Petak, 26.02.2016.

08:05

Kari 51 i trojkaški rekord, Marjanović bez poena

Stefen Kari obeležio je proteklu noć u NBA ligi postigavši 51 poen i trojku u rekordnoj 128. utakmici u nizu.

Izvor: AK

Kari 51 i trojkaški rekord, Marjanoviæ bez poena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 8 godina

(Kevin Johnson, 26. februar 2016 20:56)
govorim na nivou karijere, ne na nivou sezone. Naravno da bi mogli do 3-4 sezone da postizu toliki broj poena, ali pre i posle vrhunca nikako. U poslednjih 5 sezona se samo dva puta desilo da igraci imaju 30+ poena po mecu, a to je 80ih i ranije bila redovna pojava.

sto se tice Majkla u sezoni po povratku, msm stvarno, covek je trosio 25 lopti za tih 25 poena, plus jos sto je izvodio 5-6 slobodnih bacanja.

a ne vidim zasto uvodis hardena u pricu. On je odlican ofanzivac, nije kalibar Majkla, ali je u samom vrhu i trenutno ulazi u najbolje godine karijere da li mislis da bi Majkl mogao stvarno prosecno na nivou karijere da postize vise poena nego Harden na svom maksimumu?

Kevin Johnson

pre 8 godina

@Bojan
I šta kažeš Boki, MJ ili Wilt ne bi mogli da imaju prosek od 30o po meču? Jedan Harden jje na 2 poena od proseka 30 ove sezone, a ove dve zveri ne bi mogle? Pa MJ je sa 39 godina, kada se poslednji put vratio, u sezoni 01/02 (dakle pre samo 14 godina) imao do povrede 25 poena u proseku. Ugojit, sporiji, sa istrošenim kolenima. A u prajmu kao ne bi mogao do 30? Ili Wilt? Deco, vi očito niste svesni koliko je taj čovek bio jak..:D

Bojan

pre 8 godina

(vince carter, 26. februar 2016 14:57)
da, vrhunski igrač bi bio vrhunski igrač u svakoj eri. I stoga apsolutno nema smisla nipodaštavati činjenicu da bi i Lebron bio u vrhu lige u svakoj eri, pa da je Majklovo godište sigurno bi delili MVP nagrade.
Sa druge strane, sprema prosečnog košarkaša se očigledno podiže i teže je napraviti razliku toliku razliku u odnosu na konkurenciju kakvu je pravio Vilt ili MJ. Koliko god Vilt uznapredovao fizički, današnja konkurencija fizički ne bi zaostajala za njim toliko koliko je u njegovo vreme. Slično i za Majkla. Ajzea prvi kaže da je razlog njegove dominacije to što je bio brži i jači od konkurencije
Dakle Majkl i Vilt u današnjoj konkurenciji ne bi imali 30poena po meču u proseku. I besmisleno je tvrditi drugačije.
Što se tiče kvaliteta centara, današnjim centrima je uloga drugačija, jer se više igra spolja nego unutra, te ne mogu da se razviju u napadačke gromade kakve su bile ranije. Ali zato današnji centri pokrivaju teren kako raniji to nisu radili

sinisa

pre 8 godina

Pogledajte monstruozni podatak za Karija ove sezone....Curry line this season
20 point games -47 games ranks 3rd Nba
30 point games -27 games ranks 1st Nba
40 point games - 9 games ranks 1st
50 point games- 3 games ranks 1st

brko radoje

pre 8 godina

@ Danilo

bravo majstore nasao si me , iskopao si mu jednu ali i dalje mislim da je ubedljivo najveci siledzija medju vrhunskim igracima . Pozdrav inace mi je omiljeni igrac i bio sam veliki fan Karla Melouna i neponovljivih finala sa bulsima devedesetih. Pozdrav

vince carter

pre 8 godina

NastyB: "mozda bi stari dream team dobio ovaj novi ali jako tesko,igraci su mnogo fizicki uznapredovali isto bi i danasnja zvezda razmontirala brazil sa peleom,vavom,garincom,didijem" Ovako izgleda jedan klasican povrsan komentar coveka koji poredi vremena tako sto putuje kroz vreme haha,ma brate sampion F1 fandjo iz 50tih bi i danas vozio onaj stari model a ne novi,nema da brines a pele,vava,garinca ne bi uopste danas bili 5 puta jaci i imali 100 puta bolje uslove a i onakvi bi ja mislim dobili celu nasu ligu. Alex Fergguson: "vrhunski igrac moze igrati u bilo kojoj ligi i bilo kojoj eri" Paolo Maldini je poceo 1985 a zavrsio 2009 i vi to ne vidite izgleda,da se fizicka sprema postize u odnosu na uslove u kojima si...pa ti sad zamisli robinsona,wilta,olajuwona,karema danas..koliko bi jos sky hock bio mocniji.

Mostarac

pre 8 godina

Teletovic i Bogdanovic sinoc srusili jedan zanimljiv rekord, postali su prvi igraci koji dolaze iz istog grad van Amerike koji su dali najvise koseva na jednoj utakmici, zajedno 54 poena svakako za pohvalu

CJ

pre 8 godina

@NastyB
Današnji centri svestraniji??
Čekaj, Dramond i Hauard svestraniji od Dzabara, Robinsona, Hakima?
Bugi je jedini pravi centar u NBA danas.
Pa Valanciunas je u top 5 centara trenutno, o čemu više da pričamo?

Roki

pre 8 godina

@ Dalibor

Zamisli, covek sutira trojke! Mislim da bi liga trebalo da mu zabrani. Odakle mu samo drskost da sutne 15 trojki na utakmici i da pogodi 10!

Nebitno

pre 8 godina

@NastyB voleo sam citati tvoje komentare i delovao si mi kao neko ko se razume u kosarku ali danas si bas odvalijo glupost ok ima i istine u necemu sto si napisao,ali da su danasnji centri svestraniji i bolji ja ne mogu da verujem da si ti to napisao.I da kad vec svi uporedjuju Bulse i GSW ja sam ubedjen da bi Bulsi pobedili na cetri dobijene bez obzira po kojim se pravilima igralo.

pfd

pre 8 godina

GSW je danasnja verzija tadasnjih bulsa, u pogledu dominacije, i umesto da se raspravljate ko je bolji, probajte malo da uzivate jer imamo priliku da gledamo nesto nesvakidasnje

Danilo

pre 8 godina

Za brku!!! November 30, 2006 52 poena Los Angeles Lakers vs. Utah Jazz 73% šuta iz igre, Kobe Bryant ... Košarka se ne igra od juče.

Panini

pre 8 godina

Zao mi je oklahome gotivim ih navijam za njih ali oni odbranu ne igraju ne da imaju slabu odbranu nego je ne igraju..mozes se uvek pouzdati(uz sitne izuzetke) da ce vestbruk i durent dati po 30p i imati po 10as za lagana zakucavanja centara ali zato mozes biti siguran da bilo koja ekipa moze da im ubaci 120+ poena..nema sanse da je u njima dvojici problem ne branim ih ali realno su u top5 najboljih igraca lige obojica pa setite se samo kad su igrali vejd i lebron zajedno imali su bosa imali su alena imali su batiea calmersa haslema sve odlicne defanzivce koji dobro resavaju visak u napadu..dok sigler morow robertson kanter sve rupe u odbrani koji ne vracaju to dovoljno u napadu tako da mislim da je ocajna ekipa oko njih dvojice i da nazalost po njih nemaju sanse u plejofu

sinisa

pre 8 godina

Kari ne samo sto nevjerovatno sutira trojke,nego asistira,lomi kicme svojim protivnicima,ulazi pod kos i tako poentira,radi apsolutno sve i ako ovako nastavi jos nekoliko godina on ce biti najbolji igrac svih vremena,zivi bili pa vidjeli.

