Nedelja, 14.02.2016.

16:30

Samsung Galaxy S7 Edge u crnoj, srebrnoj i zlatnoj boji

Izvor: benchmark.rs

Samsung Galaxy S7 Edge u crnoj, srebrnoj i zlatnoj boji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Božo

pre 8 godina

Najjaci su komentari poput G3 I NISTA DRUGO i sl.
Aman ljudi ko vas pita sta nosite od telefona i zasto itd itd.znaci u ovom slucaju su u pitanju samsung s 7 telefoni i niko ne pita u tekstu ko koji telefon ima i da li ce ga menjati i zasto.znaci ne interesuje nikog ovde ko kakav telefon nosi vec se radi o informaciji za ljubitelje samsunga,a koga ne zanima samsung neka saceka vesti o telefonu koji nosi ili koji namerava da kupi,pa onda nek komentarise.
ja cu s 7 najverovatnije preskociti,ali samsung i ne ocekuje da ljudi menjaju svakih godinu dana telefone.
procitao sam da oni racunaju da potrosaci koji koriste njihove uredjaje kupe sbaki treci model.

zoran dj

pre 8 godina

Nisam neki zaluđenik za telefone,ni previše zahtevan korisnik. Zanima me da li se isplati uzimati samsung galaxy s2 plus? Pitam jer je star model a imam solidnu opciju da ga uzmem. A i ne volim prevelike ekrane. Molim nekog za odgovor. Hvala
(nn, 15. februar 2016 15:23)

ako je nov 120e ok, polovan 60 max 70,
inace se po meni ne isplati.
lg magna ili leon su bolji i normalno povoljniji a imas i xiaomi ili meizu ( note 2/3) koji su oko 180 evra ali su bolji i od s4 mozda i 5

Sare

pre 8 godina

Hvala Cyanogenmod timu pa još furam svoj s2 ni manje ni više na Marshmallow CM13.1,bilo je potrebno malo modifikacija na telefonu da bi se izvršila instalacija prvenstveno zbog google aplikacija ali na kraju sve je ispalo kako treba.Ko ima novije i jače modele savetovao bi mu da proba Cyanogenmod, verzije su prilično stabilne za dnevnu upotrebu i imate najnovije Google čedo marshmallow ako nećete dobiti ili vas mrzi da čekate "update"od Samsunga,Lg,Sony itd...Na kraju telefon se uvek može vratiti na "stock" ROM bez veći problema.

laki

pre 8 godina

Sa svojom platom sam u mogucnosti da svake godine, bez problema kupujem najnoviji model telefona
ALI
ne vidim ni jedan razlog da to uradim
zato sto ta unapredjenja novih telefona su jedva primetna u realnim uslovima koriscenja.

Istina dok sam bio mladji i pod velikim pritiskom " instant kulture" da se ima uvek najnovije i najbolje inace neces biti prihvacen i ja sam menjao cesto telefone (mladost ludost)

prosle godine sam uzeo G4 i nepada mi na pamet da ove godine kupim novi tel a verovatno necu ni sledece

i sve je vise ljudi koji se vracaju cinjenici da mobilni telefon nije modni detalj vec je sredstvo za komunikaciju pa stoga vise nemaju potrebu da ga cesto menjaju.

Prosle godine je prvi put zabelezen pad u prodaji najskupljih telefona....

nn

pre 8 godina

Nisam neki zaluđenik za telefone,ni previše zahtevan korisnik. Zanima me da li se isplati uzimati samsung galaxy s2 plus? Pitam jer je star model a imam solidnu opciju da ga uzmem. A i ne volim prevelike ekrane. Molim nekog za odgovor. Hvala

sve strucnjaci po glavi stanovnika

pre 8 godina

Mnogo ste bedni i jadni Vi svi sa komentarima '' cena je 800€, glupo je sto izbacuju novi model na 8, 9 meseci...'' Samsung i ostale velike kompanije trziste ne baziraju samo na Balkan nego na ceo svet, a pogotovo u finansikim jakim zemljama gde su plate 2000 € i vise pa je tim kupcima mnogo lakse da svake godine izdvoje po 700-800 € za novi model mobilnog aparata... a kod nas se ceka da deda proda kravu da bi unuk kupio mobilni najnovije generacije i onda je posle unuku krivo sto mu mobilbi zastareo za 6 meseci. ;-);-);-)

EU Citizen

pre 8 godina

@Sasa
Zagriženi fanboj čega? :)) Androida koga jedva čekam da se oslobodim čim se Ubuntu Touch ili nešto slično još malo usavrši? :) Ili Samsunga kome sam već rekao ćao, jer je ukinuo zamenljive baterije i SD kartice u top modelima, a nikada nisam ni bio neki fan brenda, to jest kuoovao sam ga isključivo jer su pravili najbolje smartfone koji je novac mogao da kupi, prema mojim kriterijumima i potrebama? :)) Ono što vi očigledno ne razumete jeste da je Android koji je očišćen od bloatwarea, ne samo proizvođačkog, već i većine Googleovog, jer ja skoro nijedan njihov servis davno ne koristim, i radi na solidnom hardveru, već negde od verzije 4.0 ili 4.1 dugoročno izuzetno stabilan i brz sistem koji godinama funkcioniše bez ikakvih problema ili usporavanja koji se dešavaju kada likovi poput vas na trećerazrednim modelima ganjaju bloatwareom zagađene sisteme koje još, pride, ne umeju ni da povremeno čiste i održavaju ni na osnovnom nivou, pa im je onda OS kriv :)) Tačno je, doduše, da sam telefon koji sam spomenuo dva ili tri puta flešovao TWRP bekapom jer sam nešto petljao po sistemu, pa uprskao, i zvezdama se dešava, a ja sam daleko od zvezde, :) ali između tih flešovanja je prolazilo po godinu-dve u toku kojih nisam primetio ni minimalno snižavanje performansi, dakle, malo se bolje informišite, pre nego što krenete u ignorantske napade :)

Zoran

pre 8 godina

Za Srpski standard gde većina ima plate 200-250e mislim da rasprave treba voditi o modelima telefona u tom cenovnom rangu. Uopšte me ne zanima da li je bolji ferari ili porše za vožnju po beogradskim ulicama ( punih rupa)

Maks

pre 8 godina

@(jeremija, 14. februar 2016 18:48)

Uopšte nije potrebno da su oba uređaja na istoj WiFi mreži ili da su povezani na Internet da bi AirDrop radio.

Način slanja fajlova preko AirDrop je sličan kao kada se nešto šalje preko Bluetooth, to jest imaš da vidiš listu uređaja koji su u blizini (bez obzira da li ste na istoj mreži) i kada odabereš uređaj na koji hoćeš da pošalješ nešto, onda se direktno s jednog uređaja na drugi šalje... samo što se umesto Bluetooth signala koristi WiFi signal (tako da bi trebalo da bude brži nego Bluetooth) i što ima neke dodatne opcije (na primer, da namestiš da uređaj bude "vidljiv" samo za ljude koje imaš u imeniku... ili, na primer, imaš da vidiš preview kada ti neko šalje nešto pre nego što prihvatiš).

Tako da, AirDrop nije samo neka aplikacija za deljenje fajlova sa uređajima na istoj lokalnoj mreži ili preko Interneta.

Internet konekcija bi možda bila potrebna ako je namešteno da je uređaj na AirDrop vidljiv samo ljudima koje imaš u imeniku (mada se i tada fajlovi šalju direktno s jednog uređaja na drugi, ali je potrebno da su ulogovani na iCloud, da bi se znalo koji uređaj pripada nekom prijatelju, a koji ne... nisam isprobavao da li bi ta opcija radila ako se neko ranije već ulogovao, a da samo trenutno nije povezan na Internet), al' ako se namesti da je uređaj "vidiljiv" za sve, onda nije potrebna internet konekcija.

Ako nisi imao prilike da koristiš AirDrop, mogao si bar na Google da potražiš neke članke o tome.

Sasa

pre 8 godina

eu citizen....cim procitam da neko napise da mu 4 godine star android radi isto kao prvog dana odmah mi je jasno da je taj neko zagrizeni fanboj, da ne kazem nesto drugo.

stefan

pre 8 godina

Moze li neko da me prosvetli i da mi pokaze sta je razlika u odnosu na s6..sem jos po neki megapixel viska... kakva budalastina izbacivati svaka 4 meseca nov model..

EU Citizen

pre 8 godina

@Jole Keršme
Ne shvatate jer verovatno nikada niste koristili Samsungove mobile. Meni se ni brend ni dizajn isto ne sviđaju previše, mada ima i izuzetaka (ovaj je definitivno jedan od njih), demonizovani TouchWizz ustvari radi savršeno i ima puno kul funkcija barem u Note seriji koju ja koristim, samo treba znati kako da se očisti od gomile gluposti i bloatwarea, što je kada se rutuje par sati posla, :) a sve ostalo (ja se sa vama ne slažem za ekran, mislim da su Samsungovi OLED ekrani još uvek nedostižni po skoro svim parametrima, uključujućći i te boje koje vi ne volite, :) jedino LG može da se poredi) ne samo da je vrhunskih performansi (iako se, naravno, par poslednjih godina razlika smanjila, ali pre samo dve-tri godine je bila drastična, setite se kakve su igračke bukvalno svi ostlai telefoni bili u odnosu na Note ili Note 2 :) ), već i vrhunskog kvaliteta izrade, tako da ja, recimo, pošto stare telefone uglavnom ostavljam za rezervu i uspomenu, :) danas još uvek mogu da koristim četiri godine stari top model Samsunga, koji ne samo da radi kao prvog dana, nego tako i izgleda, ništa nije razglavljeno, malčice pomereno, malčice oguljeno, malčice izbledelo, a ja telefone smatram za potrošnu robu i nimalo ih ne pazim. E to i meni i mnogima vredi sto-dvesta evra više od konkurencije, naročito izvan Srbije smerom na Zapad, gde to nije ničija mesečna plata već bliže dnevnoj zaradi. Za srednje modele Samsunga i nerutovane telefone, doduše, ne znam da li su tako dobar dil :)

brankoL

pre 8 godina

ja sam ,nazalost , kupio edge +. Ne zato sto sam geek vec zato sto posle Nokie 1020, od pre par godina od kad sam je kupio- nisam znao ( imao) sta uzeti ( a koristio sam Nokia modele , pa zadnjih 20tak godina sigurno). Nazalost ,od kako je Microsoft preuzeo Nokiu ...ostalo je sve zamrznuto i nikakvog napretka nije bilo.Sad imam " problem" sa androidom ...tesko mi se privici.Da se ne llagimo telefon je dobar (!) ali kad se podvuce crta ...sve mi je posle Nokie ...sokocalo kao sokocalo ...ali zivot ide dalje .. necu da mi u zivotu bude ' al' se nekad ....' Ne znam kakvi su drugi Samsung modeli, ovaj radi , brz je , ima dobru podrsku , 'store'...ali mi nije onako za dusu

Ludilo mašina

pre 8 godina

(Star, 14. februar 2016 20:25) 

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.
(Perspektiva, 14. februar 2016 22:23)

Ja sam bio pravi ponosni fan pionir LG-a pre šest godina kada sam nosio njihov LG Cookie plus (pred smart era) i Optimus One telefon i svima pričao kako su LG i Samsung jako dobri i kvalitetni, tada su se svi podsmevali i pljuvali ih... sada kada su izgradili imperije i vade kajmak na svim sem flagship telefonima sam pionir fan Lenova i drugih kineskih brendova...(ovde sad sledi vaše ismevanje)...volim i dalje LG ali ga ne poštujem kao nekad kada je cenio sve, a sada zaboravlja dobar deo korisnika koji nije izdvojio tri plate za njihov model. Tako je to sa imperijama...

Star

pre 8 godina

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.
(Perspektiva, 14. februar 2016 22:23)

za cijenu ne znam,ali ce te sam uredjaj oduseviti...

Rambo

pre 8 godina

Umesto Galaxy S7 koji kosta700€ taman Microsoft Lumia 950.kosta 650€ taman Windows 10 mobile OS 20mp kamera I otporan na prasinu I vodu I pristedim 50€.

Perspektiva

pre 8 godina

(Star, 14. februar 2016 20:25)

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.

Mercedes-Benz

pre 8 godina

S6 je dobar uređaj samo da su bateriju napravili da duže traje, verujem da će i S7 biti dobar . Inače probao sam puno premium uređaja smartphone, (preko firme) super mi je bio htc , elegantan dizajn, materijal od koga je izrađen . I iPhone sam probao , to ti je moda sad , samo toliko. pozdrav

Star

pre 8 godina

Baba Vanga?
(Perspektiva, 14. februar 2016 18:43)

naravno da ne....
vidio,drzao,svi koji rade s Vodafonom dobivaju par tjedana ranije zbog iznimnog testa...
uredjaj me odusevio,pogotovo sto je potpuno drugaciji od G4,kuciste,izgled,ma sve drugacije..

Star

pre 8 godina

ja sam vise uzbudjen zbog LG G5 ... 
koristim G3 i odusevljen sam,verujem da su G i note serije najbolje...
(parma, 14. februar 2016 20:09)

razlika je nebo i zemlja od G4 a kamoli od G3,i to u pozitivnom smislu,od kucista ,zavrsne obrade do samog izgleda....gdje me odusevio...telefon koji me u zadnje vrijeme najvise odusevio,samo se nadam da nece kao softwerski imati puno bugova....

Star

pre 8 godina

ako bude ovakav dizajn,ne svidja mi se poz
(МИШО, 14. februar 2016 17:18)

ne,samo ce ga sad tebe mjenjati,imaju jos par dana,valjda ce stici da promijene....
naravno da ce ovakav biti,nekima ce se svidjeti nekima ne....
zato ima i drugih telefona...

Star

pre 8 godina

Što se tiče hardvera, Samsung telefoni su sjajni. Međutim, njihov frankenstajn od androida ne mogu da svarim. Koristio sam iphone 6, i nije bio za mene, ali nexus 6p mi savršeno odgovara.
(Bojan, 14. februar 2016 19:26)

ovo se slazem,nema goreg preradjenog softwarea od njihovog Touchwiza....(a radim s uredjajima,pa imam iskustva)
staviti HTCov Sense (najbolje ispeglan) na Samsung dobili bi top uredjaj....

Posmatrac

pre 8 godina

Ide lepo vreme pa sedenje u bastama gde se jedva skrpi za kafu ali zato arsenal kada se izvadi na sto da se vidi S6, S7, 6S , e to je vec nesto ..... Ovi proizvodjaci kao da samo za nas kompleksase prave model za modelom. Samo futiranje i foliranje bratauuu

Bojan

pre 8 godina

Što se tiče hardvera, Samsung telefoni su sjajni. Međutim, njihov frankenstajn od androida ne mogu da svarim. Koristio sam iphone 6, i nije bio za mene, ali nexus 6p mi savršeno odgovara.

Milan

pre 8 godina

@(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Nisam toliko sokiran tvojim komentarom koliko brojem pluseva koje si dobio . Strasno.
(Zoran, 14. februar 2016 19:05)

To je zbog toga sto komentare pisu uglavnom deca od 12-13 godina.

D26

pre 8 godina

@znalac taj tvoj iphone je verovatno neka izlomljena batara, tipa 4, 4s stara 5 godina koja je pritom jailbrake-ovana i ne moze da radi kako treba usled svega toga. A to da si dao grdne pare za nega je ili netacno ili si mnogo velika ovca pa te je neko dobro osisao

s6 edge

pre 8 godina

U stilu samsunga graciozno, ekstravagantno, kvalitetno i stilski, ali u poređenju sa s6 edge neće biti neke velike razlike, tako da se može preskočiti.

Pametnjakovic Mladji

pre 8 godina

I dalje ne kapiram poentu Edge telefona.
(Nenad-EU, 14. februar 2016 18:06)
Edge varijanta nije nista specijalno. Ona je napravljrna za one zagrizene geekove koji zele poslednja dostignuca iz tehnologije i cisto radi estetike. imam S6 edge i znam sta pricam. Od svih onih opcija jedino je koristan onaj nocni sat. I naravno da se uzme sto vise para.

stiven

pre 8 godina

Ne vredi preci sa s6 na s7 zbog malo brzeg procesora , vise rama i zbog onog skenera za oko.
s6 kad je izasao prosle godine ceny mu je bila 620 evra tako da ce s7 bice 720 evra.
U poslednje vreme samsung dere cenu ko ajfon!!!
Ja inace imam s5 i uzecu lg g5

fica

pre 8 godina

@znalac hahahahaha pa u tome i jeste stvar , sto je ovde ajfon stvar statusnog simbola itd sto je glupost jer te ljudi osudjuju bez ikakvog razloga bas zbog ljudi kao sto si ti .. da uopste znas nesto o ajfonu, da nisi video kod komsije/starlete/prijatelja/nebitno znao bi da je file transfer odavno zaboravljen , zato imas airdrop i razne cloud servise jer zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka

jeremija

pre 8 godina

skinuli ajfon fazon boja, jos roza da ubace, ali prelepo izgleda.
(antibiotik, 14. februar 2016 18:08)

Sad cu da te sokiram: zlatnu i srebrnu boju telefona nije izmislio Apple, a crni iPhone ne postoji koliko ja znam. Ali nije ti komentar u potpunosti promasen jer je galaxy neuporedivo lepsi telefon od iPhone-a. Doduse, iPhone je trenutno medju najruznijim telefonima u ponudi tako da to i nije neki uspeh...

Perspektiva

pre 8 godina

er zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka
(fica, 14. februar 2016 18:08)

I ti sto kažeš,zašto bi neko nešto radio sa svojim telefonom ako mu aple kaže da to ne treba radit.

jeremija

pre 8 godina

@znalac hahahahaha pa u tome i jeste stvar , sto je ovde ajfon stvar statusnog simbola itd sto je glupost jer te ljudi osudjuju bez ikakvog razloga bas zbog ljudi kao sto si ti .. da uopste znas nesto o ajfonu, da nisi video kod komsije/starlete/prijatelja/nebitno znao bi da je file transfer odavno zaboravljen , zato imas airdrop i razne cloud servise jer zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka
(fica, 14. februar 2016 18:08)

Jeste, sve je to lepo i tacno ali vazi samo dok ste u Appleovom ekosistemu. Cim nesto treba da se uradi van tog ekosistema, krece zabava... Drugi nemaju taj problem... A cloud kada neko upotrebi kao pozitivan argument, tacno znam koliko je sati... Nemam ja problem sa Appleom, nego sa tim da kada ja tebi npr. kazem da ne zelim da Apple (niti bilo koji drugi proizvodjac uredjaja) ima bilo kakve veze sa mojim fajlovima i nacinom koriscenja uredjaja koji sam kupio, ti ces mi reci da nije zvaka za seljaka. E pa zvaka nije za seljaka ali ovce jesu za sisanje.

P.S. Cloud, airdrop? A kada nema WiFi mreze i pristupa internetu? Onda se uvatite za usi i igrate oko stola?
Pritom, fajl transfer ne samo da nije zaboravljen (airdrop nije nista drugo do wireless file transfer, a slicna prica vazi i za cloud storage), a SIGURNO nije zaboravljen zato sto Apple tako kaze...

Zanovetalo

pre 8 godina

@znalac treba da te je sramota takvih lazi. Nije tacno da ne ispisuje broj, a prosto ne znam kome je neophodno da danas orebacuje bilo sta preko blututa. Uostslom ovo je vest o samsung telefonu pa se drzi te teme.

Jole Keršme

pre 8 godina

Ne znam, neće mi biti jasan kupac samsung telefona nikada. Preskupi su i ne nude nista spektakularno osim kamere. Njihov OS je prepun nepotrebnih gluposti. Ekran jeste ok ali presaturisan koliko god nudili druge opcije podesavanja. Dizajn je godinama isti. Osim edge modela ne mogu da navedem nijednu novost na njihovim telefonima. Danas ima mnogo dobrih i jeftnijih ponuda drugih proizvodjača. Samsung i iphone prodaju maglu.

Max

pre 8 godina

(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Niti koristim iphone niti ga volim ali ovaj copy/paste tekst komentar sa prethodnog članka o iphonu nema šta da traži ovde. Mogao si bar pomenuti ovaj samsungov model kako ima bolji dizajn od iphona ili nešto poput toga... sumnjam i da si pročitao članak. Dopada li ti se bar neka od ponuđenih boja?

aaaaa

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko ... . Dobro ljudi govore, da ovo
ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nista lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav


za tebe je 3310

milan

pre 8 godina

.... Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav
(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Ovo je vest o Samsungu a ne o iPhone-u .

znalac

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko ... . Dobro ljudi govore, da ovo ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nista lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav

znalac

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko ... . Dobro ljudi govore, da ovo ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nista lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav

milan

pre 8 godina

.... Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav
(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Ovo je vest o Samsungu a ne o iPhone-u .

Max

pre 8 godina

(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Niti koristim iphone niti ga volim ali ovaj copy/paste tekst komentar sa prethodnog članka o iphonu nema šta da traži ovde. Mogao si bar pomenuti ovaj samsungov model kako ima bolji dizajn od iphona ili nešto poput toga... sumnjam i da si pročitao članak. Dopada li ti se bar neka od ponuđenih boja?

jeremija

pre 8 godina

@znalac hahahahaha pa u tome i jeste stvar , sto je ovde ajfon stvar statusnog simbola itd sto je glupost jer te ljudi osudjuju bez ikakvog razloga bas zbog ljudi kao sto si ti .. da uopste znas nesto o ajfonu, da nisi video kod komsije/starlete/prijatelja/nebitno znao bi da je file transfer odavno zaboravljen , zato imas airdrop i razne cloud servise jer zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka
(fica, 14. februar 2016 18:08)

Jeste, sve je to lepo i tacno ali vazi samo dok ste u Appleovom ekosistemu. Cim nesto treba da se uradi van tog ekosistema, krece zabava... Drugi nemaju taj problem... A cloud kada neko upotrebi kao pozitivan argument, tacno znam koliko je sati... Nemam ja problem sa Appleom, nego sa tim da kada ja tebi npr. kazem da ne zelim da Apple (niti bilo koji drugi proizvodjac uredjaja) ima bilo kakve veze sa mojim fajlovima i nacinom koriscenja uredjaja koji sam kupio, ti ces mi reci da nije zvaka za seljaka. E pa zvaka nije za seljaka ali ovce jesu za sisanje.

P.S. Cloud, airdrop? A kada nema WiFi mreze i pristupa internetu? Onda se uvatite za usi i igrate oko stola?
Pritom, fajl transfer ne samo da nije zaboravljen (airdrop nije nista drugo do wireless file transfer, a slicna prica vazi i za cloud storage), a SIGURNO nije zaboravljen zato sto Apple tako kaze...

Jole Keršme

pre 8 godina

Ne znam, neće mi biti jasan kupac samsung telefona nikada. Preskupi su i ne nude nista spektakularno osim kamere. Njihov OS je prepun nepotrebnih gluposti. Ekran jeste ok ali presaturisan koliko god nudili druge opcije podesavanja. Dizajn je godinama isti. Osim edge modela ne mogu da navedem nijednu novost na njihovim telefonima. Danas ima mnogo dobrih i jeftnijih ponuda drugih proizvodjača. Samsung i iphone prodaju maglu.

