Sreda, 13.04.2016.

22:49

De Niro: Žao mi je što sam povukao film o vakcinaciji

Izvor: Daily Mail

De Niro: Žao mi je što sam povukao film o vakcinaciji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

David Pokrajac

pre 8 godina

Prirodno da covek bude skeptican prema necemu sto ne razume, a u ovom slucaju prema naucnim metodu. Ono sto ne zalosno jeste da DeNiro nije svestan svoje drustvene odgovornosti i stete koje nanosi javnom zdravlju zato sto ce neko poverovati De Niru zato sto je poznat, a zanemariti da za imunologiju apsokutno nije struca.

mike

pre 8 godina

@gandi
Zarada na vakcini mozda i nije neka, ali posle vakcine ceo vas zivot i sve sto zaradite potrosite na brigu oko deteta, koje je fizicki zdravo i ne izgleda da je u nekoj patnji pa vam se cini prihvatljivo. Ali nama i njemu je ceo zivot posle toga borba koja je teska i bez vas takvih koje zivot, na vasu srecu, o tome nije naucio NISTA!

MisterNo

pre 8 godina

@samuraj i ivantic
Upravo razbacivanje proizvoljim brojkama narusava potencijalni verodostojnost informacje. Rekli ste da je u svetu svega 3% novca u kesu, sto nije tacno. Na primer u Veliko Britaniji je 39% (izvor FOI
Her Majesty’s Treasury). Mozda ima neka zemlja sa manjim procentom, ali ih je malo, vecina ima vece procente.

Gandi

pre 8 godina

@Sokrat... malo se dublje informisi. o autizmu se pričalo i pre 250 i vise godina. ne pod tim nazivom, ali sa tim simptomima... nemoj da si naivan. vrlo relativna stvar je da li se tada mogao dijagnostifikovati autizam toliko usko... cinjenica je da su mnoge vakcine spasile milione, milijarde zivota i spasavaju svaki dan. vasa (mnogih ovde) prazna prica o zaradi farmaceuta na jednokratnoj vakcini koja i nije jako skupa je smesna... koliko para se svaki dan trosi na bensedine, antibiotike, brufene, aspirine i td i td i td... a da ne spominjem i mnogo skuplje lekove sto za smirenje,sto za teske hronicne bolesnike i td... tu je zarada. svakako da treba svako da ima pravo izbora, sa tim se slažem, ali se ovde ne radi o tome trenutno, nego da puno njih tvrdi da autizam nastaje od MMR... glupost... ni jedan jedini validan dokaz nepostoji... u mnogim razvijenim zemljama gde postoji mogucnost izbora preko 80% ljudi vakcinise decu... da li ste sigurni da na njih utice farmaceutska industrija direktno ili indirektno? kako? ko moze da me natera ako necu? ponavljam, pricam o zemljama gde moze da se bira... da ne treba mozda da se vrati vreme kuge, tuberkuloze i sl??? sta mislite kako je to iskorenjeno (mozda ne potpuno), bez medicine? neko je trazio: naravno da kao roditelj stanem svojim zivotom iza odluke o vakcinaciji deteta, ako ste u pravu i ako se nesto desi mom detetu od vakcine, sigurno ga necu vama dati na cuvanje i prebaciti muku na nekoga... do sada me niko nije uverio da gresim... pricao sam sa "najvecim" veganima, vegetarijancima, poklonicima "zdravog" zivota koji nece da vakcinisu... nikada ni jedan konkretan dokaz, nikada osim rekla/kazala, zabranili mu da prica i sl... naucni dokaz, konkretan i verujem vam

samuraj i ivantic

pre 8 godina

@Zabrinut,

izabrao si da verujes lekaru a to je pogresno. Ne zato sto oni ne znaju , mnogi i ne znaju , vec oni koji znaju su diskreditovani kao onaj u Italiji sto je otkrio da secer hrani celije raka pa je dobio 3 godine.

Problem kod MMR nije samo taj sto izaziva kod neke dece autizam jer je to relativno mali broj naspram broja dece koji ju prime vec je to jos jedan vid globalne kontrole populacije.

Uskoro ce ako i nisu vec poceli da ubacuju nano cipove u vakcine uz pomoc kojih prate i uticu nase raspolozenje i emocije i ko zna sta jos rade sa nama.

Mali cip se ubacuje vec decama u Americi u skolama na palac uz pomoc koga placaju u skolskim kantinama. Oni uvek izmisle navodno dobro resenje za nas ali nas na kraju obmanu.

Prvo cip u licnim kartama da nam sama rec bude poznata. Sada cip za placanje a kasnije ce povuci sav papirni novac i onda krece globalna kontrola ( vec ima samo 3% kesa u svetu ). Ako im se ne svidis samo ti ugase racune pa se slikaj.

Opet da se vratim na MMR- sta ako bas moje/tvoje/sledece dete dobije autizam ? Ode zivot zdrave babe a i vas emotivni zivot.

Lekari su samo marioneta u rukama mocnika, kao i svaka vlada sto je marioneta.

Gledajte siru sliku po pitanju stanja trenutnog na planeti i onda teorija zavere postaje istina.

mi mi

pre 8 godina

https://www.ted.com/talks/ami_klin_a_new_way_to_diagnose_autism?language=en

Hmmm ako se MMR daje od 9 og meseca ( nema smisla ranija zboj majcinog imuniteta) a ovaj cikica moze da za 80 % dece dijagnozira autizam u 8 om mesecu onda MMR ne izaziva autizam?

nek bude onda obostrani rizik

pre 8 godina

Razmišljam se da kažem ovima što daju detetu vakcine da mi životom odgovaraju za istu pa samo ako su toliko sigurni onda nek' daju.

ProkopijeElGrande

pre 8 godina

Sta su ti roditelji... Sve, svasta i svakoga ce okriviti za lose zdravlje svojih potomaka osim sopstvenih falicnih gena koje su preneli na isto...

Šubi

pre 8 godina

Više ljudi umre godišnje od brufena i aspirina, nego dece koja imaju ikakvu reakciju na MMR. Naglašavam reakciju, dakle povišena temperatura, crvenilo itd., a autizmu koji se pojavi preko noći niko normalan ni ne priča. Kad gledam kako moderne majke hrane decu na igralištu čispom i grisinama, kako im daju čokolade i šećera sa već godinu i po dana a onda krenu da prosipaju pamet po pitanju vakcina smuči mi se život.

K.G.

pre 8 godina

Kad mi neko dokaže da živa, formaldehin i aluminijevi oksidi i sulfati imaju lekovita svojstva onda cu i ja da prihvatim vakcinaciju. A o istrazivanjima koja govore u prilog vakcinacinaciji neću da trosim reči jer ga rade instituti koji su usko povezani sa farmaceutskom industrijom posebno kroz bogate donacije koje instituti primaju od ovih trovaca. Setite se samo kako se govorilo a i "naučna" istrazivanja potvrđivala o neskodljivosti DDT-a. Manipulacija sa statistikom je tek posebna priča gde podatke o razmeri bolesti, kontraindikacijama lekova upravo davaju korumpirani lekari i beskrupolozna farmaceutska industrija. Koliko ima lekova koji nemaju nikakva lekovita dejstva vec samo nus pojave a doktori ih zdusno pisu na recepte a farmaceuti prave. Ovaj komentar nije namenjen onima koji uzimaju saopštenja bez pogovora i kritike. Ovaj komentar je podlozan svakoj konstruktivnoj kritici.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 8 godina

Treba tražiti razlog u hemikalijama koje se nalaze u vakcini, a ne bi trebalo da su tu, jer su to veoma jaki nervni toksini, a stavljaju se da bi se produžio rok trajanja. Kompanije gledaju profit i 1% dece koja imaju određeni gen koji reaguje loše sa tim prezervativima, je prihvatljiva kolateralna šteta i ništa se neće promeniti, jednostavno je jako mali broj slučajeva u pitanju. Onaj ko voli da igra lutriju to sigurno razume, pozdravlja i podržava.

Dejan Milinković

pre 8 godina

SremacSM, naravno da je autizam postojao i pre pojave vakcina. Ono što ste međutim zaboravili da napomenete je da je grafikon koji pokazuje učestalost autizma u poslednjih nekoliko decenija jedna vrlo strma eksponencijalna kriva!

Sokrat

pre 8 godina

Zašto ljudi u komentarima iznose laži da je autizam postojao pre vakcina? Istražite malo, danas bar svi podaci stoje na raspolaganju. Autizam nije postojao pre uvođenja vakcina i prvi slucajevi se javljaju pocetkom 20-og veka.

FMP liga

pre 8 godina

jeste pa nije taj film pravljen u jednom danu bilo je vremena za promenu stava koliko hoćeš, ali ne stav se menja bas posle prve projekcije!? To je klasična gangsterska ucena u stilu ubicemo i tebe i tvoje autisticno dete, ako ne kažeš svima da si budala! Srbi su glupi, pogotovo onaj deo koji sebe naziva "intelektualna elita"

Dejan Milinković

pre 8 godina

Gluma glumcima, nauka naučnicima. A profit - farmaceutskoj industiji. I sve u najboljem redu, šta tu ima ko da talambasa. Ja se samo pitam kome autistična deca. Roditeljima, naravno, kome drugom. Divan jedan svet, bolji teško može da se zamisli...
Kad premudri sportbilly pomenu nauku treba reći sledeće. Ovaj cenzurisani film govori o tome kako je američka agencija za zaštitu zdravlja CDC (Centers for Disease Control and Prevention) u članku objavljenom u Pediatrics žurnalu 2004 godine o studiji koja je proučavala vezu između MMR vakcine i autizma izostavila podatke koji ukazju na ovu povezanost. I o tome danas javno govori jedan od insajdera, Dr. William Thompson, inače viši naučnik koji je direktno bio uključen u ovu CDC studiju. Dakle informacija je iz prve ruke. Ovaj naučnik danas zahteva od kongresa da pokrene istragu baziranu na 100.000 strana evidencija o vezi između MMR vakcine i autizma. I javno se izvinjava Dr. Wakefield-u zbog moralne i svake druge štete koju mu je naneo učestvujući u ovoj prevari. Dakle, kao što neko lepo primeti, nije ovaj film anti-naučni nego je nauka anti-CDC. Treba li se zato pitati zašto je film cenzurisan i zašto je De Niro bio izložen tako snažnom pritisku da isti povuče sa festivala?

senad

pre 8 godina

Sta ima veze u kojoj godini dobijes dete jasam sina dobijo u 22godini ima autizam skoro osma godina samo zna da izgovori mama i tata cerka 6 godina nema i ja bi voleo da znam do cega je zivim u Nemackoj i doktor kaze nije do vakcine verovatno genetski a u mojoj i zeninoj familiji jos nismo sreli slucaj sa autizmom.

Milan

pre 8 godina

Mom rodjaku je cuveni americki lekar koji se bavi samo autizmom i cak ima slucajeve dece koju je maltene izlecio, ili postigao ogroman napredak u njohovom izlecenju, u cetiri oka potvrdio, da je njegovo dete dobilo autizam posle dobijanja MMR vakcine. Taj lekar je rekao tom prilikom "da zbog svoje karijere to ne bi nikad potvrdio pred sudom", ali da je imao mnogo slucajeva dece koja su dobila autizam kao posledicu vakcinacije, u sta je on siguran kao naucnik i lekar.

Трла баба лан

pre 8 godina

Могло би и да се постави питање Дениру: да ли је мудро добити дете са 58 година? Да није то, можда, узрок дететовог аутизма? Наравно да није, али следећи логику повезивања која није заснована на научним доказима, могли бисмо да поставимо и такву хипотезу.

eh

pre 8 godina

Zato sto se posle 30. god zene rizik za neki poremecaj ploda povisi za 50% izato svakom godinom starosti vise raste pa samim tim i postoji vise dece ometene u razvoju. To su vam cinjenice. Kao i da postoje 2 vrste autizma, primarni i sekundarni(koji se malo kasnije ispoljava.). Moji su roditelji lekari, ja sam zavrsio medicinski fakultet brat mi je autistican. Ja sam vakcinisan istom vakcinom kao i moj brat. Problem je sto roditelji ne umeju da prepoznaju pravilan razvoj kod njihove dece u tom uzrastu. Nisu svi roditelji medicinski obuceni da prate da li dete pravilno napreduje i njegov neurolski razvo a ni koje su knjige najkredibilnije za informisanje o tome. Moji roditelji su odmah uocili neke rane simptome koji su se odrzavali i konsultovali se sa psihijatrom/psihologom tako da to "preko noci je moje dete postalo drugacije" je tesko za poverovati, bar obrazovanoj osobi.

