Četvrtak, 10.03.2016.

08:08

Brutalni Vestbruk, Kari sa centra

Tripl-dabl Rasela Vestbruka za trijumf Tandera u derbiju večeri, kao i nova pobeda Voriorsa uz pogodak Karija sa pola terena obeležili su veče u NBA ligi.

Izvor: SO

Brutalni Vestbruk, Kari sa centra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 8 godina

Meni se ne sviđa ovaj curry i njegov stil košarke, pa gledam ga skoro svaku veče i čovek po utakmici ima hiljadu šuteva pa ako ga krene super onda je vrhunski ako ga ne krene nikome ništa. čovek ima ovlasti da radi šta oće i šutira kad oće pa tako nekad nastane rekord ili superkoš a neku veče protiv lakersa kad je trebalo da izvuče ekipu nema ga nigde, nije se baš puvao i žvakao onu zaštitu nego se skroz šćućurio...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (expresso, 10. mart 2016 17:29

Opisao si Curry-a kao da je James Harden u pitanju ili neki drugi potrosac lopti. Curry ima 46 odsto sut za tri i 57 odsto za dva. Veoma retko se desava da ima lose sutersko vece,a i kada se to i desi njegovi procenti se i ne razlikuju mnogo od onih koje ima pomenuti superstar Harden. Cisto to spominjem da bih ilustrovao njegovu dominatnost u ovom trenutku. Zanimljiv je taj fenomen, da cim se pojavi neko ko igra originalnu, dominantnu i pobednicku kosarku, pojave se i mnogi koji ga rado osporavaju. Ja stvarno ne verujem da neko ko gleda Curry-a svake noci kada igra moze da stekne takav utisak. 57-6 je skor koji dovoljno govori o tome koliko Curry steti ekipi.

Bojan

pre 8 godina

(T-Mac1, 10. mart 2016 18:27)
na prvom duelu je KD postigao vise poena od Lebrona :)
nedavno je LBJ prestigao KDa po prosečnom broju poena.

Bojan

pre 8 godina

(bla, 10. mart 2016 15:51)
sve se zasniva na drugom mecu u finalu kada je kari stvarno zaribao (uzgred, ako neko hoće da tvrdi da je danas slaba odbrana neka vidi kako je čuvan Kari).
van tog meča igrao je odlično, možda još jedino četvrti nije igrao nešto posebno i to je to.

Малац

pre 8 godina

Видим многи се ложе на ову данашњу НБА лигу. Ја не.
Било ми је жалосно гледати Клиперсе и Оклахому јер осим сирове снаге нисам видео ни к од кошарке.
Таквих је 90% тимова а тренери су посебна прича.
Част изузецима.

T-Mac1

pre 8 godina

Vi sto racunate sve duele KD i LBJ ste malo nerealni.Posto kad je KD bio rookie LBJ je vec 5 godina bio u NBA tako da ukupno u svim tim kategorijama poredjenje je nerealno.

expresso

pre 8 godina

Meni se ne sviđa ovaj curry i njegov stil košarke, pa gledam ga skoro svaku veče i čovek po utakmici ima hiljadu šuteva pa ako ga krene super onda je vrhunski ako ga ne krene nikome ništa. čovek ima ovlasti da radi šta oće i šutira kad oće pa tako nekad nastane rekord ili superkoš a neku veče protiv lakersa kad je trebalo da izvuče ekipu nema ga nigde, nije se baš puvao i žvakao onu zaštitu nego se skroz šćućurio...

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Rekao sam pobedi svaki put (ne mislim bulvalno naravno), a ne da svaki put ima više poena, to se odnosi na prosek poena... Evo sad si napisao da je Durent mnogo bolji i raznovrsniji u napadu, a u odbrani je jaz sve manji. Kako da se to protumači nego da je mnogo bolji? U svakom slučaju ovo što si sada napisao je mnogo pristojniji i tačniji komentar, uporedi ovo i ono što si napisao pre neki dan i sam ćeš to uvideti.
PS Ni najmanje ne mrzim Oklahomu. Pozdrav

Dragan

pre 8 godina

Memfis
Opet ti govoris svaki put i uvek ima vise poena i sve ostalo, a nije tako. Proveri pa onda pisi, ne napamet. Prosecno ima za mali procenat vise a to ne znaci da svaki put postize vise. Mozda opet neces razumeti, ali nema veze. I apsolutno nikad nisam rekao da je Durant mnogo bolji igrac od Lebron, ako vec raspravljas o necemu ne iznosi lazi. Rekao sam a i sad kazem da vise gotivim Durenta i njegov stil kosarke od Lebronovog stila. i snatram daje mnogo bolji naoadac i raznovrsniji, ali mu fali drskost i zelja kao kod Westbruka i uopste bolja odvrana da bi bio najbolji. Tako da smatram da ima nedostatak u odbrani u odnosu na Lebrona, doduse taj jaz je sve manji. Da ga velika povreda nije omela kad je usao u ritam i bio MVP mozda bi sve vise napredovao, a mozda i ne. Nikad se ne zna, ali znam da se o ukusima ne raspravlja. Neko voli Lebronov stil i takvu vrstu kosarke u napadu a neko nesto drugo ( ukljucujuci to "krdo" koje si naveo, sto opet govori o tebi ). Tvoje znanje i zrelost pokazuju samo koliko su svi ostali stado koje vole gluposti dok si ti, sta vec sam mislis da si. Uzivaj u svojoj gordosti Grizli ;)

zadovoljan

pre 8 godina

Ako cari bude mvp, necu vise pratiti kosarku, tacnije nba. Ne moze neki plej ima samo odlican sut i da bude mvp. Ispred njega su bar 10 igraca koji zasluzuju to priznanje vise od njega...

Fox

pre 8 godina

Petre, veliko je pitanje da li je Kevin Martin pojacanje za onakvu ekipu SAS.... Ne kazem da nije, ali videcemo. Do sada nigde nije pravio razliku a dolazi iz ekipe gde je soliranje i igranje za sebe vaznije od tima. Takav je i ranije bio, tako da cemo videti da li ce se uklopiti kod Grega i uspeti da se promeni i podredi ekipi....

spree15

pre 8 godina

(Bojan, 10. mart 2016 12:04)
Jos da statistika igra kosarku... Ako si gledao seriju video si da je Iggy potpuno poremetio ritam LeBronu i time promenio tok serije, takodje je pogadjao jako bitne suteve kad je najvise trebalo.

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Jeste malo preterano, tu se slažem. Ali ti potenciraš da je Durent bolji (i to mnogo). Kako je bolji kad izgubi svaki put i ima manje poena, skokova, asistencija i lošiji šut? Prosvetli me... I ne možeš ti napisati da je preterano reći "razbucao" jer si u tom komentaru kojim si napljuvao Lebrona izjavio da svako ko smatra da je on najbolji ili da je nekad bio najbolji nema pojma o košarci. I da, 200 ljudi koji je na to lupilo "preporučujem" jesu obično krdo koje na svaku glupost lupa plus.

bla

pre 8 godina

(Bojan, 10. mart 2016 12:04)
U pravu si statistika nije losa ali stanje na terenu je bilo drugacije. Da je Kari dobio misljenje je bilo da bi bio "najgori" MVP finala. Ovako je to Iguadala.

https://www.youtube.com/watch?v=oNul7OXHGio

Tako izgleda kada sutira preko ruke svaki put.

Dragan

pre 8 godina

Memfis
Vazi majstore, da ne idem dalje. Ne vredi jednostavno, ti tako sve kapiras i ne moze se to promeniti. Koliko ti samo preuvelicavas, to nije normalno. Ali opet, nema veze. A onaj komentar je bio moje misljenje, tebi je to glupo. Znaci 200 ljudi koje lajkovalo je glupo :) Ti iznosis nebuloze i neistine tipa razbucavanje itd, motmras u recniku da potrazis to znacenje pa tek onda da ga upotrebis :) Kod tebe se vidi da do srzi ne podnosis OKC i stalno pises kako ce ih ovi razbiti ili oni itd. Ali dobro, kao i kod pojedinih ovde to je tvoje pravo :) Kao sto ja isto na istoku volim Boston ceo zivot i navijam da izbace Klivlend pa videcemo. Doduse ja ne pricam o razbucavanju :D
Bojan
Uoravo ono sto sam rekao i Memfisu, jedna rec je "razbucavati" a druga imati bolji skor i igrati bolje u duelima. Prevelika hiperbola!

elmer

pre 8 godina

Za prave ljubitelje nba sigurno je lepa vest i brutakni povratak jrue holideya, covek poslednja meseca igra u transu i svaki kladionicar je mogao malo bogatstvo da uzme na coveka od granice 13.5 pa do 21.5.

paspalj chandler

pre 8 godina

Broj asistencija ne znaci da neko ne igra divljacki, pre samo par dana je na 6 sekundi do kraja izigravao heroja i sutnuo air ball preko 2 igraca, jos uvek zna da opali preko ruke u petoj sekundi napada bez apsolutno ikakve potrebe, James Harden lupa loptu o pod 22 sekunde i kad ne zna sta ce doda nekom ko mora da sutne i tako nakupi oko 7 asistencija po utakmici. Kada od 33 asistencije 20 ima 1 igrac to znaci da se lopta ne krece i to je najveci problem Thundera, bio je kod Brooksa, Donovan to nije popravio.
Kod ekipa kao sto su GSW i Spursi lopta kruzi da bi se uzeo najbolji sut, zato Green ima 7,8, Curry 6,6 asistencija sto uopste nije lose.
Curry je MVP i tu nema zbora, Westbrook to moze da bude ukoliko odigra ovako svaku utakmicu do kraja i OKC pobedi sve do kraja a da Curry promasi sve suteve do kraja i GSW izgubi sve, tolika je razlika trenutno.
Mene zanima a Ameri statisticari ce sigurno zabeleziti taj podatak a to je procenat suta Curryja sa pola terena, sutnuo je dosta puta i dosta puta pogodio, promasaje nismo gledali na ovim pregledima ali imam osecaj da ih nije bilo mnogo.

bitw1996

pre 8 godina

I pre sam pisao ovo o Westbrooku pa i sad cu
Kada covek ima svoj dan niko u nba nije bolji od njega
Jedino mi se ne svidja sto nekada stv previse silije loptu

3BEP

pre 8 godina

Momci vi sto tvrdite sto Vestbruk ne moze da vodi tim do titule, a Kari moze, setite se 2012.? Okc u finalu igrala protiv jedne od najdominantnijih ekipa u istoriji kosarke, znamo ishod... Kari je do titule stigao u sezoni gde su povredjeni vecim delom bili: Melo, Kobi, KD, Vejd, Hauard itd... u sezoni gde je atlanta imala naj skor... Pa cekajte momci, o cemu mi pricamo?

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Smaraš sa tim "mržnja". Kad god neko napiše nešto protiv Durenta ili Vesbruka odmah se stvarate ti ili Fox da pišete kako je taj neko zajedljiv, pun mržnje itd. a upravo ste vi takvi. Lično više gotivim Durenta nego Lebrona, a on ga razbucava tako što pobedi u 90% slučajeva. To što Durent dogura do, na oko, lepih brojki ništa ne znači njegovom timu i kad igraju Oklahoma i Klivlend odmah znaš ko će da pobedi. Ima kompleks kao Marej od Đokovića i to se vidi... I pročitaj ono što si napisao o Lebronu nakon poraza od Memfisa, e to je debilan i glup komentar.

Bojan

pre 8 godina

(Dragan, 10. mart 2016 13:02)
u direktnim duelima LBJ ima više poena, više skokova, više asistencija i bolji procenat šuta od KDa. Osim naravno sa bacanja. I u odbrani je bolji. Jednostavno je bolji igrač, za sada. KD je nakon one MVP sezone delovao kao da ga prestiže, ali čini i se da više ne odaje taj utisak (povreda ga je baš unazadila), iako će u istoriju otići kao bolji poenter.

durantulaokc

pre 8 godina

Bojane nije mozda nego je LeBron sigurno trebao da bude finals mvp, čovek je igrao praktično sam i izvukao 2 pobede protiv najboljeg tima u istoriji

bla

pre 8 godina

@wmd Sistem mu omogucava da pogadja trojke iz driblinga,preko ruke protivnika,sa 10 metara?

Pogledaj celu utakmicu pa mi reci da li on stalno sutira preko ruke? Ako bi bilo tako oni ne bi bili najbolja ekipa u NBA.

alen

pre 8 godina

Bojan
sto se statistike tice u pravu si ali ako nisi gledao svaku utakmicu i video kada je igudala davao koseve i kada je zaustavljao pojene clivlenda u odbrani daleko je ispred ove dvojice

Dragan

pre 8 godina

Memfis
A kako to Dzejms razbuca Durenta? Ti opet pokazujes neznanje i subjektivnu mrznju prema nekim igracima a ne govoris kako jeste. Dzejms ima pozitivan skor u duelima sa Durentom, daleko bolji ali kako to znaci da ga on razbucava kada Durent ima prosecno 30 poena po mecu kad igra protiv njega? Tim dobija kad igraju a ne bih rekao da je vise razbucao ovaj ovog ili ovaj onog. Razmisljao sam da li da odgovorim jer ti je komentar mnogo glup, ali eto. Potpuna suprotnost su Westbruk i Dzejms, osim po snazi. I da, za mene je Westbruk bolji igrac od Karija, daleko kompletniji. Sce u svemu, gledaces finale zapada GSW-Okc, Klipersi nikako nece biti 3 jer su slabiji od Okc. Slabo ti to nesto, hahaha

Okej

pre 8 godina

@Memfis: LeBron bas i ne razbuca Durenta u medjusobnom duelu, obojica obicno odigraju odlicno. Uvek su ozbiljno motivisani jedan protiv drugog i igraju najbolje sto mogu. Sto se tice Karijeve odbrane, on ima Tompsona koji cuva boljeg napadaca u protivnickom backcourtu, dok Vestbruk uvek cuva pleja, a Robertson bekove. Ali normalno da ce gledati malo da ga stede u odbrani jer im donosi previse u napadu. Covek je zasluzio MVP nagradu i opet ce se boriti za titulu.

srle

pre 8 godina

Vestbruk je odličan, međutim šta mu vredi sve to kad Stef Kari jednim potezom sve zaseni. Jednostavno Vestbruk sem Durenta nema podršku od ekipe, dok Kari iza sebe ima tešku artiljeriju koja je spremna u svakom trenutku. Kažu, Kari je slab u odbrani, pa on ne mora da igra čvrstu odbranu kad za njega sve odrađuju Grin, Igodala, Spejts i ostali. Grin je neverovatan igrač, sve radi daje poene, skače, asistira, ja mislim da je bolji za ekipu od Vestbruka koji previše solira. Kari MVP.

the truth only

pre 8 godina

@Bojan - svaka cast na komentaru. Mislim da ce Lebron i ove godine biti najbolji u plej ofu. Njegove partije prosle godine su bile za nevjerovati. Mislim nece osvojiti tituli, jer Klivlendu fali malo kosarkaskog IQ-a. Mozgov i Tompson kao centri to nemaju. Klivlendu fali igrav poput naseg Jokica, da promijesa to malo u napadu. Isti problem imaju i Klipersi. Dok San Antonio i Golden Stajt to imaju. Mnogo znace inteligentni visoki igraci.

Rade

pre 8 godina

(nemanja, 10. mart 2016 11:25)

Sve je to u redu. Ali Kari je šampion, on dobija utakmice. Džaba njih dvojica igraju fenomenalno (a igraju) kada i Ras i Durent imaju po par izgubljenih lopti i najlošiji procenat u zadnjoj četvrtini. Mislim da ne ulaze čak ni u opticaj da uzmu prsten ove godine. E utoliko je i Kari bolji od Westbrooka. Jednostavno, pogađa bitne šuteve, šuteve koji odlučuju. Srce šampiona iako ima jednu titulu. Idemo Boston!

gundra_swe

pre 8 godina

@ (vex, 10. mart 2016 09:54)

Ne bih se slozio da je uzivanje gledati Stefa. Jeste uzivanje gledati njegovu igru, tu se slazem, ali retko iritantan lik. Kao da su u ringu za boks svi ovi koji stavljaju zastitu za zube. To je mozda imalo smisla pre 20-30 godina kadje bilo dosta kontakta..ali tad skoro niko to nije koristio. Sad je vise modni detalj.

Memfis

pre 8 godina

Zanimljivo je kako Dragan omalovažava Lebrona samo zbog stila igre i kaže bolji je Durent (kog Lebron uvek razbuca u međusobnom duelu), a onda kad je u pitanju Vesbruk (koji igra dosta slično Lebronu, osim što je manje košarkaški inteligentan) kaže da je on bolji od Karija jer je Kari bolji "samo" u šutu. Pa i Novicki je bolji od Džuliusa Rendla "samo" u šutu. I u čemu je Durent bolji od Lebrona osim u šutu? Još jednom, Kari ima mnogo bolju kontrolu lopte od Vesbruka, bolje razigrava ekipu (bez obzira što asistenciju na kraju uglavnom upiše Grin), a ni u odbrani nije ništa lošiji (koliko god da Vesbruk ima veći potencijal na toj strani terena). Čovek vodi svoj tim do najboljeg skora u istoriji i neko pita kako je on MVP?! Ne znam stvarno, Vučiću je više simpatičan...

Bojan

pre 8 godina

(bla, 10. mart 2016 11:38)
Kari bio zatvoren?
bez obzira na to što je FMVP otišao drugom igraču u ruke, Kari je bio najbolji u tom finalu
26 poena, 6.3 asistencije, 5.2 skokova, 1.8 ukradene, 0.2 blokade
Igudala
16.3 poena, 5.8 skokova, 4.0 asistencije, 1.3 ukradene, 0.3 blokade.
Po meni je Kari trebao biti MVP, ili možda LBJ, iako je izgubio, on je najbolje igrao u obe ekipe
35.8 poena, 8.8 asistencija, 13.3 skokova, 1.3 ukradene, 0.5 blokada

bla

pre 8 godina

@m10 Zato sto igra u najboljem timu lige,najbolji je strelac i zato sto je Vestbruka i Oklahomu natrpao svaki put kad su igrali.I na pragu je 40-50-90 sezone.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (wmd, 10. mart 2016 10:46)

Nije tacno. Vestbruk ne nadigrao sve bekove Wariorsa. Problem je sto je njih bar cetvorica, a on jedan. Kari je najbolji trenutno zbog sistema u kome igra. Tesko da bi se snasao da mora da igra sam kao Lilard ili Vestbruk.
Odbranu ne mora da igra (nije los u odbrani kao sto neki tvrde nego ga stede maksimalno).
A poredjenja sa Jordanom nisu na mestu. Njega je Delavedova zatvorio u celoj seriji u plejofu. Iguadala je bio MVP finala koliko se ja secam.
\inace Stef jeste sjajan igrac sa neverovarnim sutom.

Valjevska podvala

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac ! 
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...
(M10, 10. mart 2016 10:07)

Pa ono, malo se gleda i učinak tima. Ne može MVP biti neko čiji je tim trenutno 4 u ukupnom plasmanu ili tim koji ima 20 poraza.

bagzi

pre 8 godina

@Daa
Pa svuda se neki igraci manje ili vise vole. Ti se brines za Amere a ovde ljudi pluju po Teu, Raduljici, Bjelici, Bobiju... Nego odakle ti to da ljudi ne vole Bugija!?

Boyka

pre 8 godina

Westbrook zver od igraca,klasa za sebe.Covek igraa neverovatno,sveo je sut na nekih 50 %,covek asistira skace ko centar,kad krene na ulaz kao da ide formula a ne covek.Samo da imaju jacu klupu,i ozbiljan kandidat za titulu.Mada mogu i ovako ali malo teze

Dragan

pre 8 godina

M10
Kari ima bolji prosek poena i procenat suta. Ali samo to, u svim ostalim kategorijama je Westbruk daleko ispred njega! Oni koji prate znaju i koji umeju da citaju. oni koji su zaslepljeni jednostavno nece. Pa i Lebron ima bolju statisziku osim suta od njega. I ovaj lik sto ti je odgovorio, ne nosi on tim nego ima odlicnu ekipu koja.ima pojedince koji dobro znaju svoje zadatke i imaju samopouzdanje u igri, i otuda takav skor. Lari ima najbolji sut i sjajno kontrolise loptu, odlican u napadu. Ali bolji od Westbruka jednostavno nije, koji je svestraniji i ima vise opcija u napadu. Moze i licem i ledjima a za asistencije necu ni da govorim!

nemanja

pre 8 godina

Ja razumem sjajnu statistiku koju vode americki novinari i koje postoje, ali nerviraju me statistike poput igrac koji je imao najmanje xx poena, skokova, izgubljenih lopti bla bla. I onda jos dodaju, prvi koji je to uradio od te i te godine, u godini kada padaju predsednicki izbori, i sl. gluposti ?

Kol

pre 8 godina

@(Dag Kristi, 10. mart 2016 09:08)

Meni i to mu nije prvi put, svaki put kad pogodi neku nenormalnu trojku uvek se ili krevelji ili glumi neko ludilo sto bi klinci rekli, ok je treba proslaviti ali pokazi malo stila u toj proslavi! Ali kako igra moze mu se da se ponasa kako hoce!

Bazinga

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac ! 
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...
(M10, 10. mart 2016 10:07)

Evo ja cu pokusati. Curry zbog svojih suterskih sposobnosti mjenja totalno dinamiku terena i odbrane. Protiv njega se nikada ne smije ici ispod pika u odbrani, samo preko pika, i na udvajanje, sto ostavlja najcesce Greena u pozicini da primi loptu u trku ka kosu, sa postavkom 4 na 3. Zato je on najbolji asistent, ali Curry svojim prisustvom otvara teren za sve ostale. Dalje, sama cinjenica da igra nesebicno cini ekipu jos boljom, zato sto su svi konstantno u ritmu, jer ucestvuju u napadu. Ono sto je veliki kvalitet je da uvijek radi ispravnu kosarkasku odluku, npr dodaje otvorenom covjeku, iako on mozda ima bolje sanse da pogodi sut preko ruke.

Westbrook je odlican igrac, ali brojke malo zavaravaju. On i Durantula ce imati uvijek odlicne brojke, zato sto svaki napad ide preko njih, usage rate im je ogroman. Ali, brojke nisu sve. Od kvalifikovanih igraca (preko 150 suteva za 3 poena), Russel ima drugi najgori procena (iza Kobija), tako da se odbrana uvijek igra ispod pika, sa napunjenim reketom. Takodje, odlican je razigravac, ali kao i Rondo, cesto dodaje samo ako vidi da ce igrac sigurno dati kos, bez pravog dodavanja u ritmu napada.

To kazu brojke, a eto i strucnjaci, pa ja ovde prepisujem od njih. Licno moj eye test kaze da uzivamo u igrama oba igraca, Curry je uzivanje za gledati sa kakvom lakocom igra, a Russ je cudo prirode, ne samo fizicki, nego i zbog agresivnosti i zelje da pojede protivnika. Covjek doslovno ne odmara ni jednog momenta dok igra, stalno je na 100%, tacno covjek da se zapita kako je moguce da bude takav.
Zanimljiva cinjenica za njega, covjek nije unijeo u sebe preradjen ugljeni hidrat preko 7 godina.

petarczv

pre 8 godina

Decko je najbolji asistent lige i to ubedljivo, a ovde kazu da igra divlju kosarku ahahaha... Smesno ko sve prati NBA
(Boston, 10. mart 2016 09:35)

E pa nije istina trenitno je rondo ispred njega....

Valjevska podvala

pre 8 godina

Smisljaj novu foru ako vec ne znas nista da komentarises o kosarci, ova ti je bas izlizana i poceo si realno da smaras.
(Dragan, 10. mart 2016 09:38)

Nemoj se srditi brt.

Ne znam ništa, ali znam da OKC neće biti šampion :((((

Panini

pre 8 godina

Jel moguce da decko svaku ili svaku drugu utakmicu da sa pola terena?!? Ko je trenirao kosarku zna koliko je to nerealno 90% igraca nikad to ne uspe nekima to podje za rukom 4-5 puta u karijeri ali stef samo ove sezone uradio to bar 10 puta, kakav covek

wmd

pre 8 godina

@m10 Zato sto igra u najboljem timu lige,najbolji je strelac i zato sto je Vestbruka i Oklahomu natrpao svaki put kad su igrali.I na pragu je 40-50-90 sezone.

Boston

pre 8 godina

Jel jos nekom iritantno ponasanje Karija nakon pogodjene trojke sa centra?
(Dag Kristi, 10. mart 2016 09:08)

Auuu brate jel moguce da ste toliko iskompleksirani ? Auuuu

Cordel

pre 8 godina

U naslovu treba da stoji Vujacicevih 23 poena, to je neverovatnije od Karijeve trojke sa pola (navikao nas je). Sta treba Vestbruk da uradi da bi dobio malo postovanja, da ima 40 poena i 40 asistencija. Da je Kari ovo uradio bio bi najbolji igrac univerzuma, ali ne ovako to je ipak Vestbruk siledzija.

Bazinga

pre 8 godina

tiger woods, novak djokovic stef curry, svi su imali istu operaciju ociju da bi imali takozvani "super vision". Guglajte o tome.
(wlado, 10. mart 2016 09:18)

Ti si bog, majke mi.

Ivan NS

pre 8 godina

Procitaj tekst ukoliko vec ne gledas utakmice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 10. mart 2016 09:37)

Pametnjakoviću i bukvalisto, moja konstatacija je bila zezancija. Ne pali se. Utakmice gledam duže nego što ti imaš godina, ne brini.

Memfis

pre 8 godina

Gledao sam drugo poluvreme Okc-Klipers i ovo je bila najbolja partija Durenta i Vesbruka kao tandema za koju znam. Razvalili su. Ipak bih nekako više voleo da Oklahoma bude 4. a Klipersi 3. jer su mi dueli GSW-Oklahoma i Spars-Klipers zanimljiviji nego obrnuto...

Bogdan

pre 8 godina

Solidna utakmica Oklahome, ali znate šta će se desiti malim pandama ukoliko krenete sa preteranim loženjem oko titule
(Valjevska podvala, 10. mart 2016 09:06)

Dosadan si covece.

kurl antoni tuns

pre 8 godina

da vam život zavisi od jednog šuta, šta biste pre izabrali - dramond slobodno bacanje, ili kari sa pola?

dramond +
kari -

ja bih uzeo karija

Prva stvar

pre 8 godina

Kari ocajna utakmica taj kos sa centra ne moze to da ponisti .Druga stvar tandem Vestbruk,Durant sve je to lepo al su imali obojica brdo izgubljenih lopti u plej ofu protiv ozbiljnih ekipa ce biti lako kaznjavani .Nista ni ove godine nece znacajnije da uradi Oklahoma.Njima trebaju bolji igraci sa klupe ,Vejters ima ocajnu sezonu i sad jos ova tragedija ,i zbog Vejtersa i Oklahome nadam se da ce izaci znatno jaci iz ove situacije i da ce pokazti koliko ume ,jer je potencijal i moze da ima 17,18 poena svako vece .

M10

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac !
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...

Niksi

pre 8 godina

Dalas je u ociglednom padu.
Vezani porazi od ekipa koje su ili na ili ispod play off crte ne slute na dobro pred odlucujuce bitke. Sa Lijem su dobili na iskustvu ispod kosa,uprkos svemu,ne sumnjam da ce Karlajl doterati sve i da ce vec u prvoj rundi biti mina za nekog od favorita
(Mladjoni, 10. mart 2016 08:39)

A njima je inace falilo iskustvo ? Pola ekipe penzioneri, umesto da podmladjuju tim oni dovode igrace 30+

Boston

pre 8 godina

“Rođen sam 1988. godine“, prokomentarisao je Vestbruk, koji je iz igre šutirao 9-15, a 7 izgubljenih lopti bacaju malu senku na briljantnu partiju.

Zasto bacaju senku ? On je plej i izgubljene lopte su normalna stvar. Mozda baca senku samo ovde u Srbiji gde se prati NBA od pre par meseci.

Fox

pre 8 godina

Jos jedan tragican dogadjaj u timu Oklahome. Dion Weiters nije igrao sinoc jer mu je prethodnu noc ubijen mladji brat u Filadelfiji, na pocetku meca je i bio minut cutanja i moglo se videti da su svi igraci u Oklahomi potreseni jer nije prvi slucaj ove godine u njihovom timu da je clan porodice igraca ili trenera preminuo. Ali svaka cast za mec i najbolji tandem lige, Westbruk je jednlm recju bio magican, sto pokazuje i cinjenica da je ponovio Magic-ovu partiju iz 88' godine. Durent takodje sjajan, ali moraju da smanje izgubljene lopte jer ce ih to u plej off-u kostati mnogo. Neverovatno je da jedan Kajl Singler igra u Oklahomi i dobija ozbiljne minute, a decko buivalno ne bi igrao ni dva minuta u Filadelfiji. Toliko mekan i bezidejan, spor i jedino ako ostane sam na tri i stigne lopta do njega ubode jednu od cetiri. Zaista ko danas igra u NBA a npr Kuzminskas koji igra na slican poziciji iz Unikahe je za njega izmislio kosarku, De Kolo, pa Teo. Ima ih jos ali Singler je rodjen pod srecnom zvezdom pa ga neko cuva izgleda....

ak

pre 8 godina

Ne shvatam zasto se u naslovu pominje karijeva trojka kada je generalno odigrao vrlo losu utakmici.Kazem ovo jer nisam bas primetio da kada neko drugi da sa centra trojku da to stoji u naslovi a ako nista drugo ima toliko drugog materijala za naslov pa danas se toliko utakmica igralo ali ocigledno se favorizuju pojedini...Jer na primer za kobija i lebrona ste pisali da imaju ocajan sut kada su sutirali po 40%po utakmici pa ne vidim sta je onda sramota da to napisete i za karija.Daleko od toga da ne volim karija ali trebali bi malo objektivniji da budete.

nbalive

pre 8 godina

Harden trojke 0-8,curry 3-9.Dao trojku sa pola i proglašava ga se najboljim ikada,a te trojke sa pola terena vrijede više nego li one obične ili šta već?
LBJ-MVP,GO CAVS

Dragan

pre 8 godina

@Valjevska podvala
Smisljaj novu foru ako vec ne znas nista da komentarises o kosarci, ova ti je bas izlizana i poceo si realno da smaras.

Luckyone

pre 8 godina

Vestbruk savršenstvo.Kad bi imao malo bolji šut za tri,gde bi mu bio kraj.Durent 50 meča sa 20 plus poena.Kad pomislim da Voker i Lilard nisu bili na ol staru,povrać mi se

Mladjoni

pre 8 godina

Dalas je u ociglednom padu.
Vezani porazi od ekipa koje su ili na ili ispod play off crte ne slute na dobro pred odlucujuce bitke. Sa Lijem su dobili na iskustvu ispod kosa,uprkos svemu,ne sumnjam da ce Karlajl doterati sve i da ce vec u prvoj rundi biti mina za nekog od favorita

Luckyone

pre 8 godina

Vestbruk savršenstvo.Kad bi imao malo bolji šut za tri,gde bi mu bio kraj.Durent 50 meča sa 20 plus poena.Kad pomislim da Voker i Lilard nisu bili na ol staru,povrać mi se

ak

pre 8 godina

Ne shvatam zasto se u naslovu pominje karijeva trojka kada je generalno odigrao vrlo losu utakmici.Kazem ovo jer nisam bas primetio da kada neko drugi da sa centra trojku da to stoji u naslovi a ako nista drugo ima toliko drugog materijala za naslov pa danas se toliko utakmica igralo ali ocigledno se favorizuju pojedini...Jer na primer za kobija i lebrona ste pisali da imaju ocajan sut kada su sutirali po 40%po utakmici pa ne vidim sta je onda sramota da to napisete i za karija.Daleko od toga da ne volim karija ali trebali bi malo objektivniji da budete.

Cordel

pre 8 godina

U naslovu treba da stoji Vujacicevih 23 poena, to je neverovatnije od Karijeve trojke sa pola (navikao nas je). Sta treba Vestbruk da uradi da bi dobio malo postovanja, da ima 40 poena i 40 asistencija. Da je Kari ovo uradio bio bi najbolji igrac univerzuma, ali ne ovako to je ipak Vestbruk siledzija.

Bazinga

pre 8 godina

tiger woods, novak djokovic stef curry, svi su imali istu operaciju ociju da bi imali takozvani "super vision". Guglajte o tome.
(wlado, 10. mart 2016 09:18)

Ti si bog, majke mi.

Bazinga

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac ! 
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...
(M10, 10. mart 2016 10:07)

Evo ja cu pokusati. Curry zbog svojih suterskih sposobnosti mjenja totalno dinamiku terena i odbrane. Protiv njega se nikada ne smije ici ispod pika u odbrani, samo preko pika, i na udvajanje, sto ostavlja najcesce Greena u pozicini da primi loptu u trku ka kosu, sa postavkom 4 na 3. Zato je on najbolji asistent, ali Curry svojim prisustvom otvara teren za sve ostale. Dalje, sama cinjenica da igra nesebicno cini ekipu jos boljom, zato sto su svi konstantno u ritmu, jer ucestvuju u napadu. Ono sto je veliki kvalitet je da uvijek radi ispravnu kosarkasku odluku, npr dodaje otvorenom covjeku, iako on mozda ima bolje sanse da pogodi sut preko ruke.

Westbrook je odlican igrac, ali brojke malo zavaravaju. On i Durantula ce imati uvijek odlicne brojke, zato sto svaki napad ide preko njih, usage rate im je ogroman. Ali, brojke nisu sve. Od kvalifikovanih igraca (preko 150 suteva za 3 poena), Russel ima drugi najgori procena (iza Kobija), tako da se odbrana uvijek igra ispod pika, sa napunjenim reketom. Takodje, odlican je razigravac, ali kao i Rondo, cesto dodaje samo ako vidi da ce igrac sigurno dati kos, bez pravog dodavanja u ritmu napada.

To kazu brojke, a eto i strucnjaci, pa ja ovde prepisujem od njih. Licno moj eye test kaze da uzivamo u igrama oba igraca, Curry je uzivanje za gledati sa kakvom lakocom igra, a Russ je cudo prirode, ne samo fizicki, nego i zbog agresivnosti i zelje da pojede protivnika. Covjek doslovno ne odmara ni jednog momenta dok igra, stalno je na 100%, tacno covjek da se zapita kako je moguce da bude takav.
Zanimljiva cinjenica za njega, covjek nije unijeo u sebe preradjen ugljeni hidrat preko 7 godina.

Fox

pre 8 godina

Jos jedan tragican dogadjaj u timu Oklahome. Dion Weiters nije igrao sinoc jer mu je prethodnu noc ubijen mladji brat u Filadelfiji, na pocetku meca je i bio minut cutanja i moglo se videti da su svi igraci u Oklahomi potreseni jer nije prvi slucaj ove godine u njihovom timu da je clan porodice igraca ili trenera preminuo. Ali svaka cast za mec i najbolji tandem lige, Westbruk je jednlm recju bio magican, sto pokazuje i cinjenica da je ponovio Magic-ovu partiju iz 88' godine. Durent takodje sjajan, ali moraju da smanje izgubljene lopte jer ce ih to u plej off-u kostati mnogo. Neverovatno je da jedan Kajl Singler igra u Oklahomi i dobija ozbiljne minute, a decko buivalno ne bi igrao ni dva minuta u Filadelfiji. Toliko mekan i bezidejan, spor i jedino ako ostane sam na tri i stigne lopta do njega ubode jednu od cetiri. Zaista ko danas igra u NBA a npr Kuzminskas koji igra na slican poziciji iz Unikahe je za njega izmislio kosarku, De Kolo, pa Teo. Ima ih jos ali Singler je rodjen pod srecnom zvezdom pa ga neko cuva izgleda....

Mladjoni

pre 8 godina

Dalas je u ociglednom padu.
Vezani porazi od ekipa koje su ili na ili ispod play off crte ne slute na dobro pred odlucujuce bitke. Sa Lijem su dobili na iskustvu ispod kosa,uprkos svemu,ne sumnjam da ce Karlajl doterati sve i da ce vec u prvoj rundi biti mina za nekog od favorita

Panini

pre 8 godina

Jel moguce da decko svaku ili svaku drugu utakmicu da sa pola terena?!? Ko je trenirao kosarku zna koliko je to nerealno 90% igraca nikad to ne uspe nekima to podje za rukom 4-5 puta u karijeri ali stef samo ove sezone uradio to bar 10 puta, kakav covek

Boston

pre 8 godina

Jel jos nekom iritantno ponasanje Karija nakon pogodjene trojke sa centra?
(Dag Kristi, 10. mart 2016 09:08)

Auuu brate jel moguce da ste toliko iskompleksirani ? Auuuu

Boston

pre 8 godina

“Rođen sam 1988. godine“, prokomentarisao je Vestbruk, koji je iz igre šutirao 9-15, a 7 izgubljenih lopti bacaju malu senku na briljantnu partiju.

Zasto bacaju senku ? On je plej i izgubljene lopte su normalna stvar. Mozda baca senku samo ovde u Srbiji gde se prati NBA od pre par meseci.

Prva stvar

pre 8 godina

Kari ocajna utakmica taj kos sa centra ne moze to da ponisti .Druga stvar tandem Vestbruk,Durant sve je to lepo al su imali obojica brdo izgubljenih lopti u plej ofu protiv ozbiljnih ekipa ce biti lako kaznjavani .Nista ni ove godine nece znacajnije da uradi Oklahoma.Njima trebaju bolji igraci sa klupe ,Vejters ima ocajnu sezonu i sad jos ova tragedija ,i zbog Vejtersa i Oklahome nadam se da ce izaci znatno jaci iz ove situacije i da ce pokazti koliko ume ,jer je potencijal i moze da ima 17,18 poena svako vece .

kurl antoni tuns

pre 8 godina

da vam život zavisi od jednog šuta, šta biste pre izabrali - dramond slobodno bacanje, ili kari sa pola?

dramond +
kari -

ja bih uzeo karija

Bogdan

pre 8 godina

Solidna utakmica Oklahome, ali znate šta će se desiti malim pandama ukoliko krenete sa preteranim loženjem oko titule
(Valjevska podvala, 10. mart 2016 09:06)

Dosadan si covece.

M10

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac !
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...

Niksi

pre 8 godina

Dalas je u ociglednom padu.
Vezani porazi od ekipa koje su ili na ili ispod play off crte ne slute na dobro pred odlucujuce bitke. Sa Lijem su dobili na iskustvu ispod kosa,uprkos svemu,ne sumnjam da ce Karlajl doterati sve i da ce vec u prvoj rundi biti mina za nekog od favorita
(Mladjoni, 10. mart 2016 08:39)

A njima je inace falilo iskustvo ? Pola ekipe penzioneri, umesto da podmladjuju tim oni dovode igrace 30+

Boyka

pre 8 godina

Westbrook zver od igraca,klasa za sebe.Covek igraa neverovatno,sveo je sut na nekih 50 %,covek asistira skace ko centar,kad krene na ulaz kao da ide formula a ne covek.Samo da imaju jacu klupu,i ozbiljan kandidat za titulu.Mada mogu i ovako ali malo teze

Rade

pre 8 godina

(nemanja, 10. mart 2016 11:25)

Sve je to u redu. Ali Kari je šampion, on dobija utakmice. Džaba njih dvojica igraju fenomenalno (a igraju) kada i Ras i Durent imaju po par izgubljenih lopti i najlošiji procenat u zadnjoj četvrtini. Mislim da ne ulaze čak ni u opticaj da uzmu prsten ove godine. E utoliko je i Kari bolji od Westbrooka. Jednostavno, pogađa bitne šuteve, šuteve koji odlučuju. Srce šampiona iako ima jednu titulu. Idemo Boston!

bagzi

pre 8 godina

@Daa
Pa svuda se neki igraci manje ili vise vole. Ti se brines za Amere a ovde ljudi pluju po Teu, Raduljici, Bjelici, Bobiju... Nego odakle ti to da ljudi ne vole Bugija!?

nbalive

pre 8 godina

Harden trojke 0-8,curry 3-9.Dao trojku sa pola i proglašava ga se najboljim ikada,a te trojke sa pola terena vrijede više nego li one obične ili šta već?
LBJ-MVP,GO CAVS

bla

pre 8 godina

@m10 Zato sto igra u najboljem timu lige,najbolji je strelac i zato sto je Vestbruka i Oklahomu natrpao svaki put kad su igrali.I na pragu je 40-50-90 sezone.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (wmd, 10. mart 2016 10:46)

Nije tacno. Vestbruk ne nadigrao sve bekove Wariorsa. Problem je sto je njih bar cetvorica, a on jedan. Kari je najbolji trenutno zbog sistema u kome igra. Tesko da bi se snasao da mora da igra sam kao Lilard ili Vestbruk.
Odbranu ne mora da igra (nije los u odbrani kao sto neki tvrde nego ga stede maksimalno).
A poredjenja sa Jordanom nisu na mestu. Njega je Delavedova zatvorio u celoj seriji u plejofu. Iguadala je bio MVP finala koliko se ja secam.
\inace Stef jeste sjajan igrac sa neverovarnim sutom.

Valjevska podvala

pre 8 godina

Smisljaj novu foru ako vec ne znas nista da komentarises o kosarci, ova ti je bas izlizana i poceo si realno da smaras.
(Dragan, 10. mart 2016 09:38)

Nemoj se srditi brt.

Ne znam ništa, ali znam da OKC neće biti šampion :((((

nemanja

pre 8 godina

Ja razumem sjajnu statistiku koju vode americki novinari i koje postoje, ali nerviraju me statistike poput igrac koji je imao najmanje xx poena, skokova, izgubljenih lopti bla bla. I onda jos dodaju, prvi koji je to uradio od te i te godine, u godini kada padaju predsednicki izbori, i sl. gluposti ?

Dragan

pre 8 godina

M10
Kari ima bolji prosek poena i procenat suta. Ali samo to, u svim ostalim kategorijama je Westbruk daleko ispred njega! Oni koji prate znaju i koji umeju da citaju. oni koji su zaslepljeni jednostavno nece. Pa i Lebron ima bolju statisziku osim suta od njega. I ovaj lik sto ti je odgovorio, ne nosi on tim nego ima odlicnu ekipu koja.ima pojedince koji dobro znaju svoje zadatke i imaju samopouzdanje u igri, i otuda takav skor. Lari ima najbolji sut i sjajno kontrolise loptu, odlican u napadu. Ali bolji od Westbruka jednostavno nije, koji je svestraniji i ima vise opcija u napadu. Moze i licem i ledjima a za asistencije necu ni da govorim!

Dragan

pre 8 godina

@Valjevska podvala
Smisljaj novu foru ako vec ne znas nista da komentarises o kosarci, ova ti je bas izlizana i poceo si realno da smaras.

petarczv

pre 8 godina

Decko je najbolji asistent lige i to ubedljivo, a ovde kazu da igra divlju kosarku ahahaha... Smesno ko sve prati NBA
(Boston, 10. mart 2016 09:35)

E pa nije istina trenitno je rondo ispred njega....

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Smaraš sa tim "mržnja". Kad god neko napiše nešto protiv Durenta ili Vesbruka odmah se stvarate ti ili Fox da pišete kako je taj neko zajedljiv, pun mržnje itd. a upravo ste vi takvi. Lično više gotivim Durenta nego Lebrona, a on ga razbucava tako što pobedi u 90% slučajeva. To što Durent dogura do, na oko, lepih brojki ništa ne znači njegovom timu i kad igraju Oklahoma i Klivlend odmah znaš ko će da pobedi. Ima kompleks kao Marej od Đokovića i to se vidi... I pročitaj ono što si napisao o Lebronu nakon poraza od Memfisa, e to je debilan i glup komentar.

gundra_swe

pre 8 godina

@ (vex, 10. mart 2016 09:54)

Ne bih se slozio da je uzivanje gledati Stefa. Jeste uzivanje gledati njegovu igru, tu se slazem, ali retko iritantan lik. Kao da su u ringu za boks svi ovi koji stavljaju zastitu za zube. To je mozda imalo smisla pre 20-30 godina kadje bilo dosta kontakta..ali tad skoro niko to nije koristio. Sad je vise modni detalj.

wmd

pre 8 godina

@m10 Zato sto igra u najboljem timu lige,najbolji je strelac i zato sto je Vestbruka i Oklahomu natrpao svaki put kad su igrali.I na pragu je 40-50-90 sezone.

Memfis

pre 8 godina

Zanimljivo je kako Dragan omalovažava Lebrona samo zbog stila igre i kaže bolji je Durent (kog Lebron uvek razbuca u međusobnom duelu), a onda kad je u pitanju Vesbruk (koji igra dosta slično Lebronu, osim što je manje košarkaški inteligentan) kaže da je on bolji od Karija jer je Kari bolji "samo" u šutu. Pa i Novicki je bolji od Džuliusa Rendla "samo" u šutu. I u čemu je Durent bolji od Lebrona osim u šutu? Još jednom, Kari ima mnogo bolju kontrolu lopte od Vesbruka, bolje razigrava ekipu (bez obzira što asistenciju na kraju uglavnom upiše Grin), a ni u odbrani nije ništa lošiji (koliko god da Vesbruk ima veći potencijal na toj strani terena). Čovek vodi svoj tim do najboljeg skora u istoriji i neko pita kako je on MVP?! Ne znam stvarno, Vučiću je više simpatičan...

Bojan

pre 8 godina

(bla, 10. mart 2016 11:38)
Kari bio zatvoren?
bez obzira na to što je FMVP otišao drugom igraču u ruke, Kari je bio najbolji u tom finalu
26 poena, 6.3 asistencije, 5.2 skokova, 1.8 ukradene, 0.2 blokade
Igudala
16.3 poena, 5.8 skokova, 4.0 asistencije, 1.3 ukradene, 0.3 blokade.
Po meni je Kari trebao biti MVP, ili možda LBJ, iako je izgubio, on je najbolje igrao u obe ekipe
35.8 poena, 8.8 asistencija, 13.3 skokova, 1.3 ukradene, 0.5 blokada

3BEP

pre 8 godina

Momci vi sto tvrdite sto Vestbruk ne moze da vodi tim do titule, a Kari moze, setite se 2012.? Okc u finalu igrala protiv jedne od najdominantnijih ekipa u istoriji kosarke, znamo ishod... Kari je do titule stigao u sezoni gde su povredjeni vecim delom bili: Melo, Kobi, KD, Vejd, Hauard itd... u sezoni gde je atlanta imala naj skor... Pa cekajte momci, o cemu mi pricamo?

Kol

pre 8 godina

@(Dag Kristi, 10. mart 2016 09:08)

Meni i to mu nije prvi put, svaki put kad pogodi neku nenormalnu trojku uvek se ili krevelji ili glumi neko ludilo sto bi klinci rekli, ok je treba proslaviti ali pokazi malo stila u toj proslavi! Ali kako igra moze mu se da se ponasa kako hoce!

Memfis

pre 8 godina

Gledao sam drugo poluvreme Okc-Klipers i ovo je bila najbolja partija Durenta i Vesbruka kao tandema za koju znam. Razvalili su. Ipak bih nekako više voleo da Oklahoma bude 4. a Klipersi 3. jer su mi dueli GSW-Oklahoma i Spars-Klipers zanimljiviji nego obrnuto...

Okej

pre 8 godina

@Memfis: LeBron bas i ne razbuca Durenta u medjusobnom duelu, obojica obicno odigraju odlicno. Uvek su ozbiljno motivisani jedan protiv drugog i igraju najbolje sto mogu. Sto se tice Karijeve odbrane, on ima Tompsona koji cuva boljeg napadaca u protivnickom backcourtu, dok Vestbruk uvek cuva pleja, a Robertson bekove. Ali normalno da ce gledati malo da ga stede u odbrani jer im donosi previse u napadu. Covek je zasluzio MVP nagradu i opet ce se boriti za titulu.

the truth only

pre 8 godina

@Bojan - svaka cast na komentaru. Mislim da ce Lebron i ove godine biti najbolji u plej ofu. Njegove partije prosle godine su bile za nevjerovati. Mislim nece osvojiti tituli, jer Klivlendu fali malo kosarkaskog IQ-a. Mozgov i Tompson kao centri to nemaju. Klivlendu fali igrav poput naseg Jokica, da promijesa to malo u napadu. Isti problem imaju i Klipersi. Dok San Antonio i Golden Stajt to imaju. Mnogo znace inteligentni visoki igraci.

Bojan

pre 8 godina

(Dragan, 10. mart 2016 13:02)
u direktnim duelima LBJ ima više poena, više skokova, više asistencija i bolji procenat šuta od KDa. Osim naravno sa bacanja. I u odbrani je bolji. Jednostavno je bolji igrač, za sada. KD je nakon one MVP sezone delovao kao da ga prestiže, ali čini i se da više ne odaje taj utisak (povreda ga je baš unazadila), iako će u istoriju otići kao bolji poenter.

paspalj chandler

pre 8 godina

Broj asistencija ne znaci da neko ne igra divljacki, pre samo par dana je na 6 sekundi do kraja izigravao heroja i sutnuo air ball preko 2 igraca, jos uvek zna da opali preko ruke u petoj sekundi napada bez apsolutno ikakve potrebe, James Harden lupa loptu o pod 22 sekunde i kad ne zna sta ce doda nekom ko mora da sutne i tako nakupi oko 7 asistencija po utakmici. Kada od 33 asistencije 20 ima 1 igrac to znaci da se lopta ne krece i to je najveci problem Thundera, bio je kod Brooksa, Donovan to nije popravio.
Kod ekipa kao sto su GSW i Spursi lopta kruzi da bi se uzeo najbolji sut, zato Green ima 7,8, Curry 6,6 asistencija sto uopste nije lose.
Curry je MVP i tu nema zbora, Westbrook to moze da bude ukoliko odigra ovako svaku utakmicu do kraja i OKC pobedi sve do kraja a da Curry promasi sve suteve do kraja i GSW izgubi sve, tolika je razlika trenutno.
Mene zanima a Ameri statisticari ce sigurno zabeleziti taj podatak a to je procenat suta Curryja sa pola terena, sutnuo je dosta puta i dosta puta pogodio, promasaje nismo gledali na ovim pregledima ali imam osecaj da ih nije bilo mnogo.

bitw1996

pre 8 godina

I pre sam pisao ovo o Westbrooku pa i sad cu
Kada covek ima svoj dan niko u nba nije bolji od njega
Jedino mi se ne svidja sto nekada stv previse silije loptu

elmer

pre 8 godina

Za prave ljubitelje nba sigurno je lepa vest i brutakni povratak jrue holideya, covek poslednja meseca igra u transu i svaki kladionicar je mogao malo bogatstvo da uzme na coveka od granice 13.5 pa do 21.5.

bla

pre 8 godina

@wmd Sistem mu omogucava da pogadja trojke iz driblinga,preko ruke protivnika,sa 10 metara?

Pogledaj celu utakmicu pa mi reci da li on stalno sutira preko ruke? Ako bi bilo tako oni ne bi bili najbolja ekipa u NBA.

durantulaokc

pre 8 godina

Bojane nije mozda nego je LeBron sigurno trebao da bude finals mvp, čovek je igrao praktično sam i izvukao 2 pobede protiv najboljeg tima u istoriji

Valjevska podvala

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac ! 
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...
(M10, 10. mart 2016 10:07)

Pa ono, malo se gleda i učinak tima. Ne može MVP biti neko čiji je tim trenutno 4 u ukupnom plasmanu ili tim koji ima 20 poraza.

srle

pre 8 godina

Vestbruk je odličan, međutim šta mu vredi sve to kad Stef Kari jednim potezom sve zaseni. Jednostavno Vestbruk sem Durenta nema podršku od ekipe, dok Kari iza sebe ima tešku artiljeriju koja je spremna u svakom trenutku. Kažu, Kari je slab u odbrani, pa on ne mora da igra čvrstu odbranu kad za njega sve odrađuju Grin, Igodala, Spejts i ostali. Grin je neverovatan igrač, sve radi daje poene, skače, asistira, ja mislim da je bolji za ekipu od Vestbruka koji previše solira. Kari MVP.

alen

pre 8 godina

Bojan
sto se statistike tice u pravu si ali ako nisi gledao svaku utakmicu i video kada je igudala davao koseve i kada je zaustavljao pojene clivlenda u odbrani daleko je ispred ove dvojice

Малац

pre 8 godina

Видим многи се ложе на ову данашњу НБА лигу. Ја не.
Било ми је жалосно гледати Клиперсе и Оклахому јер осим сирове снаге нисам видео ни к од кошарке.
Таквих је 90% тимова а тренери су посебна прича.
Част изузецима.

spree15

pre 8 godina

(Bojan, 10. mart 2016 12:04)
Jos da statistika igra kosarku... Ako si gledao seriju video si da je Iggy potpuno poremetio ritam LeBronu i time promenio tok serije, takodje je pogadjao jako bitne suteve kad je najvise trebalo.

zadovoljan

pre 8 godina

Ako cari bude mvp, necu vise pratiti kosarku, tacnije nba. Ne moze neki plej ima samo odlican sut i da bude mvp. Ispred njega su bar 10 igraca koji zasluzuju to priznanje vise od njega...

Dragan

pre 8 godina

Memfis
A kako to Dzejms razbuca Durenta? Ti opet pokazujes neznanje i subjektivnu mrznju prema nekim igracima a ne govoris kako jeste. Dzejms ima pozitivan skor u duelima sa Durentom, daleko bolji ali kako to znaci da ga on razbucava kada Durent ima prosecno 30 poena po mecu kad igra protiv njega? Tim dobija kad igraju a ne bih rekao da je vise razbucao ovaj ovog ili ovaj onog. Razmisljao sam da li da odgovorim jer ti je komentar mnogo glup, ali eto. Potpuna suprotnost su Westbruk i Dzejms, osim po snazi. I da, za mene je Westbruk bolji igrac od Karija, daleko kompletniji. Sce u svemu, gledaces finale zapada GSW-Okc, Klipersi nikako nece biti 3 jer su slabiji od Okc. Slabo ti to nesto, hahaha

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Jeste malo preterano, tu se slažem. Ali ti potenciraš da je Durent bolji (i to mnogo). Kako je bolji kad izgubi svaki put i ima manje poena, skokova, asistencija i lošiji šut? Prosvetli me... I ne možeš ti napisati da je preterano reći "razbucao" jer si u tom komentaru kojim si napljuvao Lebrona izjavio da svako ko smatra da je on najbolji ili da je nekad bio najbolji nema pojma o košarci. I da, 200 ljudi koji je na to lupilo "preporučujem" jesu obično krdo koje na svaku glupost lupa plus.

T-Mac1

pre 8 godina

Vi sto racunate sve duele KD i LBJ ste malo nerealni.Posto kad je KD bio rookie LBJ je vec 5 godina bio u NBA tako da ukupno u svim tim kategorijama poredjenje je nerealno.

expresso

pre 8 godina

Meni se ne sviđa ovaj curry i njegov stil košarke, pa gledam ga skoro svaku veče i čovek po utakmici ima hiljadu šuteva pa ako ga krene super onda je vrhunski ako ga ne krene nikome ništa. čovek ima ovlasti da radi šta oće i šutira kad oće pa tako nekad nastane rekord ili superkoš a neku veče protiv lakersa kad je trebalo da izvuče ekipu nema ga nigde, nije se baš puvao i žvakao onu zaštitu nego se skroz šćućurio...

Bojan

pre 8 godina

(T-Mac1, 10. mart 2016 18:27)
na prvom duelu je KD postigao vise poena od Lebrona :)
nedavno je LBJ prestigao KDa po prosečnom broju poena.

Fox

pre 8 godina

Petre, veliko je pitanje da li je Kevin Martin pojacanje za onakvu ekipu SAS.... Ne kazem da nije, ali videcemo. Do sada nigde nije pravio razliku a dolazi iz ekipe gde je soliranje i igranje za sebe vaznije od tima. Takav je i ranije bio, tako da cemo videti da li ce se uklopiti kod Grega i uspeti da se promeni i podredi ekipi....

bla

pre 8 godina

(Bojan, 10. mart 2016 12:04)
U pravu si statistika nije losa ali stanje na terenu je bilo drugacije. Da je Kari dobio misljenje je bilo da bi bio "najgori" MVP finala. Ovako je to Iguadala.

https://www.youtube.com/watch?v=oNul7OXHGio

Tako izgleda kada sutira preko ruke svaki put.

Ivan NS

pre 8 godina

Procitaj tekst ukoliko vec ne gledas utakmice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 10. mart 2016 09:37)

Pametnjakoviću i bukvalisto, moja konstatacija je bila zezancija. Ne pali se. Utakmice gledam duže nego što ti imaš godina, ne brini.

Dragan

pre 8 godina

Memfis
Opet ti govoris svaki put i uvek ima vise poena i sve ostalo, a nije tako. Proveri pa onda pisi, ne napamet. Prosecno ima za mali procenat vise a to ne znaci da svaki put postize vise. Mozda opet neces razumeti, ali nema veze. I apsolutno nikad nisam rekao da je Durant mnogo bolji igrac od Lebron, ako vec raspravljas o necemu ne iznosi lazi. Rekao sam a i sad kazem da vise gotivim Durenta i njegov stil kosarke od Lebronovog stila. i snatram daje mnogo bolji naoadac i raznovrsniji, ali mu fali drskost i zelja kao kod Westbruka i uopste bolja odvrana da bi bio najbolji. Tako da smatram da ima nedostatak u odbrani u odnosu na Lebrona, doduse taj jaz je sve manji. Da ga velika povreda nije omela kad je usao u ritam i bio MVP mozda bi sve vise napredovao, a mozda i ne. Nikad se ne zna, ali znam da se o ukusima ne raspravlja. Neko voli Lebronov stil i takvu vrstu kosarke u napadu a neko nesto drugo ( ukljucujuci to "krdo" koje si naveo, sto opet govori o tebi ). Tvoje znanje i zrelost pokazuju samo koliko su svi ostali stado koje vole gluposti dok si ti, sta vec sam mislis da si. Uzivaj u svojoj gordosti Grizli ;)

Bojan

pre 8 godina

(bla, 10. mart 2016 15:51)
sve se zasniva na drugom mecu u finalu kada je kari stvarno zaribao (uzgred, ako neko hoće da tvrdi da je danas slaba odbrana neka vidi kako je čuvan Kari).
van tog meča igrao je odlično, možda još jedino četvrti nije igrao nešto posebno i to je to.

Dragan

pre 8 godina

Memfis
Vazi majstore, da ne idem dalje. Ne vredi jednostavno, ti tako sve kapiras i ne moze se to promeniti. Koliko ti samo preuvelicavas, to nije normalno. Ali opet, nema veze. A onaj komentar je bio moje misljenje, tebi je to glupo. Znaci 200 ljudi koje lajkovalo je glupo :) Ti iznosis nebuloze i neistine tipa razbucavanje itd, motmras u recniku da potrazis to znacenje pa tek onda da ga upotrebis :) Kod tebe se vidi da do srzi ne podnosis OKC i stalno pises kako ce ih ovi razbiti ili oni itd. Ali dobro, kao i kod pojedinih ovde to je tvoje pravo :) Kao sto ja isto na istoku volim Boston ceo zivot i navijam da izbace Klivlend pa videcemo. Doduse ja ne pricam o razbucavanju :D
Bojan
Uoravo ono sto sam rekao i Memfisu, jedna rec je "razbucavati" a druga imati bolji skor i igrati bolje u duelima. Prevelika hiperbola!

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Rekao sam pobedi svaki put (ne mislim bulvalno naravno), a ne da svaki put ima više poena, to se odnosi na prosek poena... Evo sad si napisao da je Durent mnogo bolji i raznovrsniji u napadu, a u odbrani je jaz sve manji. Kako da se to protumači nego da je mnogo bolji? U svakom slučaju ovo što si sada napisao je mnogo pristojniji i tačniji komentar, uporedi ovo i ono što si napisao pre neki dan i sam ćeš to uvideti.
PS Ni najmanje ne mrzim Oklahomu. Pozdrav

Vlada

pre 8 godina

Meni se ne sviđa ovaj curry i njegov stil košarke, pa gledam ga skoro svaku veče i čovek po utakmici ima hiljadu šuteva pa ako ga krene super onda je vrhunski ako ga ne krene nikome ništa. čovek ima ovlasti da radi šta oće i šutira kad oće pa tako nekad nastane rekord ili superkoš a neku veče protiv lakersa kad je trebalo da izvuče ekipu nema ga nigde, nije se baš puvao i žvakao onu zaštitu nego se skroz šćućurio...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (expresso, 10. mart 2016 17:29

Opisao si Curry-a kao da je James Harden u pitanju ili neki drugi potrosac lopti. Curry ima 46 odsto sut za tri i 57 odsto za dva. Veoma retko se desava da ima lose sutersko vece,a i kada se to i desi njegovi procenti se i ne razlikuju mnogo od onih koje ima pomenuti superstar Harden. Cisto to spominjem da bih ilustrovao njegovu dominatnost u ovom trenutku. Zanimljiv je taj fenomen, da cim se pojavi neko ko igra originalnu, dominantnu i pobednicku kosarku, pojave se i mnogi koji ga rado osporavaju. Ja stvarno ne verujem da neko ko gleda Curry-a svake noci kada igra moze da stekne takav utisak. 57-6 je skor koji dovoljno govori o tome koliko Curry steti ekipi.

nbalive

pre 8 godina

Harden trojke 0-8,curry 3-9.Dao trojku sa pola i proglašava ga se najboljim ikada,a te trojke sa pola terena vrijede više nego li one obične ili šta već?
LBJ-MVP,GO CAVS

kurl antoni tuns

pre 8 godina

da vam život zavisi od jednog šuta, šta biste pre izabrali - dramond slobodno bacanje, ili kari sa pola?

dramond +
kari -

ja bih uzeo karija

Boston

pre 8 godina

Jel jos nekom iritantno ponasanje Karija nakon pogodjene trojke sa centra?
(Dag Kristi, 10. mart 2016 09:08)

Auuu brate jel moguce da ste toliko iskompleksirani ? Auuuu

M10

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac !
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...

ak

pre 8 godina

Ne shvatam zasto se u naslovu pominje karijeva trojka kada je generalno odigrao vrlo losu utakmici.Kazem ovo jer nisam bas primetio da kada neko drugi da sa centra trojku da to stoji u naslovi a ako nista drugo ima toliko drugog materijala za naslov pa danas se toliko utakmica igralo ali ocigledno se favorizuju pojedini...Jer na primer za kobija i lebrona ste pisali da imaju ocajan sut kada su sutirali po 40%po utakmici pa ne vidim sta je onda sramota da to napisete i za karija.Daleko od toga da ne volim karija ali trebali bi malo objektivniji da budete.

zadovoljan

pre 8 godina

Ako cari bude mvp, necu vise pratiti kosarku, tacnije nba. Ne moze neki plej ima samo odlican sut i da bude mvp. Ispred njega su bar 10 igraca koji zasluzuju to priznanje vise od njega...

gundra_swe

pre 8 godina

@ (vex, 10. mart 2016 09:54)

Ne bih se slozio da je uzivanje gledati Stefa. Jeste uzivanje gledati njegovu igru, tu se slazem, ali retko iritantan lik. Kao da su u ringu za boks svi ovi koji stavljaju zastitu za zube. To je mozda imalo smisla pre 20-30 godina kadje bilo dosta kontakta..ali tad skoro niko to nije koristio. Sad je vise modni detalj.

srle

pre 8 godina

Vestbruk je odličan, međutim šta mu vredi sve to kad Stef Kari jednim potezom sve zaseni. Jednostavno Vestbruk sem Durenta nema podršku od ekipe, dok Kari iza sebe ima tešku artiljeriju koja je spremna u svakom trenutku. Kažu, Kari je slab u odbrani, pa on ne mora da igra čvrstu odbranu kad za njega sve odrađuju Grin, Igodala, Spejts i ostali. Grin je neverovatan igrač, sve radi daje poene, skače, asistira, ja mislim da je bolji za ekipu od Vestbruka koji previše solira. Kari MVP.

Boston

pre 8 godina

“Rođen sam 1988. godine“, prokomentarisao je Vestbruk, koji je iz igre šutirao 9-15, a 7 izgubljenih lopti bacaju malu senku na briljantnu partiju.

Zasto bacaju senku ? On je plej i izgubljene lopte su normalna stvar. Mozda baca senku samo ovde u Srbiji gde se prati NBA od pre par meseci.

Ivan NS

pre 8 godina

Procitaj tekst ukoliko vec ne gledas utakmice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 10. mart 2016 09:37)

Pametnjakoviću i bukvalisto, moja konstatacija je bila zezancija. Ne pali se. Utakmice gledam duže nego što ti imaš godina, ne brini.

Luckyone

pre 8 godina

Vestbruk savršenstvo.Kad bi imao malo bolji šut za tri,gde bi mu bio kraj.Durent 50 meča sa 20 plus poena.Kad pomislim da Voker i Lilard nisu bili na ol staru,povrać mi se

Panini

pre 8 godina

Jel moguce da decko svaku ili svaku drugu utakmicu da sa pola terena?!? Ko je trenirao kosarku zna koliko je to nerealno 90% igraca nikad to ne uspe nekima to podje za rukom 4-5 puta u karijeri ali stef samo ove sezone uradio to bar 10 puta, kakav covek

Dragan

pre 8 godina

M10
Kari ima bolji prosek poena i procenat suta. Ali samo to, u svim ostalim kategorijama je Westbruk daleko ispred njega! Oni koji prate znaju i koji umeju da citaju. oni koji su zaslepljeni jednostavno nece. Pa i Lebron ima bolju statisziku osim suta od njega. I ovaj lik sto ti je odgovorio, ne nosi on tim nego ima odlicnu ekipu koja.ima pojedince koji dobro znaju svoje zadatke i imaju samopouzdanje u igri, i otuda takav skor. Lari ima najbolji sut i sjajno kontrolise loptu, odlican u napadu. Ali bolji od Westbruka jednostavno nije, koji je svestraniji i ima vise opcija u napadu. Moze i licem i ledjima a za asistencije necu ni da govorim!

Memfis

pre 8 godina

Zanimljivo je kako Dragan omalovažava Lebrona samo zbog stila igre i kaže bolji je Durent (kog Lebron uvek razbuca u međusobnom duelu), a onda kad je u pitanju Vesbruk (koji igra dosta slično Lebronu, osim što je manje košarkaški inteligentan) kaže da je on bolji od Karija jer je Kari bolji "samo" u šutu. Pa i Novicki je bolji od Džuliusa Rendla "samo" u šutu. I u čemu je Durent bolji od Lebrona osim u šutu? Još jednom, Kari ima mnogo bolju kontrolu lopte od Vesbruka, bolje razigrava ekipu (bez obzira što asistenciju na kraju uglavnom upiše Grin), a ni u odbrani nije ništa lošiji (koliko god da Vesbruk ima veći potencijal na toj strani terena). Čovek vodi svoj tim do najboljeg skora u istoriji i neko pita kako je on MVP?! Ne znam stvarno, Vučiću je više simpatičan...

3BEP

pre 8 godina

Momci vi sto tvrdite sto Vestbruk ne moze da vodi tim do titule, a Kari moze, setite se 2012.? Okc u finalu igrala protiv jedne od najdominantnijih ekipa u istoriji kosarke, znamo ishod... Kari je do titule stigao u sezoni gde su povredjeni vecim delom bili: Melo, Kobi, KD, Vejd, Hauard itd... u sezoni gde je atlanta imala naj skor... Pa cekajte momci, o cemu mi pricamo?

wmd

pre 8 godina

@m10 Zato sto igra u najboljem timu lige,najbolji je strelac i zato sto je Vestbruka i Oklahomu natrpao svaki put kad su igrali.I na pragu je 40-50-90 sezone.

Bogdan

pre 8 godina

Solidna utakmica Oklahome, ali znate šta će se desiti malim pandama ukoliko krenete sa preteranim loženjem oko titule
(Valjevska podvala, 10. mart 2016 09:06)

Dosadan si covece.

Dragan

pre 8 godina

Memfis
A kako to Dzejms razbuca Durenta? Ti opet pokazujes neznanje i subjektivnu mrznju prema nekim igracima a ne govoris kako jeste. Dzejms ima pozitivan skor u duelima sa Durentom, daleko bolji ali kako to znaci da ga on razbucava kada Durent ima prosecno 30 poena po mecu kad igra protiv njega? Tim dobija kad igraju a ne bih rekao da je vise razbucao ovaj ovog ili ovaj onog. Razmisljao sam da li da odgovorim jer ti je komentar mnogo glup, ali eto. Potpuna suprotnost su Westbruk i Dzejms, osim po snazi. I da, za mene je Westbruk bolji igrac od Karija, daleko kompletniji. Sce u svemu, gledaces finale zapada GSW-Okc, Klipersi nikako nece biti 3 jer su slabiji od Okc. Slabo ti to nesto, hahaha

durantulaokc

pre 8 godina

Bojane nije mozda nego je LeBron sigurno trebao da bude finals mvp, čovek je igrao praktično sam i izvukao 2 pobede protiv najboljeg tima u istoriji

Малац

pre 8 godina

Видим многи се ложе на ову данашњу НБА лигу. Ја не.
Било ми је жалосно гледати Клиперсе и Оклахому јер осим сирове снаге нисам видео ни к од кошарке.
Таквих је 90% тимова а тренери су посебна прича.
Част изузецима.

Valjevska podvala

pre 8 godina

Smisljaj novu foru ako vec ne znas nista da komentarises o kosarci, ova ti je bas izlizana i poceo si realno da smaras.
(Dragan, 10. mart 2016 09:38)

Nemoj se srditi brt.

Ne znam ništa, ali znam da OKC neće biti šampion :((((

Valjevska podvala

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac ! 
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...
(M10, 10. mart 2016 10:07)

Pa ono, malo se gleda i učinak tima. Ne može MVP biti neko čiji je tim trenutno 4 u ukupnom plasmanu ili tim koji ima 20 poraza.

expresso

pre 8 godina

Meni se ne sviđa ovaj curry i njegov stil košarke, pa gledam ga skoro svaku veče i čovek po utakmici ima hiljadu šuteva pa ako ga krene super onda je vrhunski ako ga ne krene nikome ništa. čovek ima ovlasti da radi šta oće i šutira kad oće pa tako nekad nastane rekord ili superkoš a neku veče protiv lakersa kad je trebalo da izvuče ekipu nema ga nigde, nije se baš puvao i žvakao onu zaštitu nego se skroz šćućurio...

petarczv

pre 8 godina

Decko je najbolji asistent lige i to ubedljivo, a ovde kazu da igra divlju kosarku ahahaha... Smesno ko sve prati NBA
(Boston, 10. mart 2016 09:35)

E pa nije istina trenitno je rondo ispred njega....

bla

pre 8 godina

@m10 Zato sto igra u najboljem timu lige,najbolji je strelac i zato sto je Vestbruka i Oklahomu natrpao svaki put kad su igrali.I na pragu je 40-50-90 sezone.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (wmd, 10. mart 2016 10:46)

Nije tacno. Vestbruk ne nadigrao sve bekove Wariorsa. Problem je sto je njih bar cetvorica, a on jedan. Kari je najbolji trenutno zbog sistema u kome igra. Tesko da bi se snasao da mora da igra sam kao Lilard ili Vestbruk.
Odbranu ne mora da igra (nije los u odbrani kao sto neki tvrde nego ga stede maksimalno).
A poredjenja sa Jordanom nisu na mestu. Njega je Delavedova zatvorio u celoj seriji u plejofu. Iguadala je bio MVP finala koliko se ja secam.
\inace Stef jeste sjajan igrac sa neverovarnim sutom.

bitw1996

pre 8 godina

I pre sam pisao ovo o Westbrooku pa i sad cu
Kada covek ima svoj dan niko u nba nije bolji od njega
Jedino mi se ne svidja sto nekada stv previse silije loptu

Dragan

pre 8 godina

@Valjevska podvala
Smisljaj novu foru ako vec ne znas nista da komentarises o kosarci, ova ti je bas izlizana i poceo si realno da smaras.

Cordel

pre 8 godina

U naslovu treba da stoji Vujacicevih 23 poena, to je neverovatnije od Karijeve trojke sa pola (navikao nas je). Sta treba Vestbruk da uradi da bi dobio malo postovanja, da ima 40 poena i 40 asistencija. Da je Kari ovo uradio bio bi najbolji igrac univerzuma, ali ne ovako to je ipak Vestbruk siledzija.

Rade

pre 8 godina

(nemanja, 10. mart 2016 11:25)

Sve je to u redu. Ali Kari je šampion, on dobija utakmice. Džaba njih dvojica igraju fenomenalno (a igraju) kada i Ras i Durent imaju po par izgubljenih lopti i najlošiji procenat u zadnjoj četvrtini. Mislim da ne ulaze čak ni u opticaj da uzmu prsten ove godine. E utoliko je i Kari bolji od Westbrooka. Jednostavno, pogađa bitne šuteve, šuteve koji odlučuju. Srce šampiona iako ima jednu titulu. Idemo Boston!

Dragan

pre 8 godina

Memfis
Vazi majstore, da ne idem dalje. Ne vredi jednostavno, ti tako sve kapiras i ne moze se to promeniti. Koliko ti samo preuvelicavas, to nije normalno. Ali opet, nema veze. A onaj komentar je bio moje misljenje, tebi je to glupo. Znaci 200 ljudi koje lajkovalo je glupo :) Ti iznosis nebuloze i neistine tipa razbucavanje itd, motmras u recniku da potrazis to znacenje pa tek onda da ga upotrebis :) Kod tebe se vidi da do srzi ne podnosis OKC i stalno pises kako ce ih ovi razbiti ili oni itd. Ali dobro, kao i kod pojedinih ovde to je tvoje pravo :) Kao sto ja isto na istoku volim Boston ceo zivot i navijam da izbace Klivlend pa videcemo. Doduse ja ne pricam o razbucavanju :D
Bojan
Uoravo ono sto sam rekao i Memfisu, jedna rec je "razbucavati" a druga imati bolji skor i igrati bolje u duelima. Prevelika hiperbola!

Bojan

pre 8 godina

(bla, 10. mart 2016 11:38)
Kari bio zatvoren?
bez obzira na to što je FMVP otišao drugom igraču u ruke, Kari je bio najbolji u tom finalu
26 poena, 6.3 asistencije, 5.2 skokova, 1.8 ukradene, 0.2 blokade
Igudala
16.3 poena, 5.8 skokova, 4.0 asistencije, 1.3 ukradene, 0.3 blokade.
Po meni je Kari trebao biti MVP, ili možda LBJ, iako je izgubio, on je najbolje igrao u obe ekipe
35.8 poena, 8.8 asistencija, 13.3 skokova, 1.3 ukradene, 0.5 blokada

Bazinga

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako Kari moze biti MVP pre Vestbruka, pa covek redja tripl-dabl utakmice kao na traci, skace asistira poentira, apsolutno sve radi na terenu dok sa druge strane Kari igra na poziciji pleja a decko bukvalno samo sutira...malo je glupo ovde pljuvati Mela, Lebrona, KD-a i druge kao da ne daju loptu a LBJ belezi vise asistencija od Karija !? Kari jeste najbolji suter ali daleko od toga da je i najbolji igrac ! 
Mogli ste naglasiti da je Melo prestigao Klajda Drekslera...
(M10, 10. mart 2016 10:07)

Evo ja cu pokusati. Curry zbog svojih suterskih sposobnosti mjenja totalno dinamiku terena i odbrane. Protiv njega se nikada ne smije ici ispod pika u odbrani, samo preko pika, i na udvajanje, sto ostavlja najcesce Greena u pozicini da primi loptu u trku ka kosu, sa postavkom 4 na 3. Zato je on najbolji asistent, ali Curry svojim prisustvom otvara teren za sve ostale. Dalje, sama cinjenica da igra nesebicno cini ekipu jos boljom, zato sto su svi konstantno u ritmu, jer ucestvuju u napadu. Ono sto je veliki kvalitet je da uvijek radi ispravnu kosarkasku odluku, npr dodaje otvorenom covjeku, iako on mozda ima bolje sanse da pogodi sut preko ruke.

Westbrook je odlican igrac, ali brojke malo zavaravaju. On i Durantula ce imati uvijek odlicne brojke, zato sto svaki napad ide preko njih, usage rate im je ogroman. Ali, brojke nisu sve. Od kvalifikovanih igraca (preko 150 suteva za 3 poena), Russel ima drugi najgori procena (iza Kobija), tako da se odbrana uvijek igra ispod pika, sa napunjenim reketom. Takodje, odlican je razigravac, ali kao i Rondo, cesto dodaje samo ako vidi da ce igrac sigurno dati kos, bez pravog dodavanja u ritmu napada.

To kazu brojke, a eto i strucnjaci, pa ja ovde prepisujem od njih. Licno moj eye test kaze da uzivamo u igrama oba igraca, Curry je uzivanje za gledati sa kakvom lakocom igra, a Russ je cudo prirode, ne samo fizicki, nego i zbog agresivnosti i zelje da pojede protivnika. Covjek doslovno ne odmara ni jednog momenta dok igra, stalno je na 100%, tacno covjek da se zapita kako je moguce da bude takav.
Zanimljiva cinjenica za njega, covjek nije unijeo u sebe preradjen ugljeni hidrat preko 7 godina.

the truth only

pre 8 godina

@Bojan - svaka cast na komentaru. Mislim da ce Lebron i ove godine biti najbolji u plej ofu. Njegove partije prosle godine su bile za nevjerovati. Mislim nece osvojiti tituli, jer Klivlendu fali malo kosarkaskog IQ-a. Mozgov i Tompson kao centri to nemaju. Klivlendu fali igrav poput naseg Jokica, da promijesa to malo u napadu. Isti problem imaju i Klipersi. Dok San Antonio i Golden Stajt to imaju. Mnogo znace inteligentni visoki igraci.

Dragan

pre 8 godina

Memfis
Opet ti govoris svaki put i uvek ima vise poena i sve ostalo, a nije tako. Proveri pa onda pisi, ne napamet. Prosecno ima za mali procenat vise a to ne znaci da svaki put postize vise. Mozda opet neces razumeti, ali nema veze. I apsolutno nikad nisam rekao da je Durant mnogo bolji igrac od Lebron, ako vec raspravljas o necemu ne iznosi lazi. Rekao sam a i sad kazem da vise gotivim Durenta i njegov stil kosarke od Lebronovog stila. i snatram daje mnogo bolji naoadac i raznovrsniji, ali mu fali drskost i zelja kao kod Westbruka i uopste bolja odvrana da bi bio najbolji. Tako da smatram da ima nedostatak u odbrani u odnosu na Lebrona, doduse taj jaz je sve manji. Da ga velika povreda nije omela kad je usao u ritam i bio MVP mozda bi sve vise napredovao, a mozda i ne. Nikad se ne zna, ali znam da se o ukusima ne raspravlja. Neko voli Lebronov stil i takvu vrstu kosarke u napadu a neko nesto drugo ( ukljucujuci to "krdo" koje si naveo, sto opet govori o tebi ). Tvoje znanje i zrelost pokazuju samo koliko su svi ostali stado koje vole gluposti dok si ti, sta vec sam mislis da si. Uzivaj u svojoj gordosti Grizli ;)

Bojan

pre 8 godina

(Dragan, 10. mart 2016 13:02)
u direktnim duelima LBJ ima više poena, više skokova, više asistencija i bolji procenat šuta od KDa. Osim naravno sa bacanja. I u odbrani je bolji. Jednostavno je bolji igrač, za sada. KD je nakon one MVP sezone delovao kao da ga prestiže, ali čini i se da više ne odaje taj utisak (povreda ga je baš unazadila), iako će u istoriju otići kao bolji poenter.

Mladjoni

pre 8 godina

Dalas je u ociglednom padu.
Vezani porazi od ekipa koje su ili na ili ispod play off crte ne slute na dobro pred odlucujuce bitke. Sa Lijem su dobili na iskustvu ispod kosa,uprkos svemu,ne sumnjam da ce Karlajl doterati sve i da ce vec u prvoj rundi biti mina za nekog od favorita

Kol

pre 8 godina

@(Dag Kristi, 10. mart 2016 09:08)

Meni i to mu nije prvi put, svaki put kad pogodi neku nenormalnu trojku uvek se ili krevelji ili glumi neko ludilo sto bi klinci rekli, ok je treba proslaviti ali pokazi malo stila u toj proslavi! Ali kako igra moze mu se da se ponasa kako hoce!

paspalj chandler

pre 8 godina

Broj asistencija ne znaci da neko ne igra divljacki, pre samo par dana je na 6 sekundi do kraja izigravao heroja i sutnuo air ball preko 2 igraca, jos uvek zna da opali preko ruke u petoj sekundi napada bez apsolutno ikakve potrebe, James Harden lupa loptu o pod 22 sekunde i kad ne zna sta ce doda nekom ko mora da sutne i tako nakupi oko 7 asistencija po utakmici. Kada od 33 asistencije 20 ima 1 igrac to znaci da se lopta ne krece i to je najveci problem Thundera, bio je kod Brooksa, Donovan to nije popravio.
Kod ekipa kao sto su GSW i Spursi lopta kruzi da bi se uzeo najbolji sut, zato Green ima 7,8, Curry 6,6 asistencija sto uopste nije lose.
Curry je MVP i tu nema zbora, Westbrook to moze da bude ukoliko odigra ovako svaku utakmicu do kraja i OKC pobedi sve do kraja a da Curry promasi sve suteve do kraja i GSW izgubi sve, tolika je razlika trenutno.
Mene zanima a Ameri statisticari ce sigurno zabeleziti taj podatak a to je procenat suta Curryja sa pola terena, sutnuo je dosta puta i dosta puta pogodio, promasaje nismo gledali na ovim pregledima ali imam osecaj da ih nije bilo mnogo.

Fox

pre 8 godina

Jos jedan tragican dogadjaj u timu Oklahome. Dion Weiters nije igrao sinoc jer mu je prethodnu noc ubijen mladji brat u Filadelfiji, na pocetku meca je i bio minut cutanja i moglo se videti da su svi igraci u Oklahomi potreseni jer nije prvi slucaj ove godine u njihovom timu da je clan porodice igraca ili trenera preminuo. Ali svaka cast za mec i najbolji tandem lige, Westbruk je jednlm recju bio magican, sto pokazuje i cinjenica da je ponovio Magic-ovu partiju iz 88' godine. Durent takodje sjajan, ali moraju da smanje izgubljene lopte jer ce ih to u plej off-u kostati mnogo. Neverovatno je da jedan Kajl Singler igra u Oklahomi i dobija ozbiljne minute, a decko buivalno ne bi igrao ni dva minuta u Filadelfiji. Toliko mekan i bezidejan, spor i jedino ako ostane sam na tri i stigne lopta do njega ubode jednu od cetiri. Zaista ko danas igra u NBA a npr Kuzminskas koji igra na slican poziciji iz Unikahe je za njega izmislio kosarku, De Kolo, pa Teo. Ima ih jos ali Singler je rodjen pod srecnom zvezdom pa ga neko cuva izgleda....

nemanja

pre 8 godina

Ja razumem sjajnu statistiku koju vode americki novinari i koje postoje, ali nerviraju me statistike poput igrac koji je imao najmanje xx poena, skokova, izgubljenih lopti bla bla. I onda jos dodaju, prvi koji je to uradio od te i te godine, u godini kada padaju predsednicki izbori, i sl. gluposti ?

Bojan

pre 8 godina

(bla, 10. mart 2016 15:51)
sve se zasniva na drugom mecu u finalu kada je kari stvarno zaribao (uzgred, ako neko hoće da tvrdi da je danas slaba odbrana neka vidi kako je čuvan Kari).
van tog meča igrao je odlično, možda još jedino četvrti nije igrao nešto posebno i to je to.

Bazinga

pre 8 godina

tiger woods, novak djokovic stef curry, svi su imali istu operaciju ociju da bi imali takozvani "super vision". Guglajte o tome.
(wlado, 10. mart 2016 09:18)

Ti si bog, majke mi.

Okej

pre 8 godina

@Memfis: LeBron bas i ne razbuca Durenta u medjusobnom duelu, obojica obicno odigraju odlicno. Uvek su ozbiljno motivisani jedan protiv drugog i igraju najbolje sto mogu. Sto se tice Karijeve odbrane, on ima Tompsona koji cuva boljeg napadaca u protivnickom backcourtu, dok Vestbruk uvek cuva pleja, a Robertson bekove. Ali normalno da ce gledati malo da ga stede u odbrani jer im donosi previse u napadu. Covek je zasluzio MVP nagradu i opet ce se boriti za titulu.

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Smaraš sa tim "mržnja". Kad god neko napiše nešto protiv Durenta ili Vesbruka odmah se stvarate ti ili Fox da pišete kako je taj neko zajedljiv, pun mržnje itd. a upravo ste vi takvi. Lično više gotivim Durenta nego Lebrona, a on ga razbucava tako što pobedi u 90% slučajeva. To što Durent dogura do, na oko, lepih brojki ništa ne znači njegovom timu i kad igraju Oklahoma i Klivlend odmah znaš ko će da pobedi. Ima kompleks kao Marej od Đokovića i to se vidi... I pročitaj ono što si napisao o Lebronu nakon poraza od Memfisa, e to je debilan i glup komentar.

Fox

pre 8 godina

Petre, veliko je pitanje da li je Kevin Martin pojacanje za onakvu ekipu SAS.... Ne kazem da nije, ali videcemo. Do sada nigde nije pravio razliku a dolazi iz ekipe gde je soliranje i igranje za sebe vaznije od tima. Takav je i ranije bio, tako da cemo videti da li ce se uklopiti kod Grega i uspeti da se promeni i podredi ekipi....

Prva stvar

pre 8 godina

Kari ocajna utakmica taj kos sa centra ne moze to da ponisti .Druga stvar tandem Vestbruk,Durant sve je to lepo al su imali obojica brdo izgubljenih lopti u plej ofu protiv ozbiljnih ekipa ce biti lako kaznjavani .Nista ni ove godine nece znacajnije da uradi Oklahoma.Njima trebaju bolji igraci sa klupe ,Vejters ima ocajnu sezonu i sad jos ova tragedija ,i zbog Vejtersa i Oklahome nadam se da ce izaci znatno jaci iz ove situacije i da ce pokazti koliko ume ,jer je potencijal i moze da ima 17,18 poena svako vece .

Memfis

pre 8 godina

Gledao sam drugo poluvreme Okc-Klipers i ovo je bila najbolja partija Durenta i Vesbruka kao tandema za koju znam. Razvalili su. Ipak bih nekako više voleo da Oklahoma bude 4. a Klipersi 3. jer su mi dueli GSW-Oklahoma i Spars-Klipers zanimljiviji nego obrnuto...

Boyka

pre 8 godina

Westbrook zver od igraca,klasa za sebe.Covek igraa neverovatno,sveo je sut na nekih 50 %,covek asistira skace ko centar,kad krene na ulaz kao da ide formula a ne covek.Samo da imaju jacu klupu,i ozbiljan kandidat za titulu.Mada mogu i ovako ali malo teze

alen

pre 8 godina

Bojan
sto se statistike tice u pravu si ali ako nisi gledao svaku utakmicu i video kada je igudala davao koseve i kada je zaustavljao pojene clivlenda u odbrani daleko je ispred ove dvojice

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Jeste malo preterano, tu se slažem. Ali ti potenciraš da je Durent bolji (i to mnogo). Kako je bolji kad izgubi svaki put i ima manje poena, skokova, asistencija i lošiji šut? Prosvetli me... I ne možeš ti napisati da je preterano reći "razbucao" jer si u tom komentaru kojim si napljuvao Lebrona izjavio da svako ko smatra da je on najbolji ili da je nekad bio najbolji nema pojma o košarci. I da, 200 ljudi koji je na to lupilo "preporučujem" jesu obično krdo koje na svaku glupost lupa plus.

bla

pre 8 godina

@wmd Sistem mu omogucava da pogadja trojke iz driblinga,preko ruke protivnika,sa 10 metara?

Pogledaj celu utakmicu pa mi reci da li on stalno sutira preko ruke? Ako bi bilo tako oni ne bi bili najbolja ekipa u NBA.

spree15

pre 8 godina

(Bojan, 10. mart 2016 12:04)
Jos da statistika igra kosarku... Ako si gledao seriju video si da je Iggy potpuno poremetio ritam LeBronu i time promenio tok serije, takodje je pogadjao jako bitne suteve kad je najvise trebalo.

bla

pre 8 godina

(Bojan, 10. mart 2016 12:04)
U pravu si statistika nije losa ali stanje na terenu je bilo drugacije. Da je Kari dobio misljenje je bilo da bi bio "najgori" MVP finala. Ovako je to Iguadala.

https://www.youtube.com/watch?v=oNul7OXHGio

Tako izgleda kada sutira preko ruke svaki put.

Memfis

pre 8 godina

@Dragan Rekao sam pobedi svaki put (ne mislim bulvalno naravno), a ne da svaki put ima više poena, to se odnosi na prosek poena... Evo sad si napisao da je Durent mnogo bolji i raznovrsniji u napadu, a u odbrani je jaz sve manji. Kako da se to protumači nego da je mnogo bolji? U svakom slučaju ovo što si sada napisao je mnogo pristojniji i tačniji komentar, uporedi ovo i ono što si napisao pre neki dan i sam ćeš to uvideti.
PS Ni najmanje ne mrzim Oklahomu. Pozdrav

T-Mac1

pre 8 godina

Vi sto racunate sve duele KD i LBJ ste malo nerealni.Posto kad je KD bio rookie LBJ je vec 5 godina bio u NBA tako da ukupno u svim tim kategorijama poredjenje je nerealno.

Niksi

pre 8 godina

Dalas je u ociglednom padu.
Vezani porazi od ekipa koje su ili na ili ispod play off crte ne slute na dobro pred odlucujuce bitke. Sa Lijem su dobili na iskustvu ispod kosa,uprkos svemu,ne sumnjam da ce Karlajl doterati sve i da ce vec u prvoj rundi biti mina za nekog od favorita
(Mladjoni, 10. mart 2016 08:39)

A njima je inace falilo iskustvo ? Pola ekipe penzioneri, umesto da podmladjuju tim oni dovode igrace 30+

bagzi

pre 8 godina

@Daa
Pa svuda se neki igraci manje ili vise vole. Ti se brines za Amere a ovde ljudi pluju po Teu, Raduljici, Bjelici, Bobiju... Nego odakle ti to da ljudi ne vole Bugija!?

elmer

pre 8 godina

Za prave ljubitelje nba sigurno je lepa vest i brutakni povratak jrue holideya, covek poslednja meseca igra u transu i svaki kladionicar je mogao malo bogatstvo da uzme na coveka od granice 13.5 pa do 21.5.

Bojan

pre 8 godina

(T-Mac1, 10. mart 2016 18:27)
na prvom duelu je KD postigao vise poena od Lebrona :)
nedavno je LBJ prestigao KDa po prosečnom broju poena.

Vlada

pre 8 godina

Meni se ne sviđa ovaj curry i njegov stil košarke, pa gledam ga skoro svaku veče i čovek po utakmici ima hiljadu šuteva pa ako ga krene super onda je vrhunski ako ga ne krene nikome ništa. čovek ima ovlasti da radi šta oće i šutira kad oće pa tako nekad nastane rekord ili superkoš a neku veče protiv lakersa kad je trebalo da izvuče ekipu nema ga nigde, nije se baš puvao i žvakao onu zaštitu nego se skroz šćućurio...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (expresso, 10. mart 2016 17:29

Opisao si Curry-a kao da je James Harden u pitanju ili neki drugi potrosac lopti. Curry ima 46 odsto sut za tri i 57 odsto za dva. Veoma retko se desava da ima lose sutersko vece,a i kada se to i desi njegovi procenti se i ne razlikuju mnogo od onih koje ima pomenuti superstar Harden. Cisto to spominjem da bih ilustrovao njegovu dominatnost u ovom trenutku. Zanimljiv je taj fenomen, da cim se pojavi neko ko igra originalnu, dominantnu i pobednicku kosarku, pojave se i mnogi koji ga rado osporavaju. Ja stvarno ne verujem da neko ko gleda Curry-a svake noci kada igra moze da stekne takav utisak. 57-6 je skor koji dovoljno govori o tome koliko Curry steti ekipi.