Nedelja, 27.03.2016.

15:27

Haos u Briselu: "Kontramiting" desničara /FOTO

Pristalice desničarskih organizacija okupile su se u centru Brisela, a policija je morala da koristi vodene topove kako bi sprečila incidente.

Izvor: B92

Haos u Briselu: "Kontramiting" desnièara /FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Rambo

pre 8 godina

(miro split, 27. mart 2016 20:08)
Taman sam hteo da napisem komentar da skupimo i ultra desnicare i ove druge ludake na jednu povecu poljanu, pa da se izlemaju do mile volje, a nas da puste na miru. Ali, ti ga, brate, objasni.

ajme nama

pre 8 godina

Objektivni posmatrač - "Flamanci su se u novoj državi dugo vremena osjećali zapostavljenima, pa je to dovelo do pokreta za autonomiju i nezavisnost. Ta nastojanja su nakon drugog svjetskog rata doveli do federalizacije Belgije, odnosno pokušaja da se Flamancima i Valoncima institucionalno izjednači politički položaj. Usprkos tome, u Flandriji je flamanski nacionalizam još uvijek jak, te se uz zahtjeve za nezavisnost odražava i u zahtjevu za ujedinjenje s Nizozemskom. Najpoznatiji predstavnik tog pokreta je ekstremno desna stranka Vlaams Belang koja je u posljednje vrijeme najjača među svim političkim strankama Flandrije."
Da li ti ovo nešto pojašnjava? I oni su nekad u istoriji bili "drugi i drugačiji".

bezimeni

pre 8 godina

objektivi posmatrac,

desnicarska evropa koja je podrzavala Hitlera je bila puna obrazovanih ljudi sklonih umetnosti i knjizevnosti. Skolovan ne znaci da ima sve pozitivne ljudske osobine a ni sve vrste intelegencije. Skolovani mogu da mrze i to jos jace samo to rade iza kulisa. ne svi ali je ona snaga na ulici i kasnije regruti za takve rezime uglavnom "navijaci".

Multi-kulturno je super funkcionisalo dok je bilo u korist razvijenih. Nekoliko generacija kao sto ti rece a nije bilo problema ove vrste - odakle sada?

maja

pre 8 godina

ali kako objasniti nekom ko je izgubio nekog dragog da su muslimani ok ako izuzmemo 1% ludaka.
(Gojko sisa)

Nikako, ali to se odnosi na sve ljude koji su izgubili najmilije samo zato sto pripadaju "pogresnima" a njih je na stotine hiljada sirom sveta, gnevnih i ojadjenih....kako objasniti da na hiljade ljudi umire od bombardovanja, terora, imperijalizma a da ne znaju ni zasto niti mogu staviti prst na krivce...svet je haosu i cini mi se da se nalazimu u ciklusu istoriskog kruga covecanstva kada mora biti gore pre nego bude bolje...svakih 50-100 godina.

objektivi posmatrac

pre 8 godina

imam prijatelje belgijance. prave belgijance da se razumemo, flamance. nisu nikakvi navijaci i ludaci vec obrazovani ljudi kojima je dosta isforsirane multikulturarnosti koja ne uspeva na primeru vec dve generacije dosljaka iz africkih i arapskih zemalja i koja ih sad bukvalno ubija. mislim da nije u redu da se vest prenosi iz liberalnih medija a da se ne sagleda iz svih vizura

danguba

pre 8 godina

Sudeci po odnosu pluseva i minusa na pojedinim komentarima, Srbija je ozbiljno skrenula u fasizam i sovinizam. U stvari, pitanje je da li smo iz njih izasli od '90-ih na ovamo. Ako nista, pratimo evropske trendove...

Gojko sisa

pre 8 godina

Ne shvatam čemu ljutnja prema desničarima u Evropi i ovakvim slikama,lično nemam simpatija ka takvoj političkoj opciji ali ovakve stvari treba očekivati posle onakvog napada na Brisel.Opet se delimo na krstaše,muslimane,turke,saracene ...Ako se ovako nastavi a na vidim ko moze da spreči nekog novog komšiju iz Molenbeka da sam za sebe napravi bombu i odleti u Dzenet ka svojih 33 device ali i ostavi 33 deteta bez roditelja npr.sve vodi ka tome da se situacija zaoštri do krajnjih granica.Imajući u prošlosti iskustva sa desničarima u Italiji i Nemackoj a sa Muslimanima diljem sveta mogu da kažem da medju muslimanima imam gomilu prijatelja a da medju desnicarima nemam niti jednog ali kako objasniti nekom ko je izgubio nekog dragog da su muslimani ok ako izuzmemo 1% ludaka.

telegencija

pre 8 godina

Zanimljivo da i tamo i ovde ekstremnu desnicu podrzava isti tip krezubih kao onaj na jednoj od slika, i frustriranih badavadžija, kao svi ostali sa svih slika. Mislim, evidentno je da ovde nema nikoga sa nekim višim obrazovanjem, nego po neki proleter, i ostalo sve go lumpenproleter. Takvi su oni. :-)
(Simovic, 27. mart 2016 17:40)

Pa na ulice ih je poslao neki doktor nauka da on ne bi prljao svoje ruke, jer kao i ti ima kompleks vise vrednosti zbog, mozes misliti, zvanja koje ima.

...

pre 8 godina

Ako mislite da je Balkan izolovan od svega ovoga, nije. Kako moze da bude kada 1. nalazimo se u Evropi 2. imamo u blizini Bosnu i Kosovo dva centra ekstremista, a svi znamo kako je to sve lako za pokretanje i manipulisanje. 3. zna se i na kom su nivou balkanske zemlje i kako bismo tek mi buknuli da smo u situaciji kao sto je Belgija sada. Nemojte mnogo da se pravite pametni i podrzavate ekstremizam bilo koje vrste, to nikada nije donelo nista dobro. Ja jesam laik za pitanja terorizma ali cini mi se da bi zemlje Evrope trebalo da rade zajedno ozbiljnije i organizovanije, da pokazu "cvrstu ruku" ali planski i mudrije, ne dolivanjem ulja na vatru ali ne ni pustanjem da im se situacija dogadja.

hiavata

pre 8 godina

Eto koliko treba da na površinu izađe pravo stanje stvari.
(Bill Gates, 27. mart 2016 16:00)

A koje je to pravo stanje stvari? Da u svakoj drzavi ima desnicara i nasilnih maloumnika, samo u nekima se sama drzava bori protiv toga i obezbedjuje normalan zivot normalnim ljudima? Pa kad su to kod nas vodenim topovima razbili huligansku rulju koja vec desetinama godina samo trazi povod da demolira Beograd, pali ambasade, dzamije, poslasticarnice, napada homoseksualce i sve ostale koji izgledaju ili misle drugacije. Nikad, jer takvi se kod nas vec duze vreme nalazi na vlasti.

ima nas svuda, raznih

pre 8 godina

Na četvrtoj slici, ona sa kolonom policajaca sa štitovima koji stoje uz neki zid, vidi se da je zid ižvrljan, pretpostavljam porukama podrške.

Između nogu prve dvojice piše "терору" (pretpostavljam "stop teroru") i "Србија", ćirilično.

za pocetak....

pre 8 godina

Vecina ovde "velikih politicki analiticara", neka prvo nauci sta je nacionalizam a sta sovinizam, pa onda neka resavaju svetske probleme.

pogledaj svoj dom andjele

pre 8 godina

U svakom slucaju ekstremisti ID ili ko god je iza njih postizu svoj cilj - sistem spojenih sudova ekstremizam radja ekstremizam (bez analize gde je pocelo) i uzvratne reakcije, podeljenost, osecanja nepravde i ugrozenosti (kada i normalan covek postaje agresivan i fanatican) tenzije, polarizacije gde ih nije bilo, nova regrutovanja...i sve vec vidjeno ali ovo je sada globalno i ne znam kada i u kojoj tacki dolazi do razresenja.

miro split

pre 8 godina

A,danas je Uskrs!Lip dan u Splitu.Sunčano,mirno,tiho...Lipo prvo marendica u jutro sa pršutom,sirom,pituranim jajima i francuskom salatom,pa kavica na balkonu,a onda obid sa janjćićem i mladom kapulicom.Posli smo ja i žena lipo otišli na rivu popit kavu i guštat na suncu ka dvi gušterice.Lipo li je živit normalno,a ove budale urliću,oblaće se u crno ka da idu fumare čistit,prite se i pokazuju krezube ralje,a onda imaš opet one druge budale koje se opašu eksplozivon i lako je šta se njima ne uživa u vako lipom danu nego za sebom povuku u smrt na stotine ljudi koji bi tili malo guštat na suncu ka lina gušterica.
Ljudi moji ako ste vi frustrirani,ljuti,iskompleksirani i ne da van se uživat u lipoti ovog dana,najbolje bi bilo da odete na neku livadu di će te se iživit,izdivljat,ma i raznit eksplozivon ako van je već toliko prikipilo,a nas pustite da se grijemo na suncu ka gušterice!

velibor

pre 8 godina

BeKo,

Iako nisam sigurna da je komentatorska publika ovde vrlo spreman za bilo kakvu cak i najsumarniju analizu dalje od modela vec poznatog razmisljanja, komentar je najzrelije shvatanje dogadjaja koji sam dosad procitala. Da je to tako kako si objasnila istorija je dokazala nebrojeno puta. Izgleda da se humanost razum i ljudske vrednosti mogu obnavljati samo kroz kataklizme. A meni izgleda da smo na putu jednoj od takvih. Extremisti ID upravo to zele - odmazdu, nista bolje od toga za privlacenje integrisanih ili zainteresovanih ili neopredeljenih muslimana. Inace ne vidim ni jedan razlog za ovaj fokus na Evropu.

BeKo

pre 8 godina

Svi smo mi pomalo fašisti.Tu je problem a "opasnost" iznutra, stranci druge vere, nacija ugrožena, i seme niče kao posle kiše. Još samo neki "vođa" da se pojavi.

pamet na usi izlazi

pre 8 godina

@
(fenix, 27. mart 2016 17:20)
Nije bilo nicega, dok nisu krenuli redom da bombarduju jedan po jedan narod sa serijetskim Zakonima, zbog profita a pod parolom zavodjenja demokratije.Mi smo to bar osetili na sopstvenoj kozi (bili smo im prvenac)
A koliko su zlodela taj isti nacizam i fasizam doneli ljudima,bolje da se vise nikada ne ponovi.

nu

pre 8 godina

@HiperaktivniKrastavac: Kako ce "najbezbednije zemlje" biti Poljska, Ceska i ostale zemlje koje ste naveli (izuzev Rusije, jer je ona ne potpada pod te obaveze), kada su kao clanice EU i Sengen zone obavezne da svim gradjanima EU dozvole ulazak i boravak u svojim zemljama? Za novopridosle izbeglice jos se pregovara, ali vec postoji nekoliko miliona ljudi iz muslimanskih drzava sa drzavljanstvom neke od zemalja EU.

pacificst

pre 8 godina

U principu nisam za agresivnost ali ovi ljudi se sa RAZLOGOM bune, da ne kazem iz STRAHA. A sto se tice policije, oni su se pokazali koliko su sposobni da se obracunaju sa teroristima.
(Bojan)

A ja nisam ljubitelj teorija zavere ali cinjenica je da je sirenje straha oprobani sistem za sveopsti rat i kontrolu zlocin je samo sredstvo - posij seme straha i nepoverenja i eto ti zivotinjske reakcije i :vojnika odbrane"- vec vidjeno puno puta u Evropi i svugde: strah od Jevreja, strah od Srba strah od muslimana strah od krstasa, velikih sila, neokolijalista, komunista, ....socijalna psihologija je to dobro obradila.

EU citizen^2

pre 8 godina

@mirko,
grdno se varas. To je samo srpska mitologija. Simpatije prema despotizmu.

U moderno doba niti jedna diktatura nije dobila rat. Po koju bitku da ali rat ne. I na kraju su sve te diktature pale. Od Franka, Hitlera, Musolinija, japanske vojne diktature pa do SSSR-a. Demokratija na izgled nije efikasna ali je odrziva.

Maksa

pre 8 godina

Meni nije jasno zbog čega narodi koji su pobegli od lošeg života u bolje i bogatije sredine uporno pokušavaju da ih pretvore u ono odakle su pobegli...

GoWest

pre 8 godina

Ekstremisti, ma koliko vam se njihovi protesti činili opravdanim, mogu, jedino, dovesti do radikalizacije konfesionalnog sukoba. Extremizam rađa extremizam. Krajnji rezultat je, izvesno, rat. U ratu nema pobednika. Mali ljudi su topovsko meso, žrtvene figure i uvek na gubitku. Rešenje nije u eliminaciji pripadnika jedne vere. Nažalost, mase (širom planete) su lobotomizovane šarenim lažima o izabranoj naciji i pravoj veri. Mržnja i glupost vladaju.

Duci0167

pre 8 godina

Obicni fasisti. Svuda ih ima i bice. Da nisu oni napravili svoju drzavu onakvu kakva jeste? Naravno da NE vec oni protiv kojih se fasisti bore. Tako da, fasiste u zatvore. Proci ce i ova kriza a vama koji ove nacoše podrzavate "svaka cast". Sredjena vam Srbija pa imate vremena i za tudje probleme?

Domaći teroristi protiv uvoznih

pre 8 godina

"Mi smo huligani i ovde smo kod kuće", uzvikivali su demonstranti u crnoj odeći na briselskom trgu.

Prema prvi navodima policije, u pitanju su fudbalski navijači koji su građanima koji su došli da mirno odaju poštu žrtvama, dobacivali da su "saučesnici terorista".

Policija obmanjuje javnost, tvdnjom da ova pijana rulja predstavlja navijače, uprkos tome čto oni sami sabe deklarišu kao huligane što uostalom i odgovara njihovom ponašanju i izgledu. Bombački napadi su konačno postigli svoj cilj, a to je da na svetlost dana izvuku, one koji pale, premlaćuju i šikaniraju strance, šire mržnju i netrpeljivost prema drugima i drugačijima, otvoreno zagovaraju rasizam, nacizam i fašizam, a policija ih ne naziva pravim imenom teroristi, već koristi termin navijači. Huliganizam kao pokret se prvo pojavio u V.Britaniji, karakterisalo ga je anarhično i asocijalno ponašanje huligana prema mirnim građanima, što je imalo sve karakteristike i obelešja terora. Dakle ne pada sneg da bi pokrio breg, već da zveri pokažu svoje tragove.

P

pre 8 godina

@(Bahamut, 27. mart 2016 16:13)
Gledala sam igrom slučaja CNN baš tada i videla sam nacističke pozdrave i pre nego što je to voditeljka spomenula. Ajde, bre ljudi, idite lečite se od te paranoje. Ili su mi isprali mozak skrivenim porukama da vidim nečeg čega nema? Dotični su se ponašali kao klasični huligani koji su napadali i provocirali druge Belgijance, gazili cveće koji su ovi ostavljali u pomen žrtvama. Ne, niko mi nije ispričao, mogli ste sve lepo videti svojim očima.

Kum

pre 8 godina

Shta je tu nacizam? CNN demonstrira kako se na najgrublji nacin izvrcu nacionalna osecanja,sa ciljem da se od Evrope stvori gomila anacionalnih drzava,svojevrsni evropski melting pot.
(Bahamut, 27. mart 2016 16:13)

Da, bas se ne vidi na snimku. Ej, covece, koga bre ti stitis??

KALIMERO

pre 8 godina

Muka ljudima da vise slusaju levicarske gluposti. Treba da izadju I da se posalje jasna poruka I islamistima I levicarima da vise nece trpeti ni silovanja ni eksplozije ni serijadski zakon u evropi. Ja ih podrzavam.
(fenix)

fasisti da salju poruku one koji su fasisti samo pod derugom kapom i one koje oni smatraju fasistima (levicari). Brejvik ovo sigurno gleda iz svoje udobne celije sa odusevljenjem kao i svi nacisti porazeni 1945 misleci da je ponovo doslo njihovo vreme.

cobo

pre 8 godina

Evropa je ko Rim u rasulu .
Fali hormona,rasa u nestanku.Ima li iko da udari sakom o sto ?
Postadosmo babe,gde je Hruscov,Tito,De Gol,Brant,Smit ........?

EVA

pre 8 godina

Nisam pristalica desnice i nikada nisam glasao za desničarske stranke, ali bez njih nema rešenja za terorizam. Ako sprovedu program desnice, ni jedan terorista neće ni videti Brisel, a ne da postavljaju bombe po metrou i aerodromu. Demokratija ne dobija rat, ona je za civilizovani svet i za mir.
(mirko)

Gluposti, izvini!!! Ali ne sporim da to razmisljanje uzima najbolje od covecanstva ili drugim recima opet smo tamo gde je covenstvo bilo i izgleda bice kroz vekove red meda red krvi samo se menjaju akterima kape na glavi...

BeKo

pre 8 godina

"Pripadnici starije generacije te klase (niža srednja) predstavljali su pasivniju masovnu osnovu; njihovi sinovi i kćeri bili su aktivniji borci. Za njih je nacistička ideologija — njen duh slepe poslušnosti vođi i mržnje prema rasnim i političkim manjinama, njena žudnja za osvajanjem i gospodarenjem, njeno uzdizanje nemačkog naroda i "nordijske rase" — imala ogromnu emocionalnu draž, i upravo ih je ta draž pridobila i načinila vatrenim nacističkim pristalicama i borcima. Odgovor na pitanje zašto je nacistička ideologija toliko privlačila nižu srednju klasu mora se tražiti u društvenom karakteru te klase. Njen društveni karakter upadljivo se razlikovao od društvenog karaktera radničke klase, viših slojeva srednje klase, i plemstva iz vremena pre rata 1914. godine. U stvari, izvesne osobine bile su tom dalu srednje klase svojstvene tokom čitave njegove istorije: ljubav prema jakima, mržnja prema slabima, sitničarstvo, neprijateljstvo, štedljivost u osećanjima kao i u novcu i, što je bitno, asketizam. Pripadnici tog dela srednje klase usko su gledali na život, prema strancu su gajili podozrenje i mržnju, poznanici su izazivali njihovu radoznalost i zavist koju su oni racionalizovali kao moralno ogorčenje; čitav njihov život bio je zasnovan na načelu oskudnosti — u ekonomskom, kao i psihološkom pogledu".

Psihologija Nacizma

Sve nacije su podložne nacizmu jer je psihologija niže srednje klase svuda slična , samo treba doći "težak period" i neko će tu slabost iskoristiti. Blaži oblik je bila Srbija za vreme Slobe koga je niža srednja klasa učvrstila na vlasti i bila glavni nosilac podrške i ratobornosti.Današnja Rusija takođe može biti primer blagog oblika nacizma samo što je želja za osvajanjem zamenjena željom za vraćanjem "nepravedno oduzetog" , ostali simptomi su isti-Jedan vođa koga vole jer je "jak", asketizam, mržnja prema drugima (konkretno zapad). Mađarska takođe, pa i ID je jedna vrsta nacizma samo prilagođena islamskoj kulturi.

Simovic

pre 8 godina

Zanimljivo da i tamo i ovde ekstremnu desnicu podrzava isti tip krezubih kao onaj na jednoj od slika, i frustriranih badavadžija, kao svi ostali sa svih slika. Mislim, evidentno je da ovde nema nikoga sa nekim višim obrazovanjem, nego po neki proleter, i ostalo sve go lumpenproleter. Takvi su oni. :-)

fenix

pre 8 godina

Muka ljudima da vise slusaju levicarske gluposti. Treba da izadju I da se posalje jasna poruka I islamistima I levicarima da vise nece trpeti ni silovanja ni eksplozije ni serijadski zakon u evropi. Ja ih podrzavam.

Перица

pre 8 godina

Они који мисле да је фашизам решење, нека погледају колико је њихових рођака фашизам убио! Фашизам је најгоре учинио Јеврејима и нама, Србима, Русима, Пољацима, целој источној Европи, па и Немцима (који нам дугују пуно, нису се удостојили ни библиотеку да нам подигну, а намерно су је спалили) и свим другим земљама у Европи!

Мислите да ће бити другачије?!?! Неће!

Проблеми са Либералним капитализмом и Вехабизмом, идеологијама које се намећу другима, се не „лече" фашизмом! То је као кад сипате бензин на ватру!

Mister No

pre 8 godina

Ah ta divna evropa. Jedan teroristicki napad i odmah neonacisticki pozdravi. Pa mi smo cvece za uspavanu evropu.
(Me myself and i, 27. mart 2016 16:06)

Samo se ti nadaj. Arcibald Rajs je odavno objasnio potrebu Srba da pljuju razvijene zemlje iz cistog kompleksa, jer su svesni da ne mogu da im pariraju u vecini stvari.

nspetar

pre 8 godina

Ja predlazem da mirovni pregovori budu u bg a plavi slemovi iz bih sa dobrim dnevnicama,ljudi tako je i ovde pocelo,nedaj boze da sam u pravu. Mi treba da gledamo sebe od eu nema nista,uvesti obavezni vojni rok itd.

Bahamut

pre 8 godina

Ja nisam video niti jedan nazzi pozdrav,niti naci simbol.To su videli samo reporteri CNN.Reporter CNN naglasava da su demonstranti obuceni pretezno u crno,pri tome i sam u crnoj jakni.Video sam samo gomilu nacionalno svesnih belgijanaca koja je vikala : "Belgija je nas dom" ! Shta je tu nacizam? CNN demonstrira kako se na najgrublji nacin izvrcu nacionalna osecanja,sa ciljem da se od Evrope stvori gomila anacionalnih drzava,svojevrsni evropski melting pot.

disko nindža

pre 8 godina

Ako nekom nije bilo jasno čemu "je suis ubaci-po-potrebi" i farbanje mostova, tornjeva i profila evo sada prilike da shvati. Saučešćem u bolu, koliko god bljutavo i isfabrikovano izvedeno, se potiskuje osećanje besa. Za kratko doduše, ali biranom medijskom propagandom moguće je umanjiti ovakve reakcije.
Srednjeročno ako se ovo nastavi imaćemo svi izlazak do 10.

Brugge

pre 8 godina

Proveo sam u Belgiji nekoliko godina. Tamo je još dobro kako je npr u Švedskoj. Ali u svim tim zemljama ljudi su pod strašnim pritiskom da budu tolerantni na svoj račun. Pre neki dan je profesor iz Belgije objavio na tviteru da njegovi djaci muslimani slave terorističke napade. Posle pola sata došla mu je policija i tražila da ne širi mržnju?! Tolerancija je uredu ali mora biti obostrana. Ne može se migrantima sve praštati, a prema domaćima sprovoditi represalije. Ljudima je dosta te nepravde i sada kreću ovakve stvari.

mirko

pre 8 godina

Nisam pristalica desnice i nikada nisam glasao za desničarske stranke, ali bez njih nema rešenja za terorizam. Ako sprovedu program desnice, ni jedan terorista neće ni videti Brisel, a ne da postavljaju bombe po metrou i aerodromu. Demokratija ne dobija rat, ona je za civilizovani svet i za mir.

Radenkov mali

pre 8 godina

Tužno je videti nacistički pozdrav u zemljama koje su bile pod nacističkom okupacijom. Bilo da se radi o Srbiji, Belgiji, Češkoj, Rusiji ili nekoj trećoj zemlji

Predator

pre 8 godina

Nema potrebe za nekim poluosvetnickim komentarima. Nemojte se zavaravati da u nekom buducem vremenu evidentan rast popularnosti desnicarskih udruzenja I partija, nece imati refleksiju I na nas. Ovo se ne desava na drugom kontinentu niti na drugoj planeti. Desava se tu, kod nas, u Evropi. Po Evropi se psihopate raznose bombama, po Evropi, posebno po zemljama pogodjenim terorizmom, raste popularnost desnicara I neonacista. To je jedini odgovor koji Evropa trenutno Ima u borbi protiv terorizma. Malo po malo Eto njih u mnogo ozbiljnijem broju u mnogim evropskim parlanentima, a onda,neka nam je svima Bog na pomoci.

banjalucanin zox

pre 8 godina

Poznata je stvar da je Belgija na racun uvoza nafte iz Saudijske Arabije koja je bila bagatelno jeftina , precutno uvozila i Arape i radikalni islam.....i to jos od 60tih godina proslog vijeka.....
I sad je kao cudno sto se desava ovo sto se desava......
Mislim da je doslo vrijeme za naplatu dugova,ma sta to znacilo....

HiperaktivniKrastavac

pre 8 godina

Zdravom logikom dolazim do zakljucka da ce najbezbednije zemlje za zivot u Evropi u narednim godinama biti Poljska,Slovacka,Ceska,Madjarska naravno Rusija i Balticke zemlje...cak ce i Balkan biti bezbedniji nego ziveti u Marseju...sta ceka Zapadnu bogatu Evropu,pogledati "Children of Men" film od pre 10 godina.

Bojan

pre 8 godina

U principu nisam za agresivnost ali ovi ljudi se sa RAZLOGOM bune, da ne kazem iz STRAHA. A sto se tice policije, oni su se pokazali koliko su sposobni da se obracunaju sa teroristima.

Brugge

pre 8 godina

Proveo sam u Belgiji nekoliko godina. Tamo je još dobro kako je npr u Švedskoj. Ali u svim tim zemljama ljudi su pod strašnim pritiskom da budu tolerantni na svoj račun. Pre neki dan je profesor iz Belgije objavio na tviteru da njegovi djaci muslimani slave terorističke napade. Posle pola sata došla mu je policija i tražila da ne širi mržnju?! Tolerancija je uredu ali mora biti obostrana. Ne može se migrantima sve praštati, a prema domaćima sprovoditi represalije. Ljudima je dosta te nepravde i sada kreću ovakve stvari.

banjalucanin zox

pre 8 godina

Poznata je stvar da je Belgija na racun uvoza nafte iz Saudijske Arabije koja je bila bagatelno jeftina , precutno uvozila i Arape i radikalni islam.....i to jos od 60tih godina proslog vijeka.....
I sad je kao cudno sto se desava ovo sto se desava......
Mislim da je doslo vrijeme za naplatu dugova,ma sta to znacilo....

Bahamut

pre 8 godina

Ja nisam video niti jedan nazzi pozdrav,niti naci simbol.To su videli samo reporteri CNN.Reporter CNN naglasava da su demonstranti obuceni pretezno u crno,pri tome i sam u crnoj jakni.Video sam samo gomilu nacionalno svesnih belgijanaca koja je vikala : "Belgija je nas dom" ! Shta je tu nacizam? CNN demonstrira kako se na najgrublji nacin izvrcu nacionalna osecanja,sa ciljem da se od Evrope stvori gomila anacionalnih drzava,svojevrsni evropski melting pot.

mirko

pre 8 godina

Nisam pristalica desnice i nikada nisam glasao za desničarske stranke, ali bez njih nema rešenja za terorizam. Ako sprovedu program desnice, ni jedan terorista neće ni videti Brisel, a ne da postavljaju bombe po metrou i aerodromu. Demokratija ne dobija rat, ona je za civilizovani svet i za mir.

Mister No

pre 8 godina

Ah ta divna evropa. Jedan teroristicki napad i odmah neonacisticki pozdravi. Pa mi smo cvece za uspavanu evropu.
(Me myself and i, 27. mart 2016 16:06)

Samo se ti nadaj. Arcibald Rajs je odavno objasnio potrebu Srba da pljuju razvijene zemlje iz cistog kompleksa, jer su svesni da ne mogu da im pariraju u vecini stvari.

