Sreda, 24.02.2016.

11:04

Reciklažom starog automobila lakše do novog FIAT-a

Izvor: B92

Reciklažom starog automobila lakše do novog FIAT-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

hue hue hue

pre 8 godina

pozdrav Jupi, hvala na pitanju. Drage volje ću Vam odgovoriti sa dva primera, samo ću pre toga postaviti jedno kontra pitanje Vama: zašto prvo ne proguglate,pa onda postavite pitanje u ciničnom tonu? da ne dužim, postoji tehnologija u kojoj umesto kaiša imate lanac na motoru, lanac se ne menja tako često i manje košta u eksploataciji, dok kaiš iziskuje češći servis. Auto proizvođači to ne rade slučajno. Drugi primer je Opel Corsa C kojoj elektronika (mislim na kompjuterski čip kod motora) otkazuje posle 120 000, i predviđena je za servis. Imate pokretne delove automobila koji se umesto od metalnih delova proizvode od plastike, habaju se i smanjuje im se vek trajanja (podizači prozora). Automobili malih kubikaža sa turbinom su isti primer, takav motor je napravljen da traje nekoliko godina pod velikim opterećenjem, i onda se menja novim. Ima dosta drugih primera, ne bih Vam dalje oduzimao vreme. Lepi pozdravi.

Sinnerman

pre 8 godina

@Jupi
Ako moze, za nas neupucene, gde ste pronasli ovaj podatak? Na kom sajtu, dokumentu i sl.
(Jupi, 26. februar 2016 12:33)

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2015/02/19/fiat-500l-drugi-najprodavaniji-model-u-januaru-2015.-u-italiji-i-naprodavaniji-mali-mpv-u-evropi-u-2014.

http://www.prnewswire.com/news-releases/june-2015-fiat-chrysler-automobiles-sales-in-europe-515679701.html

http://left-lane.com/car-sales-europe/car-sales-segments/small-mpv-segment/

Nadam se da sam "ubo" tekst jer nemam vremena da citam, i siguran sam da jos negde ima vise informacija...

Jupi

pre 8 godina

@neb
"500L je najprodavaniji auto u svojoj klasi u Evropi sto govori o njegovom kvalitetu."

Ako moze, za nas neupucene, gde ste pronasli ovaj podatak? Na kom sajtu, dokumentu i sl.

Jupi

pre 8 godina

@hue
"Polovan auto nije dobar auto, pa i da je star tri godine, jer se nova kola nastimuju da im kvarovi krecu posle 4-5 godine, i tada postaju nerentabilna. bolje dajte taj novac za nov auto, ovako cete ga dati na popravku delova."

Jedno pitanje za nas neupucenje, posto vidim da ste upuceni, da li bi mi mogli pojasniti kako se to steluju nova auta da se pokvare posle 3-4 godine?

Fala unapred.

dragan

pre 8 godina

moja zena vozi 500l 1.4 95ks kupljen pre 2 god i utisci nisu ni losi a ni dobri u prevodu koliko para toliko muzike..prostran stabilan auto sa malom potrosnjom a trom i bucan na vecim brzinama unutrasnjost i nije neka..stvar ukusa..a ja vozim golf 7 2014god kupljen prosle godine polovan sa 35000km 5 godina garancije a 7 na motor razlika je velika ipak je golf golf a cena on polovan jeftijiji nego nov 500l...ako ste ozbiljan muskarac uzmite pravi auto a ako niste ili hocete za zenu onda kupite 500l...

Petar

pre 8 godina

ABC, 25. februar 2016 17:23
Da, dao sam na reciklažu staru zastavu i za 15000 dobio Longue 1,6 MJ sa nekim sitnim opcijama (boja,lumbalna podrška,oslonac za ruku i produžena garancija). Ima serijski u tu panoramu koju pominješ. Pa i dobre gume (Continental) i (meni)lepe alu felne. Nije najbolji na svetu,ali meni i porodici je dobar. Uz one sitne mane koje sam pomenuo.

soxe

pre 8 godina

ok nov je nov al je ruzan za medalju..novi tipo je za njega klasa..a i potraznja govori sve niko ga nece..a ovo akcija staro za novo mislim sta reci jeftiniji je u nemacnoj ali nemci nisu ovce a mi jesmo pa aj da nam uzmu za iste pare jos pride neki polovnjak..

boris

pre 8 godina

pored svih ovih hvalisanja presao 70.000km itd bez kvara odlican komforan auto isl...vi verovatno bolje niste ni vozili..ja vozim vektru 2006god na 162.000 km prvi sitniji kvar na 208.000km kompletan servis tj generalna celog auta mada nije trebala ali zbog sebe kostalo me preko 2000e i evo sad na 290.000km nista samo sipaj i vozi a inace je benzinac,snajka vozi 500l a vozio sam ga i ja e sad pristora ima nije da nema visok trom i bucan auto na 120km kao da idem 200km sa vektrom do sada je presla 32.000km i ako se pokvari pre 120.000km na satu onda je stvarno kanta..za duza putovanja nije ovo je auto od tacke a do tacke b do 50km..inace vozio sam i c200 2001god a6 2002 a4 2000 omega 2003 fiat stilo i fiat punto pezo 307 i laginu 2..radosled po kvalitetu mercedes,audi,opel,reno,pezo i fijat a po ceni odrzavanja fijat,opel,audi,pezo,mercedes,reno...znaci osim cene fijat nista drugo nema,ljudima je bitno da malo trosi a sto je trom nema veze da je jeftin za odrzavanje da je registracija mala itd.puno je da das 200-300e vise za pravi auto godisnje ali nije puna za letovanje 2000e sako od 250e patike od 150e rucak u restoranu za 4000din,za novu godinu 300e..to je jedna vrsta ljudi a druga je nije bitan kvalitet vec cena samo da je jeftino i sam sebe ubedis da vozis smemirski brod..pa gledam vecina tehnike je fox,vox,vivax,neo pa onda pricaju imaju je godinu dana i ekstra su a nikad samsung nece naziveti..koji fijat valja 2000god i uporedi cenu i pogledaj ostale..raspadaju se...

dejan

pre 8 godina

bolje uzmes luksuzan auto koji nije mnogo presao za 4.000-5.000 pa ulozis jos 1.500 u njega i miran 100.000km nego kupiti fiat 500l ja sam iskrano vozio twinga,punta,corsu pa mi dunu nesta i 2008god kupim mercedes c200 2002god 2.0 175ks ful oprema potrosnja 10 max 11l plina u gradu ragistracija 35.000 ali ni jedan jedini kvar nisam imao sa njim sam presao 135.000km a ukupno je presao 240.000km i jos uvek je limarija kao nova i verujte mi nikad vise necu uzimati ekonomicnu klasu..za njega sad mogu uzeti oko 5.000-6.000e i ne planiram jos da prodam..ne kazem da je svaki ovakav zavisi dali uzmes od coveka ili idiota ali ako odrzavas nemas problema i svako ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje i budite pametni ako kupujeta polovan auto ne kupujte naj jeftiniji na oglasu zbog npr.odlaska u inostranstvo a ono rupa bez dna pa poslje pljujete po autu kako ne valja a ne shvatate da ne valjate vi sto ste kupili naj jeftiniji..kupujte medju naj skupljima jer su naj odrzvaniji...

ABC

pre 8 godina

@Petar

Znači nije 500L koštao 15000€ nego plus stari auto koji si dao na reciklažu.Vrlo dobro znam koje su cene jer je moj 500L 1.4 95ks 2013 sa subvencijom koštao 15150€ sniženo sa 18150€ (nije nacionale).Auto je krcat opremom nedostaje samo panoramski krov.Pastelna boja (bicolore),felne 17", enterijer u polukoži,tonirana stakla,aut. klima... da ne nabrajam.Hoćeš da kažeš da si za 15000€ dobio sve ovo od opreme plus panoramski krov i alufelne 16" koje su standard za lounge opremu.Pored svega ovoga još i 1.6 dizel motor!?

zvezdan

pre 8 godina

Ko je mama a ko tata za 500L (valjda po ceni) meni i nije toliko bitno. Jer 500L ima i babu i dedu i uvek je neko nekome mama. Sustina je da je auto pristupacan, da je dovoljno kvalitetan, savremen, bezbedan i pristojno dizajniran. I nadasve, sustina je da je izradjen kod nas i da deo kupoprodajne cene zavrsava u Kragujevackim domacinstvima, lokalnoj samoupravi i republickom budzetu. Svi razumni i patriotski nastrojeni ljudi rezonuju na ovaj nacin. Nacionalni auto u Madjarskoj npr je Suzuki. Kamo srece da vise modela imamo u izradi kod nas, pa da iz vise klasa vozila mozemo da kupimo domaci proizvod. Pozz svima

Petar

pre 8 godina

Meni je žao što umesto 500L sa dizelom od 105 ks nisam kupio onaj od 120 ks. Ide i ovaj odlično (nisam nikada išao brže od 160),odlično ubrzava i odličan je za preticanja po Ibarskoj,ali mislim da bi tu Mj sa 120 ks bio i bolji.Ako bih nešto zamerao (mada je sve to pretežno posledica moje visine od 195):
- oslonac za desni lakat vozača nema podešavanje visine i malo mi je nizak,a kada je u spušten, smeta pristupu kopči pojasa vozača. Uz to,nema oslonac za suvozača.
- lumbalna podrška nema podešavanje po visini (kao neka skuplja vozila)i meni bi trebalo da je malo viša(a nižem čoveku da je niža);
- elektrokomande svih prozora na vratima vozača su pomerene par cm unapred (u odnosu na prirodan položaj moje leve šake kada je oslonjena na vrata) i svaki put moram malo najpre da ispružim ruku da bih ubo pravi perekidač (ima kola kod kojih je to na pravom mestu);
- oslonac za ruku na vratima vozača je malo nizak u odnosu na moj levi lakat.
Vozim još jedna kola u kojima su mi za oba lakta oslonci na pravom mestu i visini i kod kojih su prekidači prozora na pravom mestu. I zato sam to primetio kod 500L.
I to je to.Sve ostalo je Ok za te pare.
Doduše, možda su mogli i u Srbiji da deklarišu veličinu gepeka kao negde napolju (343/400 litara), a ne samo 400 litara. Jer, ako hoću najveći mogući prostor za putnike pozadi,onda je samo 343 litra.
P.S.preporučujem Merivu dizel sa 136 ks na akciji.Manje košta,a bolje ide,oprema slična.

Vozač

pre 8 godina

Suzuki s kros je mama za našu petstotku.120 ks, motor ima lanac, nema velikog servisa, a u gradu troši 7,5 litara(petstotka 10)govorim o stvarnoj potrošnji, ne o fabričkoj.A ima i jedan jastuk i 30 litara gepeka više.Razumem one koji iz juga pređu u 500l da im izgleda kao dnevna soba, da pozadi može da se stoji ispred sedišta, i sl. bajke, ali ne vozimo svi decu od 2 godine pozadi.

Hehe

pre 8 godina

@(nope, 24. februar 2016 16:09)

Ne secas se ti tog perioda prelaska sa DM na EUR. Cini mi se dve nedelje je bio taj odnos 1:2 (EUR:DM). Posle toga su stavili da bude 1:1 i korigovali cene. Tako da, to sto je kostalo 22000DM, je vrlo brzo po uvodjenju evra kostalo 22000EUR.

kasikovic

pre 8 godina

mislim da to sto pricaju odnosno reklamiraju i nije lose....ali...kad nazovete dobijete skroz druge informacije.......cena od tih 9990 koliko li vec je za KES.....i u nju je vec uracunata reciklaza.....ako hocete nesto drugo...date svoj auto koji ide na procenu pa onda ucesce od 30 posto i onda sedam godina mesecno po 99 e......izracunajte koliko izadje......meni su tako na dva mesta objasnili.....pokusaj marketinga odnosno prevara...

Šubi

pre 8 godina

500L 1.4 benzin nam je drugi auto u porodici. Evo moj iskreni + i -

Plus: 1. puno prostora unutra, u gepeku, lepo se mogu preklapati sedišta itd. Zaista je unutra ogroman auto, dete mi stane izmedju mog sedišta i zadnjeg normalno stoji i oblači jaknu zimi itd. 2. farovi su odlični 3. bezbednost automobila je veoma visoka 4. zimi se ugreje za 5 min 5. visok je i pregledan

Minus: 1. težak je za ovaj motor (1.4 95ks) i užasno je trom auto. Ja ne divljam, ali prva, druga i kad treba u gradu brže da kreneš povučeš itd. užas, pogotovo kretanje iz mesta. 2. menjač je sramota za autoindustriju. Nije da se kvari, ali ima hod da ti se smuči život. 3. Zimi troši i do 10L, evo sad na autoputu do madjarske 7.3L (vozim oko 130) 4. bučan je (iako kažu najtiši u klasi, bučan je na autoputu i smor za duži put realno). 5. komande i tempomat brisača su čist idiotizam.

Eto iz prve ruke i iskreno posle nekih 30.000km.

Samo kazem.

pre 8 godina

Zato sto hocete kola da birate na interentu,zato sto hocete najmanju mogucu cenu,zato sto hocete da ne kosta odrzavanje,da mile prekoputa radi servis za dva piva,zato sto vam je bitno da je dizel (jer 1.2 benzin Vam slabo vuce,a inace vozite Audi 3.2 quattro a ne corsu iz 2001 koja je presla cuvenih 147000) ,zato sto vam nije bitna garancija,zato sto ne mozete da se strpite jos cetiri meseca da povecate ucesce,zato sto hocete ucesce 0rsd,zato sto necete 4€ vecu ratu,zato sto volite da placate na cupriji.....
Bas zato nemojte da se bunite sta vozite,nemojte da se bunite ko Vam je prodao auto,kakav je distributer,kakav je ovlascen serviser,zasto Vas ne uvazavaju kao vlasnika kad imate problem,zasto niste uzeli kasko,zasto kosta servis za dizela toliko.... Trziste je ogledalo kupaca svuda,a ne kupac ogledalo trzista,kad svi budemo istinski zeleli bolje automobile,usluge,servise,a ne jeftijije,onda cemo bolje automobile,usluge i dobiti...

Sinnerman

pre 8 godina

Taj auto jednostavno ne vredi te pare, možete da se batrgate do sutra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 24. februar 2016 11:17)


Ja vozim nov auto koji je meni mnogo lep i sluzi me odlicno. Moj 500L vredi svaki dinar koji sam dao za njega i bez trunke razmisljanja bi opet uzeo potpuno isti auto, pa se ti batrgaj i cupaj za kosu do ludila :) Jedino sam hteo da doplatim za belu boju ali sada mi je ipak crveni lepsi. 1.4 benzinac +LPG bez paketa. Sto se snage tice nije BMW ali nije ni naijgori...

Miloš

pre 8 godina

Ja sam jedan od onih koji je prošao oba iskustva - dobra, polovna strana limuzina i posle toga novi 500L. Na kupovinu Fiata sam se odlučio kada sam shvatio da sam, za poslednje dve godine, za servise platio onoliko koliko bi me izašle rate za kredit za nov auto. I nije samo to - dva puta me "ostavio" na putu u inostranstvu, sigurno sam 15 dana godišnje bio bez auta zbog servisa (možda i malo više), poseta majstoru je bila bukvalno aktivnost jednom u dva meseca.

Na kraju to više nije bila ni ušteda, naprotiv. U nekom periodu svakako jeste, ali taj period nije suviše dugačak. Prema tome, zavisi koliko imate vremena u životu za takve stvari i da li vas to nervira. Neko voli da eksperimentiše sa kolima, menja ih često, šteluje i sve ostalo - meni je prioritet bio da ne mislim o tome i da su pouzdana. Čim se pojavilo nešto pristupačno (tada je 500L bio jedini sa praktično beskamatnim kreditom), rešio sam - i evo skoro tri godine kasnije moj 1.6 dizel koji je prešao 70.000 kilometara u savršenom stanju - nijedan kvar.

Iskustvo u vožnji - nije idealno. Ali, idealan je Tesla S. Pa sada vidite...

dule

pre 8 godina

Imam 500l i već jednom mi je postovan komentar o 500l u, a tiče se među ubrzanja. Govorim o motoru 1.4 95 ks. Kada sam ga kupovao nije bio u ponudi turbo motor sa 120 konja benzin probao sam ga u stojanovu i sada bih svakako kupio baš taj.
Auto je posle 55000 km ubedljivo best of the best buy.
Neko je već pisao da je porodični i jednostavno ga tako i treba shvatiti.
Ima gomilu pregrada (sem za tel.) opušteno ces staviti 2 dvolitarke piva u zadnja vrata litar ski pepsi u sredinu dve pola litre vode ili soka u prednja vrata i dve limenke 0.33 ispred menjača. Bukvalno je kao mali studentski stan unutra imas prostora kao u oglasima na najam takvih stanova u NS-u.
Izuzetno je vožljiv pregledan i napunjen sitnicama koje ne vidiš pri kupovini i ne očekuješ u autu domaće proizvodnje npr. hill holder ili esp koji zapravo jako dobro radi posao na klizavom isti utisak je i za abs koji me je par puta vrlo prijatno iznenadio itd.
Vrlo odlučno ga vozim (moja žena kaže ko manijak i sociopata??) i pri takvoj vožnji mogu slobodno da kažem da mu je potrošnja ok i prilično razumna (pola litre do litru odstupanja od papira sem na magistrali kada trošim i litru manje od propisanih vrednosti)
Neko je napisao i da je do 120 kmh tih to potvrđujem i da napomenem vrlo je zgodan za naše puteve jer je višlji od ostalih iz kategorije i dobro podnosi kratere kaldrmu i ostali srpsku svakodnevicu.
Pohvalno je i to što dolazi na good year ili con tinental gumama koje su ekstra a radio je savršen tj onaj njihov media sistem kako ga zovu .
Nažalost ima par mana meni smeta što je malo lenj pa treba 'saltati' da bi izvukao maksimum a ima 6 brzina ,pa je zamorno. Ovlašćeni servis to je sada ok ali su baš bili više nego bezobrazni sa cenama.
Ostalo je za svaku pohvalu posle dve i po godine korišćenja auta opet bih kupio isti to su moji utisci.
Ps za nas četvoro u porodici mislim da je idealan malo su dečija kolica pravila problem oko pakovanja stvari u gepek ali uvek sam vozio hecbekove pa bi mi bilo isto i sa drugim izborom pežo 308.

Sale

pre 8 godina

S obzirom kakve puteve imamo, mislim da je kupovina novog automobila, a i polovnog skupljeg sumanuta rabota u ovoj zemlji. Auto do 4000-5000 EUR još i nekako, sve preko toga šteta. U naselju u kojem živim u BG u veoma bitnoj ulici kojom prolaze i autobusi GSP-a vi bukvalno ne možete naći 10 metara zdravog asfalta. To su pukotine, rupe, izbočine, ulegnuća, šahtovi koji nikada nisu u ravni sa ulicom itd. Neke rupe stoje već mesecima i samo se šire. To nikako nisu putevi za bilo šta novo.

Ahhaha

pre 8 godina

Koja bre crna akcija ?!?!? jel imate vi internet. Svuda u Evropi, Fiatova vozila prodaju se po bas tim "akcijskim" cenama, ali samo kod nas hoce da ti uzmu stari auto... u fazonu "drp"

seljadin

pre 8 godina

@Prvi urednik Automobili B92, sto se tice kradje - upravo suprotno - vise se kradu polovni nego novi automobili, to je uvek bilo i bice radi delova, zatim dok sam vozio polovan automobil, poslednjih godina 8me, 9te i 10te godine su me delovi kostali 1000 evra godisnje ! (skoda fabia), od kad sam kupio novi automobil, imam besplatan servis, garanciju 4 godine, odrzavanje me kosta 0 evra godisnje. Kasko nisam kupio, preskupo je ! samo sam ugradio zeder, imam i garazu i mirno spavam, nisam pocetnik vozac da lupam automobil, nisam ga ni ogrebao za 3 godine.

boki

pre 8 godina

Odlična ponuda, ja sam prošle godine kupio novu Škodu oktaviju 1.6 dizel, pre nje sam razmišljao o Citroenu C5 4 godine starom sa 150 000km. Onda razmislim, dok kupim 4 gume, zamenim kočnice, uradim veliki servis i jos popravim neku od nepredviđenih popravki koje na novim dizelima znaju da budu preskupe (zamajac, dizne) odlucim se za oktaviju i za te pare sto bi davao za popravke vozim nova kola i placam sitan kredit u odnosu na ono što sam hteo da dam za polovnu "kantu" realno.
Imam prijatelja koji se pate sa polovnim kolima jer su hteli da voze malo bolji u klasi nego što bi mogli da kupe novi i šta da kažem, ne rade niakve popravke sem kad ih totalno izdaju kola, servisi na 20 000, lampica gomila uključenih, popravke, škripe diskovi koje bruse, gume polovne jer 18 ce su preskupe, seljana kao i sve drugo u Srbiji.

japanac

pre 8 godina

Ne znam samo koji ce polovan auto vredeti 2500 eura, a da ne moze da se vozi. Da li je bolje prodati stari auto pa dodati jos novca i kupiti nesto iz Fiatove ponude ili ovo vazi samo za kredit...

Komarac

pre 8 godina

Citajuci komentare, stekao sam utisak da vecina ljudi iz meni nepoznatih razloga hvali Fiat 500L, sto me dovodi do zakljucka da je potrebno praviti laznu sliku o Fiatu u Srbiji, da bi se nekako pokrenula prodaja, sto bi dovelo do ponovnog pokretanja proizvodnje, i tako u krug... Da je taj auto kvalitetan i da valja necemu, potraznja bi bila veca i proizvodnja ne bi ni stajala. Ne spinujte narod vise.....sto je mnogo, mnogo je....

nope

pre 8 godina

"1)svetska autoindustrija je nastavila sa uvođenjem novih tehnologija i sa vekovnom politikom rasta cena vozila"

Cene vozila ne rastu, nego padaju. Ovde na komentarima na sajtu je bio primer: Golf 1 je kostao pre 35 godina 22.000 DEM. To je 11.000 evra, ne računajući inflaciju. Sada se za 11.000 evra može dobiti Polo, koji je zapravo veliki isto ako ne i veći od tadašnjeg Golfa, a po opremi i kvalitetu je mnogo mnogo bolji nego tadašnji Golf. Dakle, cene vozila padaju, a ne rastu.

Sergej

pre 8 godina

Želim da izrazim punu podršku ovom potezu naše Vlade!
Svojim ličnim primerom, plaćanjem oko 40000 dinara poreza na luksuz mog starog vozila preko 2000 ccm doprinosim punjenju budžeta, iz koga oni mogu da subvencionišu zamenu tih starih krševa s motorom ispod 2000 kubika.

Petar

pre 8 godina

ABC, 24. februar 2016 14:45
Uz reciklažni popust (2500) taj 500L je tada koštao 14400, sa opcijama 15400 a na moju molbu za dodatni popust je konačna cena bila 15000.
Pogledaj malo po internetu,videćeš da je tada njegova osnovna cena (pre obračuna bilo kakvih daljih pospusta(reciklaža, staro za novo i keš)) već bila snižena na 16900 (sa 17800).
Osnovna cena (i najvišem paketu) je tada bila 13900 (1,4 benz),15900 za 1,4 turbo benz i 1,3 dizel, 16900 za MJ sa 105ks i 18200 za MJ sa 120ks. A svaki Pop Star je bio 1000 manje.

ALFISTA

pre 8 godina

@dusan nis Ja sam licno uvek za kupovinu novog automobila (trenutn vozim Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 2015. godiste). U vasoj situaciji bih uzeo Fiat Tipo, laksi je od 500L, pa je i sa 1.4 benzincem od 95 konja ok (nije trom) a i cena mu je dobra. Polovan auto je uredu uzimati jedino ako je godinu dana star (sto je kod nas tesko naci).

ABC

pre 8 godina

Ja sam letos uzeo 500L dizel sa 105 ks u onom višem paketu (Longue), sa još par sitnica opciono (i došao me 15.000).

Teško da je 500l 1.6 mjet u Lounge paketu opreme koštao 15000€.

Branislav

pre 8 godina

Iskreno meni se dopada ova nova Panda. Posedujem Yuga koji sad zavrsava "Bolonju":D. Napravio sam gresku sto onomad nisam dao staro za novo kad je Punto Classic u pitanju sve od straha da li cu imati da otplatim a zdravstveni sam radnik. Kad bih znao da sam miran sledecih bar 5 godina isao bih na ovu varijantu sa Puntom ili eventualno sa Tojotom.Kola bih vozio 99% u gradu. Pa ne znam kakav je kad su duze relacije(putovanje)u pitanju. Pri tom nemam porodicu(samac sam). Nije losa ni ona beskamatna prodaja kod Tojote. Samo mislim da je ova akcija i ranije bila i mislim da su kod novog Punta cak povecali cenu da bi sa popustom vratili kakva je bila ranije. A i kod Pande se dobije manji popust nego kod 500L.

jo

pre 8 godina

Ne znam sta obuhvata Pop paket opreme, i kakvi su uslovi ovog finansiranja ali mi se cini da je ovo korektna cena za ovaj auto...cak i najslabiji benzinac sluzice bez problema makar 5god a ako se dobiju i neke alu felne i touch screen, potpuno korektno!

Sale

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega.. 
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15) 

Nova auto je nov auto! Ko ima kupuje novo, a sirotinja polovno i zato nikad i nema.

