Subota, 11.06.2016.

11:12

Beker: Novak može da prestigne Rodžera po broju GS

Boris Beker izjavio je da veruje da Novak Đoković može da prestigne Rodžera Federera po borju Gren slem titula.

Izvor: MN

Beker: Novak može da prestigne Rodžera po broju GS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

boris

pre 7 godina

Vidim neko pise,da Nadal moze da uzme jos jedan slem,max 2,Federer 1 max 2,ljudi ne zavaravajte se,oni su svoje odsvirali...od te nazovi velike cetvorke Marej uz Djokovica naravno je jedini koji moze da uzme jos neki slem...ne kazem da se nece desiti slam gde nece neko bljesne i mozda ga cak i osvoji al dedex i rafa mrka kapa...

GVN XIII

pre 7 godina

Kompletirati ove god 4 GS i po mogućnosti zlato u Riju.
U 2017 bi ušao sa 14 GS i psihološki jak kap stena.
A nedostajala bi samo 3 GS

ford

pre 7 godina

Za tenis sam laik i sa amaterskog stanovista,ali imam oci da gledaju i mozak da razmislja(ne bas uvek 100%,al aj sad).Deluje mi da,ako Novak jos samo dve godine zadrzi fokusiranost koju trenutno ima a taj trenutak traje vec duzi period,uz izdrzljivost tela tj bez povreda,on stize Federera u svim parametrima i brojevima!Nakon toga i da igra sa 50% svojih mogucnosti do svoje 34-35 ce na kontu imati 20+ slemova i nekih 350+ nedelja kao broj 1Mislim da je razbijanjem malera zvanim R.Garos uspeo da skine sa sebe najveci pritisak koji ga je sputavao godinama unazad,a da ce sad kada je gotovo sa tim TEK poceti da dominira sto mozda nekima ne deluje verovatno,ali ni ja nisam verovao da je moguce da se desi da on bude tu gde je sad,a to je istorija,a nju kao sto znamo pisu pobednici...Kao sto je napisao neki moj prethodnik,i da nista vise ne osvoji,osvojio je mene,i ima moj dozivotni naklon!Bravo Novace,bravo!!!

zinzi

pre 7 godina

kazete, nek uzima u naredne 3 godine po 2 GS i stize federera. Tacno, ali u te 3 godine ostaje jos 6 slobodnig GS titula. sto znaci da ne sme rodja nijednu da uzme...

žak

pre 7 godina

Korektno je i znati da Rod Lever nije uzeo više od kalendarskog slama jer 6 godina pre toga nije smeo da igra kao pro na grand slemovima, izguglajte. Svejedno, verujem da će Nole u naredne dve godine da uzme bar 6 Grend slemova ako se ne ispovredjuje, što nije nemoguće s obzirom na njegov ubitačan stil igre sa proklizavanjima i špagama 100 puta po meču

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Mozete da pricate sta hocete i da osporavate Bekerov rad, ali Novak posle fantasticne 2011-te nije imao mnogo uspeha na GS turnirima, izgubljena finala od Mareja i Nadala, gubljenje prvog mesta 2013-te. Reci da je njega Novak napravio trenerom je neposteno, jer sa Bekerom za 3 godine osvojio preko 20 titula.

Ivke

pre 7 godina

Da nisi rekao, niko to ne bi znao. Novak napravio trenera od tebe, kao i od onog anemicnog Obradovica. Sve strucnjak do strucnjaka, da im nije Novaka gledali bi tenis na tv-u.

iggy

pre 7 godina

Secam se kad smo pre 3,4 godine na istom ovom sajtu ostavljali komentare koliko Novak moze osvojiti GS turnira do kraja karijere, vecina ih je napisala da je realan broj oko 10. Neki su napisali 8, neki 12, a komentari u kojima s spominje da Novak moze prestici Rodju su imali 90% minusa

Arhivator

pre 7 godina

Uopšte nije nemoguće.
E, a ako (to jest - kad) se to desi onda treba da pozove Vilandera i da mu pusti Savićevićev snimak iz Zagreba (znaju svi na šta mislim)

Hronos

pre 7 godina

Zašto kažete nema konkurencije? Ljudi, ovakav tenis se nije u istoriji igrao. Proteklih 6 godina će se prepričavati. Endi, Rafa, Rodžer i Novak. Retko koji sport je imao ovakva rivalstva u jednom trenutku.
Jeste Rodžer možda istorijski gledano najveća figura tenisa u ovom trenutku, ali je istorija prolazna kategorija. Zato, uživajte u ispisivanju novih stranica iste jer Novak to upravo radi.

realno gledajući

pre 7 godina

Sto se mene tice Nole sutra da prestane da igra uradio je premnogo... I tu ne mislim samo na tenis, već i na sve ostalo. Daleko je on ispred Federera, daleko...

Svete

pre 7 godina

Radovan

Kao recimo tko, daj neko ime ?
Uporedi bilo koji top10 iz poslednjih 7 ili 8 godina sa onim iz 2004. recimo, mozes i da pogledas sastav zavrsnog mastersa te godine pa mi javi sta si saznao.
Thiem, decko koji obecava, je postao 24 igrac koji ima pozitivan skor protiv Roze Federera. Ima bazu, ima udarce, ima sve, ali je tu potrebno jos dosta rada i stelovanja da bi uradio nesto vise na bitnijim turnirima, ali svakako ima velike sanse za to ako ovako nastavi !

детос

pre 7 godina

To to! Samo palite djokovicevce sa tekstom koji vec 7x citamo!
(Jumko, 11. jun 2016 12:19)
Читаш и ти редовно годинама. Смањује се заостатак за Федерером, а твоји коментари су све више пунији фрустрацијом. Ако, за боље и ниси...

блејз

pre 7 godina

@ЖИВАДИН(КА)
Е бре живадинка настави да гледаш парове у тенис се разумеш ко' марица у криви....Досади с глупостима и Богу и народу.....

auh!!!

pre 7 godina

Pa moze kad je konkurencija nikakva, u prvih deset ima likova koji nemaju osvojen nijedan jedini turnir!
(Радован III, 11. jun 2016 15:07)


Da, ali ima i "likova" sa 17, 14, 2 grendslema i po 20-ak mastersa, pa eto...

Mix

pre 7 godina

@radovan lll
A dok je Fedja osbajao svoje GSove,prvih 10 su imali svi od reda po 5 GSova.Konkurencija je u istoriji uvek takva-kakva je,jer da ima bolje bila bi na mestu igraca koji sada igraju.Uporedi samo koliko su tih godina prvih 10 imali GSova,a uporedi danas,pa ce ti biti jasno.

dominus

pre 7 godina

@ Predo

U pravu ste za Vimbldon, ali u konačnom bilansu. Međutim, pošto i sami kažete da su tu favoriti Federer (pitanje, koliki je o favorit i na Vimbldonu), a pre svega Marej, Vimbldon je ključ za potencijalno osvajanje kalendarskog slema. Jer pretpostavljam da će osvojit Rio (sa aspekta golden slema).

EU Citizen

pre 7 godina

Ne treba biti opterećen brojkama, Đoković je već ušao u krug nekoliko najvećih tenisera svih vremena, između kojih su razlike ionako minimalne. Ko će, na primer, reći da li je bolji Federer, Sampras, Borg ili Lejver, različiti igraci iz raznih perioda, ali svi pripadaju klubu besmrtnika, a meni su, recimo, jer volim ofanzivan i atraktivan tenis i samosvojne ličnosti, ipak od svih njih najdraži dvojica sa nešto manje trofeja, ali po meni ništa manje važni i besmrtni, sam Beker i Džon Mekinro. Da li će Đoković imati još tri, pet ili deset Grand Slam titula mu svakako neće previše ni dodati, ni oduzeti, poslednjih nekoliko godina je već nepovratno ušao u istoriju i među najveće.

Gravitacioni kolaps

pre 7 godina

Novak treba ubuduce da se fokusira iskljucivo na Mareja. Federer, Nadal, Kei i Stan vise nisu nikakva pretnja. Svi pricaju o sansama Federera da osvoji jos neki Vimbledon. Pa evo, taj isti Federer je upravo izgubio 2:1 od Thiema u Stutgartu. I to na travi. I ti preokretom. Za neupucene Dominik ga je pobedio bez izgubljenog seta i u Rimu proslog meseca, a opet svi znamo kako je ovaj momak prosao sa Djokarom u polufinalu RG. Ne vidim ni teoretsku mogucnost da Federer ove godine uopste dodje do finala W, a kamoli da ga osvoji. O sansama u 2017. ne bih trosio reci. Pohod na istorijskih 18 GS je poceo.
Molim Jumka da da svoju dijagnozu, pardon, prognozu.

llopez

pre 7 godina

Da vidimo malo ...

Mogucnost da Rafa ode na 15 ili 16 GS moze samo preko RG, ostale turnire nema sanse ...

Mogucnost da Federer od do 18 ili 19 GS ima jos ove godine na Wimbledonu i Us openu ... vec sledece to ce biti duplo teze za njega, vise nisu tu Nole rafa Endi, tu su mu sad kao prepreka Thiem, Kyrgios - momci koji ce ga bukvalno nadtrcati ...

Novakova karijera moze da traje jos 6 godina, a na ovom vrhuncu moze trajati jos minimum 3 godine .. 3 godine = 12 GS a njemu treba 6, znaci po 2 godisnje ... mislim da ce 99% Novak stici Rogera, ostalo 1% spada da se desi neka nepredvidjena povreda itd ...

sasho

pre 7 godina

Endi osvaja Melburn do godine stigne li do finala.Drugarski će da odrade na terenu ako stignu do finala.Wimboldon sve je moguće da ispadne u 4 kolu,a i da igra finale.Pitanje je kako vide nastavak godine.Prvi prioritet je ispunjen,drugi je Olimpijada sve ostalo je tu negde.To sam svatio čitajući vesti o Novaku.Da bi dobio rat neke bitke prepustiš protivnicima.

marko_bgdd

pre 7 godina

ove izjave tenisera,bivsih tenisera,strucnjaka su mi postale gore nego kada fudbaleri daju izjave...samo pricaju jedno te isto,uz malo veci fond reci...i svaki dan o jednoj te istoj temi...da li ce novak prestici federera,da li je novak najbolji u istoriji?

Predo

pre 7 godina

Ja se nadam 13-om, pa onda 14-tom i tako dalje, a ako ne osvoji ni jedan više, opet sjajno. Neko je napisao da sve zavisi od sledećeg Vimbldona. Ne zavisi ništa, ali je prethodni Rolan Garos bio jako, jako važan sa psihološkog stanovišta. Nije problem poraz, neki su čak i korisni, ali poraz protiv Mareja, koji je igrao svoje prvo finale, bi bio težak udarac. Srećom i znanjem, to se nije desilo. Novak ima već tri Vimbldona, ali nije apsolutni favorit protiv Mareja i Federera, kao na betonu i šljaci.

Smrda

pre 7 godina

Dokle bre vise "samo da osvoji jos ovaj turnir" !? Pa momak je vec sada postao prvi sinonim za tenis za sva vremena. I sam je rekao , da ce razmisljanja o 18. tituli na najvecim turnirima poceti tek onda kad osvoji eventualnih 15 ili 16 istih , kao i da mu ne treba presija te vrste. Do tada neka uziva u igri , a mi cemo da ga volimo svakim danom sve vise . Makar nikad nista vise ne osvojio .

T

pre 7 godina

Meni samo padne na pamet da su Federer i Murray trebali da osvoje. Prosle godine i ove makar po 1, al nisu zbog j dnog covjeka. Pa ako oni mogu sad da osvajaju, a pogotovo Federer,!zasto ne bi mogo Nole koji je mnogo jaci u svakom segmentu od njih.

nevski

pre 7 godina

u sledece tri godine Novak je favorit na svakom slemu,rutina je da uzme 70 posto istih,u brojkama 8 do 9,posto sad ima 12,nije tesko sabrati ukupnu cifru,docekati 320 nedelja kao br.1 i reci svima,ja odoh,meni dosta,a,vi se sad igrajte.....

prolaznik

pre 7 godina

treba da ima cilj ali ne prevelika očekivanja.
GS-ovi su čudna sorta (zato su ta 4 za redom suludi).
Ali realno ako iko može - ili da obrnem,
jednostavno ne vidim ko može da ga zaustavi - osim samog sebe.

Nadal teško, možda uzme još 1 (2 top, nategnuto),
Fed - on je najveća 'pretnja' (mada to je i draž sporta) jer ako uzme i 1 još, 'podiže mu letvicu'. Nije isključeno ali slično 1 nije nerealno, 2 najviše.
Mari - uzeće jos neki sigurno - ali mislim da mu je ovo na RG vrhunac - slično 1, 2, više ako se 'unapredi'.
Ostali - 1, 2. Mlade snage? još uvek ih ne vidim
Kada saberemo (i ovakva 'matematika' podrazumeva da će i između sebe da se bore i 'otkinu' jadan drugom - nije samo Nole protiv svih:)...
- ja ovde vidim max 3, 4 GS-a - u sledećih 2, 3 godine.
Ono što je 'mostruozno' je da Novak još nije rekao sve što ima - mislim da će da napreduje bar još jedno 2 godine - ne znam da li sam samo ja umislio ili mu je igra na mreži bila mnogo stabilnija?

