Nedelja, 15.05.2016.

09:32

Sudija Lajani morao je ovo da kaže Đokoviću

Novak Đoković i Kei Nišikori odigrali su fantastičan meč u polufinalu turnira u Rimu, a koliki je fokus igrača bio, vidi se po situaciji iz sredine trećeg seta.

Izvor: SO

Sudija Lajani morao je ovo da kaže Ðokoviæu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Šavija Alonso

pre 7 godina

Bravo za sudiju. Verujem da većina njegovih kolega i ne zna da je sudija obavezan da ovako reaguje u slučaju oštećenja reketa, kao što očigledno nisu znali Nišikori i Đoković.

hehe

pre 7 godina

@City girl. Zove se Eva Azderaki. Slažem se sa tobom, najbolji sudija u današnjem tenisu, već desetak godina. Inače, nju je pre neku godinu za ispravnu odluku o foot fault prestupu prilikom serviranja izvređala Serena. Rekla joj je da je ružna iznutra i ko je ona da njoj kaže da je napravila prestup kad ona radi za 200 dolara po utakmici. Serena je samo simbolično kažnjena za taj prestup. A naj-fer sudija ikada.

VUK

pre 7 godina

@Jumko.. ko si ti? u jednom komentaru zameraš da "nas" Nole bruka po svetu a onda njegove navijače nazivaš đokovcima i nebeskim narodom! Ovo" nas"bi trebalo da znači da si pripadnik naroda kojem pripadaju đokovci?! Eee neće moći! Ispalio si se. Potpuno si u pravu. Đokovci i Novak su vrsta u prirodi kojoj ti nikako ne možeš pripadati. Nauka kaže da su to ljudi.. primarna vrsta na planeti Zemlji. Ko si ti?Odakle si pao? Našoj vrsti sigurno ne pripadaš!

Dragon

pre 7 godina

Lajani je najbolji sudija, a da je moje dete tamo čučalo i da je bilo onako blizu, onako brze lopte, sigurno bi se ja uplašio.Nole je bio neoprezan i nije lepo što nije pružio ruku sudiji.
A za danas... NOLE RAZBIJ ONOG PSOVADZIJU.

Beloved

pre 7 godina

Baš me briga za Nišikorija i njegovo nevaspitanje, ali Novaku svakako nije trebalo da se ne pozdravi sa Lojanijem. Ako je neki sudija šmeker i čovek na mestu onda je to Lojani. Možete me pljuvati koliko god, ali nekorektno ponašanje Đokovića.

блејз

pre 7 godina

Lajaniju svaka cast, on je odlican sudija, ali podsetimo se malo turnira u Madridu (plava sljaka) kad je Nole pozvao Lajanija da pogleda ocigledan aut a on mu odgovorio da je suvise kasno da silazi?!?A Novak je odmah prisao liniji i pozvao ga, koje je opravdanje za to?Takodje, sto se tice ove situacije sa skupljacem loptice tu nikakve namere nije bilo, a ni decak nije bio pogodjen.Inace Nisikori je 2 puta bacio reket i nije bio opomenut?!?Takodje, onda bi rodju trebalo stalno opominjati za isto jer on skoro svaku lopticu(koja je promaseni servis ili aut) udara direktno na skupljace loptica, drugima je to simpaticno, kazu "trenira ih, znate i on je bio skupljac loptica kao mali", toliko o tome....(objavite mi komentar)

Svete

pre 7 godina

Nebojsa likovnjak
Nije Portugalac Ramos vec Francuz Marija sudiju taj mec sa Nadalom na RG2013. Pre toga sa mrezom je Djokovicev viner na brejk loptu dosudio kao aut i tu je najtragicnije to sto je bio svestan da je pogresio pa kasnije kada Djokovic jedno pola sata nije ni igrao zbog toga, ovaj obavljao cuvenu kompenzaciju i Nadalu je dao nekoliko opomena zbog odugovlacenja, cini mi se i da mu je uzeo jedan poen, ali je vec bilo 5:0 za Nadala.....

N.

pre 7 godina

Ovaj Nisikori je pokazao da je losa osoba, nigde fer pleja, posle meca je u rangu sa deda Federerom, nikad ne izjavi da je bio bolji, vec se nesto izvlaci, ali da je odlican igrac, jeste. Sto se tice Lajanija i rukovanja, Djole mu je pruzio ruku, ne sirite dezinformacije bezveze :)

znalkos

pre 7 godina

Đoković je kupovao vreme da predahne posle iscrpljujućeg prethodnog poena. Pazi, toliki profesionalac ne primeti onoliku rupu na reketu, nego misli da je lopta eksplodirala. Suviše naivno da bi bilo istinito.To svakako nije u duhu fer pleja na koji se toliko pozivate kad je Novak u pitanju. Zbog te amaterske glume je Nišikori reagovao, a ne zato što mu je Lajani skrenuo pažnju na žice.
Nerukovanju na kraju meča samo potvrđuje odsustvo fer pleja.
Nije Lajani dao opomenu da je Novak namerno gađao skupljača loptice, već zato što je nesmotreno snažno uputio lopticu na stranu, čime je rizikovao da nekog povredi. Opomena sasvim na mestu!
Spremni ste da Nišikorija razapnete zbog pitanja da li je prvi ili drugi servis, a Novaku opraštate, pa se čak i dičite nekim njegovim nefer potezima... nerukovanje sa sudijom, ili neumereno radovanje i pozivanje publike da navija za njega posle Nadalovog promašenog zicera... Smešno!

Stativa

pre 7 godina

Pa marej rafa i rodger vec 2god igraju protiv novaka sa puknutim zicama pa ih niko nije opomenuo.tako da je ovo bila cista protekcija za novaka

llopeuz

pre 7 godina

Prvo ste izdemonizovali Federera, Murraya, Nadala ... sad vidim krenula je paljba i po Nishikoriju ... samo nek ste zdravo, ja prvi navijam za Nola ali ovo sad, ovo je vec IDOLOPOKLONSTVO ... tolika doza agresivnosti za bilo sta protiv Djokovica !?!? neka prehlada vlada ovih dana ...

Robert

pre 7 godina

Lajani veliki gospodin i vrhunski sudija...
(Steva, 15. maj 2016 09:41)

Slažem se. Zato ostaje pitanje zašto se Nole nije rukovao s njim na kraju meča. To se diskretno izbegava pomenuti.

jumko

pre 7 godina

Prvi put sam se kladio na No1 i dobiooooo...! Inace neverovatno da smo u samo dva dana za redom gledali verovatno dva nabolja meca u do sada u ovoj sezoni .

sasha

pre 7 godina

meni je ono kad je novak dobacio nisikoriju 'oces prvi servis evo ti prvi servis pravi sport i takmicenje. muka mi vise od zena i rodbine po tribinama i prenemaganja po novinama o ne znam cemu. ono je bilo pravo ajde uzmi prvi servis sad cu da te pobedim. takmicenje

City Girl

pre 7 godina

Lajani je dobar sudija, ali meni je ubedljivo najbolja Eva (ne znam joj nažalost prezime). Sudila je finale US Opena 2015. Smirena zena, koja nije dopustila da je dekoncentrise divljacko navijanje publike za Federera. Mnogi bi popustili pod tim pritiskom.

anica

pre 7 godina

Idemo Jumkiiii....Trrraaaa tra tranquila
dale baby dale que tu no haces fila
Trrraaaa tra tranquila
dale baby que tu eres la que más domina...

nesko101

pre 7 godina

svi vi koji kritikujete Noleta morali bi da znate da je on jedini igrac na svetu koji moze da odigra mec bez sudije i da bude regularan.

Небојша ликовњак

pre 7 godina

Мени сећање говори да је „пецање" против Надала досудио Карлос Рамос. Сада, када неколико аутора коментара кажу да је то био Паскал Мариа, морам да се коригујем и прихватим да у мору (беспотребних) тениских информација које, попут многих, складиштим у глави (хлеба и игара!), са жаљењем морам да признам да ће бити потребан ванредни ментални инвентар, па ажурирање („апдејтовање") менталног софтвера. Ако сам (а изгледа да јесам, сада се и сам присећам) погершио у претходном коментару - извињавам се:)

Небојша ликовњак

pre 7 godina

@Hatuna
Није Новаку Лајани досудио „пецање" на мрежи, против Надала на РГ, већ португалац Карлос Рамос. А Лајани је судија са свакако највише ауторитета на туру (поред њега технологија „око соколово" готово да је излишна), а није претерано рећи и судија са највише шарма и (мада не волим тај израз) „позитивне енергије". Као неко ко дуже од деценије барем шест месеци у години иде на посао поднабуо, дебелих подочњака, после непроспаваних ноћи у којима је збрајао сателитске гемове и сетове по беспућима Мелнурна, Пекинга, Индијан Велса и Бог свети зна већ одакле све, могу с пуним правом рећи да је извесно да Лајани није желео да на било који начин науди Новаку, као и да је било какво заоштравање осноса међу њима (у шта, искрено, сумњам) нешто најнепотребније и најпогрешније што би могло да се догодина туру. Узгред, хвала имењаку Вишковићу што нам годинама обогаћује доживљај гледања тениса, а Влади Мијаиловићу желим да пронађе занимање где ће моћи да без узнемиравања других развија све своје креативне потенцијале (а плашим се да коментарисање тениских мечева то свакако није).

boban101

pre 7 godina

Ja ne znam cemu toliko hvatanje za iglu u plastu sena koja ne postoji.......
Nole nije ovo,nije ono......
Vreme kad se zavrsio mec,i kad se igraci pozdravljaju sa sudijom......
KAMERA snima novaka i proslavlja,niti se vidi nisikorijev pozdrav sa sudijom,zato sto snimaju noleta dok proslavlja....niti se vidi novakov pozdrav sa sudijom,zato sto pokazuju nisikorijev odlazak sa terena....
Na tri sata atomskog servisa pojedinci traze pozdrav novaka sa sudijom koji nisu videli jel kamerman je smatrao nebitnim u tom trenutku.....
A mozda da trazite od rts da vam pusti taj snimak,i onda zatrazite diskvalifikaciju novaka da budete SRECNI.......???

Jovan

pre 7 godina

Vi svi sto nesto zamerate Noletu, kao znate vi da li je trebao nesto ili nije u nekom trenutku, da vam kazem sledece.
Vi vidite samo deo ovog takmicenja kroz oko kamere i dok gledate mec, a ne vidite ono sto jeste iza kamere, iza meca, nemate informacije iz prve ruke i o odnosu protivnickih igraca i o odnosu sudija a i o nacinu reakcije na terenu. Kao sto ni vas u nekom trenutku ne bole misici ili prolivate litre znoja dok se pravite pametni, ili osecate kroz neki duzi vremenski period igranja meceva ko vam kakvu energiju i od igraca i sudija salje, plus namere (dobre/lose) sponzora, kljucnih ljudi turnira a i publike. Ne vole bas svi Noleta iako postize to sto postize.
Zato se opustite i pustite da Nole to radi jer on to najbolje oseca, zna i placa tu cenu sam, kolika god bila.
I zasluzuje korektan a ne ovako sitnicav i mizeran odnos od strane sudija i nekih igraca sa kojima igra, kao da je neki pacer i ne zna osnovne stvari.
Moras povremeno da pokazes zube inace ce ovi sporedni likovi, koji inace sede i povremeno viknu ili sidju sa stolice da umisle da su bogovi a ne oni zbog kojih sve ovo i postoji.
Dakle, Novak zna najbolje a vi se opustite i bez pametovanja.

