Četvrtak, 04.02.2016.

08:42

Grci na nogama - zemlja blokirana

Zaposleni širom Grčke protestuju zbog penzionih reformi, zemlja je zbog masovnog štrajka u blokadi. <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&amp;mm=02&amp;dd=04&amp;nav_category=78&amp;nav_id=1093021" class="text-link" target= "_blank">Došlo je i do sukoba a policija je odgovorila suzavcem.</a>

Izvor: Tanjug

Grci na nogama - zemlja blokirana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

François

pre 8 godina

@(Mediterano Blanco, 4. februar 2016 15:49)

Imas vise negativnih ocena ali od mene imas pozitivnu.
Za sve svoje nedace su najvise krivi sami Grci jer su na vlast birali nesposobne ljude koji su se samo zaduzivali da bi odrzali socijalni mir kako bi se i oni sami usput debelo nafatirali. (Zvuci nesto poznato, zar ne)?
Ali jos vise su krivi i svi oni koji su Grckoj davali kredite i drzave koje su kupovale njene dugove. Primera radi svakog gradjanina Francuske bi brisanje grckog duga kostalo 735€!(Francuska garantuje za 40 milijardi €)! A tako i treba! Pare se ne pozajmljuju losim domacinima.

Bata Mane

pre 8 godina

Koliko smo mi srecni da zivimo u drzavi gde nema potrebe da se buni, strajkuje, izlazi na ulice. Javite samo gde da odem po taj sendvić i sok, pa mogu jos ovakvih komentara da ostavim.

Mediterano Blanco

pre 8 godina

Primetio sam da mnogi malicioxni komentari krive tako\vane zle Nemce za sitauciju u Grckoj.A Grci jadni cvecke,ni krivi ni duzni,vec su kolsateralna steta zlih Nemaca.Strasno je koji procenat SOVINIZMA,PRIMITIVIZMA I ORIENTALIZMA ovde u Srbiji i na Balkanu.Sto se tice Grcke,samo cu vam reci jedan veoma frapantan I BIZZARAN podatak.Pre 2008 godiner,kada je pocela cuvena takozvana svetska ekonomska kriza,Grci su dobijali bonuse na plate,koja su se kretale i do cak 30 posto,sve je zavisilo od firme do firme,zato sto su dolazili na vreme na posao,odnosno nisu kasnili.Alo bre,gde to ima,odnosno bilo,nema nigde,bar ne na ovom svetu.A o 13 i 14 platama ne teba trositi reci,to je vec opste poznata stvar.Sto se tice ko je doveo do duznickog ropstva Grcke,delimicno su sami Grci a delimucno su i razne NWO-ZOG-MULTI nacionalne korporacije i organizacije.Znaci jeste li mozda culi za Goldmana-Saksa,koji je direktno odgovoran za duznicku situsciju Grcke,pa Bilderberg grupu,Trilateralnu Komisiju,AIPAC,FEMA, B NAI B RITH,KUN-LEB KORPORACIJU,Komitet od 300 itd. a da ne pricamo o ovi koji su poznati sirokim narodni masama kao sto su MMF,Rotsild-Rokfeler grupa,Svetska banka i itd.Sada se dolazi do pitanja kakve veze zli Nemci imaju sa ovim spomenutim veoma mocnim, uticajnim i imucnim korporacijama i organizacijama,odgovor je jednostavan,nikakve,pre ce biti da je upravo suprotno,ali vasi isprani-izmanipulisani-zatucani mozgovi ne mogu to uopste da pojme,cast izuzecima naravno.

Patriota ali pravi

pre 8 godina

Ljudi prestanite da kupujete stranu robu. Globalizacija uništava već siromašne nacije. Tehnologija bogatih zemalja je 1000 godina ispred siromašnih. Karte su već podeljene. Male i siromašne zemlje nemaju tehnologiju i resurse za globalnu tržišnu utakmicu i unapred su osuđene na propast i ropstvo. Bogati daju novac siromašnima da kupuju njihovu robu. Em su im posle dužni taj isti novac, em su tako uništili domaćeg proizvođača zato što im je jeftinija i kvalitetnija roba baš zbog te iste tehnologije i resursa. Domaći mali proizvođač nema nikakve šanse da preživi ali nikakve. I na kraju otmu i te male resurse u zamenu za novac koji se duguje za njihovu robu, što je siromašnoj zemlji još jedino i ostalo dok nacija potpuno ne izumre. Otvorite oči.

4. rajh

pre 8 godina

3. najveci izvoznik oruzja na svetu Nemacka.
Najveci njen kupac Grčka (podmornice, tenkovi, topovi, rakete vazduh-vazduh, stvari koje Grckoj uopste ne trebaju).

Da bi se finansirao razvoj Nemacke i bogacenje Nemaca oduzima se penzionerima,lekarima,trudnicama u Grckoj.
Ne zvuci vam poznato?

A da bi se to sve sakrilo placeni su botovi da pisu sablonske izmisljotine kako Grci zive bajno, ne rade nista, ne placaju poreze a Nemci mnogo rade pa to sto zarade poklanjaju Grcima.

Jedne iste lazi botovi non stop ponavljaju.
Istina je potpuno obrnuta od rasistickih botovskih komentara.
Grci rade mnogo vise od Nemca, odmaraju manje, zaradjuju manje i u duznickom su ropstvu Nemackoj.

evropljanin

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasno zasto Grci misle da treba da zive bolje od nas. Gde to ima da se zivi od kredita? Jesu mi simpaticni, ali su prosto nerealni!!!

devijantan

pre 8 godina

Za sve pravdoljubive ekonomiste ovde kojima su usta puna liberalnog kapitalizma i odgovornog raspolaganja novcem i obavezom vracanja kredita.

Grcki dug (u mnogim slucajevima krediti uzeti pod nelegalnim okolnostima) se trenutno refinansira pod nemogucim uslovima jer im je kreditni rejting od istih finansijskih institucija CC+ (sto znaci ogromne kamate zbog rizika od bankrota) a u isto vreme americki rejting balansira izmedju AAA i AA+ (najbolji moguci)

potpuna nerealnost iz dva razloga.
prvi je sto iako je grcki dug negde oko 170% bdp (americki 80%) realno moguce isplatiti (320 milijardi) , americki (trenutno 19 hiljada milijardi) je fakticki neisplativ.

drugi razlog je sto amerika servisira svoj dug tako sto jednostavno stampa dolare nekontrolisano bez ikakvih prakticnih posledica.


nema tu niceg liberalnog niti pravednog.

najveca greska grka je sto , kad su za to imali trenutak ( pre preuzimanja duga banaka od strane evropske centralne banke) rekli ko vas jebe nikome nista ne vracamo jer fakat ne radite to ni vi i tako sruse ceo besmisleni finansijski sistem.

Пена

pre 8 godina

Imam druga u Solunu koji je 2004/5 uzeo kredit i uselio se u stan od 135 kvadrata i uzeo dzip od 50000 evra.Prodavac autodelova,zena frizerka.Pitao sam ga kako ce da vraca sve to.Rekao mi je da svi uzimaju i bas ga briga.E takvi su na ulice,jer su svi uzimali.I batalite ono "braca grci" kad ni najvece praznike ne slavimo zajedno po pravoslavlju.Da je bio strajk u Hrvatskoj pisali bi ste "tako i im treba kadd su izasli iz Jugoslavije". Niko od njih ni ne kuva kuci.Svi jedu po kafanama zadnjih 25 godina.Bioa sam 200 puta u Grcku,ne pisem napamet.Pozdrav od Makedonija i objavite mi komentar.

branko

pre 8 godina

Šta mi čekamo, ŠTA ???
(karamba, 4. februar 2016 12:43)
-----
Cekaj svoj red brate. Prvo moras iskoristiti sva silna EU obecanja i propagandu. Samo onda kada ti svi lazni snovi umru i ti ces da se podignes. Ali pre nego sto se to dogodi Brisel cete naterati da zaratis sa bilo kim i zaboravis ko ti je pravi neprijatelj.
oni koji su na vrhu piramide nisu tamo zavrsili 'slucajno'.

4. rajh

pre 8 godina

U Grčkoj je utvrđeno da su zbog korupcije nemackog Simensa od 1997. do 2002. grčki poreski obveznici oštećeni za dve milijarde evra.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2012&mm=03&dd=09&nav_id=589516

Da bi se to pokrilo (citaj da bi se Nemci nakrali) oduzima se penzionerima,lekarima,trudnicama.
Ne zvuci vam poznato?

peeks

pre 8 godina

kako ih ne mrzi po ovoj hladnoci, ja ne bih ni u julu izasao na ulice tad je toplo mnogo, valjda politicari znaju sta rade, pogotovo ovi nasi, nisam cuo da se bilo ko buni poslednjih 15 godina, znaci da rade kako treba, i samo tako neka nastave...

n6

pre 8 godina

Vestacki odrzavana drzava, kvazi drzava koja iskljucivo opstaje tačnije prezivljava od EU (citaj Nemacke). Vratio se iz grcke pre 10tak dana, autoput Solun-Atina je blokiran, stanu dva ogromna traktora popreko i kraj, nema dalje. Policija uopste ne želi da se mesa, parkuraju se pored, ukljuce rotaciju i sede u autu. To su bili protesti sindikata poljoprivrede koji su trazili vecu otkupnu cenu voca. Jedan lik mi rece da je tako svake godine i da je to ustaljena praksa. Prvo se blokiraju putevi, onda Atina pocne da trazi od EU (citaj Nemacke) i onda kad se frau Merkel odobrovolji i posalje pare onda se pomeraju blokade. Inace, grci su kao narod ogorceni na sve, od grckih politicara kao i do same EU. Svesni su da su odavno propali i da cela Grcka vestacki prezivljava od milosti EU (citaj Merkel). Svi znaju sve ali nazalost decenije zaduzivanja su dosle na svoje tj doslo vreme za naplatu. Btw, malo je off topic sto cu ovo napisati ali i Hrvatska je na dobrom putu da prodje kao Grcka.

dexxter_Po

pre 8 godina

Sto se nas i ove vesti tice mislim da je nebitno da li se grci bune sa pravom ili ne. Jednostavno, njima neko nesto hoce da uskrati i oni su ustali protiv toga. E to je ono sto je zajednicko i njima i nemcima, francuzima... a ono sto kod nas ne postoji ni u tragovima.

