Aktuelno

Petak, 22.01.2016.

22:30

Akademija za film i nauku uvodi reforme u dodelu Oskara

Izvor: Beta

Akademija za film i nauku uvodi reforme u dodelu Oskara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Filip

pre 8 godina

I sta ovo znaci imacemo svake godine Afroamerikanca u nominaciji za Oskara za neku glumacku kategoriju i reziju cak i ako je to nezasluzeno kvalitetom glume i rezije.
(bbb, 22. januar 2016 23:32)

Ionako su mnogi Oskari nezasluzeni, bas kao i nobelova nagrada, ne vidim problem. Ne razumem uopste nase ljude sto se toliko loze na ovu pricu, kada je od njih to svetlosnu godinu daleko i nevazno. O tome treba da diskutuju oni koji tamo zive i cega su deo, a ne mi. Ali Srbin zna najbolje, ekspert opste prakse i mirodjija u svakoj corbi. Bolje gledajte sta se desava sa nasim filmom, a tudjine ostavite na miru, budite malo pametni za sebe i svoju okolinu, za promenu. Ne shvatam uopste nase ljude sto se tako pale oko neceg sto ne bi ni trebalo da im je bitno.

mean machine

pre 8 godina

Najjviše su me rastuživali filmovi vezano za rasizam u SAD-u! Poptuno se slažem i da dan danas taj rasizam živi, ali u skrivenom obliku. E protiv toga se treba boriti svakodnevno! I upoznavati svet o tome!
Ali što se tiče ovih bojkota Oskara, pogotovo ove tzv. glumice, poznate samo po tome što joj je suprug dosta popularniji (ajde glumi u Matrixu), je totalna lakrdija i licimerstvo!
Lako je tvitovati sa najnovijeg iPhona, iz viletine od pitaj koliko soba, koliko bazena, kućnom uslugom, koliko lukskuznih automobila... I boriti se za prava crnaca! Je l' dotičn navela ko je zalužniji od nominovanih? Da li je to Li uradio? 100% sam siguran da je ovo čisto urađeno za neki publicitet! Kao što se naše starlete tuku oko medijskog prostora.
Neće taj Li, niti ova Smitova ništa više raditi samo kada malo zelembaći zašuškaju! A dokaz, pogledajte samo spotove crnih repera/hiphopera... sve samo iživljavanje u prikazu koliko se para ima i kako se luksuzno živi! A niko od poznatijih da izrazi problem sa rasizmom!

Pera

pre 8 godina

Ovo je tuzna odluka za sve koji nisu rasisti. Tu ne mislim na ove sto se busaju u grudi kako su ponosne manjine,nego na obicne ljude koje nije briga da l je neko crn,bro,zut,gej,musliman,katolik,pravoslavac,ateista... Nego gledaju samo kakav je ko covek.
Muske i zenske uloge su u potpunosti drugacije i tu treba imati razliku. A rasa,religija i ostale fore su potpuno nebitne. Kada spolja gledamo u ovaj problem u SAD, nema smisla. Oni imaju drugacije glediste.
U svakom slucaju ovim potezom pokazuju da postoji rasizam i da je potpuno legalizovan. Belci nece crnce,a crnci hoce da budu povlasceni. Hale Beri je dobila oskara samo zatosto je crnkinja i to je tad bilo in.

phoeb

pre 8 godina

Ako nesto radite i pocnu da vas priznaju, onda znaci da to radite lose, da ste poceli da pravite kompromise. Najbolje priznanje za film je Pazolinijev slucaj: ubili su ga zbog filma.
Bojkot Oskara bi bio na mestu da je bezuslovan, a ne deo cenkanja.

Đole

pre 8 godina

Zašto bi Edi Redmejn bio nominovan za najbolju mušku ulogu? To je ženska uloga, a on je glumicama oteo jednu nominaciju, možda i Oskara.

Nenad

pre 8 godina

Kriterijumi za kvalitet filmskog ostvarenja treba da su jedino merilo za ocenu filma.Baš me brige kojeg je pola,nacije,rase i vere onaj ko je priložio filmsko ostvarenje na procenu.Izvolite dame i gospodo film na videlo pa da se razgovaramo o filmu koji je priložen a o ostalim stvarima koje nemaju veze sa filmom raspravljajte kod kuće ili na politikanstkim tribinama.Dosta više sa gušenjem filma zbog svega onog što sa filmom nema nikakve veze.Baš me briga što tamo neki reditelj bojkotuje procenu filma zbog stvari koje nemaju veze sa filmom.Neka ide kući i sa ženom to raspravi ili na nekoj tribini u vezi rasnog problema ako ga to pitanje muči.Neka ne guši film tim jeftinim politikanstvom.Dakle strogo unapred definisani kriterijumi koji se tiču samo filmske umetnosti i filmskog ostvarenja i završena priča.Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje i tačka.Još malo pa će da se pobune jer nije uzeta starosna dob u razmatranje.Sad neko treba da bojkotuje procenu za dodelu nagrade zbog "starosne diskriminacije".
(Lesa, 22. januar 2016 23:25) # Link komentara
Ako je tako onda ne bi trebale da postoje ni odvojene kategorije za najbolju zensku i musku ulogu, zasto ne samo najbolja uloga pa bio to muskarac i narednih 10 uzastopnih oskara? I sam si rekao bez obzira na pol... Dakle po tebi ova glumica uopste ne bi trebala da bude nominovana ili bi se za nagradu borila sa Leonardom Di Kaprijom, pa kom obojci a kom opanci...

ten yard penalty

pre 8 godina

I na trku od 100 metara uvodi se kvota od 10 % kljakavih...
(Miki Maus i Paja Patak, 23. januar 2016 01:50)

Da!..ali se ovime nishta konkretno ne postizze u VRLOJ "politichkoj korektnosti"....Nego,medju kvalifikantima za finalne trke na sto i dvesta metara i stodeset-stiplchejs....MORA OBAVEZNO biti bar jedan kljakav i mlitav,BEZ OBZIRA shto se poslednji plasirao u kvalifikacionoj trci!!!???!!!....

Gluposti

pre 8 godina

Kakve kvote?! Gluposti. Pa valjda se nominuje ko je zasluzio. Sad znaci svake godine mora sa imamo u nominovanima jednog crnca, jednog belca, jednog meksikanca, jednog indijanca!?!? Aman preterase!!!!

Novikorisnik

pre 8 godina

Svi se bune što nema crnih glumaca nominovanih...pa nema ni žutih, ni crvenih, ni hispano...pa se niko od njih ne buni....možda jednostavno nisu snimili film, odigrali ulogu koja bi ih nominovala za oskara...uostalom nesećam se da je u poslednjih par godina izašao neki film sa crnim glumcem/glumicom a da je bio vredan oskara....ispravite me ako grešim

@Ed

pre 8 godina

Uvesti kljuc svuda. Objasniti Boltu da mora unazad da trci jer je red na Istocnu evropu da uzme zlato. Oskar je sam sebe ispolitizovao, sad se gusi u svom smradu. Posle Nicije zemlje Oskarom nagradjenog filma i u poslednjih X godina upornog biranja podobnih a ne najboljih ovo sto se desava je potpuno logicno. Hoce i crnci da udju u krug podobnih. Zamislite kljuc na ALL Staru u NBA ili u reprezentaciji SAD. Njima se ekipa bira iz kako neko rece 12% stanovnistva. S druge strane rasizam postoji a mi nismo dovoljno upuceni u underdog osecaj crnaca, da su manje vredni i autsajderi. Ne znamo o unutrasnjim problemima SAD

Lovac na guske i patke

pre 8 godina

Posto Sarlot zivi u EU , mogla bi da objasni i evropskim politicarima, posebno ovima iz severne evrope, kako su kvote obicna glupost i kako je insistarenje da zene budu zastuplene u parlamentima i vladama takodje glupost jer mozda te godine na izborima "nije bilo dovoljno kvalitenih zena".Guska britanska...

vladica

pre 8 godina

Šarlot je u pravu 100%, ali nažalost oskar je često dodeljivan iz razloga koji nisu fklmska kategorija (filmovi sa tematikom osobe sa posebnim potrebama, gay, crni robovi u USA.. pa ona Lupita je dobila nagradu samo zbog tematike filma i te korektnosti... ne zasluzuje ni pohvalnicu), a sada Spajk i Vil hoce da proguraju da to bude i zvanično.... nije bitno što nema ni jednog iole vrednog filma sa latino glumcem, ima da nominujemo jedmog 'zbog korektnosti' iako je glumio kao u filmskoj sekciji osnovne skole.

Boxer

pre 8 godina

Li se pogubio.. Ne mogu sto posto da tvrdim da mozda nema rasizma.. Ali sto se tice nominacija, mora biti mozda neka kontrola, neka vrsta "viseg suda" koji kontrolise da li su nominacije regularne.. A ne kvote.. Pa ljudi to je totalna glupost.. Rasizam cist... Jer ce npr postojati beli glumac koji bas dobro odigrao, mozda nije top favorit ali zasluzuje nominaciju, i nece biti jer je kvota belaca ispunjena.. Notorna glupost..

oskarina

pre 8 godina

Jako pogresno, treba birati drufacije scenarije sa drugacijim likovima, tu praviti sarenolikost i zastupljenost, pa onda snimati filmove. Ovako, Oskar vise nece znaciti nista, jer ce ga neki dobiti da ispune kvotu. Kao kada bi u odeljenju ucenika morali da daju isti broj petica i keceva i decacima i devojcicama. Gde je tu onda istina, ko zaista jeste zasluzio?
Unistice nas stupidna implementacija manjinakih prava i politicke korektnosti.

Botisa

pre 8 godina

Svasta! Ajmo sada mi iz Srbije da se bunimo jer ni jedan nas glumac nije osvojio oskara... Mozda je stvar u tome sto je malo crnih glumaca aktovno i malo ih igranglavne uloge, plus na sve to kljucna stvar je talenat. Ovo sto zele da rade je potpuno vestacki.

bucko

pre 8 godina

Nominacije po rasnom kljucu ili rasne kvote za kvalitet dostignuca u filmskoj profesiji. Fantasticno. Samo da ne zaborave da uvedu i obojene Oskare, nece biti potpun dozivljaj bez toga.

Bobb

pre 8 godina

Spajkova je definitivno glupa odeja, dakle morali bi da nominuju svake godine određen broj manjina, nevezamo jesu li zaslužili ili ne.
Bolje je da uvedu proporcionalan broj manjina u izbornu komisiju i uz to i anonimno glasanje.

Bojan

pre 8 godina

Ajde! Znači nij ebitno kakav je film, nego ko glumi tačnije koje mu je boja kože. Izmislio Spajk komunizam, mora da mu je Joška Broz poslao ieju o napredovanju po "Ključu". Tako je propala Jugoslaija, a izgelda da će tako da propadne i Oskar.

Optimus

pre 8 godina

Najbolje da se uvede obavezno davanje Oskara crncima svake druge godine, Azijatima svake trece, gejevima i svim drugim tzv diskriminisanim grupama. Potpuno je nebitan kvalitet glume ipak je vaznije biti politicki korektan- bljak, fuj...Dokle idu ljudski kompleksi i ego pa i crnog Bonda ce dobiti ?!?! Neka Supermen bude gej, Hulk crnkinja, Betmen meksikanac ili spiderman aboridzin !

darije

pre 8 godina

Svaka čast gospođi Rempling. To je srž ove iskonstruisane ujdurme. Budi dobar, odglumi dobro, pa će nominacija itekako doći.
BTW, "45 years", Drama sa velikim D, Životna priča sa velim Ž. Š.Rempling moj favorit za Oskara za najbolju žensku ulogu.

TDD

pre 8 godina

Ovo već postaje ozbiljno, gde Internet plačljivci aktivno utično na svakodnevna dešavanja. ,,Politička korektnost'' će biti propast svih nas ili bolje reći, propast modernih zemalja/zemalja bele kulture, mada to nije politički korektno...

ajme nama

pre 8 godina

Koja glupost, umetnost vrednovati kvotama. Neka naprave reforme u sastavu onih koji odlučuju. A Oscar je uvek bio malo iščašen.

Me myself and i

pre 8 godina

Hahahahah ovaj oskar je sprdacina zesca. Malo se crnci pobunili odmah se menjaju pravila igre. Pa braco crnci malo se potrudite pa mozda vas i nominuju. Po meni oni koji su se bunili su veci rasisti nego ti iz uprave dodele oskara.

uporna fleka

pre 8 godina

"da je takva odluka doneta posle burne polemike i osuda, pošto drugu godinu zaredom, nijedan crni glumac ni glumica nisu nominovni"

nije li ravnopravnost upravo to da ako ni jedan "crni" glumac ili glumica nisu zasluzili da budu nominovani - ne budu nominovani? umesto da obavezno bude nominovan neko samo zato sto je crnac, a nije zasluzio nominaciju?!

bbb

pre 8 godina

I sta ovo znaci imacemo svake godine Afroamerikanca u nominaciji za Oskara za neku glumacku kategoriju i reziju cak i ako je to nezasluzeno kvalitetom glume i rezije.

bane sine

pre 8 godina

Tako je, neka se jopet raspiruje bratstvo i jedinstvo u slavu političke korektnosti! Obavezno ustanoviti kvote za crne, bele, žute, crvene, mešane i melirane; za homo, bi, hetero I trans. Ne zaboravite vegetarijance, vegane i poslednjih godina na stub srama razapete mesoždere; mačo baje i feministkinje, ali i nas sirote papučare i braću nam šonje. Neka cveta hiljadu cvetova!

borislav

pre 8 godina

pozitivne diskriminacije, politicke korektnosti i ostali izumi modernog doba, unistavaju slobode, tlace kulturu, vrse negativnu selekciju stvaraju tihu mrznju.

Lesa

pre 8 godina

Kriterijumi za kvalitet filmskog ostvarenja treba da su jedino merilo za ocenu filma.Baš me brige kojeg je pola,nacije,rase i vere onaj ko je priložio filmsko ostvarenje na procenu.Izvolite dame i gospodo film na videlo pa da se razgovaramo o filmu koji je priložen a o ostalim stvarima koje nemaju veze sa filmom raspravljajte kod kuće ili na politikanstkim tribinama.Dosta više sa gušenjem filma zbog svega onog što sa filmom nema nikakve veze.Baš me briga što tamo neki reditelj bojkotuje procenu filma zbog stvari koje nemaju veze sa filmom.Neka ide kući i sa ženom to raspravi ili na nekoj tribini u vezi rasnog problema ako ga to pitanje muči.Neka ne guši film tim jeftinim politikanstvom.Dakle strogo unapred definisani kriterijumi koji se tiču samo filmske umetnosti i filmskog ostvarenja i završena priča.Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje i tačka.Još malo pa će da se pobune jer nije uzeta starosna dob u razmatranje.Sad neko treba da bojkotuje procenu za dodelu nagrade zbog "starosne diskriminacije".

Negro odzacar grla

pre 8 godina

I to je totalni poraz ovog društva. Nema veze koliko si dobar u necemu, bitno je da si odredjene boje koze, pola, nacionalnosti, sexualnog opredeljenja ili vere. Mrzim tu laznu ravnopravnost. Najbolji treba da bude najbolji, kako god izgledao!

Lazansky

pre 8 godina

Klasično forsiranje po nekakvom "ključu", ovaj puta etničkom. Podseća na forsiranje idealnig procenta od 50% žena u politici iako je to jednostavno sfera života koja žene zanima manje od muškaraca. Kao što će na fudbalskoj utakmici biti 90% muškaraca tako će na promociji parfema biti 90% žena i upravo u tome je sloboda izbora a sve ostalo je veštačka uravnilovka.Crnaca je oko 12% u celom SADu i sasvim je moguće da ih godinu dve nema u nominacijama, jednostavno loša godina, loša generacija glumaca. Npr...Samuel L.Jackson, Denzel Washington ili Morgan Freeman ne snime ništa i eto, nema crnca u nominacijama za Oskar.Uvoditi minimum crnaca koji moraju biti nominovani je diskriminacija svih ostalih etničkih grupa, belaca, latinosa, indijanaca i drugih

sasha

pre 8 godina

Cist rasizam crnaca prema svima ostalima. Sta zad, samo zato što je neko tamne puti trebalo bi da bude nominovan? Da ne pricam o tome sto su racunali nagrade u poslednjih 20 godina. Crnaca u SAD ima oko 13 posto, a u 12,5 posto slucajeva su osvajali glavne nagrade.

žarko

pre 8 godina

Oskar je zlatan, pa neka im to bude vodilja oko nijanse glumca koji zaslužuje da ga osvoi. Bože li gluposti! Od političke korektnosti postajemo umetnički nekorektni.

Sibirski tigar

pre 8 godina

Sad bi ovde, Srbi, u komentarima trebali da daju savet Akademiji da je ovo pogrešno.

Čestitam na odluci, priznaju da rasizam postoji.

Oskar je oduvek bio politika, kao i Holivud, kao i holivudski filmovi. Osim retkih bisera, a oni svakako nisu dobili Oskara. Npr. Al Paćino za Kuma, Taxi Driver film, Se7en...

itutu

pre 8 godina

Zato svako ko osvoji i treba da odbije Oskara, isto ovako je i Nobelova nagrada koju dobijaju američki predsednici i raznorazni moćnici izgubila na vrednosti...

Beogradjanka

pre 8 godina

Ali to bojkotovanje je van svake pameti! Pa cekaj...ako su nominovani samo "beli" glumci, onda to znaci da "crni" ove godine nisu bili na nivou zadatka tj. nisu se pokazali/nisu imali dobre i kvalitetne uloge. Ako se sad odjednom u kategoriju nominovanih ubace neki od tih "crnih" pa i osvoje Oskara, onda to jasno ukazuje na nepravicnost dodele. Ispasce da su nominovani/pobednici iz cistog sazaljenja ili potpadanja pod pritisak tog tzv. bojkota. Ne znam zasto sve danas mora da ima neku dozu netolarancije i diskriminacije. Niste, brate, nominovani jer prosto niste nominovani i cao! Ovo se sad sve radi na silu. A nije poenta da se bilo sta radi na silu.

Lazansky

pre 8 godina

Klasično forsiranje po nekakvom "ključu", ovaj puta etničkom. Podseća na forsiranje idealnig procenta od 50% žena u politici iako je to jednostavno sfera života koja žene zanima manje od muškaraca. Kao što će na fudbalskoj utakmici biti 90% muškaraca tako će na promociji parfema biti 90% žena i upravo u tome je sloboda izbora a sve ostalo je veštačka uravnilovka.Crnaca je oko 12% u celom SADu i sasvim je moguće da ih godinu dve nema u nominacijama, jednostavno loša godina, loša generacija glumaca. Npr...Samuel L.Jackson, Denzel Washington ili Morgan Freeman ne snime ništa i eto, nema crnca u nominacijama za Oskar.Uvoditi minimum crnaca koji moraju biti nominovani je diskriminacija svih ostalih etničkih grupa, belaca, latinosa, indijanaca i drugih

vladica

pre 8 godina

Šarlot je u pravu 100%, ali nažalost oskar je često dodeljivan iz razloga koji nisu fklmska kategorija (filmovi sa tematikom osobe sa posebnim potrebama, gay, crni robovi u USA.. pa ona Lupita je dobila nagradu samo zbog tematike filma i te korektnosti... ne zasluzuje ni pohvalnicu), a sada Spajk i Vil hoce da proguraju da to bude i zvanično.... nije bitno što nema ni jednog iole vrednog filma sa latino glumcem, ima da nominujemo jedmog 'zbog korektnosti' iako je glumio kao u filmskoj sekciji osnovne skole.

bane sine

pre 8 godina

Tako je, neka se jopet raspiruje bratstvo i jedinstvo u slavu političke korektnosti! Obavezno ustanoviti kvote za crne, bele, žute, crvene, mešane i melirane; za homo, bi, hetero I trans. Ne zaboravite vegetarijance, vegane i poslednjih godina na stub srama razapete mesoždere; mačo baje i feministkinje, ali i nas sirote papučare i braću nam šonje. Neka cveta hiljadu cvetova!

bucko

pre 8 godina

Nominacije po rasnom kljucu ili rasne kvote za kvalitet dostignuca u filmskoj profesiji. Fantasticno. Samo da ne zaborave da uvedu i obojene Oskare, nece biti potpun dozivljaj bez toga.

bbb

pre 8 godina

I sta ovo znaci imacemo svake godine Afroamerikanca u nominaciji za Oskara za neku glumacku kategoriju i reziju cak i ako je to nezasluzeno kvalitetom glume i rezije.

Beogradjanka

pre 8 godina

Ali to bojkotovanje je van svake pameti! Pa cekaj...ako su nominovani samo "beli" glumci, onda to znaci da "crni" ove godine nisu bili na nivou zadatka tj. nisu se pokazali/nisu imali dobre i kvalitetne uloge. Ako se sad odjednom u kategoriju nominovanih ubace neki od tih "crnih" pa i osvoje Oskara, onda to jasno ukazuje na nepravicnost dodele. Ispasce da su nominovani/pobednici iz cistog sazaljenja ili potpadanja pod pritisak tog tzv. bojkota. Ne znam zasto sve danas mora da ima neku dozu netolarancije i diskriminacije. Niste, brate, nominovani jer prosto niste nominovani i cao! Ovo se sad sve radi na silu. A nije poenta da se bilo sta radi na silu.

Negro odzacar grla

pre 8 godina

I to je totalni poraz ovog društva. Nema veze koliko si dobar u necemu, bitno je da si odredjene boje koze, pola, nacionalnosti, sexualnog opredeljenja ili vere. Mrzim tu laznu ravnopravnost. Najbolji treba da bude najbolji, kako god izgledao!

oskarina

pre 8 godina

Jako pogresno, treba birati drufacije scenarije sa drugacijim likovima, tu praviti sarenolikost i zastupljenost, pa onda snimati filmove. Ovako, Oskar vise nece znaciti nista, jer ce ga neki dobiti da ispune kvotu. Kao kada bi u odeljenju ucenika morali da daju isti broj petica i keceva i decacima i devojcicama. Gde je tu onda istina, ko zaista jeste zasluzio?
Unistice nas stupidna implementacija manjinakih prava i politicke korektnosti.

Optimus

pre 8 godina

Najbolje da se uvede obavezno davanje Oskara crncima svake druge godine, Azijatima svake trece, gejevima i svim drugim tzv diskriminisanim grupama. Potpuno je nebitan kvalitet glume ipak je vaznije biti politicki korektan- bljak, fuj...Dokle idu ljudski kompleksi i ego pa i crnog Bonda ce dobiti ?!?! Neka Supermen bude gej, Hulk crnkinja, Betmen meksikanac ili spiderman aboridzin !

Boxer

pre 8 godina

Li se pogubio.. Ne mogu sto posto da tvrdim da mozda nema rasizma.. Ali sto se tice nominacija, mora biti mozda neka kontrola, neka vrsta "viseg suda" koji kontrolise da li su nominacije regularne.. A ne kvote.. Pa ljudi to je totalna glupost.. Rasizam cist... Jer ce npr postojati beli glumac koji bas dobro odigrao, mozda nije top favorit ali zasluzuje nominaciju, i nece biti jer je kvota belaca ispunjena.. Notorna glupost..

Me myself and i

pre 8 godina

Hahahahah ovaj oskar je sprdacina zesca. Malo se crnci pobunili odmah se menjaju pravila igre. Pa braco crnci malo se potrudite pa mozda vas i nominuju. Po meni oni koji su se bunili su veci rasisti nego ti iz uprave dodele oskara.

Bojan

pre 8 godina

Ajde! Znači nij ebitno kakav je film, nego ko glumi tačnije koje mu je boja kože. Izmislio Spajk komunizam, mora da mu je Joška Broz poslao ieju o napredovanju po "Ključu". Tako je propala Jugoslaija, a izgelda da će tako da propadne i Oskar.

Botisa

pre 8 godina

Svasta! Ajmo sada mi iz Srbije da se bunimo jer ni jedan nas glumac nije osvojio oskara... Mozda je stvar u tome sto je malo crnih glumaca aktovno i malo ih igranglavne uloge, plus na sve to kljucna stvar je talenat. Ovo sto zele da rade je potpuno vestacki.

uporna fleka

pre 8 godina

"da je takva odluka doneta posle burne polemike i osuda, pošto drugu godinu zaredom, nijedan crni glumac ni glumica nisu nominovni"

nije li ravnopravnost upravo to da ako ni jedan "crni" glumac ili glumica nisu zasluzili da budu nominovani - ne budu nominovani? umesto da obavezno bude nominovan neko samo zato sto je crnac, a nije zasluzio nominaciju?!

žarko

pre 8 godina

Oskar je zlatan, pa neka im to bude vodilja oko nijanse glumca koji zaslužuje da ga osvoi. Bože li gluposti! Od političke korektnosti postajemo umetnički nekorektni.

Bobb

pre 8 godina

Spajkova je definitivno glupa odeja, dakle morali bi da nominuju svake godine određen broj manjina, nevezamo jesu li zaslužili ili ne.
Bolje je da uvedu proporcionalan broj manjina u izbornu komisiju i uz to i anonimno glasanje.

Lovac na guske i patke

pre 8 godina

Posto Sarlot zivi u EU , mogla bi da objasni i evropskim politicarima, posebno ovima iz severne evrope, kako su kvote obicna glupost i kako je insistarenje da zene budu zastuplene u parlamentima i vladama takodje glupost jer mozda te godine na izborima "nije bilo dovoljno kvalitenih zena".Guska britanska...

darije

pre 8 godina

Svaka čast gospođi Rempling. To je srž ove iskonstruisane ujdurme. Budi dobar, odglumi dobro, pa će nominacija itekako doći.
BTW, "45 years", Drama sa velikim D, Životna priča sa velim Ž. Š.Rempling moj favorit za Oskara za najbolju žensku ulogu.

itutu

pre 8 godina

Zato svako ko osvoji i treba da odbije Oskara, isto ovako je i Nobelova nagrada koju dobijaju američki predsednici i raznorazni moćnici izgubila na vrednosti...

borislav

pre 8 godina

pozitivne diskriminacije, politicke korektnosti i ostali izumi modernog doba, unistavaju slobode, tlace kulturu, vrse negativnu selekciju stvaraju tihu mrznju.

TDD

pre 8 godina

Ovo već postaje ozbiljno, gde Internet plačljivci aktivno utično na svakodnevna dešavanja. ,,Politička korektnost'' će biti propast svih nas ili bolje reći, propast modernih zemalja/zemalja bele kulture, mada to nije politički korektno...

sasha

pre 8 godina

Cist rasizam crnaca prema svima ostalima. Sta zad, samo zato što je neko tamne puti trebalo bi da bude nominovan? Da ne pricam o tome sto su racunali nagrade u poslednjih 20 godina. Crnaca u SAD ima oko 13 posto, a u 12,5 posto slucajeva su osvajali glavne nagrade.

Lesa

pre 8 godina

Kriterijumi za kvalitet filmskog ostvarenja treba da su jedino merilo za ocenu filma.Baš me brige kojeg je pola,nacije,rase i vere onaj ko je priložio filmsko ostvarenje na procenu.Izvolite dame i gospodo film na videlo pa da se razgovaramo o filmu koji je priložen a o ostalim stvarima koje nemaju veze sa filmom raspravljajte kod kuće ili na politikanstkim tribinama.Dosta više sa gušenjem filma zbog svega onog što sa filmom nema nikakve veze.Baš me briga što tamo neki reditelj bojkotuje procenu filma zbog stvari koje nemaju veze sa filmom.Neka ide kući i sa ženom to raspravi ili na nekoj tribini u vezi rasnog problema ako ga to pitanje muči.Neka ne guši film tim jeftinim politikanstvom.Dakle strogo unapred definisani kriterijumi koji se tiču samo filmske umetnosti i filmskog ostvarenja i završena priča.Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje i tačka.Još malo pa će da se pobune jer nije uzeta starosna dob u razmatranje.Sad neko treba da bojkotuje procenu za dodelu nagrade zbog "starosne diskriminacije".

Sibirski tigar

pre 8 godina

Sad bi ovde, Srbi, u komentarima trebali da daju savet Akademiji da je ovo pogrešno.

Čestitam na odluci, priznaju da rasizam postoji.

Oskar je oduvek bio politika, kao i Holivud, kao i holivudski filmovi. Osim retkih bisera, a oni svakako nisu dobili Oskara. Npr. Al Paćino za Kuma, Taxi Driver film, Se7en...

ajme nama

pre 8 godina

Koja glupost, umetnost vrednovati kvotama. Neka naprave reforme u sastavu onih koji odlučuju. A Oscar je uvek bio malo iščašen.

@Ed

pre 8 godina

Uvesti kljuc svuda. Objasniti Boltu da mora unazad da trci jer je red na Istocnu evropu da uzme zlato. Oskar je sam sebe ispolitizovao, sad se gusi u svom smradu. Posle Nicije zemlje Oskarom nagradjenog filma i u poslednjih X godina upornog biranja podobnih a ne najboljih ovo sto se desava je potpuno logicno. Hoce i crnci da udju u krug podobnih. Zamislite kljuc na ALL Staru u NBA ili u reprezentaciji SAD. Njima se ekipa bira iz kako neko rece 12% stanovnistva. S druge strane rasizam postoji a mi nismo dovoljno upuceni u underdog osecaj crnaca, da su manje vredni i autsajderi. Ne znamo o unutrasnjim problemima SAD

Gluposti

pre 8 godina

Kakve kvote?! Gluposti. Pa valjda se nominuje ko je zasluzio. Sad znaci svake godine mora sa imamo u nominovanima jednog crnca, jednog belca, jednog meksikanca, jednog indijanca!?!? Aman preterase!!!!

Pera

pre 8 godina

Ovo je tuzna odluka za sve koji nisu rasisti. Tu ne mislim na ove sto se busaju u grudi kako su ponosne manjine,nego na obicne ljude koje nije briga da l je neko crn,bro,zut,gej,musliman,katolik,pravoslavac,ateista... Nego gledaju samo kakav je ko covek.
Muske i zenske uloge su u potpunosti drugacije i tu treba imati razliku. A rasa,religija i ostale fore su potpuno nebitne. Kada spolja gledamo u ovaj problem u SAD, nema smisla. Oni imaju drugacije glediste.
U svakom slucaju ovim potezom pokazuju da postoji rasizam i da je potpuno legalizovan. Belci nece crnce,a crnci hoce da budu povlasceni. Hale Beri je dobila oskara samo zatosto je crnkinja i to je tad bilo in.

Nenad

pre 8 godina

Kriterijumi za kvalitet filmskog ostvarenja treba da su jedino merilo za ocenu filma.Baš me brige kojeg je pola,nacije,rase i vere onaj ko je priložio filmsko ostvarenje na procenu.Izvolite dame i gospodo film na videlo pa da se razgovaramo o filmu koji je priložen a o ostalim stvarima koje nemaju veze sa filmom raspravljajte kod kuće ili na politikanstkim tribinama.Dosta više sa gušenjem filma zbog svega onog što sa filmom nema nikakve veze.Baš me briga što tamo neki reditelj bojkotuje procenu filma zbog stvari koje nemaju veze sa filmom.Neka ide kući i sa ženom to raspravi ili na nekoj tribini u vezi rasnog problema ako ga to pitanje muči.Neka ne guši film tim jeftinim politikanstvom.Dakle strogo unapred definisani kriterijumi koji se tiču samo filmske umetnosti i filmskog ostvarenja i završena priča.Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje i tačka.Još malo pa će da se pobune jer nije uzeta starosna dob u razmatranje.Sad neko treba da bojkotuje procenu za dodelu nagrade zbog "starosne diskriminacije".
(Lesa, 22. januar 2016 23:25) # Link komentara
Ako je tako onda ne bi trebale da postoje ni odvojene kategorije za najbolju zensku i musku ulogu, zasto ne samo najbolja uloga pa bio to muskarac i narednih 10 uzastopnih oskara? I sam si rekao bez obzira na pol... Dakle po tebi ova glumica uopste ne bi trebala da bude nominovana ili bi se za nagradu borila sa Leonardom Di Kaprijom, pa kom obojci a kom opanci...

ten yard penalty

pre 8 godina

I na trku od 100 metara uvodi se kvota od 10 % kljakavih...
(Miki Maus i Paja Patak, 23. januar 2016 01:50)

Da!..ali se ovime nishta konkretno ne postizze u VRLOJ "politichkoj korektnosti"....Nego,medju kvalifikantima za finalne trke na sto i dvesta metara i stodeset-stiplchejs....MORA OBAVEZNO biti bar jedan kljakav i mlitav,BEZ OBZIRA shto se poslednji plasirao u kvalifikacionoj trci!!!???!!!....

Novikorisnik

pre 8 godina

Svi se bune što nema crnih glumaca nominovanih...pa nema ni žutih, ni crvenih, ni hispano...pa se niko od njih ne buni....možda jednostavno nisu snimili film, odigrali ulogu koja bi ih nominovala za oskara...uostalom nesećam se da je u poslednjih par godina izašao neki film sa crnim glumcem/glumicom a da je bio vredan oskara....ispravite me ako grešim

mean machine

pre 8 godina

Najjviše su me rastuživali filmovi vezano za rasizam u SAD-u! Poptuno se slažem i da dan danas taj rasizam živi, ali u skrivenom obliku. E protiv toga se treba boriti svakodnevno! I upoznavati svet o tome!
Ali što se tiče ovih bojkota Oskara, pogotovo ove tzv. glumice, poznate samo po tome što joj je suprug dosta popularniji (ajde glumi u Matrixu), je totalna lakrdija i licimerstvo!
Lako je tvitovati sa najnovijeg iPhona, iz viletine od pitaj koliko soba, koliko bazena, kućnom uslugom, koliko lukskuznih automobila... I boriti se za prava crnaca! Je l' dotičn navela ko je zalužniji od nominovanih? Da li je to Li uradio? 100% sam siguran da je ovo čisto urađeno za neki publicitet! Kao što se naše starlete tuku oko medijskog prostora.
Neće taj Li, niti ova Smitova ništa više raditi samo kada malo zelembaći zašuškaju! A dokaz, pogledajte samo spotove crnih repera/hiphopera... sve samo iživljavanje u prikazu koliko se para ima i kako se luksuzno živi! A niko od poznatijih da izrazi problem sa rasizmom!

Filip

pre 8 godina

I sta ovo znaci imacemo svake godine Afroamerikanca u nominaciji za Oskara za neku glumacku kategoriju i reziju cak i ako je to nezasluzeno kvalitetom glume i rezije.
(bbb, 22. januar 2016 23:32)

Ionako su mnogi Oskari nezasluzeni, bas kao i nobelova nagrada, ne vidim problem. Ne razumem uopste nase ljude sto se toliko loze na ovu pricu, kada je od njih to svetlosnu godinu daleko i nevazno. O tome treba da diskutuju oni koji tamo zive i cega su deo, a ne mi. Ali Srbin zna najbolje, ekspert opste prakse i mirodjija u svakoj corbi. Bolje gledajte sta se desava sa nasim filmom, a tudjine ostavite na miru, budite malo pametni za sebe i svoju okolinu, za promenu. Ne shvatam uopste nase ljude sto se tako pale oko neceg sto ne bi ni trebalo da im je bitno.

phoeb

pre 8 godina

Ako nesto radite i pocnu da vas priznaju, onda znaci da to radite lose, da ste poceli da pravite kompromise. Najbolje priznanje za film je Pazolinijev slucaj: ubili su ga zbog filma.
Bojkot Oskara bi bio na mestu da je bezuslovan, a ne deo cenkanja.

Đole

pre 8 godina

Zašto bi Edi Redmejn bio nominovan za najbolju mušku ulogu? To je ženska uloga, a on je glumicama oteo jednu nominaciju, možda i Oskara.

Lovac na guske i patke

pre 8 godina

Posto Sarlot zivi u EU , mogla bi da objasni i evropskim politicarima, posebno ovima iz severne evrope, kako su kvote obicna glupost i kako je insistarenje da zene budu zastuplene u parlamentima i vladama takodje glupost jer mozda te godine na izborima "nije bilo dovoljno kvalitenih zena".Guska britanska...

Sibirski tigar

pre 8 godina

Sad bi ovde, Srbi, u komentarima trebali da daju savet Akademiji da je ovo pogrešno.

Čestitam na odluci, priznaju da rasizam postoji.

Oskar je oduvek bio politika, kao i Holivud, kao i holivudski filmovi. Osim retkih bisera, a oni svakako nisu dobili Oskara. Npr. Al Paćino za Kuma, Taxi Driver film, Se7en...

Nenad

pre 8 godina

Kriterijumi za kvalitet filmskog ostvarenja treba da su jedino merilo za ocenu filma.Baš me brige kojeg je pola,nacije,rase i vere onaj ko je priložio filmsko ostvarenje na procenu.Izvolite dame i gospodo film na videlo pa da se razgovaramo o filmu koji je priložen a o ostalim stvarima koje nemaju veze sa filmom raspravljajte kod kuće ili na politikanstkim tribinama.Dosta više sa gušenjem filma zbog svega onog što sa filmom nema nikakve veze.Baš me briga što tamo neki reditelj bojkotuje procenu filma zbog stvari koje nemaju veze sa filmom.Neka ide kući i sa ženom to raspravi ili na nekoj tribini u vezi rasnog problema ako ga to pitanje muči.Neka ne guši film tim jeftinim politikanstvom.Dakle strogo unapred definisani kriterijumi koji se tiču samo filmske umetnosti i filmskog ostvarenja i završena priča.Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje i tačka.Još malo pa će da se pobune jer nije uzeta starosna dob u razmatranje.Sad neko treba da bojkotuje procenu za dodelu nagrade zbog "starosne diskriminacije".
(Lesa, 22. januar 2016 23:25) # Link komentara
Ako je tako onda ne bi trebale da postoje ni odvojene kategorije za najbolju zensku i musku ulogu, zasto ne samo najbolja uloga pa bio to muskarac i narednih 10 uzastopnih oskara? I sam si rekao bez obzira na pol... Dakle po tebi ova glumica uopste ne bi trebala da bude nominovana ili bi se za nagradu borila sa Leonardom Di Kaprijom, pa kom obojci a kom opanci...

Filip

pre 8 godina

I sta ovo znaci imacemo svake godine Afroamerikanca u nominaciji za Oskara za neku glumacku kategoriju i reziju cak i ako je to nezasluzeno kvalitetom glume i rezije.
(bbb, 22. januar 2016 23:32)

Ionako su mnogi Oskari nezasluzeni, bas kao i nobelova nagrada, ne vidim problem. Ne razumem uopste nase ljude sto se toliko loze na ovu pricu, kada je od njih to svetlosnu godinu daleko i nevazno. O tome treba da diskutuju oni koji tamo zive i cega su deo, a ne mi. Ali Srbin zna najbolje, ekspert opste prakse i mirodjija u svakoj corbi. Bolje gledajte sta se desava sa nasim filmom, a tudjine ostavite na miru, budite malo pametni za sebe i svoju okolinu, za promenu. Ne shvatam uopste nase ljude sto se tako pale oko neceg sto ne bi ni trebalo da im je bitno.

Lazansky

pre 8 godina

Klasično forsiranje po nekakvom "ključu", ovaj puta etničkom. Podseća na forsiranje idealnig procenta od 50% žena u politici iako je to jednostavno sfera života koja žene zanima manje od muškaraca. Kao što će na fudbalskoj utakmici biti 90% muškaraca tako će na promociji parfema biti 90% žena i upravo u tome je sloboda izbora a sve ostalo je veštačka uravnilovka.Crnaca je oko 12% u celom SADu i sasvim je moguće da ih godinu dve nema u nominacijama, jednostavno loša godina, loša generacija glumaca. Npr...Samuel L.Jackson, Denzel Washington ili Morgan Freeman ne snime ništa i eto, nema crnca u nominacijama za Oskar.Uvoditi minimum crnaca koji moraju biti nominovani je diskriminacija svih ostalih etničkih grupa, belaca, latinosa, indijanaca i drugih

Botisa

pre 8 godina

Svasta! Ajmo sada mi iz Srbije da se bunimo jer ni jedan nas glumac nije osvojio oskara... Mozda je stvar u tome sto je malo crnih glumaca aktovno i malo ih igranglavne uloge, plus na sve to kljucna stvar je talenat. Ovo sto zele da rade je potpuno vestacki.

vladica

pre 8 godina

Šarlot je u pravu 100%, ali nažalost oskar je često dodeljivan iz razloga koji nisu fklmska kategorija (filmovi sa tematikom osobe sa posebnim potrebama, gay, crni robovi u USA.. pa ona Lupita je dobila nagradu samo zbog tematike filma i te korektnosti... ne zasluzuje ni pohvalnicu), a sada Spajk i Vil hoce da proguraju da to bude i zvanično.... nije bitno što nema ni jednog iole vrednog filma sa latino glumcem, ima da nominujemo jedmog 'zbog korektnosti' iako je glumio kao u filmskoj sekciji osnovne skole.

Bojan

pre 8 godina

Ajde! Znači nij ebitno kakav je film, nego ko glumi tačnije koje mu je boja kože. Izmislio Spajk komunizam, mora da mu je Joška Broz poslao ieju o napredovanju po "Ključu". Tako je propala Jugoslaija, a izgelda da će tako da propadne i Oskar.

Beogradjanka

pre 8 godina

Ali to bojkotovanje je van svake pameti! Pa cekaj...ako su nominovani samo "beli" glumci, onda to znaci da "crni" ove godine nisu bili na nivou zadatka tj. nisu se pokazali/nisu imali dobre i kvalitetne uloge. Ako se sad odjednom u kategoriju nominovanih ubace neki od tih "crnih" pa i osvoje Oskara, onda to jasno ukazuje na nepravicnost dodele. Ispasce da su nominovani/pobednici iz cistog sazaljenja ili potpadanja pod pritisak tog tzv. bojkota. Ne znam zasto sve danas mora da ima neku dozu netolarancije i diskriminacije. Niste, brate, nominovani jer prosto niste nominovani i cao! Ovo se sad sve radi na silu. A nije poenta da se bilo sta radi na silu.

Lesa

pre 8 godina

Kriterijumi za kvalitet filmskog ostvarenja treba da su jedino merilo za ocenu filma.Baš me brige kojeg je pola,nacije,rase i vere onaj ko je priložio filmsko ostvarenje na procenu.Izvolite dame i gospodo film na videlo pa da se razgovaramo o filmu koji je priložen a o ostalim stvarima koje nemaju veze sa filmom raspravljajte kod kuće ili na politikanstkim tribinama.Dosta više sa gušenjem filma zbog svega onog što sa filmom nema nikakve veze.Baš me briga što tamo neki reditelj bojkotuje procenu filma zbog stvari koje nemaju veze sa filmom.Neka ide kući i sa ženom to raspravi ili na nekoj tribini u vezi rasnog problema ako ga to pitanje muči.Neka ne guši film tim jeftinim politikanstvom.Dakle strogo unapred definisani kriterijumi koji se tiču samo filmske umetnosti i filmskog ostvarenja i završena priča.Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje i tačka.Još malo pa će da se pobune jer nije uzeta starosna dob u razmatranje.Sad neko treba da bojkotuje procenu za dodelu nagrade zbog "starosne diskriminacije".

bbb

pre 8 godina

I sta ovo znaci imacemo svake godine Afroamerikanca u nominaciji za Oskara za neku glumacku kategoriju i reziju cak i ako je to nezasluzeno kvalitetom glume i rezije.

darije

pre 8 godina

Svaka čast gospođi Rempling. To je srž ove iskonstruisane ujdurme. Budi dobar, odglumi dobro, pa će nominacija itekako doći.
BTW, "45 years", Drama sa velikim D, Životna priča sa velim Ž. Š.Rempling moj favorit za Oskara za najbolju žensku ulogu.

oskarina

pre 8 godina

Jako pogresno, treba birati drufacije scenarije sa drugacijim likovima, tu praviti sarenolikost i zastupljenost, pa onda snimati filmove. Ovako, Oskar vise nece znaciti nista, jer ce ga neki dobiti da ispune kvotu. Kao kada bi u odeljenju ucenika morali da daju isti broj petica i keceva i decacima i devojcicama. Gde je tu onda istina, ko zaista jeste zasluzio?
Unistice nas stupidna implementacija manjinakih prava i politicke korektnosti.

Đole

pre 8 godina

Zašto bi Edi Redmejn bio nominovan za najbolju mušku ulogu? To je ženska uloga, a on je glumicama oteo jednu nominaciju, možda i Oskara.

borislav

pre 8 godina

pozitivne diskriminacije, politicke korektnosti i ostali izumi modernog doba, unistavaju slobode, tlace kulturu, vrse negativnu selekciju stvaraju tihu mrznju.

sasha

pre 8 godina

Cist rasizam crnaca prema svima ostalima. Sta zad, samo zato što je neko tamne puti trebalo bi da bude nominovan? Da ne pricam o tome sto su racunali nagrade u poslednjih 20 godina. Crnaca u SAD ima oko 13 posto, a u 12,5 posto slucajeva su osvajali glavne nagrade.

uporna fleka

pre 8 godina

"da je takva odluka doneta posle burne polemike i osuda, pošto drugu godinu zaredom, nijedan crni glumac ni glumica nisu nominovni"

nije li ravnopravnost upravo to da ako ni jedan "crni" glumac ili glumica nisu zasluzili da budu nominovani - ne budu nominovani? umesto da obavezno bude nominovan neko samo zato sto je crnac, a nije zasluzio nominaciju?!

Me myself and i

pre 8 godina

Hahahahah ovaj oskar je sprdacina zesca. Malo se crnci pobunili odmah se menjaju pravila igre. Pa braco crnci malo se potrudite pa mozda vas i nominuju. Po meni oni koji su se bunili su veci rasisti nego ti iz uprave dodele oskara.

Optimus

pre 8 godina

Najbolje da se uvede obavezno davanje Oskara crncima svake druge godine, Azijatima svake trece, gejevima i svim drugim tzv diskriminisanim grupama. Potpuno je nebitan kvalitet glume ipak je vaznije biti politicki korektan- bljak, fuj...Dokle idu ljudski kompleksi i ego pa i crnog Bonda ce dobiti ?!?! Neka Supermen bude gej, Hulk crnkinja, Betmen meksikanac ili spiderman aboridzin !

Boxer

pre 8 godina

Li se pogubio.. Ne mogu sto posto da tvrdim da mozda nema rasizma.. Ali sto se tice nominacija, mora biti mozda neka kontrola, neka vrsta "viseg suda" koji kontrolise da li su nominacije regularne.. A ne kvote.. Pa ljudi to je totalna glupost.. Rasizam cist... Jer ce npr postojati beli glumac koji bas dobro odigrao, mozda nije top favorit ali zasluzuje nominaciju, i nece biti jer je kvota belaca ispunjena.. Notorna glupost..

Negro odzacar grla

pre 8 godina

I to je totalni poraz ovog društva. Nema veze koliko si dobar u necemu, bitno je da si odredjene boje koze, pola, nacionalnosti, sexualnog opredeljenja ili vere. Mrzim tu laznu ravnopravnost. Najbolji treba da bude najbolji, kako god izgledao!

TDD

pre 8 godina

Ovo već postaje ozbiljno, gde Internet plačljivci aktivno utično na svakodnevna dešavanja. ,,Politička korektnost'' će biti propast svih nas ili bolje reći, propast modernih zemalja/zemalja bele kulture, mada to nije politički korektno...

ajme nama

pre 8 godina

Koja glupost, umetnost vrednovati kvotama. Neka naprave reforme u sastavu onih koji odlučuju. A Oscar je uvek bio malo iščašen.

Bobb

pre 8 godina

Spajkova je definitivno glupa odeja, dakle morali bi da nominuju svake godine određen broj manjina, nevezamo jesu li zaslužili ili ne.
Bolje je da uvedu proporcionalan broj manjina u izbornu komisiju i uz to i anonimno glasanje.

bucko

pre 8 godina

Nominacije po rasnom kljucu ili rasne kvote za kvalitet dostignuca u filmskoj profesiji. Fantasticno. Samo da ne zaborave da uvedu i obojene Oskare, nece biti potpun dozivljaj bez toga.

@Ed

pre 8 godina

Uvesti kljuc svuda. Objasniti Boltu da mora unazad da trci jer je red na Istocnu evropu da uzme zlato. Oskar je sam sebe ispolitizovao, sad se gusi u svom smradu. Posle Nicije zemlje Oskarom nagradjenog filma i u poslednjih X godina upornog biranja podobnih a ne najboljih ovo sto se desava je potpuno logicno. Hoce i crnci da udju u krug podobnih. Zamislite kljuc na ALL Staru u NBA ili u reprezentaciji SAD. Njima se ekipa bira iz kako neko rece 12% stanovnistva. S druge strane rasizam postoji a mi nismo dovoljno upuceni u underdog osecaj crnaca, da su manje vredni i autsajderi. Ne znamo o unutrasnjim problemima SAD

itutu

pre 8 godina

Zato svako ko osvoji i treba da odbije Oskara, isto ovako je i Nobelova nagrada koju dobijaju američki predsednici i raznorazni moćnici izgubila na vrednosti...

žarko

pre 8 godina

Oskar je zlatan, pa neka im to bude vodilja oko nijanse glumca koji zaslužuje da ga osvoi. Bože li gluposti! Od političke korektnosti postajemo umetnički nekorektni.

bane sine

pre 8 godina

Tako je, neka se jopet raspiruje bratstvo i jedinstvo u slavu političke korektnosti! Obavezno ustanoviti kvote za crne, bele, žute, crvene, mešane i melirane; za homo, bi, hetero I trans. Ne zaboravite vegetarijance, vegane i poslednjih godina na stub srama razapete mesoždere; mačo baje i feministkinje, ali i nas sirote papučare i braću nam šonje. Neka cveta hiljadu cvetova!

Novikorisnik

pre 8 godina

Svi se bune što nema crnih glumaca nominovanih...pa nema ni žutih, ni crvenih, ni hispano...pa se niko od njih ne buni....možda jednostavno nisu snimili film, odigrali ulogu koja bi ih nominovala za oskara...uostalom nesećam se da je u poslednjih par godina izašao neki film sa crnim glumcem/glumicom a da je bio vredan oskara....ispravite me ako grešim

ten yard penalty

pre 8 godina

I na trku od 100 metara uvodi se kvota od 10 % kljakavih...
(Miki Maus i Paja Patak, 23. januar 2016 01:50)

Da!..ali se ovime nishta konkretno ne postizze u VRLOJ "politichkoj korektnosti"....Nego,medju kvalifikantima za finalne trke na sto i dvesta metara i stodeset-stiplchejs....MORA OBAVEZNO biti bar jedan kljakav i mlitav,BEZ OBZIRA shto se poslednji plasirao u kvalifikacionoj trci!!!???!!!....

Pera

pre 8 godina

Ovo je tuzna odluka za sve koji nisu rasisti. Tu ne mislim na ove sto se busaju u grudi kako su ponosne manjine,nego na obicne ljude koje nije briga da l je neko crn,bro,zut,gej,musliman,katolik,pravoslavac,ateista... Nego gledaju samo kakav je ko covek.
Muske i zenske uloge su u potpunosti drugacije i tu treba imati razliku. A rasa,religija i ostale fore su potpuno nebitne. Kada spolja gledamo u ovaj problem u SAD, nema smisla. Oni imaju drugacije glediste.
U svakom slucaju ovim potezom pokazuju da postoji rasizam i da je potpuno legalizovan. Belci nece crnce,a crnci hoce da budu povlasceni. Hale Beri je dobila oskara samo zatosto je crnkinja i to je tad bilo in.

Gluposti

pre 8 godina

Kakve kvote?! Gluposti. Pa valjda se nominuje ko je zasluzio. Sad znaci svake godine mora sa imamo u nominovanima jednog crnca, jednog belca, jednog meksikanca, jednog indijanca!?!? Aman preterase!!!!

mean machine

pre 8 godina

Najjviše su me rastuživali filmovi vezano za rasizam u SAD-u! Poptuno se slažem i da dan danas taj rasizam živi, ali u skrivenom obliku. E protiv toga se treba boriti svakodnevno! I upoznavati svet o tome!
Ali što se tiče ovih bojkota Oskara, pogotovo ove tzv. glumice, poznate samo po tome što joj je suprug dosta popularniji (ajde glumi u Matrixu), je totalna lakrdija i licimerstvo!
Lako je tvitovati sa najnovijeg iPhona, iz viletine od pitaj koliko soba, koliko bazena, kućnom uslugom, koliko lukskuznih automobila... I boriti se za prava crnaca! Je l' dotičn navela ko je zalužniji od nominovanih? Da li je to Li uradio? 100% sam siguran da je ovo čisto urađeno za neki publicitet! Kao što se naše starlete tuku oko medijskog prostora.
Neće taj Li, niti ova Smitova ništa više raditi samo kada malo zelembaći zašuškaju! A dokaz, pogledajte samo spotove crnih repera/hiphopera... sve samo iživljavanje u prikazu koliko se para ima i kako se luksuzno živi! A niko od poznatijih da izrazi problem sa rasizmom!

phoeb

pre 8 godina

Ako nesto radite i pocnu da vas priznaju, onda znaci da to radite lose, da ste poceli da pravite kompromise. Najbolje priznanje za film je Pazolinijev slucaj: ubili su ga zbog filma.
Bojkot Oskara bi bio na mestu da je bezuslovan, a ne deo cenkanja.