Ponedeljak, 06.06.2016.

13:49

Stranci beže od Srbije, pumpe propadaju

Zbog osetno nižih cena goriva u regionu, vozači na putu za letovanje toče ga kod suseda. U okolini granica propadaju sve domaće benzinske stanice.

Izvor: Veèernje novosti

Stranci beže od Srbije, pumpe propadaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Sveta

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)


Slažem se. Vreme je da se konačno stane u kraj ovima sto po cele dana samo traže nešto od države a istovremeno mudrijaju kao da zakinu tu istu državu. Samo da im je da državu prevare, zakinu, ukradu. Nismo mi tu gde jesmo zbog nekih drugih nego smo upravo tu gde jesmo zbog nas samih jer smo takvi kakvi smo.

Bata

pre 7 godina

Pljačkaju nas i naprednjaci sa akcizama i Rusi sa cenom benzina. Ali dobro, za to je narod glasao, samo napredno i sa Rusima u propast

zli

pre 7 godina

Predlazem da svedemo Srbiju na beogradski pasaluk, onda ce nam granice biti mnogo blize pa cemo moci da sipamo mnogo jeftiniji dizel nedaleko od kuce. Mislim da je to pravo resenje

LosmI

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru. 
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet. 
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)

Zao mi je sto disemo isti vazduh...

zoki

pre 7 godina

Ako stavite sve na papir ispada da ako idete na neki izlet bilo gde u Srbiji uvek se isplati organizovati rutu tako da se predje preko grane i tamo sipa gorivo.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Ха, тако вам/нам и треба кад сте све нафтне бушотине са севера Баната продали Русима,и то за мале паре...

Siniša

pre 7 godina

Ljudi, nemojte pljuvati samo akcize. U Austriji država uzima isti procenat od goriva (tamo na OMV računu piše tačno koliko je gorivo, a koliko država uzima), što znači da nas i naš (jedini) dobavljač NIS dere.

Pedja

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)


Ti mora da si bot. Sa tako praaznom glavom cudim se sto mozes u isto vreme da dises i kucas. Po ovome sto si napisao zakljujem da nemas auto i da nikada nisi prelazio granicu. Cuti i ne misli.

conrexx

pre 7 godina

Zeleni karton se krece vec od 1.800 din...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crveni mediji, 6. jun 2016 18:59)


Vi plaćate zeleni karton? Nadam se da se šališ! U Danskoj vam pošalje osiguravajuće društvo, tamo gde imaš osiguran auto, naravno besplatno! Ako je istina da se u Srbiji PLAĆA zeleni karton, to je onda užas!
(Auu, pa vi ste potpuno zabasali!, 7. jun 2016 00:01)

i U Hrvatskoj je također besplatan zeleni karton. Jednom prilikom sam se okrenuo na Izačiću jer nisam želio platiti 60 maraka ono što mogu dobiti besplatno.

Vlajko

pre 7 godina

138 dinara je evro dizel na pumpi. Trgovci uzimaju 5 dinara, rafinerija i distributer oko 50 dinara a tu su i transportni troškovi. Sve ostalo je za budžet i popravljanje deficita - akcize i PDV.

mislilac

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.

jokjuar

pre 7 godina

Ponoviću svoj komentar od pre par meseci.
Kod nas kada vide da se nešto dobro prodaje cena raste umesto da opada.
Nemojte sipati benzin 48 sati, organizujte se i bojkotujte pumpe jedan vikend. Nemojte da vas jašu i pelješe, organizujte se i solidarišite kao vozači, rezultat neće izostati.

banacanin

pre 7 godina

Nije samo rec o ceni vec I o kvalitetu. Krenem od Skoplja za Pancevo, potrosim pola rezervoara sa sve klimom, ista ruta unazad ostanem skoro prazan I to jos plus nisam smeo klimu da pustim. Sto se cene tice za dizel, nije 99 dinara vec 90 dinara odnosno 45 denara I to na Lukoil pumpi, koja je za nijansu skuplja od Makpetrola.

Nije problem cena

pre 7 godina

Iako nas deru sa cenama, nije cena najveci problem vec kvalitet. Ne treba da racunate cenu po litru, vec po predjenom kilometru. Sta vam znaci cena od 50 din/l ako vam treba 15l za 100km. Kod nas je cena ogromna, a kvalitet uzasan. Primer: Isao za NG u Krakow autom, napunim na Mol-ovoj pumpi. Potrosnja 6.7/100km. Sipam u slovackoj za evro po litru, potrosnja 4.7/100km. Em jeftinije, em 30% kvalitetnije

neko

pre 7 godina

Propale su nam fabrike,industrije,preduzeca a kamoli pumpe..Samo sto ovo prvo, drugo,trece je bilo mnogo bitno i vaznije naspram cetvrtog koje dolazi skroz posle..

Auu, pa vi ste potpuno zabasali!

pre 7 godina

Zeleni karton se krece vec od 1.800 din...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crveni mediji, 6. jun 2016 18:59)


Vi plaćate zeleni karton? Nadam se da se šališ! U Danskoj vam pošalje osiguravajuće društvo, tamo gde imaš osiguran auto, naravno besplatno! Ako je istina da se u Srbiji PLAĆA zeleni karton, to je onda užas!

zemunac

pre 7 godina

prvo akcize su previsoke
drugo sve je prodato Rusima (izvori gasa, nafte)
Kolika je cena goriva kod brace Rusa
ko zaradjuje i uzima proviziju
Ko ima 8 plata
ponistite ugovore ili uvedite konkurenciju
i smanjite akcize

Tisina Tamo!

pre 7 godina

ako me na letovanju ne spase pun rezervoar makedonskog dizela, dzak paradajza, smrznuti pilici i 50 jaja, onda to nije pravo letovanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hocu 2 palme, 6. jun 2016 15:56)
Mogao bi da poneses samo 48 jaja, a 2 komada dobijes od mene, gratis.

SRB-in

pre 7 godina

Nase mleko, pivo, mesne preradjevine, slatkisi i dr. jeftinije u Crnoj Gori nego kod nas gde se proizvodi i to za 20-30%.
Gorivo jeftinije isto 20-30%, nema putarine = super.
Cak ponesto i donesem hrane iz CG.nije mala razlika.

Djura NS

pre 7 godina

Klasican nas mentalitet. Bolje da klepim nekoga danas za 100 dindzi i da se taj vise nikada ne vrati nego da mi taj isti dolazi 5 godina i da na njemu zaradjujem svaki put po 50din.

VlajkoLO

pre 7 godina

1. Zeleni karton je 2000, kupio sam ga pre 10ak dana.
2. Euro 5, koji ja sipam u BiH, je okruglo 1,60KM ili 100.80din a kod nas mislim da je oko 134(ne znam nisam sipao skoro u Srbiji, niti cu).
U Loznici SVI idu u R.Srpsku da toce gorivo, zasto bi dali bilo kome 30% haraca.

40.000 km godišnje, na gas naravno

pre 7 godina

Svi samo o dizelu ! Ljudi zasto trujete svoju decu ? Shvatam da vas je bas briga za tudju ali za vasu vas valjda jeste briga. Ili mozda i nije jer, kada ona dobiju rak vi to necete da znate jer cete da ga dobijete mnogo ranije !
(NOx, 6. jun 2016 16:36)
Preporučujem (+10)
Ne preporučujem (-31)
Odnos pozitivnih i negativnih komentara je 1 prema 3.Sebičnost prosečnog vozača je očigledna.Samo nek je jeftino, makar svi ostali pocrkali.A zahvaljujući niskom obrazovanju ne shvataju da je vožnja na gas ekonomičnija od dizela jer nema skupog održavanja.Ako jedna Koka Kola, Neoplanta ili Henkel voze na gas, sigurno to ne rade jer je vožnja na dizel jeftinija.

C i n i k

pre 7 godina

Vec deceniju, ED (kad idem na more) kupujem dizel u FYRM jer je uvek do sada (a bice i ubuduce), bio jeftinijii,i to dosta. A sto je zanimljivo,i u GR je ED jeftiniji nego kod nas,tamo je 1 e a ovde oko 1.20....al ok,Grci su "u krizi"...
Ovo je drzava neprijateljska prema njenim gradjanima,verovatno i zato sto foteljasi gorivo i putarine ne placaju iz svog dzepa. Kad bi to radili bar 1 mesecno,mozda bi i imali bar istu cenu kao u FYRM, tj oko 70 centi za ED..ali to se nece desiti nikad. Narod je doduse zadovoljan,jer da nije ne bi 50 % ljudi izaslo na izbore a od toga njih 25% dalo podrsku harcu i zulumu..

Nnovak

pre 7 godina

Ma samo sipati tamo gde je jeftinije. Sto da placeate visu cenu. Zaboraviliste da kazete da je gorivo u MK i BIH dosta kvalitetnije nego kod nas. Oseti se kako auto bolje vuce a i manje trosi.

bobi

pre 7 godina

u bosni je goeivo jos jeftinije nego sto je ovde napisano...pretvoreno u dinare izadje oko 95 din..ja svaki dan prelazim na granicnom prelazu sepak

CEO

pre 7 godina

Vidim da je Vucic kriv i za cenu goriva. Ono istina je, sada je kriv. Ipak, akcize koje formiraju cenu goriva uveli su pre Vucica. Takodje, Vucic pokusava da radi bez kredita i negde drzava mora da zahvati za sve sto treba da servisira jer privrede skoro da i nema. Oni pre njega su uveli akcize koje su ostale do danas ali su uzimali i enormne kredite koji nas vuku za noge kao teg. Toliko. Inace, briga me za Vucica i nisam glasao za njega ili SNS, nisam bot ali nisam bot ni DS. DS smatram sramnom organizacijom koja nas je izdala. Nas, obicne ljude. Kada pogledamo ko je ko u DS, ko su im ocevi, dedovi itd nije ni cudo. Obratite paznju i uklkjucite mozak. Lako je pljuvati.

mufljuz

pre 7 godina

“Ne treba zaboraviti ni to da je više od 58 odsto od prosečne maloprodajne cene u Srbiji državno zahvatanje..."
Prestanite jednom praviti budale od naroda. ZAHVATANJE drzave NIJE 58% od prosecne prodajne cene benzina jer se tako ne racunaju zahvatanja. ZAHVATANJE DRZAVE JE VISE od 100% jer se dazbine i zahvatanje drzave racunaju na rafinerijsku cenu. A ta prosecna cena je oko 65 din/litru. Na to se drzava ugradi sa sto i kusur procenata.