Gandi

pre 8 godina

Ukoliko neko misli da autizam nije postojao pre MMR onda nema pojma ni sta je autizam ni sta je MMR i nije kompetentan da uopste ovde pise. Ima nas mnogo nekompetentnih, ali bas toliki podliznih pričama koje se pricaju bez naucnih dokaza, to je samo dokaz nepismenosti i neinteresovanju za pravom istinom. Cita se sto s hoce. Da nema vakcina i moderne medicine i dalje bi se u velikom procentu umiralo od bolesti koje su iskorenjene uoravo tim vakcinama. Vakcina je prevencija, a ne lek za nesto... Vidim da mnogi ni to ovde ne znaju. Pa sta onda sa vama vovek moze da raspravlja kad mislite da autizam dolazi preko noci? Kao sto je neko napisao, ako se zna da dolazi oreko noci zbog vakcine, onda ista ta varijanta moze da se iskoristi za lecenje iste te bolesti. Zasto ta farma mafija ne bi onda dodatno napravila lek za autizam i dodatno zaradila, ako se zna da je to okidac? Lupetate bez ikakvih argumenata i naucnih dokaza. Medicina je pomogla da covek zivi duze i bez nekih bolesti koje su iskorenjene, kao sto svaki dan pomaze. Ljudi su ulozili trud u to da naucnim puten dodju do resenja nekih zivotnih/zdravstvenih problema, nisu te lekove stvorile farmamafije nego naučnici koji su potrosili decenije da bi dosli do necega sto leci nesto... Kada se bude pojavio naucni dokaz da je MMR vise stetan nego sto je koristan, onda cu Vam svima verovati, ovako ste u domenu rekla/kazala

Branislav

pre 8 godina

Zašto je ovo jedina tema o kojoj ne sme da se raspravlja a da se ne bude najprimitivnije etiketiran? Zar nije filmska industrija do sada preispitivala razne istine, istorijske, religijske, medijske, političke? Zar se nije nekad gljivično oboljenje temena lečilo zračenjem? Nisu li trudnice dobijale lekove koje su im unakazile decu? Nisu li naučnici govorili da je DDT bezopasan? Čemu ovakav dogmatizam? Da li je to naučni pristup? Sve više verujem da je dr Velkovski bot farmako industrije kako bi se u startu kompromitovali skeptici. Btw, ja san doktor nauka.

faustino

pre 8 godina

Dovoljno je da izazove autizam kod jednog promila dece pa da se vakcina smatra nebezbednom. Da je vaše dete u pitanju ne biste se pravili pametni.

blaza

pre 8 godina

Za one koje interesuje naucna strana ove price, googlujte istrazivanje iz Japana, koji je ukinuo MMR nakon Vejkfilda, sproveo istrazivanje i nasao da je broj dece sa autizmom isti ako ne i u porastu u periodu dok je bila na snazi zabrana MMR-a. Radim sa roditeljima u UK na klinici za dijagnozu i srecem puno majki nakon dijagnoze koje mi kazu da nisu dale MMR svojoj deci.

зз

pre 8 godina

Ja sam kao dete preležao male boginje, zauške i rubeole, čak su me roditelji namerno vodili kod dece koja su ih bolovala, a sada decu vakcinišu protiv istih? Nekada je bolje pustiti da sve ide prirodnim tokom nego se "štititi" od svega i svačega.

Др Кеворкијан

pre 8 godina

@Zabrinut, нема ту шта да помогне Бог већ како се организам избори. Као што је већ речено аутизам је постојао и пре вакцинације тако да он није изазван од стране фармацеутске индустрије. Друго, број аутистичних случајева после вакцинације премашује реалан податак за статистичку обраду у односу на број деце која се нису разболела од болести која су пре вакцинације харала светом и смртиле као куга. Кога погоди поствакцинални аутизам њему је то 100% и страшно је али треба гледати и другу страну. Треће, на основу чега неко закључује да му се дете променуло преко ноћи због вакцинације ?! Ја за своју децу мислим да се сваке ноћи мењају јер расту и развијају се. Да ли сваки дан снимају децу и после тумаче снимке. Ово је субјективан приступ научном истраживању и није релевантан за студију. Четврто, аутизам код деце се почиње уочавати у периоду када се деца и вакцинишу па је онда родитељу (који је субјективан по питању своје деце) нормално да тражи кривца у другоме за дететову промену преко ноћи и види је у вакцинацији. Аутизам је генетски предодређен и као и шизофренију могу га окинути разни релевантни чиниоци током живота али све у свему он је предодређен. Пето, постоје деца која нису вакцинисана али су аутистична ?!?!
Невакцинисање односи много више живота него што се гласинама може поверовати и прихватити број аутистично промењене деце преко ноћи.

Znanje i znanje nije isto.

pre 8 godina

Ljudi koji pričaju o genetici treba da znaju da DNK nije fiksan plan nego se dnk aktivira ili deaktivira na osnovu uticaja iz okoline ili svesti. Poznato već samo 30 godina. Zato genetski faktor znači uvek da je nešto aktiviralo taj deo mirujućeg genetskog koda. Kod autizma znači - moguće. To se ne predaje na fakultetu jer bi to omogućilo lekarima da spoznaju uzroke bolesti i počnu zaista da leče ljude umesto što ih samo "tretiraju".

drvobradi

pre 8 godina

Vejkfild je dokazani prevarant, koji je radio za tu istu farmakomafiju koju pominjete. Zapravo ono sto je on prodavao tj reklamirao je oprema za ranu detekciju autizma kod dece (ocekivao je profit od 40 miliona godisnje). Japan je od Vejkfildovog istrazivanja razdvojio MMR vakcinu na 3, da bi lakse nasli povezanost i na kraju je nisu nasli.
Sto se tice De Nira, bolji marketing nije mogao da odradi. Sto za njegov Tribecca festival sto za film.
@Dex
Ali ti je smrtnost 0,3% za rubeolu prihvatljiva (podatak za SADu nerazvijenim zemljama je isla do 20%). Kad malo bolje razmislis, shvatices da medicina pociva na statistici.
@Ivan
Dijalog ne funkcionise kada se o nekoj temi raspravljaju ljudi koji su uceni i znaju i oni koji imaju misljenje ali ne znaju na cemu ga temelje. Iz istog razloga demokratija ne funkcionise u svakoj zemlji, za primer imas nasu, gde masa glasa kako glasa.

eksperimentalni pacov

pre 8 godina

mene brine sto je u svim razvijenim evropskim zemljama kao i u americi data mogucnost izbora, dok je na balkanu obavezna vakcinacija, uz ucenjivanja ljudi da dete nece moci upisati u skolu i visoke novcane kazne! Niko ne garantuje nus pojave a vakcine se uvoze. . . Farmaceutska mafija!

Za utripovane genijalce

pre 8 godina

Autizam nije postojao pre vakcinacije i rečima tačka! Robert je car, sad svako zna za taj dokumentarac a niko do juče nije ni znao za njegov festival!

mara

pre 8 godina

Zasto mora da se primi bas ta trovalentna MMR vakcina, zasto se ne primi kao nekad svaka posebno, dete dobije 3 vakcine umesto jedne i izbegne se MMR, ali se ipak dete zastiti?
Mada licno ne verujem da se autizam odjednom dobija od ove vakcine, a autizam postoji mnogo duze od postojanja vakcina !

zoranz

pre 8 godina

mnogo veci uticaj na autizam ima starost roditelja, ne znam koliko mu je zena imala godina,ali De Niro je imao preko 50 god,kad je napravio sina.
Nego o tome mu se neprica .

only fools and horses

pre 8 godina

Klasicna prica. Roditelji deteta traze krivca.
Da ponovimo jos jednom. Autizam je bolest usadjena u genima. Ako neko moze da mi objasni kako vakcina moze da promeni kompletan genom coveka, onda svaka cast. Mogli bi smo to znanje da upotrebimo pa da izlecimo drugo genetske bolesti preko noci, bas kao sto i deca "obole" od autizma preko noci.
(linsta, 14. april 2016 04:13)

Prijavi odmah to saznanje, dobićeš Nobelovu nagradu. Pošto se o uzroku autizma još uvek samo spekuliše. Jedino što prvo moraš objasniti kako nastaje mutacija ili koji geni su odgovorni za to.
Ja evo ne znam zbog čega nastaje autizam kod dece, ali otvoren sam za sve mogućnosti. A deluje mi da pobornici tzv "nauke" to jest vakcinacije u ovom slučaju, ne samo da nisu spremni za dijalog, već nisu spremni ni za ozbiljna naučna istraživanja ove bolesti. Ako se uopšte i može nazvati bolešću, vuše deluje kao skup poremećaja.

ffws

pre 8 godina

"Džaba tvoj film, kada apsolutni vladari naših života u Srbiji,"

U pravu si, dzaba film koji ne citira nijedan relevantan, validan izvor
i ciji reziser je spremao vakcinu koja bi se takmicila sa MMR vakcinom, pa je imao interes da je diskredituje; znaci covek je PREVARANT koji je ODGOVORAN za smrt ko zna koliko dece zbog EPIDEMIJE morbila (200 obolelih u Nisu nedavno).

"našu zdravu decu."

Da ti pomognem, deca dobijaju imunitet od svoje majke, koji se smanjuje nakon nekoliko nedelja ili meseci. Ako majka nije prelezala npr. varicelu i dobila imunitet na njih, ni beba nece imati imunitet i podlozna je toj bolesti.

Mnogo dece do pre 100 godine nije docekalo ni svoju prvu godinu, dok je tokom vecine ljudske istorije (nekih 98% nje), procenat uspesnih trudnoca bio zapanjujuce mali.

SAMO do 70-ih godina dvadesetog veka je umrlo preko 500 miliona ljudi od efekata velikih boginja. To je skoro 10 puta vise od zrtava Prvog i Drugog svetskog rata ZAJEDNO.

"Oni ne mogu da se izbore ni sa kim ko im malo novca gurne u džep, a kamo li sa farmaceutskom mafijom, koja je broj 1 u svetu.
(Tata spalio Đenku, 14. april 2016 06:18)"

Pise se "kamoli". Farmaceutska industrija ne zaradjuje od strane jednokratnih korisnika (primis jednom vakcinu za odredjeni virus i to je to), vec za korisnike kojim treba lek svakog dana.

Tvoj problem je sto si zajedno spojio dva razlicita problema; slobodu izbora i to da li su vakcine bezbedne ili ne.

4glory

pre 8 godina

Ja imam neko potpuno drugo glediste na sve to, po meni je pricu o vakcini i autizmu pustila bas farmakomafija.Pre x godina kada su razvili vakcinu postojalo je neko nastojanje da svet bude jedno bolje mesto i vakcina zaista radi svoj posao, ranije su deca umirala dosta cesto retko da koja baka ili deka postoje a da im kao malim nije umro brat ili sestra zato se pre i pravilo po 4-5-6 dece jer 1-2 ne prezivi sada je zaista retko da dete umre od nekih banalnih bolesti tipa boginja. Zasto je farmakomafija po meni pustila tu pricu o povezanosti vakcine i autizma pa zato sto ovako prodaju te vakcine i to je to, a ako bi se roditelji zaplasili pricom o autizmu prestala bi masovna vakcinacija i ponovo bi se javile masovne bolesti dece sto je raj za farmaciju pogotovo sto roditelji kad je za dete lek ne pitaju koliko kosta sto je i normalno, a to je za njih idealan scenario.Ja sam svoje dete vakcinisao pre 3 godine i sve je proslo ok i svi moji poznanici koji imaju decu nisu imali problema sa decom posle vakcinacije.Ne znam mozda moje razmisljanje nije dobro ali znajuci kakav je svet danas postao meni je ovakav scenario najrealniji.

Nije svuda diktatura

pre 8 godina

Jel to u Srbiji obavezna MMR vakcina? Mi klinci iz vemena SFRJ smo fino odrastali sa zauskama i nista nam nije falilo tih nedelju dana u krevetu sa spustenim roletnama.
Inace zivim u EU zemlji i potpuno je slobodan izbor za uzimanje vakcina. Cak i kad treba djetetu da daju penicilin, prvo konsultujunroditelje da cuju da li ce dati saglasnost.

ffws

pre 8 godina

"Ko sme da preispituje vrlu nauku. Ako istrazivanje kaze da nema veze onda je tako i tacka. Naucnu istinu proglasiti za 11. Bozju zapovest- slusaj naucnika svog kao Boga svog.
(joj meni, 14. april 2016 00:16)"

Nauka se preispituje svakoga dana, ali ne lose uradjenim dokumentarcima ili studijama od strane ljudi koji su dokazano koristili losu metodologiju u svojim istrazivanjima. Zasto bi jedan izvor bio relevantniji od svih ostalih? Zato sto je kontroverzan?

Da li ce Vejkfild da odgovara ili preuzme odgovornost za smrti dece koja nisu bila vakcinisana zbog njegovih losih metoda? Cudnim cudom, to je uradio zbog finansijske koristi (to je otkrio Brian Deer - http://briandeer.com/wakefield/legal-aid.htm - nekoliko dana nakon ovog otkrica, Vejkfild je povukao svoju tuzbu protiv Deer-a), a jos je otkriveno da je operisao nad decom bez odobrenja.

Cinjenica je da Niro ima ogromne resurse, pa ako mu je stalo, neka finansira istrazivanje -- pre godinu ili dve je dobio preko 13 miliona dolara u reklami koja je trajala nekoliko minuta i koja je ukupno kostala 70 miliona za jedan kazino u Aziji. Pored toga, ima neverovatne kontakte u jednoj izrazito bogatoj industriji. Siguran sam da moze da organizuje tako nesto.

Sto se tice zapovesti, u Starom zavetu postoji preko 600 zapovesti, toliko o tvom poznavanju istorije tvoje mitologije.

Jedanaesta zapovest je "postovanje starih i mudrih". Necemo slusati autoritete (iliti "proroke"), slusacemo sta kazu dokazi.

DxB

pre 8 godina

To je ono sto uporno govorim. Napravis dete posle 40-te, kada ti je genetski materijal prezasicen, i pitas se zasto je autisticno, retardirano itd. Ljudi, deca se prave kad si MLAD!