Perspektiva

pre 8 godina

er zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka
(fica, 14. februar 2016 18:08)

I ti sto kažeš,zašto bi neko nešto radio sa svojim telefonom ako mu aple kaže da to ne treba radit.

stiven

pre 8 godina

Ne vredi preci sa s6 na s7 zbog malo brzeg procesora , vise rama i zbog onog skenera za oko.
s6 kad je izasao prosle godine ceny mu je bila 620 evra tako da ce s7 bice 720 evra.
U poslednje vreme samsung dere cenu ko ajfon!!!
Ja inace imam s5 i uzecu lg g5

jeremija

pre 8 godina

skinuli ajfon fazon boja, jos roza da ubace, ali prelepo izgleda.
(antibiotik, 14. februar 2016 18:08)

Sad cu da te sokiram: zlatnu i srebrnu boju telefona nije izmislio Apple, a crni iPhone ne postoji koliko ja znam. Ali nije ti komentar u potpunosti promasen jer je galaxy neuporedivo lepsi telefon od iPhone-a. Doduse, iPhone je trenutno medju najruznijim telefonima u ponudi tako da to i nije neki uspeh...

Posmatrac

pre 8 godina

Ide lepo vreme pa sedenje u bastama gde se jedva skrpi za kafu ali zato arsenal kada se izvadi na sto da se vidi S6, S7, 6S , e to je vec nesto ..... Ovi proizvodjaci kao da samo za nas kompleksase prave model za modelom. Samo futiranje i foliranje bratauuu

Pametnjakovic Mladji

pre 8 godina

I dalje ne kapiram poentu Edge telefona.
(Nenad-EU, 14. februar 2016 18:06)
Edge varijanta nije nista specijalno. Ona je napravljrna za one zagrizene geekove koji zele poslednja dostignuca iz tehnologije i cisto radi estetike. imam S6 edge i znam sta pricam. Od svih onih opcija jedino je koristan onaj nocni sat. I naravno da se uzme sto vise para.

aaaaa

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko ... . Dobro ljudi govore, da ovo
ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nista lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav


za tebe je 3310

Zoran

pre 8 godina

Za Srpski standard gde većina ima plate 200-250e mislim da rasprave treba voditi o modelima telefona u tom cenovnom rangu. Uopšte me ne zanima da li je bolji ferari ili porše za vožnju po beogradskim ulicama ( punih rupa)

Bojan

pre 8 godina

Što se tiče hardvera, Samsung telefoni su sjajni. Međutim, njihov frankenstajn od androida ne mogu da svarim. Koristio sam iphone 6, i nije bio za mene, ali nexus 6p mi savršeno odgovara.

sve strucnjaci po glavi stanovnika

pre 8 godina

Mnogo ste bedni i jadni Vi svi sa komentarima '' cena je 800€, glupo je sto izbacuju novi model na 8, 9 meseci...'' Samsung i ostale velike kompanije trziste ne baziraju samo na Balkan nego na ceo svet, a pogotovo u finansikim jakim zemljama gde su plate 2000 € i vise pa je tim kupcima mnogo lakse da svake godine izdvoje po 700-800 € za novi model mobilnog aparata... a kod nas se ceka da deda proda kravu da bi unuk kupio mobilni najnovije generacije i onda je posle unuku krivo sto mu mobilbi zastareo za 6 meseci. ;-);-);-)

Zanovetalo

pre 8 godina

@znalac treba da te je sramota takvih lazi. Nije tacno da ne ispisuje broj, a prosto ne znam kome je neophodno da danas orebacuje bilo sta preko blututa. Uostslom ovo je vest o samsung telefonu pa se drzi te teme.

Milan

pre 8 godina

@(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Nisam toliko sokiran tvojim komentarom koliko brojem pluseva koje si dobio . Strasno.
(Zoran, 14. februar 2016 19:05)

To je zbog toga sto komentare pisu uglavnom deca od 12-13 godina.

fica

pre 8 godina

@znalac hahahahaha pa u tome i jeste stvar , sto je ovde ajfon stvar statusnog simbola itd sto je glupost jer te ljudi osudjuju bez ikakvog razloga bas zbog ljudi kao sto si ti .. da uopste znas nesto o ajfonu, da nisi video kod komsije/starlete/prijatelja/nebitno znao bi da je file transfer odavno zaboravljen , zato imas airdrop i razne cloud servise jer zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka

laki

pre 8 godina

Sa svojom platom sam u mogucnosti da svake godine, bez problema kupujem najnoviji model telefona
ALI
ne vidim ni jedan razlog da to uradim
zato sto ta unapredjenja novih telefona su jedva primetna u realnim uslovima koriscenja.

Istina dok sam bio mladji i pod velikim pritiskom " instant kulture" da se ima uvek najnovije i najbolje inace neces biti prihvacen i ja sam menjao cesto telefone (mladost ludost)

prosle godine sam uzeo G4 i nepada mi na pamet da ove godine kupim novi tel a verovatno necu ni sledece

i sve je vise ljudi koji se vracaju cinjenici da mobilni telefon nije modni detalj vec je sredstvo za komunikaciju pa stoga vise nemaju potrebu da ga cesto menjaju.

Prosle godine je prvi put zabelezen pad u prodaji najskupljih telefona....

s6 edge

pre 8 godina

U stilu samsunga graciozno, ekstravagantno, kvalitetno i stilski, ali u poređenju sa s6 edge neće biti neke velike razlike, tako da se može preskočiti.

Ludilo mašina

pre 8 godina

(Star, 14. februar 2016 20:25) 

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.
(Perspektiva, 14. februar 2016 22:23)

Ja sam bio pravi ponosni fan pionir LG-a pre šest godina kada sam nosio njihov LG Cookie plus (pred smart era) i Optimus One telefon i svima pričao kako su LG i Samsung jako dobri i kvalitetni, tada su se svi podsmevali i pljuvali ih... sada kada su izgradili imperije i vade kajmak na svim sem flagship telefonima sam pionir fan Lenova i drugih kineskih brendova...(ovde sad sledi vaše ismevanje)...volim i dalje LG ali ga ne poštujem kao nekad kada je cenio sve, a sada zaboravlja dobar deo korisnika koji nije izdvojio tri plate za njihov model. Tako je to sa imperijama...

Star

pre 8 godina

Što se tiče hardvera, Samsung telefoni su sjajni. Međutim, njihov frankenstajn od androida ne mogu da svarim. Koristio sam iphone 6, i nije bio za mene, ali nexus 6p mi savršeno odgovara.
(Bojan, 14. februar 2016 19:26)

ovo se slazem,nema goreg preradjenog softwarea od njihovog Touchwiza....(a radim s uredjajima,pa imam iskustva)
staviti HTCov Sense (najbolje ispeglan) na Samsung dobili bi top uredjaj....

Star

pre 8 godina

ja sam vise uzbudjen zbog LG G5 ... 
koristim G3 i odusevljen sam,verujem da su G i note serije najbolje...
(parma, 14. februar 2016 20:09)

razlika je nebo i zemlja od G4 a kamoli od G3,i to u pozitivnom smislu,od kucista ,zavrsne obrade do samog izgleda....gdje me odusevio...telefon koji me u zadnje vrijeme najvise odusevio,samo se nadam da nece kao softwerski imati puno bugova....

EU Citizen

pre 8 godina

@Jole Keršme
Ne shvatate jer verovatno nikada niste koristili Samsungove mobile. Meni se ni brend ni dizajn isto ne sviđaju previše, mada ima i izuzetaka (ovaj je definitivno jedan od njih), demonizovani TouchWizz ustvari radi savršeno i ima puno kul funkcija barem u Note seriji koju ja koristim, samo treba znati kako da se očisti od gomile gluposti i bloatwarea, što je kada se rutuje par sati posla, :) a sve ostalo (ja se sa vama ne slažem za ekran, mislim da su Samsungovi OLED ekrani još uvek nedostižni po skoro svim parametrima, uključujućći i te boje koje vi ne volite, :) jedino LG može da se poredi) ne samo da je vrhunskih performansi (iako se, naravno, par poslednjih godina razlika smanjila, ali pre samo dve-tri godine je bila drastična, setite se kakve su igračke bukvalno svi ostlai telefoni bili u odnosu na Note ili Note 2 :) ), već i vrhunskog kvaliteta izrade, tako da ja, recimo, pošto stare telefone uglavnom ostavljam za rezervu i uspomenu, :) danas još uvek mogu da koristim četiri godine stari top model Samsunga, koji ne samo da radi kao prvog dana, nego tako i izgleda, ništa nije razglavljeno, malčice pomereno, malčice oguljeno, malčice izbledelo, a ja telefone smatram za potrošnu robu i nimalo ih ne pazim. E to i meni i mnogima vredi sto-dvesta evra više od konkurencije, naročito izvan Srbije smerom na Zapad, gde to nije ničija mesečna plata već bliže dnevnoj zaradi. Za srednje modele Samsunga i nerutovane telefone, doduše, ne znam da li su tako dobar dil :)

Star

pre 8 godina

ako bude ovakav dizajn,ne svidja mi se poz
(МИШО, 14. februar 2016 17:18)

ne,samo ce ga sad tebe mjenjati,imaju jos par dana,valjda ce stici da promijene....
naravno da ce ovakav biti,nekima ce se svidjeti nekima ne....
zato ima i drugih telefona...

brankoL

pre 8 godina

ja sam ,nazalost , kupio edge +. Ne zato sto sam geek vec zato sto posle Nokie 1020, od pre par godina od kad sam je kupio- nisam znao ( imao) sta uzeti ( a koristio sam Nokia modele , pa zadnjih 20tak godina sigurno). Nazalost ,od kako je Microsoft preuzeo Nokiu ...ostalo je sve zamrznuto i nikakvog napretka nije bilo.Sad imam " problem" sa androidom ...tesko mi se privici.Da se ne llagimo telefon je dobar (!) ali kad se podvuce crta ...sve mi je posle Nokie ...sokocalo kao sokocalo ...ali zivot ide dalje .. necu da mi u zivotu bude ' al' se nekad ....' Ne znam kakvi su drugi Samsung modeli, ovaj radi , brz je , ima dobru podrsku , 'store'...ali mi nije onako za dusu

Sasa

pre 8 godina

eu citizen....cim procitam da neko napise da mu 4 godine star android radi isto kao prvog dana odmah mi je jasno da je taj neko zagrizeni fanboj, da ne kazem nesto drugo.

Perspektiva

pre 8 godina

(Star, 14. februar 2016 20:25)

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.

Star

pre 8 godina

Baba Vanga?
(Perspektiva, 14. februar 2016 18:43)

naravno da ne....
vidio,drzao,svi koji rade s Vodafonom dobivaju par tjedana ranije zbog iznimnog testa...
uredjaj me odusevio,pogotovo sto je potpuno drugaciji od G4,kuciste,izgled,ma sve drugacije..

nn

pre 8 godina

Nisam neki zaluđenik za telefone,ni previše zahtevan korisnik. Zanima me da li se isplati uzimati samsung galaxy s2 plus? Pitam jer je star model a imam solidnu opciju da ga uzmem. A i ne volim prevelike ekrane. Molim nekog za odgovor. Hvala

Star

pre 8 godina

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.
(Perspektiva, 14. februar 2016 22:23)

za cijenu ne znam,ali ce te sam uredjaj oduseviti...

D26

pre 8 godina

@znalac taj tvoj iphone je verovatno neka izlomljena batara, tipa 4, 4s stara 5 godina koja je pritom jailbrake-ovana i ne moze da radi kako treba usled svega toga. A to da si dao grdne pare za nega je ili netacno ili si mnogo velika ovca pa te je neko dobro osisao

Mercedes-Benz

pre 8 godina

S6 je dobar uređaj samo da su bateriju napravili da duže traje, verujem da će i S7 biti dobar . Inače probao sam puno premium uređaja smartphone, (preko firme) super mi je bio htc , elegantan dizajn, materijal od koga je izrađen . I iPhone sam probao , to ti je moda sad , samo toliko. pozdrav

stefan

pre 8 godina

Moze li neko da me prosvetli i da mi pokaze sta je razlika u odnosu na s6..sem jos po neki megapixel viska... kakva budalastina izbacivati svaka 4 meseca nov model..

EU Citizen

pre 8 godina

@Sasa
Zagriženi fanboj čega? :)) Androida koga jedva čekam da se oslobodim čim se Ubuntu Touch ili nešto slično još malo usavrši? :) Ili Samsunga kome sam već rekao ćao, jer je ukinuo zamenljive baterije i SD kartice u top modelima, a nikada nisam ni bio neki fan brenda, to jest kuoovao sam ga isključivo jer su pravili najbolje smartfone koji je novac mogao da kupi, prema mojim kriterijumima i potrebama? :)) Ono što vi očigledno ne razumete jeste da je Android koji je očišćen od bloatwarea, ne samo proizvođačkog, već i većine Googleovog, jer ja skoro nijedan njihov servis davno ne koristim, i radi na solidnom hardveru, već negde od verzije 4.0 ili 4.1 dugoročno izuzetno stabilan i brz sistem koji godinama funkcioniše bez ikakvih problema ili usporavanja koji se dešavaju kada likovi poput vas na trećerazrednim modelima ganjaju bloatwareom zagađene sisteme koje još, pride, ne umeju ni da povremeno čiste i održavaju ni na osnovnom nivou, pa im je onda OS kriv :)) Tačno je, doduše, da sam telefon koji sam spomenuo dva ili tri puta flešovao TWRP bekapom jer sam nešto petljao po sistemu, pa uprskao, i zvezdama se dešava, a ja sam daleko od zvezde, :) ali između tih flešovanja je prolazilo po godinu-dve u toku kojih nisam primetio ni minimalno snižavanje performansi, dakle, malo se bolje informišite, pre nego što krenete u ignorantske napade :)

Rambo

pre 8 godina

Umesto Galaxy S7 koji kosta700€ taman Microsoft Lumia 950.kosta 650€ taman Windows 10 mobile OS 20mp kamera I otporan na prasinu I vodu I pristedim 50€.

Sare

pre 8 godina

Hvala Cyanogenmod timu pa još furam svoj s2 ni manje ni više na Marshmallow CM13.1,bilo je potrebno malo modifikacija na telefonu da bi se izvršila instalacija prvenstveno zbog google aplikacija ali na kraju sve je ispalo kako treba.Ko ima novije i jače modele savetovao bi mu da proba Cyanogenmod, verzije su prilično stabilne za dnevnu upotrebu i imate najnovije Google čedo marshmallow ako nećete dobiti ili vas mrzi da čekate "update"od Samsunga,Lg,Sony itd...Na kraju telefon se uvek može vratiti na "stock" ROM bez veći problema.

Božo

pre 8 godina

Najjaci su komentari poput G3 I NISTA DRUGO i sl.
Aman ljudi ko vas pita sta nosite od telefona i zasto itd itd.znaci u ovom slucaju su u pitanju samsung s 7 telefoni i niko ne pita u tekstu ko koji telefon ima i da li ce ga menjati i zasto.znaci ne interesuje nikog ovde ko kakav telefon nosi vec se radi o informaciji za ljubitelje samsunga,a koga ne zanima samsung neka saceka vesti o telefonu koji nosi ili koji namerava da kupi,pa onda nek komentarise.
ja cu s 7 najverovatnije preskociti,ali samsung i ne ocekuje da ljudi menjaju svakih godinu dana telefone.
procitao sam da oni racunaju da potrosaci koji koriste njihove uredjaje kupe sbaki treci model.

Maks

pre 8 godina

@(jeremija, 14. februar 2016 18:48)

Uopšte nije potrebno da su oba uređaja na istoj WiFi mreži ili da su povezani na Internet da bi AirDrop radio.

Način slanja fajlova preko AirDrop je sličan kao kada se nešto šalje preko Bluetooth, to jest imaš da vidiš listu uređaja koji su u blizini (bez obzira da li ste na istoj mreži) i kada odabereš uređaj na koji hoćeš da pošalješ nešto, onda se direktno s jednog uređaja na drugi šalje... samo što se umesto Bluetooth signala koristi WiFi signal (tako da bi trebalo da bude brži nego Bluetooth) i što ima neke dodatne opcije (na primer, da namestiš da uređaj bude "vidljiv" samo za ljude koje imaš u imeniku... ili, na primer, imaš da vidiš preview kada ti neko šalje nešto pre nego što prihvatiš).

Tako da, AirDrop nije samo neka aplikacija za deljenje fajlova sa uređajima na istoj lokalnoj mreži ili preko Interneta.

Internet konekcija bi možda bila potrebna ako je namešteno da je uređaj na AirDrop vidljiv samo ljudima koje imaš u imeniku (mada se i tada fajlovi šalju direktno s jednog uređaja na drugi, ali je potrebno da su ulogovani na iCloud, da bi se znalo koji uređaj pripada nekom prijatelju, a koji ne... nisam isprobavao da li bi ta opcija radila ako se neko ranije već ulogovao, a da samo trenutno nije povezan na Internet), al' ako se namesti da je uređaj "vidiljiv" za sve, onda nije potrebna internet konekcija.

Ako nisi imao prilike da koristiš AirDrop, mogao si bar na Google da potražiš neke članke o tome.

zoran dj

pre 8 godina

Nisam neki zaluđenik za telefone,ni previše zahtevan korisnik. Zanima me da li se isplati uzimati samsung galaxy s2 plus? Pitam jer je star model a imam solidnu opciju da ga uzmem. A i ne volim prevelike ekrane. Molim nekog za odgovor. Hvala
(nn, 15. februar 2016 15:23)

ako je nov 120e ok, polovan 60 max 70,
inace se po meni ne isplati.
lg magna ili leon su bolji i normalno povoljniji a imas i xiaomi ili meizu ( note 2/3) koji su oko 180 evra ali su bolji i od s4 mozda i 5

znalac

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko ... . Dobro ljudi govore, da ovo ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nista lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav

aaaaa

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko ... . Dobro ljudi govore, da ovo
ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nista lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav


za tebe je 3310

fica

pre 8 godina

@znalac hahahahaha pa u tome i jeste stvar , sto je ovde ajfon stvar statusnog simbola itd sto je glupost jer te ljudi osudjuju bez ikakvog razloga bas zbog ljudi kao sto si ti .. da uopste znas nesto o ajfonu, da nisi video kod komsije/starlete/prijatelja/nebitno znao bi da je file transfer odavno zaboravljen , zato imas airdrop i razne cloud servise jer zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka

Zanovetalo

pre 8 godina

@znalac treba da te je sramota takvih lazi. Nije tacno da ne ispisuje broj, a prosto ne znam kome je neophodno da danas orebacuje bilo sta preko blututa. Uostslom ovo je vest o samsung telefonu pa se drzi te teme.

Jole Keršme

pre 8 godina

Ne znam, neće mi biti jasan kupac samsung telefona nikada. Preskupi su i ne nude nista spektakularno osim kamere. Njihov OS je prepun nepotrebnih gluposti. Ekran jeste ok ali presaturisan koliko god nudili druge opcije podesavanja. Dizajn je godinama isti. Osim edge modela ne mogu da navedem nijednu novost na njihovim telefonima. Danas ima mnogo dobrih i jeftnijih ponuda drugih proizvodjača. Samsung i iphone prodaju maglu.

Rambo

pre 8 godina

Umesto Galaxy S7 koji kosta700€ taman Microsoft Lumia 950.kosta 650€ taman Windows 10 mobile OS 20mp kamera I otporan na prasinu I vodu I pristedim 50€.

brankoL

pre 8 godina

ja sam ,nazalost , kupio edge +. Ne zato sto sam geek vec zato sto posle Nokie 1020, od pre par godina od kad sam je kupio- nisam znao ( imao) sta uzeti ( a koristio sam Nokia modele , pa zadnjih 20tak godina sigurno). Nazalost ,od kako je Microsoft preuzeo Nokiu ...ostalo je sve zamrznuto i nikakvog napretka nije bilo.Sad imam " problem" sa androidom ...tesko mi se privici.Da se ne llagimo telefon je dobar (!) ali kad se podvuce crta ...sve mi je posle Nokie ...sokocalo kao sokocalo ...ali zivot ide dalje .. necu da mi u zivotu bude ' al' se nekad ....' Ne znam kakvi su drugi Samsung modeli, ovaj radi , brz je , ima dobru podrsku , 'store'...ali mi nije onako za dusu

jeremija

pre 8 godina

skinuli ajfon fazon boja, jos roza da ubace, ali prelepo izgleda.
(antibiotik, 14. februar 2016 18:08)

Sad cu da te sokiram: zlatnu i srebrnu boju telefona nije izmislio Apple, a crni iPhone ne postoji koliko ja znam. Ali nije ti komentar u potpunosti promasen jer je galaxy neuporedivo lepsi telefon od iPhone-a. Doduse, iPhone je trenutno medju najruznijim telefonima u ponudi tako da to i nije neki uspeh...

EU Citizen

pre 8 godina

@Sasa
Zagriženi fanboj čega? :)) Androida koga jedva čekam da se oslobodim čim se Ubuntu Touch ili nešto slično još malo usavrši? :) Ili Samsunga kome sam već rekao ćao, jer je ukinuo zamenljive baterije i SD kartice u top modelima, a nikada nisam ni bio neki fan brenda, to jest kuoovao sam ga isključivo jer su pravili najbolje smartfone koji je novac mogao da kupi, prema mojim kriterijumima i potrebama? :)) Ono što vi očigledno ne razumete jeste da je Android koji je očišćen od bloatwarea, ne samo proizvođačkog, već i većine Googleovog, jer ja skoro nijedan njihov servis davno ne koristim, i radi na solidnom hardveru, već negde od verzije 4.0 ili 4.1 dugoročno izuzetno stabilan i brz sistem koji godinama funkcioniše bez ikakvih problema ili usporavanja koji se dešavaju kada likovi poput vas na trećerazrednim modelima ganjaju bloatwareom zagađene sisteme koje još, pride, ne umeju ni da povremeno čiste i održavaju ni na osnovnom nivou, pa im je onda OS kriv :)) Tačno je, doduše, da sam telefon koji sam spomenuo dva ili tri puta flešovao TWRP bekapom jer sam nešto petljao po sistemu, pa uprskao, i zvezdama se dešava, a ja sam daleko od zvezde, :) ali između tih flešovanja je prolazilo po godinu-dve u toku kojih nisam primetio ni minimalno snižavanje performansi, dakle, malo se bolje informišite, pre nego što krenete u ignorantske napade :)

Sasa

pre 8 godina

eu citizen....cim procitam da neko napise da mu 4 godine star android radi isto kao prvog dana odmah mi je jasno da je taj neko zagrizeni fanboj, da ne kazem nesto drugo.

milan

pre 8 godina

.... Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav
(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Ovo je vest o Samsungu a ne o iPhone-u .

EU Citizen

pre 8 godina

@Jole Keršme
Ne shvatate jer verovatno nikada niste koristili Samsungove mobile. Meni se ni brend ni dizajn isto ne sviđaju previše, mada ima i izuzetaka (ovaj je definitivno jedan od njih), demonizovani TouchWizz ustvari radi savršeno i ima puno kul funkcija barem u Note seriji koju ja koristim, samo treba znati kako da se očisti od gomile gluposti i bloatwarea, što je kada se rutuje par sati posla, :) a sve ostalo (ja se sa vama ne slažem za ekran, mislim da su Samsungovi OLED ekrani još uvek nedostižni po skoro svim parametrima, uključujućći i te boje koje vi ne volite, :) jedino LG može da se poredi) ne samo da je vrhunskih performansi (iako se, naravno, par poslednjih godina razlika smanjila, ali pre samo dve-tri godine je bila drastična, setite se kakve su igračke bukvalno svi ostlai telefoni bili u odnosu na Note ili Note 2 :) ), već i vrhunskog kvaliteta izrade, tako da ja, recimo, pošto stare telefone uglavnom ostavljam za rezervu i uspomenu, :) danas još uvek mogu da koristim četiri godine stari top model Samsunga, koji ne samo da radi kao prvog dana, nego tako i izgleda, ništa nije razglavljeno, malčice pomereno, malčice oguljeno, malčice izbledelo, a ja telefone smatram za potrošnu robu i nimalo ih ne pazim. E to i meni i mnogima vredi sto-dvesta evra više od konkurencije, naročito izvan Srbije smerom na Zapad, gde to nije ničija mesečna plata već bliže dnevnoj zaradi. Za srednje modele Samsunga i nerutovane telefone, doduše, ne znam da li su tako dobar dil :)

jeremija

pre 8 godina

@znalac hahahahaha pa u tome i jeste stvar , sto je ovde ajfon stvar statusnog simbola itd sto je glupost jer te ljudi osudjuju bez ikakvog razloga bas zbog ljudi kao sto si ti .. da uopste znas nesto o ajfonu, da nisi video kod komsije/starlete/prijatelja/nebitno znao bi da je file transfer odavno zaboravljen , zato imas airdrop i razne cloud servise jer zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka
(fica, 14. februar 2016 18:08)

Jeste, sve je to lepo i tacno ali vazi samo dok ste u Appleovom ekosistemu. Cim nesto treba da se uradi van tog ekosistema, krece zabava... Drugi nemaju taj problem... A cloud kada neko upotrebi kao pozitivan argument, tacno znam koliko je sati... Nemam ja problem sa Appleom, nego sa tim da kada ja tebi npr. kazem da ne zelim da Apple (niti bilo koji drugi proizvodjac uredjaja) ima bilo kakve veze sa mojim fajlovima i nacinom koriscenja uredjaja koji sam kupio, ti ces mi reci da nije zvaka za seljaka. E pa zvaka nije za seljaka ali ovce jesu za sisanje.

P.S. Cloud, airdrop? A kada nema WiFi mreze i pristupa internetu? Onda se uvatite za usi i igrate oko stola?
Pritom, fajl transfer ne samo da nije zaboravljen (airdrop nije nista drugo do wireless file transfer, a slicna prica vazi i za cloud storage), a SIGURNO nije zaboravljen zato sto Apple tako kaze...

stefan

pre 8 godina

Moze li neko da me prosvetli i da mi pokaze sta je razlika u odnosu na s6..sem jos po neki megapixel viska... kakva budalastina izbacivati svaka 4 meseca nov model..

D26

pre 8 godina

@znalac taj tvoj iphone je verovatno neka izlomljena batara, tipa 4, 4s stara 5 godina koja je pritom jailbrake-ovana i ne moze da radi kako treba usled svega toga. A to da si dao grdne pare za nega je ili netacno ili si mnogo velika ovca pa te je neko dobro osisao

Max

pre 8 godina

(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Niti koristim iphone niti ga volim ali ovaj copy/paste tekst komentar sa prethodnog članka o iphonu nema šta da traži ovde. Mogao si bar pomenuti ovaj samsungov model kako ima bolji dizajn od iphona ili nešto poput toga... sumnjam i da si pročitao članak. Dopada li ti se bar neka od ponuđenih boja?

Perspektiva

pre 8 godina

er zasto bi slao iz uredjaja u uredjaj ako mozes da imas instant pristup tome .. zaboga .. da uprostim: nije zvaka za seljaka
(fica, 14. februar 2016 18:08)

I ti sto kažeš,zašto bi neko nešto radio sa svojim telefonom ako mu aple kaže da to ne treba radit.

Bojan

pre 8 godina

Što se tiče hardvera, Samsung telefoni su sjajni. Međutim, njihov frankenstajn od androida ne mogu da svarim. Koristio sam iphone 6, i nije bio za mene, ali nexus 6p mi savršeno odgovara.

Milan

pre 8 godina

@(znalac, 14. februar 2016 16:45)

Nisam toliko sokiran tvojim komentarom koliko brojem pluseva koje si dobio . Strasno.
(Zoran, 14. februar 2016 19:05)

To je zbog toga sto komentare pisu uglavnom deca od 12-13 godina.

Posmatrac

pre 8 godina

Ide lepo vreme pa sedenje u bastama gde se jedva skrpi za kafu ali zato arsenal kada se izvadi na sto da se vidi S6, S7, 6S , e to je vec nesto ..... Ovi proizvodjaci kao da samo za nas kompleksase prave model za modelom. Samo futiranje i foliranje bratauuu

Maks

pre 8 godina

@(jeremija, 14. februar 2016 18:48)

Uopšte nije potrebno da su oba uređaja na istoj WiFi mreži ili da su povezani na Internet da bi AirDrop radio.

Način slanja fajlova preko AirDrop je sličan kao kada se nešto šalje preko Bluetooth, to jest imaš da vidiš listu uređaja koji su u blizini (bez obzira da li ste na istoj mreži) i kada odabereš uređaj na koji hoćeš da pošalješ nešto, onda se direktno s jednog uređaja na drugi šalje... samo što se umesto Bluetooth signala koristi WiFi signal (tako da bi trebalo da bude brži nego Bluetooth) i što ima neke dodatne opcije (na primer, da namestiš da uređaj bude "vidljiv" samo za ljude koje imaš u imeniku... ili, na primer, imaš da vidiš preview kada ti neko šalje nešto pre nego što prihvatiš).

Tako da, AirDrop nije samo neka aplikacija za deljenje fajlova sa uređajima na istoj lokalnoj mreži ili preko Interneta.

Internet konekcija bi možda bila potrebna ako je namešteno da je uređaj na AirDrop vidljiv samo ljudima koje imaš u imeniku (mada se i tada fajlovi šalju direktno s jednog uređaja na drugi, ali je potrebno da su ulogovani na iCloud, da bi se znalo koji uređaj pripada nekom prijatelju, a koji ne... nisam isprobavao da li bi ta opcija radila ako se neko ranije već ulogovao, a da samo trenutno nije povezan na Internet), al' ako se namesti da je uređaj "vidiljiv" za sve, onda nije potrebna internet konekcija.

Ako nisi imao prilike da koristiš AirDrop, mogao si bar na Google da potražiš neke članke o tome.

nn

pre 8 godina

Nisam neki zaluđenik za telefone,ni previše zahtevan korisnik. Zanima me da li se isplati uzimati samsung galaxy s2 plus? Pitam jer je star model a imam solidnu opciju da ga uzmem. A i ne volim prevelike ekrane. Molim nekog za odgovor. Hvala

sve strucnjaci po glavi stanovnika

pre 8 godina

Mnogo ste bedni i jadni Vi svi sa komentarima '' cena je 800€, glupo je sto izbacuju novi model na 8, 9 meseci...'' Samsung i ostale velike kompanije trziste ne baziraju samo na Balkan nego na ceo svet, a pogotovo u finansikim jakim zemljama gde su plate 2000 € i vise pa je tim kupcima mnogo lakse da svake godine izdvoje po 700-800 € za novi model mobilnog aparata... a kod nas se ceka da deda proda kravu da bi unuk kupio mobilni najnovije generacije i onda je posle unuku krivo sto mu mobilbi zastareo za 6 meseci. ;-);-);-)

laki

pre 8 godina

Sa svojom platom sam u mogucnosti da svake godine, bez problema kupujem najnoviji model telefona
ALI
ne vidim ni jedan razlog da to uradim
zato sto ta unapredjenja novih telefona su jedva primetna u realnim uslovima koriscenja.

Istina dok sam bio mladji i pod velikim pritiskom " instant kulture" da se ima uvek najnovije i najbolje inace neces biti prihvacen i ja sam menjao cesto telefone (mladost ludost)

prosle godine sam uzeo G4 i nepada mi na pamet da ove godine kupim novi tel a verovatno necu ni sledece

i sve je vise ljudi koji se vracaju cinjenici da mobilni telefon nije modni detalj vec je sredstvo za komunikaciju pa stoga vise nemaju potrebu da ga cesto menjaju.

Prosle godine je prvi put zabelezen pad u prodaji najskupljih telefona....

zoran dj

pre 8 godina

Nisam neki zaluđenik za telefone,ni previše zahtevan korisnik. Zanima me da li se isplati uzimati samsung galaxy s2 plus? Pitam jer je star model a imam solidnu opciju da ga uzmem. A i ne volim prevelike ekrane. Molim nekog za odgovor. Hvala
(nn, 15. februar 2016 15:23)

ako je nov 120e ok, polovan 60 max 70,
inace se po meni ne isplati.
lg magna ili leon su bolji i normalno povoljniji a imas i xiaomi ili meizu ( note 2/3) koji su oko 180 evra ali su bolji i od s4 mozda i 5

Star

pre 8 godina

Što se tiče hardvera, Samsung telefoni su sjajni. Međutim, njihov frankenstajn od androida ne mogu da svarim. Koristio sam iphone 6, i nije bio za mene, ali nexus 6p mi savršeno odgovara.
(Bojan, 14. februar 2016 19:26)

ovo se slazem,nema goreg preradjenog softwarea od njihovog Touchwiza....(a radim s uredjajima,pa imam iskustva)
staviti HTCov Sense (najbolje ispeglan) na Samsung dobili bi top uredjaj....

Star

pre 8 godina

ja sam vise uzbudjen zbog LG G5 ... 
koristim G3 i odusevljen sam,verujem da su G i note serije najbolje...
(parma, 14. februar 2016 20:09)

razlika je nebo i zemlja od G4 a kamoli od G3,i to u pozitivnom smislu,od kucista ,zavrsne obrade do samog izgleda....gdje me odusevio...telefon koji me u zadnje vrijeme najvise odusevio,samo se nadam da nece kao softwerski imati puno bugova....

Ludilo mašina

pre 8 godina

(Star, 14. februar 2016 20:25) 

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.
(Perspektiva, 14. februar 2016 22:23)

Ja sam bio pravi ponosni fan pionir LG-a pre šest godina kada sam nosio njihov LG Cookie plus (pred smart era) i Optimus One telefon i svima pričao kako su LG i Samsung jako dobri i kvalitetni, tada su se svi podsmevali i pljuvali ih... sada kada su izgradili imperije i vade kajmak na svim sem flagship telefonima sam pionir fan Lenova i drugih kineskih brendova...(ovde sad sledi vaše ismevanje)...volim i dalje LG ali ga ne poštujem kao nekad kada je cenio sve, a sada zaboravlja dobar deo korisnika koji nije izdvojio tri plate za njihov model. Tako je to sa imperijama...

stiven

pre 8 godina

Ne vredi preci sa s6 na s7 zbog malo brzeg procesora , vise rama i zbog onog skenera za oko.
s6 kad je izasao prosle godine ceny mu je bila 620 evra tako da ce s7 bice 720 evra.
U poslednje vreme samsung dere cenu ko ajfon!!!
Ja inace imam s5 i uzecu lg g5

Mercedes-Benz

pre 8 godina

S6 je dobar uređaj samo da su bateriju napravili da duže traje, verujem da će i S7 biti dobar . Inače probao sam puno premium uređaja smartphone, (preko firme) super mi je bio htc , elegantan dizajn, materijal od koga je izrađen . I iPhone sam probao , to ti je moda sad , samo toliko. pozdrav

Zoran

pre 8 godina

Za Srpski standard gde većina ima plate 200-250e mislim da rasprave treba voditi o modelima telefona u tom cenovnom rangu. Uopšte me ne zanima da li je bolji ferari ili porše za vožnju po beogradskim ulicama ( punih rupa)

Perspektiva

pre 8 godina

(Star, 14. februar 2016 20:25)

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.

Star

pre 8 godina

Vidis to mi se svidja,ponosni sam fan LG jos od g2,sad imam g3 a cekam g5 i nadam se dobroj ceni. Uzimam ga sigurno.
(Perspektiva, 14. februar 2016 22:23)

za cijenu ne znam,ali ce te sam uredjaj oduseviti...

Pametnjakovic Mladji

pre 8 godina

I dalje ne kapiram poentu Edge telefona.
(Nenad-EU, 14. februar 2016 18:06)
Edge varijanta nije nista specijalno. Ona je napravljrna za one zagrizene geekove koji zele poslednja dostignuca iz tehnologije i cisto radi estetike. imam S6 edge i znam sta pricam. Od svih onih opcija jedino je koristan onaj nocni sat. I naravno da se uzme sto vise para.

Star

pre 8 godina

ako bude ovakav dizajn,ne svidja mi se poz
(МИШО, 14. februar 2016 17:18)

ne,samo ce ga sad tebe mjenjati,imaju jos par dana,valjda ce stici da promijene....
naravno da ce ovakav biti,nekima ce se svidjeti nekima ne....
zato ima i drugih telefona...

s6 edge

pre 8 godina

U stilu samsunga graciozno, ekstravagantno, kvalitetno i stilski, ali u poređenju sa s6 edge neće biti neke velike razlike, tako da se može preskočiti.

Star

pre 8 godina

Baba Vanga?
(Perspektiva, 14. februar 2016 18:43)

naravno da ne....
vidio,drzao,svi koji rade s Vodafonom dobivaju par tjedana ranije zbog iznimnog testa...
uredjaj me odusevio,pogotovo sto je potpuno drugaciji od G4,kuciste,izgled,ma sve drugacije..

Sare

pre 8 godina

Hvala Cyanogenmod timu pa još furam svoj s2 ni manje ni više na Marshmallow CM13.1,bilo je potrebno malo modifikacija na telefonu da bi se izvršila instalacija prvenstveno zbog google aplikacija ali na kraju sve je ispalo kako treba.Ko ima novije i jače modele savetovao bi mu da proba Cyanogenmod, verzije su prilično stabilne za dnevnu upotrebu i imate najnovije Google čedo marshmallow ako nećete dobiti ili vas mrzi da čekate "update"od Samsunga,Lg,Sony itd...Na kraju telefon se uvek može vratiti na "stock" ROM bez veći problema.

Božo

pre 8 godina

Najjaci su komentari poput G3 I NISTA DRUGO i sl.
Aman ljudi ko vas pita sta nosite od telefona i zasto itd itd.znaci u ovom slucaju su u pitanju samsung s 7 telefoni i niko ne pita u tekstu ko koji telefon ima i da li ce ga menjati i zasto.znaci ne interesuje nikog ovde ko kakav telefon nosi vec se radi o informaciji za ljubitelje samsunga,a koga ne zanima samsung neka saceka vesti o telefonu koji nosi ili koji namerava da kupi,pa onda nek komentarise.
ja cu s 7 najverovatnije preskociti,ali samsung i ne ocekuje da ljudi menjaju svakih godinu dana telefone.
procitao sam da oni racunaju da potrosaci koji koriste njihove uredjaje kupe sbaki treci model.