србин

pre 7 godina

Поред Лознице уз саму границу ниче и пета пумпа. Дизел 1.55 марака а иначе ми сви сипамо гориво годинама у Српској тако да и незнам колика је овде цена. А на летовање кад кренем сипам код њих па следеће сипање у Македонији и уштеда скоро 50%.

potrosac goriva

pre 7 godina

Ja sipao u petak u Bijeljini dizel po ceni od 1,59 maraka,to je oko 80 eurocenti,a to je po kursu od 122,5 din za evro 98din litar.Razlika je veca od 35 din.

Kol

pre 7 godina

Nije problem sto stranci beze, nego sto i svi ostali hoce da zbrisu mislim kada bi svi imali izbor jedno 80% ljudi bi otislo odavde ostali bi samo ovi i njihovi botovi!

nenad12

pre 7 godina

Koliko je Srbija gigant i lider regiona i koliko brže napreduje od susednih država dovoljno govori činjenica da kada bi sutra cene goriva u Srbiji bile na nivou cena npr Makedonije i BiH za cirka TRI meseca Srbija bi bankrotirala.Bez akciza ne bi bilo plata za 800 000 budžetu (od kojih su 60% njih stranački pacovi),ne bi se mogle isplatiti ni ovako bedne penzije.Znači preko 2 milona ljudi bi ostali bez prihoda i verovatno izašli na ulice.Eto gde je dovedena Srbija da su za nju ratom razrešena BiH i Makedonija ekonomske velesile.

Marko

pre 7 godina

Au bas mi krivo sto propadaju. Kad treba da se spusti cena goriva zbog npr. smanjene cene u svetu, prvo se odlaze dokle god moze, a onda se spusti nesto mizerno. Ali zato kad treba gorivo da poskupi, tu su prvi. Bas sam se nasikirao.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz... 
(Dejan Kostic, 06. jun 2016 14:49) 
Ne funkcionise ekonomija tako, i dalje je povecas akcizu prihodi od akciza rasti, al po manjoj stopi. Da je tvoje shvatanje porezi i akcize u svetu ne bi postojali. A ako oces zemlje niskih poreza ides u USa, Rusiju, Brazil gde ti cveta nejednakost, a sa njim i kriminal. Danska, Svedska, Norveska imaju najvece poreze na svetu pa ukljuci lampici da li oces EU il Juznu Amwriku.

Dex

pre 7 godina

@Gruber

S obzirom da u C5 stane 65L goriva a ne 73L koliko su tebi "sipali" na ZMAJ-u ima jos nesto trulo u drzavici svrbijici osim cene goriva na pumpama....truli su brojaci na pumpama za izdate litre.

NOx

pre 7 godina

Svi samo o dizelu ! Ljudi zasto trujete svoju decu ? Shvatam da vas je bas briga za tudju ali za vasu vas valjda jeste briga. Ili mozda i nije jer, kada ona dobiju rak vi to necete da znate jer cete da ga dobijete mnogo ranije !

Sveto Loznica

pre 7 godina

Nisu vam tačne ove cene.U Republici Srpskoj dizel je oko 95 din a bio je i jeftiniji. I naravno da cu uvek tamo da sipam,čak i ako bi bile iste opet bih tamo sipao.

CarloNS

pre 7 godina

Vozim Fiestu 2014. sa turbo boost 1.o motorom. Sipam gorivo u NS na 2-3 pumpe. Jednom sam na putu sipao gorivo u Paraćinu i momentalno mi je blokirao plovak u rezervaru. Morao sam u servis da ga očiste.

Brano

pre 7 godina

Samo jedna ispravka, benzin 95 oktana je u Bosni za 30 dinara jeftiniji, a ne za 20. Ima i jeftinije... ali ovo je na pouzdanijim pumpama. Juce sipao.

Pera

pre 7 godina

Isao sam do Zg pre izvesnog vremena iz Bg. Naravni, isao sam kroz Bosnu, niti putarina niti paprenog goriva. Jeste duzi put ali ja jugicem i ne idem brzo tako da put bese pravo uzivanje..Nikad sladje punjenje kase Bosne..

Vlada

pre 7 godina

U Barseloni je dizel od 80 centi do 1,09 za litar, ovo drugo je naravno po autoputevima gde je uvek skuplje! Sto je naj bolje od svega, samo u Srbiji je dizel skuplji nego super, samo tamo, barem je bilo tako zadnjih 5 puta kad sam bio!!! RAZLOG??? Bice da je zato sto se drzava zesce brine da nam okolina i okruzenje ostanu netaknuti i cisti, pa kad bude sledece spasavanje otadzbine da se sve to lepo, nataknuto i cisto, kupi od strane nekog vodje i spasiteñlja koji se ceo zivot zrtvovao za Srbiju majku, i usput on bas zreo za penziju! Mada. ako se niko nikada ne buni, zasto bi se uopste ikada ista menjalo, bre!
Srbijo nisi ti samo ovca, budi malo i vuk pa pokazi zube, ne cekaj!

cika pera

pre 7 godina

Po akcizama prednjacimo u odnosu na SVE! Bezobrazluk kakvog nema! Ali da budem iskren, tako je zadnjih 20 godina (koliko ja pamtim). I duze pre toga. Nije samo AV kriv. Ne branim ga, samo treba gledati realno, jer vidim da neki spominju rezultate izbora. Svi su oni isti, daleko im lepa kuca!

princ rima

pre 7 godina

pa sta se bunite zbog 30-40 dinara vise po litru...sad ce 2017, a tad je rekao premijer da ce polako da tece med i mleko u srbiji...uostalom pa vi ste ga ponovo izglasali a sad se bunite

Dex

pre 7 godina

Ove godine ce vozaci sipati gorivo u okolnim drzavama i Mak? OVE godine??? Pa tako se radi godinama i nastavice se dokle god budimo imali lopovsku drzavu.Naravo da cu da sipam u Mak kad krenem za Grcku pocetkom sledeceg meseca!

Dejan

pre 7 godina

Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz...
(Dejan Kostic, 06. jun 2016 14:49)

Njima i nije cilj da pokrenu privredu, poljoprivredu, proizvodnju i izvoz, već naprotiv da i to malo što je ostalo unište da bi vučićeve gazde iz nemačke, austrije itd. ovde mogli da plasiraju svoje proizvode i otvaraju fabrike uz ogromne subvencije…

Timocanin

pre 7 godina

Odgovorno tvrdim da su nam putevi najpustiji od svih zemalja u regionu, pogledajte Bugarsku, koliko vozila na putevima, Rumunija, Hrvatska, bedni smo, zivimo na staroj slavi, ubedljivo smo najgori.

mister

pre 7 godina

Juče nasuo u Bosni pun rezervoar 72 litara i kanister 25 litara. Cena 1,67 maraka ili 105 dinara, što mu dodje 30 dinara manje nego u majci Srbiji, a posto sam 7 km od najblize pumpe u Bosni, vec 4 godine sipam u inozemstvu haha

kibo

pre 7 godina

Nije to jedini razlog,lično sam prisustvovao kada radnica na pumpi obračunava euro strancu mene je bilo sramota.Kada sam je pitao koliko je euro samo je slegla glavu i kaže tako se računa strašno,pa nisu ni oni mutavi.

ivica

pre 7 godina

Juče sam za 3990 dinara nasuo 40 litara euro dizela na prvoj pumpi posle granice na Rači. Za 4000 dinara u Novom Sadu naspem oko 30 litara...

Darkoni

pre 7 godina

Evo ja u Torontu,turistički...litar dizela 0.82$(kanadskih) * 80 din = 65 dinara.
Benzin oko 90 din,o kvalitetu mislim da je suvišno pričati....

Gruber

pre 7 godina

Pozdrav!! 6/3 ove godine stanem na zmaj II i natocim euro dizel do cepa /c5 2006, 2.0hdi, automatic, bio je skoro prazan i natocio sam okruglo 73litra/. Krenem za amsterdam, auto put const 120-130km /kroz srb, mađ, aut/, lagana noćna voznja. Nege oko linza upali mi se lampica za rezervu /napominjem da je rezim voznje bio constantan/, na 860 pređenih kilometara od pumpe. Odmah stanem na shell pumpu, opet natocim do cepa /64lit/ i istim rezimom voznje /autobahn, 130km/h, tempomat, na dwonicama bez ogranicenja i 190-210km/h/, i od shell pumpe do amsterdama pređem tacno 1087km nakon cega se ponovo pali lampica za rezervu...kvalitet naseg goriva = đubre!! U austriji litar dizela 1,04€!! Nazad, pun rez.sa texaco pumpe, 1152km iatog rezima voznje, rezerva se palo malo pre beča...pa vi vidite...pozdrav svima!!

Djura

pre 7 godina

Svakih 15 dana putujem u BiH i za protekle 2 god u Srbiji sam sipao 4000 din goriva ( nisam mogao da stignem do pumpe) a presao sam 50k pa nek gospoda izracuna. A mi smo sami krivi jer se ne bunimo,trebali bi jednostavno bojkotovati potrosnju goriva. Svi na bajs

Milosh

pre 7 godina

To je jedini nacin da se finansira vlada i penzioneri, jer proizvodnje skoro da i nema. A tesko drzavama koje planiraju samo na nametima da se odrzavaju.

acko

pre 7 godina

Pa kako kad kazu da nam je gorivo najeftinije u regionu,ajt da je samo gorivo nego i hrana pisite malo i o tome evo na Kosovo batak sa karabatakom kosta 13 evra po kilu,starke 6 evra,i sve ostalo jeftinje to je samo primer.

Odvjetnik

pre 7 godina

I treba da propadnu. Ja uglavnom sipam u BiH jer mi se može. Razlika 40 dinara po litru. Za jedan pun rezervoar (60 lit.) ja ušetedim i više nego što košta zeleni karton (2.000 din.). A odem do tamo bar 10 puta godišnje.

ge

pre 7 godina

U Srbiji ne sipaju gorivo:

- niko od turista u tranzitu (hiljade automobila)
- niko od međunarodnih prevoznika (hiljade autobusa i kamiona)
- niko od građana Srbije u pograničnom pojasu (hiljade automobila)

Ali vlast ne zanima da zaradi pare nego da slučajno neko od građana nešto ne uštedi jer kako neko da poveruje da će mu biti bolje za dve godine ako mu je već dobro.

Vojadžer

pre 7 godina

Pa odakle bi se finansirala ova nesposobna vlast? Gomila nesposobnjakovića na čelu ošamućenog naroda, koji ne vidi dalje od nosa!