Surovi

pre 8 godina

Na svetu postoje strasne bolesti,koje u odgovorne za velike epidemije tokom pisane istorije.Jos uvek se pamte velike epidemije kao sto je epidemije kuge u srednjem veku,Spanskog gripa 1918,dok tuberkuloza nikada nije ni prestajala da ubija.....
Od kuge se vise ne umire,od gripa izuzetno retko,a od TB-a je moguce zastiti se !
Vakcine su odgovorne za obuzdavanje ovih strasnih bolesti .
Jedini prblem koji se moze uociti kod vakcina je taj sto je tesko proveriti sta se tacno u nju stavlja,ali to nije posao za laike,vec za sudstvo i medicinske strucnjake.
Ono sto ljudi uporno ne zele da shvate je to da nijedan lek ili vakcina ,nisu 100 posto sigurni,vec se gleda iskljucivo statistika.To znaci da ako na milion dece njih 100 ima neki sporedni efekat,ta vakcina je vise nego sigurna i da je njeno koriscenje veoma malog rizika.Ne bih voleo da je moje dete u toj statistici i srecom nije,ali sam srecan sto je zasticen i veoma zdrav decak.Ni posle nijedne vakcinacije ,nije imao osipe,temperature,niti bilo kakve nezeljene efekte.
Isto tako ne bih voleo da ga pustim u kolektiv sa decom koja nisu vakcinisana...

Kole

pre 8 godina

Ako se jedan De Niro plasi da govori protiv ove moderne inkvizicije, onda kako se tek osecaju obicni ljudi ?
Iskazite svoje misljenje i borite se za svoja prava.

Hvala De Niru sto je ipak progovorio o tome. Cak i to mnogo znaci da se problem ne zataska.

bes

pre 8 godina

za roditelja je njegovo dete 100% statistike. sta roditelju znači konstatacija da se autizam nakon vakcinacije meri u promilima. i nisu svi koji se bore protiv mmr protiv vakcinacije. to je bezobrazno generalizovanje. ja ću reći da sam za vakcinaciju i jeste vakcinacija donela dobrobit čovečanstvu, ali sam protiv mmr vakcine. ne želim ni milioniti deo verovatnoce da dodje do neželjenog efekta mmr vakcine.

Reakcionar

pre 8 godina

Zanimljivo je da ova vest i dalje stoji na prvoj strani portala, a ova druga http://superzena.b92.net/roditeljstvo.php?yyyy=2016&mm=04&nav_id=1119005 koja je juče takođe bila na prvoj strani, danas je sklonjena! I ne samo da je sklonjena sa prve strane portala, nego je teško uočiti čak i kad se uđe u odeljak "Superžena" u kome je inače objavljena.

Zabrinut

pre 8 godina

Kao otac deteta koje je nedavno dobilo MMR vakcinu želim da znam sve o istoj naravno. Iskreno mislim da u ovom slučaju ne postoji zavera belih mantila...već prećutno odobravanje nusefekta koji pogađa relativno mali procenat vakcinisanih u odnosu na korist od iste vakcine. A briga je ogromna i strašna i ti procenti su životi dece. I znam lično jedan slučaj gde je vakcinacija uništila zdravo dete. Šta roditelj da radi sad u ovom svetu laži i sveznajućih medija..kome da veruje? Jedni prodaju vesti; drugi maglu; ja sam izabrao da verujem lekaru; nek nam je Bog u pomoći.

SremacSm

pre 8 godina

Autizam je postojao davno pre vakcinisanja dece. Sta god da ga je tad izazivalo, nije se moglo pripisati vakcinama. Osim toga, pojava autizma nako vakcinisanja u novije vreme moze se meriti u promilima i ne moze se govoriti o postojanju neke korelacije. Rat farmaceutskih kuca, neodgovorni pojedinci, globalna mreza na kojoj su svi lekari i eto frke.

rubarb

pre 8 godina

Vejkfild je dokazani prevarant, a te price 'preko noci se promenilo' uzmite sa dozom rezerve. Isto tako ima mnogo, i vise dece koja se nisu promenila. Dakle to nisu dokazi. Umesto anegdota, treba prouciti sastav vakcine, organizam pogodjene dece pa videti ima li nesto specificno na sta su deca reagovala. Naopako da kompletna vakcinacija ne valja. Tako se dobiju boginje u Nisu.

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

Džaba tvoj film, kada apsolutni vladari naših života u Srbiji, tj. naša vlada donese zakon da moramo da vakcinišemo našu zdravu decu. Oni ne mogu da se izbore ni sa kim ko im malo novca gurne u džep, a kamo li sa farmaceutskom mafijom, koja je broj 1 u svetu.

linsta

pre 8 godina

Klasicna prica. Roditelji deteta traze krivca.
Da ponovimo jos jednom. Autizam je bolest usadjena u genima. Ako neko moze da mi objasni kako vakcina moze da promeni kompletan genom coveka, onda svaka cast. Mogli bi smo to znanje da upotrebimo pa da izlecimo drugo genetske bolesti preko noci, bas kao sto i deca "obole" od autizma preko noci.

Od izvora dva putića

pre 8 godina

Ako je moćan čovek kao De Niro sa tolikim novcem, ugledom i slavom poklekao pod pritiskom uma čopora, kako li je onda običnom doktoru, a kamoli roditelju koji smatra da su vakcine štetne i da ni od čega ne štite dete ili čoveka?!

Japanac

pre 8 godina

Ako imaš film gde ljudi samo pričaju o povezanosti vakcina i autizma, onda nam i ne treba.

U 2016 godini bi trebalo da ima na hiljade iPhone videa gde se vidi razlika od pre i posle vakcine, ali kad pogledaš YouTube, nemožeš da nađeš ni jedan gde je to očigledno. Ili prikazuju samo slike, ili normalno dete pre ali bez video posle, ili video za posle ali bez pre. Pa ajde bre ljudi, ne možete valjda da mi kažete da niko na svetu nije snimio sate i sate svog deteta pre i posle vakcine gde se očigledno vidi razlika.

U 2016 godine, dokazati povezanost bi trebalo da bude VEOMA lako, ali još niko nije dokazao. Dajte taj video gde nema manipulacije i očigledno se vidi razlika. Znači bez ikakvih priča, samo video od pre iz posle vakcine.

Де Ниро Србине

pre 8 godina

И ми то исто причамо годинама, али твоја реч се даље чује. Зашто фармакомафија не каже колико је изгубила тиме што се не вакцинишу деца и што се касније не лече од разних болести?

Ivan

pre 8 godina

Najveci problem kod ove vakcine za mene je to sto jedna strana, ona koja zagovara obaveznu vakcinaciju, uporno odbija otvoren dijalog da bi ljudi sami mogli da donesu svoje misljenje kroz suceljavanje obe strane

joj meni

pre 8 godina

Ko sme da preispituje vrlu nauku. Ako istrazivanje kaze da nema veze onda je tako i tacka. Naucnu istinu proglasiti za 11. Bozju zapovest- slusaj naucnika svog kao Boga svog.

Kappa

pre 8 godina

Do istine se dolazi kroz naučna istraživanja, a ne sa filmovima. Ako misliš da rezultati trenutnih naučnih istraživanja nisu tačni, da je došlo do propusta ili nešto slično, a stvarno ti je došlo do istine finansiraj neki naučni tim da obavi novo.

Dex

pre 8 godina

MMR vakcina treba da se ukine,odnosno treba da se ukine pravo primoravanja. Jednostavno necu ni 0,00001% posto rizika da mi dete razvije autizam,i to je previše. Boriću se do kraja da mi dete tu vakcinu ne primi. Kao da nemamo već dovoljno problema. Hajd siromašni ali zdravi može i malo stećni. Ali siromašni i bolesni za ceo život...

Де Ниро Србине

pre 8 godina

И ми то исто причамо годинама, али твоја реч се даље чује. Зашто фармакомафија не каже колико је изгубила тиме што се не вакцинишу деца и што се касније не лече од разних болести?

RR

pre 8 godina

naoisao bi dosta toga o mmr vakcini. ali dali ce objavit. naprimer kolika se frka digla hoce li bler dati svome sinu. 20 dana head news.
pa pod tepih

jelena

pre 8 godina

"Nisam naučnik, ali znam.." Zašto De Niro svoju sledeću glavnu ulogu ne bi ustupio lekaru koji mu leči sina?! Verujem da bi doktor odglumio to što treba bar jednako dobro koliko De Niro govori o vakcinama, ako ne i bolje. Wakefieldova studija je zasnovana na 8 (osam) slučajeva. O čemu se ovde govori?! De Niro, verujem da je roditeljima teško da prihvate da su, zajedno s oblikom nosa ili bojom očiju, svom detetu preneli i predispoziciju za autizam, ali Srednji vek, u kome se tražio onaj ko prenosi kugu, je, valjda, za nama? Ili ipak nije...

ingwer

pre 8 godina

Sve i da ga je vakcina izazvala, nema virusni meningitis koji bi imao sa 10 puta većom verovatnocom da nije te vakcine, cak i ako poverujemo u nenaucne dokaze. Vakcinacija je sa razlogom obavezna. Simptomi autizma se vezuju za vakcinu zbog perioda javljanja- tad bi se javili i sa i bez vakcine.

Zabrinut

pre 8 godina

Kao otac deteta koje je nedavno dobilo MMR vakcinu želim da znam sve o istoj naravno. Iskreno mislim da u ovom slučaju ne postoji zavera belih mantila...već prećutno odobravanje nusefekta koji pogađa relativno mali procenat vakcinisanih u odnosu na korist od iste vakcine. A briga je ogromna i strašna i ti procenti su životi dece. I znam lično jedan slučaj gde je vakcinacija uništila zdravo dete. Šta roditelj da radi sad u ovom svetu laži i sveznajućih medija..kome da veruje? Jedni prodaju vesti; drugi maglu; ja sam izabrao da verujem lekaru; nek nam je Bog u pomoći.

Od izvora dva putića

pre 8 godina

Ako je moćan čovek kao De Niro sa tolikim novcem, ugledom i slavom poklekao pod pritiskom uma čopora, kako li je onda običnom doktoru, a kamoli roditelju koji smatra da su vakcine štetne i da ni od čega ne štite dete ili čoveka?!

rubarb

pre 8 godina

Vejkfild je dokazani prevarant, a te price 'preko noci se promenilo' uzmite sa dozom rezerve. Isto tako ima mnogo, i vise dece koja se nisu promenila. Dakle to nisu dokazi. Umesto anegdota, treba prouciti sastav vakcine, organizam pogodjene dece pa videti ima li nesto specificno na sta su deca reagovala. Naopako da kompletna vakcinacija ne valja. Tako se dobiju boginje u Nisu.

Kappa

pre 8 godina

Do istine se dolazi kroz naučna istraživanja, a ne sa filmovima. Ako misliš da rezultati trenutnih naučnih istraživanja nisu tačni, da je došlo do propusta ili nešto slično, a stvarno ti je došlo do istine finansiraj neki naučni tim da obavi novo.

SremacSm

pre 8 godina

Autizam je postojao davno pre vakcinisanja dece. Sta god da ga je tad izazivalo, nije se moglo pripisati vakcinama. Osim toga, pojava autizma nako vakcinisanja u novije vreme moze se meriti u promilima i ne moze se govoriti o postojanju neke korelacije. Rat farmaceutskih kuca, neodgovorni pojedinci, globalna mreza na kojoj su svi lekari i eto frke.

Ivan

pre 8 godina

Najveci problem kod ove vakcine za mene je to sto jedna strana, ona koja zagovara obaveznu vakcinaciju, uporno odbija otvoren dijalog da bi ljudi sami mogli da donesu svoje misljenje kroz suceljavanje obe strane

linsta

pre 8 godina

Klasicna prica. Roditelji deteta traze krivca.
Da ponovimo jos jednom. Autizam je bolest usadjena u genima. Ako neko moze da mi objasni kako vakcina moze da promeni kompletan genom coveka, onda svaka cast. Mogli bi smo to znanje da upotrebimo pa da izlecimo drugo genetske bolesti preko noci, bas kao sto i deca "obole" od autizma preko noci.

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

Džaba tvoj film, kada apsolutni vladari naših života u Srbiji, tj. naša vlada donese zakon da moramo da vakcinišemo našu zdravu decu. Oni ne mogu da se izbore ni sa kim ko im malo novca gurne u džep, a kamo li sa farmaceutskom mafijom, koja je broj 1 u svetu.

