Utorak, 31.05.2016.

09:13

Direktor Zoo-vrta: Gorila morala da umre; Majka: Dešava se

Direktor Zoološkog vrta u američkom gradu Sinsinatiju Tejn Mejnard stao je u odbranu odluke da se ubije gorila kako bi se zaštitio četvorogodišnji dečak.

Izvor: B92

Direktor Zoo-vrta: Gorila morala da umre; Majka: Dešava se IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Dona

pre 7 godina

Dešava se da dete upadne u šahtu,u baru, u reku ili bazen...Ali u stenovitu jamu koja je još i 'obezbeđena'sa dve prepreke(ograde od po metar i više)...!?
Još i to da je istraga pokazala ...Kako??Na osnovu tragova,možda?Ili izjava očevidaca..?Daleko smo mi od istine,koja je uvek u rukama onih koji mogu da se brane.Mrtav Harambe to ne može jer ga niko ništa nije pitao ni dok je bio živ.

Toni

pre 7 godina

R I P Harambe. I svi miljoni bizona koji su potamanjeni da indijanci nemaju mesa i krzna. Gorile su pazljive zivotinje i ovo dete je bilo sigurno. Da je suprotno ubio bi ga haramba odmah.

Logo

pre 7 godina

Shvatam da majka nije bila blizu deteta dok se penjalo na zicu, ali kako to da niko drugi nije bio u blizini ? Culi smo dreku kada je dete vec upalo, gde su blenuli svi ti ljudi do tada ?

Stefan

pre 7 godina

Ljudski zivot nije vredniji od zivota gorile, pa makar bio i deciji. Populacija stanovnistva je danas 6 miljardi jedinki dok je populacija (preostalih) gorila oko 1000 jedinki na slobodi. Sta daje zapravo ljudima da pomisle da su vredniji od gorile? Kakva nepravda! Zatvoriti zivotinju i onda je ubiti sa pristojne distance zbog toga sto je opasna za coveka koji je na kraju i taj ogradjen mali prostor uzurpirao.

Pero

pre 7 godina

Izgleda da su neke gorile bolji roditeljiod nekih ljudi.... Ako ostavis dete samo u autu (u americi) ides u zatvor, trebalo bi da je kazna ista ako dozvolis da ti dete upadne u kavez sa gorilama

МИГГ - живот без смисла

pre 7 godina

Ограничавам се само на једно питање које нико није покренуо.
Водимо ли довољно рачуна о томе да све што у животу радимо мора имати неког благовременог смисла? Каквог смисла има, чак и да оправдавамо постојање зоолошких вртова, водити у њега дете од три - четири године? У том узрасту то може бити само из разлога нашег иживљавања или неспособности да детету приуштимо оно што његовом узрасту тренутно највише треба.

poz

pre 7 godina

mnogi od vas pravdaju postojanje zoo vrtova ali ono ne postoji, to je tamnicenje divljih zivotinja radi zabave čoveka.
Treba uložiti napore u obnovu staništa onim životinjama koje su bez njega ostale ljudskom greskom.Treba osnovati rezervate za prihvat životinja iz zoo vrtova, jedna Afrika bi mogla živeti samo od safari turizma ako joj se vrati ono što joj "bogom dano".Zirafi jeste mesto u Africi. Svet bi drugačije izgledao kada bi smo ga mi ljudi drugacije gledali.Važno je da čovek razume da je njegova budućnost u tome da se prilagodi "kreaciji" jer samo tako će umeti videti sve njene tajne.

Mare

pre 7 godina

Nisam pogledao snimak i nisam strucnjak za gorile. Ali dete od cetiri godine, ako ga ne drzis za ruku sve vreme, nestace u trenutku. Ako je u guzvi, makar i nevelikoj, nestace i neces moci da ga vidis. Niti znas na koju stranu je nestalo, niti ga vidis jer je duplo nize od ostalih posetilaca. Odvratna situacija koju sam jednom iskusio (doduse u trznom centru, ne u zooloskom vrtu). Pod takvim okolnostima dete ima sve vreme sveta da preskace ograde, narocito ako se vec dizalo na ruke da bi videlo gorilu (ograda je jedva niza od jednog cetvorogodisnjaka).

poz

pre 7 godina

@xxx

kažeš da životinje umiru u prirodnim stanistima i da u zoo vrtovima se mogu razmnozavati, smatraš da je to opravdanje za tamnicenje divljih životinja.
a da se smanji seča šuma?
pešaci ginu na pešačkim prelazima jel to znači da pešaci trebaju ostati kući ili da se potrazi rešenje u smanjenju brzine onih koji vozi?

Za mene je zatvaranje svih zoo vrtova u svetu spas ne samo životinja već i čoveka-"smanjenje brzine"

YIFY

pre 7 godina

Inace majka "brizna" nije ni bila tu. Dosla je tek poslije nekoliko minuta kad se digla frka u zoloskom vrtu i onda ukapirala da je u pitanju njeno dijete.

Vijest nije u cjelosti prenesena.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Moralo je ovako, gledao sam snimak jezivo je. Kakvo zastitnicko ponasanje, necemo valjda da analiziramo psihologiju jedne gorile..... vukao ga je kroz onaj kanal i svakog momenta mogao je da napravi pokret koji bi ubio decaka. Ima ovde svacije odgovornosti, ali i zoloski vrt mora da se zapita kakve su to ograde koje mogu da preskoce deca od 4 godine.

nex

pre 7 godina

Jel ovu "majku" nije sramota da laze? Koji,bre,trenutak ga ispustila iz vid!? Nije dete spajdermen,pa u sekundi,hop,i preko. Njemu je trebalo podosta vremene da sve preskoci i upadne. Ko zna gde je bila,zamlata?! Sedela i blejala mobilnim negde.
A zooloske def treba zatvoriti. Pa zamislite koliko bi se popravilo brojno stanje zivotinja u prirodnim stanistima kad bi ih sve pustili?
Jeste da bi se tesko privikli i da bi ih "starosedeoci" odbacivali,ali i za ti bi postojalo resenje.
Ja sam jednom bio u zoo vrtu i reko sam nikad vise. Meni je tamo zao jadnih zivotinja.

absolutezero

pre 7 godina

Je l' se ovde komentatori za*ebavaju kad stavljaju gorilu ispred deteta?!?! Jedina moguca i ispravna odluka je donesena. Lupajte minuse ali to je tako. Pa i da je bilo deset gorila. Za ukidanje ZOO vrtova se u potpunosti slazem da me ne biste pogresno razumeli.

Everton da Silva Oliveira

pre 7 godina

Kako kaže jedan lik sa naslovnice,s one strane zakona, gorila je morao biti ubiven, ipak je dete u pitanju.Koji normalan čovek bi žrtvovao dete zarad životinje.
(Mikele, 31. maj 2016 12:50)

Pa i gorila je nečije dete!

Washington

pre 7 godina

Da se razumemo, roditelj je definitivno napravio gresku. Ali ipak ljudi, kako je moguce da dete od 3 godine zavrsi u kavezu pored gorile? Znaci tu je ipak zoloski vrt glavni krivac. U to me ne moze ubedit niko.

Druga stvar, svakom nam se desilo da nam nesto odvrati paznju i da na svoje dete ne pogledamo 2 sekunde i ono nestane. To se verovatno i ovde desilo samo sto je ishod bio jako opasan.

Iskreno volio bi da znam kako je to dete dospelo do gorile. Prevelika hajka se digla na majku ovog deteta a mislim da to ipak nije u redu.

+41

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

Tizer, a voda do kolena ?
Alo logiko...

aleksis

pre 7 godina

za mene je ljudski zivot vazniji od zivotinje. tacka. koja god situacija bila. cak i da je odrastao covek usetao u kavez pod na primer dejstvom nekih lekova i slicno,a kamoli u slucaju deteta. direktor je lepo objasnio,nikada ne znate kako ce zivotinja da odreaguje u nekoj situaciji. a majka jeste trebalo vise da pazi na dete,sam pad je mogao da ga povredi potpuno nevezano za gorilu,ali ona nije kriva za smrt gorile.

zao mi je zao

pre 7 godina

(А., 31. maj 2016 11:37) Nista lose, ali ja sam gledala snimak sa portala i isto to pomislila, onda sam otisla na yt i videla kako gorila samo tako vuce i bacaka dete, brzinom svetlosti ga je prevukao sa jednog dela na drugi deo bazena,a tamo sta se desavalo vec, na snimku nije moglo da se vidi.Uglavnom, ovde prikazan snimak je bio secen.

Ujka Baja

pre 7 godina

Ova prica me podseca na sudbinu King Konga. Tužna je, a zbog postojanja video snimka je izazvala ovoliku polemiku i komentare. Međutim, ipak se radi samo o životinji. A šta je sa stotinama hiljada ljudi pobijenih ljudi i dece iz Sirije, žrtvama ID, otetim i pogubljenim nigerijskim devojčicama od strane Boko Harama, utopljenim migrantima? Verovatno da je neko i od njih imao ovaj tužni Harambe pogled, ali nam je njihova smrt postala nešto normalno jer smo se u međuvremenu na to navikli.

M

pre 7 godina

Nisu se izjasnili stručnjaci za ponašanje gorila (na primer, neki Jackson Galaxy ili Cezar Milan za gorile) o tome kako je u ovoj situaciji trebalo postupiti.

Mikele

pre 7 godina

Kako kaže jedan lik sa naslovnice,s one strane zakona, gorila je morao biti ubiven, ipak je dete u pitanju.Koji normalan čovek bi žrtvovao dete zarad životinje.

ius

pre 7 godina

Ok, razumem zašto je gorila ubijena, i zašto je tako bilo. Ali, to je posledica, a ovde je mnogo važniji uzrok - a to je nemar roditelja. To nije bila i ne može biti situacija "okrenula se na trenutak", "zvonio joj telefon" i slično. Majka je povela dete u zoološki vrt, a ne u park ili na livadu da se igra loptom. Pritom, detetu je trebalo više od par trenutaka da preskoči ogradu visoku metar, i grmlje visoko 1,2 metra... To se ne dešava tek tako. Naravno da roditelji ne mogu držati na oku decu svakog trenutka, ali, ponavljam, ovo je zoološki vrt, ne park. Drži dete za ruku i vodi računa!

Miloš

pre 7 godina

O čemu neki ljudi pričaju? Majka da nadoknadi štetu zoo vrtu zbog ubistva gorile.
Majka može da tuži zoo vrt zbog toga što je uopšte bilo moguće da dete od 4 godine upadne kod gorile.
Da je ograda bila dovoljno visoka, ništa se ne bi desilo. Harembe bi bio živ, a dečak bi ostao bez trauma.

zika

pre 7 godina

Problem je sto zoo vrtovi uopste postoje a ako vec moraju, treba raditi sa zivotinjama, kako to da radnici ne mogu prici gorili a da se ona ne uznemiri, kako to da gorila nema poverenja u te radnike? Zato sto ne zeli da bude tamo.

svaki dan

pre 7 godina

ljudi ima 8 miljardi i ubijaju se svaki dan na hiljade, gorila ima samo 800 i ne ubijaju se između sebe, ubijaju ih ljudi. roditeljima koji ne umeju da čuvaju dete, ono se oduzima a šteta za zoo se plaća pa makar godinama radili samo za to.

xx

pre 7 godina

Ako ga ne ispusta iz vida,sto nije I ona preskocila ogradu , pa nije to visoko.Samo prekoraci.Dve ograde je preskocio dok nije upao u kanal.A I u kanalu se nije nasla mama nego
dete.Nije zoo prodavnica igracaka,nije ova gorila plisana. Nemar!
U divljini je druga stvar , ne bi preziveo niko.Sva sreca pa detetu nije nista , jer je gorila bila nahranjena I pitoma.Po ovome nije kriv niko , ali ubise gorilu.

NoName

pre 7 godina

@+41

Tejzer radi po principu struje koja prolazi izmedju dve strelice. Tako da osoba koja drzi drugu osobu na zivo, nece osetiti nista ili nesto jedva primetno.
Molim vas da smanjite uticaj filmova na mozak.
Postoje tejzeri koji su specificno napravljeni za zivotinje koje imaju krzno i deblju kozu (npr. medved), tako da regularni tejzer ne bi ista uradio gorili.