Kuća Užasa

pre 7 godina

Vrhunski obračun i tenis na najvišem nivou. Gledao sam 2. i 3. set i što reći: ovo je drugi najbolji meč sezone nakon onog jučerašnjeg sa Nadalom.

1. Sudija je pravilno dao opomenu Đokoviću, prije toga je već jednom napucao lopticu u publiku. Radilo se o frustraciji koju je Lahyani pravilno ocjenio.

2. Pravilno je i to što je Kei pitao sudiju da li je 1. ili 2. servis.

3. Isto je pravilno i to što je sudija upozorio Đokovića da ima puknutu žicu.Vidjelo se da Đoković ne zna da ima puknutu žicu, tražio je lopticu od skupljača loptica misleći da je loptica puknuta. To je taj zvuk kojeg je zamijenio sa pucanjem žice na reketu.

4. Nije u redu to što se Đoković nije rukovao sa Lahyaniem, nabolji igrač i najbolji sudija se ne rukuju zbog sitnice.

5. Sve u svemu odličan obračun.

Buxi

pre 7 godina

Naravno da je "morao" kad je sve bilo u reziji Uniqloa.

U prvom setu Nishikori je pokazao da moze da pobedi naseg n0la, ali zbog sponzorskih ugovora sa Uniqlo, po naredbi morao je da izgubi, sto se videlo i po njegovoj bezvoljnoj igri.

Jedino na US Open 2014e, onda su mu dali da pobedi n0la, da ipak ne bude sve sumnjivo.
(Dr.Roddick, 15. maj 2016 11:26)

Da mogu da te nadjem, tako bih ti zavrnuo uši dok se ne upišaš, za ove klinače baljezgarije koje lupaš, a za ovo pisanje nule u nečijem nadimku, dao bih ti dve domaće vaspitne šamarčine i oterao bih te u krevet na spavanje.

SSUUUU

pre 7 godina

Pogresno tumačite Lajanija, iako Nole nije namerno tom silom usmerio lopticu ka skupljaču Lajani je po pravilima morao da mu da opomenu. Niti je Nole eskivirao da se rukuje, nije on ulični džiber, mi nismo videli što ne znači da se nije desilo!

vlajzi

pre 7 godina

(Dr.Roddick, 15. maj 2016 11:26)

Sve si u pravu, nego, kolko slova imaju reci 'uniqlo' i 'čukam'? Aj izbroji, pa se javi. A inace, komentar ti je odlican, iako ga nisam ni procitao, ali odlican je, posteno! hahahahahah

šetač

pre 7 godina

@hatuna Ne to je bio francus Paskal. Lajanji je nešto kasnije u Americi istu situaciju sa pecanjem sudao kao mrtvu loptu i poen dosudio igraču koji se upecao Raonić Del Potro.

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

duledudule

pre 7 godina

mislim da je Nole odigrao to na "pravim se lud".razmrna pre toga je bila duga,mozda je hteo da dobije malo vazduha.iskusno kao daj lopticu.ali dobro,treba nekad biti mudar.Novak je dokazao da je za fer plej tata

dominusr

pre 7 godina

Nišikorija nisam nikad gotivio, pogotovo u poslednje dve godine. Čast Japancima, ali on je daleko od pravih Japanaca. Sinoć sam bio pod utiskom da je sve, ama baš sve, od Novaka zavisilo. Da je hteo izgubiti, sigurno bi tako bilo (išlo je ka tome, ali je Lajani opomenom probudio 'zver' u Novaku).

Peca

pre 7 godina

Novak pre servisa prvo tapka lopticu reketom, pa tek onda rukom, tako da bi sigurno primetio da je pukla žica bez da mu je to bilo ko rekao.

dragan

pre 7 godina

Sudija sam u jednom drugom sportu. Ako tamo sudija primeti da je neki deo opreme takmicara neregularan, znaci nije onakav kakav mora biti, obaveza sudije je da trazi da se taj deo dovede u red, ili da diskvalifikuje igraca ako ovaj to ne zeli ili ne moze da uradi. Jer ta izmena u opremi, iako mozda izgleda da umanjuje mogucnosti takmicara, u nekim slucajevima moze da mu da prednost ili da dovede do povrede. Sto nije prihvatljivo. Setimo se da je od Djokovica pre nekoliko godina trazeno da promeni patike, posto je koristiio neke sa kvrsicama, koje su mu omogucavale bolje proklizavanje na sljaci.

Dr.Roddick

pre 7 godina

Naravno da je "morao" kad je sve bilo u reziji Uniqloa.

U prvom setu Nishikori je pokazao da moze da pobedi naseg n0la, ali zbog sponzorskih ugovora sa Uniqlo, po naredbi morao je da izgubi, sto se videlo i po njegovoj bezvoljnoj igri.

Jedino na US Open 2014e, onda su mu dali da pobedi n0la, da ipak ne bude sve sumnjivo.

Valderama

pre 7 godina

Lajani je zaista trenutno najkarizmaticniji sudija u svetu tenisa. Nisam primetio da je ikada svojom odlukom ostetio Novaka , cak naprotiv. Zasto mu Novak nije pruzio ruku , ostaje na Novaku da objasni. Ako je to zbog opomene kod snazno upucene lopte prema skupljacu lopti , onda Novak nije u pravu. Cesto se desava da igraci na aut servis proslede lopticu ka skupljace. Kad se to desi na na nacin kao sto je to Novak uradio , uglavnom se podigne reket ili ruka u znak izvinjenja . Novak to nije ucinio i otuda opomena Lajanija. Da je Novak odmah napravio gest (sorry) opomene ne bi ni bilo.

dusan

pre 7 godina

skandalozno je tumacenje lajanija da je nole hteo da gadja decaka.
toliko puta teniseri dodaju loptice skupljacima i na taj nacin im pomazu da manje trce.
losa namera lajanija ds prikaze noleta kao bed gaya je uzrok noletovom ne rukovanju sa sudijom.podrzavam ga u tome jer na losim namerama se ne gradi ferplay.

matori

pre 7 godina

igrači su jako koncentrisani na igru, pa ponekad ne znaju šta se dešava okolo. pre 2 godine Rodžer je u Hale-u osvojio poslednji poen u meču, a to nije ukapirao, pa se spremao da ponovo servira, a protivnik ga čeka na mreži da mu čestita....nije isto, ali je slično ovom događaju...

don

pre 7 godina

@ Hatuna

Tad mu je sudio Pascal Maria. Lajani je imao sličnu situaciju sa, mislim, Raonićem, kada nije dosudio poen protivniku, za razliku od Marie. Lajani je najbolji teniski sudija, njemu se takođe znaju podkrasti greške, ali taj meč na RG nije sudio.

dijaspora

pre 7 godina

Obzirom da se meč prelomio baš u tom poenu (Nišikori je izgubio sledećih 5 gemova), da li se posle meča zapitao "šta mi je trebalo da pitam jel prvi il drugi servis?"
Novak, bistar kakav jeste, ima da "uvede pravilo" da izazove sudiju da ga opomene kad meč krene kako mu ne odgovara. Logika je relativno prosta, ko što reče komentator - iznervirani Novak bolje igra od običnog Novaka.

Đole

pre 7 godina

Stoji to, Lajani jeste odličan i objektivan, ali ona vraćena lopta zbog koje je dao opomenu Novaku bila je jaka samo iz njegove perspektive. Opomena nije bila na mestu jer sve i da je bilo prejako, bilo je slučajno koliko bi bilo slučajno da se isto desilo iz igre.

rejnald

pre 7 godina

Nisikori glumi azijskog Federera, samo ne znam koji ga rezultati pokrivaju za ovu prepotentnost i pakost...Nego tesko je ocekivati od bilo kog igraca da bude fer sportista kao nas Nole, kad ih Nole ovako masakrira a eto toliko je i human da sad skoro svaki mec uvodi u neizvesnost, zbog njih i zbog publike.

Mikan

pre 7 godina

Kei ne podnosi Novaka kao i Rodzer.Ali moraju da znaju da im Nole nece viae davati nadu u pobedu.Posebno Kikirezu posle pobede na Us openu protiv Noleta.Sreca pa ga Cilic u finalu pocistio.Kei je nekorektan i nevaspitan.Pocinje bivati iritantniji i od Endija.

Može i biti i ne biti

pre 7 godina

A nolo se na kraju nije udostojio da se rukuje sa Lajanijem! SRAMOTA!

(Jaa, 15. maj 2016 09:40)

Propustio sam taj detalj, ako je istina, slažem se da nije korektno postupio. Lajani je teniska zvezda veća od ogromne većine tenisera. I nije ništa dosudio na štetu Đokovića, zaslužio je poštovanje i od Novaka. Možda opomena jeste bila prestroga, o tome se može polemisati do beskonačnosti i suprotstavljeni stavovi se neće približiti. Premda sam siguran da Đoković nije namerno uputio lopticu prema dečaku, smatram da je zaslužio opomenu, naročito jer je pre toga jednu lopricu napucao prema publici.
Sve to su manji gresi od zavisti i zlobe koja vrišti iz komentara tipa "nolo", "naš n0la" i šta će već smisliti komentatori niskog čela.

Gate

pre 7 godina

Koliko je sudija na strani Djokovica. Nije smeo da mu pomaze.

(Nole, 15. maj 2016 09:38)

Meni deluje bemisleno ovo što si napisao, ali objasni. Možda nije. Možda znaš nešto što mi ne znamo, ili si video nešto što mi nismo.

Mito

pre 7 godina

Nišikori je u dva navrata pokazao da je sitna duša. Prvo kada je servirao u aut, a Novak dobio opomenu pravio se pametan i pitao je sudiju da li ima pravo na prvi servis. Drugi put kada je Lojani upozorio Novaka na puknute žice na reketu. Izgleda da su savremeni Japanci izgubili čast koju su imali samuraji. Novak je za razliku od njega dao protivniku poen iako je zbog uzvika aut, mogao da traži ponavljanje servisa. Izgleda da samo Nole u sebi nosi moral pravog šampiona, dok je svima ostalima bitno pobediti bez obzira na moral.

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

onako

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da neko ima zamerku na reakciju sudije, čak i da ovaj nije bio u obavezi da mu ukaže na problem. Takođe, ne mogu da verujem da se Kei usprotivio - Novak bi mahao protivniku da mu sam kaže. Da li nas samo pumpate protiv Nisikorija ili je to stvarno, neka napiše neko ko je video. Takođe, neka napiše neko zašto se Novak nije rukovao sa sudijom na kraju, to mi je veoma interesantno.

duledudule

pre 7 godina

nije trebao Novak da iskulira Lajanija na kraju,sudija je simpa,sasvim korektan.neko je pitao zasto-pa ovaj ga je jednom opomenuo za prekoracenje i Novak tu izgoreo...

IP

pre 7 godina

Nije se rukovao sa sudijom jer je smatrao da je opomena koju je dobio zbog dečka što skuplja lopte nepotrebna, a pošto je u prošlosti već imao slične situacije pa je čak i snimio video u kom se izvinjava preko društvenih mreža. Verovatno ga je to kao oca pogodilo i nije do kraja meča to oprostio Lajaniju.

