Aktuelno

Četvrtak, 02.06.2016.

10:21

Bodež faraona Tutankamona nije s ovog sveta

Izvor: Newser

Bodež faraona Tutankamona nije s ovog sveta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

lazar

pre 7 godina

Pa piramida je struktura iz pakla.pakao je u komsiluku suncevog sistema.egipcani sluzili(sluze) sotoni koji zivi na disku sa paklenim krugovima i naravno ima svemirske brodove kugle tanjire kocek itd.dakle sluge sotonine dobile poklon od vanzemaljaca tzv immortalsa koji nadvladaju planetu i sluze djavolu.vodi se borba za ovaj svet i mnogi sluze tim istim besmrtnim vanzemaljcima demonima i samom djavolu.ostalo provalite sami............................

TinTop

pre 7 godina

stargate je istina?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ha ha, 2. jun 2016 14:05)

Da, da, pogotovo sto je mesto snimanja (okolina Vankuvera ) na 10km of moje kuce.

bub

pre 7 godina

@Đuro, meni je neverovatno da je ta emisija na nekom kao naucnom kanalu i pored toga sto se zna da radi dramaticnosti i gledanosti lazu i menjaju podatke. Od materijala gradjevina, do vremena izgradnja. Interesantne i bajkovite emisije za ubijanje vremena, ali ne znam kako ih neko moze uzimati za ozbiljno. Verovatno ce neko reci-e ali oni govore istinu a naucnici lazu... ljudi valjda vole da se zalepe za bilo kakvu bajku i veruju. Ne znam sto je tesko prihvatiti da su zapravo i nekada daaavno postojali pametni ljudi i da niko nije morao da silazi s neba, Marsa, Olimpa da ih uci.

Aleksandar

pre 7 godina

@(atomski mrav, 2. jun 2016 19:37)

Ne lupetaj, Zemlju su šibali daleko veći asteroidi od 1.5km pa joj praktično ništa nije bilo - digne se malo prašine, pomru neke osetljive/neprilagodljive vrste i teraj dalje... Pa samo onaj što je napravio Vrederfov krater (300km u prečniku) pre 2 milijarde godina je bio 15-20km u prečniku pa nije Zemlju pomerio ni milimetar, nije oduvao atmosferu, nije čak ni pobio značajniji procenat života na planeti.

Mnogi ljudi nisu kanda svesni koliko je ogromna planeta Zemlja i koliko je beznačajan asteroidčić od par kilometara u prečniku u odnosu na Zemlju. Sve i da je asteroid od čiste platine, i da je čak 50km u prečniku - a takvog majka nije rodila u našem solarnom sistemu - imao bi masu od 'samo' 1.4 bilijarde tona (1.401 × 10^18 kg) što je svakako impozantno ali beznačajno u odnosu na Zemlju sa svojih skoro 6 trilijardi tona (5.972 × 10^24 kg) odnosno šest miliona puta veće mase od tog 'kamička'.

Poređenja radi, standardni 9mm metak je 7,5 grama. Naš standardni tenk M-84 je 'samo' 41,5 tona (5,5 miliona puta teži). Šta misliš, šta bi se desilo tom tenku ako u njega ispališ 9mm metak? Bi li ga 'pomerio' i oduvao posadu il' bi, ako imaš sreće, možda samo ogulio malo farbe?

Marija Egipcanka

pre 7 godina

Piramide je izgradio tutanCommon jer se plasio da mu se robovi ne pobune sto im je smanjio penzije a bodez je cuvao uz sebe jer mu ga je skovao Mujo dok je bio na Mesecu.

kosmo sapiens

pre 7 godina

Naucnici su odavno objasnili svrhu piramida i njihov nacin nastanka.
(M, 2. jun 2016 23:27)

Aha, vazi... zato jos uvek u 21. veku ultrazvukom skeniraju da li postoje skrivene odaje do kojih ne mogu da dodju, a da ne ostete piramidu. Sva sreca pa su odavno sve objasnili. Mesas nagadjanja i teoreme koje su svi usvojili gledajuci Kleopatru i Ben Hura sa stvarnim naucnim cinjenicama. A cinjenice su, da im jos uvek puno toga nije jasno.

Slepo verovanje u naucne objave je isto kao i religijska zatucanost, a to je odlika nemastovitih i zadrtih ljudi. Jedino sumnja pomera granice ljudskog napretka.

M

pre 7 godina

"Interesuje me kada će piramide i sve u vezi sa njima, konačno i jednom zauvek prestati da budu misterija ? Da li je moguće da naučnici posle toliko godina istraživanja i dalje nemaju naučna objašnjenja za njihov nastanak i sve u vezi sa njima i faraonima ? Postoji li mogućnost da su tu umešane i vanzemaljske civilizacije ? Da li će se jednom razotkriti ili će istina uvek biti negde tamo...
(cole, 2. jun 2016 21:49)"

Naucnici su odavno objasnili svrhu piramida i njihov nacin nastanka.

Posmatrac

pre 7 godina

@cole
A ko kaze da nema objasnjenja za gradnju piramida. I sta tu ima da se objasnjava. Besplatna radna snaga i dovoljno vremena. Kao i kineski zid. Samo odluka i robovi.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Kao što rekoh...ko zna na kom nivou bi sada bila civilizacija...da nikada nije postojala katolička crkva. Cenim, tamo gde ćemo biti za 2 veka.
(cojle, 2. jun 2016 16:05)

Заборавио си паљење библиотеке у Каиру? (Знамо и од кога). Такође, посматрај историјски контекст настанка хришћанства - па погледај само Нерона и тадашњу "елиту". Ове наше старлете нису биле ништа у односу на Римске. Нешто од тога се пренело и у средњи век, наравно било је строго тајно, посебно позориште. Представе су одржаване у тајности, најизабранијима и у врло аутентичним делима су често учествовала и деца, касније се прикључи и публика. Таква цивилизација није имала будућност и "рестарт" је био потребан. Хвалиш у коментарима ове старе америчке цивилизације, да, то је једна страна. Шта је са учесталим људским ритуалним жртвовањима, скалпирањима итд итд. Не, религија је крива за све, и то баш та једна! Да си написао Ислам, па и ајде, а овако, узгред речено, управо католички део света најразвијенији и најбогатији! Нама ће требати 10 векова да их стигнемо.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

(Erik Von Daniken, 2. jun 2016 19:19)

Ne, Denikenovsko razmisljanje mi nikako ne bi koristilo. Taj scenario kontakta napredne civilizacije sa Zemaljskim "urodjenicima" vise odgovara kolonijalnim istrazivanjima iz XVII veka. Eto sta radi previse jeftinog SFa i nadrinauke.

cole

pre 7 godina

Interesuje me kada će piramide i sve u vezi sa njima, konačno i jednom zauvek prestati da budu misterija ? Da li je moguće da naučnici posle toliko godina istraživanja i dalje nemaju naučna objašnjenja za njihov nastanak i sve u vezi sa njima i faraonima ? Postoji li mogućnost da su tu umešane i vanzemaljske civilizacije ? Da li će se jednom razotkriti ili će istina uvek biti negde tamo...

Pehad

pre 7 godina

Opasno je kad se ne zna nista...
Uzmes Wiki, ukucas: List of Egyptian pyramids,
pa vidis evoluciju ideje i oblika.

I shvatis razvoj ideje, kakvi bre vanzemaljci.
Sta im dali od tehnologije? Kako da stotinama godina prave gradjevine koje evoluiraju? Wau, dokonih li bica.

Shvatite, tada su ziveli i pametni ljudi, nisu bili botovi bez mozga

Darth Shone

pre 7 godina

@Nervirac, ahahahahahaha, Aleksandrija nije bila pod jurisdikcijom Rima, ni onog na Tibru, niti onog na Bosforu, to jest više ke bila pod uticajem Bosfora. Tako da, ako se krivica za spaljivanje Aleksndrijske biblioteke baci na one koji su bili na mestu zločina. Mada, tu jadnu biblioteku spaljivao je ko je i kako hteo. A šta je Stefan Zavedejev Nemanja radio sa vama tako dragim dualistima, Bogumilima? Ljuljao ih u kolevci? Ili ih je spaljivo na lomačama. A on je koliko se zna bio pravoslavni hrišćanin, iako je kršten po Rimskom obredu, umro je kao pravoslavni monah Simeon.Znanja iz prošlosti možda i postoje, ali poznajući našu ljudsku prirodu ona su nestajala, gubila se. Neko je lepo napisao da ljudi tada nisu imali Ipode, Iphoneove, fb, twiter, i ostala čuda i čudesa, nego su razmišljali svojom glavom. A što se tiče egipćana i vanzemaljaca, mož da bidne, ali ne mora da znači. I, da, imali su točak, ali ga nisu koristili za vašu informaciju, to jest nisu ga koristili u gradnji piramida, mada ni to nije dokazano, jer sve dok ne postoje dokazi, svaka hipoteza ima težinu... a sad odoh na pivo.