Mare

pre 8 godina

Знам да ће овај коментар донети много минуса али...
Колико видим, кроз коментаре углавном провејава идеја да су Грци изашли да траже своја права. У реду је и треба али треба, такође, да знају и своје обавезе. Не можеш имати права без обавеза. Рецимо да влада Грчке прихвати захтеве и одрекне се реформи. Шта ће онда бити? Да ли ће бити пензија? Да ли Грчка може да се одрекне помоћи са стране? Ако се одрекне одакле исплаћивати плате, пензије, социјалну помоћ, субвенције... Опет ће народ бити незадовољан и опет штрајковати. Код нас постоји једна популарна изрека за расипнике која гласи "Троши као Грчка" и мислим да је управо то срж проблема. Када је кућни буџет напр. 1000е не можеш сину дати џепарац 200, ћерки 200, жена на себе да потроши 200 и сам да потрошиш 200 па да од остатка живиш цео месец. Да би успео можеш подићи кредит и то ће неко време пролазити. Па када се тај новац потроши узмеш кредит за рефинансирање на дужи период са мањим ратама. Опет поделиш свима исто и неко време траје али полако постаје неодрживо. Онда схватиш да не можеш тако живети јер немаш новца за то. Једноставно треба ти новац за живот и отплаћивање тог кредита. Шта онда радиш? Преполовиш деци џепарац, жена такође преполови потрошњу, а и ти. Е онда деца дођу да се буне како им је мали џепарац и захтевају више. Сећају се како су годинама трошили више за изласке и уживање, Срета времена и опет то траже не питајући да ли има. И још би да те туже што не поштујеш њихова права. А обавезе?
Познато?

masak

pre 8 godina

Nama oko 70 posto plate ode na razna sra...a. Od toga zaposleni daje 40 a poslodavac oko 30 posto. Znaci za platu od 100.000 poslodavac treba da ima 170.000.

komšija Krtalić

pre 8 godina

@a_mi_zevzeci,

Slažem se, ovde se stvara fama da smo mi neka turistička velesila što je naravno smešno i pomisliti a kamoli reći! Ali vlast stvara takvu sliku, kao mi imamo Exit pa Guču, onda "čuvena" beogradska nova godina, pa vaučeri, pa etno sela, zdrava hrana, naše (trošne) banje... a sve je to tako jadno i malo! Budimpeštu godišnje poseti više turista nego sve naše banje, etno sela, planine i festivale koje imamo!

Mmf bot

pre 8 godina

Grci, na dobrom ste putu, izdržite još malo. Ne brinite za male plate i penzije, biće dovoljno da vraćate dugove našim bankama, a ako i ne bude, mi ćemo vam pomoći.

no name

pre 8 godina

bio sam jedan od prvih sa komentarom jutros i nisam ocekivao da cu biti ubedljivo najgore ocenjen iz razloga sto sam samo saopstio kako sistem funkcionise.
nebitno je da li je u pitanju Srbija, Nemacka (neko je pomenuo), ili bilo koja druga zemlja - princip proste ekinomije je takav da drzavna kasa mora da se puni kako bi se pokrila sva socijalna ili druga davanja.
zatecen sam gomilom komentara ljudi koji ocigledno veruju da je "negde tamo" sve drugacije, da se porez ne placa i sl...
udrite sada po minusima, ali razmislite samo o sustini
over-and-out

marx

pre 8 godina

Podrska Grcima, da ne posustanu! EU i USA su zaboravile sta je to demokratija, sad neka uce. Demokratski socijalizam sa drustvenim ugovorom gde su nekontrolisana pohlepa i ratovi najveci drzavni kriminal je jedini nacin napred za ansu civilizaciju. Dole vojno-industrijskom kompleksu i bankama i korporacijama koje su tu da nasilno pretacu novac iz drzavnih rezervi i privatnih dzepova u dzepove korporativnih kriminalaca, aka top 0.001%.

marko

pre 8 godina

@a_mi_zevzeci

Ko to može da živi od poljoprivrede i turizma i to dobro? Letos kad sam bio u Grčkoj nisam dobio nijedan fiskalni račun. Grčka ima bazičan problem previše rashoda, obaveza i manjak prihoda i hroničnog deficita. Nema besplatnog ručka. Skandinavija ima 400 svetskih kompanija pa mogu da imaju državu blagostanja jer rade, Grčka nema ništa ne računajući turizam.

besna glista

pre 8 godina

Grcka je u boljoj situaciji od nas. Svi u komentarima saosecaju sa 'pravednom borbom' grckog naroda. Narodi bliskog istoga su u goroj situaciji od nas. Svi u komentarima pljuju po migrantima. Toliko o racionalnosti i saosecajnosti domaceg zivlja.

SkechMajstor

pre 8 godina

Grcka ima proizvodnju kao Slovacka, Grcka ima 30% vece plate, a kad su se zaduzivali kao ludi onda su bile i mnogo vece i bilo ih je cesto 14.

Dejan

pre 8 godina

Ko god da dodje na vlast u Srbiji treba da zemlju provuce da je ne zakaci svo ovo ludilo u svetu koje se desava. Znaci bez potresa, bez velikih zaduzenja, skromnije ali samo napred. Ugledati se na Austriju. Politicari racionalno i bez populizma...

Bojana

pre 8 godina

Sosta bi se Grcima moglo zameriti, ali sigurno ne i nedostatak solidarnosti i patriotizma, za razliku od nas koji konstantno rasprodajemo "veru za veceru".

olga

pre 8 godina

Srbi su u goroj situaciji od Grka ,ali masovnog štrajka nema.Zašto?Sve je živo korumpirano i za sitan novac sindikati iznevere radnike i penzioneri.Naučite siroti Srbi nešto od Grka.

a_mi_zevzeci

pre 8 godina

Taj grčki standard je nezaradjen. Uzmeš kredit, činovnici sa 14 plata krenu da kupuju kao na traci, digne se potrošnja pa i proizvodnja...skoči BDP...Uzmu milijarde i naprave autoput...vauuu BDP skače. Država je prevara, slično radi i Hrvatska zato u Hr lekar zaradi 1500€ neto-2000€ skoro kao u Nemačkoj to je sve veštački stvoreno. Šta Grčka proizvodi gde je njena industrija? Apropo tih njihovih plata koji su proizvod zaduživanja od 70-ih godina prošlog veka. Pa oni su za vojsku odvajali godišnje 10 milijardi € , imali vojsku činovnika,Olimpijske igre...sad je sve došlo na naplatu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 4. februar 2016 11:44) #

Decko, Grcka uzme od turizma godisnje deviznog prihoda kao cela Srbija sto izveze za 15-20 godina.Pametnom dosta. A gde su luke,jaka,vrlo jaka poljoprivreda da ne govorim.Od maslina i agruma zarade vise nego mi od svih poljoprivrednih proizvoda. Drugo Grka ima u svetu dva puta vise od nas,doznake i ulaganje u maticu itekako su velike. Nego Grci imaju ono sto mi nemamo ponos,osecaj za demokratiju, pravicnost i povrh svega imaju velika m.da. Oni inace strajkuju uvek,vec 20-25 godina.Das li im nesto,a posle uzmes,odmah krecu u strajk. Pa tamo da si clan sindikata,a neces na ulicu,jedino mozes ako ti je taj dan umrla majka ili neko slicno. Jedino u ovoj zemlji sve moze,ali da se tone,tone,uzima i cuti,a gleda tudje dvoriste. Mi smo pacenici teski,narocito da se izborimo za svoja prava.

marko

pre 8 godina

Taj grčki standard je nezaradjen. Uzmeš kredit, činovnici sa 14 plata krenu da kupuju kao na traci, digne se potrošnja pa i proizvodnja...skoči BDP...Uzmu milijarde i naprave autoput...vauuu BDP skače. Država je prevara, slično radi i Hrvatska zato u Hr lekar zaradi 1500€ neto-2000€ skoro kao u Nemačkoj to je sve veštački stvoreno. Šta Grčka proizvodi gde je njena industrija? Apropo tih njihovih plata koji su proizvod zaduživanja od 70-ih godina prošlog veka. Pa oni su za vojsku odvajali godišnje 10 milijardi € , imali vojsku činovnika,Olimpijske igre...sad je sve došlo na naplatu.

mikin

pre 8 godina

@Danilo ... ni blizu toga sto ti pricas. Ovo je surovi primer kako se stvara moderno roblje. Ovo sto se desava Grcima je rezultat LOSIH PLASMANA nemackih i francuskih banaka - da banke nisu njihove, EU (kojeg li eufemizma) bi nam savetovala da ih pustimo da bankrotiraju. Ali posto banke JESU njihove onda su Nemci i Francuzi radili tzv. DOKAPITALIZACIJU istih sto je rezultiralo tzv. podrzavljenjem ili ti prelaskom u vlasnistvo drzave! Gle cuda, a nama to nisu dozvoljavali! I umesto da doticne banke bankrotiraju (lose odluke, losi plasmani, citaj u grcku drzavu), na scenu uskacu politicki pritisci Nemaca i Francuza na Grke. Nastavak si citao u clanku o kome si pisao komentar.
ps. kada tvoja mala firma lose investira ili donese losu poslovnu odluku ... da li te neko spasava? Ili odes pod led?

mićko

pre 8 godina

Alende Alende se čuje sa razglasa ovde na Sintagmi.. Svi sindikati su tu pokazuju zajedništvo.. Pekari prodaju djevreke za 0.40e(cena je inače 2e) i oseća se duh Želje za promenama. Ne verujem da će danas bilo šta promeniti ali je lepo pokazati snagu sa kojom ne znaš šta ćeš.. Izbori dođu i glasaju za pogrešne i grešne koji ih uvek prevare.. Pitam se gde smo mi?? Da li ćemo ikad uspeti da se ujedinimo barem na jedan dan.. Dotle.. Padaj silo i nepravdo.. Alende Alende

drvobradi

pre 8 godina

Iako sam zdusno podrzavao Grcku i ideje Varufakisa u prosle godine, ovo sada vec gubi smisao. Imali su priliku da se izjasne o paketima pomoci, organizovali neki referendum koji ne znam na kraju sta je doneo, posto ga je vladajuca partija fakticki odbacila i pristala na uslove MMF, ECB, SB. Niko od Grka se nije bunio posle toga, i sad opet nesto hoce. To sto Grci stvarno zele je nerealno. Ili u se i svoje kljuse, pa snosi odgovornost, ili da rade sta im se kaze.

sami autogolovi

pre 8 godina

Mislila je gospodja Merkel da ce da resi sve probleme kad se resi onog genijalca Veroufakisa, ali se lose preracunala.
Sad je ista situacija i sa migrantima i jos preti Grcima da bi spasila sebe.
Mene samo brine u koga ce nas Premijer da se kune jer je ona gotova.
Grci samo hrabro, bar ste pokazali svima da ima jos pametnih.

spartanac

pre 8 godina

Ovaj nas narod je izmucen ratovima, opljackan od politicara i njihovih saradnika i NIKOM VISE NE VERUJE... Slazem se da je zivot u Srbiji ravan zivotu robova, cak i gore, jer nemaju svi posao roba pa ni to parce hleba.... ali boriti se za partije ili ljude koji su bili deo ovog svega je cist mazohizam.... Ipak, Narod mora ustati, jer gleda unistenje sebe i svoje dece...