Panter

pre 7 godina

Nole je ljut na Lajanija iz nekoliko razloga. Prvo Novak dobija opomenu zato što je "namerno gadjao skupljača loptica", a onda se Nišikori pravi lud i pita sudiju "da li da serviram prvi ili drugi servis" i odugovlači. Novak kaže Lajaniju da je trebalo da opomene Nišikorija zato što to namerno radi.. Još je Nole rekao "pa ajde da mu damo prvi servis ako hoće". Toliko o fer pleju Nišikorija. Nole mu čestitao jedno 10 puta tokom meča, poklonio mu nekoliko poena, a ovaj se ponaša arogantno.

idemo po RG

pre 7 godina

ne znam ko je sudija danas, al ne postoji ni jedan razlog da se i danas ne ponasas ko poslednji dziber. a tu su ti i roditelji. bilo me sramota juce gledajuci te kako se ponasas na terenu, a za kraj si sacuvao krunu tvoje kultivisanosti

Danilo

pre 7 godina

Novak nije pružio ruku Lojaniju, koji je inače najbolji sudija verovatno, jer mu je dodelio opomenu nakon što je Nole jedan aut Keia ,onako ofrlje,poslao u pravcu jednog sakupljača.
Publika je žestoko izviždala Lojanija, a Nole koji je prišao dečaku i pozdravio ga, dobio je ovacije.
Eto , to je odgovor onima koji pitaju zašto se Nole nije rukovao.
P.S.
Vrlo mi je Lojani simpatičan, posebno što skoro nikada ne greši, ali mislim da je ovde bio nepravedan prema Noletu jer Nole nije gađao dečaka, niti ga je pogodio.

Puškomitraljezac

pre 7 godina

Mislio sam da su Japanci olicenje uzvišenog razmišljanja,ali kod ovoga su ocigledni zapadni uticaji...E moj decko,neceš daleko dogurati s takvim ponašanjem !

rosonero

pre 7 godina

ma vido novak da mu pukla žica , neko kaže sebi , ajde da ucinim meč malo zanimljivijim . salu na stranu , nisikori me razocarao u par navrata , pogotovu kad je tražio prvi servis posle ' incidenta ' sa sakupljacem loptica i posle servisa dok novak nije bio spreman !! vidi se da su nekoliko uzastopnih poraza od novaka ostavili traga i da je niši na ivici da poludi i nije birao sredstva a novak je posle provokacije poludeo ubacio u treću i poslao japanca u pariz , da oseti poglogu i da se spremi za sledeci poraz od novaka.

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga se nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Lajani je najbolji sudija u svetu tenisa, sto posto fokusiran na mec, svaka korekcija ispravna, svaki odluka ispravna, mozda nama nekad nije po volji ali to je njegov posao.

Crna Mamba

pre 7 godina

Ne znam dali je neko primetio ali Novak na kraju meca nije pruzio ruku sudiji...Na njegovoj strani sam a smatram da je trebao da mu pruzi ruku...

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 7 godina

Lajani je bio sjajan. U istom gemu, Nole je imao već jedno namerno napucavanje loptice u publiku, pa je imao drugo, gde je malo falilo da pogodi momka koji skuplja lopte. Koliko god gotivim Noleta, neko u tom trenutku je trebao da ga smiri, što je sudija i uradio. A detalj kad Nole traži loptu, misleći da je pukla, a ne vidi žicu na reketu, tad me Lajani kupio skroz...

Lav

pre 7 godina

Ja i dalje ne shvatam cemu tolika buka? Zar nije normalno da ti sudija to kaze? Sta bi se desilo da je Nole servirao sa takvim reketom? Oduzeli bi mu poen ili sta?

Milan

pre 7 godina

Ljudi, da li se meni samo ucinilo da se Novak na kraju meca nije rukovao sa Lajanijem? Bas je bio ljut, videlo se.
A za Nisikorija mi je neobicno drago sto me nije razocarao, od prvog dana mi je bio odvratan lik.

Grk Zorba

pre 7 godina

U jedno sam SIGURAN, da je Nole video puknute žice kod bilo koga a da od toga servisa zavisi dali će izgubiti meč...UPOZORIO bi protivnika uprkos svemu.

dostum

pre 7 godina

meni je ovo loša gluma novaka...ali dobro...

beskrajno su bili simpatični oni klinci-talijani,naročito jedan,koji su neprekidno zdušno navijali...

Perspektiva

pre 7 godina

Lajani je odlican sudija a Djokovic je treba da se rukuje sa njim,nakon meca. Ne kapiram zasto ga je iskulirao i cime je ovaj zasluzio tako nesto. Nisam gledao mec,zivo me zanima.

Serdjo

pre 7 godina

A da neko objasni zašto je Lajani opomenuo Noleta u vezi sa onim klincem. Nisam to video, a u stvari je zbog toga Nole bio ljut na njega. Malog arogantnog i pokvarenog japanca ne želim da komentarišem!

bane sine

pre 7 godina

meni se cini da novak nije na kraju pruzio ruku lajaniju, sto mi uopste ne lici na njega. da li neko zna da li se o tome pricalo na KZS?

Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Pravog sportistu bi trebalo da bude sramota da dobije poen ili meč na "mufljuski" način. Da sudija to nije uradio, upozorenje Novaku bi trebao da uputi sam Nišikori. Medjutim, očito, sport je pun "sportskih lešinara", kojima je svaka pobeda, pa i ona dobijena na nepošten način, draža od časnog poraza. Nišikori je samo produkt tog načina vaspitanja. Mislim da Novak Djoković, ne zato što je Srbin, daleko odskače od svih ostalih tenisera.

on and on...

pre 7 godina

Da... iznenadjujuce za Japanca da tako nesportski reaguje u nekoliko navrata.Ali ulog je veliki...

Mada ako jednom pobedis Novaka ne znaci da ces to uspeti i narednih 20 puta.

šetač

pre 7 godina

Mali Japanac je porastao u čoveka sa velikim kompleksima. Hoće poene na mufte. Nole je bio u fokusu na terenu ubeđen sam da je razmišljao o sledećem poenu.

Nole

pre 7 godina

Sta se pogubio ovaj Nisikori,sve mu smeta,pa sta i da sudija nije u obavezi da obavesti igraca ipak je to prvi igrac sveta i ne bi bilo nista lose da mu je to rekao a da nije u obavezi....Sve njemu nesto smeta,uff mnogo me je iznervirao u prvom setu kada je Nole lose riternirao i umalo pogodio skupljaca loptica(i onda se Nole raspravljao sa sudijom i proslo je odredjeno vreme) a Nisikori(promasio je prvi servis) da se napravi pametan pita sudiju,imam li prvi servis?Nikada mi se nije svidjao kao igrac a sada jos manje!

toza

pre 7 godina

Poštujem Japance kao narod. Mnogo su nam pomogli i pomažu. Ali Nišikorija baš nešto ne varim. Ajde što ne čestita na dobrom potezu kao što to radi Nole, ali neke njegove reakcije su mu u najmanju ruku problematične. Nije mu se svidelo što je sudija obavestio Noleta da mu je pukla žica mada je ovaj to u obavezi. A drugi njegov gaf koji se može nazvati provokacijom je što je pitao da li prvi ili drugi servis kada je Lajani dodelio opomenu Đokoviću.

Kobi na slobodi

pre 7 godina

Oduvek mi taj mali Nišikori nije bio simpatičan, a kako mečevi sa No1etom odmiču sve ga manje cenim. Dečko je očigledno umislio da je Bog zna šta. Ako pravila kažu, ti ne smeš da se mešaš u odluku sudije koja je u ovom slučaju ispravna. Realno bi izgubio od No1eta, samo nismo znali kojim rezultatom. Pa i da je osvojio taj set poraz mu ne gine na kraju, zna se ko je no.1!

tuta01

pre 7 godina

Sta hoce japanac,sta negoduje, pa nije valjda da bi mu njegov japanski ponos dozvolio da slavi protiv igraca be reketa.Bravo Nole cestitke, pozdrav iz BiH.

tuta01

pre 7 godina

Sta hoce japanac,sta negoduje, pa nije valjda da bi mu njegov japanski ponos dozvolio da slavi protiv igraca be reketa.Bravo Nole cestitke, pozdrav iz BiH.

Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Pravog sportistu bi trebalo da bude sramota da dobije poen ili meč na "mufljuski" način. Da sudija to nije uradio, upozorenje Novaku bi trebao da uputi sam Nišikori. Medjutim, očito, sport je pun "sportskih lešinara", kojima je svaka pobeda, pa i ona dobijena na nepošten način, draža od časnog poraza. Nišikori je samo produkt tog načina vaspitanja. Mislim da Novak Djoković, ne zato što je Srbin, daleko odskače od svih ostalih tenisera.

Mikan

pre 7 godina

Kei ne podnosi Novaka kao i Rodzer.Ali moraju da znaju da im Nole nece viae davati nadu u pobedu.Posebno Kikirezu posle pobede na Us openu protiv Noleta.Sreca pa ga Cilic u finalu pocistio.Kei je nekorektan i nevaspitan.Pocinje bivati iritantniji i od Endija.

šetač

pre 7 godina

Mali Japanac je porastao u čoveka sa velikim kompleksima. Hoće poene na mufte. Nole je bio u fokusu na terenu ubeđen sam da je razmišljao o sledećem poenu.

toza

pre 7 godina

Poštujem Japance kao narod. Mnogo su nam pomogli i pomažu. Ali Nišikorija baš nešto ne varim. Ajde što ne čestita na dobrom potezu kao što to radi Nole, ali neke njegove reakcije su mu u najmanju ruku problematične. Nije mu se svidelo što je sudija obavestio Noleta da mu je pukla žica mada je ovaj to u obavezi. A drugi njegov gaf koji se može nazvati provokacijom je što je pitao da li prvi ili drugi servis kada je Lajani dodelio opomenu Đokoviću.

Mito

pre 7 godina

Nišikori je u dva navrata pokazao da je sitna duša. Prvo kada je servirao u aut, a Novak dobio opomenu pravio se pametan i pitao je sudiju da li ima pravo na prvi servis. Drugi put kada je Lojani upozorio Novaka na puknute žice na reketu. Izgleda da su savremeni Japanci izgubili čast koju su imali samuraji. Novak je za razliku od njega dao protivniku poen iako je zbog uzvika aut, mogao da traži ponavljanje servisa. Izgleda da samo Nole u sebi nosi moral pravog šampiona, dok je svima ostalima bitno pobediti bez obzira na moral.

Lav

pre 7 godina

Ja i dalje ne shvatam cemu tolika buka? Zar nije normalno da ti sudija to kaze? Sta bi se desilo da je Nole servirao sa takvim reketom? Oduzeli bi mu poen ili sta?

Panter

pre 7 godina

Nole je ljut na Lajanija iz nekoliko razloga. Prvo Novak dobija opomenu zato što je "namerno gadjao skupljača loptica", a onda se Nišikori pravi lud i pita sudiju "da li da serviram prvi ili drugi servis" i odugovlači. Novak kaže Lajaniju da je trebalo da opomene Nišikorija zato što to namerno radi.. Još je Nole rekao "pa ajde da mu damo prvi servis ako hoće". Toliko o fer pleju Nišikorija. Nole mu čestitao jedno 10 puta tokom meča, poklonio mu nekoliko poena, a ovaj se ponaša arogantno.

rosonero

pre 7 godina

ma vido novak da mu pukla žica , neko kaže sebi , ajde da ucinim meč malo zanimljivijim . salu na stranu , nisikori me razocarao u par navrata , pogotovu kad je tražio prvi servis posle ' incidenta ' sa sakupljacem loptica i posle servisa dok novak nije bio spreman !! vidi se da su nekoliko uzastopnih poraza od novaka ostavili traga i da je niši na ivici da poludi i nije birao sredstva a novak je posle provokacije poludeo ubacio u treću i poslao japanca u pariz , da oseti poglogu i da se spremi za sledeci poraz od novaka.

Nole

pre 7 godina

Sta se pogubio ovaj Nisikori,sve mu smeta,pa sta i da sudija nije u obavezi da obavesti igraca ipak je to prvi igrac sveta i ne bi bilo nista lose da mu je to rekao a da nije u obavezi....Sve njemu nesto smeta,uff mnogo me je iznervirao u prvom setu kada je Nole lose riternirao i umalo pogodio skupljaca loptica(i onda se Nole raspravljao sa sudijom i proslo je odredjeno vreme) a Nisikori(promasio je prvi servis) da se napravi pametan pita sudiju,imam li prvi servis?Nikada mi se nije svidjao kao igrac a sada jos manje!

Buxi

pre 7 godina

Naravno da je "morao" kad je sve bilo u reziji Uniqloa.

U prvom setu Nishikori je pokazao da moze da pobedi naseg n0la, ali zbog sponzorskih ugovora sa Uniqlo, po naredbi morao je da izgubi, sto se videlo i po njegovoj bezvoljnoj igri.

Jedino na US Open 2014e, onda su mu dali da pobedi n0la, da ipak ne bude sve sumnjivo.
(Dr.Roddick, 15. maj 2016 11:26)

Da mogu da te nadjem, tako bih ti zavrnuo uši dok se ne upišaš, za ove klinače baljezgarije koje lupaš, a za ovo pisanje nule u nečijem nadimku, dao bih ti dve domaće vaspitne šamarčine i oterao bih te u krevet na spavanje.

Kobi na slobodi

pre 7 godina

Oduvek mi taj mali Nišikori nije bio simpatičan, a kako mečevi sa No1etom odmiču sve ga manje cenim. Dečko je očigledno umislio da je Bog zna šta. Ako pravila kažu, ti ne smeš da se mešaš u odluku sudije koja je u ovom slučaju ispravna. Realno bi izgubio od No1eta, samo nismo znali kojim rezultatom. Pa i da je osvojio taj set poraz mu ne gine na kraju, zna se ko je no.1!

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Lajani je najbolji sudija u svetu tenisa, sto posto fokusiran na mec, svaka korekcija ispravna, svaki odluka ispravna, mozda nama nekad nije po volji ali to je njegov posao.

Puškomitraljezac

pre 7 godina

Mislio sam da su Japanci olicenje uzvišenog razmišljanja,ali kod ovoga su ocigledni zapadni uticaji...E moj decko,neceš daleko dogurati s takvim ponašanjem !

Crna Mamba

pre 7 godina

Ne znam dali je neko primetio ali Novak na kraju meca nije pruzio ruku sudiji...Na njegovoj strani sam a smatram da je trebao da mu pruzi ruku...

Gate

pre 7 godina

Koliko je sudija na strani Djokovica. Nije smeo da mu pomaze.

(Nole, 15. maj 2016 09:38)

Meni deluje bemisleno ovo što si napisao, ali objasni. Možda nije. Možda znaš nešto što mi ne znamo, ili si video nešto što mi nismo.

Može i biti i ne biti

pre 7 godina

A nolo se na kraju nije udostojio da se rukuje sa Lajanijem! SRAMOTA!

(Jaa, 15. maj 2016 09:40)

Propustio sam taj detalj, ako je istina, slažem se da nije korektno postupio. Lajani je teniska zvezda veća od ogromne većine tenisera. I nije ništa dosudio na štetu Đokovića, zaslužio je poštovanje i od Novaka. Možda opomena jeste bila prestroga, o tome se može polemisati do beskonačnosti i suprotstavljeni stavovi se neće približiti. Premda sam siguran da Đoković nije namerno uputio lopticu prema dečaku, smatram da je zaslužio opomenu, naročito jer je pre toga jednu lopricu napucao prema publici.
Sve to su manji gresi od zavisti i zlobe koja vrišti iz komentara tipa "nolo", "naš n0la" i šta će već smisliti komentatori niskog čela.

Kuća Užasa

pre 7 godina

Vrhunski obračun i tenis na najvišem nivou. Gledao sam 2. i 3. set i što reći: ovo je drugi najbolji meč sezone nakon onog jučerašnjeg sa Nadalom.

1. Sudija je pravilno dao opomenu Đokoviću, prije toga je već jednom napucao lopticu u publiku. Radilo se o frustraciji koju je Lahyani pravilno ocjenio.

2. Pravilno je i to što je Kei pitao sudiju da li je 1. ili 2. servis.

3. Isto je pravilno i to što je sudija upozorio Đokovića da ima puknutu žicu.Vidjelo se da Đoković ne zna da ima puknutu žicu, tražio je lopticu od skupljača loptica misleći da je loptica puknuta. To je taj zvuk kojeg je zamijenio sa pucanjem žice na reketu.

4. Nije u redu to što se Đoković nije rukovao sa Lahyaniem, nabolji igrač i najbolji sudija se ne rukuju zbog sitnice.

5. Sve u svemu odličan obračun.

Jovan

pre 7 godina

Vi svi sto nesto zamerate Noletu, kao znate vi da li je trebao nesto ili nije u nekom trenutku, da vam kazem sledece.
Vi vidite samo deo ovog takmicenja kroz oko kamere i dok gledate mec, a ne vidite ono sto jeste iza kamere, iza meca, nemate informacije iz prve ruke i o odnosu protivnickih igraca i o odnosu sudija a i o nacinu reakcije na terenu. Kao sto ni vas u nekom trenutku ne bole misici ili prolivate litre znoja dok se pravite pametni, ili osecate kroz neki duzi vremenski period igranja meceva ko vam kakvu energiju i od igraca i sudija salje, plus namere (dobre/lose) sponzora, kljucnih ljudi turnira a i publike. Ne vole bas svi Noleta iako postize to sto postize.
Zato se opustite i pustite da Nole to radi jer on to najbolje oseca, zna i placa tu cenu sam, kolika god bila.
I zasluzuje korektan a ne ovako sitnicav i mizeran odnos od strane sudija i nekih igraca sa kojima igra, kao da je neki pacer i ne zna osnovne stvari.
Moras povremeno da pokazes zube inace ce ovi sporedni likovi, koji inace sede i povremeno viknu ili sidju sa stolice da umisle da su bogovi a ne oni zbog kojih sve ovo i postoji.
Dakle, Novak zna najbolje a vi se opustite i bez pametovanja.

Serdjo

pre 7 godina

A da neko objasni zašto je Lajani opomenuo Noleta u vezi sa onim klincem. Nisam to video, a u stvari je zbog toga Nole bio ljut na njega. Malog arogantnog i pokvarenog japanca ne želim da komentarišem!

dragan

pre 7 godina

Sudija sam u jednom drugom sportu. Ako tamo sudija primeti da je neki deo opreme takmicara neregularan, znaci nije onakav kakav mora biti, obaveza sudije je da trazi da se taj deo dovede u red, ili da diskvalifikuje igraca ako ovaj to ne zeli ili ne moze da uradi. Jer ta izmena u opremi, iako mozda izgleda da umanjuje mogucnosti takmicara, u nekim slucajevima moze da mu da prednost ili da dovede do povrede. Sto nije prihvatljivo. Setimo se da je od Djokovica pre nekoliko godina trazeno da promeni patike, posto je koristiio neke sa kvrsicama, koje su mu omogucavale bolje proklizavanje na sljaci.

rejnald

pre 7 godina

Nisikori glumi azijskog Federera, samo ne znam koji ga rezultati pokrivaju za ovu prepotentnost i pakost...Nego tesko je ocekivati od bilo kog igraca da bude fer sportista kao nas Nole, kad ih Nole ovako masakrira a eto toliko je i human da sad skoro svaki mec uvodi u neizvesnost, zbog njih i zbog publike.

Milan

pre 7 godina

Ljudi, da li se meni samo ucinilo da se Novak na kraju meca nije rukovao sa Lajanijem? Bas je bio ljut, videlo se.
A za Nisikorija mi je neobicno drago sto me nije razocarao, od prvog dana mi je bio odvratan lik.

Valderama

pre 7 godina

Lajani je zaista trenutno najkarizmaticniji sudija u svetu tenisa. Nisam primetio da je ikada svojom odlukom ostetio Novaka , cak naprotiv. Zasto mu Novak nije pruzio ruku , ostaje na Novaku da objasni. Ako je to zbog opomene kod snazno upucene lopte prema skupljacu lopti , onda Novak nije u pravu. Cesto se desava da igraci na aut servis proslede lopticu ka skupljace. Kad se to desi na na nacin kao sto je to Novak uradio , uglavnom se podigne reket ili ruka u znak izvinjenja . Novak to nije ucinio i otuda opomena Lajanija. Da je Novak odmah napravio gest (sorry) opomene ne bi ni bilo.

matori

pre 7 godina

igrači su jako koncentrisani na igru, pa ponekad ne znaju šta se dešava okolo. pre 2 godine Rodžer je u Hale-u osvojio poslednji poen u meču, a to nije ukapirao, pa se spremao da ponovo servira, a protivnik ga čeka na mreži da mu čestita....nije isto, ali je slično ovom događaju...

sasha

pre 7 godina

meni je ono kad je novak dobacio nisikoriju 'oces prvi servis evo ti prvi servis pravi sport i takmicenje. muka mi vise od zena i rodbine po tribinama i prenemaganja po novinama o ne znam cemu. ono je bilo pravo ajde uzmi prvi servis sad cu da te pobedim. takmicenje

llopeuz

pre 7 godina

Prvo ste izdemonizovali Federera, Murraya, Nadala ... sad vidim krenula je paljba i po Nishikoriju ... samo nek ste zdravo, ja prvi navijam za Nola ali ovo sad, ovo je vec IDOLOPOKLONSTVO ... tolika doza agresivnosti za bilo sta protiv Djokovica !?!? neka prehlada vlada ovih dana ...

dusan

pre 7 godina

skandalozno je tumacenje lajanija da je nole hteo da gadja decaka.
toliko puta teniseri dodaju loptice skupljacima i na taj nacin im pomazu da manje trce.
losa namera lajanija ds prikaze noleta kao bed gaya je uzrok noletovom ne rukovanju sa sudijom.podrzavam ga u tome jer na losim namerama se ne gradi ferplay.

onako

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da neko ima zamerku na reakciju sudije, čak i da ovaj nije bio u obavezi da mu ukaže na problem. Takođe, ne mogu da verujem da se Kei usprotivio - Novak bi mahao protivniku da mu sam kaže. Da li nas samo pumpate protiv Nisikorija ili je to stvarno, neka napiše neko ko je video. Takođe, neka napiše neko zašto se Novak nije rukovao sa sudijom na kraju, to mi je veoma interesantno.

