Nedelja, 08.05.2016.

10:53

Windows 10 je sada instaliran na 300 miliona uređaja

Izvor: B92

Windows 10 je sada instaliran na 300 miliona ureðaja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Дуци

pre 8 godina

Compatibility mode. Nije za posao. Jedan firewall I sve se vidi, jednostavno neupotrebljiv. Upload poraste, prikupe podatke I dobijes reklamu za steroide. Puno para malo pameti. Bedna kopija biznis plana nekog drugog.

Joca Kompjuteras Belosvetski

pre 8 godina

Ovaj operacioni sistem je zamisljen da svi oni koji nesto znaju o kompjuterima pljackaju one koji manje znaju o komputerima. Zato je bolje da ne dirate Widow 10 nikada, odnosno sve dok ne promene osnovne postavke desetke - pljackanje pretplatnika.

privatnost

pre 8 godina

Ovi 99% glupih komentara me potsecaju na farmerke koje smo i mi pravili.Windows 10 je smece.Da meni neko iz SAD upravlja mojim vlasnistvom nece moci.Ja sa njihovim "strucnjacima" nekolko mes pokusavali da oporavimo kopmpjuter.A vi sto ste ga instalirali pitanje-za sta konkretno ste ga instalirali ? A onom sto mi porucuje da necitam bolje da se vrati u realan svet.
.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dragan, 9. maj 2016 12:02)

Smesan si. Neces da ti neko iz SAD upravlja tvojim vlasnistvom a komentar si poslao sa Androida, na kojem Google, Facebook i ostali drze sve pod kontrolom i jos beleze malte ne sve sto radis i kuda se kreces.

neutralni felsh

pre 8 godina

Najvise volim komentare sa "bajo moj"... govori sve o inteleigenciji i kulturi komentatora....
(DaLanik, 09. maj 2016 12:20)


tako je... bajo moj ;)

BotKiller

pre 8 godina

Meni W10 manje muci kompjuter, igre mi rade bolje, a i svidja mi se novi interface, prilagodjen je vremenu u kome zivimo i broju razlicitih uredjaja koje koristimo.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ajde bre Mile ko jos koristi taj Ms-dos i te prastare komande zar ti nije lakse jedan klik i resen problem
(Mad Max, 09. maj 2016 04:39)


ama salio se covek s nama... valjda ;)

Boki

pre 8 godina

Evo bas danas me Win 10 ostavi bez teksta. Usred radnog dana, oko podneva, iskace mi obavestenje da update ceka da bude instaliran, bla bla... Odlazem instalaciju za kasnije, pokusavam da zakazem restart izvan radnog vremena i vidim da je opcija zasencena, te nedostupna. Ok, nema veze, pokrenucu update veceras pre izlaska iz kancelarije. Petnaest minuta kasnije, usred pisanja mejla, otvoreno brdo aplikacija i dokumenata, racunar se bez najave restartuje i pokrece instalaciju update-a!!! Poludeo sam! Ok, znam da mogu da izmenim registry i da onemogucim takvo azuriranje, ali ovo je neprihvatljivo jer na ovako nesto covek ni u sali ne bi pomislio! Pri tome, sve na racunaru je legalno instalirano i koristi se iskljucivo u poslovne svrhe. Zasto je Mikrosoftu potrebno ovoliko oduzimanje kontrole krajnjem korisniku, nije mi jasno. Meni se apsolutno ne dopada takav trend.

dragan

pre 8 godina

Ovi 99% glupih komentara me potsecaju na farmerke koje smo i mi pravili.Windows 10 je smece.Da meni neko iz SAD upravlja mojim vlasnistvom nece moci.Ja sa njihovim "strucnjacima" nekolko mes pokusavali da oporavimo kopmpjuter.A vi sto ste ga instalirali pitanje-za sta konkretno ste ga instalirali ? A onom sto mi porucuje da necitam bolje da se vrati u realan svet.
.

CarloNS

pre 8 godina

Pa jesi ti svestan da je to PC star 7 godina iskreno ja bi se zacudio da radis sve kako treba na njemu sa novim OS.Sve te komponente koje ti posedujes su zastarele odavno i nema vise podrske za njih.
(Zeljko, 8. maj 2016 17:29)

Imam T510 star 6 godina koji sada već dosta dobro radi pod desetkom. U početku nije radila kamera, funkcionalni tasteri i slično. U međuvremenu su se Lenovo drajveri nekako uglavili u sistem i sada (skoro) sve radi kako treba. U suštini do proizvođača je da li će obezbediti drajvere za svoje stare uređaje.

Milan

pre 8 godina

Meni Windows 10 radi primetno bolje od 8.1 na sledecoj masini: Intel Core i5 4440, ASUS H87-PRO, 8GB RAM, SSD Samsung 840 EVO 120 GB za sistem + HDD WD Black 1TB za storage, NVIDIA GTX 650 2GB. Nijedan jedini problem.

Dr.Prim.Mancic

pre 8 godina

Iako sam linuxas trenutno mogu reci da se windows priblizio kubuntu sto je pre bilo velika razlika .Naravno jos je daleko po efektima (svi efekti windosa nprm. aera su linuxovi efekti ) ali moram da priznam da je ovog puta ms odradio dobar posao . Ali mi kod windowsa 10 nesto drugo ne uliva poverenje a to su serveri poput clouda koji rade u pozadini i koji sakupljaju vase podatke (sto potvrdjujete eulom u toku updejta ili instalacije) a koje je trenutno nemoguce blokirati. Dakle ostaje pitanje slobode mada gugl ionako zna sve a oni suruju sa ms-om o vama pa to danas i nije toliko bitno (zive od reklama koje vas interesuju ). Veliko pitanje na koje niko ne moze dati odgovor je sta ce uciniti ms povodom ogromne vecine krekovanih kljuceva a verujte da sve znaju o vama .Nadam se da ce kao i pre da vam samo izidje wga koji se zaobilazio sto je na desetki trenutno nemoguce jer se jos nezna gde je sakriven .
U globalu dobar je stvarno win 10 mozda i najbolji posle sedmice i istoriskog xp-a.

AlienShooter

pre 8 godina

@Veseli Nista se nebrise sve sto si imao na starom windowsu ti ostaje kako je bilo Ako oces ti prebaci sve bitno na usb pa vidi

Pitanje je da li će kompjuter raditi nam novom OS

pre 8 godina

Sve dok MS ne bude dao garanciju da će raditi svi drajveri kakao kako interni tako i eksterni, radi se o klasičnoj prevari.
Ukoliko MS obezbeđuje nadogradnju na nov OS, podrazumeva se da svi drajveri koji rade na starom OS moraju da rade i na novom.

Tako da za one koji nadograđuju OS uopšte nije pitanje kakav je taj novi OS, već da li će kompjuter da šljaka.

dragan

pre 8 godina

Citam u nemackom casopisu za IT da ima problema sa pretrazivacima u 10 ci- chrome i firefox jer Micrisoft forsira svoj Edge iako nije podesen za Srbiju.U istom casopisu dosta njih kazu da su izgubili silne novce ,ili izgubili porodicne slike pri prelasku.Brine me privatnost-svi mesecni izvestaji banke dolaze na e mail.Neznam dal postoji srpska verzija desetk kao kod sedmice.

MTK

pre 8 godina

Na isti laptop imam dualboot Win8.1 i Win10.

Butovanje i optimizacija ne mogu da se porede, Win10 gazi, cak i Win7 koji imam na starijem laptopu, a Win7 na starom gazi Win8.1 na novom laptopu.

Dakle Win10 po meni predobro uradjen.
Ja ga ne koristim za surf niti sam mu uradio System update. Cist je sistem, drajvere sam nadogradio preko drugih driver tool programa.

Moje iskustvo za sad je fenomenalno sto se brzine tice i fps u CS na primer (jer ovo nije gaming laptop)
Ima problema sa 'search' aplikacijom, cesto zabaguje i MyPC ikonica mi se gubi dok ne refresujem ekran.

Kome je do privatnosti ovo nije Windows za njega, zato ga ja ni ne koristim za surf i sl. Na njega imam samo nebitne stvari.

Stop kapitalizmu

pre 8 godina

Dok god Amerikanci vode svetsko trziste, a i politikuultinacionalne kompanije (prije svega americke) ce moci da rade sta pozele od svojih korisnika...
O pranju para i ostalom da ne pricamo.

Mile Rent-A-Bubreg

pre 8 godina

Ne koristim, niti cu. MS-DOS je sve sto mi treba. Zasto zamaraju ljude sa korisnicikim interfejsom, ikonicama i ostalim novotarijama kada sve komande mogu da se otkucaju? Ljudi su toliko postali lenji da bi sve na klik ili dupli klik. E da, MS propada sigurno. Umesto da su lepo zadovoljili korisnike iz Srbije, koji sve najbolje znaju, oni nesto tu izmisljaju za glupe Amere i ostale ne-nebeske nacije.

Surovi

pre 8 godina

Ranije me je zabavljalo da citam naklapanja "strucnjaka" ,koji procenjuju OS na kome je radilo desetine hiljada ljudi i uvek donose zakljucke kako su prethodne verzije bolje.

Cinjenica je da je desetka odlican os,koji fantasticno radi i definitivno je bolji od osmice,sedmice i xp-a,milenijuma ,win-a 2000,98-ice i win-a 95!
Koristim ga i veoma sam zadovoljan,posto ne pravi probleme,stabilan je i olaksava mi posao.Plocice i novi start mi se ne dopadaju,te koristim classic shell.

Kao administrator,u firmi u kojoj radim,ne dozvoljavam apdejt na desetku,zato sto su se pojedinci jedva navikli i na sedmicu,iako na racunaru na kojem se vrti sedmica,osmica se raditi daleko bolje,bas kao i desetka,koja je jos bolje optimizovana.

Nije sve starije bolje.Xp je bio sjajan os,ali je sad u rangu djubeta,bas kao i vista i sedmica.Jednostavno ih je vreme pregazilo.Njih treba porediti sa Mercedesom 123,poznatijom kao "Ciganski san",koji je bio cudo od auta pre 40 godina,dalje se voze i traju,ali nisu u klasi cak ni najeftinijih modernih Dacija.Koje mozda nisu toliko trajne,ali su definitivno bolje i efikasnije.

Desetka je opasan os i kod mene se vrti bez problema od kada je izasla.Sve radi,ne pravi probleme,drajveri se lako nalaze ,iako je u pitanju Asus k73 iz 2011-te godine.Isto odlicno radi i na Acer tm b115,koji ima pasivno hladjenje i ne podrzava vise od 2 gb rama.....