NaivniMarkic

pre 8 godina

Treba uzeti u obzir da se u Grčkoj živi mnogo bolje nego u svim državama susedima, a i bolje nego u Srbiji. Minimalac u Grckoj je 683eur.
Mislim, ne kažem... Ako nek se bune, dobro je da se čuje glas naroda... Ali priču da će Srbija da propadne ko Grčka zaboravite. Mada bi bilo dobro da tako "propadnemo".

marko_sthlm

pre 8 godina

@
"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...
(no name, 04. februar 2016 09:31)"


Pa ako je tako šta onda čekate? Na noge i vi pa u generalni štrajk jer nije normalno da bude tako.

Bacvanin

pre 8 godina

pa to je tako i u Nemackoj, skoro 70% mi ode na poreze, socijalna davanja, dravstveno, penziono osiguranje. I niko se ne buni, jer nema iz cega deliti penzije posle ako prethodno nisi uplatio novac.
Sta su Grci umislili, da nece placati poreze i dazbine a ziveti visokim standardom?
Da su anticki Grci placali porez i dazbine kao ovi danas od anticke grcke kulture ne bi bilo nicega.

ten yard penalty

pre 8 godina

Jel čitaju predstavnici sindikata kod nas,kako se to radi?
(makarios II, 04. februar 2016 09:27)

Nemaju vremena da chitaju!....ne mogu da stignu od silnih terevenki,krkanluka,vodanja shvalerki po Kopovima i Zlatiborima!.........

jeremija

pre 8 godina

"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...
(no name, 04. februar 2016 09:31)

Ne, nego smo mi udareni u glavu. Vama koji ste navikli na lose naravno ne vredi to objasnjavati...

zex

pre 8 godina

Tako radi narod, sindikat u zemljama gde želi da nešto promeni i da živi bolje.A nas i treba da jašu jer se i ne bunimo, čim se ne bunimo znači da nam je dobro!

repus

pre 8 godina

krenule su uplate za letovanja u grcku odmah braca grci da uvedu vize za nas kao devedesetih da dođu do nekih para da imaju za troškarenje to bi bilo baš burazerski jel oni su u krizi a mi nismo

daddy cool

pre 8 godina

Opljackani penzioneri, radnici, poljoprivrednici, ucite se kako se bori za svoja prava. ETO jedinstvene prilike da bez strajkova, nasilja, resimo ovaj problem. IZADJIMO SVI NA IZBORE i dajmo glas onima koji ce ispraviti nepravdu.
(mada, 04. februar 2016 09:40)

Znamo li ko su ti?

To

pre 8 godina

Bravo za Grke. Izašli na ulice, izabrali one koji su obećali da im neće rasprodati zemlju, ti ih izdali kada su došli na vlast i počeli da vode neoliberalno/krvoločnu politiku (što bi se reklo: Deliveri Junit politiku). I šta onda? Apatija? Razočarenje? Ne - opet na ulice. To JE demokratija. Još jednom: to je demokratija, trenutno jedina u Evropi (pored Islanda). Samo Grcima je mnogo teže, jer nisu geografski izolovani, pa svako ima svoj interes. Jedini narod u Evropi koji trenutno ima pameti i smisla.

Jabučilo

pre 8 godina

Ako ni za šta drugo, Grcima bravo što ne pristaju olako na sve, za razliku od nas. Naši sindikati su produžena ruka vlasti, ogrezli u neradu. Najveće dostignuće: nabavka smrznutih pogačica i organizovanje "radničko-sportskih" igara, idealno baš u Grčkoj...

Zagor

pre 8 godina

Ma možete i vi i Grcu da štrajkujete koliko vam volja. Da se pozivate na pravdu i ko zna na šta. Liberalni kapitalizam vlada i tačka.

Radivoje

pre 8 godina

Vala svaka njima cast, ljudi brane svoja prava, bune se i protestuju!
A mi ovde ko neke veverice cutimo i trpimo a ovi rade s nama sta hoce...

zex

pre 8 godina

Tako radi narod, sindikat u zemljama gde želi da nešto promeni i da živi bolje.A nas i treba da jašu jer se i ne bunimo, čim se ne bunimo znači da nam je dobro!

Milojka

pre 8 godina

U grckoj prosecna plata oko 1000 evra, prosecne penzije oko 700 evra. U srbistanu prosecne plate oko 370 evra, a prosecna penzija oko 200 evra. U grckoj se bune, u srbistanu svi cute. Pa jesmo li mi ljudi ili amebe, gliste.

EU Citizen

pre 8 godina

Ovog puta su, za divno čudo, čak i sindikalne pijavice popuno u pravu, nerealne penzije naduvane demagogijom moraju dole, dizanje doprinosa opet vodi u kažnjavanje onih koji rade a favorizaciju parazita. Znamo kako se i koliko u Grčkoj radilo i koliko su te penzije zarađene, dakle politika komunjare Ciprasa je i nemoralna i ekonomski suicidalna.

Danilo

pre 8 godina

-Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud... napiše čovek sa Noname nikom i dobije milion minusa?!
Grčki nobelovac Elitis je za svoje moderne Grke izjavio da su najveći idioti u istoriji čovečanstva!
Koliko bi on dobio minusa od nas, Srba?
Činjenice su neumoljive:
Grci su napravili nezapamćen dug iz mnogih razloga a jedan je svakako suluda javna potrošnja.
Ovaj prevarant na čelu vlade je dobio izbore, pa i vanredne izbore, na platformi potpuno suprotnoj politici koju vodi.
Grci biraju prevarante za lidere i hteli bi da žive duplo bolje nego što su im mogućnosti.
Zaključak:
Vrlo mi je milo što na listi najidiotskijih naroda Balkana mi smo negde pri dnu...

Miki

pre 8 godina

Ne predstavnici sindikata, NAROD NEKA ČITA KAKO SE TO RADI!
(matrix, 04. februar 2016 10:36)

Narod je jedna nekontrolisana masa koju neki pojedinci trebaju da povedu u ovako neki potez inače svi ostaju i dalje samo besni u svojim kućama. Na žalost u srbiji ne postoji neko takav, nepotkupljiv, bez ikakvog tuđeg uticajada, da bi to učinio samo za dobrobit naroda.

Sindikat

pre 8 godina

Citaju sindikalci kako se to radi, ali ovde, kada sindikalci pozovu radnike u strajk, odazove se pet posto. Ostali se ponasaju kao da se to njih ne tice (ili se plase) ! ?

Jug Srbije

pre 8 godina

Mere na koje su primorani zbog strane pomoći, već dovode do bega privatnog kapitala u susedne zemlje. Tu pre svega mislim na selidbu firmi i fabrika iz Grčke, tako da će ako nastave ovako samo biti još gore, nikako bolje.
I ovi naši treba da shvate da što više guraju ruku u džep narodu, to će biti sve gore svima!

Mihailo Knežević 88

pre 8 godina

Ma Cipras novi Če.. Ajmo internacionala! Grci bolje vam da se probudite na vreme. Momak ne zna šta radi, a mora da sluša diktate. Vaš problem je u megalomaniji i slepom držanju sa zapadom

samo da primetim

pre 8 godina

Cipras bi trebao da od Vučica iznajmi našeg Krkobabica i njegovu stranku. I rešio bi problem
(srdjan, 4. februar 2016 09:31)

Pa Cipras i jeste kombinacija Vučića i Krkobabića. On se "borio" za grčke penzionere u Briselu, nije spavao tri dana, i šta se sad bune, umesto da mu budu zahvalni.

mada

pre 8 godina

Opljackani penzioneri, radnici, poljoprivrednici, ucite se kako se bori za svoja prava. ETO jedinstvene prilike da bez strajkova, nasilja, resimo ovaj problem. IZADJIMO SVI NA IZBORE i dajmo glas onima koji ce ispraviti nepravdu.

no name

pre 8 godina

"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...

Milojka

pre 8 godina

U grckoj prosecna plata oko 1000 evra, prosecne penzije oko 700 evra. U srbistanu prosecne plate oko 370 evra, a prosecna penzija oko 200 evra. U grckoj se bune, u srbistanu svi cute. Pa jesmo li mi ljudi ili amebe, gliste.

NaivniMarkic

pre 8 godina

Treba uzeti u obzir da se u Grčkoj živi mnogo bolje nego u svim državama susedima, a i bolje nego u Srbiji. Minimalac u Grckoj je 683eur.
Mislim, ne kažem... Ako nek se bune, dobro je da se čuje glas naroda... Ali priču da će Srbija da propadne ko Grčka zaboravite. Mada bi bilo dobro da tako "propadnemo".

Radivoje

pre 8 godina

Vala svaka njima cast, ljudi brane svoja prava, bune se i protestuju!
A mi ovde ko neke veverice cutimo i trpimo a ovi rade s nama sta hoce...

ten yard penalty

pre 8 godina

Jel čitaju predstavnici sindikata kod nas,kako se to radi?
(makarios II, 04. februar 2016 09:27)

Nemaju vremena da chitaju!....ne mogu da stignu od silnih terevenki,krkanluka,vodanja shvalerki po Kopovima i Zlatiborima!.........

Miki

pre 8 godina

Ne predstavnici sindikata, NAROD NEKA ČITA KAKO SE TO RADI!
(matrix, 04. februar 2016 10:36)

Narod je jedna nekontrolisana masa koju neki pojedinci trebaju da povedu u ovako neki potez inače svi ostaju i dalje samo besni u svojim kućama. Na žalost u srbiji ne postoji neko takav, nepotkupljiv, bez ikakvog tuđeg uticajada, da bi to učinio samo za dobrobit naroda.

To

pre 8 godina

Bravo za Grke. Izašli na ulice, izabrali one koji su obećali da im neće rasprodati zemlju, ti ih izdali kada su došli na vlast i počeli da vode neoliberalno/krvoločnu politiku (što bi se reklo: Deliveri Junit politiku). I šta onda? Apatija? Razočarenje? Ne - opet na ulice. To JE demokratija. Još jednom: to je demokratija, trenutno jedina u Evropi (pored Islanda). Samo Grcima je mnogo teže, jer nisu geografski izolovani, pa svako ima svoj interes. Jedini narod u Evropi koji trenutno ima pameti i smisla.

Jabučilo

pre 8 godina

Ako ni za šta drugo, Grcima bravo što ne pristaju olako na sve, za razliku od nas. Naši sindikati su produžena ruka vlasti, ogrezli u neradu. Najveće dostignuće: nabavka smrznutih pogačica i organizovanje "radničko-sportskih" igara, idealno baš u Grčkoj...

no name

pre 8 godina

"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...

Danilo

pre 8 godina

-Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud... napiše čovek sa Noname nikom i dobije milion minusa?!
Grčki nobelovac Elitis je za svoje moderne Grke izjavio da su najveći idioti u istoriji čovečanstva!
Koliko bi on dobio minusa od nas, Srba?
Činjenice su neumoljive:
Grci su napravili nezapamćen dug iz mnogih razloga a jedan je svakako suluda javna potrošnja.
Ovaj prevarant na čelu vlade je dobio izbore, pa i vanredne izbore, na platformi potpuno suprotnoj politici koju vodi.
Grci biraju prevarante za lidere i hteli bi da žive duplo bolje nego što su im mogućnosti.
Zaključak:
Vrlo mi je milo što na listi najidiotskijih naroda Balkana mi smo negde pri dnu...

jeremija

pre 8 godina

"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...
(no name, 04. februar 2016 09:31)

Ne, nego smo mi udareni u glavu. Vama koji ste navikli na lose naravno ne vredi to objasnjavati...

daddy cool

pre 8 godina

Opljackani penzioneri, radnici, poljoprivrednici, ucite se kako se bori za svoja prava. ETO jedinstvene prilike da bez strajkova, nasilja, resimo ovaj problem. IZADJIMO SVI NA IZBORE i dajmo glas onima koji ce ispraviti nepravdu.
(mada, 04. februar 2016 09:40)

Znamo li ko su ti?

olga

pre 8 godina

Srbi su u goroj situaciji od Grka ,ali masovnog štrajka nema.Zašto?Sve je živo korumpirano i za sitan novac sindikati iznevere radnike i penzioneri.Naučite siroti Srbi nešto od Grka.

a_mi_zevzeci

pre 8 godina

Taj grčki standard je nezaradjen. Uzmeš kredit, činovnici sa 14 plata krenu da kupuju kao na traci, digne se potrošnja pa i proizvodnja...skoči BDP...Uzmu milijarde i naprave autoput...vauuu BDP skače. Država je prevara, slično radi i Hrvatska zato u Hr lekar zaradi 1500€ neto-2000€ skoro kao u Nemačkoj to je sve veštački stvoreno. Šta Grčka proizvodi gde je njena industrija? Apropo tih njihovih plata koji su proizvod zaduživanja od 70-ih godina prošlog veka. Pa oni su za vojsku odvajali godišnje 10 milijardi € , imali vojsku činovnika,Olimpijske igre...sad je sve došlo na naplatu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 4. februar 2016 11:44) #

Decko, Grcka uzme od turizma godisnje deviznog prihoda kao cela Srbija sto izveze za 15-20 godina.Pametnom dosta. A gde su luke,jaka,vrlo jaka poljoprivreda da ne govorim.Od maslina i agruma zarade vise nego mi od svih poljoprivrednih proizvoda. Drugo Grka ima u svetu dva puta vise od nas,doznake i ulaganje u maticu itekako su velike. Nego Grci imaju ono sto mi nemamo ponos,osecaj za demokratiju, pravicnost i povrh svega imaju velika m.da. Oni inace strajkuju uvek,vec 20-25 godina.Das li im nesto,a posle uzmes,odmah krecu u strajk. Pa tamo da si clan sindikata,a neces na ulicu,jedino mozes ako ti je taj dan umrla majka ili neko slicno. Jedino u ovoj zemlji sve moze,ali da se tone,tone,uzima i cuti,a gleda tudje dvoriste. Mi smo pacenici teski,narocito da se izborimo za svoja prava.

Sindikat

pre 8 godina

Citaju sindikalci kako se to radi, ali ovde, kada sindikalci pozovu radnike u strajk, odazove se pet posto. Ostali se ponasaju kao da se to njih ne tice (ili se plase) ! ?

marko_sthlm

pre 8 godina

@
"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...
(no name, 04. februar 2016 09:31)"


Pa ako je tako šta onda čekate? Na noge i vi pa u generalni štrajk jer nije normalno da bude tako.

zex

pre 8 godina

Tako radi narod, sindikat u zemljama gde želi da nešto promeni i da živi bolje.A nas i treba da jašu jer se i ne bunimo, čim se ne bunimo znači da nam je dobro!

mada

pre 8 godina

Opljackani penzioneri, radnici, poljoprivrednici, ucite se kako se bori za svoja prava. ETO jedinstvene prilike da bez strajkova, nasilja, resimo ovaj problem. IZADJIMO SVI NA IZBORE i dajmo glas onima koji ce ispraviti nepravdu.

mićko

pre 8 godina

Alende Alende se čuje sa razglasa ovde na Sintagmi.. Svi sindikati su tu pokazuju zajedništvo.. Pekari prodaju djevreke za 0.40e(cena je inače 2e) i oseća se duh Želje za promenama. Ne verujem da će danas bilo šta promeniti ali je lepo pokazati snagu sa kojom ne znaš šta ćeš.. Izbori dođu i glasaju za pogrešne i grešne koji ih uvek prevare.. Pitam se gde smo mi?? Da li ćemo ikad uspeti da se ujedinimo barem na jedan dan.. Dotle.. Padaj silo i nepravdo.. Alende Alende

Bojana

pre 8 godina

Sosta bi se Grcima moglo zameriti, ali sigurno ne i nedostatak solidarnosti i patriotizma, za razliku od nas koji konstantno rasprodajemo "veru za veceru".

spartanac

pre 8 godina

Ovaj nas narod je izmucen ratovima, opljackan od politicara i njihovih saradnika i NIKOM VISE NE VERUJE... Slazem se da je zivot u Srbiji ravan zivotu robova, cak i gore, jer nemaju svi posao roba pa ni to parce hleba.... ali boriti se za partije ili ljude koji su bili deo ovog svega je cist mazohizam.... Ipak, Narod mora ustati, jer gleda unistenje sebe i svoje dece...

sami autogolovi

pre 8 godina

Mislila je gospodja Merkel da ce da resi sve probleme kad se resi onog genijalca Veroufakisa, ali se lose preracunala.
Sad je ista situacija i sa migrantima i jos preti Grcima da bi spasila sebe.
Mene samo brine u koga ce nas Premijer da se kune jer je ona gotova.
Grci samo hrabro, bar ste pokazali svima da ima jos pametnih.

komšija Krtalić

pre 8 godina

@a_mi_zevzeci,

Slažem se, ovde se stvara fama da smo mi neka turistička velesila što je naravno smešno i pomisliti a kamoli reći! Ali vlast stvara takvu sliku, kao mi imamo Exit pa Guču, onda "čuvena" beogradska nova godina, pa vaučeri, pa etno sela, zdrava hrana, naše (trošne) banje... a sve je to tako jadno i malo! Budimpeštu godišnje poseti više turista nego sve naše banje, etno sela, planine i festivale koje imamo!

mikin

pre 8 godina

@Danilo ... ni blizu toga sto ti pricas. Ovo je surovi primer kako se stvara moderno roblje. Ovo sto se desava Grcima je rezultat LOSIH PLASMANA nemackih i francuskih banaka - da banke nisu njihove, EU (kojeg li eufemizma) bi nam savetovala da ih pustimo da bankrotiraju. Ali posto banke JESU njihove onda su Nemci i Francuzi radili tzv. DOKAPITALIZACIJU istih sto je rezultiralo tzv. podrzavljenjem ili ti prelaskom u vlasnistvo drzave! Gle cuda, a nama to nisu dozvoljavali! I umesto da doticne banke bankrotiraju (lose odluke, losi plasmani, citaj u grcku drzavu), na scenu uskacu politicki pritisci Nemaca i Francuza na Grke. Nastavak si citao u clanku o kome si pisao komentar.
ps. kada tvoja mala firma lose investira ili donese losu poslovnu odluku ... da li te neko spasava? Ili odes pod led?

zex

pre 8 godina

Tako radi narod, sindikat u zemljama gde želi da nešto promeni i da živi bolje.A nas i treba da jašu jer se i ne bunimo, čim se ne bunimo znači da nam je dobro!

Jug Srbije

pre 8 godina

Mere na koje su primorani zbog strane pomoći, već dovode do bega privatnog kapitala u susedne zemlje. Tu pre svega mislim na selidbu firmi i fabrika iz Grčke, tako da će ako nastave ovako samo biti još gore, nikako bolje.
I ovi naši treba da shvate da što više guraju ruku u džep narodu, to će biti sve gore svima!

samo da primetim

pre 8 godina

Cipras bi trebao da od Vučica iznajmi našeg Krkobabica i njegovu stranku. I rešio bi problem
(srdjan, 4. februar 2016 09:31)

Pa Cipras i jeste kombinacija Vučića i Krkobabića. On se "borio" za grčke penzionere u Briselu, nije spavao tri dana, i šta se sad bune, umesto da mu budu zahvalni.

dexxter_Po

pre 8 godina

Sto se nas i ove vesti tice mislim da je nebitno da li se grci bune sa pravom ili ne. Jednostavno, njima neko nesto hoce da uskrati i oni su ustali protiv toga. E to je ono sto je zajednicko i njima i nemcima, francuzima... a ono sto kod nas ne postoji ni u tragovima.

Zagor

pre 8 godina

Ma možete i vi i Grcu da štrajkujete koliko vam volja. Da se pozivate na pravdu i ko zna na šta. Liberalni kapitalizam vlada i tačka.

devijantan

pre 8 godina

Za sve pravdoljubive ekonomiste ovde kojima su usta puna liberalnog kapitalizma i odgovornog raspolaganja novcem i obavezom vracanja kredita.

Grcki dug (u mnogim slucajevima krediti uzeti pod nelegalnim okolnostima) se trenutno refinansira pod nemogucim uslovima jer im je kreditni rejting od istih finansijskih institucija CC+ (sto znaci ogromne kamate zbog rizika od bankrota) a u isto vreme americki rejting balansira izmedju AAA i AA+ (najbolji moguci)

potpuna nerealnost iz dva razloga.
prvi je sto iako je grcki dug negde oko 170% bdp (americki 80%) realno moguce isplatiti (320 milijardi) , americki (trenutno 19 hiljada milijardi) je fakticki neisplativ.

drugi razlog je sto amerika servisira svoj dug tako sto jednostavno stampa dolare nekontrolisano bez ikakvih prakticnih posledica.


nema tu niceg liberalnog niti pravednog.

najveca greska grka je sto , kad su za to imali trenutak ( pre preuzimanja duga banaka od strane evropske centralne banke) rekli ko vas jebe nikome nista ne vracamo jer fakat ne radite to ni vi i tako sruse ceo besmisleni finansijski sistem.

branko

pre 8 godina

Šta mi čekamo, ŠTA ???
(karamba, 4. februar 2016 12:43)
-----
Cekaj svoj red brate. Prvo moras iskoristiti sva silna EU obecanja i propagandu. Samo onda kada ti svi lazni snovi umru i ti ces da se podignes. Ali pre nego sto se to dogodi Brisel cete naterati da zaratis sa bilo kim i zaboravis ko ti je pravi neprijatelj.
oni koji su na vrhu piramide nisu tamo zavrsili 'slucajno'.

Patriota ali pravi

pre 8 godina

Ljudi prestanite da kupujete stranu robu. Globalizacija uništava već siromašne nacije. Tehnologija bogatih zemalja je 1000 godina ispred siromašnih. Karte su već podeljene. Male i siromašne zemlje nemaju tehnologiju i resurse za globalnu tržišnu utakmicu i unapred su osuđene na propast i ropstvo. Bogati daju novac siromašnima da kupuju njihovu robu. Em su im posle dužni taj isti novac, em su tako uništili domaćeg proizvođača zato što im je jeftinija i kvalitetnija roba baš zbog te iste tehnologije i resursa. Domaći mali proizvođač nema nikakve šanse da preživi ali nikakve. I na kraju otmu i te male resurse u zamenu za novac koji se duguje za njihovu robu, što je siromašnoj zemlji još jedino i ostalo dok nacija potpuno ne izumre. Otvorite oči.

Mihailo Knežević 88

pre 8 godina

Ma Cipras novi Če.. Ajmo internacionala! Grci bolje vam da se probudite na vreme. Momak ne zna šta radi, a mora da sluša diktate. Vaš problem je u megalomaniji i slepom držanju sa zapadom

Mare

pre 8 godina

Знам да ће овај коментар донети много минуса али...
Колико видим, кроз коментаре углавном провејава идеја да су Грци изашли да траже своја права. У реду је и треба али треба, такође, да знају и своје обавезе. Не можеш имати права без обавеза. Рецимо да влада Грчке прихвати захтеве и одрекне се реформи. Шта ће онда бити? Да ли ће бити пензија? Да ли Грчка може да се одрекне помоћи са стране? Ако се одрекне одакле исплаћивати плате, пензије, социјалну помоћ, субвенције... Опет ће народ бити незадовољан и опет штрајковати. Код нас постоји једна популарна изрека за расипнике која гласи "Троши као Грчка" и мислим да је управо то срж проблема. Када је кућни буџет напр. 1000е не можеш сину дати џепарац 200, ћерки 200, жена на себе да потроши 200 и сам да потрошиш 200 па да од остатка живиш цео месец. Да би успео можеш подићи кредит и то ће неко време пролазити. Па када се тај новац потроши узмеш кредит за рефинансирање на дужи период са мањим ратама. Опет поделиш свима исто и неко време траје али полако постаје неодрживо. Онда схватиш да не можеш тако живети јер немаш новца за то. Једноставно треба ти новац за живот и отплаћивање тог кредита. Шта онда радиш? Преполовиш деци џепарац, жена такође преполови потрошњу, а и ти. Е онда деца дођу да се буне како им је мали џепарац и захтевају више. Сећају се како су годинама трошили више за изласке и уживање, Срета времена и опет то траже не питајући да ли има. И још би да те туже што не поштујеш њихова права. А обавезе?
Познато?

4. rajh

pre 8 godina

3. najveci izvoznik oruzja na svetu Nemacka.
Najveci njen kupac Grčka (podmornice, tenkovi, topovi, rakete vazduh-vazduh, stvari koje Grckoj uopste ne trebaju).

Da bi se finansirao razvoj Nemacke i bogacenje Nemaca oduzima se penzionerima,lekarima,trudnicama u Grckoj.
Ne zvuci vam poznato?

A da bi se to sve sakrilo placeni su botovi da pisu sablonske izmisljotine kako Grci zive bajno, ne rade nista, ne placaju poreze a Nemci mnogo rade pa to sto zarade poklanjaju Grcima.

Jedne iste lazi botovi non stop ponavljaju.
Istina je potpuno obrnuta od rasistickih botovskih komentara.
Grci rade mnogo vise od Nemca, odmaraju manje, zaradjuju manje i u duznickom su ropstvu Nemackoj.

marko

pre 8 godina

Taj grčki standard je nezaradjen. Uzmeš kredit, činovnici sa 14 plata krenu da kupuju kao na traci, digne se potrošnja pa i proizvodnja...skoči BDP...Uzmu milijarde i naprave autoput...vauuu BDP skače. Država je prevara, slično radi i Hrvatska zato u Hr lekar zaradi 1500€ neto-2000€ skoro kao u Nemačkoj to je sve veštački stvoreno. Šta Grčka proizvodi gde je njena industrija? Apropo tih njihovih plata koji su proizvod zaduživanja od 70-ih godina prošlog veka. Pa oni su za vojsku odvajali godišnje 10 milijardi € , imali vojsku činovnika,Olimpijske igre...sad je sve došlo na naplatu.

Bacvanin

pre 8 godina

pa to je tako i u Nemackoj, skoro 70% mi ode na poreze, socijalna davanja, dravstveno, penziono osiguranje. I niko se ne buni, jer nema iz cega deliti penzije posle ako prethodno nisi uplatio novac.
Sta su Grci umislili, da nece placati poreze i dazbine a ziveti visokim standardom?
Da su anticki Grci placali porez i dazbine kao ovi danas od anticke grcke kulture ne bi bilo nicega.

4. rajh

pre 8 godina

U Grčkoj je utvrđeno da su zbog korupcije nemackog Simensa od 1997. do 2002. grčki poreski obveznici oštećeni za dve milijarde evra.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2012&mm=03&dd=09&nav_id=589516

Da bi se to pokrilo (citaj da bi se Nemci nakrali) oduzima se penzionerima,lekarima,trudnicama.
Ne zvuci vam poznato?

Пена

pre 8 godina

Imam druga u Solunu koji je 2004/5 uzeo kredit i uselio se u stan od 135 kvadrata i uzeo dzip od 50000 evra.Prodavac autodelova,zena frizerka.Pitao sam ga kako ce da vraca sve to.Rekao mi je da svi uzimaju i bas ga briga.E takvi su na ulice,jer su svi uzimali.I batalite ono "braca grci" kad ni najvece praznike ne slavimo zajedno po pravoslavlju.Da je bio strajk u Hrvatskoj pisali bi ste "tako i im treba kadd su izasli iz Jugoslavije". Niko od njih ni ne kuva kuci.Svi jedu po kafanama zadnjih 25 godina.Bioa sam 200 puta u Grcku,ne pisem napamet.Pozdrav od Makedonija i objavite mi komentar.

Bata Mane

pre 8 godina

Koliko smo mi srecni da zivimo u drzavi gde nema potrebe da se buni, strajkuje, izlazi na ulice. Javite samo gde da odem po taj sendvić i sok, pa mogu jos ovakvih komentara da ostavim.

drvobradi

pre 8 godina

Iako sam zdusno podrzavao Grcku i ideje Varufakisa u prosle godine, ovo sada vec gubi smisao. Imali su priliku da se izjasne o paketima pomoci, organizovali neki referendum koji ne znam na kraju sta je doneo, posto ga je vladajuca partija fakticki odbacila i pristala na uslove MMF, ECB, SB. Niko od Grka se nije bunio posle toga, i sad opet nesto hoce. To sto Grci stvarno zele je nerealno. Ili u se i svoje kljuse, pa snosi odgovornost, ili da rade sta im se kaze.

n6

pre 8 godina

Vestacki odrzavana drzava, kvazi drzava koja iskljucivo opstaje tačnije prezivljava od EU (citaj Nemacke). Vratio se iz grcke pre 10tak dana, autoput Solun-Atina je blokiran, stanu dva ogromna traktora popreko i kraj, nema dalje. Policija uopste ne želi da se mesa, parkuraju se pored, ukljuce rotaciju i sede u autu. To su bili protesti sindikata poljoprivrede koji su trazili vecu otkupnu cenu voca. Jedan lik mi rece da je tako svake godine i da je to ustaljena praksa. Prvo se blokiraju putevi, onda Atina pocne da trazi od EU (citaj Nemacke) i onda kad se frau Merkel odobrovolji i posalje pare onda se pomeraju blokade. Inace, grci su kao narod ogorceni na sve, od grckih politicara kao i do same EU. Svesni su da su odavno propali i da cela Grcka vestacki prezivljava od milosti EU (citaj Merkel). Svi znaju sve ali nazalost decenije zaduzivanja su dosle na svoje tj doslo vreme za naplatu. Btw, malo je off topic sto cu ovo napisati ali i Hrvatska je na dobrom putu da prodje kao Grcka.

masak

pre 8 godina

Nama oko 70 posto plate ode na razna sra...a. Od toga zaposleni daje 40 a poslodavac oko 30 posto. Znaci za platu od 100.000 poslodavac treba da ima 170.000.

marx

pre 8 godina

Podrska Grcima, da ne posustanu! EU i USA su zaboravile sta je to demokratija, sad neka uce. Demokratski socijalizam sa drustvenim ugovorom gde su nekontrolisana pohlepa i ratovi najveci drzavni kriminal je jedini nacin napred za ansu civilizaciju. Dole vojno-industrijskom kompleksu i bankama i korporacijama koje su tu da nasilno pretacu novac iz drzavnih rezervi i privatnih dzepova u dzepove korporativnih kriminalaca, aka top 0.001%.

EU Citizen

pre 8 godina

Ovog puta su, za divno čudo, čak i sindikalne pijavice popuno u pravu, nerealne penzije naduvane demagogijom moraju dole, dizanje doprinosa opet vodi u kažnjavanje onih koji rade a favorizaciju parazita. Znamo kako se i koliko u Grčkoj radilo i koliko su te penzije zarađene, dakle politika komunjare Ciprasa je i nemoralna i ekonomski suicidalna.

marko

pre 8 godina

@a_mi_zevzeci

Ko to može da živi od poljoprivrede i turizma i to dobro? Letos kad sam bio u Grčkoj nisam dobio nijedan fiskalni račun. Grčka ima bazičan problem previše rashoda, obaveza i manjak prihoda i hroničnog deficita. Nema besplatnog ručka. Skandinavija ima 400 svetskih kompanija pa mogu da imaju državu blagostanja jer rade, Grčka nema ništa ne računajući turizam.

peeks

pre 8 godina

kako ih ne mrzi po ovoj hladnoci, ja ne bih ni u julu izasao na ulice tad je toplo mnogo, valjda politicari znaju sta rade, pogotovo ovi nasi, nisam cuo da se bilo ko buni poslednjih 15 godina, znaci da rade kako treba, i samo tako neka nastave...

repus

pre 8 godina

krenule su uplate za letovanja u grcku odmah braca grci da uvedu vize za nas kao devedesetih da dođu do nekih para da imaju za troškarenje to bi bilo baš burazerski jel oni su u krizi a mi nismo

Mmf bot

pre 8 godina

Grci, na dobrom ste putu, izdržite još malo. Ne brinite za male plate i penzije, biće dovoljno da vraćate dugove našim bankama, a ako i ne bude, mi ćemo vam pomoći.

SkechMajstor

pre 8 godina

Grcka ima proizvodnju kao Slovacka, Grcka ima 30% vece plate, a kad su se zaduzivali kao ludi onda su bile i mnogo vece i bilo ih je cesto 14.

no name

pre 8 godina

bio sam jedan od prvih sa komentarom jutros i nisam ocekivao da cu biti ubedljivo najgore ocenjen iz razloga sto sam samo saopstio kako sistem funkcionise.
nebitno je da li je u pitanju Srbija, Nemacka (neko je pomenuo), ili bilo koja druga zemlja - princip proste ekinomije je takav da drzavna kasa mora da se puni kako bi se pokrila sva socijalna ili druga davanja.
zatecen sam gomilom komentara ljudi koji ocigledno veruju da je "negde tamo" sve drugacije, da se porez ne placa i sl...
udrite sada po minusima, ali razmislite samo o sustini
over-and-out

Dejan

pre 8 godina

Ko god da dodje na vlast u Srbiji treba da zemlju provuce da je ne zakaci svo ovo ludilo u svetu koje se desava. Znaci bez potresa, bez velikih zaduzenja, skromnije ali samo napred. Ugledati se na Austriju. Politicari racionalno i bez populizma...

besna glista

pre 8 godina

Grcka je u boljoj situaciji od nas. Svi u komentarima saosecaju sa 'pravednom borbom' grckog naroda. Narodi bliskog istoga su u goroj situaciji od nas. Svi u komentarima pljuju po migrantima. Toliko o racionalnosti i saosecajnosti domaceg zivlja.

Mediterano Blanco

pre 8 godina

Primetio sam da mnogi malicioxni komentari krive tako\vane zle Nemce za sitauciju u Grckoj.A Grci jadni cvecke,ni krivi ni duzni,vec su kolsateralna steta zlih Nemaca.Strasno je koji procenat SOVINIZMA,PRIMITIVIZMA I ORIENTALIZMA ovde u Srbiji i na Balkanu.Sto se tice Grcke,samo cu vam reci jedan veoma frapantan I BIZZARAN podatak.Pre 2008 godiner,kada je pocela cuvena takozvana svetska ekonomska kriza,Grci su dobijali bonuse na plate,koja su se kretale i do cak 30 posto,sve je zavisilo od firme do firme,zato sto su dolazili na vreme na posao,odnosno nisu kasnili.Alo bre,gde to ima,odnosno bilo,nema nigde,bar ne na ovom svetu.A o 13 i 14 platama ne teba trositi reci,to je vec opste poznata stvar.Sto se tice ko je doveo do duznickog ropstva Grcke,delimicno su sami Grci a delimucno su i razne NWO-ZOG-MULTI nacionalne korporacije i organizacije.Znaci jeste li mozda culi za Goldmana-Saksa,koji je direktno odgovoran za duznicku situsciju Grcke,pa Bilderberg grupu,Trilateralnu Komisiju,AIPAC,FEMA, B NAI B RITH,KUN-LEB KORPORACIJU,Komitet od 300 itd. a da ne pricamo o ovi koji su poznati sirokim narodni masama kao sto su MMF,Rotsild-Rokfeler grupa,Svetska banka i itd.Sada se dolazi do pitanja kakve veze zli Nemci imaju sa ovim spomenutim veoma mocnim, uticajnim i imucnim korporacijama i organizacijama,odgovor je jednostavan,nikakve,pre ce biti da je upravo suprotno,ali vasi isprani-izmanipulisani-zatucani mozgovi ne mogu to uopste da pojme,cast izuzecima naravno.

evropljanin

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasno zasto Grci misle da treba da zive bolje od nas. Gde to ima da se zivi od kredita? Jesu mi simpaticni, ali su prosto nerealni!!!

François

pre 8 godina

@(Mediterano Blanco, 4. februar 2016 15:49)

Imas vise negativnih ocena ali od mene imas pozitivnu.
Za sve svoje nedace su najvise krivi sami Grci jer su na vlast birali nesposobne ljude koji su se samo zaduzivali da bi odrzali socijalni mir kako bi se i oni sami usput debelo nafatirali. (Zvuci nesto poznato, zar ne)?
Ali jos vise su krivi i svi oni koji su Grckoj davali kredite i drzave koje su kupovale njene dugove. Primera radi svakog gradjanina Francuske bi brisanje grckog duga kostalo 735€!(Francuska garantuje za 40 milijardi €)! A tako i treba! Pare se ne pozajmljuju losim domacinima.

no name

pre 8 godina

"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...

Danilo

pre 8 godina

-Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud... napiše čovek sa Noname nikom i dobije milion minusa?!
Grčki nobelovac Elitis je za svoje moderne Grke izjavio da su najveći idioti u istoriji čovečanstva!
Koliko bi on dobio minusa od nas, Srba?
Činjenice su neumoljive:
Grci su napravili nezapamćen dug iz mnogih razloga a jedan je svakako suluda javna potrošnja.
Ovaj prevarant na čelu vlade je dobio izbore, pa i vanredne izbore, na platformi potpuno suprotnoj politici koju vodi.
Grci biraju prevarante za lidere i hteli bi da žive duplo bolje nego što su im mogućnosti.
Zaključak:
Vrlo mi je milo što na listi najidiotskijih naroda Balkana mi smo negde pri dnu...

Bacvanin

pre 8 godina

pa to je tako i u Nemackoj, skoro 70% mi ode na poreze, socijalna davanja, dravstveno, penziono osiguranje. I niko se ne buni, jer nema iz cega deliti penzije posle ako prethodno nisi uplatio novac.
Sta su Grci umislili, da nece placati poreze i dazbine a ziveti visokim standardom?
Da su anticki Grci placali porez i dazbine kao ovi danas od anticke grcke kulture ne bi bilo nicega.

EU Citizen

pre 8 godina

Ovog puta su, za divno čudo, čak i sindikalne pijavice popuno u pravu, nerealne penzije naduvane demagogijom moraju dole, dizanje doprinosa opet vodi u kažnjavanje onih koji rade a favorizaciju parazita. Znamo kako se i koliko u Grčkoj radilo i koliko su te penzije zarađene, dakle politika komunjare Ciprasa je i nemoralna i ekonomski suicidalna.

repus

pre 8 godina

krenule su uplate za letovanja u grcku odmah braca grci da uvedu vize za nas kao devedesetih da dođu do nekih para da imaju za troškarenje to bi bilo baš burazerski jel oni su u krizi a mi nismo

marko

pre 8 godina

Taj grčki standard je nezaradjen. Uzmeš kredit, činovnici sa 14 plata krenu da kupuju kao na traci, digne se potrošnja pa i proizvodnja...skoči BDP...Uzmu milijarde i naprave autoput...vauuu BDP skače. Država je prevara, slično radi i Hrvatska zato u Hr lekar zaradi 1500€ neto-2000€ skoro kao u Nemačkoj to je sve veštački stvoreno. Šta Grčka proizvodi gde je njena industrija? Apropo tih njihovih plata koji su proizvod zaduživanja od 70-ih godina prošlog veka. Pa oni su za vojsku odvajali godišnje 10 milijardi € , imali vojsku činovnika,Olimpijske igre...sad je sve došlo na naplatu.

SkechMajstor

pre 8 godina

Grcka ima proizvodnju kao Slovacka, Grcka ima 30% vece plate, a kad su se zaduzivali kao ludi onda su bile i mnogo vece i bilo ih je cesto 14.

Zagor

pre 8 godina

Ma možete i vi i Grcu da štrajkujete koliko vam volja. Da se pozivate na pravdu i ko zna na šta. Liberalni kapitalizam vlada i tačka.

Mare

pre 8 godina

Знам да ће овај коментар донети много минуса али...
Колико видим, кроз коментаре углавном провејава идеја да су Грци изашли да траже своја права. У реду је и треба али треба, такође, да знају и своје обавезе. Не можеш имати права без обавеза. Рецимо да влада Грчке прихвати захтеве и одрекне се реформи. Шта ће онда бити? Да ли ће бити пензија? Да ли Грчка може да се одрекне помоћи са стране? Ако се одрекне одакле исплаћивати плате, пензије, социјалну помоћ, субвенције... Опет ће народ бити незадовољан и опет штрајковати. Код нас постоји једна популарна изрека за расипнике која гласи "Троши као Грчка" и мислим да је управо то срж проблема. Када је кућни буџет напр. 1000е не можеш сину дати џепарац 200, ћерки 200, жена на себе да потроши 200 и сам да потрошиш 200 па да од остатка живиш цео месец. Да би успео можеш подићи кредит и то ће неко време пролазити. Па када се тај новац потроши узмеш кредит за рефинансирање на дужи период са мањим ратама. Опет поделиш свима исто и неко време траје али полако постаје неодрживо. Онда схватиш да не можеш тако живети јер немаш новца за то. Једноставно треба ти новац за живот и отплаћивање тог кредита. Шта онда радиш? Преполовиш деци џепарац, жена такође преполови потрошњу, а и ти. Е онда деца дођу да се буне како им је мали џепарац и захтевају више. Сећају се како су годинама трошили више за изласке и уживање, Срета времена и опет то траже не питајући да ли има. И још би да те туже што не поштујеш њихова права. А обавезе?
Познато?

Пена

pre 8 godina

Imam druga u Solunu koji je 2004/5 uzeo kredit i uselio se u stan od 135 kvadrata i uzeo dzip od 50000 evra.Prodavac autodelova,zena frizerka.Pitao sam ga kako ce da vraca sve to.Rekao mi je da svi uzimaju i bas ga briga.E takvi su na ulice,jer su svi uzimali.I batalite ono "braca grci" kad ni najvece praznike ne slavimo zajedno po pravoslavlju.Da je bio strajk u Hrvatskoj pisali bi ste "tako i im treba kadd su izasli iz Jugoslavije". Niko od njih ni ne kuva kuci.Svi jedu po kafanama zadnjih 25 godina.Bioa sam 200 puta u Grcku,ne pisem napamet.Pozdrav od Makedonija i objavite mi komentar.

Dejan

pre 8 godina

Ko god da dodje na vlast u Srbiji treba da zemlju provuce da je ne zakaci svo ovo ludilo u svetu koje se desava. Znaci bez potresa, bez velikih zaduzenja, skromnije ali samo napred. Ugledati se na Austriju. Politicari racionalno i bez populizma...

drvobradi

pre 8 godina

Iako sam zdusno podrzavao Grcku i ideje Varufakisa u prosle godine, ovo sada vec gubi smisao. Imali su priliku da se izjasne o paketima pomoci, organizovali neki referendum koji ne znam na kraju sta je doneo, posto ga je vladajuca partija fakticki odbacila i pristala na uslove MMF, ECB, SB. Niko od Grka se nije bunio posle toga, i sad opet nesto hoce. To sto Grci stvarno zele je nerealno. Ili u se i svoje kljuse, pa snosi odgovornost, ili da rade sta im se kaze.

n6

pre 8 godina

Vestacki odrzavana drzava, kvazi drzava koja iskljucivo opstaje tačnije prezivljava od EU (citaj Nemacke). Vratio se iz grcke pre 10tak dana, autoput Solun-Atina je blokiran, stanu dva ogromna traktora popreko i kraj, nema dalje. Policija uopste ne želi da se mesa, parkuraju se pored, ukljuce rotaciju i sede u autu. To su bili protesti sindikata poljoprivrede koji su trazili vecu otkupnu cenu voca. Jedan lik mi rece da je tako svake godine i da je to ustaljena praksa. Prvo se blokiraju putevi, onda Atina pocne da trazi od EU (citaj Nemacke) i onda kad se frau Merkel odobrovolji i posalje pare onda se pomeraju blokade. Inace, grci su kao narod ogorceni na sve, od grckih politicara kao i do same EU. Svesni su da su odavno propali i da cela Grcka vestacki prezivljava od milosti EU (citaj Merkel). Svi znaju sve ali nazalost decenije zaduzivanja su dosle na svoje tj doslo vreme za naplatu. Btw, malo je off topic sto cu ovo napisati ali i Hrvatska je na dobrom putu da prodje kao Grcka.

Milojka

pre 8 godina

U grckoj prosecna plata oko 1000 evra, prosecne penzije oko 700 evra. U srbistanu prosecne plate oko 370 evra, a prosecna penzija oko 200 evra. U grckoj se bune, u srbistanu svi cute. Pa jesmo li mi ljudi ili amebe, gliste.

a_mi_zevzeci

pre 8 godina

Taj grčki standard je nezaradjen. Uzmeš kredit, činovnici sa 14 plata krenu da kupuju kao na traci, digne se potrošnja pa i proizvodnja...skoči BDP...Uzmu milijarde i naprave autoput...vauuu BDP skače. Država je prevara, slično radi i Hrvatska zato u Hr lekar zaradi 1500€ neto-2000€ skoro kao u Nemačkoj to je sve veštački stvoreno. Šta Grčka proizvodi gde je njena industrija? Apropo tih njihovih plata koji su proizvod zaduživanja od 70-ih godina prošlog veka. Pa oni su za vojsku odvajali godišnje 10 milijardi € , imali vojsku činovnika,Olimpijske igre...sad je sve došlo na naplatu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 4. februar 2016 11:44) #

Decko, Grcka uzme od turizma godisnje deviznog prihoda kao cela Srbija sto izveze za 15-20 godina.Pametnom dosta. A gde su luke,jaka,vrlo jaka poljoprivreda da ne govorim.Od maslina i agruma zarade vise nego mi od svih poljoprivrednih proizvoda. Drugo Grka ima u svetu dva puta vise od nas,doznake i ulaganje u maticu itekako su velike. Nego Grci imaju ono sto mi nemamo ponos,osecaj za demokratiju, pravicnost i povrh svega imaju velika m.da. Oni inace strajkuju uvek,vec 20-25 godina.Das li im nesto,a posle uzmes,odmah krecu u strajk. Pa tamo da si clan sindikata,a neces na ulicu,jedino mozes ako ti je taj dan umrla majka ili neko slicno. Jedino u ovoj zemlji sve moze,ali da se tone,tone,uzima i cuti,a gleda tudje dvoriste. Mi smo pacenici teski,narocito da se izborimo za svoja prava.

Mediterano Blanco

pre 8 godina

Primetio sam da mnogi malicioxni komentari krive tako\vane zle Nemce za sitauciju u Grckoj.A Grci jadni cvecke,ni krivi ni duzni,vec su kolsateralna steta zlih Nemaca.Strasno je koji procenat SOVINIZMA,PRIMITIVIZMA I ORIENTALIZMA ovde u Srbiji i na Balkanu.Sto se tice Grcke,samo cu vam reci jedan veoma frapantan I BIZZARAN podatak.Pre 2008 godiner,kada je pocela cuvena takozvana svetska ekonomska kriza,Grci su dobijali bonuse na plate,koja su se kretale i do cak 30 posto,sve je zavisilo od firme do firme,zato sto su dolazili na vreme na posao,odnosno nisu kasnili.Alo bre,gde to ima,odnosno bilo,nema nigde,bar ne na ovom svetu.A o 13 i 14 platama ne teba trositi reci,to je vec opste poznata stvar.Sto se tice ko je doveo do duznickog ropstva Grcke,delimicno su sami Grci a delimucno su i razne NWO-ZOG-MULTI nacionalne korporacije i organizacije.Znaci jeste li mozda culi za Goldmana-Saksa,koji je direktno odgovoran za duznicku situsciju Grcke,pa Bilderberg grupu,Trilateralnu Komisiju,AIPAC,FEMA, B NAI B RITH,KUN-LEB KORPORACIJU,Komitet od 300 itd. a da ne pricamo o ovi koji su poznati sirokim narodni masama kao sto su MMF,Rotsild-Rokfeler grupa,Svetska banka i itd.Sada se dolazi do pitanja kakve veze zli Nemci imaju sa ovim spomenutim veoma mocnim, uticajnim i imucnim korporacijama i organizacijama,odgovor je jednostavan,nikakve,pre ce biti da je upravo suprotno,ali vasi isprani-izmanipulisani-zatucani mozgovi ne mogu to uopste da pojme,cast izuzecima naravno.

marx

pre 8 godina

Podrska Grcima, da ne posustanu! EU i USA su zaboravile sta je to demokratija, sad neka uce. Demokratski socijalizam sa drustvenim ugovorom gde su nekontrolisana pohlepa i ratovi najveci drzavni kriminal je jedini nacin napred za ansu civilizaciju. Dole vojno-industrijskom kompleksu i bankama i korporacijama koje su tu da nasilno pretacu novac iz drzavnih rezervi i privatnih dzepova u dzepove korporativnih kriminalaca, aka top 0.001%.

marko

pre 8 godina

@a_mi_zevzeci

Ko to može da živi od poljoprivrede i turizma i to dobro? Letos kad sam bio u Grčkoj nisam dobio nijedan fiskalni račun. Grčka ima bazičan problem previše rashoda, obaveza i manjak prihoda i hroničnog deficita. Nema besplatnog ručka. Skandinavija ima 400 svetskih kompanija pa mogu da imaju državu blagostanja jer rade, Grčka nema ništa ne računajući turizam.

besna glista

pre 8 godina

Grcka je u boljoj situaciji od nas. Svi u komentarima saosecaju sa 'pravednom borbom' grckog naroda. Narodi bliskog istoga su u goroj situaciji od nas. Svi u komentarima pljuju po migrantima. Toliko o racionalnosti i saosecajnosti domaceg zivlja.

evropljanin

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasno zasto Grci misle da treba da zive bolje od nas. Gde to ima da se zivi od kredita? Jesu mi simpaticni, ali su prosto nerealni!!!

Mihailo Knežević 88

pre 8 godina

Ma Cipras novi Če.. Ajmo internacionala! Grci bolje vam da se probudite na vreme. Momak ne zna šta radi, a mora da sluša diktate. Vaš problem je u megalomaniji i slepom držanju sa zapadom

peeks

pre 8 godina

kako ih ne mrzi po ovoj hladnoci, ja ne bih ni u julu izasao na ulice tad je toplo mnogo, valjda politicari znaju sta rade, pogotovo ovi nasi, nisam cuo da se bilo ko buni poslednjih 15 godina, znaci da rade kako treba, i samo tako neka nastave...

4. rajh

pre 8 godina

3. najveci izvoznik oruzja na svetu Nemacka.
Najveci njen kupac Grčka (podmornice, tenkovi, topovi, rakete vazduh-vazduh, stvari koje Grckoj uopste ne trebaju).

Da bi se finansirao razvoj Nemacke i bogacenje Nemaca oduzima se penzionerima,lekarima,trudnicama u Grckoj.
Ne zvuci vam poznato?

A da bi se to sve sakrilo placeni su botovi da pisu sablonske izmisljotine kako Grci zive bajno, ne rade nista, ne placaju poreze a Nemci mnogo rade pa to sto zarade poklanjaju Grcima.

Jedne iste lazi botovi non stop ponavljaju.
Istina je potpuno obrnuta od rasistickih botovskih komentara.
Grci rade mnogo vise od Nemca, odmaraju manje, zaradjuju manje i u duznickom su ropstvu Nemackoj.

no name

pre 8 godina

bio sam jedan od prvih sa komentarom jutros i nisam ocekivao da cu biti ubedljivo najgore ocenjen iz razloga sto sam samo saopstio kako sistem funkcionise.
nebitno je da li je u pitanju Srbija, Nemacka (neko je pomenuo), ili bilo koja druga zemlja - princip proste ekinomije je takav da drzavna kasa mora da se puni kako bi se pokrila sva socijalna ili druga davanja.
zatecen sam gomilom komentara ljudi koji ocigledno veruju da je "negde tamo" sve drugacije, da se porez ne placa i sl...
udrite sada po minusima, ali razmislite samo o sustini
over-and-out

daddy cool

pre 8 godina

Opljackani penzioneri, radnici, poljoprivrednici, ucite se kako se bori za svoja prava. ETO jedinstvene prilike da bez strajkova, nasilja, resimo ovaj problem. IZADJIMO SVI NA IZBORE i dajmo glas onima koji ce ispraviti nepravdu.
(mada, 04. februar 2016 09:40)

Znamo li ko su ti?

4. rajh

pre 8 godina

U Grčkoj je utvrđeno da su zbog korupcije nemackog Simensa od 1997. do 2002. grčki poreski obveznici oštećeni za dve milijarde evra.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2012&mm=03&dd=09&nav_id=589516

Da bi se to pokrilo (citaj da bi se Nemci nakrali) oduzima se penzionerima,lekarima,trudnicama.
Ne zvuci vam poznato?

mada

pre 8 godina

Opljackani penzioneri, radnici, poljoprivrednici, ucite se kako se bori za svoja prava. ETO jedinstvene prilike da bez strajkova, nasilja, resimo ovaj problem. IZADJIMO SVI NA IZBORE i dajmo glas onima koji ce ispraviti nepravdu.

To

pre 8 godina

Bravo za Grke. Izašli na ulice, izabrali one koji su obećali da im neće rasprodati zemlju, ti ih izdali kada su došli na vlast i počeli da vode neoliberalno/krvoločnu politiku (što bi se reklo: Deliveri Junit politiku). I šta onda? Apatija? Razočarenje? Ne - opet na ulice. To JE demokratija. Još jednom: to je demokratija, trenutno jedina u Evropi (pored Islanda). Samo Grcima je mnogo teže, jer nisu geografski izolovani, pa svako ima svoj interes. Jedini narod u Evropi koji trenutno ima pameti i smisla.

zex

pre 8 godina

Tako radi narod, sindikat u zemljama gde želi da nešto promeni i da živi bolje.A nas i treba da jašu jer se i ne bunimo, čim se ne bunimo znači da nam je dobro!

samo da primetim

pre 8 godina

Cipras bi trebao da od Vučica iznajmi našeg Krkobabica i njegovu stranku. I rešio bi problem
(srdjan, 4. februar 2016 09:31)

Pa Cipras i jeste kombinacija Vučića i Krkobabića. On se "borio" za grčke penzionere u Briselu, nije spavao tri dana, i šta se sad bune, umesto da mu budu zahvalni.

mikin

pre 8 godina

@Danilo ... ni blizu toga sto ti pricas. Ovo je surovi primer kako se stvara moderno roblje. Ovo sto se desava Grcima je rezultat LOSIH PLASMANA nemackih i francuskih banaka - da banke nisu njihove, EU (kojeg li eufemizma) bi nam savetovala da ih pustimo da bankrotiraju. Ali posto banke JESU njihove onda su Nemci i Francuzi radili tzv. DOKAPITALIZACIJU istih sto je rezultiralo tzv. podrzavljenjem ili ti prelaskom u vlasnistvo drzave! Gle cuda, a nama to nisu dozvoljavali! I umesto da doticne banke bankrotiraju (lose odluke, losi plasmani, citaj u grcku drzavu), na scenu uskacu politicki pritisci Nemaca i Francuza na Grke. Nastavak si citao u clanku o kome si pisao komentar.
ps. kada tvoja mala firma lose investira ili donese losu poslovnu odluku ... da li te neko spasava? Ili odes pod led?

NaivniMarkic

pre 8 godina

Treba uzeti u obzir da se u Grčkoj živi mnogo bolje nego u svim državama susedima, a i bolje nego u Srbiji. Minimalac u Grckoj je 683eur.
Mislim, ne kažem... Ako nek se bune, dobro je da se čuje glas naroda... Ali priču da će Srbija da propadne ko Grčka zaboravite. Mada bi bilo dobro da tako "propadnemo".

devijantan

pre 8 godina

Za sve pravdoljubive ekonomiste ovde kojima su usta puna liberalnog kapitalizma i odgovornog raspolaganja novcem i obavezom vracanja kredita.

Grcki dug (u mnogim slucajevima krediti uzeti pod nelegalnim okolnostima) se trenutno refinansira pod nemogucim uslovima jer im je kreditni rejting od istih finansijskih institucija CC+ (sto znaci ogromne kamate zbog rizika od bankrota) a u isto vreme americki rejting balansira izmedju AAA i AA+ (najbolji moguci)

potpuna nerealnost iz dva razloga.
prvi je sto iako je grcki dug negde oko 170% bdp (americki 80%) realno moguce isplatiti (320 milijardi) , americki (trenutno 19 hiljada milijardi) je fakticki neisplativ.

drugi razlog je sto amerika servisira svoj dug tako sto jednostavno stampa dolare nekontrolisano bez ikakvih prakticnih posledica.


nema tu niceg liberalnog niti pravednog.

najveca greska grka je sto , kad su za to imali trenutak ( pre preuzimanja duga banaka od strane evropske centralne banke) rekli ko vas jebe nikome nista ne vracamo jer fakat ne radite to ni vi i tako sruse ceo besmisleni finansijski sistem.

Patriota ali pravi

pre 8 godina

Ljudi prestanite da kupujete stranu robu. Globalizacija uništava već siromašne nacije. Tehnologija bogatih zemalja je 1000 godina ispred siromašnih. Karte su već podeljene. Male i siromašne zemlje nemaju tehnologiju i resurse za globalnu tržišnu utakmicu i unapred su osuđene na propast i ropstvo. Bogati daju novac siromašnima da kupuju njihovu robu. Em su im posle dužni taj isti novac, em su tako uništili domaćeg proizvođača zato što im je jeftinija i kvalitetnija roba baš zbog te iste tehnologije i resursa. Domaći mali proizvođač nema nikakve šanse da preživi ali nikakve. I na kraju otmu i te male resurse u zamenu za novac koji se duguje za njihovu robu, što je siromašnoj zemlji još jedino i ostalo dok nacija potpuno ne izumre. Otvorite oči.

François

pre 8 godina

@(Mediterano Blanco, 4. februar 2016 15:49)

Imas vise negativnih ocena ali od mene imas pozitivnu.
Za sve svoje nedace su najvise krivi sami Grci jer su na vlast birali nesposobne ljude koji su se samo zaduzivali da bi odrzali socijalni mir kako bi se i oni sami usput debelo nafatirali. (Zvuci nesto poznato, zar ne)?
Ali jos vise su krivi i svi oni koji su Grckoj davali kredite i drzave koje su kupovale njene dugove. Primera radi svakog gradjanina Francuske bi brisanje grckog duga kostalo 735€!(Francuska garantuje za 40 milijardi €)! A tako i treba! Pare se ne pozajmljuju losim domacinima.

ten yard penalty

pre 8 godina

Jel čitaju predstavnici sindikata kod nas,kako se to radi?
(makarios II, 04. februar 2016 09:27)

Nemaju vremena da chitaju!....ne mogu da stignu od silnih terevenki,krkanluka,vodanja shvalerki po Kopovima i Zlatiborima!.........

Sindikat

pre 8 godina

Citaju sindikalci kako se to radi, ali ovde, kada sindikalci pozovu radnike u strajk, odazove se pet posto. Ostali se ponasaju kao da se to njih ne tice (ili se plase) ! ?

Miki

pre 8 godina

Ne predstavnici sindikata, NAROD NEKA ČITA KAKO SE TO RADI!
(matrix, 04. februar 2016 10:36)

Narod je jedna nekontrolisana masa koju neki pojedinci trebaju da povedu u ovako neki potez inače svi ostaju i dalje samo besni u svojim kućama. Na žalost u srbiji ne postoji neko takav, nepotkupljiv, bez ikakvog tuđeg uticajada, da bi to učinio samo za dobrobit naroda.

mićko

pre 8 godina

Alende Alende se čuje sa razglasa ovde na Sintagmi.. Svi sindikati su tu pokazuju zajedništvo.. Pekari prodaju djevreke za 0.40e(cena je inače 2e) i oseća se duh Želje za promenama. Ne verujem da će danas bilo šta promeniti ali je lepo pokazati snagu sa kojom ne znaš šta ćeš.. Izbori dođu i glasaju za pogrešne i grešne koji ih uvek prevare.. Pitam se gde smo mi?? Da li ćemo ikad uspeti da se ujedinimo barem na jedan dan.. Dotle.. Padaj silo i nepravdo.. Alende Alende

Radivoje

pre 8 godina

Vala svaka njima cast, ljudi brane svoja prava, bune se i protestuju!
A mi ovde ko neke veverice cutimo i trpimo a ovi rade s nama sta hoce...

jeremija

pre 8 godina

"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...
(no name, 04. februar 2016 09:31)

Ne, nego smo mi udareni u glavu. Vama koji ste navikli na lose naravno ne vredi to objasnjavati...

sami autogolovi

pre 8 godina

Mislila je gospodja Merkel da ce da resi sve probleme kad se resi onog genijalca Veroufakisa, ali se lose preracunala.
Sad je ista situacija i sa migrantima i jos preti Grcima da bi spasila sebe.
Mene samo brine u koga ce nas Premijer da se kune jer je ona gotova.
Grci samo hrabro, bar ste pokazali svima da ima jos pametnih.

branko

pre 8 godina

Šta mi čekamo, ŠTA ???
(karamba, 4. februar 2016 12:43)
-----
Cekaj svoj red brate. Prvo moras iskoristiti sva silna EU obecanja i propagandu. Samo onda kada ti svi lazni snovi umru i ti ces da se podignes. Ali pre nego sto se to dogodi Brisel cete naterati da zaratis sa bilo kim i zaboravis ko ti je pravi neprijatelj.
oni koji su na vrhu piramide nisu tamo zavrsili 'slucajno'.

Jug Srbije

pre 8 godina

Mere na koje su primorani zbog strane pomoći, već dovode do bega privatnog kapitala u susedne zemlje. Tu pre svega mislim na selidbu firmi i fabrika iz Grčke, tako da će ako nastave ovako samo biti još gore, nikako bolje.
I ovi naši treba da shvate da što više guraju ruku u džep narodu, to će biti sve gore svima!

zex

pre 8 godina

Tako radi narod, sindikat u zemljama gde želi da nešto promeni i da živi bolje.A nas i treba da jašu jer se i ne bunimo, čim se ne bunimo znači da nam je dobro!

masak

pre 8 godina

Nama oko 70 posto plate ode na razna sra...a. Od toga zaposleni daje 40 a poslodavac oko 30 posto. Znaci za platu od 100.000 poslodavac treba da ima 170.000.

Mmf bot

pre 8 godina

Grci, na dobrom ste putu, izdržite još malo. Ne brinite za male plate i penzije, biće dovoljno da vraćate dugove našim bankama, a ako i ne bude, mi ćemo vam pomoći.

Jabučilo

pre 8 godina

Ako ni za šta drugo, Grcima bravo što ne pristaju olako na sve, za razliku od nas. Naši sindikati su produžena ruka vlasti, ogrezli u neradu. Najveće dostignuće: nabavka smrznutih pogačica i organizovanje "radničko-sportskih" igara, idealno baš u Grčkoj...

marko_sthlm

pre 8 godina

@
"protivnici reforme ukazuju da će zbog toga mnogim zaposlenima dve trećine prihoda ići na poreze i doprinose" - koliko znam, tako je i kod nas. Grci zaista žive u nekoj drugoj dimenziji i misle da se novac u kasi pojavljuje niotkud...
(no name, 04. februar 2016 09:31)"


Pa ako je tako šta onda čekate? Na noge i vi pa u generalni štrajk jer nije normalno da bude tako.

Bojana

pre 8 godina

Sosta bi se Grcima moglo zameriti, ali sigurno ne i nedostatak solidarnosti i patriotizma, za razliku od nas koji konstantno rasprodajemo "veru za veceru".

komšija Krtalić

pre 8 godina

@a_mi_zevzeci,

Slažem se, ovde se stvara fama da smo mi neka turistička velesila što je naravno smešno i pomisliti a kamoli reći! Ali vlast stvara takvu sliku, kao mi imamo Exit pa Guču, onda "čuvena" beogradska nova godina, pa vaučeri, pa etno sela, zdrava hrana, naše (trošne) banje... a sve je to tako jadno i malo! Budimpeštu godišnje poseti više turista nego sve naše banje, etno sela, planine i festivale koje imamo!

dexxter_Po

pre 8 godina

Sto se nas i ove vesti tice mislim da je nebitno da li se grci bune sa pravom ili ne. Jednostavno, njima neko nesto hoce da uskrati i oni su ustali protiv toga. E to je ono sto je zajednicko i njima i nemcima, francuzima... a ono sto kod nas ne postoji ni u tragovima.

spartanac

pre 8 godina

Ovaj nas narod je izmucen ratovima, opljackan od politicara i njihovih saradnika i NIKOM VISE NE VERUJE... Slazem se da je zivot u Srbiji ravan zivotu robova, cak i gore, jer nemaju svi posao roba pa ni to parce hleba.... ali boriti se za partije ili ljude koji su bili deo ovog svega je cist mazohizam.... Ipak, Narod mora ustati, jer gleda unistenje sebe i svoje dece...

olga

pre 8 godina

Srbi su u goroj situaciji od Grka ,ali masovnog štrajka nema.Zašto?Sve je živo korumpirano i za sitan novac sindikati iznevere radnike i penzioneri.Naučite siroti Srbi nešto od Grka.

Bata Mane

pre 8 godina

Koliko smo mi srecni da zivimo u drzavi gde nema potrebe da se buni, strajkuje, izlazi na ulice. Javite samo gde da odem po taj sendvić i sok, pa mogu jos ovakvih komentara da ostavim.