BG
pre 8 godina
kakvi su danasnj poslodavci, kakvi su im intervjui za prijem na posao, kako biraju saradnike, kako lazu najbolje kandidate...itd., nemoguce je imati pristojan IQ i verovati poslodavcu.
Ponedeljak, 18.01.2016.
15:40
Izvor: Independent
pre 8 godina
kakvi su danasnj poslodavci, kakvi su im intervjui za prijem na posao, kako biraju saradnike, kako lazu najbolje kandidate...itd., nemoguce je imati pristojan IQ i verovati poslodavcu.
pre 8 godina
"...ps. moja necaka studira tamo... hahaha"
@(i tako to, 18. januar 2016 20:27)
Ok, znaci studira na tom Harvardu u Britaniji...iz inata?
(eto tako to, 19. januar 2016 12:20) #
po svemu sudeci Vi ste jedna veoma genitalna osoba , nemam vise sta da dodam niti da oduzmem .... vozdra care....
pre 8 godina
@(da primetim, 19. januar 2016 12:10)
?
pre 8 godina
...ocenjuju te na osnovu debelog novcanika i diplome, bez obzira na koji nacin si te dve stvari stekao u zivotu, i to je to ,
pre 8 godina
Hahahahaha, ti si sigurno od onih koji se smeju Amerikancima sto ne znaju gde je Srbija? A ti ne znas gde je Harvard pa ga stavio u Britaniju! Hahahaha, ipak je to Srbija.....vazno je da si najpametniji...
(eto tako to, 18. januar 2016 19:16)
majstore ceo clanak je preuzet iz britanskih novina
pre 8 godina
"...ps. moja necaka studira tamo... hahaha"
@(i tako to, 18. januar 2016 20:27)
Ok, znaci studira na tom Harvardu u Britaniji...iz inata?
pre 8 godina
Ovo istraživanje zaista mnogo govori o štetnom okruženju koje se vrti oko ekstremne extraverzije, specifične komunikativnosti i ekspresije emocija. Ako manje priča i ima snizenu ekspresiju emocija biće procenjen kao osoba u koju se ne može imati poverenja, a to baš i nije realna procena. Pogotovo uzimajući u obzir da je oko 30-45% populacije introvertno. Još jedna diskriminacija introverata.
pre 8 godina
Evaluacija, to beše procena na srpskom?
(Vlada, 18. januar 2016 23:35)
Može i vrednovanje.
pre 8 godina
Zvuči nebulozno. Da su to prvi utisci koje neko ostavlja, tj, koje tražimo u drugome kada ga PRVI PUT vidimo.
Samo u slučaju da je čovek jedna usamljena, nesamostalna i nesigurna jedinka. Verovatno da tada u svakoj osobi traži te 2 stvari.
Dučić kaže da žena pri susretu sa muškarcem uvek prvo procenjuje ovog kao mogućeg partnera. Ako ništa, onda intuitivno to čini.
Ima smisla.
Ali priča iz texta o poverenju... Preterano.
pre 8 godina
Hristos je rekao: Budite mudri kao zmije, a bezazleni kao golubovi." (Mt 10:16).
A nas blazenopocivsi patrijarh pavle je to prelepo objasnio:
Међу вуковима опстати овци је тешко, али нијенемогуће, јер нам Господ каже на који начин ми можемо и међу вуковима опстатикао овце Његове. А то је: да будемо мудри као змије и безазлени као голубови.Мудрост ће нас сачувати да не постанемо плен, да нас вуци не раскину, односнода нас непријатељи не онемогуће. А безазленост и доброта ће нас сачувати да мине постанемо вуци.
Треба имати, дакле, мудрост. Развијати мудростБогом дану, све више и више, а паралелно са тим развијати и доброту. Јер,мудрост без доброте прелази у злоћу, а безазленост без мудрости прелази углупост. Ни једно ни друго више, него да будемо "мудри као змије, абезазлени као голубови".
pre 8 godina
Eve trčim, oma će kupim knjigu... pauza... pauza...pauza ... JOK!
pre 8 godina
U Srbiji je glavno ona narodna...odelo čini čoveka.
E onda su političari i "biznismeni" sve same poštenjačine i kompetentni ljudi.
pre 8 godina
One of the highest places you can get to is being independent of the good opinions of other people. Dr.Wayne Dyer.
pre 8 godina
@("Najgori su Božiji čuvari...", 19. januar 2016 00:20)
A ti si na nekom produženom vikendu, mislim ideš naokolo i komentarišeš?
pre 8 godina
Čuj knjiga se zove Prasence.
pre 8 godina
Iz evolutivne perspektive... za one koji nisu evoluirali. Zato se makljamo sa verskim fanaticima zbog nafte, a ne pravimo kolonije na marsu. Sve zbog "bizmisa" poverenja a ne kompetencije (citaj: ko bolje laprda i laze).
I nije ovaj trend samo u poslu, vec i u vezama (posle bude "sto me muz bije", "sto me zena ostavi").
(Nix, 18. januar 2016 23:23)
Dao sam ti minus zbog upotrebe reci "bizmis". normalan post sa argumentima je uvek efektiniji od klinackog izrugivanja. Inace se slazem sa razmisljanjem.
pre 8 godina
@ Komunikacija
U tome i jeste problem sto vi imate sve na dlanu. Ruku na srce, svako vreme donosi svoje cari i zabave, nekad su bili klikeri, sada su telefoni. Problem vas mladjih generacije je sto ne postoji nijedna stvar koja moze da vas fascinira i odusevi jer sve mozete naci u roku od minut. Znate li kakav je osecaj nama bio kada smo otisli u bioskop i videli svemir i nesto kao zvezdane ratove, ili kada smo trcali na Cuburu da vidimo prvu vhs kasetu kod komse!? Problem je u tome sto ne znate. Druga stvar, idem u korak sa vremenom i koristim telefon ali telefon izaziva usamljenost, a kad izazove usamljenost, on vas povlaci ka tome da ga jos vise koristite. Budite otvoreni, komunicirajte, nemojte se stideti, nemojte se opterecivati sta drugi misle o vama, budite UNIVERZALNI i iskreni jer samo onda ce vas ljudi postovsti i bicete ljudi, a samo povrsni i primitivni ce vas gledati drugim ocima.
pre 8 godina
Evo mog prvog utiska o Harvardu:
Jedna od prvih stvari koju su psihologija i psihoanaliza otkrili je da osoba(ili osobe okupljene oko iste sfere interesovanja) najpre brbljaju o onome što nemaju, najpre pokušavaju dokazati verbalno ili nekom gorom metodom kako poseduju ono za čega su hendikepirani.
Vođen tim prostim pravilom, s obzirom da Harvard SAM ZA SEBE tvrdi kako je prestižan univerzitet prepun pameti i pametnih, nalsućuje se šta je ono što im najviše nedostaje...
Neka uzvišena pamet sa Harvarda posluša pesmu grupe Alisa - "Sanja"... između ostalih divnih stihova ima i onaj koji kaže:
pre 8 godina
Evaluacija, to beše procena na srpskom?
pre 8 godina
@dosledan Zasto se ljutis? Nije za polemiku na ovim stranama. Deluje nelogicno,ali mislim da su osobine nekih dosljaka u velike gradove,nesto sto ni na Harvardu ne mogu da dokuce. Ovi vredni ljudi( to im niko ne spori) su morali mnogo vise da grizu, da bi nesto postigli, a tu je isplivalo sve ono najgore u tim ljudima
pre 8 godina
Iz evolutivne perspektive... za one koji nisu evoluirali. Zato se makljamo sa verskim fanaticima zbog nafte, a ne pravimo kolonije na marsu. Sve zbog "bizmisa" poverenja a ne kompetencije (citaj: ko bolje laprda i laze).
I nije ovaj trend samo u poslu, vec i u vezama (posle bude "sto me muz bije", "sto me zena ostavi").
pre 8 godina
Da, mi sve vec znamo. Kad smo to znanje zadnji put koristili? Npr. na razgovoru za novi posao? Nikad, vazno je praviti se uvijek pametan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 18. januar 2016 20:30) # Link komentara
Druze,ne znam zasto se ti pravis pametan,ovde su naveli nesto sto vecina ljudi zna,mogli su da napisu nesto novo,nesto drugo,nesto sto ljudi ne znaju.
ovo je cista glupost.
ljudi danas gledaju samo jedno,a to je da ako vide da mogu da izvucu neku korist od druge osobe oni ce tu osobu da "vole,cene,postuju...ma sve najbolje"
ako je neko ko im nije u tom trenutku od pomoci,ta osoba je za njih nebitna.
to je jedan od razloga zbog cega se citav zapadni svet raspada,zbog cega je tamo sve vise siromasnih,zbog cega je sve manje dece,zbog cega je sve vise samoubistva,ubistva itd.
ljude gledam po tome kakvi su,nisakim se ne druzim iz koristi,nikad nisam,niti cu,zato sam ponosan na sebe,srecan sam sto nisam upao u tu vasu masineriju.
pozdrav,sve najbolje.
pre 8 godina
@Roko@ Koliko si imao godina pre 30? Pa danasnje devojke su non-stop na internetu, kad udjes u autobus, prvo sto ces da primetis je da svi dzagaju te telefone, provereno svi, pa i ja, nekako postales zavistan:) Jos ako neki cika pocne o svemiru, au, samo smara. E ako je decko drugo je nesto, on ti posalje zahtev, pa fejsbuk, pa slike, napucene usnice, lajk..
pre 8 godina
Ovo je fantastično!!! Ne kažem tek tako jer i sam imam neku moć da ocenjujem ljude tj. čitam između redova. Dosta me to zamara, nekad možda treba i ne znati, bude mnogo lakše.
pre 8 godina
@ (On,
Tvoja menadzerija isplacuje americke plate, jer naravno zahtevas americke rezultate ?
I to redovno ?
Radno vreme , prekovremeno isplacujes ?
Isplacujes bonuse, za one koji pokazu bolje rezultate?
Odgovori mi .
A onda mozemo da pricamo , o lepim osobinama, postenju, empatiji, itd...
i mozemo svi da tapsemo rukicma kao na kursevima koje si zavrsio,
NLP, pozitivne afirmacije, Toni deliverijunit itd.
pre 8 godina
(more mrs, 18. januar 2016 19:51)
Ja uopste ne vidim navedene osobine onako kako ih ti vidis. Ustvari si nehoticno isprojektovao tvoj odnos prema zivotu i ljudima pripisujuci ih meni. Vikanje na nepoznatu osobu i upotreba posprdnog naziva "menađer" i tvoj potpis dovoljno govore o tebi kao licnosti.
pre 8 godina
Ocenju ovako: "od tebe mogu imati koristi, od tebe ne", a u poslu: "njegovom moram da ucinim, za ovog se niko ne zalaze pa doviđenja." Ima i divnih ljudi, zdrave duse i ciste savesti, samo su u manjini.
pre 8 godina
Naravno, nigde necete zbog korektnosti procitati da zene zbog povrsnosti vrednuju kandidata iskljucivo po spoljasnosti, odeci, obuci a pre svega fizickom izgledu.
pre 8 godina
(veca, 18. januar 2016 19:32)
Pa da li vi lekari mozete da se suzdrzite od medjusobnog ogovaranja?! Svako od vas je najpametniji, najsposobniji, i sve zna o svim kolegama koje su naravno ulizice i sve cime si i ti okitio druge koje, opa, pacijenti vise vole - nema drugog zakljucka nego da su pacijenti glupi! I jos kazes da su ti, po tebi nikakvi, i dobri lekari - vidi, ne izazivas ni poverenje ni postovanje, ali bi sve to tako zarko zeleo.
Da ponovim: nisam na poslu sreo kompetentnu, vrednu, odgovornu osobu koja je los covek. Ali zato ima tusta i tma dusebriznika koji bi mi dovukli bojler, spojili me za "kombinaciju", pricali mi do sutra o svojoj familiji i rado slusali moje dotivljaje iz detinjstva, samo nemoj da ga pitas za znanje i posao. Lenstine koje su isplivale kao krem ovog propalog drustva.
pre 8 godina
ocenjuju vas na osnovu titule i kakve koristi mogu od vas da imaju
sve ostalo marginalno
pre 8 godina
(cobo, 18. januar 2016 20:05)
Sve sto ti uradi kapitalizam socijalizam ti uradi jos gore. Bez para. U kapitalizmu imas izbor da li hocu da budem cedjen (i placen pogotovo u HI-Tech gde radim preko 20 godina), ili minimalac i slobodno vreme.
U socijalizmu svi cekaju da im neko nesto pokloni ili donese. A od toga nema nista. Ja bih opet odabrao kapitalizam.
pre 8 godina
eto tako to
ako nisi moderator , vratio si mi malo kurazi da neko cita sta se pise, nisam bas nepametan ali iz dana u dan pocinjem da sumnjam u sve, pa i u svoju pamet......
ps. moja necaka studira tamo... hahaha
pre 8 godina
@hm
Не дао Бог да ти случајно падне на памет да се запиташ ЗАШТО - како кажеш - "сви пљују жене"?
Да није то случајно због тога што су имали сувише посла са - како кажеш - "олошима", а недовољно (или нимало) посла са женама које то нису?
Јесте, тако је, по теби ми сви и заслужујемо само олоше, јер ни ми ништа не ваљамо, наравно.
Али... зар је могуће да толики проценат жена у Србији - чим "сви" кукају на њих - буду "олоши"?
И, зар је могуће да је то по теби сасвим ок?
pre 8 godina
Onaj gore je kompetentan da iscedi radnika kao limun,
radnik je kompetentan da radi i cuti,a toplinu zraci samo radijator ako imas za
grejanje.Sta je kapitalizam i zapadni stil zivota uradio sa ljudima,to je apokalipsa.Kraj svih krajeva,bez sanse za oporavak!Tuzno.
pre 8 godina
Ne znam da li ste primetili, ali ove dve stvari su donekle (odnekle?) suprotstavljene.
Poštovanje imamo prema onima koji imaju neku vrstu nadmoći u odnosu na nas, bilo u smislu da su u stanju više od nas postići ili više od nas podneti. Ali to ih onda u izvesnom smislu udaljava od nas, što škodi poverenju, jer poverenje se zasniva na identifikaciji - imamo poverenja u one ljude koje mislimo da potpuno razumemo, da možemo da se poistovetimo sa njima jer "znamo" da imaju iste vrednosti kao mi.
Zato verujem da je poverenje ipak malo važnije od poštovanja, odnosno svaki korak dalje, svako povećanje poštovanja mora biti uravnoteženo povećanjem poverenja, ili će doći do razlaza.
A i generalno, iskustvo me uči da nemam poverenja u ljude koji imaju nasušnu potrebu da dobiju poštovanje ili me cene samo onoliko koliko me poštuju.
Sa druge strane, bez makar malo poštovanja, ne može se dobiti ničije poverenje.
pre 8 godina
Bez dileme fizički izgled i oblačenje i to pogotovo žene gledaju.
pre 8 godina
@logicno pitanje ne samo je iskren.Taj lazni moral i glupe psiho analize sacuvaj za "super zenu".
(buraz, 18. januar 2016 19:08)
Iskrenost je lepa osobina, ali to svakako ne znaci da svako ko je iskren nije iskompleksiran mladic koji sve zene posmatra kroz "da li ima sanse kod njih". Posebno ne ako je u vezi. A valjda je nekad bio. Uzgred, postoji i pravi moral, ne samo lazni, samo sto se za njega treba i malo potruditi, a ne samo raditi sta je najlakse i tako efikasno unistiti i svoj i tudje zivote. Najlakse je sve za sta si nesposoban svrstati u "lazni moral" i proglasiti divljanje kao najvecu vrlinu. Sutra ces se ozeniti i nastaviti da tako posmatras svaku zenu, a dete ce ti zbog toga odrasti kod zene, koja ce imati drugog muskarca, verovatno boljeg i odgovornijeg, a dete tatu koji ne zivi sa njim i vidja ga samo povremeno.
pre 8 godina
Ajde kazite nesto sto ne znamo, ipak vi to ucite,izucavate, a neki primaju i velike pare.
(Sponzor, 18. januar 2016 19:33)
Da, mi sve vec znamo. Kad smo to znanje zadnji put koristili? Npr. na razgovoru za novi posao? Nikad, vazno je praviti se uvijek pametan.
pre 8 godina
Na jednom sastanku...neuki regionalni menadzer sa srednjom gradjevinskom skolom nam je svima zapretio i rekao nam je: "U banci cete ili da jasete, ili da budete konjovi!". I onda profesor sa Harvarda prica o postovanju i poverenju medju ljudima...kako je njima lepo!!!
pre 8 godina
Srbija:
1.Šta vozi gospodin/gospođa.
2.Koji mobilni telefon ima.
Kraj rasprave.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dilan Dog, 18. januar 2016 16:46)
Nije kraj, moram malo da te dopunim,
3.U kom Beogradskom naselju zivi gospodin/gospodja,
4.Kolika su mu/joj mesecna primanja.
Nastavite...
pre 8 godina
@logicno pitanje ne samo je iskren.Taj lazni moral i glupe psiho analize sacuvaj za "super zenu".
pre 8 godina
@logično pitanje Bravo tebra , zakopao si ga izuzetno inteligentno sa vrlo ispravnim zapažanjem. Ja takođe ne mirišem takvu vrstu mekušaca i prosto ne mogu da verujem da smo zakoračili u doba gde takvi dobijaju pluseve... The end is near... xD
pre 8 godina
@On: Baš zato što imam puno poslovnog i životnog iskustva, izrazio sam u komentaru svoj stav, tj. neslaganje sa onim, o čemu tekst govori.
pre 8 godina
ipak je to britanija.... nemaju oni toliko inata da bi to vazilo i za nas....
@(i tako to, 18. januar 2016 18:37)
Hahahahaha, ti si sigurno od onih koji se smeju Amerikancima sto ne znaju gde je Srbija? A ti ne znas gde je Harvard pa ga stavio u Britaniju! Hahahaha, ipak je to Srbija.....vazno je da si najpametniji...
pre 8 godina
Postenje, tacnost i odgovornost je nesto sto ja trazim od osobe da ima ako zelim da se druzim sa njom. Izgled i pismenost su nebitni jer to ne moze da zameni ovo prvo. Upoznao sam dosta relativno nepismenih ljudi koji su prosti ali ako ti neko od njih kaze da sutra u 12h dolazi na dogovoreno mesto ili obeca nesto on to i uradi sto je po meni mnogo bitno. Ja ne trpim ljude koji se ponasaju bahato i ne postuju sami sebe i svoje vreme pa jos krenu i mene da mantaju. Svakom se desi da zaboravi i ja to znam ali ukoliko me vise puta ispalis ili slazes nego sto uradis nesto dobro onda - cao zdravo. Imam veoma malo ljudi sa kojima se druzim ali znam da kada mi treba pomoc,u pola dana ili pola noci, oni su tu a naravno vazi i obrnuto. Bolje 5-6 pravih prijatelja ljudina nego desetine neodlucnih debila.
pre 8 godina
Harvardu je trebalo 15 godina za ovo otkrice? Vise nemam poverenja u Harvard.
pre 8 godina
Ajde kazite nesto sto ne znamo, ipak vi to ucite,izucavate, a neki primaju i velike pare.
pre 8 godina
@ (On,: Ali ne mozes nauciti da budes posten, vredan, velikodusan, empatican, jer to su stvari koje se nose iz kuce, ne uce se na poslu. A to su kvaliteti koji su danas narocito u Srbiji deficitarni. Da ne bude zabune: ovo govorim iz licnog dugogodisnjeg poslovnog iskustva u menadzmentu.
Ove klasifikacije (posten, vredan, velikodusan, empatican,)
u prevodu znače :
posten - budala
vredan - radi ko konj
velikodusan - hoće da radi za džabe-slavu, 15 sati dnevno, 365 dana
empatičan - kupiš ga na tužnu priču
" stigla mi rata za mercedes, ćerka nema za džeparac u Londonu, ženi moram hitno da uplatim estetsku operaciju ,
A TI MI TRAŽIŠ tvojih 200evra plate od pre 6 meseci "
Jel su ti radnici sa takvim kvalitetima deficitarni ?
Menađeru ?
pre 8 godina
@dosledan To ,ako je neko dobar radnik,vredan, vole ga pacijenti, da vidis kako spletkari,ogovara,ulaguje se autoritetima,a sve pod izgovorom da je on najbolji radnik. Znaci apsolutno ne mora da znaci da je dobar covek.
pre 8 godina
Svi pljuju zene a kada procitam komentare mnogih muskaraca zakljucujem da samo olose i zasluzuju.
pre 8 godina
Mogu li da verujem ovoj osobi?
Mogu li da poštujem ovu osobu?
Tako je, uz mali dodatak.
Osobe sa PinkGrand sistemom vrednosti nikad neće verovati osobama ni poštovati osobe sa nekim drugim sistemom vrednosti, i obrnuto.
Na žalost, u Srbiji većina osoba tradicionalno neguje PinkGrand sistem vrednosti...
pre 8 godina
Ja kad vidim "Pussycat Dolls", gubim veru u izdajničke oči.
pre 8 godina
psihologija - pola seksualnost,pola pogresno tumacenje;)
pre 8 godina
Ja mislim da mene cene ljudi, zato što se u principu nikada i ne zapitam da li me cene.
pre 8 godina
Moj prvi utisak, čitajući na brzinu, je bio da se knjiga zove "Prasence" : )
pre 8 godina
Slažem sa sa psiholozima s Harwarda. Lazove, prevarante, lopove, nemoralne ljude treba eliminirati čim prije iz svog okruženja, poslovnog i privatnog. Nije uvijek lako takve brzinski detektirati, naučili su zanat, znaju koje kvalitete se traže pa neko vrijeme uspješno glume.
pre 8 godina
ipak je to britanija.... nemaju oni toliko inata da bi to vazilo i za nas....
pre 8 godina
Znači, utilitarno. Kakve koristi mogu imati od te osobe. Jeste,
odista oni tako gledaju. A mogli bi i neutilitarno, po principu simpatija.
Ono kao – neko ti je simpa pa može biti makar ko, simpa ti je i kraj.
Mislim da je ovo bolji pristup, jer afirmiše Čoveka kao Božje stvorenje.
pre 8 godina
Zbog ovakvih stavova i imamo menadjere sa Megadensa na kljucnim mestima, bitno da su "ekipa". Neko dole rece da su je zaposlili zbog "dobre duse" iako nista nije znala - tako da rezonuje moze samo onaj ko trosi tudje pare i nema odgovornost, pa u zivotu mi ne treba lenjivac ili neznalica koji ce da se lepo smeska. I, jos, nikada nisam sreo losu osobu koja dobro radi, jednostavno dobar, pozdan, kompetentan radnik izaziva i postovanje i poverenje, batalite me likova koji prepricavaju viceve ceo dan.
pre 8 godina
Tridesete godine, devojkama su samo dva pitanja vazna...pored toga da nisi ozenjen naravno, a to je Da li ima stabilan posao, da li ima stan? Eto, ako ste tu dobri, uz jos kola neka i da imate dve noge i dve ruke i ispod 150 kg na 2/3 puta ste od cilja.
pre 8 godina
Ja ribu gledam ovako: je li živa vatra ili smor? Je li dobro parče ili masnjikava?
(Saša, 18. januar 2016 16:52)
Hahahahahahahahah, masnjikavaaa!
pre 8 godina
Кад упознам zensku особу:
- Шта ова хоће?
Кад упознам musko прво ga суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код njega.
pre 8 godina
@muleco Pitanje je kakav je vaš poslovni model? Osoba u koju možete imati poverenje će sa osnovnim znanjem posle nekog vremena naučiti posao i postati kompetentna. Kompetentnog radnika koji ne uliva poverenje nećete nikada naučiti empatiji i društvenim veštinama. Ako vaš poslovni model nije projektovan na duže staze, onda je razumljivo da birate kompetentne radnike bez obzira na njihove ljudske kvalitete. Jednostavnije rečeno, oni se bolje uklapaju u model 'uzmi novce i beži'
pre 8 godina
@Smuleco: potpuno pogresan pristup pretpostavljam da nemate dovoljno zivotnog ili poslovnog iskustva. Svaki posao moze da se nauci , zato se ljudi i skoluju jer niko se naucen nije rodio. Ali ne mozes nauciti da budes posten, vredan, velikodusan, empatican, jer to su stvari koje se nose iz kuce, ne uce se na poslu. A to su kvaliteti koji su danas narocito u Srbiji deficitarni. Da ne bude zabune: ovo govorim iz licnog dugogodisnjeg poslovnog iskustva u menadzmentu.
pre 8 godina
"Vlast intelekta nad prirodom i proizvodnja sve većih i većih količina stvari postaju ciljevi života. U ovom procesu čovek se pretvorio u stvar, život je potčinjen posedu, »bićem« gospodari »posedovanje«. Dok su i grčki i hebrejski istočnici zapadne kulture smatrali svrhom života čovekovo savršenstvo, savremenog čoveka zaokuplja savršenstvo stvari i poznavanje načina njihove proizvodnje. Čovek sa Zapada se nalazi u stanju shizoidne nesposobnosti da iskusi osećanje, te ga more nelagodnosti, utučenost i očajanje. Na rečima još uvek su mu ciljevi: sreća, individualizam, preduzimljivost — no, u stvari, on nema cilja. Upitajte ga zašto živi, šta je svrha svih njegovih stremljenja — i on će se zbuniti. Neki će reći da žive za svoju porodicu; drugi — da bi se »zabavljali«, treći — da bi zarađivali, ali zapravo niko ne zna zašto živi, nema nikakvog cilja, sem želje da izbegne nesigurnost i usamljenost".
Osećaju toplinu i poverenje novca i onoga što može kupiti za isti.
pre 8 godina
Кад упознам мушку особу:
- Шта овај хоће?
Кад упознам жену прво је суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код ње.
(Дејан, 18. januar 2016 17:18)
Toliko si nemocan kod zena da svaku kroz to gledas?
pre 8 godina
Кад упознам мушку особу:
- Шта овај хоће?
Кад упознам жену прво је суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код ње.
pre 8 godina
Ja onda ostavljam los utisak, realno ne volim da pricam mnogo, a i mrzi me. Sve zavisi o kakvom poslu se radi necete pretezno introvertnu osobu zaposliti kao voditelja ili extrovertnu kao programera, ali ako ih zamenite na pozicijama moze se reci da imate mudrosti:). Mislim da bi roditelji trebalo malo vise paznje da obracaju kakva su im deca, a ne da ih forsiraju ka pogresnom putu.
pre 8 godina
Mogu li da verujem ovoj osobi?
Mogu li da poštujem ovu osobu?
-----------
Mozda ovde u Americi. Ali u Srbiji kako sam obucen. A idem i(s)cepan sve u 50 godina. Nema se...
pre 8 godina
ja evo surfujem po internetu,tražim neki ubrzani kurs,za lažova...i prevaranta,nije bitno koliko košta,pozajmiću,a i vratiti brzo,i to višestruko,to je zagarantovano...
pre 8 godina
Od ljudi koji mi se poveravaju, imam samo glavobolju. Prestala sam da pricam sa nepoznatim ljudima, tako su prestale i glavobolje. I vise nisam ni srdacna ni topla, jer u nasoj zemlji to nije dobro, jer ljudi umisljaju, za zapad je ovo pozeljno, u Srbiji te ljudi mogu sahraniti pre vremena losim pricama ,i energijom.
pre 8 godina
Srbija:
1.Šta vozi gospodin/gospođa.
2.Koji mobilni telefon ima.
Kraj rasprave.
pre 8 godina
To da li je neko "topao" od mojih kolega, odnosno da li mu verujem, u tom smislu, po meni je manje bitno, od činjenice, da li su kompetentni, i dovoljno stručni za posao, koji radimo. Ne znači, naravno, da nije bitno i poverenje u zaposlene, sa gledišta poslodavca, ali, ako je neko nestručan, onda je logično nekoristan i nepouzdan radnik, koji čini više štete, nego koristi. Poverenje, koje je zadobio, ne može mu biti alibi, za nestručnost. Poverenje, toplinu i srdačnost, ipak treba ostaviti "privatnom životu".
pre 8 godina
Iz mog velikog životnog i profesionalnog iskustva zaista mogu da potvrdim da sve ono što smatram svojim uspesima, postigla sam sticanjem poverenja, toplinom, iskrenošću, verom u ljude. Moj nekadašnji poslodovac: " Vi ne posedujete skoro nikakvo znanje koje smo tražili, ali ono što imate u glavi i srcu, to se računa, ostalo je stvar samo tehničke prirode".
pre 8 godina
U Srbiji sudimo: 1) Da li ova osoba ima love? 2) Da li moze poloziti ispit za starlete?
Strasno je koliko su ljudi postali povuceni, bez komunikacije, arogantni, ispunjeni drugim vrednostima, pogresnim. Govorim iskljucivo o Srbiji. Secam se pre 30-tak godina, idem u Beograd na studije, ne prodje gotovo vikend da ne porazgovaram sa devojkom u busu o tome koliki je Svemir ili da li je De Niro zasluzio oskara... Srbija se kulturno srozala na najnize grane.
pre 8 godina
Ako ste veliki lažov, znači li to, da uvek birate veće lažove kao kompetetnije, da im ukažete poverenje? Pokušavam sebi da objasnim ovaj višedecenijski sistem vrednosti, koji vrednujemo, i koji vlada nama, a mi se trudimo da ovladamo njim, demokratski.
pre 8 godina
Ja ribu gledam ovako: je li živa vatra ili smor? Je li dobro parče ili masnjikava?
pre 8 godina
U Srbiji sudimo: 1) Da li ova osoba ima love? 2) Da li moze poloziti ispit za starlete?
Strasno je koliko su ljudi postali povuceni, bez komunikacije, arogantni, ispunjeni drugim vrednostima, pogresnim. Govorim iskljucivo o Srbiji. Secam se pre 30-tak godina, idem u Beograd na studije, ne prodje gotovo vikend da ne porazgovaram sa devojkom u busu o tome koliki je Svemir ili da li je De Niro zasluzio oskara... Srbija se kulturno srozala na najnize grane.
pre 8 godina
Iz mog velikog životnog i profesionalnog iskustva zaista mogu da potvrdim da sve ono što smatram svojim uspesima, postigla sam sticanjem poverenja, toplinom, iskrenošću, verom u ljude. Moj nekadašnji poslodovac: " Vi ne posedujete skoro nikakvo znanje koje smo tražili, ali ono što imate u glavi i srcu, to se računa, ostalo je stvar samo tehničke prirode".
pre 8 godina
Srbija:
1.Šta vozi gospodin/gospođa.
2.Koji mobilni telefon ima.
Kraj rasprave.
pre 8 godina
Кад упознам мушку особу:
- Шта овај хоће?
Кад упознам жену прво је суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код ње.
pre 8 godina
Ja onda ostavljam los utisak, realno ne volim da pricam mnogo, a i mrzi me. Sve zavisi o kakvom poslu se radi necete pretezno introvertnu osobu zaposliti kao voditelja ili extrovertnu kao programera, ali ako ih zamenite na pozicijama moze se reci da imate mudrosti:). Mislim da bi roditelji trebalo malo vise paznje da obracaju kakva su im deca, a ne da ih forsiraju ka pogresnom putu.
pre 8 godina
Ako ste veliki lažov, znači li to, da uvek birate veće lažove kao kompetetnije, da im ukažete poverenje? Pokušavam sebi da objasnim ovaj višedecenijski sistem vrednosti, koji vrednujemo, i koji vlada nama, a mi se trudimo da ovladamo njim, demokratski.
pre 8 godina
Od ljudi koji mi se poveravaju, imam samo glavobolju. Prestala sam da pricam sa nepoznatim ljudima, tako su prestale i glavobolje. I vise nisam ni srdacna ni topla, jer u nasoj zemlji to nije dobro, jer ljudi umisljaju, za zapad je ovo pozeljno, u Srbiji te ljudi mogu sahraniti pre vremena losim pricama ,i energijom.
pre 8 godina
Ja ribu gledam ovako: je li živa vatra ili smor? Je li dobro parče ili masnjikava?
(Saša, 18. januar 2016 16:52)
Hahahahahahahahah, masnjikavaaa!
pre 8 godina
Tridesete godine, devojkama su samo dva pitanja vazna...pored toga da nisi ozenjen naravno, a to je Da li ima stabilan posao, da li ima stan? Eto, ako ste tu dobri, uz jos kola neka i da imate dve noge i dve ruke i ispod 150 kg na 2/3 puta ste od cilja.
pre 8 godina
@Smuleco: potpuno pogresan pristup pretpostavljam da nemate dovoljno zivotnog ili poslovnog iskustva. Svaki posao moze da se nauci , zato se ljudi i skoluju jer niko se naucen nije rodio. Ali ne mozes nauciti da budes posten, vredan, velikodusan, empatican, jer to su stvari koje se nose iz kuce, ne uce se na poslu. A to su kvaliteti koji su danas narocito u Srbiji deficitarni. Da ne bude zabune: ovo govorim iz licnog dugogodisnjeg poslovnog iskustva u menadzmentu.
pre 8 godina
Slažem sa sa psiholozima s Harwarda. Lazove, prevarante, lopove, nemoralne ljude treba eliminirati čim prije iz svog okruženja, poslovnog i privatnog. Nije uvijek lako takve brzinski detektirati, naučili su zanat, znaju koje kvalitete se traže pa neko vrijeme uspješno glume.
pre 8 godina
Na jednom sastanku...neuki regionalni menadzer sa srednjom gradjevinskom skolom nam je svima zapretio i rekao nam je: "U banci cete ili da jasete, ili da budete konjovi!". I onda profesor sa Harvarda prica o postovanju i poverenju medju ljudima...kako je njima lepo!!!
pre 8 godina
@ (On,: Ali ne mozes nauciti da budes posten, vredan, velikodusan, empatican, jer to su stvari koje se nose iz kuce, ne uce se na poslu. A to su kvaliteti koji su danas narocito u Srbiji deficitarni. Da ne bude zabune: ovo govorim iz licnog dugogodisnjeg poslovnog iskustva u menadzmentu.
Ove klasifikacije (posten, vredan, velikodusan, empatican,)
u prevodu znače :
posten - budala
vredan - radi ko konj
velikodusan - hoće da radi za džabe-slavu, 15 sati dnevno, 365 dana
empatičan - kupiš ga na tužnu priču
" stigla mi rata za mercedes, ćerka nema za džeparac u Londonu, ženi moram hitno da uplatim estetsku operaciju ,
A TI MI TRAŽIŠ tvojih 200evra plate od pre 6 meseci "
Jel su ti radnici sa takvim kvalitetima deficitarni ?
Menađeru ?
pre 8 godina
Ja ribu gledam ovako: je li živa vatra ili smor? Je li dobro parče ili masnjikava?
pre 8 godina
Ocenju ovako: "od tebe mogu imati koristi, od tebe ne", a u poslu: "njegovom moram da ucinim, za ovog se niko ne zalaze pa doviđenja." Ima i divnih ljudi, zdrave duse i ciste savesti, samo su u manjini.
pre 8 godina
Onaj gore je kompetentan da iscedi radnika kao limun,
radnik je kompetentan da radi i cuti,a toplinu zraci samo radijator ako imas za
grejanje.Sta je kapitalizam i zapadni stil zivota uradio sa ljudima,to je apokalipsa.Kraj svih krajeva,bez sanse za oporavak!Tuzno.
pre 8 godina
Zbog ovakvih stavova i imamo menadjere sa Megadensa na kljucnim mestima, bitno da su "ekipa". Neko dole rece da su je zaposlili zbog "dobre duse" iako nista nije znala - tako da rezonuje moze samo onaj ko trosi tudje pare i nema odgovornost, pa u zivotu mi ne treba lenjivac ili neznalica koji ce da se lepo smeska. I, jos, nikada nisam sreo losu osobu koja dobro radi, jednostavno dobar, pozdan, kompetentan radnik izaziva i postovanje i poverenje, batalite me likova koji prepricavaju viceve ceo dan.
pre 8 godina
To da li je neko "topao" od mojih kolega, odnosno da li mu verujem, u tom smislu, po meni je manje bitno, od činjenice, da li su kompetentni, i dovoljno stručni za posao, koji radimo. Ne znači, naravno, da nije bitno i poverenje u zaposlene, sa gledišta poslodavca, ali, ako je neko nestručan, onda je logično nekoristan i nepouzdan radnik, koji čini više štete, nego koristi. Poverenje, koje je zadobio, ne može mu biti alibi, za nestručnost. Poverenje, toplinu i srdačnost, ipak treba ostaviti "privatnom životu".
pre 8 godina
ja evo surfujem po internetu,tražim neki ubrzani kurs,za lažova...i prevaranta,nije bitno koliko košta,pozajmiću,a i vratiti brzo,i to višestruko,to je zagarantovano...
pre 8 godina
Postenje, tacnost i odgovornost je nesto sto ja trazim od osobe da ima ako zelim da se druzim sa njom. Izgled i pismenost su nebitni jer to ne moze da zameni ovo prvo. Upoznao sam dosta relativno nepismenih ljudi koji su prosti ali ako ti neko od njih kaze da sutra u 12h dolazi na dogovoreno mesto ili obeca nesto on to i uradi sto je po meni mnogo bitno. Ja ne trpim ljude koji se ponasaju bahato i ne postuju sami sebe i svoje vreme pa jos krenu i mene da mantaju. Svakom se desi da zaboravi i ja to znam ali ukoliko me vise puta ispalis ili slazes nego sto uradis nesto dobro onda - cao zdravo. Imam veoma malo ljudi sa kojima se druzim ali znam da kada mi treba pomoc,u pola dana ili pola noci, oni su tu a naravno vazi i obrnuto. Bolje 5-6 pravih prijatelja ljudina nego desetine neodlucnih debila.
pre 8 godina
ipak je to britanija.... nemaju oni toliko inata da bi to vazilo i za nas....
@(i tako to, 18. januar 2016 18:37)
Hahahahaha, ti si sigurno od onih koji se smeju Amerikancima sto ne znaju gde je Srbija? A ti ne znas gde je Harvard pa ga stavio u Britaniju! Hahahaha, ipak je to Srbija.....vazno je da si najpametniji...
pre 8 godina
Mogu li da verujem ovoj osobi?
Mogu li da poštujem ovu osobu?
-----------
Mozda ovde u Americi. Ali u Srbiji kako sam obucen. A idem i(s)cepan sve u 50 godina. Nema se...
pre 8 godina
psihologija - pola seksualnost,pola pogresno tumacenje;)
pre 8 godina
Srbija:
1.Šta vozi gospodin/gospođa.
2.Koji mobilni telefon ima.
Kraj rasprave.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dilan Dog, 18. januar 2016 16:46)
Nije kraj, moram malo da te dopunim,
3.U kom Beogradskom naselju zivi gospodin/gospodja,
4.Kolika su mu/joj mesecna primanja.
Nastavite...
pre 8 godina
Mogu li da verujem ovoj osobi?
Mogu li da poštujem ovu osobu?
Tako je, uz mali dodatak.
Osobe sa PinkGrand sistemom vrednosti nikad neće verovati osobama ni poštovati osobe sa nekim drugim sistemom vrednosti, i obrnuto.
Na žalost, u Srbiji većina osoba tradicionalno neguje PinkGrand sistem vrednosti...
pre 8 godina
@muleco Pitanje je kakav je vaš poslovni model? Osoba u koju možete imati poverenje će sa osnovnim znanjem posle nekog vremena naučiti posao i postati kompetentna. Kompetentnog radnika koji ne uliva poverenje nećete nikada naučiti empatiji i društvenim veštinama. Ako vaš poslovni model nije projektovan na duže staze, onda je razumljivo da birate kompetentne radnike bez obzira na njihove ljudske kvalitete. Jednostavnije rečeno, oni se bolje uklapaju u model 'uzmi novce i beži'
pre 8 godina
ocenjuju vas na osnovu titule i kakve koristi mogu od vas da imaju
sve ostalo marginalno
pre 8 godina
Ne znam da li ste primetili, ali ove dve stvari su donekle (odnekle?) suprotstavljene.
Poštovanje imamo prema onima koji imaju neku vrstu nadmoći u odnosu na nas, bilo u smislu da su u stanju više od nas postići ili više od nas podneti. Ali to ih onda u izvesnom smislu udaljava od nas, što škodi poverenju, jer poverenje se zasniva na identifikaciji - imamo poverenja u one ljude koje mislimo da potpuno razumemo, da možemo da se poistovetimo sa njima jer "znamo" da imaju iste vrednosti kao mi.
Zato verujem da je poverenje ipak malo važnije od poštovanja, odnosno svaki korak dalje, svako povećanje poštovanja mora biti uravnoteženo povećanjem poverenja, ili će doći do razlaza.
A i generalno, iskustvo me uči da nemam poverenja u ljude koji imaju nasušnu potrebu da dobiju poštovanje ili me cene samo onoliko koliko me poštuju.
Sa druge strane, bez makar malo poštovanja, ne može se dobiti ničije poverenje.
pre 8 godina
Кад упознам мушку особу:
- Шта овај хоће?
Кад упознам жену прво је суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код ње.
(Дејан, 18. januar 2016 17:18)
Toliko si nemocan kod zena da svaku kroz to gledas?
pre 8 godina
"Vlast intelekta nad prirodom i proizvodnja sve većih i većih količina stvari postaju ciljevi života. U ovom procesu čovek se pretvorio u stvar, život je potčinjen posedu, »bićem« gospodari »posedovanje«. Dok su i grčki i hebrejski istočnici zapadne kulture smatrali svrhom života čovekovo savršenstvo, savremenog čoveka zaokuplja savršenstvo stvari i poznavanje načina njihove proizvodnje. Čovek sa Zapada se nalazi u stanju shizoidne nesposobnosti da iskusi osećanje, te ga more nelagodnosti, utučenost i očajanje. Na rečima još uvek su mu ciljevi: sreća, individualizam, preduzimljivost — no, u stvari, on nema cilja. Upitajte ga zašto živi, šta je svrha svih njegovih stremljenja — i on će se zbuniti. Neki će reći da žive za svoju porodicu; drugi — da bi se »zabavljali«, treći — da bi zarađivali, ali zapravo niko ne zna zašto živi, nema nikakvog cilja, sem želje da izbegne nesigurnost i usamljenost".
Osećaju toplinu i poverenje novca i onoga što može kupiti za isti.
pre 8 godina
Evaluacija, to beše procena na srpskom?
pre 8 godina
(veca, 18. januar 2016 19:32)
Pa da li vi lekari mozete da se suzdrzite od medjusobnog ogovaranja?! Svako od vas je najpametniji, najsposobniji, i sve zna o svim kolegama koje su naravno ulizice i sve cime si i ti okitio druge koje, opa, pacijenti vise vole - nema drugog zakljucka nego da su pacijenti glupi! I jos kazes da su ti, po tebi nikakvi, i dobri lekari - vidi, ne izazivas ni poverenje ni postovanje, ali bi sve to tako zarko zeleo.
Da ponovim: nisam na poslu sreo kompetentnu, vrednu, odgovornu osobu koja je los covek. Ali zato ima tusta i tma dusebriznika koji bi mi dovukli bojler, spojili me za "kombinaciju", pricali mi do sutra o svojoj familiji i rado slusali moje dotivljaje iz detinjstva, samo nemoj da ga pitas za znanje i posao. Lenstine koje su isplivale kao krem ovog propalog drustva.
pre 8 godina
Naravno, nigde necete zbog korektnosti procitati da zene zbog povrsnosti vrednuju kandidata iskljucivo po spoljasnosti, odeci, obuci a pre svega fizickom izgledu.
pre 8 godina
Moj prvi utisak, čitajući na brzinu, je bio da se knjiga zove "Prasence" : )
pre 8 godina
@ Komunikacija
U tome i jeste problem sto vi imate sve na dlanu. Ruku na srce, svako vreme donosi svoje cari i zabave, nekad su bili klikeri, sada su telefoni. Problem vas mladjih generacije je sto ne postoji nijedna stvar koja moze da vas fascinira i odusevi jer sve mozete naci u roku od minut. Znate li kakav je osecaj nama bio kada smo otisli u bioskop i videli svemir i nesto kao zvezdane ratove, ili kada smo trcali na Cuburu da vidimo prvu vhs kasetu kod komse!? Problem je u tome sto ne znate. Druga stvar, idem u korak sa vremenom i koristim telefon ali telefon izaziva usamljenost, a kad izazove usamljenost, on vas povlaci ka tome da ga jos vise koristite. Budite otvoreni, komunicirajte, nemojte se stideti, nemojte se opterecivati sta drugi misle o vama, budite UNIVERZALNI i iskreni jer samo onda ce vas ljudi postovsti i bicete ljudi, a samo povrsni i primitivni ce vas gledati drugim ocima.
pre 8 godina
(cobo, 18. januar 2016 20:05)
Sve sto ti uradi kapitalizam socijalizam ti uradi jos gore. Bez para. U kapitalizmu imas izbor da li hocu da budem cedjen (i placen pogotovo u HI-Tech gde radim preko 20 godina), ili minimalac i slobodno vreme.
U socijalizmu svi cekaju da im neko nesto pokloni ili donese. A od toga nema nista. Ja bih opet odabrao kapitalizam.
pre 8 godina
@Roko@ Koliko si imao godina pre 30? Pa danasnje devojke su non-stop na internetu, kad udjes u autobus, prvo sto ces da primetis je da svi dzagaju te telefone, provereno svi, pa i ja, nekako postales zavistan:) Jos ako neki cika pocne o svemiru, au, samo smara. E ako je decko drugo je nesto, on ti posalje zahtev, pa fejsbuk, pa slike, napucene usnice, lajk..
pre 8 godina
Svi pljuju zene a kada procitam komentare mnogih muskaraca zakljucujem da samo olose i zasluzuju.
pre 8 godina
Bez dileme fizički izgled i oblačenje i to pogotovo žene gledaju.
pre 8 godina
Ja mislim da mene cene ljudi, zato što se u principu nikada i ne zapitam da li me cene.
pre 8 godina
@logicno pitanje ne samo je iskren.Taj lazni moral i glupe psiho analize sacuvaj za "super zenu".
(buraz, 18. januar 2016 19:08)
Iskrenost je lepa osobina, ali to svakako ne znaci da svako ko je iskren nije iskompleksiran mladic koji sve zene posmatra kroz "da li ima sanse kod njih". Posebno ne ako je u vezi. A valjda je nekad bio. Uzgred, postoji i pravi moral, ne samo lazni, samo sto se za njega treba i malo potruditi, a ne samo raditi sta je najlakse i tako efikasno unistiti i svoj i tudje zivote. Najlakse je sve za sta si nesposoban svrstati u "lazni moral" i proglasiti divljanje kao najvecu vrlinu. Sutra ces se ozeniti i nastaviti da tako posmatras svaku zenu, a dete ce ti zbog toga odrasti kod zene, koja ce imati drugog muskarca, verovatno boljeg i odgovornijeg, a dete tatu koji ne zivi sa njim i vidja ga samo povremeno.
pre 8 godina
Znači, utilitarno. Kakve koristi mogu imati od te osobe. Jeste,
odista oni tako gledaju. A mogli bi i neutilitarno, po principu simpatija.
Ono kao – neko ti je simpa pa može biti makar ko, simpa ti je i kraj.
Mislim da je ovo bolji pristup, jer afirmiše Čoveka kao Božje stvorenje.
pre 8 godina
Harvardu je trebalo 15 godina za ovo otkrice? Vise nemam poverenja u Harvard.
pre 8 godina
Da, mi sve vec znamo. Kad smo to znanje zadnji put koristili? Npr. na razgovoru za novi posao? Nikad, vazno je praviti se uvijek pametan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 18. januar 2016 20:30) # Link komentara
Druze,ne znam zasto se ti pravis pametan,ovde su naveli nesto sto vecina ljudi zna,mogli su da napisu nesto novo,nesto drugo,nesto sto ljudi ne znaju.
ovo je cista glupost.
ljudi danas gledaju samo jedno,a to je da ako vide da mogu da izvucu neku korist od druge osobe oni ce tu osobu da "vole,cene,postuju...ma sve najbolje"
ako je neko ko im nije u tom trenutku od pomoci,ta osoba je za njih nebitna.
to je jedan od razloga zbog cega se citav zapadni svet raspada,zbog cega je tamo sve vise siromasnih,zbog cega je sve manje dece,zbog cega je sve vise samoubistva,ubistva itd.
ljude gledam po tome kakvi su,nisakim se ne druzim iz koristi,nikad nisam,niti cu,zato sam ponosan na sebe,srecan sam sto nisam upao u tu vasu masineriju.
pozdrav,sve najbolje.
pre 8 godina
Ajde kazite nesto sto ne znamo, ipak vi to ucite,izucavate, a neki primaju i velike pare.
(Sponzor, 18. januar 2016 19:33)
Da, mi sve vec znamo. Kad smo to znanje zadnji put koristili? Npr. na razgovoru za novi posao? Nikad, vazno je praviti se uvijek pametan.
pre 8 godina
Iz evolutivne perspektive... za one koji nisu evoluirali. Zato se makljamo sa verskim fanaticima zbog nafte, a ne pravimo kolonije na marsu. Sve zbog "bizmisa" poverenja a ne kompetencije (citaj: ko bolje laprda i laze).
I nije ovaj trend samo u poslu, vec i u vezama (posle bude "sto me muz bije", "sto me zena ostavi").
(Nix, 18. januar 2016 23:23)
Dao sam ti minus zbog upotrebe reci "bizmis". normalan post sa argumentima je uvek efektiniji od klinackog izrugivanja. Inace se slazem sa razmisljanjem.
pre 8 godina
@dosledan To ,ako je neko dobar radnik,vredan, vole ga pacijenti, da vidis kako spletkari,ogovara,ulaguje se autoritetima,a sve pod izgovorom da je on najbolji radnik. Znaci apsolutno ne mora da znaci da je dobar covek.
pre 8 godina
Кад упознам zensku особу:
- Шта ова хоће?
Кад упознам musko прво ga суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код njega.
pre 8 godina
Iz evolutivne perspektive... za one koji nisu evoluirali. Zato se makljamo sa verskim fanaticima zbog nafte, a ne pravimo kolonije na marsu. Sve zbog "bizmisa" poverenja a ne kompetencije (citaj: ko bolje laprda i laze).
I nije ovaj trend samo u poslu, vec i u vezama (posle bude "sto me muz bije", "sto me zena ostavi").
pre 8 godina
(more mrs, 18. januar 2016 19:51)
Ja uopste ne vidim navedene osobine onako kako ih ti vidis. Ustvari si nehoticno isprojektovao tvoj odnos prema zivotu i ljudima pripisujuci ih meni. Vikanje na nepoznatu osobu i upotreba posprdnog naziva "menađer" i tvoj potpis dovoljno govore o tebi kao licnosti.
pre 8 godina
Ovo je fantastično!!! Ne kažem tek tako jer i sam imam neku moć da ocenjujem ljude tj. čitam između redova. Dosta me to zamara, nekad možda treba i ne znati, bude mnogo lakše.
pre 8 godina
@ (On,
Tvoja menadzerija isplacuje americke plate, jer naravno zahtevas americke rezultate ?
I to redovno ?
Radno vreme , prekovremeno isplacujes ?
Isplacujes bonuse, za one koji pokazu bolje rezultate?
Odgovori mi .
A onda mozemo da pricamo , o lepim osobinama, postenju, empatiji, itd...
i mozemo svi da tapsemo rukicma kao na kursevima koje si zavrsio,
NLP, pozitivne afirmacije, Toni deliverijunit itd.
pre 8 godina
Ja kad vidim "Pussycat Dolls", gubim veru u izdajničke oči.
pre 8 godina
@dosledan Zasto se ljutis? Nije za polemiku na ovim stranama. Deluje nelogicno,ali mislim da su osobine nekih dosljaka u velike gradove,nesto sto ni na Harvardu ne mogu da dokuce. Ovi vredni ljudi( to im niko ne spori) su morali mnogo vise da grizu, da bi nesto postigli, a tu je isplivalo sve ono najgore u tim ljudima
pre 8 godina
ipak je to britanija.... nemaju oni toliko inata da bi to vazilo i za nas....
pre 8 godina
@hm
Не дао Бог да ти случајно падне на памет да се запиташ ЗАШТО - како кажеш - "сви пљују жене"?
Да није то случајно због тога што су имали сувише посла са - како кажеш - "олошима", а недовољно (или нимало) посла са женама које то нису?
Јесте, тако је, по теби ми сви и заслужујемо само олоше, јер ни ми ништа не ваљамо, наравно.
Али... зар је могуће да толики проценат жена у Србији - чим "сви" кукају на њих - буду "олоши"?
И, зар је могуће да је то по теби сасвим ок?
pre 8 godina
@On: Baš zato što imam puno poslovnog i životnog iskustva, izrazio sam u komentaru svoj stav, tj. neslaganje sa onim, o čemu tekst govori.
pre 8 godina
Čuj knjiga se zove Prasence.
pre 8 godina
Ajde kazite nesto sto ne znamo, ipak vi to ucite,izucavate, a neki primaju i velike pare.
pre 8 godina
Evo mog prvog utiska o Harvardu:
Jedna od prvih stvari koju su psihologija i psihoanaliza otkrili je da osoba(ili osobe okupljene oko iste sfere interesovanja) najpre brbljaju o onome što nemaju, najpre pokušavaju dokazati verbalno ili nekom gorom metodom kako poseduju ono za čega su hendikepirani.
Vođen tim prostim pravilom, s obzirom da Harvard SAM ZA SEBE tvrdi kako je prestižan univerzitet prepun pameti i pametnih, nalsućuje se šta je ono što im najviše nedostaje...
Neka uzvišena pamet sa Harvarda posluša pesmu grupe Alisa - "Sanja"... između ostalih divnih stihova ima i onaj koji kaže:
pre 8 godina
@logično pitanje Bravo tebra , zakopao si ga izuzetno inteligentno sa vrlo ispravnim zapažanjem. Ja takođe ne mirišem takvu vrstu mekušaca i prosto ne mogu da verujem da smo zakoračili u doba gde takvi dobijaju pluseve... The end is near... xD
pre 8 godina
Hristos je rekao: Budite mudri kao zmije, a bezazleni kao golubovi." (Mt 10:16).
A nas blazenopocivsi patrijarh pavle je to prelepo objasnio:
Међу вуковима опстати овци је тешко, али нијенемогуће, јер нам Господ каже на који начин ми можемо и међу вуковима опстатикао овце Његове. А то је: да будемо мудри као змије и безазлени као голубови.Мудрост ће нас сачувати да не постанемо плен, да нас вуци не раскину, односнода нас непријатељи не онемогуће. А безазленост и доброта ће нас сачувати да мине постанемо вуци.
Треба имати, дакле, мудрост. Развијати мудростБогом дану, све више и више, а паралелно са тим развијати и доброту. Јер,мудрост без доброте прелази у злоћу, а безазленост без мудрости прелази углупост. Ни једно ни друго више, него да будемо "мудри као змије, абезазлени као голубови".
pre 8 godina
Ovo istraživanje zaista mnogo govori o štetnom okruženju koje se vrti oko ekstremne extraverzije, specifične komunikativnosti i ekspresije emocija. Ako manje priča i ima snizenu ekspresiju emocija biće procenjen kao osoba u koju se ne može imati poverenja, a to baš i nije realna procena. Pogotovo uzimajući u obzir da je oko 30-45% populacije introvertno. Još jedna diskriminacija introverata.
pre 8 godina
@("Najgori su Božiji čuvari...", 19. januar 2016 00:20)
A ti si na nekom produženom vikendu, mislim ideš naokolo i komentarišeš?
pre 8 godina
One of the highest places you can get to is being independent of the good opinions of other people. Dr.Wayne Dyer.
pre 8 godina
@logicno pitanje ne samo je iskren.Taj lazni moral i glupe psiho analize sacuvaj za "super zenu".
pre 8 godina
U Srbiji je glavno ona narodna...odelo čini čoveka.
E onda su političari i "biznismeni" sve same poštenjačine i kompetentni ljudi.
pre 8 godina
kakvi su danasnj poslodavci, kakvi su im intervjui za prijem na posao, kako biraju saradnike, kako lazu najbolje kandidate...itd., nemoguce je imati pristojan IQ i verovati poslodavcu.
pre 8 godina
Evaluacija, to beše procena na srpskom?
(Vlada, 18. januar 2016 23:35)
Može i vrednovanje.
pre 8 godina
"...ps. moja necaka studira tamo... hahaha"
@(i tako to, 18. januar 2016 20:27)
Ok, znaci studira na tom Harvardu u Britaniji...iz inata?
(eto tako to, 19. januar 2016 12:20) #
po svemu sudeci Vi ste jedna veoma genitalna osoba , nemam vise sta da dodam niti da oduzmem .... vozdra care....
pre 8 godina
Hahahahaha, ti si sigurno od onih koji se smeju Amerikancima sto ne znaju gde je Srbija? A ti ne znas gde je Harvard pa ga stavio u Britaniju! Hahahaha, ipak je to Srbija.....vazno je da si najpametniji...
(eto tako to, 18. januar 2016 19:16)
majstore ceo clanak je preuzet iz britanskih novina
pre 8 godina
eto tako to
ako nisi moderator , vratio si mi malo kurazi da neko cita sta se pise, nisam bas nepametan ali iz dana u dan pocinjem da sumnjam u sve, pa i u svoju pamet......
ps. moja necaka studira tamo... hahaha
pre 8 godina
Zvuči nebulozno. Da su to prvi utisci koje neko ostavlja, tj, koje tražimo u drugome kada ga PRVI PUT vidimo.
Samo u slučaju da je čovek jedna usamljena, nesamostalna i nesigurna jedinka. Verovatno da tada u svakoj osobi traži te 2 stvari.
Dučić kaže da žena pri susretu sa muškarcem uvek prvo procenjuje ovog kao mogućeg partnera. Ako ništa, onda intuitivno to čini.
Ima smisla.
Ali priča iz texta o poverenju... Preterano.
pre 8 godina
"...ps. moja necaka studira tamo... hahaha"
@(i tako to, 18. januar 2016 20:27)
Ok, znaci studira na tom Harvardu u Britaniji...iz inata?
pre 8 godina
Eve trčim, oma će kupim knjigu... pauza... pauza...pauza ... JOK!
pre 8 godina
...ocenjuju te na osnovu debelog novcanika i diplome, bez obzira na koji nacin si te dve stvari stekao u zivotu, i to je to ,
pre 8 godina
@(da primetim, 19. januar 2016 12:10)
?
pre 8 godina
Ja ribu gledam ovako: je li živa vatra ili smor? Je li dobro parče ili masnjikava?
pre 8 godina
To da li je neko "topao" od mojih kolega, odnosno da li mu verujem, u tom smislu, po meni je manje bitno, od činjenice, da li su kompetentni, i dovoljno stručni za posao, koji radimo. Ne znači, naravno, da nije bitno i poverenje u zaposlene, sa gledišta poslodavca, ali, ako je neko nestručan, onda je logično nekoristan i nepouzdan radnik, koji čini više štete, nego koristi. Poverenje, koje je zadobio, ne može mu biti alibi, za nestručnost. Poverenje, toplinu i srdačnost, ipak treba ostaviti "privatnom životu".
pre 8 godina
Srbija:
1.Šta vozi gospodin/gospođa.
2.Koji mobilni telefon ima.
Kraj rasprave.
pre 8 godina
U Srbiji sudimo: 1) Da li ova osoba ima love? 2) Da li moze poloziti ispit za starlete?
Strasno je koliko su ljudi postali povuceni, bez komunikacije, arogantni, ispunjeni drugim vrednostima, pogresnim. Govorim iskljucivo o Srbiji. Secam se pre 30-tak godina, idem u Beograd na studije, ne prodje gotovo vikend da ne porazgovaram sa devojkom u busu o tome koliki je Svemir ili da li je De Niro zasluzio oskara... Srbija se kulturno srozala na najnize grane.
pre 8 godina
Кад упознам zensku особу:
- Шта ова хоће?
Кад упознам musko прво ga суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код njega.
pre 8 godina
Ja ribu gledam ovako: je li živa vatra ili smor? Je li dobro parče ili masnjikava?
(Saša, 18. januar 2016 16:52)
Hahahahahahahahah, masnjikavaaa!
pre 8 godina
ipak je to britanija.... nemaju oni toliko inata da bi to vazilo i za nas....
pre 8 godina
Кад упознам мушку особу:
- Шта овај хоће?
Кад упознам жену прво је суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код ње.
pre 8 godina
Кад упознам мушку особу:
- Шта овај хоће?
Кад упознам жену прво је суптилно одмерим и проценим да ли имам шансе код ње.
(Дејан, 18. januar 2016 17:18)
Toliko si nemocan kod zena da svaku kroz to gledas?
pre 8 godina
Iz mog velikog životnog i profesionalnog iskustva zaista mogu da potvrdim da sve ono što smatram svojim uspesima, postigla sam sticanjem poverenja, toplinom, iskrenošću, verom u ljude. Moj nekadašnji poslodovac: " Vi ne posedujete skoro nikakvo znanje koje smo tražili, ali ono što imate u glavi i srcu, to se računa, ostalo je stvar samo tehničke prirode".
pre 8 godina
Znači, utilitarno. Kakve koristi mogu imati od te osobe. Jeste,
odista oni tako gledaju. A mogli bi i neutilitarno, po principu simpatija.
Ono kao – neko ti je simpa pa može biti makar ko, simpa ti je i kraj.
Mislim da je ovo bolji pristup, jer afirmiše Čoveka kao Božje stvorenje.
pre 8 godina
Zbog ovakvih stavova i imamo menadjere sa Megadensa na kljucnim mestima, bitno da su "ekipa". Neko dole rece da su je zaposlili zbog "dobre duse" iako nista nije znala - tako da rezonuje moze samo onaj ko trosi tudje pare i nema odgovornost, pa u zivotu mi ne treba lenjivac ili neznalica koji ce da se lepo smeska. I, jos, nikada nisam sreo losu osobu koja dobro radi, jednostavno dobar, pozdan, kompetentan radnik izaziva i postovanje i poverenje, batalite me likova koji prepricavaju viceve ceo dan.
pre 8 godina
(cobo, 18. januar 2016 20:05)
Sve sto ti uradi kapitalizam socijalizam ti uradi jos gore. Bez para. U kapitalizmu imas izbor da li hocu da budem cedjen (i placen pogotovo u HI-Tech gde radim preko 20 godina), ili minimalac i slobodno vreme.
U socijalizmu svi cekaju da im neko nesto pokloni ili donese. A od toga nema nista. Ja bih opet odabrao kapitalizam.
pre 8 godina
Tridesete godine, devojkama su samo dva pitanja vazna...pored toga da nisi ozenjen naravno, a to je Da li ima stabilan posao, da li ima stan? Eto, ako ste tu dobri, uz jos kola neka i da imate dve noge i dve ruke i ispod 150 kg na 2/3 puta ste od cilja.
pre 8 godina
@hm
Не дао Бог да ти случајно падне на памет да се запиташ ЗАШТО - како кажеш - "сви пљују жене"?
Да није то случајно због тога што су имали сувише посла са - како кажеш - "олошима", а недовољно (или нимало) посла са женама које то нису?
Јесте, тако је, по теби ми сви и заслужујемо само олоше, јер ни ми ништа не ваљамо, наравно.
Али... зар је могуће да толики проценат жена у Србији - чим "сви" кукају на њих - буду "олоши"?
И, зар је могуће да је то по теби сасвим ок?
pre 8 godina
Naravno, nigde necete zbog korektnosti procitati da zene zbog povrsnosti vrednuju kandidata iskljucivo po spoljasnosti, odeci, obuci a pre svega fizickom izgledu.
pre 8 godina
Od ljudi koji mi se poveravaju, imam samo glavobolju. Prestala sam da pricam sa nepoznatim ljudima, tako su prestale i glavobolje. I vise nisam ni srdacna ni topla, jer u nasoj zemlji to nije dobro, jer ljudi umisljaju, za zapad je ovo pozeljno, u Srbiji te ljudi mogu sahraniti pre vremena losim pricama ,i energijom.
pre 8 godina
@ (On,: Ali ne mozes nauciti da budes posten, vredan, velikodusan, empatican, jer to su stvari koje se nose iz kuce, ne uce se na poslu. A to su kvaliteti koji su danas narocito u Srbiji deficitarni. Da ne bude zabune: ovo govorim iz licnog dugogodisnjeg poslovnog iskustva u menadzmentu.
Ove klasifikacije (posten, vredan, velikodusan, empatican,)
u prevodu znače :
posten - budala
vredan - radi ko konj
velikodusan - hoće da radi za džabe-slavu, 15 sati dnevno, 365 dana
empatičan - kupiš ga na tužnu priču
" stigla mi rata za mercedes, ćerka nema za džeparac u Londonu, ženi moram hitno da uplatim estetsku operaciju ,
A TI MI TRAŽIŠ tvojih 200evra plate od pre 6 meseci "
Jel su ti radnici sa takvim kvalitetima deficitarni ?
Menađeru ?
pre 8 godina
Mogu li da verujem ovoj osobi?
Mogu li da poštujem ovu osobu?
-----------
Mozda ovde u Americi. Ali u Srbiji kako sam obucen. A idem i(s)cepan sve u 50 godina. Nema se...
pre 8 godina
Ako ste veliki lažov, znači li to, da uvek birate veće lažove kao kompetetnije, da im ukažete poverenje? Pokušavam sebi da objasnim ovaj višedecenijski sistem vrednosti, koji vrednujemo, i koji vlada nama, a mi se trudimo da ovladamo njim, demokratski.
pre 8 godina
Onaj gore je kompetentan da iscedi radnika kao limun,
radnik je kompetentan da radi i cuti,a toplinu zraci samo radijator ako imas za
grejanje.Sta je kapitalizam i zapadni stil zivota uradio sa ljudima,to je apokalipsa.Kraj svih krajeva,bez sanse za oporavak!Tuzno.
pre 8 godina
Ne znam da li ste primetili, ali ove dve stvari su donekle (odnekle?) suprotstavljene.
Poštovanje imamo prema onima koji imaju neku vrstu nadmoći u odnosu na nas, bilo u smislu da su u stanju više od nas postići ili više od nas podneti. Ali to ih onda u izvesnom smislu udaljava od nas, što škodi poverenju, jer poverenje se zasniva na identifikaciji - imamo poverenja u one ljude koje mislimo da potpuno razumemo, da možemo da se poistovetimo sa njima jer "znamo" da imaju iste vrednosti kao mi.
Zato verujem da je poverenje ipak malo važnije od poštovanja, odnosno svaki korak dalje, svako povećanje poštovanja mora biti uravnoteženo povećanjem poverenja, ili će doći do razlaza.
A i generalno, iskustvo me uči da nemam poverenja u ljude koji imaju nasušnu potrebu da dobiju poštovanje ili me cene samo onoliko koliko me poštuju.
Sa druge strane, bez makar malo poštovanja, ne može se dobiti ničije poverenje.
pre 8 godina
Da, mi sve vec znamo. Kad smo to znanje zadnji put koristili? Npr. na razgovoru za novi posao? Nikad, vazno je praviti se uvijek pametan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 18. januar 2016 20:30) # Link komentara
Druze,ne znam zasto se ti pravis pametan,ovde su naveli nesto sto vecina ljudi zna,mogli su da napisu nesto novo,nesto drugo,nesto sto ljudi ne znaju.
ovo je cista glupost.
ljudi danas gledaju samo jedno,a to je da ako vide da mogu da izvucu neku korist od druge osobe oni ce tu osobu da "vole,cene,postuju...ma sve najbolje"
ako je neko ko im nije u tom trenutku od pomoci,ta osoba je za njih nebitna.
to je jedan od razloga zbog cega se citav zapadni svet raspada,zbog cega je tamo sve vise siromasnih,zbog cega je sve manje dece,zbog cega je sve vise samoubistva,ubistva itd.
ljude gledam po tome kakvi su,nisakim se ne druzim iz koristi,nikad nisam,niti cu,zato sam ponosan na sebe,srecan sam sto nisam upao u tu vasu masineriju.
pozdrav,sve najbolje.
pre 8 godina
Bez dileme fizički izgled i oblačenje i to pogotovo žene gledaju.
pre 8 godina
Ja onda ostavljam los utisak, realno ne volim da pricam mnogo, a i mrzi me. Sve zavisi o kakvom poslu se radi necete pretezno introvertnu osobu zaposliti kao voditelja ili extrovertnu kao programera, ali ako ih zamenite na pozicijama moze se reci da imate mudrosti:). Mislim da bi roditelji trebalo malo vise paznje da obracaju kakva su im deca, a ne da ih forsiraju ka pogresnom putu.
pre 8 godina
eto tako to
ako nisi moderator , vratio si mi malo kurazi da neko cita sta se pise, nisam bas nepametan ali iz dana u dan pocinjem da sumnjam u sve, pa i u svoju pamet......
ps. moja necaka studira tamo... hahaha
pre 8 godina
@logicno pitanje ne samo je iskren.Taj lazni moral i glupe psiho analize sacuvaj za "super zenu".
pre 8 godina
psihologija - pola seksualnost,pola pogresno tumacenje;)
pre 8 godina
Evo mog prvog utiska o Harvardu:
Jedna od prvih stvari koju su psihologija i psihoanaliza otkrili je da osoba(ili osobe okupljene oko iste sfere interesovanja) najpre brbljaju o onome što nemaju, najpre pokušavaju dokazati verbalno ili nekom gorom metodom kako poseduju ono za čega su hendikepirani.
Vođen tim prostim pravilom, s obzirom da Harvard SAM ZA SEBE tvrdi kako je prestižan univerzitet prepun pameti i pametnih, nalsućuje se šta je ono što im najviše nedostaje...
Neka uzvišena pamet sa Harvarda posluša pesmu grupe Alisa - "Sanja"... između ostalih divnih stihova ima i onaj koji kaže:
pre 8 godina
"Vlast intelekta nad prirodom i proizvodnja sve većih i većih količina stvari postaju ciljevi života. U ovom procesu čovek se pretvorio u stvar, život je potčinjen posedu, »bićem« gospodari »posedovanje«. Dok su i grčki i hebrejski istočnici zapadne kulture smatrali svrhom života čovekovo savršenstvo, savremenog čoveka zaokuplja savršenstvo stvari i poznavanje načina njihove proizvodnje. Čovek sa Zapada se nalazi u stanju shizoidne nesposobnosti da iskusi osećanje, te ga more nelagodnosti, utučenost i očajanje. Na rečima još uvek su mu ciljevi: sreća, individualizam, preduzimljivost — no, u stvari, on nema cilja. Upitajte ga zašto živi, šta je svrha svih njegovih stremljenja — i on će se zbuniti. Neki će reći da žive za svoju porodicu; drugi — da bi se »zabavljali«, treći — da bi zarađivali, ali zapravo niko ne zna zašto živi, nema nikakvog cilja, sem želje da izbegne nesigurnost i usamljenost".
Osećaju toplinu i poverenje novca i onoga što može kupiti za isti.
pre 8 godina
Harvardu je trebalo 15 godina za ovo otkrice? Vise nemam poverenja u Harvard.
pre 8 godina
Srbija:
1.Šta vozi gospodin/gospođa.
2.Koji mobilni telefon ima.
Kraj rasprave.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dilan Dog, 18. januar 2016 16:46)
Nije kraj, moram malo da te dopunim,
3.U kom Beogradskom naselju zivi gospodin/gospodja,
4.Kolika su mu/joj mesecna primanja.
Nastavite...
pre 8 godina
Svi pljuju zene a kada procitam komentare mnogih muskaraca zakljucujem da samo olose i zasluzuju.
pre 8 godina
@On: Baš zato što imam puno poslovnog i životnog iskustva, izrazio sam u komentaru svoj stav, tj. neslaganje sa onim, o čemu tekst govori.
pre 8 godina
@logično pitanje Bravo tebra , zakopao si ga izuzetno inteligentno sa vrlo ispravnim zapažanjem. Ja takođe ne mirišem takvu vrstu mekušaca i prosto ne mogu da verujem da smo zakoračili u doba gde takvi dobijaju pluseve... The end is near... xD
pre 8 godina
Ovo je fantastično!!! Ne kažem tek tako jer i sam imam neku moć da ocenjujem ljude tj. čitam između redova. Dosta me to zamara, nekad možda treba i ne znati, bude mnogo lakše.
pre 8 godina
@Roko@ Koliko si imao godina pre 30? Pa danasnje devojke su non-stop na internetu, kad udjes u autobus, prvo sto ces da primetis je da svi dzagaju te telefone, provereno svi, pa i ja, nekako postales zavistan:) Jos ako neki cika pocne o svemiru, au, samo smara. E ako je decko drugo je nesto, on ti posalje zahtev, pa fejsbuk, pa slike, napucene usnice, lajk..
pre 8 godina
@Smuleco: potpuno pogresan pristup pretpostavljam da nemate dovoljno zivotnog ili poslovnog iskustva. Svaki posao moze da se nauci , zato se ljudi i skoluju jer niko se naucen nije rodio. Ali ne mozes nauciti da budes posten, vredan, velikodusan, empatican, jer to su stvari koje se nose iz kuce, ne uce se na poslu. A to su kvaliteti koji su danas narocito u Srbiji deficitarni. Da ne bude zabune: ovo govorim iz licnog dugogodisnjeg poslovnog iskustva u menadzmentu.
pre 8 godina
Mogu li da verujem ovoj osobi?
Mogu li da poštujem ovu osobu?
Tako je, uz mali dodatak.
Osobe sa PinkGrand sistemom vrednosti nikad neće verovati osobama ni poštovati osobe sa nekim drugim sistemom vrednosti, i obrnuto.
Na žalost, u Srbiji većina osoba tradicionalno neguje PinkGrand sistem vrednosti...
pre 8 godina
@dosledan Zasto se ljutis? Nije za polemiku na ovim stranama. Deluje nelogicno,ali mislim da su osobine nekih dosljaka u velike gradove,nesto sto ni na Harvardu ne mogu da dokuce. Ovi vredni ljudi( to im niko ne spori) su morali mnogo vise da grizu, da bi nesto postigli, a tu je isplivalo sve ono najgore u tim ljudima
pre 8 godina
Ajde kazite nesto sto ne znamo, ipak vi to ucite,izucavate, a neki primaju i velike pare.
pre 8 godina
Iz evolutivne perspektive... za one koji nisu evoluirali. Zato se makljamo sa verskim fanaticima zbog nafte, a ne pravimo kolonije na marsu. Sve zbog "bizmisa" poverenja a ne kompetencije (citaj: ko bolje laprda i laze).
I nije ovaj trend samo u poslu, vec i u vezama (posle bude "sto me muz bije", "sto me zena ostavi").
(Nix, 18. januar 2016 23:23)
Dao sam ti minus zbog upotrebe reci "bizmis". normalan post sa argumentima je uvek efektiniji od klinackog izrugivanja. Inace se slazem sa razmisljanjem.
pre 8 godina
ja evo surfujem po internetu,tražim neki ubrzani kurs,za lažova...i prevaranta,nije bitno koliko košta,pozajmiću,a i vratiti brzo,i to višestruko,to je zagarantovano...
pre 8 godina
(more mrs, 18. januar 2016 19:51)
Ja uopste ne vidim navedene osobine onako kako ih ti vidis. Ustvari si nehoticno isprojektovao tvoj odnos prema zivotu i ljudima pripisujuci ih meni. Vikanje na nepoznatu osobu i upotreba posprdnog naziva "menađer" i tvoj potpis dovoljno govore o tebi kao licnosti.
pre 8 godina
@ Komunikacija
U tome i jeste problem sto vi imate sve na dlanu. Ruku na srce, svako vreme donosi svoje cari i zabave, nekad su bili klikeri, sada su telefoni. Problem vas mladjih generacije je sto ne postoji nijedna stvar koja moze da vas fascinira i odusevi jer sve mozete naci u roku od minut. Znate li kakav je osecaj nama bio kada smo otisli u bioskop i videli svemir i nesto kao zvezdane ratove, ili kada smo trcali na Cuburu da vidimo prvu vhs kasetu kod komse!? Problem je u tome sto ne znate. Druga stvar, idem u korak sa vremenom i koristim telefon ali telefon izaziva usamljenost, a kad izazove usamljenost, on vas povlaci ka tome da ga jos vise koristite. Budite otvoreni, komunicirajte, nemojte se stideti, nemojte se opterecivati sta drugi misle o vama, budite UNIVERZALNI i iskreni jer samo onda ce vas ljudi postovsti i bicete ljudi, a samo povrsni i primitivni ce vas gledati drugim ocima.
pre 8 godina
Čuj knjiga se zove Prasence.
pre 8 godina
Postenje, tacnost i odgovornost je nesto sto ja trazim od osobe da ima ako zelim da se druzim sa njom. Izgled i pismenost su nebitni jer to ne moze da zameni ovo prvo. Upoznao sam dosta relativno nepismenih ljudi koji su prosti ali ako ti neko od njih kaze da sutra u 12h dolazi na dogovoreno mesto ili obeca nesto on to i uradi sto je po meni mnogo bitno. Ja ne trpim ljude koji se ponasaju bahato i ne postuju sami sebe i svoje vreme pa jos krenu i mene da mantaju. Svakom se desi da zaboravi i ja to znam ali ukoliko me vise puta ispalis ili slazes nego sto uradis nesto dobro onda - cao zdravo. Imam veoma malo ljudi sa kojima se druzim ali znam da kada mi treba pomoc,u pola dana ili pola noci, oni su tu a naravno vazi i obrnuto. Bolje 5-6 pravih prijatelja ljudina nego desetine neodlucnih debila.
pre 8 godina
ipak je to britanija.... nemaju oni toliko inata da bi to vazilo i za nas....
@(i tako to, 18. januar 2016 18:37)
Hahahahaha, ti si sigurno od onih koji se smeju Amerikancima sto ne znaju gde je Srbija? A ti ne znas gde je Harvard pa ga stavio u Britaniju! Hahahaha, ipak je to Srbija.....vazno je da si najpametniji...
pre 8 godina
Ja kad vidim "Pussycat Dolls", gubim veru u izdajničke oči.
pre 8 godina
ocenjuju vas na osnovu titule i kakve koristi mogu od vas da imaju
sve ostalo marginalno
pre 8 godina
Slažem sa sa psiholozima s Harwarda. Lazove, prevarante, lopove, nemoralne ljude treba eliminirati čim prije iz svog okruženja, poslovnog i privatnog. Nije uvijek lako takve brzinski detektirati, naučili su zanat, znaju koje kvalitete se traže pa neko vrijeme uspješno glume.
pre 8 godina
@muleco Pitanje je kakav je vaš poslovni model? Osoba u koju možete imati poverenje će sa osnovnim znanjem posle nekog vremena naučiti posao i postati kompetentna. Kompetentnog radnika koji ne uliva poverenje nećete nikada naučiti empatiji i društvenim veštinama. Ako vaš poslovni model nije projektovan na duže staze, onda je razumljivo da birate kompetentne radnike bez obzira na njihove ljudske kvalitete. Jednostavnije rečeno, oni se bolje uklapaju u model 'uzmi novce i beži'
pre 8 godina
@dosledan To ,ako je neko dobar radnik,vredan, vole ga pacijenti, da vidis kako spletkari,ogovara,ulaguje se autoritetima,a sve pod izgovorom da je on najbolji radnik. Znaci apsolutno ne mora da znaci da je dobar covek.
pre 8 godina
Ajde kazite nesto sto ne znamo, ipak vi to ucite,izucavate, a neki primaju i velike pare.
(Sponzor, 18. januar 2016 19:33)
Da, mi sve vec znamo. Kad smo to znanje zadnji put koristili? Npr. na razgovoru za novi posao? Nikad, vazno je praviti se uvijek pametan.
pre 8 godina
Ocenju ovako: "od tebe mogu imati koristi, od tebe ne", a u poslu: "njegovom moram da ucinim, za ovog se niko ne zalaze pa doviđenja." Ima i divnih ljudi, zdrave duse i ciste savesti, samo su u manjini.
pre 8 godina
@ (On,
Tvoja menadzerija isplacuje americke plate, jer naravno zahtevas americke rezultate ?
I to redovno ?
Radno vreme , prekovremeno isplacujes ?
Isplacujes bonuse, za one koji pokazu bolje rezultate?
Odgovori mi .
A onda mozemo da pricamo , o lepim osobinama, postenju, empatiji, itd...
i mozemo svi da tapsemo rukicma kao na kursevima koje si zavrsio,
NLP, pozitivne afirmacije, Toni deliverijunit itd.
pre 8 godina
@logicno pitanje ne samo je iskren.Taj lazni moral i glupe psiho analize sacuvaj za "super zenu".
(buraz, 18. januar 2016 19:08)
Iskrenost je lepa osobina, ali to svakako ne znaci da svako ko je iskren nije iskompleksiran mladic koji sve zene posmatra kroz "da li ima sanse kod njih". Posebno ne ako je u vezi. A valjda je nekad bio. Uzgred, postoji i pravi moral, ne samo lazni, samo sto se za njega treba i malo potruditi, a ne samo raditi sta je najlakse i tako efikasno unistiti i svoj i tudje zivote. Najlakse je sve za sta si nesposoban svrstati u "lazni moral" i proglasiti divljanje kao najvecu vrlinu. Sutra ces se ozeniti i nastaviti da tako posmatras svaku zenu, a dete ce ti zbog toga odrasti kod zene, koja ce imati drugog muskarca, verovatno boljeg i odgovornijeg, a dete tatu koji ne zivi sa njim i vidja ga samo povremeno.
pre 8 godina
(veca, 18. januar 2016 19:32)
Pa da li vi lekari mozete da se suzdrzite od medjusobnog ogovaranja?! Svako od vas je najpametniji, najsposobniji, i sve zna o svim kolegama koje su naravno ulizice i sve cime si i ti okitio druge koje, opa, pacijenti vise vole - nema drugog zakljucka nego da su pacijenti glupi! I jos kazes da su ti, po tebi nikakvi, i dobri lekari - vidi, ne izazivas ni poverenje ni postovanje, ali bi sve to tako zarko zeleo.
Da ponovim: nisam na poslu sreo kompetentnu, vrednu, odgovornu osobu koja je los covek. Ali zato ima tusta i tma dusebriznika koji bi mi dovukli bojler, spojili me za "kombinaciju", pricali mi do sutra o svojoj familiji i rado slusali moje dotivljaje iz detinjstva, samo nemoj da ga pitas za znanje i posao. Lenstine koje su isplivale kao krem ovog propalog drustva.
pre 8 godina
Evaluacija, to beše procena na srpskom?
pre 8 godina
Ja mislim da mene cene ljudi, zato što se u principu nikada i ne zapitam da li me cene.
pre 8 godina
Na jednom sastanku...neuki regionalni menadzer sa srednjom gradjevinskom skolom nam je svima zapretio i rekao nam je: "U banci cete ili da jasete, ili da budete konjovi!". I onda profesor sa Harvarda prica o postovanju i poverenju medju ljudima...kako je njima lepo!!!
pre 8 godina
Iz evolutivne perspektive... za one koji nisu evoluirali. Zato se makljamo sa verskim fanaticima zbog nafte, a ne pravimo kolonije na marsu. Sve zbog "bizmisa" poverenja a ne kompetencije (citaj: ko bolje laprda i laze).
I nije ovaj trend samo u poslu, vec i u vezama (posle bude "sto me muz bije", "sto me zena ostavi").
pre 8 godina
Eve trčim, oma će kupim knjigu... pauza... pauza...pauza ... JOK!
pre 8 godina
Zvuči nebulozno. Da su to prvi utisci koje neko ostavlja, tj, koje tražimo u drugome kada ga PRVI PUT vidimo.
Samo u slučaju da je čovek jedna usamljena, nesamostalna i nesigurna jedinka. Verovatno da tada u svakoj osobi traži te 2 stvari.
Dučić kaže da žena pri susretu sa muškarcem uvek prvo procenjuje ovog kao mogućeg partnera. Ako ništa, onda intuitivno to čini.
Ima smisla.
Ali priča iz texta o poverenju... Preterano.
pre 8 godina
"...ps. moja necaka studira tamo... hahaha"
@(i tako to, 18. januar 2016 20:27)
Ok, znaci studira na tom Harvardu u Britaniji...iz inata?
pre 8 godina
...ocenjuju te na osnovu debelog novcanika i diplome, bez obzira na koji nacin si te dve stvari stekao u zivotu, i to je to ,
pre 8 godina
Hahahahaha, ti si sigurno od onih koji se smeju Amerikancima sto ne znaju gde je Srbija? A ti ne znas gde je Harvard pa ga stavio u Britaniju! Hahahaha, ipak je to Srbija.....vazno je da si najpametniji...
(eto tako to, 18. januar 2016 19:16)
majstore ceo clanak je preuzet iz britanskih novina
pre 8 godina
Moj prvi utisak, čitajući na brzinu, je bio da se knjiga zove "Prasence" : )
pre 8 godina
@("Najgori su Božiji čuvari...", 19. januar 2016 00:20)
A ti si na nekom produženom vikendu, mislim ideš naokolo i komentarišeš?
pre 8 godina
Hristos je rekao: Budite mudri kao zmije, a bezazleni kao golubovi." (Mt 10:16).
A nas blazenopocivsi patrijarh pavle je to prelepo objasnio:
Међу вуковима опстати овци је тешко, али нијенемогуће, јер нам Господ каже на који начин ми можемо и међу вуковима опстатикао овце Његове. А то је: да будемо мудри као змије и безазлени као голубови.Мудрост ће нас сачувати да не постанемо плен, да нас вуци не раскину, односнода нас непријатељи не онемогуће. А безазленост и доброта ће нас сачувати да мине постанемо вуци.
Треба имати, дакле, мудрост. Развијати мудростБогом дану, све више и више, а паралелно са тим развијати и доброту. Јер,мудрост без доброте прелази у злоћу, а безазленост без мудрости прелази углупост. Ни једно ни друго више, него да будемо "мудри као змије, абезазлени као голубови".
pre 8 godina
Ovo istraživanje zaista mnogo govori o štetnom okruženju koje se vrti oko ekstremne extraverzije, specifične komunikativnosti i ekspresije emocija. Ako manje priča i ima snizenu ekspresiju emocija biće procenjen kao osoba u koju se ne može imati poverenja, a to baš i nije realna procena. Pogotovo uzimajući u obzir da je oko 30-45% populacije introvertno. Još jedna diskriminacija introverata.
pre 8 godina
"...ps. moja necaka studira tamo... hahaha"
@(i tako to, 18. januar 2016 20:27)
Ok, znaci studira na tom Harvardu u Britaniji...iz inata?
(eto tako to, 19. januar 2016 12:20) #
po svemu sudeci Vi ste jedna veoma genitalna osoba , nemam vise sta da dodam niti da oduzmem .... vozdra care....
pre 8 godina
U Srbiji je glavno ona narodna...odelo čini čoveka.
E onda su političari i "biznismeni" sve same poštenjačine i kompetentni ljudi.
pre 8 godina
One of the highest places you can get to is being independent of the good opinions of other people. Dr.Wayne Dyer.
pre 8 godina
Evaluacija, to beše procena na srpskom?
(Vlada, 18. januar 2016 23:35)
Može i vrednovanje.
pre 8 godina
@(da primetim, 19. januar 2016 12:10)
?
pre 8 godina
kakvi su danasnj poslodavci, kakvi su im intervjui za prijem na posao, kako biraju saradnike, kako lazu najbolje kandidate...itd., nemoguce je imati pristojan IQ i verovati poslodavcu.
77 Komentari
Sortiraj po: