Četvrtak, 28.01.2016.

13:38

Alfa Romeo ponovo odlaže nove modele

Izvor: B92

Alfa Romeo ponovo odlaže nove modele IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Srđan

pre 8 godina

Dobro

Uzivanje u voznji je subjektivna stvar... neko ce uzivati u ''fici'', neko u La Ferrari... moze biti mjerodavno koliko i kakvih automobila si vozio u zivotu... hvatati se jednog ''brenda'' veoma je uska prica, da ne kazem nesto drugo...

The Spatula

pre 8 godina

@hiavata, vozi svog japanca i uzivaj u njemu. Pusti nas da vozimo Alfu, koja se kvari, nema nikakvu cenu i ostale gluposti. Zasto nas ubedjujes da vozimo japanca? Ja sam licno imao gidinu dana mazdu. Rekao sam nikad vise. Na tom autu jedino motor sto je valjao i nista vise. Sve ostalo sam radio. Lim kao da su pravili od lumenki piva. Vozim Alfu 20 godina i stvarno sam prezadovoljan. U medjuvremenu su mi u kombinaciju uletali neki BMW, Wv, Seat, Ford ali vise nikad od tih marki nista nisam kupovao sem Alfi. Tako da nije stvar u parama prijatelju kao sto vi tvrdite. Za 7000e koliko mi sad vredi Alfa, mogao sam solidnog nemca ili japanca da uzmem. Nije mi palo na pamet.

156

pre 8 godina

Pljujte vi zabare koliko vam volja,ja sam vozio dedru kupljenu za 400€ sve zivo radilo na njoj,od klime, podizaca do najmanje lampice. Nikad me nije ostavila negde,slatko sam se navozao! Otisla u garazu sa dobrih 300000km i tako bleji,pali se ponekad i ceka da se rodjak smiluje i da je registruje. Ko kaze da ne valja za te pare neka kupi trulog kadeta ili golfa 2 pa neka tera! A pre nje sam imao oba navedena.

hiavata

pre 8 godina

(Dobro, 30. januar 2016 15:48)

Ne, ne vozim korolu vec ford mondea, i to pre svega zbog voznih karakteristika i odlicnog motora sam bio spreman da preuzmem rizik sa fordom posle korole. Meni auto znaci malo vise od prevoznog sredstva ali mi je estetika manje bitna, bitan je ugodjaj u voznji.

dark

pre 8 godina

...karakteristike, nema prostora u kabini ali zato ima dusu, jer nista opipljivije i ne moze da joj se pripise.
(hiavata, 30. januar 2016 11:20)
Drži se ti "japanaca" ,nije Alfa za svakoga.

Dobro

pre 8 godina

@Hijavata
Tako je, subjektivan izbor.
Jedino to i nista vise.
Kome se svidjaju Nemci i Japanci neka ih slobodno kupuju. I nove i polovne, kako im je zelja.
Meni nije. Nikada bila niti ce biti.
Subjektivan izbor.
(Za sve one kojima auto znaci nesto vise od prevoza od A do B).
Ako spadas u tu kategoriju, nema smisla diskutovati sa tobom i tebi slicnima o Alfi. Diskutuj o Japancima. Garant vozis Korolu i srecan si, pa ti zelim da takav i ostanes.
Meni je auto mnogo VISE od prevoza.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

hiavata

pre 8 godina

(Dobro, 30. januar 2016 06:38

Znaci pravite subjektivan izbor na osnovu nepostojeceg kvaliteta ali zato druge ubedjujete da su glupi sto kupuju pouzdana prevozna sredstva, da bas te japance. Svetski nema sta.
Vecina tih istih takozvanih ljubitelja alfe u Srbiji, da imaju, nikad ne bi dali punu cifru za novu alfu vec bi se uvek odlucili za nesto racionalnije, sto se bolje preprodaje, ali zato ocekuju od nekog da ne vidi dalje od nosa zaljubljenoscu u marku i da kupi nov. Neka hvala. Mozes do sutra da pricas kako alfa, kvari se, nema vozne karakteristike, nema prostora u kabini ali zato ima dusu, jer nista opipljivije i ne moze da joj se pripise.

Dobro

pre 8 godina

@Igor
Bravo za komentar. Potpuno se slazem, i to je i za mene razlog da vec vise od 30 godina samo vozim Alfe. Dok sam ziveo u YU bio sam pasioniran Alfinim shmekom, zeljom da crtaju slobodno i naprave nesto novo, drugacije i LEEEPOOO !!!
Kvalitet nije bio super, ali voli Alfu spreman je na takva odricanja i zrtve, mada kupiti NOVU Alfu, odrzavati je kod oficijelnog dilera i voziti je po zapadnim putevima, sa njihovim benzinom i ostalo, to daje potpuno drugi sliku o Alfinom kvalitetu u odnosu na polovne i izakane Alfe kod nas.
Sada zivim na zapadu, mogu da kupim skoro sta god zelim, ali zivot mi je prekratak da sednem u bilo kakvog Nemca ili nedaj boze Japanca. Super su po kvalitetu, ali dosadni da umres od muke.
PS : ima ovde jedan "indijanac" koji tvrdi da u Srbiji ljudi kupuju polovne Alfe samo zato sto su jeftine....hahahaha...Uh, koliko taj covek nema pojma sa zivotom, hahaha

Zivela Alfa, zivelo 'Cuore sprotivo' !!!
Srecno sa novim modelima. Kad god da stignu, dobrodosli su!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Sam perem auto...

pre 8 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1090375#k19216752

Blago tebi kada kupujes auto da bi bio primecen, pravi si auto entuzijasta.

Ja licno bi kupio auto koji meni lezi i samo meni lezi, nije mi bitno sta ce neko drugi misliti.

Владимир

pre 8 godina

Alien, 29. januar 2016 13:52)

Волео их, не волео, из тог Алфа Ромеа је изникао Феррари и поред њега, Масератија и Ланче, Италијани остају најтрофејнија нација у ауто-спорту. Можда је то ишло некада килаво, али када ишло ишлло је да је друге болело.

Поздрав!

Samo necural bajo moj!

pre 8 godina

@Igor
Ghibli kosta vise nego sto si napisao (to je neki polovnjak) i nije bolji od nemacke konkurencije.

Alfa Romeo nece propasti, naprotiv, slede 4 godine vracanja na trziste. Novi model uskoro ulazi u serijsku proizvodnju, razvoj je zavrsen, ostale su samo sitnice.

alfa

pre 8 godina

Pa normalno je da Alfa propadne. Šta su mislili - da mogu da prodaju Fiat platformu i motore kao Alfa brend? To nisam progutao ni sa 155om ( Fiat Tipo platforma blok motora samo su još koju godinu koristili Twin Spark glave motora). Ovakvi mufljuzi i treba da propadnu. Sram da ih bude, upropastise takvo ime u auto svetu.

alfista

pre 8 godina

@Igor,
Bravo za komentar!Po meni je glupo porediti jedan Maserati sa komercijalnim proizvodjacima.Sama pomisao da u garazi posedujes jedan Maserati je vrhunska stvar!Pisi nam tvoje utiske kada kupis to remek delo.

kraft

pre 8 godina

E moji italijani. Decenijama, ne skoro ceo vek ste bili perjanica automobilizma. Kad ste svi zajedno Fiat,Alfa,Lancia,Autobjanki imali 30 modela u jednoj godini, svaki nemački brend je imao samo po jedan a neki nisu imali ni jedan (Audi). Japanci bili tek u povoju (sklapali tranzistore), Koreja bila u ratu...
Na žalost, put u ambis je neminovan, nakon Lancie sledi Alfa, pa Fiat. Šteta!!!
Velika šteta!!!

ps.Kao klinac vozio Fiat 131 Mirafiori komada 2, Fiat 127 u medjuvremenu sve i svašta a sada AR 159

dark

pre 8 godina

Alfa je za naložene klince. I gde je više kod majstora, nego kod vlasnika. Krš auto. Vozači alfe imaju ogroman kompleks od BMW-a, bar sam ja primetio u mom slučaju.
(Alien, 29. januar 2016 13:52)
Klasični "zadruga komentator". Zamisli,ja vozim Alfu 146 staru 20 godina. Samo u prošloj godini sam prešao 17000 km ,a da se nije "ni nakasljala". Redovan servis i može koliko hoćeš. To što naši vole auta koja neodrzavaju,a ona idu (golf 2) to je druga stvar.

Igor

pre 8 godina

Ja zivim u Nemackoj, i bas volim italijanska kola. Relano, kad bi Alfa imala ponudu u klasi BMW5, pre bih kupio Alfu. Zapravo, najverovatnije cu kupiti Maserati Ghibli kao sledeci auto. Zasto? Zato sto Maserati Ghibli kosta 57.000 Evra nov u Minhenu, opremljen vrhunski, dizajniran perfektno, sa fantasticnim enterijerom i klasom uporedivom sa Porsche automobilima u svim aspektima, po ceni osnovnog Mercedesa E klase ili BMW 5. Ako pogledamo na takav auto kao nesto fensi, nesto posebno: verujte mi na rec da u Minhenu niko ne obraca paznju na BMW 5 - iako toliko kosta, to je ovde sasvim obican automobil koji niko ne primecuje na ulici, jer ih ima milion. Takodje u Studgartu nije nikakav fazon voziti Mercedes E klase (btw Merc W212 je mnogo ruzan auto, kockast i spolja i unutra!). Ali voziti Maserati Ghibli u Mihenu ili Studgartu... To je nesto posebno. To je bas u duhu srpskog inata! ;-)

Alien

pre 8 godina

Alfa je za naložene klince. I gde je više kod majstora, nego kod vlasnika. Krš auto. Vozači alfe imaju ogroman kompleks od BMW-a, bar sam ja primetio u mom slučaju.

Bmw

pre 8 godina

Markione je na putu da uništi Fiat,Lančiju je već unakazio,Alfa posrće.Sva sreća da Ferari nije pod njegovom palicom.Naravno, pored Bmw Alfa mi je u srcu. Ferari je posebna priča.

RAF

pre 8 godina

Ali 159tka...jedini auto za kojim se podjednako okrecu i musko i zensko (i nemaju strah da pogledaju auto jer znaju da ih ne voze mafijasi i mufljuzi..)

Markoni

pre 8 godina

@pera
Ferari vise nije deo FCA, jos od pocetka godine. Tako da FCA sada moze svoje svoje poslovanje i profitabilnost da naduvava samo pumpom za bicikle.

zlatko savic

pre 8 godina

dzaba nam novi modeli,neka se neko pozabavi time sto agencija za bezbednost saobracaja vec mesec dana ne izdaje uverenja za uvezene polovnjake,pa ljudi ne mogu da registruju te aute,a toga se vec nakupilo dosta.jel to moze neko da resi ili se ceka svemoguci i presveti premijer da postavi nekog svog partijskog slugu za direktora da nas i dalje prave majmunima za nase pare.sramota!!!!!!!!!!!!

Redakcija:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=01&dd=29&nav_id=1090659

Pozdrav

petak

pre 8 godina

@hiawata Da bi se kupila nova Alfa treba ta ista Alfa i da ponudi neki model. Ostale fabrike se utrkuju trenutno u klasi mini SUV, a ovi nemaju konkurenta ni u osnovnim klasama ,gradski auto, "golf" klasa...Mito je vec zastareo, Julieta je odlicna ali nedovoljno.O limuzini, karavanu, crossoveru....da ne pricam. Ili prodaja ozbiljnoj grupaciji (VW, Renault-Nissan, Kia-Hyundai...) ili katanac. Steta, lepi automobili, meni je san 159 karavan

Pera

pre 8 godina

U prevodu pukli su, i fiat i alfa, maserati i americki rodjaci istih platformi. Sve sto im je u plusu koji omogucava dalja ulaganja u razvoj i opstanak u trci na svim nivoima je ferari. Lancu su unistili a evo sledeca je izgleda alfa posto se fiat drzi sa serijama 500 od kojih je izvorni novi fiat 500 tek posle 8 godina dobio redizajn a auto kosta kao premium modeli, plastika bele boje na donjoj i gornjoj konzoli je posle dve godine razlicitih nijansi... Za to vreme smart galopira napred a fiat posle 8 godina suptilni redizajn, tehnoloski aspekt nisu dotakli.

Владимир

pre 8 godina

(bum, 28. januar 2016 15:20)

Немци и контролишу све. У томе и јесте виц. Њима првима не одговара да имају конкуренцију. Ко је гледао >>DTM

noname

pre 8 godina

Kao da je bitno.Retko ko u Srbiji moze priustiti sebi najnoviju alfu.Imam 156. mozda za 2-3 god uzmem 159. ali dalje od toga-nema se...

Harun el Ra[id

pre 8 godina

Meni zaista nije jasno kako i zašto, ali evidentno je da fiat propada, kao i sve što je pod njegovom kapom. Sećam se negde kraja osamdesetih, kada sam kao klinac počinjao da čitam auto časopise, fiat i vw su bili evropski proizvođači u vrhu, što se tiče broja prodatih vozila. Mislim da je fiat bivao i prvi, a šta imamo danas. vw je postao globalni igrač(mada će ga ova afera svakako skupo koštati), a fiat polako nestaje. Loš kvalitet je po meni samo mit, a tehnologiju svakako imaju, multiair i multijet motori su osvajali nagrade za najbolje motore, u auto sportu kad reše onda pobeđuju. Ferrari je jedan od najtrofejnijih u formuli jedan, lanča delta hf integrale je bila neprikosnovena u reliju, a u dtm-u 156-ici su u leđa gledali vozači merca, bmw-a i audija. Znam da je dizajn stvar ukusa, ali bravo poslednje generacije je i dan danas najlepši auto u klasi, kao što je i panda prava bombona u odnosu na neki up, koji izgleda kao poveća kutija od lima. Jednostavno, kao da nemaju dobru završnicu, tj. naprave dobar auto i proizvodnja se uhoda, ali je plasman na tržištu je očajan: veliki ciklus obnove modela, mali broj modela,... Ne znam, velika šteta.

bukefal

pre 8 godina

I stari modeli Alfe su prelepi,pogledajte samo modele izmedju 2000. i 2005. ne zastarevaju!Usput i dostupne su prosecnom gradjaninu Srbije.

Milan Milanović

pre 8 godina

ljudi shvatate li vi fijat politiku, oni nemaju NIŠTA, otišli su iz italije, oni nemaju fabrike, radnike, markione ide po svetu i bezecuje koga će da zezne za šasiju motor i proizvodnju, zeznuli su suzuki, sada mazdu, fijat im u srbiji pravimo mi, turski tajkun pravi egeu, sad se povezali sa krajslerom da od njega ukradu šta može da se ukrade jer oni imaju samo jednu kancelariju i nisu sposobni da proizvedu kola

ferari se odelio, a markione sada ide i gleda koga će da pre..be da mu proizvodi alfu, oprostite na ružnim rečima, svaka čast fijatu u srbiji i drago mi je za radnike ali oni odavno više nisu auto kompanija već ime, logo,franšiza...

19TS89

pre 8 godina

Iako sam veliki fan Alfe,ovo je cista glupost..pocetak kraja jednog brenda koji je obelezio jednu eru u auto-industriji..predstavili model i tehnicke karakteristike i sve to odloziti za 4 god..pa ko je lud..oni misle da ce ostali proizvodjaci da cekaju...koliko ce samo naprednijih modela izaci do 2020 god..?..

Sale Srb

pre 8 godina

ne sekirajte se markijone je to lisac iskusni.
Vidite valjda da podize i povecava prodaja. brendova Jeep i Chrysler kao Fiat Maserati Ferrari a Alfa tek krece marta 2016.
Prodaja je nikad bolja ali kriza i jeftinija vozila ostavljaju zraga pa nema toliko para za ulaganje

Mikica

pre 8 godina

Ne pricajte gluposti. Nemacki "kvalitet" nije nista specijalno bolji od italijanskog. Pogledajte table pouzdanosti (od kojih su neke objavljivane i na ovom portalu) i videcete da su japanci no1, potom koreanci i amerikanci. Evropska autoindustrija je jos uvek u 2005-2006. i nikako da se probudi...

Kole

pre 8 godina

Kad god ih predstave dobro došle. Nadam se da će održati svoj prepoznatljiv stil i da ih neće kupiti (uništiti) neki njemački brend.

alfista

pre 8 godina

Nemaju dovoljno para za sve.Igraju na sigurnu kartu Jeep u USA,pa rade na wrangler pick up-u i novom modelu mslm 2017.Ti modeli su sigurna lova,dok napraviti pravu Alfu iziskuje dosta novca,vremena i znanja.Sve u svemu,nadam se da ce vredeti cekati.

hiavata

pre 8 godina

Ma nema nista od Alfe (na zalost). Vode je nesposobni ljudi.Gde ste jos videli predstave na sajmu serijsku verziju i onda proizvodnja iz njima znanih razloga krece za nekoliko meseci. Kupci nemaju u danasnje vreme izbor i svi ce cekati propalu Alfu
(dalibor, 28. januar 2016 14:05)

To je zato sto nema kupaca za nove alfe, prosto. Najbolje je kad komentari o nesposobnosti vodecih ljudi dolaze iz Srbije, gde bi svi da kupe alfe ali samo i iskljucivo polovne za trecinu cene. Valjda ocekujete od nekog drugog da plati ostatak i bazi pare niz vodu.

dalibor

pre 8 godina

Ma nema nista od Alfe (na zalost). Vode je nesposobni ljudi.Gde ste jos videli predstave na sajmu serijsku verziju i onda proizvodnja iz njima znanih razloga krece za nekoliko meseci. Kupci nemaju u danasnje vreme izbor i svi ce cekati propalu Alfu

Radovan

pre 8 godina

Pare, pare, pare i samo pare su najveći razlog zašto se modeli sporo ili brzo ubacuju ili izbacuju na/sa tržište/tržišta.

Kada imaš 700 miliona € za karoseriju, onda kitiš Golfa 7 do mile volje, ili za 200 € u rekordnom roku napraviš Bravo 2 na poboljšanoj šasiji Stila.

Kada imaš para onda možeš da napraviš šta hoćeš, a kada nemaš onda krpariš.

dalibor

pre 8 godina

Ma nema nista od Alfe (na zalost). Vode je nesposobni ljudi.Gde ste jos videli predstave na sajmu serijsku verziju i onda proizvodnja iz njima znanih razloga krece za nekoliko meseci. Kupci nemaju u danasnje vreme izbor i svi ce cekati propalu Alfu

Radovan

pre 8 godina

Pare, pare, pare i samo pare su najveći razlog zašto se modeli sporo ili brzo ubacuju ili izbacuju na/sa tržište/tržišta.

Kada imaš 700 miliona € za karoseriju, onda kitiš Golfa 7 do mile volje, ili za 200 € u rekordnom roku napraviš Bravo 2 na poboljšanoj šasiji Stila.

Kada imaš para onda možeš da napraviš šta hoćeš, a kada nemaš onda krpariš.

Harun el Ra[id

pre 8 godina

Meni zaista nije jasno kako i zašto, ali evidentno je da fiat propada, kao i sve što je pod njegovom kapom. Sećam se negde kraja osamdesetih, kada sam kao klinac počinjao da čitam auto časopise, fiat i vw su bili evropski proizvođači u vrhu, što se tiče broja prodatih vozila. Mislim da je fiat bivao i prvi, a šta imamo danas. vw je postao globalni igrač(mada će ga ova afera svakako skupo koštati), a fiat polako nestaje. Loš kvalitet je po meni samo mit, a tehnologiju svakako imaju, multiair i multijet motori su osvajali nagrade za najbolje motore, u auto sportu kad reše onda pobeđuju. Ferrari je jedan od najtrofejnijih u formuli jedan, lanča delta hf integrale je bila neprikosnovena u reliju, a u dtm-u 156-ici su u leđa gledali vozači merca, bmw-a i audija. Znam da je dizajn stvar ukusa, ali bravo poslednje generacije je i dan danas najlepši auto u klasi, kao što je i panda prava bombona u odnosu na neki up, koji izgleda kao poveća kutija od lima. Jednostavno, kao da nemaju dobru završnicu, tj. naprave dobar auto i proizvodnja se uhoda, ali je plasman na tržištu je očajan: veliki ciklus obnove modela, mali broj modela,... Ne znam, velika šteta.

RAF

pre 8 godina

Ali 159tka...jedini auto za kojim se podjednako okrecu i musko i zensko (i nemaju strah da pogledaju auto jer znaju da ih ne voze mafijasi i mufljuzi..)

Igor

pre 8 godina

Ja zivim u Nemackoj, i bas volim italijanska kola. Relano, kad bi Alfa imala ponudu u klasi BMW5, pre bih kupio Alfu. Zapravo, najverovatnije cu kupiti Maserati Ghibli kao sledeci auto. Zasto? Zato sto Maserati Ghibli kosta 57.000 Evra nov u Minhenu, opremljen vrhunski, dizajniran perfektno, sa fantasticnim enterijerom i klasom uporedivom sa Porsche automobilima u svim aspektima, po ceni osnovnog Mercedesa E klase ili BMW 5. Ako pogledamo na takav auto kao nesto fensi, nesto posebno: verujte mi na rec da u Minhenu niko ne obraca paznju na BMW 5 - iako toliko kosta, to je ovde sasvim obican automobil koji niko ne primecuje na ulici, jer ih ima milion. Takodje u Studgartu nije nikakav fazon voziti Mercedes E klase (btw Merc W212 je mnogo ruzan auto, kockast i spolja i unutra!). Ali voziti Maserati Ghibli u Mihenu ili Studgartu... To je nesto posebno. To je bas u duhu srpskog inata! ;-)

noname

pre 8 godina

Kao da je bitno.Retko ko u Srbiji moze priustiti sebi najnoviju alfu.Imam 156. mozda za 2-3 god uzmem 159. ali dalje od toga-nema se...

petak

pre 8 godina

@hiawata Da bi se kupila nova Alfa treba ta ista Alfa i da ponudi neki model. Ostale fabrike se utrkuju trenutno u klasi mini SUV, a ovi nemaju konkurenta ni u osnovnim klasama ,gradski auto, "golf" klasa...Mito je vec zastareo, Julieta je odlicna ali nedovoljno.O limuzini, karavanu, crossoveru....da ne pricam. Ili prodaja ozbiljnoj grupaciji (VW, Renault-Nissan, Kia-Hyundai...) ili katanac. Steta, lepi automobili, meni je san 159 karavan

Pera

pre 8 godina

U prevodu pukli su, i fiat i alfa, maserati i americki rodjaci istih platformi. Sve sto im je u plusu koji omogucava dalja ulaganja u razvoj i opstanak u trci na svim nivoima je ferari. Lancu su unistili a evo sledeca je izgleda alfa posto se fiat drzi sa serijama 500 od kojih je izvorni novi fiat 500 tek posle 8 godina dobio redizajn a auto kosta kao premium modeli, plastika bele boje na donjoj i gornjoj konzoli je posle dve godine razlicitih nijansi... Za to vreme smart galopira napred a fiat posle 8 godina suptilni redizajn, tehnoloski aspekt nisu dotakli.

Milan Milanović

pre 8 godina

ljudi shvatate li vi fijat politiku, oni nemaju NIŠTA, otišli su iz italije, oni nemaju fabrike, radnike, markione ide po svetu i bezecuje koga će da zezne za šasiju motor i proizvodnju, zeznuli su suzuki, sada mazdu, fijat im u srbiji pravimo mi, turski tajkun pravi egeu, sad se povezali sa krajslerom da od njega ukradu šta može da se ukrade jer oni imaju samo jednu kancelariju i nisu sposobni da proizvedu kola

ferari se odelio, a markione sada ide i gleda koga će da pre..be da mu proizvodi alfu, oprostite na ružnim rečima, svaka čast fijatu u srbiji i drago mi je za radnike ali oni odavno više nisu auto kompanija već ime, logo,franšiza...

bukefal

pre 8 godina

I stari modeli Alfe su prelepi,pogledajte samo modele izmedju 2000. i 2005. ne zastarevaju!Usput i dostupne su prosecnom gradjaninu Srbije.

19TS89

pre 8 godina

Iako sam veliki fan Alfe,ovo je cista glupost..pocetak kraja jednog brenda koji je obelezio jednu eru u auto-industriji..predstavili model i tehnicke karakteristike i sve to odloziti za 4 god..pa ko je lud..oni misle da ce ostali proizvodjaci da cekaju...koliko ce samo naprednijih modela izaci do 2020 god..?..

Mikica

pre 8 godina

Ne pricajte gluposti. Nemacki "kvalitet" nije nista specijalno bolji od italijanskog. Pogledajte table pouzdanosti (od kojih su neke objavljivane i na ovom portalu) i videcete da su japanci no1, potom koreanci i amerikanci. Evropska autoindustrija je jos uvek u 2005-2006. i nikako da se probudi...

Dobro

pre 8 godina

@Igor
Bravo za komentar. Potpuno se slazem, i to je i za mene razlog da vec vise od 30 godina samo vozim Alfe. Dok sam ziveo u YU bio sam pasioniran Alfinim shmekom, zeljom da crtaju slobodno i naprave nesto novo, drugacije i LEEEPOOO !!!
Kvalitet nije bio super, ali voli Alfu spreman je na takva odricanja i zrtve, mada kupiti NOVU Alfu, odrzavati je kod oficijelnog dilera i voziti je po zapadnim putevima, sa njihovim benzinom i ostalo, to daje potpuno drugi sliku o Alfinom kvalitetu u odnosu na polovne i izakane Alfe kod nas.
Sada zivim na zapadu, mogu da kupim skoro sta god zelim, ali zivot mi je prekratak da sednem u bilo kakvog Nemca ili nedaj boze Japanca. Super su po kvalitetu, ali dosadni da umres od muke.
PS : ima ovde jedan "indijanac" koji tvrdi da u Srbiji ljudi kupuju polovne Alfe samo zato sto su jeftine....hahahaha...Uh, koliko taj covek nema pojma sa zivotom, hahaha

Zivela Alfa, zivelo 'Cuore sprotivo' !!!
Srecno sa novim modelima. Kad god da stignu, dobrodosli su!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Dobro

pre 8 godina

@Hijavata
Tako je, subjektivan izbor.
Jedino to i nista vise.
Kome se svidjaju Nemci i Japanci neka ih slobodno kupuju. I nove i polovne, kako im je zelja.
Meni nije. Nikada bila niti ce biti.
Subjektivan izbor.
(Za sve one kojima auto znaci nesto vise od prevoza od A do B).
Ako spadas u tu kategoriju, nema smisla diskutovati sa tobom i tebi slicnima o Alfi. Diskutuj o Japancima. Garant vozis Korolu i srecan si, pa ti zelim da takav i ostanes.
Meni je auto mnogo VISE od prevoza.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Bmw

pre 8 godina

Markione je na putu da uništi Fiat,Lančiju je već unakazio,Alfa posrće.Sva sreća da Ferari nije pod njegovom palicom.Naravno, pored Bmw Alfa mi je u srcu. Ferari je posebna priča.

Владимир

pre 8 godina

(bum, 28. januar 2016 15:20)

Немци и контролишу све. У томе и јесте виц. Њима првима не одговара да имају конкуренцију. Ко је гледао >>DTM

dark

pre 8 godina

...karakteristike, nema prostora u kabini ali zato ima dusu, jer nista opipljivije i ne moze da joj se pripise.
(hiavata, 30. januar 2016 11:20)
Drži se ti "japanaca" ,nije Alfa za svakoga.

The Spatula

pre 8 godina

@hiavata, vozi svog japanca i uzivaj u njemu. Pusti nas da vozimo Alfu, koja se kvari, nema nikakvu cenu i ostale gluposti. Zasto nas ubedjujes da vozimo japanca? Ja sam licno imao gidinu dana mazdu. Rekao sam nikad vise. Na tom autu jedino motor sto je valjao i nista vise. Sve ostalo sam radio. Lim kao da su pravili od lumenki piva. Vozim Alfu 20 godina i stvarno sam prezadovoljan. U medjuvremenu su mi u kombinaciju uletali neki BMW, Wv, Seat, Ford ali vise nikad od tih marki nista nisam kupovao sem Alfi. Tako da nije stvar u parama prijatelju kao sto vi tvrdite. Za 7000e koliko mi sad vredi Alfa, mogao sam solidnog nemca ili japanca da uzmem. Nije mi palo na pamet.

hiavata

pre 8 godina

Ma nema nista od Alfe (na zalost). Vode je nesposobni ljudi.Gde ste jos videli predstave na sajmu serijsku verziju i onda proizvodnja iz njima znanih razloga krece za nekoliko meseci. Kupci nemaju u danasnje vreme izbor i svi ce cekati propalu Alfu
(dalibor, 28. januar 2016 14:05)

To je zato sto nema kupaca za nove alfe, prosto. Najbolje je kad komentari o nesposobnosti vodecih ljudi dolaze iz Srbije, gde bi svi da kupe alfe ali samo i iskljucivo polovne za trecinu cene. Valjda ocekujete od nekog drugog da plati ostatak i bazi pare niz vodu.

Kole

pre 8 godina

Kad god ih predstave dobro došle. Nadam se da će održati svoj prepoznatljiv stil i da ih neće kupiti (uništiti) neki njemački brend.

zlatko savic

pre 8 godina

dzaba nam novi modeli,neka se neko pozabavi time sto agencija za bezbednost saobracaja vec mesec dana ne izdaje uverenja za uvezene polovnjake,pa ljudi ne mogu da registruju te aute,a toga se vec nakupilo dosta.jel to moze neko da resi ili se ceka svemoguci i presveti premijer da postavi nekog svog partijskog slugu za direktora da nas i dalje prave majmunima za nase pare.sramota!!!!!!!!!!!!

Redakcija:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=01&dd=29&nav_id=1090659

Pozdrav

alfista

pre 8 godina

@Igor,
Bravo za komentar!Po meni je glupo porediti jedan Maserati sa komercijalnim proizvodjacima.Sama pomisao da u garazi posedujes jedan Maserati je vrhunska stvar!Pisi nam tvoje utiske kada kupis to remek delo.

dark

pre 8 godina

Alfa je za naložene klince. I gde je više kod majstora, nego kod vlasnika. Krš auto. Vozači alfe imaju ogroman kompleks od BMW-a, bar sam ja primetio u mom slučaju.
(Alien, 29. januar 2016 13:52)
Klasični "zadruga komentator". Zamisli,ja vozim Alfu 146 staru 20 godina. Samo u prošloj godini sam prešao 17000 km ,a da se nije "ni nakasljala". Redovan servis i može koliko hoćeš. To što naši vole auta koja neodrzavaju,a ona idu (golf 2) to je druga stvar.

Владимир

pre 8 godina

Alien, 29. januar 2016 13:52)

Волео их, не волео, из тог Алфа Ромеа је изникао Феррари и поред њега, Масератија и Ланче, Италијани остају најтрофејнија нација у ауто-спорту. Можда је то ишло некада килаво, али када ишло ишлло је да је друге болело.

Поздрав!

Alien

pre 8 godina

Alfa je za naložene klince. I gde je više kod majstora, nego kod vlasnika. Krš auto. Vozači alfe imaju ogroman kompleks od BMW-a, bar sam ja primetio u mom slučaju.

alfista

pre 8 godina

Nemaju dovoljno para za sve.Igraju na sigurnu kartu Jeep u USA,pa rade na wrangler pick up-u i novom modelu mslm 2017.Ti modeli su sigurna lova,dok napraviti pravu Alfu iziskuje dosta novca,vremena i znanja.Sve u svemu,nadam se da ce vredeti cekati.

156

pre 8 godina

Pljujte vi zabare koliko vam volja,ja sam vozio dedru kupljenu za 400€ sve zivo radilo na njoj,od klime, podizaca do najmanje lampice. Nikad me nije ostavila negde,slatko sam se navozao! Otisla u garazu sa dobrih 300000km i tako bleji,pali se ponekad i ceka da se rodjak smiluje i da je registruje. Ko kaze da ne valja za te pare neka kupi trulog kadeta ili golfa 2 pa neka tera! A pre nje sam imao oba navedena.

hiavata

pre 8 godina

(Dobro, 30. januar 2016 06:38

Znaci pravite subjektivan izbor na osnovu nepostojeceg kvaliteta ali zato druge ubedjujete da su glupi sto kupuju pouzdana prevozna sredstva, da bas te japance. Svetski nema sta.
Vecina tih istih takozvanih ljubitelja alfe u Srbiji, da imaju, nikad ne bi dali punu cifru za novu alfu vec bi se uvek odlucili za nesto racionalnije, sto se bolje preprodaje, ali zato ocekuju od nekog da ne vidi dalje od nosa zaljubljenoscu u marku i da kupi nov. Neka hvala. Mozes do sutra da pricas kako alfa, kvari se, nema vozne karakteristike, nema prostora u kabini ali zato ima dusu, jer nista opipljivije i ne moze da joj se pripise.

alfa

pre 8 godina

Pa normalno je da Alfa propadne. Šta su mislili - da mogu da prodaju Fiat platformu i motore kao Alfa brend? To nisam progutao ni sa 155om ( Fiat Tipo platforma blok motora samo su još koju godinu koristili Twin Spark glave motora). Ovakvi mufljuzi i treba da propadnu. Sram da ih bude, upropastise takvo ime u auto svetu.

Sale Srb

pre 8 godina

ne sekirajte se markijone je to lisac iskusni.
Vidite valjda da podize i povecava prodaja. brendova Jeep i Chrysler kao Fiat Maserati Ferrari a Alfa tek krece marta 2016.
Prodaja je nikad bolja ali kriza i jeftinija vozila ostavljaju zraga pa nema toliko para za ulaganje

kraft

pre 8 godina

E moji italijani. Decenijama, ne skoro ceo vek ste bili perjanica automobilizma. Kad ste svi zajedno Fiat,Alfa,Lancia,Autobjanki imali 30 modela u jednoj godini, svaki nemački brend je imao samo po jedan a neki nisu imali ni jedan (Audi). Japanci bili tek u povoju (sklapali tranzistore), Koreja bila u ratu...
Na žalost, put u ambis je neminovan, nakon Lancie sledi Alfa, pa Fiat. Šteta!!!
Velika šteta!!!

ps.Kao klinac vozio Fiat 131 Mirafiori komada 2, Fiat 127 u medjuvremenu sve i svašta a sada AR 159

Markoni

pre 8 godina

@pera
Ferari vise nije deo FCA, jos od pocetka godine. Tako da FCA sada moze svoje svoje poslovanje i profitabilnost da naduvava samo pumpom za bicikle.

Sam perem auto...

pre 8 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1090375#k19216752

Blago tebi kada kupujes auto da bi bio primecen, pravi si auto entuzijasta.

Ja licno bi kupio auto koji meni lezi i samo meni lezi, nije mi bitno sta ce neko drugi misliti.

Samo necural bajo moj!

pre 8 godina

@Igor
Ghibli kosta vise nego sto si napisao (to je neki polovnjak) i nije bolji od nemacke konkurencije.

Alfa Romeo nece propasti, naprotiv, slede 4 godine vracanja na trziste. Novi model uskoro ulazi u serijsku proizvodnju, razvoj je zavrsen, ostale su samo sitnice.

hiavata

pre 8 godina

(Dobro, 30. januar 2016 15:48)

Ne, ne vozim korolu vec ford mondea, i to pre svega zbog voznih karakteristika i odlicnog motora sam bio spreman da preuzmem rizik sa fordom posle korole. Meni auto znaci malo vise od prevoznog sredstva ali mi je estetika manje bitna, bitan je ugodjaj u voznji.

Srđan

pre 8 godina

Dobro

Uzivanje u voznji je subjektivna stvar... neko ce uzivati u ''fici'', neko u La Ferrari... moze biti mjerodavno koliko i kakvih automobila si vozio u zivotu... hvatati se jednog ''brenda'' veoma je uska prica, da ne kazem nesto drugo...

Alien

pre 8 godina

Alfa je za naložene klince. I gde je više kod majstora, nego kod vlasnika. Krš auto. Vozači alfe imaju ogroman kompleks od BMW-a, bar sam ja primetio u mom slučaju.

hiavata

pre 8 godina

(Dobro, 30. januar 2016 06:38

Znaci pravite subjektivan izbor na osnovu nepostojeceg kvaliteta ali zato druge ubedjujete da su glupi sto kupuju pouzdana prevozna sredstva, da bas te japance. Svetski nema sta.
Vecina tih istih takozvanih ljubitelja alfe u Srbiji, da imaju, nikad ne bi dali punu cifru za novu alfu vec bi se uvek odlucili za nesto racionalnije, sto se bolje preprodaje, ali zato ocekuju od nekog da ne vidi dalje od nosa zaljubljenoscu u marku i da kupi nov. Neka hvala. Mozes do sutra da pricas kako alfa, kvari se, nema vozne karakteristike, nema prostora u kabini ali zato ima dusu, jer nista opipljivije i ne moze da joj se pripise.

dalibor

pre 8 godina

Ma nema nista od Alfe (na zalost). Vode je nesposobni ljudi.Gde ste jos videli predstave na sajmu serijsku verziju i onda proizvodnja iz njima znanih razloga krece za nekoliko meseci. Kupci nemaju u danasnje vreme izbor i svi ce cekati propalu Alfu

Dobro

pre 8 godina

@Igor
Bravo za komentar. Potpuno se slazem, i to je i za mene razlog da vec vise od 30 godina samo vozim Alfe. Dok sam ziveo u YU bio sam pasioniran Alfinim shmekom, zeljom da crtaju slobodno i naprave nesto novo, drugacije i LEEEPOOO !!!
Kvalitet nije bio super, ali voli Alfu spreman je na takva odricanja i zrtve, mada kupiti NOVU Alfu, odrzavati je kod oficijelnog dilera i voziti je po zapadnim putevima, sa njihovim benzinom i ostalo, to daje potpuno drugi sliku o Alfinom kvalitetu u odnosu na polovne i izakane Alfe kod nas.
Sada zivim na zapadu, mogu da kupim skoro sta god zelim, ali zivot mi je prekratak da sednem u bilo kakvog Nemca ili nedaj boze Japanca. Super su po kvalitetu, ali dosadni da umres od muke.
PS : ima ovde jedan "indijanac" koji tvrdi da u Srbiji ljudi kupuju polovne Alfe samo zato sto su jeftine....hahahaha...Uh, koliko taj covek nema pojma sa zivotom, hahaha

Zivela Alfa, zivelo 'Cuore sprotivo' !!!
Srecno sa novim modelima. Kad god da stignu, dobrodosli su!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Mikica

pre 8 godina

Ne pricajte gluposti. Nemacki "kvalitet" nije nista specijalno bolji od italijanskog. Pogledajte table pouzdanosti (od kojih su neke objavljivane i na ovom portalu) i videcete da su japanci no1, potom koreanci i amerikanci. Evropska autoindustrija je jos uvek u 2005-2006. i nikako da se probudi...

Igor

pre 8 godina

Ja zivim u Nemackoj, i bas volim italijanska kola. Relano, kad bi Alfa imala ponudu u klasi BMW5, pre bih kupio Alfu. Zapravo, najverovatnije cu kupiti Maserati Ghibli kao sledeci auto. Zasto? Zato sto Maserati Ghibli kosta 57.000 Evra nov u Minhenu, opremljen vrhunski, dizajniran perfektno, sa fantasticnim enterijerom i klasom uporedivom sa Porsche automobilima u svim aspektima, po ceni osnovnog Mercedesa E klase ili BMW 5. Ako pogledamo na takav auto kao nesto fensi, nesto posebno: verujte mi na rec da u Minhenu niko ne obraca paznju na BMW 5 - iako toliko kosta, to je ovde sasvim obican automobil koji niko ne primecuje na ulici, jer ih ima milion. Takodje u Studgartu nije nikakav fazon voziti Mercedes E klase (btw Merc W212 je mnogo ruzan auto, kockast i spolja i unutra!). Ali voziti Maserati Ghibli u Mihenu ili Studgartu... To je nesto posebno. To je bas u duhu srpskog inata! ;-)

Milan Milanović

pre 8 godina

ljudi shvatate li vi fijat politiku, oni nemaju NIŠTA, otišli su iz italije, oni nemaju fabrike, radnike, markione ide po svetu i bezecuje koga će da zezne za šasiju motor i proizvodnju, zeznuli su suzuki, sada mazdu, fijat im u srbiji pravimo mi, turski tajkun pravi egeu, sad se povezali sa krajslerom da od njega ukradu šta može da se ukrade jer oni imaju samo jednu kancelariju i nisu sposobni da proizvedu kola

ferari se odelio, a markione sada ide i gleda koga će da pre..be da mu proizvodi alfu, oprostite na ružnim rečima, svaka čast fijatu u srbiji i drago mi je za radnike ali oni odavno više nisu auto kompanija već ime, logo,franšiza...

RAF

pre 8 godina

Ali 159tka...jedini auto za kojim se podjednako okrecu i musko i zensko (i nemaju strah da pogledaju auto jer znaju da ih ne voze mafijasi i mufljuzi..)

Sale Srb

pre 8 godina

ne sekirajte se markijone je to lisac iskusni.
Vidite valjda da podize i povecava prodaja. brendova Jeep i Chrysler kao Fiat Maserati Ferrari a Alfa tek krece marta 2016.
Prodaja je nikad bolja ali kriza i jeftinija vozila ostavljaju zraga pa nema toliko para za ulaganje

Markoni

pre 8 godina

@pera
Ferari vise nije deo FCA, jos od pocetka godine. Tako da FCA sada moze svoje svoje poslovanje i profitabilnost da naduvava samo pumpom za bicikle.

Radovan

pre 8 godina

Pare, pare, pare i samo pare su najveći razlog zašto se modeli sporo ili brzo ubacuju ili izbacuju na/sa tržište/tržišta.

Kada imaš 700 miliona € za karoseriju, onda kitiš Golfa 7 do mile volje, ili za 200 € u rekordnom roku napraviš Bravo 2 na poboljšanoj šasiji Stila.

Kada imaš para onda možeš da napraviš šta hoćeš, a kada nemaš onda krpariš.

Владимир

pre 8 godina

(bum, 28. januar 2016 15:20)

Немци и контролишу све. У томе и јесте виц. Њима првима не одговара да имају конкуренцију. Ко је гледао >>DTM

hiavata

pre 8 godina

Ma nema nista od Alfe (na zalost). Vode je nesposobni ljudi.Gde ste jos videli predstave na sajmu serijsku verziju i onda proizvodnja iz njima znanih razloga krece za nekoliko meseci. Kupci nemaju u danasnje vreme izbor i svi ce cekati propalu Alfu
(dalibor, 28. januar 2016 14:05)

To je zato sto nema kupaca za nove alfe, prosto. Najbolje je kad komentari o nesposobnosti vodecih ljudi dolaze iz Srbije, gde bi svi da kupe alfe ali samo i iskljucivo polovne za trecinu cene. Valjda ocekujete od nekog drugog da plati ostatak i bazi pare niz vodu.

alfa

pre 8 godina

Pa normalno je da Alfa propadne. Šta su mislili - da mogu da prodaju Fiat platformu i motore kao Alfa brend? To nisam progutao ni sa 155om ( Fiat Tipo platforma blok motora samo su još koju godinu koristili Twin Spark glave motora). Ovakvi mufljuzi i treba da propadnu. Sram da ih bude, upropastise takvo ime u auto svetu.

Pera

pre 8 godina

U prevodu pukli su, i fiat i alfa, maserati i americki rodjaci istih platformi. Sve sto im je u plusu koji omogucava dalja ulaganja u razvoj i opstanak u trci na svim nivoima je ferari. Lancu su unistili a evo sledeca je izgleda alfa posto se fiat drzi sa serijama 500 od kojih je izvorni novi fiat 500 tek posle 8 godina dobio redizajn a auto kosta kao premium modeli, plastika bele boje na donjoj i gornjoj konzoli je posle dve godine razlicitih nijansi... Za to vreme smart galopira napred a fiat posle 8 godina suptilni redizajn, tehnoloski aspekt nisu dotakli.

kraft

pre 8 godina

E moji italijani. Decenijama, ne skoro ceo vek ste bili perjanica automobilizma. Kad ste svi zajedno Fiat,Alfa,Lancia,Autobjanki imali 30 modela u jednoj godini, svaki nemački brend je imao samo po jedan a neki nisu imali ni jedan (Audi). Japanci bili tek u povoju (sklapali tranzistore), Koreja bila u ratu...
Na žalost, put u ambis je neminovan, nakon Lancie sledi Alfa, pa Fiat. Šteta!!!
Velika šteta!!!

ps.Kao klinac vozio Fiat 131 Mirafiori komada 2, Fiat 127 u medjuvremenu sve i svašta a sada AR 159

dark

pre 8 godina

...karakteristike, nema prostora u kabini ali zato ima dusu, jer nista opipljivije i ne moze da joj se pripise.
(hiavata, 30. januar 2016 11:20)
Drži se ti "japanaca" ,nije Alfa za svakoga.

hiavata

pre 8 godina

(Dobro, 30. januar 2016 15:48)

Ne, ne vozim korolu vec ford mondea, i to pre svega zbog voznih karakteristika i odlicnog motora sam bio spreman da preuzmem rizik sa fordom posle korole. Meni auto znaci malo vise od prevoznog sredstva ali mi je estetika manje bitna, bitan je ugodjaj u voznji.

Samo necural bajo moj!

pre 8 godina

@Igor
Ghibli kosta vise nego sto si napisao (to je neki polovnjak) i nije bolji od nemacke konkurencije.

Alfa Romeo nece propasti, naprotiv, slede 4 godine vracanja na trziste. Novi model uskoro ulazi u serijsku proizvodnju, razvoj je zavrsen, ostale su samo sitnice.

dark

pre 8 godina

Alfa je za naložene klince. I gde je više kod majstora, nego kod vlasnika. Krš auto. Vozači alfe imaju ogroman kompleks od BMW-a, bar sam ja primetio u mom slučaju.
(Alien, 29. januar 2016 13:52)
Klasični "zadruga komentator". Zamisli,ja vozim Alfu 146 staru 20 godina. Samo u prošloj godini sam prešao 17000 km ,a da se nije "ni nakasljala". Redovan servis i može koliko hoćeš. To što naši vole auta koja neodrzavaju,a ona idu (golf 2) to je druga stvar.

alfista

pre 8 godina

Nemaju dovoljno para za sve.Igraju na sigurnu kartu Jeep u USA,pa rade na wrangler pick up-u i novom modelu mslm 2017.Ti modeli su sigurna lova,dok napraviti pravu Alfu iziskuje dosta novca,vremena i znanja.Sve u svemu,nadam se da ce vredeti cekati.

bukefal

pre 8 godina

I stari modeli Alfe su prelepi,pogledajte samo modele izmedju 2000. i 2005. ne zastarevaju!Usput i dostupne su prosecnom gradjaninu Srbije.

petak

pre 8 godina

@hiawata Da bi se kupila nova Alfa treba ta ista Alfa i da ponudi neki model. Ostale fabrike se utrkuju trenutno u klasi mini SUV, a ovi nemaju konkurenta ni u osnovnim klasama ,gradski auto, "golf" klasa...Mito je vec zastareo, Julieta je odlicna ali nedovoljno.O limuzini, karavanu, crossoveru....da ne pricam. Ili prodaja ozbiljnoj grupaciji (VW, Renault-Nissan, Kia-Hyundai...) ili katanac. Steta, lepi automobili, meni je san 159 karavan

Sam perem auto...

pre 8 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1090375#k19216752

Blago tebi kada kupujes auto da bi bio primecen, pravi si auto entuzijasta.

Ja licno bi kupio auto koji meni lezi i samo meni lezi, nije mi bitno sta ce neko drugi misliti.

Dobro

pre 8 godina

@Hijavata
Tako je, subjektivan izbor.
Jedino to i nista vise.
Kome se svidjaju Nemci i Japanci neka ih slobodno kupuju. I nove i polovne, kako im je zelja.
Meni nije. Nikada bila niti ce biti.
Subjektivan izbor.
(Za sve one kojima auto znaci nesto vise od prevoza od A do B).
Ako spadas u tu kategoriju, nema smisla diskutovati sa tobom i tebi slicnima o Alfi. Diskutuj o Japancima. Garant vozis Korolu i srecan si, pa ti zelim da takav i ostanes.
Meni je auto mnogo VISE od prevoza.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Harun el Ra[id

pre 8 godina

Meni zaista nije jasno kako i zašto, ali evidentno je da fiat propada, kao i sve što je pod njegovom kapom. Sećam se negde kraja osamdesetih, kada sam kao klinac počinjao da čitam auto časopise, fiat i vw su bili evropski proizvođači u vrhu, što se tiče broja prodatih vozila. Mislim da je fiat bivao i prvi, a šta imamo danas. vw je postao globalni igrač(mada će ga ova afera svakako skupo koštati), a fiat polako nestaje. Loš kvalitet je po meni samo mit, a tehnologiju svakako imaju, multiair i multijet motori su osvajali nagrade za najbolje motore, u auto sportu kad reše onda pobeđuju. Ferrari je jedan od najtrofejnijih u formuli jedan, lanča delta hf integrale je bila neprikosnovena u reliju, a u dtm-u 156-ici su u leđa gledali vozači merca, bmw-a i audija. Znam da je dizajn stvar ukusa, ali bravo poslednje generacije je i dan danas najlepši auto u klasi, kao što je i panda prava bombona u odnosu na neki up, koji izgleda kao poveća kutija od lima. Jednostavno, kao da nemaju dobru završnicu, tj. naprave dobar auto i proizvodnja se uhoda, ali je plasman na tržištu je očajan: veliki ciklus obnove modela, mali broj modela,... Ne znam, velika šteta.

Bmw

pre 8 godina

Markione je na putu da uništi Fiat,Lančiju je već unakazio,Alfa posrće.Sva sreća da Ferari nije pod njegovom palicom.Naravno, pored Bmw Alfa mi je u srcu. Ferari je posebna priča.

Владимир

pre 8 godina

Alien, 29. januar 2016 13:52)

Волео их, не волео, из тог Алфа Ромеа је изникао Феррари и поред њега, Масератија и Ланче, Италијани остају најтрофејнија нација у ауто-спорту. Можда је то ишло некада килаво, али када ишло ишлло је да је друге болело.

Поздрав!

alfista

pre 8 godina

@Igor,
Bravo za komentar!Po meni je glupo porediti jedan Maserati sa komercijalnim proizvodjacima.Sama pomisao da u garazi posedujes jedan Maserati je vrhunska stvar!Pisi nam tvoje utiske kada kupis to remek delo.

The Spatula

pre 8 godina

@hiavata, vozi svog japanca i uzivaj u njemu. Pusti nas da vozimo Alfu, koja se kvari, nema nikakvu cenu i ostale gluposti. Zasto nas ubedjujes da vozimo japanca? Ja sam licno imao gidinu dana mazdu. Rekao sam nikad vise. Na tom autu jedino motor sto je valjao i nista vise. Sve ostalo sam radio. Lim kao da su pravili od lumenki piva. Vozim Alfu 20 godina i stvarno sam prezadovoljan. U medjuvremenu su mi u kombinaciju uletali neki BMW, Wv, Seat, Ford ali vise nikad od tih marki nista nisam kupovao sem Alfi. Tako da nije stvar u parama prijatelju kao sto vi tvrdite. Za 7000e koliko mi sad vredi Alfa, mogao sam solidnog nemca ili japanca da uzmem. Nije mi palo na pamet.

Kole

pre 8 godina

Kad god ih predstave dobro došle. Nadam se da će održati svoj prepoznatljiv stil i da ih neće kupiti (uništiti) neki njemački brend.

19TS89

pre 8 godina

Iako sam veliki fan Alfe,ovo je cista glupost..pocetak kraja jednog brenda koji je obelezio jednu eru u auto-industriji..predstavili model i tehnicke karakteristike i sve to odloziti za 4 god..pa ko je lud..oni misle da ce ostali proizvodjaci da cekaju...koliko ce samo naprednijih modela izaci do 2020 god..?..

noname

pre 8 godina

Kao da je bitno.Retko ko u Srbiji moze priustiti sebi najnoviju alfu.Imam 156. mozda za 2-3 god uzmem 159. ali dalje od toga-nema se...

zlatko savic

pre 8 godina

dzaba nam novi modeli,neka se neko pozabavi time sto agencija za bezbednost saobracaja vec mesec dana ne izdaje uverenja za uvezene polovnjake,pa ljudi ne mogu da registruju te aute,a toga se vec nakupilo dosta.jel to moze neko da resi ili se ceka svemoguci i presveti premijer da postavi nekog svog partijskog slugu za direktora da nas i dalje prave majmunima za nase pare.sramota!!!!!!!!!!!!

Redakcija:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=01&dd=29&nav_id=1090659

Pozdrav

156

pre 8 godina

Pljujte vi zabare koliko vam volja,ja sam vozio dedru kupljenu za 400€ sve zivo radilo na njoj,od klime, podizaca do najmanje lampice. Nikad me nije ostavila negde,slatko sam se navozao! Otisla u garazu sa dobrih 300000km i tako bleji,pali se ponekad i ceka da se rodjak smiluje i da je registruje. Ko kaze da ne valja za te pare neka kupi trulog kadeta ili golfa 2 pa neka tera! A pre nje sam imao oba navedena.

Srđan

pre 8 godina

Dobro

Uzivanje u voznji je subjektivna stvar... neko ce uzivati u ''fici'', neko u La Ferrari... moze biti mjerodavno koliko i kakvih automobila si vozio u zivotu... hvatati se jednog ''brenda'' veoma je uska prica, da ne kazem nesto drugo...