Subota, 12.03.2016.

21:40

Dve rakete pronađene u avionu na aerodromu

Na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu pronađene su dve rakete sa eksplozivnim punjenjem.

Izvor: Tanjug

Dve rakete pronaðene u avionu na aerodromu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

M

pre 8 godina

@Marko
Imamo redovan let za Bejrut zato što je to airserbia tranzitni aerodrom za Abu Dabi, koji ide nekoliko puta nedeljno. Zato je više isplativ jer linija nije Beograd-Bejrut-Beograd, nego Beograd-Bejrut-Abu Dabi-Bejrut-Beograd

ten yard penalty

pre 8 godina

"dobar dan,jel imate neshto da prijavite...shta imate ovde u ova dva sanduka?"........"paaa,u ovom prvom sanduku imam neke sitnice,neke chetke i metle...a u ovom drugom imam dve rakeeeetle..":-D

wiener

pre 8 godina

verovali vi ili ne oruzje i municija se mogu transportovati i u putnickim avionima. moze i radioaktivni materijal, mada i aviokompanije mogu odbiti da to rade. recimo, air berlin in klm ne prevoze radioaktivno materijal, ali u slucaju klm-a je to tako zato sto su imalui incident kada je taj materijal pozicioniran tako da je nepotrebno previse ozracio putnike.

neko je spomenue punjive baterije. lithium baterije su jedna od najopasnijih stvari koja se moze ukrcati na avion.

ne kazem da je ovo sa raketama bilo ok, mada zavisi od njihove velicine.

inace radim na jednom aerodromu. nisam ekspert za "dangerous goods" ali imam i kontakta sa ljudima koji jesu.

VUK

pre 8 godina

šta bi bilo kad bi bilo?!Ako reše da nam obore putnički avion nema šanse da ih zaustavimo. Oborili Rusima sa 300 putnika!! Nego da mi iskoristimo ovu situaciju i prekinemo letove u zemlje visokog rizika..Mi smo mala zemlja i potpuno neinteresantni za teroriste.. osim za tranzit.. sklonimo se u stranu i gledamo svoja posla.

Radovan

pre 8 godina

Cudite se!? Dobro vam nisu tenk strpali! O boze gde mi zivimo! Jos komentari da je normalno transportovanje eksploziva putnickim avionom! Pa nije ni cudo sto smo dogurali do ovde! Jos malo ce i nuklearni odpad da nam zavuku! Sto ne transportuju svojim avionima kad je bezbedno!?

putnik

pre 8 godina

Nema o cemu da se diskutuje, ovo je ogromni propust koji je potencijalno mogao da se zavrsi tragicno. Ako je sve regularno kao sto neki ovde tumace, kazite putnicima da se u avionu prenose rakete pa vidite koliko cete karata prodati. Veliki minus za air serbiju.
Nadam se samo da srpska avio kompanija nece postati sredstvo za krijumcarenje oruzja terorista u osvajanju zapada.

drmr

pre 8 godina

Prošle godine sam išao avionom poslovno u drugu državu. Tom prilikom smo sa sobom nosili i sanduk sa alatom, sve je moglo da ide sa nama sem aku bušilica, tj. svog alata koji sadrži punjive baterije. Na kraju su nam uz pisani zahtev dozvolili da ih pošaljemo, ali smo ih morali potpuno isprazniti. Sva sreća da su baterije Li-ion, i imaju na sebi indikator napunjenosti tako da je kontrola brzo prošla. Kakav eksploziv, kakvi bakrači.

Marko

pre 8 godina

Cekaj malo, Air Srbija ima redovan let za Bejrut? Ko uopste putuje za Bejrut i kako se taj let isplati. Mislim, nemamo direktan let za Barcelonu i Madrid, a imamo za Bejrut. Gde je tu logika?

Eleftherios

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?
(Ana, 12. mart 2016 23:12)
Nije problem što ti ne znaš osnovne stvari o vazdušnom saobraćaju, nego što ti ovi ostali dadoše plus čim se kritikuje nešto dobro u ovoj zemlji, jer se izgleda u našoj zemlji (po mišljenju ovdašnjih političara) vlast osvaja pljuvanjem onih drugih, a ne iznošenjem boljih predloga.

Zakoni

pre 8 godina

Rakete se salju u obicnom putnickom avionu sve sa ostalim prtljagom???
(tomy, 12. mart 2016 22:04)

Da, u cargo sekciji sa ostalom robom koja se prevozi, ne nužno u iste kontejnere sa prtljagom putnika ili izmešano sa drugom robom, ali oružje, municija, pirotehnika i slično mogu u cargo putničkog aviona pod propisanim uslovima, u kabinu ne mogu ni pod kakvim uslovima. Guglaj "dangerous goods IATA" i sve će ti se kasti samo.

Ne vidim šta je ovde vest, ako je propratna dokumentacija u redu. Svakako nećemo dobiti epilog situacije pošto smo nula od javnog mnenja.

Washington

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?
(Ana, 12. mart 2016 23:12)

Cek, a ko ce iz Er Srbije da pregleda prtljag u Bejrutu? To nije odgovornost Er Srbije nego odgovornost aerodroma u Bejrutu. Isto kao sto su Srbi odgovorni u Beogradu da pregledaju prtljag koji ide u Lufthanzu npr.

Ana

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?

Banbus

pre 8 godina

@sve mi smeta
Skoro sve drzave imaju zabranu prevoza oruzja u putnickom saobracaju ili je potrebna specijalna drzavna dozvola za prevoz!!! Nije to kikiriki, utovari i vozi!!!

Vlada

pre 8 godina

Svaka čast policiji a ficka odlikovati. Al ima nos svaka mu čast. Zamislite švercovali rakete u putničkom avionu?!? Nema nikakve veze što su uredno spakovane, takav tovar ide posebnim letovima. A da je lgalan i nije, ko kupuje dve rakete?!? pedeset, šezdeset ok ali dve....samo teroristi.

Voja

pre 8 godina

Klijent cija je roba sigurno nije u dokumentacoliji napisao sta je u paketima. To je propust obezbedjenja na aerodromu u Bejrutu koje je trebalo da izvrsi kontrolu robe, prtljaga i putnika pre ulazka u avion, o dokaz profesionalnosti naseg aerodroma o policije

Lanselot

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar
(sve mi smeta, 12. mart 2016 21:51)

EKSPLOZIV se redovno transportuje PUTNIČKIM avionima? Svašta čovek pametno nauči čitajući komentare.

zak

pre 8 godina

@ sve mi smeta i ako neko stvarno zna:
Da li zaista nije neobično da se redovnim putničkim letom šalje municija, ekspoloziv ili nešto što sadrži eksploziv, kao što su u ovom slučaju rakete?

naravno da nije

pre 8 godina

(zak, 12. mart 2016 22:21)
Naravno da nije normalno da se eksplozivne naprave salju putnickim avionom.Kakva prateca dokumentacija, nebuloze zive.
Zasto postoje kargo letovi u svim svetskim kompanijama

Sloba

pre 8 godina

Samo srpski odbrambeni pas ima takav njuh. U vesti nedostaje glavna informacija: Da li je u dokumentaciji navedeno da su u pitanju rakete ili stoji nesto drugo. Mozda ih salju proizvodjacu iz raznih, legalnih razloga i onda je sve u redu. Za takvu robu obezbedjuju posebni uslovi transporta a i cena je u skladu sa tim. Pise sve u JUS-u.

tomy

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar (sve mi smeta, 12. mart 2016 21:51)

Rakete se salju u obicnom putnickom avionu sve sa ostalim prtljagom???

Lol

pre 8 godina

Rakete se prevoze ali obavezno bez eksplozivnog punjenja, isto kao što postoje jasni zakoni za prevoz oružja. Ovo je kršenje zakona i ugrožavanje ljudi na najgori način. Treba odmah prekinuti letove za bejrut i prekinuti saradnju, da li imate ideju kakve bi sankcije mi trpeli za ovako nešto?

sve mi smeta

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar

sve mi smeta

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar

Lanselot

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar
(sve mi smeta, 12. mart 2016 21:51)

EKSPLOZIV se redovno transportuje PUTNIČKIM avionima? Svašta čovek pametno nauči čitajući komentare.

Washington

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?
(Ana, 12. mart 2016 23:12)

Cek, a ko ce iz Er Srbije da pregleda prtljag u Bejrutu? To nije odgovornost Er Srbije nego odgovornost aerodroma u Bejrutu. Isto kao sto su Srbi odgovorni u Beogradu da pregledaju prtljag koji ide u Lufthanzu npr.

tomy

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar (sve mi smeta, 12. mart 2016 21:51)

Rakete se salju u obicnom putnickom avionu sve sa ostalim prtljagom???

Lol

pre 8 godina

Rakete se prevoze ali obavezno bez eksplozivnog punjenja, isto kao što postoje jasni zakoni za prevoz oružja. Ovo je kršenje zakona i ugrožavanje ljudi na najgori način. Treba odmah prekinuti letove za bejrut i prekinuti saradnju, da li imate ideju kakve bi sankcije mi trpeli za ovako nešto?

Vlada

pre 8 godina

Svaka čast policiji a ficka odlikovati. Al ima nos svaka mu čast. Zamislite švercovali rakete u putničkom avionu?!? Nema nikakve veze što su uredno spakovane, takav tovar ide posebnim letovima. A da je lgalan i nije, ko kupuje dve rakete?!? pedeset, šezdeset ok ali dve....samo teroristi.

Banbus

pre 8 godina

@sve mi smeta
Skoro sve drzave imaju zabranu prevoza oruzja u putnickom saobracaju ili je potrebna specijalna drzavna dozvola za prevoz!!! Nije to kikiriki, utovari i vozi!!!

Zakoni

pre 8 godina

Rakete se salju u obicnom putnickom avionu sve sa ostalim prtljagom???
(tomy, 12. mart 2016 22:04)

Da, u cargo sekciji sa ostalom robom koja se prevozi, ne nužno u iste kontejnere sa prtljagom putnika ili izmešano sa drugom robom, ali oružje, municija, pirotehnika i slično mogu u cargo putničkog aviona pod propisanim uslovima, u kabinu ne mogu ni pod kakvim uslovima. Guglaj "dangerous goods IATA" i sve će ti se kasti samo.

Ne vidim šta je ovde vest, ako je propratna dokumentacija u redu. Svakako nećemo dobiti epilog situacije pošto smo nula od javnog mnenja.

naravno da nije

pre 8 godina

(zak, 12. mart 2016 22:21)
Naravno da nije normalno da se eksplozivne naprave salju putnickim avionom.Kakva prateca dokumentacija, nebuloze zive.
Zasto postoje kargo letovi u svim svetskim kompanijama

Sloba

pre 8 godina

Samo srpski odbrambeni pas ima takav njuh. U vesti nedostaje glavna informacija: Da li je u dokumentaciji navedeno da su u pitanju rakete ili stoji nesto drugo. Mozda ih salju proizvodjacu iz raznih, legalnih razloga i onda je sve u redu. Za takvu robu obezbedjuju posebni uslovi transporta a i cena je u skladu sa tim. Pise sve u JUS-u.

Voja

pre 8 godina

Klijent cija je roba sigurno nije u dokumentacoliji napisao sta je u paketima. To je propust obezbedjenja na aerodromu u Bejrutu koje je trebalo da izvrsi kontrolu robe, prtljaga i putnika pre ulazka u avion, o dokaz profesionalnosti naseg aerodroma o policije

zak

pre 8 godina

@ sve mi smeta i ako neko stvarno zna:
Da li zaista nije neobično da se redovnim putničkim letom šalje municija, ekspoloziv ili nešto što sadrži eksploziv, kao što su u ovom slučaju rakete?

Ana

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?

Marko

pre 8 godina

Cekaj malo, Air Srbija ima redovan let za Bejrut? Ko uopste putuje za Bejrut i kako se taj let isplati. Mislim, nemamo direktan let za Barcelonu i Madrid, a imamo za Bejrut. Gde je tu logika?

putnik

pre 8 godina

Nema o cemu da se diskutuje, ovo je ogromni propust koji je potencijalno mogao da se zavrsi tragicno. Ako je sve regularno kao sto neki ovde tumace, kazite putnicima da se u avionu prenose rakete pa vidite koliko cete karata prodati. Veliki minus za air serbiju.
Nadam se samo da srpska avio kompanija nece postati sredstvo za krijumcarenje oruzja terorista u osvajanju zapada.

VUK

pre 8 godina

šta bi bilo kad bi bilo?!Ako reše da nam obore putnički avion nema šanse da ih zaustavimo. Oborili Rusima sa 300 putnika!! Nego da mi iskoristimo ovu situaciju i prekinemo letove u zemlje visokog rizika..Mi smo mala zemlja i potpuno neinteresantni za teroriste.. osim za tranzit.. sklonimo se u stranu i gledamo svoja posla.

Radovan

pre 8 godina

Cudite se!? Dobro vam nisu tenk strpali! O boze gde mi zivimo! Jos komentari da je normalno transportovanje eksploziva putnickim avionom! Pa nije ni cudo sto smo dogurali do ovde! Jos malo ce i nuklearni odpad da nam zavuku! Sto ne transportuju svojim avionima kad je bezbedno!?

drmr

pre 8 godina

Prošle godine sam išao avionom poslovno u drugu državu. Tom prilikom smo sa sobom nosili i sanduk sa alatom, sve je moglo da ide sa nama sem aku bušilica, tj. svog alata koji sadrži punjive baterije. Na kraju su nam uz pisani zahtev dozvolili da ih pošaljemo, ali smo ih morali potpuno isprazniti. Sva sreća da su baterije Li-ion, i imaju na sebi indikator napunjenosti tako da je kontrola brzo prošla. Kakav eksploziv, kakvi bakrači.

ten yard penalty

pre 8 godina

"dobar dan,jel imate neshto da prijavite...shta imate ovde u ova dva sanduka?"........"paaa,u ovom prvom sanduku imam neke sitnice,neke chetke i metle...a u ovom drugom imam dve rakeeeetle..":-D

Eleftherios

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?
(Ana, 12. mart 2016 23:12)
Nije problem što ti ne znaš osnovne stvari o vazdušnom saobraćaju, nego što ti ovi ostali dadoše plus čim se kritikuje nešto dobro u ovoj zemlji, jer se izgleda u našoj zemlji (po mišljenju ovdašnjih političara) vlast osvaja pljuvanjem onih drugih, a ne iznošenjem boljih predloga.

M

pre 8 godina

@Marko
Imamo redovan let za Bejrut zato što je to airserbia tranzitni aerodrom za Abu Dabi, koji ide nekoliko puta nedeljno. Zato je više isplativ jer linija nije Beograd-Bejrut-Beograd, nego Beograd-Bejrut-Abu Dabi-Bejrut-Beograd

wiener

pre 8 godina

verovali vi ili ne oruzje i municija se mogu transportovati i u putnickim avionima. moze i radioaktivni materijal, mada i aviokompanije mogu odbiti da to rade. recimo, air berlin in klm ne prevoze radioaktivno materijal, ali u slucaju klm-a je to tako zato sto su imalui incident kada je taj materijal pozicioniran tako da je nepotrebno previse ozracio putnike.

neko je spomenue punjive baterije. lithium baterije su jedna od najopasnijih stvari koja se moze ukrcati na avion.

ne kazem da je ovo sa raketama bilo ok, mada zavisi od njihove velicine.

inace radim na jednom aerodromu. nisam ekspert za "dangerous goods" ali imam i kontakta sa ljudima koji jesu.

sve mi smeta

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar

Ana

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?

Sloba

pre 8 godina

Samo srpski odbrambeni pas ima takav njuh. U vesti nedostaje glavna informacija: Da li je u dokumentaciji navedeno da su u pitanju rakete ili stoji nesto drugo. Mozda ih salju proizvodjacu iz raznih, legalnih razloga i onda je sve u redu. Za takvu robu obezbedjuju posebni uslovi transporta a i cena je u skladu sa tim. Pise sve u JUS-u.