Mikii

pre 7 godina

Sasa Radulovic@

Najpopularniji sport na svetu? Hahahahahaha. Pa to nije ni u Srbiji, a ne sire. Sto se tice 17 gren slemova, sto da ne. U ovakvoj konkurenciji bi i jedan Marej dominirao :))

goksa

pre 7 godina

Sto ti je trener a ne- vajda
" da nije uzeo ovaj RG pitanje je da li bi ga ikad uzeo"
A NO1E nikad jaci i svake godine sve jaci samo ce sa RG da stigne do br 17 a sa ostalim ihihi ....

D10S

pre 7 godina

Trenutno nema velike filozofije tu.

Nole moze da izgubi mec kada mu nije dan, a protivnik igra mec zivota (to vazi za sve igrace osim Fedexa, Rafe, Andija i Stana).

Za njih cetvoricu je dovoljno da Nole ima los dan, a oni da igraju normalno.

Ali, ako je Noletu dobar dan, i ako se igra na 5 seta... To prosto Novak ne gubi.

Tako da sam ja siguran, da ako igra na svojih 80% sledecih 4 god, ima godisnje da uzima 2 turnira u proseku.

To su ukupno (sa ovom sezonom) 10.

Od toga mu 50% treba.

S obzirom da trenutno drzi sva 4 GS...
Sto da ne.

Ako napravi Grans ili Golden Slam, onda nema sta da ga zadrzi, onda ce 2018 da pretekne Rodju

anica

pre 7 godina

42 meca mora da dobije, uz odmor od dan... uopste nije mnogo za Noleta.
Neka mu je sa srecom, a Vama hvala puno sto ste uz njega i sto mu pruzate podrsku.
NAPRED NOLE!

Svete

pre 7 godina

Agasi je uzeo 4 turnira nakon Novakovih godina a poslednje finale je igrao sa 35 i po godina tako da Novak ima zaista realne sanse da prestigne Rodjera po broju GS titula.
Na sledecih 15-20 turnira ce sigurno biti prvi favorit !

zex

pre 7 godina

narednih 5godina po jedan prosecno i eto ali mislim da je realno da Fed. osvoji jos jedan gs u slucaju da Novak ispadne na nekom gs ranije.Sve je moguce

Svete

pre 7 godina

Agasi je uzeo 4 turnira nakon Novakovih godina a poslednje finale je igrao sa 35 i po godina tako da Novak ima zaista realne sanse da prestigne Rodjera po broju GS titula.
Na sledecih 15-20 turnira ce sigurno biti prvi favorit !

Boxy

pre 7 godina

Iskreno, bio sam skeptičan sve do AO. Ipak je 17 stvarno visoka brojka. Mislim da će biti presudno sledećih 6 slamova. Ako Novak uspe da osvoji 3 od pomenutih 6, gotovo sigurno će uspeti. Nije da sumnjam u Novaka, jer ako neko može do tog podviga to je on, koji ruši sve granice i barijere, ali stvarno je reč o ogromnom broju mečeva.

Sasa Radulovic

pre 7 godina

Pa ko je rekao da ne moze???!!! Sta je to za Novaka, on osvaja 4 GS po godini...Dakle, sada da osvoji US open i sledece sezone da osvoji kalendarski slem i u septembru 2017. godine slavimo to sto je jedan SRBIN najveci u istoriji najpopularnijeg sporta na svetu !!!!!!!!!

ZIV BIO NOLE !!!!!!! POZDRAV SVIM SRBIMA !!!!!!

Nebojša

pre 7 godina

Često neki kažu teško kako nema šanse prodje tako mesec dva i Novak osvoji grenslem smanji za jedan eve sada je na pet od Federera ide Wimbledon za mesec dana možda bude još jedan manje a tu je i us open pa sledeće godine jovo nanovo ponovo četiri prilike.

Zoran

pre 7 godina

"Bicu i u Rio da ga podrzim".
Ako Novak osvoji- i Nemac ce ucestvovati u "Srpsku" medalju. Svaka cast Borisu i unapred hvala.
Evo jedne prognoze- u Rio nece ucestvovati Nadal Federer i Mari.

Boxy

pre 7 godina

Iskreno, bio sam skeptičan sve do AO. Ipak je 17 stvarno visoka brojka. Mislim da će biti presudno sledećih 6 slamova. Ako Novak uspe da osvoji 3 od pomenutih 6, gotovo sigurno će uspeti. Nije da sumnjam u Novaka, jer ako neko može do tog podviga to je on, koji ruši sve granice i barijere, ali stvarno je reč o ogromnom broju mečeva.

Smrda

pre 7 godina

Dokle bre vise "samo da osvoji jos ovaj turnir" !? Pa momak je vec sada postao prvi sinonim za tenis za sva vremena. I sam je rekao , da ce razmisljanja o 18. tituli na najvecim turnirima poceti tek onda kad osvoji eventualnih 15 ili 16 istih , kao i da mu ne treba presija te vrste. Do tada neka uziva u igri , a mi cemo da ga volimo svakim danom sve vise . Makar nikad nista vise ne osvojio .

Predo

pre 7 godina

Ja se nadam 13-om, pa onda 14-tom i tako dalje, a ako ne osvoji ni jedan više, opet sjajno. Neko je napisao da sve zavisi od sledećeg Vimbldona. Ne zavisi ništa, ali je prethodni Rolan Garos bio jako, jako važan sa psihološkog stanovišta. Nije problem poraz, neki su čak i korisni, ali poraz protiv Mareja, koji je igrao svoje prvo finale, bi bio težak udarac. Srećom i znanjem, to se nije desilo. Novak ima već tri Vimbldona, ali nije apsolutni favorit protiv Mareja i Federera, kao na betonu i šljaci.

ford

pre 7 godina

Za tenis sam laik i sa amaterskog stanovista,ali imam oci da gledaju i mozak da razmislja(ne bas uvek 100%,al aj sad).Deluje mi da,ako Novak jos samo dve godine zadrzi fokusiranost koju trenutno ima a taj trenutak traje vec duzi period,uz izdrzljivost tela tj bez povreda,on stize Federera u svim parametrima i brojevima!Nakon toga i da igra sa 50% svojih mogucnosti do svoje 34-35 ce na kontu imati 20+ slemova i nekih 350+ nedelja kao broj 1Mislim da je razbijanjem malera zvanim R.Garos uspeo da skine sa sebe najveci pritisak koji ga je sputavao godinama unazad,a da ce sad kada je gotovo sa tim TEK poceti da dominira sto mozda nekima ne deluje verovatno,ali ni ja nisam verovao da je moguce da se desi da on bude tu gde je sad,a to je istorija,a nju kao sto znamo pisu pobednici...Kao sto je napisao neki moj prethodnik,i da nista vise ne osvoji,osvojio je mene,i ima moj dozivotni naklon!Bravo Novace,bravo!!!

iggy

pre 7 godina

Secam se kad smo pre 3,4 godine na istom ovom sajtu ostavljali komentare koliko Novak moze osvojiti GS turnira do kraja karijere, vecina ih je napisala da je realan broj oko 10. Neki su napisali 8, neki 12, a komentari u kojima s spominje da Novak moze prestici Rodju su imali 90% minusa

D10S

pre 7 godina

Trenutno nema velike filozofije tu.

Nole moze da izgubi mec kada mu nije dan, a protivnik igra mec zivota (to vazi za sve igrace osim Fedexa, Rafe, Andija i Stana).

Za njih cetvoricu je dovoljno da Nole ima los dan, a oni da igraju normalno.

Ali, ako je Noletu dobar dan, i ako se igra na 5 seta... To prosto Novak ne gubi.

Tako da sam ja siguran, da ako igra na svojih 80% sledecih 4 god, ima godisnje da uzima 2 turnira u proseku.

To su ukupno (sa ovom sezonom) 10.

Od toga mu 50% treba.

S obzirom da trenutno drzi sva 4 GS...
Sto da ne.

Ako napravi Grans ili Golden Slam, onda nema sta da ga zadrzi, onda ce 2018 da pretekne Rodju

Hronos

pre 7 godina

Zašto kažete nema konkurencije? Ljudi, ovakav tenis se nije u istoriji igrao. Proteklih 6 godina će se prepričavati. Endi, Rafa, Rodžer i Novak. Retko koji sport je imao ovakva rivalstva u jednom trenutku.
Jeste Rodžer možda istorijski gledano najveća figura tenisa u ovom trenutku, ali je istorija prolazna kategorija. Zato, uživajte u ispisivanju novih stranica iste jer Novak to upravo radi.

llopez

pre 7 godina

Da vidimo malo ...

Mogucnost da Rafa ode na 15 ili 16 GS moze samo preko RG, ostale turnire nema sanse ...

Mogucnost da Federer od do 18 ili 19 GS ima jos ove godine na Wimbledonu i Us openu ... vec sledece to ce biti duplo teze za njega, vise nisu tu Nole rafa Endi, tu su mu sad kao prepreka Thiem, Kyrgios - momci koji ce ga bukvalno nadtrcati ...

Novakova karijera moze da traje jos 6 godina, a na ovom vrhuncu moze trajati jos minimum 3 godine .. 3 godine = 12 GS a njemu treba 6, znaci po 2 godisnje ... mislim da ce 99% Novak stici Rogera, ostalo 1% spada da se desi neka nepredvidjena povreda itd ...

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Mozete da pricate sta hocete i da osporavate Bekerov rad, ali Novak posle fantasticne 2011-te nije imao mnogo uspeha na GS turnirima, izgubljena finala od Mareja i Nadala, gubljenje prvog mesta 2013-te. Reci da je njega Novak napravio trenerom je neposteno, jer sa Bekerom za 3 godine osvojio preko 20 titula.

anica

pre 7 godina

42 meca mora da dobije, uz odmor od dan... uopste nije mnogo za Noleta.
Neka mu je sa srecom, a Vama hvala puno sto ste uz njega i sto mu pruzate podrsku.
NAPRED NOLE!

GVN XIII

pre 7 godina

Kompletirati ove god 4 GS i po mogućnosti zlato u Riju.
U 2017 bi ušao sa 14 GS i psihološki jak kap stena.
A nedostajala bi samo 3 GS

Nebojša

pre 7 godina

Često neki kažu teško kako nema šanse prodje tako mesec dva i Novak osvoji grenslem smanji za jedan eve sada je na pet od Federera ide Wimbledon za mesec dana možda bude još jedan manje a tu je i us open pa sledeće godine jovo nanovo ponovo četiri prilike.

Svete

pre 7 godina

Agasi je uzeo 4 turnira nakon Novakovih godina a poslednje finale je igrao sa 35 i po godina tako da Novak ima zaista realne sanse da prestigne Rodjera po broju GS titula.
Na sledecih 15-20 turnira ce sigurno biti prvi favorit !

Arhivator

pre 7 godina

Uopšte nije nemoguće.
E, a ako (to jest - kad) se to desi onda treba da pozove Vilandera i da mu pusti Savićevićev snimak iz Zagreba (znaju svi na šta mislim)

Sasa Radulovic

pre 7 godina

Pa ko je rekao da ne moze???!!! Sta je to za Novaka, on osvaja 4 GS po godini...Dakle, sada da osvoji US open i sledece sezone da osvoji kalendarski slem i u septembru 2017. godine slavimo to sto je jedan SRBIN najveci u istoriji najpopularnijeg sporta na svetu !!!!!!!!!

ZIV BIO NOLE !!!!!!! POZDRAV SVIM SRBIMA !!!!!!

prolaznik

pre 7 godina

treba da ima cilj ali ne prevelika očekivanja.
GS-ovi su čudna sorta (zato su ta 4 za redom suludi).
Ali realno ako iko može - ili da obrnem,
jednostavno ne vidim ko može da ga zaustavi - osim samog sebe.

Nadal teško, možda uzme još 1 (2 top, nategnuto),
Fed - on je najveća 'pretnja' (mada to je i draž sporta) jer ako uzme i 1 još, 'podiže mu letvicu'. Nije isključeno ali slično 1 nije nerealno, 2 najviše.
Mari - uzeće jos neki sigurno - ali mislim da mu je ovo na RG vrhunac - slično 1, 2, više ako se 'unapredi'.
Ostali - 1, 2. Mlade snage? još uvek ih ne vidim
Kada saberemo (i ovakva 'matematika' podrazumeva da će i između sebe da se bore i 'otkinu' jadan drugom - nije samo Nole protiv svih:)...
- ja ovde vidim max 3, 4 GS-a - u sledećih 2, 3 godine.
Ono što je 'mostruozno' je da Novak još nije rekao sve što ima - mislim da će da napreduje bar još jedno 2 godine - ne znam da li sam samo ja umislio ili mu je igra na mreži bila mnogo stabilnija?

nevski

pre 7 godina

u sledece tri godine Novak je favorit na svakom slemu,rutina je da uzme 70 posto istih,u brojkama 8 do 9,posto sad ima 12,nije tesko sabrati ukupnu cifru,docekati 320 nedelja kao br.1 i reci svima,ja odoh,meni dosta,a,vi se sad igrajte.....

детос

pre 7 godina

To to! Samo palite djokovicevce sa tekstom koji vec 7x citamo!
(Jumko, 11. jun 2016 12:19)
Читаш и ти редовно годинама. Смањује се заостатак за Федерером, а твоји коментари су све више пунији фрустрацијом. Ако, за боље и ниси...

realno gledajući

pre 7 godina

Sto se mene tice Nole sutra da prestane da igra uradio je premnogo... I tu ne mislim samo na tenis, već i na sve ostalo. Daleko je on ispred Federera, daleko...

Zoran

pre 7 godina

"Bicu i u Rio da ga podrzim".
Ako Novak osvoji- i Nemac ce ucestvovati u "Srpsku" medalju. Svaka cast Borisu i unapred hvala.
Evo jedne prognoze- u Rio nece ucestvovati Nadal Federer i Mari.

auh!!!

pre 7 godina

Pa moze kad je konkurencija nikakva, u prvih deset ima likova koji nemaju osvojen nijedan jedini turnir!
(Радован III, 11. jun 2016 15:07)


Da, ali ima i "likova" sa 17, 14, 2 grendslema i po 20-ak mastersa, pa eto...

Gravitacioni kolaps

pre 7 godina

Novak treba ubuduce da se fokusira iskljucivo na Mareja. Federer, Nadal, Kei i Stan vise nisu nikakva pretnja. Svi pricaju o sansama Federera da osvoji jos neki Vimbledon. Pa evo, taj isti Federer je upravo izgubio 2:1 od Thiema u Stutgartu. I to na travi. I ti preokretom. Za neupucene Dominik ga je pobedio bez izgubljenog seta i u Rimu proslog meseca, a opet svi znamo kako je ovaj momak prosao sa Djokarom u polufinalu RG. Ne vidim ni teoretsku mogucnost da Federer ove godine uopste dodje do finala W, a kamoli da ga osvoji. O sansama u 2017. ne bih trosio reci. Pohod na istorijskih 18 GS je poceo.
Molim Jumka da da svoju dijagnozu, pardon, prognozu.

Svete

pre 7 godina

Agasi je uzeo 4 turnira nakon Novakovih godina a poslednje finale je igrao sa 35 i po godina tako da Novak ima zaista realne sanse da prestigne Rodjera po broju GS titula.
Na sledecih 15-20 turnira ce sigurno biti prvi favorit !

goksa

pre 7 godina

Sto ti je trener a ne- vajda
" da nije uzeo ovaj RG pitanje je da li bi ga ikad uzeo"
A NO1E nikad jaci i svake godine sve jaci samo ce sa RG da stigne do br 17 a sa ostalim ihihi ....

EU Citizen

pre 7 godina

Ne treba biti opterećen brojkama, Đoković je već ušao u krug nekoliko najvećih tenisera svih vremena, između kojih su razlike ionako minimalne. Ko će, na primer, reći da li je bolji Federer, Sampras, Borg ili Lejver, različiti igraci iz raznih perioda, ali svi pripadaju klubu besmrtnika, a meni su, recimo, jer volim ofanzivan i atraktivan tenis i samosvojne ličnosti, ipak od svih njih najdraži dvojica sa nešto manje trofeja, ali po meni ništa manje važni i besmrtni, sam Beker i Džon Mekinro. Da li će Đoković imati još tri, pet ili deset Grand Slam titula mu svakako neće previše ni dodati, ni oduzeti, poslednjih nekoliko godina je već nepovratno ušao u istoriju i među najveće.

T

pre 7 godina

Meni samo padne na pamet da su Federer i Murray trebali da osvoje. Prosle godine i ove makar po 1, al nisu zbog j dnog covjeka. Pa ako oni mogu sad da osvajaju, a pogotovo Federer,!zasto ne bi mogo Nole koji je mnogo jaci u svakom segmentu od njih.

Svete

pre 7 godina

Radovan

Kao recimo tko, daj neko ime ?
Uporedi bilo koji top10 iz poslednjih 7 ili 8 godina sa onim iz 2004. recimo, mozes i da pogledas sastav zavrsnog mastersa te godine pa mi javi sta si saznao.
Thiem, decko koji obecava, je postao 24 igrac koji ima pozitivan skor protiv Roze Federera. Ima bazu, ima udarce, ima sve, ali je tu potrebno jos dosta rada i stelovanja da bi uradio nesto vise na bitnijim turnirima, ali svakako ima velike sanse za to ako ovako nastavi !

Mix

pre 7 godina

@radovan lll
A dok je Fedja osbajao svoje GSove,prvih 10 su imali svi od reda po 5 GSova.Konkurencija je u istoriji uvek takva-kakva je,jer da ima bolje bila bi na mestu igraca koji sada igraju.Uporedi samo koliko su tih godina prvih 10 imali GSova,a uporedi danas,pa ce ti biti jasno.

zinzi

pre 7 godina

kazete, nek uzima u naredne 3 godine po 2 GS i stize federera. Tacno, ali u te 3 godine ostaje jos 6 slobodnig GS titula. sto znaci da ne sme rodja nijednu da uzme...

dominus

pre 7 godina

@ Predo

U pravu ste za Vimbldon, ali u konačnom bilansu. Međutim, pošto i sami kažete da su tu favoriti Federer (pitanje, koliki je o favorit i na Vimbldonu), a pre svega Marej, Vimbldon je ključ za potencijalno osvajanje kalendarskog slema. Jer pretpostavljam da će osvojit Rio (sa aspekta golden slema).

блејз

pre 7 godina

@ЖИВАДИН(КА)
Е бре живадинка настави да гледаш парове у тенис се разумеш ко' марица у криви....Досади с глупостима и Богу и народу.....

zex

pre 7 godina

narednih 5godina po jedan prosecno i eto ali mislim da je realno da Fed. osvoji jos jedan gs u slucaju da Novak ispadne na nekom gs ranije.Sve je moguce

žak

pre 7 godina

Korektno je i znati da Rod Lever nije uzeo više od kalendarskog slama jer 6 godina pre toga nije smeo da igra kao pro na grand slemovima, izguglajte. Svejedno, verujem da će Nole u naredne dve godine da uzme bar 6 Grend slemova ako se ne ispovredjuje, što nije nemoguće s obzirom na njegov ubitačan stil igre sa proklizavanjima i špagama 100 puta po meču

marko_bgdd

pre 7 godina

ove izjave tenisera,bivsih tenisera,strucnjaka su mi postale gore nego kada fudbaleri daju izjave...samo pricaju jedno te isto,uz malo veci fond reci...i svaki dan o jednoj te istoj temi...da li ce novak prestici federera,da li je novak najbolji u istoriji?

Ivke

pre 7 godina

Da nisi rekao, niko to ne bi znao. Novak napravio trenera od tebe, kao i od onog anemicnog Obradovica. Sve strucnjak do strucnjaka, da im nije Novaka gledali bi tenis na tv-u.

boris

pre 7 godina

Vidim neko pise,da Nadal moze da uzme jos jedan slem,max 2,Federer 1 max 2,ljudi ne zavaravajte se,oni su svoje odsvirali...od te nazovi velike cetvorke Marej uz Djokovica naravno je jedini koji moze da uzme jos neki slem...ne kazem da se nece desiti slam gde nece neko bljesne i mozda ga cak i osvoji al dedex i rafa mrka kapa...

sasho

pre 7 godina

Endi osvaja Melburn do godine stigne li do finala.Drugarski će da odrade na terenu ako stignu do finala.Wimboldon sve je moguće da ispadne u 4 kolu,a i da igra finale.Pitanje je kako vide nastavak godine.Prvi prioritet je ispunjen,drugi je Olimpijada sve ostalo je tu negde.To sam svatio čitajući vesti o Novaku.Da bi dobio rat neke bitke prepustiš protivnicima.

Mikii

pre 7 godina

Sasa Radulovic@

Najpopularniji sport na svetu? Hahahahahaha. Pa to nije ni u Srbiji, a ne sire. Sto se tice 17 gren slemova, sto da ne. U ovakvoj konkurenciji bi i jedan Marej dominirao :))

Mikii

pre 7 godina

Sasa Radulovic@

Najpopularniji sport na svetu? Hahahahahaha. Pa to nije ni u Srbiji, a ne sire. Sto se tice 17 gren slemova, sto da ne. U ovakvoj konkurenciji bi i jedan Marej dominirao :))

zex

pre 7 godina

narednih 5godina po jedan prosecno i eto ali mislim da je realno da Fed. osvoji jos jedan gs u slucaju da Novak ispadne na nekom gs ranije.Sve je moguce

Ivke

pre 7 godina

Da nisi rekao, niko to ne bi znao. Novak napravio trenera od tebe, kao i od onog anemicnog Obradovica. Sve strucnjak do strucnjaka, da im nije Novaka gledali bi tenis na tv-u.

sasho

pre 7 godina

Endi osvaja Melburn do godine stigne li do finala.Drugarski će da odrade na terenu ako stignu do finala.Wimboldon sve je moguće da ispadne u 4 kolu,a i da igra finale.Pitanje je kako vide nastavak godine.Prvi prioritet je ispunjen,drugi je Olimpijada sve ostalo je tu negde.To sam svatio čitajući vesti o Novaku.Da bi dobio rat neke bitke prepustiš protivnicima.

marko_bgdd

pre 7 godina

ove izjave tenisera,bivsih tenisera,strucnjaka su mi postale gore nego kada fudbaleri daju izjave...samo pricaju jedno te isto,uz malo veci fond reci...i svaki dan o jednoj te istoj temi...da li ce novak prestici federera,da li je novak najbolji u istoriji?

žak

pre 7 godina

Korektno je i znati da Rod Lever nije uzeo više od kalendarskog slama jer 6 godina pre toga nije smeo da igra kao pro na grand slemovima, izguglajte. Svejedno, verujem da će Nole u naredne dve godine da uzme bar 6 Grend slemova ako se ne ispovredjuje, što nije nemoguće s obzirom na njegov ubitačan stil igre sa proklizavanjima i špagama 100 puta po meču

goksa

pre 7 godina

Sto ti je trener a ne- vajda
" da nije uzeo ovaj RG pitanje je da li bi ga ikad uzeo"
A NO1E nikad jaci i svake godine sve jaci samo ce sa RG da stigne do br 17 a sa ostalim ihihi ....

zinzi

pre 7 godina

kazete, nek uzima u naredne 3 godine po 2 GS i stize federera. Tacno, ali u te 3 godine ostaje jos 6 slobodnig GS titula. sto znaci da ne sme rodja nijednu da uzme...

Sasa Radulovic

pre 7 godina

Pa ko je rekao da ne moze???!!! Sta je to za Novaka, on osvaja 4 GS po godini...Dakle, sada da osvoji US open i sledece sezone da osvoji kalendarski slem i u septembru 2017. godine slavimo to sto je jedan SRBIN najveci u istoriji najpopularnijeg sporta na svetu !!!!!!!!!

ZIV BIO NOLE !!!!!!! POZDRAV SVIM SRBIMA !!!!!!

Zoran

pre 7 godina

"Bicu i u Rio da ga podrzim".
Ako Novak osvoji- i Nemac ce ucestvovati u "Srpsku" medalju. Svaka cast Borisu i unapred hvala.
Evo jedne prognoze- u Rio nece ucestvovati Nadal Federer i Mari.

D10S

pre 7 godina

Trenutno nema velike filozofije tu.

Nole moze da izgubi mec kada mu nije dan, a protivnik igra mec zivota (to vazi za sve igrace osim Fedexa, Rafe, Andija i Stana).

Za njih cetvoricu je dovoljno da Nole ima los dan, a oni da igraju normalno.

Ali, ako je Noletu dobar dan, i ako se igra na 5 seta... To prosto Novak ne gubi.

Tako da sam ja siguran, da ako igra na svojih 80% sledecih 4 god, ima godisnje da uzima 2 turnira u proseku.

To su ukupno (sa ovom sezonom) 10.

Od toga mu 50% treba.

S obzirom da trenutno drzi sva 4 GS...
Sto da ne.

Ako napravi Grans ili Golden Slam, onda nema sta da ga zadrzi, onda ce 2018 da pretekne Rodju

Boxy

pre 7 godina

Iskreno, bio sam skeptičan sve do AO. Ipak je 17 stvarno visoka brojka. Mislim da će biti presudno sledećih 6 slamova. Ako Novak uspe da osvoji 3 od pomenutih 6, gotovo sigurno će uspeti. Nije da sumnjam u Novaka, jer ako neko može do tog podviga to je on, koji ruši sve granice i barijere, ali stvarno je reč o ogromnom broju mečeva.

Smrda

pre 7 godina

Dokle bre vise "samo da osvoji jos ovaj turnir" !? Pa momak je vec sada postao prvi sinonim za tenis za sva vremena. I sam je rekao , da ce razmisljanja o 18. tituli na najvecim turnirima poceti tek onda kad osvoji eventualnih 15 ili 16 istih , kao i da mu ne treba presija te vrste. Do tada neka uziva u igri , a mi cemo da ga volimo svakim danom sve vise . Makar nikad nista vise ne osvojio .

Predo

pre 7 godina

Ja se nadam 13-om, pa onda 14-tom i tako dalje, a ako ne osvoji ni jedan više, opet sjajno. Neko je napisao da sve zavisi od sledećeg Vimbldona. Ne zavisi ništa, ali je prethodni Rolan Garos bio jako, jako važan sa psihološkog stanovišta. Nije problem poraz, neki su čak i korisni, ali poraz protiv Mareja, koji je igrao svoje prvo finale, bi bio težak udarac. Srećom i znanjem, to se nije desilo. Novak ima već tri Vimbldona, ali nije apsolutni favorit protiv Mareja i Federera, kao na betonu i šljaci.

anica

pre 7 godina

42 meca mora da dobije, uz odmor od dan... uopste nije mnogo za Noleta.
Neka mu je sa srecom, a Vama hvala puno sto ste uz njega i sto mu pruzate podrsku.
NAPRED NOLE!

llopez

pre 7 godina

Da vidimo malo ...

Mogucnost da Rafa ode na 15 ili 16 GS moze samo preko RG, ostale turnire nema sanse ...

Mogucnost da Federer od do 18 ili 19 GS ima jos ove godine na Wimbledonu i Us openu ... vec sledece to ce biti duplo teze za njega, vise nisu tu Nole rafa Endi, tu su mu sad kao prepreka Thiem, Kyrgios - momci koji ce ga bukvalno nadtrcati ...

Novakova karijera moze da traje jos 6 godina, a na ovom vrhuncu moze trajati jos minimum 3 godine .. 3 godine = 12 GS a njemu treba 6, znaci po 2 godisnje ... mislim da ce 99% Novak stici Rogera, ostalo 1% spada da se desi neka nepredvidjena povreda itd ...

детос

pre 7 godina

To to! Samo palite djokovicevce sa tekstom koji vec 7x citamo!
(Jumko, 11. jun 2016 12:19)
Читаш и ти редовно годинама. Смањује се заостатак за Федерером, а твоји коментари су све више пунији фрустрацијом. Ако, за боље и ниси...

realno gledajući

pre 7 godina

Sto se mene tice Nole sutra da prestane da igra uradio je premnogo... I tu ne mislim samo na tenis, već i na sve ostalo. Daleko je on ispred Federera, daleko...

iggy

pre 7 godina

Secam se kad smo pre 3,4 godine na istom ovom sajtu ostavljali komentare koliko Novak moze osvojiti GS turnira do kraja karijere, vecina ih je napisala da je realan broj oko 10. Neki su napisali 8, neki 12, a komentari u kojima s spominje da Novak moze prestici Rodju su imali 90% minusa

GVN XIII

pre 7 godina

Kompletirati ove god 4 GS i po mogućnosti zlato u Riju.
U 2017 bi ušao sa 14 GS i psihološki jak kap stena.
A nedostajala bi samo 3 GS

Svete

pre 7 godina

Agasi je uzeo 4 turnira nakon Novakovih godina a poslednje finale je igrao sa 35 i po godina tako da Novak ima zaista realne sanse da prestigne Rodjera po broju GS titula.
Na sledecih 15-20 turnira ce sigurno biti prvi favorit !

Nebojša

pre 7 godina

Često neki kažu teško kako nema šanse prodje tako mesec dva i Novak osvoji grenslem smanji za jedan eve sada je na pet od Federera ide Wimbledon za mesec dana možda bude još jedan manje a tu je i us open pa sledeće godine jovo nanovo ponovo četiri prilike.

T

pre 7 godina

Meni samo padne na pamet da su Federer i Murray trebali da osvoje. Prosle godine i ove makar po 1, al nisu zbog j dnog covjeka. Pa ako oni mogu sad da osvajaju, a pogotovo Federer,!zasto ne bi mogo Nole koji je mnogo jaci u svakom segmentu od njih.

nevski

pre 7 godina

u sledece tri godine Novak je favorit na svakom slemu,rutina je da uzme 70 posto istih,u brojkama 8 do 9,posto sad ima 12,nije tesko sabrati ukupnu cifru,docekati 320 nedelja kao br.1 i reci svima,ja odoh,meni dosta,a,vi se sad igrajte.....

Mix

pre 7 godina

@radovan lll
A dok je Fedja osbajao svoje GSove,prvih 10 su imali svi od reda po 5 GSova.Konkurencija je u istoriji uvek takva-kakva je,jer da ima bolje bila bi na mestu igraca koji sada igraju.Uporedi samo koliko su tih godina prvih 10 imali GSova,a uporedi danas,pa ce ti biti jasno.

ford

pre 7 godina

Za tenis sam laik i sa amaterskog stanovista,ali imam oci da gledaju i mozak da razmislja(ne bas uvek 100%,al aj sad).Deluje mi da,ako Novak jos samo dve godine zadrzi fokusiranost koju trenutno ima a taj trenutak traje vec duzi period,uz izdrzljivost tela tj bez povreda,on stize Federera u svim parametrima i brojevima!Nakon toga i da igra sa 50% svojih mogucnosti do svoje 34-35 ce na kontu imati 20+ slemova i nekih 350+ nedelja kao broj 1Mislim da je razbijanjem malera zvanim R.Garos uspeo da skine sa sebe najveci pritisak koji ga je sputavao godinama unazad,a da ce sad kada je gotovo sa tim TEK poceti da dominira sto mozda nekima ne deluje verovatno,ali ni ja nisam verovao da je moguce da se desi da on bude tu gde je sad,a to je istorija,a nju kao sto znamo pisu pobednici...Kao sto je napisao neki moj prethodnik,i da nista vise ne osvoji,osvojio je mene,i ima moj dozivotni naklon!Bravo Novace,bravo!!!

Svete

pre 7 godina

Agasi je uzeo 4 turnira nakon Novakovih godina a poslednje finale je igrao sa 35 i po godina tako da Novak ima zaista realne sanse da prestigne Rodjera po broju GS titula.
Na sledecih 15-20 turnira ce sigurno biti prvi favorit !

prolaznik

pre 7 godina

treba da ima cilj ali ne prevelika očekivanja.
GS-ovi su čudna sorta (zato su ta 4 za redom suludi).
Ali realno ako iko može - ili da obrnem,
jednostavno ne vidim ko može da ga zaustavi - osim samog sebe.

Nadal teško, možda uzme još 1 (2 top, nategnuto),
Fed - on je najveća 'pretnja' (mada to je i draž sporta) jer ako uzme i 1 još, 'podiže mu letvicu'. Nije isključeno ali slično 1 nije nerealno, 2 najviše.
Mari - uzeće jos neki sigurno - ali mislim da mu je ovo na RG vrhunac - slično 1, 2, više ako se 'unapredi'.
Ostali - 1, 2. Mlade snage? još uvek ih ne vidim
Kada saberemo (i ovakva 'matematika' podrazumeva da će i između sebe da se bore i 'otkinu' jadan drugom - nije samo Nole protiv svih:)...
- ja ovde vidim max 3, 4 GS-a - u sledećih 2, 3 godine.
Ono što je 'mostruozno' je da Novak još nije rekao sve što ima - mislim da će da napreduje bar još jedno 2 godine - ne znam da li sam samo ja umislio ili mu je igra na mreži bila mnogo stabilnija?

auh!!!

pre 7 godina

Pa moze kad je konkurencija nikakva, u prvih deset ima likova koji nemaju osvojen nijedan jedini turnir!
(Радован III, 11. jun 2016 15:07)


Da, ali ima i "likova" sa 17, 14, 2 grendslema i po 20-ak mastersa, pa eto...

Hronos

pre 7 godina

Zašto kažete nema konkurencije? Ljudi, ovakav tenis se nije u istoriji igrao. Proteklih 6 godina će se prepričavati. Endi, Rafa, Rodžer i Novak. Retko koji sport je imao ovakva rivalstva u jednom trenutku.
Jeste Rodžer možda istorijski gledano najveća figura tenisa u ovom trenutku, ali je istorija prolazna kategorija. Zato, uživajte u ispisivanju novih stranica iste jer Novak to upravo radi.

Arhivator

pre 7 godina

Uopšte nije nemoguće.
E, a ako (to jest - kad) se to desi onda treba da pozove Vilandera i da mu pusti Savićevićev snimak iz Zagreba (znaju svi na šta mislim)

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Mozete da pricate sta hocete i da osporavate Bekerov rad, ali Novak posle fantasticne 2011-te nije imao mnogo uspeha na GS turnirima, izgubljena finala od Mareja i Nadala, gubljenje prvog mesta 2013-te. Reci da je njega Novak napravio trenerom je neposteno, jer sa Bekerom za 3 godine osvojio preko 20 titula.

EU Citizen

pre 7 godina

Ne treba biti opterećen brojkama, Đoković je već ušao u krug nekoliko najvećih tenisera svih vremena, između kojih su razlike ionako minimalne. Ko će, na primer, reći da li je bolji Federer, Sampras, Borg ili Lejver, različiti igraci iz raznih perioda, ali svi pripadaju klubu besmrtnika, a meni su, recimo, jer volim ofanzivan i atraktivan tenis i samosvojne ličnosti, ipak od svih njih najdraži dvojica sa nešto manje trofeja, ali po meni ništa manje važni i besmrtni, sam Beker i Džon Mekinro. Da li će Đoković imati još tri, pet ili deset Grand Slam titula mu svakako neće previše ni dodati, ni oduzeti, poslednjih nekoliko godina je već nepovratno ušao u istoriju i među najveće.

Gravitacioni kolaps

pre 7 godina

Novak treba ubuduce da se fokusira iskljucivo na Mareja. Federer, Nadal, Kei i Stan vise nisu nikakva pretnja. Svi pricaju o sansama Federera da osvoji jos neki Vimbledon. Pa evo, taj isti Federer je upravo izgubio 2:1 od Thiema u Stutgartu. I to na travi. I ti preokretom. Za neupucene Dominik ga je pobedio bez izgubljenog seta i u Rimu proslog meseca, a opet svi znamo kako je ovaj momak prosao sa Djokarom u polufinalu RG. Ne vidim ni teoretsku mogucnost da Federer ove godine uopste dodje do finala W, a kamoli da ga osvoji. O sansama u 2017. ne bih trosio reci. Pohod na istorijskih 18 GS je poceo.
Molim Jumka da da svoju dijagnozu, pardon, prognozu.

блејз

pre 7 godina

@ЖИВАДИН(КА)
Е бре живадинка настави да гледаш парове у тенис се разумеш ко' марица у криви....Досади с глупостима и Богу и народу.....

boris

pre 7 godina

Vidim neko pise,da Nadal moze da uzme jos jedan slem,max 2,Federer 1 max 2,ljudi ne zavaravajte se,oni su svoje odsvirali...od te nazovi velike cetvorke Marej uz Djokovica naravno je jedini koji moze da uzme jos neki slem...ne kazem da se nece desiti slam gde nece neko bljesne i mozda ga cak i osvoji al dedex i rafa mrka kapa...

dominus

pre 7 godina

@ Predo

U pravu ste za Vimbldon, ali u konačnom bilansu. Međutim, pošto i sami kažete da su tu favoriti Federer (pitanje, koliki je o favorit i na Vimbldonu), a pre svega Marej, Vimbldon je ključ za potencijalno osvajanje kalendarskog slema. Jer pretpostavljam da će osvojit Rio (sa aspekta golden slema).

Svete

pre 7 godina

Radovan

Kao recimo tko, daj neko ime ?
Uporedi bilo koji top10 iz poslednjih 7 ili 8 godina sa onim iz 2004. recimo, mozes i da pogledas sastav zavrsnog mastersa te godine pa mi javi sta si saznao.
Thiem, decko koji obecava, je postao 24 igrac koji ima pozitivan skor protiv Roze Federera. Ima bazu, ima udarce, ima sve, ali je tu potrebno jos dosta rada i stelovanja da bi uradio nesto vise na bitnijim turnirima, ali svakako ima velike sanse za to ako ovako nastavi !