Dalibor

pre 8 godina

Kari nije igrac, nego obican palijas koji vecito stoji na liniji za 3, i samo ceka loptu da bi sutirao trojku. ej, nekada neki tim ne sutne 15 puta trojku, a on sam toliko sutira. Obican palijas i nista vise

NastyB

pre 8 godina

Zaista sam impresioniran sa kakvom lakoćom i lucidnošću igra Kari. Da je ovako počeo od, recimo, 24. godine i igrao konstantno 7-8 sezona ovako, ubeđen sam da bi čak i Džordan bio skinut sa trona. Neko napisa da je dečko dobar šuter i ništa više, a on je 10. asistent lige ispred Laurija, Pejtona, Džeksona, Konlija... ( http://espn.go.com/nba/statistics/player/_/stat/assists/sort/avgAssists ) a po svim ostalim parametrima je daleko ispred svakog pleja u NBA.
Mada je glupo porediti nekadašnje Bulse i sadašnji GSW. Da, igrale su se žešće odbrane, ali danas se igra bar dva puta brža košarka. Pogledajte kretanje lopte kod Bulsa iz 96 i sada kod Sparsa ili Golden Stejta. Nebo i zemlja. Nekad su se odbrane igrale samo na "čoveka". Fil Džekson je stvorio "Triangle" napad što sada mnogi povremeno praktikuju, zonska odbrana, zonski presing, stvari koje su nekada bile nezamislive danas se često primenjuju, igra jeste "mekša" nego nekad, ali taktički ubitačnija. Onaj čuveni Dream Team bi MOŽDA dobio ovaj novi, ali JAAAAKOO TEŠKO. Današnji centri su višestruko svestraniji od nekadašnjih, atletski i fizički igrači su mnogo napredovali, tako da svaka poređenja su potpuno besmislena. Pogledajte snimke Vilta Čemberlena, Džulijusa Irvinga...ti ljudi su bili toliko dominantni i iznad svih kao Kari i Džejms zajedno, ali nije bilo medijske pažnje sve do pojave Džordana. Baš kao što bi sadašnja Zvezda u fudbalu razmontirala onaj Brazil sa Peleom, Didijem, Vavom, Garinčom...

Jezekilj

pre 8 godina

Kao što nedavno reče LeBron: "Možete imati skor i 82-0, ali kad krene play-off svi timovi kreću sa 0-0."
Klivlend osvaja.
Dosta je bilo za~~bancije.

brko radoje

pre 8 godina

@ HACK
Nista mi nisi odgovorio , da ponovim pitanje nadji mi jednu kobijevu utakmicu sa 50 i vise poena sa bar pribliznim procentima suta

kari je obican trojkas kao ajverson sa slabijom tehnikom

pre 8 godina

Nije Kari to to sto vi mislite bolji je Kobi ,a kosarka 90ih pa cak i ranije je bila mnogo jaca nego danas i popularnija osim u Kini.Jednostavno je bila jaca odbrana i manje se igralo za publiku i sebe ,a vise na pobedu.

Kevin Johnson

pre 8 godina

Lupi čovek da bi današnja Zvezda razmontirala Brazil sa Peleom i Garinčom.. A ona jadna ne može ni u LE da se plasira.. Ako se tako u košarku razume..

zzzz

pre 8 godina

(Hack, 26. februar 2016 10:33)

Da li vi razumete da niko njih ne poredi u "all time" kategoriji vec po trenutnoj formi. A cinjenica je da je Kari u trenutnoj formi kakvu Kobe nikad nije imao. I nemoj sad neko da mi kaze 81 poen, on je to radio u timu koji je bio 7-8 na zapadu i ispadao u prvoj rundi. Klasicno nabijanje statistike, kao i Lebron u prvim godinama u Klivlendu. Pogledajte procente suta, ukradene lopte, izgubljene lopte, indeks korisnosti. Kari DUVA Kobea ove sezone u svemu, nikad Kobe nije imao ovako efikasnu sezonu. Covek ima sut za 3 poena veci nego Kobe za 2.

Хумска БГ

pre 8 godina

Слажем се са наведеним запажањима, Кари се зеза по терену.Ни не радује се превише, као да је то што ради нормално, уобичајено... Самопоуздање 200% и онда све лаганица.Оклахома под хитно да одреши кесу за Казинса и да не питају шта кошта и прстен је сасвим могућ.Нису проблем ни Вестбрук ни Дурантула, њима је комплетан центар неопходан као жедном вода.Свака част Кантеру али утакмица се не добија без добре одбране.Очајни Финикс губи два пута од Филаделфије а сада више ни Бруклин не могу да добију, мислим да би их сада и Лејкерси поприлично лако згазили, ма шта Лејкерси, бар 5-6 екипа из Европе би могло на крај са њима а Селтикси настављају да умишљају да су Чикаго или Атланта и не престају да излуђују остатак Истока својим нереално добрим издањима.

goran

pre 8 godina

Ne pratim NBA (aktivno) jos od vremena Divca i Stojakovica u Kingsima ,tako da mozda i nemam najbolji uvid u danasnji NBA i neznam koliko mogu biti merodavan ,ali sa vremena na vreme pogledam ove sazetke u utakmicama i mogu reci da ja igraca ovakvog tipa kao sto je Curry odavno nisam video ,ovo je prosto fascinantno i neverovatno sa kakvom lakocom igre ,kakve finte i tehniku ima, pa potom i sut , zaista se radi o velikom majstoru ove igre koji bude li nastavio da igra ovakvim tempom moze u buducnosti u potpunosti zaseniti slavu LBJ-a koji je isto tako veliki igrac (mada im se stilovi igre i pozicije na kojima igraju dijametralno razlikuju) !

NBA

pre 8 godina

Bjelica bi trebo ugledat na Teletovica, koji je u prvih 20tak kola imao prosek 5 poena, a kad vidio da ekipa gubi sve redom poceo da igra za sebe, u zadnjih 15tak kola ima prosjek 15 poena po mecu i na kraju sezone ce verovatno zavrsit na tom proseku i otici u drugu ekipu sa jos boljim ugovorom

Ivan

pre 8 godina

Aleksandar Djordjevic u finalu evropskog prvenstva protiv Litvanije 1995 9 od 12,cisto da se zna kakva smo velesila u kosarci i kakve kosarkase imamo i kakve smo imali!!!

DeMarkus

pre 8 godina

Kari sutira potpuno nestvarno. Pogadja sa pola terena skoro svaku utakmicu ali onaj ludacki sut na zagrevanju prethodno vece protiv Majamija kad je sutirao trojku sa lukom do pola visine dvorane i iz prve pogodio hahaha... neverovatan je, reci bilo sta drugo je suvisno...

košarkaški stručnjak

pre 8 godina

Neko prvo ime ekipe sa 24 poena, a neko bez poena. Joj, kad će sljedeće natjecanje da vas odučimo od košarke...

ComySB

pre 8 godina

Kad ce vise ...plejof...da stane cirkus i gledamo pravu kosarku a ne nabijanje rekorda ...zamisli vodis kuci 21 razlike i puknes 14...sramota

oklagija

pre 8 godina

Uziva na terenu i smeje se dok pogadja sa polovine terena. A smejem se i ja jer ne verujem sta radi covek. Ovakav talenat i da postoji kod nas treneri bi od njega napravili branka lazica jer bi ga posle svake promasene trojke zakucali na klupu i trazili bi od njega da igra malo jacu odbranu.

Kome smeta jaka Filadelfija

pre 8 godina

Silvere reaguj, jel vidis da Stevica igra sa sifrom :-). Dal je moguce da cemo prisustvovati pisanju istorije da cak dva tima obore onaj rekord Bulsa. I Sparsi i GS su na dobrom putu. Portland je bukvalno sam sebe pobedio, ne znam koji je razlog al u zadnjoj cetvrtini kao da su igrali za kladionicu pa namestili tekmu. :-). Odjednom svi stali i poceli da se gube. Kod OKC mi je jedna stvar sve jasnija kako ova sezona odmice. Posto ni Rasela ni KD-ja ne smatram za maloumne ljude jedino logicno objasnjenje, zasto ne zahtevaju da im dovedu makar prosecne igrace u pomoc je ta da su obojica vec doneli odluke da ce da bude paljba iz kluba (KD ove a West sledece). Ja bukvalno odbijam da poverujem u suprotno, jer je nemoguce da takva dva buduca HOF igraca misle da idu u plej of na Sparse, GS sa onom grupom gradjana. Roberson, Singler...pa oni ni u ABA ligi ne bi mogli da igraju.

Bojan

pre 8 godina

vrh zapada je neverovatan.
GSW 52-5, na putu da obori rekord Cikaga (ovim tempom je to 74-8)
ali i spursi imaju 49-9 i ovim tempom moze to da izadje na 69-13, sto je drugi najbolji rezultat trenutno u istoriji.

Doktor Jay

pre 8 godina

Svaki put kazem neverovatno kad odgledam kako igra. Nikad nisam video da neko ovako igra, decko pravi revoluciju i menja kompletno nacin igranja kosarke. GS od 57 utakmica ima 5 poraza i posle neko treba da ih dobije 4 puta u 7, skoro nemoguce ako budu zdravi. Sto se tice rekorda, trebalo bi da ga bar izjednace, nema sanse da se izmore jer posle SAS njihovi glavni igraci igraju dosta manje minuta po utakmici od konkurenata. Kari sve ovo radi za manje od 34min po utakmici.

