dugo sija? Sumnja se i jos nesto a niste naveli ovde. Nemacki naucnik je za vreme tog dogadjaja belezio ritmicke promene zemljinog magnetnog polja sto je verovatno posledica eksperimenata na Long Ajlendu. Neko je "nekako" pumpao energiju i cilljao to mesto od prilike naravno.

Bane

pre 7 godina

A Nikola Tesla. Pa postoje zapisi po kome je on tražio naj manje naseljeno mesto na svetu gde moze da testira svoj izum. Čak je išao da vidi koliku štetu je napravio. Kažu da, kada je video mesto eksplozije, da je bio veoma uznemiren i uništio je sve radove na tu temu.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Postoji jednostavan program za izracunavanje efekata udara svemirskog objekta o Zemlju

http://impact.ese.ic.ac.uk/ImpactEffects/

pa kad ubacimo pretpostavljene podatke, precnik projektila 200m, brzina udara 30 km/s, ugao udara 20 stepeni, projektil od leda, podloga od kristalnih stena, dobijamo da:

- se takav udar desava negde na Zemlji u proseku svakih 46000 godina
- raspad komete pocinje na visini 90 km
- konacni raspad se desava na visini od 50m, pri cemu fragmenti imaju brzinu 1.65 km/s
- ne formira se krater
- na udaljenosti 50 km od udara vazdusni udar stize posle manje od 3 minuta, natpritiskom od 0.35 bara (!) i brzinom vetra od 260 km/h; do 90% drveca je oboreno, a ostatku otkinuto granje i lisce;
- na udaljenosti od 100 km pucanj je jacine 81 dB i stakla pucaju.

(niski ugao udara je pretpostavljen na osnovu tvrdnji o sjajnim oblacima koji verovatno poticu od kometnog materijala iz duge niske putanje). Ulazni podaci su moja pretpostavka ilustracije radi.

SANDIA je americka laboratorija za nacionalnu sigurnost koja raspolaze mocnim superkompjuterima. Pre nekih 8 godina su objavili rezultate simulacija udara takvog projektila i pokazali kako se formira strahovit vazdusni udar cak i kad projektil ne stigne do tla.

https://www.youtube.com/watch?v=0yY34uWty_0

Njihovi ulazni podaci su drugaciji ali verujem verodostojniji.

St

pre 7 godina

Zaista ljudi pa jeste li vi normaln?! Pa kakav Nikola Tesla?! Da li moguce da je Srbija postala toliko neobrazovana. Kao da smo Avganistan. Obrazujte se u skolama a ne u Trecem Oku!

Strava!

pre 7 godina

Ajmo Srbi da čujemo teorije!
(Pop, 9. jul 2016 18:19)

Evo ga još jedan što je prosvetljen i SVE zna.
Pa čućeš teorije od Srba, ali to nisu Srpske teorije... oni ih samo prenose.
Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.

toni

pre 7 godina

Ova misterija je resena 2 puta, to mozete pronaci na netu. Analiza zemljista i ostataka je pokazala da se radi o meteoritu. Nista spektakularno, vanzemaljci, Tesla itd. Samo meteorit. Poz

Millennium

pre 7 godina

Uđem da pročitam komentare i 90% o Nikoli Tesli. Šta? Da li je moguće da nama Srbima jednostavno objašnjenje nije dovoljno, i da iza apsolutno svega mora da stoji neka zavera. I nije tačno da nije bilo žrtava. Ako se ne varam poginulo je troje ljudi. Stari bračni par i još jedan čovek.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 7 godina

Pogledajte dokumentarac 
Nikola Tesla Tunguska invazija pa ce vam biti jasno.
(misotnt, 09. jul 2016 18:23)

Sta ce nam biti jasno? Ti mislis da je svaki dokumentarac na Youtube naucno validan i pokriven dokazima? Nema sanse. 80% je tesko djubre sa bombasticnim naslovima zarad viewova. Ali naravno da ima odlicnih da se probere.Eno ti Velimir Abtamovic usta mu puna Tesle,covek opterecen Teslom,tu ima teskih baljezgarija. Iako je ovo samo teorija,moze da bude da se desilo.Po nekom mom saznanju i nekoj mojoj logici,Tesla je imao znanje koje nije sa ovoga sveta.

neutralni felsh

pre 7 godina

ovo nikad i nije bila misterija u pravom smislu reci, od pocetka se smatralo da se radi o posledici udara relativno omanjeg asteroida.

sofronije prepametni

pre 7 godina

jbg ja bih voleo da je ona teorija o tesli i mapama iz biblioteke koje je uzimao malo pre ovog događaja.
međutim...
više verovatna je teorija komete (led). kao onaj događaj pre par godina u rusiji. nebesko telo sa tolikom brzinom bukvalno sabije vazduh ispred sebe u neprobojni zid i eksplodira u sudaru sa njim. pošto je to telo sastavljeno od leda, posle nekog (toplog) vremena dokazi jednostavno nestanu ;)

Trovach

pre 7 godina

Ako je eksplozija mnogo manjeg meteor(it)a-nisam bas siguran kako da ga nazovem, jer nije pao na Zemlju, ali skoro- mogla u Celjabinsku da napravi toliku stetu i povrede, zasto neki malo veci ne bi mogao povaljati hiljade kvadratnih kilometara sume, a kratera nema jer nije ni stigao do tla.

Boki

pre 7 godina

Ja vjerujem da je u pitanju bio eksperiment Nikole Tesle i njegovoj biografiji od Margaret Cejni pominje se ovaj dogadjaj kao jedan od njegovih eksperimenata. Niko od ljudi nije stradao a Tesla je upravo izabrao taj dioo svijeta kako niko ne vi stradao.

jaraccc

pre 7 godina

ima jedan dokumentarac na yt,ruski,o nikoli tesli..i bas ima teorije o ovoj prici,kao da je on iz svoje laboratorije u americi to izazvao.ko hoce neka pogleda,zanimljivo i vrlo moguce.

Bane

pre 7 godina

A Nikola Tesla. Pa postoje zapisi po kome je on tražio naj manje naseljeno mesto na svetu gde moze da testira svoj izum. Čak je išao da vidi koliku štetu je napravio. Kažu da, kada je video mesto eksplozije, da je bio veoma uznemiren i uništio je sve radove na tu temu.

Biće ih još

pre 7 godina

Najrealnije je da je to bila atmosferska eksplozija prilično velike komete sačinjene uglavnom od leda, manjih stena (koje su u eksploziji potpuno raznete i rasute) i kosmičke prašine od raznih minerala. Zato na terenu nema vidljivih tragova udara niti značajnijih ostataka kojih bi svakako bilo da je u pitanju meteorit a s obzirom na ogromnu jačinu eksplozije. Inače kroz istoriju, prateći još od par hiljada godina pre nove ere, potvrđeno je da svaki prolazak komete koji je vidljiv sa Zemlje, najavljuje neku veliku promenu (uglavnom nesreću) vladarima ili narodima. Eksplozija ove komete na Zemlji 1908. zajedno sa prolazom Halejeve komete 1910, je najavila najveće nesreće i društvene-državne promene u istoriji čovečanstva dosad: I i II svetski rat. Šta su najavile Halejeva kometa 1986. i Čeljabinski meteorit 2013. zaključite sami.

mile

pre 7 godina

Pa ako je toliko sati bilo svetlo onda je to vestacki uradjeno. Kako kometa toliko dugo sija? Sumnja se i jos nesto a niste naveli ovde. Nemacki naucnik je za vreme tog dogadjaja belezio ritmicke promene zemljinog magnetnog polja sto je verovatno posledica eksperimenata na Long Ajlendu. Neko je "nekako" pumpao energiju i cilljao to mesto od prilike naravno.

ajde vise...

pre 7 godina

Pa čućeš teorije od Srba, ali to nisu Srpske teorije... oni ih samo prenose.
Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.
(Strava!, 9. jul 2016 20:15)

Nismo izmislili, ali smo svim srcem prigrlili, kao da je nase.

Djordje

pre 7 godina

"Od spekulacije da je rec o natprirodnoj pojavi"? Kojoj pojavi? Da nije mozda bog pr*no? Kakvo lupetanje Ko je to spekulisao, pecinski ljudi?.

neutralni felsh

pre 7 godina

Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.
(Strava!, 09. jul 2016 20:15)


ne, ali jos je gore sto sledimo tudja mesecarenja, kod toliko svojih ;)

Aлександар

pre 7 godina

Зна се шта је само се намерно ствара фама. Изведен је експеримент са једном врстон Теслиног осцилатора. То нешто је постојало као експеримент у Њујорку када су за само неколико секунди настале штете на зградама биле еквивалент умерено јаком земљотресу. Када је примећено шта се дешава и шта може да се деси, експеримент је прекунут. Други такав експеримент се десио у Сибиру са осцилатором неколико десетина пита веће снаге.

aladin

pre 7 godina

Krenuli su znalci sa Tesla teorijama..ja stvarno ne znam ovi naucnici sto gube vreme..pitajte na b92 komentarima, sve ce da vam objasne...ccc

ten yard penalty

pre 7 godina

https://www.youtube.com/watch?v=0yY34uWty_0

Njihovi ulazni podaci su drugaciji ali verujem verodostojniji.
(Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 09. jul 2016 20:36)

Tragedija ove nacije(izgleda neizbezzna!) je u tome shto na hiljadu "teslinih" komentara-dolazi SAMO JEDAN OVAKAV!!!...ali,'SAPIENTI SAT'!....Hvala ,druzze, na suvislom komentaru,koji je uchinio da saznam eto,josh jednu stvar koju nisam znao!...

Zoran

pre 7 godina

Radi se o tome da je Tesla sa Venderklif tornja poslao 1 teravat na tu stranu zrak smrti. Tri meseca pre eksplozije je poslao svog saradnika u vasingtonsku kongresnu biblioteku da trazi mape Sibira.

murajsam

pre 7 godina

ma nije nego....pa valjda bi neko video taj meteor ili kometu....jedino objasnjenje je Tesla i njegovi poznati esperimenti....posle ovoga on je i odustao od daljih eksperimenata jer je znao da je on ovo izveo

pitanje

pre 7 godina

Uđem da pročitam komentare i 90% o Nikoli Tesli. Šta? Da li je moguće da nama Srbima jednostavno objašnjenje nije dovoljno, i da iza apsolutno svega mora da stoji neka zavera. I nije tačno da nije bilo žrtava. Ako se ne varam poginulo je troje ljudi. Stari bračni par i još jedan čovek.
(Millennium, 9. jul 2016 20:00)

Ne znam sta se dogodilo u Tunguskoj, ali pitanje na temu zavere za tebe i sve tvoje istomisljenike - kako da verujes u "jednostavna objasnjenja" kada svakodnevno saznajemo da su ona od pre par godina bila lazna. Sta ces bolji dokaz od svakodnevnih pohvala zapadnih zvanicnika na racun svih nasih vlasti nakon 5. oktobra, a svi smo svedoci da se zemlja ruinirala i da smo dodatno osiromasili?! Najnoviji primer na svetskom nivou je Blerovo priznanje da je lagao kada je rekao da Irak ima oruzje za masovno unistenje. Za Blera nema krivicne odgovornosti, a Irak je danas ruiniran i mnogi su izginuli. I naravno, kada nas je 2003. uveravao da je neophodno napasti Irak, zahvaljujuci sopstvenom iskustvu od 1999. Srbi mu nisu verovali. Znali su da laze kao sto je lagao i o neophodnosti bombardovanja Srbije. To je i sam priznao 13 godina kasnije. A kako se osecaju svi oni koji su mu verovali? Pomisle li nekada na stotine hiljada mrtvih u Iraku?

neutralni felsh

pre 7 godina

Tragedija ove nacije(izgleda neizbezzna!) je u tome shto na hiljadu "teslinih" komentara-dolazi SAMO JEDAN OVAKAV!!!...ali,'SAPIENTI SAT'!....Hvala ,druzze, na suvislom komentaru,koji je uchinio da saznam eto,josh jednu stvar koju nisam znao!...
(ten yard penalty, 10. jul 2016 10:02)


pisi kao sto govoris, molim te... sa kvacicama ili bez njih.

bukač

pre 7 godina

Kometa, led, sagorevanje, ovo-ono...izgleda da niko ne čita ceo članak nego samo deo koji mu odgovara pa ću stoga da Vam ponovim jedan deo a nek' neko od stručnjaka objasni:
"Ipak, udarni talasi stigli su čak do Engleske, a ljudi u Aziji su tvrdili da je napolju bilo dovoljno vidljivo da se čitaju novine i to sve do ponoći. "

razuma bez

pre 7 godina

Tesla je jednom prilikom izjavio da je u mogucnosti da planetu zemlju razdvoji na pola. Tunguska explozija je bila samo experiment.
(DzakoviPoredPuta, 9. jul 2016 20:11)

Ja sam cuo da Djokovic danas radi na tome...

aleks

pre 7 godina

Ne znam zadso svi lupate minuse kada neko pomene Teslu u vezi ovoga.Pa niko od ovih ljudi koji ga pominju nije to izmislio,vec cuo da je Tesla dovodjen u vezi sa ovom eksplozijom.Nije obicna raja povezivala Teslu sa ovim vec ozbiljni naucnici su pominjali mogucnost njegove umesanosti u ovo.Tesla je neposredno pre ove eksplozije posecivao bas te oblasti.........

Pundit

pre 7 godina

Ni meteor, ni kometa, niti Tesla ima veze sa uzrokom ove katastrofe. U pitanju je redak i na Zemlji verovatno više nemoguć prirodni fenomen megamunje. Nemoguć jer je zagađenje (prvenstveno radioaktivno) promenilo dielektrična svojstva atmosfere i takve munje na Zemlji više ne mogu da se stvore. Na Jupiteru ili Veneri su takve munje normalne i česte, na Zemlji su i pre bile redak, ali sasvim normalan prirodni fenomen.
Suprotno verovanju, ni obične munje nisu sasvim izučen fenomen, a kompjuterske simulacije rađene za te potrebe ukazuju da je moguća ogromna akumulacija statičkog elektriciteta koja se normalnim munjama prazni. Kada nema atmosferskih uslova za mnogo malih, desi se par velikih čija je energija i razorna moć ogromna.

lalegator

pre 7 godina

Ova eksplozija je misterija samo zbog jedne neobicne pojave!
Tamo gde je centar eksplozije,
umesto da se nadje udubljenje
nalazi se ispupcenje kao mini vulkan!

Zanimljivo je i to da nacin na koji su stabla popadala ne odgovara udarnom talasu koji je dosao odozgo

A najneobicnije je to sto su stabla u precniku od oko 1km pala ka centru eksplozije blago zarotirana, a sva dalja su pala suprotno.

ovo je definitivno posledica neke eksplozija
ali kakve jos niko tacno ne zna
inace danas je to jos uvek zabranjena zona
i bez specijalne dozvole se ne moze uci

"Kucaj i otvoriće ti se!" - Ako nešto ne znaš: zakucaj, ali jako da Gazda jasno čuje!

pre 7 godina

Ovo je kao prvo jasno svakom sa mrvom soli pod skalpom, delo čoveka! Priroda ne deluje matematički i geometrijski savršeno. Taj aspekt prirode isključivo je moguć kroz čoveka!

Drugo, i zbog veličine eksplozije, ALI I MESTA, kao i to da NIJE BILO LJUDSKIH ŽRTVI, jasno je da je čovek delovao, jedno svesno i savesno biće!

Dakle to je uradio Č-O-V-E-K!

Koliko ljudi znate da su mogli imati takav dar, i da su uporedo u tim godinama bili živi? Ja jednog jedinog, a i da nije bio živ, ovako nešto moglo se desiti samo posle njega, ne pre(mada i ovo prvo nije skroz sigurno). Možda se moglo, kao što i jeste, desiti samo sa njim!

Ovo je delo (be)smrtnika, izuzetnog nadarenog i uzvišenog duha, Srbina u korenu svome i zna mu se i ime i prezime!

Svaka misterija dostupna je onom ko kuca. Ma koliko svi imali divljenje ka Tesli, ipak je pre nejga bio mnogo veći alhemičar i revolucionar ISKLJUČIVO NENASILNIM PUTEM KROZ IDEJU! Zvao se Isus, po raspeću i vaskrsavanju Hristos!

Taj je pokrenuo unutrašnje energije čoveka, taj je dao ljubav kao struju koja je moćnija od svog elektriciteta u kosmosu, otvorio nam je ponovo vrata nazad ka Bogu što sva pamet Teslina nije u mogućnosti. Zajedničko im je to što su menjali sliku sveta, što su bili poslanici sa jasnim smislom svog života, što su bili u harmoniji sa Onim od kog su poslati i što su oboje došli iz malih, stradalničih, ali izuzetno moćnih, jakih i darovitih NEBESKIH NARODA!

I ovaj uvišeniji, stradalniji i vredniji je rekao:

Garo

pre 7 godina

Mozda je interesantno sta o ovoj temi ima da kaze Vasilij Uvarov, sef odeljenja za NLO istrazivanja Ruske akadmije nauka.
(absolutezero, 09. jul 2016 20:37)
Valjda Valeri Uvorov?

Pundit

pre 7 godina

Tesla nema nikakve veze sa uzrokom tunguske katastrofe. Njegovo interesovanje za fenomen se moglo očekivati zbog posledica, jer u pitanju jeste gigantsko električno pražnjenje, ali prirodnog porekla kao takozvana "megamunja". Laički rečeno, eksplodiralo je nebo. Nikakav meteor, nikakva kometa.
Paradoksalno, pošto je atmosfera danas nepovratno zagađena, ne mogu da se stvore uslovi za megamunje, odnosno praženjenje statičkog elektriciteta se obavi mnogo pre nego što može da se akumulira u dovoljnoj meri. Današnje munje su varnice u odnosu na munje "stare Zemlje".
Kada je reč o zagađenju, pre svega se to odnosi na nuklearno zagađenje koje je promenilo dielektrična svojstva atmosfere. Nekada je na Zemlji prirodna lančana reakcija i spontano nuklearno zračenje bilo izuzetna retkost, tek nedavno je i otkriveno da se uopšte i dešavalo.

Dakle, ni "atomski đavo" nije totalno crn. Brojne besmislene atomske probe i katastrofe su dovele do černobiljske katastrofe, ali slučajno sprečile onakve kao što je bila tunguska.

СЕНОВИЋ

pre 7 godina

Метан, једноставно метан. Има га у неограниченим количинма у Сибиру.

Boki

pre 7 godina

Ja vjerujem da je u pitanju bio eksperiment Nikole Tesle i njegovoj biografiji od Margaret Cejni pominje se ovaj dogadjaj kao jedan od njegovih eksperimenata. Niko od ljudi nije stradao a Tesla je upravo izabrao taj dioo svijeta kako niko ne vi stradao.

jaraccc

pre 7 godina

ima jedan dokumentarac na yt,ruski,o nikoli tesli..i bas ima teorije o ovoj prici,kao da je on iz svoje laboratorije u americi to izazvao.ko hoce neka pogleda,zanimljivo i vrlo moguce.

Bane

pre 7 godina

A Nikola Tesla. Pa postoje zapisi po kome je on tražio naj manje naseljeno mesto na svetu gde moze da testira svoj izum. Čak je išao da vidi koliku štetu je napravio. Kažu da, kada je video mesto eksplozije, da je bio veoma uznemiren i uništio je sve radove na tu temu.

mile

pre 7 godina

Pa ako je toliko sati bilo svetlo onda je to vestacki uradjeno. Kako kometa toliko dugo sija? Sumnja se i jos nesto a niste naveli ovde. Nemacki naucnik je za vreme tog dogadjaja belezio ritmicke promene zemljinog magnetnog polja sto je verovatno posledica eksperimenata na Long Ajlendu. Neko je "nekako" pumpao energiju i cilljao to mesto od prilike naravno.

Biće ih još

pre 7 godina

Najrealnije je da je to bila atmosferska eksplozija prilično velike komete sačinjene uglavnom od leda, manjih stena (koje su u eksploziji potpuno raznete i rasute) i kosmičke prašine od raznih minerala. Zato na terenu nema vidljivih tragova udara niti značajnijih ostataka kojih bi svakako bilo da je u pitanju meteorit a s obzirom na ogromnu jačinu eksplozije. Inače kroz istoriju, prateći još od par hiljada godina pre nove ere, potvrđeno je da svaki prolazak komete koji je vidljiv sa Zemlje, najavljuje neku veliku promenu (uglavnom nesreću) vladarima ili narodima. Eksplozija ove komete na Zemlji 1908. zajedno sa prolazom Halejeve komete 1910, je najavila najveće nesreće i društvene-državne promene u istoriji čovečanstva dosad: I i II svetski rat. Šta su najavile Halejeva kometa 1986. i Čeljabinski meteorit 2013. zaključite sami.

Strava!

pre 7 godina

Ajmo Srbi da čujemo teorije!
(Pop, 9. jul 2016 18:19)

Evo ga još jedan što je prosvetljen i SVE zna.
Pa čućeš teorije od Srba, ali to nisu Srpske teorije... oni ih samo prenose.
Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.

St

pre 7 godina

Zaista ljudi pa jeste li vi normaln?! Pa kakav Nikola Tesla?! Da li moguce da je Srbija postala toliko neobrazovana. Kao da smo Avganistan. Obrazujte se u skolama a ne u Trecem Oku!

toni

pre 7 godina

Ova misterija je resena 2 puta, to mozete pronaci na netu. Analiza zemljista i ostataka je pokazala da se radi o meteoritu. Nista spektakularno, vanzemaljci, Tesla itd. Samo meteorit. Poz

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 7 godina

Pogledajte dokumentarac 
Nikola Tesla Tunguska invazija pa ce vam biti jasno.
(misotnt, 09. jul 2016 18:23)

Sta ce nam biti jasno? Ti mislis da je svaki dokumentarac na Youtube naucno validan i pokriven dokazima? Nema sanse. 80% je tesko djubre sa bombasticnim naslovima zarad viewova. Ali naravno da ima odlicnih da se probere.Eno ti Velimir Abtamovic usta mu puna Tesle,covek opterecen Teslom,tu ima teskih baljezgarija. Iako je ovo samo teorija,moze da bude da se desilo.Po nekom mom saznanju i nekoj mojoj logici,Tesla je imao znanje koje nije sa ovoga sveta.

neutralni felsh

pre 7 godina

ovo nikad i nije bila misterija u pravom smislu reci, od pocetka se smatralo da se radi o posledici udara relativno omanjeg asteroida.

Zoran

pre 7 godina

Radi se o tome da je Tesla sa Venderklif tornja poslao 1 teravat na tu stranu zrak smrti. Tri meseca pre eksplozije je poslao svog saradnika u vasingtonsku kongresnu biblioteku da trazi mape Sibira.

Aлександар

pre 7 godina

Зна се шта је само се намерно ствара фама. Изведен је експеримент са једном врстон Теслиног осцилатора. То нешто је постојало као експеримент у Њујорку када су за само неколико секунди настале штете на зградама биле еквивалент умерено јаком земљотресу. Када је примећено шта се дешава и шта може да се деси, експеримент је прекунут. Други такав експеримент се десио у Сибиру са осцилатором неколико десетина пита веће снаге.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Postoji jednostavan program za izracunavanje efekata udara svemirskog objekta o Zemlju

http://impact.ese.ic.ac.uk/ImpactEffects/

pa kad ubacimo pretpostavljene podatke, precnik projektila 200m, brzina udara 30 km/s, ugao udara 20 stepeni, projektil od leda, podloga od kristalnih stena, dobijamo da:

- se takav udar desava negde na Zemlji u proseku svakih 46000 godina
- raspad komete pocinje na visini 90 km
- konacni raspad se desava na visini od 50m, pri cemu fragmenti imaju brzinu 1.65 km/s
- ne formira se krater
- na udaljenosti 50 km od udara vazdusni udar stize posle manje od 3 minuta, natpritiskom od 0.35 bara (!) i brzinom vetra od 260 km/h; do 90% drveca je oboreno, a ostatku otkinuto granje i lisce;
- na udaljenosti od 100 km pucanj je jacine 81 dB i stakla pucaju.

(niski ugao udara je pretpostavljen na osnovu tvrdnji o sjajnim oblacima koji verovatno poticu od kometnog materijala iz duge niske putanje). Ulazni podaci su moja pretpostavka ilustracije radi.

SANDIA je americka laboratorija za nacionalnu sigurnost koja raspolaze mocnim superkompjuterima. Pre nekih 8 godina su objavili rezultate simulacija udara takvog projektila i pokazali kako se formira strahovit vazdusni udar cak i kad projektil ne stigne do tla.

https://www.youtube.com/watch?v=0yY34uWty_0

Njihovi ulazni podaci su drugaciji ali verujem verodostojniji.

murajsam

pre 7 godina

ma nije nego....pa valjda bi neko video taj meteor ili kometu....jedino objasnjenje je Tesla i njegovi poznati esperimenti....posle ovoga on je i odustao od daljih eksperimenata jer je znao da je on ovo izveo

Millennium

pre 7 godina

Uđem da pročitam komentare i 90% o Nikoli Tesli. Šta? Da li je moguće da nama Srbima jednostavno objašnjenje nije dovoljno, i da iza apsolutno svega mora da stoji neka zavera. I nije tačno da nije bilo žrtava. Ako se ne varam poginulo je troje ljudi. Stari bračni par i još jedan čovek.

sofronije prepametni

pre 7 godina

jbg ja bih voleo da je ona teorija o tesli i mapama iz biblioteke koje je uzimao malo pre ovog događaja.
međutim...
više verovatna je teorija komete (led). kao onaj događaj pre par godina u rusiji. nebesko telo sa tolikom brzinom bukvalno sabije vazduh ispred sebe u neprobojni zid i eksplodira u sudaru sa njim. pošto je to telo sastavljeno od leda, posle nekog (toplog) vremena dokazi jednostavno nestanu ;)

bukač

pre 7 godina

Kometa, led, sagorevanje, ovo-ono...izgleda da niko ne čita ceo članak nego samo deo koji mu odgovara pa ću stoga da Vam ponovim jedan deo a nek' neko od stručnjaka objasni:
"Ipak, udarni talasi stigli su čak do Engleske, a ljudi u Aziji su tvrdili da je napolju bilo dovoljno vidljivo da se čitaju novine i to sve do ponoći. "

Trovach

pre 7 godina

Ako je eksplozija mnogo manjeg meteor(it)a-nisam bas siguran kako da ga nazovem, jer nije pao na Zemlju, ali skoro- mogla u Celjabinsku da napravi toliku stetu i povrede, zasto neki malo veci ne bi mogao povaljati hiljade kvadratnih kilometara sume, a kratera nema jer nije ni stigao do tla.

aleks

pre 7 godina

Ne znam zadso svi lupate minuse kada neko pomene Teslu u vezi ovoga.Pa niko od ovih ljudi koji ga pominju nije to izmislio,vec cuo da je Tesla dovodjen u vezi sa ovom eksplozijom.Nije obicna raja povezivala Teslu sa ovim vec ozbiljni naucnici su pominjali mogucnost njegove umesanosti u ovo.Tesla je neposredno pre ove eksplozije posecivao bas te oblasti.........

Djordje

pre 7 godina

"Od spekulacije da je rec o natprirodnoj pojavi"? Kojoj pojavi? Da nije mozda bog pr*no? Kakvo lupetanje Ko je to spekulisao, pecinski ljudi?.

"Kucaj i otvoriće ti se!" - Ako nešto ne znaš: zakucaj, ali jako da Gazda jasno čuje!

pre 7 godina

Ovo je kao prvo jasno svakom sa mrvom soli pod skalpom, delo čoveka! Priroda ne deluje matematički i geometrijski savršeno. Taj aspekt prirode isključivo je moguć kroz čoveka!

Drugo, i zbog veličine eksplozije, ALI I MESTA, kao i to da NIJE BILO LJUDSKIH ŽRTVI, jasno je da je čovek delovao, jedno svesno i savesno biće!

Dakle to je uradio Č-O-V-E-K!

Koliko ljudi znate da su mogli imati takav dar, i da su uporedo u tim godinama bili živi? Ja jednog jedinog, a i da nije bio živ, ovako nešto moglo se desiti samo posle njega, ne pre(mada i ovo prvo nije skroz sigurno). Možda se moglo, kao što i jeste, desiti samo sa njim!

Ovo je delo (be)smrtnika, izuzetnog nadarenog i uzvišenog duha, Srbina u korenu svome i zna mu se i ime i prezime!

Svaka misterija dostupna je onom ko kuca. Ma koliko svi imali divljenje ka Tesli, ipak je pre nejga bio mnogo veći alhemičar i revolucionar ISKLJUČIVO NENASILNIM PUTEM KROZ IDEJU! Zvao se Isus, po raspeću i vaskrsavanju Hristos!

Taj je pokrenuo unutrašnje energije čoveka, taj je dao ljubav kao struju koja je moćnija od svog elektriciteta u kosmosu, otvorio nam je ponovo vrata nazad ka Bogu što sva pamet Teslina nije u mogućnosti. Zajedničko im je to što su menjali sliku sveta, što su bili poslanici sa jasnim smislom svog života, što su bili u harmoniji sa Onim od kog su poslati i što su oboje došli iz malih, stradalničih, ali izuzetno moćnih, jakih i darovitih NEBESKIH NARODA!

I ovaj uvišeniji, stradalniji i vredniji je rekao:

lalegator

pre 7 godina

Ova eksplozija je misterija samo zbog jedne neobicne pojave!
Tamo gde je centar eksplozije,
umesto da se nadje udubljenje
nalazi se ispupcenje kao mini vulkan!

Zanimljivo je i to da nacin na koji su stabla popadala ne odgovara udarnom talasu koji je dosao odozgo

A najneobicnije je to sto su stabla u precniku od oko 1km pala ka centru eksplozije blago zarotirana, a sva dalja su pala suprotno.

ovo je definitivno posledica neke eksplozija
ali kakve jos niko tacno ne zna
inace danas je to jos uvek zabranjena zona
i bez specijalne dozvole se ne moze uci

ajde vise...

pre 7 godina

Pa čućeš teorije od Srba, ali to nisu Srpske teorije... oni ih samo prenose.
Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.
(Strava!, 9. jul 2016 20:15)

Nismo izmislili, ali smo svim srcem prigrlili, kao da je nase.

Pundit

pre 7 godina

Ni meteor, ni kometa, niti Tesla ima veze sa uzrokom ove katastrofe. U pitanju je redak i na Zemlji verovatno više nemoguć prirodni fenomen megamunje. Nemoguć jer je zagađenje (prvenstveno radioaktivno) promenilo dielektrična svojstva atmosfere i takve munje na Zemlji više ne mogu da se stvore. Na Jupiteru ili Veneri su takve munje normalne i česte, na Zemlji su i pre bile redak, ali sasvim normalan prirodni fenomen.
Suprotno verovanju, ni obične munje nisu sasvim izučen fenomen, a kompjuterske simulacije rađene za te potrebe ukazuju da je moguća ogromna akumulacija statičkog elektriciteta koja se normalnim munjama prazni. Kada nema atmosferskih uslova za mnogo malih, desi se par velikih čija je energija i razorna moć ogromna.

pitanje

pre 7 godina

Uđem da pročitam komentare i 90% o Nikoli Tesli. Šta? Da li je moguće da nama Srbima jednostavno objašnjenje nije dovoljno, i da iza apsolutno svega mora da stoji neka zavera. I nije tačno da nije bilo žrtava. Ako se ne varam poginulo je troje ljudi. Stari bračni par i još jedan čovek.
(Millennium, 9. jul 2016 20:00)