Dex

pre 8 godina

MMR vakcina treba da se ukine,odnosno treba da se ukine pravo primoravanja. Jednostavno necu ni 0,00001% posto rizika da mi dete razvije autizam,i to je previše. Boriću se do kraja da mi dete tu vakcinu ne primi. Kao da nemamo već dovoljno problema. Hajd siromašni ali zdravi može i malo stećni. Ali siromašni i bolesni za ceo život...

eh

pre 8 godina

Zato sto se posle 30. god zene rizik za neki poremecaj ploda povisi za 50% izato svakom godinom starosti vise raste pa samim tim i postoji vise dece ometene u razvoju. To su vam cinjenice. Kao i da postoje 2 vrste autizma, primarni i sekundarni(koji se malo kasnije ispoljava.). Moji su roditelji lekari, ja sam zavrsio medicinski fakultet brat mi je autistican. Ja sam vakcinisan istom vakcinom kao i moj brat. Problem je sto roditelji ne umeju da prepoznaju pravilan razvoj kod njihove dece u tom uzrastu. Nisu svi roditelji medicinski obuceni da prate da li dete pravilno napreduje i njegov neurolski razvo a ni koje su knjige najkredibilnije za informisanje o tome. Moji roditelji su odmah uocili neke rane simptome koji su se odrzavali i konsultovali se sa psihijatrom/psihologom tako da to "preko noci je moje dete postalo drugacije" je tesko za poverovati, bar obrazovanoj osobi.

joj meni

pre 8 godina

Ko sme da preispituje vrlu nauku. Ako istrazivanje kaze da nema veze onda je tako i tacka. Naucnu istinu proglasiti za 11. Bozju zapovest- slusaj naucnika svog kao Boga svog.

faustino

pre 8 godina

Dovoljno je da izazove autizam kod jednog promila dece pa da se vakcina smatra nebezbednom. Da je vaše dete u pitanju ne biste se pravili pametni.

blaza

pre 8 godina

Za one koje interesuje naucna strana ove price, googlujte istrazivanje iz Japana, koji je ukinuo MMR nakon Vejkfilda, sproveo istrazivanje i nasao da je broj dece sa autizmom isti ako ne i u porastu u periodu dok je bila na snazi zabrana MMR-a. Radim sa roditeljima u UK na klinici za dijagnozu i srecem puno majki nakon dijagnoze koje mi kazu da nisu dale MMR svojoj deci.

Gandi

pre 8 godina

Ukoliko neko misli da autizam nije postojao pre MMR onda nema pojma ni sta je autizam ni sta je MMR i nije kompetentan da uopste ovde pise. Ima nas mnogo nekompetentnih, ali bas toliki podliznih pričama koje se pricaju bez naucnih dokaza, to je samo dokaz nepismenosti i neinteresovanju za pravom istinom. Cita se sto s hoce. Da nema vakcina i moderne medicine i dalje bi se u velikom procentu umiralo od bolesti koje su iskorenjene uoravo tim vakcinama. Vakcina je prevencija, a ne lek za nesto... Vidim da mnogi ni to ovde ne znaju. Pa sta onda sa vama vovek moze da raspravlja kad mislite da autizam dolazi preko noci? Kao sto je neko napisao, ako se zna da dolazi oreko noci zbog vakcine, onda ista ta varijanta moze da se iskoristi za lecenje iste te bolesti. Zasto ta farma mafija ne bi onda dodatno napravila lek za autizam i dodatno zaradila, ako se zna da je to okidac? Lupetate bez ikakvih argumenata i naucnih dokaza. Medicina je pomogla da covek zivi duze i bez nekih bolesti koje su iskorenjene, kao sto svaki dan pomaze. Ljudi su ulozili trud u to da naucnim puten dodju do resenja nekih zivotnih/zdravstvenih problema, nisu te lekove stvorile farmamafije nego naučnici koji su potrosili decenije da bi dosli do necega sto leci nesto... Kada se bude pojavio naucni dokaz da je MMR vise stetan nego sto je koristan, onda cu Vam svima verovati, ovako ste u domenu rekla/kazala

Branislav

pre 8 godina

Zašto je ovo jedina tema o kojoj ne sme da se raspravlja a da se ne bude najprimitivnije etiketiran? Zar nije filmska industrija do sada preispitivala razne istine, istorijske, religijske, medijske, političke? Zar se nije nekad gljivično oboljenje temena lečilo zračenjem? Nisu li trudnice dobijale lekove koje su im unakazile decu? Nisu li naučnici govorili da je DDT bezopasan? Čemu ovakav dogmatizam? Da li je to naučni pristup? Sve više verujem da je dr Velkovski bot farmako industrije kako bi se u startu kompromitovali skeptici. Btw, ja san doktor nauka.

Де Ниро Србине

pre 8 godina

И ми то исто причамо годинама, али твоја реч се даље чује. Зашто фармакомафија не каже колико је изгубила тиме што се не вакцинишу деца и што се касније не лече од разних болести?

Де Ниро Србине

pre 8 godina

И ми то исто причамо годинама, али твоја реч се даље чује. Зашто фармакомафија не каже колико је изгубила тиме што се не вакцинишу деца и што се касније не лече од разних болести?

eksperimentalni pacov

pre 8 godina

mene brine sto je u svim razvijenim evropskim zemljama kao i u americi data mogucnost izbora, dok je na balkanu obavezna vakcinacija, uz ucenjivanja ljudi da dete nece moci upisati u skolu i visoke novcane kazne! Niko ne garantuje nus pojave a vakcine se uvoze. . . Farmaceutska mafija!

Znanje i znanje nije isto.

pre 8 godina

Ljudi koji pričaju o genetici treba da znaju da DNK nije fiksan plan nego se dnk aktivira ili deaktivira na osnovu uticaja iz okoline ili svesti. Poznato već samo 30 godina. Zato genetski faktor znači uvek da je nešto aktiviralo taj deo mirujućeg genetskog koda. Kod autizma znači - moguće. To se ne predaje na fakultetu jer bi to omogućilo lekarima da spoznaju uzroke bolesti i počnu zaista da leče ljude umesto što ih samo "tretiraju".

Dejan Milinković

pre 8 godina

Gluma glumcima, nauka naučnicima. A profit - farmaceutskoj industiji. I sve u najboljem redu, šta tu ima ko da talambasa. Ja se samo pitam kome autistična deca. Roditeljima, naravno, kome drugom. Divan jedan svet, bolji teško može da se zamisli...
Kad premudri sportbilly pomenu nauku treba reći sledeće. Ovaj cenzurisani film govori o tome kako je američka agencija za zaštitu zdravlja CDC (Centers for Disease Control and Prevention) u članku objavljenom u Pediatrics žurnalu 2004 godine o studiji koja je proučavala vezu između MMR vakcine i autizma izostavila podatke koji ukazju na ovu povezanost. I o tome danas javno govori jedan od insajdera, Dr. William Thompson, inače viši naučnik koji je direktno bio uključen u ovu CDC studiju. Dakle informacija je iz prve ruke. Ovaj naučnik danas zahteva od kongresa da pokrene istragu baziranu na 100.000 strana evidencija o vezi između MMR vakcine i autizma. I javno se izvinjava Dr. Wakefield-u zbog moralne i svake druge štete koju mu je naneo učestvujući u ovoj prevari. Dakle, kao što neko lepo primeti, nije ovaj film anti-naučni nego je nauka anti-CDC. Treba li se zato pitati zašto je film cenzurisan i zašto je De Niro bio izložen tako snažnom pritisku da isti povuče sa festivala?

зз

pre 8 godina

Ja sam kao dete preležao male boginje, zauške i rubeole, čak su me roditelji namerno vodili kod dece koja su ih bolovala, a sada decu vakcinišu protiv istih? Nekada je bolje pustiti da sve ide prirodnim tokom nego se "štititi" od svega i svačega.

Трла баба лан

pre 8 godina

Могло би и да се постави питање Дениру: да ли је мудро добити дете са 58 година? Да није то, можда, узрок дететовог аутизма? Наравно да није, али следећи логику повезивања која није заснована на научним доказима, могли бисмо да поставимо и такву хипотезу.

Milan

pre 8 godina

Mom rodjaku je cuveni americki lekar koji se bavi samo autizmom i cak ima slucajeve dece koju je maltene izlecio, ili postigao ogroman napredak u njohovom izlecenju, u cetiri oka potvrdio, da je njegovo dete dobilo autizam posle dobijanja MMR vakcine. Taj lekar je rekao tom prilikom "da zbog svoje karijere to ne bi nikad potvrdio pred sudom", ali da je imao mnogo slucajeva dece koja su dobila autizam kao posledicu vakcinacije, u sta je on siguran kao naucnik i lekar.

Др Кеворкијан

pre 8 godina

@Zabrinut, нема ту шта да помогне Бог већ како се организам избори. Као што је већ речено аутизам је постојао и пре вакцинације тако да он није изазван од стране фармацеутске индустрије. Друго, број аутистичних случајева после вакцинације премашује реалан податак за статистичку обраду у односу на број деце која се нису разболела од болести која су пре вакцинације харала светом и смртиле као куга. Кога погоди поствакцинални аутизам њему је то 100% и страшно је али треба гледати и другу страну. Треће, на основу чега неко закључује да му се дете променуло преко ноћи због вакцинације ?! Ја за своју децу мислим да се сваке ноћи мењају јер расту и развијају се. Да ли сваки дан снимају децу и после тумаче снимке. Ово је субјективан приступ научном истраживању и није релевантан за студију. Четврто, аутизам код деце се почиње уочавати у периоду када се деца и вакцинишу па је онда родитељу (који је субјективан по питању своје деце) нормално да тражи кривца у другоме за дететову промену преко ноћи и види је у вакцинацији. Аутизам је генетски предодређен и као и шизофренију могу га окинути разни релевантни чиниоци током живота али све у свему он је предодређен. Пето, постоје деца која нису вакцинисана али су аутистична ?!?!
Невакцинисање односи много више живота него што се гласинама може поверовати и прихватити број аутистично промењене деце преко ноћи.

senad

pre 8 godina

Sta ima veze u kojoj godini dobijes dete jasam sina dobijo u 22godini ima autizam skoro osma godina samo zna da izgovori mama i tata cerka 6 godina nema i ja bi voleo da znam do cega je zivim u Nemackoj i doktor kaze nije do vakcine verovatno genetski a u mojoj i zeninoj familiji jos nismo sreli slucaj sa autizmom.

Šubi

pre 8 godina

Više ljudi umre godišnje od brufena i aspirina, nego dece koja imaju ikakvu reakciju na MMR. Naglašavam reakciju, dakle povišena temperatura, crvenilo itd., a autizmu koji se pojavi preko noći niko normalan ni ne priča. Kad gledam kako moderne majke hrane decu na igralištu čispom i grisinama, kako im daju čokolade i šećera sa već godinu i po dana a onda krenu da prosipaju pamet po pitanju vakcina smuči mi se život.

drvobradi

pre 8 godina

Vejkfild je dokazani prevarant, koji je radio za tu istu farmakomafiju koju pominjete. Zapravo ono sto je on prodavao tj reklamirao je oprema za ranu detekciju autizma kod dece (ocekivao je profit od 40 miliona godisnje). Japan je od Vejkfildovog istrazivanja razdvojio MMR vakcinu na 3, da bi lakse nasli povezanost i na kraju je nisu nasli.
Sto se tice De Nira, bolji marketing nije mogao da odradi. Sto za njegov Tribecca festival sto za film.
@Dex
Ali ti je smrtnost 0,3% za rubeolu prihvatljiva (podatak za SADu nerazvijenim zemljama je isla do 20%). Kad malo bolje razmislis, shvatices da medicina pociva na statistici.
@Ivan
Dijalog ne funkcionise kada se o nekoj temi raspravljaju ljudi koji su uceni i znaju i oni koji imaju misljenje ali ne znaju na cemu ga temelje. Iz istog razloga demokratija ne funkcionise u svakoj zemlji, za primer imas nasu, gde masa glasa kako glasa.

K.G.

pre 8 godina

Kad mi neko dokaže da živa, formaldehin i aluminijevi oksidi i sulfati imaju lekovita svojstva onda cu i ja da prihvatim vakcinaciju. A o istrazivanjima koja govore u prilog vakcinacinaciji neću da trosim reči jer ga rade instituti koji su usko povezani sa farmaceutskom industrijom posebno kroz bogate donacije koje instituti primaju od ovih trovaca. Setite se samo kako se govorilo a i "naučna" istrazivanja potvrđivala o neskodljivosti DDT-a. Manipulacija sa statistikom je tek posebna priča gde podatke o razmeri bolesti, kontraindikacijama lekova upravo davaju korumpirani lekari i beskrupolozna farmaceutska industrija. Koliko ima lekova koji nemaju nikakva lekovita dejstva vec samo nus pojave a doktori ih zdusno pisu na recepte a farmaceuti prave. Ovaj komentar nije namenjen onima koji uzimaju saopštenja bez pogovora i kritike. Ovaj komentar je podlozan svakoj konstruktivnoj kritici.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 8 godina

Treba tražiti razlog u hemikalijama koje se nalaze u vakcini, a ne bi trebalo da su tu, jer su to veoma jaki nervni toksini, a stavljaju se da bi se produžio rok trajanja. Kompanije gledaju profit i 1% dece koja imaju određeni gen koji reaguje loše sa tim prezervativima, je prihvatljiva kolateralna šteta i ništa se neće promeniti, jednostavno je jako mali broj slučajeva u pitanju. Onaj ko voli da igra lutriju to sigurno razume, pozdravlja i podržava.

Surovi

pre 8 godina

Na svetu postoje strasne bolesti,koje u odgovorne za velike epidemije tokom pisane istorije.Jos uvek se pamte velike epidemije kao sto je epidemije kuge u srednjem veku,Spanskog gripa 1918,dok tuberkuloza nikada nije ni prestajala da ubija.....
Od kuge se vise ne umire,od gripa izuzetno retko,a od TB-a je moguce zastiti se !
Vakcine su odgovorne za obuzdavanje ovih strasnih bolesti .
Jedini prblem koji se moze uociti kod vakcina je taj sto je tesko proveriti sta se tacno u nju stavlja,ali to nije posao za laike,vec za sudstvo i medicinske strucnjake.
Ono sto ljudi uporno ne zele da shvate je to da nijedan lek ili vakcina ,nisu 100 posto sigurni,vec se gleda iskljucivo statistika.To znaci da ako na milion dece njih 100 ima neki sporedni efekat,ta vakcina je vise nego sigurna i da je njeno koriscenje veoma malog rizika.Ne bih voleo da je moje dete u toj statistici i srecom nije,ali sam srecan sto je zasticen i veoma zdrav decak.Ni posle nijedne vakcinacije ,nije imao osipe,temperature,niti bilo kakve nezeljene efekte.
Isto tako ne bih voleo da ga pustim u kolektiv sa decom koja nisu vakcinisana...

zoranz

pre 8 godina

mnogo veci uticaj na autizam ima starost roditelja, ne znam koliko mu je zena imala godina,ali De Niro je imao preko 50 god,kad je napravio sina.
Nego o tome mu se neprica .

ffws

pre 8 godina

"Džaba tvoj film, kada apsolutni vladari naših života u Srbiji,"

U pravu si, dzaba film koji ne citira nijedan relevantan, validan izvor
i ciji reziser je spremao vakcinu koja bi se takmicila sa MMR vakcinom, pa je imao interes da je diskredituje; znaci covek je PREVARANT koji je ODGOVORAN za smrt ko zna koliko dece zbog EPIDEMIJE morbila (200 obolelih u Nisu nedavno).

"našu zdravu decu."

Da ti pomognem, deca dobijaju imunitet od svoje majke, koji se smanjuje nakon nekoliko nedelja ili meseci. Ako majka nije prelezala npr. varicelu i dobila imunitet na njih, ni beba nece imati imunitet i podlozna je toj bolesti.

Mnogo dece do pre 100 godine nije docekalo ni svoju prvu godinu, dok je tokom vecine ljudske istorije (nekih 98% nje), procenat uspesnih trudnoca bio zapanjujuce mali.

SAMO do 70-ih godina dvadesetog veka je umrlo preko 500 miliona ljudi od efekata velikih boginja. To je skoro 10 puta vise od zrtava Prvog i Drugog svetskog rata ZAJEDNO.

"Oni ne mogu da se izbore ni sa kim ko im malo novca gurne u džep, a kamo li sa farmaceutskom mafijom, koja je broj 1 u svetu.
(Tata spalio Đenku, 14. april 2016 06:18)"

Pise se "kamoli". Farmaceutska industrija ne zaradjuje od strane jednokratnih korisnika (primis jednom vakcinu za odredjeni virus i to je to), vec za korisnike kojim treba lek svakog dana.

Tvoj problem je sto si zajedno spojio dva razlicita problema; slobodu izbora i to da li su vakcine bezbedne ili ne.

Dejan Milinković

pre 8 godina

SremacSM, naravno da je autizam postojao i pre pojave vakcina. Ono što ste međutim zaboravili da napomenete je da je grafikon koji pokazuje učestalost autizma u poslednjih nekoliko decenija jedna vrlo strma eksponencijalna kriva!

Nije svuda diktatura

pre 8 godina

Jel to u Srbiji obavezna MMR vakcina? Mi klinci iz vemena SFRJ smo fino odrastali sa zauskama i nista nam nije falilo tih nedelju dana u krevetu sa spustenim roletnama.
Inace zivim u EU zemlji i potpuno je slobodan izbor za uzimanje vakcina. Cak i kad treba djetetu da daju penicilin, prvo konsultujunroditelje da cuju da li ce dati saglasnost.

Sokrat

pre 8 godina

Zašto ljudi u komentarima iznose laži da je autizam postojao pre vakcina? Istražite malo, danas bar svi podaci stoje na raspolaganju. Autizam nije postojao pre uvođenja vakcina i prvi slucajevi se javljaju pocetkom 20-og veka.

ffws

pre 8 godina

"Ko sme da preispituje vrlu nauku. Ako istrazivanje kaze da nema veze onda je tako i tacka. Naucnu istinu proglasiti za 11. Bozju zapovest- slusaj naucnika svog kao Boga svog.
(joj meni, 14. april 2016 00:16)"

Nauka se preispituje svakoga dana, ali ne lose uradjenim dokumentarcima ili studijama od strane ljudi koji su dokazano koristili losu metodologiju u svojim istrazivanjima. Zasto bi jedan izvor bio relevantniji od svih ostalih? Zato sto je kontroverzan?

Da li ce Vejkfild da odgovara ili preuzme odgovornost za smrti dece koja nisu bila vakcinisana zbog njegovih losih metoda? Cudnim cudom, to je uradio zbog finansijske koristi (to je otkrio Brian Deer - http://briandeer.com/wakefield/legal-aid.htm - nekoliko dana nakon ovog otkrica, Vejkfild je povukao svoju tuzbu protiv Deer-a), a jos je otkriveno da je operisao nad decom bez odobrenja.

Cinjenica je da Niro ima ogromne resurse, pa ako mu je stalo, neka finansira istrazivanje -- pre godinu ili dve je dobio preko 13 miliona dolara u reklami koja je trajala nekoliko minuta i koja je ukupno kostala 70 miliona za jedan kazino u Aziji. Pored toga, ima neverovatne kontakte u jednoj izrazito bogatoj industriji. Siguran sam da moze da organizuje tako nesto.

Sto se tice zapovesti, u Starom zavetu postoji preko 600 zapovesti, toliko o tvom poznavanju istorije tvoje mitologije.

Jedanaesta zapovest je "postovanje starih i mudrih". Necemo slusati autoritete (iliti "proroke"), slusacemo sta kazu dokazi.

mara

pre 8 godina

Zasto mora da se primi bas ta trovalentna MMR vakcina, zasto se ne primi kao nekad svaka posebno, dete dobije 3 vakcine umesto jedne i izbegne se MMR, ali se ipak dete zastiti?
Mada licno ne verujem da se autizam odjednom dobija od ove vakcine, a autizam postoji mnogo duze od postojanja vakcina !

only fools and horses

pre 8 godina

Klasicna prica. Roditelji deteta traze krivca.
Da ponovimo jos jednom. Autizam je bolest usadjena u genima. Ako neko moze da mi objasni kako vakcina moze da promeni kompletan genom coveka, onda svaka cast. Mogli bi smo to znanje da upotrebimo pa da izlecimo drugo genetske bolesti preko noci, bas kao sto i deca "obole" od autizma preko noci.
(linsta, 14. april 2016 04:13)

Prijavi odmah to saznanje, dobićeš Nobelovu nagradu. Pošto se o uzroku autizma još uvek samo spekuliše. Jedino što prvo moraš objasniti kako nastaje mutacija ili koji geni su odgovorni za to.
Ja evo ne znam zbog čega nastaje autizam kod dece, ali otvoren sam za sve mogućnosti. A deluje mi da pobornici tzv "nauke" to jest vakcinacije u ovom slučaju, ne samo da nisu spremni za dijalog, već nisu spremni ni za ozbiljna naučna istraživanja ove bolesti. Ako se uopšte i može nazvati bolešću, vuše deluje kao skup poremećaja.

ingwer

pre 8 godina

Sve i da ga je vakcina izazvala, nema virusni meningitis koji bi imao sa 10 puta većom verovatnocom da nije te vakcine, cak i ako poverujemo u nenaucne dokaze. Vakcinacija je sa razlogom obavezna. Simptomi autizma se vezuju za vakcinu zbog perioda javljanja- tad bi se javili i sa i bez vakcine.

Za utripovane genijalce

pre 8 godina

Autizam nije postojao pre vakcinacije i rečima tačka! Robert je car, sad svako zna za taj dokumentarac a niko do juče nije ni znao za njegov festival!

samuraj i ivantic

pre 8 godina

@Zabrinut,

izabrao si da verujes lekaru a to je pogresno. Ne zato sto oni ne znaju , mnogi i ne znaju , vec oni koji znaju su diskreditovani kao onaj u Italiji sto je otkrio da secer hrani celije raka pa je dobio 3 godine.

Problem kod MMR nije samo taj sto izaziva kod neke dece autizam jer je to relativno mali broj naspram broja dece koji ju prime vec je to jos jedan vid globalne kontrole populacije.

Uskoro ce ako i nisu vec poceli da ubacuju nano cipove u vakcine uz pomoc kojih prate i uticu nase raspolozenje i emocije i ko zna sta jos rade sa nama.

Mali cip se ubacuje vec decama u Americi u skolama na palac uz pomoc koga placaju u skolskim kantinama. Oni uvek izmisle navodno dobro resenje za nas ali nas na kraju obmanu.

Prvo cip u licnim kartama da nam sama rec bude poznata. Sada cip za placanje a kasnije ce povuci sav papirni novac i onda krece globalna kontrola ( vec ima samo 3% kesa u svetu ). Ako im se ne svidis samo ti ugase racune pa se slikaj.

Opet da se vratim na MMR- sta ako bas moje/tvoje/sledece dete dobije autizam ? Ode zivot zdrave babe a i vas emotivni zivot.

Lekari su samo marioneta u rukama mocnika, kao i svaka vlada sto je marioneta.

Gledajte siru sliku po pitanju stanja trenutnog na planeti i onda teorija zavere postaje istina.

Japanac

pre 8 godina

Ako imaš film gde ljudi samo pričaju o povezanosti vakcina i autizma, onda nam i ne treba.

U 2016 godini bi trebalo da ima na hiljade iPhone videa gde se vidi razlika od pre i posle vakcine, ali kad pogledaš YouTube, nemožeš da nađeš ni jedan gde je to očigledno. Ili prikazuju samo slike, ili normalno dete pre ali bez video posle, ili video za posle ali bez pre. Pa ajde bre ljudi, ne možete valjda da mi kažete da niko na svetu nije snimio sate i sate svog deteta pre i posle vakcine gde se očigledno vidi razlika.

U 2016 godine, dokazati povezanost bi trebalo da bude VEOMA lako, ali još niko nije dokazao. Dajte taj video gde nema manipulacije i očigledno se vidi razlika. Znači bez ikakvih priča, samo video od pre iz posle vakcine.

4glory

pre 8 godina

Ja imam neko potpuno drugo glediste na sve to, po meni je pricu o vakcini i autizmu pustila bas farmakomafija.Pre x godina kada su razvili vakcinu postojalo je neko nastojanje da svet bude jedno bolje mesto i vakcina zaista radi svoj posao, ranije su deca umirala dosta cesto retko da koja baka ili deka postoje a da im kao malim nije umro brat ili sestra zato se pre i pravilo po 4-5-6 dece jer 1-2 ne prezivi sada je zaista retko da dete umre od nekih banalnih bolesti tipa boginja. Zasto je farmakomafija po meni pustila tu pricu o povezanosti vakcine i autizma pa zato sto ovako prodaju te vakcine i to je to, a ako bi se roditelji zaplasili pricom o autizmu prestala bi masovna vakcinacija i ponovo bi se javile masovne bolesti dece sto je raj za farmaciju pogotovo sto roditelji kad je za dete lek ne pitaju koliko kosta sto je i normalno, a to je za njih idealan scenario.Ja sam svoje dete vakcinisao pre 3 godine i sve je proslo ok i svi moji poznanici koji imaju decu nisu imali problema sa decom posle vakcinacije.Ne znam mozda moje razmisljanje nije dobro ali znajuci kakav je svet danas postao meni je ovakav scenario najrealniji.

Kole

pre 8 godina

Ako se jedan De Niro plasi da govori protiv ove moderne inkvizicije, onda kako se tek osecaju obicni ljudi ?
Iskazite svoje misljenje i borite se za svoja prava.

Hvala De Niru sto je ipak progovorio o tome. Cak i to mnogo znaci da se problem ne zataska.

FMP liga

pre 8 godina

jeste pa nije taj film pravljen u jednom danu bilo je vremena za promenu stava koliko hoćeš, ali ne stav se menja bas posle prve projekcije!? To je klasična gangsterska ucena u stilu ubicemo i tebe i tvoje autisticno dete, ako ne kažeš svima da si budala! Srbi su glupi, pogotovo onaj deo koji sebe naziva "intelektualna elita"

jelena

pre 8 godina

"Nisam naučnik, ali znam.." Zašto De Niro svoju sledeću glavnu ulogu ne bi ustupio lekaru koji mu leči sina?! Verujem da bi doktor odglumio to što treba bar jednako dobro koliko De Niro govori o vakcinama, ako ne i bolje. Wakefieldova studija je zasnovana na 8 (osam) slučajeva. O čemu se ovde govori?! De Niro, verujem da je roditeljima teško da prihvate da su, zajedno s oblikom nosa ili bojom očiju, svom detetu preneli i predispoziciju za autizam, ali Srednji vek, u kome se tražio onaj ko prenosi kugu, je, valjda, za nama? Ili ipak nije...

bes

pre 8 godina

za roditelja je njegovo dete 100% statistike. sta roditelju znači konstatacija da se autizam nakon vakcinacije meri u promilima. i nisu svi koji se bore protiv mmr protiv vakcinacije. to je bezobrazno generalizovanje. ja ću reći da sam za vakcinaciju i jeste vakcinacija donela dobrobit čovečanstvu, ali sam protiv mmr vakcine. ne želim ni milioniti deo verovatnoce da dodje do neželjenog efekta mmr vakcine.

DxB

pre 8 godina

To je ono sto uporno govorim. Napravis dete posle 40-te, kada ti je genetski materijal prezasicen, i pitas se zasto je autisticno, retardirano itd. Ljudi, deca se prave kad si MLAD!

nek bude onda obostrani rizik

pre 8 godina

Razmišljam se da kažem ovima što daju detetu vakcine da mi životom odgovaraju za istu pa samo ako su toliko sigurni onda nek' daju.

Gandi

pre 8 godina

@Sokrat... malo se dublje informisi. o autizmu se pričalo i pre 250 i vise godina. ne pod tim nazivom, ali sa tim simptomima... nemoj da si naivan. vrlo relativna stvar je da li se tada mogao dijagnostifikovati autizam toliko usko... cinjenica je da su mnoge vakcine spasile milione, milijarde zivota i spasavaju svaki dan. vasa (mnogih ovde) prazna prica o zaradi farmaceuta na jednokratnoj vakcini koja i nije jako skupa je smesna... koliko para se svaki dan trosi na bensedine, antibiotike, brufene, aspirine i td i td i td... a da ne spominjem i mnogo skuplje lekove sto za smirenje,sto za teske hronicne bolesnike i td... tu je zarada. svakako da treba svako da ima pravo izbora, sa tim se slažem, ali se ovde ne radi o tome trenutno, nego da puno njih tvrdi da autizam nastaje od MMR... glupost... ni jedan jedini validan dokaz nepostoji... u mnogim razvijenim zemljama gde postoji mogucnost izbora preko 80% ljudi vakcinise decu... da li ste sigurni da na njih utice farmaceutska industrija direktno ili indirektno? kako? ko moze da me natera ako necu? ponavljam, pricam o zemljama gde moze da se bira... da ne treba mozda da se vrati vreme kuge, tuberkuloze i sl??? sta mislite kako je to iskorenjeno (mozda ne potpuno), bez medicine? neko je trazio: naravno da kao roditelj stanem svojim zivotom iza odluke o vakcinaciji deteta, ako ste u pravu i ako se nesto desi mom detetu od vakcine, sigurno ga necu vama dati na cuvanje i prebaciti muku na nekoga... do sada me niko nije uverio da gresim... pricao sam sa "najvecim" veganima, vegetarijancima, poklonicima "zdravog" zivota koji nece da vakcinisu... nikada ni jedan konkretan dokaz, nikada osim rekla/kazala, zabranili mu da prica i sl... naucni dokaz, konkretan i verujem vam

Reakcionar

pre 8 godina

Zanimljivo je da ova vest i dalje stoji na prvoj strani portala, a ova druga http://superzena.b92.net/roditeljstvo.php?yyyy=2016&mm=04&nav_id=1119005 koja je juče takođe bila na prvoj strani, danas je sklonjena! I ne samo da je sklonjena sa prve strane portala, nego je teško uočiti čak i kad se uđe u odeljak "Superžena" u kome je inače objavljena.

ProkopijeElGrande

pre 8 godina

Sta su ti roditelji... Sve, svasta i svakoga ce okriviti za lose zdravlje svojih potomaka osim sopstvenih falicnih gena koje su preneli na isto...

RR

pre 8 godina

naoisao bi dosta toga o mmr vakcini. ali dali ce objavit. naprimer kolika se frka digla hoce li bler dati svome sinu. 20 dana head news.
pa pod tepih

David Pokrajac

pre 8 godina

Prirodno da covek bude skeptican prema necemu sto ne razume, a u ovom slucaju prema naucnim metodu. Ono sto ne zalosno jeste da DeNiro nije svestan svoje drustvene odgovornosti i stete koje nanosi javnom zdravlju zato sto ce neko poverovati De Niru zato sto je poznat, a zanemariti da za imunologiju apsokutno nije struca.

mi mi

pre 8 godina

https://www.ted.com/talks/ami_klin_a_new_way_to_diagnose_autism?language=en

Hmmm ako se MMR daje od 9 og meseca ( nema smisla ranija zboj majcinog imuniteta) a ovaj cikica moze da za 80 % dece dijagnozira autizam u 8 om mesecu onda MMR ne izaziva autizam?

MisterNo

pre 8 godina

@samuraj i ivantic
Upravo razbacivanje proizvoljim brojkama narusava potencijalni verodostojnost informacje. Rekli ste da je u svetu svega 3% novca u kesu, sto nije tacno. Na primer u Veliko Britaniji je 39% (izvor FOI
Her Majesty’s Treasury). Mozda ima neka zemlja sa manjim procentom, ali ih je malo, vecina ima vece procente.

mike

pre 8 godina

@gandi
Zarada na vakcini mozda i nije neka, ali posle vakcine ceo vas zivot i sve sto zaradite potrosite na brigu oko deteta, koje je fizicki zdravo i ne izgleda da je u nekoj patnji pa vam se cini prihvatljivo. Ali nama i njemu je ceo zivot posle toga borba koja je teska i bez vas takvih koje zivot, na vasu srecu, o tome nije naucio NISTA!

linsta

pre 8 godina

Klasicna prica. Roditelji deteta traze krivca.
Da ponovimo jos jednom. Autizam je bolest usadjena u genima. Ako neko moze da mi objasni kako vakcina moze da promeni kompletan genom coveka, onda svaka cast. Mogli bi smo to znanje da upotrebimo pa da izlecimo drugo genetske bolesti preko noci, bas kao sto i deca "obole" od autizma preko noci.

Dex

pre 8 godina

MMR vakcina treba da se ukine,odnosno treba da se ukine pravo primoravanja. Jednostavno necu ni 0,00001% posto rizika da mi dete razvije autizam,i to je previše. Boriću se do kraja da mi dete tu vakcinu ne primi. Kao da nemamo već dovoljno problema. Hajd siromašni ali zdravi može i malo stećni. Ali siromašni i bolesni za ceo život...

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

Džaba tvoj film, kada apsolutni vladari naših života u Srbiji, tj. naša vlada donese zakon da moramo da vakcinišemo našu zdravu decu. Oni ne mogu da se izbore ni sa kim ko im malo novca gurne u džep, a kamo li sa farmaceutskom mafijom, koja je broj 1 u svetu.

rubarb

pre 8 godina

Vejkfild je dokazani prevarant, a te price 'preko noci se promenilo' uzmite sa dozom rezerve. Isto tako ima mnogo, i vise dece koja se nisu promenila. Dakle to nisu dokazi. Umesto anegdota, treba prouciti sastav vakcine, organizam pogodjene dece pa videti ima li nesto specificno na sta su deca reagovala. Naopako da kompletna vakcinacija ne valja. Tako se dobiju boginje u Nisu.

joj meni

pre 8 godina

Ko sme da preispituje vrlu nauku. Ako istrazivanje kaze da nema veze onda je tako i tacka. Naucnu istinu proglasiti za 11. Bozju zapovest- slusaj naucnika svog kao Boga svog.

SremacSm

pre 8 godina

Autizam je postojao davno pre vakcinisanja dece. Sta god da ga je tad izazivalo, nije se moglo pripisati vakcinama. Osim toga, pojava autizma nako vakcinisanja u novije vreme moze se meriti u promilima i ne moze se govoriti o postojanju neke korelacije. Rat farmaceutskih kuca, neodgovorni pojedinci, globalna mreza na kojoj su svi lekari i eto frke.

Od izvora dva putića

pre 8 godina

Ako je moćan čovek kao De Niro sa tolikim novcem, ugledom i slavom poklekao pod pritiskom uma čopora, kako li je onda običnom doktoru, a kamoli roditelju koji smatra da su vakcine štetne i da ni od čega ne štite dete ili čoveka?!

Де Ниро Србине

pre 8 godina

И ми то исто причамо годинама, али твоја реч се даље чује. Зашто фармакомафија не каже колико је изгубила тиме што се не вакцинишу деца и што се касније не лече од разних болести?

Де Ниро Србине

pre 8 godina

И ми то исто причамо годинама, али твоја реч се даље чује. Зашто фармакомафија не каже колико је изгубила тиме што се не вакцинишу деца и што се касније не лече од разних болести?

Ivan

pre 8 godina

Najveci problem kod ove vakcine za mene je to sto jedna strana, ona koja zagovara obaveznu vakcinaciju, uporno odbija otvoren dijalog da bi ljudi sami mogli da donesu svoje misljenje kroz suceljavanje obe strane

Kappa

pre 8 godina

Do istine se dolazi kroz naučna istraživanja, a ne sa filmovima. Ako misliš da rezultati trenutnih naučnih istraživanja nisu tačni, da je došlo do propusta ili nešto slično, a stvarno ti je došlo do istine finansiraj neki naučni tim da obavi novo.

Za utripovane genijalce

pre 8 godina

Autizam nije postojao pre vakcinacije i rečima tačka! Robert je car, sad svako zna za taj dokumentarac a niko do juče nije ni znao za njegov festival!

Milan

pre 8 godina

Mom rodjaku je cuveni americki lekar koji se bavi samo autizmom i cak ima slucajeve dece koju je maltene izlecio, ili postigao ogroman napredak u njohovom izlecenju, u cetiri oka potvrdio, da je njegovo dete dobilo autizam posle dobijanja MMR vakcine. Taj lekar je rekao tom prilikom "da zbog svoje karijere to ne bi nikad potvrdio pred sudom", ali da je imao mnogo slucajeva dece koja su dobila autizam kao posledicu vakcinacije, u sta je on siguran kao naucnik i lekar.

зз

pre 8 godina

Ja sam kao dete preležao male boginje, zauške i rubeole, čak su me roditelji namerno vodili kod dece koja su ih bolovala, a sada decu vakcinišu protiv istih? Nekada je bolje pustiti da sve ide prirodnim tokom nego se "štititi" od svega i svačega.

Zabrinut

pre 8 godina

Kao otac deteta koje je nedavno dobilo MMR vakcinu želim da znam sve o istoj naravno. Iskreno mislim da u ovom slučaju ne postoji zavera belih mantila...već prećutno odobravanje nusefekta koji pogađa relativno mali procenat vakcinisanih u odnosu na korist od iste vakcine. A briga je ogromna i strašna i ti procenti su životi dece. I znam lično jedan slučaj gde je vakcinacija uništila zdravo dete. Šta roditelj da radi sad u ovom svetu laži i sveznajućih medija..kome da veruje? Jedni prodaju vesti; drugi maglu; ja sam izabrao da verujem lekaru; nek nam je Bog u pomoći.

DxB

pre 8 godina

To je ono sto uporno govorim. Napravis dete posle 40-te, kada ti je genetski materijal prezasicen, i pitas se zasto je autisticno, retardirano itd. Ljudi, deca se prave kad si MLAD!

Sokrat

pre 8 godina

Zašto ljudi u komentarima iznose laži da je autizam postojao pre vakcina? Istražite malo, danas bar svi podaci stoje na raspolaganju. Autizam nije postojao pre uvođenja vakcina i prvi slucajevi se javljaju pocetkom 20-og veka.

eksperimentalni pacov

pre 8 godina

mene brine sto je u svim razvijenim evropskim zemljama kao i u americi data mogucnost izbora, dok je na balkanu obavezna vakcinacija, uz ucenjivanja ljudi da dete nece moci upisati u skolu i visoke novcane kazne! Niko ne garantuje nus pojave a vakcine se uvoze. . . Farmaceutska mafija!

Трла баба лан

pre 8 godina

Могло би и да се постави питање Дениру: да ли је мудро добити дете са 58 година? Да није то, можда, узрок дететовог аутизма? Наравно да није, али следећи логику повезивања која није заснована на научним доказима, могли бисмо да поставимо и такву хипотезу.

samuraj i ivantic

pre 8 godina

@Zabrinut,

izabrao si da verujes lekaru a to je pogresno. Ne zato sto oni ne znaju , mnogi i ne znaju , vec oni koji znaju su diskreditovani kao onaj u Italiji sto je otkrio da secer hrani celije raka pa je dobio 3 godine.

Problem kod MMR nije samo taj sto izaziva kod neke dece autizam jer je to relativno mali broj naspram broja dece koji ju prime vec je to jos jedan vid globalne kontrole populacije.

Uskoro ce ako i nisu vec poceli da ubacuju nano cipove u vakcine uz pomoc kojih prate i uticu nase raspolozenje i emocije i ko zna sta jos rade sa nama.

Mali cip se ubacuje vec decama u Americi u skolama na palac uz pomoc koga placaju u skolskim kantinama. Oni uvek izmisle navodno dobro resenje za nas ali nas na kraju obmanu.

Prvo cip u licnim kartama da nam sama rec bude poznata. Sada cip za placanje a kasnije ce povuci sav papirni novac i onda krece globalna kontrola ( vec ima samo 3% kesa u svetu ). Ako im se ne svidis samo ti ugase racune pa se slikaj.

Opet da se vratim na MMR- sta ako bas moje/tvoje/sledece dete dobije autizam ? Ode zivot zdrave babe a i vas emotivni zivot.

Lekari su samo marioneta u rukama mocnika, kao i svaka vlada sto je marioneta.

Gledajte siru sliku po pitanju stanja trenutnog na planeti i onda teorija zavere postaje istina.

K.G.

pre 8 godina

Kad mi neko dokaže da živa, formaldehin i aluminijevi oksidi i sulfati imaju lekovita svojstva onda cu i ja da prihvatim vakcinaciju. A o istrazivanjima koja govore u prilog vakcinacinaciji neću da trosim reči jer ga rade instituti koji su usko povezani sa farmaceutskom industrijom posebno kroz bogate donacije koje instituti primaju od ovih trovaca. Setite se samo kako se govorilo a i "naučna" istrazivanja potvrđivala o neskodljivosti DDT-a. Manipulacija sa statistikom je tek posebna priča gde podatke o razmeri bolesti, kontraindikacijama lekova upravo davaju korumpirani lekari i beskrupolozna farmaceutska industrija. Koliko ima lekova koji nemaju nikakva lekovita dejstva vec samo nus pojave a doktori ih zdusno pisu na recepte a farmaceuti prave. Ovaj komentar nije namenjen onima koji uzimaju saopštenja bez pogovora i kritike. Ovaj komentar je podlozan svakoj konstruktivnoj kritici.

Др Кеворкијан

pre 8 godina

@Zabrinut, нема ту шта да помогне Бог већ како се организам избори. Као што је већ речено аутизам је постојао и пре вакцинације тако да он није изазван од стране фармацеутске индустрије. Друго, број аутистичних случајева после вакцинације премашује реалан податак за статистичку обраду у односу на број деце која се нису разболела од болести која су пре вакцинације харала светом и смртиле као куга. Кога погоди поствакцинални аутизам њему је то 100% и страшно је али треба гледати и другу страну. Треће, на основу чега неко закључује да му се дете променуло преко ноћи због вакцинације ?! Ја за своју децу мислим да се сваке ноћи мењају јер расту и развијају се. Да ли сваки дан снимају децу и после тумаче снимке. Ово је субјективан приступ научном истраживању и није релевантан за студију. Четврто, аутизам код деце се почиње уочавати у периоду када се деца и вакцинишу па је онда родитељу (који је субјективан по питању своје деце) нормално да тражи кривца у другоме за дететову промену преко ноћи и види је у вакцинацији. Аутизам је генетски предодређен и као и шизофренију могу га окинути разни релевантни чиниоци током живота али све у свему он је предодређен. Пето, постоје деца која нису вакцинисана али су аутистична ?!?!
Невакцинисање односи много више живота него што се гласинама може поверовати и прихватити број аутистично промењене деце преко ноћи.

ProkopijeElGrande

pre 8 godina

Sta su ti roditelji... Sve, svasta i svakoga ce okriviti za lose zdravlje svojih potomaka osim sopstvenih falicnih gena koje su preneli na isto...

eh

pre 8 godina

Zato sto se posle 30. god zene rizik za neki poremecaj ploda povisi za 50% izato svakom godinom starosti vise raste pa samim tim i postoji vise dece ometene u razvoju. To su vam cinjenice. Kao i da postoje 2 vrste autizma, primarni i sekundarni(koji se malo kasnije ispoljava.). Moji su roditelji lekari, ja sam zavrsio medicinski fakultet brat mi je autistican. Ja sam vakcinisan istom vakcinom kao i moj brat. Problem je sto roditelji ne umeju da prepoznaju pravilan razvoj kod njihove dece u tom uzrastu. Nisu svi roditelji medicinski obuceni da prate da li dete pravilno napreduje i njegov neurolski razvo a ni koje su knjige najkredibilnije za informisanje o tome. Moji roditelji su odmah uocili neke rane simptome koji su se odrzavali i konsultovali se sa psihijatrom/psihologom tako da to "preko noci je moje dete postalo drugacije" je tesko za poverovati, bar obrazovanoj osobi.

only fools and horses

pre 8 godina

Klasicna prica. Roditelji deteta traze krivca.
Da ponovimo jos jednom. Autizam je bolest usadjena u genima. Ako neko moze da mi objasni kako vakcina moze da promeni kompletan genom coveka, onda svaka cast. Mogli bi smo to znanje da upotrebimo pa da izlecimo drugo genetske bolesti preko noci, bas kao sto i deca "obole" od autizma preko noci.
(linsta, 14. april 2016 04:13)

Prijavi odmah to saznanje, dobićeš Nobelovu nagradu. Pošto se o uzroku autizma još uvek samo spekuliše. Jedino što prvo moraš objasniti kako nastaje mutacija ili koji geni su odgovorni za to.
Ja evo ne znam zbog čega nastaje autizam kod dece, ali otvoren sam za sve mogućnosti. A deluje mi da pobornici tzv "nauke" to jest vakcinacije u ovom slučaju, ne samo da nisu spremni za dijalog, već nisu spremni ni za ozbiljna naučna istraživanja ove bolesti. Ako se uopšte i može nazvati bolešću, vuše deluje kao skup poremećaja.

zoranz

pre 8 godina

mnogo veci uticaj na autizam ima starost roditelja, ne znam koliko mu je zena imala godina,ali De Niro je imao preko 50 god,kad je napravio sina.
Nego o tome mu se neprica .

Gandi

pre 8 godina

Ukoliko neko misli da autizam nije postojao pre MMR onda nema pojma ni sta je autizam ni sta je MMR i nije kompetentan da uopste ovde pise. Ima nas mnogo nekompetentnih, ali bas toliki podliznih pričama koje se pricaju bez naucnih dokaza, to je samo dokaz nepismenosti i neinteresovanju za pravom istinom. Cita se sto s hoce. Da nema vakcina i moderne medicine i dalje bi se u velikom procentu umiralo od bolesti koje su iskorenjene uoravo tim vakcinama. Vakcina je prevencija, a ne lek za nesto... Vidim da mnogi ni to ovde ne znaju. Pa sta onda sa vama vovek moze da raspravlja kad mislite da autizam dolazi preko noci? Kao sto je neko napisao, ako se zna da dolazi oreko noci zbog vakcine, onda ista ta varijanta moze da se iskoristi za lecenje iste te bolesti. Zasto ta farma mafija ne bi onda dodatno napravila lek za autizam i dodatno zaradila, ako se zna da je to okidac? Lupetate bez ikakvih argumenata i naucnih dokaza. Medicina je pomogla da covek zivi duze i bez nekih bolesti koje su iskorenjene, kao sto svaki dan pomaze. Ljudi su ulozili trud u to da naucnim puten dodju do resenja nekih zivotnih/zdravstvenih problema, nisu te lekove stvorile farmamafije nego naučnici koji su potrosili decenije da bi dosli do necega sto leci nesto... Kada se bude pojavio naucni dokaz da je MMR vise stetan nego sto je koristan, onda cu Vam svima verovati, ovako ste u domenu rekla/kazala

faustino

pre 8 godina

Dovoljno je da izazove autizam kod jednog promila dece pa da se vakcina smatra nebezbednom. Da je vaše dete u pitanju ne biste se pravili pametni.

jelena

pre 8 godina

"Nisam naučnik, ali znam.." Zašto De Niro svoju sledeću glavnu ulogu ne bi ustupio lekaru koji mu leči sina?! Verujem da bi doktor odglumio to što treba bar jednako dobro koliko De Niro govori o vakcinama, ako ne i bolje. Wakefieldova studija je zasnovana na 8 (osam) slučajeva. O čemu se ovde govori?! De Niro, verujem da je roditeljima teško da prihvate da su, zajedno s oblikom nosa ili bojom očiju, svom detetu preneli i predispoziciju za autizam, ali Srednji vek, u kome se tražio onaj ko prenosi kugu, je, valjda, za nama? Ili ipak nije...

Branislav

pre 8 godina

Zašto je ovo jedina tema o kojoj ne sme da se raspravlja a da se ne bude najprimitivnije etiketiran? Zar nije filmska industrija do sada preispitivala razne istine, istorijske, religijske, medijske, političke? Zar se nije nekad gljivično oboljenje temena lečilo zračenjem? Nisu li trudnice dobijale lekove koje su im unakazile decu? Nisu li naučnici govorili da je DDT bezopasan? Čemu ovakav dogmatizam? Da li je to naučni pristup? Sve više verujem da je dr Velkovski bot farmako industrije kako bi se u startu kompromitovali skeptici. Btw, ja san doktor nauka.

Znanje i znanje nije isto.

pre 8 godina

Ljudi koji pričaju o genetici treba da znaju da DNK nije fiksan plan nego se dnk aktivira ili deaktivira na osnovu uticaja iz okoline ili svesti. Poznato već samo 30 godina. Zato genetski faktor znači uvek da je nešto aktiviralo taj deo mirujućeg genetskog koda. Kod autizma znači - moguće. To se ne predaje na fakultetu jer bi to omogućilo lekarima da spoznaju uzroke bolesti i počnu zaista da leče ljude umesto što ih samo "tretiraju".

Dejan Milinković

pre 8 godina

SremacSM, naravno da je autizam postojao i pre pojave vakcina. Ono što ste međutim zaboravili da napomenete je da je grafikon koji pokazuje učestalost autizma u poslednjih nekoliko decenija jedna vrlo strma eksponencijalna kriva!

Nije svuda diktatura

pre 8 godina

Jel to u Srbiji obavezna MMR vakcina? Mi klinci iz vemena SFRJ smo fino odrastali sa zauskama i nista nam nije falilo tih nedelju dana u krevetu sa spustenim roletnama.
Inace zivim u EU zemlji i potpuno je slobodan izbor za uzimanje vakcina. Cak i kad treba djetetu da daju penicilin, prvo konsultujunroditelje da cuju da li ce dati saglasnost.

Šubi

pre 8 godina

Više ljudi umre godišnje od brufena i aspirina, nego dece koja imaju ikakvu reakciju na MMR. Naglašavam reakciju, dakle povišena temperatura, crvenilo itd., a autizmu koji se pojavi preko noći niko normalan ni ne priča. Kad gledam kako moderne majke hrane decu na igralištu čispom i grisinama, kako im daju čokolade i šećera sa već godinu i po dana a onda krenu da prosipaju pamet po pitanju vakcina smuči mi se život.

ingwer

pre 8 godina

Sve i da ga je vakcina izazvala, nema virusni meningitis koji bi imao sa 10 puta većom verovatnocom da nije te vakcine, cak i ako poverujemo u nenaucne dokaze. Vakcinacija je sa razlogom obavezna. Simptomi autizma se vezuju za vakcinu zbog perioda javljanja- tad bi se javili i sa i bez vakcine.

blaza

pre 8 godina

Za one koje interesuje naucna strana ove price, googlujte istrazivanje iz Japana, koji je ukinuo MMR nakon Vejkfilda, sproveo istrazivanje i nasao da je broj dece sa autizmom isti ako ne i u porastu u periodu dok je bila na snazi zabrana MMR-a. Radim sa roditeljima u UK na klinici za dijagnozu i srecem puno majki nakon dijagnoze koje mi kazu da nisu dale MMR svojoj deci.

bes

pre 8 godina

za roditelja je njegovo dete 100% statistike. sta roditelju znači konstatacija da se autizam nakon vakcinacije meri u promilima. i nisu svi koji se bore protiv mmr protiv vakcinacije. to je bezobrazno generalizovanje. ja ću reći da sam za vakcinaciju i jeste vakcinacija donela dobrobit čovečanstvu, ali sam protiv mmr vakcine. ne želim ni milioniti deo verovatnoce da dodje do neželjenog efekta mmr vakcine.

ffws

pre 8 godina

"Džaba tvoj film, kada apsolutni vladari naših života u Srbiji,"

U pravu si, dzaba film koji ne citira nijedan relevantan, validan izvor
i ciji reziser je spremao vakcinu koja bi se takmicila sa MMR vakcinom, pa je imao interes da je diskredituje; znaci covek je PREVARANT koji je ODGOVORAN za smrt ko zna koliko dece zbog EPIDEMIJE morbila (200 obolelih u Nisu nedavno).

"našu zdravu decu."

Da ti pomognem, deca dobijaju imunitet od svoje majke, koji se smanjuje nakon nekoliko nedelja ili meseci. Ako majka nije prelezala npr. varicelu i dobila imunitet na njih, ni beba nece imati imunitet i podlozna je toj bolesti.

Mnogo dece do pre 100 godine nije docekalo ni svoju prvu godinu, dok je tokom vecine ljudske istorije (nekih 98% nje), procenat uspesnih trudnoca bio zapanjujuce mali.

SAMO do 70-ih godina dvadesetog veka je umrlo preko 500 miliona ljudi od efekata velikih boginja. To je skoro 10 puta vise od zrtava Prvog i Drugog svetskog rata ZAJEDNO.

"Oni ne mogu da se izbore ni sa kim ko im malo novca gurne u džep, a kamo li sa farmaceutskom mafijom, koja je broj 1 u svetu.
(Tata spalio Đenku, 14. april 2016 06:18)"

Pise se "kamoli". Farmaceutska industrija ne zaradjuje od strane jednokratnih korisnika (primis jednom vakcinu za odredjeni virus i to je to), vec za korisnike kojim treba lek svakog dana.

Tvoj problem je sto si zajedno spojio dva razlicita problema; slobodu izbora i to da li su vakcine bezbedne ili ne.

nek bude onda obostrani rizik

pre 8 godina

Razmišljam se da kažem ovima što daju detetu vakcine da mi životom odgovaraju za istu pa samo ako su toliko sigurni onda nek' daju.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 8 godina

Treba tražiti razlog u hemikalijama koje se nalaze u vakcini, a ne bi trebalo da su tu, jer su to veoma jaki nervni toksini, a stavljaju se da bi se produžio rok trajanja. Kompanije gledaju profit i 1% dece koja imaju određeni gen koji reaguje loše sa tim prezervativima, je prihvatljiva kolateralna šteta i ništa se neće promeniti, jednostavno je jako mali broj slučajeva u pitanju. Onaj ko voli da igra lutriju to sigurno razume, pozdravlja i podržava.

Dejan Milinković

pre 8 godina

Gluma glumcima, nauka naučnicima. A profit - farmaceutskoj industiji. I sve u najboljem redu, šta tu ima ko da talambasa. Ja se samo pitam kome autistična deca. Roditeljima, naravno, kome drugom. Divan jedan svet, bolji teško može da se zamisli...
Kad premudri sportbilly pomenu nauku treba reći sledeće. Ovaj cenzurisani film govori o tome kako je američka agencija za zaštitu zdravlja CDC (Centers for Disease Control and Prevention) u članku objavljenom u Pediatrics žurnalu 2004 godine o studiji koja je proučavala vezu između MMR vakcine i autizma izostavila podatke koji ukazju na ovu povezanost. I o tome danas javno govori jedan od insajdera, Dr. William Thompson, inače viši naučnik koji je direktno bio uključen u ovu CDC studiju. Dakle informacija je iz prve ruke. Ovaj naučnik danas zahteva od kongresa da pokrene istragu baziranu na 100.000 strana evidencija o vezi između MMR vakcine i autizma. I javno se izvinjava Dr. Wakefield-u zbog moralne i svake druge štete koju mu je naneo učestvujući u ovoj prevari. Dakle, kao što neko lepo primeti, nije ovaj film anti-naučni nego je nauka anti-CDC. Treba li se zato pitati zašto je film cenzurisan i zašto je De Niro bio izložen tako snažnom pritisku da isti povuče sa festivala?

Surovi

pre 8 godina

Na svetu postoje strasne bolesti,koje u odgovorne za velike epidemije tokom pisane istorije.Jos uvek se pamte velike epidemije kao sto je epidemije kuge u srednjem veku,Spanskog gripa 1918,dok tuberkuloza nikada nije ni prestajala da ubija.....
Od kuge se vise ne umire,od gripa izuzetno retko,a od TB-a je moguce zastiti se !
Vakcine su odgovorne za obuzdavanje ovih strasnih bolesti .
Jedini prblem koji se moze uociti kod vakcina je taj sto je tesko proveriti sta se tacno u nju stavlja,ali to nije posao za laike,vec za sudstvo i medicinske strucnjake.
Ono sto ljudi uporno ne zele da shvate je to da nijedan lek ili vakcina ,nisu 100 posto sigurni,vec se gleda iskljucivo statistika.To znaci da ako na milion dece njih 100 ima neki sporedni efekat,ta vakcina je vise nego sigurna i da je njeno koriscenje veoma malog rizika.Ne bih voleo da je moje dete u toj statistici i srecom nije,ali sam srecan sto je zasticen i veoma zdrav decak.Ni posle nijedne vakcinacije ,nije imao osipe,temperature,niti bilo kakve nezeljene efekte.
Isto tako ne bih voleo da ga pustim u kolektiv sa decom koja nisu vakcinisana...

David Pokrajac

pre 8 godina

Prirodno da covek bude skeptican prema necemu sto ne razume, a u ovom slucaju prema naucnim metodu. Ono sto ne zalosno jeste da DeNiro nije svestan svoje drustvene odgovornosti i stete koje nanosi javnom zdravlju zato sto ce neko poverovati De Niru zato sto je poznat, a zanemariti da za imunologiju apsokutno nije struca.

Japanac

pre 8 godina

Ako imaš film gde ljudi samo pričaju o povezanosti vakcina i autizma, onda nam i ne treba.

U 2016 godini bi trebalo da ima na hiljade iPhone videa gde se vidi razlika od pre i posle vakcine, ali kad pogledaš YouTube, nemožeš da nađeš ni jedan gde je to očigledno. Ili prikazuju samo slike, ili normalno dete pre ali bez video posle, ili video za posle ali bez pre. Pa ajde bre ljudi, ne možete valjda da mi kažete da niko na svetu nije snimio sate i sate svog deteta pre i posle vakcine gde se očigledno vidi razlika.

U 2016 godine, dokazati povezanost bi trebalo da bude VEOMA lako, ali još niko nije dokazao. Dajte taj video gde nema manipulacije i očigledno se vidi razlika. Znači bez ikakvih priča, samo video od pre iz posle vakcine.

Kole

pre 8 godina

Ako se jedan De Niro plasi da govori protiv ove moderne inkvizicije, onda kako se tek osecaju obicni ljudi ?
Iskazite svoje misljenje i borite se za svoja prava.

Hvala De Niru sto je ipak progovorio o tome. Cak i to mnogo znaci da se problem ne zataska.

mara

pre 8 godina

Zasto mora da se primi bas ta trovalentna MMR vakcina, zasto se ne primi kao nekad svaka posebno, dete dobije 3 vakcine umesto jedne i izbegne se MMR, ali se ipak dete zastiti?
Mada licno ne verujem da se autizam odjednom dobija od ove vakcine, a autizam postoji mnogo duze od postojanja vakcina !

ffws

pre 8 godina

"Ko sme da preispituje vrlu nauku. Ako istrazivanje kaze da nema veze onda je tako i tacka. Naucnu istinu proglasiti za 11. Bozju zapovest- slusaj naucnika svog kao Boga svog.
(joj meni, 14. april 2016 00:16)"

Nauka se preispituje svakoga dana, ali ne lose uradjenim dokumentarcima ili studijama od strane ljudi koji su dokazano koristili losu metodologiju u svojim istrazivanjima. Zasto bi jedan izvor bio relevantniji od svih ostalih? Zato sto je kontroverzan?

Da li ce Vejkfild da odgovara ili preuzme odgovornost za smrti dece koja nisu bila vakcinisana zbog njegovih losih metoda? Cudnim cudom, to je uradio zbog finansijske koristi (to je otkrio Brian Deer - http://briandeer.com/wakefield/legal-aid.htm - nekoliko dana nakon ovog otkrica, Vejkfild je povukao svoju tuzbu protiv Deer-a), a jos je otkriveno da je operisao nad decom bez odobrenja.

Cinjenica je da Niro ima ogromne resurse, pa ako mu je stalo, neka finansira istrazivanje -- pre godinu ili dve je dobio preko 13 miliona dolara u reklami koja je trajala nekoliko minuta i koja je ukupno kostala 70 miliona za jedan kazino u Aziji. Pored toga, ima neverovatne kontakte u jednoj izrazito bogatoj industriji. Siguran sam da moze da organizuje tako nesto.

Sto se tice zapovesti, u Starom zavetu postoji preko 600 zapovesti, toliko o tvom poznavanju istorije tvoje mitologije.

Jedanaesta zapovest je "postovanje starih i mudrih". Necemo slusati autoritete (iliti "proroke"), slusacemo sta kazu dokazi.

drvobradi

pre 8 godina

Vejkfild je dokazani prevarant, koji je radio za tu istu farmakomafiju koju pominjete. Zapravo ono sto je on prodavao tj reklamirao je oprema za ranu detekciju autizma kod dece (ocekivao je profit od 40 miliona godisnje). Japan je od Vejkfildovog istrazivanja razdvojio MMR vakcinu na 3, da bi lakse nasli povezanost i na kraju je nisu nasli.
Sto se tice De Nira, bolji marketing nije mogao da odradi. Sto za njegov Tribecca festival sto za film.
@Dex
Ali ti je smrtnost 0,3% za rubeolu prihvatljiva (podatak za SADu nerazvijenim zemljama je isla do 20%). Kad malo bolje razmislis, shvatices da medicina pociva na statistici.
@Ivan
Dijalog ne funkcionise kada se o nekoj temi raspravljaju ljudi koji su uceni i znaju i oni koji imaju misljenje ali ne znaju na cemu ga temelje. Iz istog razloga demokratija ne funkcionise u svakoj zemlji, za primer imas nasu, gde masa glasa kako glasa.

Gandi

pre 8 godina

@Sokrat... malo se dublje informisi. o autizmu se pričalo i pre 250 i vise godina. ne pod tim nazivom, ali sa tim simptomima... nemoj da si naivan. vrlo relativna stvar je da li se tada mogao dijagnostifikovati autizam toliko usko... cinjenica je da su mnoge vakcine spasile milione, milijarde zivota i spasavaju svaki dan. vasa (mnogih ovde) prazna prica o zaradi farmaceuta na jednokratnoj vakcini koja i nije jako skupa je smesna... koliko para se svaki dan trosi na bensedine, antibiotike, brufene, aspirine i td i td i td... a da ne spominjem i mnogo skuplje lekove sto za smirenje,sto za teske hronicne bolesnike i td... tu je zarada. svakako da treba svako da ima pravo izbora, sa tim se slažem, ali se ovde ne radi o tome trenutno, nego da puno njih tvrdi da autizam nastaje od MMR... glupost... ni jedan jedini validan dokaz nepostoji... u mnogim razvijenim zemljama gde postoji mogucnost izbora preko 80% ljudi vakcinise decu... da li ste sigurni da na njih utice farmaceutska industrija direktno ili indirektno? kako? ko moze da me natera ako necu? ponavljam, pricam o zemljama gde moze da se bira... da ne treba mozda da se vrati vreme kuge, tuberkuloze i sl??? sta mislite kako je to iskorenjeno (mozda ne potpuno), bez medicine? neko je trazio: naravno da kao roditelj stanem svojim zivotom iza odluke o vakcinaciji deteta, ako ste u pravu i ako se nesto desi mom detetu od vakcine, sigurno ga necu vama dati na cuvanje i prebaciti muku na nekoga... do sada me niko nije uverio da gresim... pricao sam sa "najvecim" veganima, vegetarijancima, poklonicima "zdravog" zivota koji nece da vakcinisu... nikada ni jedan konkretan dokaz, nikada osim rekla/kazala, zabranili mu da prica i sl... naucni dokaz, konkretan i verujem vam

4glory

pre 8 godina

Ja imam neko potpuno drugo glediste na sve to, po meni je pricu o vakcini i autizmu pustila bas farmakomafija.Pre x godina kada su razvili vakcinu postojalo je neko nastojanje da svet bude jedno bolje mesto i vakcina zaista radi svoj posao, ranije su deca umirala dosta cesto retko da koja baka ili deka postoje a da im kao malim nije umro brat ili sestra zato se pre i pravilo po 4-5-6 dece jer 1-2 ne prezivi sada je zaista retko da dete umre od nekih banalnih bolesti tipa boginja. Zasto je farmakomafija po meni pustila tu pricu o povezanosti vakcine i autizma pa zato sto ovako prodaju te vakcine i to je to, a ako bi se roditelji zaplasili pricom o autizmu prestala bi masovna vakcinacija i ponovo bi se javile masovne bolesti dece sto je raj za farmaciju pogotovo sto roditelji kad je za dete lek ne pitaju koliko kosta sto je i normalno, a to je za njih idealan scenario.Ja sam svoje dete vakcinisao pre 3 godine i sve je proslo ok i svi moji poznanici koji imaju decu nisu imali problema sa decom posle vakcinacije.Ne znam mozda moje razmisljanje nije dobro ali znajuci kakav je svet danas postao meni je ovakav scenario najrealniji.

senad

pre 8 godina

Sta ima veze u kojoj godini dobijes dete jasam sina dobijo u 22godini ima autizam skoro osma godina samo zna da izgovori mama i tata cerka 6 godina nema i ja bi voleo da znam do cega je zivim u Nemackoj i doktor kaze nije do vakcine verovatno genetski a u mojoj i zeninoj familiji jos nismo sreli slucaj sa autizmom.

mi mi

pre 8 godina

https://www.ted.com/talks/ami_klin_a_new_way_to_diagnose_autism?language=en

Hmmm ako se MMR daje od 9 og meseca ( nema smisla ranija zboj majcinog imuniteta) a ovaj cikica moze da za 80 % dece dijagnozira autizam u 8 om mesecu onda MMR ne izaziva autizam?

RR

pre 8 godina

naoisao bi dosta toga o mmr vakcini. ali dali ce objavit. naprimer kolika se frka digla hoce li bler dati svome sinu. 20 dana head news.
pa pod tepih

FMP liga

pre 8 godina

jeste pa nije taj film pravljen u jednom danu bilo je vremena za promenu stava koliko hoćeš, ali ne stav se menja bas posle prve projekcije!? To je klasična gangsterska ucena u stilu ubicemo i tebe i tvoje autisticno dete, ako ne kažeš svima da si budala! Srbi su glupi, pogotovo onaj deo koji sebe naziva "intelektualna elita"

mike

pre 8 godina

@gandi
Zarada na vakcini mozda i nije neka, ali posle vakcine ceo vas zivot i sve sto zaradite potrosite na brigu oko deteta, koje je fizicki zdravo i ne izgleda da je u nekoj patnji pa vam se cini prihvatljivo. Ali nama i njemu je ceo zivot posle toga borba koja je teska i bez vas takvih koje zivot, na vasu srecu, o tome nije naucio NISTA!

Reakcionar

pre 8 godina

Zanimljivo je da ova vest i dalje stoji na prvoj strani portala, a ova druga http://superzena.b92.net/roditeljstvo.php?yyyy=2016&mm=04&nav_id=1119005 koja je juče takođe bila na prvoj strani, danas je sklonjena! I ne samo da je sklonjena sa prve strane portala, nego je teško uočiti čak i kad se uđe u odeljak "Superžena" u kome je inače objavljena.

MisterNo

pre 8 godina

@samuraj i ivantic
Upravo razbacivanje proizvoljim brojkama narusava potencijalni verodostojnost informacje. Rekli ste da je u svetu svega 3% novca u kesu, sto nije tacno. Na primer u Veliko Britaniji je 39% (izvor FOI
Her Majesty’s Treasury). Mozda ima neka zemlja sa manjim procentom, ali ih je malo, vecina ima vece procente.