Prvi urednik Automobili B92

pre 8 godina

@ Dušan
Da li da kupiš polovan ili novi auto? Pitanje od milion dolara, jer u Srbiji na ržištu vlada potpuni haos koji su napravili političari, bankari, osiguravajuće kuće i uvoznici novih ili polovnih automobila! Šta god da odlučiš Dušane ulaziš u rizik - na tebi je odlučiš koji je rizik za tvoju porodicu manji. To zavisi od sigurnosti posla (plate) grada gde živiš (koliko se kradu automobili), da li su u tvom kraju vozači bahati ili su pretežno normalni itd. U Nemačkoj je uvek bolje kupiti novo vozolo a u Srbiji samo ponekad. Problem o kojem moje kolege ne pišu niti istražuju je sledeći: 1)svetska autoindustrija je nastavila sa uvođenjem novih tehnologija i sa vekovnom politikom rasta cena vozila 2)takođe, nastavljen je trend trpanja bespotrebne elektronike u nove generacije vozila kao i estetskih ukrasa što podiže cenu a ono glavno (snaga motora u odnosu na masu vozila) nazaduje pa je 500L sa 95 KS KILAV i sa očajnim međuubrzanjima 3) kupovinom polovnjaka smanjuješ rizik krađe vozila i izbegaš enormne cene kasko osiguranja (deru u Srbiji kao nigde u svetu) 4) bankari su posebna priča i uglavnom su veći foliranti od Dinkića 5) serviseri će da te oderu bilo kupio nov ili polovan auto. Ako kupiš novo vozilo prvih tri-četiri godine ćeš imati manje izdatke dok ne sitekne garancija a posle ćeš da se zaprepastiš cenom "ORIGINALNIH" delova. Kupovinom polovnjaka mora nešto da ti otkaže a onda će majstori da ti nađu još "nešto" pa će ti biti muka. SRBIJA - ŠTA GOD ODLUČIŠ POGREŠIŠ

popaj

pre 8 godina

1.4 benzin slab i nepouzdan motor plus veliki potrosac. Dizeli ok ali je 1.3 mtj slab. Auto prostran i velik ali kada se sve uzme o obzir za dobru opremu, boju i 1,6 dizel ima mnogo boljih izbora za te novce. Usput servisi nisu toliko skupi i cesti kao sto mislite Fiatovi servisi stalno imaju neke akcije samo treba pratiti. Nadam se da sam pomogao jer vozim sluzbeni. Ovaj a
uto bi trebao da se kreditira kao subvencija pre je tako punto mogao da se kupi.

Baxuz

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L?
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15)

Polovan kupujes ako imas do 4000€. Sa 6000€ si na konju i treba da kupis nov auto. Svi uvoznici daju beskamatne kredite pa biraj od Sandera do Fieste, Clia ovih Fiata mozda i Kia Ceed ili Focus za 12000. Verujem da ce sad da se jave preprodavci i da te savetuju da uzmes polovnjak posto ih se bas nakotilo zadnjih godina. Polovni automobili koji se dovoze u Srbiju su lesine sa predjenih pola miliona km koje mozes da vozis samo ako prelazis godisnje par hiljada km. Razumne alternative novom vozilu su samo dve: ako mozes/umeš da doteras sam polovnjak sa zapada onda ili da kupis polovnjak kupljen nov u Srbiji i održavan u ovl. servisu mada ti je tu izbor sužen. Pozdrav.

hue hue hue

pre 8 godina

pozdrav Dusane iz Nisa.

Probacu da Vam odgovorim na pitanje iz prve ruke i moje vidjenje stvari, posto smo mi u decembru uzeli nov auto za 11700 evra. Naravno, ovo je moje vidjenje i ne mora da znaaci dda je tacno. kada kupujete auto, uvek vazi da je novo-novo, tu mislim da je auto u garanciji i da necete imati problema te 4 godine. Ja sam vozio 206 i u Grckoj mi se pokvario alternator u 22:30 na autoputu. platio sam popravku,slep,i alternator ukupno oko 250 evra,izgubio jednu noc i pola danaa odmora na autoputu. Da sam imao nov auto to se ne bi desilo. Generalno,oko 500 evra godisnje sam davao na popravke auta, torzija, hlaadnjak je cureo, gume, svasta nesto.

Sada nemamo taj problem,ali dajemo svaki mesec ratu. vozimo 208, auto koji ima automatsku klimu, neka boljaa resenja i vecu udobnost. znamo da je ispravan i da ce za 4 godine biti ispravan jer cemo ga mi odrzavati.

E,sad, koji auto da preporucim? Imate Fiat Pandu za 9000 bez popusta,koja ima isofix sedista za Vasu decu, i koja je napravljena spartanski, da traje. Imate i Reno Twingo za 9500 sa beskamatnim kreditom u srednjem paketu opreme. Pezo 108. VW up. Nema smisla da kupite auto koji je veliki i koji ima benzinski motor koji trosi gorivo,zato bolje uzmite normalan auto, a od novca koji ustedite platite detetu casove klavira, kosarke, ili cuvajte za prvu godinufakulteta. Polovan auto nije dobar auto, pa i da je star tri godine, jer se nova kola nastimuju da im kvarovi krecu posle 4-5 godine, i tada postaju nerentabilna. bolje dajte taj novac za nov auto, ovako cete ga dati na popravku delova.

Ako naidjetee na polovan auto star godinu dana kad mu cena padne za 20- 30%, onda razmislite o kupovini polovnog.

lepi pozdravi.

miki

pre 8 godina

dobar odnos cene i kvaliteta...u italiji ovaj auto voze stariji ljudi i majke koje idu na posao a pre i posle toga razvoze decu po skolama,teninzima i ostalim aktivnostima... za 99€ mesecno ko ima jacu platu zaista je povoljno...

P. P.

pre 8 godina

Taj auto jednostavno ne vredi te pare, možete da se batrgate do sutra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 24. februar 2016 11:17)


Taj auto jednostavno VREDI te pare, batrgao se ti ili ne. Trenutno je to najbolja ponuda na tržištu. Ubedljivo.

Petar

pre 8 godina

Ja sam letos uzeo 500L dizel sa 105 ks u onom višem paketu (Longue), sa još par sitnica opciono (i došao me 15.000). I zadovoljan sam. A i moja porodica je veoma zadovoljna. Da je idealan, nije, jer je (ako baš želite) svemu moguće pronaći neku manu. Ali, šta je to idealno?
Ako bude kako planiram, zadžaću ga jedno 10 godina.
Mogu da ga preporučim, ako to nekome nešto znači. Ali, nemojte da mislite da je na auto putu bešuman na 150. Ipak je to kocka. I zbog te forme (i visine od 165 cm) pri velikim brzinama sigurno više troši od vozila koje je visoko 140 cm. Ali je razlika u ponudi prostora unutra veoma velika (za tu dužinu).
No, da će i sa 140 km/h da se lako popne auto putem od Bubanj potoka ka BG, hoće- ako ga stisnete. Neverovatno je kako "leti" i koliko je potentan taj dizel zbog 320 Nm. Na prethodnih oko 3000 km bord mi je pokazao prosek potrošnje od 5,7. Zima je, a i dosta gradske je bilo.

Neb

pre 8 godina

@dusan nis

Zavisi od tebe. Ako imas vremena i volje da ides po majstorima i zelis cesce da menjas automobile uzmi polovnjak. Ako zelis auto koji je pouzdan, moderan i pravljen za tebe koji ces voziti 10+ godina bez vecih problema uzmi 500L.

500L je najprodavaniji auto u svojoj klasi u Evropi sto govori o njegovom kvalitetu.

Inace, ako zelis da izgleda lepse uzmi alu felne & bi color (krov u razlicitoj boji od karoserije).

Ja imam ovaj od 95ks i tacno osetim da mu fali snage ponekad. Udoban je on za voznju i jako se lako vozi ali nemoj se nadati da ce ti srce zaigrati u njemu bez 120ks. Lepo podnosi i vece distance, tih je i udoban pri brzinama od 120-140km/h ali sporo ubrzava.

500L je pravljen da bude porodicni auto, tu nema greske. Velik, prostran, siguran, praktican...

Nadam se da sam barem malo pomogao. Pozdrav.

Profesionalno do kraja nema sta

pre 8 godina

1. Odete na sajt a na sajtu ni podaci o motorima, ceni, opremi, garanciji, nista
2. odete na opis odredjenog modela a ono samo galerija slika

Jedini nacin doci do cene je da se posalje zahtev na mail. NEKA hvala!!!
2016. godina i na sajtu nema ama bas nikakvih relevantnih podataka nego jos treba moljakati za specifikacije! Sve podseca na kupovinu zastave pocetkom devedesetih! Nije ni cudo sto im ne ide dobro, kao i benzinci fiata, lose idu a trose kao kamioni. Ko zna kakva je situacija tek sa servisima.

Ika

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega..
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15)

Bolje bilo koji novi nego polovan za 6,000 EUR. Garancija I pouzdanost znace dosta.

Krokodil

pre 8 godina

@dusan nis

Sve ima prednosti i mane.
Nov je nov, ali si vezan za ovlascen servis znaci i skuplje cene redovnog servisa. + oprema je jako skromna.
A polovan mozes da uzmes visu klasu i uzivas, al je macka u dzaku, ako ne kupujes od proverenog lica.
p.s.- auto je prostran ali najslabiji benzinac je dosta kilav, pogotovu ako se natovari auto i ukljuci klima.

dusan nis

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega..

lalegator

pre 8 godina

dusan nis@ prijatelj mi je taksista i vozi 500L dizel, veoma je zadovoljan.
auto je udoban i prostran za njegovu velicinu.
daleko od toga da je savrsen ali za nase uslove je dobar..
ako se odlucis za njega odaberi verziju sa dizelom 120ks jer je svaka druga varijanta troma

Pera

pre 8 godina

Ja bih voleo kada bi nam neko izneo iskustva vezana za ovlascene servise FAS. Dakle pouzdanost istih, na koliko km se vrsi servis, ostvarivanje prava na garanciju i na kraju nesto o motorima.

Profesionalno do kraja nema sta

pre 8 godina

1. Odete na sajt a na sajtu ni podaci o motorima, ceni, opremi, garanciji, nista
2. odete na opis odredjenog modela a ono samo galerija slika

Jedini nacin doci do cene je da se posalje zahtev na mail. NEKA hvala!!!
2016. godina i na sajtu nema ama bas nikakvih relevantnih podataka nego jos treba moljakati za specifikacije! Sve podseca na kupovinu zastave pocetkom devedesetih! Nije ni cudo sto im ne ide dobro, kao i benzinci fiata, lose idu a trose kao kamioni. Ko zna kakva je situacija tek sa servisima.

Neb

pre 8 godina

@dusan nis

Zavisi od tebe. Ako imas vremena i volje da ides po majstorima i zelis cesce da menjas automobile uzmi polovnjak. Ako zelis auto koji je pouzdan, moderan i pravljen za tebe koji ces voziti 10+ godina bez vecih problema uzmi 500L.

500L je najprodavaniji auto u svojoj klasi u Evropi sto govori o njegovom kvalitetu.

Inace, ako zelis da izgleda lepse uzmi alu felne & bi color (krov u razlicitoj boji od karoserije).

Ja imam ovaj od 95ks i tacno osetim da mu fali snage ponekad. Udoban je on za voznju i jako se lako vozi ali nemoj se nadati da ce ti srce zaigrati u njemu bez 120ks. Lepo podnosi i vece distance, tih je i udoban pri brzinama od 120-140km/h ali sporo ubrzava.

500L je pravljen da bude porodicni auto, tu nema greske. Velik, prostran, siguran, praktican...

Nadam se da sam barem malo pomogao. Pozdrav.

Prvi urednik Automobili B92

pre 8 godina

@ Dušan
Da li da kupiš polovan ili novi auto? Pitanje od milion dolara, jer u Srbiji na ržištu vlada potpuni haos koji su napravili političari, bankari, osiguravajuće kuće i uvoznici novih ili polovnih automobila! Šta god da odlučiš Dušane ulaziš u rizik - na tebi je odlučiš koji je rizik za tvoju porodicu manji. To zavisi od sigurnosti posla (plate) grada gde živiš (koliko se kradu automobili), da li su u tvom kraju vozači bahati ili su pretežno normalni itd. U Nemačkoj je uvek bolje kupiti novo vozolo a u Srbiji samo ponekad. Problem o kojem moje kolege ne pišu niti istražuju je sledeći: 1)svetska autoindustrija je nastavila sa uvođenjem novih tehnologija i sa vekovnom politikom rasta cena vozila 2)takođe, nastavljen je trend trpanja bespotrebne elektronike u nove generacije vozila kao i estetskih ukrasa što podiže cenu a ono glavno (snaga motora u odnosu na masu vozila) nazaduje pa je 500L sa 95 KS KILAV i sa očajnim međuubrzanjima 3) kupovinom polovnjaka smanjuješ rizik krađe vozila i izbegaš enormne cene kasko osiguranja (deru u Srbiji kao nigde u svetu) 4) bankari su posebna priča i uglavnom su veći foliranti od Dinkića 5) serviseri će da te oderu bilo kupio nov ili polovan auto. Ako kupiš novo vozilo prvih tri-četiri godine ćeš imati manje izdatke dok ne sitekne garancija a posle ćeš da se zaprepastiš cenom "ORIGINALNIH" delova. Kupovinom polovnjaka mora nešto da ti otkaže a onda će majstori da ti nađu još "nešto" pa će ti biti muka. SRBIJA - ŠTA GOD ODLUČIŠ POGREŠIŠ

Baxuz

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L?
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15)

Polovan kupujes ako imas do 4000€. Sa 6000€ si na konju i treba da kupis nov auto. Svi uvoznici daju beskamatne kredite pa biraj od Sandera do Fieste, Clia ovih Fiata mozda i Kia Ceed ili Focus za 12000. Verujem da ce sad da se jave preprodavci i da te savetuju da uzmes polovnjak posto ih se bas nakotilo zadnjih godina. Polovni automobili koji se dovoze u Srbiju su lesine sa predjenih pola miliona km koje mozes da vozis samo ako prelazis godisnje par hiljada km. Razumne alternative novom vozilu su samo dve: ako mozes/umeš da doteras sam polovnjak sa zapada onda ili da kupis polovnjak kupljen nov u Srbiji i održavan u ovl. servisu mada ti je tu izbor sužen. Pozdrav.

Ika

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega..
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15)

Bolje bilo koji novi nego polovan za 6,000 EUR. Garancija I pouzdanost znace dosta.

P. P.

pre 8 godina

Taj auto jednostavno ne vredi te pare, možete da se batrgate do sutra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 24. februar 2016 11:17)


Taj auto jednostavno VREDI te pare, batrgao se ti ili ne. Trenutno je to najbolja ponuda na tržištu. Ubedljivo.

hue hue hue

pre 8 godina

pozdrav Dusane iz Nisa.

Probacu da Vam odgovorim na pitanje iz prve ruke i moje vidjenje stvari, posto smo mi u decembru uzeli nov auto za 11700 evra. Naravno, ovo je moje vidjenje i ne mora da znaaci dda je tacno. kada kupujete auto, uvek vazi da je novo-novo, tu mislim da je auto u garanciji i da necete imati problema te 4 godine. Ja sam vozio 206 i u Grckoj mi se pokvario alternator u 22:30 na autoputu. platio sam popravku,slep,i alternator ukupno oko 250 evra,izgubio jednu noc i pola danaa odmora na autoputu. Da sam imao nov auto to se ne bi desilo. Generalno,oko 500 evra godisnje sam davao na popravke auta, torzija, hlaadnjak je cureo, gume, svasta nesto.

Sada nemamo taj problem,ali dajemo svaki mesec ratu. vozimo 208, auto koji ima automatsku klimu, neka boljaa resenja i vecu udobnost. znamo da je ispravan i da ce za 4 godine biti ispravan jer cemo ga mi odrzavati.

E,sad, koji auto da preporucim? Imate Fiat Pandu za 9000 bez popusta,koja ima isofix sedista za Vasu decu, i koja je napravljena spartanski, da traje. Imate i Reno Twingo za 9500 sa beskamatnim kreditom u srednjem paketu opreme. Pezo 108. VW up. Nema smisla da kupite auto koji je veliki i koji ima benzinski motor koji trosi gorivo,zato bolje uzmite normalan auto, a od novca koji ustedite platite detetu casove klavira, kosarke, ili cuvajte za prvu godinufakulteta. Polovan auto nije dobar auto, pa i da je star tri godine, jer se nova kola nastimuju da im kvarovi krecu posle 4-5 godine, i tada postaju nerentabilna. bolje dajte taj novac za nov auto, ovako cete ga dati na popravku delova.

Ako naidjetee na polovan auto star godinu dana kad mu cena padne za 20- 30%, onda razmislite o kupovini polovnog.

lepi pozdravi.

Sale

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega.. 
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15) 

Nova auto je nov auto! Ko ima kupuje novo, a sirotinja polovno i zato nikad i nema.

Petar

pre 8 godina

Ja sam letos uzeo 500L dizel sa 105 ks u onom višem paketu (Longue), sa još par sitnica opciono (i došao me 15.000). I zadovoljan sam. A i moja porodica je veoma zadovoljna. Da je idealan, nije, jer je (ako baš želite) svemu moguće pronaći neku manu. Ali, šta je to idealno?
Ako bude kako planiram, zadžaću ga jedno 10 godina.
Mogu da ga preporučim, ako to nekome nešto znači. Ali, nemojte da mislite da je na auto putu bešuman na 150. Ipak je to kocka. I zbog te forme (i visine od 165 cm) pri velikim brzinama sigurno više troši od vozila koje je visoko 140 cm. Ali je razlika u ponudi prostora unutra veoma velika (za tu dužinu).
No, da će i sa 140 km/h da se lako popne auto putem od Bubanj potoka ka BG, hoće- ako ga stisnete. Neverovatno je kako "leti" i koliko je potentan taj dizel zbog 320 Nm. Na prethodnih oko 3000 km bord mi je pokazao prosek potrošnje od 5,7. Zima je, a i dosta gradske je bilo.

Krokodil

pre 8 godina

@dusan nis

Sve ima prednosti i mane.
Nov je nov, ali si vezan za ovlascen servis znaci i skuplje cene redovnog servisa. + oprema je jako skromna.
A polovan mozes da uzmes visu klasu i uzivas, al je macka u dzaku, ako ne kupujes od proverenog lica.
p.s.- auto je prostran ali najslabiji benzinac je dosta kilav, pogotovu ako se natovari auto i ukljuci klima.

lalegator

pre 8 godina

dusan nis@ prijatelj mi je taksista i vozi 500L dizel, veoma je zadovoljan.
auto je udoban i prostran za njegovu velicinu.
daleko od toga da je savrsen ali za nase uslove je dobar..
ako se odlucis za njega odaberi verziju sa dizelom 120ks jer je svaka druga varijanta troma

miki

pre 8 godina

dobar odnos cene i kvaliteta...u italiji ovaj auto voze stariji ljudi i majke koje idu na posao a pre i posle toga razvoze decu po skolama,teninzima i ostalim aktivnostima... za 99€ mesecno ko ima jacu platu zaista je povoljno...

dusan nis

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega..

Samo kazem.

pre 8 godina

Zato sto hocete kola da birate na interentu,zato sto hocete najmanju mogucu cenu,zato sto hocete da ne kosta odrzavanje,da mile prekoputa radi servis za dva piva,zato sto vam je bitno da je dizel (jer 1.2 benzin Vam slabo vuce,a inace vozite Audi 3.2 quattro a ne corsu iz 2001 koja je presla cuvenih 147000) ,zato sto vam nije bitna garancija,zato sto ne mozete da se strpite jos cetiri meseca da povecate ucesce,zato sto hocete ucesce 0rsd,zato sto necete 4€ vecu ratu,zato sto volite da placate na cupriji.....
Bas zato nemojte da se bunite sta vozite,nemojte da se bunite ko Vam je prodao auto,kakav je distributer,kakav je ovlascen serviser,zasto Vas ne uvazavaju kao vlasnika kad imate problem,zasto niste uzeli kasko,zasto kosta servis za dizela toliko.... Trziste je ogledalo kupaca svuda,a ne kupac ogledalo trzista,kad svi budemo istinski zeleli bolje automobile,usluge,servise,a ne jeftijije,onda cemo bolje automobile,usluge i dobiti...

boki

pre 8 godina

Odlična ponuda, ja sam prošle godine kupio novu Škodu oktaviju 1.6 dizel, pre nje sam razmišljao o Citroenu C5 4 godine starom sa 150 000km. Onda razmislim, dok kupim 4 gume, zamenim kočnice, uradim veliki servis i jos popravim neku od nepredviđenih popravki koje na novim dizelima znaju da budu preskupe (zamajac, dizne) odlucim se za oktaviju i za te pare sto bi davao za popravke vozim nova kola i placam sitan kredit u odnosu na ono što sam hteo da dam za polovnu "kantu" realno.
Imam prijatelja koji se pate sa polovnim kolima jer su hteli da voze malo bolji u klasi nego što bi mogli da kupe novi i šta da kažem, ne rade niakve popravke sem kad ih totalno izdaju kola, servisi na 20 000, lampica gomila uključenih, popravke, škripe diskovi koje bruse, gume polovne jer 18 ce su preskupe, seljana kao i sve drugo u Srbiji.

Branislav

pre 8 godina

Iskreno meni se dopada ova nova Panda. Posedujem Yuga koji sad zavrsava "Bolonju":D. Napravio sam gresku sto onomad nisam dao staro za novo kad je Punto Classic u pitanju sve od straha da li cu imati da otplatim a zdravstveni sam radnik. Kad bih znao da sam miran sledecih bar 5 godina isao bih na ovu varijantu sa Puntom ili eventualno sa Tojotom.Kola bih vozio 99% u gradu. Pa ne znam kakav je kad su duze relacije(putovanje)u pitanju. Pri tom nemam porodicu(samac sam). Nije losa ni ona beskamatna prodaja kod Tojote. Samo mislim da je ova akcija i ranije bila i mislim da su kod novog Punta cak povecali cenu da bi sa popustom vratili kakva je bila ranije. A i kod Pande se dobije manji popust nego kod 500L.

Šubi

pre 8 godina

500L 1.4 benzin nam je drugi auto u porodici. Evo moj iskreni + i -

Plus: 1. puno prostora unutra, u gepeku, lepo se mogu preklapati sedišta itd. Zaista je unutra ogroman auto, dete mi stane izmedju mog sedišta i zadnjeg normalno stoji i oblači jaknu zimi itd. 2. farovi su odlični 3. bezbednost automobila je veoma visoka 4. zimi se ugreje za 5 min 5. visok je i pregledan

Minus: 1. težak je za ovaj motor (1.4 95ks) i užasno je trom auto. Ja ne divljam, ali prva, druga i kad treba u gradu brže da kreneš povučeš itd. užas, pogotovo kretanje iz mesta. 2. menjač je sramota za autoindustriju. Nije da se kvari, ali ima hod da ti se smuči život. 3. Zimi troši i do 10L, evo sad na autoputu do madjarske 7.3L (vozim oko 130) 4. bučan je (iako kažu najtiši u klasi, bučan je na autoputu i smor za duži put realno). 5. komande i tempomat brisača su čist idiotizam.

Eto iz prve ruke i iskreno posle nekih 30.000km.

popaj

pre 8 godina

1.4 benzin slab i nepouzdan motor plus veliki potrosac. Dizeli ok ali je 1.3 mtj slab. Auto prostran i velik ali kada se sve uzme o obzir za dobru opremu, boju i 1,6 dizel ima mnogo boljih izbora za te novce. Usput servisi nisu toliko skupi i cesti kao sto mislite Fiatovi servisi stalno imaju neke akcije samo treba pratiti. Nadam se da sam pomogao jer vozim sluzbeni. Ovaj a
uto bi trebao da se kreditira kao subvencija pre je tako punto mogao da se kupi.

Pera

pre 8 godina

Ja bih voleo kada bi nam neko izneo iskustva vezana za ovlascene servise FAS. Dakle pouzdanost istih, na koliko km se vrsi servis, ostvarivanje prava na garanciju i na kraju nesto o motorima.

Miloš

pre 8 godina

Ja sam jedan od onih koji je prošao oba iskustva - dobra, polovna strana limuzina i posle toga novi 500L. Na kupovinu Fiata sam se odlučio kada sam shvatio da sam, za poslednje dve godine, za servise platio onoliko koliko bi me izašle rate za kredit za nov auto. I nije samo to - dva puta me "ostavio" na putu u inostranstvu, sigurno sam 15 dana godišnje bio bez auta zbog servisa (možda i malo više), poseta majstoru je bila bukvalno aktivnost jednom u dva meseca.

Na kraju to više nije bila ni ušteda, naprotiv. U nekom periodu svakako jeste, ali taj period nije suviše dugačak. Prema tome, zavisi koliko imate vremena u životu za takve stvari i da li vas to nervira. Neko voli da eksperimentiše sa kolima, menja ih često, šteluje i sve ostalo - meni je prioritet bio da ne mislim o tome i da su pouzdana. Čim se pojavilo nešto pristupačno (tada je 500L bio jedini sa praktično beskamatnim kreditom), rešio sam - i evo skoro tri godine kasnije moj 1.6 dizel koji je prešao 70.000 kilometara u savršenom stanju - nijedan kvar.

Iskustvo u vožnji - nije idealno. Ali, idealan je Tesla S. Pa sada vidite...

jo

pre 8 godina

Ne znam sta obuhvata Pop paket opreme, i kakvi su uslovi ovog finansiranja ali mi se cini da je ovo korektna cena za ovaj auto...cak i najslabiji benzinac sluzice bez problema makar 5god a ako se dobiju i neke alu felne i touch screen, potpuno korektno!

Sinnerman

pre 8 godina

Taj auto jednostavno ne vredi te pare, možete da se batrgate do sutra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 24. februar 2016 11:17)


Ja vozim nov auto koji je meni mnogo lep i sluzi me odlicno. Moj 500L vredi svaki dinar koji sam dao za njega i bez trunke razmisljanja bi opet uzeo potpuno isti auto, pa se ti batrgaj i cupaj za kosu do ludila :) Jedino sam hteo da doplatim za belu boju ali sada mi je ipak crveni lepsi. 1.4 benzinac +LPG bez paketa. Sto se snage tice nije BMW ali nije ni naijgori...

ABC

pre 8 godina

Ja sam letos uzeo 500L dizel sa 105 ks u onom višem paketu (Longue), sa još par sitnica opciono (i došao me 15.000).

Teško da je 500l 1.6 mjet u Lounge paketu opreme koštao 15000€.

Ahhaha

pre 8 godina

Koja bre crna akcija ?!?!? jel imate vi internet. Svuda u Evropi, Fiatova vozila prodaju se po bas tim "akcijskim" cenama, ali samo kod nas hoce da ti uzmu stari auto... u fazonu "drp"

kasikovic

pre 8 godina

mislim da to sto pricaju odnosno reklamiraju i nije lose....ali...kad nazovete dobijete skroz druge informacije.......cena od tih 9990 koliko li vec je za KES.....i u nju je vec uracunata reciklaza.....ako hocete nesto drugo...date svoj auto koji ide na procenu pa onda ucesce od 30 posto i onda sedam godina mesecno po 99 e......izracunajte koliko izadje......meni su tako na dva mesta objasnili.....pokusaj marketinga odnosno prevara...

zvezdan

pre 8 godina

Ko je mama a ko tata za 500L (valjda po ceni) meni i nije toliko bitno. Jer 500L ima i babu i dedu i uvek je neko nekome mama. Sustina je da je auto pristupacan, da je dovoljno kvalitetan, savremen, bezbedan i pristojno dizajniran. I nadasve, sustina je da je izradjen kod nas i da deo kupoprodajne cene zavrsava u Kragujevackim domacinstvima, lokalnoj samoupravi i republickom budzetu. Svi razumni i patriotski nastrojeni ljudi rezonuju na ovaj nacin. Nacionalni auto u Madjarskoj npr je Suzuki. Kamo srece da vise modela imamo u izradi kod nas, pa da iz vise klasa vozila mozemo da kupimo domaci proizvod. Pozz svima

dule

pre 8 godina

Imam 500l i već jednom mi je postovan komentar o 500l u, a tiče se među ubrzanja. Govorim o motoru 1.4 95 ks. Kada sam ga kupovao nije bio u ponudi turbo motor sa 120 konja benzin probao sam ga u stojanovu i sada bih svakako kupio baš taj.
Auto je posle 55000 km ubedljivo best of the best buy.
Neko je već pisao da je porodični i jednostavno ga tako i treba shvatiti.
Ima gomilu pregrada (sem za tel.) opušteno ces staviti 2 dvolitarke piva u zadnja vrata litar ski pepsi u sredinu dve pola litre vode ili soka u prednja vrata i dve limenke 0.33 ispred menjača. Bukvalno je kao mali studentski stan unutra imas prostora kao u oglasima na najam takvih stanova u NS-u.
Izuzetno je vožljiv pregledan i napunjen sitnicama koje ne vidiš pri kupovini i ne očekuješ u autu domaće proizvodnje npr. hill holder ili esp koji zapravo jako dobro radi posao na klizavom isti utisak je i za abs koji me je par puta vrlo prijatno iznenadio itd.
Vrlo odlučno ga vozim (moja žena kaže ko manijak i sociopata??) i pri takvoj vožnji mogu slobodno da kažem da mu je potrošnja ok i prilično razumna (pola litre do litru odstupanja od papira sem na magistrali kada trošim i litru manje od propisanih vrednosti)
Neko je napisao i da je do 120 kmh tih to potvrđujem i da napomenem vrlo je zgodan za naše puteve jer je višlji od ostalih iz kategorije i dobro podnosi kratere kaldrmu i ostali srpsku svakodnevicu.
Pohvalno je i to što dolazi na good year ili con tinental gumama koje su ekstra a radio je savršen tj onaj njihov media sistem kako ga zovu .
Nažalost ima par mana meni smeta što je malo lenj pa treba 'saltati' da bi izvukao maksimum a ima 6 brzina ,pa je zamorno. Ovlašćeni servis to je sada ok ali su baš bili više nego bezobrazni sa cenama.
Ostalo je za svaku pohvalu posle dve i po godine korišćenja auta opet bih kupio isti to su moji utisci.
Ps za nas četvoro u porodici mislim da je idealan malo su dečija kolica pravila problem oko pakovanja stvari u gepek ali uvek sam vozio hecbekove pa bi mi bilo isto i sa drugim izborom pežo 308.

Sale

pre 8 godina

S obzirom kakve puteve imamo, mislim da je kupovina novog automobila, a i polovnog skupljeg sumanuta rabota u ovoj zemlji. Auto do 4000-5000 EUR još i nekako, sve preko toga šteta. U naselju u kojem živim u BG u veoma bitnoj ulici kojom prolaze i autobusi GSP-a vi bukvalno ne možete naći 10 metara zdravog asfalta. To su pukotine, rupe, izbočine, ulegnuća, šahtovi koji nikada nisu u ravni sa ulicom itd. Neke rupe stoje već mesecima i samo se šire. To nikako nisu putevi za bilo šta novo.

ALFISTA

pre 8 godina

@dusan nis Ja sam licno uvek za kupovinu novog automobila (trenutn vozim Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 2015. godiste). U vasoj situaciji bih uzeo Fiat Tipo, laksi je od 500L, pa je i sa 1.4 benzincem od 95 konja ok (nije trom) a i cena mu je dobra. Polovan auto je uredu uzimati jedino ako je godinu dana star (sto je kod nas tesko naci).

seljadin

pre 8 godina

@Prvi urednik Automobili B92, sto se tice kradje - upravo suprotno - vise se kradu polovni nego novi automobili, to je uvek bilo i bice radi delova, zatim dok sam vozio polovan automobil, poslednjih godina 8me, 9te i 10te godine su me delovi kostali 1000 evra godisnje ! (skoda fabia), od kad sam kupio novi automobil, imam besplatan servis, garanciju 4 godine, odrzavanje me kosta 0 evra godisnje. Kasko nisam kupio, preskupo je ! samo sam ugradio zeder, imam i garazu i mirno spavam, nisam pocetnik vozac da lupam automobil, nisam ga ni ogrebao za 3 godine.

Hehe

pre 8 godina

@(nope, 24. februar 2016 16:09)

Ne secas se ti tog perioda prelaska sa DM na EUR. Cini mi se dve nedelje je bio taj odnos 1:2 (EUR:DM). Posle toga su stavili da bude 1:1 i korigovali cene. Tako da, to sto je kostalo 22000DM, je vrlo brzo po uvodjenju evra kostalo 22000EUR.

Vozač

pre 8 godina

Suzuki s kros je mama za našu petstotku.120 ks, motor ima lanac, nema velikog servisa, a u gradu troši 7,5 litara(petstotka 10)govorim o stvarnoj potrošnji, ne o fabričkoj.A ima i jedan jastuk i 30 litara gepeka više.Razumem one koji iz juga pređu u 500l da im izgleda kao dnevna soba, da pozadi može da se stoji ispred sedišta, i sl. bajke, ali ne vozimo svi decu od 2 godine pozadi.

Sergej

pre 8 godina

Želim da izrazim punu podršku ovom potezu naše Vlade!
Svojim ličnim primerom, plaćanjem oko 40000 dinara poreza na luksuz mog starog vozila preko 2000 ccm doprinosim punjenju budžeta, iz koga oni mogu da subvencionišu zamenu tih starih krševa s motorom ispod 2000 kubika.

Komarac

pre 8 godina

Citajuci komentare, stekao sam utisak da vecina ljudi iz meni nepoznatih razloga hvali Fiat 500L, sto me dovodi do zakljucka da je potrebno praviti laznu sliku o Fiatu u Srbiji, da bi se nekako pokrenula prodaja, sto bi dovelo do ponovnog pokretanja proizvodnje, i tako u krug... Da je taj auto kvalitetan i da valja necemu, potraznja bi bila veca i proizvodnja ne bi ni stajala. Ne spinujte narod vise.....sto je mnogo, mnogo je....

japanac

pre 8 godina

Ne znam samo koji ce polovan auto vredeti 2500 eura, a da ne moze da se vozi. Da li je bolje prodati stari auto pa dodati jos novca i kupiti nesto iz Fiatove ponude ili ovo vazi samo za kredit...

Petar

pre 8 godina

Meni je žao što umesto 500L sa dizelom od 105 ks nisam kupio onaj od 120 ks. Ide i ovaj odlično (nisam nikada išao brže od 160),odlično ubrzava i odličan je za preticanja po Ibarskoj,ali mislim da bi tu Mj sa 120 ks bio i bolji.Ako bih nešto zamerao (mada je sve to pretežno posledica moje visine od 195):
- oslonac za desni lakat vozača nema podešavanje visine i malo mi je nizak,a kada je u spušten, smeta pristupu kopči pojasa vozača. Uz to,nema oslonac za suvozača.
- lumbalna podrška nema podešavanje po visini (kao neka skuplja vozila)i meni bi trebalo da je malo viša(a nižem čoveku da je niža);
- elektrokomande svih prozora na vratima vozača su pomerene par cm unapred (u odnosu na prirodan položaj moje leve šake kada je oslonjena na vrata) i svaki put moram malo najpre da ispružim ruku da bih ubo pravi perekidač (ima kola kod kojih je to na pravom mestu);
- oslonac za ruku na vratima vozača je malo nizak u odnosu na moj levi lakat.
Vozim još jedna kola u kojima su mi za oba lakta oslonci na pravom mestu i visini i kod kojih su prekidači prozora na pravom mestu. I zato sam to primetio kod 500L.
I to je to.Sve ostalo je Ok za te pare.
Doduše, možda su mogli i u Srbiji da deklarišu veličinu gepeka kao negde napolju (343/400 litara), a ne samo 400 litara. Jer, ako hoću najveći mogući prostor za putnike pozadi,onda je samo 343 litra.
P.S.preporučujem Merivu dizel sa 136 ks na akciji.Manje košta,a bolje ide,oprema slična.

Petar

pre 8 godina

ABC, 24. februar 2016 14:45
Uz reciklažni popust (2500) taj 500L je tada koštao 14400, sa opcijama 15400 a na moju molbu za dodatni popust je konačna cena bila 15000.
Pogledaj malo po internetu,videćeš da je tada njegova osnovna cena (pre obračuna bilo kakvih daljih pospusta(reciklaža, staro za novo i keš)) već bila snižena na 16900 (sa 17800).
Osnovna cena (i najvišem paketu) je tada bila 13900 (1,4 benz),15900 za 1,4 turbo benz i 1,3 dizel, 16900 za MJ sa 105ks i 18200 za MJ sa 120ks. A svaki Pop Star je bio 1000 manje.

nope

pre 8 godina

"1)svetska autoindustrija je nastavila sa uvođenjem novih tehnologija i sa vekovnom politikom rasta cena vozila"

Cene vozila ne rastu, nego padaju. Ovde na komentarima na sajtu je bio primer: Golf 1 je kostao pre 35 godina 22.000 DEM. To je 11.000 evra, ne računajući inflaciju. Sada se za 11.000 evra može dobiti Polo, koji je zapravo veliki isto ako ne i veći od tadašnjeg Golfa, a po opremi i kvalitetu je mnogo mnogo bolji nego tadašnji Golf. Dakle, cene vozila padaju, a ne rastu.

Petar

pre 8 godina

ABC, 25. februar 2016 17:23
Da, dao sam na reciklažu staru zastavu i za 15000 dobio Longue 1,6 MJ sa nekim sitnim opcijama (boja,lumbalna podrška,oslonac za ruku i produžena garancija). Ima serijski u tu panoramu koju pominješ. Pa i dobre gume (Continental) i (meni)lepe alu felne. Nije najbolji na svetu,ali meni i porodici je dobar. Uz one sitne mane koje sam pomenuo.

ABC

pre 8 godina

@Petar

Znači nije 500L koštao 15000€ nego plus stari auto koji si dao na reciklažu.Vrlo dobro znam koje su cene jer je moj 500L 1.4 95ks 2013 sa subvencijom koštao 15150€ sniženo sa 18150€ (nije nacionale).Auto je krcat opremom nedostaje samo panoramski krov.Pastelna boja (bicolore),felne 17", enterijer u polukoži,tonirana stakla,aut. klima... da ne nabrajam.Hoćeš da kažeš da si za 15000€ dobio sve ovo od opreme plus panoramski krov i alufelne 16" koje su standard za lounge opremu.Pored svega ovoga još i 1.6 dizel motor!?

hue hue hue

pre 8 godina

pozdrav Jupi, hvala na pitanju. Drage volje ću Vam odgovoriti sa dva primera, samo ću pre toga postaviti jedno kontra pitanje Vama: zašto prvo ne proguglate,pa onda postavite pitanje u ciničnom tonu? da ne dužim, postoji tehnologija u kojoj umesto kaiša imate lanac na motoru, lanac se ne menja tako često i manje košta u eksploataciji, dok kaiš iziskuje češći servis. Auto proizvođači to ne rade slučajno. Drugi primer je Opel Corsa C kojoj elektronika (mislim na kompjuterski čip kod motora) otkazuje posle 120 000, i predviđena je za servis. Imate pokretne delove automobila koji se umesto od metalnih delova proizvode od plastike, habaju se i smanjuje im se vek trajanja (podizači prozora). Automobili malih kubikaža sa turbinom su isti primer, takav motor je napravljen da traje nekoliko godina pod velikim opterećenjem, i onda se menja novim. Ima dosta drugih primera, ne bih Vam dalje oduzimao vreme. Lepi pozdravi.

dragan

pre 8 godina

moja zena vozi 500l 1.4 95ks kupljen pre 2 god i utisci nisu ni losi a ni dobri u prevodu koliko para toliko muzike..prostran stabilan auto sa malom potrosnjom a trom i bucan na vecim brzinama unutrasnjost i nije neka..stvar ukusa..a ja vozim golf 7 2014god kupljen prosle godine polovan sa 35000km 5 godina garancije a 7 na motor razlika je velika ipak je golf golf a cena on polovan jeftijiji nego nov 500l...ako ste ozbiljan muskarac uzmite pravi auto a ako niste ili hocete za zenu onda kupite 500l...

Jupi

pre 8 godina

@neb
"500L je najprodavaniji auto u svojoj klasi u Evropi sto govori o njegovom kvalitetu."

Ako moze, za nas neupucene, gde ste pronasli ovaj podatak? Na kom sajtu, dokumentu i sl.

soxe

pre 8 godina

ok nov je nov al je ruzan za medalju..novi tipo je za njega klasa..a i potraznja govori sve niko ga nece..a ovo akcija staro za novo mislim sta reci jeftiniji je u nemacnoj ali nemci nisu ovce a mi jesmo pa aj da nam uzmu za iste pare jos pride neki polovnjak..