Balkanska ruta

pre 7 godina

Mi zato i imamo drzavu. Ona silno zeli da se uklopi u EU. Kako rece ministarka Joksimovic danas, 3.000 ljudi prepisuje nesto godinama. Ocekujemo da se resorni ministar pojavi i kaze da je nase gorivo organskog porekla bez GMO. Sa Zlatibora. Mi i pravimo puteve prema Makedoniji i C Gori. Sipajte tamo. Tamo smo godinama i registrovali autima. Mnogo Srbija brizi o narodu svom. Valjda nas zato ima sve manje. Mada smo sve kvalitetniji, lepse izgledamo i lepse se oblacimo. Ko ima srece da ima jedno dete taj moze da prica koliko je ta ljubav jaca nego kad vas voli 3 dece. Napred Srbijo dodaj gas. Pusti gorivo.

Milan Nikolić

pre 7 godina

I sada, kad saznam da "stranac na putu za letovanje" izbegava da kupi gorivo u SRB da bi uštedeo kako sam autor teksta napisa oko 1400-1500din, pomislim na one tekstove o paradajz turistima i komentarima na iste. Zaključim da su "stranci na putu za letovanje" dobro informisani i pitam se šta li nose u prtljažnicima svojih kola. Dajte više, došlo vreme da se ne smatrate iole ozbiljnim portalom

mnogo bolje od smrtne kazne

pre 7 godina

(Dejan Kostic, 6. jun 2016 14:49)
Dzaba pise, takav je ovde mentalitet. I vlast/politicari i tajkuni/privrednici a bogami i obican radnik/seljak - svi ce radije prodati manje po vecoj ceni nego vise po manjoj. A to moze da vazi samo za lux robu, ne za svakodnevne potrebe/proizvode/usluge.

boki033

pre 7 godina

da je vlasti u srbiji do srpske privrede uradili bi nesto i po tom pitanju, ali ne uvek imaju neki izgovor kao npr krediti u svajcarcima svi u regionu ih konvertovali a ovi nasi opleli po narodu juhuuuu

spartanac

pre 7 godina

Ponovo vas pitam?? A što ste glasali ponovo za ove?????? Što se mene tiče,neka bude i 300din litar ja ću ga sipati bez problema,barem će biti manje gužve na putevima!

Čedomir Maričić

pre 7 godina

Da li ste vi nekad prošli nekim putem kroz BiH"? Što se tiče puteva oni su svetlosnu godinu ispred nas. Ja živim u Loznici, na granici sa RS (hvala bogu) i znam dobro kako je. Sipam Eurodizel koji u Bosni koji košta 1,42 KM (89,00 din), a ovde više i ne znam koliko je. A to nije slučaj samo sa gorivom. Mnogo proizvoda proizvedenih u Srbiji kupujemo u Bosni po znatno nižim cenama (od prehrane, hemikalije, i sl.) i donosimo u Srbiju. O čemu se tu radi? Radi se o tome da nas ova država za****va kako stigne. Patriotizam? AAA. ***** patriotizam, od toga se ne živi.

Новосадиста

pre 7 godina

Решење је једноставно. Због пада прихода, подићи акцизе а самим тим и приходе. Зар не?

Jugio

pre 7 godina

A ja prodao auto i posle 20 godina vozim se busom i bas me briga koliko je gorivo. Niti rwgistracija niti gorivo niti glavobolje sa majstorima. Sad cu da kupim bajs i divota.

bigserb

pre 7 godina

prosto je neverovatno koliko nesposobnu vlast imamo, ali i koliko prost narod koji glasa za tu vlast imamo! mi imamo ubedljivo najskuplje gorivo u regionu, skuplje cak nego u zemljama EU, hrvatskoj, bugarskoj, rumuniji,..., a o cenama u bosni, makedoniji ili CG necu ni da pricam! najskuplje gorivo, a opet narod masovno glasa za istu vlast koja drzi takve cene, koje ne samo sto deru kozu tim istim gradjanima koji glasaju za njih, nego i time unistavaju ekonomiju ove zemlje, iako se kunu u njen razvoj! cena transporta robe u velikom delu utice na krajnju cenu robe, pa ako imamo najskuplje gorivo, onda nam i cena prevoza raste, a samim tim i cena same robe, a to nikako ne pomaze razvoju ekonomije! umesto da se akcize smanje na neki minimalni prihvatljivi nivo pa da stranci dolaze kod nas da toce gorivo, a uz gorivo da kupe jos po nesto, mi radimo suprotno, mi teramo nase gradjane da odlaze preko grane i da tamo pazare gorivo, a pored goriva i jos svasta nesto! potrosnja goriva je u srbiji opala za 25% u poslednjih par godina, a koliko je to gubitka novca sam bog zna, a vucica je prosto sramota kako nam dobro ide!

Sve mi odgovara

pre 7 godina

Ništa ne razumem, zar ne bi trebalo da čitamo o tome kako je kod nas sve jeftinije, a ne po tržišnim cenama (priprema za poskupljenje), kako je idiotska akciza ok, itd.

Pera Šumadinac

pre 7 godina

To je propaganda, gorivo je najjeftinije u Srbiji i najveće su plate u odnosu na region. Pa nama tako dobro ide da treba da nas je sramota da pričamo o tome!

Ivan

pre 7 godina

Jos jedan novinarski clanak u nizu o lopovskim cenama u Srbiji. A niko nista da preduzme. I treba sve pumpe da propadnu, pa ce nadam se da se opamete

neutralni posmatrac

pre 7 godina

Vi ste cak j preterali sa cenama u BiH. Nize su realno nego navedene.
Pitanje je koliko ko putuje. Za jedan odlazak godišnje nema matematike ici jroz bosnu zbog zelenog kartona. Da nije njega, isplatilo bi se višestruko.
I ovo je retka situacija kad mi je zao privrednika j vlasnika pumpi jer oni ne mogu tu nista, kad drzava diktira visinu akcize. Cim cena padne oni povecajh akcizu.

Dejan Kostic

pre 7 godina

Zato sto je vlada drcna za akcizu izgubice mnogo i akcize a i poreza i upropastice kompletnu privredu jer su nam svi proizvodi skuplji zbog prevoza.
Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz...

BF

pre 7 godina

"bez obzira na losiji put" - kakva notorna laz! Putevi u Bosni su mnogo bolji nego nas autoput! A razlika u ceni je veca, na primer za BMB 95 je 30%, a i kvalitetnije gorivo.

Beograđanin

pre 7 godina

Ako se pritom doda lopovluk oko zamene eura na pumpama nikome ne pada na pamet da sipa gorivo u Srbiji. Lično sam par puta gledao prošle godine kako prodavac obračunava euro za 90 dinara a kurs je bio 118...

sdned

pre 7 godina

Tako je to kad je u nekoj zemlji vlast 'tupava i bangava' pa misli da se beskonačno može stezati kaiš i puniti budžet iz ""realnih izvora"" koji realno samo zahvataju iz džepa građana, a evo sad - i prolaznika.
Akcize i nameti na gorivi kod nas su sramota, i slika odnosa vlasti ka svojim građanima. Zato mi je i neverovatno da je siromašni narod koji 'najbogatije' plaća gorivo to propustio da vrednuje na izborima na pravi način.

Predrag

pre 7 godina

Logično. Kad idem u Grčku kod nas sipam samo toliko da stignem do MK, tu ga napunim do čepa. Pri povratku ga pri izlasku iz MK natankujem do vrha.

Predrag

pre 7 godina

Logično. Kad idem u Grčku kod nas sipam samo toliko da stignem do MK, tu ga napunim do čepa. Pri povratku ga pri izlasku iz MK natankujem do vrha.

sdned

pre 7 godina

Tako je to kad je u nekoj zemlji vlast 'tupava i bangava' pa misli da se beskonačno može stezati kaiš i puniti budžet iz ""realnih izvora"" koji realno samo zahvataju iz džepa građana, a evo sad - i prolaznika.
Akcize i nameti na gorivi kod nas su sramota, i slika odnosa vlasti ka svojim građanima. Zato mi je i neverovatno da je siromašni narod koji 'najbogatije' plaća gorivo to propustio da vrednuje na izborima na pravi način.

Ivan

pre 7 godina

Jos jedan novinarski clanak u nizu o lopovskim cenama u Srbiji. A niko nista da preduzme. I treba sve pumpe da propadnu, pa ce nadam se da se opamete

Gruber

pre 7 godina

Pozdrav!! 6/3 ove godine stanem na zmaj II i natocim euro dizel do cepa /c5 2006, 2.0hdi, automatic, bio je skoro prazan i natocio sam okruglo 73litra/. Krenem za amsterdam, auto put const 120-130km /kroz srb, mađ, aut/, lagana noćna voznja. Nege oko linza upali mi se lampica za rezervu /napominjem da je rezim voznje bio constantan/, na 860 pređenih kilometara od pumpe. Odmah stanem na shell pumpu, opet natocim do cepa /64lit/ i istim rezimom voznje /autobahn, 130km/h, tempomat, na dwonicama bez ogranicenja i 190-210km/h/, i od shell pumpe do amsterdama pređem tacno 1087km nakon cega se ponovo pali lampica za rezervu...kvalitet naseg goriva = đubre!! U austriji litar dizela 1,04€!! Nazad, pun rez.sa texaco pumpe, 1152km iatog rezima voznje, rezerva se palo malo pre beča...pa vi vidite...pozdrav svima!!

princ rima

pre 7 godina

pa sta se bunite zbog 30-40 dinara vise po litru...sad ce 2017, a tad je rekao premijer da ce polako da tece med i mleko u srbiji...uostalom pa vi ste ga ponovo izglasali a sad se bunite

Dejan Kostic

pre 7 godina

Zato sto je vlada drcna za akcizu izgubice mnogo i akcize a i poreza i upropastice kompletnu privredu jer su nam svi proizvodi skuplji zbog prevoza.
Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz...

ge

pre 7 godina

U Srbiji ne sipaju gorivo:

- niko od turista u tranzitu (hiljade automobila)
- niko od međunarodnih prevoznika (hiljade autobusa i kamiona)
- niko od građana Srbije u pograničnom pojasu (hiljade automobila)

Ali vlast ne zanima da zaradi pare nego da slučajno neko od građana nešto ne uštedi jer kako neko da poveruje da će mu biti bolje za dve godine ako mu je već dobro.

BF

pre 7 godina

"bez obzira na losiji put" - kakva notorna laz! Putevi u Bosni su mnogo bolji nego nas autoput! A razlika u ceni je veca, na primer za BMB 95 je 30%, a i kvalitetnije gorivo.

Pera Šumadinac

pre 7 godina

To je propaganda, gorivo je najjeftinije u Srbiji i najveće su plate u odnosu na region. Pa nama tako dobro ide da treba da nas je sramota da pričamo o tome!

Djura NS

pre 7 godina

Klasican nas mentalitet. Bolje da klepim nekoga danas za 100 dindzi i da se taj vise nikada ne vrati nego da mi taj isti dolazi 5 godina i da na njemu zaradjujem svaki put po 50din.