Zoran

pre 8 godina

Instalirao sam w10 još letos čim je bilo moguće. Imao sam problema sa start dugmetom i task bar-om a na kraju i čuveni plavi ekran sa obaveznim restartom. Sklonio sam w10 nakon 2 meseca i instalirao stariji windows 8.1. Pre mesec i po dana am rešio da ponovo probam ali pametnije i opreznije nego prethodni put. Nisao išao na clean install nego običan upgrade (da ostanu svi prethodni drajveri) i nisam obrisao ništa od njihovog bloatware-a. Sve super radi. Kad je prošlo mesec dana i kada su uklonili prethodnu verziju w8.1 stavio sam defer upgrade, kako bih tek sa nekoliko meseci zakašnjenja, nakon provere i korekcije upgrade stigao do mene, a sigurnosni update-ovi stižu. Da kucnem u drvo sve radi savršeno.
Što se tiče tzv špijunaže, mislim da to već imamo na našim mobilnim telefonima odavno, a takođe i FB, Google...
Ako nešto bude krenulo naopako verovatno idem na Ubuntu 16.04 LTS u dual boot-u a možda i čisto ako mi se pokaže dobro. Ako ni to ne bude valjalo pa vratiću se naw8.1 i više neću dirati. Nadam se da će ipak sve biti u redu jer dopada mi se w10.

qwerty

pre 8 godina

Windows 10 = DPC _ WATCHDOG _ VIOLATION bsod, bez pravog uzroka i naravno bez rešenja za ovaj problem. Interesantno da uvek prijavi drugi drajver kao uzrok, jednom je to wifi kartica, drugi put zvučna, treći put neutvrđen uzrok i tako u krug, a nijedan od tih drivera nema konflikt. Vratio se na 8.1 i progledao. Tako da ne hvala, da mi plate nikad više taj izgovor za poluproizvod zvani Windows 10.

neutralni felsh

pre 8 godina

sjajno! a sad gospoda neka saopste i koliko je bilo deinstalacija.
bio sam veliki entuzijast za win10 ali posle niza peripetija sam se svuda vratio na win7, mada na kucnom kompu imam osmicu.

TecHiFi

pre 8 godina

Šta sve čovek neće pročitati od ovih mali-perica-zna-u-kompjutete eksperata. Pa možete i u firmi ako vam je admin papak pa vam da administratorski nalog da sa 3 komande u powershell i jednom malom skriptom vidite koji vam je na tom računaru produckt key i da ga stavite na vaš kompo kući, pa će vam windows biti AKTIVIRAN ali neće biti LEGALAN, jer ste ključ, jelte, ukrali iz firme. Isto je i sa nadogradnjama sa nelegalne (ali nekim aktivatorom aktivirane!) sedmice ili osmice. Zapravo, postoji jedna varijanta sa DAZLoader-om da se potpuno prevari MS nadogradnja i da ispadne da vam je Win 10 stvarno legalan, ali podržava samo MBR, ne i GPT particionisanje, tako da nema mogućnost UEFI secure boot-a, što je vrlo korisna opcija btw. Doduše, to je bilo pre 10ak meseci, možda su to do sad okrpili.

c.o.a.

pre 8 godina

@savestan gradjanin Ne lupetaj! Ja npr. imam laptop iz 2011te godine i nemam driver za odvojenu ati grafiku. zato sam se i vratio na originalni win7pro i pritom izgubio licencu jer sam sa njom aktivirao win10!! u pitanju je hp g62-a50sm. pogledaj kakav je to laptop, pa prosudi da li vredi da se menja. iako je star punih 5 godina, jos uvek jo bolji od dosta njih koji se prodaju danas!

Manga

pre 8 godina

Mozda vi nemate probleme, ali meni je win 10 zabagovao 122 puta, kad god pustim novi updejt windows poludi, tako da u zadnje vrijeme ne updejtujem win. 10.

Veseli

pre 8 godina

Nisam toliko stručan, interesuje me da li moram da skinem sa lapa fotke,....ostale bitne stvari, tj. kad bi presao na 10-tu,jel mi se briše što imam na disku?
Hvala

Azer

pre 8 godina

Ljudi, ta prica da win10 salje podatke je prenapumpana, salje sve isto sto salju i prethodne verzije Windowsa nego je ovde to pumpano jer su ljudi bili protiv toga zbog pop-upova. Evo moj slucaj, piratska sedmica Ultimate obradjena softverom koji je karakterise kao licenciranu nadogradjena na 10 na moju inicijativu i radi sve super. Pregledao sam detaljno sva podesavanja, sve se moze iskljuciti, verzija je win10 Pro. Search je ok (mada moze bolje), Cortana ne radi jer nije podrzana u Srbiji, aplikacija ima dosta, Edge je pristojan browser ali je ipak malo sporiji i malo manje integrisaniji nego Chrome. Ako se apgrejdujete ostaje vam za stalno i mozete da se vratite ako vam se ne svidi, sto se mene tice ovo je kao sedmica samo uredjenija i sa malo vise opcija.

DPolitika

pre 8 godina

"Ja verujem da je ova cifra od 300m samo broj skidanja i instalacija desetke a broj računara koji stvarno koriste desetku je daleko manji."

Obicno se daje broj aktivacija, ne znam izvor ove vesti ali znam da je u januaru broj aktivacija bio preko 200 miliona...Tako da je sada moguce da je narastao na 300 miliona.

Sto se tice prelaska na nove tehnologije koje mnogima padaju tesko iz razno raznih razloga a pre svega navika tu leka nema sem ucenje...

Prelazak na Windows 7 nakon Viste je mnogima bio revolucionaran a da zapravo niakda nisu ni koristili Vistu, cak na pitanje nisu ni znali sta im je to znacajno bolje kod 7. U pitanju su dva gotovo 100% ista kernela samo je sminka drugacija i 7 nije imala tako agresivan UAC koji je bistar korisnik ako mu smeta znao da podesi u par koraka tj. smanji broj poruka a jos bistriji nije ga ni dirao jer bi znao da li neki nezeljeni program nesto pokusava bez saglanosti.

Kod Windows 10 postoje dve verzije Home i Profesional.
Home do skora nije imala mogucnost da se iskljuci automatsko azuriraznje sto je dovodilo do nekih nezeljenih situacija kao sto je restart racunara usred nekog posla.

Medjutim vidim po komentarima da mnogi ni ne primecuju da postoje dve verzije 10 koje imaju razlicite mogucnosti.

Ne znam zasto bi neko sa Windows Viste presao na 7 ali znam zasto treba da predje na 10. Izmedju ostaloga tu su novi kernel, Direct X zatim mogucnost instalacije apliklacija koje vise ne podrzavaju Vistu itd.

K.G.

pre 8 godina

K.G. kratko ću iskomentarisati tvoje loše iskustvo sa desetkom, i tvoje kuđenje iste. Prvo desetka je najbolji Microsoftov sistem do sada. Drugo normalno da ćeš imati problema sa drajverima i kulerom kad koristiš računar iz 2002 ili 2003 godine, toliko. Svi ovi koji hvale XP da ne kažem sedmicu neka se vrate u XVIII vek, jer to vreme im pristaje sa obzirom koje sisteme koriste i na kakvim računarima. Razumem da su računari skupi i da u bednoj Srbiji para nemaju svi, ali prvo uzmite nešto modernije instalirajte 8 ili 10 pa onda komentarišite koji sistem je bolji, malo pročitajte šta omogućava koji sistem i koje su prednosti, nije bitan samo spoljašnji izgled...
(Savestan građanin, 08. maj 2016 12:59)


Kako naš narod kaže; pretpostavka je majka svih zajeba.
Lap top na koji sam instalirao desetku je neki MSI dual core sa 4 gb rama kupljen novi negde 2009 ili 2010 ne mogu da se setim. Nije baš da je kršina a nije ni top model za današnje prilike ali za ono što meni treba i kakvu konfiguraciju zahteva Microsoft ne bi trebalo biti problema. Ti si imao sreću sa svojim racunarom da se dosta toga poklopilo sa instalacijom desetke i da radi bez većih problema ali veruj da ima dosta njih koji su u situaciji u kojoj sam i ja tj. da imaju problema sa drajverima. Kod sedmice nije bilo problema sa drajverima čak i kad nisu pisani za sedmicu već recimo za vistu. Ne vidim zasto bi to bio problem i kod desetke osim ako je loše sastavljen OS.
Ja verujem da je ova cifra od 300m samo broj skidanja i instalacija desetke a broj računara koji stvarno koriste desetku je daleko manji.

Zeljko

pre 8 godina

K.G Lap top na koji sam instalirao desetku je neki MSI dual core sa 4 gb rama kupljen novi negde 2009 ili 2010 ne mogu da se setim

Pa jesi ti svestan da je to PC star 7 godina iskreno ja bi se zacudio da radis sve kako treba na njemu sa novim OS.Sve te komponente koje ti posedujes su zastarele odavno i nema vise podrske za njih.

on

pre 8 godina

ali kad prosecan Srbin krene da pljuje i da prica kako je Win propao, a on nema dinar u dzepu, sto se kaze, nema za sta kuče da ga ujede, i net verovatno krade od komsije, shvatis kakvi su ljudi...

Zeljko

pre 8 godina

Mene zanima kako nismo tehnoloski najrazvijenija zemlja sveta pa mi imamo 2 IT strucnjaka po glavi stanovnika.Cudi me kako se Microsoft ne preseli u Srbiju pa mi sve znamo.Za 90% Srba XP je vrhunac tehnologije.Nije vama kriv Microsoft sto imate te sporete umesto PC.Evo meni win 10 radi kao sat ni jednom nisam imao problema sa drajverima niti bilo cim sve radi savrseno.

Windowz

pre 8 godina

Ja imam u dual boot-u ubuntu mate 16.04 tako da u win10 ni ne ulazim. Mnogo me nervira uslovljavanje. Ne samo na win-u nego i na adroiu i na macOS. Ok imaju oni svoje aplikacije ali ako bas tako dobro rade ne znam zasto moraju da te teraju da ih koristis. Zato mi se i ubunt unity 14.04 ne svidja posto kad trazisnesto na kompu izbacujr ti i reklame sa amazona... To su sad sredili i stavili kao opciono ali opet. Tako se samo gubi poverenje korisnika a i vredja im inteligenciju.

PhP prog

pre 8 godina

Prvi sistem posle XP-a a da radi bolje, preporučujem.
Prešao na njega direktno sa XP, 7 i 8 mi se nisu svideli ali 10 je konačno sasvim ok.
Ovi što kukaju neka se malo udube, sve se može podesiti.
Aktivacija preko KMS, ima na torentima.

Kaboom

pre 8 godina

"Microsoft ima cilj da njihov operativni sistem bude instaliran na milijardu uređaja do 2018. čime će postati izjednačen sa Appleom, koji je nedavno saopštio da postoji milijardu aktivnih uređaja sa instaliranim iOS-om. "


Dakle, OS za mobilne ima milijardu korisnika, a M$ par miliona... i kako to izjednačiti i sustići Apple - jednostavno genijalno, pretvori desktop OS u mobilni OS... šta te briga za onih 999.000.000 korisnika kojima treba desktop OS.... oni će se navići vremenom da na desktopu imaju osakaćen interfejs kao da su na tablet uređaju, ali će M$ reći da je sustigao IOs.
Iskreno se nadam da će skupo platiti M$ to što radi korisnicima DESKTOPa

Zoran

pre 8 godina

To nije nikakav uspeh. To je neuspeh. A to sto vi hocete da instalirate 3 puta po toliko je takoreci nemoguce. Jedino ako unistite 7 i XP.

N/A

pre 8 godina

zivo me interseuje koliko malimeki ima da zahvali za ovu cifru KB3133977 apdejtu i brikovanju racunara nedovoljno digitalno svesnih korisnika sedmice...

Joca Kompjuteras

pre 8 godina

Svi oni koji znaju sta je kompjuter se savetuju da ne diraju Windows 10 jer je to najgora verzija operativnog sitema koja je ikada izradjena. Omogucava pristup svakome ko zeli da vam naudi, da vam pokvari kompjuter i ucenjuje da mu platite za opravke koje je sam namestio. To vam nikada nece trebati i odbacite tu verziju operativnog sitema kao da ne postoji. Sve druge su bolje od desetke.Taj sistem onemogucava zastite od virusa.

Tako

pre 8 godina

@(K.G., 8. maj 2016 12:35)

Imao iste probleme. Vratio se na sedmicu. Instaliram drajver za grafičku koji radi, isključim sve updejtove, win10 mi updejtuje drajver na poslednju verziju, ali ta poslednja verzija ne radi valjano. Nikad više win10, radije ću preći na linux.

loko

pre 8 godina

Da li je moguće instalirati w 10 na uređaju sa piratskim os (7) i ako jeste da li je privremeno i šta posle?
(Srđan, 8. maj 2016 11:54) # Link komentara

Da. Upgradujes tvoj win7 na win 10 napravis microsoft/outlook nalog i aktiviras win10. Nakon toga sa tim nalogom ces uvek moci da "legalno" (bez krekovanja) instaliras/reinstaliras windows 10, nije privremeno vec trajno.
Takodje, moja preporuka je da posle upgrade-a i aktivacije, uradis kompletnu reinstalaciju, jer je meni win10 posle upgrade-a pravio probleme (radio sporo), ali nakon kompletne reinstalacije sve je ok.
Jako je bitno da windows 10 aktiviras nakon upgrade-a sa win7 ili win8, jer je to jedini nacin da uradis aktivaciju besplatno.

Prva pomoc

pre 8 godina

Da li je moguće instalirati w 10 na uređaju sa piratskim os (7) i ako jeste da li je privremeno i šta posle?
(Srđan, 8. maj 2016 11:54)

Naravno.
Sve ti je lepo objasnjeno ovde:

www.google.rs

Mile

pre 8 godina

Ovo je kljucna recenica za razumevanje sta su tu sve sabrali.
"Poslednja verzija Windows operativnog sistema dizajnirana za laptope, desktope, pametne telefone i Xbox One konzole"

ja

pre 8 godina

@ (Srđan, 08. maj 2016 11:54)

Moguće je. I nema nikakvih ograničenja. Instaliraj piratsku 7-icu i aktiviraj je koristeći Microsoft Toolkit (sitan program za aktivaciju MS proizvoda). Kada to uradiš, skini Media Creation Tool sa MS sajta i upgrade-uj 7-icu u 10-ku. Ako hoćeš čistu instalaciju, možeš da napraviš USB instalaciju koristeći isti program. Ali, bitno je da zapamtiš 3 stvari:

1. 7-ica mora biti aktivirana da bi dobio aktiviranu 10-ku,

2. moraš prvo da odradiš upgrade sa 7 na 10, inače 10-ka neće biti aktivirana,

3. USB instalater koji napraviš ćeš moći da koristiš za čistu instalaciju samo na kompjuteru na kom si ga napravio (kombinuje aktivaciju i hardverski potpis, pa ne može da se iskoristi na drugom kompu). Tj. moći ćeš da ga instaliraš na bilo kom drugom kompu, ali neće biti aktiviran.

Бетмен

pre 8 godina

Видим ја да, по искуству других, нарочито са проблемом приватности на 10-ци, од надоградње мојих компова нема ништа!
Линукс Минт 18 излази за мјесец дана...Када укину подршку за мени одличну 7-цу, да се не патим.

Panman

pre 8 godina

Windows 10 jeste dobar generalno, ali i dalje ima dosta problema koje treba da resi da ga svi prihvate. Meni licno smeta nekoliko stvari kod njega.
1. Cudno ponasanje microsofta jer ga vrlo agresivno forsira na svim frontovima.
2. Privatnost je dovedena u pitanje jer se svaki dan pronalazi neka nova nedefinisana komunikacija sa microsoft serverima (ne, ne mozete bas sve iskljuciti)
3. Nekompartibilnost sa nekim starijim programima i drajverima
4. Los search unutar windowsa i gomila ostalih sitnica.
5. Nejasna buducnost

K.G.

pre 8 godina

Bio sam na bulid verzijama desetke i posto mi se nije svideo vratim se na sedmicu i pre nego sto su završili sa probnim verzijama. Pre neki dan ga ponovo instaliram da vidim koliko su ga popravili.Posle instalacije kuler se ne gasi stalno je ukljucen i vise radi druga brzina nego prva. Graficka nikako ne radi, probam instalirati originalni drajver i nikako sistem da je prihvati. Probam preko raznih programa za drajvere i ni jedan ne uspeva.
Naravno sledi brisanje i povratak na sedmicu.
Ova desetka je ubedljivo najgori OS i to zbog problema sa drajverima. I nisam imao samo ja taj problem već mnogo njih i kod onih koji navodno nemaju nikakvih problema opet se nađe neki drajver koji i ne radi baš kako treba.
Mislim da cu sa ovom zadnjom instalacijm desetke završio sa njom jedino ako se bude kupovao neki novi racunar na kome je već desetka onda i ima neke šanse ovako na ovim racunarima koje imam to nikako ne ide i ne rade kako treba.

Dart

pre 8 godina

Prijatno sam iznenadjen! Mislio sam da ce microsoft ne moze bolje od sedmice. Tako i za Google mislim da ne moze da napravi stabilan Android ali videcemo. Win10 je supee.

Win

pre 8 godina

Bilo bi lepo znati na koliko od tih 300 miliona je instalirana NASILNO.
Osmica je samo u pocetku bila promasaj,ali je kasnije optimizovana.
Sedmica i XP su bili odlicni,a desetka ce tek morati da se dokaze.
Zato nigde ne zurim,cekam,pratim,a ucenjivanje krajnjim rokom mi samo pokazuje da je `Laki malo nervozan`!

Savestan građanin

pre 8 godina

K.G. kratko ću iskomentarisati tvoje loše iskustvo sa desetkom, i tvoje kuđenje iste. Prvo desetka je najbolji Microsoftov sistem do sada. Drugo normalno da ćeš imati problema sa drajverima i kulerom kad koristiš računar iz 2002 ili 2003 godine, toliko. Svi ovi koji hvale XP da ne kažem sedmicu neka se vrate u XVIII vek, jer to vreme im pristaje sa obzirom koje sisteme koriste i na kakvim računarima. Razumem da su računari skupi i da u bednoj Srbiji para nemaju svi, ali prvo uzmite nešto modernije instalirajte 8 ili 10 pa onda komentarišite koji sistem je bolji, malo pročitajte šta omogućava koji sistem i koje su prednosti, nije bitan samo spoljašnji izgled...

Win

pre 8 godina

Bilo bi lepo znati na koliko od tih 300 miliona je instalirana NASILNO.
Osmica je samo u pocetku bila promasaj,ali je kasnije optimizovana.
Sedmica i XP su bili odlicni,a desetka ce tek morati da se dokaze.
Zato nigde ne zurim,cekam,pratim,a ucenjivanje krajnjim rokom mi samo pokazuje da je `Laki malo nervozan`!

Panman

pre 8 godina

Windows 10 jeste dobar generalno, ali i dalje ima dosta problema koje treba da resi da ga svi prihvate. Meni licno smeta nekoliko stvari kod njega.
1. Cudno ponasanje microsofta jer ga vrlo agresivno forsira na svim frontovima.
2. Privatnost je dovedena u pitanje jer se svaki dan pronalazi neka nova nedefinisana komunikacija sa microsoft serverima (ne, ne mozete bas sve iskljuciti)
3. Nekompartibilnost sa nekim starijim programima i drajverima
4. Los search unutar windowsa i gomila ostalih sitnica.
5. Nejasna buducnost

Zeljko

pre 8 godina

Mene zanima kako nismo tehnoloski najrazvijenija zemlja sveta pa mi imamo 2 IT strucnjaka po glavi stanovnika.Cudi me kako se Microsoft ne preseli u Srbiju pa mi sve znamo.Za 90% Srba XP je vrhunac tehnologije.Nije vama kriv Microsoft sto imate te sporete umesto PC.Evo meni win 10 radi kao sat ni jednom nisam imao problema sa drajverima niti bilo cim sve radi savrseno.

on

pre 8 godina

ali kad prosecan Srbin krene da pljuje i da prica kako je Win propao, a on nema dinar u dzepu, sto se kaze, nema za sta kuče da ga ujede, i net verovatno krade od komsije, shvatis kakvi su ljudi...

Dart

pre 8 godina

Prijatno sam iznenadjen! Mislio sam da ce microsoft ne moze bolje od sedmice. Tako i za Google mislim da ne moze da napravi stabilan Android ali videcemo. Win10 je supee.

K.G.

pre 8 godina

Bio sam na bulid verzijama desetke i posto mi se nije svideo vratim se na sedmicu i pre nego sto su završili sa probnim verzijama. Pre neki dan ga ponovo instaliram da vidim koliko su ga popravili.Posle instalacije kuler se ne gasi stalno je ukljucen i vise radi druga brzina nego prva. Graficka nikako ne radi, probam instalirati originalni drajver i nikako sistem da je prihvati. Probam preko raznih programa za drajvere i ni jedan ne uspeva.
Naravno sledi brisanje i povratak na sedmicu.
Ova desetka je ubedljivo najgori OS i to zbog problema sa drajverima. I nisam imao samo ja taj problem već mnogo njih i kod onih koji navodno nemaju nikakvih problema opet se nađe neki drajver koji i ne radi baš kako treba.
Mislim da cu sa ovom zadnjom instalacijm desetke završio sa njom jedino ako se bude kupovao neki novi racunar na kome je već desetka onda i ima neke šanse ovako na ovim racunarima koje imam to nikako ne ide i ne rade kako treba.

K.G.

pre 8 godina

K.G. kratko ću iskomentarisati tvoje loše iskustvo sa desetkom, i tvoje kuđenje iste. Prvo desetka je najbolji Microsoftov sistem do sada. Drugo normalno da ćeš imati problema sa drajverima i kulerom kad koristiš računar iz 2002 ili 2003 godine, toliko. Svi ovi koji hvale XP da ne kažem sedmicu neka se vrate u XVIII vek, jer to vreme im pristaje sa obzirom koje sisteme koriste i na kakvim računarima. Razumem da su računari skupi i da u bednoj Srbiji para nemaju svi, ali prvo uzmite nešto modernije instalirajte 8 ili 10 pa onda komentarišite koji sistem je bolji, malo pročitajte šta omogućava koji sistem i koje su prednosti, nije bitan samo spoljašnji izgled...
(Savestan građanin, 08. maj 2016 12:59)


Kako naš narod kaže; pretpostavka je majka svih zajeba.
Lap top na koji sam instalirao desetku je neki MSI dual core sa 4 gb rama kupljen novi negde 2009 ili 2010 ne mogu da se setim. Nije baš da je kršina a nije ni top model za današnje prilike ali za ono što meni treba i kakvu konfiguraciju zahteva Microsoft ne bi trebalo biti problema. Ti si imao sreću sa svojim racunarom da se dosta toga poklopilo sa instalacijom desetke i da radi bez većih problema ali veruj da ima dosta njih koji su u situaciji u kojoj sam i ja tj. da imaju problema sa drajverima. Kod sedmice nije bilo problema sa drajverima čak i kad nisu pisani za sedmicu već recimo za vistu. Ne vidim zasto bi to bio problem i kod desetke osim ako je loše sastavljen OS.
Ja verujem da je ova cifra od 300m samo broj skidanja i instalacija desetke a broj računara koji stvarno koriste desetku je daleko manji.

Kaboom

pre 8 godina

"Microsoft ima cilj da njihov operativni sistem bude instaliran na milijardu uređaja do 2018. čime će postati izjednačen sa Appleom, koji je nedavno saopštio da postoji milijardu aktivnih uređaja sa instaliranim iOS-om. "


Dakle, OS za mobilne ima milijardu korisnika, a M$ par miliona... i kako to izjednačiti i sustići Apple - jednostavno genijalno, pretvori desktop OS u mobilni OS... šta te briga za onih 999.000.000 korisnika kojima treba desktop OS.... oni će se navići vremenom da na desktopu imaju osakaćen interfejs kao da su na tablet uređaju, ali će M$ reći da je sustigao IOs.
Iskreno se nadam da će skupo platiti M$ to što radi korisnicima DESKTOPa

Бетмен

pre 8 godina

Видим ја да, по искуству других, нарочито са проблемом приватности на 10-ци, од надоградње мојих компова нема ништа!
Линукс Минт 18 излази за мјесец дана...Када укину подршку за мени одличну 7-цу, да се не патим.

Tako

pre 8 godina

@(K.G., 8. maj 2016 12:35)

Imao iste probleme. Vratio se na sedmicu. Instaliram drajver za grafičku koji radi, isključim sve updejtove, win10 mi updejtuje drajver na poslednju verziju, ali ta poslednja verzija ne radi valjano. Nikad više win10, radije ću preći na linux.

Mile Rent-A-Bubreg

pre 8 godina

Ne koristim, niti cu. MS-DOS je sve sto mi treba. Zasto zamaraju ljude sa korisnicikim interfejsom, ikonicama i ostalim novotarijama kada sve komande mogu da se otkucaju? Ljudi su toliko postali lenji da bi sve na klik ili dupli klik. E da, MS propada sigurno. Umesto da su lepo zadovoljili korisnike iz Srbije, koji sve najbolje znaju, oni nesto tu izmisljaju za glupe Amere i ostale ne-nebeske nacije.

Windowz

pre 8 godina

Ja imam u dual boot-u ubuntu mate 16.04 tako da u win10 ni ne ulazim. Mnogo me nervira uslovljavanje. Ne samo na win-u nego i na adroiu i na macOS. Ok imaju oni svoje aplikacije ali ako bas tako dobro rade ne znam zasto moraju da te teraju da ih koristis. Zato mi se i ubunt unity 14.04 ne svidja posto kad trazisnesto na kompu izbacujr ti i reklame sa amazona... To su sad sredili i stavili kao opciono ali opet. Tako se samo gubi poverenje korisnika a i vredja im inteligenciju.

Zoran

pre 8 godina

To nije nikakav uspeh. To je neuspeh. A to sto vi hocete da instalirate 3 puta po toliko je takoreci nemoguce. Jedino ako unistite 7 i XP.

Boki

pre 8 godina

Evo bas danas me Win 10 ostavi bez teksta. Usred radnog dana, oko podneva, iskace mi obavestenje da update ceka da bude instaliran, bla bla... Odlazem instalaciju za kasnije, pokusavam da zakazem restart izvan radnog vremena i vidim da je opcija zasencena, te nedostupna. Ok, nema veze, pokrenucu update veceras pre izlaska iz kancelarije. Petnaest minuta kasnije, usred pisanja mejla, otvoreno brdo aplikacija i dokumenata, racunar se bez najave restartuje i pokrece instalaciju update-a!!! Poludeo sam! Ok, znam da mogu da izmenim registry i da onemogucim takvo azuriranje, ali ovo je neprihvatljivo jer na ovako nesto covek ni u sali ne bi pomislio! Pri tome, sve na racunaru je legalno instalirano i koristi se iskljucivo u poslovne svrhe. Zasto je Mikrosoftu potrebno ovoliko oduzimanje kontrole krajnjem korisniku, nije mi jasno. Meni se apsolutno ne dopada takav trend.

Joca Kompjuteras

pre 8 godina

Svi oni koji znaju sta je kompjuter se savetuju da ne diraju Windows 10 jer je to najgora verzija operativnog sitema koja je ikada izradjena. Omogucava pristup svakome ko zeli da vam naudi, da vam pokvari kompjuter i ucenjuje da mu platite za opravke koje je sam namestio. To vam nikada nece trebati i odbacite tu verziju operativnog sitema kao da ne postoji. Sve druge su bolje od desetke.Taj sistem onemogucava zastite od virusa.

Savestan građanin

pre 8 godina

K.G. kratko ću iskomentarisati tvoje loše iskustvo sa desetkom, i tvoje kuđenje iste. Prvo desetka je najbolji Microsoftov sistem do sada. Drugo normalno da ćeš imati problema sa drajverima i kulerom kad koristiš računar iz 2002 ili 2003 godine, toliko. Svi ovi koji hvale XP da ne kažem sedmicu neka se vrate u XVIII vek, jer to vreme im pristaje sa obzirom koje sisteme koriste i na kakvim računarima. Razumem da su računari skupi i da u bednoj Srbiji para nemaju svi, ali prvo uzmite nešto modernije instalirajte 8 ili 10 pa onda komentarišite koji sistem je bolji, malo pročitajte šta omogućava koji sistem i koje su prednosti, nije bitan samo spoljašnji izgled...

Mile

pre 8 godina

Ovo je kljucna recenica za razumevanje sta su tu sve sabrali.
"Poslednja verzija Windows operativnog sistema dizajnirana za laptope, desktope, pametne telefone i Xbox One konzole"

loko

pre 8 godina

Da li je moguće instalirati w 10 na uređaju sa piratskim os (7) i ako jeste da li je privremeno i šta posle?
(Srđan, 8. maj 2016 11:54) # Link komentara

Da. Upgradujes tvoj win7 na win 10 napravis microsoft/outlook nalog i aktiviras win10. Nakon toga sa tim nalogom ces uvek moci da "legalno" (bez krekovanja) instaliras/reinstaliras windows 10, nije privremeno vec trajno.
Takodje, moja preporuka je da posle upgrade-a i aktivacije, uradis kompletnu reinstalaciju, jer je meni win10 posle upgrade-a pravio probleme (radio sporo), ali nakon kompletne reinstalacije sve je ok.
Jako je bitno da windows 10 aktiviras nakon upgrade-a sa win7 ili win8, jer je to jedini nacin da uradis aktivaciju besplatno.

Manga

pre 8 godina

Mozda vi nemate probleme, ali meni je win 10 zabagovao 122 puta, kad god pustim novi updejt windows poludi, tako da u zadnje vrijeme ne updejtujem win. 10.

Surovi

pre 8 godina

Ranije me je zabavljalo da citam naklapanja "strucnjaka" ,koji procenjuju OS na kome je radilo desetine hiljada ljudi i uvek donose zakljucke kako su prethodne verzije bolje.

Cinjenica je da je desetka odlican os,koji fantasticno radi i definitivno je bolji od osmice,sedmice i xp-a,milenijuma ,win-a 2000,98-ice i win-a 95!
Koristim ga i veoma sam zadovoljan,posto ne pravi probleme,stabilan je i olaksava mi posao.Plocice i novi start mi se ne dopadaju,te koristim classic shell.

Kao administrator,u firmi u kojoj radim,ne dozvoljavam apdejt na desetku,zato sto su se pojedinci jedva navikli i na sedmicu,iako na racunaru na kojem se vrti sedmica,osmica se raditi daleko bolje,bas kao i desetka,koja je jos bolje optimizovana.

Nije sve starije bolje.Xp je bio sjajan os,ali je sad u rangu djubeta,bas kao i vista i sedmica.Jednostavno ih je vreme pregazilo.Njih treba porediti sa Mercedesom 123,poznatijom kao "Ciganski san",koji je bio cudo od auta pre 40 godina,dalje se voze i traju,ali nisu u klasi cak ni najeftinijih modernih Dacija.Koje mozda nisu toliko trajne,ali su definitivno bolje i efikasnije.

Desetka je opasan os i kod mene se vrti bez problema od kada je izasla.Sve radi,ne pravi probleme,drajveri se lako nalaze ,iako je u pitanju Asus k73 iz 2011-te godine.Isto odlicno radi i na Acer tm b115,koji ima pasivno hladjenje i ne podrzava vise od 2 gb rama.....

neutralni felsh

pre 8 godina

sjajno! a sad gospoda neka saopste i koliko je bilo deinstalacija.
bio sam veliki entuzijast za win10 ali posle niza peripetija sam se svuda vratio na win7, mada na kucnom kompu imam osmicu.

Prva pomoc

pre 8 godina

Da li je moguće instalirati w 10 na uređaju sa piratskim os (7) i ako jeste da li je privremeno i šta posle?
(Srđan, 8. maj 2016 11:54)

Naravno.
Sve ti je lepo objasnjeno ovde:

www.google.rs

N/A

pre 8 godina

zivo me interseuje koliko malimeki ima da zahvali za ovu cifru KB3133977 apdejtu i brikovanju racunara nedovoljno digitalno svesnih korisnika sedmice...

c.o.a.

pre 8 godina

@savestan gradjanin Ne lupetaj! Ja npr. imam laptop iz 2011te godine i nemam driver za odvojenu ati grafiku. zato sam se i vratio na originalni win7pro i pritom izgubio licencu jer sam sa njom aktivirao win10!! u pitanju je hp g62-a50sm. pogledaj kakav je to laptop, pa prosudi da li vredi da se menja. iako je star punih 5 godina, jos uvek jo bolji od dosta njih koji se prodaju danas!

qwerty

pre 8 godina

Windows 10 = DPC _ WATCHDOG _ VIOLATION bsod, bez pravog uzroka i naravno bez rešenja za ovaj problem. Interesantno da uvek prijavi drugi drajver kao uzrok, jednom je to wifi kartica, drugi put zvučna, treći put neutvrđen uzrok i tako u krug, a nijedan od tih drivera nema konflikt. Vratio se na 8.1 i progledao. Tako da ne hvala, da mi plate nikad više taj izgovor za poluproizvod zvani Windows 10.

Zoran

pre 8 godina

Instalirao sam w10 još letos čim je bilo moguće. Imao sam problema sa start dugmetom i task bar-om a na kraju i čuveni plavi ekran sa obaveznim restartom. Sklonio sam w10 nakon 2 meseca i instalirao stariji windows 8.1. Pre mesec i po dana am rešio da ponovo probam ali pametnije i opreznije nego prethodni put. Nisao išao na clean install nego običan upgrade (da ostanu svi prethodni drajveri) i nisam obrisao ništa od njihovog bloatware-a. Sve super radi. Kad je prošlo mesec dana i kada su uklonili prethodnu verziju w8.1 stavio sam defer upgrade, kako bih tek sa nekoliko meseci zakašnjenja, nakon provere i korekcije upgrade stigao do mene, a sigurnosni update-ovi stižu. Da kucnem u drvo sve radi savršeno.
Što se tiče tzv špijunaže, mislim da to već imamo na našim mobilnim telefonima odavno, a takođe i FB, Google...
Ako nešto bude krenulo naopako verovatno idem na Ubuntu 16.04 LTS u dual boot-u a možda i čisto ako mi se pokaže dobro. Ako ni to ne bude valjalo pa vratiću se naw8.1 i više neću dirati. Nadam se da će ipak sve biti u redu jer dopada mi se w10.

Pitanje je da li će kompjuter raditi nam novom OS

pre 8 godina

Sve dok MS ne bude dao garanciju da će raditi svi drajveri kakao kako interni tako i eksterni, radi se o klasičnoj prevari.
Ukoliko MS obezbeđuje nadogradnju na nov OS, podrazumeva se da svi drajveri koji rade na starom OS moraju da rade i na novom.

Tako da za one koji nadograđuju OS uopšte nije pitanje kakav je taj novi OS, već da li će kompjuter da šljaka.

privatnost

pre 8 godina

Ovi 99% glupih komentara me potsecaju na farmerke koje smo i mi pravili.Windows 10 je smece.Da meni neko iz SAD upravlja mojim vlasnistvom nece moci.Ja sa njihovim "strucnjacima" nekolko mes pokusavali da oporavimo kopmpjuter.A vi sto ste ga instalirali pitanje-za sta konkretno ste ga instalirali ? A onom sto mi porucuje da necitam bolje da se vrati u realan svet.
.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dragan, 9. maj 2016 12:02)

Smesan si. Neces da ti neko iz SAD upravlja tvojim vlasnistvom a komentar si poslao sa Androida, na kojem Google, Facebook i ostali drze sve pod kontrolom i jos beleze malte ne sve sto radis i kuda se kreces.

ja

pre 8 godina

@ (Srđan, 08. maj 2016 11:54)

Moguće je. I nema nikakvih ograničenja. Instaliraj piratsku 7-icu i aktiviraj je koristeći Microsoft Toolkit (sitan program za aktivaciju MS proizvoda). Kada to uradiš, skini Media Creation Tool sa MS sajta i upgrade-uj 7-icu u 10-ku. Ako hoćeš čistu instalaciju, možeš da napraviš USB instalaciju koristeći isti program. Ali, bitno je da zapamtiš 3 stvari:

1. 7-ica mora biti aktivirana da bi dobio aktiviranu 10-ku,

2. moraš prvo da odradiš upgrade sa 7 na 10, inače 10-ka neće biti aktivirana,

3. USB instalater koji napraviš ćeš moći da koristiš za čistu instalaciju samo na kompjuteru na kom si ga napravio (kombinuje aktivaciju i hardverski potpis, pa ne može da se iskoristi na drugom kompu). Tj. moći ćeš da ga instaliraš na bilo kom drugom kompu, ali neće biti aktiviran.

neutralni felsh

pre 8 godina

Najvise volim komentare sa "bajo moj"... govori sve o inteleigenciji i kulturi komentatora....
(DaLanik, 09. maj 2016 12:20)


tako je... bajo moj ;)

PhP prog

pre 8 godina

Prvi sistem posle XP-a a da radi bolje, preporučujem.
Prešao na njega direktno sa XP, 7 i 8 mi se nisu svideli ali 10 je konačno sasvim ok.
Ovi što kukaju neka se malo udube, sve se može podesiti.
Aktivacija preko KMS, ima na torentima.

DPolitika

pre 8 godina

"Ja verujem da je ova cifra od 300m samo broj skidanja i instalacija desetke a broj računara koji stvarno koriste desetku je daleko manji."

Obicno se daje broj aktivacija, ne znam izvor ove vesti ali znam da je u januaru broj aktivacija bio preko 200 miliona...Tako da je sada moguce da je narastao na 300 miliona.

Sto se tice prelaska na nove tehnologije koje mnogima padaju tesko iz razno raznih razloga a pre svega navika tu leka nema sem ucenje...

Prelazak na Windows 7 nakon Viste je mnogima bio revolucionaran a da zapravo niakda nisu ni koristili Vistu, cak na pitanje nisu ni znali sta im je to znacajno bolje kod 7. U pitanju su dva gotovo 100% ista kernela samo je sminka drugacija i 7 nije imala tako agresivan UAC koji je bistar korisnik ako mu smeta znao da podesi u par koraka tj. smanji broj poruka a jos bistriji nije ga ni dirao jer bi znao da li neki nezeljeni program nesto pokusava bez saglanosti.

Kod Windows 10 postoje dve verzije Home i Profesional.
Home do skora nije imala mogucnost da se iskljuci automatsko azuriraznje sto je dovodilo do nekih nezeljenih situacija kao sto je restart racunara usred nekog posla.

Medjutim vidim po komentarima da mnogi ni ne primecuju da postoje dve verzije 10 koje imaju razlicite mogucnosti.

Ne znam zasto bi neko sa Windows Viste presao na 7 ali znam zasto treba da predje na 10. Izmedju ostaloga tu su novi kernel, Direct X zatim mogucnost instalacije apliklacija koje vise ne podrzavaju Vistu itd.

MTK

pre 8 godina

Na isti laptop imam dualboot Win8.1 i Win10.

Butovanje i optimizacija ne mogu da se porede, Win10 gazi, cak i Win7 koji imam na starijem laptopu, a Win7 na starom gazi Win8.1 na novom laptopu.

Dakle Win10 po meni predobro uradjen.
Ja ga ne koristim za surf niti sam mu uradio System update. Cist je sistem, drajvere sam nadogradio preko drugih driver tool programa.

Moje iskustvo za sad je fenomenalno sto se brzine tice i fps u CS na primer (jer ovo nije gaming laptop)
Ima problema sa 'search' aplikacijom, cesto zabaguje i MyPC ikonica mi se gubi dok ne refresujem ekran.

Kome je do privatnosti ovo nije Windows za njega, zato ga ja ni ne koristim za surf i sl. Na njega imam samo nebitne stvari.

Milan

pre 8 godina

Meni Windows 10 radi primetno bolje od 8.1 na sledecoj masini: Intel Core i5 4440, ASUS H87-PRO, 8GB RAM, SSD Samsung 840 EVO 120 GB za sistem + HDD WD Black 1TB za storage, NVIDIA GTX 650 2GB. Nijedan jedini problem.

Azer

pre 8 godina

Ljudi, ta prica da win10 salje podatke je prenapumpana, salje sve isto sto salju i prethodne verzije Windowsa nego je ovde to pumpano jer su ljudi bili protiv toga zbog pop-upova. Evo moj slucaj, piratska sedmica Ultimate obradjena softverom koji je karakterise kao licenciranu nadogradjena na 10 na moju inicijativu i radi sve super. Pregledao sam detaljno sva podesavanja, sve se moze iskljuciti, verzija je win10 Pro. Search je ok (mada moze bolje), Cortana ne radi jer nije podrzana u Srbiji, aplikacija ima dosta, Edge je pristojan browser ali je ipak malo sporiji i malo manje integrisaniji nego Chrome. Ako se apgrejdujete ostaje vam za stalno i mozete da se vratite ako vam se ne svidi, sto se mene tice ovo je kao sedmica samo uredjenija i sa malo vise opcija.

Stop kapitalizmu

pre 8 godina

Dok god Amerikanci vode svetsko trziste, a i politikuultinacionalne kompanije (prije svega americke) ce moci da rade sta pozele od svojih korisnika...
O pranju para i ostalom da ne pricamo.

dragan

pre 8 godina

Citam u nemackom casopisu za IT da ima problema sa pretrazivacima u 10 ci- chrome i firefox jer Micrisoft forsira svoj Edge iako nije podesen za Srbiju.U istom casopisu dosta njih kazu da su izgubili silne novce ,ili izgubili porodicne slike pri prelasku.Brine me privatnost-svi mesecni izvestaji banke dolaze na e mail.Neznam dal postoji srpska verzija desetk kao kod sedmice.

AlienShooter

pre 8 godina

@Veseli Nista se nebrise sve sto si imao na starom windowsu ti ostaje kako je bilo Ako oces ti prebaci sve bitno na usb pa vidi

CarloNS

pre 8 godina

Pa jesi ti svestan da je to PC star 7 godina iskreno ja bi se zacudio da radis sve kako treba na njemu sa novim OS.Sve te komponente koje ti posedujes su zastarele odavno i nema vise podrske za njih.
(Zeljko, 8. maj 2016 17:29)

Imam T510 star 6 godina koji sada već dosta dobro radi pod desetkom. U početku nije radila kamera, funkcionalni tasteri i slično. U međuvremenu su se Lenovo drajveri nekako uglavili u sistem i sada (skoro) sve radi kako treba. U suštini do proizvođača je da li će obezbediti drajvere za svoje stare uređaje.

dragan

pre 8 godina

Ovi 99% glupih komentara me potsecaju na farmerke koje smo i mi pravili.Windows 10 je smece.Da meni neko iz SAD upravlja mojim vlasnistvom nece moci.Ja sa njihovim "strucnjacima" nekolko mes pokusavali da oporavimo kopmpjuter.A vi sto ste ga instalirali pitanje-za sta konkretno ste ga instalirali ? A onom sto mi porucuje da necitam bolje da se vrati u realan svet.
.

BotKiller

pre 8 godina

Meni W10 manje muci kompjuter, igre mi rade bolje, a i svidja mi se novi interface, prilagodjen je vremenu u kome zivimo i broju razlicitih uredjaja koje koristimo.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ajde bre Mile ko jos koristi taj Ms-dos i te prastare komande zar ti nije lakse jedan klik i resen problem
(Mad Max, 09. maj 2016 04:39)


ama salio se covek s nama... valjda ;)

Zeljko

pre 8 godina

K.G Lap top na koji sam instalirao desetku je neki MSI dual core sa 4 gb rama kupljen novi negde 2009 ili 2010 ne mogu da se setim

Pa jesi ti svestan da je to PC star 7 godina iskreno ja bi se zacudio da radis sve kako treba na njemu sa novim OS.Sve te komponente koje ti posedujes su zastarele odavno i nema vise podrske za njih.

TecHiFi

pre 8 godina

Šta sve čovek neće pročitati od ovih mali-perica-zna-u-kompjutete eksperata. Pa možete i u firmi ako vam je admin papak pa vam da administratorski nalog da sa 3 komande u powershell i jednom malom skriptom vidite koji vam je na tom računaru produckt key i da ga stavite na vaš kompo kući, pa će vam windows biti AKTIVIRAN ali neće biti LEGALAN, jer ste ključ, jelte, ukrali iz firme. Isto je i sa nadogradnjama sa nelegalne (ali nekim aktivatorom aktivirane!) sedmice ili osmice. Zapravo, postoji jedna varijanta sa DAZLoader-om da se potpuno prevari MS nadogradnja i da ispadne da vam je Win 10 stvarno legalan, ali podržava samo MBR, ne i GPT particionisanje, tako da nema mogućnost UEFI secure boot-a, što je vrlo korisna opcija btw. Doduše, to je bilo pre 10ak meseci, možda su to do sad okrpili.

Dr.Prim.Mancic

pre 8 godina

Iako sam linuxas trenutno mogu reci da se windows priblizio kubuntu sto je pre bilo velika razlika .Naravno jos je daleko po efektima (svi efekti windosa nprm. aera su linuxovi efekti ) ali moram da priznam da je ovog puta ms odradio dobar posao . Ali mi kod windowsa 10 nesto drugo ne uliva poverenje a to su serveri poput clouda koji rade u pozadini i koji sakupljaju vase podatke (sto potvrdjujete eulom u toku updejta ili instalacije) a koje je trenutno nemoguce blokirati. Dakle ostaje pitanje slobode mada gugl ionako zna sve a oni suruju sa ms-om o vama pa to danas i nije toliko bitno (zive od reklama koje vas interesuju ). Veliko pitanje na koje niko ne moze dati odgovor je sta ce uciniti ms povodom ogromne vecine krekovanih kljuceva a verujte da sve znaju o vama .Nadam se da ce kao i pre da vam samo izidje wga koji se zaobilazio sto je na desetki trenutno nemoguce jer se jos nezna gde je sakriven .
U globalu dobar je stvarno win 10 mozda i najbolji posle sedmice i istoriskog xp-a.

Joca Kompjuteras Belosvetski

pre 8 godina

Ovaj operacioni sistem je zamisljen da svi oni koji nesto znaju o kompjuterima pljackaju one koji manje znaju o komputerima. Zato je bolje da ne dirate Widow 10 nikada, odnosno sve dok ne promene osnovne postavke desetke - pljackanje pretplatnika.

Дуци

pre 8 godina

Compatibility mode. Nije za posao. Jedan firewall I sve se vidi, jednostavno neupotrebljiv. Upload poraste, prikupe podatke I dobijes reklamu za steroide. Puno para malo pameti. Bedna kopija biznis plana nekog drugog.

Veseli

pre 8 godina

Nisam toliko stručan, interesuje me da li moram da skinem sa lapa fotke,....ostale bitne stvari, tj. kad bi presao na 10-tu,jel mi se briše što imam na disku?
Hvala

K.G.

pre 8 godina

Bio sam na bulid verzijama desetke i posto mi se nije svideo vratim se na sedmicu i pre nego sto su završili sa probnim verzijama. Pre neki dan ga ponovo instaliram da vidim koliko su ga popravili.Posle instalacije kuler se ne gasi stalno je ukljucen i vise radi druga brzina nego prva. Graficka nikako ne radi, probam instalirati originalni drajver i nikako sistem da je prihvati. Probam preko raznih programa za drajvere i ni jedan ne uspeva.
Naravno sledi brisanje i povratak na sedmicu.
Ova desetka je ubedljivo najgori OS i to zbog problema sa drajverima. I nisam imao samo ja taj problem već mnogo njih i kod onih koji navodno nemaju nikakvih problema opet se nađe neki drajver koji i ne radi baš kako treba.
Mislim da cu sa ovom zadnjom instalacijm desetke završio sa njom jedino ako se bude kupovao neki novi racunar na kome je već desetka onda i ima neke šanse ovako na ovim racunarima koje imam to nikako ne ide i ne rade kako treba.

Zeljko

pre 8 godina

Mene zanima kako nismo tehnoloski najrazvijenija zemlja sveta pa mi imamo 2 IT strucnjaka po glavi stanovnika.Cudi me kako se Microsoft ne preseli u Srbiju pa mi sve znamo.Za 90% Srba XP je vrhunac tehnologije.Nije vama kriv Microsoft sto imate te sporete umesto PC.Evo meni win 10 radi kao sat ni jednom nisam imao problema sa drajverima niti bilo cim sve radi savrseno.

Joca Kompjuteras

pre 8 godina

Svi oni koji znaju sta je kompjuter se savetuju da ne diraju Windows 10 jer je to najgora verzija operativnog sitema koja je ikada izradjena. Omogucava pristup svakome ko zeli da vam naudi, da vam pokvari kompjuter i ucenjuje da mu platite za opravke koje je sam namestio. To vam nikada nece trebati i odbacite tu verziju operativnog sitema kao da ne postoji. Sve druge su bolje od desetke.Taj sistem onemogucava zastite od virusa.

Savestan građanin

pre 8 godina

K.G. kratko ću iskomentarisati tvoje loše iskustvo sa desetkom, i tvoje kuđenje iste. Prvo desetka je najbolji Microsoftov sistem do sada. Drugo normalno da ćeš imati problema sa drajverima i kulerom kad koristiš računar iz 2002 ili 2003 godine, toliko. Svi ovi koji hvale XP da ne kažem sedmicu neka se vrate u XVIII vek, jer to vreme im pristaje sa obzirom koje sisteme koriste i na kakvim računarima. Razumem da su računari skupi i da u bednoj Srbiji para nemaju svi, ali prvo uzmite nešto modernije instalirajte 8 ili 10 pa onda komentarišite koji sistem je bolji, malo pročitajte šta omogućava koji sistem i koje su prednosti, nije bitan samo spoljašnji izgled...

Dart

pre 8 godina

Prijatno sam iznenadjen! Mislio sam da ce microsoft ne moze bolje od sedmice. Tako i za Google mislim da ne moze da napravi stabilan Android ali videcemo. Win10 je supee.

on

pre 8 godina

ali kad prosecan Srbin krene da pljuje i da prica kako je Win propao, a on nema dinar u dzepu, sto se kaze, nema za sta kuče da ga ujede, i net verovatno krade od komsije, shvatis kakvi su ljudi...

Zeljko

pre 8 godina

K.G Lap top na koji sam instalirao desetku je neki MSI dual core sa 4 gb rama kupljen novi negde 2009 ili 2010 ne mogu da se setim

Pa jesi ti svestan da je to PC star 7 godina iskreno ja bi se zacudio da radis sve kako treba na njemu sa novim OS.Sve te komponente koje ti posedujes su zastarele odavno i nema vise podrske za njih.

Win

pre 8 godina

Bilo bi lepo znati na koliko od tih 300 miliona je instalirana NASILNO.
Osmica je samo u pocetku bila promasaj,ali je kasnije optimizovana.
Sedmica i XP su bili odlicni,a desetka ce tek morati da se dokaze.
Zato nigde ne zurim,cekam,pratim,a ucenjivanje krajnjim rokom mi samo pokazuje da je `Laki malo nervozan`!

Panman

pre 8 godina

Windows 10 jeste dobar generalno, ali i dalje ima dosta problema koje treba da resi da ga svi prihvate. Meni licno smeta nekoliko stvari kod njega.
1. Cudno ponasanje microsofta jer ga vrlo agresivno forsira na svim frontovima.
2. Privatnost je dovedena u pitanje jer se svaki dan pronalazi neka nova nedefinisana komunikacija sa microsoft serverima (ne, ne mozete bas sve iskljuciti)
3. Nekompartibilnost sa nekim starijim programima i drajverima
4. Los search unutar windowsa i gomila ostalih sitnica.
5. Nejasna buducnost

PhP prog

pre 8 godina

Prvi sistem posle XP-a a da radi bolje, preporučujem.
Prešao na njega direktno sa XP, 7 i 8 mi se nisu svideli ali 10 je konačno sasvim ok.
Ovi što kukaju neka se malo udube, sve se može podesiti.
Aktivacija preko KMS, ima na torentima.

Surovi

pre 8 godina

Ranije me je zabavljalo da citam naklapanja "strucnjaka" ,koji procenjuju OS na kome je radilo desetine hiljada ljudi i uvek donose zakljucke kako su prethodne verzije bolje.

Cinjenica je da je desetka odlican os,koji fantasticno radi i definitivno je bolji od osmice,sedmice i xp-a,milenijuma ,win-a 2000,98-ice i win-a 95!
Koristim ga i veoma sam zadovoljan,posto ne pravi probleme,stabilan je i olaksava mi posao.Plocice i novi start mi se ne dopadaju,te koristim classic shell.

Kao administrator,u firmi u kojoj radim,ne dozvoljavam apdejt na desetku,zato sto su se pojedinci jedva navikli i na sedmicu,iako na racunaru na kojem se vrti sedmica,osmica se raditi daleko bolje,bas kao i desetka,koja je jos bolje optimizovana.

Nije sve starije bolje.Xp je bio sjajan os,ali je sad u rangu djubeta,bas kao i vista i sedmica.Jednostavno ih je vreme pregazilo.Njih treba porediti sa Mercedesom 123,poznatijom kao "Ciganski san",koji je bio cudo od auta pre 40 godina,dalje se voze i traju,ali nisu u klasi cak ni najeftinijih modernih Dacija.Koje mozda nisu toliko trajne,ali su definitivno bolje i efikasnije.

Desetka je opasan os i kod mene se vrti bez problema od kada je izasla.Sve radi,ne pravi probleme,drajveri se lako nalaze ,iako je u pitanju Asus k73 iz 2011-te godine.Isto odlicno radi i na Acer tm b115,koji ima pasivno hladjenje i ne podrzava vise od 2 gb rama.....

Tako

pre 8 godina

@(K.G., 8. maj 2016 12:35)

Imao iste probleme. Vratio se na sedmicu. Instaliram drajver za grafičku koji radi, isključim sve updejtove, win10 mi updejtuje drajver na poslednju verziju, ali ta poslednja verzija ne radi valjano. Nikad više win10, radije ću preći na linux.

K.G.

pre 8 godina

K.G. kratko ću iskomentarisati tvoje loše iskustvo sa desetkom, i tvoje kuđenje iste. Prvo desetka je najbolji Microsoftov sistem do sada. Drugo normalno da ćeš imati problema sa drajverima i kulerom kad koristiš računar iz 2002 ili 2003 godine, toliko. Svi ovi koji hvale XP da ne kažem sedmicu neka se vrate u XVIII vek, jer to vreme im pristaje sa obzirom koje sisteme koriste i na kakvim računarima. Razumem da su računari skupi i da u bednoj Srbiji para nemaju svi, ali prvo uzmite nešto modernije instalirajte 8 ili 10 pa onda komentarišite koji sistem je bolji, malo pročitajte šta omogućava koji sistem i koje su prednosti, nije bitan samo spoljašnji izgled...
(Savestan građanin, 08. maj 2016 12:59)


Kako naš narod kaže; pretpostavka je majka svih zajeba.
Lap top na koji sam instalirao desetku je neki MSI dual core sa 4 gb rama kupljen novi negde 2009 ili 2010 ne mogu da se setim. Nije baš da je kršina a nije ni top model za današnje prilike ali za ono što meni treba i kakvu konfiguraciju zahteva Microsoft ne bi trebalo biti problema. Ti si imao sreću sa svojim racunarom da se dosta toga poklopilo sa instalacijom desetke i da radi bez većih problema ali veruj da ima dosta njih koji su u situaciji u kojoj sam i ja tj. da imaju problema sa drajverima. Kod sedmice nije bilo problema sa drajverima čak i kad nisu pisani za sedmicu već recimo za vistu. Ne vidim zasto bi to bio problem i kod desetke osim ako je loše sastavljen OS.
Ja verujem da je ova cifra od 300m samo broj skidanja i instalacija desetke a broj računara koji stvarno koriste desetku je daleko manji.

Manga

pre 8 godina

Mozda vi nemate probleme, ali meni je win 10 zabagovao 122 puta, kad god pustim novi updejt windows poludi, tako da u zadnje vrijeme ne updejtujem win. 10.

Veseli

pre 8 godina

Nisam toliko stručan, interesuje me da li moram da skinem sa lapa fotke,....ostale bitne stvari, tj. kad bi presao na 10-tu,jel mi se briše što imam na disku?
Hvala

qwerty

pre 8 godina

Windows 10 = DPC _ WATCHDOG _ VIOLATION bsod, bez pravog uzroka i naravno bez rešenja za ovaj problem. Interesantno da uvek prijavi drugi drajver kao uzrok, jednom je to wifi kartica, drugi put zvučna, treći put neutvrđen uzrok i tako u krug, a nijedan od tih drivera nema konflikt. Vratio se na 8.1 i progledao. Tako da ne hvala, da mi plate nikad više taj izgovor za poluproizvod zvani Windows 10.

Milan

pre 8 godina

Meni Windows 10 radi primetno bolje od 8.1 na sledecoj masini: Intel Core i5 4440, ASUS H87-PRO, 8GB RAM, SSD Samsung 840 EVO 120 GB za sistem + HDD WD Black 1TB za storage, NVIDIA GTX 650 2GB. Nijedan jedini problem.

DPolitika

pre 8 godina

"Ja verujem da je ova cifra od 300m samo broj skidanja i instalacija desetke a broj računara koji stvarno koriste desetku je daleko manji."

Obicno se daje broj aktivacija, ne znam izvor ove vesti ali znam da je u januaru broj aktivacija bio preko 200 miliona...Tako da je sada moguce da je narastao na 300 miliona.

Sto se tice prelaska na nove tehnologije koje mnogima padaju tesko iz razno raznih razloga a pre svega navika tu leka nema sem ucenje...

Prelazak na Windows 7 nakon Viste je mnogima bio revolucionaran a da zapravo niakda nisu ni koristili Vistu, cak na pitanje nisu ni znali sta im je to znacajno bolje kod 7. U pitanju su dva gotovo 100% ista kernela samo je sminka drugacija i 7 nije imala tako agresivan UAC koji je bistar korisnik ako mu smeta znao da podesi u par koraka tj. smanji broj poruka a jos bistriji nije ga ni dirao jer bi znao da li neki nezeljeni program nesto pokusava bez saglanosti.

Kod Windows 10 postoje dve verzije Home i Profesional.
Home do skora nije imala mogucnost da se iskljuci automatsko azuriraznje sto je dovodilo do nekih nezeljenih situacija kao sto je restart racunara usred nekog posla.

Medjutim vidim po komentarima da mnogi ni ne primecuju da postoje dve verzije 10 koje imaju razlicite mogucnosti.

Ne znam zasto bi neko sa Windows Viste presao na 7 ali znam zasto treba da predje na 10. Izmedju ostaloga tu su novi kernel, Direct X zatim mogucnost instalacije apliklacija koje vise ne podrzavaju Vistu itd.

dragan

pre 8 godina

Citam u nemackom casopisu za IT da ima problema sa pretrazivacima u 10 ci- chrome i firefox jer Micrisoft forsira svoj Edge iako nije podesen za Srbiju.U istom casopisu dosta njih kazu da su izgubili silne novce ,ili izgubili porodicne slike pri prelasku.Brine me privatnost-svi mesecni izvestaji banke dolaze na e mail.Neznam dal postoji srpska verzija desetk kao kod sedmice.

TecHiFi

pre 8 godina

Šta sve čovek neće pročitati od ovih mali-perica-zna-u-kompjutete eksperata. Pa možete i u firmi ako vam je admin papak pa vam da administratorski nalog da sa 3 komande u powershell i jednom malom skriptom vidite koji vam je na tom računaru produckt key i da ga stavite na vaš kompo kući, pa će vam windows biti AKTIVIRAN ali neće biti LEGALAN, jer ste ključ, jelte, ukrali iz firme. Isto je i sa nadogradnjama sa nelegalne (ali nekim aktivatorom aktivirane!) sedmice ili osmice. Zapravo, postoji jedna varijanta sa DAZLoader-om da se potpuno prevari MS nadogradnja i da ispadne da vam je Win 10 stvarno legalan, ali podržava samo MBR, ne i GPT particionisanje, tako da nema mogućnost UEFI secure boot-a, što je vrlo korisna opcija btw. Doduše, to je bilo pre 10ak meseci, možda su to do sad okrpili.

Mile Rent-A-Bubreg

pre 8 godina

Ne koristim, niti cu. MS-DOS je sve sto mi treba. Zasto zamaraju ljude sa korisnicikim interfejsom, ikonicama i ostalim novotarijama kada sve komande mogu da se otkucaju? Ljudi su toliko postali lenji da bi sve na klik ili dupli klik. E da, MS propada sigurno. Umesto da su lepo zadovoljili korisnike iz Srbije, koji sve najbolje znaju, oni nesto tu izmisljaju za glupe Amere i ostale ne-nebeske nacije.

Azer

pre 8 godina

Ljudi, ta prica da win10 salje podatke je prenapumpana, salje sve isto sto salju i prethodne verzije Windowsa nego je ovde to pumpano jer su ljudi bili protiv toga zbog pop-upova. Evo moj slucaj, piratska sedmica Ultimate obradjena softverom koji je karakterise kao licenciranu nadogradjena na 10 na moju inicijativu i radi sve super. Pregledao sam detaljno sva podesavanja, sve se moze iskljuciti, verzija je win10 Pro. Search je ok (mada moze bolje), Cortana ne radi jer nije podrzana u Srbiji, aplikacija ima dosta, Edge je pristojan browser ali je ipak malo sporiji i malo manje integrisaniji nego Chrome. Ako se apgrejdujete ostaje vam za stalno i mozete da se vratite ako vam se ne svidi, sto se mene tice ovo je kao sedmica samo uredjenija i sa malo vise opcija.

Kaboom

pre 8 godina

"Microsoft ima cilj da njihov operativni sistem bude instaliran na milijardu uređaja do 2018. čime će postati izjednačen sa Appleom, koji je nedavno saopštio da postoji milijardu aktivnih uređaja sa instaliranim iOS-om. "


Dakle, OS za mobilne ima milijardu korisnika, a M$ par miliona... i kako to izjednačiti i sustići Apple - jednostavno genijalno, pretvori desktop OS u mobilni OS... šta te briga za onih 999.000.000 korisnika kojima treba desktop OS.... oni će se navići vremenom da na desktopu imaju osakaćen interfejs kao da su na tablet uređaju, ali će M$ reći da je sustigao IOs.
Iskreno se nadam da će skupo platiti M$ to što radi korisnicima DESKTOPa

Joca Kompjuteras Belosvetski

pre 8 godina

Ovaj operacioni sistem je zamisljen da svi oni koji nesto znaju o kompjuterima pljackaju one koji manje znaju o komputerima. Zato je bolje da ne dirate Widow 10 nikada, odnosno sve dok ne promene osnovne postavke desetke - pljackanje pretplatnika.

MTK

pre 8 godina

Na isti laptop imam dualboot Win8.1 i Win10.

Butovanje i optimizacija ne mogu da se porede, Win10 gazi, cak i Win7 koji imam na starijem laptopu, a Win7 na starom gazi Win8.1 na novom laptopu.

Dakle Win10 po meni predobro uradjen.
Ja ga ne koristim za surf niti sam mu uradio System update. Cist je sistem, drajvere sam nadogradio preko drugih driver tool programa.

Moje iskustvo za sad je fenomenalno sto se brzine tice i fps u CS na primer (jer ovo nije gaming laptop)
Ima problema sa 'search' aplikacijom, cesto zabaguje i MyPC ikonica mi se gubi dok ne refresujem ekran.

Kome je do privatnosti ovo nije Windows za njega, zato ga ja ni ne koristim za surf i sl. Na njega imam samo nebitne stvari.

Windowz

pre 8 godina

Ja imam u dual boot-u ubuntu mate 16.04 tako da u win10 ni ne ulazim. Mnogo me nervira uslovljavanje. Ne samo na win-u nego i na adroiu i na macOS. Ok imaju oni svoje aplikacije ali ako bas tako dobro rade ne znam zasto moraju da te teraju da ih koristis. Zato mi se i ubunt unity 14.04 ne svidja posto kad trazisnesto na kompu izbacujr ti i reklame sa amazona... To su sad sredili i stavili kao opciono ali opet. Tako se samo gubi poverenje korisnika a i vredja im inteligenciju.

neutralni felsh

pre 8 godina

sjajno! a sad gospoda neka saopste i koliko je bilo deinstalacija.
bio sam veliki entuzijast za win10 ali posle niza peripetija sam se svuda vratio na win7, mada na kucnom kompu imam osmicu.

Pitanje je da li će kompjuter raditi nam novom OS

pre 8 godina

Sve dok MS ne bude dao garanciju da će raditi svi drajveri kakao kako interni tako i eksterni, radi se o klasičnoj prevari.
Ukoliko MS obezbeđuje nadogradnju na nov OS, podrazumeva se da svi drajveri koji rade na starom OS moraju da rade i na novom.

Tako da za one koji nadograđuju OS uopšte nije pitanje kakav je taj novi OS, već da li će kompjuter da šljaka.

Бетмен

pre 8 godina

Видим ја да, по искуству других, нарочито са проблемом приватности на 10-ци, од надоградње мојих компова нема ништа!
Линукс Минт 18 излази за мјесец дана...Када укину подршку за мени одличну 7-цу, да се не патим.

Zoran

pre 8 godina

Instalirao sam w10 još letos čim je bilo moguće. Imao sam problema sa start dugmetom i task bar-om a na kraju i čuveni plavi ekran sa obaveznim restartom. Sklonio sam w10 nakon 2 meseca i instalirao stariji windows 8.1. Pre mesec i po dana am rešio da ponovo probam ali pametnije i opreznije nego prethodni put. Nisao išao na clean install nego običan upgrade (da ostanu svi prethodni drajveri) i nisam obrisao ništa od njihovog bloatware-a. Sve super radi. Kad je prošlo mesec dana i kada su uklonili prethodnu verziju w8.1 stavio sam defer upgrade, kako bih tek sa nekoliko meseci zakašnjenja, nakon provere i korekcije upgrade stigao do mene, a sigurnosni update-ovi stižu. Da kucnem u drvo sve radi savršeno.
Što se tiče tzv špijunaže, mislim da to već imamo na našim mobilnim telefonima odavno, a takođe i FB, Google...
Ako nešto bude krenulo naopako verovatno idem na Ubuntu 16.04 LTS u dual boot-u a možda i čisto ako mi se pokaže dobro. Ako ni to ne bude valjalo pa vratiću se naw8.1 i više neću dirati. Nadam se da će ipak sve biti u redu jer dopada mi se w10.

Stop kapitalizmu

pre 8 godina

Dok god Amerikanci vode svetsko trziste, a i politikuultinacionalne kompanije (prije svega americke) ce moci da rade sta pozele od svojih korisnika...
O pranju para i ostalom da ne pricamo.

BotKiller

pre 8 godina

Meni W10 manje muci kompjuter, igre mi rade bolje, a i svidja mi se novi interface, prilagodjen je vremenu u kome zivimo i broju razlicitih uredjaja koje koristimo.

Zoran

pre 8 godina

To nije nikakav uspeh. To je neuspeh. A to sto vi hocete da instalirate 3 puta po toliko je takoreci nemoguce. Jedino ako unistite 7 i XP.

N/A

pre 8 godina

zivo me interseuje koliko malimeki ima da zahvali za ovu cifru KB3133977 apdejtu i brikovanju racunara nedovoljno digitalno svesnih korisnika sedmice...

Dr.Prim.Mancic

pre 8 godina

Iako sam linuxas trenutno mogu reci da se windows priblizio kubuntu sto je pre bilo velika razlika .Naravno jos je daleko po efektima (svi efekti windosa nprm. aera su linuxovi efekti ) ali moram da priznam da je ovog puta ms odradio dobar posao . Ali mi kod windowsa 10 nesto drugo ne uliva poverenje a to su serveri poput clouda koji rade u pozadini i koji sakupljaju vase podatke (sto potvrdjujete eulom u toku updejta ili instalacije) a koje je trenutno nemoguce blokirati. Dakle ostaje pitanje slobode mada gugl ionako zna sve a oni suruju sa ms-om o vama pa to danas i nije toliko bitno (zive od reklama koje vas interesuju ). Veliko pitanje na koje niko ne moze dati odgovor je sta ce uciniti ms povodom ogromne vecine krekovanih kljuceva a verujte da sve znaju o vama .Nadam se da ce kao i pre da vam samo izidje wga koji se zaobilazio sto je na desetki trenutno nemoguce jer se jos nezna gde je sakriven .
U globalu dobar je stvarno win 10 mozda i najbolji posle sedmice i istoriskog xp-a.

privatnost

pre 8 godina

Ovi 99% glupih komentara me potsecaju na farmerke koje smo i mi pravili.Windows 10 je smece.Da meni neko iz SAD upravlja mojim vlasnistvom nece moci.Ja sa njihovim "strucnjacima" nekolko mes pokusavali da oporavimo kopmpjuter.A vi sto ste ga instalirali pitanje-za sta konkretno ste ga instalirali ? A onom sto mi porucuje da necitam bolje da se vrati u realan svet.
.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dragan, 9. maj 2016 12:02)

Smesan si. Neces da ti neko iz SAD upravlja tvojim vlasnistvom a komentar si poslao sa Androida, na kojem Google, Facebook i ostali drze sve pod kontrolom i jos beleze malte ne sve sto radis i kuda se kreces.

loko

pre 8 godina

Da li je moguće instalirati w 10 na uređaju sa piratskim os (7) i ako jeste da li je privremeno i šta posle?
(Srđan, 8. maj 2016 11:54) # Link komentara

Da. Upgradujes tvoj win7 na win 10 napravis microsoft/outlook nalog i aktiviras win10. Nakon toga sa tim nalogom ces uvek moci da "legalno" (bez krekovanja) instaliras/reinstaliras windows 10, nije privremeno vec trajno.
Takodje, moja preporuka je da posle upgrade-a i aktivacije, uradis kompletnu reinstalaciju, jer je meni win10 posle upgrade-a pravio probleme (radio sporo), ali nakon kompletne reinstalacije sve je ok.
Jako je bitno da windows 10 aktiviras nakon upgrade-a sa win7 ili win8, jer je to jedini nacin da uradis aktivaciju besplatno.

dragan

pre 8 godina

Ovi 99% glupih komentara me potsecaju na farmerke koje smo i mi pravili.Windows 10 je smece.Da meni neko iz SAD upravlja mojim vlasnistvom nece moci.Ja sa njihovim "strucnjacima" nekolko mes pokusavali da oporavimo kopmpjuter.A vi sto ste ga instalirali pitanje-za sta konkretno ste ga instalirali ? A onom sto mi porucuje da necitam bolje da se vrati u realan svet.
.

Mile

pre 8 godina

Ovo je kljucna recenica za razumevanje sta su tu sve sabrali.
"Poslednja verzija Windows operativnog sistema dizajnirana za laptope, desktope, pametne telefone i Xbox One konzole"

Prva pomoc

pre 8 godina

Da li je moguće instalirati w 10 na uređaju sa piratskim os (7) i ako jeste da li je privremeno i šta posle?
(Srđan, 8. maj 2016 11:54)

Naravno.
Sve ti je lepo objasnjeno ovde:

www.google.rs

ja

pre 8 godina

@ (Srđan, 08. maj 2016 11:54)

Moguće je. I nema nikakvih ograničenja. Instaliraj piratsku 7-icu i aktiviraj je koristeći Microsoft Toolkit (sitan program za aktivaciju MS proizvoda). Kada to uradiš, skini Media Creation Tool sa MS sajta i upgrade-uj 7-icu u 10-ku. Ako hoćeš čistu instalaciju, možeš da napraviš USB instalaciju koristeći isti program. Ali, bitno je da zapamtiš 3 stvari:

1. 7-ica mora biti aktivirana da bi dobio aktiviranu 10-ku,

2. moraš prvo da odradiš upgrade sa 7 na 10, inače 10-ka neće biti aktivirana,

3. USB instalater koji napraviš ćeš moći da koristiš za čistu instalaciju samo na kompjuteru na kom si ga napravio (kombinuje aktivaciju i hardverski potpis, pa ne može da se iskoristi na drugom kompu). Tj. moći ćeš da ga instaliraš na bilo kom drugom kompu, ali neće biti aktiviran.

AlienShooter

pre 8 godina

@Veseli Nista se nebrise sve sto si imao na starom windowsu ti ostaje kako je bilo Ako oces ti prebaci sve bitno na usb pa vidi

c.o.a.

pre 8 godina

@savestan gradjanin Ne lupetaj! Ja npr. imam laptop iz 2011te godine i nemam driver za odvojenu ati grafiku. zato sam se i vratio na originalni win7pro i pritom izgubio licencu jer sam sa njom aktivirao win10!! u pitanju je hp g62-a50sm. pogledaj kakav je to laptop, pa prosudi da li vredi da se menja. iako je star punih 5 godina, jos uvek jo bolji od dosta njih koji se prodaju danas!

Boki

pre 8 godina

Evo bas danas me Win 10 ostavi bez teksta. Usred radnog dana, oko podneva, iskace mi obavestenje da update ceka da bude instaliran, bla bla... Odlazem instalaciju za kasnije, pokusavam da zakazem restart izvan radnog vremena i vidim da je opcija zasencena, te nedostupna. Ok, nema veze, pokrenucu update veceras pre izlaska iz kancelarije. Petnaest minuta kasnije, usred pisanja mejla, otvoreno brdo aplikacija i dokumenata, racunar se bez najave restartuje i pokrece instalaciju update-a!!! Poludeo sam! Ok, znam da mogu da izmenim registry i da onemogucim takvo azuriranje, ali ovo je neprihvatljivo jer na ovako nesto covek ni u sali ne bi pomislio! Pri tome, sve na racunaru je legalno instalirano i koristi se iskljucivo u poslovne svrhe. Zasto je Mikrosoftu potrebno ovoliko oduzimanje kontrole krajnjem korisniku, nije mi jasno. Meni se apsolutno ne dopada takav trend.

CarloNS

pre 8 godina

Pa jesi ti svestan da je to PC star 7 godina iskreno ja bi se zacudio da radis sve kako treba na njemu sa novim OS.Sve te komponente koje ti posedujes su zastarele odavno i nema vise podrske za njih.
(Zeljko, 8. maj 2016 17:29)

Imam T510 star 6 godina koji sada već dosta dobro radi pod desetkom. U početku nije radila kamera, funkcionalni tasteri i slično. U međuvremenu su se Lenovo drajveri nekako uglavili u sistem i sada (skoro) sve radi kako treba. U suštini do proizvođača je da li će obezbediti drajvere za svoje stare uređaje.

neutralni felsh

pre 8 godina

Najvise volim komentare sa "bajo moj"... govori sve o inteleigenciji i kulturi komentatora....
(DaLanik, 09. maj 2016 12:20)


tako je... bajo moj ;)

Дуци

pre 8 godina

Compatibility mode. Nije za posao. Jedan firewall I sve se vidi, jednostavno neupotrebljiv. Upload poraste, prikupe podatke I dobijes reklamu za steroide. Puno para malo pameti. Bedna kopija biznis plana nekog drugog.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ajde bre Mile ko jos koristi taj Ms-dos i te prastare komande zar ti nije lakse jedan klik i resen problem
(Mad Max, 09. maj 2016 04:39)


ama salio se covek s nama... valjda ;)