T-Mac1

pre 8 godina

Ne mogu vise ove komentare da gledam da ce Curry bit bolji od LeBrona ,a posebno od Kobija.Kobi je uzeo jednu MVP titulu iz nekih razloga koje ljudi ovdje ne znaju.Kari nece bit bolji od LeBrona i od Kobija prosto iz razloga sto ima 27 godina i sto igra evo njegovu drugu sezonu koja je iznad prosjeka.Jordan je imao sezonu 32 8 8 i nije uzeo MVP-a pa vi vidite kako se dodjeljuje ta nagrada.

Hack

pre 8 godina

@brko radoje
Stvarno si brko. Poredit Kobeija i Curryja u ovom trenutku je besmisleno! Jeda odlazi drugi dolazi, jedan 5 titula drugi jednu titulu, i samo 10 godina razlike, još Curry nije bio MVP finala...Stephen Curry je vruć, sasvim nova dimenzija igrača, šuter ali omaložavat Kobeja, čoveka koji je najbliži Jumpmanu je ludost.
GSW je luda ekipa koja može imat bolji skor od Bullsa, ali treba pobedit u finalu, e to će biti najzanimljivije od svega. Dogurat sa najboljim skorom i ne pobedit/pobedit u finalu. Pozz

MJ23

pre 8 godina

On igra kosarku iz zabave. Njega bilo ko da pozove na basket dosao bi. Malo ko u ovo vreme igra na nacin na koji on igra. Njegovo plata po sezoni je $7 mil, po cemu nije ni u top7 najplacenijih plejeva lige, zato ima ovakav tim oko sebe sa kojim je po mnogima prvi favorit za titulu. Mnogo gotivan lik, kad sam u prilici uzivanje je gledati ga. Za ove koje zanima statistika, ove sezone Stef ima bolji procenat suta iz reketa od Lebrona koji znamo kakve fizicke predispozicije i tehniku poseduje.

JeRemija

pre 8 godina

@Memfis
Teško prestići Kobija po broju MVP nagrada:) To je učinilo samo preko 20 ljudi...Trojke kao Kari što šutira niko nikada nije šutirao. Dečko je lud...Jedino je možda MJ tako šutirao :)

Kobayashi

pre 8 godina

Moram priznati da me je jako nervirao...ali ovaj dečko igra tako lagano, bezobrazno je dobar.
Ovde, osim talenta, vidi se LUDAČKI rad i posvećenost 101%.
Ovako je "u transu" bio i Dražen, mislim da stanje uma dok igra...
Sve vidi, fokus 100%.
Bra'o mali!!!

S.B.

pre 8 godina

Strasno kako igra Kari, Neverovatno je to i koliko je na svakom skoku, skoro pa stalno. Neverovatno, da ne guglam, ali ne verujem da je visi od 190 i nesto. Svaka Cast momak, neko rece kako MVP nikad zasluzenije nije isao u ruke Karija, Slazem se. Sutiras i das 10 trojki, lagano. Kada ga pogledate posle utakmice, covek ne izgleda uopste kao neko ko se umorio, nikad se ne zadise.. Igra se. Lakoca, ja ne znam da li je iko ikada igrao tako lagano. Teo je blizu tog nekog sklopa(ne kazem da je tako dobar, naravno) ali se i on igra, takodje. Da, i skace! I on ima dosta skokova uvek. Drago mi je sto je srusio Kari Korverov rekord, posto je ovaj sve podredio da ima sto vise postignutih trojki, dok Kari.. bas ga briga.. Da ga je to opterecivalo, prvih 5 bi omasio. Idemo dalje, uzivamo dok gledamo. Sve komplet.

scholes

pre 8 godina

Zanimljivo da je šutnuo samo jedno bacanje, 50 poena iz igre.
Dobra stvar za komšije Teletovića i Bogdanovića je da su im ekipe značajno oslabljene trejdovima tako da će imati veliku slobodu u nastavku sezone. Za one koji nisu čuli, sinoć je Bruklin otpustio Džonsona i priča se da će potpisati za Klivlend.

brko radoje

pre 8 godina

Voleo bih da mi obozavatelji lika i dela najveceg egoiste i siledzije u istoriji nba kobija brajanta pronadju makar i jednu utakmicu gde je sao 50+ poena sa pribliznim procentima suta kao sto je stef sinoc imao

drmr

pre 8 godina

Ma ljudi ovakav igrač se nikad nije pojavio u Nba, dečko kao da baca lopticu za ping pong u bazen.

Kao veliki poštovaoc Lebron Jamesa ne mogu da verujem sta radi Curry, njega je ne moguće čuvati, samo se treba pomoliti da postigne manje od 30 poena.


Šta reći za Oklahomu, nemaju nikakvu perspektivu, ništa se nije promenio od prošle sezone i odlaska Bruksa.

kubi brijant

pre 8 godina

Pre nego što krene pljuvanje po Vestbruku i Durentu - zbirno su uzeli isti broj šuteva kao Anderson i Dejvis. Al džabe, ekipa koja je okupljena oko njih nije dovoljno dobra, što se najbolje videlo prošle godine kad su ostali bez Kevina i plejofa. Kanter ne bi mogao mene da sačuva u odbrani. Svaka mu čast, dobar je ofanzivno, ali takvi ne osvajaju titule. Pogledajte KD kolikp je napredovao defanzivno - pre par godina su morali da ga kriju na terenu, sad se kida sa najboljim krilima lige. Da je Gasol potpisao onomad, eee...

Memfis

pre 8 godina

Ne sećam se da je neki igrač više zaslužio MVP nagradu od Karija. Neverovatna sezona i što je najluđe od svega on sve to radi iz sprdnje, smejući se, kao nekad Ronaldinjo. Samo da potraje duže od Ronija, ove sezone prestiže Kobija po broju MVP nagrada i favorit je da na kraju sezone stigne Lebrona po broju prstena. Samo napred, verujem da će do kraja karijere biti bolji od obojice...

Memfis

pre 8 godina

Ne sećam se da je neki igrač više zaslužio MVP nagradu od Karija. Neverovatna sezona i što je najluđe od svega on sve to radi iz sprdnje, smejući se, kao nekad Ronaldinjo. Samo da potraje duže od Ronija, ove sezone prestiže Kobija po broju MVP nagrada i favorit je da na kraju sezone stigne Lebrona po broju prstena. Samo napred, verujem da će do kraja karijere biti bolji od obojice...

kubi brijant

pre 8 godina

Pre nego što krene pljuvanje po Vestbruku i Durentu - zbirno su uzeli isti broj šuteva kao Anderson i Dejvis. Al džabe, ekipa koja je okupljena oko njih nije dovoljno dobra, što se najbolje videlo prošle godine kad su ostali bez Kevina i plejofa. Kanter ne bi mogao mene da sačuva u odbrani. Svaka mu čast, dobar je ofanzivno, ali takvi ne osvajaju titule. Pogledajte KD kolikp je napredovao defanzivno - pre par godina su morali da ga kriju na terenu, sad se kida sa najboljim krilima lige. Da je Gasol potpisao onomad, eee...

Kobayashi

pre 8 godina

Moram priznati da me je jako nervirao...ali ovaj dečko igra tako lagano, bezobrazno je dobar.
Ovde, osim talenta, vidi se LUDAČKI rad i posvećenost 101%.
Ovako je "u transu" bio i Dražen, mislim da stanje uma dok igra...
Sve vidi, fokus 100%.
Bra'o mali!!!

MJ23

pre 8 godina

On igra kosarku iz zabave. Njega bilo ko da pozove na basket dosao bi. Malo ko u ovo vreme igra na nacin na koji on igra. Njegovo plata po sezoni je $7 mil, po cemu nije ni u top7 najplacenijih plejeva lige, zato ima ovakav tim oko sebe sa kojim je po mnogima prvi favorit za titulu. Mnogo gotivan lik, kad sam u prilici uzivanje je gledati ga. Za ove koje zanima statistika, ove sezone Stef ima bolji procenat suta iz reketa od Lebrona koji znamo kakve fizicke predispozicije i tehniku poseduje.

Bojan

pre 8 godina

vrh zapada je neverovatan.
GSW 52-5, na putu da obori rekord Cikaga (ovim tempom je to 74-8)
ali i spursi imaju 49-9 i ovim tempom moze to da izadje na 69-13, sto je drugi najbolji rezultat trenutno u istoriji.

scholes

pre 8 godina

Zanimljivo da je šutnuo samo jedno bacanje, 50 poena iz igre.
Dobra stvar za komšije Teletovića i Bogdanovića je da su im ekipe značajno oslabljene trejdovima tako da će imati veliku slobodu u nastavku sezone. Za one koji nisu čuli, sinoć je Bruklin otpustio Džonsona i priča se da će potpisati za Klivlend.