Ne znam sta se dogodilo u Tunguskoj, ali pitanje na temu zavere za tebe i sve tvoje istomisljenike - kako da verujes u "jednostavna objasnjenja" kada svakodnevno saznajemo da su ona od pre par godina bila lazna. Sta ces bolji dokaz od svakodnevnih pohvala zapadnih zvanicnika na racun svih nasih vlasti nakon 5. oktobra, a svi smo svedoci da se zemlja ruinirala i da smo dodatno osiromasili?! Najnoviji primer na svetskom nivou je Blerovo priznanje da je lagao kada je rekao da Irak ima oruzje za masovno unistenje. Za Blera nema krivicne odgovornosti, a Irak je danas ruiniran i mnogi su izginuli. I naravno, kada nas je 2003. uveravao da je neophodno napasti Irak, zahvaljujuci sopstvenom iskustvu od 1999. Srbi mu nisu verovali. Znali su da laze kao sto je lagao i o neophodnosti bombardovanja Srbije. To je i sam priznao 13 godina kasnije. A kako se osecaju svi oni koji su mu verovali? Pomisle li nekada na stotine hiljada mrtvih u Iraku?

aladin

pre 7 godina

Krenuli su znalci sa Tesla teorijama..ja stvarno ne znam ovi naucnici sto gube vreme..pitajte na b92 komentarima, sve ce da vam objasne...ccc

ten yard penalty

pre 7 godina

https://www.youtube.com/watch?v=0yY34uWty_0

Njihovi ulazni podaci su drugaciji ali verujem verodostojniji.
(Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 09. jul 2016 20:36)

Tragedija ove nacije(izgleda neizbezzna!) je u tome shto na hiljadu "teslinih" komentara-dolazi SAMO JEDAN OVAKAV!!!...ali,'SAPIENTI SAT'!....Hvala ,druzze, na suvislom komentaru,koji je uchinio da saznam eto,josh jednu stvar koju nisam znao!...

neutralni felsh

pre 7 godina

Tragedija ove nacije(izgleda neizbezzna!) je u tome shto na hiljadu "teslinih" komentara-dolazi SAMO JEDAN OVAKAV!!!...ali,'SAPIENTI SAT'!....Hvala ,druzze, na suvislom komentaru,koji je uchinio da saznam eto,josh jednu stvar koju nisam znao!...
(ten yard penalty, 10. jul 2016 10:02)


pisi kao sto govoris, molim te... sa kvacicama ili bez njih.

Garo

pre 7 godina

Mozda je interesantno sta o ovoj temi ima da kaze Vasilij Uvarov, sef odeljenja za NLO istrazivanja Ruske akadmije nauka.
(absolutezero, 09. jul 2016 20:37)
Valjda Valeri Uvorov?

Pundit

pre 7 godina

Tesla nema nikakve veze sa uzrokom tunguske katastrofe. Njegovo interesovanje za fenomen se moglo očekivati zbog posledica, jer u pitanju jeste gigantsko električno pražnjenje, ali prirodnog porekla kao takozvana "megamunja". Laički rečeno, eksplodiralo je nebo. Nikakav meteor, nikakva kometa.
Paradoksalno, pošto je atmosfera danas nepovratno zagađena, ne mogu da se stvore uslovi za megamunje, odnosno praženjenje statičkog elektriciteta se obavi mnogo pre nego što može da se akumulira u dovoljnoj meri. Današnje munje su varnice u odnosu na munje "stare Zemlje".
Kada je reč o zagađenju, pre svega se to odnosi na nuklearno zagađenje koje je promenilo dielektrična svojstva atmosfere. Nekada je na Zemlji prirodna lančana reakcija i spontano nuklearno zračenje bilo izuzetna retkost, tek nedavno je i otkriveno da se uopšte i dešavalo.

Dakle, ni "atomski đavo" nije totalno crn. Brojne besmislene atomske probe i katastrofe su dovele do černobiljske katastrofe, ali slučajno sprečile onakve kao što je bila tunguska.

neutralni felsh

pre 7 godina

Ispada da smo mi Srbi izmislili teoriju zavere.
(Strava!, 09. jul 2016 20:15)


ne, ali jos je gore sto sledimo tudja mesecarenja, kod toliko svojih ;)

razuma bez

pre 7 godina

Tesla je jednom prilikom izjavio da je u mogucnosti da planetu zemlju razdvoji na pola. Tunguska explozija je bila samo experiment.
(DzakoviPoredPuta, 9. jul 2016 20:11)

Ja sam cuo da Djokovic danas radi na tome...

СЕНОВИЋ

pre 7 godina

Метан, једноставно метан. Има га у неограниченим количинма у Сибиру.