Небојша ликовњак

pre 7 godina

@Hatuna
Није Новаку Лајани досудио „пецање" на мрежи, против Надала на РГ, већ португалац Карлос Рамос. А Лајани је судија са свакако највише ауторитета на туру (поред њега технологија „око соколово" готово да је излишна), а није претерано рећи и судија са највише шарма и (мада не волим тај израз) „позитивне енергије". Као неко ко дуже од деценије барем шест месеци у години иде на посао поднабуо, дебелих подочњака, после непроспаваних ноћи у којима је збрајао сателитске гемове и сетове по беспућима Мелнурна, Пекинга, Индијан Велса и Бог свети зна већ одакле све, могу с пуним правом рећи да је извесно да Лајани није желео да на било који начин науди Новаку, као и да је било какво заоштравање осноса међу њима (у шта, искрено, сумњам) нешто најнепотребније и најпогрешније што би могло да се догодина туру. Узгред, хвала имењаку Вишковићу што нам годинама обогаћује доживљај гледања тениса, а Влади Мијаиловићу желим да пронађе занимање где ће моћи да без узнемиравања других развија све своје креативне потенцијале (а плашим се да коментарисање тениских мечева то свакако није).

dominusr

pre 7 godina

Nišikorija nisam nikad gotivio, pogotovo u poslednje dve godine. Čast Japancima, ali on je daleko od pravih Japanaca. Sinoć sam bio pod utiskom da je sve, ama baš sve, od Novaka zavisilo. Da je hteo izgubiti, sigurno bi tako bilo (išlo je ka tome, ali je Lajani opomenom probudio 'zver' u Novaku).

bane sine

pre 7 godina

meni se cini da novak nije na kraju pruzio ruku lajaniju, sto mi uopste ne lici na njega. da li neko zna da li se o tome pricalo na KZS?

dijaspora

pre 7 godina

Obzirom da se meč prelomio baš u tom poenu (Nišikori je izgubio sledećih 5 gemova), da li se posle meča zapitao "šta mi je trebalo da pitam jel prvi il drugi servis?"
Novak, bistar kakav jeste, ima da "uvede pravilo" da izazove sudiju da ga opomene kad meč krene kako mu ne odgovara. Logika je relativno prosta, ko što reče komentator - iznervirani Novak bolje igra od običnog Novaka.

Beloved

pre 7 godina

Baš me briga za Nišikorija i njegovo nevaspitanje, ali Novaku svakako nije trebalo da se ne pozdravi sa Lojanijem. Ako je neki sudija šmeker i čovek na mestu onda je to Lojani. Možete me pljuvati koliko god, ali nekorektno ponašanje Đokovića.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 7 godina

Lajani je bio sjajan. U istom gemu, Nole je imao već jedno namerno napucavanje loptice u publiku, pa je imao drugo, gde je malo falilo da pogodi momka koji skuplja lopte. Koliko god gotivim Noleta, neko u tom trenutku je trebao da ga smiri, što je sudija i uradio. A detalj kad Nole traži loptu, misleći da je pukla, a ne vidi žicu na reketu, tad me Lajani kupio skroz...

Grk Zorba

pre 7 godina

U jedno sam SIGURAN, da je Nole video puknute žice kod bilo koga a da od toga servisa zavisi dali će izgubiti meč...UPOZORIO bi protivnika uprkos svemu.

Danilo

pre 7 godina

Novak nije pružio ruku Lojaniju, koji je inače najbolji sudija verovatno, jer mu je dodelio opomenu nakon što je Nole jedan aut Keia ,onako ofrlje,poslao u pravcu jednog sakupljača.
Publika je žestoko izviždala Lojanija, a Nole koji je prišao dečaku i pozdravio ga, dobio je ovacije.
Eto , to je odgovor onima koji pitaju zašto se Nole nije rukovao.
P.S.
Vrlo mi je Lojani simpatičan, posebno što skoro nikada ne greši, ali mislim da je ovde bio nepravedan prema Noletu jer Nole nije gađao dečaka, niti ga je pogodio.

Đole

pre 7 godina

Stoji to, Lajani jeste odličan i objektivan, ali ona vraćena lopta zbog koje je dao opomenu Novaku bila je jaka samo iz njegove perspektive. Opomena nije bila na mestu jer sve i da je bilo prejako, bilo je slučajno koliko bi bilo slučajno da se isto desilo iz igre.

Perspektiva

pre 7 godina

Lajani je odlican sudija a Djokovic je treba da se rukuje sa njim,nakon meca. Ne kapiram zasto ga je iskulirao i cime je ovaj zasluzio tako nesto. Nisam gledao mec,zivo me zanima.

on and on...

pre 7 godina

Da... iznenadjujuce za Japanca da tako nesportski reaguje u nekoliko navrata.Ali ulog je veliki...

Mada ako jednom pobedis Novaka ne znaci da ces to uspeti i narednih 20 puta.

Peca

pre 7 godina

Novak pre servisa prvo tapka lopticu reketom, pa tek onda rukom, tako da bi sigurno primetio da je pukla žica bez da mu je to bilo ko rekao.

dostum

pre 7 godina

meni je ovo loša gluma novaka...ali dobro...

beskrajno su bili simpatični oni klinci-talijani,naročito jedan,koji su neprekidno zdušno navijali...

SSUUUU

pre 7 godina

Pogresno tumačite Lajanija, iako Nole nije namerno tom silom usmerio lopticu ka skupljaču Lajani je po pravilima morao da mu da opomenu. Niti je Nole eskivirao da se rukuje, nije on ulični džiber, mi nismo videli što ne znači da se nije desilo!

boban101

pre 7 godina

Ja ne znam cemu toliko hvatanje za iglu u plastu sena koja ne postoji.......
Nole nije ovo,nije ono......
Vreme kad se zavrsio mec,i kad se igraci pozdravljaju sa sudijom......
KAMERA snima novaka i proslavlja,niti se vidi nisikorijev pozdrav sa sudijom,zato sto snimaju noleta dok proslavlja....niti se vidi novakov pozdrav sa sudijom,zato sto pokazuju nisikorijev odlazak sa terena....
Na tri sata atomskog servisa pojedinci traze pozdrav novaka sa sudijom koji nisu videli jel kamerman je smatrao nebitnim u tom trenutku.....
A mozda da trazite od rts da vam pusti taj snimak,i onda zatrazite diskvalifikaciju novaka da budete SRECNI.......???

City Girl

pre 7 godina

Lajani je dobar sudija, ali meni je ubedljivo najbolja Eva (ne znam joj nažalost prezime). Sudila je finale US Opena 2015. Smirena zena, koja nije dopustila da je dekoncentrise divljacko navijanje publike za Federera. Mnogi bi popustili pod tim pritiskom.

блејз

pre 7 godina

Lajaniju svaka cast, on je odlican sudija, ali podsetimo se malo turnira u Madridu (plava sljaka) kad je Nole pozvao Lajanija da pogleda ocigledan aut a on mu odgovorio da je suvise kasno da silazi?!?A Novak je odmah prisao liniji i pozvao ga, koje je opravdanje za to?Takodje, sto se tice ove situacije sa skupljacem loptice tu nikakve namere nije bilo, a ni decak nije bio pogodjen.Inace Nisikori je 2 puta bacio reket i nije bio opomenut?!?Takodje, onda bi rodju trebalo stalno opominjati za isto jer on skoro svaku lopticu(koja je promaseni servis ili aut) udara direktno na skupljace loptica, drugima je to simpaticno, kazu "trenira ih, znate i on je bio skupljac loptica kao mali", toliko o tome....(objavite mi komentar)

hehe

pre 7 godina

@City girl. Zove se Eva Azderaki. Slažem se sa tobom, najbolji sudija u današnjem tenisu, već desetak godina. Inače, nju je pre neku godinu za ispravnu odluku o foot fault prestupu prilikom serviranja izvređala Serena. Rekla joj je da je ružna iznutra i ko je ona da njoj kaže da je napravila prestup kad ona radi za 200 dolara po utakmici. Serena je samo simbolično kažnjena za taj prestup. A naj-fer sudija ikada.

nesko101

pre 7 godina

svi vi koji kritikujete Noleta morali bi da znate da je on jedini igrac na svetu koji moze da odigra mec bez sudije i da bude regularan.

VUK

pre 7 godina

@Jumko.. ko si ti? u jednom komentaru zameraš da "nas" Nole bruka po svetu a onda njegove navijače nazivaš đokovcima i nebeskim narodom! Ovo" nas"bi trebalo da znači da si pripadnik naroda kojem pripadaju đokovci?! Eee neće moći! Ispalio si se. Potpuno si u pravu. Đokovci i Novak su vrsta u prirodi kojoj ti nikako ne možeš pripadati. Nauka kaže da su to ljudi.. primarna vrsta na planeti Zemlji. Ko si ti?Odakle si pao? Našoj vrsti sigurno ne pripadaš!

idemo po RG

pre 7 godina

ne znam ko je sudija danas, al ne postoji ni jedan razlog da se i danas ne ponasas ko poslednji dziber. a tu su ti i roditelji. bilo me sramota juce gledajuci te kako se ponasas na terenu, a za kraj si sacuvao krunu tvoje kultivisanosti

N.

pre 7 godina

Ovaj Nisikori je pokazao da je losa osoba, nigde fer pleja, posle meca je u rangu sa deda Federerom, nikad ne izjavi da je bio bolji, vec se nesto izvlaci, ali da je odlican igrac, jeste. Sto se tice Lajanija i rukovanja, Djole mu je pruzio ruku, ne sirite dezinformacije bezveze :)

znalkos

pre 7 godina

Đoković je kupovao vreme da predahne posle iscrpljujućeg prethodnog poena. Pazi, toliki profesionalac ne primeti onoliku rupu na reketu, nego misli da je lopta eksplodirala. Suviše naivno da bi bilo istinito.To svakako nije u duhu fer pleja na koji se toliko pozivate kad je Novak u pitanju. Zbog te amaterske glume je Nišikori reagovao, a ne zato što mu je Lajani skrenuo pažnju na žice.
Nerukovanju na kraju meča samo potvrđuje odsustvo fer pleja.
Nije Lajani dao opomenu da je Novak namerno gađao skupljača loptice, već zato što je nesmotreno snažno uputio lopticu na stranu, čime je rizikovao da nekog povredi. Opomena sasvim na mestu!
Spremni ste da Nišikorija razapnete zbog pitanja da li je prvi ili drugi servis, a Novaku opraštate, pa se čak i dičite nekim njegovim nefer potezima... nerukovanje sa sudijom, ili neumereno radovanje i pozivanje publike da navija za njega posle Nadalovog promašenog zicera... Smešno!

duledudule

pre 7 godina

nije trebao Novak da iskulira Lajanija na kraju,sudija je simpa,sasvim korektan.neko je pitao zasto-pa ovaj ga je jednom opomenuo za prekoracenje i Novak tu izgoreo...

don

pre 7 godina

@ Hatuna

Tad mu je sudio Pascal Maria. Lajani je imao sličnu situaciju sa, mislim, Raonićem, kada nije dosudio poen protivniku, za razliku od Marie. Lajani je najbolji teniski sudija, njemu se takođe znaju podkrasti greške, ali taj meč na RG nije sudio.

vlajzi

pre 7 godina

(Dr.Roddick, 15. maj 2016 11:26)

Sve si u pravu, nego, kolko slova imaju reci 'uniqlo' i 'čukam'? Aj izbroji, pa se javi. A inace, komentar ti je odlican, iako ga nisam ni procitao, ali odlican je, posteno! hahahahahah

anica

pre 7 godina

Idemo Jumkiiii....Trrraaaa tra tranquila
dale baby dale que tu no haces fila
Trrraaaa tra tranquila
dale baby que tu eres la que más domina...

šetač

pre 7 godina

@hatuna Ne to je bio francus Paskal. Lajanji je nešto kasnije u Americi istu situaciju sa pecanjem sudao kao mrtvu loptu i poen dosudio igraču koji se upecao Raonić Del Potro.

Robert

pre 7 godina

Lajani veliki gospodin i vrhunski sudija...
(Steva, 15. maj 2016 09:41)

Slažem se. Zato ostaje pitanje zašto se Nole nije rukovao s njim na kraju meča. To se diskretno izbegava pomenuti.

Dragon

pre 7 godina

Lajani je najbolji sudija, a da je moje dete tamo čučalo i da je bilo onako blizu, onako brze lopte, sigurno bi se ja uplašio.Nole je bio neoprezan i nije lepo što nije pružio ruku sudiji.
A za danas... NOLE RAZBIJ ONOG PSOVADZIJU.

Небојша ликовњак

pre 7 godina

Мени сећање говори да је „пецање" против Надала досудио Карлос Рамос. Сада, када неколико аутора коментара кажу да је то био Паскал Мариа, морам да се коригујем и прихватим да у мору (беспотребних) тениских информација које, попут многих, складиштим у глави (хлеба и игара!), са жаљењем морам да признам да ће бити потребан ванредни ментални инвентар, па ажурирање („апдејтовање") менталног софтвера. Ако сам (а изгледа да јесам, сада се и сам присећам) погершио у претходном коментару - извињавам се:)

duledudule

pre 7 godina

mislim da je Nole odigrao to na "pravim se lud".razmrna pre toga je bila duga,mozda je hteo da dobije malo vazduha.iskusno kao daj lopticu.ali dobro,treba nekad biti mudar.Novak je dokazao da je za fer plej tata

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

Dr.Roddick

pre 7 godina

Naravno da je "morao" kad je sve bilo u reziji Uniqloa.

U prvom setu Nishikori je pokazao da moze da pobedi naseg n0la, ali zbog sponzorskih ugovora sa Uniqlo, po naredbi morao je da izgubi, sto se videlo i po njegovoj bezvoljnoj igri.

Jedino na US Open 2014e, onda su mu dali da pobedi n0la, da ipak ne bude sve sumnjivo.

IP

pre 7 godina

Nije se rukovao sa sudijom jer je smatrao da je opomena koju je dobio zbog dečka što skuplja lopte nepotrebna, a pošto je u prošlosti već imao slične situacije pa je čak i snimio video u kom se izvinjava preko društvenih mreža. Verovatno ga je to kao oca pogodilo i nije do kraja meča to oprostio Lajaniju.

jumko

pre 7 godina

Prvi put sam se kladio na No1 i dobiooooo...! Inace neverovatno da smo u samo dva dana za redom gledali verovatno dva nabolja meca u do sada u ovoj sezoni .

Svete

pre 7 godina

Nebojsa likovnjak
Nije Portugalac Ramos vec Francuz Marija sudiju taj mec sa Nadalom na RG2013. Pre toga sa mrezom je Djokovicev viner na brejk loptu dosudio kao aut i tu je najtragicnije to sto je bio svestan da je pogresio pa kasnije kada Djokovic jedno pola sata nije ni igrao zbog toga, ovaj obavljao cuvenu kompenzaciju i Nadalu je dao nekoliko opomena zbog odugovlacenja, cini mi se i da mu je uzeo jedan poen, ali je vec bilo 5:0 za Nadala.....

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

Šavija Alonso

pre 7 godina

Bravo za sudiju. Verujem da većina njegovih kolega i ne zna da je sudija obavezan da ovako reaguje u slučaju oštećenja reketa, kao što očigledno nisu znali Nišikori i Đoković.

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga se nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

Stativa

pre 7 godina

Pa marej rafa i rodger vec 2god igraju protiv novaka sa puknutim zicama pa ih niko nije opomenuo.tako da je ovo bila cista protekcija za novaka

Dr.Roddick

pre 7 godina

Naravno da je "morao" kad je sve bilo u reziji Uniqloa.

U prvom setu Nishikori je pokazao da moze da pobedi naseg n0la, ali zbog sponzorskih ugovora sa Uniqlo, po naredbi morao je da izgubi, sto se videlo i po njegovoj bezvoljnoj igri.

Jedino na US Open 2014e, onda su mu dali da pobedi n0la, da ipak ne bude sve sumnjivo.

idemo po RG

pre 7 godina

ne znam ko je sudija danas, al ne postoji ni jedan razlog da se i danas ne ponasas ko poslednji dziber. a tu su ti i roditelji. bilo me sramota juce gledajuci te kako se ponasas na terenu, a za kraj si sacuvao krunu tvoje kultivisanosti

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

llopeuz

pre 7 godina

Prvo ste izdemonizovali Federera, Murraya, Nadala ... sad vidim krenula je paljba i po Nishikoriju ... samo nek ste zdravo, ja prvi navijam za Nola ali ovo sad, ovo je vec IDOLOPOKLONSTVO ... tolika doza agresivnosti za bilo sta protiv Djokovica !?!? neka prehlada vlada ovih dana ...

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

objašnjenje

pre 7 godina

Novak je bio ljut na Lajanija ,jer ga je ovaj opomenuo da se izvini djskupljaču loprica kojeg je udario lopticom,što je ovaj to i uradio.Iz tih se razloga se nije htio pozdraviti sa njim.Novakove navijače je razočarao Nišikori svojim ponašanjem ,a nije Novak pozivanjem publike da navija za njega ,a da ne pominjem njegovo "aplaudiranje" Keiu za poneki dobar potez ,a potom je kamera masa puta zabilježila njegove cinične osmijehe na slične poteze Japanca .Jedan od tih osmjegaha je i na ovoj fotografiji.

Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Pravog sportistu bi trebalo da bude sramota da dobije poen ili meč na "mufljuski" način. Da sudija to nije uradio, upozorenje Novaku bi trebao da uputi sam Nišikori. Medjutim, očito, sport je pun "sportskih lešinara", kojima je svaka pobeda, pa i ona dobijena na nepošten način, draža od časnog poraza. Nišikori je samo produkt tog načina vaspitanja. Mislim da Novak Djoković, ne zato što je Srbin, daleko odskače od svih ostalih tenisera.

znalkos

pre 7 godina

Đoković je kupovao vreme da predahne posle iscrpljujućeg prethodnog poena. Pazi, toliki profesionalac ne primeti onoliku rupu na reketu, nego misli da je lopta eksplodirala. Suviše naivno da bi bilo istinito.To svakako nije u duhu fer pleja na koji se toliko pozivate kad je Novak u pitanju. Zbog te amaterske glume je Nišikori reagovao, a ne zato što mu je Lajani skrenuo pažnju na žice.
Nerukovanju na kraju meča samo potvrđuje odsustvo fer pleja.
Nije Lajani dao opomenu da je Novak namerno gađao skupljača loptice, već zato što je nesmotreno snažno uputio lopticu na stranu, čime je rizikovao da nekog povredi. Opomena sasvim na mestu!
Spremni ste da Nišikorija razapnete zbog pitanja da li je prvi ili drugi servis, a Novaku opraštate, pa se čak i dičite nekim njegovim nefer potezima... nerukovanje sa sudijom, ili neumereno radovanje i pozivanje publike da navija za njega posle Nadalovog promašenog zicera... Smešno!

Mikan

pre 7 godina

Kei ne podnosi Novaka kao i Rodzer.Ali moraju da znaju da im Nole nece viae davati nadu u pobedu.Posebno Kikirezu posle pobede na Us openu protiv Noleta.Sreca pa ga Cilic u finalu pocistio.Kei je nekorektan i nevaspitan.Pocinje bivati iritantniji i od Endija.

Buxi

pre 7 godina

Naravno da je "morao" kad je sve bilo u reziji Uniqloa.

U prvom setu Nishikori je pokazao da moze da pobedi naseg n0la, ali zbog sponzorskih ugovora sa Uniqlo, po naredbi morao je da izgubi, sto se videlo i po njegovoj bezvoljnoj igri.

Jedino na US Open 2014e, onda su mu dali da pobedi n0la, da ipak ne bude sve sumnjivo.
(Dr.Roddick, 15. maj 2016 11:26)

Da mogu da te nadjem, tako bih ti zavrnuo uši dok se ne upišaš, za ove klinače baljezgarije koje lupaš, a za ovo pisanje nule u nečijem nadimku, dao bih ti dve domaće vaspitne šamarčine i oterao bih te u krevet na spavanje.

dusan

pre 7 godina

skandalozno je tumacenje lajanija da je nole hteo da gadja decaka.
toliko puta teniseri dodaju loptice skupljacima i na taj nacin im pomazu da manje trce.
losa namera lajanija ds prikaze noleta kao bed gaya je uzrok noletovom ne rukovanju sa sudijom.podrzavam ga u tome jer na losim namerama se ne gradi ferplay.

tuta01

pre 7 godina

Sta hoce japanac,sta negoduje, pa nije valjda da bi mu njegov japanski ponos dozvolio da slavi protiv igraca be reketa.Bravo Nole cestitke, pozdrav iz BiH.

IP

pre 7 godina

Nije se rukovao sa sudijom jer je smatrao da je opomena koju je dobio zbog dečka što skuplja lopte nepotrebna, a pošto je u prošlosti već imao slične situacije pa je čak i snimio video u kom se izvinjava preko društvenih mreža. Verovatno ga je to kao oca pogodilo i nije do kraja meča to oprostio Lajaniju.

Mito

pre 7 godina

Nišikori je u dva navrata pokazao da je sitna duša. Prvo kada je servirao u aut, a Novak dobio opomenu pravio se pametan i pitao je sudiju da li ima pravo na prvi servis. Drugi put kada je Lojani upozorio Novaka na puknute žice na reketu. Izgleda da su savremeni Japanci izgubili čast koju su imali samuraji. Novak je za razliku od njega dao protivniku poen iako je zbog uzvika aut, mogao da traži ponavljanje servisa. Izgleda da samo Nole u sebi nosi moral pravog šampiona, dok je svima ostalima bitno pobediti bez obzira na moral.

Stativa

pre 7 godina

Pa marej rafa i rodger vec 2god igraju protiv novaka sa puknutim zicama pa ih niko nije opomenuo.tako da je ovo bila cista protekcija za novaka

toza

pre 7 godina

Poštujem Japance kao narod. Mnogo su nam pomogli i pomažu. Ali Nišikorija baš nešto ne varim. Ajde što ne čestita na dobrom potezu kao što to radi Nole, ali neke njegove reakcije su mu u najmanju ruku problematične. Nije mu se svidelo što je sudija obavestio Noleta da mu je pukla žica mada je ovaj to u obavezi. A drugi njegov gaf koji se može nazvati provokacijom je što je pitao da li prvi ili drugi servis kada je Lajani dodelio opomenu Đokoviću.

duledudule

pre 7 godina

mislim da je Nole odigrao to na "pravim se lud".razmrna pre toga je bila duga,mozda je hteo da dobije malo vazduha.iskusno kao daj lopticu.ali dobro,treba nekad biti mudar.Novak je dokazao da je za fer plej tata

Puškomitraljezac

pre 7 godina

Mislio sam da su Japanci olicenje uzvišenog razmišljanja,ali kod ovoga su ocigledni zapadni uticaji...E moj decko,neceš daleko dogurati s takvim ponašanjem !

šetač

pre 7 godina

Mali Japanac je porastao u čoveka sa velikim kompleksima. Hoće poene na mufte. Nole je bio u fokusu na terenu ubeđen sam da je razmišljao o sledećem poenu.

Robert

pre 7 godina

Lajani veliki gospodin i vrhunski sudija...
(Steva, 15. maj 2016 09:41)

Slažem se. Zato ostaje pitanje zašto se Nole nije rukovao s njim na kraju meča. To se diskretno izbegava pomenuti.

Kuća Užasa

pre 7 godina

Vrhunski obračun i tenis na najvišem nivou. Gledao sam 2. i 3. set i što reći: ovo je drugi najbolji meč sezone nakon onog jučerašnjeg sa Nadalom.

1. Sudija je pravilno dao opomenu Đokoviću, prije toga je već jednom napucao lopticu u publiku. Radilo se o frustraciji koju je Lahyani pravilno ocjenio.

2. Pravilno je i to što je Kei pitao sudiju da li je 1. ili 2. servis.

3. Isto je pravilno i to što je sudija upozorio Đokovića da ima puknutu žicu.Vidjelo se da Đoković ne zna da ima puknutu žicu, tražio je lopticu od skupljača loptica misleći da je loptica puknuta. To je taj zvuk kojeg je zamijenio sa pucanjem žice na reketu.

4. Nije u redu to što se Đoković nije rukovao sa Lahyaniem, nabolji igrač i najbolji sudija se ne rukuju zbog sitnice.

5. Sve u svemu odličan obračun.

rosonero

pre 7 godina

ma vido novak da mu pukla žica , neko kaže sebi , ajde da ucinim meč malo zanimljivijim . salu na stranu , nisikori me razocarao u par navrata , pogotovu kad je tražio prvi servis posle ' incidenta ' sa sakupljacem loptica i posle servisa dok novak nije bio spreman !! vidi se da su nekoliko uzastopnih poraza od novaka ostavili traga i da je niši na ivici da poludi i nije birao sredstva a novak je posle provokacije poludeo ubacio u treću i poslao japanca u pariz , da oseti poglogu i da se spremi za sledeci poraz od novaka.

Panter

pre 7 godina

Nole je ljut na Lajanija iz nekoliko razloga. Prvo Novak dobija opomenu zato što je "namerno gadjao skupljača loptica", a onda se Nišikori pravi lud i pita sudiju "da li da serviram prvi ili drugi servis" i odugovlači. Novak kaže Lajaniju da je trebalo da opomene Nišikorija zato što to namerno radi.. Još je Nole rekao "pa ajde da mu damo prvi servis ako hoće". Toliko o fer pleju Nišikorija. Nole mu čestitao jedno 10 puta tokom meča, poklonio mu nekoliko poena, a ovaj se ponaša arogantno.

Nole

pre 7 godina

Sta se pogubio ovaj Nisikori,sve mu smeta,pa sta i da sudija nije u obavezi da obavesti igraca ipak je to prvi igrac sveta i ne bi bilo nista lose da mu je to rekao a da nije u obavezi....Sve njemu nesto smeta,uff mnogo me je iznervirao u prvom setu kada je Nole lose riternirao i umalo pogodio skupljaca loptica(i onda se Nole raspravljao sa sudijom i proslo je odredjeno vreme) a Nisikori(promasio je prvi servis) da se napravi pametan pita sudiju,imam li prvi servis?Nikada mi se nije svidjao kao igrac a sada jos manje!

Perspektiva

pre 7 godina

Lajani je odlican sudija a Djokovic je treba da se rukuje sa njim,nakon meca. Ne kapiram zasto ga je iskulirao i cime je ovaj zasluzio tako nesto. Nisam gledao mec,zivo me zanima.

Danilo

pre 7 godina

Novak nije pružio ruku Lojaniju, koji je inače najbolji sudija verovatno, jer mu je dodelio opomenu nakon što je Nole jedan aut Keia ,onako ofrlje,poslao u pravcu jednog sakupljača.
Publika je žestoko izviždala Lojanija, a Nole koji je prišao dečaku i pozdravio ga, dobio je ovacije.
Eto , to je odgovor onima koji pitaju zašto se Nole nije rukovao.
P.S.
Vrlo mi je Lojani simpatičan, posebno što skoro nikada ne greši, ali mislim da je ovde bio nepravedan prema Noletu jer Nole nije gađao dečaka, niti ga je pogodio.

Crna Mamba

pre 7 godina

Ne znam dali je neko primetio ali Novak na kraju meca nije pruzio ruku sudiji...Na njegovoj strani sam a smatram da je trebao da mu pruzi ruku...

VUK

pre 7 godina

@Jumko.. ko si ti? u jednom komentaru zameraš da "nas" Nole bruka po svetu a onda njegove navijače nazivaš đokovcima i nebeskim narodom! Ovo" nas"bi trebalo da znači da si pripadnik naroda kojem pripadaju đokovci?! Eee neće moći! Ispalio si se. Potpuno si u pravu. Đokovci i Novak su vrsta u prirodi kojoj ti nikako ne možeš pripadati. Nauka kaže da su to ljudi.. primarna vrsta na planeti Zemlji. Ko si ti?Odakle si pao? Našoj vrsti sigurno ne pripadaš!

Kobi na slobodi

pre 7 godina

Oduvek mi taj mali Nišikori nije bio simpatičan, a kako mečevi sa No1etom odmiču sve ga manje cenim. Dečko je očigledno umislio da je Bog zna šta. Ako pravila kažu, ti ne smeš da se mešaš u odluku sudije koja je u ovom slučaju ispravna. Realno bi izgubio od No1eta, samo nismo znali kojim rezultatom. Pa i da je osvojio taj set poraz mu ne gine na kraju, zna se ko je no.1!

Može i biti i ne biti

pre 7 godina

A nolo se na kraju nije udostojio da se rukuje sa Lajanijem! SRAMOTA!

(Jaa, 15. maj 2016 09:40)

Propustio sam taj detalj, ako je istina, slažem se da nije korektno postupio. Lajani je teniska zvezda veća od ogromne većine tenisera. I nije ništa dosudio na štetu Đokovića, zaslužio je poštovanje i od Novaka. Možda opomena jeste bila prestroga, o tome se može polemisati do beskonačnosti i suprotstavljeni stavovi se neće približiti. Premda sam siguran da Đoković nije namerno uputio lopticu prema dečaku, smatram da je zaslužio opomenu, naročito jer je pre toga jednu lopricu napucao prema publici.
Sve to su manji gresi od zavisti i zlobe koja vrišti iz komentara tipa "nolo", "naš n0la" i šta će već smisliti komentatori niskog čela.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 7 godina

Lajani je bio sjajan. U istom gemu, Nole je imao već jedno namerno napucavanje loptice u publiku, pa je imao drugo, gde je malo falilo da pogodi momka koji skuplja lopte. Koliko god gotivim Noleta, neko u tom trenutku je trebao da ga smiri, što je sudija i uradio. A detalj kad Nole traži loptu, misleći da je pukla, a ne vidi žicu na reketu, tad me Lajani kupio skroz...

Peca

pre 7 godina

Novak pre servisa prvo tapka lopticu reketom, pa tek onda rukom, tako da bi sigurno primetio da je pukla žica bez da mu je to bilo ko rekao.

Lav

pre 7 godina

Ja i dalje ne shvatam cemu tolika buka? Zar nije normalno da ti sudija to kaze? Sta bi se desilo da je Nole servirao sa takvim reketom? Oduzeli bi mu poen ili sta?

dostum

pre 7 godina

meni je ovo loša gluma novaka...ali dobro...

beskrajno su bili simpatični oni klinci-talijani,naročito jedan,koji su neprekidno zdušno navijali...

anica

pre 7 godina

Idemo Jumkiiii....Trrraaaa tra tranquila
dale baby dale que tu no haces fila
Trrraaaa tra tranquila
dale baby que tu eres la que más domina...

rejnald

pre 7 godina

Nisikori glumi azijskog Federera, samo ne znam koji ga rezultati pokrivaju za ovu prepotentnost i pakost...Nego tesko je ocekivati od bilo kog igraca da bude fer sportista kao nas Nole, kad ih Nole ovako masakrira a eto toliko je i human da sad skoro svaki mec uvodi u neizvesnost, zbog njih i zbog publike.

dominusr

pre 7 godina

Nišikorija nisam nikad gotivio, pogotovo u poslednje dve godine. Čast Japancima, ali on je daleko od pravih Japanaca. Sinoć sam bio pod utiskom da je sve, ama baš sve, od Novaka zavisilo. Da je hteo izgubiti, sigurno bi tako bilo (išlo je ka tome, ali je Lajani opomenom probudio 'zver' u Novaku).

N.

pre 7 godina

Ovaj Nisikori je pokazao da je losa osoba, nigde fer pleja, posle meca je u rangu sa deda Federerom, nikad ne izjavi da je bio bolji, vec se nesto izvlaci, ali da je odlican igrac, jeste. Sto se tice Lajanija i rukovanja, Djole mu je pruzio ruku, ne sirite dezinformacije bezveze :)

блејз

pre 7 godina

Lajaniju svaka cast, on je odlican sudija, ali podsetimo se malo turnira u Madridu (plava sljaka) kad je Nole pozvao Lajanija da pogleda ocigledan aut a on mu odgovorio da je suvise kasno da silazi?!?A Novak je odmah prisao liniji i pozvao ga, koje je opravdanje za to?Takodje, sto se tice ove situacije sa skupljacem loptice tu nikakve namere nije bilo, a ni decak nije bio pogodjen.Inace Nisikori je 2 puta bacio reket i nije bio opomenut?!?Takodje, onda bi rodju trebalo stalno opominjati za isto jer on skoro svaku lopticu(koja je promaseni servis ili aut) udara direktno na skupljace loptica, drugima je to simpaticno, kazu "trenira ih, znate i on je bio skupljac loptica kao mali", toliko o tome....(objavite mi komentar)

Valderama

pre 7 godina

Lajani je zaista trenutno najkarizmaticniji sudija u svetu tenisa. Nisam primetio da je ikada svojom odlukom ostetio Novaka , cak naprotiv. Zasto mu Novak nije pruzio ruku , ostaje na Novaku da objasni. Ako je to zbog opomene kod snazno upucene lopte prema skupljacu lopti , onda Novak nije u pravu. Cesto se desava da igraci na aut servis proslede lopticu ka skupljace. Kad se to desi na na nacin kao sto je to Novak uradio , uglavnom se podigne reket ili ruka u znak izvinjenja . Novak to nije ucinio i otuda opomena Lajanija. Da je Novak odmah napravio gest (sorry) opomene ne bi ni bilo.

Đole

pre 7 godina

Stoji to, Lajani jeste odličan i objektivan, ali ona vraćena lopta zbog koje je dao opomenu Novaku bila je jaka samo iz njegove perspektive. Opomena nije bila na mestu jer sve i da je bilo prejako, bilo je slučajno koliko bi bilo slučajno da se isto desilo iz igre.

Serdjo

pre 7 godina

A da neko objasni zašto je Lajani opomenuo Noleta u vezi sa onim klincem. Nisam to video, a u stvari je zbog toga Nole bio ljut na njega. Malog arogantnog i pokvarenog japanca ne želim da komentarišem!