S.B.

pre 8 godina

Strasno kako igra Kari, Neverovatno je to i koliko je na svakom skoku, skoro pa stalno. Neverovatno, da ne guglam, ali ne verujem da je visi od 190 i nesto. Svaka Cast momak, neko rece kako MVP nikad zasluzenije nije isao u ruke Karija, Slazem se. Sutiras i das 10 trojki, lagano. Kada ga pogledate posle utakmice, covek ne izgleda uopste kao neko ko se umorio, nikad se ne zadise.. Igra se. Lakoca, ja ne znam da li je iko ikada igrao tako lagano. Teo je blizu tog nekog sklopa(ne kazem da je tako dobar, naravno) ali se i on igra, takodje. Da, i skace! I on ima dosta skokova uvek. Drago mi je sto je srusio Kari Korverov rekord, posto je ovaj sve podredio da ima sto vise postignutih trojki, dok Kari.. bas ga briga.. Da ga je to opterecivalo, prvih 5 bi omasio. Idemo dalje, uzivamo dok gledamo. Sve komplet.

drmr

pre 8 godina

Ma ljudi ovakav igrač se nikad nije pojavio u Nba, dečko kao da baca lopticu za ping pong u bazen.

Kao veliki poštovaoc Lebron Jamesa ne mogu da verujem sta radi Curry, njega je ne moguće čuvati, samo se treba pomoliti da postigne manje od 30 poena.


Šta reći za Oklahomu, nemaju nikakvu perspektivu, ništa se nije promenio od prošle sezone i odlaska Bruksa.

oklagija

pre 8 godina

Uziva na terenu i smeje se dok pogadja sa polovine terena. A smejem se i ja jer ne verujem sta radi covek. Ovakav talenat i da postoji kod nas treneri bi od njega napravili branka lazica jer bi ga posle svake promasene trojke zakucali na klupu i trazili bi od njega da igra malo jacu odbranu.

DeMarkus

pre 8 godina

Kari sutira potpuno nestvarno. Pogadja sa pola terena skoro svaku utakmicu ali onaj ludacki sut na zagrevanju prethodno vece protiv Majamija kad je sutirao trojku sa lukom do pola visine dvorane i iz prve pogodio hahaha... neverovatan je, reci bilo sta drugo je suvisno...

goran

pre 8 godina

Ne pratim NBA (aktivno) jos od vremena Divca i Stojakovica u Kingsima ,tako da mozda i nemam najbolji uvid u danasnji NBA i neznam koliko mogu biti merodavan ,ali sa vremena na vreme pogledam ove sazetke u utakmicama i mogu reci da ja igraca ovakvog tipa kao sto je Curry odavno nisam video ,ovo je prosto fascinantno i neverovatno sa kakvom lakocom igre ,kakve finte i tehniku ima, pa potom i sut , zaista se radi o velikom majstoru ove igre koji bude li nastavio da igra ovakvim tempom moze u buducnosti u potpunosti zaseniti slavu LBJ-a koji je isto tako veliki igrac (mada im se stilovi igre i pozicije na kojima igraju dijametralno razlikuju) !

Ivan

pre 8 godina

Aleksandar Djordjevic u finalu evropskog prvenstva protiv Litvanije 1995 9 od 12,cisto da se zna kakva smo velesila u kosarci i kakve kosarkase imamo i kakve smo imali!!!

Doktor Jay

pre 8 godina

Svaki put kazem neverovatno kad odgledam kako igra. Nikad nisam video da neko ovako igra, decko pravi revoluciju i menja kompletno nacin igranja kosarke. GS od 57 utakmica ima 5 poraza i posle neko treba da ih dobije 4 puta u 7, skoro nemoguce ako budu zdravi. Sto se tice rekorda, trebalo bi da ga bar izjednace, nema sanse da se izmore jer posle SAS njihovi glavni igraci igraju dosta manje minuta po utakmici od konkurenata. Kari sve ovo radi za manje od 34min po utakmici.

brko radoje

pre 8 godina

Voleo bih da mi obozavatelji lika i dela najveceg egoiste i siledzije u istoriji nba kobija brajanta pronadju makar i jednu utakmicu gde je sao 50+ poena sa pribliznim procentima suta kao sto je stef sinoc imao

Хумска БГ

pre 8 godina

Слажем се са наведеним запажањима, Кари се зеза по терену.Ни не радује се превише, као да је то што ради нормално, уобичајено... Самопоуздање 200% и онда све лаганица.Оклахома под хитно да одреши кесу за Казинса и да не питају шта кошта и прстен је сасвим могућ.Нису проблем ни Вестбрук ни Дурантула, њима је комплетан центар неопходан као жедном вода.Свака част Кантеру али утакмица се не добија без добре одбране.Очајни Финикс губи два пута од Филаделфије а сада више ни Бруклин не могу да добију, мислим да би их сада и Лејкерси поприлично лако згазили, ма шта Лејкерси, бар 5-6 екипа из Европе би могло на крај са њима а Селтикси настављају да умишљају да су Чикаго или Атланта и не престају да излуђују остатак Истока својим нереално добрим издањима.

Hack

pre 8 godina

@brko radoje
Stvarno si brko. Poredit Kobeija i Curryja u ovom trenutku je besmisleno! Jeda odlazi drugi dolazi, jedan 5 titula drugi jednu titulu, i samo 10 godina razlike, još Curry nije bio MVP finala...Stephen Curry je vruć, sasvim nova dimenzija igrača, šuter ali omaložavat Kobeja, čoveka koji je najbliži Jumpmanu je ludost.
GSW je luda ekipa koja može imat bolji skor od Bullsa, ali treba pobedit u finalu, e to će biti najzanimljivije od svega. Dogurat sa najboljim skorom i ne pobedit/pobedit u finalu. Pozz

NBA

pre 8 godina

Bjelica bi trebo ugledat na Teletovica, koji je u prvih 20tak kola imao prosek 5 poena, a kad vidio da ekipa gubi sve redom poceo da igra za sebe, u zadnjih 15tak kola ima prosjek 15 poena po mecu i na kraju sezone ce verovatno zavrsit na tom proseku i otici u drugu ekipu sa jos boljim ugovorom

CJ

pre 8 godina

@NastyB
Današnji centri svestraniji??
Čekaj, Dramond i Hauard svestraniji od Dzabara, Robinsona, Hakima?
Bugi je jedini pravi centar u NBA danas.
Pa Valanciunas je u top 5 centara trenutno, o čemu više da pričamo?

ComySB

pre 8 godina

Kad ce vise ...plejof...da stane cirkus i gledamo pravu kosarku a ne nabijanje rekorda ...zamisli vodis kuci 21 razlike i puknes 14...sramota

pfd

pre 8 godina

GSW je danasnja verzija tadasnjih bulsa, u pogledu dominacije, i umesto da se raspravljate ko je bolji, probajte malo da uzivate jer imamo priliku da gledamo nesto nesvakidasnje

JeRemija

pre 8 godina

@Memfis
Teško prestići Kobija po broju MVP nagrada:) To je učinilo samo preko 20 ljudi...Trojke kao Kari što šutira niko nikada nije šutirao. Dečko je lud...Jedino je možda MJ tako šutirao :)

Kome smeta jaka Filadelfija

pre 8 godina

Silvere reaguj, jel vidis da Stevica igra sa sifrom :-). Dal je moguce da cemo prisustvovati pisanju istorije da cak dva tima obore onaj rekord Bulsa. I Sparsi i GS su na dobrom putu. Portland je bukvalno sam sebe pobedio, ne znam koji je razlog al u zadnjoj cetvrtini kao da su igrali za kladionicu pa namestili tekmu. :-). Odjednom svi stali i poceli da se gube. Kod OKC mi je jedna stvar sve jasnija kako ova sezona odmice. Posto ni Rasela ni KD-ja ne smatram za maloumne ljude jedino logicno objasnjenje, zasto ne zahtevaju da im dovedu makar prosecne igrace u pomoc je ta da su obojica vec doneli odluke da ce da bude paljba iz kluba (KD ove a West sledece). Ja bukvalno odbijam da poverujem u suprotno, jer je nemoguce da takva dva buduca HOF igraca misle da idu u plej of na Sparse, GS sa onom grupom gradjana. Roberson, Singler...pa oni ni u ABA ligi ne bi mogli da igraju.