Jupi

pre 8 godina

@hue
"Polovan auto nije dobar auto, pa i da je star tri godine, jer se nova kola nastimuju da im kvarovi krecu posle 4-5 godine, i tada postaju nerentabilna. bolje dajte taj novac za nov auto, ovako cete ga dati na popravku delova."

Jedno pitanje za nas neupucenje, posto vidim da ste upuceni, da li bi mi mogli pojasniti kako se to steluju nova auta da se pokvare posle 3-4 godine?

Fala unapred.

dejan

pre 8 godina

bolje uzmes luksuzan auto koji nije mnogo presao za 4.000-5.000 pa ulozis jos 1.500 u njega i miran 100.000km nego kupiti fiat 500l ja sam iskrano vozio twinga,punta,corsu pa mi dunu nesta i 2008god kupim mercedes c200 2002god 2.0 175ks ful oprema potrosnja 10 max 11l plina u gradu ragistracija 35.000 ali ni jedan jedini kvar nisam imao sa njim sam presao 135.000km a ukupno je presao 240.000km i jos uvek je limarija kao nova i verujte mi nikad vise necu uzimati ekonomicnu klasu..za njega sad mogu uzeti oko 5.000-6.000e i ne planiram jos da prodam..ne kazem da je svaki ovakav zavisi dali uzmes od coveka ili idiota ali ako odrzavas nemas problema i svako ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje i budite pametni ako kupujeta polovan auto ne kupujte naj jeftiniji na oglasu zbog npr.odlaska u inostranstvo a ono rupa bez dna pa poslje pljujete po autu kako ne valja a ne shvatate da ne valjate vi sto ste kupili naj jeftiniji..kupujte medju naj skupljima jer su naj odrzvaniji...

boris

pre 8 godina

pored svih ovih hvalisanja presao 70.000km itd bez kvara odlican komforan auto isl...vi verovatno bolje niste ni vozili..ja vozim vektru 2006god na 162.000 km prvi sitniji kvar na 208.000km kompletan servis tj generalna celog auta mada nije trebala ali zbog sebe kostalo me preko 2000e i evo sad na 290.000km nista samo sipaj i vozi a inace je benzinac,snajka vozi 500l a vozio sam ga i ja e sad pristora ima nije da nema visok trom i bucan auto na 120km kao da idem 200km sa vektrom do sada je presla 32.000km i ako se pokvari pre 120.000km na satu onda je stvarno kanta..za duza putovanja nije ovo je auto od tacke a do tacke b do 50km..inace vozio sam i c200 2001god a6 2002 a4 2000 omega 2003 fiat stilo i fiat punto pezo 307 i laginu 2..radosled po kvalitetu mercedes,audi,opel,reno,pezo i fijat a po ceni odrzavanja fijat,opel,audi,pezo,mercedes,reno...znaci osim cene fijat nista drugo nema,ljudima je bitno da malo trosi a sto je trom nema veze da je jeftin za odrzavanje da je registracija mala itd.puno je da das 200-300e vise za pravi auto godisnje ali nije puna za letovanje 2000e sako od 250e patike od 150e rucak u restoranu za 4000din,za novu godinu 300e..to je jedna vrsta ljudi a druga je nije bitan kvalitet vec cena samo da je jeftino i sam sebe ubedis da vozis smemirski brod..pa gledam vecina tehnike je fox,vox,vivax,neo pa onda pricaju imaju je godinu dana i ekstra su a nikad samsung nece naziveti..koji fijat valja 2000god i uporedi cenu i pogledaj ostale..raspadaju se...

Sinnerman

pre 8 godina

@Jupi
Ako moze, za nas neupucene, gde ste pronasli ovaj podatak? Na kom sajtu, dokumentu i sl.
(Jupi, 26. februar 2016 12:33)

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2015/02/19/fiat-500l-drugi-najprodavaniji-model-u-januaru-2015.-u-italiji-i-naprodavaniji-mali-mpv-u-evropi-u-2014.

http://www.prnewswire.com/news-releases/june-2015-fiat-chrysler-automobiles-sales-in-europe-515679701.html

http://left-lane.com/car-sales-europe/car-sales-segments/small-mpv-segment/

Nadam se da sam "ubo" tekst jer nemam vremena da citam, i siguran sam da jos negde ima vise informacija...

P. P.

pre 8 godina

Taj auto jednostavno ne vredi te pare, možete da se batrgate do sutra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 24. februar 2016 11:17)


Taj auto jednostavno VREDI te pare, batrgao se ti ili ne. Trenutno je to najbolja ponuda na tržištu. Ubedljivo.

Komarac

pre 8 godina

Citajuci komentare, stekao sam utisak da vecina ljudi iz meni nepoznatih razloga hvali Fiat 500L, sto me dovodi do zakljucka da je potrebno praviti laznu sliku o Fiatu u Srbiji, da bi se nekako pokrenula prodaja, sto bi dovelo do ponovnog pokretanja proizvodnje, i tako u krug... Da je taj auto kvalitetan i da valja necemu, potraznja bi bila veca i proizvodnja ne bi ni stajala. Ne spinujte narod vise.....sto je mnogo, mnogo je....

Neb

pre 8 godina

@dusan nis

Zavisi od tebe. Ako imas vremena i volje da ides po majstorima i zelis cesce da menjas automobile uzmi polovnjak. Ako zelis auto koji je pouzdan, moderan i pravljen za tebe koji ces voziti 10+ godina bez vecih problema uzmi 500L.

500L je najprodavaniji auto u svojoj klasi u Evropi sto govori o njegovom kvalitetu.

Inace, ako zelis da izgleda lepse uzmi alu felne & bi color (krov u razlicitoj boji od karoserije).

Ja imam ovaj od 95ks i tacno osetim da mu fali snage ponekad. Udoban je on za voznju i jako se lako vozi ali nemoj se nadati da ce ti srce zaigrati u njemu bez 120ks. Lepo podnosi i vece distance, tih je i udoban pri brzinama od 120-140km/h ali sporo ubrzava.

500L je pravljen da bude porodicni auto, tu nema greske. Velik, prostran, siguran, praktican...

Nadam se da sam barem malo pomogao. Pozdrav.

Profesionalno do kraja nema sta

pre 8 godina

1. Odete na sajt a na sajtu ni podaci o motorima, ceni, opremi, garanciji, nista
2. odete na opis odredjenog modela a ono samo galerija slika

Jedini nacin doci do cene je da se posalje zahtev na mail. NEKA hvala!!!
2016. godina i na sajtu nema ama bas nikakvih relevantnih podataka nego jos treba moljakati za specifikacije! Sve podseca na kupovinu zastave pocetkom devedesetih! Nije ni cudo sto im ne ide dobro, kao i benzinci fiata, lose idu a trose kao kamioni. Ko zna kakva je situacija tek sa servisima.

hue hue hue

pre 8 godina

pozdrav Dusane iz Nisa.

Probacu da Vam odgovorim na pitanje iz prve ruke i moje vidjenje stvari, posto smo mi u decembru uzeli nov auto za 11700 evra. Naravno, ovo je moje vidjenje i ne mora da znaaci dda je tacno. kada kupujete auto, uvek vazi da je novo-novo, tu mislim da je auto u garanciji i da necete imati problema te 4 godine. Ja sam vozio 206 i u Grckoj mi se pokvario alternator u 22:30 na autoputu. platio sam popravku,slep,i alternator ukupno oko 250 evra,izgubio jednu noc i pola danaa odmora na autoputu. Da sam imao nov auto to se ne bi desilo. Generalno,oko 500 evra godisnje sam davao na popravke auta, torzija, hlaadnjak je cureo, gume, svasta nesto.

Sada nemamo taj problem,ali dajemo svaki mesec ratu. vozimo 208, auto koji ima automatsku klimu, neka boljaa resenja i vecu udobnost. znamo da je ispravan i da ce za 4 godine biti ispravan jer cemo ga mi odrzavati.

E,sad, koji auto da preporucim? Imate Fiat Pandu za 9000 bez popusta,koja ima isofix sedista za Vasu decu, i koja je napravljena spartanski, da traje. Imate i Reno Twingo za 9500 sa beskamatnim kreditom u srednjem paketu opreme. Pezo 108. VW up. Nema smisla da kupite auto koji je veliki i koji ima benzinski motor koji trosi gorivo,zato bolje uzmite normalan auto, a od novca koji ustedite platite detetu casove klavira, kosarke, ili cuvajte za prvu godinufakulteta. Polovan auto nije dobar auto, pa i da je star tri godine, jer se nova kola nastimuju da im kvarovi krecu posle 4-5 godine, i tada postaju nerentabilna. bolje dajte taj novac za nov auto, ovako cete ga dati na popravku delova.

Ako naidjetee na polovan auto star godinu dana kad mu cena padne za 20- 30%, onda razmislite o kupovini polovnog.

lepi pozdravi.

nope

pre 8 godina

"1)svetska autoindustrija je nastavila sa uvođenjem novih tehnologija i sa vekovnom politikom rasta cena vozila"

Cene vozila ne rastu, nego padaju. Ovde na komentarima na sajtu je bio primer: Golf 1 je kostao pre 35 godina 22.000 DEM. To je 11.000 evra, ne računajući inflaciju. Sada se za 11.000 evra može dobiti Polo, koji je zapravo veliki isto ako ne i veći od tadašnjeg Golfa, a po opremi i kvalitetu je mnogo mnogo bolji nego tadašnji Golf. Dakle, cene vozila padaju, a ne rastu.

Sale

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega.. 
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15) 

Nova auto je nov auto! Ko ima kupuje novo, a sirotinja polovno i zato nikad i nema.

popaj

pre 8 godina

1.4 benzin slab i nepouzdan motor plus veliki potrosac. Dizeli ok ali je 1.3 mtj slab. Auto prostran i velik ali kada se sve uzme o obzir za dobru opremu, boju i 1,6 dizel ima mnogo boljih izbora za te novce. Usput servisi nisu toliko skupi i cesti kao sto mislite Fiatovi servisi stalno imaju neke akcije samo treba pratiti. Nadam se da sam pomogao jer vozim sluzbeni. Ovaj a
uto bi trebao da se kreditira kao subvencija pre je tako punto mogao da se kupi.

ABC

pre 8 godina

Ja sam letos uzeo 500L dizel sa 105 ks u onom višem paketu (Longue), sa još par sitnica opciono (i došao me 15.000).

Teško da je 500l 1.6 mjet u Lounge paketu opreme koštao 15000€.

Prvi urednik Automobili B92

pre 8 godina

@ Dušan
Da li da kupiš polovan ili novi auto? Pitanje od milion dolara, jer u Srbiji na ržištu vlada potpuni haos koji su napravili političari, bankari, osiguravajuće kuće i uvoznici novih ili polovnih automobila! Šta god da odlučiš Dušane ulaziš u rizik - na tebi je odlučiš koji je rizik za tvoju porodicu manji. To zavisi od sigurnosti posla (plate) grada gde živiš (koliko se kradu automobili), da li su u tvom kraju vozači bahati ili su pretežno normalni itd. U Nemačkoj je uvek bolje kupiti novo vozolo a u Srbiji samo ponekad. Problem o kojem moje kolege ne pišu niti istražuju je sledeći: 1)svetska autoindustrija je nastavila sa uvođenjem novih tehnologija i sa vekovnom politikom rasta cena vozila 2)takođe, nastavljen je trend trpanja bespotrebne elektronike u nove generacije vozila kao i estetskih ukrasa što podiže cenu a ono glavno (snaga motora u odnosu na masu vozila) nazaduje pa je 500L sa 95 KS KILAV i sa očajnim međuubrzanjima 3) kupovinom polovnjaka smanjuješ rizik krađe vozila i izbegaš enormne cene kasko osiguranja (deru u Srbiji kao nigde u svetu) 4) bankari su posebna priča i uglavnom su veći foliranti od Dinkića 5) serviseri će da te oderu bilo kupio nov ili polovan auto. Ako kupiš novo vozilo prvih tri-četiri godine ćeš imati manje izdatke dok ne sitekne garancija a posle ćeš da se zaprepastiš cenom "ORIGINALNIH" delova. Kupovinom polovnjaka mora nešto da ti otkaže a onda će majstori da ti nađu još "nešto" pa će ti biti muka. SRBIJA - ŠTA GOD ODLUČIŠ POGREŠIŠ

Vozač

pre 8 godina

Suzuki s kros je mama za našu petstotku.120 ks, motor ima lanac, nema velikog servisa, a u gradu troši 7,5 litara(petstotka 10)govorim o stvarnoj potrošnji, ne o fabričkoj.A ima i jedan jastuk i 30 litara gepeka više.Razumem one koji iz juga pređu u 500l da im izgleda kao dnevna soba, da pozadi može da se stoji ispred sedišta, i sl. bajke, ali ne vozimo svi decu od 2 godine pozadi.

dule

pre 8 godina

Imam 500l i već jednom mi je postovan komentar o 500l u, a tiče se među ubrzanja. Govorim o motoru 1.4 95 ks. Kada sam ga kupovao nije bio u ponudi turbo motor sa 120 konja benzin probao sam ga u stojanovu i sada bih svakako kupio baš taj.
Auto je posle 55000 km ubedljivo best of the best buy.
Neko je već pisao da je porodični i jednostavno ga tako i treba shvatiti.
Ima gomilu pregrada (sem za tel.) opušteno ces staviti 2 dvolitarke piva u zadnja vrata litar ski pepsi u sredinu dve pola litre vode ili soka u prednja vrata i dve limenke 0.33 ispred menjača. Bukvalno je kao mali studentski stan unutra imas prostora kao u oglasima na najam takvih stanova u NS-u.
Izuzetno je vožljiv pregledan i napunjen sitnicama koje ne vidiš pri kupovini i ne očekuješ u autu domaće proizvodnje npr. hill holder ili esp koji zapravo jako dobro radi posao na klizavom isti utisak je i za abs koji me je par puta vrlo prijatno iznenadio itd.
Vrlo odlučno ga vozim (moja žena kaže ko manijak i sociopata??) i pri takvoj vožnji mogu slobodno da kažem da mu je potrošnja ok i prilično razumna (pola litre do litru odstupanja od papira sem na magistrali kada trošim i litru manje od propisanih vrednosti)
Neko je napisao i da je do 120 kmh tih to potvrđujem i da napomenem vrlo je zgodan za naše puteve jer je višlji od ostalih iz kategorije i dobro podnosi kratere kaldrmu i ostali srpsku svakodnevicu.
Pohvalno je i to što dolazi na good year ili con tinental gumama koje su ekstra a radio je savršen tj onaj njihov media sistem kako ga zovu .
Nažalost ima par mana meni smeta što je malo lenj pa treba 'saltati' da bi izvukao maksimum a ima 6 brzina ,pa je zamorno. Ovlašćeni servis to je sada ok ali su baš bili više nego bezobrazni sa cenama.
Ostalo je za svaku pohvalu posle dve i po godine korišćenja auta opet bih kupio isti to su moji utisci.
Ps za nas četvoro u porodici mislim da je idealan malo su dečija kolica pravila problem oko pakovanja stvari u gepek ali uvek sam vozio hecbekove pa bi mi bilo isto i sa drugim izborom pežo 308.