Zakoni

pre 8 godina

Rakete se salju u obicnom putnickom avionu sve sa ostalim prtljagom???
(tomy, 12. mart 2016 22:04)

Da, u cargo sekciji sa ostalom robom koja se prevozi, ne nužno u iste kontejnere sa prtljagom putnika ili izmešano sa drugom robom, ali oružje, municija, pirotehnika i slično mogu u cargo putničkog aviona pod propisanim uslovima, u kabinu ne mogu ni pod kakvim uslovima. Guglaj "dangerous goods IATA" i sve će ti se kasti samo.

Ne vidim šta je ovde vest, ako je propratna dokumentacija u redu. Svakako nećemo dobiti epilog situacije pošto smo nula od javnog mnenja.

Washington

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?
(Ana, 12. mart 2016 23:12)

Cek, a ko ce iz Er Srbije da pregleda prtljag u Bejrutu? To nije odgovornost Er Srbije nego odgovornost aerodroma u Bejrutu. Isto kao sto su Srbi odgovorni u Beogradu da pregledaju prtljag koji ide u Lufthanzu npr.

naravno da nije

pre 8 godina

(zak, 12. mart 2016 22:21)
Naravno da nije normalno da se eksplozivne naprave salju putnickim avionom.Kakva prateca dokumentacija, nebuloze zive.
Zasto postoje kargo letovi u svim svetskim kompanijama

Lanselot

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar
(sve mi smeta, 12. mart 2016 21:51)

EKSPLOZIV se redovno transportuje PUTNIČKIM avionima? Svašta čovek pametno nauči čitajući komentare.

Vlada

pre 8 godina

Svaka čast policiji a ficka odlikovati. Al ima nos svaka mu čast. Zamislite švercovali rakete u putničkom avionu?!? Nema nikakve veze što su uredno spakovane, takav tovar ide posebnim letovima. A da je lgalan i nije, ko kupuje dve rakete?!? pedeset, šezdeset ok ali dve....samo teroristi.

Eleftherios

pre 8 godina

Znaci Air Serbia nije imala pojma kakav prtljag prenosi? U suprotonom ne bi ucestvovala u istrazi vec obavestila vlasti unapred da znaju sta se prenosi... To je njihova odgovornost!
Neko tamo je samo strpao rekete sa dokumentacijom i vozi Misko?
Pa valjda se takva vrsta prtljaga prethodno najavljuje?
(Ana, 12. mart 2016 23:12)
Nije problem što ti ne znaš osnovne stvari o vazdušnom saobraćaju, nego što ti ovi ostali dadoše plus čim se kritikuje nešto dobro u ovoj zemlji, jer se izgleda u našoj zemlji (po mišljenju ovdašnjih političara) vlast osvaja pljuvanjem onih drugih, a ne iznošenjem boljih predloga.

tomy

pre 8 godina

nije to vest. redovno se oruzje salje i to daleko vece stvari od raketa. mozda je samo vest zanimljiva zbog svega sto se desava u svetu ali je sam dogadjaj normalna stvar (sve mi smeta, 12. mart 2016 21:51)

Rakete se salju u obicnom putnickom avionu sve sa ostalim prtljagom???

Voja

pre 8 godina

Klijent cija je roba sigurno nije u dokumentacoliji napisao sta je u paketima. To je propust obezbedjenja na aerodromu u Bejrutu koje je trebalo da izvrsi kontrolu robe, prtljaga i putnika pre ulazka u avion, o dokaz profesionalnosti naseg aerodroma o policije

zak

pre 8 godina

@ sve mi smeta i ako neko stvarno zna:
Da li zaista nije neobično da se redovnim putničkim letom šalje municija, ekspoloziv ili nešto što sadrži eksploziv, kao što su u ovom slučaju rakete?