Milez

pre 7 godina

Da, dešava se da dete pored majke uđe u kavez sa gorilama baš često. Kako bih ih opleo kaznom da im uši zone do kraja života. Humanitaran rad sa ugroženim životinjama i to u Africi, volonterski.

zauvek.

pre 7 godina

Majka da plati stetu Zoo vrtu zbog ubistva gorile. Ona nije dovoljno pazila na svoje dete. Inace da gorila nije ubijen deciji zivot bi bio na kocki.

Pantagruel

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)
И ја сам у први мах помислио исто, али онда сам схватио да су горила и дете све време стајали у води (вештачком језерцету за мајмуне у које је дете пало). Вода је проводник струје. Због тога није била могућа употреба тејзера, пошто би струјни удар од неколико хиљада волти захватио и дете, а не само горилу.

Neriljano

pre 7 godina

Voleo bih da komentarisu oni koji imaju decu.
Da, sasvim moguce da bi gorila postedeo dete, da je bila ženka, ona ne bi. Ali "možda".
Šteta što je morao biti ubijen, ali to je jedbostavno.

Majmun

pre 7 godina

Pogledajte samo na 1:00 koliko je pametna ova životinja. Pažljivo ga uzima za odjeću (dakle, ne ruku ili nogu jer bi mu je polomila), pa ga onda obori na zemlju da dijete ne bi palo ili udarilo glavom kad ga povuče za sobom. A vuče ga sigurno jer je zaštitnički nastrojena i da nije bilo ove rulje gore sigurno bi se sve bolje završilo. Uz sve to kladim se da bi gorila mnogo bolje vodila računa o ovom djetetu nego njegova majka.

drasko

pre 7 godina

@(Progorila,

Bojim se da neznate americke zakone.Postoji mogucnost da upravo majka tuzi Zoo vrt i dobije veliku odstetu, uz pomoc dobrih advokata.Nazalost zivot je takav.

Srdjan

pre 7 godina

Prema opisu dogadjaja majka nije na trenutak ispustila dijete iz vida (svima se moze desiti) nego malo duze jer je dijete prvo preskocilo ogradu, pa to zbunje pa tek onda palo dole. Koliko god surovo bilo, gorila se zastitnicki postavio i tesko da bi mu mogli prici da uzmu dijete cak iako ga on ne bi povrijedio. A mopzda bi ga povrijedio slucajno. Milion opcija ali u tim trenucima se morala odluka brzo donijeti i smatram da je ispravna. Zao mi je gorile i zbog toga smatram da zooloske vrtove treba zabraniti.

sb

pre 7 godina

Majku treba osuditi na 5 godina drustveno korisnog rada (volonterski, puno radno vreme) u zoo vrtu. Da malo nauci o zivotinjama, pre svega koje mogu biti opasne po decu.

Veljo

pre 7 godina

Ovde je reč o roditelju. U svetu kakvom živimo NEKOLIKO SEKUNDI GUBLJENJA KONCENTRACIJE SVIMA MOŽE DA SE DESI! Bio sam nestašan kao dete i često sam dolazio u opasne situacije. Mama jedino da me drzala vezanog za krevet tokom citavog odrastanja da mi se nista ne desi. Sada sam ja roditelj i shvatam sve brige kroz koje su prolazili moji mama i tata. Dovoljno da joj je zazvonio telefon i da ga trazi u pretpostavljam punoj torbi spremljenih stvari za sinčića ocekujuci poziv od starijeg deteta ili supruga ili svoje firme koja bi joj dala otkaz ako se ne javi, lupam. Ne osudjujte tako lako, nesrece se desavaju. Jedino sto mogu sada roditelji da urade je ako su u mogucnosti da doniraju nabavku nove zivotinje ili tako nesto. P.S. Volim sve zivotinje i jako mi je zao gorile.

Danijel

pre 7 godina

Bilo kako bilo, ovo je sigurno jedino resenje koje je postojalo. Sve ostalo je nerealno, ali kada vidim komentare, tipa, zao mi je gorile ili minuse na kometare ljudi koji podrzavju ovo spasavanje, izvlacim zakljucak da ti ljudi ili nemaju dete ili imaju neki ozbiljan problem. Halo ljudi, u pitanju je dete od 4 godine, na stranu sad kako je on upao tu, to nije bitno ili se ljudi rukovode ovako, aha mama, vi ste nikakav roditelj ne pazite dete, e sada neka ga gorila ubije. Dajte molim vas, spasavao bih to dete, taman kada bih morao pobiti pola zoo vrta. A napominjem, ljubitelj sam zivotinja i sam cesto boravim u prirodi i idem u zoo, ali ovde nema dileme, dete od 4 god. ili divlja zivotinja?

Ненад

pre 7 godina

Госпођо, ваше дете није пало са бицикла, није доживело неку незгоду које се чешће дешавају у животу па да кажете "дешава се", већ је упало у кавез у ком се налази заштићена врста животиња, и то преко ограде високе три метра, еј!! Због ваше очигледне немарности дете вам је могло погинути и убијен је представник животињске врсте којих је јако мало остало на планети! И вама је одговор "дешава се"?!

Aleksandar

pre 7 godina

(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

Taser nije realna opcija jer se mora prići na min. 10 metara od životinje što bi je svakako uznemirilo. Pritom taser nije 100% pouzdan, efektivnost istog zavisi od toga gde pogodi 'žrtvu' i kockati se sa time da li će ili neće upaliti jednostavno nije opcija. Zbog toga i policija koristi taser samo kada je meta pojedinačna i nema nikoga u njenom bliskom krugu dok drugi policajac metu drži na nišanu ako taser ne da očekivan rezultat.

genije

pre 7 godina

Mala digresija:
Pre neki dan, u Beo-Zoo vrtu stojim sa 3-godisnjom cerkom pored kaveza sa gepardima (ne drzim je ali sam tik pored nje i ne skidam pogled iako sam joj objasnio 100 puta kako se tu ponasamo); pored nas prilaze 2 decacica od oko 3-4 godine SAMI (uhvatio sam dete za ruku dok sam pogledao ima li ko odrastao na 2-3m od nas - NEMA). U tom jedan od klinaca gura ruku kroz ogradu i dodiruje strujne zice. Dreka, vriska i roditelji pritrcavaju sa, za ovakve situacije, povece daljine...
Nista se nije strasno dogodilo ali nemar roditelja je ponekad nezamisliv...

Odgovorni tata

pre 7 godina

Podrška za majku, njoj je najteže bilo i tada i sada. I ja sam jednom svog sina izgubio na pijaci, sekund je u pitanju. Ja skrenuo levo, a on pored mene ode desno i dok se ja okrenuh, a njega nema. Manji je bio od tezge i iako je bio na 2 metra od mene nisam ga video. Krenuh ja nazad, pa desno umesto levo, pa pitam prodavca da li je video jednog mališu, a on slaže ramenima. I ja onda trk nazad opet, pa sada levo i vidim ga plače na 50 metara od mene, ušao u deo gde se prodaju mlečni proizvodi i grle ga prodavačice i teše. Eto...

А.

pre 7 godina

Nazalost, ubistvo gorile je bilo jedino razumno resenje koje je nosilo najmanji rizik. Uspavljivanje, tizeri i sve druge opcije koje se pominju nose veliki rizik jer je dovoljan i mali trzaj gorile da ubije dete, a nisam siguran da bi bilo ko od nas bio spreman na to. Naravno da mi je zao te prelepe zivotinje ali to je ipak zivotinja i to divlja i koliko god mi gledali i tumacili snimak jasno je da je nemoguce predvideti kako ce se ponasati iako na snimku deluje kao da stiti dete. Roditelji cuvajte vasu decu!

Arya Stark

pre 7 godina

Nije čak ni toliki problem zašto je gorila ubijena, mislim jeste, ne treba ubijati životinje, ali do toga nije uopšte smelo da dođe. Slažem se da je dete bilo u opasnosti, to se ne vidi najbolje na snimku, ali jedini razlog zašto gorila nije povredila dete u prvom momentu je ta neka početna konfuzija, dok shvati o čemu se radi. To je mužjak gorile sa sivim leđima, što znači da je dominantan mužjak, brani svoju teritoriju i to rade jako agresivno (u stanju su čak da ubiju mladunče gorile ako nije njihovo), bez sumnje bi povredio dete u nekom momentu. Da je ženka bila u pitanju, to bi bila potpuno drugačija priča. Veći problem je majka tog deteta. Kapiram da se nesreće dešavaju, ali ovo nije nesreća. Da bi dete od četiri godine preskočilo tolike zidove potrebno je malo vremena (ili malo više). Kad vodiš tako malo dete negde, uhvatiš ga za ruku i ne puštaš ga da luta unaokolo.

only fools and horses

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

I ja sam se zapitao zašto ne koriste neku vrstu tizera, bilo bi mnogo bezbednije i humanije. Puška može samo da rani životinju, na primer da se u trenutku kad pucaju pomeri za par santimetara. Tek bi tad postao agresivan i nepredvidljiv. A sa elektro pištoljem/puškom to ne bi moglo. Dovoljno je samo da ga pogode bilo gde.
I video sam kako ga vuče kroz vodu. Iako izgleda, to svakako nije čin agresije, već ga je očigledno na svoj način nosio, da bi ga izvukao iz vode. Ali pitanje je da li bi se udaljio i dozvolio spasiocima da uzmu dete. A i ona idiotska buka ga je očigledno prilično uznemirila.
Sve u svemu, žao mi je gorile. Eto ginu deca svaki dan negde u svetu, umiru od gladi, bolesti, nesreća. I uvek je to jedna mala tragedija (velika za njih, mala za neki svetski nivo). Ali meni je žao i gorile.

General posle bitke

pre 7 godina

Sada zoološki vrt da tuži majku jer je njenom nepažnjom dete upalo u kavez i da plati odštetu za gorilu. Posle neka priča da se nesreće dešavaju.

asteroid

pre 7 godina

Majci treba oduzeti dete i za ovo treba da odgovara.
(Aleksandra, 31. maj 2016 10:07)

jesi se zapitala sta bi bilo sa tim detetom u takvoj situaciji? bilo bi u domu za nezbrinutu decu ili u najboljem slucaju u hraniteljskoj porodici kod nepoznatih ljudi, a to bi verovatno po tebi mnogo dobro uticalo na njegov dalji razvoj. ljudi ne znate o cemu pricate

Rzbrzotrz

pre 7 godina

Tip je ladno izjavio da je Zoo vrt bezbedan. Ako je ovo uradio četvorogodišnjak prosto je čudo kako se to i ranije nije dešavalo. Zvog takvih bezbedonosnih mera je jadna životinja ubijena a majka...samo nek je zdravo i puno sreće želim deci koju ona pazi!

Fulcrum

pre 7 godina

Dete od 4 godine se nije telepotovalo tamo vec mu je trebalo vremena do gorile, hvala Bogu da je zivo i zdravo i da je gorila ostala u cudu i kasnije stitilo dete, treba utvrditi sta je majka radila tad i sigurnosne mere u zoo vrtu. Za nesrecan slucaj su potrebna 2 nesrecna faktora. Gorila je platila cenu tudje nebrige i gluposti.

mirko

pre 7 godina

Naravno da se nesreće dešavaju, ali kako da ti dete upadne u "jamu" punu vode sa ogromnom gorilom u njoj. TO SE NE DEŠAVA TAKO ČESTO!

zena-zmaj

pre 7 godina

imam troje, vodim ih u razne zoo-vrtove, takve nesrece se NE DESAVAJU. nije se okliznuo pa pao dok ga je drzala za ruku, to je nesreca koja se moze desiti, ovo nikako ne. to je za robiju, i zbog djeteta, i zbog gorile.

Bane

pre 7 godina

Samo da dodam, za ove koji misle da sve zoo vrtove treba zatvoriti.
Mnoge životinjske vrste su toliko ugrožene da je jedino zoo vrt garant da će ta vrsta opstati. Primeri su pande kojih ne znam da l ima u prirodi i preko 100 komada. Velika je urbanizacija trenutno i u Africi i u Južnoj Americi i životinjama se oduzima prostor pa ih je sve manje. Da li ste znali da je ukupan broj vukova u Srbiji rocenjen na samo 80-90?
Zato zoo vrtovi treba da postoje, samo sa humanijim uslovima. Kad životinja ima veliki prostor, hranu i svu negu, da može da se kreće gde želi, onda zoo vrt nije problem.

nije nego

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.

Moca

pre 7 godina

U redu, životinja je ubijena a klinac je živ i zdrav, što je najvažnije. Sada je ostalo još opaliti roditelje nekom drakonskom novčanom kaznom zbog zanemarivanja deteta.

Aleksandra

pre 7 godina

Kada vodiš dete u zooloski vrt najmanje što možeš da uradiš je da se pobrineš da ti dete ne upadne u kavez sa gorilom. Meni je ovo isto kao da ga je odvela na vrh Ajfelove kule, ispustila ga i rekla: "Nesreće se dešavaju". Majci treba oduzeti dete i za ovo treba da odgovara.

Aleksandar

pre 7 godina

Ono što se ne vidi na ovim sečenim-za-širok auditorijum snimcima je kad je Harambe počeo da agresivno vuče i baca dete po vodi - tad su i odlučili da ga upucaju jer bi dete tako vrlo brzo završilo karijeru, a čak su i tad morali da taktiziraju da slučajno gorila ne padne preko deteta i da ga ubije sirovim pritiskom.

Oni koji se pitaju da l' su mogli da ga uspavaju previše gledaju filmove - da se obori gorila od skoro 200 kilograma bi trebalo bar par minuta, nije to instantno kao u Holivudu. Za to vreme se ne zna šta bi sve uradio, verovatno bi postao još agresivniji a tako jakom gorili je potrebno da zamahne jedared i da ubije dete na licu mesta.

I, na koncu, naravno da je ljudski život važniji od životinjskog. I gorila bi pre ubila čoveka nego drugu gorilu, to je čista biologija. Najpametnija i najgracioznija gorila nikada neće imati ni jotu potencijala za poboljšanje života svih, pa i drugih gorila, koliko ima bilo koje ljudsko dete te je skroz deplasirano poređenje šta je tu važnije spasiti.

To naravno ne abolira kretene od roditelja (sa sve 'mommy loves you' ćurkom) niti organizatore zoo vrta (ovakva situacija bi trebalo da je nemoguća) zbog kojih je jedna retka životinja završila mrtva. Treba im suditi kao krivolovcima na strogo zaštićene vrste jer je ishod (ne)delovanja i jednih i drugih - zaštićena jedinka manje. A za ubuduće - zatvoriti zoo vrtove, ko hoće da gleda životinje ima internet.

xxx

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.
(poz, 31. maj 2016 09:39)

Zivotinje najvise i izumiru u prirodnim stanistima, zbog krcenja suma, klimatskih promena itd. U zoloskim vrtovima su se mnoge vrste razmnozile i opstale, sto u prirodi ne bi uspele. Ako je nesto potrebno onda je to da se covek vrati prirodi.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

@Poz, da li mislis da bi zivotinje iz divljine tek tako prihvatile zivotinje iz "zarobljenistva". Seti se samo onog mladunceta bivola od pre koju nedelju koje je krdo odbacilo zato sto su ga turisti strpali u kombi misleci da mu je hladno. I to je trajalo pola sata, a ove zivotinje zive u zoo vrtovima po nekoliko godina. Drugacija su pravila kod zivotinja nego kod ljudi, iako smo mi vece zivotinje.

Realista

pre 7 godina

"Mejnard navodi da je istraga pokazala da je dečak prvo preskočio ogradu visoku gotovo jedan meta, zatim prešao deo sa grmljem visokim 1,2 metra, a zatim pao 4,5 metara u plitak jarak."
a onda majka decaka izjavi da se nesrece desavaju!

Ovde nije u pitanju nesrecni slucaj nego neodgovornost roditelja koji nisu objasnili detetu ni gde ide ni kako treba da se ponasa u zoo vrtu. Preskakanje takvih ograda za cetvorogodisnje dete nije bio "nesrecni slucaj" vec namera, i to nije bio trenutak nepaznje roditelja vec nezainteresovanost sta njihova deca rade

Pertinaks

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.
(poz, 31. maj 2016 09:39)

Druze koja prirodna stanista, toga uskoro nece biti. Gro tih nekih zivotinjskih vrsta se vestacki odrzava. Mi smo odavno nekim vrstama zapecatili sudbinu.

Komša

pre 7 godina

Rekao bih da su gorilu zapravo ubili oni koji su pravili galamu.
Jadnik je verovatno vukao dete kako bi ga sklonio od te galame,buke koju je shvatio kao opasnost.
Direktor vrta je u pravu - nisu smeli da dozvole da život deteta zavisi od prisebnosti životinje i izbezumljenih ljudi.

Aleksandar

pre 7 godina

Kad životinja ima veliki prostor, hranu i svu negu, da može da se kreće gde želi, onda zoo vrt nije problem.
(Bane, 31. maj 2016 10:17)

To se onda ne zove zoo vrt već prirodni rezervat i ljudima je najčešće zabranjen pristup, a ako i nije nema se mnogo šta za videti jer rezervati nisu organizovani kao izlozi u radnjama. Rezervati su nam praktično moralna obaveza jer smo tim životinjama oduzeli prirodna staništa.

Nasuprot tome, zoo vrtovi se prave da bi ljudi mogli što lakše da vide životinje a ne da bi životinjama tu bilo dobro i da ne bi bile ugrožene. Baš zato i postoji mogućnost da se 'upadne u kavez' jer ako propisno zaštitiš životinju od posetilaca oni neće ni moći da je vide pa se onda gubi sva svrha postojanja zoo vrta.

Niko nije protiv prirodnih rezervata već protiv ovakve zloupotrebe životinja za ljudski plezir. Ljudi, ako hoće, mogu da vide koju god hoće životinju na internetu, ima čak i kamera koje uživo snimaju razna prirodna staništa i rezervate, tako da je zoo vrt apsolutno nepotreban.

G force

pre 7 godina

Ne. Ne desava se bas da u gradu majmuni jure decu i drobe ih kao kokos. Desava se da mami dete upadne velikom majmunu u ruke.. U gradu! Ne u divljoj Africi! Mama, mama, Ne Desava Se! Niko i nista nije zasluzno za traumu deteta i smrt majmuna, osim Jedne Mame!

zoran

pre 7 godina

"...Harambe bio sposoban da zdrobi kokosov orah jednom rukom.." (rece director zoo-vrta) - Sunce ti zarko...ja ga jedva zdrobim chekicem.

Bane

pre 7 godina

Idealno bi bilo da se koriste metkovi samo za uspavljivanje.
Međutim problem s takvim metkovima je što ne deluju odmah. Moralo bi da prođe bar 5 minuta dok se životinja ne uspava a pre toga bi mogla da povredi dete.
Što se tiče američkih zoo vrtova oni su stvarno predivni. Moji roditelji su bili tamo. Najlepši zoo vrt im je u gradu Albukerkiju, usred pustinje Novog Meksika. U tom vrtu i nema kaveza sa životinsjke strane već samo provalije koje životinje ne mogu da preskoče. Prostori su veliki pa se sve zveri osećaju slobodno. Posetiti beogradski zoo vrt gde su vukovi u metar sa metar, posle saznanja koliko im mesta daju u Americi je jako porazno.

sladoledsmesom

pre 7 godina

Gospodja majka je debil u najmanju ruku. Na takvim mestima tako malo dete se ne ispusta iz ruku a kamo li vidokruga! Preskocilo metalnu pa zivu ogradu... Debilcina prve klase.
Svoje dete sam pre neki dan vodio u zoo. Cik da je smeo da se odvoji od mene i da pridje samovoljno kavezu. Za ruku ili nosis. Roditelj si, tvoja je duznost da ga zastitis od drugog i njega samog. Jos jednom tvrdim, majka (i za oca isto vazi ako je bio prisutan) je uber debil.

xxx

pre 7 godina

Ne znam stvarno kako neko moze da okrivljuje ljude koji su ubili ovu zivotinju. Jeste vi videli ovaj video. Vise je nego ocigledno da je dete bilo u velikoj opasnosti. Ne znam kako je ovo dete dospelo unutra ali majka je glavni krivac svakako.

poz

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.

sladoledsmesom

pre 7 godina

Gospodja majka je debil u najmanju ruku. Na takvim mestima tako malo dete se ne ispusta iz ruku a kamo li vidokruga! Preskocilo metalnu pa zivu ogradu... Debilcina prve klase.
Svoje dete sam pre neki dan vodio u zoo. Cik da je smeo da se odvoji od mene i da pridje samovoljno kavezu. Za ruku ili nosis. Roditelj si, tvoja je duznost da ga zastitis od drugog i njega samog. Jos jednom tvrdim, majka (i za oca isto vazi ako je bio prisutan) je uber debil.

poz

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.

zoran

pre 7 godina

"...Harambe bio sposoban da zdrobi kokosov orah jednom rukom.." (rece director zoo-vrta) - Sunce ti zarko...ja ga jedva zdrobim chekicem.

G force

pre 7 godina

Ne. Ne desava se bas da u gradu majmuni jure decu i drobe ih kao kokos. Desava se da mami dete upadne velikom majmunu u ruke.. U gradu! Ne u divljoj Africi! Mama, mama, Ne Desava Se! Niko i nista nije zasluzno za traumu deteta i smrt majmuna, osim Jedne Mame!

Aleksandar

pre 7 godina

Ono što se ne vidi na ovim sečenim-za-širok auditorijum snimcima je kad je Harambe počeo da agresivno vuče i baca dete po vodi - tad su i odlučili da ga upucaju jer bi dete tako vrlo brzo završilo karijeru, a čak su i tad morali da taktiziraju da slučajno gorila ne padne preko deteta i da ga ubije sirovim pritiskom.

Oni koji se pitaju da l' su mogli da ga uspavaju previše gledaju filmove - da se obori gorila od skoro 200 kilograma bi trebalo bar par minuta, nije to instantno kao u Holivudu. Za to vreme se ne zna šta bi sve uradio, verovatno bi postao još agresivniji a tako jakom gorili je potrebno da zamahne jedared i da ubije dete na licu mesta.

I, na koncu, naravno da je ljudski život važniji od životinjskog. I gorila bi pre ubila čoveka nego drugu gorilu, to je čista biologija. Najpametnija i najgracioznija gorila nikada neće imati ni jotu potencijala za poboljšanje života svih, pa i drugih gorila, koliko ima bilo koje ljudsko dete te je skroz deplasirano poređenje šta je tu važnije spasiti.

To naravno ne abolira kretene od roditelja (sa sve 'mommy loves you' ćurkom) niti organizatore zoo vrta (ovakva situacija bi trebalo da je nemoguća) zbog kojih je jedna retka životinja završila mrtva. Treba im suditi kao krivolovcima na strogo zaštićene vrste jer je ishod (ne)delovanja i jednih i drugih - zaštićena jedinka manje. A za ubuduće - zatvoriti zoo vrtove, ko hoće da gleda životinje ima internet.

zena-zmaj

pre 7 godina

imam troje, vodim ih u razne zoo-vrtove, takve nesrece se NE DESAVAJU. nije se okliznuo pa pao dok ga je drzala za ruku, to je nesreca koja se moze desiti, ovo nikako ne. to je za robiju, i zbog djeteta, i zbog gorile.

Komša

pre 7 godina

Rekao bih da su gorilu zapravo ubili oni koji su pravili galamu.
Jadnik je verovatno vukao dete kako bi ga sklonio od te galame,buke koju je shvatio kao opasnost.
Direktor vrta je u pravu - nisu smeli da dozvole da život deteta zavisi od prisebnosti životinje i izbezumljenih ljudi.

Bane

pre 7 godina

Idealno bi bilo da se koriste metkovi samo za uspavljivanje.
Međutim problem s takvim metkovima je što ne deluju odmah. Moralo bi da prođe bar 5 minuta dok se životinja ne uspava a pre toga bi mogla da povredi dete.
Što se tiče američkih zoo vrtova oni su stvarno predivni. Moji roditelji su bili tamo. Najlepši zoo vrt im je u gradu Albukerkiju, usred pustinje Novog Meksika. U tom vrtu i nema kaveza sa životinsjke strane već samo provalije koje životinje ne mogu da preskoče. Prostori su veliki pa se sve zveri osećaju slobodno. Posetiti beogradski zoo vrt gde su vukovi u metar sa metar, posle saznanja koliko im mesta daju u Americi je jako porazno.

