Ponedeljak, 18.04.2016.

12:25

Nadalov put i Novak kao "vest"

Izvor: Saša Ozmo

Nadalov put i Novak kao "vest" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

canadian

pre 8 godina

Novak Djokovic da izgubi sve i jedan mec do kraja karijere ostace KRALJ svima nama koji ga volimo i cenimo ono sto je uradio kako za tenis tako i za promociju svoje drzave i naroda.
Pozdrav svim dobrim ljudima i anti-srpskim bolesnicima koji se godinama skupljaju na ovom sajtu.

Provizionar

pre 8 godina

@ (Vizionar, 19. april 2016 12:21)

Zašto bismo patili? Navijamo za Đokovića, radujemo se, a u retkim situacijama kad izgubi, čestitamo protivniku.U koju rupu ćeš se, nesrećo, sakriti ako Đoković osvoji nešto od ovoga što tvrdiš da neće?

Vizionar

pre 8 godina

Nadal osvaja RG. Za ostale slemove oglasiću se posle RG jer još mi se nije ukazalo. Al mi se za Nola ukazalao da ove godine više neće osvajati slemove, a neće ni OI zlato. Stvarno mi je žao što sam vas razočarao, al bolje da vas pripremim, manje ćete da patite.

rafa

pre 8 godina

Svete
Po 3. put, molim te , nemoj vise da smaras..Ne razumes se u tenis, to si dokazao gomilom nebuloznih komentara.Predji na politiku pa tamo filozofiraj do mile volje

Branko

pre 8 godina

E moja muko Nadal-u-
Da Nola i Federer-a nije "slonila" Teniska Asociacija da li znas kada bi osvojio ovaj turnir? NIKADA. Iz pouzdanih izvora sam saznao si blizu da bankrotiras, pa ti je sada prpa za lovaom a svota nije vazna!Tvoje je vreme proslo. Nole je car!
Branko (Teniser iz Amerike)

Zoki

pre 8 godina

Cestitke Noletu unapred na tituli najboljeg sportiste sveta i svim velikim titulama u ovoj godini. Normalno da razbije monotoniju i da konkurenciji volju za život otpisao je Monte karlo a u Madridu sledi test u uzarenoj atmosferi. A kad za nekoliko godina završi karijeru zna se:Nole, Ali, Pele, Dzordan i Šumaher.

osvetnik prašume

pre 8 godina

Vise treninga i znoja i bice bolja igra a neka se okane restorana i gluposti koje mu ona mala kratkonoga gura jer ona hoce da bude u centru paznje zvezda jer ona ne zanima nikoga.
(alen, 18. april 2016 13:48)

Nekima grožđe nije dovoljno kiselo pa ga još polivaju sirćetom...

Sofija

pre 8 godina

Mare Ns Kako misliš nije imao pravi test u Montekarlu pobedio je drugog i četvrtog igrača sveta Tima koji je fantastičan i Monfisa koji do finala nije seta izgubio

milwood

pre 8 godina

@mareNs
Ne racunajuci Djokovica , koji to pravi test Rafa nije imao? Mozda Federer?Kada bi se salili. Rafa je igrao protiv Tima ,nadolazece snage koja ce , siguran sam pomrsiti konce nekom zakljucno sa RG. Vavrinka, 4. igrac sveta , Mari 2. , zilav kao uvek i Monfis koji za sada igra sezonu zivota. Po meni, osim Novaka nije mogao imati teze protivnike.

Sinisa

pre 8 godina

Bice katastrofa ako Djokovic i Nadal budu igrali u cetvrtfinalu Rolan Garosa....Organizatori moraju nekako namjestiti da se njih dvojica sretnu u eventualnom finalu....Jer ako Nadal bude 5 na listi prije pocetka turnira,80% su sanse da ce igrati u cetvrtfinalu,nadam se da organizatori nece napraviti gresku kao prosle godine.To je stetilo i Novaku i Nadalu.

zabarijana

pre 8 godina

mozda je bolje da Djokovic i ne osvaja turnire u Madridu i Rimu, ako se to zaista desi, bicu ubedjen da uzima RG, pa i ako ispadne oba puta u drugom kolu

Leo

pre 8 godina

@marks Meni Nadal nije sumnjiviji od Djokovica,Federera, pa i Mareja! Svi su jednako sumnjivi. Pa Djokovic igra sest sati, umire na terenu, pa sutra opet isto. A mrsav kao grana.

Milan Nis

pre 8 godina

Pokusavam da budem objektivan,ali Novak stvarno kao da je u nekoj drugoj dimenziji,ovaj turnir nije merilo naravno.Svi ostali su tu negde,on kad je na svom maksimumu,imam utisak i da su braca Brajan preko puta,ne bi mogli da ga pobede.

realno

pre 8 godina

Jedna od stvari koju volim kod ovog coveka je upornost i rad! To mogu samo najveci. Koliko puta su ga otpisivali? I uvek im dokaze suprotno. Mnogi bi odustali kad bi ih protivnik savladao u sedam finala u nizu, Nadal se vratio, radio, nasao svoj put. Momak je apsolutni car.

alen

pre 8 godina

Vise treninga i znoja i bice bolja igra a neka se okane restorana i gluposti koje mu ona mala kratkonoga gura jer ona hoce da bude u centru paznje zvezda jer ona ne zanima nikoga.

marks

pre 8 godina

ja sam skoro ubedjen da je Nadal koristio bar neku vrstu nedozvoljenog dopinga. U odnosu na sve druge tenisere bio je gradjen kao Terminator, bas nabijen misicima, sad mu je vidno opala misicna masa. Zatim te njegove povrede, poslednih nekoliko godina uglavnom je pauzirao u isto vreme, bar neka od tih pauza je mozda bila tiha suspenzija...onda godinama odustaje od Vimbldona, redovno na startu ispada...onda razne glasine, ona francuska ministarka, Marej ovih dana, ne verujem da je to sve bez osnova...mozda to i nije tacno, ali morate priznati da je sve to ipak vrlo sumnjivo...

Dott

pre 8 godina

Nadal danas igra na svom nekadasnjem nivou, medjutim i na tom nivou Novak ga je umeo dobijati, pa sta reci onda za danas kad Novak igra na jos visem nivou nego tada.
Da bi Nadal danas osvajao turnire kao nekada, on ne treba samo da postigne nekadasnji svoj nivo, vec treba da igra jos bolje, jer su u medjuvremenu svi napredovali.

Svete

pre 8 godina

(tsar, 18. april 2016 13:15)

Niti sam ja navijacki ostrascen a svakako nisam od onih koji ne priznaju velicinu nekog sportiste, pogotovu ne Nadala !
Napisao sam neke cinjenice pa ti probaj da zakljucis nesto iz toga i vidi da li ti to zvuci logicno, pogotovu podatak da je 522 nedelje u nizu bio rangiran medju 5, to ti je okruglo 10 godina a da ne pricam o tome da poslednjih 11 godina nije propustio turnir na sljaci zbog bilo kakve povrede ili nekog problema cak ih je odigrao mnogo vise nego sto bi to bilo normalno.
Endi Marej ima neki urodjen problem sa kolenom koji mu cesto izaziva probleme i bolove pa sumnjam da si to ikada cuo, Djokovic je imao velikih problema sa disanjem i cini mi se devijacijom nosa, doduse za to si verovatno cuo posto mladji Novak vise puta na terenu nije mogao da dodje do daha ali je to resio i o tome se pricalo ALI ne toliko kao sto se prica o Nadalovim fantomskim povredama. Svakako da ima neke probleme, a ko ih nema, ali niko o tome ne govori toliko cesto kao Nadal, kao da se pravda svaki put kada izgubi.
Ubedjen sam da je gomilu turnira u karijeri preskocio zato sto na njima nije bio dovoljno fizicki spreman zbog prethodnog mrcvarenja u sezoni sljake, nije hteo da izgubi od pre svega glavnih rivala, lakse mu pada pauza nego poraz, previse je sujetan a to se lako primeti i po ponasanju na mrezi nakon poraza i tu naravno nista nije lose, samo su problem njegove price i glupava opravdanja!

Struja neuspesni brejkdenser

pre 8 godina

Kad se bude sastao sa Djokom videcemo da li je Nadal opet onaj stari,lako je igrati protiv Monfilsa,igraci iz top 10 su pravo merilo kvaliteta tenisera.

majtimajk

pre 8 godina

a odakle se to Nadal non-stop "vraca"? "stari Nadal, novi Nadal"! jel' imao neku tesku operaciju ili je bio mesecima u komi?? koliko se secam, imao je par vrlo sumnjivih "povreda". nosio je nekakvu trakicu ispod kolena kao alibi da ga tu kao nesto bolucka I posle kao zglob desne sake kojom baca lopticu u vis, opet vise nedelja pause. I... jel' bilo jos nesto?

BlinkiBil

pre 8 godina

Nadalu svaka cast na tituli. Bolji je nego prosle godine ali i dalje nije onaj stari mislim da nikada nece ni biti. Obozavam ih svakog na poseban nacin. Kod Nadala mi se uvek svidjao taj element gde nikada nije odustao na terenu. Uvek daje maksimum u kakvom god stanju da se on nalazi. Sto se tice Novaka mislim da je namerno izgubio. Proveo je ovo vreme sa porodicom u Monaku , puni baterije polako i sprema se za RG. Ovo je verovatno jako pametan potez koji ce mu znaciti zbog RG. Uvek sam imao osecaj da ce Novak osvojiti gore pomenuti turnir ali i svaki put sam imao osecaj da nije spreman. Cak i prosle godine kada je imao jako dobar niz. Mislim da je ova godina ta. Kao da se vidi po njemu da je ZREO.

mare

pre 8 godina

Kad se bude sastao sa Djokom videcemo da li je Nadal opet onaj stari,lako je igrati protiv Monfilsa,igraci iz top 10 su pravo merilo kvaliteta tenisera.
(Struja neuspesni brejkdenser, 18. april 2016 13:15)

Da, ali videćemo i da li je Đoka onaj stari...

tsar

pre 8 godina

@Svete Dobro ti znas da Nadal nije bio ozbiljno povredjen. Covek pati od Hofa sindroma, to je i te kako ozbiljna povreda kad te uhvati. Ko se razume u koscice i kolena, zna o cemu se radi. Nadalov stil igre je doprineo tom problemu. Smesni ste vi koji ste toliko ostrasceni u svojim navijackim strastima pa ne priznajete velicinu nekog sportiste.

ŽIVADIN(O)

pre 8 godina

Sa 'onim' Nadalom se nije moglo igrat na šljaci, a ovom barem mogu parirat oni najbolji. Nastavak sezone će bit vrlo zanimljiv, posebno Madrid.

Mare,NS

pre 8 godina

Nadal je veoma skroman i realan momak.
Srecan je,ko i ne bi bio,ali zna da je ovaj Masters osvojen bez jedinog pravog testa.
Dokazao je sebi i drugima da ima sta da pokaze na sljaci i nikome nece biti lako dobiti ga.
Poceo je nesigurno u drugom kolu,posle se mucio sa Timom i zasluzeno ga dobio na iskustvo.
Ostalo je rutinski priveo kraju,ali opet starom taktikom.
Iznurivanjem protivnika.
Marej ga je dobrano namucio,dominirao u prvom setu,a i povredjeni Gael se dobro drzao dok je bilo snage.
Pravi test je odlozen do Madrida ili Rima,svi znamo ko ce ga testirati,a kruna sezone na sljaci ce se odvijati na RG-u.
Trenutno,ni on sam ne zna gde se trenutno nalazi.
Ni na nebu,ni na zemlji,ali zasluzuje sve pohvale za borbenost i zasluzenu 28. masters titulu.
U pravim je rukama,uzimajuci u obzir ono sto radi na terenu,a pogotovo ponasanjem van njega!

tomy

pre 8 godina

Ja mislim da Nole treba da propusti Rim ili Madrid. I da drzimo fige za RG. (The best, 18. april 2016 12:28)

A sta da radi taj mesec,da otvara restorane???Treba da igra oba turnira,da se adaptira na sljaci i da uzme RG svom snagom da udje u njega.Ako lose prodje na ova dva mastersa nakon ovog loseg starta na MC moze da ga poljulja psihicki a uvek je bio losiji nakon duzih odmora,Novak je najbolji kada je ubacen u masinu koja ne staje nego samo melje redom ne preskacuci nista.

Svete

pre 8 godina

Ozmo, Nadal nikada u karijeri nije bio ozbiljnije povredjen i to se jasno vidi iz 1000 stvari i stvarno mi ne shvatam zasto stalno uz njegovo ime provlacis tu rec povreda ?
Pogledaj njegova dostignuca tj bolje da se pogledaju brojevi, broj odigranih i dobijenih meceva, broj odigranih turnira i tako te sitnice i to da se uporedi sa svima iz open ere pa ce ti mozda biti jasnije.
Ne moze neko ko je 522 nedelje zaredom bio rangiran u top5 da ima bilo kakvih tezih povreda, kada si ozbiljno povredjen ispadas iz 100, trazis ritam, igras slabije pa to vremenom poboljsavas a u ovom slucaju igras odlicno osvajas velike turnire, sutra si tesko povredjen, vratis se posle par meseci i odmah nastavljas jos bolje...to nimalo nije normalno niti lako objasnjivo!
Doduse i sam Nadal je tome doprineo, sta ga boli uvo mrcvari protivnike kao juce Monfilsa i tako u kontinuitetu par meseci pa kada dodje do toga da se on izmrcvari kaze ,,povredjen sam'' i to je to, nema ga neko vreme, ode na letnji raspust da kako se to kaze napuni baterije pa onda sve ispocetka i tako vec godinama, samo nije dobro sto laze ljude i stvara nekakvu laznu sliku o sebi.
Sta bi bilo da nikada nije bio ,,povredjen'' ? Umesto ovih 780 pobeda ili koliko ih vec ima, imao bi 1000 i to pre 30 rodjendana ? Federer ih ima 1070 a nikada nije imao vecih problema i 5 godina je stariji od Nadala ?....

dragan

pre 8 godina

Pretpostavljam da je izgubio namerno,nije dobro za tenis da samo jedan pobedjuje.Lepo vreme u aprilu i jos treba da igra u gradu u kome zivi.Idealno da provede vreme sa porodicom.Zena nece da se ljuti sto je umoran a dete ce da bude odusevljeno.

Clay

pre 8 godina

Onaj forhend Monfa od 171 kmh je stvatno bio brutalan, bilo je sjajno finale, dva seta stvarno vrhunskog tenisa, Gael prosto nije imao snage za treci seta, sem Novaka nema tenisera koji moze da izdrzi ovakav ritam protiv Nadal koji je sigurno odigrao najbolji turnir u poslednje dve sezone, cekaju nas prave bitke u Madridu, Rimu i naravno RG.

Dex

pre 8 godina

Najveci Nadalov problem je Novak ali vise u psihickom nego u igrackom smislu. Da Novak nije ispao rano iz takmicenja Nadal ne bi stigao do finala vec bi ga Tiem ili neko drugi pocistio. A ovako kada nema Novaka , samopuzdanje naglo poraste i Nadal lici na onog pre 2011.

Sinisa

pre 8 godina

The Best,znaci da propusta sve turnire,e bas si pametan...Pa zasto igra tenis nego da osvaja i popravlja rekorde,kad ce ako nece sad...Trenutno je u najboljim godinama,zato sigurno nece prpustiti ni jedan turnir.

Clay

pre 8 godina

Onaj forhend Monfa od 171 kmh je stvatno bio brutalan, bilo je sjajno finale, dva seta stvarno vrhunskog tenisa, Gael prosto nije imao snage za treci seta, sem Novaka nema tenisera koji moze da izdrzi ovakav ritam protiv Nadal koji je sigurno odigrao najbolji turnir u poslednje dve sezone, cekaju nas prave bitke u Madridu, Rimu i naravno RG.

Svete

pre 8 godina

Ozmo, Nadal nikada u karijeri nije bio ozbiljnije povredjen i to se jasno vidi iz 1000 stvari i stvarno mi ne shvatam zasto stalno uz njegovo ime provlacis tu rec povreda ?
Pogledaj njegova dostignuca tj bolje da se pogledaju brojevi, broj odigranih i dobijenih meceva, broj odigranih turnira i tako te sitnice i to da se uporedi sa svima iz open ere pa ce ti mozda biti jasnije.
Ne moze neko ko je 522 nedelje zaredom bio rangiran u top5 da ima bilo kakvih tezih povreda, kada si ozbiljno povredjen ispadas iz 100, trazis ritam, igras slabije pa to vremenom poboljsavas a u ovom slucaju igras odlicno osvajas velike turnire, sutra si tesko povredjen, vratis se posle par meseci i odmah nastavljas jos bolje...to nimalo nije normalno niti lako objasnjivo!
Doduse i sam Nadal je tome doprineo, sta ga boli uvo mrcvari protivnike kao juce Monfilsa i tako u kontinuitetu par meseci pa kada dodje do toga da se on izmrcvari kaze ,,povredjen sam'' i to je to, nema ga neko vreme, ode na letnji raspust da kako se to kaze napuni baterije pa onda sve ispocetka i tako vec godinama, samo nije dobro sto laze ljude i stvara nekakvu laznu sliku o sebi.
Sta bi bilo da nikada nije bio ,,povredjen'' ? Umesto ovih 780 pobeda ili koliko ih vec ima, imao bi 1000 i to pre 30 rodjendana ? Federer ih ima 1070 a nikada nije imao vecih problema i 5 godina je stariji od Nadala ?....

Dex

pre 8 godina

Najveci Nadalov problem je Novak ali vise u psihickom nego u igrackom smislu. Da Novak nije ispao rano iz takmicenja Nadal ne bi stigao do finala vec bi ga Tiem ili neko drugi pocistio. A ovako kada nema Novaka , samopuzdanje naglo poraste i Nadal lici na onog pre 2011.

tomy

pre 8 godina

Ja mislim da Nole treba da propusti Rim ili Madrid. I da drzimo fige za RG. (The best, 18. april 2016 12:28)

A sta da radi taj mesec,da otvara restorane???Treba da igra oba turnira,da se adaptira na sljaci i da uzme RG svom snagom da udje u njega.Ako lose prodje na ova dva mastersa nakon ovog loseg starta na MC moze da ga poljulja psihicki a uvek je bio losiji nakon duzih odmora,Novak je najbolji kada je ubacen u masinu koja ne staje nego samo melje redom ne preskacuci nista.

realno

pre 8 godina

Jedna od stvari koju volim kod ovog coveka je upornost i rad! To mogu samo najveci. Koliko puta su ga otpisivali? I uvek im dokaze suprotno. Mnogi bi odustali kad bi ih protivnik savladao u sedam finala u nizu, Nadal se vratio, radio, nasao svoj put. Momak je apsolutni car.

Mare,NS

pre 8 godina

Nadal je veoma skroman i realan momak.
Srecan je,ko i ne bi bio,ali zna da je ovaj Masters osvojen bez jedinog pravog testa.
Dokazao je sebi i drugima da ima sta da pokaze na sljaci i nikome nece biti lako dobiti ga.
Poceo je nesigurno u drugom kolu,posle se mucio sa Timom i zasluzeno ga dobio na iskustvo.
Ostalo je rutinski priveo kraju,ali opet starom taktikom.
Iznurivanjem protivnika.
Marej ga je dobrano namucio,dominirao u prvom setu,a i povredjeni Gael se dobro drzao dok je bilo snage.
Pravi test je odlozen do Madrida ili Rima,svi znamo ko ce ga testirati,a kruna sezone na sljaci ce se odvijati na RG-u.
Trenutno,ni on sam ne zna gde se trenutno nalazi.
Ni na nebu,ni na zemlji,ali zasluzuje sve pohvale za borbenost i zasluzenu 28. masters titulu.
U pravim je rukama,uzimajuci u obzir ono sto radi na terenu,a pogotovo ponasanjem van njega!

Sinisa

pre 8 godina

The Best,znaci da propusta sve turnire,e bas si pametan...Pa zasto igra tenis nego da osvaja i popravlja rekorde,kad ce ako nece sad...Trenutno je u najboljim godinama,zato sigurno nece prpustiti ni jedan turnir.

ŽIVADIN(O)

pre 8 godina

Sa 'onim' Nadalom se nije moglo igrat na šljaci, a ovom barem mogu parirat oni najbolji. Nastavak sezone će bit vrlo zanimljiv, posebno Madrid.

BlinkiBil

pre 8 godina

Nadalu svaka cast na tituli. Bolji je nego prosle godine ali i dalje nije onaj stari mislim da nikada nece ni biti. Obozavam ih svakog na poseban nacin. Kod Nadala mi se uvek svidjao taj element gde nikada nije odustao na terenu. Uvek daje maksimum u kakvom god stanju da se on nalazi. Sto se tice Novaka mislim da je namerno izgubio. Proveo je ovo vreme sa porodicom u Monaku , puni baterije polako i sprema se za RG. Ovo je verovatno jako pametan potez koji ce mu znaciti zbog RG. Uvek sam imao osecaj da ce Novak osvojiti gore pomenuti turnir ali i svaki put sam imao osecaj da nije spreman. Cak i prosle godine kada je imao jako dobar niz. Mislim da je ova godina ta. Kao da se vidi po njemu da je ZREO.

majtimajk

pre 8 godina

a odakle se to Nadal non-stop "vraca"? "stari Nadal, novi Nadal"! jel' imao neku tesku operaciju ili je bio mesecima u komi?? koliko se secam, imao je par vrlo sumnjivih "povreda". nosio je nekakvu trakicu ispod kolena kao alibi da ga tu kao nesto bolucka I posle kao zglob desne sake kojom baca lopticu u vis, opet vise nedelja pause. I... jel' bilo jos nesto?

Milan Nis

pre 8 godina

Pokusavam da budem objektivan,ali Novak stvarno kao da je u nekoj drugoj dimenziji,ovaj turnir nije merilo naravno.Svi ostali su tu negde,on kad je na svom maksimumu,imam utisak i da su braca Brajan preko puta,ne bi mogli da ga pobede.

Sinisa

pre 8 godina

Bice katastrofa ako Djokovic i Nadal budu igrali u cetvrtfinalu Rolan Garosa....Organizatori moraju nekako namjestiti da se njih dvojica sretnu u eventualnom finalu....Jer ako Nadal bude 5 na listi prije pocetka turnira,80% su sanse da ce igrati u cetvrtfinalu,nadam se da organizatori nece napraviti gresku kao prosle godine.To je stetilo i Novaku i Nadalu.

dragan

pre 8 godina

Pretpostavljam da je izgubio namerno,nije dobro za tenis da samo jedan pobedjuje.Lepo vreme u aprilu i jos treba da igra u gradu u kome zivi.Idealno da provede vreme sa porodicom.Zena nece da se ljuti sto je umoran a dete ce da bude odusevljeno.

Dott

pre 8 godina

Nadal danas igra na svom nekadasnjem nivou, medjutim i na tom nivou Novak ga je umeo dobijati, pa sta reci onda za danas kad Novak igra na jos visem nivou nego tada.
Da bi Nadal danas osvajao turnire kao nekada, on ne treba samo da postigne nekadasnji svoj nivo, vec treba da igra jos bolje, jer su u medjuvremenu svi napredovali.

milwood

pre 8 godina

@mareNs
Ne racunajuci Djokovica , koji to pravi test Rafa nije imao? Mozda Federer?Kada bi se salili. Rafa je igrao protiv Tima ,nadolazece snage koja ce , siguran sam pomrsiti konce nekom zakljucno sa RG. Vavrinka, 4. igrac sveta , Mari 2. , zilav kao uvek i Monfis koji za sada igra sezonu zivota. Po meni, osim Novaka nije mogao imati teze protivnike.

tsar

pre 8 godina

@Svete Dobro ti znas da Nadal nije bio ozbiljno povredjen. Covek pati od Hofa sindroma, to je i te kako ozbiljna povreda kad te uhvati. Ko se razume u koscice i kolena, zna o cemu se radi. Nadalov stil igre je doprineo tom problemu. Smesni ste vi koji ste toliko ostrasceni u svojim navijackim strastima pa ne priznajete velicinu nekog sportiste.

Svete

pre 8 godina

(tsar, 18. april 2016 13:15)

Niti sam ja navijacki ostrascen a svakako nisam od onih koji ne priznaju velicinu nekog sportiste, pogotovu ne Nadala !
Napisao sam neke cinjenice pa ti probaj da zakljucis nesto iz toga i vidi da li ti to zvuci logicno, pogotovu podatak da je 522 nedelje u nizu bio rangiran medju 5, to ti je okruglo 10 godina a da ne pricam o tome da poslednjih 11 godina nije propustio turnir na sljaci zbog bilo kakve povrede ili nekog problema cak ih je odigrao mnogo vise nego sto bi to bilo normalno.
Endi Marej ima neki urodjen problem sa kolenom koji mu cesto izaziva probleme i bolove pa sumnjam da si to ikada cuo, Djokovic je imao velikih problema sa disanjem i cini mi se devijacijom nosa, doduse za to si verovatno cuo posto mladji Novak vise puta na terenu nije mogao da dodje do daha ali je to resio i o tome se pricalo ALI ne toliko kao sto se prica o Nadalovim fantomskim povredama. Svakako da ima neke probleme, a ko ih nema, ali niko o tome ne govori toliko cesto kao Nadal, kao da se pravda svaki put kada izgubi.
Ubedjen sam da je gomilu turnira u karijeri preskocio zato sto na njima nije bio dovoljno fizicki spreman zbog prethodnog mrcvarenja u sezoni sljake, nije hteo da izgubi od pre svega glavnih rivala, lakse mu pada pauza nego poraz, previse je sujetan a to se lako primeti i po ponasanju na mrezi nakon poraza i tu naravno nista nije lose, samo su problem njegove price i glupava opravdanja!

mare

pre 8 godina

Kad se bude sastao sa Djokom videcemo da li je Nadal opet onaj stari,lako je igrati protiv Monfilsa,igraci iz top 10 su pravo merilo kvaliteta tenisera.
(Struja neuspesni brejkdenser, 18. april 2016 13:15)

Da, ali videćemo i da li je Đoka onaj stari...

marks

pre 8 godina

ja sam skoro ubedjen da je Nadal koristio bar neku vrstu nedozvoljenog dopinga. U odnosu na sve druge tenisere bio je gradjen kao Terminator, bas nabijen misicima, sad mu je vidno opala misicna masa. Zatim te njegove povrede, poslednih nekoliko godina uglavnom je pauzirao u isto vreme, bar neka od tih pauza je mozda bila tiha suspenzija...onda godinama odustaje od Vimbldona, redovno na startu ispada...onda razne glasine, ona francuska ministarka, Marej ovih dana, ne verujem da je to sve bez osnova...mozda to i nije tacno, ali morate priznati da je sve to ipak vrlo sumnjivo...

osvetnik prašume

pre 8 godina

Vise treninga i znoja i bice bolja igra a neka se okane restorana i gluposti koje mu ona mala kratkonoga gura jer ona hoce da bude u centru paznje zvezda jer ona ne zanima nikoga.
(alen, 18. april 2016 13:48)

Nekima grožđe nije dovoljno kiselo pa ga još polivaju sirćetom...

Zoki

pre 8 godina

Cestitke Noletu unapred na tituli najboljeg sportiste sveta i svim velikim titulama u ovoj godini. Normalno da razbije monotoniju i da konkurenciji volju za život otpisao je Monte karlo a u Madridu sledi test u uzarenoj atmosferi. A kad za nekoliko godina završi karijeru zna se:Nole, Ali, Pele, Dzordan i Šumaher.

Leo

pre 8 godina

@marks Meni Nadal nije sumnjiviji od Djokovica,Federera, pa i Mareja! Svi su jednako sumnjivi. Pa Djokovic igra sest sati, umire na terenu, pa sutra opet isto. A mrsav kao grana.

Sofija

pre 8 godina

Mare Ns Kako misliš nije imao pravi test u Montekarlu pobedio je drugog i četvrtog igrača sveta Tima koji je fantastičan i Monfisa koji do finala nije seta izgubio

alen

pre 8 godina

Vise treninga i znoja i bice bolja igra a neka se okane restorana i gluposti koje mu ona mala kratkonoga gura jer ona hoce da bude u centru paznje zvezda jer ona ne zanima nikoga.

Struja neuspesni brejkdenser

pre 8 godina

Kad se bude sastao sa Djokom videcemo da li je Nadal opet onaj stari,lako je igrati protiv Monfilsa,igraci iz top 10 su pravo merilo kvaliteta tenisera.

canadian

pre 8 godina

Novak Djokovic da izgubi sve i jedan mec do kraja karijere ostace KRALJ svima nama koji ga volimo i cenimo ono sto je uradio kako za tenis tako i za promociju svoje drzave i naroda.
Pozdrav svim dobrim ljudima i anti-srpskim bolesnicima koji se godinama skupljaju na ovom sajtu.

zabarijana

pre 8 godina

mozda je bolje da Djokovic i ne osvaja turnire u Madridu i Rimu, ako se to zaista desi, bicu ubedjen da uzima RG, pa i ako ispadne oba puta u drugom kolu

Branko

pre 8 godina

E moja muko Nadal-u-
Da Nola i Federer-a nije "slonila" Teniska Asociacija da li znas kada bi osvojio ovaj turnir? NIKADA. Iz pouzdanih izvora sam saznao si blizu da bankrotiras, pa ti je sada prpa za lovaom a svota nije vazna!Tvoje je vreme proslo. Nole je car!
Branko (Teniser iz Amerike)

Provizionar

pre 8 godina

@ (Vizionar, 19. april 2016 12:21)

Zašto bismo patili? Navijamo za Đokovića, radujemo se, a u retkim situacijama kad izgubi, čestitamo protivniku.U koju rupu ćeš se, nesrećo, sakriti ako Đoković osvoji nešto od ovoga što tvrdiš da neće?

Vizionar

pre 8 godina

Nadal osvaja RG. Za ostale slemove oglasiću se posle RG jer još mi se nije ukazalo. Al mi se za Nola ukazalao da ove godine više neće osvajati slemove, a neće ni OI zlato. Stvarno mi je žao što sam vas razočarao, al bolje da vas pripremim, manje ćete da patite.

rafa

pre 8 godina

Svete
Po 3. put, molim te , nemoj vise da smaras..Ne razumes se u tenis, to si dokazao gomilom nebuloznih komentara.Predji na politiku pa tamo filozofiraj do mile volje

Svete

pre 8 godina

Ozmo, Nadal nikada u karijeri nije bio ozbiljnije povredjen i to se jasno vidi iz 1000 stvari i stvarno mi ne shvatam zasto stalno uz njegovo ime provlacis tu rec povreda ?
Pogledaj njegova dostignuca tj bolje da se pogledaju brojevi, broj odigranih i dobijenih meceva, broj odigranih turnira i tako te sitnice i to da se uporedi sa svima iz open ere pa ce ti mozda biti jasnije.
Ne moze neko ko je 522 nedelje zaredom bio rangiran u top5 da ima bilo kakvih tezih povreda, kada si ozbiljno povredjen ispadas iz 100, trazis ritam, igras slabije pa to vremenom poboljsavas a u ovom slucaju igras odlicno osvajas velike turnire, sutra si tesko povredjen, vratis se posle par meseci i odmah nastavljas jos bolje...to nimalo nije normalno niti lako objasnjivo!
Doduse i sam Nadal je tome doprineo, sta ga boli uvo mrcvari protivnike kao juce Monfilsa i tako u kontinuitetu par meseci pa kada dodje do toga da se on izmrcvari kaze ,,povredjen sam'' i to je to, nema ga neko vreme, ode na letnji raspust da kako se to kaze napuni baterije pa onda sve ispocetka i tako vec godinama, samo nije dobro sto laze ljude i stvara nekakvu laznu sliku o sebi.
Sta bi bilo da nikada nije bio ,,povredjen'' ? Umesto ovih 780 pobeda ili koliko ih vec ima, imao bi 1000 i to pre 30 rodjendana ? Federer ih ima 1070 a nikada nije imao vecih problema i 5 godina je stariji od Nadala ?....

Branko

pre 8 godina

E moja muko Nadal-u-
Da Nola i Federer-a nije "slonila" Teniska Asociacija da li znas kada bi osvojio ovaj turnir? NIKADA. Iz pouzdanih izvora sam saznao si blizu da bankrotiras, pa ti je sada prpa za lovaom a svota nije vazna!Tvoje je vreme proslo. Nole je car!
Branko (Teniser iz Amerike)

marks

pre 8 godina

ja sam skoro ubedjen da je Nadal koristio bar neku vrstu nedozvoljenog dopinga. U odnosu na sve druge tenisere bio je gradjen kao Terminator, bas nabijen misicima, sad mu je vidno opala misicna masa. Zatim te njegove povrede, poslednih nekoliko godina uglavnom je pauzirao u isto vreme, bar neka od tih pauza je mozda bila tiha suspenzija...onda godinama odustaje od Vimbldona, redovno na startu ispada...onda razne glasine, ona francuska ministarka, Marej ovih dana, ne verujem da je to sve bez osnova...mozda to i nije tacno, ali morate priznati da je sve to ipak vrlo sumnjivo...

alen

pre 8 godina

Vise treninga i znoja i bice bolja igra a neka se okane restorana i gluposti koje mu ona mala kratkonoga gura jer ona hoce da bude u centru paznje zvezda jer ona ne zanima nikoga.

mare

pre 8 godina

Kad se bude sastao sa Djokom videcemo da li je Nadal opet onaj stari,lako je igrati protiv Monfilsa,igraci iz top 10 su pravo merilo kvaliteta tenisera.
(Struja neuspesni brejkdenser, 18. april 2016 13:15)

Da, ali videćemo i da li je Đoka onaj stari...

Leo

pre 8 godina

@marks Meni Nadal nije sumnjiviji od Djokovica,Federera, pa i Mareja! Svi su jednako sumnjivi. Pa Djokovic igra sest sati, umire na terenu, pa sutra opet isto. A mrsav kao grana.

Struja neuspesni brejkdenser

pre 8 godina

Kad se bude sastao sa Djokom videcemo da li je Nadal opet onaj stari,lako je igrati protiv Monfilsa,igraci iz top 10 su pravo merilo kvaliteta tenisera.

majtimajk

pre 8 godina

a odakle se to Nadal non-stop "vraca"? "stari Nadal, novi Nadal"! jel' imao neku tesku operaciju ili je bio mesecima u komi?? koliko se secam, imao je par vrlo sumnjivih "povreda". nosio je nekakvu trakicu ispod kolena kao alibi da ga tu kao nesto bolucka I posle kao zglob desne sake kojom baca lopticu u vis, opet vise nedelja pause. I... jel' bilo jos nesto?

Vizionar

pre 8 godina

Nadal osvaja RG. Za ostale slemove oglasiću se posle RG jer još mi se nije ukazalo. Al mi se za Nola ukazalao da ove godine više neće osvajati slemove, a neće ni OI zlato. Stvarno mi je žao što sam vas razočarao, al bolje da vas pripremim, manje ćete da patite.

Dex

pre 8 godina

Najveci Nadalov problem je Novak ali vise u psihickom nego u igrackom smislu. Da Novak nije ispao rano iz takmicenja Nadal ne bi stigao do finala vec bi ga Tiem ili neko drugi pocistio. A ovako kada nema Novaka , samopuzdanje naglo poraste i Nadal lici na onog pre 2011.

Svete

pre 8 godina

(tsar, 18. april 2016 13:15)

Niti sam ja navijacki ostrascen a svakako nisam od onih koji ne priznaju velicinu nekog sportiste, pogotovu ne Nadala !
Napisao sam neke cinjenice pa ti probaj da zakljucis nesto iz toga i vidi da li ti to zvuci logicno, pogotovu podatak da je 522 nedelje u nizu bio rangiran medju 5, to ti je okruglo 10 godina a da ne pricam o tome da poslednjih 11 godina nije propustio turnir na sljaci zbog bilo kakve povrede ili nekog problema cak ih je odigrao mnogo vise nego sto bi to bilo normalno.
Endi Marej ima neki urodjen problem sa kolenom koji mu cesto izaziva probleme i bolove pa sumnjam da si to ikada cuo, Djokovic je imao velikih problema sa disanjem i cini mi se devijacijom nosa, doduse za to si verovatno cuo posto mladji Novak vise puta na terenu nije mogao da dodje do daha ali je to resio i o tome se pricalo ALI ne toliko kao sto se prica o Nadalovim fantomskim povredama. Svakako da ima neke probleme, a ko ih nema, ali niko o tome ne govori toliko cesto kao Nadal, kao da se pravda svaki put kada izgubi.
Ubedjen sam da je gomilu turnira u karijeri preskocio zato sto na njima nije bio dovoljno fizicki spreman zbog prethodnog mrcvarenja u sezoni sljake, nije hteo da izgubi od pre svega glavnih rivala, lakse mu pada pauza nego poraz, previse je sujetan a to se lako primeti i po ponasanju na mrezi nakon poraza i tu naravno nista nije lose, samo su problem njegove price i glupava opravdanja!

zabarijana

pre 8 godina

mozda je bolje da Djokovic i ne osvaja turnire u Madridu i Rimu, ako se to zaista desi, bicu ubedjen da uzima RG, pa i ako ispadne oba puta u drugom kolu

Milan Nis

pre 8 godina

Pokusavam da budem objektivan,ali Novak stvarno kao da je u nekoj drugoj dimenziji,ovaj turnir nije merilo naravno.Svi ostali su tu negde,on kad je na svom maksimumu,imam utisak i da su braca Brajan preko puta,ne bi mogli da ga pobede.

dragan

pre 8 godina

Pretpostavljam da je izgubio namerno,nije dobro za tenis da samo jedan pobedjuje.Lepo vreme u aprilu i jos treba da igra u gradu u kome zivi.Idealno da provede vreme sa porodicom.Zena nece da se ljuti sto je umoran a dete ce da bude odusevljeno.

Zoki

pre 8 godina

Cestitke Noletu unapred na tituli najboljeg sportiste sveta i svim velikim titulama u ovoj godini. Normalno da razbije monotoniju i da konkurenciji volju za život otpisao je Monte karlo a u Madridu sledi test u uzarenoj atmosferi. A kad za nekoliko godina završi karijeru zna se:Nole, Ali, Pele, Dzordan i Šumaher.

osvetnik prašume

pre 8 godina

Vise treninga i znoja i bice bolja igra a neka se okane restorana i gluposti koje mu ona mala kratkonoga gura jer ona hoce da bude u centru paznje zvezda jer ona ne zanima nikoga.
(alen, 18. april 2016 13:48)

Nekima grožđe nije dovoljno kiselo pa ga još polivaju sirćetom...

BlinkiBil

pre 8 godina

Nadalu svaka cast na tituli. Bolji je nego prosle godine ali i dalje nije onaj stari mislim da nikada nece ni biti. Obozavam ih svakog na poseban nacin. Kod Nadala mi se uvek svidjao taj element gde nikada nije odustao na terenu. Uvek daje maksimum u kakvom god stanju da se on nalazi. Sto se tice Novaka mislim da je namerno izgubio. Proveo je ovo vreme sa porodicom u Monaku , puni baterije polako i sprema se za RG. Ovo je verovatno jako pametan potez koji ce mu znaciti zbog RG. Uvek sam imao osecaj da ce Novak osvojiti gore pomenuti turnir ali i svaki put sam imao osecaj da nije spreman. Cak i prosle godine kada je imao jako dobar niz. Mislim da je ova godina ta. Kao da se vidi po njemu da je ZREO.

Sinisa

pre 8 godina

Bice katastrofa ako Djokovic i Nadal budu igrali u cetvrtfinalu Rolan Garosa....Organizatori moraju nekako namjestiti da se njih dvojica sretnu u eventualnom finalu....Jer ako Nadal bude 5 na listi prije pocetka turnira,80% su sanse da ce igrati u cetvrtfinalu,nadam se da organizatori nece napraviti gresku kao prosle godine.To je stetilo i Novaku i Nadalu.

tsar

pre 8 godina

@Svete Dobro ti znas da Nadal nije bio ozbiljno povredjen. Covek pati od Hofa sindroma, to je i te kako ozbiljna povreda kad te uhvati. Ko se razume u koscice i kolena, zna o cemu se radi. Nadalov stil igre je doprineo tom problemu. Smesni ste vi koji ste toliko ostrasceni u svojim navijackim strastima pa ne priznajete velicinu nekog sportiste.

Dott

pre 8 godina

Nadal danas igra na svom nekadasnjem nivou, medjutim i na tom nivou Novak ga je umeo dobijati, pa sta reci onda za danas kad Novak igra na jos visem nivou nego tada.
Da bi Nadal danas osvajao turnire kao nekada, on ne treba samo da postigne nekadasnji svoj nivo, vec treba da igra jos bolje, jer su u medjuvremenu svi napredovali.

ŽIVADIN(O)

pre 8 godina

Sa 'onim' Nadalom se nije moglo igrat na šljaci, a ovom barem mogu parirat oni najbolji. Nastavak sezone će bit vrlo zanimljiv, posebno Madrid.

rafa

pre 8 godina

Svete
Po 3. put, molim te , nemoj vise da smaras..Ne razumes se u tenis, to si dokazao gomilom nebuloznih komentara.Predji na politiku pa tamo filozofiraj do mile volje

milwood

pre 8 godina

@mareNs
Ne racunajuci Djokovica , koji to pravi test Rafa nije imao? Mozda Federer?Kada bi se salili. Rafa je igrao protiv Tima ,nadolazece snage koja ce , siguran sam pomrsiti konce nekom zakljucno sa RG. Vavrinka, 4. igrac sveta , Mari 2. , zilav kao uvek i Monfis koji za sada igra sezonu zivota. Po meni, osim Novaka nije mogao imati teze protivnike.

Clay

pre 8 godina

Onaj forhend Monfa od 171 kmh je stvatno bio brutalan, bilo je sjajno finale, dva seta stvarno vrhunskog tenisa, Gael prosto nije imao snage za treci seta, sem Novaka nema tenisera koji moze da izdrzi ovakav ritam protiv Nadal koji je sigurno odigrao najbolji turnir u poslednje dve sezone, cekaju nas prave bitke u Madridu, Rimu i naravno RG.

Sinisa

pre 8 godina

The Best,znaci da propusta sve turnire,e bas si pametan...Pa zasto igra tenis nego da osvaja i popravlja rekorde,kad ce ako nece sad...Trenutno je u najboljim godinama,zato sigurno nece prpustiti ni jedan turnir.

Mare,NS

pre 8 godina

Nadal je veoma skroman i realan momak.
Srecan je,ko i ne bi bio,ali zna da je ovaj Masters osvojen bez jedinog pravog testa.
Dokazao je sebi i drugima da ima sta da pokaze na sljaci i nikome nece biti lako dobiti ga.
Poceo je nesigurno u drugom kolu,posle se mucio sa Timom i zasluzeno ga dobio na iskustvo.
Ostalo je rutinski priveo kraju,ali opet starom taktikom.
Iznurivanjem protivnika.
Marej ga je dobrano namucio,dominirao u prvom setu,a i povredjeni Gael se dobro drzao dok je bilo snage.
Pravi test je odlozen do Madrida ili Rima,svi znamo ko ce ga testirati,a kruna sezone na sljaci ce se odvijati na RG-u.
Trenutno,ni on sam ne zna gde se trenutno nalazi.
Ni na nebu,ni na zemlji,ali zasluzuje sve pohvale za borbenost i zasluzenu 28. masters titulu.
U pravim je rukama,uzimajuci u obzir ono sto radi na terenu,a pogotovo ponasanjem van njega!

tomy

pre 8 godina

Ja mislim da Nole treba da propusti Rim ili Madrid. I da drzimo fige za RG. (The best, 18. april 2016 12:28)

A sta da radi taj mesec,da otvara restorane???Treba da igra oba turnira,da se adaptira na sljaci i da uzme RG svom snagom da udje u njega.Ako lose prodje na ova dva mastersa nakon ovog loseg starta na MC moze da ga poljulja psihicki a uvek je bio losiji nakon duzih odmora,Novak je najbolji kada je ubacen u masinu koja ne staje nego samo melje redom ne preskacuci nista.

realno

pre 8 godina

Jedna od stvari koju volim kod ovog coveka je upornost i rad! To mogu samo najveci. Koliko puta su ga otpisivali? I uvek im dokaze suprotno. Mnogi bi odustali kad bi ih protivnik savladao u sedam finala u nizu, Nadal se vratio, radio, nasao svoj put. Momak je apsolutni car.

Sofija

pre 8 godina

Mare Ns Kako misliš nije imao pravi test u Montekarlu pobedio je drugog i četvrtog igrača sveta Tima koji je fantastičan i Monfisa koji do finala nije seta izgubio

Provizionar

pre 8 godina

@ (Vizionar, 19. april 2016 12:21)

Zašto bismo patili? Navijamo za Đokovića, radujemo se, a u retkim situacijama kad izgubi, čestitamo protivniku.U koju rupu ćeš se, nesrećo, sakriti ako Đoković osvoji nešto od ovoga što tvrdiš da neće?

canadian

pre 8 godina

Novak Djokovic da izgubi sve i jedan mec do kraja karijere ostace KRALJ svima nama koji ga volimo i cenimo ono sto je uradio kako za tenis tako i za promociju svoje drzave i naroda.
Pozdrav svim dobrim ljudima i anti-srpskim bolesnicima koji se godinama skupljaju na ovom sajtu.