cobi
pre 8 godina
samo je trebalo šutnuti. Vrlo jednostavno samo šutnuti i ništa više.
Četvrtak, 14.04.2016.
23:31
Trener Crvene zvezde Dejan Radonjić bio je zadovoljan igrom svojih košarkaša u porazu od CSKA u četvrtfinalu Evrolige.
Izvor: ÐN
pre 8 godina
samo je trebalo šutnuti. Vrlo jednostavno samo šutnuti i ništa više.
pre 8 godina
napad je na nivou naseg poslednjeg napada u mecu srb-litvanija letos. dve sanse koje cu dugo zaliti
pre 8 godina
@kum
ninkovicu kako si???
pre 8 godina
nekad me radonjic stvarno negativno iznenadjuje....ok,jovic je odigrao odlicnu utakmicu,svaka cast...ali da li je on covek koji treba i moze da resi poslednji napad,i to 1 na 1 ????ne,apsolutno ne..nije on takav tip igraca.....kakva je to bila akcija uopste??decko je krenuo,napravio korake...nije ni dodao,nije ni sutnuo...pored kinsija i milera koji bi sigurno uspeli kroz fintu i dribling da upute sut na kos,njemu jovic resava poslednji napad..razocaran sam radonjicem u poslednjem napadu i njegovom odlukom..totalno pogresna!!!
pre 8 godina
@kum da bas se tehnicka trazi sa prstom ka dlanu???
(muamua, 15. april 2016 13:30)
Kazem, sve i da jeste, u cemu je problem? 99,9% trenera trazi tajm aut u takvom momentu, to znaju i navijaci, i normalno je da reaguju. Sta ti sad hoces uopste da kazes? Ne znas kako da opljunes Zvezdu, jer ti je unapred pripremljen tekst pao u vodu, pa sad posezes za nekim nebulozama. Kao sto rekoh: smesan si.
pre 8 godina
Najlakse je sad reci sta je trebalo uraditi
pre 8 godina
Nema veze idemo dalje, nego sta je uradio partizan? Nisam pratio.
pre 8 godina
Gudurić falio za dve u nizu. . . . . .
pre 8 godina
najslabiji igrac zvezde je jovic,retko limitiran i nimalo kreativan igrac,ovo nema veze sa poslednjim napadom,mislim da nikako ne bi smeo da igra u reprezentaciji.
(svejedno, 15. april 2016 10:08
Evo i tebi da napišem. Sinoć direktno odgovoran za minimum 29 poena Zvezde (15p 7as). Rekorder EL po broju asistencija na meču. Ali ako ti kažeš da je nimalo kreativan i limitiran treba ti verovati ipak si ti...ko beše ti?
pre 8 godina
Niko da pomene da je sudijski kriterijum bio na ruku CZ, jer su tukli kako su stigli...
Simonović je ubacio neke trojke preko ruke u koje ni on nije verovao da će ući...
Teško da će se to ponoviti.
Ipak svaka čast na borbenosti i želji.
pre 8 godina
. Ne organizujes napad da loptu primi Kinzi, najbolji suter sa poludistance vec ti Jovic resava koji nema apsolutno nista sto jedan plej treba da ima. Ni tehniku, ni brzinu ni sut! On i Micic su igraci tipa gnjavi loptu 20 sekundi napada i onda uvali nekom vruc krompir pa nek vidi sta ce da uradi! I siguran sam sto posto da je on jos na mestu trenera zato sto Covic moze da utice na njega i da ga kontrolise jer je ovaj takav kakav je, nema znanje, svoj stav i misljenje. Drugi ozbiljan trener i znalac ne bi dozvolio da mu se mesa bilo ko u posao.
(Dragan, 15. april 2016 10:08)
Reći za igrača koji je imao 15 poena i 7 asistencija (direktno odgovoran za min 29 poena), a pritom i rekordera EL po broju asistencija na jednom meču, da samo zna da tapka loptu 20 sec pa da uvali nekom "vruć krompir" je jako smešno i pokazuje koliko se razumeš u košarku. Pogrešio je zadnji napad ali niko nije savršen.
pre 8 godina
Vama ne bi valjao ni Greg Popovic i njemu bi nasli zamjerku steucnjaci veliki! Radonjic voljeli ga ili ne voljeli naoravio najveci uspjeh za Cz! Do sad ovo niko ostvario nije!
pre 8 godina
Kad budes hrabriji, mozda i dobijes. Zasto niste probali sut za tri na kraju vec ulazak pod kos medju petoricu???
pre 8 godina
@kum da bas se tehnicka trazi sa prstom ka dlanu???
pre 8 godina
radonjic jednostavno nije ocekivao da ce utakmica imati Ovaj tok.ponasao se kao da je navijač na klupi kao ja kad gledam sam i palim jednu za drugom.
simonovic je imao sansu da prelomi sa dve promasene trojke ali nije htelo Jbg
pre 8 godina
(Kum, 15. april 2016 12:01)
Kume ja sam to napisao...CSKA je ovo dobio na cisti kvalitet i na pomoc sudija u ove dve utakmice.Jeste da je zeznuo taj poslednji napad ali ko je ocekivao da ce Zvezda doci do tog napada?Realno CSKA je trebala da nas pobedi po 20 razlike a ne da se muce u obe utakmice!
pre 8 godina
Jedan od najgore organizovanih poslednjih napada koje sam gledao u poslednjih par godina. Jovic je odlican igrac, najbolji bio na tom mecu ,ali nije njegov stil igre niti je kalibar da igra jedan na jedan. To su igrali Bodiroga, Kobi ili Jordan. Umesto da je zavrteo akciju pa lopta Kinsiju ili Mileru. Drugo napad je prekasno krenuo, od 19 do 7 sec je cekao I onda se samo zatrcao. Gde je prostor ako se promasi za skok u napadu ili faul.
Prosto ne mogu da verujem da jedan profesionalni trener ovako postavi zadnji napad, sve pogresno.
pre 8 godina
Bravo moja Zvezdo volim te i kad gubis,a pokazala si zube
pre 8 godina
imali su sansu ali tesko da ce cska izgubiti dve utakmice u bg?Jedino videlo se da zvezda bas ne lezi cska kao ekipa tu je sansa.Ali i ovo je uspeh sto god bude
pre 8 godina
Za znalce: Radonja je satrao Itudisa svojom postavkom, i doveo do ruba poraza, sa timom koji kosta kao jedan igrac CSKA. Taj poslednji napad i nije isao na Jovica, ali su prve dve opcije bile isecene, a Hajns je Cirbesa lemao kako je hteo, pa je Jovic krenuo da vadi sta moze.
Sve mozete, ali Radonji za sinocnu utakmicu osim pohvala ne mozete ni rec da kazete.
Radonja je isto tako naredjao sva velika trenerska imena, sa sve preskupim ekipama, pa bi trebalo da se stidite.
Ali onda ne bi bili "znalci"...
pre 8 godina
@terenac
Svaka cast za komentar to ja ljudima pricam celo vece sinoc..pa kobiju i dzordanu ne bi svirali faul u takvom trenutku a kamoli jovicu i zvezdi to je opste poznato nepisano pravilo da se ne ide na prodor u poslednjem napadu jer mogu da te prebiju a faul dobiti neces jos plus pored hajnsa koji je i visi i skocniji od njega..ne pravim se pametan ja sam jos na tajmu drugaru rekao da bi dao mileru ili konziju ali pre mileru covek voli takve stvari on bi mogao da sa dva tri driblinga udje unutar trojke i podigne se preko bilo koga na sut jer ima visinu dobar sut i zna da pogadja te teske suteve u padu..tako da ovo nije bilo ni malo logicno
pre 8 godina
Zar tako za najboljeg trenera Evrolige? Pa on je sa budžetom od nepunih dva miliona evra uspeo da se nosi sa ovim evropskim gigantima... Zaslužio je ove godine zbog toga nagradu Gomeljski za najboljeg evropskog trenera... To bi retko ko uspeo da postigne što je on uradio...
(Tonijev mali, 15. april 2016 01:18)
Nadam se da si bio ciničan.
Radonjić je kad je Zvezdi trebala jedna pobeda iz tri utakmice za prolaz napravio niz od tri poraza sa koš razlikom -63.
Zvezda je doživela najteži poraz u Evroligi (-38) od Himkija.
Jedini tim koji je otišao u četvrtfinale sa negativnom koš razlikom.
...
Pored toga, ima jako mali broj izrađenih akcija koje su sve pročitane, i zato više nikoga ne možemo ni da pobedimo. Još jadni Cirbes zbog toga ispada kriv.
Ne zna čovek da organizuje zadnji napad, ostaje bez tajm auta u krucijalnom momentu, forsira uporno Micića kojem ne ide, da bi nam verovatno dokazao nešto, zadnji napad vodi igrač koji je akciju pre toga dao protivniku loptu u ruke....
pre 8 godina
logicno ako kaze radonjic
pre 8 godina
Nije logicno.
pre 8 godina
Ovim samo pokazao tanak i ograncen trener i koliko zna. Igrac koji je pogodio 4-5 suteva na mecu kada je bio potpuno sam ne znaci da je uopste najraspolozeniji na mecu. I nikako ne znaci da ce biti "raspolozen" u poslednjem napadu. Valjda toliko treba da zna koji igrac u njegovoj ekipi ima kretnju i tehniku i sut da iskoristi poslednji napad a ne ono. Tuga zaista.... Dzordan, Brajant, Lebron i Durent mogu da uzmu loptu i cekaju poslednjih 4 sekunde da krenu na kos ali Jovic majko mila.... Ne organizujes napad da loptu primi Kinzi, najbolji suter sa poludistance vec ti Jovic resava koji nema apsolutno nista sto jedan plej treba da ima. Ni tehniku, ni brzinu ni sut! On i Micic su igraci tipa gnjavi loptu 20 sekundi napada i onda uvali nekom vruc krompir pa nek vidi sta ce da uradi! I siguran sam sto posto da je on jos na mestu trenera zato sto Covic moze da utice na njega i da ga kontrolise jer je ovaj takav kakav je, nema znanje, svoj stav i misljenje. Drugi ozbiljan trener i znalac ne bi dozvolio da mu se mesa bilo ko u posao.
pre 8 godina
Po meni, mozda bolje resenje za zadnji sut, Kinsi ili Miler. But that's just me.
pre 8 godina
ono sto je logicno ili ti normalno, ne mora da znaci da je uvek dobro. krajnje neozbiljan potez,ne kosarkaski....
pre 8 godina
Ovo nadrealno prvo poluvreme je najbolje odigranih 20 min. u devetomesecnoj istoriji kluba.Steta za propustenom sansom jer se vise nece ponoviti.
pre 8 godina
Kako je lako biti general posle bitke...Koje ocekivao dace se Jovic okliznuti?
Da se nije okliznuo, dobio bi blokadu ili faul koji se ne svira. Mogao se očekivati i pik sa Cirbesom, ali bi opet bio faul koji sudija ne bi svirao...
Naravno da su Miler ili Kinzi trebalo da odlučuju. Zato je Miler i izjevio da ne može da bude ponosan JER JE IZGUBIO A NE POBEDIO !
pre 8 godina
Kinzi da je preuzeo odgovorst pa i ajde, ali Miler? Šta pričate ljudi? Miler je igrač dobrog šuta, dobrih fizikalija,ali izuzetno limitiran što se kreiranja igre i neke akcije.
pre 8 godina
Nema veze idemo dalje, nikad nisam kritikovao ovaj tim, ALI SAMO MICICA DA NE GLEDAM VISE KAKO SE ZABIJA U IGRACA I TAPKA LOPTU 22 SEKUNDE! Za ostale igrace svaka cast, falio je Guduric da ubaci neku trojku...
pre 8 godina
hm? covic trazi time out?
(muamua, 15. april 2016 08:23)
Sta, nista od ocekivanog razbijanja, cak naprotiv, pa se sad hvatas za slamcicu? Ako te bas interesuje, Covic je trazio (sa pravom!) tehnicku za igrace CSKA, a i da je "trazio" tajm aut, kakve to veze ima? Isto rade svi navijaci na utakmici, pa zasto ne bi i on? Sve u svemu, smesan si.
Ispravna odluka Radonje, ali doslo je do proklizavanja. Sta da se radi, desi se, ali smo se krljali sa jednim CSKA u sred Moskve, sa sve njihovim sudijama (sto je klasika, samo pogledajte kako je KKP prosao tamo, i kako su ih masakrirali) i to u Top8! Meni je srce kao Rusija! Zvezda je jedan od top timova Evrope!
pre 8 godina
pa zato i nije prosao napad kad igras logicno!!! nisam partizanovac a jos manje fan Vujosevica, ali seti se mislim protiv reala kako je branio partizan zadnji napad. logicno ili ih je iznenadio zonom.
(svet na dlanu, 15. april 2016 06:25)
Teško mi je da priznam, ali je činjenica da bi Vujošević ovaj tim Zvezde verovatno odveo na F4.
pre 8 godina
Nije sklon tome da iznenadi protivnika :)
pre 8 godina
najslabiji igrac zvezde je jovic,retko limitiran i nimalo kreativan igrac,ovo nema veze sa poslednjim napadom,mislim da nikako ne bi smeo da igra u reprezentaciji.
pre 8 godina
Koliko trenera na jednom mjestu? Strucnjaci ne prepoznadoh vas.. Ja mislim da se za vase ugovore otimaju Barselona i Fener. Sjedite tu, i uzivajte u najboljoj sezoni u istoriji kluba. Da vam ne odu i Dejo i ovi igraci
pre 8 godina
Znam ja tu Radonjinu akciju. Zove se '' Give ball to Stefan, OK give ball to Stefan.''
pre 8 godina
Gde je Dangubic u drugom poluvremenu?
Imate igraca koji odskace talentom ali nema trener onu stvar ili jos gore nema pojma o kosarci pa ne vidi koga ima u timu.Kada sam video loptu kod Jovica znao sam da ce je prodati,uostalom kao i vecina ostalih igraca a crncima generalno ne treba davati loptu u zadnjem napadu jer im pamet ne smeta.Za to treba igrac sa kohonesima ali takve je izgleda samo Dule u stanju da nadje i napravi.
pre 8 godina
Mozda je trebao Micic da sutira poslednji napad. Logikom ne moze 100 puta da zezne stvar. Da je Jovic dao bilo bi bravo Radonja, ovako svako moze da prica sta hoce. U svakom slucaju, zaboraviti ovu utakmicu i odigrati u Beogradu jos bolje, ako je to moguce.
pre 8 godina
Ne treba da bude logicno, nego uspesno. Znanje trenera se pokazuje u ovakvim situacijama, a Radonjic nije ni jednu egal zavrsnicu u evroligi dobio.
pre 8 godina
Logicno je da Ti das ostavku. Svaku egal utakmicu si izgubio. SVAKU! To je odlika trenerske slabosti.
