Petak, 27.11.2015.

09:10

Masoni zataškali istinu o najvećoj tragediji na moru?

Izvor: express.hr

Masoni zataškali istinu o najveæoj tragediji na moru? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

......Јер, из мог искуства могу да кажем да нисам НИКАДА, али НИКАДА прочитао било коју књигу о теоријама светских завера која је преведена са руског, кинеског или неког другог неенглеског говорног подручуја. Ако неко има другачије искуства, нека напише, баш ме занимају и остале теорије завера. Хвала!
(Молба за поређење, 28. novembar 2015 00:22)

E, pa dodj burazeru kod mene u Rusiju, pa da te dovedem u najblizu knjizaru, mada se ovde, kao i u Srbiji dosta knjiga prodaje na kioscima.
Iznenadices se koliko su teorija zavera razvili. Skoro da su kao mi... Hahaha
Znaci, nisi informisan, informisi se, proputuj malo, pa onda mudruj.
Za Kineze stvarno ne znam, ta kultura i literatura mi je potpuno strana.
Pozdrav iz vec osnezene ''Majke Rusije'.

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

Jos uvek stojim iza svog komentara, a to je da je tesko bilo ovo rezirati, a da znas 100% da ce ti vazni i mocni ljudi da se izbrisu sa lica zemlje.
Inace, ne zalecite se Vasim komentarima, ja uopste ne zivim u EU, niti na zapadu, zivim u Rusiji.
Zena mi je Ruskinja, probali smo prvo u Srbiji, nije islo, rat poceo, deca mala, odlucili smo se za Rusiju. Nikad se nismo pokajali
Nisam djubretar u EU, kako neki ovde naslucuju, sto odlicno pokazuje kako se zalecemo kao narod. Palimo se ko Hepo kockice. (Pali se lako, gasi nikako)
Isto tako, nisam mazohista, posecujem svakodnevno ovaj sajt jer ima i lepih diskusija i dobrih vesti. Nisam tu da pametujem.
Znam dobro kako posluje kapitalizam, banke i sve mi je kristalno jasno.
I da su Srbi najpametniji i da su jedino oni otkrili sve svetske zavere, i to mi je jasno.
Zato nam tako i ide, mada su i Rusi dosta slicni nama.... Samo dosta obrazovaniji, pametnije, smireniji, kulturniji.
Ili zbog Masona?
Kad imaju toliku moc, kako onda da jedan tabloid na nivou Kurira, a kazu da je jos i gori, sme da objavi ovu vest.
Ili su Masoni vec ubili urednika?
Ljudi, mislite svojim glavom, to je sve sto hocu da kazem.

Pozdrav iz bratske Rusije!
( ima i ovde prosla za inzenjere, ne samo na zapadu, i zivi se solidno)

crni

pre 8 godina

Ljudi ne lupajte glupost. Kakvi Masoni kakvi bakrači. Titanik je potopila ruska podmornica. Povod je bio osveta zbog pomaganja Japanu 1905.g. i mešanja u sve konflikte protiv Otomanske imperije.

Pozdrav sa Titan(ik)a, Saturnovog meseca

pre 8 godina

Ja bi samo da se javim da cestitam liku koji se zove Владо Бања Лука. On pomno prati svaku vest iz astronomije da nas zabludele ovcice vrati na pravi put neverovanju u odlazak na mesec, a posto su vesti iz astronomije bile oskudne ovih dana, on je svoju kvotu odradio kroz vest o Titaniku, pisuci u komentaru, ni manje ni vise, nego o tome kako ljudi nisu isli na mesec. I uvek pise u takvom stilu kao da je i nama i njemu prvi put. Legendo interneta!

Молба за поређење

pre 8 godina

Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)

Ја бих тебе и твоје истомишљенике МОЛИО да нам дате податак о томе где је написано и објављено највише теорија завера?

Јер, из мог искуства могу да кажем да нисам НИКАДА, али НИКАДА прочитао било коју књигу о теоријама светских завера која је преведена са руског, кинеског или неког другог неенглеског говорног подручуја. Ако неко има другачије искуства, нека напише, баш ме занимају и остале теорије завера. Хвала!

Android Jelly Bean

pre 8 godina

1800 i neke je izasao roman "Potonuli Titan" pisao ga je Morgan Robertson. U romanu se navodi da je to najveci brod ikad, da ima 2.500 putnika, manjak camaca i sl i svi ginu. . . Ocigledno kao i Simpsonovi , samo su pogrijesili u broju zrtava.

Sad ce se naci neki liberal koji ce odma "teorija zavjere"

E pa ako ti vjerujes u toliko "teorija zavjera" i "slucajnosti" (primjera milion - filmovi, crtani, reklame a poslije identicni stvarni dogadjaji) onda te zaista zalim kao ljudsko bice na isti nacin kao sto trenutno zalim ljudski rod koji je sve ovo dozvolio da mu se desava sta mu se desava.

dominus

pre 8 godina

Sta god da je istina,znam samo da se nista ne sme uzeti zdravo za gotovo.Telegraf mozda jeste tabloid,ali kako niko ne razmislja da upravo takve novine,koje vecina za ozbiljno ne shvata ovakve stvari objavljuju.Ako ozbiljan medij objavi ovakav tip vesti,ljudi ce se zapitati da li tu ima necega.
Znam da se nista slucajno ne desava.Uvek treba gledati ko ima korist i najvaznije veze sa novcem,tacnije tokove novca.
Za FED sam citao da je to privatna banka u vlasnistvu najbogatijih bankarskih porodica.
Poznata je izjava Henrija Forda,osnivaca automobilske kompanije "Ford",da kada bi ljudi znali kako funkcionise bankarski sistem,digli bi revoluciju.

Jelenko

pre 8 godina

Eh ti masoni uvek krivi,a oni su samo zajednica uglednih ljudi koju su osnovali jevreji da bi držali pod svojom kontrolom sve ugledne i sposobne ljude koji nisu jevreji da bi lakše vladali i upravljali celim svetom.

Владо Бања Лука

pre 8 godina

За neutralni felsh: Масони нису само учествовали у потапању Титаника. Мени је нпр још интересантнија њихова улога у подвали и лажи званој "лет на Мјесец 1969.". Нил Армстронг, Баз Олдрин и многи други астро-глумци су били поносни масони, чланови ложе из Феникса, САД. Уосталом, погледај линк http://www.phoenixmasonry.org/masonicmuseum/americas_astronauts_fdcs.htm

da,i?

pre 8 godina

"... Sva sreca ima i ljudi koji razmisljaju."
(ja, 27. novembar 2015 10:40

I sta se time menja? Mislim, to sto ima ljudi koji misle svojom glavom?

NikolaKG80

pre 8 godina

Kao što rekoše neki komentatori, postoji knjiga o brodu koji se zvao Titan koja je predvidela sa velikom preciznošću tragediju na Titaniku. Evo ja bih skrenuo pažnju na pilot epizodu serije "The Lone Gunmen", koja predviđa napad na kule bliznakinje u Njujorku, a ko zna, možda i poslužila kao inspiracija izvršiocima? Epizodu možete pogledati ovde: https://www.youtube.com/watch?v=EjbQ-BDh4PU&t=39m35s

Srboljub

pre 8 godina

Masonima i jezuitima dodati templare, iluminate, parketare i klingonce; u drugom ešalonu "Titanikovih" dušmana stoje konstruktori haarpa, sejači chemtrailsa i zli naučnici do lakata uronjenih u gmo supstance na bazi fetusa. Jašta.

znalac

pre 8 godina

@Srecni vanzemaljac i seljoberu sta trazis onda na srpskim novinama? IDI CITAJ TUDJE TABLOIDE, PRODAO SI ZEMLJU DA BI BIO DJUBRETAR U EU XAXA

Gari

pre 8 godina

..."u kolikoj meri su masoni bili uključeni u britansko visoko društvo, kao i to u kolikoj su meri možda upravljali njime..." Ko kaze da i dans ne upravljaju ??

Vrh brega

pre 8 godina

Nisu masoni izvrsili atentat. Nego su ucestvovali u zataskavanju. Atentat su odradili jezuiti. Kako "mala" žrtva za tako veliku moć koju su dobili.

Zoran

pre 8 godina

Masoni - dezurni krivci. Ja igrom slucaja poznajem trojicu, bas su se nesto prihe 5-6 dana domundjavali kako da posvadjaju Tursku i Rusiju. I evo!
(Aiii, 27. novembar 2015 13:54)

Ovo su uglavnom dezinformacije o cemu pise London. Kapetan je bio Jezuita. I trebalo je pobiti biznismene americke koji se zalazu za ostanak zlatne podloge u Americi. A jezuiti su poznati po tome da kad im se nesto narredi to i urade bez obzira na posedice po sebe. To ti je naravno vec poznato od pre nekoliko dana.

Zoran

pre 8 godina

Kad pise Telegraf onda se to prihvata kao nesto objektivno. A kad ljudi postave ovakav link

http://www.amazon.com/Wreck-Titan-Morgan-Robertson/dp/1484852591/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1448634266&sr=1-3&keywords=wreck+of+the+titan

koji do u detalaj 14 godina pre opisuje to potonuce i kada se tvrdi na drugim sajtovima da je trebalo pobiti ljude koji se zalagali da zlatna podloga novca i dalje ostane u Americi, onda su to gluposti.

Zato ja sve vise citam "zutu" stampu.

buca

pre 8 godina

Da li iko normalan misli da bi britanske novine smjele ovo da pisu da ti masoni imaju tako jak uticaj na svetska desavanja.Ljudi shvatite da sirom svijeta postoje interesne grupe bogatih i mocnih ljudi koji se udruzuju radi novca ali to nema veze sa nekakvim templarima,iluminatima koji na svojim obredima kao kolju macke i piju im krv i mole se sotono to su gluposti

neutralni felsh

pre 8 godina

gde god vidis zgodno mesto ti masona posadi ;)

kao i svuda na vestima, ova moja srbadija se svakoga dana svojski trudi da me iznervira.
bog te mazo, svi sve znaju, a zive mahom ko bednici.
skoro redovno pomislim, i ti vam je mnogo :)

kovalski

pre 8 godina

Ne zaboravite i to, da su mediji takodje, jedno od glavnih sredstava i ujedno najmocnije sredstvo, kojim raspolaze 'tajno drustvo'.Zašto bi masoni propustili tako veliku stvar, a mediji su glavna stvar u kreiranju stavova i mijenja kod ljudi. Titanik je bio i prošao, zašto posle više od 100 godina vraćati se na raskrinkavanju te nesreće, a prisutne su nam stvari u nasoj dobi. Treba se pozabaviti stvarima koje nas okružuju. Danas aktuelna tema ID i terorizam. 2001 isto, pa danas dokazi da je to masonsko maslo. Pazite na vesti, proverite informacije, zašto se neke vesti objavljuju, a neke ne. Naglasitcu i to, možda nije mesto, ali teror nad palestincima je poznata stvar. Zašto se cuti oko toga? Zasto se cuti na stvari koje se dešavaju na B. Istoku, kako su se ponasali Britanci i Francuzi u vremenima kolonizacija Afrike. Alžir, Tunis, Maroko... Pozdrav

cz

pre 8 godina

kako je sad tako lako naci samoubice koje ce sebe i ostale odvesti u smrt, a tad je bio problem?? sta kao tad je zivela neka druga vrsta ljudi?? najvece stvari su uvek jednostavne! ne tvrdim da je bilo zavere al vrlo lako je mogla da se izvede, za sve ove koji satiricno opisuju kako bas santa, kako se bas ti mocnici nisu spasli. pa lepo napravis brod ocajnog kvaliteta, platis posadu da udari u santu leda, posto se unapred znalo da ce ih biti na trasi broda, i platis da likvidiraju sve koje treba da slucajno ne prezive! za posledice koje je imao potop titanika i ko je izasao kao mocnik iz svega toga, ne vidim ni jedan valjan argument da nije moglo to da se izvede i zatska posle

Mirko

pre 8 godina

molio bih ove sto vec ne znaju nista drugo sem da veruju u sve sto im se kaze,da ne luptaju gluposti o ovome...naravno da je brod potopljen namerno i da masoni stoje iza toga...sve je u vezi otvaranja banke federalnih rezervi,koja je inace u privatnom vlasnistvu rokferela,morgana i rotsilda.dan danas americka vlada isplacuje toj banci 450 milijardi dolara godisnje kamate..na brodu su bila 3 najmocnija coveka amerike tog doba,koja su se protibila otvaranju banke..nanka je otvorena 1913 god.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tu tu ru tu, 27. novembar 2015 13:15)
------------
Slazem se sve do reci i da to je jedini uzrok zbog kojeg je potopljen.
Sledece godine je osnovan FED a osnovali su ga upravo oni koji i danas vode i upravljaju ovim svetom i koji odlucuju ko ce da zivi a ko ce da bude ubijen, a to su upravo te porodice Rokfeler,Rotshild, ima ih jos ali ove su najzvucnije i najpoznatije.

Oni danas kroje politike u svakoj drzavi, oni menjaju vlade, pocinju i prekidaju ratove, oni su odgovorni i direktni narucioci svih atentata na poznate i vazne licnosti ..oni su vladari ovog sveta.

teorija spontanosti

pre 8 godina

@Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09
Samo objasni kako je moguce da u SAD banka moze da odobri vise kredita nego sto ima para na svom racunu?

Kako je to moguce, ko je to odobrio, ko na tome profitira, kako to funkcionise i sta su posledice toga?

Svi znamo da kapitalizam deluje spontano, da se bogatstva i moc stvaraju sasvim slucajno i da niko od te elite ne zeli da stvori monopole beskrajno bogatstvo i beskrajnu moc. To su ljudi koji nista ne planiraju, slucajno se obogate. I uvek posteno.

Dragče

pre 8 godina

Svi ovde optužuju Masone, J.P. Morgana, Rokfelerove, Rotšilde i kapetana Smita, a u stvari je glavni i odgovorni za sprovođenje tog paklenog plana bio dežurni kormilar koji je majstorski postavio brod za sudar sa (prethodno postavljenim) ledenim bregom i to tako da taj sudar izazove dovoljno veliko oštećenje trupa tj. do pucanja većeg broja krtih zakivaca (što je on naravno znao). Masoni su u potpunosti uspeli da skrenu priču sa njega na sebe u znak zahvalnosti za dobro obavljen posao, ai omogućili su i da se ledeni breg izvuče iz istrage (kao fol nisu mogli da ga nađu).

TSIGALKO

pre 8 godina

(Bruno, 27. novembar 2015 13:48)

Misliš da je to slučajno?Ima većih pomorski tragedija,ali samo je jedna višestruko eksploatisana u sedmoj umjetnosti,medijima,'obljetnicama'...
Samo jedna...
Zbog čega se to nameće narodu?
Zašto se samo ta jedna u nizu tragedija u tolikoj mjeri eksploatiše?
Zato što je sve bilo kako je objašnjeno u zvaničnoj verziji događaja?

Ne vjerujem u slučajnosti.

Aramis

pre 8 godina

To nema veze sa masonima kao udruzenje nego tad su svi mocni ljudi bili masoni posto je to muski klub za jako uspesne ljude ali ljudi vole konspiracije i zonu sumraka ;))mozda su vanzemlaljci isto masoni kao michael jackson definitivno marsovac po izgledu i darth vader.

adam

pre 8 godina

Masoni su najveće zlo koje je zadesilo Titanik! Čak ni ledena santa nije toliko pogubna bila po ovaj brod! Naročito su opasni Masoni među komentatorima!

tu tu ru tu

pre 8 godina

molio bih ove sto vec ne znaju nista drugo sem da veruju u sve sto im se kaze,da ne luptaju gluposti o ovome...naravno da je brod potopljen namerno i da masoni stoje iza toga...sve je u vezi otvaranja banke federalnih rezervi,koja je inace u privatnom vlasnistvu rokferela,morgana i rotsilda.dan danas americka vlada isplacuje toj banci 450 milijardi dolara godisnje kamate..na brodu su bila 3 najmocnija coveka amerike tog doba,koja su se protibila otvaranju banke..nanka je otvorena 1913 god.

Bruno

pre 8 godina

Nemogu da verujem da se i danas pise o tome...a da niko ne pominje brod koji je potopljen prosle godine sa izbeglicama iz sirije,gde je oko 2000 ljubi izgubilo zivot.mislim da se kretao prema Italiji....a da oni nisu Britanci oni su sirotinja sa bliskog istoka....

Aiii

pre 8 godina

Masoni - dezurni krivci. Ja igrom slucaja poznajem trojicu, bas su se nesto prihe 5-6 dana domundjavali kako da posvadjaju Tursku i Rusiju. I evo!

DarkoW

pre 8 godina

Nije potonuo Titanik nego njegov brod blizanac po imen Olympic. Na internetu imate slike i jednog i drugog broda pre incidenta. Velika je razlika izmedju oba broda. A kako tvrde strucnjaci, pre plovidbe su zamenjeni nativi ta oba broda jer je brod unapred bio planiran za potapanje kako bi vlasnik kompanije dobio odstetu od osiguranja! Olympic je potonuo umesto Titanika. Imate slike koje prikazuju Titanik nekoliko meseci pre potonuca a zatim taj isti brod uporedite sa slikom potonulog pa ce vam biti jasnije koliko se razlikuju.

Kole

pre 8 godina

Ma ovo Srbi izmislili, ko jos veruje u masone? Samo su Srbi ludi, veruju u masone. Pitajte Dusana Kovacevica, nek objasni da smo mi to sve umislili (Ilija Cvorovic kao nas predstavnik).

Ma umisljamo.

DraganCe

pre 8 godina

To uopste nije bila najveca nesreca na moru,bilo je i mnogo vecih, ali ovde su u pitanju bili bogati Englezi i Amerikanci, a oni se drugacije broje u odnosu na sve ostale!

Mia

pre 8 godina

Interesantno je da je 1898. godine Morgan Robertson napisao roman u kojem je, po gotovo identičnom scenariju, potonuo brod "Titan", najveći ikada sagrađen, smatran nepotopivim... Takođe je imao manjak čamaca za spasavanje. Na njemu je poginulo 2500 ljudi. Možda su masoni odatle dobili inspiraciju za potonuće Titanika?

Aster Blistok

pre 8 godina

Dobro sve to, ali kako su onoliku santu nagovorili da zrtvuje svoju slobodu (i svoj teritorijalni integritet, molicu lepo) to mi nikada nece biti jasno.

ombre

pre 8 godina

I tako ce neko za sto godina citati: kako su masoni bili na celu komisije koja je istrazivala, ubistvo kenedija, povod rata sa vijetnamom, jedanaesti septembar, i sve znano i neznano sto nam se desava. Kao sto mi sada imamo osecaje za ljude na titaniku tada, tako ce neko u buducnosti imati osecaje za nas sada.

Neko

pre 8 godina

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)



Ovo je tipican primer autosovinizma. Englezi objave clanak o Titaniku, a on prica o zatucanim Srbima i jos spominje zdrav razum.

batali

pre 8 godina

@Vlado

Evo ti lista **svih** zena i dece iz prve klase koji su poginuli, pa ti nadji tu svoje tetke iz Sibenika:
1. Miss Edith Corse Evans iz Cikaga
2. Miss Ann Elizabeth Isham iz Cikaga
3. Mrs Rosalie Ida Straus iz Nju Jorka
4. Mrs Bessie Waldo Allison iz Milvokija i njena dvogodisnja cerka Helen

Mora da su Masoni prepravili i listu na encyclopedia-titanica.org da zataskaju istinu.

Dorcolac

pre 8 godina

Jeste, masoni su tu postavili i ledeni breg, a onda su razlabavili šrafove širom trupa da budu sigurni,jedan po jedan...
Istraga koja je usledila je bila do tada najpomnije praćena i najzapaženija, bilo je na hiljade novinskih članaka. Pratio se svaki sekund suđenja, sve se znalo, od toga šta je ko jeo i uneo na brod, pa do najsitnijih detalja iz privatnog života kapetana, a White Star kompaniju je štampa godinama "istresala iz gaća".
Inače, opšte obrazovanje je da su postojala tri broda ove klase (Olimpik): Titanik (potonuo 1911), Britanik (potopljen kod Grče obale u WWI) i Olimpik koji je jedini izgurao karijeru sve do tridesetih. Ne znam kakve su rokade moguće sa ukupno tri broda i šta bi bio povod.
A što se tiče putnika, pa i tada je ko i sada bilo normalno da se najbogatiji i najmoćniji voze najeksluzivnijim vidom transporta, što Titanik jeste bio. Nije samo Titanik vozio zlato. Svi su putnički brodovi u to vreme imali i transport robe, nevezan za putnike. Čak sam negde čitao da je White star zarađivao najviše od transporta robe, a daleko manje od svojih bogatih putnika.
Prema tome, ne znam kakve ovde ima misterije.
Kapetan hteo (ili stimulisan) da stigne što pre, znao da je u području santi, dozvolio da se brod kreće velikom brzinom, udario u santu koja je rascepala NE BAŠ NAJBOLJE sastavljen i poprilično nekvalitetan trup i to je to...
Telegraph je trećerazredni tabloid. Kad nemaju ekskluzivu, daj da ponovo prekopamo Titanik, sigurno ima nešto...

pero

pre 8 godina

Tekst govori o tome da su samo zataskali istinu, a ne I da su izazvali potapanje. Osim toga, neka mi neko objasni kako su masoni uspeli da dovuku ogroman iceberg na potrebno mesto I da obezbede da mornari ne reaguju na vreme (a da sami zaverenici nisu bili prisutni na brodu). Polako ljudi, to je 1912, nema tamo lasera i Wi-Fi-ja...

Sasha Makedonija

pre 8 godina

I da je tako kako sto ovde vecina pisu da su tri najbogatija coveka bila na taj brod, mislim da je nemoguce sa potapanje broda biti siguran da ce oni biti mrtvi, nije to avion. Ali sve je moguce

Fowler

pre 8 godina

Pa? Iz čitavog teksta senzacionalnog naslova se otkriva ništa osim da su mnogi uključeni u slučaj bili masoni. Pa nisu oni potopili brod.

Стефан

pre 8 godina

(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09) # Link komentara

Кад не знаш шта да кажеш и не можеш да побијеш ниједан од изнесених аргумената, блебетање о теоријама завере и здравом разуму је једино што ти преостаје. Боље неку књигу да си купио да прошириш своје си ен ен видике. И види мало ко је овај текст написао, Телеграф из Британије, земље здравог разума, а не неки затуцани лист из Србије.

andreas kisser

pre 8 godina

Na tom brodu se nalazilo dosta vodećih industrijalaca koji su se protivili i mogli su zaustaviti otvaranje Banke federalnih rezervi (privatne banke) koja će kontrolisati ceo američki kapital. Brod je potopljen 1912. godine, a 1913. u Kongresu je donet akt o osnivanju Banke federalnih rezervi. To je treća po redu Centralna banka Amerike. Prve dve Amerikanci su uspeli da zatvore, jer su prepoznali pljačku, ali treća im traje preko 100 godina i uvodi ih u haos. Trenutno zaduženje Amerike iznosi oko 19.000 milijardi dolara. Vlasnici tog duga su privatna lica. I dan danas opstaju zahvaljujući naivnosti ljudi koji veruju da su sve ovo teorije zavere.
(proverite)

sve si u pravu, zaboravio si samo da dodas najbitniju zataskanu cinjenicu - potplatili su santu! pokusali su prvo sa nekoliko drugih santi leda, ali neke su odbile, a druge nisu bile podesne. posto santama ne trebaju pare, ponudili su im sladoled od jagode. prica se i da je jedna santa koja je plutala nedaleko od kvebeka bila jos podesnija za potapanje titanika, ali nisu mogli da se dogovore jer je trazila velike kolicine sladoleda od cokolade, a masonima je te godine ponestalo cokolade jer je bila slaba berba kakaoa u gani, pa nisu mogli da se nagode. ova santa sto je udarila je ipak vise volela jagodu i tako... potopise titanik. kasnije se pricalo da su vidjali po hadsonovom zalivu bele medvede sa crvenim ustima, a ovo sada objasnjava i zbog cega je u narednim godinama toliko mnogo eskima umrlo od secerne bolesti.

sve se vrti oko dolara

pre 8 godina

Treba dobro istraziti vezu izmedju nastanka americke nacionalne banke koja emituje dolar(FED) i cinjenice da su sa Titanikom na dno otisla i 3 najbogatija coveka onog vremena: Benjamin Gugenhajm, Isidor Straus i David Astor. Kome je to odgovaralo? Ko im je dugovao novac? Sta su imali sa sobom na brodu? Ima jos bezbroj pitanja...

Toni

pre 8 godina

U to doba neoliberalizam je započeo svoj velik zamah. Važno je bilo napraviti to čudo što prije, da ih konkurencija ne bi eventualno preduhitrila. Nije se vodilo računa o svim bezbjednosnim aspektima projekta, i to je to. I kasnije su se dešavale nesreće zbog propusta.

Vlado

pre 8 godina

dve tetke mog pradede M.R. velikog majstora 10 stepena su poginule na tom brodu imate ih na spisku poginulih iz sibenika su bile . nosile su zlato u nameri da ga cuvaju u americi veliku kolicinu zlata , putovale su prvom klasom .detalje ne znam ali znam da je na brodu bilo mnogo vaznih funkcionera i bogatih,priznatih licnosti iz sveta ekonomije, politike, bankarstva... googlajte spisak i kada vas ne bude mrzelo imate i kratke biografije ..iz toga se dosta vidi ...

ja

pre 8 godina

To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)


Zavere ne postoje, politicari ne lazu, industrijalci ne spijuniraju, tajne sluzne i spijuni postoje samo na filmovima, farmaceute zanima samo nase zdravlje i svi zajedno se gade na lazi, moc i pare. Najbolji nacin da se vlada naivnim stadom je da se ubede lakoverni da zavere ne postoje i da se naprave smesnima pa da ne ispituju i ne dovode u pitanje zvanicna saopstenja da ne bi ispali "glupi" pred gomilom automata tinejdzerskog uma koji sve uzimaju zdravo za gotovo,a sve ostalo ismevaju. Sva sreca ima i ljudi koji razmisljaju.

malo cinjenica

pre 8 godina

Najbogatiji putnik na Titaniku i jedan od najbogatijih ljudi sveta, Dzon Astor, je poginuo na Titaniku. Bio je prijatelj Nikole Tesle.

Titanik je izgradio J.P. Morgan. Trebalo je da bude na Titaniku,ali je otkazao put.

J.P. Morgan je zagovarao donosenje Zakona o Federalnim rezervama SAD. Astor je bio protiv.
Titanik je potonuo 1912.
Zakon o Federalnim rezervama je donet 1913.

1907. Na ostrvu Džekil u Džordžiji, tajno se okuplja grupa moćnih političara, bankara i privrednika i definiše osnove Zakona o federalnim rezervama. Odluka o njegovom usvajanju doneta je 23. decembra 1913. Svoj potpis na zakon, istog dana stavlja i predsednik Vilson. Kasnije u svom dnevniku on beleži: „Upropastio sam svoju zemlju. Veliku industrijsku naciju kontroliše kreditni sistem. Naše aktivnosti zavise od svega par ljudi.“

Vilson je bio upravu. Zakon o federalnim rezervama kontrolu američke valute prepustio je privatnim bankarima. Najvažnije odluke umesto Centralne banke u Vašingtonu, donose moćnici koji kontrolišu 12 filijala u zemlji.

Ivan

pre 8 godina

A danas još više utječu na sve u Velikoj Britaniji. Sve što im se ne sviđe zataškaju. Sjetite se samo onog lorda koji je bio prozvan za višestruko silovanje. Unatoč dokazima nikada nije ni podignuta optužnica. Njihova je policija, njihovo je sudstvo, pa ti sada traži pravdu. Sjetite se medicinske sestre koja je nešto rekla novinaru o članu kraljevske obitelji na porodiljnom odjelu. Prvo su ju otpustili, a onda ubili kao psa da ne bi još nešto rekla (službena je verzija samoubojstvo u koje nitko od rodbine i prijatelja ne vjeruje). Pa vi recite nešto protiv kraljice. Živjela demokracija u Velikoj Britaniji zadnjoj europskoj zemlji koja ima kolonije u Europi (Sjeverna Irska i Gibraltar).

Provincijalac

pre 8 godina

Zna se da iza katastrofe Titanika stoji Rokfeker stariji i da je glavni razlog bio da se ubiju trojica velikih bankara, koji se cak pojavljuju i u filmu: jedan ostaje sa zenom u krevetu (ne zeli da se spasi), drugi ostaje da svira klavir dok Titanik tone a treci za restoranom u pije pice. Među putnicima na brodu bila su tri najmoćnija čoveka u Americi, koji su smetali međunarodnim bankarima: Isidor Štraus, vlasnik lanca robnih kuća “Mejsis”, zatim Bendžamin Gugenhajm, naslednik rudnika zlata, srebra i bakra i veliki mecena i Džon Džejkob Astor IV, najbogatiji čovek sveta svog vremena, investitor, građevinar, izumitelj, pisac i bivši poručnik američke vojske. Ova tri moćnika bila su, navodno, trn u oku američkog bankarskog kartela zbog svog protivljenja formiranju Federalnih rezervi.

zoran1965

pre 8 godina

Isplatilo se uloziti u pravljenje broda s kojim ces da potopis skoro svu najvazniju tadasnju konkurenciju u velikim poslovima.
(h1ghwaymen, 27. novembar 2015 09:36)
kako mali perica zamišlja...(dodati po sopstvenom izboru)

heh

pre 8 godina

Sustina teksta nije u potapanju konkurencije (vecina bogatih je prezivela) nego u visevekovnom nacinu zivota na Planeti Zemlji.
Nikada covecanstvo nece napredovati dok se ne prekinu sitni (i krupni) interesi iznad logike i pravde, korupcija, protekcije i na kraju, kao najvece zlo - profit kao ultimativni cilj coveka.
Dok se tome ne stane na put, covecanstvo je trecerazredna civilizacija, kojoj je samounistenje jedini spas.

Misko

pre 8 godina

Vrlo naivan tekst, uzevsi da je Britanija, a narocito njeno pravosudje, u prirodi masonski ustrojena. Reci da su istražitelji bili masoni je jednako "zacudjujuce" kao reci da su bili pravnici.

zasto imas coskastu glavu?

pre 8 godina

Titanik nije ni postojao svet postoji 50 godina sve pre toga je Matrix mi smo u programu nekog ludog naucnika sa Keplera 937C.

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

Isplatilo se uloziti u pravljenje broda s kojim ces da potopis skoro svu najvazniju tadasnju konkurenciju u velikim poslovima.
(h1ghwaymen, 27. novembar 2015 09:36)

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!

profa

pre 8 godina

@bzvz,delim vaše mišjenje da su masoni "pokriće" pravim vladarima, jer je očigledno da vlade ne vladaju po mandatu dobijenom od strane birača već po interesu krupnog kapitala. Najsvežiji primer je Grčka!

proverite

pre 8 godina

Na tom brodu se nalazilo dosta vodećih industrijalaca koji su se protivili i mogli su zaustaviti otvaranje Banke federalnih rezervi (privatne banke) koja će kontrolisati ceo američki kapital. Brod je potopljen 1912. godine, a 1913. u Kongresu je donet akt o osnivanju Banke federalnih rezervi. To je treća po redu Centralna banka Amerike. Prve dve Amerikanci su uspeli da zatvore, jer su prepoznali pljačku, ali treća im traje preko 100 godina i uvodi ih u haos. Trenutno zaduženje Amerike iznosi oko 19.000 milijardi dolara. Vlasnici tog duga su privatna lica. I dan danas opstaju zahvaljujući naivnosti ljudi koji veruju da su sve ovo teorije zavere.

qwerty

pre 8 godina

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)


I tako srećan iz inostranstva ti opet dolaziš da slušaš srpske teorije zavere... Ili si mazohista, ili jednim delom i sam veruješ u njih.

Antiteoreticarzavere

pre 8 godina

Ako hoces tekst koji ce se citati, ili ako hoces da ispadnes pametan u drustvu, samo izgovori rec "Masoni" i postici ces cilj. Glupo je pripisivati ovoj grupi ljudi toliko moc. Covek ne moze uticati u tolikoj meri na dogadjaje na zemlji da se bas svaka nesreca pripisuje bilo cijoj ljudskoj nameri.

Joc@

pre 8 godina

Kad god se čovek gordi i prkosi Bogu, kao što je to bio slučaj sa Titanikom
– ne ispadne dobro. Slično je bilo i sa onim Spejs šatlom
(Challenger, Izazivač... koga ili šta izaziva?). Obe tragedije pratile su
javne i neuobičajeno i upadljivo glasne poruke kako je eto
Čovek toliko moćan da je stvorio ČUDO kome ni Bog ne može ništa!?
.

Smuleco

pre 8 godina

Titanik je bio izrađen od suviše tankog čelika, koji nije mogao da izdrži udar ledene sante. To je činjenica, koju niko nije mogao, niti je hteo da zataška. Jednostavno, sticaj okolnosti je doveo do nesreće.

Damir

pre 8 godina

Nije potonuo Titanic, potonuo je Olimpic...ima jako dobrih dokumentaraca koji razotkrivaju ovu prevaru... Inače, prevara na čijem vrhu je bio, naravno, J.P. Morgan...

драган

pre 8 godina

Чуј, показује се да масони били део друштва, као да сада нису.
И како сада капетан Смит се појављује, зар није потонуо с бродм. Или је то само на филму?

Nenad SU

pre 8 godina

Interesantan tekst.

Ja sam citao pre par godina da su namerno potopili Titanik radi osnivanja FED u Americi. Naime Titanik je potonuo aprila 1912. , a vec 1913. su osnovane Federalne Rezerve. Trojica najbogatijih amerikanaca su bili protiv FED-a i naravno sva trojica su bila na Titaniku i poginuli su.

Takođe nezavisno od toga čitao sam istraživanje naučnika o kvalitetu materijala sa broda. Kažu čelik je bio katastrofalan (na osnovu sadržaja sumpora u istom) i ceo brod je potunuo za 45min, a ne za preko 2h koliko zvanično stoji.

Navodno je kapetan odigrao glavnu ulogu i svesno odveo sve u propast.

Samo oni i Bog znaju istinu, ali ne pije vodu da je slučajnost...

Lep pozdrav

proverite

pre 8 godina

Na tom brodu se nalazilo dosta vodećih industrijalaca koji su se protivili i mogli su zaustaviti otvaranje Banke federalnih rezervi (privatne banke) koja će kontrolisati ceo američki kapital. Brod je potopljen 1912. godine, a 1913. u Kongresu je donet akt o osnivanju Banke federalnih rezervi. To je treća po redu Centralna banka Amerike. Prve dve Amerikanci su uspeli da zatvore, jer su prepoznali pljačku, ali treća im traje preko 100 godina i uvodi ih u haos. Trenutno zaduženje Amerike iznosi oko 19.000 milijardi dolara. Vlasnici tog duga su privatna lica. I dan danas opstaju zahvaljujući naivnosti ljudi koji veruju da su sve ovo teorije zavere.

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

Isplatilo se uloziti u pravljenje broda s kojim ces da potopis skoro svu najvazniju tadasnju konkurenciju u velikim poslovima.
(h1ghwaymen, 27. novembar 2015 09:36)

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!

Nenad SU

pre 8 godina

Interesantan tekst.

Ja sam citao pre par godina da su namerno potopili Titanik radi osnivanja FED u Americi. Naime Titanik je potonuo aprila 1912. , a vec 1913. su osnovane Federalne Rezerve. Trojica najbogatijih amerikanaca su bili protiv FED-a i naravno sva trojica su bila na Titaniku i poginuli su.

Takođe nezavisno od toga čitao sam istraživanje naučnika o kvalitetu materijala sa broda. Kažu čelik je bio katastrofalan (na osnovu sadržaja sumpora u istom) i ceo brod je potunuo za 45min, a ne za preko 2h koliko zvanično stoji.

Navodno je kapetan odigrao glavnu ulogu i svesno odveo sve u propast.

Samo oni i Bog znaju istinu, ali ne pije vodu da je slučajnost...

Lep pozdrav

ja

pre 8 godina

To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)


Zavere ne postoje, politicari ne lazu, industrijalci ne spijuniraju, tajne sluzne i spijuni postoje samo na filmovima, farmaceute zanima samo nase zdravlje i svi zajedno se gade na lazi, moc i pare. Najbolji nacin da se vlada naivnim stadom je da se ubede lakoverni da zavere ne postoje i da se naprave smesnima pa da ne ispituju i ne dovode u pitanje zvanicna saopstenja da ne bi ispali "glupi" pred gomilom automata tinejdzerskog uma koji sve uzimaju zdravo za gotovo,a sve ostalo ismevaju. Sva sreca ima i ljudi koji razmisljaju.

malo cinjenica

pre 8 godina

Najbogatiji putnik na Titaniku i jedan od najbogatijih ljudi sveta, Dzon Astor, je poginuo na Titaniku. Bio je prijatelj Nikole Tesle.

Titanik je izgradio J.P. Morgan. Trebalo je da bude na Titaniku,ali je otkazao put.

J.P. Morgan je zagovarao donosenje Zakona o Federalnim rezervama SAD. Astor je bio protiv.
Titanik je potonuo 1912.
Zakon o Federalnim rezervama je donet 1913.

1907. Na ostrvu Džekil u Džordžiji, tajno se okuplja grupa moćnih političara, bankara i privrednika i definiše osnove Zakona o federalnim rezervama. Odluka o njegovom usvajanju doneta je 23. decembra 1913. Svoj potpis na zakon, istog dana stavlja i predsednik Vilson. Kasnije u svom dnevniku on beleži: „Upropastio sam svoju zemlju. Veliku industrijsku naciju kontroliše kreditni sistem. Naše aktivnosti zavise od svega par ljudi.“

Vilson je bio upravu. Zakon o federalnim rezervama kontrolu američke valute prepustio je privatnim bankarima. Najvažnije odluke umesto Centralne banke u Vašingtonu, donose moćnici koji kontrolišu 12 filijala u zemlji.

profa

pre 8 godina

@bzvz,delim vaše mišjenje da su masoni "pokriće" pravim vladarima, jer je očigledno da vlade ne vladaju po mandatu dobijenom od strane birača već po interesu krupnog kapitala. Najsvežiji primer je Grčka!

драган

pre 8 godina

Чуј, показује се да масони били део друштва, као да сада нису.
И како сада капетан Смит се појављује, зар није потонуо с бродм. Или је то само на филму?

qwerty

pre 8 godina

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)


I tako srećan iz inostranstva ti opet dolaziš da slušaš srpske teorije zavere... Ili si mazohista, ili jednim delom i sam veruješ u njih.

Smuleco

pre 8 godina

Titanik je bio izrađen od suviše tankog čelika, koji nije mogao da izdrži udar ledene sante. To je činjenica, koju niko nije mogao, niti je hteo da zataška. Jednostavno, sticaj okolnosti je doveo do nesreće.

Damir

pre 8 godina

Nije potonuo Titanic, potonuo je Olimpic...ima jako dobrih dokumentaraca koji razotkrivaju ovu prevaru... Inače, prevara na čijem vrhu je bio, naravno, J.P. Morgan...

Neko

pre 8 godina

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)



Ovo je tipican primer autosovinizma. Englezi objave clanak o Titaniku, a on prica o zatucanim Srbima i jos spominje zdrav razum.

sve se vrti oko dolara

pre 8 godina

Treba dobro istraziti vezu izmedju nastanka americke nacionalne banke koja emituje dolar(FED) i cinjenice da su sa Titanikom na dno otisla i 3 najbogatija coveka onog vremena: Benjamin Gugenhajm, Isidor Straus i David Astor. Kome je to odgovaralo? Ko im je dugovao novac? Sta su imali sa sobom na brodu? Ima jos bezbroj pitanja...

Dorcolac

pre 8 godina

Jeste, masoni su tu postavili i ledeni breg, a onda su razlabavili šrafove širom trupa da budu sigurni,jedan po jedan...
Istraga koja je usledila je bila do tada najpomnije praćena i najzapaženija, bilo je na hiljade novinskih članaka. Pratio se svaki sekund suđenja, sve se znalo, od toga šta je ko jeo i uneo na brod, pa do najsitnijih detalja iz privatnog života kapetana, a White Star kompaniju je štampa godinama "istresala iz gaća".
Inače, opšte obrazovanje je da su postojala tri broda ove klase (Olimpik): Titanik (potonuo 1911), Britanik (potopljen kod Grče obale u WWI) i Olimpik koji je jedini izgurao karijeru sve do tridesetih. Ne znam kakve su rokade moguće sa ukupno tri broda i šta bi bio povod.
A što se tiče putnika, pa i tada je ko i sada bilo normalno da se najbogatiji i najmoćniji voze najeksluzivnijim vidom transporta, što Titanik jeste bio. Nije samo Titanik vozio zlato. Svi su putnički brodovi u to vreme imali i transport robe, nevezan za putnike. Čak sam negde čitao da je White star zarađivao najviše od transporta robe, a daleko manje od svojih bogatih putnika.
Prema tome, ne znam kakve ovde ima misterije.
Kapetan hteo (ili stimulisan) da stigne što pre, znao da je u području santi, dozvolio da se brod kreće velikom brzinom, udario u santu koja je rascepala NE BAŠ NAJBOLJE sastavljen i poprilično nekvalitetan trup i to je to...
Telegraph je trećerazredni tabloid. Kad nemaju ekskluzivu, daj da ponovo prekopamo Titanik, sigurno ima nešto...

Vlado

pre 8 godina

dve tetke mog pradede M.R. velikog majstora 10 stepena su poginule na tom brodu imate ih na spisku poginulih iz sibenika su bile . nosile su zlato u nameri da ga cuvaju u americi veliku kolicinu zlata , putovale su prvom klasom .detalje ne znam ali znam da je na brodu bilo mnogo vaznih funkcionera i bogatih,priznatih licnosti iz sveta ekonomije, politike, bankarstva... googlajte spisak i kada vas ne bude mrzelo imate i kratke biografije ..iz toga se dosta vidi ...

Provincijalac

pre 8 godina

Zna se da iza katastrofe Titanika stoji Rokfeker stariji i da je glavni razlog bio da se ubiju trojica velikih bankara, koji se cak pojavljuju i u filmu: jedan ostaje sa zenom u krevetu (ne zeli da se spasi), drugi ostaje da svira klavir dok Titanik tone a treci za restoranom u pije pice. Među putnicima na brodu bila su tri najmoćnija čoveka u Americi, koji su smetali međunarodnim bankarima: Isidor Štraus, vlasnik lanca robnih kuća “Mejsis”, zatim Bendžamin Gugenhajm, naslednik rudnika zlata, srebra i bakra i veliki mecena i Džon Džejkob Astor IV, najbogatiji čovek sveta svog vremena, investitor, građevinar, izumitelj, pisac i bivši poručnik američke vojske. Ova tri moćnika bila su, navodno, trn u oku američkog bankarskog kartela zbog svog protivljenja formiranju Federalnih rezervi.

Ivan

pre 8 godina

A danas još više utječu na sve u Velikoj Britaniji. Sve što im se ne sviđe zataškaju. Sjetite se samo onog lorda koji je bio prozvan za višestruko silovanje. Unatoč dokazima nikada nije ni podignuta optužnica. Njihova je policija, njihovo je sudstvo, pa ti sada traži pravdu. Sjetite se medicinske sestre koja je nešto rekla novinaru o članu kraljevske obitelji na porodiljnom odjelu. Prvo su ju otpustili, a onda ubili kao psa da ne bi još nešto rekla (službena je verzija samoubojstvo u koje nitko od rodbine i prijatelja ne vjeruje). Pa vi recite nešto protiv kraljice. Živjela demokracija u Velikoj Britaniji zadnjoj europskoj zemlji koja ima kolonije u Europi (Sjeverna Irska i Gibraltar).

Bruno

pre 8 godina

Nemogu da verujem da se i danas pise o tome...a da niko ne pominje brod koji je potopljen prosle godine sa izbeglicama iz sirije,gde je oko 2000 ljubi izgubilo zivot.mislim da se kretao prema Italiji....a da oni nisu Britanci oni su sirotinja sa bliskog istoka....

zoran1965

pre 8 godina

Isplatilo se uloziti u pravljenje broda s kojim ces da potopis skoro svu najvazniju tadasnju konkurenciju u velikim poslovima.
(h1ghwaymen, 27. novembar 2015 09:36)
kako mali perica zamišlja...(dodati po sopstvenom izboru)

Misko

pre 8 godina

Vrlo naivan tekst, uzevsi da je Britanija, a narocito njeno pravosudje, u prirodi masonski ustrojena. Reci da su istražitelji bili masoni je jednako "zacudjujuce" kao reci da su bili pravnici.

zasto imas coskastu glavu?

pre 8 godina

Titanik nije ni postojao svet postoji 50 godina sve pre toga je Matrix mi smo u programu nekog ludog naucnika sa Keplera 937C.

DraganCe

pre 8 godina

To uopste nije bila najveca nesreca na moru,bilo je i mnogo vecih, ali ovde su u pitanju bili bogati Englezi i Amerikanci, a oni se drugacije broje u odnosu na sve ostale!

andreas kisser

pre 8 godina

Na tom brodu se nalazilo dosta vodećih industrijalaca koji su se protivili i mogli su zaustaviti otvaranje Banke federalnih rezervi (privatne banke) koja će kontrolisati ceo američki kapital. Brod je potopljen 1912. godine, a 1913. u Kongresu je donet akt o osnivanju Banke federalnih rezervi. To je treća po redu Centralna banka Amerike. Prve dve Amerikanci su uspeli da zatvore, jer su prepoznali pljačku, ali treća im traje preko 100 godina i uvodi ih u haos. Trenutno zaduženje Amerike iznosi oko 19.000 milijardi dolara. Vlasnici tog duga su privatna lica. I dan danas opstaju zahvaljujući naivnosti ljudi koji veruju da su sve ovo teorije zavere.
(proverite)

sve si u pravu, zaboravio si samo da dodas najbitniju zataskanu cinjenicu - potplatili su santu! pokusali su prvo sa nekoliko drugih santi leda, ali neke su odbile, a druge nisu bile podesne. posto santama ne trebaju pare, ponudili su im sladoled od jagode. prica se i da je jedna santa koja je plutala nedaleko od kvebeka bila jos podesnija za potapanje titanika, ali nisu mogli da se dogovore jer je trazila velike kolicine sladoleda od cokolade, a masonima je te godine ponestalo cokolade jer je bila slaba berba kakaoa u gani, pa nisu mogli da se nagode. ova santa sto je udarila je ipak vise volela jagodu i tako... potopise titanik. kasnije se pricalo da su vidjali po hadsonovom zalivu bele medvede sa crvenim ustima, a ovo sada objasnjava i zbog cega je u narednim godinama toliko mnogo eskima umrlo od secerne bolesti.

heh

pre 8 godina

Sustina teksta nije u potapanju konkurencije (vecina bogatih je prezivela) nego u visevekovnom nacinu zivota na Planeti Zemlji.
Nikada covecanstvo nece napredovati dok se ne prekinu sitni (i krupni) interesi iznad logike i pravde, korupcija, protekcije i na kraju, kao najvece zlo - profit kao ultimativni cilj coveka.
Dok se tome ne stane na put, covecanstvo je trecerazredna civilizacija, kojoj je samounistenje jedini spas.

Mia

pre 8 godina

Interesantno je da je 1898. godine Morgan Robertson napisao roman u kojem je, po gotovo identičnom scenariju, potonuo brod "Titan", najveći ikada sagrađen, smatran nepotopivim... Takođe je imao manjak čamaca za spasavanje. Na njemu je poginulo 2500 ljudi. Možda su masoni odatle dobili inspiraciju za potonuće Titanika?

Toni

pre 8 godina

U to doba neoliberalizam je započeo svoj velik zamah. Važno je bilo napraviti to čudo što prije, da ih konkurencija ne bi eventualno preduhitrila. Nije se vodilo računa o svim bezbjednosnim aspektima projekta, i to je to. I kasnije su se dešavale nesreće zbog propusta.

Стефан

pre 8 godina

(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09) # Link komentara

Кад не знаш шта да кажеш и не можеш да побијеш ниједан од изнесених аргумената, блебетање о теоријама завере и здравом разуму је једино што ти преостаје. Боље неку књигу да си купио да прошириш своје си ен ен видике. И види мало ко је овај текст написао, Телеграф из Британије, земље здравог разума, а не неки затуцани лист из Србије.

Aiii

pre 8 godina

Masoni - dezurni krivci. Ja igrom slucaja poznajem trojicu, bas su se nesto prihe 5-6 dana domundjavali kako da posvadjaju Tursku i Rusiju. I evo!

Aster Blistok

pre 8 godina

Dobro sve to, ali kako su onoliku santu nagovorili da zrtvuje svoju slobodu (i svoj teritorijalni integritet, molicu lepo) to mi nikada nece biti jasno.

batali

pre 8 godina

@Vlado

Evo ti lista **svih** zena i dece iz prve klase koji su poginuli, pa ti nadji tu svoje tetke iz Sibenika:
1. Miss Edith Corse Evans iz Cikaga
2. Miss Ann Elizabeth Isham iz Cikaga
3. Mrs Rosalie Ida Straus iz Nju Jorka
4. Mrs Bessie Waldo Allison iz Milvokija i njena dvogodisnja cerka Helen

Mora da su Masoni prepravili i listu na encyclopedia-titanica.org da zataskaju istinu.

Fowler

pre 8 godina

Pa? Iz čitavog teksta senzacionalnog naslova se otkriva ništa osim da su mnogi uključeni u slučaj bili masoni. Pa nisu oni potopili brod.

Joc@

pre 8 godina

Kad god se čovek gordi i prkosi Bogu, kao što je to bio slučaj sa Titanikom
– ne ispadne dobro. Slično je bilo i sa onim Spejs šatlom
(Challenger, Izazivač... koga ili šta izaziva?). Obe tragedije pratile su
javne i neuobičajeno i upadljivo glasne poruke kako je eto
Čovek toliko moćan da je stvorio ČUDO kome ni Bog ne može ništa!?
.

tu tu ru tu

pre 8 godina

molio bih ove sto vec ne znaju nista drugo sem da veruju u sve sto im se kaze,da ne luptaju gluposti o ovome...naravno da je brod potopljen namerno i da masoni stoje iza toga...sve je u vezi otvaranja banke federalnih rezervi,koja je inace u privatnom vlasnistvu rokferela,morgana i rotsilda.dan danas americka vlada isplacuje toj banci 450 milijardi dolara godisnje kamate..na brodu su bila 3 najmocnija coveka amerike tog doba,koja su se protibila otvaranju banke..nanka je otvorena 1913 god.

pero

pre 8 godina

Tekst govori o tome da su samo zataskali istinu, a ne I da su izazvali potapanje. Osim toga, neka mi neko objasni kako su masoni uspeli da dovuku ogroman iceberg na potrebno mesto I da obezbede da mornari ne reaguju na vreme (a da sami zaverenici nisu bili prisutni na brodu). Polako ljudi, to je 1912, nema tamo lasera i Wi-Fi-ja...

ombre

pre 8 godina

I tako ce neko za sto godina citati: kako su masoni bili na celu komisije koja je istrazivala, ubistvo kenedija, povod rata sa vijetnamom, jedanaesti septembar, i sve znano i neznano sto nam se desava. Kao sto mi sada imamo osecaje za ljude na titaniku tada, tako ce neko u buducnosti imati osecaje za nas sada.

Antiteoreticarzavere

pre 8 godina

Ako hoces tekst koji ce se citati, ili ako hoces da ispadnes pametan u drustvu, samo izgovori rec "Masoni" i postici ces cilj. Glupo je pripisivati ovoj grupi ljudi toliko moc. Covek ne moze uticati u tolikoj meri na dogadjaje na zemlji da se bas svaka nesreca pripisuje bilo cijoj ljudskoj nameri.

Vrh brega

pre 8 godina

Nisu masoni izvrsili atentat. Nego su ucestvovali u zataskavanju. Atentat su odradili jezuiti. Kako "mala" žrtva za tako veliku moć koju su dobili.

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

Jos uvek stojim iza svog komentara, a to je da je tesko bilo ovo rezirati, a da znas 100% da ce ti vazni i mocni ljudi da se izbrisu sa lica zemlje.
Inace, ne zalecite se Vasim komentarima, ja uopste ne zivim u EU, niti na zapadu, zivim u Rusiji.
Zena mi je Ruskinja, probali smo prvo u Srbiji, nije islo, rat poceo, deca mala, odlucili smo se za Rusiju. Nikad se nismo pokajali
Nisam djubretar u EU, kako neki ovde naslucuju, sto odlicno pokazuje kako se zalecemo kao narod. Palimo se ko Hepo kockice. (Pali se lako, gasi nikako)
Isto tako, nisam mazohista, posecujem svakodnevno ovaj sajt jer ima i lepih diskusija i dobrih vesti. Nisam tu da pametujem.
Znam dobro kako posluje kapitalizam, banke i sve mi je kristalno jasno.
I da su Srbi najpametniji i da su jedino oni otkrili sve svetske zavere, i to mi je jasno.
Zato nam tako i ide, mada su i Rusi dosta slicni nama.... Samo dosta obrazovaniji, pametnije, smireniji, kulturniji.
Ili zbog Masona?
Kad imaju toliku moc, kako onda da jedan tabloid na nivou Kurira, a kazu da je jos i gori, sme da objavi ovu vest.
Ili su Masoni vec ubili urednika?
Ljudi, mislite svojim glavom, to je sve sto hocu da kazem.

Pozdrav iz bratske Rusije!
( ima i ovde prosla za inzenjere, ne samo na zapadu, i zivi se solidno)

Aramis

pre 8 godina

To nema veze sa masonima kao udruzenje nego tad su svi mocni ljudi bili masoni posto je to muski klub za jako uspesne ljude ali ljudi vole konspiracije i zonu sumraka ;))mozda su vanzemlaljci isto masoni kao michael jackson definitivno marsovac po izgledu i darth vader.

teorija spontanosti

pre 8 godina

@Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09
Samo objasni kako je moguce da u SAD banka moze da odobri vise kredita nego sto ima para na svom racunu?

Kako je to moguce, ko je to odobrio, ko na tome profitira, kako to funkcionise i sta su posledice toga?

Svi znamo da kapitalizam deluje spontano, da se bogatstva i moc stvaraju sasvim slucajno i da niko od te elite ne zeli da stvori monopole beskrajno bogatstvo i beskrajnu moc. To su ljudi koji nista ne planiraju, slucajno se obogate. I uvek posteno.

Mirko

pre 8 godina

molio bih ove sto vec ne znaju nista drugo sem da veruju u sve sto im se kaze,da ne luptaju gluposti o ovome...naravno da je brod potopljen namerno i da masoni stoje iza toga...sve je u vezi otvaranja banke federalnih rezervi,koja je inace u privatnom vlasnistvu rokferela,morgana i rotsilda.dan danas americka vlada isplacuje toj banci 450 milijardi dolara godisnje kamate..na brodu su bila 3 najmocnija coveka amerike tog doba,koja su se protibila otvaranju banke..nanka je otvorena 1913 god.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tu tu ru tu, 27. novembar 2015 13:15)
------------
Slazem se sve do reci i da to je jedini uzrok zbog kojeg je potopljen.
Sledece godine je osnovan FED a osnovali su ga upravo oni koji i danas vode i upravljaju ovim svetom i koji odlucuju ko ce da zivi a ko ce da bude ubijen, a to su upravo te porodice Rokfeler,Rotshild, ima ih jos ali ove su najzvucnije i najpoznatije.

Oni danas kroje politike u svakoj drzavi, oni menjaju vlade, pocinju i prekidaju ratove, oni su odgovorni i direktni narucioci svih atentata na poznate i vazne licnosti ..oni su vladari ovog sveta.

Zoran

pre 8 godina

Masoni - dezurni krivci. Ja igrom slucaja poznajem trojicu, bas su se nesto prihe 5-6 dana domundjavali kako da posvadjaju Tursku i Rusiju. I evo!
(Aiii, 27. novembar 2015 13:54)

Ovo su uglavnom dezinformacije o cemu pise London. Kapetan je bio Jezuita. I trebalo je pobiti biznismene americke koji se zalazu za ostanak zlatne podloge u Americi. A jezuiti su poznati po tome da kad im se nesto narredi to i urade bez obzira na posedice po sebe. To ti je naravno vec poznato od pre nekoliko dana.

Zoran

pre 8 godina

Kad pise Telegraf onda se to prihvata kao nesto objektivno. A kad ljudi postave ovakav link

http://www.amazon.com/Wreck-Titan-Morgan-Robertson/dp/1484852591/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1448634266&sr=1-3&keywords=wreck+of+the+titan

koji do u detalaj 14 godina pre opisuje to potonuce i kada se tvrdi na drugim sajtovima da je trebalo pobiti ljude koji se zalagali da zlatna podloga novca i dalje ostane u Americi, onda su to gluposti.

Zato ja sve vise citam "zutu" stampu.

buca

pre 8 godina

Da li iko normalan misli da bi britanske novine smjele ovo da pisu da ti masoni imaju tako jak uticaj na svetska desavanja.Ljudi shvatite da sirom svijeta postoje interesne grupe bogatih i mocnih ljudi koji se udruzuju radi novca ali to nema veze sa nekakvim templarima,iluminatima koji na svojim obredima kao kolju macke i piju im krv i mole se sotono to su gluposti

DarkoW

pre 8 godina

Nije potonuo Titanik nego njegov brod blizanac po imen Olympic. Na internetu imate slike i jednog i drugog broda pre incidenta. Velika je razlika izmedju oba broda. A kako tvrde strucnjaci, pre plovidbe su zamenjeni nativi ta oba broda jer je brod unapred bio planiran za potapanje kako bi vlasnik kompanije dobio odstetu od osiguranja! Olympic je potonuo umesto Titanika. Imate slike koje prikazuju Titanik nekoliko meseci pre potonuca a zatim taj isti brod uporedite sa slikom potonulog pa ce vam biti jasnije koliko se razlikuju.

Kole

pre 8 godina

Ma ovo Srbi izmislili, ko jos veruje u masone? Samo su Srbi ludi, veruju u masone. Pitajte Dusana Kovacevica, nek objasni da smo mi to sve umislili (Ilija Cvorovic kao nas predstavnik).

Ma umisljamo.

Sasha Makedonija

pre 8 godina

I da je tako kako sto ovde vecina pisu da su tri najbogatija coveka bila na taj brod, mislim da je nemoguce sa potapanje broda biti siguran da ce oni biti mrtvi, nije to avion. Ali sve je moguce

adam

pre 8 godina

Masoni su najveće zlo koje je zadesilo Titanik! Čak ni ledena santa nije toliko pogubna bila po ovaj brod! Naročito su opasni Masoni među komentatorima!

Android Jelly Bean

pre 8 godina

1800 i neke je izasao roman "Potonuli Titan" pisao ga je Morgan Robertson. U romanu se navodi da je to najveci brod ikad, da ima 2.500 putnika, manjak camaca i sl i svi ginu. . . Ocigledno kao i Simpsonovi , samo su pogrijesili u broju zrtava.

Sad ce se naci neki liberal koji ce odma "teorija zavjere"

E pa ako ti vjerujes u toliko "teorija zavjera" i "slucajnosti" (primjera milion - filmovi, crtani, reklame a poslije identicni stvarni dogadjaji) onda te zaista zalim kao ljudsko bice na isti nacin kao sto trenutno zalim ljudski rod koji je sve ovo dozvolio da mu se desava sta mu se desava.

Srboljub

pre 8 godina

Masonima i jezuitima dodati templare, iluminate, parketare i klingonce; u drugom ešalonu "Titanikovih" dušmana stoje konstruktori haarpa, sejači chemtrailsa i zli naučnici do lakata uronjenih u gmo supstance na bazi fetusa. Jašta.

Dragče

pre 8 godina

Svi ovde optužuju Masone, J.P. Morgana, Rokfelerove, Rotšilde i kapetana Smita, a u stvari je glavni i odgovorni za sprovođenje tog paklenog plana bio dežurni kormilar koji je majstorski postavio brod za sudar sa (prethodno postavljenim) ledenim bregom i to tako da taj sudar izazove dovoljno veliko oštećenje trupa tj. do pucanja većeg broja krtih zakivaca (što je on naravno znao). Masoni su u potpunosti uspeli da skrenu priču sa njega na sebe u znak zahvalnosti za dobro obavljen posao, ai omogućili su i da se ledeni breg izvuče iz istrage (kao fol nisu mogli da ga nađu).

dominus

pre 8 godina

Sta god da je istina,znam samo da se nista ne sme uzeti zdravo za gotovo.Telegraf mozda jeste tabloid,ali kako niko ne razmislja da upravo takve novine,koje vecina za ozbiljno ne shvata ovakve stvari objavljuju.Ako ozbiljan medij objavi ovakav tip vesti,ljudi ce se zapitati da li tu ima necega.
Znam da se nista slucajno ne desava.Uvek treba gledati ko ima korist i najvaznije veze sa novcem,tacnije tokove novca.
Za FED sam citao da je to privatna banka u vlasnistvu najbogatijih bankarskih porodica.
Poznata je izjava Henrija Forda,osnivaca automobilske kompanije "Ford",da kada bi ljudi znali kako funkcionise bankarski sistem,digli bi revoluciju.

znalac

pre 8 godina

@Srecni vanzemaljac i seljoberu sta trazis onda na srpskim novinama? IDI CITAJ TUDJE TABLOIDE, PRODAO SI ZEMLJU DA BI BIO DJUBRETAR U EU XAXA

cz

pre 8 godina

kako je sad tako lako naci samoubice koje ce sebe i ostale odvesti u smrt, a tad je bio problem?? sta kao tad je zivela neka druga vrsta ljudi?? najvece stvari su uvek jednostavne! ne tvrdim da je bilo zavere al vrlo lako je mogla da se izvede, za sve ove koji satiricno opisuju kako bas santa, kako se bas ti mocnici nisu spasli. pa lepo napravis brod ocajnog kvaliteta, platis posadu da udari u santu leda, posto se unapred znalo da ce ih biti na trasi broda, i platis da likvidiraju sve koje treba da slucajno ne prezive! za posledice koje je imao potop titanika i ko je izasao kao mocnik iz svega toga, ne vidim ni jedan valjan argument da nije moglo to da se izvede i zatska posle

neutralni felsh

pre 8 godina

gde god vidis zgodno mesto ti masona posadi ;)

kao i svuda na vestima, ova moja srbadija se svakoga dana svojski trudi da me iznervira.
bog te mazo, svi sve znaju, a zive mahom ko bednici.
skoro redovno pomislim, i ti vam je mnogo :)

kovalski

pre 8 godina

Ne zaboravite i to, da su mediji takodje, jedno od glavnih sredstava i ujedno najmocnije sredstvo, kojim raspolaze 'tajno drustvo'.Zašto bi masoni propustili tako veliku stvar, a mediji su glavna stvar u kreiranju stavova i mijenja kod ljudi. Titanik je bio i prošao, zašto posle više od 100 godina vraćati se na raskrinkavanju te nesreće, a prisutne su nam stvari u nasoj dobi. Treba se pozabaviti stvarima koje nas okružuju. Danas aktuelna tema ID i terorizam. 2001 isto, pa danas dokazi da je to masonsko maslo. Pazite na vesti, proverite informacije, zašto se neke vesti objavljuju, a neke ne. Naglasitcu i to, možda nije mesto, ali teror nad palestincima je poznata stvar. Zašto se cuti oko toga? Zasto se cuti na stvari koje se dešavaju na B. Istoku, kako su se ponasali Britanci i Francuzi u vremenima kolonizacija Afrike. Alžir, Tunis, Maroko... Pozdrav

NikolaKG80

pre 8 godina

Kao što rekoše neki komentatori, postoji knjiga o brodu koji se zvao Titan koja je predvidela sa velikom preciznošću tragediju na Titaniku. Evo ja bih skrenuo pažnju na pilot epizodu serije "The Lone Gunmen", koja predviđa napad na kule bliznakinje u Njujorku, a ko zna, možda i poslužila kao inspiracija izvršiocima? Epizodu možete pogledati ovde: https://www.youtube.com/watch?v=EjbQ-BDh4PU&t=39m35s

Gari

pre 8 godina

..."u kolikoj meri su masoni bili uključeni u britansko visoko društvo, kao i to u kolikoj su meri možda upravljali njime..." Ko kaze da i dans ne upravljaju ??

da,i?

pre 8 godina

"... Sva sreca ima i ljudi koji razmisljaju."
(ja, 27. novembar 2015 10:40

I sta se time menja? Mislim, to sto ima ljudi koji misle svojom glavom?

Владо Бања Лука

pre 8 godina

За neutralni felsh: Масони нису само учествовали у потапању Титаника. Мени је нпр још интересантнија њихова улога у подвали и лажи званој "лет на Мјесец 1969.". Нил Армстронг, Баз Олдрин и многи други астро-глумци су били поносни масони, чланови ложе из Феникса, САД. Уосталом, погледај линк http://www.phoenixmasonry.org/masonicmuseum/americas_astronauts_fdcs.htm

Jelenko

pre 8 godina

Eh ti masoni uvek krivi,a oni su samo zajednica uglednih ljudi koju su osnovali jevreji da bi držali pod svojom kontrolom sve ugledne i sposobne ljude koji nisu jevreji da bi lakše vladali i upravljali celim svetom.

Pozdrav sa Titan(ik)a, Saturnovog meseca

pre 8 godina

Ja bi samo da se javim da cestitam liku koji se zove Владо Бања Лука. On pomno prati svaku vest iz astronomije da nas zabludele ovcice vrati na pravi put neverovanju u odlazak na mesec, a posto su vesti iz astronomije bile oskudne ovih dana, on je svoju kvotu odradio kroz vest o Titaniku, pisuci u komentaru, ni manje ni vise, nego o tome kako ljudi nisu isli na mesec. I uvek pise u takvom stilu kao da je i nama i njemu prvi put. Legendo interneta!

crni

pre 8 godina

Ljudi ne lupajte glupost. Kakvi Masoni kakvi bakrači. Titanik je potopila ruska podmornica. Povod je bio osveta zbog pomaganja Japanu 1905.g. i mešanja u sve konflikte protiv Otomanske imperije.

TSIGALKO

pre 8 godina

(Bruno, 27. novembar 2015 13:48)

Misliš da je to slučajno?Ima većih pomorski tragedija,ali samo je jedna višestruko eksploatisana u sedmoj umjetnosti,medijima,'obljetnicama'...
Samo jedna...
Zbog čega se to nameće narodu?
Zašto se samo ta jedna u nizu tragedija u tolikoj mjeri eksploatiše?
Zato što je sve bilo kako je objašnjeno u zvaničnoj verziji događaja?

Ne vjerujem u slučajnosti.

Молба за поређење

pre 8 godina

Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)

Ја бих тебе и твоје истомишљенике МОЛИО да нам дате податак о томе где је написано и објављено највише теорија завера?

Јер, из мог искуства могу да кажем да нисам НИКАДА, али НИКАДА прочитао било коју књигу о теоријама светских завера која је преведена са руског, кинеског или неког другог неенглеског говорног подручуја. Ако неко има другачије искуства, нека напише, баш ме занимају и остале теорије завера. Хвала!

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

......Јер, из мог искуства могу да кажем да нисам НИКАДА, али НИКАДА прочитао било коју књигу о теоријама светских завера која је преведена са руског, кинеског или неког другог неенглеског говорног подручуја. Ако неко има другачије искуства, нека напише, баш ме занимају и остале теорије завера. Хвала!
(Молба за поређење, 28. novembar 2015 00:22)

E, pa dodj burazeru kod mene u Rusiju, pa da te dovedem u najblizu knjizaru, mada se ovde, kao i u Srbiji dosta knjiga prodaje na kioscima.
Iznenadices se koliko su teorija zavera razvili. Skoro da su kao mi... Hahaha
Znaci, nisi informisan, informisi se, proputuj malo, pa onda mudruj.
Za Kineze stvarno ne znam, ta kultura i literatura mi je potpuno strana.
Pozdrav iz vec osnezene ''Majke Rusije'.

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

Isplatilo se uloziti u pravljenje broda s kojim ces da potopis skoro svu najvazniju tadasnju konkurenciju u velikim poslovima.
(h1ghwaymen, 27. novembar 2015 09:36)

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!

Joc@

pre 8 godina

Kad god se čovek gordi i prkosi Bogu, kao što je to bio slučaj sa Titanikom
– ne ispadne dobro. Slično je bilo i sa onim Spejs šatlom
(Challenger, Izazivač... koga ili šta izaziva?). Obe tragedije pratile su
javne i neuobičajeno i upadljivo glasne poruke kako je eto
Čovek toliko moćan da je stvorio ČUDO kome ni Bog ne može ništa!?
.

andreas kisser

pre 8 godina

Na tom brodu se nalazilo dosta vodećih industrijalaca koji su se protivili i mogli su zaustaviti otvaranje Banke federalnih rezervi (privatne banke) koja će kontrolisati ceo američki kapital. Brod je potopljen 1912. godine, a 1913. u Kongresu je donet akt o osnivanju Banke federalnih rezervi. To je treća po redu Centralna banka Amerike. Prve dve Amerikanci su uspeli da zatvore, jer su prepoznali pljačku, ali treća im traje preko 100 godina i uvodi ih u haos. Trenutno zaduženje Amerike iznosi oko 19.000 milijardi dolara. Vlasnici tog duga su privatna lica. I dan danas opstaju zahvaljujući naivnosti ljudi koji veruju da su sve ovo teorije zavere.
(proverite)

sve si u pravu, zaboravio si samo da dodas najbitniju zataskanu cinjenicu - potplatili su santu! pokusali su prvo sa nekoliko drugih santi leda, ali neke su odbile, a druge nisu bile podesne. posto santama ne trebaju pare, ponudili su im sladoled od jagode. prica se i da je jedna santa koja je plutala nedaleko od kvebeka bila jos podesnija za potapanje titanika, ali nisu mogli da se dogovore jer je trazila velike kolicine sladoleda od cokolade, a masonima je te godine ponestalo cokolade jer je bila slaba berba kakaoa u gani, pa nisu mogli da se nagode. ova santa sto je udarila je ipak vise volela jagodu i tako... potopise titanik. kasnije se pricalo da su vidjali po hadsonovom zalivu bele medvede sa crvenim ustima, a ovo sada objasnjava i zbog cega je u narednim godinama toliko mnogo eskima umrlo od secerne bolesti.

zoran1965

pre 8 godina

Isplatilo se uloziti u pravljenje broda s kojim ces da potopis skoro svu najvazniju tadasnju konkurenciju u velikim poslovima.
(h1ghwaymen, 27. novembar 2015 09:36)
kako mali perica zamišlja...(dodati po sopstvenom izboru)

DarkoW

pre 8 godina

Nije potonuo Titanik nego njegov brod blizanac po imen Olympic. Na internetu imate slike i jednog i drugog broda pre incidenta. Velika je razlika izmedju oba broda. A kako tvrde strucnjaci, pre plovidbe su zamenjeni nativi ta oba broda jer je brod unapred bio planiran za potapanje kako bi vlasnik kompanije dobio odstetu od osiguranja! Olympic je potonuo umesto Titanika. Imate slike koje prikazuju Titanik nekoliko meseci pre potonuca a zatim taj isti brod uporedite sa slikom potonulog pa ce vam biti jasnije koliko se razlikuju.

proverite

pre 8 godina

Na tom brodu se nalazilo dosta vodećih industrijalaca koji su se protivili i mogli su zaustaviti otvaranje Banke federalnih rezervi (privatne banke) koja će kontrolisati ceo američki kapital. Brod je potopljen 1912. godine, a 1913. u Kongresu je donet akt o osnivanju Banke federalnih rezervi. To je treća po redu Centralna banka Amerike. Prve dve Amerikanci su uspeli da zatvore, jer su prepoznali pljačku, ali treća im traje preko 100 godina i uvodi ih u haos. Trenutno zaduženje Amerike iznosi oko 19.000 milijardi dolara. Vlasnici tog duga su privatna lica. I dan danas opstaju zahvaljujući naivnosti ljudi koji veruju da su sve ovo teorije zavere.

Damir

pre 8 godina

Nije potonuo Titanic, potonuo je Olimpic...ima jako dobrih dokumentaraca koji razotkrivaju ovu prevaru... Inače, prevara na čijem vrhu je bio, naravno, J.P. Morgan...

Nenad SU

pre 8 godina

Interesantan tekst.

Ja sam citao pre par godina da su namerno potopili Titanik radi osnivanja FED u Americi. Naime Titanik je potonuo aprila 1912. , a vec 1913. su osnovane Federalne Rezerve. Trojica najbogatijih amerikanaca su bili protiv FED-a i naravno sva trojica su bila na Titaniku i poginuli su.

Takođe nezavisno od toga čitao sam istraživanje naučnika o kvalitetu materijala sa broda. Kažu čelik je bio katastrofalan (na osnovu sadržaja sumpora u istom) i ceo brod je potunuo za 45min, a ne za preko 2h koliko zvanično stoji.

Navodno je kapetan odigrao glavnu ulogu i svesno odveo sve u propast.

Samo oni i Bog znaju istinu, ali ne pije vodu da je slučajnost...

Lep pozdrav

Antiteoreticarzavere

pre 8 godina

Ako hoces tekst koji ce se citati, ili ako hoces da ispadnes pametan u drustvu, samo izgovori rec "Masoni" i postici ces cilj. Glupo je pripisivati ovoj grupi ljudi toliko moc. Covek ne moze uticati u tolikoj meri na dogadjaje na zemlji da se bas svaka nesreca pripisuje bilo cijoj ljudskoj nameri.

Стефан

pre 8 godina

(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09) # Link komentara

Кад не знаш шта да кажеш и не можеш да побијеш ниједан од изнесених аргумената, блебетање о теоријама завере и здравом разуму је једино што ти преостаје. Боље неку књигу да си купио да прошириш своје си ен ен видике. И види мало ко је овај текст написао, Телеграф из Британије, земље здравог разума, а не неки затуцани лист из Србије.

ja

pre 8 godina

To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)


Zavere ne postoje, politicari ne lazu, industrijalci ne spijuniraju, tajne sluzne i spijuni postoje samo na filmovima, farmaceute zanima samo nase zdravlje i svi zajedno se gade na lazi, moc i pare. Najbolji nacin da se vlada naivnim stadom je da se ubede lakoverni da zavere ne postoje i da se naprave smesnima pa da ne ispituju i ne dovode u pitanje zvanicna saopstenja da ne bi ispali "glupi" pred gomilom automata tinejdzerskog uma koji sve uzimaju zdravo za gotovo,a sve ostalo ismevaju. Sva sreca ima i ljudi koji razmisljaju.

Neko

pre 8 godina

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)



Ovo je tipican primer autosovinizma. Englezi objave clanak o Titaniku, a on prica o zatucanim Srbima i jos spominje zdrav razum.

Dorcolac

pre 8 godina

Jeste, masoni su tu postavili i ledeni breg, a onda su razlabavili šrafove širom trupa da budu sigurni,jedan po jedan...
Istraga koja je usledila je bila do tada najpomnije praćena i najzapaženija, bilo je na hiljade novinskih članaka. Pratio se svaki sekund suđenja, sve se znalo, od toga šta je ko jeo i uneo na brod, pa do najsitnijih detalja iz privatnog života kapetana, a White Star kompaniju je štampa godinama "istresala iz gaća".
Inače, opšte obrazovanje je da su postojala tri broda ove klase (Olimpik): Titanik (potonuo 1911), Britanik (potopljen kod Grče obale u WWI) i Olimpik koji je jedini izgurao karijeru sve do tridesetih. Ne znam kakve su rokade moguće sa ukupno tri broda i šta bi bio povod.
A što se tiče putnika, pa i tada je ko i sada bilo normalno da se najbogatiji i najmoćniji voze najeksluzivnijim vidom transporta, što Titanik jeste bio. Nije samo Titanik vozio zlato. Svi su putnički brodovi u to vreme imali i transport robe, nevezan za putnike. Čak sam negde čitao da je White star zarađivao najviše od transporta robe, a daleko manje od svojih bogatih putnika.
Prema tome, ne znam kakve ovde ima misterije.
Kapetan hteo (ili stimulisan) da stigne što pre, znao da je u području santi, dozvolio da se brod kreće velikom brzinom, udario u santu koja je rascepala NE BAŠ NAJBOLJE sastavljen i poprilično nekvalitetan trup i to je to...
Telegraph je trećerazredni tabloid. Kad nemaju ekskluzivu, daj da ponovo prekopamo Titanik, sigurno ima nešto...

qwerty

pre 8 godina

...I znao si da nece svi da stanu u camce za spasavanje... i znao si da bas ti VAZNI ljudi nece da budu u camcima... i znao si da ih niko nece spasiti, ... i organizovao si da ne bude brodova u blizini.
Eeee.... moj prijatelju, blago tebi.
Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)


I tako srećan iz inostranstva ti opet dolaziš da slušaš srpske teorije zavere... Ili si mazohista, ili jednim delom i sam veruješ u njih.

Aiii

pre 8 godina

Masoni - dezurni krivci. Ja igrom slucaja poznajem trojicu, bas su se nesto prihe 5-6 dana domundjavali kako da posvadjaju Tursku i Rusiju. I evo!

zasto imas coskastu glavu?

pre 8 godina

Titanik nije ni postojao svet postoji 50 godina sve pre toga je Matrix mi smo u programu nekog ludog naucnika sa Keplera 937C.

Smuleco

pre 8 godina

Titanik je bio izrađen od suviše tankog čelika, koji nije mogao da izdrži udar ledene sante. To je činjenica, koju niko nije mogao, niti je hteo da zataška. Jednostavno, sticaj okolnosti je doveo do nesreće.

Vlado

pre 8 godina

dve tetke mog pradede M.R. velikog majstora 10 stepena su poginule na tom brodu imate ih na spisku poginulih iz sibenika su bile . nosile su zlato u nameri da ga cuvaju u americi veliku kolicinu zlata , putovale su prvom klasom .detalje ne znam ali znam da je na brodu bilo mnogo vaznih funkcionera i bogatih,priznatih licnosti iz sveta ekonomije, politike, bankarstva... googlajte spisak i kada vas ne bude mrzelo imate i kratke biografije ..iz toga se dosta vidi ...

Aster Blistok

pre 8 godina

Dobro sve to, ali kako su onoliku santu nagovorili da zrtvuje svoju slobodu (i svoj teritorijalni integritet, molicu lepo) to mi nikada nece biti jasno.

malo cinjenica

pre 8 godina

Najbogatiji putnik na Titaniku i jedan od najbogatijih ljudi sveta, Dzon Astor, je poginuo na Titaniku. Bio je prijatelj Nikole Tesle.

Titanik je izgradio J.P. Morgan. Trebalo je da bude na Titaniku,ali je otkazao put.

J.P. Morgan je zagovarao donosenje Zakona o Federalnim rezervama SAD. Astor je bio protiv.
Titanik je potonuo 1912.
Zakon o Federalnim rezervama je donet 1913.

1907. Na ostrvu Džekil u Džordžiji, tajno se okuplja grupa moćnih političara, bankara i privrednika i definiše osnove Zakona o federalnim rezervama. Odluka o njegovom usvajanju doneta je 23. decembra 1913. Svoj potpis na zakon, istog dana stavlja i predsednik Vilson. Kasnije u svom dnevniku on beleži: „Upropastio sam svoju zemlju. Veliku industrijsku naciju kontroliše kreditni sistem. Naše aktivnosti zavise od svega par ljudi.“

Vilson je bio upravu. Zakon o federalnim rezervama kontrolu američke valute prepustio je privatnim bankarima. Najvažnije odluke umesto Centralne banke u Vašingtonu, donose moćnici koji kontrolišu 12 filijala u zemlji.

Владо Бања Лука

pre 8 godina

За neutralni felsh: Масони нису само учествовали у потапању Титаника. Мени је нпр још интересантнија њихова улога у подвали и лажи званој "лет на Мјесец 1969.". Нил Армстронг, Баз Олдрин и многи други астро-глумци су били поносни масони, чланови ложе из Феникса, САД. Уосталом, погледај линк http://www.phoenixmasonry.org/masonicmuseum/americas_astronauts_fdcs.htm

adam

pre 8 godina

Masoni su najveće zlo koje je zadesilo Titanik! Čak ni ledena santa nije toliko pogubna bila po ovaj brod! Naročito su opasni Masoni među komentatorima!

neutralni felsh

pre 8 godina

gde god vidis zgodno mesto ti masona posadi ;)

kao i svuda na vestima, ova moja srbadija se svakoga dana svojski trudi da me iznervira.
bog te mazo, svi sve znaju, a zive mahom ko bednici.
skoro redovno pomislim, i ti vam je mnogo :)

sve se vrti oko dolara

pre 8 godina

Treba dobro istraziti vezu izmedju nastanka americke nacionalne banke koja emituje dolar(FED) i cinjenice da su sa Titanikom na dno otisla i 3 najbogatija coveka onog vremena: Benjamin Gugenhajm, Isidor Straus i David Astor. Kome je to odgovaralo? Ko im je dugovao novac? Sta su imali sa sobom na brodu? Ima jos bezbroj pitanja...

znalac

pre 8 godina

@Srecni vanzemaljac i seljoberu sta trazis onda na srpskim novinama? IDI CITAJ TUDJE TABLOIDE, PRODAO SI ZEMLJU DA BI BIO DJUBRETAR U EU XAXA

tu tu ru tu

pre 8 godina

molio bih ove sto vec ne znaju nista drugo sem da veruju u sve sto im se kaze,da ne luptaju gluposti o ovome...naravno da je brod potopljen namerno i da masoni stoje iza toga...sve je u vezi otvaranja banke federalnih rezervi,koja je inace u privatnom vlasnistvu rokferela,morgana i rotsilda.dan danas americka vlada isplacuje toj banci 450 milijardi dolara godisnje kamate..na brodu su bila 3 najmocnija coveka amerike tog doba,koja su se protibila otvaranju banke..nanka je otvorena 1913 god.

Srboljub

pre 8 godina

Masonima i jezuitima dodati templare, iluminate, parketare i klingonce; u drugom ešalonu "Titanikovih" dušmana stoje konstruktori haarpa, sejači chemtrailsa i zli naučnici do lakata uronjenih u gmo supstance na bazi fetusa. Jašta.

crni

pre 8 godina

Ljudi ne lupajte glupost. Kakvi Masoni kakvi bakrači. Titanik je potopila ruska podmornica. Povod je bio osveta zbog pomaganja Japanu 1905.g. i mešanja u sve konflikte protiv Otomanske imperije.

Fowler

pre 8 godina

Pa? Iz čitavog teksta senzacionalnog naslova se otkriva ništa osim da su mnogi uključeni u slučaj bili masoni. Pa nisu oni potopili brod.

Kole

pre 8 godina

Ma ovo Srbi izmislili, ko jos veruje u masone? Samo su Srbi ludi, veruju u masone. Pitajte Dusana Kovacevica, nek objasni da smo mi to sve umislili (Ilija Cvorovic kao nas predstavnik).

Ma umisljamo.

Zoran

pre 8 godina

Masoni - dezurni krivci. Ja igrom slucaja poznajem trojicu, bas su se nesto prihe 5-6 dana domundjavali kako da posvadjaju Tursku i Rusiju. I evo!
(Aiii, 27. novembar 2015 13:54)

Ovo su uglavnom dezinformacije o cemu pise London. Kapetan je bio Jezuita. I trebalo je pobiti biznismene americke koji se zalazu za ostanak zlatne podloge u Americi. A jezuiti su poznati po tome da kad im se nesto narredi to i urade bez obzira na posedice po sebe. To ti je naravno vec poznato od pre nekoliko dana.

Ivan

pre 8 godina

A danas još više utječu na sve u Velikoj Britaniji. Sve što im se ne sviđe zataškaju. Sjetite se samo onog lorda koji je bio prozvan za višestruko silovanje. Unatoč dokazima nikada nije ni podignuta optužnica. Njihova je policija, njihovo je sudstvo, pa ti sada traži pravdu. Sjetite se medicinske sestre koja je nešto rekla novinaru o članu kraljevske obitelji na porodiljnom odjelu. Prvo su ju otpustili, a onda ubili kao psa da ne bi još nešto rekla (službena je verzija samoubojstvo u koje nitko od rodbine i prijatelja ne vjeruje). Pa vi recite nešto protiv kraljice. Živjela demokracija u Velikoj Britaniji zadnjoj europskoj zemlji koja ima kolonije u Europi (Sjeverna Irska i Gibraltar).

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

Jos uvek stojim iza svog komentara, a to je da je tesko bilo ovo rezirati, a da znas 100% da ce ti vazni i mocni ljudi da se izbrisu sa lica zemlje.
Inace, ne zalecite se Vasim komentarima, ja uopste ne zivim u EU, niti na zapadu, zivim u Rusiji.
Zena mi je Ruskinja, probali smo prvo u Srbiji, nije islo, rat poceo, deca mala, odlucili smo se za Rusiju. Nikad se nismo pokajali
Nisam djubretar u EU, kako neki ovde naslucuju, sto odlicno pokazuje kako se zalecemo kao narod. Palimo se ko Hepo kockice. (Pali se lako, gasi nikako)
Isto tako, nisam mazohista, posecujem svakodnevno ovaj sajt jer ima i lepih diskusija i dobrih vesti. Nisam tu da pametujem.
Znam dobro kako posluje kapitalizam, banke i sve mi je kristalno jasno.
I da su Srbi najpametniji i da su jedino oni otkrili sve svetske zavere, i to mi je jasno.
Zato nam tako i ide, mada su i Rusi dosta slicni nama.... Samo dosta obrazovaniji, pametnije, smireniji, kulturniji.
Ili zbog Masona?
Kad imaju toliku moc, kako onda da jedan tabloid na nivou Kurira, a kazu da je jos i gori, sme da objavi ovu vest.
Ili su Masoni vec ubili urednika?
Ljudi, mislite svojim glavom, to je sve sto hocu da kazem.

Pozdrav iz bratske Rusije!
( ima i ovde prosla za inzenjere, ne samo na zapadu, i zivi se solidno)

profa

pre 8 godina

@bzvz,delim vaše mišjenje da su masoni "pokriće" pravim vladarima, jer je očigledno da vlade ne vladaju po mandatu dobijenom od strane birača već po interesu krupnog kapitala. Najsvežiji primer je Grčka!

pero

pre 8 godina

Tekst govori o tome da su samo zataskali istinu, a ne I da su izazvali potapanje. Osim toga, neka mi neko objasni kako su masoni uspeli da dovuku ogroman iceberg na potrebno mesto I da obezbede da mornari ne reaguju na vreme (a da sami zaverenici nisu bili prisutni na brodu). Polako ljudi, to je 1912, nema tamo lasera i Wi-Fi-ja...

Aramis

pre 8 godina

To nema veze sa masonima kao udruzenje nego tad su svi mocni ljudi bili masoni posto je to muski klub za jako uspesne ljude ali ljudi vole konspiracije i zonu sumraka ;))mozda su vanzemlaljci isto masoni kao michael jackson definitivno marsovac po izgledu i darth vader.

Bruno

pre 8 godina

Nemogu da verujem da se i danas pise o tome...a da niko ne pominje brod koji je potopljen prosle godine sa izbeglicama iz sirije,gde je oko 2000 ljubi izgubilo zivot.mislim da se kretao prema Italiji....a da oni nisu Britanci oni su sirotinja sa bliskog istoka....

Jelenko

pre 8 godina

Eh ti masoni uvek krivi,a oni su samo zajednica uglednih ljudi koju su osnovali jevreji da bi držali pod svojom kontrolom sve ugledne i sposobne ljude koji nisu jevreji da bi lakše vladali i upravljali celim svetom.

Dragče

pre 8 godina

Svi ovde optužuju Masone, J.P. Morgana, Rokfelerove, Rotšilde i kapetana Smita, a u stvari je glavni i odgovorni za sprovođenje tog paklenog plana bio dežurni kormilar koji je majstorski postavio brod za sudar sa (prethodno postavljenim) ledenim bregom i to tako da taj sudar izazove dovoljno veliko oštećenje trupa tj. do pucanja većeg broja krtih zakivaca (što je on naravno znao). Masoni su u potpunosti uspeli da skrenu priču sa njega na sebe u znak zahvalnosti za dobro obavljen posao, ai omogućili su i da se ledeni breg izvuče iz istrage (kao fol nisu mogli da ga nađu).

heh

pre 8 godina

Sustina teksta nije u potapanju konkurencije (vecina bogatih je prezivela) nego u visevekovnom nacinu zivota na Planeti Zemlji.
Nikada covecanstvo nece napredovati dok se ne prekinu sitni (i krupni) interesi iznad logike i pravde, korupcija, protekcije i na kraju, kao najvece zlo - profit kao ultimativni cilj coveka.
Dok se tome ne stane na put, covecanstvo je trecerazredna civilizacija, kojoj je samounistenje jedini spas.

buca

pre 8 godina

Da li iko normalan misli da bi britanske novine smjele ovo da pisu da ti masoni imaju tako jak uticaj na svetska desavanja.Ljudi shvatite da sirom svijeta postoje interesne grupe bogatih i mocnih ljudi koji se udruzuju radi novca ali to nema veze sa nekakvim templarima,iluminatima koji na svojim obredima kao kolju macke i piju im krv i mole se sotono to su gluposti

Provincijalac

pre 8 godina

Zna se da iza katastrofe Titanika stoji Rokfeker stariji i da je glavni razlog bio da se ubiju trojica velikih bankara, koji se cak pojavljuju i u filmu: jedan ostaje sa zenom u krevetu (ne zeli da se spasi), drugi ostaje da svira klavir dok Titanik tone a treci za restoranom u pije pice. Među putnicima na brodu bila su tri najmoćnija čoveka u Americi, koji su smetali međunarodnim bankarima: Isidor Štraus, vlasnik lanca robnih kuća “Mejsis”, zatim Bendžamin Gugenhajm, naslednik rudnika zlata, srebra i bakra i veliki mecena i Džon Džejkob Astor IV, najbogatiji čovek sveta svog vremena, investitor, građevinar, izumitelj, pisac i bivši poručnik američke vojske. Ova tri moćnika bila su, navodno, trn u oku američkog bankarskog kartela zbog svog protivljenja formiranju Federalnih rezervi.

Toni

pre 8 godina

U to doba neoliberalizam je započeo svoj velik zamah. Važno je bilo napraviti to čudo što prije, da ih konkurencija ne bi eventualno preduhitrila. Nije se vodilo računa o svim bezbjednosnim aspektima projekta, i to je to. I kasnije su se dešavale nesreće zbog propusta.

Sasha Makedonija

pre 8 godina

I da je tako kako sto ovde vecina pisu da su tri najbogatija coveka bila na taj brod, mislim da je nemoguce sa potapanje broda biti siguran da ce oni biti mrtvi, nije to avion. Ali sve je moguce

Vrh brega

pre 8 godina

Nisu masoni izvrsili atentat. Nego su ucestvovali u zataskavanju. Atentat su odradili jezuiti. Kako "mala" žrtva za tako veliku moć koju su dobili.

Zoran

pre 8 godina

Kad pise Telegraf onda se to prihvata kao nesto objektivno. A kad ljudi postave ovakav link

http://www.amazon.com/Wreck-Titan-Morgan-Robertson/dp/1484852591/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1448634266&sr=1-3&keywords=wreck+of+the+titan

koji do u detalaj 14 godina pre opisuje to potonuce i kada se tvrdi na drugim sajtovima da je trebalo pobiti ljude koji se zalagali da zlatna podloga novca i dalje ostane u Americi, onda su to gluposti.

Zato ja sve vise citam "zutu" stampu.

Misko

pre 8 godina

Vrlo naivan tekst, uzevsi da je Britanija, a narocito njeno pravosudje, u prirodi masonski ustrojena. Reci da su istražitelji bili masoni je jednako "zacudjujuce" kao reci da su bili pravnici.

Mia

pre 8 godina

Interesantno je da je 1898. godine Morgan Robertson napisao roman u kojem je, po gotovo identičnom scenariju, potonuo brod "Titan", najveći ikada sagrađen, smatran nepotopivim... Takođe je imao manjak čamaca za spasavanje. Na njemu je poginulo 2500 ljudi. Možda su masoni odatle dobili inspiraciju za potonuće Titanika?

Mirko

pre 8 godina

molio bih ove sto vec ne znaju nista drugo sem da veruju u sve sto im se kaze,da ne luptaju gluposti o ovome...naravno da je brod potopljen namerno i da masoni stoje iza toga...sve je u vezi otvaranja banke federalnih rezervi,koja je inace u privatnom vlasnistvu rokferela,morgana i rotsilda.dan danas americka vlada isplacuje toj banci 450 milijardi dolara godisnje kamate..na brodu su bila 3 najmocnija coveka amerike tog doba,koja su se protibila otvaranju banke..nanka je otvorena 1913 god.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tu tu ru tu, 27. novembar 2015 13:15)
------------
Slazem se sve do reci i da to je jedini uzrok zbog kojeg je potopljen.
Sledece godine je osnovan FED a osnovali su ga upravo oni koji i danas vode i upravljaju ovim svetom i koji odlucuju ko ce da zivi a ko ce da bude ubijen, a to su upravo te porodice Rokfeler,Rotshild, ima ih jos ali ove su najzvucnije i najpoznatije.

Oni danas kroje politike u svakoj drzavi, oni menjaju vlade, pocinju i prekidaju ratove, oni su odgovorni i direktni narucioci svih atentata na poznate i vazne licnosti ..oni su vladari ovog sveta.

Pozdrav sa Titan(ik)a, Saturnovog meseca

pre 8 godina

Ja bi samo da se javim da cestitam liku koji se zove Владо Бања Лука. On pomno prati svaku vest iz astronomije da nas zabludele ovcice vrati na pravi put neverovanju u odlazak na mesec, a posto su vesti iz astronomije bile oskudne ovih dana, on je svoju kvotu odradio kroz vest o Titaniku, pisuci u komentaru, ni manje ni vise, nego o tome kako ljudi nisu isli na mesec. I uvek pise u takvom stilu kao da je i nama i njemu prvi put. Legendo interneta!

драган

pre 8 godina

Чуј, показује се да масони били део друштва, као да сада нису.
И како сада капетан Смит се појављује, зар није потонуо с бродм. Или је то само на филму?

batali

pre 8 godina

@Vlado

Evo ti lista **svih** zena i dece iz prve klase koji su poginuli, pa ti nadji tu svoje tetke iz Sibenika:
1. Miss Edith Corse Evans iz Cikaga
2. Miss Ann Elizabeth Isham iz Cikaga
3. Mrs Rosalie Ida Straus iz Nju Jorka
4. Mrs Bessie Waldo Allison iz Milvokija i njena dvogodisnja cerka Helen

Mora da su Masoni prepravili i listu na encyclopedia-titanica.org da zataskaju istinu.

kovalski

pre 8 godina

Ne zaboravite i to, da su mediji takodje, jedno od glavnih sredstava i ujedno najmocnije sredstvo, kojim raspolaze 'tajno drustvo'.Zašto bi masoni propustili tako veliku stvar, a mediji su glavna stvar u kreiranju stavova i mijenja kod ljudi. Titanik je bio i prošao, zašto posle više od 100 godina vraćati se na raskrinkavanju te nesreće, a prisutne su nam stvari u nasoj dobi. Treba se pozabaviti stvarima koje nas okružuju. Danas aktuelna tema ID i terorizam. 2001 isto, pa danas dokazi da je to masonsko maslo. Pazite na vesti, proverite informacije, zašto se neke vesti objavljuju, a neke ne. Naglasitcu i to, možda nije mesto, ali teror nad palestincima je poznata stvar. Zašto se cuti oko toga? Zasto se cuti na stvari koje se dešavaju na B. Istoku, kako su se ponasali Britanci i Francuzi u vremenima kolonizacija Afrike. Alžir, Tunis, Maroko... Pozdrav

Android Jelly Bean

pre 8 godina

1800 i neke je izasao roman "Potonuli Titan" pisao ga je Morgan Robertson. U romanu se navodi da je to najveci brod ikad, da ima 2.500 putnika, manjak camaca i sl i svi ginu. . . Ocigledno kao i Simpsonovi , samo su pogrijesili u broju zrtava.

Sad ce se naci neki liberal koji ce odma "teorija zavjere"

E pa ako ti vjerujes u toliko "teorija zavjera" i "slucajnosti" (primjera milion - filmovi, crtani, reklame a poslije identicni stvarni dogadjaji) onda te zaista zalim kao ljudsko bice na isti nacin kao sto trenutno zalim ljudski rod koji je sve ovo dozvolio da mu se desava sta mu se desava.

Молба за поређење

pre 8 godina

Znas sta se MENI isplatilo?
Reci cu ti:
To sto sam kupio kartu u jednom pravcu iz zemlje u kojoj teorije zavera imaju vecu vaznost od zdravog razuma.
Uzdravlje!
(Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09)

Ја бих тебе и твоје истомишљенике МОЛИО да нам дате податак о томе где је написано и објављено највише теорија завера?

Јер, из мог искуства могу да кажем да нисам НИКАДА, али НИКАДА прочитао било коју књигу о теоријама светских завера која је преведена са руског, кинеског или неког другог неенглеског говорног подручуја. Ако неко има другачије искуства, нека напише, баш ме занимају и остале теорије завера. Хвала!

ombre

pre 8 godina

I tako ce neko za sto godina citati: kako su masoni bili na celu komisije koja je istrazivala, ubistvo kenedija, povod rata sa vijetnamom, jedanaesti septembar, i sve znano i neznano sto nam se desava. Kao sto mi sada imamo osecaje za ljude na titaniku tada, tako ce neko u buducnosti imati osecaje za nas sada.

DraganCe

pre 8 godina

To uopste nije bila najveca nesreca na moru,bilo je i mnogo vecih, ali ovde su u pitanju bili bogati Englezi i Amerikanci, a oni se drugacije broje u odnosu na sve ostale!

teorija spontanosti

pre 8 godina

@Srecni vanzemaljac, 27. novembar 2015 10:09
Samo objasni kako je moguce da u SAD banka moze da odobri vise kredita nego sto ima para na svom racunu?

Kako je to moguce, ko je to odobrio, ko na tome profitira, kako to funkcionise i sta su posledice toga?

Svi znamo da kapitalizam deluje spontano, da se bogatstva i moc stvaraju sasvim slucajno i da niko od te elite ne zeli da stvori monopole beskrajno bogatstvo i beskrajnu moc. To su ljudi koji nista ne planiraju, slucajno se obogate. I uvek posteno.

Srecni vanzemaljac

pre 8 godina

......Јер, из мог искуства могу да кажем да нисам НИКАДА, али НИКАДА прочитао било коју књигу о теоријама светских завера која је преведена са руског, кинеског или неког другог неенглеског говорног подручуја. Ако неко има другачије искуства, нека напише, баш ме занимају и остале теорије завера. Хвала!
(Молба за поређење, 28. novembar 2015 00:22)

E, pa dodj burazeru kod mene u Rusiju, pa da te dovedem u najblizu knjizaru, mada se ovde, kao i u Srbiji dosta knjiga prodaje na kioscima.
Iznenadices se koliko su teorija zavera razvili. Skoro da su kao mi... Hahaha
Znaci, nisi informisan, informisi se, proputuj malo, pa onda mudruj.
Za Kineze stvarno ne znam, ta kultura i literatura mi je potpuno strana.
Pozdrav iz vec osnezene ''Majke Rusije'.

cz

pre 8 godina

kako je sad tako lako naci samoubice koje ce sebe i ostale odvesti u smrt, a tad je bio problem?? sta kao tad je zivela neka druga vrsta ljudi?? najvece stvari su uvek jednostavne! ne tvrdim da je bilo zavere al vrlo lako je mogla da se izvede, za sve ove koji satiricno opisuju kako bas santa, kako se bas ti mocnici nisu spasli. pa lepo napravis brod ocajnog kvaliteta, platis posadu da udari u santu leda, posto se unapred znalo da ce ih biti na trasi broda, i platis da likvidiraju sve koje treba da slucajno ne prezive! za posledice koje je imao potop titanika i ko je izasao kao mocnik iz svega toga, ne vidim ni jedan valjan argument da nije moglo to da se izvede i zatska posle

TSIGALKO

pre 8 godina

(Bruno, 27. novembar 2015 13:48)

Misliš da je to slučajno?Ima većih pomorski tragedija,ali samo je jedna višestruko eksploatisana u sedmoj umjetnosti,medijima,'obljetnicama'...
Samo jedna...
Zbog čega se to nameće narodu?
Zašto se samo ta jedna u nizu tragedija u tolikoj mjeri eksploatiše?
Zato što je sve bilo kako je objašnjeno u zvaničnoj verziji događaja?

Ne vjerujem u slučajnosti.

NikolaKG80

pre 8 godina

Kao što rekoše neki komentatori, postoji knjiga o brodu koji se zvao Titan koja je predvidela sa velikom preciznošću tragediju na Titaniku. Evo ja bih skrenuo pažnju na pilot epizodu serije "The Lone Gunmen", koja predviđa napad na kule bliznakinje u Njujorku, a ko zna, možda i poslužila kao inspiracija izvršiocima? Epizodu možete pogledati ovde: https://www.youtube.com/watch?v=EjbQ-BDh4PU&t=39m35s

dominus

pre 8 godina

Sta god da je istina,znam samo da se nista ne sme uzeti zdravo za gotovo.Telegraf mozda jeste tabloid,ali kako niko ne razmislja da upravo takve novine,koje vecina za ozbiljno ne shvata ovakve stvari objavljuju.Ako ozbiljan medij objavi ovakav tip vesti,ljudi ce se zapitati da li tu ima necega.
Znam da se nista slucajno ne desava.Uvek treba gledati ko ima korist i najvaznije veze sa novcem,tacnije tokove novca.
Za FED sam citao da je to privatna banka u vlasnistvu najbogatijih bankarskih porodica.
Poznata je izjava Henrija Forda,osnivaca automobilske kompanije "Ford",da kada bi ljudi znali kako funkcionise bankarski sistem,digli bi revoluciju.

da,i?

pre 8 godina

"... Sva sreca ima i ljudi koji razmisljaju."
(ja, 27. novembar 2015 10:40

I sta se time menja? Mislim, to sto ima ljudi koji misle svojom glavom?

Gari

pre 8 godina

..."u kolikoj meri su masoni bili uključeni u britansko visoko društvo, kao i to u kolikoj su meri možda upravljali njime..." Ko kaze da i dans ne upravljaju ??