Realista

pre 7 godina

"Mejnard navodi da je istraga pokazala da je dečak prvo preskočio ogradu visoku gotovo jedan meta, zatim prešao deo sa grmljem visokim 1,2 metra, a zatim pao 4,5 metara u plitak jarak."
a onda majka decaka izjavi da se nesrece desavaju!

Ovde nije u pitanju nesrecni slucaj nego neodgovornost roditelja koji nisu objasnili detetu ni gde ide ni kako treba da se ponasa u zoo vrtu. Preskakanje takvih ograda za cetvorogodisnje dete nije bio "nesrecni slucaj" vec namera, i to nije bio trenutak nepaznje roditelja vec nezainteresovanost sta njihova deca rade

Aleksandra

pre 7 godina

Kada vodiš dete u zooloski vrt najmanje što možeš da uradiš je da se pobrineš da ti dete ne upadne u kavez sa gorilom. Meni je ovo isto kao da ga je odvela na vrh Ajfelove kule, ispustila ga i rekla: "Nesreće se dešavaju". Majci treba oduzeti dete i za ovo treba da odgovara.

genije

pre 7 godina

Mala digresija:
Pre neki dan, u Beo-Zoo vrtu stojim sa 3-godisnjom cerkom pored kaveza sa gepardima (ne drzim je ali sam tik pored nje i ne skidam pogled iako sam joj objasnio 100 puta kako se tu ponasamo); pored nas prilaze 2 decacica od oko 3-4 godine SAMI (uhvatio sam dete za ruku dok sam pogledao ima li ko odrastao na 2-3m od nas - NEMA). U tom jedan od klinaca gura ruku kroz ogradu i dodiruje strujne zice. Dreka, vriska i roditelji pritrcavaju sa, za ovakve situacije, povece daljine...
Nista se nije strasno dogodilo ali nemar roditelja je ponekad nezamisliv...

General posle bitke

pre 7 godina

Sada zoološki vrt da tuži majku jer je njenom nepažnjom dete upalo u kavez i da plati odštetu za gorilu. Posle neka priča da se nesreće dešavaju.

Majmun

pre 7 godina

Pogledajte samo na 1:00 koliko je pametna ova životinja. Pažljivo ga uzima za odjeću (dakle, ne ruku ili nogu jer bi mu je polomila), pa ga onda obori na zemlju da dijete ne bi palo ili udarilo glavom kad ga povuče za sobom. A vuče ga sigurno jer je zaštitnički nastrojena i da nije bilo ove rulje gore sigurno bi se sve bolje završilo. Uz sve to kladim se da bi gorila mnogo bolje vodila računa o ovom djetetu nego njegova majka.

Moca

pre 7 godina

U redu, životinja je ubijena a klinac je živ i zdrav, što je najvažnije. Sada je ostalo još opaliti roditelje nekom drakonskom novčanom kaznom zbog zanemarivanja deteta.

Fulcrum

pre 7 godina

Dete od 4 godine se nije telepotovalo tamo vec mu je trebalo vremena do gorile, hvala Bogu da je zivo i zdravo i da je gorila ostala u cudu i kasnije stitilo dete, treba utvrditi sta je majka radila tad i sigurnosne mere u zoo vrtu. Za nesrecan slucaj su potrebna 2 nesrecna faktora. Gorila je platila cenu tudje nebrige i gluposti.

Pertinaks

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.
(poz, 31. maj 2016 09:39)

Druze koja prirodna stanista, toga uskoro nece biti. Gro tih nekih zivotinjskih vrsta se vestacki odrzava. Mi smo odavno nekim vrstama zapecatili sudbinu.

mirko

pre 7 godina

Naravno da se nesreće dešavaju, ali kako da ti dete upadne u "jamu" punu vode sa ogromnom gorilom u njoj. TO SE NE DEŠAVA TAKO ČESTO!

nije nego

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.

xxx

pre 7 godina

Ne znam stvarno kako neko moze da okrivljuje ljude koji su ubili ovu zivotinju. Jeste vi videli ovaj video. Vise je nego ocigledno da je dete bilo u velikoj opasnosti. Ne znam kako je ovo dete dospelo unutra ali majka je glavni krivac svakako.

Milez

pre 7 godina

Da, dešava se da dete pored majke uđe u kavez sa gorilama baš često. Kako bih ih opleo kaznom da im uši zone do kraja života. Humanitaran rad sa ugroženim životinjama i to u Africi, volonterski.

svaki dan

pre 7 godina

ljudi ima 8 miljardi i ubijaju se svaki dan na hiljade, gorila ima samo 800 i ne ubijaju se između sebe, ubijaju ih ljudi. roditeljima koji ne umeju da čuvaju dete, ono se oduzima a šteta za zoo se plaća pa makar godinama radili samo za to.

xxx

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.
(poz, 31. maj 2016 09:39)

Zivotinje najvise i izumiru u prirodnim stanistima, zbog krcenja suma, klimatskih promena itd. U zoloskim vrtovima su se mnoge vrste razmnozile i opstale, sto u prirodi ne bi uspele. Ako je nesto potrebno onda je to da se covek vrati prirodi.

Bane

pre 7 godina

Samo da dodam, za ove koji misle da sve zoo vrtove treba zatvoriti.
Mnoge životinjske vrste su toliko ugrožene da je jedino zoo vrt garant da će ta vrsta opstati. Primeri su pande kojih ne znam da l ima u prirodi i preko 100 komada. Velika je urbanizacija trenutno i u Africi i u Južnoj Americi i životinjama se oduzima prostor pa ih je sve manje. Da li ste znali da je ukupan broj vukova u Srbiji rocenjen na samo 80-90?
Zato zoo vrtovi treba da postoje, samo sa humanijim uslovima. Kad životinja ima veliki prostor, hranu i svu negu, da može da se kreće gde želi, onda zoo vrt nije problem.

sb

pre 7 godina

Majku treba osuditi na 5 godina drustveno korisnog rada (volonterski, puno radno vreme) u zoo vrtu. Da malo nauci o zivotinjama, pre svega koje mogu biti opasne po decu.

Ненад

pre 7 godina

Госпођо, ваше дете није пало са бицикла, није доживело неку незгоду које се чешће дешавају у животу па да кажете "дешава се", већ је упало у кавез у ком се налази заштићена врста животиња, и то преко ограде високе три метра, еј!! Због ваше очигледне немарности дете вам је могло погинути и убијен је представник животињске врсте којих је јако мало остало на планети! И вама је одговор "дешава се"?!

Aleksandar

pre 7 godina

Kad životinja ima veliki prostor, hranu i svu negu, da može da se kreće gde želi, onda zoo vrt nije problem.
(Bane, 31. maj 2016 10:17)

To se onda ne zove zoo vrt već prirodni rezervat i ljudima je najčešće zabranjen pristup, a ako i nije nema se mnogo šta za videti jer rezervati nisu organizovani kao izlozi u radnjama. Rezervati su nam praktično moralna obaveza jer smo tim životinjama oduzeli prirodna staništa.

Nasuprot tome, zoo vrtovi se prave da bi ljudi mogli što lakše da vide životinje a ne da bi životinjama tu bilo dobro i da ne bi bile ugrožene. Baš zato i postoji mogućnost da se 'upadne u kavez' jer ako propisno zaštitiš životinju od posetilaca oni neće ni moći da je vide pa se onda gubi sva svrha postojanja zoo vrta.

Niko nije protiv prirodnih rezervata već protiv ovakve zloupotrebe životinja za ljudski plezir. Ljudi, ako hoće, mogu da vide koju god hoće životinju na internetu, ima čak i kamera koje uživo snimaju razna prirodna staništa i rezervate, tako da je zoo vrt apsolutno nepotreban.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

@Poz, da li mislis da bi zivotinje iz divljine tek tako prihvatile zivotinje iz "zarobljenistva". Seti se samo onog mladunceta bivola od pre koju nedelju koje je krdo odbacilo zato sto su ga turisti strpali u kombi misleci da mu je hladno. I to je trajalo pola sata, a ove zivotinje zive u zoo vrtovima po nekoliko godina. Drugacija su pravila kod zivotinja nego kod ljudi, iako smo mi vece zivotinje.

only fools and horses

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

I ja sam se zapitao zašto ne koriste neku vrstu tizera, bilo bi mnogo bezbednije i humanije. Puška može samo da rani životinju, na primer da se u trenutku kad pucaju pomeri za par santimetara. Tek bi tad postao agresivan i nepredvidljiv. A sa elektro pištoljem/puškom to ne bi moglo. Dovoljno je samo da ga pogode bilo gde.
I video sam kako ga vuče kroz vodu. Iako izgleda, to svakako nije čin agresije, već ga je očigledno na svoj način nosio, da bi ga izvukao iz vode. Ali pitanje je da li bi se udaljio i dozvolio spasiocima da uzmu dete. A i ona idiotska buka ga je očigledno prilično uznemirila.
Sve u svemu, žao mi je gorile. Eto ginu deca svaki dan negde u svetu, umiru od gladi, bolesti, nesreća. I uvek je to jedna mala tragedija (velika za njih, mala za neki svetski nivo). Ali meni je žao i gorile.

Rzbrzotrz

pre 7 godina

Tip je ladno izjavio da je Zoo vrt bezbedan. Ako je ovo uradio četvorogodišnjak prosto je čudo kako se to i ranije nije dešavalo. Zvog takvih bezbedonosnih mera je jadna životinja ubijena a majka...samo nek je zdravo i puno sreće želim deci koju ona pazi!

zauvek.

pre 7 godina

Majka da plati stetu Zoo vrtu zbog ubistva gorile. Ona nije dovoljno pazila na svoje dete. Inace da gorila nije ubijen deciji zivot bi bio na kocki.

ius

pre 7 godina

Ok, razumem zašto je gorila ubijena, i zašto je tako bilo. Ali, to je posledica, a ovde je mnogo važniji uzrok - a to je nemar roditelja. To nije bila i ne može biti situacija "okrenula se na trenutak", "zvonio joj telefon" i slično. Majka je povela dete u zoološki vrt, a ne u park ili na livadu da se igra loptom. Pritom, detetu je trebalo više od par trenutaka da preskoči ogradu visoku metar, i grmlje visoko 1,2 metra... To se ne dešava tek tako. Naravno da roditelji ne mogu držati na oku decu svakog trenutka, ali, ponavljam, ovo je zoološki vrt, ne park. Drži dete za ruku i vodi računa!

nex

pre 7 godina

Jel ovu "majku" nije sramota da laze? Koji,bre,trenutak ga ispustila iz vid!? Nije dete spajdermen,pa u sekundi,hop,i preko. Njemu je trebalo podosta vremene da sve preskoci i upadne. Ko zna gde je bila,zamlata?! Sedela i blejala mobilnim negde.
A zooloske def treba zatvoriti. Pa zamislite koliko bi se popravilo brojno stanje zivotinja u prirodnim stanistima kad bi ih sve pustili?
Jeste da bi se tesko privikli i da bi ih "starosedeoci" odbacivali,ali i za ti bi postojalo resenje.
Ja sam jednom bio u zoo vrtu i reko sam nikad vise. Meni je tamo zao jadnih zivotinja.

asteroid

pre 7 godina

Majci treba oduzeti dete i za ovo treba da odgovara.
(Aleksandra, 31. maj 2016 10:07)

jesi se zapitala sta bi bilo sa tim detetom u takvoj situaciji? bilo bi u domu za nezbrinutu decu ili u najboljem slucaju u hraniteljskoj porodici kod nepoznatih ljudi, a to bi verovatno po tebi mnogo dobro uticalo na njegov dalji razvoj. ljudi ne znate o cemu pricate

Arya Stark

pre 7 godina

Nije čak ni toliki problem zašto je gorila ubijena, mislim jeste, ne treba ubijati životinje, ali do toga nije uopšte smelo da dođe. Slažem se da je dete bilo u opasnosti, to se ne vidi najbolje na snimku, ali jedini razlog zašto gorila nije povredila dete u prvom momentu je ta neka početna konfuzija, dok shvati o čemu se radi. To je mužjak gorile sa sivim leđima, što znači da je dominantan mužjak, brani svoju teritoriju i to rade jako agresivno (u stanju su čak da ubiju mladunče gorile ako nije njihovo), bez sumnje bi povredio dete u nekom momentu. Da je ženka bila u pitanju, to bi bila potpuno drugačija priča. Veći problem je majka tog deteta. Kapiram da se nesreće dešavaju, ali ovo nije nesreća. Da bi dete od četiri godine preskočilo tolike zidove potrebno je malo vremena (ili malo više). Kad vodiš tako malo dete negde, uhvatiš ga za ruku i ne puštaš ga da luta unaokolo.

absolutezero

pre 7 godina

Je l' se ovde komentatori za*ebavaju kad stavljaju gorilu ispred deteta?!?! Jedina moguca i ispravna odluka je donesena. Lupajte minuse ali to je tako. Pa i da je bilo deset gorila. Za ukidanje ZOO vrtova se u potpunosti slazem da me ne biste pogresno razumeli.

xx

pre 7 godina

Ako ga ne ispusta iz vida,sto nije I ona preskocila ogradu , pa nije to visoko.Samo prekoraci.Dve ograde je preskocio dok nije upao u kanal.A I u kanalu se nije nasla mama nego
dete.Nije zoo prodavnica igracaka,nije ova gorila plisana. Nemar!
U divljini je druga stvar , ne bi preziveo niko.Sva sreca pa detetu nije nista , jer je gorila bila nahranjena I pitoma.Po ovome nije kriv niko , ali ubise gorilu.

Everton da Silva Oliveira

pre 7 godina

Kako kaže jedan lik sa naslovnice,s one strane zakona, gorila je morao biti ubiven, ipak je dete u pitanju.Koji normalan čovek bi žrtvovao dete zarad životinje.
(Mikele, 31. maj 2016 12:50)

Pa i gorila je nečije dete!

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Moralo je ovako, gledao sam snimak jezivo je. Kakvo zastitnicko ponasanje, necemo valjda da analiziramo psihologiju jedne gorile..... vukao ga je kroz onaj kanal i svakog momenta mogao je da napravi pokret koji bi ubio decaka. Ima ovde svacije odgovornosti, ali i zoloski vrt mora da se zapita kakve su to ograde koje mogu da preskoce deca od 4 godine.

drasko

pre 7 godina

@(Progorila,

Bojim se da neznate americke zakone.Postoji mogucnost da upravo majka tuzi Zoo vrt i dobije veliku odstetu, uz pomoc dobrih advokata.Nazalost zivot je takav.

Srdjan

pre 7 godina

Prema opisu dogadjaja majka nije na trenutak ispustila dijete iz vida (svima se moze desiti) nego malo duze jer je dijete prvo preskocilo ogradu, pa to zbunje pa tek onda palo dole. Koliko god surovo bilo, gorila se zastitnicki postavio i tesko da bi mu mogli prici da uzmu dijete cak iako ga on ne bi povrijedio. A mopzda bi ga povrijedio slucajno. Milion opcija ali u tim trenucima se morala odluka brzo donijeti i smatram da je ispravna. Zao mi je gorile i zbog toga smatram da zooloske vrtove treba zabraniti.

+41

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

Tizer, a voda do kolena ?
Alo logiko...

Danijel

pre 7 godina

Bilo kako bilo, ovo je sigurno jedino resenje koje je postojalo. Sve ostalo je nerealno, ali kada vidim komentare, tipa, zao mi je gorile ili minuse na kometare ljudi koji podrzavju ovo spasavanje, izvlacim zakljucak da ti ljudi ili nemaju dete ili imaju neki ozbiljan problem. Halo ljudi, u pitanju je dete od 4 godine, na stranu sad kako je on upao tu, to nije bitno ili se ljudi rukovode ovako, aha mama, vi ste nikakav roditelj ne pazite dete, e sada neka ga gorila ubije. Dajte molim vas, spasavao bih to dete, taman kada bih morao pobiti pola zoo vrta. A napominjem, ljubitelj sam zivotinja i sam cesto boravim u prirodi i idem u zoo, ali ovde nema dileme, dete od 4 god. ili divlja zivotinja?

YIFY

pre 7 godina

Inace majka "brizna" nije ni bila tu. Dosla je tek poslije nekoliko minuta kad se digla frka u zoloskom vrtu i onda ukapirala da je u pitanju njeno dijete.

Vijest nije u cjelosti prenesena.

zika

pre 7 godina

Problem je sto zoo vrtovi uopste postoje a ako vec moraju, treba raditi sa zivotinjama, kako to da radnici ne mogu prici gorili a da se ona ne uznemiri, kako to da gorila nema poverenja u te radnike? Zato sto ne zeli da bude tamo.

Odgovorni tata

pre 7 godina

Podrška za majku, njoj je najteže bilo i tada i sada. I ja sam jednom svog sina izgubio na pijaci, sekund je u pitanju. Ja skrenuo levo, a on pored mene ode desno i dok se ja okrenuh, a njega nema. Manji je bio od tezge i iako je bio na 2 metra od mene nisam ga video. Krenuh ja nazad, pa desno umesto levo, pa pitam prodavca da li je video jednog mališu, a on slaže ramenima. I ja onda trk nazad opet, pa sada levo i vidim ga plače na 50 metara od mene, ušao u deo gde se prodaju mlečni proizvodi i grle ga prodavačice i teše. Eto...

aleksis

pre 7 godina

za mene je ljudski zivot vazniji od zivotinje. tacka. koja god situacija bila. cak i da je odrastao covek usetao u kavez pod na primer dejstvom nekih lekova i slicno,a kamoli u slucaju deteta. direktor je lepo objasnio,nikada ne znate kako ce zivotinja da odreaguje u nekoj situaciji. a majka jeste trebalo vise da pazi na dete,sam pad je mogao da ga povredi potpuno nevezano za gorilu,ali ona nije kriva za smrt gorile.

А.

pre 7 godina

Nazalost, ubistvo gorile je bilo jedino razumno resenje koje je nosilo najmanji rizik. Uspavljivanje, tizeri i sve druge opcije koje se pominju nose veliki rizik jer je dovoljan i mali trzaj gorile da ubije dete, a nisam siguran da bi bilo ko od nas bio spreman na to. Naravno da mi je zao te prelepe zivotinje ali to je ipak zivotinja i to divlja i koliko god mi gledali i tumacili snimak jasno je da je nemoguce predvideti kako ce se ponasati iako na snimku deluje kao da stiti dete. Roditelji cuvajte vasu decu!

Miloš

pre 7 godina

O čemu neki ljudi pričaju? Majka da nadoknadi štetu zoo vrtu zbog ubistva gorile.
Majka može da tuži zoo vrt zbog toga što je uopšte bilo moguće da dete od 4 godine upadne kod gorile.
Da je ograda bila dovoljno visoka, ništa se ne bi desilo. Harembe bi bio živ, a dečak bi ostao bez trauma.

Veljo

pre 7 godina

Ovde je reč o roditelju. U svetu kakvom živimo NEKOLIKO SEKUNDI GUBLJENJA KONCENTRACIJE SVIMA MOŽE DA SE DESI! Bio sam nestašan kao dete i često sam dolazio u opasne situacije. Mama jedino da me drzala vezanog za krevet tokom citavog odrastanja da mi se nista ne desi. Sada sam ja roditelj i shvatam sve brige kroz koje su prolazili moji mama i tata. Dovoljno da joj je zazvonio telefon i da ga trazi u pretpostavljam punoj torbi spremljenih stvari za sinčića ocekujuci poziv od starijeg deteta ili supruga ili svoje firme koja bi joj dala otkaz ako se ne javi, lupam. Ne osudjujte tako lako, nesrece se desavaju. Jedino sto mogu sada roditelji da urade je ako su u mogucnosti da doniraju nabavku nove zivotinje ili tako nesto. P.S. Volim sve zivotinje i jako mi je zao gorile.

Ujka Baja

pre 7 godina

Ova prica me podseca na sudbinu King Konga. Tužna je, a zbog postojanja video snimka je izazvala ovoliku polemiku i komentare. Međutim, ipak se radi samo o životinji. A šta je sa stotinama hiljada ljudi pobijenih ljudi i dece iz Sirije, žrtvama ID, otetim i pogubljenim nigerijskim devojčicama od strane Boko Harama, utopljenim migrantima? Verovatno da je neko i od njih imao ovaj tužni Harambe pogled, ali nam je njihova smrt postala nešto normalno jer smo se u međuvremenu na to navikli.

Mikele

pre 7 godina

Kako kaže jedan lik sa naslovnice,s one strane zakona, gorila je morao biti ubiven, ipak je dete u pitanju.Koji normalan čovek bi žrtvovao dete zarad životinje.

Mare

pre 7 godina

Nisam pogledao snimak i nisam strucnjak za gorile. Ali dete od cetiri godine, ako ga ne drzis za ruku sve vreme, nestace u trenutku. Ako je u guzvi, makar i nevelikoj, nestace i neces moci da ga vidis. Niti znas na koju stranu je nestalo, niti ga vidis jer je duplo nize od ostalih posetilaca. Odvratna situacija koju sam jednom iskusio (doduse u trznom centru, ne u zooloskom vrtu). Pod takvim okolnostima dete ima sve vreme sveta da preskace ograde, narocito ako se vec dizalo na ruke da bi videlo gorilu (ograda je jedva niza od jednog cetvorogodisnjaka).

Neriljano

pre 7 godina

Voleo bih da komentarisu oni koji imaju decu.
Da, sasvim moguce da bi gorila postedeo dete, da je bila ženka, ona ne bi. Ali "možda".
Šteta što je morao biti ubijen, ali to je jedbostavno.

poz

pre 7 godina

mnogi od vas pravdaju postojanje zoo vrtova ali ono ne postoji, to je tamnicenje divljih zivotinja radi zabave čoveka.
Treba uložiti napore u obnovu staništa onim životinjama koje su bez njega ostale ljudskom greskom.Treba osnovati rezervate za prihvat životinja iz zoo vrtova, jedna Afrika bi mogla živeti samo od safari turizma ako joj se vrati ono što joj "bogom dano".Zirafi jeste mesto u Africi. Svet bi drugačije izgledao kada bi smo ga mi ljudi drugacije gledali.Važno je da čovek razume da je njegova budućnost u tome da se prilagodi "kreaciji" jer samo tako će umeti videti sve njene tajne.

Pantagruel

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)
И ја сам у први мах помислио исто, али онда сам схватио да су горила и дете све време стајали у води (вештачком језерцету за мајмуне у које је дете пало). Вода је проводник струје. Због тога није била могућа употреба тејзера, пошто би струјни удар од неколико хиљада волти захватио и дете, а не само горилу.

Pero

pre 7 godina

Izgleda da su neke gorile bolji roditeljiod nekih ljudi.... Ako ostavis dete samo u autu (u americi) ides u zatvor, trebalo bi da je kazna ista ako dozvolis da ti dete upadne u kavez sa gorilama

poz

pre 7 godina

@xxx

kažeš da životinje umiru u prirodnim stanistima i da u zoo vrtovima se mogu razmnozavati, smatraš da je to opravdanje za tamnicenje divljih životinja.
a da se smanji seča šuma?
pešaci ginu na pešačkim prelazima jel to znači da pešaci trebaju ostati kući ili da se potrazi rešenje u smanjenju brzine onih koji vozi?

Za mene je zatvaranje svih zoo vrtova u svetu spas ne samo životinja već i čoveka-"smanjenje brzine"

M

pre 7 godina

Nisu se izjasnili stručnjaci za ponašanje gorila (na primer, neki Jackson Galaxy ili Cezar Milan za gorile) o tome kako je u ovoj situaciji trebalo postupiti.

NoName

pre 7 godina

@+41

Tejzer radi po principu struje koja prolazi izmedju dve strelice. Tako da osoba koja drzi drugu osobu na zivo, nece osetiti nista ili nesto jedva primetno.
Molim vas da smanjite uticaj filmova na mozak.
Postoje tejzeri koji su specificno napravljeni za zivotinje koje imaju krzno i deblju kozu (npr. medved), tako da regularni tejzer ne bi ista uradio gorili.

