Nedelja, 07.02.2016.

21:52

Čeka se na Tursku: Ili ćemo gledati masakr, ili...

Desetine hiljada Sirijaca koji beže iz okoline grada Alepa i dalje se nalazi na teritoriji Sirije blizu granice sa Turskom.

Izvor: B92

Èeka se na Tursku: Ili æemo gledati masakr, ili... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

50 nijansi smrti

pre 8 godina

Turska zeli da skine Asada, odavno. Jos je i asadov otac koristio identicnu taktiku podrzavajuci PKK i davajuci gostoprimstvo Abdulahu Ocelanu koji je osnivac PKK. Nakon pritiska zapada Ocelan je morao da ide a onda su ga u africi uhapsili CIA i Turski specijalci. I tada se desila pobuna koju je Hafez u krvi ugusio - srusen Homs, Hama itd. To su nakon 2.svj.rata najgora i najbrutalnija ubistva u tom dijelu svijeta. To je bilo i vrijeme hladnog rata i zato se zataskalo koliko se moglo. Pogodite sta Rusija radi danas u Siriji? Pa ponovo se majcica stara o tome da njen mali diktator iz baas partije ostane na vlasti i za taj opstanak familije Rusija osigurava ostanak u Latakiji. Produzetak hladnog rata ali samo na bliskom istoku, kao nekad Koreja, Afganistan, Liban. Ideja o bafer zoni u sjeveru Sirije koja bi predstavljala Kanton ili entitet sa Kurdima nije lose rjesenje. To bi bio tampon izmedju Nato i Rusije. Jos ako Barzani ostvari kontrolu nad PKK eto nama mira!

novosadjanin

pre 8 godina

sirija je pretposlednja stanica na putu do irana, a onda je ceo istok pod kaubojskom sapom a sta to znaci zaklucite sami, pa na ciju dusu onda ide tih 250000 zrtava, mozda na rusku, ajd stvarno nevidim ko bi sem homera simpsona poverovao u takvu budalastinu, ako njihovi odgovorni zvanicnici nezale zbog 250000 iracke dece, jerbo je eto bilo neminovno, sta mislite sta im znaci ovo u siriji ili bilo gde drugo, dosad se niko nije trzao zbog milipna izbeglica, opkoljenih u sirijskim gradovima jer nisu hteli da se predaju isilu, ubijanjem civila i zarobljenika, sad svi udarise u dreku sto znaci samo jedno, ameri gube rat u siriji a ono sto oni misle london saopstava, licemeri bedni

dzoni

pre 8 godina

Ta teritorija na severu sirije na kojoj su bili turci i al nusra ide kurdima ..to su rusi odavno odlucili ..sirijska vojska nece ici dalje na sever vec ce da ostavi da te teritorije sa gradom Azaz zauzmu kurdi i da se spoje posto su sad razdvojeni tom teritorijom ..dok ce sirijska vojka da se okrene ka Alepu i Idlibu..time rusi dobijaju u kurdima saveznika koji broji tu 20 miliona ljudi od koji vise od 10 miliona je u turskoj (da ne pricamo sto su kurdi i dalje komunisti ) i pravi bafer izmedju turske i sirijske vojske.Uostalom juce su kurdi zauzeli vec veliki deo te terutorije podrzani snaznim ruskim bombardovanjem i prakticno su na nekoliko kilometara od Azaza koji je bio glavno uporiste turkmena

marveni lekar

pre 8 godina

levac, 8. februar 2016 07:41

Levak, sta ce oni u ledenoj Rusiji?!
Humano je da budu poslati na istu geografsku sirinu, slicne klime, npr u Kaliforniju.

Mare

pre 8 godina

@Samir, Sarajevo

Sirijska i ruska vojska nece zarobljavati civile. Ali hoce pripadnike Al-Nusra fronta, FSA (Free Sryan army) Al-kaide i ostalih teroristickih grupa. Odnosno zarobice one koji prezeve napade, a nadamo se da ih nece mnogo preziveti. Nego, tebi nesto smetaju regularna vojska jedne drzave i njen saveznik? Podrzavas terorizam? Sramota.

Samir, Sarajevo

pre 8 godina

ako ste mogli da pustite milione ljudi,mozete i 15tak 0000

...ili cete iprak da pravite masakr?
(Boki, 7. februar 2016 22:03)

I u slucaju da Turska ne otvori svoje granice, ko ce napraviti masakr nad tih 15 hiljada? Turska ili oni koji bi ih u tom slucaju zarobili, Sirijska i Ruska vojska?

Дијаспора

pre 8 godina

Шта вам је Немачка скривила да јој желите тако нешто? Па није она Енглеска нити САД а ни Француска.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Rusi su zamutili, rusi ubijaju te civile, a zasto rusija ne prima izbjeglice? To je obecana zemlja... Po srbima
(Ma daj..., 08. februar 2016 09:02)

Grešiš, ovaj, grešiš silno sinko... prouči još malo to što misliš da znaš, pa se opet javi kad naučiš ko muti, ko ubija civile i ne prima izbeglice još od ww2...

