Utorak, 21.06.2016.

09:51

Soros: "Crna sreda" ništa, biće gore nego 1992.

Američki milijarder Džordž Soros tvrdi da će, ako Britanci budu glasali za izlazak iz EU, to izazvati veći pad vrednosti funte nego što je bio 1992. godine

Izvor: Tanjug

Soros: "Crna sreda" ništa, biæe gore nego 1992. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

Ce Gevera

pre 7 godina

Mi cemo da udjemo u EU tamo za nekih 10 god, i bicemo 5. clanica, uz Madjarsku, Rumuniju, Hrvatsku i Grcku. Mozda i Tursku i Bosnu prime, ko zna. Do tad ce svi ostali da se razbeze. :D
(Pukovnik Vranic, 21. jun 2016 13:35)

Ima jedan plan .... da se stvori Super Evropska Unija .... 12 najbogatijih drzava da se odvoji i da to bude Nova Evropska Unija .... ta unija i ima nekog smisla a ova bas nikakvog sem kolonizacije Evrope!

Nenad ali drugi

pre 7 godina

Meni je cudno kako se velike pristalice EU u Srbiji protive izlasku VB iz EU.Logicnije bi mi bilo da navijaju za izlazak VB, s obzirom da je VB mozda najveci protivnik ulazku Srbije u EU. Mozda su vece sanse za Srbiju kada o njenoj sudbini budu idlucivali Francizi i Nemci bez Engleza. Al sta ja znam? A Soros i ostala kamarila Novog Svetskog Poretka plase Engleze jer se njihova nezavisnost kosi sa njegovim licnim interesima , nema to nikakve veze kako ce biti Englezima kad izadju.

anonimnik

pre 7 godina

Čim ih toliko plaše znači da je istina suprotna od onog u što ih uvjeravaju. Svi se "zabrinuli" za Britance. (NWO, 21. jun 2016 12:32)

Svi se "zabrinuli" za Britance, samo im Srbi odjedanput zele dobro, pa ih eto savetuju da se ne prevare.

marko

pre 7 godina

Излазак Британије из ЕУ неће променити апсолутно ништа за ЕУ, а нешто мало тренутно за британце. Да би неко изашао из ЕУ постоји механизам који мора да се поштује и траје временски најмање 2 године, а реално и више. Што се тиче Британије промениће се можда у том смислу што после изласка референдум најављују поново Ирци и Шкоти. При томе парадоксално они су за останак у ЕУ а истовремено би хтели да изађу из Британије, и сад се у том парадоксу поставља питање како ће они уопште гласати. Ако изузмемо овај парадокс многи социолози имају став да је за Британију чак и корисно да напусти ЕУ, пошто сматрају да је њиховом друштву потребан одређен искорак који се у тренутним околностима не дешава што је за њих као и свако устајало друштво јако лоше. Занимљиво је и то да кад су давно одлучивали о уласку конзервативци су били против, а либерали за, а данас је обрнуто. И обични радници којима је посао најбитнији су због својих радних места су за напуштање, а опет менаџери их плаше са мање посла. И тако гомила парадокса, а највећи је да нико не види корист од ЕУ а волели би као да остану. Чак и сами амери који су у ово и те како уплетени су као за, а у суштини су све радили да до овога дође. Они су једини били све време вин-вин. Шашаво, осим задњег, што можда све и објашњава.

Alexa

pre 7 godina

Brexit je instrument za obračun političkih partija u GB, kao i kod nas uostalom. Stanje tržišta stanova u južnoj Kini ima uticaja na sve zemlje Sveta, pa i Evrope, a zamislite tek uticaj izlaska GB iz EU. Ovi naši (patri(j)ote) što se raduju eventualnom izlasku ne kapiraju da će ukoliko do toga dođe i sami živeti lošije, a tek o količini gluposti kod Engleza koji su za "leave"da ne govorim. Pozitivna strana je to što će izlaskom GB splasnuti i separatizam koji je ista podgrevala godinama i EU će biti u stanju da se integriše jače i bolje. Sa druge strane, Škoti će ponovo tražiti referendum, Severna Irska u kojoj katolici upravo postaju većina takođe, tako da će van EU na kraju ostati samo Englezi i možda Velšani. Za 10-15 godina apliciraće ponovo za prijem a tada će ih možda baš Srbija maltretirati oko ljudskih prava vojnika IRA koje su mučili i ubijali u svojim zatvorima 70-tih godina dvadesetog veka.

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Mi cemo da udjemo u EU tamo za nekih 10 god, i bicemo 5. clanica, uz Madjarsku, Rumuniju, Hrvatsku i Grcku. Mozda i Tursku i Bosnu prime, ko zna. Do tad ce svi ostali da se razbeze. :D

TUCKE

pre 7 godina

mozda ce funta malo i izgubiti na vrednosti pa sta nemci ce izgubiti mnogo vise a kad engleska pokaze put njime ce poci i drugi ! to boli ......

klio24

pre 7 godina

Nista se tu nece desiti , iako izadju, samo zaludno dizanje tenzije.
Mnogo se tu para vrti oko VB..... te bi svi sebi da daju na vaznosti. Bice dobro ako izadju, Evropi onda preostaje da drugim ocima pogleda sama sebe i da shvati da su Britanci prvi shvatili ciljeve Nemacke. Oni su svoje ostvarili , sada mogu i da se povuku.

Neuro

pre 7 godina

Da li to znači da će dolar porasti u odnosu i na ostale valute ?
(NEGRO, 21. jun 2016 10:51)

Da, raspadom švajcarskog franka, danas se u svetu krediti uzimaju mahom u evrima, funtama i dolarima. Izlaskom Britanije bi trpeli evro i funta, i mislim da ceo američki sistem to priželjkuje, a to je što veća zavisnost od njih.

Evro naprimer ima najveći primat u Rusiji, Srbiji, Mađarskoj... Ruska rublja se raspala, zamislite to zadovoljstvo da rusi dobijaju plate i uzimaju kredite prema dolarima, a ne prema evrima kao sada.

živadin

pre 7 godina

Moze da znaci da ce dolar da skoci, ili mozda franak, a ako ne izglasaju onda obrnuto, ili mozda ne ;o)

Ko voli da se kocka, sad mu je prilika, a mozda i izgubi (sto je normalno kod kocke)

JoleneNole

pre 7 godina

Pa i Japanci i Kinezi namerno depresiraju svoje valute godinama da bi bili konkurentniji. Mnogi proizvodjaci u Britaniji ne bi imali nista protiv da iznenada postanu konkurentniji, a sta bi siti hteo to Bog sam zna, neki se vec verovatno "klade" na izlazak a drugi na ostanak. Berza je velika kockarnica u kojoj uvek ima neko ko profitira, ne pravimo magarca od komarca.

Ja licno prizeljkujem izlazak da se resimo te bede od EU i vecitog ucenjivanja. Ali jos veca mi je zelja da se desi ono sto Soros ne predvidja, ne bi li izgubio koju milijardu, pa da onda ni njega vise ne slusamo.

cica glisa

pre 7 godina

Nista se tu nece desiti , iako izadju, samo zaludno dizanje tenzije.
Mnogo se tu para vrti oko VB..... te bi svi sebi da daju na vaznosti. Bice dobro ako izadju, Evropi onda preostaje da drugim ocima pogleda sama sebe i da shvati da su Britanci prvi shvatili ciljeve Nemacke. Oni su svoje ostvarili , sada mogu i da se povuku.
(klio24, 21. jun 2016 11:15)

Ajde, molim te, otvori nam oci i reci koji su to ciljevi Nemacke ? I zasto je onda Nemacka jedina od velikih igraca u EU koja ne zeli da VB ode ?

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Mi cemo da udjemo u EU tamo za nekih 10 god, i bicemo 5. clanica, uz Madjarsku, Rumuniju, Hrvatsku i Grcku. Mozda i Tursku i Bosnu prime, ko zna. Do tad ce svi ostali da se razbeze. :D

JoleneNole

pre 7 godina

Pa i Japanci i Kinezi namerno depresiraju svoje valute godinama da bi bili konkurentniji. Mnogi proizvodjaci u Britaniji ne bi imali nista protiv da iznenada postanu konkurentniji, a sta bi siti hteo to Bog sam zna, neki se vec verovatno "klade" na izlazak a drugi na ostanak. Berza je velika kockarnica u kojoj uvek ima neko ko profitira, ne pravimo magarca od komarca.

Ja licno prizeljkujem izlazak da se resimo te bede od EU i vecitog ucenjivanja. Ali jos veca mi je zelja da se desi ono sto Soros ne predvidja, ne bi li izgubio koju milijardu, pa da onda ni njega vise ne slusamo.

živadin

pre 7 godina

Moze da znaci da ce dolar da skoci, ili mozda franak, a ako ne izglasaju onda obrnuto, ili mozda ne ;o)

Ko voli da se kocka, sad mu je prilika, a mozda i izgubi (sto je normalno kod kocke)

Alexa

pre 7 godina

Brexit je instrument za obračun političkih partija u GB, kao i kod nas uostalom. Stanje tržišta stanova u južnoj Kini ima uticaja na sve zemlje Sveta, pa i Evrope, a zamislite tek uticaj izlaska GB iz EU. Ovi naši (patri(j)ote) što se raduju eventualnom izlasku ne kapiraju da će ukoliko do toga dođe i sami živeti lošije, a tek o količini gluposti kod Engleza koji su za "leave"da ne govorim. Pozitivna strana je to što će izlaskom GB splasnuti i separatizam koji je ista podgrevala godinama i EU će biti u stanju da se integriše jače i bolje. Sa druge strane, Škoti će ponovo tražiti referendum, Severna Irska u kojoj katolici upravo postaju većina takođe, tako da će van EU na kraju ostati samo Englezi i možda Velšani. Za 10-15 godina apliciraće ponovo za prijem a tada će ih možda baš Srbija maltretirati oko ljudskih prava vojnika IRA koje su mučili i ubijali u svojim zatvorima 70-tih godina dvadesetog veka.

klio24

pre 7 godina

Nista se tu nece desiti , iako izadju, samo zaludno dizanje tenzije.
Mnogo se tu para vrti oko VB..... te bi svi sebi da daju na vaznosti. Bice dobro ako izadju, Evropi onda preostaje da drugim ocima pogleda sama sebe i da shvati da su Britanci prvi shvatili ciljeve Nemacke. Oni su svoje ostvarili , sada mogu i da se povuku.

TUCKE

pre 7 godina

mozda ce funta malo i izgubiti na vrednosti pa sta nemci ce izgubiti mnogo vise a kad engleska pokaze put njime ce poci i drugi ! to boli ......

cica glisa

pre 7 godina

Nista se tu nece desiti , iako izadju, samo zaludno dizanje tenzije.
Mnogo se tu para vrti oko VB..... te bi svi sebi da daju na vaznosti. Bice dobro ako izadju, Evropi onda preostaje da drugim ocima pogleda sama sebe i da shvati da su Britanci prvi shvatili ciljeve Nemacke. Oni su svoje ostvarili , sada mogu i da se povuku.
(klio24, 21. jun 2016 11:15)

Ajde, molim te, otvori nam oci i reci koji su to ciljevi Nemacke ? I zasto je onda Nemacka jedina od velikih igraca u EU koja ne zeli da VB ode ?

Neuro

pre 7 godina

Da li to znači da će dolar porasti u odnosu i na ostale valute ?
(NEGRO, 21. jun 2016 10:51)

Da, raspadom švajcarskog franka, danas se u svetu krediti uzimaju mahom u evrima, funtama i dolarima. Izlaskom Britanije bi trpeli evro i funta, i mislim da ceo američki sistem to priželjkuje, a to je što veća zavisnost od njih.

Evro naprimer ima najveći primat u Rusiji, Srbiji, Mađarskoj... Ruska rublja se raspala, zamislite to zadovoljstvo da rusi dobijaju plate i uzimaju kredite prema dolarima, a ne prema evrima kao sada.

marko

pre 7 godina

Излазак Британије из ЕУ неће променити апсолутно ништа за ЕУ, а нешто мало тренутно за британце. Да би неко изашао из ЕУ постоји механизам који мора да се поштује и траје временски најмање 2 године, а реално и више. Што се тиче Британије промениће се можда у том смислу што после изласка референдум најављују поново Ирци и Шкоти. При томе парадоксално они су за останак у ЕУ а истовремено би хтели да изађу из Британије, и сад се у том парадоксу поставља питање како ће они уопште гласати. Ако изузмемо овај парадокс многи социолози имају став да је за Британију чак и корисно да напусти ЕУ, пошто сматрају да је њиховом друштву потребан одређен искорак који се у тренутним околностима не дешава што је за њих као и свако устајало друштво јако лоше. Занимљиво је и то да кад су давно одлучивали о уласку конзервативци су били против, а либерали за, а данас је обрнуто. И обични радници којима је посао најбитнији су због својих радних места су за напуштање, а опет менаџери их плаше са мање посла. И тако гомила парадокса, а највећи је да нико не види корист од ЕУ а волели би као да остану. Чак и сами амери који су у ово и те како уплетени су као за, а у суштини су све радили да до овога дође. Они су једини били све време вин-вин. Шашаво, осим задњег, што можда све и објашњава.

anonimnik

pre 7 godina

Čim ih toliko plaše znači da je istina suprotna od onog u što ih uvjeravaju. Svi se "zabrinuli" za Britance. (NWO, 21. jun 2016 12:32)

Svi se "zabrinuli" za Britance, samo im Srbi odjedanput zele dobro, pa ih eto savetuju da se ne prevare.

Ce Gevera

pre 7 godina

Mi cemo da udjemo u EU tamo za nekih 10 god, i bicemo 5. clanica, uz Madjarsku, Rumuniju, Hrvatsku i Grcku. Mozda i Tursku i Bosnu prime, ko zna. Do tad ce svi ostali da se razbeze. :D
(Pukovnik Vranic, 21. jun 2016 13:35)

Ima jedan plan .... da se stvori Super Evropska Unija .... 12 najbogatijih drzava da se odvoji i da to bude Nova Evropska Unija .... ta unija i ima nekog smisla a ova bas nikakvog sem kolonizacije Evrope!

Nenad ali drugi

pre 7 godina

Meni je cudno kako se velike pristalice EU u Srbiji protive izlasku VB iz EU.Logicnije bi mi bilo da navijaju za izlazak VB, s obzirom da je VB mozda najveci protivnik ulazku Srbije u EU. Mozda su vece sanse za Srbiju kada o njenoj sudbini budu idlucivali Francizi i Nemci bez Engleza. Al sta ja znam? A Soros i ostala kamarila Novog Svetskog Poretka plase Engleze jer se njihova nezavisnost kosi sa njegovim licnim interesima , nema to nikakve veze kako ce biti Englezima kad izadju.

Neuro

pre 7 godina

Da li to znači da će dolar porasti u odnosu i na ostale valute ?
(NEGRO, 21. jun 2016 10:51)

Da, raspadom švajcarskog franka, danas se u svetu krediti uzimaju mahom u evrima, funtama i dolarima. Izlaskom Britanije bi trpeli evro i funta, i mislim da ceo američki sistem to priželjkuje, a to je što veća zavisnost od njih.

Evro naprimer ima najveći primat u Rusiji, Srbiji, Mađarskoj... Ruska rublja se raspala, zamislite to zadovoljstvo da rusi dobijaju plate i uzimaju kredite prema dolarima, a ne prema evrima kao sada.

Alexa

pre 7 godina

Brexit je instrument za obračun političkih partija u GB, kao i kod nas uostalom. Stanje tržišta stanova u južnoj Kini ima uticaja na sve zemlje Sveta, pa i Evrope, a zamislite tek uticaj izlaska GB iz EU. Ovi naši (patri(j)ote) što se raduju eventualnom izlasku ne kapiraju da će ukoliko do toga dođe i sami živeti lošije, a tek o količini gluposti kod Engleza koji su za "leave"da ne govorim. Pozitivna strana je to što će izlaskom GB splasnuti i separatizam koji je ista podgrevala godinama i EU će biti u stanju da se integriše jače i bolje. Sa druge strane, Škoti će ponovo tražiti referendum, Severna Irska u kojoj katolici upravo postaju većina takođe, tako da će van EU na kraju ostati samo Englezi i možda Velšani. Za 10-15 godina apliciraće ponovo za prijem a tada će ih možda baš Srbija maltretirati oko ljudskih prava vojnika IRA koje su mučili i ubijali u svojim zatvorima 70-tih godina dvadesetog veka.

cica glisa

pre 7 godina

Nista se tu nece desiti , iako izadju, samo zaludno dizanje tenzije.
Mnogo se tu para vrti oko VB..... te bi svi sebi da daju na vaznosti. Bice dobro ako izadju, Evropi onda preostaje da drugim ocima pogleda sama sebe i da shvati da su Britanci prvi shvatili ciljeve Nemacke. Oni su svoje ostvarili , sada mogu i da se povuku.
(klio24, 21. jun 2016 11:15)

Ajde, molim te, otvori nam oci i reci koji su to ciljevi Nemacke ? I zasto je onda Nemacka jedina od velikih igraca u EU koja ne zeli da VB ode ?

JoleneNole

pre 7 godina

Pa i Japanci i Kinezi namerno depresiraju svoje valute godinama da bi bili konkurentniji. Mnogi proizvodjaci u Britaniji ne bi imali nista protiv da iznenada postanu konkurentniji, a sta bi siti hteo to Bog sam zna, neki se vec verovatno "klade" na izlazak a drugi na ostanak. Berza je velika kockarnica u kojoj uvek ima neko ko profitira, ne pravimo magarca od komarca.

Ja licno prizeljkujem izlazak da se resimo te bede od EU i vecitog ucenjivanja. Ali jos veca mi je zelja da se desi ono sto Soros ne predvidja, ne bi li izgubio koju milijardu, pa da onda ni njega vise ne slusamo.

TUCKE

pre 7 godina

mozda ce funta malo i izgubiti na vrednosti pa sta nemci ce izgubiti mnogo vise a kad engleska pokaze put njime ce poci i drugi ! to boli ......

klio24

pre 7 godina

Nista se tu nece desiti , iako izadju, samo zaludno dizanje tenzije.
Mnogo se tu para vrti oko VB..... te bi svi sebi da daju na vaznosti. Bice dobro ako izadju, Evropi onda preostaje da drugim ocima pogleda sama sebe i da shvati da su Britanci prvi shvatili ciljeve Nemacke. Oni su svoje ostvarili , sada mogu i da se povuku.

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Mi cemo da udjemo u EU tamo za nekih 10 god, i bicemo 5. clanica, uz Madjarsku, Rumuniju, Hrvatsku i Grcku. Mozda i Tursku i Bosnu prime, ko zna. Do tad ce svi ostali da se razbeze. :D

živadin

pre 7 godina

Moze da znaci da ce dolar da skoci, ili mozda franak, a ako ne izglasaju onda obrnuto, ili mozda ne ;o)

Ko voli da se kocka, sad mu je prilika, a mozda i izgubi (sto je normalno kod kocke)

marko

pre 7 godina

Излазак Британије из ЕУ неће променити апсолутно ништа за ЕУ, а нешто мало тренутно за британце. Да би неко изашао из ЕУ постоји механизам који мора да се поштује и траје временски најмање 2 године, а реално и више. Што се тиче Британије промениће се можда у том смислу што после изласка референдум најављују поново Ирци и Шкоти. При томе парадоксално они су за останак у ЕУ а истовремено би хтели да изађу из Британије, и сад се у том парадоксу поставља питање како ће они уопште гласати. Ако изузмемо овај парадокс многи социолози имају став да је за Британију чак и корисно да напусти ЕУ, пошто сматрају да је њиховом друштву потребан одређен искорак који се у тренутним околностима не дешава што је за њих као и свако устајало друштво јако лоше. Занимљиво је и то да кад су давно одлучивали о уласку конзервативци су били против, а либерали за, а данас је обрнуто. И обични радници којима је посао најбитнији су због својих радних места су за напуштање, а опет менаџери их плаше са мање посла. И тако гомила парадокса, а највећи је да нико не види корист од ЕУ а волели би као да остану. Чак и сами амери који су у ово и те како уплетени су као за, а у суштини су све радили да до овога дође. Они су једини били све време вин-вин. Шашаво, осим задњег, што можда све и објашњава.

anonimnik

pre 7 godina

Čim ih toliko plaše znači da je istina suprotna od onog u što ih uvjeravaju. Svi se "zabrinuli" za Britance. (NWO, 21. jun 2016 12:32)

Svi se "zabrinuli" za Britance, samo im Srbi odjedanput zele dobro, pa ih eto savetuju da se ne prevare.

Nenad ali drugi

pre 7 godina

Meni je cudno kako se velike pristalice EU u Srbiji protive izlasku VB iz EU.Logicnije bi mi bilo da navijaju za izlazak VB, s obzirom da je VB mozda najveci protivnik ulazku Srbije u EU. Mozda su vece sanse za Srbiju kada o njenoj sudbini budu idlucivali Francizi i Nemci bez Engleza. Al sta ja znam? A Soros i ostala kamarila Novog Svetskog Poretka plase Engleze jer se njihova nezavisnost kosi sa njegovim licnim interesima , nema to nikakve veze kako ce biti Englezima kad izadju.

Ce Gevera

pre 7 godina

Mi cemo da udjemo u EU tamo za nekih 10 god, i bicemo 5. clanica, uz Madjarsku, Rumuniju, Hrvatsku i Grcku. Mozda i Tursku i Bosnu prime, ko zna. Do tad ce svi ostali da se razbeze. :D
(Pukovnik Vranic, 21. jun 2016 13:35)

Ima jedan plan .... da se stvori Super Evropska Unija .... 12 najbogatijih drzava da se odvoji i da to bude Nova Evropska Unija .... ta unija i ima nekog smisla a ova bas nikakvog sem kolonizacije Evrope!