Četvrtak, 09.06.2016.

13:55

"Odgovoran za Savamalu ne može da ostane na funkciji"

Predsednik Tomislav Nikolić izjavio je da ako je “izabrano lice” odgovorno za rušenje u beogradskoj Savamali, onda više ne može da obavlja tu funkciju.

Izvor: Beta

"Odgovoran za Savamalu ne može da ostane na funkciji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Trifke

pre 7 godina

"Ovo nije posao za predsednika Republike, ni za Vladu, ovo je posao za tužilaštvo, sud i policiju, koja će da pribavi dokaze, tužilaštvo, koje će da vodi istragu, i sud, koji će da odluči"

Tacno tako gospodine predsednice. Najveci problem ce biti da policija istrazi i pribavi dokaze protiv onih koji su je sprecili da se odazove na pozive gradjana za pomoc a sto je primarna stvar u ovom slucaju od koje zavisi da li je Srbija ozbiljna i pravna drzava, drzava u kojoj su njeni gradjani sigurni i jednaki pred zakonom, ili se drzavom uopste ne moze nazvati.

Đole

pre 7 godina

Mene daleko više brine činjenica da je neko naredio policiji da ne reaguje, što znači da ceo slučaj daleko prevazilazi gradske vlasti i "političku oddgovornost".

Za ovo treba da odgovaraju i Direktor i Ministar policije, a od njih treba da čujemo ko je njima naredio/dozvolio da to urade.

Jana

pre 7 godina

Krivicna ili prekrsajna odgovornost svakako postoji, ali ako se utvrdi i politicka odgovornost pojedinca, onda je neophodno skloniti ljude sa tih pozicija i postaviti odgovarajuci kadar. Upravo na taj nacin funkcionise sadasnja vlast sto apsolutno podrzavam.

Milos

pre 7 godina

Vlast sumnjivo precutkuje najgori deo incidenta, ignorisanje poziva gradjana od strane policije - Nasli su zrtvene jarice, Malog i Vesica verovatno, ali sta je sa policijom? Ispravite me ako gresim ali policija u Srbiji je centralizovana tako da ne odgovara gradskoj vlasti vec svom ministarstvu, a paralelno sa tim sistemom postoji sistem lokalne samouprave. E sada,prva mogucnost je da je policija dobila naredjenje od ministra, a ovaj od zna se koga - u tom slucaju operacija kojom je prekrsen ustav (prakticno ukinut na toj teritoriji na 1 sat) je smisljena u samom vrhu drzavne vlasti. Druga mogucnost je da vrh drzave nije kriv nego je policija poslusala protivustavno naredjenje gradskih vlasti i nije pomogla gradjanima, jos jednom krseci ustav. U tom slucaju, pored najvisih clanova gradske uprave, treba da krivicno odgovaraju i najvisi pripadnici policije i MUP-a Srbije. Ali posto je ovo Srbija, sve ce proci sa Malijevom promenom funkcije (umesto trajnog uklanjanja iz politike i krivicne odgovornosti za ozbiljno krsenje ustava) i bice zaboravljeno do kraja leta. Da ne pominjem to sto je Mali najmanje bitan u celoj prici, znamo svi sta se ovde dogodilo i ko je kriv.

leone sergio

pre 7 godina

(Milos, 9. jun 2016 16:14)
Bravo za komentar. Kljucno je ne reagovanje policije, tu je prekrsen USTAV, kao najveci zakonodavni i pravni akt drzave. Rusenjem hoce da zataskaju nesto sto jos do sada nije vidjenu u svetu, cak ni u Kolumbiji i slicnim drzavama...

diplomirao a ne zna sta

pre 7 godina

hocete li vi svi presvuceni radikali jednom u zivotu da kazete KONKRETNO ime i prezime , tog nekog, ili hocete doveka da zamjavate narod sa neki , oni, bice, ime i prezime na sunce svih vas koji ste upetljani u ovaj kriminal.
ili da pitamo tarabice da li ce da zuti ljudi piju vode sa morave ?

Labud

pre 7 godina

(hours of love, 9. jun 2016 14:14)

Neki objekti su bili legalizovani, a vezivanje, zadrzavanje i oduzimanje imovine nisu legalni. Uostalom 25% Beograda, a verovatno preko 75% objekata izgradjenih posle 80tuh su nelegalni. Kada ce ljudi sa fantomkama da pocnu da ruse celu Kaludjericu, Lestane, ogromne delove oko Borce, Ovce, Krnjace, sva ona radikalska naselja na poljoprivrednom zemljistu podignuta uz pomoc onih koje branis u Zemunu pored auto puteva?

bilja

pre 7 godina

za Nikolu Vajsmilera-Nisi u pravu da to nije krivicno delo,jer oni nisu rusili po zakonu bez obzira sto su objekti izgradjeni bez dozvole.Vlasnici objekta treba da edobiju napismeno da sami o svom trosku uklone objekte i da im se rok.U suprotnom drzava im naplacuje i troskove rusenja.A ovako nocu,sa fantomkama?!Jos vezali cuvara.To je krivicno delo lisavanje slobode

Sava Centar

pre 7 godina

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.

Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.

Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???
To je sve.
(hours of love, 9. jun 2016 14:14)

Evo koliko je meseci prošlo otkako se zna da je Nikolić izgradio kuće nelegalno bez građevinske dozvole i to još na zemlji koja nije njegova, pa nije mi poznato da su kuće srušene i njemu ispostavljen račun, ni po danu ni po noći, ni s fantomkama ni bez!

Fer

pre 7 godina

Precednice, Srbija nije nestala ali kod Pahomija slucaj je zastareo i on na slobodi. I ovo moze zastariti. Drugo sloboda medija se ne zasniva na tome sto im se dopustaju rijalitiji programi nego na kritici vlasti. To sto u se u parovima i farmi ljudi pljuju, biju ne predstavlja slobodu medija. Ako hocete mogu vam biti savetnik. Naplacujem manje od Pak.

nepoverljiv

pre 7 godina

Krivac za Savamalu je oznacen? Ja pitam dali ima jos naivcina da veruju da je uprava grada sa gradonacelnikom na celu, imala smelost i "hrabrost" da donese sama ovakvu odluku? Dali su obe policije nereagujuci na pozive gradjana takodje donele same odluku? Savamala je tektonski zadan udarac pravnoj drzavi. A propusteno vreme drzavnih organa od dogadjaja da se ne rasvetli slucaj nema nikakvog opravdanja vec samo produbljuje nepoverenje gradjana i njihovu neiskrenost. Pored silnih policija, bezbednosnih agencija, obavestajnih sluzbi...a sve se desavalo u prestonici zaista je dosta cudno. Zbog toga svi na najodgovorniji funkcijama u ovoj drzavi ne mogu da opstanu na dosadasnjim funkcijama.

dex

pre 7 godina

imam utisak da zivim u matriksu....da ce sad kraj filma....da cu da se probudim....sta god,samo ne mogu da verujem sta se dogodilo 2014. godine,sta se sve dogodilo od tada do danas i sta ce se tek dogoditi....

Neko iz mase

pre 7 godina

Zašto sad ministar Stefanović ne sazove konferenciju za štampu sa komandosima iza sebe kao kad ja najavljivao državne udare i kaže: "Svi u MUP-u rade na slučaju , skupljamo dokaze, do sad imamo ta i ta saznanja, radimo sa tužiocima na prikupljanju dokaza" itd. Ali ne, odmah nakon učinjenih krivičnih dela u Savamali umesto da izađu na lice mesta i obave uvuđaj oni su poslali kamione i bagere da uklone šut i dokaze!

Fama

pre 7 godina

Zasto ?!

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude. (hours of love)

O cemu ti to? I nelegalni objekti se ruse sa resenjem i u zakonskom postupku na osnovu odluka nadleznih organa i to bez diskriminacije i selektivnosti - ovo cemo rusiti a ovo necemo. Sve drugo je anarhija i zloupotreba vlasti. Ajde neka sruse Nikolicevu kucu u fantomkama nocu da ih vidim, zato se mozda Nikolic i javlja.

What?

pre 7 godina

A zasto ne kazes "odgovorni za Savamalu ne mogu ostati na svojim funkcijama"? I zasto ne kazes "odgovorni za Savamalu treba da budu krivicno gonjeni, uklonjeni sa svojih odgovornih mesta i najstroze kaznjeni po krivicnom Zakonu Republike Srbije?

Joca

pre 7 godina

Da,kako da ne,kao sto ste i ostalo obecali i "ispunili", Kosmajac uhapsen jer je "najveci narko diler na ovim prostorima",a sad mu kao sudite za nekih 7 ari zemlje ?!
Miskovica kao malo uhapsili i ubrzo posle toga,naravno i on na slobodi,jos ste mu vratili i pasos,pa je tada mrtav hladan sedeo u Dubrovniku i pijuckao kaficu. Takvih primera ima koliko hocete,ali ova dva mi bas paraju dusu jer se i na taj nacin,a samo radi dobijanja laznih politickih poena,direktno smejete u lice celom narodu. Sramota,bre !

ForeverFearless

pre 7 godina

Ne postoji država u današnjem modernom svetu u kojoj bi bilo šta moglo da bude zataškano, a posebno ne u Srbiji, u kojoj su mediji slobodniji nego što su obavezani. -- Sad sam sve cuo hahahha

hours of love

pre 7 godina

Odgovoran za savamalu treba da ide u zatvor.
(Nikola vajsmiler, 09. jun 2016 13:55)

Zasto ?!

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.

Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.

Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???
To je sve.

Sasa

pre 7 godina

Odgovoran za savamalu treba da ide u zatvor.(Nikola vajsmiler, 09. jun 2016 13:55)Zasto ?!Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???To je sve.

Premijer kaze da su vlasnici objekta ucenjivali vlast "nelegalnim objektima". Moze da ucenjuje neko ko ima legalan sto izgleda da i jeste. Sto znaci da tvoj komentar pada u vodu.

Danubewalker

pre 7 godina

Daj stvarno,imenujte kompletnog idiota...Recite nam da znamo svi ko je kompletni idiot i ko ga je postavio tu gde jeste,posto gradjani Beograda to nisu.

Majstor Mile

pre 7 godina

Ne samo to! Radi se o organizovanom zločinačkom poduhvatu! Za ta krivična dela nadležan je Specijalni sud. Kakva bre politička odgovornost!

hours of love

pre 7 godina

Odgovoran za savamalu treba da ide u zatvor.
(Nikola vajsmiler, 09. jun 2016 13:55)

Zasto ?!

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.

Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.

Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???
To je sve.

Majstor Mile

pre 7 godina

Ne samo to! Radi se o organizovanom zločinačkom poduhvatu! Za ta krivična dela nadležan je Specijalni sud. Kakva bre politička odgovornost!

What?

pre 7 godina

A zasto ne kazes "odgovorni za Savamalu ne mogu ostati na svojim funkcijama"? I zasto ne kazes "odgovorni za Savamalu treba da budu krivicno gonjeni, uklonjeni sa svojih odgovornih mesta i najstroze kaznjeni po krivicnom Zakonu Republike Srbije?

Sava Centar

pre 7 godina

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.

Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.

Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???
To je sve.
(hours of love, 9. jun 2016 14:14)

Evo koliko je meseci prošlo otkako se zna da je Nikolić izgradio kuće nelegalno bez građevinske dozvole i to još na zemlji koja nije njegova, pa nije mi poznato da su kuće srušene i njemu ispostavljen račun, ni po danu ni po noći, ni s fantomkama ni bez!

ForeverFearless

pre 7 godina

Ne postoji država u današnjem modernom svetu u kojoj bi bilo šta moglo da bude zataškano, a posebno ne u Srbiji, u kojoj su mediji slobodniji nego što su obavezani. -- Sad sam sve cuo hahahha

Danubewalker

pre 7 godina

Daj stvarno,imenujte kompletnog idiota...Recite nam da znamo svi ko je kompletni idiot i ko ga je postavio tu gde jeste,posto gradjani Beograda to nisu.

Jana

pre 7 godina

Krivicna ili prekrsajna odgovornost svakako postoji, ali ako se utvrdi i politicka odgovornost pojedinca, onda je neophodno skloniti ljude sa tih pozicija i postaviti odgovarajuci kadar. Upravo na taj nacin funkcionise sadasnja vlast sto apsolutno podrzavam.

Joca

pre 7 godina

Da,kako da ne,kao sto ste i ostalo obecali i "ispunili", Kosmajac uhapsen jer je "najveci narko diler na ovim prostorima",a sad mu kao sudite za nekih 7 ari zemlje ?!
Miskovica kao malo uhapsili i ubrzo posle toga,naravno i on na slobodi,jos ste mu vratili i pasos,pa je tada mrtav hladan sedeo u Dubrovniku i pijuckao kaficu. Takvih primera ima koliko hocete,ali ova dva mi bas paraju dusu jer se i na taj nacin,a samo radi dobijanja laznih politickih poena,direktno smejete u lice celom narodu. Sramota,bre !

Labud

pre 7 godina

(hours of love, 9. jun 2016 14:14)

Neki objekti su bili legalizovani, a vezivanje, zadrzavanje i oduzimanje imovine nisu legalni. Uostalom 25% Beograda, a verovatno preko 75% objekata izgradjenih posle 80tuh su nelegalni. Kada ce ljudi sa fantomkama da pocnu da ruse celu Kaludjericu, Lestane, ogromne delove oko Borce, Ovce, Krnjace, sva ona radikalska naselja na poljoprivrednom zemljistu podignuta uz pomoc onih koje branis u Zemunu pored auto puteva?

Neko iz mase

pre 7 godina

Zašto sad ministar Stefanović ne sazove konferenciju za štampu sa komandosima iza sebe kao kad ja najavljivao državne udare i kaže: "Svi u MUP-u rade na slučaju , skupljamo dokaze, do sad imamo ta i ta saznanja, radimo sa tužiocima na prikupljanju dokaza" itd. Ali ne, odmah nakon učinjenih krivičnih dela u Savamali umesto da izađu na lice mesta i obave uvuđaj oni su poslali kamione i bagere da uklone šut i dokaze!

nepoverljiv

pre 7 godina

Krivac za Savamalu je oznacen? Ja pitam dali ima jos naivcina da veruju da je uprava grada sa gradonacelnikom na celu, imala smelost i "hrabrost" da donese sama ovakvu odluku? Dali su obe policije nereagujuci na pozive gradjana takodje donele same odluku? Savamala je tektonski zadan udarac pravnoj drzavi. A propusteno vreme drzavnih organa od dogadjaja da se ne rasvetli slucaj nema nikakvog opravdanja vec samo produbljuje nepoverenje gradjana i njihovu neiskrenost. Pored silnih policija, bezbednosnih agencija, obavestajnih sluzbi...a sve se desavalo u prestonici zaista je dosta cudno. Zbog toga svi na najodgovorniji funkcijama u ovoj drzavi ne mogu da opstanu na dosadasnjim funkcijama.

Fama

pre 7 godina

Zasto ?!

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude. (hours of love)

O cemu ti to? I nelegalni objekti se ruse sa resenjem i u zakonskom postupku na osnovu odluka nadleznih organa i to bez diskriminacije i selektivnosti - ovo cemo rusiti a ovo necemo. Sve drugo je anarhija i zloupotreba vlasti. Ajde neka sruse Nikolicevu kucu u fantomkama nocu da ih vidim, zato se mozda Nikolic i javlja.

bilja

pre 7 godina

za Nikolu Vajsmilera-Nisi u pravu da to nije krivicno delo,jer oni nisu rusili po zakonu bez obzira sto su objekti izgradjeni bez dozvole.Vlasnici objekta treba da edobiju napismeno da sami o svom trosku uklone objekte i da im se rok.U suprotnom drzava im naplacuje i troskove rusenja.A ovako nocu,sa fantomkama?!Jos vezali cuvara.To je krivicno delo lisavanje slobode

Fer

pre 7 godina

Precednice, Srbija nije nestala ali kod Pahomija slucaj je zastareo i on na slobodi. I ovo moze zastariti. Drugo sloboda medija se ne zasniva na tome sto im se dopustaju rijalitiji programi nego na kritici vlasti. To sto u se u parovima i farmi ljudi pljuju, biju ne predstavlja slobodu medija. Ako hocete mogu vam biti savetnik. Naplacujem manje od Pak.

dex

pre 7 godina

imam utisak da zivim u matriksu....da ce sad kraj filma....da cu da se probudim....sta god,samo ne mogu da verujem sta se dogodilo 2014. godine,sta se sve dogodilo od tada do danas i sta ce se tek dogoditi....

diplomirao a ne zna sta

pre 7 godina

hocete li vi svi presvuceni radikali jednom u zivotu da kazete KONKRETNO ime i prezime , tog nekog, ili hocete doveka da zamjavate narod sa neki , oni, bice, ime i prezime na sunce svih vas koji ste upetljani u ovaj kriminal.
ili da pitamo tarabice da li ce da zuti ljudi piju vode sa morave ?

Milos

pre 7 godina

Vlast sumnjivo precutkuje najgori deo incidenta, ignorisanje poziva gradjana od strane policije - Nasli su zrtvene jarice, Malog i Vesica verovatno, ali sta je sa policijom? Ispravite me ako gresim ali policija u Srbiji je centralizovana tako da ne odgovara gradskoj vlasti vec svom ministarstvu, a paralelno sa tim sistemom postoji sistem lokalne samouprave. E sada,prva mogucnost je da je policija dobila naredjenje od ministra, a ovaj od zna se koga - u tom slucaju operacija kojom je prekrsen ustav (prakticno ukinut na toj teritoriji na 1 sat) je smisljena u samom vrhu drzavne vlasti. Druga mogucnost je da vrh drzave nije kriv nego je policija poslusala protivustavno naredjenje gradskih vlasti i nije pomogla gradjanima, jos jednom krseci ustav. U tom slucaju, pored najvisih clanova gradske uprave, treba da krivicno odgovaraju i najvisi pripadnici policije i MUP-a Srbije. Ali posto je ovo Srbija, sve ce proci sa Malijevom promenom funkcije (umesto trajnog uklanjanja iz politike i krivicne odgovornosti za ozbiljno krsenje ustava) i bice zaboravljeno do kraja leta. Da ne pominjem to sto je Mali najmanje bitan u celoj prici, znamo svi sta se ovde dogodilo i ko je kriv.

Sasa

pre 7 godina

Odgovoran za savamalu treba da ide u zatvor.(Nikola vajsmiler, 09. jun 2016 13:55)Zasto ?!Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???To je sve.

Premijer kaze da su vlasnici objekta ucenjivali vlast "nelegalnim objektima". Moze da ucenjuje neko ko ima legalan sto izgleda da i jeste. Sto znaci da tvoj komentar pada u vodu.

Đole

pre 7 godina

Mene daleko više brine činjenica da je neko naredio policiji da ne reaguje, što znači da ceo slučaj daleko prevazilazi gradske vlasti i "političku oddgovornost".

Za ovo treba da odgovaraju i Direktor i Ministar policije, a od njih treba da čujemo ko je njima naredio/dozvolio da to urade.

leone sergio

pre 7 godina

(Milos, 9. jun 2016 16:14)
Bravo za komentar. Kljucno je ne reagovanje policije, tu je prekrsen USTAV, kao najveci zakonodavni i pravni akt drzave. Rusenjem hoce da zataskaju nesto sto jos do sada nije vidjenu u svetu, cak ni u Kolumbiji i slicnim drzavama...

Trifke

pre 7 godina

"Ovo nije posao za predsednika Republike, ni za Vladu, ovo je posao za tužilaštvo, sud i policiju, koja će da pribavi dokaze, tužilaštvo, koje će da vodi istragu, i sud, koji će da odluči"

Tacno tako gospodine predsednice. Najveci problem ce biti da policija istrazi i pribavi dokaze protiv onih koji su je sprecili da se odazove na pozive gradjana za pomoc a sto je primarna stvar u ovom slucaju od koje zavisi da li je Srbija ozbiljna i pravna drzava, drzava u kojoj su njeni gradjani sigurni i jednaki pred zakonom, ili se drzavom uopste ne moze nazvati.

Majstor Mile

pre 7 godina

Ne samo to! Radi se o organizovanom zločinačkom poduhvatu! Za ta krivična dela nadležan je Specijalni sud. Kakva bre politička odgovornost!

What?

pre 7 godina

A zasto ne kazes "odgovorni za Savamalu ne mogu ostati na svojim funkcijama"? I zasto ne kazes "odgovorni za Savamalu treba da budu krivicno gonjeni, uklonjeni sa svojih odgovornih mesta i najstroze kaznjeni po krivicnom Zakonu Republike Srbije?

ForeverFearless

pre 7 godina

Ne postoji država u današnjem modernom svetu u kojoj bi bilo šta moglo da bude zataškano, a posebno ne u Srbiji, u kojoj su mediji slobodniji nego što su obavezani. -- Sad sam sve cuo hahahha

Sava Centar

pre 7 godina

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.

Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.

Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???
To je sve.
(hours of love, 9. jun 2016 14:14)

Evo koliko je meseci prošlo otkako se zna da je Nikolić izgradio kuće nelegalno bez građevinske dozvole i to još na zemlji koja nije njegova, pa nije mi poznato da su kuće srušene i njemu ispostavljen račun, ni po danu ni po noći, ni s fantomkama ni bez!

Danubewalker

pre 7 godina

Daj stvarno,imenujte kompletnog idiota...Recite nam da znamo svi ko je kompletni idiot i ko ga je postavio tu gde jeste,posto gradjani Beograda to nisu.

Joca

pre 7 godina

Da,kako da ne,kao sto ste i ostalo obecali i "ispunili", Kosmajac uhapsen jer je "najveci narko diler na ovim prostorima",a sad mu kao sudite za nekih 7 ari zemlje ?!
Miskovica kao malo uhapsili i ubrzo posle toga,naravno i on na slobodi,jos ste mu vratili i pasos,pa je tada mrtav hladan sedeo u Dubrovniku i pijuckao kaficu. Takvih primera ima koliko hocete,ali ova dva mi bas paraju dusu jer se i na taj nacin,a samo radi dobijanja laznih politickih poena,direktno smejete u lice celom narodu. Sramota,bre !

nepoverljiv

pre 7 godina

Krivac za Savamalu je oznacen? Ja pitam dali ima jos naivcina da veruju da je uprava grada sa gradonacelnikom na celu, imala smelost i "hrabrost" da donese sama ovakvu odluku? Dali su obe policije nereagujuci na pozive gradjana takodje donele same odluku? Savamala je tektonski zadan udarac pravnoj drzavi. A propusteno vreme drzavnih organa od dogadjaja da se ne rasvetli slucaj nema nikakvog opravdanja vec samo produbljuje nepoverenje gradjana i njihovu neiskrenost. Pored silnih policija, bezbednosnih agencija, obavestajnih sluzbi...a sve se desavalo u prestonici zaista je dosta cudno. Zbog toga svi na najodgovorniji funkcijama u ovoj drzavi ne mogu da opstanu na dosadasnjim funkcijama.

Labud

pre 7 godina

(hours of love, 9. jun 2016 14:14)

Neki objekti su bili legalizovani, a vezivanje, zadrzavanje i oduzimanje imovine nisu legalni. Uostalom 25% Beograda, a verovatno preko 75% objekata izgradjenih posle 80tuh su nelegalni. Kada ce ljudi sa fantomkama da pocnu da ruse celu Kaludjericu, Lestane, ogromne delove oko Borce, Ovce, Krnjace, sva ona radikalska naselja na poljoprivrednom zemljistu podignuta uz pomoc onih koje branis u Zemunu pored auto puteva?

hours of love

pre 7 godina

Odgovoran za savamalu treba da ide u zatvor.
(Nikola vajsmiler, 09. jun 2016 13:55)

Zasto ?!

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.

Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.

Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???
To je sve.

Fama

pre 7 godina

Zasto ?!

Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.
Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.
Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude. (hours of love)

O cemu ti to? I nelegalni objekti se ruse sa resenjem i u zakonskom postupku na osnovu odluka nadleznih organa i to bez diskriminacije i selektivnosti - ovo cemo rusiti a ovo necemo. Sve drugo je anarhija i zloupotreba vlasti. Ajde neka sruse Nikolicevu kucu u fantomkama nocu da ih vidim, zato se mozda Nikolic i javlja.

bilja

pre 7 godina

za Nikolu Vajsmilera-Nisi u pravu da to nije krivicno delo,jer oni nisu rusili po zakonu bez obzira sto su objekti izgradjeni bez dozvole.Vlasnici objekta treba da edobiju napismeno da sami o svom trosku uklone objekte i da im se rok.U suprotnom drzava im naplacuje i troskove rusenja.A ovako nocu,sa fantomkama?!Jos vezali cuvara.To je krivicno delo lisavanje slobode

Neko iz mase

pre 7 godina

Zašto sad ministar Stefanović ne sazove konferenciju za štampu sa komandosima iza sebe kao kad ja najavljivao državne udare i kaže: "Svi u MUP-u rade na slučaju , skupljamo dokaze, do sad imamo ta i ta saznanja, radimo sa tužiocima na prikupljanju dokaza" itd. Ali ne, odmah nakon učinjenih krivičnih dela u Savamali umesto da izađu na lice mesta i obave uvuđaj oni su poslali kamione i bagere da uklone šut i dokaze!

Fer

pre 7 godina

Precednice, Srbija nije nestala ali kod Pahomija slucaj je zastareo i on na slobodi. I ovo moze zastariti. Drugo sloboda medija se ne zasniva na tome sto im se dopustaju rijalitiji programi nego na kritici vlasti. To sto u se u parovima i farmi ljudi pljuju, biju ne predstavlja slobodu medija. Ako hocete mogu vam biti savetnik. Naplacujem manje od Pak.

dex

pre 7 godina

imam utisak da zivim u matriksu....da ce sad kraj filma....da cu da se probudim....sta god,samo ne mogu da verujem sta se dogodilo 2014. godine,sta se sve dogodilo od tada do danas i sta ce se tek dogoditi....

diplomirao a ne zna sta

pre 7 godina

hocete li vi svi presvuceni radikali jednom u zivotu da kazete KONKRETNO ime i prezime , tog nekog, ili hocete doveka da zamjavate narod sa neki , oni, bice, ime i prezime na sunce svih vas koji ste upetljani u ovaj kriminal.
ili da pitamo tarabice da li ce da zuti ljudi piju vode sa morave ?

leone sergio

pre 7 godina

(Milos, 9. jun 2016 16:14)
Bravo za komentar. Kljucno je ne reagovanje policije, tu je prekrsen USTAV, kao najveci zakonodavni i pravni akt drzave. Rusenjem hoce da zataskaju nesto sto jos do sada nije vidjenu u svetu, cak ni u Kolumbiji i slicnim drzavama...

Milos

pre 7 godina

Vlast sumnjivo precutkuje najgori deo incidenta, ignorisanje poziva gradjana od strane policije - Nasli su zrtvene jarice, Malog i Vesica verovatno, ali sta je sa policijom? Ispravite me ako gresim ali policija u Srbiji je centralizovana tako da ne odgovara gradskoj vlasti vec svom ministarstvu, a paralelno sa tim sistemom postoji sistem lokalne samouprave. E sada,prva mogucnost je da je policija dobila naredjenje od ministra, a ovaj od zna se koga - u tom slucaju operacija kojom je prekrsen ustav (prakticno ukinut na toj teritoriji na 1 sat) je smisljena u samom vrhu drzavne vlasti. Druga mogucnost je da vrh drzave nije kriv nego je policija poslusala protivustavno naredjenje gradskih vlasti i nije pomogla gradjanima, jos jednom krseci ustav. U tom slucaju, pored najvisih clanova gradske uprave, treba da krivicno odgovaraju i najvisi pripadnici policije i MUP-a Srbije. Ali posto je ovo Srbija, sve ce proci sa Malijevom promenom funkcije (umesto trajnog uklanjanja iz politike i krivicne odgovornosti za ozbiljno krsenje ustava) i bice zaboravljeno do kraja leta. Da ne pominjem to sto je Mali najmanje bitan u celoj prici, znamo svi sta se ovde dogodilo i ko je kriv.

Trifke

pre 7 godina

"Ovo nije posao za predsednika Republike, ni za Vladu, ovo je posao za tužilaštvo, sud i policiju, koja će da pribavi dokaze, tužilaštvo, koje će da vodi istragu, i sud, koji će da odluči"

Tacno tako gospodine predsednice. Najveci problem ce biti da policija istrazi i pribavi dokaze protiv onih koji su je sprecili da se odazove na pozive gradjana za pomoc a sto je primarna stvar u ovom slucaju od koje zavisi da li je Srbija ozbiljna i pravna drzava, drzava u kojoj su njeni gradjani sigurni i jednaki pred zakonom, ili se drzavom uopste ne moze nazvati.

Sasa

pre 7 godina

Odgovoran za savamalu treba da ide u zatvor.(Nikola vajsmiler, 09. jun 2016 13:55)Zasto ?!Ti poruseni objekti nisu imali dozvolu, nelegalno su tu izgradjeni.Ovde prakticno i nema elemenata krivicno dela.Ruseno je nesto sto je nelegalno i ne treba tu da bude.Ovde samo treba da odgovaraju oni koji su uopste dozvolili da se bilo sta gradi bez dozvole.Interesuje me samo ovi sto se bune protiv tog rusenja, jel oni to podrzavaju ilegalnu gradnju ???To je sve.

Premijer kaze da su vlasnici objekta ucenjivali vlast "nelegalnim objektima". Moze da ucenjuje neko ko ima legalan sto izgleda da i jeste. Sto znaci da tvoj komentar pada u vodu.

Đole

pre 7 godina

Mene daleko više brine činjenica da je neko naredio policiji da ne reaguje, što znači da ceo slučaj daleko prevazilazi gradske vlasti i "političku oddgovornost".

Za ovo treba da odgovaraju i Direktor i Ministar policije, a od njih treba da čujemo ko je njima naredio/dozvolio da to urade.

Jana

pre 7 godina

Krivicna ili prekrsajna odgovornost svakako postoji, ali ako se utvrdi i politicka odgovornost pojedinca, onda je neophodno skloniti ljude sa tih pozicija i postaviti odgovarajuci kadar. Upravo na taj nacin funkcionise sadasnja vlast sto apsolutno podrzavam.