Kevin Johnson

pre 8 godina

Lupi čovek da bi današnja Zvezda razmontirala Brazil sa Peleom i Garinčom.. A ona jadna ne može ni u LE da se plasira.. Ako se tako u košarku razume..

Roki

pre 8 godina

@ Dalibor

Zamisli, covek sutira trojke! Mislim da bi liga trebalo da mu zabrani. Odakle mu samo drskost da sutne 15 trojki na utakmici i da pogodi 10!

Mostarac

pre 8 godina

Teletovic i Bogdanovic sinoc srusili jedan zanimljiv rekord, postali su prvi igraci koji dolaze iz istog grad van Amerike koji su dali najvise koseva na jednoj utakmici, zajedno 54 poena svakako za pohvalu

Danilo

pre 8 godina

Za brku!!! November 30, 2006 52 poena Los Angeles Lakers vs. Utah Jazz 73% šuta iz igre, Kobe Bryant ... Košarka se ne igra od juče.

T-Mac1

pre 8 godina

Ne mogu vise ove komentare da gledam da ce Curry bit bolji od LeBrona ,a posebno od Kobija.Kobi je uzeo jednu MVP titulu iz nekih razloga koje ljudi ovdje ne znaju.Kari nece bit bolji od LeBrona i od Kobija prosto iz razloga sto ima 27 godina i sto igra evo njegovu drugu sezonu koja je iznad prosjeka.Jordan je imao sezonu 32 8 8 i nije uzeo MVP-a pa vi vidite kako se dodjeljuje ta nagrada.

sinisa

pre 8 godina

Kari ne samo sto nevjerovatno sutira trojke,nego asistira,lomi kicme svojim protivnicima,ulazi pod kos i tako poentira,radi apsolutno sve i ako ovako nastavi jos nekoliko godina on ce biti najbolji igrac svih vremena,zivi bili pa vidjeli.

vince carter

pre 8 godina

NastyB: "mozda bi stari dream team dobio ovaj novi ali jako tesko,igraci su mnogo fizicki uznapredovali isto bi i danasnja zvezda razmontirala brazil sa peleom,vavom,garincom,didijem" Ovako izgleda jedan klasican povrsan komentar coveka koji poredi vremena tako sto putuje kroz vreme haha,ma brate sampion F1 fandjo iz 50tih bi i danas vozio onaj stari model a ne novi,nema da brines a pele,vava,garinca ne bi uopste danas bili 5 puta jaci i imali 100 puta bolje uslove a i onakvi bi ja mislim dobili celu nasu ligu. Alex Fergguson: "vrhunski igrac moze igrati u bilo kojoj ligi i bilo kojoj eri" Paolo Maldini je poceo 1985 a zavrsio 2009 i vi to ne vidite izgleda,da se fizicka sprema postize u odnosu na uslove u kojima si...pa ti sad zamisli robinsona,wilta,olajuwona,karema danas..koliko bi jos sky hock bio mocniji.

Panini

pre 8 godina

Zao mi je oklahome gotivim ih navijam za njih ali oni odbranu ne igraju ne da imaju slabu odbranu nego je ne igraju..mozes se uvek pouzdati(uz sitne izuzetke) da ce vestbruk i durent dati po 30p i imati po 10as za lagana zakucavanja centara ali zato mozes biti siguran da bilo koja ekipa moze da im ubaci 120+ poena..nema sanse da je u njima dvojici problem ne branim ih ali realno su u top5 najboljih igraca lige obojica pa setite se samo kad su igrali vejd i lebron zajedno imali su bosa imali su alena imali su batiea calmersa haslema sve odlicne defanzivce koji dobro resavaju visak u napadu..dok sigler morow robertson kanter sve rupe u odbrani koji ne vracaju to dovoljno u napadu tako da mislim da je ocajna ekipa oko njih dvojice i da nazalost po njih nemaju sanse u plejofu

NastyB

pre 8 godina

Zaista sam impresioniran sa kakvom lakoćom i lucidnošću igra Kari. Da je ovako počeo od, recimo, 24. godine i igrao konstantno 7-8 sezona ovako, ubeđen sam da bi čak i Džordan bio skinut sa trona. Neko napisa da je dečko dobar šuter i ništa više, a on je 10. asistent lige ispred Laurija, Pejtona, Džeksona, Konlija... ( http://espn.go.com/nba/statistics/player/_/stat/assists/sort/avgAssists ) a po svim ostalim parametrima je daleko ispred svakog pleja u NBA.
Mada je glupo porediti nekadašnje Bulse i sadašnji GSW. Da, igrale su se žešće odbrane, ali danas se igra bar dva puta brža košarka. Pogledajte kretanje lopte kod Bulsa iz 96 i sada kod Sparsa ili Golden Stejta. Nebo i zemlja. Nekad su se odbrane igrale samo na "čoveka". Fil Džekson je stvorio "Triangle" napad što sada mnogi povremeno praktikuju, zonska odbrana, zonski presing, stvari koje su nekada bile nezamislive danas se često primenjuju, igra jeste "mekša" nego nekad, ali taktički ubitačnija. Onaj čuveni Dream Team bi MOŽDA dobio ovaj novi, ali JAAAAKOO TEŠKO. Današnji centri su višestruko svestraniji od nekadašnjih, atletski i fizički igrači su mnogo napredovali, tako da svaka poređenja su potpuno besmislena. Pogledajte snimke Vilta Čemberlena, Džulijusa Irvinga...ti ljudi su bili toliko dominantni i iznad svih kao Kari i Džejms zajedno, ali nije bilo medijske pažnje sve do pojave Džordana. Baš kao što bi sadašnja Zvezda u fudbalu razmontirala onaj Brazil sa Peleom, Didijem, Vavom, Garinčom...

zzzz

pre 8 godina

(Hack, 26. februar 2016 10:33)

Da li vi razumete da niko njih ne poredi u "all time" kategoriji vec po trenutnoj formi. A cinjenica je da je Kari u trenutnoj formi kakvu Kobe nikad nije imao. I nemoj sad neko da mi kaze 81 poen, on je to radio u timu koji je bio 7-8 na zapadu i ispadao u prvoj rundi. Klasicno nabijanje statistike, kao i Lebron u prvim godinama u Klivlendu. Pogledajte procente suta, ukradene lopte, izgubljene lopte, indeks korisnosti. Kari DUVA Kobea ove sezone u svemu, nikad Kobe nije imao ovako efikasnu sezonu. Covek ima sut za 3 poena veci nego Kobe za 2.

brko radoje

pre 8 godina

@ HACK
Nista mi nisi odgovorio , da ponovim pitanje nadji mi jednu kobijevu utakmicu sa 50 i vise poena sa bar pribliznim procentima suta

Dalibor

pre 8 godina

Kari nije igrac, nego obican palijas koji vecito stoji na liniji za 3, i samo ceka loptu da bi sutirao trojku. ej, nekada neki tim ne sutne 15 puta trojku, a on sam toliko sutira. Obican palijas i nista vise

Nebitno

pre 8 godina

@NastyB voleo sam citati tvoje komentare i delovao si mi kao neko ko se razume u kosarku ali danas si bas odvalijo glupost ok ima i istine u necemu sto si napisao,ali da su danasnji centri svestraniji i bolji ja ne mogu da verujem da si ti to napisao.I da kad vec svi uporedjuju Bulse i GSW ja sam ubedjen da bi Bulsi pobedili na cetri dobijene bez obzira po kojim se pravilima igralo.

Jezekilj

pre 8 godina

Kao što nedavno reče LeBron: "Možete imati skor i 82-0, ali kad krene play-off svi timovi kreću sa 0-0."
Klivlend osvaja.
Dosta je bilo za~~bancije.

kari je obican trojkas kao ajverson sa slabijom tehnikom

pre 8 godina

Nije Kari to to sto vi mislite bolji je Kobi ,a kosarka 90ih pa cak i ranije je bila mnogo jaca nego danas i popularnija osim u Kini.Jednostavno je bila jaca odbrana i manje se igralo za publiku i sebe ,a vise na pobedu.

