Aktuelno

Subota, 09.07.2016.

11:40

"Trokraka zvezda" zablistala u prvoj polovini 2016.

Izvor: B92

"Trokraka zvezda" zablistala u prvoj polovini 2016. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Beogradjanin

pre 7 godina

@ (ivan.ng, 11. jul 2016 15:48)

Volvo je patentirao pojas za vezivanje i taj patent otkljucao kako bi svi mogli besplatno da koriste...

ivan.ng

pre 7 godina

Nemanja, Srboljube... sve to nisu izmislili ni Mercedes, ni Volvo, vec SAAB, a koji je sve te bezbedonosne mere preneo iz aviona, jer je jel te najpre avione proizvodio.
p.s. Nisam ni alfista, ni ljubitelj fiata

miah

pre 7 godina

Постоји веома јасно објашњење зашто Мерцедес бележи рекордну продају. У питању је цена! Када су схватили да не могу да продају само врхунске и скупе аутомобиле, и почели да праве много ширем броју купаца доступне аутомобиле, онда је продаја експлодирала. "Проблем " је у томе што људи и даље верују да је Мерцедес који кошта као рецимо Киа, далеко бољи и вреднији ауто. У данашњем времену, тачно се зна шта, односно који квалитет можете да добијете за одређени износ. Кинески ауто који вреди као неки Мерцедес, је заправо потпуно идентичан квалитет. Наравно ово не схвата велики број људи, и понешен могућношћу да коначно за приближно исти новац, коначно поседује Мерцедес, одлучије се за куповину истог. Али без обзира што је То тако, и што ово знају сами произвођачи, људска предубеђења се веома тешко и споро мењају. У прилог овом је управо оно што ће се предпостављам десити са овим мојим коментаром, који ће добити пуно више минуса. Али добро, памет никад није ни била резервисана за масу.
(Mikiveliki, 10. jul 2016 10:36)
Decko sta tis sanjas kvalitet kie i mercedesa je udaljen par svetlostnih godina a cena takodje,merdza se ne može meriti ni sa bmwom

Milojko

pre 7 godina

@Milojko
Airbag je prvi put vidjen u S klasi W126 1979. godine a sistem kada koci sam na S klasi W220 1998. godine. ESP takodje u S klasi W140 (slon) i jos mnogo stosta...
(Replay, 11. jul 2016 00:27)

E nije tacno, pogresili smo i ti i ja. Prvi vazdusni jastuk ugradio je Krajsler 1967 godine. Sad sam proverio. Nije ni bitno dobra je S klasa naravno, ali ne volim kad neko kaze da su bas sve oni izmislili, to naravno nije tacno.

Vozač

pre 7 godina

@(Mikiveliki, 10. jul 2016 22:31)
Potpisujem,Merc je jedva s klasa, ostalo je konfekcija.Pa u jednom GLS-u su dugmad na centralnoj konzoli iz c klase.Kod BMW-a je jedna instrument tabla od serije 1 do serije 6, kod Audija takođe. Nekada su iza nemačkih premijuma išla par praznih mesta pa onda ostali, danas imaju samo značku.

Replay

pre 7 godina

@Milojko
Airbag je prvi put vidjen u S klasi W126 1979. godine a sistem kada koci sam na S klasi W220 1998. godine. ESP takodje u S klasi W140 (slon) i jos mnogo stosta...

veterinarBG

pre 7 godina

Nikad necu razumeti potrebu ljudi da komentarisu vozila koja nikad nisu posedovali.Ja cak nemam potrebu da komentarisem Audi,Lexus,Volvo...iako verujem da su vrhunska vozila, ali posle Fijata,Alfe,Skode i Pasata, nista sem Mercedesa,ako bog da, necu voziti...To cak i ne moze da se poredi. Cuj,poredi Kiu i Mercedes?! Idi begaj, sidji do reke i udavi se, ne davi nas..Alo,bre,400.000 km samo jedan manji kvar, Alfa mi se raspala sa 150000...vise je bila u servisu nego kod mene.

Logic

pre 7 godina

@(Srbpljub, 9. jul 2016 23:41)
Prvo pogledaj moj prvi komentar dakle nista protiv mercedesa izmislil kola istina ali ti lupas da boli
dakle sta su italiani izmislili?
E ovako cuveni VAG TDI (Fiat chroma 1989)
comonnrail (alfa 156 -1997)
takozvani TFSI by VAG ili turbo+kompresor (lancia delta S4 -1984)
Oces jos?
onda guglaj...a tek onda lupetaj

Mikiveliki

pre 7 godina

Постоји само један прави и истински параметар упоређивања,, када су у питању аутомибили, и не само они, када је у питању свака роба, цена! Рецимо Ауди А1, или Мерцедес А класа, се. не упоређују са Маздом 2, њих треба упоређивати са Маздом 6. Замислите Мазду 2, која кошта као Мазда 6, или поменути немачки аутомобили. Да сумирам и поновим, не будите наивни да мислите да ће те купити било шта што вреди више од производа исте или сличне цене код кинкуренције. Све до задње "шајбне ", не шрафа, је израчунато, ако притом знамо да највећи, какав је Мерцедес, у цену имају урачунато и име, до 30%, свакоме може да буде јасно, шта плаћа. Ово је наравно моје мишљење, немам ни потребу ни намеру да било кога вређам ако мислу другачије. П. С. Узгред буди речено, када се већ то иниректно спочитало, а из бог разлога да сви ипак остајемо анонимни, ја могу себи да приуштим и куповину новог Мецесеса S класе, значи мој коментар је погрешно схваћен.

NikolaBGD

pre 7 godina

@Mikiveliki
Naravno da pamet nije za masu samo si ti pametan jer si rezervisao pamet na vreme. Mercedse i KIA koji koštaju isto i ista su klasa ne postoje. A klasa košta duplo više nego Ceed pa ne znam odakle tebi genijalna ideja da KIA i Mercedes daju isti kvalitet. ALi dobro ono što ti možeš da priuštiš je verovatno najkvalitetnije a sve što je skuplje nije bolje nego su ovi sa više para glupi.

