Četvrtak, 05.05.2016.

07:00

99,99%: Ovako će izgledati novi parlament

Preliminarni rezultati, na osnovu 99,99 obrađenih biračkih mesta na vanrednim parlamentarnim izborima, pokazuju da je cenzus prešlo sedam većinskih lista.

Izvor: B92

99,99%: Ovako æe izgledati novi parlament IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Odgovor sam sebi posle guglanja: Zeleni su navodno registrovani kao manjinska slovacka stranka, prema tome im pripada jedno mesto u skupstini. Ja to nisam znao, sada znam. Hvala svim onim botovima koji su mi udarali minuse umesto da mi daju adekvatan odgovor. Vi ste buducnost Srbije!

dejanv

pre 7 godina

Cestitam svim strankama koje su presle cenzus kao i sns koja je pobedila. Svi znamo da pored svog truda koji se ulaze od strane drzave tj vladajuce koalicije u zemlji ne cvetaju ruze.. Ovom prilikom ne zelim nikog da blatim ali imam uvid u stanje u svetu pa mogu da poredim sa nasom zemljom. Slobodno mogu da tvrdim da ako izuzmemo ratna podrucja na bliskom istoku i ukrajinu Srbija, Makedonija i Bosna su na najnizim granama sto se tice zivotnog standarda. Ono sto se precutkuje od stranih drzavnika je to da njima mnogo vise odgovara ovakvo stanje u nasoj zemlji a to kazem jer je na zapadu od nedavno poznato da je Srbija jedna od zemalja u koju vredi investirati.. deluje primamljivo za nas ali nije tako.. Malko smo se mi tu pogubili, dozvoljavajuci strancima da za male pare uz povoljne subvencije otvaraju razne firme i sa prejeftinom radnom snagom imaju vrlo lepu marzu tj zaradu.. Pitajte se malo gde smo tu mi .. pitajte se da li vam je bolje svih ovih godina .. i pitajte se kome je dobro..
Drago mi je da ce vlast dobiti ljutu opoziciju a tu prvo mislim na djb koji je vec imao prilike da se uveri u nacin rada vlade ... Cuce se nesto novo u parlamentu pa ce pored medijskog mraka koji je ipak postojao u srbiji prema odredjenim ljudima ipak moci da se cuje jos jedna drugacija prikrivena istina .. Vreme je da se isprave neke nepravilnosti ..

Bojana

pre 7 godina

Ne znam zasto se dize tolika galama...Mi smo jedan narod, koji treba da funkcionise zajedno, a ne razdvojeno..Jedna stranka uvek vodi...a ona koja sada ima najvise je dobila vecinsko poverenje naroda, a prema mom misljenju i zasluzeno..ako uzmemo u obzir i to sta je to sto su druge uradile.

boki

pre 7 godina

Nije istina da je Sns dobio 131 mesto nego koalicija oko Sns tu su penzioneri, Spo, Vulinovi sicijalisti, Velimir Ilic. To je prilicno siroka koalicija bez njih SNS ne bi presao 20 posto.

domacin

pre 7 godina

Sve skupa, sve parije i sva osvojena mesta u parlamentu stavis u jedan poveci lonac, dobro promuckas, otvoris poklopac i vidis jedno veliko NISTA.
Od bilo koje opcije i bilo koje koalicije ne moze se nista pametno ocekivati. Isti likovi, iste price i isti licni interesi kao pre.
Opet se sve svodi na sigurna dobro placena radna mesta 250 clanova parlamenta, usluge i povlastice koje oni mogu da omoguce svojoj familiji i biznis pajdasima sa kojima su u uskoj vezi.

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Imam jedno pitanje: Zasto "Zelena stranka" dobija jedno mesto u skupstini bez da je presla cenzus? Za narodne manjine razumem, ali po cemu su oni dobili privilegiju? Mislim, drago mi je da su usli, ali kako to? Ne mogu bas sve da pratim. Hvala.

majstor

pre 7 godina

hehehe, ljudi moji pa sns sve i da sama ima 50 mandata pobednik je izbora. zašto se toliko oduševljavte pa kao nije 130 nego 100? A vamo slavite 13 mandata kao nevidjeni uspeh.

sirasti iscedak

pre 7 godina

@igor tako lepo druze sto imamo uzasan izborni sistem. a to u praksi znaci da saberu svi procenti stranaka koje nisu presle cenzus plus onih cuvenih koji misle da skrabanjem i zvrljanjem nikome nisu dali glas pa se taj ukupni procenat deli proporcionalno strankama koje su usle u parlament. to znaci da svako ko se pravi pametan i skraba ili ponistava svojim izlaskom zapravo svima proporcionalno daje glas. e sad ti vidi 49 + 11 + 8 + 6 + 5 + 5= 84 pa na to dodas jos manjine , sto znaci da se jedno 12 posto glasova rasulo negde i sve to ide strankama u parlamentu. pa se od tih 12 posto vodji slije jos nekih 5 posto jer je na oko 49 osvojio. i tako on u zbiru ipak ima preko pola

apatican

pre 7 godina

@Dobar dan ovde Nebojsa iz Beograda.

Izvini. Ja sam beli listic. ne zanima me ko ce vladati jer mi iskustvo govori da nema razlike (Ko osim Dveri nije bio na vlasti do sada? Ili stranke ili lideri) ali da li su ovi napredni sami odredili izborni sistem ili su ga samo nasledili od prethodnika? Da li su prethodnici organizovali izbore leti? da su kojim slucajem izbori krajem jula, da li bi onda bila kuknjava u stilu "Zasto u sred leta kada su svi na odmoru i ne mogu da glasaju"

Drugim recima - isti su.
niko nista ne menja.

dragan

pre 7 godina

hehehe, ljudi moji pa sns sve i da sama ima 50 mandata pobednik je izbora. zašto se toliko oduševljavte pa kao nije 130 nego 100? A vamo slavite 13 mandata kao nevidjeni uspeh.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (majstor, 5. maj 2016 12:08)
-------
Slavimo jer je ovo poceta kraja ove vlasti i AV. Kada mu dodju Obradovic i Radulovic u Skupstinu, dobar deo narada koji je sada u mraku ce progledati.

Beli_Listic

pre 7 godina

Moja politicka opcija, zvana BELI LISTICI je dobila ubedljivu vecinu circa 44% posto.

Nase vreme je sadasnje.

Svi ostali su samo I jedino Slobini pitomci, Aca, Ivica, Voja, Ceda....... DA nije bilo Slobe ne bi bilo ni njih.

BB

pre 7 godina

@igor Kod nas se primenjuje D'ontov sistem raspodele mandata tj. sistem najvećeg količnika. Broj osvojenih glasova svake stranke deli se brojevima od 1 do 250, te tako 250 najvećih količnika predstavlja mandate.

Milorad

pre 7 godina

Mala ispravka u tekstu...
"To znači da je u skupštini SNS dobio 131 mandat, SPS-JS 29, SRS 22, DS 16, "Dosta je bilo" 16, Dveri-DSS 13, SDS-LDP-LSV 13, SVM četiri, Zukorlić dva, SDA Sandžaka dva, Partija za demokratsko delovanje i Zelena stranka po jedan mandat."
Ispravka:
To znači da je u skupštini SNS-PUPS-SDPS-PS-SDSS-NS-SPO-PSS-SNP-NSS dobio 131 mandat, SPS-JS 29, SRS 22, DS 16, "Dosta je bilo" 16, Dveri-DSS 13, SDS-LDP-LSV 13, SVM četiri, Zukorlić dva, SDA Sandžaka dva, Partija za demokratsko delovanje i Zelena stranka po jedan mandat.

Dule

pre 7 godina

Veliki poraz SNS-a. Pokušao je da spusti ispod cenzusa Dveri-DSS ali nije uspeo. Udružio je opoziciju, Dveri-DSS prešle cenzus i još ako pronađu nekog zajedničkog kandidata za predsedničke izbore, nekog ko se nije iskompromitovao u politici, biće to kraj vladavine SNS-a.
I pored dobrog rezultata SNS-a na izborima, mislim da su oni najveći gubitnik ispali na kraju.

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

@Samir, Sarajevo: Skupstina ima toliko mesta upravo zato da bi se trosio drzavni budzet. Tako da svaki parazit dobije zasluzenu poslanicku platu. Sta mislis, zasto se toliko bore za ta mesta? Zbog demokratije? Zbog naroda?

MIRJANA

pre 7 godina

Ovi izbori su pocetak pada Vucica.On je i pored svoje vestacke ushicenosti besan, jer nije ocekivao da ce opozicija preci cenzus,a da ce njihove mandate prigrabiti i tako povecati broj poslanika u Skupstini.Bez obzira kakva je opozicija, biracko telo je pocelo da pruza otpor Vucicu i SNSu.Negovi "pobednicki" govori pocinju da vredjaju nasu inteligenciju.

apsolutizam

pre 7 godina

Premijer predstavi ovo kao svoju veliku pobedu a nije uspeo u nameri da gurne "Dveri" ispod cenzusa što mu je bio cilj. Aplaudiraše mu 17min bez prestanka, već sam mislio da ćemo mesto utakmice LŠ gledati botove kako aplaudiraju do iznemoglosti i pokušavaju da u javnosti iskreiraju neku sliku pobednika. Izgubili sedsm poslaničkih mesta, ujedinili opoziciju a glumataju da je sve u najboljem redu.

bljak

pre 7 godina

Ko hoce vece, izgubi iz vrece... A posto se nikad nece promeniti, nego ce ostati nerealan i alav kao i dosad, sledeci put ce izgubiti i vrecu. Ovi osvojeni mandati, sto kazu zlobno-nemocni botovi: "jedva preko cenzusa", zlata su vredni.

Od 250 mesta SNS kao deo koalicije ima 96, to je 38.4%, i ako je izlaznost na izborima 52%, SNS zastupa 20% naroda. Ajde botovi, obnovite procentualni racun.

Urke

pre 7 godina

Slazem se da su mnogi ini izuzimajuci SNS istupili pred gradjane u koalicionoj formi, ali se o tome jasno i decidno govorilo. LSV-LDP-SDS ili Dveri-DSS.

No, kod SNS-a se ni u grafickim raspodelama, niti u tekstovima, spominje da barem imaju koalicione partnere, iako svi znamo da im sleduje veliki deo kolaca.

Drugo. Ne razumem cemu se ljudi raduju? O kakvoj pobedi je rec? To je kao da slavis titulu Partizana ili Zvezde koji potom ispadnu od amaterskih timova.

Ovo nije borba dobra i zla u kojem pobedjuje bolji, David Golijata ili Georgije azdaju. Ovde od dva losa i uzasna Sveta pobedjuje jedan (SNS) i to je, jelte, pobeda.

Za skoro 5 MILIONA Srba u Srbiji ovo nije pobeda. Cak i jaki guru Vucic ima podrsku oko 1,3 miliona. Ostatak Srbije od skoro 5 miliona sto vec rekoh ga ne podrzava..

Slobo

pre 7 godina

Kakvih gluposti ovde covek moze procitati ...
Glasao sam za "Dosta je bilo", ne znam trebam li biti zadovoljan jer je stranka za koju sam glasao presla cenzus ?!?
Ali na koji fazon Vi ovde pisete da Vucic nema podrsku i da nije dobio izbore ?
Pa ljudi on nas je pregazio, vec drugi put sam sa svojim satelitima ima vecinu i za formiranje vlade mu ne treba niko ...
Ostale stranke osim SRS-a i SPS-a su na granici cenzusa i na nivou su stranke "ZDRAVOG RAZUMA" iz Boljeg Zivota ...
Srbija je glasala za njega i to je to ...

Samir, Sarajevo

pre 7 godina

Meni je uvijek bila misterija zasto Skupstina Srbije ima cak 250 poslanika kao da je Svekineska skupstina i time trosi ogromna budzetska sretstva (sredstva gradjana). Optimalan broj zastupnika u parlamentima drzava te velicine je 100-150...zamislite koja je usteda na recimo 100 poslanika manje u trajanju samo jednog mandata...

DraganKG

pre 7 godina

Dakle nema SNS 131 mandat, već koalicija oko SNS-a! Velika je razlika i stvara zabunu u narodu. Kao što neko reče, podrška SNS-a je 20-ak % ukupnog biračkog tela, a 48% ljudi izašlih na izbore, a to je velika razlika!

mirko

pre 7 godina

Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)
O čvrstini V.Draškovića, V.Ilića, R.Ljajića, Vulina, Krkobabića,M.Rističevića B.Karića,N.Popovića najbolje govori njihova politička karijera. Sa kim su do sada bili u koaliciji od Miloševića,Koštunice,Tadića do Vučića i Šešelja.
Niti su čvrsta niti programska, niti ideološka koalicija, nego tipična partokratija.
A o pobedi nad Vučićem ne treba puno misliti, on će pobediti sam sebe, svojim nerealnim obećanjima, i svojom do sada neviđenom sujetom.

Igor

pre 7 godina

Meni nije jasna jedna stvar. SNS ima manje od polovine glasova a ima dosta vise od polovine mandata u skupstini. 131 a svi ostali zajedno imaju 119. KAKO?

Dobar dan ovde Nebojsa iz Beograda.

pre 7 godina

Stotine hiljada studenata je ostalo zarobljeno u vecim gradovima(ne-maticnim) u kojima nemaju pravo da glasaju.
Zasto se izbori ne odrzavaju leti ?
Zasto nema besplatnog prevoza na dan izbora ?

Ovako to izgleda kada ti starci+botovi odlucuju.

citalac

pre 7 godina

250 sarlatana na mucenu Srbiju svakom po minimum 1000eur mesecno plus doprinosi...sve to poreski obveznici izdrzavaju

ovoj zemlji je 100 poslanika dovoljno

Uskok

pre 7 godina

Ojhaaaa, svi revolucionari se skupili i CAK presli cenzus. Pa ljudi to je uspeh za njih sa obzirom sta su i kako radili od 2000. godine. Jedna koalicija se vec raspala: Canak nece da izadje sa Tadicem i Cedom. Izgleda da neko nije vec postovao nesto u dogovoru. A to sledi i ostalim ~revolucionarnim~ koalicijama. Ali bitno je da su presli cenzus, a njihove birace ko sta vishe pita...

osica

pre 7 godina

SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)

Cekaj, znaci SNS nije 2012. htela da pobedi Tadica, nego sta je htela??? Ne razumem, sto je vama nelogicno da opozicija zeli da pobedi poziciju ili po vama, sve je uredu dok se neko ne drzne da ide protiv Vucica ...Bas svasta kakav komentar.

ogi

pre 7 godina

Još jedan (dva) detalj(a) će biti interesantni u celoj priči: struje Zorane Mihajlović u SNS i Branka Ružića u SPS. Te dve struje imaju više zajedničkog sa sadašnjom opozicijom nego sa svojim stranačkim kolegama. biće zanimljiva skupština i razvoj situacije u narednih godinu dana..

makar sta!

pre 7 godina

(Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)

Cvrstu, dokazanu koaliciju???

Koalicija skupljena pomocu stapa i kanapa, ukljucujuci dokazane preletace SPO i Krkobabica, koji ce prvom prilikom kidnuti kod nekog drugog, ako osete da naprednjaci slabe, one male necu ni da komentarisem!!!

Marko

pre 7 godina

Mislio sam da je opozicija Dosta je bilo bar ok ali i oni isti kao i drugi dosli tamo ujedinjeni oko cega fotelja? Sto se ne ujedine tako oko onih korupiranih javnih tuzilaca koji se ne smenjuju bilo ko da je na vlasti jer im tako odgovara..uzas

Rankov

pre 7 godina

Cenzus za DSS/Dveri je nategnut, Pajtićevci su glasali za "desničare" iz čiste mržnje prema Vučiću. Samo me zanima kako će se slagati u skupštini oko pitanja Rusije. Doduše već su se i složili tj. složio ih je američki ambasador.

andreas kisser

pre 7 godina

... Vuciv ce sa SPS om imati i SVM imati 164 mandata sve ostale (celzjus sto bi rrkao Sojic) stranke mogu samo da ljuljaju vrata i ptave promaju. Tek ce u skupstini doci do ppdele izmedju njih samih pa se nece znati ko sta zastupa. Mapet sou pocinje.
(glas razuma, 5. maj 2016 08:22)

mozda si razuman, ali sa pravopisom i logikom ne stojis bas najbolje; ovo sto si ti opisao imali smo i dosad! valjda je vucic i raspisao izbore nadajuci se da ce obezbediti stabilniju vecinu bez SPS!? tokom citave kampanje najvise je njih napadao i vredjao, a sada ce (kako i sam svojim komentarom potvrdjujes) morati da polize sve popljuvano i ide ponovo u koaliciju sa njima, a verovatno i sa radikalima ukoliko zeli tih 167 glasova u skupstini za promenu ustava. da ne pominjem da je ranije imao samo zivkovica i pavicevica za nesto zesce oponente u skupstini, a sada je sam, a da nije morao ubacio u skupstinu i pred tv kamere i radulovica, i pajtica, i raskovic-ivic i dveri i jos mnogo elokventnih i obrazovanih poslanika, koji ce masakrirati njegove megatrend kadrove - a to ovaj put nece moci da se sakrije od javnosti medijskom izolacijom opozicije kao dosad! kako god izgledalo, ovo je poptuni fijasko vucica i njegovog tima savetnika, dok je srbija platila cenu od par miliona evra koliko kostaju, ispostavilo se vucicu potpuno nepotrebni izbori. tako da tvoj spin price mozes da okacis macku o rep, ovo je potpuni debakl za vladajucu oligarhiju, sto je pokazao i vozdov kiseo osmeh sinoc.

kis janos

pre 7 godina

Ne bojte se vi za članove koalicije oko SNS. Neki od njih su svesni da sami ne bi ništa postigli, pa su zahvalni, a ulizuju se i dodvoravaju gospodaru vise nego članovi vladajuće partije.

baklavica

pre 7 godina

Al bi bila fora da SNS pozove u koaliciju Dveri i DSS,a ovi da prihvate ...
(Prle, 5. maj 2016 09:07)
To se nikad nikad nece desiti, a oni bi se malo njeckali, ali bi oberucke prihvatili.

demokratija

pre 7 godina

Pored toliko velikih imena iz svetske politike,mislim da je premijer trebao u svoj savetnički tim da zaposli i nekog iz Srbije.Tada bi verovatno znao da ono što se desilo 2014-e,kada je preko 20% glasača ostalo bez predstavnika u parlamentu,dešava jednom u hiljadu godina.Verovatno da je ovaj rezultat vrhunac Vučića i SNS-a.Teško da će na sledećim izborima imati priliku da daje nerealna obećanja i da za stanje u zemlji optužuje prethodnike.S obzirom da narod i dalje teži jakim liderima(vođama) u politici,ostalo još od Tita,pitanje je da li će opozicija imati dovoljno jakog kandidata na predsedničkim izborima sledeće godine.

dareee

pre 7 godina

Ne razumem ove sto osporavaju pobedu SNS ,činjenica je da oni imaju vecinu u parlamentu i premijersku poziciju. Kao izaslo 50% i od tih istih dobili 50%,pa malo li je,pitam te iste zasto nisu stimulisali svoje rodjake,prijatelje,komsije da izadju na glasanje i da preduzmu odgovornost od "Velikog vodje" ako hocemo realno relativno dobro radi svoj posao,jedina zamerka sto ima slab kadar u svom timu.Klasicna teorija gubitnika izgubio je 30 poslanika a oni sa koalicijom osvojili 26,ne razumem kako daju sebi za pravo da prozivaju Vucica kad su oni jedini krivci zasto je on uopste i dobio toliku podrsku od odgovornih biraca koji su casno obavili svoju gradjansku duznost.Da se svako ponasa po kodeksima kao kad druge kritikujemo ziveli bi smo mnogo kvalitetnije...ili?

crveno barjakce

pre 7 godina

Ako koalicija oko ds ima 16 poslanika, koliko onda ima ds, 6,7. Tadic mora podeliti poslanike sa 3-4 stranaka. Isto tako i SPS. Osim Radulovića i Šeselja svi moraju sa 2,4,5 stranaka podeliti poslanike. Naravno da nema Sns 131 poslanika, ali isto tako i ds nema 16.
(Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.

Dont kaze Don't

pre 7 godina

I tako je SNS ostao bez vise od 30 mandata i vise nema sam parlamentarnu vecinu kao pre izbora !!! Ali ipak slave pobedu... ha ha ha

Da imaju gram mozga znali bi sta se realno desilo posle ovih izbora. Ali samo neka slusaju premijera... on ih je tu i doveo.

Cestitam od srca na pobedi SNS. I zelim im da uvek ovako pobedjuju... hahahaha.... Kompletna opozicija usla u parlament, nekoliko novih lista, a lista SNS sa svim satelitima ima skoro 50 mandata manje.


Pobeda, nego sta ! :-)))

SAMO JAKO !

daj bombone da sisamo

pre 7 godina

Vucic je definitivni i ubjedljivi pobjednik izbora,brojke su neumoljive. Da li manji broj poslanika umanjuje njegovu pobedu, NE. I dalje ima komotnu većinu , a mislim da je dobro sto su svi iz opozicije ušli u parlament,da birači na delu mogu da ih vide i čuju,koliko su bezidejni i prazni u političkim idejama i koliko nemaju državotvornosti. S druge strane,jadan je taj Dss koji mora uz pomoć onih koji su rušili Dss da ulazi u parlament,i kakav je osjećaj preci cenzus zaslugom drugog. Prava slika suočavanja sa realnošću biće tek posle formiranja pokrajinske i lokalnih vlasti,kada vide da i ostali da ih nigdje nema,da lokalni funkcioneri ostaju bez angažmana,svi oni biće generali bez vojske.
(Častan, 5. maj 2016 07:26)


Objasni mama neukima, je li je u predhidnom sazivu imao svu vlast Vučić ili ne? Šta je konkretno uradio? Odgovoriću umesto tebe da se ne mučiš: Imao je svu vlast i rezultati su mu NULA i KATASTROFA. Ukoliko bi imao 100% na sledećim izborima rezultati će biti isto NULA. Srbija još uvek nije uklavirila kuda ide ova ekskurzija sa Vučićem, ali polako imaju Srbi ceo život, na Miloševića, na Tadića, na Dačića, na Vučića, pa na Vučića pa ponovo na Vučića, pa sledeći neki mesija. Tuga bato kako pojedini su slepi i ne vide šta se dešava.

Sanja

pre 7 godina

Koalicija oko sns-a je dobila oko 100.000 glasova vise nego na izborima 2014 godine. Svi ostali osim Radulovica i Seselja su dobili manje glasova. Ne razumem kako je to sns gubitnik kada ih vecina glasa opet?!? Gde su dokazi o kradji glasova?

Laguna

pre 7 godina

Ako koalicija oko ds ima 16 poslanika, koliko onda ima ds, 6,7. Tadic mora podeliti poslanike sa 3-4 stranaka. Isto tako i SPS. Osim Radulovića i Šeselja svi moraju sa 2,4,5 stranaka podeliti poslanike. Naravno da nema Sns 131 poslanika, ali isto tako i ds nema 16.

blagoo

pre 7 godina

Nema sns 131,već koalicija oko snsa,sam sns ima 98!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lutalica, 5. maj 2016 09:00)
Ne vodite tudju brigu, a vasi puleni sa 5.01, 5.03, 6.02.i 6.03 % koji su to fenomenalni uspeh postigli.Lapsus, uspeli da se propnu na prste da dohvate cenzus.

glas razuma

pre 7 godina

Po "glupoj" logici ovih koje mervira i mrze SNS govoreci da je koalicija SNS i drugih stratnaka fobila vecinu, a da sam SNS je izgubio i ima manjinu u parlamentu?! Pa zar nisu sve sem stranke DJB i Radikala koalicije? Po toj logici nijedna nije presla cenzus kad se podele glasovi pa nebi ni mogle da budu u parlamentu. Vuciv ce sa SPS om imati i SVM imati 164 mandata sve ostale (celzjus sto bi rrkao Sojic) stranke mogu samo da ljuljaju vrata i ptave promaju. Tek ce u skupstini doci do ppdele izmedju njih samih pa se nece znati ko sta zastupa. Mapet sou pocinje.

VUK

pre 7 godina

@antibiotik.. bez defetizma.. sama stranka SNS ima 98 poslanika.. za većinu treba 123 -125 minimum. Dakle ako se sve stranke osim SNS dogovore imaju 152 poslanika. Znači postoji mogućnost. Sve ostalo je stvar trgovine, cene i dogovora.. Ne pušta naš vođa suzu tek tako...

Održivi razvoj

pre 7 godina

Jedino pozitivno je ovde što su zeleni dobili 1 mandat. Neka podnesu predloge zakona koji su im bili u programu - ja prezadovoljan.

Covek zvani Vuk

pre 7 godina

Koji se nama klosari povlace po skupstini !!! Opet cemo Cedi da placamo njegove hirove, DS totalnu propast a SRS ludilo a SNSu nestrucni kadar.

Mastodont

pre 7 godina

(antibiotik, 05. maj 2016 07:34)

pa ni ne treba da se udruze. Ne mozes ti udruziti Cedu i Dveri. Poenta je da u parlamentu konacno imas zdravu kritiku, da se cuje glas onih koji mogu da raskantaju megatrend kadrove kao pikslu, kroz argumentovan govor. Pana sledecim izborima SNS opet za 30 mandata manje

miki

pre 7 godina

Vidim iz komentara da nekima smeta koalicija oko SNS-a, i da nema te koalicije koliko bi SNS osvojio glasova. Pa da nema koalicije DSS-Dveri i LDP-LSV-SDS, oni bi ostali debelo ispod cenzusa, to niko ne spominje!?

Lav Vuk

pre 7 godina

predviđam da će najpre Ljajić,a zatim i Draškovic i nekoliko samostalnih poslanika napustiti Koliciju Sns ,te će Vučić u pomoć pozvati Dačića da bi produžio vlast
Dačić će to prihvatiti,ali ne i svi poslanici Sps,tako da će i ta kombinacija kratko da traje i onda ćemo u Martu 2018 imati nove sveopšte izbore na kojima će udružena d.opozicija na čelu sa Radulovićem odneti ubedljivu pobedu
Predsednica Srbije Zorana Mihajilović,(koja će 2017.u drugom krugu pobediti Šešelja)će da sarađuje sa novom većinom i da polako napusti Vučića i tako dolazi do laganog preporoda Srbije
živi bili pa videli

Petko

pre 7 godina

Najveci problem je sto opozicija generalno ima problem takmicenja svaka stranka individualno, opozicija nije nesto sto se treba smatrati losim, vec naprotiv - korisnim i konstruktivnim, ali opozicija u Srbiji se nacinila sama losom.

ZLOBEX

pre 7 godina

..."lista oko SNS ostala kraća za sedam mandata"...

A mi umesto analize prvog poluvremena Real - Siti, 15 minuta gledamo kako Njegovo Božanstvo plače od sreće, i ovo proglašava najvećom pobedom i najsrećnijim danom u svom životu !?$%*#

Aman dokle više

pre 7 godina

Koji spin... Po stoti put: SNS nije dobio 131 mandat, uprkos horskom ponavljanju režimskih medija. Još jednom: SNS nije dobio 131 mandat. To je uradila koalicija čiji je član SNS. Koliko će tu poslanika imati SNS ostaje da se vidi.

yoka

pre 7 godina

Zar nebi trebalo da stoji da Koalicija Srbija Pobeđuje ima 131 mandat! To bi onda znacilo da SNS dobije deo od toga, a deo mora dati koalicionim partnerima (PUPS, Ljajicevoj stranci, Popoviceboj stranci). Neka njima pripadne oko 10-ak mandata SNS gubi apsolutnu vecinu!

Licde

pre 7 godina

Nije niko "skraćen" ili "ostao kratak". Sve po zasluzi. Ne pravite jadnike od SNS-a. Nisu ponovljeni izbori na 15 biračkih mesta jer je sve prošlo regularno. Ako je nešto neregularno, onda oni nisu ostali "kratki" za 7 mandata, nego samo nisu dobili ono što nisu zaslužili.

Častan

pre 7 godina

Vucic je definitivni i ubjedljivi pobjednik izbora,brojke su neumoljive. Da li manji broj poslanika umanjuje njegovu pobedu, NE. I dalje ima komotnu većinu , a mislim da je dobro sto su svi iz opozicije ušli u parlament,da birači na delu mogu da ih vide i čuju,koliko su bezidejni i prazni u političkim idejama i koliko nemaju državotvornosti. S druge strane,jadan je taj Dss koji mora uz pomoć onih koji su rušili Dss da ulazi u parlament,i kakav je osjećaj preci cenzus zaslugom drugog. Prava slika suočavanja sa realnošću biće tek posle formiranja pokrajinske i lokalnih vlasti,kada vide da i ostali da ih nigdje nema,da lokalni funkcioneri ostaju bez angažmana,svi oni biće generali bez vojske.

Častan

pre 7 godina

Vucic je definitivni i ubjedljivi pobjednik izbora,brojke su neumoljive. Da li manji broj poslanika umanjuje njegovu pobedu, NE. I dalje ima komotnu većinu , a mislim da je dobro sto su svi iz opozicije ušli u parlament,da birači na delu mogu da ih vide i čuju,koliko su bezidejni i prazni u političkim idejama i koliko nemaju državotvornosti. S druge strane,jadan je taj Dss koji mora uz pomoć onih koji su rušili Dss da ulazi u parlament,i kakav je osjećaj preci cenzus zaslugom drugog. Prava slika suočavanja sa realnošću biće tek posle formiranja pokrajinske i lokalnih vlasti,kada vide da i ostali da ih nigdje nema,da lokalni funkcioneri ostaju bez angažmana,svi oni biće generali bez vojske.

Petko

pre 7 godina

Najveci problem je sto opozicija generalno ima problem takmicenja svaka stranka individualno, opozicija nije nesto sto se treba smatrati losim, vec naprotiv - korisnim i konstruktivnim, ali opozicija u Srbiji se nacinila sama losom.

yoka

pre 7 godina

Zar nebi trebalo da stoji da Koalicija Srbija Pobeđuje ima 131 mandat! To bi onda znacilo da SNS dobije deo od toga, a deo mora dati koalicionim partnerima (PUPS, Ljajicevoj stranci, Popoviceboj stranci). Neka njima pripadne oko 10-ak mandata SNS gubi apsolutnu vecinu!

glas razuma

pre 7 godina

Po "glupoj" logici ovih koje mervira i mrze SNS govoreci da je koalicija SNS i drugih stratnaka fobila vecinu, a da sam SNS je izgubio i ima manjinu u parlamentu?! Pa zar nisu sve sem stranke DJB i Radikala koalicije? Po toj logici nijedna nije presla cenzus kad se podele glasovi pa nebi ni mogle da budu u parlamentu. Vuciv ce sa SPS om imati i SVM imati 164 mandata sve ostale (celzjus sto bi rrkao Sojic) stranke mogu samo da ljuljaju vrata i ptave promaju. Tek ce u skupstini doci do ppdele izmedju njih samih pa se nece znati ko sta zastupa. Mapet sou pocinje.

Sanja

pre 7 godina

Koalicija oko sns-a je dobila oko 100.000 glasova vise nego na izborima 2014 godine. Svi ostali osim Radulovica i Seselja su dobili manje glasova. Ne razumem kako je to sns gubitnik kada ih vecina glasa opet?!? Gde su dokazi o kradji glasova?

Rankov

pre 7 godina

Cenzus za DSS/Dveri je nategnut, Pajtićevci su glasali za "desničare" iz čiste mržnje prema Vučiću. Samo me zanima kako će se slagati u skupštini oko pitanja Rusije. Doduše već su se i složili tj. složio ih je američki ambasador.

majstor

pre 7 godina

hehehe, ljudi moji pa sns sve i da sama ima 50 mandata pobednik je izbora. zašto se toliko oduševljavte pa kao nije 130 nego 100? A vamo slavite 13 mandata kao nevidjeni uspeh.

blagoo

pre 7 godina

Nema sns 131,već koalicija oko snsa,sam sns ima 98!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lutalica, 5. maj 2016 09:00)
Ne vodite tudju brigu, a vasi puleni sa 5.01, 5.03, 6.02.i 6.03 % koji su to fenomenalni uspeh postigli.Lapsus, uspeli da se propnu na prste da dohvate cenzus.

miki

pre 7 godina

Vidim iz komentara da nekima smeta koalicija oko SNS-a, i da nema te koalicije koliko bi SNS osvojio glasova. Pa da nema koalicije DSS-Dveri i LDP-LSV-SDS, oni bi ostali debelo ispod cenzusa, to niko ne spominje!?

dareee

pre 7 godina

Ne razumem ove sto osporavaju pobedu SNS ,činjenica je da oni imaju vecinu u parlamentu i premijersku poziciju. Kao izaslo 50% i od tih istih dobili 50%,pa malo li je,pitam te iste zasto nisu stimulisali svoje rodjake,prijatelje,komsije da izadju na glasanje i da preduzmu odgovornost od "Velikog vodje" ako hocemo realno relativno dobro radi svoj posao,jedina zamerka sto ima slab kadar u svom timu.Klasicna teorija gubitnika izgubio je 30 poslanika a oni sa koalicijom osvojili 26,ne razumem kako daju sebi za pravo da prozivaju Vucica kad su oni jedini krivci zasto je on uopste i dobio toliku podrsku od odgovornih biraca koji su casno obavili svoju gradjansku duznost.Da se svako ponasa po kodeksima kao kad druge kritikujemo ziveli bi smo mnogo kvalitetnije...ili?

crveno barjakce

pre 7 godina

Ako koalicija oko ds ima 16 poslanika, koliko onda ima ds, 6,7. Tadic mora podeliti poslanike sa 3-4 stranaka. Isto tako i SPS. Osim Radulovića i Šeselja svi moraju sa 2,4,5 stranaka podeliti poslanike. Naravno da nema Sns 131 poslanika, ali isto tako i ds nema 16.
(Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.

baklavica

pre 7 godina

Al bi bila fora da SNS pozove u koaliciju Dveri i DSS,a ovi da prihvate ...
(Prle, 5. maj 2016 09:07)
To se nikad nikad nece desiti, a oni bi se malo njeckali, ali bi oberucke prihvatili.

Mastodont

pre 7 godina

(antibiotik, 05. maj 2016 07:34)

pa ni ne treba da se udruze. Ne mozes ti udruziti Cedu i Dveri. Poenta je da u parlamentu konacno imas zdravu kritiku, da se cuje glas onih koji mogu da raskantaju megatrend kadrove kao pikslu, kroz argumentovan govor. Pana sledecim izborima SNS opet za 30 mandata manje

Bojana

pre 7 godina

Ne znam zasto se dize tolika galama...Mi smo jedan narod, koji treba da funkcionise zajedno, a ne razdvojeno..Jedna stranka uvek vodi...a ona koja sada ima najvise je dobila vecinsko poverenje naroda, a prema mom misljenju i zasluzeno..ako uzmemo u obzir i to sta je to sto su druge uradile.

BB

pre 7 godina

@igor Kod nas se primenjuje D'ontov sistem raspodele mandata tj. sistem najvećeg količnika. Broj osvojenih glasova svake stranke deli se brojevima od 1 do 250, te tako 250 najvećih količnika predstavlja mandate.

osica

pre 7 godina

SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)

Cekaj, znaci SNS nije 2012. htela da pobedi Tadica, nego sta je htela??? Ne razumem, sto je vama nelogicno da opozicija zeli da pobedi poziciju ili po vama, sve je uredu dok se neko ne drzne da ide protiv Vucica ...Bas svasta kakav komentar.

Dont kaze Don't

pre 7 godina

I tako je SNS ostao bez vise od 30 mandata i vise nema sam parlamentarnu vecinu kao pre izbora !!! Ali ipak slave pobedu... ha ha ha

Da imaju gram mozga znali bi sta se realno desilo posle ovih izbora. Ali samo neka slusaju premijera... on ih je tu i doveo.

Cestitam od srca na pobedi SNS. I zelim im da uvek ovako pobedjuju... hahahaha.... Kompletna opozicija usla u parlament, nekoliko novih lista, a lista SNS sa svim satelitima ima skoro 50 mandata manje.


Pobeda, nego sta ! :-)))

SAMO JAKO !

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

@Samir, Sarajevo: Skupstina ima toliko mesta upravo zato da bi se trosio drzavni budzet. Tako da svaki parazit dobije zasluzenu poslanicku platu. Sta mislis, zasto se toliko bore za ta mesta? Zbog demokratije? Zbog naroda?

Slobo

pre 7 godina

Kakvih gluposti ovde covek moze procitati ...
Glasao sam za "Dosta je bilo", ne znam trebam li biti zadovoljan jer je stranka za koju sam glasao presla cenzus ?!?
Ali na koji fazon Vi ovde pisete da Vucic nema podrsku i da nije dobio izbore ?
Pa ljudi on nas je pregazio, vec drugi put sam sa svojim satelitima ima vecinu i za formiranje vlade mu ne treba niko ...
Ostale stranke osim SRS-a i SPS-a su na granici cenzusa i na nivou su stranke "ZDRAVOG RAZUMA" iz Boljeg Zivota ...
Srbija je glasala za njega i to je to ...

Uskok

pre 7 godina

Ojhaaaa, svi revolucionari se skupili i CAK presli cenzus. Pa ljudi to je uspeh za njih sa obzirom sta su i kako radili od 2000. godine. Jedna koalicija se vec raspala: Canak nece da izadje sa Tadicem i Cedom. Izgleda da neko nije vec postovao nesto u dogovoru. A to sledi i ostalim ~revolucionarnim~ koalicijama. Ali bitno je da su presli cenzus, a njihove birace ko sta vishe pita...

daj bombone da sisamo

pre 7 godina

Vucic je definitivni i ubjedljivi pobjednik izbora,brojke su neumoljive. Da li manji broj poslanika umanjuje njegovu pobedu, NE. I dalje ima komotnu većinu , a mislim da je dobro sto su svi iz opozicije ušli u parlament,da birači na delu mogu da ih vide i čuju,koliko su bezidejni i prazni u političkim idejama i koliko nemaju državotvornosti. S druge strane,jadan je taj Dss koji mora uz pomoć onih koji su rušili Dss da ulazi u parlament,i kakav je osjećaj preci cenzus zaslugom drugog. Prava slika suočavanja sa realnošću biće tek posle formiranja pokrajinske i lokalnih vlasti,kada vide da i ostali da ih nigdje nema,da lokalni funkcioneri ostaju bez angažmana,svi oni biće generali bez vojske.
(Častan, 5. maj 2016 07:26)


Objasni mama neukima, je li je u predhidnom sazivu imao svu vlast Vučić ili ne? Šta je konkretno uradio? Odgovoriću umesto tebe da se ne mučiš: Imao je svu vlast i rezultati su mu NULA i KATASTROFA. Ukoliko bi imao 100% na sledećim izborima rezultati će biti isto NULA. Srbija još uvek nije uklavirila kuda ide ova ekskurzija sa Vučićem, ali polako imaju Srbi ceo život, na Miloševića, na Tadića, na Dačića, na Vučića, pa na Vučića pa ponovo na Vučića, pa sledeći neki mesija. Tuga bato kako pojedini su slepi i ne vide šta se dešava.

makar sta!

pre 7 godina

(Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)

Cvrstu, dokazanu koaliciju???

Koalicija skupljena pomocu stapa i kanapa, ukljucujuci dokazane preletace SPO i Krkobabica, koji ce prvom prilikom kidnuti kod nekog drugog, ako osete da naprednjaci slabe, one male necu ni da komentarisem!!!

Održivi razvoj

pre 7 godina

Jedino pozitivno je ovde što su zeleni dobili 1 mandat. Neka podnesu predloge zakona koji su im bili u programu - ja prezadovoljan.

Laguna

pre 7 godina

Ako koalicija oko ds ima 16 poslanika, koliko onda ima ds, 6,7. Tadic mora podeliti poslanike sa 3-4 stranaka. Isto tako i SPS. Osim Radulovića i Šeselja svi moraju sa 2,4,5 stranaka podeliti poslanike. Naravno da nema Sns 131 poslanika, ali isto tako i ds nema 16.

citalac

pre 7 godina

250 sarlatana na mucenu Srbiju svakom po minimum 1000eur mesecno plus doprinosi...sve to poreski obveznici izdrzavaju

ovoj zemlji je 100 poslanika dovoljno

andreas kisser

pre 7 godina

... Vuciv ce sa SPS om imati i SVM imati 164 mandata sve ostale (celzjus sto bi rrkao Sojic) stranke mogu samo da ljuljaju vrata i ptave promaju. Tek ce u skupstini doci do ppdele izmedju njih samih pa se nece znati ko sta zastupa. Mapet sou pocinje.
(glas razuma, 5. maj 2016 08:22)

mozda si razuman, ali sa pravopisom i logikom ne stojis bas najbolje; ovo sto si ti opisao imali smo i dosad! valjda je vucic i raspisao izbore nadajuci se da ce obezbediti stabilniju vecinu bez SPS!? tokom citave kampanje najvise je njih napadao i vredjao, a sada ce (kako i sam svojim komentarom potvrdjujes) morati da polize sve popljuvano i ide ponovo u koaliciju sa njima, a verovatno i sa radikalima ukoliko zeli tih 167 glasova u skupstini za promenu ustava. da ne pominjem da je ranije imao samo zivkovica i pavicevica za nesto zesce oponente u skupstini, a sada je sam, a da nije morao ubacio u skupstinu i pred tv kamere i radulovica, i pajtica, i raskovic-ivic i dveri i jos mnogo elokventnih i obrazovanih poslanika, koji ce masakrirati njegove megatrend kadrove - a to ovaj put nece moci da se sakrije od javnosti medijskom izolacijom opozicije kao dosad! kako god izgledalo, ovo je poptuni fijasko vucica i njegovog tima savetnika, dok je srbija platila cenu od par miliona evra koliko kostaju, ispostavilo se vucicu potpuno nepotrebni izbori. tako da tvoj spin price mozes da okacis macku o rep, ovo je potpuni debakl za vladajucu oligarhiju, sto je pokazao i vozdov kiseo osmeh sinoc.

Lav Vuk

pre 7 godina

predviđam da će najpre Ljajić,a zatim i Draškovic i nekoliko samostalnih poslanika napustiti Koliciju Sns ,te će Vučić u pomoć pozvati Dačića da bi produžio vlast
Dačić će to prihvatiti,ali ne i svi poslanici Sps,tako da će i ta kombinacija kratko da traje i onda ćemo u Martu 2018 imati nove sveopšte izbore na kojima će udružena d.opozicija na čelu sa Radulovićem odneti ubedljivu pobedu
Predsednica Srbije Zorana Mihajilović,(koja će 2017.u drugom krugu pobediti Šešelja)će da sarađuje sa novom većinom i da polako napusti Vučića i tako dolazi do laganog preporoda Srbije
živi bili pa videli

mirko

pre 7 godina

Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)
O čvrstini V.Draškovića, V.Ilića, R.Ljajića, Vulina, Krkobabića,M.Rističevića B.Karića,N.Popovića najbolje govori njihova politička karijera. Sa kim su do sada bili u koaliciji od Miloševića,Koštunice,Tadića do Vučića i Šešelja.
Niti su čvrsta niti programska, niti ideološka koalicija, nego tipična partokratija.
A o pobedi nad Vučićem ne treba puno misliti, on će pobediti sam sebe, svojim nerealnim obećanjima, i svojom do sada neviđenom sujetom.

VUK

pre 7 godina

@antibiotik.. bez defetizma.. sama stranka SNS ima 98 poslanika.. za većinu treba 123 -125 minimum. Dakle ako se sve stranke osim SNS dogovore imaju 152 poslanika. Znači postoji mogućnost. Sve ostalo je stvar trgovine, cene i dogovora.. Ne pušta naš vođa suzu tek tako...

Samir, Sarajevo

pre 7 godina

Meni je uvijek bila misterija zasto Skupstina Srbije ima cak 250 poslanika kao da je Svekineska skupstina i time trosi ogromna budzetska sretstva (sredstva gradjana). Optimalan broj zastupnika u parlamentima drzava te velicine je 100-150...zamislite koja je usteda na recimo 100 poslanika manje u trajanju samo jednog mandata...

bljak

pre 7 godina

Ko hoce vece, izgubi iz vrece... A posto se nikad nece promeniti, nego ce ostati nerealan i alav kao i dosad, sledeci put ce izgubiti i vrecu. Ovi osvojeni mandati, sto kazu zlobno-nemocni botovi: "jedva preko cenzusa", zlata su vredni.

Od 250 mesta SNS kao deo koalicije ima 96, to je 38.4%, i ako je izlaznost na izborima 52%, SNS zastupa 20% naroda. Ajde botovi, obnovite procentualni racun.

MIRJANA

pre 7 godina

Ovi izbori su pocetak pada Vucica.On je i pored svoje vestacke ushicenosti besan, jer nije ocekivao da ce opozicija preci cenzus,a da ce njihove mandate prigrabiti i tako povecati broj poslanika u Skupstini.Bez obzira kakva je opozicija, biracko telo je pocelo da pruza otpor Vucicu i SNSu.Negovi "pobednicki" govori pocinju da vredjaju nasu inteligenciju.

Dule

pre 7 godina

Veliki poraz SNS-a. Pokušao je da spusti ispod cenzusa Dveri-DSS ali nije uspeo. Udružio je opoziciju, Dveri-DSS prešle cenzus i još ako pronađu nekog zajedničkog kandidata za predsedničke izbore, nekog ko se nije iskompromitovao u politici, biće to kraj vladavine SNS-a.
I pored dobrog rezultata SNS-a na izborima, mislim da su oni najveći gubitnik ispali na kraju.

Dobar dan ovde Nebojsa iz Beograda.

pre 7 godina

Stotine hiljada studenata je ostalo zarobljeno u vecim gradovima(ne-maticnim) u kojima nemaju pravo da glasaju.
Zasto se izbori ne odrzavaju leti ?
Zasto nema besplatnog prevoza na dan izbora ?

Ovako to izgleda kada ti starci+botovi odlucuju.

kis janos

pre 7 godina

Ne bojte se vi za članove koalicije oko SNS. Neki od njih su svesni da sami ne bi ništa postigli, pa su zahvalni, a ulizuju se i dodvoravaju gospodaru vise nego članovi vladajuće partije.

ogi

pre 7 godina

Još jedan (dva) detalj(a) će biti interesantni u celoj priči: struje Zorane Mihajlović u SNS i Branka Ružića u SPS. Te dve struje imaju više zajedničkog sa sadašnjom opozicijom nego sa svojim stranačkim kolegama. biće zanimljiva skupština i razvoj situacije u narednih godinu dana..

apsolutizam

pre 7 godina

Premijer predstavi ovo kao svoju veliku pobedu a nije uspeo u nameri da gurne "Dveri" ispod cenzusa što mu je bio cilj. Aplaudiraše mu 17min bez prestanka, već sam mislio da ćemo mesto utakmice LŠ gledati botove kako aplaudiraju do iznemoglosti i pokušavaju da u javnosti iskreiraju neku sliku pobednika. Izgubili sedsm poslaničkih mesta, ujedinili opoziciju a glumataju da je sve u najboljem redu.

demokratija

pre 7 godina

Pored toliko velikih imena iz svetske politike,mislim da je premijer trebao u svoj savetnički tim da zaposli i nekog iz Srbije.Tada bi verovatno znao da ono što se desilo 2014-e,kada je preko 20% glasača ostalo bez predstavnika u parlamentu,dešava jednom u hiljadu godina.Verovatno da je ovaj rezultat vrhunac Vučića i SNS-a.Teško da će na sledećim izborima imati priliku da daje nerealna obećanja i da za stanje u zemlji optužuje prethodnike.S obzirom da narod i dalje teži jakim liderima(vođama) u politici,ostalo još od Tita,pitanje je da li će opozicija imati dovoljno jakog kandidata na predsedničkim izborima sledeće godine.

dragan

pre 7 godina

hehehe, ljudi moji pa sns sve i da sama ima 50 mandata pobednik je izbora. zašto se toliko oduševljavte pa kao nije 130 nego 100? A vamo slavite 13 mandata kao nevidjeni uspeh.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (majstor, 5. maj 2016 12:08)
-------
Slavimo jer je ovo poceta kraja ove vlasti i AV. Kada mu dodju Obradovic i Radulovic u Skupstinu, dobar deo narada koji je sada u mraku ce progledati.

DraganKG

pre 7 godina

Dakle nema SNS 131 mandat, već koalicija oko SNS-a! Velika je razlika i stvara zabunu u narodu. Kao što neko reče, podrška SNS-a je 20-ak % ukupnog biračkog tela, a 48% ljudi izašlih na izbore, a to je velika razlika!

boki

pre 7 godina

Nije istina da je Sns dobio 131 mesto nego koalicija oko Sns tu su penzioneri, Spo, Vulinovi sicijalisti, Velimir Ilic. To je prilicno siroka koalicija bez njih SNS ne bi presao 20 posto.

ZLOBEX

pre 7 godina

..."lista oko SNS ostala kraća za sedam mandata"...

A mi umesto analize prvog poluvremena Real - Siti, 15 minuta gledamo kako Njegovo Božanstvo plače od sreće, i ovo proglašava najvećom pobedom i najsrećnijim danom u svom životu !?$%*#

Aman dokle više

pre 7 godina

Koji spin... Po stoti put: SNS nije dobio 131 mandat, uprkos horskom ponavljanju režimskih medija. Još jednom: SNS nije dobio 131 mandat. To je uradila koalicija čiji je član SNS. Koliko će tu poslanika imati SNS ostaje da se vidi.

Urke

pre 7 godina

Slazem se da su mnogi ini izuzimajuci SNS istupili pred gradjane u koalicionoj formi, ali se o tome jasno i decidno govorilo. LSV-LDP-SDS ili Dveri-DSS.

No, kod SNS-a se ni u grafickim raspodelama, niti u tekstovima, spominje da barem imaju koalicione partnere, iako svi znamo da im sleduje veliki deo kolaca.

Drugo. Ne razumem cemu se ljudi raduju? O kakvoj pobedi je rec? To je kao da slavis titulu Partizana ili Zvezde koji potom ispadnu od amaterskih timova.

Ovo nije borba dobra i zla u kojem pobedjuje bolji, David Golijata ili Georgije azdaju. Ovde od dva losa i uzasna Sveta pobedjuje jedan (SNS) i to je, jelte, pobeda.

Za skoro 5 MILIONA Srba u Srbiji ovo nije pobeda. Cak i jaki guru Vucic ima podrsku oko 1,3 miliona. Ostatak Srbije od skoro 5 miliona sto vec rekoh ga ne podrzava..

Milorad

pre 7 godina

Mala ispravka u tekstu...
"To znači da je u skupštini SNS dobio 131 mandat, SPS-JS 29, SRS 22, DS 16, "Dosta je bilo" 16, Dveri-DSS 13, SDS-LDP-LSV 13, SVM četiri, Zukorlić dva, SDA Sandžaka dva, Partija za demokratsko delovanje i Zelena stranka po jedan mandat."
Ispravka:
To znači da je u skupštini SNS-PUPS-SDPS-PS-SDSS-NS-SPO-PSS-SNP-NSS dobio 131 mandat, SPS-JS 29, SRS 22, DS 16, "Dosta je bilo" 16, Dveri-DSS 13, SDS-LDP-LSV 13, SVM četiri, Zukorlić dva, SDA Sandžaka dva, Partija za demokratsko delovanje i Zelena stranka po jedan mandat.

Covek zvani Vuk

pre 7 godina

Koji se nama klosari povlace po skupstini !!! Opet cemo Cedi da placamo njegove hirove, DS totalnu propast a SRS ludilo a SNSu nestrucni kadar.

domacin

pre 7 godina

Sve skupa, sve parije i sva osvojena mesta u parlamentu stavis u jedan poveci lonac, dobro promuckas, otvoris poklopac i vidis jedno veliko NISTA.
Od bilo koje opcije i bilo koje koalicije ne moze se nista pametno ocekivati. Isti likovi, iste price i isti licni interesi kao pre.
Opet se sve svodi na sigurna dobro placena radna mesta 250 clanova parlamenta, usluge i povlastice koje oni mogu da omoguce svojoj familiji i biznis pajdasima sa kojima su u uskoj vezi.

Licde

pre 7 godina

Nije niko "skraćen" ili "ostao kratak". Sve po zasluzi. Ne pravite jadnike od SNS-a. Nisu ponovljeni izbori na 15 biračkih mesta jer je sve prošlo regularno. Ako je nešto neregularno, onda oni nisu ostali "kratki" za 7 mandata, nego samo nisu dobili ono što nisu zaslužili.

dejanv

pre 7 godina

Cestitam svim strankama koje su presle cenzus kao i sns koja je pobedila. Svi znamo da pored svog truda koji se ulaze od strane drzave tj vladajuce koalicije u zemlji ne cvetaju ruze.. Ovom prilikom ne zelim nikog da blatim ali imam uvid u stanje u svetu pa mogu da poredim sa nasom zemljom. Slobodno mogu da tvrdim da ako izuzmemo ratna podrucja na bliskom istoku i ukrajinu Srbija, Makedonija i Bosna su na najnizim granama sto se tice zivotnog standarda. Ono sto se precutkuje od stranih drzavnika je to da njima mnogo vise odgovara ovakvo stanje u nasoj zemlji a to kazem jer je na zapadu od nedavno poznato da je Srbija jedna od zemalja u koju vredi investirati.. deluje primamljivo za nas ali nije tako.. Malko smo se mi tu pogubili, dozvoljavajuci strancima da za male pare uz povoljne subvencije otvaraju razne firme i sa prejeftinom radnom snagom imaju vrlo lepu marzu tj zaradu.. Pitajte se malo gde smo tu mi .. pitajte se da li vam je bolje svih ovih godina .. i pitajte se kome je dobro..
Drago mi je da ce vlast dobiti ljutu opoziciju a tu prvo mislim na djb koji je vec imao prilike da se uveri u nacin rada vlade ... Cuce se nesto novo u parlamentu pa ce pored medijskog mraka koji je ipak postojao u srbiji prema odredjenim ljudima ipak moci da se cuje jos jedna drugacija prikrivena istina .. Vreme je da se isprave neke nepravilnosti ..

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Odgovor sam sebi posle guglanja: Zeleni su navodno registrovani kao manjinska slovacka stranka, prema tome im pripada jedno mesto u skupstini. Ja to nisam znao, sada znam. Hvala svim onim botovima koji su mi udarali minuse umesto da mi daju adekvatan odgovor. Vi ste buducnost Srbije!

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Imam jedno pitanje: Zasto "Zelena stranka" dobija jedno mesto u skupstini bez da je presla cenzus? Za narodne manjine razumem, ali po cemu su oni dobili privilegiju? Mislim, drago mi je da su usli, ali kako to? Ne mogu bas sve da pratim. Hvala.

Igor

pre 7 godina

Meni nije jasna jedna stvar. SNS ima manje od polovine glasova a ima dosta vise od polovine mandata u skupstini. 131 a svi ostali zajedno imaju 119. KAKO?

Marko

pre 7 godina

Mislio sam da je opozicija Dosta je bilo bar ok ali i oni isti kao i drugi dosli tamo ujedinjeni oko cega fotelja? Sto se ne ujedine tako oko onih korupiranih javnih tuzilaca koji se ne smenjuju bilo ko da je na vlasti jer im tako odgovara..uzas

sirasti iscedak

pre 7 godina

@igor tako lepo druze sto imamo uzasan izborni sistem. a to u praksi znaci da saberu svi procenti stranaka koje nisu presle cenzus plus onih cuvenih koji misle da skrabanjem i zvrljanjem nikome nisu dali glas pa se taj ukupni procenat deli proporcionalno strankama koje su usle u parlament. to znaci da svako ko se pravi pametan i skraba ili ponistava svojim izlaskom zapravo svima proporcionalno daje glas. e sad ti vidi 49 + 11 + 8 + 6 + 5 + 5= 84 pa na to dodas jos manjine , sto znaci da se jedno 12 posto glasova rasulo negde i sve to ide strankama u parlamentu. pa se od tih 12 posto vodji slije jos nekih 5 posto jer je na oko 49 osvojio. i tako on u zbiru ipak ima preko pola

Beli_Listic

pre 7 godina

Moja politicka opcija, zvana BELI LISTICI je dobila ubedljivu vecinu circa 44% posto.

Nase vreme je sadasnje.

Svi ostali su samo I jedino Slobini pitomci, Aca, Ivica, Voja, Ceda....... DA nije bilo Slobe ne bi bilo ni njih.

apatican

pre 7 godina

@Dobar dan ovde Nebojsa iz Beograda.

Izvini. Ja sam beli listic. ne zanima me ko ce vladati jer mi iskustvo govori da nema razlike (Ko osim Dveri nije bio na vlasti do sada? Ili stranke ili lideri) ali da li su ovi napredni sami odredili izborni sistem ili su ga samo nasledili od prethodnika? Da li su prethodnici organizovali izbore leti? da su kojim slucajem izbori krajem jula, da li bi onda bila kuknjava u stilu "Zasto u sred leta kada su svi na odmoru i ne mogu da glasaju"

Drugim recima - isti su.
niko nista ne menja.

Častan

pre 7 godina

Vucic je definitivni i ubjedljivi pobjednik izbora,brojke su neumoljive. Da li manji broj poslanika umanjuje njegovu pobedu, NE. I dalje ima komotnu većinu , a mislim da je dobro sto su svi iz opozicije ušli u parlament,da birači na delu mogu da ih vide i čuju,koliko su bezidejni i prazni u političkim idejama i koliko nemaju državotvornosti. S druge strane,jadan je taj Dss koji mora uz pomoć onih koji su rušili Dss da ulazi u parlament,i kakav je osjećaj preci cenzus zaslugom drugog. Prava slika suočavanja sa realnošću biće tek posle formiranja pokrajinske i lokalnih vlasti,kada vide da i ostali da ih nigdje nema,da lokalni funkcioneri ostaju bez angažmana,svi oni biće generali bez vojske.

yoka

pre 7 godina

Zar nebi trebalo da stoji da Koalicija Srbija Pobeđuje ima 131 mandat! To bi onda znacilo da SNS dobije deo od toga, a deo mora dati koalicionim partnerima (PUPS, Ljajicevoj stranci, Popoviceboj stranci). Neka njima pripadne oko 10-ak mandata SNS gubi apsolutnu vecinu!

Mastodont

pre 7 godina

(antibiotik, 05. maj 2016 07:34)

pa ni ne treba da se udruze. Ne mozes ti udruziti Cedu i Dveri. Poenta je da u parlamentu konacno imas zdravu kritiku, da se cuje glas onih koji mogu da raskantaju megatrend kadrove kao pikslu, kroz argumentovan govor. Pana sledecim izborima SNS opet za 30 mandata manje

Lav Vuk

pre 7 godina

predviđam da će najpre Ljajić,a zatim i Draškovic i nekoliko samostalnih poslanika napustiti Koliciju Sns ,te će Vučić u pomoć pozvati Dačića da bi produžio vlast
Dačić će to prihvatiti,ali ne i svi poslanici Sps,tako da će i ta kombinacija kratko da traje i onda ćemo u Martu 2018 imati nove sveopšte izbore na kojima će udružena d.opozicija na čelu sa Radulovićem odneti ubedljivu pobedu
Predsednica Srbije Zorana Mihajilović,(koja će 2017.u drugom krugu pobediti Šešelja)će da sarađuje sa novom većinom i da polako napusti Vučića i tako dolazi do laganog preporoda Srbije
živi bili pa videli

Dont kaze Don't

pre 7 godina

I tako je SNS ostao bez vise od 30 mandata i vise nema sam parlamentarnu vecinu kao pre izbora !!! Ali ipak slave pobedu... ha ha ha

Da imaju gram mozga znali bi sta se realno desilo posle ovih izbora. Ali samo neka slusaju premijera... on ih je tu i doveo.

Cestitam od srca na pobedi SNS. I zelim im da uvek ovako pobedjuju... hahahaha.... Kompletna opozicija usla u parlament, nekoliko novih lista, a lista SNS sa svim satelitima ima skoro 50 mandata manje.


Pobeda, nego sta ! :-)))

SAMO JAKO !

boki

pre 7 godina

Nije istina da je Sns dobio 131 mesto nego koalicija oko Sns tu su penzioneri, Spo, Vulinovi sicijalisti, Velimir Ilic. To je prilicno siroka koalicija bez njih SNS ne bi presao 20 posto.

Marko

pre 7 godina

Mislio sam da je opozicija Dosta je bilo bar ok ali i oni isti kao i drugi dosli tamo ujedinjeni oko cega fotelja? Sto se ne ujedine tako oko onih korupiranih javnih tuzilaca koji se ne smenjuju bilo ko da je na vlasti jer im tako odgovara..uzas

Laguna

pre 7 godina

Ako koalicija oko ds ima 16 poslanika, koliko onda ima ds, 6,7. Tadic mora podeliti poslanike sa 3-4 stranaka. Isto tako i SPS. Osim Radulovića i Šeselja svi moraju sa 2,4,5 stranaka podeliti poslanike. Naravno da nema Sns 131 poslanika, ali isto tako i ds nema 16.

daj bombone da sisamo

pre 7 godina

Vucic je definitivni i ubjedljivi pobjednik izbora,brojke su neumoljive. Da li manji broj poslanika umanjuje njegovu pobedu, NE. I dalje ima komotnu većinu , a mislim da je dobro sto su svi iz opozicije ušli u parlament,da birači na delu mogu da ih vide i čuju,koliko su bezidejni i prazni u političkim idejama i koliko nemaju državotvornosti. S druge strane,jadan je taj Dss koji mora uz pomoć onih koji su rušili Dss da ulazi u parlament,i kakav je osjećaj preci cenzus zaslugom drugog. Prava slika suočavanja sa realnošću biće tek posle formiranja pokrajinske i lokalnih vlasti,kada vide da i ostali da ih nigdje nema,da lokalni funkcioneri ostaju bez angažmana,svi oni biće generali bez vojske.
(Častan, 5. maj 2016 07:26)


Objasni mama neukima, je li je u predhidnom sazivu imao svu vlast Vučić ili ne? Šta je konkretno uradio? Odgovoriću umesto tebe da se ne mučiš: Imao je svu vlast i rezultati su mu NULA i KATASTROFA. Ukoliko bi imao 100% na sledećim izborima rezultati će biti isto NULA. Srbija još uvek nije uklavirila kuda ide ova ekskurzija sa Vučićem, ali polako imaju Srbi ceo život, na Miloševića, na Tadića, na Dačića, na Vučića, pa na Vučića pa ponovo na Vučića, pa sledeći neki mesija. Tuga bato kako pojedini su slepi i ne vide šta se dešava.

domacin

pre 7 godina

Sve skupa, sve parije i sva osvojena mesta u parlamentu stavis u jedan poveci lonac, dobro promuckas, otvoris poklopac i vidis jedno veliko NISTA.
Od bilo koje opcije i bilo koje koalicije ne moze se nista pametno ocekivati. Isti likovi, iste price i isti licni interesi kao pre.
Opet se sve svodi na sigurna dobro placena radna mesta 250 clanova parlamenta, usluge i povlastice koje oni mogu da omoguce svojoj familiji i biznis pajdasima sa kojima su u uskoj vezi.

osica

pre 7 godina

SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)

Cekaj, znaci SNS nije 2012. htela da pobedi Tadica, nego sta je htela??? Ne razumem, sto je vama nelogicno da opozicija zeli da pobedi poziciju ili po vama, sve je uredu dok se neko ne drzne da ide protiv Vucica ...Bas svasta kakav komentar.

kis janos

pre 7 godina

Ne bojte se vi za članove koalicije oko SNS. Neki od njih su svesni da sami ne bi ništa postigli, pa su zahvalni, a ulizuju se i dodvoravaju gospodaru vise nego članovi vladajuće partije.

Aman dokle više

pre 7 godina

Koji spin... Po stoti put: SNS nije dobio 131 mandat, uprkos horskom ponavljanju režimskih medija. Još jednom: SNS nije dobio 131 mandat. To je uradila koalicija čiji je član SNS. Koliko će tu poslanika imati SNS ostaje da se vidi.

apatican

pre 7 godina

@Dobar dan ovde Nebojsa iz Beograda.

Izvini. Ja sam beli listic. ne zanima me ko ce vladati jer mi iskustvo govori da nema razlike (Ko osim Dveri nije bio na vlasti do sada? Ili stranke ili lideri) ali da li su ovi napredni sami odredili izborni sistem ili su ga samo nasledili od prethodnika? Da li su prethodnici organizovali izbore leti? da su kojim slucajem izbori krajem jula, da li bi onda bila kuknjava u stilu "Zasto u sred leta kada su svi na odmoru i ne mogu da glasaju"

Drugim recima - isti su.
niko nista ne menja.

bljak

pre 7 godina

Ko hoce vece, izgubi iz vrece... A posto se nikad nece promeniti, nego ce ostati nerealan i alav kao i dosad, sledeci put ce izgubiti i vrecu. Ovi osvojeni mandati, sto kazu zlobno-nemocni botovi: "jedva preko cenzusa", zlata su vredni.

Od 250 mesta SNS kao deo koalicije ima 96, to je 38.4%, i ako je izlaznost na izborima 52%, SNS zastupa 20% naroda. Ajde botovi, obnovite procentualni racun.

Dobar dan ovde Nebojsa iz Beograda.

pre 7 godina

Stotine hiljada studenata je ostalo zarobljeno u vecim gradovima(ne-maticnim) u kojima nemaju pravo da glasaju.
Zasto se izbori ne odrzavaju leti ?
Zasto nema besplatnog prevoza na dan izbora ?

Ovako to izgleda kada ti starci+botovi odlucuju.

andreas kisser

pre 7 godina

... Vuciv ce sa SPS om imati i SVM imati 164 mandata sve ostale (celzjus sto bi rrkao Sojic) stranke mogu samo da ljuljaju vrata i ptave promaju. Tek ce u skupstini doci do ppdele izmedju njih samih pa se nece znati ko sta zastupa. Mapet sou pocinje.
(glas razuma, 5. maj 2016 08:22)

mozda si razuman, ali sa pravopisom i logikom ne stojis bas najbolje; ovo sto si ti opisao imali smo i dosad! valjda je vucic i raspisao izbore nadajuci se da ce obezbediti stabilniju vecinu bez SPS!? tokom citave kampanje najvise je njih napadao i vredjao, a sada ce (kako i sam svojim komentarom potvrdjujes) morati da polize sve popljuvano i ide ponovo u koaliciju sa njima, a verovatno i sa radikalima ukoliko zeli tih 167 glasova u skupstini za promenu ustava. da ne pominjem da je ranije imao samo zivkovica i pavicevica za nesto zesce oponente u skupstini, a sada je sam, a da nije morao ubacio u skupstinu i pred tv kamere i radulovica, i pajtica, i raskovic-ivic i dveri i jos mnogo elokventnih i obrazovanih poslanika, koji ce masakrirati njegove megatrend kadrove - a to ovaj put nece moci da se sakrije od javnosti medijskom izolacijom opozicije kao dosad! kako god izgledalo, ovo je poptuni fijasko vucica i njegovog tima savetnika, dok je srbija platila cenu od par miliona evra koliko kostaju, ispostavilo se vucicu potpuno nepotrebni izbori. tako da tvoj spin price mozes da okacis macku o rep, ovo je potpuni debakl za vladajucu oligarhiju, sto je pokazao i vozdov kiseo osmeh sinoc.

apsolutizam

pre 7 godina

Premijer predstavi ovo kao svoju veliku pobedu a nije uspeo u nameri da gurne "Dveri" ispod cenzusa što mu je bio cilj. Aplaudiraše mu 17min bez prestanka, već sam mislio da ćemo mesto utakmice LŠ gledati botove kako aplaudiraju do iznemoglosti i pokušavaju da u javnosti iskreiraju neku sliku pobednika. Izgubili sedsm poslaničkih mesta, ujedinili opoziciju a glumataju da je sve u najboljem redu.

ZLOBEX

pre 7 godina

..."lista oko SNS ostala kraća za sedam mandata"...

A mi umesto analize prvog poluvremena Real - Siti, 15 minuta gledamo kako Njegovo Božanstvo plače od sreće, i ovo proglašava najvećom pobedom i najsrećnijim danom u svom životu !?$%*#

Beli_Listic

pre 7 godina

Moja politicka opcija, zvana BELI LISTICI je dobila ubedljivu vecinu circa 44% posto.

Nase vreme je sadasnje.

Svi ostali su samo I jedino Slobini pitomci, Aca, Ivica, Voja, Ceda....... DA nije bilo Slobe ne bi bilo ni njih.

sirasti iscedak

pre 7 godina

@igor tako lepo druze sto imamo uzasan izborni sistem. a to u praksi znaci da saberu svi procenti stranaka koje nisu presle cenzus plus onih cuvenih koji misle da skrabanjem i zvrljanjem nikome nisu dali glas pa se taj ukupni procenat deli proporcionalno strankama koje su usle u parlament. to znaci da svako ko se pravi pametan i skraba ili ponistava svojim izlaskom zapravo svima proporcionalno daje glas. e sad ti vidi 49 + 11 + 8 + 6 + 5 + 5= 84 pa na to dodas jos manjine , sto znaci da se jedno 12 posto glasova rasulo negde i sve to ide strankama u parlamentu. pa se od tih 12 posto vodji slije jos nekih 5 posto jer je na oko 49 osvojio. i tako on u zbiru ipak ima preko pola

dragan

pre 7 godina

hehehe, ljudi moji pa sns sve i da sama ima 50 mandata pobednik je izbora. zašto se toliko oduševljavte pa kao nije 130 nego 100? A vamo slavite 13 mandata kao nevidjeni uspeh.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (majstor, 5. maj 2016 12:08)
-------
Slavimo jer je ovo poceta kraja ove vlasti i AV. Kada mu dodju Obradovic i Radulovic u Skupstinu, dobar deo narada koji je sada u mraku ce progledati.

MIRJANA

pre 7 godina

Ovi izbori su pocetak pada Vucica.On je i pored svoje vestacke ushicenosti besan, jer nije ocekivao da ce opozicija preci cenzus,a da ce njihove mandate prigrabiti i tako povecati broj poslanika u Skupstini.Bez obzira kakva je opozicija, biracko telo je pocelo da pruza otpor Vucicu i SNSu.Negovi "pobednicki" govori pocinju da vredjaju nasu inteligenciju.

dejanv

pre 7 godina

Cestitam svim strankama koje su presle cenzus kao i sns koja je pobedila. Svi znamo da pored svog truda koji se ulaze od strane drzave tj vladajuce koalicije u zemlji ne cvetaju ruze.. Ovom prilikom ne zelim nikog da blatim ali imam uvid u stanje u svetu pa mogu da poredim sa nasom zemljom. Slobodno mogu da tvrdim da ako izuzmemo ratna podrucja na bliskom istoku i ukrajinu Srbija, Makedonija i Bosna su na najnizim granama sto se tice zivotnog standarda. Ono sto se precutkuje od stranih drzavnika je to da njima mnogo vise odgovara ovakvo stanje u nasoj zemlji a to kazem jer je na zapadu od nedavno poznato da je Srbija jedna od zemalja u koju vredi investirati.. deluje primamljivo za nas ali nije tako.. Malko smo se mi tu pogubili, dozvoljavajuci strancima da za male pare uz povoljne subvencije otvaraju razne firme i sa prejeftinom radnom snagom imaju vrlo lepu marzu tj zaradu.. Pitajte se malo gde smo tu mi .. pitajte se da li vam je bolje svih ovih godina .. i pitajte se kome je dobro..
Drago mi je da ce vlast dobiti ljutu opoziciju a tu prvo mislim na djb koji je vec imao prilike da se uveri u nacin rada vlade ... Cuce se nesto novo u parlamentu pa ce pored medijskog mraka koji je ipak postojao u srbiji prema odredjenim ljudima ipak moci da se cuje jos jedna drugacija prikrivena istina .. Vreme je da se isprave neke nepravilnosti ..

Dule

pre 7 godina

Veliki poraz SNS-a. Pokušao je da spusti ispod cenzusa Dveri-DSS ali nije uspeo. Udružio je opoziciju, Dveri-DSS prešle cenzus i još ako pronađu nekog zajedničkog kandidata za predsedničke izbore, nekog ko se nije iskompromitovao u politici, biće to kraj vladavine SNS-a.
I pored dobrog rezultata SNS-a na izborima, mislim da su oni najveći gubitnik ispali na kraju.

ogi

pre 7 godina

Još jedan (dva) detalj(a) će biti interesantni u celoj priči: struje Zorane Mihajlović u SNS i Branka Ružića u SPS. Te dve struje imaju više zajedničkog sa sadašnjom opozicijom nego sa svojim stranačkim kolegama. biće zanimljiva skupština i razvoj situacije u narednih godinu dana..

VUK

pre 7 godina

@antibiotik.. bez defetizma.. sama stranka SNS ima 98 poslanika.. za većinu treba 123 -125 minimum. Dakle ako se sve stranke osim SNS dogovore imaju 152 poslanika. Znači postoji mogućnost. Sve ostalo je stvar trgovine, cene i dogovora.. Ne pušta naš vođa suzu tek tako...

Milorad

pre 7 godina

Mala ispravka u tekstu...
"To znači da je u skupštini SNS dobio 131 mandat, SPS-JS 29, SRS 22, DS 16, "Dosta je bilo" 16, Dveri-DSS 13, SDS-LDP-LSV 13, SVM četiri, Zukorlić dva, SDA Sandžaka dva, Partija za demokratsko delovanje i Zelena stranka po jedan mandat."
Ispravka:
To znači da je u skupštini SNS-PUPS-SDPS-PS-SDSS-NS-SPO-PSS-SNP-NSS dobio 131 mandat, SPS-JS 29, SRS 22, DS 16, "Dosta je bilo" 16, Dveri-DSS 13, SDS-LDP-LSV 13, SVM četiri, Zukorlić dva, SDA Sandžaka dva, Partija za demokratsko delovanje i Zelena stranka po jedan mandat.

Urke

pre 7 godina

Slazem se da su mnogi ini izuzimajuci SNS istupili pred gradjane u koalicionoj formi, ali se o tome jasno i decidno govorilo. LSV-LDP-SDS ili Dveri-DSS.

No, kod SNS-a se ni u grafickim raspodelama, niti u tekstovima, spominje da barem imaju koalicione partnere, iako svi znamo da im sleduje veliki deo kolaca.

Drugo. Ne razumem cemu se ljudi raduju? O kakvoj pobedi je rec? To je kao da slavis titulu Partizana ili Zvezde koji potom ispadnu od amaterskih timova.

Ovo nije borba dobra i zla u kojem pobedjuje bolji, David Golijata ili Georgije azdaju. Ovde od dva losa i uzasna Sveta pobedjuje jedan (SNS) i to je, jelte, pobeda.

Za skoro 5 MILIONA Srba u Srbiji ovo nije pobeda. Cak i jaki guru Vucic ima podrsku oko 1,3 miliona. Ostatak Srbije od skoro 5 miliona sto vec rekoh ga ne podrzava..

Sanja

pre 7 godina

Koalicija oko sns-a je dobila oko 100.000 glasova vise nego na izborima 2014 godine. Svi ostali osim Radulovica i Seselja su dobili manje glasova. Ne razumem kako je to sns gubitnik kada ih vecina glasa opet?!? Gde su dokazi o kradji glasova?

DraganKG

pre 7 godina

Dakle nema SNS 131 mandat, već koalicija oko SNS-a! Velika je razlika i stvara zabunu u narodu. Kao što neko reče, podrška SNS-a je 20-ak % ukupnog biračkog tela, a 48% ljudi izašlih na izbore, a to je velika razlika!

mirko

pre 7 godina

Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)
O čvrstini V.Draškovića, V.Ilića, R.Ljajića, Vulina, Krkobabića,M.Rističevića B.Karića,N.Popovića najbolje govori njihova politička karijera. Sa kim su do sada bili u koaliciji od Miloševića,Koštunice,Tadića do Vučića i Šešelja.
Niti su čvrsta niti programska, niti ideološka koalicija, nego tipična partokratija.
A o pobedi nad Vučićem ne treba puno misliti, on će pobediti sam sebe, svojim nerealnim obećanjima, i svojom do sada neviđenom sujetom.

Igor

pre 7 godina

Meni nije jasna jedna stvar. SNS ima manje od polovine glasova a ima dosta vise od polovine mandata u skupstini. 131 a svi ostali zajedno imaju 119. KAKO?

Covek zvani Vuk

pre 7 godina

Koji se nama klosari povlace po skupstini !!! Opet cemo Cedi da placamo njegove hirove, DS totalnu propast a SRS ludilo a SNSu nestrucni kadar.

Licde

pre 7 godina

Nije niko "skraćen" ili "ostao kratak". Sve po zasluzi. Ne pravite jadnike od SNS-a. Nisu ponovljeni izbori na 15 biračkih mesta jer je sve prošlo regularno. Ako je nešto neregularno, onda oni nisu ostali "kratki" za 7 mandata, nego samo nisu dobili ono što nisu zaslužili.

Samir, Sarajevo

pre 7 godina

Meni je uvijek bila misterija zasto Skupstina Srbije ima cak 250 poslanika kao da je Svekineska skupstina i time trosi ogromna budzetska sretstva (sredstva gradjana). Optimalan broj zastupnika u parlamentima drzava te velicine je 100-150...zamislite koja je usteda na recimo 100 poslanika manje u trajanju samo jednog mandata...

demokratija

pre 7 godina

Pored toliko velikih imena iz svetske politike,mislim da je premijer trebao u svoj savetnički tim da zaposli i nekog iz Srbije.Tada bi verovatno znao da ono što se desilo 2014-e,kada je preko 20% glasača ostalo bez predstavnika u parlamentu,dešava jednom u hiljadu godina.Verovatno da je ovaj rezultat vrhunac Vučića i SNS-a.Teško da će na sledećim izborima imati priliku da daje nerealna obećanja i da za stanje u zemlji optužuje prethodnike.S obzirom da narod i dalje teži jakim liderima(vođama) u politici,ostalo još od Tita,pitanje je da li će opozicija imati dovoljno jakog kandidata na predsedničkim izborima sledeće godine.

glas razuma

pre 7 godina

Po "glupoj" logici ovih koje mervira i mrze SNS govoreci da je koalicija SNS i drugih stratnaka fobila vecinu, a da sam SNS je izgubio i ima manjinu u parlamentu?! Pa zar nisu sve sem stranke DJB i Radikala koalicije? Po toj logici nijedna nije presla cenzus kad se podele glasovi pa nebi ni mogle da budu u parlamentu. Vuciv ce sa SPS om imati i SVM imati 164 mandata sve ostale (celzjus sto bi rrkao Sojic) stranke mogu samo da ljuljaju vrata i ptave promaju. Tek ce u skupstini doci do ppdele izmedju njih samih pa se nece znati ko sta zastupa. Mapet sou pocinje.

makar sta!

pre 7 godina

(Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.
(crveno barjakce, 5. maj 2016 09:47)

Cvrstu, dokazanu koaliciju???

Koalicija skupljena pomocu stapa i kanapa, ukljucujuci dokazane preletace SPO i Krkobabica, koji ce prvom prilikom kidnuti kod nekog drugog, ako osete da naprednjaci slabe, one male necu ni da komentarisem!!!

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Imam jedno pitanje: Zasto "Zelena stranka" dobija jedno mesto u skupstini bez da je presla cenzus? Za narodne manjine razumem, ali po cemu su oni dobili privilegiju? Mislim, drago mi je da su usli, ali kako to? Ne mogu bas sve da pratim. Hvala.

blagoo

pre 7 godina

Nema sns 131,već koalicija oko snsa,sam sns ima 98!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lutalica, 5. maj 2016 09:00)
Ne vodite tudju brigu, a vasi puleni sa 5.01, 5.03, 6.02.i 6.03 % koji su to fenomenalni uspeh postigli.Lapsus, uspeli da se propnu na prste da dohvate cenzus.

crveno barjakce

pre 7 godina

Ako koalicija oko ds ima 16 poslanika, koliko onda ima ds, 6,7. Tadic mora podeliti poslanike sa 3-4 stranaka. Isto tako i SPS. Osim Radulovića i Šeselja svi moraju sa 2,4,5 stranaka podeliti poslanike. Naravno da nema Sns 131 poslanika, ali isto tako i ds nema 16.
(Laguna, 5. maj 2016 09:00)
SNS je pravio cvrstu, dokazanu koaliciju za razliku od labavih , koalicija opozicije napravljenih sa istim ciljem, pobediti Vucica.To ni u snu ne mogu da postignu.

citalac

pre 7 godina

250 sarlatana na mucenu Srbiju svakom po minimum 1000eur mesecno plus doprinosi...sve to poreski obveznici izdrzavaju

ovoj zemlji je 100 poslanika dovoljno

dareee

pre 7 godina

Ne razumem ove sto osporavaju pobedu SNS ,činjenica je da oni imaju vecinu u parlamentu i premijersku poziciju. Kao izaslo 50% i od tih istih dobili 50%,pa malo li je,pitam te iste zasto nisu stimulisali svoje rodjake,prijatelje,komsije da izadju na glasanje i da preduzmu odgovornost od "Velikog vodje" ako hocemo realno relativno dobro radi svoj posao,jedina zamerka sto ima slab kadar u svom timu.Klasicna teorija gubitnika izgubio je 30 poslanika a oni sa koalicijom osvojili 26,ne razumem kako daju sebi za pravo da prozivaju Vucica kad su oni jedini krivci zasto je on uopste i dobio toliku podrsku od odgovornih biraca koji su casno obavili svoju gradjansku duznost.Da se svako ponasa po kodeksima kao kad druge kritikujemo ziveli bi smo mnogo kvalitetnije...ili?

Rankov

pre 7 godina

Cenzus za DSS/Dveri je nategnut, Pajtićevci su glasali za "desničare" iz čiste mržnje prema Vučiću. Samo me zanima kako će se slagati u skupštini oko pitanja Rusije. Doduše već su se i složili tj. složio ih je američki ambasador.

miki

pre 7 godina

Vidim iz komentara da nekima smeta koalicija oko SNS-a, i da nema te koalicije koliko bi SNS osvojio glasova. Pa da nema koalicije DSS-Dveri i LDP-LSV-SDS, oni bi ostali debelo ispod cenzusa, to niko ne spominje!?

Održivi razvoj

pre 7 godina

Jedino pozitivno je ovde što su zeleni dobili 1 mandat. Neka podnesu predloge zakona koji su im bili u programu - ja prezadovoljan.

Uskok

pre 7 godina

Ojhaaaa, svi revolucionari se skupili i CAK presli cenzus. Pa ljudi to je uspeh za njih sa obzirom sta su i kako radili od 2000. godine. Jedna koalicija se vec raspala: Canak nece da izadje sa Tadicem i Cedom. Izgleda da neko nije vec postovao nesto u dogovoru. A to sledi i ostalim ~revolucionarnim~ koalicijama. Ali bitno je da su presli cenzus, a njihove birace ko sta vishe pita...

baklavica

pre 7 godina

Al bi bila fora da SNS pozove u koaliciju Dveri i DSS,a ovi da prihvate ...
(Prle, 5. maj 2016 09:07)
To se nikad nikad nece desiti, a oni bi se malo njeckali, ali bi oberucke prihvatili.

majstor

pre 7 godina

hehehe, ljudi moji pa sns sve i da sama ima 50 mandata pobednik je izbora. zašto se toliko oduševljavte pa kao nije 130 nego 100? A vamo slavite 13 mandata kao nevidjeni uspeh.

Petko

pre 7 godina

Najveci problem je sto opozicija generalno ima problem takmicenja svaka stranka individualno, opozicija nije nesto sto se treba smatrati losim, vec naprotiv - korisnim i konstruktivnim, ali opozicija u Srbiji se nacinila sama losom.

Bojana

pre 7 godina

Ne znam zasto se dize tolika galama...Mi smo jedan narod, koji treba da funkcionise zajedno, a ne razdvojeno..Jedna stranka uvek vodi...a ona koja sada ima najvise je dobila vecinsko poverenje naroda, a prema mom misljenju i zasluzeno..ako uzmemo u obzir i to sta je to sto su druge uradile.

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Odgovor sam sebi posle guglanja: Zeleni su navodno registrovani kao manjinska slovacka stranka, prema tome im pripada jedno mesto u skupstini. Ja to nisam znao, sada znam. Hvala svim onim botovima koji su mi udarali minuse umesto da mi daju adekvatan odgovor. Vi ste buducnost Srbije!

Slobo

pre 7 godina

Kakvih gluposti ovde covek moze procitati ...
Glasao sam za "Dosta je bilo", ne znam trebam li biti zadovoljan jer je stranka za koju sam glasao presla cenzus ?!?
Ali na koji fazon Vi ovde pisete da Vucic nema podrsku i da nije dobio izbore ?
Pa ljudi on nas je pregazio, vec drugi put sam sa svojim satelitima ima vecinu i za formiranje vlade mu ne treba niko ...
Ostale stranke osim SRS-a i SPS-a su na granici cenzusa i na nivou su stranke "ZDRAVOG RAZUMA" iz Boljeg Zivota ...
Srbija je glasala za njega i to je to ...

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

@Samir, Sarajevo: Skupstina ima toliko mesta upravo zato da bi se trosio drzavni budzet. Tako da svaki parazit dobije zasluzenu poslanicku platu. Sta mislis, zasto se toliko bore za ta mesta? Zbog demokratije? Zbog naroda?

BB

pre 7 godina

@igor Kod nas se primenjuje D'ontov sistem raspodele mandata tj. sistem najvećeg količnika. Broj osvojenih glasova svake stranke deli se brojevima od 1 do 250, te tako 250 najvećih količnika predstavlja mandate.