HiperaktivniKrastavac

pre 8 godina

Zdravom logikom dolazim do zakljucka da ce najbezbednije zemlje za zivot u Evropi u narednim godinama biti Poljska,Slovacka,Ceska,Madjarska naravno Rusija i Balticke zemlje...cak ce i Balkan biti bezbedniji nego ziveti u Marseju...sta ceka Zapadnu bogatu Evropu,pogledati "Children of Men" film od pre 10 godina.

miro split

pre 8 godina

A,danas je Uskrs!Lip dan u Splitu.Sunčano,mirno,tiho...Lipo prvo marendica u jutro sa pršutom,sirom,pituranim jajima i francuskom salatom,pa kavica na balkonu,a onda obid sa janjćićem i mladom kapulicom.Posli smo ja i žena lipo otišli na rivu popit kavu i guštat na suncu ka dvi gušterice.Lipo li je živit normalno,a ove budale urliću,oblaće se u crno ka da idu fumare čistit,prite se i pokazuju krezube ralje,a onda imaš opet one druge budale koje se opašu eksplozivon i lako je šta se njima ne uživa u vako lipom danu nego za sebom povuku u smrt na stotine ljudi koji bi tili malo guštat na suncu ka lina gušterica.
Ljudi moji ako ste vi frustrirani,ljuti,iskompleksirani i ne da van se uživat u lipoti ovog dana,najbolje bi bilo da odete na neku livadu di će te se iživit,izdivljat,ma i raznit eksplozivon ako van je već toliko prikipilo,a nas pustite da se grijemo na suncu ka gušterice!

Перица

pre 8 godina

Они који мисле да је фашизам решење, нека погледају колико је њихових рођака фашизам убио! Фашизам је најгоре учинио Јеврејима и нама, Србима, Русима, Пољацима, целој источној Европи, па и Немцима (који нам дугују пуно, нису се удостојили ни библиотеку да нам подигну, а намерно су је спалили) и свим другим земљама у Европи!

Мислите да ће бити другачије?!?! Неће!

Проблеми са Либералним капитализмом и Вехабизмом, идеологијама које се намећу другима, се не „лече" фашизмом! То је као кад сипате бензин на ватру!

Maksa

pre 8 godina

Meni nije jasno zbog čega narodi koji su pobegli od lošeg života u bolje i bogatije sredine uporno pokušavaju da ih pretvore u ono odakle su pobegli...

Bojan

pre 8 godina

U principu nisam za agresivnost ali ovi ljudi se sa RAZLOGOM bune, da ne kazem iz STRAHA. A sto se tice policije, oni su se pokazali koliko su sposobni da se obracunaju sa teroristima.

Radenkov mali

pre 8 godina

Tužno je videti nacistički pozdrav u zemljama koje su bile pod nacističkom okupacijom. Bilo da se radi o Srbiji, Belgiji, Češkoj, Rusiji ili nekoj trećoj zemlji

fenix

pre 8 godina

Muka ljudima da vise slusaju levicarske gluposti. Treba da izadju I da se posalje jasna poruka I islamistima I levicarima da vise nece trpeti ni silovanja ni eksplozije ni serijadski zakon u evropi. Ja ih podrzavam.

Predator

pre 8 godina

Nema potrebe za nekim poluosvetnickim komentarima. Nemojte se zavaravati da u nekom buducem vremenu evidentan rast popularnosti desnicarskih udruzenja I partija, nece imati refleksiju I na nas. Ovo se ne desava na drugom kontinentu niti na drugoj planeti. Desava se tu, kod nas, u Evropi. Po Evropi se psihopate raznose bombama, po Evropi, posebno po zemljama pogodjenim terorizmom, raste popularnost desnicara I neonacista. To je jedini odgovor koji Evropa trenutno Ima u borbi protiv terorizma. Malo po malo Eto njih u mnogo ozbiljnijem broju u mnogim evropskim parlanentima, a onda,neka nam je svima Bog na pomoci.

disko nindža

pre 8 godina

Ako nekom nije bilo jasno čemu "je suis ubaci-po-potrebi" i farbanje mostova, tornjeva i profila evo sada prilike da shvati. Saučešćem u bolu, koliko god bljutavo i isfabrikovano izvedeno, se potiskuje osećanje besa. Za kratko doduše, ali biranom medijskom propagandom moguće je umanjiti ovakve reakcije.
Srednjeročno ako se ovo nastavi imaćemo svi izlazak do 10.

cobo

pre 8 godina

Evropa je ko Rim u rasulu .
Fali hormona,rasa u nestanku.Ima li iko da udari sakom o sto ?
Postadosmo babe,gde je Hruscov,Tito,De Gol,Brant,Smit ........?

nspetar

pre 8 godina

Ja predlazem da mirovni pregovori budu u bg a plavi slemovi iz bih sa dobrim dnevnicama,ljudi tako je i ovde pocelo,nedaj boze da sam u pravu. Mi treba da gledamo sebe od eu nema nista,uvesti obavezni vojni rok itd.

objektivi posmatrac

pre 8 godina

imam prijatelje belgijance. prave belgijance da se razumemo, flamance. nisu nikakvi navijaci i ludaci vec obrazovani ljudi kojima je dosta isforsirane multikulturarnosti koja ne uspeva na primeru vec dve generacije dosljaka iz africkih i arapskih zemalja i koja ih sad bukvalno ubija. mislim da nije u redu da se vest prenosi iz liberalnih medija a da se ne sagleda iz svih vizura

GoWest

pre 8 godina

Ekstremisti, ma koliko vam se njihovi protesti činili opravdanim, mogu, jedino, dovesti do radikalizacije konfesionalnog sukoba. Extremizam rađa extremizam. Krajnji rezultat je, izvesno, rat. U ratu nema pobednika. Mali ljudi su topovsko meso, žrtvene figure i uvek na gubitku. Rešenje nije u eliminaciji pripadnika jedne vere. Nažalost, mase (širom planete) su lobotomizovane šarenim lažima o izabranoj naciji i pravoj veri. Mržnja i glupost vladaju.

telegencija

pre 8 godina

Zanimljivo da i tamo i ovde ekstremnu desnicu podrzava isti tip krezubih kao onaj na jednoj od slika, i frustriranih badavadžija, kao svi ostali sa svih slika. Mislim, evidentno je da ovde nema nikoga sa nekim višim obrazovanjem, nego po neki proleter, i ostalo sve go lumpenproleter. Takvi su oni. :-)
(Simovic, 27. mart 2016 17:40)

Pa na ulice ih je poslao neki doktor nauka da on ne bi prljao svoje ruke, jer kao i ti ima kompleks vise vrednosti zbog, mozes misliti, zvanja koje ima.

pacificst

pre 8 godina

U principu nisam za agresivnost ali ovi ljudi se sa RAZLOGOM bune, da ne kazem iz STRAHA. A sto se tice policije, oni su se pokazali koliko su sposobni da se obracunaju sa teroristima.
(Bojan)

A ja nisam ljubitelj teorija zavere ali cinjenica je da je sirenje straha oprobani sistem za sveopsti rat i kontrolu zlocin je samo sredstvo - posij seme straha i nepoverenja i eto ti zivotinjske reakcije i :vojnika odbrane"- vec vidjeno puno puta u Evropi i svugde: strah od Jevreja, strah od Srba strah od muslimana strah od krstasa, velikih sila, neokolijalista, komunista, ....socijalna psihologija je to dobro obradila.

za pocetak....

pre 8 godina

Vecina ovde "velikih politicki analiticara", neka prvo nauci sta je nacionalizam a sta sovinizam, pa onda neka resavaju svetske probleme.

BeKo

pre 8 godina

Svi smo mi pomalo fašisti.Tu je problem a "opasnost" iznutra, stranci druge vere, nacija ugrožena, i seme niče kao posle kiše. Još samo neki "vođa" da se pojavi.

Kum

pre 8 godina

Shta je tu nacizam? CNN demonstrira kako se na najgrublji nacin izvrcu nacionalna osecanja,sa ciljem da se od Evrope stvori gomila anacionalnih drzava,svojevrsni evropski melting pot.
(Bahamut, 27. mart 2016 16:13)

Da, bas se ne vidi na snimku. Ej, covece, koga bre ti stitis??

BeKo

pre 8 godina

"Pripadnici starije generacije te klase (niža srednja) predstavljali su pasivniju masovnu osnovu; njihovi sinovi i kćeri bili su aktivniji borci. Za njih je nacistička ideologija — njen duh slepe poslušnosti vođi i mržnje prema rasnim i političkim manjinama, njena žudnja za osvajanjem i gospodarenjem, njeno uzdizanje nemačkog naroda i "nordijske rase" — imala ogromnu emocionalnu draž, i upravo ih je ta draž pridobila i načinila vatrenim nacističkim pristalicama i borcima. Odgovor na pitanje zašto je nacistička ideologija toliko privlačila nižu srednju klasu mora se tražiti u društvenom karakteru te klase. Njen društveni karakter upadljivo se razlikovao od društvenog karaktera radničke klase, viših slojeva srednje klase, i plemstva iz vremena pre rata 1914. godine. U stvari, izvesne osobine bile su tom dalu srednje klase svojstvene tokom čitave njegove istorije: ljubav prema jakima, mržnja prema slabima, sitničarstvo, neprijateljstvo, štedljivost u osećanjima kao i u novcu i, što je bitno, asketizam. Pripadnici tog dela srednje klase usko su gledali na život, prema strancu su gajili podozrenje i mržnju, poznanici su izazivali njihovu radoznalost i zavist koju su oni racionalizovali kao moralno ogorčenje; čitav njihov život bio je zasnovan na načelu oskudnosti — u ekonomskom, kao i psihološkom pogledu".