Zoran

pre 7 godina

Uskoro ce u kupovinu automobila da se ide ovako:

Sta imate od automobila?

Pa evo imamo Mercedes, BMW i Audi. Svaku marku imamo u 3 dimenzije: 4, 4.5 i 5 metara.

Ako ste porodicni coveka, onda vam prepoirucujem ovaj od 4.5 metra. Ako cete luksuz, onda imate ovaj od 5, a ako ste sportski nastrojeni, onda ovaj od 4 metra.

A kakva je razlika?

Pa osim u duzini nema nekih buitnoih razliak unutra i oko motora, sve vam je to isto. Unustrasnjost je ista, a i motori su isti, samo stavljene blokade na snazi i brzini.

Dajte, mi jedan od 4 metra, da obradujem dete, tek polozilo.

A boja?

Pa imamo boje, evo za sportski ta boja, za porodicni ta, a za luksuz mozete da bitrate izmedju ove dve boje.

Radovan

pre 7 godina

Plastična prednja tabla, plastične obloge na strani i u krovu, plastične komande, koža obrađena sa veoma otrovnim hemijskim tečnostima, plastično sočivo farova koje matira i koje kondenzuje,veštačke tkanine,itd,itd. Plastika je sintetika nastala od prerade nafte.

I ko to zove luksuzom (premijum) sav taj nameštaj?
Pa fabrikant koji vam sve to skupo naplaćuje i još kaže napravljeno u Nemačkoj. A BMW se hvali kako kod njega radi 54 nacije, dok se školovani Nemci sele u USA da bi radili isti posao za minimum 2x veću platu.
Cene nemačkih auta će najverovatnije ići dole jer su fabrikanti izjavili spremnost da školuju,nahrane i smeste migrante iz Afrike i Azije o svom trošku. Prvi je to izjavio MERCEDES.

Superstar

pre 7 godina

Pa realno je da skoči prodaja kada ima toliko novih modela...Nikada nisam bio neki ljubitelj Mercedesa,ali sada su stvarno napravili vrhunske modele u svim klasama.

Replay

pre 7 godina

@Milan
Tu su i Audi i BMW, odmah za petama Mercedesu. Meni je Audi fascinantan, toliko manje klasa ima a tu im je za petama. :)

@Nemanja
BMW i Audi su od 2005. bili ispred Mecke ali eto menja se sve. I to je bio treci godinama. A to je krivac manjak klasa kao BMW i pad kvaliteta. Ja kad uporedim moj Audi sa drugovim Mercedesom iz iste godine, to je komedija koliko je Audi kvalitetniji autoa a tako je na listama pouzdanosti.

Neka izadju na prodaju sto se tice brendova pa ces da vidis koliko bi ko dobio. hehe Neka tih virtuelnih zafrkancija.

Mike

pre 7 godina

Mislim da od nove A klase ne postoji lepši auto za, što bi mi rekli "budženje". Dobro, za one koje imaju, za mene lično je u domenu teorije. Ali, mašta ne treba da se ugasi, bar može biti motiv za veći rad o trud.

Milojko

pre 7 godina

(Srbpljub, 09. jul 2016 23:41)

Pojaseve, vazdusne jastuke, kocenje vozila kad je ispred prepreka, samoparkiranje i mnoge druge, da ne kazem 90% bezbednosnih sistema je izmislio Volvo. E sad sto vi mislite da je to izmislio sveti Mercedes to je vas problem, a i neznanje.

Mikiveliki

pre 7 godina

Постоји веома јасно објашњење зашто Мерцедес бележи рекордну продају. У питању је цена! Када су схватили да не могу да продају само врхунске и скупе аутомобиле, и почели да праве много ширем броју купаца доступне аутомобиле, онда је продаја експлодирала. "Проблем " је у томе што људи и даље верују да је Мерцедес који кошта као рецимо Киа, далеко бољи и вреднији ауто. У данашњем времену, тачно се зна шта, односно који квалитет можете да добијете за одређени износ. Кинески ауто који вреди као неки Мерцедес, је заправо потпуно идентичан квалитет. Наравно ово не схвата велики број људи, и понешен могућношћу да коначно за приближно исти новац, коначно поседује Мерцедес, одлучије се за куповину истог. Али без обзира што је То тако, и што ово знају сами произвођачи, људска предубеђења се веома тешко и споро мењају. У прилог овом је управо оно што ће се предпостављам десити са овим мојим коментаром, који ће добити пуно више минуса. Али добро, памет никад није ни била резервисана за масу.

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Macka je macka, a mecka je mecka:)))) Salu na stranu, nikad ga nisam vozio, na zalost ali MB jeste premium i sada vise nije brend koji voze ljaljani, tu znacku sada nosi audic. A-klasu bih vozio za sve pare.

Milojko

pre 7 godina

Smanjili im dizel motore sa 2.2 na 2.0 kubika, pa je mozda i zbog toga bolja prodaja. Mozda nije samo kod nas bitno da bude ispod 2 hiljade kubika. Inace za mene je BMW od nemacke trojke ipak najbolji.

yappy ns

pre 7 godina

Iskreno, meni su sve ruzniji i ruzniji automobili. Za kvalitet ne mogu nista da kazem, ne mogubda proverim, ali ovako, na oko, meni nisu lepi...mozda onaj crveni, aliiii pa ni taj.

gagix

pre 7 godina

U životu sam promenio preko 30 automobila i imao priliku da provozam, ko zna koliko. Sada trenutno vozim nov automobil, ali po mom mišljenju, zaista mercedes je broj 1, u svemu! Kao i svaki auto nije ni on bez neke mane, ali to su zanemarljive gluposti naspram onog šta pruža! Jedino može da mu parira BMW, ali samo kao nov, kao polovan, nikako! Poslednji moj mercedes sam prodao sa 650 hiljada km na satu i bio je u potpuno ispravnom stanju i bolji u vožnji i svemu nego ova kofa koju sad vozim, a potpuno je nov! Godišnje prelazim oko 40 hiljada km i to već dugi niz god, pa cenim da znam nešto o kolima!

Nemanja

pre 7 godina

@ Replay, 09. jul 2016 12:10

BMW nije samo najprodavaniji vec 10 + godina, vec i najvredniji nemacki automobilski brend, a drugi u svetu posle Toyote. A iza tih rezultata stoje ozbiljne kuce. Kako to objasnjavas? Dakle najprodavaniji i najvredniji...
BMW u svom sastavu ima Mini i Rols Roys. RR je sinonim za luksuz i jedino je pravi Maybach mogao da konkurise, S Maybach svakako nema tu ekskluzivnost jer je isti ko S klasa koja se vidja svki dan na ulicama, i koju voze i taxisti. Dakle vrednost brenda je bitna, ali i prodaja pokazuje sta kupci vise zele. Ko ima za BMW ima i za Audi i za Mercedes...

C_AMG

pre 7 godina

Kratko i jasno, nova C klasa u AMG-Line paketu opreme izuva. Automatski menjac sa dvostrukim kvacilom obavezno. Za preporuku su crvena sedista i crni jasen unutra, kao i parfem. Totalno su uboli ovaj put, nimalo se ne kajem sto sam ga kupio. Auto me je kupio nakon samo par kilometara probne voznje. Bukvalno ne mogu izaci iz njega, toliko je uzivanje voziti ga.

bajbaj

pre 7 godina

ubedljivo su prodali brend...spustili se na nivo toyote, u a klasi su dizel reno motori! vi pričate o kvalitetu? imaju 58 klasa vozila....čista komercijala...pogledajte statistiku o pouzdanosti...

Srbpljub

pre 7 godina

Mercedes-Benz izmislili automobil i skoro sve u automobilu... Nadjite na You tube snimak, history of s class... sve su prvo ugradili od pojasa, preko diskova, esp, do poslednjeg active body control. Fale komentari Alfista i Fijataša kako nemački automobili nevaljaju

Vojislav

pre 7 godina

E-klasa iz 2003.g.p. karavan, 220 CDI:
- izrđala svaka, zagledajte dno vrata i pragove.
- pukla viljuška na magistralnom putu, sreća pri maloj brzini. Auto bilo na pregledu mjesec dana prije, kažu da se to i ne može predvidjeti.
B klasu kupio drug, ali mi se pravda, dizel je 2.0 Mercedesov, nije Reno kao što svi misle.

Čak i da je na boljem glasu, nikad Mercedes.

Bez imena

pre 7 godina

Pa kako to da su prodali toliko bas cudno strucnjaci u serbiji kazu kako mb nij vise dobar kako ne vala dizajn kako lice medusobno i svasta nesto a oni prodaju svake godine vise i vise mozda zbog toga sto je serbija mala pa ne igra neku ulogu za mb bas bi volio znati koliko je prodano u serbij. Dobra roba se prodaje!

schau-mau

pre 7 godina

Kola su lepa,samo ...dali samo meni onaj i ONOLIKI znak bode oči?Kao da ga je "seljak" skinuo sa kamiona i nakačio..(što se nekada i radilo).

Replay

pre 7 godina

I na kraju godine kada bude Mercedes ostao na prvom mestu, neki "fanovi" ce da kazu da je Mercedes najbolji premijum brend. hahahah Posto kazu da je BMW najbolji jer je najprodavaniji. Cirkus... Sve zavisi ko ima klasa viska, neki plastikaner vise ili slicno. BMW je imao mnogo vise klasa godinama sa onim igrackama, kada je Mercedew usao tu odmah ih prelaze. hehe Audi nema dosta kao ovi, tipa serije 2 komplet, X4 i X6 i njihovi pandani iz Mercedesa ali im je opet tu za petama.

Kene

pre 7 godina

Neverovatno koliko su napredovali u dizajnu ove godine, narocito sa E klasom koja izgleda sada kao mini S klasa. Najverovatnije su morali zbog BMW-a koji zestoko pritiska sve boljim dizajnom i kvalitetom!

Kene

pre 7 godina

Neverovatno koliko su napredovali u dizajnu ove godine, narocito sa E klasom koja izgleda sada kao mini S klasa. Najverovatnije su morali zbog BMW-a koji zestoko pritiska sve boljim dizajnom i kvalitetom!

Mikiveliki

pre 7 godina

Постоји веома јасно објашњење зашто Мерцедес бележи рекордну продају. У питању је цена! Када су схватили да не могу да продају само врхунске и скупе аутомобиле, и почели да праве много ширем броју купаца доступне аутомобиле, онда је продаја експлодирала. "Проблем " је у томе што људи и даље верују да је Мерцедес који кошта као рецимо Киа, далеко бољи и вреднији ауто. У данашњем времену, тачно се зна шта, односно који квалитет можете да добијете за одређени износ. Кинески ауто који вреди као неки Мерцедес, је заправо потпуно идентичан квалитет. Наравно ово не схвата велики број људи, и понешен могућношћу да коначно за приближно исти новац, коначно поседује Мерцедес, одлучије се за куповину истог. Али без обзира што је То тако, и што ово знају сами произвођачи, људска предубеђења се веома тешко и споро мењају. У прилог овом је управо оно што ће се предпостављам десити са овим мојим коментаром, који ће добити пуно више минуса. Али добро, памет никад није ни била резервисана за масу.

gagix

pre 7 godina

U životu sam promenio preko 30 automobila i imao priliku da provozam, ko zna koliko. Sada trenutno vozim nov automobil, ali po mom mišljenju, zaista mercedes je broj 1, u svemu! Kao i svaki auto nije ni on bez neke mane, ali to su zanemarljive gluposti naspram onog šta pruža! Jedino može da mu parira BMW, ali samo kao nov, kao polovan, nikako! Poslednji moj mercedes sam prodao sa 650 hiljada km na satu i bio je u potpuno ispravnom stanju i bolji u vožnji i svemu nego ova kofa koju sad vozim, a potpuno je nov! Godišnje prelazim oko 40 hiljada km i to već dugi niz god, pa cenim da znam nešto o kolima!

Bez imena

pre 7 godina

Pa kako to da su prodali toliko bas cudno strucnjaci u serbiji kazu kako mb nij vise dobar kako ne vala dizajn kako lice medusobno i svasta nesto a oni prodaju svake godine vise i vise mozda zbog toga sto je serbija mala pa ne igra neku ulogu za mb bas bi volio znati koliko je prodano u serbij. Dobra roba se prodaje!

schau-mau

pre 7 godina

Kola su lepa,samo ...dali samo meni onaj i ONOLIKI znak bode oči?Kao da ga je "seljak" skinuo sa kamiona i nakačio..(što se nekada i radilo).

C_AMG

pre 7 godina

Kratko i jasno, nova C klasa u AMG-Line paketu opreme izuva. Automatski menjac sa dvostrukim kvacilom obavezno. Za preporuku su crvena sedista i crni jasen unutra, kao i parfem. Totalno su uboli ovaj put, nimalo se ne kajem sto sam ga kupio. Auto me je kupio nakon samo par kilometara probne voznje. Bukvalno ne mogu izaci iz njega, toliko je uzivanje voziti ga.

Srbpljub

pre 7 godina

Mercedes-Benz izmislili automobil i skoro sve u automobilu... Nadjite na You tube snimak, history of s class... sve su prvo ugradili od pojasa, preko diskova, esp, do poslednjeg active body control. Fale komentari Alfista i Fijataša kako nemački automobili nevaljaju

bajbaj

pre 7 godina

ubedljivo su prodali brend...spustili se na nivo toyote, u a klasi su dizel reno motori! vi pričate o kvalitetu? imaju 58 klasa vozila....čista komercijala...pogledajte statistiku o pouzdanosti...

Zoran

pre 7 godina

Uskoro ce u kupovinu automobila da se ide ovako:

Sta imate od automobila?

Pa evo imamo Mercedes, BMW i Audi. Svaku marku imamo u 3 dimenzije: 4, 4.5 i 5 metara.

Ako ste porodicni coveka, onda vam prepoirucujem ovaj od 4.5 metra. Ako cete luksuz, onda imate ovaj od 5, a ako ste sportski nastrojeni, onda ovaj od 4 metra.

A kakva je razlika?

Pa osim u duzini nema nekih buitnoih razliak unutra i oko motora, sve vam je to isto. Unustrasnjost je ista, a i motori su isti, samo stavljene blokade na snazi i brzini.

Dajte, mi jedan od 4 metra, da obradujem dete, tek polozilo.

A boja?

Pa imamo boje, evo za sportski ta boja, za porodicni ta, a za luksuz mozete da bitrate izmedju ove dve boje.

Milojko

pre 7 godina

Smanjili im dizel motore sa 2.2 na 2.0 kubika, pa je mozda i zbog toga bolja prodaja. Mozda nije samo kod nas bitno da bude ispod 2 hiljade kubika. Inace za mene je BMW od nemacke trojke ipak najbolji.

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Macka je macka, a mecka je mecka:)))) Salu na stranu, nikad ga nisam vozio, na zalost ali MB jeste premium i sada vise nije brend koji voze ljaljani, tu znacku sada nosi audic. A-klasu bih vozio za sve pare.

Radovan

pre 7 godina

Plastična prednja tabla, plastične obloge na strani i u krovu, plastične komande, koža obrađena sa veoma otrovnim hemijskim tečnostima, plastično sočivo farova koje matira i koje kondenzuje,veštačke tkanine,itd,itd. Plastika je sintetika nastala od prerade nafte.

I ko to zove luksuzom (premijum) sav taj nameštaj?
Pa fabrikant koji vam sve to skupo naplaćuje i još kaže napravljeno u Nemačkoj. A BMW se hvali kako kod njega radi 54 nacije, dok se školovani Nemci sele u USA da bi radili isti posao za minimum 2x veću platu.
Cene nemačkih auta će najverovatnije ići dole jer su fabrikanti izjavili spremnost da školuju,nahrane i smeste migrante iz Afrike i Azije o svom trošku. Prvi je to izjavio MERCEDES.

Nemanja

pre 7 godina

@ Replay, 09. jul 2016 12:10

BMW nije samo najprodavaniji vec 10 + godina, vec i najvredniji nemacki automobilski brend, a drugi u svetu posle Toyote. A iza tih rezultata stoje ozbiljne kuce. Kako to objasnjavas? Dakle najprodavaniji i najvredniji...
BMW u svom sastavu ima Mini i Rols Roys. RR je sinonim za luksuz i jedino je pravi Maybach mogao da konkurise, S Maybach svakako nema tu ekskluzivnost jer je isti ko S klasa koja se vidja svki dan na ulicama, i koju voze i taxisti. Dakle vrednost brenda je bitna, ali i prodaja pokazuje sta kupci vise zele. Ko ima za BMW ima i za Audi i za Mercedes...

NikolaBGD

pre 7 godina

@Mikiveliki
Naravno da pamet nije za masu samo si ti pametan jer si rezervisao pamet na vreme. Mercedse i KIA koji koštaju isto i ista su klasa ne postoje. A klasa košta duplo više nego Ceed pa ne znam odakle tebi genijalna ideja da KIA i Mercedes daju isti kvalitet. ALi dobro ono što ti možeš da priuštiš je verovatno najkvalitetnije a sve što je skuplje nije bolje nego su ovi sa više para glupi.

veterinarBG

pre 7 godina

Nikad necu razumeti potrebu ljudi da komentarisu vozila koja nikad nisu posedovali.Ja cak nemam potrebu da komentarisem Audi,Lexus,Volvo...iako verujem da su vrhunska vozila, ali posle Fijata,Alfe,Skode i Pasata, nista sem Mercedesa,ako bog da, necu voziti...To cak i ne moze da se poredi. Cuj,poredi Kiu i Mercedes?! Idi begaj, sidji do reke i udavi se, ne davi nas..Alo,bre,400.000 km samo jedan manji kvar, Alfa mi se raspala sa 150000...vise je bila u servisu nego kod mene.

Replay

pre 7 godina

I na kraju godine kada bude Mercedes ostao na prvom mestu, neki "fanovi" ce da kazu da je Mercedes najbolji premijum brend. hahahah Posto kazu da je BMW najbolji jer je najprodavaniji. Cirkus... Sve zavisi ko ima klasa viska, neki plastikaner vise ili slicno. BMW je imao mnogo vise klasa godinama sa onim igrackama, kada je Mercedew usao tu odmah ih prelaze. hehe Audi nema dosta kao ovi, tipa serije 2 komplet, X4 i X6 i njihovi pandani iz Mercedesa ali im je opet tu za petama.

Milojko

pre 7 godina

(Srbpljub, 09. jul 2016 23:41)

Pojaseve, vazdusne jastuke, kocenje vozila kad je ispred prepreka, samoparkiranje i mnoge druge, da ne kazem 90% bezbednosnih sistema je izmislio Volvo. E sad sto vi mislite da je to izmislio sveti Mercedes to je vas problem, a i neznanje.

yappy ns

pre 7 godina

Iskreno, meni su sve ruzniji i ruzniji automobili. Za kvalitet ne mogu nista da kazem, ne mogubda proverim, ali ovako, na oko, meni nisu lepi...mozda onaj crveni, aliiii pa ni taj.

Vozač

pre 7 godina

@(Mikiveliki, 10. jul 2016 22:31)
Potpisujem,Merc je jedva s klasa, ostalo je konfekcija.Pa u jednom GLS-u su dugmad na centralnoj konzoli iz c klase.Kod BMW-a je jedna instrument tabla od serije 1 do serije 6, kod Audija takođe. Nekada su iza nemačkih premijuma išla par praznih mesta pa onda ostali, danas imaju samo značku.

Superstar

pre 7 godina

Pa realno je da skoči prodaja kada ima toliko novih modela...Nikada nisam bio neki ljubitelj Mercedesa,ali sada su stvarno napravili vrhunske modele u svim klasama.

Vojislav

pre 7 godina

E-klasa iz 2003.g.p. karavan, 220 CDI:
- izrđala svaka, zagledajte dno vrata i pragove.
- pukla viljuška na magistralnom putu, sreća pri maloj brzini. Auto bilo na pregledu mjesec dana prije, kažu da se to i ne može predvidjeti.
B klasu kupio drug, ali mi se pravda, dizel je 2.0 Mercedesov, nije Reno kao što svi misle.

Čak i da je na boljem glasu, nikad Mercedes.

Replay

pre 7 godina

@Milojko
Airbag je prvi put vidjen u S klasi W126 1979. godine a sistem kada koci sam na S klasi W220 1998. godine. ESP takodje u S klasi W140 (slon) i jos mnogo stosta...

Mikiveliki

pre 7 godina

Постоји само један прави и истински параметар упоређивања,, када су у питању аутомибили, и не само они, када је у питању свака роба, цена! Рецимо Ауди А1, или Мерцедес А класа, се. не упоређују са Маздом 2, њих треба упоређивати са Маздом 6. Замислите Мазду 2, која кошта као Мазда 6, или поменути немачки аутомобили. Да сумирам и поновим, не будите наивни да мислите да ће те купити било шта што вреди више од производа исте или сличне цене код кинкуренције. Све до задње "шајбне ", не шрафа, је израчунато, ако притом знамо да највећи, какав је Мерцедес, у цену имају урачунато и име, до 30%, свакоме може да буде јасно, шта плаћа. Ово је наравно моје мишљење, немам ни потребу ни намеру да било кога вређам ако мислу другачије. П. С. Узгред буди речено, када се већ то иниректно спочитало, а из бог разлога да сви ипак остајемо анонимни, ја могу себи да приуштим и куповину новог Мецесеса S класе, значи мој коментар је погрешно схваћен.

Logic

pre 7 godina

@(Srbpljub, 9. jul 2016 23:41)
Prvo pogledaj moj prvi komentar dakle nista protiv mercedesa izmislil kola istina ali ti lupas da boli
dakle sta su italiani izmislili?
E ovako cuveni VAG TDI (Fiat chroma 1989)
comonnrail (alfa 156 -1997)
takozvani TFSI by VAG ili turbo+kompresor (lancia delta S4 -1984)
Oces jos?
onda guglaj...a tek onda lupetaj

Milojko

pre 7 godina

@Milojko
Airbag je prvi put vidjen u S klasi W126 1979. godine a sistem kada koci sam na S klasi W220 1998. godine. ESP takodje u S klasi W140 (slon) i jos mnogo stosta...
(Replay, 11. jul 2016 00:27)

E nije tacno, pogresili smo i ti i ja. Prvi vazdusni jastuk ugradio je Krajsler 1967 godine. Sad sam proverio. Nije ni bitno dobra je S klasa naravno, ali ne volim kad neko kaze da su bas sve oni izmislili, to naravno nije tacno.

miah

pre 7 godina

Постоји веома јасно објашњење зашто Мерцедес бележи рекордну продају. У питању је цена! Када су схватили да не могу да продају само врхунске и скупе аутомобиле, и почели да праве много ширем броју купаца доступне аутомобиле, онда је продаја експлодирала. "Проблем " је у томе што људи и даље верују да је Мерцедес који кошта као рецимо Киа, далеко бољи и вреднији ауто. У данашњем времену, тачно се зна шта, односно који квалитет можете да добијете за одређени износ. Кинески ауто који вреди као неки Мерцедес, је заправо потпуно идентичан квалитет. Наравно ово не схвата велики број људи, и понешен могућношћу да коначно за приближно исти новац, коначно поседује Мерцедес, одлучије се за куповину истог. Али без обзира што је То тако, и што ово знају сами произвођачи, људска предубеђења се веома тешко и споро мењају. У прилог овом је управо оно што ће се предпостављам десити са овим мојим коментаром, који ће добити пуно више минуса. Али добро, памет никад није ни била резервисана за масу.
(Mikiveliki, 10. jul 2016 10:36)
Decko sta tis sanjas kvalitet kie i mercedesa je udaljen par svetlostnih godina a cena takodje,merdza se ne može meriti ni sa bmwom

Mike

pre 7 godina

Mislim da od nove A klase ne postoji lepši auto za, što bi mi rekli "budženje". Dobro, za one koje imaju, za mene lično je u domenu teorije. Ali, mašta ne treba da se ugasi, bar može biti motiv za veći rad o trud.

Replay

pre 7 godina

@Milan
Tu su i Audi i BMW, odmah za petama Mercedesu. Meni je Audi fascinantan, toliko manje klasa ima a tu im je za petama. :)

@Nemanja
BMW i Audi su od 2005. bili ispred Mecke ali eto menja se sve. I to je bio treci godinama. A to je krivac manjak klasa kao BMW i pad kvaliteta. Ja kad uporedim moj Audi sa drugovim Mercedesom iz iste godine, to je komedija koliko je Audi kvalitetniji autoa a tako je na listama pouzdanosti.

Neka izadju na prodaju sto se tice brendova pa ces da vidis koliko bi ko dobio. hehe Neka tih virtuelnih zafrkancija.

ivan.ng

pre 7 godina

Nemanja, Srboljube... sve to nisu izmislili ni Mercedes, ni Volvo, vec SAAB, a koji je sve te bezbedonosne mere preneo iz aviona, jer je jel te najpre avione proizvodio.
p.s. Nisam ni alfista, ni ljubitelj fiata

Beogradjanin

pre 7 godina

@ (ivan.ng, 11. jul 2016 15:48)

Volvo je patentirao pojas za vezivanje i taj patent otkljucao kako bi svi mogli besplatno da koriste...

Replay

pre 7 godina

I na kraju godine kada bude Mercedes ostao na prvom mestu, neki "fanovi" ce da kazu da je Mercedes najbolji premijum brend. hahahah Posto kazu da je BMW najbolji jer je najprodavaniji. Cirkus... Sve zavisi ko ima klasa viska, neki plastikaner vise ili slicno. BMW je imao mnogo vise klasa godinama sa onim igrackama, kada je Mercedew usao tu odmah ih prelaze. hehe Audi nema dosta kao ovi, tipa serije 2 komplet, X4 i X6 i njihovi pandani iz Mercedesa ali im je opet tu za petama.

schau-mau

pre 7 godina

Kola su lepa,samo ...dali samo meni onaj i ONOLIKI znak bode oči?Kao da ga je "seljak" skinuo sa kamiona i nakačio..(što se nekada i radilo).

Vojislav

pre 7 godina

E-klasa iz 2003.g.p. karavan, 220 CDI:
- izrđala svaka, zagledajte dno vrata i pragove.
- pukla viljuška na magistralnom putu, sreća pri maloj brzini. Auto bilo na pregledu mjesec dana prije, kažu da se to i ne može predvidjeti.
B klasu kupio drug, ali mi se pravda, dizel je 2.0 Mercedesov, nije Reno kao što svi misle.

Čak i da je na boljem glasu, nikad Mercedes.

Milojko

pre 7 godina

Smanjili im dizel motore sa 2.2 na 2.0 kubika, pa je mozda i zbog toga bolja prodaja. Mozda nije samo kod nas bitno da bude ispod 2 hiljade kubika. Inace za mene je BMW od nemacke trojke ipak najbolji.

Mikiveliki

pre 7 godina

Постоји веома јасно објашњење зашто Мерцедес бележи рекордну продају. У питању је цена! Када су схватили да не могу да продају само врхунске и скупе аутомобиле, и почели да праве много ширем броју купаца доступне аутомобиле, онда је продаја експлодирала. "Проблем " је у томе што људи и даље верују да је Мерцедес који кошта као рецимо Киа, далеко бољи и вреднији ауто. У данашњем времену, тачно се зна шта, односно који квалитет можете да добијете за одређени износ. Кинески ауто који вреди као неки Мерцедес, је заправо потпуно идентичан квалитет. Наравно ово не схвата велики број људи, и понешен могућношћу да коначно за приближно исти новац, коначно поседује Мерцедес, одлучије се за куповину истог. Али без обзира што је То тако, и што ово знају сами произвођачи, људска предубеђења се веома тешко и споро мењају. У прилог овом је управо оно што ће се предпостављам десити са овим мојим коментаром, који ће добити пуно више минуса. Али добро, памет никад није ни била резервисана за масу.

yappy ns

pre 7 godina

Iskreno, meni su sve ruzniji i ruzniji automobili. Za kvalitet ne mogu nista da kazem, ne mogubda proverim, ali ovako, na oko, meni nisu lepi...mozda onaj crveni, aliiii pa ni taj.

Bez imena

pre 7 godina

Pa kako to da su prodali toliko bas cudno strucnjaci u serbiji kazu kako mb nij vise dobar kako ne vala dizajn kako lice medusobno i svasta nesto a oni prodaju svake godine vise i vise mozda zbog toga sto je serbija mala pa ne igra neku ulogu za mb bas bi volio znati koliko je prodano u serbij. Dobra roba se prodaje!

bajbaj

pre 7 godina

ubedljivo su prodali brend...spustili se na nivo toyote, u a klasi su dizel reno motori! vi pričate o kvalitetu? imaju 58 klasa vozila....čista komercijala...pogledajte statistiku o pouzdanosti...

Replay

pre 7 godina

@Milan
Tu su i Audi i BMW, odmah za petama Mercedesu. Meni je Audi fascinantan, toliko manje klasa ima a tu im je za petama. :)

@Nemanja
BMW i Audi su od 2005. bili ispred Mecke ali eto menja se sve. I to je bio treci godinama. A to je krivac manjak klasa kao BMW i pad kvaliteta. Ja kad uporedim moj Audi sa drugovim Mercedesom iz iste godine, to je komedija koliko je Audi kvalitetniji autoa a tako je na listama pouzdanosti.

Neka izadju na prodaju sto se tice brendova pa ces da vidis koliko bi ko dobio. hehe Neka tih virtuelnih zafrkancija.

Srbpljub

pre 7 godina

Mercedes-Benz izmislili automobil i skoro sve u automobilu... Nadjite na You tube snimak, history of s class... sve su prvo ugradili od pojasa, preko diskova, esp, do poslednjeg active body control. Fale komentari Alfista i Fijataša kako nemački automobili nevaljaju

Nemanja

pre 7 godina

@ Replay, 09. jul 2016 12:10

BMW nije samo najprodavaniji vec 10 + godina, vec i najvredniji nemacki automobilski brend, a drugi u svetu posle Toyote. A iza tih rezultata stoje ozbiljne kuce. Kako to objasnjavas? Dakle najprodavaniji i najvredniji...
BMW u svom sastavu ima Mini i Rols Roys. RR je sinonim za luksuz i jedino je pravi Maybach mogao da konkurise, S Maybach svakako nema tu ekskluzivnost jer je isti ko S klasa koja se vidja svki dan na ulicama, i koju voze i taxisti. Dakle vrednost brenda je bitna, ali i prodaja pokazuje sta kupci vise zele. Ko ima za BMW ima i za Audi i za Mercedes...

C_AMG

pre 7 godina

Kratko i jasno, nova C klasa u AMG-Line paketu opreme izuva. Automatski menjac sa dvostrukim kvacilom obavezno. Za preporuku su crvena sedista i crni jasen unutra, kao i parfem. Totalno su uboli ovaj put, nimalo se ne kajem sto sam ga kupio. Auto me je kupio nakon samo par kilometara probne voznje. Bukvalno ne mogu izaci iz njega, toliko je uzivanje voziti ga.

Milojko

pre 7 godina

(Srbpljub, 09. jul 2016 23:41)

Pojaseve, vazdusne jastuke, kocenje vozila kad je ispred prepreka, samoparkiranje i mnoge druge, da ne kazem 90% bezbednosnih sistema je izmislio Volvo. E sad sto vi mislite da je to izmislio sveti Mercedes to je vas problem, a i neznanje.

gagix

pre 7 godina

U životu sam promenio preko 30 automobila i imao priliku da provozam, ko zna koliko. Sada trenutno vozim nov automobil, ali po mom mišljenju, zaista mercedes je broj 1, u svemu! Kao i svaki auto nije ni on bez neke mane, ali to su zanemarljive gluposti naspram onog šta pruža! Jedino može da mu parira BMW, ali samo kao nov, kao polovan, nikako! Poslednji moj mercedes sam prodao sa 650 hiljada km na satu i bio je u potpuno ispravnom stanju i bolji u vožnji i svemu nego ova kofa koju sad vozim, a potpuno je nov! Godišnje prelazim oko 40 hiljada km i to već dugi niz god, pa cenim da znam nešto o kolima!

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Macka je macka, a mecka je mecka:)))) Salu na stranu, nikad ga nisam vozio, na zalost ali MB jeste premium i sada vise nije brend koji voze ljaljani, tu znacku sada nosi audic. A-klasu bih vozio za sve pare.

miah

pre 7 godina

Постоји веома јасно објашњење зашто Мерцедес бележи рекордну продају. У питању је цена! Када су схватили да не могу да продају само врхунске и скупе аутомобиле, и почели да праве много ширем броју купаца доступне аутомобиле, онда је продаја експлодирала. "Проблем " је у томе што људи и даље верују да је Мерцедес који кошта као рецимо Киа, далеко бољи и вреднији ауто. У данашњем времену, тачно се зна шта, односно који квалитет можете да добијете за одређени износ. Кинески ауто који вреди као неки Мерцедес, је заправо потпуно идентичан квалитет. Наравно ово не схвата велики број људи, и понешен могућношћу да коначно за приближно исти новац, коначно поседује Мерцедес, одлучије се за куповину истог. Али без обзира што је То тако, и што ово знају сами произвођачи, људска предубеђења се веома тешко и споро мењају. У прилог овом је управо оно што ће се предпостављам десити са овим мојим коментаром, који ће добити пуно више минуса. Али добро, памет никад није ни била резервисана за масу.
(Mikiveliki, 10. jul 2016 10:36)
Decko sta tis sanjas kvalitet kie i mercedesa je udaljen par svetlostnih godina a cena takodje,merdza se ne može meriti ni sa bmwom

Kene

pre 7 godina

Neverovatno koliko su napredovali u dizajnu ove godine, narocito sa E klasom koja izgleda sada kao mini S klasa. Najverovatnije su morali zbog BMW-a koji zestoko pritiska sve boljim dizajnom i kvalitetom!

NikolaBGD

pre 7 godina

@Mikiveliki
Naravno da pamet nije za masu samo si ti pametan jer si rezervisao pamet na vreme. Mercedse i KIA koji koštaju isto i ista su klasa ne postoje. A klasa košta duplo više nego Ceed pa ne znam odakle tebi genijalna ideja da KIA i Mercedes daju isti kvalitet. ALi dobro ono što ti možeš da priuštiš je verovatno najkvalitetnije a sve što je skuplje nije bolje nego su ovi sa više para glupi.

veterinarBG

pre 7 godina

Nikad necu razumeti potrebu ljudi da komentarisu vozila koja nikad nisu posedovali.Ja cak nemam potrebu da komentarisem Audi,Lexus,Volvo...iako verujem da su vrhunska vozila, ali posle Fijata,Alfe,Skode i Pasata, nista sem Mercedesa,ako bog da, necu voziti...To cak i ne moze da se poredi. Cuj,poredi Kiu i Mercedes?! Idi begaj, sidji do reke i udavi se, ne davi nas..Alo,bre,400.000 km samo jedan manji kvar, Alfa mi se raspala sa 150000...vise je bila u servisu nego kod mene.

Vozač

pre 7 godina

@(Mikiveliki, 10. jul 2016 22:31)
Potpisujem,Merc je jedva s klasa, ostalo je konfekcija.Pa u jednom GLS-u su dugmad na centralnoj konzoli iz c klase.Kod BMW-a je jedna instrument tabla od serije 1 do serije 6, kod Audija takođe. Nekada su iza nemačkih premijuma išla par praznih mesta pa onda ostali, danas imaju samo značku.

Milojko

pre 7 godina

@Milojko
Airbag je prvi put vidjen u S klasi W126 1979. godine a sistem kada koci sam na S klasi W220 1998. godine. ESP takodje u S klasi W140 (slon) i jos mnogo stosta...
(Replay, 11. jul 2016 00:27)

E nije tacno, pogresili smo i ti i ja. Prvi vazdusni jastuk ugradio je Krajsler 1967 godine. Sad sam proverio. Nije ni bitno dobra je S klasa naravno, ali ne volim kad neko kaze da su bas sve oni izmislili, to naravno nije tacno.

Mike

pre 7 godina

Mislim da od nove A klase ne postoji lepši auto za, što bi mi rekli "budženje". Dobro, za one koje imaju, za mene lično je u domenu teorije. Ali, mašta ne treba da se ugasi, bar može biti motiv za veći rad o trud.

Replay

pre 7 godina

@Milojko
Airbag je prvi put vidjen u S klasi W126 1979. godine a sistem kada koci sam na S klasi W220 1998. godine. ESP takodje u S klasi W140 (slon) i jos mnogo stosta...

Superstar

pre 7 godina

Pa realno je da skoči prodaja kada ima toliko novih modela...Nikada nisam bio neki ljubitelj Mercedesa,ali sada su stvarno napravili vrhunske modele u svim klasama.

Radovan

pre 7 godina

Plastična prednja tabla, plastične obloge na strani i u krovu, plastične komande, koža obrađena sa veoma otrovnim hemijskim tečnostima, plastično sočivo farova koje matira i koje kondenzuje,veštačke tkanine,itd,itd. Plastika je sintetika nastala od prerade nafte.

I ko to zove luksuzom (premijum) sav taj nameštaj?
Pa fabrikant koji vam sve to skupo naplaćuje i još kaže napravljeno u Nemačkoj. A BMW se hvali kako kod njega radi 54 nacije, dok se školovani Nemci sele u USA da bi radili isti posao za minimum 2x veću platu.
Cene nemačkih auta će najverovatnije ići dole jer su fabrikanti izjavili spremnost da školuju,nahrane i smeste migrante iz Afrike i Azije o svom trošku. Prvi je to izjavio MERCEDES.

Zoran

pre 7 godina

Uskoro ce u kupovinu automobila da se ide ovako:

Sta imate od automobila?

Pa evo imamo Mercedes, BMW i Audi. Svaku marku imamo u 3 dimenzije: 4, 4.5 i 5 metara.

Ako ste porodicni coveka, onda vam prepoirucujem ovaj od 4.5 metra. Ako cete luksuz, onda imate ovaj od 5, a ako ste sportski nastrojeni, onda ovaj od 4 metra.

A kakva je razlika?

Pa osim u duzini nema nekih buitnoih razliak unutra i oko motora, sve vam je to isto. Unustrasnjost je ista, a i motori su isti, samo stavljene blokade na snazi i brzini.

Dajte, mi jedan od 4 metra, da obradujem dete, tek polozilo.

A boja?

Pa imamo boje, evo za sportski ta boja, za porodicni ta, a za luksuz mozete da bitrate izmedju ove dve boje.

Mikiveliki

pre 7 godina

Постоји само један прави и истински параметар упоређивања,, када су у питању аутомибили, и не само они, када је у питању свака роба, цена! Рецимо Ауди А1, или Мерцедес А класа, се. не упоређују са Маздом 2, њих треба упоређивати са Маздом 6. Замислите Мазду 2, која кошта као Мазда 6, или поменути немачки аутомобили. Да сумирам и поновим, не будите наивни да мислите да ће те купити било шта што вреди више од производа исте или сличне цене код кинкуренције. Све до задње "шајбне ", не шрафа, је израчунато, ако притом знамо да највећи, какав је Мерцедес, у цену имају урачунато и име, до 30%, свакоме може да буде јасно, шта плаћа. Ово је наравно моје мишљење, немам ни потребу ни намеру да било кога вређам ако мислу другачије. П. С. Узгред буди речено, када се већ то иниректно спочитало, а из бог разлога да сви ипак остајемо анонимни, ја могу себи да приуштим и куповину новог Мецесеса S класе, значи мој коментар је погрешно схваћен.

Logic

pre 7 godina

@(Srbpljub, 9. jul 2016 23:41)
Prvo pogledaj moj prvi komentar dakle nista protiv mercedesa izmislil kola istina ali ti lupas da boli
dakle sta su italiani izmislili?
E ovako cuveni VAG TDI (Fiat chroma 1989)
comonnrail (alfa 156 -1997)
takozvani TFSI by VAG ili turbo+kompresor (lancia delta S4 -1984)
Oces jos?
onda guglaj...a tek onda lupetaj

ivan.ng

pre 7 godina

Nemanja, Srboljube... sve to nisu izmislili ni Mercedes, ni Volvo, vec SAAB, a koji je sve te bezbedonosne mere preneo iz aviona, jer je jel te najpre avione proizvodio.
p.s. Nisam ni alfista, ni ljubitelj fiata

Beogradjanin

pre 7 godina

@ (ivan.ng, 11. jul 2016 15:48)

Volvo je patentirao pojas za vezivanje i taj patent otkljucao kako bi svi mogli besplatno da koriste...