Nedelja, 27.12.2015.

20:20

Robert de Niro: Osećam se kao Srbin

Izvor: Tanjug

Robert de Niro: Oseæam se kao Srbin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Jovan

pre 8 godina

Сећате ли се можда чувене подршке Тома Хенкса Србима поводом отимачине Косова? Како се не сећате, јављали сви пре две године, па онда опет пар месеци касније, и тако редовно? Иста методологија: нема датума, нема цитата, само се понегде спомене телевизијски канал где је наводно Хенкс дао изјаву. Једна моја колегиница је лепо позвала Хенксовог агента и питала о чему се ради, а он запањено одговорио да нема појма, и да та изјава просто не постоји. Никада је није било. Измишљена у потпуности.

У сва три случаја приметна је идентична методологија: нема датума, нема цитата, нема конкретног повода - само неке небулозне одреднице попут Ларија Кинга, британске штампе, телевизије Е! и томе слично, које су у пракси непроверљиве. Па ти, Соколе, сад копај по архивама ако можеш, па докажи да ли су или нису...

(Александар Лазић је медијски детектив par exellence, међутим, и лепо је документовао одакле су стигле обе лажне вести. Обратите пажњу ко све кога преноси, а ко кога у том вилином колу финансира... да човеку памет стане.)

Неће моћи. Ако су Де Ниро, Трамп, Хенкс или било ко други рекли нешто о Србима, онда има да се документује шта, када, где, коме, како и зашто. Да се тачно зна - а не овако, као пијачни трач, да се прича шта је баби мило. А кад се сутра неко озбиљан позове на те измишљотине, мислећи ваљда да не би толико новина и телевизија углас слагало, ти исти медији ће да га прозивају што не може да докаже свој (у ствари, њихов) навод.

Jovan

pre 8 godina

Ко то каже, ко то лаже - или Трамп, ДеНиро и Том Хенкс
Једном је било превише. Два пута, намерно. Три пута, то је већ увреда за здрав разум.

Јесте ли чули да је Доналд Трамп бранио Србе? Веле медији у Србији (пример) како је лично водећи кандидат за републиканску председничку номинацију рекао Ларију Кингу да су Клинтонови направили велику грешку што су бомбардовали традиционалне америчке савезнике 1999.

Стварно? Није баш да виђам Ларија Кинга сваки дан, али радимо за исту медијску кућу... Знам поуздано да му Трамп није био гост у последњих 6 месеци. А ако је гостовао код њега када је Кинг још био на Сиенену, то је онда било пре неколико година. Кад? Где? Нико не зна. Нема ни тачног цитата, већ само парафразе.

Одмах потом, ето и Холивуда: наводно је Роберт Де Ниро изјавио како се осећа као Србин и како је Србија претрпела велику неправду. Опет исто - нема датума, нема емисије, нема сведока, нема цитата. Само „рек'о де Ниро“.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Nemanja de Niro...hahahaha...Srbi postadoše cvjećke....Bože sačuvaj i sakloni....
(Bosanac, 27. decembar 2015 23:06)

Чуј овог!
*Па и твога ђеда ђедов ђед се 100% звао Немања,Митар,Драган,Раде,Петар (или тако некако)... А ти то вероватно боље знаш него ја који сам из Војводине.

made in great britain

pre 8 godina

Pa i ja se osecam Srpkinjom i to svaki dan živim u Srbiji BRE a nisam glumica
samo samo sam tragikomična
(Tanja i Jeca, 27. decembar 2015 21:05)

Pozz za vas dve.

Dipl. Ing. Masinstva

pre 8 godina

@ objektivan "James Belushi koji je Srbin pravoslavac iz albanije (glupo bi bilo reći albanski pravoslavac, jer ne verujem da bi se ijedan Srbin iz hrvatske prihvatio naziva hrvatski pravoslavac) i otvoreno podržavao bombardovanje Srbije i secesiju kosova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (objektivan, 27. decembar 2015 21:33)"
Pa dragi Komshija molit te ako si pravoslavan informishi se o Albanskoj pravoslavnoj crkvi( nisu svi pravoslavci slovenskog porekla), pa i postovani premijer Edi Rama je pravoslavac, a to sto mnogi navijaju za Djokovica pa svi ljudi vole sampione,vise od polovine ljubitelja fudbala navija za barcu, united i ostale sampione.

dejan

pre 8 godina

Svako ima pravo da se oseća pripadnikom naroda po svom izboru. To i nije biološka odrednica jer da jeste ne bi bilo potrebe da se bilo ko deklariše o svojoj pripadnosti već bi se to utvrđivalo iz uzorka krvi i mokraće.

Bledi

pre 8 godina

Mnogo puta smo culi kako se slavni umetnici/pisci/glumci blamiraju kada se izjavljuju politicki. De Niro pokazuje monumentalnu glupocu i neznanje.

ja

pre 8 godina

...sta reci osim napravite scenario za coveka da mu malo bude jasnije o cemu se ovde radi... Draza i Sloba ... oa da prostite ovog prvog cu lakse da svarim nego ovog drugog... za ovog drugog ziveo i video ne trba mi nikakvo tumacenje ni sad a ni za 100 godins... hvala!

маннијак

pre 8 godina

@yes-how-yes-no
Одиграо се, наравно, код свих озбиљнијих историчара то можете наћи и то се не доводи у питање. Међутим, којим аргументима ви мислите да поткрепите своју изјаву, немам појам.
Што се тиче турских школа, та битка је за Османско царство била тек мања кочница за даљи продор на Балкан и у Европу генерално и онда не чуди што је, како кажете, не помињу у школама, а за нашу историју је вероватно најважније битка икада, јер је потпуно изменила курс нашег даљег снебивања на овом свету. Да не дужим, пре него што оставите сличан коментар, добро размислите.
Поздрав

Neutron

pre 8 godina

Sto li je samo prihvatio ulogu u "Killing Season". Glumci su mi ponekad cudni ljudi. Kada je rec o ugovoru za neki film, etika i moral ne vaze. Inace van toga sve najlepse o njemu.

Govorit Moskva

pre 8 godina

Kakva gomila gluposti. Prvo, Drina je usvojena ćerka Roberta De Nira. Jeste, navodno je dobila je ime po reci Drini, ali kad su se njena majka i De Niro venčali imala je pet godina. Njena majka ne želi da otkrije identitet njenog biološkog oca. Ni Drina ga, navodno, ne zna.
Obzirom da su Rusi počeli istu priču oko De Nira kao i oko Depardjea, kao voli Rusiju, otvara restoran u Moskvi, ne bi me čudilo da je intervju izmišljen. Možda grešim ali ne mogu da ga pronađem u "britanskim medijima". Prilično nevešto.

Milan Atlić

pre 8 godina

Nekako mi njegove reči padaju kao melem na srce. Sumnjam, ipak, da ne zna zašto se mi svađamo oko "bačene koske", i da ne zna za čuvenu "Divide et impera"(Zavadi pa vladaj).

Joc@

pre 8 godina

Lepo od njega. Vidi se da čovek oseća pravdu i nepravdu. A očekivano je i da ne razume kako to da slični narodi ne mogu da žive zajedno, jer u njegovoj zemlji je Bog novac, nebitno je ko je koje vere i kakve tradicije. Evropa ipak drugačije funkcioniše.
.

nesto mi nije jasno

pre 8 godina

u vezo sa drenom (drinom) de niro. drina je cerka prve robertove zene koju je on ozenio 1976. drina se rodila 1971. i ro ert ju je usvojio kao svoju pa ona uz majcino koristi i ime de niro. no, ako je dete od drugog coveka i rodilo se 5 godina ranije, kako je to on mogao da joj da ime drina, a nije ni bio tu? jedino ako su devojcici od 5 godina menjali ime.

Nocno obezbedjenje

pre 8 godina

neobrazovan covek, sta ces...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milan, 27. decembar 2015 23:08)

"Pa ima samo osnovnu skolu!?"
Stoga ne treba nikoga da cudi pa ni tebe da pricas ovo sto je poznato.

Zoran

pre 8 godina

Budala pametnog nikad ne moze da smori, jer pametan bezi od budale. Ali vrlo lako pametan moze da smori budalu i glupaka. Prvo budala ne zna da se skloni kad mu nesto smeta, a drugo ne moze da prati pamretnog. I na kraju se budala samo nervira.

Mala i mamba

pre 8 godina

De Niro je najbolji glumac koji dolazi preko bare bez konkurencije - nevezano za ovo sto nas je nahvalio ! A jos mi je drazi kad sedi u Noletovoj lozi na US Openu i navija za nasek Novaka kad je ceo stadion protiv njega ! Znaci obrni okreni sto je Nole danas u tenisu to je DeNiro u svetu filma !!

Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez

pre 8 godina

Nije mu džaba ćerka Drina.

Legenda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirski tigar, 27. decembar 2015 21:04)
Ja sam svojevremeno naisao na clanak u nekim nasim novinama u kojem se tvrdilo da mu se cerka zove Drina, jer je zaceta kad je De Niro sa zenom bio u Beogradu tokom jednog od FEST-ova, a neki od njegovih filmova (da li Kum, ili mozda Bertolucijev XX vek) prikazivan tada u bioskopu Drina, koji je nekada postojao u ulici 29. novembra, preko puta SUP-a.
Inace, jedna komentatorka ovde je dobro primetila, De Niro je bio (i pretpostavljam ostao) verni navijac i pratilac sa tribina Novaka Djokovica, dok ovaj jos nije postao u potpunosti afirmisan.

Zoran

pre 8 godina

Ima jedna stvar koja je sigirno zajednica De Niru, Srbima i tako jos nekima, a to je: Utabane staze ne vode nikuda.

Te utabane staze ostavljam Bugarima, Madjarima, Hrvatima, Slovencima, braci po zemlji sa juga Srbije.

Ja da sam isao utabanoim stazima u Americi ne bih bio u ____ % u Americi(dopuniti).

Tool

pre 8 godina

Ja njega ne mogu da smislim otkad je 2013. snimio film, mislim da se zove "killing season". On i Dzontra su u glavnim ulogama u tom filmu, a film prikazuje Srbe kao najgore ubice, primitivce, agresivne ljude... Ako voli Srbe i oseća se kao Srbin, zašto glumi u antisrpskom filmu? Ma daleko mu lepa kuća.

zivko

pre 8 godina

Robert DeNiro bio je u mladosti u Srbiji, izgubio se tamo dole na jugu, nije imao novac za povratak u svoju zemlju. Nasi ljudi su ga primili u kucu i pomogli mu. Nije uopste cudo da on voli Srbiju.

odoh i ja

pre 8 godina

Najpoznatija srpska glumica, svetu nepoznata Bosanka Danina Jeftić (30) iz Sarajeva, u potrazi za boljim životom je odlučila da napusti Srbiju kako bi njeno (njihovo zajedničko) dete imalo bolje uslove za život.
Bosanka je odlučila da spakuje kofere i da se odseli u Australiju, gde je Mel Gibson verovatno čeka.

Je nemam pare za Australiju, pa mislim da zaradim nešto na pranju šargarepe u ladnu vodu i "oću didem" u Austriju zato što tamo u Beč svi govore srpski, pa mogu i bez jezika da se slikam za neki novi "Crocodile Dundee".

yes-how-yes-no

pre 8 godina

Zamislite film o kosovskom boju u rangu Troje ne znam kako se niko iz Holivuda nije setio al ima materijala na tu tematiku.. (., 27. decembar 2015 21:34)

da, to je TAKAV bitan
boj bio da se u Turskoj u skolama ni ne pominje! ko zna da li se uopste i desio ili je to samo nasa istorija tako "zapamtila"!

Z.Jovanovic

pre 8 godina

Robert De Niro je lazov. I kao glumac i kao covek okrece se kako vetar duva.
Pare i samo pare! A sto se tice njegove "ljubavi prema Srbima" pogledajte film "Killing season" iz 2013. godine o ratu u Bosni. blob:https%3A//www.youtube.com/2bb5b450-5e08-4fb6-9401-53174822ff57 . Srbi su prikazani kao beskrupulozne ubice koje kaznjava NATO.

my way

pre 8 godina

Свака му част, то што је ово рекао британским медијима даје изјави тежину! Мислим да је и некима овде нанео душевне болове, поготово истином о Дражи, али то је проблем њиховог морала и интелигенције!

Frojde brate moj

pre 8 godina

@Lukas aus Agram, a još inspirativnije je skakati na svaku vest(koja veze s' tobom nema) o Srbima i Srbiji na pazi bogati srpskom portalu? Psihopatogolija, ne? Pustite kom, nije o glavu.

su270

pre 8 godina

(Z.Jovanovic, 27. decembar 2015 21:29)
Pusti film, koliko je Srba glumilo Nemce i slicne iz II sv. rata? D. Niro je Kralj nad kraljevima, postoje Srbi koji ga licno poznaju i koji sve ovo potvrdjuju. Inace za sve zvezde iz USA Italijanskog porekla ovo vazi, za ostale NE...Prvi pomenuti imaju SRCE, drugi NE...

žalosna sova

pre 8 godina

Najbolje da se snima o Srbiji i Srpskom narodu prvi svetski rat da se taj svet podseti malo koliku žrtvu je podnela Srbija i ceo njen narod, a to je samo jedna epizoda naše istorije.Hvala ovom velikom čoveku.

Napoleon

pre 8 godina

Pa on je lićno pre tri godine izjavio da je poreklom albanac,Sicilija.Tom prilikom se još susreo i sa predsednikom Albanije Nišani.Trazite na google i to cete naci!...

vlada logika

pre 8 godina

@Z.Jovanovic
Ukoliko ne mozete da razgranicite sta je gluma, a sta licno misljenje i stav, onda je bolje da ne komentarisite nesto sto ne razumete.

Danilo

pre 8 godina

Zamislite jedan holivudski film o Srbiji ali pozitivan konacno i to sa De Nirom.To bi bila veca reklama u svetu od svih nasih sportista i napora da postanemo prepoznatljivi.O Nemanjicima bi mogle odlicne stvari da se naprave,zatim o Prvom srpskom ustanku,Velikom ratu i Drazi i to sa velikim budzetom od nekoliko desetina miliona dolara koji mi nikad nismo imali.Ne znam sta nasi cekaju sa serijalom o Nemanjicima ali ne u Selo gori da se ulozi je bitnije.

DDR

pre 8 godina

Jučer Stiv, danas Niro, koliko plaćate ove likove da vas reklamiraju? Samo vas glumci mogu pretvoriti u dobrice kad svi znamo što ste napravili u ratu Hrvatima i Bošnjacima... Sutra čitamo Arnold Švaceneger sanja da živi u Srbiji. Kakvi naivci, mogu shvatiti da neko radi ogroman PR tj. jeftin PR sa puno love ali da ovi komentatori i lajkaši misle da je ovo stvarno tj. da je njemu pala na pamet srbija tek tako, e to je nešto već žalosno.. Nadam se da ovakve izjave koštaju desetine milijuna da vam što više uzmi para kad ste idioti umjesto da ulažete u svoju zemlju, svoju djecu vi plaćate reklame i glumce.. dno dna

Lukas aus Agram

pre 8 godina

Naročito su mu inspirativne srpske istorijske ličnosti, poput Draže Mihailovića, koji je bio prvi gerilski borac protiv fašizma i Slobodana Miloševića koji je, po njemu, tragična ličnost šekspirovskog kalibra.
ZA POBLJUVAT!!!

profesionalni_amater

pre 8 godina

"ali da mu nije jasno zbog čega postoje sukobi medju Srbima, Hrvatima i Bošnjacima, kada je reč o gotovo istom narodu, koji je istorija razdvojila"

To se i ja pitam, druže.

Zoran

pre 8 godina

To i da nisi rekao i da nisi znao, znao sam ja. Ja povezujem dve stvari o tebi: Prva kad si dobio pomoc od nekog u Nisu, koliko je to na tebe delovalo, valjda ti dao smestaj, hranu...ko da je to nesto posebno u Srbiji. Medjutim bitno je kako ti gledas na to.

A drugo: Koliko tebi legla uloga u "Ponocnoj trci", to je nenormalno. A ta uloga je tipican Srbin. Srlja u propast, ne postuje nikog, ne trpi nepravdu, sve hoce sam i na kraju nadrlja, ali se neki smiluju i on opstane.

Da ne pominjem mafijaske filmove.

Znaci 3 stvari, ipak.

Aj u zdravlje.

Iz Holivuda

pre 8 godina

I tokom bombardovanja 99 mnoge svetski poznate holivudske zvezde su podrzavale Srbiju, ali nazalost nas rezim to nije uspeo da iskoristi u nasu korist. I dan danas nemamo mudre politicare koji bi mogli da iskoriste besplatnu reklamu poznatih licnosti koji bi u pozitivnom svetlu promovisali Srbiju u svetu. Kad je kao mlad Robert de Niro sluzio vojsku u Evropi vracajuci se kroz Jugoslaviju ostao je bez para. Tada mu je pomogao jedan novinar s juga Srbije koji ga je ugostio i dao para da se vrati za USA. Od tada pociva njegova ljubav prema Srbiji i Srbima. Jedna Robertova kcerka se zove Drena (izgovara se Drina po reci). Uvek je za dadilje svoje dece birao Srpkinje...

objektivan

pre 8 godina

Jeste rekao na RAI 1 da je sicilijansko albanskog porekla, imate na youtube, ali ako je stvarno rekao ovo, onda to ima još veću težinu. Bolje nego James Belushi koji je Srbin pravoslavac iz albanije (glupo bi bilo reći albanski pravoslavac, jer ne verujem da bi se ijedan Srbin iz hrvatske prihvatio naziva hrvatski pravoslavac) i otvoreno podržavao bombardovanje Srbije i secesiju kosova

Jogijski Letac

pre 8 godina

Da je kojim slucajem neki Srbin napisao pre nekoliko godina na komentarima B92, da je Milosevic sekspirovski tragican lik banovali bi ga par meseci minimum.

rejnald

pre 8 godina

Pozivio sto godina majstore!!!Inace baba mu je negdje iz Srbije,ako me secanje ne vara,iz Nisa...Hvala Bogu pa imamo dosta dogadjaja iz istorije za snimanje filmova,pa nek dodje slobodno.Treba mu dati i nas pasos i drzavljanstvo jer za razliku od mnogih on nas uvijek hvali i ambasador je nase zemlje,a ne samo kao neki iz kurtoazije kada silom prilika dodju u Srbiju...Da je srece da iskoristimo njegov uticaj dok je jos ziv...I ne samo njegov,koliko znam samo lijepe rijeci za nasu zemlju i narod imaju i Seron Stoun i Tom Hanks iako cak nikad nisu ni dolazili u Srbiju...Marketing nam je uvijek bio slaba tacka...

Radmila Živković

pre 8 godina

Svi treba da se setite reci iz Slobinog poslednjeg intervjua. a i za stanje tadašnjoj državi, bilo ekonomski, socijalno, kulturološki i drugo nije bio on jedini krivac.

boki

pre 8 godina

neverovatan je. mogao je da izabere put poput ostalih holivudskih zvezda sex droga alkohol kocka dekadencija sto im ja po najmanje zameram on je izabrao da bude srbin. kao dr arcibald rajs. vremena su slicna sad i onda.

bandiera rossa

pre 8 godina

Nek` dodje da zivi u Srbiji. Sa 250 eura mesecno. Da vidi kako se oseca pravi Srbin!
(Zoran, 27. decembar 2015 20:36)

Oklen tebi tolke pare? Mora da si u drzavnoj sluzbi...

bandiera rossa

pre 8 godina

Nek` dodje da zivi u Srbiji. Sa 250 eura mesecno. Da vidi kako se oseca pravi Srbin!
(Zoran, 27. decembar 2015 20:36)

Oklen tebi tolke pare? Mora da si u drzavnoj sluzbi...

Jogijski Letac

pre 8 godina

Da je kojim slucajem neki Srbin napisao pre nekoliko godina na komentarima B92, da je Milosevic sekspirovski tragican lik banovali bi ga par meseci minimum.

boki

pre 8 godina

neverovatan je. mogao je da izabere put poput ostalih holivudskih zvezda sex droga alkohol kocka dekadencija sto im ja po najmanje zameram on je izabrao da bude srbin. kao dr arcibald rajs. vremena su slicna sad i onda.

my way

pre 8 godina

Свака му част, то што је ово рекао британским медијима даје изјави тежину! Мислим да је и некима овде нанео душевне болове, поготово истином о Дражи, али то је проблем њиховог морала и интелигенције!

Danilo

pre 8 godina

Zamislite jedan holivudski film o Srbiji ali pozitivan konacno i to sa De Nirom.To bi bila veca reklama u svetu od svih nasih sportista i napora da postanemo prepoznatljivi.O Nemanjicima bi mogle odlicne stvari da se naprave,zatim o Prvom srpskom ustanku,Velikom ratu i Drazi i to sa velikim budzetom od nekoliko desetina miliona dolara koji mi nikad nismo imali.Ne znam sta nasi cekaju sa serijalom o Nemanjicima ali ne u Selo gori da se ulozi je bitnije.

Iz Holivuda

pre 8 godina

I tokom bombardovanja 99 mnoge svetski poznate holivudske zvezde su podrzavale Srbiju, ali nazalost nas rezim to nije uspeo da iskoristi u nasu korist. I dan danas nemamo mudre politicare koji bi mogli da iskoriste besplatnu reklamu poznatih licnosti koji bi u pozitivnom svetlu promovisali Srbiju u svetu. Kad je kao mlad Robert de Niro sluzio vojsku u Evropi vracajuci se kroz Jugoslaviju ostao je bez para. Tada mu je pomogao jedan novinar s juga Srbije koji ga je ugostio i dao para da se vrati za USA. Od tada pociva njegova ljubav prema Srbiji i Srbima. Jedna Robertova kcerka se zove Drena (izgovara se Drina po reci). Uvek je za dadilje svoje dece birao Srpkinje...

zivko

pre 8 godina

Robert DeNiro bio je u mladosti u Srbiji, izgubio se tamo dole na jugu, nije imao novac za povratak u svoju zemlju. Nasi ljudi su ga primili u kucu i pomogli mu. Nije uopste cudo da on voli Srbiju.

profesionalni_amater

pre 8 godina

"ali da mu nije jasno zbog čega postoje sukobi medju Srbima, Hrvatima i Bošnjacima, kada je reč o gotovo istom narodu, koji je istorija razdvojila"

To se i ja pitam, druže.

Radmila Živković

pre 8 godina

Svi treba da se setite reci iz Slobinog poslednjeg intervjua. a i za stanje tadašnjoj državi, bilo ekonomski, socijalno, kulturološki i drugo nije bio on jedini krivac.

rejnald

pre 8 godina

Pozivio sto godina majstore!!!Inace baba mu je negdje iz Srbije,ako me secanje ne vara,iz Nisa...Hvala Bogu pa imamo dosta dogadjaja iz istorije za snimanje filmova,pa nek dodje slobodno.Treba mu dati i nas pasos i drzavljanstvo jer za razliku od mnogih on nas uvijek hvali i ambasador je nase zemlje,a ne samo kao neki iz kurtoazije kada silom prilika dodju u Srbiju...Da je srece da iskoristimo njegov uticaj dok je jos ziv...I ne samo njegov,koliko znam samo lijepe rijeci za nasu zemlju i narod imaju i Seron Stoun i Tom Hanks iako cak nikad nisu ni dolazili u Srbiju...Marketing nam je uvijek bio slaba tacka...

žalosna sova

pre 8 godina

Najbolje da se snima o Srbiji i Srpskom narodu prvi svetski rat da se taj svet podseti malo koliku žrtvu je podnela Srbija i ceo njen narod, a to je samo jedna epizoda naše istorije.Hvala ovom velikom čoveku.

su270

pre 8 godina

(Z.Jovanovic, 27. decembar 2015 21:29)
Pusti film, koliko je Srba glumilo Nemce i slicne iz II sv. rata? D. Niro je Kralj nad kraljevima, postoje Srbi koji ga licno poznaju i koji sve ovo potvrdjuju. Inace za sve zvezde iz USA Italijanskog porekla ovo vazi, za ostale NE...Prvi pomenuti imaju SRCE, drugi NE...

Frojde brate moj

pre 8 godina

@Lukas aus Agram, a još inspirativnije je skakati na svaku vest(koja veze s' tobom nema) o Srbima i Srbiji na pazi bogati srpskom portalu? Psihopatogolija, ne? Pustite kom, nije o glavu.

Lukas aus Agram

pre 8 godina

Naročito su mu inspirativne srpske istorijske ličnosti, poput Draže Mihailovića, koji je bio prvi gerilski borac protiv fašizma i Slobodana Miloševića koji je, po njemu, tragična ličnost šekspirovskog kalibra.
ZA POBLJUVAT!!!

Zoran

pre 8 godina

To i da nisi rekao i da nisi znao, znao sam ja. Ja povezujem dve stvari o tebi: Prva kad si dobio pomoc od nekog u Nisu, koliko je to na tebe delovalo, valjda ti dao smestaj, hranu...ko da je to nesto posebno u Srbiji. Medjutim bitno je kako ti gledas na to.

A drugo: Koliko tebi legla uloga u "Ponocnoj trci", to je nenormalno. A ta uloga je tipican Srbin. Srlja u propast, ne postuje nikog, ne trpi nepravdu, sve hoce sam i na kraju nadrlja, ali se neki smiluju i on opstane.

Da ne pominjem mafijaske filmove.

Znaci 3 stvari, ipak.

Aj u zdravlje.

Napoleon

pre 8 godina

Pa on je lićno pre tri godine izjavio da je poreklom albanac,Sicilija.Tom prilikom se još susreo i sa predsednikom Albanije Nišani.Trazite na google i to cete naci!...

objektivan

pre 8 godina

Jeste rekao na RAI 1 da je sicilijansko albanskog porekla, imate na youtube, ali ako je stvarno rekao ovo, onda to ima još veću težinu. Bolje nego James Belushi koji je Srbin pravoslavac iz albanije (glupo bi bilo reći albanski pravoslavac, jer ne verujem da bi se ijedan Srbin iz hrvatske prihvatio naziva hrvatski pravoslavac) i otvoreno podržavao bombardovanje Srbije i secesiju kosova

vlada logika

pre 8 godina

@Z.Jovanovic
Ukoliko ne mozete da razgranicite sta je gluma, a sta licno misljenje i stav, onda je bolje da ne komentarisite nesto sto ne razumete.

Tool

pre 8 godina

Ja njega ne mogu da smislim otkad je 2013. snimio film, mislim da se zove "killing season". On i Dzontra su u glavnim ulogama u tom filmu, a film prikazuje Srbe kao najgore ubice, primitivce, agresivne ljude... Ako voli Srbe i oseća se kao Srbin, zašto glumi u antisrpskom filmu? Ma daleko mu lepa kuća.

yes-how-yes-no

pre 8 godina

Zamislite film o kosovskom boju u rangu Troje ne znam kako se niko iz Holivuda nije setio al ima materijala na tu tematiku.. (., 27. decembar 2015 21:34)

da, to je TAKAV bitan
boj bio da se u Turskoj u skolama ni ne pominje! ko zna da li se uopste i desio ili je to samo nasa istorija tako "zapamtila"!

odoh i ja

pre 8 godina

Najpoznatija srpska glumica, svetu nepoznata Bosanka Danina Jeftić (30) iz Sarajeva, u potrazi za boljim životom je odlučila da napusti Srbiju kako bi njeno (njihovo zajedničko) dete imalo bolje uslove za život.
Bosanka je odlučila da spakuje kofere i da se odseli u Australiju, gde je Mel Gibson verovatno čeka.

Je nemam pare za Australiju, pa mislim da zaradim nešto na pranju šargarepe u ladnu vodu i "oću didem" u Austriju zato što tamo u Beč svi govore srpski, pa mogu i bez jezika da se slikam za neki novi "Crocodile Dundee".

Z.Jovanovic

pre 8 godina

Robert De Niro je lazov. I kao glumac i kao covek okrece se kako vetar duva.
Pare i samo pare! A sto se tice njegove "ljubavi prema Srbima" pogledajte film "Killing season" iz 2013. godine o ratu u Bosni. blob:https%3A//www.youtube.com/2bb5b450-5e08-4fb6-9401-53174822ff57 . Srbi su prikazani kao beskrupulozne ubice koje kaznjava NATO.

Mala i mamba

pre 8 godina

De Niro je najbolji glumac koji dolazi preko bare bez konkurencije - nevezano za ovo sto nas je nahvalio ! A jos mi je drazi kad sedi u Noletovoj lozi na US Openu i navija za nasek Novaka kad je ceo stadion protiv njega ! Znaci obrni okreni sto je Nole danas u tenisu to je DeNiro u svetu filma !!

DDR

pre 8 godina

Jučer Stiv, danas Niro, koliko plaćate ove likove da vas reklamiraju? Samo vas glumci mogu pretvoriti u dobrice kad svi znamo što ste napravili u ratu Hrvatima i Bošnjacima... Sutra čitamo Arnold Švaceneger sanja da živi u Srbiji. Kakvi naivci, mogu shvatiti da neko radi ogroman PR tj. jeftin PR sa puno love ali da ovi komentatori i lajkaši misle da je ovo stvarno tj. da je njemu pala na pamet srbija tek tako, e to je nešto već žalosno.. Nadam se da ovakve izjave koštaju desetine milijuna da vam što više uzmi para kad ste idioti umjesto da ulažete u svoju zemlju, svoju djecu vi plaćate reklame i glumce.. dno dna

Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez

pre 8 godina

Nije mu džaba ćerka Drina.

Legenda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirski tigar, 27. decembar 2015 21:04)
Ja sam svojevremeno naisao na clanak u nekim nasim novinama u kojem se tvrdilo da mu se cerka zove Drina, jer je zaceta kad je De Niro sa zenom bio u Beogradu tokom jednog od FEST-ova, a neki od njegovih filmova (da li Kum, ili mozda Bertolucijev XX vek) prikazivan tada u bioskopu Drina, koji je nekada postojao u ulici 29. novembra, preko puta SUP-a.
Inace, jedna komentatorka ovde je dobro primetila, De Niro je bio (i pretpostavljam ostao) verni navijac i pratilac sa tribina Novaka Djokovica, dok ovaj jos nije postao u potpunosti afirmisan.

Milan Atlić

pre 8 godina

Nekako mi njegove reči padaju kao melem na srce. Sumnjam, ipak, da ne zna zašto se mi svađamo oko "bačene koske", i da ne zna za čuvenu "Divide et impera"(Zavadi pa vladaj).

Joc@

pre 8 godina

Lepo od njega. Vidi se da čovek oseća pravdu i nepravdu. A očekivano je i da ne razume kako to da slični narodi ne mogu da žive zajedno, jer u njegovoj zemlji je Bog novac, nebitno je ko je koje vere i kakve tradicije. Evropa ipak drugačije funkcioniše.
.

Dipl. Ing. Masinstva

pre 8 godina

@ objektivan "James Belushi koji je Srbin pravoslavac iz albanije (glupo bi bilo reći albanski pravoslavac, jer ne verujem da bi se ijedan Srbin iz hrvatske prihvatio naziva hrvatski pravoslavac) i otvoreno podržavao bombardovanje Srbije i secesiju kosova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (objektivan, 27. decembar 2015 21:33)"
Pa dragi Komshija molit te ako si pravoslavan informishi se o Albanskoj pravoslavnoj crkvi( nisu svi pravoslavci slovenskog porekla), pa i postovani premijer Edi Rama je pravoslavac, a to sto mnogi navijaju za Djokovica pa svi ljudi vole sampione,vise od polovine ljubitelja fudbala navija za barcu, united i ostale sampione.

nesto mi nije jasno

pre 8 godina

u vezo sa drenom (drinom) de niro. drina je cerka prve robertove zene koju je on ozenio 1976. drina se rodila 1971. i ro ert ju je usvojio kao svoju pa ona uz majcino koristi i ime de niro. no, ako je dete od drugog coveka i rodilo se 5 godina ranije, kako je to on mogao da joj da ime drina, a nije ni bio tu? jedino ako su devojcici od 5 godina menjali ime.

Zoran

pre 8 godina

Ima jedna stvar koja je sigirno zajednica De Niru, Srbima i tako jos nekima, a to je: Utabane staze ne vode nikuda.

Te utabane staze ostavljam Bugarima, Madjarima, Hrvatima, Slovencima, braci po zemlji sa juga Srbije.

Ja da sam isao utabanoim stazima u Americi ne bih bio u ____ % u Americi(dopuniti).

Govorit Moskva

pre 8 godina

Kakva gomila gluposti. Prvo, Drina je usvojena ćerka Roberta De Nira. Jeste, navodno je dobila je ime po reci Drini, ali kad su se njena majka i De Niro venčali imala je pet godina. Njena majka ne želi da otkrije identitet njenog biološkog oca. Ni Drina ga, navodno, ne zna.
Obzirom da su Rusi počeli istu priču oko De Nira kao i oko Depardjea, kao voli Rusiju, otvara restoran u Moskvi, ne bi me čudilo da je intervju izmišljen. Možda grešim ali ne mogu da ga pronađem u "britanskim medijima". Prilično nevešto.

dejan

pre 8 godina

Svako ima pravo da se oseća pripadnikom naroda po svom izboru. To i nije biološka odrednica jer da jeste ne bi bilo potrebe da se bilo ko deklariše o svojoj pripadnosti već bi se to utvrđivalo iz uzorka krvi i mokraće.

Nocno obezbedjenje

pre 8 godina

neobrazovan covek, sta ces...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milan, 27. decembar 2015 23:08)

"Pa ima samo osnovnu skolu!?"
Stoga ne treba nikoga da cudi pa ni tebe da pricas ovo sto je poznato.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Nemanja de Niro...hahahaha...Srbi postadoše cvjećke....Bože sačuvaj i sakloni....
(Bosanac, 27. decembar 2015 23:06)

Чуј овог!
*Па и твога ђеда ђедов ђед се 100% звао Немања,Митар,Драган,Раде,Петар (или тако некако)... А ти то вероватно боље знаш него ја који сам из Војводине.

Zoran

pre 8 godina

Budala pametnog nikad ne moze da smori, jer pametan bezi od budale. Ali vrlo lako pametan moze da smori budalu i glupaka. Prvo budala ne zna da se skloni kad mu nesto smeta, a drugo ne moze da prati pamretnog. I na kraju se budala samo nervira.

made in great britain

pre 8 godina

Pa i ja se osecam Srpkinjom i to svaki dan živim u Srbiji BRE a nisam glumica
samo samo sam tragikomična
(Tanja i Jeca, 27. decembar 2015 21:05)

Pozz za vas dve.

Bledi

pre 8 godina

Mnogo puta smo culi kako se slavni umetnici/pisci/glumci blamiraju kada se izjavljuju politicki. De Niro pokazuje monumentalnu glupocu i neznanje.

ja

pre 8 godina

...sta reci osim napravite scenario za coveka da mu malo bude jasnije o cemu se ovde radi... Draza i Sloba ... oa da prostite ovog prvog cu lakse da svarim nego ovog drugog... za ovog drugog ziveo i video ne trba mi nikakvo tumacenje ni sad a ni za 100 godins... hvala!

маннијак

pre 8 godina

@yes-how-yes-no
Одиграо се, наравно, код свих озбиљнијих историчара то можете наћи и то се не доводи у питање. Међутим, којим аргументима ви мислите да поткрепите своју изјаву, немам појам.
Што се тиче турских школа, та битка је за Османско царство била тек мања кочница за даљи продор на Балкан и у Европу генерално и онда не чуди што је, како кажете, не помињу у школама, а за нашу историју је вероватно најважније битка икада, јер је потпуно изменила курс нашег даљег снебивања на овом свету. Да не дужим, пре него што оставите сличан коментар, добро размислите.
Поздрав

Neutron

pre 8 godina

Sto li je samo prihvatio ulogu u "Killing Season". Glumci su mi ponekad cudni ljudi. Kada je rec o ugovoru za neki film, etika i moral ne vaze. Inace van toga sve najlepse o njemu.

Jovan

pre 8 godina

Сећате ли се можда чувене подршке Тома Хенкса Србима поводом отимачине Косова? Како се не сећате, јављали сви пре две године, па онда опет пар месеци касније, и тако редовно? Иста методологија: нема датума, нема цитата, само се понегде спомене телевизијски канал где је наводно Хенкс дао изјаву. Једна моја колегиница је лепо позвала Хенксовог агента и питала о чему се ради, а он запањено одговорио да нема појма, и да та изјава просто не постоји. Никада је није било. Измишљена у потпуности.

У сва три случаја приметна је идентична методологија: нема датума, нема цитата, нема конкретног повода - само неке небулозне одреднице попут Ларија Кинга, британске штампе, телевизије Е! и томе слично, које су у пракси непроверљиве. Па ти, Соколе, сад копај по архивама ако можеш, па докажи да ли су или нису...

(Александар Лазић је медијски детектив par exellence, међутим, и лепо је документовао одакле су стигле обе лажне вести. Обратите пажњу ко све кога преноси, а ко кога у том вилином колу финансира... да човеку памет стане.)

Неће моћи. Ако су Де Ниро, Трамп, Хенкс или било ко други рекли нешто о Србима, онда има да се документује шта, када, где, коме, како и зашто. Да се тачно зна - а не овако, као пијачни трач, да се прича шта је баби мило. А кад се сутра неко озбиљан позове на те измишљотине, мислећи ваљда да не би толико новина и телевизија углас слагало, ти исти медији ће да га прозивају што не може да докаже свој (у ствари, њихов) навод.

Jovan

pre 8 godina

Ко то каже, ко то лаже - или Трамп, ДеНиро и Том Хенкс
Једном је било превише. Два пута, намерно. Три пута, то је већ увреда за здрав разум.

Јесте ли чули да је Доналд Трамп бранио Србе? Веле медији у Србији (пример) како је лично водећи кандидат за републиканску председничку номинацију рекао Ларију Кингу да су Клинтонови направили велику грешку што су бомбардовали традиционалне америчке савезнике 1999.

Стварно? Није баш да виђам Ларија Кинга сваки дан, али радимо за исту медијску кућу... Знам поуздано да му Трамп није био гост у последњих 6 месеци. А ако је гостовао код њега када је Кинг још био на Сиенену, то је онда било пре неколико година. Кад? Где? Нико не зна. Нема ни тачног цитата, већ само парафразе.

Одмах потом, ето и Холивуда: наводно је Роберт Де Ниро изјавио како се осећа као Србин и како је Србија претрпела велику неправду. Опет исто - нема датума, нема емисије, нема сведока, нема цитата. Само „рек'о де Ниро“.

Lukas aus Agram

pre 8 godina

Naročito su mu inspirativne srpske istorijske ličnosti, poput Draže Mihailovića, koji je bio prvi gerilski borac protiv fašizma i Slobodana Miloševića koji je, po njemu, tragična ličnost šekspirovskog kalibra.
ZA POBLJUVAT!!!

DDR

pre 8 godina

Jučer Stiv, danas Niro, koliko plaćate ove likove da vas reklamiraju? Samo vas glumci mogu pretvoriti u dobrice kad svi znamo što ste napravili u ratu Hrvatima i Bošnjacima... Sutra čitamo Arnold Švaceneger sanja da živi u Srbiji. Kakvi naivci, mogu shvatiti da neko radi ogroman PR tj. jeftin PR sa puno love ali da ovi komentatori i lajkaši misle da je ovo stvarno tj. da je njemu pala na pamet srbija tek tako, e to je nešto već žalosno.. Nadam se da ovakve izjave koštaju desetine milijuna da vam što više uzmi para kad ste idioti umjesto da ulažete u svoju zemlju, svoju djecu vi plaćate reklame i glumce.. dno dna

Z.Jovanovic

pre 8 godina

Robert De Niro je lazov. I kao glumac i kao covek okrece se kako vetar duva.
Pare i samo pare! A sto se tice njegove "ljubavi prema Srbima" pogledajte film "Killing season" iz 2013. godine o ratu u Bosni. blob:https%3A//www.youtube.com/2bb5b450-5e08-4fb6-9401-53174822ff57 . Srbi su prikazani kao beskrupulozne ubice koje kaznjava NATO.

Napoleon

pre 8 godina

Pa on je lićno pre tri godine izjavio da je poreklom albanac,Sicilija.Tom prilikom se još susreo i sa predsednikom Albanije Nišani.Trazite na google i to cete naci!...

yes-how-yes-no

pre 8 godina

Zamislite film o kosovskom boju u rangu Troje ne znam kako se niko iz Holivuda nije setio al ima materijala na tu tematiku.. (., 27. decembar 2015 21:34)

da, to je TAKAV bitan
boj bio da se u Turskoj u skolama ni ne pominje! ko zna da li se uopste i desio ili je to samo nasa istorija tako "zapamtila"!

Zoran

pre 8 godina

Ima jedna stvar koja je sigirno zajednica De Niru, Srbima i tako jos nekima, a to je: Utabane staze ne vode nikuda.

Te utabane staze ostavljam Bugarima, Madjarima, Hrvatima, Slovencima, braci po zemlji sa juga Srbije.

Ja da sam isao utabanoim stazima u Americi ne bih bio u ____ % u Americi(dopuniti).

Tool

pre 8 godina

Ja njega ne mogu da smislim otkad je 2013. snimio film, mislim da se zove "killing season". On i Dzontra su u glavnim ulogama u tom filmu, a film prikazuje Srbe kao najgore ubice, primitivce, agresivne ljude... Ako voli Srbe i oseća se kao Srbin, zašto glumi u antisrpskom filmu? Ma daleko mu lepa kuća.

Radmila Živković

pre 8 godina

Svi treba da se setite reci iz Slobinog poslednjeg intervjua. a i za stanje tadašnjoj državi, bilo ekonomski, socijalno, kulturološki i drugo nije bio on jedini krivac.

my way

pre 8 godina

Свака му част, то што је ово рекао британским медијима даје изјави тежину! Мислим да је и некима овде нанео душевне болове, поготово истином о Дражи, али то је проблем њиховог морала и интелигенције!

rejnald

pre 8 godina

Pozivio sto godina majstore!!!Inace baba mu je negdje iz Srbije,ako me secanje ne vara,iz Nisa...Hvala Bogu pa imamo dosta dogadjaja iz istorije za snimanje filmova,pa nek dodje slobodno.Treba mu dati i nas pasos i drzavljanstvo jer za razliku od mnogih on nas uvijek hvali i ambasador je nase zemlje,a ne samo kao neki iz kurtoazije kada silom prilika dodju u Srbiju...Da je srece da iskoristimo njegov uticaj dok je jos ziv...I ne samo njegov,koliko znam samo lijepe rijeci za nasu zemlju i narod imaju i Seron Stoun i Tom Hanks iako cak nikad nisu ni dolazili u Srbiju...Marketing nam je uvijek bio slaba tacka...

Danilo

pre 8 godina

Zamislite jedan holivudski film o Srbiji ali pozitivan konacno i to sa De Nirom.To bi bila veca reklama u svetu od svih nasih sportista i napora da postanemo prepoznatljivi.O Nemanjicima bi mogle odlicne stvari da se naprave,zatim o Prvom srpskom ustanku,Velikom ratu i Drazi i to sa velikim budzetom od nekoliko desetina miliona dolara koji mi nikad nismo imali.Ne znam sta nasi cekaju sa serijalom o Nemanjicima ali ne u Selo gori da se ulozi je bitnije.

bandiera rossa

pre 8 godina

Nek` dodje da zivi u Srbiji. Sa 250 eura mesecno. Da vidi kako se oseca pravi Srbin!
(Zoran, 27. decembar 2015 20:36)

Oklen tebi tolke pare? Mora da si u drzavnoj sluzbi...

odoh i ja

pre 8 godina

Najpoznatija srpska glumica, svetu nepoznata Bosanka Danina Jeftić (30) iz Sarajeva, u potrazi za boljim životom je odlučila da napusti Srbiju kako bi njeno (njihovo zajedničko) dete imalo bolje uslove za život.
Bosanka je odlučila da spakuje kofere i da se odseli u Australiju, gde je Mel Gibson verovatno čeka.

Je nemam pare za Australiju, pa mislim da zaradim nešto na pranju šargarepe u ladnu vodu i "oću didem" u Austriju zato što tamo u Beč svi govore srpski, pa mogu i bez jezika da se slikam za neki novi "Crocodile Dundee".

boki

pre 8 godina

neverovatan je. mogao je da izabere put poput ostalih holivudskih zvezda sex droga alkohol kocka dekadencija sto im ja po najmanje zameram on je izabrao da bude srbin. kao dr arcibald rajs. vremena su slicna sad i onda.

Jogijski Letac

pre 8 godina

Da je kojim slucajem neki Srbin napisao pre nekoliko godina na komentarima B92, da je Milosevic sekspirovski tragican lik banovali bi ga par meseci minimum.

nesto mi nije jasno

pre 8 godina

u vezo sa drenom (drinom) de niro. drina je cerka prve robertove zene koju je on ozenio 1976. drina se rodila 1971. i ro ert ju je usvojio kao svoju pa ona uz majcino koristi i ime de niro. no, ako je dete od drugog coveka i rodilo se 5 godina ranije, kako je to on mogao da joj da ime drina, a nije ni bio tu? jedino ako su devojcici od 5 godina menjali ime.

su270

pre 8 godina

(Z.Jovanovic, 27. decembar 2015 21:29)
Pusti film, koliko je Srba glumilo Nemce i slicne iz II sv. rata? D. Niro je Kralj nad kraljevima, postoje Srbi koji ga licno poznaju i koji sve ovo potvrdjuju. Inace za sve zvezde iz USA Italijanskog porekla ovo vazi, za ostale NE...Prvi pomenuti imaju SRCE, drugi NE...

objektivan

pre 8 godina

Jeste rekao na RAI 1 da je sicilijansko albanskog porekla, imate na youtube, ali ako je stvarno rekao ovo, onda to ima još veću težinu. Bolje nego James Belushi koji je Srbin pravoslavac iz albanije (glupo bi bilo reći albanski pravoslavac, jer ne verujem da bi se ijedan Srbin iz hrvatske prihvatio naziva hrvatski pravoslavac) i otvoreno podržavao bombardovanje Srbije i secesiju kosova

žalosna sova

pre 8 godina

Najbolje da se snima o Srbiji i Srpskom narodu prvi svetski rat da se taj svet podseti malo koliku žrtvu je podnela Srbija i ceo njen narod, a to je samo jedna epizoda naše istorije.Hvala ovom velikom čoveku.

Frojde brate moj

pre 8 godina

@Lukas aus Agram, a još inspirativnije je skakati na svaku vest(koja veze s' tobom nema) o Srbima i Srbiji na pazi bogati srpskom portalu? Psihopatogolija, ne? Pustite kom, nije o glavu.

zivko

pre 8 godina

Robert DeNiro bio je u mladosti u Srbiji, izgubio se tamo dole na jugu, nije imao novac za povratak u svoju zemlju. Nasi ljudi su ga primili u kucu i pomogli mu. Nije uopste cudo da on voli Srbiju.

Iz Holivuda

pre 8 godina

I tokom bombardovanja 99 mnoge svetski poznate holivudske zvezde su podrzavale Srbiju, ali nazalost nas rezim to nije uspeo da iskoristi u nasu korist. I dan danas nemamo mudre politicare koji bi mogli da iskoriste besplatnu reklamu poznatih licnosti koji bi u pozitivnom svetlu promovisali Srbiju u svetu. Kad je kao mlad Robert de Niro sluzio vojsku u Evropi vracajuci se kroz Jugoslaviju ostao je bez para. Tada mu je pomogao jedan novinar s juga Srbije koji ga je ugostio i dao para da se vrati za USA. Od tada pociva njegova ljubav prema Srbiji i Srbima. Jedna Robertova kcerka se zove Drena (izgovara se Drina po reci). Uvek je za dadilje svoje dece birao Srpkinje...

Milan Atlić

pre 8 godina

Nekako mi njegove reči padaju kao melem na srce. Sumnjam, ipak, da ne zna zašto se mi svađamo oko "bačene koske", i da ne zna za čuvenu "Divide et impera"(Zavadi pa vladaj).

Bledi

pre 8 godina

Mnogo puta smo culi kako se slavni umetnici/pisci/glumci blamiraju kada se izjavljuju politicki. De Niro pokazuje monumentalnu glupocu i neznanje.

profesionalni_amater

pre 8 godina

"ali da mu nije jasno zbog čega postoje sukobi medju Srbima, Hrvatima i Bošnjacima, kada je reč o gotovo istom narodu, koji je istorija razdvojila"

To se i ja pitam, druže.

Mala i mamba

pre 8 godina

De Niro je najbolji glumac koji dolazi preko bare bez konkurencije - nevezano za ovo sto nas je nahvalio ! A jos mi je drazi kad sedi u Noletovoj lozi na US Openu i navija za nasek Novaka kad je ceo stadion protiv njega ! Znaci obrni okreni sto je Nole danas u tenisu to je DeNiro u svetu filma !!

Joc@

pre 8 godina

Lepo od njega. Vidi se da čovek oseća pravdu i nepravdu. A očekivano je i da ne razume kako to da slični narodi ne mogu da žive zajedno, jer u njegovoj zemlji je Bog novac, nebitno je ko je koje vere i kakve tradicije. Evropa ipak drugačije funkcioniše.
.

vlada logika

pre 8 godina

@Z.Jovanovic
Ukoliko ne mozete da razgranicite sta je gluma, a sta licno misljenje i stav, onda je bolje da ne komentarisite nesto sto ne razumete.

Zoran

pre 8 godina

To i da nisi rekao i da nisi znao, znao sam ja. Ja povezujem dve stvari o tebi: Prva kad si dobio pomoc od nekog u Nisu, koliko je to na tebe delovalo, valjda ti dao smestaj, hranu...ko da je to nesto posebno u Srbiji. Medjutim bitno je kako ti gledas na to.

A drugo: Koliko tebi legla uloga u "Ponocnoj trci", to je nenormalno. A ta uloga je tipican Srbin. Srlja u propast, ne postuje nikog, ne trpi nepravdu, sve hoce sam i na kraju nadrlja, ali se neki smiluju i on opstane.

Da ne pominjem mafijaske filmove.

Znaci 3 stvari, ipak.

Aj u zdravlje.

Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez

pre 8 godina

Nije mu džaba ćerka Drina.

Legenda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirski tigar, 27. decembar 2015 21:04)
Ja sam svojevremeno naisao na clanak u nekim nasim novinama u kojem se tvrdilo da mu se cerka zove Drina, jer je zaceta kad je De Niro sa zenom bio u Beogradu tokom jednog od FEST-ova, a neki od njegovih filmova (da li Kum, ili mozda Bertolucijev XX vek) prikazivan tada u bioskopu Drina, koji je nekada postojao u ulici 29. novembra, preko puta SUP-a.
Inace, jedna komentatorka ovde je dobro primetila, De Niro je bio (i pretpostavljam ostao) verni navijac i pratilac sa tribina Novaka Djokovica, dok ovaj jos nije postao u potpunosti afirmisan.

Govorit Moskva

pre 8 godina

Kakva gomila gluposti. Prvo, Drina je usvojena ćerka Roberta De Nira. Jeste, navodno je dobila je ime po reci Drini, ali kad su se njena majka i De Niro venčali imala je pet godina. Njena majka ne želi da otkrije identitet njenog biološkog oca. Ni Drina ga, navodno, ne zna.
Obzirom da su Rusi počeli istu priču oko De Nira kao i oko Depardjea, kao voli Rusiju, otvara restoran u Moskvi, ne bi me čudilo da je intervju izmišljen. Možda grešim ali ne mogu da ga pronađem u "britanskim medijima". Prilično nevešto.

Neutron

pre 8 godina

Sto li je samo prihvatio ulogu u "Killing Season". Glumci su mi ponekad cudni ljudi. Kada je rec o ugovoru za neki film, etika i moral ne vaze. Inace van toga sve najlepse o njemu.

Zoran

pre 8 godina

Budala pametnog nikad ne moze da smori, jer pametan bezi od budale. Ali vrlo lako pametan moze da smori budalu i glupaka. Prvo budala ne zna da se skloni kad mu nesto smeta, a drugo ne moze da prati pamretnog. I na kraju se budala samo nervira.

Nocno obezbedjenje

pre 8 godina

neobrazovan covek, sta ces...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milan, 27. decembar 2015 23:08)

"Pa ima samo osnovnu skolu!?"
Stoga ne treba nikoga da cudi pa ni tebe da pricas ovo sto je poznato.

Dipl. Ing. Masinstva

pre 8 godina

@ objektivan "James Belushi koji je Srbin pravoslavac iz albanije (glupo bi bilo reći albanski pravoslavac, jer ne verujem da bi se ijedan Srbin iz hrvatske prihvatio naziva hrvatski pravoslavac) i otvoreno podržavao bombardovanje Srbije i secesiju kosova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (objektivan, 27. decembar 2015 21:33)"
Pa dragi Komshija molit te ako si pravoslavan informishi se o Albanskoj pravoslavnoj crkvi( nisu svi pravoslavci slovenskog porekla), pa i postovani premijer Edi Rama je pravoslavac, a to sto mnogi navijaju za Djokovica pa svi ljudi vole sampione,vise od polovine ljubitelja fudbala navija za barcu, united i ostale sampione.

made in great britain

pre 8 godina

Pa i ja se osecam Srpkinjom i to svaki dan živim u Srbiji BRE a nisam glumica
samo samo sam tragikomična
(Tanja i Jeca, 27. decembar 2015 21:05)

Pozz za vas dve.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Nemanja de Niro...hahahaha...Srbi postadoše cvjećke....Bože sačuvaj i sakloni....
(Bosanac, 27. decembar 2015 23:06)

Чуј овог!
*Па и твога ђеда ђедов ђед се 100% звао Немања,Митар,Драган,Раде,Петар (или тако некако)... А ти то вероватно боље знаш него ја који сам из Војводине.

ja

pre 8 godina

...sta reci osim napravite scenario za coveka da mu malo bude jasnije o cemu se ovde radi... Draza i Sloba ... oa da prostite ovog prvog cu lakse da svarim nego ovog drugog... za ovog drugog ziveo i video ne trba mi nikakvo tumacenje ni sad a ni za 100 godins... hvala!

dejan

pre 8 godina

Svako ima pravo da se oseća pripadnikom naroda po svom izboru. To i nije biološka odrednica jer da jeste ne bi bilo potrebe da se bilo ko deklariše o svojoj pripadnosti već bi se to utvrđivalo iz uzorka krvi i mokraće.

маннијак

pre 8 godina

@yes-how-yes-no
Одиграо се, наравно, код свих озбиљнијих историчара то можете наћи и то се не доводи у питање. Међутим, којим аргументима ви мислите да поткрепите своју изјаву, немам појам.
Што се тиче турских школа, та битка је за Османско царство била тек мања кочница за даљи продор на Балкан и у Европу генерално и онда не чуди што је, како кажете, не помињу у школама, а за нашу историју је вероватно најважније битка икада, јер је потпуно изменила курс нашег даљег снебивања на овом свету. Да не дужим, пре него што оставите сличан коментар, добро размислите.
Поздрав

Jovan

pre 8 godina

Ко то каже, ко то лаже - или Трамп, ДеНиро и Том Хенкс
Једном је било превише. Два пута, намерно. Три пута, то је већ увреда за здрав разум.

Јесте ли чули да је Доналд Трамп бранио Србе? Веле медији у Србији (пример) како је лично водећи кандидат за републиканску председничку номинацију рекао Ларију Кингу да су Клинтонови направили велику грешку што су бомбардовали традиционалне америчке савезнике 1999.

Стварно? Није баш да виђам Ларија Кинга сваки дан, али радимо за исту медијску кућу... Знам поуздано да му Трамп није био гост у последњих 6 месеци. А ако је гостовао код њега када је Кинг још био на Сиенену, то је онда било пре неколико година. Кад? Где? Нико не зна. Нема ни тачног цитата, већ само парафразе.

Одмах потом, ето и Холивуда: наводно је Роберт Де Ниро изјавио како се осећа као Србин и како је Србија претрпела велику неправду. Опет исто - нема датума, нема емисије, нема сведока, нема цитата. Само „рек'о де Ниро“.

Jovan

pre 8 godina

Сећате ли се можда чувене подршке Тома Хенкса Србима поводом отимачине Косова? Како се не сећате, јављали сви пре две године, па онда опет пар месеци касније, и тако редовно? Иста методологија: нема датума, нема цитата, само се понегде спомене телевизијски канал где је наводно Хенкс дао изјаву. Једна моја колегиница је лепо позвала Хенксовог агента и питала о чему се ради, а он запањено одговорио да нема појма, и да та изјава просто не постоји. Никада је није било. Измишљена у потпуности.

У сва три случаја приметна је идентична методологија: нема датума, нема цитата, нема конкретног повода - само неке небулозне одреднице попут Ларија Кинга, британске штампе, телевизије Е! и томе слично, које су у пракси непроверљиве. Па ти, Соколе, сад копај по архивама ако можеш, па докажи да ли су или нису...

(Александар Лазић је медијски детектив par exellence, међутим, и лепо је документовао одакле су стигле обе лажне вести. Обратите пажњу ко све кога преноси, а ко кога у том вилином колу финансира... да човеку памет стане.)

Неће моћи. Ако су Де Ниро, Трамп, Хенкс или било ко други рекли нешто о Србима, онда има да се документује шта, када, где, коме, како и зашто. Да се тачно зна - а не овако, као пијачни трач, да се прича шта је баби мило. А кад се сутра неко озбиљан позове на те измишљотине, мислећи ваљда да не би толико новина и телевизија углас слагало, ти исти медији ће да га прозивају што не може да докаже свој (у ствари, њихов) навод.