Kevin Johnson

pre 8 godina

@Bojan
I šta kažeš Boki, MJ ili Wilt ne bi mogli da imaju prosek od 30o po meču? Jedan Harden jje na 2 poena od proseka 30 ove sezone, a ove dve zveri ne bi mogle? Pa MJ je sa 39 godina, kada se poslednji put vratio, u sezoni 01/02 (dakle pre samo 14 godina) imao do povrede 25 poena u proseku. Ugojit, sporiji, sa istrošenim kolenima. A u prajmu kao ne bi mogao do 30? Ili Wilt? Deco, vi očito niste svesni koliko je taj čovek bio jak..:D

košarkaški stručnjak

pre 8 godina

Neko prvo ime ekipe sa 24 poena, a neko bez poena. Joj, kad će sljedeće natjecanje da vas odučimo od košarke...

brko radoje

pre 8 godina

@ Danilo

bravo majstore nasao si me , iskopao si mu jednu ali i dalje mislim da je ubedljivo najveci siledzija medju vrhunskim igracima . Pozdrav inace mi je omiljeni igrac i bio sam veliki fan Karla Melouna i neponovljivih finala sa bulsima devedesetih. Pozdrav

sinisa

pre 8 godina

Pogledajte monstruozni podatak za Karija ove sezone....Curry line this season
20 point games -47 games ranks 3rd Nba
30 point games -27 games ranks 1st Nba
40 point games - 9 games ranks 1st
50 point games- 3 games ranks 1st

Bojan

pre 8 godina

(Kevin Johnson, 26. februar 2016 20:56)
govorim na nivou karijere, ne na nivou sezone. Naravno da bi mogli do 3-4 sezone da postizu toliki broj poena, ali pre i posle vrhunca nikako. U poslednjih 5 sezona se samo dva puta desilo da igraci imaju 30+ poena po mecu, a to je 80ih i ranije bila redovna pojava.

sto se tice Majkla u sezoni po povratku, msm stvarno, covek je trosio 25 lopti za tih 25 poena, plus jos sto je izvodio 5-6 slobodnih bacanja.

a ne vidim zasto uvodis hardena u pricu. On je odlican ofanzivac, nije kalibar Majkla, ali je u samom vrhu i trenutno ulazi u najbolje godine karijere da li mislis da bi Majkl mogao stvarno prosecno na nivou karijere da postize vise poena nego Harden na svom maksimumu?

Bojan

pre 8 godina

(vince carter, 26. februar 2016 14:57)
da, vrhunski igrač bi bio vrhunski igrač u svakoj eri. I stoga apsolutno nema smisla nipodaštavati činjenicu da bi i Lebron bio u vrhu lige u svakoj eri, pa da je Majklovo godište sigurno bi delili MVP nagrade.
Sa druge strane, sprema prosečnog košarkaša se očigledno podiže i teže je napraviti razliku toliku razliku u odnosu na konkurenciju kakvu je pravio Vilt ili MJ. Koliko god Vilt uznapredovao fizički, današnja konkurencija fizički ne bi zaostajala za njim toliko koliko je u njegovo vreme. Slično i za Majkla. Ajzea prvi kaže da je razlog njegove dominacije to što je bio brži i jači od konkurencije
Dakle Majkl i Vilt u današnjoj konkurenciji ne bi imali 30poena po meču u proseku. I besmisleno je tvrditi drugačije.
Što se tiče kvaliteta centara, današnjim centrima je uloga drugačija, jer se više igra spolja nego unutra, te ne mogu da se razviju u napadačke gromade kakve su bile ranije. Ali zato današnji centri pokrivaju teren kako raniji to nisu radili

Dalibor

pre 8 godina

Kari nije igrac, nego obican palijas koji vecito stoji na liniji za 3, i samo ceka loptu da bi sutirao trojku. ej, nekada neki tim ne sutne 15 puta trojku, a on sam toliko sutira. Obican palijas i nista vise

košarkaški stručnjak

pre 8 godina

Neko prvo ime ekipe sa 24 poena, a neko bez poena. Joj, kad će sljedeće natjecanje da vas odučimo od košarke...

NastyB

pre 8 godina

Zaista sam impresioniran sa kakvom lakoćom i lucidnošću igra Kari. Da je ovako počeo od, recimo, 24. godine i igrao konstantno 7-8 sezona ovako, ubeđen sam da bi čak i Džordan bio skinut sa trona. Neko napisa da je dečko dobar šuter i ništa više, a on je 10. asistent lige ispred Laurija, Pejtona, Džeksona, Konlija... ( http://espn.go.com/nba/statistics/player/_/stat/assists/sort/avgAssists ) a po svim ostalim parametrima je daleko ispred svakog pleja u NBA.
Mada je glupo porediti nekadašnje Bulse i sadašnji GSW. Da, igrale su se žešće odbrane, ali danas se igra bar dva puta brža košarka. Pogledajte kretanje lopte kod Bulsa iz 96 i sada kod Sparsa ili Golden Stejta. Nebo i zemlja. Nekad su se odbrane igrale samo na "čoveka". Fil Džekson je stvorio "Triangle" napad što sada mnogi povremeno praktikuju, zonska odbrana, zonski presing, stvari koje su nekada bile nezamislive danas se često primenjuju, igra jeste "mekša" nego nekad, ali taktički ubitačnija. Onaj čuveni Dream Team bi MOŽDA dobio ovaj novi, ali JAAAAKOO TEŠKO. Današnji centri su višestruko svestraniji od nekadašnjih, atletski i fizički igrači su mnogo napredovali, tako da svaka poređenja su potpuno besmislena. Pogledajte snimke Vilta Čemberlena, Džulijusa Irvinga...ti ljudi su bili toliko dominantni i iznad svih kao Kari i Džejms zajedno, ali nije bilo medijske pažnje sve do pojave Džordana. Baš kao što bi sadašnja Zvezda u fudbalu razmontirala onaj Brazil sa Peleom, Didijem, Vavom, Garinčom...

JeRemija

pre 8 godina

@Memfis
Teško prestići Kobija po broju MVP nagrada:) To je učinilo samo preko 20 ljudi...Trojke kao Kari što šutira niko nikada nije šutirao. Dečko je lud...Jedino je možda MJ tako šutirao :)

brko radoje

pre 8 godina

Voleo bih da mi obozavatelji lika i dela najveceg egoiste i siledzije u istoriji nba kobija brajanta pronadju makar i jednu utakmicu gde je sao 50+ poena sa pribliznim procentima suta kao sto je stef sinoc imao

Memfis

pre 8 godina

Ne sećam se da je neki igrač više zaslužio MVP nagradu od Karija. Neverovatna sezona i što je najluđe od svega on sve to radi iz sprdnje, smejući se, kao nekad Ronaldinjo. Samo da potraje duže od Ronija, ove sezone prestiže Kobija po broju MVP nagrada i favorit je da na kraju sezone stigne Lebrona po broju prstena. Samo napred, verujem da će do kraja karijere biti bolji od obojice...

Jezekilj

pre 8 godina

Kao što nedavno reče LeBron: "Možete imati skor i 82-0, ali kad krene play-off svi timovi kreću sa 0-0."
Klivlend osvaja.
Dosta je bilo za~~bancije.

T-Mac1

pre 8 godina

Ne mogu vise ove komentare da gledam da ce Curry bit bolji od LeBrona ,a posebno od Kobija.Kobi je uzeo jednu MVP titulu iz nekih razloga koje ljudi ovdje ne znaju.Kari nece bit bolji od LeBrona i od Kobija prosto iz razloga sto ima 27 godina i sto igra evo njegovu drugu sezonu koja je iznad prosjeka.Jordan je imao sezonu 32 8 8 i nije uzeo MVP-a pa vi vidite kako se dodjeljuje ta nagrada.

ComySB

pre 8 godina

Kad ce vise ...plejof...da stane cirkus i gledamo pravu kosarku a ne nabijanje rekorda ...zamisli vodis kuci 21 razlike i puknes 14...sramota

kari je obican trojkas kao ajverson sa slabijom tehnikom

pre 8 godina

Nije Kari to to sto vi mislite bolji je Kobi ,a kosarka 90ih pa cak i ranije je bila mnogo jaca nego danas i popularnija osim u Kini.Jednostavno je bila jaca odbrana i manje se igralo za publiku i sebe ,a vise na pobedu.

Ivan

pre 8 godina

Aleksandar Djordjevic u finalu evropskog prvenstva protiv Litvanije 1995 9 od 12,cisto da se zna kakva smo velesila u kosarci i kakve kosarkase imamo i kakve smo imali!!!

brko radoje

pre 8 godina

@ HACK
Nista mi nisi odgovorio , da ponovim pitanje nadji mi jednu kobijevu utakmicu sa 50 i vise poena sa bar pribliznim procentima suta

Nebitno

pre 8 godina

@NastyB voleo sam citati tvoje komentare i delovao si mi kao neko ko se razume u kosarku ali danas si bas odvalijo glupost ok ima i istine u necemu sto si napisao,ali da su danasnji centri svestraniji i bolji ja ne mogu da verujem da si ti to napisao.I da kad vec svi uporedjuju Bulse i GSW ja sam ubedjen da bi Bulsi pobedili na cetri dobijene bez obzira po kojim se pravilima igralo.

zzzz

pre 8 godina

(Hack, 26. februar 2016 10:33)

Da li vi razumete da niko njih ne poredi u "all time" kategoriji vec po trenutnoj formi. A cinjenica je da je Kari u trenutnoj formi kakvu Kobe nikad nije imao. I nemoj sad neko da mi kaze 81 poen, on je to radio u timu koji je bio 7-8 na zapadu i ispadao u prvoj rundi. Klasicno nabijanje statistike, kao i Lebron u prvim godinama u Klivlendu. Pogledajte procente suta, ukradene lopte, izgubljene lopte, indeks korisnosti. Kari DUVA Kobea ove sezone u svemu, nikad Kobe nije imao ovako efikasnu sezonu. Covek ima sut za 3 poena veci nego Kobe za 2.