Sinnerman

pre 8 godina

Taj auto jednostavno ne vredi te pare, možete da se batrgate do sutra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 24. februar 2016 11:17)


Ja vozim nov auto koji je meni mnogo lep i sluzi me odlicno. Moj 500L vredi svaki dinar koji sam dao za njega i bez trunke razmisljanja bi opet uzeo potpuno isti auto, pa se ti batrgaj i cupaj za kosu do ludila :) Jedino sam hteo da doplatim za belu boju ali sada mi je ipak crveni lepsi. 1.4 benzinac +LPG bez paketa. Sto se snage tice nije BMW ali nije ni naijgori...

dusan nis

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega..

Sale

pre 8 godina

S obzirom kakve puteve imamo, mislim da je kupovina novog automobila, a i polovnog skupljeg sumanuta rabota u ovoj zemlji. Auto do 4000-5000 EUR još i nekako, sve preko toga šteta. U naselju u kojem živim u BG u veoma bitnoj ulici kojom prolaze i autobusi GSP-a vi bukvalno ne možete naći 10 metara zdravog asfalta. To su pukotine, rupe, izbočine, ulegnuća, šahtovi koji nikada nisu u ravni sa ulicom itd. Neke rupe stoje već mesecima i samo se šire. To nikako nisu putevi za bilo šta novo.

jo

pre 8 godina

Ne znam sta obuhvata Pop paket opreme, i kakvi su uslovi ovog finansiranja ali mi se cini da je ovo korektna cena za ovaj auto...cak i najslabiji benzinac sluzice bez problema makar 5god a ako se dobiju i neke alu felne i touch screen, potpuno korektno!

Ika

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L? napisite mi neka vasa znanja i iskustva ako ga neko poseduje ili ga je vozio, u pitanju je troclana porodica..ako je zaista dobar povecao bih budzet i uzeo njega..
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15)

Bolje bilo koji novi nego polovan za 6,000 EUR. Garancija I pouzdanost znace dosta.

lalegator

pre 8 godina

dusan nis@ prijatelj mi je taksista i vozi 500L dizel, veoma je zadovoljan.
auto je udoban i prostran za njegovu velicinu.
daleko od toga da je savrsen ali za nase uslove je dobar..
ako se odlucis za njega odaberi verziju sa dizelom 120ks jer je svaka druga varijanta troma

Petar

pre 8 godina

Ja sam letos uzeo 500L dizel sa 105 ks u onom višem paketu (Longue), sa još par sitnica opciono (i došao me 15.000). I zadovoljan sam. A i moja porodica je veoma zadovoljna. Da je idealan, nije, jer je (ako baš želite) svemu moguće pronaći neku manu. Ali, šta je to idealno?
Ako bude kako planiram, zadžaću ga jedno 10 godina.
Mogu da ga preporučim, ako to nekome nešto znači. Ali, nemojte da mislite da je na auto putu bešuman na 150. Ipak je to kocka. I zbog te forme (i visine od 165 cm) pri velikim brzinama sigurno više troši od vozila koje je visoko 140 cm. Ali je razlika u ponudi prostora unutra veoma velika (za tu dužinu).
No, da će i sa 140 km/h da se lako popne auto putem od Bubanj potoka ka BG, hoće- ako ga stisnete. Neverovatno je kako "leti" i koliko je potentan taj dizel zbog 320 Nm. Na prethodnih oko 3000 km bord mi je pokazao prosek potrošnje od 5,7. Zima je, a i dosta gradske je bilo.

miki

pre 8 godina

dobar odnos cene i kvaliteta...u italiji ovaj auto voze stariji ljudi i majke koje idu na posao a pre i posle toga razvoze decu po skolama,teninzima i ostalim aktivnostima... za 99€ mesecno ko ima jacu platu zaista je povoljno...

Sergej

pre 8 godina

Želim da izrazim punu podršku ovom potezu naše Vlade!
Svojim ličnim primerom, plaćanjem oko 40000 dinara poreza na luksuz mog starog vozila preko 2000 ccm doprinosim punjenju budžeta, iz koga oni mogu da subvencionišu zamenu tih starih krševa s motorom ispod 2000 kubika.

boris

pre 8 godina

pored svih ovih hvalisanja presao 70.000km itd bez kvara odlican komforan auto isl...vi verovatno bolje niste ni vozili..ja vozim vektru 2006god na 162.000 km prvi sitniji kvar na 208.000km kompletan servis tj generalna celog auta mada nije trebala ali zbog sebe kostalo me preko 2000e i evo sad na 290.000km nista samo sipaj i vozi a inace je benzinac,snajka vozi 500l a vozio sam ga i ja e sad pristora ima nije da nema visok trom i bucan auto na 120km kao da idem 200km sa vektrom do sada je presla 32.000km i ako se pokvari pre 120.000km na satu onda je stvarno kanta..za duza putovanja nije ovo je auto od tacke a do tacke b do 50km..inace vozio sam i c200 2001god a6 2002 a4 2000 omega 2003 fiat stilo i fiat punto pezo 307 i laginu 2..radosled po kvalitetu mercedes,audi,opel,reno,pezo i fijat a po ceni odrzavanja fijat,opel,audi,pezo,mercedes,reno...znaci osim cene fijat nista drugo nema,ljudima je bitno da malo trosi a sto je trom nema veze da je jeftin za odrzavanje da je registracija mala itd.puno je da das 200-300e vise za pravi auto godisnje ali nije puna za letovanje 2000e sako od 250e patike od 150e rucak u restoranu za 4000din,za novu godinu 300e..to je jedna vrsta ljudi a druga je nije bitan kvalitet vec cena samo da je jeftino i sam sebe ubedis da vozis smemirski brod..pa gledam vecina tehnike je fox,vox,vivax,neo pa onda pricaju imaju je godinu dana i ekstra su a nikad samsung nece naziveti..koji fijat valja 2000god i uporedi cenu i pogledaj ostale..raspadaju se...

dejan

pre 8 godina

bolje uzmes luksuzan auto koji nije mnogo presao za 4.000-5.000 pa ulozis jos 1.500 u njega i miran 100.000km nego kupiti fiat 500l ja sam iskrano vozio twinga,punta,corsu pa mi dunu nesta i 2008god kupim mercedes c200 2002god 2.0 175ks ful oprema potrosnja 10 max 11l plina u gradu ragistracija 35.000 ali ni jedan jedini kvar nisam imao sa njim sam presao 135.000km a ukupno je presao 240.000km i jos uvek je limarija kao nova i verujte mi nikad vise necu uzimati ekonomicnu klasu..za njega sad mogu uzeti oko 5.000-6.000e i ne planiram jos da prodam..ne kazem da je svaki ovakav zavisi dali uzmes od coveka ili idiota ali ako odrzavas nemas problema i svako ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje i budite pametni ako kupujeta polovan auto ne kupujte naj jeftiniji na oglasu zbog npr.odlaska u inostranstvo a ono rupa bez dna pa poslje pljujete po autu kako ne valja a ne shvatate da ne valjate vi sto ste kupili naj jeftiniji..kupujte medju naj skupljima jer su naj odrzvaniji...

dragan

pre 8 godina

moja zena vozi 500l 1.4 95ks kupljen pre 2 god i utisci nisu ni losi a ni dobri u prevodu koliko para toliko muzike..prostran stabilan auto sa malom potrosnjom a trom i bucan na vecim brzinama unutrasnjost i nije neka..stvar ukusa..a ja vozim golf 7 2014god kupljen prosle godine polovan sa 35000km 5 godina garancije a 7 na motor razlika je velika ipak je golf golf a cena on polovan jeftijiji nego nov 500l...ako ste ozbiljan muskarac uzmite pravi auto a ako niste ili hocete za zenu onda kupite 500l...

Baxuz

pre 8 godina

ljudi koji se razumete u automobile, razmisljam se da kupim neki polovan auto do 6000 eura, da li se isplati ovaj fist 500L?
(dusan nis, 24. februar 2016 11:15)

Polovan kupujes ako imas do 4000€. Sa 6000€ si na konju i treba da kupis nov auto. Svi uvoznici daju beskamatne kredite pa biraj od Sandera do Fieste, Clia ovih Fiata mozda i Kia Ceed ili Focus za 12000. Verujem da ce sad da se jave preprodavci i da te savetuju da uzmes polovnjak posto ih se bas nakotilo zadnjih godina. Polovni automobili koji se dovoze u Srbiju su lesine sa predjenih pola miliona km koje mozes da vozis samo ako prelazis godisnje par hiljada km. Razumne alternative novom vozilu su samo dve: ako mozes/umeš da doteras sam polovnjak sa zapada onda ili da kupis polovnjak kupljen nov u Srbiji i održavan u ovl. servisu mada ti je tu izbor sužen. Pozdrav.

Samo kazem.

pre 8 godina

Zato sto hocete kola da birate na interentu,zato sto hocete najmanju mogucu cenu,zato sto hocete da ne kosta odrzavanje,da mile prekoputa radi servis za dva piva,zato sto vam je bitno da je dizel (jer 1.2 benzin Vam slabo vuce,a inace vozite Audi 3.2 quattro a ne corsu iz 2001 koja je presla cuvenih 147000) ,zato sto vam nije bitna garancija,zato sto ne mozete da se strpite jos cetiri meseca da povecate ucesce,zato sto hocete ucesce 0rsd,zato sto necete 4€ vecu ratu,zato sto volite da placate na cupriji.....
Bas zato nemojte da se bunite sta vozite,nemojte da se bunite ko Vam je prodao auto,kakav je distributer,kakav je ovlascen serviser,zasto Vas ne uvazavaju kao vlasnika kad imate problem,zasto niste uzeli kasko,zasto kosta servis za dizela toliko.... Trziste je ogledalo kupaca svuda,a ne kupac ogledalo trzista,kad svi budemo istinski zeleli bolje automobile,usluge,servise,a ne jeftijije,onda cemo bolje automobile,usluge i dobiti...

Krokodil

pre 8 godina

@dusan nis

Sve ima prednosti i mane.
Nov je nov, ali si vezan za ovlascen servis znaci i skuplje cene redovnog servisa. + oprema je jako skromna.
A polovan mozes da uzmes visu klasu i uzivas, al je macka u dzaku, ako ne kupujes od proverenog lica.
p.s.- auto je prostran ali najslabiji benzinac je dosta kilav, pogotovu ako se natovari auto i ukljuci klima.

seljadin

pre 8 godina

@Prvi urednik Automobili B92, sto se tice kradje - upravo suprotno - vise se kradu polovni nego novi automobili, to je uvek bilo i bice radi delova, zatim dok sam vozio polovan automobil, poslednjih godina 8me, 9te i 10te godine su me delovi kostali 1000 evra godisnje ! (skoda fabia), od kad sam kupio novi automobil, imam besplatan servis, garanciju 4 godine, odrzavanje me kosta 0 evra godisnje. Kasko nisam kupio, preskupo je ! samo sam ugradio zeder, imam i garazu i mirno spavam, nisam pocetnik vozac da lupam automobil, nisam ga ni ogrebao za 3 godine.