Čedomir Maričić

pre 7 godina

Da li ste vi nekad prošli nekim putem kroz BiH"? Što se tiče puteva oni su svetlosnu godinu ispred nas. Ja živim u Loznici, na granici sa RS (hvala bogu) i znam dobro kako je. Sipam Eurodizel koji u Bosni koji košta 1,42 KM (89,00 din), a ovde više i ne znam koliko je. A to nije slučaj samo sa gorivom. Mnogo proizvoda proizvedenih u Srbiji kupujemo u Bosni po znatno nižim cenama (od prehrane, hemikalije, i sl.) i donosimo u Srbiju. O čemu se tu radi? Radi se o tome da nas ova država za****va kako stigne. Patriotizam? AAA. ***** patriotizam, od toga se ne živi.

mister

pre 7 godina

Juče nasuo u Bosni pun rezervoar 72 litara i kanister 25 litara. Cena 1,67 maraka ili 105 dinara, što mu dodje 30 dinara manje nego u majci Srbiji, a posto sam 7 km od najblize pumpe u Bosni, vec 4 godine sipam u inozemstvu haha

Dejan

pre 7 godina

Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz...
(Dejan Kostic, 06. jun 2016 14:49)

Njima i nije cilj da pokrenu privredu, poljoprivredu, proizvodnju i izvoz, već naprotiv da i to malo što je ostalo unište da bi vučićeve gazde iz nemačke, austrije itd. ovde mogli da plasiraju svoje proizvode i otvaraju fabrike uz ogromne subvencije…

Vojadžer

pre 7 godina

Pa odakle bi se finansirala ova nesposobna vlast? Gomila nesposobnjakovića na čelu ošamućenog naroda, koji ne vidi dalje od nosa!

nenad12

pre 7 godina

Koliko je Srbija gigant i lider regiona i koliko brže napreduje od susednih država dovoljno govori činjenica da kada bi sutra cene goriva u Srbiji bile na nivou cena npr Makedonije i BiH za cirka TRI meseca Srbija bi bankrotirala.Bez akciza ne bi bilo plata za 800 000 budžetu (od kojih su 60% njih stranački pacovi),ne bi se mogle isplatiti ni ovako bedne penzije.Znači preko 2 milona ljudi bi ostali bez prihoda i verovatno izašli na ulice.Eto gde je dovedena Srbija da su za nju ratom razrešena BiH i Makedonija ekonomske velesile.

mufljuz

pre 7 godina

“Ne treba zaboraviti ni to da je više od 58 odsto od prosečne maloprodajne cene u Srbiji državno zahvatanje..."
Prestanite jednom praviti budale od naroda. ZAHVATANJE drzave NIJE 58% od prosecne prodajne cene benzina jer se tako ne racunaju zahvatanja. ZAHVATANJE DRZAVE JE VISE od 100% jer se dazbine i zahvatanje drzave racunaju na rafinerijsku cenu. A ta prosecna cena je oko 65 din/litru. Na to se drzava ugradi sa sto i kusur procenata.

Dex

pre 7 godina

Ove godine ce vozaci sipati gorivo u okolnim drzavama i Mak? OVE godine??? Pa tako se radi godinama i nastavice se dokle god budimo imali lopovsku drzavu.Naravo da cu da sipam u Mak kad krenem za Grcku pocetkom sledeceg meseca!

VlajkoLO

pre 7 godina

1. Zeleni karton je 2000, kupio sam ga pre 10ak dana.
2. Euro 5, koji ja sipam u BiH, je okruglo 1,60KM ili 100.80din a kod nas mislim da je oko 134(ne znam nisam sipao skoro u Srbiji, niti cu).
U Loznici SVI idu u R.Srpsku da toce gorivo, zasto bi dali bilo kome 30% haraca.

Nnovak

pre 7 godina

Ma samo sipati tamo gde je jeftinije. Sto da placeate visu cenu. Zaboraviliste da kazete da je gorivo u MK i BIH dosta kvalitetnije nego kod nas. Oseti se kako auto bolje vuce a i manje trosi.

Timocanin

pre 7 godina

Odgovorno tvrdim da su nam putevi najpustiji od svih zemalja u regionu, pogledajte Bugarsku, koliko vozila na putevima, Rumunija, Hrvatska, bedni smo, zivimo na staroj slavi, ubedljivo smo najgori.

Kol

pre 7 godina

Nije problem sto stranci beze, nego sto i svi ostali hoce da zbrisu mislim kada bi svi imali izbor jedno 80% ljudi bi otislo odavde ostali bi samo ovi i njihovi botovi!

Pera

pre 7 godina

Isao sam do Zg pre izvesnog vremena iz Bg. Naravni, isao sam kroz Bosnu, niti putarina niti paprenog goriva. Jeste duzi put ali ja jugicem i ne idem brzo tako da put bese pravo uzivanje..Nikad sladje punjenje kase Bosne..

Новосадиста

pre 7 godina

Решење је једноставно. Због пада прихода, подићи акцизе а самим тим и приходе. Зар не?

Marko

pre 7 godina

Au bas mi krivo sto propadaju. Kad treba da se spusti cena goriva zbog npr. smanjene cene u svetu, prvo se odlaze dokle god moze, a onda se spusti nesto mizerno. Ali zato kad treba gorivo da poskupi, tu su prvi. Bas sam se nasikirao.

SRB-in

pre 7 godina

Nase mleko, pivo, mesne preradjevine, slatkisi i dr. jeftinije u Crnoj Gori nego kod nas gde se proizvodi i to za 20-30%.
Gorivo jeftinije isto 20-30%, nema putarine = super.
Cak ponesto i donesem hrane iz CG.nije mala razlika.

Jugio

pre 7 godina

A ja prodao auto i posle 20 godina vozim se busom i bas me briga koliko je gorivo. Niti rwgistracija niti gorivo niti glavobolje sa majstorima. Sad cu da kupim bajs i divota.

C i n i k

pre 7 godina

Vec deceniju, ED (kad idem na more) kupujem dizel u FYRM jer je uvek do sada (a bice i ubuduce), bio jeftinijii,i to dosta. A sto je zanimljivo,i u GR je ED jeftiniji nego kod nas,tamo je 1 e a ovde oko 1.20....al ok,Grci su "u krizi"...
Ovo je drzava neprijateljska prema njenim gradjanima,verovatno i zato sto foteljasi gorivo i putarine ne placaju iz svog dzepa. Kad bi to radili bar 1 mesecno,mozda bi i imali bar istu cenu kao u FYRM, tj oko 70 centi za ED..ali to se nece desiti nikad. Narod je doduse zadovoljan,jer da nije ne bi 50 % ljudi izaslo na izbore a od toga njih 25% dalo podrsku harcu i zulumu..

spartanac

pre 7 godina

Ponovo vas pitam?? A što ste glasali ponovo za ove?????? Što se mene tiče,neka bude i 300din litar ja ću ga sipati bez problema,barem će biti manje gužve na putevima!

Tisina Tamo!

pre 7 godina

ako me na letovanju ne spase pun rezervoar makedonskog dizela, dzak paradajza, smrznuti pilici i 50 jaja, onda to nije pravo letovanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hocu 2 palme, 6. jun 2016 15:56)
Mogao bi da poneses samo 48 jaja, a 2 komada dobijes od mene, gratis.

Darkoni

pre 7 godina

Evo ja u Torontu,turistički...litar dizela 0.82$(kanadskih) * 80 din = 65 dinara.
Benzin oko 90 din,o kvalitetu mislim da je suvišno pričati....

Sveto Loznica

pre 7 godina

Nisu vam tačne ove cene.U Republici Srpskoj dizel je oko 95 din a bio je i jeftiniji. I naravno da cu uvek tamo da sipam,čak i ako bi bile iste opet bih tamo sipao.

Dex

pre 7 godina

@Gruber

S obzirom da u C5 stane 65L goriva a ne 73L koliko su tebi "sipali" na ZMAJ-u ima jos nesto trulo u drzavici svrbijici osim cene goriva na pumpama....truli su brojaci na pumpama za izdate litre.

Milosh

pre 7 godina

To je jedini nacin da se finansira vlada i penzioneri, jer proizvodnje skoro da i nema. A tesko drzavama koje planiraju samo na nametima da se odrzavaju.

србин

pre 7 godina

Поред Лознице уз саму границу ниче и пета пумпа. Дизел 1.55 марака а иначе ми сви сипамо гориво годинама у Српској тако да и незнам колика је овде цена. А на летовање кад кренем сипам код њих па следеће сипање у Македонији и уштеда скоро 50%.

Brano

pre 7 godina

Samo jedna ispravka, benzin 95 oktana je u Bosni za 30 dinara jeftiniji, a ne za 20. Ima i jeftinije... ali ovo je na pouzdanijim pumpama. Juce sipao.

Djura

pre 7 godina

Svakih 15 dana putujem u BiH i za protekle 2 god u Srbiji sam sipao 4000 din goriva ( nisam mogao da stignem do pumpe) a presao sam 50k pa nek gospoda izracuna. A mi smo sami krivi jer se ne bunimo,trebali bi jednostavno bojkotovati potrosnju goriva. Svi na bajs

bobi

pre 7 godina

u bosni je goeivo jos jeftinije nego sto je ovde napisano...pretvoreno u dinare izadje oko 95 din..ja svaki dan prelazim na granicnom prelazu sepak

kibo

pre 7 godina

Nije to jedini razlog,lično sam prisustvovao kada radnica na pumpi obračunava euro strancu mene je bilo sramota.Kada sam je pitao koliko je euro samo je slegla glavu i kaže tako se računa strašno,pa nisu ni oni mutavi.

Odvjetnik

pre 7 godina

I treba da propadnu. Ja uglavnom sipam u BiH jer mi se može. Razlika 40 dinara po litru. Za jedan pun rezervoar (60 lit.) ja ušetedim i više nego što košta zeleni karton (2.000 din.). A odem do tamo bar 10 puta godišnje.

cika pera

pre 7 godina

Po akcizama prednjacimo u odnosu na SVE! Bezobrazluk kakvog nema! Ali da budem iskren, tako je zadnjih 20 godina (koliko ja pamtim). I duze pre toga. Nije samo AV kriv. Ne branim ga, samo treba gledati realno, jer vidim da neki spominju rezultate izbora. Svi su oni isti, daleko im lepa kuca!