Psihologija Nacizma

Sve nacije su podložne nacizmu jer je psihologija niže srednje klase svuda slična , samo treba doći "težak period" i neko će tu slabost iskoristiti. Blaži oblik je bila Srbija za vreme Slobe koga je niža srednja klasa učvrstila na vlasti i bila glavni nosilac podrške i ratobornosti.Današnja Rusija takođe može biti primer blagog oblika nacizma samo što je želja za osvajanjem zamenjena željom za vraćanjem "nepravedno oduzetog" , ostali simptomi su isti-Jedan vođa koga vole jer je "jak", asketizam, mržnja prema drugima (konkretno zapad). Mađarska takođe, pa i ID je jedna vrsta nacizma samo prilagođena islamskoj kulturi.

hiavata

pre 8 godina

Eto koliko treba da na površinu izađe pravo stanje stvari.
(Bill Gates, 27. mart 2016 16:00)

A koje je to pravo stanje stvari? Da u svakoj drzavi ima desnicara i nasilnih maloumnika, samo u nekima se sama drzava bori protiv toga i obezbedjuje normalan zivot normalnim ljudima? Pa kad su to kod nas vodenim topovima razbili huligansku rulju koja vec desetinama godina samo trazi povod da demolira Beograd, pali ambasade, dzamije, poslasticarnice, napada homoseksualce i sve ostale koji izgledaju ili misle drugacije. Nikad, jer takvi se kod nas vec duze vreme nalazi na vlasti.

EU citizen^2

pre 8 godina

@mirko,
grdno se varas. To je samo srpska mitologija. Simpatije prema despotizmu.

U moderno doba niti jedna diktatura nije dobila rat. Po koju bitku da ali rat ne. I na kraju su sve te diktature pale. Od Franka, Hitlera, Musolinija, japanske vojne diktature pa do SSSR-a. Demokratija na izgled nije efikasna ali je odrziva.

Simovic

pre 8 godina

Zanimljivo da i tamo i ovde ekstremnu desnicu podrzava isti tip krezubih kao onaj na jednoj od slika, i frustriranih badavadžija, kao svi ostali sa svih slika. Mislim, evidentno je da ovde nema nikoga sa nekim višim obrazovanjem, nego po neki proleter, i ostalo sve go lumpenproleter. Takvi su oni. :-)

EVA

pre 8 godina

Nisam pristalica desnice i nikada nisam glasao za desničarske stranke, ali bez njih nema rešenja za terorizam. Ako sprovedu program desnice, ni jedan terorista neće ni videti Brisel, a ne da postavljaju bombe po metrou i aerodromu. Demokratija ne dobija rat, ona je za civilizovani svet i za mir.
(mirko)

Gluposti, izvini!!! Ali ne sporim da to razmisljanje uzima najbolje od covecanstva ili drugim recima opet smo tamo gde je covenstvo bilo i izgleda bice kroz vekove red meda red krvi samo se menjaju akterima kape na glavi...

...

pre 8 godina

Ako mislite da je Balkan izolovan od svega ovoga, nije. Kako moze da bude kada 1. nalazimo se u Evropi 2. imamo u blizini Bosnu i Kosovo dva centra ekstremista, a svi znamo kako je to sve lako za pokretanje i manipulisanje. 3. zna se i na kom su nivou balkanske zemlje i kako bismo tek mi buknuli da smo u situaciji kao sto je Belgija sada. Nemojte mnogo da se pravite pametni i podrzavate ekstremizam bilo koje vrste, to nikada nije donelo nista dobro. Ja jesam laik za pitanja terorizma ali cini mi se da bi zemlje Evrope trebalo da rade zajedno ozbiljnije i organizovanije, da pokazu "cvrstu ruku" ali planski i mudrije, ne dolivanjem ulja na vatru ali ne ni pustanjem da im se situacija dogadja.

pogledaj svoj dom andjele

pre 8 godina

U svakom slucaju ekstremisti ID ili ko god je iza njih postizu svoj cilj - sistem spojenih sudova ekstremizam radja ekstremizam (bez analize gde je pocelo) i uzvratne reakcije, podeljenost, osecanja nepravde i ugrozenosti (kada i normalan covek postaje agresivan i fanatican) tenzije, polarizacije gde ih nije bilo, nova regrutovanja...i sve vec vidjeno ali ovo je sada globalno i ne znam kada i u kojoj tacki dolazi do razresenja.

Domaći teroristi protiv uvoznih

pre 8 godina

"Mi smo huligani i ovde smo kod kuće", uzvikivali su demonstranti u crnoj odeći na briselskom trgu.

Prema prvi navodima policije, u pitanju su fudbalski navijači koji su građanima koji su došli da mirno odaju poštu žrtvama, dobacivali da su "saučesnici terorista".

Policija obmanjuje javnost, tvdnjom da ova pijana rulja predstavlja navijače, uprkos tome čto oni sami sabe deklarišu kao huligane što uostalom i odgovara njihovom ponašanju i izgledu. Bombački napadi su konačno postigli svoj cilj, a to je da na svetlost dana izvuku, one koji pale, premlaćuju i šikaniraju strance, šire mržnju i netrpeljivost prema drugima i drugačijima, otvoreno zagovaraju rasizam, nacizam i fašizam, a policija ih ne naziva pravim imenom teroristi, već koristi termin navijači. Huliganizam kao pokret se prvo pojavio u V.Britaniji, karakterisalo ga je anarhično i asocijalno ponašanje huligana prema mirnim građanima, što je imalo sve karakteristike i obelešja terora. Dakle ne pada sneg da bi pokrio breg, već da zveri pokažu svoje tragove.

pamet na usi izlazi

pre 8 godina

@
(fenix, 27. mart 2016 17:20)
Nije bilo nicega, dok nisu krenuli redom da bombarduju jedan po jedan narod sa serijetskim Zakonima, zbog profita a pod parolom zavodjenja demokratije.Mi smo to bar osetili na sopstvenoj kozi (bili smo im prvenac)
A koliko su zlodela taj isti nacizam i fasizam doneli ljudima,bolje da se vise nikada ne ponovi.

KALIMERO

pre 8 godina

Muka ljudima da vise slusaju levicarske gluposti. Treba da izadju I da se posalje jasna poruka I islamistima I levicarima da vise nece trpeti ni silovanja ni eksplozije ni serijadski zakon u evropi. Ja ih podrzavam.
(fenix)

fasisti da salju poruku one koji su fasisti samo pod derugom kapom i one koje oni smatraju fasistima (levicari). Brejvik ovo sigurno gleda iz svoje udobne celije sa odusevljenjem kao i svi nacisti porazeni 1945 misleci da je ponovo doslo njihovo vreme.

ima nas svuda, raznih

pre 8 godina

Na četvrtoj slici, ona sa kolonom policajaca sa štitovima koji stoje uz neki zid, vidi se da je zid ižvrljan, pretpostavljam porukama podrške.

Između nogu prve dvojice piše "терору" (pretpostavljam "stop teroru") i "Србија", ćirilično.

maja

pre 8 godina

ali kako objasniti nekom ko je izgubio nekog dragog da su muslimani ok ako izuzmemo 1% ludaka.
(Gojko sisa)

Nikako, ali to se odnosi na sve ljude koji su izgubili najmilije samo zato sto pripadaju "pogresnima" a njih je na stotine hiljada sirom sveta, gnevnih i ojadjenih....kako objasniti da na hiljade ljudi umire od bombardovanja, terora, imperijalizma a da ne znaju ni zasto niti mogu staviti prst na krivce...svet je haosu i cini mi se da se nalazimu u ciklusu istoriskog kruga covecanstva kada mora biti gore pre nego bude bolje...svakih 50-100 godina.

Gojko sisa

pre 8 godina

Ne shvatam čemu ljutnja prema desničarima u Evropi i ovakvim slikama,lično nemam simpatija ka takvoj političkoj opciji ali ovakve stvari treba očekivati posle onakvog napada na Brisel.Opet se delimo na krstaše,muslimane,turke,saracene ...Ako se ovako nastavi a na vidim ko moze da spreči nekog novog komšiju iz Molenbeka da sam za sebe napravi bombu i odleti u Dzenet ka svojih 33 device ali i ostavi 33 deteta bez roditelja npr.sve vodi ka tome da se situacija zaoštri do krajnjih granica.Imajući u prošlosti iskustva sa desničarima u Italiji i Nemackoj a sa Muslimanima diljem sveta mogu da kažem da medju muslimanima imam gomilu prijatelja a da medju desnicarima nemam niti jednog ali kako objasniti nekom ko je izgubio nekog dragog da su muslimani ok ako izuzmemo 1% ludaka.

P

pre 8 godina

@(Bahamut, 27. mart 2016 16:13)
Gledala sam igrom slučaja CNN baš tada i videla sam nacističke pozdrave i pre nego što je to voditeljka spomenula. Ajde, bre ljudi, idite lečite se od te paranoje. Ili su mi isprali mozak skrivenim porukama da vidim nečeg čega nema? Dotični su se ponašali kao klasični huligani koji su napadali i provocirali druge Belgijance, gazili cveće koji su ovi ostavljali u pomen žrtvama. Ne, niko mi nije ispričao, mogli ste sve lepo videti svojim očima.

bezimeni

pre 8 godina

objektivi posmatrac,

desnicarska evropa koja je podrzavala Hitlera je bila puna obrazovanih ljudi sklonih umetnosti i knjizevnosti. Skolovan ne znaci da ima sve pozitivne ljudske osobine a ni sve vrste intelegencije. Skolovani mogu da mrze i to jos jace samo to rade iza kulisa. ne svi ali je ona snaga na ulici i kasnije regruti za takve rezime uglavnom "navijaci".