Pomoći ću ti, preko Atlantika je.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Neka ih primi Rusija.
(levac, 08. februar 2016 07:41)

A da ih ipak primi onaj ko je sve to i započeo i ko uostalom započinje svaku krizu, sukob, rat i još toga, USA, šta misliš o tome?

branko

pre 8 godina

Padose snovi o otomanskom carstvu. Da stvari budu jos gore, Kurdi za sada samo u Iraku zele da se 'odcepe' ali ta ideja moze lako da se prosiri i u Tursku.
Da i ne pricam o tome koliko se Iran bas nesto mnogo dopada Evropi i Aziji u zadnje vreme. Kao i to da Iranski uticaj sve vise raste na Bliskom Istoku. Saudijci su mislili da su nezamenljivi.
U medjuvremenu pokusaj da Turci i Saudijci kao 'pomognu' u Siriji je propala, bar za sada, zato sto im treba dozvola kao i pomoc SADa za tu avanturu. John Kerry je nedavno rekao da SAD nece zaratiti sa Rusijom zbog Sirije.
Koji li je sledeci Erdoganov potez? Da li je iko kao 'slucajno' malo poceo da naoruzava Kurde u Turskoj? Hocemo li uskoro ponovo citati da su Rusi prekrsili njihov vazdusni prostor a i sire?

simke

pre 8 godina

@(Рокота, 7. februar 2016 22:43)
Asadovci i jesu pocinili jedne od najvecih zlocine u tom ratu (Houla massacre, Bayda and Baniyas massacres...) nisu Sirijci glupi kada beze od njih. Druga je stvar to sto je u Srbiji sve zavera ili namestaljka, i sve je suprotno od ostatka sveta.

Rogi Obrenovac

pre 8 godina

Mora Asad da ocisti teroriste, da opet ima kontrolu nad celom zemljom, i onda ce svi moci da se vrate. Drugo resenje ne postoji, koliko ga god nazivali diktatorem bolje je resenje od pobunjenika, pogledajte sta se desava u Libiji i Iraku posle zapadnih intervencija. Ukloniti ISIS i ostale pobunjene grupe pa raspisati izbore, ne vidim drugo resenje.

Stefan

pre 8 godina

Rat u siriji se pretvorio u poligon za obracun razlicitih sila koje zele da u siriji preko ledja obicnog naroda pokazu koliko su mocni i uticajni.Prvo je turska uz podrsku amerike i nekih arapskih zemalja naoruzala i nahuskala sunite u siriji na rat samo kako bi oterali asada i verovatno postavili neku vlast koju mogu da kontrolisu posto im asad iz raznih razloga nije po volji,a onda se umesala rusija samo kako bi putin pokazao misice zapadu odnosno dokazao kako je i rusija sposobna da nametne svoj interes,iako rusi znaju da asad nema ni politicki legitimitet ni buducnost.Najvise ispasta obican narod cijim se zivotima igraju svetski mocnici kao da je u pitanju neka igra a ne realan zivot.

maxim

pre 8 godina

Nemoguci ste, ne mogu da vjerujem koliko ste opcinjeni Rusijom da niste u stanju da sagledate racionalno stvari i desavanja. Vjerovatno su Rusi tamo otisli da siju mir? Da kojim slucajem Rusija podrzava pobunjenike vi biste drvlje i kamenje na Asada. Najmanje su Rusi tamo radi mira, tamo su radi interesa svojih. A civile bombarduju svakodnevno, Rusi su jedni od najvecih dzelata covjecanstva. Ali zbog vase opcinjenosti njima niste u stanju da sagledate istinu jer su vam pred ocima koprena!
(nemoguce,
7. februar 2016 23:27)

Vidi ovako, ja ne volim ni jedne ni druge, a to da su rusi najveci zlocinci ne pije vodu, ako samo nabrojimo ratove koje je amerika izazvala i koliko je ljudi zbog toga nastradalo...onda bi videli da su oni svi isti, i rusi i ameri.. ne vidim bas nikakvu razliku, velike sile gledaju samo svoj interes, i pomazu cas jednoga cas drugoga, zavisno od trenutnog interesa...e majstore kad to shvatis onda ces i ti da saznas sta je istina....

Poucno

pre 8 godina

pa ocekivanjeotpuno netacno-EU jos uvek moze da organizuje satore,krevete ,sanitet i sve ostalo i da se to izgradi na teritoriji Sirije ili Turske

nemoguce

pre 8 godina

Nemoguci ste, ne mogu da vjerujem koliko ste opcinjeni Rusijom da niste u stanju da sagledate racionalno stvari i desavanja. Vjerovatno su Rusi tamo otisli da siju mir? Da kojim slucajem Rusija podrzava pobunjenike vi biste drvlje i kamenje na Asada. Najmanje su Rusi tamo radi mira, tamo su radi interesa svojih. A civile bombarduju svakodnevno, Rusi su jedni od najvecih dzelata covjecanstva. Ali zbog vase opcinjenosti njima niste u stanju da sagledate istinu jer su vam pred ocima koprena!

Perica

pre 8 godina

Dok su turske sluge klali i proterivali sve je bilo u redu, tekao je med i mleko, sada kada ti koljaci dolaze pred ruski mac pravde propagandna masinerija radi punom parom.

Aleksandar

pre 8 godina

Nikako mi nisu jasne ove kukavice koje beže umesto da brane svoju državu od turskih i saudijskih plaćenika.Ne treba im dati nikakvu milostinju, treba ih vratiti, pušku u ruke i da oslobode Siriju.

Владимир

pre 8 godina

Спин мајстори раде посао. Не губи се време. Схватају да су пукли и FSA и остале фракције, па морају да смисле бољу жваку против Асада и Русује и оправдају неку нову интервенцију. Али проваљена фора, нико више није глуп.

Marko

pre 8 godina

Izgleda da Turci u ocaju igraju svoju poslednju kartu u Alepu.
Stvaraju tampon zonu sa civilima u nameri da sprece izlazak Sirijske vojske na poslednji granicni prelaz koji njhovi puleni kontrolisu u provinciji Alepo.
Sto se ne usude da posalju avione u Siriju i sprece Sirijsku vojsku umesto da koriste civile kao zivi stit?

Рокота

pre 8 godina

Извињавам се, а од кога то ови људи беже? Колико сам схватио град ће ускоро ослободити регуларне трупе сиријске војске и протерати фанатике-главосече. Ако им је до сада било добро под ИСИС-ом или Ал Нусром, а беже од регуларних трупа онда их не треба ни пустити. Уосталом, нека не претерују. Војска сигурно неће пуцати у обичан народ (а припадници ИСИС који покушавају да се извуку као избеглице нек мисле шта ће). Све ми мирише да и ови желе само да се докопају Немачке социјале.

Sova

pre 8 godina

Hm, da. Ali kad je trebalo otvoriti granicu da bi se spasli Kurdi iz Kobanija kad je pao u ruke ISIS-a, Turska je bila neosetljiva na potencijalni masakr.

dejan-minhen

pre 8 godina

Turska želi masakar da optuži Rusiju i Assada!
ovi će da uzmu koliko im treba. ljudi će da ostanu u tampon zoni. tako da će Turska kad tad morati da ih propusti ili će ih huškati da napadnu ponovo.

Vatra

pre 8 godina

A u čemu se sastoji taj medjunarodni pritisak na Tursku? Kad su nas "stiskali" udarili su nam embargo, sankcije pa nas još i bombardovali, pritisak na S.Koreju je isto sankcijama, na Iran sankcijama, na Kubu sankcije još malo pa sto godina, a na turke ništa što znači da je to samo žvaka za javnost i glupe slepe amerofile i eu fanatike, a da u stvarnosti podržavaju tursku i rasturaju Siriju, a sa civile ih boli ćošak.

Srbin

pre 8 godina

Otkud civili u do temelja preoranom gradu - taj Alepo se ruši već 4 godine unazad i sigurno je svako ko je hteo i mogao već odavno pobegao jer elementarnih uslova za život nije bilo, ostali su samo verovatno teroristi FSA i džihadisti, pa ih sad treba zbrinuti...

rasko

pre 8 godina

Ne znam nisam rusofil al mi nekako drago sto Asad uz pomoc rusa oslobadja okupirana podrucja od strane ne pobunjenika nego terorista. Samo napred, prvo da istrebite sve te zlotvore, pa tek onda na pregovore!

sanjamijailovic

pre 8 godina

O kakvom masakru pricaju.Niko nece ubijati izbeglice,ni Asad, ni Rusi. U gradovima su bili zajedno sa teroristima i ginuli su u bombardovanju.Zar Ameri nisu gadjalu nase gradove i imali kolateralne stete...?

Rgari

pre 8 godina

To su vecinom familije teroristickih boraca,koje sad beze pred naletom sirijske armije i hezbolaha!Da su odani svojoj zemlji nebi bezali prema turskoj granici,puno civila se sklanja iz alepa na kurdske teritorije i teritorije koje kontrolise sirijska armija!Znaci da su ovi vecinom simpatizeri terorista i drzavni neprijatelji!Sto niste dizali toliku buku kad je skoro miljion gradjana alepa izbeglo pod terorom terorista u unutrasnjost sirije!

Владимир

pre 8 godina

Спин мајстори раде посао. Не губи се време. Схватају да су пукли и FSA и остале фракције, па морају да смисле бољу жваку против Асада и Русује и оправдају неку нову интервенцију. Али проваљена фора, нико више није глуп.

Sova

pre 8 godina

Hm, da. Ali kad je trebalo otvoriti granicu da bi se spasli Kurdi iz Kobanija kad je pao u ruke ISIS-a, Turska je bila neosetljiva na potencijalni masakr.

Рокота

pre 8 godina

Извињавам се, а од кога то ови људи беже? Колико сам схватио град ће ускоро ослободити регуларне трупе сиријске војске и протерати фанатике-главосече. Ако им је до сада било добро под ИСИС-ом или Ал Нусром, а беже од регуларних трупа онда их не треба ни пустити. Уосталом, нека не претерују. Војска сигурно неће пуцати у обичан народ (а припадници ИСИС који покушавају да се извуку као избеглице нек мисле шта ће). Све ми мирише да и ови желе само да се докопају Немачке социјале.

Rgari

pre 8 godina

To su vecinom familije teroristickih boraca,koje sad beze pred naletom sirijske armije i hezbolaha!Da su odani svojoj zemlji nebi bezali prema turskoj granici,puno civila se sklanja iz alepa na kurdske teritorije i teritorije koje kontrolise sirijska armija!Znaci da su ovi vecinom simpatizeri terorista i drzavni neprijatelji!Sto niste dizali toliku buku kad je skoro miljion gradjana alepa izbeglo pod terorom terorista u unutrasnjost sirije!

Srbin

pre 8 godina

Otkud civili u do temelja preoranom gradu - taj Alepo se ruši već 4 godine unazad i sigurno je svako ko je hteo i mogao već odavno pobegao jer elementarnih uslova za život nije bilo, ostali su samo verovatno teroristi FSA i džihadisti, pa ih sad treba zbrinuti...

Perica

pre 8 godina

Dok su turske sluge klali i proterivali sve je bilo u redu, tekao je med i mleko, sada kada ti koljaci dolaze pred ruski mac pravde propagandna masinerija radi punom parom.

Marko

pre 8 godina

Izgleda da Turci u ocaju igraju svoju poslednju kartu u Alepu.
Stvaraju tampon zonu sa civilima u nameri da sprece izlazak Sirijske vojske na poslednji granicni prelaz koji njhovi puleni kontrolisu u provinciji Alepo.
Sto se ne usude da posalju avione u Siriju i sprece Sirijsku vojsku umesto da koriste civile kao zivi stit?

Vatra

pre 8 godina

A u čemu se sastoji taj medjunarodni pritisak na Tursku? Kad su nas "stiskali" udarili su nam embargo, sankcije pa nas još i bombardovali, pritisak na S.Koreju je isto sankcijama, na Iran sankcijama, na Kubu sankcije još malo pa sto godina, a na turke ništa što znači da je to samo žvaka za javnost i glupe slepe amerofile i eu fanatike, a da u stvarnosti podržavaju tursku i rasturaju Siriju, a sa civile ih boli ćošak.

rasko

pre 8 godina

Ne znam nisam rusofil al mi nekako drago sto Asad uz pomoc rusa oslobadja okupirana podrucja od strane ne pobunjenika nego terorista. Samo napred, prvo da istrebite sve te zlotvore, pa tek onda na pregovore!

sanjamijailovic

pre 8 godina

O kakvom masakru pricaju.Niko nece ubijati izbeglice,ni Asad, ni Rusi. U gradovima su bili zajedno sa teroristima i ginuli su u bombardovanju.Zar Ameri nisu gadjalu nase gradove i imali kolateralne stete...?

Aleksandar

pre 8 godina

Nikako mi nisu jasne ove kukavice koje beže umesto da brane svoju državu od turskih i saudijskih plaćenika.Ne treba im dati nikakvu milostinju, treba ih vratiti, pušku u ruke i da oslobode Siriju.

nemoguce

pre 8 godina

Nemoguci ste, ne mogu da vjerujem koliko ste opcinjeni Rusijom da niste u stanju da sagledate racionalno stvari i desavanja. Vjerovatno su Rusi tamo otisli da siju mir? Da kojim slucajem Rusija podrzava pobunjenike vi biste drvlje i kamenje na Asada. Najmanje su Rusi tamo radi mira, tamo su radi interesa svojih. A civile bombarduju svakodnevno, Rusi su jedni od najvecih dzelata covjecanstva. Ali zbog vase opcinjenosti njima niste u stanju da sagledate istinu jer su vam pred ocima koprena!

dejan-minhen

pre 8 godina

Turska želi masakar da optuži Rusiju i Assada!
ovi će da uzmu koliko im treba. ljudi će da ostanu u tampon zoni. tako da će Turska kad tad morati da ih propusti ili će ih huškati da napadnu ponovo.

Poucno

pre 8 godina

pa ocekivanjeotpuno netacno-EU jos uvek moze da organizuje satore,krevete ,sanitet i sve ostalo i da se to izgradi na teritoriji Sirije ili Turske

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Neka ih primi Rusija.
(levac, 08. februar 2016 07:41)

A da ih ipak primi onaj ko je sve to i započeo i ko uostalom započinje svaku krizu, sukob, rat i još toga, USA, šta misliš o tome?

maxim

pre 8 godina

Nemoguci ste, ne mogu da vjerujem koliko ste opcinjeni Rusijom da niste u stanju da sagledate racionalno stvari i desavanja. Vjerovatno su Rusi tamo otisli da siju mir? Da kojim slucajem Rusija podrzava pobunjenike vi biste drvlje i kamenje na Asada. Najmanje su Rusi tamo radi mira, tamo su radi interesa svojih. A civile bombarduju svakodnevno, Rusi su jedni od najvecih dzelata covjecanstva. Ali zbog vase opcinjenosti njima niste u stanju da sagledate istinu jer su vam pred ocima koprena!
(nemoguce,
7. februar 2016 23:27)

Vidi ovako, ja ne volim ni jedne ni druge, a to da su rusi najveci zlocinci ne pije vodu, ako samo nabrojimo ratove koje je amerika izazvala i koliko je ljudi zbog toga nastradalo...onda bi videli da su oni svi isti, i rusi i ameri.. ne vidim bas nikakvu razliku, velike sile gledaju samo svoj interes, i pomazu cas jednoga cas drugoga, zavisno od trenutnog interesa...e majstore kad to shvatis onda ces i ti da saznas sta je istina....

Rogi Obrenovac

pre 8 godina

Mora Asad da ocisti teroriste, da opet ima kontrolu nad celom zemljom, i onda ce svi moci da se vrate. Drugo resenje ne postoji, koliko ga god nazivali diktatorem bolje je resenje od pobunjenika, pogledajte sta se desava u Libiji i Iraku posle zapadnih intervencija. Ukloniti ISIS i ostale pobunjene grupe pa raspisati izbore, ne vidim drugo resenje.

branko

pre 8 godina

Padose snovi o otomanskom carstvu. Da stvari budu jos gore, Kurdi za sada samo u Iraku zele da se 'odcepe' ali ta ideja moze lako da se prosiri i u Tursku.
Da i ne pricam o tome koliko se Iran bas nesto mnogo dopada Evropi i Aziji u zadnje vreme. Kao i to da Iranski uticaj sve vise raste na Bliskom Istoku. Saudijci su mislili da su nezamenljivi.
U medjuvremenu pokusaj da Turci i Saudijci kao 'pomognu' u Siriji je propala, bar za sada, zato sto im treba dozvola kao i pomoc SADa za tu avanturu. John Kerry je nedavno rekao da SAD nece zaratiti sa Rusijom zbog Sirije.
Koji li je sledeci Erdoganov potez? Da li je iko kao 'slucajno' malo poceo da naoruzava Kurde u Turskoj? Hocemo li uskoro ponovo citati da su Rusi prekrsili njihov vazdusni prostor a i sire?

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Rusi su zamutili, rusi ubijaju te civile, a zasto rusija ne prima izbjeglice? To je obecana zemlja... Po srbima
(Ma daj..., 08. februar 2016 09:02)

Grešiš, ovaj, grešiš silno sinko... prouči još malo to što misliš da znaš, pa se opet javi kad naučiš ko muti, ko ubija civile i ne prima izbeglice još od ww2...

Pomoći ću ti, preko Atlantika je.

Stefan

pre 8 godina

Rat u siriji se pretvorio u poligon za obracun razlicitih sila koje zele da u siriji preko ledja obicnog naroda pokazu koliko su mocni i uticajni.Prvo je turska uz podrsku amerike i nekih arapskih zemalja naoruzala i nahuskala sunite u siriji na rat samo kako bi oterali asada i verovatno postavili neku vlast koju mogu da kontrolisu posto im asad iz raznih razloga nije po volji,a onda se umesala rusija samo kako bi putin pokazao misice zapadu odnosno dokazao kako je i rusija sposobna da nametne svoj interes,iako rusi znaju da asad nema ni politicki legitimitet ni buducnost.Najvise ispasta obican narod cijim se zivotima igraju svetski mocnici kao da je u pitanju neka igra a ne realan zivot.

Mare

pre 8 godina

@Samir, Sarajevo

Sirijska i ruska vojska nece zarobljavati civile. Ali hoce pripadnike Al-Nusra fronta, FSA (Free Sryan army) Al-kaide i ostalih teroristickih grupa. Odnosno zarobice one koji prezeve napade, a nadamo se da ih nece mnogo preziveti. Nego, tebi nesto smetaju regularna vojska jedne drzave i njen saveznik? Podrzavas terorizam? Sramota.

marveni lekar

pre 8 godina

levac, 8. februar 2016 07:41

Levak, sta ce oni u ledenoj Rusiji?!
Humano je da budu poslati na istu geografsku sirinu, slicne klime, npr u Kaliforniju.

simke

pre 8 godina

@(Рокота, 7. februar 2016 22:43)
Asadovci i jesu pocinili jedne od najvecih zlocine u tom ratu (Houla massacre, Bayda and Baniyas massacres...) nisu Sirijci glupi kada beze od njih. Druga je stvar to sto je u Srbiji sve zavera ili namestaljka, i sve je suprotno od ostatka sveta.

novosadjanin

pre 8 godina

sirija je pretposlednja stanica na putu do irana, a onda je ceo istok pod kaubojskom sapom a sta to znaci zaklucite sami, pa na ciju dusu onda ide tih 250000 zrtava, mozda na rusku, ajd stvarno nevidim ko bi sem homera simpsona poverovao u takvu budalastinu, ako njihovi odgovorni zvanicnici nezale zbog 250000 iracke dece, jerbo je eto bilo neminovno, sta mislite sta im znaci ovo u siriji ili bilo gde drugo, dosad se niko nije trzao zbog milipna izbeglica, opkoljenih u sirijskim gradovima jer nisu hteli da se predaju isilu, ubijanjem civila i zarobljenika, sad svi udarise u dreku sto znaci samo jedno, ameri gube rat u siriji a ono sto oni misle london saopstava, licemeri bedni

dzoni

pre 8 godina

Ta teritorija na severu sirije na kojoj su bili turci i al nusra ide kurdima ..to su rusi odavno odlucili ..sirijska vojska nece ici dalje na sever vec ce da ostavi da te teritorije sa gradom Azaz zauzmu kurdi i da se spoje posto su sad razdvojeni tom teritorijom ..dok ce sirijska vojka da se okrene ka Alepu i Idlibu..time rusi dobijaju u kurdima saveznika koji broji tu 20 miliona ljudi od koji vise od 10 miliona je u turskoj (da ne pricamo sto su kurdi i dalje komunisti ) i pravi bafer izmedju turske i sirijske vojske.Uostalom juce su kurdi zauzeli vec veliki deo te terutorije podrzani snaznim ruskim bombardovanjem i prakticno su na nekoliko kilometara od Azaza koji je bio glavno uporiste turkmena

Дијаспора

pre 8 godina

Шта вам је Немачка скривила да јој желите тако нешто? Па није она Енглеска нити САД а ни Француска.

Samir, Sarajevo

pre 8 godina

ako ste mogli da pustite milione ljudi,mozete i 15tak 0000

...ili cete iprak da pravite masakr?
(Boki, 7. februar 2016 22:03)

I u slucaju da Turska ne otvori svoje granice, ko ce napraviti masakr nad tih 15 hiljada? Turska ili oni koji bi ih u tom slucaju zarobili, Sirijska i Ruska vojska?

50 nijansi smrti

pre 8 godina

Turska zeli da skine Asada, odavno. Jos je i asadov otac koristio identicnu taktiku podrzavajuci PKK i davajuci gostoprimstvo Abdulahu Ocelanu koji je osnivac PKK. Nakon pritiska zapada Ocelan je morao da ide a onda su ga u africi uhapsili CIA i Turski specijalci. I tada se desila pobuna koju je Hafez u krvi ugusio - srusen Homs, Hama itd. To su nakon 2.svj.rata najgora i najbrutalnija ubistva u tom dijelu svijeta. To je bilo i vrijeme hladnog rata i zato se zataskalo koliko se moglo. Pogodite sta Rusija radi danas u Siriji? Pa ponovo se majcica stara o tome da njen mali diktator iz baas partije ostane na vlasti i za taj opstanak familije Rusija osigurava ostanak u Latakiji. Produzetak hladnog rata ali samo na bliskom istoku, kao nekad Koreja, Afganistan, Liban. Ideja o bafer zoni u sjeveru Sirije koja bi predstavljala Kanton ili entitet sa Kurdima nije lose rjesenje. To bi bio tampon izmedju Nato i Rusije. Jos ako Barzani ostvari kontrolu nad PKK eto nama mira!

nemoguce

pre 8 godina

Nemoguci ste, ne mogu da vjerujem koliko ste opcinjeni Rusijom da niste u stanju da sagledate racionalno stvari i desavanja. Vjerovatno su Rusi tamo otisli da siju mir? Da kojim slucajem Rusija podrzava pobunjenike vi biste drvlje i kamenje na Asada. Najmanje su Rusi tamo radi mira, tamo su radi interesa svojih. A civile bombarduju svakodnevno, Rusi su jedni od najvecih dzelata covjecanstva. Ali zbog vase opcinjenosti njima niste u stanju da sagledate istinu jer su vam pred ocima koprena!

Aleksandar

pre 8 godina

Nikako mi nisu jasne ove kukavice koje beže umesto da brane svoju državu od turskih i saudijskih plaćenika.Ne treba im dati nikakvu milostinju, treba ih vratiti, pušku u ruke i da oslobode Siriju.

simke

pre 8 godina

@(Рокота, 7. februar 2016 22:43)
Asadovci i jesu pocinili jedne od najvecih zlocine u tom ratu (Houla massacre, Bayda and Baniyas massacres...) nisu Sirijci glupi kada beze od njih. Druga je stvar to sto je u Srbiji sve zavera ili namestaljka, i sve je suprotno od ostatka sveta.

Владимир

pre 8 godina

Спин мајстори раде посао. Не губи се време. Схватају да су пукли и FSA и остале фракције, па морају да смисле бољу жваку против Асада и Русује и оправдају неку нову интервенцију. Али проваљена фора, нико више није глуп.

Perica

pre 8 godina

Dok su turske sluge klali i proterivali sve je bilo u redu, tekao je med i mleko, sada kada ti koljaci dolaze pred ruski mac pravde propagandna masinerija radi punom parom.

Marko

pre 8 godina

Izgleda da Turci u ocaju igraju svoju poslednju kartu u Alepu.
Stvaraju tampon zonu sa civilima u nameri da sprece izlazak Sirijske vojske na poslednji granicni prelaz koji njhovi puleni kontrolisu u provinciji Alepo.
Sto se ne usude da posalju avione u Siriju i sprece Sirijsku vojsku umesto da koriste civile kao zivi stit?

Рокота

pre 8 godina

Извињавам се, а од кога то ови људи беже? Колико сам схватио град ће ускоро ослободити регуларне трупе сиријске војске и протерати фанатике-главосече. Ако им је до сада било добро под ИСИС-ом или Ал Нусром, а беже од регуларних трупа онда их не треба ни пустити. Уосталом, нека не претерују. Војска сигурно неће пуцати у обичан народ (а припадници ИСИС који покушавају да се извуку као избеглице нек мисле шта ће). Све ми мирише да и ови желе само да се докопају Немачке социјале.

Rgari

pre 8 godina

To su vecinom familije teroristickih boraca,koje sad beze pred naletom sirijske armije i hezbolaha!Da su odani svojoj zemlji nebi bezali prema turskoj granici,puno civila se sklanja iz alepa na kurdske teritorije i teritorije koje kontrolise sirijska armija!Znaci da su ovi vecinom simpatizeri terorista i drzavni neprijatelji!Sto niste dizali toliku buku kad je skoro miljion gradjana alepa izbeglo pod terorom terorista u unutrasnjost sirije!

sanjamijailovic

pre 8 godina

O kakvom masakru pricaju.Niko nece ubijati izbeglice,ni Asad, ni Rusi. U gradovima su bili zajedno sa teroristima i ginuli su u bombardovanju.Zar Ameri nisu gadjalu nase gradove i imali kolateralne stete...?

Srbin

pre 8 godina

Otkud civili u do temelja preoranom gradu - taj Alepo se ruši već 4 godine unazad i sigurno je svako ko je hteo i mogao već odavno pobegao jer elementarnih uslova za život nije bilo, ostali su samo verovatno teroristi FSA i džihadisti, pa ih sad treba zbrinuti...

Sova

pre 8 godina

Hm, da. Ali kad je trebalo otvoriti granicu da bi se spasli Kurdi iz Kobanija kad je pao u ruke ISIS-a, Turska je bila neosetljiva na potencijalni masakr.

Vatra

pre 8 godina

A u čemu se sastoji taj medjunarodni pritisak na Tursku? Kad su nas "stiskali" udarili su nam embargo, sankcije pa nas još i bombardovali, pritisak na S.Koreju je isto sankcijama, na Iran sankcijama, na Kubu sankcije još malo pa sto godina, a na turke ništa što znači da je to samo žvaka za javnost i glupe slepe amerofile i eu fanatike, a da u stvarnosti podržavaju tursku i rasturaju Siriju, a sa civile ih boli ćošak.

Samir, Sarajevo

pre 8 godina

ako ste mogli da pustite milione ljudi,mozete i 15tak 0000

...ili cete iprak da pravite masakr?
(Boki, 7. februar 2016 22:03)

I u slucaju da Turska ne otvori svoje granice, ko ce napraviti masakr nad tih 15 hiljada? Turska ili oni koji bi ih u tom slucaju zarobili, Sirijska i Ruska vojska?

rasko

pre 8 godina

Ne znam nisam rusofil al mi nekako drago sto Asad uz pomoc rusa oslobadja okupirana podrucja od strane ne pobunjenika nego terorista. Samo napred, prvo da istrebite sve te zlotvore, pa tek onda na pregovore!

Дијаспора

pre 8 godina

Шта вам је Немачка скривила да јој желите тако нешто? Па није она Енглеска нити САД а ни Француска.

dejan-minhen

pre 8 godina

Turska želi masakar da optuži Rusiju i Assada!
ovi će da uzmu koliko im treba. ljudi će da ostanu u tampon zoni. tako da će Turska kad tad morati da ih propusti ili će ih huškati da napadnu ponovo.

Stefan

pre 8 godina

Rat u siriji se pretvorio u poligon za obracun razlicitih sila koje zele da u siriji preko ledja obicnog naroda pokazu koliko su mocni i uticajni.Prvo je turska uz podrsku amerike i nekih arapskih zemalja naoruzala i nahuskala sunite u siriji na rat samo kako bi oterali asada i verovatno postavili neku vlast koju mogu da kontrolisu posto im asad iz raznih razloga nije po volji,a onda se umesala rusija samo kako bi putin pokazao misice zapadu odnosno dokazao kako je i rusija sposobna da nametne svoj interes,iako rusi znaju da asad nema ni politicki legitimitet ni buducnost.Najvise ispasta obican narod cijim se zivotima igraju svetski mocnici kao da je u pitanju neka igra a ne realan zivot.

branko

pre 8 godina

Padose snovi o otomanskom carstvu. Da stvari budu jos gore, Kurdi za sada samo u Iraku zele da se 'odcepe' ali ta ideja moze lako da se prosiri i u Tursku.
Da i ne pricam o tome koliko se Iran bas nesto mnogo dopada Evropi i Aziji u zadnje vreme. Kao i to da Iranski uticaj sve vise raste na Bliskom Istoku. Saudijci su mislili da su nezamenljivi.
U medjuvremenu pokusaj da Turci i Saudijci kao 'pomognu' u Siriji je propala, bar za sada, zato sto im treba dozvola kao i pomoc SADa za tu avanturu. John Kerry je nedavno rekao da SAD nece zaratiti sa Rusijom zbog Sirije.
Koji li je sledeci Erdoganov potez? Da li je iko kao 'slucajno' malo poceo da naoruzava Kurde u Turskoj? Hocemo li uskoro ponovo citati da su Rusi prekrsili njihov vazdusni prostor a i sire?

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Rusi su zamutili, rusi ubijaju te civile, a zasto rusija ne prima izbjeglice? To je obecana zemlja... Po srbima
(Ma daj..., 08. februar 2016 09:02)

Grešiš, ovaj, grešiš silno sinko... prouči još malo to što misliš da znaš, pa se opet javi kad naučiš ko muti, ko ubija civile i ne prima izbeglice još od ww2...

Pomoći ću ti, preko Atlantika je.