(Cigan od malena, 15. april 2016 08:37)
Ma u pravu si. Bajern, Himki, Real, Efes, PAO, Cedevita u polufinalu ABA lige....cekaj....ma nemoguce da je te dobio Radonja...ma nije.
Moj savet: prati hokej na travi.
pre 8 godina
Odbranom se dolazi do sanse da pobedis ali se pobedjuje napadom. A napad i Radonjic ne idu u zajedno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hidrocefalus, 15. april 2016 01:51)
A kako su postili 76 poena, odbranom? Bio sam u početku jedan od pljuvača Radonje prve sezone, ali više nisam i ne mogu, rezultati pokazuju. Svi pričamo o zadnjem napadu, ali bili smo u situaciji da sa CSKA igramo na jedan poen, malo li je? Možda bi nam bilo lakše da smo u zadnji minut ušli sa -15?
pre 8 godina
Logicno je da Ti das ostavku. Svaku egal utakmicu si izgubio. SVAKU! To je odlika trenerske slabosti.
pre 8 godina
hm? covic trazi time out?
pre 8 godina
Zirbes u zadnja dva meseca nula.lik primi loptu pod kosem i nema veze da li ga cuva jedan igrac ili tri on napada kod njega nema povratnog pasa.e sad da li je vec potpisao za nekog drugog pa ga Zvezda vise ne zanima ili je nesto drugo u pitanju
pre 8 godina
Svako ko se imalo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic izgubio utakmicu kao prvo oni su bili u bonusu oko pet minuta u poslednjoj cetvrtitni a izveli smo minimalan broj slobodnih bacanja jer se uopste nije islo na ulaze a zadnji napad je komedija naravno da je trebalo ici na Kinzija ili Milera, inace igracima idu sve cestitke
pre 8 godina
Mozemo da ih dobijemo samo u Pioniru. U Areni ce nas pregaziti.
pre 8 godina
Logicno je bilo da Miler ili Kinsi idu na ulaz...Micic ni sekunde vise ne smije da igra,barem je to mogao skontati...
pre 8 godina
Logika ti onda nije jača strana. Opšte je poznato da se ne ide na ulaz jer se faul tad ne svira. Znači, treba ti neko ko može da igra 1 na 1 i naskoči sa poludistance. Naročito kad takav igrač kojeg imaš u timu izbije brdo lopti protivniku, udari rampu a la Lebron u kontranapadu i dobro šutira.
pre 8 godina
Kao Grobar skidam kapu Zvezdi za ove dve utakmice! Prvu su dobile sudije (setim se kako su nas krale protiv Taukeramike), a ni u drugoj nisu briljirale. Ako za prvu moze da se kaze da je bilo nekih taktickih promasaja za ovu drugu nema zamerki. Odlicno je Radonjic postavio taktiku i prakticno samleo CSKA. Grimase na njihovim licima i nervoza govore vise od hiljadu reci. Poslednji napad je uvek kocka i dve opcije su bile na raspolaganju (gledao preko strima gde nema komentatora niti reklama). Jovic je bio jedna, a druga je bila lopta u cosak. Kako se kretnjom igraca nije otvorila ta opcija sa loptom u cosak Jovic je krenuo ma prodor. Uglavnom lako Zvezda moze ovo da odvede u peti meč.
pre 8 godina
U posljednjoj minuti su najsladje pobjede ali i najgorci porazi, nasa nesreca je sto je Radonjic majstor za ovo drugo...
pre 8 godina
Logicno ok ali da se ide na ulaz u zadnjih 5 sek utakmice? Gde je akcija za sut?? E moj Jovicu....
pre 8 godina
Bez obzira na sve, najbolji igrac resava mec. Ne resava ga najbolji u cetvrtini ili "radnik meseca" vec najbolji igrac i tu dalje price nema. Izbor da to bude Jovic je pogresan. Trener CSKA je napravii gresku sto je vracao Tea u igru. Imao je petorku koja je od minus pet dovela do plus pet i oni su trebali da zavrse mec a ne da ih menja. Cim ih je promenio Zvezda je stigla tako da je on poprilicno odgovoran za tesnu zavrsnicu dok je za nesrecnu zavrsnicu odgovoran Radonjic. Mnoge dobre stvari je napravio ali kada je trebao da ih okrene, a bilo je prilike, tad je povukao pogresne poteze.
pre 8 godina
cestitke i tebi i momcima. glavu gore.
pre 8 godina
da li je logicno da ti coic sugerise da trazis tajm aut na 23 sekunde...sazvao si tajm aut,da bi jovic,drzao loptu 20 sekundi u svom posedu...ne razumem...da je dato drugo slobodno bacanje,na 2,4 sekunde pre kraja bilo bi logicno da trazis tajm aut,da bi presli u polje napada...a ti nemas ,vise tajm auta...pored milera i kinzija,lopta je kod limitiranog jovica...ako je i bila ideja da jovic da loptu cirbesu,jel znas kad bi svirali faul nad njim u reketu,na 2-3 sekunde pre kraja...ma nikad...kao sto i ti nikad neke stvari neces nauciti...ali ajde...napred zvezdo
pre 8 godina
Meni je krivo sto nije Mitrovic odigrao vise, odigrao je odlicno dok je bio na terenu, vidi se da je zeljan kosarke, ali i da je jos uvek u strahu. Poslednji napad bi dao loptu Mileru, da resi sutem za tri u poslednjoj sekundi. On ima "onu" stvar za takve trenutke, ali dobro...
Steta, izvukla ih je ona trojka Teodosica na kraju, promaseno slonodno bacanje Kinsija. Generalno bacanja su im problem, u proseku promasimo po 6-7 slobonih po utakmici, sto je mnogo za ovakve utakmice.
pre 8 godina
Kako je lako biti general posle bitke...Koje ocekivao dace se Jovic okliznuti?
pre 8 godina
pa zato i nije prosao napad kad igras logicno!!! nisam partizanovac a jos manje fan Vujosevica, ali seti se mislim protiv reala kako je branio partizan zadnji napad. logicno ili ih je iznenadio zonom.
pre 8 godina
@Saša Jokić Skroz si u pravu Jović ima frku u zadnja 2,3 minuta meča u Evroligi i to se stalno ponavlja,ali još veći problem je što tim nema akciju(e)za poslednji napad to je još gore,šta li se radi na treninzima da mi je znati!?
pre 8 godina
Hvala Radonji i svim igračima. Hvala i Čoviću što je od nas napravio ozbiljan klub. Veliki uspeh će biti i ako pobedimo u bgu CSKA. A onda da se okrenemo trofejima,koji su kruna sezone.
pre 8 godina
Na treneru je da odluci ko ce predvoditi zadnji napad, i tu nema prigovora, ali cekati bukvalno zadnji sekund... Stvarno, evo ne znam... Sve najbolje pa da se vratimo u Moskvu.
(eto ti sad!, 14. april 2016 23:54)
Ma jok, ne treba cekati zadnji sekund, bolje sutnuti 8 sekundi pre kraja, pa nakon promasaja ili pogotka da postoji sansa i za protivnika.
Nije problem sto se ceka zadnji sekund, nego kakva se akcija odigra u tom napadu. Ova je bila nikakva. A bio sam siguran da ce mu ispasti lopta ili ce se okliznuti, kao sto bi se desilo i Rebicu i Guduricu.
Sto rece neko, mozda bi bolje bilo da se sutnulo za 3 sa nekih 30% sanse da ce uci, nego zavlaciti se pod kos. Jedno je organizovati napad na centra ili prodorom ici na iznudjen faul, a drugo je ici kao muva bez glave da bi se popila banana.
pre 8 godina
Jović je dobar i školovan igrač ali je u košarkaškim krugovima poznat kao igrač tremaroš i zapravo NIJE logično da završava zadnji napad.
pre 8 godina
Nama je najefikasniji i najsmeliji Miler, a on ne dobija loptu u odlucnim momentima. Drugo, ne pripremljeni nakon promasenih bacanja u zadnjih 2,5 sekunde. Za to vreme moze da se sutne na kos pravo.
(dragan, 14. april 2016 23:59)
Uvek smo mi nepripremljeni kad se lomi. Naravno da je pogrešno odigran napad za pobedu, ali i ovo što kažeš za bacanja je bruka. Pa dva visoka su morala da skaču za loptu a trojica već da budu na pola terena da im se šalje pas za šut, a našima sa klupe čak nije rečeno ni da će onaj namerno da promaši?!
pre 8 godina
poena je da jovic suta sa zemlje i pogadja suteve iz mesta kad je sam.. u ovoj situaciji su idealni vili kinzi na prvom mestu pa miler.. jer imaju odlican skok sut i mogu ubaciti sa zadrskom i preko ruke odbrane.. pogotov kinzi.. ali toliko o radonjicu.. jovic dao 3 trojke sa zemlje sam na sutu i on ga stavi na osnovu toga da resava poslednji napad preko ruke.. toliko o radonjicu
pre 8 godina
Ovi svi takozvani strucnjaci sto pljujupo Jovicu i Radonjicu, stvarno, kao da u zivotu nista basketa odigrali..
Sjajni JOvic je vukao Zvezdu gotovo 40 minuta.
U BG im pravimo sacekusu sa Mitrovicem i Guduricem....
Pa onda nazad na majstoricu u Moskvu...
Bravo za Zvezdu, sjajna ekipa, sjajna igra, mnogo ozbiljno je to izgledalo..Imali smo vise skokova, vise asistencija, manje izgubljenih lopti, ali opet nas dobise na slobodna,....cak 20 poena sa penala...
onakva odbrana dolazi uz cenu...
Necemo ih dobiti na odbranu, kaznice nas sa penala, njih moramo dobijati na napad... igrati suterki obracun....
Nemamo drugu sansu...
sretno bilo ZVEZDO, odavno da nisam video bolju i zreliju ekipu sa ovaih prostora, ovo je bilo i vise nego dobro..
pre 8 godina
Kinsi je igrac koji moze da probije bilo kog igraca u petorci, ali lopta ide Jovicu, koji ne moze da probije igraca, a sutira sa zemlje. Veliku smo sansu propustili.
pre 8 godina
Logicno je da Jovic uzme loptu ali logicno je i da Jovic organizuje napad za 19 sekundi a i logicno je da mu ti Radonjicu kazes kako i koju kombinaciju da napravi. 19 sekundi!!!!
pre 8 godina
Мени се свиђа што је баш Јовић решавао важну утакмицу. Јесте Звезда нажалост изгубила, али нити је овај дуел сада дефинитивно изгубљен, нити би победа гарантовала пролаз. Обе екипе су рањиве тј. победиве, а црвено-бели су доказали у ова два меча да разлика у квалитету између њих и армејаца није застрашујућа, па не видим зашто би се након овог пораза психички потпуно пали. За Јовића ја до сада нисам као прво веровао да уопште сме да преузме одговорност, а ето, урадио је то. Два пута је погодио шутеве у самој завршници. Сваки човек греши понекад, а сваки тренер воли више да играч покуша и погреши, него да ни не покуша. Сада није успело, следећи пут ће бити боље. Најзад, лепо би било отићи у Берлин, али мислим да су планови управе клуба већ остварени (превазиђени) у Европи и да је нама сада важније да се кроз овакве мечеве челиче кандидати за репрезентацију, што Јовић свакако јесте. С тим у везу, Теодосић и Де Коло су врхунски европски бекови, а Стефан им је парирао сасвим солидно. Респект за ово до сада, а он нека се труди да буде још бољи.
pre 8 godina
Kinsi je trebao da odluci poslednji napad. Ali, ostavimo to po strani. Lako je biti general posle bitke. Mene vise zanima sta je bio cilj tog napada? Zanima me sta je ovaj strucnjak nacrtao na time out-u. Da li je cilj bio da Jovic 15 sekundi tapka loptu, pa sta Bog da ili smo imali neki plan? Govorim kao navijac, a ne kao strucnjak, voleo bih da na klupu Zvezde sledece godine sedne Andrea Trinkijeri ili Sasa Obradovic.
pre 8 godina
Poslednji napad je trebalo da resava ili Miler ili Kinzi. Oni nemaju psihicki pritisak koji imaju domaci igraci, plus su brzi i mogu individualno sebi da iskreiraju napad. Jovic je 1 na 1 beskoristan, za njega mora da se pravi akcija, a ne da on trosi vreme do pred istek napada i onda da krene kao muva beu glave. Po meni, cista greska trenera.
pre 8 godina
Odbranom se dolazi do sanse da pobedis ali se pobedjuje napadom. A napad i Radonjic ne idu u zajedno.
pre 8 godina
Logicno je bilo da Jovic uzme loptu ali je u pik trebao da dodje ili Miler ili Simon,a Cirbes da pravi livadu...Tesko je kad navuces Hainesa.Vrlo je nezgodan.Cirbes je i van forme.Lose mu je i koncentracija.Ne lici na sebe...
pre 8 godina
Ma sta ste bre uradili dovoljno!!?? Ima da vratite seriju u Moskvu i da ih izbacimo bre, mozete vi to samo malo slifa i vere sve je moguce!!! Sjajne utakmice sa limitiranim izmenama, padaju dal Arena ili Pionir videcete svi!
pre 8 godina
Ja bih ipak volio da ovaj covjek iduce sezone trenira neki drugi tim
(Sasa Obradovic, 15. april 2016 00:08)
Zar tako za najboljeg trenera Evrolige? Pa on je sa budžetom od nepunih dva miliona evra uspeo da se nosi sa ovim evropskim gigantima... Zaslužio je ove godine zbog toga nagradu Gomeljski za najboljeg evropskog trenera... To bi retko ko uspeo da postigne što je on uradio...
pre 8 godina
Jovic je pogodio bitne suteve na kraju, on je i uveo u egal, logicno je postupio Radonjic... Trazio je mec vinera, igraca koji je u naletu, morao je Jovic mnogo bolje da organizuje akciju, ali sve pohvale momcima na zestokoj borbi... Zato svi u arenu da grmi, da Moskovljani ne znaju sta ih je snaslo!
pre 8 godina
Volim Jovica, komsija mi je, ali kada je on pogodio odlucujuci napad (ako ne racunamo onu slucajku protiv Cedevite, kad mu se nekako odbila)? Decko nije mec viner, dosta je spor u kretnji i Hajns bi ga izblokirao da se nije okliznuo. Radonja je isto igrao i sa Vilijamsom (pre njega Silb) - da im loptu i oni sutiraju iz nekih levih pozicija i promasuju. Neverovatno da se 3 godine ne moze osmisliti poslednji napad. Jedina ideja je da plej gnjavi loptu na centru citav napad i sutne preko ruke, umesto da lopta ide brzo, da kruzi i da se iz kretnje stvori visak, da igrac sutne bez velikog pritiska odbrambenog igraca. Meni je zapanjujuce da se 3 godine u tom pogledu nista ne menja!
pre 8 godina
Imao sam osjećaj da ćemo zabrljati napad za pobjedu,što je najgore na najgori mogući način,da je bar neko bacio ciglu pa mi ne bi bilo toliko žao,ali imati 22 sec i ne uputiti šut na koš je tužno.I dalje mi nije jasno kako Radonjić ne prepoznaje u Mileru da bi mogao da bude meč viner u takvim situacijama,i kad ga mu ništa ne ide od ruke mislim da bi bio u stanju riješiti ovakve situacije.U budućnosti taj igrač bi trebao da bude Gudurić,koji je i ove sezone davao neke krucijalne poene.
pre 8 godina
Ja bih ipak volio da ovaj covjek iduce sezone trenira neki drugi tim
pre 8 godina
Naj logicnije je Terens K. skok sut za dva poena...!!! Daje 80%, u slucaju da promasi je lakse NEGO KORACI!!!
pre 8 godina
Ubedi Covketa da igramo obe u Pioniru ako mislis da se nadamo necemu.
pre 8 godina
Dozvolicete mi, nadam se, jednu digresiju, iako sam navijac sa one strane brda.