MJ23

pre 8 godina

On igra kosarku iz zabave. Njega bilo ko da pozove na basket dosao bi. Malo ko u ovo vreme igra na nacin na koji on igra. Njegovo plata po sezoni je $7 mil, po cemu nije ni u top7 najplacenijih plejeva lige, zato ima ovakav tim oko sebe sa kojim je po mnogima prvi favorit za titulu. Mnogo gotivan lik, kad sam u prilici uzivanje je gledati ga. Za ove koje zanima statistika, ove sezone Stef ima bolji procenat suta iz reketa od Lebrona koji znamo kakve fizicke predispozicije i tehniku poseduje.

Bojan

pre 8 godina

(vince carter, 26. februar 2016 14:57)
da, vrhunski igrač bi bio vrhunski igrač u svakoj eri. I stoga apsolutno nema smisla nipodaštavati činjenicu da bi i Lebron bio u vrhu lige u svakoj eri, pa da je Majklovo godište sigurno bi delili MVP nagrade.
Sa druge strane, sprema prosečnog košarkaša se očigledno podiže i teže je napraviti razliku toliku razliku u odnosu na konkurenciju kakvu je pravio Vilt ili MJ. Koliko god Vilt uznapredovao fizički, današnja konkurencija fizički ne bi zaostajala za njim toliko koliko je u njegovo vreme. Slično i za Majkla. Ajzea prvi kaže da je razlog njegove dominacije to što je bio brži i jači od konkurencije
Dakle Majkl i Vilt u današnjoj konkurenciji ne bi imali 30poena po meču u proseku. I besmisleno je tvrditi drugačije.
Što se tiče kvaliteta centara, današnjim centrima je uloga drugačija, jer se više igra spolja nego unutra, te ne mogu da se razviju u napadačke gromade kakve su bile ranije. Ali zato današnji centri pokrivaju teren kako raniji to nisu radili

Kobayashi

pre 8 godina

Moram priznati da me je jako nervirao...ali ovaj dečko igra tako lagano, bezobrazno je dobar.
Ovde, osim talenta, vidi se LUDAČKI rad i posvećenost 101%.
Ovako je "u transu" bio i Dražen, mislim da stanje uma dok igra...
Sve vidi, fokus 100%.
Bra'o mali!!!

sinisa

pre 8 godina

Kari ne samo sto nevjerovatno sutira trojke,nego asistira,lomi kicme svojim protivnicima,ulazi pod kos i tako poentira,radi apsolutno sve i ako ovako nastavi jos nekoliko godina on ce biti najbolji igrac svih vremena,zivi bili pa vidjeli.

brko radoje

pre 8 godina

@ Danilo

bravo majstore nasao si me , iskopao si mu jednu ali i dalje mislim da je ubedljivo najveci siledzija medju vrhunskim igracima . Pozdrav inace mi je omiljeni igrac i bio sam veliki fan Karla Melouna i neponovljivih finala sa bulsima devedesetih. Pozdrav

drmr

pre 8 godina

Ma ljudi ovakav igrač se nikad nije pojavio u Nba, dečko kao da baca lopticu za ping pong u bazen.

Kao veliki poštovaoc Lebron Jamesa ne mogu da verujem sta radi Curry, njega je ne moguće čuvati, samo se treba pomoliti da postigne manje od 30 poena.


Šta reći za Oklahomu, nemaju nikakvu perspektivu, ništa se nije promenio od prošle sezone i odlaska Bruksa.

S.B.

pre 8 godina

Strasno kako igra Kari, Neverovatno je to i koliko je na svakom skoku, skoro pa stalno. Neverovatno, da ne guglam, ali ne verujem da je visi od 190 i nesto. Svaka Cast momak, neko rece kako MVP nikad zasluzenije nije isao u ruke Karija, Slazem se. Sutiras i das 10 trojki, lagano. Kada ga pogledate posle utakmice, covek ne izgleda uopste kao neko ko se umorio, nikad se ne zadise.. Igra se. Lakoca, ja ne znam da li je iko ikada igrao tako lagano. Teo je blizu tog nekog sklopa(ne kazem da je tako dobar, naravno) ali se i on igra, takodje. Da, i skace! I on ima dosta skokova uvek. Drago mi je sto je srusio Kari Korverov rekord, posto je ovaj sve podredio da ima sto vise postignutih trojki, dok Kari.. bas ga briga.. Da ga je to opterecivalo, prvih 5 bi omasio. Idemo dalje, uzivamo dok gledamo. Sve komplet.

goran

pre 8 godina

Ne pratim NBA (aktivno) jos od vremena Divca i Stojakovica u Kingsima ,tako da mozda i nemam najbolji uvid u danasnji NBA i neznam koliko mogu biti merodavan ,ali sa vremena na vreme pogledam ove sazetke u utakmicama i mogu reci da ja igraca ovakvog tipa kao sto je Curry odavno nisam video ,ovo je prosto fascinantno i neverovatno sa kakvom lakocom igre ,kakve finte i tehniku ima, pa potom i sut , zaista se radi o velikom majstoru ove igre koji bude li nastavio da igra ovakvim tempom moze u buducnosti u potpunosti zaseniti slavu LBJ-a koji je isto tako veliki igrac (mada im se stilovi igre i pozicije na kojima igraju dijametralno razlikuju) !

kubi brijant

pre 8 godina

Pre nego što krene pljuvanje po Vestbruku i Durentu - zbirno su uzeli isti broj šuteva kao Anderson i Dejvis. Al džabe, ekipa koja je okupljena oko njih nije dovoljno dobra, što se najbolje videlo prošle godine kad su ostali bez Kevina i plejofa. Kanter ne bi mogao mene da sačuva u odbrani. Svaka mu čast, dobar je ofanzivno, ali takvi ne osvajaju titule. Pogledajte KD kolikp je napredovao defanzivno - pre par godina su morali da ga kriju na terenu, sad se kida sa najboljim krilima lige. Da je Gasol potpisao onomad, eee...

Bojan

pre 8 godina

(Kevin Johnson, 26. februar 2016 20:56)
govorim na nivou karijere, ne na nivou sezone. Naravno da bi mogli do 3-4 sezone da postizu toliki broj poena, ali pre i posle vrhunca nikako. U poslednjih 5 sezona se samo dva puta desilo da igraci imaju 30+ poena po mecu, a to je 80ih i ranije bila redovna pojava.

sto se tice Majkla u sezoni po povratku, msm stvarno, covek je trosio 25 lopti za tih 25 poena, plus jos sto je izvodio 5-6 slobodnih bacanja.

a ne vidim zasto uvodis hardena u pricu. On je odlican ofanzivac, nije kalibar Majkla, ali je u samom vrhu i trenutno ulazi u najbolje godine karijere da li mislis da bi Majkl mogao stvarno prosecno na nivou karijere da postize vise poena nego Harden na svom maksimumu?

Hack

pre 8 godina

@brko radoje
Stvarno si brko. Poredit Kobeija i Curryja u ovom trenutku je besmisleno! Jeda odlazi drugi dolazi, jedan 5 titula drugi jednu titulu, i samo 10 godina razlike, još Curry nije bio MVP finala...Stephen Curry je vruć, sasvim nova dimenzija igrača, šuter ali omaložavat Kobeja, čoveka koji je najbliži Jumpmanu je ludost.
GSW je luda ekipa koja može imat bolji skor od Bullsa, ali treba pobedit u finalu, e to će biti najzanimljivije od svega. Dogurat sa najboljim skorom i ne pobedit/pobedit u finalu. Pozz

scholes

pre 8 godina

Zanimljivo da je šutnuo samo jedno bacanje, 50 poena iz igre.
Dobra stvar za komšije Teletovića i Bogdanovića je da su im ekipe značajno oslabljene trejdovima tako da će imati veliku slobodu u nastavku sezone. Za one koji nisu čuli, sinoć je Bruklin otpustio Džonsona i priča se da će potpisati za Klivlend.