Небојша ликовњак

pre 7 godina

@Hatuna
Није Новаку Лајани досудио „пецање" на мрежи, против Надала на РГ, већ португалац Карлос Рамос. А Лајани је судија са свакако највише ауторитета на туру (поред њега технологија „око соколово" готово да је излишна), а није претерано рећи и судија са највише шарма и (мада не волим тај израз) „позитивне енергије". Као неко ко дуже од деценије барем шест месеци у години иде на посао поднабуо, дебелих подочњака, после непроспаваних ноћи у којима је збрајао сателитске гемове и сетове по беспућима Мелнурна, Пекинга, Индијан Велса и Бог свети зна већ одакле све, могу с пуним правом рећи да је извесно да Лајани није желео да на било који начин науди Новаку, као и да је било какво заоштравање осноса међу њима (у шта, искрено, сумњам) нешто најнепотребније и најпогрешније што би могло да се догодина туру. Узгред, хвала имењаку Вишковићу што нам годинама обогаћује доживљај гледања тениса, а Влади Мијаиловићу желим да пронађе занимање где ће моћи да без узнемиравања других развија све своје креативне потенцијале (а плашим се да коментарисање тениских мечева то свакако није).

sasha

pre 7 godina

meni je ono kad je novak dobacio nisikoriju 'oces prvi servis evo ti prvi servis pravi sport i takmicenje. muka mi vise od zena i rodbine po tribinama i prenemaganja po novinama o ne znam cemu. ono je bilo pravo ajde uzmi prvi servis sad cu da te pobedim. takmicenje

Dragon

pre 7 godina

Lajani je najbolji sudija, a da je moje dete tamo čučalo i da je bilo onako blizu, onako brze lopte, sigurno bi se ja uplašio.Nole je bio neoprezan i nije lepo što nije pružio ruku sudiji.
A za danas... NOLE RAZBIJ ONOG PSOVADZIJU.

Milan

pre 7 godina

Ljudi, da li se meni samo ucinilo da se Novak na kraju meca nije rukovao sa Lajanijem? Bas je bio ljut, videlo se.
A za Nisikorija mi je neobicno drago sto me nije razocarao, od prvog dana mi je bio odvratan lik.

onako

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da neko ima zamerku na reakciju sudije, čak i da ovaj nije bio u obavezi da mu ukaže na problem. Takođe, ne mogu da verujem da se Kei usprotivio - Novak bi mahao protivniku da mu sam kaže. Da li nas samo pumpate protiv Nisikorija ili je to stvarno, neka napiše neko ko je video. Takođe, neka napiše neko zašto se Novak nije rukovao sa sudijom na kraju, to mi je veoma interesantno.

duledudule

pre 7 godina

nije trebao Novak da iskulira Lajanija na kraju,sudija je simpa,sasvim korektan.neko je pitao zasto-pa ovaj ga je jednom opomenuo za prekoracenje i Novak tu izgoreo...

nesko101

pre 7 godina

svi vi koji kritikujete Noleta morali bi da znate da je on jedini igrac na svetu koji moze da odigra mec bez sudije i da bude regularan.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Lajani je najbolji sudija u svetu tenisa, sto posto fokusiran na mec, svaka korekcija ispravna, svaki odluka ispravna, mozda nama nekad nije po volji ali to je njegov posao.

SSUUUU

pre 7 godina

Pogresno tumačite Lajanija, iako Nole nije namerno tom silom usmerio lopticu ka skupljaču Lajani je po pravilima morao da mu da opomenu. Niti je Nole eskivirao da se rukuje, nije on ulični džiber, mi nismo videli što ne znači da se nije desilo!

Beloved

pre 7 godina

Baš me briga za Nišikorija i njegovo nevaspitanje, ali Novaku svakako nije trebalo da se ne pozdravi sa Lojanijem. Ako je neki sudija šmeker i čovek na mestu onda je to Lojani. Možete me pljuvati koliko god, ali nekorektno ponašanje Đokovića.

Jovan

pre 7 godina

Vi svi sto nesto zamerate Noletu, kao znate vi da li je trebao nesto ili nije u nekom trenutku, da vam kazem sledece.
Vi vidite samo deo ovog takmicenja kroz oko kamere i dok gledate mec, a ne vidite ono sto jeste iza kamere, iza meca, nemate informacije iz prve ruke i o odnosu protivnickih igraca i o odnosu sudija a i o nacinu reakcije na terenu. Kao sto ni vas u nekom trenutku ne bole misici ili prolivate litre znoja dok se pravite pametni, ili osecate kroz neki duzi vremenski period igranja meceva ko vam kakvu energiju i od igraca i sudija salje, plus namere (dobre/lose) sponzora, kljucnih ljudi turnira a i publike. Ne vole bas svi Noleta iako postize to sto postize.
Zato se opustite i pustite da Nole to radi jer on to najbolje oseca, zna i placa tu cenu sam, kolika god bila.
I zasluzuje korektan a ne ovako sitnicav i mizeran odnos od strane sudija i nekih igraca sa kojima igra, kao da je neki pacer i ne zna osnovne stvari.
Moras povremeno da pokazes zube inace ce ovi sporedni likovi, koji inace sede i povremeno viknu ili sidju sa stolice da umisle da su bogovi a ne oni zbog kojih sve ovo i postoji.
Dakle, Novak zna najbolje a vi se opustite i bez pametovanja.

Gate

pre 7 godina

Koliko je sudija na strani Djokovica. Nije smeo da mu pomaze.

(Nole, 15. maj 2016 09:38)

Meni deluje bemisleno ovo što si napisao, ali objasni. Možda nije. Možda znaš nešto što mi ne znamo, ili si video nešto što mi nismo.

Grk Zorba

pre 7 godina

U jedno sam SIGURAN, da je Nole video puknute žice kod bilo koga a da od toga servisa zavisi dali će izgubiti meč...UPOZORIO bi protivnika uprkos svemu.

vlajzi

pre 7 godina

(Dr.Roddick, 15. maj 2016 11:26)

Sve si u pravu, nego, kolko slova imaju reci 'uniqlo' i 'čukam'? Aj izbroji, pa se javi. A inace, komentar ti je odlican, iako ga nisam ni procitao, ali odlican je, posteno! hahahahahah

dragan

pre 7 godina

Sudija sam u jednom drugom sportu. Ako tamo sudija primeti da je neki deo opreme takmicara neregularan, znaci nije onakav kakav mora biti, obaveza sudije je da trazi da se taj deo dovede u red, ili da diskvalifikuje igraca ako ovaj to ne zeli ili ne moze da uradi. Jer ta izmena u opremi, iako mozda izgleda da umanjuje mogucnosti takmicara, u nekim slucajevima moze da mu da prednost ili da dovede do povrede. Sto nije prihvatljivo. Setimo se da je od Djokovica pre nekoliko godina trazeno da promeni patike, posto je koristiio neke sa kvrsicama, koje su mu omogucavale bolje proklizavanje na sljaci.

dijaspora

pre 7 godina

Obzirom da se meč prelomio baš u tom poenu (Nišikori je izgubio sledećih 5 gemova), da li se posle meča zapitao "šta mi je trebalo da pitam jel prvi il drugi servis?"
Novak, bistar kakav jeste, ima da "uvede pravilo" da izazove sudiju da ga opomene kad meč krene kako mu ne odgovara. Logika je relativno prosta, ko što reče komentator - iznervirani Novak bolje igra od običnog Novaka.

boban101

pre 7 godina

Ja ne znam cemu toliko hvatanje za iglu u plastu sena koja ne postoji.......
Nole nije ovo,nije ono......
Vreme kad se zavrsio mec,i kad se igraci pozdravljaju sa sudijom......
KAMERA snima novaka i proslavlja,niti se vidi nisikorijev pozdrav sa sudijom,zato sto snimaju noleta dok proslavlja....niti se vidi novakov pozdrav sa sudijom,zato sto pokazuju nisikorijev odlazak sa terena....
Na tri sata atomskog servisa pojedinci traze pozdrav novaka sa sudijom koji nisu videli jel kamerman je smatrao nebitnim u tom trenutku.....
A mozda da trazite od rts da vam pusti taj snimak,i onda zatrazite diskvalifikaciju novaka da budete SRECNI.......???

City Girl

pre 7 godina

Lajani je dobar sudija, ali meni je ubedljivo najbolja Eva (ne znam joj nažalost prezime). Sudila je finale US Opena 2015. Smirena zena, koja nije dopustila da je dekoncentrise divljacko navijanje publike za Federera. Mnogi bi popustili pod tim pritiskom.

on and on...

pre 7 godina

Da... iznenadjujuce za Japanca da tako nesportski reaguje u nekoliko navrata.Ali ulog je veliki...

Mada ako jednom pobedis Novaka ne znaci da ces to uspeti i narednih 20 puta.

jumko

pre 7 godina

Prvi put sam se kladio na No1 i dobiooooo...! Inace neverovatno da smo u samo dva dana za redom gledali verovatno dva nabolja meca u do sada u ovoj sezoni .

bane sine

pre 7 godina

meni se cini da novak nije na kraju pruzio ruku lajaniju, sto mi uopste ne lici na njega. da li neko zna da li se o tome pricalo na KZS?

Небојша ликовњак

pre 7 godina

Мени сећање говори да је „пецање" против Надала досудио Карлос Рамос. Сада, када неколико аутора коментара кажу да је то био Паскал Мариа, морам да се коригујем и прихватим да у мору (беспотребних) тениских информација које, попут многих, складиштим у глави (хлеба и игара!), са жаљењем морам да признам да ће бити потребан ванредни ментални инвентар, па ажурирање („апдејтовање") менталног софтвера. Ако сам (а изгледа да јесам, сада се и сам присећам) погершио у претходном коментару - извињавам се:)

matori

pre 7 godina

igrači su jako koncentrisani na igru, pa ponekad ne znaju šta se dešava okolo. pre 2 godine Rodžer je u Hale-u osvojio poslednji poen u meču, a to nije ukapirao, pa se spremao da ponovo servira, a protivnik ga čeka na mreži da mu čestita....nije isto, ali je slično ovom događaju...

Šavija Alonso

pre 7 godina

Bravo za sudiju. Verujem da većina njegovih kolega i ne zna da je sudija obavezan da ovako reaguje u slučaju oštećenja reketa, kao što očigledno nisu znali Nišikori i Đoković.

don

pre 7 godina

@ Hatuna

Tad mu je sudio Pascal Maria. Lajani je imao sličnu situaciju sa, mislim, Raonićem, kada nije dosudio poen protivniku, za razliku od Marie. Lajani je najbolji teniski sudija, njemu se takođe znaju podkrasti greške, ali taj meč na RG nije sudio.

Svete

pre 7 godina

Nebojsa likovnjak
Nije Portugalac Ramos vec Francuz Marija sudiju taj mec sa Nadalom na RG2013. Pre toga sa mrezom je Djokovicev viner na brejk loptu dosudio kao aut i tu je najtragicnije to sto je bio svestan da je pogresio pa kasnije kada Djokovic jedno pola sata nije ni igrao zbog toga, ovaj obavljao cuvenu kompenzaciju i Nadalu je dao nekoliko opomena zbog odugovlacenja, cini mi se i da mu je uzeo jedan poen, ali je vec bilo 5:0 za Nadala.....

hehe

pre 7 godina

@City girl. Zove se Eva Azderaki. Slažem se sa tobom, najbolji sudija u današnjem tenisu, već desetak godina. Inače, nju je pre neku godinu za ispravnu odluku o foot fault prestupu prilikom serviranja izvređala Serena. Rekla joj je da je ružna iznutra i ko je ona da njoj kaže da je napravila prestup kad ona radi za 200 dolara po utakmici. Serena je samo simbolično kažnjena za taj prestup. A naj-fer sudija ikada.

šetač

pre 7 godina

@hatuna Ne to je bio francus Paskal. Lajanji je nešto kasnije u Americi istu situaciju sa pecanjem sudao kao mrtvu loptu i poen dosudio igraču koji se upecao Raonić Del Potro.