Subota, 06.02.2016.

11:21

Rogozin o Su-35S: Ne savetujem vam da...

Ruski potpredsednik Vlade Dmitrij Rogozin prokomentarisao je ispunjavanje borbenih zadataka u Siriji najnovijeg ruskog lovca poredeći ga sa drugim avionima.

Izvor: Sputnjik

Rogozin o Su-35S: Ne savetujem vam da... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Stojko

pre 8 godina

@артиљерац
U vezi raketa: R37 ima inercijalno i poluaktivno ili aktivno radarsko navodjenje, R77 inercijalno i aktivno radarsko, R73 ima IC navodjenje, ali nijedna raketa nema kombinaciju koju su ti naveo.
U vei motora: F22 ima motor sa vektorisanim potiskom ali samo gore-dole sto bi ti rekao, s tim da on uz pomoc svog motora ima i mogucnost superkrstarenja.U vezi kobre: izvedena je prvi put 1989. na Le Burzeu.
Radar necu da komentarisem, objasnio si ga kao da je u pitanju TA pec.

kika

pre 8 godina

naravno, 06. februar 2016 17:44

Na zapadu su mediji slobodni jer oni i upravljaju zemljom! Nađi na net-u koliko je vlasnika tih medija, svega par ljudi uključujući i volt dizni, i Amerikom ne upravlja demokratija već interes istih tih ljudi! Baš se pitam ko bi uložio milione u predizbornu kampanju a da nema interes, a isto tako da ne utiče na njih! U USA nema muženja države za kampanju, već privatne donacije, a ti razmisli zašto neko ulaže toliki novac u podršku nekoga?! Mislim, podržao ga zbog humanosti i dobrobiti svog naroda, jes' sigurno!

Göteborg

pre 8 godina

A sto volimo da se hvalimo ......
Zemlja pred bankrotstvom a mi idalje proizvodimo borbene avijone i usavrsavamo ih, sve za bolji zivit naroda rusije

bas

pre 8 godina

@Naravno
I to naravno nema veze s istinom. U Rusiji imas mnogo medija koji krituju Putina, imas ove silne zapadne NVO koje se brinu za te medije. Imas u Rusiji i mogucnost demonstracija, pa vidimo desetine hiljada koji demonstriraju protiv vlasti, kada se to desava u Americi? Mediji u SAD-u uvek ali uvek su na strani vlasti. Vidi se i po vestima. Obama je jadan bezgresan, kada si video da CNN objavi vest o Obaminom teroru nad Libijcima ili Iracanima? Nema toga. Votergejt nisu otkrili mediji nego je vlast pala pod pritiskom "opozicije" koja je otkrila da je Nikson spijunira i sabotira. Koji su to istaknuti opozicionari u SAD-u? Nema ih. A u Rusiji ih imas gomilu.

Milos

pre 8 godina

Ovi manevri mogu da posluze u borbi ali je problem sto pilot mora da bude pravi as da bi to mogao da koristi. Rusima leti jedan Bogdan na Su-35 a on ima nalet kakav obicni piloti mogu da sanjaju.

Rusima je dodatni problem jos uvek mali nalet (tek sad su dostigli nivo iz SSSR, barem se nadam da jesu) a nemaju agresorske eksadrile za obuku u sto realnijim uslovima i dalje je taktika slicna SSSR taktici sto spustava upotrebu aviona do maksimuma. Npr. Ameri i Izraelci su otkrili da MiG-21 i MiG-23 mogu znatno vise od onog za sta su piloti obucavani jer jednostavno kod Sovjeta lovci su bili samo produzena ruka pvo-a, a piloti ljudski roboti koji trebaju da pritegnu odredjene dugmice kad im se to naradi.

Sasa Rs

pre 8 godina

Vrhunski avion mada je više došao kao iznuđeno rešenje jer su Rusi kasnili sa avionom 5 generacije.Sada kada Rusi spreme t-50 i kada ga puste u operativnu upotrebu imaće ponovo opasnu lovačku avijaciju.Sa sistemom s-400 su35s je ubitačna kombinacija.I sve je ovo super ali ja bi ipak uvjek izabrao prije da živim u Usa nego u Rusiji jer se od ovih aviona hljeb nejede.Znam da se Ameri svuda petljaju i da su se ogrešili od nas ali džaba opet bi prije izabrao njih nego Ruše.