Aleksandar

pre 7 godina

(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

Taser nije realna opcija jer se mora prići na min. 10 metara od životinje što bi je svakako uznemirilo. Pritom taser nije 100% pouzdan, efektivnost istog zavisi od toga gde pogodi 'žrtvu' i kockati se sa time da li će ili neće upaliti jednostavno nije opcija. Zbog toga i policija koristi taser samo kada je meta pojedinačna i nema nikoga u njenom bliskom krugu dok drugi policajac metu drži na nišanu ako taser ne da očekivan rezultat.

zao mi je zao

pre 7 godina

(А., 31. maj 2016 11:37) Nista lose, ali ja sam gledala snimak sa portala i isto to pomislila, onda sam otisla na yt i videla kako gorila samo tako vuce i bacaka dete, brzinom svetlosti ga je prevukao sa jednog dela na drugi deo bazena,a tamo sta se desavalo vec, na snimku nije moglo da se vidi.Uglavnom, ovde prikazan snimak je bio secen.

Washington

pre 7 godina

Da se razumemo, roditelj je definitivno napravio gresku. Ali ipak ljudi, kako je moguce da dete od 3 godine zavrsi u kavezu pored gorile? Znaci tu je ipak zoloski vrt glavni krivac. U to me ne moze ubedit niko.

Druga stvar, svakom nam se desilo da nam nesto odvrati paznju i da na svoje dete ne pogledamo 2 sekunde i ono nestane. To se verovatno i ovde desilo samo sto je ishod bio jako opasan.

Iskreno volio bi da znam kako je to dete dospelo do gorile. Prevelika hajka se digla na majku ovog deteta a mislim da to ipak nije u redu.

МИГГ - живот без смисла

pre 7 godina

Ограничавам се само на једно питање које нико није покренуо.
Водимо ли довољно рачуна о томе да све што у животу радимо мора имати неког благовременог смисла? Каквог смисла има, чак и да оправдавамо постојање зоолошких вртова, водити у њега дете од три - четири године? У том узрасту то може бити само из разлога нашег иживљавања или неспособности да детету приуштимо оно што његовом узрасту тренутно највише треба.

Stefan

pre 7 godina

Ljudski zivot nije vredniji od zivota gorile, pa makar bio i deciji. Populacija stanovnistva je danas 6 miljardi jedinki dok je populacija (preostalih) gorila oko 1000 jedinki na slobodi. Sta daje zapravo ljudima da pomisle da su vredniji od gorile? Kakva nepravda! Zatvoriti zivotinju i onda je ubiti sa pristojne distance zbog toga sto je opasna za coveka koji je na kraju i taj ogradjen mali prostor uzurpirao.

Logo

pre 7 godina

Shvatam da majka nije bila blizu deteta dok se penjalo na zicu, ali kako to da niko drugi nije bio u blizini ? Culi smo dreku kada je dete vec upalo, gde su blenuli svi ti ljudi do tada ?

Toni

pre 7 godina

R I P Harambe. I svi miljoni bizona koji su potamanjeni da indijanci nemaju mesa i krzna. Gorile su pazljive zivotinje i ovo dete je bilo sigurno. Da je suprotno ubio bi ga haramba odmah.

Dona

pre 7 godina

Dešava se da dete upadne u šahtu,u baru, u reku ili bazen...Ali u stenovitu jamu koja je još i 'obezbeđena'sa dve prepreke(ograde od po metar i više)...!?
Još i to da je istraga pokazala ...Kako??Na osnovu tragova,možda?Ili izjava očevidaca..?Daleko smo mi od istine,koja je uvek u rukama onih koji mogu da se brane.Mrtav Harambe to ne može jer ga niko ništa nije pitao ni dok je bio živ.

asteroid

pre 7 godina

Majci treba oduzeti dete i za ovo treba da odgovara.
(Aleksandra, 31. maj 2016 10:07)

jesi se zapitala sta bi bilo sa tim detetom u takvoj situaciji? bilo bi u domu za nezbrinutu decu ili u najboljem slucaju u hraniteljskoj porodici kod nepoznatih ljudi, a to bi verovatno po tebi mnogo dobro uticalo na njegov dalji razvoj. ljudi ne znate o cemu pricate

Odgovorni tata

pre 7 godina

Podrška za majku, njoj je najteže bilo i tada i sada. I ja sam jednom svog sina izgubio na pijaci, sekund je u pitanju. Ja skrenuo levo, a on pored mene ode desno i dok se ja okrenuh, a njega nema. Manji je bio od tezge i iako je bio na 2 metra od mene nisam ga video. Krenuh ja nazad, pa desno umesto levo, pa pitam prodavca da li je video jednog mališu, a on slaže ramenima. I ja onda trk nazad opet, pa sada levo i vidim ga plače na 50 metara od mene, ušao u deo gde se prodaju mlečni proizvodi i grle ga prodavačice i teše. Eto...

aleksis

pre 7 godina

za mene je ljudski zivot vazniji od zivotinje. tacka. koja god situacija bila. cak i da je odrastao covek usetao u kavez pod na primer dejstvom nekih lekova i slicno,a kamoli u slucaju deteta. direktor je lepo objasnio,nikada ne znate kako ce zivotinja da odreaguje u nekoj situaciji. a majka jeste trebalo vise da pazi na dete,sam pad je mogao da ga povredi potpuno nevezano za gorilu,ali ona nije kriva za smrt gorile.

poz

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.

xxx

pre 7 godina

Ne znam stvarno kako neko moze da okrivljuje ljude koji su ubili ovu zivotinju. Jeste vi videli ovaj video. Vise je nego ocigledno da je dete bilo u velikoj opasnosti. Ne znam kako je ovo dete dospelo unutra ali majka je glavni krivac svakako.

Ujka Baja

pre 7 godina

Ova prica me podseca na sudbinu King Konga. Tužna je, a zbog postojanja video snimka je izazvala ovoliku polemiku i komentare. Međutim, ipak se radi samo o životinji. A šta je sa stotinama hiljada ljudi pobijenih ljudi i dece iz Sirije, žrtvama ID, otetim i pogubljenim nigerijskim devojčicama od strane Boko Harama, utopljenim migrantima? Verovatno da je neko i od njih imao ovaj tužni Harambe pogled, ali nam je njihova smrt postala nešto normalno jer smo se u međuvremenu na to navikli.

Miloš

pre 7 godina

O čemu neki ljudi pričaju? Majka da nadoknadi štetu zoo vrtu zbog ubistva gorile.
Majka može da tuži zoo vrt zbog toga što je uopšte bilo moguće da dete od 4 godine upadne kod gorile.
Da je ograda bila dovoljno visoka, ništa se ne bi desilo. Harembe bi bio živ, a dečak bi ostao bez trauma.

Washington

pre 7 godina

Da se razumemo, roditelj je definitivno napravio gresku. Ali ipak ljudi, kako je moguce da dete od 3 godine zavrsi u kavezu pored gorile? Znaci tu je ipak zoloski vrt glavni krivac. U to me ne moze ubedit niko.

Druga stvar, svakom nam se desilo da nam nesto odvrati paznju i da na svoje dete ne pogledamo 2 sekunde i ono nestane. To se verovatno i ovde desilo samo sto je ishod bio jako opasan.

Iskreno volio bi da znam kako je to dete dospelo do gorile. Prevelika hajka se digla na majku ovog deteta a mislim da to ipak nije u redu.

Neriljano

pre 7 godina

Voleo bih da komentarisu oni koji imaju decu.
Da, sasvim moguce da bi gorila postedeo dete, da je bila ženka, ona ne bi. Ali "možda".
Šteta što je morao biti ubijen, ali to je jedbostavno.

Veljo

pre 7 godina

Ovde je reč o roditelju. U svetu kakvom živimo NEKOLIKO SEKUNDI GUBLJENJA KONCENTRACIJE SVIMA MOŽE DA SE DESI! Bio sam nestašan kao dete i često sam dolazio u opasne situacije. Mama jedino da me drzala vezanog za krevet tokom citavog odrastanja da mi se nista ne desi. Sada sam ja roditelj i shvatam sve brige kroz koje su prolazili moji mama i tata. Dovoljno da joj je zazvonio telefon i da ga trazi u pretpostavljam punoj torbi spremljenih stvari za sinčića ocekujuci poziv od starijeg deteta ili supruga ili svoje firme koja bi joj dala otkaz ako se ne javi, lupam. Ne osudjujte tako lako, nesrece se desavaju. Jedino sto mogu sada roditelji da urade je ako su u mogucnosti da doniraju nabavku nove zivotinje ili tako nesto. P.S. Volim sve zivotinje i jako mi je zao gorile.

absolutezero

pre 7 godina

Je l' se ovde komentatori za*ebavaju kad stavljaju gorilu ispred deteta?!?! Jedina moguca i ispravna odluka je donesena. Lupajte minuse ali to je tako. Pa i da je bilo deset gorila. Za ukidanje ZOO vrtova se u potpunosti slazem da me ne biste pogresno razumeli.

Danijel

pre 7 godina

Bilo kako bilo, ovo je sigurno jedino resenje koje je postojalo. Sve ostalo je nerealno, ali kada vidim komentare, tipa, zao mi je gorile ili minuse na kometare ljudi koji podrzavju ovo spasavanje, izvlacim zakljucak da ti ljudi ili nemaju dete ili imaju neki ozbiljan problem. Halo ljudi, u pitanju je dete od 4 godine, na stranu sad kako je on upao tu, to nije bitno ili se ljudi rukovode ovako, aha mama, vi ste nikakav roditelj ne pazite dete, e sada neka ga gorila ubije. Dajte molim vas, spasavao bih to dete, taman kada bih morao pobiti pola zoo vrta. A napominjem, ljubitelj sam zivotinja i sam cesto boravim u prirodi i idem u zoo, ali ovde nema dileme, dete od 4 god. ili divlja zivotinja?

Aleksandar

pre 7 godina

Ono što se ne vidi na ovim sečenim-za-širok auditorijum snimcima je kad je Harambe počeo da agresivno vuče i baca dete po vodi - tad su i odlučili da ga upucaju jer bi dete tako vrlo brzo završilo karijeru, a čak su i tad morali da taktiziraju da slučajno gorila ne padne preko deteta i da ga ubije sirovim pritiskom.

Oni koji se pitaju da l' su mogli da ga uspavaju previše gledaju filmove - da se obori gorila od skoro 200 kilograma bi trebalo bar par minuta, nije to instantno kao u Holivudu. Za to vreme se ne zna šta bi sve uradio, verovatno bi postao još agresivniji a tako jakom gorili je potrebno da zamahne jedared i da ubije dete na licu mesta.

I, na koncu, naravno da je ljudski život važniji od životinjskog. I gorila bi pre ubila čoveka nego drugu gorilu, to je čista biologija. Najpametnija i najgracioznija gorila nikada neće imati ni jotu potencijala za poboljšanje života svih, pa i drugih gorila, koliko ima bilo koje ljudsko dete te je skroz deplasirano poređenje šta je tu važnije spasiti.

To naravno ne abolira kretene od roditelja (sa sve 'mommy loves you' ćurkom) niti organizatore zoo vrta (ovakva situacija bi trebalo da je nemoguća) zbog kojih je jedna retka životinja završila mrtva. Treba im suditi kao krivolovcima na strogo zaštićene vrste jer je ishod (ne)delovanja i jednih i drugih - zaštićena jedinka manje. A za ubuduće - zatvoriti zoo vrtove, ko hoće da gleda životinje ima internet.

Everton da Silva Oliveira

pre 7 godina

Kako kaže jedan lik sa naslovnice,s one strane zakona, gorila je morao biti ubiven, ipak je dete u pitanju.Koji normalan čovek bi žrtvovao dete zarad životinje.
(Mikele, 31. maj 2016 12:50)

Pa i gorila je nečije dete!

Mikele

pre 7 godina

Kako kaže jedan lik sa naslovnice,s one strane zakona, gorila je morao biti ubiven, ipak je dete u pitanju.Koji normalan čovek bi žrtvovao dete zarad životinje.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Moralo je ovako, gledao sam snimak jezivo je. Kakvo zastitnicko ponasanje, necemo valjda da analiziramo psihologiju jedne gorile..... vukao ga je kroz onaj kanal i svakog momenta mogao je da napravi pokret koji bi ubio decaka. Ima ovde svacije odgovornosti, ali i zoloski vrt mora da se zapita kakve su to ograde koje mogu da preskoce deca od 4 godine.

sladoledsmesom

pre 7 godina

Gospodja majka je debil u najmanju ruku. Na takvim mestima tako malo dete se ne ispusta iz ruku a kamo li vidokruga! Preskocilo metalnu pa zivu ogradu... Debilcina prve klase.
Svoje dete sam pre neki dan vodio u zoo. Cik da je smeo da se odvoji od mene i da pridje samovoljno kavezu. Za ruku ili nosis. Roditelj si, tvoja je duznost da ga zastitis od drugog i njega samog. Jos jednom tvrdim, majka (i za oca isto vazi ako je bio prisutan) je uber debil.

nije nego

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.

А.

pre 7 godina

Nazalost, ubistvo gorile je bilo jedino razumno resenje koje je nosilo najmanji rizik. Uspavljivanje, tizeri i sve druge opcije koje se pominju nose veliki rizik jer je dovoljan i mali trzaj gorile da ubije dete, a nisam siguran da bi bilo ko od nas bio spreman na to. Naravno da mi je zao te prelepe zivotinje ali to je ipak zivotinja i to divlja i koliko god mi gledali i tumacili snimak jasno je da je nemoguce predvideti kako ce se ponasati iako na snimku deluje kao da stiti dete. Roditelji cuvajte vasu decu!

Moca

pre 7 godina

U redu, životinja je ubijena a klinac je živ i zdrav, što je najvažnije. Sada je ostalo još opaliti roditelje nekom drakonskom novčanom kaznom zbog zanemarivanja deteta.

Aleksandra

pre 7 godina

Kada vodiš dete u zooloski vrt najmanje što možeš da uradiš je da se pobrineš da ti dete ne upadne u kavez sa gorilom. Meni je ovo isto kao da ga je odvela na vrh Ajfelove kule, ispustila ga i rekla: "Nesreće se dešavaju". Majci treba oduzeti dete i za ovo treba da odgovara.

svaki dan

pre 7 godina

ljudi ima 8 miljardi i ubijaju se svaki dan na hiljade, gorila ima samo 800 i ne ubijaju se između sebe, ubijaju ih ljudi. roditeljima koji ne umeju da čuvaju dete, ono se oduzima a šteta za zoo se plaća pa makar godinama radili samo za to.

General posle bitke

pre 7 godina

Sada zoološki vrt da tuži majku jer je njenom nepažnjom dete upalo u kavez i da plati odštetu za gorilu. Posle neka priča da se nesreće dešavaju.

G force

pre 7 godina

Ne. Ne desava se bas da u gradu majmuni jure decu i drobe ih kao kokos. Desava se da mami dete upadne velikom majmunu u ruke.. U gradu! Ne u divljoj Africi! Mama, mama, Ne Desava Se! Niko i nista nije zasluzno za traumu deteta i smrt majmuna, osim Jedne Mame!

Bane

pre 7 godina

Samo da dodam, za ove koji misle da sve zoo vrtove treba zatvoriti.
Mnoge životinjske vrste su toliko ugrožene da je jedino zoo vrt garant da će ta vrsta opstati. Primeri su pande kojih ne znam da l ima u prirodi i preko 100 komada. Velika je urbanizacija trenutno i u Africi i u Južnoj Americi i životinjama se oduzima prostor pa ih je sve manje. Da li ste znali da je ukupan broj vukova u Srbiji rocenjen na samo 80-90?
Zato zoo vrtovi treba da postoje, samo sa humanijim uslovima. Kad životinja ima veliki prostor, hranu i svu negu, da može da se kreće gde želi, onda zoo vrt nije problem.

Aleksandar

pre 7 godina

Kad životinja ima veliki prostor, hranu i svu negu, da može da se kreće gde želi, onda zoo vrt nije problem.
(Bane, 31. maj 2016 10:17)

To se onda ne zove zoo vrt već prirodni rezervat i ljudima je najčešće zabranjen pristup, a ako i nije nema se mnogo šta za videti jer rezervati nisu organizovani kao izlozi u radnjama. Rezervati su nam praktično moralna obaveza jer smo tim životinjama oduzeli prirodna staništa.

Nasuprot tome, zoo vrtovi se prave da bi ljudi mogli što lakše da vide životinje a ne da bi životinjama tu bilo dobro i da ne bi bile ugrožene. Baš zato i postoji mogućnost da se 'upadne u kavez' jer ako propisno zaštitiš životinju od posetilaca oni neće ni moći da je vide pa se onda gubi sva svrha postojanja zoo vrta.

Niko nije protiv prirodnih rezervata već protiv ovakve zloupotrebe životinja za ljudski plezir. Ljudi, ako hoće, mogu da vide koju god hoće životinju na internetu, ima čak i kamera koje uživo snimaju razna prirodna staništa i rezervate, tako da je zoo vrt apsolutno nepotreban.

Majmun

pre 7 godina

Pogledajte samo na 1:00 koliko je pametna ova životinja. Pažljivo ga uzima za odjeću (dakle, ne ruku ili nogu jer bi mu je polomila), pa ga onda obori na zemlju da dijete ne bi palo ili udarilo glavom kad ga povuče za sobom. A vuče ga sigurno jer je zaštitnički nastrojena i da nije bilo ove rulje gore sigurno bi se sve bolje završilo. Uz sve to kladim se da bi gorila mnogo bolje vodila računa o ovom djetetu nego njegova majka.

Ненад

pre 7 godina

Госпођо, ваше дете није пало са бицикла, није доживело неку незгоду које се чешће дешавају у животу па да кажете "дешава се", већ је упало у кавез у ком се налази заштићена врста животиња, и то преко ограде високе три метра, еј!! Због ваше очигледне немарности дете вам је могло погинути и убијен је представник животињске врсте којих је јако мало остало на планети! И вама је одговор "дешава се"?!

Arya Stark

pre 7 godina

Nije čak ni toliki problem zašto je gorila ubijena, mislim jeste, ne treba ubijati životinje, ali do toga nije uopšte smelo da dođe. Slažem se da je dete bilo u opasnosti, to se ne vidi najbolje na snimku, ali jedini razlog zašto gorila nije povredila dete u prvom momentu je ta neka početna konfuzija, dok shvati o čemu se radi. To je mužjak gorile sa sivim leđima, što znači da je dominantan mužjak, brani svoju teritoriju i to rade jako agresivno (u stanju su čak da ubiju mladunče gorile ako nije njihovo), bez sumnje bi povredio dete u nekom momentu. Da je ženka bila u pitanju, to bi bila potpuno drugačija priča. Veći problem je majka tog deteta. Kapiram da se nesreće dešavaju, ali ovo nije nesreća. Da bi dete od četiri godine preskočilo tolike zidove potrebno je malo vremena (ili malo više). Kad vodiš tako malo dete negde, uhvatiš ga za ruku i ne puštaš ga da luta unaokolo.

zauvek.

pre 7 godina

Majka da plati stetu Zoo vrtu zbog ubistva gorile. Ona nije dovoljno pazila na svoje dete. Inace da gorila nije ubijen deciji zivot bi bio na kocki.

zao mi je zao

pre 7 godina

(А., 31. maj 2016 11:37) Nista lose, ali ja sam gledala snimak sa portala i isto to pomislila, onda sam otisla na yt i videla kako gorila samo tako vuce i bacaka dete, brzinom svetlosti ga je prevukao sa jednog dela na drugi deo bazena,a tamo sta se desavalo vec, na snimku nije moglo da se vidi.Uglavnom, ovde prikazan snimak je bio secen.

nex

pre 7 godina

Jel ovu "majku" nije sramota da laze? Koji,bre,trenutak ga ispustila iz vid!? Nije dete spajdermen,pa u sekundi,hop,i preko. Njemu je trebalo podosta vremene da sve preskoci i upadne. Ko zna gde je bila,zamlata?! Sedela i blejala mobilnim negde.
A zooloske def treba zatvoriti. Pa zamislite koliko bi se popravilo brojno stanje zivotinja u prirodnim stanistima kad bi ih sve pustili?
Jeste da bi se tesko privikli i da bi ih "starosedeoci" odbacivali,ali i za ti bi postojalo resenje.
Ja sam jednom bio u zoo vrtu i reko sam nikad vise. Meni je tamo zao jadnih zivotinja.

Rzbrzotrz

pre 7 godina

Tip je ladno izjavio da je Zoo vrt bezbedan. Ako je ovo uradio četvorogodišnjak prosto je čudo kako se to i ranije nije dešavalo. Zvog takvih bezbedonosnih mera je jadna životinja ubijena a majka...samo nek je zdravo i puno sreće želim deci koju ona pazi!

Pantagruel

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)
И ја сам у први мах помислио исто, али онда сам схватио да су горила и дете све време стајали у води (вештачком језерцету за мајмуне у које је дете пало). Вода је проводник струје. Због тога није била могућа употреба тејзера, пошто би струјни удар од неколико хиљада волти захватио и дете, а не само горилу.

M

pre 7 godina

Nisu se izjasnili stručnjaci za ponašanje gorila (na primer, neki Jackson Galaxy ili Cezar Milan za gorile) o tome kako je u ovoj situaciji trebalo postupiti.

zena-zmaj

pre 7 godina

imam troje, vodim ih u razne zoo-vrtove, takve nesrece se NE DESAVAJU. nije se okliznuo pa pao dok ga je drzala za ruku, to je nesreca koja se moze desiti, ovo nikako ne. to je za robiju, i zbog djeteta, i zbog gorile.

Bane

pre 7 godina

Idealno bi bilo da se koriste metkovi samo za uspavljivanje.
Međutim problem s takvim metkovima je što ne deluju odmah. Moralo bi da prođe bar 5 minuta dok se životinja ne uspava a pre toga bi mogla da povredi dete.
Što se tiče američkih zoo vrtova oni su stvarno predivni. Moji roditelji su bili tamo. Najlepši zoo vrt im je u gradu Albukerkiju, usred pustinje Novog Meksika. U tom vrtu i nema kaveza sa životinsjke strane već samo provalije koje životinje ne mogu da preskoče. Prostori su veliki pa se sve zveri osećaju slobodno. Posetiti beogradski zoo vrt gde su vukovi u metar sa metar, posle saznanja koliko im mesta daju u Americi je jako porazno.

xxx

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.
(poz, 31. maj 2016 09:39)

Zivotinje najvise i izumiru u prirodnim stanistima, zbog krcenja suma, klimatskih promena itd. U zoloskim vrtovima su se mnoge vrste razmnozile i opstale, sto u prirodi ne bi uspele. Ako je nesto potrebno onda je to da se covek vrati prirodi.

sb

pre 7 godina

Majku treba osuditi na 5 godina drustveno korisnog rada (volonterski, puno radno vreme) u zoo vrtu. Da malo nauci o zivotinjama, pre svega koje mogu biti opasne po decu.

Aleksandar

pre 7 godina

(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

Taser nije realna opcija jer se mora prići na min. 10 metara od životinje što bi je svakako uznemirilo. Pritom taser nije 100% pouzdan, efektivnost istog zavisi od toga gde pogodi 'žrtvu' i kockati se sa time da li će ili neće upaliti jednostavno nije opcija. Zbog toga i policija koristi taser samo kada je meta pojedinačna i nema nikoga u njenom bliskom krugu dok drugi policajac metu drži na nišanu ako taser ne da očekivan rezultat.

Stefan

pre 7 godina

Ljudski zivot nije vredniji od zivota gorile, pa makar bio i deciji. Populacija stanovnistva je danas 6 miljardi jedinki dok je populacija (preostalih) gorila oko 1000 jedinki na slobodi. Sta daje zapravo ljudima da pomisle da su vredniji od gorile? Kakva nepravda! Zatvoriti zivotinju i onda je ubiti sa pristojne distance zbog toga sto je opasna za coveka koji je na kraju i taj ogradjen mali prostor uzurpirao.

Komša

pre 7 godina

Rekao bih da su gorilu zapravo ubili oni koji su pravili galamu.
Jadnik je verovatno vukao dete kako bi ga sklonio od te galame,buke koju je shvatio kao opasnost.
Direktor vrta je u pravu - nisu smeli da dozvole da život deteta zavisi od prisebnosti životinje i izbezumljenih ljudi.

drasko

pre 7 godina

@(Progorila,

Bojim se da neznate americke zakone.Postoji mogucnost da upravo majka tuzi Zoo vrt i dobije veliku odstetu, uz pomoc dobrih advokata.Nazalost zivot je takav.

poz

pre 7 godina

mnogi od vas pravdaju postojanje zoo vrtova ali ono ne postoji, to je tamnicenje divljih zivotinja radi zabave čoveka.
Treba uložiti napore u obnovu staništa onim životinjama koje su bez njega ostale ljudskom greskom.Treba osnovati rezervate za prihvat životinja iz zoo vrtova, jedna Afrika bi mogla živeti samo od safari turizma ako joj se vrati ono što joj "bogom dano".Zirafi jeste mesto u Africi. Svet bi drugačije izgledao kada bi smo ga mi ljudi drugacije gledali.Važno je da čovek razume da je njegova budućnost u tome da se prilagodi "kreaciji" jer samo tako će umeti videti sve njene tajne.

zika

pre 7 godina

Problem je sto zoo vrtovi uopste postoje a ako vec moraju, treba raditi sa zivotinjama, kako to da radnici ne mogu prici gorili a da se ona ne uznemiri, kako to da gorila nema poverenja u te radnike? Zato sto ne zeli da bude tamo.

МИГГ - живот без смисла

pre 7 godina

Ограничавам се само на једно питање које нико није покренуо.
Водимо ли довољно рачуна о томе да све што у животу радимо мора имати неког благовременог смисла? Каквог смисла има, чак и да оправдавамо постојање зоолошких вртова, водити у њега дете од три - четири године? У том узрасту то може бити само из разлога нашег иживљавања или неспособности да детету приуштимо оно што његовом узрасту тренутно највише треба.

only fools and horses

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

I ja sam se zapitao zašto ne koriste neku vrstu tizera, bilo bi mnogo bezbednije i humanije. Puška može samo da rani životinju, na primer da se u trenutku kad pucaju pomeri za par santimetara. Tek bi tad postao agresivan i nepredvidljiv. A sa elektro pištoljem/puškom to ne bi moglo. Dovoljno je samo da ga pogode bilo gde.
I video sam kako ga vuče kroz vodu. Iako izgleda, to svakako nije čin agresije, već ga je očigledno na svoj način nosio, da bi ga izvukao iz vode. Ali pitanje je da li bi se udaljio i dozvolio spasiocima da uzmu dete. A i ona idiotska buka ga je očigledno prilično uznemirila.
Sve u svemu, žao mi je gorile. Eto ginu deca svaki dan negde u svetu, umiru od gladi, bolesti, nesreća. I uvek je to jedna mala tragedija (velika za njih, mala za neki svetski nivo). Ali meni je žao i gorile.

ius

pre 7 godina

Ok, razumem zašto je gorila ubijena, i zašto je tako bilo. Ali, to je posledica, a ovde je mnogo važniji uzrok - a to je nemar roditelja. To nije bila i ne može biti situacija "okrenula se na trenutak", "zvonio joj telefon" i slično. Majka je povela dete u zoološki vrt, a ne u park ili na livadu da se igra loptom. Pritom, detetu je trebalo više od par trenutaka da preskoči ogradu visoku metar, i grmlje visoko 1,2 metra... To se ne dešava tek tako. Naravno da roditelji ne mogu držati na oku decu svakog trenutka, ali, ponavljam, ovo je zoološki vrt, ne park. Drži dete za ruku i vodi računa!

zoran

pre 7 godina

"...Harambe bio sposoban da zdrobi kokosov orah jednom rukom.." (rece director zoo-vrta) - Sunce ti zarko...ja ga jedva zdrobim chekicem.

Realista

pre 7 godina

"Mejnard navodi da je istraga pokazala da je dečak prvo preskočio ogradu visoku gotovo jedan meta, zatim prešao deo sa grmljem visokim 1,2 metra, a zatim pao 4,5 metara u plitak jarak."
a onda majka decaka izjavi da se nesrece desavaju!

Ovde nije u pitanju nesrecni slucaj nego neodgovornost roditelja koji nisu objasnili detetu ni gde ide ni kako treba da se ponasa u zoo vrtu. Preskakanje takvih ograda za cetvorogodisnje dete nije bio "nesrecni slucaj" vec namera, i to nije bio trenutak nepaznje roditelja vec nezainteresovanost sta njihova deca rade

mirko

pre 7 godina

Naravno da se nesreće dešavaju, ali kako da ti dete upadne u "jamu" punu vode sa ogromnom gorilom u njoj. TO SE NE DEŠAVA TAKO ČESTO!

+41

pre 7 godina

postoji nesto sto se zove tizer ili elektro pistolj. onesposobi coveka, sa majmunom ovih gabarita tek ne bi imao problema. Majka kojoj se ovakve stvari ,,desavaju'', treba da se ,,desi'' jedan razgovor sa soc. sluzbom pa onda nek spominje boga.
(nije nego, 31. maj 2016 10:09)

Tizer, a voda do kolena ?
Alo logiko...

Pertinaks

pre 7 godina

zato je važno na nivou UN doneti dogovor o zatvaranju svih zoo vrtova u svetu i životinje vratiti u njihova prirodna staništa. Budućnost odnosa čoveka i životinje je takva. To je veoma važno uraditi. To je važno i za životinju i za coveka.
(poz, 31. maj 2016 09:39)

Druze koja prirodna stanista, toga uskoro nece biti. Gro tih nekih zivotinjskih vrsta se vestacki odrzava. Mi smo odavno nekim vrstama zapecatili sudbinu.

Srdjan

pre 7 godina

Prema opisu dogadjaja majka nije na trenutak ispustila dijete iz vida (svima se moze desiti) nego malo duze jer je dijete prvo preskocilo ogradu, pa to zbunje pa tek onda palo dole. Koliko god surovo bilo, gorila se zastitnicki postavio i tesko da bi mu mogli prici da uzmu dijete cak iako ga on ne bi povrijedio. A mopzda bi ga povrijedio slucajno. Milion opcija ali u tim trenucima se morala odluka brzo donijeti i smatram da je ispravna. Zao mi je gorile i zbog toga smatram da zooloske vrtove treba zabraniti.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

@Poz, da li mislis da bi zivotinje iz divljine tek tako prihvatile zivotinje iz "zarobljenistva". Seti se samo onog mladunceta bivola od pre koju nedelju koje je krdo odbacilo zato sto su ga turisti strpali u kombi misleci da mu je hladno. I to je trajalo pola sata, a ove zivotinje zive u zoo vrtovima po nekoliko godina. Drugacija su pravila kod zivotinja nego kod ljudi, iako smo mi vece zivotinje.

Milez

pre 7 godina

Da, dešava se da dete pored majke uđe u kavez sa gorilama baš često. Kako bih ih opleo kaznom da im uši zone do kraja života. Humanitaran rad sa ugroženim životinjama i to u Africi, volonterski.

xx

pre 7 godina

Ako ga ne ispusta iz vida,sto nije I ona preskocila ogradu , pa nije to visoko.Samo prekoraci.Dve ograde je preskocio dok nije upao u kanal.A I u kanalu se nije nasla mama nego
dete.Nije zoo prodavnica igracaka,nije ova gorila plisana. Nemar!
U divljini je druga stvar , ne bi preziveo niko.Sva sreca pa detetu nije nista , jer je gorila bila nahranjena I pitoma.Po ovome nije kriv niko , ali ubise gorilu.

Mare

pre 7 godina

Nisam pogledao snimak i nisam strucnjak za gorile. Ali dete od cetiri godine, ako ga ne drzis za ruku sve vreme, nestace u trenutku. Ako je u guzvi, makar i nevelikoj, nestace i neces moci da ga vidis. Niti znas na koju stranu je nestalo, niti ga vidis jer je duplo nize od ostalih posetilaca. Odvratna situacija koju sam jednom iskusio (doduse u trznom centru, ne u zooloskom vrtu). Pod takvim okolnostima dete ima sve vreme sveta da preskace ograde, narocito ako se vec dizalo na ruke da bi videlo gorilu (ograda je jedva niza od jednog cetvorogodisnjaka).

Fulcrum

pre 7 godina

Dete od 4 godine se nije telepotovalo tamo vec mu je trebalo vremena do gorile, hvala Bogu da je zivo i zdravo i da je gorila ostala u cudu i kasnije stitilo dete, treba utvrditi sta je majka radila tad i sigurnosne mere u zoo vrtu. Za nesrecan slucaj su potrebna 2 nesrecna faktora. Gorila je platila cenu tudje nebrige i gluposti.

genije

pre 7 godina

Mala digresija:
Pre neki dan, u Beo-Zoo vrtu stojim sa 3-godisnjom cerkom pored kaveza sa gepardima (ne drzim je ali sam tik pored nje i ne skidam pogled iako sam joj objasnio 100 puta kako se tu ponasamo); pored nas prilaze 2 decacica od oko 3-4 godine SAMI (uhvatio sam dete za ruku dok sam pogledao ima li ko odrastao na 2-3m od nas - NEMA). U tom jedan od klinaca gura ruku kroz ogradu i dodiruje strujne zice. Dreka, vriska i roditelji pritrcavaju sa, za ovakve situacije, povece daljine...
Nista se nije strasno dogodilo ali nemar roditelja je ponekad nezamisliv...

poz

pre 7 godina

@xxx

kažeš da životinje umiru u prirodnim stanistima i da u zoo vrtovima se mogu razmnozavati, smatraš da je to opravdanje za tamnicenje divljih životinja.
a da se smanji seča šuma?
pešaci ginu na pešačkim prelazima jel to znači da pešaci trebaju ostati kući ili da se potrazi rešenje u smanjenju brzine onih koji vozi?

Za mene je zatvaranje svih zoo vrtova u svetu spas ne samo životinja već i čoveka-"smanjenje brzine"

NoName

pre 7 godina

@+41

Tejzer radi po principu struje koja prolazi izmedju dve strelice. Tako da osoba koja drzi drugu osobu na zivo, nece osetiti nista ili nesto jedva primetno.
Molim vas da smanjite uticaj filmova na mozak.
Postoje tejzeri koji su specificno napravljeni za zivotinje koje imaju krzno i deblju kozu (npr. medved), tako da regularni tejzer ne bi ista uradio gorili.

Toni

pre 7 godina

R I P Harambe. I svi miljoni bizona koji su potamanjeni da indijanci nemaju mesa i krzna. Gorile su pazljive zivotinje i ovo dete je bilo sigurno. Da je suprotno ubio bi ga haramba odmah.

Pero

pre 7 godina

Izgleda da su neke gorile bolji roditeljiod nekih ljudi.... Ako ostavis dete samo u autu (u americi) ides u zatvor, trebalo bi da je kazna ista ako dozvolis da ti dete upadne u kavez sa gorilama

YIFY

pre 7 godina

Inace majka "brizna" nije ni bila tu. Dosla je tek poslije nekoliko minuta kad se digla frka u zoloskom vrtu i onda ukapirala da je u pitanju njeno dijete.

Vijest nije u cjelosti prenesena.

Logo

pre 7 godina

Shvatam da majka nije bila blizu deteta dok se penjalo na zicu, ali kako to da niko drugi nije bio u blizini ? Culi smo dreku kada je dete vec upalo, gde su blenuli svi ti ljudi do tada ?

Dona

pre 7 godina

Dešava se da dete upadne u šahtu,u baru, u reku ili bazen...Ali u stenovitu jamu koja je još i 'obezbeđena'sa dve prepreke(ograde od po metar i više)...!?
Još i to da je istraga pokazala ...Kako??Na osnovu tragova,možda?Ili izjava očevidaca..?Daleko smo mi od istine,koja je uvek u rukama onih koji mogu da se brane.Mrtav Harambe to ne može jer ga niko ništa nije pitao ni dok je bio živ.