NBA

pre 8 godina

Bjelica bi trebo ugledat na Teletovica, koji je u prvih 20tak kola imao prosek 5 poena, a kad vidio da ekipa gubi sve redom poceo da igra za sebe, u zadnjih 15tak kola ima prosjek 15 poena po mecu i na kraju sezone ce verovatno zavrsit na tom proseku i otici u drugu ekipu sa jos boljim ugovorom

Panini

pre 8 godina

Zao mi je oklahome gotivim ih navijam za njih ali oni odbranu ne igraju ne da imaju slabu odbranu nego je ne igraju..mozes se uvek pouzdati(uz sitne izuzetke) da ce vestbruk i durent dati po 30p i imati po 10as za lagana zakucavanja centara ali zato mozes biti siguran da bilo koja ekipa moze da im ubaci 120+ poena..nema sanse da je u njima dvojici problem ne branim ih ali realno su u top5 najboljih igraca lige obojica pa setite se samo kad su igrali vejd i lebron zajedno imali su bosa imali su alena imali su batiea calmersa haslema sve odlicne defanzivce koji dobro resavaju visak u napadu..dok sigler morow robertson kanter sve rupe u odbrani koji ne vracaju to dovoljno u napadu tako da mislim da je ocajna ekipa oko njih dvojice i da nazalost po njih nemaju sanse u plejofu

Kome smeta jaka Filadelfija

pre 8 godina

Silvere reaguj, jel vidis da Stevica igra sa sifrom :-). Dal je moguce da cemo prisustvovati pisanju istorije da cak dva tima obore onaj rekord Bulsa. I Sparsi i GS su na dobrom putu. Portland je bukvalno sam sebe pobedio, ne znam koji je razlog al u zadnjoj cetvrtini kao da su igrali za kladionicu pa namestili tekmu. :-). Odjednom svi stali i poceli da se gube. Kod OKC mi je jedna stvar sve jasnija kako ova sezona odmice. Posto ni Rasela ni KD-ja ne smatram za maloumne ljude jedino logicno objasnjenje, zasto ne zahtevaju da im dovedu makar prosecne igrace u pomoc je ta da su obojica vec doneli odluke da ce da bude paljba iz kluba (KD ove a West sledece). Ja bukvalno odbijam da poverujem u suprotno, jer je nemoguce da takva dva buduca HOF igraca misle da idu u plej of na Sparse, GS sa onom grupom gradjana. Roberson, Singler...pa oni ni u ABA ligi ne bi mogli da igraju.

Danilo

pre 8 godina

Za brku!!! November 30, 2006 52 poena Los Angeles Lakers vs. Utah Jazz 73% šuta iz igre, Kobe Bryant ... Košarka se ne igra od juče.

Bojan

pre 8 godina

vrh zapada je neverovatan.
GSW 52-5, na putu da obori rekord Cikaga (ovim tempom je to 74-8)
ali i spursi imaju 49-9 i ovim tempom moze to da izadje na 69-13, sto je drugi najbolji rezultat trenutno u istoriji.

DeMarkus

pre 8 godina

Kari sutira potpuno nestvarno. Pogadja sa pola terena skoro svaku utakmicu ali onaj ludacki sut na zagrevanju prethodno vece protiv Majamija kad je sutirao trojku sa lukom do pola visine dvorane i iz prve pogodio hahaha... neverovatan je, reci bilo sta drugo je suvisno...

Хумска БГ

pre 8 godina

Слажем се са наведеним запажањима, Кари се зеза по терену.Ни не радује се превише, као да је то што ради нормално, уобичајено... Самопоуздање 200% и онда све лаганица.Оклахома под хитно да одреши кесу за Казинса и да не питају шта кошта и прстен је сасвим могућ.Нису проблем ни Вестбрук ни Дурантула, њима је комплетан центар неопходан као жедном вода.Свака част Кантеру али утакмица се не добија без добре одбране.Очајни Финикс губи два пута од Филаделфије а сада више ни Бруклин не могу да добију, мислим да би их сада и Лејкерси поприлично лако згазили, ма шта Лејкерси, бар 5-6 екипа из Европе би могло на крај са њима а Селтикси настављају да умишљају да су Чикаго или Атланта и не престају да излуђују остатак Истока својим нереално добрим издањима.

Roki

pre 8 godina

@ Dalibor

Zamisli, covek sutira trojke! Mislim da bi liga trebalo da mu zabrani. Odakle mu samo drskost da sutne 15 trojki na utakmici i da pogodi 10!

Mostarac

pre 8 godina

Teletovic i Bogdanovic sinoc srusili jedan zanimljiv rekord, postali su prvi igraci koji dolaze iz istog grad van Amerike koji su dali najvise koseva na jednoj utakmici, zajedno 54 poena svakako za pohvalu

sinisa

pre 8 godina

Pogledajte monstruozni podatak za Karija ove sezone....Curry line this season
20 point games -47 games ranks 3rd Nba
30 point games -27 games ranks 1st Nba
40 point games - 9 games ranks 1st
50 point games- 3 games ranks 1st

oklagija

pre 8 godina

Uziva na terenu i smeje se dok pogadja sa polovine terena. A smejem se i ja jer ne verujem sta radi covek. Ovakav talenat i da postoji kod nas treneri bi od njega napravili branka lazica jer bi ga posle svake promasene trojke zakucali na klupu i trazili bi od njega da igra malo jacu odbranu.

Doktor Jay

pre 8 godina

Svaki put kazem neverovatno kad odgledam kako igra. Nikad nisam video da neko ovako igra, decko pravi revoluciju i menja kompletno nacin igranja kosarke. GS od 57 utakmica ima 5 poraza i posle neko treba da ih dobije 4 puta u 7, skoro nemoguce ako budu zdravi. Sto se tice rekorda, trebalo bi da ga bar izjednace, nema sanse da se izmore jer posle SAS njihovi glavni igraci igraju dosta manje minuta po utakmici od konkurenata. Kari sve ovo radi za manje od 34min po utakmici.

CJ

pre 8 godina

@NastyB
Današnji centri svestraniji??
Čekaj, Dramond i Hauard svestraniji od Dzabara, Robinsona, Hakima?
Bugi je jedini pravi centar u NBA danas.
Pa Valanciunas je u top 5 centara trenutno, o čemu više da pričamo?

vince carter

pre 8 godina

NastyB: "mozda bi stari dream team dobio ovaj novi ali jako tesko,igraci su mnogo fizicki uznapredovali isto bi i danasnja zvezda razmontirala brazil sa peleom,vavom,garincom,didijem" Ovako izgleda jedan klasican povrsan komentar coveka koji poredi vremena tako sto putuje kroz vreme haha,ma brate sampion F1 fandjo iz 50tih bi i danas vozio onaj stari model a ne novi,nema da brines a pele,vava,garinca ne bi uopste danas bili 5 puta jaci i imali 100 puta bolje uslove a i onakvi bi ja mislim dobili celu nasu ligu. Alex Fergguson: "vrhunski igrac moze igrati u bilo kojoj ligi i bilo kojoj eri" Paolo Maldini je poceo 1985 a zavrsio 2009 i vi to ne vidite izgleda,da se fizicka sprema postize u odnosu na uslove u kojima si...pa ti sad zamisli robinsona,wilta,olajuwona,karema danas..koliko bi jos sky hock bio mocniji.

Kevin Johnson

pre 8 godina

Lupi čovek da bi današnja Zvezda razmontirala Brazil sa Peleom i Garinčom.. A ona jadna ne može ni u LE da se plasira.. Ako se tako u košarku razume..

pfd

pre 8 godina

GSW je danasnja verzija tadasnjih bulsa, u pogledu dominacije, i umesto da se raspravljate ko je bolji, probajte malo da uzivate jer imamo priliku da gledamo nesto nesvakidasnje

Kevin Johnson

pre 8 godina

@Bojan
I šta kažeš Boki, MJ ili Wilt ne bi mogli da imaju prosek od 30o po meču? Jedan Harden jje na 2 poena od proseka 30 ove sezone, a ove dve zveri ne bi mogle? Pa MJ je sa 39 godina, kada se poslednji put vratio, u sezoni 01/02 (dakle pre samo 14 godina) imao do povrede 25 poena u proseku. Ugojit, sporiji, sa istrošenim kolenima. A u prajmu kao ne bi mogao do 30? Ili Wilt? Deco, vi očito niste svesni koliko je taj čovek bio jak..:D