артиљерац

pre 8 godina

@ kengur Су-35 има радар домета 400 км,циљеви величине АВАКСА,350 км ловачки авиони.Носи ракете ваздух-ваздух дугог домета 320 км,са
троструким навођењем.Прво је води авионски радар,па се инерцијално
наводи и на даљини од 100 км па до циља је води сопствени радар и
термовизијска камера.Проценат погађања је 98%,практично не маши.
Радар има трофазну решетку,истовремено ради на 3 фреквенције које
на сваких пар секунди мења компјутер.Број комбинација је практично
бесконачан,тако да хвата све што лети,па и стелт авионе.Кад једна фреквенција уочи циљ,и друге две фазе прелазе на ту фреквенцију да
би мета била јасније уочена и закључана за дејство по њој.Као и
Миг-31 има SLOY везу,тако да податке са свог радара може да пренесе
другим авионима,или системима ПВО,на земљи.Који на тај начин могу
да дејствују по циљу не палећи сопствене радаре.Не откривају се.
И још ово.Кобра и Звоно су први пут приказани на Farnborough air
show,1988.Извео их је Су-27 са векторисаним потиском.F-22 може да
изведе Кобру,али његови мотори имају векторисани потисак само горе-
доле и лево-десно,док руски мотори раде на 360 степени.Sir Reginald
Mitchel,конструктор Spitfire-a,је рекао:Лепи авионi,лепо и лете.Сви
модерни руски авиони су лепи.Што се не би могло рећи ни за F-22,a
посебно не за F-35,за кога је велико питање да ли ће икада постати
оперативан.

alfa

pre 8 godina

@ glas razuma - da ta kobra je bas pomogla našim i iračkim pilotima protiv F14,15,16,18. Bili su obarani kao kruške. Imaš snimke iz 91 u Iraku gde F15 obara 29ku u bliskoj borbi. I još nešto - to nisu bile naše polu ispravne 29ke, već dobro odrzavani sa iskusnim pilotima koji su stekli iskustvo u desetogodišnjem iransko/ irackom sukobu. Svaki avion ima svojih slabih strana a na pilotu je da ne dovede sebe u situaciju gde ovo dolazi do izrazaja. I ovde je osnovna razlika u pristupu- ruski : mi imamo najbolje avione i zapadni : ruski su bolji a i medjuvremenu treniramo pilote kako da izadju na kraj sa njima. Rezultat je poznat.

naravno

pre 8 godina

(bas, 6. februar 2016 17:11)

Dovoljno je videti da je u Rusiji Putin malo premijer, pa predsednik pa opet premijer. Pa više nemože biti opet pa se malo promijeni ustav da ipak može...Iz ovog je svakom jasno da sve što si rekao nema veze sa istinom.Na zapadu su mediji slobodni dok u Rusiji novinari i opozicija koja kritikuje Putina biva izrešetana i ubijena. Svi znamo više nego dovoljno primjera!

Naravno

pre 8 godina

Ne. Nego CNN i BBC. Njima ipak više vjerujemo. Zar ne?
(Banja Luka, 6. februar 2016 13:54)

Za razliku od Rusije u zemljama iz kojih dolaze ovi mediji postoje mehanizmi protiv državne kontrole i uplitanja. Sjeti se slučaja Nixona i watergate afere, upravo pod pritiskom medija je dao ostavku. Sad zamisli da Putin da ostavku zbog pritiska medija u Rusiji. Kao prvo nemožeš niti zamisliti da neki medij u Rusiji kritikuje Putina, a to dovoljno govori i tebi kakvo ti je blesavo pitanje iz komentara. Odgovor na njega je Naravno!

tomy

pre 8 godina

kolko sam puta video kobra let f 22.inače sam i uživo gledao na mitingu u Tel Avivu,na kraju nisu napravljeni za cirkus već borbena dejstva (Zoran Gypsy, 06. februar 2016 13:00)

Pogledaj kako to radi mig -29 i uzivaj u potpunosti jer raptor to nikada ne moze tako izvesti jer mig ima zakrivljen"vrat" i zbog toga lici na kobru i zato se i zove kobra manevar dok je raptor ravan kao daska i sve sto moze je da se malo isprsi i to je ruzan manevar.

maloicitao

pre 8 godina

(glas razuma, 06. februar 2016 11:57)

Druze, drazi su mi Rusi od Amera, daleko sam od rusofoba ali to sto sti pricas nema mnogo veze ni sa istinom ni sa logikom. Nema veze sa istinom jer upravo pomenuti F22 moze da izvede kobru i to sa impresivnim uglom, imas slike na youtube-u. Nema veze ni sa logikom jer nije rat takmicenje na aeromitingu, kobra je korisna u bliskoj borbi ali vecina vazdusnih borbi ne dodje do te faze.

Nije baš tako kako SAD zamišlja dvoboj

pre 8 godina

@Kengur,
Skroz netačno da više neće biti bliskih vazdušnih okršaja. Čak i naši migovi 29 su uspevali da uđu u nervnoparan dvoboj bez radara da izbegnu rakete, nije ih prva pogađala.
U svakom slučaju novi avioni su i te kako spremni da izbegnu rakete dugog i srednjeg dometa. Za tili čas ulaze u dvobroj. SAD i sateliti nikad nisu imali iole ravnopravnog protivnika.
U svakom slučaju bitna je taktika i da li druga strana ima PVO,koji kontroliše određeni prostor. Zamisli tek mig 31 koji pruža podršku drugom avionu,ukoliko nešto znaš o takvoj taktici.
Ovaj su 35 načičkan je dobrim radarima i senzorima.

Zoran Gypsy

pre 8 godina

kolko sam puta video kobra let f 22.inače sam i uživo gledao na mitingu u Tel Avivu,na kraju nisu napravljeni za cirkus već borbena dejstva

Banja Luka

pre 8 godina

Ne sumnjam. "Suhoj" avioni su prva liga. Nego...je'l i ovo javio "Sputnjik"?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Equilibrium, 6. februar 2016 12:10)

Ne. Nego CNN i BBC. Njima ipak više vjerujemo. Zar ne?

Kengur

pre 8 godina

Ovo je impresivno ali za aero miting.U savremenom vazduhoplivstvu nema vise vazdusnih duela kao nekad vec pobedjuju avioni koji imaju bolju elektroniku,rakete daljeg dometa i druge stvari.
Ne znam kako ovaj avion stoji po tom osnovu,verovatno da je dobar i po tom pitanju.
U ovom trenutku i NATO i Rusija imaju avione koji mogu jedni drugima parirati i tu po meni niko nema neku prednost.

glas razuma

pre 8 godina

Ovaj avion u odnosu na F22 i F35 za klasu je superijorniji po svim karakteristikama. Avijatika, elektronika i naoruzanje po kolicini i efikasnosti su za klasu jace od americkih aviona. Da li su amerofobili zapazili da nijedan americki avion nemoze da izvede figuru kobra. Oni sto neznaju revice pa sta sta ce im to nije ovo cirkus?! Tacno nije cirkus ovo je tehnika, ali i premoc, jrr kada izvede kobru natrenutak nestaje sa radara i pojavljuje se kao druga tacka koja zbuni elektroniku i operatera da li ima na radaru jedan ili dva aviona.

glas razuma

pre 8 godina

Ovaj avion u odnosu na F22 i F35 za klasu je superijorniji po svim karakteristikama. Avijatika, elektronika i naoruzanje po kolicini i efikasnosti su za klasu jace od americkih aviona. Da li su amerofobili zapazili da nijedan americki avion nemoze da izvede figuru kobra. Oni sto neznaju revice pa sta sta ce im to nije ovo cirkus?! Tacno nije cirkus ovo je tehnika, ali i premoc, jrr kada izvede kobru natrenutak nestaje sa radara i pojavljuje se kao druga tacka koja zbuni elektroniku i operatera da li ima na radaru jedan ili dva aviona.

Kengur

pre 8 godina

Ovo je impresivno ali za aero miting.U savremenom vazduhoplivstvu nema vise vazdusnih duela kao nekad vec pobedjuju avioni koji imaju bolju elektroniku,rakete daljeg dometa i druge stvari.
Ne znam kako ovaj avion stoji po tom osnovu,verovatno da je dobar i po tom pitanju.
U ovom trenutku i NATO i Rusija imaju avione koji mogu jedni drugima parirati i tu po meni niko nema neku prednost.

Nije baš tako kako SAD zamišlja dvoboj

pre 8 godina

@Kengur,
Skroz netačno da više neće biti bliskih vazdušnih okršaja. Čak i naši migovi 29 su uspevali da uđu u nervnoparan dvoboj bez radara da izbegnu rakete, nije ih prva pogađala.
U svakom slučaju novi avioni su i te kako spremni da izbegnu rakete dugog i srednjeg dometa. Za tili čas ulaze u dvobroj. SAD i sateliti nikad nisu imali iole ravnopravnog protivnika.
U svakom slučaju bitna je taktika i da li druga strana ima PVO,koji kontroliše određeni prostor. Zamisli tek mig 31 koji pruža podršku drugom avionu,ukoliko nešto znaš o takvoj taktici.
Ovaj su 35 načičkan je dobrim radarima i senzorima.

Banja Luka

pre 8 godina

Ne sumnjam. "Suhoj" avioni su prva liga. Nego...je'l i ovo javio "Sputnjik"?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Equilibrium, 6. februar 2016 12:10)

Ne. Nego CNN i BBC. Njima ipak više vjerujemo. Zar ne?

Zoran Gypsy

pre 8 godina

kolko sam puta video kobra let f 22.inače sam i uživo gledao na mitingu u Tel Avivu,na kraju nisu napravljeni za cirkus već borbena dejstva

tomy

pre 8 godina

kolko sam puta video kobra let f 22.inače sam i uživo gledao na mitingu u Tel Avivu,na kraju nisu napravljeni za cirkus već borbena dejstva (Zoran Gypsy, 06. februar 2016 13:00)

Pogledaj kako to radi mig -29 i uzivaj u potpunosti jer raptor to nikada ne moze tako izvesti jer mig ima zakrivljen"vrat" i zbog toga lici na kobru i zato se i zove kobra manevar dok je raptor ravan kao daska i sve sto moze je da se malo isprsi i to je ruzan manevar.

Naravno

pre 8 godina

Ne. Nego CNN i BBC. Njima ipak više vjerujemo. Zar ne?
(Banja Luka, 6. februar 2016 13:54)

Za razliku od Rusije u zemljama iz kojih dolaze ovi mediji postoje mehanizmi protiv državne kontrole i uplitanja. Sjeti se slučaja Nixona i watergate afere, upravo pod pritiskom medija je dao ostavku. Sad zamisli da Putin da ostavku zbog pritiska medija u Rusiji. Kao prvo nemožeš niti zamisliti da neki medij u Rusiji kritikuje Putina, a to dovoljno govori i tebi kakvo ti je blesavo pitanje iz komentara. Odgovor na njega je Naravno!

bas

pre 8 godina

@Naravno
I to naravno nema veze s istinom. U Rusiji imas mnogo medija koji krituju Putina, imas ove silne zapadne NVO koje se brinu za te medije. Imas u Rusiji i mogucnost demonstracija, pa vidimo desetine hiljada koji demonstriraju protiv vlasti, kada se to desava u Americi? Mediji u SAD-u uvek ali uvek su na strani vlasti. Vidi se i po vestima. Obama je jadan bezgresan, kada si video da CNN objavi vest o Obaminom teroru nad Libijcima ili Iracanima? Nema toga. Votergejt nisu otkrili mediji nego je vlast pala pod pritiskom "opozicije" koja je otkrila da je Nikson spijunira i sabotira. Koji su to istaknuti opozicionari u SAD-u? Nema ih. A u Rusiji ih imas gomilu.

maloicitao

pre 8 godina

(glas razuma, 06. februar 2016 11:57)

Druze, drazi su mi Rusi od Amera, daleko sam od rusofoba ali to sto sti pricas nema mnogo veze ni sa istinom ni sa logikom. Nema veze sa istinom jer upravo pomenuti F22 moze da izvede kobru i to sa impresivnim uglom, imas slike na youtube-u. Nema veze ni sa logikom jer nije rat takmicenje na aeromitingu, kobra je korisna u bliskoj borbi ali vecina vazdusnih borbi ne dodje do te faze.

артиљерац

pre 8 godina

@ kengur Су-35 има радар домета 400 км,циљеви величине АВАКСА,350 км ловачки авиони.Носи ракете ваздух-ваздух дугог домета 320 км,са
троструким навођењем.Прво је води авионски радар,па се инерцијално
наводи и на даљини од 100 км па до циља је води сопствени радар и
термовизијска камера.Проценат погађања је 98%,практично не маши.
Радар има трофазну решетку,истовремено ради на 3 фреквенције које
на сваких пар секунди мења компјутер.Број комбинација је практично
бесконачан,тако да хвата све што лети,па и стелт авионе.Кад једна фреквенција уочи циљ,и друге две фазе прелазе на ту фреквенцију да
би мета била јасније уочена и закључана за дејство по њој.Као и
Миг-31 има SLOY везу,тако да податке са свог радара може да пренесе
другим авионима,или системима ПВО,на земљи.Који на тај начин могу
да дејствују по циљу не палећи сопствене радаре.Не откривају се.
И још ово.Кобра и Звоно су први пут приказани на Farnborough air
show,1988.Извео их је Су-27 са векторисаним потиском.F-22 може да
изведе Кобру,али његови мотори имају векторисани потисак само горе-
доле и лево-десно,док руски мотори раде на 360 степени.Sir Reginald
Mitchel,конструктор Spitfire-a,је рекао:Лепи авионi,лепо и лете.Сви
модерни руски авиони су лепи.Што се не би могло рећи ни за F-22,a
посебно не за F-35,за кога је велико питање да ли ће икада постати
оперативан.

Sasa Rs

pre 8 godina

Vrhunski avion mada je više došao kao iznuđeno rešenje jer su Rusi kasnili sa avionom 5 generacije.Sada kada Rusi spreme t-50 i kada ga puste u operativnu upotrebu imaće ponovo opasnu lovačku avijaciju.Sa sistemom s-400 su35s je ubitačna kombinacija.I sve je ovo super ali ja bi ipak uvjek izabrao prije da živim u Usa nego u Rusiji jer se od ovih aviona hljeb nejede.Znam da se Ameri svuda petljaju i da su se ogrešili od nas ali džaba opet bi prije izabrao njih nego Ruše.

kika

pre 8 godina

naravno, 06. februar 2016 17:44

Na zapadu su mediji slobodni jer oni i upravljaju zemljom! Nađi na net-u koliko je vlasnika tih medija, svega par ljudi uključujući i volt dizni, i Amerikom ne upravlja demokratija već interes istih tih ljudi! Baš se pitam ko bi uložio milione u predizbornu kampanju a da nema interes, a isto tako da ne utiče na njih! U USA nema muženja države za kampanju, već privatne donacije, a ti razmisli zašto neko ulaže toliki novac u podršku nekoga?! Mislim, podržao ga zbog humanosti i dobrobiti svog naroda, jes' sigurno!

Göteborg

pre 8 godina

A sto volimo da se hvalimo ......
Zemlja pred bankrotstvom a mi idalje proizvodimo borbene avijone i usavrsavamo ih, sve za bolji zivit naroda rusije

Milos

pre 8 godina

Ovi manevri mogu da posluze u borbi ali je problem sto pilot mora da bude pravi as da bi to mogao da koristi. Rusima leti jedan Bogdan na Su-35 a on ima nalet kakav obicni piloti mogu da sanjaju.

Rusima je dodatni problem jos uvek mali nalet (tek sad su dostigli nivo iz SSSR, barem se nadam da jesu) a nemaju agresorske eksadrile za obuku u sto realnijim uslovima i dalje je taktika slicna SSSR taktici sto spustava upotrebu aviona do maksimuma. Npr. Ameri i Izraelci su otkrili da MiG-21 i MiG-23 mogu znatno vise od onog za sta su piloti obucavani jer jednostavno kod Sovjeta lovci su bili samo produzena ruka pvo-a, a piloti ljudski roboti koji trebaju da pritegnu odredjene dugmice kad im se to naradi.

alfa

pre 8 godina

@ glas razuma - da ta kobra je bas pomogla našim i iračkim pilotima protiv F14,15,16,18. Bili su obarani kao kruške. Imaš snimke iz 91 u Iraku gde F15 obara 29ku u bliskoj borbi. I još nešto - to nisu bile naše polu ispravne 29ke, već dobro odrzavani sa iskusnim pilotima koji su stekli iskustvo u desetogodišnjem iransko/ irackom sukobu. Svaki avion ima svojih slabih strana a na pilotu je da ne dovede sebe u situaciju gde ovo dolazi do izrazaja. I ovde je osnovna razlika u pristupu- ruski : mi imamo najbolje avione i zapadni : ruski su bolji a i medjuvremenu treniramo pilote kako da izadju na kraj sa njima. Rezultat je poznat.

naravno

pre 8 godina

(bas, 6. februar 2016 17:11)

Dovoljno je videti da je u Rusiji Putin malo premijer, pa predsednik pa opet premijer. Pa više nemože biti opet pa se malo promijeni ustav da ipak može...Iz ovog je svakom jasno da sve što si rekao nema veze sa istinom.Na zapadu su mediji slobodni dok u Rusiji novinari i opozicija koja kritikuje Putina biva izrešetana i ubijena. Svi znamo više nego dovoljno primjera!

Stojko

pre 8 godina

@артиљерац
U vezi raketa: R37 ima inercijalno i poluaktivno ili aktivno radarsko navodjenje, R77 inercijalno i aktivno radarsko, R73 ima IC navodjenje, ali nijedna raketa nema kombinaciju koju su ti naveo.
U vei motora: F22 ima motor sa vektorisanim potiskom ali samo gore-dole sto bi ti rekao, s tim da on uz pomoc svog motora ima i mogucnost superkrstarenja.U vezi kobre: izvedena je prvi put 1989. na Le Burzeu.
Radar necu da komentarisem, objasnio si ga kao da je u pitanju TA pec.

Zoran Gypsy

pre 8 godina

kolko sam puta video kobra let f 22.inače sam i uživo gledao na mitingu u Tel Avivu,na kraju nisu napravljeni za cirkus već borbena dejstva

glas razuma

pre 8 godina

Ovaj avion u odnosu na F22 i F35 za klasu je superijorniji po svim karakteristikama. Avijatika, elektronika i naoruzanje po kolicini i efikasnosti su za klasu jace od americkih aviona. Da li su amerofobili zapazili da nijedan americki avion nemoze da izvede figuru kobra. Oni sto neznaju revice pa sta sta ce im to nije ovo cirkus?! Tacno nije cirkus ovo je tehnika, ali i premoc, jrr kada izvede kobru natrenutak nestaje sa radara i pojavljuje se kao druga tacka koja zbuni elektroniku i operatera da li ima na radaru jedan ili dva aviona.

Kengur

pre 8 godina

Ovo je impresivno ali za aero miting.U savremenom vazduhoplivstvu nema vise vazdusnih duela kao nekad vec pobedjuju avioni koji imaju bolju elektroniku,rakete daljeg dometa i druge stvari.
Ne znam kako ovaj avion stoji po tom osnovu,verovatno da je dobar i po tom pitanju.
U ovom trenutku i NATO i Rusija imaju avione koji mogu jedni drugima parirati i tu po meni niko nema neku prednost.

Nije baš tako kako SAD zamišlja dvoboj

pre 8 godina

@Kengur,
Skroz netačno da više neće biti bliskih vazdušnih okršaja. Čak i naši migovi 29 su uspevali da uđu u nervnoparan dvoboj bez radara da izbegnu rakete, nije ih prva pogađala.
U svakom slučaju novi avioni su i te kako spremni da izbegnu rakete dugog i srednjeg dometa. Za tili čas ulaze u dvobroj. SAD i sateliti nikad nisu imali iole ravnopravnog protivnika.
U svakom slučaju bitna je taktika i da li druga strana ima PVO,koji kontroliše određeni prostor. Zamisli tek mig 31 koji pruža podršku drugom avionu,ukoliko nešto znaš o takvoj taktici.
Ovaj su 35 načičkan je dobrim radarima i senzorima.

Naravno

pre 8 godina

Ne. Nego CNN i BBC. Njima ipak više vjerujemo. Zar ne?
(Banja Luka, 6. februar 2016 13:54)

Za razliku od Rusije u zemljama iz kojih dolaze ovi mediji postoje mehanizmi protiv državne kontrole i uplitanja. Sjeti se slučaja Nixona i watergate afere, upravo pod pritiskom medija je dao ostavku. Sad zamisli da Putin da ostavku zbog pritiska medija u Rusiji. Kao prvo nemožeš niti zamisliti da neki medij u Rusiji kritikuje Putina, a to dovoljno govori i tebi kakvo ti je blesavo pitanje iz komentara. Odgovor na njega je Naravno!

Göteborg

pre 8 godina

A sto volimo da se hvalimo ......
Zemlja pred bankrotstvom a mi idalje proizvodimo borbene avijone i usavrsavamo ih, sve za bolji zivit naroda rusije

Banja Luka

pre 8 godina

Ne sumnjam. "Suhoj" avioni su prva liga. Nego...je'l i ovo javio "Sputnjik"?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Equilibrium, 6. februar 2016 12:10)

Ne. Nego CNN i BBC. Njima ipak više vjerujemo. Zar ne?

tomy

pre 8 godina

kolko sam puta video kobra let f 22.inače sam i uživo gledao na mitingu u Tel Avivu,na kraju nisu napravljeni za cirkus već borbena dejstva (Zoran Gypsy, 06. februar 2016 13:00)

Pogledaj kako to radi mig -29 i uzivaj u potpunosti jer raptor to nikada ne moze tako izvesti jer mig ima zakrivljen"vrat" i zbog toga lici na kobru i zato se i zove kobra manevar dok je raptor ravan kao daska i sve sto moze je da se malo isprsi i to je ruzan manevar.

naravno

pre 8 godina

(bas, 6. februar 2016 17:11)

Dovoljno je videti da je u Rusiji Putin malo premijer, pa predsednik pa opet premijer. Pa više nemože biti opet pa se malo promijeni ustav da ipak može...Iz ovog je svakom jasno da sve što si rekao nema veze sa istinom.Na zapadu su mediji slobodni dok u Rusiji novinari i opozicija koja kritikuje Putina biva izrešetana i ubijena. Svi znamo više nego dovoljno primjera!

Sasa Rs

pre 8 godina

Vrhunski avion mada je više došao kao iznuđeno rešenje jer su Rusi kasnili sa avionom 5 generacije.Sada kada Rusi spreme t-50 i kada ga puste u operativnu upotrebu imaće ponovo opasnu lovačku avijaciju.Sa sistemom s-400 su35s je ubitačna kombinacija.I sve je ovo super ali ja bi ipak uvjek izabrao prije da živim u Usa nego u Rusiji jer se od ovih aviona hljeb nejede.Znam da se Ameri svuda petljaju i da su se ogrešili od nas ali džaba opet bi prije izabrao njih nego Ruše.

alfa

pre 8 godina

@ glas razuma - da ta kobra je bas pomogla našim i iračkim pilotima protiv F14,15,16,18. Bili su obarani kao kruške. Imaš snimke iz 91 u Iraku gde F15 obara 29ku u bliskoj borbi. I još nešto - to nisu bile naše polu ispravne 29ke, već dobro odrzavani sa iskusnim pilotima koji su stekli iskustvo u desetogodišnjem iransko/ irackom sukobu. Svaki avion ima svojih slabih strana a na pilotu je da ne dovede sebe u situaciju gde ovo dolazi do izrazaja. I ovde je osnovna razlika u pristupu- ruski : mi imamo najbolje avione i zapadni : ruski su bolji a i medjuvremenu treniramo pilote kako da izadju na kraj sa njima. Rezultat je poznat.

maloicitao

pre 8 godina

(glas razuma, 06. februar 2016 11:57)

Druze, drazi su mi Rusi od Amera, daleko sam od rusofoba ali to sto sti pricas nema mnogo veze ni sa istinom ni sa logikom. Nema veze sa istinom jer upravo pomenuti F22 moze da izvede kobru i to sa impresivnim uglom, imas slike na youtube-u. Nema veze ni sa logikom jer nije rat takmicenje na aeromitingu, kobra je korisna u bliskoj borbi ali vecina vazdusnih borbi ne dodje do te faze.

bas

pre 8 godina

@Naravno
I to naravno nema veze s istinom. U Rusiji imas mnogo medija koji krituju Putina, imas ove silne zapadne NVO koje se brinu za te medije. Imas u Rusiji i mogucnost demonstracija, pa vidimo desetine hiljada koji demonstriraju protiv vlasti, kada se to desava u Americi? Mediji u SAD-u uvek ali uvek su na strani vlasti. Vidi se i po vestima. Obama je jadan bezgresan, kada si video da CNN objavi vest o Obaminom teroru nad Libijcima ili Iracanima? Nema toga. Votergejt nisu otkrili mediji nego je vlast pala pod pritiskom "opozicije" koja je otkrila da je Nikson spijunira i sabotira. Koji su to istaknuti opozicionari u SAD-u? Nema ih. A u Rusiji ih imas gomilu.

артиљерац

pre 8 godina

@ kengur Су-35 има радар домета 400 км,циљеви величине АВАКСА,350 км ловачки авиони.Носи ракете ваздух-ваздух дугог домета 320 км,са
троструким навођењем.Прво је води авионски радар,па се инерцијално
наводи и на даљини од 100 км па до циља је води сопствени радар и
термовизијска камера.Проценат погађања је 98%,практично не маши.
Радар има трофазну решетку,истовремено ради на 3 фреквенције које
на сваких пар секунди мења компјутер.Број комбинација је практично
бесконачан,тако да хвата све што лети,па и стелт авионе.Кад једна фреквенција уочи циљ,и друге две фазе прелазе на ту фреквенцију да
би мета била јасније уочена и закључана за дејство по њој.Као и
Миг-31 има SLOY везу,тако да податке са свог радара може да пренесе
другим авионима,или системима ПВО,на земљи.Који на тај начин могу
да дејствују по циљу не палећи сопствене радаре.Не откривају се.
И још ово.Кобра и Звоно су први пут приказани на Farnborough air
show,1988.Извео их је Су-27 са векторисаним потиском.F-22 може да
изведе Кобру,али његови мотори имају векторисани потисак само горе-
доле и лево-десно,док руски мотори раде на 360 степени.Sir Reginald
Mitchel,конструктор Spitfire-a,је рекао:Лепи авионi,лепо и лете.Сви
модерни руски авиони су лепи.Што се не би могло рећи ни за F-22,a
посебно не за F-35,за кога је велико питање да ли ће икада постати
оперативан.

kika

pre 8 godina

naravno, 06. februar 2016 17:44

Na zapadu su mediji slobodni jer oni i upravljaju zemljom! Nađi na net-u koliko je vlasnika tih medija, svega par ljudi uključujući i volt dizni, i Amerikom ne upravlja demokratija već interes istih tih ljudi! Baš se pitam ko bi uložio milione u predizbornu kampanju a da nema interes, a isto tako da ne utiče na njih! U USA nema muženja države za kampanju, već privatne donacije, a ti razmisli zašto neko ulaže toliki novac u podršku nekoga?! Mislim, podržao ga zbog humanosti i dobrobiti svog naroda, jes' sigurno!

Milos

pre 8 godina

Ovi manevri mogu da posluze u borbi ali je problem sto pilot mora da bude pravi as da bi to mogao da koristi. Rusima leti jedan Bogdan na Su-35 a on ima nalet kakav obicni piloti mogu da sanjaju.

Rusima je dodatni problem jos uvek mali nalet (tek sad su dostigli nivo iz SSSR, barem se nadam da jesu) a nemaju agresorske eksadrile za obuku u sto realnijim uslovima i dalje je taktika slicna SSSR taktici sto spustava upotrebu aviona do maksimuma. Npr. Ameri i Izraelci su otkrili da MiG-21 i MiG-23 mogu znatno vise od onog za sta su piloti obucavani jer jednostavno kod Sovjeta lovci su bili samo produzena ruka pvo-a, a piloti ljudski roboti koji trebaju da pritegnu odredjene dugmice kad im se to naradi.

Stojko

pre 8 godina

@артиљерац
U vezi raketa: R37 ima inercijalno i poluaktivno ili aktivno radarsko navodjenje, R77 inercijalno i aktivno radarsko, R73 ima IC navodjenje, ali nijedna raketa nema kombinaciju koju su ti naveo.
U vei motora: F22 ima motor sa vektorisanim potiskom ali samo gore-dole sto bi ti rekao, s tim da on uz pomoc svog motora ima i mogucnost superkrstarenja.U vezi kobre: izvedena je prvi put 1989. na Le Burzeu.
Radar necu da komentarisem, objasnio si ga kao da je u pitanju TA pec.