Beograđanin

pre 7 godina

Ako se pritom doda lopovluk oko zamene eura na pumpama nikome ne pada na pamet da sipa gorivo u Srbiji. Lično sam par puta gledao prošle godine kako prodavac obračunava euro za 90 dinara a kurs je bio 118...

bigserb

pre 7 godina

prosto je neverovatno koliko nesposobnu vlast imamo, ali i koliko prost narod koji glasa za tu vlast imamo! mi imamo ubedljivo najskuplje gorivo u regionu, skuplje cak nego u zemljama EU, hrvatskoj, bugarskoj, rumuniji,..., a o cenama u bosni, makedoniji ili CG necu ni da pricam! najskuplje gorivo, a opet narod masovno glasa za istu vlast koja drzi takve cene, koje ne samo sto deru kozu tim istim gradjanima koji glasaju za njih, nego i time unistavaju ekonomiju ove zemlje, iako se kunu u njen razvoj! cena transporta robe u velikom delu utice na krajnju cenu robe, pa ako imamo najskuplje gorivo, onda nam i cena prevoza raste, a samim tim i cena same robe, a to nikako ne pomaze razvoju ekonomije! umesto da se akcize smanje na neki minimalni prihvatljivi nivo pa da stranci dolaze kod nas da toce gorivo, a uz gorivo da kupe jos po nesto, mi radimo suprotno, mi teramo nase gradjane da odlaze preko grane i da tamo pazare gorivo, a pored goriva i jos svasta nesto! potrosnja goriva je u srbiji opala za 25% u poslednjih par godina, a koliko je to gubitka novca sam bog zna, a vucica je prosto sramota kako nam dobro ide!

potrosac goriva

pre 7 godina

Ja sipao u petak u Bijeljini dizel po ceni od 1,59 maraka,to je oko 80 eurocenti,a to je po kursu od 122,5 din za evro 98din litar.Razlika je veca od 35 din.

Vlada

pre 7 godina

U Barseloni je dizel od 80 centi do 1,09 za litar, ovo drugo je naravno po autoputevima gde je uvek skuplje! Sto je naj bolje od svega, samo u Srbiji je dizel skuplji nego super, samo tamo, barem je bilo tako zadnjih 5 puta kad sam bio!!! RAZLOG??? Bice da je zato sto se drzava zesce brine da nam okolina i okruzenje ostanu netaknuti i cisti, pa kad bude sledece spasavanje otadzbine da se sve to lepo, nataknuto i cisto, kupi od strane nekog vodje i spasiteñlja koji se ceo zivot zrtvovao za Srbiju majku, i usput on bas zreo za penziju! Mada. ako se niko nikada ne buni, zasto bi se uopste ikada ista menjalo, bre!
Srbijo nisi ti samo ovca, budi malo i vuk pa pokazi zube, ne cekaj!

Balkanska ruta

pre 7 godina

Mi zato i imamo drzavu. Ona silno zeli da se uklopi u EU. Kako rece ministarka Joksimovic danas, 3.000 ljudi prepisuje nesto godinama. Ocekujemo da se resorni ministar pojavi i kaze da je nase gorivo organskog porekla bez GMO. Sa Zlatibora. Mi i pravimo puteve prema Makedoniji i C Gori. Sipajte tamo. Tamo smo godinama i registrovali autima. Mnogo Srbija brizi o narodu svom. Valjda nas zato ima sve manje. Mada smo sve kvalitetniji, lepse izgledamo i lepse se oblacimo. Ko ima srece da ima jedno dete taj moze da prica koliko je ta ljubav jaca nego kad vas voli 3 dece. Napred Srbijo dodaj gas. Pusti gorivo.

40.000 km godišnje, na gas naravno

pre 7 godina

Svi samo o dizelu ! Ljudi zasto trujete svoju decu ? Shvatam da vas je bas briga za tudju ali za vasu vas valjda jeste briga. Ili mozda i nije jer, kada ona dobiju rak vi to necete da znate jer cete da ga dobijete mnogo ranije !
(NOx, 6. jun 2016 16:36)
Preporučujem (+10)
Ne preporučujem (-31)
Odnos pozitivnih i negativnih komentara je 1 prema 3.Sebičnost prosečnog vozača je očigledna.Samo nek je jeftino, makar svi ostali pocrkali.A zahvaljujući niskom obrazovanju ne shvataju da je vožnja na gas ekonomičnija od dizela jer nema skupog održavanja.Ako jedna Koka Kola, Neoplanta ili Henkel voze na gas, sigurno to ne rade jer je vožnja na dizel jeftinija.

neutralni posmatrac

pre 7 godina

Vi ste cak j preterali sa cenama u BiH. Nize su realno nego navedene.
Pitanje je koliko ko putuje. Za jedan odlazak godišnje nema matematike ici jroz bosnu zbog zelenog kartona. Da nije njega, isplatilo bi se višestruko.
I ovo je retka situacija kad mi je zao privrednika j vlasnika pumpi jer oni ne mogu tu nista, kad drzava diktira visinu akcize. Cim cena padne oni povecajh akcizu.

ivica

pre 7 godina

Juče sam za 3990 dinara nasuo 40 litara euro dizela na prvoj pumpi posle granice na Rači. Za 4000 dinara u Novom Sadu naspem oko 30 litara...

Sve mi odgovara

pre 7 godina

Ništa ne razumem, zar ne bi trebalo da čitamo o tome kako je kod nas sve jeftinije, a ne po tržišnim cenama (priprema za poskupljenje), kako je idiotska akciza ok, itd.

zemunac

pre 7 godina

prvo akcize su previsoke
drugo sve je prodato Rusima (izvori gasa, nafte)
Kolika je cena goriva kod brace Rusa
ko zaradjuje i uzima proviziju
Ko ima 8 plata
ponistite ugovore ili uvedite konkurenciju
i smanjite akcize

mnogo bolje od smrtne kazne

pre 7 godina

(Dejan Kostic, 6. jun 2016 14:49)
Dzaba pise, takav je ovde mentalitet. I vlast/politicari i tajkuni/privrednici a bogami i obican radnik/seljak - svi ce radije prodati manje po vecoj ceni nego vise po manjoj. A to moze da vazi samo za lux robu, ne za svakodnevne potrebe/proizvode/usluge.

boki033

pre 7 godina

da je vlasti u srbiji do srpske privrede uradili bi nesto i po tom pitanju, ali ne uvek imaju neki izgovor kao npr krediti u svajcarcima svi u regionu ih konvertovali a ovi nasi opleli po narodu juhuuuu

Pedja

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)


Ti mora da si bot. Sa tako praaznom glavom cudim se sto mozes u isto vreme da dises i kucas. Po ovome sto si napisao zakljujem da nemas auto i da nikada nisi prelazio granicu. Cuti i ne misli.

acko

pre 7 godina

Pa kako kad kazu da nam je gorivo najeftinije u regionu,ajt da je samo gorivo nego i hrana pisite malo i o tome evo na Kosovo batak sa karabatakom kosta 13 evra po kilu,starke 6 evra,i sve ostalo jeftinje to je samo primer.

CarloNS

pre 7 godina

Vozim Fiestu 2014. sa turbo boost 1.o motorom. Sipam gorivo u NS na 2-3 pumpe. Jednom sam na putu sipao gorivo u Paraćinu i momentalno mi je blokirao plovak u rezervaru. Morao sam u servis da ga očiste.

Milan Nikolić

pre 7 godina

I sada, kad saznam da "stranac na putu za letovanje" izbegava da kupi gorivo u SRB da bi uštedeo kako sam autor teksta napisa oko 1400-1500din, pomislim na one tekstove o paradajz turistima i komentarima na iste. Zaključim da su "stranci na putu za letovanje" dobro informisani i pitam se šta li nose u prtljažnicima svojih kola. Dajte više, došlo vreme da se ne smatrate iole ozbiljnim portalom

LosmI

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru. 
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet. 
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)

Zao mi je sto disemo isti vazduh...

jokjuar

pre 7 godina

Ponoviću svoj komentar od pre par meseci.
Kod nas kada vide da se nešto dobro prodaje cena raste umesto da opada.
Nemojte sipati benzin 48 sati, organizujte se i bojkotujte pumpe jedan vikend. Nemojte da vas jašu i pelješe, organizujte se i solidarišite kao vozači, rezultat neće izostati.

Vlajko

pre 7 godina

138 dinara je evro dizel na pumpi. Trgovci uzimaju 5 dinara, rafinerija i distributer oko 50 dinara a tu su i transportni troškovi. Sve ostalo je za budžet i popravljanje deficita - akcize i PDV.

Nije problem cena

pre 7 godina

Iako nas deru sa cenama, nije cena najveci problem vec kvalitet. Ne treba da racunate cenu po litru, vec po predjenom kilometru. Sta vam znaci cena od 50 din/l ako vam treba 15l za 100km. Kod nas je cena ogromna, a kvalitet uzasan. Primer: Isao za NG u Krakow autom, napunim na Mol-ovoj pumpi. Potrosnja 6.7/100km. Sipam u slovackoj za evro po litru, potrosnja 4.7/100km. Em jeftinije, em 30% kvalitetnije

CEO

pre 7 godina

Vidim da je Vucic kriv i za cenu goriva. Ono istina je, sada je kriv. Ipak, akcize koje formiraju cenu goriva uveli su pre Vucica. Takodje, Vucic pokusava da radi bez kredita i negde drzava mora da zahvati za sve sto treba da servisira jer privrede skoro da i nema. Oni pre njega su uveli akcize koje su ostale do danas ali su uzimali i enormne kredite koji nas vuku za noge kao teg. Toliko. Inace, briga me za Vucica i nisam glasao za njega ili SNS, nisam bot ali nisam bot ni DS. DS smatram sramnom organizacijom koja nas je izdala. Nas, obicne ljude. Kada pogledamo ko je ko u DS, ko su im ocevi, dedovi itd nije ni cudo. Obratite paznju i uklkjucite mozak. Lako je pljuvati.

NOx

pre 7 godina

Svi samo o dizelu ! Ljudi zasto trujete svoju decu ? Shvatam da vas je bas briga za tudju ali za vasu vas valjda jeste briga. Ili mozda i nije jer, kada ona dobiju rak vi to necete da znate jer cete da ga dobijete mnogo ranije !

zoki

pre 7 godina

Ako stavite sve na papir ispada da ako idete na neki izlet bilo gde u Srbiji uvek se isplati organizovati rutu tako da se predje preko grane i tamo sipa gorivo.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Ха, тако вам/нам и треба кад сте све нафтне бушотине са севера Баната продали Русима,и то за мале паре...

banacanin

pre 7 godina

Nije samo rec o ceni vec I o kvalitetu. Krenem od Skoplja za Pancevo, potrosim pola rezervoara sa sve klimom, ista ruta unazad ostanem skoro prazan I to jos plus nisam smeo klimu da pustim. Sto se cene tice za dizel, nije 99 dinara vec 90 dinara odnosno 45 denara I to na Lukoil pumpi, koja je za nijansu skuplja od Makpetrola.

zli

pre 7 godina

Predlazem da svedemo Srbiju na beogradski pasaluk, onda ce nam granice biti mnogo blize pa cemo moci da sipamo mnogo jeftiniji dizel nedaleko od kuce. Mislim da je to pravo resenje

Siniša

pre 7 godina

Ljudi, nemojte pljuvati samo akcize. U Austriji država uzima isti procenat od goriva (tamo na OMV računu piše tačno koliko je gorivo, a koliko država uzima), što znači da nas i naš (jedini) dobavljač NIS dere.

conrexx

pre 7 godina

Zeleni karton se krece vec od 1.800 din...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crveni mediji, 6. jun 2016 18:59)


Vi plaćate zeleni karton? Nadam se da se šališ! U Danskoj vam pošalje osiguravajuće društvo, tamo gde imaš osiguran auto, naravno besplatno! Ako je istina da se u Srbiji PLAĆA zeleni karton, to je onda užas!
(Auu, pa vi ste potpuno zabasali!, 7. jun 2016 00:01)

i U Hrvatskoj je također besplatan zeleni karton. Jednom prilikom sam se okrenuo na Izačiću jer nisam želio platiti 60 maraka ono što mogu dobiti besplatno.

Auu, pa vi ste potpuno zabasali!

pre 7 godina

Zeleni karton se krece vec od 1.800 din...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crveni mediji, 6. jun 2016 18:59)


Vi plaćate zeleni karton? Nadam se da se šališ! U Danskoj vam pošalje osiguravajuće društvo, tamo gde imaš osiguran auto, naravno besplatno! Ako je istina da se u Srbiji PLAĆA zeleni karton, to je onda užas!

neko

pre 7 godina

Propale su nam fabrike,industrije,preduzeca a kamoli pumpe..Samo sto ovo prvo, drugo,trece je bilo mnogo bitno i vaznije naspram cetvrtog koje dolazi skroz posle..

Bata

pre 7 godina

Pljačkaju nas i naprednjaci sa akcizama i Rusi sa cenom benzina. Ali dobro, za to je narod glasao, samo napredno i sa Rusima u propast

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz... 
(Dejan Kostic, 06. jun 2016 14:49) 
Ne funkcionise ekonomija tako, i dalje je povecas akcizu prihodi od akciza rasti, al po manjoj stopi. Da je tvoje shvatanje porezi i akcize u svetu ne bi postojali. A ako oces zemlje niskih poreza ides u USa, Rusiju, Brazil gde ti cveta nejednakost, a sa njim i kriminal. Danska, Svedska, Norveska imaju najvece poreze na svetu pa ukljuci lampici da li oces EU il Juznu Amwriku.

mislilac

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.

Sveta

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)


Slažem se. Vreme je da se konačno stane u kraj ovima sto po cele dana samo traže nešto od države a istovremeno mudrijaju kao da zakinu tu istu državu. Samo da im je da državu prevare, zakinu, ukradu. Nismo mi tu gde jesmo zbog nekih drugih nego smo upravo tu gde jesmo zbog nas samih jer smo takvi kakvi smo.

CEO

pre 7 godina

Vidim da je Vucic kriv i za cenu goriva. Ono istina je, sada je kriv. Ipak, akcize koje formiraju cenu goriva uveli su pre Vucica. Takodje, Vucic pokusava da radi bez kredita i negde drzava mora da zahvati za sve sto treba da servisira jer privrede skoro da i nema. Oni pre njega su uveli akcize koje su ostale do danas ali su uzimali i enormne kredite koji nas vuku za noge kao teg. Toliko. Inace, briga me za Vucica i nisam glasao za njega ili SNS, nisam bot ali nisam bot ni DS. DS smatram sramnom organizacijom koja nas je izdala. Nas, obicne ljude. Kada pogledamo ko je ko u DS, ko su im ocevi, dedovi itd nije ni cudo. Obratite paznju i uklkjucite mozak. Lako je pljuvati.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz... 
(Dejan Kostic, 06. jun 2016 14:49) 
Ne funkcionise ekonomija tako, i dalje je povecas akcizu prihodi od akciza rasti, al po manjoj stopi. Da je tvoje shvatanje porezi i akcize u svetu ne bi postojali. A ako oces zemlje niskih poreza ides u USa, Rusiju, Brazil gde ti cveta nejednakost, a sa njim i kriminal. Danska, Svedska, Norveska imaju najvece poreze na svetu pa ukljuci lampici da li oces EU il Juznu Amwriku.

NOx

pre 7 godina

Svi samo o dizelu ! Ljudi zasto trujete svoju decu ? Shvatam da vas je bas briga za tudju ali za vasu vas valjda jeste briga. Ili mozda i nije jer, kada ona dobiju rak vi to necete da znate jer cete da ga dobijete mnogo ranije !

mislilac

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.

Milan Nikolić

pre 7 godina

I sada, kad saznam da "stranac na putu za letovanje" izbegava da kupi gorivo u SRB da bi uštedeo kako sam autor teksta napisa oko 1400-1500din, pomislim na one tekstove o paradajz turistima i komentarima na iste. Zaključim da su "stranci na putu za letovanje" dobro informisani i pitam se šta li nose u prtljažnicima svojih kola. Dajte više, došlo vreme da se ne smatrate iole ozbiljnim portalom

40.000 km godišnje, na gas naravno

pre 7 godina

Svi samo o dizelu ! Ljudi zasto trujete svoju decu ? Shvatam da vas je bas briga za tudju ali za vasu vas valjda jeste briga. Ili mozda i nije jer, kada ona dobiju rak vi to necete da znate jer cete da ga dobijete mnogo ranije !
(NOx, 6. jun 2016 16:36)
Preporučujem (+10)
Ne preporučujem (-31)
Odnos pozitivnih i negativnih komentara je 1 prema 3.Sebičnost prosečnog vozača je očigledna.Samo nek je jeftino, makar svi ostali pocrkali.A zahvaljujući niskom obrazovanju ne shvataju da je vožnja na gas ekonomičnija od dizela jer nema skupog održavanja.Ako jedna Koka Kola, Neoplanta ili Henkel voze na gas, sigurno to ne rade jer je vožnja na dizel jeftinija.

Jugio

pre 7 godina

A ja prodao auto i posle 20 godina vozim se busom i bas me briga koliko je gorivo. Niti rwgistracija niti gorivo niti glavobolje sa majstorima. Sad cu da kupim bajs i divota.

Tisina Tamo!

pre 7 godina

ako me na letovanju ne spase pun rezervoar makedonskog dizela, dzak paradajza, smrznuti pilici i 50 jaja, onda to nije pravo letovanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hocu 2 palme, 6. jun 2016 15:56)
Mogao bi da poneses samo 48 jaja, a 2 komada dobijes od mene, gratis.

CarloNS

pre 7 godina

Vozim Fiestu 2014. sa turbo boost 1.o motorom. Sipam gorivo u NS na 2-3 pumpe. Jednom sam na putu sipao gorivo u Paraćinu i momentalno mi je blokirao plovak u rezervaru. Morao sam u servis da ga očiste.

spartanac

pre 7 godina

Ponovo vas pitam?? A što ste glasali ponovo za ove?????? Što se mene tiče,neka bude i 300din litar ja ću ga sipati bez problema,barem će biti manje gužve na putevima!

cika pera

pre 7 godina

Po akcizama prednjacimo u odnosu na SVE! Bezobrazluk kakvog nema! Ali da budem iskren, tako je zadnjih 20 godina (koliko ja pamtim). I duze pre toga. Nije samo AV kriv. Ne branim ga, samo treba gledati realno, jer vidim da neki spominju rezultate izbora. Svi su oni isti, daleko im lepa kuca!

Gruber

pre 7 godina

Pozdrav!! 6/3 ove godine stanem na zmaj II i natocim euro dizel do cepa /c5 2006, 2.0hdi, automatic, bio je skoro prazan i natocio sam okruglo 73litra/. Krenem za amsterdam, auto put const 120-130km /kroz srb, mađ, aut/, lagana noćna voznja. Nege oko linza upali mi se lampica za rezervu /napominjem da je rezim voznje bio constantan/, na 860 pređenih kilometara od pumpe. Odmah stanem na shell pumpu, opet natocim do cepa /64lit/ i istim rezimom voznje /autobahn, 130km/h, tempomat, na dwonicama bez ogranicenja i 190-210km/h/, i od shell pumpe do amsterdama pređem tacno 1087km nakon cega se ponovo pali lampica za rezervu...kvalitet naseg goriva = đubre!! U austriji litar dizela 1,04€!! Nazad, pun rez.sa texaco pumpe, 1152km iatog rezima voznje, rezerva se palo malo pre beča...pa vi vidite...pozdrav svima!!

Ivan

pre 7 godina

Jos jedan novinarski clanak u nizu o lopovskim cenama u Srbiji. A niko nista da preduzme. I treba sve pumpe da propadnu, pa ce nadam se da se opamete

Pera

pre 7 godina

Isao sam do Zg pre izvesnog vremena iz Bg. Naravni, isao sam kroz Bosnu, niti putarina niti paprenog goriva. Jeste duzi put ali ja jugicem i ne idem brzo tako da put bese pravo uzivanje..Nikad sladje punjenje kase Bosne..

BF

pre 7 godina

"bez obzira na losiji put" - kakva notorna laz! Putevi u Bosni su mnogo bolji nego nas autoput! A razlika u ceni je veca, na primer za BMB 95 je 30%, a i kvalitetnije gorivo.

acko

pre 7 godina

Pa kako kad kazu da nam je gorivo najeftinije u regionu,ajt da je samo gorivo nego i hrana pisite malo i o tome evo na Kosovo batak sa karabatakom kosta 13 evra po kilu,starke 6 evra,i sve ostalo jeftinje to je samo primer.

nenad12

pre 7 godina

Koliko je Srbija gigant i lider regiona i koliko brže napreduje od susednih država dovoljno govori činjenica da kada bi sutra cene goriva u Srbiji bile na nivou cena npr Makedonije i BiH za cirka TRI meseca Srbija bi bankrotirala.Bez akciza ne bi bilo plata za 800 000 budžetu (od kojih su 60% njih stranački pacovi),ne bi se mogle isplatiti ni ovako bedne penzije.Znači preko 2 milona ljudi bi ostali bez prihoda i verovatno izašli na ulice.Eto gde je dovedena Srbija da su za nju ratom razrešena BiH i Makedonija ekonomske velesile.

Darkoni

pre 7 godina

Evo ja u Torontu,turistički...litar dizela 0.82$(kanadskih) * 80 din = 65 dinara.
Benzin oko 90 din,o kvalitetu mislim da je suvišno pričati....

zemunac

pre 7 godina

prvo akcize su previsoke
drugo sve je prodato Rusima (izvori gasa, nafte)
Kolika je cena goriva kod brace Rusa
ko zaradjuje i uzima proviziju
Ko ima 8 plata
ponistite ugovore ili uvedite konkurenciju
i smanjite akcize

LosmI

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru. 
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet. 
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)

Zao mi je sto disemo isti vazduh...

SRB-in

pre 7 godina

Nase mleko, pivo, mesne preradjevine, slatkisi i dr. jeftinije u Crnoj Gori nego kod nas gde se proizvodi i to za 20-30%.
Gorivo jeftinije isto 20-30%, nema putarine = super.
Cak ponesto i donesem hrane iz CG.nije mala razlika.

sdned

pre 7 godina

Tako je to kad je u nekoj zemlji vlast 'tupava i bangava' pa misli da se beskonačno može stezati kaiš i puniti budžet iz ""realnih izvora"" koji realno samo zahvataju iz džepa građana, a evo sad - i prolaznika.
Akcize i nameti na gorivi kod nas su sramota, i slika odnosa vlasti ka svojim građanima. Zato mi je i neverovatno da je siromašni narod koji 'najbogatije' plaća gorivo to propustio da vrednuje na izborima na pravi način.

Predrag

pre 7 godina

Logično. Kad idem u Grčku kod nas sipam samo toliko da stignem do MK, tu ga napunim do čepa. Pri povratku ga pri izlasku iz MK natankujem do vrha.

Marko

pre 7 godina

Au bas mi krivo sto propadaju. Kad treba da se spusti cena goriva zbog npr. smanjene cene u svetu, prvo se odlaze dokle god moze, a onda se spusti nesto mizerno. Ali zato kad treba gorivo da poskupi, tu su prvi. Bas sam se nasikirao.

C i n i k

pre 7 godina

Vec deceniju, ED (kad idem na more) kupujem dizel u FYRM jer je uvek do sada (a bice i ubuduce), bio jeftinijii,i to dosta. A sto je zanimljivo,i u GR je ED jeftiniji nego kod nas,tamo je 1 e a ovde oko 1.20....al ok,Grci su "u krizi"...
Ovo je drzava neprijateljska prema njenim gradjanima,verovatno i zato sto foteljasi gorivo i putarine ne placaju iz svog dzepa. Kad bi to radili bar 1 mesecno,mozda bi i imali bar istu cenu kao u FYRM, tj oko 70 centi za ED..ali to se nece desiti nikad. Narod je doduse zadovoljan,jer da nije ne bi 50 % ljudi izaslo na izbore a od toga njih 25% dalo podrsku harcu i zulumu..

mufljuz

pre 7 godina

“Ne treba zaboraviti ni to da je više od 58 odsto od prosečne maloprodajne cene u Srbiji državno zahvatanje..."
Prestanite jednom praviti budale od naroda. ZAHVATANJE drzave NIJE 58% od prosecne prodajne cene benzina jer se tako ne racunaju zahvatanja. ZAHVATANJE DRZAVE JE VISE od 100% jer se dazbine i zahvatanje drzave racunaju na rafinerijsku cenu. A ta prosecna cena je oko 65 din/litru. Na to se drzava ugradi sa sto i kusur procenata.

Djura NS

pre 7 godina

Klasican nas mentalitet. Bolje da klepim nekoga danas za 100 dindzi i da se taj vise nikada ne vrati nego da mi taj isti dolazi 5 godina i da na njemu zaradjujem svaki put po 50din.

Siniša

pre 7 godina

Ljudi, nemojte pljuvati samo akcize. U Austriji država uzima isti procenat od goriva (tamo na OMV računu piše tačno koliko je gorivo, a koliko država uzima), što znači da nas i naš (jedini) dobavljač NIS dere.

Sveta

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)


Slažem se. Vreme je da se konačno stane u kraj ovima sto po cele dana samo traže nešto od države a istovremeno mudrijaju kao da zakinu tu istu državu. Samo da im je da državu prevare, zakinu, ukradu. Nismo mi tu gde jesmo zbog nekih drugih nego smo upravo tu gde jesmo zbog nas samih jer smo takvi kakvi smo.

Dejan Kostic

pre 7 godina

Zato sto je vlada drcna za akcizu izgubice mnogo i akcize a i poreza i upropastice kompletnu privredu jer su nam svi proizvodi skuplji zbog prevoza.
Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz...

princ rima

pre 7 godina

pa sta se bunite zbog 30-40 dinara vise po litru...sad ce 2017, a tad je rekao premijer da ce polako da tece med i mleko u srbiji...uostalom pa vi ste ga ponovo izglasali a sad se bunite

Nnovak

pre 7 godina

Ma samo sipati tamo gde je jeftinije. Sto da placeate visu cenu. Zaboraviliste da kazete da je gorivo u MK i BIH dosta kvalitetnije nego kod nas. Oseti se kako auto bolje vuce a i manje trosi.

Čedomir Maričić

pre 7 godina

Da li ste vi nekad prošli nekim putem kroz BiH"? Što se tiče puteva oni su svetlosnu godinu ispred nas. Ja živim u Loznici, na granici sa RS (hvala bogu) i znam dobro kako je. Sipam Eurodizel koji u Bosni koji košta 1,42 KM (89,00 din), a ovde više i ne znam koliko je. A to nije slučaj samo sa gorivom. Mnogo proizvoda proizvedenih u Srbiji kupujemo u Bosni po znatno nižim cenama (od prehrane, hemikalije, i sl.) i donosimo u Srbiju. O čemu se tu radi? Radi se o tome da nas ova država za****va kako stigne. Patriotizam? AAA. ***** patriotizam, od toga se ne živi.

neutralni posmatrac

pre 7 godina

Vi ste cak j preterali sa cenama u BiH. Nize su realno nego navedene.
Pitanje je koliko ko putuje. Za jedan odlazak godišnje nema matematike ici jroz bosnu zbog zelenog kartona. Da nije njega, isplatilo bi se višestruko.
I ovo je retka situacija kad mi je zao privrednika j vlasnika pumpi jer oni ne mogu tu nista, kad drzava diktira visinu akcize. Cim cena padne oni povecajh akcizu.

Dejan

pre 7 godina

Kad bi se odrekli velikog procenta akcize, u masi bi dobili mnogo vise novca od akcize i poreza, pokrenuli bi privredu, izvoz...
(Dejan Kostic, 06. jun 2016 14:49)

Njima i nije cilj da pokrenu privredu, poljoprivredu, proizvodnju i izvoz, već naprotiv da i to malo što je ostalo unište da bi vučićeve gazde iz nemačke, austrije itd. ovde mogli da plasiraju svoje proizvode i otvaraju fabrike uz ogromne subvencije…

mister

pre 7 godina

Juče nasuo u Bosni pun rezervoar 72 litara i kanister 25 litara. Cena 1,67 maraka ili 105 dinara, što mu dodje 30 dinara manje nego u majci Srbiji, a posto sam 7 km od najblize pumpe u Bosni, vec 4 godine sipam u inozemstvu haha

boki033

pre 7 godina

da je vlasti u srbiji do srpske privrede uradili bi nesto i po tom pitanju, ali ne uvek imaju neki izgovor kao npr krediti u svajcarcima svi u regionu ih konvertovali a ovi nasi opleli po narodu juhuuuu

kibo

pre 7 godina

Nije to jedini razlog,lično sam prisustvovao kada radnica na pumpi obračunava euro strancu mene je bilo sramota.Kada sam je pitao koliko je euro samo je slegla glavu i kaže tako se računa strašno,pa nisu ni oni mutavi.

Kol

pre 7 godina

Nije problem sto stranci beze, nego sto i svi ostali hoce da zbrisu mislim kada bi svi imali izbor jedno 80% ljudi bi otislo odavde ostali bi samo ovi i njihovi botovi!

VlajkoLO

pre 7 godina

1. Zeleni karton je 2000, kupio sam ga pre 10ak dana.
2. Euro 5, koji ja sipam u BiH, je okruglo 1,60KM ili 100.80din a kod nas mislim da je oko 134(ne znam nisam sipao skoro u Srbiji, niti cu).
U Loznici SVI idu u R.Srpsku da toce gorivo, zasto bi dali bilo kome 30% haraca.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Ха, тако вам/нам и треба кад сте све нафтне бушотине са севера Баната продали Русима,и то за мале паре...

Dex

pre 7 godina

Ove godine ce vozaci sipati gorivo u okolnim drzavama i Mak? OVE godine??? Pa tako se radi godinama i nastavice se dokle god budimo imali lopovsku drzavu.Naravo da cu da sipam u Mak kad krenem za Grcku pocetkom sledeceg meseca!

Beograđanin

pre 7 godina

Ako se pritom doda lopovluk oko zamene eura na pumpama nikome ne pada na pamet da sipa gorivo u Srbiji. Lično sam par puta gledao prošle godine kako prodavac obračunava euro za 90 dinara a kurs je bio 118...

Dex

pre 7 godina

@Gruber

S obzirom da u C5 stane 65L goriva a ne 73L koliko su tebi "sipali" na ZMAJ-u ima jos nesto trulo u drzavici svrbijici osim cene goriva na pumpama....truli su brojaci na pumpama za izdate litre.

Sveto Loznica

pre 7 godina

Nisu vam tačne ove cene.U Republici Srpskoj dizel je oko 95 din a bio je i jeftiniji. I naravno da cu uvek tamo da sipam,čak i ako bi bile iste opet bih tamo sipao.

bobi

pre 7 godina

u bosni je goeivo jos jeftinije nego sto je ovde napisano...pretvoreno u dinare izadje oko 95 din..ja svaki dan prelazim na granicnom prelazu sepak

Odvjetnik

pre 7 godina

I treba da propadnu. Ja uglavnom sipam u BiH jer mi se može. Razlika 40 dinara po litru. Za jedan pun rezervoar (60 lit.) ja ušetedim i više nego što košta zeleni karton (2.000 din.). A odem do tamo bar 10 puta godišnje.

Milosh

pre 7 godina

To je jedini nacin da se finansira vlada i penzioneri, jer proizvodnje skoro da i nema. A tesko drzavama koje planiraju samo na nametima da se odrzavaju.

Pera Šumadinac

pre 7 godina

To je propaganda, gorivo je najjeftinije u Srbiji i najveće su plate u odnosu na region. Pa nama tako dobro ide da treba da nas je sramota da pričamo o tome!

Vojadžer

pre 7 godina

Pa odakle bi se finansirala ova nesposobna vlast? Gomila nesposobnjakovića na čelu ošamućenog naroda, koji ne vidi dalje od nosa!

Timocanin

pre 7 godina

Odgovorno tvrdim da su nam putevi najpustiji od svih zemalja u regionu, pogledajte Bugarsku, koliko vozila na putevima, Rumunija, Hrvatska, bedni smo, zivimo na staroj slavi, ubedljivo smo najgori.

Djura

pre 7 godina

Svakih 15 dana putujem u BiH i za protekle 2 god u Srbiji sam sipao 4000 din goriva ( nisam mogao da stignem do pumpe) a presao sam 50k pa nek gospoda izracuna. A mi smo sami krivi jer se ne bunimo,trebali bi jednostavno bojkotovati potrosnju goriva. Svi na bajs

србин

pre 7 godina

Поред Лознице уз саму границу ниче и пета пумпа. Дизел 1.55 марака а иначе ми сви сипамо гориво годинама у Српској тако да и незнам колика је овде цена. А на летовање кад кренем сипам код њих па следеће сипање у Македонији и уштеда скоро 50%.

Brano

pre 7 godina

Samo jedna ispravka, benzin 95 oktana je u Bosni za 30 dinara jeftiniji, a ne za 20. Ima i jeftinije... ali ovo je na pouzdanijim pumpama. Juce sipao.

banacanin

pre 7 godina

Nije samo rec o ceni vec I o kvalitetu. Krenem od Skoplja za Pancevo, potrosim pola rezervoara sa sve klimom, ista ruta unazad ostanem skoro prazan I to jos plus nisam smeo klimu da pustim. Sto se cene tice za dizel, nije 99 dinara vec 90 dinara odnosno 45 denara I to na Lukoil pumpi, koja je za nijansu skuplja od Makpetrola.

mnogo bolje od smrtne kazne

pre 7 godina

(Dejan Kostic, 6. jun 2016 14:49)
Dzaba pise, takav je ovde mentalitet. I vlast/politicari i tajkuni/privrednici a bogami i obican radnik/seljak - svi ce radije prodati manje po vecoj ceni nego vise po manjoj. A to moze da vazi samo za lux robu, ne za svakodnevne potrebe/proizvode/usluge.

bigserb

pre 7 godina

prosto je neverovatno koliko nesposobnu vlast imamo, ali i koliko prost narod koji glasa za tu vlast imamo! mi imamo ubedljivo najskuplje gorivo u regionu, skuplje cak nego u zemljama EU, hrvatskoj, bugarskoj, rumuniji,..., a o cenama u bosni, makedoniji ili CG necu ni da pricam! najskuplje gorivo, a opet narod masovno glasa za istu vlast koja drzi takve cene, koje ne samo sto deru kozu tim istim gradjanima koji glasaju za njih, nego i time unistavaju ekonomiju ove zemlje, iako se kunu u njen razvoj! cena transporta robe u velikom delu utice na krajnju cenu robe, pa ako imamo najskuplje gorivo, onda nam i cena prevoza raste, a samim tim i cena same robe, a to nikako ne pomaze razvoju ekonomije! umesto da se akcize smanje na neki minimalni prihvatljivi nivo pa da stranci dolaze kod nas da toce gorivo, a uz gorivo da kupe jos po nesto, mi radimo suprotno, mi teramo nase gradjane da odlaze preko grane i da tamo pazare gorivo, a pored goriva i jos svasta nesto! potrosnja goriva je u srbiji opala za 25% u poslednjih par godina, a koliko je to gubitka novca sam bog zna, a vucica je prosto sramota kako nam dobro ide!

Balkanska ruta

pre 7 godina

Mi zato i imamo drzavu. Ona silno zeli da se uklopi u EU. Kako rece ministarka Joksimovic danas, 3.000 ljudi prepisuje nesto godinama. Ocekujemo da se resorni ministar pojavi i kaze da je nase gorivo organskog porekla bez GMO. Sa Zlatibora. Mi i pravimo puteve prema Makedoniji i C Gori. Sipajte tamo. Tamo smo godinama i registrovali autima. Mnogo Srbija brizi o narodu svom. Valjda nas zato ima sve manje. Mada smo sve kvalitetniji, lepse izgledamo i lepse se oblacimo. Ko ima srece da ima jedno dete taj moze da prica koliko je ta ljubav jaca nego kad vas voli 3 dece. Napred Srbijo dodaj gas. Pusti gorivo.

Sve mi odgovara

pre 7 godina

Ništa ne razumem, zar ne bi trebalo da čitamo o tome kako je kod nas sve jeftinije, a ne po tržišnim cenama (priprema za poskupljenje), kako je idiotska akciza ok, itd.

Vlada

pre 7 godina

U Barseloni je dizel od 80 centi do 1,09 za litar, ovo drugo je naravno po autoputevima gde je uvek skuplje! Sto je naj bolje od svega, samo u Srbiji je dizel skuplji nego super, samo tamo, barem je bilo tako zadnjih 5 puta kad sam bio!!! RAZLOG??? Bice da je zato sto se drzava zesce brine da nam okolina i okruzenje ostanu netaknuti i cisti, pa kad bude sledece spasavanje otadzbine da se sve to lepo, nataknuto i cisto, kupi od strane nekog vodje i spasiteñlja koji se ceo zivot zrtvovao za Srbiju majku, i usput on bas zreo za penziju! Mada. ako se niko nikada ne buni, zasto bi se uopste ikada ista menjalo, bre!
Srbijo nisi ti samo ovca, budi malo i vuk pa pokazi zube, ne cekaj!

Auu, pa vi ste potpuno zabasali!

pre 7 godina

Zeleni karton se krece vec od 1.800 din...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crveni mediji, 6. jun 2016 18:59)


Vi plaćate zeleni karton? Nadam se da se šališ! U Danskoj vam pošalje osiguravajuće društvo, tamo gde imaš osiguran auto, naravno besplatno! Ako je istina da se u Srbiji PLAĆA zeleni karton, to je onda užas!

Nije problem cena

pre 7 godina

Iako nas deru sa cenama, nije cena najveci problem vec kvalitet. Ne treba da racunate cenu po litru, vec po predjenom kilometru. Sta vam znaci cena od 50 din/l ako vam treba 15l za 100km. Kod nas je cena ogromna, a kvalitet uzasan. Primer: Isao za NG u Krakow autom, napunim na Mol-ovoj pumpi. Potrosnja 6.7/100km. Sipam u slovackoj za evro po litru, potrosnja 4.7/100km. Em jeftinije, em 30% kvalitetnije

zli

pre 7 godina

Predlazem da svedemo Srbiju na beogradski pasaluk, onda ce nam granice biti mnogo blize pa cemo moci da sipamo mnogo jeftiniji dizel nedaleko od kuce. Mislim da je to pravo resenje

ivica

pre 7 godina

Juče sam za 3990 dinara nasuo 40 litara euro dizela na prvoj pumpi posle granice na Rači. Za 4000 dinara u Novom Sadu naspem oko 30 litara...

Новосадиста

pre 7 godina

Решење је једноставно. Због пада прихода, подићи акцизе а самим тим и приходе. Зар не?

ge

pre 7 godina

U Srbiji ne sipaju gorivo:

- niko od turista u tranzitu (hiljade automobila)
- niko od međunarodnih prevoznika (hiljade autobusa i kamiona)
- niko od građana Srbije u pograničnom pojasu (hiljade automobila)

Ali vlast ne zanima da zaradi pare nego da slučajno neko od građana nešto ne uštedi jer kako neko da poveruje da će mu biti bolje za dve godine ako mu je već dobro.

potrosac goriva

pre 7 godina

Ja sipao u petak u Bijeljini dizel po ceni od 1,59 maraka,to je oko 80 eurocenti,a to je po kursu od 122,5 din za evro 98din litar.Razlika je veca od 35 din.

jokjuar

pre 7 godina

Ponoviću svoj komentar od pre par meseci.
Kod nas kada vide da se nešto dobro prodaje cena raste umesto da opada.
Nemojte sipati benzin 48 sati, organizujte se i bojkotujte pumpe jedan vikend. Nemojte da vas jašu i pelješe, organizujte se i solidarišite kao vozači, rezultat neće izostati.

Pedja

pre 7 godina

Postoji najjednostavniji nacin kako resiti problem tocenja van zemlje. Prilikom izlaska iz zemlje u pasos uneti koliko ima goriva u rezervoar. Prilikom ulaska proveriti da li ima vise goriva u rezervoar i na razlici naplatiti pdv i akcize. Ako kojim slucajem ne stoji upisano koliko je bilo goriva, naplatiti akcize i pdv na celokupno gorivo u rezervoaru.
Ovim nacinom niko nece moci da uskrati drzavi prekopotrebni novac za budzet.
(mislilac, 7. jun 2016 09:36)


Ti mora da si bot. Sa tako praaznom glavom cudim se sto mozes u isto vreme da dises i kucas. Po ovome sto si napisao zakljujem da nemas auto i da nikada nisi prelazio granicu. Cuti i ne misli.

Bata

pre 7 godina

Pljačkaju nas i naprednjaci sa akcizama i Rusi sa cenom benzina. Ali dobro, za to je narod glasao, samo napredno i sa Rusima u propast

conrexx

pre 7 godina

Zeleni karton se krece vec od 1.800 din...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crveni mediji, 6. jun 2016 18:59)


Vi plaćate zeleni karton? Nadam se da se šališ! U Danskoj vam pošalje osiguravajuće društvo, tamo gde imaš osiguran auto, naravno besplatno! Ako je istina da se u Srbiji PLAĆA zeleni karton, to je onda užas!
(Auu, pa vi ste potpuno zabasali!, 7. jun 2016 00:01)

i U Hrvatskoj je također besplatan zeleni karton. Jednom prilikom sam se okrenuo na Izačiću jer nisam želio platiti 60 maraka ono što mogu dobiti besplatno.

neko

pre 7 godina

Propale su nam fabrike,industrije,preduzeca a kamoli pumpe..Samo sto ovo prvo, drugo,trece je bilo mnogo bitno i vaznije naspram cetvrtog koje dolazi skroz posle..

Vlajko

pre 7 godina

138 dinara je evro dizel na pumpi. Trgovci uzimaju 5 dinara, rafinerija i distributer oko 50 dinara a tu su i transportni troškovi. Sve ostalo je za budžet i popravljanje deficita - akcize i PDV.

zoki

pre 7 godina

Ako stavite sve na papir ispada da ako idete na neki izlet bilo gde u Srbiji uvek se isplati organizovati rutu tako da se predje preko grane i tamo sipa gorivo.