Prosto sam fasciniran cinjenicom koliko su Radonjic i Covic, koji neosporno razumeju kosarku, mogli da jedan snazan tim dovedu do ivice ambisa. Pukom srecom stvoren je jedan veoma mocan kolektiv.
Jovic je bio projektovan kao drugi plejmejker iza Mekela (iako je Izraelac uvek i svuda bio izbor No.2), odnosno treci pred dolazak Williamsa. Medjutim, danas je prva violina tima i radi sta hoce. Odlucan, smiren, jak na lopti. Volim takve igrace.
Upravo on sa Cirbesom cini najbolji EL tandem! Sa Majkom koji je vidjen kao drugi centar Sofoklu. Neverovatno.
Simonovic je bio sa ispisnicom pred vratima, kritikovan i kudjen, a igra i pogadja maestralno. Steta sto ranije nije imao odresene ruke i sto nije uzimao suteve kao danas.
Guduric je bio treci izbor, ali je spletom okolnosti iskocio u prvi plan i postao pravi mali lider.
Ukratko -- mnogo dobrih momaka koji su mogli pasti u drugi plan s obzirom na nacin kako je selektovan tim. Imas Jovica, a dovodis Mekela koji nije takav kalibar trenutno. Imas Audi, ali uzimas i neki Citroen istog godista. Mozda bi i oni eksplodirali ali steta je ne dati sansu Jovicu pred Williamsom. Da je Markusa iole islo, ne znam koliko bi Stefan mogao.
pre 8 godina
@ zvezdas
Aplauz za sta? Za dva poraza? Za amaterske greske u finisu utakmice? Nebitno koja ekipa je na drugoj strani, ali kada ti izgubis utakmicu zbog amaterskih gresaka i zbog toga sto ne mozes ni bacanje da pogodis, to ne zasluzuje nikakvu nagradu. Kajem se sto sam uopste gledao utakmicu, pogotovo drugo poluvreme. 2 postignuta poena za prvih 5 minuta cetvrte cetvrtine! Nema o cemu dalje da se prica.
pre 8 godina
Onakav kiks Jović nije smeo da napravi, što pokazuje pomanjkanje inteligencije. Ako nije bio siguran u svoj šut, trebao je svakako da iznudi faul za dva slobodna bacanja. I to bi bila šansa barem za produžetak, a možda i pobedu.
pre 8 godina
Svaka cast Zvezdi na ove dve utakmice.. Samo mi jedno nije jasno, cele sezone Zvezda posle trazenog timeout ne daje poen, nema uigranih akcija ni protiv dosta slabijih timova iz ABA lige.... za 20 sekundi, uz par pravih blokova mora da se izgradi otvoren sut bilo za 2 ili 3 poena
pre 8 godina
Nama je najefikasniji i najsmeliji Miler, a on ne dobija loptu u odlucnim momentima. Drugo, ne pripremljeni nakon promasenih bacanja u zadnjih 2,5 sekunde. Za to vreme moze da se sutne na kos pravo.
pre 8 godina
Jovic je nikakav igrac i to svi znaju...i tacka.
pre 8 godina
Ti si vrhunski trener Radonja, ti znas tim najbolje. Nemamo pravo da sumnjamo, a Jovic je zaista odigrao dobar mec. Bice jos bolje s Guduricem!
pre 8 godina
Posle ove dve utakmice su momci zasluzili takav aplauz u Beogradu da to mora da se pamti.
Odigrati ovako borbeno,pratiti CSKA rezultatski tokom cela dva meca je za ponos.
Zvezdasi,aplauz da se cuje za momke.Ovacije,da se sve trese.
Vodite ih u pobedu,zasluzili su.
pre 8 godina
Na treneru je da odluci ko ce predvoditi zadnji napad, i tu nema prigovora, ali cekati bukvalno zadnji sekund... Stvarno, evo ne znam... Sve najbolje pa da se vratimo u Moskvu.
pre 8 godina
Prvo trener cska sa pola kosa i 22 sekunde do kraja pravi akciju umesto da se lopta izbaci na centar i saceka da protivnik napravi faul.Tvoj tajm aut u kojem napravis akciju da Jovic tapka loptu i onda resava bez piken rolla,dok Kinzi ceka sam u uglu ,totalni promasaj od akcije,umesto da ide neki ledjni blok pa otvaranje.E zato je jedan Zeljko Obradovic,a vi ste treneri koji samo vodite odlicne igrace,i nista vise.Kad treba nesto da se konkretno promeni u poslednjoj minuti pri egalu e tu se vidi trenersko umece.
pre 8 godina
Nema veze samo molim vas nemojte da se predate mi navijaci nismo videli smo da mozete sa njima da igrate sad nam dolaze kuci ajmo delije da ih pozdravimo sa 25 000 navijaca i da svi zajedno uzmemo tu pobedu koja zasluzujemo a posle moze svasta da bude
pre 8 godina
Jovic je u predhodnom napadu dodao loptu protivniku, sto ce reci da ima "frku" u bitnim momentima, a onda je odmah u sledecem napadu napravio korake i potvrdio da nije "kalibar".
pre 8 godina
Radonja svi smo uz tebe 100% i u dobru i u zlu !!!
pre 8 godina
Bezi tamo da ti Covke crta zadnji napad i trazi tajm.Zvezda je veliko ime ali Fmp nije.
pre 8 godina
Heroji!Ja stvarno nemam sta da zamerim...Ocekivao sam 2 rutinske pobede CSKA od 25 razlike a ono...Ko kaze daje ocekivao ovakve utakmice taj laze samog sebe(i da kazem posle Cedevite gde smo odigrali ocajno)...
Sad za Jovica deluje mi logicno bio je u dobrom ritmu jos je pokazao da moze da pogodi kad je gusto(Cedevita 1 utakmica).A sa druge strane razumem sto nije dobio loptu Kinsi...Jednostavno ko je gledao protiv Cedevite zamalo nije napravio korake a onda srecno lopta zavrsava kod Majka koji izjednacava...A i ovde je promasio bacanje pri rezlutatu 77:75...
Sad druga stvar Radonjic je po meni razbio trenera CSKA u ove dve utakmice...Ustopovao De Koloa a i Teodosica(znamo kako mogu da odigraju)..
Samo da kazem da me je Teo malo razocarao danas..One gestikulacije koje je pravio.Aj razumem placen si da dajes koseve i to postujem natrpaj nas po 50p ali nemoras pokazivati emocije...
Bas bih voleo da vidim koce sad opljunuti Radonjica i igrace!
Samo da napomenem toliko osporavanog Simona nestvarna partija i u odbrani i u napadu...Dao je par vaznih bacanja...
pre 8 godina
Da li se to meni ucinilo ili sam imao utisak kao da je nesto Covic naredjivao kada je Zvezda trebala da izvede poslednji napad?
pre 8 godina
To je sport,to je kosarka,Jovica je krenulo u poslednjoj cetvrtini,da je mozda neko drugi uzeo zadnju loptu,onda bi se pitali zasto nije Jovic uzeo sut,tako da je to sve sad relativno,sta bi bilo kad bi bilo...U tom trenutku je to bila jedina ispravna odluka.Svaka cast Radonjicu kako je vodio ekipu u ova 2 meca.
pre 8 godina
Realno, zadnji napad je trebalo da odigraju Miler ili Kinzi, ali dobro...Sve cestitke Zvezdi na borbi...
pre 8 godina
Logičnije je bilo da se za 22 sek. odigra neka kompleksnija akcija od jednostavnog i provaljenog pika Jovic-Cirbes, gde Hajns preuzima Jovića i ne stiče se nikakva prednost. Imaš Kinzija i Milera koji statiraju čitavu akciju, a mogu mnogo bolje da reše. Inače, svaka čast za pripremu, energiju, odbranu... Zvezdaši mogu biti ponosni
pre 8 godina
Realno, zadnji napad je trebalo da odigraju Miler ili Kinzi, ali dobro...Sve cestitke Zvezdi na borbi...
pre 8 godina
Logičnije je bilo da se za 22 sek. odigra neka kompleksnija akcija od jednostavnog i provaljenog pika Jovic-Cirbes, gde Hajns preuzima Jovića i ne stiče se nikakva prednost. Imaš Kinzija i Milera koji statiraju čitavu akciju, a mogu mnogo bolje da reše. Inače, svaka čast za pripremu, energiju, odbranu... Zvezdaši mogu biti ponosni
pre 8 godina
Ti si vrhunski trener Radonja, ti znas tim najbolje. Nemamo pravo da sumnjamo, a Jovic je zaista odigrao dobar mec. Bice jos bolje s Guduricem!
pre 8 godina
Radonja svi smo uz tebe 100% i u dobru i u zlu !!!
pre 8 godina
Heroji!Ja stvarno nemam sta da zamerim...Ocekivao sam 2 rutinske pobede CSKA od 25 razlike a ono...Ko kaze daje ocekivao ovakve utakmice taj laze samog sebe(i da kazem posle Cedevite gde smo odigrali ocajno)...
Sad za Jovica deluje mi logicno bio je u dobrom ritmu jos je pokazao da moze da pogodi kad je gusto(Cedevita 1 utakmica).A sa druge strane razumem sto nije dobio loptu Kinsi...Jednostavno ko je gledao protiv Cedevite zamalo nije napravio korake a onda srecno lopta zavrsava kod Majka koji izjednacava...A i ovde je promasio bacanje pri rezlutatu 77:75...
Sad druga stvar Radonjic je po meni razbio trenera CSKA u ove dve utakmice...Ustopovao De Koloa a i Teodosica(znamo kako mogu da odigraju)..
Samo da kazem da me je Teo malo razocarao danas..One gestikulacije koje je pravio.Aj razumem placen si da dajes koseve i to postujem natrpaj nas po 50p ali nemoras pokazivati emocije...
Bas bih voleo da vidim koce sad opljunuti Radonjica i igrace!
Samo da napomenem toliko osporavanog Simona nestvarna partija i u odbrani i u napadu...Dao je par vaznih bacanja...
pre 8 godina
Prvo trener cska sa pola kosa i 22 sekunde do kraja pravi akciju umesto da se lopta izbaci na centar i saceka da protivnik napravi faul.Tvoj tajm aut u kojem napravis akciju da Jovic tapka loptu i onda resava bez piken rolla,dok Kinzi ceka sam u uglu ,totalni promasaj od akcije,umesto da ide neki ledjni blok pa otvaranje.E zato je jedan Zeljko Obradovic,a vi ste treneri koji samo vodite odlicne igrace,i nista vise.Kad treba nesto da se konkretno promeni u poslednjoj minuti pri egalu e tu se vidi trenersko umece.
pre 8 godina
Posle ove dve utakmice su momci zasluzili takav aplauz u Beogradu da to mora da se pamti.
Odigrati ovako borbeno,pratiti CSKA rezultatski tokom cela dva meca je za ponos.
Zvezdasi,aplauz da se cuje za momke.Ovacije,da se sve trese.