Rogi Obrenovac

pre 8 godina

Mora Asad da ocisti teroriste, da opet ima kontrolu nad celom zemljom, i onda ce svi moci da se vrate. Drugo resenje ne postoji, koliko ga god nazivali diktatorem bolje je resenje od pobunjenika, pogledajte sta se desava u Libiji i Iraku posle zapadnih intervencija. Ukloniti ISIS i ostale pobunjene grupe pa raspisati izbore, ne vidim drugo resenje.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Neka ih primi Rusija.
(levac, 08. februar 2016 07:41)

A da ih ipak primi onaj ko je sve to i započeo i ko uostalom započinje svaku krizu, sukob, rat i još toga, USA, šta misliš o tome?

maxim

pre 8 godina

Nemoguci ste, ne mogu da vjerujem koliko ste opcinjeni Rusijom da niste u stanju da sagledate racionalno stvari i desavanja. Vjerovatno su Rusi tamo otisli da siju mir? Da kojim slucajem Rusija podrzava pobunjenike vi biste drvlje i kamenje na Asada. Najmanje su Rusi tamo radi mira, tamo su radi interesa svojih. A civile bombarduju svakodnevno, Rusi su jedni od najvecih dzelata covjecanstva. Ali zbog vase opcinjenosti njima niste u stanju da sagledate istinu jer su vam pred ocima koprena!
(nemoguce,
7. februar 2016 23:27)

Vidi ovako, ja ne volim ni jedne ni druge, a to da su rusi najveci zlocinci ne pije vodu, ako samo nabrojimo ratove koje je amerika izazvala i koliko je ljudi zbog toga nastradalo...onda bi videli da su oni svi isti, i rusi i ameri.. ne vidim bas nikakvu razliku, velike sile gledaju samo svoj interes, i pomazu cas jednoga cas drugoga, zavisno od trenutnog interesa...e majstore kad to shvatis onda ces i ti da saznas sta je istina....

Poucno

pre 8 godina

pa ocekivanjeotpuno netacno-EU jos uvek moze da organizuje satore,krevete ,sanitet i sve ostalo i da se to izgradi na teritoriji Sirije ili Turske

50 nijansi smrti

pre 8 godina

Turska zeli da skine Asada, odavno. Jos je i asadov otac koristio identicnu taktiku podrzavajuci PKK i davajuci gostoprimstvo Abdulahu Ocelanu koji je osnivac PKK. Nakon pritiska zapada Ocelan je morao da ide a onda su ga u africi uhapsili CIA i Turski specijalci. I tada se desila pobuna koju je Hafez u krvi ugusio - srusen Homs, Hama itd. To su nakon 2.svj.rata najgora i najbrutalnija ubistva u tom dijelu svijeta. To je bilo i vrijeme hladnog rata i zato se zataskalo koliko se moglo. Pogodite sta Rusija radi danas u Siriji? Pa ponovo se majcica stara o tome da njen mali diktator iz baas partije ostane na vlasti i za taj opstanak familije Rusija osigurava ostanak u Latakiji. Produzetak hladnog rata ali samo na bliskom istoku, kao nekad Koreja, Afganistan, Liban. Ideja o bafer zoni u sjeveru Sirije koja bi predstavljala Kanton ili entitet sa Kurdima nije lose rjesenje. To bi bio tampon izmedju Nato i Rusije. Jos ako Barzani ostvari kontrolu nad PKK eto nama mira!

Mare

pre 8 godina

@Samir, Sarajevo

Sirijska i ruska vojska nece zarobljavati civile. Ali hoce pripadnike Al-Nusra fronta, FSA (Free Sryan army) Al-kaide i ostalih teroristickih grupa. Odnosno zarobice one koji prezeve napade, a nadamo se da ih nece mnogo preziveti. Nego, tebi nesto smetaju regularna vojska jedne drzave i njen saveznik? Podrzavas terorizam? Sramota.

novosadjanin

pre 8 godina

sirija je pretposlednja stanica na putu do irana, a onda je ceo istok pod kaubojskom sapom a sta to znaci zaklucite sami, pa na ciju dusu onda ide tih 250000 zrtava, mozda na rusku, ajd stvarno nevidim ko bi sem homera simpsona poverovao u takvu budalastinu, ako njihovi odgovorni zvanicnici nezale zbog 250000 iracke dece, jerbo je eto bilo neminovno, sta mislite sta im znaci ovo u siriji ili bilo gde drugo, dosad se niko nije trzao zbog milipna izbeglica, opkoljenih u sirijskim gradovima jer nisu hteli da se predaju isilu, ubijanjem civila i zarobljenika, sad svi udarise u dreku sto znaci samo jedno, ameri gube rat u siriji a ono sto oni misle london saopstava, licemeri bedni

marveni lekar

pre 8 godina

levac, 8. februar 2016 07:41

Levak, sta ce oni u ledenoj Rusiji?!
Humano je da budu poslati na istu geografsku sirinu, slicne klime, npr u Kaliforniju.

dzoni

pre 8 godina

Ta teritorija na severu sirije na kojoj su bili turci i al nusra ide kurdima ..to su rusi odavno odlucili ..sirijska vojska nece ici dalje na sever vec ce da ostavi da te teritorije sa gradom Azaz zauzmu kurdi i da se spoje posto su sad razdvojeni tom teritorijom ..dok ce sirijska vojka da se okrene ka Alepu i Idlibu..time rusi dobijaju u kurdima saveznika koji broji tu 20 miliona ljudi od koji vise od 10 miliona je u turskoj (da ne pricamo sto su kurdi i dalje komunisti ) i pravi bafer izmedju turske i sirijske vojske.Uostalom juce su kurdi zauzeli vec veliki deo te terutorije podrzani snaznim ruskim bombardovanjem i prakticno su na nekoliko kilometara od Azaza koji je bio glavno uporiste turkmena