Marx

pre 7 godina

Za ove što ne čitaju ceo tekst, kad se kaže "nije s ovog sveta" ne misli se na vanzemaljce, nego na materijal koji dolazi od meteorita.

demagog

pre 7 godina

Pa naravno da nema meteorita prečnika od 1.5 km kad su cigani pokrali deo,a od ostatka je "metalac" iz Gornjeg Milanovca napravio escajg

Erik Von Daniken

pre 7 godina

Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 02. jun 2016 17:32)
Blazena svetlos razmisljanja bi vam vise odgovarala.
Recimo kada bi neka napredna civilizacija iz svemira dosla na neku planetu gde zive ljudi ili neka slicna bica nama,prvo sto bi napravili bazu.Trebala bi im verovatno voda i krenuli bi da prave infrastrukturu.Predpostavljam da bi im trebala energija koju su mozda proizvodili u npr. piramidama koje se nalaze na raznim delovima planete.Recimo da su nataj nacin komunicirali sa maticnom planetom.Kao radnu snagu bi koristili zivotinje i domorodce.Glavnog domorodca bi obasuli bljestavim poklonima i ostali bi mislili da je on miljenik bogova.Tako bi posatao kralj i imao bi ogroman uticaj na narod koji bi sluzio bogovima i kraljevskoj porodici......ovo je predpostavka.........Uostalom pronadjite podatke na internetu npr. oslikavanje na zemlji koje se vidi samo sa velike visine,jezeru na vrhu planine koje se na lokalnom indijanskom jeziku zove "Puma lovi zeca".Slika iz aviona i sa satelita pokazuje da jezero ima taj oblik.???????????????

Nervirac

pre 7 godina

Darth Shone,ahm, ko je unistio Aeksandrijsku biblioteku, spaljivao na lomaci...? Od unistenja te biblioteke covecanstvo vekovima nije doslo sebi.

1003

pre 7 godina

Naravno da su piramide sagradili ljudi
Oni nisu imali Tablet-e i ostale zanimljivosti iz sveta tvitera i fb,pa su imali vreme da razmisljaju svojim glavama i da rade,da prave,da stvaraju.
da je ova generacija danas u nekom kamenom dobu,sa tviterom i fbom nebi se pomakla dalje od pluga za oranje

Luxor

pre 7 godina

Stari Egipat, vanzemaljci, crkva. Teme o kojima ima misljenja koliko ima i ljudi na planeti. Jeste ili nije. Kad bi Vatikan otvorio svoju biblioteku za javnost vjerovatno bi neke stvari isplivale na povrsinu i bar malo bi bilo jasnije o nasem "postanku" ili sta smo vec, ali u istom trenutku bi crkva prestala postojati u sadasnjem obliku.. Ljudski mozak je ogranicen da shvati postojanje, trebaju nam dokazi ako imaju.

Vlada

pre 7 godina

@darrh stone
Trebalo bi da znas da je ta crkva koju branis direktno kriva za unistenje Aleksandrijske biblioteke. I ona je zasluzna za "cuvanje" latinskog jezika?......

ffws

pre 7 godina

"ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)"

Svako ima slobodu da veruje u bilo kakve fantazije i deluzije sve dok svojim fantazijama i deluzijama ne povredjuje druge, dokazi su ono sto je tesko, ono sto zahteva znanje, ekspertizu, vreme, inteligenciju, obrazovanje, i tako dalje i tako dalje.

Vanzemaljci su bili toliko napredni da nisu znali za broj pi u to vreme, a pre "savrsene" paradigme piramide (koja je jedna od najstabilnijih figura u prirodi) imali niz neuspeha (ima otprilike oko 80 piramida, od mastabe preko stepenaste do nakrivljene piramide). Postoji jasna hronologija dogadjaja, od neuspeha do uspeha... Vanzemaljci eksperimentisali, sta ces. Vanzemaljci koristili relativno lako dostupan materijal, sta ces.

atomski mrav

pre 7 godina

@mastodon
sine da nas je zviznu meteor precnika 1,5 km zemlja ne bi postojala, verovatno.
nejvece sto je palo je oko 70kg a krater je u kilometrima...taj od 1,5 km bi oslobodio toliku enegriju da bi pomerio zemlju iz orbite, oduvao pola atmosfere, pola okeana bi isparilo u svemir....

ZexRado

pre 7 godina

(vase ime upisite, 02. jun 2016 18:01)
Predpostavljam da si ti dovoljno pametan da sagradis bar jednu piramidu sa svim njenim hodnicima i odajama.Naravno da mozes da koristis svu tehnokmlogiju modernog sveta.

vase ime upisite

pre 7 godina

Ne mogu da verujem, pa ko zna iz kog razlog je takav hemijski sastav metala na orudju, a vi se odmah primili na price o vanzemaljcima. Hajde, ako su tako napredni bili i posecivali ih vanzemaljci, kako to onda da su oskudevali sa vodom? Cekali su da im Nil poplavi zemlju da bi mogli da rade useve.
Cuj, posetili ih vanzemaljci i napravili im bodez. Nisu imali ni grafitnu olovku, ni papir, pisali na papirusu i skrabali klesajuci po kamenu.

Aljoša

pre 7 godina

Komšinica s drugog sprata je probala pre neki dan kevinu sarmu i tvrdi da ta sarma nije s ovog sveta. Trazila je da ponese dve kuci da pokaze muzu. Napravite slobodno reportazu o ovom fenomenu ako mi ne verujete.

Luxor

pre 7 godina

Najlogicnije objasnjenje,po mom misljenu,je da swbiblijski potop zaista dogodio,pre 150 do 200 vekova,pre toga su zivele daleko naprednije civilizacije nego danas o kojima je pisao i Homer(atlantida,lemurija..),koje su za sobom ostavile gradjevine neobjasnjive i dan danas(piramide,sfinge,stonehange,puma punku,gobekli tepe..)

Ero s onoga svijeta

pre 7 godina

Pa zavisi sta podrazumevate pod 'ovaj svet'. Neki nikako da shvate da su i Jupiter i Sunce i jos milijardu planeta i galaksija i meteora takodje deo ovog sveta. Tito je na poklon od NASA-e dobio kamen s meseca. To sto taj kamen nije s ove planete ne znaci da nije s ovog sveta pobogu. Korigujte naslov. Zbunjujete i decu i neuke.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta).
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)

Zar ti se ne cini cudno da u tom "transferu tehnologije" ima rupa, npr. nisu im rekli za tocak, a i neke tehnologije koje bi im bile bitnije nisu im bile prenesene? Tu naravno ne mislim na elektroniku ili nuklearnu tehnologiju, ali neverovatno je da su ih ucili kako da dizu piramide a nisu im preneli znanja iz rudarstva, agronomije i hemijske industrije? Kako ih nisu naucili da godina nema tacno 365 dana? Da se voda moze sprovesti i sacuvati mnogo dalje nego sto izlivanje Nila omogucava? U oblastima dostupnim egipatskom carstvu ima uglja, gvozdja, zlata, sode, azbesta, bakra, fosfata... Sta je od toga intenzivno korisceno? O nafti i slicnom da ne govorim. Nema baruta i naprednog oruzja, nego se reciklira bronza i zeljno ocekuju trgovacki karavani iz severne Evrope koji donose kalaj...
Cudni kriterijumi tih vanzemaljaca.
Upravo ta istovremeno i dostignuca i rupe u razvoju govore o ljudskoj proslosti starih civilizacija, o mukotrpnom osvajanju znanja i vestina a ne nekoj sistematicnoj obuci.

1:13 PM 6/2/2016

Darth Shone

pre 7 godina

@cojle, ah pazi da nije, crkva je svemu kriva, da nije nje mi jadni mi smo vec osvojili galaksiju. Da nije bilo te Crkve ni jedno od znanja se nebi sačuvalo nakon pada Rimskog carstva. Što se nisi pitao odakle to da se u medicini koriste latinski izrayi? Preživeli srari Rimljani pa nas učili? Da nije bilo Crkve, latinski bi nestao, niko ne bi mogao da ga razume. Što se tiče Neb Heperu -Rea, ili Tut Ankh Amena, i njegovog bodeža, čini se da su naučnici otkrili toplu vodu, jer je činjenica da je oštrica bodeža od kovanog gvožđa poznata još od otrkića grobnice, davnih dvadeseih godina prošlog veka. Problem je u tome što je taj bodže iskovan tri veka pre početka gvozdenog doba. Drugo, postoje zapisi koji pominju gvozdene predmete čak i u doba piramida, koje je bilo preko 1500 godina pre Tut Ankh Amena. Nažalost, ti predmeti nikada nisu nađeni. Razloga za to može biti više, jedan je da su tri predmeti prosto zarđali, a drugi da su ih pokrali, jer u to vreme je gvožđe bilo skuplje od zlata, a treći je da ih prvi arheolozi, ili bolje reći lovci na blago nisu ni primećivali jer jedino što su tražili je bilo zlato. Ko zna, možda negde leže zaboravljeni i čekaju da budu otkriveni.

đura

pre 7 godina

Baš sam se pitao ko još veruje u emisije o vanzemaljcima na Diskaveriju, kad ono, po broju pluseva na ovaj komentar, ima takvijeh kol'ko hoćeš! a jel verujetebu postojanje sirena, i to je bilo na Diskaveriju?
(Imam frizuru od dvesta vati, 2. jun 2016 15:36)

to dal neko veruje ili ne je njegova stvar i to dal su ti ljudi tamo šarlatani ili ne neću ni u to da ulazim ali teorija kao teorija je na mestu pa bila tačna ili ne

anonimnik

pre 7 godina

Невезано за бодеж, али ја и даље не могу да верујем да су неки људи толико ограничени да верују да су пирамиде саградили људи:-) (Ненад, 02. jun 2016 14:10)

Zar nisu ograniceniji oni koji ne veruju u to?

TinTop

pre 7 godina

stargate je istina?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ha ha, 2. jun 2016 14:05)

Da, da, pogotovo sto je mesto snimanja (okolina Vankuvera ) na 10km of moje kuce.

Achitwn

pre 7 godina

Dakle, gde su ti tvoji meteoriti od 1.5 km?
(Relativitet, 02. jun 2016 13:18)
To bi nam samo znali dinosaurusi reci. Da su preziveli ;)

cojle

pre 7 godina

Egipćani 10 vekova pre nove ere...bili napredniji od svih Evropljana 10 vekova posle nove ere.
Evropljani (a tu posebno mislim na katoličku crkvu) su koštali čovečanstvo kao Petra kajgana...

Dok su Egipćani znali za test trudnoće,operaciju katarakte,popravke zuba...Evropljani 20 vekova kasnije, za sve to koristili lizanje žaba i kravlju balegu.
Dok su Asteci znali sve živo o astronomiji...evropljani palili svakog ko bi rekao da je Zemlja okrugla.
Dok su Rimljani znali za fontane,akvadukte,javna kupatila...štrokavi Evropljani umirali od kuge.

Kao što rekoh...ko zna na kom nivou bi sada bila civilizacija...da nikada nije postojala katolička crkva. Cenim, tamo gde ćemo biti za 2 veka.

Imam frizuru od dvesta vati

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)

Baš sam se pitao ko još veruje u emisije o vanzemaljcima na Diskaveriju, kad ono, po broju pluseva na ovaj komentar, ima takvijeh kol'ko hoćeš! a jel verujetebu postojanje sirena, i to je bilo na Diskaveriju?

UltrasBgCZ

pre 7 godina

meni je veca senzacija bila turoviceva igla (proguglajte). pronadjena kod leskovca '99, napravljena od cistog nerdjajuceg celika. cistije od danasnjih etalona a napravljeno je (kako kazu) u 14. veku
(nebitno, 02. jun 2016 12:01)

U 14. veku pre nove ere.

Ненад

pre 7 godina

Невезано за бодеж, али ја и даље не могу да верујем да су неки људи толико ограничени да верују да су пирамиде саградили људи:-)

Boba

pre 7 godina

Jasno je kao dan..ljudska civilizacija je stara 10 hiljada godina i odjednom napredna baš od Egipta na ovamo..kakva evolucija kakav Darvin i ostale gluposti...

acs

pre 7 godina

Naravno da nije.O cemu bi drugo gladan covek mogao da razmislja nego o vanzemaljcima i slicnim glupostima.Pa valjda bolje o tome nego da izadje na ulice i protestuje.

Martin Mystère

pre 7 godina

Ako je bilo radioaktivnosti tog meteorita, eto resenja zagonetke Tutankamonove prerane smrti. Da je lovio prackom a ne ovim vanzemaljskim bodezima mozda bi poziveo 90 godina kao Ramzes II. Pih bre, moram sve misterije ja da vam resavam, kakvi ste to ljudi?

Milan

pre 7 godina

Mnoge tajne - misterije su povezane sa tim delom Egipta gde su ziveli i umrli faraoni i njihova bliska familija.Mnoge stvari su ostale nerazjasnjene!

Relativitet

pre 7 godina

@mastodon
Majke ti, pokaži nam taj gvozdeni meteorit prečnika 1.5 km. Postoje krateri tog prečnika (Berringer krater u Arizoni) koji je nastao pre oko 50.000 godina udarom meteorita (gvožđe-nikl) prečnika oko 50 m.
Najveći gvožđe-nikl meteorit na Zemlji je Hoba meteorit u Namibiji. Ima težinu oko 60 t i najveći prečnik 2.7 m. Dakle, gde su ti tvoji meteoriti od 1.5 km?

svašta

pre 7 godina

(nervirach, 02. jun 2016 10:56)

Pazi, ti si nehotično u pravu.
Naše pismo je staro 200 godina, naša država nastala u Jajcu, a mi se doselili u 7. veku... Itd, itd.
Ali postoji i ona "druga" istorija. Jer nas ova čini beslovesnima...

poz

pre 7 godina

ljudska civilizacija je "restartovana" tehnološki, ova danasanja civilizacija je "drugi put" jer prvi nije uspeo.
Prvi put su ljudi želeli preuzeti kontrolu vojnom moći, tehnologijom i nisu uspeli, bili su pobedjeni.Drugi put je duhovni put, ljudi su molili tvorca svega i on ih je čuo i "sišao" medju njih i dao im Rec, i poslednji postali su prvi! Sva moć je u Reci!

Džoni

pre 7 godina

Gvozdene meteorite imate koliko hocete. Najveci je precnika kilometar i po.
(Mastodon, 02. jun 2016 10:26)

Kakve to veze ima sa bodezom Tutankamona boze, boze...

nebitno

pre 7 godina

meni je veca senzacija bila turoviceva igla (proguglajte). pronadjena kod leskovca '99, napravljena od cistog nerdjajuceg celika. cistije od danasnjih etalona a napravljeno je (kako kazu) u 14. veku

Tomy

pre 7 godina

Gvozdene meteorite imate koliko hocete. Najveci je precnika kilometar i po.(Mastodon, 02. jun 2016 10:26)Kakve to veze ima sa bodezom Tutankamona boze, boze...
(Džoni, 02. jun 2016 12:05)

Ima veze jer je je napravljen od jednog takvog ili možda misliš da su u to vreme bili vlasnici Smederevske željezare.

Slobo

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...

Gvozdje je bilo cenjenije od zlata

pre 7 godina

Pa naravno da je meteorskog porekla. Ne mislite valjda da su u to vreme znali da tope gvrozdje iz ruda. Ta mogucnost ce se otkriti tek pola milenijuma kasnije.

Slobo

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...

nebitno

pre 7 godina

meni je veca senzacija bila turoviceva igla (proguglajte). pronadjena kod leskovca '99, napravljena od cistog nerdjajuceg celika. cistije od danasnjih etalona a napravljeno je (kako kazu) u 14. veku

Tomy

pre 7 godina

Gvozdene meteorite imate koliko hocete. Najveci je precnika kilometar i po.(Mastodon, 02. jun 2016 10:26)Kakve to veze ima sa bodezom Tutankamona boze, boze...
(Džoni, 02. jun 2016 12:05)

Ima veze jer je je napravljen od jednog takvog ili možda misliš da su u to vreme bili vlasnici Smederevske željezare.

cojle

pre 7 godina

Egipćani 10 vekova pre nove ere...bili napredniji od svih Evropljana 10 vekova posle nove ere.
Evropljani (a tu posebno mislim na katoličku crkvu) su koštali čovečanstvo kao Petra kajgana...

Dok su Egipćani znali za test trudnoće,operaciju katarakte,popravke zuba...Evropljani 20 vekova kasnije, za sve to koristili lizanje žaba i kravlju balegu.
Dok su Asteci znali sve živo o astronomiji...evropljani palili svakog ko bi rekao da je Zemlja okrugla.
Dok su Rimljani znali za fontane,akvadukte,javna kupatila...štrokavi Evropljani umirali od kuge.

Kao što rekoh...ko zna na kom nivou bi sada bila civilizacija...da nikada nije postojala katolička crkva. Cenim, tamo gde ćemo biti za 2 veka.

Gvozdje je bilo cenjenije od zlata

pre 7 godina

Pa naravno da je meteorskog porekla. Ne mislite valjda da su u to vreme znali da tope gvrozdje iz ruda. Ta mogucnost ce se otkriti tek pola milenijuma kasnije.

Aljoša

pre 7 godina

Komšinica s drugog sprata je probala pre neki dan kevinu sarmu i tvrdi da ta sarma nije s ovog sveta. Trazila je da ponese dve kuci da pokaze muzu. Napravite slobodno reportazu o ovom fenomenu ako mi ne verujete.

Relativitet

pre 7 godina

@mastodon
Majke ti, pokaži nam taj gvozdeni meteorit prečnika 1.5 km. Postoje krateri tog prečnika (Berringer krater u Arizoni) koji je nastao pre oko 50.000 godina udarom meteorita (gvožđe-nikl) prečnika oko 50 m.
Najveći gvožđe-nikl meteorit na Zemlji je Hoba meteorit u Namibiji. Ima težinu oko 60 t i najveći prečnik 2.7 m. Dakle, gde su ti tvoji meteoriti od 1.5 km?

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta).
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)

Zar ti se ne cini cudno da u tom "transferu tehnologije" ima rupa, npr. nisu im rekli za tocak, a i neke tehnologije koje bi im bile bitnije nisu im bile prenesene? Tu naravno ne mislim na elektroniku ili nuklearnu tehnologiju, ali neverovatno je da su ih ucili kako da dizu piramide a nisu im preneli znanja iz rudarstva, agronomije i hemijske industrije? Kako ih nisu naucili da godina nema tacno 365 dana? Da se voda moze sprovesti i sacuvati mnogo dalje nego sto izlivanje Nila omogucava? U oblastima dostupnim egipatskom carstvu ima uglja, gvozdja, zlata, sode, azbesta, bakra, fosfata... Sta je od toga intenzivno korisceno? O nafti i slicnom da ne govorim. Nema baruta i naprednog oruzja, nego se reciklira bronza i zeljno ocekuju trgovacki karavani iz severne Evrope koji donose kalaj...
Cudni kriterijumi tih vanzemaljaca.
Upravo ta istovremeno i dostignuca i rupe u razvoju govore o ljudskoj proslosti starih civilizacija, o mukotrpnom osvajanju znanja i vestina a ne nekoj sistematicnoj obuci.

1:13 PM 6/2/2016

Džoni

pre 7 godina

Gvozdene meteorite imate koliko hocete. Najveci je precnika kilometar i po.
(Mastodon, 02. jun 2016 10:26)

Kakve to veze ima sa bodezom Tutankamona boze, boze...

UltrasBgCZ

pre 7 godina

meni je veca senzacija bila turoviceva igla (proguglajte). pronadjena kod leskovca '99, napravljena od cistog nerdjajuceg celika. cistije od danasnjih etalona a napravljeno je (kako kazu) u 14. veku
(nebitno, 02. jun 2016 12:01)

U 14. veku pre nove ere.

đura

pre 7 godina

Baš sam se pitao ko još veruje u emisije o vanzemaljcima na Diskaveriju, kad ono, po broju pluseva na ovaj komentar, ima takvijeh kol'ko hoćeš! a jel verujetebu postojanje sirena, i to je bilo na Diskaveriju?
(Imam frizuru od dvesta vati, 2. jun 2016 15:36)

to dal neko veruje ili ne je njegova stvar i to dal su ti ljudi tamo šarlatani ili ne neću ni u to da ulazim ali teorija kao teorija je na mestu pa bila tačna ili ne

Milan

pre 7 godina

Mnoge tajne - misterije su povezane sa tim delom Egipta gde su ziveli i umrli faraoni i njihova bliska familija.Mnoge stvari su ostale nerazjasnjene!

Martin Mystère

pre 7 godina

Ako je bilo radioaktivnosti tog meteorita, eto resenja zagonetke Tutankamonove prerane smrti. Da je lovio prackom a ne ovim vanzemaljskim bodezima mozda bi poziveo 90 godina kao Ramzes II. Pih bre, moram sve misterije ja da vam resavam, kakvi ste to ljudi?

Ero s onoga svijeta

pre 7 godina

Pa zavisi sta podrazumevate pod 'ovaj svet'. Neki nikako da shvate da su i Jupiter i Sunce i jos milijardu planeta i galaksija i meteora takodje deo ovog sveta. Tito je na poklon od NASA-e dobio kamen s meseca. To sto taj kamen nije s ove planete ne znaci da nije s ovog sveta pobogu. Korigujte naslov. Zbunjujete i decu i neuke.

anonimnik

pre 7 godina

Невезано за бодеж, али ја и даље не могу да верујем да су неки људи толико ограничени да верују да су пирамиде саградили људи:-) (Ненад, 02. jun 2016 14:10)

Zar nisu ograniceniji oni koji ne veruju u to?

Pehad

pre 7 godina

Opasno je kad se ne zna nista...
Uzmes Wiki, ukucas: List of Egyptian pyramids,
pa vidis evoluciju ideje i oblika.

I shvatis razvoj ideje, kakvi bre vanzemaljci.
Sta im dali od tehnologije? Kako da stotinama godina prave gradjevine koje evoluiraju? Wau, dokonih li bica.

Shvatite, tada su ziveli i pametni ljudi, nisu bili botovi bez mozga

svašta

pre 7 godina

(nervirach, 02. jun 2016 10:56)

Pazi, ti si nehotično u pravu.
Naše pismo je staro 200 godina, naša država nastala u Jajcu, a mi se doselili u 7. veku... Itd, itd.
Ali postoji i ona "druga" istorija. Jer nas ova čini beslovesnima...

Darth Shone

pre 7 godina

@cojle, ah pazi da nije, crkva je svemu kriva, da nije nje mi jadni mi smo vec osvojili galaksiju. Da nije bilo te Crkve ni jedno od znanja se nebi sačuvalo nakon pada Rimskog carstva. Što se nisi pitao odakle to da se u medicini koriste latinski izrayi? Preživeli srari Rimljani pa nas učili? Da nije bilo Crkve, latinski bi nestao, niko ne bi mogao da ga razume. Što se tiče Neb Heperu -Rea, ili Tut Ankh Amena, i njegovog bodeža, čini se da su naučnici otkrili toplu vodu, jer je činjenica da je oštrica bodeža od kovanog gvožđa poznata još od otrkića grobnice, davnih dvadeseih godina prošlog veka. Problem je u tome što je taj bodže iskovan tri veka pre početka gvozdenog doba. Drugo, postoje zapisi koji pominju gvozdene predmete čak i u doba piramida, koje je bilo preko 1500 godina pre Tut Ankh Amena. Nažalost, ti predmeti nikada nisu nađeni. Razloga za to može biti više, jedan je da su tri predmeti prosto zarđali, a drugi da su ih pokrali, jer u to vreme je gvožđe bilo skuplje od zlata, a treći je da ih prvi arheolozi, ili bolje reći lovci na blago nisu ni primećivali jer jedino što su tražili je bilo zlato. Ko zna, možda negde leže zaboravljeni i čekaju da budu otkriveni.

1003

pre 7 godina

Naravno da su piramide sagradili ljudi
Oni nisu imali Tablet-e i ostale zanimljivosti iz sveta tvitera i fb,pa su imali vreme da razmisljaju svojim glavama i da rade,da prave,da stvaraju.
da je ova generacija danas u nekom kamenom dobu,sa tviterom i fbom nebi se pomakla dalje od pluga za oranje

Achitwn

pre 7 godina

Dakle, gde su ti tvoji meteoriti od 1.5 km?
(Relativitet, 02. jun 2016 13:18)
To bi nam samo znali dinosaurusi reci. Da su preziveli ;)

Posmatrac

pre 7 godina

@cole
A ko kaze da nema objasnjenja za gradnju piramida. I sta tu ima da se objasnjava. Besplatna radna snaga i dovoljno vremena. Kao i kineski zid. Samo odluka i robovi.

Ненад

pre 7 godina

Невезано за бодеж, али ја и даље не могу да верујем да су неки људи толико ограничени да верују да су пирамиде саградили људи:-)

Marx

pre 7 godina

Za ove što ne čitaju ceo tekst, kad se kaže "nije s ovog sveta" ne misli se na vanzemaljce, nego na materijal koji dolazi od meteorita.

Imam frizuru od dvesta vati

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)

Baš sam se pitao ko još veruje u emisije o vanzemaljcima na Diskaveriju, kad ono, po broju pluseva na ovaj komentar, ima takvijeh kol'ko hoćeš! a jel verujetebu postojanje sirena, i to je bilo na Diskaveriju?

demagog

pre 7 godina

Pa naravno da nema meteorita prečnika od 1.5 km kad su cigani pokrali deo,a od ostatka je "metalac" iz Gornjeg Milanovca napravio escajg

poz

pre 7 godina

ljudska civilizacija je "restartovana" tehnološki, ova danasanja civilizacija je "drugi put" jer prvi nije uspeo.
Prvi put su ljudi želeli preuzeti kontrolu vojnom moći, tehnologijom i nisu uspeli, bili su pobedjeni.Drugi put je duhovni put, ljudi su molili tvorca svega i on ih je čuo i "sišao" medju njih i dao im Rec, i poslednji postali su prvi! Sva moć je u Reci!

Luxor

pre 7 godina

Najlogicnije objasnjenje,po mom misljenu,je da swbiblijski potop zaista dogodio,pre 150 do 200 vekova,pre toga su zivele daleko naprednije civilizacije nego danas o kojima je pisao i Homer(atlantida,lemurija..),koje su za sobom ostavile gradjevine neobjasnjive i dan danas(piramide,sfinge,stonehange,puma punku,gobekli tepe..)

ffws

pre 7 godina

"ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)"

Svako ima slobodu da veruje u bilo kakve fantazije i deluzije sve dok svojim fantazijama i deluzijama ne povredjuje druge, dokazi su ono sto je tesko, ono sto zahteva znanje, ekspertizu, vreme, inteligenciju, obrazovanje, i tako dalje i tako dalje.

Vanzemaljci su bili toliko napredni da nisu znali za broj pi u to vreme, a pre "savrsene" paradigme piramide (koja je jedna od najstabilnijih figura u prirodi) imali niz neuspeha (ima otprilike oko 80 piramida, od mastabe preko stepenaste do nakrivljene piramide). Postoji jasna hronologija dogadjaja, od neuspeha do uspeha... Vanzemaljci eksperimentisali, sta ces. Vanzemaljci koristili relativno lako dostupan materijal, sta ces.

Darth Shone

pre 7 godina

@Nervirac, ahahahahahaha, Aleksandrija nije bila pod jurisdikcijom Rima, ni onog na Tibru, niti onog na Bosforu, to jest više ke bila pod uticajem Bosfora. Tako da, ako se krivica za spaljivanje Aleksndrijske biblioteke baci na one koji su bili na mestu zločina. Mada, tu jadnu biblioteku spaljivao je ko je i kako hteo. A šta je Stefan Zavedejev Nemanja radio sa vama tako dragim dualistima, Bogumilima? Ljuljao ih u kolevci? Ili ih je spaljivo na lomačama. A on je koliko se zna bio pravoslavni hrišćanin, iako je kršten po Rimskom obredu, umro je kao pravoslavni monah Simeon.Znanja iz prošlosti možda i postoje, ali poznajući našu ljudsku prirodu ona su nestajala, gubila se. Neko je lepo napisao da ljudi tada nisu imali Ipode, Iphoneove, fb, twiter, i ostala čuda i čudesa, nego su razmišljali svojom glavom. A što se tiče egipćana i vanzemaljaca, mož da bidne, ali ne mora da znači. I, da, imali su točak, ali ga nisu koristili za vašu informaciju, to jest nisu ga koristili u gradnji piramida, mada ni to nije dokazano, jer sve dok ne postoje dokazi, svaka hipoteza ima težinu... a sad odoh na pivo.

cole

pre 7 godina

Interesuje me kada će piramide i sve u vezi sa njima, konačno i jednom zauvek prestati da budu misterija ? Da li je moguće da naučnici posle toliko godina istraživanja i dalje nemaju naučna objašnjenja za njihov nastanak i sve u vezi sa njima i faraonima ? Postoji li mogućnost da su tu umešane i vanzemaljske civilizacije ? Da li će se jednom razotkriti ili će istina uvek biti negde tamo...

acs

pre 7 godina

Naravno da nije.O cemu bi drugo gladan covek mogao da razmislja nego o vanzemaljcima i slicnim glupostima.Pa valjda bolje o tome nego da izadje na ulice i protestuje.

TinTop

pre 7 godina

stargate je istina?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ha ha, 2. jun 2016 14:05)

Da, da, pogotovo sto je mesto snimanja (okolina Vankuvera ) na 10km of moje kuce.

Aleksandar

pre 7 godina

@(atomski mrav, 2. jun 2016 19:37)

Ne lupetaj, Zemlju su šibali daleko veći asteroidi od 1.5km pa joj praktično ništa nije bilo - digne se malo prašine, pomru neke osetljive/neprilagodljive vrste i teraj dalje... Pa samo onaj što je napravio Vrederfov krater (300km u prečniku) pre 2 milijarde godina je bio 15-20km u prečniku pa nije Zemlju pomerio ni milimetar, nije oduvao atmosferu, nije čak ni pobio značajniji procenat života na planeti.

Mnogi ljudi nisu kanda svesni koliko je ogromna planeta Zemlja i koliko je beznačajan asteroidčić od par kilometara u prečniku u odnosu na Zemlju. Sve i da je asteroid od čiste platine, i da je čak 50km u prečniku - a takvog majka nije rodila u našem solarnom sistemu - imao bi masu od 'samo' 1.4 bilijarde tona (1.401 × 10^18 kg) što je svakako impozantno ali beznačajno u odnosu na Zemlju sa svojih skoro 6 trilijardi tona (5.972 × 10^24 kg) odnosno šest miliona puta veće mase od tog 'kamička'.

Poređenja radi, standardni 9mm metak je 7,5 grama. Naš standardni tenk M-84 je 'samo' 41,5 tona (5,5 miliona puta teži). Šta misliš, šta bi se desilo tom tenku ako u njega ispališ 9mm metak? Bi li ga 'pomerio' i oduvao posadu il' bi, ako imaš sreće, možda samo ogulio malo farbe?

Boba

pre 7 godina

Jasno je kao dan..ljudska civilizacija je stara 10 hiljada godina i odjednom napredna baš od Egipta na ovamo..kakva evolucija kakav Darvin i ostale gluposti...

Erik Von Daniken

pre 7 godina

Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 02. jun 2016 17:32)
Blazena svetlos razmisljanja bi vam vise odgovarala.
Recimo kada bi neka napredna civilizacija iz svemira dosla na neku planetu gde zive ljudi ili neka slicna bica nama,prvo sto bi napravili bazu.Trebala bi im verovatno voda i krenuli bi da prave infrastrukturu.Predpostavljam da bi im trebala energija koju su mozda proizvodili u npr. piramidama koje se nalaze na raznim delovima planete.Recimo da su nataj nacin komunicirali sa maticnom planetom.Kao radnu snagu bi koristili zivotinje i domorodce.Glavnog domorodca bi obasuli bljestavim poklonima i ostali bi mislili da je on miljenik bogova.Tako bi posatao kralj i imao bi ogroman uticaj na narod koji bi sluzio bogovima i kraljevskoj porodici......ovo je predpostavka.........Uostalom pronadjite podatke na internetu npr. oslikavanje na zemlji koje se vidi samo sa velike visine,jezeru na vrhu planine koje se na lokalnom indijanskom jeziku zove "Puma lovi zeca".Slika iz aviona i sa satelita pokazuje da jezero ima taj oblik.???????????????

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Kao što rekoh...ko zna na kom nivou bi sada bila civilizacija...da nikada nije postojala katolička crkva. Cenim, tamo gde ćemo biti za 2 veka.
(cojle, 2. jun 2016 16:05)

Заборавио си паљење библиотеке у Каиру? (Знамо и од кога). Такође, посматрај историјски контекст настанка хришћанства - па погледај само Нерона и тадашњу "елиту". Ове наше старлете нису биле ништа у односу на Римске. Нешто од тога се пренело и у средњи век, наравно било је строго тајно, посебно позориште. Представе су одржаване у тајности, најизабранијима и у врло аутентичним делима су често учествовала и деца, касније се прикључи и публика. Таква цивилизација није имала будућност и "рестарт" је био потребан. Хвалиш у коментарима ове старе америчке цивилизације, да, то је једна страна. Шта је са учесталим људским ритуалним жртвовањима, скалпирањима итд итд. Не, религија је крива за све, и то баш та једна! Да си написао Ислам, па и ајде, а овако, узгред речено, управо католички део света најразвијенији и најбогатији! Нама ће требати 10 векова да их стигнемо.

atomski mrav

pre 7 godina

@mastodon
sine da nas je zviznu meteor precnika 1,5 km zemlja ne bi postojala, verovatno.
nejvece sto je palo je oko 70kg a krater je u kilometrima...taj od 1,5 km bi oslobodio toliku enegriju da bi pomerio zemlju iz orbite, oduvao pola atmosfere, pola okeana bi isparilo u svemir....

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

(Erik Von Daniken, 2. jun 2016 19:19)

Ne, Denikenovsko razmisljanje mi nikako ne bi koristilo. Taj scenario kontakta napredne civilizacije sa Zemaljskim "urodjenicima" vise odgovara kolonijalnim istrazivanjima iz XVII veka. Eto sta radi previse jeftinog SFa i nadrinauke.

Vlada

pre 7 godina

@darrh stone
Trebalo bi da znas da je ta crkva koju branis direktno kriva za unistenje Aleksandrijske biblioteke. I ona je zasluzna za "cuvanje" latinskog jezika?......

M

pre 7 godina

"Interesuje me kada će piramide i sve u vezi sa njima, konačno i jednom zauvek prestati da budu misterija ? Da li je moguće da naučnici posle toliko godina istraživanja i dalje nemaju naučna objašnjenja za njihov nastanak i sve u vezi sa njima i faraonima ? Postoji li mogućnost da su tu umešane i vanzemaljske civilizacije ? Da li će se jednom razotkriti ili će istina uvek biti negde tamo...
(cole, 2. jun 2016 21:49)"

Naucnici su odavno objasnili svrhu piramida i njihov nacin nastanka.

vase ime upisite

pre 7 godina

Ne mogu da verujem, pa ko zna iz kog razlog je takav hemijski sastav metala na orudju, a vi se odmah primili na price o vanzemaljcima. Hajde, ako su tako napredni bili i posecivali ih vanzemaljci, kako to onda da su oskudevali sa vodom? Cekali su da im Nil poplavi zemlju da bi mogli da rade useve.
Cuj, posetili ih vanzemaljci i napravili im bodez. Nisu imali ni grafitnu olovku, ni papir, pisali na papirusu i skrabali klesajuci po kamenu.

Luxor

pre 7 godina

Stari Egipat, vanzemaljci, crkva. Teme o kojima ima misljenja koliko ima i ljudi na planeti. Jeste ili nije. Kad bi Vatikan otvorio svoju biblioteku za javnost vjerovatno bi neke stvari isplivale na povrsinu i bar malo bi bilo jasnije o nasem "postanku" ili sta smo vec, ali u istom trenutku bi crkva prestala postojati u sadasnjem obliku.. Ljudski mozak je ogranicen da shvati postojanje, trebaju nam dokazi ako imaju.

ZexRado

pre 7 godina

(vase ime upisite, 02. jun 2016 18:01)
Predpostavljam da si ti dovoljno pametan da sagradis bar jednu piramidu sa svim njenim hodnicima i odajama.Naravno da mozes da koristis svu tehnokmlogiju modernog sveta.

Nervirac

pre 7 godina

Darth Shone,ahm, ko je unistio Aeksandrijsku biblioteku, spaljivao na lomaci...? Od unistenja te biblioteke covecanstvo vekovima nije doslo sebi.

kosmo sapiens

pre 7 godina

Naucnici su odavno objasnili svrhu piramida i njihov nacin nastanka.
(M, 2. jun 2016 23:27)

Aha, vazi... zato jos uvek u 21. veku ultrazvukom skeniraju da li postoje skrivene odaje do kojih ne mogu da dodju, a da ne ostete piramidu. Sva sreca pa su odavno sve objasnili. Mesas nagadjanja i teoreme koje su svi usvojili gledajuci Kleopatru i Ben Hura sa stvarnim naucnim cinjenicama. A cinjenice su, da im jos uvek puno toga nije jasno.

Slepo verovanje u naucne objave je isto kao i religijska zatucanost, a to je odlika nemastovitih i zadrtih ljudi. Jedino sumnja pomera granice ljudskog napretka.

Marija Egipcanka

pre 7 godina

Piramide je izgradio tutanCommon jer se plasio da mu se robovi ne pobune sto im je smanjio penzije a bodez je cuvao uz sebe jer mu ga je skovao Mujo dok je bio na Mesecu.

bub

pre 7 godina

@Đuro, meni je neverovatno da je ta emisija na nekom kao naucnom kanalu i pored toga sto se zna da radi dramaticnosti i gledanosti lazu i menjaju podatke. Od materijala gradjevina, do vremena izgradnja. Interesantne i bajkovite emisije za ubijanje vremena, ali ne znam kako ih neko moze uzimati za ozbiljno. Verovatno ce neko reci-e ali oni govore istinu a naucnici lazu... ljudi valjda vole da se zalepe za bilo kakvu bajku i veruju. Ne znam sto je tesko prihvatiti da su zapravo i nekada daaavno postojali pametni ljudi i da niko nije morao da silazi s neba, Marsa, Olimpa da ih uci.

TinTop

pre 7 godina

stargate je istina?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ha ha, 2. jun 2016 14:05)

Da, da, pogotovo sto je mesto snimanja (okolina Vankuvera ) na 10km of moje kuce.

lazar

pre 7 godina

Pa piramida je struktura iz pakla.pakao je u komsiluku suncevog sistema.egipcani sluzili(sluze) sotoni koji zivi na disku sa paklenim krugovima i naravno ima svemirske brodove kugle tanjire kocek itd.dakle sluge sotonine dobile poklon od vanzemaljaca tzv immortalsa koji nadvladaju planetu i sluze djavolu.vodi se borba za ovaj svet i mnogi sluze tim istim besmrtnim vanzemaljcima demonima i samom djavolu.ostalo provalite sami............................

Džoni

pre 7 godina

Gvozdene meteorite imate koliko hocete. Najveci je precnika kilometar i po.
(Mastodon, 02. jun 2016 10:26)

Kakve to veze ima sa bodezom Tutankamona boze, boze...

Slobo

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...

Gvozdje je bilo cenjenije od zlata

pre 7 godina

Pa naravno da je meteorskog porekla. Ne mislite valjda da su u to vreme znali da tope gvrozdje iz ruda. Ta mogucnost ce se otkriti tek pola milenijuma kasnije.

poz

pre 7 godina

ljudska civilizacija je "restartovana" tehnološki, ova danasanja civilizacija je "drugi put" jer prvi nije uspeo.
Prvi put su ljudi želeli preuzeti kontrolu vojnom moći, tehnologijom i nisu uspeli, bili su pobedjeni.Drugi put je duhovni put, ljudi su molili tvorca svega i on ih je čuo i "sišao" medju njih i dao im Rec, i poslednji postali su prvi! Sva moć je u Reci!

Imam frizuru od dvesta vati

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)

Baš sam se pitao ko još veruje u emisije o vanzemaljcima na Diskaveriju, kad ono, po broju pluseva na ovaj komentar, ima takvijeh kol'ko hoćeš! a jel verujetebu postojanje sirena, i to je bilo na Diskaveriju?

Ненад

pre 7 godina

Невезано за бодеж, али ја и даље не могу да верујем да су неки људи толико ограничени да верују да су пирамиде саградили људи:-)

M

pre 7 godina

"Interesuje me kada će piramide i sve u vezi sa njima, konačno i jednom zauvek prestati da budu misterija ? Da li je moguće da naučnici posle toliko godina istraživanja i dalje nemaju naučna objašnjenja za njihov nastanak i sve u vezi sa njima i faraonima ? Postoji li mogućnost da su tu umešane i vanzemaljske civilizacije ? Da li će se jednom razotkriti ili će istina uvek biti negde tamo...
(cole, 2. jun 2016 21:49)"

Naucnici su odavno objasnili svrhu piramida i njihov nacin nastanka.

Boba

pre 7 godina

Jasno je kao dan..ljudska civilizacija je stara 10 hiljada godina i odjednom napredna baš od Egipta na ovamo..kakva evolucija kakav Darvin i ostale gluposti...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Kao što rekoh...ko zna na kom nivou bi sada bila civilizacija...da nikada nije postojala katolička crkva. Cenim, tamo gde ćemo biti za 2 veka.
(cojle, 2. jun 2016 16:05)

Заборавио си паљење библиотеке у Каиру? (Знамо и од кога). Такође, посматрај историјски контекст настанка хришћанства - па погледај само Нерона и тадашњу "елиту". Ове наше старлете нису биле ништа у односу на Римске. Нешто од тога се пренело и у средњи век, наравно било је строго тајно, посебно позориште. Представе су одржаване у тајности, најизабранијима и у врло аутентичним делима су често учествовала и деца, касније се прикључи и публика. Таква цивилизација није имала будућност и "рестарт" је био потребан. Хвалиш у коментарима ове старе америчке цивилизације, да, то је једна страна. Шта је са учесталим људским ритуалним жртвовањима, скалпирањима итд итд. Не, религија је крива за све, и то баш та једна! Да си написао Ислам, па и ајде, а овако, узгред речено, управо католички део света најразвијенији и најбогатији! Нама ће требати 10 векова да их стигнемо.

Tomy

pre 7 godina

Gvozdene meteorite imate koliko hocete. Najveci je precnika kilometar i po.(Mastodon, 02. jun 2016 10:26)Kakve to veze ima sa bodezom Tutankamona boze, boze...
(Džoni, 02. jun 2016 12:05)

Ima veze jer je je napravljen od jednog takvog ili možda misliš da su u to vreme bili vlasnici Smederevske željezare.

Erik Von Daniken

pre 7 godina

Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 02. jun 2016 17:32)
Blazena svetlos razmisljanja bi vam vise odgovarala.
Recimo kada bi neka napredna civilizacija iz svemira dosla na neku planetu gde zive ljudi ili neka slicna bica nama,prvo sto bi napravili bazu.Trebala bi im verovatno voda i krenuli bi da prave infrastrukturu.Predpostavljam da bi im trebala energija koju su mozda proizvodili u npr. piramidama koje se nalaze na raznim delovima planete.Recimo da su nataj nacin komunicirali sa maticnom planetom.Kao radnu snagu bi koristili zivotinje i domorodce.Glavnog domorodca bi obasuli bljestavim poklonima i ostali bi mislili da je on miljenik bogova.Tako bi posatao kralj i imao bi ogroman uticaj na narod koji bi sluzio bogovima i kraljevskoj porodici......ovo je predpostavka.........Uostalom pronadjite podatke na internetu npr. oslikavanje na zemlji koje se vidi samo sa velike visine,jezeru na vrhu planine koje se na lokalnom indijanskom jeziku zove "Puma lovi zeca".Slika iz aviona i sa satelita pokazuje da jezero ima taj oblik.???????????????

nebitno

pre 7 godina

meni je veca senzacija bila turoviceva igla (proguglajte). pronadjena kod leskovca '99, napravljena od cistog nerdjajuceg celika. cistije od danasnjih etalona a napravljeno je (kako kazu) u 14. veku

svašta

pre 7 godina

(nervirach, 02. jun 2016 10:56)

Pazi, ti si nehotično u pravu.
Naše pismo je staro 200 godina, naša država nastala u Jajcu, a mi se doselili u 7. veku... Itd, itd.
Ali postoji i ona "druga" istorija. Jer nas ova čini beslovesnima...

cojle

pre 7 godina

Egipćani 10 vekova pre nove ere...bili napredniji od svih Evropljana 10 vekova posle nove ere.
Evropljani (a tu posebno mislim na katoličku crkvu) su koštali čovečanstvo kao Petra kajgana...

Dok su Egipćani znali za test trudnoće,operaciju katarakte,popravke zuba...Evropljani 20 vekova kasnije, za sve to koristili lizanje žaba i kravlju balegu.
Dok su Asteci znali sve živo o astronomiji...evropljani palili svakog ko bi rekao da je Zemlja okrugla.
Dok su Rimljani znali za fontane,akvadukte,javna kupatila...štrokavi Evropljani umirali od kuge.

Kao što rekoh...ko zna na kom nivou bi sada bila civilizacija...da nikada nije postojala katolička crkva. Cenim, tamo gde ćemo biti za 2 veka.

vase ime upisite

pre 7 godina

Ne mogu da verujem, pa ko zna iz kog razlog je takav hemijski sastav metala na orudju, a vi se odmah primili na price o vanzemaljcima. Hajde, ako su tako napredni bili i posecivali ih vanzemaljci, kako to onda da su oskudevali sa vodom? Cekali su da im Nil poplavi zemlju da bi mogli da rade useve.
Cuj, posetili ih vanzemaljci i napravili im bodez. Nisu imali ni grafitnu olovku, ni papir, pisali na papirusu i skrabali klesajuci po kamenu.

Posmatrac

pre 7 godina

@cole
A ko kaze da nema objasnjenja za gradnju piramida. I sta tu ima da se objasnjava. Besplatna radna snaga i dovoljno vremena. Kao i kineski zid. Samo odluka i robovi.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta).
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)

Zar ti se ne cini cudno da u tom "transferu tehnologije" ima rupa, npr. nisu im rekli za tocak, a i neke tehnologije koje bi im bile bitnije nisu im bile prenesene? Tu naravno ne mislim na elektroniku ili nuklearnu tehnologiju, ali neverovatno je da su ih ucili kako da dizu piramide a nisu im preneli znanja iz rudarstva, agronomije i hemijske industrije? Kako ih nisu naucili da godina nema tacno 365 dana? Da se voda moze sprovesti i sacuvati mnogo dalje nego sto izlivanje Nila omogucava? U oblastima dostupnim egipatskom carstvu ima uglja, gvozdja, zlata, sode, azbesta, bakra, fosfata... Sta je od toga intenzivno korisceno? O nafti i slicnom da ne govorim. Nema baruta i naprednog oruzja, nego se reciklira bronza i zeljno ocekuju trgovacki karavani iz severne Evrope koji donose kalaj...
Cudni kriterijumi tih vanzemaljaca.
Upravo ta istovremeno i dostignuca i rupe u razvoju govore o ljudskoj proslosti starih civilizacija, o mukotrpnom osvajanju znanja i vestina a ne nekoj sistematicnoj obuci.

1:13 PM 6/2/2016

anonimnik

pre 7 godina

Невезано за бодеж, али ја и даље не могу да верујем да су неки људи толико ограничени да верују да су пирамиде саградили људи:-) (Ненад, 02. jun 2016 14:10)

Zar nisu ograniceniji oni koji ne veruju u to?

cole

pre 7 godina

Interesuje me kada će piramide i sve u vezi sa njima, konačno i jednom zauvek prestati da budu misterija ? Da li je moguće da naučnici posle toliko godina istraživanja i dalje nemaju naučna objašnjenja za njihov nastanak i sve u vezi sa njima i faraonima ? Postoji li mogućnost da su tu umešane i vanzemaljske civilizacije ? Da li će se jednom razotkriti ili će istina uvek biti negde tamo...

ffws

pre 7 godina

"ja sam ubedjen da su stare egipcane posecivali vanzemaljci, da su im preneli svu tehnologiju, izgradnju piramide (kao i u drugim krajevima sveta). To bozanstveno u sta su verovali, ti bogovi koji silaze sa neba, zasto bi to bilo cudno ako su vanzemaljci, napredniji, nadmocniji od svega sto na zemlji postoji...
(Slobo, 2. jun 2016 11:45)"

Svako ima slobodu da veruje u bilo kakve fantazije i deluzije sve dok svojim fantazijama i deluzijama ne povredjuje druge, dokazi su ono sto je tesko, ono sto zahteva znanje, ekspertizu, vreme, inteligenciju, obrazovanje, i tako dalje i tako dalje.

Vanzemaljci su bili toliko napredni da nisu znali za broj pi u to vreme, a pre "savrsene" paradigme piramide (koja je jedna od najstabilnijih figura u prirodi) imali niz neuspeha (ima otprilike oko 80 piramida, od mastabe preko stepenaste do nakrivljene piramide). Postoji jasna hronologija dogadjaja, od neuspeha do uspeha... Vanzemaljci eksperimentisali, sta ces. Vanzemaljci koristili relativno lako dostupan materijal, sta ces.

Aljoša

pre 7 godina

Komšinica s drugog sprata je probala pre neki dan kevinu sarmu i tvrdi da ta sarma nije s ovog sveta. Trazila je da ponese dve kuci da pokaze muzu. Napravite slobodno reportazu o ovom fenomenu ako mi ne verujete.

đura

pre 7 godina

Baš sam se pitao ko još veruje u emisije o vanzemaljcima na Diskaveriju, kad ono, po broju pluseva na ovaj komentar, ima takvijeh kol'ko hoćeš! a jel verujetebu postojanje sirena, i to je bilo na Diskaveriju?
(Imam frizuru od dvesta vati, 2. jun 2016 15:36)

to dal neko veruje ili ne je njegova stvar i to dal su ti ljudi tamo šarlatani ili ne neću ni u to da ulazim ali teorija kao teorija je na mestu pa bila tačna ili ne

Luxor

pre 7 godina

Najlogicnije objasnjenje,po mom misljenu,je da swbiblijski potop zaista dogodio,pre 150 do 200 vekova,pre toga su zivele daleko naprednije civilizacije nego danas o kojima je pisao i Homer(atlantida,lemurija..),koje su za sobom ostavile gradjevine neobjasnjive i dan danas(piramide,sfinge,stonehange,puma punku,gobekli tepe..)

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

(Erik Von Daniken, 2. jun 2016 19:19)

Ne, Denikenovsko razmisljanje mi nikako ne bi koristilo. Taj scenario kontakta napredne civilizacije sa Zemaljskim "urodjenicima" vise odgovara kolonijalnim istrazivanjima iz XVII veka. Eto sta radi previse jeftinog SFa i nadrinauke.

atomski mrav

pre 7 godina

@mastodon
sine da nas je zviznu meteor precnika 1,5 km zemlja ne bi postojala, verovatno.
nejvece sto je palo je oko 70kg a krater je u kilometrima...taj od 1,5 km bi oslobodio toliku enegriju da bi pomerio zemlju iz orbite, oduvao pola atmosfere, pola okeana bi isparilo u svemir....

Darth Shone

pre 7 godina

@Nervirac, ahahahahahaha, Aleksandrija nije bila pod jurisdikcijom Rima, ni onog na Tibru, niti onog na Bosforu, to jest više ke bila pod uticajem Bosfora. Tako da, ako se krivica za spaljivanje Aleksndrijske biblioteke baci na one koji su bili na mestu zločina. Mada, tu jadnu biblioteku spaljivao je ko je i kako hteo. A šta je Stefan Zavedejev Nemanja radio sa vama tako dragim dualistima, Bogumilima? Ljuljao ih u kolevci? Ili ih je spaljivo na lomačama. A on je koliko se zna bio pravoslavni hrišćanin, iako je kršten po Rimskom obredu, umro je kao pravoslavni monah Simeon.Znanja iz prošlosti možda i postoje, ali poznajući našu ljudsku prirodu ona su nestajala, gubila se. Neko je lepo napisao da ljudi tada nisu imali Ipode, Iphoneove, fb, twiter, i ostala čuda i čudesa, nego su razmišljali svojom glavom. A što se tiče egipćana i vanzemaljaca, mož da bidne, ali ne mora da znači. I, da, imali su točak, ali ga nisu koristili za vašu informaciju, to jest nisu ga koristili u gradnji piramida, mada ni to nije dokazano, jer sve dok ne postoje dokazi, svaka hipoteza ima težinu... a sad odoh na pivo.

Pehad

pre 7 godina

Opasno je kad se ne zna nista...
Uzmes Wiki, ukucas: List of Egyptian pyramids,
pa vidis evoluciju ideje i oblika.

I shvatis razvoj ideje, kakvi bre vanzemaljci.
Sta im dali od tehnologije? Kako da stotinama godina prave gradjevine koje evoluiraju? Wau, dokonih li bica.

Shvatite, tada su ziveli i pametni ljudi, nisu bili botovi bez mozga

Martin Mystère

pre 7 godina

Ako je bilo radioaktivnosti tog meteorita, eto resenja zagonetke Tutankamonove prerane smrti. Da je lovio prackom a ne ovim vanzemaljskim bodezima mozda bi poziveo 90 godina kao Ramzes II. Pih bre, moram sve misterije ja da vam resavam, kakvi ste to ljudi?

Milan

pre 7 godina

Mnoge tajne - misterije su povezane sa tim delom Egipta gde su ziveli i umrli faraoni i njihova bliska familija.Mnoge stvari su ostale nerazjasnjene!

Darth Shone

pre 7 godina

@cojle, ah pazi da nije, crkva je svemu kriva, da nije nje mi jadni mi smo vec osvojili galaksiju. Da nije bilo te Crkve ni jedno od znanja se nebi sačuvalo nakon pada Rimskog carstva. Što se nisi pitao odakle to da se u medicini koriste latinski izrayi? Preživeli srari Rimljani pa nas učili? Da nije bilo Crkve, latinski bi nestao, niko ne bi mogao da ga razume. Što se tiče Neb Heperu -Rea, ili Tut Ankh Amena, i njegovog bodeža, čini se da su naučnici otkrili toplu vodu, jer je činjenica da je oštrica bodeža od kovanog gvožđa poznata još od otrkića grobnice, davnih dvadeseih godina prošlog veka. Problem je u tome što je taj bodže iskovan tri veka pre početka gvozdenog doba. Drugo, postoje zapisi koji pominju gvozdene predmete čak i u doba piramida, koje je bilo preko 1500 godina pre Tut Ankh Amena. Nažalost, ti predmeti nikada nisu nađeni. Razloga za to može biti više, jedan je da su tri predmeti prosto zarđali, a drugi da su ih pokrali, jer u to vreme je gvožđe bilo skuplje od zlata, a treći je da ih prvi arheolozi, ili bolje reći lovci na blago nisu ni primećivali jer jedino što su tražili je bilo zlato. Ko zna, možda negde leže zaboravljeni i čekaju da budu otkriveni.

Marija Egipcanka

pre 7 godina

Piramide je izgradio tutanCommon jer se plasio da mu se robovi ne pobune sto im je smanjio penzije a bodez je cuvao uz sebe jer mu ga je skovao Mujo dok je bio na Mesecu.

TinTop

pre 7 godina

stargate je istina?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ha ha, 2. jun 2016 14:05)

Da, da, pogotovo sto je mesto snimanja (okolina Vankuvera ) na 10km of moje kuce.

Nervirac

pre 7 godina

Darth Shone,ahm, ko je unistio Aeksandrijsku biblioteku, spaljivao na lomaci...? Od unistenja te biblioteke covecanstvo vekovima nije doslo sebi.

lazar

pre 7 godina

Pa piramida je struktura iz pakla.pakao je u komsiluku suncevog sistema.egipcani sluzili(sluze) sotoni koji zivi na disku sa paklenim krugovima i naravno ima svemirske brodove kugle tanjire kocek itd.dakle sluge sotonine dobile poklon od vanzemaljaca tzv immortalsa koji nadvladaju planetu i sluze djavolu.vodi se borba za ovaj svet i mnogi sluze tim istim besmrtnim vanzemaljcima demonima i samom djavolu.ostalo provalite sami............................

1003

pre 7 godina

Naravno da su piramide sagradili ljudi
Oni nisu imali Tablet-e i ostale zanimljivosti iz sveta tvitera i fb,pa su imali vreme da razmisljaju svojim glavama i da rade,da prave,da stvaraju.
da je ova generacija danas u nekom kamenom dobu,sa tviterom i fbom nebi se pomakla dalje od pluga za oranje

Luxor

pre 7 godina

Stari Egipat, vanzemaljci, crkva. Teme o kojima ima misljenja koliko ima i ljudi na planeti. Jeste ili nije. Kad bi Vatikan otvorio svoju biblioteku za javnost vjerovatno bi neke stvari isplivale na povrsinu i bar malo bi bilo jasnije o nasem "postanku" ili sta smo vec, ali u istom trenutku bi crkva prestala postojati u sadasnjem obliku.. Ljudski mozak je ogranicen da shvati postojanje, trebaju nam dokazi ako imaju.

demagog

pre 7 godina

Pa naravno da nema meteorita prečnika od 1.5 km kad su cigani pokrali deo,a od ostatka je "metalac" iz Gornjeg Milanovca napravio escajg

Vlada

pre 7 godina

@darrh stone
Trebalo bi da znas da je ta crkva koju branis direktno kriva za unistenje Aleksandrijske biblioteke. I ona je zasluzna za "cuvanje" latinskog jezika?......

Ero s onoga svijeta

pre 7 godina

Pa zavisi sta podrazumevate pod 'ovaj svet'. Neki nikako da shvate da su i Jupiter i Sunce i jos milijardu planeta i galaksija i meteora takodje deo ovog sveta. Tito je na poklon od NASA-e dobio kamen s meseca. To sto taj kamen nije s ove planete ne znaci da nije s ovog sveta pobogu. Korigujte naslov. Zbunjujete i decu i neuke.

acs

pre 7 godina

Naravno da nije.O cemu bi drugo gladan covek mogao da razmislja nego o vanzemaljcima i slicnim glupostima.Pa valjda bolje o tome nego da izadje na ulice i protestuje.

ZexRado

pre 7 godina

(vase ime upisite, 02. jun 2016 18:01)
Predpostavljam da si ti dovoljno pametan da sagradis bar jednu piramidu sa svim njenim hodnicima i odajama.Naravno da mozes da koristis svu tehnokmlogiju modernog sveta.

Relativitet

pre 7 godina

@mastodon
Majke ti, pokaži nam taj gvozdeni meteorit prečnika 1.5 km. Postoje krateri tog prečnika (Berringer krater u Arizoni) koji je nastao pre oko 50.000 godina udarom meteorita (gvožđe-nikl) prečnika oko 50 m.
Najveći gvožđe-nikl meteorit na Zemlji je Hoba meteorit u Namibiji. Ima težinu oko 60 t i najveći prečnik 2.7 m. Dakle, gde su ti tvoji meteoriti od 1.5 km?

UltrasBgCZ

pre 7 godina

meni je veca senzacija bila turoviceva igla (proguglajte). pronadjena kod leskovca '99, napravljena od cistog nerdjajuceg celika. cistije od danasnjih etalona a napravljeno je (kako kazu) u 14. veku
(nebitno, 02. jun 2016 12:01)

U 14. veku pre nove ere.

kosmo sapiens

pre 7 godina

Naucnici su odavno objasnili svrhu piramida i njihov nacin nastanka.
(M, 2. jun 2016 23:27)

Aha, vazi... zato jos uvek u 21. veku ultrazvukom skeniraju da li postoje skrivene odaje do kojih ne mogu da dodju, a da ne ostete piramidu. Sva sreca pa su odavno sve objasnili. Mesas nagadjanja i teoreme koje su svi usvojili gledajuci Kleopatru i Ben Hura sa stvarnim naucnim cinjenicama. A cinjenice su, da im jos uvek puno toga nije jasno.

Slepo verovanje u naucne objave je isto kao i religijska zatucanost, a to je odlika nemastovitih i zadrtih ljudi. Jedino sumnja pomera granice ljudskog napretka.

Marx

pre 7 godina

Za ove što ne čitaju ceo tekst, kad se kaže "nije s ovog sveta" ne misli se na vanzemaljce, nego na materijal koji dolazi od meteorita.

Achitwn

pre 7 godina

Dakle, gde su ti tvoji meteoriti od 1.5 km?
(Relativitet, 02. jun 2016 13:18)
To bi nam samo znali dinosaurusi reci. Da su preziveli ;)

TinTop

pre 7 godina

stargate je istina?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ha ha, 2. jun 2016 14:05)

Da, da, pogotovo sto je mesto snimanja (okolina Vankuvera ) na 10km of moje kuce.

Aleksandar

pre 7 godina

@(atomski mrav, 2. jun 2016 19:37)

Ne lupetaj, Zemlju su šibali daleko veći asteroidi od 1.5km pa joj praktično ništa nije bilo - digne se malo prašine, pomru neke osetljive/neprilagodljive vrste i teraj dalje... Pa samo onaj što je napravio Vrederfov krater (300km u prečniku) pre 2 milijarde godina je bio 15-20km u prečniku pa nije Zemlju pomerio ni milimetar, nije oduvao atmosferu, nije čak ni pobio značajniji procenat života na planeti.

Mnogi ljudi nisu kanda svesni koliko je ogromna planeta Zemlja i koliko je beznačajan asteroidčić od par kilometara u prečniku u odnosu na Zemlju. Sve i da je asteroid od čiste platine, i da je čak 50km u prečniku - a takvog majka nije rodila u našem solarnom sistemu - imao bi masu od 'samo' 1.4 bilijarde tona (1.401 × 10^18 kg) što je svakako impozantno ali beznačajno u odnosu na Zemlju sa svojih skoro 6 trilijardi tona (5.972 × 10^24 kg) odnosno šest miliona puta veće mase od tog 'kamička'.

Poređenja radi, standardni 9mm metak je 7,5 grama. Naš standardni tenk M-84 je 'samo' 41,5 tona (5,5 miliona puta teži). Šta misliš, šta bi se desilo tom tenku ako u njega ispališ 9mm metak? Bi li ga 'pomerio' i oduvao posadu il' bi, ako imaš sreće, možda samo ogulio malo farbe?

bub

pre 7 godina

@Đuro, meni je neverovatno da je ta emisija na nekom kao naucnom kanalu i pored toga sto se zna da radi dramaticnosti i gledanosti lazu i menjaju podatke. Od materijala gradjevina, do vremena izgradnja. Interesantne i bajkovite emisije za ubijanje vremena, ali ne znam kako ih neko moze uzimati za ozbiljno. Verovatno ce neko reci-e ali oni govore istinu a naucnici lazu... ljudi valjda vole da se zalepe za bilo kakvu bajku i veruju. Ne znam sto je tesko prihvatiti da su zapravo i nekada daaavno postojali pametni ljudi i da niko nije morao da silazi s neba, Marsa, Olimpa da ih uci.