Petar

pre 8 godina

Meni je žao što umesto 500L sa dizelom od 105 ks nisam kupio onaj od 120 ks. Ide i ovaj odlično (nisam nikada išao brže od 160),odlično ubrzava i odličan je za preticanja po Ibarskoj,ali mislim da bi tu Mj sa 120 ks bio i bolji.Ako bih nešto zamerao (mada je sve to pretežno posledica moje visine od 195):
- oslonac za desni lakat vozača nema podešavanje visine i malo mi je nizak,a kada je u spušten, smeta pristupu kopči pojasa vozača. Uz to,nema oslonac za suvozača.
- lumbalna podrška nema podešavanje po visini (kao neka skuplja vozila)i meni bi trebalo da je malo viša(a nižem čoveku da je niža);
- elektrokomande svih prozora na vratima vozača su pomerene par cm unapred (u odnosu na prirodan položaj moje leve šake kada je oslonjena na vrata) i svaki put moram malo najpre da ispružim ruku da bih ubo pravi perekidač (ima kola kod kojih je to na pravom mestu);
- oslonac za ruku na vratima vozača je malo nizak u odnosu na moj levi lakat.
Vozim još jedna kola u kojima su mi za oba lakta oslonci na pravom mestu i visini i kod kojih su prekidači prozora na pravom mestu. I zato sam to primetio kod 500L.
I to je to.Sve ostalo je Ok za te pare.
Doduše, možda su mogli i u Srbiji da deklarišu veličinu gepeka kao negde napolju (343/400 litara), a ne samo 400 litara. Jer, ako hoću najveći mogući prostor za putnike pozadi,onda je samo 343 litra.
P.S.preporučujem Merivu dizel sa 136 ks na akciji.Manje košta,a bolje ide,oprema slična.

zvezdan

pre 8 godina

Ko je mama a ko tata za 500L (valjda po ceni) meni i nije toliko bitno. Jer 500L ima i babu i dedu i uvek je neko nekome mama. Sustina je da je auto pristupacan, da je dovoljno kvalitetan, savremen, bezbedan i pristojno dizajniran. I nadasve, sustina je da je izradjen kod nas i da deo kupoprodajne cene zavrsava u Kragujevackim domacinstvima, lokalnoj samoupravi i republickom budzetu. Svi razumni i patriotski nastrojeni ljudi rezonuju na ovaj nacin. Nacionalni auto u Madjarskoj npr je Suzuki. Kamo srece da vise modela imamo u izradi kod nas, pa da iz vise klasa vozila mozemo da kupimo domaci proizvod. Pozz svima

Branislav

pre 8 godina

Iskreno meni se dopada ova nova Panda. Posedujem Yuga koji sad zavrsava "Bolonju":D. Napravio sam gresku sto onomad nisam dao staro za novo kad je Punto Classic u pitanju sve od straha da li cu imati da otplatim a zdravstveni sam radnik. Kad bih znao da sam miran sledecih bar 5 godina isao bih na ovu varijantu sa Puntom ili eventualno sa Tojotom.Kola bih vozio 99% u gradu. Pa ne znam kakav je kad su duze relacije(putovanje)u pitanju. Pri tom nemam porodicu(samac sam). Nije losa ni ona beskamatna prodaja kod Tojote. Samo mislim da je ova akcija i ranije bila i mislim da su kod novog Punta cak povecali cenu da bi sa popustom vratili kakva je bila ranije. A i kod Pande se dobije manji popust nego kod 500L.

Ahhaha

pre 8 godina

Koja bre crna akcija ?!?!? jel imate vi internet. Svuda u Evropi, Fiatova vozila prodaju se po bas tim "akcijskim" cenama, ali samo kod nas hoce da ti uzmu stari auto... u fazonu "drp"

Pera

pre 8 godina

Ja bih voleo kada bi nam neko izneo iskustva vezana za ovlascene servise FAS. Dakle pouzdanost istih, na koliko km se vrsi servis, ostvarivanje prava na garanciju i na kraju nesto o motorima.

ALFISTA

pre 8 godina

@dusan nis Ja sam licno uvek za kupovinu novog automobila (trenutn vozim Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 2015. godiste). U vasoj situaciji bih uzeo Fiat Tipo, laksi je od 500L, pa je i sa 1.4 benzincem od 95 konja ok (nije trom) a i cena mu je dobra. Polovan auto je uredu uzimati jedino ako je godinu dana star (sto je kod nas tesko naci).

japanac

pre 8 godina

Ne znam samo koji ce polovan auto vredeti 2500 eura, a da ne moze da se vozi. Da li je bolje prodati stari auto pa dodati jos novca i kupiti nesto iz Fiatove ponude ili ovo vazi samo za kredit...

boki

pre 8 godina

Odlična ponuda, ja sam prošle godine kupio novu Škodu oktaviju 1.6 dizel, pre nje sam razmišljao o Citroenu C5 4 godine starom sa 150 000km. Onda razmislim, dok kupim 4 gume, zamenim kočnice, uradim veliki servis i jos popravim neku od nepredviđenih popravki koje na novim dizelima znaju da budu preskupe (zamajac, dizne) odlucim se za oktaviju i za te pare sto bi davao za popravke vozim nova kola i placam sitan kredit u odnosu na ono što sam hteo da dam za polovnu "kantu" realno.
Imam prijatelja koji se pate sa polovnim kolima jer su hteli da voze malo bolji u klasi nego što bi mogli da kupe novi i šta da kažem, ne rade niakve popravke sem kad ih totalno izdaju kola, servisi na 20 000, lampica gomila uključenih, popravke, škripe diskovi koje bruse, gume polovne jer 18 ce su preskupe, seljana kao i sve drugo u Srbiji.

kasikovic

pre 8 godina

mislim da to sto pricaju odnosno reklamiraju i nije lose....ali...kad nazovete dobijete skroz druge informacije.......cena od tih 9990 koliko li vec je za KES.....i u nju je vec uracunata reciklaza.....ako hocete nesto drugo...date svoj auto koji ide na procenu pa onda ucesce od 30 posto i onda sedam godina mesecno po 99 e......izracunajte koliko izadje......meni su tako na dva mesta objasnili.....pokusaj marketinga odnosno prevara...

Petar

pre 8 godina

ABC, 24. februar 2016 14:45
Uz reciklažni popust (2500) taj 500L je tada koštao 14400, sa opcijama 15400 a na moju molbu za dodatni popust je konačna cena bila 15000.
Pogledaj malo po internetu,videćeš da je tada njegova osnovna cena (pre obračuna bilo kakvih daljih pospusta(reciklaža, staro za novo i keš)) već bila snižena na 16900 (sa 17800).
Osnovna cena (i najvišem paketu) je tada bila 13900 (1,4 benz),15900 za 1,4 turbo benz i 1,3 dizel, 16900 za MJ sa 105ks i 18200 za MJ sa 120ks. A svaki Pop Star je bio 1000 manje.

soxe

pre 8 godina

ok nov je nov al je ruzan za medalju..novi tipo je za njega klasa..a i potraznja govori sve niko ga nece..a ovo akcija staro za novo mislim sta reci jeftiniji je u nemacnoj ali nemci nisu ovce a mi jesmo pa aj da nam uzmu za iste pare jos pride neki polovnjak..

Miloš

pre 8 godina

Ja sam jedan od onih koji je prošao oba iskustva - dobra, polovna strana limuzina i posle toga novi 500L. Na kupovinu Fiata sam se odlučio kada sam shvatio da sam, za poslednje dve godine, za servise platio onoliko koliko bi me izašle rate za kredit za nov auto. I nije samo to - dva puta me "ostavio" na putu u inostranstvu, sigurno sam 15 dana godišnje bio bez auta zbog servisa (možda i malo više), poseta majstoru je bila bukvalno aktivnost jednom u dva meseca.

Na kraju to više nije bila ni ušteda, naprotiv. U nekom periodu svakako jeste, ali taj period nije suviše dugačak. Prema tome, zavisi koliko imate vremena u životu za takve stvari i da li vas to nervira. Neko voli da eksperimentiše sa kolima, menja ih često, šteluje i sve ostalo - meni je prioritet bio da ne mislim o tome i da su pouzdana. Čim se pojavilo nešto pristupačno (tada je 500L bio jedini sa praktično beskamatnim kreditom), rešio sam - i evo skoro tri godine kasnije moj 1.6 dizel koji je prešao 70.000 kilometara u savršenom stanju - nijedan kvar.

Iskustvo u vožnji - nije idealno. Ali, idealan je Tesla S. Pa sada vidite...

Jupi

pre 8 godina

@neb
"500L je najprodavaniji auto u svojoj klasi u Evropi sto govori o njegovom kvalitetu."

Ako moze, za nas neupucene, gde ste pronasli ovaj podatak? Na kom sajtu, dokumentu i sl.

hue hue hue

pre 8 godina

pozdrav Jupi, hvala na pitanju. Drage volje ću Vam odgovoriti sa dva primera, samo ću pre toga postaviti jedno kontra pitanje Vama: zašto prvo ne proguglate,pa onda postavite pitanje u ciničnom tonu? da ne dužim, postoji tehnologija u kojoj umesto kaiša imate lanac na motoru, lanac se ne menja tako često i manje košta u eksploataciji, dok kaiš iziskuje češći servis. Auto proizvođači to ne rade slučajno. Drugi primer je Opel Corsa C kojoj elektronika (mislim na kompjuterski čip kod motora) otkazuje posle 120 000, i predviđena je za servis. Imate pokretne delove automobila koji se umesto od metalnih delova proizvode od plastike, habaju se i smanjuje im se vek trajanja (podizači prozora). Automobili malih kubikaža sa turbinom su isti primer, takav motor je napravljen da traje nekoliko godina pod velikim opterećenjem, i onda se menja novim. Ima dosta drugih primera, ne bih Vam dalje oduzimao vreme. Lepi pozdravi.

Šubi

pre 8 godina

500L 1.4 benzin nam je drugi auto u porodici. Evo moj iskreni + i -

Plus: 1. puno prostora unutra, u gepeku, lepo se mogu preklapati sedišta itd. Zaista je unutra ogroman auto, dete mi stane izmedju mog sedišta i zadnjeg normalno stoji i oblači jaknu zimi itd. 2. farovi su odlični 3. bezbednost automobila je veoma visoka 4. zimi se ugreje za 5 min 5. visok je i pregledan

Minus: 1. težak je za ovaj motor (1.4 95ks) i užasno je trom auto. Ja ne divljam, ali prva, druga i kad treba u gradu brže da kreneš povučeš itd. užas, pogotovo kretanje iz mesta. 2. menjač je sramota za autoindustriju. Nije da se kvari, ali ima hod da ti se smuči život. 3. Zimi troši i do 10L, evo sad na autoputu do madjarske 7.3L (vozim oko 130) 4. bučan je (iako kažu najtiši u klasi, bučan je na autoputu i smor za duži put realno). 5. komande i tempomat brisača su čist idiotizam.

Eto iz prve ruke i iskreno posle nekih 30.000km.

Hehe

pre 8 godina

@(nope, 24. februar 2016 16:09)

Ne secas se ti tog perioda prelaska sa DM na EUR. Cini mi se dve nedelje je bio taj odnos 1:2 (EUR:DM). Posle toga su stavili da bude 1:1 i korigovali cene. Tako da, to sto je kostalo 22000DM, je vrlo brzo po uvodjenju evra kostalo 22000EUR.

ABC

pre 8 godina

@Petar

Znači nije 500L koštao 15000€ nego plus stari auto koji si dao na reciklažu.Vrlo dobro znam koje su cene jer je moj 500L 1.4 95ks 2013 sa subvencijom koštao 15150€ sniženo sa 18150€ (nije nacionale).Auto je krcat opremom nedostaje samo panoramski krov.Pastelna boja (bicolore),felne 17", enterijer u polukoži,tonirana stakla,aut. klima... da ne nabrajam.Hoćeš da kažeš da si za 15000€ dobio sve ovo od opreme plus panoramski krov i alufelne 16" koje su standard za lounge opremu.Pored svega ovoga još i 1.6 dizel motor!?

Jupi

pre 8 godina

@hue
"Polovan auto nije dobar auto, pa i da je star tri godine, jer se nova kola nastimuju da im kvarovi krecu posle 4-5 godine, i tada postaju nerentabilna. bolje dajte taj novac za nov auto, ovako cete ga dati na popravku delova."

Jedno pitanje za nas neupucenje, posto vidim da ste upuceni, da li bi mi mogli pojasniti kako se to steluju nova auta da se pokvare posle 3-4 godine?

Fala unapred.

Petar

pre 8 godina

ABC, 25. februar 2016 17:23
Da, dao sam na reciklažu staru zastavu i za 15000 dobio Longue 1,6 MJ sa nekim sitnim opcijama (boja,lumbalna podrška,oslonac za ruku i produžena garancija). Ima serijski u tu panoramu koju pominješ. Pa i dobre gume (Continental) i (meni)lepe alu felne. Nije najbolji na svetu,ali meni i porodici je dobar. Uz one sitne mane koje sam pomenuo.

Sinnerman

pre 8 godina

@Jupi
Ako moze, za nas neupucene, gde ste pronasli ovaj podatak? Na kom sajtu, dokumentu i sl.
(Jupi, 26. februar 2016 12:33)

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2015/02/19/fiat-500l-drugi-najprodavaniji-model-u-januaru-2015.-u-italiji-i-naprodavaniji-mali-mpv-u-evropi-u-2014.

http://www.prnewswire.com/news-releases/june-2015-fiat-chrysler-automobiles-sales-in-europe-515679701.html

http://left-lane.com/car-sales-europe/car-sales-segments/small-mpv-segment/

Nadam se da sam "ubo" tekst jer nemam vremena da citam, i siguran sam da jos negde ima vise informacija...