Lol

pre 8 godina

Rakete se prevoze ali obavezno bez eksplozivnog punjenja, isto kao što postoje jasni zakoni za prevoz oružja. Ovo je kršenje zakona i ugrožavanje ljudi na najgori način. Treba odmah prekinuti letove za bejrut i prekinuti saradnju, da li imate ideju kakve bi sankcije mi trpeli za ovako nešto?

Marko

pre 8 godina

Cekaj malo, Air Srbija ima redovan let za Bejrut? Ko uopste putuje za Bejrut i kako se taj let isplati. Mislim, nemamo direktan let za Barcelonu i Madrid, a imamo za Bejrut. Gde je tu logika?

Banbus

pre 8 godina

@sve mi smeta
Skoro sve drzave imaju zabranu prevoza oruzja u putnickom saobracaju ili je potrebna specijalna drzavna dozvola za prevoz!!! Nije to kikiriki, utovari i vozi!!!

drmr

pre 8 godina

Prošle godine sam išao avionom poslovno u drugu državu. Tom prilikom smo sa sobom nosili i sanduk sa alatom, sve je moglo da ide sa nama sem aku bušilica, tj. svog alata koji sadrži punjive baterije. Na kraju su nam uz pisani zahtev dozvolili da ih pošaljemo, ali smo ih morali potpuno isprazniti. Sva sreća da su baterije Li-ion, i imaju na sebi indikator napunjenosti tako da je kontrola brzo prošla. Kakav eksploziv, kakvi bakrači.

wiener

pre 8 godina

verovali vi ili ne oruzje i municija se mogu transportovati i u putnickim avionima. moze i radioaktivni materijal, mada i aviokompanije mogu odbiti da to rade. recimo, air berlin in klm ne prevoze radioaktivno materijal, ali u slucaju klm-a je to tako zato sto su imalui incident kada je taj materijal pozicioniran tako da je nepotrebno previse ozracio putnike.

neko je spomenue punjive baterije. lithium baterije su jedna od najopasnijih stvari koja se moze ukrcati na avion.

ne kazem da je ovo sa raketama bilo ok, mada zavisi od njihove velicine.

inace radim na jednom aerodromu. nisam ekspert za "dangerous goods" ali imam i kontakta sa ljudima koji jesu.

M

pre 8 godina

@Marko
Imamo redovan let za Bejrut zato što je to airserbia tranzitni aerodrom za Abu Dabi, koji ide nekoliko puta nedeljno. Zato je više isplativ jer linija nije Beograd-Bejrut-Beograd, nego Beograd-Bejrut-Abu Dabi-Bejrut-Beograd

Radovan

pre 8 godina

Cudite se!? Dobro vam nisu tenk strpali! O boze gde mi zivimo! Jos komentari da je normalno transportovanje eksploziva putnickim avionom! Pa nije ni cudo sto smo dogurali do ovde! Jos malo ce i nuklearni odpad da nam zavuku! Sto ne transportuju svojim avionima kad je bezbedno!?

VUK

pre 8 godina

šta bi bilo kad bi bilo?!Ako reše da nam obore putnički avion nema šanse da ih zaustavimo. Oborili Rusima sa 300 putnika!! Nego da mi iskoristimo ovu situaciju i prekinemo letove u zemlje visokog rizika..Mi smo mala zemlja i potpuno neinteresantni za teroriste.. osim za tranzit.. sklonimo se u stranu i gledamo svoja posla.

ten yard penalty

pre 8 godina

"dobar dan,jel imate neshto da prijavite...shta imate ovde u ova dva sanduka?"........"paaa,u ovom prvom sanduku imam neke sitnice,neke chetke i metle...a u ovom drugom imam dve rakeeeetle..":-D

putnik

pre 8 godina

Nema o cemu da se diskutuje, ovo je ogromni propust koji je potencijalno mogao da se zavrsi tragicno. Ako je sve regularno kao sto neki ovde tumace, kazite putnicima da se u avionu prenose rakete pa vidite koliko cete karata prodati. Veliki minus za air serbiju.
Nadam se samo da srpska avio kompanija nece postati sredstvo za krijumcarenje oruzja terorista u osvajanju zapada.