Multi-kulturno je super funkcionisalo dok je bilo u korist razvijenih. Nekoliko generacija kao sto ti rece a nije bilo problema ove vrste - odakle sada?

Duci0167

pre 8 godina

Obicni fasisti. Svuda ih ima i bice. Da nisu oni napravili svoju drzavu onakvu kakva jeste? Naravno da NE vec oni protiv kojih se fasisti bore. Tako da, fasiste u zatvore. Proci ce i ova kriza a vama koji ove nacoše podrzavate "svaka cast". Sredjena vam Srbija pa imate vremena i za tudje probleme?

velibor

pre 8 godina

BeKo,

Iako nisam sigurna da je komentatorska publika ovde vrlo spreman za bilo kakvu cak i najsumarniju analizu dalje od modela vec poznatog razmisljanja, komentar je najzrelije shvatanje dogadjaja koji sam dosad procitala. Da je to tako kako si objasnila istorija je dokazala nebrojeno puta. Izgleda da se humanost razum i ljudske vrednosti mogu obnavljati samo kroz kataklizme. A meni izgleda da smo na putu jednoj od takvih. Extremisti ID upravo to zele - odmazdu, nista bolje od toga za privlacenje integrisanih ili zainteresovanih ili neopredeljenih muslimana. Inace ne vidim ni jedan razlog za ovaj fokus na Evropu.

ajme nama

pre 8 godina

Objektivni posmatrač - "Flamanci su se u novoj državi dugo vremena osjećali zapostavljenima, pa je to dovelo do pokreta za autonomiju i nezavisnost. Ta nastojanja su nakon drugog svjetskog rata doveli do federalizacije Belgije, odnosno pokušaja da se Flamancima i Valoncima institucionalno izjednači politički položaj. Usprkos tome, u Flandriji je flamanski nacionalizam još uvijek jak, te se uz zahtjeve za nezavisnost odražava i u zahtjevu za ujedinjenje s Nizozemskom. Najpoznatiji predstavnik tog pokreta je ekstremno desna stranka Vlaams Belang koja je u posljednje vrijeme najjača među svim političkim strankama Flandrije."
Da li ti ovo nešto pojašnjava? I oni su nekad u istoriji bili "drugi i drugačiji".

danguba

pre 8 godina

Sudeci po odnosu pluseva i minusa na pojedinim komentarima, Srbija je ozbiljno skrenula u fasizam i sovinizam. U stvari, pitanje je da li smo iz njih izasli od '90-ih na ovamo. Ako nista, pratimo evropske trendove...

nu

pre 8 godina

@HiperaktivniKrastavac: Kako ce "najbezbednije zemlje" biti Poljska, Ceska i ostale zemlje koje ste naveli (izuzev Rusije, jer je ona ne potpada pod te obaveze), kada su kao clanice EU i Sengen zone obavezne da svim gradjanima EU dozvole ulazak i boravak u svojim zemljama? Za novopridosle izbeglice jos se pregovara, ali vec postoji nekoliko miliona ljudi iz muslimanskih drzava sa drzavljanstvom neke od zemalja EU.

Rambo

pre 8 godina

(miro split, 27. mart 2016 20:08)
Taman sam hteo da napisem komentar da skupimo i ultra desnicare i ove druge ludake na jednu povecu poljanu, pa da se izlemaju do mile volje, a nas da puste na miru. Ali, ti ga, brate, objasni.

Mister No

pre 8 godina

Ah ta divna evropa. Jedan teroristicki napad i odmah neonacisticki pozdravi. Pa mi smo cvece za uspavanu evropu.
(Me myself and i, 27. mart 2016 16:06)

Samo se ti nadaj. Arcibald Rajs je odavno objasnio potrebu Srba da pljuju razvijene zemlje iz cistog kompleksa, jer su svesni da ne mogu da im pariraju u vecini stvari.

banjalucanin zox

pre 8 godina

Poznata je stvar da je Belgija na racun uvoza nafte iz Saudijske Arabije koja je bila bagatelno jeftina , precutno uvozila i Arape i radikalni islam.....i to jos od 60tih godina proslog vijeka.....
I sad je kao cudno sto se desava ovo sto se desava......
Mislim da je doslo vrijeme za naplatu dugova,ma sta to znacilo....

Kum

pre 8 godina

Shta je tu nacizam? CNN demonstrira kako se na najgrublji nacin izvrcu nacionalna osecanja,sa ciljem da se od Evrope stvori gomila anacionalnih drzava,svojevrsni evropski melting pot.
(Bahamut, 27. mart 2016 16:13)

Da, bas se ne vidi na snimku. Ej, covece, koga bre ti stitis??

EU citizen^2

pre 8 godina

@mirko,
grdno se varas. To je samo srpska mitologija. Simpatije prema despotizmu.

U moderno doba niti jedna diktatura nije dobila rat. Po koju bitku da ali rat ne. I na kraju su sve te diktature pale. Od Franka, Hitlera, Musolinija, japanske vojne diktature pa do SSSR-a. Demokratija na izgled nije efikasna ali je odrziva.

Simovic

pre 8 godina

Zanimljivo da i tamo i ovde ekstremnu desnicu podrzava isti tip krezubih kao onaj na jednoj od slika, i frustriranih badavadžija, kao svi ostali sa svih slika. Mislim, evidentno je da ovde nema nikoga sa nekim višim obrazovanjem, nego po neki proleter, i ostalo sve go lumpenproleter. Takvi su oni. :-)

danguba

pre 8 godina

Sudeci po odnosu pluseva i minusa na pojedinim komentarima, Srbija je ozbiljno skrenula u fasizam i sovinizam. U stvari, pitanje je da li smo iz njih izasli od '90-ih na ovamo. Ako nista, pratimo evropske trendove...

mirko

pre 8 godina

Nisam pristalica desnice i nikada nisam glasao za desničarske stranke, ali bez njih nema rešenja za terorizam. Ako sprovedu program desnice, ni jedan terorista neće ni videti Brisel, a ne da postavljaju bombe po metrou i aerodromu. Demokratija ne dobija rat, ona je za civilizovani svet i za mir.

EVA

pre 8 godina

Nisam pristalica desnice i nikada nisam glasao za desničarske stranke, ali bez njih nema rešenja za terorizam. Ako sprovedu program desnice, ni jedan terorista neće ni videti Brisel, a ne da postavljaju bombe po metrou i aerodromu. Demokratija ne dobija rat, ona je za civilizovani svet i za mir.
(mirko)

Gluposti, izvini!!! Ali ne sporim da to razmisljanje uzima najbolje od covecanstva ili drugim recima opet smo tamo gde je covenstvo bilo i izgleda bice kroz vekove red meda red krvi samo se menjaju akterima kape na glavi...

Domaći teroristi protiv uvoznih

pre 8 godina

"Mi smo huligani i ovde smo kod kuće", uzvikivali su demonstranti u crnoj odeći na briselskom trgu.

Prema prvi navodima policije, u pitanju su fudbalski navijači koji su građanima koji su došli da mirno odaju poštu žrtvama, dobacivali da su "saučesnici terorista".

Policija obmanjuje javnost, tvdnjom da ova pijana rulja predstavlja navijače, uprkos tome čto oni sami sabe deklarišu kao huligane što uostalom i odgovara njihovom ponašanju i izgledu. Bombački napadi su konačno postigli svoj cilj, a to je da na svetlost dana izvuku, one koji pale, premlaćuju i šikaniraju strance, šire mržnju i netrpeljivost prema drugima i drugačijima, otvoreno zagovaraju rasizam, nacizam i fašizam, a policija ih ne naziva pravim imenom teroristi, već koristi termin navijači. Huliganizam kao pokret se prvo pojavio u V.Britaniji, karakterisalo ga je anarhično i asocijalno ponašanje huligana prema mirnim građanima, što je imalo sve karakteristike i obelešja terora. Dakle ne pada sneg da bi pokrio breg, već da zveri pokažu svoje tragove.

hiavata

pre 8 godina

Eto koliko treba da na površinu izađe pravo stanje stvari.
(Bill Gates, 27. mart 2016 16:00)

A koje je to pravo stanje stvari? Da u svakoj drzavi ima desnicara i nasilnih maloumnika, samo u nekima se sama drzava bori protiv toga i obezbedjuje normalan zivot normalnim ljudima? Pa kad su to kod nas vodenim topovima razbili huligansku rulju koja vec desetinama godina samo trazi povod da demolira Beograd, pali ambasade, dzamije, poslasticarnice, napada homoseksualce i sve ostale koji izgledaju ili misle drugacije. Nikad, jer takvi se kod nas vec duze vreme nalazi na vlasti.

fenix

pre 8 godina

Muka ljudima da vise slusaju levicarske gluposti. Treba da izadju I da se posalje jasna poruka I islamistima I levicarima da vise nece trpeti ni silovanja ni eksplozije ni serijadski zakon u evropi. Ja ih podrzavam.

KALIMERO

pre 8 godina

Muka ljudima da vise slusaju levicarske gluposti. Treba da izadju I da se posalje jasna poruka I islamistima I levicarima da vise nece trpeti ni silovanja ni eksplozije ni serijadski zakon u evropi. Ja ih podrzavam.
(fenix)

fasisti da salju poruku one koji su fasisti samo pod derugom kapom i one koje oni smatraju fasistima (levicari). Brejvik ovo sigurno gleda iz svoje udobne celije sa odusevljenjem kao i svi nacisti porazeni 1945 misleci da je ponovo doslo njihovo vreme.

Radenkov mali

pre 8 godina

Tužno je videti nacistički pozdrav u zemljama koje su bile pod nacističkom okupacijom. Bilo da se radi o Srbiji, Belgiji, Češkoj, Rusiji ili nekoj trećoj zemlji

Bahamut

pre 8 godina

Ja nisam video niti jedan nazzi pozdrav,niti naci simbol.To su videli samo reporteri CNN.Reporter CNN naglasava da su demonstranti obuceni pretezno u crno,pri tome i sam u crnoj jakni.Video sam samo gomilu nacionalno svesnih belgijanaca koja je vikala : "Belgija je nas dom" ! Shta je tu nacizam? CNN demonstrira kako se na najgrublji nacin izvrcu nacionalna osecanja,sa ciljem da se od Evrope stvori gomila anacionalnih drzava,svojevrsni evropski melting pot.

BeKo

pre 8 godina

"Pripadnici starije generacije te klase (niža srednja) predstavljali su pasivniju masovnu osnovu; njihovi sinovi i kćeri bili su aktivniji borci. Za njih je nacistička ideologija — njen duh slepe poslušnosti vođi i mržnje prema rasnim i političkim manjinama, njena žudnja za osvajanjem i gospodarenjem, njeno uzdizanje nemačkog naroda i "nordijske rase" — imala ogromnu emocionalnu draž, i upravo ih je ta draž pridobila i načinila vatrenim nacističkim pristalicama i borcima. Odgovor na pitanje zašto je nacistička ideologija toliko privlačila nižu srednju klasu mora se tražiti u društvenom karakteru te klase. Njen društveni karakter upadljivo se razlikovao od društvenog karaktera radničke klase, viših slojeva srednje klase, i plemstva iz vremena pre rata 1914. godine. U stvari, izvesne osobine bile su tom dalu srednje klase svojstvene tokom čitave njegove istorije: ljubav prema jakima, mržnja prema slabima, sitničarstvo, neprijateljstvo, štedljivost u osećanjima kao i u novcu i, što je bitno, asketizam. Pripadnici tog dela srednje klase usko su gledali na život, prema strancu su gajili podozrenje i mržnju, poznanici su izazivali njihovu radoznalost i zavist koju su oni racionalizovali kao moralno ogorčenje; čitav njihov život bio je zasnovan na načelu oskudnosti — u ekonomskom, kao i psihološkom pogledu".

Psihologija Nacizma

Sve nacije su podložne nacizmu jer je psihologija niže srednje klase svuda slična , samo treba doći "težak period" i neko će tu slabost iskoristiti. Blaži oblik je bila Srbija za vreme Slobe koga je niža srednja klasa učvrstila na vlasti i bila glavni nosilac podrške i ratobornosti.Današnja Rusija takođe može biti primer blagog oblika nacizma samo što je želja za osvajanjem zamenjena željom za vraćanjem "nepravedno oduzetog" , ostali simptomi su isti-Jedan vođa koga vole jer je "jak", asketizam, mržnja prema drugima (konkretno zapad). Mađarska takođe, pa i ID je jedna vrsta nacizma samo prilagođena islamskoj kulturi.

miro split

pre 8 godina

A,danas je Uskrs!Lip dan u Splitu.Sunčano,mirno,tiho...Lipo prvo marendica u jutro sa pršutom,sirom,pituranim jajima i francuskom salatom,pa kavica na balkonu,a onda obid sa janjćićem i mladom kapulicom.Posli smo ja i žena lipo otišli na rivu popit kavu i guštat na suncu ka dvi gušterice.Lipo li je živit normalno,a ove budale urliću,oblaće se u crno ka da idu fumare čistit,prite se i pokazuju krezube ralje,a onda imaš opet one druge budale koje se opašu eksplozivon i lako je šta se njima ne uživa u vako lipom danu nego za sebom povuku u smrt na stotine ljudi koji bi tili malo guštat na suncu ka lina gušterica.
Ljudi moji ako ste vi frustrirani,ljuti,iskompleksirani i ne da van se uživat u lipoti ovog dana,najbolje bi bilo da odete na neku livadu di će te se iživit,izdivljat,ma i raznit eksplozivon ako van je već toliko prikipilo,a nas pustite da se grijemo na suncu ka gušterice!

Duci0167

pre 8 godina

Obicni fasisti. Svuda ih ima i bice. Da nisu oni napravili svoju drzavu onakvu kakva jeste? Naravno da NE vec oni protiv kojih se fasisti bore. Tako da, fasiste u zatvore. Proci ce i ova kriza a vama koji ove nacoše podrzavate "svaka cast". Sredjena vam Srbija pa imate vremena i za tudje probleme?

Перица

pre 8 godina

Они који мисле да је фашизам решење, нека погледају колико је њихових рођака фашизам убио! Фашизам је најгоре учинио Јеврејима и нама, Србима, Русима, Пољацима, целој источној Европи, па и Немцима (који нам дугују пуно, нису се удостојили ни библиотеку да нам подигну, а намерно су је спалили) и свим другим земљама у Европи!

Мислите да ће бити другачије?!?! Неће!

Проблеми са Либералним капитализмом и Вехабизмом, идеологијама које се намећу другима, се не „лече" фашизмом! То је као кад сипате бензин на ватру!

HiperaktivniKrastavac

pre 8 godina

Zdravom logikom dolazim do zakljucka da ce najbezbednije zemlje za zivot u Evropi u narednim godinama biti Poljska,Slovacka,Ceska,Madjarska naravno Rusija i Balticke zemlje...cak ce i Balkan biti bezbedniji nego ziveti u Marseju...sta ceka Zapadnu bogatu Evropu,pogledati "Children of Men" film od pre 10 godina.

Bojan

pre 8 godina

U principu nisam za agresivnost ali ovi ljudi se sa RAZLOGOM bune, da ne kazem iz STRAHA. A sto se tice policije, oni su se pokazali koliko su sposobni da se obracunaju sa teroristima.

GoWest

pre 8 godina

Ekstremisti, ma koliko vam se njihovi protesti činili opravdanim, mogu, jedino, dovesti do radikalizacije konfesionalnog sukoba. Extremizam rađa extremizam. Krajnji rezultat je, izvesno, rat. U ratu nema pobednika. Mali ljudi su topovsko meso, žrtvene figure i uvek na gubitku. Rešenje nije u eliminaciji pripadnika jedne vere. Nažalost, mase (širom planete) su lobotomizovane šarenim lažima o izabranoj naciji i pravoj veri. Mržnja i glupost vladaju.

Brugge

pre 8 godina

Proveo sam u Belgiji nekoliko godina. Tamo je još dobro kako je npr u Švedskoj. Ali u svim tim zemljama ljudi su pod strašnim pritiskom da budu tolerantni na svoj račun. Pre neki dan je profesor iz Belgije objavio na tviteru da njegovi djaci muslimani slave terorističke napade. Posle pola sata došla mu je policija i tražila da ne širi mržnju?! Tolerancija je uredu ali mora biti obostrana. Ne može se migrantima sve praštati, a prema domaćima sprovoditi represalije. Ljudima je dosta te nepravde i sada kreću ovakve stvari.

Predator

pre 8 godina

Nema potrebe za nekim poluosvetnickim komentarima. Nemojte se zavaravati da u nekom buducem vremenu evidentan rast popularnosti desnicarskih udruzenja I partija, nece imati refleksiju I na nas. Ovo se ne desava na drugom kontinentu niti na drugoj planeti. Desava se tu, kod nas, u Evropi. Po Evropi se psihopate raznose bombama, po Evropi, posebno po zemljama pogodjenim terorizmom, raste popularnost desnicara I neonacista. To je jedini odgovor koji Evropa trenutno Ima u borbi protiv terorizma. Malo po malo Eto njih u mnogo ozbiljnijem broju u mnogim evropskim parlanentima, a onda,neka nam je svima Bog na pomoci.

telegencija

pre 8 godina

Zanimljivo da i tamo i ovde ekstremnu desnicu podrzava isti tip krezubih kao onaj na jednoj od slika, i frustriranih badavadžija, kao svi ostali sa svih slika. Mislim, evidentno je da ovde nema nikoga sa nekim višim obrazovanjem, nego po neki proleter, i ostalo sve go lumpenproleter. Takvi su oni. :-)
(Simovic, 27. mart 2016 17:40)

Pa na ulice ih je poslao neki doktor nauka da on ne bi prljao svoje ruke, jer kao i ti ima kompleks vise vrednosti zbog, mozes misliti, zvanja koje ima.

pacificst

pre 8 godina

U principu nisam za agresivnost ali ovi ljudi se sa RAZLOGOM bune, da ne kazem iz STRAHA. A sto se tice policije, oni su se pokazali koliko su sposobni da se obracunaju sa teroristima.
(Bojan)

A ja nisam ljubitelj teorija zavere ali cinjenica je da je sirenje straha oprobani sistem za sveopsti rat i kontrolu zlocin je samo sredstvo - posij seme straha i nepoverenja i eto ti zivotinjske reakcije i :vojnika odbrane"- vec vidjeno puno puta u Evropi i svugde: strah od Jevreja, strah od Srba strah od muslimana strah od krstasa, velikih sila, neokolijalista, komunista, ....socijalna psihologija je to dobro obradila.

nu

pre 8 godina

@HiperaktivniKrastavac: Kako ce "najbezbednije zemlje" biti Poljska, Ceska i ostale zemlje koje ste naveli (izuzev Rusije, jer je ona ne potpada pod te obaveze), kada su kao clanice EU i Sengen zone obavezne da svim gradjanima EU dozvole ulazak i boravak u svojim zemljama? Za novopridosle izbeglice jos se pregovara, ali vec postoji nekoliko miliona ljudi iz muslimanskih drzava sa drzavljanstvom neke od zemalja EU.

BeKo

pre 8 godina

Svi smo mi pomalo fašisti.Tu je problem a "opasnost" iznutra, stranci druge vere, nacija ugrožena, i seme niče kao posle kiše. Još samo neki "vođa" da se pojavi.

Maksa

pre 8 godina

Meni nije jasno zbog čega narodi koji su pobegli od lošeg života u bolje i bogatije sredine uporno pokušavaju da ih pretvore u ono odakle su pobegli...

P

pre 8 godina

@(Bahamut, 27. mart 2016 16:13)
Gledala sam igrom slučaja CNN baš tada i videla sam nacističke pozdrave i pre nego što je to voditeljka spomenula. Ajde, bre ljudi, idite lečite se od te paranoje. Ili su mi isprali mozak skrivenim porukama da vidim nečeg čega nema? Dotični su se ponašali kao klasični huligani koji su napadali i provocirali druge Belgijance, gazili cveće koji su ovi ostavljali u pomen žrtvama. Ne, niko mi nije ispričao, mogli ste sve lepo videti svojim očima.

nspetar

pre 8 godina

Ja predlazem da mirovni pregovori budu u bg a plavi slemovi iz bih sa dobrim dnevnicama,ljudi tako je i ovde pocelo,nedaj boze da sam u pravu. Mi treba da gledamo sebe od eu nema nista,uvesti obavezni vojni rok itd.

cobo

pre 8 godina

Evropa je ko Rim u rasulu .
Fali hormona,rasa u nestanku.Ima li iko da udari sakom o sto ?
Postadosmo babe,gde je Hruscov,Tito,De Gol,Brant,Smit ........?

disko nindža

pre 8 godina

Ako nekom nije bilo jasno čemu "je suis ubaci-po-potrebi" i farbanje mostova, tornjeva i profila evo sada prilike da shvati. Saučešćem u bolu, koliko god bljutavo i isfabrikovano izvedeno, se potiskuje osećanje besa. Za kratko doduše, ali biranom medijskom propagandom moguće je umanjiti ovakve reakcije.
Srednjeročno ako se ovo nastavi imaćemo svi izlazak do 10.

Gojko sisa

pre 8 godina

Ne shvatam čemu ljutnja prema desničarima u Evropi i ovakvim slikama,lično nemam simpatija ka takvoj političkoj opciji ali ovakve stvari treba očekivati posle onakvog napada na Brisel.Opet se delimo na krstaše,muslimane,turke,saracene ...Ako se ovako nastavi a na vidim ko moze da spreči nekog novog komšiju iz Molenbeka da sam za sebe napravi bombu i odleti u Dzenet ka svojih 33 device ali i ostavi 33 deteta bez roditelja npr.sve vodi ka tome da se situacija zaoštri do krajnjih granica.Imajući u prošlosti iskustva sa desničarima u Italiji i Nemackoj a sa Muslimanima diljem sveta mogu da kažem da medju muslimanima imam gomilu prijatelja a da medju desnicarima nemam niti jednog ali kako objasniti nekom ko je izgubio nekog dragog da su muslimani ok ako izuzmemo 1% ludaka.

...

pre 8 godina

Ako mislite da je Balkan izolovan od svega ovoga, nije. Kako moze da bude kada 1. nalazimo se u Evropi 2. imamo u blizini Bosnu i Kosovo dva centra ekstremista, a svi znamo kako je to sve lako za pokretanje i manipulisanje. 3. zna se i na kom su nivou balkanske zemlje i kako bismo tek mi buknuli da smo u situaciji kao sto je Belgija sada. Nemojte mnogo da se pravite pametni i podrzavate ekstremizam bilo koje vrste, to nikada nije donelo nista dobro. Ja jesam laik za pitanja terorizma ali cini mi se da bi zemlje Evrope trebalo da rade zajedno ozbiljnije i organizovanije, da pokazu "cvrstu ruku" ali planski i mudrije, ne dolivanjem ulja na vatru ali ne ni pustanjem da im se situacija dogadja.

pamet na usi izlazi

pre 8 godina

@
(fenix, 27. mart 2016 17:20)
Nije bilo nicega, dok nisu krenuli redom da bombarduju jedan po jedan narod sa serijetskim Zakonima, zbog profita a pod parolom zavodjenja demokratije.Mi smo to bar osetili na sopstvenoj kozi (bili smo im prvenac)
A koliko su zlodela taj isti nacizam i fasizam doneli ljudima,bolje da se vise nikada ne ponovi.

velibor

pre 8 godina

BeKo,

Iako nisam sigurna da je komentatorska publika ovde vrlo spreman za bilo kakvu cak i najsumarniju analizu dalje od modela vec poznatog razmisljanja, komentar je najzrelije shvatanje dogadjaja koji sam dosad procitala. Da je to tako kako si objasnila istorija je dokazala nebrojeno puta. Izgleda da se humanost razum i ljudske vrednosti mogu obnavljati samo kroz kataklizme. A meni izgleda da smo na putu jednoj od takvih. Extremisti ID upravo to zele - odmazdu, nista bolje od toga za privlacenje integrisanih ili zainteresovanih ili neopredeljenih muslimana. Inace ne vidim ni jedan razlog za ovaj fokus na Evropu.

objektivi posmatrac

pre 8 godina

imam prijatelje belgijance. prave belgijance da se razumemo, flamance. nisu nikakvi navijaci i ludaci vec obrazovani ljudi kojima je dosta isforsirane multikulturarnosti koja ne uspeva na primeru vec dve generacije dosljaka iz africkih i arapskih zemalja i koja ih sad bukvalno ubija. mislim da nije u redu da se vest prenosi iz liberalnih medija a da se ne sagleda iz svih vizura

za pocetak....

pre 8 godina

Vecina ovde "velikih politicki analiticara", neka prvo nauci sta je nacionalizam a sta sovinizam, pa onda neka resavaju svetske probleme.

ima nas svuda, raznih

pre 8 godina

Na četvrtoj slici, ona sa kolonom policajaca sa štitovima koji stoje uz neki zid, vidi se da je zid ižvrljan, pretpostavljam porukama podrške.

Između nogu prve dvojice piše "терору" (pretpostavljam "stop teroru") i "Србија", ćirilično.

Rambo

pre 8 godina

(miro split, 27. mart 2016 20:08)
Taman sam hteo da napisem komentar da skupimo i ultra desnicare i ove druge ludake na jednu povecu poljanu, pa da se izlemaju do mile volje, a nas da puste na miru. Ali, ti ga, brate, objasni.

pogledaj svoj dom andjele

pre 8 godina

U svakom slucaju ekstremisti ID ili ko god je iza njih postizu svoj cilj - sistem spojenih sudova ekstremizam radja ekstremizam (bez analize gde je pocelo) i uzvratne reakcije, podeljenost, osecanja nepravde i ugrozenosti (kada i normalan covek postaje agresivan i fanatican) tenzije, polarizacije gde ih nije bilo, nova regrutovanja...i sve vec vidjeno ali ovo je sada globalno i ne znam kada i u kojoj tacki dolazi do razresenja.

bezimeni

pre 8 godina

objektivi posmatrac,

desnicarska evropa koja je podrzavala Hitlera je bila puna obrazovanih ljudi sklonih umetnosti i knjizevnosti. Skolovan ne znaci da ima sve pozitivne ljudske osobine a ni sve vrste intelegencije. Skolovani mogu da mrze i to jos jace samo to rade iza kulisa. ne svi ali je ona snaga na ulici i kasnije regruti za takve rezime uglavnom "navijaci".

Multi-kulturno je super funkcionisalo dok je bilo u korist razvijenih. Nekoliko generacija kao sto ti rece a nije bilo problema ove vrste - odakle sada?

maja

pre 8 godina

ali kako objasniti nekom ko je izgubio nekog dragog da su muslimani ok ako izuzmemo 1% ludaka.
(Gojko sisa)

Nikako, ali to se odnosi na sve ljude koji su izgubili najmilije samo zato sto pripadaju "pogresnima" a njih je na stotine hiljada sirom sveta, gnevnih i ojadjenih....kako objasniti da na hiljade ljudi umire od bombardovanja, terora, imperijalizma a da ne znaju ni zasto niti mogu staviti prst na krivce...svet je haosu i cini mi se da se nalazimu u ciklusu istoriskog kruga covecanstva kada mora biti gore pre nego bude bolje...svakih 50-100 godina.

ajme nama

pre 8 godina

Objektivni posmatrač - "Flamanci su se u novoj državi dugo vremena osjećali zapostavljenima, pa je to dovelo do pokreta za autonomiju i nezavisnost. Ta nastojanja su nakon drugog svjetskog rata doveli do federalizacije Belgije, odnosno pokušaja da se Flamancima i Valoncima institucionalno izjednači politički položaj. Usprkos tome, u Flandriji je flamanski nacionalizam još uvijek jak, te se uz zahtjeve za nezavisnost odražava i u zahtjevu za ujedinjenje s Nizozemskom. Najpoznatiji predstavnik tog pokreta je ekstremno desna stranka Vlaams Belang koja je u posljednje vrijeme najjača među svim političkim strankama Flandrije."
Da li ti ovo nešto pojašnjava? I oni su nekad u istoriji bili "drugi i drugačiji".