Vodite ih u pobedu,zasluzili su.
pre 8 godina
Jovic je u predhodnom napadu dodao loptu protivniku, sto ce reci da ima "frku" u bitnim momentima, a onda je odmah u sledecem napadu napravio korake i potvrdio da nije "kalibar".
pre 8 godina
Na treneru je da odluci ko ce predvoditi zadnji napad, i tu nema prigovora, ali cekati bukvalno zadnji sekund... Stvarno, evo ne znam... Sve najbolje pa da se vratimo u Moskvu.
pre 8 godina
To je sport,to je kosarka,Jovica je krenulo u poslednjoj cetvrtini,da je mozda neko drugi uzeo zadnju loptu,onda bi se pitali zasto nije Jovic uzeo sut,tako da je to sve sad relativno,sta bi bilo kad bi bilo...U tom trenutku je to bila jedina ispravna odluka.Svaka cast Radonjicu kako je vodio ekipu u ova 2 meca.
pre 8 godina
Nama je najefikasniji i najsmeliji Miler, a on ne dobija loptu u odlucnim momentima. Drugo, ne pripremljeni nakon promasenih bacanja u zadnjih 2,5 sekunde. Za to vreme moze da se sutne na kos pravo.
pre 8 godina
Ubedi Covketa da igramo obe u Pioniru ako mislis da se nadamo necemu.
pre 8 godina
Nema veze samo molim vas nemojte da se predate mi navijaci nismo videli smo da mozete sa njima da igrate sad nam dolaze kuci ajmo delije da ih pozdravimo sa 25 000 navijaca i da svi zajedno uzmemo tu pobedu koja zasluzujemo a posle moze svasta da bude
pre 8 godina
Ja bih ipak volio da ovaj covjek iduce sezone trenira neki drugi tim
pre 8 godina
Bezi tamo da ti Covke crta zadnji napad i trazi tajm.Zvezda je veliko ime ali Fmp nije.
pre 8 godina
Da li se to meni ucinilo ili sam imao utisak kao da je nesto Covic naredjivao kada je Zvezda trebala da izvede poslednji napad?
pre 8 godina
Kao Grobar skidam kapu Zvezdi za ove dve utakmice! Prvu su dobile sudije (setim se kako su nas krale protiv Taukeramike), a ni u drugoj nisu briljirale. Ako za prvu moze da se kaze da je bilo nekih taktickih promasaja za ovu drugu nema zamerki. Odlicno je Radonjic postavio taktiku i prakticno samleo CSKA. Grimase na njihovim licima i nervoza govore vise od hiljadu reci. Poslednji napad je uvek kocka i dve opcije su bile na raspolaganju (gledao preko strima gde nema komentatora niti reklama). Jovic je bio jedna, a druga je bila lopta u cosak. Kako se kretnjom igraca nije otvorila ta opcija sa loptom u cosak Jovic je krenuo ma prodor. Uglavnom lako Zvezda moze ovo da odvede u peti meč.
pre 8 godina
Jovic je nikakav igrac i to svi znaju...i tacka.
pre 8 godina
Logicno je da Ti das ostavku. Svaku egal utakmicu si izgubio. SVAKU! To je odlika trenerske slabosti.
(Cigan od malena, 15. april 2016 08:37)
Ma u pravu si. Bajern, Himki, Real, Efes, PAO, Cedevita u polufinalu ABA lige....cekaj....ma nemoguce da je te dobio Radonja...ma nije.
Moj savet: prati hokej na travi.
pre 8 godina
Za znalce: Radonja je satrao Itudisa svojom postavkom, i doveo do ruba poraza, sa timom koji kosta kao jedan igrac CSKA. Taj poslednji napad i nije isao na Jovica, ali su prve dve opcije bile isecene, a Hajns je Cirbesa lemao kako je hteo, pa je Jovic krenuo da vadi sta moze.
Sve mozete, ali Radonji za sinocnu utakmicu osim pohvala ne mozete ni rec da kazete.
Radonja je isto tako naredjao sva velika trenerska imena, sa sve preskupim ekipama, pa bi trebalo da se stidite.
Ali onda ne bi bili "znalci"...
pre 8 godina
hm? covic trazi time out?
(muamua, 15. april 2016 08:23)
Sta, nista od ocekivanog razbijanja, cak naprotiv, pa se sad hvatas za slamcicu? Ako te bas interesuje, Covic je trazio (sa pravom!) tehnicku za igrace CSKA, a i da je "trazio" tajm aut, kakve to veze ima? Isto rade svi navijaci na utakmici, pa zasto ne bi i on? Sve u svemu, smesan si.
Ispravna odluka Radonje, ali doslo je do proklizavanja. Sta da se radi, desi se, ali smo se krljali sa jednim CSKA u sred Moskve, sa sve njihovim sudijama (sto je klasika, samo pogledajte kako je KKP prosao tamo, i kako su ih masakrirali) i to u Top8! Meni je srce kao Rusija! Zvezda je jedan od top timova Evrope!
pre 8 godina
Jedan od najgore organizovanih poslednjih napada koje sam gledao u poslednjih par godina. Jovic je odlican igrac, najbolji bio na tom mecu ,ali nije njegov stil igre niti je kalibar da igra jedan na jedan. To su igrali Bodiroga, Kobi ili Jordan. Umesto da je zavrteo akciju pa lopta Kinsiju ili Mileru. Drugo napad je prekasno krenuo, od 19 do 7 sec je cekao I onda se samo zatrcao. Gde je prostor ako se promasi za skok u napadu ili faul.
Prosto ne mogu da verujem da jedan profesionalni trener ovako postavi zadnji napad, sve pogresno.
pre 8 godina
poena je da jovic suta sa zemlje i pogadja suteve iz mesta kad je sam.. u ovoj situaciji su idealni vili kinzi na prvom mestu pa miler.. jer imaju odlican skok sut i mogu ubaciti sa zadrskom i preko ruke odbrane.. pogotov kinzi.. ali toliko o radonjicu.. jovic dao 3 trojke sa zemlje sam na sutu i on ga stavi na osnovu toga da resava poslednji napad preko ruke.. toliko o radonjicu
pre 8 godina
Mozda je trebao Micic da sutira poslednji napad. Logikom ne moze 100 puta da zezne stvar. Da je Jovic dao bilo bi bravo Radonja, ovako svako moze da prica sta hoce. U svakom slucaju, zaboraviti ovu utakmicu i odigrati u Beogradu jos bolje, ako je to moguce.
pre 8 godina
Kako je lako biti general posle bitke...Koje ocekivao dace se Jovic okliznuti?
Da se nije okliznuo, dobio bi blokadu ili faul koji se ne svira. Mogao se očekivati i pik sa Cirbesom, ali bi opet bio faul koji sudija ne bi svirao...
Naravno da su Miler ili Kinzi trebalo da odlučuju. Zato je Miler i izjevio da ne može da bude ponosan JER JE IZGUBIO A NE POBEDIO !
pre 8 godina
Dozvolicete mi, nadam se, jednu digresiju, iako sam navijac sa one strane brda.
Prosto sam fasciniran cinjenicom koliko su Radonjic i Covic, koji neosporno razumeju kosarku, mogli da jedan snazan tim dovedu do ivice ambisa. Pukom srecom stvoren je jedan veoma mocan kolektiv.
Jovic je bio projektovan kao drugi plejmejker iza Mekela (iako je Izraelac uvek i svuda bio izbor No.2), odnosno treci pred dolazak Williamsa. Medjutim, danas je prva violina tima i radi sta hoce. Odlucan, smiren, jak na lopti. Volim takve igrace.
Upravo on sa Cirbesom cini najbolji EL tandem! Sa Majkom koji je vidjen kao drugi centar Sofoklu. Neverovatno.
Simonovic je bio sa ispisnicom pred vratima, kritikovan i kudjen, a igra i pogadja maestralno. Steta sto ranije nije imao odresene ruke i sto nije uzimao suteve kao danas.
Guduric je bio treci izbor, ali je spletom okolnosti iskocio u prvi plan i postao pravi mali lider.
Ukratko -- mnogo dobrih momaka koji su mogli pasti u drugi plan s obzirom na nacin kako je selektovan tim. Imas Jovica, a dovodis Mekela koji nije takav kalibar trenutno. Imas Audi, ali uzimas i neki Citroen istog godista. Mozda bi i oni eksplodirali ali steta je ne dati sansu Jovicu pred Williamsom. Da je Markusa iole islo, ne znam koliko bi Stefan mogao.
pre 8 godina
Meni je krivo sto nije Mitrovic odigrao vise, odigrao je odlicno dok je bio na terenu, vidi se da je zeljan kosarke, ali i da je jos uvek u strahu. Poslednji napad bi dao loptu Mileru, da resi sutem za tri u poslednjoj sekundi. On ima "onu" stvar za takve trenutke, ali dobro...
Steta, izvukla ih je ona trojka Teodosica na kraju, promaseno slonodno bacanje Kinsija. Generalno bacanja su im problem, u proseku promasimo po 6-7 slobonih po utakmici, sto je mnogo za ovakve utakmice.
pre 8 godina
Bez obzira na sve, najbolji igrac resava mec. Ne resava ga najbolji u cetvrtini ili "radnik meseca" vec najbolji igrac i tu dalje price nema. Izbor da to bude Jovic je pogresan. Trener CSKA je napravii gresku sto je vracao Tea u igru. Imao je petorku koja je od minus pet dovela do plus pet i oni su trebali da zavrse mec a ne da ih menja. Cim ih je promenio Zvezda je stigla tako da je on poprilicno odgovoran za tesnu zavrsnicu dok je za nesrecnu zavrsnicu odgovoran Radonjic. Mnoge dobre stvari je napravio ali kada je trebao da ih okrene, a bilo je prilike, tad je povukao pogresne poteze.
pre 8 godina
Po meni, mozda bolje resenje za zadnji sut, Kinsi ili Miler. But that's just me.
pre 8 godina
@terenac
Svaka cast za komentar to ja ljudima pricam celo vece sinoc..pa kobiju i dzordanu ne bi svirali faul u takvom trenutku a kamoli jovicu i zvezdi to je opste poznato nepisano pravilo da se ne ide na prodor u poslednjem napadu jer mogu da te prebiju a faul dobiti neces jos plus pored hajnsa koji je i visi i skocniji od njega..ne pravim se pametan ja sam jos na tajmu drugaru rekao da bi dao mileru ili konziju ali pre mileru covek voli takve stvari on bi mogao da sa dva tri driblinga udje unutar trojke i podigne se preko bilo koga na sut jer ima visinu dobar sut i zna da pogadja te teske suteve u padu..tako da ovo nije bilo ni malo logicno
pre 8 godina
najslabiji igrac zvezde je jovic,retko limitiran i nimalo kreativan igrac,ovo nema veze sa poslednjim napadom,mislim da nikako ne bi smeo da igra u reprezentaciji.
(svejedno, 15. april 2016 10:08
Evo i tebi da napišem. Sinoć direktno odgovoran za minimum 29 poena Zvezde (15p 7as). Rekorder EL po broju asistencija na meču. Ali ako ti kažeš da je nimalo kreativan i limitiran treba ti verovati ipak si ti...ko beše ti?
pre 8 godina
da li je logicno da ti coic sugerise da trazis tajm aut na 23 sekunde...sazvao si tajm aut,da bi jovic,drzao loptu 20 sekundi u svom posedu...ne razumem...da je dato drugo slobodno bacanje,na 2,4 sekunde pre kraja bilo bi logicno da trazis tajm aut,da bi presli u polje napada...a ti nemas ,vise tajm auta...pored milera i kinzija,lopta je kod limitiranog jovica...ako je i bila ideja da jovic da loptu cirbesu,jel znas kad bi svirali faul nad njim u reketu,na 2-3 sekunde pre kraja...ma nikad...kao sto i ti nikad neke stvari neces nauciti...ali ajde...napred zvezdo
pre 8 godina
Volim Jovica, komsija mi je, ali kada je on pogodio odlucujuci napad (ako ne racunamo onu slucajku protiv Cedevite, kad mu se nekako odbila)? Decko nije mec viner, dosta je spor u kretnji i Hajns bi ga izblokirao da se nije okliznuo. Radonja je isto igrao i sa Vilijamsom (pre njega Silb) - da im loptu i oni sutiraju iz nekih levih pozicija i promasuju. Neverovatno da se 3 godine ne moze osmisliti poslednji napad. Jedina ideja je da plej gnjavi loptu na centru citav napad i sutne preko ruke, umesto da lopta ide brzo, da kruzi i da se iz kretnje stvori visak, da igrac sutne bez velikog pritiska odbrambenog igraca. Meni je zapanjujuce da se 3 godine u tom pogledu nista ne menja!
pre 8 godina
Jović je dobar i školovan igrač ali je u košarkaškim krugovima poznat kao igrač tremaroš i zapravo NIJE logično da završava zadnji napad.
pre 8 godina
Zar tako za najboljeg trenera Evrolige? Pa on je sa budžetom od nepunih dva miliona evra uspeo da se nosi sa ovim evropskim gigantima... Zaslužio je ove godine zbog toga nagradu Gomeljski za najboljeg evropskog trenera... To bi retko ko uspeo da postigne što je on uradio...
(Tonijev mali, 15. april 2016 01:18)
Nadam se da si bio ciničan.
Radonjić je kad je Zvezdi trebala jedna pobeda iz tri utakmice za prolaz napravio niz od tri poraza sa koš razlikom -63.
Zvezda je doživela najteži poraz u Evroligi (-38) od Himkija.
Jedini tim koji je otišao u četvrtfinale sa negativnom koš razlikom.
...
Pored toga, ima jako mali broj izrađenih akcija koje su sve pročitane, i zato više nikoga ne možemo ni da pobedimo. Još jadni Cirbes zbog toga ispada kriv.
Ne zna čovek da organizuje zadnji napad, ostaje bez tajm auta u krucijalnom momentu, forsira uporno Micića kojem ne ide, da bi nam verovatno dokazao nešto, zadnji napad vodi igrač koji je akciju pre toga dao protivniku loptu u ruke....
pre 8 godina
Logicno ok ali da se ide na ulaz u zadnjih 5 sek utakmice? Gde je akcija za sut?? E moj Jovicu....
pre 8 godina
Znam ja tu Radonjinu akciju. Zove se '' Give ball to Stefan, OK give ball to Stefan.''
pre 8 godina
Odbranom se dolazi do sanse da pobedis ali se pobedjuje napadom. A napad i Radonjic ne idu u zajedno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hidrocefalus, 15. april 2016 01:51)
A kako su postili 76 poena, odbranom? Bio sam u početku jedan od pljuvača Radonje prve sezone, ali više nisam i ne mogu, rezultati pokazuju. Svi pričamo o zadnjem napadu, ali bili smo u situaciji da sa CSKA igramo na jedan poen, malo li je? Možda bi nam bilo lakše da smo u zadnji minut ušli sa -15?
pre 8 godina
Ovim samo pokazao tanak i ograncen trener i koliko zna. Igrac koji je pogodio 4-5 suteva na mecu kada je bio potpuno sam ne znaci da je uopste najraspolozeniji na mecu. I nikako ne znaci da ce biti "raspolozen" u poslednjem napadu. Valjda toliko treba da zna koji igrac u njegovoj ekipi ima kretnju i tehniku i sut da iskoristi poslednji napad a ne ono. Tuga zaista.... Dzordan, Brajant, Lebron i Durent mogu da uzmu loptu i cekaju poslednjih 4 sekunde da krenu na kos ali Jovic majko mila.... Ne organizujes napad da loptu primi Kinzi, najbolji suter sa poludistance vec ti Jovic resava koji nema apsolutno nista sto jedan plej treba da ima. Ni tehniku, ni brzinu ni sut! On i Micic su igraci tipa gnjavi loptu 20 sekundi napada i onda uvali nekom vruc krompir pa nek vidi sta ce da uradi! I siguran sam sto posto da je on jos na mestu trenera zato sto Covic moze da utice na njega i da ga kontrolise jer je ovaj takav kakav je, nema znanje, svoj stav i misljenje. Drugi ozbiljan trener i znalac ne bi dozvolio da mu se mesa bilo ko u posao.
pre 8 godina
Nije sklon tome da iznenadi protivnika :)
pre 8 godina
Logicno je bilo da Miler ili Kinsi idu na ulaz...Micic ni sekunde vise ne smije da igra,barem je to mogao skontati...
pre 8 godina
Logicno je da Ti das ostavku. Svaku egal utakmicu si izgubio. SVAKU! To je odlika trenerske slabosti.
pre 8 godina
Nema veze idemo dalje, nikad nisam kritikovao ovaj tim, ALI SAMO MICICA DA NE GLEDAM VISE KAKO SE ZABIJA U IGRACA I TAPKA LOPTU 22 SEKUNDE! Za ostale igrace svaka cast, falio je Guduric da ubaci neku trojku...
pre 8 godina
nekad me radonjic stvarno negativno iznenadjuje....ok,jovic je odigrao odlicnu utakmicu,svaka cast...ali da li je on covek koji treba i moze da resi poslednji napad,i to 1 na 1 ????ne,apsolutno ne..nije on takav tip igraca.....kakva je to bila akcija uopste??decko je krenuo,napravio korake...nije ni dodao,nije ni sutnuo...pored kinsija i milera koji bi sigurno uspeli kroz fintu i dribling da upute sut na kos,njemu jovic resava poslednji napad..razocaran sam radonjicem u poslednjem napadu i njegovom odlukom..totalno pogresna!!!
pre 8 godina
Naj logicnije je Terens K. skok sut za dva poena...!!! Daje 80%, u slucaju da promasi je lakse NEGO KORACI!!!
pre 8 godina
Mozemo da ih dobijemo samo u Pioniru. U Areni ce nas pregaziti.
pre 8 godina
cestitke i tebi i momcima. glavu gore.
pre 8 godina
Logika ti onda nije jača strana. Opšte je poznato da se ne ide na ulaz jer se faul tad ne svira. Znači, treba ti neko ko može da igra 1 na 1 i naskoči sa poludistance. Naročito kad takav igrač kojeg imaš u timu izbije brdo lopti protivniku, udari rampu a la Lebron u kontranapadu i dobro šutira.
pre 8 godina
imali su sansu ali tesko da ce cska izgubiti dve utakmice u bg?Jedino videlo se da zvezda bas ne lezi cska kao ekipa tu je sansa.Ali i ovo je uspeh sto god bude
pre 8 godina
Logicno je da Jovic uzme loptu ali logicno je i da Jovic organizuje napad za 19 sekundi a i logicno je da mu ti Radonjicu kazes kako i koju kombinaciju da napravi. 19 sekundi!!!!
pre 8 godina
Koliko trenera na jednom mjestu? Strucnjaci ne prepoznadoh vas.. Ja mislim da se za vase ugovore otimaju Barselona i Fener. Sjedite tu, i uzivajte u najboljoj sezoni u istoriji kluba. Da vam ne odu i Dejo i ovi igraci
pre 8 godina
pa zato i nije prosao napad kad igras logicno!!! nisam partizanovac a jos manje fan Vujosevica, ali seti se mislim protiv reala kako je branio partizan zadnji napad. logicno ili ih je iznenadio zonom.
(svet na dlanu, 15. april 2016 06:25)
Teško mi je da priznam, ali je činjenica da bi Vujošević ovaj tim Zvezde verovatno odveo na F4.
pre 8 godina
Imao sam osjećaj da ćemo zabrljati napad za pobjedu,što je najgore na najgori mogući način,da je bar neko bacio ciglu pa mi ne bi bilo toliko žao,ali imati 22 sec i ne uputiti šut na koš je tužno.I dalje mi nije jasno kako Radonjić ne prepoznaje u Mileru da bi mogao da bude meč viner u takvim situacijama,i kad ga mu ništa ne ide od ruke mislim da bi bio u stanju riješiti ovakve situacije.U budućnosti taj igrač bi trebao da bude Gudurić,koji je i ove sezone davao neke krucijalne poene.
pre 8 godina
Kinsi je igrac koji moze da probije bilo kog igraca u petorci, ali lopta ide Jovicu, koji ne moze da probije igraca, a sutira sa zemlje. Veliku smo sansu propustili.
pre 8 godina
@Saša Jokić Skroz si u pravu Jović ima frku u zadnja 2,3 minuta meča u Evroligi i to se stalno ponavlja,ali još veći problem je što tim nema akciju(e)za poslednji napad to je još gore,šta li se radi na treninzima da mi je znati!?
pre 8 godina
ono sto je logicno ili ti normalno, ne mora da znaci da je uvek dobro. krajnje neozbiljan potez,ne kosarkaski....
pre 8 godina
Мени се свиђа што је баш Јовић решавао важну утакмицу. Јесте Звезда нажалост изгубила, али нити је овај дуел сада дефинитивно изгубљен, нити би победа гарантовала пролаз. Обе екипе су рањиве тј. победиве, а црвено-бели су доказали у ова два меча да разлика у квалитету између њих и армејаца није застрашујућа, па не видим зашто би се након овог пораза психички потпуно пали. За Јовића ја до сада нисам као прво веровао да уопште сме да преузме одговорност, а ето, урадио је то. Два пута је погодио шутеве у самој завршници. Сваки човек греши понекад, а сваки тренер воли више да играч покуша и погреши, него да ни не покуша. Сада није успело, следећи пут ће бити боље. Најзад, лепо би било отићи у Берлин, али мислим да су планови управе клуба већ остварени (превазиђени) у Европи и да је нама сада важније да се кроз овакве мечеве челиче кандидати за репрезентацију, што Јовић свакако јесте. С тим у везу, Теодосић и Де Коло су врхунски европски бекови, а Стефан им је парирао сасвим солидно. Респект за ово до сада, а он нека се труди да буде још бољи.
pre 8 godina
U posljednjoj minuti su najsladje pobjede ali i najgorci porazi, nasa nesreca je sto je Radonjic majstor za ovo drugo...
pre 8 godina
Svako ko se imalo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic izgubio utakmicu kao prvo oni su bili u bonusu oko pet minuta u poslednjoj cetvrtitni a izveli smo minimalan broj slobodnih bacanja jer se uopste nije islo na ulaze a zadnji napad je komedija naravno da je trebalo ici na Kinzija ili Milera, inace igracima idu sve cestitke
pre 8 godina
hm? covic trazi time out?
pre 8 godina
Ne treba da bude logicno, nego uspesno. Znanje trenera se pokazuje u ovakvim situacijama, a Radonjic nije ni jednu egal zavrsnicu u evroligi dobio.
pre 8 godina
. Ne organizujes napad da loptu primi Kinzi, najbolji suter sa poludistance vec ti Jovic resava koji nema apsolutno nista sto jedan plej treba da ima. Ni tehniku, ni brzinu ni sut! On i Micic su igraci tipa gnjavi loptu 20 sekundi napada i onda uvali nekom vruc krompir pa nek vidi sta ce da uradi! I siguran sam sto posto da je on jos na mestu trenera zato sto Covic moze da utice na njega i da ga kontrolise jer je ovaj takav kakav je, nema znanje, svoj stav i misljenje. Drugi ozbiljan trener i znalac ne bi dozvolio da mu se mesa bilo ko u posao.
(Dragan, 15. april 2016 10:08)
Reći za igrača koji je imao 15 poena i 7 asistencija (direktno odgovoran za min 29 poena), a pritom i rekordera EL po broju asistencija na jednom meču, da samo zna da tapka loptu 20 sec pa da uvali nekom "vruć krompir" je jako smešno i pokazuje koliko se razumeš u košarku. Pogrešio je zadnji napad ali niko nije savršen.
pre 8 godina
najslabiji igrac zvezde je jovic,retko limitiran i nimalo kreativan igrac,ovo nema veze sa poslednjim napadom,mislim da nikako ne bi smeo da igra u reprezentaciji.
pre 8 godina
Gudurić falio za dve u nizu. . . . . .
pre 8 godina
Svaka cast Zvezdi na ove dve utakmice.. Samo mi jedno nije jasno, cele sezone Zvezda posle trazenog timeout ne daje poen, nema uigranih akcija ni protiv dosta slabijih timova iz ABA lige.... za 20 sekundi, uz par pravih blokova mora da se izgradi otvoren sut bilo za 2 ili 3 poena
pre 8 godina
Kinsi je trebao da odluci poslednji napad. Ali, ostavimo to po strani. Lako je biti general posle bitke. Mene vise zanima sta je bio cilj tog napada? Zanima me sta je ovaj strucnjak nacrtao na time out-u. Da li je cilj bio da Jovic 15 sekundi tapka loptu, pa sta Bog da ili smo imali neki plan? Govorim kao navijac, a ne kao strucnjak, voleo bih da na klupu Zvezde sledece godine sedne Andrea Trinkijeri ili Sasa Obradovic.
pre 8 godina
Ovi svi takozvani strucnjaci sto pljujupo Jovicu i Radonjicu, stvarno, kao da u zivotu nista basketa odigrali..
Sjajni JOvic je vukao Zvezdu gotovo 40 minuta.
U BG im pravimo sacekusu sa Mitrovicem i Guduricem....
Pa onda nazad na majstoricu u Moskvu...
Bravo za Zvezdu, sjajna ekipa, sjajna igra, mnogo ozbiljno je to izgledalo..Imali smo vise skokova, vise asistencija, manje izgubljenih lopti, ali opet nas dobise na slobodna,....cak 20 poena sa penala...
onakva odbrana dolazi uz cenu...
Necemo ih dobiti na odbranu, kaznice nas sa penala, njih moramo dobijati na napad... igrati suterki obracun....
Nemamo drugu sansu...
sretno bilo ZVEZDO, odavno da nisam video bolju i zreliju ekipu sa ovaih prostora, ovo je bilo i vise nego dobro..
pre 8 godina
Nama je najefikasniji i najsmeliji Miler, a on ne dobija loptu u odlucnim momentima. Drugo, ne pripremljeni nakon promasenih bacanja u zadnjih 2,5 sekunde. Za to vreme moze da se sutne na kos pravo.
(dragan, 14. april 2016 23:59)
Uvek smo mi nepripremljeni kad se lomi. Naravno da je pogrešno odigran napad za pobedu, ali i ovo što kažeš za bacanja je bruka. Pa dva visoka su morala da skaču za loptu a trojica već da budu na pola terena da im se šalje pas za šut, a našima sa klupe čak nije rečeno ni da će onaj namerno da promaši?!
pre 8 godina
Na treneru je da odluci ko ce predvoditi zadnji napad, i tu nema prigovora, ali cekati bukvalno zadnji sekund... Stvarno, evo ne znam... Sve najbolje pa da se vratimo u Moskvu.
(eto ti sad!, 14. april 2016 23:54)
Ma jok, ne treba cekati zadnji sekund, bolje sutnuti 8 sekundi pre kraja, pa nakon promasaja ili pogotka da postoji sansa i za protivnika.
Nije problem sto se ceka zadnji sekund, nego kakva se akcija odigra u tom napadu. Ova je bila nikakva. A bio sam siguran da ce mu ispasti lopta ili ce se okliznuti, kao sto bi se desilo i Rebicu i Guduricu.
Sto rece neko, mozda bi bolje bilo da se sutnulo za 3 sa nekih 30% sanse da ce uci, nego zavlaciti se pod kos. Jedno je organizovati napad na centra ili prodorom ici na iznudjen faul, a drugo je ici kao muva bez glave da bi se popila banana.
pre 8 godina
Hvala Radonji i svim igračima. Hvala i Čoviću što je od nas napravio ozbiljan klub. Veliki uspeh će biti i ako pobedimo u bgu CSKA. A onda da se okrenemo trofejima,koji su kruna sezone.
pre 8 godina
Zirbes u zadnja dva meseca nula.lik primi loptu pod kosem i nema veze da li ga cuva jedan igrac ili tri on napada kod njega nema povratnog pasa.e sad da li je vec potpisao za nekog drugog pa ga Zvezda vise ne zanima ili je nesto drugo u pitanju
pre 8 godina
Ovo nadrealno prvo poluvreme je najbolje odigranih 20 min. u devetomesecnoj istoriji kluba.Steta za propustenom sansom jer se vise nece ponoviti.
pre 8 godina
Poslednji napad je trebalo da resava ili Miler ili Kinzi. Oni nemaju psihicki pritisak koji imaju domaci igraci, plus su brzi i mogu individualno sebi da iskreiraju napad. Jovic je 1 na 1 beskoristan, za njega mora da se pravi akcija, a ne da on trosi vreme do pred istek napada i onda da krene kao muva beu glave. Po meni, cista greska trenera.
pre 8 godina
Kako je lako biti general posle bitke...Koje ocekivao dace se Jovic okliznuti?
pre 8 godina
Nije logicno.
pre 8 godina
Vama ne bi valjao ni Greg Popovic i njemu bi nasli zamjerku steucnjaci veliki! Radonjic voljeli ga ili ne voljeli naoravio najveci uspjeh za Cz! Do sad ovo niko ostvario nije!
pre 8 godina
Kinzi da je preuzeo odgovorst pa i ajde, ali Miler? Šta pričate ljudi? Miler je igrač dobrog šuta, dobrih fizikalija,ali izuzetno limitiran što se kreiranja igre i neke akcije.
pre 8 godina
Ja bih ipak volio da ovaj covjek iduce sezone trenira neki drugi tim
(Sasa Obradovic, 15. april 2016 00:08)
Zar tako za najboljeg trenera Evrolige? Pa on je sa budžetom od nepunih dva miliona evra uspeo da se nosi sa ovim evropskim gigantima... Zaslužio je ove godine zbog toga nagradu Gomeljski za najboljeg evropskog trenera... To bi retko ko uspeo da postigne što je on uradio...
pre 8 godina
Logicno je bilo da Jovic uzme loptu ali je u pik trebao da dodje ili Miler ili Simon,a Cirbes da pravi livadu...Tesko je kad navuces Hainesa.Vrlo je nezgodan.Cirbes je i van forme.Lose mu je i koncentracija.Ne lici na sebe...
pre 8 godina
pa zato i nije prosao napad kad igras logicno!!! nisam partizanovac a jos manje fan Vujosevica, ali seti se mislim protiv reala kako je branio partizan zadnji napad. logicno ili ih je iznenadio zonom.
pre 8 godina
Bravo moja Zvezdo volim te i kad gubis,a pokazala si zube
pre 8 godina
logicno ako kaze radonjic
pre 8 godina
(Kum, 15. april 2016 12:01)
Kume ja sam to napisao...CSKA je ovo dobio na cisti kvalitet i na pomoc sudija u ove dve utakmice.Jeste da je zeznuo taj poslednji napad ali ko je ocekivao da ce Zvezda doci do tog napada?Realno CSKA je trebala da nas pobedi po 20 razlike a ne da se muce u obe utakmice!
pre 8 godina
@kum da bas se tehnicka trazi sa prstom ka dlanu???
(muamua, 15. april 2016 13:30)
Kazem, sve i da jeste, u cemu je problem? 99,9% trenera trazi tajm aut u takvom momentu, to znaju i navijaci, i normalno je da reaguju. Sta ti sad hoces uopste da kazes? Ne znas kako da opljunes Zvezdu, jer ti je unapred pripremljen tekst pao u vodu, pa sad posezes za nekim nebulozama. Kao sto rekoh: smesan si.
pre 8 godina
Ma sta ste bre uradili dovoljno!!?? Ima da vratite seriju u Moskvu i da ih izbacimo bre, mozete vi to samo malo slifa i vere sve je moguce!!! Sjajne utakmice sa limitiranim izmenama, padaju dal Arena ili Pionir videcete svi!
pre 8 godina
Najlakse je sad reci sta je trebalo uraditi
pre 8 godina
@ zvezdas
Aplauz za sta? Za dva poraza? Za amaterske greske u finisu utakmice? Nebitno koja ekipa je na drugoj strani, ali kada ti izgubis utakmicu zbog amaterskih gresaka i zbog toga sto ne mozes ni bacanje da pogodis, to ne zasluzuje nikakvu nagradu. Kajem se sto sam uopste gledao utakmicu, pogotovo drugo poluvreme. 2 postignuta poena za prvih 5 minuta cetvrte cetvrtine! Nema o cemu dalje da se prica.
pre 8 godina
Odbranom se dolazi do sanse da pobedis ali se pobedjuje napadom. A napad i Radonjic ne idu u zajedno.
pre 8 godina
Gde je Dangubic u drugom poluvremenu?
Imate igraca koji odskace talentom ali nema trener onu stvar ili jos gore nema pojma o kosarci pa ne vidi koga ima u timu.Kada sam video loptu kod Jovica znao sam da ce je prodati,uostalom kao i vecina ostalih igraca a crncima generalno ne treba davati loptu u zadnjem napadu jer im pamet ne smeta.Za to treba igrac sa kohonesima ali takve je izgleda samo Dule u stanju da nadje i napravi.
pre 8 godina
radonjic jednostavno nije ocekivao da ce utakmica imati Ovaj tok.ponasao se kao da je navijač na klupi kao ja kad gledam sam i palim jednu za drugom.
simonovic je imao sansu da prelomi sa dve promasene trojke ali nije htelo Jbg
pre 8 godina
Kad budes hrabriji, mozda i dobijes. Zasto niste probali sut za tri na kraju vec ulazak pod kos medju petoricu???
pre 8 godina
Nema veze idemo dalje, nego sta je uradio partizan? Nisam pratio.
pre 8 godina
napad je na nivou naseg poslednjeg napada u mecu srb-litvanija letos. dve sanse koje cu dugo zaliti
pre 8 godina
Onakav kiks Jović nije smeo da napravi, što pokazuje pomanjkanje inteligencije. Ako nije bio siguran u svoj šut, trebao je svakako da iznudi faul za dva slobodna bacanja. I to bi bila šansa barem za produžetak, a možda i pobedu.
pre 8 godina
Jovic je pogodio bitne suteve na kraju, on je i uveo u egal, logicno je postupio Radonjic... Trazio je mec vinera, igraca koji je u naletu, morao je Jovic mnogo bolje da organizuje akciju, ali sve pohvale momcima na zestokoj borbi... Zato svi u arenu da grmi, da Moskovljani ne znaju sta ih je snaslo!
pre 8 godina
samo je trebalo šutnuti. Vrlo jednostavno samo šutnuti i ništa više.
pre 8 godina
Niko da pomene da je sudijski kriterijum bio na ruku CZ, jer su tukli kako su stigli...
Simonović je ubacio neke trojke preko ruke u koje ni on nije verovao da će ući...
Teško da će se to ponoviti.
Ipak svaka čast na borbenosti i želji.
pre 8 godina
@kum da bas se tehnicka trazi sa prstom ka dlanu???
pre 8 godina
@kum
ninkovicu kako si???
pre 8 godina
Jovic je nikakav igrac i to svi znaju...i tacka.
pre 8 godina
Ja bih ipak volio da ovaj covjek iduce sezone trenira neki drugi tim
pre 8 godina
Bezi tamo da ti Covke crta zadnji napad i trazi tajm.Zvezda je veliko ime ali Fmp nije.
pre 8 godina
Da li se to meni ucinilo ili sam imao utisak kao da je nesto Covic naredjivao kada je Zvezda trebala da izvede poslednji napad?
pre 8 godina
Prvo trener cska sa pola kosa i 22 sekunde do kraja pravi akciju umesto da se lopta izbaci na centar i saceka da protivnik napravi faul.Tvoj tajm aut u kojem napravis akciju da Jovic tapka loptu i onda resava bez piken rolla,dok Kinzi ceka sam u uglu ,totalni promasaj od akcije,umesto da ide neki ledjni blok pa otvaranje.E zato je jedan Zeljko Obradovic,a vi ste treneri koji samo vodite odlicne igrace,i nista vise.Kad treba nesto da se konkretno promeni u poslednjoj minuti pri egalu e tu se vidi trenersko umece.
pre 8 godina
Radonja svi smo uz tebe 100% i u dobru i u zlu !!!
pre 8 godina
Logicno je da Ti das ostavku. Svaku egal utakmicu si izgubio. SVAKU! To je odlika trenerske slabosti.
pre 8 godina
Jovic je u predhodnom napadu dodao loptu protivniku, sto ce reci da ima "frku" u bitnim momentima, a onda je odmah u sledecem napadu napravio korake i potvrdio da nije "kalibar".
pre 8 godina
Ti si vrhunski trener Radonja, ti znas tim najbolje. Nemamo pravo da sumnjamo, a Jovic je zaista odigrao dobar mec. Bice jos bolje s Guduricem!
pre 8 godina
Heroji!Ja stvarno nemam sta da zamerim...Ocekivao sam 2 rutinske pobede CSKA od 25 razlike a ono...Ko kaze daje ocekivao ovakve utakmice taj laze samog sebe(i da kazem posle Cedevite gde smo odigrali ocajno)...
Sad za Jovica deluje mi logicno bio je u dobrom ritmu jos je pokazao da moze da pogodi kad je gusto(Cedevita 1 utakmica).A sa druge strane razumem sto nije dobio loptu Kinsi...Jednostavno ko je gledao protiv Cedevite zamalo nije napravio korake a onda srecno lopta zavrsava kod Majka koji izjednacava...A i ovde je promasio bacanje pri rezlutatu 77:75...
Sad druga stvar Radonjic je po meni razbio trenera CSKA u ove dve utakmice...Ustopovao De Koloa a i Teodosica(znamo kako mogu da odigraju)..
Samo da kazem da me je Teo malo razocarao danas..One gestikulacije koje je pravio.Aj razumem placen si da dajes koseve i to postujem natrpaj nas po 50p ali nemoras pokazivati emocije...
Bas bih voleo da vidim koce sad opljunuti Radonjica i igrace!
Samo da napomenem toliko osporavanog Simona nestvarna partija i u odbrani i u napadu...Dao je par vaznih bacanja...
pre 8 godina
Realno, zadnji napad je trebalo da odigraju Miler ili Kinzi, ali dobro...Sve cestitke Zvezdi na borbi...
pre 8 godina
najslabiji igrac zvezde je jovic,retko limitiran i nimalo kreativan igrac,ovo nema veze sa poslednjim napadom,mislim da nikako ne bi smeo da igra u reprezentaciji.
pre 8 godina
Nama je najefikasniji i najsmeliji Miler, a on ne dobija loptu u odlucnim momentima. Drugo, ne pripremljeni nakon promasenih bacanja u zadnjih 2,5 sekunde. Za to vreme moze da se sutne na kos pravo.
pre 8 godina
pa zato i nije prosao napad kad igras logicno!!! nisam partizanovac a jos manje fan Vujosevica, ali seti se mislim protiv reala kako je branio partizan zadnji napad. logicno ili ih je iznenadio zonom.
(svet na dlanu, 15. april 2016 06:25)
Teško mi je da priznam, ali je činjenica da bi Vujošević ovaj tim Zvezde verovatno odveo na F4.
pre 8 godina
hm? covic trazi time out?
pre 8 godina
Ubedi Covketa da igramo obe u Pioniru ako mislis da se nadamo necemu.
pre 8 godina
To je sport,to je kosarka,Jovica je krenulo u poslednjoj cetvrtini,da je mozda neko drugi uzeo zadnju loptu,onda bi se pitali zasto nije Jovic uzeo sut,tako da je to sve sad relativno,sta bi bilo kad bi bilo...U tom trenutku je to bila jedina ispravna odluka.Svaka cast Radonjicu kako je vodio ekipu u ova 2 meca.
pre 8 godina
Logicno je da Ti das ostavku. Svaku egal utakmicu si izgubio. SVAKU! To je odlika trenerske slabosti.
(Cigan od malena, 15. april 2016 08:37)
Ma u pravu si. Bajern, Himki, Real, Efes, PAO, Cedevita u polufinalu ABA lige....cekaj....ma nemoguce da je te dobio Radonja...ma nije.
Moj savet: prati hokej na travi.
pre 8 godina
Zar tako za najboljeg trenera Evrolige? Pa on je sa budžetom od nepunih dva miliona evra uspeo da se nosi sa ovim evropskim gigantima... Zaslužio je ove godine zbog toga nagradu Gomeljski za najboljeg evropskog trenera... To bi retko ko uspeo da postigne što je on uradio...
(Tonijev mali, 15. april 2016 01:18)
Nadam se da si bio ciničan.
Radonjić je kad je Zvezdi trebala jedna pobeda iz tri utakmice za prolaz napravio niz od tri poraza sa koš razlikom -63.
Zvezda je doživela najteži poraz u Evroligi (-38) od Himkija.
Jedini tim koji je otišao u četvrtfinale sa negativnom koš razlikom.
...
Pored toga, ima jako mali broj izrađenih akcija koje su sve pročitane, i zato više nikoga ne možemo ni da pobedimo. Još jadni Cirbes zbog toga ispada kriv.
Ne zna čovek da organizuje zadnji napad, ostaje bez tajm auta u krucijalnom momentu, forsira uporno Micića kojem ne ide, da bi nam verovatno dokazao nešto, zadnji napad vodi igrač koji je akciju pre toga dao protivniku loptu u ruke....
pre 8 godina
Posle ove dve utakmice su momci zasluzili takav aplauz u Beogradu da to mora da se pamti.
Odigrati ovako borbeno,pratiti CSKA rezultatski tokom cela dva meca je za ponos.
Zvezdasi,aplauz da se cuje za momke.Ovacije,da se sve trese.
Vodite ih u pobedu,zasluzili su.
pre 8 godina
Gde je Dangubic u drugom poluvremenu?
Imate igraca koji odskace talentom ali nema trener onu stvar ili jos gore nema pojma o kosarci pa ne vidi koga ima u timu.Kada sam video loptu kod Jovica znao sam da ce je prodati,uostalom kao i vecina ostalih igraca a crncima generalno ne treba davati loptu u zadnjem napadu jer im pamet ne smeta.Za to treba igrac sa kohonesima ali takve je izgleda samo Dule u stanju da nadje i napravi.
pre 8 godina
Logičnije je bilo da se za 22 sek. odigra neka kompleksnija akcija od jednostavnog i provaljenog pika Jovic-Cirbes, gde Hajns preuzima Jovića i ne stiče se nikakva prednost. Imaš Kinzija i Milera koji statiraju čitavu akciju, a mogu mnogo bolje da reše. Inače, svaka čast za pripremu, energiju, odbranu... Zvezdaši mogu biti ponosni
pre 8 godina
Ne treba da bude logicno, nego uspesno. Znanje trenera se pokazuje u ovakvim situacijama, a Radonjic nije ni jednu egal zavrsnicu u evroligi dobio.
pre 8 godina
Zirbes u zadnja dva meseca nula.lik primi loptu pod kosem i nema veze da li ga cuva jedan igrac ili tri on napada kod njega nema povratnog pasa.e sad da li je vec potpisao za nekog drugog pa ga Zvezda vise ne zanima ili je nesto drugo u pitanju
pre 8 godina
Ovim samo pokazao tanak i ograncen trener i koliko zna. Igrac koji je pogodio 4-5 suteva na mecu kada je bio potpuno sam ne znaci da je uopste najraspolozeniji na mecu. I nikako ne znaci da ce biti "raspolozen" u poslednjem napadu. Valjda toliko treba da zna koji igrac u njegovoj ekipi ima kretnju i tehniku i sut da iskoristi poslednji napad a ne ono. Tuga zaista.... Dzordan, Brajant, Lebron i Durent mogu da uzmu loptu i cekaju poslednjih 4 sekunde da krenu na kos ali Jovic majko mila.... Ne organizujes napad da loptu primi Kinzi, najbolji suter sa poludistance vec ti Jovic resava koji nema apsolutno nista sto jedan plej treba da ima. Ni tehniku, ni brzinu ni sut! On i Micic su igraci tipa gnjavi loptu 20 sekundi napada i onda uvali nekom vruc krompir pa nek vidi sta ce da uradi! I siguran sam sto posto da je on jos na mestu trenera zato sto Covic moze da utice na njega i da ga kontrolise jer je ovaj takav kakav je, nema znanje, svoj stav i misljenje. Drugi ozbiljan trener i znalac ne bi dozvolio da mu se mesa bilo ko u posao.
pre 8 godina
da li je logicno da ti coic sugerise da trazis tajm aut na 23 sekunde...sazvao si tajm aut,da bi jovic,drzao loptu 20 sekundi u svom posedu...ne razumem...da je dato drugo slobodno bacanje,na 2,4 sekunde pre kraja bilo bi logicno da trazis tajm aut,da bi presli u polje napada...a ti nemas ,vise tajm auta...pored milera i kinzija,lopta je kod limitiranog jovica...ako je i bila ideja da jovic da loptu cirbesu,jel znas kad bi svirali faul nad njim u reketu,na 2-3 sekunde pre kraja...ma nikad...kao sto i ti nikad neke stvari neces nauciti...ali ajde...napred zvezdo
pre 8 godina
Bez obzira na sve, najbolji igrac resava mec. Ne resava ga najbolji u cetvrtini ili "radnik meseca" vec najbolji igrac i tu dalje price nema. Izbor da to bude Jovic je pogresan. Trener CSKA je napravii gresku sto je vracao Tea u igru. Imao je petorku koja je od minus pet dovela do plus pet i oni su trebali da zavrse mec a ne da ih menja. Cim ih je promenio Zvezda je stigla tako da je on poprilicno odgovoran za tesnu zavrsnicu dok je za nesrecnu zavrsnicu odgovoran Radonjic. Mnoge dobre stvari je napravio ali kada je trebao da ih okrene, a bilo je prilike, tad je povukao pogresne poteze.
pre 8 godina
Ovo nadrealno prvo poluvreme je najbolje odigranih 20 min. u devetomesecnoj istoriji kluba.Steta za propustenom sansom jer se vise nece ponoviti.
pre 8 godina
Za znalce: Radonja je satrao Itudisa svojom postavkom, i doveo do ruba poraza, sa timom koji kosta kao jedan igrac CSKA. Taj poslednji napad i nije isao na Jovica, ali su prve dve opcije bile isecene, a Hajns je Cirbesa lemao kako je hteo, pa je Jovic krenuo da vadi sta moze.
Sve mozete, ali Radonji za sinocnu utakmicu osim pohvala ne mozete ni rec da kazete.
Radonja je isto tako naredjao sva velika trenerska imena, sa sve preskupim ekipama, pa bi trebalo da se stidite.
Ali onda ne bi bili "znalci"...
pre 8 godina
Na treneru je da odluci ko ce predvoditi zadnji napad, i tu nema prigovora, ali cekati bukvalno zadnji sekund... Stvarno, evo ne znam... Sve najbolje pa da se vratimo u Moskvu.
pre 8 godina
@ zvezdas
Aplauz za sta? Za dva poraza? Za amaterske greske u finisu utakmice? Nebitno koja ekipa je na drugoj strani, ali kada ti izgubis utakmicu zbog amaterskih gresaka i zbog toga sto ne mozes ni bacanje da pogodis, to ne zasluzuje nikakvu nagradu. Kajem se sto sam uopste gledao utakmicu, pogotovo drugo poluvreme. 2 postignuta poena za prvih 5 minuta cetvrte cetvrtine! Nema o cemu dalje da se prica.
pre 8 godina
Nema veze samo molim vas nemojte da se predate mi navijaci nismo videli smo da mozete sa njima da igrate sad nam dolaze kuci ajmo delije da ih pozdravimo sa 25 000 navijaca i da svi zajedno uzmemo tu pobedu koja zasluzujemo a posle moze svasta da bude
pre 8 godina
Svako ko se imalo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic izgubio utakmicu kao prvo oni su bili u bonusu oko pet minuta u poslednjoj cetvrtitni a izveli smo minimalan broj slobodnih bacanja jer se uopste nije islo na ulaze a zadnji napad je komedija naravno da je trebalo ici na Kinzija ili Milera, inace igracima idu sve cestitke
pre 8 godina
Mozemo da ih dobijemo samo u Pioniru. U Areni ce nas pregaziti.
pre 8 godina
Logicno ok ali da se ide na ulaz u zadnjih 5 sek utakmice? Gde je akcija za sut?? E moj Jovicu....
pre 8 godina
Niko da pomene da je sudijski kriterijum bio na ruku CZ, jer su tukli kako su stigli...
Simonović je ubacio neke trojke preko ruke u koje ni on nije verovao da će ući...
Teško da će se to ponoviti.
Ipak svaka čast na borbenosti i želji.
pre 8 godina
hm? covic trazi time out?
(muamua, 15. april 2016 08:23)
Sta, nista od ocekivanog razbijanja, cak naprotiv, pa se sad hvatas za slamcicu? Ako te bas interesuje, Covic je trazio (sa pravom!) tehnicku za igrace CSKA, a i da je "trazio" tajm aut, kakve to veze ima? Isto rade svi navijaci na utakmici, pa zasto ne bi i on? Sve u svemu, smesan si.
Ispravna odluka Radonje, ali doslo je do proklizavanja. Sta da se radi, desi se, ali smo se krljali sa jednim CSKA u sred Moskve, sa sve njihovim sudijama (sto je klasika, samo pogledajte kako je KKP prosao tamo, i kako su ih masakrirali) i to u Top8! Meni je srce kao Rusija! Zvezda je jedan od top timova Evrope!
pre 8 godina
Hvala Radonji i svim igračima. Hvala i Čoviću što je od nas napravio ozbiljan klub. Veliki uspeh će biti i ako pobedimo u bgu CSKA. A onda da se okrenemo trofejima,koji su kruna sezone.
pre 8 godina
U posljednjoj minuti su najsladje pobjede ali i najgorci porazi, nasa nesreca je sto je Radonjic majstor za ovo drugo...
pre 8 godina
Logika ti onda nije jača strana. Opšte je poznato da se ne ide na ulaz jer se faul tad ne svira. Znači, treba ti neko ko može da igra 1 na 1 i naskoči sa poludistance. Naročito kad takav igrač kojeg imaš u timu izbije brdo lopti protivniku, udari rampu a la Lebron u kontranapadu i dobro šutira.
pre 8 godina
(Kum, 15. april 2016 12:01)
Kume ja sam to napisao...CSKA je ovo dobio na cisti kvalitet i na pomoc sudija u ove dve utakmice.Jeste da je zeznuo taj poslednji napad ali ko je ocekivao da ce Zvezda doci do tog napada?Realno CSKA je trebala da nas pobedi po 20 razlike a ne da se muce u obe utakmice!
pre 8 godina
Ja bih ipak volio da ovaj covjek iduce sezone trenira neki drugi tim
(Sasa Obradovic, 15. april 2016 00:08)
Zar tako za najboljeg trenera Evrolige? Pa on je sa budžetom od nepunih dva miliona evra uspeo da se nosi sa ovim evropskim gigantima... Zaslužio je ove godine zbog toga nagradu Gomeljski za najboljeg evropskog trenera... To bi retko ko uspeo da postigne što je on uradio...
pre 8 godina
. Ne organizujes napad da loptu primi Kinzi, najbolji suter sa poludistance vec ti Jovic resava koji nema apsolutno nista sto jedan plej treba da ima. Ni tehniku, ni brzinu ni sut! On i Micic su igraci tipa gnjavi loptu 20 sekundi napada i onda uvali nekom vruc krompir pa nek vidi sta ce da uradi! I siguran sam sto posto da je on jos na mestu trenera zato sto Covic moze da utice na njega i da ga kontrolise jer je ovaj takav kakav je, nema znanje, svoj stav i misljenje. Drugi ozbiljan trener i znalac ne bi dozvolio da mu se mesa bilo ko u posao.
(Dragan, 15. april 2016 10:08)
Reći za igrača koji je imao 15 poena i 7 asistencija (direktno odgovoran za min 29 poena), a pritom i rekordera EL po broju asistencija na jednom meču, da samo zna da tapka loptu 20 sec pa da uvali nekom "vruć krompir" je jako smešno i pokazuje koliko se razumeš u košarku. Pogrešio je zadnji napad ali niko nije savršen.
pre 8 godina
Ovi svi takozvani strucnjaci sto pljujupo Jovicu i Radonjicu, stvarno, kao da u zivotu nista basketa odigrali..
Sjajni JOvic je vukao Zvezdu gotovo 40 minuta.
U BG im pravimo sacekusu sa Mitrovicem i Guduricem....
Pa onda nazad na majstoricu u Moskvu...
Bravo za Zvezdu, sjajna ekipa, sjajna igra, mnogo ozbiljno je to izgledalo..Imali smo vise skokova, vise asistencija, manje izgubljenih lopti, ali opet nas dobise na slobodna,....cak 20 poena sa penala...
onakva odbrana dolazi uz cenu...
Necemo ih dobiti na odbranu, kaznice nas sa penala, njih moramo dobijati na napad... igrati suterki obracun....
Nemamo drugu sansu...
sretno bilo ZVEZDO, odavno da nisam video bolju i zreliju ekipu sa ovaih prostora, ovo je bilo i vise nego dobro..
pre 8 godina
Kako je lako biti general posle bitke...Koje ocekivao dace se Jovic okliznuti?
pre 8 godina
Kinzi da je preuzeo odgovorst pa i ajde, ali Miler? Šta pričate ljudi? Miler je igrač dobrog šuta, dobrih fizikalija,ali izuzetno limitiran što se kreiranja igre i neke akcije.
pre 8 godina
logicno ako kaze radonjic
pre 8 godina
najslabiji igrac zvezde je jovic,retko limitiran i nimalo kreativan igrac,ovo nema veze sa poslednjim napadom,mislim da nikako ne bi smeo da igra u reprezentaciji.
(svejedno, 15. april 2016 10:08
Evo i tebi da napišem. Sinoć direktno odgovoran za minimum 29 poena Zvezde (15p 7as). Rekorder EL po broju asistencija na meču. Ali ako ti kažeš da je nimalo kreativan i limitiran treba ti verovati ipak si ti...ko beše ti?
pre 8 godina
Koliko trenera na jednom mjestu? Strucnjaci ne prepoznadoh vas.. Ja mislim da se za vase ugovore otimaju Barselona i Fener. Sjedite tu, i uzivajte u najboljoj sezoni u istoriji kluba. Da vam ne odu i Dejo i ovi igraci
pre 8 godina
Odbranom se dolazi do sanse da pobedis ali se pobedjuje napadom. A napad i Radonjic ne idu u zajedno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hidrocefalus, 15. april 2016 01:51)
A kako su postili 76 poena, odbranom? Bio sam u početku jedan od pljuvača Radonje prve sezone, ali više nisam i ne mogu, rezultati pokazuju. Svi pričamo o zadnjem napadu, ali bili smo u situaciji da sa CSKA igramo na jedan poen, malo li je? Možda bi nam bilo lakše da smo u zadnji minut ušli sa -15?
pre 8 godina
Kao Grobar skidam kapu Zvezdi za ove dve utakmice! Prvu su dobile sudije (setim se kako su nas krale protiv Taukeramike), a ni u drugoj nisu briljirale. Ako za prvu moze da se kaze da je bilo nekih taktickih promasaja za ovu drugu nema zamerki. Odlicno je Radonjic postavio taktiku i prakticno samleo CSKA. Grimase na njihovim licima i nervoza govore vise od hiljadu reci. Poslednji napad je uvek kocka i dve opcije su bile na raspolaganju (gledao preko strima gde nema komentatora niti reklama). Jovic je bio jedna, a druga je bila lopta u cosak. Kako se kretnjom igraca nije otvorila ta opcija sa loptom u cosak Jovic je krenuo ma prodor. Uglavnom lako Zvezda moze ovo da odvede u peti meč.
pre 8 godina
Znam ja tu Radonjinu akciju. Zove se '' Give ball to Stefan, OK give ball to Stefan.''
pre 8 godina
Jovic je pogodio bitne suteve na kraju, on je i uveo u egal, logicno je postupio Radonjic... Trazio je mec vinera, igraca koji je u naletu, morao je Jovic mnogo bolje da organizuje akciju, ali sve pohvale momcima na zestokoj borbi... Zato svi u arenu da grmi, da Moskovljani ne znaju sta ih je snaslo!
pre 8 godina
poena je da jovic suta sa zemlje i pogadja suteve iz mesta kad je sam.. u ovoj situaciji su idealni vili kinzi na prvom mestu pa miler.. jer imaju odlican skok sut i mogu ubaciti sa zadrskom i preko ruke odbrane.. pogotov kinzi.. ali toliko o radonjicu.. jovic dao 3 trojke sa zemlje sam na sutu i on ga stavi na osnovu toga da resava poslednji napad preko ruke.. toliko o radonjicu
pre 8 godina
Jedan od najgore organizovanih poslednjih napada koje sam gledao u poslednjih par godina. Jovic je odlican igrac, najbolji bio na tom mecu ,ali nije njegov stil igre niti je kalibar da igra jedan na jedan. To su igrali Bodiroga, Kobi ili Jordan. Umesto da je zavrteo akciju pa lopta Kinsiju ili Mileru. Drugo napad je prekasno krenuo, od 19 do 7 sec je cekao I onda se samo zatrcao. Gde je prostor ako se promasi za skok u napadu ili faul.
Prosto ne mogu da verujem da jedan profesionalni trener ovako postavi zadnji napad, sve pogresno.
pre 8 godina
Nema veze idemo dalje, nego sta je uradio partizan? Nisam pratio.
pre 8 godina
nekad me radonjic stvarno negativno iznenadjuje....ok,jovic je odigrao odlicnu utakmicu,svaka cast...ali da li je on covek koji treba i moze da resi poslednji napad,i to 1 na 1 ????ne,apsolutno ne..nije on takav tip igraca.....kakva je to bila akcija uopste??decko je krenuo,napravio korake...nije ni dodao,nije ni sutnuo...pored kinsija i milera koji bi sigurno uspeli kroz fintu i dribling da upute sut na kos,njemu jovic resava poslednji napad..razocaran sam radonjicem u poslednjem napadu i njegovom odlukom..totalno pogresna!!!
pre 8 godina
Bravo moja Zvezdo volim te i kad gubis,a pokazala si zube
pre 8 godina
Volim Jovica, komsija mi je, ali kada je on pogodio odlucujuci napad (ako ne racunamo onu slucajku protiv Cedevite, kad mu se nekako odbila)? Decko nije mec viner, dosta je spor u kretnji i Hajns bi ga izblokirao da se nije okliznuo. Radonja je isto igrao i sa Vilijamsom (pre njega Silb) - da im loptu i oni sutiraju iz nekih levih pozicija i promasuju. Neverovatno da se 3 godine ne moze osmisliti poslednji napad. Jedina ideja je da plej gnjavi loptu na centru citav napad i sutne preko ruke, umesto da lopta ide brzo, da kruzi i da se iz kretnje stvori visak, da igrac sutne bez velikog pritiska odbrambenog igraca. Meni je zapanjujuce da se 3 godine u tom pogledu nista ne menja!
pre 8 godina
Dozvolicete mi, nadam se, jednu digresiju, iako sam navijac sa one strane brda.
Prosto sam fasciniran cinjenicom koliko su Radonjic i Covic, koji neosporno razumeju kosarku, mogli da jedan snazan tim dovedu do ivice ambisa. Pukom srecom stvoren je jedan veoma mocan kolektiv.
Jovic je bio projektovan kao drugi plejmejker iza Mekela (iako je Izraelac uvek i svuda bio izbor No.2), odnosno treci pred dolazak Williamsa. Medjutim, danas je prva violina tima i radi sta hoce. Odlucan, smiren, jak na lopti. Volim takve igrace.
Upravo on sa Cirbesom cini najbolji EL tandem! Sa Majkom koji je vidjen kao drugi centar Sofoklu. Neverovatno.
Simonovic je bio sa ispisnicom pred vratima, kritikovan i kudjen, a igra i pogadja maestralno. Steta sto ranije nije imao odresene ruke i sto nije uzimao suteve kao danas.
Guduric je bio treci izbor, ali je spletom okolnosti iskocio u prvi plan i postao pravi mali lider.
Ukratko -- mnogo dobrih momaka koji su mogli pasti u drugi plan s obzirom na nacin kako je selektovan tim. Imas Jovica, a dovodis Mekela koji nije takav kalibar trenutno. Imas Audi, ali uzimas i neki Citroen istog godista. Mozda bi i oni eksplodirali ali steta je ne dati sansu Jovicu pred Williamsom. Da je Markusa iole islo, ne znam koliko bi Stefan mogao.
pre 8 godina
Onakav kiks Jović nije smeo da napravi, što pokazuje pomanjkanje inteligencije. Ako nije bio siguran u svoj šut, trebao je svakako da iznudi faul za dva slobodna bacanja. I to bi bila šansa barem za produžetak, a možda i pobedu.
pre 8 godina
Odbranom se dolazi do sanse da pobedis ali se pobedjuje napadom. A napad i Radonjic ne idu u zajedno.
pre 8 godina
Jović je dobar i školovan igrač ali je u košarkaškim krugovima poznat kao igrač tremaroš i zapravo NIJE logično da završava zadnji napad.
pre 8 godina
Logicno je bilo da Miler ili Kinsi idu na ulaz...Micic ni sekunde vise ne smije da igra,barem je to mogao skontati...
pre 8 godina
Mozda je trebao Micic da sutira poslednji napad. Logikom ne moze 100 puta da zezne stvar. Da je Jovic dao bilo bi bravo Radonja, ovako svako moze da prica sta hoce. U svakom slucaju, zaboraviti ovu utakmicu i odigrati u Beogradu jos bolje, ako je to moguce.
pre 8 godina
Nije logicno.
pre 8 godina
Vama ne bi valjao ni Greg Popovic i njemu bi nasli zamjerku steucnjaci veliki! Radonjic voljeli ga ili ne voljeli naoravio najveci uspjeh za Cz! Do sad ovo niko ostvario nije!
pre 8 godina
@kum da bas se tehnicka trazi sa prstom ka dlanu???
(muamua, 15. april 2016 13:30)
Kazem, sve i da jeste, u cemu je problem? 99,9% trenera trazi tajm aut u takvom momentu, to znaju i navijaci, i normalno je da reaguju. Sta ti sad hoces uopste da kazes? Ne znas kako da opljunes Zvezdu, jer ti je unapred pripremljen tekst pao u vodu, pa sad posezes za nekim nebulozama. Kao sto rekoh: smesan si.
pre 8 godina
Kinsi je trebao da odluci poslednji napad. Ali, ostavimo to po strani. Lako je biti general posle bitke. Mene vise zanima sta je bio cilj tog napada? Zanima me sta je ovaj strucnjak nacrtao na time out-u. Da li je cilj bio da Jovic 15 sekundi tapka loptu, pa sta Bog da ili smo imali neki plan? Govorim kao navijac, a ne kao strucnjak, voleo bih da na klupu Zvezde sledece godine sedne Andrea Trinkijeri ili Sasa Obradovic.
pre 8 godina
Kako je lako biti general posle bitke...Koje ocekivao dace se Jovic okliznuti?
Da se nije okliznuo, dobio bi blokadu ili faul koji se ne svira. Mogao se očekivati i pik sa Cirbesom, ali bi opet bio faul koji sudija ne bi svirao...
Naravno da su Miler ili Kinzi trebalo da odlučuju. Zato je Miler i izjevio da ne može da bude ponosan JER JE IZGUBIO A NE POBEDIO !
pre 8 godina
@terenac
Svaka cast za komentar to ja ljudima pricam celo vece sinoc..pa kobiju i dzordanu ne bi svirali faul u takvom trenutku a kamoli jovicu i zvezdi to je opste poznato nepisano pravilo da se ne ide na prodor u poslednjem napadu jer mogu da te prebiju a faul dobiti neces jos plus pored hajnsa koji je i visi i skocniji od njega..ne pravim se pametan ja sam jos na tajmu drugaru rekao da bi dao mileru ili konziju ali pre mileru covek voli takve stvari on bi mogao da sa dva tri driblinga udje unutar trojke i podigne se preko bilo koga na sut jer ima visinu dobar sut i zna da pogadja te teske suteve u padu..tako da ovo nije bilo ni malo logicno
pre 8 godina
Ma sta ste bre uradili dovoljno!!?? Ima da vratite seriju u Moskvu i da ih izbacimo bre, mozete vi to samo malo slifa i vere sve je moguce!!! Sjajne utakmice sa limitiranim izmenama, padaju dal Arena ili Pionir videcete svi!
pre 8 godina
Kinsi je igrac koji moze da probije bilo kog igraca u petorci, ali lopta ide Jovicu, koji ne moze da probije igraca, a sutira sa zemlje. Veliku smo sansu propustili.
pre 8 godina
Мени се свиђа што је баш Јовић решавао важну утакмицу. Јесте Звезда нажалост изгубила, али нити је овај дуел сада дефинитивно изгубљен, нити би победа гарантовала пролаз. Обе екипе су рањиве тј. победиве, а црвено-бели су доказали у ова два меча да разлика у квалитету између њих и армејаца није застрашујућа, па не видим зашто би се након овог пораза психички потпуно пали. За Јовића ја до сада нисам као прво веровао да уопште сме да преузме одговорност, а ето, урадио је то. Два пута је погодио шутеве у самој завршници. Сваки човек греши понекад, а сваки тренер воли више да играч покуша и погреши, него да ни не покуша. Сада није успело, следећи пут ће бити боље. Најзад, лепо би било отићи у Берлин, али мислим да су планови управе клуба већ остварени (превазиђени) у Европи и да је нама сада важније да се кроз овакве мечеве челиче кандидати за репрезентацију, што Јовић свакако јесте. С тим у везу, Теодосић и Де Коло су врхунски европски бекови, а Стефан им је парирао сасвим солидно. Респект за ово до сада, а он нека се труди да буде још бољи.
pre 8 godina
Logicno je da Jovic uzme loptu ali logicno je i da Jovic organizuje napad za 19 sekundi a i logicno je da mu ti Radonjicu kazes kako i koju kombinaciju da napravi. 19 sekundi!!!!
pre 8 godina
pa zato i nije prosao napad kad igras logicno!!! nisam partizanovac a jos manje fan Vujosevica, ali seti se mislim protiv reala kako je branio partizan zadnji napad. logicno ili ih je iznenadio zonom.
pre 8 godina
radonjic jednostavno nije ocekivao da ce utakmica imati Ovaj tok.ponasao se kao da je navijač na klupi kao ja kad gledam sam i palim jednu za drugom.
simonovic je imao sansu da prelomi sa dve promasene trojke ali nije htelo Jbg
pre 8 godina
Svaka cast Zvezdi na ove dve utakmice.. Samo mi jedno nije jasno, cele sezone Zvezda posle trazenog timeout ne daje poen, nema uigranih akcija ni protiv dosta slabijih timova iz ABA lige.... za 20 sekundi, uz par pravih blokova mora da se izgradi otvoren sut bilo za 2 ili 3 poena
pre 8 godina
Poslednji napad je trebalo da resava ili Miler ili Kinzi. Oni nemaju psihicki pritisak koji imaju domaci igraci, plus su brzi i mogu individualno sebi da iskreiraju napad. Jovic je 1 na 1 beskoristan, za njega mora da se pravi akcija, a ne da on trosi vreme do pred istek napada i onda da krene kao muva beu glave. Po meni, cista greska trenera.
pre 8 godina
@Saša Jokić Skroz si u pravu Jović ima frku u zadnja 2,3 minuta meča u Evroligi i to se stalno ponavlja,ali još veći problem je što tim nema akciju(e)za poslednji napad to je još gore,šta li se radi na treninzima da mi je znati!?
pre 8 godina
Po meni, mozda bolje resenje za zadnji sut, Kinsi ili Miler. But that's just me.
pre 8 godina
@kum da bas se tehnicka trazi sa prstom ka dlanu???
pre 8 godina
Najlakse je sad reci sta je trebalo uraditi
pre 8 godina
Naj logicnije je Terens K. skok sut za dva poena...!!! Daje 80%, u slucaju da promasi je lakse NEGO KORACI!!!
pre 8 godina
Na treneru je da odluci ko ce predvoditi zadnji napad, i tu nema prigovora, ali cekati bukvalno zadnji sekund... Stvarno, evo ne znam... Sve najbolje pa da se vratimo u Moskvu.
(eto ti sad!, 14. april 2016 23:54)
Ma jok, ne treba cekati zadnji sekund, bolje sutnuti 8 sekundi pre kraja, pa nakon promasaja ili pogotka da postoji sansa i za protivnika.
Nije problem sto se ceka zadnji sekund, nego kakva se akcija odigra u tom napadu. Ova je bila nikakva. A bio sam siguran da ce mu ispasti lopta ili ce se okliznuti, kao sto bi se desilo i Rebicu i Guduricu.
Sto rece neko, mozda bi bolje bilo da se sutnulo za 3 sa nekih 30% sanse da ce uci, nego zavlaciti se pod kos. Jedno je organizovati napad na centra ili prodorom ici na iznudjen faul, a drugo je ici kao muva bez glave da bi se popila banana.
pre 8 godina
cestitke i tebi i momcima. glavu gore.
pre 8 godina
ono sto je logicno ili ti normalno, ne mora da znaci da je uvek dobro. krajnje neozbiljan potez,ne kosarkaski....
pre 8 godina
Nije sklon tome da iznenadi protivnika :)
pre 8 godina
Kad budes hrabriji, mozda i dobijes. Zasto niste probali sut za tri na kraju vec ulazak pod kos medju petoricu???
pre 8 godina
@kum
ninkovicu kako si???
pre 8 godina
Nama je najefikasniji i najsmeliji Miler, a on ne dobija loptu u odlucnim momentima. Drugo, ne pripremljeni nakon promasenih bacanja u zadnjih 2,5 sekunde. Za to vreme moze da se sutne na kos pravo.
(dragan, 14. april 2016 23:59)
Uvek smo mi nepripremljeni kad se lomi. Naravno da je pogrešno odigran napad za pobedu, ali i ovo što kažeš za bacanja je bruka. Pa dva visoka su morala da skaču za loptu a trojica već da budu na pola terena da im se šalje pas za šut, a našima sa klupe čak nije rečeno ni da će onaj namerno da promaši?!
pre 8 godina
Nema veze idemo dalje, nikad nisam kritikovao ovaj tim, ALI SAMO MICICA DA NE GLEDAM VISE KAKO SE ZABIJA U IGRACA I TAPKA LOPTU 22 SEKUNDE! Za ostale igrace svaka cast, falio je Guduric da ubaci neku trojku...
pre 8 godina
imali su sansu ali tesko da ce cska izgubiti dve utakmice u bg?Jedino videlo se da zvezda bas ne lezi cska kao ekipa tu je sansa.Ali i ovo je uspeh sto god bude
pre 8 godina
Gudurić falio za dve u nizu. . . . . .
pre 8 godina
napad je na nivou naseg poslednjeg napada u mecu srb-litvanija letos. dve sanse koje cu dugo zaliti
pre 8 godina
Imao sam osjećaj da ćemo zabrljati napad za pobjedu,što je najgore na najgori mogući način,da je bar neko bacio ciglu pa mi ne bi bilo toliko žao,ali imati 22 sec i ne uputiti šut na koš je tužno.I dalje mi nije jasno kako Radonjić ne prepoznaje u Mileru da bi mogao da bude meč viner u takvim situacijama,i kad ga mu ništa ne ide od ruke mislim da bi bio u stanju riješiti ovakve situacije.U budućnosti taj igrač bi trebao da bude Gudurić,koji je i ove sezone davao neke krucijalne poene.
pre 8 godina
Logicno je bilo da Jovic uzme loptu ali je u pik trebao da dodje ili Miler ili Simon,a Cirbes da pravi livadu...Tesko je kad navuces Hainesa.Vrlo je nezgodan.Cirbes je i van forme.Lose mu je i koncentracija.Ne lici na sebe...
pre 8 godina
Meni je krivo sto nije Mitrovic odigrao vise, odigrao je odlicno dok je bio na terenu, vidi se da je zeljan kosarke, ali i da je jos uvek u strahu. Poslednji napad bi dao loptu Mileru, da resi sutem za tri u poslednjoj sekundi. On ima "onu" stvar za takve trenutke, ali dobro...
Steta, izvukla ih je ona trojka Teodosica na kraju, promaseno slonodno bacanje Kinsija. Generalno bacanja su im problem, u proseku promasimo po 6-7 slobonih po utakmici, sto je mnogo za ovakve utakmice.
pre 8 godina
samo je trebalo šutnuti. Vrlo jednostavno samo šutnuti i ništa više.
99 Komentari
Sortiraj po: